Diskusia: SZĽH potvrdil rokovania o spoluorganizácii MS
Bratislava by mohla byť dejiskom jednej zo základných skupín tohtoročných majstrovstiev sveta v hokeji. Slovenský zväz ľadového hokeja (SZĽH) v piatok potvrdil, že rozbehol rokovania s Medzinárodnou hokejovou federáciou (IIHF) o spoluorganizácii šampionátu. Okrem Slovenska je stále v hre aj Dánsko, ako i o možnosť, že sa celý šampionát odohrá v Lotyšsku.
Pôvodne sa mal šampionát uskutočniť v Rige a Minsku. Rada IIHF však v pondelok odobrala Bielorusku spoluorganizátorské práva pre obavy o bezpečnosť účastníkov vzhľadom na súčasnú politickú a epidemiologickú situáciu v krajine. Minsk by ako dejisko mohla nahradiť Bratislava, tá ponúka Zimný štadión Ondreja Nepelu, kde sa hrali zápasy MS v rokoch 2011 i 2019. Vedenie SZĽH na čele s prezidentom Miroslavom Šatanom sa spojilo s čelnými predstaviteľmi IIHF v utorok podvečer. "Dohodli sme sa, že do piatka tohto týždňa dáme dohromady dokumentáciu a rozpočet k prípadnej participácii na organizácii svetového šampionátu 2021. Radi by sme zdôraznili, že zatiaľ nie je nič isté. Rozhodovať bude Rada IIHF," uviedol Šatan pre hockeyslovakia.sk.
Okrem Slovenska sa hovorí aj o záujme organizátorov z Dánska, ale aj o možnosti, že sa celý šampionát uskutoční v Rige. "Chceli sme ukázať hokejovému svetu, že vieme a chceme pomôcť v krízovej situácii. Urobíme všetko pre to, aby sme radu IIHF presvedčili, že Slovensko je to správne miesto na organizáciu svetového šampionátu. Máme za sebou už aj niekoľko debát s predstaviteľmi vlády, ktorí nám vyjadrili podporu," povedal Šatan. IIHF by mohla definitívne rozhodnúť už na budúci týždeň, v pláne je rokovanie Rady 26. a 27. januára.
IIHF už mala rozhovory o prípadnej spoluorganizácii MS aj s mestom Bratislava, riaditeľom Správy telovýchovných a rekreačných zariadení hlavného mesta Ladislavom Križanom i Slovanom Bratislava. "Pán Križan od utorka komunikuje s IIHF, mestom i Slovanom, ako by sa pozerali na náhradu. Záujemca je vraj aj z Dánska, ale je možné, že sa tu odohrá jedna skupina MS bez divákov," uviedol ešte v stredu na tlačovej konferencii štátny tajomník Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR Ivan Husár. Bratislava by bola vhodnou alternatívou aj z hľadiska bezpečnosti. "Je to tu logisticky výhodné, pretože štadión je spojený s hotelom, takže by sa ľahko vytvorila bublina," vysvetlil Husár.
Tohtoročný šampionát odštartuje v piatok 21. mája, finále sa uskutoční v nedeľu 6. júna. Slovenskí reprezentanti sa na turnaji predstavia v A-skupine spolu s Ruskom, Švédskom, Českom, Švajčiarskom, Dánskom, Bieloruskom a Veľkou Britániou. V "béčku" sú Kanada, Fínsko, USA, Nemecko, Lotyšsko, Nórsko, Taliansko a Kazachstan. IIHF už viackrát zdôraznila, že nechce pre pandémiu koronavírusu zrušiť dve MS po sebe. Pre nepriaznivú epidemiologickú situáciu sa nemohol uskutočniť vlaňajší svetový šampionát vo Švajčiarsku.
- zacharias
- ale ale, pozrime sa na toho nasho ticheho zabijaka
- 22.1.2021 - 11:30
- +4
- Gargamel123
- ten je: v tomto pripade mimo diania
- 22.1.2021 - 11:39
- +2
- Dellal
- Je sanca, ze to vyhrame. Urcite budeme lacnejsi ako Dansko. Obe skupiny v Lotyssku su vsak asi najpravdepodobnejsie. Jedine, ze by ne
- 22.1.2021 - 11:35
- +2
- lesslie69
- Nemyslím si, že hokejový šampionát je to, čo Slovensko v momentálnej situácii potrebuje.
- 22.1.2021 - 11:40
- +5
- Nemehlo
- A preco nie? ved divakov sa to netyka. Len zvaz si moze spravit ocko, ked to zvladne zorganizovat v bubline. V podstate sa jedna o televiznu udalost, takze je jedno kde sa odohra.
- 22.1.2021 - 11:51
- +17
- Tino
- treba z: toho vyrazit co najviac ale to neznamena ze bez rozmyslu....organizacia pomoze stadionu v BA a ubytovaniu, uz toto samo o sebe stoji za to aby sme to urobili, iihf preplati naklady s tym spojene ak zahrame dobre nieco malo na tom zarobine, do buducna ostane dobre meno SVK zvazu ktory vedel pomoct, zorganizoval svoju skupinu v kratkom case....nemusi z toho nic byt, ale mat dobre meni v biznise je hodne uzitocna vec.Robit obchod tak, ze dostanem prilezitost a ja sa na to vrhnem nenazrane je ista cesta do pekla pokial nerobim specificky biznis v ktorom chyba konkurencia.
je moznost ze si to myslel ironicky...a to ako keby som nic nenapisal. - 22.1.2021 - 12:02
- +20
- Gargamel123
-
slovacik s holym zadkom by najradsej vsetko organizoval
tu neboli peniaze ani pred krizou,nie to este po
a uz bolo prezentovane,ze to co tu mame,uz do buducna
nepostaci,takze ms v ba a ke boli na dlhu dobu posledne,
jedine ze nam tu postavia novu 15000 halu,len neviem
ze kde a kto...
a osobne sa mozem vyprdnut na to,ze nejaky hotel tu bude
mat na 3 tyzdne vybukovane
steelka doteraz vyplakava,ze boli stratovy a dotacia nepostacovala
takze momentalne jedina rozumna investicia ktoru potrebujeme je do nasej mladeze,podla teba nenazratost
- 22.1.2021 - 12:42
- +1
- Tino
- aha: a teba napadlo ze kedze si myslis ze je problem s mladezou treba pri prvej prileziutosti skusit podojit IIHF
....lebo IIHF su banda blaznov...dohodnut sa s nimi da a vieme na to maj zarobit, ale predstava , ze z nich vyrazis mastnu dotaciu pre mladez je celkom absurdna, oni nebudu dotovat nic, si to zadotujeme sami z toho co zarobime a aby sme mohli zarobit musime to uhrat rozumne, ty sa na stadion v ba a ubytovanie mozes vykaslat, detto ja, ale je sanca ze si cosi zarobia v tomto marazme/tak preco nie/ my vieme pomoct IIHF, urobit si dobre meno a popritom zarobit nejake to €....kolko zarobime bude zalezat na sikovnosti....ked budeme placat nezmysly nedostaneme ani len sancu zarobit.
- 22.1.2021 - 13:03
- +2
- Gargamel123
-
nebavime sa o milionoch
ale o nejakej rozumnej sume
pre nich kvapka v mori
pre nas mastna dotacia
a o akom budovani dobreho mena pises,
to snad stale mame po poslednych ms,
no a pri organizacii za ucasti divakov
nikdy nevedia,ci budu ziskove,tak bez nich urcite...
bude s tym len robota a vydavky,ked aj nejaky
virtualny zisk,tak poputuje niekam inam - 22.1.2021 - 13:13
- +1
- Tino
- tak potom sme si nerozumeli: ak to zahrame dobre, sikovne a my doma nedame prierstor spekulantom zvaz moze prist k pre nas zaujimavym peniazom....dobre meno stratime ked prideme s absurdnymi poziadavkami.
- 22.1.2021 - 13:32
- +1
- Gargamel123
-
v pohode,
ja na tom kaslem,
na rusofilneho fasa,urcite nie z lasky
k sovietskemu zvazu,
aj na jeho kamarata igora,
ktory odchod zo zvazu podmienil
svojou organizaciou ms,
urcite z lasky k hokeju
a sportu ako takemu,
len som dal svoj,aj ked nepodstatny nazor
ps: a cibulkova,aj ked nie som jej fanusik,dobre zrobila,
lebo tento dementny narod sa prihlasi na ockovanie
a nepridu = uz nepouzitelne vakciny
- 22.1.2021 - 15:17
- 0
- Tino
- mne: sa nechce verit ze s cibulkovou to bol marketing plan, skor improvizacia, potrebujeme zaockovat viac nez je aktualne ochotnych ale to ma cas...cibula s vleckou si isla po tu davku navyse o ktorej sa vie lebo tak to v tej nemocnici robili ked sa ozval niekto s dobrym pozadim/ tlakom...normalne na drzovku pretoze chce cestovat co najskor bez pakesu
- 22.1.2021 - 15:26
- 0
- Sunkafit
- Veru suhlas...organizacia tychto MS nema ziadne minusy pre organizatora jedine plus
- 22.1.2021 - 15:00
- 0
- Gargamel123
-
toto si z guli vyvestil... - 22.1.2021 - 15:19
- +1
- Tino
- vieme : pomoct hoci len ciastkovo aspon 1 stadionu a 1-2 hotelom...a mozno bude dovtedy covid situacia lepsia a budu moct byt nejaki divaci a to by sa hned dalo cosi viac riesit...zaklad je aby nedostali spekulanti priestor a vie si aj zvaz zarobit
- 22.1.2021 - 15:23
- 0
- strojar
- Zväz si pri takto organizovaných MS nevie zarobiť takmer nič.
- 22.1.2021 - 16:02
- +1
- Tino
- ze nic: by som si nedovolil 100%tne...my ale nevieme ake to budu MS mozno vonejsie a to uz otvara vacsi priestor, pre sikovnych samozrejme.
- 22.1.2021 - 17:38
- 0
- strojar
- A čo je to plus?
Teda okrem toho, že bratislavská STaRZ do stane dobre zaplatené za prenájom zimáku a hotel, ktorý by bol inak prázdny, bude mať biznis? - 22.1.2021 - 16:02
- +1
- topska
- Myslis si ze nam to na IIHF poli nepomoze?
- 22.1.2021 - 16:09
- 0
- strojar
- Áno, myslím.
- 22.1.2021 - 17:44
- 0
- strojar
- Áno.
- 23.1.2021 - 17:10
- 0
- Tino
- to presne: to ze jeden stadion si pomoze aspon ciastocne a jeden hotel detto...mozno aj viac hotelov si myslim ze 1 nebude dost...okrem toho situacia v maji moze byt ina, co dnes nevieme ale dnes musime zabojovat a co bude v maji sa uvidi...nefunguje to tak ze lemplom padaju € do vackov len tak, ale to v inom vesmire nie nasom ui nas treba ist prilezitosti naproti
- 22.1.2021 - 17:41
- +1
- Nemehlo
- No vyskakovat sa velmi neda, ak si vypytame prilis vela, dostane to lacnejsia ponuka.
- 22.1.2021 - 12:40
- 0
- Gargamel123
-
tak nech,nejako sa o to zvazy netrhaju,preco asi
nech si vyberu,spickovo zorganizovany sampionat
za nieco,alebo nech idu do danska - 22.1.2021 - 12:53
- 0
- Nemehlo
- Nikto sa do toho nehrnie, lebo sa neda zarobit ako pri normalnych MS, skor vies len ziskat diplomaticke body. Ako som pisal nam fanusikom to moze byt jedno kde to bude. Pozrieme si to rovnako v telke ci to bude tu, v Prahe, alebo inde. V podstate sa hlada, kto to vie spravit najlepsie za co najmenej penazi.
- 22.1.2021 - 13:31
- +1
- topska
- Ma to nejake minusy pre Slovensko ci nas hokej podla teba? Lebo plusy sa najdu.
- 22.1.2021 - 14:22
- 0
- bwpow
- Asi len iste riziko zavlecenia dalsich pripadov covidu (aj ked toto je asi bezvyznamne pri tom, kolko ludi lobzuje cez hranice kazdy den). Potom druha vec moze byt docasne zhorsenie kvality zivota ludi, ktori byvaju alebo pracuju alebo sa prepravuju okolo stadiona, tak tam budu riesit nejake obmedzenie dopravy a pod.
- 22.1.2021 - 14:57
- 0
- topska
- Fuuha tak tieto minusy u mna plusy urcite neprebiju
- 22.1.2021 - 16:07
- 0
- strojar
- SZLH poprel, SZLH potvrdil.
Tak to predsa ten nenávidený Igor tomu milovanému Miroslavovi vybavil. - 22.1.2021 - 12:16
- +1
- Ejo
- čo vybavil? telefonát? pecka.
- 22.1.2021 - 12:23
- +2
- Tino
- takto vznikaju: legendy
...alebo co sa babe chcelo to sa babe snilo
- 22.1.2021 - 12:36
- +7
- strojar
- Toto nie je legenda. Toto je realita.
V IIHF má kotakty a slovo Igor, nie Miroslav. - 22.1.2021 - 14:23
- 0
- amaskiea BLOG
- uha:
Igor Nemeček ako člen komisie podujatí IIHF má v IIHF kontakty? Panečku, to je iný frajer! Postav mu sochu, najlepšie doma u seba, v tvojej detskej izbe. - 22.1.2021 - 16:35
- +4
- strojar
- Koho oslovila IIHF vo veci konania MS v Bratislave?
Pomôcka: Šatan to nebol. - 22.1.2021 - 17:47
- 0
- Tino
- ano : IIHF sa vo veciach organizacie MS a s tym suviasiacich kompetencii nevie na koho obratit...dava celkom zmysel ze ak nieco chcu tak nemecek je partner do diskusie, nie zvaz a jeho prezident....nemecek je ta spravna osoba, pretoze iihf su rovnako ako dezolati uplne zmateni v tom co kto moze
...a nejaky satan , ako sef szlh to im nic nehovori...ak nam chces povedat ze fasel oslovil nemecka aby sprostredkoval rychlu komunikaciu so svk zvazom , ci ten chce, vie moze ...toto by zmysel davalo, na to tam nemecek je robi poskoka
- 22.1.2021 - 18:17
- +2
- Tehelnepole
- Tno, Amas, nic v zlom, ale mozno to fakt bolo cez Nemečka. Toto teraz v§bec nie je o obhajobe Strojara..mozno len Igor oslovil v tandeme s Mirom. Ved su odsudeni na spolupracu. Ktovie.
- 22.1.2021 - 19:05
- 0
- Tino
- nemecek: je sucast tychto struktur tak samozrejme ze to fasel riesil s nim...som ochotny verit ze nemecek za svk aktivne lobuje to je myslim samozrejmost a tu jeho kompetencie koncia to ci ms budu,alebo nebudu resi svk zvaz nie nemecek...nechcem robit s fasela idiota aby sa ten pytal nemecka o moznostiach usporiadania ms na svk, fasel nie je pologramotne pako aby komukival zasadne veci s nekompetentnymi osobami... a tou nemecek v zalezistosi organizazie ms na svk je.
- 22.1.2021 - 19:11
- +1
- Tehelnepole
- takto nejako, hej
- 22.1.2021 - 19:43
- 0
- Tehelnepole
- Aha
- 22.1.2021 - 19:43
- 0
- amaskiea BLOG
- Ale vlastne strojar, ako ho poznám, on aj keby mal za sebou organizáciu dvoch MS v BA a KE (a to by ho dostalo až do štruktúr IIHF), tak by sa potom pri otázke prípadného usporiadania ďalších MS na Slovensku aj tak tváril (ako úplný ...), že musí najprv zavolať spojovateľke na miestnom úrade BA-Nové mesto a spýtať sa jej, na koho by sa v tejto veci bolo dobré obrátiť...
- 22.1.2021 - 19:53
- +1
- Tino
- mne: sa nechce verit ze toto ide strojarovi skutocne hlavou...vo veciach organizacie MS na svk sa obratili na nemecka!!!...
- 22.1.2021 - 20:12
- +1
- amaskiea BLOG
- ani mne, ale stavia to tak. Len si ti predstaF, čo to je za giganta ten Nemeček, keď prišlo na to, či ďalšie MS nebudú na Slovensku, tak sa nezašíval v kúte a netváril sa, že on nie je on - to už musí byť aký zriedkavý obetavý činorodý génius toto! Naspäť s ním do SZĽH a Široký nech mu robí generálneho sekretára...
- 22.1.2021 - 20:31
- 0
- amaskiea BLOG
- nehovor mi, že aj IIHF má kontakty na člena svojej vlastnej komisie podujatí...
- 22.1.2021 - 18:17
- +4
- Tino
- hlavne: ze nepozna kompetencie...ale takto vznikaju legendy a mali ludia maju take radi, nemecek rastie a satan je vlastne taka nepodstatna osobka...
...uplne to vidim, partia na iihf riesie kym by mohli nahradit BLR a napadlo ich ze sa opytaju nemecka, pretoze od neho to zalezi ci ano alebo nie
...
- 22.1.2021 - 18:21
- +2
- Zubo27
- Strašne by ma zaujímalo, z akého dôvodu, keďže Bielorusom bol šampionát odobraný, by nemohli zorganizovať turnaj kompletne vo Švajčiarsku. Veď minulý rok na to mali byť kompletne pripravení. Alebo je niekde zádrheľ? Boli vlastne Švajčiari pripravení vlani? Jasné, zrušilo sa to kvôli korone, to je bez debaty pádny dôvod, ale aký problém by bolo presunúť turnaj kompletne do Švajčiarska o rok neskôr? Natíska sa otázka, boli vôbec Švajčiari pripravení vlani? Jeden pofidérne zorganizovaný turnaj už totiž za sebou majú...
- 22.1.2021 - 12:16
- +2
- strojar
- Peňáze.
- 22.1.2021 - 12:28
- +1
- Nemehlo
- No, ale Lotysom to odobrat nechcu. Hlada sa najlacnejsia, najlepsia mozna alternativa, kedze naklady bude hradit IIHF a to pri cenach cohokolvek vo Svajciarsku nedava zmysel.
- 22.1.2021 - 12:40
- +5
- Zubo27
- Jasné, že by bolo nefér to odobrať aj Lotyšom. Len sa čudujem, že sa hľadá narýchlo riešenie, popri tom by riešenie mohlo byť pomerne jednoduché a logické. A ceny vo Švajci? No keby boli povolení diváci v hľadisku, by som bol zvedavý, či by o to nemali záujem, keby sa na tom dalo vyryžovať. Samozrejme, ako som spomínal, ak vôbec boli tí švajčiari na to vlani pripravení. Okrem toho, pokiaľ si dobre pamätám, vždy pri pridelení turnaja ktorejkoľvek krajine sa vyberal aj náhradný organizátor, ako poistka. Už to neplatí?
- 22.1.2021 - 12:56
- 0
- topska
- Prave Svajciarsko bolo okamzite oslovene ci to nechcu robit. A hned to odmietli.
- 22.1.2021 - 14:25
- 0
- topska
- Svajciari to odmietli lebo by to cele nedokazali zacvakat sponzori spolu s IIHF a druha dolezita vec je ze oni boli pripraveni a pripraveni su cize mozu urobit MS buduce roky. My nie.
- 22.1.2021 - 14:24
- 0
- Sunkafit
- Uz len do najdrahsieho svajciarska budu davat ms bez divakov
..pohni mozgom a nemusis uvazovat nad blbostami
- 22.1.2021 - 15:05
- 0
- frantapriklep
- Do mája sa situácia zlepší, možno povolia aj pár tisíc duší v hľadisku. V Rusku v pohode, aj v NHL v niektorých mestách po 4000 bolo. K lístku každý dostane výter z nosa a FFP masku a ide sa...
- 22.1.2021 - 12:40
- 0
- Pukky
- Podľa mňa je to dobrý krok. Pomôžeme IIHF v ťažkej dobe, čo nám určite nijako nepoškodí, spropagujeme krajinu, pripravíme dobrý šampionát ( ako vždy) a možno aj naživo uvidíme na Slovensku zopár zápasov ( ak sa dovtedy podarí aspoň čiastočne stabilizovať pandémiu), s čím sme po minuloročných vyjadreniach IIHF už v najbližších rokoch veľmi nepočítali. Navyše mňa celkom teší, že sme takúto šancu dostali a že sa o nás v tomto smere reálne uvažuje. Je to ocenenie našich schopností a povedzme si pravdu, vo svete sa o nás veľmi často v dobrom nepíše. Držím Mirovi aj nám v tomto ohľade palce.
- 22.1.2021 - 14:09
- +6
- strojar
- Šancu môžeme dostať z dvoch dôvodov:
1. Vieme to skvele zorganizovať. (Kopa šikovných a obetavých ľudí, ktorým ako šéf organizačného velil Igor)
2. Vieme to urobiť najlacnejšie.
Miro v tomto vystupuje iba ako aktuálny prezident zväzu. O ponuku pre Slovensko sa zaslúžil Igor. - 22.1.2021 - 14:29
- +1
- topska
- Ale teraz mas uplnu pravdu a aj ked ta ludia budu hejtovat tak nezmyselne. Satanova praca prichadza az teraz.
- 22.1.2021 - 14:50
- 0
- Ejo
- a čo je na tom zlého?
- 22.1.2021 - 19:43
- 0
- Tehelnepole
- Nic, to bola narazka na to, ze to napisal Strojar, a na neho ludia reaguju niekedy len preto negativne, ze to napisal Strojar.
- 22.1.2021 - 19:48
- 0
- amaskiea BLOG
- Nič. Všetko vybavil Nemeček cez telefón. Už treba len aby vrátnik pustil hokejistov na štadión a MS môžu začať.
- 22.1.2021 - 20:33
- +5
- Pukky
- A ako inak sa dá nazvať organizovanie MS v hokeji?
- 22.1.2021 - 15:48
- 0
- Gargamel123
-
moze byt,ked predas finovi pivo za dve eura
a vychodnemu nemcovi za euro u editky
- 22.1.2021 - 15:56
- 0
- Pukky
- Aj to, samozrejme. Každému sa páči niečo iné, niekomu hokej, niekomu dievčatá, niekomu pivo. Všetkého máme dostatok, každý si nájde svoje.
- 22.1.2021 - 16:21
- 0
- Marek_tky
- Podľa mojich informácií sú MS 2021 v Bratislave hotovou vecou. Vedenie SZĽH sa už údajne stotožnilo s podmnienkou od IIHF.
- Michal Runák - 22.1.2021 - 14:56
- 0
- Gargamel123
-
asi som pesimista ohladom nejakych plusov,
snad uz neregistruju nejake zdruzenie
"my sme tu doma - organizacia ms"
aj so vsetkymi podrztaskami
- 22.1.2021 - 15:31
- 0
- Tehelnepole
- Hm. Ok.
- 22.1.2021 - 15:35
- 0
- hoKEjka
- ocividne ma svoje dni, vlastne je to este ovela horsie.. ach taki frflosi
- 22.1.2021 - 15:37
- 0
- Nemehlo
- Sa netvarme, ze biznis takto nefunguje, casto o veci uz vie kopa ludi, len oficialnou cestou sa nemoze povedat nic.
- 22.1.2021 - 15:54
- 0
- starosta
- Používateľovi Juraj Široký sa to páči.
- 22.1.2021 - 15:26
- +1
- Gargamel123
- Nic,idem ja fandit: Nitre dnes
A snad to dobre dopadne
s tym vasim sampionatom
a vsetci budu spokojni - 22.1.2021 - 15:59
- 0
- PeterLucky
- Treba ukazat hokejovemu svetu, ze ked uz Slovensko nevie vychovat tak vela a tak kvalitnych hracov, ako sme mali v 90. a 2000. rokoch, ze aspon vieme zorganizovat dobre MS. Co sa uz viac krat potvrdilo. Mam taky maly sen, ze Slovensko by raz mohlo organizovat MS 20 cez sviatky po linke napr. BA - Trencin. Okolo Trencina by sa dalo spravit super promo o ich mladeznickej historii a preto by bola 1 skupina u nich + je to super zamienka dotlacit stat k tomu aby zrekonstruoval ich halu. Mozno taketo male plusove body u IIHF nam casom dozicia tie MS 20
- 22.1.2021 - 16:11
- +1
- crosbynko
- Jediny zadrhel je ze tie su rozchytane do nejakeho roku 2033.
- 22.1.2021 - 17:45
- 0
- PeterLucky
- Ja o tom viem, Kanada ma na to skoro-monopol.
- 22.1.2021 - 18:17
- +1
- Lukash_ke
- Ja by som bol optimista.
no spectators - no ticketportal
no ticketportal - no problem 😁 - 22.1.2021 - 18:45
- +3
- matis444
- Samozrejme ze sa nejedna len o hokejistov ako takych. S nimi pridu realizacne timy, televizne staby, novinari, scouti... Nie nadarmo je tomu mesto naklonene. V tejto mizerii je to terno pre hotelierov aj prepravcov.
- 22.1.2021 - 23:11
- +1
- ufák
- ja som za a presne tak...ani z lístkami sa nebude kšeftovať
- 23.1.2021 - 8:57
- 0
- noano
- to tam nemozu pustit aspon 25% kapacity v maji? Ked uz nie 100% alebo 50%
- 23.1.2021 - 17:14
- 0
- Urpiner16
- Pustiť len zaočkovaných alebo s platným negatívnym PCR testom.To by mohli dovoliť.
- 23.1.2021 - 17:33
- +1
- topska
- Diskriminacia, nie kazdy ma moznost sa testovat ked chce.
- 23.1.2021 - 17:40
- 0
- topska
- ockovat sorry
- 23.1.2021 - 17:40
- 0
- topska
- Ale takto to pri vrcholnych podujatiach nefunguje ze s testom sa dostanes do hladiska ako divak. Minimalne nie pri takych ktore maju podobnu politiku ako IIHF pri pandemii. Ale to je uplne bezpredmetne kedze tato akcia sa bude odohravat na Slovensku a bude sa riadit pravidlami a nariadeniami ake mame tu. A momentalne by to povolene nebolo. Co bude neskor uvidime. Kazdopadne som tym mieril len a lee na ockovanie. A to vcera Krajci vysvetlil s Jarcuskom jasne. Momentalne by islo pri privilegovani zaockovanych co sa tyka pustenia do momentalne zavretych napriklad prevadzok o diskriminaciu a nie o odmenu.
- 23.1.2021 - 20:01
- 0
- Urpiner16
- Diskriminácia je to že tu niekto udelil cca 8900 výnimiek keď platí núdzový stav a zákaz vychádzania.
- 23.1.2021 - 20:10
- 0
- strojar
- Krajči s Jarčuškom už toho narozprávali a ešte narozprávajú.
- 23.1.2021 - 20:17
- +1
- topska
- Momentalne totiz stale nie je dokazane ze ockovani urcite nemozu inych nakazit, aj to odznelo ako vysvetlenie.
- 23.1.2021 - 20:03
- 0