Diskusia: Nitra -zdolala Poprad a ujala sa vedenia v sérii
Hokejisti Nitry vstúpili víťazne do štvrťfinálovej série play off Tipos extraligy proti Popradu. Úradujúci majstri zdolali "kamzíkov" 6:3 a v sérii hranej na štyri víťazné zápasy sa ujali vedenia 1:0. Druhý duel je na programe v utorok opäť na ľade pod Zoborom.
Nitrania mali ideálny vstup do zápasu, keď už po 53 sekundách zásluhou útočníka Samuela Bučeka viedli. "Corgoni" boli v úvodnej časti aktívnejší a zaslúžene si vypracovali trojgólový náskok po presných zásahoch Tomáša Hrnku a Sahira Gilla.
Zdalo sa, že je po zápase, navyše Nitra hrala v úvode prostrednej časti hry takmer 90-sekundovú presilovú hru o dvoch hráčov. V nej však iba rozchytala striedajúceho brankára Filipa Beláyniho a ten dal hosťom šancu vrátiť sa späť do hry. Poprad naštartoval dvoma gólmi kapitán Adam Cracknell. Ten v treťom dejstve za stavu 3:4 v neprospech Popradu oslabil svoj tím, keď videl trest do konca stretnutia za faul kolenom. Nitrania početnú výhodu využili na piaty gól z hokejky Lukea Greena a postrážili si prvý bod.
štvrťfinále play off Tipos extraligy - prvý zápas /na 4 víťazstvá/:
HK Nitra - HK Poprad 6:3 (3:0, 0:2, 3:1)
Góly: 1. Buček (Cotton, Descheneau), 14. Hrnka (Kováč, Bajtek), 16. Gill (Hrnka, Jackson), 44. Čederle (Buček), 51. Green (Buček), 60. Čederle – 35. Cracknell (Turan, Bourque), 39. Cracknell (Cardwell, Calof), 45. Kundrik (Mlynarovič, Nespala). Rozhodcovia: Žák, Jobbágy – Pribula, Jedlička, vylúčení: 4:10 na 2 min., navyše: Craknell 5+DKZ za faul kolenom, Božoň (obaja Poprad) osobný trest do konca zápasu (nešportové správanie sa), presilovky: 3:1, oslabenia: 0:0, 3321 divákov.
/stav série: 1:0/
Nitra: Kašík – Mezei, Cotton, Hain, Green, Stacha, Vitaloš, Bača – Buček, Gill, Descheneau – Passolt, Pobežal, Jackson – Okoličány, Čederle, Lacka – Bajtek, Hrnka, Kováč
Poprad: Vay (21. Belányi) – Bourque, Turan, Thomas, Cardwell, Kotvan, Romančík, Sluka, Božoň – Bjalončík, Cracknell, Calof – Török, Urbánek, Bracco – Nauš, Suchý, Giľák – Kundrik, Mlynarovič, Nespala
Ján Šimko (Poprad):
"Prvú tretinu sme tu neboli. Potrebovali sme razantnejší vstup. V druhej tretine sme sa markantne zlepšili. Mali sme v zápase momentum, keď sme znížili na rozdiel gólu. Ale otvorene poviem, vo štvorici Nitru nepretlačíme. Nemôže nám však súper ukázať, ako hrať play-off. V druhej tretine sme ukázali našu silu a pripravenosť. Cracknellov zákrok som nevidel, ale rozhodcovia ho videli, pozerali to dlho. Ja si to ešte pozriem. Nechcem teraz polemizovať o správnosti verdiktu. Boli tam rozhodcovia, ktorí to sledovali dlho, aby sa rozhodli správne."
Andrej Kmeč (Nitra)
"Prvá tretina mala vysoké tempo a súboje. Mali sme však čistejšie šance, ktoré sme využili. V druhej tretine sme mali sériu presiloviek, kde bolo veľa šancí na to, aby sme odskočili na rozdiel štyroch gólov. Dostali sme dva góly z malých chýb. Poprad má hráčov, ktorí to vedia využiť. V tretej tretine sme boli mentálne silní, súpera sme držali na dištanc a s výnimkou záverečného tlaku, keď tam bol rozdiel dvoch hráčov, sme si to postrážili. Čo sa týka faulu Cracknella, podľa inštruktážneho videa, ktoré dnes prišlo, asi nebolo o čom. Po faule kolenom nám nedohral hráč."
- MiTo0220
- Vynikajúci zápas klobúk dole pred Nitrou a Popradom. Ale je hanbou že hit ktorý je na highlight mesiaca minimálne v našej lige, je u nás za 5 + DKZ.
- 17.3.2025 - 20:47
- +62
- FP-Tommynko
- Uvidi sa zajtra ci senat podrzi rozhodnutie rozhodcov a udeli stopku alebo mu povoli nastupit na druhy zapas a tym potopi vykon rozhodcov
- 17.3.2025 - 21:04
- +3
- braniiislav
- Rozhodcovia sa potopil sami. To bola tragédia. Hráč drží dve hokejky v ruke a oni nič. 👀🤷
- 17.3.2025 - 21:07
- +11
- strojar
- Pri tom faule kolenom držal niekto dve hokejky?
- 17.3.2025 - 21:45
- +2
- hokejmladezPP
- Nie, v oslabení Nitry jeden hrac stratil hokejku a druhy sa pokúsil mu ju podať. Zdvihol ju a mal v ruke dve hokejky, potom ju vyhodil. Toto je menší trest za nedovoleny výstroj.
- 17.3.2025 - 22:29
- +4
- miro-nr
- Aj keď podáva hrač hokejku brankárovi je to nedovolený výstroj?!
- 17.3.2025 - 22:48
- 0
- Kuree
- lož
- 17.3.2025 - 23:03
- +10
- LeonardoDavinChi
- má krátke nohy
- 17.3.2025 - 23:51
- +1
- strojar
- Ale ako rýchlo nimi dokáže prepletať.
- 17.3.2025 - 23:54
- +3
- Nyufi12
- Čiže jazvečík
- 18.3.2025 - 2:47
- +6
- miro-nr
- Skôr si myslím,že je na rozhodcovi ako sa vyspal a či si dobre umyl karpiny !
- 17.3.2025 - 23:17
- +1
- Pukky
- To, že senat pripadne podrží rozhodcov nič nemení na tom, že to bolo z ich strany nesprávne rozhodnutie. Posudzovať ich prácu budú rovnakí babráci.
- 17.3.2025 - 21:10
- +4
- LenTak93
- Ak to vyhodnotí senát ako neférový zákrok, prečo by to mali byť babráci?
Majú viacero záberov, môžu to bez nejakého tlaku vyhodnotiť. Majú k dispozícií presný výklad pravidiel, ktorý si pri tom môžu dookola čítať.
Ak to z vás niekto dokáže lepšie, prečo sa neprihlási na zväz a neukáže ako sa to robí? - 17.3.2025 - 21:13
- +27
- FP-Tommynko
- +
- 17.3.2025 - 21:14
- +1
- Pukky
- Iste. Maju čas, možnosti, aj celú zbierku judikátov. A napriek tomu opakovane zlyhávajú v posudzovaní zakrokov hráčov a rozhodnuti rozhodcov. Nie je to o tom, kto tam ma byť, ale o tom, kto tam byť nemá.
- 17.3.2025 - 21:36
- +11
- LenTak93
- V čom zlyhávajú? Poznáš pravidlá a vieš ich aplikáciu?
Veľa fanúšikov, bohužiaľ aj tu na HP, príde na hokej a pri každom dotyku svojho hráča si "hejkne", dvihne ruku a svoj hnev smeruje na rozhodcu. V mnohých prípadoch ani nepoznajú presnú definíciu pravidla. Koľko z Vás si aspoň raz prečítalo celé pravidlá?
Myslieť si, že to bolo čisté a posúdiť zákrok na základe výkladu pravidiel ako čistý sú 2 rozdielne veci. Ja si myslím, že senát odviedol túto sezónu dobrú prácu. Bolo tam minimum pochybení a zlepšila sa ich flexibilita. Všetko sa dá zlepšovať a ja verím, že aj oni vedia na čom zapracovať. - 17.3.2025 - 22:57
- +6
- hefky
- Hej treba zapracovať na arogantnosti a bohorovnosti to je najlepšia metoda
- 17.3.2025 - 22:58
- +1
- Pukky
- Si robíš srandu? Asi si rozhodca, inak nechápem, čo nechápeš? Množstvo rozhodnutí, kedy hráč dostal neadekvátne trest, buď mierny, alebo prísny povahe zákroku. Celu sezónu sa to rozoberá a ty teraz napíšeš, že minimum pochybení.
Rozhodcovia zlyhávajú a kaxia takmer každý zápas v lige a disc. senát je toho súčasťou. Včera detto. - 18.3.2025 - 7:40
- +2
- LenTak93
- Neadekvátny trest podľa koho? Podľa Pukkyho z HP?
Daj mi jeden takýto príklad s tým, že mi ho detailne rozoberieš a popíšeš tak, aby si definoval konkrétne pravidlo.
A nie, neboj sa, nie som rozhodca. - 18.3.2025 - 7:47
- +5
- Pukky
- Kľudne ti jeden napíšem, pričom takých rozhodnuti sú 10ky. V januári 2025 bol v zápase s Nitrou vylúčený Pollock za zákrok na Bajteka. 6 plus dokonca za útok na hlavu. Akurát, že žiadny útok na hlavu sa nekonal, ak keď to rozhodcovia sledovali dlho na monitore. DS útok na hlavu a krk nepotvrdil, ale dal Pollockovi dištanc na 1 zápas za údajne surové napadnutie Bajteks z mŕtveho uhla.
Totálna kravina. Co má Bajtek spätne zrkadlá. To, že nevidel Pollocka ísť zboku je jeho problém. A aký je podľa DS povolený uhol, z ktoreho sa môže atakovať hráč. 35 stupňov, 135 stupňov? Proste akí rozhodcovia, taky DS. Aj dnes radšej alibisticky dali Craknelovi 1 zápasový dištanc, lem aby nemuseli potrestať tých dvoch babrakov. - 18.3.2025 - 13:03
- 0
- LenTak93
- Zásah ze slepého úhlu Hráč v držení puku nebo hráč, který má puk pod kontrolou, si musí být vědom toho, že může být v jakémkoliv okamžiku atakován. Proto musí vnímat své bezprostřední okolí na ledě a být na takový střet
vždy připraven. To se však týká jen zásahů, které protihráč vede v souladu s pravidly.
Periferní vidění hráče je omezené a nelze očekávat, že má hráč naprostý přehled o dění na ledě. Hráč
s úmyslem zasáhnout protihráče, který má puk v držení nebo pod kontrolou, musí udělat vše, co je
v jeho možnostech, aby zasáhl protihráče čistě a zásah dovoleně načasoval. Musí si být jistý, že zásah
provede takovým způsobem, aby měl protihráč přiměřenou možnost blížící se kontakt periferně zaznamenat a mohl se na něj přiměřeně připravit. Pokud hráč zasáhne protihráče mimo jeho zorné pole,
nepovažuje se takový zásah za správně provedený a hráč za něj může být rozhodčím odpovídajícím
způsobem potrestán. - 18.3.2025 - 13:20
- +1
- Pukky
- Nič iné im neostávalo, ako vymyslieť túto somarinu. Inak by museli potrestať rozhodcov, za vylucenie, ktoré nemalo oporu v pravidlách. Rovnako, ako u Cracknela. Škoda reči.
- 18.3.2025 - 14:41
- 0
- strojar
- Ak dostal Bubela tri zápasy, tak aj tento.
- 17.3.2025 - 21:49
- +2
- braniiislav
- Ani jeden z nich neavizoval vôbec vylúčenie, následne sa strhla potyčka a potom sa rozhodli ísť pozerať video. Nehralo sa viac ako 12 minút. Neuveritelne
- 17.3.2025 - 21:14
- +18
- Lukash_ke
- Za mňa by bolo spravodlivé riešenie faul za 2 minúty. 5+DKZ by sa dalo prekusnúť. Stopka na 2 zápasy je čistá sračka.
- 18.3.2025 - 11:02
- +1
- Airbag0910
- Skalica - Humenné včera to isté, Ťavoda dá Mikušovi čistý hit a odmenou mu bolo 5+DKZ
- 17.3.2025 - 21:17
- +1
- hokejmladezPP
- Časomiera v NR? : Pani hlásateľ ka si nevšimla niekoľko úprav pravidiel, a ze je už rok 2025? Hlasi ako v roku 1995, nepozná tresty (hra so zdvihnutou hokejkou napr.), nepozná acript na hlásenie gólov, návrat hráča z trestnej lavice atd. Časomiera nevyzvala dvakrát publikum aby prestalo vulgárne skandovat, a dokonca dali reklamnú pauzu počas presilovky v tretej tretine. Cele to bol retro zážitok!
- 17.3.2025 - 21:20
- +43
- Render 77 Nr
- No vidíš aspoň máš zážitok.
- 17.3.2025 - 21:21
- +16
- sloniik
-
- 17.3.2025 - 21:39
- 0
- hokejmladezPP
- Časomiera alebo box casomeracov je časomerac, dvaja trestomeraci, zapisovateľ, štatistik a hlásateľ.
- 17.3.2025 - 22:08
- +8
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- 22.4.2017
- A to si si ešte nevšimol: že vedia ohýbať časopriestor, presilovka NR trvá bežne o 6-8 sekúnd dlhšie ako by mala, rovnako ak náhodou na konci zápasu doťahujú. Ale čo, oni sú najlepší v galaxii, oni môžu....
ale aby som len nekritizoval, pri tých vulgárnych pokrikoch aspoň pridali volume na hudbe - 18.3.2025 - 10:21
- +2
- antinamor
- Konšpiruješ. Máš pre svoje nezmyselné, ničím nepodložené tvrdenia dôkaz? Postúp ich prosím na SZĽH alebo na komisiu rozhodcov. Inak budeš iba gágaj, táraj a prďus.
- 18.3.2025 - 10:48
- +5
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- SchroedingersCat
- prosim ta, s tym kolko pokut dostava nitra za vsetko fakt veris tomuto co si napisal ?
Napriklad s tou kockou dost provokujeme, to musi uznat kazdy, fakt si myslis ze by nam preslo to ze si robime dlhsie presilovky ? - 18.3.2025 - 11:56
- 0
- nacomeno
- Jasný faul kolenom: Akože nechápem ako jednoducho sa ľudia dajú ovplyvniť Valábikom. Pre Boha ľudia pozrite si videá a z nich je zrejmé, že ku kontaktu kolena s nohou Kováča jasne prišlo. Dokonca Kováč ani pre zranenie kolenom nedohral.
Andrej Kmeč: “Čo sa týka faulu Cracknella, podľa inštruktážneho videa, ktoré dnes prišlo, asi nebolo o čom. Po faule kolenom nám nedohral hráč." - 17.3.2025 - 23:06
- +6
- Peter19
- no neviem, ja som si to pozrel niekolkokrat a skor by som povedal ze stret a kontakt bol bocnou stranou stehna a ze craknelove koleno sa protihraca ani nedotklo, nakolko sa tocil prave od protihraca
- 18.3.2025 - 9:19
- 0
- Render 77 Nr
- A Ty čím ovplyvnený že si fanúšik Popradu ?
- 18.3.2025 - 9:22
- 0
- Gerlach2655
- Iba triezvym usudkom priatelu,tak ako 90 % ludi tu co to komentuje a to vo velkej miere aj nefanusikov pp
- 18.3.2025 - 9:52
- +2
- Render 77 Nr
- Triezvy asi ťažko keď senát v kľude co sa tomu rozumie na rozdiel od fanúšikov co majú žlč v očiach rozhodol inak
- 18.3.2025 - 10:00
- 0
- elber
- ty máš tiež to inštruktážne video? Podľa komentáru asi áno...reálne si však zrejme ten úplne jasný faul kolenom ani nevidel.
- 17.3.2025 - 23:36
- +1
- Peter19
- je rozhodnute: Disciplinárne obvinený Adam Cracknell (ČRP 49477) sa uznáva vinným zo
spáchania disciplinárneho previnenia: Faul kolenom podľa čl. 25 bodu 25.1 podbodu 25.1.1
II. oddielu I. hlavy osobitnej časti Disciplinárneho poriadku SZĽH, ku ktorému došlo v
súťažnom zápase TIPOS Extraligy č. 345 HK Nitra vs. HK Poprad dňa 17. 3. 2025 v čase
zápasu 48:41.
b) Disciplinárne obvinenému sa za to v zmysle čl. 25 bodu 25.1 podbodu 25.1.1
II. oddielu I. hlavy osobitnej časti Disciplinárneho poriadku SZĽH u k l a d á nepodmienečný
trest zastavenia výkonu športovej činnosti na dva zápasy s účinnosťou od 17. 3. 2025. - 18.3.2025 - 9:52
- 0
- Kuree
-
0/12
- 17.3.2025 - 20:47
- +27
- Prometeus
- Nitrania gratulujem k výhre a stavu 1:0 na zápasy. Dobra kulisa ako vždy, plný kotol asi, kopec gólov a vy ste ich dali 6 a zaslúžene vyhrali. Hneď od začiatku ste chytili zápas za pačesy a my sme sa len dotahovali no hokej bol fajn, páčil sa mi. ALE tak ako mi ZŠ a znova znechutení zápas 4 šašovia ... co už. Vy mate pekný deň a my nie. Nemám ťažké srdce na Nitru, však je play-off, treba hrať tvrdo a dostať sa súperovi pod kožu a najlepšie to viete vy, Nitrania
- 17.3.2025 - 20:47
- +13
- Ron654
- Po dnešku sa nebudem čudovať keď popradcanov porazí … takto ich poškodili … čistý Hit … opäť niekto pretlačí Nitru cez sériu s pp
- 17.3.2025 - 20:48
- +16
- Polmetrovybrmbalko
- No schválne, KTO?
- 17.3.2025 - 20:58
- +7
- jh12
- SOROS na piatej avenue, Kiska, SIGMA, Simecka, Zidojaster, Biden, Zelenskyj
- 17.3.2025 - 21:17
- +19
- WTF
- Minulý rok ich trener svojou taktikou😂😂😂
- 17.3.2025 - 21:28
- +6
- Sedko NR
- Opäť?
- 17.3.2025 - 21:58
- +2
- Cvikelka
- Huliak a Šatan riešte rozhodcov. Koniec hlásenia. 😔
- 17.3.2025 - 20:48
- +28
- fanke27
- Huliak môže tak akurát začať riešiť svoj termín na psychiatrii. Koniec hlásenia
- 17.3.2025 - 21:07
- +24
- aMigos2
- Neverim zeby to dokazal
- 17.3.2025 - 21:09
- 0
- Cvikelka
- Len ho nepodceňuj 😆
Ešte nám ukáže čo dokáže.
😀 - 17.3.2025 - 21:09
- +4
- aMigos2
- kotrmelce? hrot bude ak pride na finale ligy hodit pučik taky tučik
- 17.3.2025 - 21:10
- +8
- fanke27
- Och, kiež by, ale na to by nemal gule lebo by ho vypískali na každom jednom štadióne
- 17.3.2025 - 21:11
- +5
- aMigos2
- v tomto by som si nebol taký istý pri mozočkoch aj tu na hp
- 17.3.2025 - 21:15
- +4
- Wana
- Na to na čo tam Rudo išiel už splnil - nasal sa na Tipos. Teraz už bude len spokojne krochkať a ryžovať.
- 17.3.2025 - 21:09
- +6
- antinamor
- Ja by som mu nezveril na lakovanie ani pohrebné auto, šikuľkovi očovskému.
- 17.3.2025 - 22:30
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- HeLiXo
- Ja ani neviem, či som si ako fanúšik PP zápas užil alebo nie. Najväčší výkričník sú tie vylúčenia, aby bolo do času 36:24 hneď 8 dvojminútových trestov je proste moc na to, ako bol Poprad disciplinovaný. Ďalšie mínus je výkon Popradu počas prvej polovice zápasu, kde to bolo neviditeľné.
Naopak, páčila sa mi súdržnosť a motivácia (ktorá bola časom možno až prehnana, keďže tam boli zbytočné fauly/trest pre veľa hráčov) ten zápas ešte otočiť, škoda že, keď mal mať zápas najlepšie grády pred sebou tak sme nezmyselne prišli o kapitána. To bolo hrubé ovplyvnenie zápasu a je mi jedno, či to je hráč tímu ktorému fandím alebo nie, rovnako som nechápal ten incident s Bubelom. Je to škoda, ten zápas mal všetko ale toto ten koniec znechutilo.
Koniec-koncov to ale prinieslo všetko, čo táto séria naznačovala - emócie, drámu a veľa gólov. Pevne verím, že Adam zajtra nastúpi a že to dorovnáme. - 17.3.2025 - 20:49
- +3
- nitro2
- Nastúpi, nedostal trest v hre a toto čo bolo dnes max na 2 minúty hádam nechcú ani riešiť.
- 17.3.2025 - 20:58
- 0
- Fidel©
- Aky incident s Bubelom? Nepostrehol som
- 17.3.2025 - 23:46
- 0
- folvy
- Škoda toho 5dkz,oni faul skúmajú 9 minút a potom dá 5 dkz,asi taký jednoznačný nebol že.Hrube ovplyvnenie zápasu
- 17.3.2025 - 20:49
- +7
- V_S_Z
- Takto zarezat v tretej tretine, to musi boliet
- 17.3.2025 - 20:49
- +8
- 87X87
- Gratulácia rozhodcom, také to víťazstvo sa nedá vychutnať jednoducho.ale existuje mužstva ktoré nemajú morálne hodnoty
- 17.3.2025 - 20:49
- +1
- axxel
- Keď ma Jonak gule, tak týchto 2 diletantov už nemôže nominovať na žiadny zápas playoff ... ved oni boli normálne v prdeli, po skončení telefonátu normálne nevedeli čo majú robiť keď bol na nich záber
... a
ešte nech dajú Cracknellovi aspoň 3 zápasy zato... rozhodcovia kazia túto ligu a myslím, že toto co dnes predviedli to je ešte iba začiatok a do konca playoff nebude mať kto pískať pre tresty
- 17.3.2025 - 20:49
- +14
- strojar
- Bubela dostal tri zápasy.
- 17.3.2025 - 21:51
- 0
- axxel
- A co mal dostať po jasnom faule? ... horalky?
- 18.3.2025 - 6:19
- +10
- marko4
- presne tak: porovnávať úmyselný a zákerný zákrok Bubelu s včerajškom môže len slaboduchý jedinec...
- 18.3.2025 - 6:27
- +8
- strojar
- Veď v poriadku.
Aspoň vieme, že za takýto zákrok je sadzba tri zápasy. - 18.3.2025 - 7:26
- +1
- Fandimhokeju
- Nedá im trest. Tak ako naši hráči odchádzajú do Čiech, tak už aj rozhodcovia si chodia privyrobiť k našim západným susedom. Takže je málo rozhodcov.
- 17.3.2025 - 22:26
- 0
- ŠKP
- Nech idú všetci rozhodcovia do riti dobre? To je moje hodnotenie zápasu. Ďakujem
- 17.3.2025 - 20:50
- +17
- MACEK40
- K zápasu asi radšej nič, stále mnou lomcujú emócie zo "zarezávky". Zajtra neísť do toho predposrato, zbytočne nefaulovať a pôjde to
- 17.3.2025 - 20:50
- +3
- NR
- Prvy zapas a nervy vybavene,uz nech je konec
- 17.3.2025 - 20:50
- +4
- marskatatarska
- Pri takýchto rozhodcoch nebude liga nikdy napredovať...
- 17.3.2025 - 20:50
- +6
- Wana
- 1:0 ideme ďalej
3faktory ktore dnes rozhodli:
1 - výborná prvá tretina Nitry
2 - nedisciplinovanosť Popradu počas celého zápasu
3 - nezmyselné vylúčenie Cracknella 5+DKZ - dúfam že senát sa tým nebude zaoberať a zajtra Cracknell nastúpi
Zajtra si prosím celý zápas taký výkon ako sme predviedli v prvej tretine. - 17.3.2025 - 20:50
- +4
- Prometeus
- Wana s 3 bodmi suhlasi a hádam vám zajtra ten jeden zapa urveme
- 17.3.2025 - 20:53
- 0
- nitro2
- 4 - nekompetentnost rozhodcov
- 17.3.2025 - 21:01
- 0
- Slapshot12
- Súhlas so všetkým..
- 17.3.2025 - 21:01
- 0
- frantapriklep
- Bol to výborný zápas, skvelá prvá tretina Nitry, nezavrela zápas, keď sa dalo a Poprad ožil a zdramatizoval. No a prišiel moment, ktorý sa bude určite riešiť najviac.
Čistý hit Cracknella, ocenený po siedmich minútach sledovania videa trestom do konca zápasu a rozhodujúci gól domácich.
Ja viem pochopiť, keď príde rozhodcovská chyba v hre, hra je rýchla, môže sa niečo prehliadnuť. Ale toto pozrieť ixkrat na videu a vylúčiť hráča dkz, to chce riadnu dávku šialenstva.
Myslím že aj domáci fanúšikovia, ked si to pozrú v klude, dajú za pravdu mne, či Valabikovi, ktorý to rovnako zhodnotil v TV. Nitra to nepotrebovala a zápas dostal v závere čiernu škvrnu.
Pani Žák a Jobaggy, to je na stopku. - 17.3.2025 - 20:51
- +23
- Proky99
- Nechcem rozhodcov ospravedlnovat, ale ked maju take zabery ako su na TV Sport a JOJ Sport tak sa im ani necudujem. Je to otras a hnoj a z vacsiny zaberiv sa neda urcit na 100% takmer nic
- 17.3.2025 - 20:56
- +1
- gallup nr
- ...in dubio pro reo (za tohto priebehu, v tomto case, pri takto dolezitom hracovi by si mali byt KU*VA isti)...mozno mali aj ine zabery, ale ich rec tela nevyzerala, ze nemaju pochybnosti.
- 17.3.2025 - 21:00
- +5
- milmikus
- Hrubo ovplyvnené.Prvu tretinu sme sa nedostavili ale keď sme sa do zápasu vrátili sa pani v pruhovanom rozhodli že to zariadia za hráčov oni.
Koniec hlásenia - 17.3.2025 - 20:51
- +8
- marko4
- Dve: tretiny Nitra lepšia. No to, čo predviedli tí dvaja pajáci v tretej tret8ne je neskutočný hnus. Za to hrubé ovplyvnenie zápasu by si v tejto sezóne už nemali zapískať...
- 17.3.2025 - 20:51
- +9
- Proky99
- Zakrok Cracknela z toho biedneho zaberu vyzeral byt cisty telo na telo, ale co mna viac ako nestranneho divaka stve je mizerna kvalita prenosov. To fakt toto chceme tolerovet este 6 ci 7 rokov tak to nejak SZLH podpisalo s tymi amatermi. Ved tie pohlady kamier a opakovacky to je uroven roku 1995 na vtedajsom STV
To fakt nikomu nevadi ze je v najvyssej lige tolko amaterizmu?
Ak je spolukomentator Valabik, to sa este celkom da pocuvat, ak tam je nejaky blbec tak clovek ho prestane vnimat, ale to ze zo zaberov hovno vidiet ved to je tragedia. - 17.3.2025 - 20:52
- +26
- AVEMNE
- Suhlas
- 17.3.2025 - 21:10
- 0
- mefistoJACK
- ja preto nemozem pozerat JOJ Sport cez zakladnu cast..podla mna komentuju kdesi z pivnice..ani nechodia na tie stadiony a nikdy neberu ruchove mikrofony..niekedy som sa prichytil pritom ze som rozmyslal ze ci tam nepustaju prednahraty zvuk do pozadia..o nejakom on ice zvuku mozeme len snivat..katastrofa
- 17.3.2025 - 21:19
- +3
- azzurri
- Szlh to je jedno hlavne že JOJ najviac zaplatila
Iné ich nezaujíma len peniaze
Prenosy sú bieda čo hovorím už dlho
Najlepšie je keď komentujú zápasy zo štúdia v Bratislave a nie sú ani priamo na štadióne
Toto je už fakt bieda a hanba ponúkať takéto prenosy keď nedokážu mať komentátorov ani priamo na štadióne - 17.3.2025 - 21:20
- +4
- Fandimhokeju
- Sport1 má, síce provizórne štúdio priamo na štadióne a komentátori vedia lepšie zareagovať, ak sa niečo udeje mimo kamier.
