Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Víťazná premiéra nových trénerov Slovana

zdroj: TASR
19.1.2021 20:49 TASR

Hokejisti Slovana Bratislava uspeli v utorňajšej dohrávke 9. kola Tipos extraligy na ľade HK Nitra 4:3 po samostatných nájazdoch.


 

HK Nitra - HC Slovan Bratislava 3:4 pp a sn (1:1, 2:1, 0:1 - 0:0, 0:1)

 

Góly: 5. Ege (Žitný), 25. Foget (Holešinský, Žitný), 31. Tvrdoň (Slovák, Nemec) - 16. Matoušek (Ališauskas, Šišovský), 31. Kundrík, 57. Kytnár (Šišovský, Meszároš), rozhodujúci sam. nájazd Ranford. Rozhodovali: Žák, Novák - Frimmel, Gegáň, vylúčení: 3:5 na 2 min, presilovky: 2:1, oslabenia: 0:1, bez divákov

Nitra: Cowley – Mezei, Š. Nemec, Švarný, Hřebíček, Knižka, Ege – Tvrdoň, Slovák, Finlay – Žitný, Kollár, Hrnka – Fominych, Foget, Holešinský – Minárik, Šiška, Múčka - Gubo

Slovan Bratislava: Parks – Maier, Ališauskas, Meszároš, Štajnoch, Brodzinski, Valach, Beňo – Šišovský, Kytnár, O’Donnell – J. Uram, Urbánek, Ranford – Matoušek, Bortňák, Kundrík – Jasenec, Jendek, Lepskij

Ako prví sa ujali vedenia v 4. minúte Nitrania. Strelecký účet v drese Nitry si otvoril americký obranca Ege. Príležitosti na vyrovnanie mali Ranford aj O’Donnell, no Cowley odolal. Domáci ponúkli Slovanu štvorminútovú presilovku, v ktorej vyrovnal na 1:1 dôrazný Matoušek.

V druhej časti boli jasne lepší "corgoni". Bolo to aj vďaka nedisciplinovanosti hostí. Nitra potrestala fauly "belasých" dvakrát. Najskôr v 25. minúte využil presilovku Foget a na rozdiel dvoch gólov zvýšil v polovici zápasu Tvrdoň. Z ojedinelého výpadu hostí, navyše v oslabení, dokázal znížiť už o 32 sekúnd Kundrík. Nitrania následne viackrát zavreli súpera v pásme a problémy robil obrane Slovana najmä aktívny Finlay.

V 48. minúte mohli potrestať Jendek s Jasencom zaváhanie Hřebíčka, no Nitru podržal Cowley. V 55. minúte zas nevyužil veľkú šancu Minárik, ktorý osamotený medzi kruhmi prestrelil Parksovu bránku. Slovan to dokázal potrestať najlepšie, ako sa dalo. V 57. minúte zakončil brejkovú situáciu nekompromisnou strelou Kytnár a poslal zápas do predĺženia.

V 63. minúte fauloval domáci Slovák, no Nitru podržal Cowley. To sa už nedá povedať o samostatných nájazdoch, v ktorých prekonali amerického brankára Nitry všetci štyria exekútori Slovana.

Dušan Milo, asistent trénera Nitry: "Odohrali sme slušný zápas, chalani makali. Mali sme nejaké šance a presilovky, ktoré sme mohli využiť. V závere sme vyhrávali 3:2 a povedali sme si, že pôjdeme napádať jedným hráčom. Raz sme sa zabudli a z prečíslenia sme dostali gól. Myslím si, že sme boli lepším mužstvom a zaslúžili sme si za náš výkon tri body."
Róbert Döme, tréner Slovana: "Bol to veľmi ťažký zápas. Nitra hrala kvalitne na puku, s čím sme mali trochu problémy. Chlapci sa dali dokopy za stavu 1:3 a otočili zápas pre seba."

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


bez nicku BLOG

 

Dnes sme mali vyhrat, skoda.. Nepremenene sance a hlupy gol na 3-2 nas stali vitazstvo. Od druhej tretiny sme hrali dobre. Skoda tych najazdov, pretoze goly v nich davat vieme, ale Cowley dostal 9 z poslednych 10 najazdov gol. To je katastrofalna bilancia pre brankara Nech tam dava radsej Nagya.

Finley je super hracik, okamzite ozivil 1.utok. Ked sa este vrati Dauda tak budeme mat znova 3 slusne utoky.
19.1.2021 - 21:07
+14

azzurri

 

Ten prvý útok mohol byt oživený už dávno ked tu bol este Lantosi.doteraz neviem pochopiť preco musel hrať s kollarom stasnym ktorí nie sú tvoriví,produktivni.niekedy to vyzeralo,že ho to ani nebaví hrať ked mu nemal kto poriadne ani prihrať ... oveľa viac sme z neho mohli vyraziť ked tu bol keby hral so Slovákom tvrdonom
19.1.2021 - 21:16
+6

azzurri

 

vyťažiť nie vyraziť
19.1.2021 - 23:21
+2

88Backo

 

Veľká škoda pre nás dnes...
Výkon veľmi dobrý najmä v druhej tretine,škoda chyby v presilovke a nevyužitých šancí v tretej...Ak by sme dali na 4 2 tento zapas uz zvládneme...
Ku Cowleymu a jeho výkonom v nájazdoch sa škoda vyjadrovať,tak slabého brankára som ešte nevidel v nájazdoch,ono to vyzerá ako keby ich púšťal zámerne 🤦‍♂️ Dostať z 10 nájazdov za týždeň 9 golov to bude asi svetový rekord
19.1.2021 - 21:08
+15

Sunkafit

 

Príde chlapík do krčmy...na pleci má papagája.. objedná si whisky.. papagája položí na bar, a hovorí: „Idem na hajzel, a ty, nie aby si vypil tú whisky, lebo ti všetko perie vydriapem!“ O chvíľu sa vráti chlapík nazad, pohár prázdny, a ožratý papagáj vykrikuje: „Načo mi je perrrieeeeee??!!

Ten papagaj sme uz riadne dlho
19.1.2021 - 21:08
+9

Merkúr

 

to bude aj pre kryptológa ťažký orech
19.1.2021 - 21:14
+12

ten čo nevie

 

co chcel tim basnik poveda😄
19.1.2021 - 22:13
0

KrebsKandidat

 

Papagaj je keinsmetke whisky
19.1.2021 - 23:01
0

Tehelnepole

 

Hmmmmmmm
19.1.2021 - 21:09
+6

Zubo27

 

Chlapci z Nitry... ten váš Cowley síce chytá fajnovo, kým sa hrá zápas, ale v nájazdoch by ste mali o 100% vyššiu šancu vyhrať, keby bolo v bránke vrece krumpľov ako on...
19.1.2021 - 21:09
+20

Sunkafit

 

To su mi novinky
19.1.2021 - 21:11
+7

Zubo27

 

No nie novinky... tak ja hlavne sledujem našich, len som zachytil, že posledne ste v nájazdoch tiež horeli, a just dneska, zápas v Miškovci skončil, pozerám, v Nitre ešte hrajú. Tak som si zapol predĺženie a nájazdy, a veru ako nestranný fanúšik (ktorý samozrejme fandil Nitre, keďže hrala proti papagájom), musím povedať, že Cowley v bráne žiadna snaha... ako keby si povedal, buď ma trafia, alebo proste prehráme...
19.1.2021 - 21:17
+3

hello, havarju

 

Šunka ti len hovorí, že to vieme.
19.1.2021 - 21:34
+7

Zubo27

 

V poriadku, ja nič, ja len diskutujem
20.1.2021 - 0:29
0

Meridius

 

Papagaja mas v nohaviciach kamo
20.1.2021 - 0:14
+3

Zubo27

 

Nepajeď sa hneď
20.1.2021 - 0:31
+5

Meridius

 

No dobre no
20.1.2021 - 10:36
+2

Hanzal61

 

Zaujimave konštatovanie
19.1.2021 - 22:15
0

folvy

 

