Diskusia: Zvolen zdolal Slovan 3:1 na zápasy a postúpil do play off
Zvolenskí hokejisti postúpili do štvrťfinále play off Tipos extraligy. V piatok zvládli štvrtý duel baráže o play off, keď na domácom ľade pokorili bratislavský Slovan 3:2. Sériu hranú na tri víťazstvá vyhrali 3:1 na zápasy.
Tím spod Pustého hradu nastúpil bez zraneného Pišoju a potrestaného Marcineka, hosťom chýbal potrestaný Ritchie a zmena nastala na pozícii brankára, kde Godlu nahradil Kiviaho. Ani on však nezabránil prehre. Domáci išli do vedenia v tretej minúte z prečíslenia troch na jedného, keď sa z kruhu trafil cez Sersena Kudrna. Na 2:0 zvýšil v siedmej minúte Zuzin bekhendom pred bránkou po dobrej práci Olsona na ľavej strane. Hostia nastrelili žŕdku Traceyom a nevyužili tri presilovky. V strednom dejstve sa zranili obranca Zvolenu Fairbrother a Slovanista Takáč, duel nedohral Bačík pre trest do konca zápasu. "Bryndziari" napokon zvýšili na 3:0 trinásť sekúnd pred prestávkou v presilovke piatich proti trom zásluhou Hecla. V tretej tretine hrali Bratislavčania vabank a Peterek presnou strelou z kruhu znížili v oslabení. V závere v presilovke a v hre bez brankára dal kontaktný gól Hoelscher. "Belasým" sa však už vyrovnať nepodarilo a skončili na 9. mieste.
HKM Zvolen - HC Slovan Bratislava 3:2 (2:0, 1:0, 0:2)
Góly: 3. Kudrna (Rapuzzi, Keefer), 7. Zuzin (Olson, Hecl), 40. Hecl (Zuzin, Olson) - 45. Peterek (Bakoš, Kubka), 59. Hoelscher. Rozhodovali: Štefik, P. Stano - Jedlička, Stanzel, vylúčení na 2.
min: 9:10, vyššie tresty: 38. Bačík (Slovan) 5+DKZ za bitku, presilovky: 1:1, oslabenia: 0:1, diváci: 3693.
/konečný stav série: 3:1, postúpil Zvolen/
Zvolen: Kantor - Halbert, Brejčák, Fairbrother, Sládok, Beňo, Bindulis - Zuzin, Olson, Hecl - Senčák, Viedenský, Macek - Keefer, Rapuzzi, Kudrna - Lunter, Fekiač, Súľovský - Gron
Slovan: Kiviaho - Bačík, Ahnelöv, Sersen, Královič, Acolatse, Brincko, Kubka - Jendek, Minárik, Kukumberg - Tracey, Hoelscher, Takáč - Bakoš, Slovák, Štetka - Puliš, Minárik, Bondra
Peter Mikula, tréner Zvolena: "Začali sme dobre, viedli sme 2:0, po dvoch tretinách 3:0, ukázali sme svoju tvár, teda čo sme chceli hrať. V tretej tretine sa nám vypomstilo hrať veľa presiloviek, bolo to zradné, točili sme dve formácie, určití hráči boli viac vyťažení a my nedisponujeme takou kvalitou kádra, čo sa týka počtu hráčov. Niektoré veci nám ušli a čo čert nechcel, inkasovali sme gól v oslabení. Slovan to postavilo na nohy. Asi sme chceli už tradične urobiť z jednoznačného výsledku drámu. Avšak bojovali sme do konca a na negatívne veci musí už človek zabudnúť. Myslíme pozitívne, ideme ďalej. Postúpili sme tam, kde sme chceli, nie sme skromní, chceme prejsť cez Spišskú Novú Ves. Vyhrali sme tam pod mojím vedením, je to hrateľný súper."
Marek Hecl, strelec víťazného gólu Zvolena: "Sme šťastní, že sa nám podarilo postúpiť. Bol to náš cieľ. Sme radi aj za ľudí, ktorí prišli na zimný štadión. Bol to najťažší zápas, bol to posledný krok a ten býva najťažší. To sa aj potvrdilo. Chcenie sme mali my aj Slovanisti, no nám to tam napadalo, aj preto sme túto sériu zvládli. Natrápili sme sa túto sezónu, takže verím, že nás tento postup nakopne. Čakajú nás Spišiaci, majú kvalitný tím, ideme s pokorou do toho, no na druhej strane musíme byť sebavedomí a veriť si."
Tomáš Surový, tréner Slovana Bratislava: "Chýbali nám góly. Nedávali sme ich tak ľahko ako súper, my sme sa s produktivitou trápili. Každý zápas sme inkasovali ako prví a potom sme to už iba stále doháňali. Niekde sa to potom muselo prejaviť. Tie góly nám chýbali najmä v presilových hrách, kde sme to mohli strhnúť na svoju stranu. Tam bol ten najväčší rozdiel. Trápili sme sa s ľahkosťou. Už od pondelka treba pracovať na tom, aby sme boli v nasledujúcej sezóne lepší. Všetci máme zodpovednosť, brankár musí extra chytať, útočníci dávať góly, obrancovia brániť, všetci si svoju prácu odviesť. Po tomto obrovskom sklamaní treba pracovať tak, aby budúci rok vyzeral inak."
- Dzunkes
- Stary lisiak Peto Mikula to zvladol
ale tie zebri...to je nieco strasne
- 14.3.2025 - 20:52
- +22
- Hrobar
- Hudec: Slovanisti si môžu spytovať svoje seba za to
- 14.3.2025 - 20:52
- +5
- OUTBLAST
- Tak a máme to za sebou ani to dlho netrvalo a zúročilo sa všetko od priemerného kádra,absencie trénera až po neschopného GM.
Každý zápas inak poskladané útoky,žiadny rozumný systém ,presilovky tragické ,všetko na náhodu,systémom pokus omyl...
Som prudko zvedavý na budúcu sezónu,pri myšlienke že sú podpísaní hráči ako Maier,Acolatse,Peterek....hm bude to funny... - 14.3.2025 - 20:52
- +11
- Lukash_ke
- Škoda: Hmm tak toto neteší, dúfal som vo vzájomnú sériu, ale objektívne si Slovan postup nezaslúžil. Pevné nervy do Bradavice, kopec času dať to do ďalšej sezóny do poriadku... a gratulácia do Zvolena, môže to byť čierny Mikula Playoff.
- 14.3.2025 - 20:53
- +4
- Demon
- Suhlasim. Z nasho pohladu skoda, lebo Slovan by bol divacky magnet a - pri vsetkej ucte - pravdepodobne velmi schodny super.
Ale postup si jasne zasluzil Zvolen a tak Spiska uz vie, na com je a Stredoslovakom patri gratulacia, ze to takto dali z 10. miesta.
PS: Ak to vo stvrtfinale bude seria KE - MI, divacky magnet to asi nebude, toboz pre nezaujatych televiznych divakov. Tieto zapasy maju tendenciu velmi nenadchnut. My zaujati si, samozrejme, cestu na stadion, resp. k televiznym obrazovkam, najdeme, ci to bude suboj Kosic proti Dukle, alebo Dukle. - 14.3.2025 - 21:42
- +4
- Ivo
- Gratulácia chalani. Dobre zregenerujte. Boli to nervy... to patrí k PO, ale mohli by sme to pre zdravie nás všetkých aj jednoduchšie dohrávať...
- 14.3.2025 - 20:54
- 0
- apa
- Veď si pred sériou ich zatrénovali a tvrdil si že to krátky proces.
- 15.3.2025 - 6:57
- +6
- apa
- *zatracoval
- 15.3.2025 - 6:58
- +5
- OUTBLAST
- Prelepia 🤣🤣
- 14.3.2025 - 20:58
- +1
- FP-jakubj
- Jednorazová záležitosť, ktorá sa už nebude opakovať
- 14.3.2025 - 21:01
- 0
- maček
- Z 5ťky vieš hrubou fixou urobiť 8smičku. Snáď sa za 3 roky dáme dokopy.....
- 14.3.2025 - 22:27
- +10
- Fandimhokeju
- 6ťku ešte jednoduchšie, ale neverím, že sa na to odhodlajú. Škoda fixky.
- 14.3.2025 - 23:39
- 0
- maček
- Nakoniec ak by to vyšlo, tak aj tú 6ťku nejak fixou vykrútime na 8smičku, len zo sedmičky by to šlo ťažko
- 15.3.2025 - 10:29
- +1
- tulen - kosice
- pre zberateľov: kuriozít ... bilboard playoff 2025, ktorú slovan nikdy nehral
- 15.3.2025 - 6:42
- +6
- YogiNR
- Gratulácia do Zvolena
- 14.3.2025 - 20:55
- +12
- Dracik_18
- Tá tvoja nenávisť voči Slovanu ťa raz zabije
- 14.3.2025 - 20:56
- +12
- Rebel74
- Kde si v tom príspevku našiel nenávisť voči Slovanu?
- 14.3.2025 - 22:20
- +5
- Dracik_18
- Pozri ako tipuje každé kolo a hlavne ako názve Slovan ...a pozri ako okrem NR komu pogratuluje
- 14.3.2025 - 22:56
- +3
- WERTYU
- Tak schvalne som pozrel jeho poslednych par prispevkov… aj hla co som tam nenasiel normalne tipy na vyhru bratislavy!!! A to ze ju nazýva “paštekarmi”? No a co! Jedna fanusicka slovanu tu istu dobu kazde kolo vymyslala stupidne nazvy klubom.. YogiNR sa aspon stále drží toho istého…
- 15.3.2025 - 6:44
- +16
- Ron654
- Od začiatku sezóny v 90% prípadov tipoval proti spišskej 💁🏻♂️💁🏻♂️🤣len keď sme skončili prvý jeho úspešnosť bude tragická … už skôr som si všimol že je zaujatý voči snv a Slovanu
- 15.3.2025 - 8:56
- +2
- BieloModra
- Tipovat moze kazdy ako chce, su to jeho tipy
- 15.3.2025 - 9:03
- +9
- Zmrzlina
- Presne.
- 15.3.2025 - 9:13
- 0
- Dracik_18
- Nejde o tipy ale ako názve stále Slovan
- 15.3.2025 - 9:15
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- RysyRysy
- Pár krát: tipoval aj výhru SNV, to mi krížom oči šli, či dobre vidím a reku, či sa mu nieco nestalo... 😆
- 15.3.2025 - 17:10
- 0
- fakir
- Gratulujem,ideme na to Zvolen, neželal som si vás,ale je čas odplaty
- 14.3.2025 - 20:57
- +2
- apa
- Aby vám z nás nezabehlo.
