Diskusia: Majster odštartoval sezónu triumfom v Poprade
Úradujúci slovenský hokejový majster HC Slovan Bratislava odštartoval novú sezónu víťazne. V piatkovom súboji úvodného kola Tipos extraligy uspel na ľade HK Poprad 4:2.
"Belasí" vyhrali v Poprade po takmer dvanástich rokoch prvý súťažný zápas. Predtým sa im to podarilo 21. decembra 2010 výsledkom 5:4 po predĺžení.
HK Poprad - HC Slovan Bratislava 2:4 (0:0, 0:2, 2:2)
Góly: 58. Záborský (Yogan, Svitana), 60. Drgoň (Svitana, Záborský) - 27. Török (Šotek, Maier), 34. Haščák (Ackered, Pecararo), 46. Zigo (Beňo, Matoušek), 59. Haščák. Rozhodovali: Krajčík, Kalina - Tvrdoň, Hájnik, vylúčení: 4:8 na 2 min, presilovky: 1:1, oslabenia: 0:0, 3167 divákov.
Poprad: Peters - Drgoň, Meliško, Vainio, Kotvan, Bokroš, Brincko, Maroš Mešár - Záborský, Skokan, Svitana - Soberg, Bubela, Yogan - Kukuča, Paukovček, Petráš - Kundrik, Mlynarovič, Matej Paločko - Sokoli
Slovan Bratislava: Coreau - Ackered, Valach, Beňo, Gachulinec, Golian, Sersen, Maier - Haščák, Rapuzzi, Pecararo - Takáč, Minárik, Fominych - Matoušek, Zigo, Lukošík - Török, Preisinger, Šotek - Kukumberg
Poprad bol v úvode aktívnejší a vo 4. minúte mal prvú šancu zápasu Andrej Kukuča, no neprekonal brankára Jareda Coreaua. Domáci strelili v 15. minúte gól, no rozhodca ešte predtým prerušil hru pre vylúčenie Dávida Skokana. Slovan presilovú hru nedokázal využiť, preto ostal nerozhodný stav 0:0. Na konci prvej tretiny dostali aj "Kamzíci" možnosť hrať početnú výhodu, ktorú však predelila prestávka.
V úvode druhej časti dohrávali Popradčania presilovú hru, ale nepresadili sa. Po nej sa dostal do úniku hosťujúci Tomáš Matoušek, no brankár Anthony Peters chytil jeho strelu. "Belasí" otvorili skóre v 27. minúte po zakončení Tomáša Töröka, ktorému prihrával spoza bránky Alex Šotek. Hostia neskôr pridali v presilovej hre aj druhý gól po strele Marcela Haščáka.
Slovanisti začali lepšie aj v tretej tretine, keď sa v 46. minúte presadil Tomáš Zigo. Popradčania v ďalšom priebehu zvýšili aktivitu, ale stále nedokázali prekonať hosťujúceho brankára Coreaua. Domáci dostali pred koncom zápasu šancu v dvoch presilových hrách. "Kamzíci" počas druhej odvolali brankára Petersa a podarilo sa im znížiť po koncovke Tomáša Záborského. O minútu neskôr však Haščák strelou do prázdnej bránky upravil na 4:1 pre Slovan. Popradčania dostali ešte v úplnom závere príležitosť v početnej výhode 5 na 3, v ktorej skóroval Adam Drgoň.
hlasy trénerov zdroj hkpoprad.sk
Martin Hrnčár (tréner Popradu) - Prvá tretina bola z našej strany výborná, nepremenili sme šance. V druhej prebral taktovku Slovan a dali sme mu aj výhody presiloviek. Pred treťou sme si povedali, že máme o čo hrať, ale spravili sme chybu a Slovan ju potrestal. Za stavu 3:0 v závere sme dostali presilovku, ale mal som odvolať brankára skôr. Našou aktivitou sme si vybojovali ďalšie presilovky a tie sme využili, ale na vyrovnanie už neostal čas.
Ján Pardavý (tréner Slovana) - Na to, že to bol prvý zápas, bol výborný, stretli sa skvelé tímy. Prvá tretina bola vyrovnaná, v druhej sme dali gól a potom sme využili presilovku. V tretej sme dali gól na 3:0 a to tím upokojilo. Ten záver sme trochu pokazili, ale ustáli sme to.
- nigol
- Ani sa mi veriť nechce
- 16.9.2022 - 20:41
- +1
- Poprad_eskape
- To už bola sezóna? Či stále príprava? Trochu väčšie nasadenie som čakal. Slovan najprv vyčkával, potom dal góly a potom kontroloval. Gratulujem im.
Pri Poprade som zvedavý, ako to pôjde ďalej. Dnes to nemalo žiaden obraz, tam nie je veľmi čo hodnotiť. - 16.9.2022 - 20:42
- +5
- 32Westlund32
- Takú obranu to bude boj o top 6tku. Prvý útok neviditeľný,obrana katastrofa .Yogan ani som ho dneska nevidel Záborský detto 🤔
- 16.9.2022 - 20:43
- +3
- soli
- Prvý zápas, tak kľud
- 16.9.2022 - 20:47
- +11
- mar11
- Nie prvý zápas,kto videl prípravné zápasy, tak ho ten dnešný zápas neprekvapuje
- 16.9.2022 - 22:36
- 0
- maček
- Zápas sa mi veľmi páčil, lebo vytváral skvelú zvukovú kulisu k dokonalej livke.
Ďakujem zúčastneným, už ste mi chýbali.
Šecci.
- 16.9.2022 - 20:46
- +6
- DraciaTlama
- :srdiečko:
- 16.9.2022 - 20:52
- +1
- maček
- ešte máš pozdrav v lifke
- 16.9.2022 - 20:55
- 0
- DraciaTlama
- Nápodobne
- 16.9.2022 - 21:59
- +2
- Medvedjevegetarian
- Poprad dnes nič moc. Neviem neviem kedy sa takýmto prístupom dočkáme titulu. Možnože nikdy.
- 16.9.2022 - 20:49
- +1
- Kamzík18
- Asi rozhodlo aj to že slovan už má pár zápasov v CHL za sebou a my len nejaké prípravné ťukesy.. Ešte je skoro lámať palicu myslím že vieme to aj lepšie smerom dopredu, ale vzadu je to riadny chaos. Min 1 obrancu potrebujeme ale ako posilu nie doplnenie kádra. V drese Slovanu ma potešil mladý Sotek, rastie z neho dobrý hokejista
- 16.9.2022 - 20:50
- +4
- Medvedjevegetarian
- To áno obrana dnes veľká katastrofa. Veľmi chýbal brejcak.
- 16.9.2022 - 20:55
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- azzurri
- Potom si nezabudnite zvoliť hascaka za poslanca 😂
- 16.9.2022 - 20:53
- +10
- Bizzaremifo
- Dnes hral za PP dobre Bubela a Matej Palocko..ostatní budú musieť výrazne pridať
- 16.9.2022 - 20:55
- +3
- .Iceberg.
- Skokan + Svitana veľká bieda total hustý les ... miešanie pukov nepresné nahrávky no ... pomer plat / výkon ... ťažký luxus
- 16.9.2022 - 21:00
- +8
- TatranecPp
- Tak Skokan je tragédia a nečudujte sa on teraz má prioritu voľby.. čudovali by ste sa čo ten chlapec je stvára...
- 17.9.2022 - 5:15
- +3
- DraciaTlama
- Čo také stvára?
- 17.9.2022 - 6:04
- +1
- Prostars
- Jasné už je tu téma voľby.🤪🤪🤮 Vieš čo sa ťa spýtam takto verejne? Daj zostavu mužstva ktoré by ste chceli vy dve dážďovky aj s trenerskymi postami aby sme tento rok vyhrali titul. A som strašne zvedavý na tu odpoveď.
- 17.9.2022 - 6:16
- +10
- Bizzaremifo
- To je škoda reči toto, už včera na zimáku tie reči tiezfanusikov .. zle poskladaný tréner, slabý tréner, fronta v bufete, rolbar neoholeny, atď.. po prvom zápase a prvej prehre očakávam v nedeľu štandardných 1500 ľudí
- 17.9.2022 - 8:43
- +4
- mitoO
- zle poskladany trener
- 17.9.2022 - 13:22
- +4
- Bizzaremifo
-
riadne "fo pá"
..tak hádam ho rozoberu ešte a lepšie zložia
- 17.9.2022 - 13:34
- +1
- topska
- V hokejke to tiez ficalo roky lepsie, teraz je to brutal pomale
- 17.9.2022 - 17:07
- 0
- Bizzaremifo
- To som im už hovoril počas prípravy...čapovať nápoje do tvojho osobného pohára??? ..to kde sme? Fajn, že su kelimky zálohované, ale je nemysliteľné, aby nemali predcapovane..minule som mal tri poháre a ona ich normálne zobrala a začala čapovať, netušil som ktorý je môj a ktorý kamošov
...veď to je na hlavu a preto to aj trvá tak dlho v tých radoch a to vôbec nehovorím o nejakej hygiene, atd... Včera som už ani do fronty radšej nešiel, umývali tie poháre?
- 17.9.2022 - 20:43
- +2
- Ochránca Svätyne
- TatranecPP, nevymyslaj si, Davo nema ziadnu prioritu volby. Skôr sa treba opytat, co stvaraju isti hraci po kariere (Skovir, Roman Tomas atd) a ci sa len nahodou nesnazia dostat k zarobkom, tam kde su najväcsie moznosti (cez Smerohlas a popradskeho "kapitana"). Takze su tu ini hokejisti, ktori nieco stvaraju, Davo to urcite nie je.
- 17.9.2022 - 10:18
- +6
- topska
- Teraz nejdem absolutne riesit koho budem volit alebo nie ale tak mat v zastupitelstve seftrenera mladeze asi nemoze byt z pohladu konkretneho klubu a hokeja v meste na skodu
- 17.9.2022 - 15:54
- 0
- Nerkio
- V Nitre zasa kandiduje Svarny
- 17.9.2022 - 16:11
- 0
- topska
- Nevidim v tom problem, ja budem len rad ak v mestskych zastupitelstvach budeme mat ludi ktori sa budu aktivne podielat na rozvoji pohybovych schopnosti nie len mladeze
- 17.9.2022 - 16:15
- +1
- Nerkio
- Tiež s tým súhlasím .Ak má hokejista aj schopnosti na tuto pozíciu .Napríklad Stumpel bol pán hokejista ale ….Svarny je určite oveľa lepšia voľba
- 17.9.2022 - 16:34
- +1
- DraciaTlama
- Stumpel. Ten sa zdiskreditoval pekne....
- 17.9.2022 - 17:08
- +2
- Nerkio
- Tak on veľa rozumu podľa vyjadrení nepobral …
- 17.9.2022 - 17:12
- +1
- ZOOMER
- Vo vela veciach nevidis problem,potom to tka vsetko vyzera vlastne.
Pro hraci sa nemaju co miesat do politiky a podobnych veci,akoze mozu,ale nech si vyberu jedno alebo druhe.
Ja niesom zastancom ani Vosvrdu,robi agenta a hraje este? Je to normalne? Sustredi sa na hlavnu robotu ktoru ma? Aka je teda vlastne jeho robota hlavna agent alebo hokejista?
Je to chore... Tu si uz kazdy moze robit co chce,hokejisti urobia 40 bodov z 30 zapasov v nasej lige,su v povedomi ludi a hned im daju hlasy,ved to je chore a este tebe sa cudujem ze to podporujes...
Len hrabat a hrabat - 17.9.2022 - 17:39
- +2
- omen
- aj ty studujes a zaroven zarabas viac ako tvoji ucitelia... Sustredis sa na hlavnu robotu ktoru mas? len hrabat a hrabat
- 17.9.2022 - 17:55
- +4
- ZOOMER
- Si precitaj este raz ako som to vtedy napisal a mozno ti to v tej bratislavskej hlavicke pipne.
- 17.9.2022 - 17:57
- 0
- omen
- myslim, ze ti to vtedy vymazali... ale ked to najdes, kludne to skopiruj, nech si to moja bratislavska hlavicka precita
- 17.9.2022 - 18:14
- +3
- ZOOMER
- Oni to fakt vymazali,ale ty si tam tiez nieco pisal v tom case,takze by si si to mal pamatat
- 17.9.2022 - 18:30
- 0
- topska
- Aha takze ja ked v tom nevidim problem tak to potom tak u nas vyzera...Chlape ty sa uz zamysli nad tym co tu predvadzas a neprovokuj stale.
- 17.9.2022 - 18:56
- +1
- topska
- Hraci sa nemaju miesat do politiky...Takze vsade vo svete je to normalne ze pomahaju doma v ramci svojej komunity, riesia na lokalnej urovni sport a podobne veci ale nie, u nas je to zleeee...
- 17.9.2022 - 18:59
- +3
- DraciaTlama
- Topska klud.
Samozrejme, ze mas pravdu.
Jednak im hra do karata vseobecna znamost a pokial obcan tejto republiky pslna zakonne poziadavky na kandidaturu tak moze kandidovat kazdy. Pokial Skokan a Hascak preukazu okrem hokejoveho umu aj cit pre spravu veci verejnych, lebo o tom politk aje, tak je to ich plus.
Tyka sa aj Svarneho ktory kandiduje v Nitre.
Kiezby sme ako obcani aboli anagzovanejsi pri sprave veci verejnych a nekoncilo to pri klavesnici pocitaca.
Pokial to niekto bude pouzivat v ramci akomuniakci ena nich ad hominem, s tym ty a ani ja nic neurobime, to hlavne vypoveda o tom kto tak komunikuje.
- 17.9.2022 - 19:07
- +1
- topska
- No ved presne, nechapem preco prave oni maju ukoncit v takom pripade karieru ale ucitel, obchodny predajca, trener tanca, banik, pravnik, lekar a ja neviem kto nie...
- 17.9.2022 - 19:15
- +1
- DraciaTlama
- ...iba kŕmiš trolla. Rozumieš
Kašli na neho, on za Tvoj čas nestojí. - 17.9.2022 - 19:18
- +3
- ZOOMER
- Precitaj PROSIM TA ESTE RAZ CO SOM NAPISAL alebo ti radsej pomozem.
"akoze mozu,ale nech si vyberu jedno alebo druhe." - 17.9.2022 - 19:10
- 0
- topska
- A cim sa budu zivit? Akoze maju teraz vsetci poslanci v meste alebo na dedine nechat svoju robotu a brat tam par eur za to ze robia poslancov? No tak to by som chcel vidiet kto by to robil. Cize nevadi ze vsetci ini poslanci maju svoju robotu ale prave hokejisti alebo sportovci maju skoncit karieru...
- 17.9.2022 - 19:14
- +2
- ZOOMER
- A kto pise ze z coho maju zit poslanci? Ja pisem o tom ze je pre mna nevhodne ak hokejisti su aj poslanci a sedia na 2 stolickach. Tu nejde o poslancov samotnych.
- 17.9.2022 - 21:16
- +1
- topska
- Vsetci poslanci sedia na dvoch miestach lebo z 300 eur nezarobia. A x hokejistov robi aj ine veci okrem hokeja. Robit poslanca je vec na volny cas. Viem ze si mi pisal ze hokejisti to nestihaju. Ver ze poslancov robi ovela viac ludi ktori venuju svojej robote viac casu ako hokejisti. Ja proste nesuhlasim ze prave hokejisti to nesmu robit. Prave oni. Lebo vsetci sedia na dvoch stolickach, ale ved to mozno nevies. Lebo byt poslancom tak to ta nema sancu uzivit. Ved tebe to moze byt absolutne jedno co hokejista robi vo volnom case a duplom ak ide robit nieco kde sa da pomahat. Jednoducho tomu nerozumiem co tu tvrdis.
- 17.9.2022 - 22:32
- +1
- bigi
- Tu zasemotas 5cez9 ty. Vsetci poslanci maju svoju robotu a podlancovanie je na vyse
- 18.9.2022 - 11:01
- +1
- bigi
- Svojim sposobom ma pravdu. Ciste teoreticky budu zvoleny. Aka bude ich ucast na zastupitelste popripade v komisiach? Ked budu mat zapasy atd... A to taky hascak hra v BA.
A zase neplet pracu pre komunitu a politiku. Je tost rozdiel naprv v tom ze oraca pre komunitu je zvycajne zadarmo popripade do toho este investuju svoje peniaze. V politike dostavaju peniaze. - 18.9.2022 - 10:59
- 0
- Mato-Mi
- Vidis, aj to su vydobytky demokracie, ze si kazdy moze robit, co chce. Ak je to v medziach zakona. Ak bude Vosvec chytat tak ako vcera a bude mat uspesnost zakrokov cez 93%, nech robi aj masera cinskych prasiat.
Ak by mali jeho sportove vykony doplacat na to, ze robi agenta hracom, stale je to len na nom. A pripadne aj nasom vedeni, ci s nim rozviazu zmluvu, alebo nie.
Ale Omen to vystihol svojim prispevkom. - 17.9.2022 - 19:41
- +3
- ZOOMER
- To mas pravdu,ale ja si myslim ze v tomto pripade si toto Vosved moze dovolit len na Slovensku a toto by mu doma nepreslo,moj nazor
- 17.9.2022 - 21:18
- +1
- ZOOMER
- *Vosvec
- 17.9.2022 - 21:18
- 0
- topska
- Ale to nam moze byt jedno nie? Je to jeho vec a jeho zamestnavatela. Doma chytat aj tak nechcel, on je doma uz tu.
- 17.9.2022 - 22:34
- +1
- TatranecPp
- Topska prvý krát súhlasím s tebou...Tak stačí zájsť na zimak a opýtať sa trebárs aj obyčajného rolbara na chovanie nášho srdciara...
- 17.9.2022 - 16:39
- 0
- topska
- Nemam dovod to riesit, ja ked som nieco potreboval tak som to vzdy pre marketingove ucely ziskal. Ja som s nim nikdy problem nemal a ani som nemal kedy mat a preco. Ani tu som to neriesil
- 17.9.2022 - 16:44
- 0
- Ochránca Svätyne
- Ale ty si napisal o Davovi klamstvo, ze ma prioritu volby. No nema, on sa len snazi svojim menom pomôct ku zmene, nic viac. Prioritu to maju isti dalsi hokejisti, ktori uz maju po kariere, ako napr. seftrener mladeze. Lenze na rozdiel od Dava su oni bud hlupi, neinformovani alebo su bez chrbtovej kosti. David hlupy nie je a zaujima sa o dianie vo svete a v nasom meste. Jeho prchka povaha atd je v tomto pripade irelevantna.
- 18.9.2022 - 11:06
- +1
- tristan
- Seftrener mládeže je z titulu, že ho tam pan primátor dosadil. Bude podržataška aj ak sa dostane do zastupiteľstva
- 17.9.2022 - 17:05
- +1
- topska
- ja som pisal vseobecne
- 17.9.2022 - 17:07
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Rolba
- Suvisi to s klubom a clanok na tuto temu tu zatiaľ nie je
- 16.9.2022 - 21:16
- 0
- -BBB-
- Este raz, co to ma zo zapasom? V zasade uz si odpovedal... Vysledok vies aky bol? Ci se len cely zapas cakal ako to tu nakopirujes?? Hruby je alibista a mna nasral...
- 16.9.2022 - 21:29
- +3
- Poprad_eskape
- Ale tak sme to riešili, neslovanisti, Slovanisti v iných diskusiách. Ja viem, že nie vždy sa dá všetko sledovať, ale tak nemusí to byť všade. PP-SBA bola slušná LIVE, relatívne k zápasu, aj tu to tak vyzerá, že tu nebudú zbytočné emócie. Ten postoj Hrubého neobhajujem, zaradil sa do celkom početnej skupiny v hokejovom hnutí na Slovensku. Postupne sa záujem o hokej bude v ľuďoch vytrácať.
- 16.9.2022 - 21:41
- +1
- Endstand
- Chlapci z fanklubu som zvedavý ak hascak dôjde do PP jak mu budú ešte fandiť … viac fandiť našim a menej riešiť súpera …
Inak prvá tretina za mňa fajn zvyšok bieda - 16.9.2022 - 21:04
- +7
- ŠKP
- Nerobil by som dnes z toho tragédiu. Slovan je na ligu lepšie pripravený. O takých súperoch čo mali v príprave môžme snívať. Prvých 10 minút bolo z našej strany dobrých. Neviem kto to z našich netrafil prázdnu bránu. Mohlo byť 1:0 a iný zápas. Potom sa Slovan postupne dostal do tempa a väčšinu zápasu bol lepším mužstvom. Na konci potešili využite presilovky a gól Záborského. V nedeľu očakávam zodpovedný prístup od každého a víťazstvo.
- 16.9.2022 - 21:07
- +6
- lukiasko
- Slovan hral bez MacKenzieho, Harrisa... To bola šanca zabodovať... Môžme poďakovať, že nam v závere darovali presilovky lebo by sme ani gól nedali. Musíme sa ale že extrémne zlepšiť. Za mňa treba rýchlo obrancu a dajme hrať Valiguru.
Pozitívum oslabovka Paukovček+Petráš môže fungovať... - 16.9.2022 - 21:19
- +3
- omen
- par otazok na popradskych fanusikov:
1. preco ste dnes nedali skoro ziadnu sancu mladikom? mohol sa vam niekto odmenit tak ako Sotek krasnou prihravkou
2. uz chapete preco Yogana v Slovane po minulej sezone uz nechceli?
3. dnes nastupil iny Peters ako v priprave, kde ste ho viaceri odpisovali?
4. to vas Pardavy musi ucit ako vyuzivat presilovky 5 proti 4? alebo to budete vzdy riesit odvolavanim brankara?
no dobre... nezabijte ma... mam dobru naladu, lebo som dnes fakt vyhru necakal (ak mod uzna, ze som prekrocil hranicu, prosim vymazte to)
Co sa tyka Slovana, ukazuje sa, ze uz sa hra domaca sutaz... Hascak dava goly, Coreau je zrazu rychly, presilovky sa daju i vyuzit... Podla i ostatnych zapasov to vsak vyzera tak, ze liga bude este vyrovnanejsia ako minuly rok, Poprad tiez pojde este lepsie Takze aj ked to nebol najlepsi hokej, malo to napatie a to je dobre - 16.9.2022 - 21:12
- +8
- Poprad_eskape
- 1. Taký Valigura by si za prípravu určite zaslúžil miesto v zostave
2. Yogan v rámci toho, čo dnes predvádzali popradskí útočníci podľa mňa ok, len ten jeho útok bol celý taký, že každý sám na seba, aj on, aj Bubela a Soberg tam tiež nepasuje.
3. Dnes Peters veľmi dobre.
4. Presilovky pokračujú z minulej sezóny, strašne veľa myšlienok a žiaden skutok. Keď už o nič nešlo, akoby im rozviazalo ruky a už aj strieľali. Tam je to v hlavách, tam by nepomohol ani presilovkový mág Pardavý
A to napätie tam bolo také polovičné do stavu 0:2. Odvtedy si to Slovan bez problémov kontroloval a o výsledku už nik z oboch mužstiev na ľade nepochyboval. - 16.9.2022 - 21:35
- +4
- NasHokej97
- Keď budeme na tom ako podobne ako Nitra čo sa týka nasadzovania mladíkov (samozrejme v zdravej miere), tak vtedy nech píšeme súperom o šanciam mladíkom
Kuko inak dneska koľko hral ?
- 16.9.2022 - 22:07
- +8
- omen
- nestava sa casto, ze mladici hraju viac v Slovane ako u supera... a ktohovie ci sa to vobec bude opakovat, tak mi nekaz radost
inac pred Nitrou klubuk dole, vyzera to tak, ze i tuto sezonu si ide svoje - 16.9.2022 - 22:10
- +5
- Rapkáčik43
- Dnes dobre Bubela a aj Peters. Zbytok je škoda hodnotiť….
- 16.9.2022 - 21:19
- +3
- gta98
- Na prvy zapas sezony to bol dobry hokej, uvodna tretina mala slusne tempo a oba celky hrali vyssi standard. Skoda pre nas, ze nasa druha tretina vyzerala tak ako vyzera odjakziva.. slabo. Slovan si len dalej hral tempo z prvej tretiny a stacilo to na nase polavenie, Peters dnes odchytal dobry zapas a dost nas v druhej tretine podrzal, tam mohlo by aj 0:4 a nie 0:2. Slovan dnes zasluzene vyhral, boli lepsi.
Od nas sa mi pacil Bubela, mal vyborny pohyb a zaroven celkom dobre dokazal v rychlosti kontrolovat puk, dost hracov nevie zaroven drzat puk a korculovat. Snad mu to vydrzi. Zaborsky mi prisiel taky lenivy na kroku, urcite by to slo aj rychlejsie, musi pridat, tak isto aj Pinci, keby korculovali ako Bubela, boli by ovela nebezpecnejsi, ruky maju lepsie.
Z obrany sa mi celkom pozdaval ten Fin, naopak, Kotvan tiez pomaly ako Sersen, cakal som od neho vacsiu rychlost.. prave tym setrenim na tempe sme dnes dost stracali z hry. Tiez sa mi pacil Petras, hral dobre na svoje moznosti. Trener musi zabrat na tych presilovkach, #67 nech len pekne ostane na RW a striela, odtial je nebezpecny, ked je tam Pinci, tak to spomaluje, lebo nemoze palit z prvej, mal by ist na LW podla mna.
A este sa pristavim pri fans Slovana, takto si predstavujem vyjazd, slusne si fandili svojim a na tie sproste vykriky od niektorych opilcov reagovali superaj ja dakujem, pokojne dojdite aj nabuduce. Gratulujem este raz, dnes zasluzene beriete 3b. No a my si podme spravit chut na mojom "oblubenom" superovi v nedelu
- 16.9.2022 - 21:34
- +18
- Byron
- Gta pekne si to zhodnotil. Je to prvé kolo veď o nič ozaj nejde a hlavne treba zobrať do úvahy aj prípravné zápasy a tie mal Slovan oproti ostatným niekde inde. Poprad bude za pár zápasov určite v hornej časti tabuľky.
- 16.9.2022 - 22:02
- +6
- gta98
- Ja by som to tak tragicky nevidel ako pisu niektori od nas, bolo vidiet, ze dnes sme hrali proti obhajcovi titulu, pacili ste sa mi dnes najviac v obrane. Silu mame, len nejake tie vitazstva uz musime pozbierat, nech na nas nepadne deka
- 16.9.2022 - 22:30
- +6
- Smalix
- Čo sa týka výjazdu Slovana, boli tam štyria mladí chalani, ktorí išli hneď z Brna, zo zápasu Kometa - Vary 😀 som rád, že nespravili hanbu 😆
- 17.9.2022 - 10:10
- +1
- Bizzaremifo
- Tých BA fanúšikov bolo po štadióne roztrúsených viac, snáď sa im páčila aj kultúra, nielen víťazstvo
- 17.9.2022 - 13:38
- 0
- ŠKP
- Atmosféra od zaciatku veľmi dobrá a žičlivá. Fanklub išiel veľmi dobre a pridali sa aj tribúny. Chýbal tomu len náš prvý gól a bolo by to ešte lepšie. Také návštevy by mali byť samozrejmosťou ak to chceme niekam všetci spolu dotiahnuť.
- 17.9.2022 - 15:43
- +2
- Bielomokry
- Ten obranca c.6 je asi srandista, pri prvom gole spred brany bol na modrej ciare, pri tretom gole z brankoviska dokonca na cervenej ciare
No a Kotvan ked neda hascakovi hokejku do strely na presilovke tak co sa asi stane...
Ked je Brejcak out tak nam treba asi tak 3 obrancov. - 16.9.2022 - 21:36
- 0
- Mario zlemije
- Slovan : Vyhral už na začiatku pri vhodenom buly. Na prvú formáciu naformátoval prdak matusekovcov a bolo vystarane.
Yogan Bubela Soberg podstatne lepšie ale brankár slovana skoro bez práce. Nebyť Petersa v bránke tak ti piati slovanisti vo fanklubu by kričali deeeeesat .
Ináč prečo Poprad začína hrať posledných 5minut v tretej tretine ? To iste sa dialo aj na tatranskom pohári. Potrebujeme vyhrávať nie na konci zápasu chytať zajaca za chvost.
Jedine negatíva Popradu , dajte nám trénera. - 16.9.2022 - 21:42
- +4
- Poprad_eskape
- Lebo tých posledných 5 minút v tretej tretine má súper trojgólový náskok, polovica jeho hráčov je v sprche a druhá už v autobuse na ceste domov
- 16.9.2022 - 21:45
- +13
- azzurri
- Tiež si myslim že ten vás tréner lepšie rozpráva pri prenose v štúdiu ako trénuje.som pozeral zápas ale cakal som viac najmä čo sa týka do ofenzívy.ste mali hrať svoje a pustiť sa do nich a nie vyčkávať vzadu.neviem čo ten vás tréner chce vlastne hrať
- 16.9.2022 - 21:48
- +4
- NasHokej97
- Ste začali hrať lebo ste mali jedného, dvoch, vlastne dokonca aj troch hráčov viac na ľade ako Slovan
- 16.9.2022 - 21:49
- +7
- NasHokej97
- Dobrý začiatok, o to viac proti Popradu. Prvá tretina o kúsok lepší Poprad. Druhá tretina jasne pre Slovan. Poprad môže ďakovať Petersovi že to nebolo o viac. V tretej, hlavne po gole na 3:0, sa už viac menej dohrávalo. Škoda akurát toho záveru.
Coreau OK. Síce goly zase po presunoch, ale tie by moc brankárov nechytilo.
V obranne sa mi páčil Ackered. Zdá sa že konečne budeme mať kvalitného ofenzívneho obrancu. Poztívne tiež bolo že sme dnes vôbec necítili absenciu MacKenzieho. V útoku sa mi veľmi páčil Minárik a 4. útok. Šotek krásna asistencia. Keď sa vrátia Harris a Kytnár, tak by to mohlo byť dobré.
Príjemne prekvapili naše presilovky. V CHL sme sa ani nedostali do pásma, a dneska sme ich zahrali okrem poslednej dobre.
Za Poprad dobre Peters. Yogan tam z vašich útočníkov ukázal popri Bubelovi najviac, ale tiež zrovna nehviezdil. Som zvedavý na Záborského či niečo ukáže herne, alebo to bude taký hráč že bude mať 1+1 a ledva bude človek vedieť že hral. - 16.9.2022 - 21:54
- +10
- Deividson.
- Celkom pekné dresy.
- 16.9.2022 - 22:21
- +3
- petto81
- Prepacte chalani z Popradu ale velke sklamanie.
- 16.9.2022 - 22:30
- +2
- Prostars
- Na prvý zápas v sezóne celkom dobrý hokej. Dnes dosť záležalo na tom kto sa presadí ako prvý a bol to super čo mu dalo pokoj na hokejkach. Je tu dosť kritiky na našich ale ja som to až tak zle nevidel. Škoda bolo faulu Skokana pri tom ako sme dali prvý gól,osobné som ten zákrok nezachytil ale v každom prípade ten zápas by mal určite inakší dej. Ja nejdem kritizovať našich akurát pogratulujem súperovi k 3 bodom.
- 16.9.2022 - 22:36
- +6
- Ketchup_Boy#81
- Veru, faul to bol. Hokejka bola v tvári, ale sa mi páčilo ako Slovanista hral ďalej a nepustil hokejku a rukavice ako X hráčov hneď keď len zacítia ako preletí hokejka okolo tváre. Skôr môže mrzieť tá Yoganova nepochopiteľne nevyužitá šanca v 1 tretine keď mal celú bránu voľnú ale on trafil brankára do betónu pri druhej tyčke 😄 ale veru, páči sa mi prístup že načo hneď hejtovať. Slovan si to uhral ako sa má hrať von a zaslúžene berie body.
- 16.9.2022 - 23:00
- +9
- Prostars
- Ja som ako píšem ten zákrok nezachytil ale hneď na to ako Davo išiel bez slov na trestnú bez protestov tak som si pomyslel že ten faul tam zrejme určite bol,na druhej strane akcia to bola krásna. Hejtovat ozaj nemá zmysel,skôr by som ocenil hru súpera,nám nevyšli presilovky v kľúčových momentoch až na konci zápasu a naopak oni to v presilovke zlomili na svoju stranu. Zaujímalo by ma či dnešný zlomený rekord má v našej lige podobu v podaní iných mužstiev,lebo teda od roku 2010 doma neprehrat zo Slovanom do roku 2023 je teda klobúk dole,aj napriek tomu že pár rokov bol Slovan mimo našej ligy,je to zaujímavý kúsok od kamzíkov a je škoda pre toto prvé kolo sezóny že sa to zlomilo zrovna teraz keď ešte to nie je až tak podstatne. No jedným dychom musím uznať že tých zvyšných 3 legionárov nám proste treba,2 do obrany a 1 do útoku a nie že doplnenie ale posilnenie,no to už nie je o hráčov na ktorých je hejt ale na vedení.
- 17.9.2022 - 1:01
- +2
- Prostars
- Samozrejme 2022,nejak mi to prepisalo samo a nepostrehol som to.
- 17.9.2022 - 1:05
- 0
- poprader
- Nič v zlom ale naše presilovky stoja za starú belu už aspoň posledných šesť sedem rokov a žiadny kľúčovy moment som v nich nevidel, možno keby dali gól v prvej tretine ináč to vyzerá, ale je to bieda z našej strany.
- 17.9.2022 - 1:08
- +1
- Prostars
- Ale ja som to predsa aj spomenul že išlo o prvý gól kto ho dá a mali sme na to v rámci presilovky možnosti. Áno súhlasím,s Krotakom alebo Kulhom a jedným časom aj Hvilom tie presilovky šli a posledné aj s hakym,ale predsa len musím povedať že Paťo 71 našej presilovej hre viac škodí ako pomáha aj keď sa veľmi snaží. Práve preto nám treba niekoho čo ho bude vedieť nahradiť na pozícii rozohrávky a Paťo musí byť zakončovateľ. A teda že strelu má hádam nikto nepochybuje. Akurát že on nemá rozohrávať ale zakoncovat.
- 17.9.2022 - 2:30
- +4
- Robertking
- Nuž prehrali sme, opäť Haščák ukázal kde je jeho sila. (Tam kde platia) osobné ho už v Poprade nechcem vidieť. Rozhodcovia opäť slabo, bez ohľadu na klubovú príslušnosť. Herná prax nám chýba, príprava stála za starú Belu. No nič, v nedeľu poďme na Nitru.
- 16.9.2022 - 23:00
- +2
- patkof
- Skokan a Svitana budíček
- 17.9.2022 - 0:04
- +6
- jozino
- akoze vazne?
- 17.9.2022 - 12:17
- +1
- gta98
- V PP bola vcera najvyssia navsteva kola
- 17.9.2022 - 0:57
- +1
- Prostars
- U nás keď sú vysoké návštevy prevažne prehráme.🤪
- 17.9.2022 - 1:05
- +4
- Nixon
- Bolo proste vidiet rozdiel medzi PP a BA, BA lepsia a. s ptehladom, gratzjem im k vyhre. My mame prvy sutazny zapas za sebou a uz sa treba len zlepsovat. Slovan v lepsom tempe aj zasluhou lepsej pripravy. skvalitnejsimi teamami, turnaj, liga majstrov. Netreba z toho robit tragediu ale ani podcenovat. Predsa, hralo sa o 3 body a kazdy bod je dobry.
- 17.9.2022 - 9:11
- +1
- Turky39Pp
- Včera hral veľmi dobre Vainio ten bol všade on bude posila to Kotvan slabšie dobre hrali Paukovček, Palocko, Petras ten aj vybojoval presilovku ja by som dal do zostavy Valiguru v príprave hral skvelé je mladý je náš odchovanec a nebude špekulovať prihravkami a v útoku s Bubelom a Yoganom už hral tam by mu to mohlo pasovať. Včera veľmi dobre zachytil aj Peters ten bude opora
- 17.9.2022 - 11:14
- +5
- granlund84
- Na Popradské, postcovidove a spoločenské pomery veľmi slušná návšteva ;-)
- 17.9.2022 - 11:51
- +4
- jozino
- Prva tretina velmi pekny hokej z oboch stran, mali sme aj sance, nevyuzili. Slovan sa po 1. gole uz nikam nehrnul a po druhom uz len kontroloval. Nasi sa snazili, ale efektivita marna. Velke plus za vcera by som dal Vainiovi - skusenosi z Liigy bolo vidno, ked uz videl ze nestihne utocnika odstavit od strely, aspon ho nepustil k dorazkam. Kotvan skusenosti OK, ale rychlostne to terno nebolo, hlavne oproti Takacovi.
1. lajna po par zapasoch ked sa zohra moze top v celej lige.
Do 2. lajny potrebujeme centra. Bubela na to nema, vela situacii riesi sam, prilis sa hra s pukom a straca ciste puky. Soberg s vcera snazil, ale uroven Yogana nedosahuje. Ten je chudak v tej formacii strateny.
Pri vypadku Breja nam treba 1-2 obrancov (aspon priemernych) lebo Vainio vcera z ladu snad ani neschadzal.
Oslabovky - pacila sa mi obetavos a bojovnost, presilovky vcera tragedia - Skokan na modrej bol fail, nevedl com ma robit, brzdil to cele. Rovnako ked budeme mat na presilovky Paukovceka s Bubelom, vela golov z toho asi nebude.
PS: poprosim info od tych, co zapas sledovali v TV
1) preco neplatil nas 1. gol a Skokan isiel na trestnu - na zimaku to chapal malokto
2) nepadol 1. gol Slovana z offidu? Z tribuny to vyzeralo na offside. - 17.9.2022 - 11:54
- +2
- gta98
- Podla mna je este skoro tvrdit, ze Yogan je strateny v tej formacii, mne sa aj Soberg vcera pozdaval. Ja by som len vymenil Bubelu s Yoganom, nech ide na centra. A hej, potrebujeme este dvoch obrancov, jeden za Breja a druheho ako posilu, lebo to nebude dobre v tej obrane inak. Staci, ze sa este jeden bek zrani a uz to bude ozaj zle. V utoku zatial podla mna sme na tom dobre, vcera hral Slovan fakt paradne v obrane, este silu ukazeme.
- 17.9.2022 - 12:29
- +2
- jozino
- Zo Soberga mam zatial take pocity kadejake, aj v ramci pripravy ma nejako nepresvedcil ze by mal byt jeden z lidrov ofenzivy. Yogi je v tej lajne jednoznacne najlepsi, sam mal vcera 2 goly na hokejke - 1x v prvej tretine sa splasil a namiesto golu do poloprazdnej branky trafil brankara a druhy pokus o klucku ked uz mal strielat, myslim 2. tretina to bola
- 17.9.2022 - 20:33
- +1
- omen
- Yogan je dobry hrac, ale na to zahadzovanie sanci od neho si jednoducho budete musiat asi zvyknut
- 17.9.2022 - 20:40
- +1
- DraciaTlama
- Doteraz neviem, ci som "rada" ze Yogan odisiel zo Slovana.
Alebo ci mi to nevadi.
- 17.9.2022 - 20:44
- +3
- jozino
- aj v priprave, resp Tatranskom pohrari mal par vybornych sanci a triafal tycky, alebo velmi tesne vedla branky. Ale urcite najde musku a zacne sypat. koniec koncov, u Vas mal minulu sezone viac ako bod na zapas. Myslim, ze na PP pomery je taky hraco do 2. utoku ozaj paradny.
- 17.9.2022 - 20:47
- 0
- omen
- ano je to dobry hrac... len premiena tak 1 z 3 sanci, hlavne v presilovkach to bolo okate... takze ked sa za sezonu dostane do cca. 100 sanci, tak tych 30 golov da... vcera mal dve
- 17.9.2022 - 20:58
- 0
- len_tak
- +: V obrane je nulový a pri mantineli tiež.
- 17.9.2022 - 21:38
- 0
- bigi
- Hlavne je to naladovy hrac. 1 zapas mu vide paradne dalsie 3 neexistuje
- 18.9.2022 - 10:50
- 0
- omen
- 1) pri prvom gole pred modrou Skokan dal hokejkou do tvare hracovi Slovana, ten sice korculoval dalej, ale hvizd bolo pocut, ked som si to vsimal zo zaznamu a ani Skokan sa prilis nejedoval, kedze si bol toho asi vedomi
2) ofside som si nevsimol, ani na highlightoch to nebolo vidiet... ale je pravda, ze by trenersku vyzvu i na toto uz konecne mali zaviest i v nasej lige - 17.9.2022 - 12:36
- +3
- jozino
- 1) na zazname vidno, ze trafil Maiera do tvare, mas recht, na zimaku to zaniklo. Dali sme gol, rozhodca ho neuznal a Skokan pokorne isiel na trestnu. Velky zmysel to v ten okamih nedavalo, navyse ani Maier nijako nereagoval zeby sa chytil za tvar
2) Mohli to aspon v TV rozobrat, lebo par sekund pred golom sa zdalo, ze bol offside, nepiskalo sa, nasledne tlak Slovana a gol. Kazdopadne je to jedno, no skoda, ze nemame tie kamery. - 17.9.2022 - 20:36
- +2
- .Iceberg.
- Bubela nato nemá? chlapče ty si bola na inom zápase zjavne, alebo po prvých minútach si bol v pivnom opare ... ale to vieme podľa tvojich reakcii na príspevky (často úplne mimo mísu). Bubela patril jednoznačne k tomu lepšiemu včera ... skôr sa obávam že dvojka Skokan Svitana musia domudrovať ... toľko pukov čo postrácali to niekto nedá ani za sezónu. Bojím sa, že táto dvojka by znechutila hokej aj McDavidovi.
- 17.9.2022 - 12:38
- +4
- topska
- Bubela hral vcera naozaj veeelmi dobre. Na toho hraca sa velmi tesim.
- 17.9.2022 - 15:56
- +2
- jozino
- taka perla: https://www.eliteprospects.com/player/96761/milos-bubela podla elitu to vyzera, ze Bubela neurobi ani bod na sezonu a skonci v statistike +/- s hodnotnim -50
Vymysleli si kolonku "projected" kde doterajsie statistiky (teda vcerajsi zapas) dali x zvysny pocet zapasov (50) - 17.9.2022 - 20:40
- 0
- jozino
- Ja som si vsimol,m ze Bubela vcera 2x mal vo vlastnom pasme cisty puk a vahanim a nepodarenou prihravkou vyrobil kiks. Rovnako tak mu nevysiel pokus o prienik do pasma cez 4 hracov BA, naco vznikol protiutok. Vela soluje na moj vkus. A ked a niekto iny nazor, nemusis hned ist do invektivov. Robis zo seba hned hulvata a debila.
- 17.9.2022 - 20:30
- +2
- Prostars
- Čo sa týka bubelu on sem prišiel ako hráč ktorý má robiť body a ja by som mu jeho iniciatívu nebral aj keď občas z toho je prúser,nech je. Ale snaží sa dať do hry niečo naviac a pokiaľ mu to vyjde je to super a diváci to budú žrať. Prehrali sme s majstrom aj to sa stáva a určite sa to nestalo len nám. Chalani sa snažili bohužiaľ nevysli nám šance v zlomových momentoch. Naopak súperovi áno a brali body,taký je šport. Radšej pozriem ako si bubela dovolí pár kľučiek ako bezhlavé nahadzovanie pukov do pásma súpera a tam strácať energiu pri získavaní puku.
- 17.9.2022 - 20:51
- 0
- Bizzaremifo
- Práve to, že sa nebojí a urobí na tom ľade niečo naviac..hral veľmi dobre aj v príprave a bol viditeľný aj teraz, zatiaľ som s nim veľmi spokojný
- 18.9.2022 - 9:50
- 0