Diskusia: Nitra zvíťazila nad Popradom a postúpila do štvrťfinále
Hokejisti HK Nitra zdolali HK Poprad aj v treťom zápase predkola Kaufland play off Tipos extraligy a uzavreli stav série na 3:0. Sobotným triumfom 2:0 tak Nitrania spečatili postup do štvrťfinále. V ňom bude súperom "corgoňov" víťaz základnej časti HC Košice.
Domáci zaskočili súpera už po 68 sekundách, keď sa tečom presadil Sýkora. Po zvyšok zápasu Nitra efektívne bránila stredné pásmo, čím sťažili "kamzíkom" konštruktívny prechod do pásma. Tri sekundy pred koncom prostrednej časti uzavrel zápas gólom na 2:0 Krivošík.
tretí zápas predkola play off Tipos extraligy:
HK Nitra – HK Poprad 2:0 (1:0, 1:0, 0:0)
Góly: 2. Sýkora (Gajdoš, Bodák), 40. Krivošík (Gill, Baláž). Rozhodovali: Stano, Žák – Hercog, Jedlička, vylúčení: 2:3 na 2 min, presilovky: 1:0, oslabenia: 0:0, 3600 divákov.
Nitra: Kašík – Mezei, Green, Gajdoš, Bodák, Stacha, Vitaloš, Pupák – Bajtek, Baláž, Krivošík – A. Sýkora, Gill, Lacka – Solenský, Hrnka, Elmer – Leščenko, Buncis, Čederle
Poprad: Peters – Razgals, Jasečko, Brincko, Betker, Drgoň, Kukuča, Podlipnik, Meliško – Valigura, Kolouch, Bubela – Vainio, Kundrik, Sokoli – Záborský, Špirko, Peresunko – Svitana, Mlynarovič, S. Petráš /konečný stav série: 3:0/
- JaniekZV
- Pred sériou som mierne favorizoval Poprad. To sa asi dalo čakať odomna 😀 Ale Nitra ma milo prekvapila. Gratulujem k postupu, zároveň lutujem trošku Košice že vás majú 😀
- 11.3.2023 - 20:37
- +46
- Norik
- Niekto ti nabural ucet: JANEK..
- 11.3.2023 - 20:42
- +8
- JaniekZV
- Ale ved ja nie som zlý človek😄 akurát sa s vami v Nitre dobre natahuje😜😄
- 11.3.2023 - 20:44
- +8
- JaniekZV
- Ale už ide v lige o vela a treba uznat ze ste hrali dobre a zasluzite si ist dalej
- 11.3.2023 - 20:45
- +6
- FanOfNorth
- Dnesny zapas som nevidel... ale napisat ze nitra hrala dobre... je trosku odvazne... za mna hral jednooky so slepym a vyhral jednooky...
- 11.3.2023 - 20:52
- +30
- hefky
- Nitra hrala účelný a disciplinovaný hokej a vyhrala zaslúžene.My sme nehrali ani disciplinovane ani dobre ani bojovné ani nič my sme sa nedostavili
- 11.3.2023 - 20:54
- +42
- jozino
- hlavne sme hrali prilis makko, chybali nam aspon 2 tvrdsi hraci, ktori sa neboja subojov pred vlastnou brankou ani pred brankou supera, pripadne si zastat spoluhraca
- 11.3.2023 - 20:56
- +2
- cango
- nechýbali, však ste mali Petráša
- 12.3.2023 - 10:47
- +2
- jozino
- skusili sme, roztocili sme v pasme kolotoc, priiel protiutok s golom a mentalne sme sa zosypali
- 11.3.2023 - 21:14
- +2
- BieloModra
- A skusenosti v time dost...nechcem sypat sol do ran, ale asi to na vas vieme
- 11.3.2023 - 21:33
- +3
- jozino
- to tvrdim stale. Stavjana to na nas ale vie a velmi dobre
- 11.3.2023 - 22:37
- +2
- BieloModra
- Ferovo priznam, ze pred seriou som ako fanusik verila, ale keby mi niekto povedal ze vas dame na 0 fakt by som neverila. Po zapasoch v PP som uz tusila ze sa seria nenatiahne. My si to aj vzhladom na celu ZC uzivame a tesime sa ze sa hraci zomkli a idu za vysledkami.
Na stadion treba chodit nikdy nevies kedy vidis tim pokope. Dnes treba pochvalit aj vasich co vycestovali....slusni a fandili ako treba - 11.3.2023 - 23:01
- +8
- Sunkafit
- Tam nikto nebojoval za muzstvo...mali dat dva goly a hento hrali na konci?...muzstvo zozbierancov
- 12.3.2023 - 0:08
- +2
- FanOfNorth
- zas si potreboval byt najmudrejsi a zas si len citlivy jak... najhorsia nitra za poslednych 10rokov a vrav si co chces... to ze my sme boli o 2levli horsi je vec druha... tak sa neurazaj za kazdu vetu.. zasluzene ste postupili tak si to uzi a neryp tu zbytocne... gratulujem a uzi si seriu s kosicami
- 11.3.2023 - 20:58
- +9
- FanOfNorth
- samozrejme som to pisal o serii a nie o dnesnom zapase
- 11.3.2023 - 21:10
- +2
- Render 77 Nr
- Tak je pravda ze nehráme nátlakovy hokej ale zas koľko sme taký voľakedy hrali a prehrali teraz hráme účelovo.
- 11.3.2023 - 21:14
- +2
- JaniekZV
- Ja nehovorim ze Nitra hra nejaky skvely hokej. Ale tuto seriu odohrala presne tak, ako by malo odohrať mužstvo ktoré ide do vyradovačky z posledného miesta. To účel splnilo a teraz sú v top 8
- 11.3.2023 - 20:57
- +27
- JaniekZV
- Kde som napisal ze som nevidel? Ved som pozeral vsetky vase zapasy
- 11.3.2023 - 21:16
- +2
- sloniik
- Pisal som to Fanofnorth
- 11.3.2023 - 21:37
- +2
- JaniekZV
- Sorrko
- 11.3.2023 - 22:34
- +3
- sloniik
- Nebud ofucany
boli ste paradny super a stacilo malo, aby ste to mali na svojej strane.
- 12.3.2023 - 1:03
- +2
- FanOfNorth
- Dobre, uz nie som ofucany, prepac
- 12.3.2023 - 8:22
- +2
- Zkubydu
- nieco pre FanOfNorth: https://www.neovizia.sk/?gclid=Cj0KCQiAjbagBhD3ARIsANRrqEuwX6YDHbH56ChR7DzUTnNATvaO64T3Qsj1E-BaJxJwhxC9EACCsTkaAmQgEALw_wcB
Nevahaj pomozu ti. - 12.3.2023 - 9:04
- +3
- HA RA Bin Ladin
- Presne podobné pocity som mal zazretí výsledku. + že s Kašíkom sú seriózne nebezpeční.. uvidíme ako budú s Košicami..
- 11.3.2023 - 20:54
- +1
- jozino
- kosice su v laufe, vedia hrat ovela rychlejsie kombinacne, za mna su jasny favorit
- 11.3.2023 - 20:56
- +20
- jh12
- Víťaz základnej časti aj musí byť jasný favorit
- 11.3.2023 - 21:13
- +12
- Lubino14
- Konecne koniec tej tragedie. Hadam p.J. najde chrbtovu kost a pojde co najskor do prec a necha to robit ludi co tomu rozumeju.
- 11.3.2023 - 20:38
- +11
- RebelMemoryPP
- No ofense..ale kto sú ľudia čo sa tomu rozumejú a môžu nahradiť naše slabšie články..?
- 11.3.2023 - 21:05
- +5
- vincomir
- Nitra fantázia!!! Zlaté české ručičky Stavjaňu a Kašíka.
Tlieskam obom mužstvám, že to dnes dohrali bez akýchkoľvek nebezpečných faulov, zbytočných šarvátok a frustrácie.
Košice padnú ako domček z karát! - 11.3.2023 - 20:38
- +20
- Westbeast0
- Ale to je podla mna dost smutne ze tam neboli vacsie emocie, ci? Akoby to oba timy uz chceli mat za sebou, jeden tim sa v klude nachystat na Kosice(co je pochopiteľné) a druhi konecne na dovolenku(co je v ich situacii asi tiez pochopitelne)...
- 11.3.2023 - 20:44
- +8
- vincomir
- Smutné je po skončení zápasu nevedieť prijať prehru a bezhlavo atakovať hráča súpera ako to ukázal Záborský, ktorý Baláža kľudne mohol zraniť. Poznámka pod čiarou: Celé Slovensko môže byť spokojné, že dlhé roky ignoroval reprezentáciu, keďže taký človek najcennejší dres nosiť nemôže.
Smutné je po skončení zápasu úboho slovne atakovať rodinu súperovho hráča a nakoniec sa schovať za rozhodcu.
Toto do hokeja nepatrí a je to nesprávny príklad pre deti, ktoré vzhliadajú k svojim športovým vzorom. - 11.3.2023 - 20:56
- +40
- jozino
- Balaz take neviniatko nie je, cely zapas Zaborskeho provokoval, navyse ta jeho strela prisla sucasne so sirenou. Takze zas kydat na Zaborskeho a velebit Hrnku je trosku prehnane
- 11.3.2023 - 21:02
- +21
- sloniik
- Hra sa do poslednej sekundy.
- 11.3.2023 - 21:38
- +17
- jozino
- ale len do poslednej sekundy. A navyse ani pripadny dalsi gol by nic neriesil, bola to tiez zbytocna strela a mozno prave na to aby nasich provokoval. Ale to uz je uplne jedno
- 11.3.2023 - 22:38
- +1
- sloniik
- Velakrat nesledujes uz tie posledne sekundy. Si vpredu chces dat gol. Zaborsky reagoval fakt zbytocne. To nie je, ze neskor vystreli hrac na brankara po odpiskani offside.
- 12.3.2023 - 1:05
- +6
- Patomato
- Len ked zaborsky reagoval zbytočne,ako reagoval hrnka?inač čo ma včera zaujalo ked včera bolo po zapase na lade 50 ludi z nitry po finale tam bude cely zimak?
- 12.3.2023 - 11:04
- 0
- fabbeN
- To si mal vidieť koľko ľudí bolo na ľade keď sme pred asi cca desiatimi rokmi vyradili Bystricu v playoff v štvrťfinále. Myslím, že sme skončili v základnej skupine na ôsmej priečke v tú sezónu. Vtedy bol ľad plný ľudí
- 12.3.2023 - 11:54
- 0
- RebelMemoryPP
- Lebo vie sa čo povedal Petráš Hrnkovi ale čo povedal Balaz Zaborskemu sa nevie všakže..🤪😁
- 11.3.2023 - 21:07
- +3
- Sunkafit
- To je o tom ze vy sa nezaujimate o nic...a my vieme aj kto si tu prdne...bolo to tak a hrnka si z potkanom ruku nepodal
- 12.3.2023 - 0:11
- +8
- jozino
- no ved jasne. Aj videjko uz mate o tom nastrihane na klubovej stranke?
- 12.3.2023 - 18:49
- 0
- Westbeast0
- To je sice pravda, ale ja narazam na zapasove emocie, nie pozapasove...
- 11.3.2023 - 21:10
- +1
- counter
- Neviem kto ťa za ten príspevok tak vypluskoval, no hokej sa hrá s emóciami a Petrík k tomu aj tvrdosť. Nič zákerné som tam nepostrehol.
Na základe prečítaného by si mal zrejme sledovať šach. - 12.3.2023 - 9:09
- +2
- majklsong
- Vincomir nechaj ich uz napokoji vsetci vieme aky su to hraci petras a podobny jemu klobuk dolu pred Tondom veril som tomu ked sa vratil spat do Nitri.Vymisliet z tohto muzstva to ma velku odvahu ale znovu klobuk dole.
- 12.3.2023 - 9:26
- +1
- Fandimnasim
- To že Košice padnú je podľa mňa veľmi silné tvrdenie. Tím, ktorý sa dostal z posledného miesta na prvé by som absolútne, ale že absolútne nepodceňovala. V posledných zápasoch ukázali že sa s nimi môže rátať kľudne aj do finále. Ale ako sa hovorí nech vyhrá lepší.
- 11.3.2023 - 20:54
- +19
- Bizzaremifo
- Zase to neprehanaj..veď ten hokej z oboch strán bol úplne mizerný..stretli sa dve slabé mužstvá..to bez srdca a nasadenia vypadlo...v KE je kvalita a skúsenosti..to bude úplne iný level pre Nitru
- 11.3.2023 - 21:09
- +21
- Fandimnasim
- Dobre čítaš? Veď som písala o Košiciach veď azda oni skončili ako prvý a posledné zápasy ukazovali že patria do finále. Nepísala som o Nitre veď tá prvá nie je.
- 11.3.2023 - 21:47
- +4
- Bizzaremifo
- Máš pravdu, mal som ešte zakalené oči po otrasnej sezóne... ospravedlňujem sa
- 12.3.2023 - 8:23
- +4
- Marek_tky
- Aspoň trošku sebareflexie. Košice nie sú Poprad - tím bez charakteru a bez kvality (sorry Popradčania, ale je to tak).
Košice sú víťaz ZČ a majú všetko čo je potreba - kvalitu, nasadenie, mentalitu, charakter a chcenie.
Viem, že ste teraz vo eufórii, ale ja som čakal, že postúpite. Pre mňa ste boli favorit.
Ja sa teším na vás, na atmosféru na oboch štadiónoch. Nech vyhrá ten lepší. - 11.3.2023 - 20:54
- +45
- miro-nr
- Ste jasny favorit,no neprehrali ste posledný zapas s nami ? Či ešte aj koncom ZC ste nejaky prehrali?
- 11.3.2023 - 21:05
- +2
- Marek_tky
- Ešte potom v Prešove prehrali a následne ta osem zápasová víťazná séria, ktorá bola do konca ZČ.
- 11.3.2023 - 21:08
- +5
- Dzunkes
- No citil som to v kostiach...Nitra so Stavjanom je nevyspytatelna!
- 11.3.2023 - 20:38
- +17
- Tomino
- Ste sa nám vyhli oblúkom 😃
- 11.3.2023 - 21:21
- +5
- boychuk
- Brnkačka
- 11.3.2023 - 20:38
- +5
- jozino
- Gratulacia do NR: NR hrala sice mne absolutne nesympaticky, no ucelny beton. Na nasich top hracoch bolo aby ho dokazali rozbit, nestalo sa. Takze vyhrali zasluzene, i ked s kusiskom stastia a vdaka v zivotnej forme chytajucom brankarovi.
- 11.3.2023 - 20:39
- +9
- pejOliver
- Šťastie by to bolo keby ste trafili každý zápas zo 3 tyčky 2x by to Kasik vyrazil z čiary a podobne.. práveže ste boli v zakončení strašne nemohucny nemali ste žiadne závary kde by ste nás zavreli v pásme a ostreľovali a preto ťa výhra 3:0 na zápasy
- 11.3.2023 - 20:48
- +25
- jozino
- Skor statsie na strane NR, ktora hrala absolutny beton a vsetko jej do toho zapadlo, ako aj dnes, hned v druhej minute tec - gol a zas stacilo cely zapas betonovat. Keby sme dali z uvodneho tlahu gol my, museli by doma trosku viac otvorit hru a mohol by zapas vyzerat inak. Rovnako u nas - 2 brejky, 2 goloy, v druhom zapase namiesto zvysenia na 2:0 pre nas, Kasik chytil snad spickou korcule, nasledne protiutok a gol na 1:1 atd
- 11.3.2023 - 20:53
- +13
- miro-nr
- No tak ty si asi nevidel betón ani na fotke
- 11.3.2023 - 20:57
- +17
- KrebsKandidat
- Vzhladom k tomu, ako nam to "padalo" pocas zakladnej casti, pre nas tento krat nema velky zmysel sa nahanat do utoku a snazit sa vyhrat velkym poctom golov.
- 11.3.2023 - 20:58
- +5
- jozino
- no ved jasne. Urobili by ste chybu. Trebalo vam hrat defenzivne, zahrali ste to a vyslo to. Ja som len prekvapeny ze vam to vyslo 3x v rade. Cakal by som ze aspon 1-2 zaasy vam nevyjdu takouto taktikou, ze sa ta obrana po nejakej chybe rozpadne, dostanete 1-2 goly a uz by to bol problem v danom zapase
- 11.3.2023 - 21:04
- +2
- KrebsKandidat
- Ja tiez.
- 12.3.2023 - 0:34
- 0
- kabelko55
- 3:0 na zápasy je šťastie?
- 12.3.2023 - 8:52
- +9
- Nyufi12
- Počkaj ten Adamov gól myslíš? Tam si poň Adam išiel a o to štstie sa pričinil ten váš Adam ktorý mu robil zdvorilostný doprovod!
- 11.3.2023 - 21:00
- +3
- jozino
- meni to nieco na tom co som povedal ja? Tec nikdy nie je 100% tutovka, casto sa odrazi mimo branky, do brankara atd. Rovnako ako Balazov tec u nas. Ci y mate vsetky tee namakane na 100% ? Lebo to ani v NHL nevedia.
- 11.3.2023 - 21:10
- +5
- Nyufi12
- Ty píšeš o betóne ja o chcení a obetavosťi. Kolko krát sa vaši hádzali včera do striel? Ako vraví klasik"vypadli ste v suchom tričku"
- 12.3.2023 - 6:14
- +4
- s.i.p.o
- NR nevedela hrat nikdy beton, takze bude v tom nieci ine..
- 11.3.2023 - 21:13
- +3
- jozino
- jasne, vysledky 2:1, 2:1 a 2:0 su uplna ofenziva, zvlaste ked v kazdom zapase mal PP viac striel. Paneboze.
- 11.3.2023 - 21:17
- +6
- jozino
- si ok? Kde pisem ze sme mali postupit? Vy v NR neviete zvladat ani vyhry. A ty obzvlast
- 11.3.2023 - 22:40
- +20
- Sunkafit
-
samozrejme
- 12.3.2023 - 0:15
- +7
- KrebsKandidat
- A kde pise, ze mali postupit? Jeho prekvapenie je celkom na mieste - ci to je dobrou defenzivou NR ci tym, ze PP uplne odisla forma je trochu ina otazka - a okrem toho, 2 goly a 5 golov taky velky rozdiel prave nie je, zvlast na 3 zapasy.
- 12.3.2023 - 0:36
- +4
- realzv
- ?....lebo Vaši galaktikos strelili PP v každom zápase po 10 gólov......hihi,buď rád že ste nevypadli z EL....
- 12.3.2023 - 1:16
- +6
- Sunkafit
- Strelili kolko bolo treba...bud rad blabla kecy tam plac do vankusa a dakuj bohu ze nehrate proti nam lebo by ste zas vyleteli aj keby hrame s lopatami
- 12.3.2023 - 10:10
- +3
- realzv
- Kde si bol v októbri?Vo vankúši s nosom?....My nemáme dôvod na plač,my sme sa na jeseň neplantali na poslednom mieste a fakt by Vám pomohlo jeden rok si zahrať SHL......ty lopata
- 12.3.2023 - 11:06
- +5
- Render 77 Nr
- Slabé kamo pridaj ešte.
- 12.3.2023 - 13:44
- +1
- napalmdeath
- Podržal brankár. Nie atraktívny hokej predviedli, ale úprimne s takým mužstvom, ktoré sa ledva dostane do PO ako tréner ani nič iné nenarobím. Naordinujes to, čoho je klub schopný zahrať, čo by mohlo byt účinné. Nitre gratulujem, ale moc jej palce nedržím, predsa len rad by som si pozrel iný hokej útočnejsi co tento rok Nitra nepredvadza a úprimne ani nieje asi schopná, ostanú pri podobnom štýle aj v sérii proti Košiciam. A to sa mne nechce pozerať. Samozrejme rozumiem radosti a túžbam nitrianskeho priaznivca.
- 11.3.2023 - 23:54
- +4
- Bizzaremifo
- Užite si vyraďovačku...po takej sezóne, čo ste zažívali je to balzam na vaše duše..užite si ďalší hokej a potrápte Košice
- 11.3.2023 - 20:39
- +31
- Urpiner16
- Týmovosť zvíťazila nad egoistami kde ten najväčší Dávidko to už pozetal len z gauča.
- 11.3.2023 - 20:41
- +25
- jozino
- obcas sa vies vyjadrit aj k veci a obcas to zabijes tak ako teraz
- 11.3.2023 - 20:42
- +12
- Joja
- Určite má lepšie prispevky ako ty....
- 12.3.2023 - 9:20
- +5
- BieloModra
- Urpi vazim si ze si nam drzal palce, aj ja som bola na neho nahnevana ked sa ohanal pokorou...ale je po operacii vies?
- 11.3.2023 - 21:15
- +3
- Jorge71
- Konečne skončila ta komédia celú sezónu tu počúvame dristy že sa musíte zlepšiť,poučiť a skutek utek možte sa hanbiť čo ste dokázali tento rok
- 11.3.2023 - 20:41
- +8
- len_tak
- Gratulujem Nitre: A pokračujeme ...
- 11.3.2023 - 20:41
- +3
- Sokol
- Je koniec. Gratulácia víťazom a česť porazeným!
Poslednýkrát v tejto sezóne:
NAVŽDY A JEDINE POPRAD! 🤍💙 - 11.3.2023 - 20:41
- +6
- sloniik
- Super takticky vykon dnes. Kazdy jeden hrac vedel, co ma hrat. Udreli sme vzdy v pravy cas. Pome Nitra!
- 11.3.2023 - 20:41
- +7
- 32Westlund32
- Môžete chodiť po kanáloch od L.J až po svitanu Od prípravy bolo mužstvo odsúdené na neúspech pritom velkohube vyhlásené 💩 od pondelka začať budovať nové mužstvo aj vedenie. Žiadne kamarastva!!!hanba hanba hanba hanba hanba hanba hanba hanba hanba hanba hanba . gratulácia Nr
- 11.3.2023 - 20:42
- +28
- jozino
- ale no zas s mierou. liga bola najvyrovnanejsia, najroduktivnejsi hrac je z vypadavajuceho muzstva, NR po striebornych medajlach najprv vyzerala na vypadnutia, do vyradovacky sa dostala iba o 1 gol! KE zo dna na vrchol, rovnako BB sa vysvihla. My sme mali strasne slabu obranu, to je fakt a to nas stalo lepsie vysledky velmi casto, ale kydat tu na cele muzstvo je hanba, ale fanusikov.
- 11.3.2023 - 20:45
- +14
- Bizzaremifo
- Tím bez charakteru a srdca, to vystihuje HK Poprad v sezóne 2022/2023
- 11.3.2023 - 20:49
- +15
- jozino
- taky Zabor so Svitanom hrali aj cez zranenia a snahu im ozaj nemozes upriet, rovnako Vainio si svoje uhral, ale zas ked pozries na Skokana, bubelu ci Betkera..
- 11.3.2023 - 21:00
- +3
- braniiislav
- Svitania a snaha?
Tak ako za Krotaka sme nič nedosiahli, ani za Svitanu. Napriek tomu, ze to boli vynikajúci hokejisti, domáci, ako lídri nikdy nepôsobili, skôr to bolo naopak a na kabínu mali negatívny vplyv. Brejcak alebo Mlynarovic možno dostanú šancu a myslím, ze majú oveľa väčšie predpoklady. - 11.3.2023 - 21:20
- +8
- Mario zlemije
- Máš pocit že úspech v time je o jednom človeku konkrétne Krotak alwbo Svitana ? 😂😂😂 ty si nemyslíš hokej so šachom náhodou ?
- 11.3.2023 - 21:34
- 0
- Yxcvbnm
- Hral si ty niekedy timovy sport? Tak potom musis vediet, ze aj jediny jednotlivec dokaze totalne naburat timovu zohratost, ducha a robit tam zlu krv
- 12.3.2023 - 11:53
- +7
- Medvedjevegetarian
- A kto bol v prípade Popradu ten jednotlivec pán poslanec?
- 12.3.2023 - 12:17
- 0
- strojar
- A kto bol poslanec,
- 12.3.2023 - 17:47
- 0
- Yxcvbnm
- Ano
- 12.3.2023 - 21:12
- 0
- jozino
- Snazit sa snazil, ale sko som uz pisal minule, ja by som od dalsej sezony dal C-cko Zaborovi (za predpokladu ze ostane). Ovela viac sa mi pacia jeho emocie ked bol kapitan proti SNV ako Piciho flegma so sklopenou hlavou zakazdym ked diskutuje s rozhodcami. Tam bolo vidno ako Zabor strhol cele muzstvo aj fanusikov
- 11.3.2023 - 22:43
- +2
- braniiislav
- Suhlas
- 11.3.2023 - 22:45
- +1
- Mario zlemije
- Blbosť : Budem súhlasiť ked odohrá 5 sezón po sebe vydarených. Jedna lastovička leto nerobí. Myslíš ze keby bol zaborsky kapitán po tretom kole by ho rozhodcovia posielali na terapiu a neprehovoril by s ním ani jedno slovo. Akurat by dostával panenku a oslaboval mančaft svojimi vulgárnymi narážkami. Narozdiel od felgmu komunikujú bez problémov. Neznamená že Slovensku preplo z doby kde ma každý jeden človek krvavé oči že ma mat aj on. A uz keby nebol C tak mozno Brejo . A nie turista. To musí mat C žeby potiahol tím ? Veľmi zdatný sa ukázal byt zaborsky ked ukázal 0,0 nic v predkole. Ten tvoj kapitán ..
- 11.3.2023 - 22:58
- +8
- jozino
- Preco by musel kapitan odohrat minimalne 5 sezon? Pekny bullshit. Presne tymto stylom sa nikam nepohneme. C-cko nema byt za historcike zasluhy, ale za pristup k muzstvu. Pinciho mam velmi rad, moj oblubeny hrac, ale mam z neho pocit, ze nevie strhnut muzstvo a tribuny uz vobec. Ja ako divak tam chcem vidiet emociu a to, ze citi krivdu a strha sa pre znak na drese a nie ze skloni hlavu, sadne si na striedacku a casto ani trenerovi nepovie co mu rozhodca povedal ako vysvetlenie. Btw, kolko bodov mal Svitana v predkole?
- 11.3.2023 - 23:21
- +5
- Mario zlemije
- Ale co čakáš ? Väčšinou je to hotová vec s rozhodcami. Môžeš podskakovat jak tajtrlik a nezmeníš nic. Načo divadielko okolo toho aby sme videli jaky herecky výkon podal pred rozhodcom a vybavené je to už dávno akurát zdržuje hru. Dôležité je co je povedané v kabíne. na lavičke sú to väčšinou už mladší ktorí burcujú. A prečo 5 ? Lebo Svitana si ich uhral bodovo. A uverím Zaborskemu ked to zopakuje v ďalšej sezóne. Ako spamatajme sa ale každý je frustrovaný z tejto série lebo tieto výkony boli porovnateľne s prípravou .ani to možno nie . Tam je iný problém .. Myslíš že Yogan odišiel len tak ? Preto ako píšem vyššie nech Ľudo neni poseroutka a nech otvorené hovorí o probléme nech otvorí fanúšikom oči aby sme tu nemuseli haniť hokejistov pre zvláštny výkon …
- 11.3.2023 - 23:39
- +1
- Sokol
- Neskôr sa ešte k Yoganovi pridali problémy s Petersom. Smutné, čo sa tu v tomto smere dialo 😔
Súhlasím s názorom na kapitána 👍 Neposudzujme Záborského len za jeden zápas, kde rozburcoval tím k dobrému výkonu. Pinči hral teraz navyše zranený, a ak už chceme dať C-čko niekomu inému, tak by to mal byť niekto, kto tu niečo dlhodobejšie odohral. S tým plne súhlasím.
Ak nie Pinči, tak už len Brejo a nechcem sa nikoho dotknúť, ale C-čko nech ostane v PP vždy odchovancovi. - 12.3.2023 - 0:16
- 0
- fefa
- Ake problemy s petersom a yoganom? Co sa dialo v akom smere? Mohol by si mi prosim do spravy napisat uz ked je po sezone? Dakujem
- 12.3.2023 - 2:50
- +1
- Patomato
- Tak ja si myslím že yogan odišiel kvôli Mikulovi,aj ked sa nestretli-Mikula požaduje aby každy jeden hrač branil a vracal sa a yogan to nikdy nerobil.čiže aj keby ostal dopadol by ako ten francuz-na tribune.V PP je problem kamaratstvo(taký štolc može tak posobiť pri žiakoch) a to že Juriniy ide proti šatanovi sa nam vracia vo fairplay rozhodovaní.
- 12.3.2023 - 11:15
- +2
- Sokol
- Mikula nemal v prípade odchodu Yogana nič spoločné.
- 12.3.2023 - 12:14
- +7
- hefky
- Požaduje ale asi nie od všetkých podľa toho čo som videl túto sezónu
- 12.3.2023 - 12:56
- 0
- Maťo NR
- Tak vám, strašne chýbal taký hráč ako Brejčák,ten šašo Petráš,vám porobila viac škody,ale pravdupovediac,mi sme mali hlavne faktor Kašik,to bol základ,a potom Anton,urobil víťazné stratégie.Popradčanov, chválim, že ku nám došli v hojnom počte,a povzbudzovali na úrovni ,pod.ako Mikuláš.Nič v zlom,ale myslím že Mikuláš by nás viac potrápil,na Popradčanoch,bola strašne vidieť v3tretine , tá frustrácia z Kašíka.
- 11.3.2023 - 21:54
- +2
- jozino
- ked vidim ako vam Petras lezi v zaludku, len vidim, ze svoju ulohu si splnil skvele
- 11.3.2023 - 22:44
- +5
- strojar
- Skvele je slabé slovo.
Možno aj pre tento skvelý výkon Samka Petráša skončila séria 3:0 pre Nitru. - 11.3.2023 - 22:48
- +31
- miko 75
- Pokiaľ neprovokuje a nesimuluje je to nulový hráč,dnes som ani nevedel, že hrá, celé svoje majstrovstvo ukázal na rozkorčuľovaní,kde naschvál zostal na ľade posledný a užil si,čo si o ňom myslíme,inak by som ani nevedel, že je v zostave.
- 11.3.2023 - 22:52
- +23
- jozino
- Akoze nic v zlom, ale ziadni ini fans ho tolko neriesia ako prave NR. A je platny aj v oslabovkach a blokovani striel. A este raz zopakujem, ked vidim ako vas, NR stve od hracov, az po fans, svoju rolu si robi dobre.
- 11.3.2023 - 23:09
- +9
- Nyufi12
- Až nato že za tie tri stretnutia sa nehodil ani raz
- 12.3.2023 - 6:18
- +8
- Wana
- Asi tak, ale veď nechajte trapka Jožiho jemu sa hra Sánka páči, nech si ho len Poprad nechá rozhodí vždy hlavne ich a nie súpera ale nech si ďalej myslia aky je fantastický...
- 12.3.2023 - 7:01
- +7
- Nyufi12
- A vlastne sa pár krát hodil. Vždy to bolo do klbka
- 12.3.2023 - 11:18
- +3
- 88Backo
- To asi preto,že každú jednu sezónu kde hrá sa s ním v play off stretneme a vždy ho pošleme ne dovolenku 😀😀😀
- 12.3.2023 - 7:39
- +6
- Maťo NR
- Riešime ho preto , lebo rípe neustále,aj v zakl.časti,tak preto ho máme všetci radi
- 12.3.2023 - 8:37
- 0
- tommy909
- pôsobí priam až komicky, ked Petráša rieši niekto kto má v mužstve Bajteka
- 12.3.2023 - 16:03
- +3
- Sunkafit
- Ked vidim ako ti lezi v zaludku Nitra svoju ulohu sme splnili skvele...ale on je len lajno a nie hokejista...tolko bodov by som mal aj ja
- 12.3.2023 - 0:19
- +14
- hefky
- Nemal by si, to sú len kecy skrachovanca
- 12.3.2023 - 2:15
- +12
- Sunkafit
- Skrachovanca mate v 4utoku...tak aj hrate
- 12.3.2023 - 10:12
- +4
- hefky
- Hej môžete si ruky podať
- 12.3.2023 - 12:57
- +4
- jozino
- tak ked uz mu nadavas do lajna, rovnake lajno su aj Bajtek a Hrnka, pretoze maju cca rovnaky bodovy priemer na zapas ako Petras tuto sezonu, s tym ze Bajtek stihol v 21 zapasoch vyse 60 trestnych minut, Petras v 47 zapasoch len 38. Takze ake lajno je Bajtek?
- 12.3.2023 - 19:00
- +1
- 32Westlund32
- Máš pravdu nadávať na hráčov netreba,oni dostali výhodnú pracovnú ponuku .Treba nadávať na osoby ktoré ich tu doviedli
- 11.3.2023 - 20:50
- +4
- popi
- Ako pokial sa po tejto sezóne budeme vyhovárať na vyrovnanosť ligy tak sme nič nepochopili a neposunieme sa vyššie.
Nech je liga akokoľvek vyrovnaná treba férovo povedať CELÚ SEZÓNU SME BOLI V LESE.
Ďakujeme že sa klub uzdravuje ale takto vykonovo dalej NIE.
Najprv si stanoviť dlhodobý cieľ a pracovať pomaly na ňom.
Tu mám pocit že išli sme koncepčne "do kytek" od kedy sme uhrali finále a robíme hurá hokej od vedenia po posledného hráča.
Proste celé zle a treba to zmeniť a začať znova pomaly a nevyhovarat sa že na začiatku nám ušiel vlak (pán Stolc).
- 11.3.2023 - 22:53
- +2
- Medvedjevegetarian
- V lete totálne prekopať mužstvo a budovať od nuly! Kľudne aj be Záborského so Svitanom...
- 11.3.2023 - 20:42
- +2
- jh12
- 8,4,2 miesto je nadplan. Ale možno je ten scenár napísaný ináč. Ďakujem Nitra!
- 11.3.2023 - 20:42
- +5
- milmikus
- Oci ma boleli takmer celú sezónu.Srdce neexistujúce a výsledok je aj preto takýto.
- 11.3.2023 - 20:43
- +8
- matus93
- Zopár postrehov, keďže sa jedná o budúceho súpera, tak som si zapol tento zápas :
- Poprad bez emócie, prišiel mi ako keď sme hrali my proti new castle onehdy ..
- svitana evidentne ide v šľapajách krotaka ..
- Nitra síce na pozitívnej vlne, ale v zasade ju Poprad nepotrápil a pochybujem, že naši strelci to budú strielať kašikovi do betónov
- môže to byt krátka , dlha séria uvidíme napovedia veľa domáce zápasy
Normálny nitrianskym fanúšikom prajem férovú sériu s dobrým hokejom .. ale pre vlastne duševne zdravie asi diskusie vynechám
See you in steel aréna - 11.3.2023 - 20:43
- +12
- RebelMemoryPP
- Svitana sa emóciami a aj hokejovým zmýšľaním na Krotaka nechytá..
- 11.3.2023 - 21:13
- +8
- DocentMladsi
- poprad v ligovom rankingu na poslednom mieste, ani vypadavajuci presov neprehral tri posledne zapasy
- 11.3.2023 - 20:43
- +1
- Render 77 Nr
- Celú sériu hrali obetavo a zato postúpili ďakujem paráda.
- 11.3.2023 - 20:44
- +1
- 88Backo
- Ak mam byt úprimný,tak som nečakal,že cez Poprad prejdeme takto ľahko,nuž ale inak sa proti takémuto sterilnemu súperovi nedalo🤷♂️...
Nadplan hotový,s Košicami si to môžme už len užiť
Prvý krát v historii sme vyhrali sériu skvelou defenzivou a nie ofenzivou😀
A agustovym majstrom zlyhania pekne dovolenky na čele so Samkom Petrasom - 11.3.2023 - 20:44
- +23
- Sunkafit
- PoTpis
- 12.3.2023 - 0:22
- 0
- Sisa15
- Gratulujem : Nitra zaslúžený postup 💪👏
- 11.3.2023 - 20:44
- +5
- BieloModra
- 👊👊
- 11.3.2023 - 21:16
- 0
- patuso
- Ja sa priklanam na stranu Nitry...rozhodnut mozu brankari...Kašik je kvalitny golman co ukazal uz vela krat v Zline...a Nitra sla pri nom strasne hore...a naopak Poprad ma problem s brankarmi...Pieters casto maroduje a Vallus s Rychlikom by boli lahsia prekazka pre hracov Nitry...nemate za co..
Pozdravujem z TN - 11.3.2023 - 20:44
- +6
- miro-nr
- Ked brankar dostane v troch zapasoch po dva goly tak určite nieje na vine !
- 11.3.2023 - 20:52
- +19
- 32Westlund32
- Povedzme si pravdu že druhom zápase gól Balaza bola chýba brankára.kedze to podcenil Baláž už za celú kariéru taký gól nedá
- 11.3.2023 - 20:56
- 0
- Nerkio
- Nedal u Vás minulú sezónu v šiestom zápase podobne náhodne gól ??
- 11.3.2023 - 21:03
- +2
- miro-nr
- Takže brankar dostane v každom zapase dva goly a je tým pomyselným rozdielnym faktorom v zapasoch ?? To fakt,akože hrači strelia za tri zapasy 2 (slovom dva)goly,ale na vine "slabší"brankár PP ? No ,nie som odborník,ale tam by som veru rozdiel nevidel.
- 11.3.2023 - 21:12
- +10
- patuso
- Miro-nr: Ak reagujes na mna tak mi ukaz kde som napisal ze Peters je na vine...na jeho adresu som sa vyjadril iba ze casto maroduje...a to je rozdiel medzi maroduje a napisanim ze moze za prehry...pekny vecer uzivaj postup
- 11.3.2023 - 21:14
- +2
- miko 75
- Práveže Baláž je na takéto góly špecialista, často to skúša z veľkých uhlov,spoza brány, takže on taký gól ešte určite dá,hoci má niekedy vytáča,keď po jeho strele z uhla v presilovke prídeme o pásmo,ale zase často dá gól z nijakej šance.
- 11.3.2023 - 21:17
- +14
- Mario zlemije
- Poprosím : Do novín ked sa Jurinyi nebojí povedať všetky špinavosti okolo popradského hokeja. Hokejistov nehodnotim kedže im to zviazivalo ruky a nechuť do hokeja…
- 11.3.2023 - 20:44
- +7
- Rapkáčik43
- Tak to napíš ty tu ako anonym keď to vieš.
- 12.3.2023 - 10:31
- +2
- Mario zlemije
- Počkám si na kamzik talk..
- 12.3.2023 - 21:01
- 0
- Kopitar11HKPOPRAD
- Dovi dopo do pi
- 11.3.2023 - 20:44
- +5
- MaxSBA
- pre nás sezonu skončila, tak snád bude ta budúca lepšia, a teraz samozrejme ako fanúšik Nitry....
ideme fandiť
No tak neprestaň si teraz veriť,
iba takto šancu stále máš.
Tak nedaj ani chvíľu dýchať,
ten víťazný gól bude náš.
Poletí to od modrej, u nás v Nitre sa tak hrá,
aj život za prihrávku, čo víťazstvo nám dá.
Poletí to od modrej, u nás v Nitre sa tak hrá,
aj život za prihrávku, čo víťazstvo nám dá. - 11.3.2023 - 20:44
- +41
- len_tak
- Sobrá pesnička: Ja som celý zápas počul len tu o "postavenom" štadióne.
- 11.3.2023 - 20:49
- +2
- sloniik
- Ale dali sme este jeden...
- 11.3.2023 - 20:54
- +2
- miro-nr
- Jak sa hovorí: Každý počuje to čo chce
,alebo čo by chcel ?
- 11.3.2023 - 20:59
- +8
- MaxSBA
- slabí hráči
berte si ich
- 11.3.2023 - 20:53
- +6
- Dzunkes
- staci nam ked vratite Kuba Meliska
- 11.3.2023 - 21:01
- +2
- MaxSBA
- dáme vám betkera a drgona za Mudráka
- 11.3.2023 - 21:05
- +2
- FanOfNorth
- berte si ho hned dnes... nech ostane po ceste u Vas... spatny hrac...
- 11.3.2023 - 21:07
- +5
- jozino
- Osobne ti ho proveziem. Kolko zapasov nam prehral nezmyselnymi kluckami a stratami puku ked bol posledny vzadu a kolkokrat ostal v utocnom pasme a nestihal sa vracat... Rovnako tak Betker aj Drgom. Neviem co tych obrancov tam ucite
- 11.3.2023 - 21:12
- +5
- Bizzaremifo
- ..a to bol pred sezónou predstavený ako adept na repre 🙄
- 11.3.2023 - 21:20
- +1
- jozino
- mas recht,pri predstaveni pri nom tvrdili, ze je to "obranca s potencialom na repre" a toto ma napadalo velmi casto ked som videl tie jeho koniny. Mysli si, ze je Makar alebo Josi a pritom casto neodhadne situaciu.
- 11.3.2023 - 22:46
- +2
- Dzunkes
- Preto sa porucali alebo sa nepodpisali...len Kotvan s Kubom zdrhli do PP my sme boli spoko s nim
- 11.3.2023 - 21:24
- 0
- Norik
- Tesim sa s postupu. : Len dufam, ze buducu sezonu nebudeme hrat tento antihokej.
- 11.3.2023 - 20:45
- +7
- wilkinson22
- Asi som nemal najprv pozerať švédsku ligu, lebo toto mi vôbec nepripomínali hokej, a to aj keď som prepol na Litvinov-Trinec, idem domukat Bruins a Švajčiarsku ligu a hokejový deň za sebou.
PS. gratulujem NR, ale mám pocit ze s KE to bude krátky proces, ale Tonko je líška mazaná - 11.3.2023 - 20:45
- +7
- sam96x
- Ja si vkuse vravím, zapni konečne už aj švédsku a švajčiarsku ligu a nie a nie sa k tomu dokopať.
Inak kto je favoritom podľa teba na titul vo Švédsku?
- 11.3.2023 - 21:07
- +1
- wilkinson22
- Tam to je ťažko tipovať, čo mám za posledné roky napozerane, tak môže hoci kto, ale ak by som si mal tipnúť tak niekto s prvej trojky, Vaxjo, Skeleftea majú výbornú sezónu a myslím že aj obhajca Farjestad môže ísť ďaleko, klasicky Frolunda má play off tým na čele s nestarnúcim Lunqvistom
- 11.3.2023 - 21:19
- 0
- miro-nr
- chlapci paráda,nečakal som to a už vobec nie 3:0 na zápasy zaslužite si
Kašík je niečo čo tu ešte nebolo a Sykorka
- 11.3.2023 - 20:46
- +5
- majklsong
- Zabudol si na Vlasta Lakosila.
- 11.3.2023 - 20:55
- +2
- KrebsKandidat
- Kasik chyta velmi dobre, ale zase, mali sme dobrych brankarov uz v minulosti. Konrad ci Jan Laco - snad nechces povedat, ze napriklad Jan bol horsi?
- 11.3.2023 - 21:00
- 0
- miro-nr
- Porovnajme si ake mali pred sebou obrany,aj ten Slovinec bol dobry,no taketo tri zápasy za sebou asi nemal ani jeden z nich.
- 11.3.2023 - 21:17
- +7
- KrebsKandidat
- A vidis, na Kristana som skoro zabudol. Ale Irbeho som radsej nespominal
- 12.3.2023 - 0:39
- +1
- Wana
- Skúsime si zakonšpirovať ako by dopadla minula sezóna keby sme mali Kašíka?
- 11.3.2023 - 21:34
- +1
- FacSKA
- Rovnako. Ale ako by dopadla terajsia keby mame Buceka, Holesa, Raskoba a Nemca. Ostali by sme hrat takto s tym, ze by sme mali smrtelne PP, alebo by sme prestali branit a spoliehali sa, ze dame viac golov ako super.
- 11.3.2023 - 21:50
- +1
- omen
- rovnako Vas problem vo finale nebol brankar
- 11.3.2023 - 22:02
- +5
- AzraeI
- Rozhodol som sa vyjadrit az po serii a nakoniec som sa ani nenacakal.
Na tuto seriu som sa tesil, minulorocna seria tychto klubov bola nato vyborna pozvanka. Najprv som Poprad lutoval, zo zaciatku serie sa zdalo, ze chcu hrat hokej, len im chyba stastie. Este aj pred dnesnym zapasom som daval Popradu sancu, ze mozno sa paradoxne vonku dostanu z krca, ale velmi rychlo som dnes pochopil, ze that's it. Ze to naozaj nie je o nejakej streleckej smole, doplo mi, ze to je to najlepsie, co aktualne dokazu. Tim hral hrozne, ale Mikula a cela lavicka cisty vybuch. 2 goly z 90 striel? Odjakziva mi bol Poprad hokejovo sympaticky, ale tento mansaft fakt urobil znacke kamzikov ostudu. Nitre sa nic lepsie nemohlo stat v predkole. - 11.3.2023 - 20:47
- +19
- wilkinson22
- NR tá dala na váš štýl z minulého roku, hádam tam sa opakovanie aj skončí
- 11.3.2023 - 20:50
- +2
- AzraeI
- To skor vy ste minuly rok dali na tohtorocny Poprad
- 11.3.2023 - 20:52
- +11
- wilkinson22
- Záleží na Tom z akého uhlu na to pozeráš 😉
- 11.3.2023 - 21:08
- 0
- Ron654
- A aky štýl ste dali tento tok vy ? Mudrlant ?
- 12.3.2023 - 5:11
- 0
- AzraeI
- Tak drzim prsty do dalsej sezony, co uz.
- 11.3.2023 - 21:04
- +1
- majklsong
- Supe Max SBA mas zato velku jednotku a palec hore.
- 11.3.2023 - 20:48
- +1
- VSS Košice
- Gratulujem
- 11.3.2023 - 20:48
- +4
- Robertking
- Gratulujem Nitre. Dnes nás nepustili prakticky k ničomu. Taktický úplne super. Veril som že to zdramatizujeme, ale oduševnený výkon Nitry nás úplne pochoval. Klobúk dole, toto chcenie a chuť po víťazstve bola odmenená postupom. Ešte raz gratulujem. Som smutný, že sme neukázali nič. Nuž, opäť veriť do ďalšej sezóny. Jedine Poprad.
- 11.3.2023 - 20:48
- +12
- Sunkafit
- Krasa chlapci NADPLAN tam je...Poprad by nedal gol do rana...Kasik na hrad
- 11.3.2023 - 20:49
- +4
- DraciaTlama
- Aka som rada, ze sme nevyhrali ZČ
No, Poprad, Sykora to dobre povedal. Timovy duch, vec pre vas neznáma. To cam ani 100 zaborskych neda. Jediny kto bojoval a strasne chcel, je Drgon.
Peters je teraz na druhej strane...
No a Nitra. Co dodat. From Zero to Hero.
Gratulujem.
Kosice, mate co robit.
Boze aka som rada, ze sme nevyhrali zc. - 11.3.2023 - 20:50
- +10
- BieloModra
- Dnes sme nastupili, tak ako treba nastupit ked vedies v serii a hra sa rozhodujuci zapas...PP mal a musel...musel tvorir a on sa naopak prisposobil...bolo vidiet ten obrovsky krrc... to serie siel ako favorit PP...prehajdakali to uz doma a Drgona mi bolo trosku aj luto...fakt bolo vidiet ze ho to hneva.
Je to sport ale emocia tam musi byt...on ju mal. - 11.3.2023 - 21:22
- +3
- DraciaTlama
- Jo...
- 11.3.2023 - 21:26
- +1
- BieloModra
- Adam Sykora...frajer! V tom najlepsom zmysle slova zdvojena obrana osekavacky ale drel...ten bol vsade
- 11.3.2023 - 21:23
- +5
- braniiislav
- Aj to filmovanie co urobil? Viacerí mu tam dohovarali, aby sa priznal, ale nie. Iba v TV ho usvedčili.
- 11.3.2023 - 22:47
- +19
- Sokol
- Tak - tak 👍
- 11.3.2023 - 22:58
- +6
- 88Backo
- Keď spominate filmovanie tak to robili jedine vasi doma,stačí si spomenúť ako sa valal Petras a za jaky brnk dostal Mezei 2min a hrali ste 5 na 3...včera tam dreveny Betker osekaval ešte horšie a nedostal jediný trest tak neplačte🤫
- 12.3.2023 - 7:44
- +4
- 88Backo
- Jasne držanie...pozri si NHL,tam stačí položiť ba niekoho ruku a ide von,tu ho ten hráč držal snáď 3s
- 12.3.2023 - 7:42
- +2
- BieloModra
- A to je rozdiel v tom ked pozeras v TV a na stadione, mne nik nic nespomalil a nerozobral. Ja som si nevsimla ziadne filmovanie, vsimla som si ako na neho hraju hraci PP
- 12.3.2023 - 8:59
- +4
- radopKE
- No neviem,či budeme mať čo robiť. Videl som dva zápasy tejto série a obrazne povedané,nuda. Včera som to ani nedopozeral. Poprad totálne mimo,takže sa Nitra ani nepredviedla a to čo predvádzala,tiež nič moc. Jasné - teraz prevláda eufória v Nitre.Uvidíme.Všetko bude záležať od toho,ako sa postavíme hneď k prvému zápasu.Či budeme na ľade,alebo ešte v Tatrách.
- 12.3.2023 - 11:37
- 0
- Render 77 Nr
- Hlavne nebuďte majtry svetla do predu lebo ak to nebude podľa vašich predstáv o to viacej to bude bolieť.
- 12.3.2023 - 13:48
- 0
- Fidel©
- Ved ma v podstate pravdu. V utoku sme boli v serii s Popradom velmi slaby ale musim chalanom uznat ze v poslednom zapase Poprad do nicoho v podstate nepustili. Takze takticky velmi dobre. Kosice su ale ina liga. Maju formu ako hrom a na ich hru sa dobre pozera. Bojim sa ze to bude rychly koniec 4:1 na zapasy. Ale bodaj by som sa mylil a potrapili by sme ich viac.
- 12.3.2023 - 14:05
- 0
- warn1ng
- Tak toto bola celkom necakana rychlovka. Gratulujem do Nitry.
- 11.3.2023 - 20:50
- +4
- sspp
- podla ocakavania Nitra zasluzene ale len preto ze dali viac golov inak taka ista sracka ako my a drevaci nech sa pracu kade laksie z pp dufam ze si najdu zasa teple miestecka ako unas👎👎👎🤮🤮🤮
- 11.3.2023 - 20:54
- +5
- mato_ke
- Pred sériou som dúfal, že aspoň 1 zápas Nitra v Poprade urve a doma si to postráži, no urvala 2 a doma si to postrážila..čo dodať? Poprad pôsobil ako tím bez duše, nebolo toho jedného, kto by dvihol zástavu a zabral keď to najviac potrebovali, zatiaľ čo Kašík drží Nitru od času, keď ho počas sezóny angažovali a v tej chvíli sa začal prerod tímu z top najkrízovejšieho mančaftu na ten, ktorý síce na poslednú chvíľu, ale postúpil do boja o play-off a teraz už môžu hráči spokojne oslavovať postup do play-off.
Teším sa, že to Nitra zvládla, teším sa na zápasy s Košicami, ktoré to na konci základnej časti riadne rozbalili a pri terajšej fazóne Nitry a hlavne Kašíka to verím, že budú vyrovnané a napäté zápasy.
Dnes som ešte nemohol, ale najbližšie sa už vidíme na zimáku, corgone!
- 11.3.2023 - 20:55
- +16
- ElwisNR
- Rešpekt Popradu ale gratulácia našim.Je to naplán keď si človek uvedomí že hlavný cieľ sa čakala od Tondu hlavne záchrana ligy.Teraz mladé mužstvo porazilo niekoľko násobne drahšie mužstvo s hráčmi ako Špirko,Záborský,atď.Uvidíme čo KE.Snáď to dáme na "Žilinu"
- 11.3.2023 - 20:55
- +2
- len_tak
- Bol by som opatrný s tými peniazmi: Čo musela Nitra v tejto sezóne vyplatiť tým čo odišli bude s Popradom možno narovnako.
- 11.3.2023 - 21:05
- +3
- Wana
- Hlavne Dukeovi
- 11.3.2023 - 21:37
- +4
- Nerkio
- Nemusela …zvyčajne im našla nové angazma …
- 11.3.2023 - 21:39
- +8
- errko
- hej, prestrelil pod vplyvom emocii, nechajte to
- 11.3.2023 - 21:32
- +1
- Wana
- No podľa mňa minimálne Zabor bral asi toľko čo naša jedna lajna...
- 11.3.2023 - 21:40
- 0
- miro-nr
- Zo šiesteho !
- 11.3.2023 - 22:14
- +2
- KrebsKandidat
- Uff, takto rychlo som to veru necakal. Poprad, hlavu hore, dalsia sezona bude zase lepsia.
- 11.3.2023 - 20:56
- +1
- Tokino
- Ja som spokojný.Boli sme na vypadnutie, ale prichod Stavjanu a Kašika nam pomohol.Nehrame ofenzivny hokej ako predtym, ale Tondo pochopil, ze na to nemame a playoff vyhrava defenziva a brankar.Takze pome potrapit Košice
- 11.3.2023 - 20:56
- +8
- NavždyKE
- Tak my sme radi, že za 1 miesto, keďže ak chceš byt majster poraziť musíš každého, a ten prípadný posledny 7 domáci zápas je veľký benefit, lebo ako hovorí klasik na slovane posledny zápas nevyhrá nikdy nikto😀 a čo sa tyka Nr nerozplyval by som sa, okrem brankára vo forme je ta kvalita strašne nízka oproti KE
- 11.3.2023 - 20:57
- +16
- strojar
- Strašne nízka kvalita.
Dva zápasy vyhrali Košice, dva zápasy vyhrala Nitra. - 11.3.2023 - 21:18
- +10
- Marek_tky
- Treba sa pozrieť na to kedy tie zápasy sa hrali. Buď jeden tím nemal formu alebo ten druhý. V Play-off to už bude o inom. Tá kvalita je bohužiaľ na strane Košíc.
- 11.3.2023 - 21:21
- +8
- antinamor
- Buhužial
- 11.3.2023 - 21:23
- +8
- Marek_tky
- Pre NR pre bohužiaľ
- 11.3.2023 - 21:28
- +7
- radopKE
- Už som sa zľakol,že ti preplo
- 12.3.2023 - 11:38
- 0
- BieloModra
- Ty si myslis ze my vsetci sme uplne mimo?...nechaj nas trosku sa tesit...my vieme kto je favorit a vitaz ZC...respektuj supera a nepodcenuj
- 11.3.2023 - 21:47
- +11
- realzv
- Počúvaj Ty kvalita......to si písal aj v októbri?Keď ste vyhadzovali všetkých hráčov a so Spilarom?.....zrazu aké ramená.....
- 12.3.2023 - 1:25
- +8
- Tyna85
- Zase ty, to fakt vážne nevieš napísať niečo iné? Ja ti za seba môžem rovno povedať, že v októbri som nikoho nevyhadzovala a verila tomu, že tu kvalitu ktorú v tíme máme tak sa musí prejaviť. A ona sa aj prejavila.
Takže ja robiť ramená môžem a ty už konečne chod riešiť niečo iné. - 12.3.2023 - 6:14
- +3
- gta98
- Konecne je koniec tejto sezony, ktora bola jedno velke utrpenie. Tato partia hracov bola asi najhorsia co tu kedy bola, ked sme hrali baraz, tak tim mal nejakeho ducha a chcenie. Toto co tu bolo tuto sezonu nebol tim, to bolo zoskupenie nejakych hracov.
A mozete so mnou nesuhlasit, ale svoju vinu na tom ma aj kapitan. Nejako nevedel ten spolok hracov zladit na rovnaku vlnu a viest ich ako lider.. Zachovat si chladnu hlavu je dobra vlastnost a neviem ci by bolo dobre mat kapitana Skokana, ktory je horuca hlava. Ale Pinci mi prisiel az taky flegmos, ze aj ked sme sa nedostali do play off tak nevadi, co tam po tom. Mozno trochu energie by to chcelo od neho, Arne nebol bitkar ale vedel si povedat svoje. No mozno len rezignoval a nemal uz chut... nejdem dalej uz riesit a chcem aby ostal, ako jeden z mala.
Ked uz sme pri teme, kto by tu mal ostat, tak za mna mozu ostat nasi hraci rocnika 2000 a vyssie, ti za tieto problemy nemozu. A ked mam vybrat len troch hracov ktorych by som vyslovene chcel aj do dalsej sezony, tak Vainio, Zabor a Pinci. A ked budeme realisti, ze nevyhodia vsetkych, tak nech ostane aj Peresunko, Palocko, Petras, Mlynky, Skokan a Kolouch by mohol byt tiez solidny 2/3 center..
Skokana by som nevyhadzoval, sezona bola pre neho extra zla, ale to pre PP celkovo, ja nie som spokojny tuto sezonu ani s Pincim, ale chcem ho aj nadalej.
Peters by nebol zly brankar, ale mam obavy, ci je mentalne nastaveny dobre na pokracovanie u nas.
Nech to neni kazen na 15 minut, ci uz Ludo bude dalej skladat tim sam a necha si tam tvrdohlavo kamaratov alebo nieco zmeni, to je na nom. Ale nikto neni nenahraditelny, nech mysli na to, ze ma aj istu zodpovednost, voci klubu, sponzorom, fanusikom. Vela stastia v lete a lepsie rozhodnutia prajem.
Nitra vypadne s KE, to bude presny opak PP. Podla mna sme boli tak v prdeli, ze aj Presov ci LM by s nami vyhrali predkolo. Amen. - 11.3.2023 - 20:57
- +13
- DraciaTlama
- Drgona si kde nechal.
- 11.3.2023 - 21:00
- 0
- jozino
- Pokojne aj v NR nech ho nechaju
- 11.3.2023 - 21:13
- 0
- gta98
- Najradsej by som ho nechal v NR, domov do Trnavy by to mal blizsie. Ak som dal v prispevku trojicu hracov, ktorych by som tu isto chcel aj dalsiu sezonu, tak Drgon je spolu s Kotvanom, Betkerom a Bubelom v tej opacnej skupine a budem velmi nastvany, ked tu co i len jeden z nich ostane. Betker slaby jak 10x prevareny caj, fyzicka hra nic, obrana nic, utok nic. A Drgon s Kotvanom.. dovi dopo, tych bude obhajovat len clovek, co si otvori Elite a pozrie na body. Mozno aj preto sa hraci neskautuju na EliteP. A obrancovia uz obzvlast, tam to ma minimalnu vypovedaciu schopnost, mozno aj preto mame v PP problem dlhodobo postavit kvalitnu obranu, lebo peniaze by konecne aj boli, ale neni ludi co by to vedeli zlozit vzadu.
A nepytaj sa ma dalej, mozem dat jeden prispevok za 60 minut, cize ti neodpoviem, neviem ci to aj v DM treba cakat alebo tam nie - 11.3.2023 - 22:12
- +7
- hawkie
- Nechcem sa hádať, až tak hráčov PP nemám odsledovaných, ale...
Nepatrí Drgoň k tým stabilnejším (a lepším) obrancom PP? Áno, pri góle Sýkoru urobil chybu (ale to bola zároveň aj Adamova (teda, Sykyho) šikovnosť, všakže?). Alebo je to práve o tom, že sa od neho očakáva viacej (aj smerom do útoku), a toto neplní?
- 11.3.2023 - 22:18
- +1
- jozino
- v presilovke ak dostane prihravku vie vypalit dobru bombu, ale v obrane tuto sezonu strasne horel.
- 11.3.2023 - 22:50
- +2
- DraciaTlama
- Aj tak je on to lepšie, čo tam mate.
- 11.3.2023 - 22:53
- +1
- jozino
- Bohuzial
Ja by som osobne do dalsej sezony nchal iba Vainia, Brejcaka a Kotvana, mozno Podlipnika
- 11.3.2023 - 23:11
- 0
- gta98
- Lepsim z toho co mame? Jediny dobry obranca bol Vainio, ostatnych nemozem ani hodnotit, lebo to nie su obrancovia ale kuzele. Skoda, ze nie su take statistiky dostupne ako odpalene puky do neznama, nedoraz pred brankou, nahodene puky od modrej do prveho braniaceho hraca, zle rozohravky atd.. nic v zlom, rozumiem ze sa normalne pytas, ale ani Ty ani Dracica nie ste v pozicii, kedy by ste mali nasledovanych PP hracov lepsie ako ja. Nie som spokojny a len som to vyjadril v diskusii
- 11.3.2023 - 23:25
- +5
- hawkie
- Jasné, pohoda
, preto sa pýtam
.
- 11.3.2023 - 23:30
- +1
- BlooD
- Odpalene puky do neznama by sme boli fakt top v rebricku
I ak suhlasim..okrem vainia a brejcaka dufam ani jeden.
Specialne betker..take poleno tu nehralo snad nikdy - 12.3.2023 - 16:23
- +1
- FacSKA
- Je obdivuhodna ta zmena v nastaveni hlavy. Co len dokaze zmena v brane. Ti hraci doslova uverili, ze ak budu makat, nevyhra tu ani Detroit.
- 11.3.2023 - 21:00
- +9
- lubfito
- Napísal si veľmi zaujímavú úvahu. Kľudne k tomu pridajme faktor Stavjaňa a je tu recept na tento výsledok. Tréner a brankár boli tou zmenou, vďaka ktorej je toto mužstvo vo štvrťfinále
- 11.3.2023 - 21:17
- +11
- miro-nr
- Ty žiješ,kde si bol ?
- 11.3.2023 - 23:17
- +3
- lubfito
- Ahoj Mirec, trochu som dovolenkoval, ale sem tam to tu sledujem. Skúsim sa polepšiť. Zdravíčko poslúcha?
- 12.3.2023 - 9:45
- +2
- miro-nr
- Tak trošku,buduci tyžden vo štvrtok ešte jedna operacia a potom už hadam klud.
- 12.3.2023 - 10:53
- +1
- KingOfBlbs
- Tak teda veľa šťastia Miro a hádam už ako hovoríš potom kľud.
- 13.3.2023 - 14:43
- +1
- gallup nr
- Plus vyborna vymena Stachu a Lacka so Solenskym sa postupne adaptovali na muzsky hokej. Ale ano, trener a brankar boli gamechanger.
- 12.3.2023 - 9:04
- +2
- omen
- gratulujem Nitre... muzstvo take pozliepane, naslo vsak svojho brankara a vychadzaju im protiutoky... oproti Popradu ziadne velke individuality, ale ukazuje sa, ze ked veci robite poctivo, tak sa to vyplaca Vyzera to tak, ze Poprad bude musiet zmenit filozofiu
- 11.3.2023 - 21:04
- +5
- Maťo NR
- Filozofiu,mal tréner spraviť,ako plynuli zápasi,on nedokázal zmeňiť nič, stále ste to ťahali po stranách,spred bránu nešiel nik,to by sa nemalo stávať ani v zakl.časti a nie v boji o playoff
- 11.3.2023 - 22:46
- +1
- omen
- to som ani tak nemyslel... Jurinyi v jednom rozhovore spomenul, ze filozofia ich klubu je zalozena na tom, ze najviac daju vybranym Slovakom a doplnia lacnymi cudzincami... podla mna uz minuly rok to nie uplne fungovalo, teraz vobec... Ti drahi Slovaci (zaborsky, Svitana, Skokan) su uz za zenitom, v kabine maju svoje postavenie, nehrali uplne pre tim a importi okrem par boli netrafeny... ale je tazke trafit dobreho a lacneho cudzinca Lehasie je to trafit u drahsich zamorakov, ktory uz vsak svoju kvalitu ukazali a doplnit to lacnejsimi domacimi hracmi, ktory vsak budu bojovat za muzstvo Ale ked chce Poprad Hascaka na buducu sezonu, tak asi sa vela nezmeni
- 12.3.2023 - 10:28
- +3
- Kamzík18
- Gratulacia do Nr, a dufam ze v PP sa zacnu diať veci, takuto facku pp hokej potreboval snaď sa kompetentni zobudia. Športu zdar.
- 11.3.2023 - 21:04
- +6
- BieloModra
-
ooooo ooooooo ooooooo Nitricka do tohooo!!!
- 11.3.2023 - 21:07
- +13
- Miso26
- Pamätaj moje slová!
- 11.3.2023 - 21:10
- 0
- BieloModra
- Pamatam
vy to zajtra uz doklepnite nech je klud
- 11.3.2023 - 21:44
- +3
- BlackCrow
- Pamätaj aj moje slová!
- 12.3.2023 - 5:40
- 0
- BieloModra
- U teba si musim ujasnit ktore
- 12.3.2023 - 8:52
- +1
- kolombo
- Za mňa Poprad asi najväčšie sklamanie sezóny. Základná časť ešte povedzme, nevyjde to vždy aj keď bolo zjavné že individuálna kvalita nie je to, čo tímu chýba. No v tejto kvalifikácii neukázali v podstate nič. Bojovnosť priemerná, hra do tela skoro absentovala, moment prekvapenia chýbal úplne. Z hráčov ma zaujal jedine Mlynarovič, ten hral hokej hodný playoff, inak nikto. Toto nemalo s playoff hokejom veľa spoločné a Nitre postup ani neskomplikovali, stačilo im hrať aj na pol plynu a v podstate poľahky prejsť medzi osmičku. Poprad to v lete bude musieť poriadne prekopať a niektorých stálic sa asi zbaviť. A to sa ešte dá čakať návrat Haščáka...
Nitra zaslúžene a Poprad máte nad čím rozmýšľať. - 11.3.2023 - 21:09
- +6
- Mato80
- Tento zápas bol minimalne o 2 levely slabší než ten v TN. Sa vôbec čudujem že sa Poprad dostal do predkola, hrali presne taký hokej aky majú káder bez srdca a nasadenia. Jednoznačne vymeniť toho čo to tam skladá, 99% tunajších prispievateľov by takých salamistov ako Bubela a Yogan nepodpísalo. Takisto dosť prestarnutych hráčov za zenitom ako Svitana, Skokan, Spirko, Zaborsky, Drgon, Kotvan a okrem Vainia možno Petersa v bráne ziadny dobrý legionár. A tu paródiu s Mikulovym angažovaním rok od jeho vyhodenia som komentoval hneď ako sa stala, neviem čo od toho dotyčný manažér očakával, osobne sa čudujem aj Mikulovi že to zobral. Som zvedavý čo sa stane v lete v Poprade
- 11.3.2023 - 21:13
- +6
- P24
- Mne to pripomínalo naše série so zvolenkm, akurát teda o dve play off úrovne nižšie. V PP chýbalo viac chcenia ísť o level vyššie, než je moja povinnosť. Tých 10 percent navyše vďaka ktorým mohlo byť po prvých dvoch zápasoch 2 - 0, nie 0 - 2. Celkovo mince strašne ľúto, že skutočne majstrovské mužstvo Popradu zastavila korona. Tam to mužstvo išlo na titul a ao Ai kvalitu aj chcenie. Za našich som rád, že sme to urvaki na tri zápasy, trosku nám to zvyšuje šance proti Košiciam, aj keď stále je to niekde na úrovni, že z 15 percent na 20. Na druhej strane, stále je to o 50 percent viac, než by to bolo proti Slovanu.
- 11.3.2023 - 21:13
- +4
- Bizzaremifo
- Nevadí, v PP počkáme..o ďalších 20 rokov budeme mať opäť majstrovské mužstvo
..sme zvyknutí čakať
- 11.3.2023 - 21:23
- +2
- strojar
- V lete.
- 11.3.2023 - 21:26
- +3
- Bizzaremifo
- V lete na nič nečakame...tak ideme samozrejme na titul !
- 11.3.2023 - 21:28
- +17
- Westbeast0
- Pri vsetkej ucte, stale nechapem ten optimizmus ze Poprad by siel v kovidom prerusenej sezone na titul... Slapali sme od zaciatku, pred prerusenim sme mali najlepsiu formu, Besko v brane, siroky kader kde sme ku koncu uz rotovali zostavu lebo sme mali prve miesto vo vrecku. Ja si myslim ze by nas niekto zastavil len velmi tazko...
- 11.3.2023 - 23:08
- +1
- gta98
- Od prichodu Mikulu sme slapali ako hodinky a boli sme naj v lige. Mne sa zda, ze od prerusenia ligy sme boli poslenych 25 alebo 30 zapasov prvy. Cize vtedy bola este vacsia sanca nez o rok nato. Skoda tej sezony.
- 11.3.2023 - 23:27
- +5
- Sokol
- 👍👍
- 12.3.2023 - 0:18
- 0
- Westbeast0
- Sancu ste mali, to ano, ale nepises pravdu... V tabulke ostatnych 30, 25, 20, 15, 10 aj poslednych 5 zapasov sme boli v tabulke vzdy prvy, zatial co Poprad sa pohyboval medzi druhym a tretim miestom, lahko sa to da dohladat...
- 12.3.2023 - 8:21
- +1
- gta98
- Tak ked uz ma obvinis, ze nepisem pravdu, tak si aspon pozri tie tabulky a skus to znovu.. poslednych 30 zapasov sme boli prvy a poslednych 25 zapasov sme boli spolu s BB na delenom prvnom mieste s rovnakymi 55 bodmi. Ci to zle tabulky pozeram a tie tabulky klamu?
https://www.flashscore.sk/tabulka/lfUBJBCe/joFnXhAs/#/joFnXhAs/form/overall/30
https://www.flashscore.sk/tabulka/lfUBJBCe/joFnXhAs/#/joFnXhAs/form/overall/25
A ked si pozries, tak tiez nebola BB stale na prvom mieste.. aj Kosice vtedy slapali. - 12.3.2023 - 9:36
- +3
- Westbeast0
- No tak ja som vybral tabulky kde boli zapocitane aj zapasy odohrane v skupine vitazov, cize realne poslednych 30 az 5 zapasov, ty si v tvojich tabulkach vybral iba posledne zapasy zakladnej casti...
Ale OK, zhodneme sa ze sme boli obidvaja asi najvacsi kandidati na titul, moze byt?
- 12.3.2023 - 10:44
- 0
- gta98
- Okej, kazdopadne sme vtedy mali ozaj formu a nevravim, ze by sme ten titul ziskali, ale verili sme si a hrali ako jeden z top3 kandidatov. Mozme to tak uzavriet. Iste chapes, preco nas ta sezona tak mrzi, po tolkych rokoch jeden z top aspirantov na titul.
- 12.3.2023 - 10:52
- 0
- LenTak93
- a je to tu
aspoň vidno, aká kvalitná tá sezóna bola a zase si len môžeme povzdychnúť, škoda...
- 12.3.2023 - 8:11
- +4
- P24
- Nik netvrdí, ze by Poprad na isto ten titul vyhral. Mne sa napr veľmi páčili aj draisaitlove Košice. Ale z pohľadu Popradu sa tam stretla veľmi priaznivá zhoda okolností. Najlepší domáci odchovanci boli v top forme. Brankárska dvojica bola absolútne vyrovnaná, zároveň akceptovala systém nasadzovanie. Do toho bolo v PP dostatok skúseností s PO, ale aj hlad po úspechu, plus tam bol ten moment, že útočili zo zavetria. Takto všetko sa to už nikdy nestretli. Ak spomínaš rotovanie zostavy, robí to každé mužstvo, ktorému vyslovene nehorí pri zadku. Niekde sa to prajem uje na nasadzovanie fomacii, inde na úlohách, ktoré to mužstvo má. Každé mužstvo počas ZČ skúša rôzne varianty.
- 12.3.2023 - 11:41
- 0
- blue-311
- My tu ligu aj tak vyhrame: Poprad vdaka za fajn seriu, dotahovacky na lade aj na fore patria o tomu 😀
- 11.3.2023 - 21:14
- +3
- Sokol
- 🙏😉
- 11.3.2023 - 23:05
- 0
- 69roman
- K tejto sérii sa dá napísať len jedno "sláva víťazom česť porazeným".
- 11.3.2023 - 21:16
- +3
- strojar
- Kašík - Poprad 3:0
- 11.3.2023 - 21:18
- +5
- antinamor
- Kašík je super, ale zápasy vyhráva mužstvo ako kolektív, Kašík by asi sám na postup nestačil. Za postupom je potrebné vidieť viac ako len výborný brankárov výkon. Všetci hráči sa o postup zaslúžili nejakým dielom.
- 11.3.2023 - 21:30
- +16
- strojar
- Vážne?
- 11.3.2023 - 22:18
- 0
- antinamor
- S tebou ani na voz, ani z voza. Len som žartoval, nechaj tak...
- 11.3.2023 - 22:35
- +6
- Bielomokry
- Toto bol asi najodovzdanejsi posledný zápas série playoff v histórii hokeja!
Ale aspoň budú mať Ludo, Fero, Stano a ďalší kamaráti dlhšie dovolenky
Až mi je ľúto Prešova, za túto sezónu sme mali ísť dole my... - 11.3.2023 - 21:21
- +3
- MackoPu
- Fakt netusim, kde ma ten PP problem, ale vzdy tam chyba nejaka emocia, nieco nadaplan.
Zrejme je to vzdy len zbierka legionarov nahadzana na kopu. - 11.3.2023 - 21:21
- 0
- strojar
- Fanúšikovia Popradu podali dnes oveľa lepší výkon ako popradskí hráči.
- 11.3.2023 - 21:24
- +22
- micu79
- Cakal som dhsiu seriu gratulujem Nitre ze to tak to zvladla aj ked bol Poprad favorit.Poprad hlavne nam uz poslite Zaborskeho hadam ukonci karieru doma.
- 11.3.2023 - 21:25
- 0
- hello, havarju
- Takže to ubytovanie nie je potrebné...
- 11.3.2023 - 21:27
- +5
- BieloModra
- Ostali pripravene deky karimatky voda...iba co roboty s tym bolo
- 11.3.2023 - 21:30
- +8
- YogiNR
- Ja som ubytovať Petráša
- 12.3.2023 - 7:39
- 0
- BieloModra
- Uz v piatok?
- 12.3.2023 - 8:51
- 0
- wilkinson22
- Už vyhlásili pátranie po Sokolovi?
- 11.3.2023 - 21:27
- +3
- FanOfNorth
- nie, je v bezpeci doma. ma zakazane robit zo seba idiota na hp, co by malo byt aplikovane aj pri tebe.
- 11.3.2023 - 22:43
- +9
- BaW
- Super Nitra!
V prvom rade ukázali tomu ufňukanému Popradu, že čo je toto za hokej a „play-off” a hrali fakt slušný hokej a podčiarkli to super atmosférou s 3600 divákmi, nie s 1600.
Zaslúžili si to aj za výbornú vizitku našej Extraligy, ktorú preukázali ako víťazi Kontinentálneho pohára, kde nefňukali, nevyhovárali sa, nepodceňovali sa, kde nebol ako pred rokom alibisticky „kvalitný” aj Krakow a dobre nás reprezentovali aj keď mali u nás úplne iné starosti a mohli sa na to vyfláknuť.
A šport aj život je spravodlivý - zaslúžili si play-off a pred trénerom Stavjaňom klobúk dole.
Dnes totiž na reči, čo je toto za ligu, pri tom ako nehrá len ich tím, alebo korčuľovať vie už každý, alebo ďalšie výhovorky neobstoja a do moderného myslenia to už vonkoncom nepatrí.Potrebujeme sebavedomé celky, tam to začína.
Gratulujem. - 11.3.2023 - 21:27
- +35
- BieloModra
- 3600
ano taku mame ofcialnu kapacitu
- 11.3.2023 - 21:29
- +22
- Sunkafit
- Este 1000 by sa tam mestilo
- 12.3.2023 - 0:50
- +1
- Dzunkes
- ..ten Stavjana uz ma sochu postavenu v NR?by si to zasluzil ako nikto iny..
- 11.3.2023 - 21:29
- +18
- strojar
- Tondo Stavjaňa je čestný občan Nitry.
Jednoducho on už je Nitrančan. - 11.3.2023 - 21:31
- +15
- DraciaTlama
- Nooooo...ani nieeee
- 11.3.2023 - 21:40
- +1
- Corgi77
- a vy furt nechápete že v slovniku je chyba.
Je to Nitrančan a hotovo. - 11.3.2023 - 21:51
- +11
- DraciaTlama
- Corgi77, ok uz budem dobra.
Ano viem, ze to nemate radi lebo salam.
Aviem,že to píšete schvalne "nespisovne". Ale pochop. Mať skalp strojara je neodolatelne pokusenieee
- 11.3.2023 - 21:53
- +6
- FacSKA
- konflikt zaujmov - jednoducho je viac nitran ako slovak
- 11.3.2023 - 22:04
- +5
- strojar
- Aviem
- 11.3.2023 - 22:24
- +1
- DraciaTlama
- Preklepy sa neriesia, Nitran
- 11.3.2023 - 22:26
- +3
- Render 77 Nr
- Karín to není kvôli salámu proste od narodenia sme Nitrančani neviem prečo je to pre vás také ťažké pochopiť.
- 11.3.2023 - 22:57
- +2
- DraciaTlama
- Beriem
- 11.3.2023 - 22:59
- +1
- Tomino
- Vy to mate rovnaké, a ste haklivy Keď sa povie blava.. Vy stete ocut len bratislava, tak my zas chceme ocut ze sme Nitrančani
- 11.3.2023 - 23:29
- +6
- DraciaTlama
- Blava je rieeeckaaaa
- 11.3.2023 - 23:32
- +2
- Wana
- A Nitran saláma, takže sa už chápeme?
- 12.3.2023 - 7:16
- +3
- DraciaTlama
- Presne tak
A zena je Nitrianka - 11.3.2023 - 21:50
- +1
- hello, havarju
- Kto nie je Nitrančan, to nepochopí. Nie je to žiadna chyba, ale napísal to tak ako to píšeme všetci Nitrančani. Vychodňárov tiež neopravujeme, keď dajú niečo nárečovo.
- 11.3.2023 - 21:53
- +5
- DraciaTlama
- Uz som sa priznala Corgimu. Vsetko dobre.
- 11.3.2023 - 21:54
- +3
- hello, havarju
- Ok, aj tebe všetko dobré..
- 11.3.2023 - 21:58
- 0
- MackoPu
- Je rozdiel napisat Konar a Nitrancan.
- 12.3.2023 - 14:24
- 0
- Demon
- Len salama: A obyvatel Nitry
(ale beriem, ze maju vlastny slang, kde sa oznacuju inak) - 11.3.2023 - 22:10
- 0
- BieloModra
- Skor narecie
- 11.3.2023 - 22:31
- +4
- hello, havarju
- Ak by sme brali, že nárečie je slang, tak povedzme, že hej.
Ale ide v podstate o nárečové pomenovanie obyvateľa Nitry.. Nitran sa v Nitre ani v okolí nepoužíva. V minulosti dokonca vzniklo združenie, ktoré sa snažilo dostať slovo Nitrančan do Slovníka slovenské jazyka. - 11.3.2023 - 22:31
- +2
- Demon
- Mate aj s BieloModrou pravdu. Slang sice nie je uplne presne zadefinovany vyraz, ale narecove pomenovanie je asi presnejsia definicia.
V konecnom dosledku je to proste lokalne pomenovanie obyvatela Nitry, ktore nie je oficialne, ale je v danom regione preferovane, az vylucne pouzivane?
Osobne s tym nemam ziadny problem. Kazdy mensi, ci vacsi region ma taketo slova, ktore su zazite v tom regione, aj ked nie su "spravne".
Jedine ma to irituje, ked sa Nitrania (sorry) stavaju k k tejto teme defenzivne, az ofenzivne, a snazia sa to ich slovo nasilu pretlacit na ostatnych.
Pride mi to este viac pritiahnute za vlasy, ako ked sa Blavaci urazaju kvoli slovu "Blavaci".
Ani "Nitran", ani "Blavak" nie je urazka, jedno je oficialny vyraz a druhe je proste zauzivana skratka a nemali by to byt ani dovody na vyvolanie rozbrojov na nejakom primarme hokeju sa venujucom fore - 11.3.2023 - 22:47
- +3
- DraciaTlama
- Bratislavcan.
- 11.3.2023 - 22:51
- +4
- sloniik
- CPčkarislava. Nojo
Som hovado, ja viem - 12.3.2023 - 1:12
- +1
- Zkubydu
- Az na to ze Blava/Blavak: nieje ani spisovne ani narecie. Je to len hlupost uzivatela.
Na druhu stranu Nitran nie je len obycajna salama, ale ta najlepsia salama v historii Slovenska. Presne tak ako Nitra najstarsie sidlo na Slovensku. - 12.3.2023 - 9:35
- +6
- MackoPu
- Ano, viem, ze to napisal umyselne.
Ale nedavno tu cvicil kohosi (Maminu?), z pouzitia etika vs. etiketa. Pritom tam islo viacmenej len o uhol pohladu a nebolo to vylozene zle pouzite.
A padali tam bohorovne odkazy na pouzitie JULS. Takze nech si to chlapec aplikuje na seba. - 12.3.2023 - 14:24
- 0
- DraciaTlama
- Hej, to strafanie do Maminy sa mi z jeho strany nepacilo.
- 12.3.2023 - 16:39
- 0
- strojar
- Za toho chlapca ďakujem. Rád by som ním bol.
- 12.3.2023 - 17:54
- 0
- VSS Košice
- a co si? nebinarna osoba ?
- 12.3.2023 - 19:01
- 0
- Hasan13
- Keď to rozmením na drobné.
Hrali sme proti Popradu, ktorý trénuje Zvolenčan a najväčšia hviezda je z Trenčína.
To sa nemohlo inak skončiť, ako dominantným postupom v tejto konštalácii.
Popradu prajem nový vietor v klube. Minimálne by si mali zohnať dobrého športového manažéra a prijať fakt, že Skokan a Svitana starnú. - 11.3.2023 - 21:31
- +5
- jozino
- NR trenuje Cech, aj najvacsia hviezda serie je Cech, v Slovane je trener trencan a najvacsia hviezda z Kanady.. Takze nepostupi nikto kvoli konstelacii.
- 11.3.2023 - 22:56
- +8
- KKK
- V prvom rade gratulujem Nitre k zaslúženému postupu. A teraz poďme k nám čo dodať? Cela sezóna jeden hnusný grc s pár zábleskami. Neviem či si pamätám tak strašnú sezónu ako bola táto. Najhoršia sezona od čias kedy sme hrali baráž. Takto bezcharakterný a nebojovný tím som ešte v Poprade nevidel. Okrem Mlynaroviča ten jediný chcel. Tuto sezónu, káder čo sa udialo ma maslo na hlave vedenie. Nikdy som nehanil hráčov ani nič pretože ich tu dotiahlo vedenie ale chlapci takto sa za Poprad nehrá. Je rozdiel “prehrať” a prehrať. Uvedomovali ste si, že hráme o Play-Off? Veď vy ste sa nechceli zrážať žiadna bojovnosť chuť sa pobiť o výsledok tlačenie pred bránou kde to boli, zhodiť rukavice no nič proste. Tak bezcharakterný tím som fakt nezažil. Richard Šechný v 50ke by viac zabojoval. A poďme na vedenie lebo tento bezcharakterný tím si sami vybudovali. Keby ste neod******li odchovancov ktorí tu mohli hrať tak myslím si, že výsledok by bol úplne iný lebo by nechali na ľade to povestné Popradské Srdce. Paločko,Bjalončík,Romaňák,Vandas,Takáč,Vašaš, tu nemôžu inde áno. A Takáča ma na svedomí pán Mikula. Tréner ktorí nemá rad mladých hráčov vid v dnešnej sezóne to bolo vidno na Valigurovi koľko dostával priestoru za Hrncara a za neho a pritom Aďo hral lepšie ako niektorí naši legionári či svk hráči. Verím, že Mikulu už nepodpíšu do dalsej sezóny ale radšej dajte šancu Šimkovi. Ďalšia vec nás slávny scauting. Jedna katastrofa. Ďalšia vec čo mi nejde do hlavy ako môžu vyberať hráča do klubu 7 ľudí??????? Keby sa rozumeli niektorí do hokeja ale ani to nie. Príklad uvediem Neklan. Neklana mám rad lebo ma dobre kontakty a bez neho by sme tu niektorých sponzorov nemali. Ale sa pýtam prečo by mal on o tom rozhodovať? Zaobstarajte si športového manažéra ktorý bude mať na starosti kader ktorý sa tomu rozumie. Lebo nás scauting 0bodov aspoň že do dalsej sezóny vás napadlo stiahnuť a preplatiť top hracov z ostatných mužstiev ale to zas nieje o scautingu.
Ďalej Razgals v TN ktorý ma najmenší rozpočet v lige vedie 2:1 v sérii nad Michalovcami. V TN ho nechcu a my ho zoberieme…. Veď to je pľuvanec do ksichtu nádejným odchovancom. Razgals a Valigura majú rovnaké stats ale s tý rozdielom, že Razgals hral prvé dve formácie + presilovku čo Valigura vôbec a dokázal dať tie isté čísla. Do ďalšej sezóny vyhodiť 3/4 kádra. Omladiť mužstvo dotiahnuť hráčov ktorí budú ochotní sa pobiť za Poprad a hlavne dať šancu vlastným hráčom a popri nich nech hrajú legionári ktorí majú kvalitu. A nie Sobergy,Juholy,Razgalse a neviem ake sračky s prepáčením. Dovidenia dopočutia. - 11.3.2023 - 21:37
- +22
- forwardPP
- Presne tak... absolútna zbytočnosť podpísať hráčov ako Razgals alebo Špirko. Radšej mohli získavať skúsenosti Jasečko,Sokoli,Valigura,Suchý.
- 12.3.2023 - 7:46
- +5
- patkof
- Opravím ti posledne slovo : Dopočuťá
- 12.3.2023 - 9:28
- 0
- KamzíkVPovažskej
- Môžem : Len súhlasiť...👍🏻👏🏻
- 12.3.2023 - 11:53
- 0
- Sedko NR
- Vitaj štvrťfinále, dnes s prehladom. Za tri zápasy sme dostali iba tri góly, to asi nikto nečakal, len tak ďalej. Toto je už nad nadplan a nikto z nás sa nenahneva za ďalšiu nadstavbu nadplanu
PS: Samko ďakujem za tvoje rozkorčulovanie keď si ostal sám na lade, pobavil si polku štadióna 👌👌 - 11.3.2023 - 21:41
- +9
- miko 75
- Dostali sme dva góly za tri zápasy.😏
- 11.3.2023 - 21:48
- +3
- Sedko NR
- Dva samozrejme
- 11.3.2023 - 21:49
- +1
- hello, havarju
- Ok, ale dostali sme 2 góly za 3 zápasy. Je to fakt vizitka Kašíka, ale určite aj bojovnosti celého mužstva a dobre nastavenej taktiky trénera.
- 11.3.2023 - 21:50
- +1
- Corgi77
- Zmena je život.
Nepostupujeme pekným ofenzívnym divadlom ako za starých čias, ale nevadí mi toKľudne takto až do finále.
Takticky sme to veľmi dobre zvládli a s minimom chýb.
- 11.3.2023 - 21:54
- +3
- onion
- Ak by som mal triezvo zhodnotit celu sezonu, tak od zaciatku sa Poprad vysledkovo a najma herne trapil. Muzstvo bez tvare, energie a chcenia najlepsie podciarkuje vysmiatky Bubela po prehratom zapase a v suchom drese. Da sa prehrat, kludne aj vypadnut v predkole play-off a budem prvy ktory bude aj po prehre tliekat ked budem vidiet snahu pobit sa o vysledok ale toto co dnes Poprad predviedol je odraz celej sezony.
Muzstvo vyzeralo v lete dobre, ale zial len na papieri - hraci bez kondicie a moralky na sebe pracovat a odskakal si to Hrncar. Snaha o navrat k uspesnej sezone ked sme hrali finale so Zvolenom ked dotiahli Livingstona a zbavili sa ho po 13 zapasoch len ukazalo neschopnost vedenia. Skauting hracov typu minuskoveho krala Betkera, Soberga, Juholu, Jermaina to je ako zo zleho sna ... a co je najhorsie, toto sa taha uz niekolko sezon. Snad si tento moj zufaly posezonny komentar aj zodpovedeni precitaju a do novej sezony pridu s novym sportovym riaditelom bez kamaratskych vazieb a clovekom ktory dokaze naozaj vyskautovat hraca ako je Gerlach, Faille a pod. je to fakt hanba ked aj Presov a LM dokaze dotiahnut lepsich hracov ako Poprad a to roky ... Jednoznacne to nie je o peniazoch, kedze tie Poprad tuto sezonu mal ale o neschopnosti zodpovednych.
Kazdopadne dufam v cerstvy vietor v satni, spolocnu letnu pripravu pod Mikulom a schopnych ludi vo vedeni ..... Ak si mozem dovolit dat vam radu ako prilakat ludi na stadion (nemusite pisat dotazniky), urcite nie prackou v tombole, ale prevedenou hrou - kludne aj prehrou, ale po boji, nie v suchom drese ako v zapasoch s Nitrou, za to by si hraci fakt zasluzili cestu peso domov.
- 11.3.2023 - 21:55
- +10
- Bielomokry
- Letnú prípravu nech majú zase individuálnu s trénermi čo v živote hokej nehrali a v septembri budú mať zase tričká obtiahnuté na bruchu
- 11.3.2023 - 22:41
- +3
- braniiislav
- Mikula po dnešku samozrejme skončil.
- 11.3.2023 - 22:56
- +6
- jozino
- na jednej strane mi ho je luto, lebo ked prisiel prvykrat, sposobil doslova osial ked klub vytiahol zo s*aciek a zastavil nas az COVID, no na druhej strane, asi uz odovzdal muzstvu maximum, alebo sa ho rozhodli hraci znovu odpalkovat. Kazdopadne do novej sezony uz v ziadnom pripade "kamosi treneri" typu Fero, alebo Simko, ale skor by som siel CAN cestou ako BB alebo KE. Alebo potom (moj tajny sen) Vlado Orszagh.
- 11.3.2023 - 23:15
- +3
- Sokol
- Uvidíme, čo bude. Ten tím bol zle poskladaný od začiatku sezóny a sezónne nákupy boli ako ovocie po záruke.
Bez kvality ťažko vodu mútiť & tí, čo poznajú zákulisie, tak vedia.
Za mňa by som mu dal dôveru, a keď nie, tak mu patrí vďaka. - 11.3.2023 - 23:20
- +1
- jozino
- ja osobne som tiez Mikulovi velmi vdacny, ale strasne ma stve, ako dupal Mlynkyho. Nech hral akokolvek dobre, snazil sa chalan, malokedy ho vytiahli zo 4. lajny vyssie. Pritm ako jeden z mala hral tmovo a aj fyzicky.
- 11.3.2023 - 23:25
- +6
- Sokol
- Áno, je tam určité podozrenie, ni hral aj presilovky a iné kľúčové situácie, čiže nebol celkom udupávaný ako by da zdalo.
- 12.3.2023 - 0:22
- +1
- jozino
- do presilovieki sa dostal hlavne az po zraneni Skokana. Kym hral Skokan, v presilovkach hraval sporadicky a v utoku mal na kridlach Kundirka s Valigurom alebo Petrasom
- 12.3.2023 - 19:07
- 0
- Sokol
- 🤦
- 12.3.2023 - 9:04
- 0
- VSS Košice
- 32r. v pp je mladsi, hlavne ze v ke je to uz geriatria
- 12.3.2023 - 9:31
- +5
- Wana
- Teším sa na 1/4finale... Liga je tak vyrovnaná, že si osobne myslím že sa jedneho určite a možno aj dvoch "prekvapení" vo štvrťfinále dočkáme...
- 11.3.2023 - 21:55
- +3
- hello, havarju
- Forma Košíc zo záveru sezóny budí možno strach, ale playoff je nová liga. Kocky sú na ich strane a budú až do skončenia série. Ale aj Poprad bol favorit a nič..
- 11.3.2023 - 22:02
- +5
- Marek_tky
- Poprad nebol favorit. Ten tím bol polorozpadnutý, bez srdca či charakteru.
- 11.3.2023 - 22:09
- +20
- hawkie
- Videl som len prvé 2 tretiny, tak niekoľko (možno) menej spomínaných postrehov zo strany fanúšika NR, lebo všetko ostatné tu už asi odznelo
.
- skvelý, obetavý výkon, takto sa bojuje za NR
- PP mal nejeden sľubný moment, no Valábik to správne vystihol, že NR to vykrývala poctivou a kvalitnou obranou
- Gajdoš by mal viacej strieľať - aktuálne má z obrancov asi najlepšiu strelu švihom (na tej popracovať, a bude to paráda)
- som mega rád za výmenu Stacha-Drábek, Marko hraje skvelo, občas ešte kixuje, ale do pár rokov toto bude stabilný reprezentačný obranca, verím tomu
- celkovo si dovolím tvrdiť, že obrancovia (aj napriek občasným závarom pred bránkou, ktoré ale hravo vyriešil Kašík) odvádzajú dobrú prácu; dnes som si všimol Mirovho "obľúbenca" Vitálošaa jeho skvelé vyvedenie puku z obrany až do útoku (stále si od neho sľubujem viacej - korčuľuje skvelo, mal by aj viacej strieľať)
- neprestáva ma udivovať kvalitný forchecking Sýkoru - toľko vybojovaných pukov, presiloviek, a dnes aj skvelý teč- ešte keby sem-tam viacej "kopne do vrtule" (aby prvé "kroky" korčuľovania boli rýchlejšie), a bude čoraz bližšie k sľubným začiatkom v zámorí
(samozrejme, všetko má svoj čas, Adamka čaká ešte dlhá cesta, ale je skvelý)
- a určite veľká satisfakcia aj pre @Fiťka13 (Krivoš), ten gól si za svoju prácu dnes určite zaslúžil
Vďaka za sériu, Poprad. Držím palce v príprave do nadchádzajúcej sezóny.
A úplne na záver - cenu za top koment v LIVEke získava Azrael, (doslova) citujem (diskusia o poznávacích značkách na ŠPZkách áut): "Prievidza - Čadca bude PI - ČA"
- 11.3.2023 - 22:15
- +18
- sloniik
- Suro dnes super komentovanie.
- 12.3.2023 - 1:14
- +8
- Sokol
- 👍👍
- 12.3.2023 - 1:36
- +1
- Sokol
- Suro si preskákal svoje a teraz spolukomentuje ako matador 👍
- 12.3.2023 - 9:05
- +6
- Westbeast0
- V súvislosti s nim a Nitrou
si vzdy predstavim gol v poslednej minute stvrteho finaloveho zapasu...O tej nezlomnosti hovoril cely zapas, taky hrac Popradu tento rok chybal co by to zobral na seba... Aj na moje prekvapenie mu to ide celkom dobre, priznam sa ze som to necakal.
- 12.3.2023 - 8:43
- 0
- TurnerSVK
- Som taky napity ze som schopny napisat ze Kosice vyletia vo stvrtfinale tak idem radsej spat a ozvem sa zajtra
- 11.3.2023 - 22:18
- +12
- Marek_tky
-
dobru noc
- 11.3.2023 - 22:28
- +3
- peto137
- ..no, na to, aky si napity, ako hovoris, ani jeden preklep.. to niekedy ani uplne triezvi niektori nedokazu..
- 12.3.2023 - 5:40
- +2
- RudoNR18
- Tazky to den u slovaka?
- 12.3.2023 - 10:02
- 0
- 1925
- Holá, holá, holá štvrťfinále volá
- 11.3.2023 - 22:21
- +1
- Smith
- Au, no budeme to mat tazsie..
- 11.3.2023 - 22:22
- +2
- ZtrykoSlazoU
- Opakujem: gratulacia do Bratislavy
- 11.3.2023 - 22:33
- +9
- Medvedjevegetarian
- Táto sezóna zo strany Popradu bola hotová katastrofa. Možno aj najhoršia za samostatnej éry. Pán Jurinyi som zvedavý čo vykuzlite už dúfam s úplne novým týmom v nasledujúcej sezóne. Len by som veľmi rád poprosil, pred sezónou žiadne veľké reči že ideme na titul ale skôr všetko budeme robiť postupnými krokmi s veľkou pokorou. Niekedy pokora je viac ako sebavedomé vysoké očakávania.
- 11.3.2023 - 22:34
- +1
- sloniik
- Listky a ubytko v Kosicoch vyriesene, cela rodinka. Juchachaaa...tak hlaste sa Oceliari, kto si da pivecko so mnou
- 11.3.2023 - 22:44
- +10
- frantapriklep
- Môj tip bol 3:1 Nitra, hrdina serie Kasik
Tak som sa kopol o jeden zápas … - 11.3.2023 - 22:47
- +3
- strojar
- Hlavne si sa kopol o Krivošíka.
- 11.3.2023 - 23:09
- +10
- NR
- Nasi,este ste na stadione ci uz ste to rozpustili?
- 11.3.2023 - 23:14
- +8
- Tomino
- My sme Čil odchádzali 😃
- 11.3.2023 - 23:32
- 0
- black33
- Gratulujem, séria presne podľa môjho očakávania. Prídu KE a nadplánu bude koniec. Myslím že 4:1
- 11.3.2023 - 23:43
- +3
- Corgi77
- noačo.
- 12.3.2023 - 0:20
- +7
- ZtrykoSlazoU
- je to 50 na 50 a nitra uz ide bez tlaku
- 12.3.2023 - 1:19
- +1
- Great!
- Mám pocit, že ak by hrával Zaborský za Kanadu a narazili by na Mongolov, tak by ázijský zástupca pomaly, ale isto vystúpil na hokejový piedestál.
Tento "wannabe" svetový hokejista, ktorý všetko vie a všade bol dohromady nikdy nič nevyhral a jeho prítomnosť v kolektíve posobí viac, či menej toxicky. 9-10 miesto Popradu hovorí jasnou rečou. Nepamatam si, kedy skončili v lige horšie. - 12.3.2023 - 0:43
- +16
- Sokol
- Pamätáme sa aj na baráž. Pamätáme sa aj na kupovanie dlžôb klubu voči hráčom v rúšku tmavej noci pred udelením licencie.
To boli náročnejšie časy ako tento neúspech, ktorý nie je fajn, no staré časy zďaleka neprekoná. - 12.3.2023 - 1:44
- 0
- MackoPu
- To je super, ze uz mas vinnika.
Ale hokej je kol.sport a Zaborsky uz v lepsich ligach dokazal, ze vie. Nakoniec aj v PP bol jeden z najlepsich. Aj pidla PP fans. Ale chapem, preco ho mate na zozname... - 12.3.2023 - 10:43
- +1
- Great!
- Mozno preto, ze sa snazil dokázat ze vie sám, nedokázal moc toho ako sucast kolektivu. Karierne.
- 12.3.2023 - 12:14
- 0
- Yxcvbnm
- Vas najlepsi hrac, najlepsi Slovak medzi legionarmi, ten ktory nevie prehravat ani na obycajnych prenajmoch, ale ano, on za to moze. Trafil si to 😅
- 12.3.2023 - 12:28
- 0
- Flak108
- Gratulujem k postupu priatelia z Nitry. Veľa šťastia v ďalších vyraďovacích bojoch.
- 12.3.2023 - 1:07
- +17
- ZtrykoSlazoU
- ked pojde dalej TN, tak to bude so slovanom zaujimave stvrtfinale
a osobne som zvedavy, co v play off ukaze zvolen
- 12.3.2023 - 1:22
- +5
- Sokol
- 👍👍
- 12.3.2023 - 1:44
- 0
- Flak108
- Uvidíme, ešte nás čaká vyhrať posledný zápas. Snáď dnes a potom to Slovanu nedáme zadarmo. Však tam mame svoje lidi, tak snáď to bude cítiť.
- 12.3.2023 - 9:51
- +1
- Ottawa Senators
- Stava sa z toho pekna tradicia, nie? Mozno o rok znova.
#roztoPPene - 12.3.2023 - 1:51
- +15
- Kamzík18
- #cenyenergiivysokeroztopiťbolotrebačonajskôr 😀
- 12.3.2023 - 8:51
- +5
- Bahno
-
Blahoželám, chalanom.
Nemyslel som, že vyradime Poprad a ešte 3:0 na zápasy.
Sláva víťazom-česť porazeným - 12.3.2023 - 6:33
- +5
- .Iceberg.
- Ľudko dufam ze uz mas zbalene je potrebne prijat zodpovednost!
- 12.3.2023 - 6:43
- +1
- Urpiner16
- Nie je to len o hráčoch Popradu ale aj o trénerovi kde Mikula bol slabý článok do dobrej mozaiky.
- 12.3.2023 - 7:57
- +5
- Sokol
- Dobrej mozaiky? Prepáč, pil si?
Odpusť, ale komentovanie PP ti veľmi nejde a si na míle vzdialený realite. Nedovolím si do hĺbky komentovať výkony BB, keď sa do nej bližšie nevidím. - 12.3.2023 - 9:11
- +1
- Urpiner16
- Vidno Sokol že si nepochopil.Dobrú mozaiku ste mali ako tak vlani s hráčmi.Teraz ju nemáte ani s hráčmi ani s vašim trénerom.
- 12.3.2023 - 11:30
- +1
- gaspi
- Takze seria KI-NT..
- 12.3.2023 - 8:06
- +2
- 32Westlund32
- Minula sezona bola varovny prst kde sme tiez vymenili pol muzzstva troch trenerovv na poslednu chvilu postupili do play off. Vela ludom zalepilo oci to ze sme hrali nr vyrovnanu partiu. No tu to sezonu sme si uplne zjedli to co sme si navarili.Zasluzene mame dnes 12 marca po sezone
- 12.3.2023 - 8:16
- +1
- Maťo NR
- Minulú sezónu ste mali faktor,Mešár,kt.dokazal individuálne niečo vymyslieť,a nie hrať to isté 3zapasi
- 12.3.2023 - 8:50
- +4
- lanti
- Nitrička veľká gratulácia , ten posun pri Tondovi je neskutočný !
Nech sa vám darí. - 12.3.2023 - 8:50
- +10
- BieloModra
- 👊👊
- 12.3.2023 - 9:13
- 0
- BieloModra
- https://lm.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fyoutube.com%2Fwatch%3Fv%3DqJqJRTQaMqo%26feature%3Dshare&h=AT0nhhJ4spdIV3L0X7W7lBEmNK6ULRrGyRwxIvoqtngEwLlUpGNNLCeqxX_rmoMRpCLb8EFsazhVrRjHvwED6FbfZ8mvO20i04vNBriNi2n1YMGNTqElIr70t0RMeIrgP0IfFNVDl1sYtYv9P7kevREYMZF8OO0tLiqbv1g
- 12.3.2023 - 9:12
- +5
- dufus
- Slovenská liga je jedna z najlepších v európe.... 🤔🙄😊
- 12.3.2023 - 9:47
- 0
- BieloModra
- Nuz
ale zaujimavejsi je ten zvysok a pohlad z pozicie hraca
- 12.3.2023 - 9:56
- +3
- BieloModra
- Ano
okrem ineho si cti fanusika a jeho priazen a v kazdom rozhovore aj timoveho ducha, chyta naozaj dobre ale nikdy nezabudne povedat, ze mu pomahaju aj hraci a je to pravda ked sa stane ze strati pred branou kontrolu nad pukom vzdy tam niekto je co sa ho snazi odpratat do bezpecia...svojim vykonom zdvihol cely tim a tim mu pomohol najst stratenu formu, proste si to cele sadlo
- 12.3.2023 - 10:58
- +1
- hefky
- Dosť veľa vyráža puky ale je naozaj dobre pohyblivý takže zatiaľ to vždy nejako vykryje.Zas povedzme si úprimne my sme ho veľmi nepreverili čo sa týka nebezpečnosti striel ,veľká väčšina boli viditeľné alebo nedôrazne
- 12.3.2023 - 13:02
- 0
- Zkubydu
- Nitra zasluzene do stvrfinale: s Kosicami to bude suboj dvoch najlepsich timov zo zaveru sezony, dufam, ze tak ako po KP sme chytili formu, dostaneme druhy dych aj v Kosiciach.
Inak je velmi zaujimave ze pol ligy je z vychodu a do PO sa dostali zatial len 2 timy. Mne by sa pacilo, ak by semifinale uz nebol nikto - 12.3.2023 - 9:52
- +2
- Poprad_eskape
- Tak ako druhý zápas, ani tento som nevidel. Asi som o nič neprišiel.
Herne, výsledkovo je asi dobré aj pre nitrianskeho aj pre popradského fanúšika, že ide ďalej Nitra. GratulujemAle som sa sekol s tým 3:2 pre dakoho. To dva som myslel, že dáme len dva góly v celej sérii
Našim tiež gratulujem k ďalšiemu úspešnému výletu a k zariadeniu si voľna. Človek by aj pokračoval v robení si z vás srandu, ale sami to zvládate najlepšie a tohtoročné výkony boli na smiech pre všetkých, čo ich sledovali.
Inak, najhoršia sezóna. Okrem baráže, sme tak dole nikdy neboli (9.miesto). Okrem barážovej sezóny je to prvýkrát, čo nebudeme v PO. Som veľmi skeptický, čo sa týka vývoja hokeja v Poprade. Ja osobne som sa veľmi dlho po pandémii rozhýbaval, kým som sa tam opäť dostal a veľmi ma to tam nechytilo. Pochybujem, že si klub vytvoril nejakých nových fanúšikov. A sám poznám viacerých, ktorí chodili pravidelne a už tam nepachnu. Tak uvidíme, či sa vidíme na jeseň - 12.3.2023 - 10:10
- +2
- 32Westlund32
- Play off už tretíkrát nebudeme prvýkrát ešte 90 rokov
- 12.3.2023 - 11:05
- 0
- 32Westlund32
- 93/94sa play off hralo ako semifinále
- 12.3.2023 - 11:14
- 0
- PagiSNV
- Poprad poriadne sklamanie, ale celá sezóna tomu nasvedčovala. Poprad dlho nevidel takto zle hrať team ako rodáka od Popradu ma to mrzí
- 12.3.2023 - 10:16
- +3
- rados
- Gratulacia z BB aj keď som čakal vyrovnanejsiu sériu ale Nitra prekvapila
- 12.3.2023 - 10:43
- +3
- s.i.p.o
- Tondovi a Kasikovi urobit sochu a slovenske obcianstvo 😉
- 12.3.2023 - 10:55
- +4
- KamzíkVPovažskej
- Tiež : Som nesledoval,len posledné dve minúty zápasu.. sklamanie,ale čo sa dalo čakať.. keď niekto nechce tak sa môže človek aj rozkrájať..
Gratulujem do Nitry,nech sa Vám proti KE darí..tu v tejto sérii bolo vidno kto mohol a chcel (NR) a kto musel a nechcel(PP)
- 12.3.2023 - 11:58
- 0
- DavePP
- Ja verím, že táto sezóna bola dobrá facka a ďalšia sezóna už bude úplne o niečom inom. Určite sa už skladá káder na ďalšiu sezónu a som veľmi zvedavý na tie zmeny. S niektorými hráčmi sa bude treba rozlúčiť, spraviť vietor v kabíne ale verím že v konečnom dôsledku to bude ten Poprad ktorý chceme vidieť
Mimochodom, od ktorého dátumu sa môžu začať predstavovať hráči na ďalšiu sezónu? - 12.3.2023 - 12:16
- +3
- Medvedjevegetarian
- Dúfam že už prvá ohlásená posila bude mať hlavu a pätu. A ako to je s Mikulom? Nevie niekto? Ostáva alebo?
- 12.3.2023 - 12:19
- +1
- DavePP
- Ja myslím že sa s ním skončí. Podľa mňa svoj vrchol v po už dosiahol. Treba nám skúseného novodobého trénera. Mám Minulú rád ale on novodobý nieje. Ale určite treba tvrdého trénera ktorý bude mať rešpekt
asi by som v tomto prípade išiel do zámoria za trénerom ktorý presadzuje ,,Ramseyho" systém ktorý je fyzicky veľmi náročný ale na oko dobre pozerateľný, Popradu by sedel a bol by efektívny
- 12.3.2023 - 12:23
- +2
- DavePP
- Pardon za autoccorect mal som si to prejsť ešte raz
- 12.3.2023 - 12:24
- +1
- hefky
- Mne sa presne taký štýl páči.Na to ale musíš mať výborných a aktívnych korčuliarov.Ku tomu vhodné doplniť produktívnych hráčov pretože pre nasu repre je veľa krát pri tomto štýle hry veľký problém produktivita hráčov
- 12.3.2023 - 13:06
- +2
- DavePP
- To je pravda. Hlavne tam musí byť vôľa celého týmu drieť na ľade, lietať dopredu dozadu, dbať na detaily ktoré v konečnom dôsledku často rozhodujú o tom kto je lepší. Ale ak na ľade budú odovzdávať takéto výkony, tak veľmi rýchlo prilákajú ľudí na štadión. Je to náročný systém na fyzičku ale ak sa nájdu hráči ktorí tomu budú veriť dajú do toho všetko a podpíše sa do týmu aj nejaká kvalita, o hornú polovicu tabuľky nemám žiadne obavy
- 12.3.2023 - 14:01
- 0
- hopik7
- Podľa toho, ktorí hráči dostali predĺženie zmluvy to vyzerá na to, že by mal ostať
- 12.3.2023 - 12:59
- 0
- hefky
- Vieš napísať do správy ktorí hráči?
- 12.3.2023 - 13:08
- 0
- KamzíkVPovažskej
- Aj mne : Prosím ťa?
- 12.3.2023 - 14:38
- 0
- DavePP
- Aj mne 😃😃
- 12.3.2023 - 14:50
- 0
- axxel
- 4:1
- 12.3.2023 - 12:31
- +1
- Maťo NR
- Napadrť ich ukorčulujeme, napíš to tam😝,jedine že by nee.
- 12.3.2023 - 22:46
- +2
- 6911
- Po dlhom čase u nás pri vypredanom štadióne aj počas zápasu dobrá atmosféra
- 12.3.2023 - 12:30
- +3
- Zkubydu
- Ja ocakavam najma korektne piskanie a v takom pripade : Kosice su jasnym favoritom, i ked prestavka im mohla ublizit, kym Nitra je rozohrata, stale je to max 51 ku 49. Nitra moze vsak znova prejvapit.
- 12.3.2023 - 14:36
- +1
- sspp
- Dobre som vravel nech ani necestuju do NR skoda nafty kto cakal ze sa pajaci preberu tak to su poriadne veriaci👍👍
- 12.3.2023 - 14:47
- +1
- Maťo NR
- A ešte jeden postreh, veľmi dobre sme pozične bránili,a preberali hráčov,a veľa pukov sme im v poslednej chvíli odoberali,ja to vidím ,tak že sme v dobrom laufe.Este dačo potrebujeme a jeden do semifinále.
- 12.3.2023 - 22:50
- 0
- Maťo NR
- "dačo potrenujeme"
- 12.3.2023 - 22:53
- 0