Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka odkazujúca na dražby na HP Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Pardavý skončil na striedačke Slovana

zdroj: TASR/-
25.9.2023 20:58 TASR

Vedenie hokejového klubu Slovan Bratislava odvolalo z funkcie hlavného trénera Jána Pardavého. Zareagovalo tak na zlý štart Slovana do novej sezóny Tipos extraligy, mužstvo prehralo tri zo štyroch duelov a inkasovalo 21 gólov. Utorňajší tréning povedú doterajší asistenti Richard Kapuš a Rudolf Jendek. Klub na sociálnej sieti informoval, že meno nového hlavného trénera by malo byť známe do konca tohto týždňa.


V prvom kole prehrali Bratislavčania s Michalovcami 2:8, o dva dni neskôr triumfovali v Humennom 8:3. Potom však prehrali doma so Zvolenom 2:5 a v Spišskej Novej Vsi 1:5. V tabuľke im patrí 10. miesto s tromi bodmi.

Pardavý prevzal Slovan spoločne s Andrejom Podkonickým pred štartom sezóny 2022/2023. Podkonický predtým priviedol klub k majstrovskému titulu, pred touto sezónou prijal ponuku z ruskej KHL. Obaja tréneri boli na MS v hokeji 2022 vo Fínsku i 2023 v Rige asistentami trénera slovenskej reprezentácie Craiga Ramsayho. Pardavý pôsobil od sezóny 2019/2020 ako hlavný tréner Dukly Trenčín, pri kormidle vydržal takmer tri sezóny. Pre neuspokojivé výsledky skončil v Dukle po vzájomnej dohode v decembri 2021.

Päťdesiatdvaročný kormidelník pre web Slovana uviedol, že v danej situácii sa s vedením snažil nájsť riešenie, ktoré bude najlepšie pre klub a pre mužstvo. "Niekedy veci jednoducho nevyjdú tak, ako si predstavujete, akokoľvek tomu dávate všetko. Nechcel som, aby moja osoba bola prípadnou záťažou pri postupnom zlepšovaní sa mužstva. To nepochybne príde, o tom som presvedčený. Neodchádzam zatrpknutý, naopak, Slovanu som vďačný za príležitosť. Verím, že mojím odchodom mužstvo dostane nový impulz, ktorý teraz veľmi potrebuje a v tabuľke bude už len stúpať nahor."

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


kelnička

 

HM
25.9.2023 - 21:06
+2

SmrtkaBA

 

Nemyslim, to by bol pre Humenne skok spat.
25.9.2023 - 21:08
+29

errko

 

toto ti nevyslo
25.9.2023 - 21:20
+12

Marchand63

 

HE-HE
25.9.2023 - 21:21
+17

WinnipegJets

 

prečo? Ide do NI?
25.9.2023 - 21:24
+4

Wana

 

Trapas
25.9.2023 - 23:15
+9

Kikira

 

Otváram fľašku veltlínskeho .... Ďakujem Janko.
25.9.2023 - 21:07
+2

OUTBLAST

 

Otvíram Bordó 🤣
26.9.2023 - 6:34
+2

doc.koniferum

 

tak ju rovno aj zatvor.keď sa pred rokom u nás porúčal Dano Babka skorý každý oslavoval.prišiel Rudo Jendek a každý si myslel,že už to pôjde.ja som mal tušáka,že nepôjde.a veru nešlo.miestami to bolo rovnaké ak nie horšie.ak raz hráči nevedia,môžeš sa aj potrhať.len z vody dobrý guláš neuvaríš.
26.9.2023 - 7:42
+4

MojNazor

 

Často sa tu naraza na hračov a tkz. ,,material”. Ono je to tak,ze vsetko musi byt vyvazené. Mne je vsak zahadou samotny ,,trenersky” pribeh Janikov. Kde sa vzal tu sa vzal, nic nedokazal a BUB- zrazu trenerom Dukly. 3 roky ho tam trpeli ale nevycaroval vôbec nic, vykony mizerne. A po troch rokoch mizerie za tu biedu , Janika odmenili flekom pri repre. A ,,z ničoho-nič” pokračovalo dalej , obdarili ho flekom aj v Slovane 🤦‍♂️ …. V tomto pripade,aj keby ,,material” bol, tak vysledok nie je isty 😉… Janik venuj sa rodine,urobis dobre pre rodinu a aj pre hokej 🥂
26.9.2023 - 11:38
+3

blaznivyir

 

No zažiaril pred mnohými rokmi tým, že Dubnica nebola fackovacím panákom v prvej lige...
26.9.2023 - 12:10
0

HPfan

 

Ten tzv. "trenersky pribeh Janikov" si si evidentne trošku upravil, aby Ti to vyhovovalo a znelo to viac senzačne.
Nebolo to "kde sa vzal tu sa vzal", ale pred tým ako sa stal Jano hlavným trénerom Dukly, tak bol 2 sezóny asistentom Petra Oremusa a v tomto čase Dukla získala aj doposiaľ poslednú medailu (striebornú) po tesnom finále s vtedy suverennou BB. To že dostal príležitosť robiť asistenta trénera pri A mužstve v materskom klube je snáď prirodzené a normálne.
Ďalej ten "flek pri repre", Jano tam pôsobil už v sezóne 2017/18 pri repre U18 a pri seniorskej od 2018/19 keď bol v Dukle eštelen asistentom trénera, takže žiadna odmena za mizériu a biedu v Dukle.
Na OH 2022 pri zisku historického bronzu bol tiež asistentom ak sa nemýlim, či ho získali vďaka nemu alebo napriek nemu neviem posúdiť.
Takže Jano nech sa venuje viac rodine a Ty hokeju, dobre urobite. Prosím bez urážky a prijať s nadhľadom.

To len aby som uviedol veci na pravú mieru, . Súhlasím, že ako hlavný tréner nemá žiadne presvedčivé výsledky a pravdepodobne v tomto veku už by mal mať dostatok skúseností a aj nejaké úspechy aj v tejto pozícii.

Pekný deň prajem.
26.9.2023 - 13:22
+5

ekaver

 

si mu pokazil náladu
26.9.2023 - 14:41
+1

HPfan

 


Ak naozaj áno, tak dúfam, že mi to odpustí. Naozaj to nebolo mojím cieľom.
26.9.2023 - 15:15
+1

MojNazor

 

HPfan: Nieee,v pohode….ja tieto veci neprezivam. Len som sa zamyslel v dôsledku všetkeho tu popisaneho a dal som ,,na papier” len to ako ja vnimam Pardaveho. Kazdy ma svoje zdroje a uhly poznania. A uuuuplne suhlasim s tvojou poslednou vetou. Samozrejme ani nespochybnujem ten vycuc z CV Pardaveho,ktory si tu rozpisal. Peace ✌️
26.9.2023 - 15:24
+1

MojNazor

 

Ekaver: Ano pokazil mi naladu. Idem plakat do kuta 😞
26.9.2023 - 15:18
+1

vanes je dukla

 

Píšeš:Kde sa vzal tu sa vzal.
Aj ty si sa tu vzal a napísal si chobotinu.
26.9.2023 - 19:42
+2

mannheim

 

“tkz” malo byť “tzv” ? A nikto tu Parďáka “netrpel”, on tu odovzdal kopec dobrej roboty ako hráč, je to klubová legenda a to že mu to nevyšlo trénersky je síce fakt, ale rozhodne to nebolo utrpenie, proste to vždy nedopadne ideálne a nič viac by som v tom vzťahovo k vedeniu ani k fanúšikom nehľadal..
27.9.2023 - 19:00
+1

Sedko NR

 

Nieeeee 😪
25.9.2023 - 21:08
+10

mafiaPC

 

Dobré ráno
25.9.2023 - 21:08
+2

HeyYou

 

to nestačí.
25.9.2023 - 21:09
+4

mafiaPC

 

Pardavý je tréner, jak za korunu nožík.
25.9.2023 - 21:09
+6

DENISO6

 

Škoda..takýto Slovan sa mi pozdával. Zatiaľ nikde neuspel uvidíme či to nebude jeho koniec ale skôr si myslím že mu dajú šancu niekde v juniorských repre výberoch.
25.9.2023 - 21:10
+33

Tatry7

 

Toto je síce dobrý krok pre Slovan, len teraz čo ďalej?! Lebo tam môže prísť na striedačku aj neviem kto, s tým materiálom veľa neurobí, veď tam 3/4 hráčov nemá na to obliekať dres Slovana. Každopádne teda som zvedavý, kto sa podujme na tú misiu, postaviť sa na lavičku ako hlavný tréner
25.9.2023 - 21:10
+21

duklaHK

 

najhorsie na tom je ze sa Pardavy nic od Ramsayho nenaucil
25.9.2023 - 21:11
+85

fabbeN

 

Zabité roky "výchovou" SK repre trénera
25.9.2023 - 21:13
+52

evgeni71

 

dala sa šanca zle je, keby sa nedala tiež je zle... ludia ludia
26.9.2023 - 6:43
+5

fabbeN

 

Dala sa šanca a tri (?)roky sme sa pozerali na Pardavého presilovky v repre. Roky hovorím, že to nie je dobrý tréner a je to tu znovu potvrdené - vyhadzov z Trenčína, vyhadzov zo Slovanu.
26.9.2023 - 7:15
+18

mili28

 

taky je trenersky zivot...
26.9.2023 - 8:55
0

evgeni71

 

súhlasím s kvalitou, ale nazývať to zabité roky je sprostosť.
kto to vedel predtým a ako sa to dalo predpovedať?
26.9.2023 - 14:28
+1

apa

 

Keď je niekto tlačenka a jednoducho nemá na to.
26.9.2023 - 7:32
+3

nitranitricka27

 

skor si myslim ze to je jeho najvacsi problem, jeden nauceny system a ziadna variabilita
26.9.2023 - 3:30
+5

ElwisNR

 

Podľa mňa je chyba že takýto tréneri nemajú šancu a priestor sa vypracovať postupne pri niekom skúsenejšom v lige.Pardavý dostal rýchlo šancu v TN v reprezentácii aj Slovane bez nejakých výsledkov a myslím ak by tam bola nejaká postupnosť tak ako trebárs Šupler-Hossa,Selvek-Jančuška,Čada-Stantien tak by to bolo iné ale dnes každý chce všetko hneď.
26.9.2023 - 7:44
+3

mili28

 

z tvojho prispevku vyplyva, ze Jano skoncil na lade a hned bol hlavny trener. Jano prve tri roky robil asistenta Oremusovi, az potom dostal sancu ako hlavny. má 52 rokov... myslim, ze v najlepsich rokoch. akych tu chceme trenerov? 70-rocnych?
trenersky chlebicek je už raz taký. bohuzial, v Slovane to nevyslo...
26.9.2023 - 9:05
+5

ElwisNR

 

Doba 3 roky ešte nemusí byť u každého zárukou nejakého progresu.Ja som len chcel povedať že treba začať postupnými krokmi a nie hneď skočiť do klubu kde sú najvyššie možné očakávania.
26.9.2023 - 11:38
+1

VSŽ!

 

A ešte DCA
27.9.2023 - 9:47
0

mili28

 

ked si to povedal ty, urcite to tak bude
26.9.2023 - 8:54
+1

BlackAngel

 

Och, to si v piatok v NR pekne zlyzneme
25.9.2023 - 21:11
+1

Didier

 

Ale až také tvrdé zlíznutie to nemusí byť
25.9.2023 - 21:13
+35

BlackAngel

 

No dnes je to z diktatu za 5 😀 hanba mi
25.9.2023 - 21:19
+7

Analytix

 

Na tom nezáležý
25.9.2023 - 21:36
+6

OUTBLAST

 

Neviem čo sa plašíte,Mara s Jendekom sú len lepenka a pocestujú s rovnakým materiálom takže pod Zoborom môže byť kludne ďalšia loose
26.9.2023 - 6:35
+3

belo

 

ja len ze lose sa pise s jednym 'o'
26.9.2023 - 9:41
+3

-BBB-

 

to ti kto povedal?
26.9.2023 - 9:43
0

Marchand63

 

Ma pravdu, loose=volny a lose=stratit, prehrat.
26.9.2023 - 9:59
+3

-BBB-

 

Loose sa uplne bezne pouziva aj ako adjektivum k lose, cize aj k prehre a.k.a. nevyhra, ak sa ocakava vitazstvo .. tak ako adjektivum je aj looser - clovek ktory nic nevyhra, vsetko prehra .. cize aj lose, aj loose je v zasade OK, kedze su to ad hoc adjektiva, ktore sa spolocne pouzviaju ako v pisanej tak aj v hovorovej ENG halvne v USA ,, ak pojdes podla tabuliek ANG pravopisu, teda de facto UK ENG, tak najdes lose a loose ine vyznamy, aj ked aj tam sa urcite spomenie, ze to su imgo adjectiva.. thats all.
Ja som skor reagoval na to, ze lose sa pise s jenym "o" ak ides psiat o prehre, co nie je uplne pravda, to je cele.
26.9.2023 - 10:06
+1

Nemehlo

 

Praveze lose je verb a loose je adjective. Loser a looser tiez uplne zle popisujes.S dvoma o je to proste len volnejsie ak prehravas vela tak si loser. Ale mas moznost nam dat zdroj kde sa pouziva oo tykajuce sa prehry
26.9.2023 - 10:14
+7

-BBB-

 

Cize ja napisem, loose je adjective k lose a ty napsies, ze lose je verb a loose je adjective? What????
Cize ak prehravas malo si looser, ale ak uz prehravas vela si loser? What? Cize s dvoma "oo" je to len volnejsia prehra? What?
Moznost mam ti urcite najst aj link, ked na to budem mat cas a nebudem len na mobile, fakt sa mi to tu hladat nechce a v zasade je to uplne nepodstatna prkotina.
Ked napsie ze ta caka lose, ci loose, je to de facto to iste a kazdy ENG hovoriaci clovek to pochopi. V suvislostiach. Len ludia co poznaju akurat tak /nehovorim teraz o Vas dvoch, torch/ ENG zo skoly a drvili sa len slovicka a ENG nikdy nehovorili, sa idu tohoto chytit... to je cele.
26.9.2023 - 10:21
0

Nemehlo

 

Aj ti pochopyys co pysem, ak to napysem takto to neznamena ze tam nemam chibi.
Proste lose je prehra, Loser je ten co prehrava.
Loose je volny, looser je volnejsi. Ukaze ti to kazda prirucka gramatiky ako UK tak US. lose sa cita ako snooze, kym loose sa cita ako goose
26.9.2023 - 10:25
+19

NasHokej97

 

Loss = prehra (mimo iného)
Lose = prehrať
Loser = ten čo veľa prehráva
Loose = voľný
Looser = voľnejší
26.9.2023 - 10:38
+3

BlackCrow

 

Los > koza
26.9.2023 - 10:52
+6

Mario zlemije

 

😂😂😂
26.9.2023 - 11:34
+1

DraciaTlama

 

a Losos?
26.9.2023 - 13:02
+3

RudoNR18

 

Fajný údený... dal by som si
26.9.2023 - 13:36
+1

Atlan

 

len kym ti ten los spominana koza nezozerie....potom je to opacne
26.9.2023 - 13:54
0

Chamois

 

“Ad hoc adjektiva”, za toto by sa nehanbil ani kpt. Danko 🤣
26.9.2023 - 15:14
0

Wana

 

Ďakujem, prajem pestrý večer
27.9.2023 - 7:45
+2

mato_ke

 

A hor sa, môže sa naplno venovať reprezentácii.
Snáď pán Ramsey ostane u nás dlhšie ako on..
25.9.2023 - 21:12
+7

AaaaaaA

 

Tréner je preč , ale to nič nemení na tom , že ten káder Slovana hlavne čo sa týka Slovákov je extrémne slabý .

Obrancovia Slováci v minulej sezóne dokopy 7 gólov dali a útočníci okrem Takača , tam není žiadna osobnosť alebo niekto kto by to mohol tahať .

3-4 útok Slovana hráči , čo keď dajú 10 gollv za sezónu , tak to je pre nich životná sezóna , aj ten druhý útok je slabý .

A jedne útok legionárov to celé neuhra .
25.9.2023 - 21:13
+8

Tomino

 

🤬🤬🤬
25.9.2023 - 21:14
+2

BieloModra

 

Neklesajme na duchu...spoliehame sa sami na seba ak nas maju natrieskat, natrieskaju nas
25.9.2023 - 21:25
+3

Sedko NR

 

Neviem či kombinácia spoliehajme sa sami na seba a my, je dva krát dobrá
25.9.2023 - 21:57
+6

BieloModra

 

🫵🫰nic ine nam neostava...jedine ze by nas Kubovi M prislo luto
25.9.2023 - 22:17
+2

Rebel74

 

To ozaj už neviete vydržať jeden zápas? Ach, amatéri
25.9.2023 - 21:15
+6

Kelthuzad123456

 

Vcera bolo neskoro..tak zaciatok by sme mali..este Hascak a prebuchat muzstvo ak sa to este da
25.9.2023 - 21:18
+2

Marchand63

 

Napokon Jano odchadza ako martyr. Vsetky panny sa o neho pobiju.
25.9.2023 - 21:19
+2

Mato-Mi

 

Vie niekto? Bol aj ohnostroj nad stadionom?
25.9.2023 - 21:19
+9

NasHokej97

 

Ako som písal vedľa, je super že sme sa ho konečne zbavili ale tá vačšia škodná tam stále ostáva. Ako snaď príde k nejakému zlepšeniu, ale kým tam bude Otík s jeho skautingom a neschopnosťou podpísovať hráčov čo majú hrať za Slovan, tak o majstra hrať nebudeme. A bohužiaľ Otík sa môže xy rokov skrývať za trénermi a hráčmi tak ktovie kedy sa aj jeho zbavíme.
25.9.2023 - 21:21
+20

mili28

 

vidim, ze mas v tom jasno vsetci okolo za to mozu, len nie hraci
26.9.2023 - 9:08
0

Kain

 

Zrejme do toho vidí lepšie než ty. Hráme presne to isté houno, ako minulú sezónu aj po tej veľkej obmene v kádri.
26.9.2023 - 10:47
+1

micu79

 

No neviem ci to bolo len trenerom liga potrebuje silny slovan ale netreba to prehanat.
25.9.2023 - 21:22
0

Dracik_18

 

25.9.2023 - 21:24
0

Dracik_18

 

A čo ďalej 😁
25.9.2023 - 21:24
+1

Marchand63

 

No nic, teraz sa ukaze Mara bez trenerskych skusenosti
25.9.2023 - 21:26
+5

BieloModra

 

Bezpecne zlikviduj ohorene casti svetlic pozbieraj do vedra s vodou
25.9.2023 - 21:27
+6

Dracik_18

 

25.9.2023 - 23:02
+2

gabby

 

jeden skladal druhy lepil a treti ? ten ma mesec 💰 vseobecne je to tak ze vsetci traja su dobri v com robia len aktualnym poziciam sa vyhli na ♾️ mile daleko
25.9.2023 - 21:25
0

omen

 

konečne bolo jeho volanie vypočuté... chcel skončiť už minulý rok a zlé vedenie mu to nedovolilo, tak je teraz konečne slobodný Už mu nebráni nič sa naplno venovať repre (irony off)
25.9.2023 - 21:27
+1

penepi

 

OK, na začiatok fajn, ale ako sa tu píše, skončiť musí bez debaty Haščák, inak sa nikam nepohneme.
25.9.2023 - 21:29
+20

MackoPu

 

A po nom ?
25.9.2023 - 21:32
+4

penepi

 

Nejaký moderný športový manažér z Česka, ktorý má za sebou nejaké výsledky, nie je zaťažený ani nijak ovplyvnený tunajším prostredím, ale zároveň veľmi dobre rozumie našej mentalite a pozná hráčsky trh. Nehovorím, že teraz máme preplatiť GM Třinca alebo Sparty, stačí pokojne aj z nejakého priemerného českého tímu. Ale to je samozrejme len ideálna predstava. Na to by sa v prvom rade Hrubý musel zobudiť a trochu sa konečne buchnúť po vačku ako sa patrí. Plná huba veľkohubých rečí a ambícií, ale zatiaľ to dotuje ako keby mu stačilo hrať o štvrťfinále.
25.9.2023 - 21:37
+8

Analytix

 

Podobnym smerom som uvazoval o poste trenera, vid Spiska/Wojnar.
25.9.2023 - 21:47
+4

omen

 

Jandac?
25.9.2023 - 22:00
+1

penepi

 

Šimíček, ktorý bol kedysi tréner v Košiciach, robí ako GM dobrú robotu vo Vítkovíciach napríklad.
25.9.2023 - 22:07
+4

omen

 

ako GM mozno, ako trener nie
25.9.2023 - 23:03
+1

penepi

 

áno, ja píšem o GM
25.9.2023 - 23:04
+3

omen

 

aha, ja som myslil trenera... sorry neprecital som si vlakno na ktore si reagoval
25.9.2023 - 23:15
0

Sheva7

 

Nestraš a ani nesranduj ,to je vyslovene tragen to bol komediant na striedačke
26.9.2023 - 10:01
0

VSŽ!

 

Hrubý
26.9.2023 - 5:39
0

gigi

 

No slovanisticki fanúšikovia sa môžu tešiť no keď pozerám na ten káder Slovana tento rok, tak papierovo to je riadna slabota.
25.9.2023 - 21:31
+2

Standacik

 

Liga potrebuje silný Slovan. Ale nie príliš silný, taký primeraný.
25.9.2023 - 21:34
+23

AzraeI

 

Mladost v prdeli, do důchodu daleko
25.9.2023 - 21:34
+12

FeroMotyka

 

Ale teda tá obrana vyzerá otrasne, tam sú snáď všetci obránci max. tak do 3. obranného páru. Neviem či majiteľ povedal, že nedám do toho veľa peňazí aj tak sa liga rozdelí alebo to skladal nejaký tĺk.
25.9.2023 - 21:34
+1

redwings

 

Toľko rokov pri Craigovi a nič z toho🤷
25.9.2023 - 21:36
+2

Tokino

 

Snad aj z repre poletí.On neni trener
25.9.2023 - 21:43
+23

Sedko NR

 

Už daaavno mal
25.9.2023 - 22:08
+8

wilkinson22

 

Môže byť dobrý tréner, ale z inou povahou 🤷
A inak Slovanisti nemáte zaco
25.9.2023 - 21:40
+8

kamenný pavúk

 

unpopular opinion: pardak je vyborny asistent trenera, na hlavneho zial nema

podobne ako orszagh, petrovicky, fruhauf
25.9.2023 - 21:49
+3

Standacik

 

no unpopular opinion, but wrong opinion
25.9.2023 - 23:20
+1

kamenný pavúk

 

dobre but dobre (irony on)
26.9.2023 - 19:37
0

pupok77

 

Pardavy skončil to sa dalo čakať, ale táto situácia v Slovane nieje iba o treneroch, ten káder čo momentálne Slovan má, je tak na 6-10 miesto po ZČ., ...
25.9.2023 - 21:50
+4

Captain

 

Novým generálnym manažérom hc slovan bratislava sa stáva: Róbert Ľupták
25.9.2023 - 21:52
+57

Analytix

 

Nestras, je pred volbami, ludia maju dost stresu a napatia aj bez takychto zartov
25.9.2023 - 22:05
+1

tristan

 

Ruku na srdce, poskladal by to lepšie 😀
25.9.2023 - 23:59
+18

FP-rivaldo7

 

bez srandy, luptak sa po odchode sirokeho snazil o vstup do HC Slovan.
26.9.2023 - 10:59
0

Dracik_18

 

netrep
26.9.2023 - 11:07
+1

ZtrykoSlazoU

 

v sobotu volby a v nedelu uz v khl
25.9.2023 - 22:05
+9

ekaver

 

Jano,Jano,bolo ti to treba
25.9.2023 - 22:06
+3

Myšo

 

A teraz čo ? : Okej celé Slovensko vedelo už keď odišiel z Dukly že to nie je druhý Filc a na hlavného trénera ešte nedorástol (Ak vôbec niekedy dorastie) ale toto je pre mňa nešťastné riešenie. Odísť mal dávno minimálne po minuloročnom play off mal prísť nový tréner ktorý bude pri tvorbe mužstva a v príprave. Toto je presne to slovenské riešenie vyhodiť po piatom kole trénera ktorý bol pri tvorbe mančaftu (úroveň slovenských hráčov v mužstve je na Slovan tragikomická) a čakať ze príde spasiteľ ktorý to záchrani. Je to risk ktorý môže a nemusí vyjsť neprekvapilo by ma keby sa jeho nástupca porúčal ešte v januári lebo očakávania budú obrovské a potenciál ktorý je v kádri ich podľa mna len obtiažne dokáže naplniť
25.9.2023 - 22:10
+12

omen

 

do urcitej miery s tebou suhlasim... mal odist po sezone, toto je je i jeho muzstvo, je to teraz risk Ale aby sa to riziko eliminovalo, tak treba trenera s autoritou, skusenostami z velkeho klubu a nieco uz dosiahol... co btw. nebude lacne Dat tam opat nejaky experiment, alebo si zacat vychovavat noveho trenera moze byt rovnako zle ako to bolo
25.9.2023 - 23:09
+2

Wana

 

Čada?
25.9.2023 - 23:17
0

Wana

 

Alebo Draiseitl?
25.9.2023 - 23:18
+3

mili28

 

Filcova trenerska kariera spocivala v tom, ze bol v spravny cas na spravnom mieste... toť vsjo
26.9.2023 - 9:15
+5

DraciaTlama

 

Aj to treba vedieť.
26.9.2023 - 9:17
+3

bigi

 

dosiahol historicky uspech s u 20 a bol povyseny k acku kde sa to zopakovalo. to ze mu okrem ineho vsteko sadlo, ale aj na tom mal svoj podiel spolu so stastnym. pamatame si ako sa nase hviezdy z NHL az na par vynimiek nejak moc do repre nehrnulo pred petrohradom, ten to zmenil a zistlili az so svk sa da ziskat medaila
26.9.2023 - 9:59
+6

Analytix

 

To je podla mna zjendodusene, nie som si isty ci hocikto na jeho mieste by s nasou vtedajsou repre dosiahol jeho vysledky. Filc bol podla mna velmi specificky typ trenera. On bol podla mna viac manazer a psycholog ako trener. Na reprezentacnej urovni sa ziada plus minus toto - tam nie je priestor na dlhodobu pracu s hracmi, skor si treba vybrat team, vytvorit atmosferu, namotivovat. V kombinacii s tym ze mal k dispozicii velmi silnu generaciu hracov, ktora v tom case navyse mala chut reprezentovat, to opakovane viedlo k uspechom. Tu pozitivnu atmosferu tam podla mna vytvoril aj on - zacal viac komunikovat s hracmi pocas sezony (vratane ciest do zamoria), organizoval hokejove leto atd. Na klubovej urovni sa pracuje s hracmi celu sezonu, tam sa podla mna ziada trochu iny profil trenera.
26.9.2023 - 13:51
0

topska

 

Trenoval a uspesne 23 rokov...Tak to mal potom sakra stasite na cas a miesto
26.9.2023 - 23:33
+1

michaelfrolík

 

V prvom rade mal letiet sportovy manazer a to uz po minulej sezone. Avsak hokej v Slovane robia ludia, ktori mu absolutne nerozumeju… Co je na druhej strane dobre pre ostatne kluby na Slovensku…
25.9.2023 - 22:19
+15

Big brother

 

Neviem..žeby Haščák nerozumel hokeju? problém bude asi inde.
26.9.2023 - 4:17
+1

bigi

 

ukazuje sa ze nie
26.9.2023 - 7:10
+8

MackoPu

 

Ukazuju sa tu v debate skor ine veci.
26.9.2023 - 7:36
0

bigi

 

pri tebe uz davno, to je fakt
26.9.2023 - 9:09
+1

BieloModra

 

uz som ti to raz pisala Big je nieco uplne ine skladat muzstvo do sutaze a ine pracovat s idividualitami v pozicii "skauta" kde za vysledky hraca zodpovednost nenesies
26.9.2023 - 7:16
+4

slavia1

 

Trener: Zas odisiel ten co s nicoho bic neuplietol.
Hlavny vitik toho vsetkeho je Otik neschpak!!!
Janko je velmi dobry clovek a nechal za vtiahnut do Ottovho s.r.o. a takto to dopadlo.
Hlavny trener mlady Riha zo Zlina.Je aspon taky dobry ako jeho otec,alebo Ruzicka.GM potom jednoznacne Capla,alebo kludne Krajci spat...Popripade pretiahnut Cierneho zo Zvolena.
Staci napisat,dohodnem okamzite.
25.9.2023 - 22:31
+4

Marchand63

 

Myslis, ze Cierneho dostanes na zivocisny sex?
25.9.2023 - 22:41
+22

ZtrykoSlazoU

 

tak aspon travnik pred domom by mohol troska skratit...
25.9.2023 - 23:58
+3

Sedko NR

 

Ono...on písal iba o pretiahnuti Čierneho zo Zvolena...čo s ním ďalej už nenapísal
26.9.2023 - 0:21
+6

apa

 

Tak na Čierneho ale veľmi rýchlo zabudni.
26.9.2023 - 7:39
+1

Flak108

 

Vyhodte aj Kosu. Ďakujem.
25.9.2023 - 22:43
+7

Standacik

 

Ivan Dornič hlavný trener
25.9.2023 - 23:22
+7

Mato80

 

Neviem kto tam ma hlavne slovo ale slovenskí hráči a importi čo došli idú za Hascakom, čiže ten je prvá príčina problému. Parďák to mal s takými hráčmi ťažké (neviem či sa aj on podieľal aktívne na výbere alebo iba dodal typ hráča čo potrebuje) ale on si musí spraviť poriadok v kabíne a hra musí nejak vyzerať, výsledky uz v príprave boli doslova katastrofálne a pokračuje to v lige takze druha príčina problému.
Hrubý sa asi radil so Šatanom a prevzal ľudí z repre ale klubový hokej je troska iný než repre a myslím že hlavnú chybu spravil s Hascakom.
Každopádne mame jeden veľký problém a to je počet kvalitnych slovenských hráčov pre potreby extraligovych klubov, 12 klubov je momentálne a na budúce roky luxus na ktorý bude doplácať kvalita súťaže
25.9.2023 - 23:23
+3

Marschmellon

 

Ahojte . Nejaká aktualizácia ohľadom príchodu Bakoša do Slovanu? Pozeral som ostatné diskusie týkajúce sa Slovanu a nič k tejto téme som nenašiel . Ďakujem za odpoveď .
26.9.2023 - 0:18
0

cmxx

 

Nechce caka na zahranicie financie sa nedohodli zo Slovanom
26.9.2023 - 2:15
+1

Zmrzlina

 

To ale trvalo... nezabudnúť, že Augiášov chliev je podstatne väčší.
26.9.2023 - 0:19
+1

Brano28

 

Nech skúsia profesia.sk.. Možno tam nájdu nejakého trénera 🙈😀
26.9.2023 - 4:48
+2

PeterP

 

Konecne !!!: A moze prist Šechny alebo Liba 😂😂😂
26.9.2023 - 5:21
+1

richardd6

 

Počkaj ešte na meno ciger
26.9.2023 - 6:18
0

Dzunkes

 

Kludne by mohol ostat Kapus hlavny a Jendek asistent
26.9.2023 - 7:20
+3

bigi

 

ta mensia cast problemu sa vyriesila ale podstatne je vyriesit tu vacsiu cast. a ten otto sa tam drzi a drzi
26.9.2023 - 7:02
+1

Dzunkes

 

To trvalo co?
26.9.2023 - 7:16
0

tulen - kosice

 

otíku , otíku: už je po žních ...
26.9.2023 - 7:45
+6

Nitraaa

 

To ste ho nemohli odvolat az v sobotu ?
26.9.2023 - 7:46
+2

azzurri

 

Vyskusal trénovať ale ukazuje sa ze na to nemá a že nie každý bývalý hráč môže byt dobrý tréner
Môže byt akurat tak tlacenkovy protekcny asistent ako je pri repre alebo trénovať jedine tak v 2 lige
26.9.2023 - 7:49
+2

Dominios

 

Slovan mi je ukradnuty, ale co s Pardavym? Ako slovaka a fanusika repre mi je velmi luto, kolko casu sa do neho "investovalo" a vidime aky vysledok to prinieslo. Nehovorim, ze pri Craigovi sancu dostat nemal, naopak, experiment to bol dobry. Ale co s Pardakom? Lebo v TN odisiel nedobre, v repre je jeho prinos pekne povedane otazny a tie presilovky boli teda fakt, ako to povedat, hlboko pod nase moznosti? A to som mal stale pocit ze z dvojice Podkan a Pardak mi bol prave Pardak sympatickejsi a vyzeral schopnejsi (hoc viacej introvertny pred mediami). Lenze ak zvaz bude dalej "tlacit" tento nepodareny pokus dalej a Pardak nebodaj bude viest aj repre dalej, tak to potom fakt posledny nech zhasne. Dokonca som proti tomu, aby siel do nejakej juniorskej repre. Reprezentacia ma mat (vzhladom na moznozsti) top trenerov ktory ju posunu dalej a budu sa snazit o realny uspech a nie marazmus. Pardak potencial stale ma, zrejme by pre neho bol najlepsi nejake stredopolovy team, pripadne nizsia sutaz, nech sa do toho dostane a nech konecne zacne ukazovat nieco aj on ako trener. A potrebuje to aspon na par sezon, nestaci par mesiacov ci 1 podarene PO kde ho potiahnu individuality.
26.9.2023 - 7:58
+12

hello, havarju

 

Tak aspoň už sa bude mať čas venovať repre, takže už mu to pôjde len dobre
26.9.2023 - 8:02
0

rasti_assez

 

bolo to predcasne
26.9.2023 - 8:17
+1

dk

 

Mikulovi skoncila zahradkarska sezona, Oto volaj!
26.9.2023 - 8:49
+4

mili28

 

Mikula nie je trener pre Slovan podla mna.
26.9.2023 - 9:17
+4

dusan1980

 

Jano Pardavy bol urcite skvely hokejista ,charakter ako na klubovej tak na repre urovni...Sympaticky clovek ,nenamysleny....Klobuk dole
Ale ako trener 1 rok Dubnica ,3 Dukla 1,5 Slovan To je dokopy cca 5 rokov ani raz neukazal vysledky a co je horsie ani dobru hru.Vyber hracov tiez slaby
Za mna je to chlap dobry na asistenta,vie sa nachystat a trenovat hracov ale nie motivovat.V repre by sme tiez mali mat od 16 az po seniorov kanadskych trenerov.Vidime ze ani jeden z dvojice Podkonicky ,Pardavy ani zdaleka nemozu ani U17 trenovat.
Janka vidim ako asistenta alebo v manazemente klubu.
Trosku ma mrzi kolko Hejtu si uzil v TN aj v BA.Ludsky si to nezasluzi ale zas trosku mu chyba sebereflexia lebo po 5 rokoch uz musi citit ze na pozici Hlavneho nie je doma.
Prajem mu vela stastia a kludne ked mi najdeme normalneho trenera si ho viem predstavit v Dukla na asistentovi.
26.9.2023 - 8:54
+14

Wana

 

Pardak skončil, môže nastúpiť do JOJ Šport ako spolukomentátor...
26.9.2023 - 9:53
+5

pifel

 

https://www.youtube.com/watch?v=-h5apYh_l8k
26.9.2023 - 9:55
+1

Kidrock

 

Bolo povedane ze niektory hraci nemali ani ist okolo slovanistickej kabiny, tak preco neleteli hraci?
26.9.2023 - 10:04
+1

strojar

 

Možno aj niektorí majitelia nemali ísť okolo Slovana.
26.9.2023 - 10:12
+8

FP-rivaldo7

 

skonci snad aj v repre, tam ani nemal zacinat. stratene roky.
26.9.2023 - 11:00
+1

lanti

 

Toto je extrémny hnoj čo tu niektorí predvádzate ..

A nezabudnite slovanisti , kto dotiahol Haščáka a Pardavého do klubu . Tam je príčina .
26.9.2023 - 11:43
+3

omen

 

Že vraj prišli na odporúčanie Šatana... ale toho by som za to nevyhadzoval
26.9.2023 - 11:49
+2

lanti

 

😊 rozkošné
26.9.2023 - 12:06
+1

bigi

 

hmm hnoj? asi ste velice rychlo zabudli ako ste vyhadzovali pardaka vy z tn a to bol vasa ikona
26.9.2023 - 12:13
+3

lanti

 

trafená hus zagágala..
26.9.2023 - 12:30
+1

rasticek

 

Má pravdu
26.9.2023 - 14:20
+3

BieloModra

 





Utorkový tréning viedli asistenti Rudolf Jendek a Richard Kapuš a do piatkového zápasu na ľade Nitry bude známy nový kormidelník. To, či príde k zmene v hráčskom kádri či na pozícii športového riaditeľa, sa ukáže v najbližších dňoch.



Ľubomír Višňovský (47), bývalý obranca Slovana: Sú iba dve možnosti

„Je to nepríjemná situácia v úvode sezóny pre belasý klub i jeho fanúšikov. V takýchto prípadoch existujú všade vo svete športu iba dve možnosti – buď vyhodíte trénerov, alebo vymeníte hráčov. Druhá možnosť je však oveľa zložitejšia a aj finančne náročnejšia. Nezávidím vedeniu Slovanu, ale určite je čas urobiť nejakú zmenu, aby prišiel nový impulz.“


Róbert Pukalovič (62), bývalý obranca Slovana: Keď Pardavý, tak aj Haščák

„Keby bol herný prejav zlý iba od úvodu tohto ročníka, tak by sa to, ako-tak dalo tolerovať, ale trvá to už od januára... Generálny manažér Oto Haščák však pred štartom sezóny na margo zahraničných posíl povedal, že ich majú dobre odskautovaných a teraz hovorí, že hrajú zle. Takže ak má odísť kouč Pardavý, tak potom aj on. Ja však nie som kompetentný hovoriť, čo by malo vedenie urobiť. Ale zoberte si príklad iba v susednom Česku, kde kouč Brna Martinec sám odišiel po troch úvodných prehrách...


Dárius Rusnák (63), bývalý útočník Slovana: Najslabší tím v ére

"Treba povedať, že už v príprave neboli výsledky Slovana dobré a dalo sa čakať, že to bude pokračovať aj v lige. Tím nemá vodcu a zahraničné posily sú zatiaľ o ničom. Dovolím si tvrdiť, že tento výber je najslabší v samostatnej ére. A či odvolať trénera? Bavil som sa s pánom majiteľom Hrubým a povedal som mu, že treba niečo urobiť. Odvetil, že majú koncepciu. Takže, som zvedavý, čo urobia."
26.9.2023 - 12:18
+3

Dracik_18

 

Pukalovič to povedal veľmi dobré
26.9.2023 - 12:28
+4

Tyna85

 

Hrubý a koncepcia, to je také úsmevné.
26.9.2023 - 14:50
0

DraciaTlama

 

Co je na tom take usmevne?
26.9.2023 - 14:52
+1

Tyna85

 

Pre mňa všetko.
26.9.2023 - 14:54
0

DraciaTlama

 

Tak to je argument.
26.9.2023 - 14:57
+2

Tyna85

 

Nevidím dôvod argumentovať tebe.
26.9.2023 - 15:03
0

DraciaTlama

 

Ako inak.

Tymto sme si quit.
26.9.2023 - 15:05
+1

omen

 

Tak zas na to aby sa zasmiala nepotrebuje argument... niekto vidí traktor a začne sa smiať... je to čudné, ale čo uz
26.9.2023 - 15:03
+2

DraciaTlama

 

Hej, všimla som si. Taká jednoduchá krása.
26.9.2023 - 15:05
+1

Tyna85

 

Mňa by zaujimalo kde vy vidíte tu jeho koncepciu.
Hlavne po tých rozhovoroch ktoré dal.
Pardavy chcel odstúpiť už minulú sezónu, hra nebola dobrá a zjavne ani hráčov nedokázal poriadne motivovať. No namiesto toho aby hľadali lepšieho trénera do novej sezóny tak si ho tam nechali a aha ako to dopadlo.
Sú odohrate 4. kola a Slovan nemá trénera ani GM.
Ak mám nejakú koncepciu tak to znamená aj vedieť reagovať na situácie ktoré sa vyskytnú.
26.9.2023 - 15:17
0

omen

 

neviem ake rozhovory mas na mysli... ale jeho snahu o koncepciu je vidiet... zalozilo sa becko, vytvorilo sa naviac becko juniorov, planuje sa sporotovy kampus v Petrzalke, k tomu mala smerovat i dvojica Hascak-Pardavy, ktory boli odporucany od ludi z hokejoveho prostredia... po odvolani Pardaveho sa ho zastal Rapac alebo Nagy Prave to, ze nebol Pardavy odvolavany uz koncom sezony majitel ukazal, ze nad momentalne vysledky uprednostuje koncepciu Nemusime s tym suhlasit, ja sam to kritizoval a ukazalo sa, ze sme mali asi pravdu Ale ze by malo byt smiesne, ze pocuva ludi z hokejoveho prostredia okolo seba mi nepride ferove
26.9.2023 - 16:38
+2

DraciaTlama

 

Tyna to mozno tak ani nemyslela. Hm Tyna?
26.9.2023 - 16:57
+2

Tyna85

 

V tomto máme iný názor. Podľa mna vďaka tým výsledkom z minulej sezóny bolo viac ako jasné, že Pardavy nemá na to byť hl. tréner. Ešte by som pochopila, že ho na konci sezóny a pred play-off nechceli meniť ale nechať ho aj druhú sezónu? Je to chyba vedenia. Lebo koncepcia neznamená nechať tam niekoho kto to nedokáže robiť dobre.
Ja som napísala úsmevné nie smiešne lebo si nemyslím, že tu koncepciu má.
Je super, že Slovan chce zapracovať mladých a dávať im šancu veď preto má B-cko. No znižovať rozpočet a čakať potom zázraky mi tiež nepríde ako koncepcia. Teraz tak či tak avizujú zvyšovanie rozpočtu čiže tá koncepcia ich možno bude stáť ešte viac peňazí lebo budú musieť preplácať hráčov. Čo keď si dobre pamätám tak to bola jedna z veci ktorú Hrubý nechcel robiť veď preto to B-cko aby si kvalitných slovákov vychovali. Jednoducho ak mám koncepciu tak idem postupne krok za krokom.
26.9.2023 - 17:05
+1

Kain

 

Pretože tá jeho koncepcia sa mu rozpadla po štyroch zápasoch.
26.9.2023 - 15:06
0

DraciaTlama

 

On hlavne koncepciu nevytvara.
je to biznismen a mysli strukturovo. Ten je na pozici takej a ma robit toto, ten je tam na to a ma robot toto.
26.9.2023 - 15:11
+1

Tyna85

 

Ked dosadil nesprávnych ľudí na miesta ktoré nezvládajú tak ich má odvolať.
Mať koncepciu ako on vraj ma, znamená aj vedieť reagovať na dané situácie a nie len čakať ako to dopadne.
Inak povedané vo svojej firme by si asi nedržal človeka ktorý mu tu firmu bude potápať. Či?
26.9.2023 - 15:29
0

DraciaTlama

 

Tyna, to pises mne ci Kainovi?
blbo mi to tu radi prispevky
26.9.2023 - 15:35
+1

Tyna85

 

Tebe.
26.9.2023 - 16:49
0

DraciaTlama

 

Ooooh

ok

Takto, nepoznám pána Hrubého osobne, ale z toho uzkeho okruhu ludi co na Slovane ma a co mi niektori hovoria, je to velmi strukturovany clovek.
On sice ma nejaky koncept ale ja to vnimam skor ako typicky manazersky typ riadenia - on je ten co do toho dava peniaze a nestara sa ako a co robia jeho manazeri, kym tie vysledky nie su biznisovo ohrozujuce.
On naozaj vraj nevyhadzuje "hned", má rad veci prelezane v hlave a rozhodnuti a prijima s takym..odstupom. To bol, podla mna, dovod, preco Pardavy ostal do dalsej sezony + ze ho podrzal ked dal vypoved.
On funguje tak.. inak, biznisovo. Neviem to lepsie vysvetlit, hadam je mi rozumiet. Tyna chapes co myslim?
Je to taky iny, povedala by som , zapadny styl manazovania. Schvalne nepisem riadenia.
Neviem to lepsie...
on proste nejku viziu, alebo ak chces, KONCEPT ma, ale nie v tom nasom zmysle ze step by step. Na to ma tych ludi.
26.9.2023 - 16:56
+2

fakir

 

tu pomôže len Dušan Galis
26.9.2023 - 13:10
+2

ZtrykoSlazoU

 

alebo dusan pittel
26.9.2023 - 22:53
0

NasHokej97

 

@Lewysko
Jendek s Kapušom ostávajú, v klube by ich radi videli stále dlhodobo. Poobede má vedenie Slovana Bratislava oznámiť ďalšiu zmenu, je možné, že skončí ešte niekto. Majitelia priznali, že sa bude zrejme navyšovať rozpočet a chcú posilniť káder. Martin Bakoš je, ale zrejme pasé.

Oznámiť ďalšiu zmenu. Že by predsa vyhodili aj Otíka ? To by som normálne strieľal šampus
26.9.2023 - 13:17
+4

iHC

 

Je to tu. Otík išiel do preč...
Zázraky sa deju
26.9.2023 - 13:22
+3

NasHokej97

 

Normalne ze neverim
26.9.2023 - 13:23
+3

mamina

 

tak strieľaj...
26.9.2023 - 13:58
+1

32Westlund32

 

Moja predpoveď že Janko pôjde po pár kolách sa splnila do bodky 🤭
26.9.2023 - 13:17
0

paulsk26

 

SBA: https://www.facebook.com/100064379126108/posts/pfbid02fGNhrERnahY4DUqFAcHaLKBEs2YZppdouoAnRNhyjxw63h7thAmhBxoVbzhLfpUJl/
26.9.2023 - 13:21
+1

paulsk26

 

SBA: Papa Otíku👌✊💙💙💙🍾🍻😉
26.9.2023 - 13:23
+2

NasHokej97

 

OTVARAME SAMPUS HURAAAA
26.9.2023 - 13:23
+4

-BBB-

 

Majitelni jednohlasne odvolany z pozicie aj Oto Hascak !!!!
26.9.2023 - 13:24
+4

Dracik_18

 

Vidíš a preto som ti to nemohol sľúbiť,že skončia okolo dušičiek ,lebo oni nedali ani september 😄😄😄
26.9.2023 - 13:40
+3

-BBB-

 

Alsoo,, teraz mi doplo ,, ano.. spravne si na to siel .. dneska zacala generalna oprava Slovana, toto tesi viac ako nejaky titul .... rok, kua, rok to kricali vedeniu fans SLovana, ze tito dvaja choboti musia ist do prec, ale muselo to asi zajst az sem, aby pochopil, ze ak si maju nieco dobabravat, nech to robia inde ..nie tu.
26.9.2023 - 13:44
+3

Dracik_18

 

Hlavne je , že sa ešte dá zachrániť sezóna
26.9.2023 - 14:22
0

PeterP

 

Tak mi to vyjde: Sechny trener, Liba GM srandujem, tesim sa viac ako po titule
26.9.2023 - 13:28
+1

DraciaTlama

 



aké nečakané
26.9.2023 - 13:39
+1

nerorome

 

Oto nech ide nazad k repre. Počas jeho pôsobenia na poste asistenta GM Šatana 2x postup do QF na MS (2021,2022) a bronz zo ZOH 2022.
26.9.2023 - 13:43
0

Irenka123

 

Toľko radosti od fanúšikov Slovana. Uvidíme na koho to budú hádzať keď táto situácia bude pokračovať.
26.9.2023 - 13:46
0

ElwisNR

 

Oto a Jano ďakujem za kus dobrej roboty.
26.9.2023 - 13:47
+3

DraciaTlama

 

?
26.9.2023 - 14:26
+1

mischo82

 

hurrraaaaa: to trvalo! uz po oficialnom predstaveni tohto dua ostala aka si pachut z toho kam kraca Slovan, ale to kam dostanu nas klub, na ake dno ho dostanu, to mi nenapadlo ani v najciernejsich myslienkach. Tesim sa, ze po roku a pol opat zavitam aj na hokejove tehelne pole.
26.9.2023 - 13:59
+1

FP-rivaldo7

 

oto dopil pohar. do dna
26.9.2023 - 14:04
0

GB11

 

Tam kam pôjde tak to mužstvo utopí : !!!
26.9.2023 - 14:49
+1

apocalypto

 

Ani ako trójske kone sa neosvedčili.. aspoň že hokejisti boli dobrí..
26.9.2023 - 23:26
0

Urpiner16

 

Toto sme vedeli už dávno ako aj aj to že sme si nevychovali nástupcu za Ramsaya.Ten kto ho tam dosadil tiež zabil capa záhradníkom.
27.9.2023 - 8:21
+1

-BBB-

 

"zabil capa zahradnikom" ... toto sa mi rata. to si musim ulozit.
27.9.2023 - 19:50
0

DraciaTlama

 

HP slovníka!
27.9.2023 - 19:58
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
TímZSkóreB
1.Spiš. N. V518:1212
2.Nitra521:1411
3.B. Bystrica522:1410
4.Košice517:1010
5.Michalovce517:1610
6.Poprad522:169
7.Slovan518:199
8.Žilina513:108
9.N. Zámky511:166
10.Zvolen515:184
11.L. Mikuláš513:221
12.Trenčín511:310
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov6410123:914
2.Dubnica5400115:612
4.Levice5400120:1212
4.Žiar n. Hronom5301119:1212
5.Skalica5220117:1110
6.Humenné6300322:199
7.P. Bystrica5211118:159
8.Topoľčany5210216:158
9.Bratislava510138:164
10.Detva510049:193
11.Trebišov6011413:243
11.Trnava500238:182
SR 18310025:173
Aktualizované: 2.10.2024 20:51
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov6410123:914
2.Dubnica5400115:612
4.Levice5400120:1212
4.Žiar n. Hronom5301119:1212
5.Skalica5220117:1110
6.Humenné6300322:199
7.P. Bystrica5211118:159
8.Topoľčany5210216:158
9.Bratislava510138:164
10.Detva510049:193
11.Trebišov6011413:243
11.Trnava500238:182
SR 18310025:173
Aktualizované: 2.10.2024 20:51
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
a

Bleskovky

Celebrini má zranenie v dolnej časti tela, na tréningu Sharks chýbal

Macklin Celebrini chýbal v stredu na tréningu hokejistov San Jose Sharks a nie je isté, či stihne štart nového ročníka NHL. Najvyššie draftovaný hráč tohto roka nedohral deň predtým prípravný zápas proti Utahu, pri náraze na mantinel utrpel zranenie v dolnej časti tela. o 07:45 - TASR


Olomouc zdolal Spartu Praha 3:2 v 7. kole českej ligy

Hokejisti Sparty Praha utrpeli tretiu prehru v tejto sezóne českej ligy. V stredajšom zápase 7. kola prehrali na ľade Olomouca 2:3. včera o 20:30 - TASR


Laine nepomôže Montrealu 2 až 3 mesiace, Reinbacher bude chýbať pol roka

Fínsky hokejista Patrik Laine bude pre zranenie kolena chýbať Montrealu Canadiens dva až tri mesiace. Klub NHL zároveň oznámil, že útočník nebude potrebovať operáciu. V prípravnom zápase s Torontom (1:2) sa zranil aj obranca David Reinbacher, ktorý podstúpil chirurgický zákrok ľavého kolena a bude sa zotavovať približne pol roka. V klube pôsobí aj slovenský krídelník Juraj Slafkovský. včera o 07:09 - TASR


Hrivík asistoval, no Leksand prehral doma s Timrou

Slovenský hokejový útočník Marek Hrivík si v utorkovom stretnutí najvyššej švédskej súťaže pripísal asistenciu, no jeho Leksand prehral doma s Timrou 1:2. V piatich dueloch získal Leksand 4 body a je na predposlednom 13. mieste. 1.10.2024 21:41 - TASR


Všetci hráči budú nosiť špeciálne nálepky na pamiatku bratov Gaudreauovcov

Všetky tímy zámorskej NHL si v úvodných kolách novej sezóny uctia pamiatku zosnulých hokejistov Johnnyho a Matthewa Gaudreauovcov. Hráči budú na prilbách nosiť špeciálnu nálepku s číslami 13, 21 a veľkým písmenom "G" uprostred. 1.10.2024 09:11 - TASR


Mišiak asistoval, jeho Erie Otters podľahol Bramptonu 2:5

Slovenský útočník Martin Mišiak bodoval aj v druhom zápase sezóny v juniorskej CHL. V zápase proti Bramptonu si pripísal asistenciu, ale jeho tím Erie Otters prehral 2:5. Devätnásťročný krídelník má po dueloch na konte tri body (2+1). 29.9.2024 09:04 - TASR


Färjestad zvládol šláger o čelo, Studenič prispel gólom a asistenciou

Slovenský hokejový útočník Marián Studenič prispel gólom a asistenciou k triumfu Färjestadu nad Luleou 6:4 na ľade protivníka v šlágri dvoch aktuálne najlepších mužstiev švédskej najvyššej súťaže SHL. Po štyroch stretnutiach tak má na konte tri góly a rovnaký počet asistencií. 28.9.2024 21:14 - TASR


Mišiak sa v OHL blysol dvoma gólmi, Kmec zaznamenal asistenciu vo WHL

Slovenskému hokejistovi Martinovi Mišiakovi vyšiel úvodný duel juniorskej OHL. V nočnom stretnutí pomohol dvoma gólmi k triumfu Erie Otters na ľade Kitcheneru Rangers 5:2. Pripísal si aj plusový bod a dve strely na bránu. Po zápase ho vyhlásili za prvú hviezdu stretnutia. 28.9.2024 11:27 - TASR


Brankár Anaheimu Gibson vynechá po operácii slepého čreva 3-6 týždňov

Tím hokejovej NHL Anaheim Ducks informoval, že brankár John Gibson bude mimo hry tri až šesť týždňov. Jednotka Ducks podstúpila neplánovanú apendektómiu, teda chirurgické odstránenie slepého čreva. Informoval o tom oficiálny web NHL. 27.9.2024 08:34 - TASR


Švédsky obranca Dahlin sa stal novým kapitánom Buffala

Švédsky hokejový obranca Rasmus Dahlin sa stal novým kapitánom tímu Buffalo Sabres. Vo funkcii nahradil Kylea Okposa, ktorý z klubu odišiel počas sezóny 2023/2024 na Floridu. Funkciu asistenta kapitána budú mať Alex Tuch, Dylan Cozens, Mattias Samuelsson a Tage Thompson. 26.9.2024 22:08 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

03. 10. 2024
Slovan - Poprad o 17:30
04. 10. 2024
Spiš. N. V - L. Mikuláš o 17:30
Michalovce - Žilina o 17:30
B. Bystrica - Trenčín o 17:30
N. Zámky - Nitra o 18:00
Košice - Zvolen o 18:00

Odohrané zápasy

29. 09. 2024
TrenčínMichalovce
3:5REPORT
ZvolenSpiš. N. V
2:3 PPREPORT
L. MikulášNitra
4:5 PPREPORT
B. BystricaN. Zámky
6:2REPORT
PopradKošice
2:3REPORT
ŽilinaSlovan
6:1REPORT

Najviac bodov

Sena AcolatseSBA9 bodov
2.Wedman M.BBY8
3.Faith R.BBY8
4.Pecararo L.SBA8
5.Cotton A.NIT8

Najlepší strelec

Matthew WedmanBBY5 gólov
2.Jones N.ZIL5
3.Cracknell A.POP5
4.Rapáč B.SNV4
5.Jackson R.NIT4

Najlepší brankár

Mareks MitensSNV93.14 perc
2.LaCouvee C.ZIL92.73 %
3.Janus J.KOS91.49 %
4.Hrachovina D.BBY90 %
5.Kantor P.ZVO89.93 %