Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Na Švajčiarsky pohár aj s debutantom Golianom

zdroj: TASR
30.11.2021 12:49 TASR

Generálny manažér slovenskej hokejovej reprezentácie Miroslav Šatan spolu s asistentom Otom Haščákom a hlavným trénerom Craigom Ramsaym nominovali na blížiaci sa Švajčiarsky pohár 22 hráčov.


Medzi nimi aj jedného debutanta, obrancu bratislavského Slovana Andreja Goliana. Tradičné predvianočné podujatie je na programe 16. a 17. decembra.
Vedenie reprezentácie siahlo po dvoch brankároch – Matejovi Tomekovi a Patrikovi Rybárovi. Medzi obrancami patria k najskúsenejším Daniel Gachulinec, Martin Gernát a Martin Marinčin. Z útočníkov si zas pozvánku po výborných výkonoch na Nemeckom pohári opätovne vypýtali Dávid Gríger, Adrián Holešinský, Jakub Minárik, Pavol Regenda, Miloš Roman či Juraj Šiška. Na zozname nechýba 104-násobný reprezentant Libor Hudáček, ktorému sa strelecky darí v HC Lugano ani Dávid Bondra, ktorý sa vracia do národného tímu po dva a pol roku. Naposledy si reprezentačný dres obliekol ešte na domácich MS v Bratislave a Košiciach.
"Nominácia do Švajčiarska sa trošku zmenila. Zavolali sme zopár hráčov, ktorí sa ukázali v dobrom svetle na Nemeckom pohári a doplnili ich menami, ktoré sa v Krefelde nepredstavili z rôznych dôvodov. Keďže máme pred sebou posledné medzinárodné zápasy pred zimnými olympijskými hrami, povolali sme hokejistov, ktorí môžu zabojovať o účasť v olympijskom výbere," povedal pre www.hockeyslovakia.sk na margo nominácie generálny manažér Miroslav Šatan. K nominovaniu reprezentačného debutanta Andreja Goliana doplnil: "Andrejovi sa neušlo miesto do Krefeldu. Preto sme sa rozhodli vziať ho do Švajčiarska a dať mu šancu za výkony, ktoré podával v Slovane. Chceme vedieť, či ich dokáže zopakovať aj na reprezentačnej úrovni."
V porovnaní s Nemeckým pohárom sa pod Alpami vo Vispe rozrastie aj trénerský štáb okolo hlavného kouča trénera Craiga Ramsayho. Tradičné duo jeho asistentov Ján Pardavý – Andrej Podkonický doplní Róbert Petrovický, ktorý pôsobí v pozícii asistenta trénera vo švajčiarskom tíme HC Lausanne.
Na podujatí NaturEnergie Challenge 2021 vo Vispe sa okrem domácich Švajčiarov a Slovákov mali predstaviť aj Lotyši a Olympijský výber Ruska. Vzhľadom na nepriaznivú pandemickú situáciu a cestovné obmedzenia však definitívny zoznam účastníkov potvrdí Švajčiarska hokejová federácia v najbližších dňoch.
Golian, dvojnásobný účastník juniorského šampionátu, dohral uplynulý ročník v zámorskej juniorskej súťaži WHL v klube Tri-City Americans. V lete prijal ponuku Slovana Bratislava a vrátil sa do najvyššej slovenskej súťaže. V doterajších 19 vystúpeniach zaznamenal tri body za gól a dve asistencie. Pravidelne však nastupuje v prvej obrannej dvojici "belasých" spolu s Mattom MacKenziem. "S doterajším priebehom sezóny som veľmi spokojný. Na ľade dostávam veľa priestoru, za čo vďačím trénerom. Snažím sa podávať čo najlepšie výkony. Darí sa nám aj ako tímu, takže zatiaľ všetko funguje veľmi dobre," uviedol Golian pre hockeyslovakia.sk. S premiérovou pozvánkou do národného tímu ho oslovil asistent generálneho manažéra Oto Haščák. "Bol som veľmi šťastný, že pozvánka prišla už v mojich dvadsiatich rokoch. Ihneď som volal otcovi, aby sme sa potešili spolu," dodal.
lováci pred odchodom do Švajčiarska absolvujú tréningový kemp v Bratislave od 13. decembra.

Nominácia SR A na VT v Bratislave a Švajčiarsky pohár 2021 vo Vispe (13.-18. decembra):
brankári:
Patrik Rybár (Dinamo Minsk), Matej Tomek (HC Kometa Brno)
obrancovia: Martin Bučko (HC Motor České Budějovice), Daniel Gachulinec (HC Slovan Bratislava), Martin Gernát (HC Lausanne), Andrej Golian (HC Slovan Bratislava), Mário Grman (HKP Hämmeenlina), Michal Ivan (Bílí Tygři Liberec), Martin Marinčin (HC Oceláři Třinec), Dávid Mudrák (HK Dukla Ingema Michalovce)
útočníci: Dávid Bondra (HK Poprad), Marko Daňo (HC Oceláři Třinec), Dávid Gríger (HC Bílí Tygři Liberec), Adrián Holešinský (HK Nitra), Libor Hudáček (HC Lugano), Miloš Kelemen (BK Mladá Boleslav), Adam Liška (Severstaľ Čerepovec), Jakub Minárik (HK Dukla Trenčín), Miroslav Mucha (Lake Superior University), Pavol Regenda (HK Dukla Ingema Michalovce), Miloš Roman (HC Oceláři Třinec), Juraj Šiška (HC Nové Zámky)

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Reprezentácia


MaxSBA

 

Bondra
30.11.2021 - 13:15
+5

MaxSBA

 

BlackCrow


Nebuďte smutní capkovia.. Tá vaša Bondra vám pomôže.. Aj na olympiádu sa dostane


No Black, tak na turnaj už ide. Pomaly to privoláváš
30.11.2021 - 13:18
+9

Aladár Miazga

 

TÁ Bondra...mne sa to náhodou páči
30.11.2021 - 13:21
+1

Urpiner16

 

Black je blbec.
30.11.2021 - 14:05
+17

BlackCrow

 

Drevo naštiepané, piecka pripravená, dobre bude neboj nič..
30.11.2021 - 15:52
+8

Aladár Miazga

 

Andrej gratulujem. Pekný darček k meninám !
30.11.2021 - 13:16
0

nerorome

 

Brankári podľa očakávania, keďže Konrád stále nechytáva.
V defenzíve 4 praváci bez šance na ZOH (Bučko, Gachulinec, Mudrák a Grman), 2 ľaváci bez šance na ZOH (Golian, Ivan) + dvaja adepti na ZOH (Marinčin, Gernát). Smerom k ZOH nomináciu defenzívy "čítam" tak, že sa počíta s päticou zo zámoria (Černák, Sekera, Fehy, Chára, Jaroš), Čerešňáka si preverili na DC a teraz povolali Marinčina s Gernátom. Z toho mi vychádza, že Čajkovský a Ďaloga nie sú uvažovaní v Top 8-ke bekov pre ZOH.
V útoku 1 šok (Mucha z NCCA), 1 veľké prekvapenie (Bondra), 2 x nechápačka (Šiška a Minárik na DC veľa neukázali), hráči ktorí hrali výborne na DC (Holešinský, Regenda, Roman, Gríger), hráči ktorí boli v pôvodnej nominácii na DC, ale napokon nešli (Daňo, Kelemen)+ Hudáček a Liška, ktorí majú šancu na ZOH. Hrivík a Cehlárik chýbajú podľa očakávania, ktovie prečo nezavolali Jurča či Lantošiho (možno sú na ZOH istí), Skalický a Pospíšil majú zdravotné problémy (Skalický asi na ZOH ťažko, Kiko má šancu), Krištofa si otestovali na DC a Bakoš je zdá sa mimo úvah na ZOH.
30.11.2021 - 13:17
+20

miško DUKLA

 

+ mimo ZOH tým pádom asi aj Čajkovský
30.11.2021 - 13:25
0

nerorome

 

Mám to tam
30.11.2021 - 13:26
+3

Hamburger

 

To platí len za predpokladu, že NHL nevyužije do 10.01.2022 výstupnú klauzulu a hráči z NHL budú môcť prísť.
30.11.2021 - 18:14
0

nerorome

 

Mucha samozrejme z NCAA, nie NCCA..
30.11.2021 - 13:31
0

topska

 

Mne sa Mucha pacil v repre uz minulu sezonu a v NCAA hra velmi dobre. O tom chlapcovi budeme este vela pocut. Kludne to moze byt coskoro aj lepsia liga ako nasa. Paaana ale do PP by som ho bral
30.11.2021 - 13:39
+4

nerorome

 

U mňa šok z jeho nominácie iba z pohľadu toho, že počas sezóny ho stiahli zo zámoria
30.11.2021 - 13:47
+3

topska

 

Rozumiem...No co viem tak moze skolu riesit aj na dialku a podla mna s nim pocitaju do buducna v repre a kludne aj smerom na MS ak sa teraz ukaze v dobrom svetle. Tesim sa na rozhovor
30.11.2021 - 13:49
+1

Peryo

 

Zrovna včera šiel domov z USA asi ide online😀
30.11.2021 - 13:58
+4

hawkie

 

Mne zasa vôbec - keď si zoberiem tú minuloročnú prípravu, v mojich očiach bol dosť nevýrazný; keď ho porovnám už len s takým Daniilom Fominykhom alebo Bubelom... O takom Holešovi už ani nehovorím...
30.11.2021 - 15:50
+1

topska

 

Ja rozumiem ze mu bude kus asi trvat aby sa etabloval na europsky hokej. Ale dovolim si tvrdit ze by mu na to postacila asi aj priprava v klube pred sezonou. No je to tazke povedat, je to velka zmena.
30.11.2021 - 16:21
0

Fandime

 

Nerorome: Kde beries tu istotu, ze Chara a Sekera na OH?
Inac, este aby tento turnaj vobec bol…
30.11.2021 - 13:40
+2

nerorome

 

Sekera bol ohlásený spolu s Halákom a Černákom už v októbri. Chára ak bude chcieť pôjde, lebo Šatan ho nominovať chce.
30.11.2021 - 13:43
+5

Sunkafit

 

Suhlas uplne
30.11.2021 - 16:07
0

zomi

 

Podľa mňa si dobre rozobral postavenie a možnosti hráčov, ktorí sú nominovaní na SUI Cup. Čo sa týka Lantošiho a Jurča, tak môj pohľad je ten, že ak bude Lantoši vo forme, tak pre ZOH ho už nie je potrebné testovať a v Jurkyho prípade, ak v KHL ukáže formu, tak detto. Naopak v Daňovom a Kelemenovom prípade je to, že si ich ešte potrebuje pre istú činnosť ešte vyskúšať, aby p. Krek si bol načistom...
30.11.2021 - 18:04
+1

GB11

 

Lantoši bol naposledy vo forme v Nitre
30.11.2021 - 19:24
+1

hawkie

 

Nesúhlasím. Za Providence, ako aj na posledných MS hral skvelo.
30.11.2021 - 21:45
+5

Ol!ver

 

Čakal som aj útočníka Mikuša, Okuliara - motivačne a chytal aj miernu formu, Bakoša. Libora načo? možno aj Tršku. Skalický a K. Pospíšil sú zranení?
30.11.2021 - 13:21
+2

HkmDetva

 

Mikusovci utocnici su dvaja
30.11.2021 - 19:49
0

Eagle

 

Táto nominácia mi príde dosť od veci v kontexte, že sa jedná o posledný turnaj pred OH
30.11.2021 - 13:21
+7

nerorome

 

Tiež som si myslel, že možno s výnimkou Hrivíka či Cehlárika zavolajú európsku top zostavu.
30.11.2021 - 13:26
+2

Ol!ver

 

Keď tam nie je Hrivík, Cehlo, nemusel tam byť ani Hudáček + keď sa ráta s hráčmi z NHL / AHL, káder sa dosť obmení. + Hrali spolu na MS či kvalifikácii, zohratosť by mala byť. Ja som čakal tých, ktorých som vypísal + Jurča.
30.11.2021 - 18:38
+1

Cotillion

 

Hudáček je tam podľa mňa čisto preto, že sa hrá vo Švajčiarsku.keby bol stále v khl, tak tam nie je.
30.11.2021 - 22:28
0

topska

 

Satan avizoval ze aj na tomto turnaji dostane sancu sirsi menoslov
30.11.2021 - 13:40
0

ridlley

 

Co je ten Mucha zac pre boha, to sa tam ako dostal??
30.11.2021 - 13:23
+4

topska

 

A teraz si pozri jeho vykony v NCAA a porovnaj s Bondrovymi a Holesinskeho. Ci ti nebude kus trapne po tom komente
30.11.2021 - 13:42
+10

ridlley

 

Tebe nie je trapne, ze si internetovy hrdina, co musi hned utocne reagovat? Vzhladom na ligu su Holesinskeho vykony galakticky inde, nechapem co si tym chcel povedat. A Bondra to iste, este minulu sezonu hral KHL, zatial co henten sa nahana na univerzite celu karieru. A lepsie statistiky tam maju 18r. chlapci pre boha.
30.11.2021 - 13:53
+15

Tomo8ZV

 

Bzhladom na ligu? Aj ked len univerzitna liga, tak NCAA je kvalitou vyssie ako nasa liga... Najlepsi z NCAA idu rovno do NHL, popripade su na prelome NHL/AHL, najlepsi z nasej ligy idu do Ceska, to sa neda porovnavat. Mucha by v Extralige naozaj patril po adaptovani sa k top hracom.
30.11.2021 - 13:57
+5

ridlley

 

No o tom, ci je kvalitnejsia zrovna pre 24r. hraca by sa dalo velmi dlho polemizovat. Je to pre mladych perspektivnych hracov. Ono to vlastne ani nejde velmi porovnavat s tou nasou.
30.11.2021 - 14:03
+2

PeterLucky

 

Ridlley, uz prosim ta nepis sprostosti o NCAA. Nastuduj, porozmyslaj a potom si precitaj tvoje komentare este raz.
30.11.2021 - 14:28
+10

HokejBJ

 

Dajme tom že finálový turnaj je na parádnej úrovni ale celkovo 1 divízia mi že absolútne vôbec nepríde lepšia ako naša liga ak nie miestami horšia.
30.11.2021 - 18:11
+1

topska

 

ktora z nich?
30.11.2021 - 18:27
0

PeterLucky

 

Pozor, ja osobne netvrdim, ze NCAA Div. 1 je automaticky lepsia ako nasa liga. Je to amaterska sutaz, kde najstarsi hrac moze mat na konci 4. rocnika cca 25 rokov, takze tam chyba skusenost a mazactvo. Aj treningovy proces je oproti Europe nestandardny. Ale zazemie je tam na minimalne 2/3 skol neskutocne, vystroj najnovsia na mieru, trenersky personal, kustodi, zdravotnici super. Na 59 skolach je 206 hracov, co uz boli draftovani do NHL, z toho 14 v 1. kole a z tych 14 je 5 do 5. miesta v prvom kole. Ved to su uzasne cisla, korculuje tam kopec super hracov, ktori keby dosli do slovenskej ligy, tak ma slovensky fanusik obrovsku radost. Ako priklad uvediem minuly rok obrancu v Slovane Cam Lee.
30.11.2021 - 19:54
+3

HokejBJ

 

Ako myslíš Big ten, NCHC... alebo jak ktorá?
30.11.2021 - 20:10
0

topska

 

Tak tak Ze ktoru si sledoval, malo ludi pozera tie zapasy. Ci mas daky klub oblubeny alebo jednu z nich. Si jeden z mala kto to sleduje. Tazko sa to porovnava naozaj.
30.11.2021 - 20:14
0

HokejBJ

 

Nemám žiadny. Sledujem niekedy highlights zo zápasov a podla toho. Co sa týka univerzity tak tam sledujem skor americký futbal
30.11.2021 - 20:16
0

topska

 

ten sa mi paci viac ako nfl
30.11.2021 - 20:17
0

PeterLucky

 

Tento vikend bol skvely na pozeranie univerzitneho am. futbalu. Same klasicke derby zapasy. Den a pol som pritom stravil v kombinacii s NHL haha.
30.11.2021 - 20:20
0

HokejBJ

 

Presne tak, NFL sledujem len zápasy Arizony Cardinals inak mi to príde až príliš dokonale na rozdiel od college, nehovorím o rozdielnych atmosférach. Teraz cez víkend som pozeral na Sporte Oklahoma State proti Oklahome a musím povedať že ma to viacej bavilo ako NFL, hlavne tie posledne minúty boli parádne. Snáď cez víkend dajú Georgiu proti Alabame to bude zápas kvalít NFL hovorili ze budu radi ak ho budú vysielať ale keďže na SEC vlastní práva CBS a Sport TV ma práva len od ESPN tak dajú zase zápas typu Oregon proti Oregonu
30.11.2021 - 20:35
+1

PeterLucky

 

College Football je nazivo ovela vacsia sranda ako NFL, zazil som oboje. Ked sa v sobotu na skole hra am. futbal, tak cele mesto tym zije od piatka do nedele. Dokonca uz druhu sezonu predavaju alkohol na NCAA am. futbale, co doteraz nikdy nebolo. Mna najviac potesila domaca vyhra NC State nad U. of North Carolina, UNC su strasni namyslenci.
30.11.2021 - 20:41
+1

HokejBJ

 

Tak to ti závidím, ja by som raz chcel ísť na zápas Michigan Wolverines alebo Floridy Gators keďže obidvom fandím . Mňa zase potešila výhra Michiganu proti Ohio State, obidvom tímom to prajem ale predsalen Michiganom som to prial viacej škoda že u nás tiež nemá každá stredná alebo vysoká aspoň v jednom športe svoj tím a tiež by sme mali svoje college ligy napr v hokeji. Inak na akých zápasoch si bol?
30.11.2021 - 21:49
0

PeterLucky

 

3 skoly, 2 NFL kluby, vsetko na vychode mozem do spravy ked tak.
1.12.2021 - 3:35
0

HokejBJ

 

Môžeš kľudne zaujima ma to
1.12.2021 - 10:28
0

topska

 

Ber to s nadhladom pre pana. Neutocim na teba. Sledujem Muchu uz nejaky ten zapas, velmi sa mi paci jeho hra. Typologicky je pre nas hokej vhodny kludne aj smerom do repre. Skus si pozriet jeho zapasy, mozno budes prekvapeny. To nie je hrac ktory bude strielat 40 golov za sezonu. Holesinsky hral v NCAA tri sezony, Bondra styri, Mucha bol v tretejs sezone hracom prveho-druheho utoku.
30.11.2021 - 14:19
+3

ridlley

 

Ok, ukoncil by som to asi takto.. Som na neho zvedavy a budem len rad, ak zvysi konkurenciu v repre Potom mozme podebatovat, ci ma na to alebo nie.
30.11.2021 - 20:48
+1

GB11

 

Ridlley poznáš ich? : Cale Makar, Adam Fox , Charlie McAvoy, Connor Hellebuyck, Jack Eichel, Quinn Hughes, Johnny Gaudreau, Max Pacioretty, Cole Caufield a Jeremy Swayman
30.11.2021 - 19:20
+3

Demon

 

Slusne pasivne agresivny prispevok

Ale zahram sa na diablovho advokata a polozim ti protiotazku, dokonca az tri: V akom veku boli ti tebou menovani draftovani do NHL? A v akom veku opustili tuto sutaz a posunuli sa do NHL, ci aspon AHL? A kolko rokov ma Mucha a kedy a kym bol draftovany do NHL?

A aby sa tu teraz nezacali vsetci do hrude sa bijuci obhajcovia nasej ligy a vsetkeho slovenskeho opustat, ze ako si mozem nieco take dovolit voci nasmu talentu, tak chcem zdoraznit, ze proti Muchovi nic nemam a dufam, ze ukaze v dobrom svetle.

Ale neporovnavajme neporovnatelne a nerobme falosne ekvivalencie, len aby sme dali nejakemu argumentu vacsiu vahu.
30.11.2021 - 22:09
+5

HokejBJ

 

Existuje také niečo ako "obhajca všetkého slovenského"? Ja som sa s takým človekom nestretol
30.11.2021 - 22:40
+2

napalmdeath

 

Odpisujes teda slepý nebudes: Tak to sedíš asi doma. Je ich plná riit .
1.12.2021 - 0:04
+1

HokejBJ

 

Není práveže úplne naopak
1.12.2021 - 10:27
0

GB11

 

McAvoy, Hellebuyck jedna sezóna v AHL. Zbytok priamo odtiaľ do NHL. Tu ide o to že to je kvalitná súťaž čo Ridlley nechápe. Mucha draftovaný nieje a ani byť nemusí aby sa do NHL dostal. Napr. taký Chris Kunitz išiel tiež priamo z NCAA do NHL NEDRAFTOVANÝ a určite by sa našlo viacej hráčov
30.11.2021 - 23:50
0

ridlley

 

Rovnaky pripad ako Kunitz je aj Peto Sejna, ale ti chalani boli od muchu o rok mladsi, ked rozbili tu ligu a dominovali v nej. Mucha je starsi a ma tam velmi priemerne statistiky. A snivat v jeho pripade o nhl je uz dost za ciarou Odkial sa tu vyrojilo tolko jeho slepych (zarputilych) obhajcov??
1.12.2021 - 7:54
+1

theck

 

Ten Bondra je docela vtip ale tak chapem rozhoduje priezvisko
30.11.2021 - 13:23
+14

marty_pp

 

Rozhoduje štýl hry a nie meno. Presne vedia na čo ho potrebujú. Nejde o to vybrať hráčov, ktorí majú najviac bodov ale typologicky správnych hráčov.
30.11.2021 - 13:42
+20

PopradskyInsider

 

vidno ze si nevidel jeho prve dva zapasy za PP
30.11.2021 - 14:22
+9

theck

 

trošku som si rýpol do Popradčanov
30.11.2021 - 14:27
+4

iqac

 

inak kedy je deadline na olympijskú nomináciu?
30.11.2021 - 13:24
0

miško DUKLA

 

Ťažko povedať keďže stále nie je úplne isté či pôjdu hráči z NHL.
30.11.2021 - 13:27
+1

nerorome

 

Do 10.01.2022 sa môže ešte NHL rozhodnúť, či účasť hráčov nestopne. Takže po 10.-tom sa budú nominácie zverejňovať.
30.11.2021 - 13:27
+2

ZOOMER

 

Bondra? XDDD vtip roka
30.11.2021 - 13:28
+14

MaxSBA

 

Tak Mucha nie je o nič lepší
30.11.2021 - 13:34
+1

topska

 

Videl si hrat Muchu? Ak by prisiel do nasej ligy tak by pravdepodobne bol do par mesiacov top hracom. Ma potencial byt stabilnym reprezentantom. Podla mojich info je v hladaciku aj NHL klubu
30.11.2021 - 13:45
+3

miško DUKLA

 

S tým hľadáčikom NHL klubov by som bol opatrný (nie je ani TOP 50 v bodovaní NCAA) ale je pravda, že to vyzerá že bude pokračovať v kariére v zámorí po vyštudovaní univerzity.
30.11.2021 - 14:14
+4

topska

 

Sak netvrdim ze dostane jednocestnu
30.11.2021 - 14:22
0

miško DUKLA

 

Ja si takisto nemyslím, že podpíše dvojcestnú aaale bodaj by
30.11.2021 - 14:25
+6

topska

 

Uvidime ako sa bude jeho kariera uberat, sezona v AHL by velmi vela napovedala. Kazdopadne sa tesim na to co a ako bude a som v takom zdravom hokejovom ocakavani. Potesil by som sa ak by prisiel na Slovensko.
30.11.2021 - 14:29
+1

miško DUKLA

 

Ak bude bodovať minimálne tak ako doteraz budúcu sezónu na Slovensko nepríde.
30.11.2021 - 14:52
+2

ánry

 

Bondra zas tlačený ako na ms 2019... Všetci telentovaní hráči sa narodili zlým otcom...Priezvisko zdá sa nepustí! Už by si dotyční mohli vybrať hlavu z riti ... Namiesto toho by mali lobovať za to aby mládež mohla trénovať a hrať!!!
30.11.2021 - 13:43
+9

Lukkas

 

Vysvetlí mi niekto, prečo sú všetci tak prekvapení tým Bondrom?

Hral dobre na MS, strávil dve sezóny v KHL a teraz v nedeľu v drese Popradu patril k najlepším hráčom na ľade. Všetci vieme, že to nie je super produktívny hráč, ale tým, že nevyrástol hokejovo tu, tak vnáša do hry čosi, čo väčšine našich hráčov chýba.
30.11.2021 - 13:47
+28

topska

 

V repre nebol viac ako dva roky. Stale si dovolim tvrdit ze typologicky nenajdeme velmi vela lepsich hracov v europe. Stoji za vyskusanie na medzinarodnej urovni aj teraz
30.11.2021 - 14:23
+3

Voevoda

 

Tak bud si myslia ze ma hrat v prvych dvoch formaciach alebo ho nikdy nevideli hrat
30.11.2021 - 17:09
0

DavePP

 

Pre mňa je Bondra dobrá náhrada za Líšku, ak by nemohol ísť na OH.
30.11.2021 - 19:58
+2

hawkie

 

Liška možno, Bondra určo nie. Reálne si ale myslím, že Liška sa do zostavy nezmestí...
30.11.2021 - 21:43
0

DavePP

 

Uvidíme no. Typovo podobný mi príde aj Marko Daňo. Možno sa bude rozhodovať práve medzi Daňom a Líškom. Ale neviem či nemá momentálne navrch 🦊
30.11.2021 - 23:13
0

hawkie

 

Dosť možno áno, ale mne sa tam o dosť viacej hodí Kelemen (mal vynikajúci rozbeh v českej lige, a hoci teraz stagnuje, je to všestranne vyspelý a skvelý univerzál; navyše, vynikajúco korčuľuje a má železné nervy).

Každopádne, ja som už svoju "dream-zostavu" zadal pred hádam 2 mesiacmi , ale OH sú ešte ďaleko (dovtedy sa môže stať veľa vecí...)
30.11.2021 - 23:18
0

zomi

 

Podľa mňa, pred ZOH v Liškovom prípade pre Kreka so Šárkym môže nastáť rébus, či pre prvé dva útoky preň bude miesto a pre tretí a štvrtý útok či ho zasa nebude "škoda". Ale na MS môže mať miesto isté...Ako som už skôr spomenul, že výkonnosť našich útočníkov asi bude treba merať medicínskymi váhami... Liška, Daňo, Kelemen, Studenič... Ako vravíš: Ešte je času dosť, ale bude záležať aj od toho, ako budú na tom zdravotne a vo forme napríklad Kiko so Skalkom. S Maťom Pospíšilom, nie len ja, ale aj Krek zrejme nepočíta. A čo s Holešinským, Lantošim, Grígerom a s Romanom...? Regenda...Netreba zabúdať na Davida Bondru, v ktorom hniezdi minimálne výborné agresívne korčuľovanie, bojovnosť a výborná práca pri oslabovkach. Poctivé pôsobenie na ľade, keď nevynechá ani jedno tzv. hluché striedanie. Vychádza mi zo dvanásť útočníkov pre tretí - štvrtý útok. Do prvých dvoch podľa mňa do úvahy prichádzajú: Cehlárik, Hrivík,Tatar... Hudáček, Ružička,Panik,Mišo...Na rozhraní sú Lantoši, Holešinský... Takže asi tak - moje teórie...
1.12.2021 - 13:15
0

zomi

 

A zabudol som na Jurkyho, ktorý sa v KHL začína rozohrávať...
1.12.2021 - 13:23
0

hawkie

 

Rozmýšľam, či toto nie je trošku myslenie spred 10 rokov (toto prosím neber vôbec ofenzívne @Zomi, hneď to vysvetlím -> narážam najmä na tie slová, že "či Lišku nebude škoda v 3. alebo 4. útoku") - nevidím absolútne problém, keď 3. a 4. útok má silný strelecký a útočný potenciál - je jasné, že nie všetci môžu hrať presilovky a detto aj na oslabenia, ale to neznamená, že keď sa napr. (čisto v teoretickej rovine) taký Mišo Krištof (inak center s potenciálom do 1. a 2. útoku) ocitne vo 4. útoku aj napr. s takým Studeničom a Kelemenom (moja vysnívaná formácia btw. ), že je automaticky čosi špatne, a že Krištofa je "škoda zabiť vo 4. útoku". Detto aj s Liškom, ak by sa ocitol vo 4. útoku. Tým chalanom to bude jedno - keď tam budú, tak budú makať o-100-6, lebo na OH sa nechodí každý deň.

Je pravda, že do 3., no najmä 4. formácie dáš hráčov, ktorí vedia aj dobre brániť, ale bránenie je práve cesta do pekla. Liška je veľmi kvalitný bojovník, ktorý nevypustí žiaden súboj, a aj brániť vie veľmi dobre (na oslabovkách). Z môjho pohľadu ale taký útočný inštinkt nemá, aby to bolo na 1. alebo 2. formáciu (čo neznamená, že ho v 3. alebo 4. bude škoda, a kvôli tomu ho netreba zobrať - to je nezmysel ).

Z iného pohľadu je toto podľa mňa aj prípad Lantošiho, ktorý je - opäť - veľmi špecifický prípad hráča (mnohí ho nemusia, mnohí si na ňom zgustnú; ja jeho výbušný štýl korčuľovania a aj dobré hokejové myslenie zbožňujem). Hodíš ho k Cehlárikovi a Hrivíkovi (ako na posledných MS), a celá formácia bude skvelo fungovať (a nie je to zásluha len Peťa s Marekom, Robo do toho tiež pridáva to svoje najlepšie, a celú formáciu to posunie ďalej... z kvaldy sme mohli vidieť, že vo formácii s Jurčom si to až tak nesadlo).

Inač - osobne - ak by som mal na niekoho staviť ako divokú kartu, tak to bude Aďo Holeš (a Lantoši tam podľa mňa bude tiež ).
1.12.2021 - 13:52
0

ovechkin88

 

ratal som ze zavolaju aj Tomasa Mikusa, ktory je v paradnej forme.
30.11.2021 - 13:48
+3

Mato-Mi

 

spolu so Slovanom najviac hracov vychovanych pre reprezentaciu na ŠP v ramci TL
30.11.2021 - 14:19
0

ánry

 

toto nie je dobré ani ako vtip... Slovan 20 rokov nevychoval ani jedného jediného hráča! Michalovce tak jedného to že sa u Vás niekto ohrieva ešte neznamená, že ste ho vychovali...
30.11.2021 - 17:36
+1

patkof

 

Michalovce a výchova hráčov 😅 to je silný ftip
30.11.2021 - 19:13
+7

topska

 

No velmi by som sa nesmial, dorast hra v extralige slusne vlastne aj oni aj kadeti, osmaci ci siedmaci su cca na urovni Popradu. Tam to ide poriadne hore.
30.11.2021 - 19:23
+1

Fhaallen

 

Buček: akože nepresvedčil? Či stačil DC a presvedčil? alebo je out zranenie/covid?
30.11.2021 - 14:25
0

Goethe

 

z tohto som sklamaný, keď vidím, že je v zostave taký Šiška, Regenda, Minárik a oni extra výkony veru nepodávali … dneska napríklad za Nitru hrá
30.11.2021 - 15:05
+4

FanusikZamkov

 

Šiška nepodáva extra výkony. Zápas čo zápas boduje a je spolu s trojicou hráčov najlepším strelcom Tiposligy:https://www.hockeyslovakia.sk/sk/stats/players/843/tipos-extraliga?statsType=goals V 20 zápasoch 16 bodov:https://www.hockeyslovakia.sk/sk/stats/players/843/tipos-extraliga/player/861019/siska-juraj/Stats#playerTabs Asi nesleduješ štatistiky.
30.11.2021 - 15:39
0

hawkie

 

To síce áno (a Ďuriho mám rád), ale na Nemeckom pohári veľa vody "nenamútil". Holeš, Takáč, Buček, ale aj Mešár toho zahral viacej, než on. Aj s Kubom Minárikom vyslovene nekixovali, ale (najmä proti Nemcom) viditeľne nestíhali...
30.11.2021 - 15:54
+6

Goethe

 

Veru, že sledujem, ale bavím sa o výkone na DC.
3 zápasy - 1A, ale výrazne svetlé momenty v zápasoch asi žiadne.
30.11.2021 - 16:25
+2

Mato-Mi

 

Sklamany byt mozes, ale trener zrejme vie, o koho ma zaujem, koho potrebuje skusat. A do toho ty nevidis.
30.11.2021 - 15:43
+1

Goethe

 

Tak na to, že hral len 2 zápasoch kvôli karanténe, tak patril k najlepším hráčom v zápasoch, a vedel aj zakončiť, a to vieme, že máme problém s koncovkou.
30.11.2021 - 16:28
+3

errko

 

Minarik
30.11.2021 - 14:52
+4

lanti

 

Ten tam čo robí keď je zranený????
30.11.2021 - 15:54
0

miško DUKLA

 

Čo som počul mal COVID nie? Aj s Valachom, snáď zajtra už bude Minárik hrať.
30.11.2021 - 16:48
0

kolombo

 

A Holesinsky mal taku kvalitnu covid pauzu?
30.11.2021 - 15:28
+1

hawkie

 

Myslíš Krivošíka s Balážom, nie? Holeš bol po celú dobu OK.
30.11.2021 - 15:54
0

kolombo

 

Vsak NR mala pauzu posledne obdobie tak vela toho neodohral.
30.11.2021 - 18:53
0

Sunkafit

 

Cudna nominacia hlavne v utoku ked sa na to pozriem akokolvek
30.11.2021 - 16:05
+2

Captain

 

Gachulinec mi bude zas nervy žrať
30.11.2021 - 16:21
+5

Goethe

 

Mám pocit, že pod Dömem stagnuje.
30.11.2021 - 16:44
+1

Voevoda

 

A urcite to je Domeho chyba?
30.11.2021 - 16:55
+1

HkmDetva

 

Nie Ficova
30.11.2021 - 20:00
+2

ánry

 

Aj Dome stagnuje...
30.11.2021 - 17:07
+1

Caezar

 

Nerozumiem nominácii Bucka, Bondru, Regendu a Minárika. Bondra a Bučko na Olympiádu určite nemajú ani náhodou a Regendu s Minarikom videli a podľa mňa vôbec nevyčnievali, pričom v našej lige patria k takému lepšiemu priemeru ... Inak ostatní môžu byť. Chýbajú mi tam namiesto vyššie uvedených, hráči,ktorým sa darí ako Mikušovci z Čiech, Krivošik, alebo potom Okuliar z Fínska a Bakoš z KHL...
30.11.2021 - 18:02
+2

topska

 

Ale toto nie je len bol o OH ale aj smerom k MS.
30.11.2021 - 18:31
0

Nerkio

 

Krivosik je mimo …zranenie
30.11.2021 - 18:37
+1

kocsma

 

Mucha je tam asi omylom
30.11.2021 - 18:04
+4

poseidon

 

Akosi málo Nitranov oproti poslednému turnaju? Nitra už nie je základ repre, alebo nepresvedčili? :peace: :joke:
30.11.2021 - 18:45
+1

tristan

 

Bol som si istý ze Samo Takac pôjde...
30.11.2021 - 19:07
+2

Voevoda

 

Snad sa s nim este do buducna rata...
30.11.2021 - 22:36
+1

Cvikelka

 

Nechápem prečo tam není VILO ako manažér. Ak prehráme koho budem zahánat von?
30.11.2021 - 20:37
+2

napalmdeath

 

ja som prekvapený. "záložákov" mali skúšať na DC. tu mala byť "európska" kostra tímu pre OH + 1 lajna naj "záložákov" vybraných z predošlého turnaja a skúšať variácie pre zloženie útokov, presilovky, rozobrať hráčov súperov a podobne, nie testovať či si Regenda (nič proti nemu/ani inému hráčovy z výberu/, minulý rok bol ozdobov PO naśej ligy) dobre nabrúsil korčule. oproti tímom nabitých hráči z NHL sme mohli mať aspon túto výhodu - akú takú zohratosť. veď zo zámoria postavíme tak 1 útok. pre mňa troška nepochopiteľné, ale snát sa im tento ťah v dobrom oplatí.
tiež mi je divné, źe opomínajú čajkovićom, ale do obrany má z čoho vyberať.
30.11.2021 - 21:13
+1

napalmdeath

 

* čajkovskym
30.11.2021 - 21:35
0

Mato-Mi

 

Ozaj si opravil len Cajkovskeho?
30.11.2021 - 21:38
0

Adriano23

 

Musim priznat, ze podaktorym komentarom akosi nerezumiem. Zacnem najvacsou perlou a to je, ze co tam robi Regenda. To vazne? Chalan bol povolani pred tohtorocnymi MS a teraz na nemecky pohar. Jeho styl hry a jeho skvelu pracu a nasadenie si musel snad vsimnut aj hokejovy analfabet. Tomu uz fakt nerozumiem ak toto niekto dokaze napisat.

Co sa tyka obrany, padli tu celkom zaujmave dedukcie. Asi sa nemusime bavit o tom, ze zamorski beci maju miesto takmer iste, ak sa nezrania. Do toho o Ceresnakovi, taktiez asi nemusi byt ziadna rec. O dalsie miesta sa "pobiju" Marincin, Gernat, Daloga a Cajkovksy i ked v hre by este mohol byt Rosandic a Nemec. Ostatni asi bez sance. Na Dalogu sa neraz vyjadrovali, ze ma skvelu rychlost a je takmer idealny clovek do kabiny. Len skoda ze poslednu sezonu, sezonu a pol jeho vykony su slabsie a slabsia a odsuvaju ho mimo top8 obrancov. Urcite ani Cajkovsky nie je z hry von, skoda ze sa pred MS zranil, pretoze hral skvele. Teraz sa musi dostat do formy, len stale nas "strasi" najma jeho posledne posobenie v repre pred MS, kde bol totalne z formy. Rosandic si svoje vzdy odohral a je to velmi kvalitny bek s ktorym sa do buducna urcite pocita. Ale ak budu vsetci zdravi tak na OH to asi nevidim. Inac pamatam si ako sa neraz "pindalo" na Jurcinu, aky je to pomaly bek atd, a to aj v casoch ked mal este pred tridsiatkou, alebo hral v NHL. Najma ku koncu jeho repre kariery bol neraz "tercom" od slvoenskych fanusikov posmesnych komentarov atd... a zrazu par sezon dozadu sa chytil v DELke a mal skvele cisla a podaktori, zrejme nie pamatnici ho snad chceli vidiet na MS. Ja tomu vobec nerozumiem, ci podaktori absolutne nechapu a nevideli daneho hraca, ze toto mozu chciet ... Jurcina ma urcite dost kvality resp mal, ale vyrazne ho limitovala rychlost a v dnesnom hokeji to je alfa a omega. Urcite si nejeden pamata zaciatky Mihalika v NHL a pritom to bol hrac vybrany v prvom kole drafte ...

V utoku sa neraz spomina Mikus a Bakos. Po pravdne Mikus urcite nie a Bakos mozno. Preco? Pretoze na prve dve formacie to asi nevyzera a do tretej a stvrtej su lepsie varianty. Bakos urcite nie je hrac do nizsich formacii. Mozni adepti do tychto formacii: Liska, Regenda, Kelemen su idelany hraci do stvrteho utoku, pritom Liska hrava v prvej formacii v KHL a je produktivny, Regenda je velmi neprijemny hrac, vie sa dostat superovi pod kozu a co je dolezite je skvely korculiar, vie dat gol a spravit klucku, detto Kelemen hra v prvych formaciach v ceskej extraligy. Do toho center Roman, kde jeho cierna robota, je neskutocna, pre mna je to jeden z top centrov a konecne sa zacina rozbiehat. Do toho Griger, v ceskej extralige uz nejaky rok hrava v prvej formacii a posledny mesiac sa neskutocne rozbehol a nerobi mu problem hrat aj v nizsich formaciach a poriadne bojobat a hlavne co sme videli na nemckom pohari aj bodovat. Este by som zabudol Studenica o nom asi skoda pisat. Do toho Bondra, totalne odlisny hrac, bojovnik, dobry korculiar. Este by som zabudol na Dana do ktoreho si tu nejedel internetovy "fanusik" kopne. Pritom u ceskeho majstra hrava prvu formaciu a boduje. Je to uplny univerzal, ci kridlo, alebo center, dotoho dokaze hrat vo vsetkych formaciach. Tych hracov som uz napisal az, az pritom nasli by sa dalsi. ALE co je najvacsou devizou tychto hracov? To ze dokazu hrat vo vsetkych formaciach od prvej az po stvrtu, za repre neskutocne bojoju co o Bakosovi a Mikusovi si niesom isty. Su to velmi dobri korculiari a mozu hrat v akejkolvek hernej situaci, ci uz oslabovka, presilovka ...
Teraz sa pozrime na prve dve formacie. Lantosi, Hrivik a Cehlarik najlepsi utok na MS tu asi nie je o com, aj ked v tejto sezone striedaju lepsie momenty so slabsimi, kvality maju obrovske. Dalej je tam Tatar, nech sa mu nedari, je to nas najlepsi utocnik, bohuzial. Hudacek o nom asi skoda rozpravat. A Nevyspytatelny Panik, ktory ked sa mu chce a ma formu tak je top hrac svetovej urovne. Odpisovany Jurco hrava prvu lajnu v time KHL a boduje. K. Pospisil uz neraz ukazal je jeho korculovanie a strela je skvela. To som este nespomenul dalsich centrov Ruzicku a Kristofa, ktori by na OH nemali chybat. Do toho este Holesinsky ktory neskutocne nabral fazonu, nasu ligu urcite prerastol a ma co "povedat" do nominacie. Zabudol som este na M. Pospisila dalsi hrac ktory dokaze hrat v hociktorej formacii, velmi neprijemny hrac.

Este stale si myslime, ze Mikus by mal realnu sancu na OH? Okey mohol dostat priestor, bohuzial nedostal. Co sa tyka Bakosa podla mna Do pripravy pred OH sa s nim pocita. Jedine, zeby uz v minulosti nieco "vyviedol"... Kazdopadne obaja maju svoje kvality, ale jednym dychom musim povedat, ze ani jeden z nich nieje ziadny vyrazny hrac resp rozdielovy v momentalnych "podmienkach" nasej repre. Dovolim si tvrdit, ze mame za poslednu dekadu asi najlepsi kader. Kde vlajku hore drzali veterani na cele s Hossom ...
30.11.2021 - 22:43
+14

ZOOMER

 

Kamo Líška 4 utok pri jeho forme a to čo robí v khl?
30.11.2021 - 22:57
+3

topska

 

On ale zahra 4. lajnu mimoriadne kvalitne
30.11.2021 - 23:02
+7

zomi

 

Presne... A v prvých dvoch by malo byť dosť hráčov...Cehlo,Hrivo,Trto ... Hudy, Mišo, Panik... Lantosi, Jurky...Holiš...
1.12.2021 - 13:41
+1

ovechkin88

 

Ano, Marko Dano hrava u majstra a pravidelne boduje. Preto ma v poslednych 8 zapasoch 3 body
1.12.2021 - 9:12
+2

patuso

 

Neviete kam ma namierene Lukas Kozak ? Na elite ma Slovakia
1.12.2021 - 10:13
0

DavePP

 

Neviem ale myslím si kde to bude ☺️😃
1.12.2021 - 10:21
0

ZOOMER

 

NZ
1.12.2021 - 10:25
0

Corgi77

 

NZ a TN berú všetko vyhodené. Tak asi tam niekde.
1.12.2021 - 11:23
0

BaW

 

Ja si myslím, že na ZOH: Budú jedine tieto alternatívy.

Tá prvá je:

B: Halák ( NHL ), Húska ( AHL ), Rybár ( KHL )

O: Černák ( NHL ), Feherváry ( NHL ), Chára ( NHL ), Sekera ( NHL ), Jaroš ( NHL ), Gernát ( NL ), Čajkovský ( KHL ), Marinčin ( ČR liga )

Ú: Tatar ( NHL ), Studenič ( NHL/AHL ), A.Ružička ( AHL/NHL ), M.Pospíšil ( AHL ), Hrivík ( KHL ), Cehhlárik ( KHL ), Jurčo ( KHL ), L.Hudáček ( NL ), Liška ( KHL ), R.Pánik ( NHL ), Skalický ( Liiga ), K.Pospíšil ( Liiga ), Lantoši ( SHL ), M.Daňo ( ČR liga )

Alebo nepôjde Chára a v tom prípade zoberú Šimona Nemca z Nitry a Slafkovského namiesto Skalického, keďže bude chcieť zachovať akúsi supermladú dvojičku už na niekoľkom turnaji za sebou.....

A potom si myslím, že isté to nemá ani Marko Daňo, tam môže byť aj Holešinský, respektíve Krištof alebo možno Gríger.
Osobne si myslím, že túto miestenku vyhrá Holešinský.

Všetky ostatné mená, hoc ide tiež o kvalitných európskych hokejistov ako napríklad Godla, Grman, Knažko, Čerešňák, Ďaloga, Gachulinec, Rosandič, Čajkovič, Bakoš, Kelemen, Buček, Krivošík, S.Takáč či Regenda pri braní do úvahy kde hrajú, akú majú formu, či zranenia skôr prehovoria do zostavy na MS. A bolo by prekvapenie, keby sa z nich niekto dostal už na OH.
2.12.2021 - 0:30
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
TímZSkóreB
1.Slovan36142:8479
2.Zvolen35128:9473
3.Michalovce36100:10163
4.Nitra33120:9662
5.Košice34104:9352
6.Spiš. N. V34100:10048
7.Poprad30112:9545
8.B. Bystrica3594:10944
9.Trenčín3179:8641
10.Prešov3487:12441
11.N. Zámky3379:11134
12.L. Mikuláš3581:13327
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3525352144:6286
2.Skalica3619638156:9972
3.Martin3320247111:9068
4.Topoľčany34184111117:8263
5.Humenné34174211104:7661
6.Dubnica3312621399:10050
7.P. Bystrica3213241388:9847
8.MK Slovan3411531591:11246
9.Trnava35114416121:13645
10.Žiar n. Hronom3312151583:10743
11.Levice359132277:11232
12.Brezno336132369:12123
SR 18190111732:953
Aktualizované: 21.1.2022 22:38
TímZVVPPPPGB
1.Poprad191310587:4441
2.Nitra181212372:5540
3.Košice191202568:3938
4.Trenčín19942477:6637
5.B. Bystrica19832655:5732
6.Slovan18901968:6528
7.Skalica195211153:6620
8.SR 189511235:2118
9.Žilina17324842:6017
10.Zvolen172111339:779
11.Martin151101329:755
Aktualizované: 22.11.2021 21:28
TímZVVPPPPGB
1.Slovan201320577:4643
2.B. Bystrica181222276:4142
3.Zvolen201222478:4842
4.Nitra181031456:4037
5.Trenčín21913886:6932
6.Púchov16920548:3231
7.Poprad16803558:4027
8.Skalica16631663:5325
9.Michalovce16621744:4123
10.Košice16522755:6421
11.Trnava206111254:8221
12.Martin193121351:10213
13.Žilina163021133:6911
14.Sp.Nová Ves140011324:761
Aktualizované: 22.11.2021 21:28
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3525352144:6286
2.Skalica3619638156:9972
3.Martin3320247111:9068
4.Topoľčany34184111117:8263
5.Humenné34174211104:7661
6.Dubnica3312621399:10050
7.P. Bystrica3213241388:9847
8.MK Slovan3411531591:11246
9.Trnava35114416121:13645
10.Žiar n. Hronom3312151583:10743
11.Levice359132277:11232
12.Brezno336132369:12123
SR 18190111732:953
Aktualizované: 21.1.2022 22:38
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 22.1.2022 10:26
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 27.9.2021 12:13

Bleskovky

Linköping s Lantošim prehral na ľade Luley 2:3 pp

Hokejisti Linköpingu so slovenským útočníkom Róbertom Lantošim prehrali v sobotnom stretnutí švédskej SHL na ľade Luley 2:3 po predĺžení. výsledky: Djurgarden - Leksand 2:1 pp a sn, Lulea - Linköping 3:2 pp, Oskarshamn - Frölunda 7:4, Timra - Växjö 3:0 msŠVédsko-SR-Hokej-liga-sobota-výsledky
pred 5 hod. - TASR

Zomrel bývalý úspešný útočník NY Islanders Clark Gillies

Vo veku 67 rokov zomrel bývalý hokejový útočník Clark Gillies. Informáciu o jeho úmrtí potvrdil na oficiálnej stránke klub New York Islanders, v ktorom sa zaradil k najväčším legendám. Príčinu smrti nezverejnili.
o 10:35 - TASR

Norimberg Ice Tigers - Grizzly Wolfsburg 3:2 v zápase 45. kola DEL

Hokejisti Norimbergu zvíťazili v piatkovom zápase 45. kola nemeckej DEL doma nad Wolfsburgom 3:2. DEL . 45. kolo: Norimberg Ice Tigers - Grizzly Wolfsburg 3:2, Krefeld Pinguine - ERC Ingolstadt 1:6.
včera o 22:00 - TASR

Tréner Eakins mal pozitívny test, vynechá zápas Anaheimu proti Tampe

Hokejový tréner Dallas Eakins mal v piatok pozitívny test na koronavírus. Kouč Anaheimu tak vynechá nočný zápas zámorskej NHL proti Tampe Bay. Mužstvo v jeho neprítomnosti povedie asistent Mike Stothers.
včera o 21:48 - TASR

V nemeckom Straubingu Tigers pribudlo 16 pozitívnych prípadov za dva dni

Nemecký hokejový klub Straubing Tigers v piatok potvrdil ďalších šesť pozitívnych prípadov na koronavírus. Len deň predtým pritom účastník DEL hlásil desať pozitívnych prípadov, z ktorých sedem bolo medzi hráčmi.
včera o 19:59 - TASR

Jukurit Mikkeli - HPK Hämeenlinna 1:5 v zápase fínskej ligy

V piatkovom stretnutí fínskej hokejovej ligy zvíťazila HPK Hämeenlinna v zostave so slovenským obrancom Máriom Grmanom na ľade Jukuritu Mikkeli 5:1. Posunula sa tak na šieste miesto tabuľky.
včera o 18:17 - TASR

Canucks zaradili na covidovú listinu Millera a Demka

Útočník J.T. Miller a brankár Thatcher Demko nenastúpia v drese Vancouver Canucks v piatkovom zápase hokejovej NHL proti Floride Panthers. Opory kanadského tímu putovali na covidovú listinu.
včera o 13:09 - TASR

Skelleftea - Timra 5:2 v zápase švédskej ligy

V štvrtkovom stretnutí švédskej hokejovej ligy zvíťazila Skelleftea na domácom ľade nad Timrou 5:2 a dostala sa na čelo tabuľky o skóre pred Luleu a o bod pred Rögle. Linköping zdolal Frölundu 2:1, Róbert Lantoši sa v drese domácich do kanadského bodovania nezapísal.
20.1.2022 21:18 - TASR

Kärpät Oulu - Pelicans Lahti 2:0 v zápase fínskej ligy

Hokejisti Kärpätu Oulu zvíťazili vo štvrtkovom stretnutí najvyššej fínskej súťaže nad Pelicansom Lahti 2:0.
20.1.2022 19:54 - TASR

Straubing - Mannheim 2:1 v 44. kole nemeckej ligy

Hokejisti Straubingu zdolali v stredajšom domácom zápase 44. kola nemeckej ligy Mannheim 2:1. Nemecká liga - 44. kolo: Straubing - Mannheim 2:1, Ingolstadt - Eisbären Berlín 3:4, Wolfsburg - Bietigheim-Bissingen 5:3
19.1.2022 23:02 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

23. 01. 2022
B. Bystrica - Spiš. N. V o 16:00
Trenčín - Nitra o 16:15
Prešov - L. Mikuláš o 18:00
Poprad - Michalovce o 19:30
25. 01. 2022
Trenčín - Slovan o 17:00
Nitra - Poprad o 18:00

Odohrané zápasy

21. 01. 2022
MichalovcePrešov
4:3REPORT
NitraTrenčín
2:1REPORT
Spiš. N. VKošice
5:1REPORT
B. BystricaL. Mikuláš
3:1REPORT
20. 01. 2022
PopradSlovan
3:2 PPREPORT
18. 01. 2022
PrešovSlovan
2:6REPORT

Najviac bodov

Brant HarrisSBA47 bodov
2.Rapuzzi W.SBA45
3.Svitana P.POP41
4.Chovan M.KOS37
5.Yogan A.SBA36

Najlepší strelec

Samuel BučekNIT21 gólov
2.Rapuzzi W.SBA19
3.Harris B.SBA18
4.Haščák M.SBA17
5.Varga R.NIT17

Najlepší brankár

Adam TrenčanZVO94.81 perc
2.Melicherčík M.SNV93.86 %
3.Weninger E.BBY93.13 %
4.Windsor C.SBA93.1 %
5.Riečický D.KOS92.45 %