Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka odkazujúca na dražby na HP Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Nitra zdolala Poprad po predĺžení a vedie 2:0

zdroj: TASR
18.3.2025 21:02 TASR

Hokejisti Nitry zdolali Poprad aj v druhom stretnutí štvrťfinálovej série play off Tipos extraligy. Úradujúci majstri zvíťazili v utorok na domácom ľade 4:3 po predĺžení a v sérii hranej na štyri víťazné zápasy vedú už 2:0. Séria sa sťahuje do Popradu, hrať sa bude v piatok a sobotu.


Rovnako ako v úvodnom stretnutí série sa veľmi rýchlo ujali vedenia Nitrania. Po 111 sekundách sa presadil Miloš Bubela. Hostia však tentoraz nedovolili súperovi výraznejšie odskočiť. V úvodnej časti sa prezentovali zlepšeným výkonom, pričom hrozili z brejkov. Jeden z nich premenili na gól v piatej minúte, keď skóroval po chybe nitrianskej defenzívy Tomáš Török.

Vedenie vrátil domácim v 17. minúte obranca Alex Cotton, no po dvoch tretinách bol stav vyrovnaný 2:2 zásluhou Jeremyho Bracca, ktorý po presnej prihrávke Andrewa Calofa využil početnú výhodu. Hrdinom mohol byť Robby Jackson, na jeho gól zo 47. minúte však reagoval o necelých päť minút neskôr Calof a poslal duel do predĺženia. V ňom rozhodol o víťazstve Nitry Samuel Buček.

štvrťfinále play off Tipos extraligy - druhý zápas /na 4 víťazstvá/:

HK Nitra - HK Poprad 4:3 po predĺžení (2:1, 0:1, 1:1 - 1:0)
Góly:
2. Bubela (Passolt, Jackson), 17. Cotton (Descheneau), 47. Jackson (Passolt, Hrnka), 77. Buček (Gill, Descheneau) – 5. Török, 33. Bracco (Calof, Cardwell), 52. Calof (Mlynarovič, Cardwell). Rozhodcovia: Baluška, Klejna – Knižka, Bogdaň, vylúčení: 3:4 na 2 min., presilovky: 1:1, oslabenia: 0:0, 3347 divákov.

/stav série: 2:0/

Nitra: Kašík – Cotton, Mezei, Green, Hain, Vitaloš, Stacha, Bača – Descheneau, Gill, Buček – Jackson, Bubela, Passolt – Lacka, Čederle, Okoličány – Hrnka, Pobežal, Csányi

Poprad: Belányi – Turan, Bourque, Cardwell, Thomas, Romančík, Kotvan, Božoň, Sluka – Calof, Bjalončík, Broadhurst – Bracco, Urbánek, Nauš – Šotek, Suchý, Török – Nespala, Mlynarovič, Kundrik

Ján Šimko (Poprad): „Som absolútne hrdý na našich hráčov. Každý si siahol na dno. Ukázali sme obrovskú vôľu po víťazstve. Bolo to aj vidieť. Videli sme kvalitný play-off zápas. Chýbal nám gól v predĺžení.“
Andrej Kmeč (Nitra): „Výborný play-off zápas od oboch tímov. Výhra na našej strane. Myslím si, že herne sme to mali pod kontrolou, mali sme dosť šancí a výkonnostne sme dominovali. Súper však trikrát odpovedal. V predĺžení nám viera celého tímu priniesla štvrtý gól a sme za to vďační.“
 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Corgi77

 

Domáca úloha splnená, a keďže vonku hrávame lepšie ako doma, dovolím si tvrdiť, že táto séria môže dopadnúť aj 4:0 aj keď zápasy budú opäť vyrovnané a ťažké.
18.3.2025 - 21:14
+17

hejhejhokej

 

to sa nestane to sme si mysleli aj minuly rok ked sme dva krat vonku porazili Michalovce ale podla mna Poprad sa aj postavi na hlavu aby to este aspon na jeden zapas vratili do NR, ked tam prvy vyhrame mozno sa stane zazrak a bude 4:0 ale ten prvy tam bude velmi tazky
18.3.2025 - 21:18
+3

erik24

 

ak existuje hokejový boh, tak Poprad tuto seriu spravodlivo otoci a postupi, myslite si o tom, co chcete, nieje to o Nitre, ked nas minuly rok vyradila, prial som jej, aby vyhrala titul a budem jej fandit, aj keby nas vyradila teraz, ale ako som pisal vyssie, ak je hokejovy boh spravodlivy, tak postupime my.
19.3.2025 - 6:31
+4

erik24

 

v oboch zapasoch nas zarezali rozhodcovia a to som si hokej kukol po dlhej dobe a v oboch zapasoch rozhodcovia hrubo zasiahli do vyvoja hry...urcite to nebolo tak, ze by Nitra vyhrala zasluzene, minimalne dnes a ak by rozhodcovia piskali to, co mali, tak by PP ten bodik mal minimalne... niesom nahnevany na Nitru, ale na rozhodcov.
19.3.2025 - 6:37
+1

Urpiner16

 

Ale no.Najlepší brankári ligy 10 gólov za dva zápasy?
19.3.2025 - 6:46
+7

erik24

 

ja by som ani nepovedal. Pri Belanyim pri kazdej strele trpnem, ci ho to trafi, alebo bude gol. Tento brankar mi nepríde velmi kvalitny, na post dvojky vsak staci, Vay odchytal v základnej casti velku cast zapasov, k nemu ako dvojka Bela staci...
19.3.2025 - 7:26
+3

miro-nr

 

Ja trpn pri každej strele na Kašika.
A asi nemáš veľmi prehľad o rozhodcoch v EL , takže je to tvoja neznalosť ich "štandardu" rozhodovania počas celej sezóny.
Za včerajšok môžeš rozhodcom vyčítať akurát to,že pustili veľa faulov popradcanov v predĺžení a potom si ako zaujatý vsimneš jeden Nitrančana. Ale ja ti to nevyčítam , skrátka fandia svojim.
19.3.2025 - 9:35
+8

Render 77 Nr

 

Ale Miro to je ten problém ich hromobijci tam rozdávajú jeden za druhým to akosi nevidi ale naše si všimnú škoda tých klapiek na očiach
19.3.2025 - 9:47
+1

erik24

 

a to som nechal veci odlezat od večera do rana, aby som nereagoval pod emociami zbytocnymi, ale toto je totalny hnus, co zebri predviedli. Mozno nie postup spravodlivy, ale 2:2 po zapasoch v Poprade a ide sa od nuly zase... potom nech vyhra lepsi, teraz by to o tomto nebolo, do oboch zapasov hrubo zasiahli rozhodcovia
19.3.2025 - 6:47
0

Nerkio

 

Vcera cim tak hrubo zasiahli?
19.3.2025 - 7:07
+11

jh12

 

ze vobec boli na lade
19.3.2025 - 8:05
+4

Corgi77

 

Asi tým že Popradu odpustili krosčeky v predĺžení.
19.3.2025 - 8:05
+2

elber

 

dnes ti ten Boh nestacil? Ved tie ojedinele akcie a goly nemali nic spolocne s krestanskymi zasadami. Dvakrat odrazeny puk sa ocitne v nasej brane. Dnes Nitra nemala sudene vyhrat a vyhrala…uz sa tesim na to, ked bude mat sudene vyhrat…a to este nehovorim, co pochytal Belányi
19.3.2025 - 10:45
+2

erik24

 

prepáč, nehovorím o krestnanskom bohu takže tak
19.3.2025 - 10:48
+1

miro-nr

 

Ani v jednom z tych dvoch zapasov ste neboli lepší ,o akom hokejovom Bohu to tu potom splietaš ?:
19.3.2025 - 17:32
+1

hejhejhokej

 

vyborne zaslužene chlapci, rozhodca sa ospravedlnil upiskol sa, predtym nez tu zas zacnu lietat komentare o tom ako nam pomohli, tak dva krat mohli piskat faul v predlzeni na nasich ale mne sa pacilo ako to pustali, teraz je na nich uz len prilis velka pozornost, inak zapas zvladli velmi dobre a hlavne sa mi paci rozhodovanie toho rozhodcu ktory sa upiskol ako nechaval hru plynut a Baluska tradicne dobre
18.3.2025 - 21:15
+1

aaaaaa

 

Ten kroscek tomu dosť pridal hráč Nitry a druhé vôbec nebol faul ...naopak hákovanie hráča na modrej čiare bolo dosť zjavne a skoro z toho bol gól Nitry . To rozhodcov od obrovskej hanby zachránilo , že z tej šance nepadol gol
18.3.2025 - 21:28
+9

hejhejhokej

 

hakovanie jednou rukou? a este taky mohutny hrac ze by sa mal z toho sklatit na zem ako padol no neviem, za mna to urcite jednoznacne hakovanie nebolo a bolo to v medziach ktore na predlzenie nastavili, konecne bol pusteny trochu meter a uvedomili si ze zacalo play off, uvidis ze ked budu takto piskat aj dalsie zapasy aj hraci uz budu menej padat a menej skusat
18.3.2025 - 21:30
+2

blaznivyir

 

V predĺžení Vám rozhodcovia pomohli a ovplyvnili zápas, lebo ste urobili prvý veľký faul v podobe hákovania a keby bola presilovka, mohol zápas skončiť inak.
18.3.2025 - 21:41
+12

peto137

 

Uz predtym vsak neodpiskal dva fauly na opacnej strane, ze... jaaj, pockaj, to boli male fauly...aha, uz ta chapem.. proste to chceli pustit, tak to pustili.. nastastie sme z toho nedali gol, lebo to by bolo 2x tolko placu...
18.3.2025 - 21:53
+9

blaznivyir

 

Bohužiaľ je to tak, také malé fauly sa v playoff a obzvlášť v predĺžení nepískajú.
19.3.2025 - 6:30
0

Tomino

 

Chvalabohu , doma sme si to splnili 😀
18.3.2025 - 21:17
+1

Bielomodry

 

Ja si myslim,ze jeden zapas v PP urveme..Oddychnut si a pome nato NITRIČKA..
18.3.2025 - 21:17
+1

Haxito

 

Veď uvidíš pripomeniem nemáme čo statiť ľudia prídu
18.3.2025 - 21:25
+2

Bielomodry

 

Haxito: Ono by sa patrilo prist..Je PLAY OFF..Ale aby to Tvoje peklo rychlo nesplaslo..Nezabudaj,lepsie hrame vonku,ako doma..Aby nebolo 0:3 po 1 tretine a Tvoje peklo ochladne.
18.3.2025 - 21:27
+2

Haxito

 

Ale je play-off tak sa začina od nuly vonku či doma
18.3.2025 - 21:28
0

Bielomodry

 

Haxito: Suhlasim,ale zatial ma NR nahrane..Chapeme sa,ze?
18.3.2025 - 21:32
+1

Sedko NR

 

Prečo by nemali prísť ?
18.3.2025 - 21:29
+2

Haxito

 

Nitra v Poprade zažilje hokejove peklo o to sa nebojím (:
18.3.2025 - 21:17
0

Shaggy9

 

v Poprade peklo ten bol dobry
18.3.2025 - 21:18
+36

Haxito

 

Vlastne už ste majstri od začiatku play-off plačkovia keby sa toto Vám stane plač by bolo počut do celého sveta
18.3.2025 - 21:26
+10

Polmetrovybrmbalko

 

Podla seba súdim teba ti ide dokonale
18.3.2025 - 21:28
+17

doc.koniferum

 

inak dobrý nick
18.3.2025 - 22:21
+5

Bielomodry

 

Haxito: Je Ti odpustene-hovori,pise za Teba smutok..To je v poriadku ..
18.3.2025 - 21:29
+4

Haxito

 

Prečo ešte nieje nič stratené stále len 0:2 pre Nitru
18.3.2025 - 21:30
+2

AVEMNE

 

4 roky len placete choré
18.3.2025 - 21:52
+11

OUTBLAST

 

Len 4 ? 🤔 🤣
18.3.2025 - 22:15
0

matus53

 

neopúšťaj sa tu...len robis trtka zo seba..
18.3.2025 - 22:18
0

Mandolorian

 

Tak asi myslel že je tam zima. Bo mrzne 😁😁😁
19.3.2025 - 7:24
0

Tokino

 

Čo sa ma otepliť už aj v Tatrách?
18.3.2025 - 21:40
+7

miso_col

 

Už sa trasieme😂
18.3.2025 - 22:10
+3

ctibor

 

Rozhodcovia su hanba ligy. A žiadne výhovorky to neospravedlnia…
18.3.2025 - 21:17
+14

hejhejhokej

 

vobec si to nemyslim, pan rozhodca Klejna je velmi kvalitny rozhodcna na nase pomery, komunikuje s kazdym jednym hracom aj ked je dotycny hrac plny emocii ide za nim a vysvetluje, vie plynuke anglicky a ma velky potencial ist aj na MS a aj mu to prajem po dlhom case poriadny rozhodca
18.3.2025 - 21:21
+22

6911

 

A hrával hokej v Pardubiciach, čo mu možno uľahčuje niektoré situácie. Teda ak je to on...
18.3.2025 - 21:52
+4

mamih

 

Na MS? Asi ťažko
18.3.2025 - 22:26
+1

Polmetrovybrmbalko

 

Ked už svete nemáš čo iné napísať tak ok
18.3.2025 - 21:23
0

WTF

 

Veru,toľko faulov neodpískať Popradu v zápase 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
18.3.2025 - 21:28
+5

Wana

 

Dnes sme nehrali dobre, neviem čím to bolo spôsobené ale hrali sme v kŕči a chýbala nam ľahkosť. Neviem neviem ako by to dopadlo keby sa dostane PP do vedenia, našťastie nas stále len doťahovali... Ako sa blížil koniec predĺženia tak som sa obával o výsledok ešte viac lebo naše nájazdy nie sú buh ví co... Našťastie nás Svätý Samo, patrón Nitry spasil. Zo strany Popradu výborný výkon, klobúčik dole, ale o to viac to víťazstvo chutí. Zdolať takto dobre hrajúci Poprad sa cení... Z Popradu si prosím aspoň jeden bod...

PIME NITRA
18.3.2025 - 21:18
+8

Myšo

 

TAK NAZDRAVIE : Teraz neviem či to bol brept alebo oslava
18.3.2025 - 21:24
+8

Wana

 

Na tvoje!

Preklep ktorý som si všimol ale neopravil keďže sa hodil 😁
18.3.2025 - 21:26
+5

Myšo

 

🫡
18.3.2025 - 21:30
0

pifel

 

Taketo vitazstvo ked nam hra nejde je cennejsie ako keby sme ich vyplieskali 6:0
18.3.2025 - 21:57
+10

Bielomodry

 

Haxito: Teraz,prosim Ta bez hnevu a urazok?Co znamena v Tvojom poňatí-Nitra zazije hokejove peklo??
18.3.2025 - 21:18
+2

Polmetrovybrmbalko

 

Má sa otepliť koncom týždňa. Asi myslel °C
18.3.2025 - 21:25
+10

hefky

 

Toto v predĺžení sa rozhodli ze radšej nič neodpiskam toto je na uterák. Hráč leží za bránkou po krosceku a padne z toho rozhodujúci gól
18.3.2025 - 21:19
+14

AndrejTN

 

Ale nakoniec sa odvážil zapískať.. vyhodenie bránky 🤣 ja by som im to aj odpustil len v TV bolo jasne vidno, že sa upískol a ešte sa usmieval na druhého rozhodcu.. to keď som si všimol tak som jebol od zlosti celú Kofolu 2 litre.
18.3.2025 - 21:21
+24

Mato-Mi

 

Hovori sa tomu cit pre hru 😀 fauly pred golmi pustit a branku na druhej strane ihriska odpiskat
18.3.2025 - 21:24
+35

hejhejhokej

 

dolezity je uhol pohladu zas vykreslujes ako keby sa tomu smial ale on si vsimal to co mal svoju cast klziska a v hlave mal to ze Nitra bola v utocnom pasme tam padol hrac na branku ta sa vysunula zo svojho miesta a on to piskal lebo si nevsimol Bubelovu zlu prihravku a rychly protiutok ale hvizd prisiel uz skor len ho hraci neregistrovali a nasledne sa ospravedlnoval
18.3.2025 - 21:24
+1

skp_pp

 

Takze tvoj uhol pohladu je spravy, ze vlastne o nic nejde. Tak?
18.3.2025 - 22:49
+6

sepinkoPN

 

Uhol je vždy správny pokiaľ ide o správnu vec na NR stadione
18.3.2025 - 23:35
+10

Marchand63

 

Ty musis byt bohac.
18.3.2025 - 22:53
0

peto137

 

Uz nerev, vsak uz nevladzal urbanek... hentake "krosceky" rozdava turan aj kardvel kazde striedanie, tak uz sa nestrapnuj tym revom...
18.3.2025 - 21:23
+12

AVEMNE

 

Ze kroscek
18.3.2025 - 21:40
+6

hefky

 

Dobre ďakujem za múdre slová aj tak si nič z nich neupiekol
18.3.2025 - 21:41
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
WTF

 

Pozri si to ešte raz...žiadny krošček tam nebol,ale sotenie čo v tomto prípade faul nebol,keďže doňho nevletel a neoplieskal ho o mantinel,ale ten kto nehral hokej nepochopí
18.3.2025 - 21:30
+2

13peter17

 

Rovno im dajte pohár sú najlepší
18.3.2025 - 21:20
+2

Sedko NR

 

Už ho dávno máme, plaz off sa hrá len proforma 😉
18.3.2025 - 21:30
+4

jozino

 

Rozhodcovia - Poprad 2:0: Prvý aj posledny gól po neodpiskanom faule.
18.3.2025 - 21:20
+26

1925

 

Kto chce si nájde furt 🤷🏻‍♂️ mali ste nato 120 minút jožino aby to dopadlo inak.. máte nato dalších 120
18.3.2025 - 21:25
+16

jozino

 

Vy ste mali 120 minút na to dokázať, že na nás viete zahrať aj hokejovou kvalitou sami bez sudích
18.3.2025 - 21:27
+2

1925

 

Dokázali sme to 4 roky po sebe, my už nemusíme nikomu dokazovať nič.
18.3.2025 - 21:29
+35

jozino

 

🤣
18.3.2025 - 21:30
+4

Sedko NR

 

Máš pravdu, všetky série sme s vami vyhrali len vďaka rozhodcom, už môžeš ísť
18.3.2025 - 21:34
+25

AVEMNE

 

Majú 5 šancí v zápase a chceli by vyhrávať...zlaté
18.3.2025 - 21:53
+7

Sedko NR

 

Rozhodca za nich nedal gól, tak logicky pomohol nám ako vždy
18.3.2025 - 22:15
+1

Seveda

 

tak napriklad minuly rok, seria pre Poprad 2:1, hral sa zapas c. 4 v Nitre, Poprad vyhraval 1:0, minuta cca pred koncom a zazracny faul, ktory nikto nevidel, hraca Popradu. A ten rozhodca bol zazracne z okolia Nitry. No a potom uz dalej vieme, ako to skoncilo...
18.3.2025 - 22:23
+5

sloniik

 

18.3.2025 - 22:26
+6

Ottawa Senators

 

Ja by som si to zapisoval, kazdy jeden zapas, nikdy nevies, co mozes o 10 rokov vytiahnut.
18.3.2025 - 22:26
+12

peto137

 

Myslis to filmovanie vtedy??? Malo vymyslenych presiloviek potom bolo v piatom zapase, hned v prvej tretine???
18.3.2025 - 22:30
+1

Seveda

 

neviem, ake filmovanie myslis... bola to udajna hrubost - Svedberg. Miesto toho, aby sa slo do Popradu za stavu 3:1, slo sa za stavu 2:2. Tam sa to podla mna zlomilo a zlomil to rozhodca. Dnes pocas predlzenia sa nepisklo nic, pre pokoj, vtedy nebol problem aj minutu pred koncom zapasu zasiahnut do hry a pisknut. No a za stavu 3:1 pre Poprad asi predpokladame, ze by Nitra skoncila sezonu v Poprade stavom serie 4:1.
18.3.2025 - 22:45
+2

fabbeN

 

Keby keby keby.
18.3.2025 - 22:49
+1

Ottawa Senators

 

Ja si myslim, ze by sme to otocili, postupili by sme 4:3. Aky mas na to protiargument? Hadam ta nevytocila vestiva Teodora.
18.3.2025 - 22:53
+12

Seveda

 

otocili by ste akurat bus Nitra - Poprad a spät. Ved ste 120 minut nevedeli doma dat gol. V Poprade by ste isto zrazu dali desiatku... Tam to bolo do oci bijuce a nevidia to len fans Nitry, lebo sa jedna o Nitru.
19.3.2025 - 18:06
0

majco

 

Možno aj dvadstiatku.Keby bolo keby nemali by ste len letné tituly ale aj normálne.
19.3.2025 - 18:09
+7

miro-nr

 

Bolo 2:2 na zápasy,prečo ste sa potom s prepáčením "zosrali až za ušami" ?! Veď ste mali zabrať a stačilo vám vyhrať len dva zápasy ! Tak kde soudeuzi z my sme sever udelal chybu??
20.3.2025 - 7:40
+3

peto137

 

Skusim este raz: nasledne ste mali v 5.zapase v 1.tretine asi minimalne polovicu tretiny presilovky (piskal to Baluska), jednu z nich aj za to, ze svedberg sa potkol na ryhe a spadol na mantinel,dali ste 3 goly,viedli 3:0 este aj po dvoch tretinach a prehrali ste.. a tu teraz places, ze ste kvoli jednemu faulu, ktory akoze nemal byt prehrali seriu.. ako mozes vobec stastne zit s takou velkou krivdou?
18.3.2025 - 22:55
+5

Seveda

 

Nemam pocit, ze by som nariekal, akurat som reagoval na Tvojho o rok starsieho 15-rocneho kolegu Sedka, ze nieco podobne sa uz stalo a to pred rokom v play-off zapase c. 4.
19.3.2025 - 18:09
+1

antinamor

 

OMG. Tak ty si jasný. Aj s celým okolím Nitry.
18.3.2025 - 22:46
+2

Sedko NR

 

To lebo šeci zme Nitra ! A kto tvrdí opak, klame sám seba
18.3.2025 - 23:14
+3

Tomino

 

Zato ten slogan predsa 😀😄, v každom z nás je Nitra
18.3.2025 - 23:23
+3

matus53

 

Jozino menej dristaj a viac fandi svojmu timu
18.3.2025 - 22:20
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
peto137

 

Jozino fandi, vsak vyzera to tak, ze sam pisal to vyjadrenie, z celeho portalu sa to hodi nanho.. akurat teraz by tam napisat, ze vyrovnany stav vyluceni uz nestaci, teraz uz treba zasadne viac presiloviek pre poprad..
18.3.2025 - 22:32
0

Nitraaa

 

Po dvoch odohratych zapasoch Poprad nevyhraval ani sekundu , myslim si ze celkom dobry dôkaz toho ze na vas vieme zahrat .
18.3.2025 - 22:25
+7

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Bielomodry

 

Jozino: Cize za Nitru za 2 zapasy -dali 10 golov rozhodcovia?A Vy kolko?
18.3.2025 - 21:30
+4

Polmetrovybrmbalko

 

A de si sa kukal celý zapas? Šak ti to ukazovali obe mužstvá že sú kvalitné. Jaj počkaj, ty si len na rozhodcov pozeral xelý čas, len už cez krvavé oči nič iné nevidiš
18.3.2025 - 21:33
+2

evgeni71

 

to je teda argument
keď mi odpíska 6 trestných a z každého dám gól, tiež povieš že nevadí šak máš 120min na otočenie?
19.3.2025 - 7:44
0

peto137

 

Nerev, trapny si... prvy zapas 6:3, kolko golov bolo po faule? Dnes uz aj pomer vylucenych bol takmer vyrovnany, nie? Aj tak vas poskodil? Druhu tretinu ste dostali dve presilovky za nic, tak nerev uz...sam tym dehonestujes dobry vykon vlastnych..
18.3.2025 - 21:26
+3

Mato-Mi

 

Vies napisat prispevok bez toho aby si stekal?
18.3.2025 - 21:27
+8

hefky

 

2
18.3.2025 - 21:42
+1

Polmetrovybrmbalko

 

V DMke majú celkom fajn kapesníky...
18.3.2025 - 21:27
+1

jozino

 

Vidím, že sa vyznáš. Pravidelne nakupuješ XXL balenia?
18.3.2025 - 21:28
+4

Polmetrovybrmbalko

 

Ano, od šťastia plačem teraz. Inak uniká ti kontext, to nie Nitra prehrala
18.3.2025 - 21:40
+7

CORGI

 

Načo by ich kupoval, však on nefandí Popradu.
18.3.2025 - 22:47
+6

AVEMNE

 

Mame slepého brankára a nevyhrali ste ani jeden zápas...co vy chcete
18.3.2025 - 21:41
+7

hefky

 

Ku brankárovi sa pridali aj 4 rozhodcovia
18.3.2025 - 21:49
+2

Bielomodry

 

4+1×2=10..To by sedelo
18.3.2025 - 21:52
+1

jurrko

 

4+1x2=6
18.3.2025 - 22:33
+6

Polmetrovybrmbalko

 

To mi nevychádza. 2+2 je predsa 9
18.3.2025 - 22:41
0

N-R-N-R

 

zabudol zátvorky no .. (4+1)x2=10
19.3.2025 - 9:09
0

peto137

 

Spolu 8 v dvoch zapasoch.. a dalsi 3 v senate.. a dalsi v komisii rozhodcov sa vsetci pridali.. a skodia popradu..
18.3.2025 - 21:55
+1

Nitraaa

 

Ked odpiskali pred vasou branou pritom vas brankar nemal puk v moci a kludne sme z tej sance mohli skorovat aj vtedy nam pomohli ? Ci chybu rozhodcu vidis len ked je tvoje muzstvo poskodene?
19.3.2025 - 10:09
+8

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
CORGI

 

Jožko, ty očividne už zapíjaš zajtrajšie meninky. Všetko najlepšie teda! 😉
18.3.2025 - 22:10
+3

ŠKP

 

Čo si budeme nahovárať, Adam v tom prvom útoku chýbal extrémne.
18.3.2025 - 21:22
+3

pepan95

 

Nitra si po tie góly chodí pred bránku,rýchla priamočiara cesta do bránky,my len okolo mantinelov a potom sa puky strácajú...Calof,Bjalo neviditeľný a hlavne Bratwurst ktorý posledné zápasy sedel na tribúne dnes 1lajna to som nevidel toto,Kotvan dnes riadne kuril..chyba mi väčšie napadanie a čo sa týka obrany tak tam zbytočne držíme dlho puk na hokejkach,môžeme 100x vyhodiť o mantinel no my sa radšej bavkame kým nám ho nezoberu...Nr je jednoducho lepšie na nás pripravená...hold toto bude 4:0 bohužiaľ
18.3.2025 - 21:22
+6

NR

 

Nebude
18.3.2025 - 22:03
+3

Flak108

 

Tak tak, aj v predĺžení ste boli omnoho aktívnejší ale len na oko. Nitra si pockala a uderila.
19.3.2025 - 7:22
0

martin gal

 

Nemám nervy na títo predlženia,tak som sa radšej išou venuvat manželke...ale až mi srdíčko podskočilo,ked na monitori mi svíti 4:3.V každom prípade,PP sa nemá začo haMbit,odohrau veľmi dobrý zápas...Takže Wanovými slovami pime Nitra
18.3.2025 - 21:24
+2

Wana

 

Ja som išiel po tretej tretine uspať syna, rekordne rýchlo som mu prečítal povinnú jazdu Mravčeka Zvedavka a stihol predĺženie od 65minuty... Ta teda pime, máme dóvod 😁
18.3.2025 - 21:29
+3

aMigos2

 

Strasne chybal Nitre Bajtek a Kováč, dufam ze v Poprade uz aj s Finom v branke.😀
A k Samovi? neviem co je nas pseudonovinar času prekvapeny ze zasa rozhodol a stava ho do žolíka, ale asi nevie co viac napisat.😀
18.3.2025 - 21:25
+4

Slapshot12

 

Veľmi ma zaujíma vysvetlenie odpískaného posunutia bránky v prípade protiútoku.. Nemajú sa nechať také situácie dohrať? Ak niekto bude vedieť prečo, dajte vedieť..
18.3.2025 - 21:25
0

hejhejhokej

 

napisala som vyssie
18.3.2025 - 21:26
0

Slapshot12

 

Na jednu stranu chápem, na druhú stranu by mal sledovať ako sa hrá vyvíja a nie pískať bez toho aby videl kde sa hrá a čo sa deje.. Za mňa chabé ospravedlnenie, ale už to na veci nič nezmení
18.3.2025 - 21:29
0

marko4

 

nič : v zlom, no to sú skôr tvoje subjektívne dohady.
18.3.2025 - 21:50
+1

Wana

 

Podla mna pískal este ked mal puk Bubela len sa to stratilo v hluku... Ale je to kaňka na inak dobrom výkone rozhodcov.
18.3.2025 - 21:33
0

Slapshot12

 

Ak by to tak bolo, tak je všetko v poriadku.. Mne sa zdalo, že hvizd prišiel v momente prihrávky od hráča PP smerom dopredu keď vznikalo prečíslenie, preto to bolo pre mňa nepochopiteľné... Ale istý si vôbec nie som kedy sa pískalo takže sa nehádam, ak je to tak ako tvrdíš tak to bolo ok.
18.3.2025 - 21:37
+1

sloniik

 

Nie, pisklo sa, ked Bubela mal puk a preto sa vsetci divili, ked nebol piskany ofsajd ale posunuta brana.
18.3.2025 - 22:02
+2

milmikus

 

Dnes sme mali jedinečnú šancu bohužiaľ sa to k nám nepriklonilo.
Pred gólom Buceka si pozrite zákrok Mezeia🤮
18.3.2025 - 21:25
+8

peto137

 

..ved uz nevladal hrat, dlho na lade, tak skusil polezat.. nevydalo..nebud smiesny, ze ked nezapiskal nic cele predlzenie, chces presilovku, lebo ti zostane lezat hrac, ktory uz nevladze hrat..
18.3.2025 - 21:29
+1

marko4

 

Ty : zvoľni tempo a užívaj si výhru. Správaš sa ako primitív....
18.3.2025 - 21:35
+18

peto137

 

😂😂😂
18.3.2025 - 21:56
0

miro-nr

 

No chvíľu predtým neodpískal dva evidentne fauly Popradu. Sa čudovali aj komentátori ako to pustili.
19.3.2025 - 0:03
+6

AVEMNE

 

No co kto ma koho? celý zápas lepší zaslúžene výhra v Poprade jeden dáme a je to
18.3.2025 - 21:26
+2

WTF

 

No snáď sme si vyčerpali všetkú smolu v tejto sérii dnes,2 vlastence,neistý brankár...v PP dúfam,že už s Aittokaliom,Kasik je veľmi neistý na môj vkus
18.3.2025 - 21:27
+1

strojar

 

Kašík chytal dobre.
18.3.2025 - 21:57
+3

6911

 

To je tak na 3. Aj podľa mňa pôsobil neisto .
18.3.2025 - 22:07
+2

miro-nr

 

Nedostal veľa gólov,ale dobre nechytal a pôsobí v bráne chaoticky. A tie jeho rozohrávky treba dať do ako odstrašujúce príklady rozohravok!
19.3.2025 - 0:06
+2

maček

 

Ikker Kašias
19.3.2025 - 0:54
+8

roa

 

Záver predĺženia bol nechutný zo strany rozhodcov. Neodpiskaju jasný faul na Thomasa a potom sa upisknu, keď je Poprad v protiútoku. Takýto záver si tento zápas nezaslúžil.
18.3.2025 - 21:27
+10

miro-nr

 

Zaujímavé ako si vytesnil niekoľko faulov popradu zo svojej hlavy.
19.3.2025 - 0:07
+10

BieloModra

 

Dnes nastupil iny PP ako vcera, jedoducho ucelne, nahadzovanie pukov do protiutokov nam robil problemiky, zavary pred branou sme
velmi tazko branili.
Dnes nam citelne chybal Hugo Kovac
PODME SI DO PP ASPON PO 1 BOD lebo seria bude asi tazka a dlha
18.3.2025 - 21:30
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
AVEMNE

 

Dnes nastúpil ešte horší Poprad ako včera a aj dnes mohlo byt v prvej tretine vymaľované..len to nepadlo....naozaj zmenili postavenie a zas im to nevyšlo co je výborné
18.3.2025 - 21:57
+1

BieloModra

 

Ale nebolo
18.3.2025 - 22:01
+1

snv1984

 

Ako som písal v livke, vidím to na 4:1 pre Nitru.
18.3.2025 - 21:31
0

Sedko NR

 

Gratulujem páni, zasa sme o krok bližšie ku kupenemu titulu. Púšťanie faulov na oboch stranách v predĺžení kvitujem.
18.3.2025 - 21:32
+4

hefky

 

Ako som asi zaujatý ale kde si videl fauly na oboch stranách ja len na jednej a zas raz v rozhodujúcich okamihoch upisknutie rozhodnú na môj vkus je tých náhod nejako veľa
18.3.2025 - 21:47
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Polmetrovybrmbalko

 

Prave si súhlasil. Aj čitaj po sebe občas
18.3.2025 - 22:00
+1

Sedko NR

 

Tak si pozri záznam spomalene a odporúčam aj sa dobre zamerať kedy sa ta posunutá bránka pískala, zosil si zvuk a dobre počúvaj.
18.3.2025 - 22:19
+1

miro-nr

 

Tak by sinmal čo najskôr navštíviť očného lekára ,aby ti pozajtra nič dôležité neušlo.
19.3.2025 - 0:13
0

Polmetrovybrmbalko

 

Tolko lóvov máme?
18.3.2025 - 21:49
+1

Sedko NR

 

Kolko len steš, stačí ukázať
18.3.2025 - 22:17
+4

69roman

 

Paráda víťazstvo je naše aj keď len s dvomi útokmi Cederleho sa ešte na play off nedostavil vo štvrtom zostal len Hrnka takže rozbitý predĺženie podľa mňa Poprad lepší naši už ťahali nohy avšak stačila jedna ucelená akcia a bolo po zápase ďakujem Nitricka a ďakujem aj Popradu táto séria bude podľa mňa dlhá .
18.3.2025 - 21:38
+1

Roman233

 

To áno ale takéto víťazstvo je lepšie ako 6:. Keď je super lepšie ty vyhráš toho položí na kolena. A tam aj Poprad bude…
Aj keď nechápem prečo nedal do útoku k Čederlemu miesto Lacku, Hrnku.
18.3.2025 - 22:19
0

AVEMNE

 

Sú maličký majú to ťažké
18.3.2025 - 22:41
0

Kuree

 

0/12

Dnes nemožno povedať nič na rozhodcov, rozhodlo nevinné prečíslenie, ideme ďalej
18.3.2025 - 21:40
+7

martin gal

 

Len vysvetli to,prosím,aj svojím súkmeňovcom.
18.3.2025 - 21:51
+6

marko4

 

rozhodcovia dnes : výrazne nezasiahli do osudu zápasu...aj keď to podrazenie Vášho obrancu z ktorého takmer Nitra rozhodla predĺženie bolo priam ukážkové...
18.3.2025 - 21:55
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
marko4

 

aj keď to viac prajem Popradu: myslím si, že dnes sa zlomila séria v prospech Nitry. Poprad dnes veľmi sympatický výkon, disciplinovanejší než včera, no aj napriek tomu, že mali viac z hry v predĺžení, padlo to na opačnej strane. Ale budem rád, ak som sa v prvej vete mýlil...
18.3.2025 - 21:47
+1

CORGI

 

2/12
18.3.2025 - 21:48
0

Gerlach2655

 

Dobry zapas z nasej strany, ukazali sme ze na nich mame, ak budeme hrat s tymto nasadenim po sobote bude 2:2 , nerobme z nitry strasiaka
18.3.2025 - 21:49
+4

Wana

 

🧟👻👹🎃 bububu
18.3.2025 - 21:51
+2

BieloModra

 

Mozes prosim ta trosku zvolnit?
18.3.2025 - 21:56
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Slapshot12

 

Tu súhlasím..Poniektorí z oboch strán sa tu neskutočne opúštate. Na jednu stranu poniektorí z PP píšu strašné bullshity, ale to sa dá pripísať frustrácii... Uvedomte si, že je tu frustrácia z prebiehajúcej série 2:0 pre vás + predošlé roky a série + kontroverzné situácie v oboch zápasoch + strata Cracknella. Myslím, že sa dá pochopiť a prižmúriť oko, i keď niektorí už prekročili únosné hranice, ale tým, že si z nich robíte srandu, nadávate si a posmievate sa len prilievate olej do ohňa nepochopiteľne a zbytočne.. Ja v tejto sérii viac prajem Popradu ale snažím sa to hodnotiť s nadhľadom a objektívne... Aj naša séria s TN mala všelijaké situácie a takto vyhrotené to nebolo
18.3.2025 - 22:54
+14

Ottawa Senators

 

Ked tu uz takto, kade kto, s kade kym suhlasi… Ja s tebou suhlasim az na tu srandu. Z ludskej hluposti, respektive ako si ty napisal, bullshitov, sa ine ako sranda neda robit. Ukazalo to uz mnoho skvelych zabavacov, komikov, velkych ludi…Ak si z toho prestaneme robit srandu, tak sme na konci.

Pripisat frustracii? Nikto nie je povinny po zapase prist na internetovy portal a v anonymite tu prispievat a ventilovat sa. Jednoducho, ked nemam na to naladu, moj tim prehra, potrebujem sa na to vyspat, tak to tak spravim a nepridem sem. Nebudem sa tu strapnovat, a ak to spravim, tak si tie zarty a srandu na svoju adresu zasluzim. Vsetci sme zazili dost frustrujucich zapasov, sportovych okamihov ale len cisti blazni este pridu na internet sa o tom hadat s druhym taborom a nechat svoju frustraciu a zlost este eskalovat.

Za tie roky sa uz tento portal zmenil, blizi sa k akejkolvek socialnej sieti. Kolko tu napocitas prispevkov realne k hokeju? Nestazujem sa, len konstatujem, je mi to totiz jedno.

Zaroven je toto tak zbytocny prispevok ale zas adekvatny k tomu na co reagujem. Vraj uvedomte si frustraciu. O tyzden, mozno necele dva ma jeden tim po sezone a zivoty vsetkych pokracuju rovnako dalej.
18.3.2025 - 23:16
+3

Slapshot12

 

Síce asi celkom nechápem úvodu v zmysle kade kto s kade kým súhlasí ale ok neriešim . Kľudne si z toho srandu rob ak ti len to chýba ku šťastiu, ale potom sa nečuduj, že to hrotí situáciu.. Vy by ste sa nad to mohli vedieť povzniesť a byť nad vecou ak vediete v sérii a ste na koni, ale chápem, že nie každý to dokáže. Tak ako nie každý dokáže ovládnuť emócie a vypisuje somariny po prehratom zápase. Mne je to v podstate jedno, nijako sa ma to netýka. Len ma občas prekvapuje, že dospelí ľudia si tu nadávajú a už aj v livke férovku dohadujú . A k frustrácii, je to normálna vec a patrí k športu. Rozdiel je len v tom, že niekto pre ňu dokáže mať pochopenie a niekto očividne nie.
18.3.2025 - 23:32
+2

Ottawa Senators

 

V uvode nie je co chapat, nic som tym v podstate nemyslel.

K druhej vete…Presne tak, to je to posledne, co mi ku stasiu chyba. Nie je lepsie si z ich iracionalnej frustracie robit zartiky, ako sa tvarit aky si voci nim chapavy a podporovat ich v tych bullshitoch?

Dobru noc, mier
18.3.2025 - 23:57
+2

Slapshot12

 

Mám pocit, že si nepochopil ako som to myslel, ja sa netvárim ani že som chápavý a ani sa ich v tom určite nepodporujem určite. Len som povedal, že ak si z toho robíte prdel tak ich to viac hecuje.. Thats all.. Dobrú noc.
19.3.2025 - 0:07
+1

AVEMNE

 

Nič iné sa robiť nedá...priam musíme ...btw mňa neber vážne nikdy
19.3.2025 - 5:46
+1

Sedko NR

 

Horšie je, že v jedincoch to zanecháva stopy na ďalšie roky a potom si liečia srdiečko ešte aj počas ZČ kedy s nimi ani nehráme
18.3.2025 - 22:21
+3

hefky

 

Lebo vás je tam 2300 v tej bude tak to je ako z inej galaxie. O návštevnosť by som sa neopieral
18.3.2025 - 22:25
0

Polmetrovybrmbalko

 

Kriste, ešte aj štadion môže za prehry PP. Už doooosť plaču na dnes
18.3.2025 - 22:38
+13

hefky

 

O čom tocis kde a kto písal o štadióne galaxia level 2
18.3.2025 - 22:56
0

Polmetrovybrmbalko

 

Už spinkaj. Po plači vraj zvykne prísť úlava
18.3.2025 - 23:15
+1

ŠKP

 

Hanba si tu akurát ty a to čo tu predvádzaš celé roky.
Sme tu hrali iné série play off proti Kosiciam, Zvolenu alebo Trenčínu keď ste vy prdeli v prvej lige. A od tých fanúšikov aj ten rešpekt cítiť.
Nevidel som jediný raz od teba úprimne uznať našu kvalitu. Jediné čo vieš je zosmiešňovať a riešiť našu návštevnosť.
Zalez už konečne ty niekam a nerob tu hanbu normálnym NR fanúšikom.

18.3.2025 - 22:26
+14

fabbeN

 

Vtedy existoval internet a nitraportal?
18.3.2025 - 23:03
+1

jozkis

 

toto je problem reprezentacie a aj niektorych timov v lige... lipnu na tom co bolo pred 20 rokmi. je uplne jedno co bolo. z toho sa zit neda
18.3.2025 - 23:05
+5

miro-nr

 

čo bolo? nič nebolo ! v poprade určite nebolo,možno koncom leta ,ale koncom play off tam tuším len raz bol smutok a inokedy tam ten smutok bol ovela skor.
19.3.2025 - 17:39
0

Slapshot12

 

A čo sa týka výkonu rozhodcov, aj keď som po včerajšku na strane Popradu čo sa Cracknella týka tak dnes si myslím, že neboli na ich strane výrazne pochybenia.. Jediný kontroverzný moment za mňa bolo to upísknutie, ale ak je pravda, že sa pískalo ešte keď mal puk Bubela tak to bolo v poriadku...
18.3.2025 - 21:50
+5

ElwisNR

 

Super že sa nám podarilo vyhrať boli to nervy čakal som že 3:2 si postrážime a zbytočný faul nás dostal po predĺženia tam bol lepší asi Poprad a my šťastnejší.
18.3.2025 - 21:52
0

pifel

 

V dvoch zapasoch Poprad ani raz nevyhraval takze 2:0 na zapasy je v poriadku.
18.3.2025 - 21:53
+7

nitro2

 

To je tzv. Pifelov zákon? Zápasy sa dajú vyhrať aj bez streleneho gólu z hry...
18.3.2025 - 23:04
0

pifel

 

Akurat malokedy ze?
19.3.2025 - 7:02
+2

Ottawa Senators

 

Nechcel som sa svojim prispevkom nikoho dotknut. Tak teda…

Podla tychto diskusii sa spytam legitimnu otazku…Padol nejaky nas gol vlastne opravnene ale nemal platit ani jeden?
18.3.2025 - 21:54
+7

Ottawa Senators

 

*alebo
18.3.2025 - 21:55
0

6911

 

Toto vyzerá na 6 - 7 zápasovú sériu. Dnes sme neboli úplne vo svojej koži . Ale aspoň tu perlí Joži .
18.3.2025 - 22:00
+2

Ottawa Senators

 

Neberu ma uz tieto serie proti Popradu ale posledny rok som si tu vsimal Jožiho a aj kvoli nemu som rad, ze ich zatial bijeme 2:0. Snad to dovedieme do uspesneho konca. Nech si to uzije chalanisko. Nie je tu vela uzivatelov az s takymto Nitra komplexom, je ich tu zopar ale ako hovorim, takychto az tak vela nie. Nitra - Poprad - Nitra
18.3.2025 - 22:07
+7

Polmetrovybrmbalko

 

Joži : Je predsa nezaujatý. Tak stará mať vraveli
18.3.2025 - 22:23
0

hejhejhokej

 

https://sport.aktuality.sk/hokej/clanok/michal-klejna-ukoncil-karieru-na-lade-vsak-zostava-hracsky-dres-meni-za-pruhovany-2023050313182341945?AT=wgt.hp_hp-najcitanejsie-24hod.c.x...A.

nech sa paci vsetci co nadavate na rozhodcov
18.3.2025 - 22:01
+1

sloniik

 

Dobry zapas aj dnes a pritom uplne iny ako vcera. Dnes nastupil iny Poprad a veru bol z neho tazky super.
Takato vyhra urcite kabinu este viac vyhecuje.

Baluska dal dnes mojmu krpcovi plejof puk a este mal aj narodeninove prianie na kocke. A vyhra k tomu.

Pome Nitra bojujeme dalej!
18.3.2025 - 22:08
+20

Sedko NR

 

Všetko najlepšie sa praje, hlavne zdravie mladému a vela vela síl 🤞
18.3.2025 - 22:22
+7

sloniik

 

Odkazem, dakujem
18.3.2025 - 22:25
+2

Ottawa Senators

 

Gratulujem, pre toto sa chodi na hokej, nie pre to, o com sa pise v tychto diskusiach.
18.3.2025 - 23:25
+5

sloniik

 

Ďakujeme
19.3.2025 - 7:26
0

Vlad87

 

strašná škoda, že to tam v predĺžení Šotekovi nepadlo ... toto sa malo využiť, v predĺžení bola šanca

rozhodcovia vynikajúci (napriek prvému gólu), opakoval som si to niekoľkokrát, a o pár sekúnd po 100% faule pustili Nitru do šance rozhodnúť, o chvíľu na to ten prúser s vyskočenou bránkou ... keď by vylučovali za ten krošček, tak by som na druhú stranu dvojku za prifilmovanie; neviem už o akého hráča Nitry sa jednalo, ale podľa mňa si veľmi skoro uvedomil, že tomu nenormálne pridal ... však sa snažil doskočiť na mantinel

napriek tomu by mal byť ich dnešný výkon merítkom

Nitra bola dnes hrateľná, s Cracknellom to mohlo dopadnúť úplne inak; Terry ho nemôže zastúpiť ani z desatiny

treba veriť, že v bráne zostane dosť neistý Kašík, u nás naskočí Vay a chytí sa, a v sobotu bude 2:2.
18.3.2025 - 22:33
+1

HeLiXo

 

Ah...ja ani neviem kde začať, pretože z pohľadu fanúšika PP ťažko nájsť správne slová.

Začnem s pozitívami, páčil sa mi ten nástup Popradu, hráči tentokrát neostali v pomyselnom autobuse. Čo ma ale mrzí, ba až štve je to, že nie a nie sa ujať toho vedenia. To už je tak demotivujúce, dostaneme gól, pozbierame sa, človek dostáva nádej a potom zas dostaneme, dáme a napokon nedorovnáme. A tiež sa mi popravde páčilo voľnejšie tempo od rozhodcov, aj keď tam boli kontroverzie ale tomu sa asi ťažko vyhnúť.

Naopak, Broadhurst opäť ukázal, že je totálne zbytočný legionár. To už mohol na krídle ostať Bjalo a medzi neho a Calofa ísť Ďuri Šiška. No napokon, aj ten Bjalončík mi tieto zápasy príde neviditeľný.

Každopádne dlho som nebol takto nahnevaný a smutný zároveň, ja už som taak dlho nemal radosť z play-off že to ani nie je možné. Škoda, že sa tento zápas neubojoval a už to moc nádejne nevidím, bodaj by ma prekvapili.
18.3.2025 - 22:43
+4

Ketchup_Boy#81

 

Presne tak. Súhlas. Bojovali sme, dreli, celý zápas, nedá sa nič vytknúť, len zatlieskať za tú enormnú snahu. Hráči tam nechali všetko. Jeden skvelý play off zápas. Nitra je strašne naspeedovaná, dokázali sme sa im vyrovnať, čo je skvelé. Páčilo sa aj mne, ako to voľne nechali refrees v predĺžení, nech sa rozhodne na ľade. Tam šiel Török zbytočne dohrávať súboj, keď videl že Kubo je vypľutý na mantineli a zrazu bolo 4 na 3 a Nitra to zahrala fakt famózne. Bela musím pochváliť, chytal obdivuhodne a držal nás. Myslím, že kľudne môžme oba doma uhrať takouto hrou do plných ako dnes celý zápas a za stavu 2:2 by zase mierna psychická výhoda bola na našej strane, aj keď vyhrať zápas v Nitre musíme, keď si postrážime domáce prostredie a toho sa bojím najviac, sú doma naboostovaní na bomby.
18.3.2025 - 23:25
0

NR

 

Dnes to hromove Nitra do toho v predlzeni,som sa normalne nostalgicky vratil 10-15 rokov do zadu
18.3.2025 - 23:06
+24

fabbeN

 

Tak by malo vyzerať každé jedno. Výborné to bolo na nakopnutie
18.3.2025 - 23:15
+4

AVEMNE

 

Veru aspoň raz...potom som sa vrátil do reality keď pri dakovacke...nitra je naša už to nekricali len hráči ale aj druhá strana úplne mimo...
19.3.2025 - 5:50
+2

sepinkoPN

 

za stavu 2:2 sa pojde do NR znova
prvy zapas 5:2 pre Poprad
druhý zapas 3:0 pre Poprad

za barák tutovky
18.3.2025 - 23:47
+3

antinamor

 

Stačí podať a si boháč.
19.3.2025 - 7:01
+1

Tokino

 

alebo nebude mať barak potom 😁
19.3.2025 - 9:13
+1

Wana

 

alebo bude bezdomovec
19.3.2025 - 9:17
0

strojar

 

Myslí si niekto, že v týchto dvoch zápasoch sa hral aj hokej alebo tých takmer 137 minút čistého času pozostávalo iba z neodpískaných faulov Nitry?
19.3.2025 - 5:46
+3

Corgi77

 

Dúfam že Nitru už plačkovia volať nebude nikto, lebo čo tu predvádzajú šuhajovia z Popradu je iný level.
19.3.2025 - 6:03
+7

NightPP

 

Asi taký ako zavesiť tendenčné video na klubovú stránku?
19.3.2025 - 8:57
+4

miro-nr

 

Ako pre koho tendenčné.
Aj keď s tým osobne nesúhlasím,no je to tiež boj v PO. Tak isto ako vaše veryvanie celý zápas. Vaši 15 a 98 by mali ak bude rozhodnuté kvalitne uzemnit!
19.3.2025 - 9:40
+1

emoxx1

 

Asi by som naozaj neporovnaval trash talk na ľade s nezvladnutím spravovania sociálnej siete.
Na ten ľad to patrí. Je Pľajaf, proste sa to "reže".
19.3.2025 - 9:46
+2

Render 77 Nr

 

Súhlas zbytočný grc dúfam že už také nebude
19.3.2025 - 9:48
0

miro-nr

 

Veď píšem ,že s tým nesúhlasím.
No už sme si asi "zvykli" na to ,že ako k Nitre patria mladí hráči,tak aj takéto "chobotiny" od vedenia, bohužiaľ.
19.3.2025 - 10:29
0

emoxx1

 

Pohoda. Prihodiť sa v návale emócii môže čokoľvek. Len už by sme očakávali aj nejaké poučenie. 😉
19.3.2025 - 11:15
0

miro-nr

 

Poučenie,na slovensku ?? Ty srandista
19.3.2025 - 17:40
0

J4kuubbb

 

Táto seria za dva zápasove dní tu dostala 1078 správ, keby ideme na 7 zápasov, tak podľa mňa aj nejaký rekord sa tu urobi
19.3.2025 - 6:12
+1

Flak108

 

To je ešte len začiatok.
19.3.2025 - 7:30
0

emoxx1

 

Vlani na podobné číslo stačil jeden zápas s bitkou na konci.
19.3.2025 - 8:10
+2

AVEMNE

 

Presne malo je to
19.3.2025 - 9:16
0

Render 77 Nr

 

Najlepšie by bolo keby sa podarilo im dať 4:0 lebo čítať ďalej tých uplakancov česť výnimkám je des.
19.3.2025 - 8:13
+5

NightPP

 

Zase tá jednostrannosť.
Keby si sa pozrel občas aj do svojich radov,urobil by si lepšie.
To vaše video na FB bolo čo?
To nebol "plač"?
19.3.2025 - 8:50
+6

Rebel74

 

To video je detinskost, trápnosť a ješitnosť v jednom. Takýmito hlúposťami čo občas vypustíme na sociálne siete si dehonestujeme výbornú prácu nášho manažmentu.
19.3.2025 - 8:59
+4

ŠKP

 

Asi tak, s NR sú to dlhodobo najhoršie diskusie.
19.3.2025 - 9:58
+5

karči

 

Peter Bjalončík, útočník Popradu: „Myslím si, že to bolo vyrovnané. Chceli sme zabojovať za nášho kapitána, ktorý mal nejakým nedopatrením zákaz hrať. Musím pochváliť každého v kabíne, postavili sme sa k tomu tak, že to bolo vidno. Súper mal s nami problémy. Mali sme šancu zlomiť zápas na našu stranu, ale žiaľ, je to 0:2 a ideme k nám. Mám pocit, že nejaké veci, ktoré neovplyvníme sa stávajú v náš neprospech. To je už zvykom na tomto štadióne. Bola by tam šanca 2 na 1, mohli sme sa tešiť my. Sú to veci, ktoré stoja veľa fyzických aj psychických síl, žiaľ, odpískalo sa to.“ Dúfam, že mu komisia rozhodcov pošle nejaký pozdrav.
19.3.2025 - 8:54
+1

sloniik

 

Keby sa radsej Bjalo venoval hre a nie vykecavaniu s nasimi hracmi, alebo sedeniu na trestnej. Nuz, ale pre nas lepsie 🤷‍♂️
19.3.2025 - 9:06
+8

AVEMNE

 

A to nehral Bajtek...bože nech je fit ten ich tam zničí sam
19.3.2025 - 9:17
+1

PPPPoprad

 

Myslíš nejaký videopozdrav alebo podobne? Možno by sa mohol uverejniť aj na klubovom Facebooku
19.3.2025 - 9:08
0

PPPPoprad

 

Ja som na chlapcov hrdý, aj keď táto séria môže výsledkovo dopadnúť ešte horšie ako minulý rok, rozdiel je v tom že teraz naozaj chceme a lietame čo to dá. Jasné, chýba tam to sebavedomie súpera dokončiť, faktom je, že sme za tých 120+ minút ani sekundu neboli vo vedení. A okrem toho nás zatiaľ sprevádza aj nepriazeň osudu, k tomu sa rozpisovať asi viac netreba.

No a páči sa mi aj vyjadrovanie kohokoľvek z našich, kto sa dostane k mikrofónu, snaha držať nervy na uzde a žiadny alibizmus, aspoň v tomto ohľade sme zatiaľ v sérii lepším tímom.

Zadarmo im to nedáme
19.3.2025 - 9:03
+3

Urpiner16

 

Vy ste vždy lietali po ľade lebo to máte v krvi.Žiaľ chýba vám efektivita už roky.Dívať sa na čísla brankárov v základnej časti a realita play off sú dve odlišné veci.Tak sa len ďalej upriamujte na štatistiky v sebaklame.
19.3.2025 - 9:11
0

PPPPoprad

 

Čakal by som že v play-off aspoň trochu stúpne “kvalita” tvojho trollingu. Namiesto takýchto neexistujúcich súvislostí si môžeš svoju frustráciu na brankároch vybiť priamo, na kľúčenku internetového hrdinu to bude stačiť.
19.3.2025 - 9:23
+3

Urpiner16

 

Sa vy vždy hráte na inteligentov čo sa tomu rozumejú ako hus do piva.Tak ako tí čo vás roky vedú na majstra do augusta.
19.3.2025 - 9:37
+4

ŠKP

 

Rozmýšľam že pošlem nášmu manažmentu tip na Urpinera16. Takých ľudí je tu škoda a konečne by nám niekto ukázal ako na to.
19.3.2025 - 10:11
+4

pepan95

 

PPP: Skôr sa obávam či im vôbec niečo dáme...
19.3.2025 - 12:08
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
AVEMNE

 

Nevieš ani co trepes vtipalek
19.3.2025 - 9:19
+3

BieloModra

 

Pekny den teda a same dobre hokejove zazitky
19.3.2025 - 9:25
+4

Nerkio

 

Ty si v poslednej dobe neaka vtipnejsia
19.3.2025 - 9:27
0

BieloModra

 

No nic😄 bude horsie, priprav sa
19.3.2025 - 9:28
0

sloniik

 

Ďakujeme za názor.
19.3.2025 - 9:29
+1

Corgi77

 

Teba si pamätám. Si jeden z tých čo každý zápas prispieval pod naše zápasy keď sme boli poslední a vysmieval sa aby sme vypadli.
Užívaj si teraz. Karma je zdarma.
19.3.2025 - 9:33
+2

miro-nr

 

Ty sa nezaprieš ,tu si naozaj "Kapitán"
19.3.2025 - 9:56
+2

Sedko NR

 

Asi 3/4 z týchto blbosti by som ti vyvrátil, ale načo? Pozeraj Česku ligu ktorá je ďaleko pred nami aj tým, že opakovačky dávajú bežne na kockach 😉
19.3.2025 - 10:15
+4

Fanusik21

 

V skutku zaujímavé komentáre
Pritom by mal každý začať od seba na objektívne zhodnotenie..
Po1..zlyhanie rozhodcov + disciplínarka ci ako si to hovorí po akože faule Craknela (kto si pozrel video a je objektívny,tak musel usúdiť že to bol max.faul na 2m)
Po2..zbytočne Nitra to riešila ,dala na internet..
Neviem asi sa bála, boja Adama ..
Po3...aj po prečítaní článku
Bialo ale aj niektorí už začínajú sa podľa mňa vyhovárať, vyplakavat pri to by si mal v prvom rade pozrieť Bialo na svoj výkon v play off (a nielen tento rok)
Ja som upozornil že sa opäť venujeme zbytočne nad rámec štatistikám v ZC ..
Je pekne síce že Adam ,Cslof boli v bodovaní po ZC top ale
Treba to potvrdiť v play off..
Síce ešte nie je koniec série
Ale pripomína mi to minulú sezónu keď sme sa až príliš sústredili nato aby sme vyhrali ZC a potom v play off
To dopadlo ako už vieme..
Môj názor je ze keď je dobre mužstvo tak sa musí popasovať aj keď nehrá top hráč alebo niečo neodpíska súdi atď..
Som veľmi zvedavý na naše 2 d.zapasy a tam sa aj ukáže ci mame vôbec tim na postup a na ďalší prípadný úspech..
Nakoľko treba vyhrať 4 zápasy a to už sa žiaden tím nemôže vyhovárať tam sa už ukáže len kvalita (nekvalita)toho tímu..
19.3.2025 - 10:32
+3

MaxSBA

 

ja im stále verím, a ak nevyhráme, svet sa nezrúti no
19.3.2025 - 11:29
+1

axxel

 

Inak do ktorého českého klubu ide po sezóne Čederle?
19.3.2025 - 12:44
0

Corgi77

 

Kde by chodil? Má zmluvu v Nitre.
19.3.2025 - 12:47
0

emoxx1

 

To zas nie je taká prekážka pokiaľ je záujem vážny.
19.3.2025 - 12:52
0

axxel

 

To vôbec neje prekážka... ja len ze v oboch zápasoch to Valabik spomínal ako hotovú vec ... podľa mňa by sa hodil do mužstva ako Plzeň alebo Vitkovice
19.3.2025 - 13:11
0

Nerkio

 

Cederle u neho v podcaste povedal ze chce ist do Ciech alebo Svedska.Cesi ho uz boli pozriet aj na neakom zapase ale povedal aj ze za Tomasom este nebol a uvidi ako sa dohodnu.
19.3.2025 - 13:15
0

emoxx1

 

Počul som to. Ale vnímal som to ako nepotvrdenú informáciu. Vôbec som z neho nemal pocity, že to vyslovil ako hotovú vec.
19.3.2025 - 14:06
0

evgeni71

 

19.3.2025 - 13:13
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
1. Spiš. N. V 54 173:152 104
2. Košice 54 172:130 101
3. Nitra 54 197:163 97
4. Žilina 54 174:146 94
5. B. Bystrica 54 161:145 88
6. Poprad 54 178:144 86
7. Slovan 54 164:159 81
8. Trenčín 54 150:155 80
9. Michalovce 54 157:153 80
10. Zvolen 54 174:174 73
11. L. Mikuláš 54 140:173 59
12. N. Zámky 54 114:260 29
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov4638107180:68116
2.Žiar n. Hronom4632239182:117103
3.Dubnica46283312139:11693
4.Skalica46265312182:11691
5.Humenné46245314156:11085
6.Topoľčany46187318165:15471
7.P. Bystrica46193717146:14070
8.Levice46135622149:16455
9.Detva46135424127:16753
10.Bratislava46115426124:16847
11.Trnava4611152987:17840
12.Trebišov4655630100:16831
SR 18243002141:1119
Aktualizované: 5.3.2025 21:38
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov4638107180:68116
2.Žiar n. Hronom4632239182:117103
3.Dubnica46283312139:11693
4.Skalica46265312182:11691
5.Humenné46245314156:11085
6.Topoľčany46187318165:15471
7.P. Bystrica46193717146:14070
8.Levice46135622149:16455
9.Detva46135424127:16753
10.Bratislava46115426124:16847
11.Trnava4611152987:17840
12.Trebišov4655630100:16831
SR 18243002141:1119
Aktualizované: 5.3.2025 21:38
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 29.3.2025 13:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 29.3.2025 13:29
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 29.3.2025 13:29
a

Bleskovky

Olomouc zdolal Jihlavu 2:1 v treťom zápase a v baráži vedie už 3:0

Hokejisti HC Olomouc zvíťazili aj v treťom zápase baráže o účasť v českej extralige nad Duklou Jihlava 2:1 a v sérii hranej na štyri víťazstvá vedú už 3:0. Sú tak krok od potvrdenia svojej príslušnosti v najvyššej českej súťaži aj pre ročník 2025/26. Na víťazstve sa podieľal jednou asistenciou aj slovenský útočník Silvester Kusko. včera o 19:40 - TASR


Edmonton predĺžil o dva roky zmluvu s obrancom Embersonom

Vedenie kanadského hokejového klubu NHL Edmonton Oilers uzavrelo nový dvojročný kontrakt na 2,6 milióna USD s obrancom Tyom Embersonom. včera o 09:54 - TASR


Tkachuk trénoval s Panthers a môžno stihne štart play off proti Tampe Bay

Americký hokejista Matthew Tkachuk trénoval s Floridou prvýkrát od februárového zranenia a mohol by nastúpiť na úvodný zápas play off, v ktorom sa Panthers predstavia v noci na stredu v derby na ľade Tampy Bay Lightning. včera o 09:35 - TASR


Švajčiari zdolali v príprave Francúzov 5:2

Maďari v ďalšom stretnutí zdolali Nórov 2:0. Švajčiari zdolali ďalších slovenských súperov Francúzov 5:2. Maďarsko - Nórsko 2:0 (1:0, 0:0, 1:0) Góly: 16. Kiss, 51. Ortenszky. Francúzsko - Švajčiarsko 2:5 (1:1, 1:2, 0:3) Góly: 16. Rech, 22. Spinozzi - 7. Berni, 23. Simic, 31. Ritzmann, 50. Ramel, 52. Marchon. 19.4.2025 22:20 - TASR


Vo finále sa stretne USA s Kanadou

Hokejistky USA sa stali prvými finalistkami majstrovstiev sveta žien v Češku, domácu reprezentáciu zdolali v semifinále 2:1. O triumfe zámorských hráčok rozhodla v 49. minúte Laila Panneková. Ich finálovým vyzývateľom bude Kanada, ktorá deklasovala Fínsko 8:1. 19.4.2025 21:42 - TASR


Česi prehral s Rakúšanmi 3:4 po predĺžení, rozhodol Zwerger

Českí hokejisti prekvapujúco prehrali v sobotňajšom prípravnom zápase pred majstrovstvami sveta s Rakúskom 3:4 po predĺžení. O triumfe súperov Slovenska v základnej A-skupine šampionátu rozhodol v 61. minúte Dominic Zwerger. Maďari v ďalšom stretnutí zdolali Nórov 2:0. 19.4.2025 19:52 - TASR


NY Rangers prepustili trénera Laviolettea i asistenta Housleyho

Klub zámorskej hokejovej NHL New York Rangers v sobotu prepustil hlavného trénera Petra Laviolettea. Vedenie tak reagovalo na to, že tím nepostúpil do play off. O prácu prišiel aj asistent Phil Housley. Majiteľ klubu James Dolan a generálny manažér Chris Drury začnú čo najskôr hľadať nového kormidelníka a očakávať sa dajú aj zmeny v hráčskom kádri. V organizácii pôsobí aj dvadsaťročný slovenský útočník Adam Sýkora, ktorý strávil sezónu na farme Hartford Wolf Pack v AHL. 19.4.2025 19:36 - TASR


Prvými finalistkami Američanky, Češky zdolali 2:1

Hokejistky USA sa stali prvými finalistkami majstrovstiev sveta žien v Češku, domácu reprezentáciu zdolali v semifinále 2:1. O triumfe zámorských hráčok rozhodla v 49. minúte Laila Panneková. 19.4.2025 17:31 - TASR


Anaheim po dvoch sezónach prepustil trénera Grega Cronina

Klub zámorskej hokejovej NHL Anaheim Ducks v sobotu prepustil trénera Grega Cronina, ktorý pôsobil v tíme od júna 2023. Šesťdesiatjedenročný kormidelník nedokázal v dvoch sezónach postúpiť s tímom do play off. Ducks obsadili v prebiehajúcom ročníku 12. miesto v Západnej konferencii a šieste v Pacifickej divízii. Základnú časť zakončili štyrmi prehrami v sérii. Cronin mal zmluvu do konca nasledujúceho ročníka. Anaheim sa nedostal do vyraďovačky sedem rokov po sebe. 19.4.2025 17:22 - TASR


Švajčiarky zdolali Švédky 3:2 a skončili piate

Švajčiarske hokejové reprezentantky obsadili piate miesto na majstrovstvách sveta žien v Českých Budějoviciach. V sobotnom zápase zdolali súperky zo Švédska 3:2. Severanky obsadili šiestu priečku. 19.4.2025 13:30 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

22. 04. 2025
Nitra - Košice o 18:00
23. 04. 2025
Nitra - Košice o 18:00
25. 04. 2025
Košice - Nitra o 18:30

Odohrané zápasy

19. 04. 2025
KošiceNitra
5:1REPORT
18. 04. 2025
KošiceNitra
0:2REPORT
15. 04. 2025
NitraŽilina
7:4REPORT
13. 04. 2025
ŽilinaNitra
3:2 PPREPORT
12. 04. 2025
ZvolenKošice
0:5REPORT
11. 04. 2025
NitraŽilina
2:3REPORT

Najviac bodov

Andrew CalofPOP67 bodov
2.Cracknell A.POP59
3.Boucher M.BBY56
4.Josling S.TRE56
5.Olson K.ZVO54

Najlepší strelec

Adam CracknellPOP35 gólov
2.Olson K.ZVO32
3.Krastenbergs R.MIC31
4.Boucher M.BBY29
5.Josling S.TRE28

Najlepší brankár

Dominik RiečickýKOS94.09 perc
2.Grigals G.TRE93.03 %
3.Rabčan E.BBY92.75 %
4.Vay Á.POP92.7 %
5.Rychlík R.ZIL91.7 %