Diskusia: Česi opäť vyradili Kanadu a štvrtýkrát v sérii sú v semifinále
Českí hokejisti do 20 rokov zvíťazili v poslednom štvrťfinále juniorských majstrovstiev sveta v Ottawe nad domácim výberom 4:3 a štvrtýkrát po sebe sa prebojovali medzi najlepšie kvarteto. O ich triumfe i postupe rozhodol 40 sekúnd pred koncom tretej tretiny Adam Jecho. Česi vyradili Kanadu v rovnakej fáze aj vlani, keď obsadili bronzovú priečku.
V boji o finále nastúpia proti ďalšiemu zámorskému výberu z USA (nedeľa 1.30 h). V prvom semifinále sa stretnú v sobotu o 21.30 v severskom derby Švédsko a Fínsko, ktoré vyradilo Slovensko (5:3).
Česi vyťažili zo skvelého úvodu, keď už po 43 sekundách otvoril skóre Petr Sikora. V 11. minúte síce inkasovali z hokejky Tannera Howea pri vlastnej päťminútovej presilovke, no vzápätí ich poslal späť do vedenia Jakub Štancl a úvodnú tretinu vyhrali 3:1 zásluhou Eduarda Šalého. Domácim Kanaďanom sa podarilo znížiť v závere druhej tretiny a v 56. minúte vyrovnal Bradly Nadeau. No posledné slovo mal Jecho, ktorý 40 sekúnd pred koncom využil presilovku a poslal Čechov do semifinále.
Švédi položili základ triumfu v prvej polovici stretnutia, v ktorej si vypracovali trojgólový náskok. Lotyši síce odpovedali dvoma gólmi Eriksa Mateika, ale úradujúci vicemajstri nedovolili súperovi vyrovnať. Vyhrali tak aj piaty duel na šampiónate.
Američania nedali šancu Švajčiarom, v 12. minúte viedli 3:0, po dvoch tretinách bol stav 7:1. Po dva góly zaznamenali Ryan Leonard a James Hagens, Gabe Perreault nazbieral tri asistencie. V pozícii jedného z hlavných rozhodcov viedol duel Slovák Peter Stano, jedným z dvojice čiarových bol Oto Durmis.
MS do 20 rokov - štvrťfinále /Canadian Tire Centre, Ottawa/:
Česko - Kanada 4:3 (3:1, 0:1, 1:1)
Góly: 1. Sikora (Hradec), 13. Štancl (Jecho, Jiříček), 20. Šalé (Maštalířský, Galvas), 60. Jecho (Jiříček, Sikora) - 11. Howe (Yager), 38. Martone (Molendyk, Yager), 56. Nadeau (Pinelli, Dickinson)
Švédsko - Lotyšsko 3:2 (2:0, 1:2, 0:0)
Góly: 9. Forsfjäll (Bergqvist), 10. Wahlberg (Sandin Pellikka, Nilsson), 24. Edstrom (Eklund, Unger Sörum) – 31. Mateiko (Sieradzkis, Uljanskis), 39. Mateiko (Murnieks, Sieradzkis)
USA - Švajčiarsko 7:2 (4:1, 3:0, 0:1)
Góly: 7. Svoboda, 9. Hagens (Moore, Ziemer), 12. Leonard, 17. Nelson (Moore, Ziemer), 28. Buium (Perreault), 36. Hagens (Perreault, Kleber), 37. Leonard (Perreault, Buium) – 16. Rhyn (Reber), 47. Kaderli (Gruber, Braillard)
program semifinále:
sobota 21.30 h: Švédsko - Fínsko
nedeľa 1.30 h: USA - Česko
- emoxx1
- Už konečne aj Šalé oslavoval...
Gratulujem... Pekný výsledok. - 3.1.2025 - 6:44
- +4
- Westbeast0
- Kde bol taky kurz ak sa smiem opýtať? Lebo ja co som videl, vsetky nase stavkove max 6,5 a neskor postupne klesali...
- 3.1.2025 - 8:30
- +1
- FeroMotyka
- Ja som videl na Nike, ale zrejme to rýchlo kleslo na tých 6-7. Ale ja som aj tak išiel víťaza do rozhodnutia
- 3.1.2025 - 9:33
- 0
- Westbeast0
- Tak to musel byt chvilkovy blackout bookmakera...
- 3.1.2025 - 9:40
- 0
- Cimrman
- Ukáž tiket
- 3.1.2025 - 18:59
- +1
- Urpiner16
- Nádhera.
- 3.1.2025 - 7:19
- +1
- newMHCfan
- To je proste krasa, nieco pre ubolenu dusu fanusika. Velmi im
Vzdy prajem, proste Nato ze je vas
Len o polku viac robite veci inak, s rozumom, hrdostou proste tak akoby
Som si zelal aby robili nasi. Aaale co cakat v tomto Mordore kde nam nevadi ze ludia zomieraju Ale my male lacnejsi benzin….: skoda reci - 3.1.2025 - 7:37
- +22
- sulo32
- maly detail
5,5x1,5=8,25… Čechov je zaokruhlene 11mil…
to len tak na okraj - 3.1.2025 - 9:00
- +2
- Fandimhokeju
- A Fínov 5 miliónov.
- 3.1.2025 - 9:35
- +3
- RhimeSBA
- O tých ale MHC nehovoril. Je ich 2x viac, nie o polku 🙂
- 3.1.2025 - 15:38
- +2
- Sani
- Nuz my sme nechceli robit veci s rozumom a hrdost sme potrebovali nahradit pseudohrdostou....preto sme sa silou museli odtrhnut, aby si to tu gauneri na malom piesocku mohli lahsie pinkat.....a po tolkych rokoch sa naplno ukazuje aka to bola sprostost....
- 3.1.2025 - 9:09
- +12
- Sani
- *silou-mocou
- 3.1.2025 - 9:12
- 0
- amaskiea
- skrátka bez dozoru z Prahy sa oveľa pohodlnejšie rozkrádal štát
- 3.1.2025 - 12:31
- +2
- Sani
- Presne tak, ale zial poznam nejedneho spoluobcana, ktory by tych lumpov zabalenych v slovenskych (pripadne ruskych) zastavach aj vlastnym telom branil....a pri slovach ako "federalny, ci nebodaj europsky prokurator" dostava tento pseudonarodniarsky fanklub cudesnu triasku, zurivost a navrete zily na cele....
- 3.1.2025 - 13:22
- +9
- maček
- Gratulácia za Moravu, potešili ste.
- 3.1.2025 - 7:51
- +8
- FeroMotyka
- Mistři! 3. medaila v rade
- 3.1.2025 - 7:52
- +1
- FP-rivaldo7
- tentoraz to finale vyjde. drzim prsty
- 3.1.2025 - 8:04
- 0
- Mikan
- ČESKO fajn,super výkon,mentalita iná ako my,už historický boli niekde inde,my sme furt slamoví.
- 3.1.2025 - 8:10
- +3
- Tip-Top
- Super ČESKO ste bohová krajina a to nie len v hokeji. Urobili ste vase najlepšie rozhodnutie keď ste oddelili zrno od pliev v roku 1993
- 3.1.2025 - 8:20
- +6
- BieloModra
- pekne susedia!
takto ma rast a napredovat mladeznicky hokej - 3.1.2025 - 8:33
- +1
- Westbeast0
- Gratulacia Cechom. Do semifinále sa dostali muzstva, ktore boli výkonnostne najlepsie... Tam to uz bude o stasti, každy jeden tim moze vyhrat zlato alebo zostat bez placky, bude to maximálne vyrovnane.
- 3.1.2025 - 8:40
- +2
- Flak108
- Jooj domácim padol hrebienok. Tak sa hrá hokej. Gratulujem!
- 3.1.2025 - 9:09
- +1
- darebak35
- Dať dva roky po sebe Kanadu v poslednej minute sa môže podariť asi len Čechom 😃čo im v žiadnom prípade neberie kredit a veľmi in fandím aby brali zlato ! Už v zápase s nami som mal pocit že hrajú chlapi s chlapcami, proste vyspelý tím…
- 3.1.2025 - 9:24
- +2
- leomessi
- Naposledy : brali zlato tuším v roku 2001 alebo 2000
- 3.1.2025 - 9:53
- 0
- uiii
- Ano. Asistent trenéra Hynek tehdy prohlásil, že na další budeme čekat 25 let a na to mu odvětil trenér Holík, že ne 25, ale 50 let!
Tak snad měl Hynek pravdu - 3.1.2025 - 12:01
- +3
- FeroMotyka
- Vždy si spomeniem na reči po tom zjavení generácie okolo Slafka a spol. ako český hokej ide dole a náš ide hore, a keď sa teraz pozrie za posledné roky na úspechy tak....
- 3.1.2025 - 9:39
- +1
- AzraeI
- Prečo musí každú radosť z úspechu Česka okrem uznania a gratulácie sprevádzať banda demoralizovaných submisívnych používateľov kráľovského plurálu (namiesto ja "my")?
- 3.1.2025 - 9:47
- +5
- Flak108
- Možno sa narodili v Česku a majú tam polovicu rodiny. Tu v okolo TN poznám veľa rodín, ktoré sú takto pol na pol. Tak ich to proste teší.
- 3.1.2025 - 12:54
- 0
- AzraeI
- To by bolo v absolutnom poriadku: a mile. Myslim, preco nestaci zablahozelat, uprimne sa potesit z uspechu blizkeho. To by bola cira prajnost. Ak ma niekto popri tom zaroven potrebu formou gramatickeho inkluzivu preklinat vlastny narod, je v tom cosi patologicke. Taka chvala potom nevychadza z dobreho, ale hned z dvoch smrtelnych hriechov - zavisti a hnevu. A spolocny menovatel je matka vsetkych smrtelnych hriechov, pycha, alebo ak chceme nedostatok pokory.
- 3.1.2025 - 17:14
- +5
- amaskiea
- Ako sa ti tam objavila tá závisť? Ak niekto chváli iných a zároveň na sebe (na svojom národe, ak chváli iný národ) kritizuje nedostatok toho, za čo práve chváli tých druhých, tak aká je v tom závisť? Čo závidí a komu?
- 3.1.2025 - 17:39
- +1
- granlund84
- Svätú pravdu máš👍 aj mňa takéto reči vytacaju. Šport je odrazom spoločnosti. A tá naša je polarizovaná. Každý na všetko nadáva a úplne všetko sa kritizuje. Mňa vôbec neprekvapí ak Slovensko ako štát za pár desaťročí nebude fungovať
- 3.1.2025 - 17:51
- +5
- granlund84
- *existovať
- 3.1.2025 - 17:53
- +2
- amaskiea
- a to len preto, že sa nevieme sami pochváliť, len všetko kritizujeme, nevieme si zobrať príklad ani od Čechov, ktorí všetky svoje úspechy dosiahli samochválou a sebauspokojením...
- 3.1.2025 - 18:02
- 0
- granlund84
- Keď to tvrdíš ty 👍
- 3.1.2025 - 18:05
- 0
- HokejBJ
- TT si tak mimo človek ze až si niekedy myslím ze to len hrajes. O pochopenie pointy co ti chcel on povedať (uplne s nim súhlasím a nechápem toto vaše opustanie sa) si nešiel ani naokolo. Vlastne ani nechceš
- 4.1.2025 - 13:00
- 0
- HokejBJ
- Jedine co chcem (a chcem asi fakt veľa) aby sme si viac seba všetci vážili ako narod. To znamená, že aj napriek chybam a vsetkym zlým veciam co sa tu udiali budeme stat za seba a mat nejakú uctu k sebe. To napríklad znamená ze ked napriklad tu velky brat dosiahne úspech a väčší ako my tak sa z toho potesim, poprajem mu to ale neklesnem na takéto hanebne zhadzovanie, ponizovanie strapnovanie, ja tomu jednoducho neviem porozumieť prečo tak ludia na to reaguju. Nech mi to vysvetli niekto uprimne. Predstav si ze máš suseda ktorý robí niečo čo ty ale je v tom lepší, úspešnejší tak prídeš ku nemu a vždy keď sa budeš s nim rozprávať tak budeš pred ním robiť zo seba chudaka q sa pred ním zhadzovať jaky si zaostali oproti nemu aby sa z teba potom smial pred všetkými? Asi nie. Minimálne ja určite nie, ja som vychovaný tak ze si ľudí vážim alenzaroven sa im nepcham do zadku. Proste ja neviem keby si prečítam tieto všetky komentáre ako Čech tak by som sa z vás tak smial, ved to je hanba. Ja hovorim ze brutal veľa veci tu treba zmeniť od podlahy v tejto krajine ale nikdy neklesnem na take zhadzovanie, nikdy nebudem takto pred cudzimi vlastných zhadzovať a možno tu všetci mate pravdu možno fakt je pre nich bolo najlepšie rozhodnutie sa od nás rozdeliť ved ja im doprajem ale nebudem našich zhadzovať, to si nechajme pre seba a vyriešme si naše problémy medzi sebou doma ale navonok musime byt sebavedomí a mat účtu k sebe cez to všetko zle.
- 4.1.2025 - 13:18
- +1
- topska
- Chces aby sme mali uctu k sebe (dvakrat) a komentar pred tym odstartujes tak ze cloveka ktoreho nepoznas, nic o nom nevies a netusis co v zivote dokazal ocastujes "Ty si tak mimo clovek"
- 4.1.2025 - 13:32
- +2
- HokejBJ
- No ale vidis, zatiaľ si mi to nezačal nejako vyvraciat, takže podstate som konečne na dobrej ceste, tak si zacal s iného kraja. ale nie, mne je jasne ze ty ani on a 95% tu so mnou nesuhlasi a myslí si svoje, preto si hovorím ze ja som sa narodil v zlej krajine, lebo ja s týmto zmyslanim nemám nič spoločné, ja nerozumiem tomu zhadzovaniu, porovnavaniam a pod. Len chcel mu vysvetliť približne niečo čo som napisal ja a on už zas hraje na tu svoju strunu ze akoze neznesieme kritiku a musíme sa len furt chváliť a neviem ešte čo. Ako keby pomenovať zle veci sa neda inak len takto
- 4.1.2025 - 13:44
- +1
- topska
- Ja ti nic vyvraciat nemienim, poukazal som na tu uctu k sebe a na tvoje spravanie. Potom sa necuduj ze takto sa tu s tebou komunikuje
- 4.1.2025 - 13:48
- +1
- Sani
- "preto si hovorim, ze ja som sa narodil v zlej krajine"....ale no tak, ako mozes toto napisat a takto nas zhadzovat pred vonkajsim svetom....ved maj trochu ucty...
- 4.1.2025 - 21:16
- +2
- amaskiea
- Odcituj niečo konkrétne z tejto diskusie, čo považuješ za zhadzovanie, aby sme sa nebavili každý o niečom inom.
- 4.1.2025 - 21:34
- 0
- Sani
- Ano v tom mas uplnu pravdu celime velkym globalnym vyzvam, je tu snaha z vychodu prestalovat svetove usporiadanie vratane hranic nielen vplyvovych, ale aj fyzickych....Nasou jedinou garanciou v tejto turbulencii je clenstvo v NATO a EU (ano aj so vsetkymi chybami)...
A treba si polozit otazku kto sa snazi z celej sily tuto kotvu rozkyvat? Kto by tu chcel vladnut ako Lukasenko...? - 3.1.2025 - 18:18
- +1
- 97
- Členství v NATO jistě, ale členství v EU není garancí ničeho.
- 3.1.2025 - 18:31
- 0
- Sani
- Ale veru je....uz lez z elementarne pragmatickeho hladiska sa lahsie aktivuje kolektivna obrana, ked treba chranit aj spolocne biznisove väzby...
Inymi slovami, nie kazdemu Nemcovi a Francuzovi by sa chcelo ist nasadit zivot cisto za vznesene idealy a ludi, (ktori ich mimochodom furt obsieraju kde sa da)....ale chranit svoje investicie je tiez celkom fajn motivacia...
- 3.1.2025 - 18:44
- +1
- 97
- Tady věřím v jednotu NATO a volání ve stylu " EU nám zajišťuje mír ", jak jsem neustále slyšel o nedávném výročí vstupu mi přijdou směšné.A propó, takový Němec se dlouhodobě chová stylem,že brání hlavně své investice a obchody s Ruskem...
- 3.1.2025 - 18:55
- 0
- amaskiea
- a Francúz kvôli svojim investíciám v Iraku rozhádal v 90tych rokoch Európu s Amerikou..., ale dôležité je aspoň nejako sa snažiť tieto parciálne záujmy prekonávať, udržiavať aj spoločný trend, nie kvôli tomu, že niekto si nevidí ďalej od nosa, na všetko rezignovať, rovnako ako nerezignujem na vlastnú krajinu len preto, že čím bezohľadnejšie hovado, tým viac mojich spoluobčanov mu slepo verí
- 3.1.2025 - 19:05
- 0
- Sani
- Ano ja si uvedomujem vsetky tie problemy EU: prebujnela byrokracia, nemecke dedicstvo po Frau Merkel v podobne zarezania jadrovych elektrarni, nezvladnutej imigracie,
neodhadnutie Putina......ale tie zakladne benefity v podobe volneho pohybu kapitalu, tovaru a LUDI su nebicko v porovnani s krvavnou bagandzou pod ktorou sme uz raz zaslapnuti boli..... - 3.1.2025 - 19:06
- +1
- 97
- Já si nemyslím, že to věčné " buď EU anebo Rusko " je racionální, To je jen účelová a lichá propaganda. Základní benefity EU nikdo nebere, ale mělo zůstat hlavně u nich a stejně jak dobře víš, na Západě to měli spočítaná, že se jim to vyplatí, ale tváří se, že nás tam přijali z dobré vůle. Ale nechci se tu zamotat do politiky.
- 4.1.2025 - 13:17
- 0
- Urpiner16
- Rusko zvonku sa nedá poraziť.Tam by musel prísť vo vnútri prevrat armádnymi silami a na to nie sú vytvorené podmienky.A už vôbec nie za Putina.
- 4.1.2025 - 13:25
- 0
- Martincze
- Z dobré vůle žádný stát na světě nic nedělá. To je základní premisa, kterou je nutné se vždy řídit. Vždy je za všemi kroky nějaký vlastní ,,sobecký,, zájem - bezpečnost, rozšíření vlivu, zdrojů, zajištění investic pro vlastní firmy a tím vzestup národního hospodářství...
- 4.1.2025 - 17:51
- +1
- Sani
- Zijeme v rovnakom miernom klimatickom pasme, pod rovnakym slnkom...a nevravim, ze CZE je dokonale, ale proste u nas sa kona doslova sebadestruktivne zas a znovu, stale dookola, dlhodobo... Vzhladom na spolocnu historiu sa tomu porovnaniu neda vyhnut (obzvlast pre tych co sa narodili v Ceskoslovensku)...a uz dost velmi bije do oci ako blbo z toho porovnanie vychadzame....
Podla mna je skor v neporiadku byt s tym spokojny, nez byt z toho frustrovany....A nie, take rady, ze sa mam prestahovat do Ciech nepotrebujem....
- 3.1.2025 - 18:07
- +1
- granlund84
- Aké riešenia kritizujúci navrhujú??? Dám hlúpi príklad. Chváli sa tu Česko. Hocijaké 50tis mesto tam má priemernú návštevnosť 5000. Tu? V Košiciach máme s aglomeraciou 350tis. Hokej futbal priemer 4000. Každému kritikovi vo svojom okolí sa pýtam na koľkých zápasoch bol? Keď ich volám prvá otázka skym hrajú a koľko je vstupné... chceme tu Česko ale nechceme podporovať šport. Ok nech sa stará vláda...je taká účasť na voľbách? Dvihne sa zadok a ide sa voliť?? Či sa len kritizuje. Ja nemám ružové okuliare že tento štát a šport v ňom je bez chýb ale ta negatívna atmosféra okolo nás určite nikdy neposunie vyššie.
- 3.1.2025 - 18:31
- +3
- amaskiea
- Za +30 rokov som vynechal jedine druhé kolo prezidentských volieb Mečiar vs. Gašparovič, inak komplet všetko - parlamentné, komunálne oba stupne, EÚ-voľby, referendum o vstupe do EÚ, všetko som absolvoval komplet; klubový hokej na Slovensku mi (najviac) znechutil môj vlastný klub - najprv tunelárskou výstavbou ZŠ a potom odchodom do KHL; tvoja výčitka, že nechceme podporovať šport, je v princípe presne to isté, ako bežný pohľad mnohých zamestnancov a la "nech ma najprv poriadne zaplatia, ja až potom niečo budem robiť" - takto veci nefungujú. Tréner, ktorý sa po neúspešnom účinkovaní na jednom turnaji spred 2-3(?) rokov vyjadril, že to bol aj tak bezvýznamný turnaj, ktorý ani nemal byť, nás tu naďalej "obohacuje" svojimi alibistickými a protirečivými rečami. Ako chceš okolo tohto vytvárať pozitívnu atmosféru? Načo? 30 rokov sa tu volá po pozitívnej atmosfére okolo samých takýchto neschopákov, zaslúžené výsledky tohto nášho "pozitívneho" prístupu sa dostavujú neustále, ale my furt nemáme ešte dosť, niektorí.
- 3.1.2025 - 18:54
- +1
- granlund84
- Keď máš taký odstup a prehľad prečo toľko nakladas na Feneša? Veď vieš kde je slovenský hokej. Či mi chceš povedať že iný tréner by dal semifinále?? Matematicky s našou základňou môžme dať semifinále raz za 10 rokov keď budú hviezdy naklonené. Ty si výnimka ktorá podtvrdzuje pravidlo, ty chodíš voliť aj podporujes slovenský hokej, vieš presne čo by nášmu hokeju pomohlo, ty môžeš kritizovať 😉
- 3.1.2025 - 19:04
- +1
- amaskiea
- Skrátka nedá sa, treba sa k tomu postaviť pozitívne, t.j. prijať to, zmieriť sa s tým, to nás posunie ďalej, až do najnižšej divízie...
Matematicky s našou základňou (a podľa mňa kludne aj s hokejovou základňou Mexika) by sme mohli dať trénera, ktorý je aspoň taký chlap, že sa nevyhovára na tých, ktorých má viesť. Doteraz som videl asi na všetkých úrovniach viacej takýchto srabov, ale nie je moja úloha hľadať trénerov, čo nie sú zbabelci, ani hľadať iné riešenia v hokeji, ale budem to kritizovať, dokiaľ budú ľudia, ktorí to budú schovávať za objektívne okolnosti a vyzývať k pozitívnemu prístupu k hnilobe. - 3.1.2025 - 19:16
- +1
- granlund84
- Ok. Každý má právo na svoj subjektívny názor. Ide víkend, treba si trošku vyvetrať hlavy, užiť si trošku života. Peace
- 3.1.2025 - 19:23
- 0
- Sani
- Ale chapes aj tomu, ze ta ceska navstevnost nie je z dôvodu narodnej hrdosti, ale ze ten produkt na stadionoch je trochu iny, to prostredie na stadionoch je trochu ine...kupna sila tych divakov je trochu ina, ekonomicka sila klubovych mecenasov a spozorov je trochu ina.....A nespadlo im to z neba ako si predstavujeme u nas, ze zalozime ministerstvo, napoziciavame peniaze, pripadne zoderieme ludi na daniach, nejaki keketi to tam prerozdelia a bude fasa sport, Olympiada v Samorine!....
- 3.1.2025 - 18:54
- 0
- granlund84
- A ty chápeš tomu že si správne vymenoval objektívne dôvody a niektorí tu očakávajú že náš hokej bude mať výsledky ako český? A že vinník je tréner alebo niektorí hráči?
- 3.1.2025 - 19:40
- 0
- Sani
- Ja som pisal o komplexnom obraze spolocnosti a problemoch, ktore sa prejavuju vo vsetkych sferach...A ked prehodime debatu naspät na konkretny obraz aktualnych MS20, tak trener musi zobrat zodpovednost za veci co zjavne nefungovali....
Ten jeho alibizmus je symptomom komplexnych problemov nasej spolocnosti a preto tak vytaca Amasa, Tina a dalsich...
Napriklad ja sa ho zastanem, ked budu ludia pisat, ze Strbak tam isiel ako zaplatena tlacenka a podobne blbosti...lebo je to vysoky draftovy pick, pravom mal patrit medzi opory. Na drujej strany, tazko obhajit bezbrehu doveru aj ked tam chalan hodil uz 3-4. vidle do vlastneho teamu....Ze trener nijako nereagoval to ide proste cisto za nim. Dal mu velku doveru, ale musi za to kua brat aj zodpovednost... - 3.1.2025 - 20:04
- +1
- amaskiea
- Pozri len, akú vlnu nevôle zakaždým vyvolá len obyčajná neškodná, ba prospešná snaha pozrieť sa na seba s odstupom, kriticky, nedajbože s trochou zdravej sebairónie. Autodidaktickí Češi majú Cimrmana, my namiesto toho máme z vlastného národa Nedotknuteľný Totem.
- 3.1.2025 - 18:40
- 0
- majkelthe
- Český hokej je úplne inde. Posledné roky každá veková kategória v CZ hrá o medaile, tak to má byť. Veľmi im to prajem ale aj veľmi im to závidím
- 3.1.2025 - 10:16
- +1
- FeroMotyka
- 18ka trochu škrípe, ale v 20 si to vždy vynahradia.
- 3.1.2025 - 11:12
- 0
- amaskiea
- na čokoľvek sa pozrieš, v tom je Česko oproti nám úplne inde
- 3.1.2025 - 12:36
- +7
- ErikHKM
- Asi im budem fandiť nech to dotiahnu do Finále
A ideálne finále pre mňa Fínsko Česko - 3.1.2025 - 11:31
- 0
- slapstick44
- Bol to velmi zaujimavy zapas. V prvej tretine ani clovek nevedel, ze Kanada hra. Od polovice zapasu hrali javorove listy naopak jak muzo na olympiade a v tretej tretine vrteli Cechov, ze nevedeli, kde je sever. Nakoniec uplne zbytocne faulovali a Cesi ich pravom potrestali. To bol zapas jak remen. Oproti tomu ten nas bol ako uspavanka a vykon Finov tak o dve urovne nizsie ako Cechov a Kanadanov. Bude to este zaujimave.
- 3.1.2025 - 12:44
- 0
- Sedko NR
- Do polovice zápasu si Kanaďania nevedeli pomaly prehrať viac jak dva krát. Za stavu 3:3 kedy sa otriasala hala som vedel, že sa tým nechajú strhnúť a inkasuju.
- 3.1.2025 - 15:07
- 0
- Byron
- Česi hrali dobre akurát 1tr.kde si dali Can aj vlastný gól. 2 a 3tr v réžii Can. Postúpili vďaka brankárovi a efektivite. Takýto výkon na USA stačiť nebude...
- 3.1.2025 - 15:11
- +4
- Johan Harju
- Tak jasně že Kanada zapla, hrála doma a nechtěla zas s Čechy po roce vypadnout , my se zas zbytečně stáhli .. S USA bude nový zápas , nový výkon 🙌🏼 Na efektivitu se dřív nadávalo , cca před 5-6 lety . Teď ten instinkt zabijáka je , není třeba se na góly tolik nadřít . Raději 30 střel a 4-5 gólů než 60 střel a 1 gól . A o tom to je .
Za mě Dvorský hotový hráč , rád jsem na něj koukal stejně tak na Radivojeviče. Jestli Pekarčík bude pokračovat takhle dál , věřím že se v St. Luis potkání s Dvorským.
Za mě se mi líbil i Jenčko.. Když tím nemohl , on se jen tak někde vynořil a byl schopný udělat momentum 👌 - 3.1.2025 - 18:45
- 0
- Urpiner16
- Áno Dvorský je hotový hráč a to je tak všetko.Potom dlho,dlho nič a nakonci tragický Feneš.Asi tak by som zhodnotil tento výber.Herný prejav katastrofálny.
- 4.1.2025 - 13:10
- 0