Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Prešov nahradí v extralige Detvu

zdroj: TASR
17.6.2021 19:00 TASR

Novovzniknutý hokejový klub HC 21 Prešov nahradí v Tipos extralige HC 07 Detva. V pozícii hlavného trénera bude Ernest Bokroš a základ tímu by mali tvoriť hráči z Detvy.


Majiteľ detvianskeho klubu Róbert Ľupták sa rozhodol presťahovať extraligovú licenciu do Prešova. "V priebehu mesiaca sa určité veci vyvinuli. Pred mesiacom som nevedel, či budem robiť hokej v Detve, v Prešove alebo v Banskej Bystrici. Dnes som v Prešove a teším sa na novú výzvu. Milujem hokej a viem preň veľa obetovať. Chcem ho robiť dokedy budem vládať. Zatiaľ som jediný majiteľ klubu, mesto mi bude pomáhať, no nebránim sa spolupráci s inými subjektami. Chcem profesionálnejší klub," povedal Ľupták, ktorému je ľúto za detvianskymi fanúšikmi. "Mali sme skalných fanúšikov a verím, že v Prešove ich získame päťkrát toľko. Chcem, aby sa Detva dostala znovu hokejovo hore a rád jej podám pomocnú ruku. Viem si predstaviť, že by v budúcnosti mohla byť farma Prešova. Na nižšiu súťaž je to dobré prostredie. Je mi ľúto za fanúšikmi Detvy, ktorí nás podporovali, ale hokej je aj o financiách. Prešov je pre mňa nová výzva. Hrať budeme na vynovenom štadióne, v novom prostredí a pred fanúšikmi, ktorí budú náš šiesty hráč. Nejdem hrať o posledné miesto. Moje ciele sú minimálne play off," povedal Ľupták.
V novom pôsobisku bude opäť spolupracovať s trénerom Bokrošom, ktorý viedol Detvu v sezóne 2020/2021. "Je to pre mňa premiéra, na východe som ešte netrénoval. Prišiel som do Prešova odviesť maximálnu robotu a robiť radosť všetkým v meste a v regióne," povedal hlavný tréner Prešova. Z Detvy do Prešova sa nesťahuje iba on, ale aj viacero ďalších hráčov vrátane útočníka Jána Sýkoru. "Mužstvo budeme postupne predstavovať, no základ tím bude z Detvy. Nie je jednoduché narýchlo vybudovať mužstvo. Ja ako tréner musím najskôr vidieť, aké mužstvo budeme mať, preto až potom budem môcť povedať o ambíciách," uviedol Bokroš.
Definitívnu bodku za sťahovaním detvianskeho klubu do Prešova dá Slovenský zväz ľadového hokeja, no malo by ísť iba o formalitu. "Definitívnu pečiatku spraví až licenčné konanie, ale je právo každého majiteľa klubu presťahovať ho do iného mesta. Sú určité podmienky, ktoré treba splniť, trebárs dohoda s mládežníckym klubom. Tú pán Ľupták už podpísal. Súčasťou licenčného konania je aj vyplatenie všetkých záväzkov voči hráčom a trénerom. To bude predmet licenčného konania, no od pána Ľuptáka mám avízo, že by to malo byť v poriadku. V takom prípade by nič nemalo brániť tomu, aby Výkonný výbor a Ligová rada mohli dať licenciu pre HC 21 Prešov," uviedol prezident SZĽH Miroslav Šatan.
V pozícii asistenta trénera Ernesta Bokroša bude pravdepodobne pôsobiť Dušan Brincko. Kapitán tímu bude prešovský odchovanec Marek Zagrapan, ktorý v uplynulej sezóne pôsobil v Poprade. Okrem neho je zatiaľ známy iba príchod útočníka Jána Sýkoru.

 

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Riava

 

HC 21 PREŠOV
17.6.2021 - 19:12
+14

GB11

 

Názvy klubu
1928 - Snaha Prešov
1932 - Slávia Prešov
1953 - ČSSZ Prešov
1964 - Tatran Prešov
1968 - VZJ Dukla Prešov
1970 - ZPA Prešov
1994 - Dragon Prešov
1997 - HK VTJ Prešov
1998 - HK VTJ Farmakol Prešov
2003 - PHK Prešov
2005 - HK Lietajúce kone Prešov
2007 - HC 07 Prešov
2014 - PHK 3b Prešov
2015 - HC Prešov Penguins

Uvidíme dokedy 21
17.6.2021 - 22:23
+5

BaW

 

Smiešne....
17.6.2021 - 22:50
+4

steevee

 

Liga pojde poctom divakou hore.: V Presove a v Spisskej budu ludia po hokeji hladni.Trufal by som si povedat,ze moze padnut sumarny divacky rekord.Snad 3 kolo korony nebude silne. Uz by sa mali kluby pripravit aj na taku alternativu.Pustit zaockovanych na stadion hadam problem nebude.Konarom drzim palce.
17.6.2021 - 22:50
+11

wilkinson22

 

Teraz si pichol do osieho hniezda 🙄
17.6.2021 - 22:54
+3

fany

 

A potom šup na 2 týždne do karantény
17.6.2021 - 23:17
0

Riava

 

Tiež verím, že pustia na štadióny zaočkovaných ľudí. Ak bude potrebné, zaočkujem sa aj treťou dávkou. Ako štát by sme si v tomto smere mali brať príklad z Maďarska. Nemyslím očkovať ruskou alebo čínskou vakcínou, ale dať zaočkovaným slobodu.
17.6.2021 - 23:23
+11

Sunkafit

 

3 davka bude aj tak
18.6.2021 - 17:32
0

Riava

 

Áno, máš pravdu, zachytí najmä nové mutácie. Tak to aj myslím, že si dám bez problémov aj 3. dávku, keď už bude tá možnosť.
18.6.2021 - 17:50
0

ZOOMER

 

Nezachytí Kým nebude preockovanych dostatok ludi tak stale budu vznikat nove mutacie,niektore mozno slabsie a niektore mozno silnejsie.

Tak skoro sa toho nezbavime.
18.6.2021 - 18:26
0

Riava

 

Treba dať správnemu človeku kľúče od miešačky. Vedel by som inšpirovať ľudí
18.6.2021 - 18:34
+1

Sunkafit

 

nie neide o to či zachytí alebo nezachytí...jednoducho bude mam kamarata čo už ide na tretiu...
18.6.2021 - 20:33
0

HkmDetva

 

Normalne sa budete pichat raz za pol roka ako ovecky
19.6.2021 - 12:29
0

lišiak1

 

ved ich nechaj, im sa to evidentne paci
a ked aj nie, tak oni si na to casom bez problemov zvyknu.
19.6.2021 - 17:21
+1

Riava

 

Lišiak, keď sa chceš na svoj tím pozerať cez TV alebo iný strím, tak OK. Svojmu klubu takto veľmi nepomôžeš.
19.6.2021 - 18:27
+4

Sunkafit

 

budeme..ovečky ty dobre poznaš že
19.6.2021 - 18:06
0

Riava

 

V okolí Detvy by sa ich malo dosť pásť
19.6.2021 - 18:29
0

BieloModra

 

Nevadi...ja ako ovca to urobim rada aj za teba...ochranim aj teba aj lisiaka aj vsetkych co by sa radi zaockovali ale zdravie im to nedovoli ...a urobim to tolko x kolko bude treba
19.6.2021 - 18:45
+4

HkmDetva

 

Takze ockovanie ano ale sputnik nie 🤣
19.6.2021 - 12:28
0

Tehelnepole

 

hm
17.6.2021 - 19:13
+7

Standacik

 

takže definitívne 5 klubov z východu
17.6.2021 - 19:13
+7

gta98

 

Ktorych 5 myslis?
17.6.2021 - 19:22
+2

FilipkoPP

 

Poprad či chceš alebo nie je vždy bol a bude na východe
17.6.2021 - 19:25
+43

Standacik

 

aj vás aj vás
17.6.2021 - 19:27
+3

gta98

 

dobre no, ale neoficialne, Sever sme MY
17.6.2021 - 19:29
+4

HokejBJ

 

Ja neviem objektívne som sa teraz 3x pozrel na mapu mne ten Poprad príde skôr že je na severovýchode 😬
17.6.2021 - 19:32
+3

Senn

 

pokial som necital HP diskusie, tak som cely zivot zil v tom, ze Poprad je na severe
17.6.2021 - 19:33
+9

rastislavke

 

PP: je v Prešovskom kraji... PSK má teraz 3 kluby a verím, že sa udržia.. PO región sa pomaly zdvíha
17.6.2021 - 19:46
+4

FilipkoPP

 

ak sa nemýlim tak SNV je v košickom kraji
17.6.2021 - 19:48
+5

rastislavke

 

tak sa ospravedlňujem: ja si to mýlim, lebo presne tam niekde ide hranica krajov popri dialnici D1 medzi Prešovom a Popradom... a stále to beriem ako Prešov, keďže do PO je to bližsie časovo (43 min oproti 70 min) aj vzdialenosťou (63km-76km)
17.6.2021 - 19:56
+2

rastislavke

 

inak najlepšie rozdelenie SVK: je podľa pôvodných pôvodných žúp - Spiš, Šariš, Zemplín, Košice
17.6.2021 - 19:58
+4

wilkinson22

 

Košice= Abov
17.6.2021 - 20:00
+3

gta98

 

Lezne vtedy boli nekonecne boje, ci Spisu bude sefovat Poprad alebo Spisska. Tak SNV supli do KE kraja a hotovo. Asi tolko k tomu rozdelenie miest do krajov.. umele.
17.6.2021 - 20:01
+2

mno

 

alebo naopak: Roztrhli do prešovského časť Spiša
17.6.2021 - 20:10
+4

wilkinson22

 

Presne tak a k tomu Spis je rozdelený ak do dvoch štátov 😁
17.6.2021 - 20:18
+1

wilkinson22

 

Aj do dvoch statov
17.6.2021 - 20:22
+3

Riava

 

Nie tak celkom. Kežmarok, Levoča Spiššká Nová Ves a aj taká Gelnica boli v minulosti významnejšie mesta ako Poprad, ktorý v preklade z nemčiny znamená Nemecká dedina. Poprad vybudovali až komunisti po smutnom vysídlení Nemcov zo Spiša a navozili sa tam Slováci. Píšem len fakty, žiadne hejty.
17.6.2021 - 20:23
+6

gta98

 

Ano, to vsetko viem, Poprad bol len par chatrci, kdezto Spisska, Kezmarok ci Levoca boli nepredstavitelne inde nez prave Poprad, ale zeleznica spravila svoje a pozicia Popradu rastla. Az dorastla do sporov, kto je tu vlastne sef a vacsi psi to svojsky ukoncili
17.6.2021 - 20:27
+1

Marek3516

 

Takisto Žilina, nebyť komunistov a železnice, tak by to bola dedina. Ale pani rozhodli ako rozhodli a je to 4. najväčšie mesto na Slovensku... Sranda aké príbehy píše história
17.6.2021 - 20:35
+2

rastislavke

 

Poprad má tatry, Košice vybudovali VSŽ (v 60tych rokoch mali cca 60 000 obyvateľov dnes môžu mať medzi 250 - 300 tisíc ľudí, ktorí tam žijú)
17.6.2021 - 20:45
0

Riava

 

Áno, plus násilné vysídlenie Spišských Nemcov, ktoré bolo ale z celého regiónu. Nemci vybudovali spišské mestá. Poprad sa do dnešnej podoby vybudoval až za socializmu. Pokiaľ viem, tak aj na taký Ples Spišiakov sú pozývaní snáď všetci primátori zo spišských miest okrem Popradu. Zrejme pre historickú nevýznamnosť a dnešnú ješitnosť bývalých kráľovských miest
17.6.2021 - 20:50
+1

wilkinson22

 

Bývalých zálohovaných kráľovských miest 😁
Inak ani Spišská nebola nejak významná popri Levoči a Kežmarku, až kým nebola železnica ale významnejšia ako Poprad 😁
Keď som chcel naštvať Popraderov tak som len hodil poznámku že Poprad je len zoskupenie piatich obci do jedného celku, Poprad, Veľká, Stráže, Sp. Sobota a Matejovce, ale pravda je že ešte za prvej republiky vláda určila Poprad za okresné mesto
17.6.2021 - 21:15
0

Riava

 

Možno bolo práve vtedy v Nemeckej dedine percentuálne viac Nemcov ako v Iglove Áno, máš pravdu, Kežmarok a Levoča boli významnejšie ako SN. Za všetko hovoria pamiatky, ktorých ani v SN nie je málo, no v KK a LE predsa viac.
17.6.2021 - 21:19
0

rastislavke

 

dnes je to už asi irelevantné: Tie mestá sa rozvíjajú a žijeme v súčasnosti, nie minulosti... aj BA bola 40%maďari, 40% nemci, 15% slováci pri 80 000 obyvateľoch (1910) a dnes je to naše hlavné mesto s +/- 500 000 ľuďmi, kde žijú ľudia z celého slovenska z 90% slováci, 3% maďari... rovnako aj Košice prešli premenou obyvateľstva, najprv boli maďarizované, neskôr po vzniku ČSR je to viacmenej SVK mesto
17.6.2021 - 21:32
0

wilkinson22

 

Po 1. Svetovej vojne bola aj úvaha že BA bude slobodne trojjazycne mesto a nebude patriť ani k jednému štátu
17.6.2021 - 21:36
+2

yaro.s

 

Veľa rozhodlo, že okolie tých miest bolo slovenské. V prípade BA tam hral úlohu Dunaj a "brániteľné" hranice.
V KE bolo ešte v polovici devätnásteho storočia početne nadpolovičné slovenské obyvateľstvo, aj keď ekonomická sila mesta bolo skôr v rukách Nemcov. Mesto sa stávalo maďarským až po rakúsko-uhorskom vyrovnaní a dá sa povedať, že takých 50, aj viac rokov aj bolo.
Keď vznikalo Československo, bola rozhraničovacia komisia, kde silné slovo mali Francúzi a o pridelení Košíc k ČSR najviac rozhodlo práve to okolie, ktoré bolo slovenské...pri Bratislave to bolo zložitejšie, tam to bolo pridelené k republiky vďaka veľmi silnej snahe Čechov, vraj Beneša, lebo bola pre republiku veľmi významná zo strategickej stránky.
17.6.2021 - 21:49
0

mno

 

abov: ako župa
17.6.2021 - 20:08
0

braniiislav

 

Presne tak. Hranica krajov najmä v tomto s prípade nezmyselná.
17.6.2021 - 21:02
0

braniiislav

 

PO región neexistuje, resp. nie je to región. Región je napríklad Spiš, prirodzený región teda. Navyše SNV je administratívne v inom kraji.
Strašne veľa Poprad anov nikdy nebolo v Prešove, lebo kto by tam chodil a na čo...
17.6.2021 - 21:01
0

wooloo

 

Poprad by mal s Mikulasom vytvorit Podtatransky kraj a bol by pokoj 🙂
17.6.2021 - 22:13
0

braniiislav

 

A taky aj bol. A Mikuláš bol hlavným mestom. Za prvej ČSR!
17.6.2021 - 22:33
0

wilkinson22

 

Zase by si rozdelil Spiš a Liptov, ak aj by vznikol napr.Spissky kraj mne je šum a fuk kde bude krajské mesto a keby sa SNV a PP nevedeli dohodnúť dal by som to Levoči alebo Kežmarku nech sa hádajú oni 😁😉
17.6.2021 - 22:37
0

Mackousko10

 

Jasne ze je na severe ak republiku rozdelis na sever a juh Dunajská streda je na juhu a poprad na severe kde by mal byť ak bude poprad hrať polsku ligu bude stále na severe? Jasne ze nie
17.6.2021 - 19:49
+1

topska

 

Ked bude hrat polsku ligu tak bude na juhu Slovenska?
17.6.2021 - 19:56
+2

wilkinson22

 

Polska
17.6.2021 - 19:58
+1

Mackousko10

 

Povedal som vo svojom príspevku že je jasne ze poprad na severe asi hej jasnejšie sa nedalo
17.6.2021 - 20:49
0

Mackousko10

 

Topska ešte raz di dam šancu a precitaj si to
17.6.2021 - 20:50
+1

Mackousko10

 

Topska sam si seba zosmiesnil dal som ti aj šancu si debil ktorý si ani ne prečíta článok do konca
17.6.2021 - 21:13
+2

topska

 

Ukludni sa
18.6.2021 - 18:34
+1

Mato-Mi

 

Aj BJ, PO, ML, SK, SP su na severovychode, ale nikto nepochybuje o tom, ze je to vychod. A PP nie je vynimka.
17.6.2021 - 19:34
+13

Riava

 

Podpis, mesto Poprad je určite východ, ak delíme podľa kľúča západ, stred, východ. Niekoľko obcí v okrese je nárečím a inými vlastnosťami stred, napríklad Štrba, Liptovská Teplička, Vernár. Obyvatelia týchto obcí sa môžu cítiť nevýchodniari.
Delenie na sever, stred a juh nie je z logických dôvodov rozšírené.
17.6.2021 - 19:47
+1

mno

 

začiatkom 60-tych rokov: sa Slovensko administratívne rozdelilo na tri kraje. Východ, stred a západ.
17.6.2021 - 19:50
+1

Riava

 

Áno, preto je rozumnejšie delenie na Spiš, Šariš, Tekov a tak ďalej. Rečovo sú si však východniari podobní, to isté platí pre stred a západ.
17.6.2021 - 19:59
+1

mno

 

naozaj?: Mantaci, rusnaci, madaroni, cigani gorali atd samá rečová podobnosť.
17.6.2021 - 20:13
+1

HkmDetva

 

Mantaci su narodnost?
19.6.2021 - 12:35
0

Riava

 

Sú, hovorilo sa tak Nemcom na Dolnom Spiši a v okolí Medzeva
19.6.2021 - 15:56
0

fany

 

Presne tak. My skorej narodení sme sa učili v škole na zemepise POPRAD východoslovenský kraj. Howk.
17.6.2021 - 20:02
+3

mno

 

my skôr narodení: sme sa učili a žili ešte v 7 krajoch.
17.6.2021 - 20:13
+2

mno

 

ok: rád by som spoznal definíciu "východniara". Nakoľko okrem iného je na východe 8 nárečí.
17.6.2021 - 20:12
0

Riava

 

Sú to blízke nárečia. Spišiak sa skôr dorozumie s Šarišanom ako zo Záhorákom. Záhorák sa skôr dorozumie s rodákom z Trnavy ako zo Zemplínčanom.
17.6.2021 - 20:27
+5

Fanpoprad

 

Tak a co gorali? 😂
17.6.2021 - 21:06
+1

Riava

 

Skôr sa dorozumejú so Spišiakmi a Rusínmi ako Podpoľancami
17.6.2021 - 21:21
+3

Fanpoprad

 

Je to dost mozne. Poznam vsak aj napriklad vela popradcanov, co nerozumeju goralom 😂
17.6.2021 - 22:44
0

wilkinson22

 

Goralom málokto rozumie napr.
Pcha Pche Pcho
Vcul buc múdry 🤣🤣
17.6.2021 - 22:49
0

Fanpoprad

 

Mas to naopak 😂 pcha pcho pche 😂 resp. Mna to ucili rodicia takto. Moze to byt aj po tvojom a prelozim to 😂 blcha tlaci blchu 😂
18.6.2021 - 6:10
+3

wilkinson22

 

Môže byť už si to presne nepamätám 😁
18.6.2021 - 7:06
+1

HkmDetva

 

To skor pokemonom rozumiem
19.6.2021 - 12:37
0

yaro.s

 

Východ ako ho poznáme teraz je vlastne skôr konštrukt neskoršieho obdobia, až Československa, keď sa odráta Podkarpatská Rus.
Predtým to boli dosť nesúrodé oblasti.
Abov, Zemplín, juh tých oblastí dosť maďarský...sever bol 360 rokov v spiššskom zálohu Poľsku, nebola to nijako ucelená oblasť nikdy.
Ale je pravdou, že nárečia naprieč Východom sú podobné, aj boli vtedy, odlišujú sa v cudzích ušiach len málo, aj keď Východniari rozdiel zaregistrujú...samozrejme, okrem Rusínov, Goralov, tie sú iné.
17.6.2021 - 21:17
+2

BaW

 

Ja to beriem, že západ je Bratislava - Záhorie - Trnava - Trenčín - Nitra - Prievidza a ešte aj Handlová a Považie ako P.Bystrica....Také hranice sú za Handlovou a Považskou. Na západe sa rozpráva trvdo a néka sa najmä v Bratislave, Záhorí, Trnave... Nitra, Topoľčany majú špecifickú slovenčinu - pallo myllo vella umvalla, víš, jako, steš, hlanný a zas taký Trenčín, Prievidza, Považská to sú vlastne jazykovo čisté záležitosti, nie je tam dialekt, zaťahovanie - nič Mimo trenčianskeho JAKO či gólE .
Stred tam je to jasné.... Už Žiar nad Hronom je čistý stred, Zvolen, Detva, Bystrica, Brezno, Liptov ani nehovorím a určite aj Žilina a Martin....a Orava
Východ určite začína v Poprade a mentálne bližšia je im určite línia Poprad - Kežmarok - S.Lubovňa - Bardejov, je to taký východ avšak so severskými "maniermi" - katolicizmus a taká povedal by som ľudskosť, keďže je to také tvrdé tatranské prostredie. Prešov, Košice, Zemplín - to je čistý východ. Hoc napríklad Košice - zmes a Spišskú ani neviem, kde by som zaradil. Určite na východ Ale tam aj tá nemecká história, tiež blízkosť tatier....
17.6.2021 - 23:08
+5

Riava

 

Považská Bysrrica, Ilava vrárane Dubnice a Novej Dubnice, Púchov, Prievidza s okolím sú stredné Slovensko. Tak bol aj kraj, aj reč je podobná stredu viac ako západu. Trenčiansky kraj si umelo vytvoril Mečiar z časti západu a z časti stredu. Sorry Trenčania, ale bolo to tak.
17.6.2021 - 23:28
+3

BaW

 

Tak to teda nemôžem súhlasiť. Jednak je to trenčiansky kraj a je to západne Slovensko aj oficiálne a ani v Považskej ani v Ilave alebo čo sa týka Dubníc, Púchova, či Prievidze sa nerozpráva stredoslovensky. Čiže "nespieva" sa tam ako v Bystrici, Mikuláši a dokonca ani ako v Žiari.
A nehovorí a spôsobom - čistô, dobrô, ideme do Bystrici a v Mikulááááši......
Takže je to v poriadku tak ako to je oficiálne.
18.6.2021 - 0:09
+2

Gargamel123

 

to v Mikulááááši: normalne pocujem, pekne napisane
18.6.2021 - 0:22
+1

Riava

 

Navediem ťa k niekoľkým faktom, aby si tomu veril Ani na východe nie je jeden dialekt, niekde sa rečuje, niekde hvarí, niekde hutorí. Tak ak na strede sa niekde vraví, niekde vraví, niekde. Tá spevava slovenčina je len na niektorých územiach stredu, najmä na Horehroní, Podpoľaní a Liptove. Na severe stredu nie je taká, ani na severnom Gemeri. Prievidza, Ilava, Považská Bystrica a Púchov sú stred, majú dialekt stredoslovenský. Mám kamaráta zo Zliechova v okrese IL a rodinu v obci Dohňany pri Púchove. V obidvoch prípadoch sa títo ľudia považujú za stred. Pozri, kde končí stredoslovenský dialekt: https://sk.m.wikipedia.org/wiki/Doln%C3%A1_Poruba
To len Mečiar umelo vytvoril Trenčiansky kraj. Západné obce okresu Poprad sú tiež nárečím stred a ľudia vo Vernári, Štrbe a niekoľkých ďaľších obciach okresu sa za stred aj považujú.
18.6.2021 - 1:08
+2

BaW

 

Však o nič nejde no Ale podľa mňa je to v poriadku takto ako to je.
Samozrejme, že v oblasti Starej Ľubovne sa dajme tomu hvarí, je to poznačené aj ukrajinským prostredím.....
Aj zemiaky sa povedia niekde na východe bandurky a niekde grule...
Ale je to na 90 % = podobné a východniarske : Ta ňe, ci pana, a zaťahovááánie je od Popradu po Sninu

Stred Slovenska je určite oblasť oravská, horehronská, liptovská, podpoľanská....

Ale aj keď si to pekne rozpísal žiaľ nepresvedčíš ma Pretože prízvuk púchovčanov atď je totožný s trenčianskym a to je západ Slovenska.
Prievidza je navyše región Horná Nitra a to hovorí za všetko. Tam ľudí metie to, že tuším za socializmu to bol banskobystrický kraj....
18.6.2021 - 12:27
+2

Riava

 

Skutočne je Púchov stred, veď tam mám rodinu. Kolega je z Trenčína a manželku má z Ilavy. Stále opakuje, že ona je stred a on je Trenčín, čiže už západ. Dokonca sa pohádali aj pre deti, že niektoré slová ich učí svojím dialektom a ona chce svojím Ani o Hornej Nitre ma nepresvedčíš, z tade je bližšie na Turiec a Žiaru nad Hronom ako do Nitry. Rieka Nitra len pramení na Hornej Nitre. To akoby si povedal, že keďže Váh pramení pod Kriváňom a druhý prítok pod Kráľovou hoľou, tak vlastne Liptáci sú totožný s obyvateľmi Piešťan
U nás napríklad nerozumiem Rusom, tak volám Rusnákov. Najmä tým starším. Rozumiem im však lepšie, ako by s nimi komunikoval Záhorák
Už len zopakujem, Trenčiansky kraj je mix stredu a západu, nielen z rozbitia pôvodných troch krajov, ale aj nárečím. Ľudia zo vzdialenejších krajov ho zaraďujú na západ zväčša len preto, že centrom kraja je Trenčín, ktorý do západu patrí Ešte jeden fakt, opäť zopakujem, juhozápadné obce v okrese Poprad tiež nie sú východ, ale stred. Možno aj sem píšu, a preto poznamenávajú, že nie sú východ Mesto Poprad o drvivá väčšina obcí východom napriek tomu je, dialektom a históriou
18.6.2021 - 13:00
+2

Urpiner16

 

Geografický stred Slovenska je pri Banskej Bystrici.Vrch sa volá Hrb a je súčasť Slovenského rudohoria a patrí do lesnej správy Ľubietová páni neznalí.
18.6.2021 - 13:12
+2

Riava

 

Toto vieme, ja som ako správny Slovák v na Hrbe v horách medzi Breznom a Banskou Bystricou aj bol
18.6.2021 - 13:36
+2

Mato-Mi

 

Len ta poopravim. Dialekt ma kazda oblast. Dokonca by som povedal, ze aj kazde mesto ma osobity dialekt.
18.6.2021 - 6:09
+1

HokejBJ

 

Prešov nie je severovýchod ale stred východu by som povedal
17.6.2021 - 20:34
+3

Mackousko10

 

Keď je PO stred tak KE sú práva noha SNV je ľavá noha
17.6.2021 - 21:03
+1

wilkinson22

 

Alebo KE práve vajce a SNV ľavé, a potom PO je ...
17.6.2021 - 23:01
+2

FilipkoPP

 

Ta vitajte v lige KOŇARE
17.6.2021 - 19:14
+6

mno

 

koňare : už sa teším ako Vraňar ked pôjdem zas do Prešova sa kamošom a zbehneme z kalvárie na hokej. Tak sa držte!
17.6.2021 - 19:52
+2

richardd6

 

Zagrapan kapitán
Sykora A
Petrík v bráne
Bokros coach
17.6.2021 - 19:15
+5

Riava

 

17.6.2021 - 19:18
0

PopradskyInsider

 

Vieme aj meno Bokrosovho asistenta ale nechajme nech si to Presov vsetko predstavi
17.6.2021 - 19:24
+3

Tokyyyy

 

Brincko
17.6.2021 - 19:25
+4

Tokyyyy

 

Samé derrby! Hokej ovláda východ
17.6.2021 - 19:17
+4

mno

 

ešte ak : bude aj Miškolc, tak pol ligy bude na našej strane. Konečne po desaťročiach.
17.6.2021 - 19:54
+2

Gargamel123

 

toto uz poriesili
hovoril satan(pred tyzdnom), ze do konca tyzdna sa rozhodne...
minuleho predpokladam...
17.6.2021 - 20:01
+3

mno

 

hej: len to potom zatajuje ako partizán
17.6.2021 - 20:14
+1

rasti_assez

 

To je teda dilema.Poslednych 5 rokov vyhraval ligu stred.
17.6.2021 - 20:09
+6

Big brother

 

Derby v lige boli vždy...aj Západoslovenské, aj stredoslovenské, aj východoslovenské.
17.6.2021 - 20:15
0

omen

 

to by chcelo nejake all star game Zapad vs Vychod
17.6.2021 - 19:18
+1

warn1ng

 

Akosi zabudas kto posledne roky vyhraval v lige tituly
17.6.2021 - 19:57
+20

gta98

 

Presun klubu ako v NHLke na ps4 ale som rad, fans budu ini. Nic proti tym "dvom" rozumnym z Detvy
17.6.2021 - 19:19
+18

wilkinson22

 

Nájdeš aj v PO pár indivíduá, ako všade
17.6.2021 - 19:21
+1

KuBaSi6

 

sa opytaj michalovcanov este ked hrali prvu ligu aj s presovom ci su presovcania ok viem ze si vtedy na nich stazovali ze robili borel a pod. v kazdom meste sa najde nejaky ten...dopl podla seba
17.6.2021 - 19:45
+1

Mato-Mi

 

Proti PO bola vybicovana atmosfera. Vzdy tie zapasy mali naboj, dokonca aj na tribunach. Pamatna je dymovnica hodena do sektoru nasich fanusikov pocas zapasu v Presove. Ale ako pisal wilkinson, debilov sa vsade najde
17.6.2021 - 19:53
0

mno

 

ked už: tak ked Prešov hral ligu, bol som u kamoša v Prešove a zašli sme na hokej. Samozrejme Koňare-Vraňare. Sedel som s ním na tribúne medzi domácimi. pol zápasu som ale nie provokatívne tlieskal a povzbudzoval našich. To len zo srandy voči kamošovi. zarytému fanúšikovi. Azž v polovici zápasu pochopil, že si len robím srandu ako kedysi zamlada na intráku. Ak by boli prešovskí takí pribití, (niekedy to bola riadna rivalita) asi by som skôr musel skôr takto silne dotlieskať. Ani jeden a to bola plná tribúna nedal nič navavo. Tak že to také zlé, ako sa traduje medzi niektorými ani s nimi nie je.
17.6.2021 - 20:00
+1

Mato-Mi

 

Zalezi aj kde sedis na stadione. Ci uz v umiernenejsej casti, ci pri nejakych blbcoch. Pamatam si na finalovy(rozhodujuci) zapas proti BJ, ked vedla mna sedeli asi 4 hraci BJ, ktori sa nezmestili do zostavy, lebo im prisla vypomoc z ineho klubu a ti hraci vedla nas nemali s nikym ziadny problem.
17.6.2021 - 20:11
+2

FP-rivaldo7

 

presovcania su ok. individua su vsade, ale fanklub presiel obnovou. najvacsie problemy na hokeji aj tak stale prisli urobit futbalovi hools ci uz s dymovnicou alebo dalsimi incidentami. toto sa snad nebude uz opakovat. chceme vyhravat v hladisku korektnou formou.
18.6.2021 - 7:32
+1

Mato-Mi

 

Tiez si myslim, ze dymovnica sa opakovat nebude. Predsa len, EL je viac na ociach.
18.6.2021 - 9:43
0

Riava

 

Navyše sú za to pokuty. Žiaľ, niektorí futbaloví akože fanúšikovia patria len na taký štadión ako má aktuálne Tatran Prešov.
18.6.2021 - 9:58
+1

mitoO

 

Z PO info, ze aj Ruzicka
17.6.2021 - 19:20
0

fank one

 

Som zvedavý či ich posilní aj Martin Réway?
17.6.2021 - 19:21
+5

snw

 

Ostáva v KE.
17.6.2021 - 21:40
0

UssKe

 

Ja som len zvedavý, ako dlho vydrží toľko východniarský tímov v lige.
17.6.2021 - 19:22
+10

Mato-Mi

 

Rok-dva
17.6.2021 - 19:24
+4

gta98

 

Planujete potom nejaku inu sutaz?
17.6.2021 - 19:24
+2

Hrobar

 

Liigu
17.6.2021 - 19:25
+15

Mato-Mi

 

Uvidime, mozno naspat do 1.ligy
17.6.2021 - 19:25
+3

gta98

 

Dobre, prepac. Krasne si mi nahral, nic proti Michiganu
17.6.2021 - 19:27
+4

Mato-Mi

 

Nemusis sa ospravedlnovat. Jeden bude musiet vypadnut a kedze je z vychodu 5 muzstiev, tak je nejaka pravdepodobnost, ze to bude niekto od nas.
17.6.2021 - 19:30
0

gta98

 

Peniaze rozhodnú, ako inak. Zatial vyzerate, ze ich mate, ale ak by sa to uchytilo aj v Presove a Spisskej budem rad.
17.6.2021 - 19:34
+1

topska

 

Sak ma byt baraz
17.6.2021 - 19:39
0

Mato-Mi

 

Zatial to ale nie je na 100%? Ci?
17.6.2021 - 19:46
+2

rastislavke

 

Spišská : pôjde asi prvá... v najbližších piatich rokoch by ostatné 4 družstvá mali byť safe, po finančnej stránke, aby zvládli extraligu
17.6.2021 - 19:48
+1

wilkinson22

 

🙋
17.6.2021 - 19:53
0

mno

 

kto potom: ešte ako další postúpi?
17.6.2021 - 20:01
0

Riava

 

Eliteprospects nejak ešte nevie spracovať HC Detva -> HC Prešov a ani zverejnených hráčov
17.6.2021 - 19:24
+8

BieloModra

 

Takze v DT si zahra hokej uz len dracik s partiou ...
El presidente vem mili presovcania ukaze co je to oddanost hokeju a ako ho treba citit a byt mu oddany ....v kazdom pripade vitajte!

Chcem verit ze ked uz mame v PO supera ze rozlosovanie ligy bude urobene tak aby kluby vedeli presne ktoru "konferenciu" kedy hraju a nelietali hore dole

Na zdravie!
17.6.2021 - 19:26
+5

Riava

 

Žiadne konferencie, to prináša chaos a veľa zápasov rovnakých súperov. Nie sme Severná Amerika.
17.6.2021 - 19:49
+5

BieloModra

 

No lebo sezona co nedavno skoncila bola ina neviem ako si ju sledoval ale napr. my sme hrali dookola s SBA, TN, NZ....detto KE, PP, MI....aaatd ...tak asi take to bolo...niekto zbieral body s LM niekto s SBA ....navyse uvodzovky si prehliadol zamerne?
17.6.2021 - 21:23
+5

Bizzaremifo

 

To bolo kvôli korone a ušetreniu nejakých financií..už to teraz hádam takto nebude
17.6.2021 - 23:59
+1

Riava

 

Presne k tomuto názoru sa prikláňam.
18.6.2021 - 0:35
+1

BieloModra

 

ano... ja len dufam ze to nebudu brat ako overeny model... nic viac som tym nechcela
18.6.2021 - 7:41
0

fany

 

Chce získať 5 krát viac fans v Detve. Ale až po 21 vlne, čiže v roku 2027.Tých 500 ľudí čo pustia, ak vôbec ,by mal aj v Detve.
17.6.2021 - 19:27
+7

lišiak1

 

18.6.2021 - 23:47
0

fank one

 

Odkedy nie je pri koryte fico, tak východ je rozkvete. :,-)
17.6.2021 - 19:27
+19

Urpiner16

 

Východ by bol v rozkvete vtedy ak by tu nebol jeden volebný obvod ty taraj.
19.6.2021 - 6:13
+1

Riky21

 

Tak tak. Tento politický systém čo máme je prežitok. Nonsens, že v parlamente sedia ľudia, ktorí mali vo voľbách smiešnych 500 hlasov len preto, že boli vysoko na kandidátke. A naopak ľudia čo mali tisíce hlasov sa tam nedostali lebo boli v zlej strane.
19.6.2021 - 13:28
+1

Žilinčan

 

Postup : Gratulujem Prešovu k postupu do extraligy. Viem si predstaviť, koľko by tu bolo hejtu, keby si licenciu odkúpila napríklad Žilina 🙂
17.6.2021 - 19:27
+4

yaro.s

 

A kto tu nejakú licenciu kupoval ?
Presunul sa celý klub.
17.6.2021 - 19:32
+30

Žilinčan

 

Povypravaj si.. Je to proste extraliga bez postupu. Ale keďže je to klub z východu, tu nikomu takýto postup neprekáža
17.6.2021 - 20:29
+5

FilipkoPP

 

mali ste vyhrať nad SNV a boli by ste v extralige vy...
17.6.2021 - 20:34
+8

yaro.s

 

Nie je, je to bežný štandard vo svete, že kluby sa presúvajú.
Majiteľ je ten istý. Nemôžeš zakázať majiteľovi klubu, aby išiel tam, kde on chce. Kúpa licencie je iná vec, to ste chceli robiť vy prakticky od prvého dňa kedy prišli noví majitelia....
17.6.2021 - 20:41
+2

wilkinson22

 

Mohol si Luptak vybrať vás, ale PO dal lepšiu ponuku
17.6.2021 - 20:42
+2

Aasen36

 

Hlavne : to v Žiline nechceli pustiť k iným majiteľom ako sú aktuálny.
Treba ešte utopiť pár € .
Ide to všetko správnym SMERom..
18.6.2021 - 8:06
+2

patkof

 

Hej hej choď si točiť seriál
17.6.2021 - 22:57
0

topska

 

No ale Zilina ju vazne chcela kupit kym toto bolo zadarmo a len sa presunul klub
17.6.2021 - 19:41
0

matus93

 

Pokial to má nejakú budúcnosť tak ok , ale obávam sa, že to nebude mat dlhé trvanie .. predpokladám, že v Prešove bude hokejový boom, keďže futbal je na pokraji krachu a okrem hádzanej a volejbalu sa im so športom nejako nedarí .. tak nech sa vam darí koňare ..
17.6.2021 - 19:28
+1

fank one

 

Ak si na Luptaka nerobí zálusk naka, tak verím v dlhovekosť tohto klubu.
17.6.2021 - 19:35
+9

mno

 

koňare sú fanatici: do športu. Budú fandiť a aj chodiť na zápasy ked bude možné aj na plný štadion. Napokon pekne ho zrenovovali.
17.6.2021 - 20:05
0

FP-rivaldo7

 

stadion ani zdaleka nie je hotovy. zvonku vyzera ako tradicny stary rozbity zimak z 90-rokov. a to vas este sokuje to strkove parkovisko. navyse pesi sa na hokej ani nebude dat dostat, kedze spadla lavka cez rieku.
18.6.2021 - 7:34
0

Dukla_Trenčín_38

 

🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
17.6.2021 - 19:34
0

FiredQueen

 

NakaTaka: A viete ze prokuratura rozdala tento tyzden pohladnice aj na SZLH, aj hokejkam, aj panom, aj damam? 😊 myslim ze je to uznesenie o obvineni? Pekny letny slnecny pozdrav…
17.6.2021 - 19:35
+11

PopradskyInsider

 

Ale najvacsi pozdrav este len pride
17.6.2021 - 19:38
+3

FiredQueen

 

To uz bude pozvanka….😂
17.6.2021 - 19:41
+1

PopradskyInsider

 

Moze byt rad ze mu nevylomili dvere..ale ocakavam ze obvineni sa rychlo zlomia a povedia kto presne tahal nitky a ze oni plnili iba pokyny. Bude to este zaujimave.
17.6.2021 - 19:48
+4

FiredQueen

 

Rozmyslala som nad tym prave, kto koho namaze… skoda ze to nebude niekde live 😊
17.6.2021 - 19:59
+2

aaaa

 

možeš viac do spravy?
17.6.2021 - 21:01
0

FiredQueen

 

Uz som povedala dost, zvysok necham… buduci tyzden je kongres szlh tak osobne si myslim, ze dovtedy budu informacie dostupne
17.6.2021 - 21:22
+1

p_adre

 

Východná konferencia
17.6.2021 - 19:37
0

BieloModra

 

Ale zase treba dodat ze logo maju pekne
17.6.2021 - 19:39
+2

Gargamel123

 

tak loga: t my tu vieme
17.6.2021 - 19:53
+1

BieloModra

 

kde tu?
18.6.2021 - 8:14
0

Gargamel123

 

exit
18.6.2021 - 11:45
0

BieloModra

 

tak ok.)))
18.6.2021 - 12:11
0

ElwisNR BLOG

 

Robiť hokej v malom meste s menšími sponzormi a v konkurencii ZV,BB je určite ťažké aj keď DT hrala hlavne minulú sezónu sympaticky hokej aj keď fanúšikov nebolo veľa určite im TE bude chýbať.Naopak PO ako krajské mesto snáď vytvorí hokejistom dobré podmienky a snáď podobne ako v Nitre kde je iba jeden z najpopulárnejších športov v najvyššej súťaži bude mať vysokú priazeň u divákov.
17.6.2021 - 19:40
+6

rastislavke

 

Prešov v extralige: bude skúška pre HC KE...
Ak by nešli na tím HC 21 Prešov, ale zvolili názov ako Tatran alebo Slávia určite by si dokázali získať fanúšikov... Prešov už mal raz tím HC 07 Prešov, ale ľuďom nejako neprirástol k srdcu
Proste značka predáva a ani Bratislava Capitals nikdy nebude Slovan
17.6.2021 - 19:51
+4

Riky21

 

Co cakas od Luptaka? Predtym 07 Detva, teraz 21 Presov. Mozno sa dockame aj 30 Bardejov. Ti sice boli ak sa nemylim 46 ale ak sa tam o 9 rokov Luptak presunie tak just budu 30.
17.6.2021 - 20:10
+6

ElwisNR BLOG

 

Tak Slávia Prešov mohol kľudne zostať je to tradičný názov a pre mňa zaujímavý s nádychom retro lepšie ako 21 alebo HockeyClub.
17.6.2021 - 20:37
+5

mno

 

o priazni ich divákov: vôbec nepochybujem.
17.6.2021 - 20:07
0

kamenný pavúk

 

chyba mi tu tato tabulka

XXX
XXX

XXX XXX
XXX XXX
XXX XXX
XXX XXX
XXX

XXX XXX Sýkora
XXX XXX XXX
XXX Zagrapan XXX
XXX XXX XXX
XXX XXX
17.6.2021 - 19:40
+15

Tokyyyy

 

+ Petrík, Ružička
17.6.2021 - 19:54
+1

Gargamel123

 

+ Virta
17.6.2021 - 20:01
+3

snw

 

Virta Košice nie ?
17.6.2021 - 21:44
+1

Tokyyyy

 

Gargy robi troll Vieta nepride
17.6.2021 - 22:48
+3

Chewbacca

 

Ešte by som doplnil možno Ulrycha z PP
Dnes bol v Prešove v nákupáku
17.6.2021 - 20:17
0

MaxSBA

 

tak na výlet mohol ísť
17.6.2021 - 20:20
0

neasi

 

Nie, nedoplnil.
17.6.2021 - 20:30
+1

patkof

 

Čosi 😄 Peťo je Mikulov oblubenec
17.6.2021 - 22:58
+2

Dracik_18

 

Luptaka mladého niekde "pichnúť" 😁
19.6.2021 - 15:37
0

Sedko NR

 

Takže Prešov miesto Detvy, ale s Luptakom...okej 🤔
17.6.2021 - 19:48
+2

Mato-Mi

 

Cize sa meni iba miesto nalievania, nie charakter
17.6.2021 - 19:53
+21

warn1ng

 

Charakter sa nikdy nemeni, to si zapamätaj
17.6.2021 - 19:59
+6

Sedko NR

 

Takzvaný väčší lokál 😌
17.6.2021 - 20:01
+6

kingston

 

este Marek Mily do brany...: Majer, Balaz, Paulovsky, Orosz , Cop, Bochna, Peto Pucher, Bobak a som s podpismi spokojny #jedineZPA. Kokso pamatam ako vcera ked Presov zdolal Slovan s Cigerom, Kolnikom , Visnovskym ci Iljinom. Skoro spadol stadion. Presovcan prekorculoval cervenu ciaru a cely stadion reval "Biiii"
17.6.2021 - 19:51
+8

HKMZvolenHKM

 

Odkaz pre Detvancov čo na zápasoch kričali: Zvolen mesto ko....v.Nechcem vás vidieť u nás na hokeji...
17.6.2021 - 19:52
+33

Riava

 

To neprebrali od vašich ďalších susedov?
17.6.2021 - 20:02
+5

HKMZvolenHKM

 

Prebrali veď sú družba DT-BB: 🤪🤪🤪
17.6.2021 - 20:14
+15

Dracik_18

 

Prečo nepovieš aj B ? Či to ti nevyhovuje a nebol by si zelený ?
19.6.2021 - 6:53
+1

Riava

 

Kľudne napíš B ty
19.6.2021 - 8:53
+1

Dracik_18

 

Prečo ja by som mal ?
19.6.2021 - 9:55
0

Riava

 

Lebo ty vieš tiež
19.6.2021 - 15:57
0

warn1ng

 

Uteeeekaj Robooo utekaaaaj. Chvalabohu ze sme sa ho v nasom kraji zbavili. Dufam ze ti bude dobre na tom vychode. Tam s tebou budu vladat viacej popit. To este len bude zabavy na zapasoch.. Gratulujem Presovu k "postupu" do extraligy. Som zvedavy ci sa to tam uchyti.
17.6.2021 - 19:57
+9

Goethe

 

Toto je dobrý fail pre mužstvá z 1.ligy
17.6.2021 - 20:03
+8

FP-Tomike

 

Možno si o rok niekto zmyslí, že nie Prešov ale Prievidza z Prievidze do Galanty atď... Katastrofa čo sa tu robi
17.6.2021 - 20:04
+7

rastislavke

 

Hádam nechceš porovnávať Galatnu a Prešov: Prešov extraligu chce, vynovili štadión a naskytla sa príležitosť. Bánska Bystrica a Prešov sú viacmenej podobné mestá...
ak sa kolega z Detvy rozhodne raz odísť z PO, určite sa nájde niekto iný, kto to buď kúpi alebo rozbehne nový klub, ktorý bude v extralige...
PO vyzerá dosť sľubne do budúcnosti... čím drahšie budú Košice a Bratislava, tým viac ľudí sa bude vracať späť do Prešova a okolia, ktorý je od KE vzdialený 20 minút po diaľnici...
17.6.2021 - 20:12
+7

FP-Tomike

 

Prešov extraligu chce? Nech sa páči mali si ju vybojovať na ľade! Nikto by proti tomu nič nemal. Chápem ,ze tu nejde o kúpu licencie ale tymto štýlom keď sa bude klub presúvať sa potom kľudne môže hrať o rok najvyššia súťaž namiesto BA,KE, PP trebárs v spomínanej Galante, Ružomberku, Moldave n/b atd..
17.6.2021 - 21:42
+3

LenTak93

 

Píšeš, akokeby sa to dialo bežne, pritom je to prvý takýto presun majiteľa vrámci extraligy, ak sa nemýlim.
V Česku takto "utiekol" Mountfield z Českých Budějovíc do Hradca Králové. A? A mimochodom, aj keď je to príliš hnusné, ale Detva v extralige ozaj nikomu chýbať nebude.
17.6.2021 - 22:05
+10

rastislavke

 

ok ja rešpektujem tvoj názor.: prešov extraligu mohol hrať myslím 10 rokov späť... otázka je prečo ju nehrali? lebo na to neboli peniaze, sponzori, štadión, zázemie. Peniaze boli s podporou mesta len na 1. ligu a baráž zväčša bolo o tom, že raz za x-rokov sa hecol nejaký tím, ktorý mal zázemie na extraligu a vybojoval si tú miestenku. inak baráž bola o tom, že ten tím, ktorý na extraligu mal ju aj potom hral...

viem, že to nie je dokonalý svet, ale proste ekonomická realita nepustí... hráči niečo stoja, a hlavne kvalitný hráči, ktorí na extraligu majú. medzi extraligou a 1. ligou je veľký rozdiel. Ak nejaký tím postúpil do extraligy tak sa aj tak celý obmenil a polka z hráčov, ktorí si vybojovali extraligu tam nehrali.
Meritokracia môže platiť v nižších juniorských súťažiach, kde by bola hlúposť kupovanie si extraligovej licencie. U "A" mužstva je to biznis. Preto aj 2 najlepšie ligy na svete sú uzavreté a hrajú tam tímy, ktoré na to majú peniaze. Ak chce hrať Galanta, Ružomberok, Moldava extraligu za mňa pokojne aj zajtra... len jednoducho musia preukázať, že na to peniaze majú a niekto im tú licenciu musí predať. Nik nemôže zobrať licenciu BA, KE, PP bez toho, aby im ju niekto predal... tie príklady, čo si uviedol sú bizarné... Prešov nedostal licenciu od veľkého tradičného mesta, ale s prepáčením od maličkej Detvičky, kde na hokej chodilo 2 a pol človeka s tým, že v regióne boli ďalšie 2 kluby, ktoré vyhrali ostatné 4 tituly majstra slovenska...
17.6.2021 - 22:11
+3

Nemehlo

 

Ty mas zakazane sa prestahovat za lepsim? Myslis si, ze keby Galanta, Ruzomberok a Moldava mali lepsie ekonomicke vyhlady ako BA, KE, PP, tak by sa to nemohlo stat?
18.6.2021 - 12:50
+2

Mackousko10

 

Toto je snáď karma alebo zadosťučinenie pre MI inak ten kto bol vie kto nebol pochopi
17.6.2021 - 20:06
0

robrusss

 

Berte z KE Deyla,s velkou radosťou nech ide k vám,pribalíme aj Milého s Jokelom,kiežby to tak vyšlo!
17.6.2021 - 20:10
+4

LenTak93

 

už som to tu písal asi 100x, ale Deyl s Jokeľom ostávajú
17.6.2021 - 22:05
+2

Urpiner17

 

Čím skôr to ľudia začnú akceptovať tým skôr sa cez to prenesú haha 🤣
18.6.2021 - 10:14
0

yaro.s

 

Pekný štadión, pekné, na naše pomery veľké mesto.
O záujem sa nebojím...
a paradoxne, aj to, že majiteľom je Ľupták je pre nich výhoda, je to buran, ale hokejový fanatik, ten to len tak nepoloží...
A o jeho odchode inde by som sa neobával, nenašiel by tam to, čo v Prešove, ak má ambície sa posunúť a vybudovať klub so skutočne hokejovými podmienkami.
17.6.2021 - 20:13
+3

pravdomluv

 

Detvanci: co kydali na Zvolen budu zas chodit na zvolensky hokej funny.
17.6.2021 - 20:13
+16

Mato-Mi

 

Nechcem vyryvat, ale poprosim nejakeho presovcana, aby mi napisal ako sa stavia k tomu, ze do jeho mesta pride hrat iny team pod hlavickou mesta Presov. Ja osobne si to neviem predstavit a zrejme by mi isty cas trvalo, nez by som si osvojil to muzstvo. Pamatam si na prvy zapas Lev Praha, ked som bol osobne na stadione a prehodil som slovko dve s prazakmi, ze ako to oni vnimaju. Ze to chce cas, aby zacali fandit tomu muzstvu.
17.6.2021 - 20:16
+5

Mackousko10

 

Tak presne ako ti povedal prazak to chce čas a tak to chcelo čas aj prechodom SNV klubu do Mi aj keď boli iné časy
17.6.2021 - 20:22
+1

wilkinson22

 

Aký prechod SNV do MI?😳
17.6.2021 - 22:57
0

fagaf

 

Ved vojaci sa presunuli do MI a hrali hokej tam.
18.6.2021 - 2:06
+3

wilkinson22

 

Aha s toto mi nejako unikli, zase som o niečo múdrejší 😉
18.6.2021 - 7:10
+1

TeR

 

Sice zijem v Brne (Kometu velmi nemusim), fandim Popradu no som Presovcan a teraz budem urcite fandit aj im, navyse moj oblubenec Zagrapan ako kapitan, uz teraz sa tesim, ako zajdem na zapas. Porovnavat s Prahou je zlozite, tam maju Spartu a Slaviu od nepamati a fanusikovia su tam od mala vedeni k jednemu alebo druhemu klubu, ked prisiel Lev, musel si fanusikov "najst". PO je 3. najludnatejsie mesto a extraliga sa tu nehrala roky, takze podla mna mnoho presovcanov, ktori maju radi hokej sa radi vyberu na stadion a budu fandit.
17.6.2021 - 20:27
+8

TeR

 

A este k tomu "inemu timu", nie je to sice uplne najstastnejsie, ze "zanikol" jeden tím a prisiel nový, ale je to biznis, mas licenciu, tak s nou ides tam, kde je vacsi potencial z toho nieco ziskat. Aj v NHL sa kluby stahuju, ak to ich majitelom prilis nevynasa a myslim, ze v PO budu navstevy vyssie ako v Detve
17.6.2021 - 20:30
+2

rastislavke

 

Priemerný prešovčan: nebude fandiť nejakému ľuptákovi, ale hokeju v Prešove. Ten po 89' viacmenej len prežíval, mal svetlejšie chvílky, ale bolo to večné sklamanie. Prešovčania zväčša fandili Košiciam ako reprezentantovi východu.
Ľudia mu budú fandiť, ale myslím si, že to nebude nejaký hype. ľudia si prežili mnoho sklamaní a existuje skepsa, čo sa týka športu a prešova.
Napr. futbalový Tatran momentálne neexistuje, ale ak sa raz dočkáme a zrekonštruuje sa štadión a bude aspoň 2. liga v meste fanúšikovia sa vrátia. Momentálne sa nie je k čomu vracať...
17.6.2021 - 20:35
+3

FP-rivaldo7

 

tu nevznikol hokej na zelenej luke, tu sa hral roky. vychovali sme skvelych reprezentantov a vsetci hraci co su z presova momentalne hraju extraligu vyhrali posledny titul v dorastencoch. ludia su tu hladni po hokeji a po derby s MI,SNV. a ako ceresnicku ked dostanu KOSICE tak ten "zrenovovany" stadion bude treba reklamovat, ako padne omietka pri prvom gole
18.6.2021 - 7:42
+1

Vl@do

 

MI vs. PO: To zaváňa tvrdými bojmi.... bude bordel
17.6.2021 - 20:17
+2

Mato-Mi

 

Snad nie az taky velky bordel, ale atmosfera bude vybicovana
17.6.2021 - 20:19
+3

Tokino

 

Pekny stadion,velke mesto hladne po hokeji a Ernest ako trener.Tak sa drzte
17.6.2021 - 20:17
0

rastislavke

 

Prešovčania vedia, kto je Mr. Obálka: hoci je morálne questionable a ľudia, s ktorými som sa bavil nie sú nejako nadšení z neho, profesne to je na naše pomery nadpriemer. Prvá 5-ťka by mohla byť v prvej sezóne..
17.6.2021 - 20:37
+1

azzurri

 

Detva bola hanba ligy myslim štadión a návštevnosť.takze pre ligu to je len lepšie ked skončila a miesto nej Prešov
17.6.2021 - 20:17
+21

mareckoSVK

 

Súhlasím s tebou, aj keď budú niektorí na mňa nadávať, ale Detva do ligy nepatrila.
17.6.2021 - 20:45
+9

Big brother

 


ZÁPAD
Slovan, Nové Zámky, Trenčín, Nitra

STRED
L.Mikuláš, B.Bystrica, Zvolen

VÝCHOD
Košice, Prešov, Michalovce, Spišská Nová Ves, Miškolc

POPRAD
Poprad
17.6.2021 - 20:20

Mato-Mi

 

17.6.2021 - 20:23
0

Mackousko10

 

Ten sever asi bude stred 😂
17.6.2021 - 20:26
+1

Gargamel123

 

Poprad: majstri
17.6.2021 - 20:26
+4

fany

 

Práve v telke Počasie na východe -POPRAD.....
17.6.2021 - 20:35
+7

FilipkoPP

 

17.6.2021 - 20:36
+1

cappycathy BLOG

 

Slovan sa nacestuje
17.6.2021 - 20:43
+2

Nemo83

 

Slovan pôjde na trip ako v KHL 😉
17.6.2021 - 21:34
+6

patkof

 

Už sú zvyknutý nič
17.6.2021 - 23:00
0

frantapriklep

 

17.6.2021 - 20:48
0

bwpow

 

Tak teraz este Skalicu a Stredu nad Bodrogom, nech to ide
17.6.2021 - 20:57
0

Tokyyyy

 

VYŽLTIŤ
17.6.2021 - 22:49
0

Bizzaremifo

 

18.6.2021 - 0:08
0

BieloModra

 

velmi podarene !
18.6.2021 - 7:51
0

Gargamel123

 

Betker: do mihal ovec...
17.6.2021 - 20:20
0

Riky21

 

to mas odkial?
17.6.2021 - 20:27
0

Hrobar

 

vybehol doubtful rumour na elite
17.6.2021 - 20:29
+2

ZOOMER

 


Špekulácie sK
@spekulacie
Ben Betker by mal v novej sezóne obliekať dres Košíc
17.6.2021 - 20:33
+1

Hrobar

 

tak ani mne nesedel ten rumour, ale aspon vychodne slovensko trafil
17.6.2021 - 20:40
+1

ZOOMER

 

Asi sa pomylili lebo na tej stranke nie je nic o tom ze by mal prist do Michaloviec,iba ze ma asi namierane do KE
17.6.2021 - 20:47
+2

Mackousko10

 

Jasne ma byt v KE dali mu viac železa plus ozubené kolieska
17.6.2021 - 20:41
+1

mitoO

 

o betkera bol zaujem v ke, ale to je vzdialene podpisu, uvidime
17.6.2021 - 20:53
0

Dzunkes

 

tak ako Zuzin a Kotvan?
17.6.2021 - 21:53
+1

mitoO

 

O Zuzina je zaujem dlhodoby, pokial viem. O Kotvanovi som nepocul. Jedna vec je zaujem a druha podpis. To snad vies.
17.6.2021 - 22:15
+2

Urpiner17

 

Niekto napísal kotvana s otáznikom 😅 jediný jeden komentár na hp a zrazu mame vraj záujem o neho 🤣
18.6.2021 - 10:16
0

Dr.Zincica

 

Z tej krasnej tribuny sa bude Luptakovi teraz aspon lepsie oblievat hostujucich hracov.
17.6.2021 - 20:23
+6

Riava

 

Prostredie vychováva, aj on bude v pohode.
17.6.2021 - 20:53
+3

antinamor

 

Ten bol dobrý
18.6.2021 - 8:35
0

BieloModra

 

a ty si naozaj supoer ked mu veris viac ako on sam sebe... urcite sa nezmeni citujem:
V minulosti ste sa nevyhli viacerým prehreškom, za ktoré ste boli aj potrestaný. Nové pôsobisko by vás mohlo zmeniť?

"Všetko zavísí od konkrétnej situácie. Neviem, či sa zmením. Hokej mám v srdci a milujem svojich hráčov."
18.6.2021 - 9:08
+2

Kurolišek

 

Tak rozlúčme sa spoločne s Detvou. Press F to pay respect.

F
17.6.2021 - 20:29
+7

Lukash_ke

 

I see what you did there 😁
18.6.2021 - 1:16
+1

Myšo

 

Tak veľké mesto ako Prešov je hladné po športe (obzvlášť keď je futbal tam kde je) takze som zvedavý budú určite po všetkých stránkach oživením ligy.

Ale ten názov to si mohli dať naozaj viacej záležať
17.6.2021 - 20:42
+3

AndrejTN

 

Budú mi chýbať tie plastové kryty nad Detvianskou striedačkou, kde jeden pán mal obľubu trieskavať jak zmyslov zbavený.. malo to také jedinečné čaro.. škoda.
17.6.2021 - 20:43
+8

Kelo17

 

6 miesto v extralige nedosiahli ovela väčšie mestá na Slovensku, takže DT opúšťa najvyššiu súťaž s pekným zápisom do historie...
17.6.2021 - 20:44
+20

tomas71

 

No a do Detvy si mozete zavolat Cakyho, ten to tam uz dokonci...
17.6.2021 - 20:47
+4

frantapriklep

 

A že na východe nič nie je
17.6.2021 - 20:48
+2

pupok77

 

Na strednom Slovensku vždy bolo iba jedno velke derby ZV-BB, v DT nebol záujem zo strany fanúšikov o hokej, takže Prešov ako tretie najväčšie mesto Slovenska si EL určite zaslúži viac ako DT...
17.6.2021 - 20:58
+4

Riava

 

MT:ZA nebolo o nič horšie derby. Teraz sú v 1. lige, tak to nie je tak viditeľné.
17.6.2021 - 21:01
+4

Mato-Mi

 

A na vychode bolo derby MI-TV, tzv. bitka o Zemplin
17.6.2021 - 21:07
0

Riava

 

Presne tak, podstatne väčšie ako MI:HE alebo TV:HE, a to napriek tomu, že TV je menšie mesto ako HE. V TV mal väčšiu tradíciu hokej a v HE futbal. Škoda hokeja v TV
17.6.2021 - 21:23
0

Kukulkan

 

Keď mohol Slovan hoci kedy do extraligy prečo nie Prešov???
17.6.2021 - 21:09
+1

nnestor

 

Tebe asi ušlo mnoho veci, nič v zlom.
17.6.2021 - 21:31
+5

Bystrican88

 

Keď tak pozerám na tie dresy Prešova, tak vyzerá to tak, že boli pripravovane na sťahovanie licencie z BB.
17.6.2021 - 21:12
+13

Riava

 

Vôbec nie, biela a červená sú farbami prešovského erbu a logo vychádza z loga predošlého prešovského klubu. Máš však pravdu v tom, že Ľupták nevedel, kde zakotví, čo dnes priznal, že to mohla byť aj Banská Bystrica.
17.6.2021 - 21:26
0

Bystrican88

 

K Prešovu mi skrz futbal vždy išla zelena a biela ďakujem za vysvetlenie, ale musiš uznat tie dresy su si podobné
17.6.2021 - 21:44
+4

Riava

 

Áno, určite sú Tá zelená a biela, to bolo asi myslené ako futbal to je hra - zelená tráva a biele čiary. Medzi erbami Prešova a Banskej Bystrice nie je veľký rozdiel.
17.6.2021 - 22:20
0

Marchand63

 

V Presove sa zvolebnieva dost skoro, pani primatorka si kupuje hlasy s graciou
17.6.2021 - 21:17
+4

gta98

 

Kampan si treba zalozit na osocovani druhych a nicnerobeni, easy. Aspon vidim tvoje hodnoty
17.6.2021 - 22:05
0

Marchand63

 

Len aby ta kampan nebola sekera do buducnosti. Luptak isiel do Presova len a len kvoli podpore mesta a neistom prijme z divakov. Dve sezony bez hokeja, no neviem neviem ci bude tisicka chodit.
17.6.2021 - 22:26
+2

gta98

 

Ak kuje zelezo s Turbom, skonci to zle. Pre mesto.
17.6.2021 - 22:35
+2

FP-rivaldo7

 

prvy zapas v EL dojdu listky v pokladni pol hodiny po otvoreni, pamataj na moje slova
18.6.2021 - 7:46
+2

Mato-Mi

 

Samozrejme, ved bude povolena kapacita max 500 ludi
18.6.2021 - 9:40
+5

Riava

 

A nepovolená? U vás chodilo na vlaňajšie semifinále možno aj 200 ľudí Nehejtujem, len píšem, že sa to dá obísť.
Za mňa, mnimálne ten, kto je zaočkovaný, tak nemá mať obmedzenia. Jasné, je to otázka na vládu, no opakujem sa, aj takto dokážeme ľudí prilákať na očkovanie.
18.6.2021 - 10:02
0

Mato-Mi

 

Kto chce obist, obide.
18.6.2021 - 10:17
0

Nemehlo

 

Kym nie je zabezpecena kolektivna imunita, tak zaockovani budu mat tak isto obmedzenia. Do tej doby ma ockovanie vyhodu len v tom, ze sam by si mal mat lahsi priebeh. Ale kym nemame 60%, co si myslim, ze je malo, tak je to v podstate na nic.
18.6.2021 - 12:58
0

Riava

 

Súhlasím, a preto sa mi páči ako to robia v Maďarsku. Ľudí je potrebné nalákať na očkovanie následným reálnym pocitom slobody a nie rozmýšľať o nejakej lotérii, ktorá vyprázdňovanie čakárne na očkovanie nezmení na jej plnenie.
18.6.2021 - 13:09
+1

Chamois13c

 

Aky kontrast, majitel klubu najvacsi hulvat ligy a kapitan najvacsi gentelman ligy Zagy, jemu budem fandit moze to byt zaujimavy tim s bokrosom
17.6.2021 - 21:19
+7

Mato-Mi

 

A stadionom sa moze opat niest: V Preeeesoveeeeee, na staniciiii, je8u kur.y za langoseeeeee
17.6.2021 - 21:19
+6

gta98

 

Mas skusenost? dufam, ze s cesnakom..
17.6.2021 - 22:06
+2

Mato-Mi

 

Bez cesnaku ani na krok
17.6.2021 - 22:20
+2

gta98

 

17.6.2021 - 22:36
0

gta98

 

17.6.2021 - 22:36
0

fagaf

 

https://youtu.be/Oc7G4taTLy8
18.6.2021 - 8:38
0

FP-rivaldo7

 

poznam ten pokrik ale v zivote som ho na stadione nepocul. ani tych 4 a pol cloveka v MI ho naposledy nespievalo
18.6.2021 - 7:47
0

Mato-Mi

 

No vidis, stacilo ist do bufetu cez prestavku a by si ho pocul 4 a pol cloveka? U nas? Isto?
18.6.2021 - 9:41
+1

FP-rivaldo7

 

hovorim vo fanse nie na stadione
18.6.2021 - 13:06
0

Mato-Mi

 

Tak ak nabuduce prides k nam, mozes spocitat clenov fanklubu. Od cias prvej ligy trosku narastol.
18.6.2021 - 13:35
0

Riava

 

Pribudli k vám z TV a HE
18.6.2021 - 13:43
+1

Mato-Mi

 

Podla mna aj z Pusteho Cemerneho a Vybuchanca
18.6.2021 - 13:49
0

Riava

 

To si v okrese MI, myslel som okresy TV a HE
18.6.2021 - 14:06
0

lišiak1

 

zajdi niekedy k nam na futbal, tam si toho pokriku uzijes viac nez dost a to ani nemusi hrat presov
18.6.2021 - 23:49
0

braniiislav

 

Slovan : sa na cestuje pomaly ako v khl
17.6.2021 - 21:20
+3

Riava

 

Užijú si a dúfam, že nebudú žiadne skupinky tímov ako v predchádzajúcej sezóne, to nemalo také grády. Vo futbalovej lige zase Michalovce cestujú najviac, tak nech sa v hokeji prispôsobí Bratislava.
17.6.2021 - 21:36
+2

Denis05

 

Keďže má byť prešovský tím základ Detvy tak tam bude asi polovica tímu. Sýkora, Petrík, Lietava a Fekiačovci by mali hrať za PO + logicky Čacho, Valent, Ľupták, Turan, Bača, Jendrol
17.6.2021 - 21:21
+1

braniiislav

 

Good news: Pre ligu výborná správa. Keď to porovnáme s futbalom, kde hrajú mesta ako Sereď, Žiar, Podbrezová, Myjava, teraz LM, ktoré hrajú niektoré aj na štadiónoch v inom meste, tak v hokeji to je všade aspoň s akým takým potenciálom, čo sa týka fanúšikov, zázemia, štadióna, tradície a pod.
17.6.2021 - 21:24
+7

Flak108

 

Kurník, šak tie výjazdy na východ to si bude človek musieť riadne siahnuť po dovolenke.
17.6.2021 - 21:26
+7

maček

 

ak si vezmeš naspäť lôžko, stačí ti vziať dovolenku na deň zápasu
17.6.2021 - 21:48
+1

bwpow

 

Alebo po hotovej dialnici so zvysenou rychlostou na 160km/h v Tesle s autonomny riadenim, aby si mohol dat aj nejake to pivecko so znamymi.
18.6.2021 - 1:09
+2

maček

 

Nechcem Ti brať ilúzie, ale:
a) diaľnica do Prešova ešte pekných pár rokoch vďaka tunelu Višňové nebude dokončená
b) ak by aj bola dokončená, skôr ako zvýšenie limitu na 160 kph sú v niektorých úsekoch v hre obmedzenia na 110 kph
c) ak už bude hotová diaľnica do Prešova, nie je isté, že značka Tesla bude ešte exitovať
d) ak aj bude existovať, ako úplne poslednej veci v svojom živote by som veril jej autonómnemu riadeniu
e) ak aj by som sadol na novej dialnici do Tesly s perfekným autonómnym riadením, tak určite nebude možné, aby ten, kto sedí na mieste vodiča v Tesle s autonómnym riadením mohol požívať alkoholické nápoje
f) a napokon, ale nie bezvýznamne - ísť na výjazd na hokej v takejto Tesle??? to je ako ísť vo fraku na charitatívnu kapustnicu. Nie, že by to nebolo možné, ale skrátka by mi to spolu nepasovalo
18.6.2021 - 12:25
+1

mirec04

 

Tesla Stropkov snad este bude existovat!
21.6.2021 - 9:52
+2

Flak108

 

Sme na Slovensku.: Tu sa jazdí na škodovke. a ak bude diaľnica hotová, možno aj na autonómnej škodovke.
21.6.2021 - 14:06
0

BBJANO

 

Toto je diskusia: ako víno.
Čo sa to tu deje, to je už sila.
17.6.2021 - 21:28
+5

maček

 

No ak sa tvrdí, že prostredie vychováva, tak dúfam, že to bude platiť aj pre Ľuptáka, lebo jediný problém zatiaľ vidím iba v jeho osobe a kultúre jeho správania. Ale štadión máte pekný a v muzike je Prešov taký slovenský Seattle, tak by ho to mohlo trocha potiahnuť hore.
Vitajte Koňare v lige. Vlaky už mám zistené. Kontakty oprášime.
17.6.2021 - 21:46
+2

Marchand63

 

A kontaktky vyprasime
17.6.2021 - 21:55
+3

maček

 

Gratulujem, vyhral si. Máš bod. Stavil som sa sám so sebou, či to niekto postaví takto. Stihol si to do desiatich minút
(teraz čakám na ďalšieho súťažiaceho, ktorý sa chytí slova "postaví".
17.6.2021 - 21:59
0

yaro.s

 

žeby v štýle "hladnému o chlebe" ?
17.6.2021 - 22:07
+1

maček

 

Osem minút. Zlepšujete sa chalaňi
17.6.2021 - 22:17
0

Marchand63

 

Ja mam bod a ty si stavku vyhral, tesim sa
17.6.2021 - 22:22
0

Dzunkes

 

No...: Chudaci fanuskovia Detroitu
17.6.2021 - 21:53
+3

Flak108

 

Tak tak..: Takto ich navnadiť, po dobrej sezóne a potom zbaliť kufre..

Aj tak mám pocit, že v konečnom dôsledku ťahá za nitky v pozadí Koval..
17.6.2021 - 22:11
+3

Robertking

 

Pekne. Tak bude trošku zmena no. A btw, pekne dresy Prešov.
17.6.2021 - 22:12
0

Riava

 

Prosím Hokejportal o doplnenie :presov:, :spisskanovaves:, kľudne aj :miskovec: plus ich hokejportalove fankluby
17.6.2021 - 23:00
+3

Riky21

 

A vlajku pre Michalovce
17.6.2021 - 23:12
+3

Riava

 

Áno, všetkým vlajky
17.6.2021 - 23:30
+1

mirec04

 

Teším sa na Slovan a derby zápasy s východniarmi, najmä s Košicami, na druhej strane nie som nadšený zo spôsobu (hlavne kvôli osobám v pozadí), akým sem dôjde TE. No láska k tomuto športu je viac a určite tomuto projektu v PO dávam veľké šance. Ľudia sú tu veľmi hladní po kvalitnom športe, keďže tradičný futbal je žiaľ tam, kde je..
18.6.2021 - 5:10
+5

Tino

 

som zvedavy: aky bude divacky zaujem o hokej v PO.
18.6.2021 - 9:50
+1

Matsej

 

ten Šatan na tých fotkách mi tam nepasuje
18.6.2021 - 12:03
+1

richardd6

 

Aké budú teraz rivality vychádzajúce z histórie ?
Poprad - snv
Prešov - kosice
Bratislava - Trenčín?
Zvolen - bb
Mikuláš - Poprad?

18.6.2021 - 13:20
+2

wedro

 

Rivalita nieje správne pomenovanie : zápas proti HCKE 🆚 pre ostatné východoslovenské 🌅Kluby je hokejovým sviatkom. 👔👗🕺💃

Najväčšia🔝🏒 Rivalita v extralige je SBA🦅🆚👨‍🏭HCKE.


Samozrejme ešte EL Clasico👽🆚 👨‍🏭


PS:⚽ 🇸🇰🆚🇸🇪 ako tipujete ❔




Takže tak®️
18.6.2021 - 14:41
+2

matt-opd

 

mohol by ma prosim niekto vyviezt z ignorancie a neznalosti? Ako prichadzaju timy k tym cislam?

HC 21, HC 07...
18.6.2021 - 14:10
0

BieloModra

 

ako nic inak sa to neda vysvetlit
18.6.2021 - 14:11
+7

matt-opd

 

som si aj myslel.
18.6.2021 - 14:22
0

BieloModra

 

jedine este ak by podla miery oko - pisoar - kachlicka ze 3x7 = 21 aaaaalebo ze rok 2021 kedy kone do extraligy dosli.)) a ja skor vodu ak by sa dalo
18.6.2021 - 14:35
+4

richardd6

 

Možno koľko poldecákov za večer otočí
18.6.2021 - 14:39
+2

Maxim_SN

 

Podľa roku založenia klubu.
18.6.2021 - 16:03
+7

gerlach

 

Mne sa to celé páči. Fandím hokeju v Prešove. Každá minca má ale dve strany. Najprv dám tú negatívnu a potom pozitívnu. Negatívna je, že na východe nie je dostatok silných firiem ktoré by potiahli hokej na požadovanej úrovni. Myslím, a môžem sa mýliť, že Košice pocítia účasť PO v lige na prílive finacií od lokálnych firriem. Takisto to pocíti aj Poprad účastou SnV. Jednoducho koláčik fanatických prispievatelov sa bude krájať inak. Pozitív - a to prevažuje negatív je ten, že mladý hráči, či už talenty alebo mladasi ktorý sa rozhodujú medzi pokračovaním v hokeji , alebo prácou, budú mať viac možností na kontrakt v regione a môžu ostať pri hokeji. Takže pre hokej ako taký je to dobré. Uvedíme ako to východniarske kluby dokážu finančne potiahnuť.
18.6.2021 - 14:34
+3

strojar

 

Tá zbierka hlúpostí v tejto diskusii je veľa aj na najlepšiu komunitu.
18.6.2021 - 18:58
+1

mirec04

 

a ty si ju, ako vacsinou, zaklincoval "obohacujucim" prispevkom
21.6.2021 - 9:51
+2

Jimmy Tulipan

 

Možno by bolo fajn aby si si našiel inú komunitu, podľa tvojho gusta.
Viacerí by sme to ocenili.
21.6.2021 - 23:04
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen50179:125103
2.Michalovce50155:11399
3.Poprad50186:13395
4.Slovan50146:11594
5.Nitra50163:15689
6.Detva50156:14480
7.Trenčín50169:13479
8.Košice50148:12875
9.N. Zámky50132:14061
10.B. Bystrica50135:17157
11.Miškovec50118:18147
12.L. Mikuláš50105:25218
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano000000:00
2.Klagenfurt000000:00
3.Salzburg000000:00
4.Viedeň000000:00
5.Fehérvár000000:00
6.Bratislava000000:00
7.Dornbirn000000:00
8.Villach000000:00
9.Linz000000:00
10.Innsbruck000000:00
11.Graz000000:00
12.Znojmo000000:00
13.Ľubľana000000:00
14.Val Pusteria000000:00
Aktualizované: 15.5.2021 12:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2021 21:52
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 23.5.2021 21:52
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2021 21:52

Bleskovky

Hakanpää a Raffl sa stali novými posilami Dallasu

Zámorský hokejový klub NHL Dallas Stars získal na trhu s voľnými hráčmi ďalšie dve posily. Trojročný kontrakt na 4,5 milióna dolárov podpísal obranca Jani Hakanpää, na ročnej zmluvu v hodnote 1,1 milióna sa dohodol útočník Michael Raffl.
o 11:37 - TASR

Rangers predĺžili kontrakt s Chytilom, z Vegas prichádza tvrdý muž Reaves

Český hokejista Filip Chytil podpísal nový dvojročný kontrakt s New Yorkom Rangers. Dvadsaťjedenročný útočník mal v NHL status obmedzeného voľného hráča. Novou akvizíciou "jazdcov" sa stal dôrazný útočník Ryan Reaves, ktorého Rangers získali z Vegas Golden Knights výmenou za tretie kolo draftu 2022.
o 11:04 - TASR

Montreal získal ďalšieho útočníka, ročnú zmluvu podpísal Perreault

Finalista minulej sezóny hokejovej NHL Montreal Canadiens získal do svojich radov ďalšieho skúseného útočníka. Ročný kontrakt na 950. 000 dolárov podpísal Mathieu Perreault.
o 10:45 - TASR

Werenski predĺžil o šesť rokov zmluvu s Columbusom

Zámorský hokejový klub NHL Columbus Blue Jackets podpísal nový šesťročný kontrakt na 57,5 milióna dolárov s obrancom Zachom Werenskim. Ročne si zarobí v priemere 9,58 milióna dolárov, zmluva začne platiť od sezóny 2022/2023.
o 09:53 - TASR

Saad podpísal zmluvu so St. Louis Blues

Hokejový klub NHL St. Louis Blues získal pred novou sezónou Brandona Saada. S 28-ročným útočníkom podpísal zmluvu na päť rokov v celkovej hodnote 22,5 milióna dolárov. Saad v minulej sezóne pôsobil v Coloradu, za ktoré odohral 44 zápasov, strelil 15 gólov a nazbieral 24 bodov.
včera o 20:24 - TASR

Buffalo získalo do bránky veteránov Andersona a Della

Novými brankárskymi posilami hokejového klubu NHL Buffalo Sabres sú veteráni Craig Anderson a Aaron Dell. Obaja podpísali so "šabľami" ročné kontrakty na 750. 000 dolárov.
včera o 12:59 - TASR

Boston angažoval do útoku Foligna a do bránky Ullmarka

Zámorský hokejový klub NHL Boston Bruins angažoval do svojich radov aj útočníka Nicka Foligna a brankára Linusa Ullmarka. Ešte predtým získal do útoku Erika Haulu, Tomáša Noseka a obrancu Dereka Forborta. Tridsaťtriročný Foligno podpísal s Bruins dvojročný kontrakt na 7,6 milióna dolárov (3,6 ročne).
včera o 12:43 - TASR

Grubauera nahradí v bránke Colorada Kuemper

Zámorský hokejový klub NHL Colorado Avalanche získal z Arizony Coyotes brankára Darcyho Kuempera výmenou za obrancu Conora Timminsa, druhé kolo draftu 2022 a výber v treťom kole draftu 2024. "Lavíny" okamžite zareagovali po tom, ako sa doterajší prvý muž v bránke Philipp Grubauer dohodol na zmluve s nováčikom profiligy Seattlom Kraken. Informoval o tom portál tsn.
včera o 12:06 - TASR

Hoffman mieri do Monrealu, s Canadiens podpísal trojročnú zmluvu

Kanadský hokejista Mike Hoffman sa po sezóne v St. Louis bude v NHL opäť sťahovať. Tridsaťjedenročný útočník podpísal trojročný kontrakt s Montrealom Canadiens v celkovej hodnote 13,5 milióna dolárov. Hoffman podpísal v januári s Blues ročnú zmluvu na 4 milióny dolárov.
včera o 11:54 - TASR

Kapitán Getzlaf zostáva v Anaheime, podpísal ročný kontrakt

Skúsený kanadský hokejista Ryan Getzlaf bude v kariére NHL pokračovať v Anaheime Ducks. Dlhoročný kapitán tímu podpísal s "káčermi" novú ročnú zmluvu, finančné podrobnosti klub nezverejnil. Tridsaťšesťročný Getzlaf odohral všetkých 16 sezón v NHL v Anaheime a je ikonou kalifornského klubu.
včera o 11:15 - TASR

Archív krátkych správ »