Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: HK Spišská Nová Ves angažoval kanadského obrancu Beaudryho

zdroj: facebook
9.6.2021 21:12 TASR

Nováčik slovenskej hokejovej extraligy HK Spišská Nová Ves angažoval 27-ročného kanadského obrancu Jérémyho Beaudryho.


"Ide o ofenzivneho moderneho obrancu, ktory dokaze hrat s pukom a byt aktivny pri podpore utocnikov. Ratame s nim na presilove hry, v ktorých by mal vyuzit tvrdu strelu a reziserske schopnosti. Verime, ze zvysi nasu produktivitu a pomoze muzstvu k vyhram," povedal manažér Richard Rapáč.

Beaudry pôsobil do roku 2020 v nižších zámorských súťažiach. Následne zamieril do Európy a v ročníku 2020 si zahral ligy vo Francúzsku, Dánsku a vo Veľkej Británii. Sezónu zakončil pôsobením v klube Sheffield Steelers, za ktorý odohral 15 zápasov, v ktorých získal 13 kanadských bodov za šesť gólov a sedem asistencií. Nazbieral aj osem trestných minút a 15 plusových bodov.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Big brother

 

Pekne, tak ten vyzerá super
10.6.2021 - 7:21
+7

Sunkafit

 

Zaujimave podla mna nie az tak
10.6.2021 - 7:58
+9

ajwen77

 

Čo je na ňom super?
10.6.2021 - 11:00
0

MaxSBA

 

a čo je na ňom zlé?
10.6.2021 - 11:10
+8

ajwen77

 

Podľa mňa diel výkonnosťou dole. Malá zápasová prax... Ale kto vie, no ja s neho paf niesom.
10.6.2021 - 11:35
0

MaxSBA

 

je to možné ale túto sezonu odohral 29z dokopy so štatistikou 12+13.... Minulu sezonu,ktorú poznačila korona 43z 20b, podotýkam, je to obranca...
10.6.2021 - 11:42
+6

fagaf

 

Podotýkam chceli ste ho do ZV ✌
10.6.2021 - 12:10
+8

wilkinson22

 

Vtedy by to bol super podpis ale teraz nie je,
10.6.2021 - 13:13
+3

Riava

 

Pre SN je a pre ZV nie je
10.6.2021 - 13:27
0

Big brother

 

Veď ako obranca vo Francuzkej a Anglickej lige bod na zápas? Ako to nie je super?
10.6.2021 - 12:20
+4

Sunkafit

 

Neviem podla mna sem chodia kvalitnejsi cudzinci uz...ale uvidime
10.6.2021 - 13:12
0

Big brother

 

Pozri si aj jeho čísla v ECHL. Podľa mňa on by mal (papierovo) patriť k tomu najlepšiemu čo sem chodí.
10.6.2021 - 14:49
+3

Chamois13c

 

Podla mna uplne normalny hrac ziadna bomba ale to je len moj osobny nazor
10.6.2021 - 7:39
+10

trevor

 

Suhlas, len nechapem co ta potom viedlo pri trojici Romancik, Rogon a Sedivy napisat, ze KE idu neskutocne bomby. 😁
10.6.2021 - 7:46
+29

Chamois13c

 

Trevor: Pisal som to s velkou nadsazkou vcera a malokto to pochopil ale tak chcel som oceliarov po zbabranych sezonach trochu povzbudit
10.6.2021 - 8:23
0

Gargamel123

 

este angazuju telenskeho: a dielo bude dokonane
10.6.2021 - 9:46
+1

MaxSBA

 

no zabudni
10.6.2021 - 9:47
+2

patkof

 

😂😂iba žeby ste mali Tatry v košicoch
10.6.2021 - 11:27
0

Gargamel123

 

Spisska: a nemyslim borovicku
10.6.2021 - 12:34
0

MarekTn

 

Trevor úplný súhlas ak toto nie je zaujímavý hráč tak neviem v priemere má možno väčší priemer v anglickej lige ako ackered dokonca je ešte mladší- videli sme ako tu ackered vynikal tento hráč má takisto na to predpoklady
10.6.2021 - 11:42
+3

Big brother

 

A netreba zabúdať, že aj naor McCormack prišiel z Francúzska...
10.6.2021 - 12:21
+4

Big brother

 

Tak potom už neviem teda... Jeho čísla o niečom svedčia hádam...
10.6.2021 - 12:21
+1

matoguco

 

Podľa mňa to bude kvalitný hráč. Pokojne môže patriť k najofenzívnejším obrancom súťaže. Uvidíme
10.6.2021 - 7:52
+3

johnyy

 

Kanaďan Jérémy Beaudry, ktorý zažil výbornú sezónu v anglickom Sheffielde, kde získal ocenenie pre najlepšieho obrancu súťaže.

tak asi nieco z toho hokeja bude vediet
10.6.2021 - 8:20
+7

Riava

 

Veľmi pekná posila so slušnými číslami.
10.6.2021 - 8:36
+5

advokatiss

 

Konecne solidny zahranicny hrac v SNV
10.6.2021 - 8:43
+3

johnyy

 

myslis si ze Hannu Kuru nie je solidny zahranicny hrac ? + Damian Tyczynski by tiez mohol v extralige vystrelit, potencial ma na to viac ako velky a Jakuba Cerneho by som taktiez vobec nepodcenoval, posledne dvaja menovany niesu pre fanusikov moc okukany ale urcite ta kvalita na extraligu bude dostacujuca, to si som viac ako isty
10.6.2021 - 8:56
+4

advokatiss

 

Ja by som ich v BB nechcel. Viem si predstavit lepsich hracov na centra do prvych dvoch utokov nez je Kuru. Tyczynsky moze mat potencial, ale zatial jeho strop bol bod na zapas v 1.lige. To malo plno hracov aj vysoko nad bod na zapas a v extralige to nestacilo a boli vekovo podobni. A rovnako by som nechcel v teame 34 rocneho zahranicneho hraca Cerneho, ktoreho sami fanusikovia v SNV zaraduju do 3. 4. utoku, co je pre mna nepochopitelne mat v takych utokoch zahranicneho hraca. Niektori si podla mna este neuvedomuju rozdiel kvality medzi extraligou a 1. ligou, a slova dostacujuca kvalita pri zahranicnych hracoch, neviem no. Podla mna by zahranicny hrac nemal byt len dostacujuci.
10.6.2021 - 9:09
+14

johnyy

 

Kuru by mal byt kvalitny hrac na druheho centra (1. ma byt este len predstaveny). Kazdy by si vedel predstavit vo svojich timoch lepsich hracov (na trhu su ich tisice) ale nie kazdy si ich moze dovolit.
Ja som sam zvedavy ako sa presadi Tyczynsky v extralige ale bola by obrovska hlupost keby toho hraca Spisiaci pustili dalej (zaujimave ze o neho mali zaujem aj konkurencne muzstva ked v 1. lige az tak nevystrelil).
Cerny nebude horsi ako vela inych zahranicnych v extralige u neho si som viac isty ako u Damiana. A aj v inych muzstvach hravaju zahranicny nizsie ako v 1.-2. utoku cize to nieje ziaden fail ked aj on bude nahodou hravat az v tretej formacii.
Jedine s tym frantikom som skor skepticky.

Az sezona ukaze ci ty hraci maju na extraligu, ja si osobne myslim ze viacerych prekvapia pozitivne ale nevylucujem ze aj mna negativne. Ale minimalne momentalne to vidim skor pozitivnejsie
10.6.2021 - 9:26
+7

wilkinson22

 

No ako pozerám na útok tak pozerám, tak neviem ako to poskladať,
B. Rapac tiež môže hrať aj v prvom aj v treťom, uvidíme aké úlohy bude mať,
Strauch keď bude mať dobreho centra tak sa snáď rozstrieľa,
Ville môže len prekvapiť, čo som videl videa je to rýchli korčuliar, taká motorová myška,
Damiana by som dal k niekomu skúsené trebárs aj k Čiernemu napr. myslím žeby im to klapalo ale zase by sme museli rozbiť minuloročný útok,
Gilak keď dostane šancu tak vie sa presadiť aj v extralige dokázal to aj v MI aj v NZ
Neviem čo čakať od Vrabela kam by som ho dal, niekto by ho dal do vyšších formácií ale neviem u mňa Max. 3. možno ma prekvapí.
Kuru môže byť veľmi platný hráč a keď mu to nepojde dobre v produktivite môže sa zamerať na defenzívu, oslabovky, tam je doma,
Varto je srdciar a keď mu to nepojde myslím že sám uzná za vhodné že je potrebné skončiť ale ja mu verím že to dá, je to taký nás maskot už,
Dzugan ďalší hráč s ktorým neviem čo môže byť aj hore aj dole
10.6.2021 - 9:42
+1

advokatiss

 

Ja netvrdim, ze ste mali Tyczynskeho pustit, pripadne Cerneho, ked ho mate tak v oblube. Len necakajte, ze sa niekto poserie (ked to trochu prestrelim) z tych hracov, a bude ich chvalit pred sezonou ake dobre podpisy to su. Ked podla mna podpise kvalitny hrac ako tento tak pochvalim.
Ano sezona ukaze, ale na to su tu tie clanky aby sme zhodnotili aj pred sezonou.
10.6.2021 - 9:45
+3

Sunkafit

 

Vlastne suhlasim
10.6.2021 - 13:14
0

fakir

 

dufajme že sa trafili,pekne
10.6.2021 - 8:44
+1

fagaf

 

Tento hráč mal vraj aj iné ponuky zo Slovenska.
10.6.2021 - 8:53
+1

PagiSNV

 

Za mňa toto nie je až taká posila. Mali zobrat Kramára z Popradu. Malo zápasov hral
10.6.2021 - 23:25
0

wilkinson22

 

Druhý Ackered? Snáď sa pani bratia trafia do zahraničných posil
10.6.2021 - 8:54
+3

richardd6

 

Zahraniční sú tusim hlavne na branovi
10.6.2021 - 9:05
0

SniPer1991

 

..este 1 podobny typ obrancu , 1 center a 1 svk kridlo a kader mame hotovy
10.6.2021 - 9:27
+2

frantapriklep

 

Novejša nechce byť len do počtu a to je super. Ambiciózny nováčik nikdy nie je na škodu
10.6.2021 - 9:57
+14

snw

 

Tak už aj u nás vyžadujú povinné očkovanie. Dislike..Predsa si môžem vybrať čo chcem a čo nie?!
10.6.2021 - 11:44
+5

sam96x

 

Aj klub si môže vybrať čo chce a čo nie. Ja to rozhodnutie chápem, pretože v prípade dalšej vlny na jeseň to mužstvo až tak nezasiahne. Ja to naopak podporujem.
10.6.2021 - 11:52
+25

Riava

 

Vítaný krok a fanúšikovia nech sa tiež pridajú, ak nechcú pozerať hokej v TV, prípadne vôbec.
10.6.2021 - 11:55
+18

snw

 

🐑🐑🐑
10.6.2021 - 11:57
+7

johnyy

 

preco by mali byt ludia co maju opacny nazor ako ty ovce ?
10.6.2021 - 12:01
+12

Kamzík18

 

radšej neočkovať, pride 3.vlna nakazí sa pol mužstva viac ako mesiac možno nebudú hrať možno sa to porieši tak že dané mužstvo ani nedohrá sezónu a čo potom? rozmýšlajte do budúcna ľudia a nie čo je len pre "mňa" najlepšie..
10.6.2021 - 12:03
+2

snw

 

Vieš , že to dostaneš aj keď sa zaočkuješ? A najskôr sa budeš očkovať každý rok ,ak sa po, podaní šmakocinky dožiješ ďalšieho roku.(Edit: Necháp to tak , že Ti to neprajem).
10.6.2021 - 12:07
0

Kamzík18

 

veď ale ide o to že ked to dostanes po zaočkovani tak mas slabsi priebeh mozno ziadny , možno už aj ked budes pozitívny nebudeš prenášač, ide o to aby sme nemuseli zatvárať po lete zase všetko a doma sedieť.. aký majú ludia neveriť lekarom? keď ich bolí zub prečo idu k lekarovi? ak si zlomia ruku prečo idú na operáciu? a ver že aj ten najväčší antikovidista by veril aj v poseidona ak by ho napajali na UPV...
10.6.2021 - 12:12
+16

sam96x

 

Keď sa zaočkuje dostatočný počet obyvateľstva, je oveľa väčšia šanca, že ten vírus v podstate vymizne a už nebudú musieť byť tak tvrdé reštrikcie, ale len napríklad nejaké malé lokálne ohniská tak ako to býva pri chrípke väčšinou. Takže to očkovanie má zmysel, ale musí sa aj určité percento obyvateľstva zaočkovať a ja sa bojím, že na Slovensku to číslo nedosiahneme a zase bude tretia vlna (aj ked nie taká ako druhá po minulom lete, ale bude).
10.6.2021 - 12:22
+8

yaro.s

 

To, že bude tretia vlna je dnes už takmer istá vec, keď sa realisticky už dá predpokladať koľko ľudí sa dá zaočkovať, na kolektívnu imunitu to zrejme nebude..., ďalej dovolenky a pod, bude, len už chválabohu také niečo ako pri druhej s najväčšou pravdepodobnosťou nezažijeme.
10.6.2021 - 12:27
+1

Sunkafit

 

60percent u nas nebude...
10.6.2021 - 13:17
0

Sunkafit

 

Budes sa ockovat neskor tak ako proti chripke...
10.6.2021 - 13:17
0

erco1999

 

Ach tito odbornici na teplu vodu... Je smutne ze cim lepsie na tom medicina je, tym sa ludia viac brania a konspiruju...
10.6.2021 - 14:35
+2

Riava

 

Keď máš záujem sedieť doma a na všetko nadávať, tak v poriadku. Ja a verím, že aj širšia verejnosť máme záujem o to, aby sa chodilo fandiť na štadióny. Kto tým pohŕda, tak v poriadku, je to jeho rozhodnutie a nech sa potom nečuduje obmedzeniam, ktoré bude mať.
Odporúčam si pozrieť zápasy NHL, kde je už dovolené aj vypredať arénu. Navyše, kluby sezónu bez divákov u nás ani nezačnú, takže takýmto zmýšľaním o neočkovaní sa im odbíjame existenciu.
10.6.2021 - 12:11
+4

michaelfrolík

 

