Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka odkazujúca na dražby na HP Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
INÉ
Česko / ExtraligaPardubice - Olomouc1,375,636,58Pardubice - Kladno1,385,536,45Fínsko / LiigaÄssät Pori - JYP Jyväskylä2,3642,66IFK Helsinki - Vaasan Sport1,734,474,04Švédsko / SHLFärjestad - MODO Hockey1,5354,85Frölunda - Skelleftea2,34,092,62Leksand - Linköping1,924,33,27Oskarshamn - HV712,74,252,2Växjö - Rögle1,94,233,38Malmö - Timra2,694,172,23
ROZBALIŤ

Diskusia: Zvolen deklasoval Nitru

zdroj: HKM Zvolen/Vladimír Chramazda
1.10.2023 20:23 TASR

Hokejisti HKM Zvolen natiahli víťaznú sériu už na päť duelov. V nedeľňajšom stretnutí 6. kola Tipos extraligy deklasovali Nitru na jej ľade 9:3. Zvolenčania položili základ úspechu v prostrednej časti hry, v ktorej strelili päť gólov. "Corgoni" prehrali v piatom z uplynulých šiestich zápasov a s dvoma bodmi sú v tabuľke poslední. Zvolen nazbieral si ziskom 16 bodov upevnil pozíciu lídra.


Tipos extraliga - 6. kolo:

HK Nitra - HKM Zvolen 3:9 (0:2, 2:5, 1:2)
Góly:
24. Slovák (Bajtek, Gates), 34. Pobežal, 55. Hrnka (Okoličány) – 7. Šiška, 11. R. Bondra (Kubka), 26. Zuzin (Rauhauser, Kašlík), 27. Bondra (Langkow), 30. Kašlík (Langkow, Sládok), 33. Langkow (Kašlík), 38. Šiška (Kubka, Zuzin), 54. Zuzin (Marcinek), 60. Marcinek (Šiška). Rozhodovali: Orolin, Baluška - Synek, Kacej, vylúčení: 5:4 na 2 min, navyše: Slovák (Nitra) 5+DKZ za vrazenie na mantinel, presilovky: 1:2, oslabenia: 1:0, 1795 divákov

Nitra: Kašík (30. Beržinec) – Kubeš, Mezei, Green, Gajdoš, Vitaloš, Bača, Fatul – Hrnka, Bubela, Buček – Slovák, Gates, Griffin – Lacka, Pobežal, Bajtek – Bajkov, Šramaty, Okoličány

Zvolen: Kupsky – Hain, Sládok, Mudrák, C. Hults, Kubka, Rauhauser, Čulík – Kolenič, Langkow, R. Bondra – Kašlík, M. Hults, Hecl – P. Marcinek, Šiška, Zuzin – Csányi, V. Fekiač, Jakúbek

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


starosta

 

Exhibícia...
1.10.2023 - 20:39
+27

azzurri

 

Ano dobrý tréning ste mali
1.10.2023 - 21:01
+7

NR

 

Vratte nam Nitru,prosim Vas!
1.10.2023 - 20:39
+20

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
mato_ke

 

Quo vadis, hokej nitriansky?
Kam až to musí upadnúť, aby sa začalo niečo diať?
Dve sezóny po sebe s podobným scenárom nemusia vyjsť a toto je hazard a zahrávanie sa aj s tými najvernejšími fanúšikmi.

Myslím, že klub čakajú perné 2 týždne, počas ktorých sa budú diať zmeny..
1.10.2023 - 20:40
+19

hawkie

 

Ak mám na toto stretnutie použiť nejaké slovné spojenie, tak to bude "zabíjačka v priamom prenose". Tondo to zhodnotil presne - tím dostane gól, to hráčov pribrzdí, zosypú sa a neveria si potom... Tam treba začať radikálne meniť veci.

(Charlie) Harper dúfam, že bude to povestné "eso v rukáve" - v hodine dvanástej, lebo tie body budú veľmi potrebné už... A chcelo by to ešte jedného vysokého a dobre korčuľujúceho útočníka (s "krvnou skupinou" Krivošíka) + (dajme fantasy zostavu ) spomenul som si na Parkkonena, čo "dezertoval" pred rokom - ten by sa tiež hodil... (samozrejme, je to len v rovine teórie)
Sklamanie z Čibina (napriek gólu), Kubeša a aj Bubelu.

Gratulácia Zvolenu - išli ste ako kvalitný 1.9 TDI motor, ktorému bol pravidelne menený olej . Skvelý forchecking, umné prihrávky, dobré kombinácie. Komplexne veľmi dobre. Sezóna sa môže všelibárs ako vyvinúť, ale verím, že minimálne to finále dáte...
1.10.2023 - 20:40
+15

Charlie Harper

 

wassup?
1.10.2023 - 20:57
+11

Ondro_RedWings

 

Ďakujem, ako redaktor si niekedy požičiam tvoje prirovnanie k motoru 1,9 TDI, vskutku trefné a výstižné
1.10.2023 - 21:59
+3

hawkie

 

Heh, díky Ondro , to mi napadlo nejako spontánne, lebo "dobre namazaná mašina/motor", alebo píla mi už prišli otrepané, tak to chcelo nejakú novinku . A keď náhodou tomu niekto nerozumie, vždy sa môže opýtať ..
2.10.2023 - 9:50
0

Ol!ver

 

Ondrík, takto by si mal ďakovať aj priateľom na facebooku a nie vymazať komentáre, Leoš.
2.10.2023 - 11:58
0

Dzunkes

 

Radost pozerat na toto..a tie presilovky?az neverim..len robit nieco s tymi oslabovkami 5na3
1.10.2023 - 20:40
+12

cmxx

 

Ukludnit Mudraka ak sa chce posunut dalej...
1.10.2023 - 21:49
+3

Kidrock

 

Tak tu uz konci sranda. viac sa k tomu neda ani povedat nie este napisat.
1.10.2023 - 20:40
+4

majkelthe

 

Mám pocit že sa zatiaľ každý zápas pri hodnotení Zvolena opakujem, ale v tomto prípade mi to nevadí. Opät skvelý, kompaktný, sústredený výkon Zvolena. Radosť na našu hru pozerať, skvelé prihrávky, krásne goly, každy hráč vie aká je jeho úloha a čo má robiť. Som hrdý na Zvolen a ani nepamätám kedy sme takto krásne a účelne hrali. Len tak ďalej, nemám čo vytknúť. Nenájdem jedného hráča ktorému by som niečo vytkol
1.10.2023 - 20:40
+23

Dzunkes

 

Ved...ked sa hra ako kolektiv tak to ide 🤜🏻🤛🏻
1.10.2023 - 20:42
+10

Bizzaremifo

 

Radosť byť fanúšikom Zvolena..dlhodobo
1.10.2023 - 21:13
+7

majkelthe

 

no, záleží Keď hrá tím dlhé roky v TOP 3 tak je super byť fanúšikom. Ale potom náhodou príde nejaké slabšie obdobie a to my Zvolenčania nepoznáme, a neni to nič príjemné vo zvolene už 3 prehry za sebou je neakceptovatelné z pohľadu fanúšika
1.10.2023 - 21:15
+7

KlobúčnikHKM

 

No toto je pravda, sme tak zhýčkaní poslednými rokmi, že sa normálne bojim, ako budeme znášať slabšie roky, ale uživajme kým to ide!!
1.10.2023 - 21:27
+2

6911

 

za čem bukvy , vsjo jasno
1.10.2023 - 20:42
+4

Zkubydu

 

Ak sa Nitra nezlepsi: tak Mikulas ani Humenne, nebudu bojovat o zachranu. Robte nieco!!!
1.10.2023 - 20:42
+10

Pupindeues

 

Famózny výkon chlapci! Škoda tých zbytočných inkasovaných gólov. Takým chybám sa treba jednoznačne vyvarovať.
Počet gólov teší, bolo vidno, že hokej dnes našich borcov zvolenských bavil.
1.10.2023 - 20:42
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Sedko NR

 

Krastny hokej, krastne ráno a celý deň, spokojný som. Okrem Tomáša Pobežala, náhradného brankára a mladých sa prosím všetci chyťte a nakopte sa do riti. Tonda mi je neskutočne ľúto, nezaslúži si už druhý rok takýto "tím". Momentálne nás porazí a vysmeje aj partička čo si po zápase prenajímajú lad a idú si ťuknúť. Bravo. Do Zvolena gratulácia.
1.10.2023 - 20:44
+15

aMigos2

 

Veď ten tím si vyberal sám predpokladám, že s Chrenkom. Predpokladám, že vedenie ani tréner neodíde, kedže je jasne vidieť že hráči sú absolútne mimo, pretože je dosť smutné, že Pobežal, šramaty hrajú viac jak napr. Lacka, Okoličany alebo Bubela. Odchovanci mali viacej dravosti jak oni. Ale keď už prišiel Lacka do akcie, kedy mal prihrávku jak na podnose, tak drb on to nepremení. Ak nepočítam Bučeka a prípadne Hrnku, tak tam realne nikto neni strelec, alebo hráč na nahrávky. Slováka nekomentujem, a radšej ani obranu.
1.10.2023 - 20:49
+4

hawkie

 

Súhlas so všetkým s výnimkou Okoličányho - ten je typický hráč do 3. alebo 4. formácie - čo som pozeral, tak jedno striedanie nevypustil... Zakončenie horí, ale na čiernu robotu OK. To sa ale nedá povedať o Lackovi s Bubelom, tí sú aktuálne strašne v lese.
1.10.2023 - 20:58
+5

aMigos2

 

Práve ta jeho koncovka mi strašne vadí na to, aký je aktívny Preto mi príde zbytočný, že keď už , tak radšej niekto mladší
1.10.2023 - 21:06
+1

hawkie

 

Problém je v tom, že nového Sýkoru aktuálne nevidieť (škoda, že nezostal Pekarčík).

Pobežal sa napr. skvelo ukazuje (on bude ale tvorca hry v budúcnosti...), no nemali by sa od neho očakávať porovnateľné kvality, ako od Sýkoru (ktorý sa v os. súbojoch vyložene vyžíval - to sú dva odlišné typológie hráčov). Obzvlášť, keď má Tomáš čerstvo 17 rokov. Napriek tomu ale poznamenám, že celkom dobre zvláda aj os. súboje (čo mu pred sezónou aj HGC miestny bulvár vytýkali, že je fyzicky slabý... aktuálne sa ukazuje, že na tom vôbec nie je zle ).
1.10.2023 - 21:47
+2

aMigos2

 

šup tam Sama s Tomášom
1.10.2023 - 22:27
0

Sedko NR

 

Lackov, Kubešov už mám naozaj dosť. Slovák sa mi nepáči od prvého zápasu , dali sme mu krásnu zmluvu tak čo by nie, Samo tak isto nie je ten Samo čo odchádzal. Ak máme takto hrať, prosím si tam juniorov, horšie to určite nebude a môžme sa aspoň chváliť ako my pripravujeme hráčov pre reprezentáciu na úkor vlastného klubu a aj tak sme pre celý zväz zlý.
1.10.2023 - 21:21
+9

aMigos2

 

Súhlasím so všetkým čo si povedal, ale jednu ved podotknem.
Samo vraj dnes vybuchol a neprekvapilo by ma, ak to bolo z frustracie lebo už dal xy prehrávok jak dneska napr. tomu Lackovi, a xy prihrávok nepremených. On reálne nemá s kým hrať, tak neočakávajme, že jeden hráč spasí Nitru. Aj Čederle na začiatku bol chabý pokus. Bohužial Gill je out, Gates, tažko povedať ale on je asi jediný s kým teraz Samo môže reálne hrať . Ale vyskušal by som ho zo srandy s Pobežalom alebo aj Šramatým. Takže Opäť sa budem opakovať, tím aktuálne výkonostne vedie len Kašík, Buček, Mezei
1.10.2023 - 22:26
+3

Sedko NR

 

To je super, vždy je dobré keď sa nájde niekto medzi hráčmi čo buchne po stole a povie , že tak takto teda nie, zvlášť keď je domáci a chce o niečo viac ako ten import.
1.10.2023 - 22:30
+2

Tokino

 

A prichadzame na to, ze v obrane nemame kvalitu a v utoku max Buček, Gates, ktorý je navyše po zranení.Tak sa nečudujme,ze sme fackovací panak v lige.
1.10.2023 - 22:30
+5

aMigos2

 

naliali sme si čisteho vína😀
1.10.2023 - 22:32
+2

hello, havarju

 

Na zdravie!
1.10.2023 - 22:34
+2

Tokino

 

To je super, ale niekde sa stala chyba,že sme s takym timom bez kvality išli do ligy,či?
1.10.2023 - 22:35
+2

aMigos2

 

hold,motyka nevystrelila tak ako mala pri vacsine
1.10.2023 - 22:37
+1

Samco321

 

Nemám slov až Sa mi to ťažko číta..bojím sa uz toho že stavjana odide aj sám v piatok spišska tam čo čakať 10nu? Tento hracik čo prišiel nám isto nepomôže tam treba minimálne 2 kvalitných obrancov a nebudem sa čudovať keby priniesli aj ďalšieho brankára. Verim že zajtra to dajú už von kto všetko konci to skore 14:30 hovorí o vsetkom smutne veľmi
1.10.2023 - 20:44
+5

KlobúčnikHKM

 

Ja len spomeniem to čo v livke… nádherný výkon z našej strany, fakt nemám čo vytknuť. Hrali sme bez 4 hráčov zo základu a aj tak sme predviedli toto. Zatiaľ šlapeme ako hodinky, snáď to vydrží čo najdlhšie.

K NR, bol to zlý pohľad na vás, ale nezúfajte, sezóna ešte nemusí byť stratená. Stále je len začiatok, ale musíte už robiť radikálne zmeny, snáď aj tento debakel k tomu pomôže.
1.10.2023 - 20:44
+14

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
BieloModra

 

Vysvetli mi ako moze niekto odist z vlastnej firmy
1.10.2023 - 20:50
+9

TurnerSVK

 

Chrbtová kosť
1.10.2023 - 20:52
+1

BieloModra

 

Ty si na tom este horsie ako som myslela
1.10.2023 - 20:54
+17

Tomino

 

A kým iným,.. Čo pôjdeš od Slovákovho bufetu hore do kancelárie?, boh nás vtedy ochraňuj,
1.10.2023 - 21:00
+5

Sedko NR

 

Škoda, že ju nemáš teda.
1.10.2023 - 21:21
+3

misokovi

 

Akým iným?
1.10.2023 - 20:51
+1

sloniik

 

Gratulujem Zvolenu k vyhre. Hrate paradne, je radost sa na vasu hru pozerat.

U nas dnes 3 svetle momenty, krasna Bajtova nahravka Cibinovi, gol Hrnca a vykon a gol Pobezala. Mam dojem, ze mladyje jediny, ktoremu to ide.
Aj by som napisal, kto je biedny, ale dobre to vsetci vidime. Toto je Nitra zpred 10+ rokov, bolia z toho oci a srcco krvaca. Je mi neskutocne luto Tonda, toto si nezasluzi.
1.10.2023 - 20:45
+9

Tokino

 

Zvolen nadhera, radosť pozerať a to Vam chybali hrači.K našim nie je čo hodnotiť.Od začiatku odovzdaný výkon, nemáme kvalitu v obrane ani v utoku.Kubeš dnes,čo predvadzal je v momente na vyhadzov!Kubeš, Bača, Fatul, Vitáloš je extraligová obrana?!V ofenzive nemame jeden kvalitný utok.Nemame srdiecko,timovosť, snahu, bojovnosť, pohyb a kvalita žiadna.Treba urobiť v momente rez v kadri už zajtra 5 hráčov musi skončiť!Čisté podcenenie od vedenia takto vyskladať káder
1.10.2023 - 20:46
+9

Sunkafit

 

Tam nieje ziadna bojovnost ani pohyb...v kazdej 5tke sa niekto na to vyserie a je to gol
2.10.2023 - 8:42
+1

FP-Tommynko

 

Vedenie takto ma vyzerať kvalita tímu? Obdivujem Stavjanu, že ešte stále ma chuť trénovať mladučkú obranu a legionárov, ktorí boli scautovani cez YouTube. Tak ako som bol kedysi hrdý na vedenie, koncepciu a logiku skladby tímu…. Tak 2hy rok nechápem čo sa stalo. Dôležité je, ale že trénersky štáb je dostatočne široký.
1.10.2023 - 20:46
+9

Sisa15

 

Pri všetkej úcte k Stavjanovi už minulú sezónu som mala pocit že by to chcelo zmenu na trénerskom poste. Nitrancania pevne verím že sa z tej mizérie dostanete čo najskôr🙏 Nitra hrala vždy pekný hokej
1.10.2023 - 21:09
+5

aMigos2

 

Tondo má viac energie jak celý tím dokopy
1.10.2023 - 21:11
+4

NR

 

Minuly rok to chcelo zmenu trenera?to si snad mylis nejake ine obdobie alebo muzstvo
1.10.2023 - 21:12
+5

Sisa15

 

Ok hlavne že vy ste spokojní 😊
1.10.2023 - 21:28
+2

Nerkio

 

Sisa a vy ste spokojní ??
1.10.2023 - 21:38
+2

BieloModra

 

Sisa zlata my mame uplne iny problem ...co myslis ako moze fungovat tim, ked v nom hraju dvaja hraci co vedia ze idu do pipiny a cakaju na to, kedy sa do zostavy vratia po zlomeninach zraneni?...jednemu dycha na krk legionar co uz doletel a dalsiemu co je na ceste?
1.10.2023 - 21:16
+4

Nerkio

 

A ďalšíemu čo príde čoskoro
1.10.2023 - 21:17
+3

BieloModra

 

Tak
1.10.2023 - 21:19
+1

Sisa15

 

Ok vy si rozumiete najlepšie 😊
1.10.2023 - 21:27
+2

BieloModra

 

Hrac od ktoreho sa caka ze potiahne sa bud zamotava v nezmyselnych klucjach alebo urobi nebezpecny hlupy faul pri mantinely a odkorculuje do satne...
1.10.2023 - 21:18
+1

Fandimhokeju

 

Bohužiaľ, Slovák už nepotiahne. Pred rokom ešte V KE ako tak fungoval, ale to mal okolo seba kvalitu. Robil veľa kiksov, veľa sóloval, veľa nezmyselných faulov...
1.10.2023 - 21:53
+2

BieloModra

 

Viem a pamatam si ako komentovali jeho hru kosicania...
1.10.2023 - 21:57
+1

apa

 

Myslím že si že Slovákom ste urobili chybu že ste ho zobrali nazad.
2.10.2023 - 11:33
+1

Sedko NR

 

To si mala správny pocit. Lotyša nahradil Tondo
1.10.2023 - 21:23
+3

BieloModra

 

jaj kokos...ale treba ocenit ze nam zela
1.10.2023 - 21:25
+1

Sisa15

 

Ok uz som ticho 😀 vidíme sa čoskoro ✌️
1.10.2023 - 21:30
+2

BieloModra

 

Ale dakujeme ze nam zelas
1.10.2023 - 21:45
+4

fanda55

 

Gratulácia HKM k pohodovemu víťazstvu. Škoda že zvoľnil v poslednej tretine, pokojne mohol dať aj 10 a viac gólov. Zvolenu prajem finále, mužstvo na to ma, lebo aj v bráne to vyzerá už kvalitne. K tej bezduchej bande pseudohokejistov v nitrianskych dresoch sa nedá ani vyjadrovať. Ľúto mi je jedine Libora, zvyšok nemá s hokejom nič spoločné. Môžte sa hanbiť, za to čo predvadzate. Zaslúžili by ste si prázdny štadión. Klobúk dole pred ľuďmi čo to ešte dnes vydržali v tom hľadisku. Môžete začať upratovať, ale kde začať že? Možno od Slovaka, ktorý vyslovene mužstvu škodí, cez otrasných legionárov, babracku obranu na čele s Vitalosom a Kubesom atď. Vlaňajšok nebol výstrahou, možno tým bude az pád o ligu nižšie, o čo si už koledujeme.
1.10.2023 - 20:46
+4

Dzunkes

 

ver ze sme radi ze mame Kupskyho a vdaka
1.10.2023 - 20:59
+3

fanda55

 

Dzunkes: ja ti verím, lebo vlani to Adam Trencan moc nezvládal a zrejme to + zle výkony legionárov v PO Vám zavreli finálové brány. Tento rok by to už mohlo vyjsť.
1.10.2023 - 21:06
+2

KlobúčnikHKM

 

Však minulý rok sme hrali finále
1.10.2023 - 21:32
+1

zubo

 

tiež som mu to chcel napísať ale tvárim sa že som pochopil, ale použil frázu rozhodne zle
1.10.2023 - 21:34
+1

speedman

 

Tak ste hrali za zavretými dverami no.
1.10.2023 - 21:36
+4

KlobúčnikHKM

 

Možno myslel sezónu ešte predtým, čo sme vypadli v semi s NR, ale tam zase chytal hlavne Rahm
1.10.2023 - 21:40
0

fanda55

 

Jaj vlastne ozaj, to bol predminulý rok, keď ste prehrali s nami. Tu bláznivú sériu so Spisskou som si zle zafixoval, vy ste cez nich napokon prešli. Pardon
1.10.2023 - 21:42
+2

KlobúčnikHKM

 

Pohoda: Len som nevedel, či hovoriš o minulej sezone alebo o tej predtým, lebo však tam sme neprešli cez vás, to si určite dobre pamätáš xD to bola tiež dobra seria
1.10.2023 - 21:51
+2

fanda55

 

Ide o to že tam ste so Spisskou mali doma po piatom zápase stav 2:3. A Trencan dostal veľa gólov. To ma zmiatlo. Ale ste to otočili a postúpili, tak čo tu trepem. To je jedno. Tento rok to vyzerá že máte kvalitu na každom poste. Mimochodom ste jediný klub čo v extralige hral vždy Playoff,to nemá nikto. To som sa minule nudil, tak som si tak prezeral kluby.
1.10.2023 - 21:58
+7

BieloModra

 

Blahozelam do ZV...pekne, lahko v suchych dresoch

vydrzala som na stadione do zaverecneho hvizdu. Jedinym nasim stastim je to, ze sme na dne tabulky a uz nemame kam padnut. Dnes hralo uplne ine muzstvo ako v piatok, jasne ze ZV ma uplne inukvalitu ako SBA, ale dnes nefungovalo nic
Je mi to luto
1.10.2023 - 20:47
+10

azzurri

 

To ta obdivujem že si vydržala a všetkých ostatných tiež
1.10.2023 - 21:11
+1

BieloModra

 

Tak ja nie som fanusik uspechu...
1.10.2023 - 21:23
+2

azzurri

 

Rozumiem ale porovnám to napriklad s futbalom
Hociktorý európsky velkoklub ked hra takto zle a bol by výsledkový debakel tak fanúšikovia v pohode odchadzaju plus ti čo zostanú to dajú hracom vedeniu poriadne pocítiť
A to sú tam ini fanatickí fanúšikovia a platia aj iné peniaze za vstupné a nemajú problém odísť ked sa nedarí
Deje sa to normálne a nie je to tak že kto odíde alebo nadáva,píska je fanúšik úspechu
1.10.2023 - 21:37
+2

BieloModra

 

Pozri mam permu a ci tam som ci nie je jedno. Piskat neviem hresim len obcas...tazko so mnou ... piskaci dnes odisli skor
1.10.2023 - 21:49
+4

fanda55

 

Máš absolútnu pravdu. Vyjadriť nespokojnosť a odísť neznamená byť fanúšikom úspechu. Divák má právo vyjadriť svoj postoj a nie tam vždy stáť a capkat za taký grc. Divák snahu a kvalitu ocení. My nemáme ani jedno tak sa netreba diviť.
1.10.2023 - 21:53
+3

ánry

 

už sa z vás stávajú fanúškovia neúspechu...
2.10.2023 - 9:54
0

BieloModra

 

pozri...po 6 kole sme posledni, zmeny budu, sezona je dlha ja si pockam...v ziadnom pripade nebudem skodoradostna ked sa niekomu prestane darit a chyti snuru prehier ci zraneni... a je mi uplne jedno co si kto o tom mysli.... vydrazim si mimoriadne vydareny dres a vsetko ide dalej
2.10.2023 - 10:06
+4

RudoNR18

 

Bodaj by to takto z nadhľadom videli aj ostatný adka.. bohužiaľ niekedy Co tu čítam je horšie než naša predvedena hra..
2.10.2023 - 11:01
+3

BieloModra

 

nuz.... tak mne to niekedy tak pride, ze ludia su schopni zahodit dekadu uspechu za nevydarenu 1 ci dve sezony. Kazdy klub si tu presiel problemami. Cas kedy sme tu mali hracov ako Liberte ci Judd su v nenavratne. Vtedy korculovalo v lige 40 cechov a nepomerne menej kanadanov. Kluby na to zareagovali a tie legionarske miesta sa zacali v kazdom klube menit. Tym sa liga vyrovnava. kazdy klub vie dotiahnut a zaplatit legionara, niekomu kto dokaze zaplatit sirsi kader sa to oplati viac inemu menej. Farmy... ano zrani sa ZV hrac povola zalohu v farmy. My len vdaka tomu ze nemame plochu na zapasy SHL sme prisli o LE a pikesky by neboli v PP... velka nevyhoda
2.10.2023 - 11:20
+5

apa

 

Ja si myslím že z Nitrou to nebude až také zlé treba vydržať však je len šieste kolo.
2.10.2023 - 11:39
+3

BieloModra

 

tak napriklad ja v to verim
2.10.2023 - 12:04
+3

Sunkafit

 

To mas ako volby smer
2.10.2023 - 13:39
+2

BieloModra

 

just rovnake to je...
2.10.2023 - 14:03
0

BlackCrow

 

Ste fasli deviatku ?
1.10.2023 - 20:49
+1

sloniik

 

Skoda, ze nie desinku, Zvolen by si to zasluzil.
1.10.2023 - 20:51
+23

Sedko NR

 

Nie, úplne normálne nám ju dali.
1.10.2023 - 21:25
+4

KrebsKandidat

 

A co, napriklad Kosice maju naskok len 7 bodov, Trencin 6 a Poprad iba 4. To nie je take zle
Ale uz by sme mohli zacat hrat lepsie, uz je oktober.

Samozrejme, gratulacia Zvolenu, dobre ste nam nadelili.
1.10.2023 - 20:50
+5

Zkubydu

 

Mas praUdu Krebs, kym nieje v 6. kole 42 bodova strata, nic sa : nedeje... Nevadi ze skore je -16 golov a vyhralo sa len raz, aj to v predlzeni. To sa spravi...
1.10.2023 - 21:01
+1

KrebsKandidat

 

Tak budem revat ako male decko a striedavo sa hadzat o zem / vyhadzovat vedenie. Po 6. kole.
1.10.2023 - 21:08
+3

Zkubydu

 

to od teba nikto neziada: ale preco to zlachcujes? ked na katdy gol co sa hotko tazko vydre dostanu dva.
1.10.2023 - 21:31
0

KrebsKandidat

 

Pretoze s usmevom je zivot "lahsi". A ked mi ho nevycarovali hraci na lade, treba sa zasmiat na niecom inom
1.10.2023 - 22:00
+2

Iglov

 

Gratulujem Zvolenu ,idete na bomby som zvedaví kto Vás teraz zastaví?!Keď tak pozerám tak máte dobré poskladané mužstvo so starým lišiakom Oremusom😁
1.10.2023 - 20:50
+11

zubo

 

ma neštvi, veď ten patrí do skupiny "mladí tréneri"
1.10.2023 - 20:57
+3

ElwisNR

 

Neviem čo na to povedať je to stále horšie povedal by som že to začína vyzerať sme sa vlani zachraňovali zbytočne.Platím za hokej a dostávam toto....😡
1.10.2023 - 20:52
+2

DraciaTlama

 

Corgoni, drzim vám palce, aby ste sa odrazili z toho dna.

1.10.2023 - 20:53
+4

hawkie

 

Dík Karinka. Tiež si to prajem.
Pretečie ale dovtedy ešte veľa potu, nervov... krv určite, možno aj slzy...
1.10.2023 - 20:59
+2

BieloModra

 

Je rit nadavka?
1.10.2023 - 21:02
+3

DraciaTlama

 

Nie.
Záleží od kontextu,kto to povie a miery frustrácie.
1.10.2023 - 21:05
+2

BieloModra

 

Moja frustracia je taka akurat vyfucim ako kuchta tak do polhodky este som nemala moznost tuto sezonu uzit nieco potesujuce s hlavne trvacnejsie co sa hokeja tyka, ale poviem ti uplne otvorene ste v takej velmi podobnej riti ako my
1.10.2023 - 21:09
+4

DraciaTlama

 

Sme holt v riti.
1.10.2023 - 21:10
+3

BieloModra

 

Ale zase sinusoida nepusti a je spravodliva...
1.10.2023 - 21:11
+4

Mato-Mi

 

Damy, hlavu hore. Zajtra je pondelok, zaciatok noveho tyzdna, plneho novych prilezitosti
1.10.2023 - 21:17
+2

BieloModra

 

Toto ma zacina desit
1.10.2023 - 21:20
+6

Mato-Mi

 

Treba si hlavu nastavit pozitivne
1.10.2023 - 21:26
+2

BieloModra

 

kedy hrame u vas?
1.10.2023 - 21:34
+2

KrebsKandidat

 

Strasne zly den - celych 7 dni pred nasledujucim pondelkom
1.10.2023 - 21:21
+2

nyytymaki

 

Kazda rit vie ocarit 😍
1.10.2023 - 21:06
+6

BieloModra

 

Jaj este ze nam takto nalozil moj druhy najoblubenejsi klub poriti toto bolo...
1.10.2023 - 21:10
+5

BlackCrow

 

ale nie variť 🍔

a keď budeš prudiť, môže ťa obariť.
1.10.2023 - 21:11
+1

BieloModra

 

Ty zmlkni lastovicka zmlkni si nas poriti nasrdil s Nerkio
1.10.2023 - 21:13
+2

BlackCrow

 

Na budúce. Určite!! 26.11.
1.10.2023 - 21:23
0

Nerkio

 

Počuli sme akési šťavnaté detaily …Čo lastovička ??
1.10.2023 - 21:28
0

BlackCrow

 

Som z toho voľajaký zmätený... Lastovička pozerá novelu.

Idem spať. Zajtra zakopávame sekeru.

Namaste 🙏
1.10.2023 - 21:34
+1

BieloModra

 

clovece
1.10.2023 - 21:35
0

BlackCrow

 

Sa nerehoc bo..zelovoc
1.10.2023 - 21:38
0

Nerkio

 

Aj červený koberec sa vybral že príde lastovička .A tej podľa posledných info doma zlomila žena krídlo
1.10.2023 - 21:46
0

BlackCrow

 

Hej a že robota, mimoriadna smena a neviem čo ešte, prídem neskôr, možno nestihnem..
2.10.2023 - 7:01
0

BieloModra

 

Uz to mozes vylepsit len tym, ze povies komu by si fandil
1.10.2023 - 21:51
0

BlackCrow

 

Depende de quien preguntas. Dr. Jekyll o Mr. Hyde..

A na zápas NR-BA som mal v pláne prísť v tričku HC KOŠICE 🤪
2.10.2023 - 6:59
+1

antinamor

 

Aďka, nie je riť ako ryť.
1.10.2023 - 21:50
+1

BieloModra

 

Ryt budeme kanal okolo zimaku ked sa to zmeni na slzave udolie alebo ja s Nerkio sme na pokraji... chapes aby sme park nevytopili
1.10.2023 - 21:53
+2

Atlan

 

napis to s velkym pismenom a mozes sa vyhovarat ze pouzivas len nazov kopca Riť
1.10.2023 - 21:54
+1

BieloModra

 

Uz mi je lepsie ryl si tam?
1.10.2023 - 21:58
+1

Atlan

 

tam veru nie len som parkrat siel okolo...tento rok som bol "ryt" len v zahranici
1.10.2023 - 23:26
+1

Render 77 Nr

 

Gratulácia do Zvolena paráda nám neostáva nič iné iba veriť že sa dáme do kopy.
1.10.2023 - 20:53
+1

dimi3

 

No, myslím Nitra, ze budúci víkend musia byt aspon 4 body. Piatok SNV a nedela HE. Iné nám neostáva... Som zvedavy, kto uz bude mimo a ci nejakym zazrakom najdu niekoho schopneho.
1.10.2023 - 20:53
+2

frotto

 

Na jednu stranu smutok ze klub ktoremu fandim je posledny, na druhu stranu som rad, ze stavat to cele okolo odpadlika z KHL nevychadza.
1.10.2023 - 20:57
+23

zubo

 

No, paráda chlapci od Hrona. myslím, že aj napriek vysokej výhre bude mať čo Oremus povedať, pár vecí sa nájde, ale zas udržať si pozornosť pri skoro exhibícii je určite ťažké. Zuzin má neskutočnú streleckú formu, už len dúfať že prírastok mu spanie nepokazí a možno si nadbehol a sezónny limit už splnil
Kašlík odteraz čo zápas to gól! veľmi sa mi páči jeho štýl
1.10.2023 - 21:00
+7

Dzunkes

 

len ked mu to takto pojde,vsimnu si to v "repre" pojde tam a vratia nam ho ako to pozname bodaj by to tak nebolo
1.10.2023 - 21:07
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
ánry

 

Zdá sa , že Mekchrenko bude začínať kariéru v 1. lige...
1.10.2023 - 21:01
+2

Nerkio

 

Tvoje sladké želanie …
1.10.2023 - 21:04
+4

ánry

 

Nie, zhodnotenie situácie ...
1.10.2023 - 21:14
+1

Nerkio

 

O našu mládež sa báť nemusíš …Mame ju luxusnú .To nám kludne môžeš závidieť
1.10.2023 - 21:16
+5

ánry

 

ja sa o vašu mládež nebojím a poznám tú pozlátku luxusu lepšie ako Ty... ale problém nemáte v mládeži, aspoň o ňom ešte neviete! Skor sa zdá , že O´Chrenko nezvláda skladbu mužstva asi im stúpli do hlavy úspechy z draftových šou!? Asi podľahli tej mediálnej masáži a nevedia reálne odhadnúť silu mužstva...
2.10.2023 - 0:56
+3

BieloModra

 

Tak budeme chodit na Topolcany no
1.10.2023 - 21:21
+4

88Backo

 

Toto bol presne jasný dôkaz toho,že keď dvaja robia to isté,tak to nie je to iste...mne ten Zvolen pripadal pri našich tragedoch ako mužstvo z inej galaxie čo hrá iný šport,rýchle prihrávky,prechod do pásma,šanca za šancou...
Jedno šťastie ze sa im nechcelo dať 10...
Dúfam ze Kubes,Bajkov,Griffin sú u na R1 smer západ
1.10.2023 - 21:05
+13

errko

 

Kubes dnes serviroval... aspon tri Acka musi mat zapisane
Akoze fakt, na zaklade coho sa posledne 2 roky vyberaju hraci? Kedze je Cech, isto je to aj Stavjanov vyber, ved neverim ze by drevaka sem chcel.
Dnes som bol na letisku, Bajkova som mohol zobrat, ale je mi jasne, ze ten uz ide. Griffin hned za nim. A potom partia.. je tu nejaka? nezda sa a to je najhorsie
1.10.2023 - 21:05
+8

Dzunkes

 

ale peknu asist nacapoval aj Hecko no
1.10.2023 - 21:09
+7

fanda55

 

Ja si myslím že oni ani nebudú nejaký dobrý kolektív, mne to tak vôbec nepripadá. Mám pocit, že im to je jedno a ani ich to neštve. Na ľade si nepomáhajú absolútne. To mužstvo kvalitu určite nemá ale nesadlo si ani povahovo. Taký Buncis aj keď mu to dlho nešlo, ale bojoval , snažil sa. Tito nie. Ani náznakom. Prakticky okrem Libora a v malých náznakoch Gates nikto z tých legionárov nemá na extraligu. Ani Green , ktorý vyzerá že odflakol prípravu. Nemá zmysel čakať. Treba urobiť radikálny rez, inak sa potopime absolútne. Aj keď noví hráči ti tiež kvalitu nezaručia, ale aspoň to treba skúsiť keď už v lete srali na to.
1.10.2023 - 21:14
+5

Maťo NR

 

Napríklad taký Elmer na kt.sa tu nadávali,tak vedel prejsť 1na 1,o týchto legionároch sa to ani o jednom povedať nedá,šak to už si viac trúfne Ikoličani ,a mladý Pobežal.Takze žiadne výhovorky , toto si berie na seba vedenie.Najbližši zápas kľudne stiahnuť nejaké bárs aj mladé náhrady,V žiadnom prípade tam nemôžú postaviť min.5 hráčov akt.zostavy.A ešte sa chcem spýtať , akože nechápem čo nám má ponúknuť Slovák, akože čo čakali že bude zneho skúsený hráč ako .J.Štumpel keď ku nám došiel . Akože čo nám mal ponúknuť?
1.10.2023 - 21:31
+4

Tokino

 

Taky Griffin, Bajkov ani puk nespracuju, vystrelit umenie a zbaviť sa protihráča mokrý sen...
1.10.2023 - 21:39
+4

nitranitricka27

 

Kubeš odpal aj s Griffinom aj Bajkovom
1.10.2023 - 21:09
+2

88Backo

 

Co som dnes počul,tak Griffin,Bajkov sa uz na odchode uvidíme do uterka
1.10.2023 - 21:33
+2

gabby

 

Kubovi sa teda nedari? 😉🫢 a ja som mu daval cas do polovice oktobra kym ho nezacnete vyhadzovat 🫡 tak pardon ze som bol za chuja a hlavne aj optimistu 😉
2.10.2023 - 7:46
0

miro-nr

 

Pre nitránskych hokejových expertov : .
Proti slovanu sme nehrali dobre,to slovan hral tak zle !
1.10.2023 - 21:12
+12

fanda55

 

Miro: ale veď každý kto hokeju rozumie vie, že Slovan mimo. Bolo to jasné, navyše hral nedisciplinovane.
1.10.2023 - 21:17
+1

miro-nr

 

Precitaj si ešte raz diskusiu po tom zápase.
1.10.2023 - 21:26
0

fanda55

 

Ale však odborníkov je tu vždy dosť
1.10.2023 - 21:43
+1

ánry

 

Presne tak slovan bol tragický a nr neschopná ho čo i len potrápiť...
2.10.2023 - 0:59
+1

hello, havarju

 

Toto je horšie ako minulá sezóna a tá bola ozaj zlá..
1.10.2023 - 21:13
0

Tokino

 

a človek si mysli, že horšie to už nemože byť
1.10.2023 - 21:17
0

Bielomodry

 

Pekne a teraz mame vsetkych tam,kde sme ich steli mat...
1.10.2023 - 21:20
+2

Tokino

 

Pred sebou 🙃
1.10.2023 - 21:40
+2

Qazz

 

Toto bude krutá sezóna… opäť
1.10.2023 - 21:37
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Norik

 

Stavjana je pan trener.. : Ale toto on neda. Bol tu X-krat a vzdy mal dobru sezonu (v Nitre). Toto potrebuje novy impulz. A tazko vyhodime a donesieme 10 hracov.
Osobne by som vymenil Stavjanu (v srdci nitrancanov a aj mojom navzdy najlepsi trener) a vyhodil cloveka ktory 2 roky po sebe doniesol (a podpisal) hracov.
Takto to bude trapenka. Muzstvo je na dne (v tabulke, hracsky, aj psychicky)
1.10.2023 - 21:40
+1

NR

 

Radsej vyhodme 10 hracov jak by mal ist Stavjana,to dufam nikoho okrem teba ani nenapadne poslat prec Tona.Tu ziadny iny trener nepomoze,toto neni deka ani strata formy,tu neni kvalita.
1.10.2023 - 22:02
+11

Norik

 

Hracov schvaloval aj Stavjana: Neodhadol ich spravne.

Ako pisem. Mam velky
respekt pred Stavjanom. Ostane navzdy zapisani velkymi pismenami. Ale on to neotoci (hracov) na iny level. Co teraz donesu 10 dobrych hracov???
Stavjana mal vzdy dobre sezony. Ma pravo aj na slabsiu sezonu. Len aby nas nestala zostup.
1.10.2023 - 22:09
+1

NR

 

Presne tak,ma pravo aj na slabsiu sezonu a nie ho vyhodit.Kludne taku sezonu oželiem...
1.10.2023 - 22:18
+1

Tokino

 

Ano ale už to začina byť dehonestujúce...Toto mužstvo proste neni jeden tim a nebojuje.Ok nemame kvalitu, ale bojujem aspoň.My nemame nič
1.10.2023 - 22:21
0

NR

 

S tym uplne suhlasim.
1.10.2023 - 22:25
+1

88Backo

 

Inak Buček dnes krásnych -5
To bude snáď aj nitriansky rekord v jednom zápase...
Neskutočné ako klesol aj s Čibinom...o triedu dve sa horší ako keď odchádzali🤦‍♂️🙉
1.10.2023 - 21:41
+4

azzurri

 

Bucek si to pokazil a zabrzdil sa sám
Celu minulú sezónu viac sedel na striedačke alebo na tribúne ako hral
Skoda zle rozhodnutia urobil
1.10.2023 - 21:46
+7

33

 

Veľká: pravda, už to zďaleka nieje to čo bol.
3.10.2023 - 19:23
0

Tokino

 

Ked vidim ako obrancovia maju hlavy dole (Kubeš, Bača,Vitaloš) a súperových hráčov za sebou a Buček, Bubela robia obluky od supera tak to neni normalne...To musi byt strasna banda.Nebudu im ludia chodit, nebude vstupné=žiadne lóve.Gajdoš, Green cuvajú až do brány, nikto nevystupi, pri presilovkách pomalé posúvanie puku a nikto pred bránou...
1.10.2023 - 21:47
+2

hawkie

 

Čibino áno, s Bučekom nesúhlasím - nemá pohodu na hokejke, ale za to fyzicky je tak pripravený, jak nikdy - kondičku má, korčuľovať korčuľuje dosť dobre. Nutno ale dodať, že tie 2 sezóny dozadu, keď by dal naozaj aj gól z bufetu, mal iných spoluhráčov vo formácii, ktorí aj robili lepšiu prácu (postupne sa pri ňom vystriedali Trto s Hrncom, Foginko s Holešom, Rockwood, a napokon Krivoš s Buncisom).

-5 je krutých, ale dnes bol celý tím "na uterák" - keď si herne nevedel pokryť protihráčov, nedal sa do pohybu, jedno s druhým - bolo vidieť, že nie je v pohode, a hlava je skrátka niekde inde... ale to po toľkých góloch platilo pre celý tím, ktorý bol dnes v brutálnej letargii.
1.10.2023 - 21:57
+4

apa

 

Buček nemá pohodu ale prečo nemá pri sebe takých parťákov ako keď išiel do Čiech a Slovák ten už nič nehral ani na konci v Košiciach tak neviem na čo ste ho brali.
2.10.2023 - 11:49
+1

KrebsKandidat

 

Od Buceka netreba cakat zazraky na pockanie, formu a pohodu najde najskor v polovici oktobra. Najskor. Chalan mal idealnu pripravu bez zranenia...
1.10.2023 - 22:05
+1

Cigino

 

Už to príde …..čoskoro👍
1.10.2023 - 22:42
+1

urpinik

 

nitra mi posledne roky hamburger SV v 1 bundeslige ked utekal z lopaty rok čo rok a napokon spadol velky pozor nie vždy to vychadza vid HSV berte to z nadhladom
1.10.2023 - 23:14
+2

realzv

 

Pekne chalani,dobre sa na to pozerá...je iba začiatok sezóny a bič plieska na konci.....takže s pokorou od zápasu k zápasu.....ako som tu nie tak dávno písal,ak KE boli minulý ročník o takomto čase posledné a nakoniec brali titul....sezóna sa iba rozbieha a mužstvá sú také,že teraz nikto nie je prorokom.....takže aj naša hra je momentálne dobrá ,ale nemusí nám to vydržať celú sezónu myslím si že aj mančafty čo sa rozbiehajú pomalšie ešte budú miešať karty....bavme sa hokejom,že sa liga výkonostne vyrovnala.....raz si hore a raz si dole,to platí pre všetkých.....ja chcem aj silnú NR,SLOVAN,SNV,KE,BB.......atď budú dobré zápasy a bude nás to všetkých baviť.....takže,peace....a vy čo ste úvod sezóny nezachytili nelámte palicunad hráčmi a my čo nám to teraz hrá nelutajme v oblakoch......s pokorou a úctou ku každému súperovi.....HKM
1.10.2023 - 23:38
+6

realzv

 

....nelietajme😁😁😁....
1.10.2023 - 23:44
+1

Colion

 

tu pomoze uz len Stavjana
2.10.2023 - 0:05
+10

ánry

 

2.10.2023 - 1:01
0

azzurri

 

Na pobavenie dobré 👍😄
Len horšie je že už ani ten nám nepomáha 😊
Chyba bude inde
2.10.2023 - 7:32
0

nitranitricka27

 

ja verim že dvaja traja nový hráči to nakopnú, nie su to zlí hokejisti čo tam mame proste velka deka, keď niekto dokaže dať jednu sezonu 50+ golov tak ma potencial ale toto neni v ničom inom než v hlave, Harper prišiel ešte jeden by mohol k nemu a miesto Kubeša nech hrá radšej nejaký mladý obranca keď sa nenajdu peniaze na legionara
2.10.2023 - 1:29
0

TurnerSVK

 

Pome Nitra !!! Pozývam vás všetkých na najbližší domáci zápas netreba tu robiť chlapov len keď sa vyhráva ukážte sa aj keď sme na dne...
2.10.2023 - 2:45
+1

TurnerSVK

 

Zažil som roky keď sme hrali pogy s topolcanmi a keď to zažijem znova nevadí stane sa je to šport raz sa ti darí raz nie a co netreba hneď nadávať na hráčov
2.10.2023 - 2:46
0

6911

 

Toto mi pripomína tu sezónu s 50 hráčmi...
2.10.2023 - 5:16
+6

fanda55

 

Aj táto bude taká, veľa hráčov sa prestrieda ako aj vlani.
2.10.2023 - 6:59
+3

Ivo

 

Takýto priebeh som veru nečakal. Dve tretine sme hrali parádne. aj to vychádzanie z nášho pásme prihrávkami bolo veľmi dobré. Suverénny výkon. Tretiu tretinu sme asi chceli len dohrať a to bolo už veľmi kostrbaté aj napriek tomu ,že sme mali 5 min presilovku. Toto by malo vyzerať inak. nemali by sme ponúkať toľko možností na skórovanie. Ale mali sme nahraté a koncentrácia padla. V každom prípade z toho by som sa poučil. Inak vážne nie je čo vyčítať. Chalani super.
2.10.2023 - 7:45
+1

jannes1

 

Ja si skôr myslím, že Kováčik zavolal buď Oremusovi alebo Kmečovi nech nás radšej necháte tak. Jediné šťastie pre Nitru bolo to, že ste sa zľutovali, v pohode to dohrali ako partičkový hokej a nechceli sa zraniť. Inak by ste nám dali tak 12-13
2.10.2023 - 8:05
+1

dufus

 

je mi jedno či ma niekto bude nazývať fanúšikom úspechu a kecať tu podobné drísty ,ale ked je to súkromná firma a takto si chce na seba zarábať ,tak prosím je to ich vec,ale moje ťažko a poctivo zarobené peniaze tam ja nemienim nosiť ,každý zápas ma stojí cca minimálne 40€,ale včera som zobral synovca a minul som ich radšej v galandii .....
bola tu aj otázka jednej pani :vysvetli mi ako sa dá odísť z vlastnej firmy
odpoved:že predáš podiel niekomu inému ,napríklad.....
2.10.2023 - 7:54
+2

BieloModra

 

ano je to ich vec, nikto nikoho nenuti na ten zimak ist a ano... da sa predat podiel, ale to by museli chciet, ale vyhadzovat niekoho zo svojej firmy to sa neda... Turner tu riesil nieco ine...
Niektore veci sa beru v NR automaticky, ale nie su automaticke
2.10.2023 - 8:08
+4

jannes1

 

Marazmus pokračuje druhú sezónu. Hlavne, že p. Kováčik celé leto riešil novú ligu a iné chujoviny..
Chodím na hokej bezmála 20 rokov, ale tak odovzdanú a bez chuti hrajúcu Nitru bez akejkoľvek snahy pobiť sa s výsledkom som nevidel. Vlastne videl, minulú sezónu. V Nitre sa vždy hralo so srdcom, bojovalo a nechalo sa na ľade všetko ak tam aj tá kvalita nebola, ak bola tá bojovnosť doplnená kvalitou hralo sa o najvyššie priečky. Ale toto? A druhýkrát po sebe? Zodpovedné je za to vedenie ako aj tréner. Oni si vyberali hráčov alebo tu nechali tých z minulej sezóny. Vtedy som tiež písal, že očakávam sebareflexiu a vyvodenie dôsledkov. Nič sa nestalo.
HLAVNE, dávať dobré rozhovory do článkov a kŕmiť ľudí debilinami o tíme a podobne. Na titul.. nebuďte smiešny.
A ďalšia vec, ktorá ma mrzí a hnevá - myslite si o tom, čo chcete - ale ten štadión má milión rokov a už veľmi veľmi dlho nespĺňa kritériá moderného kultúrneho miesta, kde keď človek ide nemusí rozmýšľať akú obuv si má dať aby sa neprilepil o rozliate pivo z minulého zápasu. A na takomto mieste - maštali - budú mať ceny ako pomaly na MS v hokeji, to je tiež na zamyslenie. Hráčom spravili po x rokoch kabínu a teraz to na tej starej kocke cez ktorú ide tyč budú púšťať celú sezónu pritom by to mal byť štandard. A to je to, nechcem nič navyše alebo vyhrievané sedačky, ale normálny štandard. Normálny štandard. Aj na ľade aj na štadióne.
2.10.2023 - 8:03
+12

azzurri

 

K tomu nie je čo dodať a dá sa len súhlasiť 👍👍👍
Najmä čo sa týka štadióna
Ja to hovorím že je to šopa už dávno a je to nedôstojne,nekultúrne na túto dobu a je hanba kde hrame a do akého prostredia chodia ľudia
Mňa to tiež veľmi hnevá a nikto si nemôže nič zlé myslieť
Ved je to pravda a žiaľ realita
2.10.2023 - 9:49
+2

jh12

 

vy dvaja chodte na stadion, vyhrnut rukave a zhanat peniaze, a ked sa ti sopa nepaci tak tam ani nechod, co popravde pochybujem ze tam chodis mudrlant
2.10.2023 - 10:39
+4

jannes1

 

Presne som čakal takýto typ príspevku. Neviem, či si si to prečítal čo som písal ale ja na ten štadión chodím, a nie krátko a dávam do klubu peniaze, ktoré sú tiež neni malé. "Vyhrnúť si rukávy".. Vyrhnuli si ich aj cez leto s tým kádrom. To sú argumenty. Za tie roky mali xy možností aby niečo s tým štadiónom spravili a "vyhrnuli si rukávy" ako hovoríš, ale načo, veď tí ľudia tam budú chodiť aj tak. Nepotrebovali s tým niečo robiť, lebo vedeli, že fanúšík v Nitre tam príde tak či tak. Ale to je typické Slovensko, nám stačí málo a chodiť aj po h*vnách hlavne že si máme kde kúpiť pivo a zahulákať. Akonáhle sa ozve niekto, komu možno za tie roky to prostredie začína nevyhovovať tak už je zlý.
2.10.2023 - 11:12
+6

azzurri

 

👍👍👍👍👍👍👍
2.10.2023 - 11:58
+2

dufus

 

šopa je šopa ,ale dávať to vedeniu klubu za vinu je kravina ,spravilo sa čo sa dalo to zase nie že nie,zo starého nové nikdy nebude,
nový štadion je momentálne absolútne nereálny,zbytočne vyhodené peniaze za všelijaké študie....
na druhej strane ,prečo by mal isť niekto na štadion a zháňať peniaze pre súkromnú firmu,ved sú tam nato ludia čo sú zato platení a nie málo.
my čo tam chodíme,alebo sme chodili, si kupujeme produkt a aká je ponuka ,taký je dopyt
k tej podlahe :to pivo nie je z minulého zápasu,ale z minulej sezony...a to už je maslo vedenia
2.10.2023 - 11:18
+1

azzurri

 

Nikto na vedenie nenadava ale či urobili všetko neviem
Ten štadión predsa nemalo stavať a platiť vedenie
To mala byt spolupráca klub,mesto,kraj,pripadne štát,investor(nemá to byt len štadión ale popri tom ej iné služby čo budú vytvárať zisk.napriklad hotel,obchody,reštaurácia…)
Staci sa pozrieť do Čiech ako to ide tam
Napriklad teraz na Jihlavu aký štadión začala stavať
Lenže tu na slensku sa neda nič
Jasne že teraz je nový štadión nereálny keď je všetko raz tak drahé ako pred covidom
To som hovoril hneď ako začali stúpať ceny
Že keď sme nepostavili pred covidom tak nepostavíme ďalších 100 rokov
Ale ako pise jannes keď sa niekto ozve je zlý a niektorym ozaj staci na to pivo a vykricanie sa aj keď bude chodiť po tych h.vnách

2.10.2023 - 12:23
+3

KrebsKandidat

 

Dobry priklad je ta Jihlava, fajnovy. Ze im to trvalo aspon 10 rokov, kym ten novy zacali stavit zaniklo na pozadi
2.10.2023 - 13:25
+1

bez nicku

 

U nas sa o novom hovori uz viac ako 10r
2.10.2023 - 13:28
+2

KrebsKandidat

 

2.10.2023 - 13:57
0

azzurri

 

Preto som dal Jihlavu lebo najnovšie stavia Jihlava
Ostatne väčšie mesta čo hrajú ligu už dávno majú postaveĺne
Veľká väčšina miest aby si sa zas nechytá slovíčok
Ďalšia vec ke že Jihlava hra le 2 ligu !
A ďalšia bec je ta že už by mali postavené len ich stopol covid
Takže by to 10 rokov nebolo
A ešte klobúk dole že to idu postaviť aj po covide,čiže za ovela viac peňazí
Za to velka česť

A ozaj,u nás čo?
Ta nova hala čo mala stat za futbalovým štadiónom namiesto olympie je kde 😂😂😂?
Myslim že už asi pred 3 rokmi mala byt postavená
Naposledy čo som mal info tak mal byt aj zmenený projekt a mala byt menšia lebo to finančne nevidelo 😊
Ale asi to nevydáva stále keď ešte nebol postavený ani základný kameň 😊
Na smiech to je,cele Slovensko
2.10.2023 - 14:06
+3

KrebsKandidat

 

Jihlavu stopne covid a Nitru nie...
2.10.2023 - 14:14
0

azzurri

 

Áno ale s jedným veľkým rozdielom a to takým Jihlavu stopol na 3 roky a Nitru minimálne na 50
Takže Jihlava novy štadión bude mať a Nitra stále šopu
2.10.2023 - 14:39
+2

Sunkafit

 

Raz to padne vsetkych nas to pochova...a potom bude novy stadion aj s pomnikov
2.10.2023 - 14:53
+1

NR

 

Tiez mam pocit,ze zacne sa nieco robit az vtedy,ked to niekto zavre ako Hlohovecky most.
2.10.2023 - 14:57
+3

Sedko NR

 

So všetkým súhlas, len nemôžeš porovnavať Česko a nás asi ani v jednom ohľade.
2.10.2023 - 18:10
+2

azzurri

 

Áno je ich raz toľko,boli vždy na tom ekonomicky lepšie,sú bližšie k západu …
Ale preco nie s nimi?
Ved sme sa rozdelili narovnako a začínali každý rovnako,sú naši susedia,su nám najlblizsi,boli sme spoločný stat …
S kým sa mame porovnávať keď nie s českom?
Tam vela veci ide,dá sa to u nás nie a v niektorých prípadoch ako keby zastal čas
Aj tu by sa dalo a mohlo byt už lepšie len aki ľudia nám tu vládli,vládnu tak taky mame stat a tak to tu vyzerá
Hlavná vlastniť Slovákov je odrbavat,klamať,kradnúť … a potom to tu je tak ako je
Nehovorím že aj v cechach sa nekradne ale je to o tom že koľko
A tam sa určite menej keď dokážu budovať stavať a sú vo všetkom úplne inde ako my na Slovensku
3.10.2023 - 11:44
+3

jannes1

 

to Dufus: Ja viem, že to môže znieť tvrdo, ale proste komu keď nie vedeniu? Sám si napísal, že na zháňanie peňazí pre klub sú tam ľudia, ktorí sú za to platení. Rovnako to je aj s tým štadiónom. Ja tie peniaze dávam do klubu lebo mi na ňom záleží, fandím a chodím aj keď sa nedarí, včera som tam bol do úplného konca a tak je to pomaly každý hokej. Nemyslím si, že by som bol z tých, ktorí kašlú na klub, prídu si ponadávať, vypiť, mudrovať a podobne. A prídu len na Slovan alebo Košice. To, že píšem nejakú kritiku nie je preto, lebo mi vyslovene vadí naše vedenie, ale preto lebo chcem aby ten klub napredoval a niekam sa posúval a chcem aby sa mu darilo.
Štúdií už bolo xy presne ako hovoríš..
A to pivo bolo obrazne, ale tiež máš pravdu, že z minulej alebo aj zo sezóny predtým
2.10.2023 - 14:13
+3

miko 75

 

Ceny,ako pomaly na MS,bol si niekedy na MS? Na posledných má lístky stáli 89 na zápas a neboli to tie najlepšie.
2.10.2023 - 19:52
+4

jannes1

 

Predstav si, že bol. A ty vieš čítať s porozumením alebo si si len potreboval vytiahnuť jednu vec, ktorá sa ti hodí? Buď si nepochopil pointu alebo si potrebuješ len kopnúť
2.10.2023 - 21:22
+1

miko 75

 

Trepol si hlúposť,iba to som chcel.
2.10.2023 - 22:28
+2

strojar

 

Teraz sa fanúšikovia úspechu (ne)ukážu na štadióne.
hic Rhodus, hic salta!
2.10.2023 - 9:43
+3

Sedko NR

 

Chvalabohu, aspoň tam nebude horúco a lakte na lakti
2.10.2023 - 11:02
+2

FBS

 

zmeny: Drobná úvaha: Nadávame na obranu, ale odpálili sme niekoho skúseného ktorý je poctivec skromný, srdciar, rýchly, dobre číta hru a organizuje dianie v našej tretine, navyše robil kabínu.
Neuvádzam meno aby sa opäť nenašli jedinci ktorí by to zneužili a zbytočne znechucovali hráčov.
2.10.2023 - 9:46
+1

BieloModra

 

Zvolenčania... ako to vlastne máte s Jedlickom?

Smoliarom je Maroš Jedlička, ktorý sa zranil v druhej tretine duelu svojho Colorada, ktoré zdolalo Dallas 4:3 po predĺžení. Na ľade strávil 9:43 minúty a raz vystrelil na bránku. Zranenie Jedličku zatiaľ klub nešpecifikoval, pri odchode z ľadu si ale držal rameno.
2.10.2023 - 10:04
+1

nyytymaki

 

Jednoduché ako facka.Ak ho chcú, tak mu musia dať zmluvu.
Je to na dohode so ZV,má tam zmluvu.
Môj predpoklad je,že sa dohodnú a ostane na farme.
Zranenie možno všetko skomplikuje.
Apropo, Kapcheck má to isté čo Rymsha,takže bude par zapasov chýbať.



2.10.2023 - 10:12
+2

BieloModra

 

aj by som sa trosku cudovala ak by sa nedohodli so ZV... pre neho by to bolo prospesnejsie....
ja to stale tvrdim ze bude rozhodovat sirka kadra....
2.10.2023 - 10:21
+1

HKM 1963

 

Nr,nechcem sa starať ale Tondo vám už nič nedá viac ako vám dal,a Buček u mňa vždy priemerný ligový hráč nič viac nič menej.Pisal som to už cca 4 roky dozadu.Mali by ste tu začať a zamyslieť sa. Na apriek tomu vám prajem aby ste sa rýchlo s toho dostali.
4.10.2023 - 10:14
+1

BieloModra

 

Nas trener vari z toho co ma....ked sa mu doplnia ingrediencie bude moct varit gulas a nie rizoto, polepsi sa nam
4.10.2023 - 10:23
+2

amaskiea

 

v minulosti zvykol veľmi efektívne ochucovať rizoto "dorastencami"
4.10.2023 - 10:26
+2

BieloModra

 

nuz ved aj teraz je nas najlepsi hrac 17r Pobezal
4.10.2023 - 10:34
+3

Corgi77

 

Ktorý ďalší priemerný ligový hráč dá 54 gólov za sezónu??
4.10.2023 - 11:38
+2

HKM 1963

 

Jeden krát,berme celú kariéru,vytrči nohy z NR a je stratení a už teraz by mal problém aj v Topoľčanoch.
4.10.2023 - 12:23
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
TímZSkóreB
1.Spiš. N. V2690:6753
2.Košice2685:6348
3.Michalovce2692:6944
4.B. Bystrica2674:8842
5.Poprad2683:7141
6.Zvolen2696:8541
7.Nitra2690:9037
8.L. Mikuláš2680:8636
9.Trenčín2672:8735
10.N. Zámky2681:8534
11.Slovan2678:9432
12.Humenné2667:10325
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina231650294:4058
2.P. Bystrica231312773:6743
3.Prešov231133691:6542
4.Topoľčany231133685:7142
5.MK Slovan231212874:5840
6.Skalica231121968:7438
7.Žiar n. Hronom238211080:7135
8.Dubnica238311152:6431
9.AquaCity Pikes236331171:8127
10.R. Sobota237051166:8027
11.Trebišov237131265:8726
12.Trnava234451169:8024
SR 18120001221:710
Aktualizované: 6.12.2023 20:48
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina231650294:4058
2.P. Bystrica231312773:6743
3.Prešov231133691:6542
4.Topoľčany231133685:7142
5.MK Slovan231212874:5840
6.Skalica231121968:7438
7.Žiar n. Hronom238211080:7135
8.Dubnica238311152:6431
9.AquaCity Pikes236331171:8127
10.R. Sobota237051166:8027
11.Trebišov237131265:8726
12.Trnava234451169:8024
SR 18120001221:710
Aktualizované: 6.12.2023 20:48
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.11.2023 09:33
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 23.11.2023 09:33
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.11.2023 09:33

Bleskovky

Hráčmi týždňa sa stali Kučerov, Hertl a Reinhart

Hráčmi týždňa v zámorskej hokejovej NHL sa stali útočníci Nikita Kučerov z Tampy Bay, Tomáš Hertl zo San Jose a Sam Reinhart z Floridy. V pondelok o tom informoval oficiálny web profiligy. pred 30 min. - TASR


T. Granatovi diagnostikovali Non-Hodgkinov lymfóm, liečba začne tento týždeň

Bývalému hokejistovi a trénerovi Tonymu Granatovi diagnostikovali Non-Hodgkinov lymfóm. Niekdajší hráč New Yorku Rangers či Los Angeles Kings tak ohlásil prestávku vo svojej mediálnej práci pre NBC Sports Chicago a NHL Network. S liečbou začne tento týždeň. o 10:38 - TASR


Hrivíkova asistencia Leksandu nestačila, Frölunde podľahol 1:2

Slovenský hokejový útočník Marek Hrivík si vo štvrtkovom zápase švédskej SHL pripísal bod za asistenciu, jeho Leksand však prehral na domácom ľade s Frölundou 1:2. Leksandu patrí v tabuľke ôsma priečka, Frölunda je štvrtá. 7.12.2023 21:14 - TASR


HC Škoda Plzeň - Bílí Tygři Liberec 1:3 v 26. kole českej ligy

Hokejisti Liberca zvíťazili vo štvrtkovom zápase 26. kola českej ligy na ľade Plzne 3:1. Rozdielový gól strelil v 46. minúte v presilovke kanadský útočník Jayce Hawryluk, keď prekonal slovenského brankára Samuela Hlavaja. 7.12.2023 20:15 - TASR


Buffalo získalo útočníka Robinsona z Columbusu

Americký hokejista Eric Robinson sa sťahuje z Columbusu do Buffala. Sabres ho získali výmenou za podmienenú voľbu v 7. kole draftu NHL v roku 2025. 7.12.2023 11:12 - TASR


Klingberg podstúpi operáciu bedrového kĺbu, sezóna sa preňho skončila

Pre švédskeho hokejistu Johna Klingberga sa sezóna v zámorskej NHL predčasne skončila. Obranca Toronta by mal v najbližšom čase absolvovať operáciu bedrového kĺbu, po ktorej ho čaká päť - až šesťmesačná rekonvalescencia. 7.12.2023 10:52 - TASR


Dvorský dal už svoj 15. gól v sezóne

Slovenský hokejista Dalibor Dvorský strelil v juniorskej OHL už svoj 15. gól v sezóne. Jeho tím Sudbury však prehral 2:3 po predĺžení so Sault Ste. Marie Greyhounds. Osemnásťročný útočník má po 18 zápasoch sezóny na konte 29 bodov. 7.12.2023 08:13 - TASR


Arizona poslala Kocha naspäť na farmu do Tucsonu, do AHL išiel aj Studenič

Klub zámorskej hokejovej NHL Arizona Coyotes poslal Patrika Kocha späť na farmu do Tucsonu. Dvadsaťšesťročného slovenského obrancu pritom povolala do prvého tímu v stredu. 7.12.2023 08:06 - TASR


Markström utrpel zranenie prsta, Calgary by mal chýbať týždeň

Švédskeho hokejového brankára Jacoba Markströma sužuje zranenie prsta a bude chýbať Calgary Flames v zámorskej NHL. Podľa klubu nie je potrebná operácia a jeho zdravotný stav budú posudzovať z týždňa na týždeň. 6.12.2023 10:43 - TASR


Draft 2024 posledný centralizovaný, dejiskom bude MSG Sphere v Las Vegas

Budúcoročný draft hokejovej NHL bude posledný centralizovaný a uskutoční sa vo sférickej budove MSG Sphere v Las Vegas. Od roku 2025 prechádza liga na model známy zo súťaže amerického futbalu NFL, kde draftuje každý tím na diaľku zo svojho sídla. Novinky oznámil komisár NHL Gary Bettman. 6.12.2023 09:51 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

20. 12. 2023
Michalovce - Trenčín o 17:30
Poprad - Humenné o 18:00
N. Zámky - B. Bystrica o 18:00
L. Mikuláš - Košice o 18:00
Slovan - Nitra o 18:00
Zvolen - Spiš. N. V o 18:00

Odohrané zápasy

10. 12. 2023
KošiceN. Zámky
1:4REPORT
HumennéZvolen
3:0REPORT
NitraMichalovce
2:3 SNREPORT
TrenčínL. Mikuláš
3:1REPORT
B. BystricaPoprad
3:2REPORT
Spiš. N. VSlovan
5:2REPORT

Najviac bodov

Olivier ArchambaultSNV38 bodov
2.Buček S.NIT35
3.Gill S.NIT30
4.Fejes H.KOS29
5.Gates B.NIT29

Najlepší strelec

Chase PearsonMIC17 gólov
2.Nellis A.SNV17
3.Fejes H.KOS16
4.Buček S.NIT15
5.Zuzin P.ZVO15

Najlepší brankár

Gasper KrošeljBBY93.01 perc
2.Škorvánek ml. S.MIC92.9 %
3.Riečický D.KOS92.66 %
4.Glosár V.MIC91.76 %
5.Vay Á.POP91.71 %