Diskusia: Zvolen triumfoval doma nad Michalovcami
Hokejisti HKM Zvolen vyhrali v nedeľňajšom zápase 2. kola Tipos extraligy doma nad HK Dukla Ingema Michalovce 4:1 a pripísali si prvú výhru v aktuálnej sezóne. O ich triumfe rozhodla druhá tretina, v ktorej dali domáci "rytieri" štyri góly.
V kvalitnej prvej tretine oba tímy šance nepremenili, skóre sa menilo až v 23. minúte, keď sa z vrchnej časti kruhu presadil bez prípravy Hain. Z toho istého miesta strieľal dve sekundy po skončení presilovky aj Zuzin a zvýšil na 2:0. Tretí gól pridal v početnej výhode Bondra, ktorý tečoval strelu Rymshu. Práve tento zvolenský legionár sa potom v závere stredného dejstva presadil z nariadeného trestného strieľania. V tretej tretine hostia korigovali stav Pearsonom zblízka, pričom v nervóznom závere nepremenil druhé trestné strieľanie v zápase domáci Viedenský.
HKM Zvolen – HK Dukla Ingema Michalovce 4:1 (0:0, 4:0, 0:1)
Góly: 23. Hain (R. Bondra), 28. Zuzin (Kašlík, Viedenský), 38. R. Bondra (Rymsha, C. Hults), 40. Rymsha (z trest. strieľania) – 49. Pearson (Santos, Bodák), 58. Newton. Rozhodovali: M. Korba, Snášel ml. – Bogdaň, Vyšný. Vylúčení na 2. min: 3:10, presilovky: 1:0, oslabenia: 0:0, 1867 divákov.
Zvolen: Kupsky – Hain, Kapcheck, Mudrák, C. Hults, Kubka, Rauhauser – Rymsha, Langkow, R. Bondra – Kašlík, M. Hults, M. Hecl – Marcinek, Viedenský, Zuzin – Kolenič, Šiška, Csányi
Michalovce: Škorvánek – Bodák, Macejko, Acolaste, J. Cibák, Michalčin, Mihálik – Matúš Paločko, Newton, Bjalončík – Santos, Pearson, M. Valach – Daugavinš, Heard, Suja – Kabáč, Buc, Vašaš
- majkelthe
- Prvý zápas doma v tejto sezóne. Skvelý hokej z našej strany, nemám veľmi čo vytknúť. Presilovky sa mi veľmi páčia, čo strela to veľká šanca. Brankár tiež super.
Avšak som veľmi sklamaný z toho čo dnes predvádzali Michalovce. Neviem, či toto je ten tím čo všetci pasujú do finále, ale to čo dnes odohrali to bol veľký hnus. Po góle na 4:0 absolutne prestali hrať hokej a začali hrať ten najviac špinavý hokej aký som kedy na Zvolenskom ľade videl. Fakt to bol hnus, dohrávanie, sekery, napadnutia zozadu, môžu sa za to hanbiť. Som rád, že dnes vyhral hokej. Michalovce veľmi nesympatické mužstvo pre mna tento rok - 17.9.2023 - 19:48
- +39
- M.Dukla
- Je to pravda naši ak začnú prehrávať zabudnú hrať hokej bohužiaľ
- 17.9.2023 - 19:50
- +16
- apa
- Klobúk dole že dokážeš uznať váš antihokej a surovosti keď prehrávate 👍
- 17.9.2023 - 20:15
- +5
- Dukla43
- Antihokej by som to nenazval… takym štylom to hrala bystrica za Kovaľa.. ak nevyhraš, nech to supera boli… hlavna vec kukať len na Michalovce ale Mudrak po hite od Santosa tiež situaciu neustal… či toto sa nepočita?
- 17.9.2023 - 20:17
- +8
- Athotis
- Pozri si to ešte raz a uvidíš že Santos chytil Mudraka ako prvý za krk od zadu a potom Mudrak oplacal
- 17.9.2023 - 20:48
- +2
- Dukla43
- Pozri si to znova..
- 17.9.2023 - 20:51
- +1
- Mato-Mi
- Ano, v momente padu siel Santos po krku Mudrakovi, ten nasledne nasadil kravatu a bolo
- 17.9.2023 - 20:51
- +1
- nitranitricka27
- presne tak tiez som to nenavidel na BB ale tak vyhravali tituli…
- 18.9.2023 - 4:05
- +1
- DraciaTlama
- pozriem
- 17.9.2023 - 19:57
- +1
- DraciaTlama
- tak som si to pozrela: Tento zapas mal parametre play off.
Viete si predstavit silu nasej ligy, keby sa v kazdom zapase hralo takto na kost a na dren?
Vynikajuci hokej!
K tym veciam, ktore Zvolen (opravnene) nastvali:
V 2. tretine v 18 minute na Sisku atak, to bolo zbytocne.
Detto v tretej na Mudraka atak, ktory bol bez puku (Heard).
Tieto zakroky boli za ciarou pre mna.
Kudelka to v pozapasovom rozhovore povedal - zbytocne vybijanie v zakrokoch ktore nic neprinasaju.
Chcela by som hraca typu Acolatse, ktory provokuje a ide ked sa prehrava aby nabudil team.
Akokolvek, tento zapas bol ako remen a ako nezaujatemu divakovi sa velmi pacil.
Lisky robili co mohli ale ten sustredeny a disciplinovany vykon Zvolena proste neprebili a zasluzene Zvolen vyhral.
- 17.9.2023 - 22:06
- +10
- Dzunkes
- ak som dobre videl tak Kudelka sam tam nieco krical po svojom hracovi aby da netlkol a nehrotil to
- 17.9.2023 - 22:11
- +5
- DraciaTlama
- vychadzam z toho co bolo v telke
Dzunkes, vynikajuci zapas - 17.9.2023 - 22:13
- +3
- Riky21
- Mne sa pacil aj ako zaujatemu divakovi hoci sme prehrali. Presne preto co pises, ze to malo parametre play off. Necakal som take nieco v druhom kole.
- 17.9.2023 - 22:23
- +6
- fanke27
- Nejdem obhajovať Mi, lebo to niektorí ich hráči nezvládli, hlavne ten Acolatse ale v prvom rade to nezvládli opäť raz rozhodcovia. Ten zákrok Bodáka na Mudráka bol čistý late hit, ale že late late hit a oni po porade to nechajú tak? To sa potom nedivme, že zápas sa dohrával v duchu akom sa dohrával.. hoci uznávam, že to bolo prepísknuté zo strany Mi, koniec koncov to priznal aj Kudelka
- 17.9.2023 - 20:00
- +11
- Riky21
- Ako fanusik MI potvrdzujem, ze tam mal byt piskany faul. Nasledne Mudrak v dalsom striedani tvrdo dohraval tusim Santosa a potom mu chcel stiahnut helmu a uz sa to poto. hrotilo. Rozhodcovia si to mali lepsie ukontrolovat.
- 17.9.2023 - 20:03
- +4
- Mato-Mi
- Tak tak, Acolatse hladal v tretej tretine supera na bitku, suhlasim aj s late hitom na Mudraka. Plus ani sekera na Gaudavinsa nebola odpiskana, ani sekera na Newtona. Viac zakrokov ostalo nepovsimnutych.
- 17.9.2023 - 20:04
- +6
- apa
- Vidím že si si dal námahu len zákroky na vás ale nejako nespomínaš na zvolenských hráčov.
- 17.9.2023 - 20:19
- +3
- Mato-Mi
- Vidim, ze si si neprecital celu diskusiu. Skus ju prejst a potom mi znovu napis, ci som nase fauly nespomenul, ok?
- 17.9.2023 - 20:26
- +5
- apa
- Ak si si nevšimol ja som reagoval na tvoj príspevok
- 18.9.2023 - 8:21
- 0
- kimi2028
- Za prvé rozhodcovia nezvládli jednoznačne zápas na obe strany. A už to išlo. Bola obrovská frustrácia z veľmi zlého a nespravodlivého výkonu rozhodcov, ale na to si musia u nás zvyknúť. Prvé 2 nedovolené zákroky Michaloviec boli úplne posúdené nesprávne. Aj keď na šťastie Zvolenčan sa priznal sám, že filmoval. Týmto rozhodcom by som pobral osobne píšťalky a dresy. Pokazili úplne dovtedy pohodový zápas...
- 17.9.2023 - 19:57
- +3
- Velkybrtok
- Pohodový zápas pokazila psychická labilita a veľké ego hráčov Michaloviec
- 17.9.2023 - 19:58
- +18
- Riky21
- Nepriznal sa, ze filmoval ale ze to nebol faul. Filmovanie tam ani nebolo. Inak Newton prve 2 minuty nechapem za co dostal. Ale neberiem to tragicky. Importy si musia zvyknut na to ako u nas piskaju rozhodcovia a bude to dobre. Defacto vsetci hrali na SVK este len druhy ligovy zapas.
- 17.9.2023 - 20:00
- +2
- Mato-Mi
- Newton bol vyluceny asi za krivy nos, inak netusim
- 17.9.2023 - 20:02
- +3
- majkelthe
- Michalovciam odpustili minimalne 4 čisté fauly v poslednej tretine. Máš pocit, že potom sme my začali hrať nejak nečisto, faulovať vás, sekať zo zadu a podobne? Nie. To je ten rozdiel medzi Zvolenom a Michalovcami
- 17.9.2023 - 20:00
- +14
- Mato-Mi
- Zas sa nehraj na laliu. Aj vam boli odpustene fauly.
- 17.9.2023 - 20:02
- +4
- majkelthe
- Boli. Ale to neznamená hned, že má začať tím hrať špinavu hru. Má práve ukázať hokejom, že na to má aj bez pomoci rozhodcom. To vôbec neospravedlnuje tu špinavu hru ktorú dnes MI hrali
- 17.9.2023 - 20:03
- +12
- Mato-Mi
- Ano a preto nas uz nemas rad.
Gratulujem k trom bodom. - 17.9.2023 - 20:05
- +4
- Mato-Mi
- Nemyslim si, ze by to bolo zakerne z nasej strany. Tvrde? Ano. A ak nas Majkl nema rad, s tym nic nespravim
mne tiez nie su sympaticki vsetci ucastnici sutaze
Predsa len, nie sme v sutazi krasy, ani divacke hlasovanie nerozhodne o vitazovi. - 17.9.2023 - 20:00
- +3
- Ivo
- Tá sekera na Rymshu od Mihálika bola zákerná. To si myslím, že vedel, že ho môže zraniť. Po konci dohranie Zuzina si myslím. že tiež bolo na hranici zákernosti.
- 17.9.2023 - 20:04
- +6
- Mato-Mi
- Ak som dobre videl, sekera neprisla od Mihalika, ten mal hokejku na lade. Treba pozriet zaznam poriadne.
- 17.9.2023 - 20:06
- +3
- Ivo
- Ak to aj bol niekto iný na tom mojom príspevku to zásadne nič nezmení. Nejdem sa hádať nevidel som to druhý krát.
- 17.9.2023 - 20:09
- +1
- Mato-Mi
- Suhlasim, na sekere to nic nemeni. Ale popravde, z niektorych zaberov bolo aj tazke urcit, kto ho vlastne sekol.
- 17.9.2023 - 20:11
- +1
- warn1ng
- Ale no tak Mato... Dokonca aj ja na tom mojom malom mobile som videl ze ten vas Acolatse ku koncu zapasu rozhadzoval rukami ako Mike Tyson v najlepsich rokoch. To nebolo tvrde. To bolo zakerne. Rukami do tvare, aj ked pred nim niekto spadol, vzdy tam musel prist nejaky uder.
- 17.9.2023 - 20:06
- +6
- Mato-Mi
- Pisal som inde, ze Acolatse v tretej tretine hladal supera do bitky.
- 17.9.2023 - 20:07
- +3
- warn1ng
- A nenasiel. To ale neznamena ze zacnem rozdavat udery kazdemu koho stretnem.
- 17.9.2023 - 20:08
- +5
- Mato-Mi
- Trosku prehnane tvrdenie, ale neberiem ti tvoj nazor.
- 17.9.2023 - 20:10
- +1
- apa
- Bože u teba mi to už pripomína od Jiráska,, Proti všem,,
- 18.9.2023 - 8:25
- +1
- Coffman
- Keby bolo play off nepoviem ani slovo, ale v druhom kole takéto sekery ... v každom prípade veľká kvalita na oboch stranách
- 17.9.2023 - 19:54
- +1
- Riky21
- Po gole na 4:0 prestali hrat hokej.... a prave preto dali na 4:1. Nasledne asi 5 minut pred koncom uz bol Kupsky prekonany zase ale puk skoncil na tycke. Dali sice gol na 4:2 ale z tesneho offsidu. Placete, ze hrali zakerne ale zakroky svojich prehliadate. Rozhodcovia to podla mna nezvladli ako uz v nasej lige byva zvykom. Zapas mal emocie a to je dobre. Gratulujem k 3 bodom.
- 17.9.2023 - 19:56
- +3
- Velkybrtok
- Rozhodcovia to nezvládli to je jasné, ale nezvládli to ani hráči Michaloviec to že poradia Slovan 8-2 je pekné ale liga sa nehrá na 1 kolo
- 17.9.2023 - 19:58
- +6
- Dzunkes
- To ma pekne nas....ako spinavo zacali hrat vsetka cest Matovi ale je to tak
- 17.9.2023 - 20:00
- +1
- enco21
- Kto nás vidí vo finále ? Mozno že som zachytil že niekto to tu spomenul. Ale že všetci ? Ved polovica nás tu dáva na 6,7,8 miesto v tabuľke a už vôbec nie finále.
A povedať po druhom kole že sme nesympaticke mužstvo je asi skoro ale tak pohoda.. to keď sa liga ešte rozbehne si pripomenieme ako sa budú chovať vaši. - 17.9.2023 - 21:14
- +4
- mamih
- Trepeš bludy
- 17.9.2023 - 21:19
- 0
- nitranitricka27
- mne sa to pači tak to ma byť… to iste dnes na konci robili naši KONEČNE, vtedy je vidiet ze im na tom zalezi nie jak ked sa vyprsnu na poslednych 5 minut
- 18.9.2023 - 3:03
- +1
- ZtrykoSlazoU
- system start ciel: kudelka von
- 17.9.2023 - 19:51
- +5
- lišiak1
- edit: start - po 1. kole: 1. miesto, ciel - po poslednom kole: 1. miesto.
co bude medzitym nie je podstatne - 17.9.2023 - 23:22
- 0
- nitranitricka27
- tak to nefunguje ani na vychode
- 18.9.2023 - 4:06
- 0
- matell157
- Naposledy bolo po prvom kole prvé miesto neopustiť ho a dať to systémom štart cieľ teraz už je to medzi tým nepodstatné, koľko máš osobnosti?
- 18.9.2023 - 5:31
- +4
- wilkinson22
- Človek milión
- 18.9.2023 - 7:03
- 0
- Velkybrtok
- Z našej strany dneska veľmi dobrý výkon. Kupsky výborný výkon. Michalovce jedna veľká hanba čo začali hrať keď prehrávali. Si myslia že vyhrajú na Slovane 8-2 a už sú majstri, prídu mi strašne namyslení a labilní. Takto majstrovské mužstvo nevyzerá, môžu mať hocijakých hráčov ale keď nebudú vedieť zvládať prehry a budú hrať takýto špinavý hokej tak titul určite nezískajú. Od tohto zápasu budem vnímať Michalovce úplne inak
- 17.9.2023 - 19:52
- +6
- Ivo
- určite sú tam veci ktoré bude treba doladiť ale inak veľmi dobrý výkon a hokej celkovo. Až na ten záver ktorý MI nezvládli. Ak chcú byť tento rok "veľkým" tímom toto musia odstrániť. Nemyslím si, že by Kudelka toto nejak preferoval a myslím, že to si nimi vyjasní.
Naši veľmi dobrý výkon, nie je veľmi čo vytknúť. Páčil sa mi azda každý hráč. Verím, že sa to bude len zlepšovať a čaká náš pekná sezóna. - 17.9.2023 - 19:53
- +14
- majkelthe
- Keď Ivo pochváli výkon tak fakt to musí byť pravda že sme hrali dobre
- 17.9.2023 - 19:54
- +7
- Ivo
- Je to proste tak
ako rozohrávka ešte viazla a občas sme priamo nabili MI hráčovi v našom pásme, ale tak to je niečo na čom sa dá popracovať. Inak všetci dreli jazdili... nech im to vydrží.
- 17.9.2023 - 19:57
- 0
- Velkybrtok
- Rymsha to bude zabijak na presilovkach
- 17.9.2023 - 19:56
- +4
- Dzunkes
- Hultsovci nebudu zaostavat ale ano Rymsha proste 👌🏻
- 17.9.2023 - 20:01
- +4
- Mato-Mi
- V bodovani zrejme prvi nebudeme, ale v pocte vylucenych hracov, budeme isto prvi
Gratulacia do Zv.
A teraz k nasim. Evidentne to chce cas, aby si to este sadlo. Mame sikovnych hracov, potrebuju sa spolu zohrat. Chase je vynikajuci, na Kaspersovi je badat, ze hra este len druhy zapas v tejto sezone. Ale ked si to sadne a popracujeme na discipline, prvu sestku uhrame.
Treba este posilnit obranu. Apropo, ani si nepamatam, kedy by som v nasom zapase videl dve trestne strielania. Chlapci, stastlivo domov a uz sa tesim na prvy domaci zapas - 17.9.2023 - 19:58
- +2
- Dzunkes
- Kaja poklon sa
- 17.9.2023 - 20:01
- +2
- DraciaTlama
-
gratulujem Zvolenu - 17.9.2023 - 20:08
- +3
- Dzunkes
- Daakujeme
- 17.9.2023 - 21:12
- 0
- ZtrykoSlazoU
- este ten novy zimak: niekde pred badinom...
- 17.9.2023 - 20:07
- +3
- Dukla43
- Tak to máme postavené ako niekedy bystrica, ak sa nevyhra, tak aby to supera bolelo, či Bodak, Kabač, Acolaste a aj Heart su hrači, ktorý keď budu prehravať tak si udru.. už pred začiatkom sezóny bolo avizované, že Michalovce chcú mať tým, ktorý bude rýchly a agresivný.. Bodakov Hit na Mudráka bol jasný Faul.. ale keď taketo zákroky rozhodca nepiskne tak sa nemožeme čudovať že sa to bude strhávať… škoda druhej tretiny….
- 17.9.2023 - 20:10
- +4
- Sedko NR
- Bodak je veru v týchto momentoch prepinak, čo je horšie, tak u neho je asi aj jedno aký je stav...
- 17.9.2023 - 22:30
- 0
- Kyto55
- Oranžová šelma říkali. Leda ho*no. Tak, ako som sa tešil na tento zápas, tak z neho odchádzam sklamaný. Otrasný hokej zo strany Michaloviec, čo hokej, to sa ani hokejom nedá nazvať. Myslím, že sa im nakoniec ani nepodarilo nikoho nám zraniť, tak za to môžeme byť vďační. Škoda čistého konta Kupskyho, dnes si to zaslúžil, naopak Michalovce si žiaľ nezaslúžili ani ten jeden gól.
- 17.9.2023 - 20:11
- +13
- Mato-Mi
- Prepac, ze aj ked sme si nezasluzili dat gol, tak sme ho dali. Hadam nabuduce uz nedame.
- 17.9.2023 - 20:14
- +4
- Dukla43
- Asi si pozeral iný zapas keď už si Michalovce nezaslužili dať gol
- 17.9.2023 - 20:18
- +3
- Dukla43
- Mať Sladoka v tíme a nakladať ake su Michalovce agresivne a antihokejove, tak klobuk dole❤️
- 17.9.2023 - 20:22
- +6
- HA RA Bin Ladin
- Nabudúce radšej bitka ako nechať Acolastemu krvavé oči pri dohrávaní každého.
- 18.9.2023 - 12:36
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Dukla43
- Kolko hracov nedohralo po zakrokoch Sladoka? Stava sa nemalo sa to stať ale stáva sa..
- 17.9.2023 - 20:31
- +2
- nyytymaki
- Preco spominas hraca co dnes nehral?
- 17.9.2023 - 20:32
- +9
- Kyto55
- Pretože nemá žiadne argumenty.
- 17.9.2023 - 20:35
- +18
- Dukla43
- Jake nemam argumenty? Nakladate že su Michalovce antihokejove a neviem čo pri tom je ten tim postaveny presne tak aby sa proti nim hralo tazko a aby to bolelo..
- 17.9.2023 - 20:37
- +2
- Athotis
- V pohode keď budeš hrať čisto do tela bude to ok , ale trafiť chlapa úplne mimo hru , pustiť sa do chlapa po konci zápasu , alebo dať sekeru súperovi tak že nedohral , nie je zjavne čistá hra... ale hlavnú vinu na tom nesú rozhodcovia že to už v zárodku nezaradili a nechali to dôjsť do nechutnosti ...to to je jedna vec v ktorú som dúfal že sa pod SZLH zmení a rozhodcovia budú profesionáli ale zjavne tento zväz okrem repre nič nezaujíma
- 17.9.2023 - 20:52
- +3
- Dukla43
- Jasne keď ho Bodak trafil, mal byť vyluceny anoo… ale ked ho rozhodca nevyluci nemozeme sa čudovať ze sa to stupnuje..
- 17.9.2023 - 20:55
- 0
- kimi2028
- Lenže pri tej situácii bol pískaný už jednoznačný offside, ale prečo to nik nespomenie? Nehodí sa? Bolo to už v prerušenej hre, tak aký faul sa mal pískať tam? Niekedy je bežné, že súboje sa dohrávajú občas aj v prerušenej hre pri mantineloch nieto v strede pásma a na trestnú sa ide vtedy málokedy. Skôr smrdí to potom bitkou... Ale súhlasím bolo to zbytočné a smrdelo to zranením. Mal sa mu už uhnúť, ale neuhol.
- 17.9.2023 - 21:06
- 0
- Siny29
- Faul je faul bez ohladu na to ci je hra prerusena alebo nie. Mam v pamäti ako to jeden sudi v ceskej extralige vysvetloval jagrovi. Ak by som si dal namahu tak by som ho urcite nasiel.
- 17.9.2023 - 23:14
- 0
- petino12
- Máš to trošku pomýlené. Prerušená hra neznamená, že sa hráči môžu pozabíjať. Nedovolený zákrok sa trestá aj keď sa udeje po prerušení hry. Preto, ak tam bol ofsajd, tak nikoho nezaujímal. V tej situácii bol podstatný nepotrestaný nedovolený zákrok.
- 17.9.2023 - 23:46
- +3
- warn1ng
- Vyborny zapas z nasej strany, vsetci parada. Hultsovci by mozno mohli na lade zacat viac hladat niekoho ineho ako len seba navzajom, aspon tak to na mna posobi. Ale inak fajn. Rymsha parada, Kapcheck parada aj Kupsky v brane. Vyzera to ze legionari tento rok sadli. Vykon rozhodcov bol ale dnes dost tragicky, ten late late hit na Mudraka to len zaklincoval. Michalovciam ak bude priharat, tak budu hrat takto.. tvrdo, niekedy za hranou.
- 17.9.2023 - 20:13
- +1
- Mato-Mi
- Suhlasim, na sekere to nic nemeni. Ale popravde, z niektorych zaberov bolo aj tazke urcit, kto ho vlastne sekol.
- 17.9.2023 - 20:14
- +1
- m4tuss7
- Acolatse Atwal vol.2 alebo Petgrave
- 17.9.2023 - 20:17
- +1
- nyytymaki
- Vobec ma neprakvpila hra MI od stavu 4:0,Julo Koval proste razi cestu aku razi cely zivot na poste GM.Ma tam preste takých hracov,ako kedysi maval v BB.
Hrubou silou narobit neplechu na lade a bud sa super posere a MI to otocia,alebo to skonci zbytocnymi zakrokmi a vypatymi emociami.Treba si zvyknut.
Najbližší zapas keby bol Sladok aj o barliach,musi byt pripravený na fight.
Ale na druhej strane,MI maju drive,to sa musi nechat.Budu vysoko,utok je velmi zaujimavo poskladany.
Dnes za domacich Drake Rymsha do zranenia ,hrac zapasu.Sekundoval mu Kupsky skvelymi zakrokmi.Celkovo velmi svizny hokej na druhe kolo,prudko pozeratelny,taky light playoff zapas.
Keby takych zapasov bolo vela.
Kudelka velmi inteligentny rozhovor,ale na neho sme si zvykli,ze to emocne zvlada.
Druhe kolo-vyborny hokej z oboch stran. - 17.9.2023 - 20:22
- +26
- Dukla43
- Veľmi triezve zhodnotenie👌
- 17.9.2023 - 20:24
- +3
- Mato-Mi
- Som rad, ze aj ZV fanusik vie ocenit supera. Ano, na to, ze to bolo druhe kolo, tak to bol pozeratelny zapas, s mensimi chybami krasy
- 17.9.2023 - 20:25
- +6
- warn1ng
-
- 17.9.2023 - 20:26
- +1
- Riky21
- Toto je asi najlepsie zhodnotenie dneska. Mne sa z celeho zapasu pacilo ako hrali Rymsha, Pearson a Daugavins. Daugavins pekne nacapoval na ten neuznany gol. A este Zuzin pekne zavesil pocas presilovky.
- 17.9.2023 - 20:28
- +3
- nyytymaki
- To bol Heard pokial som dobre videl,ked nahraval Newtonovi.
On vie hrat hokej,ale aj pokazit dojem.Pearson skvely priamociary utocnik,silovy typ.Dobry hrac.Daugavinsa si ZV ustrazil.On bude ako Reway,treba si ho strazit,lebo bude capovat velke veci - 17.9.2023 - 20:31
- +2
- warn1ng
- Na tom bol Mudrak pricucnuty skoro stale.
- 17.9.2023 - 20:32
- +1
- Mato-Mi
- Ano, Heard capoval na neuznany gol.
- 17.9.2023 - 20:35
- +1
- Riky21
- Zjavne som zle videl cislo na drese. 23 namiesto 13.
- 17.9.2023 - 20:43
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Kurolišek
- Sme to nezvládli... bolo vidno že vysoká výhra nám dodala sebavedomie a aj Zvolen začal s rešpektom. V druhej tretine nám tam niečo popadalo a zrazu sme nevedeli čo hrať. Pár hráčov si vybíjala nervy na súperovi, zvyšok sa snažil niečo urobiť s výsledkom a dali sme aspoň ten gólik. Moc spokojný nie som ale zase som si nerobil ilúzie ako si Zvolen namažeme na chleba. Doma budeme musieť podať oveľa lepší výkon lebo dnes to nebolo dobré.
- 17.9.2023 - 20:34
- +1
- kimi2028
- Neviem no, ale dnes asi smolný zápas. Mali sme aj šance, ale vždy keď sme sa dostávali na koňa, tak zrazila nás disciplína, ale aj výmysly zo strany rozhodcov. Tí rozhodcovia videli len jedno mužstvo a nečudujem sa, že nervy tiekli potom a nenechali to tak. No napriek tomu, čo sa dialo v 3. tretine, tak mali sme vyriešiť niektoré situácie lepšie počas nej. Veľká škoda bola jednej tyčky vo vyloženej šanci. Trochu smoly pri tom tesnom offside, po ktorom padol pekný gól, ale niekedy je to aj o šťastí. Tiež škoda samostatného úniku Hearda. Šance boli, ale bohužiaľ zlyhanie. Niekedy býva to takto, že po hodoch príde bolenie brucha... Teším sa už na SNV...
- 17.9.2023 - 20:48
- 0
- M.Dukla
- Inak nakladate na Hearda aký je labilny a chlapec daroval svoju hokejku zvolenskemu dievčatku.💪🦊
- 17.9.2023 - 20:44
- +4
- Vysvetlim
- 2.kolo: 2.kolo a plačkovia vypisuju
- 17.9.2023 - 20:50
- +2
- M.Dukla
- A ty si zas kto. Podľa tých troch správ co si zatiaľ napísal tak len zrejme chceš provokovať.
- 17.9.2023 - 20:52
- +1
- vladoZV
- Ja som praveže nevidel poslednu tretinu. Ale prve dve dobry zapas. Svizny, niekolko ponuknutych sanci MI nevyuzili a ZV bol efektivnejsi. Obrana MI sa mi zdala taka viacej bezhlava a v subojoch 1:1 stracali. ZV zase hlupe vyhadzovania na hokejky MI…je trochu vidno ze MI nemaju skusenych odchovancov alebo SVK hracov. Prehlad a klud hracov typu: Zuzin, Viedensky, Marcinek im chyba….za mna nech sa nikto nehneva na nove trenerske eso ale to co som si potom pozrel zo zaznamu v 3 tretine….toto by mal vediet trener ustat. Ako jeden zachvat nedokaze ovplyvnit ale toto cim a ako isli hraci MI….pan Kudelka ak ste to neprovokovali Vy na striedacke tak potom za nezvladnutie svojho muzstva mate -5 za mna
- 17.9.2023 - 21:02
- +1
- Vysvetlim
- Som fanusik Dukly, permanentkar, aj pochvalim aj skritizujem. Chcel som len napisat,ze konecne mame tak poskladane muzstvo ze hrame bez respektu. Po tychto dvoch kolach nam nikto nebude brnkat po nose. Zvolen dnes stastne vyhral. Ked chceme byt hore musia mat z nas superi respekt. Ideme dalej, tesim sa na Novejsu.
- 17.9.2023 - 21:03
- +3
- Mato-Mi
- Tak teda vitaj v nasej komunite
- 17.9.2023 - 21:07
- +4
- warn1ng
- To ze Zvolen dnes stastne vyhral je asi rovnaka chujovina ako tvrdenie ze si Michalovce si nezasluzili ani jeden gol. Zachovajme tu aspon uroven pani a takychto vyjadreni sa zdrzte. Nicomu to neprospieva, len co sa to tu viac a viac zagrca.
- 17.9.2023 - 21:10
- +8
- Mato-Mi
- Suhlasim s tebou. Zbytocne sa tu hroti.
- 17.9.2023 - 21:13
- +2
- apa
- Ty si bol na akom hokeji že vraj šťastne vyhral🤦
- 18.9.2023 - 8:38
- +1
- Mato-Mi
- Asi na rovnakom, ako ten, ktory tvrdil, ze sme si nezasluzili ani jeden gol.
- 18.9.2023 - 9:17
- +1
- LukasXD
- Po piatku nás táto prehra vrátila na zem. Vpredu sme nedokázali skoro nič vymyslieť a, keď už tak to chytil Kupsky, pred ktorým klobúk dole, čo pochytal. O disciplíne ani nehovorím, toľko zbytočných vylúčení a tie dve trestné strieľanie boli len čerešničkou na torte. Z legionárov jediný kto stojí za zmienku bol Pearson, zaslúžený gól za jeho aktivitu, dnes náš najlepší hráč. Newton a Heard sa asi rozhodli, že miesto bodov budú radšej dnes zbierať trestné minúty aj keď ten neuznaný gól bol pekný. Santos, keby si nedal ten wrestling či, čo to bolo s Mudrákom tak by som si ho ani nevšimol. Daugavinš si síce vie pokryť puk a vymyslieť pekné prihrávky, ale Zvolen si ho dobre postrážil, škoda, že mu lepšie nesadla strela v tej šanci za stavu 0: 1, ktovie, ako by sa zápas ďalej vyvíjal. Acolatse neviem, čo sa dnes snažil hrať, snáď to vie aspoň on sám, od ofenzívneho obrancu som čakal skôr hokejovú ofenzívu než to, čo predvádzal v tretej tretine. Zo Slovákov spomeniem asi len Škorvánka, čo mohol chytiť chytil.Zvolen, gratulujem k výhre, dnes ste boli lepší a hlavne hokejovejší, zaslúžene 3 body. My sa musíme z dnešného zápasu poučiť. Nechávame sa zbytočne veľakrát vylučovať a niektorí hráči sú až príliš premotivovaní a nevedia krotiť emócie, v play-off by som ešte to čo predvádzali niektorí naši hráči pochopil, ale v druhom kole zakladnej časti, kde v podstate o nič nejde mi to prišlo zbytočne. V piatok doma proti Spišskej očakávam lepší výkon a hlavne lepšiu disciplínu ako dnes.
- 17.9.2023 - 21:04
- +5
- Mato-Mi
- Suhlasim s tvojim zhrnutim. Tvrdim to uz od pripravy, ze mame velky problem s disciplinou. Toto treba postrazit, lebo nas to dnes stalo lepsi vysledok.
- 17.9.2023 - 21:07
- +3
- trevor
- Absolutny suhlas hore s Nyttym vo vsetkom. MI maju vyborny tim, potrebuju sa este trosku zohrat po prichode Pearsona a Daugavinsa na poslednu chvilu pred ligou. Dobry zapas, velmi pozeratelny, az netypicke na druhe kolo. Za nepriazniveho stavu sa zacala ta typicka Kovalovina, toto moze MI zrazat dolu v zapasoch ked budu prehravat. Heard, Acolatse ci Santos to proste maju v krvi, vobec nejde o rozhodcov. Velmi prijemne prekvapili nase presilovky, to je zatial uplne ina pesnicka ako v minulej sezone. Rymsha v priprave strateny, ale zacina sa aklimatizovat a dnes bol nas najlepsi utocnik. Skoda, ze sa zranil po sekere pri zakonceni v presilovke. Po premenenom trestnom strielani pekne pozdravil Hearda na trestnej, ktoremu predtym vykypelo. A samozrejme, pochvala Kupskemu, zatial pokracuje z pripravy a vyzera dobre. Od Mitcha Hultsa a Kapchecka ma modrej cakam viac. Viac takychto zapasov v lige aj v zakladnej casti a hned by to vyzeralo inak.
- 17.9.2023 - 21:06
- +8
- Dzunkes
- kolko ste slubili Daugavinsovi?alebo "co"
este by som pochopil Kosice alebo Slovan
- 17.9.2023 - 21:16
- 0
- kimi2028
- Má len toľko, koľko dávajú legionárom Slovan, Košice, či Zvolen. Vraj nezarobí toľko, koľko by zarobil v Česku...
- 17.9.2023 - 21:21
- +3
- Mato-Mi
- Kym nezistime, kolko davame Daugavinsovi, tak sa mozeme len dohadovat.
- 17.9.2023 - 21:46
- +3
- axxel
- Je najlepsie plateny hrac v lige, to sa zbytocne budeme hadat ze nie ... na sumu sa ho skus opytat
- 17.9.2023 - 22:24
- +2
- kimi2028
- Neviem tak hovoril náš šéf a verím mu. On vie najlepšie, aký má plat, a ako to na Slovensku, či Česku chodí... Navyše u nás nemajú hokejisti vraj ani žiadne osobnostné bonusy v základnej časti, ako je to inde. Bonusy dostávajú až v playoff...
- 18.9.2023 - 8:10
- 0
- kimi2028
- Pardon nie šéf ale skaut. Spomenutý článok nájdete tu: https://tvnoviny.sk/sport/clanok/857504-michalovce-ulovili-rybu-aka-na-slovensku-nebola-roky-tomu-zodpoveda-aj-jej-plat-rozhovor
Ak je to pravda, tak potom OK... - 18.9.2023 - 8:18
- 0
- trevor
- Daugavins ma urcite viac ako legionari vo ZV, dokonca si myslim, ze o hodne viac. Aj niektori legionari v Slovane maju viac ako vo ZV.
- 17.9.2023 - 21:49
- +3
- M.Dukla
- Ved mal by mať najviac v lige.
- 17.9.2023 - 22:03
- +3
- nyytymaki
- Tak sa mozeme debatovat o sume 100+
- 17.9.2023 - 22:13
- +2
- M.Dukla
- Dneska som aj čítal nejaký rozhovor a vravel tam že je to pre neho výzva byť najlepšie plateným hráčom a že chce to aj ukázať výkonmi
- 17.9.2023 - 22:18
- +1
- Dukla43
- 100+ ma v lige veľa importov … jaaa sa priklanam k sume tak okolo 180-200. Na sezonuu
- 17.9.2023 - 22:36
- 0
- apa
- Silne pochybujem o takej vysokej sume to si nedovolí žiadny slov. klub. Len pre porovnanie podľa Športweb-u bol priemerný plat hokejistu v roku 2022 Tiposlige 40 000 dolárov.
- 18.9.2023 - 10:09
- 0
- trevor
- 100+ v lige určite nemá veľa importov. Možno zo dvaja, možno iba Daugavinš. Ja ho odhadujem na 110-120k, Pearsona na 90-100k.
- 18.9.2023 - 10:31
- 0
- Dzunkes
- PS:pekne gesto ako z trestnej na zaver daroval dievcatku hokejku
- 17.9.2023 - 21:20
- +11
- Dzunkes
- michalovcan
- 17.9.2023 - 21:20
- +5
- Myšo
- Pozerám že nielen poniektorí hráči si dneska mysleli že je play off ale už aj tu to pekne žije na to že reálne to je zápas druhého kola o nič
BAVME SA ZVOLENOM - 17.9.2023 - 22:33
- +3
- lišiak1
- som sklamany z prehry, ale som spokojny s tym, ze po rocnej pauze mame o5 team, ktory budi strach.
- 17.9.2023 - 23:27
- +3
- apa
- Uvidíme dokedy.
- 18.9.2023 - 19:15
- 0