Paci sa mi, ked ludia ako SNW oznacuju inych za ovce. Ludia, ktori trepu uplne neoverene bludy, citaju dezinformacne weby, respektuju a uznavaju osoby ako pani Krajnikovu ci Sadikiho kamosa Harabina (cloveka, ktory znasilnuje system, ktory sam vytvoril), zamienaju si fakty s vlastnymi neodbornymi nazormi. Ale ano, my, ludia uvedomujuci si suvislosti, respektujuci nazory odbornikov a vedcov, sme ovce, kym vy ste vlci. Ale rad zostanem v tomto pripade ovcou, len sa, prosim, v idealnom pripade od nas drzte co najdalej. Dik ✌️
10.6.2021 - 12:23
+37

Marek3516

 

Krásne napísané
10.6.2021 - 13:06
+2

richardd6

 

Nebud trápny, predpokladám, že tvoja vedomosť ohľadom očkovania je blížiaca sa k nule. Radšej buď ticho.
10.6.2021 - 12:49
+1

Dan88

 

Veď vybrať si môžeš..aj klub si môže vybrať či chce zaočkovaných alebo nie 😉 nikoho nenútia aby sa nechal očkovať..
Takisto "bojuješ" aj za skladníkov v sklade keď majú podmienku v zmluve, že potrebujú kurz na VZV? Veď si predsa môže vybrať čo chce a čo nie.. Je to normálna podmienka pre získanie práce, tak ako je napr. VZV, diplom, vodičský preukaz, atď..
10.6.2021 - 12:00
+3

Maross NR

 

tak ako si vyberáš ty, vybral si aj klub. tak kde je problém? Či niečo iné žiadaš od seba a niečo iné od druhých?
10.6.2021 - 12:02
+6

amaskiea BLOG

 

ako inak? ja chcem moju slobodu, nech to stojí, čo to stojí - druhých
10.6.2021 - 13:03
+4

BieloModra

 

ano to mozes a mas na to plne pravo a sudiac podla citaneho uz si si aj vybral... ak si mozes vybrat ty moze si presne tak isto plnym pravom vybrat aj klub
10.6.2021 - 12:15
+9

Riava

 

Svätá pravda a navyše klub môže určiť podmienky aj fanúšikov do hľadiska, pre ktorých v konečnom dôsledku podmienky určí ešte pred klubmi pravdepodobne štát.
10.6.2021 - 12:24
+2

BieloModra

 

pisu tu o diskriminacii.... len to nie je diskriminacia... do obchodu, na postu ci lekarne im nikto nezakaze ist... ucast na hokeji nie je zakladna ludska potreba... chapem ludi so zavaznymi diagnózami, poruchami imunity alebo ludi co im lekat na zaklade anamnezy ockovanie neodporuci.... snad nas bude dost na dosiahnutie kolektivnej imunity a preockovanie ?... jasne aj preockovat sa dam virus tu bude a bude mutovat... vakciny sa testuju vyvijaju nove odolne aj na mutacie... tak preco nie
10.6.2021 - 12:30
+5

Sunkafit

 

Pol roka od podania druhej davky davaju uz na letisku tretiu...som zvedavy kolko bude prekvapenych ludi pindat ze im dve ockovanie nestacia do konca zivota
10.6.2021 - 13:22
0

BieloModra

 

nuz co ti poviem dusik... hlavne ze preockovanie tetanu je ok nic... nejdem sa vkladat do tejto temy lebo vypenim zas ako sumienka
10.6.2021 - 13:36
+6

Nemehlo

 

Ja neviem oni asi nechodia na preventivne prehliadky, lebo este som nevidel napriklad taku dozivotnu protitetanovku.
10.6.2021 - 13:41
+1

MATTO

 

Ja ako fanúšik SNV sa z tohto rozhodnutia teším pretože v záujme všetkých ktorý majú radi hokej by malo byť aby sme sa čo najskôr vrátili na tribúny… Každý klub, športovec alebo známa osobnosť by mala vo vlastnom záujme podporovať očkovanie aby sme ich mohli podporovať nielen hlasivkami ale aj finančne prostredníctvom vstupného a väčšej atraktivity pre sponzorov…. O tom že to očkovanie je proti chorobe ktorá má pre niektorých smrteľné následky ani nehovorím a každý rozumný človek by to mal podporovať a dať sa zaočkovať …
A žiadne vyplakávanie ako malé deti že sa bojíte ihiel a potom nadávať že nemôžeme ísť na hokej lebo Matovič…. Chybu treba hľadať v sebe a potom zistíme prečo možno ani v septembri na hokej bohužiaľ nepôjdeme
10.6.2021 - 12:27
+11

richardd6

 

Klub sa k tomu stavia jednoznačne dôležitejšie sú hodnoty ako ohlasy ľudí, u mna palec hore pre Spišskú
10.6.2021 - 12:51
+13

wilkinson22

 

👍
Presne tak a mudrosraci si pôjdu aj tak svoje, a tie kecy na Facebooku ako očkovaní vyžadujeme niečo, sme toxický anneviem co ešte to je už na psychiatrickú liečbu,
Kto sa nechce dať očkovať nech sa nedá je to jeho vec, vždy tu bude možnosť ak niekde budes chcieť ísťsa dať otestovať ale to im tiež nevonia,
Klubu sú súkromné spoločnosti môžu si dať podmienky ako chcú oni a keď to budú vyžadovať aj od divákov ja s tým nemám problém.
10.6.2021 - 13:05
+2

Maross NR

 

ono je to na 90% zložením vždy tá istá skupina ľudí, ktorým vadí aj lockdown, aj opatrenia, aj testovanie, aj očkovanie.
10.6.2021 - 13:07
+4

erik24

 

mne nevadi ani ked sa niekto necha ockovat, dodrziaval som aj opatrenia, nechavam sa pravidelne v robote ockovat... a stretavam sa s tym, ze ockovani hovoria, nasad si rusko v miestnosti lebo ty si neockovany, akoze co? ked to ani vlada v robote uz nepozaduje... aj ministerstvo zdravotníctva... tak kde sme uz potom, toto je druhy extrem sa tvarit ze tu covid nieje...aj ked tu evidentne je
10.6.2021 - 13:33
+1

erik24

 

testovat ku...
10.6.2021 - 13:35
0

Maross NR

 

kvoli Tebe som napísal 90 % a nie 100 . Covid tu je, jedna vec je spomalenie šírenia vírusu v tomto období a druhá, že máme časť populácie zaočkovanú a časť, ktorá má protilátky po prekonaní.
10.6.2021 - 13:37
+2

BieloModra

 

vo vsetkych vnutornych priestorch special na pracovisku je rusko este stale povinne... zrusena je povinnost respiratora... nie ruska
10.6.2021 - 13:38
+1

erik24

 

take demokraricke ako za komunismu...vsak ked chces ist na vysku mas na vyber, bud vstupis do strany alebo nevstupis, je to tvoja volba a tak je to aj s ockovanim teraz. Komu inemu verit nez lekarom? to je co za otazka, cize ked ti lekar povie skoc z okna skocis? preco je to nepovinna vakcina a este v skúšobnej verzii? pretoze nikto nevie ako ludia budu uplne reagovat, ci to bude mat ucinok pozadovany, ako casto sa bude musiet clovek preockovat a za dalsie, ci to nebude mat neziaduce vedlajsie ucinky a ake...preto je to testovacia verzia...navyse mozno u teba to bude mat lahsi priebeh, ale u napriklad u seniora to moze byt silny a moze ho to zabit, ale ty si slabym priebehom alebo ziadnym to na neho prenesies...kto chce dat ockovat nech sa da, chapem, berem, ale neznamena som ockovany abo niesom a je to rozdiel...riziko je u oboch...
10.6.2021 - 12:52
+2

Maross NR

 

ale veď výsledky aj na Slovensku vzhľadom na početnosť zaočkovaných máš. Tak máš prehľad koľko a u akej kategórie to môže spôsobiť smrť trebárs na milión obyvateľov. Nezaočkovaná populácia si s istotou privolá tretiu vlnu covidu. A zase si vieš pozrieť koľkým ľuďom, aj akej vekovej kategórie, zobrala život na milión ľudí. Takisto v databázach máš štatistiky o účinnosti jednotlivých vakcín (mám na mysli už reálne po zaočkovaní posledného pol roka. Nie je na čo čakať a už tobôž nie pri stave slovenského zdravotníctva.
10.6.2021 - 13:04
+4

wilkinson22

 

Porovnávam tu hrušky s jablkami čo má možnosť vstúpiť do strany s možnosťou chrániť svoje zdravie, inak koľko by si si predstavoval aby sa čakalo na očkovanie, koľko vĺn myslíš že by sme zniesli a po kazdej mutácií silnejšiu vlnu,
10.6.2021 - 13:07
0

Marek3516

 

Ak chceš porovnávať s komunizmom, tak to je úplne mimo. Vtedy by sa ťa nepýtali a rovno ti vakcínu pichli. Bez pýtania. Výhoda by bola, že by neexistovali dezinformačné weby, kde dnes určité percento ľudí dokáže nájsť pravdu a vďaka nej sa nestanú ovcami ako my ostatní...
10.6.2021 - 13:09
+4

BieloModra

 

podla moznosti priamo v skole pocas vyucovania... niektri rodicia ani nevedeli ale ok.. preto tu nie je pocetne zastupeny cierny kasel tuberkuloza a podobne svinstva
10.6.2021 - 13:17
+4

erik24

 

ja som nikoho za ovcu neoznacil... ani som to nerobil, ale aj tu krasne vidiet, ze ked mas opacny nazor, tak si hned odpisany, sobec, mas zakaz vstupu na rozne akcie, atd. je toto demokracia? zase sa politikom podarilo tymto rozdelit ludi na dva tabory... a my im na to este stale skaceme... vyvolat v jednych strach a ukazat prstom, ze ti druhi za to mozu...
10.6.2021 - 13:19
+2

erik24

 

hovorim nie o vakcinacii zq komunismu, dnes ked nedas decko vakcinovat na povinne vakcinacie mas rozne pokoty, riasi ta socialka atd. cize ta vlastne dotlacia k ockovaniu dietata...kazdopadne tie vakciny su tu s nami xy rokov na trebars povinny tetanus...
10.6.2021 - 13:24
0

wilkinson22

 

Za komunizmu rodícia ani nevedeli kedy sme boli očkovani, postavili nás do rady a jeden za druhým nás v škole očkovali či sa ti to páčilo alebo nie, pokuty nebolo komu dávať, neboli žiadne bio matky a pod.
zbytočne sa tu strapnujes,
10.6.2021 - 13:31
+5

BieloModra

 

13:17
10.6.2021 - 13:32
0

erik24

 

ja ale nehovorim o ockovani za komunismu...hovoril som to v inom zmysle, ak si neochopil
10.6.2021 - 13:33
0

erik24

 

dnes toto slovicko ti asi uslo kamarat, citaj s pochopenim, nie s krvavymi ocami...
10.6.2021 - 13:34
0

Nemehlo

 

Verim, ze v zivote nebudes potrebovat transfuziu, ale ked uz nahodou ano tak dufam, ze ju odmietnes, kedze to pre teba predstavuje taktiez rizika a urcite vacsie ako ockovanie. Dufam ze aj ked ta boli zub tak si ho sam vyberies a bez nejakej inekcije na umrtvenie, ved ta ma tiez rizika a asi vacsie ako vakcinacia. Dufam, ze necestujes ziadnym dopravnym prostriedkom, lebo tiez to ma vacsie rizika ako vakcinacia. Dufam, ze doma nechodis do kuchyne, su tam noze. A v kupelni sa vies tiez smyknut. Poprosim ta urychlene si lahni a nic nerob.
10.6.2021 - 13:46
+9

erik24

 

myslim si, ze si skor poukazal na seba a ludi okolo teraz, dam sa vakcinovat lebo riziko ze ochoriem, ze zomriem, ze...mozeme pokracovat, si sa iba poistil nejako aj ked este nevies ako ...
10.6.2021 - 18:34
0

speedman

 

To riziko je vyčíslené. Odporúčam aktuálne články v časopise nature medicine.
10.6.2021 - 13:15
+3

erik24

 

az dlhodobe vyzkumy ukazu ucinnost vakciny a vedlajsie ucinky, aj niektore lieky museli byt stiahnute z lekarni pre dlhodobe vedlajsie ucinky... take vyzkumy co sa robia pol roka pri testovacej vakcine... kazdopadne, ako som napisal, kludne nech sa ludia ockuju, pre mna to su stale ti isti ludia, len mi pride, ze na nas neockovanych sa ukazuje prstom... a toto je vysledok politickeho posobenia a strasenia...
10.6.2021 - 13:22
+1

wilkinson22

 

A prečo sa na vás ukazuje prstom, skús sa pozrieť do zrkadla, neboj nikto ti nič nebude zakazovať, vždy budeš mať možnosť sa pred nejakou akciou otestovať,
10.6.2021 - 13:27
+1

erik24

 

vsak to aj robim, v praci kazdy tyzden a ked pojdem na dovolenku tak pred aj po..kludne, to je za mna to najmenej co mozem urobit...
10.6.2021 - 13:29
+1

erik24

 

ja nemam problem ani s testovanim, ani ked je niekto ockovani, ale vadi mi, ze je problem, ked je niekto neockovany... ked je pravidelne testovany...
10.6.2021 - 13:30
+1

wilkinson22

 

Šak ok keď ti nevadí chodiť sa pravidelne testovať tak kľudne sa nedajú očkovať ja nebudem nikoho prehovárať je to tvoje rozhodnutie
10.6.2021 - 13:33
+1

Maross NR

 

Keď je reálne možnosť vytvoriť si kolektívnu imunitu a neprivolať si tretiu vlnu, ktorá zase bude stáť život tisícok ľudí, nie je lepšie namiesto na seba sa na to pozrieť kolektívne? Ani ja som nemal covid a mohol by som sa tváriť, že mňa sa to netýka. Prepáč, ale pre mňa je to nepochopiteľné. Už len z pohľadu blízkych, keď nie všetkých ľudí. Tak isto veda je niekde inde ako kedykoľvek predtým a navyše sú v tom kapacity celého sveta zapojené.
či budeme dávať vírusu šancu, aby zmutoval do ešte silnejšje podoby a vytvárať mu krásne podmienky preto?
10.6.2021 - 13:32
+3

Corgi77

 

Tá kolektívna imunita sú zatiaľ len dohady.
Ten vírus tu už bude stále ako každý rok chrípka.
10.6.2021 - 14:11
+1

mhc23

 

Kolektívnu imunitu nebudeš mať. Ako chrípka tak aj covid bude mutovať či sa bude očkovať alebo nie a hlavne tým očkovaním sa docieli, že bude mutovať viac a viac
10.6.2021 - 15:08
0

speedman

 

Variola pozdravuje z eradikačného neba.
10.6.2021 - 15:14
0

BieloModra

 

myslis ze bude vediet o com pises ?
10.6.2021 - 15:21
+4

speedman

 

Tie výsledky sú tam. Stačí sa pozrieť. Myslím si, že o takto závažných témach by sa nemalo diskutovať na úrovni dohadov.
10.6.2021 - 13:33
+4

Maross NR

 

Najkratšie, najvýstižnejšie.
10.6.2021 - 13:35
+2

Deividson.

 

To skôr nezaočkovaní ukazujú prstom na očkovaných, že sú ovce a podobné nezmysli. Nezaočkuj sa, je to tvoje právo. Rovnako ako je právo hokejových a iných klubov Ťa nezobrať na zápas, lebo ty si slobodný, ale tvoja sloboda končí tam, kde začína sloboda iného, to si zapamätaj.
10.6.2021 - 13:33
+14

Ochránca Svätyne

 

Erik24, ja len k tomu prvemu prispevku a ku skakaniu z mosta, ked ti to odporuci lekar. presne tak, urcite ta lekar bude vedome posielat na smrt. ked budes mat problem so srdcom, tak pôjdes za automechanikom alebo si pôjdes po radu do nejakej skupiny na facebooku? je rozumne sa riadit odbornikmi a najlepsie v danych oblastiach. ano jeden odbornik sa môze mylit, ale vedecky konsenzus, to je uz nieco ine, na to sa uz da spoliehat. je to kusok blizsie pravde ako "sedliacky rozum" nejakeho nevzdelaneho influencera na instagrame. ale tak riad sa cim chces

a po druhe nechapes zakladnu vec, ze v tomto pripade sa jedna o infekcny virus, ktorym ovplyvnujes inych ludi. cize to nie je uplne tvoja sloboda a iba tvoje telo. nejedna sa napr. o neinfekcny virus kliestovej encefalitidy (kde sice môzes dostat darwinovu cenu za svoju hlupost a nedôvere vede, ale je to tvoja volba, nikomu tym neublizis a teda nikto ti nebude nic zakazovat ani prikazovat). takze kusok rozlisuj a hlavne si toho viacej pozistuj skôr, ako zacnes nieco pisat
10.6.2021 - 15:24
+4

fakir

 

už chodte do pi.i z vašim očkovanim a covidom,tu to je o hokeji chu.i
10.6.2021 - 15:52
+1

erik24

 

prepac, ja nesledujem nikoho na FB, ani na instagrame, tieto platformy ani nepouzivam a okrem hokejportalu chodim este na ine hokejove stranky a na futbalove, inak vyuzivam max email a youtube... ale uplne na ine temy nez ohladom covidu...cize prepac, ak si myslis, ze to mam z niekoho hlavy, tak nemam. Mam to zo svojej hlavy, z pozorovania ludi okoli ci uz ockovanych alebo neockovanych, atd. na niektore veci ti staci selsky rozum, alebo ked potrebujes vymenit koleso, letis hned do autoservisu, alebo si ho vymenis sam? moja starka do 75 rokov nechodila k doktorom a zila, kym pracovala bola zdrava, plna sily...nepoznala vakciny, potom jej dali vakcinu na chripku a zlyhalo jej srdce...to uz srdce riesila s doktormi, zhorsilo sa to za tych par rokov co nepracovala jej stav srdca...a cez to vsetko jej dali ockovanie a jej srdce to nevydrzalo, aj ked o tom vedeli, ze ma so srdcom problem...takisto ako dedovi lekari nedali injekciu ale iba fukacku na alergiu a ked ho pichla vcela, tak zomrel na alergicku reakciu...udusil sa...a to nieje zas tak davno...sestra moja je ockovana, po reakcii po prvej vakcine na druhu ani nejde...plus jej lekar povedal, ze mozno bude potrebovat tretiu a o rok zase... ak si myslis, ze sa nechavam ovlivnit mediami roznymi, tak da velmi mylis...
10.6.2021 - 16:01
0

Nemehlo

 

Z mojho pozorovania, ti ktori sa nechcu ockovat najviac kricia. Ze su neslobodni, ze ostatni su ovce a podobne. Ja ta nebudem nutit ockovat sa, ja ti len poviem ake to ma "vyhody", nemusis akceptovat moj nazor, ale nemal by si ma oznacit za ovcu. A mal by si respektovat, ked ta pre neockovanie niekam nepustia. Je to ako keby si ku mne prisiel na navstevu s motorovou pilou a ja by som ta nepustil do bytu. Ziadne tvoje zakladne prava porusene nebudu, urady, lekari, obchody tam ta pustit musia. Ale neviem o tom, ze by existovalo nieco ako pravo chodit na kulturne a sportove podujatia, alebo pravo volne sa pohybovat po svete.
10.6.2021 - 16:16
+2

erik24

 

(1) Nedotknuteľnosť osoby a jej súkromia je zaručená. Obmedzená môže byť len v prípadoch ustanovených zákonom
10.6.2021 - 16:27
0

erik24

 

a zakon zatial neurcuje ze na verejnu akciu moze ist iba ockovany clovek, to iste je, ze ked do krcmy nepusti majitel roma napriklad... jednoducho nemoze ho nepustit lebo mu to zakon neustanovil...musi ho pustit a je to jedno, ci sa mu to paci alebo nie... takisto na diskoteku atd. jednoducho keby zavolal ten rom, tak ma problem vysity...dalsi je sloboda vieri, presvedcenia, svedomia...
10.6.2021 - 16:38
0

erik24

 

a dodam, ze mi staci, ze lekari EU neschvaluju Rusku vakcinu a nasi lekari ano, ani medzi lekarmi a vedcami nieje shoda...
10.6.2021 - 16:40
0

Nemehlo

 

ukaz mi aky zakon zakazuje chodit na verejne podujatie s dazdnikom. A predsa sa na vela podujati s dazdnikom nedostanes.
10.6.2021 - 16:41
+2

erik24

 

predmet a clovek je nieco ine...bavme sa o ludoch nie o predmetoch
10.6.2021 - 16:53
0

erik24

 

ak by bolo napisane nebudu pusteni ludia s akymkolvek priznakom ochorenia covid, suhlasim, ale clovek s ockovanim, ktory moze byt pozizivny byt pusteny moze a neockovany nie? tu sa na chvilku pozastav...jasne ze nepustim na stadion choreho evidentne... ale... iba sa pozastav a zamysli..kolkych ludi ohrozuje ockovany s priebehom ktory nevidis?
10.6.2021 - 17:04
0

Nemehlo

 

Kedze na stadione budu len ockovani, tak seba ohrozia iba minimalne, naopak po zapase mozu ohrozit neockovanych. Stale sa dostavame ku kolektivnej imunite. A ked nebude zaockovanych 80% obyvatelstva tak je cele ockovanie zbytocne, ci uz pre zaockovanych, alebo nezaockovanych.
10.6.2021 - 17:25
+2

Ochránca Svätyne

 

ci nezvdelany influencer alebo nevzdelany erik, to je predsa uplne jedno. ano mas pravdu, na niektore veci staci sedliacky rozum. napriklad na odkrutenie ziarovky. ale ze staci aj na zlozitejsie problemy, to je len tvoj klamlivy pohlad, pomenovany odbornikmi ako dunning-krugerov efekt (vygoogli si). osobna skusenost v medicine nie je dôkaz o nicom, je len podnetom na skumanie. a jasne samotni lekari tiez nie su neomylni, obcas sa stane nejaka chyba, ale to nie je argument toho, ze sa teraz nemame riadit odbornikmi. a nikto ti to ani neprikazuje, liec sa pre mna za mna aj vesmirnymi energiami a cakrami kludne, ale rozlisuj infekcne choroby, kde ovplyvnujes aj inych ludi a teda ze to nie je uplne tvoja osobna vec
10.6.2021 - 16:21
+2

erik24

 

aj vo fyzicke su vedci a v behu zivota museli priznat ze sa mylili a niektore zakony boli ine, aj Einstain bol pan vedec no niektore teorie uz neplatia....
10.6.2021 - 16:24
0

Nemehlo

 

A vies preco neplatia? Sedliacky rozum za tym nebude, bude za tym vyskum.
10.6.2021 - 16:42
+2

erik24

 

polrocny vyskum...
10.6.2021 - 16:45
0

erik24

 

ked sa mohol mylit vedec Einstein, dnesni vedci sa ohladom vakciny mýliť nemozu, ze za dva roky sa ukaze z vyskumu, ze napriklad sa rodia deti s takou a takou poruchou a pricinou je vakcina? nemoze to tak byt, ked to preukaze vyskum za dva roky a bude to tvoje dieta, ako ti potom bude? o tom tu hovorim, nieje to skumane dlho, vyskum prebieha pol roka, nie dlhodobo a preto je to stale vakcina v testovacej faze a nieje povinna ako ine vakciny...
10.6.2021 - 16:47
0

erik24

 

cize neohrozim seba, neohrozim ludi okolo, ale mozem ohrozit moje potomstvo... alebo svoju plodnost, inych tym ze ja sice budem mat slabi priebeh, nebude to poznat na mne ked budem ockovany, ale budem to veselo roznasat medzi ludi a napriklad dvaja ockovani potom zomru, lebo budu mat slabu imunitu...na vsetko sa da pozerat z dvoch stran a vsetko ma svoje + aj -...
10.6.2021 - 16:50
0

Maross NR

 

Tohrozenie plodnosti si rozhodne škrtni. Nič také vakcína nespôsobuje.

„Nezávislí medicínski odborníci z rôznych kútov sveta tvrdia, že zdôvodnenie tejto myšlienky nie je správne. Argument stojí na predstave, že vakcína obsahuje proteín zvaný syncytín-1, ktorý je dôležitý pre vývoj ľudskej placenty u žien čo z neho robí nevyhnutný predpoklad úspešného tehotenstva. Zároveň je podľa ich tvrdení svojou stavbou veľmi podobný povrchovému spike proteínu koronavírusu. Očkovanie by teda mohlo zamerať pozornosť imunitného systému aj na tento dôležitý proteín a začať proti nemu bojovať. To by zabránilo tvorbe placenty a mohlo by to spôsobiť zvýšené riziko neúspešného tehotenstva. Ak by však vakcína COVID-19 mohla naozaj spôsobiť neplodnosť tak, ako to popisuje logika tohto argumentu, znamenalo by to, že by neplodnosť muselo spôsobovať aj samotné ochorenie COVID-19."



10.6.2021 - 20:14
+1

Nemehlo

 

Aky pol rok? Nie je zakladom vakcin na covid vyskum vakcin na Sars, Mers a podobne? Ci tento vyskum odignorujeme? Na kom a kolko rokov treba testovat aby si bol spokojny? A ak sa narodi mne postihnute dieta koli vakcine a dalsi milion deti bude zdravych, tak sme na tom stale lepsie, ako ked umrie x milionov ludi.
10.6.2021 - 17:29
+2

erik24

 

ci platia vsetky zakony pana vedca Einsteina? neplatia... kedysi psychologovia liecili psychicky problemy elektrosokmi, studenou vodou, atd. boli to vedci, lekari, ako je toto mozne...? museli uznat ze sa mylili ... a aj dnes liecia lekari iba liekmi, ale uz vacsinu nezaujima psychosomatika, povedia mojmu kamaratovi 32 rocnemu, mas vysoky krvny tlak, uz sa navzdy budes liecit, tu mas lieky, ma 120 kg... preco mu nepovedia, skus s tym nieco urobit s tou vahou a uvidime, ci budes potrebovat lieky, teraz mas tu lieky ale rob daco so sebou...venuj sa sportu...to iste psychicke problemy, ludia z roboty do roboty, robia co ich nebavi, citia prazdnotu, ale lekar povie, tu mas liek, ale uz nie zmen zivot, aby si sa citil dobre a tie lieky si mohol vysadit...su lekari a lekari, vedci a vedci...
10.6.2021 - 16:45
0

erik24

 

ockovani ludia mi pridu ako keby mali oni iba pravdu, ak si potrebujes obhajit to, ze si ockovany, tak si najdes xy dovodov a tie potom vnucujes ostatnym a este na nich ukazujes prstom...ja hovorim, kto sa chce dat ockovat prosim, len prosim respektujte aj tych, co sa ockovat nedaju alebo este nedali...mozno raz budeme ockovani vsetci...ale stal sa z tohl kult, uznavame ockovanych, ukazujeme na neockovanych... ako som pisal, vakcin a liekov ktore az po case dlhom sa prejavili vedlajsie ucinky bolo uz plno, ktore potom museli byt stiahnute z predaja. liecime priznaky, neliecime pricinu...vsetky lieky to tak robia... aj ked niekedy su naozaj potrebne...
10.6.2021 - 16:15
+1

Ochránca Svätyne

 

zase ukazujes svoju nevedomost a neinformovanost. nikdy nebola stiahnuta z trhu ziadna vakcina (rec je o vakcinach)
10.6.2021 - 16:23
+3

Nemehlo

 

Ja som zatial len neockovanych videl ukazovat na ockovanych, v podstate to robis aj ty ked si si to nevsimol.
10.6.2021 - 16:43
+1

erik24

 

ty si nevidel, ja som sa s tym stretol, este mi bolo aj povedane, daj si respirator, aj ked to vlada nepozaduje v niektorych pripadoch a povazuje to za zbytocnost, dokonca v mestskej doprave sa ludia ohanaju ze nemusia mat respirstor ani rusko, ze oni su ockovani...
10.6.2021 - 16:51
0

erik24

 

medzi uprchlikmi z afriky, asie ktori prisli do europy su niektori radikalni muslimovia, cize potancionalne zbrane v europe islamismu, neriadene strely, ale niektori su obycajni ludia, ale do europy ich pustame habadej...
10.6.2021 - 17:07
0

erik24

 

a aj francúzi a Svedi ci anglicania to mysleli dobre a dneska maju stvrte s pravom saria, ale to sa ukazalo az casom ake to ma dosledky...
10.6.2021 - 17:09
0

Nemehlo

 

Aj v Kosiciach je Lunik 9, som s kosic a v zivote som tam nebol. Nie preto ze to je No go zona, ale preto, ze co by som tam robil. Ved ty si nevies dat fakty do suvislosti a to je problem. Preco v mojom okoli sa nestretavam s nazorom, ze sa nechcem ockovat? Preco tento nazor maju povacsine menej vzdelani ludia, ktori si prave nevedia spojit fakty a suvislosti? cim to bude?
10.6.2021 - 17:32
+2

mhc23

 

Menej vzdelani ľudia? Ja poznám vzdelaných ľudí sú aj medzi nimi doktori čo povedali, že sa nedajú očkovať. Na Slovensku odporučajú sa tehotným očkovať kdež to nikde v zahraniči to neodporučajú len keď chcú majú prednostné právo tí čo s nimi žijú v domácnosti. Sami lekári neodporučajú tehotným očkovať sa. A tobôž nie dojčacím ako je to na Slovensku
10.6.2021 - 18:24
0

Nemehlo

 

Napisal som povacsine, ak poznam 100 ludi cosa chcu a 1 nie tak. Stale mam vacsinu, ako ty vies ako to je na slovensku ked tu nie si? JPP? Inak je jasne, ze ludia ktory maju zdravotne komplikacie by sa nemali ockovat nicim, ale prave kvoli tymto ludom by sa mali zaockovat ostatni. Lebo sanca, ze ta skoli choroba ak ta ma skolit ockovanie je rovnaka. Ockovanim nechranim seba, ockovanim chranim prave tych, ktori sa ockovat nemozu.
10.6.2021 - 18:28
+2

JR4

 

Ahoj Erik ako? Sa mi zdá, že si vravel dačo o ubratí z plynu... Ja mám pocit, že opäť dávaš nohu na plyn a nemáš moc auto pod kontrolou.

Ja som tiež ešte nie očkovaný, ale určite sa zaočkovať dám. Myslím, že každý človek má v demokracii slobodné rozhodnutie, no potom zaň musí vedieť niesť aj svoju zodpovednosť. Ja plne rozumiem tvojím osobným dôvodom, ale ja v tomto prípade určite viac verím odborníkom. Ja a asi ani ty nie si odborník na vírusy.

Ak by som ti mohol poradiť. Rob tak, aby si seba a ani ľudí okolo seba zbytočne neohrozoval. Drž sa 👍
10.6.2021 - 18:04
+4

mhc23

 

A, ktorým odborníkom lebo samotný odborníci sa nevedia zhodnúť
10.6.2021 - 18:25
0

JR4

 

Počkám si na percentuálne vyjadrenie pre a proti od odborníkov a ich pomer budem určite tiež zvažovať. Každopádne si myslím, že sa to netýka celkom len mňa, ale aj ľudí okolo mňa a preto by som mal byť 2x tak zodpovedný a opatrný.
10.6.2021 - 18:45
0

erik24

 

pozdravujem ta... ked idem do mestskej dopravy, davam si respirator, antibakterialny gel, chranim seba aj ludi okolo...ale pre mna je toto prijatelna hranica, nejaky stred, niesom ani odpierac covidu, ale nic netreba podcenovat ale ani precenovat... cize pre ochranu druhych mam respirator a ruky na ruky si dam antibakterialny gel, cize riziko, ze niekoho nakazim, este ked som pravidelne v robote testovany nieje velke... kedze na rukach tie viry zabijem a skrz respirator to neprepustim von. cize niesom sobec, chranim seba, chranim ostastnych...alebo to tak nieje?
10.6.2021 - 18:40
0

JR4

 

Aj ja ťa pozdravujem 😉 a či to tak je či nie je, ja naozaj neviem dostatočne odpovedať. Je chvályhodné, že chrániš seba a chrániš aj ostatných. Treba byť zodpovedný, lebo iba tak to dokážeme poraziť skôr a s menšími stranami na životoch nevinných ľudí 🖖
10.6.2021 - 18:52
+1

erik24

 

ano aj mne zalezi na ludoch okolo, ale aj na mne samotnom..snad ti toto staci takto odpoved, vyzeras rozumne...
10.6.2021 - 19:32
+1

JR4

 

Stačí, mne ide vždy v prvom rade o seba, lebo keď nebudem ja... Ja len vravím keď pôjde 100 áut na diaľnici proti mne a ja budem sám, určite nepôjdem ďalej a otočím sa. A otočil by som aj keby to bolo 90/10 80/20 70/30 a zvažoval by som už aj 60/40. Vždy treba zvažovať pre a proti 👍
10.6.2021 - 19:43
0

erik24

 

aj proti tyranom najskor vstal jedeny potom to videl druhy, tych dvoch videli dalsi a nakoniec povstal cely narod ...
10.6.2021 - 22:11
0

JR4

 

Zopakujem iba moju poslednú vetu: Vždy treba zvažovať pre a proti 👍
10.6.2021 - 23:08
0

Nemehlo

 

Pozri ak si si ochotny za tie testy sam platit, alebo ti za ne bude ochotny platit zamestnavatel, nemal by s tym byt problem.
10.6.2021 - 19:05
+1

emcoRKE

 

Slušný podpis to vyzerá byť
10.6.2021 - 13:07
+3

wilkinson22

 

Konečne niečo k téme 😁
10.6.2021 - 13:12
+7

fakir

 

Dotiahli sme kanaďana a aka krasna diskusia sa z toho vyvinula,tak vitaj a nech sa dari
10.6.2021 - 13:15
+2

Riava

 

Otázka do pléna a najmä pre odporcov očkovania: Pozná ľudstvo niečo účinnejšie proti koronavírusu ako je očkovanie?
Môj názor: Nepozná, no rád sa nechám poučiť.
10.6.2021 - 14:19
+10

phial

 

vodka a bromhexin
10.6.2021 - 14:23
+7

crazy44

 

Čo to má spoločné s týmto článkom Chopok?
10.6.2021 - 14:23
+8

gta98

 

Skor sa opytam ja, co ma spolocne tvoj prispevok s Chopkom? Aj keby to bol znovu on, snazi sa prispievat uz rozumne a slusne.. aky mas problem a zjavne maju nejake komplexy aj ostatni, ked sa chovaju ako deticky v skolke a ukazuju si prstom. Musim sa ho uz zastat, lebo zatial nenapisal nic zle a neprovokuje, tak sa uz zamyslite nad sebou cim prispievate do diskusie VY!
10.6.2021 - 14:37
+11

crazy44

 

Kľudne sa zastávaj priateľa.
10.6.2021 - 14:53
+4

Riava

 

Ďakujem ti veľmi pekne.
Nemám záujem nikoho uraziť. Tak ako si napísal, ak sa niekomu nepáči môj diskusný príspevok, nech nezmyslelne hejtersky neútočí a neodvádza pozornosť. Akceptujem názor ľudí, ktorí sa nechcú dať očkovať, no verím, že aj oni chcú slobodne žiť, a preto by sa mal každý z nás zamyslieť, či a ako k tomu prispeje. Tá otázka nebola mierená proti nikomu.
10.6.2021 - 15:24
+8

dejvidBB

 

Toto nech si riesi na svojich fb kktinach ktorych ma po Chopok. Je to mentalne chory 31 rocny chlapec ktory potrebuje diskutovat s doktorom a nie tu na hp.
10.6.2021 - 15:37
+11

Riava

 

Na tento absurdný hejt sa nedá inak reagovať ako tým, že je to púhe klamstvo. Nemám zriadené žiadne facebookové hlúposti, ani 31 rokov, ani mentálnu poruchu. Je mi to ľúto, ak ti niekto ublížil, si však na nesprávnej adrese.
10.6.2021 - 16:43
+5

BlackCrow

 

Si chorý človek vieš o tom? Vyhľadaj pomoc!
10.6.2021 - 17:55
+6

Standacik

 

Tak už by sezóna začala, aj s divákmi
10.6.2021 - 19:29
+1

wilkinson22

 

Už aby to bolo
10.6.2021 - 20:35
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

MS 2021 - Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Rusko728:1017
2.Švajčiarsko727:1715
3.Česko727:1813
4.Slovensko717:2212
5.Švédsko721:1410
6.Dánsko713:159
7.Veľká Británia713:314
8.Bielorusko710:294
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.USA721:818
2.Fínsko719:1017
3.Nemecko722:1412
4.Kanada719:1810
5.Kazachstan722:1810
6.Lotyšsko715:169
7.Nórsko717:218
8.Taliansko711:410

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen50179:125103
2.Michalovce50155:11399
3.Poprad50186:13395
4.Slovan50146:11594
5.Nitra50163:15689
6.Detva50156:14480
7.Trenčín50169:13479
8.Košice50148:12875
9.N. Zámky50132:14061
10.B. Bystrica50135:17157
11.Miškovec50118:18147
12.L. Mikuláš50105:25218
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano000000:00
2.Klagenfurt000000:00
3.Salzburg000000:00
4.Viedeň000000:00
5.Fehérvár000000:00
6.Bratislava000000:00
7.Dornbirn000000:00
8.Villach000000:00
9.Linz000000:00
10.Innsbruck000000:00
11.Graz000000:00
12.Znojmo000000:00
13.Ľubľana000000:00
14.Val Pusteria000000:00
Aktualizované: 15.5.2021 12:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2021 21:52
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 23.5.2021 21:52
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2021 21:52

Bleskovky

Spezza podpísal ročný kontrakt s Torontom

Kanadský hokejový útočník Jason Spezza podpísal ročný kontrakt s klubom NHL Toronto Maple Leafs. Nová zmluva mu vynesie 750-tisíc amerických dolárov. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
včera o 22:10 - TASR

New Jersey sa dohodlo na novej zmluve s Bastianom

Klub hokejovej NHL New Jersey Devils sa dohodol s útočníkom Nathanom Bastianom na ďalšej spolupráci. Pravý krídelník podpísal zmluvu na dva roky za 1,65 milióna dolárov. Bastian odohral prvú kompletnú sezónu v NHL a zaznamenal v nej 10 kanadských bodov v 41 zápasoch.
15.6.2021 18:01 - TASR

NY Rangers povedie tréner majstrov sveta Gallant

Novým trénerom hokejového tímu NHL New York Rangers sa podľa viacerých zámorských zdrojov stane Gerard Gallant. Na lavičke "jazdcov" nahradí Davida Quinna, ktorého klub odvolal 12. mája po tom, ako jeho tím skončil na piatom mieste Východnej divízie a nepostúpil do bojov o Stanley Cup. Gallant v NHL naposledy viedol Vegas Golden Knights.
15.6.2021 08:55 - TASR

Evans napreduje, Montrealu by mohol byť k dispozícii ešte v sérii s Vegas

Kanadský hokejista Jake Evans by sa mohol vrátiť do zostavy Montrealu ešte v semifinálovej sérii play off NHL s Vegas Golden Knights. Dvadsaťpäťročný útočník utrpel otras mozgu počas prvého zápasu finále Severnej divízie, keď ho nešetrne poslal na ľad Mark Scheifele z Winnipegu.
13.6.2021 08:47 - TASR

Columbus povedie nový tréner Brad Larsen

Brad Larsen sa stal novým trénerom Columbusu Blue Jackets. Účastník NHL to oznámil na svojej webovej stránke. Larsen podpísal s klubom zmluvu na tri roky.
11.6.2021 07:44 - TASR

Edmonton predĺžil o dva roky zmluvu so Shoreom

Kanadský hokejový klub NHL Edmonton Oilers uzavrel novú dvojročnú zmluvu s útočníkom Davidom Shoreom. Ročne si zarobí 850. 000 dolárov, v stredu o tom informovala organizácia "olejárov".
10.6.2021 08:47 - TASR

Norrisovu trofej dostane jeden z tria Hedman, Fox, Makar

Trofej Jamesa Norrisa pre najlepšieho obrancu v NHL v sezóne 2020/2021 získa jeden z trojice Adam Fox, Cale Makar a Victor Hedman. Vednie NHL o tom informovalo na svojom oficiálno webe.
9.6.2021 19:13 - TASR

Najužitočnejším hráčom sa stal Šipačov, ceny získali aj Dacjuk či Hartley

Ruský hokejista Vadim Šipačov sa stal najužitočnejším hráčom Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) v sezóne 2020/2021. Útočník Dinama Moskva získal okrem najprestížnejšej individuálnej ceny aj miesto v najlepšej šestke sezóny, v ktorej bol so 74 kanadskými bodmi najproduktívnejší hráč. Ocenenia získali aj útočník Pavel Dacjuk, ktorý bol vyhlásený za najlepšieho veterána sezóny, či Bob Hartley, ktorý triumfoval v trénerskej kategórii.
9.6.2021 13:33 - TASR

Švédsky brankár Fasth ukončil kariéru

Švédsky hokejový brankár Viktor Fasth ukončil vo veku 38 rokov aktívnu kariéru. Jej vrcholmi boli titul majstra sveta z roku 2017 či viacero individuálnych ocenení z MS 2011 na Slovensku.
8.6.2021 21:52 - TASR

Mastertonovu trofej získa Dumba, Lindblom alebo Marleau

Kandidáti na zisk Mastertonovej trofeje v hokejovej NHL sú Matt Dumba, Oskar Lindblom a Patrick Marleau. Cena sa udeľuje za vytrvalosť, športový prístup a oddanosť hokeju. Obranca Minnesoty Dumba získal v minulom ročníku King Clancy Trophy za jeho humanitárne aktivity.
8.6.2021 21:49 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

06. 06. 2021
FínskoKanada
2:3 PPREPORT
USANemecko
6:1REPORT
05. 06. 2021
FínskoNemecko
2:1REPORT
USAKanada
2:4REPORT
03. 06. 2021
RuskoKanada
1:2 PPREPORT
FínskoČesko
1:0REPORT

Najviac bodov

Peter CehlárikSVK10 bodov
2.Brown C.CAN10
3.Kirk L.GBR9
4.Henrique A.CAN9
5.Hofmann G.SUI8

Najlepší strelec

Liam KirkGBR7 gólov
2.Hofmann G.SUI6
3.Jensen N.DEN5
4.Ruotsalainen A.FIN5
5.Mangiapane A.CAN4

Najlepší brankár

Cal PetersenUSA95.96 perc
2.Säteri H.FIN95.52 %
3.Reideborn A.SWE94.57 %
4.Samonov A.RUS94.37 %
5.Niederberger M.GER93.85 %
Korčule Hyperlite Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov