Diskusia: Záverečná nominácia bez Lantošiho, Takáča a Petrovického
Do záverečnej nominácie slovenskej hokejovej reprezentácie na MS v Česku sa nedostali útočníci Róbert Lantoši a Samuel Takáč a obranca Rayen Petrovický. Trénerský štáb zverejnil 25-členný menoslov po utorňajšom prípravnom zápase s USA (2:6) v Bratislave. V kádri trénera Craiga Ramsayho figurujú traja brankári, osem obrancov a štrnásť útočníkov.
V nominácii nechýbajú útočníci Miloš Kelemen a Martin Pospíšil, ktorý nezasiahli ani do jedného zápasu v záverečnej príprave. Kelemen sa má k tímu pripojiť po stretnutí s USA, Pospíšila limitovali zdravotné problémy. V 25-člennom menoslove je 15 hráčov, ktorí štartovali aj na predošlých MS 2023.
Slováci sa na nadchádzajúcom šampionáte predstavia v ostravskej B-skupine. Svoje účinkovanie odštartujú v piatok 10. mája o 16.20 SELČ zápasom proti Nemecku.
Záverečná nominácia SR na MS v Česku (10.-26. mája):
Brankári: Samuel Hlavaj (Škoda Plzeň), Stanislav Škorvánek (HK Dukla Ingema Michalovce), Matej Tomek (Litvínov)
Obrancovia: Peter Čerešňák (HC Dynamo Pardubice), Martin Fehérváry (Washington Capitals), František Gajdoš (HK Nitra), Andrej Golian (HC Slovan Bratislava), Mário Grman (HC Vítkovice), Michal Ivan (Bílí Tygři Liberec), Patrik Koch (Arizona Coyotes/Tucson Roadrunners), Šimon Nemec (New Jersey Devils)
Útočníci: Peter Cehlárik, Marek Hrivík (obaja Leksand), Lukáš Cingel (HC Kometa Brno), Viliam Čacho, Marko Daňo, Libor Hudáček (všetci HC Oceláři Třinec), Martin Faško-Rudáš (Bílí Tygři Liberec), Andrej Kudrna, Matúš Sukeľ (obaja HC Litvínov), Miloš Kelemen (Arizona Coyotes), Martin Pospíšil (Calgary Flames), Pavol Regenda (Anaheim Ducks/San Diego Gulls), Juraj Slafkovský (Montreal Canadiens), Tomáš Tatar (Seattle Kraken)
Realizačný tím:
generálny manažér: Miroslav Šatan, manažérka: Zuzana Chrenková, hlavný tréner: Craig Ramsay, asistenti trénera: Peter Frühauf, Ján Pardavý, Róbert Petrovický, tréner brankárov: Ján Lašák, videoanalytik: Igor Andrejkovič, kondičný tréner: Matej Thomka, lekár: Pavol Lauko, fyzioterapeuti: vladimír Čavojec, Martin Babják, výstrojoví manažéri: Marek Jenčík, Juraj Stopka
Rubrika: MS → MS 2024 Česko
- Flak108
- Golian=chuck norris
- 7.5.2024 - 21:58
- +11
- penepi
- Keby ho pustili na slobodu, tak nepochybujem.
- 7.5.2024 - 21:58
- +18
- doc.koniferum
- vyčkaj času ako hus klasu
- 7.5.2024 - 22:11
- +2
- Red Eagl
- Vcera pisal futbalista Mihalik, ze niektori agenti platia trenerom, aby hraci hrali (mali repre starty). Mozno tu je odpoved na niektore mena v nominacii, aj ked posledne slovo ma Craig...
- 8.5.2024 - 9:11
- +3
- Sani
- Bolo to zaujimave citanie, dobry chlapac, pokorny...len mal v tej kariere straaaasnu smolu.....v kazdom klube kde hral (a ze ich nebolo malo) jak na potvoru zly trener...
- 8.5.2024 - 18:56
- +1
- Fanusik23
- Tak toto ma veľmi prekvapuje lantoši jeden z najlepších hráčov v príprave ok dnes mu to príliš nevyšlo ale predtým zápasy super nerozumiem tomuto rozhodnutiu napr. v čom je lepší taký kudrna či to musíme mať vo štvrtej formácií vyslovene údržbárov?
- 7.5.2024 - 21:51
- +26
- jozosvk
- Doveruj hlavnému trénerovi !
- 7.5.2024 - 22:03
- +8
- Joey772
- Lantosi není ani údržbár 😁
- 7.5.2024 - 23:30
- +3
- Jamboree
- Lantoši: Je jen jmeno
Z toho co jsem videl ja za vykony bych ho tez nevzal - 8.5.2024 - 20:46
- +1
- kingston
- Lantosi riadne prekvapko pre mna...: vysvedcenie dame o 2 tyzdne.
- 7.5.2024 - 21:52
- +9
- red47
- Lantosi out...im to asi musí jeb... To kto zariadil..?🥺
- 7.5.2024 - 22:01
- +15
- amaskiea
- Lantosi
- 7.5.2024 - 22:02
- +16
- jozosvk
- Hlavný tréner!!!
- 7.5.2024 - 22:03
- 0
- 69roman
- Lantosi sa pred časom vyjadril že s hráčmi z khl hrať nebude nuž nakoľko Hudáček ešte pred dvomi rokmi khl hral ťa Lantosi dodržal slovo 😂😂😂
- 8.5.2024 - 5:00
- +6
- MaxSBA
- Mne ten Golian ozaj vysiel
haha, tesim sa
- 7.5.2024 - 21:53
- +4
- ctibor
- A trosku nechapem to skladanie formácii v prípravných.
Lantosi s Poľskom s Tatarom a Cingelom…nefungovalo to a namiesto neho prišiel do útoku Hudacek, kde to znovu nefungovalo. Dnes už Lantosi vo formácii s Regendou a Cachom…
Dosť mi unikajú tie dvojičky a formácie , ktore sa nam teraz maju tvoriť a nevidim tam uprimne žiadnu koncepciu či plan…
- 7.5.2024 - 22:07
- +8
- Peryo
- Tam je problem cingel
- 8.5.2024 - 8:54
- +2
- GB11
- Nič on celkovo nevie nič, dlhodobo len bruslí ale keď má puk tak kazí dosť to robil aj proti Poľsku.
- 7.5.2024 - 22:24
- +14
- ctibor
- Asi to, čo aj ostatní…proti silnejším sme predsa dostali tri facky.
- 7.5.2024 - 22:25
- +1
- DENISO6
- Tak Lantoši aspoň nepocíti tlak ktorého sa obával už pred mesiacom.
- 7.5.2024 - 21:53
- +13
- jozosvk
- 😂
- 7.5.2024 - 22:03
- +1
- tristan
- Hadam vedia čo robia... osobne nerozumiem hráčom typu Kudrna, Cingel. Neprídu mi ani ako ofenzivni hráči ani defenzívni a na vyplnenie kádra by som volil bud mladších alebo univerzalnejsich ako napriklad Takac. Rozhodne budem držať palce, ale momentálne mám horkú chuť v ústach aj za nášho najproduktívnejšieho hráča prípravy Lantošiho.
- 7.5.2024 - 21:53
- +29
- Jamboree
- no nedoje*ali jste to jak CZE: to ani nešlo
to byste museli vyřadit Daňa, Cehlu a Kocha - 7.5.2024 - 22:05
- +1
- gaspi
- Daňa mohli kludne poslat prec, to namiesto neho mohol ostat Lantoši…
- 8.5.2024 - 7:04
- +1
- MiTo0220
- Šťastnú cestu do Ostravy vám prajú železnice slovenskej republiky.
- 7.5.2024 - 21:53
- +5
- Didier
- Aj keď v podstate máš pravdu,lebo využiješ aj služieb ŽSR pri ceste do Ostravy,ale v konečnom dôsledku ťa tam veľmi neodvezú
- 8.5.2024 - 8:26
- 0
- fabbeN
-
- 7.5.2024 - 21:54
- 0
- Dzunkes
- Takac out?co sa zblaznili?
- 7.5.2024 - 21:54
- +6
- Great!
- Takáč, ten podla mna nemá ani na Slovan
Ale z pripravy som nič nevidel, uznavam. - 7.5.2024 - 21:56
- +10
- doc.koniferum
- zbláznil by sa keby ho zobral
- 7.5.2024 - 22:17
- +3
- gaspi
- Hrac celu sezonu bez formy..
- 8.5.2024 - 7:05
- +3
- Peter19
- Ja by som ho rad videl v Kosiciach.. podla mna dlhodobo v Slovane jeden z najlepsich Slovakov aj ked mu teraz velmi neslo.
- 8.5.2024 - 8:47
- +1
- BlackCrow
- Zvolen vie podpísať hráčov jeho kalibru. U nás.. neviem no.. všetci čakáme, ale nejak ma prechádza optimizmus.
- 8.5.2024 - 9:03
- 0
- Aladár Miazga
- U nás mu táto sezóna z hráčskeho hľadiska nevyšla, pretože po vyradení starších slovákov a zranení Sersena musel riešiť aj kabínové veci. Ale stále je to na našu ligu nadpriemerný slovák ...
- 8.5.2024 - 9:32
- +1
- hawkie
- Situáciu v SBA som moc túto sezónu (s výnimkou úmrtia p. Hrubého, R.I.P.) nevnímal, takže budem veriť tomu, čo píšeš.
Na druhej strane, repre s tým do činenia nemá nič. A v nej najmä v posledných zápasoch išla Takáčovi forma hore. Proti Čechom hral skvelo, a aj včera proti USA sa ukazoval vzhľadom na situáciu OK (nepopulárny názor, ale včera som mal z neho určite lepší dojem, než z Čacha, Regendu, Kudrnu, Cingeľa, a dokonca aj Hudáčka).
Btw. jedno pozorovanie - veľa sa hovorí o Lantošim (a podľa úplne oprávnene), pri tom aj vyradenie Takáča je pomerne diskutabilné... - 8.5.2024 - 13:35
- +1
- mariovic
- ok,cim bol lepsi kudrna a rudas ako lantosi? a takaca kludne mohli nechat ako 13.utocnika,fakt posledne zapasy dobre hral,ale oni vedia co robia,uvidi sa na ms...ale ja z toho nemam dobry pocit.
- 7.5.2024 - 21:54
- +11
- P24
- Požičovňa hrou a backcheckom. Napríklad.
- 7.5.2024 - 22:09
- +3
- weefoe
- Hmmm
- 7.5.2024 - 21:54
- +2
- Sani
- Toto sa da skomentovat len slovami klasika: "Chalani, vam musi je*at..."
- 7.5.2024 - 21:55
- +26
- Oranzovocierny
- Pánik out, Lantoši out. Mladí nejdú. Ale hlavne, že je tam Kudrna a Golian. Ahhh, to bude zas trápenie.
- 7.5.2024 - 21:56
- +13
- MaxSBA
- Jak ze mladi nejdu? Slafkovsky, Nemec
- 7.5.2024 - 21:56
- +5
- Ricardinho13
- Golian si ako 8. obranca ani nezahrá, čiže to je v pohode, na ňom nebude stať naša obrana.
- 7.5.2024 - 21:58
- +6
- nerorome
- Lantoši išiel po Nemecku výkonmi dole, proti Poliakom aj dnes absolútne mimo. Netvrdím ale, že takých tam dnes nebolo viac 🤷♂️
- 7.5.2024 - 21:59
- +10
- mili28
- presne tak, vytracal sa jak hmla...
- 9.5.2024 - 7:24
- +1
- amaskiea
- Nemcov si vodil po pásme, ale proti Amíkom si dnes ani neprdol. Už ani svoju niekdajšiu rýchlosť nemá. A podľa nájazdu asi ani on sám si neverí.
- 7.5.2024 - 22:00
- +6
- Sani
- Ano, posledne 2 zapasy mu nevysli....mozno je tam nejaky problem, co zvonku nevidime....ale zobrat radsej Cingela, Kudrnu..?..no neviem...Doteraz som tie nominacne rozhodnutia hoci aj nepopularne vedel pochopit (Bucek, Okuliar aj juniorske hviezdicky)...
- 7.5.2024 - 22:07
- +11
- hawkie
- Dnes si neprdli viacerí, ak máme byť objektívni
. Ale tak čo už no. S tou rýchlosťou btw. nesúhlasím.
- 7.5.2024 - 22:08
- +8
- amaskiea
- tak asi je to len môj spomienkový optimizmus, lebo jeho si pamätám ako rýchleho hráča, dnes (teda tento rok, čo som ho videl v príprave) to nie je rýchly hráč ani na interné-slovenské pomery, taký štandardne slovensky korčulujúci hokejista
- 7.5.2024 - 22:19
- +3
- hawkie
- Ak berieš len aktuálne časové okno (posledné 2 zápasy?), tak áno
, hoci nutno dodať, že dnes sa ani nedostal do situácie, aby vyviezol puk z pásma až do útočného - Američania mali prevahu v držaní puku, a o puk potom bojovali pri mantineli aj s pomocou obrancov.
Ak ale ideš do širšieho kontextu (celá príprava), tak najmä proti Helvétom a (obzvlášť potom proti) Nemcom ukazoval kvalitu a servíroval puky. Hoci áno, rozhoduje vždy aktuálna forma. Len ma trošku udivuje, že napr. taký Dańo po jednom zápase je braný za istotku (áno, za Třínec hral skvelo, odmakal si tam veľa, bol určite jeden z kľúčových hráčov.. a určo je aj univerzálnejší, než Robo). Detto Hudy, ktorého si dnes neraz kritizoval. - 7.5.2024 - 22:33
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- amaskiea
- mali si z čoho vyberať, bohužiaľ, ja by som napríklad vyhodil Hudáčka, ale zodpovednosť je na nich, oni sa rozhodli, načo sa tu teraz mnohí hádžu o zem, nechápem
- 8.5.2024 - 7:27
- +4
- Matej8199
- Lantoši parádna sezóna, príprava určite nadpriemer ak to mám porovnáť s otatnými a oni ho nezoberú. Si deláte prdel ?
Hlavne že tam je Kudrna, Cingeľ a Faško-Rudáš.
A Golian, to je len čerešnička na torte - 7.5.2024 - 21:58
- +20
- nerorome
- Cingeľ je center. Kudrna hráč na hrane checking line a tribúny. Faško-Rudáš ide na tribúnu. Lantošiho nezobrali, lebo mu nenašli miesto v top 6.
- 7.5.2024 - 22:01
- +16
- Sani
- A ked sa zrani a vypadne niekto z TOP6, kto tam naskoci..?
- 7.5.2024 - 22:09
- +20
- nerorome
- Mňa sa nepýtaj 😉
- 7.5.2024 - 22:12
- +1
- Sani
- Pri vsetkej ucte k Faskovi...to moze byt platny hrac v checking line, lietat ako motorova mys, zrazat sa, napadat, kazit hru...v tejto ulohe si ho viem predstavit
- 7.5.2024 - 22:29
- +4
- Cotillion
- Mne zas prisiel, ze typologicky je to top6 utocnik, len neni dost dobry, oproti inym. Ale ak je to tak ako hovoris, tak sa vyssie moze posunut Regenda ci Kelemen, stale su to hraci s NHL skusenostami, aj ked primarne power forwardi.
Stale sa ale bavime v uplne teoretickej rovine. - 7.5.2024 - 22:38
- +2
- Cotillion
- No ano, myslim. Lebo logicky, ak sa zrani kridlo a mame kridlo mimo supisky, tak to kridlo na supisku zapiseme a zranene kridlo nahradi. Neviem co je na tom tazke pochopit.
- 7.5.2024 - 22:39
- 0
- miko 75
- Čo je na tom ťažké pochopiť, že Rudas nemá na to, byť v prvých dvoch útokoch.
- 7.5.2024 - 22:46
- +6
- Cotillion
- S tym sice suhlasim, ale to nic nemeni na fakte, ze ked sa zrani niekto z top6, tak ho pravdepodobne rudas nahradi - pokial teda nebudu chciet rozbit aj dalsie formacie.
- 7.5.2024 - 22:52
- 0
- miko 75
- Tak potom to o tých top 6 útočníkoch už razom nebude platiť,ale ak by bol dajme tomu 13.utocnik napríklad Lantosi,tak v prípade zranenia niekoho v prvých dvoch útokoch by to bola viac,ako solídna náhrada a nie odtrhnutý vagón bez hokejového rozumu.
- 7.5.2024 - 22:59
- +5
- erik24
- fuha, niesom trener, ale tento rok naozaj som nemilo prekvapeny, vyradenie Lantošiho, Okuliara a nenominacia Panika, plus zobrat na MS Goliana, tazko pochopitelne pre mna..no snad Craig pred svojimi poslednymi MS vie, co robi...ak to robi este on....
- 7.5.2024 - 21:59
- +12
- jozosvk
- On je hlavný tréner, neboj sa kritizovať. Ak vy o tom on nemal rozhodnúť, čo je to potom za hlavného trénera? Akoby musí byt nedotknuteľný, neuveriteľne 😵💫
- 7.5.2024 - 22:09
- +3
- strojar
- Už dávno nie.
- 7.5.2024 - 22:59
- +3
- mili28
- stale dokola to iste. kto vidi troska dovnutra, vie, preco Panik nejde, Okuliarovi priprava nevysla vobec a Lantosi uz bol vysvetleny milionkrat, Golian bude na tribune!
- 9.5.2024 - 7:29
- 0
- Lukask
- Som čakal že tento rok to bude kvalitatívne lepšie ale zostáva v podstate podobná ako posledné roky.Ciže som späť v realite a štvrťfinále bude asi znova boj ale uvidíme.
- 7.5.2024 - 22:01
- +7
- Sunkafit
- radšej nič...a ked nepočkáme ako dopadne Studenič tak je to len banda amaterov
- 7.5.2024 - 22:02
- +7
- FeroMotyka
- akože MFR ok, ale to už radšej Lantošiho. Ten mi prišiel o niečo lepší v príprave aj sezónu mal lepšiu. Aj na prípadné nájazdy ako pravák lepšia voľba aj keď dnes to odflákol, ale možno aj vieme prečo.
- 7.5.2024 - 22:03
- 0
- MaxSBA
- No vidim,ze najst Craigovi nástupcu nebude taky problem, ked citam hp 😀
- 7.5.2024 - 22:03
- +14
- gigi
- Verím že ešte si nechávajú jedno voľnéiesto do útoku a budú čakať na studenica.
- 7.5.2024 - 22:03
- +2
- Mudrc
- Hlavne že všetci asistenti sa nominovali
- 7.5.2024 - 22:04
- +19
- Demon
- Uprimne som prekvapeny vyradenim Lantosiho.
Z toho, co som videl v priprave (nie len) dnes, Cehlarik-Hrivik je proste nasa najudernejsia dvojicka a Slafkovsky ma potencial spravit kazdy utok lepsim.
Teda Cehlarik-Hrivik-Slafkovsky je sice to najlepsie "co spajza da", ale podla mna mohol dobre fungovat aj utok Cehlarik-Hrivik-Lantosi (ktory ma s nimi nejaku tu historiu a mal, z globalneho aspektu, dobru pripavu) a Slefkovsky mohol ist do 2. utoku napr. ku Tatarovi s Pospisilom a boli by 2 utoky, na ktore by si museli superi davat extra pozor.
Takto sme, ako nasi dnesni superi vravievaju, dali vsetky vajcia do jedneho kosika.
Pred tymito skrtami som to mal v pomyselnej NHLke na XBOXe nacrtnute takto:
Cehlarik - Hrivik - Lantosi
Tatar - Pospisil - Slafkovsky
Dano - Cingel - Hudacek
Kelemen - Cacho - Regenda
Sukel (Sukel a Cingel su vymenitelni, ale za mna ma Cingel podobny potencial dozadu a lepsi dopredu a obaja su rovnako tragicki na buly).
Fehervary - Ceresnak
Koch - Nemec
Ivan - Grman
Gajdos
Golian, F-R/Takac v zalohe
Po tychto skrtoch mam trochu dilemu v zlozeni Top6.
Vypadli "mi" celkovo 2 hraci, aj ked jeden bol "iba" zaloznik (hokejovy; nie "futbalovy stredopoliar, co uveril, ze je hokejista"). - 7.5.2024 - 22:05
- +14
- Oranzovocierny
- Teraz len, či ešte počkajú na hráčov AHL alebo ideme takto.
- 7.5.2024 - 22:05
- +6
- vincomir
- !Upozornenie: v príspevku sú použité slová "Dvorský" a "Mešár"!
K Róbertovi Lantošimu povedali, že sa im nezmestil do top6 a nechceli mu dať podradnejšiu rolu. Dámy a páni, oficiálne sa vraciame až do stredoveku, kedy sa útočné formácie delili na 2 ofenzívne a 2 defenzívne (lepšie povedané 2 útoky s "defenzívnymi špecialistami").
Ďalšia nepochopiteľná perlička od RT je, že ideme čakať na Adama Sýkoru. Máme málo bojovníkov v tíme? A to je Sýkora (mám ho veľmi rád) na takej úrovni, že na ňho budeme čakať, a naopak Dvorského (50 gólov) s Mešárom (náš najlepší hráč na MSJ s parádnym OHL Playoffs) ignorovať?
Už som asi zažil všetko... - 7.5.2024 - 22:05
- +37
- MaxSBA
- Sykora hra mužský hokej, nie juniorku.
- 7.5.2024 - 22:07
- +36
- tristan
- Síce hra mužský hokej ale pred 4 mesiacmi keď hrali v rovnakom tíme tak ho obaja strčili do vrecka
- 7.5.2024 - 22:18
- +8
- MaxSBA
- Pred 4 mesiacmi viac exceloval Petrovsky na MSJ ako Dvorsky.
- 7.5.2024 - 22:21
- +18
- tristan
- Áno súhlasím. Ja len neberiem argument že hraje mužský hokej ma prednosť keď je rovnaká veková kategória a podla mňa není lepší.
- 7.5.2024 - 22:30
- +3
- AndrejTN
-
Huliak s kolegom veria, že Zem je plochá.
Ty zrejme veríš, že Dvorský ti zahrá oslabovky.
Každý verí na niečo a ako povedal Dendis. Keď v niečo nesmierne veríš a ideš si za tým, tak sa to udeje a tým smerujem tam, že o rok máš toho Dvorského v A tíme a ja budem taktiež za neho rád, ale tento rok sa tam proste nezmestí. Snáď už je tejto téme koniec. A hovorí sa tu, že politika sa sem miesať nemá, s čím súhlasím, ale miešať sem pána Huliaka, to nespadá do politiky, ale do komédie, čiže to je povolené. Piatok si užijeme snáď s 3b. do tabuľky. AHoj. - 7.5.2024 - 22:18
- +12
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- kelnička
- Lenze mi viac hladame hracov co zahraju oslabovky ako co zahraju presilovky.
Nech sa páći ...potom mame priemer strelenych golov na turnaji aky mame.hlavne ze urbanime oslabovky - 8.5.2024 - 7:25
- +4
- tristan
- Satan doslova povedal, že z úcty k Lantosimu ho nezobrali na tribúnu. Sa stavím ze všetkými 10 by zobral tribúnu aby bol súčasť tímu a čakal na svoju šancu. Jdu blejt pokrytectvo v priamom prenose
- 7.5.2024 - 22:20
- +27
- slapstick44
- S tym Sykorom je dufam zart. V tejto situacii potrebujeme typologicky skor Studenica. Dvorsky a Mesar - skoda toho. Za tu skusku to stalo.
- 7.5.2024 - 22:23
- 0
- Big Bear
- Trosku si odporujes.
Stredoveke je delit formacje na top2 a spodne 2. Ale skatulkovat hracov ako bojovnikov a nebojovnikov je genialne. To ako ked hraci co nevedeli strelit gol za 15 zapasov boli prezentovani ako "defenzivni centri".
Ved Syky hra 2 najlepsiu ligu sveta, celkom napreduje. Za to, ze je bojovny a dobry korculiar neznamena, ze nema ine prednosti. Na Europske pomery urcite ma - 8.5.2024 - 9:07
- +1
- Dodush
- AHL ani nahodou nieje druha najlepsia hokejova liga...
- 9.5.2024 - 9:53
- 0
- mili28
- opytam sa inac... co dosiahol Dvorsky v seniorskom hokeji? ci ideme experimentovat na MS? skusil chvilku seniorsky hokej vo Finsku a teda bolo to tragicke. kto hral hokej, vie, ze ten prechod je sakra tazky...
ver tomu, ze repre si Dvorskeho aj Mesara pocka! predstav si, ze ich zavolas a chalani pohoria, urobis viac skody, ako osohu. s mladymi treba opatrne! - 9.5.2024 - 7:35
- 0
- Rusty7550
- Nemam dobry pocit z toho že produktivnych hracov Okuliar/Lanti posielame domov. Aj ked prvý menovany si to za tie výkony asi zasluzi. Snad sa nam to nevrati.
- 7.5.2024 - 22:05
- +8
- mahojakotyc
- Bože a zase tu prídu tréneri, ktorí
í nám to vysvetliavyradili sa hráči, čo buď nepresvedčili v príprave, alebo proste sa im nehodia do systému. za mňa okej
- 7.5.2024 - 22:05
- +4
- Pukky
- Do systému smerujúceho k obhajobe 9. miesta.
Ale inak v princípe s vyradenými hráčmi súhlasím. Ja by som vyradil viacerých, len to sa nedá. - 7.5.2024 - 22:10
- +3
- Mokion
- Ty si dokázal nazvať Craiga citujem "jeden z najhorších trénerov v histórii nášho hokeja" hneď pred tým, ako priviezol bronz z OH, tak sa prosím zdrž bohorovných komentov.
- 7.5.2024 - 23:57
- +10
- Pukky
- A čo to má s tým, že už žiaľ nemáme dostatok kvalitných hráčov, aby sme dokázali konkurovať najlepším?
- 8.5.2024 - 6:01
- 0
- erik24
- ja verim, ze to treneri po vyradeniach este trosku pomenia...
cize
Cehlarik - Hrivik - Slafkovsky
Tatar - Pospisil - Regenda
Dano - Čacho - Hudacek - preco rozdelovat dvojicku, ktorej to spolu islo pocas celej sezony a aj v play off Českej extraligy?
Kelemen - Sukel - Kudrna
Faško-Rudáš, Cingel
obrana ostane ako dnes, 7 obranca Gajdoš, 8. Golian
- 7.5.2024 - 22:05
- +3
- Jamboree
- Faško-Rudáš...: jsem zvědavý...
- 7.5.2024 - 22:06
- 0
- Jamboree
- Brankáře bych zvolil jinak: jinak souhlas.
Budu fandit. - 7.5.2024 - 22:10
- 0
- fanke27
- Akože to si robia srandu, že nezobrali Lantošiho?
Za mňa z tých hráčov čo tu boli defacto od začiatku bol najlepší.
Tak toto je riadny fail.
Okuliara som chápal ale Lantošiho nezobrať, čo hral celú prípravu super je veľká chyba.
Aby sme na to ešte nedoplatili. Lebo tam ide Kelemen, o ktorom ani nevieme v akej je forme. Hudáček nič v zlom ale dnes vláčil nohy, neviem či sa mu nechcelo alebo je unavený po PO… Daňo z dvoch nájazdov ani bránu netrafil… - 7.5.2024 - 22:06
- +14
- puk11
- Neviem no, tomu moc nerozumiem, veď Lantoši bol jeden z najlepších útočníkov v príprave, povedal by som že aj najlepší. Keď sa nám zraní niekto z top 6, tak čo? Navyše minimálne v 2021 mal celkom dobrú chémiu s Hrivíkom a Cehlárikom. Viem, že tí teraz hrajú so Slafkovským, ale nebudem sa čudovať, keď ten útok nakoniec aj tak roztrhnú, lebo ostatné nebudú fungovať.
- 7.5.2024 - 22:07
- +9
- aaaaaa
- Nezobrat hráčov čo mali dobre sezóny v Česku ako Okuliar , Lantoši a aj Panik , ktorý minulý rok patril k naj hráčom v našom mužstve je dosť zvláštne ...a potom sa budeme čudovať , že okrem jedného útoku nebude mať kto dať gól .
Dobre Okuliar celú prípravu poslabšie ...ale Lantoši ? Veď od začiatku prípravy bol suverejne náš najlepší útočník ...dobre dnes mu to veľmi nešlo ale z hľadiska celej prípravy super hráč a jeho rýchlosť mohla byť platna .
Hráči ako Kudrna a Faško Rudaš , ktorý od zápasov so Švajčiarskom nič extra nezahral , tak Lantoši určite o level vyššie ...ako teraz to absolútne nechápem - 7.5.2024 - 22:08
- +13
- P24
- Ja práveže to vynechanie roba úplne chápem. Bohužiaľ stagnuje, dokonca možno aj klesá. Chápem, že naoko je jeho prejav taky, ze si ho všimneš, ale reálne na ňom väčšina akcií konci. Bohužiaľ, je to síce rýchli, aj dokáže dobre ovládať puk vo velkej rychlosti, ale to je všetko, v čom aktuálne má na medzinardnu úroveň. Neraz mi dokonca prišiel vyložene odtrhnutý od spoluhráčov z päťky a často volil zle riešenia, plus to nie je práve majster defenzívy. Takže za mňa logicky skrt.
- 7.5.2024 - 22:08
- +24
- puk11
- No neviem, a kto bol podľa teba v príprave lepší ako Lantoši z EU útočníkov?
- 7.5.2024 - 22:14
- +3
- puk11
- Resp. ešte okrem Cehlárika a Hrivíka, ktorí sa ale pripojili dosť neskoro.
- 7.5.2024 - 22:18
- +1
- hawkie
- IMO: Cehlárik, Hrivík. Proti Čechom dajme tomu Takáč, ale that's it...
- 7.5.2024 - 22:19
- +2
- puk11
- Áno, na tých som zabudol, no tí sú celkovo dosť inde ako zvyšok našich európskych útočníkov.
- 7.5.2024 - 22:21
- 0
- Cotillion
- Lepsi v com? V strielani golov? V braneni oslaboviek? V prechode do pasma? V odoberani puku? V corsi statistikach? Predpokladam, ze na kazdy ten otaznik bude iny hrac, to ze Lantosi strielal goly proti podpriemernym teamom ho nerobi 'lepsim'.
- 7.5.2024 - 22:24
- +5
- hawkie
- Nemci a Švédi zas "podpriemerní" nie sú - často mávame s nimi problém, a posledné roky sú to tímy, čo idú minimálne do 1/4-finále, posledné roky aj do bojov o placku...
- 7.5.2024 - 22:26
- +1
- Cotillion
- No ten nemecky tim co proti nam hral bol veru silno podpriemerny oproti tomu, co budu mat na MS. So Svedmi sme tento rok nehrali.
- 7.5.2024 - 22:34
- +1
- hawkie
- Sorry, myslel som (samozrejme) Švajčiarov, nie Švédov
(neviem, prečo mi tam to slovo preskočilo).
Áno, je faktom, že Nemci odvtedy posilnili, ale to aj Slováci... Či to bol podpriemerný tím - tak potom aj my sme mali podpriemerný tím, ktorý prehral prvý zápas 3:7... priemerný či podpriemerný - vzhľadom na tieto ligové výbery s nimi máme tak či onak problémy dlhodobo konzistentne víťaziť.
Btw. nemecký tím som neporovnával, ale zo slovenského (ak zoberiem čisto zostavu proti Švajčiarom) sa do finálnej nominácie dostali Hlavaj, Tomek, Ivan, Grman, Cingeľ a Faško-Rudáš. Celý zvyšok tímu bol vymenený... - 8.5.2024 - 13:41
- 0
- puk11
- Nemyslím si, že ide len o strielanie gólov, ale tak väčšinou v hokeji ide hlavne o to. Lantoši za mňa vo väčšine zápasov prípravy jednoznačne vynikal rýchlosťou, prechodmi do pásma a koniec koncov aj produktivitou. Nerozumiem ako takýto hráč nemá miesto na našej súpiske, ale tak čo už.
- 7.5.2024 - 22:35
- +3
- P24
- Ak potrebujem podusiť súpera v jeho tretine a vykombinovať ho tak cehlarik a hrivik a takáč
Ak potrebujem upokojiť hru, odolať tlaku resp ho otupiť, tak Faško - Rudáš a Kudrna.
A ti je v zásade s výnimkou Sukela, ktorý je center všetko čo tam z hráčov z EU zostalo, keď nerátam hráčov z třinca. Ak sa mame baviť o tom, čo bybsom ja videl inak, tak by som asi skôr zobral takaca namiesto fasko rudasa. - 7.5.2024 - 22:33
- +2
- ctibor
- Ale ta rýchlosť je napr. niečo, čo je nadpriemerne aj v medzinárodnom hokeji.
Ako vlastnosťou sa vedia presadiť ini naši útočníci? Mame 4-5 kreatívnejšich útočníkov a potom zopár silovych hráčov …. A potom už len svedomitych bojovníkov. No neviem, že či to bude stačiť… - 7.5.2024 - 22:16
- +2
- Marian12
- Keď tréner skončí - bude to len dobre: Okuliar,Panik, teraz Lantosi.
Okuliar s Lantosim mali životné sezóny a Panik obstojnu v CZ lige. Tých prvých dvoch zbytočne deptaju ako aj Buceka. No škoda reči.Skratove unáhlené rozhodnutia. Hlavne že vedia že Kelemen bude dobrý, keď nehral ani minutu
- 7.5.2024 - 22:08
- +6
- miko 75
- Takže Cingel,Kudrna,Sukel,Rudas mali lepšiu prípravu,ako Lantosi,ok náš RT je čoraz trapnejsi a dosť pochybujem, že o tomto rozhodol Craig.
- 7.5.2024 - 22:10
- +18
- nerorome
- Máme 5 centrov (Hrivík, Pospíšil, Cingeľ, Sukeľ a Čacho), pričom Pospíšil nie je fit, takže bolo jasné, že centrov nechajú všetkých. Lantoši nie je hráč do checking line ako Kudrna. Faško-Rudáš ide na tribúnu ako 14.útočník.
- 7.5.2024 - 22:15
- +1
- miko 75
- Veď to, že opäť to robíme na dve kreatívne päťky a dve päťky robotníkov, bojovníkov a potom sa čudujeme, že ak nejde prvým dvom,tak tie dve sa chodia iba zrážať a bojovať pri mantineli.
- 7.5.2024 - 22:28
- +7
- Cotillion
- Ja si teda nemyslim, ze by Regenda, Cacho, Dano, Kelemen alebo Sukel boli LEN robotnici. Kreativni asi nie su az tak ako ti v top6, ale to zas nie je ani Lantosi ani Okuliar, ani Bucek, ani Dvorsky. Su to power forwardi no, ale ked pozries zostavy ktorehokolvek NHL teamu, tak maju tretie a stvrte utoky koncipovane rovnako.
- 7.5.2024 - 22:33
- +3
- amaskiea
- Na druhej strane, zabudnime my už raz pre vždy na tú "kreativitu". My by sme furt len kreovali, šperkovali, vymýšľali koleso, pritom všetci súperi vrátane tých z TOP6 nás zakaždým porážajú čistou rutinou.
- 7.5.2024 - 22:38
- +4
- miko 75
- Práveže sú to poväčšinou robotníci, navyše Kelemen, ktorý nie je žiadny rozdielový hráč príde,ako najväčšia hviezda priamo do Ostravy bez čo i len jedného prípravného zápasu,aké veď uvidíme,ako to pôjde nominovaným,frflat môžem,ale zodpovedný je RT.
- 7.5.2024 - 22:41
- +6
- mili28
- ty mas aku predstavu! ze kto ide okolo, hovori do zostavy? samozrejme, sedia nad tym vsetci treneri, ale lakmusovy papierik je na Craigovi, ten ma posledne slovo ! a mysli si, co chces!
- 9.5.2024 - 7:40
- 0
- Ottawa Senators
- Aj pre Lantosiho urcite velke sklamanie, Robo vedel v repre drese vzdy zabrat aj ked ostatni zaostavali, nehovorim, konkurencia je velka ale z mojho pohladu zostava otaznik pri tejto nenominacii. Ja len dufam, ze nezanevre na repre a ochotne pojde aj na dalej, vzdy ked bude treba. Rozhodne nesklamal…
- 7.5.2024 - 22:13
- +8
- Slimo
- Padneme na brankároch takze to ze nejde Lantosi je uplne jedno.
- 7.5.2024 - 22:14
- +7
- frantapriklep
- Lantoši dnes nulový, predchádzajúce zápasy “koncový hráč”. Končili na ňom skoro všetky akcie. Bohužiaľ, aktuálna forma nebola ideálna. Zbytočne sa budú jeho fanúšikovia hnevať, ale na MS momentálne jednoducho nemal.
- 7.5.2024 - 22:14
- +13
- aaaaaa
- Až na posledné 5 dní bol naš najlepší útočník v príprave ...určite na tieto MS mal
- 7.5.2024 - 22:16
- +4
- miko 75
- Takže na Lantosim končili akcie,zato taký Kudrna,Cingel,Sukel tam dnes točili amikov,ako malé deti, veď Sukel dnes nespracoval dve prihrávky pred bránku,kde bol úplne sám a zopakujem z kocky,ak by Sukel dostal takú prihrávku od Nemca, ako Cehlo, tak sa o ten puk potkne.
- 7.5.2024 - 22:17
- +12
- miko 75
- Zopakujem z lajfky.
- 7.5.2024 - 22:30
- 0
- jaja11
- Úplne presne pomenované, Lantoši ako za starých čias v Nitre, z 10 nájazdov na prázdnu bránu by 8 nedal.....
- 7.5.2024 - 22:18
- 0
- Sani
- Hej a kedze bol v Nitre taky slaby, porual sa radsej za more do AHL...
- 7.5.2024 - 22:25
- +6
- Urpiner16
- Jasne Lantošimu nesadne jeden zápas a je už nulový.S amíkmi nulový Golian a grman v obrane,slabý Hlavaj atd.To ťa nezaujíma.Ale Lantoši áno.
- 7.5.2024 - 22:21
- +6
- hawkie
- Ja ti nevím, Karle..
Proti Čechom to rozhodne neplatilo, skôr opačne - Robo servíroval puky jak na zlatom podnose (nielen) Cingeľovi, ale bez efektu. Viem, že takto tam boli 3-4 také momenty.
Uznávam, že dnes slabota; pamätám si na jeden svetlý bod - nastrelenie na bránu (tuším v 2. tretine), keď dorážali Nemec s Regendom.
Ale určite nesúhlasím, že "koncový hráč", a ani s tým, že na MS "momentálne jednoducho nemal". - 7.5.2024 - 22:25
- +4
- evgeni71
- Proti Čechom v Tn to servíroval tak do rohu maximalne
- 8.5.2024 - 11:56
- +1
- hawkie
- V TN to bol prvý či druhý zápas? Lebo ak prvý, tak určite nie - tam čapoval Cingeľovi do tutoviek (jedna 100%-ná, druhá nádejná).
Ale už je to jedno... - 8.5.2024 - 13:42
- 0
- moke19
- Robo mal zostať, kľudne aj za cenu Marka, Cingela.. a Parďák na repre už tiež dlho nemá a udržal sa
- 8.5.2024 - 7:19
- 0
- jaja11
- A prečo tam nie je Beňo, veď s Golianom tak parádne ťahali Slovan...
- 7.5.2024 - 22:14
- +5
- Slimo
- Beno nestihol potahat nikoho z RT
- 7.5.2024 - 22:15
- +7
- Oranzovocierny
- Šatan zas alibisticky vysvetľuje nenominovanie Lantošiho(parafrázujem): "Nechceli sme uraziť Lantošiho, tak že by hral v tretej alebo štvrtej formácii alebo že by bol náhradník, tak s nami do Ostravy nejde." Fakt horšiu výhovorku si nájsť ani nemohol. Myslím, že keď hráč chce reprezentovať tak prijme hocijakú rolu. Neviem, čo tu Šatan zase splieta.
- 7.5.2024 - 22:15
- +18
- mili28
- zodpovedny je hlavny trener, ma nejaku predstavu, nejaky system a k dispozicii nejaky material. a vybral si, šmitec !!!
- 9.5.2024 - 7:45
- +2
- amaskiea
- tak ale o čom by sa tu takto potom kotkodákalo furt dokola, hm?
- 9.5.2024 - 10:46
- +1
- aaaaaa
- Je mi ľúto Lantošiho ...prišiel aj o OH a teraz po životnej sezóny a super príprave ho vyradia lebo , že nemá miesto v prvých 2 útokov ...a taký Faško Rudaš ? Veď to tiež podľa ich logiky hráč do nižších formácii a predsa ide aj keď ukázal toho oveľa menej . Lantoši mohol skvelo hroziť aj z 3 formácie a keby niekomu nešlo z tých vyššie , tak by mohol krásne zaskočiť . Super rýchlosť , prehľad a tak ho odpalkuju
- 7.5.2024 - 22:15
- +5
- Great!
- Rozmohl se nám tady takovej nešvár.
Hráči sa nominujú alebo nenominujú podla toho, či sú typologicky vhodní do prvych dvoch alebo do druhých dvoch útokov.
To okrem iného znamená, že akekolvek rošády sú počas turnaja asi pasé. Veď viete si predstavit, ze hráč, ktorého brali pre 3 a 4 útok, by hral zrazu v prvých dvoch?..
Bazingaa
Je to samozrejme zbytočne prehypovaný argument. Za našich starých dobrých čias hrali tretí útok top snajpri, 30-40g hráči a nikomu to neprišlo divné. Proste sa prisposobili sile a charakteru kolektívu a tím dosahoval úspechy. Este pochopím checking line v spojení so 4. formáciou, ale urobiť z polovice útočníkov vodonošov a očakavat to od nich je nonsens.
- 7.5.2024 - 22:18
- +33
- miko 75
- Presne tak, skladáme dve,ako tak konštruktívne päťky a keď tie nezaberú,tak koniec,lebo zvyšné dve chodia na ľad bojovať a kaziť hru.
- 7.5.2024 - 22:32
- +7
- Cotillion
- Videl si akukolvek supisku timu NHL teraz v playoff?
- 7.5.2024 - 22:43
- 0
- puk11
- Toto porovnávať je podľa mňa dosť zvláštne. Veď samozrejme, že kluby si nemôžu dovoliť zaplatiť 12 útočníkov na top úrovni. Plus to že je niekto produktívny/konštruktívny ešte neznamená, že vôbec nevie brániť.
- 7.5.2024 - 22:46
- +6
- Cotillion
- Ale preboha ich uloha v tej bottom 6 absolutne nie je branit. To je navod na samovrazdu, to nerobi ani nas realizacny tim. Ich ulohou je fyzicky vybojovat puk a dostat ho do utocneho pasma. Pripadne ho tam udrzat. Jasne, ak daju gol popritom, tak super. Ale oni to tam maju zrazat, bojovat, chytit ten puk do papule jak pitbull a nepustit.
Oproti tomu hraci top6 maju, vdaka svojim ofenzivnym kvalitam, vacsiu volnost. To je proste sucasny kanadsky hokej a my mame kanadskeho trenera, tak je logicke, ze si tak bude stavat team. - 7.5.2024 - 22:58
- +3
- puk11
- Tak mi prosím povedz jeden dôvod, prečo by Lantoši nemohol hrať napríklad v 3. útoku. Fyzicky silný síce nie je, ale určite je nadpriemerne rýchly a nejaký puk vybojovať vie.
Navyše, pozrel som si súpisku Kanady a celkovo som narátal dokopy 4 útočníkov, ktorí vo svojich kluboch hrávajú v bottom 6, zvyšok hráva top 6. To je ako možné? - 7.5.2024 - 23:42
- +5
- Cotillion
- Lebo aj v top6 mozu vyuzivat power forwardov - vid pripad Hyman. To neznamena, ze ten hrac nema dostatok tych vlastnosti aby hral aj bottom 6.
A preco by Lantosi nemohol, co ja viem, asi mohol. Ale trener sa ocividne rozhodol, ze ini su do tej role lepsi. - 7.5.2024 - 23:53
- +2
- Great!
- V tretich utokoch na MS alebo ZOH hráli za repre hráci, ktoré tretie útoky bezne nehrávajú úplne pravidelne..Nagy, Zednik, Šatan, Kapuš, Pardavý, Orszagh, Marcel, Branko, to len tak narychlo. Nikto z toho nerobil takú vedu ako Fruhauf.
- 7.5.2024 - 22:47
- +5
- amaskiea
- a to bol práve aj jeden z najväčších problémov našich výberov z tej doby
- 7.5.2024 - 23:04
- +1
- Great!
- Čo máš na mysli?..Že "robotníci" boli len v 4. útoku a nie aj v treťom?..Z tej doby evidujem viac úspechov, z Petrohradu v podstate s extraligistami.
- 7.5.2024 - 23:34
- +3
- amaskiea
- - práve v Petrohrade sme mali hlavne pracantov
- ja evidujem, že aj v dobe najväčších úspechov sme mali často problémy s kontrolovaním zápasov, stálo nás to vždy veľa driny, lebo sme nemali hráčov, ktorí toto mali ako rutinu, každý chcel len strieľať góly - 8.5.2024 - 10:31
- 0
- miko 75
- Teraz máme zase väčšinu hráčov, čo kontroluje stav 1:4 v náš neprospech,lebo nevedia dať gól, keďže aj vo svojích kluboch dajú tak 10 za celú sezónu.
- 8.5.2024 - 12:36
- +4
- amaskiea
- z toho vyplýva, že nám chýbajú už len hráči, ktorí dokážu trafiť aj iné miesto, než brankárov hrudník
- 8.5.2024 - 17:44
- 0
- miko 75
- Včera sme jedného takého vyradili,lebo do tretieho útoku potrebujeme typologicky hráčov, čo trafia väčšinou brankára do brucha.
- 8.5.2024 - 19:34
- +4
- amaskiea
- To myslíš Lantosiho? Ten by bol za jednu strelu do brucha vďačný, bolo by to o 100% viac, než včera strelecky dosiahol, a to mal aj jeden samostatný nájazd.
- 8.5.2024 - 19:41
- 0
- miko 75
- Nebol náhodou najproduktívnejší hráč v príprave,ale jedným z naj ,no tak mi povedz koľkým hráčom vyšiel zápas s cechmi, alebo včera s USA?
- 8.5.2024 - 19:55
- +5
- amaskiea
- asi im z nejakých dôvodov vyšiel z tých s klesajúcou formou práve Lantosi, ja sám tam mám iných adeptov na vyhodenie namiesto Lantosiho, ale ja som len fanúšik z gauča spred TV, tak sa snažím si túto nespornú výhodu skôr užívať než sa zbytočne zavzdušňovať za niečo, o čom ani nemám informácie
- 8.5.2024 - 20:02
- 0
- miko 75
- Ja som impulzivnejsi,aké neboj,viem, že aj tak s tým nič nespravím,ale ešte na margo Lantosiho, už mu to urobili druhý krát,kedy nebol najhorší a vyradili ho,nečudoval by som sa keby sa im na to nabudúce vykašľal a to alibistické vyjadrenie tichého pštrosa,to je čerešnička na torte.
Samozrejme fandiť im budem. - 8.5.2024 - 20:36
- +5
- evgeni71
- a ten prvý krát keď ho vyradili, tak to dopadlo celkom dobre, však?
- 9.5.2024 - 7:48
- +1
- miko 75
- No to áno.
- 9.5.2024 - 8:08
- 0
- amaskiea
- Jaaaaj...
- 9.5.2024 - 10:47
- 0
- miko 75
- Povieme si po ms,aby to nedopadlo opačne a inak,kde je napísané, že Lantosi by to na oh tiež nezvládol?
- 9.5.2024 - 13:16
- +2
- amaskiea
- ved nikde a po tychto ms to tiez nebude nikde napisane (ani tak, ani onak)
- 9.5.2024 - 13:22
- 0
- miko 75
- Presne tak,iba dopláca na to, že tam niekomu nepasuje a Craig to nie je.
- 9.5.2024 - 13:26
- +2
- amaskiea
- nepodložená špekulácia, k čomu ti to je?
- 9.5.2024 - 13:31
- 0
- miko 75
- Som si istý, že Craig ho nevyradil a takto by som to ukončil.
- 9.5.2024 - 13:42
- 0
- evgeni71
- tak ty si si istý, to si mal hneď povedať
- 9.5.2024 - 14:46
- +2
- miko 75
- Ešte niečo?
- 9.5.2024 - 18:23
- 0
- puk11
- Úplne súhlasím. Nerozumiem u nás tej posadnutosti "defenzívnymi špecialistami", ktorí nutne musia hrať v bottom 6.
- 7.5.2024 - 22:39
- +5
- Pukky
- Škoda, že nešli preč obaja Petrovickí.
- 7.5.2024 - 22:21
- +4
- amaskiea
- ozaj, je v záverečnej nominácii aj Parďák?
- 7.5.2024 - 22:22
- +3
- hawkie
- Aká krajina, taký Craig, či ako to vlastne?
(keď už účes majú takmer na vlas rovnaký
)
- 7.5.2024 - 22:28
- +1
- amaskiea
- doslova na vlas
- 7.5.2024 - 22:29
- +8
- KlobúčnikHKM
- Bože toto sú tu zase odborníci všade, však pofrfleme si a aj tak budeme fandiť, lebo však nič iné nikomu z nás neostáva.
Proste teraz dôverujme a potom, keď nepostúpime, tak ten RT pre mňa za mňa aj zjedzte.
Lantošiho som v prvom momente nechápal, ale keď som videl to vyjadrenie Šatana, tak už tu dáva mierne väčší zmysel. Posledné zápasy Lantoši padal a padal výkonnostne, začiatok prípravy super, ale už aj s Poľskom nič a dnes bol jeden že z najhorších útočníkov.
Faško, Kudrna a Golian idú na tribúnu podľa mňa, takže ak by náhodou ešte prišiel Studenič a Sýkora, tak si ani nezahrajú. A Cingel, no neviem, ale súhlasím, že nebol nikdy konkurent pre Lantošiho a Okuliara, on je tam ako záloha na centri - 7.5.2024 - 22:24
- +14
- nerorome
- PoTpYs☝️
- 7.5.2024 - 22:30
- 0
- M4TO
- Ako nic proti sykorovi, ale aby on mal iste miesto hned ako skonci sezonu..
- 8.5.2024 - 10:45
- +2
- Pharaoh111
- Sa cudujem,ze Craig sem nechodi po rozumy...
- 7.5.2024 - 22:28
- +4
- amaskiea
- treba aj pochváliť, totiž že v poslednom prípravnom zápase našli brankársku trojku
- 7.5.2024 - 22:28
- +5
- matoguco
- Tak toto som ani vo sne nečakal - vyradenie Lantošiho. Takáč nehral zle ale jeho vyradenie beriem, Petrovický na MS reálne nemal. Ale nevziať Lantošiho mi príde ako poriadny fail. Chápem, že naša repre hra roky rovnakú pesničku - dva útoky smerom dopredu, dva útoky smerom dozadu alebo minimálne viac zamerané na defenzívu ale Lantoši pokojne tretiu formáciu hrať mohol a mohli sme mať viac hráčov, na ktorých si treba dávať pozor. Faško-Rudášovi fandím ale lepší ako Lantoši nie je. Kudrna detto, Cingel detto.
Golian tiež nemá na MS čo robiť ale pravdepodobne bude iba plniť úlohu fanúšika.
Ak sa nemýlim, na súpiske je ešte jedno voľné miesto a ak nezapíšu všetkých, tak možno aj viac. Jednoznačne treba počkať na Studeniča, aj keby sa jeho séria kúsok natiahla. Manažment by na to mal zapracovať aby vedeli, či má zmysel držať miesto. Sýkora je dobrý bojovník ale či by som čakal aj na vypadnutie jeho tímu neviem, tam treba reagovať podľa situácie na turnaji a zranení.
Držím palce! - 7.5.2024 - 22:37
- +3
- hawkie
- Nepopulárny názor: Lantoši > Studenič, prove me wrong
- 7.5.2024 - 22:50
- 0
- mili28
- po afere Buček, tu mame aferu Lantoši. pozri na nominaciu Cechov...
- 9.5.2024 - 7:47
- 0
- amaskiea
- Po dvoch(!) aférach Buček túto sezónu. Lebo najprv bolo, že jak to že ho neberù, keď je naj sniper, kua! A potom na ďalší raz jak to že ho berú, keď teraz sa to nehodí, lebo rodil.
Pozor na to, to sú holé fakty a tu sa na tom striktne bazíruje pod hrozbou urážky Majestátu - 9.5.2024 - 10:53
- +1
- Cotillion
- Neviem kolki z vas, co tu komentujete to zlozenie timu videlo nejake zapasy play off NHL. Ale ked si pozriete supisky tych teamov, tak su vsetky poskladane takmer rovnako ako je tento nas. Kanadsky trener si sklada tim podla toho, ako ho skladaju ini kanadski treneri, ake to prekvapenie.
A par veci k tomu. Nic ako defenzivny specialista neexistuje, maximalne su hraci, ktori chodia na oslabovky. Tych chces mat tak 5-6 v teame. Stavim sa, ze nikto z realizacneho timu nasej repre nic ako "defenzivny specialista" nikde nepouzil.
To, co maju hraci v bottom 6 prinasat (najma teda kridla, centri su predsalen trochu vynimka) je fyzicka hra. Agresivita, korculovanie, taka ta "chytim puk do zubov a donesiem ho az do brany" mentalita.
A pozrite sa na tu nasu bottom 6 - Regenda, Kelemen, Dano, ti vsetci toto presne maju. Kudrna mozno o nieco menej, ale stale je to pomerne velky a statny hrac.
Naproti tomu Lantosi? Takac? Okuliar? Maju toto v sebe, podla toho, co ste videli v priprave? Za mna nie, ich prednosti su inde. A preto boli vyradeni oni a naopak, hore menovani idu dalej. - 7.5.2024 - 23:18
- +12
- Great!
- Neviem, či je krpatý Daňo, ktorý vyhral kanadske bodovanie, či strelcov v Cechach práve prototyp tohto hráča. A pri svojej ochote padať a filmovať už rozhodne nie typ
hráča, čo by chytal puk do zubov - 7.5.2024 - 23:36
- +4
- Cotillion
- Si ho videl niekedy hrat? Sak to je prototip power forwarda, nicoho sa neboji, do všetkého ide rychlo a agresivne. Az do tej miery, ze obcas to prezenie a oslabi svoj tim.
- 7.5.2024 - 23:45
- +3
- Great!
- Hej videl. Dokonca nemám pocit, ze by bol on sám stotožený s touto úlohou v reprezentácii. Určite by radšej hral s Hudáčkom hore + presilovky.
- 7.5.2024 - 23:47
- +5
- FeroMotyka
- Ale toto nie je play off, toto je turnaj. V skupine s každým jeden zápas, vyraďovačka jeden zápas. Nepotrebuješ tam obrancov hviezd, bitkárov. Bitky tu v podstate nie sú. Tie zápasy majú úplne inu atmosféru keď sú o jednom zápase a nie o min. 4
- 7.5.2024 - 23:37
- +2
- Great!
- Pravda. Keď si máme brať príklad zo zámoria, skor by som nazrel do kanadskej repre. Už je to dávno, čo hrala v plnom zložení, no v 3-4 útoku boli štandardne veľmi produktívni hráči...Doan, Thornton, Tavares, Lecavalier, Marchand.
- 7.5.2024 - 23:46
- +2
- Cotillion
- Tak ale ved v regular season maju ten tim postaveny zhruba rovnako.
Takymto sposobom proste kanadania skladaju svoje timy.
Kolkokrat sme pindali, ze sa nasi hraci ako Cehlarik a podobni sa nepresadzuju v NHL napriek tomu, ze su ocividne 'lepsi' ako polovica bottom 6 kanadanov a amikov?
Nuz presne pre toto. Mozu byt 'lepsi' ofenzivne, ale ak na top6 nemaju, tak bud maju dostatok toho gritu na bottom 6 alebo sa proste nepresadia.
Ked sa nam to nepaci, nemame mat na lavicke kanadana.
Ja osobne ale radsej toto nez ten paskvil co predviedli cesi. - 7.5.2024 - 23:51
- +2
- dominator97
- mne sa prave zda, ze toto je do urcitej miery nieco na sposob toho ceskeho modelu
- 8.5.2024 - 0:57
- +1
- dominator97
- ja sice rozumiem, co sa snazis povedat, ale ako uz viac-menej bolo spomenute, skor ako na zamorske kluby by som sa pozeral na ich repre vybery
- 8.5.2024 - 0:55
- +2
- 88Backo
- Nesplietaj prosím ťa mužstvo z NHL s repre,v repre plati platovy strop???Môžeš zobrať to najlepsie čo máš predsa...Kanada nemala
problém dať do 4 útoku hráčov ako Sakic alebo Yzerman a tí hrali cely život prvý utok🙉🤦♂️ - 8.5.2024 - 1:11
- +14
- Herbert
- Presne.. Niekto asi nepochopil ze tie nhl kluby maju nieco ako rozpocet a do 3-4 lajny si nemozu dovolit zaplatit Crosbyho.
- 8.5.2024 - 8:03
- +5
- boychuk
- Lantoši, Okuliar, Buček, Pánik, Dvorský, Mešár – musíme mať supertím, keď nikoho z nich nepotrebujeme...
- 8.5.2024 - 1:40
- +10
- wedro
- Lantoši- začiatok prípravy mal parádny ale postupne ako sa blížia MS jeho výkonnosť išla dole 👇
Okuliar 😎 - hral v príprave naozaj zle ak porovnáme minulú prípravu na MS. (zaslúžene sa dostal na MS) tentoraz to nevyšlo 🖐️
Buček - na medzinárodný hokej ako su MS nemá ( mal keby ostal vo FIN🇫🇮 dostal by vysokú školu ⛸ a zabojoval o Nhl ale bohužiaľ pri prvej príležitosti to vzdal a stal sa hviezdou Slovenskej ligy) 😉
Panik je ako počasie...
( zaslužene nedostal pozvánku na MS. Nemá tímového ducha 👻)
Takzetak® - 8.5.2024 - 3:00
- +4
- hawkie
- Polovica toho, čo si napísal, sú fakticky nesprávne, neoveriteľné alebo z hlavy domyslené veci.
Za všetky ten Pánik - na základe čoho tvrdíš, že nemá tímového ducha? Máš insider info od Kreka? Od Šatana? Od Pardavého? Alebo od iného spoluhráča z repre?
To, že sa nevyjadruje pre novinárov, je osobná vec, tú hodnotiť nebudem.
Btw. Rudo, si to ty? - 8.5.2024 - 13:47
- +5
- Kubino
- Suhlasim s Tebou na 100% co sa tyka Risa. Tie nezmyselne hejty na jeho osobu tykajuce sa toho, ze rozbija kabinu a nema timoveho ducha su na smiech. Skoda, ze chlapci z "trineckej familie" nepovedia pravdu a nevyvratia tieto bludy, ktore tu niektori "znali" rozsiruju...
- 8.5.2024 - 17:18
- +1
- mili28
- info priamo z repre... minuly rok ho nechcel nikto, ale Craig trval na svojom a isiel. no a zrejme ked tento rok nejde, tak asi vedia, preco ho neoslovili.
normalny clovek, co sleduje hokej si urcite vsimne, ze chalan ma nejake trenice aj v kluboch! bol prvy hrac, s ktorym Pardubice nepredlzili... - 9.5.2024 - 7:53
- 0
- Big brother
- Nie nemusíme mať supertím. Tu fakt asi treba niektorým ľuďom dať nejaké hokejové základy, lebo toto čo tu viacerí predvádzajú, to je hotová tragédia. Niektorí by fakt skladali tím len podľa bodov + doplniť o juniorov, nech z nich za pár dní spravími McDavidov a bude to super. Úplne smiešne toto celé tu, táto diskusia
- 8.5.2024 - 8:59
- 0
- Tizo
- ked k tomu pridas aj khlkarov tak mas pomaly jeden reprezentacny vyber ktory by tomu craigovmu mozno aj nalozil.
- 8.5.2024 - 19:05
- +1
- amaskiea
- ešte keby ho aj trénoval niekto z vás tu, tak nepochybne...
- 8.5.2024 - 19:08
- +3
- Tizo
- nemusi niekto z nas. staci craiga zavriet na izbe a nechat pardaka s frigom.
- 8.5.2024 - 21:06
- +1
- wedro
- Mešar jeho druhá sezóna v juniorke ☝️
Dvorsky jeho ⌚ ešte príde netreba nič uponahlať☝️
Takzetak® - 8.5.2024 - 3:04
- +2
- belo
- 1. Tomuto timu zelam uspech, chodte si pren a poteste seba i nas
2. Nam fanusikom zelam aby sme si to uzili v zdravi, hlavne teda tie oslavy na konci turnaja
Nech uz je piatok! - 8.5.2024 - 7:51
- +3
- lukiasko
- Za mňa je to celkom OK.
- Mešára aj Dvorského mohli zobrať do prípravy na dva týždne kľudne okúsiť atmosféru.
- Lantoši aj Okuliar nevedia so silnými súpermi hrať.
- V prípade vypadnutia by som nebral ani Chromiaka.
- Počkať či vypadne Studenič a Sýkora je za mňa určite OK.
- Goliana by som vymenil za Kňažka aj keď dlho nehral keď náhodou vypadne.
- nepochopiteľne za mňa je nevziať Takáča a Panika čo sú univerzálni tvrdí hráči na takmer všetky formácie aj pozície, oslabovky, presilovky. - 8.5.2024 - 8:00
- +21
- amaskiea
- žltý
- 8.5.2024 - 8:05
- +1
- pifel
- Ja vazne nechapem naco vsetci predbiehaju . Casu na opustanie alebo oslavovanie bude po MS dost .
- 8.5.2024 - 8:18
- +2
- Big brother
- To je to, že tu veľa ľudí tomu hokeju nie úplne rozumie a preto sa tu čudujú a pozerajú na nomináciu ako puk.
- 8.5.2024 - 8:56
- +3
- luciakanky
- Kidrna5a Cingel tam nemajú čo robiť
- 8.5.2024 - 10:43
- +3
- MaxSBA
- Cingel je center. A Pospíšil este nie je komplet zdravý. Takze tam fakt ma co robit
- 8.5.2024 - 10:55
- +3
- Mato-Mi
- Kazdy rok, priblizne o tomto case je tu stale ta ista diskusia. Ten mal ist, ten nemal. Preco nevzali toho, ale toho. Niektori diskuteri su dokonca az rozculeni
Ucet vystavujeme po MS, nie pred. - 8.5.2024 - 10:57
- +2
- Urpiner16
- Bohužiaľ ten účet nedostať sa do štvrťfinále viac rokov si vystavujú nielen hráči ale aj realizačný team.
- 8.5.2024 - 11:03
- +4
- amaskiea
- až po MS
- 8.5.2024 - 11:05
- +3
- amaskiea
-
máš nás přečtených
- 8.5.2024 - 20:53
- 0
- Oranzovocierny
- Za mňa mala nominácia vyzerať takto:
Brankári:
Janus, Riečický, Melicherčík
Obrancovia:
Deyl-Sersen(legendárna dvojica)
Šedivý-Dravecký ml.
Sersen-Mezei
Beňo-Golian
Útočníci:
Buček-Dvorský-Chovan
Mešár-Bartánus-Záborský
Lunter-Bačo-Fominykh
Zuzin-Baláž-Slovák - 8.5.2024 - 19:26
- +2
- Oranzovocierny
- *v tretej obrannej dvojici namiesto Sersena Starosta.
- 8.5.2024 - 19:47
- +1
- amaskiea
- ach tak, teraz to už dáva logiku
- 8.5.2024 - 20:05
- 0
- AgentCooper
- Suhlas.
Ja by som ako 13.utocnika zobral Rewaya a nasadzoval ho iba na presilovky. - 8.5.2024 - 20:52
- +1
- amaskiea
- ja by som ho zobral tiež, ale nasadzoval by som ho iba na koženého rodeo-býka niekde v herni
- 8.5.2024 - 20:54
- +2
- AgentCooper
- Z herne vo Vegas pride na plejof Marek Kameň.
- 8.5.2024 - 22:16
- +1
- Oranzovocierny
- Teoreticky môžeme posunúť Rewaya namiesto Bartánusa do druhej formácie. A Bartánus pôjde hrať, ak by sme náhodou postúpili do play off.
- 8.5.2024 - 21:12
- +2
- Flak108
- Konečne niekto kto chce aj Rewaya.
- 8.5.2024 - 21:12
- 0
- AgentCooper
- Ďakujem.
Všade iba Buček, Buček, Buček... - 8.5.2024 - 22:18
- 0
- Aladar82
- Buček: Buček????
Minulú sezónu si Třinci ,ani neškrkol.
Jednoducho mu sedí Nitra ,nikde sa nepresadil a ani nepresadí .
Už ho nechajte tak ..
- 8.5.2024 - 22:34
- +3
- Jamboree
- ještě má čas : se prosadit, čas na průlomovou sezonu do zahraničí.
- 9.5.2024 - 0:46
- 0
- mili28
- uz to skusal v Rusku aj v Cechach.
- 9.5.2024 - 7:56
- 0