Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: V derby Poprad - Košice výhra domácich po predĺžení

zdroj: Facebook HK Poprad
10.10.2021 20:45 TASR

Hokejisti HK Poprad vyhrali v dueli 7. kola Tipos extraligy nad HC Košice 4:3 po predĺžení. Domáci prišli v tretej časti o trojgólový náskok, dva body im potom v 37. sekunde nadstavenia zariadil Dávid Skokan.


 

HK Poprad - HC Košice 4:3 po predĺžení (1:0, 1:0, 1:3 - 1:0)

Góly: 6. Drgoň (Rymsha, Svitana), 35. Drgoň (Svitana, Rymsha), 41. Skokan (Livingston), 61. Skokan (Svitana, Dalhuisen) - 47. Klhůfek (Saucerman), 55. Milý (Wehrs, Havrila), 60. Klhůfek (McPherson, Slovák). Rozhodovali: Krajčík, Novák – Crman, Orolin, vylúčení: 8:7, presilovky: 2:0, oslabenia: 0:0, 1484 divákov

Poprad: Čiliak – Drgoň, Brejčák, Dalhuisen, Rymsha, Ulrych, Novajovský, Demo – Svitana, Skokan, Livingston – Vandas, Bjalončík, Handlovský – Mešár, Paločko, Šišovský – Valigura, Jevoš, Dzivjak – Šotek

Košice: Košarišťan – Saucerman, Wehrs, Tansey, Deyl, Romančík, Cibák, Jacko – Bartánus, Slovák, McPherson – Pereskokov, Chovan, Rogoň – Lapšanský, Klhůfek, Belluš – Milý, Havrila, Jokeľ

V úvode východoslovenského derby boli nebezpečnejší hostia. Už na začiatku 3. minúty mohol otvoriť skóre Pereskokov po prihrávke Belluša. Puk ale netrafil ideálne a Čiliak ho betónom zastavil na bránkovej čiare. V 5. minúte počas presilovej hry zahrmelo na opačnej strane. Rymsha nabil Drgoňovi, ktorý sa výstavne trafil z prvej - 1:0. Ďalší priebeh prvej tretiny poznačili časté vylúčenia, najmä na strane "oceliarov". Domáci v nich však nič nevymysleli.

Na začiatku druhej tretiny si hostia zahrali minútovú presilovú hru o dvoch hráčov. "Kamzíci" ju ale bez väčších problémov ubránili. Na druhý gól zápasu sa čakalo až do 35. minúty, kedy sa počas presilovky Popradu zopakovala situácia z prvej tretiny. Tentoraz Drgoňovi prihral Svitana a Košarišťanovi prešiel puk do siete pomedzi nohy - 2:0. Hostia sa späť do hry takmer dostali v 37. minúte. Zníženie Lapšanského ale pre hru s vysokou hokejkou neplatilo.

Košičania nezachytili ani úvod tretieho dejstva. Po krížnej prihrávke Livingstona sa pohotovou strelou prezentoval Skokan už po 23 sekundách hry. Hostia sa nevzdávali. Definitívne K.O. mohol "oceliarom" zasadiť Skokan, ktorý sa predral pred Košarišťana. Košický brankár si blafák centra prvej formácie domácich postrážil. V 47. minúte sa v ťažkej pozícii presadil Klhúfek, ktorý ekvilibristicky dorazil do popradskej siete Rogoňovu odrazenú strelu - 3:1. Presný zásah Košíc ešte potvrdil videorozhodca. Na rozdiel troch gólov Popradčania neodskočili ani po nariadenom trestnom strieľaní, ktoré nepremenil kapitán Patrik Svitana. Päť minút pred koncom riadnej hracej doby hostia znížil na rozdiel jediného gólu. Strelcom bol Juraj Milý - 3:2. Domáca lavička reagovala oddychovým časom. Vyrovnanie napokon prišlo v 60. minúte, keď presne namieril Klhúfek a zápas poslal do predĺženia. V ňom sa parádnou prihrávkou prezentoval Svitana, ktorý posadil na Skokanovu hokejku gól do odkrytej bránky Košíc - 4:3.

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


32Westlund32

 

Len Poprad dokáže urobiť vyhrateho zápasu drámu, keby pinci dal gol zjazdu 4-1 po zápase (takze treba občas aj iných hracov využívať na nájazdy) Majky ked sa venuje hokeju tak je viac užitočný ako kedza hlúposti sedí 4krat. Sisovsky toho ani nevidno ze hra (sam sa vyjadril ze uz be starý tak netreba od neho nic čakať) potešil Adam rymsha. Luto mi je Ciliaka pochyta dosť tohi ale aj tak dostane hlúpe góly (dnes nemohol ani ha jeden)
10.10.2021 - 20:53
+1

Selvo

 

Tretia tretina bola naša . Ale to je malo na to aby sme sa posunuli medzi top tímy extraligy.

Zaslúžene víťazstvo Popradu.
Pre nás má bod cenu zlata.

Svitana je PÁN!

Gratulacia do Poradu👍
10.10.2021 - 20:58
+18

racmaster

 

presne tak, bod je pre toto muzstvo viac nez maximum. ani nahodou to neni na titul, skor ako obvykle pod langom, ledva stvrtfinale.

neschopny managment, kader minihokejistov, skratujuci brankar, absencia herneho systemu a ceresnicka na torte, babrak jokel.
10.10.2021 - 21:07
+16

sKEta

 

Deyl nic ?
10.10.2021 - 21:15
+5

racmaster

 

no, mas pravdu. ospravedlnujem sa deylovi, ze som ho zabudol dopisat na zoznam katastrof. mea culpa
10.10.2021 - 21:19
+5

Nixon

 

Tretia nie ale väčšina z nej. A kvôli tomu ste brali bod, zaslúžene, ciliakovi moc nepomohli, chytal dobre. Svitana by bol väčší pán keby premenil nájazd a 3 body by boli doma. Môj názor je že ten kto vybojoval tr. Strieľanie tak by na neho mal ísť. Majky vie tiež dávať góly. No je to tak ako je.
V predĺžení sme si vzali extra bod tak som rad lebo ak by nie mrzelo by to.
Som rad, že dnes bolo fanúšikov viac na zimaku.
10.10.2021 - 21:12
0

topska

 

Vies mi poslat alebo povedat kde to kedy to Siso povedal? Lebo to je riadna haluz a dufam ze sa to treneri alebo vedenie nedozvie
10.10.2021 - 22:09
0

patkof

 

Rozhovor keď mal nejake zápasové jubileum 😂
10.10.2021 - 22:14
+1

Riava

 

Presne tam: https://www.hokejportal.net/?q=clanok/sisovsky-by-patstovku-rad-zdvojnasobil/111800

Topska - a malo by sa to vedenie a tréner dozvedieť, pretože chalan k nám prišiel s tým, že ide trhať súperovu sieť a zrazu pán dôchodca
10.10.2021 - 22:19
+4

topska

 

Tak bud som slepy alebo to tam fakt nie je. Treba citat s porozumenim. Nevidim tam nic ohladom toho ze uz od neho nemame nic cakat lebo je stary. Je normalne ze hrac si pri cisle 500 uvedomi ze uz ma nieco za sebou. Sorry ale ja toto prehananie a krekrucanie hned ako sa to hodi (aj ked u Westlunda sa to da cakat ) nemam strasne rad. A nie len v hokeji, to je taky slovensky folkolor.
10.10.2021 - 22:37
+6

Riava

 

Priamo to tam nie je napísané, ale z toe slová o tom, že jeho góly nechýbajú, tak to sa mi nepáči a nie je to ani pravda, pretože chýbajú, ak teda nechceme hrať na jeden a pol útoku
10.10.2021 - 23:24
0

topska

 

Dobre. Ale nepovedal ze nebude dobre hrat lebo je stary, alebo ze od neho nemame tie goly kvoli veku cakat. Sak hadam rozumies co tym myslel...
10.10.2021 - 23:50
+4

Riava

 

Áno, dúfa, že sa pridá k produktívnym hráčom, ale na druhej strane je z jeho vyjadrení cítiť určitú 'skleslosť', čo môže byť zapríčinené jeho nedarením.

Uvidíme ako ďalej.
11.10.2021 - 9:36
0

32Westlund32

 

😁 😁 😁 😁 🤡🤡🤡🤡
11.10.2021 - 8:58
0

Pukky

 

Topska má pravdu.
11.10.2021 - 9:14
+3

NellkaHCKE

 

Jedine VSŽ!!!
10.10.2021 - 20:56
+3

FilipkoPP

 

Škoda toho bodu mali sme mať 3
Pásikavý hanba
Tá nahrávka v predĺžení po PINČI
JEDINE
10.10.2021 - 20:57
+3

kareka

 

gratulacia do Popradu
10.10.2021 - 20:58
0

Poprad_eskape

 

Aký vtipný vie byť hokej. Z 3:0 je zrazu 3:3. Ja si myslím, žeby sa to nemuselo stávať pri mužoch, možno v doraste ok, ale takto

Nevadí, stratený bod, možno ich táto facka trochu preberie pred Zvolenom.

Sme veľmi veľa vylučovaní.

V presilovkách treba viac strieľať.

Gratulujem našim k víťazstvu. Aj keď dnes to malo byť za tri body. Ale tá pohodička, ktorá nastala na našej striedačke po góle na 3:0 sa ukázala ako prehnaná. Ale pekné góly sme dali veru. One timer x 3 a jeden do prázdnej.
10.10.2021 - 20:58
0

axxel

 

Hneva ma, ze v kazdom zapase mame velmi vela vyluceni, ze Kosaristan je nejaky velmi nervozny a ze v presilovkach branime velmi staticky... Ale potesilo to, ze chlapci to nezabalili a celkovo od zapasu so Slovanom sa zlepsujeme... Ono to pojde a nie ze nie
10.10.2021 - 21:02
+10

Captain

 

2x si košicky trener pýta od rozhodcu vylúčenie, 2x ho po 10 sekundách dostane. To čo za mentalne labilne individua pískajú
10.10.2021 - 21:05
+5

racmaster

 

tak asi videl, ze ten pasikavy rad piska, tak mu povedal, ze par aj pre hosti moze pisknut. naco sa pasikavy potesil, ze vlastne fakt a uz fukal
10.10.2021 - 21:10
+7

Frey77

 

Prvá formácia hrá polovicu zápasu, potom je Mariánska priekopa a až tak zbytok kádra. Ale je pravda, že okrem tej prvej formácie je ten zbytok zatiaľ nevýrazný. Áno Šišovský dnes zasa nič, ale netreba hejtovat len jeho, za mňa zatiaľ za očakávaniami aj Handlo a Matej bol tiež inde na konci minulej sezóny. Bjalo asi na toho druhého centra tiež zatiaľ asi nevyrastol ešte. Štvrtý útok tí chlapci je pekné že hrajú, no napr dnes keď porovnám tú 4tu lajnu KE a našu, je to rozdiel, ale že obrovský. Netreba si klamať.
Neviem dokedy prvá lajna môže takto vydržať kým im neodpadnú nohy, no určite potrebujeme min dvoch hráčov do útoku. Nie kusy, ale posily.
Dnes veľká škoda bodu, toto by sa rozhodne stávať nemalo doma
10.10.2021 - 21:06
+4

32Westlund32

 

Tak brankári pohode, rymsha topka novajovsky celkom ok. Len tie útočné posily bieda az katastrofa
10.10.2021 - 21:13
+1

Nixon

 

Rymsha topka? V každom zápase nieco pokazí, aj v dnešnom. V Trenčíne sme dostali z jeho chyby gól. Bavil sa za bránou a keby sme vtedy nedostali gól tak sme mohli viest body z TN. Zápas rozhodujú detaily … keď sa zbaví tých chýb alebo ich bude robiť podstatne menej tak potom bude topka.
10.10.2021 - 21:26
+2

NightPP

 

Pre Boha aspoň si pozrite štatistiky kým niečo napíšete ...
Rymsha je momentálne jeden solídny ofenzívny obranca a spolu s Drgoňom sú v prvej trojke bodovania sútaže...
10.10.2021 - 21:39
+10

lukiasko

 

Rymsha hraje veľmi dobre. Dobrý podpis… Celkovo konečne netrpime na obrane a aj brankársku dvojicu máme na top úrovni.
Útočné podpisy sa nevydarili…
10.10.2021 - 21:42
+1

NightPP

 

Ako som už dávnejšie písal. Všetko chce čas a trpezlivosť a je otázne či ju tréner resp. vedenie bude mať.
Svitana, Skokan to je proste dvojka ktorá si sadla a k ním snáď pasuje hocikto.
10.10.2021 - 21:46
0

Nixon

 

Ano, boduje, v tom je super ale kto by nw idocal pei sjokanobi a svitanovi 😁 ha som nepovedal, ze je hrozny alw ze do top mu este kysok chyba, sa nemusis hned pajedit a nemusis tu hned vyslovovat neno toho, ktoreho sa nehovori 😎😁
10.10.2021 - 22:15
+1

NightPP

 

Ano do top mu chýbajú snáď len góly o ktoré je Drgoňom pred ním.
10.10.2021 - 22:19
+3

Nixon

 

Goly maju hlavne davat utocnici ale niejedy ich musia zastupit aj obrancovia vid dnesny priklad Drgoňa. Ja si myslim, ze do top mu nechybaju goly, urcite nejaky streli. Skor menej chyb, zatial v kazdom zapase spravil hrubku poriadnu a ako som spominal, ked ich bude robit menej potom bude top. BTW aj me sa paci, akurat pisem ako to vidim ja
10.10.2021 - 22:30
0

NightPP

 

Ok ale aj taký Dalhuisen spraví sem tam hrúbku, len sme zatiaľ z toho zatiaľ nedostali gól a nikto nič.
Ja som posledný kto bude kritizovať, len sa mi zdá že pozeráme príliš kriticky a unáhlené na nových hráčov.
10.10.2021 - 22:36
0

Nixon

 

Tak nejak som si vsimal jeho chyby ale celkovo som spokojny, len nech je tych chyb menej
10.10.2021 - 22:53
0

topska

 

Rhymsa ma neuveritelne statisticke hodnotenia zo zapasov (nemyslim vobec teraz +/- a pod). To je zatial obrovska posila. Mozno sa ti to zda v telke alebo z tribuny takto ale ked sa rozmeni jeho hra na drobne tak je to zatial posila.
10.10.2021 - 22:12
+6

Nixon

 

Urcite ano, s tym suhlasim
10.10.2021 - 22:31
0

Chamois13c

 

Topska: Vies mi napisat ktory PP obranca dal naposledy hattrick? Myslim ze to je hodne dlho... Drgo bol dneska velmi blizko... Resp aky je v lige najstarsi strelec ha3ku spomedzi obrancov? Dik mna tie statistiky dost bavia 🤔🤠
10.10.2021 - 22:39
+1

topska

 

Nepamatam si presne ziadneho pp obrancu s hetrikom
10.10.2021 - 22:49
0

ŠKP

 

Fabo v baráži proti Piešťanom.
10.10.2021 - 23:08
+6

topska

 

Anooo, dva posledne dal, rozpamatal som sa
10.10.2021 - 23:13
0

Frey77

 

Mne sa Rymsha tiež pozdáva, aj keď áno, tie hlúposti by si mohol odpustiť. Ono celkovo tá defenzíva hrá dobre, topánka nás tlačí inde
11.10.2021 - 7:05
0

racmaster

 

ale ved za to vasi nemohli. jeden gol dal klhufek pri cuvani machnutim naslepo, druhy dal mily, co je este vacsia nahoda a treti bol zlepeny par sekund pred koncom, ked sme sa k nicomu nemohli dostat, lebo do pasma sme cely zapas chodili len na nahodu.

kazdy z nich 1:100 pravdepodobnost, ze to vyjde. dokopy 1:1000000
10.10.2021 - 21:14
+8

Kamzík18

 

Za stavu o 3 góly a 20min do konca zápasu nemôžeš prehrať alebo remizovať.. To je neprípustné, aspoň ten gól v predĺžení znižil tlak..
10.10.2021 - 21:07
+1

32Westlund32

 

Za 13minut ke dokázali vyrovnať, nákončí sme mali aj šťastie
10.10.2021 - 21:10
+2

IGORLIBA

 

Ale mozes😃ale nemal by si
10.10.2021 - 22:45
+1

cappycathy

 

Everytime we stay humble!

Ja nemam slov, dve tretiny nehrame nic, v tretej trosku zapneme a bum to predlzenie sme zbabrali. Koso je neuveritelne mimo formy, neviem zda sa mi taky sklesly a prilis chudy, ci?
10.10.2021 - 21:10
+2

Jimmy Tulipan

 

Keby sa v zapase venoval tomu čomu sa má, bol by lepšie na tom. Riči momentálne istejší.
11.10.2021 - 1:24
+1

fanke27

 

Poprad zaslúžene.

Na našej hre ma teší jediná vec, že hráči aspoň bojujú a snažia sa. A hoci šťastne, no bojovnosťou získali aspoň bod.

Čo je podstatné, je to, že na ten hokej sa nedá pozerať. Úprimne po 2. tretine som to aj vypol. Mňa tá naša hra nudí, nemá to hlavu a pätu.
A akože nech sa na mňa nikto nehnevá ale za cca 15 zápasov, že by nebolo vidno aspoň nejaký rukopis trénera a nejakú koncepciu...
Hráči to zjavne nechápu.
Fínski tréneri tu asi zbytočne chcú vymyslieť koleso nanovo.
A dnes totálny fail stiahnutie Chovana.
Všimol som si, že aj predošlé zápasy trochu nechápavo reagoval na trénerov a krútil na lavičke hlavou. Je zjavne frustrovaný.
A začínam ešte viac veriť tomu, že Réway mal proste pravdu.
Len tak ďalej Fínski tréneri. Nech hraje Jokeľ a Millý ten Váš "systém".
Postupne si možno odžubeme aj takého Chovana.
Mne to celé príde nešťastné s tými fínskymi trénermi. Proste to nevyšlo.

Plus nevyšiel Košarišťan. Je úplne mimo chlapec.

A tretia vec. Spilar to zle postavil. Máme tu samých lídrov, individuality. To nie je dobré. Mne tu chýba variabilita
10.10.2021 - 21:13
+6

racmaster

 

chovan neodisiel po tej zrazke v strednom pasme? mne sa zda, ze to bude pricina. tam sa zrazil sa mi zda s rymshom, ani jeden nevidel toho druheho, obaja odleteli dost skaredo. toto su velmi nebezpecne situacie. v podstate horsie jak fauly. necakas a uz ide slacha...
10.10.2021 - 21:18
+2

fanke27

 

Neviem. Nepozeral som tretiu tretinu. Vychádzam z toho, čo povedali komentátori, že tréner stiahol Chovana.
Ak to malo inú príčinu, tak sory.

Ajtak to ale nič nemení na tom, že Chovan je podľa mňa "utopený" túto sezónu.
Ja tam nevidím ani žiadnu súhru s Pereskokovom. Hlavne, že dvojica Klhufek a Chovan je rozdelená, na čom sme aspoň trošku mohli stavať.
Lapšanský v treťom útoku neviditeľný.
Napriek tomu stále hráme rovnako. Rovnaká zostáva, rovnaká hra.
10.10.2021 - 21:30
+2

Jimmy Tulipan

 

V piatok aj s Densiom, trochu sa to pomiesa.
Uvidíme co vymyslia.
11.10.2021 - 1:26
+1

racmaster

 

suhra tam neni, lebo neni ziaden system. bud to ten fin nevie, alebo mu proste nerozumeju. vidim, ze tam lieta, v kuse nieco melie, ukazuje, kresli. ale je to tipek, ktoremu podla mna vacsina hracov nebude rozumiet. ked na teba niekto v strese vyvali 30 slov za sekundu finskou anglictinou, tak mas problem, aj keby si bol anglican, nie este zo zvolena...

vysledok je teda taky, ze vsetci musia hrat individualne. proste herna situacia dopadne bud na nahodu, alebo individualnou prevahou jedinca, ktory sa proste presadi, lebo mu je jedno co ostatni na lade robia, ked ma puk a je pri brane...

preto ide dobre mcphersonov utok, je to totiz neskutocny hrac. presne ako pisem vyssie. nepotrebuje samostatny unik, aby sa dostal do golovej sance. vytvori si ju hocijako hocikedy. toto neni jeho liga... to iste plati pre jeho spoluhracov. ked si sam nevytvori sancu, vytvori ju druhemu hracovi. a to v kazdej situacii. cize bud sam sanca, alebo spoluhrac sanca. kazdy dotyk s pukom. dobre, parkrat sa to aj nepodari, ale vzdy je to o chlp. vdaka bohu, lebo inak by sme ho poznali len z nhl a ms...

chovan je zakoncovatel, vynikajuci hrac na nasu ligu, ale je to jeho liga. neni z vyssej ligy... aj napriek tomu ma v podstate bod na zapas, teda povedat nanho, ze je utopeny je prehnane. presadzuje sa individualne, lebo neni system a nema s kym hrat. vzhladom na tento fakt sa mu neda nic vycitat. prave naopak, v takom chaose sa prejavia len najvacsie individuality. nefunguje tam take, ze das dve esa a k nim dajakeho usaka, ktory bude mat pri nich 100 bodov, lebo sa nanho prilepia... jak dakedy mikus pri palffym...
11.10.2021 - 8:26
+5

ŠKP

 

Nerád hodnotím hru alebo káder súpera, bol som ale velmi zvedavý ako ste to vyskladali. Neviem za mňa najväčšia slabina obrana. Saucerman mi nepríde ako bek do prvej presilovky a lider obrany. Aspoň tak sa mi zdalo že to staviate na ňom. Deyl pri tých skúsenostiach by mal určité situácie riešiť lepšie. Celkovo by som povedal že absentujú aj cm a kg. A to nieže by naši v tom vyčnievali.
10.10.2021 - 21:31
0

OceliarKE

 

Totalny fail stiahnutie Chovana? Ved ten sa stiahol po tom nestastnom stretnuti kedy skoncil na lade..
10.10.2021 - 21:56
+2

fanke27

 

Áno, pomýlil som sa. Vysvetlil som vyššie
10.10.2021 - 22:20
+1

Daewo_KS

 

Miso z casu na cas kruti hlavou odkedy hra v nasom drese, ale zrejme si to postrehol az teraz

A v com mal akoze Reway pravdu? Ze treneri prisli s novym systemom? Ved chvalabohu sa konecne niekto pokusa naucit nas hrat iny hokej. Co mal vlastne podla teba povedat po tom odchode z KE?
10.10.2021 - 22:00
+2

fanke27

 

Sledujem skoro každý zápas a nemyslím si, že Chovan mal predtým takú gestikulaciu.

Niečo nové tu priniesli Šťastný s Draisaitlom, to fungovalo a dalo sa na to pozerať.
Toto tu je otras.
10.10.2021 - 22:20
0

matus93

 

Každému sa páči niečo iné ..ale prosím nerobme z tých Fínov nejakých nimandov … len zopár veci - Draisaitl mal typologicky úplne iný káder , mal v ňom viac silových hráčov .. a jeho herný štýl bol niečo na štýl Čadu .. celoplošne korčuľovanie , 5 hore aj do obrany , jednoduchosť v obrannom pásme .. v útoku sme zas viac času trávili pri mantineloch .. Fíni sú ini v tomto .. ten obraz nie vždy je pekný a chápem že možno sa nepáči všetkým .. ale ja osobne im verím a vidím tam zlepšenia .. tak ako písal tino nižšie očakávam že postupne sa hra aj káder budú kryštalizovat .. tak ako napr keď do Michaloviec prišiel valtonen .. dajme tomu čas .. finálne nie je co stratiť ak budeme úspešní tak casom sa môžeme vrátiť na výslnie pretože ti treneri dokazu pracovať aj s mladými a každú sezónu sa do toho take peniaze nebudú liať .. ak úspešní nebudeme odídu Fíni aj Lang .. cize win win nie ?
10.10.2021 - 22:40
+3

fanke27

 

Nehovorím, že sú Fíni totálne zlí a neschopní. Len sa mi zdá, že to nesadlo.

Netvrdím, že nemôžeš mať pravdu, možno sa to celé ešte rozbehne k lepšiemu.
Ale ja som tomto smere skeptický.
Presne ako píše aj racmaster hore. Tréner neustále niečo vysvetľuje kreslí hráčom na striedačke ale ja tam nevidím žiaden systém. Hráči tomu nechápu.
Ak by som videl v tej hre aspoň nejaké prvky, ktoré sú hrané cielene a vidno nejaký systém, ktorý ešte nefunguje na plno a počas toho sa robia chyby, tak som ticho.
Ale podľa mňa si na ľade robí každý čo chce. A nevidím tam žiadnu filozofiu toho čo chceme hrať.
11.10.2021 - 11:51
+1

Daewo_KS

 

Pri vsetkej ucte k tebe, naozaj si myslis, ze si ako fanusik natolko zdatny, aby si vedel vycitat z nasej hry, ze tam ziaden system nie je?

Myslis si, ze treneri s takymi CV sem prisli hrat hura hokej na nahodu?

Ved sa dalo cakat, ze ked nasi hraci hraju dlhe roky isty styl hokeja, tak po prichode novych trenerov nezmenia svoje navyky v priebehu mesiaca ci dvoch.
11.10.2021 - 11:55
+6

Chamois13c

 

Valtonen ked prisiel do michaloviec tak to zacalo klapat hned... Kosice maju urcite lepsi tim ako vcera predviedol predovsetkym v utocnej faze...
11.10.2021 - 12:22
0

racmaster

 

tak to sa velmi mylis. system hry sa da vycitat za par minut, na to netreba sezony... dobry trener supera sa pozrie a uz vie dopredu, co idu robit, aka bude rozohravka, aky system v utoku, obrane...

tych systemov az tak vela neni, nastuduj si teoriu hokeja, zistis, ze ich je len zopar avsetci ich hraju rovnako. pozries, a vidis.

ale poviem ti jedno. najtazsia vec, co musi trener hracov naucit je prechod z obranneho pasma do utocneho a nazad. zakoncovat uz trener neuci. finalnu prihravku uz trener neuci, to uz hraci vedia z dorastu a bud im to ide alebo nie. podla toho sa hotovy hrac kupuje a nasadzuje do jednotlivych formacii...

no a nas system neni ani jeden z tych systemov, ktore existuju. tak bud tu ten trener vymyslel uplne novy system v hokeji, kde uz vsetko vymyslene davno bolo, alebo ide o to, ze hraci z neho daco pochopili a daco nie. aj to len niektori...

popisem ako funguje nase zalozenie utoku. ziskame puk, vacsinou nahodne, lebo obrana katastrofa. jeden hrac posunie druhemu, najblizsiemu, ktory je tak blizko, ze kym ho spracuje, tak uz ten isty hrac supera, co atakoval prveho hraca stiha atakovat druheho, cize uz tu vznika zaporne precislenie, teda opak toho, o co v hokeji ide. kazdy system sa totiz snazi dostat do precislenia +1. ten hrac potom zakoncuje... cize my sme este nezalozili utok, uz sme -1...

dobre dalej. ten zasity hrac sa snazi daco spravit a bud to individualne vyriesi jeden na jedneho, alebo zasije dalsieho najblizsieho spoluhraca. takto to trva a trva kym super neziska puk, alebo sa nezlutuje a odide striedat.

a tu zacina system. mame puk za nasou brankou, super drzi stredne pasmo + forcekuje. nas hrac s pukom si nanho pocka, vyuzije branku, aby sa ho zbavil a vyraza s pukom vpred. medzi kruhmi zdvihne hlavu a ma na vyber 3 moznosti:
1- nahrat rozbehnutemu utocnikovi,
2- prejst s pukom sam az do pasma a tam sa usadit alebo
3- prekorculovat modru a napalit na zadny mantinel.

INA MOZNOST NENI, fyzicky neexistuje. bodka. tak teraz mi povedz, ktory z tychto troch systemov hrame??? lebo ja ti poviem co sa deje utok co utok.

v danej kritickej sekunde hrac s pukom zisti, ze nema komu, lebo utocnici dvaja korculuju nazad do nasho pasma!!!! a treti stoji obsadeny troma supermi na modrej!!!!! utok co utok...

a kedze nemame hraca, co by SPOLAHLIVO zavazal puky, tak vacsinou ten hrac nahra dozadu!!! nahravka dozadu je zakladna skola hokeja, rovnako ako klucka na modrej. to je chyba, zufalstvo. to je dokaz, ze nemas system a improvizujes. ze nemas komu, tak neriskujes. nahravka dozadu je koniec. znamena to, ze system rozohravky zlyhal. niekto spravil chybu, alebo hned niekolki sucasne...

nasleduje totiz chaos, kedy sa rozbehnuti hraci musia zastavit, aby nesli do offsajdu a vratit sa nazad!!! teda namiesto utoku idu do obrany... polka energie potrebnej na jedno striedanie v tahu.

medzitym ten druhy hrac, co dostal nahravku dozadu od prveho zakladatela uz ide s pukom a zasa je v tej istej situacii, ze sa mu dvaja hraci vracaju dozadu, namiesto toho, aby isli rozbehnuti do utoku a cakali na jeho puk... teda bludny kruh sa uzatvara... takto sa trapia a trapia, kazdy dakde bludi, az kym to proste nenahodia na mantinel a skusaju dokorculovat a vybojovat pri mantineli s obrancami o 20cm a 30kg vacsimi... to ich v lepsom pripade tak vystavi, ze akonahle ziskaju puk, su uz uvareni a mozu ist akurat tak striedat...

ak sa aj dostaneme do sance, je to len kvoli tomu, ze hraci ako mcpherson, chovan, slovak, klhufek, pereskokov sa vedia presadit jeden na jedneho a ziskat si to precislenie sami, bez potreby dalsich 4 hracov a trenerovho systemu. a tak aj vyzera nasa hra.

takze toto je ten system
11.10.2021 - 12:44
+17

racmaster

 


bold...
11.10.2021 - 12:44
+2

Daewo_KS

 

dal si si namahu, cenim si to. Budem to sledovat aj touto optikou.
11.10.2021 - 18:19
+1

fanke27

 

Určite si neviem všimnúť všetko do detailov ale za tých pár desiatok rokov, čo sledujem každý zápas, tak niečomu chápem.
A keď pri každom trénerovi som postrehol nejaké prvky, ktoré aplikoval, tak je zaujímavé, že teraz viacerí z nás tu tie prvý nevidia.

A opakujem, nehovorím že to sú zlí tréneri. Ja len hovorím, že to neklape.
A za 15 zápasov proste musí byť niečo vidieť..
11.10.2021 - 15:55
0

LenTak93

 

vôbec nechápem, čo tí experti vymýšľajú
Pri absencií Paršina dostávajú v druhej formácií príležitosti ako Jokeľ a teraz priemerný extraligový hráč - Rogoň. Sú to hráči, ktorí patria typlogicky úplne inde.
Namiesto toho, aby tam šupli Vaculíka, prípadne iného šikovného juniora. O mládeži iba keci, keci a ešte raz keci. Toto bude ešte horšie ako za Čadu... a to vtedy ešte ani žiadne limity neboli.
11.10.2021 - 6:17
+6

mar11

 

Franke,aká zmena za pár hodín.Keď som napísal,že KE sú priemerné mužstvo,tak si to nevedel predýchať.Teraz tu od teba čítam ,že sa no to nedá pozerať ...
11.10.2021 - 8:20
0

fanke27

 

Kriste ty si inteligent.

Sme sa bavili komplexne o tom v akom postavení sú Košice a Poprad posledné sezóny.

Čo to má spoločné s aktuálnou hrou Košíc v týchto zápasoch?

Pletieš jablka s hruškami.
Tak nerýp
11.10.2021 - 11:54
+3

mar11

 

Nie, ty si sa bavil komplexne, vyťahoval štatistiky...ja som napísal,že KE sú momentálne priemerné mužstvo,čo si v podstate v tejto diskusii vyššie potvrdil. Takže žiadne hrušky či jablká ale realita.
11.10.2021 - 12:04
0

ŠKP

 

Za stavu 3:0 som veril že to dotiahneme za tri body. Košice nevýrazné až do toho šťastne odrazeneho gólu na 3:1. Potom pochopiteľne sa ukázala aj ich sila v útoku a išli na doraz. Veľa detailov v poslednej minúte zahralo v prospech KE a bolo 3:3. V predĺžení sa ukázala individuálna kvalita a Davo by mal Pincimu za tie nahravocky viazať korčule.
10.10.2021 - 21:17
+5

fanke27

 

My sme to úplne šťastne poodrážane na konci dotlačili na 3:3.

Boli ste určite hokejovejší a lepší
10.10.2021 - 21:32
+2

NRfan

 

Poprad moze mrziet, ze prisiel o 3 body v samotnom zavere (a zvlast ten nepremeneny samostatny najazd), ale treba uznat Kosiciam, ze si za tym predlzenim zasluzene isli. Podla mna dobry zapas vysperkovany ceresnickou na torte v podobe nadhernej akcie rezultujucej vo vitazny gol.
10.10.2021 - 21:19
+7

sspp

 

Jednoznacne treba este jednu lajnu lebo jedna to nepotiahne a po dalsie treba menalneho kouca pride polavenie potom dostaneme lacny gol a uz sa nam nohy klepu
10.10.2021 - 21:20
0

Janciar17

 

Napriek precitanym komentom si dovolim nesuhlasit. Jasny zamer trenerov vycerpat prvu formaciu supera a betonovat dve tretiny. V tretej otocit nepriaznive skore vdaka utocnemu utlmu kamzikov. Vyslo to dokonale,teda takmer. Chyby vdaka kt to trenerom nevyslo- Kosov skrat a nasledny gol( poslal by som ho na dva tyzdne do rumunskej ligy nech si zachyta za Miskovec s takou disciplinou) a gol na zaciatku tretej tretiny. Bez toho by bol stav 1:0 pred tretou a v poho by sme to uhrali,si myslim. Dokazom su tri goly v poslednej tretine. Ze hrame bez systemu a podobne...Podla mna uz len opakujete jeden po druhom- zly system,trener,vela individualit. Ja myslim ze hrali co chceli,len to este nie je to prave orechove...
10.10.2021 - 21:23
+4

matus93

 

Dnes sme prvé dve tretiny hrali taký hokej ako v príprave - minimum dobrých veci , maximum vylúčení .. tretia tretina zniesla aké take kritéria .. mcpherson pred tretím golom ukázal co znamená hrať hokej a premýšľať .. jedine pozitívum tohto zápasu že sme dokázali bodovať a vyrovnať trojgólove manko .. veľké mínus ide košovi .. ja fakt netusim čo sa mu odohráva v hlave .. ale tak ako som povedal po zápase so slovanom jeho psychická labilita nás bude stať vo vypätých zápasoch body .. je to úplne iný kosaristan ako odchádzal do kladna .. a osobne si myslím, že ak sa nedá dokopy tak pred uzávierkou prestupov bude musieť gaby zháňať aj brankára ..
10.10.2021 - 21:26
+4

HSS

 

HSS: Poprad v zostave s 5 juniormi.
Má niečo také niektoré iné mužstvo v extralige???
10.10.2021 - 21:26
0

ZOOMER

 

Áno,Košice
10.10.2021 - 21:34
0

topska

 

delene 5?
10.10.2021 - 22:15
+7

Fanpoprad

 

Zacnem, kde som pri minulom domacom zapase kritizoval. Fanklub dnes fakt ako vymeneny. Chvalim ☺️ K hokeju. Nepustit supera takmer k nicomu 3/4 zapasu a takto to dogabat.... No snad sa z toho poucia.
P.S.: uz ked klub rozdelil stadion, tak tie bufety na C by mohli byt otvorene. Lebo mat takmer plnu tribunu ludi a otvoreny jeden bufet, to je na zamyslenie.
10.10.2021 - 21:28
+1

Tino

 

sme: tazko citatelni,co je uzitocne...rozumiem roblemom fin trenerov chcu od hraccov nieco co vacsina budnechape alebo nie je v stave odovzdat/ukazat...ak naju fini ostat a ja verim ze ano kader sa bude postupne menit, neprisposobivi, resp. neochotni sa pdriadit a prijat co sa po nich chce odidu...sam som zvedavy ako to GM zvladne
10.10.2021 - 21:30
+2

BlackCrow

 

Súhlasím
11.10.2021 - 5:58
0

ZOOMER

 

Som zvedavý ako túto komédiu zo strany KE zhodnoti VSS

Za mňa budú KE majstri minimálne
10.10.2021 - 21:37
+3

VSS Košice

 

Ty majster v tarani a tvoj frajer je s teba na prášky 😉
A nie nepridam si ta a keď máš dačo na srdci bývam na gelnickej mestská časť Pereš.
p. s.si iba chudáčik s mýlim penisom co si o sebe myslí že všetko vie a pritom si dutý ako 100ka rúra.
11.10.2021 - 8:14
+7

ZOOMER

 

Tak ty si dolítal 😅😅
11.10.2021 - 8:33
+3

VSS Košice

 

😱😱😱🤣🤣🤣
11.10.2021 - 9:58
+3

radopKE

 

Neopúšťaj sa tak
11.10.2021 - 9:10
+2

MaxSBA

 

VSS všetko bolo ok, teda až do toho PS. tam si sa zachoval ako dieťa.
11.10.2021 - 9:58
0

VSS Košice

 

Pôvodne to tam nemalo byt 😉 Len už vážne neznášam ľudí ktorý si o sebe myslia ze vedia všetko...
11.10.2021 - 13:44
+1

ZOOMER

 

Ja som si ta inak ani nechcel pridat,to bolo Gabimu a nie tebe

Taky dodatok k tomu
11.10.2021 - 10:06
+1

Rolba

 

Keď mal Košo prísť tešil som sa,ale je fakt mimo. Treba dohodnúť výmenu Košo-Bespalov, jeho je v tom prešove škoda My sme zatiaľ nevýrazní a z klubov v tabuľke nad nami sme ešte neporazili nikoho. Rozhodcovia to už je aj škoda komentovať
10.10.2021 - 21:42
0

RebelMemoryPP

 

Takto sa to nerobí do psej matere,vypustiť zápas keď sa vedie 3:0 a myslieť si že sa to už dohrá..Košice si ten bod zaslúžili hlavne za to že vycítili ako naši to zabalili a mysleli že majú 3 body isté..nájazd mal byť premeneny a dohrávať sme mali aktívne ..aspoň snáď sa poučia..
Jedine
10.10.2021 - 21:52
+2

Chamois13c

 

Dneska ostava pachut po premarnenom naskoku 3:0 kde to vyzeralo na shutout ciliaka ale nakoniec vyhra ostala doma. Problem o5 nizka efektivita po 2 tretine malo byt 5:0 ten tlak bol miestami obrovsky, zo strany hosti bol vidiet velky respekt z vicemajstra ale vratili sa do zapasu, celkovo ale nato ake mena maju kosice v utoku tak dneska toho ukazali strasne malo (to nepisem v zlom) no nic aspon sme videli krasny gol v predlzeni Pinci sa neskutocne bavi hokejom aj ked miestami by mal byt vacsi sebec a strielat hlavne v presilovkach (na najazd mohol ist kludne mesar pato uz je precitany)
P. S suhlasim s freyom za basarabu treba nahradu urcite lebo zase to taha len 1 formacia,
drgo rymsha super produktivita a dalhuisen dneska na pana kolko pukov vyhodil v oslabovke klobuk dole...
Chlapci jevos valigura dziviak musia pridat hoci su juniori ten prispevok pre tim musi byt vacsi a musia byt drzejsi ked to uz hokejovo nejde
Grats borci
10.10.2021 - 21:53
+4

sKEta

 

Ty si iny srandista , ze vraj velky respekt z PP ktory je slabsi ako bol minulu sezonu
10.10.2021 - 22:05
+5

MaxSBA

 

Tak to si zas nemyslím ja.
10.10.2021 - 22:57
+8

Daewo_KS

 

Nakoniec som zo zapasu videl len prvych 5 a poslednych 10 minut, ale nestava sa casto, aby sme skorovali v hre bez brankara a aby sme dotiahli v poslednej tretine stratu z 0:3. Za to , zvysok nehodnotim, ale asi to bolo zle, kedze sa tu uz vyplakali stare zname nicky

Mna najviac znepokojuje Kosaristan. Nepoviem nic nove, ale z Ciech sa naozaj vratil ako vymeneny. Tu sezonu pred odchodom, ktoru tu absolvoval, z neho srsala istota bliziaca sa k Hylakovi a Stanovi, ale teraz je to cele zle, hlavne jeho labilita. V brane budeme mat necakany problem.
10.10.2021 - 21:58
+3

radopKE

 

Bolo to zlé, to bez debaty. A Košo by nemal do brány liezť, pokiaľ si to neuprace v hlave. Riečický je momentálne v oveľa väčšej pohode, preto nechápem jeho sedenie na striedačke.
11.10.2021 - 9:12
+2

FanusikKosic

 

Cakam na vyjadrenie pana Mikulu
10.10.2021 - 21:59
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
IGORLIBA

 

Otazka na PP fans.Aky je maximalny povoleny pocet divakov na zapase?1484 mi pride v momentalnej situacii ako viac nez slusna navsteva
10.10.2021 - 22:04
0

Nixon

 

Tusim 1500 ale nie som si isty ....
10.10.2021 - 22:21
0

Kuree

 

okolo 1900, nezapamätal som si presne číslo
10.10.2021 - 22:36
+1

topska

 

Viac, bolo este dost volnych miest na A-cku a aj na C
10.10.2021 - 22:38
+1

V_S_Z

 

1 bod z 3 zápasov von je veľmi málo, po prvej prestávke treba určite urobiť pár zmien, lebo takto sa dlhodobo neudržia hore a z najbližších 11 zápasov sa hraje až 8 von. Dnes potešilo vyrovnanie z prehratého zápasu, to tu už veľmi dlho nebolo.
10.10.2021 - 22:05
0

Riava

 

K zápasu:

- krásne prvé dve tretiny, kde sme, žiaľ, nedali viac gólov a záverečné minúty poslednej tretiny sme pokazili a uchránili aspoň 2. bod v predĺžení. Máli sa mi to, pretože bez urážky, ale prvé dve tretiny boli v znení - roxory rozpáliť, naložiť na vozík a zaniesť do zberných surovín.

- z ničoho dosiahli až príliš veľa, čo sme im dovolili my svojím poľavením. Nechcem ich podceniť, ale ten 1 bod má pre nich cenu zlata.

1. útok Popradu - nádhera, nemám čo dodať.

Ako zlepšiť útok - ak by prišiel Haky, určite by som ho dal do 1. útoku a 2. útok zložil z centra Mešára s krídlami Livingstonom a Vandasom alebo Handlovským. Ten útok by bol ako víno. 3. útok by som spravil z Bjala s krídlami Matejom Poločkom a Vandasom alebo Handlovským.

Šišo - absolútny les

Bortňák - ani nehral.

Obrana Popradu - napriek chybičkám šlape

Atmosféra - super, keď človek v tejto zvláštnej dobe opäť vidí vôkol seba toľko ľudí

3 voľné legionárske miesta - chcelo by to posilu (nie novica, ale posilu).
10.10.2021 - 22:07
+4

topska

 

Bortnak choroba
10.10.2021 - 22:17
0

Nixon

 

Bortnak je chory a nemyslim si, ze hral posledne zapasy zle
10.10.2021 - 22:23
0

Riava

 

Áno, bolo to lepšie ako predtým. V Trenčíne ho bolo vidieť. Čakám však ešte viac, v čom mu držím palce.
10.10.2021 - 22:34
0

Nixon

 

Sak hadam bude mat stupajucu formu, a nie len on ale aj ceky team. Ako sa vravi, nahdvokezitehsue he vyhrat posledny zapad sezony tskze cim blizsue bude ku koncu sezony tym bud3 fvokexitejdie veduet vyhravat a otacat zapasy. Este je len zaciatok, do konca sezony tabulka bude vyzerat uplne inac
10.10.2021 - 22:58
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
lukiasko

 

Bortňak z útočníkov najlepšia posila. Ale skôr ho vidím ako 4C.
Ako som už vyššie spomínal G a D je v poriadku a tam by som do PO (kde by sa trebalo o jedného beka ešte posilniť) nerobil žiadne zmeny.
Útok potrebuje druhého centra. (Škoda že sme neskúsili Rewaya) ale skôr by mi tam pasoval niekto silovejší a hlavne niekto kto vie vyhrávať buly na štýl Paukovček alebo Buc… /nesnívam samozrejme o nich.
Na krídlo niěco na štýl Mash, Belluš… Som za juniorov ale toto je už veľa… Dnes keby 11 trafil puk tak by žiadna dráma nebola…
10.10.2021 - 22:47
+7

jozino

 

Pekny zapas, super atmoska, skuda stastnych golov pre KE, mohli byt 3 body, rovnako skoda nepremeneneho najazdu, ale ta akcia v predlzeni vsetko vykompenzovala.
Po odchode Basarabu a absencii Mareka Hudeca by trebalo po posile na oba posty, pri nejakom zraneni budu tie absencie citelne ked zacneme hrat na 5-6 juniorov
10.10.2021 - 22:26
+1

Daewo_KS

 

V com boli tie nase goly stastne?
11.10.2021 - 10:36
0

jozino

 

1. gol Klhufek cuvajuc nohou - chces povedat ze toto nebol stastne, toto bezne trenuju?
3. gol odrazeny puk presne na hokejku KE hraca.
11.10.2021 - 19:27
+1

riskohrasko1

 

Nebolo to nohou ,klhufek trafil puk čepeľou ,3 gol ,odraz puku na hráča KE ,ono to tak vačšinou je ,že gól sa dosiahne z dorážky po odrazení puku 🤷‍♂️
11.10.2021 - 20:31
0

jozino

 

korculou, cepelou, to je jedno. Stastny gol to bol. Ale ved OK, stastie patri k hokeju, Vasi na konci zapacu zapli, nasi zacali prilis skoro a prilis okato branit, koledovali sme si o goly.
11.10.2021 - 23:15
0

dk

 

pánik je že vraj volny
11.10.2021 - 11:25
0

Riava

 

Aj Bobby Ryan je voľný
11.10.2021 - 20:50
0

Robertking

 

Ten jeden bod čo Košice získali v Poprade, je ako zázrak. Nehrali absolútne nič, naopak Poprad záver úplne nezvládol. Sami si komplikujeme zápas. Ked je super na kolenách, sami ho postavíme na nohy, namiesto toho, aby sme mu zlomili väz. Presilovky zase slabucke, rozhodcovia potrebovali dohovárat od toho finaka aby piskli čosi kosiciam. Už som mal chvíľkami pocit, ako by som tam videl plakať Bránka.
10.10.2021 - 22:36
+3

NightPP

 

Bodaj by sme mali každý zápas tak slabučké (28,57%) presilovky.
10.10.2021 - 22:43
+6

topska

 

Herne fakt nic moc pp ale ak v kazdom zapase 2 vyuzijeme tak ja s tym budem ok
10.10.2021 - 22:52
+3

NightPP

 

Tak prvá presilovková formácia celkom ok.
Aj keď možno niekedy až príliš veľa nahrávok.
No fakt momentálne nemáme druhú. Aj by ma zaujímalo či už dali nejaký gól v pp za tých 7 zápasov.
10.10.2021 - 22:58
0

cipulis

 

Nie vzdy to je o goloch, dnes sme sa nevedeli pomaly ani usadit v pasme
10.10.2021 - 22:56
0

NightPP

 

Vidíš a aj tak sme dali dva góly. Čo to bude ak sa ich naučíme hrať lepšie.😂
Ale povedzme si že presilovky už pár sezón nie sú našou silnou stránkou.
A to si myslím, že momentálne máme fakt kvalitného trénera.
10.10.2021 - 23:01
+2

cipulis

 

Zase s Trencinom sa mi pacilo ako sme ich hrali a nic z toho, taky je hokej. Ale druha presilovkova formacia dnes bieda aj ked vela priestoru nemali
10.10.2021 - 23:26
0

thovthKe

 

takto dáko: Ak Ke nehrali absolútne nič a Poprad záver úplne nezvládol, to je čo za des? Nezvládnuť záver proti niekomu čo nič nehrá, to ako by klasik povedal, že mu dáko nevychádza...
11.10.2021 - 0:14
+7

sKEta

 

nezvladnut zaver s muzstvom co nic nehra iba ukazuje vasu “ kvalitu “ vy vicemajstri galaxie
11.10.2021 - 10:06
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
patkof

 

Čo žije z histórie a v prítomnosti sa utápa v hnoji
11.10.2021 - 11:15
+6

sKEta

 

PP - muzstvo bez historie , pritomnosti aj bez buducnosti hlavne ze pred kazdou sezonou kopec nafukanych reci
PS tomu hnoju ak aj nevyjde sezona tak stale v subojoch s tym polskym hnojom ziska viac bodov
11.10.2021 - 12:25
+7

Riava

 

11.10.2021 - 12:30
+10

Ketchup_Boy#81

 

Dobrý zápas. Pustiť 3:0 doma je na poriadne zamyslenie. Posily, posily, posily, nie vždy bude ťahať 1 formačka. Inak to nepôjde. Košice kalap dolu že to nepoložili. Ten Košo je fakt psychicky mimo, vždy tam niečo skúšal s tou hokejkou, zbytočne stráca koncentráciu, fakt by nejaké lieky zabrali, dnes to nie je žiadna hanba, berie Košiciam šancu na body, lebo útok je tam fakt veľmi kvalitný.
10.10.2021 - 23:27
+1

Demon

 

Prehrali sme, takze urcite je co kritizovat, ale netreba to prehanat.

Uplne zbytocny Kosaristanov faul, strasne prehajdakana presilovka 5na3, extremne vela faulov (aj napriek, diplomaticky povedane, nie uplne optimalnemu vykonu rozhodcov).

Na druhej strane vzhladom na priebeh, aj bod dobry, proti silnemu superovy, ktory nas vacsinu zapasu prehraval, sme z 0:3 vydreli bod.

Ale aj tak zasluzena gratulacia do Popradu za konecne vitazstvo.

A aby som to ukoncil na pozitivnu notu, od zajtra je v Klase akcia na bravcovu tlacenku.
10.10.2021 - 23:40
+3

Demon

 

*superovi, samozrejme
dufam, ze viac hrubiek som nespravil
10.10.2021 - 23:41
+1

fany

 

A tak som sa chcela tešiť z Adamových 2 gólov
10.10.2021 - 23:51
0

Jimmy Tulipan

 

Mne sa náš výkon páči viac a viac od zápasu k zápasu. Aj ten dnešný hokej sa mi zdal fajn, bavilo ma to.
Jediné čo ma štvalo bolo to logo tatravagónky. To som vždy myslel, ze je tam pohodená hokejka.
Uvidíme čo v piatok. Teším sa už aj osobne.
11.10.2021 - 1:35
+1

Riava

 

To logo je súčasť boja

Inak máš pravdu, trochu to zavádza
11.10.2021 - 9:28
+1

Bizzaremifo

 

dal som tomu čas, aby opadli emócie ..opäť raz sme videli typický zápas s Košicami u nás, ked Košice hrali dve tretiny úplné nič, navyše to rozhodcovia veľmi kúskovali a hra nemala spád..áno, mali sme viacero presiloviek aj my a nehrali sme ich dobre, potrebujeme mať aj druhú presilovkovú formáciu, ktorá ale zatiaľ vôbec neexistuje..prvá formácia hrala hádam aj cez 20 minút v tomto zápase ..v tretej tretine padli do našej siete dva naozaj smolné góly a potom KE pridali pekný tretí tesne v závere..nedá sa povedať, že by sme v závere hrali horšie, proste aj KE sa začali tlačiť dopredu a mali šťastie..Košický káder má podľa mien oveľa naviac ako na to, čo tu predviedol...Chovan, Slovák, Bartánus a daľší nepredviedli absolútne nič, jediný, ktorý vyčnieval aspoň pohybom bol Pereskokov ..u nášich hral výborne Majky, Bjalo, Peťo Ulrych, vynikajúci bol Čiliak a tradične prvá lajna ..Pinčiho luxusná chladnokrvná prihrávka v predĺžení len podčiarkla celkový výkon v zápase .. s Košicami sme proste stratili bod !
11.10.2021 - 7:43
+1

LenTak93

 

všetci traja cez 20 minút, plus z obrany Drgoň, okrem nich si zahrali 20+ ešte Dalhuisen (25:28 - najviac) a Ulrych
11.10.2021 - 8:09
0

Bizzaremifo

 

11.10.2021 - 9:10
0

Riava

 

Pekná zápasová dávka. Z kade ťaháš tieto štatistiky?
11.10.2021 - 9:46
0

LenTak93

 

https://www.hockeyslovakia.sk/sk/stats/matches/843/tipos-extraliga/match/122363/Stats#matchDetailTabs

toto je tu
11.10.2021 - 12:41
+1

Riava

 

Ďakujem

Topska nedávno písal na HP, že ľadový čas nie je korektne uvádzaný ma strane SZĽH, že ho robia lacní brigádnici, ale vraj PP vie dodať korektné informácie, tak toto by mohlo sedieť.

Dalhuisen - iný býk
11.10.2021 - 12:46
+1

topska

 

Dam zajtra ten cas aky mali
11.10.2021 - 12:58
0

Riava

 

Super, vďaka.

Poprad zaznamenáva každý zápas ľadový čas hráčov alebo domáce zápasy?
11.10.2021 - 13:08
0

topska

 

Nie to maju vsetky kluby z instat, neviem ale preco to nevyuziva aj zvaz, mozno na to nema povolenie, neviem.
11.10.2021 - 13:22
+1

LenTak93

 

tie stats by mali byť v dohľadnej dobe zverejnené, APHK s nimi plánuje nejaké "aktivity"
11.10.2021 - 16:39
+1

topska

 

Dalhuisen 25:11, Drgon 21:15, Ulrych 24:19, Livingston 22:05, Skokan 24:12, Svitana 22:41.

Prvy utok bol na lade spolu v hre 5 na 5 16:57. Prva presilovkova formacia 7:31 (z toho boli v pasme 5:21 a z 9 stiel islo 8 na branu) + par sekund s inymi obrancami.
12.10.2021 - 21:33
+1

Riava

 

Pekne, takto si predstavujem štatistiky - vďaka ne
12.10.2021 - 21:46
0

fany

 

Títo "starí" páni si idú bomby. 👌🤩💞
12.10.2021 - 21:57
+1

Riava

 


Dalhuisen - 32
Drgoň - 36
Livingston - 31
Skokan - 33 (december)
Svitana - 33
Ulrych - 34

Sú aj ďalší skúsení medzi nimi, napríklad Handlo - 35, Tomek - 33 a ďalší.

Zrejú ako víno k titulu
12.10.2021 - 22:51
+1

fany

 

Veľmi pekne si doplnil moje koníky👍Nech im zdravie slúži a titul sa snáď blíži 🤗✌️🏆🥇🏒
12.10.2021 - 23:15
+1

forwardPP

 

Inak ten košický tréner je veľký frajer 1,5 hodiny pred zápasom aby behal po Poprade to som ešte nevidel.
11.10.2021 - 8:33
+6

LenTak93

 

aj Majoross beháva
11.10.2021 - 8:42
+2

forwardPP

 

Tak toho som si ešte nevšimol. Ale toto ma prekvapilo.
11.10.2021 - 12:01
+1

LenTak93

 

inak ste si všimli tie strohé súhry zo zápasov na webovej stránke? obsah žiaden

už len v Česku je po takmer každom zápase štandardom vydať zápasový report, jeden článok a videorozhovor
11.10.2021 - 8:45
+1

paljuka

 

Mna by inak zaujimalo kde je ten obrovsky amaterizmus a babractvo ze po niektorych zapasov resp. stadionov je v clanku do 2-3 hodin aspon vyjadrenie trenerov niekde to je aspon na druhy den a niekde vobec…
toto su zakladne veci ktore sa ocakavali v 90 tych rokoch a nie aby sme to riesili teraz…
a to uz ani nepisem radsej o tom ze v takom pozapasovom clanku by som si fakt celkom rad pozrel trosku viac statistik v roku 2021 je to dost ocakavane…
11.10.2021 - 8:56
+6

LenTak93

 

APHK na začiatku sezóny poslalo požiadavku na kluby, aby po zápase posielali prepisy vyjadrení trénerov po zápase, tak vidíš, ako to robia

ale ako hovorím, ja by som čakal na webe oooooooooooooveľa viac
(tá fotka Steel arény v takmer každom článku, na takmer každej fotke, proste všade je už iritujúca)
11.10.2021 - 9:17
+1

Jimmy Tulipan

 

Tak ako niekto napisal, nie je sranda starat sa o taky kolos. Momentalne sa siju dresy, na reporty neni cas.
11.10.2021 - 9:26
+6

paljuka

 

No len po zapasoch u nas v steel arene si ten rozhovor minimalne s trenermi vzdy najdem, teraz napriklad zatial este nikde nic… Vela klubov (vratane aj nasho) bude veeelmi nemilo prekvapenych kolko fanusikov im po corone ubudne tymto stylom…
11.10.2021 - 9:32
0

BlackCrow

 

😁
11.10.2021 - 9:48
0

kurri44

 

dresy sa už došili a sú dostupné na klubovom e-shope
11.10.2021 - 13:27
0

LenTak93

 

vera pane teraz idú šiť trička
11.10.2021 - 13:47
0

wedro

 

Vyrovnaný zápas
Rozhodlo veľa vylúčení na strane KE

Mužstvo sa nevedelo dostať kvôli tomu do tempa.
Napriek tomu domáce mužstvo držali na uzde.
Nebyť toľko oslaboviek domáce mužstvo rovnovažnom stave nedá gol.

Zlom zápasu prišiel hneď na začiatku zápase keď Vadim netrafil dobre puk po krásnej prihrávke Chovana.

Oslabení taktiež po akcii Slováka ktorý nádherné našiel Klhufka stačila lepšia realizácia ten zápas by sa vyvíjal úplne inak.

3. tretina bola najlepšia
Ani po 3 góle sa mužstvo nezlomilo ukázali charakter.
Ukazala sa finska mentalita na lavičke.
Na druhej strane klasické slovenská. Veľká škoda mohlo to byť aj za 3 body.



𝗧𝗔𝗞𝗭𝗘 𝗧𝗔𝗞®️

11.10.2021 - 10:34
+2

Cassy

 

Ty si spravny fanušik keď vieš nájsť toľko pozitív v II. Tretinách v ktorých ste boli takmer stale tlačený a mali 2 brejky. Ale teda ak ti toto stačí od mužstva za take peniaze…
11.10.2021 - 11:00
+12

Chamois13c

 

Este ze poprad nemal ziadnych vylucenych, jedine nase stastie 🤔😂
11.10.2021 - 11:15
+11

Janciar17

 

Wehrs je prec,ziadne info o Edovi a novy obranca v nedohladne...na paradu Gabi!
11.10.2021 - 11:38
+1

sKEta

 

Deyl udajne bude hrat v 2 obranach predsa taku kvalitu treba vyuzit
11.10.2021 - 12:29
+1

topska

 

Sedivy bude hrat uz tento tyzden alebo ten dalsi.
11.10.2021 - 13:01
0

VSS Košice

 

skor ten dalsi , neverim ze by to bolo uz tento ale rad by som sa mylil
11.10.2021 - 17:13
0

KeFanKe

 

Aj keď bude hrať ... obranu nám to nespasi...aj keď jej úroveň určite o trošku stupne
12.10.2021 - 7:58
0

VSS Košice

 

Tak nakoniec má hrať už proti NZ 👍👍👍
13.10.2021 - 16:52
0

topska

 

Tak to vyslo presne tak ako planoval
13.10.2021 - 17:01
0

BlackCrow

 

Dresy už sú, na tričká počkáme..

Kolos
12.10.2021 - 10:18
+1

wedro

 

Na dobré veci sa oplatí počkať😉



🆃︎🅰︎🅺︎🆉︎🅴︎ 🆃︎🅰︎🅺︎®️
12.10.2021 - 10:29
0

BlackCrow

 

Čakám 5 rokov.. Dokedy ?
12.10.2021 - 14:19
+3

racmaster

 

a nemohol by si radsej lang pockat na dobru funkciu v inom klube?
12.10.2021 - 18:47
0

wedro

 

Na tričká 👕 čakáte 5 rokov 🙂.

Nekecajte 🙂




Takže tak®️
12.10.2021 - 14:28
0

BlackCrow

 

Na dobré veci..
12.10.2021 - 15:23
+2

Janciar17

 

Jesse Dudas-> KE?
13.10.2021 - 6:20
0

LenTak93

 

to asi sotva

https://hc-vitkovice.cz/jesse-dudas-ze-zdravotnich-duvodu-konci-ve-vitkovicich-vraci-se-do-kanady/
13.10.2021 - 6:36
0

LenTak93

 

aj keď teraz pozerám, že hral v Poľsku, ale ako sa píše v článku, nebol kondične dobre pripravený a mal jeden z najvyšších kontraktov v tíme
takže neviem načo by nám bol
13.10.2021 - 6:53
0

Janciar17

 

Ja si ho pamatam ako dobreho borca. Este jeden hral za madarov obranca, taky co strielal vela golov od modrej a tiez bol velky len meno si uz nepamatam... Ale Jesse 2.naj podla mna od madarov v nasej lige. Ja by som nenadaval, potrebujeme tam nejaku obludu do obrany- to sa zide na PO
13.10.2021 - 8:03
0

LenTak93

 

Potrebujeme, ale určite nie obrancu, ktorý rok stál a nemusí byť zdravotne a fyzicky v poriadku.
13.10.2021 - 8:19
0

Janciar17

 

Podla startu v Polsku...
13.10.2021 - 8:33
0

LenTak93

 

Jak udało nam się ustalić, w ekipie biało-niebieskich nie zobaczymy już Jessego Dudasa i Zackary'ego Phillipsa. Obaj zawodnicy od samego początku byli na cenzurowanym, bo przyjechali do grodu nad Sołą bez odpowiedniego przygotowania kondycyjnego i mieli jedne z najwyższych kontraktów w zespole. O ich losie przesądziła ostatnia porażka z KH Energą Toruń (2:6), poniesiona na własnym lodzie.
13.10.2021 - 8:35
0

LenTak93

 

ak niekto skončí v Poľsku pre zlú kondíciu, nemôže byť posilou slovenského tímu, ktorý vraj má najvyššie ciele

..alebo teda môže, ale potom si tie ciele musí upraviť
13.10.2021 - 8:38
+1

Janciar17

 

Nechapem tie statistiky potom
13.10.2021 - 9:09
0

ZOOMER

 

No to Polsko zas neni tak dobra sutaz aby tam Dudas neurobil take cisla To nech ta nepomyli
13.10.2021 - 10:01
0

Janciar17

 

No neviem, obranca s bodom na zapas? Kosicky sen!
13.10.2021 - 17:48
0

BlackCrow

 

Wehers už je gone ?
13.10.2021 - 10:09
0

amaskiea

 

: I´m going to kúpiť chleba - Žbirku som kedysi kdesi počul hovoriť, že takto bola rozprávala jeho anglická mama
13.10.2021 - 12:36
+1

Tokyyyy

 

Ano, Sedivy a Parshin podla planu v piatok uz nastupia
13.10.2021 - 17:29
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
TímZSkóreB
1.Nitra944:2621
2.Michalovce926:2420
3.Slovan935:2719
4.Poprad1039:3116
5.Zvolen933:2716
6.Košice927:2613
7.B. Bystrica925:2713
8.Trenčín1024:3112
9.Spiš. N. V921:2310
10.L. Mikuláš922:2710
11.N. Zámky925:329
12.Prešov920:406
TímZVVPPPPGB
1.Žilina11802146:2026
2.Humenné11720243:2425
3.Topoľčany9610234:1620
4.Žiar11601431:2719
5.Skalica9420340:2816
6.Dubnica11420537:3516
7.Brezno11501525:3916
8.Trnava11411546:4715
9.P. Bystrica9402321:2614
10.Martin11312533:3913
11.MK Slovan10311530:4412
12.Levice10100921:393
SR 187011514:313
Aktualizované: 20.10.2021 20:53
TímZVVPPPPGB
1.Poprad9700243:1721
2.Banská Bystrica8422033:2418
3.Nitra8511132:2618
4.Skalica8420231:2116
5.Trenčín8411235:2815
6.Slovan8401332:2513
7.Košice9302426:2611
8.SR 184210115:88
9.Žilina8022421:356
10.Zvolen9111621:416
11.Martin9000915:530
Aktualizované: 7.10.2021 13:45
TímZVVPPPPGB
1.B. Bystrica10611241:2821
2.Slovan8610130:1820
3.Púchov10610327:2120
4.Skalica8601137:1419
5.Nitra10520334:2619
6.Zvolen10511342:2818
7.Poprad10502336:2317
8.Košice10411432:3515
9.Trnava10500530:4015
10.Trenčín10311532:2712
11.Martin10301628:4810
12.Michalovce8120511:217
13.Žilina8101619:384
14.Sp.Nová Ves10001919:511
Aktualizované: 7.10.2021 13:59
TímZVVPPPPGB
1.Žilina11802146:2026
2.Humenné11720243:2425
3.Topoľčany9610234:1620
4.Žiar11601431:2719
5.Skalica9420340:2816
6.Dubnica11420537:3516
7.Brezno11501525:3916
8.Trnava11411546:4715
9.P. Bystrica9402321:2614
10.Martin11312533:3913
11.MK Slovan10311530:4412
12.Levice10100921:393
SR 187011514:313
Aktualizované: 20.10.2021 20:53
Tím ZVVPPPPGB
1.Fehérvár10700334:2321
2.Ľubľana9602133:2220
3.Salzburg10430331:2218
4.Dornbirn9421228:2417
5.Znojmo9500435:3015
6.Klagenfurt9403229:2515
7.Bolzano9411330:3315
8.Bratislava9321329:2514
9.Innsbruck10320525:3513
10.Villach8310427:2311
11.Val Pusteria10212525:3610
12.Graz9203425:359
13.Linz10122522:349
14.Viedeň9210618:248
Aktualizované: 20.10.2021 08:47
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 27.9.2021 12:13

Bleskovky

Thornton dostal od ligy maximálnu možnú pokutu

Oddelenie pre hráčsku bezpečnosť NHL potrestalo hokejistu Floridy Joea Thorntona pokutou 1875 dolárov. Skúsený útočník sa previnil v utorkovom derby s Tampou, v ktorom v závere prvej tretiny zasiahol Borisa Katchouka hokejkou do citlivých miest. Pokuta 1875 dolárov je najvyššia možná podľa kolektívnej zmluvy.
o 07:59 - TASR

Edmonton umiestnil brankára Smitha na listinu zranených hráčov

Hokejisti Edmontonu Oilers prišli na dlhší čas o svoju brankársku jednotku. Mikea Smitha trápia problémy v dolnej časti tela a kanadský klub ho v stredu zaradil na listinu zranených hráčov NHL. Na jeho miesto povolal z farmy Stuarta Skinnera, informovala agentúra AP.
o 07:45 - TASR

SaiPa Lappeenranta - Lukko Rauma 2:5 vo fínskej lige

Hokejisti Lukka Rauma zvíťazili v stredajšom zápase fínskej ligy na ľade SaiPy Lappeenranta 5:2. Slovenskí útočníci Pavol Skalický a Kristián Pospíšil nebodovali. Liiga - streda: SaiPa Lappeenranta - Lukko Rauma 2:5, KalPa Kuopio - Ässät Pori 4:3, Pelicans Lahti - Jukurit Mikkeli 4:7, JYP Jyväskylä - KooKoo Kouvola 2:3, Ilves Tampere - IFK Helsinki 3:2 pp a sn
včera o 20:35 - TASR

Anisimov sa po 13 rokoch v NHL vrátil do Lokomotivu Jaroslavľ

Ruský hokejový útočník Arťom Anisimov podpísal kontrakt do konca sezóny 2021/2022 s klubom Lokomotiv Jaroslavľ. Klub KHL o tom informoval na oficiálnom webe. Anisimov má za sebou 13-ročnú kariéru v NHL, v rámci ktorej odohral celkovo 814 zápasov, v ktorých dosiahol bilanciu 188 gólov, 205 asistencií (393 bodov).
včera o 19:06 - TASR

Bučnevič dostal za hlavičku na Crousea dvojzápasový dištanc

Ruský hokejista Pavel Bučnevič nebude môcť nastúpiť v najbližších dvoch zápasoch St. Louis v zámorskej NHL. Oddelenie pre hráčsku bezpečnosť ho potrestalo za úder hlavou do Lawsona Crousea v pondelkovom dueli s Arizonou Coyotes, v ktorom Blues zvíťazili 7:4. Bučnevič sa dostal do potýčky s Crouseom v závere prvej tretiny. Súpera pritom zasiahol "hlavičkou".
včera o 10:40 - TASR

Legendárny útočník Bossy má rakovinu pľúc

Legendárny kanadský hokejista Mike Bossy má rakovinu. Oznámil to v otvorenom liste po tom, čo odstúpil z pozície hokejového analytika v televízii TVA. Informoval o tom web nypost.
včera o 08:16 - TASR

Čerešňák prispel dvoma asistenciami k víťazstvu Plzne nad Spartou 5:4

Slovenský hokejový obranca Peter Čerešňák prispel dvoma asistenciami k víťazstvu domácej Plzne nad Spartou Praha 5:4 v utorkovej predohrávke vianočného 35. kola českej extraligy. Domáci po dvoch tretinách prehrávali 1:3, no v treťom dejstve dali štyri góly a tešili sa z triumfu.
19.10.2021 20:05 - TASR

V Mníchove je už 16 hráčov nakazených koronavírusom

Už šestnásť hokejistov nemeckého klubu Red Bull Mníchov sa nakazilo koronavírusom. Pozitívne testy vyšli aj šiestim členom realizačného tímu a vedenie najvyššej súťaže DEL odložilo Mníchovčanom už tri zápasy. Prvé prípady koronavírusu sa v mníchovskej kabíne vyskytli v sobotu a neuskutočnilo sa ani nedeľné stretnutie s Norimbergom.
19.10.2021 17:51 - TASR

Domi má zlomené rebro, Columbusu bude chýbať 2-4 týždne

Hokejistom Columbusu Blue Jackets bude najbližšie dva až štyri týždne chýbať v zámorskej NHL zranený Max Domi. Dvadsaťšesťročný útočník utrpel v sobotnom víťaznom zápase proti nováčikovi Seattle Kraken (2:1 pp) zlomeninu rebra. Klub ho v pondelok zapísal na listinu zranených hráčov.
19.10.2021 12:29 - TASR

FHR nesúhlasila s vymenovaním Kovaľčuka za generálneho manažéra na ZOH

Predstavitelia Ruskej hokejovej federácie (RHF) nesúhlasili s vymenovaním Iľju Kovaľčuka za generálneho manažéra reprezentácie na ZOH 2022 v Pekingu. Vymenovali ho za manažéra vzťahov s hráčmi NHL.
19.10.2021 12:01 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

21. 10. 2021
Slovan - Poprad o 18:00
22. 10. 2021
L. Mikuláš - B. Bystrica o 17:00
Spiš. N. V - Košice o 17:30
Michalovce - Prešov o 17:30
Zvolen - Trenčín o 18:00
Nitra - N. Zámky o 18:00

Odohrané zápasy

19. 10. 2021
PopradTrenčín
2:3REPORT
17. 10. 2021
PopradNitra
3:4 PPREPORT
L. MikulášSpiš. N. V
3:1REPORT
PrešovSlovan
2:4REPORT
MichalovceB. Bystrica
1:0 PPREPORT
N. ZámkyZvolen
1:4REPORT

Najviac bodov

Patrik SvitanaPOP17 bodov
2.Tvrdoň M.NIT15
3.Skokan D.POP14
4.Takáč S.SBA14
5.Buček S.NIT13

Najlepší strelec

Samuel BučekNIT8 gólov
2.Zuzin P.ZVO7
3.Skokan D.POP7
4.Šiška J.NZA7
5.Klhůfek P.KOS7

Najlepší brankár

Dominik RiečickýKOS93.97 perc
2.Melicherčík M.SNV93.85 %
3.Honzík D.NIT92.53 %
4.Lackovič J.NZA92.11 %
5.Tomek T.POP91.89 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov