Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: V Prahe s prehrou aj v druhom zápase

zdroj: Český hokej/Jan Beneš
7.5.2021 22:16 TASR

Slovenskí hokejoví reprezentanti prehrali v piatkovej generálke na MS v Rige s domácim Českom 1:2.


V záverečnom prípravnom stretnutí v Prahe dokázal na úvodný zásah domáceho Adama Musila odpovedať v 29. minúte premiérovým reprezentačným gólom Martin Faško-Rudáš, ale favorit v tretej tretine strhol víťazstvo na svoju stranu gólom Andreja Šustra. Slováci sa tak nedokázali rivalovi revanšovať za štvrtkovú prehru 0:2.
Za najlepších hráčov zápasu vyhlásili na domácej strane obrancu Jakuba Galvasa a za SR brankára Branislava Konráda. Zverenci trénera Craiga Ramsayho odohrali v príprave na svetový šampionát osem stretnutí, päťkrát vyhrali, z toho trikrát v riadnom hracom čase, tri zápasy prehrali. Realizačný tím SR spraví po dvojzápase s ČR zmeny v kádri, do ktorého by mali pribudnúť už aj hráči zo zámoria. Slováci odletia do Rigy budúci týždeň, po prílete vstúpia do uzavretej "bubliny". Úvodný zápas v A-skupine MS odohrajú v piatok 21. mája proti Bielorusku.
      
Česko - Slovensko 2:1 (0:0, 1:1, 0:0)
Góly:
24. A. Musil (Flek, Jordán), 46. Šustr (Šulák) - 29. Faško-Rudáš (Roman). Rozhodovali: Pešina, Šindel – Špůr, Ganger (všetci ČR), vylúčení: 6:4 na 2 min., presilovky a oslabenia: 0:0, bez divákov.
Česko: Kváča - Šulák, Ščotka, Jordán, Galvas, Sklenička, Mašín, Šustr - Blümel, Hanzl, Tomášek - M. Stránský, Špaček, Lenc - Radil, Š. Stránský, Sekáč - Červený, H. Zohorna, A. Musil - Flek
Slovensko: Konrád - Gernát, Rosandič, Nemec, Ďaloga, Kňažko, Grman, Gachulinec, Bučko - Cehlárik, Hrivík, Holešinský - Faško-Rudáš, Sukeľ, Slafkovský – Regenda, Roman, Liška – Fominych, Buc, Hrehorčák
      
V pražskej O2 Aréne sa hralo od úvodu vo veľmi vysokom tempe. Domáci Česi mali puk častejšie na hokejkách, ale vyloženú šancu si v prvej tretine nevytvorili. V 14. min nebezpečne zakombinovali pred slovenskou bránkou, k odrazenému puku sa dostal Tomášek, ale nepodarilo sa mu ho usmerniť do siete. Krátko na to predviedol rýchly útočný výpad Š. Stránský, no Konrád svoj tím podržal. Slováci boli blízko k otvoreniu skóre na konci 16. minúty, keď Cehlárik šikovne tečoval strelu Grmana od modrej čiary a už sa radoval zo streleného gólu. Videozáznam však odhalil, že puk orazítkoval obe žŕdky a skončil pred čiarou, kde ho lapačkou prikryl brankár Kváča.
Slováci v úvode druhej časti nevyužili prvú presilovku a po jej skončení pykali za nedôraznosť pred vlastnou bránkou. Po Flekovej prihrávke spoza bránky prekonal Konráda strelou pomedzi betóny A. Musil a poslal domácich do vedenia. Slováci dokázali rýchlo odpovedať. V 29. minúte krátko po skončení presilovky Roman vysunul Faška-Rudáša, ktorý v nájazde prehodil puk ponad Kváču - 1:1. Hráčom v modrom drese dodal gól sily a po chybe českej obrany mohol pridať ďalší zásah Slafkovský, spomedzi kruhov trafil súperovho brankára. Následne mal tutovku na hokejke Holešinský, ktorý už-už dorážal puk do prázdnej bránky, no v poslednej chvíli mu stihol Kváča dať do strely hokejku. Až po tomto momente sa otrasení Česi prebrali a opätovne prebrali taktovku. V 32. min mal Konrád šťastie, keď po strele Galvasa zazvonila za jeho chrbtom žŕdka. O tri minúty neskôr v oslabení Slováci zle striedali a nechali voľného Radila, Konrád jeho šancu zneškodnil. V závere tretiny hostia pustili súpera do prečíslenia a slovenský brankár opäť výborne zasiahol pri strele Blümela.
Zápas pokračoval v strhujúcom tempe aj v tretej tretine. Misky váh mohol na slovenskú stranu nakloniť Slafkovský, súper jeho pokus v poslednej chvíli zblokoval. Česi sa potom začali viac tlačiť do útoku a v 46. minúte sa opätovne dostali do vedenia, keď pri avizovanom vylúčení slovenského hráča Šustr delovkou z prvej zavesil pod hornú žŕdku - 2:1. Domáci pokračovali v nápore, elegantný výpad predviedol Sekáč, ktorý sa zbavil dvoch slovenských hráčov a nebezpečenstvo musel hasiť až Konrád. Necelých päť minút pred koncom dostali Slováci možnosť hrať presilovku o dvoch hráčov, tréner Ramsay si pred ňou zobral oddychový čas, v jej závere mal veľkú šancu Cehlárik. Vzápätí trafil žŕdku Gernát, no vyrovnať sa hosťom nepodarilo. Nepomohla im už ani záverečná power play bez brankára.

hlas po zápase /zdroj: hockeyslovakia.sk, RTVS/:
Craig Ramsay, tréner SR:
"Bol to trošku frustrujúci večer. Opäť sme ledva strelili nejaký gól. Napokon iba jeden, čo svedčí o defenzívnej kvalite českého tímu. Ich brankár chytal dobre. U nás je to o hľadaní cesty ku gólu. Zväčša zbytočne v dobrej pozícii vymýšľame prihrávku, potom ďalšiu a ďalšiu, aby sme skórovali do prázdnej bránky. Musíme strieľať, čo to dá. Zasypávať brankára strelami, donútiť ho zasahovať, dostať sa k dorážkam pred ním. Premárnili sme viacero dobrých streleckých pozícií na skórovanie. A ak nebudeme strieľať, nebudeme dávať góly."
Michal Handzuš, asistent trénera SR: "Myslím si, že v prvom zápase proti Česku sme hrali lepšie. Dnes sme až tak dobre nekorčuľovali, neboli sme v tých priestoroch, kde sme mali byť. Tým pádom Česi vyvinuli väčší tlak, my sme sa z toho nevedeli dostať. Vo štvrtkovom zápase sme mali veľa šancí, dnes už menej, ak sa do nich budeme dostávať, tie góly určite prídu. S tou efektivou sa trápime. Dôležité je, aby sme zostávali aktívni. O zmenách v kádri sa ešte budeme rozprávať."
Martin Faško-Rudáš, útočník SR po premiérovom góle v národnom tíme: "Pocit na nezaplatenie, niečo úžasné. Škoda, že sme v zápase nezužitkovali viac šancí. Musíme sa viac tlačiť do bránky, byť pred ňou dôraznejší a viac strieľať. Hráme dobre, chce to len tie góly."
Branislav Konrád, brankár SR: "Ťažký zápas, ale taký sme potrebovali. V predošlých sme z brankárskeho pohľadu nemali veľa práce. Toto už bolo ťažšie, poriadne som sa zadýchal. Chlapci hrajú, bojujú, občas sa však chybička pritrafí. Ja som v bránke na to, aby som niečo chytil. Škoda, že sa mi nepodarilo lapiť aspoň jeden z tých dvoch gólov. Nám vpredu také momenty chýbajú, ale verím, že si to šetríme na majstrovstvá sveta."
Peter Cehlárik, útočník SR: "Česi začali aktívne. Dobrá vec na našej hre je, že si vytvárame šance. Musíme len popracovať na ich premieňaní. Stále je to príprava, no vieme, že túto skutočnosť musíme doladiť na majstrovstvá sveta. Možno nám chýba trošku dôrazu, možno si musíme dať viac záležať, pretože šance máme. Hráme dobrý hokej, ale prioritné sú víťazstvá a tie dosiahneme len vtedy, ak budeme strieľať góly."

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Reprezentácia


frantapriklep

 

Slovenský tím zase mal minimalne na remízu, len ta koncovka. Dvakrát to skončilo na žŕdke, v závere Kvaca vychytal Slaflovskeho.

Treba mat v koncovke viac dôrazu.

A trochu rozumu aj na lavičke. Kto menezoval presilovku 5 na 3 a následnú hru bez brankára, si zaslúži pokarhať. Gernat a Nemec v tej presilovke aj v prvej časti hry bez brankára stali opačne a nemohli páliť z prvej. Až na záver išli na buly správne a hneď to bolo nebezpečnejšie.

No uvidíme, ešte to treba posilniť, nie je to zle, len tých gólov je stále malo.

7.5.2021 - 22:22
+13

rasti_assez

 

Asistenti napisu do zajtra 100x:Gernata s Nemcom stavat na presilovku tak, aby mohli palit z prvej.
7.5.2021 - 22:28
+7

pepa78

 

...aj jeden gol staci na vitazstvo : Julo bude musiet stiahnut roletu a jeden usmidleny bude stacit srandujem Mne osobne sa tento styl velmi paci....5 hore a 5 dole, bolo to docela rychle, prechod strednym pasmom sa snazia hrat co najjednoduchsie...tusim, ze to bude dobre
8.5.2021 - 7:25
+3

Dan88

 

Konrád nie je reprezentačný brankár, pretože tí chytia niečo naviac..
7.5.2021 - 22:23
+8

frantapriklep

 

Chytil tri nájazdy ...
7.5.2021 - 22:24
+44

lou22

 

a ktory z tych najazdov bol naviac?
7.5.2021 - 22:29
+4

6911

 

Najviac zo všetkého - Lukáš Adamec
7.5.2021 - 22:43
+4

Kelthuzad123456

 

Asi ten co sa cesky utocnik podkol na puku
7.5.2021 - 23:12
0

Gargamel123

 

podkol: ale podstivo
8.5.2021 - 1:29
+14

tucba

 

Máš ten podsit ?
8.5.2021 - 9:07
+1

sebot

 

Ty si asi riadne mimo. Dnesnym vykonom si dufam vysluzim prveho brankara na MS velmi dobry vykon, praca s hokejkou super hlavne prva tretina.
Inak som celkom sklamany dnes vobec im nesli nohy. Dufam ze pride aspon 5 utocnikov lebo niektory su mimo formu napriklad Liska, Fasko Rudas nema nato aby hral 1.2 utokv dalsich nepouzitelny, Regenda ma dnes vobec nepresvedcil. Slafkovsky vcera 3 sance dneska za stavu 1.1 pred brankoviskom nahrava po vybornej Nemcovej prihravke neviem komu nasledne dostaneme gol. Skoda no.
7.5.2021 - 22:29
+4

BaW

 

Jáj bože ty Julovič, ty si sa strápnil teraz.
Ešte raz napíšem a už som o tom písal včera, to nie je o žiadnom polovaní.
Je to fakt.
Konrád dnes pôsobil čerstvo, živo, super práca s hokejkou a energicky, čo sa o Hudáčkovi, ktorý ROKY pôsobí ako s pravítkom v chrbtici povedať nedá.
7.5.2021 - 23:19
+6

samajamado

 

To je v pohode, on je zo SNV. Tam to maju ako tradiciu. Cez posledne MS som tam bol na sluzobke a niekolko ludi so mnou zacalo rozhovor s tym, ze tam mal byt aj Julo. A ja som sa pritom s nikym nechcel rozpravat. A ked sme v podniku pozerali hokej tak kazdu chvilku niekto vykrikol: "keby tam bol Julo..." "henten $%@ co nezobral Jula..."
8.5.2021 - 0:35
+1

Demon

 

Ja som tu jeden z ustrednych "Julovicov", ale nemam problem povedat, ze dnes sa Kondrad javil v brane o nieco lepsie, ako Hudy vcera.

Aj ked v konecnom dosledku dostali obaja 2 goly a obaja si pripisali prehry, Konrad bol viac v permanencii a mal tak logicky aj trochu vyssiu uspesnost zakrokov pri rovnakom pocte golov. A vyhol sa minele ako mal Hudy vcera pri rozohravke (ktora paradoxne vyustila do nasej velkej sance, ale za to sotva mozme chvalit Hudacka).

Ale co ty dokazes vyprodukovat na jeho adresu a ako ocividne si proti Hudackovi vysadeny, je tiez kvalitna ukazka neobjektivity.

Ruku na srdce: keby dnes Julo dostal goly ako Konrad - jeden medzi nohy a druhy "premachol" lapackou, bez ohladu na to, ze mal zakryty vyhlad - objektivne by si k tym situaciam pristupil, alebo by si bol prvy, co to vyuzije a hned ho vyhadzuje z nominacie za tie obdrzane goly? Vlastne ani nemusis odpovedat, lebo ho nizsie v diskusii vyhadzujes z repre aj tak. Nepochybujem o tom, ze vazne si presvedceny o jeho "mizernosti" v ulohe repre brankara, ale nemyslim si, ze je to zalozene na objektivnych faktoch. Lebo to, ze dojmy vydavas za fakty, je... fakt
8.5.2021 - 0:48
+3

Sunkafit

 

Keby nechyta Konrad tak tam mame 5 len taky fukot
8.5.2021 - 9:32
0

black33

 

CZE lepší o tom niet pochýb ale aké šance dokážeme zahodiť to je neuveritelné
7.5.2021 - 22:26
+14

HokejBJ

 

Dneska Česko zaslúžene, boli po všetkých stránkach lepší, mali viacej gólových šancí kľudne mohlo byť po zápase skôr, napriek tomu aj my sme si šance vypracovali a trestuhodne sme ich zahodili a to vlastne aj potvrdzuje zaslúženú prehru. Škoda tej presilovky 5 na 3 v závere náhodou sme ju hrali dobre rýchlo sme si prihrávali čo bola utopia celú prípravu ale Česi ju fakt dobre bránili, potom ten zaver bez brankára sme mali fakt dobrý škoda že to tam nepadlo. Napriek dvom prehram mam veľkú radosť akým smerom sa uberá náš hokej, fakt tam mame kopu mladých hráčov a ja strašne dúfam že ich tieto MS (a aj prípravaky) posunu v kariére vyššie tak ako ich kolegov v minulosti a o pár rokov sa budeme právom tešiť na MS
7.5.2021 - 22:27
+10

matus93

 

Jeden zápas sme vyhrať mali .. nielen preto, že derby, ale aj pre psychickú pohodu .. to, čo my zahodíme je snáď nemožné a dúfam, že na tom nepohorime na MS .. tam hlavne od dua cehlarik - hrivik očakávam oveľa lepší prístup .. ja chápem, že príprava a nesli sa pretrhnúť, ale aby sa to nevypomstilo .. 🙂
Ps. Minimálne rozhodcom Čechom nemusíme závidieť... je však smutne že vyšliapnutie na slafkovskeho a fomynikha ostalo bez tímovej odozvy
7.5.2021 - 22:27
+18

ElwisNR BLOG

 

Netreba mať veľké oči momentálne je fajn že dokážeme herne držať krok s CZ aj keď na MS to bude silnejší súper.Tie góly snáď časom tiež prídu a aj efektivita v presilovkách.
7.5.2021 - 22:28
+1

vajconr

 

Šimon Nemec: Poprosim nejaký krátky report o Šimonovi. Ako hral proti silnejsiemu superovi? Nevidel som ani jeden zapas proti CZ
7.5.2021 - 22:28
+2

321

 

Dobre
7.5.2021 - 22:29
+6

HokejBJ

 

Ja úplne jednoducho zhodnotím že hral svoj štandard, čiže naparádu. Len mi príde že vstupy do zápasov ma také nervózne ale to je normálne keďže hraje na Slovensku tu košíkari si môžu dovoliť minimum chýb (napríklad taký Slafko z neho odzačiatku srší sebavedomie). Potom sa do toho dostane a patrí medzi najlepších našich obrancov
7.5.2021 - 22:32
+4

Rusty7550

 

Horšie ako včera. Čo možeme povedať o celom tíme. Ale stale bol jeho výkon solídny.
7.5.2021 - 22:33
+1

lubos39

 

Som zvedavý na záverečnú nomináciu. Každopádne si myslím, že naši košíkári na MS pocestujú.
7.5.2021 - 22:28
+2

emoxx1

 

Ale tak... tieto MS sa hrajú v podstate len pre scoutov podobne ako boli aj U20. Nasadiť hlavne tých košikárov a nejak to už dopadne. Repre im pomôže v kariére. Časom sa vyhrajú a keď budú mať pokoj na hokejkách, tak aj tie góly budú časom padať z tých tutoviek.
7.5.2021 - 22:28
+32

moke19

 

ale rejting sa bude prehodnocovať aj na základe týchto MS, zo známych dôvodov teda menom hazardovať netreba
8.5.2021 - 6:01
+2

pokemon33

 

Lebo dvaja kosikari nam prehraju vsetky zapasy a nazbieraju po 50 minusiek... a tie minusky nazbieraju aj v pripade,ze budu na tribune,su to proste borci,uzasne co vsetko dokazu
8.5.2021 - 6:48
+7

emoxx1

 

Na rejting sa môžeme vyprdnúť. Za 1. Aj tak najbližšie roky nedosiahneme taký, aby sme sa vyhli kvalde na OH, za 2. Rejting sa aj tak počíta zo všetkého, nie len z MS.
8.5.2021 - 8:55
+1

moke19

 

súhlasím s Tebou, treba pristupovať ku všetkým zápasom zodpovedne, a teda aj s ohľadom na výsledok.
8.5.2021 - 11:36
0

aaaaa

 

Dnes to bolo horšie ale zase bolo to tým , že aj Česi hrali oveľa lepšie + mám pocit , že niektorým hráčom robí problémy dva zápasy za dva dni .

V branke nechápem čo niektorí v live píšete , že Kondrad nato nemá veď pochytal toho dosť navyše ...len vďaka nemu bolo v prvej tretine 0:0 .

V útoku Holešinsky a Slafkovsky ti nech si namocia hokejky do záchoda lebo mohli byť suverejne najlepší strelci v príprave ale neskutočné čo nedávajú

Švédska dvojica no Hrivik tam mal dobre prihrávky aj vybojoval niečo a rozohral ale Cehlarik ten vyzerá jak keby na sebe mal minimalne 20 kg závažie + za sebou ťahal ešte jeden vagón .

Líška vpredu neviditelny ale vzadu poctivo je vždy prvý a veľa toho vypichne atď na MS vy som ho bral .

Nemec skvelý hráč ale preboha nemusí to stále strieľať na bránu splašene ...presilovka 5 na 3 odrazí sa k nemu puk a strieľa niekde od mantinelu nepripravene .

Verím , že góly sa pošetrili na MS celkovo tá hra není zlá len tá koncovka ale pri tých šanciach verím , že prídu aj góly .
7.5.2021 - 22:28
+6

FeroMotyka

 

To píšu len ublíženci, ktorých irituje, že niekto si dovolí niečo zlé povedať na Hudáčka.
7.5.2021 - 22:35
+2

matejb123

 

Akoby sa karta obratila. Pred par rokmi sme mali hracov s dobrymi rukami, hernu kvalitu ale s nedostatnocnym korculovanim a chybala bojovnost. Teraz mame vybornych korčuliarov, ktori fakt bojuju, no chyba herna kvalita, hokejový rozum, ruky...
7.5.2021 - 22:30
+3

Adriano23

 

Tak to ani nahodou. Dobre ruky jedine tak na rybniku ... Praveze pred par rokmi sme mali cisto len bojovnikov.
7.5.2021 - 22:38
+4

Sunkafit

 

On mysli 10tky rokov
8.5.2021 - 9:38
+3

theck

 

Co sa tyka nominacie tak ťažko povedat ked ešte nevieme kto príde zo zámoria ale na centroch je pretlak takže Buc a Kollár von. Z obrany najslabší suveréne Koch. Snád príde Jaroš aj Ružička.
7.5.2021 - 22:30
+6

nerorome

 

Nejdem písať koho by som zo súčasného kádra vyradil, ale naopak, koho dúfam, že nominácia neminie. Za mňa určite Konrád, Ďaloga, Nemec, Gernát, Rosandič, Grman, Kňažko, Holešinský, Hrivík, Cehlárik, Krištof, Slafkovský, Roman, Regenda. Ostatných nechám na trénerov
7.5.2021 - 22:30
+7

ElwisNR BLOG

 

No je to náročné vybrať a vytvoriť niečo zaujímavé z tohto materiálu ale dôverujem realizačnému teamu a ich výberu hráčov dobre sa rozhodli už pred začiatkom prípravy.
7.5.2021 - 22:35
+2

wadi

 

tak a odteraz az do MS trenovat len a len strelbu na branu z kazdej moznej pozicie a za kazde trafenie pochvala pred nastupenym muzstvom
7.5.2021 - 22:31
+4

Urpiner16

 

Hrívik a Cehlárik by si mali uvedomiť že ak chcú byť lídrami tak by to malo byť aj cítiť z ich strany.Žiaľ pravda je taká že hráči mladšej kategórie boli dnes platnejší ako oni.
Slavkovský hrá dobre ale tých šancí čo spáli je už neúrekom.Včera sme boli o hodne lepší.Dnes sme nehrali dobre lebo Pešán so Špačkom vedia čo na nás platí.
7.5.2021 - 22:31
+6

FeroMotyka

 

od Holešinského a Slafkovského čakám na MS min. 5 gólov od každého, veď to nie je možné ako im nie je súdené. Hrivík strely ako v exhibičnom zápase, ale asi má celé prípravné zápasy niekde v zadku a roztočí to až na MS. Z Konráda má človek lepší pocit, než keď tam bol Hudáček.

Ale za 2 zápasy len jeden gól a to asi ani jeden z brankárov nebude ich jednotka, je málo. A to sa český tím ešte dobre premieša.
7.5.2021 - 22:32
+9

wadi

 

zelam si, aby si mal pravdu, ale obavam sa, ze cakas marne
7.5.2021 - 23:19
0

pokemon33

 

Ked sme mohli u "snajpera" Hascaka cakat 30 zapasov MS na jeden gol,tak preco nie aj u Holesinskeho a Slafkovskeho
7.5.2021 - 23:28
+17

HokejBJ

 

Presne tak. Tu je problém aj v tom že Slafko ma košík a tak dosť bije do očí, aj ostatný robia chyby a o dosť viac a väčšie lenže nemajú košíky
7.5.2021 - 23:42
+3

Gargamel123

 

Raz aj Fero: Motyka vystreli
8.5.2021 - 1:31
0

erik24

 

po priatelskych zapasoch videnych podla mna by mali ist alebo typologicky sa hodia...

Konrad, Hudacek a jeden z dvojice Huska alebo Tomek, to je viacmenej jedno, Konrad dnes viackrat podrzal...

z obrancov Gernat, Knazko, Grman, Nemec, Rosandic

z EU okrem Kocha je jedno kto pojde a kto nie uz potom, nikto z obrancov vyraznejsie nevycnieval nad konkurenciou uz dalej...

utok Hrivik, Cehlarik, Holesinsky, Slafkovsky, Roman, Liska (aj ja som cakal od neho viac, ale musime tam mat aj hracov na oslabovky)...

zo zvysku tazko vyberat...Regendu by som asi zobral

Fasko-Rudas alebo Hrehorcak je asi jedno, ktory z nich..

verim z EU ze sa Kristof da dokopy a ze pridu Pospisil aj Skalicky...

zamorie verim v mladych Jaros (uvidime, ci si klub postavi hlavu, ze bude hrat playoff AHL alebo ho pustia), Studenic, Ruzicka a Lantosi...Sekeru by som privital, taka osobnost tomu timu podla mna chyba, do kabiny aj na lade...skuseny lider...Panik by bol tiez super, kedze zlyhavame v koncovke...

koho by som urcite nebral z obrancov Koch, utok Buc a Kollar...z utocnikov by som doma nechal este Fominykha a Sukela, ale Sukel ma asi stastie, ze je center, plus uvidime ci pride Ruzicka a co Kristof...

7.5.2021 - 22:32
+3

Cia

 

Kde mas prosim ta Dalogu?
7.5.2021 - 22:41
+2

erik24

 

tak mi jedno meno uletelo
7.5.2021 - 22:46
0

harakara

 

Play off Ahl je zrušené
7.5.2021 - 22:51
+2

erik24

 

pacificka divizia si playoff usporiada sama...a tam je tim od Jarosa...
7.5.2021 - 23:00
+1

Xyz

 

rosandic co? urobil možno chybu? kedy? pri ktorom zásahu? čo urobil zle?
8.5.2021 - 0:20
0

Kelthuzad123456

 

este vela vody pretecie Dunajom kym sa v repre objavi znova skutocny strelec...korculujeme..makame ale pred branov supera chyba killer instinkt...
7.5.2021 - 22:33
+3

Sunkafit

 

Ruzicka sa nim moze stat a preto jeho ocakavam najviac
8.5.2021 - 9:43
0

Ol!ver

 

Je mi zle z tejto našej mentality, posratej. Ostré zákroky na Nemca, ešte ostrejšie na Jura Slaf, či Daniila a naši reprezentanti, ktorí náramne reprezentujú priposratu mentalitu nášho národa, sa na to dívajú a odplata žiadna. Je mi z toho zle. Regenda ubil jedného rakúšana? Klobúk dole, ale to je málo. Chýbajú hráči ako Chára, Černák, Čajkovský.

Som rád, že máme konečne dostatok ofenzívnych obrancov, paradoxne nám ale aktuálne chýbajú tí, ktorí aj vyhrajú osobné súboje.

Čo ma serie je aj to, že na ČT sa rozoberá hokej podrobnejšie, chodí tam viac hokejových dokumentov, buduje sa hrdosť národa. RTVS? Hodí nejakú koninu okamžite po zápase.

Chcem vidieť hrdý TÍM, v ktorom sa hráči obetujú.
7.5.2021 - 22:34
+22

Kelthuzad123456

 

to bolo v nasej repre vzdy..sa nechali otlkat a nie aby im rozbiili papule
7.5.2021 - 22:35
+7

Ol!ver

 

Potom tak vyzerá aj naša liga, na ktorej sa hlavne kvôli mäkkosti a rozhodcom v zahraničí smejú.
7.5.2021 - 22:36
+1

cy2kz

 

Jsem nějak nezaznamenal, že by se Vám někde smáli.
7.5.2021 - 22:39
+19

Kelthuzad123456

 

na toto ja poukazujem uz roky...staci ked na nasich niekto vyceri zuby,ktoe ani nema..a su posraty...ten Suľak alebo Jordan mal už dávno ležať na ľade skrkvaný
7.5.2021 - 22:39
+5

Ol!ver

 

Presne tak.
7.5.2021 - 22:43
+1

HokejBJ

 

ale však si zober že v našej lige sa niekto trosku pobije a hneď nadávky na jeho osobu rodné listy sa tu odoberajú, naši hráči niesu naučený sa zastávať
7.5.2021 - 22:42
+2

Kelthuzad123456

 

pretoze uz ked si deti daju na ihrisku po papuli rodicia sa idu posrat...potom su z nich mekkyse, co sa ani nevedia postavit za spravnu vec
7.5.2021 - 22:44
+5

Ol!ver

 

Ja som na ulici na sídlisku bil ako dieťa každú chvíľu, holt Nitra 😎. Ale už aj od nás to vyprchava, dnešná generácia sú ešte väčší makkysi ako naši hokejisti. 😁
7.5.2021 - 22:47
+2

Kelthuzad123456

 

Ja som bol tiez v kazdej bitke na ulici..inak sa vztahy za nas ani neriesili...
7.5.2021 - 22:50
+3

Ol!ver

 

Presne tak. Dnešní chlapi sa správajú ako ženy.
7.5.2021 - 23:02
+4

Rusty7550

 

Aj na Mostnej to zvykne bývať riadny divoky západ čo
7.5.2021 - 22:52
+2

Ol!ver

 

Už som tam dlho nebol, ale býval, hej.
7.5.2021 - 22:56
0

Sunkafit

 

Taka co uz ovlada ciernava...
8.5.2021 - 9:46
+1

HokejBJ

 

Ešte pred koronou som sa bol pozrieť na bratranca na hokej (nie som si istý či hraje HP 6 alebo 7) a nedarilo sa mu vôbec v zápase tak keď koncil jedno striedanie zabuchol silno za sebou dvierka a keď to videl tréner tak ho poslal do šatne nech sa ukludni (ďalšiu tretinu hral) ... A potom si čítam Valabikovu knihu a tam píše že v Kanade si cenili keď hráči prejavili emócie...proste iné zmýšľanie máme
7.5.2021 - 22:57
+3

Kelthuzad123456

 

jemnucky hraci tu musia byt ...nezbudajme na fakt ze zastrasovanie je sucast hokejoveho boja
7.5.2021 - 22:59
+2

Ol!ver

 

Tak tak
7.5.2021 - 23:02
0

Ol!ver

 

To je zlé zmýšľanie podľa mňa, na Slovensku sa mi nepáči, že sa učíme skrývať emócie, to nie je dobre. Keď hráča hnevá niečo také, čo si napísal, je práveže hnev pozitívnou motiváciou.
7.5.2021 - 23:00
+1

Kelthuzad123456

 

mal by to dat zo seba von..skludni sa a aj ho to nakopne k lepsiemu vykonu..
7.5.2021 - 23:03
+1

Urpiner16

 

Dnes pekne Špaček s Pešánom odstavili Ďalogu s Rosandičom od ich výletov a boli nútení sa motať pred našou bránou a bolo vidno že nie sú vo svojej koži.I ten gól čo dali česi tak Ďaloga tam Konrádovi viac zavadzal ako pomohol.
7.5.2021 - 22:40
0

Ol!ver

 

Ďaloga je v defenzíve priemerný a v súbojoch slabý. Prednosti má inde. Potrebuje silnejšieho parťáka.
7.5.2021 - 22:45
0

Urpiner16

 

Veď presne o tom píšem.Dnes Ďaloga s Rosandičom si ani neprdli v tom kde majú prednosti a ukázali sa ich slabé miesta v plnej nahote.
7.5.2021 - 22:51
+1

Xyz

 

a kde je ten rosandič slaby?čo urobil zle?
8.5.2021 - 6:19
0

Urpiner16

 

Kto hovorí že je slabý?Má nedostatky v obrannej činnosti a jeho prednosti sú ofenzíva.Na ms sa to prejaví kiksami po ktorých dostaneme góly to si buď istá lebo to je u neho i z klubov dlhodobá záležitosť a niečo o ňom viem viac ako len pozrieť si jeden zápas.Potom vám to pripomeniem pani zlatá.
8.5.2021 - 7:45
+3

erik24

 

suhlasim, chybaju tam z Europy obrancovia ako Cerenska a Cajkovsky, Cernak a Chara zo zamoria...ale musime hrat s tim co mame, dufam, ze dojde Jaros a tajne v kutiku duse verim v Sekeru...aj ked ani jeden nieje ako vyssie menovani typologicky, obrancov jednoducho potrebujeme doplnit...
7.5.2021 - 22:37
+3

Ol!ver

 

Aj keby som mal 75 kg ako Daniil, išiel by som sa pobiť za spoluhráča, nie je to len o kilách, holt na Slovensku si to ale dovolia len fyzicky silnejší hráči, alebo tí, čo majú gule ako Regenda (ten je tiež vlastne celkom fyzicky silný 🤔)...
7.5.2021 - 22:40
+2

Kelthuzad123456

 

ked si rychlejsi a vies kde ho trafit, nepotrebujes mat 100 kg...zlozis ho ani si neprdne
7.5.2021 - 22:42
+1

Ol!ver

 

Tak na korčuliach je to dosť rozdielne pri ferovke, ale v princípe súhlas.
7.5.2021 - 22:44
+1

FeroMotyka

 

Čakal som od Regendu, že na Tomáška či Šuláka si vyšliapne veď proti Rakúšanom sa chcel biť v obidvoch zápasoch a tu ako keby ani nebol.
7.5.2021 - 22:38
+4

emoxx1

 

Ja nemám dojem, že zrovna tento zápas potreboval ešte nejaký extra rozbor. Keby to nie je repre, tak to všetci do 10 min vypneme.
7.5.2021 - 22:39
+3

Rusty7550

 

Slafkovsky by ich poriešil aj sám ... napriek veku. Len ma ešte sítko a strojček Ale hej, hlavne po tom naraze na Danila tam mali toho hrača vytrepať.
7.5.2021 - 22:42
+4

Kelthuzad123456

 

mali ..aspon by ukazali teamgeist
7.5.2021 - 22:45
+2

Pistolero

 

to si nemyslim, Slafkovsky na to aky ma fyzicky fond tak takymto situaciam sa vyhyba
7.5.2021 - 22:48
+1

Rusty7550

 

No v rozhovore pred par dnami povedal že mu to nerobi problem. Ved uvidime , snad už buducu sezonu.
7.5.2021 - 23:08
0

Pistolero

 

jedna vec je co povedal a druha ako to praktizuje v zapase
7.5.2021 - 23:16
+2

poseidon

 

Další hejter, si pozri dve strany histórie tvojich príspevkov, zjavne ti niektorí hráči kolú oči, najmä mladí. Takže je čas povolať Šechného, Babku, Meszároša, Starostu, Urama a Bartoša?
7.5.2021 - 23:22
+2

Pistolero

 

ani nie, len im dat cas a nenakladat im tak vela a zrazu, je fajn ze sa nevypadava, ale stale su to MS, takto su dost pod tlakom si myslim
7.5.2021 - 23:27
0

poseidon

 

Nuž ak len to, tak z toho čo sme doteraz videli, ten tlak určite zvládnu, na MS nebudú hrať až tak veľa, buď bez obáv a rozšír svoj obzor aj o iných hráčov
7.5.2021 - 23:31
0

Pistolero

 

ved v pohode nech idu, tak RT vie co robi snad , obmena je urcite treba
7.5.2021 - 23:35
0

HokejBJ

 

Veď patria k najlepším na ľade, tak prečo by sme ich nemali zobrať na MS?
7.5.2021 - 23:44
+4

pokemon33

 

Ja si myslim,ze ty si pod tlakom
7.5.2021 - 23:31
+4

Tokino

 

Pre mna velke prekvapenie Holesinsky.Musime zlepsit presilovky bez debaty.Este budu hrat Kristof,Ruzicka,Lantosi,Skalicky,Pospisil to je opat narast kvality.
7.5.2021 - 22:35
0

janovic

 

pre taketo vykony nehra cehlarik s hrivikom NHL
7.5.2021 - 22:37
+10

Sunkafit

 

Cehlarik ma pohyb ako Tvrdon budicek
8.5.2021 - 9:49
0

ZOOMER

 

Pre aké ? Ak ti mám povedať pravdu myslím si že im 2 boli ukradnuté tie dva prípravné zápasy proti cechom,za prvé sa nechceli zraniť a za druhé majú isté miesto v zostave.

Česi sú vždy premotivovaní proti nám o čom svedčalo to,že si sulak alebo sustr z ničoho nič pustil do 17 ročného chlapca.
8.5.2021 - 9:55
+3

Rusty7550

 

Včera sme boli lepší, dnes Česko zaslúžene. Hrivik a hlavne Cehlo vyzeraju niekedy ako keby mali v pi.. ale tak snad tak hraju len preto že to je len príprava. Snad AHL hrači a Fini prinesu nejake goly. Inak sa mi to dnes celkom pačilo. Cakal som ze daju treti gol do prazdnej ale cely čas sme boli v ich pasme. Inak pred MS sme hrali tiež 2 zapasy s CZ a bolo to PODSTATNE horšie po hernej stranke a na MS sme taký problem s golmi nemali.
7.5.2021 - 22:37
+1

Rusty7550

 

MS 2019*
7.5.2021 - 22:39
+1

Navi01

 

Ak tak hrajú preto,že je to "len príprava" potom by mali okamžite vyletieť....V dávnej minulosti veľkej kvality by sa tak aj stalo. Hráč jednoducho nesmie flákať akýkoľvek zápas za národné mužstvo. Obaja vedia, že istotu MS majú pri tejto konkurencii.
7.5.2021 - 22:59
+2

Rusty7550

 

Samozrejme ja taký prístup neschvalujem. Ale ak da na MS každý po 5 golov, nejako im odpustím.
7.5.2021 - 23:03
+1

janosik95

 

Radcej nech sa nezrania
7.5.2021 - 23:34
+2

Demon

 

Na MS 2019 mal strelecku formu Sukel, ktory sa presadil 5x. Ale nas 2. a 3. najlepsi strelec boli 3-golovi obrancovia. A mali sme este aj dvoch 2-golovych obrancov. Sukel rozhodne nema taku formu a z tych golovych obrancov nam pride max 1. Takeho golostroja sa asi od tejto obrannej zostavy nedockame a aj tam je problem.

A netreba zabudat, ze sme mali na tych majstrovstvach to najlepsie, co mohlo prist, lebo boli domace, takze nechybali ani Tatar s Panikom a tam tiez budeme teraz radi, ak pride aspon 1 z nich.
7.5.2021 - 23:09
0

Rusty7550

 

V tej príprave, ktoru som spominal bol už aj Tatar a Pánik, v plnej sile sme hrali. Napr. ten posledný zápas pred MS proti Norom to bol totalný odpad. Hovorím tu nám ešte nejakí hrači prídu. Ani jeden zápas sme neodohrali v najlepšom možnom zložení.
7.5.2021 - 23:16
+3

Demon

 

Ja viem, ze boli aj v priprave

Len som poukazoval na to, ze ta hracska kvalita bola proste vyssia a goly si rozdelili rozni hraci, vratane viacerych obrancov.

Ale mas pravdu, priprava bola jalova, kym na MS nas koncovka az tak netrapila a problem bol skor na opacnej strane. Tak snad sa aj teraz najdu hraci, ktorym to na MS bude padat.
8.5.2021 - 0:57
0

crosbynko

 

Dnes sme hrali horsie ako vcera respektive Cesi lepsie. Od Hrivika s Cehlarikom cakam viac. Simonovi Nemcovi ako keby nakladli kus viac ako je schopny zniest. Slafkovsky oba zapasy dobre len potrebuje vypilovat to juniorske zakoncenie. Holesinsky dnes budil dojem Marcela Hossu. Do sanci sa dostat vie. Celkovo nebolo by to zle keby sme davali goly z tych sanci.
7.5.2021 - 22:39
+4

poseidon

 

Súhlasím dobre pomenované. Na Nemca je priveľký tlak, a je vidieť že to čo hrá v našej pomalej lige si nemôže dovoliť na inter leveli, napriek tomu na MS určite majú ísť obaja košíkári.
7.5.2021 - 22:49
+1

Adriano23

 

Kedze som v cechach tak som to pozeral na Ctcke. Kde v rozhovore cesky brankar povedal ze toto je este o level vyssie ako v ich lige. Len mimochodom ceska liga nie je o nic rychlejsia ako nasa liga, co sa tykalo tejto sezony. Kvalita ceskej ligy sa prejavuje v trosku inych parametroch ...
7.5.2021 - 22:58
+4

Kelthuzad123456

 

Ja to tiez pozeral na CT..tak ako MS i odpozeram tam..zijem v Cechach...dnes vyhral team manzelky, to je cele Z naseho výkonu mrzia len tie nepremenene tutovky a troch prepadavacky..ale hrame pekne ako som uz pisal..
7.5.2021 - 23:01
+1

erik24

 

ja pozeram na nasich na RTVS a zvysok na CT...u nas za to stoji len gaspar a valabik, zvysok stoji za staru belu
7.5.2021 - 23:18
+2

erik24

 

skoda ze merciak nerobi hokej
7.5.2021 - 23:20
0

Nihal

 

Ma velke znalosti, vid:
https://www.youtube.com/watch?v=Z8NuOu2gE78
9.5.2021 - 2:55
0

strojar

 

Nestačí, že znepríjemňuje divákom futbalové prenosz?
9.5.2021 - 17:28
0

Kelthuzad123456

 

Ja uplne nemozem pocuvat toho Gaspara..ale kazdy ma svoj vkus..on je pre mna ako Merciak vo futbale..ked uz musim na nasich pozerat na RTVS, casto po par minutach vypinam zvuk...skoda ze sa neda vypnut komentator a pozerat to len s rucbom z hladiska..ja by som to v mnoha pripadoch uvital
7.5.2021 - 23:21
0

HokejBJ

 

Komentovanie nie je len o čítaní mien hráčov a opisovani situácie čo sa práve stalo (napr zákrok nášho brankára, prehrali sme buly) veď napríklad keď pozerám NHL zápasy tak 70% komentovania je na styl Gašpar... Ale ok všetci to vnímame inak
7.5.2021 - 23:49
+6

Rusty7550

 

Merciak je podla mna najlepší futbalový komentator široko daleko. Aj vela Čechov ho už chvalilo. Ked skonči tak nam bude ešte velmi chybat. Ale tak každy ma iny vkus.
7.5.2021 - 23:55
+10

FeroMotyka

 

Mne sa tiež viac pozdávajú českí komentátori a česi na nich kydajú. Mne u Merčiaka začína vadiť, že pôsobí tak ublíženecky pri zápasoch repre, že všetci sú proti nám. Ale ako expert je to riadny, pozeral som nedávno nejakého futbalového milionára kde bol hosť a teda sánka dole po celú hodinu toho keď sa o polnoci spýtaš napr. na zápas MS 2014 Uruguay - Anglicko tak ti povie strelcov a ešte ti každý gól opíše ako padol
8.5.2021 - 0:41
+1

pupo

 

Neviem ja som dneska extra prepol na našich, Zaruba to podľa mna už preháňa keď pri každej strele dvíha hlas jak kebyže sa jedna o samostatný nájazd.
8.5.2021 - 2:07
+1

erik24

 

Marciak je pecka, naozaj, aj Gaspar spolu s Valabikom, skoda, ze to je vsetko co RTVS kvalitneho ponuka pre sport
8.5.2021 - 7:54
+2

Sunkafit

 

Nemca tam davahu tak ako u nas v NR az moc a pitom ma toho na pleciach vela a je to az kintraproduktivne..ale hadam sa adaptuje
8.5.2021 - 9:53
0

ElwisNR BLOG

 

Musím súhlasiť včera z neho Sekáč urobil 2x štatistu ale zas na obranu Nemca stále hrá vysoko nadštandard na svoj vek.
8.5.2021 - 10:12
+1

erik24

 

tak teda posledny krat pred MS a poslednou nominaciou...stale verim na to, ze pride aj Panik aj Sekera na MS...

Lantosi - Ruzicka - Panik (Holesinky)
Cehlarik - Hrivik - Slafkovsky
Pospisil - Kristof - Skalicky
Liska - Roman - Studenic
Regenda - Holesinsky - ?

Sekera? - Jaros
Gernat - Rosandic
Daloga - Nemec
Knazko - Grman
? - ?

Konrad
Hudacek
Tomek alebo Huska

turnaj je dlhy, do hry sa podla mna dostanu vsetci hraci postupne...
7.5.2021 - 22:45
+1

Kelthuzad123456

 

Panika ked nepride ani skoda velka nebude..je to naladovy hrac...jeden zapas zahra perfektne..dalsich 5 podpriemerne
7.5.2021 - 22:48
0

erik24

 

ano ale pre nasu repre je to stale rozdielovy hrac...ale ak ma na to kaslat, tak holesinsky nech tam radsej vypluje dusu...
7.5.2021 - 22:49
+2

Urpiner16

 

Ty už nechaj tie zostavy lebo píšeš kraviny s tou zostavou.
7.5.2021 - 22:49
+4

erik24

 

ake kraviny? kto tam podla teba nema byt? a kto hej?
7.5.2021 - 22:50
+1

erik24

 

ked napises ze pisem kraviny, napis aj nieco k tomu...o to je diskusia, nie napisat pises kraviny...to je kritika ktora nema s diskusiou nic spolocne a nieje konstruktivna...
7.5.2021 - 22:52
+2

erik24

 

kazdopadne Krek prekvapil v minulosti viackrat fanusikov a vzdy nejaky hraci prekvapili na MS ako David Bondra, vtedy Buc atd. cize budem verit Krekovi a potom aj nasim na MS...
7.5.2021 - 22:54
0

Pistolero

 

dobre napisane, k najmladsim len tolko, ze skusenosti neoklames a zial hra sa na goly, takze ak nezapneme golostroj bude to tazke
7.5.2021 - 22:50
0

pokemon33

 

Takze Slafkovsky nas musi na MS zachranit... on je ten,koho tam berieme aby nam strielal goly? Sa zobud ty golostroj
7.5.2021 - 23:07
+3

Pistolero

 

nie praveze som to nemyslel na neho ze on nas vytrhne, on ma este daleko od golostroja
7.5.2021 - 23:18
+1

pokemon33

 

V nasom time maju od toho tvojho golostroja daleko vsetci,aj ti s tymi skusenostami
7.5.2021 - 23:23
+3

Pistolero

 

asi aj ano, myslel som to skor tak ze davame prilis malo golov
7.5.2021 - 23:29
0

Navi01

 

Áno, krajšie sa na to pozerá - vieme korčuľovať. Áno, efektivita príšerná. Áno, na MS budeme mať veľké problémy, ak budeme hrať tak ako dnes vo štvrťfinále jednoducho nebudeme (nevieme dať gól ani do prázdnej bránky).
Hrivík ako tak rozdielový hráč, Cehlárik vôbec. Áno, na MS musí ísť Nemec aj Slafkovský. Sú to supertalenty a vnímam, že slovenský fanúšik "prepáči" nepremenené šance Slafkovskému radšej ako staršiemu menej perspektívnemu hráčovi.

Príprava skončila a je tam viac nezodpovedaných/nejasných veci ako kedykoľvek v minulosti. Hráme hokej, ktorý systémom nahráva na vyššie počty gólov v zápase. Paradox je, že ich málo dostávame a nedávame takmer žiadne. Je nutné posilniť mužstvo hráčmi zo zámoria aspoň 1 kompletnou formáciou.

Ideálne Hossa, Demitra, Gáborík , Višňovský, Chára.
Pekný večer všetkým...
7.5.2021 - 22:51
+5

Kelthuzad123456

 

samozrejme ze chlapcovi ktory este nedosiahol ani 18 rokov to odpustis..horsie ked prazdnu klietku netrafi 35 rocny odron
7.5.2021 - 22:54
+2

erik24

 

mne ho bolo uz az luto, ked to nedal, potom pri tej jednej sanci radsej prihraval Dalogovi podla komentatora, nez aby to skusil strielat a podla mna bol v dobrej streleckej pozicii, na MS mu to tam uz ale padne verim...
7.5.2021 - 22:56
+1

Kelthuzad123456

 

len aby nestratil sebavedomie a nenahraval stale len preto ze sa boji ze neda gol...niekedy je treba proste nevymyslat klucky, zavriet oci a napalit to do brany a ono to tam padne
7.5.2021 - 22:57
0

erik24

 

o tom to podla mna bolo, neveril so po tolkych premarnenych sanciach, tak radsej prihraval Dalogovi... ale na MS mu to padne prvy alebo druhy zapas verim...dolezity bude velmi pre nas tim vstup do turnaja celkovo
7.5.2021 - 23:03
+2

Kelthuzad123456

 

v skupine mame vela defenzivnych superov..goly nam bude treba ako sol
7.5.2021 - 23:04
0

erik24

 

mame ovela tazsiu skupinu ako je ta druha co sa tyka timov od 4-7 miesta...taky nori, taliani a kazasi v tej druhej...nori a taliani podla mna budu mat viacero zapasov kde dostanu 5 a viac golov...kazasi na tom budu trosku lepsie ale aj tak, u nas tazsia skupina o dost...
7.5.2021 - 23:08
+1

Rusty7550

 

"Príprava skončila a je tam viac nezodpovedaných/nejasných veci ako kedykoľvek v minulosti." ... S týmto nesuhlasím. V príprave pred MS 2019 sme tiež mali problem s golmi a po hernej stranke to bolo podstatne horšie, niekedy sa na to nedalo pozerať. A to sme hrali doma a dalo sa vypadnuť (aj ked takí zlí nie sme aby boli taketo obavy) ... Tam museli mať treneri vacsi bolehlav ako teraz. Ak na príde nejakí hrači zo zamoria + fíni može to byť v pohode.
7.5.2021 - 23:00
+1

Adam138

 

Prečo tu nie sú žiadne hate komentáre na brankára keď sme prehrali jaj vlastne nechytal Hudáček
7.5.2021 - 23:06
+3

Kelthuzad123456

 

Hudacek a Korado stejny level...
7.5.2021 - 23:08
+1

FeroMotyka

 

Lebo sme mali v bráne brankára.
7.5.2021 - 23:24
+4

Adriano23

 

Dnes cesi boli lepsi o tom ziadna. Ale nasi taktiez nieco ukazali. Na druhu stranu keby sme aj dnes dominovali nad cechmi ako vcera, tak je evidentne na tomto svete nieco zle. Kedze cesi mali skoro to najlepsie co mohli mat z europy. Okrem finskej a svajciarskej ligy. Sustr, Stransky, Sekac, Gavlas, Zohorna ... to su hraci ktori uz nejake to meno maju. Inac dnes jednoznacne najlepsi hrac Stransky, pri kazdej obrovskej sanci a hlavne ked nas cesi tocili v pasme bol Stransky. Ak sa tu strasne chvalia ceski komentatori, tak za tento dvojzapas mi ani nahodou nepridu ako uplne nestranni ... Ako to neraz vyzadujeme od nasich, co mi pride kapanek nelogicke. Ale budis, evidentne aj cesi maju "slabiny".

Plne sa stotoznujem s Navim ze Nemec so Slafkovskym jednoznacne na MS, nech v ich hre su chyby ale proste radost na nich pozerat avidno ze su "co to" niekde inde co sa tyka talentu prehladu, skillu atd.

To ze Nemec dostava tolko prilezitosti na presilovkach je jasne, pretoze lepsich moc niet, ano strelu priklepom zrejme najtvrdsiu nema a sem tam mozno nahadzoval skor na branu ako mal, ale aj tak posobi na presilovkach lepsie ako tristvrtina jeho kolegov z obrany.

Slafkovsky ako sa vie zbavit protihraca, tak to mozno len Hrivik raz predviedol. Zatial mu to sice nepada, ale na MS sa to moze zmenit.

Bojime sa efektivity. Pred poslednymi MS sme mali este menej golov na svojom konte, detto ked sme s Vujtkom brali striebro. Radskej teraz nech netriafaju prazdnu branku ako na MS. O efektivitu sa vobec nebojim. Majstrovstva su uplne o niecom inom.
7.5.2021 - 23:10
+9

Pistolero

 

to akoze chces povedat ze Nemec je lepsi na presilovkach ako Daloga, no nie zial Nemec hral kazdu , kym Daloga snad bude na MS, a mozno tam je problem ze presilovky nam reziruju nasi mladi
7.5.2021 - 23:22
0

Adriano23

 

Nemec je lepsi na presilovkach ako Bucko, Gachulinec, Grman, Janosik, Koch, a asi aj ako Rosandic. Co je 6 hracov. Zvysni dvaju su Daloga a Gernat co dokopy predstavuje 8 (6+2) a Nemec je deviaty. Taktze 3/4 z 8 je 2. Takze Daloga a Gernat. Takze momentalne na dve presilovkove formacie spada Daloga, Gernat a Nemec. Momentalne treneri uprednostnuju Nemca s cim sa minimalne ja uplne stotoznujem.

To ze presilovky reziruju mladi, je problem ale v tom ze starych nemame, ktori na to maju...
7.5.2021 - 23:45
+8

Pistolero

 

tak uvidime na MS, presne si to vystihol, Daloga a Gernat, len ak ju nebude rezirovat Nemec na MS tak, naco pripravne zapasy, minimalne tie s Cechmi sme uz mohli skusat na ostro, vzdy lepsie v zapase ako na treningu
7.5.2021 - 23:52
0

Cia

 

Pochopil som co si chcel povedat ale matika nepusti 3/4 z 8 bolo a vzdy bude 6 to iba pre uplnost ale dalo sa to pochopit aj napriek tomu
8.5.2021 - 1:13
0

Adriano23

 

A napisal som nieco ine ?
8.5.2021 - 9:38
0

kolombo

 

Po tychto dvoch zapasoch sa da povedat ze MS budu pre nas asi narocne. V obrane to nie je zle no utok sa len tazko presadzuje aj ked ma z coho. Osobne v branke sa mi v priprave viac pacil Konrad ako Hudacek, isla z neho vacsia istota a pokoj. V obrane vycnieva podla mna najviac Gernat, aj dnes hral s velkym prehladom a v pohode. V utoku pre zmenu Hrivik, akurat tak trochu nema s kym. Bohuzial sa mi vsak zda ze je tam viacero chalanov pre ktorych taketo pripravaky su aktualne strop. Bud su utlejsich postav a tazsie sa presadzuju v subojoch alebo nevedia premienat sance na tejto urovni. Tim ako Cesi po vcerajsku svoju hru dokazali vyrazne pozdvihnut, naopak my sme len tazko na to vedeli reagovat. Toto vsak bude aj na MS, uvidime ako to budeme zvladat tam. Drzim palce, budem fandit.
7.5.2021 - 23:11
+1

poseidon

 

Podľa doteraz videného by súpiska mohla vyzerať nasledovne:
Hudaček, Konrád, Tomek
Ďaloga, Gernát, Rosandič, Nemec, Grman, Kňažko, Gachulinec, Jánošík, Jaroš (ak dôjde) ....
Lantoši, Ružička, Studenič, Cehlarik, Hrivik, Holešinsky, Skalicky, Krištof, Pospíšil, Slafkovsky, Sukeľ, Regenda, Roman, Liška....
7.5.2021 - 23:12
+3

erik24

 

eate ti chyba jeden obranca a jeden utocnik...a dostanes podzub aj tak od urpinera ze pises kraviny, pretoze sme sa takmer zhodli na menach..ja tam mam teda este sekeru a panika na tie dve miesta ktore mas neobsadene...a nemam tam gachulinca a janosika...a sukela...
7.5.2021 - 23:15
0

Kelthuzad123456

 

mladych zobrat na MS za kazdu cenu...nech sa otrkaju v konkurencici so svetovou povedzme polospickou
7.5.2021 - 23:17
+3

poseidon

 

Som rád že sme sa zhodli, myslím si, že aj realizačný tím už vyberá len dve tri mená na voĺné miesta a takto to na 99% bude. Sekera a Pánik žiaľ neprídu, a áno chýba mi tam ešte po jednom bekovi a útočníkovi, fakt neviem vybrať. Z urpinera si ťažkú hlavu nerobím, to je komická postavička.
7.5.2021 - 23:27
0

erik24

 

ak nepride naozaj sekera a panik, tak tazko vybrat naozaj, za mna jeden z dvojice Hrehorcak alebo Fasko-Rudas v utoku a v obrane fuuu...Koch hral katastrofalne...ak nepride Panik ani Sekera, tak ja by som to vyskladal takto Gernat - Jaros
Daloga - Nemec
Rosandic - Grman
Janosik - Knazko
Gachulinec - ?

Cehlarik - Hrivik - Slafkovsky
Lantosi - Ruzicka - Studenic
Pospisil - Kristof - Skalicky
Liska - Roman - Holesinsky
Regenda - Sukel - ?
Slafkovsky sa do stvrteho utoku nehodi a Roman bol v priprave lepsi od Sukela a aj produktivnejsi, Regenda dufam ze dostane priestor...ja by som doma nechal kvoli fyzickej hre Fominykha, super, ze korculuje paradne, ale v subojoch to neustoji a dnes sa to viackrat prejavilo



7.5.2021 - 23:39
+2

Zidan

 

Slaf v tom prvom utoku celkom urcite na MS hrat nebude a myslim, ze Fasko-Rudas si zasluzi aspon ten 4. utok. Taktiez Kristof urcite prve 3 formacie ak bude zdravy
7.5.2021 - 23:54
0

erik24

 

vsak kristofa mam v tretej formacii
8.5.2021 - 7:55
0

zomi BLOG

 

Takže chyba ti už len pätnásty útočník. Mne sa z tých, čo sa objavili v prípravných stretnutiach viac vidí Faško-Rudaš. Hrehočák, aj keď je zohratý s Romanom z majstrovského Třinca, ale prvý sa mi videl na ľade viac pri puku. Navyše bol aj produktívnejší.
8.5.2021 - 18:10
0

zomi BLOG

 

Vidím, že ešte desiaty obranca ti absentuje. Stačil by s dobrou strelou Marinčín...
8.5.2021 - 18:17
0

Demon

 

Si uz nepripustaj tu kritiku tak

Aspon ta nikto neprosi na kolenach, aby si uz nepozeral hokej a hlavne nekomentoval

Ked sa niekto pusti do realnej diskusie, pokracuj v nej. Ale ked ti len nekonstruktivne nalozia, tak im to max vyhod na oci a kym sa neozvu, co im konkretne vadi, nezatazuj sa tym.
8.5.2021 - 0:13
0

erik24

 

priznam sa, mam problem s kritikou 😂 ked vlastne ta skritizuju ale uz nepovedia/nenapisu co by urobili inak aby to bolo lepsie...je kritika a kritika, da sa kritizovat konstruktivne a len aby si od seba odhodil nejaky sajrat na druheho...to je take to typicke to je ale k.... a preco je k....? a uz ta osoba nepovie nic...
8.5.2021 - 7:58
+1

Corgi77

 

Nechápem tie hejty na Cehlarika a Hrivika. Takto si prdkal prípravu 2019 Laco Nagy, tiež tu boli reči že ide za zásluhy a nemá tam už čo robiť, a prišiel prvý zápas MS a Laco bol na nepoznanie. Jednoducho tí lídri vedia že pôjdu na MS a príprave nedávajú toľko.
Uvidíte ich v plnej paráde na MS, o tom som presvedčený.
7.5.2021 - 23:18
+3

FeroMotyka

 

Na MS to bude určite vyzerať inak o to sa nebojím, skôr tie presilovky treba potrénovať lebo tie môžu byť rozhodujúce.
7.5.2021 - 23:25
+2

Navi01

 

Corgi77: Laco Nagy bol kapánek iná liga hokejistu ako je Hrivík, Cehlárik. Nič proti ním, ale to je fakt.

Všetci vedeli na akú úroveň on dokázal zapnúť, keď chcel . Obávam sa však, že Hrivíka a aj Cehlárika si idealizujeme do takej kvality, ktorú jednoducho nemajú. Áno viem, Hrivík vyhral bodovanie v jednej z najlepších EU líg, rovnako je to ale hráč, ktorý sa 10 rokov nepresadil v NHL.
Bez ohľadu na to do tejto SR reprezentáciu v dnešnej dobe jednoznačne patria to nespochybňujem.
7.5.2021 - 23:29
+9

BaW

 

Súhlasím. A o tých ligách, len či to nie je nejaké blbé európske "kastovanie" a zbytočné.
Lebo osobne nevidím nejaké rozdiely medzi hráčom z KHL, SWE, FIN, ČR, SVK, NEM a SUI ani v príprave.
8.5.2021 - 0:24
+3

dusan1980

 

Dnes o poznanie horsi zapas ako vcera
Hrali sme okolo mantinelov ...
Cesi nas vytlacali a nevedeli sme co stým
Suviselo to aj so slabsim korculovani
Najlepsi hrac Slafkovsky naopak Gachulinec nic moc
Pridu este hraci NhL a AHL a budu aj goly
Ja nasim verim
7.5.2021 - 23:28
+3

BaW

 

Také malé zhodnotenie prípravy: Keby to zoberiem podľa celej prípravy, tak
Konrád je fakto dlhodobo brankár so stabilnou výkonnosťou a myslím, že sa ešte zlepšuje. Fakt chytá dobre a na MS jednoznačná miestenka a zrejme aj jednotka.
M.Tomek vlastne ani nedostal šancu, čo je škoda ale na MS by mal ísť.
Hudáček, tam podľa mňa nie je o čom, kto chce vidieť vidí a kto nie, bude ho "tvrdošinne" obhajovať.... Pre reprezentáciu to brankár nie je a ja verím, že nebudeme musieť s nim tŕpnuť nedajbože v bránke a radšej by som zobral toho Húsku, aj keď som dozadu týždeň o tom ešte nechcel počuť. Ale radšej Konrád a mladí brankári.

S obrancov: Ďaloga ( tam nie je o čom, kvalitný obranca už roky ), výborný mladík Nemec z Nitry, Gernát myslím, že fakt je momentálne obranca na úrovni, že môže byť aj v NHL o rok a som rád, že potvrdil skvelé výkony z Třinca, za prístup a boj by som zobral Gachulinca ( nevypustil asi súboj ), Rosandič prekvapil aj do obrany, takže ok - no a potom pre mňa nastáva dilema..... Kňažko mal úvod proti Lotyšom dobrý, potom sa strácal a veľakrát chyboval, Grman - nebolo ho vidno ( na beka z fínskej ligy - šedé, šedé ), možno o kúsok lepšie Bučko no a Jánošík a Koch ( tam sa nie je o čom baviť - nevýraznosť, chyby, veľmi slabé výkony, dovolím si tvrdiť, že taký veterán Mezei by zahral o dosť lepšie )

Útočníci: Presvedčili mňa osobne - Holešinský, Slafkovský, Regenda, Roman - zrejme bez debaty.
Fominykh - v zápasoch proti Česku trošku už bol vidieť fyzický fond, ale nezaslúžil by si, aby bol vyradený.
A potom budem otvorenejší, keďže to na Slovensku a v športe veľakrát chýba...
Hrivík a Cehlárik - Osobne by som a asi ani nikto nemal "gule" na to ich pred MS vyradiť. Predsa mali výbornú sezónu vo Švédsku a človek stále čaká, že sa chytia a že v tých ťažkých momentoch môžu zažiariť. Ale verím, že sme vyrástli z toho, aby sa bralo niečo ako samozrejmosť, iba na základe mien.....A ja som u nich nijaké skvelé výkony jednoducho nevidel a musia chlapci driapať. Na MS teda áno, ale nie nejak, že by som to dal, že nie je o čom....Nemám to povedať na základe čoho a ten jeden Hrivíkov gól za posledné prípraváky.....No....
O niečo lepšie Liška, ale tiež musí pridať a na to, že hrá KHL ho nejak supervidno teda nebolo.

Hrehorčák, Buc, Sukeľ ( tam asi moc v útoku tiež nie je o čom - Hrehorčák je taký naháňač, avšak nejaký talent tam nevidím....Sukeľ, ten sa v tej Sparte akurát tak pokazil a u Buca je vidieť, že hrá rakúsku ligu. Keď si porovnám jeho výkony, keď hral za Poprad, či Bystricu - nie je o čom a po prípravkákoch s Rakúskom, ktorí hrali ako "mecgelmajstri" a výkonoch napríklad Dávida, to už verím každému otvorilo oči, ako je rakúska liga výrazne za slovenskou.

Faško-Rudáš a Kollár ( U prvého sme videli dnes gól u druhého dobré buly ), no na MS toto stačiť zrejme nebude.

Som sám zvedavý kým to doplníme, som zvedavý na mená a či vôbec Rado Bondra, Haščák, keďže nemáme strelca a som zvedavý kto príde z nakoniec z NHL.
Uvidíme
7.5.2021 - 23:50
+6

BaW

 

A zabudol som na Krištofa, tiež na MS zrejme pôjde, ale tiež pridať, niečo podobné ako Liška.
8.5.2021 - 0:14
+2

erik24

 

hascak hral so zranenim, dufam, ze ho nezoberu, playoff mu nevyslo, bolo vidno, ze nieje ok a medzinarodny hokej je ovela rychlejsi ako ten nas, Bondra vo finale chytil formu, ale nema rychlost na repre, sorry, miesto neho urcite Regenda, typologicky podobny hokejista aj ked nie tak produktivny v nasej extralige, ale korculiarsky uplne inde ako Bondra...
8.5.2021 - 9:07
+1

Adriano23

 

Skoda ze si si nevsimol, ze vo vcerajsom zapase jediny utok ktory vedel zatalcit poriadne cechov v ich tretine bol prvy "Hrivikov" utok. Pravdu mas Cehlarik je nevyrazny, ale aj pri jeho nevyraznosti sa neda nevsimnut, ze ma asi "najlepsiu" strelu v time. Sice to nie je ziadna slava ale proste to je fakt. Ale spat k Hrivikovi. Z tvojich prispevkoch "citit" ze chces nasilu "hejtit" vsetkych zahranicnych hracov. Urcite si to podaktori zasluzia, ale pisat o Hrivikovi ze je nevyrazny je pakanek cez ciaru. Minimalne vcera bolo jasne vidiet ze proste nas najlepsi utocnik.

Za dalsie, snad si pamatas posledne MS, kde sme hrali proti nemcom. Kde do 55 minuty bol Draisaitl nevyrazny a nebolo ani naznakom vidiet akoto mohol mat ten "precenovany" hrac vyse sto bodovu sezonu v NHL. Potom zrazu prisiel koniec zapasu a rozhodol ...

Sa pozri na cechoch nato ze Sekac, Sustr ... hravali v NHL resp hraju v KHL, tak ziadna slava. Snad sa na MS nedostanu.

Bondra na MS 02 sa taktiez z pociatku trapil a prebral sa az na konci druhej tretiny s kanadou. Detto Palfy, prvy gol dal vtedy az v najazdoch so Svedmi. Na prvych domacich MS, nase hviezdy akosi nic nepredviedli ... Ale kto chce psa bit palicu si najde

Kazdopadne urcite suhlasim ze vsetko zo zahranicie nie je super a taktiez Janosik, Grman, Koch ziadna slava. Na druhu stranu si treba ale vsimnut ze v ktorych obrannych paroch hravali a kolko minut odohrali. Ak by som si mal vybrat z tejto trojice tak Grman este ako tak okey. A suhlasim ze ked Buc a Sukel isli na MS z ligy tak posobili na lade o poznanie lepsie.
8.5.2021 - 10:01
+7

mafiaPC

 

J.Hudacek,Konrad,Tomek - Gernat,Jaros,Nemec,Daloga,Knazko,Janosik,Grman,Rosandic (Koch,Bucko) - Lantosi,Hrivik,Cehlarik - Studenic,Ruzicka,Slafkovsky - Skalicky,Kristof,K.Pospisil - Regenda,Roman,Liska (Fasko-Rudas,Buc,Holesinsky)
7.5.2021 - 23:52
+2

BaW

 

Nie v zlom.
Ale prečo Hudáček na MS ?
Prečo Jánošík na MS ( napríklad pred Gachulincom ) ?
Prečo Holešinský v poslednej "možnej" formácii po výkonoch, keď bol možno jeden z troch najlepších útočníkov ?
7.5.2021 - 23:57
+1

mafiaPC

 

BaW - keby Hudacka nemali v plane brat na MS, nebol by ani povolany (to je logicke).
- Janosik sice nic moc, ale predsa len skusenejsi nez Gachulinec. A ten tiez nebol v priprave ziadne terno az na par svetlych minutiek.
A co sa tyka Holesinskeho, je tam, takze to snad staci, nie?
8.5.2021 - 0:07
+2

BaW

 

Tak to nie je o mne Že ja ho tam musím mať. Pýtam sa na názor, teda pýtal som sa.
8.5.2021 - 0:13
+1

24Palffy24

 

Update zostavy: Konrad, Huska

Sekera Nemec
Daloga Knazko
Grman Gernat
Janosik Rosandic

Cehlarik Hrivik Studenic
Lantosi Ruzicka Slafkovsky
Pospisil Kristof Skalicky
Regenda Roman Faško-Rudaš
8.5.2021 - 0:23
+1

chuanpablo

 

Lantosi: By som dal s Hrivim a Cehlom. Hraval vo Svedsku, takze tomu stylu rozumie. S Cehlom hraval v Providance aj v juniorskej repre.
8.5.2021 - 1:08
+7

miko 75

 

Bez Holesinskeho? Ty si asi pozeral iné zápasy.
8.5.2021 - 9:30
+4

Dukla_Trenčín_38

 

Budúci týždeň sa k tímu pripojí dvojica Lantoši Húska a minimálne 3 pojdu z repre domov
8.5.2021 - 0:24
+1

HokejBJ

 

Ružička sa nepripoji zatiaľ kvôli NHL dúfam...
8.5.2021 - 0:36
0

mafiaPC

 

Staci aby Montreal v najblizsom zapase s Torontom 10.5. ziskal aspon bod a Calgary je definitivne out z PO.
8.5.2021 - 0:41
+1

mafiaPC

 

Trosku nechapem zavolanie Husku. Akoze koho ide nahradit ? Trosku nelogicke aby neodskusany brankar nahradil neodskusaneho (Tomek). Jedine, ze by zostrelil zo zostavy Hudyho, o com pochybujem, pretoze ten by to asi nerozdychal.
8.5.2021 - 0:45
+2

theck

 

Musíme veriť Haščákovi ten ho musí mať napozeraného, kedže je agent NYR
8.5.2021 - 1:02
+1

Dukla_Trenčín_38

 

Myslím že Tomeka netreba skúšať... ten hral v európe majú ho napozeraneho viac menej pravidelne chytá.. pred rokom chytal v našej lige a bol skvelý.. zato Husku toľko nevidia... A myslím že ho chcú vidieť aspoň v tréningovom procese
8.5.2021 - 7:49
+1

Urpiner16

 

Košarišťan je odskúšaný i v repre a má formu.
8.5.2021 - 7:53
0

Big brother

 

Klud.
8.5.2021 - 8:05
+3

lukasbb

 

My sa tak môžme rovnať jedine s Maďarskom aj to by sme uhrali remízu máme slabých hokejistov a najhoršie na tom je že nás trénuje dáky kanadský vyslúžilec čo trénoval satana pred 25 rokmi
8.5.2021 - 0:29
0

willy

 

Tak daj meno koho by si rad videl ako repre trenera...som strasne zvedavy.
8.5.2021 - 0:46
+2

mafiaPC

 

Handzusa, pretoze on na 90% prebere repre po Fantomasovi.
8.5.2021 - 0:47
+1

AgentCooper

 

madari nas uz davno predbehli
8.5.2021 - 0:53
+2

MACEK40

 

co madari, nas predbehli este aj rumuni, poliaci a francuzi !
8.5.2021 - 1:08
+7

mafiaPC

 

Ale netrep.
8.5.2021 - 1:09
0

MACEK40

 

8.5.2021 - 16:50
0

AgentCooper

 

podla poslednych sprav z trate uz aj briti...
tak to sme teda pekne v riti.
8.5.2021 - 1:27
0

frantapriklep

 

V čom?
8.5.2021 - 9:16
0

AgentCooper

 

To nie ja, to Visnovsky.
8.5.2021 - 10:06
0

julo

 

Pche,zas ten Hudacek..
8.5.2021 - 0:37
+1

Goethe

 

Ťaží ma v hlave myšlienka, že prečo nedali odchytať aspoň jeden zápas Tomekovi?! Zavolať ho do prípravy a nevyskúšať?!
8.5.2021 - 1:01
+7

pupo

 

Neviem jak Vám ale mne dvojica Daloga Nemec moc nesedí, už proti slabším súperom to v defenzíve sem tam horelo dnes takisto.
8.5.2021 - 2:15
+2

dusan1980

 

Kazdy tu dava mena ktore by mali prist tak dam aj ja jedno
Martin Marincin
jeden z nasich najlepsich na MS 2019
a aj ked budu protesty stale by som zvazoval Marka Dana
8.5.2021 - 8:07
+2

Cia

 

Ak dovolis budem proti tvojmu nazoru jeden z nasich najlepsich par sekund pred koncom zariadil nas nepostup do stvrtfinale takticke rozmyslanie prvoka
9.5.2021 - 0:53
+1

Demon

 

From hero to zero za 5 sekund
Najproduktivnejsi hrac, druhy najlepsi strelec, najlepsi v hodnoteni +/- z celeho timu... a takticka chyba, ktoru si vsetci zapamatali a je mu kvoli nej pripisovany hlavny dovod nasho nepostupu do vyradovacky.
9.5.2021 - 1:44
+3

zomi BLOG

 

Marinčin...
9.5.2021 - 6:50
+2

Tino

 

slabsi: zapas z nasej strany najma co sa sustredenia tyka, neslapali sme ako vo stvrtok, vobec nehrali tak agresivne a sebavedomo...samozrejme aj pod tlakom CZ ktori odohrali slusnu zapas, sem tam zastrasili individualne boli zrucnejsi, obist hraca 1 vs 1 nebol pre Cz neprekonatelny problem ...ale bolo to dostojne a najma priprava, dalej si myslim nepojdu hraci majuci problem s tvrdou hrou.
8.5.2021 - 8:23
0

frantapriklep

 

Môžeme tu my špekulovať koľko chceme, ruku na srdce, sme len amatéri od televízora.

Naozaj skúste si niekto zodpovedať otázku, či by ste na základe extraligy zobrali do reprezentácie Holešinského, alebo Fominycha. Craig a jeho tím si ho odsledovali a verili mu, tak verme im, že to aj v konečnej nominácii zložia dobre, aby to vyhovovalo ich systému.

Ten totiž vyzerá dobre, vieme hrať vyrovnané zápasy s favoritmi, jasné, nemáme tak šikovných zakončovateľov, ale to, že vieme hrať tie vyrovnané zápasy, nám dáva šancu vyhrať.

Ja som spokojný a verím im.
8.5.2021 - 9:21
+4

miko 75

 

Pandémia ustupuje a infektologovia sa menia na trénerov.
8.5.2021 - 9:34
+5

24Palffy24

 

Jasne, my nevidime dalsich tisic veci ktore spolu suvisia, sme cisto amateri a nazory by mali byt len for fun. Takze ak Craig zoberie aj Roberta Hunu mali by sme mu doverovat, lebo on vie co robi, my do toho nevidime ani prd
8.5.2021 - 10:12
0

ElwisNR BLOG

 

Mňa prekvapil aj Regenda aj Grachulinec aj Faško-Rudaš to sú dobré voľby Fomynich a Holeš ma až tak neprekvapili to sú šikovný hokejisti o ktorých sa to vedelo a možno ak by bolo viac času viac by sa ukázal aj Okuliar Vitáloš a Kollár.A už sa teším na budúcu sezónu a progres aký ukáže v NR napr. mladý Stümpel a Molnár.
8.5.2021 - 10:23
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

MS 2021 - Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Rusko728:1017
2.Švajčiarsko727:1715
3.Česko727:1813
4.Slovensko717:2212
5.Švédsko721:1410
6.Dánsko713:159
7.Veľká Británia713:314
8.Bielorusko710:294
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.USA721:818
2.Fínsko719:1017
3.Nemecko722:1412
4.Kanada719:1810
5.Kazachstan722:1810
6.Lotyšsko715:169
7.Nórsko717:218
8.Taliansko711:410

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen50179:125103
2.Michalovce50155:11399
3.Poprad50186:13395
4.Slovan50146:11594
5.Nitra50163:15689
6.Detva50156:14480
7.Trenčín50169:13479
8.Košice50148:12875
9.N. Zámky50132:14061
10.B. Bystrica50135:17157
11.Miškovec50118:18147
12.L. Mikuláš50105:25218
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano000000:00
2.Klagenfurt000000:00
3.Salzburg000000:00
4.Viedeň000000:00
5.Fehérvár000000:00
6.Bratislava000000:00
7.Dornbirn000000:00
8.Villach000000:00
9.Linz000000:00
10.Innsbruck000000:00
11.Graz000000:00
12.Znojmo000000:00
13.Ľubľana000000:00
14.Val Pusteria000000:00
Aktualizované: 15.5.2021 12:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2021 21:52
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 23.5.2021 21:52
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2021 21:52

Bleskovky

Spezza podpísal ročný kontrakt s Torontom

Kanadský hokejový útočník Jason Spezza podpísal ročný kontrakt s klubom NHL Toronto Maple Leafs. Nová zmluva mu vynesie 750-tisíc amerických dolárov. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
včera o 22:10 - TASR

New Jersey sa dohodlo na novej zmluve s Bastianom

Klub hokejovej NHL New Jersey Devils sa dohodol s útočníkom Nathanom Bastianom na ďalšej spolupráci. Pravý krídelník podpísal zmluvu na dva roky za 1,65 milióna dolárov. Bastian odohral prvú kompletnú sezónu v NHL a zaznamenal v nej 10 kanadských bodov v 41 zápasoch.
15.6.2021 18:01 - TASR

NY Rangers povedie tréner majstrov sveta Gallant

Novým trénerom hokejového tímu NHL New York Rangers sa podľa viacerých zámorských zdrojov stane Gerard Gallant. Na lavičke "jazdcov" nahradí Davida Quinna, ktorého klub odvolal 12. mája po tom, ako jeho tím skončil na piatom mieste Východnej divízie a nepostúpil do bojov o Stanley Cup. Gallant v NHL naposledy viedol Vegas Golden Knights.
15.6.2021 08:55 - TASR

Evans napreduje, Montrealu by mohol byť k dispozícii ešte v sérii s Vegas

Kanadský hokejista Jake Evans by sa mohol vrátiť do zostavy Montrealu ešte v semifinálovej sérii play off NHL s Vegas Golden Knights. Dvadsaťpäťročný útočník utrpel otras mozgu počas prvého zápasu finále Severnej divízie, keď ho nešetrne poslal na ľad Mark Scheifele z Winnipegu.
13.6.2021 08:47 - TASR

Columbus povedie nový tréner Brad Larsen

Brad Larsen sa stal novým trénerom Columbusu Blue Jackets. Účastník NHL to oznámil na svojej webovej stránke. Larsen podpísal s klubom zmluvu na tri roky.
11.6.2021 07:44 - TASR

Edmonton predĺžil o dva roky zmluvu so Shoreom

Kanadský hokejový klub NHL Edmonton Oilers uzavrel novú dvojročnú zmluvu s útočníkom Davidom Shoreom. Ročne si zarobí 850. 000 dolárov, v stredu o tom informovala organizácia "olejárov".
10.6.2021 08:47 - TASR

Norrisovu trofej dostane jeden z tria Hedman, Fox, Makar

Trofej Jamesa Norrisa pre najlepšieho obrancu v NHL v sezóne 2020/2021 získa jeden z trojice Adam Fox, Cale Makar a Victor Hedman. Vednie NHL o tom informovalo na svojom oficiálno webe.
9.6.2021 19:13 - TASR

Najužitočnejším hráčom sa stal Šipačov, ceny získali aj Dacjuk či Hartley

Ruský hokejista Vadim Šipačov sa stal najužitočnejším hráčom Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) v sezóne 2020/2021. Útočník Dinama Moskva získal okrem najprestížnejšej individuálnej ceny aj miesto v najlepšej šestke sezóny, v ktorej bol so 74 kanadskými bodmi najproduktívnejší hráč. Ocenenia získali aj útočník Pavel Dacjuk, ktorý bol vyhlásený za najlepšieho veterána sezóny, či Bob Hartley, ktorý triumfoval v trénerskej kategórii.
9.6.2021 13:33 - TASR

Švédsky brankár Fasth ukončil kariéru

Švédsky hokejový brankár Viktor Fasth ukončil vo veku 38 rokov aktívnu kariéru. Jej vrcholmi boli titul majstra sveta z roku 2017 či viacero individuálnych ocenení z MS 2011 na Slovensku.
8.6.2021 21:52 - TASR

Mastertonovu trofej získa Dumba, Lindblom alebo Marleau

Kandidáti na zisk Mastertonovej trofeje v hokejovej NHL sú Matt Dumba, Oskar Lindblom a Patrick Marleau. Cena sa udeľuje za vytrvalosť, športový prístup a oddanosť hokeju. Obranca Minnesoty Dumba získal v minulom ročníku King Clancy Trophy za jeho humanitárne aktivity.
8.6.2021 21:49 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

06. 06. 2021
FínskoKanada
2:3 PPREPORT
USANemecko
6:1REPORT
05. 06. 2021
FínskoNemecko
2:1REPORT
USAKanada
2:4REPORT
03. 06. 2021
RuskoKanada
1:2 PPREPORT
FínskoČesko
1:0REPORT

Najviac bodov

Peter CehlárikSVK10 bodov
2.Brown C.CAN10
3.Kirk L.GBR9
4.Henrique A.CAN9
5.Hofmann G.SUI8

Najlepší strelec

Liam KirkGBR7 gólov
2.Hofmann G.SUI6
3.Jensen N.DEN5
4.Ruotsalainen A.FIN5
5.Mangiapane A.CAN4

Najlepší brankár

Cal PetersenUSA95.96 perc
2.Säteri H.FIN95.52 %
3.Reideborn A.SWE94.57 %
4.Samonov A.RUS94.37 %
5.Niederberger M.GER93.85 %
Korčule Hyperlite Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov