Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Poprad vydoloval proti MAC dva body

zdroj: TASR
17.9.2019 20:37 TASR

Hokejisti HK Poprad zvíťazili v utorok v 3. kole Tipsport Ligy doma nad MAC Újbuda 6:5 po predĺžení.


HK Poprad - MAC Újbuda 6:5 pp (2:0, 1:1, 2:4 - 1:0)

Góly: 2. Takáč (Leclerc), 12. Matúš Paločko (Takáč, Erving), 38. Bjalončík (Matej Paločko, Kramár), 40. Matúš Paločko (Bjalončík, Matej Paločko), 56. Takáč (Ulrych, Zagrapan), 61. Karterud (Svitana, Kozák) – 33. Terbócs (Majoross), 43. Blake Orbán, 46. Bodó (Macaulay), 56. McNally (Klempa, Pitt), 58. Sofron (McNally). Rozhodovali: Kalina, Štefik – Beniač, Durmis, vylúčení: 7:6, presilovky: 2:3, oslabenia: 0:2

Poprad: Vošvrda – Kozák, Fabian, Erving, Ulrych, Kramár, Ťavoda, Romaňák – Karterud, Paukovček, P. Svitana – Takáč, Zagrapan, Leclerc – Štrauch, Mlynarovič, Kundrík – Matúš Paločko, Bjalončík, Matej Paločko

Újbuda: Halász – Macaulay, Pozsgai, Carlisle, McNally, Bl. Orbán, Garát, Kreisz, Fejes – Terbócs, Pitt, Klempa – Bodó, Langkow, Brance Orbán – Sofron, Stretch, K. Nagy – Szigeti, Majoross, Schlekmann

Poprad po dvoch prehrách začal duel s tímom z hlavného mesta Maďarska zostra. Už v čase 1:01 sa ukážkovo trafil Takáč a Poprad šiel do vedenia. V ďalšom priebehu prvej tretiny mali opticky navrch hostia. Často krúžili okolo brány Tomáša Vošvrdu, do zakončenia sa ale dostávali iba sporadicky. Druhý gól pridali domáci v 12. minúte počas presilovej hry. Bekhendom sa na druhý raz dorážkou presadil Matúš Paločko.

Skóre sa mohlo meniť hneď po návrate z prvej prestávky. Najprv počas presilovej hry MAC neskóroval po ideálnom odraze puku od Vošvrdu obranca Carlisle. Po návrate Lukáša Kozáka na ľad z trestnej lavice sa dostal do úniku Bjalončik, ale Halász si s jeho koncovkou poradil. Hostia sa gólu dočkali v 33. minúte. Počas presilovky "kamzíkov" zle rozohral Zagrapan a jeho chybu potrestal vo vlastnom oslabení Terbócs. V druhej polovici tretiny mali domáci k dispozícii dlhú 81 sekundovú početnú výhodu o dvoch hráčov. Tú ale zahrali tragicky. Krátko po tom, čo hostia už hrali v pätici, sa dorážkou vlastnej strely presadil Bjalončík - 3:1. O chvíľu neskôr zvýšil na rozdiel troch gólov Zagrapan. Jeho zásah však po konzultácii s videorozhodcom neplatil pre postavenie útočiaceho hráča v bránkovisku. Štvrtého gólu sa Popradčania dočkali krátko pred druhou pauzou. Bjalončíkovu strelu šikovne tečoval Matúš Paločko.

Hráči Budapešti spustili v tretej tretine útočný uragán. Pred popradskou bránkou to horelo. Druhým gól MAC vyškriabal z bránkovej čiary golfovým úderom Kramár. Keď sa zdalo, že hostia svoje najväčšie šance na skórovanie zahodili, prišla presilová hra a v nej jeden z najbizarnejších gólov aktuálnej sezóny. Po buly smeroval puk na osamoteného Vošvrdu, ktorý sa ho snažil vyhodiť z pásmu. Puk však nemal úplne pod kontrolou a pomedzi jeho nohy prešiel do siete - 4:2. Vzápätí hrali Maďari ďalšiu presilovú hru a v nej sa parádne trafil Chris Bodó. Pokoj na hokejky Popradu mohol priniesť Takáč, ale prestrelil prázdnu bránku Halásza. Päť minút pred koncom riadnej hracej doby udreli hostia opäť vo vlastnom oslabení. Efektívny blafák predviedol po Klepovej akcii McNally. Rovnovážny stav netrval dlho. V početnej výhode sa individuálne presadil Takáč - 5:4. O pár sekúnd neskôr mohol v oslabení Takáč skompletovať po úniku hetrik. Halász ale vytiahol kľúčový zákrok. Platilo ale nedáš dostaneš. Pri signalizovanom vylúčení domácich sa presadil Sofron. Rozhodnutie mal na hokeje pri presilovke hostí Svitana. Svoje sólo ale na dvakrát nepremenil. V Poprade sa preto predlžovalo.

Domácu lavičku po 60 minútach hry zasypal mohutný piskot a bučanie riedko zaplnených tribún. V predĺžení v nájazde 2 na 1 trafil odkrytú časť bránky Karterud a Poprad tak získal prvé víťazstvo v sezóne.

Pavel Paukovček, asistent trénera Popradu: "My sme do dnešného zápasu vstúpili veľmi dobre, po druhej tretine sme vyhrávali 4:1. Škoda tretej tretiny, keď sme sa báli o výsledok. Zlomom bol druhý gól, potom súper dával góly v presilovkách a vyburcovalo ho to k dobrému výkonu. Pozitívom je, že sme vyhrali v predĺžení a že sa posunieme v tabuľke vyššie. Musíme ešte odstraňovať niektoré veci, ďakujem chalanom, že to nevzdali."

Gergely Majoross, tréner MAC Budapešť: "Myslím si, že to bol najšialenejší zápas, aký som kedy zažil. Góly v presilovkách, oslabeniach, vedenie domáceho tímu o tri góly a nakoniec predĺženie. Bolo to ako na kolotoči. Mali sme zlý štart. Boli sme pripravení hrať fyzicky, ale mentálne to bolo zlé. Dali sme domácemu tímu výhody. Som veľmi rád za jeden bod, ale mohlo ich byť viac."

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Badboy87

 

Westlund: 800 zufalcov na tribúne hokej hrôza no nám sa podarí uhrať 3 body veľkým šťastím vyhrame o gól ,už mu vyšla druhá predpoveď
17.9.2019 - 20:44
0

Badboy87

 

Len sa pomýlil bodoch
17.9.2019 - 20:45
0

Dzunkes

 

Stolc von?
17.9.2019 - 20:44
+17

Hrobar

 

ta titulna fotka fakt vysla
17.9.2019 - 20:45
+8

folvy

 

No comment
17.9.2019 - 20:49
+2

Te3Mko

 

Zhodnotim zapas tak, ze si zajtra pojdem dat predpisat antidepresiva na najbizsich 7 mesiacov.
17.9.2019 - 20:51
+19

Sunkafit

 

Ved ich uz beriete par rokov
17.9.2019 - 21:15
0

stan-PP

 

Lenze tu pod Tatrami rychlo dochadzaju lebo este to pocasie a malo slnka tym padom vela negativity nas nuti zdvojnasobit davku a to sa mina potom 2x rychlejsie, navyse potom pride sezona a uz chodime po zasoby..
17.9.2019 - 21:21
+7

folvy

 

Ale nedá mi, tadiaľ to cesta nevedie
17.9.2019 - 20:53
+2

Prostars

 

Pre niekoho ano.Nie vsetci musime byt spokojny.
17.9.2019 - 20:54
0

LeonardoDavinChi

 

Navstevnost to ukaze, resp. ukazuje.
17.9.2019 - 20:59
0

folvy

 

Nechcem ísť cestou, že budem len kydať, Popradu som fandil,fandím a budem,ale toto nikam nevedie,ak je nejaká šanca a peniaze na posilnenie či autoritu na striedačku,treba porozmýšľať
17.9.2019 - 21:01
+6

Fanusik2002

 

Popradský fanušik by bol najradšej,keby mužstvo malo po ZČ plny bodový zisk.
Žiadny tréner nie je dobrý,to je vážne trápne čo tu vypisujú niektorí diskutéri.
Tréner Štolc je mladý a ambiciózny tréner,preto mu doprajte Popradský neprajníci trochu času.
Netreba zabúdať,že Slovenskému hokeju chýbajú tréneri.
17.9.2019 - 21:02
+16

MaxSBA

 

koľko času? ked budeme mať stratu na play off 10 bodov?
17.9.2019 - 21:05
+5

folvy

 

Koľko rokov si toto píšeme,buďme realisti, Slovenskému hokeju chýba všetko
17.9.2019 - 21:05
+5

RebelMemoryPP

 

Prepac ale vyhravat 4:1 v 3 tretine doma a nakoniec sa triast o body..??dakujem..k tomu dostat 2 goly vo vlastnych presilovkach..silna kava..pri vsetkej ucte horsie by sme nezahrali ani keby tam postavia prvu zensku co by rano stretli pre zimakou na chodniku co by sla do prace a zavolali by ju odtrenovat vecerny zapas..
17.9.2019 - 21:09
+5

OhavLAX

 

aj my sme dnes vyhrávali 4-1 a pozri..aj slovan vyhrával a pozri..
17.9.2019 - 22:54
+3

LeonardoDavinChi

 

Z extrému do extrému. Extraligový tím nie je na experimenty a učenie. Ale je pravda, treba mu dať čas 10 kôl. Potom bilancovať.
17.9.2019 - 21:13
+1

noano

 

premudrely sa ozval. To ze fakt sme nemali kvalitneho trenera uz roky , ale netrenerov- menovite Jonaka, Ozimaka, Stantiena, Stolca- ti nejak nedochadza. Aj ked je pravda- aj kader je maximalne na stred 2. ceskej najvyssej sutaze.
17.9.2019 - 21:25
0

OhavLAX

 

ja som si časom už napríklad zvykol, že popradéri sú pre mňa asi najväčší plakači..večne nespokojní, už to väčšinou čítam bez úplnej emócie, aj keď nechápem dôvody prečo stále čakajú tie najvyššie ciele
17.9.2019 - 22:53
+7

LeonardoDavinChi

 

ty si asi nikdy nešportoval, čo?
17.9.2019 - 23:33
+2

OhavLAX

 

Ja som práveže pôsobil vo viac športoch..avšak stále nechápem plač po prehrách v zápasoch s favoritmi ktorí sú dlhodobo na čele slovenského hokeja, plač ako keby ste čakali poniektorí že poprad bude všetko vyhrávať, z čoho pramení ten pocit
18.9.2019 - 7:32
+6

ten čo nevie

 

že to teba trapi to je zakazane sa sťažovať či čo
18.9.2019 - 9:28
+1

forwardPP

 

Zakazuje ti to niekto? Tak ako môžeš sa ti sťažovať, tak on ťa môže označiť za plačka a ja s ním súhlasím.
18.9.2019 - 11:27
+3

ten čo nevie

 

zalez ritolez
18.9.2019 - 12:59
+1

braniiislav

 

Suhlas.
17.9.2019 - 23:58
+1

RebelMemoryPP

 

Toto uz ani sranda nie je..
17.9.2019 - 21:04
+5

Bizzaremifo

 

..za stavu 4:1 sme ich mali v presilovkách doraziť, lenže to by sme ich museli vedieť zahrať aspoň približne .. a dostať štyri góly v poslednej tretine na vlastnom ľade je vyslovene zlyhanie trénerov...
17.9.2019 - 21:05
+7

stan-PP

 

A divaci?
17.9.2019 - 21:05
+2

Westlund32

 

Super máme prvé dva body ,ja som rozbil mobil keď som videl na hp4-1 že je 4-4 budem sa modliť aby Michalovciach nebol debakel ,takú hru to bude boj play off akurát tá titulná fotka franto vyzerá ako psycho dobrú noc a sladké hry o našej krásnej hre
17.9.2019 - 21:12
0

stan-PP

 

Tak dnes blazon kolo Slovan zrazu prehrava 5:7 doma vysledky ze uplne mimo ale to neospravedlnuje nasich..
Vybehli sme paradne na nich doslova paradne prvu tretinu sme ich bili a co sa zas k sakru stalo potom???? Chlapci Popradski ako ja viem ze 4:1 je o nicom zapas a chceli ste ludi prilakat na ligu ze uz nik nie je slaby tak urobime dramu ale prosim toto uz nie a teraz vazne toto iste sme zrobili v Sheffielde a ked vedieme akosi to nevieme udrzat a vedenie o 3 goly neudrzat doma pre boha? A to sme mali fakt ze stastie ze zo 4:1 neskoncilo 5:6 keby MAC vyuzil na konci tie presilovky.. neuveritelne nieco Vosvrda ten 2 gol ja neviem vychyta take tutovky ako betonom v 3 a potom dostane taky vysmesny gol ... nechapem dalsie 2 goly v oslabeni??? Dokonca treti sme skoro dostali pri situacii 5 na 3 nasej ... fuuu to je dost uz na mna .. ja viem ze je len zaciatok ligy ale ani sa nedivim tomu piskotu na konci.. treba nam nejakych este aspon 2 utocnikov a uz nech je aspon ten Brejo konecne nazad v obrane
17.9.2019 - 21:13
+3

ten čo nevie

 

treba nam trenera co urobi poriadok v tom nasom chaose
17.9.2019 - 21:23
+5

MaxSBA

 

Dnes krásna hra páčilo sa mi akí boli chalani aktívni v presilovkách veľmi pekná hra, súpera sme zaskočili a je to krásne keď dávajú chalani góly aj v oslabovkach, bojovali sme
17.9.2019 - 21:20
+6

MaxSBA

 

asi toľko k hre Maďarov a my? Radšej nič.
17.9.2019 - 21:20
+6

meno112

 

Pred zaciatkom tretej tretiny som to povedal, ze teraz zacneme branit vysledok a podla mojho nazoru to tak aj bolo.
Na co je to dobre? Hram dalej, aby som nezdramatizoval koniec zapasu. Podla mna si takto neprilakaju ludi na tribunu..
17.9.2019 - 21:22
+1

Mario zlemije

 

17.9.2019 - 21:32
+8

Kurolišek

 

Prečo si každí myslí že ak je stav 4:1 tak sa súper pokloní a nechá vás vyhrať? Poprad, Slovan... aj ten Zvolen sa neskutočne zahrávali dnes a najviac nakoniec vyhorel Slovan. Ono nakoniec 2 body nieje to najhoršie čo sa dnes mohlo Popradu stať.
17.9.2019 - 21:35
+7

PPHK

 

Nehnevajte sa na mna "PP fanusikovia" ale uz to prehanate. Poprad nie je jediny tim na svete, ktory pokaslal zapas. Vyhralo sa, sice sa mohlo aj za tri ale dva je viac ako jeden. Navyse dnes padli goly po skolackych chybach ci uz prvy po Zagrapanovej skoro nahravke, Vosvrdove prispatie, Kramarove zavinenie presilovky (aspon si myslim, ze to bol on) a nasledne Fabianove polobranenie, vyrovnavajuci na 4:4 tiez bol po braneni typu len si nezlomit nechty.... Takze odvolavanie trenera nie je na mieste. Ale uz sme tym znami, ze Popradsky pohar trpezlivosti je maly poharik, ktory u niektorych pretiekol po prvom pripravnom zapase. Treba tym podporit a trenerovi dat cas. Nevypadava sa, tak sa nie je coho bat.
17.9.2019 - 21:40
+11

jozino

 

Dnes super hokej. Vsetko obsahoval, vela golov, infarktovy zaver, stastny koniec pre nasich a gol, ktory asi posle Vosvrdu do frajera na zaver v Sporte. Mne sa to pacilo, i ked poviem narovinu ze ma islo klepnut ked Madari x vyrovnali, ale bolo mi z toho az smiesne. Jedno ponaucenie pre nas z toho plynie - keby sme my prehravali 1:4, boli by sme psychicky dole a boli by sme radi keby sme to nejako dohrali so ctou a Madari nam ukazali, ze aj vtedy ked sa hra, tak sa da. Trochu mi je luto piskotu na nasich. Ruku na srdce (ti co ste boli na zimaku), myslite ze chalani to dnes odflakli? Vsetci aktivne korculovali, lietali (az na par vynimiek a to robime uz dlho, ze ked nas super zavrie v nasej tretine tak zastavime a len cakame a casto sa aj dockame - golu o nasej brany). Spat k povodnej myslienke, sedim vo 4. rade a vidim hracom doslova do tvare a aj na nich bolo vidno ze boli nas*ati a nespokojni ked zacali Madari dotahovat a myslite, ze piskotom sa im nejako pomohlo?

Este by som ale vypichol 2 veci - 1)nechapacka preco nasi, ked rozhodca signalizoval vylucenie pre Ulrych v zavere zapasu odrazi vsetci zastali a zacali sa pozerat na rozhodcu akoby s nim sli diskutovat hoci hra bezala a vtedy sme dostali 5. gol. 2)Bjalockovci hraju uvod sezony luxusne - bojuu, boduju, napadaju supera a dari sa im. Ja by som ich aspon v 1 zapase nechal zahrat presilovku ze ako by to vypalilo. Radost pozerat.

PS:Bezohladu na kiks pri 2.inkasovanom gole by som dalsi zapas nechat Hala. Vosvrda sice odchytal paradne 2 zapasy s BB a ZV, aj dnes zakroky betonom ukazal ze mi sanka padla, ale aj Halo nech sa trosku rozchyta a Vosvrdovi nech zas nenalozime vela.
17.9.2019 - 21:56
+7

Nihal

 

Jozino pre mna si ty Frajer na Zaver. Mam rad taketo komentare od ludi, ktori su osobne na stadione a bezprostredne daju report zo zapasu hlavne vratane detailov ake si popisal ty.
Je mi vsak smutno ze na stadion Popradu si stale nevedia najst cestu fanusikovia...
17.9.2019 - 22:19
+4

Chamois13c

 

Zlomovy bol stastny gol madarov na 4:2 a potom sme sa bali o vysledok ako uz tolkoo x... Co dodat dneska potesili zagrapanova a bjaloncikova lajna, sanci na 3 zapasy tie najazdy sa musia premienat
17.9.2019 - 22:00
+1

jozino

 

Zagiho utok bezohladu na to ze Takac dal dva goly, a bol blizko hetriku, hral paradne a Leclerc sikulka, paradne korculuje a ruky mu idu lahko, velmi sikovny hrac Zagi nenapadny, ale velmi platny hrac (ano viem, zapricinil jeden gol v nasej branke) a Samo Takac, ten maka kazde striedanie na bomby, lieta, nahana bojuje. za mna 1*
17.9.2019 - 22:08
+5

voldemort

 

urcite zagrapanova? mozno Takac, ale Zagi? Dnes pokazil na co siahol, asistencia na gol madarom, niekolko zmrvenych dalsich nahravok plus bonus, zobral gol Joonovi, ked stal vsetkymi koncatinami v brankovisku...
17.9.2019 - 22:13
+7

jozino

 

on robi kopec neviditelnej roboty. Jeho si casto vsimnes ze bol na lade az ked hlasatel zahlasi ze Zagi ma asistenciu. Vela utokov by aj dnes bez neho ani nezacalo. A ano na jeden gol "nahral" MAC, ale zameraj sa v nejakom zapase na neho, potom budes vidiet ze je velmi platny hrac
17.9.2019 - 22:18
+1

voldemort

 

sorry, ale to su take platonicke a alibisticke reci...to je to iste ako tvrdit, ze upratovacka Maria je pre podnik nepostradatelna...
17.9.2019 - 22:22
+3

forwardPP

 

Voldemort aspoň niekto sa našiel s podobným názorom ako ja. Mne je Zagrapan svojou hrou absolútne nesympatický, ale radšej ho už nehodnotím,lebo moje osobné nesympatie,by mali ďaleko od objektívneho hodnotenia.
18.9.2019 - 11:31
+1

voldemort

 

ja proti nemu nič nemám, len proste nesúhlasím, že hráč jeho typu by mal byť chválený za čiernu robotu. Na toto sú v PP iní, on by tu mal tvoriť a dávať góly. Inak budeme mať v PP 13 robotníkov a k nim Svitanu a Takáča. A bohužiaľ, jeho pár zábleskov z minulej sezóny mi príde trochu málo.
19.9.2019 - 9:18
+1

forwardPP

 

S tým súhlasím ale ja Zagrapana nevidím vôbec robiť čiernu robotu.
19.9.2019 - 10:40
0

fanusik995

 

jozino nehovori o ciernej ale o neviditelnej robote. predpokladam ze ma na mysli to, ze takmer vsetky akcie zacinaju u neho. Rovnako tak je platnym hracom aj dozadu. Zamna najlepsi center v pp, a celkovo utok s takacom a leclercom hra momentalne najlepsi hokej..
21.9.2019 - 18:18
0

topska

 

Minulu sezonu bol v "ciernej robote" nauznavanejsim hracom medzi spoluhracmi, trenermi aj vedenim. Takym hracom je celu karieru, vzdy az na par vynimiek dostaval tieto ulohy a je s nimi spokojny. Samozrejme nie tvrda hra a pod. Bodovat vsak musi tiez. Pozri si jeho statistiky, nikdy nebol ten, kto tvoril, strielal goly. V tomto smere boli jeho najlepsie sezony v AHL (no to mal iny vek a tam ho ako velky talent toto ani nenechali robit) a len u nas. Golov daval vzdy malo a nikto to od neho tu ani neocakava, ze bude najlepsim strelcom. Ak spravi 15 golovu sezonu a bude atakovat 40 bodov a opat bude top hracom v odobratych pukoch, malo strat (samozrejme to co sa stalo v poslednom zapase sa stane kazdemu ale nesmie sa to opakovat), dobra pozicna hra a teda two-way forward (ano, aj ja som videl zapasy kedy to bolo u neho slabsie napriklad proti MAC) tak bude tak ako v minulej sezone zaradeny medzi top hracov sezony a budu nam ho zavidiet aj inde. Ved preto bol o neho zaujem takmer vsade. Ale toto si naozaj malokto vsimne, musis sa na to sustredit.
19.9.2019 - 12:30
0

Turky39Pp

 

absolutny suhlas ohladom Zagrapana ja si myslim ze Paukovcek, Zagrapan a Bjaloncik su dobry centri este spravny hraci k nim na kridla mozno by to chcelo nejakeho centra do prveho utoku lebo za mna Mlynarovic momentalne nema ja by som mozno este vyskusal Bjaloncika medzi Svitanu a Karteruda a Mlynarovica medzi Palockovcov. Cize nejako takto: Svitana, Bjaloncik, Karterud - Takac, Zagrapan, Leclerc - Strauch, Paukovcek, Vasas pripadne novy hrac - Palocko, Mlynarovic, Palocko ml.
19.9.2019 - 14:01
0

Bizzaremifo

 

a kto je teda v našom tíme na body a góly??? Štraci, Pinči, Samo Takáč, Leclerc a ?? ...málo nie?
19.9.2019 - 14:19
0

topska

 

Stvrty utok tam nie je na kazenie ale aj na bodovanie + Mlynky bodoval odkedy je tu vzdy. Ale Marek si svoje nazbiera no + k tomu ma aj ine ulohy, preto je tak ceneny. Prave ze my mame malo hracov na tu ciernu robotu pripadne co sa vedia natlacit do brany. Odisiel Bonda + Beldo a Pelamo ich nedokazal nahradit. Preto sa hlada presne taky hrac ale musi aj bodovat.
19.9.2019 - 14:30
0

Bizzaremifo

 

od štvrtého nemôžeme očákávať pravidlný prísun bodov, je super, že sa im teraz darí..ale pri ich ice time bez presiloviek to bude tak do 15-20 bodov max ... ja si myslím, že my potrebujeme hráča na body proste..
20.9.2019 - 10:14
0

voldemort

 

pozitivom je, ze ked to clovek neberie az tak vazne, dalo sa na tom neskutocne zabavat, tak rychlo mi zapas uz davno nepresiel ako dnes.
17.9.2019 - 22:19
+2

Matya67

 

Checking the result frequently was more exciting than Miskolc game . Must have been crazy! Anyone who saw it can describe me what was the match like?
By the way, after the first two periods, this 1 point is a gift for us.
17.9.2019 - 22:21
+1

Nihal

 

Try to translate Jozino's comment, he made some good report.
17.9.2019 - 22:26
+2

peterpm

 

Myslím si že netreba všetko len kritizovať. Prvu tretinu sme zahrali super.Síce za stavu 4:1 sa nám to v 3. tretine vymklo z rúk, tu však treba pochválit aj súpera, ktorý to nevzdal a ukázal perfektnu efektivitu aj v presilovkách a dokonca aj v oslabovke. Treba to brať aj pozitívne máme prvú výhru, v závere sa to mohlo zvrtnut aj naopak, na druhej strane sme v 3. tretine mali min. 3 super čisté šance, ktoré sme žial nevyužili. Hlavnú výjradu mám k tým našim presilovkovým formácia, zdá sa mi, že tréneri to skldajú stále horšie
17.9.2019 - 22:33
0

jozino

 

To je tiez fakt, ak to MAC zabalil za stavu 4:1 a my by sme len branili a odpalovali puky, bola by to paradna nuda (aj ked nuda za 3 bdy sa pocita), takto to bol do konca nervak. A nase presilovky... Snazia sa chalani nieco vymysliet, ale casto ked im super precita prvotny umysel, nevedia vymysliet altenativu, zaimprovizovat, zacneme sa tocit poza branku a dovidenia..
17.9.2019 - 22:54
0

PaliBB

 

Zas to stiahli na tri formacie? Tie tretie tretiny si pyta doladit.
17.9.2019 - 22:43
0

jozino

 

nie, sice nejaku pasaz v 3.tretine chvilu nebolo vidno 4. utok ale po case ich zas nasadili. Keby sme nehrali cely zapas s 4 utokmi ak si myslim ze by MAC v zavere este otocili, pretoze sa rozbehli a zacali paradne korculovat. Takto sme s nimi korculiarsky stihali.
17.9.2019 - 22:51
+1

Matya67

 

I need highlights NOW! Weird, but I am not disappointed at all for this result.
17.9.2019 - 23:05
0

jozino

 

unfortunately, there are no highlihts this season
17.9.2019 - 23:35
0

Matya67

 

I found one on Televízia Poprad Youtube-channel a few minutes ago
We needed the huge mistakes on Poprad side, but it matters that after a three-goal deficit you give it up, or not. We didn't give it up.
18.9.2019 - 0:07
0

OhavLAX

 

Highlighty včera lintner ohlásil čiže už sú
18.9.2019 - 7:33
0

dubacikmd

 

Highlites are on YouTube channel tipsportliga but Not all at this tíme
18.9.2019 - 9:45
+1

jozino

 

pre hundrosov: Treba si uvedomit zasadnu vec a to, ze zapas nehrali, ani nikdy nebudu hrat iba nasi hraci, vzdy tam bude aj super. A nie len nasi hraci rozhoduju kto da kedy gol, super moze mat dobu taktiku, zmenit taktiku pocas zapas, pomiesat formacie, alebo mat jednoducho stastie, alebo lepsich hracov atd. Takze brat ako samozrejmost ze iba 3 vyhry po 3 zapasoch je uspech a uz odvolavat trenera a hundrat na hracov a piskat na nich je trosku scestne. BB- 3x vitaz ligy po sebe, ZV - minulu sezonu po ZC 2. miesto, MAC paradne poslinili. Myslite, ze oni tiez nevedia hrat a vytvorit tlak na nasich hracov a donutit ich k chybe? Skusme na toto mysliet. Neviem ci si niekto vsimol, napriklad vyraz tvare Sama Takaca ed dal 5. gol ako sa mu ulavilo, ako schuti si zakrical (myslim podla pohybu pier ze si aj poriadne zanadaval) ked nam zas vratil vedenie, aky kamen mu spadol zo srdca, rovnako Pinci ako po rozhodujucom gole krutil hlavou, ze co za blaznivy zapas toto bol.
A po dalsie. Budme radi, akych hracov tu mame a (zatial) sa snazia. A boli ochotni tu ostat, aj ked museli ist platovo dole (myslim ze topska to spominal niekde). A my za to, ze ostali a ze sa snazia na nich poskame, ked mame oproti tymto superom 1 vyhru? A potom ocakavajme srdciarov a cudujme sa, ked niektori hraci (Lapso, Vandas, Jano Brejcak, atd) podpisu inde. Takymto pristupom si odozenieme aj tychto, co ostali. myslim ze kazdy z nasho muzstva by si iny klub nasiel okamzite, mozno aj s lepsim platom. O takho Svitanu, Takaca ci Dana Brejcaka by zaujem bol urcite.
17.9.2019 - 23:47
+8

Bizzaremifo

 

Skúsené mužstvo ktoré pomýšľa na vysoké umiestnenie, by si nemalo dať streliť 4 góly na vlastnom ľade v poslednej tretine..toto dávam za vinu neskúsenosti trénerov...viď Stolc, viď Stantien ..
18.9.2019 - 6:36
+2

topska

 

Zvolen, slovan a sparta v oboch uvodnych kolach...
18.9.2019 - 7:32
+2

Bizzaremifo

 

To je obhajoba? ..píšem, skúsený tréner..u nás Stolc, v Bratislave Stantien, vo Zvolene Podkonicky, v Sparte neviem kto je tréner...
18.9.2019 - 8:05
0

kolombo

 

Neskúsený Krupp
18.9.2019 - 8:15
+3

Bizzaremifo

 

fajne...tak 3 ku 1 ..
18.9.2019 - 9:02
0

topska

 

To nie je obhajoba.
18.9.2019 - 13:07
0

tommy909

 

Topska ty nikdy nepovies kriticke slovo. A budes nezmyselne obranovat do krvi.
18.9.2019 - 12:01
0

topska

 

Toto nie je obhajoba, napisal som za posledne dni pripady kedy muzstva stratili naskok.
18.9.2019 - 13:07
0

topska

 

A nie, ja tu nebudem sirit kritiku, to mozem osobne s hocikym s vami alebo na fb. Ale nebudem tu pisat ani pozitivne veci ak nie su na mieste.
18.9.2019 - 13:09
0

nyytymaki BLOG

 

ZV hral vcera vonku pokial viem
18.9.2019 - 12:17
+1

topska

 

Nevsimol som si ze to takto napisal
18.9.2019 - 13:06
0

forwardPP

 

Sorry ale ako môže tréner za fatálne chyby Vošvrdu,Zagrapan? To nie je vec taktiky ale osobného zlyhania.
18.9.2019 - 11:36
+1

jozino

 

vsak ja nehovorim ze so srsal stastim ked Madari 2x vyrovnali, ale hovorim, ze piskot na nasich hracov po konci zapasu nebol na mieste. Myslis, ze oni isli do 3. tretiny s tym ze ideme do domrvit? A myslis ze Madari isli s tym ze uz sa len prevozime tretiu tretinu a ideme domov? "Strelili" stastny gol na 2:4 a to ich paradne nabudilo.
18.9.2019 - 12:00
+1

dubacikmd

 

Za tie presilovky si piškót zaslúžili. Naozaj strašne sa na to pozera a nič v zlom neverím ja ze toto je trénerom. Slovan so stantienom ma už na začiatku sezóny presilovky lepšie jak my po rok s nim. A je tu už tretí tréner a vždy bieda.
18.9.2019 - 12:26
0

jozino

 

To kazdy vie, ze nase presilovky su hroza. Vedia to aj hraci, aj treneri. A pomoze im piskot? Vcom? Pojde sa im lahsie? Alebo im tie presilovky nejdu, pretoze uz su pod takym psychickym tlakom ze maju drevene ruky? Ze vedia, ze za kazdu chybu ich publikum zozerie.
18.9.2019 - 12:38
0

Bizzaremifo

 

boa chlape aký psychický tlak? Je tam pár divákov, povzbudzuje len pár ľudí vo fanse...sú to profíci a zosypu sa po nejakom smiesnom gole keď Vosvrda neodpalkoval puk ..podotýkam že sme nehrali so súperom najvyššieho rangu a chlapci sa zosypali, z čoho?? že vyhrávali 4:1 ? .. dostali sme tri góly v presilovkach a dva v oslabeniach .tak kde je chyba?? Proste nevieme hrať štandardné situácie a to nás stalo bod ... To nie je o nasadení a chcení, to je o tom, že to už všetci majú v hlavách a absolútne nás štandardná situácia vyvedie z hernej pohody ... A od toho sú tam tréneri, aby hráčov ukludnili a reagovali na vývoj zápasu..
18.9.2019 - 12:55
+2

jozino

 

az v zavere prispevku si napisal to, co som ja myslel. Nemyslel som psychicky tlak z vyvoja zapasu, ale z toho uz pojdu do presiloviek zdeptani, ze zase si len vypocuju piskot pri prvom odskoceni puku.
18.9.2019 - 13:03
0

Chamois13c

 

Jop standardne situacie su kamen urazu MAC dal vcera vsetkych 5 golov v nerovnovaznom pocte... Nejdu nam presilovky ani oslabovky to je skoda veru
18.9.2019 - 13:20
0

Bizzaremifo

 

..dodám, že vo ZV hrali 12 presiloviek, tam bol aký tlak zo strany divákov? ..nehejtujem, len hodnotím..my to tu nevyriešime, podľa mňa toto musia vyriešiť tréneri ... chlapci makajú na ľade len sa nedostavuje želaný efekt ..
18.9.2019 - 13:24
+3

jozino

 

oni uz sa budu modlit aby nedostali presilovku za chvilu A mozno je to aj tym, ze az prilis dodrzuju system. Maju nadiktovane, ze akciu rozbiehame spoza nasej branky, tak vcera, hoci utocnik mohol vyviest puk, ktory sa k n emu dostal na nasej modrej, nerozbehol sa dopredu, nahral dozadu Kozakovi, ten sa vratil za nasu branku, hoci ho nikto priamo neohrozoval a az tak sa rozhodol ist vpred, hotova komedia to bola. Ale zas aby sme boli ferovi, povedzme aj, ze vcera sme zo 6 presiloviek vyuzili 2, co je 33% a to nie je zle. Len pokracovat
18.9.2019 - 13:55
0

Bizzaremifo

 

aj my v hľadisku si želáme, aby súper nefauloval..presilovka nás úplne vyvedie z rytmu .. čo už no, ostáva nám len dalej podporovať svoj tím
18.9.2019 - 14:19
+1

jozino

 

nieze napadne nejakeho fanusika piskat na rozhodcov ked nas hrac bude faulovany a rozhodca nevyluci. To nam v skutocnosti rozhodca len nechce uskodit
18.9.2019 - 14:40
+1

dubacikmd

 

Áno ale ani jeden gól z toho nebol po nejakom presilovkovom rozložená..ale zase ráta sa.
K tomu piskotu, neuveríš, ale ja keď niečo nezvládam v práci som tiež pod tlakom (beriem že nemám tak kreatívnu prácu ako je riesšenie rpesiloviek ale žiaľ smola, sú to profesionáli) A poďaľšie ak by som nezvládal presilovky už druhý rok, tak ma hlavne vyhodia z práce.
18.9.2019 - 16:26
0

jozino

 

lenze ak by mas pracu, ktora pozostava z viac cinnosti (hraci maju utok, branenie, presilovky, oslabovky atd) a jedna cinnost Ti nejde ani ked sa snazis ako chces tak tiez Ti nepomoze ked Ta zakazdym okolie dodzube ako sirotu a sef zhulaka. Tiez sa Ti tato cast prace potom sprotivi a pojde Ti to o to horsie.
18.9.2019 - 16:57
+1

dubacikmd

 

Je rozdiel v nej nevyniká a je rozdiel patriť tri roky medzi najhorsich.. A ak sa to vo výsledku ukáže ako vážna chyba co nás stali presilovky už veľa bodov tak áno sprdne ma šéf aj za časť mojej práce ktorú nevykonáva dobre. Ak by si mal rstiku a v ňom kuchárov ktorí sú super ale nevedia pripraviť polievky tak s obedovym menu asi neprerazis medzi elitu..
18.9.2019 - 17:35
0

jozino

 

Ale ked potom povies kucharovi aby uvaril polievku tak ho zaleje pot len co to zacuje. A urcite ju kvoli treme/nervozite aspon presoli. Ale chapem Ta, dalej to nemusime rozoberat.
18.9.2019 - 17:57
0

greendeath

 

: keby aspon polovica popradcanov malo triezvy nazor ako Ty
18.9.2019 - 8:54
+5

Adrumko

 

pocet divakov sa radsej neuvadza?
18.9.2019 - 6:24
0

Bizzaremifo

 

Ledva osemsto ..u nás sú hlavne fanúšikovia úspechu...
18.9.2019 - 6:37
0

Voevoda

 

Tak toto je este horsie ako priebeh a vysledok zapasu...
18.9.2019 - 7:04
+1

lukiasko

 

Zatiaľ máme priemer nad 1500... všetko v pohode
18.9.2019 - 7:13
0

Bizzaremifo

 

he na com stavať ešteže máme najbližšie doma Nitru..tak 1200 by mohlo byť
18.9.2019 - 8:06
0

Big brother

 

Včera 1500 - oficialne štatistiky SZLH.
18.9.2019 - 9:04
+2

Westlund32

 

Pre tých čo si myslia že není na kritiku čas ,po troch zápasoch máme dva bodi mohli sme mať i bod viac ,piatok hráme mi keď tam prehráme u nám u odskočia na 7 bodov ostatné mužstva budú mať väčší náskok takej vyrovnanej lige sa 6bodove náskoky naháňajú už ťažšie pokiaľ nechceme byť na spodku nemôžeme púšťať body ako včera .
18.9.2019 - 8:08
+1

strojar

 

Namiesto tejto "analizi" radšej dávaj väčší pozor na hodinách slovenského jazyka.
18.9.2019 - 8:46
+2

Badboy87

 

Viac je úbohý ten čo ukazuje na chyby iných ako ten čo tie chyby robí
18.9.2019 - 9:02
+5

strojar

 

Naozaj?
18.9.2019 - 9:04
0

Badboy87

 

Snažíš sa byť zaujímavý tým že ukazuješ a zosmiešňuješ iných?
18.9.2019 - 9:09
0

strojar

 

Snažím sa kultivovať jazykový prejav prispievateľov a upozorniť, že je vhodné naučiť sa materinský jazyk.
Zatiaľ s minimálnym úspechom.
Aj kvôli takým postojom, aký máš ty.
18.9.2019 - 13:10
0

Atlan

 

ak to je naozaj tak tak dotknutym prispievatelom posielaj sukromne spravy aj s vysvetlenim kde spravili chybu aby sa z nej mohli poucit a nie nikto ti tu neveri ze to je tvoj zamer

ocividne mas potrebu neustale niekoho zosmiesnovat a zhadzovat
18.9.2019 - 16:45
+2

strojar

 

A čo keby sa z toho upozornenia skúsili poučiť aj ostatní "slovenčinári"?
19.9.2019 - 11:02
0

Bizzaremifo

 

to je kravina...fakt takéto tvrdky neospravedlňuj...to nie je chyba nepozornosti, to sú elementárne chyby proste...
18.9.2019 - 9:09
+3

fanpp

 

Je čas si to povedať na rovinu, máme fakt najhorších fanúšikov na Slovnensku...minuly rok o takomto čase Stantien von, teraz všetci Stantien mal ostat. Už po 3 kolách je tu Štolc von..Na zimak nechodime, len frfleme, všetko len vyhadzovat, chceme pekný hokej, lebo inak chodiť nebudeme...toto je postoj skalného fanúšika, ktorý nie je ochotný utratiť hrozných 6-7 eur za hokej?? KKs Trenčín prehra zapas a prečítajte si príspevky ich fans na FB, v Nitre dlhé roky hraju obyčajní hokejisti top úroveň lebo ich ženú výborní diváci a my vzdy budeme dufat, kedy tí naši začnú trhať lad pre 800 mrtvych dusi v hladisku...je mi to fakt luto, lebo som z generacie starého Céčka, kedy fungovala v PP chémia tribuna - lad a kazdý u nas prehraval 1:0 už cestou cez Donovaly, Strečno, či Branisko...
18.9.2019 - 8:48
+11

Badboy87

 

U nás atmosféra umrela keď umrelo staré C fanklub bol j... Do rohu ,potom kopu našich káuz tiež napomohlo aby ľudia prestali chodiť na hokej, ostatní sú hladní po úspechu určite každý kto kritizuje vidí že hráči majú na lepšie výkony ako bolo včerajšok keď budeme spokojní s tým ako momentálne hráme nikdy ten úspech nepríde
18.9.2019 - 9:06
+1

Bizzaremifo

 

časy dávno minulé...teraz iba úspech priláka ľudí do hľadiska.. a takýmito výkyvmi to pôjde len ťažko ...
18.9.2019 - 9:07
0

ten čo nevie

 

nitru tu spominaš? tak sa pozri ake ma umiestnenia dobre a vraviš že každy unas prehraval 1 cestou k nam teraz je ten hokej tiež taky aky bol vtedy?
18.9.2019 - 9:42
+2

forwardPP

 

Podobný.
18.9.2019 - 11:39
+2

braniiislav

 

súhlasím. zamýšľam sa až, že je odvaha kritizovať niečo, čo sa ma netýka, teda v zmysle, že nechodím na hokej, permanentku nemám, lístky nekupujem, prenosy si neplatím, suveníry nemám. ale kritizovať na internete od vidím do nevidím, to áno.
zdravá miera kritiky je potrebná, ale aj reálny úsudok. veď my jednoducho nemáme rozpočtom ani kádrom na prvé štyri-päť miest, tak treba sa prispôsobiť realite. S tým rozpočtom je to zázrak, že máme hráčov ako máme. Niektorí sa tu ventilujú tak, že mám pocit, že v reálnom živote nemajú kde, tak si vylievajú zlosť na niečom, čo sa ich vlastne netýka.
18.9.2019 - 15:22
+1

topska

 

Rozpoctovo (na platy hracov) sme bud tesne pred Nitrou na 9. mieste alebo na 10. To ale neodraza nasu silu a mali by sme byt vyssie.
18.9.2019 - 15:26
0

jozino

 

rozpoctovo sme mozno na 9-10 mieste, ale kader mame urcite na podstatne lepsie podstavenie, ja myslim ze 4-5 miesto je v silach tychto chalanov. A aj preto mozeme byt radi, ze mame hracov akych mame a ze su tu.
18.9.2019 - 15:51
0

Prostars

 

zaujimavy trend sa tu zacina zavadzat,poucovanie fanusikov voci inym fanusikom,ze ako maju komentovat zapas,dokonca sa tu zacinaju objavovat aj ludia z mimo popradskych ludi,co zacinaju nas poucat ako mame pisat ako mame byt radi a podobne hluposti.
18.9.2019 - 9:02
+4

Badboy87

 

Tak vieš niektorí diskutéri sú členovia fanklubu majú kopu výhod zľavnené vstupné podobné, tak nemôžu ísť proti klubu.Oni budú chváliť aj keď by sme padli do tretej ligy
18.9.2019 - 9:19
0

jozino

 

ja rozhodne z Fanklubu nie som, som obycajny permanentkar, ktory si kazdy zapas odsedi na tribune do konca. Aj vyhru, aj prehru.
18.9.2019 - 11:55
+1

topska

 

Ak dobre viem tak fanklubakov je tu veeeeelmi malo
18.9.2019 - 13:12
0

Badboy87

 

Šak ty vždy všetko vieš všade bol, často sa ukáže opak :p
18.9.2019 - 13:17
+3

forwardPP

 

no kto je tu z fanklubu ? ked ich poznas ?
18.9.2019 - 13:29
+1

Badboy87

 

Napríklad Fero ale on málokedy dáva príspevky potom ty čo sa pchaju radi do zadocku ,stačí sledovať najbližši zápas mladých hore budeš vedieť
18.9.2019 - 13:34
+1

forwardPP

 

Tí vravíš o diskutéroch tu na HP,tak by ma zaujímalo koho máš na mysli tých,čo všetko vychvaľujúa sú členmi fanklubu,daj aspoň zopár nickov.
18.9.2019 - 18:14
+1

topska

 

Vela z diskuterov tu poznam, stretavame sa alebo ma kontaktovali kvoli nejakym veciam. Neviem vsetko, samozrejme sa aj mylim ale ked mam pocit alebo naozaj viem ze su tu skresnene alebo mylne informacie tak su niektori diskuteri radi ked to ozrejmim. Samozrejme nie vsetci. Ak sa bude casto ukazovat opak tak s tym urcite prestanem. Casto sa ma tu ludia priamo pytaju na nieco tak odpovedam. Nebol som vsade...Nebol so na hokeji v Puchove, Leviciach, Sabinove, Povazskej Bystrici, Budapesti, Partizanskom a Dolnom Kubine (z aktivnych seniorskych klubov).
18.9.2019 - 13:44
+1

fanpp

 

lebo sme už všetkým na smiech, že sme len agustovi pisalkovia o titule,ktorí sa majú stale k čomu vyjadrovať a ktorých nikto nikdy na zimaku nevidel...
18.9.2019 - 9:22
+3

Bizzaremifo

 

..no ved je to presne tak ... na zimáku prázdno, na FB stránke 30 tisíc fanúšikov
18.9.2019 - 9:39
+1

voldemort

 

niečo na tom je...
nemôžeš napísať niečo pozitívne aj po takomto úvode, lebo ťa niekto sprdne, že si slepý, nemôžeš napísať kritiku a nespokojnosť, lebo si hejter a plačko...
18.9.2019 - 11:23
+2

jozino

 

lenze niekedy to vyzera tak, ze niektori diskuteri tu chodia iba nabryzgat a nakydat na nasich. Ked vyhrame, je zle, lebo sme len branili vysledok a nedalo sa na to pozerat a casom na to doplatime, ked hrame aktivne, ako vcera, je zle, lebo sme nehrali skusene. Jasne ze ked hrame aktivne (vyse 40 striel v zapase) tak sa moze urobit aj chyba.
18.9.2019 - 12:55
0

braniiislav

 

Súhlas.
Možno by mohli diskutéri skúsiť občas napísať aj niečo pozitívne. Skúste chalani napísať 5 pozitívnych vecí, čo ste videli včera na štadióne. Je to dobré cvičenie na začiatok.
18.9.2019 - 15:30
+2

Bizzaremifo

 

1. Nová kaviareň pod C-čkom je super
2. Baby s lopatami na ľade počas komerčnej pauzy vedia korčuľovať
3. Nebolo cítiť zápach zo šatne cez vetracie mriežky
4. Fronta v bufetoch v podstate neexistuje pri tých "návštevách"
5. Mal som si kde vyložiť nohy, kedže dookola prázdno



..a teraz vážne, chválim ked je na to dôvod, kritizujem ked to má opodstatnenie...
18.9.2019 - 15:59
+2

jozino

 

mne sa pacili Bjalockovci + Takac ale uplna perla bola, ked sa rozhodca zrejme sekol a vylucil Ervinga (ktory nic neurobil) namiesto niekoho ineho z nasich. A chudak Joona potom nedokazal pochopit preco ide von, zmatene pobehoval este aj po trestnej a pytal sa aj hlasatelov ze co sa deje, este po navrate na lad sa chodil oboch rozhodcov pytat ze preco ho vyhodili. Cely bol z otoho pmyleny. Na tom som sa normalne zabavil
18.9.2019 - 16:17
+3

forwardPP

 

No takže ty keď nápišeš,že môžme byť radi je hlúposť. Tak si presne urobil presne to čo kritizuješ.
Ty písalko.
18.9.2019 - 11:42
+2

jozino

 

ja nikomu nekazem ani nezakazujem, ale presne ako pise fanpp, v case ked muzstvo dostane gol, napriklad v NR zacnu fanusikovia povzbudzovat. My zacneme piskat na nasich, bezohladu na to, ako gol padol. Ocakavame, ze hraci rozbiju Bystricu, alebo KE a pritom vacsina fans zapas nemo predrieme. Obcas mam pocit, ze najcastejsi pokrik fanklubu je "Fandime vsetci"
18.9.2019 - 12:03
+2

braniiislav

 

tak pre mňa je tiež nepochopiteľné, že vás niečo rozčuľuje a napriek tomu to sledujete, komentujete, nadávate, kritizujete a pritom by ste mohli mať pekný život - stráviť čas aktívne športom kultúrou , s rodinami, záľubami - alebo si aspoň nájsť frajerku by pomohlo.
P.s.: nie je to osobné, ale voči tým, čo podľa mňa (áno, môj názor, a môžem si ho povedať) si pomýlili fandenie alebo podporu svojho tímu s ventilovaním negatívnej energie medzi ostatných ľudí. Naozaj si myslím, že nám ostatným to neprospieva.
Stantie von, Štolc von, Jonák von, Fabián von, Svitana von.... Nie je vám toto myslenie čudné? Napríklad mne áno.
18.9.2019 - 15:27
+2

forwardPP

 

Kľudne to môžu zobrať aj niektorí osobne napr. "ten čo vie"v osobnom živote je absolútne neúspešný a preto si to tu ventilu je a keď mz niečo napíšem tak mi od neho prišla správa,že mi rozbije hubu. No a keď sme sa mali stretnúť aj som mu povedal kde tak neprišiel.
18.9.2019 - 18:18
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
ten čo nevie

 

daj sa vyšetriť tlčhuba a nereaguj namňa laskavo
19.9.2019 - 13:15
0

topska

 

Prekopiruj tu tu spravu lebo zjavne tvrdi ze si si to vymyslel...
19.9.2019 - 13:34
+1

forwardPP

 

http://imgWorld.cz/s3/EKMj3hdXri.jpg
Je to podľa mňa určite jeho starý nick. Ale veľa správ som už vymazal.
19.9.2019 - 15:04
+1

jozino

 

Kto chce psa bit, palicu si vzdy najde. Po vyhratom zapase (i ked divokom priebehu) je tu milion prispevkov ako sme hrali zle, ako nemame trenerov atd atd, ale tazko najdem jeden, kde by niekto napisal, ze 4. lajna zahra dobre (kazdy mal po 2 body, ale pochvalu na Takaca za 2+1.
18.9.2019 - 13:08
+1

jozino

 

*alebo pochvalu na Takaca
18.9.2019 - 13:10
0

MANO

 

Velmi ma tesi pri citani tejto a vedlajsej diskusie ,ze sa nam aj skulturnieva nasa fanusikovska skupina tu na HP . Osobne som bol vcera tiez nasraty za tu tretiu tretinu a ani ta vyhra netesila, napriek tomu som tu neprisiel sit do hracov a trenerov a podporovat vytvaranie "blbej "nalady okolo klubu. Dnes som stretol Vosveca pozdravil ho a zaprial vela stastia do sezony. Myslim ,ze to hracom pomoze viac ako sit do nich za chyby ... od toho tam su treneri.Mozno staci pocuvat slova Pata Molotu na FB ohladom dovery hracom ,oni vam ju vratia.A co sa tyka presiloviek ,mozno postaci ked to prestaneme riesit my aj hraci a schuti si ich zahraju. Navrhujem vobec ich netrenovat a pustit ich tam "nadrzanych " na presilovku v zapase
18.9.2019 - 17:27
+2

topska

 

Dat gol po faule a nemusime ich ani trenovat a ani hrat
18.9.2019 - 17:32
0

jozino

 

Ja by som skusil na presilovku poslat Bjaloncika s Palockovcami ked sa im tak dari. Mozno by pomohlo keby vobec neskusali vytvarat vzorec, ibaaplikovat to ich lietanie po pasme, z coho momentalne boduju a s tym ze by mali o 1 braniaceho protihraca menej by to mohlo byt zaujimave
18.9.2019 - 17:33
0

Voevoda

 

nedava vobec ziadny zmysel posielat tam hracov co primarne presilovky ani len netrenuju... nech dalej hraju tak ako doteraz a bude to dobre
18.9.2019 - 20:23
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 10.12.2019 11:57
TímZSkóreB
1.Slovan29100:5563
2.B. Bystrica2880:5157
3.Košice2782:5356
4.Trenčín2782:6248
5.Poprad2879:6447
6.Zvolen2783:7246
7.Miškovec2882:6843
8.Michalovce2871:7840
9.Nitra2867:7637
10.Budapešť2879:10629
11.Detva2866:9529
12.N. Zámky2869:10223
13.L. Mikuláš2642:10022
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 2719143140:6463
2.Topoľčany271751495:6162
3.Martin2615326108:7253
4.Dubnica261331990:8646
5.Skalica2612221099:7642
6.Sp.Nová Ves2611221191:9239
7.Žilina2610111469:8333
8.Levice2610021487:10432
9.P.Bystrica265221667:11221
10.Trnava264022077:13614
11.SR 1810100916:533
Aktualizované: 10.12.2019 14:28
nadstavba AZVVPPPPSkóreB
1.Nitra10711145:2224
2.Dukla8500338:2915
3.Poprad10411436:3415
4.Košice8410336:3314
5.B. Bystrica8211422:339
6.Zvolen8001714:401
nadstavba BZVVPPPPSkóreB
1.Žilina8510226:1517
2.Martin8501221:1616
3.Slovan8410325:2014
4.Trnava8402218:2314
5.Skalica8300519:249
6.P. Bystrica8010716:272
Aktualizované: 10.12.2019 11:57
TímZVVPPPPSkóreB
1.Košice3021324117:6271
2.Nitra3220327123:6368
3.Dukla3019227120:6063
4.Poprad3018255104:6463
5.Slovan32165110112:7459
6.B. Bystrica30173010100:5957
7.Púchov3017256107:6757
8.Trnava3014311295:7949
9.Martin3012241290:9544
10.Michalovce3010111868:10933
11.Spišská307141866:10527
12.Skalica305212255:13020
13.Žilina305122251:12919
14.L. Mikuláš300112846:1580
Aktualizované: 10.12.2019 11:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 11.12.2019 06:36
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 11.12.2019 06:36
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 11.12.2019 06:36
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 11.12.2019 06:36
Aktualizované: 10.12.2019 11:57
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 11.12.2019 06:36

Bleskovky

Hviezdami týždňa Carlson, Jarry a Eichel

Obranca Washingtonu John Carlson, brankár Pittsburghu Tristan Jarry a center Buffala Jack Eichel sú najlepší hráčmi uplynulého týždňa hokejovej NHL. Prvou hviezdou sa stal obranca Carlson, ktorý si v troch víťazných zápasoch Capitals pripísal šesť bodov za tri góly a tri asistencie. Jeho presné zásahy rozhodli o triumfe v dvoch dueloch.
9.12.2019 19:39 - TASR

Lantoši prvou hviezdou zápasu pri triumfe Providence nad Uticou

Slovenský útočník Róbert Lantoši sa stal v noci na nedeľu prvou hviezdou zápasu AHL. K triumfu Providence Bruins nad Uticou Comets 3:2 po nájazdoch prispel dvoma asistenciami a víťazným nájazdom. V tejto sezóne má na konte 16 bodov (6+10) v 22 dueloch.
8.12.2019 08:55 - TASR

Lugano - Zürich 3:1 vo švajčiarskej lige

Líder švajčiarskej hokejovej ligy Zürich Lions prehral v sobotňajšom stretnutí NLA na ľade Lugana 1:3. NLA - 28. kolo: Bern - Fribourg 4:2, Davos - Lausanne 2:1 pp, Lugano - Zürich 3:1, Rapperswil - Servette 4:1, Zug - Langnau 5:2.
7.12.2019 22:03 - TASR

Hrivík asistoval, jeho Leksand však podľahol Skelleftea 2:3

Slovenský hokejista Marek Hrivík si pripísal asistenciu v 24. kole švédskej najvyššej súťaže. Jeho Leksand však v sobotňajšom stretnutí prehral 2:3 na ľade Skelleftea. SHL - 24. kolo: Frölunda - HV 71 2:4, Oskarshamn - Örebro 0:2, Skelleftea - Leksand 3:2 /HRIVÍK 0+1/, Brynäs - Växjö 4:3 pp, Lulea - Färjestad 3:4, Malmö - Linköping 0:1 pp a sn.
7.12.2019 20:47 - TASR

Cehlárik s gólom, Lantoši s dvoma asistenciami pri úspechu Providence

Slovenský hokejista Peter Cehlárik strelil siedmy gól v tejto sezóne nižšej zámorskej súťaže AHL. Prispel ním k domácemu víťazstvu Providence nad Binghamtonom 6:2. Presadil sa v 33. minúte, keď v presilovej hre pridal štvrtý zásah Bruins. Asistoval mu ďalší Slovák Róbert Lantoši, ktorý prihral aj na druhý gól domácich.
7.12.2019 08:58 - TASR

Krefeld - Mníchov 5:8 v piatkovom zápase DEL

Hokejisti Mníchova zvíťazili v piatkovom zápase najvyššej nemeckej hokejovej súťaže v Krefelde 8:5. výsledky: Düsseldorf - Augsburg 3:2, Eisbären Berlín - Kolín nad Rýnom 4:5 pp, Iserlohn - Wolfsburg 1:5, Krefeld - Mníchov 5:8, Mannheim - Ingolstadt 4:1, Norimberg - Starubing 2:3.
6.12.2019 22:05 - TASR

Bremerhaven - Schwenningen 4:1 v nemeckej DEL

Hokejisti Bremerhavenu vyhrali vo štvrtkovom dueli 24. kola nemeckej DEL nad Schwenningenom 4:1.
5.12.2019 21:58 - TASR

HV 71 - Lulea 0:4 v 23. kole švédskej ligy

Hokejisti Luley vyhrali v dueli 23. kola švédskej SHL na ľade HV 71 4:0 a potvrdili post lídra tabuľky. SHL - 23. kolo: Frölunda - Djurgaarden 2:1, HV 71 - Lulea 0:4, Leksand - Oskarshamn 4:1, Malmö - Färjestad 3:4, Rögle - Brynäs 4:2, Växjö - Örebro 2:0, Linköping - Skelleftea 5:3.
5.12.2019 21:30 - TASR

Grman asistoval, no jeho Saipa prehrala s Lukkom 2:3

Slovenský hokejový obranca Mário Grman zaznamenal jednu asistenciu vo štvrtkovom zápase fínskej ligy, no jeho Saipa Lappeenranta prehrala s Lukkom Rauma tesne 2:3.
5.12.2019 20:31 - TASR

Ružička asistoval pri prehre Stocktonu

Slovenský útočník Adam Ružička zaznamenal jednu asistenciu v súboji nižšej zámorskej súťaži AHL v noci na štvrtok, v ktorom jeho Stockton Heat prehral na domácom ľade s Ontariom Reign 2:3. Pre dvadsaťročného centra to bol deviaty kanadský bod v dvadsiatom súboji sezóny (3+6).
5.12.2019 07:03 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

18. 12. 2019
Poprad - Michalovce o 18:00
Košice - B. Bystrica o 18:00
Nitra - L. Mikuláš o 18:00
Slovan - Miškovec o 18:30
N. Zámky - Trenčín o 18:30
Budapešť - Zvolen o 19:00

Odohrané zápasy

08. 12. 2019
TrenčínNitra
2:0REPORT
MiškovecN. Zámky
5:4 SNREPORT
MichalovceSlovan
2:5REPORT
L. MikulášBudapešť
1:2REPORT
B. BystricaPoprad
1:2REPORT
KošiceDetva
3:2REPORT

Najviac bodov

Jindřich AbdulSBA35 bodov
2.Mikyska J.TRE34
3.Haščák M.KOS33
4.Southorn J.BBY33
5.Zigo T.SBA31

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS21 gólov
2.Bonis K.ZVO17
3.Abdul J.SBA17
4.Langkow C.MAC16
5.Alderson B.TRE16

Najlepší brankár

Patrik NechvátalPOP95.58 perc
2.Tomek M.TRE94.78 %
3.Košarišťan A.KOS94.15 %
4.Brust B.SBA93.91 %
5.Beskorowany T.BBY93.63 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
KB Sports