- 15.3.2025 - 7:00
- +9
- RysyRysy
- Len nech sú bojovní, disciplinovaní a v plnej sile. Ja nám verím, sú to naše "serdečka".
- 15.3.2025 - 17:17
- 0
- GeraltZoZvolena
- Gratulácia Zvolenu k zaslúženému postupu a všetkým slovanistom vďaka za korektné diskusie.
- 14.3.2025 - 20:58
- +10
- ElwisNR
- Toto by pred sezónou asi nikto nečakal.Pre mňa je to šok lebo aspoň podľa menoslovu som čakal postup Slovana ale na ľade bol lepší Zvolen.No v Bratislave bude asi horúce leto neviem či Slovan bol na tom niekedy horšie.
- 14.3.2025 - 20:59
- 0
- tomino10
- ElwisNR: Tvoj menoslov ... Niekedy opatrne s vyjadreniami , lebo pred sezónou si videl Žilinu ako jasného adepta na zostup.. či už si zabudol?
- 15.3.2025 - 3:45
- +6
- ElwisNR
- Nezabudol ale Slovan a Žilina by sa dali označiť ako sklamanie a prekvapenie sezóny ktoré asi málokto čakal.
- 15.3.2025 - 8:06
- 0
- Analytix
- Gratulacia do Zvolena, zasluzeny postup. Co sa tyka Slovana, ja som uprimne rad ze sezona je za nami. Slovan uz treti rok ide dole vodou a vobec si nie som isty ci sme uz dosiahli dno. Po minulej sezone sme asi viaceri cakali konsolidaciu a zlepsenie herneho prejavu aj vysledkov. Bolo to ale skor zbozne prianie ako realita. Herne to od zaciatku nebolo ono, hoci boli fazy ked to vysledkovo nebolo zle. To sa ale dlhodobo udrzat neda, a dobehlo nas to v najnevhodnejsom case - v zavere zakladnej casti a nasledne v predkole. Vo finale tak tato sezona skoncila horsim vysledkom ako predchadzajuca. Ak sa ma Slovan posunut vyssie, bude to chciet velke zmeny od vedenia cez trenerov az kader. Nie som si isty ci bude vola.
- 14.3.2025 - 20:59
- +5
- Magellan
- Ja mám dojem, že nám z toho dna trčia minimálne korčule, ak nie prilby.
Budúcu sezónu neočakávam, že bude výrazne iná. Máme kopu hráčov podpísaných z tohto kádra, ale kľúčové bude podpísať TRÉNERA. Takého, čo bude vedieť z toho tímu dostať maximum. Ale do septembra je pol roka, udiať sa môže všetko možné, ak sú vo vedení po dnešku nasratí, môžu začať na tom makať. - 14.3.2025 - 21:32
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Dracik_18
- Maroš vráť sa : 90% kádra musí ísť preč , áno aj Miško Sersen
Tu nemôže ostať kameň na kameni...
Začať trénerom ..žiaden Oremus a iné srandy ...
- 14.3.2025 - 21:01
- +7
- omen
- Maros nech zostane tam kde je, Slovan sa musi vyhrabat zo sraciek i bez neho... ci dokedy ho tam chceme potom balzamovat... ved uz nebudte niektori ako nitrancania
- 14.3.2025 - 21:05
- +5
- OUTBLAST
- Amen...taxikár žil z toho že mal "bezodný" budget na míle vzdialený zostatku ligy..to nebolo o žiadnych extra menežerskych schopnostiach...keď sa vrátil na slovan po návrate do ligy tak kolko vydržal chvílu...to bol len taký geroj s igelitkou plnou peňazí...
- 14.3.2025 - 21:10
- +15
- Dracik_18
- Lebo iné kluby mali rozpočet na úrovni Rimavskej soboty,že 😉
Samotný Maroš povedal ,že bol problém zohnať sponzorov keďže Široký má minulosť akú mal ..plus bol problém (nie len khl) meškajúce výplaty (aj preto nebol nikdy hetrik).. - 14.3.2025 - 21:14
- +3
- Dracik_18
- A predsa sa mu podarilo zohnať najlepších hráčov.aj keď nebol vždy titul ..ale samozrejme to sa nedá vždy
- 14.3.2025 - 21:16
- 0
- OUTBLAST
- Mimo Košíc aj hej 🙂 a hlavne tam bola diera ,bola top 4 a ostatok bol plus mínus "do počtu" ...teraz je liga vyrovnaná,aj platovo,hráči nemajú taký dôvod hrabať sa k papagájom
- 14.3.2025 - 21:23
- +2
- Dracik_18
- Aj ZV mal fajny rozpočet.. problém bol ,že sa tipovalo a obyčajný ľud sa ktomu nedostal 😁😁😁
- 14.3.2025 - 21:25
- 0
- OUTBLAST
- Zv bol súčasť top4 🙂
Hej kadečo sa robilo 🤣 - 14.3.2025 - 21:35
- 0
- omen
- to suhlasim
- 14.3.2025 - 21:16
- 0
- Dracik_18
- Daj Luptakovi rozpočet čo má Slovan , tak okrem titulu si z toho spraví aj dáku haciendu 😁
- 14.3.2025 - 21:41
- +7
- matell157
- Draku nejak to preháňaš už či?
- 14.3.2025 - 21:45
- 0
- Dracik_18
- Niee..v prvej lige s DT mal priemerný až podpriemerný rozpočet a dva krát vyhral ligu ....s rozpočtom ako má Slovan by spravil titul a to myslím vážne...aj s tou haciendou 😀
- 14.3.2025 - 21:48
- +3
- Standacik
- ale vytvoril by novú s.r.o. počas sezóny, nie?
- 14.3.2025 - 22:12
- 0
- Dracik_18
- Možno aj dve 🤣
- 14.3.2025 - 22:56
- +4
- Standacik
- tieto karpatské typy: zadĺžená s.r.o. smer konkurz, že?
- 15.3.2025 - 10:11
- 0
- Standacik
- takmer sa mu to podarilo
- 15.3.2025 - 14:04
- 0
- Dracik_18
- Ktorý?
- 15.3.2025 - 18:26
- 0
- Standacik
- predtým bohorovnosť: odrazu nič nevieš
https://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=701886&SID=3&P=1 - 15.3.2025 - 19:33
- 0
- Standacik
- https://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=665035&SID=3&P=1
Rád si počkám na osud tejto firmy
- 15.3.2025 - 19:39
- 0
- Dracik_18
- Ja ti otvorené poviem netuším čo to je ...nevyznám sa do týchto veci.. vysvetlí mi to ako debilovi ..
Myslím to vážne - 15.3.2025 - 20:44
- +1
- Standacik
- veď skrz tu prvú firmu, ktorá sa volala ŠK 32 LM, teraz sa volá HC 07 Detva s.r.o. chcel prehodiť licenciu na ligu z HK 32 LM, ale neprešlo im to.
Všeobecný predpoklad bol taký, že kvôli tomu aby HK 32 ostali dlhy, a ŠK pokračovali v lige s čistým štítom.
A druhá firma to HC 21 PREŠOV, pôvodný názor HC 07 DETVA s.r.o. s túto firmu síce neposlal kade ľahšie, ale predsa len v Detve na ňu nebudete moc v dobrom spomínať.
HC 07 DETVA a Detva sa na prvý pohľad javí ako to isté, ale veľké a malé písmena predsa len znamenajú rozdielne firmy.
Ide o to, že premýšľa tak, ako som písal vyššie.
O ostatné firmy, ktorých je majiteľom, to už nebudem pátrať, ako vykonávajú svoju činnosť, ani a akým účelom vznikli. Ale hokej to mi je bližšie.
A takáto partizánčina bola aj APHK. - 16.3.2025 - 10:09
- +1
- Zmrzlina
- Pekne zhrnuté. V LM bol vtedy zakomponovaný aj Čanky, ktorého Šatan poslal s tými nápadmi kade ľahšie:
https://sportnet.sme.sk/spravy/mhk-32-liptovsky-mikulas-a-licencia-satan-verzus-canky/
Čo k tomu dodať? Len toľko, že Ľupták nepriniesol do hokeja okrem buranstva a kšeftov nič pozitívne. - 16.3.2025 - 13:18
- 0
- Dracik_18
- Nevyplatil v LM dlhý ? ....a niektorým hráčom znova nenakopol kariéru?
- 16.3.2025 - 19:46
- 0
- Standacik
- Je to seriózne?
- 17.3.2025 - 14:06
- +2
- Standacik
- Prečítaj si to ešte raz
- 17.3.2025 - 13:46
- 0
- Dracik_18
-
dobrý smeč 😀
- 15.3.2025 - 12:28
- +1
- LAUDEO
- Bol by som zvedavý ako by sme dopadli keby sme mali toho sisona Štrbu...
- 14.3.2025 - 21:01
- 0
- Dracik_18
- Miesto vás by bol LM ..ale ligu by ste zachránili 😃
- 14.3.2025 - 21:03
- +5
- doc.koniferum
- no moment.vlastne ste sa dostali len do playoff,nič viac, zatiaľ.takže dôvod na radosť stále neni a pre mužstvo ako Zvolen je play off povinnosť resp samozrejmosťou.a to bez predkola.az ďalší postup cez ďalšieho súpera bude ako taký balzam na dušu ZV fanúšika po tej základnej časti.ak niečo teší tak len pocit,že dvere ZV zavrel práve Slovanu.inak dôvod resp iný dôvod na radosť neni
- 14.3.2025 - 21:21
- +11
- zubo
- Potpis
- 14.3.2025 - 21:38
- +1
- matell157
- Zubo máš tam chybu správne sa HP píše Potpys
- 15.3.2025 - 8:18
- +3
- zubo
- Do prdele, a tak som sa snažil to trafiť 😂
- 15.3.2025 - 14:10
- 0
- Zubo27
- Čo by dal za to play off napríklad taký Slovan, že? A po tejto sezóne, a jej priebehu, ver mi, že to play off veľmi teší. A navyše sme sa zapísali do histórie, že sme vyradili bájny Slovan. To musí tešiť...
- 14.3.2025 - 21:41
- +4
- doc.koniferum
- ale veď ty tvrdíš na 90% plus mínus len to čo ja.len si to napísal inak.ak ďalšie kolo teoreticky ZV neprejde vtedy ťa to tiež bude tešiť?vzhľadom k predsezonnym ambíciám a vzhľadom k tomu,že ZV na hokejovej mape niečo dokázal a znamená je postup cez predkolo slabá náplasť,ale extra úspech určite nie.po správnosti ZV dnes ani včera či predvčerom nemal hrať.ale čakať najhoršie ako štvrté umiestnené mužstvo na svojho súpera.no dobre,piate.ja som ale stále presvedčený a tvrdím to čo este za čias Štrbu keď sa nedarilo,že to mužstvo niekde v sebe má na to,aby šlo ďaleko.
- 14.3.2025 - 22:15
- 0
- Zubo27
- Po priebehu tejto sezóny je pre mňa osobne tento postup cez Slovan pookriatie. Keď nepostúpime ďalej, bude ma to samozrejme mrzieť, ale treba si uvedomiť, že nás možno vyradí víťaz základnej časti. A teoreticky, keby sme skončili na 4. alebo 5. mieste, možno aj vtedy by nás vyradila práve Spišská, akurát by sme sa stretli, opakujem možno, v semifinále. Ono čo by bolo keby, a tie predsezónne predpovede, to sú všetko len omáčky, aby mali médiá čo rozoberať a aby sme sa my fanúšikovia mali o čom počas sezóny baviť. V konečnom dôsledky, dôležitá je napokon realita a vždy sa rozhodne na ľade. Čiže to, kde sme mali byť, na čo sme mohli alebo nemohli mať, to je úplne jedno. Momentálne sme to play off urobili a len čas ukáže, či nám bude ešte dopriate viac radosti, alebo sa bude to naše ubolené zvolenské srdiečko musieť uspokojiť s vyradením Slovana.
- 15.3.2025 - 0:16
- +2
- apa
- Zbytočne veľa filozofuješ.
- 15.3.2025 - 7:07
- +3
- BB3333
- Gratulacia do zvolena ... : ....slovan sa môže jedine hanbiť ... už aj juniori to hraju lepšie ...
- 14.3.2025 - 21:01
- 0
- nerorome
- Zaslúžený postup našich. Ak sme však prišli o Fairbrothera, tak sme dosť v riti...
- 14.3.2025 - 21:03
- +1
- Cylo24
- Dúfam, že ten babrák Havlíček už má zbalené veci, vracia klúče od kancelárie a odchádza za Ottom Haščákom. Skor to ale vidím tak, že sa nikam nechystá. To je ten typ, čo sa bude v Slovane držať zubami nechtami a v rozhovoroch spomínať klubizmus a dlhodobú koncepciu.
- 14.3.2025 - 21:03
- +10
- Ricardinho13
- Čo je horšie, že okrem Havlíčka sa vyjadril aj Sersen, že by ešte rád ostal.😀🙏
- 15.3.2025 - 7:20
- +2
- Athotis
- Niektorým hráčom chýba sebareflexia
- 15.3.2025 - 8:27
- +5
- omen
- GRATULACIA do Zvolena
v tejto chvili sa mi nechce hodnotit sezonu... som na to prilis frustrovany
Vsetkym tym znalcom hokeja (aj ked myslim konkretne jedneho), ktory tvrdili, ze Zvolen ma horsieho trenera ako Slovan, snad dnesny zapas dal jasnu odpoved... Zvolen takticky pripraveny, vcera nabehol na Slovan, dnes zacal utrpezlivym branenim a po prvom polcase vyhraval 2:0.... takto sa hra hokej A co Surovy? POrozhadzoval vsetko co slo, hraci si nevedeli prihrat, v prvej tretine vlastne ani neboli nebezpecny... Po prvej tretine som to sice vypol, ale z citaneho mi bolo jasne, ze slovanistov potom uz len posielali provokovat... takto sa hokej nehra Krasnym symbolom neschopneho Slovana je, ze dohraval sezonu s najslabsim trenerom v lige - 14.3.2025 - 21:03
- +6
- bigi
- ja somnetvrdil ze ma horsieho, anilepsieho ako si totvrdil ty,pre mna to aj staleplati ze dochodca uz nie je trener, a okrem placu nic nepredviedol, tento slovan nie je ziadna berna minca
- 14.3.2025 - 21:33
- 0
- omen
- jasne, ze by som ho nechcel... ale vsetko lepsie ako Surovy
- 14.3.2025 - 21:37
- 0
- apa
- V čom plakal Mikula to že nazval veci pravými menami?
- 15.3.2025 - 7:11
- +12
- martin gal
- Tak Slovan to má za sebou...odpočinutie večné daj mu Havlíček...
- 14.3.2025 - 21:10
- 0
- Cigino
- Čo sa týka Slovana okrem Sersena treba všetkých vyhnať tam odkiaľ pochádzajú a urobiť nové mužstvo s domácich
- 14.3.2025 - 21:17
- +1
- fagaf
- Do Spišskej, jak tu písal snw.😀😀😀😀
- 14.3.2025 - 21:41
- 0
- OUTBLAST
- Hej tá taľafatka pobavila 🤣
- 14.3.2025 - 21:47
- 0
- Athotis
- 7 obranca? To chcete zase hrať predkolo PO 😁
- 15.3.2025 - 8:29
- 0
- durkeeez
- Repre: Hlavne ich nezabudnite za 2 mesiace zavolať do Švédska…
- 14.3.2025 - 21:19
- +4
- Magellan
- Gratulujem Zvolenu k postupu do play-off a budem vám aj ďalej držať palce proti SNV.
K Slovanu sa mi ťažko vyjadruje, nie som rád za prehry, ale vďaka bohu, že už je pre nás koniec. Táto sezóna bola katastrofálna a takéto skoré vypadnutie v našej lige ešte pred Jozefom si teda nepamätám...
Ešte ma zaujíma, čo na to Havlíček, ako toto zajtra obkecá? - 14.3.2025 - 21:21
- +5
- Great!
- Hráči 3 a 4 útoku a prakticky celá obrana by si v inom klube možno extraligu ani nezahrala. Ako priklad uvediem Kukumberga, ktorý za Slovan odohral tusim 60 zápasov a dal tusim dva goly. Samozrejme to, ze Slovan je v srabe nie je vina mladého, ale je to len na ilustráciu. Slovan nie je charita a nemoze hazardovat so svoji menom, ze má polovicu kádra vodonošov a totálny priemer. Z posledných 17-18 zapasov vyhrali tusim so Zamkami, Mikulášom a Zvolenom, inak vsetko prehry. Nehorázns blamáž, GM by to mal rovno odpískať.
- 14.3.2025 - 21:23
- +5
- fakir
- Pekne si to zhodnotil,len najhoršie z toho je to že min.traja vodonosi a viac su v repre
- 14.3.2025 - 21:35
- +1
- nigol
- A tam hrajú zle?
- 15.3.2025 - 15:27
- 0
- PerX
- Gratulácia Zvolenu,úplne zaslúžene.
K týmto lemrám sa ja už nevyjadrím radšej,kazdopadne kazdy jeden ktory bojoval za nás tak dakujem za sezonu a nejake ocakavania od novej sezony nemam,je to jedna velka hanba.
Drzim Zvolenu palce a nech titul ziska ten lepší. - 14.3.2025 - 21:24
- +1
- bigi
- tak som sa mylil v tomdocjhodcovi pouzil to co trenerom vzdy naslovensku pomahalo a to placa opat to vyslo
alekonecne je tato sezona za nami,horsie je ze ta dalsia nevyzera o nic lepsie, to by tam nemohol ostat kamen na kameni a zacat by mal sebareflexiou (ja viem on take nieco nema v talone) GM potom trenerom a moze sapustit do kadra. aj ked to bude tazke,ked su maju 3 legio miesta obsadene, a to jeden je dira druhy je peterek a acolatse. - 14.3.2025 - 21:31
- +1
- omen
- a to je ste mozne, ze sa od buducej sezony znizi pocet legionarov
- 14.3.2025 - 21:36
- 0
- Dracik_18
- Skús pros ťa prvú vetu ešte raz 😀
- 14.3.2025 - 21:43
- +7
- Dracik_18
- 🤣🤣🤣
Na tak mi treba 😀 - 14.3.2025 - 21:45
- +3
- mikisk
- U teba sa da aspon domysliet
- 14.3.2025 - 22:26
- +1
- bigi
-
: tak som sa mylil v tom dochodcovi. pouzil to co trenerom vzdy na slovensku pomahalo, a to plac a opat to vyslo
- 14.3.2025 - 22:43
- 0
- Dracik_18
- Ahaa díki 😀
- 14.3.2025 - 22:59
- 0
- gabby
- plac mu pomohol? Bigmek 😁 a ja som myslel ze ten vas tragicky kader
- 15.3.2025 - 7:47
- +2
- bigi
- to je druha vec, a aj napriek tomu mal potrebu vyplakvat kade chodil
- 15.3.2025 - 19:41
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- bigi
- pomenovat veci jednostranne je vyplakavanie, a mozes si to otacat ako len chces stale to bude vyplakvanie
- 16.3.2025 - 11:26
- +1
- topska
- A ty nepomenuvavas veci jednostranne v tejto debate?
- 16.3.2025 - 12:41
- 0
- bigi
- skus konkretizovat, to ze vyplakval? vsak to je fakt. ale ja viem vo zvolene a v poprade je to modla
- 16.3.2025 - 19:16
- 0
- RHZV
- To znamená panko bratislavský, keď sa budem niekde tazovať na zlé služby, v práci alebo hocico iné tak ke to vyplakávanie???...čiže podĺa teba držať hubu a krok...inteligent
- 16.3.2025 - 17:40
- +3
- Urpiner16
- Presne tak.U neho je porušovanie pravidiel normálne lebo to tak asi robí i on.Taký krivák a nie inteligent.
- 16.3.2025 - 18:03
- 0
- bigi
- po treti raz ti to napisem tak si oslovuj doma rodicov
- 16.3.2025 - 19:19
- 0
- bigi
- ked sa bude niektostazovat ze IBA JA mam zle sluzby a ostatny nie tak ano je to vyplakavanie.keby povedal ze tie sluzby su zle vseobecne tak je to rozdiel. a to je to na co narazam
- 16.3.2025 - 19:18
- 0
- RHZV
- Trepeš teda riadne, to znamená, že Ty budeš spokojny s nejakými sluzbami a ja nebudem s tymi istými tak vyplakavam ????
- 16.3.2025 - 19:58
- +2
- bigi
- trepes prave ty,
kto povedal ze je som spokojny so sluzbami? ale ked hovoris stale ze len ty mas zle sluzby, co nie je pravda lebo tie sluzby su rovnake pre kazdeho, tak ano vyplakavas
zjednodusim ti to na minimum mozno pochopis.
ked povies ze sluzby su zle je to v poriadku ale ked povies ze sluzby su zle LEN pre mna tak je to vyplakavanie - 17.3.2025 - 7:45
- 0
- topska
- Pri vasich vykonoch by sa mohol rehotat, plakat, byt ticho alebo si spievat a nejako by to neovplyvnilo nic. A aj napriek dochodcovskemu veku trenersky stab zvolena v tejto serii hnusne povedane ten vas prestal
A to nemyslim v zlom, skor vtipne.
- 15.3.2025 - 11:32
- +3
- pupo
- Vďaka chlapcom že to zbytočne nepredlžovali, to bol asi najlepsi výkon za celu sezónu
- 14.3.2025 - 21:33
- 0
- ori
- Gratulujem Zvolenu k zasluzenemu postupu.
Asi je aj dobre, ze tato sezona pre nas konci. Nie preto, ze by som neprial vlastnemu timu, ale preto, ze vsetci my hlupaci co si stale kupujeme permanentky a chodime na zapasy sme drzali palce a dufali, ze sa stane zazrak, ale toho negativneho za posledne 2 a nieco roka je uz fakt vela.
Mala by to byt poucna sezona, ved aj GM nam odkazal, ze sa uci a tuto sezonu vypusta a mame sa tam trapit na tribune sami, lebo on sa zaobera uz buducou sezonou. Ok, davam mu este sancu, zostava nam ale nieco dlzny a musi to patricne vykompenzovat.
Dost ma ale zneistuju neoficialne informacie, ktore koluju. AK sa potvrdia, opakujem AK, tak sa GM nijak nepoucil z chyb svojich predchodcov a bez ohladu na rozpocet to sklada rovnako amatersky. Nechce sa mi verit, ze by dalsi rok Slovan tak flagrantne podcenil obranu. Uvidime na jesen. Zostava dufat, ze realita bude uplna ina. Co ine nam zostava.. - 14.3.2025 - 21:34
- +3
- Zmrzlina
- Gratulujem ZV: Slovan bol kvalitatívne mimo.
Myslím si, že SN nie je neporaziteľný tím. Ak zlepíte obranu, môže to byť zaujímavé.
Tento šibal - to bolo od komentátora trefné na adresu Mikulu - 14.3.2025 - 21:39
- +2
- Pukky
- Želal som si Slovan do 1/4 finále a určite aj náš manažér. Všetko zlé je ale na niečo dobré. Reprezentanti majú viac času zregenerovať a naplno to rozbaliť v príprave na MS. Lebo predsa v repre nikdy nesklamali.
- 14.3.2025 - 21:42
- +2
- Wana
- Slovanisti vidime sa na greenoch... 🏌🏻⛳
- 14.3.2025 - 21:57
- +1
- omen
- inac este dobre ze Surovy daval Hoelschera pred par zapasmi do 4 utoku, lebo mame pred sebou este vela zapasov
- 14.3.2025 - 21:57
- +1
- NasHokej97
- Gratulácia Zvolenu, úplne zaslúžené. Vďakabohu je toto sezónu trvajúce trápenie konečne za nami. Toto bol s prihliadnutím na okolnosti, asi naozaj najhorší Slovan čo som kedy videl. To ako pán komunita Havlíček dokázal ešte viac d**rviť to už slabé mužstvo tvoriace sa pred sezónou je neuveriteľné. O jeho drbnutých vyjadreniach ani nehovorím (dúfam že už má nejaké pripravené).
Do budúcej sezóny som naozaj chcel byť optimista - ale keď tu vidím že tu podpisujeme Maiera (inak healthy scrath v predokole btw, fakt skvelý podpis) či za mňa aj Acolatseho (v obranne úplne tragický, a naozaj dobre v útoku hral možno prvých 15 zápasov) a keď tu počúvam o Petriskoch (fakt???), Bodákoch či Pišojách tak mám obavy. Jediná iskierka bola info o tom Marcinkovi aj keby to vtedy bola naozaj pravda, boh vie či bude keď Třinec znova vyhrá titul - 14.3.2025 - 21:58
- 0
- omen
- inac uplne vazne... koho by si podpisal po tejto sezone? resp. po tychto zapasoch? ci kompletne rozpustil kader?
- 14.3.2025 - 22:08
- 0
- OUTBLAST
- Ja by som si nechal aj to krpaté nitrianskeho zmrda 😬 ja si nemôžem pomôcť ale ja v ňom stále vidím potenciál 🙈
Samozrejme Takáča,asi aj toho Bakoša (aj tak má zmluvu) ,Lukošíka určite ,Dudáša (nech aj mladých máme) a Godlu..za mňa isto neni horší ako Kivi a je to slovák,nebral by miesto importu... - 14.3.2025 - 22:32
- +4
- fabbeN
- No tak to budeš sklamaný z jedného mena, ktoré nepodpíše.
- 15.3.2025 - 11:38
- 0
- NasHokej97
- Ale veď o Godlovi sa vie že má isť preč
- 15.3.2025 - 12:15
- 0
- fabbeN
- Nehovorím o Godlovi
- 15.3.2025 - 12:54
- 0
- fabbeN
-
- 15.3.2025 - 13:54
- +1
- NasHokej97
- Snaď aspoň ide do CZ...
- 15.3.2025 - 14:02
- 0
- omen
- jedineho korculujuceho hraca... takze ocividne, na tom nechceme asi budovat muzstvo
- 15.3.2025 - 14:02
- 0
- OUTBLAST
- Ak hodil k nemu postoj ako ku Godlovi tak bude hovno a nie Lukošík 🤦
ale ešte je tam varianta s Dudášom že uteče 🙈 - 15.3.2025 - 14:02
- 0
- NasHokej97
- Keby som to podpisoval s čistým štítom, teda že ešte nemáme nikoho podpísaného:
Z legionárov s prižmúrenými oboma očami iba Pecararo.
Zo Slovákov:
Godla
Kralovič,Bačík,Brincko,Golian
Bakoš,Takáč,Lukošík,Minárik,Kukumberg - 15.3.2025 - 12:11
- 0
- omen
- Pecararo mal podla mna stastie, ze bol zraneny...
Godla je v uspesnosti zakrokov na 20 mieste v extralige (Kivi na 6.) a v pocte obdrzanych golov na 16. mieste (Kivi na 13)... Aby neprislo k omylu, tiez by som bol rad aby zostal, ale ani on tuto sezonu nezachranil
Golian??? vazne? za celu sezonu, co mu vyslo par zapasov? O co horsi bude na jeho mieste Bodak. Brincko je tiez za mna nahraditelny
S tych 10 slovakov mas podpisanych 5, co zas nie je zle cislo (aj ked stale Bacik nie je oficialny), jedine dufam, ze Lukosik a Minarik vyjdu, aj ked za mna max. tak 4 patka - 15.3.2025 - 12:39
- 0
- OUTBLAST
- Lukošík si isto zaslúži viac ako 4.lajnu...samozrejme do party aj nejakého schopného centra
- 15.3.2025 - 14:04
- 0
- Magellan
- Ak u nás Lukošík teda naďalej pokračuje, ale čo čítam vyššie, asi nie...
- 15.3.2025 - 14:28
- 0
- Demon
- Zle pozeras statistiky, Godla je v uspesnosti zakrokov na 11. mieste celkovo a pri brankaroch, co odchytali aspon 10 zapasov, na 6. mieste.
V oboch ukazovateloch je lepsi, ako Sutov, s ktorym sezonu zacinal (a najhorsie cisla spravil v tejto casti sezony; od novembra nemal vyslovene zle cisla, pod 90% sa dostal iba 2x a aj to bolo nad 89%).
A vo vyradovacke ma druhe najlepsie cisla z brankarov po Juncovi, kym Kiviaho ma druhe najhorsie. Ale je to na malej vzorke.
Nechavate si, podla mna, slabsieho brankara, ktory je navyse o rok starsi a cudzinec. Hlava mi to neberie. - 16.3.2025 - 11:59
- +2
- omen
- Sutov bl tragicky a preto som i rad (a mnohi z nas), ze odisiel... Godla mal vtedy potvrdit ulohu jednotky, ale bohuzial, i vdaka zraneniu, ho nedakazal naplnit Preto bol dotiahnuty dalsi brankar, ktory vtedy Slovan potiahol a mal lepsie cisla ako Godla
nic to nemeni na tom, ze Godla je skvely brankar a bol by som rad keby zostal, ale on chce uplne ine postavenie v brankovisku, ktore mu Slovan (podla mna spravne) nemoze garantovat - 16.3.2025 - 15:23
- +1
- bigi
- a cudujes sa ze chce ine postavenie? po tom co s nim oremus robil?
- 16.3.2025 - 19:21
- 0
- omen
- necudujem... ale fakt uvazujem c by sm ako GM urobil... rozviazal Kivimu zmluvu? v tej dobe by som Kiviho urcite podpisal, aj keby to znamenalo zmluvu na dva roky A ustoji Godla poziciu jednotky? tento rok bolo obdobie kedy sa neho spolahnut nedalo... a co potom? Kivi ako dvojka je zbytocny luxus Samozrejme pomohla by kvalitna slovenska dvojka... mozno to by mohla byt potom cesta
Ale je zytocne hypoteticky uvazovat... neviem, ci sa da este nieco zmenit - 16.3.2025 - 19:29
- 0
- ori
- To je prosim ta co sa logiku?
A Bakos ustoji poziciu lidra a produktivneho hraca, "kedze tuto sezonu bolo obdobie, kedy sa na neho nedalo spolahnut"?
Keby si bol GM New York Rangers tak podla tejto logiky vyhodis Shesterkina, lebo mal zaciatkom sezony slabsiu formu ked dostaval viac lacnych golov? Zasnem. - 16.3.2025 - 20:21
- +1
- omen
- ok, problem bude asi v tom, ze sa nezhodneme, ze Godla je tak nenahraditelny brankar, ako ho vo svojom prispevku prezentujes ty
A snad ti nemusim vysvetlovat, ze ak Bakos nebude bodovat tak je to nemile, ale ak brankar ma nevyrovnane vysledky tak je to vyslovene problem
Ale poznam tvoj nazor, uz si ho pisal, ze ty by si dal Godlovi ten hraci cas, aj ked vtedy dostaval lacne goly a vacsina fanusikov tu na neho nadavala a volala po novom brankarovi (lebo Sutov bol tiez problem a Andrisik skusal par zapasov, ale nemal doveru) Beriem tvoj pohlad, ale mohli by sme sa zhodnut, ze sa nezhodneme - 16.3.2025 - 20:40
- 0
- ori
- Suhlasim, nezhodneme sa, je to v poriadku.
Dovera v hraca je subjektivna, tu mozeme mat inu, to je OK, ved mozno sa ja mylim a ty mas pravdu.
Ale prepac, s tou argumentaciou musim nesuhlasit, lebo je na hlavu. Kazdy hrac ma skor ci neskor pokles formy, pridu choroby, zranenia. Pri brankarovi je to samozrejme neprijemnejsie, ale stale je to clovek, nie stroj. Aj Kivi mal seriu zapasov, ked dostal lacne goly, touto logikou ho mozes tiez vymenit. Proste si napisal blbost. Nie je v tom nic osobne. - 16.3.2025 - 20:53
- 0
- omen
- chapem, len stale si myslim, ze pri brankaroch sa to vnima trochu prisnejsie
pomozem si vsak clankom Michal Deraja z oktobra, kde sa pozeral na brankarske dvojice kde sa Godla umiestnil na 22 mieste zo vsetkych brankarov v extralige za tie 2 mesiace Goly chytene nad ocakavanie mal skoro -4 goly a -0,75 golu na zapas Vtedy sa ukazoval Sutov ovela, ovela lepsie On musel minimalne ocakavat poziciu dvojky
Ved nato su v muzstve ti minimalne dvaja brankary Ak sa jednemu nedari ide do brany druhy Godla nemoze chciet automaticky poziciu jednotky a chytat Aj Kivi si snad uvedomuje, ze ak sa mu nebude darit, tak tam pojde druhy brankar Podla mna je blbost tam drzat brankara stoj co stoj - 16.3.2025 - 21:11
- 0
- bigi
- lenze problem je ze kivi chytal stale ci sa darilo alebo nedarilo a godla snacu nedostal
- 17.3.2025 - 7:53
- 0
- omen
- dobre a teraz otazka i v suvislosti s tvojim prispevkom nizsie: kto nasadzuje a urcuje brankarov na zapas? ma pravo GM do toho zasahovat? alebo inak... to ze nenadzovali Godlu, aj ked Kivimu sa nedarilo je vina trenera ci GM? Alebo ma GM kecat do prace trenerov ako v SNV?
- 17.3.2025 - 9:03
- 0
- bigi
- na toto som odpovedal uz davno, oremusa nemali v ete vobec predlzovat, ok tvoja obhajoba bude ze vtedy bolo ine vedenie, ale tak mali ho vyhodit omnoho omnoho skor nie par dni pred PO, cize v tomto pripade je to najma vina GM (aj ked nie len vdaka godlovi)
- 17.3.2025 - 10:57
- 0
- omen
- suhlasim... trpezlivost s Oremusom sa ukazala ako chyba a dosadenie Suroveho ako este vacsia
Ale to nic nemeni na povodnej otazke: co teraz s Godlom? ako mohol/mal zasahovat GM do jeho obsadzovania? - 17.3.2025 - 12:12
- 0
- bigi
- ze by sa zbavil oremusa co si aj sam potvrdil, ale tak ked nie su vysledky tak by mal GM asi riesit veci, zistovat a pod.. anie tvarit sa ze problem neexistuje
- 17.3.2025 - 13:37
- 0
- omen
- takze mal zasahovat do kompetencii trenera a nevytrubovat o tom ako Rapac? tak?
toto je podla mna na dlhsiu diskusiu, ale zvalovat vsetko na GM mi nepride uplne spravne, asi len tak by som to zhrnul - 17.3.2025 - 14:04
- 0
- bigi
- Hmm vyhadzoval a prinasal hracov pocas celej sezony, tym tiez zasahoval. Gm a trener by malu spolupracovat. A najviac zodpovedny je GM. Gm svoju pracu nezvladol tak na koho to mame hadzat? Na kralivica alebo kukumberga?
- 17.3.2025 - 17:36
- 0
- omen
- takze Gm a trener mal spolupracovat na prichododch hracov a aj spolupracoval... robil si svoju robotu To ze Oremus tu chcel Slovaka, Bondru je podla teba zodpovednost Havlicka Btw. stale som nepochopil ako mal zasahovat do nasadzovani brankarov...
Mam pocit, ze u teba to cele stoji a pada na tom, ze mal odvolat Oremusa ovela skor A ja s tebou po niekolkykrat suhlasim, len si nemyslim, ze tym padom vsetka zodpovednost, napr. i za rozhodnutia trenera je na GM Podla tvojej logiky by mal odist Korbacka a predat klub, lebo on tam dosadil Havlicka a teda za vsetky jeho rozhodnutia berie zodpovednost - 17.3.2025 - 18:36
- 0
- bigi
- tak pozor to zase plieteis jablka s hruskami ked porovnavas havlicka s korbackom. gm je zodpovedny za chod klubu a nas to nezvladol. vsetci vieme aky je oremus ze ma svoje kone a uprednostnuje zahranicnych brankarov, a nevie komunikovat s importami. ked sa dari je to ok, ale ked sa nedari tak musi zsiahnut. a ked GM podrzi trenera tak berie na seba vsetku zodpovednst, ci na koho to hodime?
- 19.3.2025 - 12:05
- 0
- omen
- a ked Korbacka podrzi GM, tak tiez prebera zodpovednost? ci tam uz je niekde mur zodpovednosti, za GM uz nejde? Ano Oremus bol zodpovedny za hru muzstva a za to ho aj beriem na zodpovednost, neskor Suroveho (tomu vsak pripisujem neschopnost i predtym) Havlickovi vycitam niektore zle podpisy a naopak niektore ktore mohol a neurobil
btw. opat som nepochopil ako mal GM zasahovat do nasadzovani brankarov - 19.3.2025 - 16:18
- 0
- bigi
- ja som zastanca toho ze majitel by mal dosadit ludi a nepchat sa do toho. mal oremusa vyhodit to je hlavna chyba co si uznal, nemusel sa nijak inac zapajat do nasadzovania kadra.
apropos myslim ze havlicek sa demaskoval poslednym rozhovorom na klubovej stranke nic viac k tomu uz netreba pisat - 21.3.2025 - 6:57
- 0
- omen
- s poslednou castou suhlas
- 21.3.2025 - 7:29
- 0
- bigi
- a ustoji kivi poziciu jednotky, odpoved nam dal koniec sezony, kedy sa na neho nedalo spolahnut, a zachranovat to musel prave godla. teraz je otazka ako by to bolo s godlom keby ho neodpalili, mozno by bol poriadna jednotka. a ako sm pises kivi je zbytocny luxus ako dvojka a na post jednotky nema, a zbytocne zabrate legio miesto, a odpalenie dobreho slovaka. super praca GM, a pozvanka na buducu sezonu kde sa ukazuje ze zmena nepride
- 17.3.2025 - 7:49
- 0
- Demon
- Ja som hlavne zvedavy, ktoreho Slovaka vasi ziskaju na tu poziciu dvojky. Ak teda nemienia vlozit doveru do Andrisika, comu neverim.
Potom ma napadaju moznosti ako Janus, ci Konrad, pripadne nieco necakane a sokujuce, ako napr. Jan Korec (o com tiez silne pochybujem, ze by si trufli spravit). - 16.3.2025 - 22:09
- 0
- OUTBLAST
- Marcinkova žena má v prešporku robotu a je to havlíčkov kamarát...toho asi donesie 😬
- 14.3.2025 - 22:33
- 0
- gabby
- podla rozhovoru s Marvinkom co som cital na ceskej stranke on uz ma podpisanu zmluvu v Slovane na 25/26
- 15.3.2025 - 7:49
- 0
- fanke27
- Marcinko na sklonku kariéry s dosť pomalým pohybom je pre teba lepší kauf ako Bodák, ktorý ešte má potenciál rastu a najlepších sezón pred sebou? Ja by som Bodáka do KE kľudne bral, vždy sa mi páči jeho hra
- 14.3.2025 - 23:23
- +1
- BlackCrow
- Súhlasím. O Bodáka bola bitka, ale Slovan je Slovan aj keď sa toto konštatovanie môže teraz zdať naozaj smiešne.
- 15.3.2025 - 3:57
- 0
- tulen - kosice
- marcinko: je pomalý počas celej kariéry a nikdy nebol ben johnson ... a preto je tak dobrý a ešte stále si vie urobiť zo súpera prdel ... má to v rukách a v hlave
- 15.3.2025 - 6:51
- +4
- apa
- Marcinka asi nesleduješ v Třinci to ho by bral každý extraligový klub.
- 15.3.2025 - 7:16
- +4
- fanke27
- Tulen a Apa, možno som to zle sformuloval, ja netvrdím že Marcinko je zlý, samozrejme že by ho bral každý klub extraligy.
A áno nikdy to nebol rýchly korčuliar ale jeho pohyb je už horší ako bol, logicky. Bola to len poznámka na základe toho, že tento Slovan okrem chýbajúcej kvality mi príde aj pomalý a ťažkopádny.
A ja osobne si nemyslím, že vyhodia každého a na novo vybudujú Slovan.
A Marcinko mi už nepríde ako nejaký game changer, ktorý ich vytrhne z biedy. Môj názor, môžem sa mýliť.
Uvidíme budúcu sezónu.
Každopádne pointa bola, že sa niekto teší z Marcinka ako by bol daný game changer, pritom Bodáka považuje za podpriemer.
Ja si myslím, že rovnako Bodáka by chcel každý klub, lebo chalan hraje veľmi dobre, má 26 rokov a pôjde kvalitou ešte hore.
- 15.3.2025 - 9:28
- 0
- apa
- Ale našu extraligu v pohode zahrá .
- 15.3.2025 - 9:45
- 0
- topska
- Ved citaj co pise
On jasne tvrdi ze nie ze len zahra ale ze by ho vsetci chceli. Ale porovnava ho cisto s bodakom ci aky vplyv bude mat na rychlost hry Slovana.
- 15.3.2025 - 11:35
- +1
- fanke27
- Tu je čítanie s porozumením niekedy problém
- 15.3.2025 - 13:45
- +1
- topska
- Osobne by som urcite bral oboch ale kedze sme na slovensku tak pre buducu sezonu ja konkretne Marcinka. Napriklad do Kosic by mi viac sedel momentalne Bodak, aj ked u vas nepoznam velmi skladbu kadra pre dalsiu sezonu.
- 15.3.2025 - 11:34
- 0
- KI
- Bodák namiesto Ferenca, Šedivého alebo majsterdržiteľa Deyla by nebol zlý.
- 15.3.2025 - 11:48
- 0
- fanke27
- Ja by som bol veľmi rád, ak by došlo k zmene na týchto postoch ale neviem či sa dočkáme
takého Bodáka by som bral všetkými desiatimi
- 15.3.2025 - 13:47
- 0
- topska
- Tak to je pri obrancovi ale ze veeelmi divne napisane ze hore ist nemoze...Presne toto je vek kedy sa to lame.
- 16.3.2025 - 12:43
- +1
- cipulis
- Mna by zaujimalo do kolkych rokoch sa chodi hore
- 16.3.2025 - 16:38
- 0
- Myšo
- Nebudeme si klamať…NADPLÁN
začali sa prebúdzať opory od ktorých sa to čakalo so Spišskou to bude dráma zrejme NEDAJME IM TO ZADARMO
- 14.3.2025 - 22:01
- +5
- Ron654
- Zaujímavé komentáre zvolenčanov na stránke 💁🏻♂️🤦🏻♂️bez problémov vyhradíme aj Spišskú … ideme si po titul … Spišska nebude problém … no pozerám že pokora sa vo Zvolene nenosí …
- 14.3.2025 - 22:03
- +5
- Zubo27
- Ale nosí. Nerob z komára somára a nechaj tých ľudí sa trochu poradovať. Samozrejme, každý z nás vie, že Spišská je favorit.
- 15.3.2025 - 0:21
- +7
- Rimo
- Ako keby u nás mali ľudia iné vyjadrenia …
- 15.3.2025 - 2:07
- +7
- Tyna85
- Ja som si tie komentáre tiež pozrela a teda nič strašné tam nebolo. Väčšina chápe, že SNV je kvalitatívne na inej úrovni ako bol Slovan. A neskutočne si dovolili mať vieru vo vlastný klub.
Nabudúce sa pozri aj do vlastného tábora než začneš súdiť druhých. - 16.3.2025 - 12:05
- +1
- neoBB
- Nie som fanúšikom ani Bratislavy, ani Zvolena. Ale teší ma že predmestie Viedne vypadlo. Donedávna platilo, že Slovan je zákonom chránený. Dobre im tak. Gratulujem Zvolenu. Dobrá práca bryndziari
- 14.3.2025 - 22:03
- +11
- Dracik_18
- Už to neplatí ? 😀
- 14.3.2025 - 22:08
- +1
- omen
- Od "na Bystricu volnejsie" to sedi
Ale mozno dobre, ze konecne kazdy pochopi, ze Slovan uz zakonom chraneny nie je a nebudu chyby rozhodcov pripisovat len tomu "lebo Slovan"
- 14.3.2025 - 22:10
- +9
- OUTBLAST
- Na jeseň znova začnú neboj 🤣🤣
- 14.3.2025 - 22:21
- +2
- doc.koniferum
- donedávna?ale no.to uz dávno neplatí.to bolo za čias Ľuba Kolníka.ale to sú už iné roky pre Boha
- 14.3.2025 - 22:18
- +1
- Urpiner16
- Keď 8 očí nevidí.Kedysi sa za to brali rozhodcom registračky.Toto čo vypúšťaš sú sračky.
Mikula je u mňa pán s P. - 15.3.2025 - 8:39
- +7
- Magellan
- Jasné...
- 15.3.2025 - 13:10
- +1
- maček
- Nuž prilejem si aj ja svojho olejíka do pahreby.....
....v stredoveku sa Banská Bystrica zvala Nový Zvolen.
Koniev hlásenia.... - 15.3.2025 - 10:43
- +9
- strojar
- PÁN tréner Mikula.
- 14.3.2025 - 22:07
- +2
- sallem
- Ten chlap nemá vo svojom okolí niekoho, kto by mu povedal, že stačilo? (Pred 2 sezónami bolo neskoro) Pôsobí na tom ľade ako 200l bojler.
- 15.3.2025 - 8:52
- +8
- tulen - kosice
- ale presne: preto ... horí ľad
- 15.3.2025 - 8:55
- +1
- Zmrzlina
- Keď lepší nie sú, tak prečo nie?
Trochu úcty! - 15.3.2025 - 9:18
- 0
- HeyYou
- práve kvôli tej úcte, úcte ku klubu, k fanúšikom a hlavne úcte k sebe samému. tieto pokusy zotrvať sú už nedôstojné.
- 15.3.2025 - 10:04
- +9
- Johny
- Chcel som tu po tejto sérií napísať, že je to taký balzam na dušu pre zvolenskeho fanúšika po tej otrasnej základnej časti, no keď si človek uvedomí, že sme v nej prišli o dvoch obrancov (z toho jeden top bek) tak je tá chuť víťazstva horkastá…
Ostalo nám 5 obrancov, Sládka asi netreba počítať, takže defacto štyria… a to ešte ani štvrťfinále nezačalo… s týmto torzom to ďalej nepôjde, čiže defacto konečná… hlavne po dnešnom zranení Fairbrothera sa akosi z toho postupu nedokážem tešiť - 14.3.2025 - 22:28
- +1
- Senn
- ano velka skoda feroveho brata, bez obrany to vidim tak na 4:1 pre spissku
- 14.3.2025 - 22:41
- +3
- sallem
- Fairbrother je out?
- 15.3.2025 - 8:53
- 0
- PeterLucky
- Chcel by som sa podakovat vedeniu hokejoveho Slovana, ze po skoro 30 rokoch dominancie hokeja v meste vytvorili z Bratislavy futbalove mesto. To je skutocne nevsedny vykon.
- 14.3.2025 - 22:31
- +7
- Lokomotiv
- Je to škoda, ja osobne by som bol rád, keby ako Slovensko máme aspoň 1 vrámci Európy konkurencie schopný hokejový klub. Ale tak to je asi prirodzené, keďže som fanúšik hokeja.
- 14.3.2025 - 22:54
- 0
- HeyYou
- znudený veľkopodnikateľ si z dlhej chvíle zakúpil hokejový klub, keď tento "biznis" dopadne fiaskom nevadí, určite sa v Bratislave nájde ešte dosť vecí, ktoré sa dajú odkúpiť a ešte viac posrať.
- 15.3.2025 - 7:08
- +4
- realzv
- Chalani dik👍.... aspoň trošku radosti po nevydarenej zakl.časti.....
Dúfam že sa obrana dá zdravotne do poriadku a potom môžeme potrápiť aj SNV....každé ďalšie víťazstvo bude nadplán.....
Stojíme pri Vás a držíme palce.....HKM❤️ - 14.3.2025 - 22:49
- +2
- Orbi
- Smutné ako niekdajšie skvelé slovenské značky Dukla Trenčín a Slovan posledné roky len upadajú do zabudnutia.
- 14.3.2025 - 22:57
- 0
- Tino
- dovod: pre tieto hokejove znacky zatnut sa a makat, nie je dovod zufat si a lutovat sa, proste musia makat.Liga je vyrovnana a team , ktory ma realne play off ocakavania si nemoze dovolit saskovat.
- 15.3.2025 - 9:14
- 0
- WERTYU
- Ako sa hovori bez prace nie su kolace…
- 15.3.2025 - 10:11
- 0
- bobozv
- Super som rád a ako som spomínal že Slovan vyradime tak sa to stalo...ale prečo by sme nemohli dať aj spišskú ? Prečo by malo byť nad plan každý vyhratý zápas ...ešte raz sa budem opakovať mužstvo na to máme aby sme porazili každého sezóna bola aká bola ale koniec základnej časti a teraz so Slovanom nám chlapci ukázali že to hrať vedia útoky si sadli ...viem obrana je aká je zranili sa hráči ale nikto nevie možno sa nieto dá dokopy každopádne ja tvrdím stále že to semifinále dame
- 14.3.2025 - 22:58
- +1
- Westbeast0
- Pri vsetkej ucte k Slovanu, toto nebol super ktory by mal sluzit ako meratelny ukazovateľ... Prehrali osem z posledných deviatich domacich, forma ich ani nelizla v poslednej dobe... Ak chcete uspiet proti Spisskej, nemozete sa nechat zvytocne vylucovat a zároveň musite zlepsit presilovky, dnes to bola v nich velka bieda a Slovan ich uz mal precitane... Dufam ze to s tymi zranenými obrancami nebude velmi vazne, lebo budete mať vzadu problem.
- 14.3.2025 - 23:12
- +2
- Zubo27
- Nadplán je to preto, lebo sme sa do vyraďovačky dostali ledva z posledného možného postupového miesta. A keby to Mikuláš nezabalil, bohvie ako by to nakoniec dopadlo. Uvedom si, že Slovan naozaj nebol v ideálnom rozpoložení. Spišská bude úplne iný súper. Pozri sa, ako sme na tom s obranou. Modlime sa, aby sa nám tí chlapci dali do poriadku, lebo zo 4 a pol obrancami skutočne semi nespravíme. Chápem, že by si si želal postup, a momentálne si v eufórii z vyradenia Slovana, ale skús sa na to naozaj pozrieť triezvo. Samozrejme, vlani Nitra vyhrala titul z ôsmeho miesta, niekedy aj motyka vystrelí ako sa hovorí, ale ber to trošku s pokorou. Možno že budeš mať nakoniec pravdu a stane sa zázrak a Spišskej ukončíme sezónu, ale to je všetko len v teoretickej rovine. Ako som písal v príspevku hore vyššie, rozhodne sa na ľade.
- 15.3.2025 - 0:29
- +1
- Johny
- len Nitra mala to šťastie, že sa jej vyhýbali zranenia... tá motyka vystreliť môže len za tohto predpokladu
- 15.3.2025 - 7:03
- +2
- Zubo27
- Len ono sa to stáva tak raz za 50 rokov. Ak by sa niečo podobné podarilo zopakovať nám, tak verím tomu, že najbližších 100 rokov sa nič podobné neudeje...
- 15.3.2025 - 10:46
- +2
- dany444
- Pozri sa na Třinec posledné sezóny.
- 15.3.2025 - 15:10
- +1
- Zubo27
- Trochu mi to uniká... Třinec od sezóny 2016/2017 obsadil 5x druhé miesto po ZČ, 2x tretie... okej, pred dvomi rokmi bol šiesty, ale to pri kvalite tímov v Českej lige nie je vôbec zlé umiestnenie. Uvidíme kam dokráčajú tento rok...
- 15.3.2025 - 16:15
- +2
- Robidas
- Áno vyhýbali sa zranenia a to ich 8. miesto bolo také že im chýbal bod na 5. miesto, 5 bodov na 4. miesto. Bolo to tam veľmi vyrovnané. Od 1. Popradu boli 18 bodov. Teraz bol Zvolen od SNV 31 bodov, takže by to bol dobrý kauf. Myslím že v slovenskej lige s takým bodovým mankom v zč ešte nikto nikoho nevyradil. Zvolen držím palce máte na to!
- 15.3.2025 - 11:06
- +5
- bobozv
- Máš pravdu ale každý zápas je iný..vyhrávali sme 3:0 bolo tam možno uspokojenie chvíľu z našej strany ale myslím že celú sériu sme udávali tempo my...so spisskou budú úplne iné zápasy to ja viem ale vždy hráš to čo ti dovolí super...ja tvrdím že Spišská je hrateľná a prejdeme cez ňu ak budú pokračovať v Tom nasadení ..samozrejme dolezite kto nastúpi v obrane to je pravda
- 14.3.2025 - 23:19
- +1
- kralmato
- Blázon...ked citam tieto vyjadrenia mam pocit ze ludia strácajú objektivitu...SNV je hratelna ak budu pokracovatv tom nasadeni haha s 1 útokom
chces vyradiť SNV??? - 15.3.2025 - 10:34
- +3
- RHZV
- SNV je urcite hratiteĺná, zapasy v zakladnej casti boli velmi vyrovnané a to nie pri našej dobrej forme, ktorú si myslím zacína prichádzať
- 15.3.2025 - 11:29
- +1
- WERTYU
- Kto vysoko lieta nizko pada… nato pamätaj… ty vidis spisku ako jasneho majstra, len aby ste neskoncili ako vlani Poprad…( mna by to vobec neprekvapilo)
- 15.3.2025 - 11:54
- 0
- kralmato
- Presne tak Zvolen vyradil podpriemerny slovan a už lietajú v oblakoch...pasuje to na nich stačí si prečítať komentáre na ich stránke...dobre ze sa nevidia už vo finále 🤦♂️
V snv sa nikto necíti byť majster...za 4 roky v lige víťaz ZC...2 miesto, 3 miesto...spokojnosť až až - 15.3.2025 - 12:22
- 0
- RHZV
- Myslím si ,že porovnavať kluby Zvolena a Spišskej z klubových úspechov nemá význam ,tam nie je o čom... skús sa pozrieť na Vasu stránku objektívne a koniec koncov preco by sme si nemali veriť, ja si myslim ze ste zdolatelný a viac výhod vidím na nasej strane
- 15.3.2025 - 12:34
- +4
- trevor
- Ak je Fairbrother v prdeli tak je takmer nemozne to v PO utiahnut na 4-5 bekov, uz vcera ledva stali na nohach v tretej tretine.
- 15.3.2025 - 14:00
- 0
- moňo
- Gratulujem Zvolenu k zaslúšenému postupu.
A čo k nám...jeden z najhorších nie len podľa výsledkov, ale aj najhorší Slovan herne za posledných 25 rokov.
A žial, ak majitelia nezvýšia budget a zostane tam Havlíček, budúcu sezónu to nebude iné - 14.3.2025 - 23:19
- +4
- axxel
- Slovan nemal nárok... pred sezónou som ho tipoval vyššie ale keď si človek pozrie súpisku tak tam nájde priemerných Slovákov a podpriemerných legionárov a hlavne na tých doplatili, keďže ostatné mužstva, dokonca aj Mikuláš ich mal lepších... Pecararo bol výnimka, ale bol sam .. ono nejde vymeniť všetkých hráčov, viac ako polovica kádra isto zostane, ale musíte zohnať lepších legionárov ... a už ani ti Slováci sa do Slovana nehrnú tak ako kedysi, v tom je tiež problém, že niekedy ste mali najlepších Slovákov, teraz je to viac rozdelené po druhých tímoch... ale základ je vymeniť Havlicka, už teraz je neskoro, keďže kádre na ďalšiu sezónu sú už vytvorené z drvivej väčšiny, ale to je hlavne do budúcna dobrá vec ... on hokeju nerozumie
- 14.3.2025 - 23:37
- +3
- axxel
- Tak Spilar tiež nie je žiadna výhra, ale tak určite rozumie hokeju viac ako Havlicek
- 15.3.2025 - 6:55
- 0
- fabbeN
- Podla toho kde sú Košice a kde Slovan, tak áno. Parádne rozumejú hokeju.
- 15.3.2025 - 7:01
- +11
- PerX
- Tak ono mali sme možnosť vidieť keď USS priškrtil Košiciam kohútik v 20/21 a ako tie Košice vtedy dopadli
A to si dovolím tvrdiť že mali minimálne čo sa týka CV lepších hráčov ako sú títo v Slovane.
Nie každé mužstvo si môže dovoliť kúpiť pol ligy no... - 15.3.2025 - 11:25
- +1
- fabbeN
- Veď Slovan si dovolil priniesť Ritchieho a iné pokusy. Keď dokážete dať peniaze za takého flákača tak prečo sa čudujete, kde ste.
- 15.3.2025 - 11:36
- 0
- KI
- Tento Slovan bol rozhodne papierovo kvalitnejší ako Košice 20/21
- 15.3.2025 - 11:51
- 0
- PerX
- Papierovo lepších a koho? Zo slovákov maximálne Takáč a Bakoš. Možno Minárik.
Z legionárov okrem Pecu nikto možno Peterek čast sezony ale nakoniec aj z neho opadlo to lepšie. Tracey to isté ale dajme tomu.
Košice v 20/21 sezone mali Pospíšila,Chovana,Rewaya,Mráza a z legionárov Klhufek,Poirier,Beránek,Pavlin,Ruzicka.
Ak týchto hráčov chceš porovnávat s terajším Slovanom tak ja ti neviem.
Možno ani tí hráči niesu zlí ktorých máme v Slovane lenže pod Surom alebo pod Oremusom ktorého som osobne nemusel tak zabudnú hrať. - 15.3.2025 - 12:10
- 0
- KI
- Brankársku dvojičku ste mali lepšiu, lebo Riči sa dostal do formy až od ďalšej sezóny a mali sme v bráne preplateného Sedláčka.
Acolatse bol lepší ako Ružička či Pavlin, ktorý bol dobrý v prvej sezóne, potom už mal možno pomalý ale postupný downgrade. Beránek bol/je skvelý obranca, možno kvalitou neho ste nemali vo vašom družstve. Bačík, Brincko či Golian a Kráľovič sú (ne)porovnáteľní s Deylom, Petranom, Slovákom či Nemčíkom, ktorý prišiel až ku koncu sezóny. Rozhodne je vaša štvorka perspektívnejšia a dravejšia, naša trojka možno skúsenejšia ale viac chýbujúca a menej korčuliarsky dynamická kvôli veku.
Chovan, Réway, Klhufek bolá jedina trojica, na ktorú sme sa mohli spoľahnúť. V priebehu sezóny ich doplnil Mráz. Z tých mladších chlapcov sa vypracoval Havrila, ale vtedy nebol ako dnes. Poirér odohral málo zápasov a Pospíšil bol na polovičku sezónu, navyše v nej bol zranený - rovnako tak Vrábeľ, ktorého sme čakali, z chytí, no bol viac zranený. Vy ste mali Bakoša, Takáča, Pecarara, Ortegu, Minárika, Hoelschera (aj keď dohral sezónu v štvrtom útoku, nazbieral body ako Mráz vtedy v KE) či dravcov Kukumberga, Lukošíka a Dudáša (my sme mali Havrilu, Friča a Eliáša).
Za mňa sme mali skúsenejšiu (staršiu) obranu, ale útok bol na vašej strane. Ukazuje to aj počet strelených gólov - SBA 164 oproti KE 148. O trošku lepší ste za mňa boli vy, aj keď sú porovnáteľné tímy. Navyše my sme boli obmedzený rozpočtom.
- 15.3.2025 - 12:53
- +1
- PerX
- Tak pri tých brankároch neviem,Riečický už mal v skutku dobré čísla u vás a Sedláček môže byť Kiviaho 2.0 a navyše tam bol Vay čo môže byť druhž Godla. Brankárov sme viac menej mali na rovnakej úrovni,ťazko posúdiť teraz kto bol lepší kto nie,myslím si skôr že sa to ani nedá.
Čo sa týka Acolatse/Ružička tak áno,to máš pravdu ale za to Ružičku neprepína či hej? Acolatse má viac trestných minút dopredu Ok ale dozadu je čistý tragéd,myslím si že väčší nez Ruzicka.
Čo sa týka tej obrany áno,tí menovaní sú cca na rovnakej úrovni ale s tým že Nemčík je za mňa podceňovaný hráč,vezmi si že druhý rok už hraje stabilne českú extraligu aj keď to je Kladno ale pod Jágrom by nehral hoc kto a čo sledujem aj body tak je na tom rovnako keď nie lepšie ako na Slovensku. Ostatné súhlasím.
A ten útok,no to je to isté čo hovoríš o Slovane. Aj Ortega tu odohral málo zápasov a z nejakého dôvodu skončil,buď Oremus alebo výkony a možno kombinácia. Minárik je kvalitný mladý hráč ale po zranení to nie je on. Ale zhodneme sa na tom že ten základ bol cca rovnaký,ten kvalitnejší teda. Bakoš,Peca,Takáč,Hoelscher/Chovan,Reway,Klhufek,Mráz.
A môžme tam pridať aj Lapšanského ktorý sa k vam tiez pripojil a na ďalšiu sezonu u vás ostal.
Ak to mám zhodnotiť teraz takto aj z tvojho pohľadu,tak brankárov by som nechal na rovnakej úrovni,obrana o niečo lepšia a skúsenejšia u vás a útok na cca rovnakej úrovni,možno o niečo málo lepší na našej strane.
Každopádne možno som to prehnal s tým že ste mali lepšie mužstvo,myslím si že sa dohodneme na tom že to bolo cca na rovnakej úrovni. - 15.3.2025 - 15:32
- 0
- tominope
- Gratulujem Zvolen. Vedel som že prejdeme cez Slovan lebo tento tým má na viac určite a len sa to potvrdilo. Forma prvého útoku hovorí za všetko.. za posledných 10 zápasov olson 8b zuzin 13 a hecko 17🙂 pokiaľ spisiaci neeliminuju nám prvý útok tak to môže byť zaujímavé štvrťfinále so šťastným koncom pre nás. Tento postup určite povzbudí chalanov a jeden tam urveme✌️
- 14.3.2025 - 23:46
- 0
- HKM fan33
- Ďakujem aj ja za korektnú diskusiu 2 táborov fanúšikov teamov, kde sa len čakalo ktorý sa trochu naštartuje a začne niečo hrať. Ideme ďalej my a zaslúžene ale s pokorou lebo my vs. SnV a alebo vy vs. KE to je asi o tom istom. Tak poďme skúsiť ešte predĺžiť sezónu o pár zápasov.....
- 14.3.2025 - 23:54
- +2
- apa
- Slovanu by som povedal že mu až veľmi chýbal Pecararo ktorý vedel hráčom pripraviť šance a sám keď bolo treba potiahnuť mužstvo.
- 15.3.2025 - 7:24
- +1
- strojar
- Slovanu chýbalo VŠETKO.
- 15.3.2025 - 7:59
- 0
- matell157
- No užili sme si včera radosť z postupu, super som rád že to chalani zvládli. Teraz už treba myslieť na štvrťfinále kde nás čaká súper úplne iného kalibru a s reálne najvyššími ambíciami nakoľko všetko okrem finále by bol pre Novejšiu túto sezónu neúspech. Reálne to vidím na 80/20 v prospech SNV. Ako fanúšik však verím že ich potrapime o niečo viac. Náš najväčší problém je samozrejme ako celú sezónu v obrane ktorá napriek tomu že sa v tejto sérii o máličko zlepšila dostala zásadnú trhlinu v podobe zranenia top beka a aj ďalšieho obrancu. Naopak oproti sezóne tu bolo badateľné zlepšenie v bránke a hlavne v útoku pri prechode do pásma vytváraní a premieňaní šancí. Pokiaľ sa podarí Mikulov naordinovat systém aby útočníci obrane pomáhali oveľa viac ako doteraz je tam šanca že uhráme viac ako 1-2 zápasy. Prajem všetkým pekný víkend. P.S. Slovan vy sa dajte do poriadku chcem raz zažiť víťazstvo nad vami aj vo finále nie len v skorších fázach, to by mi konečne vymazalo dávnu pachuť ktorá je síce už malá ale stále tam po tých dvoch finálových nezdaroch kdesi zostáva.
- 15.3.2025 - 8:31
- +2
- kralmato
- Múdro popísané 👍
- 15.3.2025 - 10:35
- 0
- Dr.Zincica
- My sme tu doma.Teraz to pride
Este ocakavam,ze GM narodneho timu nominuje na MS aspon 3 slovanistov,pretoze maju formu - 15.3.2025 - 10:10
- 0
- Lukkas
- Posledné týždne som to už sledoval minimálne, v tom tíme nefungovalo fakt nič.
Havlíček káder síce neskladal, ale spravil toho dosť, aby bolo čo hodnotiť a toho, čo vyšlo, bolo veľmi málo. Navyše väčšine tímu ponúkol zmluvy aj na ďalšiu sezónu, takže vyrobil problémy aj do budúcna. Nie všetko je však na neho, lebo vyzeralo to tak, že vedenie tiež dosť šetrí a ten rozpočet na káder asi nebol tam, kde mal byť.
Dúfam teda hlavne, že rozpočet na káder pôjde hore a budeme schopní sem pritiahnuť na našu ligu špičkových hráčov. Dotiahnuť nejakých Slovákov z českej extraligy a legionárov top kvality. Lebo hovoriť o titule a potom priniesť hráčov úrovne Slovák, Jendek, Bondra, to úplne nesedí. Tak si držme palce. - 15.3.2025 - 10:41
- +3
- kelnička
- No neviem.píšete o dalsej sezone .ja sa tak nejako pytam aký dôvod maju najlepsi SK hráči podpisať Slovanu?
- 15.3.2025 - 11:31
- 0
- omen
- jediny dovod su peniaze... ak nebudu, tak nepodpisu
- 15.3.2025 - 11:38
- +1
- kelnička
- Dnes uz hracov dokazu zaplatit aj v Žiline,Spišskej,Michalovciach či Poprade a aj inde.a ak sa ma preplacanie hracov stať podsatou folozofie,tak to je cesta do zahuby.ta sa pomaly začína.myslim ze na SK sa pomaly vynára niekolko mladíkov trenerov čo by pri dostatku trpezlivosti z dôvery vedeli vybudovat team.to je ale pre vacsinu akcionarov v nasich kluboch nepredstavitelna cesta.
- 15.3.2025 - 11:50
- +1
- Aladár Miazga
- Áno je pravda, že iné kluby dokážu Slovan dokonca aj preplatiť.
Ale či sa vám to poniektorým páči, alebo nie, Slovan má stále najlepšiu infraštruktúru zo všetkých klubov.
A to nehovorím preto, že som fanúšik Slovana, alebo nebodaj namyslený bratislavčan. To je holý fakt. Potvrdilo to už nemálo hráčov, ktorí tu pôsobili ...
- 15.3.2025 - 12:44
- +1
- Tyna85
- A aj tak to nestačí na to aby Slovan podpisal koho chce.
- 15.3.2025 - 15:04
- 0
- OUTBLAST
- Lebo peniaze sú stále viac ako podmienky 🤷
- 15.3.2025 - 15:14
- 0
- Tyna85
- Aj ambície či to ako klub funguje.
- 15.3.2025 - 15:47
- +1
- OUTBLAST
- To je ďalšia vec
- 15.3.2025 - 16:00
- 0
- ori
- Je tam ovela vyssi potencial ako len financny.
Pre legionarov s rodinami, moze byt Bratislava atraktivna ako slusne moderne mesto s komfortom pre ich manzelky + male deti, s blizkostou do Viedne / Budapesti / Prahy. Krasny priklad bol Harris, o ktoreho bolo vyborne postarane.
Bratislava ma stale najmodernejsi stadion na Slovensku, s moznostami regeneracie, komfortu o hracov, treningove zazemie. Ved sme sa na ten uver my ako Bratislavcania aj patricne poskladali.
V com zatial Slovan zlyhava je vyuzivanie tohto zazemia na to, aby sa hraci posunuli vykonnostne vyssie. Clovek ma problem spomenut si na niekoho, kto sa tu vypracoval na lepsieho hraca. - 15.3.2025 - 16:39
- +6
- maček
- A čo si tým chcel povedať?
Že inde vláda beinvestuje?
a) štadión bol rekonštruovaný za účelom uspiriadania MS v ľadovom hokeji...ak by tých 12 miliárd korún dostala na svoj štadión napr.Detva, vedeli by uspiriadať MS?
b) minimálne takou istou čiastkou prispelo mesto Bratislava....zdroje mesta Bratislava stoja na podielových daniach z príjmu pracujúcich v Bratislave, takže ber to tak, že Bratislavčania mierou vrchovatou prispeli pre všetkyých, aby mohli príst na zápas majstrovstiev sveta
c) Slovan platí krvavé peniaze za prenájom štadiónu mestu
Takže čo si chcel povedať tý.to svojim príspevkom? - 15.3.2025 - 18:55
- +2
- WERTYU
- Ze ak by vlada raz za cas prispela aspon 20-30% z toho co prispela do BA stadionu aspon krajskym mestam tak tych stadionov z dobrou infrastrukturou bolo viac…
b) z kapacitnych moznosti nie kazdy mohol prist ma zapas MS 😁 a v BA robi x tisic ludi ktory v BA neziju, takze nie len Bratislavcania sa skladali..
c) ake krvave peniaze? Mate menezment nech si vyrokuje lacnejsi prenajom… - 15.3.2025 - 19:16
- +1
- Urpiner16
- Krvavé peniaze brali vtedy keď hrali v KHL keď už bol okupovaný Krym.Vtedy nikomu nič nevadilo demokrati keď sa im to hodí.
- 15.3.2025 - 19:28
- +3
- bigi
- ja som myslel e tato uraban legend ako velmi vlada prispela na stadion v BA je uz takmer po 15 rokoch pase,holt vzdy sa objavia nejakyzombici ktory tu blbost vytiahnu. tak schvalne kolko realne ale este raz realne ta vlada prispela na stadion v BA,a porovnaj si to kolko prispela na ine stadiony kde vlada prispelaa budessa cudovat ako sa tie sumy moc nelisia
- 16.3.2025 - 11:25
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- ZvolenskyRytier
- Vie niekto ako je na tom po včerajšku Fairbrother? Bude ešte hrať alebo má po sezóne e
- 15.3.2025 - 12:44
- 0
- Zmrzlina
- Včera Zvolenu nehral ani Pišoja.
- 15.3.2025 - 14:50
- 0
- Westbeast0
- To vyzeralo na natiahnute, v horšom pripade roztrhnute vazy, kazdopadne sezóna asi prenho skoncila...
- 15.3.2025 - 17:08
- 0
- LAUDEO
- Faibrother ma po sezone bude to tazke...
- 15.3.2025 - 17:30
- 0
- NasHokej97
- Pán komunita si prehľtol jazyk ? Pri tom ako sa rád ku všetkému vyjadruje - by som očakával nejaké vysvetlenie či vyjadrenie ku najhoršiemu výsledku Slovana v historií extraligy.
- 19.3.2025 - 10:51
- +2
- omen
- takze GM dal prvy rozhovor pre web hcslovan a po jeho precitani by som bol radsej keby bol ticho... doteraz som sa ho snazil aspon trocha obhajovat, ale po tomto som skoncil Toto uz nie je o neskusenosti, toto je jednoducho z jeho strany mat v ... na lehatku
- 20.3.2025 - 18:49
- +2
- Aladár Miazga
- Vysokosebavedomý bez vysokej odbornosti. Toto neveští nič dobré...
- 20.3.2025 - 19:10
- +1
- Lukkas
- Nulové ambície. Skladáme tím na stred tabuľky.
- 20.3.2025 - 21:21
- 0
- bigi
- sebavedomie vacsie ako schopnosti, to sa mu musi uznat, a vlastne on za nic nemoze on je super manazer
- 21.3.2025 - 6:55
- 0
- NasHokej97
- Sorry ale čo je tento Havlíček za chuja ? "Ruku na srdce, nepamätám si jedinú negatívnu reakciu od fanúšikov po tom, čo sme ho oznámili." Pomaly hádzať to na fanúšika to nemá hanby ? Viete si predstaviť že by Maroš (alebo nejaký iný GM ktorého uznávaš) by niečo takého povedal ? Páči sa mi tiež ako prešiel od "není to naša vina" zo začiaktu sezóny k "to mužstvo nebolo také zlé" po tom čo ešte viac dodrbal to mužstvo. Absolutne žiadna sebareflexia.
Chcel som im dať benefit po tejto sezóne, ale bohužiaľ podľa prečítaného nás čaká rovnaké hovno. "Pri posilňovaní mužstva bude pre nás určujúce, aby to boli hráči, s ktorými sa Slovan v každom zápase dokáže prezentovať a hrať s maximálnym nasadením a angažovanosťou." Samko Petráš má ešte klub ? To znie akurát niečo na jeho štýl. Dneska oznámili Preisingera joj to je podpis.
Načo to JTRE kupovali? Aby zo Slovana urobili mužstvo na stred tabuľky a chodilo im tam 3.5k ľudí? - 21.3.2025 - 22:50
- 0