- 17.3.2025 - 22:37
- +3
- Bizzaremifo
- Nehrali sme dobre, je možné, že by sme aj tak prehrali, ALE rozhodcovia hrubo ovplyvnili zápas za stavu 4:3, keď bolo ešte dosť času zvrátiť výsledok...Pýtam sa, prečo v našej lige musí skoro po každom zápase ostávať pachuť z výkonu rozhodcov.. Sú jednoznačne NAJSLABŠÍ článok ligy .. HaMba..zároveň gratulácia Nitre k prvému bodu. Zajtra očakávam, že sa pobijeme o lepší výsledok
- 17.3.2025 - 20:53
- 0
- NR
- Iba dodam,ze klobuk dole pred Cracknellom,ako prijal ten trest,velky hrac
- 17.3.2025 - 20:53
- +18
- matus93
- Neni týždňa , neni týždňa že sa neriešia sudi .. toto dnes je na facku .. ale očakávam že Jonák to opäť obháji .. ako mi raz povedal môj bývalý kolega keď som robil redaktora a riešili sme sporné momenty .. Matúš s rozhodcami je zbytočné preberat sporné momenty stále si nájdu cestu ako si obhájiť aj tu najväčšiu …. Cracknell je jednou z osobnosti ligy a ak niekto spravil dnes krok k tomu aby odtiaľ po sezóne odišiel tak sú to pásikaví .. ak s tým kompetentní neplánujú nič robiť tak je to strašne smutné ..
- 17.3.2025 - 20:53
- +2
- MACEK40
- Cracknell je podpísaný aj na ďalšiu sezónu
- 17.3.2025 - 20:54
- +4
- Zmrzlina
- Borec dobrý... len aby nebol odpísaný na ďalši(e) zápas(y).
- 17.3.2025 - 21:00
- 0
- Fandimhokeju
- Presne tak, je to kasta, uzavretá skupinka, ktorej členovia si navzájom kryjú chrbty.
- 17.3.2025 - 22:40
- +1
- Piginko
- Redaktori HP nevedeli by ste zariadiť, aby sa Vám k sporným momentom počas play-off (som si istý, že pri našich rozhodcoch ich bude viac ako dosť) vyjadrili rozhodcovia? Viem, že chcem asi veľa, tak prinajhoršom aspoň Jonák.
- 17.3.2025 - 20:53
- +2
- Slapshot12
- Myslím, že nikto nemôže poprieť, že polovicu zápasu bol Poprad na trestnej a hlavami ešte v autobuse.. Nitra zaslúžene vyhrávala 3:0, ale keď sa konečne PP zobudili tak zase zasiahli rozhodcovia... Až nepríjemná pripomienka zápasu kedy bol podobný verdikt pri zákroku nášho Bodáka až komicky ohodnotený 5 minútami, dnes sa stalo niečo podobné.. Hráč Nitry čisto zasiahnutý Cracknellom a rozhodcovia po 15 minútach skúmania dospeli k záveru, že tam bolo koleno, pričom ani hráč Nitry nejako nedával najavo že bol kolenom zasiahnutý, čo by podľa mňa pocítil.. A to nevravím o tom, že Cracknella napadli dvaja hráči NR, tým pádom to skôr smrdelo presilovkou Popradu ale oni z toho dokázali vykúzliť 5 minútovú presilovku pre NR.. Kedy sa tí rozhodcovia začnú riešiť?? Aby nebolo potom neskoro....
- 17.3.2025 - 20:54
- +30
- Wana
- Počkám si na zápis o stretnutí - z Popradskej lavičky sa tam zapájali hráči do bitky - možno tam našli sudí ten rozdiel
- 17.3.2025 - 20:56
- +2
- Slapshot12
- Priznám sa, že z lavičky som nezaregistroval nič.. Ak tam niečo bolo tak chápem, pozriem si zápis tiež..
- 17.3.2025 - 20:58
- 0
- Slapshot12
- Veď ja nevravím že nebolo. Vravím, že ja som si nevšimol, lebo som tým smerom nepozeral. Ale podla hockeyslovakia to nevyzerá, že niekto z lavičky dostal trest
- 17.3.2025 - 21:08
- 0
- gallup nr
- ved ani ja netvrdim, ze vravis. a uz teda vobec netvrdim, ze tresty boli udelene spravne, ale v tv bolo vidiet, ze jeden hrac z lavicky sa do sarvatky zapojil.
- 17.3.2025 - 21:13
- +1
- smenarade
- Jedine co som si vsimol ako sa Kundrik natiahol s pravačkou a zatiahol za rameno hráča z Nitry. Nič viac teda nebolo vidno aspon som si nevšimol.
- 17.3.2025 - 21:09
- 0
- samajamado
- To bohato stačí.
- 18.3.2025 - 0:23
- 0
- Wana
- Už je? Daj link pls
- 17.3.2025 - 21:14
- 0
- marko4
- https://www.hockeyslovakia.sk/sk/stats/matches/1067/tipos-extraliga/match/149324/overview
- 17.3.2025 - 21:18
- 0
- hefky
- Ten trest dali 63 ké a ten bol na ľade tak už teraz neviem vôbec ako dospelí do toho štádia že minimálne mal byť jeden trest na vysse pre Nitru
- 17.3.2025 - 21:23
- +1
- marko4
- presne tak: rozdielový trest mal byť pre Baču resp. Bajteka. Uhrali to alibisticky...
- 17.3.2025 - 21:27
- +8
- Wana
- Netuším ani ja ako to vykúzlili...
- 17.3.2025 - 21:30
- 0
- PPPPoprad
- Z Nitrianskej lavičky tiež jeden hráč hokejkou udieral nášho, ja chápem emócie, ale toto nebola podľa mňa bitky len na pokrátené tresty
- 17.3.2025 - 21:08
- +1
- Wana
- Môže byť, ja to len hodnotím z TV záberov. Kundrik sa tam capal po našich, ved aj bolo vidno ako ho ďalší dvaja Popradčania rýchlo ťahali odtiaľ preč... Hovorím, počkáme si na zápis o stretnutí
- 17.3.2025 - 21:11
- +1
- Westbeast0
- Nepochopitelne rozhodnutie tych pasikavych panov pokazilo inac velmi dobry playoff zapas... Uz len elementarna logika by im mohla napovedat, ze ak by toho chlapca chcel, alebo trafil kolenom, urcite by sa doslova hned po tom kotrmelci nezodvihol a nehral dalej. Ale ten zaber na nich ako sa minutu po dopozerani tabletu dohovarali ze ako vlastne idu rozhodnut, keby to nebolo smutne tak je to smiešne. Ani by som sa necudoval keby sa v zajtrajsom zapase stane nieco podobne v opacnom garde, a v ramci u nas casto zauzivanej kompenzacie vylucia za podobnu blbost Nitrancana.
- 17.3.2025 - 20:54
- +2
- Robertking
- Adam jeden z najslusnejsich hráčov ligy a urobia z neho takúto kauzu. Pred zápasom chcela Nitra eliminovať našich najlepších hráčov a hop, urobil to za nich rozhodca.
- 17.3.2025 - 20:55
- +4
- patkof
- HRUBÉ OVPLIVNENIE ZÁPASU : Nič viac sa k tomu neda napísať
- 17.3.2025 - 20:55
- +11
- Cvikelka
- Ak mu dajú dodatočný trest, môže si celé vedenie hokeja, nechať na krkoch zlate medajle a tlapkať si po pleciach, ako to super robia. Rozhodcovia sú najväčšia hanba celého hokeja.
Robte už konečne niečo.
Je to len a len vaša ostuda.
Treba lepšie školenia, alebo neviem čo, ja som od toho není a neplatí mi nikto.
Takže už teraz treba začať pracovať na rozhodcoch. - 17.3.2025 - 20:56
- +11
- patkof
- V takom prípade by som nenastúpil na 2 zapas
- 17.3.2025 - 20:57
- 0
- Slimo
- Ok nenastúp teda.
- 17.3.2025 - 21:42
- +6
- maček
- A prehral by si kontumačne a karavána ide ďalej...
- 17.3.2025 - 21:50
- +6
- patkof
- Keby to je opačne by som si vas pozrel mudrlanti
- 17.3.2025 - 22:49
- +1
- maček
- Prečo si vzťahovačný? Som slovanista a mám u viacmenej u prdele, iba ti hovorím, čo by sa stalo pri nenastúpení mužstva na zápas. Akéhokoľvek.
- 18.3.2025 - 7:45
- +13
- miro-nr
- Patkof je skrátka Patkof.
- 18.3.2025 - 8:45
- +7
- AndrejTN
- Inštruktor rozhodcov sa v správe vysmial NZ k vypadnutiu.. konkrétne:" Blahoželám k vypadnutiu, karma je spravodlivá" je to dohladatelné na ich instagrame. To už len hovorí samé za seba, keď takýto vyučuje rozhodcov, tak potom tí rozhodcovia nemôžu byť o nič lepší. To by chcelo prekopať od základov, ale to sa žiaľ nestane.
- 17.3.2025 - 21:03
- +9
- Cvikelka
- Potom pomôže len bojkot fanusikov v každom klube.
- 17.3.2025 - 21:10
- +2
- fabbeN
- Aby kluby prichádzali o eurá kvôli SZLH a ich rozhodcom?
- 17.3.2025 - 21:42
- +1
- Cvikelka
- Hej. Začnú potom aj tlačenie klubov na vedenie a rozhodcov. Iňa možnosť není, keď vedenie hokeja to nezaujíma ASI.
- 17.3.2025 - 21:45
- 0
- fabbeN
- SZĽH sa musí uvedomiť aj bez zbytočných bojkotov. Kluby na to tlačia ale vidíš, že to nikde nesmeruje
- 17.3.2025 - 21:47
- +2
- Cvikelka
- Keď už neuspejú ani fanúšikovia, tak nech tú paródiu na hokej zrušia a budeme už úplne ako v stredoveku. Síce ono to do stredoveku už dávno speje.
- 17.3.2025 - 21:53
- 0
- Mato-Mi
- Zachytil som to, skoda, ze sa tu na HP nevenovala tomu pozornost. Svinstvo z jeho strany.
- 17.3.2025 - 21:40
- +4
- Orbi
- Niekedy mám pocit, že Mirko rieši najviac také veci ako nezobrat už stidenica vôbec do repre lebo niečo urobil a Mirko sa strašne za to urazil. Úplne hlúposti.
- 17.3.2025 - 23:04
- +4
- Strnco1
- Cirkus henti 4 sasovia a najma ten s tym obocim ako Breznev.
- 17.3.2025 - 20:57
- +3
- mefistoJACK
- Takto hrubo ovplyvneny zapas sa vidi malokedy..o to vacsia skoda ze zrovna 1 zapas v playoff..ak chceme takto posudzovat playoff hokej tak to radsej nehrajme ziadne playoff a odovzdajme titul timu ktory vyhra zakladnu cast..naozaj nechapem naco je v tejto lige video.. Ale bez ohladu na to ze ked uz mu dal 5min + dkz (najvacsi nezmysel co som v tejto lige videl za dlhu dobu) tak ako dosiel na to ten rozhodca ze hrali 5min presilovku?? Ti dvaja co sa nanho potom zavesili boli akoze bez trestu ? Bajtek preco nedostal?? Lebo sa pritom zranil?? Toto je choreeee... a to uprimne priznavam ze som si pustil hokej az od tretej tretiny.. predtym som videl Zilinu
- 17.3.2025 - 20:59
- +5
- 69roman
- Bajtek trest dostal len si ho odsedel Pobezal
- 17.3.2025 - 21:01
- 0
- mefistoJACK
- ok ale nikdy nepochopim ako z toho teda vznikla 5min presilovka pre NR... ale to uz je vedlajsia debata..ten prvopociatok je tam posudenie videa a 5min pre Cracknella...to je nieco co nikdy nepochoopim
- 17.3.2025 - 21:05
- +1
- Wana
- Bača sedel a podľa mňa Pobe sedel namiesto Bajteka ktorý odišiel zranený do kabíny. PP podla mňa dostali tresty aj hráči z lavičky ktorý sa zastali Cracknella a zapojili sa do bitky zo striedačky... Takto som to videl ja, ale počkajme si na zápis o stretnutí
- 17.3.2025 - 21:02
- +1
- hefky
- Tak v prvom rade nemal dostať trest Cracknel a to ostatne je nepodstatné. PRI 4 GÓLE FAUL BUCEKA UKÁŽKOVÉ HAKOVANIE POD RUKAVICU
- 17.3.2025 - 21:12
- +7
- Wana
- Ja nehovorím že rozhodli správne... Vyššie som napísal ze Cracknell nemal ísť von.
- 17.3.2025 - 21:15
- 0
- Slimo
- Mal dostat a aj dostal. Faul kolenom 5 min a dovidenia.
- 17.3.2025 - 21:43
- +2
- hefky
- Dobre potom ostáva mi len veriť ti
- 17.3.2025 - 21:52
- 0
- pejOliver
- Prvá tretina jednoznačne Nitra lepšia.
Druhá tretina Poprad zvýšil otáčky, žiaľ Nitra si mohla za stav 3:2 sama pretože to začali hrať moc profesorsky a nevyužili veľa šancí.
3 tretina schyľovalo sa ku skvelému záveru zápasu kde opäť vstúpili do toho pasikavi.. ako fanúšik Nitry chápem rozhorčenie popradcanov a uznávam faul to nebol.. no zároveň si myslím, že Poprad presilovku nemal hrať keďže z Nitry na trestnú Bajtek, Bača a z Popradu ten čo sa bil s Bajtekom a z lavičky sa do toho zapojil kundrik čiže sily na ľade mali byť vyrovnané.
Toť vsetko k dnešnému zápasu zajtra je nový deň a Nitricka prosím vyhrat aj zajtra
- 17.3.2025 - 20:59
- +2
- 69roman
- K zápasu len toľko Green nemá čo hľadať na presilovke to nech tam je radšej 5 útočníkov, cederleho útok dnes nehral nič cederle po nominácii do repre je polovičný a nechápem ako ho môžu dať na buly keď hráme v oslabení ten chalan tuším jedno buly dnes nevyhral. Celkovo zápas ako taký pekný z oboch strán.
- 17.3.2025 - 21:00
- +2
- jh12
- a ty si si dal co prosim ta ked si dokazal toto napisat?
- 17.3.2025 - 21:22
- +1
- Kehrmann
- Kamarát ty sa preorientuje ale kompletne na úplne iný šport alebo najlepšie úplne iný hobby
- 17.3.2025 - 22:05
- +1
- AVEMNE
- Z našich presiloviek mi je fyzicky zle...už som videl všetko.. a plač na rozhodcov poviem takto ten faul kolenom na štadióne vyzeral ako čistý strom....ale ostatne 2ky boli jasne úplne zbytočné sekery hakovania atď co videl aj slepý
- 17.3.2025 - 21:00
- 0
- MACEK40
- Ale veď sa nesťažujeme na výkon rozhodcov do toho momentu. Aspoň v livke mi prišlo že väčšina PP fans pitchovala skôr na našich hráčov že načo toľko faulujú
- 17.3.2025 - 21:03
- +2
- mato_ke
- Môžme tu nadávať na rozhodcov (a oprávnene), lebo to, čo dnes pri tom 5+ do konca predviedli, bola hanba. No viem, že trošku odveci, ale inú techniku majú k dispozícii rozhodcovia v Anglicku vo futbale a predvádzajú podobné, ak nie horšie šialenstvá. A tiež sa im to prepečie a komisia rozhodcov zväčša nič nerieši.
Sú niečo ako chránená dielňa, ako politici, nedotknuteľní.
Veľmi smutný obraz toho, že môžeš na ihrisku nechať všetko, byť lepší, no aj tak zasiahne niekto, proti komu nemáš páky a keď nie si ten vyvolený, nevyhráš.
A nie je to len na Slovensku. - 17.3.2025 - 21:01
- +1
- NightPP
- Gratulácia do Nitry k prvému bodu.
Našim pochvala že to nezabalili pri stave 3:0 a 4:2.
A hlavne sa tu nesekajte pre rozhodnutie za ktoré NR nemôže.
To že tá banda amatérov kazí úroveň našej ligy vieme v oboch táboroch. - 17.3.2025 - 21:02
- +30
- 69roman
- Máš u mňa veľké plus za objektívne zhodnotenie 👍.
- 17.3.2025 - 21:04
- +2
- NightPP
- Objektívne ale treba priznať že na dnešný zápas ste boli pripravený lepšie.
Proste to na nás viete a my ak vás chceme potrápiť, nesmieme hrať pol zápasu v oslabení za zbytočne fauly. - 17.3.2025 - 21:06
- +2
- snv1984
- Zo záberov, ktoré boli k dispozícii pri TV sa nedá jednoznačne určiť či išlo alebo nešlo o faul kolenom. Nitra bola počas väčšiny zápasu jasne lepším tímom to je fakt. Hádzať celú vinu za prehru na rozhodcov zo strany hostí je totálna blbosť.
- 17.3.2025 - 21:02
- +8
- HeLiXo
- tu úplne ušla pointa
Áno, prvá polovicva zápasu bola jasne v réžíi Nitry, po góle sme sa pozbierali, no boli sme premotivovaní faulmi. Ale ako že totálna blbosť? Vylúčiť kľúčového hráča na posledných 11 minút zápasu trestom 5+dkz je jasné ovplyvnenie duelu. Rovnako by si plakal ty, keby sa to týka snv. - 17.3.2025 - 21:08
- +6
- KKK
- Ja osobne nikoho na nič nehadzem a nemám problém uznať to, že Nitra bola naozaj lepšia. Ale takto poškodiť druhý tím keď je skóre iba o gól. Mali o tom kto dnes vyhrať rozhodnúť hráči nie rozhodcovia.
- 17.3.2025 - 21:17
- +7
- Captain
- Video z akého zápasu pustili tým dvom neborákom v Nitre?
Lebo z tohto zápasu to byť nemohlo - 17.3.2025 - 21:03
- 0
- ElwisNR
- Za mňa super výkon Nitričky. Trošku som mal obavy po takej pauze ako nám to pôjde ale hrali sme veľmi dobre celé mužstvo.Ten trest DKZ ťažko hodnotiť sú tam 2 rozhodcovia a video ale sú situácie ako sporný gól ZV-BA keď som bol presvedčený o ofsajde a nakoniec nebol tak asi tak nejak každá minca má dve strany.
- 17.3.2025 - 21:04
- +1
- mefistoJACK
- brutalne alibisticky prispevok nehnevaj sa..
- 17.3.2025 - 21:08
- +23
- ElwisNR
- Tak ale logicky sú tam dvaja rozhodcovia ktorí majú nejakú zodpovednosť o rozhodovaní majú k dispozícii video pomerne dosť času tak asi sa na základe niečoho rozhodli netvrdím či správne alebo nie ale už sa stalo že rozhodcovia rozhodli aj inak ako sa na prvý pohľad mohlo zdať že mali rozhodnúť.Je to ich rozhodnutie a nesú za to zodpovednosť nieje to chyba Nitry.
- 17.3.2025 - 21:14
- +1
- mefistoJACK
- pripomina mi to komentar vo futbalovom style..ked sa odpiska penalta..vsetci vidia ze hrac filmoval..a hraci neposkodeneho timu povedia..ze nevideli to dobre ale ze na to su tam rozhodcovia ktori to posudili ako to posudili..ty si nevidel video dnes?? Akoze velmi tazko hodnotit?? Podla mna absolutne nonsens..ledva by si obhajil keby mu dal 2min..ale to by akoze preslo este a mozno by z toho nebolo take hallooo...aj ked aj to je podla mna vela za ten zakrok..ale5min?? vsak nebudme alibisti a pomenujme veci..a pritom ja PP nefandim..fandim DUkle
- 17.3.2025 - 21:24
- +19
- sloniik
- Ked bol na stadione, tak video asi tazko mohol vidiet.
- 17.3.2025 - 21:44
- 0
- sk.miso.sk
- Hlavne mi nepovedz ze im to na stadione nepustili
- 18.3.2025 - 8:02
- +5
- BieloModra
- nie nepustili, viem ze to niektorym dusiam bere vietor z plachlet ale nie, na kocke sa tieto situacie neukazuju, uz par zapasov nie
- 18.3.2025 - 8:04
- +14
- PPPPoprad
- Ja som nemal zo štadióna k dispozícii viac záberov, ale podľa mňa čistý hit. Veľmi dúfam, že to nebude stopka. Čo ale nechápem je že žiadny Nitran nedostal rozdielový trest v šarvátke, veď sa tam pustili do našich ako šialenci. Keď som videl že sa to dlho pozerá tak som bol pokojný že prinajhoršom to bude 5 pre nás a 2 pre Nitru. Ale prijmime to s gráciou ako nadávky tých futbalových chudákov
(to je koment len na fanklub, nie na bežných NR divákov)
Mimo tohto momentu tam ale bolo veľa jasných faulov z našej strany, toho sa musíme vyvarovať. S takou disciplinovanosťou a takou prvou tretinou sa nedá vyhrať, takže Nitre patrí gratulácia za zaslúžené vítazstvo. Poučiť sa a zajtra vyrovnať - 17.3.2025 - 21:05
- +3
- marko4
- v zápise nie je uvedený: žiadny 2 min. trest pre hráča z lavičky Popradu....
- 17.3.2025 - 21:11
- +3
- gallup nr
- nejdem sa s tebou hadat alebo dotahovat, ale v zapise je aj popradsky faul kolenom...ideme teraz zapisu verit, ci tomu, co bolo vidiet na stadione?
- 17.3.2025 - 21:17
- +1
- marko4
- Nerozumiem reči tvojho kmeňa...: Wana písal, že tam zrejme budú tresty aj pre hráčov z lavičky za šarvátku a ja som mu odpísal, že v zápise uvedené nie sú. Neviem čo tu splietaš o kolene...
- 17.3.2025 - 21:23
- +4
- gallup nr
- skusim takto:
v zapise trest pre lavicku nie je a mal by byt, ale je tam faul kolenom, ktory by tam ale byt nemal, kedze na 99% islo o cisty hit. ak sa teda odvolavas na zapis, tak ako to je? veris celemu zapisu alebo len jeho vybranym castiam?
- 17.3.2025 - 21:31
- 0
- marko4
- Ty máš problém: s pochopením písaného textu? My tu riešime, že ako rozhodcovia dospeli k tomu, že za šarvátku išli na trestnú hráči finty fifty, pretože rozdielový trest mal dostať Bača eventuálne Bajtek. Iný trest pri tej šarvátke uvedený nie je, čiže aj v tomto momente rozhodcovia poškodili Poprad. Stačí, či ešte raz?
- 17.3.2025 - 21:39
- +4
- gallup nr
- O 2 veciach sa tu bavime zrejme. Ja riesim, ze sa aj popradska striedacka zapojila do sarvatky. Bez ohladu na zapis. Na viacerych miestach ale pisem, ze si myslim, ze PP bol poskodeny. Na tom sa zhodneme.
- 17.3.2025 - 21:49
- 0
- marko4
- veď to nikto: nespochybňuje, že Popradská lavička v tom nebola, v zápise je uvedený 20 minútový trest za bitku pre nejakého mladého hráča, takže to zrejme do úvahy tí pajáci brali. Nepochopiteľné bolo to rozdelenie trestov na ľade.
- 17.3.2025 - 21:57
- +1
- gallup nr
- ok
- 17.3.2025 - 21:32
- 0
- PPPPoprad
- To by znamenalo podľa teba, ak tomu správne rozumiem, že najprv dostal Cracknell 5+dkz za faul, potom hráči NR za vyvolanie bitky, a potom naši za zapojenie sa zo striedačky. Okrem toho, že je pri tom vynechané zapojenie sa nitrianskej striedačky, som si takmer istý, že rozhodcovia to len alibisticky rozhodili, lebo v bitke nemali prehľad. Takže nesúhlasím. Ale pišeme si aj vyššie, treba si počkať na závery
- 17.3.2025 - 21:19
- +2
- miro-nr
- A ty si myslíš,že takéto "divné" rozhodnutie padlo v našej lige po prvý krát v PO ?! Nestanduj.
- 17.3.2025 - 21:57
- 0
- PPPPoprad
- Nenapísal som ani o jednom z rozhodnutí, že by bolo divné, ani že by padlo v našej lige prvýkrát. Vlastne absolútne nechápem, čo má môj príspevok spoločné s tvojou reakciou
- 17.3.2025 - 22:20
- +2
- radopKE
- Poprad si môže za prehru sám, vďaka svojej nedisciplinovanosti. Cracknell v žiadnom prípade nemal dostať 5+DKZ a ak za toto ešte dostane stopku, bude to výsmech v priamom prenose a hrubé ovplyvnenie série. FabeN,či ako sa voláš,choď k očnému. Máš zjavne problém so zrakom. A ber so sebou aj pruhovaných…
- 17.3.2025 - 21:06
- +23
- fabbeN
- Videl som 2x záber z protilahlej kamery a tam to vyzeralo ako čisté koleno. Viac som toho nevidel lebo som nemal nonstop mobil v ruke z inych dovodov. Ked bude highlight na YT tak sa na to pozriem znova a kludne sa aj opravim ak to podla mna nebude faul. Cize k ocnemu posielaj niekoho ineho
- 17.3.2025 - 21:12
- 0
- radopKE
- YT ti potvrdí očného…
- 17.3.2025 - 21:16
- +13
- fabbeN
- Super, teším sa. Operácia očí pomôže ale tebe už rozum nikto nedá
- 17.3.2025 - 21:19
- +8
- axxel
- Ze to píšeš zrovna ty
- 17.3.2025 - 21:23
- +15
- fabbeN
- Chápem, že sa tu držíte košičania za rúčky ale zbytočne sa to tu spamuje.
- 17.3.2025 - 21:29
- +6
- axxel
- No ved presne kvôli takým ako si ty
- 17.3.2025 - 21:31
- +10
- radopKE
- Nechaj ho…A nedrž ma za rúčku. Nemôžem šoférovať
- 17.3.2025 - 21:41
- +5
- MANO
- Videl som len poslednu tretinu ale klobuk dole pred Cracknellom a Kováčom. Jeden prijal údery ako profesionál a následne aj ako veľký profík aj trest a druhy sa zase hned zodvihol a chcel hrať dalej ako by sa nič nestalo. Žiadne divadielko o tom, že zomiera. Chválim aj Nespalu ktorý hned korigoval hracov na lavičke aby sa nezapajali do bitky. Smutný bol pohlad na dvojicu nebo rakov hlavných ktorí ani netušili co si s tým majú počať a dirigoval ich tam ciarovy..
- 17.3.2025 - 21:08
- +12
- ŠKP
- Keby mu fakt trafil koleno taký kamión ako Cracknell tak by to Kováč len ťažko rozchodil.
Čistý hit hodný do highlightov. - 17.3.2025 - 21:12
- +12
- WERTYU
- Faul kolenom neznamena ze superovi musis trafit koleno!
- 18.3.2025 - 7:14
- +3
- J4kuubbb
- Počkaj,čo?
- 18.3.2025 - 7:19
- +4
- sloniik
- *ustat
- 18.3.2025 - 7:29
- 0
- AryaStark
- Krásne hokejové divadlo.
Nitra aj keď išla do trojgólového vedenia tak sa musela o výsledok v tretej tretine strachovať.
Poprad má skvelēho kouča,hráči mu veria.
Napriek inkasovanému gólu v presilovke odviedli výbornú robotu v powerplay.
Poprad bude kúsať a hrajú neskutočne tímovo.
Najlepší Poprad za posledné roky.
A majú trénera.
Tu to bude ešte horúce.
Žák už dúfam dopískal a Cracknell zajtra na ľad.
Ešte jedna vec sa mi nepáči vlastne dve.
Prečo ste v NR stále nechali tú dvojrolu a chudák musí behať a štvrťhodinu potom rozhodovať.
A tá druhá
Nepáči sa mi a to som videl pri NR viackrát.
Dôležitý moment vlastne kritický pre PP bavia sa v kľude rozhodcovia a z hráčov tí ,čo sa majú baviť s rozhodcom a do toho tam príde Hrnka a začne do toho pixovať.
Ej takú panenku by dostal a mal ju dostať.
Toto bude mazec a už aj v NR teraz vedia,že PP v tejto sérii nebude do počtu. - 17.3.2025 - 21:09
- +1
- 69roman
- Hrnka to Acko na drese asi nemá len pre srandu .
- 17.3.2025 - 21:32
- +3
- Nerkio
- Na playoff je delegovany aj video aj instruktor zvlast .Takze nie toto bol dovod preco to tolko trvalo
- 17.3.2025 - 22:37
- +5
- GB11
- Floorball je tvrdší šport ako naša liga
- 17.3.2025 - 21:11
- +4
- AVEMNE
- Inak k zápasu..taktika Popradu vysoké postavenie až na úrovni nášho pásma...netrafili ju hravo sme jednou presnou prihrávkou odpojili 3 hráčov a dali tak 3 goly
- 17.3.2025 - 21:12
- +2
- AVEMNE
- Len tak ďalej
- 17.3.2025 - 22:45
- +3
- AryaStark
- Zdravím.
- 18.3.2025 - 17:17
- 0
- AryaStark
- Hej? No povedz.
- 18.3.2025 - 17:18
- 0
- PopradskyInsider
- Dnes rozhodla prva tretina a nasa nedisciplinovanost. NR doma vzdy vybehne, to treba ustat max. na jeden gol, tri su vela v prvej tretine, to sa tam tazko dohana. 8 dvojminutovych za 35 minut je strasne vela. Vsetko bolo opravnene. Na toto si treba dat zajtra bacha. Cracknell cisty hit. S Valabikom som nie vzdy suhlasil, lebo on tie napadnutia posudzuje desat rokov dozadu co platilo. Ale dnes mal pravdu. To sa musi uznat. Verim, ze Senat Cracknella podrzi, ktovie ake zabery im do zajtra rana dojdu, ale to co som videl v prenose, tak ma nepresvedci o tom ze to bol faul a kolenom uz duplom nie.
- 17.3.2025 - 21:13
- +5
- Vojto83
- Pozerajú záznam tak dlho, ako keby volali do Toronta. A po dlhom " výskume " aj tqk rozhodnú uplne na chuja. Už keď večný komentator z Nitry Valabik povedal, že Poprad mal hrať presilovku, tak ju asi mal hrať. Ale nie. Oni z toho spravia päť minútovú presilovku Nitry a Popradu vydrbu najlepšieho hráča. Toto je problém naprieč celou ligou. To nie je o dnešku. Sú arogantní, nedotknutelni, nikto ich nesmie kritizovať. Ako sa potom majú kluby brániť? Aké nástroje majú v rukách? Véd si predstavte, že je niekto z nas trénerom. Pripravujete mužstvo cele dni na dôležitý zápas a niekto ho takto zareze. Potom si položíte otázku, na čo je to vôbec dobré... A to už nevravím o tom, koľko trvá to rozhodovanie za monitorom. Co tam pozerajú Esmeraldu? Keď budeme mať rozhodcov na úrovni tretej ligy Egypta, nikdy sa naša liga nestane atraktivnejsou. To je taky základ.
- 17.3.2025 - 21:13
- +13
- hefky
- Ten záznam v prvom rade im asi nemal kto prehrať a čakali kým im ho pustia. Amaterizmus na všetky strany. Od Satana co nepríde na odovzdanie pohára do Spišskej, amatérskych manažérov v niektorých kluboch až po
rozhodcov - 17.3.2025 - 21:27
- +4
- LeonardoDavinChi
- A netreba opomenúť ani kvalitu priamych prenosov ... bravó SZĽH! Aspoň že budúcu sezónu bude nový hlavný sponzor ligy a všetkým sa opäť zapchajú ústa eurami ... Holt kapitalizmus
- 17.3.2025 - 21:32
- +1
- hefky
- Ruka v ruke to ide a nič sa nemení
- 17.3.2025 - 21:54
- +1
- hefky
- Tak potom neviem co tam robili 12min
- 17.3.2025 - 23:00
- 0
- tulen - kosice
- rozhodcovia: pozerali sľub, aby nezmeškali dnešnú časť 😜
- 17.3.2025 - 21:15
- +2
- Mato80
- Neriešenie otázky rozhodcov znižuje kvalitu tejto ligy už by si to mal niekto konečne uvedomiť a začať riešiť, koľko rokov sa to tu uz rozoberá
- 17.3.2025 - 21:21
- +1
- azzurri
- Dobrý začiatok ako sa na majstra patrí
A dobrý začiatok za obhajobou kde si to vo finále rozdáme so Žilinou - 17.3.2025 - 21:21
- +1
- CORGI
- 1/12
- 17.3.2025 - 21:25
- 0
- AryaStark
- V minulosti si tu vedel jeden klub vyplakať rozhodcov zo zahraničia.
Poprad by to mohol skúsiť .
Dôvod má. - 17.3.2025 - 21:28
- +1
- hefky
- Nervy mam, ale treba hrať a vykašľať sa na rozhodcov.
- 17.3.2025 - 21:32
- 0
- PopradskyInsider
- Nominujem Mira Štolca
- 17.3.2025 - 21:37
- +4
- dejvidBB
- Fakt ma zaujima z ktorej kamery videli faul kolenom, kedze na tablete maju menej kamier ako ma telka a ako bonus prenos bol na sport tv ktora neposkytuje rozhodcom zaber z druhej strany
- 17.3.2025 - 21:34
- +1
- sloniik
- Dobry zapas, bolo sa na co stale pozerat. Mali sme vybornu prvu tretinu.
Aj som rad, ze sme nevyhrali uplne jasne a ze Poprad ukazal svoju bojovnost.
Na stadione vyzeral Cracknellov hit ako cisty strom, ale zabery si pozriem neskor.
Pome Nitra, bojujme dalej!!! - 17.3.2025 - 21:36
- +1
- Chairon
- Podla instruktazneho videa sa jednalo o jasny faul kolenom a nas hrac nedohral zapas kvoli zraneniu(Hugo Kovac)...takze tu je skor otazka na tv prenosy,ze ako je mozne ze divaci maju zaber len z jednej kamery
- 17.3.2025 - 21:37
- +2
- miro-nr
- Poprad vôbec nehral zle. Prvú tretinu sme vyhrali síce 3:0 ,ale vôbec to herné tak nevyzeralo.
Zato druhu sme prehrali 0:2 a tiež to herne a šancami vôbec neodražalo pohľad na ľad.
V tretej tretine sme boli svedkom toho na čo tu -slusne povedané - upozorňujeme už veľmi dlho. Vylúčenie na 5min+DKZ,ktoré si rozhodcovia(ako vždy) obhája . Veď pravidlá sú veľmi "flexibilné" vo výklade pravidiel. Teraz sa môžu zdať byť poškodení popradcania ,presne tak ako sme sa veľa krát cítili byť poškodení aj my a veľa ďalších fanúšikov či klubov.
"Meter" rozhodovanie je skrátka na Slovensku nastavený takto ,bohužiaľ.
Aj ja by som bol oveľa radšej ak by sa posudzovanie tvrdosti v hre uberala skôr ako v zámorí,ale to sa asi načakame.
V každom prípade je to 1:0 na zápasy a zajtra je nový deň . Budeme sa musieť zlepšiť v "malých" veciach a hlavne hrať jednoduchšie.
Dnes potešil Čedo a bojovnosť všetkých,len občas by to chceli viac rozumu a nekomplikovat si to.
Športu zdar a hokeju zvlášť ! - 17.3.2025 - 21:40
- +5
- dejvidBB
- Pozeram zapis zo stretnutia a stale neviem prist na to ako dospeli k 5 minutovej presilovke.
- 17.3.2025 - 21:44
- +1
- P24
- Za mňa osobne je tento zápas hlavne o troch momentoch.: 1 - ako začali pribúdať vylúčenia pp hráčov, spomenul som si na rozhovor so Šimkom pred sériou, v ktorom hovoril, že chcú byť hlavne na puku. Väčšina vylúčení bola presne o tom, že pp cítil, že sa na ten puk nevie dostať (z viacerých dovodov), tak sa k nemu snažili dostať aj za cenu faulu. A asi by som povedal, že tu bola aj istá premotivovanost. Otazka teda znie, ako sa PP dokáže vysporiadať s tým, že nie je mužstvom s dominanciou na puku, resp ako sa na ten puk dostať bez faulov.
2 - reálne sme ten zápas mohli rozhodnúť v druhej tretine. Hlavne okolo našej presilovky 5-3 to však bolo neuveriteľne zlé zakončenie, bud do brankára, alebo mimo. Aj tu to podľa mňa bolo o tom, že sme sa v hlavách nastavili, že im ideme naložiť a v zakončení sme používali príliš veľa sily na úkor rozumu.
3 - ... za mňa to vylúčenie, na ktoré sa zúži celá diskusia faul nebol. V zásade je to jedno, lebo podstata problému je hlbšia. Súčasná pozícia videorozhodcu vznikla preto, aby upozornila na najzávažnejšie chyby. Nie, aby nastavovala meter. Ak na to video pozerali sedem minút, tak to nemohol byť jasne zlé rozhodnutie. Problemnje v tom, že rozhodcovia začali využívať práve na sporné situácie, čo je pri fauloch (ofsaidoch a pod) nezmysel, lebo každý rozhodca má trochu iný meter a zásah videa vlastne narúša štýl piskania, ktorý je rozhodocovi vlastný a hráči v konečnom dôsledku nemôžu vedieť, čo vlastne majú hrať. Za mňa je to oveľa väčší problém vo futbale, ale aj v hokeji to občas vyskočí. A toto je ten prípad. - 17.3.2025 - 21:45
- +3
- strojar
- Mýliš sa.
Úlohou videorozhodcu určite nie je upozorňovať na chyby. - 17.3.2025 - 22:06
- 0
- P24
- Ok berem: Presnejšie formulácia by bola: Úlohou videa je dať rozhodcovi možnosť presvedčiť sa / skontrolovať, či jeho pôvodné rozhodnutie nebolo evidentne nesprávne. Ak nanto video potrebuje pozerať takto dlho resp. ak je zákrok na hrane, má zostať v platnosti pôvodne rozhodnutie.
- 17.3.2025 - 23:26
- +3
- strojar
- Druhý pokus, ale zase mimo.
- 17.3.2025 - 23:32
- 0
- Iglov
- Podľa TV záberu bol Poprad poškodený ale Boh vie či mali viac záberov rozhodcovia že tak rozhodli jak rozhodli!Bolo by fér keby to vyriešila komisia rozhodcov a či to bolo regulérne čo urobili?!Mne to tiež príde že to nebolo na 5 minút ale Max dvojka!
- 17.3.2025 - 21:49
- 0
- Slimo
- A mne to príde na 5min . No kto má pravdu ? Hmm aky záber si videl ?
- 17.3.2025 - 22:03
- +1
- patkof
- Ty už vypni pc a id spat trollko
- 17.3.2025 - 22:56
- +5
- miro-nr
- Že si takto nevyplakaval pred rokom keď Hrnka dostal 5+ DKZ len preto ,že do neho narazil Popradčan so sklonenou hlavou ??
Zaujímavé ,že ?! - 17.3.2025 - 23:29
- +5
- patkof
- Vtedy ste vyplakávali rovnako to mas pravdu 😂
- 17.3.2025 - 23:37
- +5
- AVEMNE
- Prvý zápas a už to nezvládam.. také popradské
- 18.3.2025 - 5:44
- +4
- strojar
- Je vtipné ako tu všetci nadávajú na JOJ-ku pričom prenos z Nitry bol na Sport1.
- 17.3.2025 - 22:03
- +11
- antinamor
- Na Jojke išlo v tom čase najskôr varenie, prenos z hokeja zvykne ísť na JOJŠport, keď už. A áno sériu NR-PP vysiela Sport1.
- 17.3.2025 - 23:14
- 0
- LeonardoDavinChi
- Prenosy sú, bohužiaľ, dlhodobo tragické na oboch kanáloch.
- 18.3.2025 - 0:01
- 0
- Corgi77
- Zo záberu v TV šiel s kolenom do súboja. Ja neviem, či ste všetci slepí alebo čo. Kováč nedohral zápas.
- 17.3.2025 - 22:05
- +2
- hefky
- Nevymyslaj si nohy mal rovno ani nevyszrcil nohu a prioritne hral telo hráča s pukom
- 17.3.2025 - 22:30
- +6
- Slapshot12
- Nezdá sa ti, že je trochu zvláštne, že my všetci sme slepí ale ty sám vidíš dobre?
- 17.3.2025 - 22:31
- +29
- marko4
- no kukaj: ho odborníka...
- 18.3.2025 - 6:28
- +6
- hefky
- 90% ľudí tomu nerozumie a príde tu samozvani odborník Corgi a par jedincov z Nitry a oni rozhodnú ze nikto tomu nerozumie to je také nitrianske
- 18.3.2025 - 6:31
- +11
- Corgi77
- Bol to jednoznačne faul kolenom za ktorý podobný zákrok dostal Bubela 3 zápasy. Naštudujte si pravidlá chlapci a nerevte furt.
- 18.3.2025 - 7:02
- +5
- marko4
- to: fakt ideš toto porovnávať s Bubelom? Škoda drať klávesnicu na teba...
- 18.3.2025 - 7:14
- +16
- strojar
- Súhlasím s tebou.
Tento zákrok bol horší. - 18.3.2025 - 7:21
- +6
- marko4
- tak: s tebou ja určite strácať čas nemienim....
- 18.3.2025 - 7:41
- +9
- Slapshot12
- 😂😂 Jasné. Ešte že tu existujú takí dvaja odborníci ako ty a tvoj kolega o pár komentov nižšie, ktorí tomu ako JEDINÍ v tejto diskusii skutočne "rozumiete" a máte na túto vec diametrálne odlišný názor ako ostatní... Vďaka bohu za to, že nemáš možnosť rozhodovať zápasy ty.. To by potom vyzeralo....
- 18.3.2025 - 8:15
- +2
- miro-nr
- Je úplne jedno ako ten zákrok vidia fanúšikovia.
Rozhodujúce je ako to videl rozhodca ! Ja úplne chápem oba pohlady na ten zákrok,každý už bol na tom tak ,že sa cítil ukrivdeny ! To je súčasť našej hokejovej ligy ! - 18.3.2025 - 8:51
- +2
- axxel
- Rozhodcovia asi v tablete tak dlho hľadali to video o ktorom splieta Kmeč ... ze podla toho videa nebolo o com ... ako fakt seriózne by som si to pozrel, kebyže sa dá
- 17.3.2025 - 22:06
- +1
- fefa
- Takéto verdikty, aké sme videli v tomto stretnutí, nielenže priamo ovplyvňujú výsledok zápasu, ale tiež dlhodobo podkopávajú dôveryhodnosť celej ligy.
Je smutné, že v našej lige sa zákroky posudzujú tak nezmyselne a prísne, pričom podobné situácie sa v iných kvalitných súťažiach riešia oveľa rozumnejšie. Nie je žiadnym tajomstvom, že zahraniční hráči na tento problém opakovane poukazovali – mnohí z nich radšej odchádzajú hrať do líg ako DEL, kde majú jasnejšie pravidlá a vyššiu úroveň rozhodovania. Chceme tu hráčov ako Adam Cracknell, ktorí prinášajú atraktivitu a kvalitu do ligy, sú prínosom pre divákov, funkcionárov aj sponzorov. A potom ich takto odradíme rozhodcovskými výkonmi.
Konkrétne som mal na mysli dva sporné zákroky:
1. Vylúčenie Adama Cracknella (5+DKZ) – Rozhodcovia sami nevedeli, čo majú zapískať, diskusia trvala 15 minút, čo je absolútne neprijateľné. Celé Slovensko videlo, že to nebol faul na takýto trest, pričom namiesto presilovky pre Poprad bol tím oslabený.
2. Nezmyselné vylúčenia – Napríklad vylúčenie hráča Popradu Bizona a následne úplne zbytočné kompenzačné vylúčenie hráča Nitry Stava, kde o faule nemohla byť ani reč. Rozhodcovia sa zjavne snažili „napraviť“ predchádzajúce rozhodnutie, čím len zdôraznili svoju nekompetentnosť.
Rozumiem, že rozhodcovia sú tiež len ľudia a môžu robiť chyby. Som ten posledný, kto by ich kritizoval len tak bezdôvodne. Ale v tomto prípade ide o jednoznačný zárez, ktorý ovplyvnil vývoj play-off zápasu a mohol mať zásadný dopad na sériu. Play-off je vrchol sezóny, kde sa hrá o všetko, a takéto zásahy rozhodcov jednoducho nemôžeme akceptovať.
Sponzori do hokeja vkladajú nemalé financie a keď vidia takéto rozhodcovské výkony, strácajú dôveru v férovosť súťaže. Ako som už spomenul, nikdy nebudem dehonestovať súpera – Nitra hrá výborný hokej, má kvalitný tím a rešpektujem ich. Mojím cieľom je poukázať na dlhodobý problém rozhodovania v našej lige, ktorý kazí celkovú úroveň súťaže.
Očakávam, že SZĽH sa k tejto situácii postaví zodpovedne, vykoná dôkladnú analýzu rozhodcovského výkonu a prijme opatrenia, aby sa podobné chyby v budúcnosti neopakovali. Hokej potrebuje férovosť, jasné pravidlá a predovšetkým kompetentné rozhodovanie. - 17.3.2025 - 22:09
- +7
- fefa
- Samozrejme Božoňa a Stachu autocorrect 🙏🏼😇
- 17.3.2025 - 22:11
- +4
- Slimo
- Rozhodcovia velmi dobre vedeli preto to pozerali tak dlho aby sa vyhli takémuto hlupemu komentu ako si napisal že “cele Slovensko videlo” že to faul nebol 😁 neprides si trapny ked ani len netušíš na základe akeho záznamu to rozhodcovia vyhodnotili
- 17.3.2025 - 22:29
- +4
- FacSKA
- Ritchie má v tej benevolentnejšej lige viac trestných minút na zápas ako v našej. Sranda
0,84 v DEL
0,78 v EXL - 17.3.2025 - 23:20
- +4
- TinoH
- Bol som priamo prítomný na zápase, vypredaný štadión a skvelá divácka atmosféra. Polovicu zápasu, hlavne prvú tretinu, čomu nasvedčoval aj jej výsledok, lepšia Nitra, až kým nezdvihol dvoma gólmi popradskú zástavu Cracknel. Nedá mi v tejto súvislosti zastaviť sa pri ňom. Radosť ho sledovať, veľká osobnosť našej ligy. Či už v hre 5 na 5, v presilovkách, oslabeniach. Bohužiaľ inkriminovaný zákrok, po ktorom bol po nekonečnom skúmaní rozhodcov vylúčený, som z môjho pohľadu nevidel, akurát, že sa strhla poriadna mela.
Z toho čo sa tu rozoberá, tak podľa môjho názoru, ak to bol čistý hit, tak nemal za ten zákrok dostať ani dvojminútový trest, ale keď už rozhodcovia po 15tich minútach skúmania rozhodli, že koleno tam bolo, tak podľa pravidiel za to 5+ do konca je.
Dôležitejšie pre PP teraz je, aby bol už zajtra k dispozícii, bez disciplinárneho trestu. - 17.3.2025 - 22:15
- +1
- Ketchup_Boy#81
- No rozhodcovia boli totálne neschopní, vystrašení, neboli si istí svojimi zákrokmi, proste nemôže takáto dvojica pískať play off a to nehovorím len o tom faule Adama. Tak či onak, zápas sme si dodrbali v 1 tretine, sami si za to môžme, dostať gól už po viac ako 50 sekundách prvého zápasu je proste zlé. Neboli sme pripravení a z toho pramenilo neskutočne veľa faulov, necháme sa vyhodiť zo svojho systému prostredím, to je problém. Nitre treba pogratulovať, takto sa hrá play off, od začiatku smer brána a ísť tvrdo, dôrazne a rýchlo do zakončenia. Treba sa pripraviť aj na scénar, ze zajtra budeme bez Adama, lebo senát si postráži rozhodnutie rozhodcov a nejak to skúsiť pomeniť, útočníkov v zálohe máme dosť. Hlavne od prvej minúty hrať s hlavami pripravenými na zápas a aj pomôcť Vayovi, dnes ho totálne nepodržali.
- 17.3.2025 - 22:19
- +1
- HeLiXo
- Čo tým videom Nitra na sociálnych sieťach chce docieliť?
To už ten ich správca nemôže myslieť vážne ak ide ukazovať prstom a žiadať 3z stopku haha, oba prípady sa majú odsúdiť a ak chce Nitra poukazovať na rozhodcov tak teraz chcú ďalší omylný a smiešny rozsudok, na smiech.
- 17.3.2025 - 22:29
- +11
- PPPPoprad
- Tak toto je najväčšia úbohosť čo som videl v športovom PR za dlhý čas.
- 17.3.2025 - 22:37
- +19
- NR
- Ja som tiez proti tomu...myslel som,ze sme uz stym skoncili,skoda.
Mali by sme sa radsej sustredit na zajtrajsi zapas,taketo videa mozu mat presne opacny efekt. - 17.3.2025 - 22:42
- +12
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Gerlach2655
- Neskutocna ubohost ako sa snazia vyvijat tlak na rozhodcov takymto sposobom,videjko cez socialne siete a stale maju pocit ublizenosti namiesto toho aby sklopili hlavu a boli radi ze im rozhodcovia vyrazne ulahcili zapas. Presne pre toto nitre nikdy fandit nebudem, takato arogancia a bohorovnost sa mi fakt hnusia, hoci viem uznat ze hokej robia dobre
- 18.3.2025 - 8:41
- +10
- Wana
- Neviem či prežijeme že nam nikdy nebudeš fandiť... Je to playoff treba bojovať nie sa ľutovať sa. Nemali ste si postaviť celý team na jednom 39ročnom hráčovi 🤷🏻♂️
- 18.3.2025 - 8:47
- +7
- Prostars
- A toto je čo za úbohá reakcia na príspevok.
- 18.3.2025 - 10:41
- +7
- Kamzik 79
- Gratulácia Nitre k výhre. K výkonu rozhodcov:Hanba!
Kompetentní by sa mali zamyslieť !
Poďme Kamzíci hlavy hore! - 17.3.2025 - 22:32
- 0
- Bielomokry
- Tak Bozon dostal 20 za to že sa pozeral ako mu bijú kapitána, a Bajtek dostal 2 minúty za to že najprv mlátil zozadu najlepšieho hráča hostí a potom sa ešte pobil aj s Torokom. A to som sa pôvodne tešil že nepíska Baluška
- 17.3.2025 - 22:33
- +6
- Ketchup_Boy#81
- Na Balušku sa tešme zajtra, je delegovaný 😀
- 17.3.2025 - 22:46
- +1
- Bielomokry
- No super to zas bude nervozity a šarvátiek
- 17.3.2025 - 23:02
- +5
- PopradskyInsider
- A telefonatov 😀
- 17.3.2025 - 23:04
- +7
- Gerlach2655
- Co sa hokeja tyka nastupili sme zle boli sme pomali,nedorazni,nedisciplinovani,bordel vo vlastnom pasme. Nasledne sme sa vyborne vratili do zapasu. V 47 minute bolo 4:3 pre NR,PP mal hrat presilovku... co sa stalo nasledne vsetci vieme.
Hviezdou zapasu nie je cracknell ani cederle ale pan rozhodca Jobagy so svojim kolegom. Milionkrat si to clovek moze pozret ale adam ho kolenom netrafil,tento verdikt neobhaji nikto.
Pozerali to 10 minut na to aby aj tak rozhodli uplne opacne, z 2min presilovky pp bola 5 min nr a bolo po zapase. Som neskutocne nasraty a frustrovany,hokej dnes o5 prehral,ze faul kolenom.
Adam je velky profik ako to zobral, dalsi zapas uz do tela radsej asi nezahra
#tepla liga# grc - 17.3.2025 - 22:38
- +6
- Gerlach2655
- Btw to kmecove vyjadrenie je strasne trapne neprofesionalne ohladne toho zakroku,nech strci hlavu do piesku a radsej povie ze to nevidel ako takyto nezmysel . Šimko klobuk dole ako to uniesol a nevypenil
- 17.3.2025 - 22:41
- +14
- marko4
- u Kmeča: nie sú trápne a neprofesionálne vyjadrenia vôbec zriedkavé...
- 17.3.2025 - 22:49
- +9
- miro-nr
- Vtipné na tom všetkom je,že ste sa nám ešte nedávno smiali keď sme na takéto " uzkoprse" pískanie poukazovali my,no a ešte viac keď to udali ako dôvod odchodu niektorý hráči. Ako sa na to hneď inak díva keď sa to týka tvojho klubu, však ?!
- 17.3.2025 - 23:15
- +9
- HeLiXo
- ale že smiali, nenazval by som to tak. V niektorých prípadoch som to chápal, no ale tiež mi nepríde úplne OK spamovať socialne siete videami, kolážami, sťažovaním si hráčov a podobne. To čo tam hodili teraz je už úplný gól, poďme sa teda x-krát sťažovať ako je všetko nefér a poukazovať, že sú v lige na nič rozhodcovia (s čím na plnej čiare súhlasím), ale rovno poďme využiť príležitosť a zrazu žiadať rovnako nezmyselný trest proti akému protestovali. Profesionalita, ktorá nepozná hraníc.
- 18.3.2025 - 0:05
- +2
- DanoSvK
- A to ako? Cracknel siel do suboja bokom a obe nohy mal pri sebe v jednej rovine, ani jednu nevysunul do boku a udrel ramenom s rukami dole. Cisty hit.
Jediny kto mal vysunute koleno (co sa povazuje za faul kolenom) bol nitriansky hrac. Ten sa rozhodol vyhnut subnoju tak ze sa nahol dolava a vystrcil nohu s kolenom doprava.
- 17.3.2025 - 22:57
- +13
- AVEMNE
- Ak je faul kolenom to co dali ten Bubelov príklad keď sa vyhýbal hráčovi...tak aj toto je faul kolenom
- 18.3.2025 - 5:45
- +2
- Render 77 Nr
- Danko jed ideš trafiť hráča ramenom ale trafis ho kolenom tak to hit asi nebude a je jedno ci vysunies nohu úmyselne proste ho tráviš kolenom
- 18.3.2025 - 7:16
- +2
- strojar
- Normálne udrel ramenom?
To naozaj? - 18.3.2025 - 7:29
- +1
- AVEMNE
- A ešte dodám.. rozhodcovia išli posudzovať faul kolenom na spomalenom zabere...keď to pozeráš a hľadáš...ten faul kolenom tam nájdeš
- 18.3.2025 - 8:53
- 0
- 69roman
- Presne práve vysunuté koleno popradčana ide na koleno nitrancana takže z tohoto pohľadu to faul bol.
- 18.3.2025 - 4:10
- +1
- strojar
- Je zvláštne, keď spolukomentátor vysvetľuje že to nebol faul, lebo nezasiahol koleno.
Akosi mu uniklo, že tu nejde o faul na koleno, ale faul kolenom. - 17.3.2025 - 22:59
- +1
- hefky
- Obhajovaci neobhajitelneho skutku rozhodcov.
- 17.3.2025 - 23:08
- +13
- Westbeast0
- Zaujímavé, ze ten faul kolenom tu vidi len par jedincov z Nitry, dokonca vas stíhačky videa na Facebooku tam vidi podobny zakrok ako faul Bubelu na Takaca, tak to je uz uplne top...
- 18.3.2025 - 7:31
- +8
- Westbeast0
- *strihač videa...
- 18.3.2025 - 8:11
- 0
- strojar
- Slabiny.
- 18.3.2025 - 8:13
- 0
- MackoPu
- Prvy zapas a uz sa deju veci. Klasika.
- 17.3.2025 - 23:15
- +2
- Dzunkes
- A prvu puk na retazi
- 17.3.2025 - 23:16
- +2
- Zmrzlina
- Rozhodcovia opäť potvrdili: , že sú najslabší článok ligy.
- 17.3.2025 - 23:21
- 0
- Vlad87
- vyzdvihujú sa tu reakcie, že v tom je Nitra nevinne, netreba ju za to kritizovať ... jednoznačne, v zápase je v tom nevinne, domrvili to rozhodcovia ...
pri tých príspevkoch na ich oficiálnych sociálnych sieťach, keď spravili koláž z faulu Bubelu a "faulu" Cracknella, však tá férovosť končí. - 17.3.2025 - 23:42
- +24
- LeonardoDavinChi
- Tak tak ... na druhej strane je o emóciu v rámci tejto série postarané
- 18.3.2025 - 0:11
- +1
- Vlad87
- to veru je ... len sa bojím, že to aj naďalej nebude rovina, keď Cracknella odstavia spoza stola
- 18.3.2025 - 0:18
- 0
- Gerlach2655
- Vlad: Nevadi aspon ukazu ludom ze tie zakroky rovnake neboli,teda tym co to vidiet chcu,moc sa to nepodarilo
- 18.3.2025 - 8:46
- +3
- AVEMNE
- Čiže ty tam v spomalenom zabere faul kolenom nevidíš áno?..preto Cracnelovi odletela noha dozadu lebo ho netrafil áno?
- 18.3.2025 - 8:54
- 0
- Gerlach2655
- V bubelovom zakroku umysel faulovat vidim, v cracknelovom urcite nie v tom je rozdiel,ktory ale necakam ze ty a tebe podobni uvidite
- 18.3.2025 - 9:53
- +3
- Render 77 Nr
- A ako keď neúmyselne zabijes tak ten človek neumrie ci ako to je
- 18.3.2025 - 10:02
- 0
- cipulis
- takže trest za ukladnú vraždu bude ten istý ako za nehodu?
- 18.3.2025 - 10:08
- +2
- Wana
- Bubela 3 a zdá sa mi že mu ho po odvolaní neznížili, Craknell 2 zápasy a po 1 odsedenom mu dajú podmienku. Z tohto pohladu (Bubela-Craknell) to bude spravodlívé
- 18.3.2025 - 10:11
- 0
- Render 77 Nr
- Nebude ale stále ten človek nežije čiže umesely a neúmyselne he stále faul kolenom dĺžka tretu sa ma líšiť
- 18.3.2025 - 10:11
- 0
- Wana
- Bubela dostal stopku na 3 za úmysel, Craknellov podľa mňa úmyselný nebol tak to zohladnili a dali mu nižší trest.
- 18.3.2025 - 10:09
- 0
- AVEMNE
- Faul nieje o umysloch...o umysloch je len kokko zápasov dostaneš
- 18.3.2025 - 10:15
- 0
- cipulis
- Co je faul kolenom ? to z eho kolenom trafi podla mňa ešte nemusí byť faul, nebol tam žiaden protipohyb a úmysel zapojiť koleno do nárazu, nitranova chyba ze nestihol ujsť aj druhou nohou, navyše nas hrac šiel do súboja bokom a nie priamo .
- 18.3.2025 - 9:56
- +1
- Quanten
- Déjà vu: Ja sa len bojim aby, pri tychto vykonoch rozhodcov sme sa nevratili do roku 2004, keby hrac napadol rozhodcu…
Neviem ake su tresty momentalne, ale ako by povedal klasik: “…za tri zapasy sa oplati bit rozhodcu…”
Ale teraz vazne, toto je neskutocna hanba nasej ligy. Nielen dnesny zapas, ale vlastne cela zakladna cast a teraz play-off.
Amaterizmus-nerozhodnost-kompenzovanie…
Preco aspon na play-off nepiskaju rozhodcovia z Ceska, Nemecka, Rakuska, …??? - 18.3.2025 - 0:21
- +3
- J4kuubbb
- Zasa a zasa... Dúfal som, že táto séria bude iná ako minuloročná, ale opäť sme rozdelení na dva tábory. Keby sa ten faul nepískal, neriešili by sme to (možno by padli dve-tri správy), ale už to nezmeníme. Ukázalo sa, že rozhodcovia sú úplne v lese absolútne netušili, čo majú robiť. Podľa mňa, keby mohli, tak by najradšej zmizli. Ak dnes budú pískať Baluška so Štefíkom, rovno to môžu dávať na JOJ-ke o 20:30 ako sci-fi komédiu. Ale aj napriek prvej prehre verím, že zabojujeme o postup
- 18.3.2025 - 6:36
- +4
- BieloModra
- Bitku sme vyhrali a som za to nesmierne rada, vojnu vsak este nie. Cakala som , ze uvod zapasu PP zvladne inak, ze na nas vyletia, ze si ten puk proste "podrzia" a priebeh zapasu bude vyrovnanejsi. Neviem ako vykorculujeme v PP na lad my, ale vcera si to PP prehral nedisciplinovanostou co je ale pri nasich presilovkach len jeden faktor prehry, nasi umne vyuzili ten krc co plynul asi z prilisneho chcenia a drzania sa dohodnutej taktiky. Vcera sme si hovorili fajn zapas, rozhodcovia ok aj ked strkanice bred branami by mohli piskat skor.... a hned potom nastalo 15min divadielko a to som este na hokeji nezazila. To bol proste trapas a cisty prieser, lebo po prvych 5 min rozhodcovskej prestavky sa zdalo, ze ideme do oslabenia a vysledok pozname. Skoda, ze hned po prvom zapase mame o com hovorit.
Verim, ze Cracknel nastupi a Hugo Kovac bude tiez ok.
- 18.3.2025 - 7:20
- +5
- maček
- Ustála si to dobre. Dobre napísané.
- 18.3.2025 - 8:15
- 0
- BieloModra
- vdaka, ale to lebo ma klapky a snazim sa nevsimat si bocne veci...
- 18.3.2025 - 8:18
- 0
- AVEMNE
- Na štadióne som hovoril čisté..a 2 minúty bajtek...po zhliadnutí záznamu jasný faul kolenom
- 18.3.2025 - 9:09
- 0
- CORGI
- Za mňa osobne to bol jasný faul. Ale zasa si prajem, aby Kreknel nastúpil, lebo bez neho to nebude mať to čaro playoff.
- 18.3.2025 - 7:38
- +5
- CORGI
- Zabudol som dodať, že nebol tam úmysel.
- 18.3.2025 - 8:27
- +2
- sloniik
- Ked som si to dnes pozrel, tak aj ked Cracknell, podla mna, nesiel vobec s umyslom spravit nejaky faul kolenom, ale chcel dat Kovacovi klasicky strom (aj to tak na stadione vyzeralo a divil som sa hejkaniu), tie kolena hracov sa tam stretli, ked sa Kovac vyhybal stretu. Nohy Cracknell vobec nedaval k sebe, ako tu niektori pisu, ale robil skor taky uzemnovaci pohyb, aby ustal naraz Kovaca. Skor nestastne pre Cracknella, nechame na vyssi organ to zhodnotit.
- 18.3.2025 - 7:45
- +15
- BieloModra
- presne tak, takto to vidim ani ja tam umysel nevidim
- 18.3.2025 - 7:49
- +5
- Corgi77
- Ak hráč naberá rýchlosť a protihráč v tej istej rýchlosti ale v protismere ho chce hitovat. Z 90% prípadov to nedopadne dobre a prichádza ku zraneniam.
Tak načo to tí hráči idú robiť? - 18.3.2025 - 7:56
- +4
- Westbeast0
- Ty by si si mohol pozrieť pár zápasov NHL a toto by si nenapísal... Potom sa budeme čudovať keď sa niečo podobné neodpíska na medzinárodnej scéne a všetci budú šokovaný že to faul nebol, lebo naši špičkoví rozhodcovia to predsa ako faul posúdili.
- 18.3.2025 - 8:17
- +2
- MackoPu
- Ano. Pri recidivistovi.
- 18.3.2025 - 8:33
- +2
- sloniik
- Nie, moze za to Cracknell. Isiel do suboja, ktory skoncil inak, ako si predstavoval.
- 18.3.2025 - 8:52
- +1
- AVEMNE
- To je jasne ze úmysel tam nebol...niekedy je to jednoducho prirodzený pohyb ale faul to je
- 18.3.2025 - 9:10
- +2
- apa
- Veľmi dobre si to zhodnotil na rozdiel tvojich diskutérov.
- 18.3.2025 - 13:29
- 0
- AVEMNE
- Možné preto treba športovať...
- 18.3.2025 - 14:16
- 0
- peto137
- K tejto celej jalovej diskusii a prispevkom "expertov - laickych rozhodcov" asi len tolko: keby mal ten isty kreknel modry dres a hugo biely, tak by presne vsetci ti isti "experti - laicky vykladaci pravidiel" teraz pisali: "fuuuj, aky likvidacny faul kolenom to bol" a ziadali by bezpodmienecne dodatocny distanc... praveze rozhodcovia to vcera dost dobre zvladli, tazky zapas pre nich, vela provokacii ustali.. nuz, poprad to chcel pretlacit a nevydalo..
- 18.3.2025 - 8:29
- +3
- FanOfNorth
-
a teraz nam odborne vysvetli tie pravidla, potrebujeme to tu od takeho odbornika ako si ty
- 18.3.2025 - 8:47
- +6
- peto137
- ..ja tu na to nie som, ty "odbornik".. kludne vykladaj si ich dalej sam (podla farby dresu)..
- 18.3.2025 - 8:51
- +1
- FanOfNorth
- ved ta prosim o vysvetlenie, preco to bol faul kolenom 5+dkz lebo fakt ja sa do toho nerozumiem a chcel by som mat v tom jasnejsie, urcite mi pomozes...
- 18.3.2025 - 8:53
- +1
- cipulis
- nevidel si ako jasne a úmyselne vystrcil koleno s úmyslom trafiť protihráča?
- 18.3.2025 - 9:59
- 0
- peto137
- ..nech sa paci, ty odbornik (aj ked pochybujem, ze v tom mas teraz jasnesie):
https://www.hockeyslovakia.sk/userfiles/file/disciplinarna_komisia/2024-25/17_03_2025_Uznesenie%20-Adam%20Cracknell%20.pdf
- 18.3.2025 - 10:21
- 0
- cipulis
- Pani od stola videli to nastrcene koleno ocividne jasnejsie
- 18.3.2025 - 14:21
- 0
- miro-nr
- Stačí si len pozrie diskusiu keď nám vylúčili pred rokom Hrnca za to,že Popradčan do neho narazil do sklonenou hlavou .
Kto mal na to aký názor. A hneď sme "DOMA" 😉 - 18.3.2025 - 9:08
- +5
- cipulis
- a vy by ste písali ze to nic nebolo a Hugo si za to mohol sam
- 18.3.2025 - 9:58
- 0
- Urpiner16
- Pekne NR.Došlo na moje slová že keď už nejde o fazuľky tak Vay je labilný a čara zbavený.Zrazu aj Belányi musel nerozchytaný zo zč do brány ktorý tak isto je z formy.To sú tie ich dlhodobé stratégie.Ani sa nečudujem že sú to veční augustoví majstri.
- 18.3.2025 - 8:41
- +2
- FanOfNorth
- podpis. uplna pravda
- 18.3.2025 - 8:48
- +3
- peto137
- Nebolo to a ani nebude jednoduche, Poprad hral velmi dobre, tvrdo, provokovali, hrali na hrane, casto aj za hranou, rozhodcovia to zvladli velmi dobre.. nenadarmo skoncili prvi v tabulke v poslednych 10 a 15 zapasoch... akurat vcera im to napadalo v prvej tretine do ich branky a ked sa vratili dvomi golmi Kreknela do zapasu, prave ten isty Kreknel nezmyselnym zakrokom im odpalil zapas..
- 18.3.2025 - 8:49
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- MaxSBA
- Po 20 zápasoch doslo na tvoje slova. Wau, si frajer 😀
- 18.3.2025 - 9:05
- 0
- Urpiner16
- Jáj to sa chytá v zč keď o nič nejde.A navyše nechajú sedieť nerozchytanú dvojku a teraz si myslia že ich spasí.To sú tie ich sebaklamy na entú.
- 18.3.2025 - 9:10
- 0
- MaxSBA
- Nemam pocit ze nam v zc o nic neslo ale okej 😀
- 18.3.2025 - 9:11
- 0
- Gerlach2655
- Pockaj a Belany chytal vcera zle? Jaj ty nevies lebo si zapas nevidel 🫨
- 18.3.2025 - 9:56
- +3
- BieloModra
- Urpi
Belányi nerozchytany.... ok...tak boh nas ochranuj ked sa teda rozchyta
pravda je taka, ze vcera brankari vychytali teda dost a hoci som trpla pri kazdej strele co sla na nasu branu, tak pre mna bolo logicke, ze Vay siel dolu... dostal 3 goly v case ked o zapase rozhodnute nebolo.... Proste lavicka stavila na to ze to vybavia strelci.....len vies zradila ich vlastna disciplina proste hraj tolko v oslabeni...to tazko potom, ked prepli v druhej tretine na vyssi rychlostny stupen hra sa zacala vyrovnavat a tych stiel veru bolo dost my sme mali poriadne vychylenu musku - 18.3.2025 - 9:12
- +1
- AVEMNE
- Keby Jackson nieje úplne mimo včera mal 4 čisté góly na hokejke a bolo by dávno po zapase
- 18.3.2025 - 9:14
- +2
- BieloModra
- ved prave....
- 18.3.2025 - 9:15
- 0
- Wana
- Presne, ja dufam že aj Hugo aj Bajťo budú dnes k dispozícií. Vracia sa Bubela, tak by som posadil Jacksona a na lavičku vratil Aita. Nech trošku Jackson nad sebou porozmýšľa...
- 18.3.2025 - 9:16
- 0
- gallup nr
- robbie sa vie dostat do sance, vyborny vyber miesta, ale vcera pri presilovkovom signale po nahravke spoza brany asi tak 5 krat netrafil branu? potrebuje sa chytit.
- 18.3.2025 - 9:19
- 0
- antinamor
- Aj Sahir netrafil prázdnu bránu. Ľudia nie sú stroje, robia chyby a nie vždy im všetko vyjde.
- 18.3.2025 - 10:55
- 0
- AVEMNE
- Sahir bol v zlom uhle to by netrafil nikto
- 18.3.2025 - 11:18
- 0
- Wana
- Ale zas... Lacka dal do prázdnej par kôl do konca ZČ z oveľa väčšieho uhla a z väčšej vzdialenosti.
- 18.3.2025 - 12:39
- 0
- AVEMNE
- To by sa dalo dat len bekendom a ešte by si to musel posunúť
- 18.3.2025 - 14:20
- 0
- Urpiner16
- Nedali mu možnosť v zč chytať keď mohli.Teraz ho tam hodia do vody ako nešťastníka ktorý má plávať proti prúdu.To je tá stratégia ako liať vodu do deravého hrnca.
- 18.3.2025 - 12:20
- 0
- Gerlach2655
- Urpi: Chytal Belanyi vcera zle????????? Poprad ma najvyssiu uspesnost zakrokov v celej lige ale s tebou to je ako s tym hrachom o stenu
- 18.3.2025 - 13:26
- 0
- cipulis
- Skoda s nim stracat slova, on si bude stale dookola tvrdit svoje
- 18.3.2025 - 14:24
- 0
- martin gal
- Som rád,že sme úspešne vstúpili do PO,chlapci podali bojovný výkon a Kašo si tejš svoje odchytau.No a k danému momentu,moj názor,že to na 5+dkz nebolo,tak som zvedavý,jak si s tým poradí Senát disciplinárky.
- 18.3.2025 - 8:47
- +1
- Wana
- Inak neviete či sa Senát zaoberá tým zákrokom? Koná z vlastnej iniciatívy alebo musí Nitra podať podnet? Som za to nech to prešetria a zverejnia výsledok, nech sa tu zbytočne nevadíme jak psy. Rozhodcovia kulantne povedané nepatria medzi silne stránky našej ligy, ak spravili chybu nech majú dištanc ak sa ale preukáže Cracknellov úmysel mal by tiež prijať konsekvencie.
- 18.3.2025 - 9:07
- 0
- sloniik
- Ved o to ide, ze my sme laici a vieme napisat iba svoj neodborny pohlad. Zbytocne tu prichadza ku hadkam a urazkam.
- 18.3.2025 - 9:14
- 0
- Gerlach2655
- Wana: Dajte podnet,nie ze ten kriminalnik dneska nastupi
- 18.3.2025 - 9:57
- 0
- Wana
- Nenastúpi, stopka na dva zápasy... Rátam že po prvom sa odvolá...
- 18.3.2025 - 10:03
- 0
- TeR
- Už sme sa dovadili,: Cracknell stopka na 2 zápasy za faul kolenom
- 18.3.2025 - 9:43
- +1
- Westbeast0
- "bezohľadne ohrozil protihráča tak, že NASTAVIL svoje koleno tak, aby vyvolal kontakt s protihráčom"... Idem dnes k očnému, ja to tam proste nevidím.
- 18.3.2025 - 9:53
- +15
- 69roman
- Mal by si ísť
- 18.3.2025 - 10:52
- +1
- ŠKP
- A poprosiť o nitrianske okuliare.
- 18.3.2025 - 10:54
- +7
- strojar
- https://www.hockeyslovakia.sk/userfiles/file/disciplinarna_komisia/2024-25/17_03_2025_Uznesenie%20-Adam%20Cracknell%20.pdf
A čil čo?
Čakám odborné názory miestnych laikov. - 18.3.2025 - 9:46
- +3
- peto137
- ..uz sme ich dostali vcera aj dnes od vsetkych odbornikov
- 18.3.2025 - 10:19
- +1
- Vlad87
- "bezdovodne ohrozil protihraca tak, ze nastavil svoje koleno tak, aby vyvolal kontakt s protihracom"
toto je odovodnenie z rozhodnutia k stopke na 2 zapasy, co nekoresponduje s realitou, kedze primarny bol stret telom, stret kolien sekundarny
podla tejto logiky mozu trestat nasledky a nie zakroky, aj v podobe prilahnuti ... absurdne, ale co sme akoze mohli cakat ... ako inak ospravedlnite ovplyvnenie zapasu? tym, ze podrzite svojich (rozhodcov, nie Nitru), a ovplyvnite aj dalsie dva - 18.3.2025 - 9:55
- +7
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Gerlach2655
- Neskutocne ovplyvnenie nie 1 zapasu ale rovno celej serie,keby ma stopku nespala sral to pes ale najlepsi hrac ligy chybat bude vsak,nechutneeeee nieco z presilovky PP vyrobit 5dkz a stop na 2 zapasy,nechutne rozhodnutie
- 18.3.2025 - 10:00
- +7
- Mato-Mi
- To odovodnenie stopky mi pride prinajmensom pochybne. Nastavenie kolena som tam po niekolkonasobnom prezreti nevidel.
Ale kto som ja, ze?
Ak to porovnam so zakrokom Getzlafa na MS, tak tu som ozaj ten umysel hrat kolenom nevidel.
- 18.3.2025 - 10:00
- +8
- Bizzaremifo
- odporná liga, nekompetentní rozhodcovia...sa pýtam, akí oni dostali postih? za to, že sa nevedeli rozhodnúť 15 minút? ..
- 18.3.2025 - 10:02
- +7
- LenTak93
- Prečo by mali dostať trest, keď ten zákrok posúdili správne?
Akože fakt, to keď chcete takéto zákroky obhajovať... Cracknell mal dosť času, aby si rozmyslel, čo urobí.
Tento zákrok jednoznačne spĺňa podmienky pravidla 50 a jeho bodu 3.
PRAVIDLO 50 FAUL KOLENEM
50.1. FAUL KOLENEM
Za faul kolenem se považuje zákrok, při kterém hráč svým kolenem nebo vystrčenou nohou zasáhne protihráče.
50.2. MENŠÍ TREST
Hlavní rozhodčí na základě posouzení uloží hráči, který se provinil „faulem kolenem”, menší trest.
50.3. VĚTŠÍ TREST A OSOBNÍ TREST DO KONCE UTKÁNÍ
Hlavní rozhodčí může na základě posouzení uložit větší trest a automatický osobní trest do konce utkání hráči, který „faulem kolenem“
bezohledně ohrozil protihráče a uložení menšího trestu by nebylo dostatečným postihem. Posouzení bezohledného ohrožení vychází ze
závažnosti přestupku a kontaktu, míře použitého násilí a obecné trestuhodnosti.
50.4. DISCIPLINÁRNÍ ŘÍZENÍ
V případě, že to příslušné orgány považují za patřičné, mohou uložit dodatečný disciplinární trest. - 18.3.2025 - 11:04
- +3
- Mato-Mi
- A aby som parafrazoval Meciara. Rozhodol o tom ten, kto bol opravneny rozhodnut. Ostatni sme len taraji, gagaji a prdusi 😀
- 18.3.2025 - 10:03
- +5
- sam96x
- Nech sa na mňa nikto nehnevá, ale za toto dať dištanc na dva zápasy, hanba.
- 18.3.2025 - 10:18
- +4
- fabbeN
- https://x.com/Sportsnet/status/1871360538992837078
mne to pripomína toto, síce toto je “brutálnejšie” od Kucherova ale tiež tam nevidím ako u Cracknella úmysel hrať to koleno, proste to v tej rýchlosti človek trafí kolenom hlavne keď sa mu súper uhne v posledný moment. - 18.3.2025 - 10:20
- 0
- fabbeN
- A samozrejme pozdravujem duo z Košíc, kedže k očnému ísť nemusím ale s tým senom čo tam majú oni ja im už nepomôžem.
- 18.3.2025 - 10:27
- 0
- axxel
- A co si čakal, že komisia pôjde proti rozhodcom a povie, že tam saskovali 15 minut zbytocne ty seno?
- 18.3.2025 - 10:39
- +12
- radopKE
- Primárny kontakt bol telom a koleno bol stret sekundárny… Takže kde je tam ten úmysel trafiť ho kolenom, ako si to bliakal včera, “že čisté koleno na koleno”,ty seno? A dnes v príspevku vyššie si sám potvrdil, že tam úmysel nebol? Sám máš v hlave seno chlapče…
- 18.3.2025 - 12:59
- +2
- fabbeN
- A faul sa posudzuje len podľa toho, či bol umyselný?
- 18.3.2025 - 14:43
- 0
- strojar
- Je tu niekto, kto píše o úmysle?
- 18.3.2025 - 14:43
- 0
- Mato-Mi
- Minimalne DK: "bezohľadne ohrozil protihráča tak, že úmyselne nastavil koleno tak, aby vyvolal kontakt s protihráčom"
- 18.3.2025 - 15:34
- 0
- PPPPoprad
- Tak teraz ostáva trošku väčšia pachuť ako včera. Zákrok som si napozeral, a faul to podľa mňa nebol. Nakoniec dištanc. Žiadne zohľadnenie tej bitky. Cítim krivdu, ale nie od NR, len od rozhodcov.
Čo ma však tiež mrzí je že tí čo tu zrovnávajú Bubelov a Cracknellov zákrok očividne naleteli klubovej propagande.
Našťastie sú hráči väčší profíci než my, dokážu to hodiť za hlavu a ideme ďalej - 18.3.2025 - 10:27
- +5
- LuboPP8
- Gratulujem. Stopka na 2 zápasy je na svete. Blahoželám vedeniu súťaže tým komediantom čo sú akože rozhodcovia a samozrejme gratulácie posielam aj do Nitry
toto nemá zmysel pozerať hokej na Slovensku. Odporúčam hračom hrať hokej a playoff bezkontaktne aby sa stal-nestal nejaký faul.
- 18.3.2025 - 10:30
- +3
- patkof
- Iba 2 : Človek by cakal aspon 5 zápasov za takýto úmyselný, likvidačný zákrok. Nitriansky admin nebude podávať sťažnosť že su to iba 2 zápasy ? Ja by som to dal aj na súd nech mu zastavia činnosť v lige
- 18.3.2025 - 10:31
- +8
- EliteProspectt
- ako znechutit PO po jednom zapase ..gratulujem ..verim ze to chlapcov viac nabudi a zabojuju
- 18.3.2025 - 10:32
- +3
- EDGYS
- Ja by som dnes pre istotu ani na zápas nenastúpil... Ešte dajú Calofovi stopku na 3 zápasy, čo si to vôbec dovoľujeme mat najlepších hráčov v lige
- 18.3.2025 - 10:33
- +2
- 69roman
- Už by ste mohli aj prestať disciplinárna komisia rozhodla tak to treba akceptovať faul to bol po jednom zápase bude už v domácom prvom zápase hrať.
- 18.3.2025 - 10:50
- +1
- Gerlach2655
- Mne to pripada ako ked ja tvrdim ze nasi hraali v bielych dresoch, senat povie ze nie hrali v ciernych a ty nam povies ze hrali v ciernych lebo senat povedal. Proste absentuje tu zakladna logika veci a u nas sa zjavne da obhajit neobhajitelne,zvykajme si asi lebo o nervy prideme. Zdravie ma clovek len jedno ako sa vravi
- 18.3.2025 - 11:37
- +1
- 69roman
- Pozri ak by dostal čistý hit padá na chrbát ako vrecko zemiakov ak Kováč letel ako handerna bábika tak to muselo byť po náraze do inej časti tela a to bolo to koleno netvrdím že to bol úmysel ale koleno tam bolo a ak dostal trest v zápase tak to mali byť 2 minúty
- 18.3.2025 - 12:06
- 0
- frantapriklep
- Tak to je nonsens. Fakt to chce absolútnu dávku šialenstva napísať že hráč nastavil koleno. Neuveriteľné. To je proste katastrofálne rozhodnutie.
- 18.3.2025 - 11:00
- +9
- Prostars
- Asi 80% Slovenska čo to videli sú za blbcov. Ale aj takto sa dá vyhrať séria.
- 18.3.2025 - 11:16
- +1
- apa
- Bohužiaľ všetci sme to videli ,len Nitrania nie.
- 18.3.2025 - 13:25
- 0
- Corgi77
- Áno, áno my a ešte aj senát.
- 18.3.2025 - 14:27
- 0
- peto137
- ...a este aj rozhodci na videu 15 min....
- 18.3.2025 - 14:49
- 0
- Prostars
- Ako podpísať Calofa na ďalšiu sezónu prípadne ďalších hráčov keď vidia toto. Adam je hádam vzor pre celú ligu a našu súťaž v hokeji,vo svojom veku a prístupe k športu a urobí sa toto..nech ide Nitra ďalej,pozriem si tie diskusie čo budú mať s ďalšími súpermi. Alebo,možno ani nie,lebo ak toto nepostaví v Poprade hokej na víťaznú vlnu,tak ja už neviem čo. Za Adama poďme všetci
- 18.3.2025 - 11:08
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Qwixik
- Dneska bojovať za Adama, kapitána… Veľmi nešťastný zákrok kde ho v jednom okamihu trafil ramenom a v rotácii aj kolenom. Šiška plus Broadhurst dneska do zostavy !
- 18.3.2025 - 11:15
- +3