Diskusia: Poprad prehral so Slovanom, stále má na čele 5 bodov k dobru
Hokejisti HK Poprad prehrali v piatkovom zápase 48. kola Tipos Extraligy so Slovanom Bratislava 1:5. "Kamzíci" neuspeli tretíkrát za sebou, no napriek tomu zostali na čele tabuľky. Pred Michalovcami, ktoré zaváhali na ľade Nových Zámkov (2:3), majú stále päťbodový náskok. Slovan triumfoval druhýkrát za sebou, ale zostal na 8. priečke. Daniil Fominych získal v stretnutí 4 body (2+2).
Hostia sa ujali vedenia v 7. minúte, keď sa Preisinger dostal počas presilovej hry sám pred brankára a prekonal Vaya. V polovici prvej časti mal Slovan opäť početnú výhodu a švédsky obranca Bergman ju premenil prvým gólom v extralige. V 38. minúte sa "belasí" dostali do prečíslenia, Findlay našiel Fominycha, ktorý upravil už na 3:0. Popradčania čakali na prvý presný zásah až do polovici tretej tretiny. V presilovke Kukuča prestrelil Godlu a znížil na 1:3. V 54. minúte však Mahbod vrátil Slovanu trojgólový náskok a v závere ešte počas presilovej hry stanovil konečný výsledok Fominych.
Tipos extraliga – 48. kolo:
HK Poprad – HC Slovan Bratislava 1:5 (0:2, 0:1, 1:2)
Góly: 49. Kukuča (Betker, Svitana) – 7. Preisinger (Fominych, Golian), 11. Bergman (Findlay, Pecararo), 38. Fominych (Findlay, Takáč), 54. Mahbod (Takáč, Fominych), 59. Fominych (Golian, Takáč). Rozhodovali: J. Konc ml., Novák – D. Konc ml., Hercog, vylúčení: 7:3 na 2 min, navyše: Česánek – Török obaja 5+DKZ za bitku, presilovky: 1:3, oslabenia: 0:0, 4233 divákov.
Poprad: Vay – Turan, Betker, Brincko, Svedberg, J. Brejčák, D. Brejčák, Česánek – Bates, Coulter, Dmowski – Calof, Bjalončík, Záborský – Svitana, Jendek, Kukuča – Mlynarovič, Suchý, Šotek – Bodnár
Slovan: Godla – Holway, Golian, Kubka, Maier, Bergman, Sersen, Romančík – Pecararo, Findlay, Poirier – Fominych, Mahbod, Takáč – Török, Preisinger, Lukošik – Žitný, Šille, Dudáš – Kukumberg
Hlasy po zápase (zdroj: hkpoprad.sk):
Ján Šimko (asistent trénera Popradu) – „Gratulujem súperovi k výhre. Dnes určite vyhral lepší tím. My sa potrebujeme zamyslieť v rámci našej hry a herného prejavu nad osobnou a hernou disciplínou. Tie veci a prvky, ktoré vieme robiť a prinášali úspech, prestávame z hľadiska disciplíny dodržiavať. Je to pre nás ponaučenie, že prvky, ktoré od hráčov chceme aby robili, sme dnes nevideli."
Peter Oremus (hlavný tréner Slovana Bratislava) – „Teší nás, že sa na konci základnej časti prezentuje takýmito výkonmi a potvrdili sme to dnešným výsledkom u prvého miesta v Poprade. Dnes koncentrácia, viera pobiť sa o tú šestku bola na maximálnej miere. To rozhodlo v dnešnom zápase, kde sme dominovali a zaslúžene sme vyhrali."
- OUTBLAST
- Pochvala trénerom za taktickú prípravu ,Poprad prakticky celý zápas do ničoho extra nepustili ...Dmowski odpojený tak to skúšal len pýtaním presiloviek ...
Slovan využil 3 presilovky čo ma prinútilo ísť na dvor a skontrolovať či nenastal vonku koniec sveta 😬
Troška som nepochopil čo malo priniesť to trápne divadielko 2min pred koncom za rozhodnutého stavu ale dobre no...
Pobavilo pri akých všeliakých situácia sa dokáže skandovať "cirkus slovan" ale tak že vraj slnko svieti pre každého 🤣🤣 - 1.3.2024 - 20:45
- +27
- forwardPP
- Ja zase musím ten záver pochváliť,odkaz súperom,že zadarmo výhru v PP nedostanú.
- 1.3.2024 - 21:18
- +13
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Bizzaremifo
- Ako odkaz do ďalších bojov mi to vôbec nevadí...práve naopak, nie je im to jedno
- 1.3.2024 - 21:28
- +4
- jozino
- Trapne divadielko: Bolo ked Hollway prisiel rypat do Svedberga a ked Svedberg naznacil ci zhodia rokavice, zacal Holleay cuvat k vlastnej striedacke a spota rozhodcu sa akurat zmohol na trapne gestikulacie. Torok naopak cely zapas osekaval Coultera a Dmowskeho tak bol pravom uCESANy. Snáď pochopia aj papagáje ze top hráči si chránení. A k trapnemu divadielku si mozes pripocitat aj to, ako papagaje po kazdom hite ležali a cakali ci si tym nevyplacu presilovku Mahmod, Pecararo.. A ked sa prerusila hra a nevylucili nikoho nejako rychlo sa z tych "zraneni" dostali a hned hrali
- 2.3.2024 - 9:19
- +11
- pucoo
- No kľud, už aj ty predvádzaš trápne divadielko...
- 2.3.2024 - 10:02
- +6
- cipulis
- Ďakujeme ze si ho vecne vyargumentoval, ako by napísal najmúdrejší o ostrej ceruzke v perecniku.
- 2.3.2024 - 10:34
- +1
- ori
- Rozkaz ten zněl jasně. Nesmí projet za žádnou cenu!: Poslat 5 drevorubacov na lad s cielom zranit protihraca a bit sa je najvacsie chudactvo ktore nema v modernom hokeji co robit. V Playoff budem drzat palce Spisskej a Michalovciam nech tieto stare sposoby poslu na predcasne letne dovolenky.
- 1.3.2024 - 20:47
- +33
- OUTBLAST
- V playoff na rozbrblanie súpera by to bolo ok ,asi aj pri stave 1:2 ....ale 2min pred koncom za stavu 1:4 to bola velká trapárna
- 1.3.2024 - 20:51
- +8
- Kamzicibobek
- Praveze to bol signal potencionalnemu superovi do PO, za mna super tah...taka oremudovska taktika presne...
- 1.3.2024 - 20:55
- +13
- FanOfNorth
- Ako ktory zakrok bol drevorubacsky?
- 1.3.2024 - 20:55
- +4
- LeonardoDavinChi
- Čo sa babe chcelo, to sa babe snilo
- 1.3.2024 - 21:12
- +5
- ori
- Od niekoho s tak silnymi referenciami v sekcii profilu "Povedali o mne" si tento nazor velmi vazim.
- 1.3.2024 - 21:33
- +10
- RebelMemoryPP
- Na jednej stránke má pravdu,v závere bol čistý zákrok hráča pp po ktorom hráč Slovana s c.2 tam začal robiť veľké ramená a posmešky..a hlavne potom následne sa schoval ako hlava pstrosa..myslím že to bola reakcia hlavne na to..ale môžem sa mýliť keďže pani z hlavného mesta majú vždy pravdu..v každom prípade zápas ktorý som očakával vzhľadom na nespočet okolností pre ktoré milujem nášho ligu..neprišli sme o nič ,stačí nám bod a mali to oba celky v suchom tričku..myslím že dnešný výsledok emocionálne viac pomohol BA a my sme sa dnes zúčastnili čo je celkom fajn pre tých divákov..svoje sme si podrbali dva kola predtým doma s LM a v princípe ak nám to LM v najbližšom kole vrátia tak nemáme o čom ..
- 1.3.2024 - 21:58
- +4
- jozino
- Pozri si zaznamy z minulej sezony ako koncil prave velky slovan zapasy u nas ked prehral. Na ferovku sa nezmohli, tak PO ukonceni zapasu hromadne sarvatky. Alebo toto do moderneho hokeja patri?
- 2.3.2024 - 9:20
- +3
- MaxSBA
- Slovan zaslúžene vyhral, no stalo sa, prehrali sme, ide sa dalej, v hre je 6 bodov, náskok mame 5 bodov. Bude to ešte zaujimavé.
- 1.3.2024 - 20:48
- +5
- defender
- Play Off Mod is ON!
A k tomu koncu... To se už nedělá kluci! - 1.3.2024 - 20:50
- +4
- mar11
- To sa da povedat aj k tomu začiatku rozhodcom…hlavne ten druhy trest
- 1.3.2024 - 20:54
- +10
- hefky
- No ten bol vymyslený doslova Sersen sa sám vytrepal a náš dostal 2min
- 1.3.2024 - 20:55
- +9
- -BBB-
- V com bol ten druhy trest zle odpiskany, prosim ta? Ozrejmi to aspon mne ..
- 1.3.2024 - 20:55
- +4
- FanOfNorth
- A tymto debata s tebou by mala pre vsetkych skoncit 🤣
- 1.3.2024 - 20:58
- +9
- -BBB-
- Dakujem za vysvetlenie, v com ten faul bol vymysleny, Budes velmi silny argumentacne ocividne, bude asi velmi ostra ceruzka z peracnika.
- 1.3.2024 - 21:00
- +4
- FanOfNorth
- uz si si pozrel video?
- 2.3.2024 - 14:53
- 0
- FanOfNorth
- a dnes uz vklude bez emocii ti vyargumentujem ty pentelka v peracniku. cakal som az kym vyjde video, ze mam moznost si to pozriet este raz. kedze som to nevidel 8x z videa ako ty
a stojim si za tym, co som pisal vcera, ides tu obhajovat nie ze prisne odpiskany, ale totalne vymysleny faul, ktory vas posadil na kona. tam sa neda ani nic komentovat, iba to ze sersen spadol na hokejku suchemu. toto by faul nebol ani v basketbale obrazne povedane. ja nejdem konspirovat, ze to odpiskali lebo slovan, ved dobre zrobia chybu. ale hra plynie a tento meter, ktory nastavili pri druhom treste akoby zmizol, zrazu hakovania, podrazenia na dmowskeho neexistuju, 6hracov na lade atd atd. Ludia pravom citia krivdu a ty tu budes s kolegom rozpravat ako si ludia robia hanbu, pritom slusnym sposobom davaju najavo nesympatiu ku klubu. Lebo narozdiel tohto, u vas som bol svedkom sk----ny poprad a pred stadionom o s-----nom vychode uz ani nevravimtak tu nepiste hned bludy a budte objektivni. ani jeden PP tu nenapisal, ze vam vyhrali zapas rozhodcovia, ale to, ze ste vyhrali zasuzene, ale to ze vas posadil na kona rozhodca s c.40 je FAKT
- 2.3.2024 - 15:13
- +5
- Kamzicibobek
- Od neho cakat objektivitu je ako od matovica cakat sebareflexiu
- 2.3.2024 - 15:47
- +2
- -BBB-
- Nie,, vysvetlovat, preco si zly, arguentom, ved aj oni su zly, u mna neobstoji .. tak este raz, v com ten zakrok Sucheho hokejky pod korcule Sersena bol zle odpiskany? Fakt ma to zaujima. Aky dovod neodpiskania tam vidis / vidite ...
A nie, argument to, ze rozhodcovia su slabi a par takych zakrokov nevideli, pustili, neodpiskali nieje argument na otazku, v com tento zakrok bol zle odpiskany .. - 1.3.2024 - 21:02
- +14
- mar11
- Ty argument,uživaj si jednu z mala radosti v tejto sezóne😉
- 1.3.2024 - 21:09
- +6
- -BBB-
- Dakujem ,, tiez si ma vyargumentoval do nepricetna .. blahozelam . .bud kludny, mna tato elektrickova sutaz nejak zo sedadla nedviha a nechava emocne chaldnym .. ja sa skor bavim na veciach okolo, ako napr. teraz na tebe ..
- 1.3.2024 - 21:11
- +11
- mar11
- Blahozelanie od teba asi nerozchodim celý vikend😁 a som rad, ze som Ti urobil krajši piatoček, ked Ti stači tak malo ku štastiu😂😂😂
- 1.3.2024 - 21:19
- +3
- Bizzaremifo
- Podľa mňa z toho čo som videl, Sersen sa pošmykol a až po tom sa k nemu priblížil Suchý a jeho hokejka, nemyslím si, že to bol faul alebo nejaký dotyk, myslím, že tento moment dosť posadil Slovan na koňa a ovplyvnil zápas..na druhej strane, korčuliarsky a za mňa prekvapujúco aj fyzicky ste celý zápas dominovali..
- 1.3.2024 - 21:20
- +2
- -BBB-
- Sersen isiel do zaklonu pri zmene smeru, co uz vo svojom veku tazsie zvlada, nebudeme si klamat, cim zacal korigovat prenesenie taziska dopredu na hrany korcul a presne v tom momente narazil do celepe hokejky Sucheho, ktoru mal pod nohami. Priznavam ze troska prisne, ale rovnako je to v pohode odpiskatelne a obhajitelne. A nie, rozhodcovia vam zapas neprehrali /viem ze to netvrdis ty/ ale dost "fanusikov" to s tym doslo .. Byt tam zahranicni a kvalitny rozhdcovia, tak dneska asi PP vyhra 7:1 .. pocitam
/opat viem, ze to netvrdis ty/
- 1.3.2024 - 21:24
- +1
- Bizzaremifo
- Je to možné, nazivo to vyzeralo dosť prísne vylúčenie a ovplyvnilo to vývoj, či by sa zápas uberal iným smerom, keby to neodpískali sa môžeme len domnievať...v každom prípade my sme mali minimum čistých šancí a prehrávali sme osobne súboje..to rozhodlo zápas
- 1.3.2024 - 21:32
- 0
- -BBB-
- Netvrdim, ze nemas pravdu, tvrdim len, ze to bolo odpiskane spravnem aj ked prisne, ale spravne, ako kazde jedno vylucenie dneska na oboch stranach .. dneska to fakt nebolo o rozhodcoch, ako sa to tu par ludi znazi okolie presvedcit a ked chces argumetny, placu a povedia dobru noc .. ty si aspon mal snahu sa o tom porozpravat .. dakujem a pekny vecer.
- 1.3.2024 - 21:36
- +2
- Bizzaremifo
- Nakoniec, veď je to diskusia, tak by to tak malo byť .. nech sa darí
- 1.3.2024 - 21:45
- 0
- RebelMemoryPP
- Aj pod korculov Dmowskeho bola hokejka po prieniku do pásma v 3 tr a nepiskalo sa..
- 1.3.2024 - 22:02
- +3
- -BBB-
- Ano, bola, mal ist Slovan do troch ,, suhlasim,, co ale neneguje co sme si pisali o zakroku Sucheho na Sersena, Preto som pisal, argument, preco Suchy nemal ist von, lebo vask aj iny neslo, nie je argument. na to som poukazoval.
- 1.3.2024 - 22:06
- +2
- RebelMemoryPP
- V zásade s môjho pohľadu je to jedno,Slovan bol nakopnuty po 3 góloch a či by PP využil presilovku je otázne..v každom prípade to čo piskli jedným druhým nedali a možno to kúsok nastrbilo pohlad na zápas ..aj keď s môjho pohľadu u nás nebolo dnes o čom..
- 1.3.2024 - 22:53
- 0
- cipulis
- Prve dva tresty boli prisne, ja len jednej veci nechapem ak si urcia rozhodcovia taky meter tak potom preco nepiskaju v rovnakom duchu cely zapas? A este dalsia vec preco sa prerusovala hra pri leziacom hracovi Bratislavy ked sme puk na hokejke mali my?
- 1.3.2024 - 23:02
- 0
- -BBB-
- SVK rozhodcovia su slabi. To je proste fakt.
- 2.3.2024 - 5:42
- 0
- cipulis
- Ďakujem za vysvetlenie prečo sa hra prerušila pri ležiacom hráčovi Bratislavy.
- 2.3.2024 - 6:20
- 0
- -BBB-
- To ti ja tazko vysvetlim, kedze to pisknutie do pistalky nema opodstatnenie a oporu v pravidlach. Cize plati bod. c. 1, rozhodcovia su slabi.
- 2.3.2024 - 7:25
- +1
- cipulis
- Neviem ake to je pravidlo ale hra sa stále prerušila ak sa dotklo puku mužstvo, ktorého hráč lezal na zemi, samozrejme výnimka je ak ide o zdravie hráča co včera nebol ani jeden prípad.
- 2.3.2024 - 8:31
- 0
- FanOfNorth
- Dakujem
- 1.3.2024 - 21:18
- +2
- -BBB-
- odporucam si to pozriet .. a zistis ze sa mylis.
- 1.3.2024 - 21:19
- 0
- OUTBLAST
- Irónia je že pri podobnej situácii mal Sersen pri korčuli Záborskému ktorý sa vyslovene skydal na zem jak pytel banduriek a nikomu nesmrdela presilovka ktorá z toho plynula 🤣🤣
- 1.3.2024 - 21:28
- +1
- hefky
- +na Dmowskeho podrazenie do 5:3 odvaha chýbala pánom rozhodcom
- 1.3.2024 - 21:57
- +2
- Norik
- Su hokejisti,: Ktory maju urcite "ochranne pasmo". Sersen svojim vekom (a zasluhami) patri k nim.
Oni su ako brankari. Tych tiez nemozes atakovat.. - 2.3.2024 - 9:00
- 0
- Prometeus
- Slovan zasluzene, neni o com. Len ma. mrzi, ze ked treba spravit ten posledny krocik tak sa po toto... ludia pridu v hojnom pocte aj ked sa zvysilo vstupne a my takto. No, treba sa otriast z tej deky cim skor a ak by sme vyhrali ZC by bolo super a ist do Play-off s najlepsou poziciou, ale to jenuz ina sutaz a ak by sme mali tam naj sezonu tak. pre mna za mna aj prehrajte dalsie dva zapasy a chodte do PO aj z 2 alebo dokonca aj 3 miesta. Ako povedal slepy... uvidime
- 1.3.2024 - 20:51
- +4
- -BBB-
- Na to ze sme hrali u prveho timu v tabulke,, tak si ten prvy tim spravil hanbu ako na lade, tak aj v hladisku ..
Dneska bolo vidiet a halvne pocut, ze to postavenie neviedia v hlave spracovat ani hokejisti, ano treneri, ani ti co sedeli dneska na stadione. - 1.3.2024 - 20:52
- +30
- -BBB-
- kua, mea culpa. mea maxima culpa.
- 1.3.2024 - 20:53
- +1
- LeonardoDavinChi
- 13.10. keď hral PP na Slovane si takto nepísal, či vari áno? Pritom to bolo podstatne horšie.
- 1.3.2024 - 21:14
- +3
- -BBB-
- Co bolo podstatne horsie? Konkretne ..
- 1.3.2024 - 21:17
- 0
- Roy33
- Výkon na ľade aj v hľadisku
- 1.3.2024 - 22:26
- +3
- Pukky
- A to je asi tak všetko, čo k tomu môžeš napísať. Pretože vo zvyšku ( a po obsahovej stránke aj v tej hambe) má pravdu.
- 1.3.2024 - 20:55
- +9
- FanOfNorth
- Tieto jednostranne prispevky by mali tiez v dnesnej dobe mat miesto akurat v kosi... to ze rozhodcovia dali vsetky sporne veci hostom je fakt... to ze my sme sa potom nedostali uz k nicomu je tiez fakt.. ale taketo doslova hovadiny pisat... to je nezvladnutie
- 1.3.2024 - 20:57
- +7
- -BBB-
- Podam servitku? Ci mas?
- 1.3.2024 - 21:06
- +4
- -BBB-
- takze mas,, tak pod,, este si poplac .. vsetci tu na to cakame, ako vsetci okolo mozu za to, ze to dneska nevyslo .. Aj si si zablekal "cirkus Slovan" ked napriklad mahbod lezal na lade? Ci ked Sersen siel na trestnu? Neviem kto z Nas dvoch ma 15 ... ale dam ti napovedu,, ja to niesom
- 1.3.2024 - 21:10
- +3
- FanOfNorth
-
dobru noc
- 1.3.2024 - 21:13
- 0
- OUTBLAST
- Ja by som si nikdy nemyslel že v roku 2024 ešte uvidím na lade letiace pivo v pohári...💩
- 1.3.2024 - 21:04
- +9
- MaxSBA
- však asi niekomu nechutilo no
- 1.3.2024 - 21:05
- +5
- FanOfNorth
- nezavadzaj ziadne pivo v nom nebolo... a dotycny dostal co si zasluzil... tak sa ukludni
- 1.3.2024 - 21:08
- +9
- OUTBLAST
- Tak aspoň že tak ,bola by to škoda 😬
Btw tieto poháre u vás dávajú bežne ? Vyzeralo jak ten z toho tvrdeného plastu čo zvyknú dávať na festoch a eventoch 🤔
Taký aj vcelku lahko letí 😬 - 1.3.2024 - 21:11
- 0
- forwardPP
- Áno už druhú sezónu sa dávajú tieto zalohovateľné poháre.
- 1.3.2024 - 21:24
- +1
- forwardPP
- Tak si v oblasti športu dosť zaostalec. Toho týpka hneď poriešili a robiť sa to nemá. Ale stáva sa to aj v zahraničí.
- 1.3.2024 - 21:23
- +1
- forwardPP
- Mňa prekvapuje ako ťažké je byť fanúšik Slovana,ešte aj po výhre príde vyplakávať.
- 1.3.2024 - 21:21
- +3
- FanOfNorth
- ale prestan
to my placeme
- 1.3.2024 - 21:24
- 0
- -BBB-
- nechaj ma si poplakat prosim,, vy ste revali 60 minut na stadione jak urevana decka, tak ja si snad mozem teraz slobodne revat tu .. nie?
- 1.3.2024 - 21:26
- +1
- jozino
- Tuto sezonu nie su na výhry velmi zvyknutí, tak placu uz zo zvyku aj po vyhre 😄
- 2.3.2024 - 9:26
- 0
- -BBB-
- Jasne ze neviem, ucim sa to .. Vis ako malo my vyhravame? Ale naucim sa, slubujem.
- 1.3.2024 - 21:30
- 0
- Mario zlemije
- Slovan : Dnes o 10 levelov lepší . Brutal od prvej minuty rýchli všetci slovanisti že naši rýchli hráči boli všetci Sersenovia.
Zaslúžene vyhrali. Gratulujem
K našim len toľko že sa treba vrátiť k hre ktorá nás zdobila.
Do Žiliny neodišiel iba Hráč ale asi aj popradská AURA mám pocit. Strašne chyba BELDIMiR .
Ideme ďalšej Popraderi ! - 1.3.2024 - 20:52
- +14
- maček
- už len za ten nick ti to treba opluskovať
- 1.3.2024 - 23:50
- +2
- Magellan
- Krásne 3 body. Ak by sme sa už nedostali do TOP6, budem veriť aspoň tomu, že sa dobre naladíme na vyraďovačku. Za tento záver ŽČ sa patrí našim poďakovať, že ešte stále bojujú o lepšie umiestnenie. Má to úplne iný nádych ako koniec vlaňajšej sezóny. Možno to bude pre nás ešte zaujímavé play-off...
- 1.3.2024 - 20:54
- +2
- hefky
- Kriza v najmenej vhodný čas.Verim že to tréner konečne pochopí že treba vrátiť Peresunka a dnes citeľné chýbal aj Cardwell a Kotvan.
- 1.3.2024 - 20:55
- +5
- -BBB-
- Ale aj tak si cez to vsetko myslim, ze toho "paseka" urve PP, tych 5 bodov bude dostacujucich. A tym padom to bude plne zasluzene, lebo proste bude mat najviac bodov.
- 1.3.2024 - 20:55
- +5
- braniiislav
- Prvá tretina osem minút presilovky pre slovan, a potom to naši už bohužiaľ psychicky zabalili.
Nemohlo to dopadnúť inak, nominácia rozhodcov hovorila jasne. - 1.3.2024 - 20:56
- +5
- OUTBLAST
- Rozhodcovia mohli za to že hráč diletantsky odpinkne puk do hladiska alebo že tréner psychicky nezvládne regulérny gól a zoberie si úplne zbytočný challenge? 🤦
Nebuď smiešny...
Btw to je bežný jav že sa zabalí zápas v 10.min za stavu 0:2 ? 😱
To je silná parta potom 👍 - 1.3.2024 - 21:08
- +17
- Bizzaremifo
- Trénerovi to bolo hlásené zhora, to bola chýba človeka na tribúne...
- 1.3.2024 - 21:23
- +3
- FanOfNorth
- ako na toto reagovat podla mna ani netreba... vidis prispevok a vies ze pojmy hokej a dany clovek nie je moc spojene
- 1.3.2024 - 21:32
- +1
- -BBB-
- Napisl som pred zapasom, ze si idem rypat pred nim, lebo 10 minut a bude po zapase .. ale priznal sa, cakal som kukturu, tak sa da strielat aj po zapase
- 1.3.2024 - 21:28
- +2
- braniiislav
- presne ten moment si si vybral, ktorý bol jasný. jediný z nich.
- 1.3.2024 - 21:56
- 0
- omen
- po dnesnom zapase to zvalovat na rozhodcu je fakt smutne... este ze su tu i objektivny fanusikovia Popradu, ktory vedia uznat, ze to dnes nebolo o rozhodcovi
- 1.3.2024 - 21:15
- +5
- ŠKP
- Slovan úplne zaslúžene, nepustili nás takmer k ničomu. Neviem čo sa deje ale ťahá sa to už od tretej tretiny zápasu v Humennom. Vytratila sa taká herná pohoda, súperi sa nás ako lídra chcú viac vytiahnuť, ťažko povedať. Dúfam že to dnes vyvrcholilo a nejak to už uhráme lebo výsledkove okolnosti nám prajú.
Dnes si vypredaný zimák zaslúžil iný výkon. Bojujeme do konca.. - 1.3.2024 - 20:57
- +8
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- maček
- tak treba nasadiť bitkárov bo Novejša vám príde pred playoff zraniť kľúčových hráčov? ... nakoniec deklarovať svoj mentálny svet môže kto len chce a kedy len chce, to je demokracia, ale že tú ideu ešte toľko ľudí aj opluskuje
- 1.3.2024 - 23:55
- +13
- .Iceberg.
- Hanebný výkon, bez záujmu korčulovania atd ... nieje čo hodnotiť ... dnes tam bolo len jedno mužstvo čo chcelo a to slovan ... kozičky sú v hustom lese a s takýmto výkonom by dostali aj od humenného 4:0 na zápasy. BUDÍČEK!!!
- 1.3.2024 - 21:06
- +2
- AquariusPP
- Musím povedať že som aj nahnevaní aj znechutení - vysvetlím.
Zápas sa začal výborne a bojovne. Po dosť krátkom čase rozhodcovia veľmi necitlivo až nepochopiteľne zasiahli do priebehu a dali slovanu dve presilovky. Slovan jednu využil a krátko na to aj ďalšiu po Svedbergovom zbytočnom vyhodení - stáva sa a bolo 0:2. Naším nešlo nič a vôbec sa nedarilo. Bohužial musím konštatovať že Bates si nevie sadnúť s týmto štýlom a namiesto neho mohol v pohode hrať Peresunko.
Stav 1:5 už vyplinul z celkového chcenia ale proste to nešlo. Slovan si pekne a skúsene postrážil náskok ktorý si vybudoval vďaka pruhovaným a zaslúžene vyhral - k výhre blahoželám.
Pozastavím sa nad rozhodcami - povedzte mi niekto prečo sa toto v našej lige deje? To chcú teraz Slovan tlačiť do prvej šestky? Lebo ak hej tak mi je úprimne ľúto BB a ZV. Ja si myslím že dnes Slovan nakopnúť nepotreboval a uhral by si výsledok aj sám. Takto sú zase len ľudia roztrpčení...
No uvidíme či vo ZV tie dva body dáme - rozhodne by mal tréner skončiť s experimentami a Batesa proste posadiť na tribúnu.
Na play off verím že zväz situáciu vidí a zavolá kvalitných rozhodcov zo zahraničia lebo slovenskí sú proste slabí bohužiaľ.
A k PP - ak naším takto zväzuje ruky prvé miesto tak možno stačí aj z druhého či tretieho ísť. Len nech je v hre opäť tá lahkosť.
- 1.3.2024 - 21:06
- +7
- NasHokej97
- A chceme po tomto zápase vôbec to 6. miesto ? Vyradiť Poprad by nemuselo byť zlé
Dnes od nás takmer bezchybný výkon. Zdobilo nás všetko v čom máme medzery. Disciplína, korčuľovanie, využívanie presiloviek, efektivita v zakončení a ani v obrane to nebolo vôbec zlé. Dnes sa nedá vyčítať takmer nič. Druhá formácia a hlavne Fominych skvelý zápas. Keď sa ešte vráti Ranford (prosím už nie k Pecararovi a ani k Poirierovi) a Minárik tak to môže byť ešte zaujimavé.
Po takomto výkone o to viac serie ten stratený bod (či dva) proti BB. Nič no získať z nasledujúcich 2 zápasoch 6 bodov a uvidíme čo z toho bude. Fakt som nečakal že budeme takto tesne v hre. - 1.3.2024 - 21:06
- +5
- Great!
- Úplne v pohode si viem predstavit, ze Slovan zakopne v NZ a matematický rébus vyrieši ešte predtým, než človek uchopí kalkulačky
Dnes pre Slovan ideálne výsledky v podstate na všetkých štadiónoch. Do boja o sestku je namočená ešte Nitra, konkurenti o postup ešte majú vzájomný zápas, Zvolen hrá s PP, ktorý musí. Vychádza mi to naozaj, plus minus tak, ze v pripade, ze Slovan ziska 6b, tak konečných 77 bude stačiť.
Uvidime, ako sa hovori, lopta je guľatá
Okrem iného sa dnes vyjasnilo aj to, ze Kosica skoncia na 4. a horšom mieste a Slovan sa tak s nimi nestretne v predkole, ani v prvom kole play off, to je v podstate tutovka.
- 1.3.2024 - 21:09
- +6
- pucoo
- Len doplním, že sa píše LOBDA...
- 1.3.2024 - 21:18
- +2
- omen
- dnes uplny nezvyk tejto sezony... Slovan vyhral nad prvym a dokonca dal 3 goly v presilovke Sice to uz nic nezmeni na tabulke... Poprad asi zostane prvy a Slovan tu sestku uz asi neda, ale tato anomalia potesi O to viac, ze si Poprad vazim, vzdy vedeli vychovat alebo priniest skvelych hracov I teraz sa mi velmi pacil Calof a z obrancov Turan Aj ked pri nom chapem, ze ze ho este nezavolali do repre, tam nemaju radi skoro cistych defenzivnych bekov Takych ma btw. Poprad viacero a sice to supera v konecnom dosledku boli, ale hokej sa vyvija trochu inym smerom A to co sa odohralo na zaver (kde poslali do bitky i skoro cely zapas nehrajuceho Bodnara) je uz uplne mimo Na strane Slovana bol pre mna muz zapasu Fominykh, dnes mu zapas fakt vysiel, ale i preto, ze mu drzim velmi palce aby sa nakopol Standartne dobre a isto i Godla a hlavne jemu vdacime, ze Slovan sa drzi Je az neuveritelne ako jeden hrac moze byt taky gamechanger Ale aby som len nechvalil, dnes som si uvedomil, ze taku slabu prvu utocnu trojicu Slovan v extralige asi ani nemal
- 1.3.2024 - 21:11
- +4
- Kuree
- však dobre ale váš #2 tam vyskakuje a potom sa tvári že jeho sa to netýka?
jasný signál aj do potenciálneho štvrťfinále
- 1.3.2024 - 21:40
- +1
- omen
- takze ked prehravate, aspon sa snazite zbit supera... vyborna taktika, hodna velkych muzstiev
- 1.3.2024 - 21:46
- +5
- Kuree
- sa naučil od Petráša za tak krátku dobu?
dnešná doba a ponímanie všetkého sa naozaj uberá zlým smerom keď ešte aj vyvolanie šarvátky v športe kde to je roky rokúce bežne beriete ako zlé (: - 1.3.2024 - 23:25
- +4
- omen
- takze ideme hodnotit hokej podla Petrasa? vtipne
a ked ty vnimas vyvolanie sarvatky (v sporte, kde to btw. nie je az tak bezne) ako nieco dobre... bohuzial sa nemame o com bavit Ja mam rad hokej, ktory je sice tvrdy, ale ferovy Predpokladam, ze ty by si bol fanusikom Vitaz Cechov, ktory sa netajili, ze sa chcu pobit v kazdom zapase - 1.3.2024 - 23:46
- +1
- PPPPoprad
- Gratulácia Slovanu, ja som sa vytešoval že by nám mohli padnúť do playoff a že to bude ľahký aj atraktívny súper v jednom, tak ma dnes vyviedli z omylu😀
Ku našim: hrali sme toľko, čo nám súper dovolil, v útoku to miestami bolo fajn, v prvej tretine som si vravel, že Bjalov útok musí s takouto hrou šupnúť aspoň tri góly, a nakoniec ani jeden nedali😀chýbala efektivita, k tomu dosť slabá obrana (Cardwell a Kotvan chýbajú, o to viac je vidno, ako zle hrajú Svedberg a Betker). Na konci boli naši očividne frustrovaní, netreba to dávať takto najavo, snáď sa to nebude opakovať.
Ak sa nám znova rozostrieľajú útočníci, tak to môže byť dobré, verím, že sa dokážeme vrátiť na víťaznú cestu
No a ešte dve nehokejové veci: čítam tu nejaké ponosy na našich divákov. Neviem koho diváci kričali vo vzájomných zápasoch sk*rvený Poprad (aj keď cirkus Slovan je tiež trápne, ale aspoň nie vulgárne). To len tak na porovnanie.
No a na záver: v poslednom čase sa tu dosť rieši téma MODov, podľa mňa je totálne mimo, ak v lajfke maže príspevky fanúšik/fanúšička jedného z tímov, to už sa nedá nazvať ani snahou o objektivitu.
- 1.3.2024 - 21:13
- +16
- maček
- každý mod má právo mazať príspevky fanúšika ktoréhokoľvek tímu, myslím, že znemožniť moderovanie zápasu klubu XY moderátorom, ktorý je fanúšikom klubu XY je programátorsky náročné a zároveň dosť kontraproduktívne, nakoľko práve moderátori zpomedzi fanúšikov zúčastnených klubov v zápase sú tí, ktorí sa v lajfke aj nachádzajú.....moderátori by mali byť "nad vecou" a vedieť zhodnotiť príspevky bez ohľadu na klubovú príslušnosť, ale sme len ľudia a ľudia robia aj chyby
...každopádne ak si myslíš, že niektorý mod svoju úlohu nezvláda, tak to kľudne oznám Romanovi, bude sa tým, dúfam, zaoberať.... - 2.3.2024 - 0:04
- +1
- patkof
- Takých je vela
- 2.3.2024 - 0:46
- 0
- maček
- nuž potom vytvor si svoj portál a nanominuj si modov podľa tvojho gusta....nič iné ti neviem poradiť....
- 2.3.2024 - 0:55
- +1
- LeonardoDavinChi
- Slovan lepší, Poprad v kŕči, rozhodcovia slabí. Nevadí, ide sa ďalej!
- 1.3.2024 - 21:16
- +5
- J4kuubbb
- Ta co, pokazili sme to sami. Ja stále nechápem ako naša obrana môže patriť k najlepším, ved to je do plaču. A ten stĺp nemá chybu na presilovke, nech radšej Vay je na modrej čiare a budem sa cítiť bezpečnejšie. Nejdem ani plakať na rozhodcoch, tu hovoria,že bezpečnosť hráča na ľade, ale keď začnú pískať jak mantaci, tak čo sa čaká. Tie 5min tresty je rozhodcovská robota. Mohli to pekne ukopat, ale čo už. V nedeľu dúfam aspoň bod 😄😄
- 1.3.2024 - 21:19
- +2
- Gerlach2655
- Je na nas deka o tom sa nebavme. Ak dostaneme prvy gol tak mame problem. Dneska boli najvacsim problemom za mna oslabovky ktore hrame strasne pasivne 4 stojaci tesne pred brankarom za ktorych ten nic nevidi. Dneska aj Adam nechytil nic navyse ale prehra urcite nejde na jeho vrub. Dalsi pruser je ze presilovky musi hrat svedberg a betker. Bates zatial uplne strateny,obavam sa ze ten sa uz nechyti.Ked bude fit tak cardwel miesto svedberga a peresunko miesto batesa...priatelia mame co robit aby sme sa do play off dostali s5 na vitaznu vlnu. Dneska potesili snad len pekne ciste bodycheky,slovan zapas aspon bolel ale to je slaba naplast. Tabulku neriesim pasek sa asi podari ale hlavne je aby sme zacali hrat konecne to co nas zdobilo inak bude zle...fandime falej
- 1.3.2024 - 21:30
- +2
- Captain
- Nóve Zamky
- 1.3.2024 - 21:31
- +1
- PopradskyInsider
- Mame to vo vlastnych rukach, na potvrdenie treba ziskat 2 b zo 6 b. Bez ohladu na to, ako to nakoniec po 50. kole dopadne, je dolezite, ze nemusime do predkola a pride ten potrebny vydych.
- 1.3.2024 - 21:32
- +1
- FanOfNorth
- alebo bod so snv, nie?
- 1.3.2024 - 21:34
- 0
- PopradskyInsider
- ano, ale hodnotim situaciu po 48. kole pred zapasmi 49.
- 1.3.2024 - 21:38
- +2
- NightPP
- Ako to vyzerá s Cardwellom a Kotvanom?
Až na PO alebo ešte stihnú aspoň zápas so Spišskou? - 2.3.2024 - 9:04
- 0
- Tatry7
- Vieš,že si ťa veľmi vážim ako diskutujúceho, ale keď sa takto bojuje o HISTORICKÝ USPECH pre PP hokej,ako posledné 3 zápasy,tak je to prosto bieda...Toto je úplne iné mužstvo ako to,ktoré poznáme!Po LM si písal,že pohoda,neviem,stále pohoda?Príde výdych a keď nepríde?A v play off budeme hrať toto?Neviem,prosto sa MK nepáči,že kde máme jedinečnú šancu niečo dokázať, tak sa pose... alebo ako to nazvať?!,Keď ty píšeš o vydychu
- 1.3.2024 - 21:41
- +2
- Fanusik21
- Ako nechápem prečo tak urputne sa tu rieši to prvé miesto??
Mňa vôbec neteší momentálna situácia a začína to trocha pripomínat minulý rok pre d predkolom PO a hlavne predkolo s NT!!
Malo vyhratých osobné súboje,bez dôrazu , agresivity,malo sa tlačíme do bránky,bez patričného pohybu ..
Keď chceme byť úspešní tak bez toho to nepôjde..
Ani prvé kolo sa neurobia..
Je otázne ale či máme dostatok hráčov na playoff hokej...
- 1.3.2024 - 21:54
- 0
- NightPP
- Nemyslím si že ide len o prvé miesto (aj keď premárniť takú šancu by bolo dosť zlé) no čo je u mňa dôležitejšie je to ako sa prezentujeme pred PO a že nie je zrovna najlepšie takto "nakopnúť" súperov aby si na nás verili.
- 2.3.2024 - 7:37
- 0
- Bizzaremifo
- Nerobme paniku, vieme ako vedia hrať..je tam teraz kríza aj herná aj výsledková..máme dva zápasy a už najbližší ukáže akú má tím psychickú odolnosť a či dokaze zvládnuť krízu
- 2.3.2024 - 8:47
- 0
- NightPP
- Nesnažím sa robiť paniku len poukázať na to, že asi tiež nie je na mieste zľahčovať výkon z posledných 5-6 zápasov.
Mne sa osobne zdá že to 1 miesto nám viac uškodilo ako pomohlo čo sa týka psychickej stránky.
Ale ako píšeš práve teraz sa ukáže ako sme na tom psychicky.
To je v PO veľmi dôležité. - 2.3.2024 - 9:02
- 0
- Gerlach2655
- Ja tiez nechcem robit paniku ale dost ma vyrusuje ze nas herne prehravali 11 zamky,10 mikulas aj 8 slovan,z tohto mam ja naozaj zly pocit, pritom vcera nemozem povedat ze sme sa nesnazili ale proste hra viazla ...chcem verit ze v tych ostavajucich 2 zapasoch ukazeme viac a hraci si zacnu zase verit
- 2.3.2024 - 16:11
- 0
- Tatry7
- Ono vieš,ak by sme boli tretí a strácali na to prvé miesto 5 bodov,tak to nik nerieši!Ale byť v pozícii ako my a doslova si PRVÚ REÁLNU TROFEJ V HSTÓRII KLUBU nechať utekať medzi prsty,je trošku fail, alebo?Kúpnu z toho nejaké prachy pre klub a budeme meno nášho klubu vyryté na Dzurilovi.Samozrejme že reálne to nič neznamená, ale keď vypadneme v prvom-druhom kole(stať sa môže všetko)a skončíme po ZČ druhí, tak budeme mať zasa raz .... a blbé poznámky od súperov.
- 2.3.2024 - 10:01
- +3
- Bizzaremifo
- A presne toto im možno podvedome zväzuje ruky..včera aj Calofovi nešlo, kazil prihrávky a všetko mu odskakovalo a to u neho teda nie je zvykom .. ešteže je Kukuča opäť vo forme
- 2.3.2024 - 14:09
- 0
- FanOfNorth
- bez jedinej nadavky
- 1.3.2024 - 21:35
- +3
- MaxSBA
- cirkus bol
- 1.3.2024 - 21:39
- 0
- omen
- nie, fakt sa drzali... a to boli momenty, kde sa to dalo ocakavat... bol len "cirkus Slovan", co ako pisal PPPPoprad "je tiež trápne, ale aspoň nie vulgárne" a dokonca za mna by som povedal, ze este sa da tolerovat
- 1.3.2024 - 21:40
- +5
- M4K3R
- Super, klobucik dole . Zacina sa tu nove era fandenia ?
- 1.3.2024 - 22:47
- +1
- cipulis
- Ako kde, v PP je to uz dlhsie s minimom nadavok.
- 1.3.2024 - 22:57
- +10
- Skiparkžembarok
- Nič sa nestalo, kríza prišla kríza odíde, toto mužstvo vyhralo 11 krát po sebe, aj so zámkami sme dostali doma 6 tku, už tu všetci kritizujete. To je nasmiech.
- 1.3.2024 - 21:41
- +4
- MichalMilan100
- POPRADSKÁ HANBA: To, že niesu schopný poslať do B-čka hráčov, ideme na titul sa dnes úplne prejavilo. Lepšie sedieť doma ako hrať a mať PRAX. Som zvedavý KOVAĽ , či ti stávka na jednu KARTU aj vyjde.
- 1.3.2024 - 21:42
- +4
- MaxSBA
-
- 1.3.2024 - 21:46
- +4
- Bizzaremifo
-
- 2.3.2024 - 8:49
- +2
- topska
- Pozri sa do kalendara
- 2.3.2024 - 14:21
- 0
- Ketchup_Boy#81
- Slovan nás jednoznačne prehral, malo sa oslavovať víťazstvo v ZČ a bol z toho len Česánekovo divadlo. Škoda, že sa to takto zvrhlo z našej strany. Slovan bude extrémne nebezpečný do play off, fakt tá hra bola veľmi dobrá
- 1.3.2024 - 21:55
- +3
- HC
- Radšej Slovanu ako Popradu v PO
- 1.3.2024 - 22:17
- +3
- alfikus
- Po dnešku nech hráči chodia kanálmi
- 1.3.2024 - 22:43
- +1
- cipulis
- poslednych 5 zapasov rovnaka hra, bez tlacenia sa do brany, v obrane chyby a iba odpalovanie pukov, dnes k tomu aj formacie dost zle poskladane, no som zvedavy ako zacnu hrat play off, uz nejako doklepat tie 2 zapasy a pripravit sa na vrchol sezony
- 1.3.2024 - 22:50
- +1
- RebelMemoryPP
- To zloženie útokov má dnes prekvapilo aj najviac aj keď po 3 prehrách možné znieť logicky..ale Zabor Bjalo Calof sa asi rozbíjať nemuselo..Bates asi narušil možnosti a skúšajú ho pred play-off správne zaradiť..čo viac ma trápi to je náš Kapitán..ten ale že ozaj nepomáha,nevie vystreliť a čo spraví zakázaných uvoľnení je neskutočne a k tomu nevie ani len prihrať na hokejky spoluhráčom..už nech je naspäť Kotvan. Cardwell..
- 1.3.2024 - 23:02
- +5
- Bizzaremifo
- Preto sedel v tretej tretine, hral veľmi zle..
- 2.3.2024 - 8:50
- 0
- forwardPP
- Až teraz sa ukázalo ako veľmi chýba Cardwell.
- 2.3.2024 - 9:22
- +2
- elnino3101
- Poprad: Poprad momentálne nehrá dobre, po príchode nového trénera momentálne najhoršia hra. Je to jedno ako skončia po ZC no pre klub je motivácia to vyhrať ( FO sa zíde ). Uvidíme v akej forme vkrocime do play off. Nech už to dopadne akokoľvek pre mňa je táto sezóna výborná a po dlhom čase som zažil radosť z hokeja. Verím že na budúcu sezónu si to Koval vysklada cez leto spolu s trénerom a budúca sezóna bude ešte lepšia a bude aj titul ....
- 1.3.2024 - 22:57
- 0
- Captain
- Jaj som si nevšimol že už skončila sezona
- 1.3.2024 - 23:18
- +4
- Great!
- Inak Oremus, zdá sa mi, že odkedy prebral Slovan, už to bude cez 20 zápasov. Takže slušná vzorka.
Neprehral s týmito drevákmi nikdy dvakrát po sebe v sérii. Častokrát to bolo na preskačku, alebo výhry/prehry v pomere 2/1.
To je celkom husársky kúsok, ktorý by mohol byť v PO sľubnou indíciou, najmä keď každú sériu môžu pravidelne začínať vonku. - 1.3.2024 - 23:58
- +2
- jozino
- Nasi by si mali vyčistiť hlavy a zacat hrat jednoduchšie. Ocividne posledny krok byva najtazsi, 3 zapasy sa trapime, ale mozeme si za to sami. V sanciach namiesto strely este zbytocna, casto nepresna, prihravka a je po akcii. Doteraz sme strielali a padalo to. Obrancovia jesnak kazda strela do prveho protihraca, nevieme urobit polkroka do strany aby sme hraca obstrelili, velmi chybaju Cardwell a Kotvan, snad budu čoskoro ok. Rozohravame v obrannom pasme riskantne... Svedberg na to aky je obor nehrá fyzicky vobec. Pri jeho postave mali superi inak lietat. A Dano mi vcera uplne pripominal Faba v poslednej sezone. Brutalne dejavu. Velmi chce, ale streli zluftuje, je precislenie, rovnako v druhej tretine ostal v strednom pasme stat s utocnikom pri mantineli, vzniklo precislenie a gol, este aj kapitan je, aj vyska ako Fabo..
- 2.3.2024 - 9:35
- +4
- gigi
- Som počul aj názor, že my Poprad sme predali zápas.
- 2.3.2024 - 10:10
- 0
- Bizzaremifo
- Určite
..asi od niekoho z tých 2-tisíc, čo tam včera boli prvý krát v sezóne
- 2.3.2024 - 14:11
- +3
- Tyna85
- Nakoniec ten Halák naozaj nepríde. A jeho zdôvodnenie mne osobne príde veľmi zvláštne.
- 2.3.2024 - 11:20
- 0
- Tip-Top
- Podla mna to Halak povedal veľmi pekne rozumne a slušne, presne podobným stylom sa mohol vyjadriť aj Oremus, teda nie sa novinarovi vykričať a vyplakať.
- 2.3.2024 - 11:58
- +2
- Tyna85
- Tak potom načo podpisoval keď nakoniec nechcel "rozbíjať kabínu a robiť dusno".
- 2.3.2024 - 12:21
- 0
- jozino
- Az po podpise prislo vyjadrenie Oremusa, ze nejakeho Halaka nepotrebuje
- 2.3.2024 - 12:48
- +2
- Tyna85
- Cize nechcel robiť 2ku aj keď neodohral ani jeden súťažný zápas v tejto sezóne.
- 2.3.2024 - 13:33
- 0
- jozino
- Halak nie je nejaky junior, ktory musi cakat na šancu aby si mohol zachytat v nasej lige. Urcite mal Oremus drzat zobak, mozno nechat 1-2 zapasy Halaka ako dvojku aby sa aklimatizoval a potom ho nechat chytat. Keby mu to neslo (o com v nasej lige pochybujem) potom by sa vratil Godla. Ale takto bez respektu sa vyjadriť k mozno najlepsiemu brankarovi akeho sme zatial mali... Som zvedavy v pripade vypadnutia Slovana, ci tu budete tiez tak obhajovat ze Halak bol vvlastne zbytočnosť
- 2.3.2024 - 14:30
- +1
- Tyna85
- Ale ja si myslím, že mal prísť a vyskúšať to. Veď aj Godla si potrebuje oddýchnuť. Nikde som nepísala, že je zbytočnosť. Mne to skôr prišlo tak, že ak nemá garantovanú jednotku tak to skúšať ani nebude.
Veď prestupové skončilo 15.2 ak by prešiel lekárskou prehliadkou tak už kľudne mohol mať oddchytane nejaké zápasy a vedelo by sa ako na tom je. Lebo síce nie je junior ale neodchytal ani jeden súťažný zápas a to sa vie podpísať na výkone.
A hlavne prestať dvíhať telefón a reagovať na správy, nie je zrovna profesionálny prístup. - 2.3.2024 - 15:45
- +1
- jozino
- Naco by tu chodil, ked Oremus uz vopred vyhlasil ze Godla bude jednotka bez ohladu na Halaka. Urcite pride na SVK lestit lavicku. Trosku sudnosti. Mohli sme byt radi, ze nasa liga by ziskala velke meno
- 2.3.2024 - 16:22
- +1
- Tyna85
- Ja som písala, že jeho vyjadrenie mi príde trošku divné, vzhľadom k tomu, že už keď kývol na ponuku Slovana vedel, že súťažný zápas ešte nehral. Čo dal ako dôvod, že nepríde lebo nehral a nechce tým rozbíjať kabínu.
Čiže keby dostal garanciu, že bude jednotka tak už je jedno, že súťažný zápas ešte nehral a že by tým teoreticky rozbil kabínu?
Nechápem tvojej reakcií. Lebo podľa tvojej logiky vlastne mu na úspechu tímu nezáleží ale len na tom či bude jednotka. - 2.3.2024 - 17:47
- 0
- jozino
- "Nechcel som spraviť dusnú atmosféru v šatni Slovana, predsa len tím bojuje o play-off a zrejme ho čaká predkolo. Viem, že Denis Godla je jasná jednotka a klub mu môže vďačiť za posun v tabuľke. Nechcel som rozbiť koncepciu mužstva, preto som zhodnotil, že bude lepšie, keď neprídem" ano, diplomaticky povedane, ze nepride robit dvojku, keďže Oremus by ho nechal sediet. Diplomacia - ta vec, ktora Oremusovi chyba
- 2.3.2024 - 19:13
- +1
- Urpiner16
- Nielen diplomacia chýba Oremusovi ale aj profesionalita na pozápasových komentároch pri interview za mikrofónom.Nepríjemne až zazeračky odpovedá na nepríjemné otázky alebo radšej tam pošle asistenta lebo má s tým problém normálne bez emócii z nadhľadu odpovedať.
- 2.3.2024 - 19:22
- +1
- Urpiner16
- Presne tak.Oremus trošku súdnosti by mal mať.Veď s Halákom mohli ísť kľudne aj na majstra.Totižto tá kvalita je obrovská.
- 2.3.2024 - 17:51
- +1
- omen
- nezachytil som, ze nejaky fanusik Slovana pisal o prichode Halaka ako zbytocnosti... ale som si skoro isty, ze ak Slovan vypadne, tak to nik (teda velka vacsina, ludia su i niekedy cudny) nebude vycitat Godlovi
- 2.3.2024 - 16:16
- 0