Ten brankár tie nájazdy ani nechcel chytiť.Skoro ako Vosvrda ten sa aspoň snaží
19.1.2021 - 21:09
+13

Hanzal61

 

19.1.2021 - 22:15
+1

NR

 

Co sme dostali v nedelu darom, dnes nam uslo pomedzi prsty. Tie najazdy, neviem co si mam o tom uz myslet...
Ale ked budeme hrat aspon takto nebojim sa ani toho losu co nas teraz caka
Ale pripravme sa radsej aj na horsie casy
19.1.2021 - 21:10
+1

vajconr

 

Ewan: Ewan dostal na silvestra asi vela kapustnice, lebo od januara chyta v kŕčoch tak mu asi nezapasuvala
19.1.2021 - 21:12
0

penepi

 

Dnes body príjemným prekvapením. Chce to teraz z dvoch náročných zápasov v KE a doma so Zvolenom uhrať aspoň tri body a potom už sa hádam začnú vracať zranení.
19.1.2021 - 21:12
0

Rebel74

 

Miro, Tomáš, volajte Vlastovi L!
19.1.2021 - 21:13
+2

Kukulkan

 

Tiež ma to napadlo priniesť Lakosila na nájazdy a bude to ok
19.1.2021 - 21:15
+1

NRfan

 

Myslim ze ho bez problemov zastupi Adam, neviem preco tam nasilu drzia Evana.
19.1.2021 - 21:23
0

hello, havarju

 

Presne! Treba ich viac striedať. Evan je v každom zápase pod riadnym tlakom a takmer nemá oddych.
19.1.2021 - 21:36
0

ElwisNR BLOG

 

Tak guláš bez mäsa a zemiakov je o ničom.Kytnár dal pekný gól ale upísknutie rozhodcu pred koncom hracej doby je na kriminál.A náš výkon v nájazdoch bol asi aj o sebavedomí hráčov a to je asi ako počasie na bode mrazu.
19.1.2021 - 21:13
+2

Norik

 

Dnes mohol skusit najazdy aj Parks. : Uplne bez saci by nebol. 😀😀😀
19.1.2021 - 21:16
+6

nacomeno

 

Marek Žák: Rozmýšlam, ako milo, bez emócií zhodnotiť tvoj dnešný výkon. Pripomeniem len, že aj posledný vzájomný zápas Slovan - Nitra si pískal, keď si sa snažil zachrániť posledné 2 minúty pre Slovan, aby nehrali oslabení, keď si nepochopiteľne chcel vylučovať Holešinského za simulovanie pádu. Fajn, hovorím si s odstupom času, že tak asi si nechcel Slovanu pomôcť, ale čo si predvádzal dnes? Prečo, keď si videl ako Tomáš Hrnka dostal vysokú hokejku, až sa mu zasekla medzi plexisklom a prilbou, z opakovaného záberu som videl, že si sa na to pozeral z 3 metrov a ruka zostala dole. Ďalej v úvode 3. tretiny, keď Nitra zahrávala presilovú hru 5na4 a Marek Slovák dostal vysokú hokejku, bál si sa Marečko vylúčiť Slovan a dať ich do 3och? Ďalej čo to malo znamenať v predĺžení? Nedovolené bránenie v hre na Romana Žitného si neodpískal a potom vymyslíš nezmyselné vylúčenie Mareka Slováka? Veď takýto bodycheck by mohli premietať žiakom pred tréningom. Bol to jeden krásny, pohľadný čistý zákrok. Ty tam vymyslíš podrazenie? Prosím snaž sa nabudúce viac, aby som opäť nemal pochybnosti o tvojej zaujatosti v zápasoch Nitra - Slovan. P.S. Ak niekto bude skúšať písať mi tu, že veď sme hrali presilovku 5na3 tak za 1. Marek Žák nevylučoval hráča vylúčeného druhého v poradí, za 2. Ak niekto skúsi, že Slovan mal viac vylúčených hráčov tak to nič neznamená, ak faulovali, boli vylučovaní, ale niektoré fauly zostali aj tak nepotrestané a potom to chce riadne gule, vymyslieť si faul pre Mareka Slováka v predĺžení. Neber to osobne, ale keď sme sa stretávali na ľade v ASHL, tam Ti to išlo lepšie, ešte potrebuješ naberať veľa skúseností, verím, že sa v budúcnosti budeš už vyvarovať podobných somarín a snaž sa pískať všetko to, čo je faul a čo nieje, to nechaj plynúť...
19.1.2021 - 21:16
+35

Byron

 

nacomeno- normálne sa pýtam už bez emócií, vážne si myslíš že sa vaši hráči nedopustil žiadneho faulu za ktorý by mali byť vylúčení ale naši viacerých?
19.1.2021 - 21:23
+7

nacomeno

 

Vieš čo? Rozmýšlam, ale nič také, ako neodpískaná vysoká hokejka zaseknutá v prilbe, vysoká hokejka v presilovke na Slováka, čo videli všetci, aj ty v telke a vylúčenie Slováka v predĺžení za čistý zákrok mi nenapadá, že by zo strany Nitry bolo.
19.1.2021 - 21:26
+12

Tokino

 

Ale po pravde to vylucenie v predlzeni bolo trapne...
19.1.2021 - 21:28
+16

MackoPu

 

Trapne je skor, ze ludia neovladaju taketo v podstate zakladne veci. Pritom kazdy druhy je tu trenerom.
19.1.2021 - 23:11
0

bigi BLOG

 

a v com bolo trapne? keby bol slovak vysii tak by to faul nebol ale tym ze o hlavu vyssi od kybla a este sa zozne tak mu isiel tym hitom na koleno takze ano bol to faul. keby to malo byt ciste tak ten hit mal viest na telo a nie na nohy.
20.1.2021 - 8:12
0

BieloModra

 

heeeeeeeeeeeeeeeeej bigi.... bez toho kybla by to neslo? uz len hracov urazat nam tu treba
20.1.2021 - 8:23
+2

bigi BLOG

 

to nebolo myslene ako urazka ale len narazka na jeho vysku s prirovnanim
20.1.2021 - 8:30
0

BieloModra

 

mas stastie
20.1.2021 - 9:30
+1

Nitran333

 

V ziadnom pripade to nebol faul, to, ze si to ty tak vyfabuloval vo svojej hlave a zdóvodnil to ako Naď nakup radarov, neznamena ze mas pravdu. Ukazkovy hit, ale to ty nepochopis.
20.1.2021 - 9:40
+6

bigi BLOG

 

aha takze ja som to vafabuloval, ale ty s istotou tvrdis ze to nebol faul, ale len preto ze je to nitra
20.1.2021 - 10:27
0

Nitran333

 

Kludne si aj vafle môžeš spravit😆, ale pravdu nemaš.
20.1.2021 - 10:50
+2

NRfan

 

Nie faul to bol preto, lebo Slovak je maly a v pravidlach je jasne napisane, ze v pripade vzrastovo nizsieho hraca sa ukazkovy bodycheck bude povazovat za podrazenie, ci faul kolenom. Gratulujem.
20.1.2021 - 11:24
+3

bigi BLOG

 

Gratuluj kolko len chces ale ukazkovi bodychech sa ma viest na hornu cast tela, co nebol tento pripad a preto to bol faul
20.1.2021 - 14:14
+1

Nitran333

 

Uz sa nestrapnuj🤣
20.1.2021 - 15:13
+3

strojar

 

Tak toto si s tou hornou časťou tela riadne posral.
20.1.2021 - 15:57
+1

NRfan

 

A teraz mi vysvetli ty fyzik, ako moze protihrac "prepadnut" cez zadok a chrbat bodycekujuceho hraca, ak by sa viedol na hornu cast tela??? Bodycheck ide vzdy do oblasti stredu tela (nadvihnutie porithraca + jeho kineticka energia (rychlost) sa uz postara o efekt). A ako by sa to vobec realizovalo? To si ma hrac vyskocit a trafit protihracovu hrud? Ved ty vobec netusis, co je to bodycheck!
20.1.2021 - 16:05
0

miro-nr

 

bigi: A Hrnka nahodou neklačal ked mu slovanista drbol čepel hokejky pod plexisklo ,ty expert
20.1.2021 - 16:13
+2

bigi BLOG

 

V tomto di odbornik bavime sa tu o faule od slovaka a ty sem supnes hrnku
20.1.2021 - 16:55
0

miro-nr

 

Akom faule ??
21.1.2021 - 9:14
0

Sunkafit

 

Ked mas meter tazko sa to bude robit akoze cisto...toto bolo cisto vzhladom na jeho vysku
20.1.2021 - 8:29
0

bigi BLOG

 

ked masmeter a este sa aj ohne tak ano tak cisto to robit nebudes. mozno to bolo ciste vzhladom na jeho vysku ale jasne to bolo faul vzhladom k pravidlam
20.1.2021 - 8:31
+1

Sunkafit

 

Nie
20.1.2021 - 10:55
0

nacomeno

 

Faul to nebol. Netrafil mu koleno.
20.1.2021 - 9:24
0

bigi BLOG

 

a co mu teda trafil?
20.1.2021 - 9:35
0

Corgi77

 

Faul bola riť Jana Laca na olympiáde za bránkou.
Toto bolo čisté jak ľalia
v NHL by to bol highlight večera.
20.1.2021 - 10:15
+1

bigi BLOG

 

este raz kam ho trafil? ked si sam pred sebou odpovies na tuto otazku tak potom uz tvoj prispevok bude stracat zmysel
20.1.2021 - 10:26
0

MackoPu

 

A o triafani kolena sa kde pise v pravidlach ?
20.1.2021 - 10:22
0

BieloModra

 

Macko pozri si prosim nizsie moj prispevok a mohol by si mi to ozrejmit? myslim co sa teda tycka vylucenia Slovaka za faul? zda sa ze to mas nastudovane a vies co ja nie budes tak dobry ?
20.1.2021 - 10:27
0

MackoPu

 

Pozri nizsie. Jednoducho takto ho pod bedra trafit nemoze.
20.1.2021 - 20:44
0

nacomeno

 

V pravidle 125: Pravidlo 125 – PÁD POD NOHY
DEFINÍCIA: Hráč sa z akéhokoľvek smeru úmyselne vrhne svojím telom pod nohy protihráča. Výsledkom je kontakt s nohami v oblasti protihráčových kolien.
I. Korčuliarovi, ktorý sa vrhne protihráčovi pod nohy alebo zohne svoje telo tak nízko, že napadne protihráča v oblasti kolien, bude uložený menší trest.
Avšak tento výklad nemal byť použitý na nefaul Mareka Slováka, nakoľko mu netrafil koleno.
20.1.2021 - 13:33
+1

strojar

 

Ani nebol použitý.
Slovák bol vylúčený za podrazenie.
20.1.2021 - 15:58
+1

nacomeno

 

Ja viem, ale ja som odpovedal používateľovi MackoPu na otázku: "A o triafani kolena sa kde pise v pravidlach ?" Čiže na margo toho som reagoval výkladom pravidla 125 a len som skonštatoval, že nemal byť výklad pravidla 125 použitý na zákrok Mareka Slováka, nie že bol použitý. Chápeme sa? Myslím to tak, že nemal, nebol použitý, nakoľko mu netrafil koleno, ale aj Vy p. D. aj Bigi ste písali, že Marek Slovák fauloval. Vy ste napísal: "Slovákov zákrok bol (podľa aktuálnych pravidiel) faul." Musím však konštatovať, že ste sa zmýlili, nakoľko pravidlo 167 - PODRAZENIE hovorí nasledovné: Hráč zrazí protihráča na ľadovú plochu svojou hokejkou, nohou stehnom
alebo ramenom. ". Odsek 1 hovorí:"Hráčovi, ktorý akýmkoľvek spôsobom podrazí protihráča, bude uložený menší
trest. " Avšak ak chceme použiť výklad pravidla 167, musíme brať do úvahy jeho definíciu a to: musí byť podrazenie vykonané: hokejkou, čo nebolo, nohou - stehnom, čo nebolo, ramenom a to už duplom nebolo.
Takže sme si spravili rozbor a vysvetlili výklad pravidiel hokeja, z ktorých je zrejmé, že nešlo ani o podrazenie a ani o pád pod nohy. Marek Slovák trafil čisto, zadkom, protihráča do oblasti tela protihráča nad kolenom a vyššie, určite nie do oblasti kolena a tým pádom zahral tzv. čistú hru do tela a nedopustil sa porušenia pravidiel p. D. Želám Vám pekný zvyšok dňa.
20.1.2021 - 18:07
+2

MackoPu

 

Ok mudrc, uz som sa k tomu nechcel vracat, ale ked si melies stale svoje
Tak tu mas dalsiu napovedu. Co myslis, preco je (cisty) "bodycek" popisany tak, ako je ?
"BODYČEK – Bodyček predstavuje kontakt korčuliara s korčuliarom súpera, pokiaľ je jeho cieľom oddeliť súpera od puku. Ktorýkoľvek korčuliar, ktorý má puk pod kontrolou, môže byť napadnutý bodyčekom za predpokladu, že:
a) bodyček sa vykoná bedrami alebo ramenami;
b) kontakt s protivníkom je z prednej alebo bočnej strany a nie je zameraný na oblasť
hlavy, krku alebo na spodnú časť tela (pod bedrami). Nie je dovolený tzv. čistý bodyček na chrbát, hlavu alebo spodnú časť tela súpera. Nie je dovolený tzv. čistý bodyček vykonaný hlavne so spodnou časťou tela, hokejkou alebo hlavou. Nie je dovolený čistý bodyček na brankára."
Nemam dalsie otazky.
20.1.2021 - 20:42
+1

nacomeno

 

Odpusti si tie osobné posmešky a nezhovaďuj sa Tu. Presne si popísal bodyček, čiže je teraz viac než isté, že Marek Slovák nefauloval. Ďakujem za spoluprácu.
20.1.2021 - 22:57
+2

bigi BLOG

 

stale sa tu snazis niecim operovat ale este stale si neodpovedal kam slovak trafil, lebo sam vies ze ho trafil do spodnej casti tela a to je faul
21.1.2021 - 10:39
0

miro-nr

 

Macko: Teba je tu tiež škoda !
Mali by ste si s Bigim založiť firmu na školenia rozhodcov a celá slovenská hokejová verejnosť by bola spokojná
Dpč,tak múdrých ludí je tu fakt škoda,prečo sa zahadzujete s nami ,laikmi
21.1.2021 - 9:17
0

penepi

 

Prosím ťa, nevyplakávaj tu ako malý chlapec. Nebol to optimálny výkon zo strany rozhodcov, ale chyby tam boli na obe strany.
19.1.2021 - 21:31
+15

nacomeno

 

Pozri kamoš, rozhodca je súčasť hry, ja ho hodnotím, prečo je automaticky kritika, resp. hodnotenie rozhodcov brané ako vyplakávanie? Ja nemám ten pocit, že by som vyplakával, pozri všetci to hodnotia hráčov a to už nieje vyplakávanie? Keď niekto kritizuje nejakého hráča za zlý výkon? Vtedy to je hodnotenie hráča? Nechaj ma hodnotiť a neuberaj to smerom takým, že je to vyplakávanie, ber to ako fakt prosím Ťa, že rozhodca je súčasť hry a ja nehodnotím v tomto prípade hráčov, ale rozhodol som sa hodnotiť rozhodcu. Ber to ako fakt. Ver mi, neplačem.
19.1.2021 - 21:36
+10

penepi

 

Však ale spísal si ten príspevok ako ohrdnutá ženská, to sa ozaj musí človek pousmiať, lebo to pôsobí ako plakanie. My aj keby sme hrali 0 presiloviek a súper ich mal 8, tak sa nájde expert, ktorý zhodnotí, že nás vlastne aj tak tlačili rozhodcovia, lebo nám neodpískali ďalšie tri fauly.
19.1.2021 - 21:38
+19

omen

 

ja by som sa ho zastal, oproti nasmu poslednemu zapasu, to podal umiernenejsie a nie je problem ak poukazuje na chyby rozhodcou
19.1.2021 - 21:52
+1

miro-nr

 

Penepi je nechapavy,alebo slepý,no a možno je len rodina s tým komentátorom na šport 1,to by naozaj všetko vysvetľovalo !
19.1.2021 - 22:08
0

penepi

 

Mysliteľ Mirko sa vyjadril, všetko je v porádečku
19.1.2021 - 22:12
+14

NRfan

 

Podla mna sa spravas ako ohrdnuta zenska prave ty.
19.1.2021 - 22:12
+1

bigi BLOG

 

ked je ta kritika rozhodcu jednostranna ako u teba tak je to vyplakavanie
20.1.2021 - 8:13
+3

miro-nr

 

Takýto mudrlanti ako ty nám tu roky chýbali,vdaka že si späť!
20.1.2021 - 16:16
+2

bigi BLOG

 

Od teba to berem kedze di tu jeden z najvacsich mudrlantov. Ale pre tvoju smolu ja som nikde nebol
20.1.2021 - 16:51
+2

miro-nr

 

Si prebehni svoje prispevky a moje(archív nepustí) no a hned sa ukaže kto je tu za mudrlanta,ty Truhlík!
21.1.2021 - 9:20
0

bigi BLOG

 

ano dobre si to napisal perebehni si svoje prispevky, a tym padom sa nemame o com bavit dalej kedze za truhlika tu budes akurat ty
21.1.2021 - 10:40
0

Sunkafit

 

on hovori ale o niečom inom...
19.1.2021 - 21:40
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
BieloModra

 

ale no tak uznat supera nic ? a kam to ma ist ten Slovan?
20.1.2021 - 11:27
+3

BieloModra

 

vdaka clovece uz som spokojnejsia
20.1.2021 - 15:03
+2

Dracik_18

 

Prispel si ..vyhral si kľúčenku 😂😂
20.1.2021 - 12:12
+3

Meridius

 

Je ti teraz lepsie? Aj ti daju za to vychadzku ci? A to je nejaka nova liga? Vy nebudete mat zaujem zahrat si v nej?
20.1.2021 - 12:24
+3

Tehelnepole

 

Skúsil si.
20.1.2021 - 12:25
+1

Byron

 

Áno aj preto z posledných 5 záp s NR mal Slovan viac vylúčených hráčov. Ono sa to ťažko dá vysvetliť dementom ako si ty.
20.1.2021 - 16:04
0

strojar

 

Asi preto, že Slovan viac fauloval.
21.1.2021 - 9:28
0

strojar

 

Slovákov zákrok bol (podľa aktuálnych pravidiel) faul.
20.1.2021 - 8:20
+3

nacomeno

 

Nebol, netrafil mu zadkom koleno.
20.1.2021 - 9:24
+1

jurrko

 

9.kolo: Michalovce - L.Mikulas 4:2 Za MI odohral Matousek 1:33 min
Nitra - Slovan 3:4 sn za Slovan odohral dal gol Matousek
Moze sa toto?
19.1.2021 - 21:16
+1

nacomeno

 

Môže, pred sezónou sa na tom kluby dohodli, v rámci veľkého množstva prekladaných zápasov a absencií hráčov v súvislosti s ochorením SARS-CoV-2
19.1.2021 - 21:19
+3

jurrko

 

Ved preto sa pytam
19.1.2021 - 21:20
0

88Backo

 

Tuto sezónu ano
19.1.2021 - 21:20
+4

bez nicku BLOG

 

Tuto sezonu vraj ano, kvoli velkemu mnozstvu prelozenych zapasov
19.1.2021 - 21:20
+3

Dracik_18

 

Ďalší
19.1.2021 - 21:22
0

Byron

 

Z pohľadu NR strata 2b. Celkovo si ale myslím že remíza je zaslúžená. Nájazdy boli parádne z oboch strán. Sudí škoda to vôbec komentovať seriózne treba uznať že v predĺžení sa vylučovať nemalo ale zase písať o tlačení Slovana bolo smiešne. Teší ma v pohode diskusia v livke. Celkový dojem 2./ako v škole /
19.1.2021 - 21:16
+7

Tehelnepole

 

Aj mne sa Lucka páčila. Po dlhej dobe som sa zapojila a bolo to celkom fajn. škoda že tam niekto vyhadzoval trenčianskych diskutérov, to bolo sprosté. Maček bol famózny.
19.1.2021 - 21:19
+3

Tehelnepole

 

Lucka je LIVKA, sorry predikcia
19.1.2021 - 21:21
+1

-BBB-

 

prt si sa len prezradila ..
19.1.2021 - 21:43
+6

Tehelnepole

 

A keby si vedel čo mi raz vyliezlo miesto Bruce Willis
19.1.2021 - 21:45
+2

-BBB-

 

no davaj ..
19.1.2021 - 21:48
+1

Tehelnepole

 

Bruno Williams
19.1.2021 - 21:48
+1

bigi BLOG

 

tento?

https://lewisflyers.com/sports/mens-basketball/roster/bruno-williams/9200

vies ako sa to vravi proti gustu...
20.1.2021 - 8:15
+1

Tehelnepole

 

doteraz som ani netusila, ze taky existuje
20.1.2021 - 9:57
+1

-BBB-

 

zase kecas,, najskor Lucka, teraz cernosko s klobasou ,, Karin, Karin ,, si sa nam pokazila,, ci napravila?
20.1.2021 - 12:32
+2

Tehelnepole

 

Myslím, že som sa úplne zbujačila.
Prijímajú do kláštora aj počas korony, neviete?
20.1.2021 - 12:38
+1

-BBB-

 

Ci ides jebaťťíško do kláštora? Ci rovno preskakuješ lízing mnišiek a rovno "pan farár, môžem za horalku ako miništranti?"
20.1.2021 - 14:49
+2

Tehelnepole

 

Kdeže, kajať sa!
20.1.2021 - 14:53
+1

-BBB-

 

20.1.2021 - 14:58
+1

BieloModra

 

ty a ty a on ty pudes ! ale slovo zbujacila zapisujem
20.1.2021 - 15:04
+2

bigi BLOG

 

Bojim sa opytat ze ako budes ziadat o odpustenie?
20.1.2021 - 16:53
0

maček

 

V celej tej vete Ti chýba jedno "u". Inak to máš dobre. Dávam Ti 1- za diktát.
20.1.2021 - 17:33
+4

MackoPu

 

Tak to mi asi uniklo. To je taky miestny folklor.
19.1.2021 - 23:09
0

KrebsKandidat

 

Stale to mohlo byt horsie, mohli sme stratit tri body
19.1.2021 - 21:58
0

mircelino

 

Matoušek: Môže hrať ten istý hráč v jednom kole za 2 mužstva?
19.1.2021 - 21:17
+2

ten čo nevie

 

hore to mas vysvetlene neplac
19.1.2021 - 22:23
0

-BBB-

 

pokial stiha casovo .. preco nie?
19.1.2021 - 22:30
+1

Tokino

 

Dnes od 2.tretiny vyborny vykon,zapas sa zlomili dve veci a to gol na 3:2 v oslabeni a zahodene ciste sance v 3.tretine.Na tomto vykone to treba stavat a pokracovat.Cowley je itrasny v najazdoch doslova odovzdany s tym treba nieco robit.Finley je vynikajuci hrac,prvy utok hned ozil jeho prichodom.No bude to tazke,ale treba vo ZV vyhrat.Hra slovana bola velmi dobra zalozena na vybornom korculovani,napadani.Gratulujem k vyhre.
19.1.2021 - 21:17
+3

Poprad_eskape

 

Akože jak som videl v predĺžení, ako po tom kontakte so Slovákom vyletel O'donell korčuľami tesne kolo krku toho nového hráča Nitry, tak mi zredlo riadne. Dobre,že sa nič nestalo..
19.1.2021 - 21:18
+9

bez nicku BLOG

 

Tiez som to pozeral z opakovanych zaberov so zatajenym dychom..tam mal Finley naozaj stastie
19.1.2021 - 21:21
0

Poprad_eskape

 

A inak podobná situácia pri bráne Slovana pár sekúnd predtým,len nie taká strašná, nechce sa mi hľadať a nepamätám mená, ale zas váš hráč tam po zákroku Slovanistu vyletel predkolením do krku brankára Slovana. Nie až taká tesniotka ako pri Finleyim,ale keď toto vidím, tak si furt vravím,že je jedno, či vyhrá BA či NR, či PP, je jedno, kto je prvý a kto tretí, hlavne nech všetci zdraví môžu hrať aj ďalšie kolo..
19.1.2021 - 21:47
+5

bez nicku BLOG

 

Ano, to bol Zitny. Ale predsalen, brankar ma chranenu cely tvar a aj cast krku, kdezto hrac nie
19.1.2021 - 21:52
+2

Poprad_eskape

 

Pravda. Chvalabohu, to dobre dopadlo na oboch stranách.
19.1.2021 - 21:58
+2

I_am_Nitra

 

Zaujímalo by ma ako je možné že Matoušek hral v 9kole aj za Slovan aj Michalovce 🤔
19.1.2021 - 21:18
+1

Tehelnepole

 

Hore to máš vysvetlene
19.1.2021 - 21:22
+3

Corgi77

 

Hore máš vysvetlenie. A pre ostatných, už túto otázku nedávajte.
19.1.2021 - 21:24
+3

Dracik_18

 

Lebo Slovan ..
19.1.2021 - 21:27
+1

-BBB-

 

pretoze jedni hrali doobeda a jedni po obede,, tak stihal
19.1.2021 - 21:44
+13

LONDO

 

Vážení: Nenadávajme na hráčom a vôbec nie brankárovi , to im ale vôbec nepomôže ,
proste šťastie sa otočilo , ale ja im verím , bojujú chcú a to je dôležité ,
19.1.2021 - 21:21
+2

pepan95

 

Prehrať 3x po sebe najazdy a nechať chytať všetky Cowleyho je extrem
19.1.2021 - 21:21
+5

BieloModra

 

Mne sa bod mali! Tak prehajdakat zapas...jaj...

A myslim si ze Marek Slovak von nemal ist a poprosim daky plan pre Evana ako si hlavku vycistit....nasim strelcom tiez zelam aby nabrali formu....

Blahozelam Slovan vyskolili ste nas....nase najazdy taka klasika...
19.1.2021 - 21:23
+7

Dracik_18

 

Druhý gól nemal padnúť a brali by ste tri body ...


Ohľadne toho vylúčenia by bolo dobré sa spýtať dakoho kto pozná to pravidlo a nech nám to objasní
19.1.2021 - 21:29
0

BieloModra

 

hej posadili sme ich na kona.) len treba ale uznat ze ta delovka kytnara tak to bola parada to bol gol ak z ucebnice.
mna by to vylucenie fakt zaujimalo teraz uz len zo zvedavosti.... ak vezmeme do uvahu vysku a fyzicke parametre Mareka Slovaka s tym vytrcenym zadkom bez kolena a nohy .... neviem snad sa niekto najde co my to vysvetli
20.1.2021 - 8:19
+1

BieloModra

 

Kytnara
20.1.2021 - 8:19
0

BieloModra

 

mi
20.1.2021 - 10:56
0

NR

 

No Mostna je zavreta, ale zas aj tak dobre
19.1.2021 - 21:30
+2

BieloModra

 

no je a chvalabohu za to nech je preeemna za mna aj stale ten chlap ale potrebuje normalne reset.... hlavne treba stavat aj Adama ten aby nezdrevenel koniec koncov v zapasoch co chytal a konkretne aj proti Slovanu po uvodnom strese myslim ze vychytal paradne..... tomu treba zase prax
20.1.2021 - 8:17
0

rene.mladenec

 

inak na tv Sport 2 nevie niekto povedat tym technikom alebo komentatorom ze im pocas prestavok nefunguju mikrofony ? uz to bol asi 3 zapas za posledny mesiac co som si to vsimol......
19.1.2021 - 21:23
+3

len_tak

 

Celkom fajn zápas: Nemal som veľké očakávania. Nitru som pozeral s Košicami, snes to bolo 100x lepšie. Slovan sa herne trápi, dnes výborne 1.tretina. Remíza bola asi spravodlivá. K nájazdom nie je čo dodať. Nitriansky "hobiti" ma príjemne prekvapili. Predpokladám, že ani veľa nestoja. Zvláštna doba, budeme v budúcnosti spomínať ako v 2020/2021 hrali na Slovensku hráči za byt a stravu.

Športu zdar.
19.1.2021 - 21:25
+1

fanda55

 

Dnes sme určite dva body stratili, zraneniami zdecimovany Slovan sme konečne prekorculovali, nasadenie aj veľa odrazených pukov boli naše. Lenze stali sa dve chyby. Lacný gol na 3:2, na vrub brankára, toto si musí proste pokryť a druhou chybou boli tutovky Šišku, Tvrdona a hlavne Minarika v tretej tretine, to sa proste musí dávať. Zákonite prišiel trest. V predĺžení vymyslený faul Slováka, ale to aj Valacha na Hrnku v druhej tretine, takže zebry si šli svoje. Ubránili sme sa slušne. Nájazdy veľmi zle. Darmo dáme aj góly, keď je vzadu snehuliak. To je neskutočné, ved Cowley je zalezeny v bráne, ani hokejku nevystrci a hlavne vôbec sa v tom brankovisku nehýbe!!!! Tomu nerozumiem, ako keby až v tejto lige zistil ze sú aj nájazdy. Veľmi veľmi zle zistenie do playoff, kde nás toto môže stať postup. Sebavedomie aj našich útočníkov je potom v prdeli, lebo darmo dám gol z nájazdu, keď je vzadu neistota. Ale hokej sa mi páčil, len tu marodku Slovana sme mali využiť. Na záver vyzdvihnem krásny gol Hrebicka z najazdov, aj keď vzadu dosť kiksoval.
19.1.2021 - 21:28
+6

NRfan

 

Do bodky suhlasim.
19.1.2021 - 21:31
0

bez nicku BLOG

 

Hrebicek dal presne taky isty najazd aj v jeho prvom zapase za nas v NZ
19.1.2021 - 21:31
+3

Corgi77

 

má to nacvičené. Takto isto dával aj v TO.
19.1.2021 - 21:33
+1

speedman

 

To s tým sebavedomím pri nájazdoch to je zaujímavá teória.
19.1.2021 - 21:35
0

bigi BLOG

 

aha takze len nitre mala tutovky? to su minovinky, hlavne ze slovanisti tam mali par krat uplne prazdnu branu a nedali
20.1.2021 - 8:20
+2

hello, havarju

 

Zlepšený výkon síce prišiel, ale znova viac ako jeden bod nepriniesol. Ale aj tak 9-zapas po sebe bodujeme. Aj keď už nič čakáme tak, keď už bud víťazstvo za 3 body, tak bude veľmi sladké. A to nám dnes trochu nám dnes prebziklo šťastie medzi prstami, lebo sme na víťazstvo mali.
Finlay so Slovákom si rozumeli akoby hrali 45 zápas.
Cowley nech trénuje tie nájazdy na tréningu a nie v zápase.
19.1.2021 - 21:30
+3

NRfan

 

Konecne vyborne hrajuci Marek Slovak dostal do tandemu niekoho, s kym si moze zahrat hokej, lebo doteraz zial nemal s kym.
19.1.2021 - 21:34
+6

azzurri

 

Ale mal s kým,s Lantosim ked tu bol.len to nikdy nepochopím preco nehrali spolu.výsledok je taký že Slovák nemal s kým a Lantosi tiež nemal s kým.toto bola veľká chyba že nehrali spolu
19.1.2021 - 23:31
+2

Corgi77

 

Finlay-Slovák super. Tvrdoň sa tiež pri nich vytiahol. Ak vyzdravie Štastný, príde Dauda, tak útok budeme mať nadpriemerný, a keď si to všetko sadne bude to super. Len ešte do obrany by to chcelo niekoho tvrdšieho ako bol Mitch a na nájazdy dávať Nagya a bude dobre.
19.1.2021 - 21:40
+3

fanda55

 

A ja nechcem byť za pesimistu, ale v PO rozhodujú aj skúsenosti a takých hráčov mame žiaľ veľmi málo. Mladé pušky sú fajn, ale vo vyradovacke budú rozhodovať aj iné veci.
19.1.2021 - 21:44
+1

Senn

 

Kľud, dostanete nás, tak nás prestite aj s juniormi
19.1.2021 - 22:15
+2

vajconr

 

Hrebicek: Myslite si , ze uz dostal od nas ponuku na trvaly prestup?
19.1.2021 - 21:45
0

hello, havarju

 

Dnes chýbali Bodak, Pupak, Vitaloš, takže asi preto tu bol. Minule sa však vyjadril: "Som hráč Levíc, ale už pred sezónou sme sa dohodli, že ak sa mi pošťastí hrať niekde extraligu, pustia ma. Uvidíme, ako sa ďalej dohodnú kluby. Budem rád, ak tu ostanem,“ odkázal Martin Hřebíček, odchovanec Chomutova.
19.1.2021 - 21:56
+6

omen

 

prichodom novych trenerov sa hraci Slovana snazili a makali viac, co sa prejavilo hlavne v prvej tretine... snaha o to aby obrancovia viac vyvazali puk je sice pekna a pomaha to ale potom horia v obrane a take dobre korculujuce muzsto ako Nitra to vie vyuzit v protiutoky... stale treba pracovat na efektivite (aj ked ten Kytnarov gol bol pekny)A ani prichod novych trenerov nepreukazal, ze mnohy z tych juniorov na to nemaju Ked som sa na zaciatku sezony pytal, ci je niektory hrac schopny nahradit Jendeka po odchode do zamoria, tak sa obavam, ze ziaden a to Jendek nie je az take eso
19.1.2021 - 21:48
+2

Render 77 Nr

 

Vy na efektivite neblázni mat takých strelcov ako mate vy tak dnes je 5:3 bohužiaľ u nás nedokáže dat Tvrdon 2 góly a Siska ani jeden Minarik sa sa tiež môže spytovat .
19.1.2021 - 22:37
+1

NRfan

 

Presne tak a to mali ovela lepsie strelecke pozicie ako Kytnar.
19.1.2021 - 22:40
0

omen

 

tak nehodnotim Nitru, ale mne pride ze 42 striel Slovana je vela na 3 goly
19.1.2021 - 22:47
+1

NasHokej97

 

No tak na tento zápas som bol veľmi zvedavý, samozrejme kvôli všetkým novinkám v klube. K samotnému zápasu... Nitra lepšia poväčšinu zápasu. V niektorých pasážach zápasu sme sa nevedeli dostať k puku. Myslím že môžeme byť veľmi spokojný s 2 bodmi v kontexte s obrazom hry.

Ťažko niečo hodnotiť pri tréneroch. V prvej tretine som si ešte všimol že nejaké prvky v hre sa už zmenili. Obrancovia boli omnoho aktívnejší v celkovej hre, mali sme tám pár zaujimavých outlet passov, také hokejovejšie to bolo. Zas na druhu stranu obraná hra sa mi dneska absolutne nepáčila. Čím ďalej však plynul zápas tým viac mi prišlo že hráme náš štandardný grc, okorenené tým hovnom čo sme predviedli v presilovke v predlžení. Jediné čo ma však veľmi nepríjemne prekvapilo bola naša nedisciplinovanost. To som čakal že minimálne v tomto zápase bude ukážková. Uvidíme ako sa naša hra bude časom uberať.

Parks dneska fajn. Za goly nemohol, vychytal tám pár goloviek. Mám ale pociť že by mu možno pomohlo si pár zápasov oddychnúť. Škoda že naša dvojka je stále out.

Pri obrane sa mi celkom páčila jej zvýšená akitvita, ale aj toho dôsledkom som mal pocit že nebola najpevnešia. Aj keď nás točila Nitra v tretine, veľa krát som si všimol že hráči občas vyslovene nevedli koho maju brániť.
Brodzinski ukázal že má techniku, dobré korčuľovanie, vie prihrať, ale neviem či bude dominantný (aj keď sa rozohrá). Dneska bol s Valachom pri všetkých inakosvaných goloch.

Utočná hra bola trocha sklamaním. Na Ranfordovi bolo vidno že mu chýba zápasová prax. Asi takéto výkony podával v príprave. Matouškov strelený gol bol presne taký aké si od neho pamätám. Šišovský dneska dobrý zápas. O'Donnell bez Gašpara fakt polovičný.
19.1.2021 - 21:53
+3

omen

 

k Brodzianskemu mam aj ja zatial vyhrady, ale po viacerych skusenostiach so zamorskymi hracmi mu treba dat este asi cas
19.1.2021 - 21:56
+1

Meridius

 

Pekne zhodnotene, pozerali sme evidentne rovnaky zapas. 100% suhlas.

Aj ja som si vsimol, ze od zaciatku akoby sa chceli ukazat, vyvazanie pukov obrancami bolo vidiet okamzite, ale presne ako pises, postupom casu upadala ich hra do takeho paskvilu nieco medzi starym a novym a aj mne prislo, ze boli z toho dost rozhodeni a vela krat nevedeli kde sa postavit a ako si rozobrat hracov. Nitrania to umne vyuzili, v prvej tretine to este len sem tam skusali, ale potom sa osmelili a bolo vidiet, ze do konca zapasu nemali ziadny problem zavazat puky do nasho pasma a robilo nam to problemy.

Celkovo som mal pocit, akoby sme boli casto pri tych pukoch neskoro a co bol dalsi velky rozdiel nasa kombinacna hra. Peknych utokov s nahravkami na hokejku tam bolo z nasej strany ako safranu. Toto nam fungovalo len prvych 5 minut.

Brodzinskemu by som dal urcite este cas, ono sa tazko hra, ked citis aj z ostatnych ze nemaju istotu co hrat. No a asi aj spojenie s Valachom nebolo pre neho najstastnejsie. Ako ja proti nemu nic nemam, zrejme je to aj dobry chalan, ale dnes pri tom pokuse hrat viac aktivne obrancami, co si vyzaduje trosku zrucnejsich a obratnejsich hracov bolo na nom vidiet viac ako inokedy, ze je strasne staticky, akoby nemotorny. Nechcem mu skodit, mozno mu len nevysiel zapas...neviem. Mozno na jeho postavu a umenie mu tento novy sposob hry nebude velmi vyhovovat.

Dufam, ze Ranford sa do toho dostane, dnes to bolo vela krat take silene, nebola v tom lahkost a tym trpel. Bolo vidiet, ze bol casom z toho aj dost nervozny. Potesilo ma, ze na hre Sisovskeho bol urcity progres, ale zas na druhu stranu horsie ako doteraz to uz asi nemohlo byt. Snad sa chyti.
20.1.2021 - 11:28
+6

Chamois13c

 

Neskutočne to dneska Bažani odtrenoval, vitazna premiera triumviratu slovana tabulka nasekana
19.1.2021 - 22:03
0

miro-nr

 

Dobrý zápas, škoda straty 2 bodov. Prvá formácia konečne hrala ako prvá.
19.1.2021 - 22:12
+4

Jaroslavko

 

Boli sme lepším týmom.Nepremenene šance môžu mrzieť.Ale aspoň sa dalo na to pozerať po dvoch zápasoch slabších zapasoch.Jedine Nitra
19.1.2021 - 22:31
0

Tokino

 

Ale moze ten Cowley chytat zapas,co zapas super a pridu najazdy je tam ako pajac bez akejkolvek snahy a pohybu?To je fakt rarita
19.1.2021 - 22:38
0

speedman

 

Povedať o tomto brankárovi, že je pajác, vreco a podobne, resp. ho k nim prirovnať je totálna strata súdnosti.

Bez ohľadu na fakt, že je v nájazdoch najhorší v lige.
20.1.2021 - 8:13
+6

Corgi77

 

Ešte si si nezvykol???
Keď sa vyhráva všetci sú Bohovia, keď sa prehráva sú to kkti.
Netreba reagovať len sa pousmiať.
20.1.2021 - 10:08
+3

speedman

 

Zvykol. Len som chcel vyjadriť svoj názor
20.1.2021 - 10:26
+1

KrebsKandidat

 

Takze, gratulacia Slovanu k extra bodu. Zapas nebol zly. Hřebíčka prosim ukradnut Leviciam. Minimalne na najazdy sa nam oplati. No a k nim. Vyzera to tak, ze to nie je C(r)owleyho oblubena disciplina, ale ak mam byt uprimny, tak ani nasi strelci v tom nevynikaju.
Takze, Hřebíček, prosim ostan uz u nas
19.1.2021 - 23:04
0

Objektivnost

 

najkrajsi moment zapasu: sa udial v livke, ked sa jeden z diskutujucich snazil o odborny postreh zhruba v 10 minutej zapasu o tom, ako je viditelny rozdiel v hre Slovanu, citujem:,, Minimalne v systeme prechodu modreho pasma v maximalnej rychlosti obrancov´´ Chlape, myslim, ze si prekonal aj hlasky Iciho Totha
19.1.2021 - 23:12
+1

KrebsKandidat

 

-BBB- je autorom, holt laska ku klubu je silna
20.1.2021 - 1:09
+1

nitranitricka27

 

Ja aj bez toho čo sme posledne tri zapasy predviedli v tych najazdoch ich nemam vobec rad... Viem že aj Robin Lehner z VGK sa vyjadroval že neznaša najazdy a že ich nevie chytať a že je to podla neho sprostosť a podla mňa tiež, mali by zmiznuť z hokeja a hlavne z play-off, v ZČ by sa mohlo hrať 3 na 3 kym nepadne gol a v PO normalne 5 na 5 kym nepadne gol. Viem že to nebude hneď ale postupne by sa mohli vytracať tie najazdy, nepride mi to ani nahodou atraktivne a v blizkej dobre by mohli aspoň v tom PO zrušiť tie najazdy lebo to je totalna sprostosť
19.1.2021 - 23:28
0

KrebsKandidat

 

Mohli vratit remizy, nic by sa nestalo. No a k tomu, 3 na 3 dokym nepadne gol. Pri vsetkej ucte k hracom. Utorok si takto daju 4 predlzenia a hokej zacnu znova o tyzden hrat
20.1.2021 - 1:11
+1

steevee

 

Gratulacia k 2 b pre Slovan.: Dnes Slovan uhral 2 body velmi stastne a asi mnohi sa zhodneme ze aj bod je vela pre nich....Aj take su zapasy. Prve dva goly BA boli dost stastne. Slovanisticki zamoraci mali pekne momenty ale celkovo Slovan na mna posobi velmi chladne.Bez emocii. A to este zacne uradovat Bazanyi a to bude este "atraktivny" defenzivny hokej. Za Nitru potesili novi zamoraci ale aj domaci. Vyzdvihol by som Svarneho paradny zakrok co zabranil golu. Mezei hra pekne s prehladom. Cowleymu by som nenakladal Pocas zapasu je ok i ked ten druhy gol bol jeho. On sa chyti aj na najazdy,nebojte sa. Finley pan hrac. Z neho budu mat superovi hraci radost. . Zacina sa to skladat celkom fajn pred plaoff. Este ked pridu posily budem velmi spokojni. Zda sa mi ze to hrame moc na Nemca pri presilovke. I ked hra chalan dobre.Ale mozno by to chcelo skusit aj ine varianty. Inak Nitra dnes Slovan dala dole. Skoda ze nie vysledkovo.
20.1.2021 - 0:49
+2

Gargamel123

 

Dome ma zrejme bohatu slovnu zasobu.
20.1.2021 - 1:06
+3

Meridius

 

no tak on sa nikdy netvaril ako jadrovy fyzik a na hokej to zrejme staci, resp. mame aj v minulosti zdarne priklady, ze to k hokeju nepotrebujes a da sa byt dobry hrac ci trener (Zigo, Zdeno Ciger)
20.1.2021 - 11:37
+1

strojar

 

Na hokejovej striedačke sa zvyčajne nerecituje lyrická poézia.
20.1.2021 - 12:14
+4

Meridius

 

asi tak nejak
20.1.2021 - 12:29
0

Gargamel123

 

preto nas tu pravidelne obohacujes
svojim jazykovednym okienkom...
20.1.2021 - 20:36
+2

WOLF 27

 

Slovan do KHL toto je nuda🦅, ďalšiu sezónu je Slovan tam nvm ako je to možné ale môj druhý obľúbený klub je 🦅
20.1.2021 - 1:45
+1

antinamor

 

Mimo tému, ale nie nedôležité. Mohol by sa niekto z kompetentných pozrieť na pravidelnú a čoraz častejšiu nefunkčnosť tohto portálu?
CHYBA: nepodarilo sa prihlasit k databaze
20.1.2021 - 6:03
+3

Tehelnepole

 

Prave som napisala Palimu Rajtarovi nech to da vediet Romanovi, tak uvidime, je to pretrvavajuci technicky problem. Obcas pomoze refresh stranky a obcas nie.
20.1.2021 - 8:02
+2

MackoPu

 

To bude limit na pocet spojeni na strane servera. Kompetentni sem asi nechodia
20.1.2021 - 8:26
0

KrebsKandidat

 

Roman pracuje na novej verzii, ci? Aspon tak to tu pisali v clanky o zelaniach pre tento rok.
20.1.2021 - 9:44
+1

Gargamel123

 

tak posta spravy:
uz mame pekne nove
chskym chscim
20.1.2021 - 11:01
+1

bigi BLOG

 

gol v preslivke, gol v oslabeni, gol 5vs5 a goly z najazdov este sa naucit triafat prazdnu branku
20.1.2021 - 8:29
0

nitra2014

 

Cowley v nájazdoch čistá katastrofa, dostáva veľa čudných gólov a hlavne medzi nohy, síce má výbornú lapačku a postreh, ale tento brankár na play off bohužial asi nemá, jehé vykony sú nevyrovnané.
20.1.2021 - 10:28
0

patkof

 

Pekne kunďo💙ale v pp by ti lepšie bolo 😀
20.1.2021 - 11:48
+1

strojar

 

Zápas v konečnom dôsledku rozhodli výkony brankárov.
V hre aj v nájazdoch.
20.1.2021 - 12:22
0

Meridius

 

Tak s tym sa neda ine len suhlasit.
20.1.2021 - 12:39
0

KrebsKandidat

 

Fakt? Ja si myslim, ze keby dali strelci NR v najazdoch o dva goly viac, bolo by to ine
20.1.2021 - 19:56
0

Meridius

 

Fakt? A nebol nahodou dovod preco ich nedali to, ze Parks ich vychytal lepsie? Cize ako pisal Strojar, podal lepsi vykon. Nerozumiem co z toho ti nesedi. Keby, keby...keby dal Slovan o gol viac cez zapas, tiez by to bolo ine
20.1.2021 - 20:31
0

frantapriklep

 

A jak to pekne išlo keď tam ten Stantien nebol
20.1.2021 - 13:53
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen42145:10586
2.Poprad42160:10684
3.Michalovce42131:9881
4.Slovan42124:9779
5.Nitra42138:13873
6.Detva42131:11970
7.Trenčín42144:11166
8.Košice42123:10862
9.B. Bystrica42114:14549
10.N. Zámky42106:11847
11.Miškovec4297:15138
12.L. Mikuláš4292:20918
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3629214175:6292
2.Martin36212111127:10368
3.Sp.Nová Ves36194211115:9867
4.Topoľčany36183411120:9664
5.Dubnica34170413117:10455
6.Levice36123516101:11647
7.Humenné3512251691:11845
8.P.Bystrica3510602096:13342
9.Skalica34101519100:11840
10.Trnava3610102597:13932
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 27.2.2021 19:12
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3629214175:6292
2.Martin36212111127:10368
3.Sp.Nová Ves36194211115:9867
4.Topoľčany36183411120:9664
5.Dubnica34170413117:10455
6.Levice36123516101:11647
7.Humenné3512251691:11845
8.P.Bystrica3510602096:13342
9.Skalica34101519100:11840
10.Trnava3610102597:13932
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 27.2.2021 19:12
A SKUPINA
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano5310120:1715
2.Klagenfurt5201216:169
3.Salzburg5210217:168
4.Viedeň4112019:127
5.Fehérvár5100417:284
 
B SKUPINA
Tím ZVVPPPPGB
6.Bratislava6211215:1615
7.Dornbirn6112215:1915
8.Villach6400222:1513
9.Graz6300313:1613
10.Linz6310219:1511
11.Innsbruck6111317:208
Aktualizované: 27.2.2021 19:18
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

L. Hudáček skóroval pri víťaznom debute v drese Lausanne

Slovenský hokejista Libor Hudáček gólovo ozdobil svoj debut v najvyššej švajčiarskej súťaži. Vo svojom prvom zápase v drese HC Lausanne sa na ľade Rapperswilu strelecky presadil v 24. minúte, keď vyrovnal na priebežných 2:2. Jeho tím napokon zvíťazil 5:4 po samostatných nájazdoch. Hudáček v záverečnom rozstrele svoj nájazd nepremenil, jediným úspešným exekútorom bol ...
včera o 22:20 - TASR

Washington s Chárom a Pánikom vyhral na ľade New Jersey 5:2

Hokejisti Washingtonu v zostave so slovenskou dvojicou Zdeno Chára a Richard Pánik zvíťazili v sobotnom dueli NHL na ľade New Jersey 5:2. Slávili druhý triumf za sebou a vyhupli sa na čelo tabuľky Východnej divízie. V ďalšom zápase Philadelphia uspela na ľade Buffala 3:0 aj vďaka brankárovi Brianovi Elliottovi, ktorý zlikvidoval všetkých 23 striel domácich a ...
včera o 21:46 - TASR

Rögle BK - Skelleftea AIK 4:2 vo švédskej lige

Hokejisti Djurgardenu zvíťazili v sobotňajšom zápase švédskej SHL na ihrisku Frölundy 3:2 po predĺžení. SHL: Frölunda HC - Djurgarden IF 2:3 pp, HC Linköping - Örebro HK 4:2, Malmö Redhawks - HV 71 Jönköping 3:2, Växjö Lakers - Lulea HF 3:2, Rögle BK - Skelleftea AIK 4:2.
včera o 20:18 - TASR

Schwenningen Wild Wings - ERC Ingolstadt 2:1 pp a sn v nemeckej DEL

Hokejisti Schwenningenu zvíťazili v sobotňajšom zápase 22. kola nemeckej DEL nad Ingolstadtom 2:1 po samostatných nájazdoch. DEL - 22. kolo: Schwenningen Wild Wings - ERC Ingolstadt 2:1 pp a sn.
včera o 20:15 - TASR

Buffalo mesiac bez brankára Ullmarka, Eichel nenastúpi proti Flyers

Švédsky hokejový brankár Linus Ullmark v službách Buffala Sabres bude pauzovať so zranením v dolnej časti tela minimálne mesiac. Kapitán tímu Jack Eichel nenastúpi na sobotňajší zápas NHL s Philadelphiou Flyers a jeho zdravotný stav budú aj naďalej pozorne monitorovať. V bránke Sabres sa predstaví Carter Hutton, chrbát mu bude kryť Jonas Johansson.
včera o 19:30 - TASR

Augsburg - Straubing 3:6 v nemeckej DEL

Hokejisti Straubingu zvíťazili v piatkovom zápase 21. kola nemeckej DEL na ľade Augsburgu 6:3. DEL - 21. kolo: Augsburg Panther - Straubing Tigers 3:6.
včera o 07:31 - TASR

Fehérvár - Bolzano 5:6 v skupine o nasadenie do play off

Hokejisti Villachu zvíťazili v 6. kole kvalifikačnej skupiny o play off IHL na ľade Grazu 5:1. S 13 bodmi sa tým vyrovnali svojmu súperovi, ktorý je na priebežnom 3. mieste skupiny. Líderská pozícia patrí tímu Bratislava Capitals o skóre pred Dornbirnom. V skupine o nasadenie v play off si hráči Bolzana upevnili prvú priečku, keď zvíťazili nad Fehérvárom 6:5.
26.2.2021 22:16 - TASR

Bremerhaven - Eisbären Berlín 5:3 v nemeckej DEL

Hokejisti Bremerhavenu zvíťazili v piatkovom zápase 21. kola nemeckej DEL doma nad Eisbärenom Berlín 5:3.
26.2.2021 21:23 - TASR

SaiPa prehrala doma s Oulu 1:2 vo fínskej lige, Záborský asistoval

Hokejisti tímu SaiPa Lappeenranta prehrali v piatkovom stretnutí fínskej najvyššej súťaže doma s Kärpätom Oulu 1:2 po samostatných nájazdoch. Jednu asistenciu v drese domácich si pripísal slovenský útočník Tomáš Záborský. Jeho už bývalý spoluhráč Matej Tomek absolvoval premiéru v drese KalPy Kuopio, kam prišiel na hosťovanie do konca sezóny, no nebola úspešná. Domáci totiž podľahli HPK Hämeenlinna 0:4.
26.2.2021 20:26 - TASR

Buffalo môže mať od 20. marca limitovaný počet divákov v hľadisku

Domáce zápasy hokejistov Buffala Sabres v NHL bude môcť od budúceho mesiaca navštíviť približne 2000 fanúšikov. Podľa informácií agentúry AP sa klub bude riadiť predpismi štátu New York, ktoré umožňujú prijať do hľadiska 10 percent kapacity arény. Fanúšikovia však budú musieť mať negatívny PCR test, nie starší ako 72 hodín.
26.2.2021 11:29 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

28. 02. 2021
Košice - Nitra o 16:00
Detva - Slovan o 16:30
L. Mikuláš - N. Zámky o 17:00
Poprad - Michalovce o 17:00
Miškovec - B. Bystrica o 17:30
Zvolen - Trenčín o 18:30

Odohrané zápasy

26. 02. 2021
SlovanMiškovec
2:3 PPREPORT
N. ZámkyMichalovce
1:2 PPREPORT
NitraDetva
4:0REPORT
TrenčínKošice
3:1REPORT
B. BystricaPoprad
4:3REPORT
L. MikulášZvolen
1:4REPORT

Najviac bodov

Marcel HaščákPOP58 bodov
2.Svitana P.POP48
3.Tvrdoň M.NIT46
4.Chovan M.KOS46
5.Skokan D.POP45

Najlepší strelec

Marcel HaščákPOP33 gólov
2.Klhůfek P.KOS27
3.Tvrdoň M.NIT22
4.Bondra R.ZVO21
5.O´Donnell B.SBA20

Najlepší brankár

Tyler ParksSBA93.76 perc
2.Karjalainen A.TRE93.02 %
3.Sholl T.DEV92.85 %
4.Tomek T.MIC92.77 %
5.LaCouvee C.TRE92.56 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov