Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slovan uspel v predĺžení a vyrovnal sériu na 1:1

zdroj: TASR
14.4.2021 21:21 TASR

Hokejisti Slovana Bratislava zvíťazili v druhom dueli semifinále Kaufland play off Tipos extraligy na ľade HKM Zvolen 3:2 po predĺžení a v sérii vyrovnali na 1:1.


Góly Petra Zuzina a Allana McPhersona v druhej tretine znamenali náskok 2:0 pre Zvolen, no Slovan vyrovnal v tretej časti po dvoch zásahoch Brendana Ranforda v presilovkách, ten druhý dosiahol 32 sekúnd pred sirénou. Štyri sekundy pred koncom predĺženia rozhodol o triumfe Slovana Brendan O'Donnell. Tretí zápas je na programe v sobotu v Bratislave.

HKM Zvolen – HC Slovan Bratislava 2:3 po predĺžení (0:0, 2:0, 0:2 – 0:1)

Góly: 22. Zuzin, 37. McPherson (Nuutinen, Viedenský) – 48. Ranford (Harris, Brodzinski), 60. Ranford (Gašpar), 80. O'Donell (Ranford, Sersen). Rozhodovali: D. Konc st., Hronský – J. Konc ml., Durmis, vylúčení na 2 min: 2:4, presilovky: 0:2, oslabenia: 0:0, bez divákov.

/stav série 1:1/

Zvolen: Rahm – Kotvan, Betker, Melancon, Ivan, Kubka, Hraško, Meliško – Kelemen, J. Mikúš, R. Bondra – Nuutinen, Puliš (21. Jedlička), McPherson – Stupka, Viedenský, Zuzin – Marcinek, Tibenský, Kolenič

Slovan: Gudlevskis – Sersen, Bačík, J. Valach, Maier, Meszároš, Štajnoch, Brodzinski – O'Donnell, Harris, Gašpar – B. Rapáč, Zigo, Matoušek – Šišovský, Bortňák, Ranford – Urbánek, S. Petráš, Lukošík

Prvá tretina herne vyznela v prospech Zvolena, ale brankár Gudlevskis nekapituloval. Nepokorili ho totiž z medzikružia Nuutinen a Viedenský, v páde zblízka Tibenský a z kruhu Mc Pherson. Slovanisti pohrozili výraznejšie až v dvanástej minúte, voľný Gašpar dobre strieľal a z dorážky potom ešte O'Donnell, ale Rahmovi pomohol aj Viedenský, keď puk hokejkou vyhadzoval od bránkovej čiary. V závere tejto časti mali domáci presilovku a Mikúš rozvlnil sieť, avšak sekundu po klaksóne oznamujúci prestávku.

Na začiatku druhej tretiny využil chybu Ranforda Peter Zuzin, z medzikružia švihom otvoril skóre – 1:0. To už hrali 'rytieri' bez zraneného kapitána Puliša. Na tento zásah mohol odpovedať Gašpar z kruhu, nebezpečne zakončoval, no gólman HKM podržal svoj tím. Omnoho viac práce mal však na opačnej strane Gudlevskis. Zneškodnil šance Viedenskému, Kelemenovi a Ivanovi. Bratislavčania hrozili len sporadicky, Rahm si postrážil koncovku Urbánka spoza kruhu a teč O'Donnela nebol presný. Zvolen napokon išiel zaslúžene do vedenia 2:0. Viedenský zabojoval v strednom pásme, Nuutinen si počkal umne na modrej čiare a našiel pred bránkou v jazde McPhersona, ktorý zoči – voči brankárovi Slovana nezaváhal. Tretí gól mohli do prestávky pridať Mikúš a Bondra, ale nenašli recept na výborného Gudlevskisa.

V tretej tretine pokračovala dominancia domáceho tímu, ale nevyužité dve príležitosti Nuutinena, ďalej Zuzina a najmä z úniku McPhersona Slovan potrestal. V 48. minúte Harris spoza bránky našiel v presilovke pred ňou voľného Ranforda a ten bez prípravy pohotovo a hlavne presne zakončil – 2:1. Zvolenčania pokračovali v aktivite, ale neuspeli v presilovke a v hre piatich proti piatim pohorel pred gólmanom 'belasých' Zuzin. Hostia mohli vyrovnať z prečíslenia dvoch na jedného, Rahm sa zapotil po strelách O'Donnella a Harrisa. V závere najprv útočník HKM Kelemen nevyužil sólový nájazd, takže Bratislavčania mohli odvolať brankára a snažiť sa o vyrovnanie počas iba druhej presilovky v zápase. V šiestich proti štyrom sa im to podarilo, 32 sekúnd pred koncom sa z predbránkového priestoru presadil Ranford.

Aj v predĺžení mali navrch hokejisti spod Pustého hradu, lenže pokračovali v nevyužívaní príležitostí. Dostali sa do nich opäť Viedenský a Zuzin, Gudlevskisa nepokoril ani mladý Jedlička. Na druhej strane Rahm zasiahol po delovke Petráša. Najväčšiu šancu nezužitkoval v 71. minúte Rapáč zblízka po prihrávke Ziga, išlo o situáciu troch na jedného, no ani tá neskončila gólom. Slovanisti však po nej ožili, no pribrzdilo ich vylúčenie Gašpara. V presilovej hre sa nepresadil vo vyloženej šanci Zuzin. V hre piatich proti piatim potom Bratislavčania dominovali a štyri sekundy pred koncom predĺženia využil tretiu šancu v rade dôrazný O'Donnell pred bránkou.

Peter Oremus, tréner Zvolena: "Zápas sa pre nás vyvíjal dobre. Viedli sme 2:0, ale Slovan je silné mužstvo a ak dostane presilovky, vie ich využiť. To sa potvrdilo. Dotlačili nám tam gól na 2:2 v šiestich proti štyrom. Dnes šťastie v predĺžení mali hostia a rozhodli tento duel. V oboch tímoch je veľká sila, my musíme zregenerovať a z Bratislavy si zobrať aspoň jedno víťazstvo. Moji hráči v tomto stretnutí urobili maximum, vytvorili si šance, žiaľ chýbala ich lepšia realizácie a šťastie mal napokon Slovan."

Róbert Döme, tréner Slovana Bratislava: "Vyhrali sme ťažký zápas. Moje mužstvo ukázalo charakter. Za stavu 2:0 pre Zvolen, ktorý má veľmi silné mužstvo, sa takto postaviť, to nám dodá obrovskú energiu. Vymenili sme na tento duel oproti predchádzajúcemu brankára, bolo pár zmien v zostave a vyšlo nám to. Najmä Ranford hral fajn, je už zdravý a sadlo mu to v útoku. Tento ťah nám tiež vyšiel. Dôležitý bol Gudlevskisov zákrok v predĺžení počas presilovky súpera, vtedy som si povedal, že nám to dnes asi vyjde a vyšlo to."

Peter Zuzin, strelec prvého gólu Zvolena: "Budem to skúšať ďalej a snáď mi to padne v Bratislave. Mal som tých šancí na druhý gól dnes viac než dosť, no už sa to nedá vrátiť späť, musím na to zabudnúť, respektíve ponaučiť sa z toho. Verím, že to príde v pravý moment. Mrzí ma hlavne nepremenený gól na hokejke v predĺžení. My sme následne spravili na jeho konci pár chýb v obrannom pásme a pykali za to."

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


HohoMT

 

Perfektný zápas. Fandím Zvolenu, ale klobúk dole pred víťazným gólom. Nadhera.
14.4.2021 - 21:28
+11

vzdy.na.statie

 

Konc dvakrat zdvihne paprcu a Slovan da gol. Toto bude dlha seria.
14.4.2021 - 21:28
+15

Marchand63

 

Hej, Konc vas obral o vitazstvo a nie captavost pri cistych sanciach. Nedas, dostanes tu dnes platilo tri krat do bodky. Slava Ranfordovi
14.4.2021 - 21:34
+30

HA RA Bin Ladin

 

Ukludni sa a nedomyslaj si. Poukazoval na 100% efektivitu Slovana.
14.4.2021 - 21:36
+15

HokejBJ

 

Nepochopil si
14.4.2021 - 22:16
+1

HA RA Bin Ladin

 

Nikto nespominal ze konc nas obral o vitazstvo.. o to mi islo.
14.4.2021 - 22:24
+1

MACEK40

 

On zas reagoval na Marchanda
14.4.2021 - 23:08
0

HokejBJ

 

však ja som to aj tak myslel nereagoval som na teba
14.4.2021 - 23:29
0

Wurezv

 

Esteze si tu pokecate
14.4.2021 - 23:37
0

HokejBJ

 

mne sa to tiež párkrát stalo toto iste čo harabinovi
14.4.2021 - 23:46
+1

HA RA Bin Ladin

 

15.4.2021 - 6:13
0

pinto1000

 

Ale veď on len napísal, že Slovan hral 2 presilovky a 2 využil... Nič viac
14.4.2021 - 23:02
+2

highstick

 

Vo váš prospech zdvihol tu paprcu viackrát, ale zrejme to neviete zúžitkovať...ale skús sa na to pozrieť z tej lepšej stránky...ak by včera v predĺžení McDowel namiesto tyče trafil lepšie a dal gól, mohlo to byť 2:0 pre Slovan...takže vlastne nemáš dôvod k nespokojnosti...práve naopak...
14.4.2021 - 21:59
+6

Tomas10

 

Veru keby bolo keby.....Keby Zvolen premenil šance prvý zápas...mohlo to skončiť 6:0 a v druhom zápase možni aj 7:0 .... škoda že sa nehrá na keby alebo na ak.
14.4.2021 - 22:02
+10

soli

 

Iste. Snivaj ďalej.
14.4.2021 - 22:14
+5

highstick

 

Ale no...včera ste Slovan dusili len v prvej tretine, druhá bola už vyrovnaná, v tretej bol lepší Slovan a v predĺžení už v podstate dominoval...hral a hrá len škaredsi hokej, ale čo, keď ma takých trénerov akych ma...
ale ak ste skutočne o toľko lepší, tak hravo zdolate Slovan v Bratislave a dorazíte ho potom doma...
14.4.2021 - 22:15
+4

Tomas10

 

Bola to irónia na tú blbosť čo si napísal.
14.4.2021 - 22:23
0

highstick

 

nebola to blbost, len to neberiem tak osudovo...ak Slovan vypadne a postupia Rytieri nic sa pre mna nezmeni...
14.4.2021 - 22:35
+2

Tomas10

 

To sa nezmeni pre nikoho.Ale blbosť to nebola máš pravdu bola to megablbosť.
14.4.2021 - 22:47
0

highstick

 

stale lepsie ako jednoduchost...
14.4.2021 - 23:00
+1

Tomas10

 

Nebolelo to?? 😀 to si musel dlho vymýšľať.
14.4.2021 - 23:11
0

apa

 

Tak neprovokuj a buď radšej ticho.
15.4.2021 - 7:44
0

Merkúr

 

tak ďalšie zápasy 8:0 a 9:0?
14.4.2021 - 22:17
+1

highstick

 

McDonnell samozrejme...
14.4.2021 - 22:18
0

amaskiea BLOG

 

isto?
14.4.2021 - 22:18
+3

Cylo24

 

to je ten bohaty Škot žijuci pri jazere Loch Ness
14.4.2021 - 22:33
+7

Gargamel123

 

akurat, ze nezije pri: ale v jazere
14.4.2021 - 23:18
0

zahorak009

 

Skús znova,hádam sa trafíš...
14.4.2021 - 22:24
+4

highstick

 

pravdupovediac az tak ma to netrapi...hokej som pozornejsie sledoval, ked za Slovan hravali Stastni...
14.4.2021 - 22:38
0

hefky

 

Tie mena komolis zamerne alebo si na drogach
15.4.2021 - 7:45
+1

HeyYou

 

an der donau
14.4.2021 - 22:29
+2

ErikHKM

 

Mc je u nás ale McPherson
U Vás je ODonnell 😉
14.4.2021 - 22:32
+1

highstick

 

mas pravdu, kvalitneho slovenskeho hraca pomaly budeme musiet lupou hladat...
14.4.2021 - 23:27
0

Sunkafit

 

Ak bude hrat Zvolen takto s minimalnou efektivitou slovan to da...lebo bude hrat len lepsie
15.4.2021 - 8:34
+1

BigMatthew

 

Zatial sa mi tato seria extreemne paci
14.4.2021 - 21:28
+5

Dzunkes

 

ach boze viesť 2:0 a takto to dokaziť...
14.4.2021 - 21:29
+3

Asert

 

Zaslúžene 1:1 na zápasy, čaká nás ešte zaujímavé a vyrovnaná séria
14.4.2021 - 21:29
+4

ajwen77

 

Super zápas... Slovan sa rozbiehal ako parná lokomotíva a dotlačil to. Gratulujem. Zvokenčok menej profesorky ale verím vám. Slovan 4 takéto zápasy vyhrať nemôže.
14.4.2021 - 21:29
+7

highstick

 

a co ked nebudu taketo a vyhra ich aj tak?
14.4.2021 - 22:40
+2

Senn

 

No nič, mohlo byt prekvapenie ale po tomto trapase je jasne, že semi pre nás strop.
14.4.2021 - 21:29
+3

Tomas10

 

Ty to od dneska už nepozeraj.
Ty ,,fanušík"
14.4.2021 - 21:32
+20

HohoMT

 

Tiež si myslím, že nie su namieste tieto porazenecke reči. Zvolen mal jasne viac z hry. Až na predĺženie.
14.4.2021 - 21:35
+6

highstick

 

Včera aj dnes ste v predĺžení veru lepší neboli...
14.4.2021 - 22:16
+2

Senn

 

Ty si kto, ze mi budes rozkazovat? Oba zapasy Slovan podpriemerny vykon, prvu tretinu prveho zapasu doslova tragikomedia od nich.

Napriek tomu 1. zapas nam stiskalo rite a keby nemame nutinena tak tie najazdy mozno ani nedame, kedze Parks je niekde inde. Dnes sme prehrali, tak o com sa tu ideme bavit?

Trosku dole tie ruzove okuliare, to je pekne ze kruzime s pukom ale co z toho ked dolezite buly nevieme vyhrat a do prazdnej branky si uz chlapci nemozu nahravat, kedze nehrame proti DVTK alebo LM (bez urazky). Ja im fandim ale nemam pocit ze postupime.
14.4.2021 - 21:39
+7

ErikHKM

 

Musime im veriť tieto dva zápasy sme boli lepší podľa mna a mame na to aby sme vyhrali oba zápasy na Slovane
Ja osobne im verím ze to napokon dopadne v nás prospech
14.4.2021 - 21:44
+1

Senn

 

hadam mas pravdu a vyhrame, nech mi zavru usta
14.4.2021 - 21:48
+1

ErikHKM

 

Veru ked aj my takto v Bratislave vyhráme ze Slovan bude skoro cely zápas lepší tak vôbec nebudem proti
Predsa len história sa nebude pýtať kto bol lepší ale kto na konci dňa vyhra😉
14.4.2021 - 21:53
+3

Tomas10

 

Postúpime!!!Treba veriť!Nie sa hneď po jednom zápase opustiť.
14.4.2021 - 21:55
+5

ErikHKM

 

Presne 💪💪
14.4.2021 - 22:00
+1

ajwen77

 

Tak 💪💪💪
14.4.2021 - 22:11
+2

Myšo

 

+
14.4.2021 - 22:16
+2

Tomas10

 

Odporúčam ti to...No tragikomédia sú tieto Tvoje reči.Ty si prosím ťa nasaď dáke okuliare a usmej sa trošku na život.No fandi fandi ale pocit si nechaj v sebe.Lebo toto nemá nič spoločné s fandením čo tu predvádzaš.
14.4.2021 - 21:44
0

soli

 

Evidentne ten podpriemerný výkon stačil
14.4.2021 - 22:15
+1

highstick

 

mozno to bola tragikomedia, ale ocividne to stacilo...
14.4.2021 - 23:29
+2

HA RA Bin Ladin

 

Ze podal Slovan podpriemerny vykon je jeho problem. Hrali len to co sme im dovolili ale mali stastie vo vysokej efektivite. Stav 1:1 je pre nich lichotivy a su si toho vedomi. Nikto necakal ze to bide lahka seria ale na ten hokej sa dobre pozeralo. Mrzi to sice, ale radsej sa budem pozerat na hokej kde sme aktivni a vytvarame si sance ako naopak branime a tlieskame brankarovi. Hrat svoju hru a ono to musi prist.
15.4.2021 - 8:32
0

frantapriklep

 

Štyri sekundy .. tak malo chýbalo aby sme opäť videli hokejove majstrovstvo Meska, ten už sa pripravoval v mysli na nový nájazd.. Döme už rozmýšľal či pošle Bortňáka alebo Lukošíka

A takto to O’Donnell pokazí :-o

Nádherný hokejový moment, v predĺžení playoff urobiť toto, klobúk dole. Slovanu zápas vyhrala prvá lajna, presunutie Ranforda do nej bol správny ťah .. Gudlevskis podržal tím a je zrejme že Slovan ma dvoch dobre pripravených brankárov (aj keď mne sa páči viac pokojný štýl Parksa pred epileptickým v podaní Lotyša)

Zvolen bol dve tretiny jasne lepši ale neurobil náskok zodpovedajúci tejto prevahe. A pykal. Hráči to až moc chceli vyšperkovať do prázdnej brány viackrát ...

Zaujímavým momentom bolo vylúčenie Valacha za abolútne čistý zákrok, pri ktorom sa však nešťastne zranil Pulis a to Zvolenu urobilo škrt cez rozpočet .. ale vylučovať za takéto zákroky, to je smrť playoff a smrť hokeja ako takého .. a ešte tam ten Budkáčik vykrikoval že hráč bol už tri sekundy bez puku .. namiesto Mississippi asi dal trikrát Pippi

Celkovo aj kvôli takémuto pískaniu tam stále niečo chyba, ja verím že bratislavské zápasy to prinesú lebo na môj vkus je to príliš sterilné
14.4.2021 - 21:30
+26

OUTBLAST

 

..: Inak s tými troma sekundami aj mňa rozsekal že kde to napočítal ...😂
Sterilne to aj bude lebo za 10+10 sa budú ťažko vyzliekať rukavice
14.4.2021 - 21:42
+4

HohoMT

 

Bolo to max 1,5, rátal som to pri opakovačke
14.4.2021 - 21:44
+3

starosta

 

Ja len dúfam, že si Slovan to šťastie minul na 30 rokov čo mal za tieto dva zápasy!

Neskutočné...

A po druhé je hanba, že verejno právna televízia nemá, žiadnych nestranných komentátorov!!
Ódy na belasých celý zápas.. !

Mohli komentovať radšej tí čo prekladajú Matovičove tlačovky do posunkovej reči.

Bojovať Zvolen !
14.4.2021 - 21:30
+25

Hrobar

 

Veď to vyrovnali, včera chválili nás
14.4.2021 - 21:31
+8

andrado-zv

 

To je aj na 50 rokov
14.4.2021 - 21:34
+3

Aladár Miazga

 

Ako môže mať nestranných komentátorov, keď 90 % slovenska fandí slovanu ?

Peace
14.4.2021 - 22:22
+8

Bielomodry

 

A tych 10% hokeju nerozumeju
14.4.2021 - 22:24
+9

highstick

 

stastiu treba ist naproti...
14.4.2021 - 22:50
+2

zahorak009

 

To je fakt. Len treba správne odhadnúť odkiaľ prichádza.
14.4.2021 - 23:03
0

manho

 

ty saso, o com to tu melies? pri goloch ZV sa isiel ten komentator takmer posrat...ak nie, tak minimalne sa urobil do slipov...
ale musim uznat, ze ste lepsi a Slovan mal dnes stasticko...
nezer to tak, zivot je aj o inom...
14.4.2021 - 23:50
+9

steevee

 

Zvolen jednoznacne lepsi v serii: Zlepsit koncovku a po dvoch zapasoch v BA budete vyhravat 3:1.Takyto Slovan nechcem vidiet vo finale.
14.4.2021 - 21:30
+8

Horehronský_Rytier

 

Slovan vedel: že na trestné ich Nuutinen zdolá aj sám, tak prepli na vysoké otáčky do poslednej sekundy
14.4.2021 - 21:31
+3

HohoMT

 

Tieto semi dvojice sľubujú parádny hokej. Dvojzápas v ZV to potvrdil, dúfam, že sa sj druha dvojka pochlapi!
Slovenska liga opäť baví.
14.4.2021 - 21:31
+9

arne

 

Bal som sa to predpovedat, ale ZV o level vyzsie tempo cely zapas a malo golov, a posledne sekundy uz chalani nevladali... Toto moze byt nakoniec rozhodujuci gol k postupu slovanu...
14.4.2021 - 21:31
+1

highstick

 

ZV moze kludne brat aj oba zapasy v BA...skoda Buceka a Kytnara,to by mal ZV ovela tazsie...
14.4.2021 - 23:32
0

BBJANO

 

Gratulujem: do Bratislavy.
ZV sice 40 minut lepší, BA za bojovnosť a zlepšenú hru v 3. tretine a predľžení si to víťazstvo zaslúži.
Perfektný hokej.
14.4.2021 - 21:31
+6

Pietro10

 

Flubber to nakoniec vychytal
14.4.2021 - 21:31
0

Tehelnepole

 

ty kokos: aky zapas.

Zvolen si myslim toto prehral sam, nepremenenym najazdom Kelemena a tymi prapodivnymi prihravkami pred nasou brankou, mali strielat.
Slovan hral tak nejak tazkopadne a doslova sme asi utrpeli vitazstvo. Nechapem, co predchadzalo golu, preco Zvolen prestal hrat ved rozhodca nepiskal.
Myslim, ze najazdy by sme zas prehrali.

Vyzdvihujem Gudlevskiska, jeho zakrok z rise Sci-fi je zakrok zapasu a serie, mozno sezony.

Kiezby mal Bielomodry pravdu ked povedal - ak dnes vyhrame, prejdeme cez Zvolen.


A velmi chcem podakovat vsetkym v LIVKe, bola to slusna a korektna debata, vtipna a pretkana laskou k hokeju, ste skveli
14.4.2021 - 21:32
+26

ErikHKM

 

Kajka pekne si to napísala .. sklamaný som ale ja našim verím stale
14.4.2021 - 21:39
+4

Tehelnepole

 

Erik *objatie*
14.4.2021 - 21:41
+2

maček

 

Aj ja vašim stále verím.... inak nemá Slovan šancu postúpiť
14.4.2021 - 21:43
+4

highstick

 

tak hra Zvolena je krajsi pre oko, ale ci je aj lepsia to sa este len ukaze...
kazdopadne. ked postupia zvolencania, ja budem drzat palce im...
14.4.2021 - 22:48
+1

HA RA Bin Ladin

 

Za mna ide o pocet golovych sanci. A ten nebol len naoko vyssi pre zvolen.
15.4.2021 - 6:18
0

highstick

 

no ale za to sa body neudeluju, dokonca ani statistiky sa o nich nevedu...lepsi z dvoch ktori maju sancu je ten, ktory ju premeni, ci ty to vidis inak?
15.4.2021 - 14:15
0

Bielomodry

 

Tehelnepole: Karin,Ono to tak bude..A uvidis,este Vas tim bez trenerov,aj titul bude mat..Hraci-Harris,O'Donnel A Randford-Radost pozerat..Fakt som presvedceny,ze to date..
14.4.2021 - 22:16
+3

Tehelnepole

 

Ak vyhrame titul, poslem ti flasu sektu. Ruku na to.
14.4.2021 - 22:19
+1

Merkúr

 

tak to bude "lacný titul"
14.4.2021 - 22:22
+1

amaskiea BLOG

 

Spomínam na Paríž
V útrapách z inelektu
Spomínam na Paríž
Predo mnou fľaša sektu
14.4.2021 - 22:22
+2

Tehelnepole

 

14.4.2021 - 22:24
+1

zahorak009

 

"...Jó, ráno si vzal čistý ponožky
A zajel si do Paríže bez doložky,
Jezdilo se z Wilsonova nádraží
A neměli jsme v kufru žádný závaží.
Starej pán sedí a poslouchá jazz
A zdá se mu, jako by to bylo dnes,
Starej pán sedí a poslouchá jazz
A na desce se točí pes."
Keď teda o tom Paríží...
14.4.2021 - 22:30
+1

maček

 

Petr Skoumal?
14.4.2021 - 22:46
0

zahorak009

 

Jo. Parádna vec. Aj pre mňa, starého rockera.
14.4.2021 - 23:08
0

maček

 

Mám to LP, bohužiaľ, už 20 rokov nemám gramofón... Ale je zvláštne, že najlepšie kúsky populárnej muziky, aspoň v Československu, väčšinou zloží niekto z "inej" branže. Jaro Filip, Marian Varga, Petr Skoumal, Michnová.
15.4.2021 - 9:13
0

amaskiea BLOG

 

Michnová - Marsyas sme na nich chodili do PKO
Inak, všimol si si vo filme Pupendo, družka toho bezdomovca-kunsthistorika so zeleným šiltom, to je ona, Zuzana Michnová
15.4.2021 - 17:25
0

Tehelnepole

 

eeej, ale sme zasli do krasne davnych vôd.

Eva Olmerova něco říká?
15.4.2021 - 17:29
0

amaskiea BLOG

 

niečo áno, ale musím ísť pogúgliť, woatta bisrl
15.4.2021 - 17:45
0

amaskiea BLOG

 

nie, tak nenašiel som žiadnu konkrétnu spomienku, meno áno, ale inak ona išla mimo mňa. My sme z československých vecí nepočúvali vlastne vôbec nič (teda Vargu áno) a keďže na zahraničné sa nedalo, tak sme chodili na koncerty CS-kapiel: už spomenutých Marsyas, Tublatanka, RG Ventil ešte s Janom Kuricom, Demikát, Prešporok, ExTip, Čenkovej deti, Dědeček&Burian, Bez ladu a skladu (nech počítam jak počítam, Mišo Kaščák musel mať vtedy max. okolo 12-13 rokov, keď som ho videl hrať v PKO) a viac si už nespomínam, Maček snáď niečo doplní, lebo som určite ešte niečo zabudol, ostatné len z rádia, taký Elán bol z rádia neprepočuteľný ...bohužiaľ
15.4.2021 - 18:02
0

zahorak009

 

Hm, ja som teda viac chodil na rockové kapely - Tublatanka, Kern, Dereš, Vitacit, Demikát, hlavne Citron ešte s nebohým Standou Hranickým... Neskôr napr. taká chuťovka v PKO - Miloš Dodo Doležal a Guy Mann Dude... Fú, staré dobré časy...
15.4.2021 - 19:49
0

len_tak

 

Slová, slová, slová: Tak ešte jeden Martel madam Slováková.
14.4.2021 - 22:42
+1

Bielomodry

 

Tehelnepole: Z kazdej strany chlast..A potom,ze Nepi
14.4.2021 - 22:25
0

Tehelnepole

 

bublinky su fajn
14.4.2021 - 22:31
+2

zahorak009

 

Sú,ale v pive.
14.4.2021 - 22:38
+2

highstick

 

prestali hrat, lebo vytuhli proste boli plni kyseliny mliecnej...to s v sporte stava...
14.4.2021 - 22:45
0

Rebel74

 

Legenda hovorí, že hráči Zvolena si prihrávajú doteraz......Ale teraz vážne, posrali ste strašne to predĺženie Zvolenčania, hlavne tie posledné sekundy. Škoda
14.4.2021 - 21:32
+20

enforcer92TN

 

Podla mna Viedensky aj Mikus su take typy, ze aj keby pred nimi rozkrocila krasna baba nohy, tak zavolaju kamarata na to, ktory skoruje za nich.
14.4.2021 - 22:28
+15

Dzunkes

 

🤣
14.4.2021 - 22:49
+1

ElwisNR BLOG

 

Ach to je ozaj smola čo mal ZV v tomto zápase a navyše komentátor tv zápasu komentuje s takým zápalom a radosťou SLOVAN že také emócie neprejavuje ani pri reprezentácií.
14.4.2021 - 21:32
+12

strojar

 

Zvolen nemal žiadnu smolu.
Zvolen si to dodrbal sám.
14.4.2021 - 21:46
+16

starosta

 

Smola v zakončení? Proste nadrieme sa na gól. Nič sa neodrazí.. Proste nevieme dať nejaký"hlúpy" gól
14.4.2021 - 21:48
+1

strojar

 

Nie, žiadna smola.
Dodrbali si to sami.
14.4.2021 - 21:52
+1

Myšo

 

Zaslúžená prehra ZV, nezaslúžená výhra SBA : Aj takýto je hokej. Asi sme potrebovali zosadiť z hrušky na ktorej sme si mysleli že si budeme nahrávať do prázdnej bránky na miesto striel z vyslovenych gólovuek (mikuš, viedenský). Snáď budú pulo a kelo v poriadku. Stále tvrdím že Slovan doposial neukázal nič a v tejto sérii sa môžeme poraziť len sami ako (takmer) včera a dnes. Víťazný gól bol
Nádherný.


POĎME K***A AJ KEĎ TOZABOLÍ A MRZÍ STÁLE SME LEPŠÍ!!!

14.4.2021 - 21:32
+9

OUTBLAST

 

..: Už si osprchovaný či dneska si neskákal? 😬
14.4.2021 - 21:43
+2

Myšo

 

Skákal práveže i keď až posledných 5 minút a celé predĺženie ale vyschol som veľmi rýchlo no...sprcha len tak z povinnosti ak to teda potrebuješ vedieť
14.4.2021 - 21:55
0

OUTBLAST

 

To: Bolo len tak nadväzne ku včerajšej diskusii 😬
14.4.2021 - 22:18
0

Myšo

 

chápem popravde si mi vyčaril úsmev po tomto zápase som to potreboval díky
14.4.2021 - 22:21
0

OUTBLAST

 

..: NZČ,séria určite nebude krátka 🤪
14.4.2021 - 22:52
+1

Merkúr

 

nič neukázal?....je 1:1, čo ste ukázali Vy?
14.4.2021 - 21:56
+5

Myšo

 

Ako si prehrať v posledných okamihoch zápas v ktorom dominuješ (hneď dvakrát našťastie nám to raz Mikko urval)
14.4.2021 - 22:13
0

Cylo24

 

Muzstva su vzacne vyrovnane. Zvolen nie je NY Rangers, tak s vyhlaseniami, ze sa mozete porazit iba sami by som bol opatrny.
14.4.2021 - 22:20
+5

Myšo

 

Ale veď v týchto dvoch zápasoch sme sa z mojho pohladu porazili sami. Tá situácia pred víťazným gólom 20 sekund do konca sa nazvať inak nedá. Jedno rozumné vyhodenie bez icingu prestriedanie a išlo by sa do nájazdov.
14.4.2021 - 22:30
+2

Merkúr

 

kde berieš istotu výhry v nájazdoch?
14.4.2021 - 22:35
+3

Myšo

 

Ja som tam napísal že by sme išli do nájazdov a vyhrali? Len som napísal že sme si odpálili zápas 20 sekund pred koncom predĺženia
14.4.2021 - 22:40
0

MaxSBA

 

a tu sa tu niektorí báli,že chytá Gudlevskis
14.4.2021 - 21:33
+1

zubo

 

#32, víťazný gól Slovanu na tvoj vrub, no koment k prevedeniu fatálnej chyby
14.4.2021 - 21:33
+2

cmxx

 

Hracho to pokazil predtym ale nebol z toho gol ale potom to dojebabral 71 a ten to mal od...at aj na zakazane a on da smochtlu popri mantineli a casu mal habadej nikto pri nom nebol a hlavne bolo 8 sekund do konca...
14.4.2021 - 21:52
+1

zubo

 

môže byť ale už boli zavarení, Hraško to ale bral sám nikým nenápadaný od striedačiek poza bránu až na druhú stranu, skoro 6sekúnd, a potom to jebne za bránu kde nemá hráča a príde slovanista po puk. tam sa stala kardinálna chyba tejto série.
14.4.2021 - 22:09
+2

amaskiea BLOG

 

ale tak série ešte hádam nie
14.4.2021 - 22:14
0

zubo

 

chyba ale so šťastným koncom pre ZV, mohlo to byť 4:0 inak samozrejme
14.4.2021 - 22:37
0

andrado-zv

 

No...Slovan uplietol z hovna bic...BA hra zatial iba na “jeden utok”...kazdopadne je to skoda, prehrat tak dobre rozohraty zapas...ale sami sme si to pokazili...tak ako bolo napisane v livke, treba to zjednodusit a nie sa snazit strielat exhibicne goly. Po vyrovnani bolo citit, ze to s nami zamavalo a obrana bola v riadnom strese, co bolo vidiet pri vitaznom gole Slovana. Nic sa nedeje, seria sa len zacala. Rychlo po dve vyhry do BA. Oremus je stary lisiak. Slovan blahozelam a do toho !!!
14.4.2021 - 21:33
+7

Tomas10

 

Nevadí chlapci ideme dalej.Smolný zápas pre nás.Dúfam Že Rado a Miloš budú v poriadku.
14.4.2021 - 21:34
+4

TuriecMT

 

Stastny koniec pre Slovan,paradne brankarske zakroky a nadherny gol na zaver
14.4.2021 - 21:34
+7

Dzunkes

 

uz je rozpusteny lad v MT?a co tvoja BB?🤭
14.4.2021 - 21:41
+3

TuriecMT

 

Ako vlcik ci co si? Teba neskutocne zere ta BB? Co som take zle napisal?
14.4.2021 - 21:56
+10

Dzunkes

 

Ze zbyyocne tu rypes chlape
14.4.2021 - 22:19
+2

OhavLAX

 

Podľa mňa vôbec nerýpal, napísal úplnú nestrannú a pravdivú vec
14.4.2021 - 22:52
+12

manho

 

tebe to chlapce pekne j..e
15.4.2021 - 0:01
+5

Dzunkes

 

aj tebe ako vidim a kedy sme si potykali ?🤔
15.4.2021 - 16:17
+1

Urpiner16

 

Slovan dokázal vyrovnať vtedy keď v to nik už nedúfal a slávil úspech.Stačí viac veriť svojmu mužstvu ako som to písal chlapcom z Michaloviec kde po druhej tretine som bol asi ja len ten najzarytejší Michalovčan v zápase v TN kde otočili.Teraz je možné všetko aj to že postúpi Slovan.
14.4.2021 - 21:35
+1

OUTBLAST

 

..: My sme museli strašne vela hoven rozšlapať po druhej tretine 😂😂
Prva lajna nás opäť vykúpila aj happyendom...akože ich kondička klobúk dole s takým ajstajmom aby ich hentak žuli v 80.min 😳

Ale na férovku,dve tretiny bol slovan na uterák...
Pomohol tá výmena Ranforda s Gašparom ktorému dneska moc nešlo a s Urbánkom (ten lepšie ako včera) ešte boli ako tak...Zigo s Rapáčom to sú len drevorubači pri mantineloch 🤦

Celkovo to vytrhol ten Ranford aj keď s dvoma kiksami (z jedneho mínuska) ale bez neho by to dneska bol asi ďalší loose...

Ale stále mám pocit že dávajú Zvolenu luxusne vela priestoru na lade ...to sa ešte môže vypomstiť...

O'donellova čerešnička zahriala na duši 😇
14.4.2021 - 21:35
+11

NasHokej97

 

Ziga a Rapáča, resp. celú tú formáciu krásne vystihla pasáž v (tuším) 3. tretine kde unavenú Zvolenskú formáciu dokázali uzamknúť a miesto toho aby urobili niečo hokejové, tak Zigo tam minútu držal puk pri mantinely aby potom dosral jednoduchú prihrávku.
14.4.2021 - 22:23
+4

OUTBLAST

 

..: Ja som si tých dvoch všímal celý mač a tak zaujímalo sa doplňali že keď jeden šikovne vybojoval puk tak ten druhý to potom nejak dodrbal alebo zabil 🤦
Už väčšia paródia (očakávaná) bol Šišovský ktorého v predlžku radšej ani nepustil na ľad (ak keď tuším odpojil celú lajnu) Buček ide na operáciu,Kytnár je tie indipič bez šance návratu tak to bude zaujímavé nejak nakombinovať...urbánek sa snaď rozbehne a Gašpar keď nepôjde dolu vodou tak by to mohlo fungovať a Petráš tiež nevyzerá beznádejne...ale čo s tým ostatkom ani srnky netušia 🤷
A to človek dúfa že sa nezraní nikto z trojice harris-ranford-o'donell 🤐
14.4.2021 - 23:01
+2

manho

 

mna dnes totalne zabil Bortnak, ked dostal nadhernu prihravku na cervenu, siroko daleko nikym nekryty...ale miesto toho, aby si to spracoval a siel do utoku, tak to len tecoval do utocneho pasma...myslel som, ze ma jebne... cisty kktizmus
15.4.2021 - 0:09
0

OUTBLAST

 

Asi: Bol už unavený 😬
15.4.2021 - 11:09
0

len_tak

 

Slovan gratulujem: Nie je umenie vyhrať, keď si lepší.
14.4.2021 - 21:37
+10

zubo

 

kebyže každý fanúšik ZV (veľa nás nie je) dá 1€ do Nadácie: Daj euro za každú nepremenenú šancu Viedenského a postavme decák, tak už máme vybetónované minimálne základy
14.4.2021 - 21:37
+10

Westbeast0

 

Zvolenu v takychto dolezitych zapasoch chyba taky zabijacky instinkt, dorazit supera a nedat mu sancu vratit sa naspat do zapasu... Uz vcera to nemalo ist do predlzenia, dnes detto. Inac pekne zapasy pre nezaujateho divaka, uvidime co prinesie druhe semi zajtra...
14.4.2021 - 21:37
+6

hello, havarju

 

McPherson, Nuutinen, Melancon, O'Donell, Harris, Ranford - kvôli týmto hráčom sa ozaj oplatí pozerať ten hokej aj nezainteresovaným divákom. Radosť na nich pozerať, chýba nám už len ten štadión.
Dnes to Slovan doslova urval v posledných minútach, ale z oboch strán výborný hokej.
14.4.2021 - 21:37
+25

ErikHKM

 

Chalani chalani takto si to prehráme..nevadí ideme ďalej fandime ďalej ja Vám stale verím
Škoda tej šance Zuzu v predĺžení to bol zákrok TOP
Dufam ze Rado a Kelo do ďalšieho zápasu naskočia bola by to pre nás velka strata
No nič na Slovane musime vyhrať

14.4.2021 - 21:38
+4

realzv

 

Dáme to..... ✌️✌️✌️... Veríme
15.4.2021 - 8:42
+2

BieloModra

 

No a co?! Dnes ZV presne zistil kde ma slabinku Slovan udrel v poslednych sekundach...a je to 1:1 byt Slovanista dufam byt Rytier snazim sa potvrdit ...hokej paradny a celkom sa tezim ze to nebude na 4 zapasy ...
14.4.2021 - 21:38
+7

amaskiea BLOG

 

Ja som ten gól videl zo záznamu asi 3x za sebou a furt neviem celkom, ako to dal.

Koľkokrát v živote som sa išiel potrhať, hlasivky vykričať a nič z toho. Dnes som si z nich celý čas robil prdel a tu ho máš!

Viete aký je rozdiel medzi slovanistom a iným fanúšikom? Slovanista môže vyhrávať "aj dyž sa mu néchce"

...ale mám nejaký blbý pocit - buď Zvolen niečím strašne urazil "kartu", alebo naopak ešte niečo zlé čaká nás.

Uvidíme. Doma už chcem vidieť, že to obe mužstvá myslia vážne.
14.4.2021 - 21:39
+5

MiroHKM

 

Nevadí ,bide sa ďalej, nikto nečakal, že to bude 4:0 na zápasy . Paradoxne si myslím , že táto prehra nám môže ďalej pomôcť. Naše sebavedomie a premieňanie už bolo niekde ,kde to začína byť nie práve zdravé. Dúfam, že Miloš s Radom budú v poriadku.
14.4.2021 - 21:39
+2

zahorak009

 

Ranford - prvý zápas po dlhom zranení a hneď 2 góly(moholi byť aj 3). O'Donnell parádny gól. Gašpar zase bod, v 7 zápasoch 10 bodov...
Ale ak by Ďuro Mikuš nenahrával...
Inak, tiež vám nechýbali bitky, osekávačky, rôzne provokácie, či "znervózňovanie" brankárov? Mne nechýbali, obe mužstvá sa snažili hrať hokej a to mám určite radšej, ako provokatívne osekávanie(aj keď dobrá férovka neni nikdy zlá)...
Výborný hokej oba zápasy, dnes pre mňa plus výhra Slovana.
14.4.2021 - 21:40
+16

ErikHKM

 

Veru dobre píšeš tie bitky osekavacky nechýbajú ani mne
Radšej nak je hokej hore dole ako nejaké provokácie aj ked tie patria k hokeju ale tiez sa mi viac páči ked chcú Teamy radšej hrať hokej ako sa osekávat a bit sa
14.4.2021 - 21:47
+3

omen

 

tak brankar Slovana sa viackrat tvaril "znervoznene" tu vsak neviem ako su nastavene pravidla
14.4.2021 - 21:53
0

OUTBLAST

 

..: Hold férovka ktorá odstaví hráča na celú jednu tretinu tiež neni dobrý biznis 🤷
14.4.2021 - 21:55
0

8sweet8

 

Nemohol tam radšej stále dávať Marcineka ako tam tlačiť dreveného Jedličku ? p. tréner otvorte oči jedlička môže akurát tak sedieť ako sedel doteraz
14.4.2021 - 21:40
+2

ironautic

 

Mazec na konec: redaktor vs Döme. Resp Döme vs redaktor 🤪
14.4.2021 - 21:40
+4

ErikHKM

 

To som nezachytil nejak musel som si ist zapalit
Čo mu povedal trenerko ?😁 dufam sa ho zas nepýtal či prespavaju vo Zvolene 😂😂
14.4.2021 - 22:04
+1

ironautic

 

Nie nie, to nie 😀
Že kto bude v brane doma.
Že my už vieme, ale necháme si to pre seba
Bude to Parks?
Nerozumel som vam.
Či to bude Parks?
A vysmial sa mu.
Keby videjko z toho niekto mal, kabaret ala redaktor 🤦🏻‍♂️😂
14.4.2021 - 22:15
+4

OUTBLAST

 

..: Ten rozhovor bol topka...tí chlapci z rtvs sa fakt asi zasekli v stredoveku s tými otázkami 😂
14.4.2021 - 22:24
+6

Bielomodry

 

Döme,to dal s velkym prehladom a este aj usmev do papule
14.4.2021 - 22:26
+4

Hokejman

 

Len dve slová - profesorský výkon...
14.4.2021 - 21:42
+5

starosta

 

Len jedno slovo šťastie
14.4.2021 - 21:44
0

len_tak

 

Hokej sa hrá na góly: Nie na umelecký dojem. Takých zápasov je more, niektorí by hovoria že rozhodlo srdiečko.
14.4.2021 - 21:49
+4

hello, havarju

 

To by bolo dosť kruté pre Bystričanov fanúšikov, teda nech by sa ocitol v takejto situácii hocktorý klub.
14.4.2021 - 22:02
+1

Tehelnepole

 

oni tam píšu že A team ostava v Bystrici...hm.. divne
14.4.2021 - 22:05
0

Myšo

 

Na strednom Slovensku je verejným tajomstvom momentálne, že sám El
prezidente končí na podpoľaní a presúva (prenášajú ho) do Bystrice. Jedine to ukázalo akí naivní boli všetci čo si mysleli, že Kovalovci robia hokej pre niečo iné ako biznis (dokonca sa tu písalo o bb srdci) karavána ide ďalej do ďalšieho krajského mesta využiť eufóriu z návratu hokeja
14.4.2021 - 22:24
+3

8sweet8

 

Nebolo jednoduchšie presunúť dt licenciu do Prešova?
14.4.2021 - 22:29
0

Myšo

 

Ja som to nevymyslel takze neviem každopádne takto sa to šíri po kuloároch no
14.4.2021 - 22:33
0

22.4.2017

 

presne tak to aj bude, akurát tomu budú šéfovať Kovalovci...
14.4.2021 - 22:41
0

dejvidBB

 

Detva by mala skoncit v lige a zacat s novymi ludmi od druhej ligy.
14.4.2021 - 22:42
0

OUTBLAST

 

Celé: Je to pekný guláš...stihne sa do jesene vôbec reko BB štadca? 🤦
14.4.2021 - 23:08
0

KrebsKandidat

 

hm
14.4.2021 - 23:10
0

Corgi77

 

takže Detva predá licenciu Presovu a BB bude hrať domáce zápasy v BB??? Don Ľupták by zavrhol svoje dieťa Detvu??? to ako vážne toto??? to sa mi veriť nechce.
14.4.2021 - 22:42
+1

Corgi77

 

myslel som domáce zápasy BB v Detve.
14.4.2021 - 22:46
0

Dzunkes

 

akurat som to cital 🤭
14.4.2021 - 22:21
0

strojar

 

Na to, čo predviedla pred víťazným gólom Slovana pätica Betker, Kotvan, Mikúš, Viedenský. Zuzin, neexistuje žiadne ospravedlnenie.
14.4.2021 - 21:43
+2

zubo

 

a Hraško bol šiesty? kolko nas bolo na tom lade?
14.4.2021 - 22:11
+2

trevor

 

Ano bol tam Hrasko a Melancon z bekov, nie Betker a Kotvan. Ale ma pravdu, to co tam predviedol hlavne Hrasko s Mikusom, tak na to neexistuje ziadne ospravedlnenie.
15.4.2021 - 0:04
+2

highstick

 

zeby unava?
15.4.2021 - 14:19
+1

Aladár Miazga

 

Však toto, všetci poukazujú na to, ako to Zvolen v závere nezvládol, že prečo prestali hrať. Ale nikto nespomenie , že zvolenčania tam ledva stáli na korčuliach, lebo už jednoducho nevládali. Tam išli na ich bránu v priebehu 20 sekúnd štyri streli kým padol gól a nedokázali vyhodiť puk. Jednoducho sme ich točili.
Treba poznamenať, že počas celého zápasu sa viac snažili, viac korčulovali, viac išli za víťazstvom. V závere na to doplatili, pretože nám ostalo viac síl.
15.4.2021 - 15:02
0

trevor

 

To, ze par sekund do konca predlzenia dvakrat hrali puk bez tlaku naslepo za seba smerom k nasej brane je obrovska chyba, ktora s unavou nema nic spolocne.
15.4.2021 - 17:58
0

trevor

 

Do tej unavy sa dostali sami dvomi obrovskymi chybami, o ktorych pisem nizsie. To sa nemalo stat a Slovan by sa do ziadneho tlaku nedostal.
15.4.2021 - 18:06
0

HA RA Bin Ladin

 

Daaaakujeeeme !! Aj prehrat sa da so ctou. Nikto nevravel, ze to musi skoncit 4:0.. pokracovat a lepsie mierit . Velka, prevelka skoda ale Slovan takymto stylom nemoze vyhrat 4 zapasy.
14.4.2021 - 21:43
+4

borussia

 

