Diskusia: V Poprade padlo 10 gólov. Z výhry sa tešili domáci
Hokejisti HK Poprad zvíťazili v piatkovom domácom zápase 33. kola Tipos extraliy nad HC Micron Nové Zámky 6:4.
HK Poprad - HC Micron Nové Zámky 6:4 (2:2, 2:2, 2:0)
Góly: 6. Mashinter (Mešár, Livingston), 18. Vandas (Handlovský), 28. Erving (Haščák), 34. Mashinter (Dalhuisen), 50. Haščák (Drgoň), 58. Svitana (Drgoň, Haščák) - 2. Mikuš (Seppänen, Holenda), 20. Clarke (Majdan, Holovič), 22. Ondrušek, 22. Andrisík (Zahradník). Rozhodovali: Stano, Valach – Synek, Kacej, vylúčení: 2:6 na 2 min, presilovky: 2:0, oslabenia: 0:0, bez divákov
Poprad: Vošvrda (22. Hamerlík) – Drgoň, Ulrych, Seigo, Dalhuisen, Kramár, Erving, Hudec – Svitana, Skokan, Haščák – Mešár, Livingston, Mashinter – Vandas, Bjalončík, Handlovský – Matej Paločko, Zagrapan, Matúš Paločko – Dzivjak
Nové Zámky: Kiviaho – Västilä, Clarke, Fereta, Roman, Holenda, P. Mikuš, Šeliga – Bajtek, Doggett, Števuliak – Okoličány, Seppänen, Jurík – Ondrušek, Holovič, Majdan – Andrisík, Rehák, Zahradník – Embrich
Prvú príležitosť zápasu mala druhá formácia Poprad. Puk z Mashinterovej hokejky poskakoval v bránkovisku, ale v sieti neskončil. Naopak zahrmelo na druhej strane. Vošvrda inkasoval prakticky z prvej strely hostí na domácu bránku. Gólový projektil vyslal obranca Mikuš. Vyrovnanie na seba nenechalo dlho čakať. Na začiatku 6. minúty vyhral Livingston buly v útočnom pásme, puk sa dostal k nepokrytému Mashinterovi a ten ho napálil za Kiviahov chrbát - 1:1. Do vedenia sa Popradčania dostali v 18. minúte po individuálnej akcii Vandasa. Keď už sa zdalo, že domáci pôjdu do kabín s jednogólovým náskokom, prišli šesť sekúnd pred klaksónom hviezdne chvíle Clarka, ktorý vyrovnal na 2:2.
Gólová hitparáda pokračovala aj v druhej tretine. Najprv udreli dvakrát v rýchlom slede Nové Zámky. Na začiatku 22. minúty vyhral Ondrušek súboj s Dalhuisenom a nechytateľne zavesil. Vzápätí sa dorážkou z uhla do odkrytej časti bránky presadil Andrisík a vyhnal domáceho brankára Vošvrdu z bránky. Medzi tri žrde sa postavil Hamerlík. V 28. minúte po Haščákovej prihrávke skóroval Erving. Vyrovnania na 4:4 sa Poprad dočkal v 34. minúte. Parádne trafil po druhý raz v zápase Mashinter a stalo sa to krátko po tom, ako "kamzíci" premárnili dlhú 82 sekúnd trvajúcu presilovku o dvoch hráčov. Mashinterov gól sa konzultoval s videorozhodcom, pretože padol do posunutej bránky.
Tretie dejstvo si lepšie rozohrali hostia. Pred Hamerlíkom to viackrát horelo, ale z gólu sa Nové Zámky netešili. Na rozhodujúci moment si naopak počkali Popradčania v 50. minúte, keď sa z kruhu presadil najlepší strelec ligy Haščák. Gólovú poistku pridal v presilovke dve minúty pred koncom Svitana.
Peter Mikula, tréner Popradu: "Hostia prejavili svoju hernú úroveň, dve tretiny hrali dobre. Až v tretej tretine sme začali do súpera výraznejšie tlačiť. Začali sme až vtedy robiť veci, ktoré mužstvo má robiť od začiatku. Víťazstvo sa rodilo ťažko, ale je zaslúžené."
Gergely Majoros, tréner Nových Zámkov: "Zápas sme začali veľmi dobre. Hrali sme tak, ako sme si predstavovali a naplánovali. Strávili sme veľa času na puku a v útoku. Dve tretiny sa nám darilo aj výsledkovo. Potom sme začali byť vylučovaní a umožnili sme hráčom súpera skórovať. Záver zápasu sme nezvládli. V nedeľu musíme zahrať rozhodne lepšie."
- OldFans
- Súperovi ďakujem za dobrý zápas a kamzíkom gratulujem k trom bodom.
Potešilo celé mužstvo, bola vidieť chuť a snaha, trošku zlepšiť defenzívu, menej zmätkov v obrannej tretine a bude to dobré.
Dnes by som dal palec hore Mashinterovi- popracuje na kondícii a môže byť veľmi platný a Hamerlikovi ktorý pôsobil v bráne isto a kľudne a môže naozaj pomôcť prebudiť Vosvrdu ktorý sa trochu trápi.
Gratulujem a ďakujem kamzíci. Tesime sa na nedeľu - 22.1.2021 - 20:54
- +17
- Haxito
- Hamerlik naparádu
- 22.1.2021 - 20:55
- +9
- Poprad_eskape
- Naši dobre. Gratulujem k trom bodom. Súperovi patrí kredit za to, že hrýzli a dlho sa držali v zápase, ale boli sme lepší. Od stavu 2:4 sme už išli dobre. 👍
Odkaz pre Tipsport:
TAKTO SA TO NEROBÍ, DO PSEJ MATERE 🤖😎 - 22.1.2021 - 20:56
- +21
- MaxSBA
- Mešár ten je super, Mashinter sa rozbieha. Hamerlik
3 body
- 22.1.2021 - 20:58
- +13
- DavePP
- Na Mešara už nemám veľmi co povedať. Každým zápasom ma viac prekvapuje. Neskutočný progres uňho badať. Ak to bude pokračovať takto a ustoji to v hlave co verím ze ustojí, a neprídu nejaké zranenia,tak je to naša budúcnosť na Slovensku. Myslím že nebudem preháňať, ak napíšem, že chlapec má na to byť v prvom kole v drafte.
- 22.1.2021 - 20:59
- +9
- hefky
- Mesar este musi vyladit koncovku inac je to super. Uz v Michalovciach mal viac tutoviek a dnes opäť. Priestor ma na lade a to je dôležité ostatné je na ňom.
- 22.1.2021 - 21:02
- +9
- DavePP
- Samozrejme. Tieto veci ale prídu časom. Len nech ďalej na sebe maká. Skrýva sa v ňom veľký potenciál.
- 22.1.2021 - 21:04
- +6
- Bizzaremifo
- ale aj tak chalani, takto perfektne v 17-tich čítať hru, pracovať s pukom a nebáť sa na seba zobrať zodpovednosť, tak to klobúk dole..je to veľký talent ..
- 22.1.2021 - 21:09
- +6
- DavePP
- A všimol osm si ze nemá problém ísť do pred bankového priestoru kde to veľakrát môže bolieť.
- 22.1.2021 - 21:11
- +4
- OldFans
- Mesar super zatiaľ, ale netreba ho prechvalit. Vítam že dostáva veľký čas na ľade vo vyššom ako v štvrtom úroku kde sa nehodí, ale netreba zabudat že máme zranených Taviho a Prajsa a v play off rozhodujú skúsenosti a hra sa o dosť tvrdsie takže aj Filip to bude mať ťažšie sa presadiť.
Dnes prvý gól ide aj na jeho vrub kedy sa nechal stiahnut hlboko do pásma a nechal veľa priestoru pre obrancu na strelu. Ako krídlo bol za to zodpovedný. Ale na čerstvo 17r chalana klobúk dole. - 22.1.2021 - 21:24
- +6
- pokemon33
- Poprad dostal tuto sezonu 84 golov,popises aj tych zostavajucich 83 a kto zo skusenejsich to pri nich odflakol?
- 22.1.2021 - 21:45
- +4
- OldFans
- Prečo si hneď prchky? Ja som popísal dnes jednu konkrétnu situáciu. Tiež som Mesarov fanúšik a prajem mu nech sa mu darí. Pochválil som ho ale aj som sa snažil poukázať na možno jedinú chybičku čo spravil.
- 22.1.2021 - 21:51
- +5
- pokemon33
- Vsak v pohode...dnesny zapas som nevidel,tak sa len slusne opytam,ze za tie zostavajuce tri goly Popradu z dnesneho zapasu moze kto,resp. ako ku nim doslo,kto z utocnikov sa nevratil,nepomohol
- 22.1.2021 - 21:57
- +1
- MBKamzik
- Ok,zle som to napísal vyššie. Hokej je kolektívny šport a navyše je o chybách
- 22.1.2021 - 22:16
- +2
- forwardPP
- Rewaya už dávno prerástol, Rewaya už iba vidieť keď urobí iba nejaký zákerný faul. Inak nič.
- 22.1.2021 - 21:31
- +5
- Sheva7
- Pobavil si Reway je a hlavne bol o 2 leveli lepši hrač
- 22.1.2021 - 22:04
- +2
- MaxSBA
- veru... to slovíčko bol.
- 22.1.2021 - 22:23
- +18
- Adriano23
- No, Reway ani zdaleka nemal korculovanie take ako ma Mesar. Reway, co sa tyka hokejoveho myslenia a ovladanie puku bol svetova spicka, ale nikdy u neho neboli vidiet "klucky" v plnej rychlosti, samozrejme on sa so supermi vedel pohrat aj na mieste.
Ked som videl presilovku popradu tak Mesar mi miestami pripomenul Reway a to je uz co povedat na chalan ktory mal pred par tyzdnami 17 rokov. - 22.1.2021 - 22:32
- +10
- Sheva7
- Nieje talent ako Reway prestante trepať nehrozi nema nato
- 23.1.2021 - 14:35
- 0
- Tomo8ZV
- Podla coho usudzujes?
- 23.1.2021 - 14:44
- +4
- Sheva7
- Lebo ako talent je ale tuto Popradčania prehanaju ,už tu pišu o 1 kole v drafte to je prehnane.Ale určite mu prajem nech je najlepši našmu hokeju to len pomože
- 23.1.2021 - 14:50
- +1
- topska
- Kto pise o prvom kole drafte? Kolko Popradcanov?
- 23.1.2021 - 15:41
- 0
- Sheva7
- DavePP
Na Mešara už nemám veľmi co povedať. Každým zápasom ma viac prekvapuje. Neskutočný progres uňho badať. Ak to bude pokračovať takto a ustoji to v hlave co verím ze ustojí, a neprídu nejaké zranenia,tak je to naša budúcnosť na Slovensku. Myslím že nebudem preháňať, ak napíšem, že chlapec má na to byť v prvom kole v drafte. - 23.1.2021 - 15:47
- 0
- topska
- Ok. A vidis ako to napisal? Ale ved preco ja vobec na teba reagujem
- 23.1.2021 - 15:54
- +3
- Adriano23
- Topska zbytocne na neho reagujes, vidis ze s podaktorimi to vobec nema cenu ...
- 23.1.2021 - 16:23
- +1
- Sheva7
- Jasne čo zle som napisal že Reway bol vačši talent ,moj nazor nikoho som tu neurazil
- 23.1.2021 - 20:25
- 0
- Adriano23
- Nikto ti ho neberie.
- 23.1.2021 - 20:48
- 0
- Sheva7
- No daj čo take si sa dozvedel v tej historii
- 23.1.2021 - 21:00
- 0
- jozino
- ja sa k nemu spokojne pridam. Chalan rozprava rozumne, ide si za cielom, pokial si pamatam, spominal ze chce ist do zamorskej juniorky. Aby si sa este necudoval
- 23.1.2021 - 23:22
- 0
- wedro
- Ostanme pri slovičku talent.
Je to talent ale čaká ho ešte veľa odriekania a tvrdej poctivej driny.
Ak sa chce raz hokejom živiť na profesionálnej úrovni.
Kľudne sa môže stať že o rok prídu iné prioriti a skončí hokejom alebo po dovŕšenia 20 rokov po MS ukončí hokejovú kariéru.
Takže tak®️ - 23.1.2021 - 10:13
- +1
- RebelMemoryPP
- 🤭😁 Ty vole.. Bože to ju vul..
- 23.1.2021 - 11:37
- +12
- jozino
- A stale nam to pripomina
- 23.1.2021 - 12:15
- +4
- Adriano23
- Dnes som ho hrat nevidel, ale minuly zapas proti Michalovciam hral skvele. Pri jeho subtilnejsej postave, neskutocne silny na puku. Jeho tah na branu, hokejove myslenie v 17 rokoch, tak to klobuk dolu.
Ked ho porovnam s Bucekom a Studenicom v jeho veku ked hrali extraligu, tak ani jeden sa na neho co sa tyka skillu /palicovej techniky a talentu nechytal. Ak bude Filip makat dalej, tak vyrasta nam spickovy utocnik. - 22.1.2021 - 21:07
- +14
- DavePP
- No keď som si ho dneska porovnal s draftovou jednotkou v Zámkoch, tak nejaký rozdiel kvality som medzi nimi nebadal.
- 22.1.2021 - 21:09
- +6
- HokejBJ
- Prečo by nemohol?
- 22.1.2021 - 21:42
- +1
- forwardPP
- A ako čo tam chceš porovnávať?
- 22.1.2021 - 22:38
- +2
- MaxSBA
- porovnávať môže tak Nemca s ním
- 22.1.2021 - 22:40
- +6
- noano
- topska je na mladikov
- 23.1.2021 - 11:47
- 0
- topska
-
- 23.1.2021 - 15:42
- +2
- tommy909
- ale tak zase pozor, podla mna bol Clark inde ako všetci hrači na lade, to treba priznať.
- 23.1.2021 - 13:41
- +1
- jozino
- hlavne sebavedomim.
- 23.1.2021 - 13:55
- +2
- topska
- Ak by takto vcera hral za Poprad tak sa tu rozplivame
- 23.1.2021 - 15:43
- +1
- forwardPP
- Absolútny súhlas.
- 23.1.2021 - 16:34
- 0
- Sheva7
- 1 kolo v drafte toto si prehnal a riadne ,pozri sa ani mena ako Demitra ,Hossa a zvyšok neboli v 1 kole
- 23.1.2021 - 14:46
- +1
- pokemon33
- Hossa bol,aj jeden aj druhy... ci si myslel Fera?
- 23.1.2021 - 14:53
- +6
- Sheva7
- Ok pomylil som sa ale Bondra,Palffy ,Demitra neboli
- 23.1.2021 - 15:20
- 0
- Tomo8ZV
- No, faktom je, ze momentalne je Mesar na hrane konca prveho/zaciatku druheho kola. Samozrejme, za rok a pol je mozne vsetko. Moze nastat po prechode do kanadskej CHL stagnacia, mozu prist nejake zranenia, ale moze este viac vystrelit, v hokeji je mozne cokolvek. Chlapec to ma rozbehnute dobre, ma talent, ma korculovanie, ma techniku a stickhandling. Jeho strela je podla mna na cerstvo 17-rocneho tiez slusna. Maka, nevyhovara sa, vidno u neho progres zapas co zapas. V Poprade ma dôveru, treneri mu veria a som rad ze konecne dostava viac priestoru a vacsi ice-time. Je to len na nom, to prve kolo nemusi byt az taka blbost ako hovoris (nehovorim ze v prvom kole pojde), aj napriek tomu, ako to posledne roky s nasimi mladikmi na drafte dopada. Na jednej strane, mas pravdu, nie je to druhy Reway, nie je to taky prirodzeny talent. Na strane druhej, Mesar je ovela viac univerzalnejsi a moze to dotiahnut ovela dalej, ak neprestane makat. Inak ja by som bol aj rad, keby mame takych Mesarov kazdy rok vo viacerych kluboch. Hned by ta nasa mladez vyzerala lepsie.
- 23.1.2021 - 15:20
- +5
- jozino
- No a? Kolko hracov 1 kola vybuchlo? Napriklad Nail Jakupov, dokonca uplna jednotka draftu a mnoho dalsich historia pamata a naopak mas mnoho hracov, ktori sa dostali v 7. kole a su velmi platni, napriklad Patric Hornqvist (230 miesto v drafte)
- 23.1.2021 - 23:27
- +3
- ten čo nevie
- Hamerlik ma milo prekvapil
- 22.1.2021 - 21:02
- +2
- MANO
- podla mna vyborny hokej . V obrane robime stale vela chyb, ale dnes nas k nim donutil aj aktivny super.Celkove sa mi to ale z nasej strany dnes pacilo, nebol tam slaby vykon, vseci zabojovali a chceli dnes vyhrat. Rozbili sme si pohodu, musime si ju postupne znova vybojovat.
- 22.1.2021 - 21:03
- +2
- EliteProspectt
- Tak som rád, že sme nakoniec tie 3 body vydreli
dnes hlavne Joona, Majky, Mašina, Hamerlik a Mešar super výkony
treba ale zlepšiť tu hru v obrane a bude to dobre ..dnes aj disciplína bola dobrá
- 22.1.2021 - 21:04
- +8
- Bizzaremifo
- keby tréneri čítali HP, tak vedia, že dnes nemajú postaviť Vošveca
..ale nie, dnes sa ukázala sila mužstva, makali a dreli poctivo celý zápas až do konca, všetci do jedného
- 22.1.2021 - 21:06
- +3
- fanusik995
- ano vyhralo sa, super! ale hokej, ktory hra poprad tuto sezonu je profesorsky. Mam pocit ze az prilis je presadzovany jeden utok, aby rozhodoval zapasy. Taktiez postradam u hracov ukazkovu obetavost z minulej sezony. inymi slovami? vyhrava sa, ale bude takato hra stacit v play off? podla mna urcite nie.
- 22.1.2021 - 21:08
- +4
- Bizzaremifo
- si píš, že takto skúsení hráči budú hrať úplne inak v play off..
- 22.1.2021 - 21:12
- +7
- duhac
- Presne tak. Treba brat ohlad aj na to, ze je to tazka sezona bez divakov a "stale" hrame len s michalovcami. urcite ich to nebavi aj kvoli tlaku na prve miesto. Min.rok sme mali inu situaciu, ked sme z dna slapali nahor. Ale toto pretlacanie sa na cele tabulky je tazsie si myslim. V play off budu trhat lad, minimalne odchovanci urcite. Hlavne neurobit chybu a zbytocne sa niekoho nezbavit. Kazdy noze byt este potrebny napr.aj taky Zagi. Je to center a hrat hokej urcite vie. Chcelo by to toho Takaca k nemu.
- 22.1.2021 - 21:18
- 0
- fanusik995
- je predcasene hovorit o tom, ako budu hrat v play off. jasne je len to, ze teraz predvadzane vykony v playoff stacit nebudu.
- 22.1.2021 - 21:28
- +1
- borisko24
- A koho výkony na play off stačiť budú, resp. koho výkony sú momentálne lepšie ako Popradu? Možno tak Zvolena. Nevidím dôvod prečo by mali rozbaliť najlepší hokej skôr keď sú na špici tabuľky. Treba si uvedomiť že minulú sezónu bola situácia úplne iná a ťahali sa z dna na špicu.
- 22.1.2021 - 21:36
- 0
- duhac
- Inak prestupove obdobie kedy konci tuto sezonu? 1.3 ci neskor?
- 22.1.2021 - 21:26
- 0
- Poprad_eskape
- Vraj 15.2. mi bolo povedané 🙂
- 22.1.2021 - 21:32
- 0
- Chamois13c
- 4 inkasovane goly a o5 velmi nedorazna a zmatočna hra v obrannom pasme podobne ako v michalovciach musi byt varovny prst ...Vošvrda mame ho všetci radi važime si ho ale fakt nech si oddychne to nie ze on si povie ze rad chyta kazdy zapas to mu ma dat trener prikazom ze na 2 zapasy aspon oddych lebo povedzme aj dneska vo forme by 2 z tych 4 golov asi nedostal aj ked nebol extra lacnak ale povedzme že mu hviezdy nie su naklonene momentalne ... v utoku obrovska sila len s tym pracovat zamorsky utok s mešarom super dnes, filip ale ak si chce obhajit svoje miesto v presilovke tak skratka musi take tutovky v nich premienat ako ked mu nabili pred branou v 3 tretine ... a na zaver samozrejme pochvalim tim za bojovnost a otočku z nepriazniveho stavu na 6:4 super momentalne nie sme schopni s nikym vyhrat bez problemov zda sa , hamerlik tiež fajn dakujem za vyhru borci
.... na zaver ale musim poznamenat ze vyhra tesi ale nemam z tohto celeho akosi dobry pocit a taha sa to uz dost dlho
- 22.1.2021 - 21:26
- +2
- forwardPP
- Podľa mňa "lacňák" dostal a nie jeden.
- 22.1.2021 - 21:34
- +2
- svätyna
- ktory bol lacnak? treba pozornejsie sledovat. prvy z poza branky a strela z jednej z kruhov (co je vseobecne tazka situacia), pricom mu pri strele zakryl vyhlad nas obranca. druhy gol bol puk niekolko krat stecovany. treti mu pravdepodobne Seigo takisto stecoval meter pred nim. a stvrty strela na betony, klasicky zakrok s pokusom vyrazit do rohu ale rovno to islo na volneho hraca, ktory volny byt nemal
- 23.1.2021 - 1:22
- +1
- forwardPP
- Podľa mňa 2. aj 4. boli jeho góly.
- 23.1.2021 - 12:32
- +2
- svätyna
- ved ale pri druhom gole bola strela vela krat tecovana a potom mu zmizol puk z dohladu, takze urobil spravnu vec a to ze si lahol a snazil sa puk telom prikryt. a pri 4. gole neviem co ine mal akoze robit, ked ti to ide na betony. niekto si to lahko predstavuje taky rychly presun po zakroku v rozklaku ked mas 110 kg a niekto vystreli z jednej. tam bola chyba obrany, dvaja si brali jedneho hraca a dalsi bol volny
- 23.1.2021 - 13:16
- +2
- Chamois13c
- Spoluhraci mu vcera vobec nepomohli ale on nechytil nic navyse to je proste fakt, ked ma formu nieco navyse chyti to je cele...
- 23.1.2021 - 15:08
- +2
- svätyna
- k tomu sa uz neviem vyjadrit, ci ma formu alebo nie. kazdopadne vykonnost sa nikdy neda drzat na rovnakej urovni. ja som reagoval hlavne na tvrdenie, ze vcera boli nejake goly jeho chyby, co podla môjho nazoru nie je pravda
- 23.1.2021 - 15:45
- 0
- forwardPP
- Ok je to tvoj názor, podľa mňa to boli chytateľné situácie.
- 23.1.2021 - 16:36
- 0
- Westlund32
- To je tak keď sa nesústredí na jedno povolanie ale na niekoľko naraz ,potom ani jednom nemôže podávať výkon 100%
- 22.1.2021 - 21:38
- +2
- topska
- Neberiem ti nazor a mozno je to pravda ale x hracov ma aj ine biznisy a mimo hokeja
radsej toto ako rozmyslat co s krachujucou gastro prevadzkou a pod
- 22.1.2021 - 23:09
- +1
- Westlund32
- Viem že majú iné,ale ako sledujem jeho Instagram tak on podľa mňa nemá čas ani oddýchnuť buď rieši svojich klientov ako agent abo pomáha manželke obchodom
- 23.1.2021 - 8:04
- +1
- braniiislav
- To je nezmysel, každý musí nejak stráviť 24 h kazdy den. Instagram ti o človeku veľa nepovie.
Vytvoril si si názor a už sa ho držíš, hoci podklady naň sú veľmi chabé. - 23.1.2021 - 11:33
- +7
- topska
- A co ma ten den stravit jednym treningom a potom oddychovat? Ale ved nech hokejisti len hraju hokej...A potom urad prace. Chlape takto to fakt nikde v sporte na svete neexistuje. Je to jeho zivot, on vie co ma robit a co nie.
- 23.1.2021 - 15:45
- 0
- svätyna
- preco by nemohol podavat 100%ny vykon? urcite to berie profesionalne, dokonala priprava, dokonaly odpocinok, regeneracia. ale sport je taky, ze nie vzdy sa dari, nie vzdy ma clovek stastie, nie vzdy je dostatocna pomoc od spoluhracov. a zjavne ma odskusane za celu karieru, ze lepsie mu ide, ked chyta pravidelne. uz neviem teraz ako minule zapasy, ale teraz neurobil ziadnu chybu, len mal smolu
- 23.1.2021 - 1:30
- 0
- Westlund32
- Keď robíš jednu prácu no.myslienkami si pri inej tak tú prvú nespravis nikdy na 100%
- 23.1.2021 - 8:02
- +2
- svätyna
- myslis, ze Vosvec akoze mysli na inych chlapov hokejistov pocas treningov alebo pocas zapasu? : ). kazdy profi brankar predsa vie, ze pocas zapasu sa musis snazit koncentrovat iba na puk cely cas a nevnimat realitu okolo seba, lebo ak odides v myslienkach, tak potom môzes lahko dostat blby gol, kedze nestihnes reagovat
- 23.1.2021 - 13:20
- +2
- svätyna
- a ak myslis zanedbavanie nejakej regeneracie alebo odpocinku, to by pravda byt mohla, ale nebolo to vidno na jeho vykonoch posledne 3 roky. to, ze ma niekto obcas slabsiu formu alebo menej stastia je bezna vec v kazdom sporte. korelacia sa nerovna kauzalite
- 23.1.2021 - 13:25
- +1
- topska
- Boze mna toto vie riadne vytocit
- 23.1.2021 - 15:47
- +1
- Kamzík18
- Tak tak, výhra je, otočka z 2:4 sa podarila ale čudné pocity z tohto tímu mám, niečo mi nepasuje, ale snáď je to len divný pocit.. A o Vošvecovi to isté vravím, bud nech si oddýchne alebo nech chytá ako drak, nemôžeme každý zápas dostávať 4goly (tým nechcem povedať že on môže za tie 4 góly) ale toto mužstvo potrebuje nejaký impulz.. Zregenerovať a ideme ďalej..
- 22.1.2021 - 21:42
- +2
- jozino
- Hlavne s tym zaverom suhlasim
- 22.1.2021 - 23:20
- 0
- Majiteľ internetu
- NZ vedenie ešte do kedy chcete trpieť min 4 legionárov?kľudne doneste radšej slovákov 1 ligy.
- 22.1.2021 - 21:41
- +3
- Prima
- Hráme oveľa lepšie ako máme postavenie v tabuľke.Dnes sa prebudili aj ďalší hráči,čo strelili gól.Nemali sme to pustiť za stavu 2:4.Takto vždy premrhame sľubný výsledok.
- 22.1.2021 - 22:07
- +3
- jozino
- Dnes tesi ofenziva a 3 body. Gratulujem Hamerlikovi k dvojtretinovemu cistemu kontu
Pridavam sa ku vsetkym, ktori chvalia Mesara, toto bude velky hrac a som rad, ze ho mozeme teraz sledovat. Mashinter hra neskutocne dobre. Vieme po akej dobe hra a tymto pozdravujem vsetkych odbornikov, ktori tu tliachali ze je to len bitkar. 4 zapasy a 3+1 (a jeden gol mu neuznali ked trafil paradne bejzbalovo), toto je asi nad ocakavania. Hra jednoducho, tah na branku, tlaci sa do dorazok, vie presne vystrelit, pre mna obrovska posila.
Co ale vytkntem (ano viem, ze tu pride legia obhajcov a utoky na mna ako reba fandit vzdy atd) je obrana. Potesili pekne hity Seiga, ci Ulrycha, ALE ZAS A ZNOVA dorazky pre utocnikov kolko chce. (prvy gol som nevidel) aledruhy a stvrty bola nedosledna obrana. Vobec neblokujeme strely, neodtlacime supera od brankara o polozeni sa do strelyx ani nehovorim, to bolo mozno naposledy niekedy v oktobri. Nechame 17rocne ucho prejst okolo vsetkych nasich hracov a este aj dorazit. Uz sa o tom aj my tu bavime XY kol a stale to iste sa deje. Uz navrhujem nejaku zmenu, aspon 1 obrancu vymenit aby si vsetci uvedomili ze nemaju isty flek. Obrana muzstva, ktore chce ist na titul, takto laxne nefunguje. Takto budeme cakat dalsich 90 rokov, pretoze moderny hokej je o dorazkach a priamociarosti. A dalsia vec - ako je mozne, ze sa nechaju nasi najskusenejsi hraci ako Hascak, Handlo a Skokan vytocit do neprcetna z nejakeho kosikara? Skokan dostal 4 minuty, ktore sme chvalabohu ustali, ale v PlayOff zapase na tom mozeme padnut. Ked je mlady drzi, nech mu premna-zamna pokrivia ten kosik, ale nie tak, ze oslabim muzstvo na 4 minuty.
Chalani spamatat sa a hlavne zacat mysliet aj na vlastneho brankara.
Verim, ze sa v tomto zlepsime, i ked na to uz vela casu neostava. Koniec prestupov sa blizi.
Snad od dalsieho zapasu 100% obetavi kamzici ako na zaciatku sezony.
- 22.1.2021 - 22:10
- +5
- forwardPP
- No neviem ja som tu čítal na Mashinteta minulý zápas, že má slabú kondičku nepomáha obrane a ešte, že sa ani nechce biť atď, niečo v tom zmysle, že je zbytočný.
- 22.1.2021 - 22:41
- +4
- jozino
- Vsak Ok, ze prisiel bez kondicky, ked rok nehral a v CAN ani nemal kde trenovat. Ale ked chlapik bez kondicky ma 3+1 v 4 zapasoch tak sa tesim co to bude s kondickou
Ja osobne som cakal, e pride hlavne ako policajt a "bad guy" a ked obcas zaboduje tak bude fajn, ale chlapik aj na presilovke sa mi velmi pozdava.
- 22.1.2021 - 22:49
- +3
- BlooD
- To by musel byt poriadny kus dreva aby chlap co ma sezonu v nhl bol na slovensku len bad guy
taky hrac tu musi urobit nejake body
- 22.1.2021 - 23:30
- +4
- jozino
- no lenze tu bolo plno odbornikov, ktori pisali aky je zbytocny hrac pre nasu ligu, ze sa tu ide iba mlatit za par drobnych
- 22.1.2021 - 23:35
- +3
- BlooD
- To preto ze prisiel do pp..keby do ke alebo nr tak je to skvela posila
- 23.1.2021 - 5:27
- +13
- jozino
- No vsak to
Prislo mi smiesne, ze snad najhlasnejsi kritici boli z BB (ktori sem dotiahli napr Sellecka) a KE, ktori maju Bellusa. A ked KE podpisali Poiriera (ktory ma rovnaky bodovy priemer v AHL ako Mash a ma takmer 1 trestnu minutu na zapas v AHL) tak sa tu roplyvali aky bohovsky podpis KE urobili
- 23.1.2021 - 9:48
- +4
- Tyna85
- Že najhlasnejši z KE. Keď už tak kopec TN nickov tam bolo a rozprávali ako bude ten hráč na prd. Začínam mať s teba pocit, že máš nejaký komplex z KE.
- 23.1.2021 - 19:27
- 0
- Sheva7
- Oni v Poprade skoro všetci maju komplex Košice, uživajte si to na dalšiu sezonu budu Košice tam kde patria
- 23.1.2021 - 20:28
- 0
- MaxSBA
- nemám žiaden komplex a ani ma nezaujímate. A kde budete? posledné sezóny ste na tom podobné ako my...
- 23.1.2021 - 21:05
- +4
- Tyna85
- Nie uplne mas pravdu, je vela fans PP co maju problem z KE. Nehovorim, ze zrovna ty ale su taky. Nie raz som citala ako vam teraz zavidime a podobne blbosti. Pre mna je PP hned druhy klub po KE ktoremu fandim.
- 23.1.2021 - 22:46
- 0
- MaxSBA
- ja píšem za seba. Ja s vami problém nemám a ani som nemal, maximálne čo som sa pochytil raz s Adamom, alebo wedrom ale tak ten je kapitola sam o sebe.
- 23.1.2021 - 23:17
- +1
- Frey77
- Samozrejme že ma Mashinter slabú kondíciu! Resp už je to lepšie, ako keď prišiel, no stále má čo dobiehať, či to chceš spochybňovať? Nik nespochybňuje a nespochybňoval jeho hokejové kvality (teda až na pár "expertov" z TN, NR a pod).
- 23.1.2021 - 9:10
- +1
- forwardPP
- Spochybňovali aj jeho kvality, síce už neviem presne kto. Nechce sa mi to hľadať ale jeho kvality niektorí určite spochybňovali.
- 23.1.2021 - 12:35
- +1
- jozino
- tak tam body nazbieral
- 22.1.2021 - 23:20
- 0
- Chamois13c
- to by vysvetlovalo tie mnohe skraty a opakovane 10 minutove vylučenia
koniec konšpiraciam...tak či tak mam radsej takych impulzivnych hračov lebo vidno na nich ze chcu velmi vyhrat a nie je im to jedno žiju tym zapasom
- 22.1.2021 - 23:24
- +2
- NightPP
- Načo ten dodatok o "legii" ?
Celý príspevok zneguješ jednou blbosťou.
Ešte raz si prečítaj o čom sme písali, lebo si to zrejme nepochopil.
Inak s tebou súhlasím.
Ešte dodám že včera sme presilovky nehrali zle no všetko chceme dávať do prázdnej brány.
Nie raz sa stalo že bol hráč s pukom sám medzi kruhmi no ešte to prihral napr. Skokanovi.
Pritom máme hráčov čo vedia odtiaľ dávať góly.
- 23.1.2021 - 6:35
- 0
- jozino
- O legii dodatok preto, pretoze ked som minule napisal kritiku, hned sa do mna par nickov pustilo, ze mame byt spokojny ako je vsetko fajn (neber vsetko tak smrtelne vazne, nic proti nikomu osobne nemam, az na mozno 2-3 typkov z KE ci NR).
Ano, to kombinovanie do prazdnej je nasa slabina, treba zjednodusit, niekedy prepadne brankarovi aj "teplomer", no nasi to idu prilis na paradu. Preto sa mi paci nasadenie Mesara a Mashintera do presiloviek, oni tolko nespekuluju a hned to vyzera lepsie. Zhrnute, do presilovky treba Meš-a alebo Mash-a - 23.1.2021 - 9:56
- +3
- NightPP
- Ja to určite neberiem smrteľne vážne 😁.
Len je to úplne zbytočné... - 23.1.2021 - 14:13
- 0
- Prima
- Nejaký Marcel Dunajský z Popradu sa u nás na FB nepekne vyjadruje na adresu rodičov nášho funkcionára,čo je to za exemplár,nie je to náhodou Westlund 32,ktorý v livke uverejnil sprostosť hodnú cuciaka.Neviem čo mu je.
- 22.1.2021 - 22:25
- +1
- Ol!ver
- Som rád za Poprad, že dáva viac šancí Mešárovi, Rýchlik sa mi páčil ako dvojka, prečo ste zobrali Hamerlíka?
- 22.1.2021 - 22:28
- +2
- MaxSBA
- odpoved je dnešný výsledok, kedy nás za stavu 2:4 podržal.
- 22.1.2021 - 22:40
- +14
- forwardPP
- Uvidíme v ďalších zápasov ale tento odchytal oveľa lepšie ako Vošvrda.
- 22.1.2021 - 22:41
- +1
- topska
- Ak sa niekto z nich zrani aby sme mali dalsieho skuseneho.
- 22.1.2021 - 23:47
- +3
- patkof
- Mesar na parádu dnes... Lepšie zahral ako Clark
- 22.1.2021 - 22:31
- +4
- tommy909
- zahral velmi dobre, ale Clarke podla mna lepšie
- 23.1.2021 - 13:47
- 0
- Majiteľ internetu
- NZ a ešte na co tam máte to ho Majdana?nič nehrá.poslať ho spolu legionármi.
- 23.1.2021 - 20:25
- +2