Sklamanie. Zvolen je majster galaxie v prehravani tretin predlžení a zapasov v poslednej minute
14.4.2021 - 21:43
+3

MiroHKM

 

Kľud, ide sa ďalej, hráme lepšie a túto sériu musíme prejsť
14.4.2021 - 21:45
+2

hello, havarju

 

Asi si nevidel naše zápasy s Bystricou a dokonca vo finále
14.4.2021 - 21:56
+2

BieloModra

 

hlavne ked neslo "len" o postup ale rovno o titul
15.4.2021 - 7:12
+2

Zubo27

 

Toľko nevyužitých šancí, že sa dalo tušiť, že sa to skončí po takejto somarine... pre mňa Zvolen hokejovejší, to bez debaty! Pome chalani, v Bratislave urvať aspon jeden zápas, najlepšie oba!
14.4.2021 - 21:45
+3

amaskiea BLOG

 

ZV bol asi nervózny pred vlastnou diváckou KULISOU
14.4.2021 - 21:47
+8

Tehelnepole

 

si zabil
14.4.2021 - 21:49
0

milmikus

 

Hokej v playoff sa nehra na krasu🤷🏻‍♂️
14.4.2021 - 21:48
+1

blue-311

 

Ked Slovan nemoze: Zvolen mu pomoze
14.4.2021 - 21:48
+6

omen

 

pri pozerani tohoto zapasu som si musel pripomenut, ze toto este nie je finale... fakt je super, ze liga je tak vyrovanana, ze az 4 muzstva maju kvalitne kadre...
Pre mna Zvolen nema lepsie muzstvo, ale takticky sa na Slovan velmi dobre pripravili a nebit presiloviek, tak je to jasny zapas Obrana zvolena, ktora nema take kvalitne mena uspesne gumovala utoky Slovana Trener je najvacsia vyhoda Zvolena, na strane Slovana najvacsim bonusom su vyrovnany brankari, sice to v Nitre nepotvrdili a dnes ukazal, ze je dobre mat dvoch kvalitnych brankarov
Nech postupi ktokolvek, tak to muzstvo bude dobite a unavene, ale budem mu drzat palce
14.4.2021 - 21:49
+7

Byron

 

ZV to proste na Slovan nevie. Ak by hral proti nám PP už by bolo 2:0 na zápasy. No neviem neviem vlastne sme v riadnom čase neprehrali a to sme hrali dosť zle 2 zápasy. Som zvedavý čo nastane cez víkend.
14.4.2021 - 21:50
0

MatoZV

 

Neviem co povedat. Sme ovela lepsi ako Slovan, hokejovejsi, celoplosnejsi, aktivnejsi, a nakoniec je namiesto konca zapasu dalsi presilovkovy gol a potom dalsi 4s pred koncom predlzenia. Keby ten Slovan aspon nieco hral.
Ale skor ako tento zapas lutujem tie zranenia. Tie nas mozu stat finale, ktore si ten team zasluzi, ale bez 2 top hracov, no neviem. Zacinam byt skeptik.
14.4.2021 - 21:51
+5

soli

 

Na základe čoho si Zvolen zaslúži finále?
14.4.2021 - 22:23
+4

MatoZV

 

Odpoved: V prvom rade na zaklade vysledkov ich prace pocas celeho roka, kedze chalani vyhrali dlhodobu sutaz, ked ako jediny team prekonali hranicu 100b.

Dalsia otazka?
14.4.2021 - 22:29
+3

moňo

 

Toto je play-off, zakladna cast uz nikoho nezaujima
14.4.2021 - 22:39
+24

Merkúr

 

konečne to tu niekto napísal
14.4.2021 - 22:44
+2

soli

 

Nie. Tá pôvodná. Skús znova.
14.4.2021 - 22:40
+2

Tomas10

 

Počuvaj cukor.Ja ti odpoviem za neho.Na základe toho že je patriot a verí svojim.Na základe toho si Zvolen zaslúži postúpiť do Finále.
14.4.2021 - 22:53
0

MatoZV

 

Nie som si isty, ci tento tvoj konstrukt je logicky spravny. Vyrokova logika trochu "pokulhava" Ale zamyslel som sa na chvilu, ci to nahodou nemas v poriadku, takze minimalne mna si na par sekund dostal.
14.4.2021 - 23:03
+1

Tomas10

 

😁
14.4.2021 - 23:17
0

MatoZV

 

Sorry Soli, tuto hru, kto koho lepsou hlaskou odpalkuje, to sa mi fakt nechce. Vyhral si.
14.4.2021 - 22:57
+1

apa

 

Počuj ty sa neodbavuj na Zvolene a zbytočne neprovokuj svojimi dementnými otázkami.
15.4.2021 - 11:35
0

OUTBLAST

 

..: To všetko zabezpečuje začínať všetky vyraďovačky a hrať 7.zápas doma a to je asi tak celý benefit toho umiestnenia v základnej časti 🤷
14.4.2021 - 23:12
+5

-BBB-

 

Mam dalsiu,, cize automaticky, ten co vyhra ZC, si zasluzi finale a vo vyradovacke moze hrat velke hovno, ako ZV tieto dva zapasy? Pretoze ten hokej hraju obaja o nicom,, nevidis tam 3-4 suvisle prihravky za sebou /cest vynimkam/ , nulove premienanie sanci a neskutocne impotentna presilovka ,, lietanie po lade ako besne kone, bez rozumu ... ak ma byt ZV vo finale, co netvrdim, ze trebars nebude, tam musi 4x porazit Slovan, potom si to finale zasluzi, , , inak je to len tvoje zbozne zelanie, nezakladajuce sa na realnych podkladoch vyradovacky. Zatial z dvoch videnych zapasov, ma k tomu finale blizsie Slovan, nakolko vie zabrat ked potrebuje, nemusi lietat a makat cely zapas a velakrat bez vysledku .. a na "keby" sa nehra .. Nevraviac o tom, ze ZV je ocividne zo Slovana posrany, co je vidiet v tom neklude pri zakoncovani, hraci si proste na Slovan neveria.
15.4.2021 - 14:51
+5

warn1ng

 

Ak je Zvolen posrany zo Slovana, potom co je Slovan zo Zvolena? Pretoze priebeh tychto dvoch nenasvedcoval tomu ze by Slovan hral v absolutnej hernej pohode.
15.4.2021 - 17:11
0

-BBB-

 

Slovan nehra v pohode celu sezonu.... nezavisle na ZV.
16.4.2021 - 0:23
+1

MiroHKM

 


-BBB- :
Neviem ktorý zápas si ty videl resp. ktoré dva semifinálové zápasy Zvolena a Slovana. Ale to čo tu píšeš je od reality na svetelné roky, píšeš tu bludy. Obidva zápasy boli výborné a Zvolen určite nebol slabší a už vôbec nie pokakaný v oboch zápasoch. Toto nemali problém uznať ani fans Slovana. Asi musíš byť dosť flustrovaný z toho, že barani už majú dávno po sezóne, ale za to nikto zo Zvolena nemôže. Viem , že vy ste zvykli bývať majstri galaxie už v auguste, ale tie časy sú našťastie už za nami.
16.4.2021 - 8:00
0

maxiM

 

BBB neznamena Baran Baran Buc
16.4.2021 - 9:00
+2

andrado-zv

 

Tiež mi napadlo, že BBB je slovanista ...no nič to nemení na veci, že MiroHKM ma pravdu vo zvyšku správy
16.4.2021 - 9:07
0

RhimeSBA

 

fLustrovaný prečo mi toto robíte, pane?
16.4.2021 - 9:22
+1

-BBB-

 

A ja som vedla
16.4.2021 - 10:00
0

amaskiea BLOG

 

Dve reakcie, obidve v podstate na to isté, jediné slovo z tvojho príspevku. To je tá pravá radosť "diskutovať" s ľuďmi, ktorí písané vnímajú prvou signálnou
16.4.2021 - 10:07
0

-BBB-

 

tak co narobis .. zvykli sme si ..
16.4.2021 - 10:13
0

HA RA Bin Ladin

 

Zasluzi si predvedenou hrou v semifinale. Ak budeme nadalej hokejovejsi a aktivnejsi ako super, goly musia prist a aj zasluzene finale. Stojim si za tym ze s tymto obrazom hry nemozeme prehrat 4 zapasy.
15.4.2021 - 6:27
+2

Zubo27

 

Súhlasím s tebou, tiež som toho názoru. Góly prídu.
15.4.2021 - 9:27
+1

highstick

 

tak o zraneniach nehovor, ked hrate so Slovanom...ten mal a ma stale zranenych hracov...boli Ranford, Gaspar, Bucek boli mzraneni dlhodobo, ako aj Harris. Petras...zraneni boli Meszaros, Sersen, Bacik, Stajnoch...ti hraci velmi chybal, najma klucovi utocnici...aj vcera chybali Kytnar s Bucekom...takze v tomto smere ste neboli viac oslabeni...
15.4.2021 - 14:35
0

Gargamel123

 

povedzte niekto slovanistom: ze to nie je exhibicia
14.4.2021 - 21:53
+3

starosta

 

No čo už roztopené?
14.4.2021 - 22:01
0

Gargamel123

 


dnes vyhra
este zijeme
14.4.2021 - 22:12
+5

starosta

 

čo ti v ústave púšťajú záznamy z baráže o play off z ktorej ste nepostúpili?
14.4.2021 - 22:15
+2

Gargamel123

 

hej,uz tri hodiny si pustam: najkrajsi gol v historii hokeja,
tu O´Donnellovu zadovku do prazdnej branky,
legenda vravi,ze Rahm doteraz caka na najazdy
14.4.2021 - 23:33
+10

burnzie

 

man of the match jednoznačne Gudlevskis.... Séria je veľmi pozerateľná už Michalovce Trenčín bola super séria z tejto semi 4-ky každý môže vyhrať titul
14.4.2021 - 22:00
+2

NasHokej97

 

Tak to čo sa nám nepodarilo včera sa podarilo dnes, a to ukradnúť zápas Nechcem byť zlý, ale Zvolen si o to svojím profersorským posúvaním do prádznej koledoval... Inak bol zase pomaly v celom zápase jasne lepší. Podľa výkonov na ľade malo byť po prvých dvoch zápasoch skore tak 8:3 a 2:0 v serií pre Zvolen...

V prvej tretine som mal pocit že sme mali celkom dobrý vstup do zápasu. Mali sme tam nejaké šance, bolo to viac menej vyrovnané. Asi v polke tretiny ale potom Zvolen začal dominovať. Druhá tretine jasne v réžií Zvolena. Ja neviem či sme do golu Ranforda vôbec mali nejakú šancu

Aj keď náš herný prejav stojí za hovno, treba aspoň pochváliť mentálnú silu. Po prehratom zápase v nájazdoch dokázať otočiť zápas z 0:2. Aj keď tých dvoch trkvasov nechcem moc chváliť, tak Ranforda dať do 1. formácie bol správny ťah.

Gudlevskis príjemne prekvapil po tom galapredstavení proti Nitre. Aj keď štýlom chytania je mi Parks sympatickejší, tak dneska nás chytal páradne. Tie teatra čo tam predvádza si ale môže odpustiť . A ten zákrok v predľžení bola ľahôdka.

V obranne trocha nechápem ten hate na Valacha, ten je podľa mňa jeden z naších najlepších. Skôr Štajnoch mi príde úplne mimo. To čo robil pri tom 2. gole ?

Gašpar môže ďakovať že to chlapci ubránili to jeho oslabenie. Ten v tejto sérií zatiaľ veľmi slabo. Síce som tu Ranforda stále omielal jak chýba, ale veru aj mňa prekvapil ako zahral. Síce asistoval na 1. gol Zvolena a mal tam zopár ďalších kiskov, nakoniec on bol faktor ktorý nám vyhral zápas. O'Donellov gol ďalšia ľahôdka.

Stále je to slabé bezohľadu na to že sme dneska vyhrali. Treba to o hodne zlepšiť, lebo tým čo predvázame si to finále veru nezaslúžime.
14.4.2021 - 22:01
+9

Marchand63

 

Stajnoch to zahral tak po slovensky,vypustil korculovanie a radsej zhulakal dvoch chalanov, co nechali nahrat Nuutinena.
14.4.2021 - 22:06
+8

soli

 

Ako sa dá vyhrať so slabým výkonom?
14.4.2021 - 22:25
+2

Tehelnepole

 

si odkojený na strojovom oleji?
14.4.2021 - 22:33
+4

soli

 

Neviem čo je strojový olej. Takže neviem odpovedať 😀
14.4.2021 - 22:43
0

Tehelnepole

 

ok len sa mi zamarilo...považuj za irelevantné
14.4.2021 - 22:43
+2

soli

 

Dobre 😉
14.4.2021 - 22:54
0

omen

 

ja si nemyslim, ze Ranfordovo zaradenie do prvej formacie bol spravny tah... vyplo to vsetky dalsie formacie, Gaspar bol ulne strateny Oba goly padli v presilovkach a tam by mal Ranford byt bez ohladu na zlozenie patiek... jednoducho mat jednu presilovkovu formaciu s jednym obrancom a 4 utocnikmi Co sa mi skor pacilo bolo zaradenie Sisovskeho do 4 formacie, je v lese ale aspon bojuje
14.4.2021 - 22:32
+2

OUTBLAST

 

..: Ale predtym boli stratené 4 formácie lebo Gašparovi nešlo a sťahoval so sebou aj Harrisa s ODonellom a Ranford si až tak nesedel s Urbánkom 🤷
14.4.2021 - 23:16
0

Kain

 

Toto bol Valachov zápas. Parádny výkon.
14.4.2021 - 22:44
+3

apa

 

Konečne jeden normálny príspevok do diskusie.A nie provokačné a prihlúple reči diskutujúcich,ktorým vypadli mužstvá a nemôže sa cez to preniesť tak aspoň provokujú.
15.4.2021 - 11:40
0

trevor

 

Tak co k tomu napisat. Prehrali sme si to zial sami, je to trosku take dejavu z predchadzajucich rokov, my proste nezvladame rozhodujuce momenty zapasov v PO za akehokolvek stavu v seriach ked ide do tuheho. Nehrali sme zle, prave naopak, ale neefektivita a zavahania v rozhodujucich momentoch nas stali zapas v PO. Nie prvykrat, nie prvu sezonu. Mam blby tusak, ale verim, ze na Slovane jeden zapas urveme. Je tam ale vacsie klzisko, my na Slovane hrame inak a aj Slovan bude hrat doma inak. Uvidime, no ak sa nam nedostavi lahkost a taka ta nekompromisnost v zakonceni, moze hrat Slovan zle ako chce, ti jeho zamoraci proste tie goly aj z toho mala daju a pri kvalite jeho golmanov budeme mat problem. Je to skoda, ale seria len zacala.
Poucit sa a hrat dalej nasu hru.
14.4.2021 - 22:13
+2

Dzunkes

 

nuz aj prvom zapase keby dame tie sance vobec sme nemuseli byt pri najazdoch az..take tutovky nedat 🤦🏻‍♂️
14.4.2021 - 22:23
+1

MackoPu

 

Huste to bolo.
Ale toto Slovan vie. Hoci kolkokrat profesorsky, vzdy to nejako uhra efektivitou. Preto mu v PO celkom verim.
14.4.2021 - 22:14
+4

Hrobar

 

Malo to šťavu, gratulácia do BA. Myslím si, že ten záver predĺženia naši zle vyriešili, takto nechať tápať Rahma - to Slovan neurobil ani raz svojmu brankárovi. Som rád, že sú to stále útočne ladené zápasy (Strely dnes 51:47), brankári znovu veľmi dobrý zápas, Gudlevskis parádny zákrok. Darmo sme hokejovejší, keď v kľúčových momentoch nám chýba Mikkova "chladnokrvnosť". Inak ako už vyššie povedal hello, havarju, tak presne takto majú vyzerať legionári! Nuutinen+McPherson neskutočný prehľad. Dnes sme to mali vo svojich rukách, no Slovan sa dostal späť do hry a svoje šance využil. Takže toto nie je koniec, ide sa ďalej. Sme dobrí, no vieme byť ešte lepší!
14.4.2021 - 22:20
+4

KrebsKandidat

 

Tak vdaka Slovan, s tym tretim golom ste meskali cca 20 minut
14.4.2021 - 22:20
+3

Bielomodry

 

Zvolen Zvolen,takto si to posrat..Hrate pekne,ale njeco tomu ,okrem viac golov chyba..Slovan mi pride,ako by sa im ani nechcelo.Trosku zapnu,ked im hori pod ritou a potom to takto skonci.No ,bude velmi dolezity tento prvy zapas v BA..Ale aj tak som presvedceny,ze BA to urve semifinale pre seba..
14.4.2021 - 22:23
+2

Big brother

 

Klobúk dole pred Slovanom.
14.4.2021 - 22:28
+4

88Backo

 

Zvolen nebol horší ani v jednom zápase,ani v jednej tretine a má len 1b v tejto sérii...
No bude to zaujímavé v BA,Slovan zatiaľ ukazal tak 70% svojho potenciálu aj to som im asi pridal,ale verím tomu,že Zvolen tam jeden zápas vyhrá a kľudne to môže byť na 7z
14.4.2021 - 22:36
+1

Great!

 

Nemám Slovan v tomto roku príliš napozeraný. Ale z týchto dvoch zápasov, ktoré som videl musím smutne konštatovať, že kombinačne a technicky je toto mužstvo na bode mrazu. Zle sa na to pozerá, nevypracovať si dve tretiny gólovku je veľmi zlý signál. Zvolen mi príde šikovnejší, minimálne o toho Mikúša.

Dnes vyhrali vďaka zámorskej zarputilosti a povedzme si pravdu aj s veľkou dávkou štastia. Veď neuznaný gol sekundu po klaksóne, vyrovnanie v power play a rozhodujúci 4 sek pred koncom, to je proste kuriozitka. Navyše po hrozbou dostať sa do stavu 0:2 na zápasy.

Na druhú stranu, včera to bol remízový zápas jak oči a ten, kto prehral bol automaticky za smoliara. Tu sa to teda kompenzuje.
14.4.2021 - 22:38
+6

Tehelnepole

 

Dámy a páni,

vítajte v tunajšej diskusii MATADORA A VETERANA HP, GREATA!

víííííííítaj tu Karin Belasa holka
14.4.2021 - 22:42
+3

Great!

 

Ahoj Karin, ďakujem za milé privítanie...Som jedným očkom nahliadol, nič intenzívne..
14.4.2021 - 22:45
+1

Tehelnepole

 

a zase sa mi stratíš
14.4.2021 - 22:48
+1

Cylo24

 

neboj najdes ho v diskusii Igor Matovic je najlepsi premier
14.4.2021 - 22:52
+8

Great!

 

14.4.2021 - 22:58
0

Deividson.

 

Ja by som ho skor hladal v skupine: Nech zije Igor! ... len inde.
14.4.2021 - 23:02
+3

-BBB-

 

Taka skupina existuje? Nasiel som len "Great Igor!"
15.4.2021 - 11:24
0

Cylo24

 

Tusim hej. Grupuju sa tam jednoduchi ludia, prevazne v dochodkovom veku.
15.4.2021 - 12:43
0

amaskiea BLOG

 

debil, som si udrel plešinu o strop
15.4.2021 - 11:25
+1

Cylo24

 

ked som Ta naposledy videl tak si mal este huste vlasy 🤔
15.4.2021 - 12:44
0

-BBB-

 

Keby si cely zivot pil len zeleny caj, tak tiez uz ti z toho vlasy vypadnu
15.4.2021 - 12:56
+2

amaskiea BLOG

 

Tak v tom prípade sú moje vlasy najpádnejší dôkaz, že to s tým zeleným čajom je ohľadne mojej osoby bohapusté ohováranie. Pohlavný orgán, mentálne hendikepy, duševné choroby, zvieracia ríša, čokoľvek obdobné beriem, ale do abstinentov mne nikto nadávať nebude!!!
15.4.2021 - 13:10
0

-BBB-

 

Mozes vykecavat kolko chces,, pamat mu sluzi
15.4.2021 - 13:14
0

Cylo24

 

ja pijem kavu, cajom opovrhujem 😄
15.4.2021 - 13:25
0

Tehelnepole

 

náhodou

čierny čas s citrónom a cukrom je popičofka
15.4.2021 - 13:49
+1

Hrobar

 

mätový čaj s citrónom a cukrom je cesta!
15.4.2021 - 14:12
0

-BBB-

 

matoviča-j tu radsej nespominaj
15.4.2021 - 14:20
+6

-BBB-

 

popicofka je aj Dzama Rhum Vieux XV
15.4.2021 - 14:12
0

BieloModra

 

ale aha ho pekne vitam
15.4.2021 - 14:23
0

-BBB-

 

Musim ta len slusne pozdravit , bez vedlajsich aspektov rozhovoru, lebo tu jeden šašek potom bude mazat Pozdravujem ta .. Isiel som nahodou okolo a nazrel som .. ze reku ako sa tu mate
15.4.2021 - 14:29
0

BieloModra

 

ale no tak... v kazdom pripade dufam ze tato edukativna vlozka je uz za nami.) a neuveris paradne sa tu mame vladne tu harmonia, pohoda, nervove ukoncenia su sice miestami u niektorych rozcukane ale nic klinicke raj na zemi
15.4.2021 - 14:34
0

-BBB-

 

Tiez by som bol kludny, keby som nevidel dva zapasy po sebe nic nehrajuci Slovan, ktory kludne mohol viest 2:0 na zapasy, rovnako aj prehravat 2:0 na zapasy, vyrovnane bago v 8ich tretinach, ale cez to vsetko si tu precita, ako ZV je lepsi a Slovan nic nehra ..a preto ho 2x neporazil v riadnom hracom case,, nieco mi tu nesedi
15.4.2021 - 14:54
0

BieloModra

 

tak ako v prvom zapase ste riadne zamrzli na "starte" prva tretina to ako keby vas volakto uhranul... a celkovo ten prvy zapas vyznel vo vas nepospech. Druhy to uz bolo lepsie tam ste normalne nastupili a ak by sme sa pozerali cisto na vysledky 2x2 ok beriem... len naozaj ten ZV ma lepsi pohyb... aj prihravky maju oci dru ale co ich brzdi je efektivita vy im pomahate tiez fajnovo.... disciplina ...a vobec ... sak vies pozeral si to a musis uznat ty si veril ze v tom vcerajsom predlzeni na konci neviem kolko s sa vam podari strelit gol? nic... musim im poctivejsie fandit
15.4.2021 - 15:03
0

-BBB-

 

Ja? Ja som osobne neveril, ani ze prejde Slovan cez NR .. Rovnako moc neverim, ze prejde cez ZV .. ale ako som videl hrat NR, ktora okrem jednej tretiny, kedy sa viac mlatilo, ako hralo a vyhrala ju 6:0 tusim, ukazala velke nic,, tak aj ZV zatial neukazal nic svatoborne .. to ze ZV lieta po lade, ze dru, ze su opticky lepsi, to beriem,ale to im finale nezabezpeci .. musia vyhrat 4x, to zatial dokazali iba raz a to hrali 2x doma uz.. Na Slovane to budu mat tazsie, o tom asi nepochybuje nikto ..
15.4.2021 - 15:13
0

BieloModra

 

jasne ze na Slovane si budu vytvarat tlak podstatne horsie ja ked som vas videla hrat hned prvy zapas tak som krutila hlavou nad tym ako sme vam lahko kožu pustili no v kazdom pripade hra sa na vitazstva a tak asi je spravodlivy vysledok 1:1 no a staci ked pojdes fuc zatvor dvere nech nie je prievan pekny den este
15.4.2021 - 15:15
0

-BBB-

 

aj tebe /trésk/
15.4.2021 - 15:20
0

maček

 

Zatiaľ ti to ide, len tam máš dve chyby. V slove Maček je na začiatku veľké M a v strede malé č. Máš tam miesto toho všade š, sa ti klávesnica zasekla?
15.4.2021 - 14:52
0

frantapriklep

 

:kava na monitore, stole, aj stene:
15.4.2021 - 12:50
0

AgentCooper

 

Jeden kanadsky trener odpovedal na otazku: "Povazujete vas gol v poslednych sekundach za stastny?"
- "Nie, my sme uz pred zapasom vedeli, ze sa hra do casu 60:00."
14.4.2021 - 22:53
+14

Great!

 

Frázička do médií

Faktor šťasteny je tam vždy prítomný, ale nie je to iba o šťastí samozrejme.
14.4.2021 - 22:58
+1

hello, havarju

 

Áno, ale snaha hráčov Slovana, ktorí boli na ľade v poslednej minúte predĺženia, bola impozantná. To s ako vervou sa snažili aj v poslednej minúte streliť gól, práve viedlo k streleniu toho gólu.
14.4.2021 - 23:07
+6

AgentCooper

 

Faktor stasteny je pritomny pri kazdom gole v akykolvek cas. Je to o mentalite, o nastaveni hlavy, o tom, ci ta ucia v poslednej minute odpalovat puky alebo snazit sa vyhrat zapas.
14.4.2021 - 23:18
+3

Cylo24

 

Zvolen podla mna lepsi, rychlejsi a organizovanejsi v hre 5 na 5. Slovan efektivnejsi a lepsi v presilovkach a oslabeniach. Oslabenia Zvolena su dost pasivne.
14.4.2021 - 22:40
+4

Merkúr

 

Obaja si "idú" svoje. Myslím, že Slovan má úspornejší štýl, čo môže byť výhoda, ak sa pôjde na 7
14.4.2021 - 22:57
+2

RytierZV

 

Zvolen Zvolen viac strieľať v čistých šanciach a nie si to nahravat do prázdnej bránky že Mikuš a Viedenský...škoda toho gólu čo sme dali po sirene a keď išiel sám na bránu Kelemen...koniec predĺženia nezvládnuté posrate ... Slovan z 2och presiloviek 2goly tomu sa povie efektivita a šli do poslednej sekundy za víťazstvom..treba ešte viac zapnúť zvolen a doraziť ich a nie sa stále strachovať o výsledok..viac mrzí zranenie Pulisa a Kelemena snáď v najbližšom zápase v Ba nastúpia inak to bude bez nich ešte ťažšie potrebujeme ich pred bránou súpera ich drzosť...poďme do nich Zvolen nie nadarmo sme vyhrali základnú časť bola by to škoda si to sami prehrať...ešte viac chcieť a agresívnejšie ešte do brány a nie hľadať ešte hokejku spoluhráča pred bránou...viac pomáhať Rahmovi nie ako posledné sekundy tretín a posledné sekundy predĺženia ..hokej sa hrá do poslednej sekundy...bude to ešte boj ľahkú sériu som nečakal ale mohla byť táto séria 2:0 pre nás a je 1:1...ale taký je niekedy hokej ❤️💙
14.4.2021 - 23:10
0

Gargamel123

 

dva odohrane zapasy: takze mohlo byt aj 0-2,ci...
14.4.2021 - 23:40
+1

lišiak1

 

tak ako som pisal pred seriou a teraz sa to len potvrdzuje, ze tato seria je netipovatelna.
samozrejme ze ja som si aj tak musel tipnut a po obidvoch zapasoch som uz pekne v strate
zvolen mal miernu prevahu v obidvoch zapasoch, ale taku tragedsku koncovku som uz dlho nevidel
a stv to len zaklincovala ked tesne pred rozhodujucim golom prerusi prenos, no proste fantazia v pohybe!
14.4.2021 - 23:23
+1

pepa78

 

Jak netipovatelna ?: Pozri posledne vysledky vsetko 2:2
14.4.2021 - 23:31
+4

Gargamel123

 

nikto neprerusil prenos: skoncilo online vysielanie,toto je normalne v amaterskych instituciach
14.4.2021 - 23:44
0

Jimmy Tulipan

 

nádherný zápas: Dlho ma zápas našej ligy nebavil takto ako tento. Pekná séria.
Ďakujem obom mužstvám.
Tak ako napísal Gargamel včera, človek si to viac užije, keď tam (v PO) nehrá jeho tím.
14.4.2021 - 23:39
+5

BieloModra

 

podpis
15.4.2021 - 7:09
0

Daewo_KS

 

A hlavne ked si spomeniem na to nase trtosenie ake sme predviedli trebars proti Novym Zamkom.. wau. Akoby sme v porovnani s touto seriou patrili do I. ligy. Je pre vsetkyh dobre, ze nasi hraci uz dlhsie dovolenkuju

ZV-SBA zatial predviedli dobry hokej, uvidime co dnes MI-PP.
15.4.2021 - 8:41
0

Vlado21

 

S môjho nestranného pohľadu veľmi dobra séria. Zvolen sa vo štvrťfinále moc nenadrel ani nemusel v podstate preradiť na vyšsi level na nz im stačilo hrať to čo potrebovali. Séria Slovan nr bol čistý hnus. Špinavý hokej, Nitra strácala dosť výrazne na Slovan hlavne vo fyzickej hre. Aj keď majú šikovných hráčov v tejto fáze hry to proste nestačí. Vedeli o tom snažili sa im (slovanistom) tu hru znepríjemniť, rozhodiť ich ale výsledkom bol hokej na ktorý sa nedalo pozerať. Úplná divočina ktora mi pripomínala partickovy hokej.
Naopak táto séria sľubuje naozaj vyrovnaný hokej, tvrdy ale nie vyslovene zakerny, zatiaľ. Slovan aj Zvolen maju 3 vyrovnané päťky väčšina hráčov veľmi dobre stavanych hlavne čo sa tyka útočníkov niektori klasicki powerfo vardi(zigo,matousek,rapac) a ďalší ktorým sa aj bodovo presadzuju výraznejšie (bondra, Mikuš, pulis,-harris, Gašpar,odonell, atď.) Za mňa zatiaľ Harris najvýraznejší s útočníkov. Ešte pred som zvedavý možno na rada bondru ako sa prejavy v tejto sérii bodovo najvýraznejší alebo pulis,Mikuš, Ale inak ako som povedal veľmi vyrovnané 3 formácie na jednej alebo druhej strane.
Hovorí sa že v playoff rozhoduje obrana a s tohto pohľadu je to opäť veľmi výrovnané. Keď ide do tuhého tak obe mužstvá väčšinou točia 4 bekov a obe takýchto bekov aj majú. Skúsenejší v tomto ohľade mi prídu obrancovia Slovana (sersen, Mészáros, stajnoch,brodzinski) celkovo má podľa mňa Slovan o niečo viac v obrane ako Zvolen kde mi niektorí obrancovia vyslovene vadia. Hraško napr., nehovorím že zlý obranca ale tipovo mi nesedí a áno sersen je pomaly a pôsobí strašne ťažkopadne ale skúsenosťami sa mu nemôže rovnat nik. Brankarsky post je zaujímavý Rahm vyzerá ako vyrovnaný brankár a Zvolen sa dokáže na neho úplne spoľahnúť odchytal všetko čo sa dalo a dvojka trencan sa podľa mňa do brány nepostavy ani keby neviem čo bolo. Zato Slovan má parksa a ten mi nepríde tak psychicky vyrovnaný v tej bráne ale možno je to len môj pohľad inak kvalitný gólman. A gudlevskis hmm zaujímavá postavička hlavne keď som ho videl v bráne, ten jeho štýl doslova hádzania sa do striel a práca s hokejový 11 z 10. Zvolen má podľa mňa v tomto ukazovateli mierne návrh. Tréneri na jednej strane oremus jeden z naj na SVK ak nie naj momentálne. Zato dome je starý lišiak tam sa ale bojím že niekedy to taktický prekombunuje.
Celkovo veľmi vyrovnané asi najviac za posledné roky hlavne ten hokej sa dá aj pozerat to je hlavné.
Rozhodujúci faktor série podla mňa skúsená obrana Slovana.
Tejto série podla mňa nebude chýbať nič možno len megahviezda tipu Cíger-Šechny. Celkovo to vidím na 7 zápasov. Ale nechajme sa prekvapiť.

15.4.2021 - 5:24
+8

realzv

 

Vidíš, keď si spomeniem na Šechného a Cígera.... Páni hráči.... Bola radosť sa na nich pozerať.... A čo sa týka Po..... Klídek, nejde o život, hokej pekný a rozhodnú maličkosti, lebo aj HKM a aj SLOVAN majú svoju kvalitu..... Ďakujem
15.4.2021 - 8:38
+3

soli

 

Megahviezda Šechný Pobavilo!
15.4.2021 - 12:25
0

Cylo24

 

Ci sa nam to paci alebo nie, hrac to bol na extraligu vyborny.
15.4.2021 - 12:45
+5

Tehelnepole

 

a neskutocny nahravac
15.4.2021 - 13:02
+2

amaskiea BLOG

 

s čepeľou to on vedel, koľkokrát zvládol ňou urobiť aj očné vyšetrenie protihráčovi, normálne počas hry, proste frajer
15.4.2021 - 20:30
0

Aladár Miazga

 

áno aj s "kto som, čom som, k...t s dlhým nosom, Vlááásto Plavucha "
15.4.2021 - 13:04
+1

omen

 

ale zas davat ho na podobnu uroven ako Cigera? inac to bol prichod... akoby dnes prisiel do extraligy hrat Sekera... ale casy takychto prichodov uz su asi pase
15.4.2021 - 13:08
0

Cylo24

 

to asi ano.
15.4.2021 - 13:22
0

amaskiea BLOG

 

tak my slováci máme vysoké nároky, nám ani Sagan neni dosť dobrý, lebo nie je polyhistor, už čakám, v čom naši laureáti Nobelovej ceny diskutujúci po staničných bufetoch zotrú Vlhovú
15.4.2021 - 13:15
0

Cylo24

 

miestnym strycom vo flanelovych koseliach sa mozno nebude pozdavat kondicna priprava.
15.4.2021 - 13:23
0

Daewo_KS

 

V extralige 729 zapasov, 258 golov a 448 asistencii.

V prvej lige na stare kolena 234 zapasov, 109 golov a 195 asistencii. Viac nez bod na zapas.

Mnohi mladi hraci, do ktorych dnes vkladame nadeje a vidime ich o par sezon v NHL, mu mozu nosit hokejky
15.4.2021 - 14:37
+6

OUTBLAST

 

..: Robustné hovado ktoré bolo prakticky nemožné odstaviť od puku s výbornou produktivitou...
Jediné mínus bolo keď otvoril hubu 😂
Ale z hokejového hladiska bol pán...
A hlavne to bol typologicky úplne iný hráč ako Zdeno preto je blbosť ich rovnať ale obaja boli pre svoje kluby max prospešní...
15.4.2021 - 17:08
+2

bigi BLOG

 

gol do satne v oslabeni
neuznany gol 1,5 sukundu po klaksone
vyrovnavajuci gol 4 sekundy pred koncom
vitazny gol tesne pred koncom predlzenia

ten slovan dava psychycke rany zvlenu jak na beziacom pase, ked to v prvom zapase nestacilo tak v druhom ano, a uvidime ci to pomoze v tych dalsich

a este aj real postupil
15.4.2021 - 8:08
+1

HA RA Bin Ladin

 

Veru, my to ale prekonáme
15.4.2021 - 8:50
0

warn1ng

 

Ci zasluzena alebo nezasluzena vyhra Slovana. To jedno. Dali o gol viac ako my. A mali ovela menej sanci. Bohuziala nasa efektivita je zalostna. To sa musi zmenit pokial chcem ist dalej. Nebudem tu nikoho hanit, bolo vidiet ze chalani chcu. Bohuzial nepada nam to tam. Len dufat ze u Pulisa s Kelemenom to nebude nic vazne a v sobotu na nich vybehnut. Sance su, Slovan je hratelny, sme lepsi.. len to treba premienat. A verim tomu ze to pride. Musi. Slovan moze vyhrat jeden zapas stastim, ale nie celu seriu.
15.4.2021 - 9:10
+1

Aladár Miazga

 

Ešte aj na zranenia je to remíza 2:2 (Buček, Kytnár - Puliš, Kelemen ).

magické skóre, vesmír je konečne v rovnováhe
15.4.2021 - 9:46
0

Kain

 

+ Bačík.
15.4.2021 - 10:44
0

Aladár Miazga

 

nekaz mi šatistiku !




15.4.2021 - 11:09
+2

Ivo

 

Zápas to bol veľmi dobrý, žiaľ tie detaily nám ucházajú. Presilovky sú v PO kľúčové a my ich nevieme ani využiť a ani ubrániť. Včera 2 oslabenia 2 góly. Nedarí sa nám premienať, žiaľ to zakončenie je pri niektorých neskutočne laxné bez dôrazu. Taký Zuzin získal puk a Brankár nemal nárok ani žmurknúť. Keď má šancu Viedenský sme radi, že ten jeho pľuvanec dojde a ide smer brána.
Slovan má dvoch výborných brankárov. Brankára však máme aj my výborného. Nemyslím si že slovan je slabší. Hrá rozumne s tým čo má a je efektívny. Aktuálne má všetky predpoklady na postup. To sa však môže hneď v najbližšom zápase otočiť. Až po sérii zistíme, či táto prehra bola zlomová alebo nie. No v každom prípade aktuálne má veľký význam z pohľadu nastavenia tímov do ďalších bojov.
15.4.2021 - 9:25
+2

Urpiner16

 

So šťastím jeden zápas?To si nemyslím však dva zápasy išli do predĺženia.To potom by sa ťa slovanista mohol opýtať a prečo ste doma nevyhrali v riadnom hracom čase obidva zápasy?A ten prvý ak by tie nájazdy dopadli inak + ten druhý tak by si čo potom povedal?Podľa mňa Slovan má dobre organizovanú defenzívu s kvalitným brankárom a vyráža do smrteľných kontier ako včera a na to tak hrá.Nemusí hrať ľúbivejší hokej ako Zvolen lebo nemá na to takých tvorivých hráčov ale tie skúsenosti z KHL v podaní Sersena,Štajnocha či Mesároša z NHL sú na nezaplatenie.
15.4.2021 - 9:26
+2

warn1ng

 

Videl si tie zapasy?
15.4.2021 - 10:59
+4

starosta

 

Videl to ale asi z ponorky a to bola mútna voda po daždi.
15.4.2021 - 11:26
+2

Urpiner16

 

Áno videl som tie zápasy.A hlavne včerajší o žiadnom šťastí nebol.Za vašu pasivitu pred koncom ste pykali a v predĺžení rozhodujúci gól nepadol po nejakom šťastnom teči a kuriozite.Bola to skvelá práca hosťujúceho hráča s elegantným zakončením.
15.4.2021 - 12:53
+3

warn1ng

 

Ja nepisem ale o rozhodujucom gole. Samozrejme rozhodujuci gol ide na triko nasich. Ale v tom zapase bolo dost faktorov ktore by sa dali povazovat za stastnych z pohladu Slovana. Pocnuc golom po klaksone, vyluceni necele dve minuty pred koncom tretej tretiny. Atd. Ano, Ivanov faul bol. O tom diskusia neni. Ale toto odpiskat necele dve minuty pred koncom tretej tretiny v tak vyrovnanom playoff zapase. To chce velku guraz. Bud to bol fakt tak vynikajuci rozhodca ze ten zakrok videl a dovolil si to odpiskat. Alebo tak zly rozhodca ze to len tak odpiskol aby bola drama. Bohuzial podla vykonu rozhodcov pocas celeho zapasu a Ivanovom vyluceni za "laket", teda vysoku hokejku. Sa skor priklanam k tej druhej moznosti.
15.4.2021 - 14:53
+1

OUTBLAST

 

..: Nič v zlom ale čo je smola na góle po klaksóne? 🤔
A to s tým vylúčením nemôžeš myslieť vážne...keby to bol nejaký háčik čo mohol aj nemusel písknuť,polodržanie,prifilmované podrazenie nepoviem nič...to sa v posledných minutách nepíska moc ale hokejka v tvári? 🤦
Však to je asi najobhájitelnejší druh faulu 🙄
15.4.2021 - 17:15
+3

warn1ng

 

Tak ako nemusel pisknut polodrzanie, prifilmovane podrazenia, popripade Zigove drzanie Kubkovej ruky (za ktore isiel von Kubka) atd. Nemusel pisknut ani toto. V kazdom zapase ti najdem minimalne dalsie tri taketo situacie s nebezpecnou hokejkou ktore neboli odpiskane... ale to uz je jedno. Odpiskal to, fajn, faul to jednoznacne bol. Len ma hneva to ze v zapase neodpiska ovela viac viditelnejsie fauly, ale toto odpiska. A to neber ako nejaku vyhovorku. To
nieje len pripad mojho Zvolena. To je tak celkovo. A myslim ze na tu prvu otazku si si odpovedal aj sam nemyslis? "Keby" ten puk strelil o sekundu skor, gol by platil. Co je to ak nie smola? Popripade stastie Slovana. Pretoze ten gol by padol aj sekundu dozadu, ta situacia bol dost jasna.
15.4.2021 - 22:30
0

omen

 

nech je ako chce, postupit do dalsieho kola sa neda len so stastim... nech teda postupi ten lepsi, nech uz to bude Slovan alebo Zvolen
15.4.2021 - 22:55
0

HA RA Bin Ladin

 

tak nech v tej "dobre organizovanej defenzíve" pokračujú aj v ďalších zápasoch
15.4.2021 - 11:23
+2

RytierZV

 

Valabik teraz jasne krásne ukázal že to bolo z ofsajdu...nič to ale nemení že sme to už hrali 40s pasívne a doplatili sme na to...ale škoda že sme nevyužili challenge
15.4.2021 - 18:26
+1

trevor

 

Chalenge na ofsajd sa u nas vziat neda.
15.4.2021 - 18:33
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen50179:125103
2.Michalovce50155:11399
3.Poprad50186:13395
4.Slovan50146:11594
5.Nitra50163:15689
6.Detva50156:14480
7.Trenčín50169:13479
8.Košice50148:12875
9.N. Zámky50132:14061
10.B. Bystrica50135:17157
11.Miškovec50118:18147
12.L. Mikuláš50105:25218
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano000000:00
2.Klagenfurt000000:00
3.Salzburg000000:00
4.Viedeň000000:00
5.Fehérvár000000:00
6.Bratislava000000:00
7.Dornbirn000000:00
8.Villach000000:00
9.Linz000000:00
10.Innsbruck000000:00
11.Graz000000:00
12.Znojmo000000:00
13.Ľubľana000000:00
14.Val Pusteria000000:00
Aktualizované: 15.5.2021 12:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13

Bleskovky

Bennett si za narazenie Colemana nezahrá jeden zápas

Hokejový útočník Floridy Panthers Sam Bennett dostal za narazenie Blakea Colemana z Tampy Bay trest na jeden zápas. Svojmu tímu tak bude chýbať v druhom súboji 1. kola play off NHL, ktoré je na programe v noci na stredu. Informoval o tom web NHL.
včera o 09:51 - TASR

Švajčiarsky brankár Schmid dostal trojročnú zmluvu od New Jersey

Klub zámorskej hokejovej NHL New Jersey Devils sa dohodol na trojročnej spolupráci s brankárom Akirom Schmidom. Dvadsaťjedenročného Švajčiara si "diabli" vybrali v 5. kole draftu v roku 2018 zo 136. pozície.
17.5.2021 19:20 - TASR

MacKinnon by mal stihnúť 1. kolo play off

Hokejisti Colorada by mali mať v 1. kole play off NHL k dispozícii na Nathana MacKinnona. Dvadsaťpäťročný útočník vynechal štyri z posledných piatich zápasov základnej časti pre zranenie v dolnej časti tel. Pred pondelkovým štartom série so St. Louis však už trénoval na ľade.
16.5.2021 08:59 - TASR

Lotyšsko – Švajčiarsko 1:2 v príprave

V prípravnom zápase pred hokejovými MS 2021 zvíťazilo Švajčiarsko nad Lotyšskom 2:1. sumár: Lotyšsko – Švajčiarsko 1:2 (0:1, 1:0, 0:1) Góly: 37. Dzierkals - 1. Simion, 55. Hofmann
15.5.2021 21:20 - TASR

ČR - Rusko 4:0 na Českých hrách, domáci vyhrali turnaj v Prahe

Hokejisti Česka zvíťazili v záverečnom zápase Českých hier nad Ruskom 4:0. Domáci turnaj tak zakončili bez prehry a vyhrali ho so ziskom 8 bodov. Rusi skončili s tromi bodmi na poslednom štvrtom mieste o skóre za Fínskom.
15.5.2021 17:53 - TASR

Švédsko - Fínsko 3:2 na Českých hrách

Švédski reprezentanti zdolali v sobotnom zápase Českých hokejových hier Fínov 3:2. Na podujatí v rámci Euro Hockey Tour dosiahli prvé a jediné víťazstvo. České hokejové hry /Praha/: Švédsko - Fínsko 3:2 (1:0, 0:1, 2:1) Góly: 7. Froden, 49. Hallander, 59. Rasmussen - 60. Sallinen
15.5.2021 13:19 - TASR

Zub predĺžil zmluvu s Ottawou o dva roky

Ruský hokejový obranca Arťom Zub bude v zámorskej NHL naďalej pôsobiť v Ottawe Senators. S kanadským klubom sa dohodol na predĺžení zmluvy o dva roky. V sezóne 2021/2022 zarobí 1,75 milióna USD, v ďalšom ročníku 3,25 milióna.
15.5.2021 10:25 - TASR

Nemcov posilnia Rieder, Bergmann a Gawanke

Nemeckú hokejovú reprezentáciu posilní pred MS v Lotyšsku Tobias Rieder. Útočník Buffala Sabres sa pripojí k tímu priamo v Rige. Okrem 28-ročného Riedera sa na šampionáte v nemeckom drese predstavia aj dvaja hráči pôsobiaci v AHL - Lean Bergmann a Leon Gawanke.
15.5.2021 09:29 - TASR

Lotyšsko - Švajčiarsko 0:3 v príprave

Švajčiarski hokejisti zvíťazili v piatkovom prípravnom stretnutí pred svetovým šampionátom v Rige nad Lotyšskom 3:0. Švajčiari budú vo štvrtok 27. mája súperi slovenských reprezentantov v A-skupine MS. prípravný zápas pred MS Lotyšsko - Švajčiarsko 0:3 (0:1, 0:2, 0:0) Góly: 9. a 21. Simion, 30. Ambühl.
14.5.2021 20:17 - TASR

Karlsson opustil tím Kazachstanu, nahradil ho Jeremejev

Brankár Henrik Karlsson sa podľa portálu shaiba. kz rozhodol opustiť tréningový kemp hokejovej reprezentácie Kazachstanu. Trénerský štáb sa namiesto neho rozhodol povolať na MS do Rigy Demida Jeremejeva z HK Temirtau.
14.5.2021 12:26 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

21. 05. 2021
Rusko - Česko o 15:15
Nemecko - Taliansko o 15:15
Bielorusko - Slovensko o 19:15
Kanada - Lotyšsko o 19:15
22. 05. 2021
Dánsko - Švédsko o 11:15
Nórsko - Nemecko o 11:15

Odohrané zápasy

Najviac bodov

Najlepší strelec

Najlepší brankár

Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov