Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Zvolen získal druhý bod, hoci v zápase prehrával 0:2 (FOTO)

zdroj: TASR/Ján Krošlák
30.4.2021 20:56 TASR

Hokejisti HKM Zvolen zvíťazili v piatok v druhom súboji finále Kaufland play off Tipos extraligy na domácom ľade nad HK Poprad 4:3 po predĺžení a v sériii vedú už 2:0 na zápasy.


Séria sa presúva do Popradu, tretí duel je na programe v pondelok 3. mája o 18.00 h.
Hrdinom večera bol Radovan Bondra, ktorý na konci prvej tretiny strelil prvý gól Zvolena a v 6. minúte predĺženia svojím druhým presným zásahom v zápase rozhodol o triumfe domáceho tímu. HKM dokázal otočiť skóre z 0:2 i 2:3, dôležitý gól na 3:3 zaznamenal v 56. minúte Patrik Marcinek.
      
HKM Zvolen – HK Poprad 4:3 pp (1:2, 1:1, 1:0 – 1:0)
Góly:
20. R. Bondra (Stupka, Hraško), 22. Ivan (Nuutinen, McPherson), 56. Marcinek (Kotvan), 66. R. Bondra – 3. Bjalončík (Matej Paločko), 6. Matej Paločko, 33. Mashinter (P. Svitana). Rozhodovali: D. Konc st., Tvrdoň – Kacej, Stanzel, vylúčení: 5:3 na 2 min, navyše 42. McPherson 5 min + DKZ za seknutie – 27. Ulrych 5 min + DKZ za napadnutie hlavy a krku, presilovky a oslabenia: 0:0, zmeny: 27. Zvolen bez Puliša - 12. Poprad bez Skokana, 300 divákov.
Zvolen: Rahm – Kotvan, Betker, Melancon, Ivan, Kubka, Hraško, Meliško – Kelemen, J. Mikúš, R. Bondra – Nuutinen, Puliš, McPherson – Stupka, Viedenský, Jedlička – Kolenič, Tibenský, Marcinek – od 42. min Gubančok
Poprad: Hamerlík – Drgoň, Višnevskij, D. Brejčák, Dalhuisen, Ulrych, Marek Hudec, Kramár – P. Svitana, Skokan, Bjalončík – Matúš Paločko, Preisinger, Vandas – Livingston, Zagrapan, Tavi – Mešár, Matej Paločko, Mashinter – od 27. min Jevoš
      
Popradčania nastúpili bez zraneného Haščáka, ktorý to skúšal na rozkorčuľovaní, ale nebol zdravotne v poriadku. Prvú šancu v zápase mal Zvolen, po chybe Brejčáka unikol McPherson po ľavej strane, no na Hamerlíka, ktorý nahradil Vošvrdu, nevyzrel. Skóre otvoril v 3. minúte Bjalončík, ten v prvom útoku zastúpil práve Haščáka. Po výbornej práci Mateja Paločka mal pred sebou prázdnu bránku a z kruhu na buly sa nemýlil. Hostia potom nevyužili presilovku a na jej konci dokonca mohli pykať. Bondra zblízka sa už radoval z gólu, no brankár Popradu v poslednej chvíli puk dokázal vyraziť. A bolo to kľúčové, pretože v šiestej minúte chybu Hraška v medzikruží dokonale využil Matej Paločko, obišiel obrancu HKM a Rahmovi nedal šancu – 0:2. A mohlo byť i 0:3, v polovici prvej tretiny totiž Mashinter orazítkoval žŕdku. V 12. minúte pohrozili domáci po teči Kelemena a dorážke Bondru. Na opačnej strane odišiel z ľadu zranený Skokan a Svitana z dvoch metrov nepokoril zvolenského brankára. Skóre sa zmenilo až 59 sekúnd pred prestávkou, Stupka vystrelil spomedzi kruhov, Hamerlík puk neudržal, čo si všimol Bondra a stihol do neho hokejkou strčiť – 1:2.
Hokejistom spod Pustého hradu vyšiel aj nástup do prostredného dejstva. V 22. minúte vystrelil Ivan z ľavého kruhu a tečovaný puk skončil pod hornou žŕdkou – 2:2. Poprad mohol ísť do opätovného vedenia v presilovke, po rýchlom prechode do útoku sa nepresadil pred bránkou Preisinger a recept na Rahma o pár sekúnd neskôr nenašiel ani Drgoň. V 27. minúte faulovaný Puliš našiel pri pravej žŕdke voľného McPhersona, ktorý nepokoril Hamerlíka. Kapitán Zvolena sa však zranil a tiež musel v zápase skončiť. Podobne dopadol i hosťujúci Ulrych, ktorý za zákrok na Puliša dostal trest päť minút plus do konca stretnutia. V dlhej početnej výhode však domáci zásadne nehrozili, Podtatranci veľmi dobre bránili a už v hre piatich proti piatim išli do vedenia. Po chybe Kotvana na útočnej modrej čiare sa dostal do úniku Mashinter a poradil si s Rahmom – 2:3. "Bryndziari" sa potom snažili vyrovnať, v presilovke dvakrát neuspel Bondra a pred prestávkou Hamerlík nepustil za seba ani sklepnutý puk od Viedenského a ustál i dorážku McPhersona.
Na začiatku tretej tretiny išiel predčasne pod sprchy za seknutie práve McPherson. Päťminútovú presilovku Poprad tiež nevyužil, ale mal v nej tri vyložené šance. Livingston zakončil tesne vedľa odkrytej bránky, pohotového Taviho vychytal Rahm a zoči–voči pred ním sa nedokázal presadiť ani Zagrapan. Zvolenčania pohrozili až v 51. minúte po chybnej rozohrávke súpera, voľný Kelemen z medzikružia neprekonal Hamerlíka. Pokoril ho až Marcinek o päť minút neskôr, keď účinne tečoval strelu Kotvana spoza kruhu a vyrovnal na 3:3. Vo Zvolene sa tak predlžovalo a v extra čase najprv Livingston poriadne zamestnal brankára HKM, keď si obkorčuľoval jeho bránku a následne sa dobre natlačil pred ňu. Po ňom mal veľkú šancu i spoluhráč Mashinter, sám pred Rahmom neuspel. A tak prišiel trest. V 66. minúte sa k odrazenému puku dostal Bondra, mal veľa priestoru pred bránkou a rozhodol o triumfe HKM – 4:3.

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Coffman

 

Bude to ešte ťažké ale už iba dva
30.4.2021 - 21:05
+5

Gargamel123

 

"Zvolen došiel na predlzenie?haló Zvolen hrajte"
30.4.2021 - 21:06
+9

frantapriklep

 

Čakalo sa na to, kedy sa presadí v playoff Bondra a prišlo to v pravú chvíľu. Bol to jeho zápas a vďaka nemu teda Zvolen bližšie k titulu. Poprad opäť prehráva 0:2, ale na rozdiel od semifinále je vo veľmi ťažkej situácii s kadrom. Nielen Handlovský, nielen Haščák, ale ešte smolne po zásahu pukom aj Skokan, naozaj smola.

Zvolenu sa zranil Pulis, vcera som spomínal jeho nezmyselne nasadené plexisklo a obávam sa, že dnes práve toto bol dôvod jeho zranenia pri čistom zákroku Ulrycha.

Ulrych bol vylúčený neprávom, podobne Bjaloncik v závere, ktorý prifilmoval, ale faulovaný bol, nečudo že alibistický výrok rozhodcu rozčúlil Svitanu tak, že to počulo celé Slovensko. Rozhodca ale v tej chvíli proste zrejme nezniesol, že Bjaloncik naozaj zbytočne teatrálne rukami chytal hlavu. Aj keď niečo utŕžil, nebolo to také strašné.

Zápas ako celok sa mi celkom páčil, nepáčilo sa mi, že obe strany už postupom času dosť filmovali a chýbal tam vzájomný rešpekt, rozhodcovia sú už v takom prípade totálne bezmocní, lebo sa padá furt a stále sa niečo reklamuje.

Poprad naozaj v ťažkej pozícii, pre lepší zvyšok finále dúfam, že sa zdravotne dajú niektorí hráči dokopy, ale budú to mať Kamzíci už ťažké.
30.4.2021 - 21:06
+31

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
nerorome

 

Ulrych atakoval Puliša, keď už bol puk dávno preč. Takže tak.
30.4.2021 - 21:09
+4

strojar

 

Skúsiš upresniť pojem "dávno"?
30.4.2021 - 21:12
+9

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
nerorome

 

Dávno = za Kuvajtu napadení
30.4.2021 - 21:20
+4

doc.koniferum

 

určite nie.bolo to ešte v období treťohôr.
30.4.2021 - 21:34
+2

ajwen77

 

Išlo o výškový rozdiel...zhoda náhod ... Snáď je ok.
30.4.2021 - 22:21
+1

bohin85

 

Presne 0.96 stotin sekundy...
30.4.2021 - 23:34
+1

frantapriklep

 

Keď vychladneš a pozrieš si to z opakovaného záberu, zistíš že nie.
30.4.2021 - 21:13
+9

Athotis

 

Ja som vychladnutý dosť ,ale čisté to nebolo s ďaleko ,minimálne Late hit to bol ,navyše úplne zbytočný zákrok keďže miesto toho ako tretím Pulisa mal radšej zabrániť prihrávke na McPhersona
30.4.2021 - 21:18
+5

frantapriklep

 

Opäť len môžem odporučiť opakovaný záznam a pozrieť kde bol puk v momente hitu. Čistejšie to už Ulrych ani nemohol zahrať.
30.4.2021 - 21:19
+25

Athotis

 

V čase hitu už McP zahodil nemožné...navyše pri situácii 2na 1 si mal vybrať hráča bez puku aby zabránil prihrávke
30.4.2021 - 21:22
+4

andrado-zv

 

Urcite to nebolo ciste, ale ako sa vravi “nazory inych, nech su akekolvek, je treba respektovat”
30.4.2021 - 21:36
0

nerorome

 

Na mňa si s vychladzovaním neprídete, pán Vychovalý
30.4.2021 - 21:18
+2

frantapriklep

 

Chceš dať stávku?
30.4.2021 - 21:23
+1

nerorome

 

Nebude s Ulrychom nejaká analógia ako bola medzi baseballistom Haščákom a istým Bartošákom, dnes už nezamestnaným brankárom?
30.4.2021 - 21:30
+1

frantapriklep

 

Medzi Haščákom a Bartošakom bola analógia, obaja sibrinkovali hokejkami.

S Ulrychom má byť aká analógia?
30.4.2021 - 21:35
+2

nerorome

 

No taká skvelá ako tá prvá
30.4.2021 - 21:37
+1

frantapriklep

 

Analógia musí byť medzi dvoma udalosťami. S čím porovnávaš Ulrycha?
30.4.2021 - 21:48
+2

nerorome

 

Obdobných zákrokov je kopa, stačí si vybrať. Či šibrinkovanie hokejkami okolo hlavy je na článoček lepší "matroš"?
30.4.2021 - 21:51
+1

Chamois

 

Menej jointov a cistejsie skla na okuliaroch.
30.4.2021 - 21:15
+4

nerorome

 

Frustrácia?
30.4.2021 - 22:05
+2

hefky

 

Ked by som to mal s niecim porovnať tak to bolo nieco podobne ako ked Chara zostrelil Satana
30.4.2021 - 21:16
+1

Tehelnepole

 

Yes
1.5.2021 - 10:54
0

MackoPu

 

Ani nahodou - ziadny late hit.
30.4.2021 - 23:40
0

Big brother

 

DÁVNO?
1.5.2021 - 6:31
0

Gargamel123

 

Kosicania rozhoduju finale:
dnes Bondra
vcera Stupka
v dalsom zapase Palocko
30.4.2021 - 21:09
+4

Mato-Mi

 

A pritom ja som si Stupku pamatal ako hraca TT v mladeznickych kategoriach
30.4.2021 - 21:18
+7

strojar

 

Košičan Vašo Stupka z Trnavy.
30.4.2021 - 21:21
+24

doc.koniferum

 

gargamele,stupka je trnavčan.aj keď byť z trnavy,tým by som sa minimálne posledný rok nechválil.
30.4.2021 - 21:36
+8

Gargamel123

 


krestania to pocitaju od narodenia Krista
kosicania od posobenia v HC
30.4.2021 - 23:29
+3

rasticek

 

Ale toto je dobré
1.5.2021 - 3:28
+1

Big brother

 

Bondra je trebišovčan.
1.5.2021 - 6:32
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
frantapriklep

 

Ako z učebnice. Nič tam nebolo nedovolené.
30.4.2021 - 21:16
+14

Chamois

 

Toto je trademark slovenskej extraligy. Cisty/necisty hit, ak hrac odpadne je to vylucenie. Ak “zomrie” tak uz jedine 5 a DKZ.
30.4.2021 - 21:19
+6

Hrobar

 

Toto sa nedeje len v našej lige. Stáva sa to aj v NHL, len tam sa to aj potom rieši.
30.4.2021 - 21:30
+2

Chamois

 

Suhlasim. Zebry by si ten zakrok mali pustit 10-krat po sebe a Ulrychovi sa ospravedlnit.
30.4.2021 - 21:35
+3

frantapriklep

 

V NHL zaviedli už pri trestoch na 5+Dkz možné použitie videa.

Ja sa obávam ale že tu by u nás aj podľa videa niekto bol schopný tvrdiť že to bol faul
30.4.2021 - 21:38
+5

Chamois

 

Chapem, ze zranenie kapitana naserie. Len to co tu poniektori pisu je cista fantazmagoria. Trafil ho cisto, s rukami pri tele a vobec nie neskoro.
30.4.2021 - 21:43
+4

Adam138

 

Keď tam bola krv sú to jasné 5min chcel by som vidieť či by si písal že to bolo čisté keby to bolo na hráča pp
30.4.2021 - 22:19
+3

Kamzík18

 

Aj včera z Drgona šla krv keď sa zrazil s Viedenskym ktorý ho videl.. (netvrdím že to bol faul alebo likvidačný zákrok)..
30.4.2021 - 22:22
+6

InterHKM

 

Riesite kok*tímy....dnes ZVOLEN vyhral, vedie v sérii 2:0..a úplne zaslúžene. Spolu sme HKM
30.4.2021 - 23:08
+7

warn1ng

 

No pretoze to faul nebol a nevidel ho. Kdezto Ulrych si po to jasne isiel.
1.5.2021 - 6:32
0

fany

 

Dobre som pochopila, že Vieďo nevidel Drgoňa? Čo si zabudol šošovky v šatni?
1.5.2021 - 8:02
+1

jozino

 

Drgon vcera po hite od Zvolencana - krvave zranenie a ani 2 minuty neboli
30.4.2021 - 23:05
+1

Adam138

 

To je chýba rozhodcu
30.4.2021 - 23:34
0

gomcosk

 

prestuduj si pravidlo o vysokej hokejke co to je hra so zdvihnutou hokejkou, a aj ked sa ho nou dotkol tak dostal tukes po plexiskle a robil divadlo, co sa tyka pulisa prestuduj si tie pravdlo o udere do hlavy, aj cisty hit kde rameno ide na hlavu (co islo) je faul cize prosim radsej uz nepis
30.4.2021 - 21:12
+3

hefky

 

Rameno dostal do hrude netrep
30.4.2021 - 21:16
+7

Marchand63

 

PopFART cry Vol. 2.
30.4.2021 - 21:32
+3

corthez

 

To si vymyslel sám či ti niekto pomáhal?
30.4.2021 - 22:01
+9

Mirecbb

 

Pulo má zlomenú lícnu kosť, myslím, že pri čistom zákroku by nemal zranenú hlavu, nie tobôž zlomeninu lebky. Plexi, ktoré ste tu včera rozoberali, by mu nepomohlo.
30.4.2021 - 21:59
+4

pinto1000

 

Čistý zákrok to byť nemohol pretože mu trafil hlavu. Nevravím, že to Petr urobil úmyselne ani nehovorím či to bolo 5 + out ale čisté to nebolo.
30.4.2021 - 22:27
+4

ajwen77

 

Grc čo ti píšete ... Smola proste že ho trafil ako trafil... Plece na hlavu bolo.... Čiže o čom to je?
30.4.2021 - 22:29
+1

HA RA Bin Ladin

 

Bol tam uder ramenom do oblasti hlavy a krku... je uplne jedno ci tam mal aky stit bol tam naraz do tej oblasti. Jasné 5+DKZ.
30.4.2021 - 22:56
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
blue-311

 

Akym: Sposobom to neguje Frantov prispevok?

Pulisovi zelam skore uzdravenie a tebe tiez.
1.5.2021 - 0:10
+2

Marchand63

 

Ze bol vyluceny nepravom.
1.5.2021 - 0:20
0

MackoPu

 

Rozmyslam, naco s ako nosia tie prilby, ked nadocn.obluk. To uz mozu rovno siltovky.
1.5.2021 - 0:49
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
duri

 


Rozhodcovia sú tak extrémnou žumpou tejto súťaže že to až nie je možné. To nepíšem že niekomu konkrétne ublížili, ale to je pomaly každé druhé striedanie nejaká evidentná chyba. Ja už nemám na to naozaj slov, ten záver 3 tretiny a Mikus/ Bjaloncik to len asi celé podčiarkli. Vnútorne má to ubíja .

Snáď sa Skokan s Hascakom dajú dokopy a ešte uvidíme veľa dobrého hokeja.

Gratulácia Zvolenu k vedeniu v sérii.
30.4.2021 - 21:06
+34

fefa

 

Nevyjadrujem sa tu casto, vzdy vsetko beriem s nadhladom, ale toto je cisty vysmech zo strany rozhodcov popradu, to akoze filmovanie bajloncika to len podciarklo.. gratulujem zvolenu..
30.4.2021 - 21:06
+7

bryndzajeliek

 

Faul v predlzeni na nasho si nevidel ...
30.4.2021 - 21:08
+3

hefky

 

Predlzenie sa ani nemalo hrat
30.4.2021 - 21:13
+3

andrado-zv

 

Nuz keby, PP zuzitkovali vedenie 2:0, potazmo udrzali 5 min pred koncom vedenie 3:2, urcite by sa nehralo
30.4.2021 - 21:40
+11

Kuree

 

múdro napísané na keby sa však nehrá a môžu nám ostať akurát tak oči pre plač
30.4.2021 - 22:26
+1

azzurri

 

Take veľké chyby ako urobil Poprad v každom zápase pred koncom sa vo finále nesmú stavať.prvý zápas ich to stalo predĺženie s možnosťou zápas vyhrať a druhy zápas ich to stalo výhru
1.5.2021 - 10:45
+2

ajwen77

 

🤤🤤
30.4.2021 - 22:25
+3

BieloModra

 

Ma ma ma masa ker blahozelam ZV ...este 2x...pekne poctivo aj v PP!

30.4.2021 - 21:07
+17

Gargamel123

 

este dva: a das profilovku
30.4.2021 - 21:10
+8

BieloModra

 

Urcite
30.4.2021 - 21:48
+3

HkmDetva

 

A ty kedy?
1.5.2021 - 0:31
0

buchlo

 

Spokojnost, bryndziari doslova ukonovali oslabenych valaškarov, tipujem seriu 4-0 pre Zvolencok
30.4.2021 - 21:07
+2

Gargamel123

 

?
30.4.2021 - 21:10
+1

BigMatthew

 

Gratulujem ZVOLEN 2:0: Dneska ale troska viac chcel Poprad by som povedal, no niekedy to nestaci. Urcite chybal hascak a skokan.
30.4.2021 - 21:07
+1

BigMatthew

 

BTW dokedy ?? Dokedy sa budu tolerovat chyby rozhodnov ?? Neviem ci sa smiat ci plakat, liga je a bude len tak kvalitna ako jej najslabsi clanok (rozhodca). Bez urazky. Peace.
30.4.2021 - 21:08
+5

strojar

 

Dokedy sa budú tolerovať chyby hráčov?
30.4.2021 - 21:13
+1

KrebsKandidat

 

Dufam, ze si udrzis robvnaky sportovy nadhlad uz v dalsej sezone pri zapasoch nasich.
30.4.2021 - 21:22
+1

Mato-Mi

 

Kym sa budu tolerovat nadavky smerom od hracov k rozhodcom, tak dovtedy to budu rozhodcovia kur.it na lade hracom
30.4.2021 - 21:24
+3

BigMatthew

 

No to je tiež kapitola sama o sebe, mame na čom pracovať ešte
30.4.2021 - 21:32
+3

hefky

 

Neskutocne smolny zapas vyhral stastnejsi nie lepší. Gratulujem. A verím že hráči sa daju zdravotne dokopy a este zabojujú
30.4.2021 - 21:07
+1

KamzíkVPovažskej

 

Tak čo už..ale ešte nič nieje stratené..Zvolen vyhral zaslúžene..
Poďme Poprad, oddýchnuť, dať sa dokopy a doma začíname ..8/12🥇❤️
30.4.2021 - 21:07
+1

gta98

 

Zranenia su sucastou hokeja a ked ste vo finale, neda sa na to vyhovarat. Skokan ani Hascak nechybaju kvoli zakernostiam, tak to proste vyplynulo z hry, nemozme nic vycitat Zvolenu. Maju silu, ukazali ju, ked dokazali otocit a naopak, my sme nedali gol z 5 min presilovky.. gratulujem k druhemu bodu a my sa nevzdavajme, este nie je koniec.

Podme
30.4.2021 - 21:07
+32

BieloModra

 

Zranenia v tejto faze serie su fakt neprijemne...snad budu vsetci ok...
30.4.2021 - 21:09
+5

gta98

 

Vdaka, snad este zasiahnu.. bola by skoda, keby sa nam to takto rozsype..
30.4.2021 - 21:17
+3

BieloModra

 

Dobre aj my v NR vieme ake to je ked ti do finale vypadne strelec dobre vieme co je hrat na 3 patky a dobre vieme aka dolezita je sirka kadra...
30.4.2021 - 21:50
+5

Gargamel123

 

marcelovi urcite pomohol:
ten studeny kupel,
cap stary...
30.4.2021 - 21:12
+6

HKMpelemele

 

30.4.2021 - 21:28
+1

HKMZvolenHKM

 

Klobúk dole pekne si to zhodnotil: Poprad má super mužstvo - jediné ktoré nás môže zastaviť a poraziť....Dnes sme mali šťastie a vyhrali sme taký je šport...Skúsme sa k sebe správať slušne...
30.4.2021 - 21:34
+7

HA RA Bin Ladin

 

Plán B
30.4.2021 - 22:33
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
MANO

 

Nas musel dakto prekliat 😅
30.4.2021 - 21:08
+3

Dino79

 

Líšiak on to bol..hehe
30.4.2021 - 21:11
+3

hefky

 

Lisiak este nebol na svete pred30rokmi lebo tolko trva naše prekliatie.
30.4.2021 - 21:14
0

lišiak1

 

ale bol, ale bol
a ci preklial, ci nie, to nie je podstatne
podstatne je, ze uz prehravate 0:2 a ze uz to vyzera tak, ze titul mat v tejto sezone uz nebudete
30.4.2021 - 22:05
+3

hefky

 

No mentalne tu nie si este stale a ked ty mas viac ako 30 rokov tak ja zozerem Rahmovu hokejku
30.4.2021 - 22:11
+9

lišiak1

 

tak teda dobru chut
1.5.2021 - 14:13
+1

fanpp

 

Zijeeeeee 😀
30.4.2021 - 22:33
+3

patkof

 

No čo ako už si rozpustil ľad keď si tu nebol tak dlho ?
30.4.2021 - 23:22
+2

ErikHKM

 

Začali Vám pomaly odchádzať hráči ?
Lalancette Mccormack do Čiech
1.5.2021 - 21:42
+1

lišiak1

 

neboj, aj vam odidu
2.5.2021 - 2:55
0

14thomas

 

Gratulujem Zvolen, zaslúžena výhra.
30.4.2021 - 21:08
+2

erik24

 

4:2 oslava na domacom lade
30.4.2021 - 21:08
+1

MiroHKM

 

Dnes výborný zápas obidvoch mužstiev.Hraci vydali so seba maximum. Šťastie sa nakoniec priklonilo na našu stranu. Zraneným hráčom obidvoch mužstiev prajem rýchle uzdravenie.
30.4.2021 - 21:09
+4

hk svit

 

Gratulujem Zvolenu k zisku titulu v našej najvyššej hokejovej súťaži v sezóne 2020/2021!
30.4.2021 - 21:09
+2

Norik

 

Hra sa na 4 vitazne.. : Ci to zmenili???
30.4.2021 - 21:36
+2

MACEK40

 

Velmi krute pre nas po priebehu tychto dvoch zapasov prehravat 2:0. Mam teraz podobny pocit jak po zapasoch v Michalovciach tak budem dufat ze sa ta seria aj bude vyvijat podobne ako semifinale.
30.4.2021 - 21:10
+1

MACEK40

 

BTW: Treba vediet zvladnut prehru ale aj vyhru.
30.4.2021 - 21:12
+2

Dzunkes

 

v Poprade vyhrat aspon 1 zapas...ale bolo by najlepsie oba
30.4.2021 - 21:10
+6

Kamzík18

 

Z hovna 2:0 pre pasikavych... Hanba, Ulrych za nič 5+dkz, Bjalo filmovanie za to že si chytí hlavu za to že dostal vysoku hokejku.. Toto je vysmech pre celú ligu..
30.4.2021 - 21:12
+7

Dzunkes

 

2 body v serii od pasikavych hej?
30.4.2021 - 21:13
+9

Kamzík18

 

No dnes určite a včera 90%.. Pozri si to znovu..
30.4.2021 - 21:16
+4

Dzunkes

 

este povedz ze sme aj hracov Vam umyselne odstavili (Hascak,Skokan)
30.4.2021 - 21:18
+5

Kamzík18

 

To som povedal? Čo trapošiš??
30.4.2021 - 21:21
+3

HKMpelemele

 

Vyspí sa, vychladni..a radšej až potom komentuj
30.4.2021 - 21:30
+6

Kamzík18

 

Napodobne, si zaslepený euforiou, zajtra si pozri záznam v kľude..
30.4.2021 - 21:34
+2

HKMpelemele

 

Ja nehovorím o faule/nefaule...ale neprehrali ste s pasikavymi, ale so Zvolenom...trošku treba mať aj rešpekt k sile supera
30.4.2021 - 21:42
+9

Sunkafit

 

Len sa smej tskyto na titul nedorastu tak skoro
1.5.2021 - 8:06
+2

MiroHKM

 

Puliš len tak pre nič asi dohral sezónu ? Škoda že fanúšikovia Popradu nedosahujú aspoň 20% kvalitu hráčov Popradu....
30.4.2021 - 21:14
+27

MACEK40

 

Pravda, musite nam pozicat nejakych kvalitnych fanusikov od vas a bude to lepsie.
30.4.2021 - 21:18
+4

fanpp

 

Sorry Miro ale čo mal Ullrych urobiť? len ostal stat, čo sa mu mal uhnut?
30.4.2021 - 21:20
+5

MACEK40

 

To ze Pulis nedohra sezonu neznamena ze to bol faul.
30.4.2021 - 21:22
+1

Kamzík18

 

A čo mu Ulrych spravil???? Lakeť? Kroscek?? Vysvetli to čo mu spravil.. To že ma po sezóne neznamená že to bol faul..
30.4.2021 - 21:23
+1

Myšo

 

Hlavne že včera keď to vyzeralo pre drgoňa zle tak bol viedenský najzakernejsi hajzel ja svete...a to sa ešte zraziť nechcel narozdiel od ulrycha
30.4.2021 - 21:33
+13

Kamzík18

 

Jaaj aha nechcel sa zraziť ale súpera zranil tak nič sa nedeje, ale keď sa len postaviš do cesty hráčovi s pukom ktorý ťa vidí máš ruky dole netrafis ho ani kolenom ani do hlavy lakťom ani ramenom ake čisto to už je na 5+dkz..🤦‍♂️
30.4.2021 - 21:40
+2

Coffman

 

Kamzík, tak vlastne puliš má otras mozgu a zlomenú licnu kosť z toho, že ulrych sa ho vlastne ani nedotkol?
30.4.2021 - 21:57
+1

Kamzík18

 

Ale ved vysvetli čo to bol za faul, ruky boli dole, hlavu a krk mu netrafil, lakeť tiež tam nebol, nebolo to mimo puku.. To že dopadol jak dopadol bohužiaľ ale faul to v žiadnom prípade nebol..
30.4.2021 - 22:32
+2

Coffman

 

Trafil ho ramenom do hlavy ... To je všetko
1.5.2021 - 8:33
+4

cipulis

 

Postavil sa mu TELOM
30.4.2021 - 22:43
+2

hefky

 

Viedensky pred zrazkou dvihol ruky a zranil Drgona cisty faul ci chces alebo nie
30.4.2021 - 21:57
+2

Sunkafit

 

Vcera sa pred stretom Drgonovi rozisli nohy jak 18rocnej studentke a preto dopadol ako dopadol
1.5.2021 - 8:08
+5

cipulis

 

Lenže včera mal Viedensky ruky hore a dnes siel ulrich cisto telom
30.4.2021 - 22:42
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
cipulis

 

Vrat sa odkial si prišiel s takym komentárom
30.4.2021 - 23:12
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
MiroHKM

 

Doteraz písal, len po stenách v jaskyni...
30.4.2021 - 23:39
+5

Dzunkes

 

On ma to ochranne plexi ako ma byt 😂
30.4.2021 - 23:51
0

Hc-Ke-1

 

5+dkz zaslúžene, filmovanie je diskutabilné, no ležal tam jak mŕtvy.

Mimochodom, faul ktorý nebol odpísaný v predĺžení si videl ? Alebo to bolo čisté ? Či ako?
30.4.2021 - 21:22
+16

fanpp

 

Na palocka si videl hokejku v tvári po buly v 3 tretine?
30.4.2021 - 21:25
+3

Hc-Ke-1

 

Videl som
30.4.2021 - 21:31
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Hc-Ke-1

 

Videl si ten faul v predĺžení ?
30.4.2021 - 21:30
0

fanpp

 

Na Mesara v 1 tretine si videl faul???
30.4.2021 - 21:31
+2

OUTBLAST

 

A jednorožca si už videl? 🤔
30.4.2021 - 22:08
+19

warn1ng

 

ty tu ale ides bomby... chod sa trosku prevetrat, pomoze.
30.4.2021 - 21:31
+1

duri

 

Podrazenie na Dahlhuisena asi minútu pred gólom na 3:3 si nevidel? To sa tu takto môžme doťahovať donekonečna.
30.4.2021 - 21:31
+2

HKMpelemele

 

Gól na 4:3 si videl?
30.4.2021 - 21:43
+32

Fanúšik

 

On si nechytil hlavu ona sa metal ako by do neho pálili z guľometu za to dostal a podla mňa zaslúžene filmovanie a v zápase ich bolo oveľa viacej
30.4.2021 - 22:09
+2

starosta

 

Paradoxom tohto filmovania je to, že rozhodca mu po tom páde kričal "hraj hraj" a o 3 sekundy ako sa k nemu Mikúš zohol zdvihol ruku a začal vylučovať.
30.4.2021 - 22:13
0

fany

 

Mikuš sa k nemu zohol? Však ho ťahal za dres.
30.4.2021 - 22:18
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
cipulis

 

Ako môže byt vysoka hokejka v úrovni pasa?
30.4.2021 - 22:40
+2

MackoPu

 

Bodaj by vsetky filmovacky takto piskali. To by sa inak hralo
30.4.2021 - 22:44
+4

pinto1000

 

Vysokú hokejku... Tá hokejka bola 30cm nad ľadom...
Skús buď rozmýšľať alebo lepšie kukať...
1.5.2021 - 14:53
+1

matus93

 

Ak toto Poprad psychicky nepoloží, tak budem veľmi prekvapený .. jednoducho ak chceš získať titul .. musíš skusnut viacero faktorov, ktoré môžu hrať proti tebe .. od zranení až po takýto nešťastne prehratý zápas .. som zvedavý ako sa s tým PP vyrovná ..
k rozhodcom - možno by som nemal, ale cítim určitú mieru zadosťučinenia, keďže keď sme sa my ozvali a upozorňovali na rozhodcov tak sa nám ľudia smiali .. a táto vyraďovacia časť celkovo ukazala, že ak niekde chceme posunúť ligu, tak rozhodcov treba riešiť tiež .. snáď to opäť neupadne do zabudnutia ako je zvykom
30.4.2021 - 21:12
+6

Urpiner17

 

Popytaju si vyšší plat pohrozila štrajkom a pôjdeme veselo ďalej a oni za vyššie odmeny...
1.5.2021 - 23:27
0

NR

 

Ja fandim ZV v tomto finale ale keby nezmyselne nevylucil za to filmovanie hraca PP,tak mozno by ta seria bola teraz vyrovnana.Taketo chyby vyrazne skodia nasmu hokeju a bolo by nacase s tym nieco zacat robit.
30.4.2021 - 21:12
+22

EliteProspectt

 

Otočíme verím tomu bojovať
30.4.2021 - 21:13
+2

Myšo

 

10/12: Už len dva páni bratia. Domáca úloha splnená. Donisť z Popradu aspoň bod by bolo skvelé. Puliša mi je veľmi ľuto, škoda ale chalanov je tam dosť na to, aby to odbojoval za neho. Pri vypadnutí toľkých opôr sa ukázalo, že náš útok má v kvalite väčšiu šírku. Hamerlík nahradil Vošvrdu dobre i keď niekedy mohol puk skôr zobrať ako vyraziť.

V livke iskrenie ako pri brúsení železa, ale tak to má na finále byť. Prostars ty si dúfam troll lebo ak nie tak by ti mala byť odobraná svojprávnosť alebo aspoň prípojka na internet lebo čo je veľa to je moc fakt.

Uvidíme čo nás čaká v pondelok, no myslím si, že naša schopnosť neustále sa vracať do zápasov (do prdele tie začiatky si fakt kazíme) a lepší útok pri maródke kľúčových odchovancov Zuzin, Puliš x Hačšák Skokan (i keď pri popradskej dvojici vlastne nikto nevie čo im je a či ešte nastúpia) budú hrať v náš prospech.

Každopádne mi vhod padne repre pauza a pozrieť si hokej pri ktorom nemám EKG oobraz ako pri zemetrasení 8 stupňa.

ŽIVOT ZA TEBA DÁM, HKM V SRDCI MÁM!

30.4.2021 - 21:13
+14

Chamois

 

Popradu si za dnesny vykon zasluzi absolutorium. Som na nich hrdy.

To co predviedli rozhodcovia nepotrebuje komentar. Pulisovi prajem skore uzdravenie, ale ten hit bol ukazkovo cisty.
30.4.2021 - 21:13
+7

Ivo

 

Chalani aj ked ten zapas vyzeral kadejako tak nakoniec super…vybojovane….PP tak isto klobuk dole bez takych hracov skvely vykon….chalani ale treba to skusit zlepsit…ano asi presilovky uz nenacvicime a nezacneme premienat ako na beziacom pase….tato faza sezony je uz prec….ale aspon tie neskutocne hlupe chyby odstranme…neprihavajme im do sanci…doliecme sa a pripravme sa bude to peklo
30.4.2021 - 21:13
+3

fakir

 

už aj Valabikovi je trapne rozoberat rozhodcu,už sam nevladze
30.4.2021 - 21:14
+2

Hrobar

 

Skôr si myslím, že mu niekto klepol po prstoch, pretože dnes žiadna kritika ani na hráča či obhajoba.
30.4.2021 - 21:16
+8

Gargamel123

 

asi tak
30.4.2021 - 21:20
+6

InterHKM

 

Tu sa len potvrdili moje slová...Poprad je len jeden kvalitný útok....ten sa narušil a Poprad je bez šance.
30.4.2021 - 21:15
+7

hefky

 

Tak bez sance ze ste zo stastim a troska s prispenim rozhodcov museli trpiet až do konca si trapny a mega hlupy
30.4.2021 - 21:20
+10

Tomas10

 

O čom točiš? Mali ste 5 minut presilovku za stavu 2:3 a neboli ste schopný zlomiť zápas.To že rozhodcovia urobili chyby je pravda,ale to že ste neboli schopný dať góly je iba neschopnosť hráčov nie rozhodcov.
30.4.2021 - 21:40
+9

hefky

 

Precitaj si co napisal hore a mozno ti to da vyznam ked nie tak smer pomocna skola
30.4.2021 - 21:58
+1

Gargamel123

 

co je vela: to je malo
30.4.2021 - 21:24
+1

ŠKP

 

Áno preto sme aj bez Skokana s Hascakom boli vo vedení väčšinu zápasu. Ten útok je proste tak dobry že ťa chápem že to takto berieš. Zápasy v play off rozhodovali často iné útoky.
30.4.2021 - 21:24
+2

darebak35

 

😂😂😂💐
30.4.2021 - 22:57
0

Sunkafit

 

Nesuhlasim oni su bez sance koli svojej akoze obrane ale branit tam nevie nikto
1.5.2021 - 8:12
0

NellkaHCKE

 

Fandila som Košiciach, prehrali...fandila som Slovanu, Michalovciach a prehrali...Teraz fandím Popradu a prehrávajú...Tak od teraz fandím Zvolenu....🤣😂
30.4.2021 - 21:15
+6

Dzunkes

 

my ta nepotrebujeme
30.4.2021 - 21:16
+29

Hrobar

 

Stano, prosím nie.
30.4.2021 - 21:17
+8

BieloModra

 

Marna snaha
30.4.2021 - 21:53
+2

Hrobar

 

30.4.2021 - 21:59
+2

14thomas

 

Stano kedy si zistil, že si žena?
30.4.2021 - 21:19
+12

darebak35

 

Tak sa mi to páči 😄
30.4.2021 - 22:13
0

Caezar

 

Výkony rozhodcov sú (až na pár výnimiek) jedna čistá KATASTROFA!!!
30.4.2021 - 21:15
+1

Gargamel123

 

nechali ste: kosice
sa v tom vykupat
tocili s nami potom
ako s malymi detmi
30.4.2021 - 21:23
+5

houyhnhnm

 

Toľko nenávisti v live diskusii počas 1. zápasu, toľko nenávisti v diskusii článku po 1. zápase, toľko nenávisti v live diskusii počas 2. zápasu a zrejme sa máme na čo tešiť aj v tejto diskusii...

To naozaj je nutné si nadávať, osočovať sa a vyhrážať sa na každú stranu??? CHORÉ! Uvedomte si prosím, že je to len šport a vyhrá jednoducho lepšie pripravený tím, ktorý pôjde viac za víťazstvom a hlavne strelí viac gólov. Momentálne je to Zvolen, ktorý vedie 2:0. Žiadne krvavé oči nie sú namieste.

4 dôležité veci:

1. Gratulácia Zvolenu!
2. Skvelý hokej!
3. Chlapci, všetci sa uzdravte!
4. Poďme Poprad!
30.4.2021 - 21:16
+45

fanpp

 

Amen a vyzltit. Nech výhra hokej a zdravie chlapcov
30.4.2021 - 21:22
+3

Mato-Mi

 

Ze to pises zrovna ty.
30.4.2021 - 21:38
+11

Mato-Mi

 

Ďalší odborník na kovovýrobu a textilný priemysel.
Napísal: Houyhnhnm / 5.3.2021 : 20:22

Čo máš za problém, sopliak?
Napísal: Houyhnhnm / 5.3.2021 : 17:11

Likvidačný zákrok od primitívnej kanadskej svine!
Napísal: Houyhnhnm / 2.3.2021 : 19:43

Ťavoda je zmrd.
Napísal: Houyhnhnm / 28.2.2021 : 19:16
A ty ides nieco pisat o inych?
30.4.2021 - 22:00
+37

Marchand63

 

To , ze si ty nezabudol na tieto prispevky neznamena, ze nezabudol on .
1.5.2021 - 0:29
+7

Vl@do

 

Super práca : Tu by trebalo takých policajtov na niektorých diskutérov
1.5.2021 - 8:40
+4

Athotis

 

Tak dnes asi najlepší výkon súpera proti nám v PO... PP bol väčšinu zápasu lepší a nebezpečnejší , dobre korčuľovali a ich forčeking nám robil dosť problém skoro celý zápas ... ale teší ma sila nášho teamu ,že aj keď sa nám nedarí , vieme dať gól a stuhnúť víťazstvo na našu stranu
30.4.2021 - 21:16
+4

warn1ng

 

Co su schopny vyprodukovat niektori jednoduchsi jedinci v livke, to snad nieje ani mozne. A teraz k zapasu. Este pred nasim vyrovnavajucim golom som si hovoril ze by to bola obrovska rana pre Poprad, pretoze priznajme si, mali z hry viac po väcsinu zapasu. A este ked dal Bondric ten rozhodujuci gol, tak ten musel popradcanov hodne mrziet. Lebo zapas mali rozohraty velmi dobre. Najslabsi clanok vo finale, rozhodcovia. Nerozumiem co niekedy odpiskaju a co niekedy nie. Na obe strany. Jedine zakroky co boli spravodlivo odpiskane v tomto zapase boli asi 5+DKZ pre Ulrycha a McPhersona. A popradcania, to naozaj nam tu idete vycitat ze sme vam zranili vasich top hracov? Ani jeden z nich nebol zraneny nasim pricinenim. Ani jeden. U Hascaka neviem ako k tomu prislo, ale ze Davida Skokana trafil puk? Holt hrame hokej, nie bowling. To sa v hokeji niekedy stava. 2-0 pre nas, v Poprade ubojovat aspon jeden bodik a doma rozhodnut.
30.4.2021 - 21:19
+7

HA RA Bin Ladin

 

"radsej budeme horsi a vyhrame"
30.4.2021 - 22:39
+2

Chamois13c

 

Ten hit bol max na 2+10 ale napriek tomu sme to uz mali doklepat podobna seria ako s MI 1 zapas sme prehrali v zavere 2 po riadnom hracom case... Ja verim tomu ze sa este zdvihneme a tych 1000 ludi v modro bielom bude doma skvely doping, dneska skvele nasadenie makame dalej!
Nezvyknem to riesit ale rozhodcovia grc 4 su tam a piskaju mizerne
30.4.2021 - 21:20
+2

ajwen77

 

Doping aj pre ZV
30.4.2021 - 22:45
+1

Qwixik

 

Ako čitam fb stranku popradu až sa "hanbim" ako tam všetci plaču, kurva je 2:0 neni zatial nič rozhodnuté, tak ako nám aj im chybali hrači, zvolen lepši o ten jeden gól v oboch zápasoch. Poďme poprad doma dorovnať!!

30.4.2021 - 21:22
+3

MACEK40

 

Jedna rada: Mozes citat FB stranku Popradu ale neotvaraj komentare. To iste aplikuj pri FB strankach vsetkych klubov.
30.4.2021 - 21:25
+1

ajwen77

 

Odporúčam.... Tam je to 😪😪😪
30.4.2021 - 22:46
+1

amaskiea BLOG

 

brankári
30.4.2021 - 21:22
0

frantapriklep

 

A obrancovia
30.4.2021 - 21:24
+2

nyytymaki BLOG

 

A trošičku aj útočníci
30.4.2021 - 21:28
+2

nerorome

 

A hlavne rozhodcovia
30.4.2021 - 21:32
+1

amaskiea BLOG

 

Aj ty, Brutus?! A pritom to bola hodená rukavica špeciálne pre teba
1.5.2021 - 8:17
+1

Gargamel123

 

a kucharky
30.4.2021 - 21:34
+2

OUTBLAST

 

A upratovačky
30.4.2021 - 22:02
+3

88Backo

 

A ladári nič ?!
30.4.2021 - 22:24
+2

OUTBLAST

 

Tí boli v pohode...upratovačka musela kúpiť novú metlu a kuchárka našla d vypätím sí oblúbenú naberačku 🐻
30.4.2021 - 22:44
+4

Marchand63

 

No nekupila, lebo nemala negativny test a Konc ju vylucil.
1.5.2021 - 0:31
+1

OUTBLAST

 

Na miletičke testy nepýtajú 😂
1.5.2021 - 11:05
+1

Myšo

 

Ulrych hral v prvom zápase takým štýlom že vás jeho vylúčenie vlastne posilnilo podľa mna.
30.4.2021 - 21:23
0

corthez

 

Myslíš tých 15 zablokovaných striel každý zápas?
30.4.2021 - 21:28
+7

ajwen77

 

Ulrich mal smolu že 10cm..
30.4.2021 - 22:46
0

KrebsKandidat

 

Gratulacia domacim, mate teda aj druhy bod.
Poprad, hlavy hore, doma vyrovnat a ide sa dalej!
30.4.2021 - 21:24
0

FilipkoPP

 

Dnes len toľko: Gratulujem Zvolen a verím že v utorok bude 2:2
30.4.2021 - 21:24
+2

iskrakamzik

 

Drevorubačská univerzita Zvolen...: nič viac sa k tomu nedá povedať...
30.4.2021 - 21:24
+4

Athotis

 

Tak nenadarmo tu p
Lesnicku a Drevárska univerzitu
30.4.2021 - 21:25
+3

starosta

 

Tu máme Technickú univerzitu. A Lesnícku a Drevársku fakultu. či?
30.4.2021 - 21:27
+2

Athotis

 

Ako píšeš ale keby somu napísal TU Zvolen tak nepochopí
30.4.2021 - 21:28
+3

ajwen77

 

🤦 re*ardiňo
30.4.2021 - 22:47
+2

KamzíkVPovažskej

 

Dúfam, že v pondelok budú oba celky v plnej sile aby sme si vychutnali perfektný hokej..
A ak niekto niekomu praje zranenie tak ja mu to prajem dvojnásobne..to len na margo tých tupiel čo sa tu odbavuju na zranených hráčoch..Haky,Skoky,Handlo sa hádam dajú do pondelka do poriadku..Tak isto aj Puliš..
Let's go Poprad
30.4.2021 - 21:24
0

warn1ng

 

Nebudu.
30.4.2021 - 21:26
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
warn1ng

 

81,17,19.
30.4.2021 - 21:35
+1

darebak35

 

Chlapci z PP klobúk dole za to v akej zostave ste bojovali a boli viac ako vyrovnaný zvolenským galaktikos. Nebyť tej jednej chybičky opäť 3 min pred koncom. Je to 1:1. ZV sa čuduje prečo nehrajú ako proti SBA. Nuž preto lebo im to nedovolíme. Pekny hokej. Škoda zranených. Asi to poznačí celu sériu.
30.4.2021 - 21:29
+5

cartman

 

doucit gramatiku, uvedomit si preco hrali v takej zostave, podakovat im za 2. miesto a odchod spat
30.4.2021 - 22:31
+5

darebak35

 

Čakal som ktorý úzkoprsý slovenčinár príde , ty môj zlatučky😄
30.4.2021 - 22:41
+1

Robertking

 

Hokej bol krásny. Góly boli po chybách či na jednej, alebo druhej strane. Šťastná je proti nám, musíme sa pozbierať, doliečiť rany a hurá na nich. Rozhodcovia, to je proste haMba tejto ligy. Smolne opäť prehrávame 2:0 na zápasy, ale máme na to silu to zvrátiť. Chlapci bojujte, bojujte ako nikdy predtým.
30.4.2021 - 21:32
+1

weefoe

 

Držím palce z Košíc. Len tak ďalej Zvolenčok.
30.4.2021 - 21:34
+7

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Mato-Mi

 

Kamzik: ale moze. Nebud uzkoprsy.
30.4.2021 - 21:47
0

Kamzík18

 

Maťo môže, jasné, ja som na iné reagoval
30.4.2021 - 21:50
0

Mato-Mi

 

Ja viem na co si reagoval. Reagoval si na slovo Zvolencok tak ako si reagoval. U nas je zauzivane aj pomenovanie Duklicka a nikdy by mi nenapadlo kvoli tomu ludom tipovat sexualnu orientaciu.
30.4.2021 - 21:55
+1

weefoe

 

To by ma nenapadlo, že z tohto niekto dokáže veštiť sexuálnu orientáciu. Ja mám vo Zvolene rodinu a vždy sa ich pýtame ako sa darí v Zvolenčoku.
30.4.2021 - 22:00
+2

Mato-Mi

 

Dokonca aj Banik Ostrava ma choral: Baníčku my sme s tebou, neopustíme te...
30.4.2021 - 22:04
+1

Mato-Mi

 

A vysvetloval by si to ultras na Bazaloch, ze su pritepleni? asi nie, ze?
30.4.2021 - 22:06
+2

Kamzík18

 

to sa nedá celkom porovnávať, ale je mi smiešne keď som si to predstavil, to by možno tak iba obuv po mne ostala
30.4.2021 - 22:11
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
milmikus

 

Snazil som sa neprispievat ale dnes to uz fakt nejde.
Rozhodcovia nas hrubo poskodili a chlapcov lutujem.
Dufam ze sa dame zdravotne dokopy lebo inak tuto seriu neotocime.
30.4.2021 - 21:36
+2

cartman

 

ty supak, keby vam rozhodcovia nepomohli nie ste ani vo finale. neplac
30.4.2021 - 22:19
+7

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
FP-DENISO6

 

Klobúk dole pred Zvolenom aj Popradom. Ako nestranný fanúšik si toto finále užívam, lebo kvalita je obrovská. Ďakujem
30.4.2021 - 21:38
+2

fantasykilla

 

výsledok potešil a aj stav série je zatiaľ ok, ale dnes sme vyhrať nezaslúžili. Za mňa to bol jeden z našich najhorších výkonov.
30.4.2021 - 21:38
+8

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
HKMpelemele

 

Dnes si treba naliať čistého vína a povedať, že PP bol dnes lepším mužstvom v zápase. Veľké mužstva však vedia vyhrať aj vtedy, keď im hra až tak nejde a vedia využiť aj to najmenšie zaváhanie súpera. Teším sa, že my máme takéto veľké mužstvo. Dúfam, že ešte tie dva zápasy ubojujeme.
Zraneným hráčom na oboch stranách prajem skoré uzdravenie
30.4.2021 - 21:38
+7

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
JaniekZV

 

Zatial Zvolen s prstom v nose to dáva. Robíme chyby ktoré Poprad využíva, ale oni nehrajú nič. V Poprade aspon jeden vyhrať a doma pekne postúpiť a ide sa oslavovať. Bohužiaľ, Popradské srdiečko nehrá hokej, s tým môžete ísť niekde na recitáciu básničiek.
30.4.2021 - 21:42
+6

darebak35

 

Presne toto sú tie typy 😄omg že tá hanba nebije za tieto nafúkané reči.
30.4.2021 - 21:50
+2

Hrobar

 

Robí si srandu
30.4.2021 - 21:51
+2

darebak35

 

Nemyslim 😄
30.4.2021 - 21:52
+3

Hrobar

 

Robí. Ver mi. 😁
30.4.2021 - 21:53
+2

JaniekZV

 

nič iné ako sranda sa tu už nedá robiť keď čítam túto diskusiu a aj ostatné diskusie v tejto sérii
30.4.2021 - 21:52
+3

Kamzík18

 

Nerobí si srandu je to cct..
30.4.2021 - 21:54
0

starosta

 

A ty si frustrovaný a máš nervy v kýbliku
30.4.2021 - 21:56
+6

Kamzík18

 

Tak ti poviem, počas finále som tu nechcel dať ani 1 príspevok, lebo som si to chcel užiť a baviť sa hokejom.. Zagratuloval by som aj opačnej strane keď si to zaslúži.. Ale to ako tlačia mrazovcov za titulom bije do očí aj slepému a z toho sú tie emócie.. Prehrať sa dá aj so cťou ale nie toto čo predvádzajú pasikaví..
30.4.2021 - 22:05
+1

JaniekZV

 

tak si nájdite lepšieho majitela klubu aj vy a budete tlačení tiež
30.4.2021 - 22:08
+9

Kamzík18

 

Už ste raz zbili rozhodcu boja sa vás? Kto to ho bil? Mladý Mráz?
30.4.2021 - 22:18
+1

JaniekZV

 

ty si taky konšpirátor že určite veríš aj tomu že máš čip v nose ktorý ti nasadili keď ta testovali že?
30.4.2021 - 22:22
+12

Kamzík18

 

Úplne zle
30.4.2021 - 22:41
+1

HA RA Bin Ladin

 

30.4.2021 - 22:43
+2

Marek3516

 

Ja som zo Žiliny, nemám vysloveného favorita, ale najviac som v tejto sezóne titul priam PP a ZV. Nech už vyhrá lepší.

Chcem len povedať, že ako nestranný divák nechápem ako môžeš napísať, že rozhodcovia tlačia Zvolen. Robia chyby na obe strany, dnes sa to preklopilo viac proti PP, ale písať o nejakom tlačení?
1.5.2021 - 1:19
+6

RHZV

 

...hlavne ,že Ty si tu nakobjektivnejsi...sa trošku zamyslite aj nad sebou...ja somyslum ,ze my patrime este k velmi slusnym prispievatelom
30.4.2021 - 22:46
+4

RHZV

 

...trosku preklepy po vyhre
30.4.2021 - 22:48
0

darebak35

 

Ak to bolo ku mne, tak ickaj a nájdi nejaký môj neobjektívny priam nafukany príspevok
30.4.2021 - 22:50
0

RHZV

 

...ano k tebe , ako som spomenul nedavno, stále máte smolu, prehráte finále so smolou s laznikmi ,kde Zvolen nie je na mape ,ale Vy ste Ty inteligentní a objektívní fanúšikovia, ale ty si ides stale svoje
30.4.2021 - 23:30
+7

HA RA Bin Ladin

 

Nuž, je to darebák jeden
30.4.2021 - 23:32
+2

Rapkáčik43

 

Skús mi prosím ťa vysvetliť, na čo je dobré tu prísť vysmievať sa, vyrývať a kopať do súpera? Sa trošku spamätaj, užívaj si výhru a nepíš tu takéto stupídne somariny.
30.4.2021 - 21:56
+3

jozino

 

pockaj, pockaj. Preco by ste mali "vyhrat aspon jeden v Poprade" ked to ZV s prstom v nose dava? Predsa oba by ste mali vyhrat v suchom tricku, aj fotky budu pekne, ziadni upoteni chlapi, ale pekne nastajlovani.
1.5.2021 - 0:13
+2

Asert

 

Uplakanci z Popradu sa to vyhovarate na rozhodcov vy nič ine neviete... Celú sezónu vám pomáhali rozhodcovia a vtedy vám boli dobrí nie ? bol svätý pokoj keď ste hrali okolo 6.miesta a teraz zrazu keď sú peniažky tak ste povyliezali z dier a je vás plný internet... Zvolen majster!
30.4.2021 - 21:46
+13

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
JaniekZV

 

upokoj sa
30.4.2021 - 22:02
0

Robertking

 

Česť všetkým slušným fandom Zvolena, ale ten príspevok je na pecku. To musíš uznať aj Ty. Bavíme sa hokejom a nie urážanie súpera.
30.4.2021 - 22:09
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
darebak35

 

😂
30.4.2021 - 22:35
0

cartman

 

asert: lepsie by som to nenapisal ani ja. potratske krokodilie slzy po konci tejto serie si budem prikladat na hrud ako balzam 😀
30.4.2021 - 22:20
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Chriapaždina

 

Toto napises potom,co si celu stvrtku a semi nadaval na Zvolen?
1.5.2021 - 18:50
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
darebak35

 

No ty si dobrá hanba normálnych ZV fans
30.4.2021 - 21:50
0

nerorome

 

Inak ten Allanov zákrok, po ktorom išiel pod sprchy, tuším dávali len raz, a to z kamery na prilbe rozhodcu, ale vyzeralo to dosť zákerné. Dnes mu nešlo, pozahadzoval šance, ale takto ventilovať frustráciu by si mohol nabudúce odpustiť...
30.4.2021 - 21:49
+2

Hrobar

 

Jasný faul, nikto od nás ani neprotestoval. Okrem neho 😁
30.4.2021 - 21:52
+2

warn1ng

 

Samozrejme ze jasny faul.
30.4.2021 - 21:53
+2

nerorome

 

Za takéto zákroky by som osobne ešte dával dodatočne palety na disciplinárke. BTW aj Mikko dnes zase blbol s tým svojím faulom kolenom, čo si už neodpustil aj v semi v Blave. Títo dvaja nás dnes skoro pochovali týmito nezmyselnými faulami (samozrejme ak nerátam "nahrávačov" Hraška s Kotvanom).
30.4.2021 - 22:00
+1

trevor

 

McPherson mu chcel zozadu zodvihnut hokejku pomedzi nohy, urobil to ako maly naivny chlapec. Jasne, ze mu tym premasiroval rozkrok, naivne a hlupe. Neurobil to zakerne, ale hlupo, samozrejme faul.
30.4.2021 - 22:06
+1

Suchár

 

A zakrok v druhej tretine, ked Zagrapan pomasiroval gule Rahmovi od zadu, za co ho Betker hned nahanal a chytil pod krk, zvlast ked Rahm mal puk vo svojej moci? Uplne taky isty faul, ako od Allana
1.5.2021 - 3:47
+1

cipulis

 

Suchar to akoze fakt?
1.5.2021 - 5:02
+1

jozino

 

Zagrapan je urcite z tych hracov. Skus napisat kohokolvek ineho, lebo toto ti nevyslo.
1.5.2021 - 8:15
+2

Suchár

 

Si to pozri
2.5.2021 - 15:21
0

ErikHKM

 

10/12
chlapci nadhera nervy dnes až do samého konca
Zranenia mrzia či už nášho Pula alebo Skokana taktiež
Rozhodcovia zle na obidve strany !!
Bavme sa hokejom a hlavne klud a mier medzi nami
30.4.2021 - 21:55
+4

corthez

 

Toľko nevidenych zákrokov na obidvoch stranách a to sa potom čuduje že im niekto poškodí auto. A ešte sa príde pochváliť trénerovi že síce nevidel ale dal DKZ
30.4.2021 - 22:06
0

BlooD

 

Doma.dorovnaju...skoda aj dnes bol poprad lepsi no ta.koncovka to je nieco strasne
30.4.2021 - 22:10
0

ErikHKM

 

Vcera ste boli lepší ? Si pozeral aký zápas ?
Dnes ste boli lepší ? Dnes to bol vyrovnaný zápas uplne ze vyrovnaný ale ok radšej budeme horší ale vyhrávať zápasy lebo história sa nebude pýtať kto bol lepší ale kto výhra posledný zápas sezóny a kto bude majster stale je to len 2:0 v klude to môže byt v utorok 2:2 aj ked jasne ze by som bol za to keby v utorok oslavujeme titul
30.4.2021 - 22:55
+5

Dzunkes

 

Erik 👌🏻👍🏻
30.4.2021 - 23:52
0

Tehelnepole

 

co je s Davom Skokanom?
30.4.2021 - 22:11
0

Dzunkes

 

schytal puk do krku
30.4.2021 - 22:58
0

Gargamel123

 

S Marcelom ich vecer:
videli nastupovat do EC-cka,
von Bratislava Hauptbahnhof nach Brno
30.4.2021 - 23:12
+7

fanpp

 

Par príspevkov bola tvoja irónia fajn, už je to moc
30.4.2021 - 23:16
+4

Gargamel123

 

ospravedlnujem sa
30.4.2021 - 23:35
0

fanpp

 

Nemusíš sa, milujem iróniu a povznesenie ale toto je už moc
30.4.2021 - 23:49
0

Gargamel123

 

ja to tak neberiem: ale respektujem tvoj nazor,
sam si za to mozem
ze nie som fanusik tych dvoch
a nema to nic spolocne s pp ani ke
1.5.2021 - 0:11
+1

fanpp

 

To ze nie si fanúšik s tým nemá nič spolocne
1.5.2021 - 0:58
0

Gargamel123

 

ale ma
lebo si rad kopnem ak sa da
len som mal rozmyslat
ze sa niekto na to pozera
aj z inej strany
neda sa stale vsetko zlahcovat
nech su chlapci zdravy
a dalej nas bavia na lade
1.5.2021 - 2:05
+1

cipulis

 

Ini ho zas videli nastupovať do orandžovej embečky co ani nenastartovala a všetci sa im skladali na benzín
30.4.2021 - 23:25
0

Kamzík18

 

A aj tak ďaleko sa nezviezli ani len do PO..
30.4.2021 - 23:32
0

Gargamel123

 

ty si cely "orandž: ovi" cicipulis
30.4.2021 - 23:53
+2

cipulis

 

Grgamel na aute mas isto ŠPZ KS gadžo
1.5.2021 - 5:04
+1

Gargamel123

 

orandžova:
1.5.2021 - 15:30
+1

lišiak1

 

nech to da radsej zvolen ako ten herecky klub z popradu.
pomaly sa im zacina vracat ich vlastna medicinka
zrazu uz je tu aj revot na rozhodcov hehehe, ako to, ze som ten revot od vas nepocul v semi?
musel som to prepocut asi
#niestenarade.
30.4.2021 - 22:11
+19

cartman

 

pozbierali zuby, na cestu pribalili 2 prehry a hajde naspat do hangaru
30.4.2021 - 22:22
+4

fanpp

 

Ako 4:1 max pre Michalovce?? Kde si bol týždeň??
30.4.2021 - 22:38
+6

hefky

 

Povol, pritiahni ci jak to bolo
30.4.2021 - 22:43
+4

lišiak1

 

pre duklu je to dobry start, prva sezona a hned bronz.
jasne, ze ja som sklamany, ale bronz je trofej a kto ju chce musi po nej ist cielene
u nas je vseobecna spokojnost, co sa u vas po sezone povedat dat nebude kedze vyjdete na smiech s tym stenarade
my si teraz uz ten bronz mozme vyskrtnut a dalej sa uz musi mierit minimalne za striebrom.
uvidime ake budu ambicie, zalezi podla kadra, ale co som si pokecal s hracmi tak som sa dozvedel aj nie velmi dobre spravy pre mna.
vela mojich oblubencov odchadza, no ale ja budem dufat v minimalne rovnake nahrady.
go dukla go!
1.5.2021 - 4:24
+1

hefky

 

Ty si naozaj myslis ze finale je neuspech ked by sme aj prehrali tak je to super umiestnenie a hlavne vysledok koncepcnej prace a ked si pomyslim ze pred par rokmi sme uz skoro nehrali a kde sme teraz tak uspech je kazda sezona. Prial by som si ešte v muzstve viac mladych hracov a to je tak všetko.
1.5.2021 - 7:45
+1

lišiak1

 

zbytocne sa snazis utesovat, uspech to pre vas byt nemoze lebo striebrom skoncite zase len ako luzri, sice luzri s medajlou tak ako aj my narozdiel od timov na 4. mieste a nizsie, ale preda len ako luzri
a tu ide hlavne o to, ze vy ste oficialne vyhlasovali ze ste na rade a nakoniec sa ukaze ze na rade ste neboli.
toto nebol hop, ale trop, stropovali ste sa kamosko
1.5.2021 - 13:09
+3

lišiak1

 

mimo to som pisal, ze dufam v seriu do ktorej nevstupia rozhodcovia, a co som vobec necakal, ze do serie vstupi aj herecke umenie vasich krasokorculiarov.
tymto bol vysledok hrubo ovplyvneny, ale to je len dokaz toho, ze aj majster tesar sa sem tam utne
ale to kolko mi toho vyslo uz nikto nenapise ahej
1.5.2021 - 4:19
+1

hefky

 

Nevyslo ti zhola nic lebo si len taraj a prdus
1.5.2021 - 7:45
+5

lišiak1

 

ty si taraj a prdus.
ja mam vysoko pozitivne skore v tom co mi vyslo a co nevyslo, vsetko je v archive, vsetko sa da overit
1.5.2021 - 13:11
+1

OhavLAX

 

Vlastne ako ste prehrali si sa pár dní neukázal aby si rozdýchal a hneď na to si sa zase nepoučil a ostal si ten starý dobrý arogantný čurák, ktorý si nakoniec našiel to svoje z čoho je šťastný..ešte pred semi si tú rozprával ako idete na titul a nik vás nemôže poraziť, lebo ste najviac, najlepší a neviem čo všetko, zrazu už je splnený cieľ tretie miesto? Ak poprad skončí druhý, tak splnili cieľ oveľa lepšie ako vy a je jedno akým spôsobom sa utešuješ
2.5.2021 - 11:18
+3

patkof

 

Michalovce vyhrajú nad Popradom s prstom v nose.
30.4.2021 - 23:31
+2

LeonardoDavinChi

 

No čo si neprišiel na stretnutie? Či rodičia ti zakázali?
1.5.2021 - 1:05
0

lišiak1

 

najradsej mam takychto tragikov ako si ty, ktori zacnu sami od seba niekomu vypisovat, pritom ho absolutne nepoznaju, ale hned v prvej sprave ho uz volaju na nejake stretko
takych zufalcov je dost, ale sklamem vas, ja sa s nikym z hp stretavat neplanujem, moja identita tu totiz zostane utajena
toto je urcite potesitelna sprava pre vase fyzicke zdravie
1.5.2021 - 4:17
+2

fanpp

 

Co ti iné ostáva???
1.5.2021 - 8:30
+2

poprader

 

Ty radšej zalez. Kde si bol keď SME vyhrali tretí a štvrtý zápas. Zalezený pod postelloz a fňukal si jak je ten svet nespravedlivý že Vás trápny podla žena Poprad porazil.
2.5.2021 - 0:00
+1

lišiak1

 

ale ved aj ty sam vies jak ste to nas porazili a rozhodne si musis uvedomovat ze to nebolo s kostolnym poriadkom
ale kludne sa z toho tes, aj z toho buduceho striebra, ktore ale bude pre vas velmi smutne striebro narozdiel od naseho veseleho bronzu
2.5.2021 - 3:02
0

nerorome

 

Jedna vec je istá. Rozhodcovia sú zatiaľ žiaľ (zase raz) najslabším ohnivkom finále. Som Zvolenčan, ale je fakt, že v globále za oba zápasy spravili viac chýb, ktoré poškodili PP.
30.4.2021 - 22:12
+4

Hrobar

 

Ja sa musím priznať, že mám z toho celkom blbý pocit. Boli to zle vyriešené situácie. Možno by z toho PP ťažil, možno nie. Pachuť ostáva.
30.4.2021 - 22:22
0

Hrobar

 

*: Ale zas keď PP viedol 3:2 a mal k dispozícií 5 min. presilovku, mal to rozhodnúť. No nerozhodol. Naši hrali do poslednej minúty. Som rád za našich chalanov, že bojujú do konca. Nie je to ich chyba, že rozhodcovia zle pískali.
30.4.2021 - 22:26
+5

cartman

 

preco si myslis ze zle piskli? videl si seriu MI - PP? toto bol este slaby odvar
30.4.2021 - 22:28
+2

darebak35

 

😂😂
30.4.2021 - 22:37
0

corthez

 

A že kto tu plače
30.4.2021 - 22:37
0

nerorome

 

A pritom našim sú tie presilovky viac na obtiaž, keď si to tak človek vezme. Proti Slovanu a aj teraz je to otras, takže rozhodcovia nám možno chcú tým "pripiskovaním" vlastne robiť zle
30.4.2021 - 22:33
+2

Chamois13c

 

Tak tak v tej presilovke sme vas mali zarezat celu sezonu ju hrame po osi svitana skokan hascak a ked dvaja chybaju ta presilovka tak aj vyzera bohuzial dalsi hraci to nemaju tak zazite aj ked sa snazili
1.5.2021 - 12:20
0

Urpiner16

 

Ja už keď som videl v pruhovanom drese malého napoleona tak som napísal v livke že je možné i nemožné všetko.No a koľkí tu po zápase sú z toho prekvapkaní.
Stačí vidieť pred zápasom kto píska na 99% je isté akým smerom sa bude rozhodovať.
1.5.2021 - 13:33
0

Chopok

 

A potom pasikavi chlapci riesia doskriabane auta... idiocita sklamanych fanusikov strieda imbecilitu pasikavych chlapcov.
1.5.2021 - 14:16
0

Urpiner16

 

A čo ja mám s tým ty idiot?
1.5.2021 - 15:03
0

fanhockey

 

Pre všetkých neobjektívnych,a najmúdrejších hokejových majstrov sveta zo Zvolena a im podobným: Včera,aj dnes ste vyhrali so šťastím,ale lepší ste neboli.A tak,ako včera Baluška so Stanom,aj dnes Vám pomohli Konc st. a Tvrdoň.Rozhodcovia pískajú celé roky túto ligu zle,a najviac je to vidno v play-off.Chudáci "málo" berú za jeden zápas,tak si musia "privyrobiť".Potom to celé nemá zmysel,na začiatku sezony nech sa vyhlási majster,aby ostatní vedeli,že je to už vybsavené,a zahrajú si len také priaťeľské zápasy. V pondelok a utorok som zvedavý v PP hlavne na Ivana,Mikuša,Kelemena,Bondru,Koleniča a Tibenského,koľko budú mať odvahy,a hlavne drzosti a nečestnej zákernosti,ktorú ukázali doma.Tam je ale každý frajer,tak nech sa ukážu aj tu pod Tatrami,už sa teším,a nielen ja,ale aj niektorí naši hráči.Myslím si,že už rozcičku pred žápasom budete mať zaujímavú.Pehrávame 0:2,ale ešte zdaleka nieje koniec,tomu verte.A bič plieska na konci!Hokeju zdar.
30.4.2021 - 22:17
+4

starosta

 

30.4.2021 - 22:23
+4

PPPP

 

nečestnej zákernosti???? a u Tibenského/ 20 trestných minút za celú sezónu/, Kolniča 6 TM?? mikuša /50 TM/ - tak kde je tá nečestnosť a zákernosť??? fanhockey naštuduj si štatistiky.... myslím, že na vylučovaný sú v zvolenskom tíme úplne iný hráči....
2.5.2021 - 11:17
+3

cartman

 

tecu mi slzy z klavesnice, zastav to
30.4.2021 - 22:23
+6

fantasykilla

 

a ty si čo za čudo?
30.4.2021 - 22:24
+3

Corgi77

 

30.4.2021 - 22:31
+2

RHZV

 

...Vy mate vzdy smolu ,až mi je to divnô
30.4.2021 - 22:47
+7

ErikHKM

 


Ak mas vedomosť ze sme podplacali sup sup volaj NAKA
Inak len tliachas do vetra tieto stupídnosťi
Ja žasnem ako si niekto mysli ze my dávame niečo rozhodcom ked nás nemajú radi dlhodobo
A vies čo určite dávajú ale potom prečo dnes sedel Mraz s Jurinym spolu a bavili sa ako kamaráti ?
Ach boze niektorí fakt trepú a trepú
30.4.2021 - 22:59
+10

ErikHKM

 

A určite sa na rozcvičke naši rozplaču a radšej tebou spomínaný ani nenastúpia 😂😂
30.4.2021 - 23:01
+4

Myšo

 

PRAUDA : Zč nám vyhrali rozhodcovia a v play off rovnako! My sme chceli aby sme doniesli centra a obrancu ale Dušan je starý lišiak a kúpil radšej všetkých rozhodcov na Slovensku a v priľahlom vesmíre!

A bububu kelemen si isto nedovolí v Poprade nič lebo potom všetkých miestnych 700 Intergalaktickych fanúšikov naskáče na ľadovú plochu

Radosť čítať vás fakt...hlavne že ste sa sa pred týždňom smiali Michalovciach akí sú plačkovia
30.4.2021 - 23:13
+17

Myšo

 

Ešte toľko : Zdravím všetkých normálnych popradských fanúšikov, teším sa na pondelok
30.4.2021 - 23:16
+1

Gargamel123

 

sak pridzece: ku nam...
30.4.2021 - 23:15
+2

HKMpelemele

 

A ako veľmi si plakal?
1.5.2021 - 6:11
+2

pepa78

 

Marcelko?: Si to ty?
1.5.2021 - 7:43
+1

Sunkafit

 

Psychicke zrutenie si myslis ze hraci sy dosraty hrat vonku?..nieco ti prezradim vacsina nehra rada vonku lebo sa cestuje ale napriklad ja ked som hraval futbal som hral radsej vonku lebo som si uzival hrat pred takymito ako si ty a nasierat ich este viac a bez tlaku ako doma
1.5.2021 - 8:35
+1

Sani

 

...hoci v tomto finale fandim Zvolenu, pocit krivdy zo strany PP viem pochopit....jednak kauza Bjaloncikovho "filmovania"...ale hlavne Ulrychove vylucenie 5+DKZ... ...hral to ramenom, ruky dolu, na hraca s pukom...len ho zial kvoli vyskovej prevahe trafil nestastne...
30.4.2021 - 22:19
+4

darebak35

 

Áno tak ako sa včera všetci ZV bili do hrude že Drgo nebol faulovaný. “Podobný” prípad.
30.4.2021 - 22:21
+1

cartman

 

zacina sa dorovnavat 10 sekundovy trest za sekanie po krku, hokej ti vsetko raz vrati
30.4.2021 - 22:24
+1

hefky

 

Netrep
30.4.2021 - 22:45
+1

darebak35

 

Chudaaaaaacik👹
30.4.2021 - 22:51
+2

patkof

 

Preboha Luis ešte leží v nemocnici v kritickom stave
30.4.2021 - 23:32
+1

MackoPu

 

A Hascak preto nehrava, lebo mu v case zapasu nosi kvety ?

30.4.2021 - 23:39
+1

Marchand63

 

Natiera prelezaniny.
1.5.2021 - 0:41
+1

cartman

 

ta seria s MI vas dobehne 😀
30.4.2021 - 22:26
+2

darebak35

 

😂😂😂
30.4.2021 - 22:38
+2

HA RA Bin Ladin

 

Radovaaaan Michaaaal Patriiiik Rám uz len 2 Mikula ked da treti titul so Zvolenom stane sa uplnou legendou
30.4.2021 - 22:29
+4

jakub25

 

Keď sa nám Košičanom toto s rozhodcami dialo každý zápas, tak sa nám každý vysmieval, že plačeme...🙃
30.4.2021 - 22:31
+2

Corgi77

 

Poprad silno útočí na prvé miesto v plakaní. Aspoň toto prvenstvo ste mohli nechať nám Nitrančanom.
30.4.2021 - 22:36
+30

HA RA Bin Ladin

 

30.4.2021 - 22:48
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
HA RA Bin Ladin

 

30.4.2021 - 23:24
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
BieloModra

 

Nuz...prave si sa pripojil
1.5.2021 - 6:45
+3

Corgi77

 

Ako je natom hladina Popradu??
ešte sa nevylieva???
1.5.2021 - 8:55
+2

Sedko NR

 

No, vyzerá to tak , že momentálny Zvolen by sme dali jedine my
Pomee Kmečovci
30.4.2021 - 22:41
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Hrobar

 

Ja to beriem z inej stránky. Naozaj sa tešia a púšťajú emócie von - rečou tela. Mám pri nich naozaj pocit, že im na tom tíme záleží.
30.4.2021 - 22:50
+4

Chopok

 

Radost je v pohode, ale to uz je skutocne retardovane...

Inac, Podkan, ako hraca som ho mal hrac, ale ako trenera mu tam musi vedenie HKM stale dokupovat niekoho lepsieho... uz bol aj ako hlavny trener, no nic z toho. Toci sa okolo klubu, no na hlavneho trenera nevyzera, ze by niekedy mohol dozriet.

Inac, ucta k jeho hracskej kariere.
30.4.2021 - 22:57
+2

HA RA Bin Ladin

 

30.4.2021 - 23:07
0

HA RA Bin Ladin

 

...ja dufam ze do buducnosti trenersky stab ostane. Ma to hlavu aj patu.
1.5.2021 - 0:40
0

Myšo

 

Presne prejavovať emócie a zbierať plody celoročnej práce čo si to dovoľujú...najprv reklamy na ľade potom na dresoch potom malo fanúšikov a teraz radosť na lavičke...čo Vám bude vadiť najbližšie ? Jaj asi keď vyhráme titul
30.4.2021 - 23:14
+18

HA RA Bin Ladin

 

30.4.2021 - 22:48
+1

ajwen77

 

Kks GR* čo čítam od PP fans .. ako naozaj?? Čo ste čakali 0:2?? Ulrich mal školu 10cm o ktorých je vyšší skokan dúfam že len zuby bo je po lay off.
30.4.2021 - 22:49
0

darebak35

 

Kľudne mohlo byt 0:2 😃 dnes určite ste mohli prehrať a včera ste ledva nohy ťahali v tretej tretine a prišiel golik
30.4.2021 - 23:01
+1

marcel

 

No..: ..”určite mohli prehrať” 😣otočili z 0:2 🤷‍♂️..slovko “určite” nie je celkom ma mieste
30.4.2021 - 23:05
+9

darebak35

 

Nerozumiem čo sa ti na tom slove nepáči. Píšeš ako by nás dva zápasy valcovali. Paneboze trochu dole tie zvolenské okuliare. Totálne vyrovnane zápasy a tak ako vyhrali tak mohli URČITE kľudne aj prehrať
30.4.2021 - 23:11
0

marcel

 

Oremus: ...pri poslednom titule KE sme mali na lavičke Oremusa..kombinácia s Kmečom a Podkonickým je podľa mňa SKVELÁ...môj tip 4:1 pre Zvolen 🤷‍♂️Keď si spomeniem na posledný titul pre ZV a našu finálovu sériu ktorú sme vtedy so ZV prehrali...vtedy bol tuším pri kormidle ZV Mikula. prehrali sme 4:1🤷‍♂️Ma to veľmi podobný priebeh akurát pozícia trénerov a mená hráčov sa zmenili 😉 Tretí bod, podľa mňa bude v prospech ZV rovnako ako prvé dva...ta istota je 100% na strane ZV
30.4.2021 - 22:57
+13

nnestor

 

Pome Zvolen. Už len 2x. Pozdrav z Topoľčian
30.4.2021 - 22:57
+12

arne

 

Tak len pozdrav nasvetejsiemu Borisovi V. Bolo toto ok? Ked poviem A treba povedat aj B...
30.4.2021 - 23:05
0

marcel

 

🤷‍♂️: Hokej vo finále nehraje Boris..netreba si všímať, čo hovorí Boris 😉 Boris je iba obyčajný marketing pre RTVS jeden dôchodcovský potravinový reťazec...nič viac🤷‍♂️🤷‍♂️nerozumiem prečo si ho vôbec niekto všíma..🙏
30.4.2021 - 23:15
+1

Dzunkes

 

Ja poviem "C"
30.4.2021 - 23:54
0

Satelit

 

Vážení diskutujúci !!!: Vaše mlátenie prázddnej slamy je v tomto finále PLAY OFF bezpredmetné.
Aktuálna správa - Hráč Zvolena č. 21 PULIŠ Radovan podľa aktuálnej lekárskej správy utrpel zlomeninu nadočnicového oblúku a ťažký otras mozku a PLAY OFF dohral !!! Hráč HK poprad bude riešený disciplinárnou komisiou na v PLAY OFF si už podľa môjho názoru nezahrá. Internetoví odborníci už sa konečne preberte !!!
30.4.2021 - 23:10
+7

fanpp

 

A? To ze Ullrych stal a on do neho narazil, čo sa mu mal uhnut??
Samozrejme Pulisovi skóre uzdravenie. Zas mu nedal lakeť do tvare
30.4.2021 - 23:20
+4

HA RA Bin Ladin

 

Laket nie .. rameno.
30.4.2021 - 23:24
0

fanpp

 

Len to ze pri postoji oboch ma Pulis hlavu vo výške Ullrychovho ramena nič neurobis
30.4.2021 - 23:51
+2

HA RA Bin Ladin

 

To je pohladu pravdiel hokeja uplne NULiTNE -zasiahol mu hlavu.
1.5.2021 - 0:20
+3

ajwen77

 

Tak za to že ho trafil vyšší hráč za to môže pulis?? 👏👏
1.5.2021 - 7:20
+2

NRfan

 

Raz to v rozhovore spominal aj Brano Mezei. Pri vyluceni sa rozhodcu pytal preco a ten mu povedal "lebo si velky". Nuz velki hraci maju smoju, lebo aj ked nic neurobia (podla mojho nazoru aj tento pripad), budu vzhladom na ich fyzicke parametre posudzovani inak. Pulisovi samozrejme prajem skore uzdravenie.
1.5.2021 - 9:59
0

Kamzík18

 

Dk odpiše že vám to musí ebať že to nebolo ani na 2min.. Nebolo to nadnutie ani vysoká hokejka ani rameno ani lakeť ani hráč bez puku ani nič podobné... Dopadol jak dopadol bohužiaľ ale faul to nebol..
30.4.2021 - 23:29
+2

JaniekZV

 

bol
30.4.2021 - 23:29
+2

Hrobar

 

ale nejako sa ho dotknúť musel, nie? Inak ja si myslím, že Petr by nemal dostať žiadny trest. Bolo to nešťastné.
30.4.2021 - 23:31
0

Hrobar

 

*: trest od DK
30.4.2021 - 23:31
0

jozino

 

cela seria je jeden velky pruser, co sa tyka smoly. Dnes Vam Rado Pulis, nam Davo Skokan + Matej Palocko tiez schytal puk do tvare, vcera nam Haky + Drgon. Snad to uz skonci a nbudeme musiet trpnut pri kazdom striedani ci niekto neostane zraneny
30.4.2021 - 23:44
+2

jozino

 

V prvom rade skvely hokej oboch teamov, ziadne betony, ale tvorenie hry, peknee akcie, takto ma vyzerat finale. Skoda zraneni na oboch stranach, celu sezonu sa nam ako-tak vyhybali a teraz v 2 zapasoch 2 najproduktivnejsi hraci, snad si nejdeme vybrat smolu za celu sezonu prave teraz.
Pasikavi sa mozu hanbit, ani polovicny vykon oproti hracom nepodavaju. Vela odpiskanych somarin, naopak, niektore jasne fauly ponechane len tak. Prajem si, aby sa spamatali a nezanechali skvrnu v podobe pocitu krivdy na ktoromkolvek muzstve, v inak peknom hokejovom finale. Nech vyhra lepsi a nie ten, kto ma viac stastia, ze si ho viac vsimal rozhodca.
30.4.2021 - 23:14
+5

HA RA Bin Ladin

 

konecne normalny prispevok od teba kamo
30.4.2021 - 23:20
+5

Hrobar

 

Emócie z livky ustáli, tak to má byť.
30.4.2021 - 23:23
+3

jozino

 

ja som v livke ani nebol aktivny, dal som tam 1 prispevok, aj to mieneny proti rozhodcom, nie proti ZV. Vam nie je co vycitat. Jedine mi prisiel zakrok vasho obrancu na Mesara v 1. tretine zbytocny. Ukazkove narazenie. Inak sa mi paci seria, nemam z nej dojem, zeby sa zatial robili nejake zakernosti.
30.4.2021 - 23:36
+2

Hrobar

 

Aha, ospravedlňujem sa.
30.4.2021 - 23:48
+1

jozino

 

viaceri PP fans mame rovnake logo v nicku, takze je mozne, ze niekto s rovnakym logom nieco pisal, pohoda. Ale niekedy prdnu nervy aj mne, takze ma moc nelutuj
30.4.2021 - 23:54
+4

HA RA Bin Ladin

 

Hej ten bol zbytocny. Aj som si vtedy vravel ze ho kludne mohol vylucit a nikto by nic nemohol povedat.. ale ked vidim tie zrazacky v NHL nemozme byt ani velmi precitliveni.. postavil sa mu zadkom oproti mantinelu a cakal za sa ho vo finalovom zapase ani nedotkne..
30.4.2021 - 23:54
+1

jozino

 

Bolo to presne v tej nestastnej vzdialenosti od mantinelu a zakrok mozno prilis tvrdy, zvlast ked berieme do uvahy vek a skusenosti oboch. Ale treba aj priznat, ze tu klucku do protipohybu radsej Filip robit nemal a radsej prijat hit. Chvalabohu, ze to dopadlo dobre.
1.5.2021 - 0:09
+2

HA RA Bin Ladin

 

Jop.. chvalabohu.
1.5.2021 - 0:21
+1

enforcer92TN

 

Opat trest za dosledok a nie za zakrok.

Nastastie hokej bavi od prveho zapasu a som rad, ze prave postupila tato dvojica a nie porazeni semifinalisti.
30.4.2021 - 23:20
+3

HA RA Bin Ladin

 

V pravidlach hokeja sa úplne jasne berie pohlad aj na dosledok..
30.4.2021 - 23:23
0

Chopok

 

Tvoje mienenie je v tomto smere NU-LIT-NE
30.4.2021 - 23:26
+3

HA RA Bin Ladin

 

NU-LIT-NE by bolo keby to bolo moje mienenie co je psano to je dano kamo a s tym nic nespravis
30.4.2021 - 23:30
+1

Gargamel123

 

prides domov z krcmy neskoro v noci: a zena ta ovali palacinkarkou

to moze byt umysel
alebo aj nestastna nahoda
1.5.2021 - 0:01
+3

HA RA Bin Ladin

 

... zalezi od nasledku. Ak by som skoncil s prasknutym nadocnicovym oblukom a opuchom mozgu v nemocnici nebolo by to zrovna VPOHODE.
1.5.2021 - 0:23
+1

Gargamel123

 

tak inak

co ak sa zaseknes v jej
vadzajne a budete musiet
privolat zachranku a hasicov,
zavolas aj nake...
1.5.2021 - 0:36
+3

HA RA Bin Ladin

 

...povedal by som si ze zámer bol dobrý
1.5.2021 - 8:38
+1

fany

 

Zas netáraj ta.
30.4.2021 - 23:55
+1

HA RA Bin Ladin

 

Je to tam.. vazne.. prejdi si to
30.4.2021 - 23:59
0

fany

 

Či je, či nie je, ale určite to tak nefunguje😉
1.5.2021 - 0:05
+1

HA RA Bin Ladin

 

Ale malo by
1.5.2021 - 0:24
0

Chopok

 

"Malo" je velky pan, ale "nemalo" este vacsi
1.5.2021 - 0:42
+4

Hector20

 

Pekne Finale: Poprad a Zvolen zaslúžene vo finale.Hokej ma bavi aj včera aj dnes.Štrašne prajem našim ten premierovy Titul Majstra,ale treba uznat aj kvality supera.Trošku mi to už pripomína že sme už prekliaty od finale so Žilinou,keď si myslim že boli oklamany fanušikovia.Lebo Žilina to nemohla vyhrat.Vrbchol sezóny a nam sa zrania najlepši hráči to už je aka smola.Inak dnes Ulrych nemal dostat 5 min a ani Mc Pherson.Ale čo ma viac nahnevalo ta arogancia rozhodcu čo sa týkalo Bialončika.Verim že seria bude 3:3 vám sa uzdraví Zuzin a Pulis a nam Handlo,Marcel a Davo a rozdaju si to v plnej sile.Ale Hokej na paradu.
30.4.2021 - 23:29
0

HA RA Bin Ladin

 

Tiez som sa sam seba pytal ci ste vy s tou Zilinou neurazili hokejovu stastenu na mnoho rokov.. ja vam strasne doprajem ten titul ale ozaj noe s nami :/
30.4.2021 - 23:36
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
HA RA Bin Ladin

 

Wtf? Aj ty karle? Titul za autobus?
30.4.2021 - 23:56
0

Chopok

 

Keby len autobus

Na ten podvod sa neda zabudnut ani po rokoch!
1.5.2021 - 0:02
+1

HA RA Bin Ladin

 

Neviem.. aj keby musi sa dat
1.5.2021 - 0:26
0

Chopok

 

Pamatas si ten prazdny stadion v nasledujucej "poautobusovej sezone"... tam bolo snad menej ludi ako na tomto dvojzapase.

Fanusik nie je nacisto pridrbany!
1.5.2021 - 0:42
+1

HA RA Bin Ladin

 

Menej nebolo ale pamatam... asi vsetci sme citili krivdu... ale cas nejak musi liecit rany... spolu sme HKM
1.5.2021 - 1:08
0

Chopok

 

Neda sa: podvod je podvod... nevyprsalo to ani po rokoch.
1.5.2021 - 1:39
0

HA RA Bin Ladin

 

Da sa. Musi sa dat. Je to uz mnoho rokov doba sa zmenila uz tu nevladne harvardska mafia...
1.5.2021 - 2:04
+1

Chopok

 

No ale zvolenskemu klubu vladne ten isty Mraz!

Urobil to raz alebo dva razy... myslis, ze by toho nebol schopny opat?
1.5.2021 - 2:24
0

kaiser

 

Nie je to ten istý Mráz
1.5.2021 - 5:54
+1

HA RA Bin Ladin

 

Hlavne píšem "aj keby" .. vobec sa to nemuselo stat tak ako nam to zranene fanusikovske srdiecko podsuvalo .. Slovan mal vplyv, peniaze a silny tim po sportovej stranke, Ano citili sme krivdu, tomu ze samotny Mraz nieco predaval som ja nikdy neveril.. skor v ine vplyvy.. ale to je uz teraz taaak jedno.. dospeli sme aj ako fanusikovia. Vtedy tu bol boom ludoa to miestami prezivali mozno aj viac ako by bolo zdrave.
1.5.2021 - 8:47
0

trevor

 

Na tvrdeni, ze ZV, ktory mal v tom obdobi najviac penazi, vymenil titul za nejaky autobus, sa neuveritelne smejem uz x rokov. To je uvazovanie level nanocip vo vakcine alebo testovacej palicke.
1.5.2021 - 9:05
+7

fany

 

Nie vždy ide o peňáze. To po prvé. A po druhé, skús sa popýtať Handzuša.
1.5.2021 - 9:51
+2

Chopok

 

Presne tak, Miso sa do dnesneho dna k tomu odmieta vyjadrit... ostatni hovoria "piate cez deviate".

Miso je proste jeden charakterny clovek, a preto ta pachut + ked vie, ako to bolo...
1.5.2021 - 10:36
0

fany

 

Nie že odmieta vyjadriť. Tlak mu stúpa 200/100.
1.5.2021 - 10:46
+1

Chopok

 



Vtedy si zrejme aj Riso S. a spol. prisli na svoje - financne.

Neviem, ci aj Miso H., ale minimalne Palo Demitra sa vyjadril, ze v nasej lige uz hrat nebude prave pre tieto "zvlastne" veci.

Vtedy znamenalo hrat proti BA nielen proti protihracom, rozhodcom, ale este aj proti Judasom v time a vedeni... vtedy to ZV skutocne vysperkoval do riadneho bahna
1.5.2021 - 11:50
+3

HA RA Bin Ladin

 

Uz to trosku prehanas.. to su take krcmove reci ze az. Demitra, Handzus tiez len zahmlievaju, ak tam dochadzalo k nejakemu nekalemu ovplyvnovaniu zapasov ich psou povinnostou ako zabezpecenych legiend so sportovym srdcom narovinu na plnu hubu nahlasit co sa dialo a vec by sa normalne presetrovala prislusnymi organmi. Kedze sa nic nevysetrovalo mam to za vyplody ludi nezmierenych s prehrou.. pre mna tymto uzavreta tema.
1.5.2021 - 12:13
+2

Chopok

 

OK, ver comu chces... kludne fandi odusevnene HKM a povazuj aj NHLvylukovu sezonu sa v pohode, co sa u nas dialo.

Pre mna osobne to bude nezmazatelna skvrna a v dalsej sezone tiez nebolo vsetko s kostolnym poriadkom.

Mraz a Doprastav isli vtedy financne "do psej matere"... a na vyslnie isiel Sirokeho Vahostav. Neskor navyse skoncili obe firmy v restrukturalizacii a odrbali snad kazdeho zivnostnika, ktory pre nich robil...

Ver, comu chces; ale ak by si mal chut, pozri si video zo 7. zapasu s BA.

Cau!
1.5.2021 - 14:13
+2

MiroHKM

 

Skús si dogoogliť rozhovor s Handzušom po poslednom zápase v BB...
1.5.2021 - 20:56
0

Chriapaždina

 

Si tiez bola v tej krcme?
1.5.2021 - 19:03
0

Chriapaždina

 

Nie je to ten isty Mraz
1.5.2021 - 19:03
0

Chopok

 

Ano, je starsi a povahovo neviem ako sa zmenil, no ludia sa malokedy zlepsia.
1.5.2021 - 19:24
0

Chriapaždina

 

Robert nie je Dusan
1.5.2021 - 20:14
0

Chopok

 

Ano, predtym boli co vedeni obaja bratia... jeden sefoval a druhy dotoval
1.5.2021 - 20:27
0

Chriapaždina

 

Len tu je podstatne,ktory rozhodoval
1.5.2021 - 21:06
0

Chopok

 

OK: cize Robo bol uplatkarska "oná", tak?

Aj vyzeral tak...
1.5.2021 - 22:26
0

MackoPu

 

Pozrel som si konecne toho Ulrycha zo zaznamu.
Ziadny late hit, normalne si ho vycihal, snaha hrat cisto. Zo zaberov nebolo dobre vidno, co mu zasiahlo hlavu. Vsetko len z dialky a z blbych uhlov.
Velmi podobne s hitom Reddicka, aj co sa tyka prevedenia, prace protihraca s pukom a aj nasledkov.
Blbo sa na Pulisa pozeralo, ked tam lezal a isiel z ladu, ale takto skuseny hrac, ked vidi pred sebou 3metroveho obrancu, ktory na neho cuva, tak sa na neho nemoze vykaslat a hrat do posledneho zlomku sekundy len puk, lebo o tom to je - malo casu na hru s pukom, ked sa hra fyzicky.
30.4.2021 - 23:37
+5

Satelit

 

ZAVOLAJ PULIšOVEJ MANžELKE A VYSVETLI JEJ TVOJ NÁZOR: ÓBER NA ENTÚ !!!
30.4.2021 - 23:42
+3

jozino

 

zranenie neznamena vzdy umysel
30.4.2021 - 23:45
+6

Chopok

 

Verim: ze pani manzelka a aj ostatna rodina je v soku... dufam, ze tu nie je ziadny kreten, ktory by taketo zranenie Pulovi prial!

Hokej je tvrdy sport, a aj ked sa mi to pise TAZKO, tak zial, aj zranenia su jeho sucastou... Ulrych urcite nechcel Pula dokalicit.
30.4.2021 - 23:51
+6

HA RA Bin Ladin

 

30.4.2021 - 23:57
+2

gta98

 

Preco by jej mal volat? Predpokladam, ze je plna emocii a tam nevysvetlis nic, nech rozhodne DK co je ako súd. Ja som tam tiez v tom suboji nevidel nedovoleny zakrok, ale nebolo to detailne zobrazene, cize neviem to takto posudit, zrejme sa to bude riesit este aj v studiu rtvs. Urcite ho Ulrych nesiel umyselne zranit, ruky mal dole, bol to nestastny moment. Moj pohlad, uvidime aky bude nazor DK. Samozrejme, ak je niekto zainteresovaný a ma v sebe emocie, tak pre neho bude Ullrych kriminalnik.. ale neposudzujeme na zaklade emocii ale faktov, tie sa budu este detailne riesit.
30.4.2021 - 23:55
+3

fany

 

Ty si už koľkokrát volal manželkám zranených hokejistov? Už treba trošku ubrať.
30.4.2021 - 23:57
+5

blue-311

 

Sa ukludni: A potom jej zavolaj sam
1.5.2021 - 0:05
+1

LeonardoDavinChi

 

Veľmi triezvy, logický a rozumný argument.
1.5.2021 - 1:07
0

LeonardoDavinChi

 

... a ešte aj vyzretý a prínosný pre túto komunitu.
1.5.2021 - 1:08
0

MackoPu

 

Zavolam kazdy mesiac, ked cinkne vyplata.
1.5.2021 - 11:31
0

borussia

 

Trojmetrove drevo si chcel povedať
1.5.2021 - 1:09
+1

MackoPu

 

Tak pokial sa necha trafit drevom ...
1.5.2021 - 1:17
+3

Ketchup_Boy#81

 

Strasna skoda tohto zapasu, 4 a pol minuty od vyhry sme boli, v predlzeni taktiez sme mali tutovku. Zvolen ale dal viac golov a zasluzene vedie 2:0 .. nas dost strasia tie zranenia najnovsie, snad sa nam 1 utok este da dokopy. Co sa tyka zakroku na Pulisa, verim ze Pulis bude okej, velmi neprijemne taketo zranenia... ustali sme 5 minutovu presilovku ale potom ju ustal aj Zvolen. Uvidime ako sa hraci daju za tie 2 dni dokopy. Kazdopadne mna to finale bavi, stretli sa najlepsie teamy, paradne ofenzivne a dobre sa na to pozera, ziadna betonaren ani kazenie hokeja.. pre toto mam velmi rad superov ako Zvolen, lebo chcu hrat skutocny hokej a chuti im. Snad dame doma na 2:2 a zacne sa odznova, ako som vravel rozhoduju malickosti.
1.5.2021 - 0:10
+6

HA RA Bin Ladin

 

1.5.2021 - 0:27
+1

Gargamel123

 

do uvodu nastupili zvolencania
ako skolkari,toto som nepochopil
potom sa to vyrovnalo
ale velka skoda tych nestastnych zraneni
hlavne ked to su najlepsi hraci
toto velmi ovplyvnuje cele finale
skoda,myslim si,ze zatial sa fanusik na celom slovensku
bavi hokejom v tejto serii
1.5.2021 - 0:27
+2

fany

 

No ja sa teda pri týchto jatkách nejak nebavím.
1.5.2021 - 0:33
+1

Gargamel123

 

nerozumiem
ale chapem
1.5.2021 - 2:11
+1

JaniekZV

 

Inak, tá skupinka z Popradu čo bola dnes a včera na ZV zimáku čo ma tie vesty že media, to je čo zač? Stále tam niečo vykrikujú, provokujú, dnes stáli za Rahmom a vrieskali po nom. Jeden je tam taký akčný že som mal pocit že má záchvat
1.5.2021 - 0:32
+11

Chopok

 

Vsimol som si ich aj ja pro Mashovom gole ze sa tam tesia chlali vo vestach - reku to sme sa premostili na PP stadion

Mozno su to chlapi, co maju ulohy okolo logistiky timu ktovie
1.5.2021 - 0:40
+4

Dzunkes

 

z PP by nemali byt ludia na zimaku ziadny tak jedine ak co prisli s nimi
1.5.2021 - 2:41
0

FP-DENISO6

 

To súk0k0t1e som si za tou bránkou všimol aj ja
1.5.2021 - 10:13
+2

Chriapaždina

 

Dobre vyrazivo
1.5.2021 - 19:12
0

MackoPu

 

Zeby slovacisko nasiel dalsi ofajc cez "media"?
1.5.2021 - 20:31
+1

HA RA Bin Ladin

 

Menej nebolo ale pamatam.. asi vsetci sme citili krivdu.. ale cas nejak musi liecit rany.. spolu sme HKM
1.5.2021 - 1:04
0

Chopok

 

Odpustaj, ale nezabudaj: Cele roky sa to nieslo... a my pamatnejsi nezabudneme.
1.5.2021 - 1:37
+5

HA RA Bin Ladin

 

To je pravda.
1.5.2021 - 2:01
+1

Chriapaždina

 

Tak zas aj my sme tak postupili s PP v semi,ked sme u nich vyhrali zapas c.4 5:0 ... ale ani oni by SBA vo finale nedali.
1.5.2021 - 19:13
0

Chopok

 

Chrapi - ano, vtedy to Mraz kupil od PP... mne osobne to dost prekaza aj taketo nieco. To bala ale ina sezona - majstrovska.

Aspon, ze tie KE hrali proti BA vzdy naplno; aj ked aj im bolo velmi ublizene (rozhodcami).
1.5.2021 - 19:23
0

Chriapaždina

 

Nie,to nebola majstrovska,ale ta predtym a nie cele vedenie s tym suhlasilo,lenze Uzucky mal mnoho chapadiel vtedy,a cim menej ich teraz ma a bude mat,tym lepsie.
1.5.2021 - 20:19
0

Chopok

 

Chrapi - ano, bola to sezona pred prvou majstrovskou, vtedy ZV prehral finale s BA.

S cim nesuhlasilo cele vedenie?

"Uzucky" uz nie je v Lovane.
1.5.2021 - 20:25
0

Chriapaždina

 

S tou kupou serie. Viem,ze uz v SBA nie je,odvtedy su mi podstatne sympatickejsi
1.5.2021 - 21:08
+1

Chopok

 

Chrapi - mne BA klub nebude nikdy sympaticky... tento rok fajn, ze maju krumplovu medailu.

Ved opat je tam TAXIKAR z TT v klube.
1.5.2021 - 21:53
0

sumobb

 

Vidno že všetci hrajú na doraz, z toho sú aj tie zranenia. Vynikajúci hokej predvádzajú obe mužstvá. Kamzíci aj s MI prehrávali a otočili to. V PP to bude na parádu. Divákov bude oveľa viac.
1.5.2021 - 1:15
0

lišiak1

 

nevidel som ani jeden zapas cely pretoze asi aj ked som jeden z mala, mna ten hokej vobec nebavi.
ale jednoznacne v tejto serii fandim zvolenu a dufam ze to popradu daju vyzrat 4:0 na zapasy.
potom bude zase vsetko v poriadku.
zvolen sa skludni do dalsej sezony, poprad zas bude iba letny majster, lenze teraz sa pre zmenu vynoria najvacsi preplacaci. slovan a kosice v ich typickom skautingu, skupit to najlepsie co vykuklo z konkurencie. 🤮
1.5.2021 - 4:32
+5

jozino

 

Ty mas strasnu fobiu z Popradu, si az na smiech
1.5.2021 - 8:28
+4

fanpp

 

Čiže urobia to isté čo Michalovce. Preplatia preplatených hracov 😀
1.5.2021 - 8:35
+8

Tehelnepole

 

Lišiak lisiak...
1.5.2021 - 10:12
+3

NRfan

 

Toto nemozes mysliet ani zo srandy.
1.5.2021 - 11:44
+3

Adam138

 

A Michalovce majú aky skauting lišiak nie rovnaký ?
1.5.2021 - 13:52
+4

lišiak1

 

urcite nie rovnaky.
my ked sme postupili do ligy tak sme si nechali s polovickou kadra, s ktorymi sme postupili.
a v dalsej sezone sme nevykupovali vsetko co kde vykuklo, ale sa slo cielene po zohratych hracoch z bb, ktori boli doplneni o par hracov z inych mansaftov, ale rozhodne sme ich nepreplacali, len sme si ich vychytali skor ako ine timy a to je iba nasa sikovnost
1.5.2021 - 14:17
0

Adam138

 

Vy ste nevykupili všetko len pol Bystrice takže To máš to isté čo robia Košice
1.5.2021 - 16:52
+4

jozino

 

uplne odlisny. KE poskupuju z celej ligy hracov, Michalovce stiahnu polku hracov z BB
1.5.2021 - 15:59
+6

forwardPP

 

Ešte aj lišiaka kúpili.
2.5.2021 - 0:07
+1

erik24

 

ideme podla planu 😂 sme si po vcerajsom zapase povedali, ze ked nie 4:0, tak 4:2, ze budeme prvy titul slavit na domacom stadione....😂
1.5.2021 - 5:55
0

BlackCrow

 

Pekne Zvolen. Ťažké zápasy.. Klobúk dole pred Popradom že sa držia..

Gabo treba podpísať Bondru!!

Ale toho našeho! Nie toho poliaka..
1.5.2021 - 5:56
+4

Big brother

 

Bondra pojde asi do Vítkovíc.
1.5.2021 - 7:26
+2

Big brother

 

Boli to vyrovnané zápasy, pre Poprad dost kruté prehry, naozaj tá hranica medzi vyhrou a prehrou je velmi tenká. Včera tam boli zo strany rozhodcov velmi zlé rozhodnutia. Čo sa týka Ulrychovho vylučenia, tak naozaj velmi prísne, podla mna to bola chyba rozhodcu, ktorá mohla vyrazne ovplyvnit vysledok zápasu, aj ked v konečnom dosledku Poprad oslabovku zvladol. No čo ma zarazilo bolo na konci vylučenie Bjalončíka - že predstieranie zranenia. To bola urážka samotného hráča, dufamm, že sa mu rozhodca ospravedlní po tom čo si to pozral v zázname. Takisto mám velké vyhrady na vylučenie Nuutinena v druhej tretine...to bolo preboha aké nečakané napadnutie? ved to bolo bezprostredne po odohraní puku.
1.5.2021 - 7:31
+3

BlooD

 

Pohoda...ide len o to ci sa vratia marodi alebo nie..ak ano..tak s prehladom otocia
1.5.2021 - 7:36
0

Tomas10

 

Veru pohoda.Ale máš pravdu keby sa vratili Zuzin Puliš.Asi by sa už vo Zvolene nehralo.
1.5.2021 - 8:47
+8

HA RA Bin Ladin

 

No dufam ze sa aj tak uz nebude
2.5.2021 - 13:34
0

Chopok

 

Tak ak sa v ZV pokazi chladenie: tak aj Detva bude dobra

Alebo v BB pod holym nebom
2.5.2021 - 14:22
+1

hefky

 

Neda mi nespomenúť Zagrapana. Mam ho rad ako hráča ale podla mna je to najhorsie braniaci utocnik mam pocit ze je pri každom druhom gole.
1.5.2021 - 8:12
+1

fany

 

No, ale to je len Tvoj pocit. Vaši útočníci sú na to +- rovnako. V tomto ukazovateli vedie, pre mňa bohužiaľ Handlo a najlepší sú Paločkovci.
1.5.2021 - 8:41
0

jozino

 

Tak to mam uplne iny pohlad na to. Vzdy sa poctivo vracia nazad.
1.5.2021 - 8:44
0

forwardPP

 

Áno je.
1.5.2021 - 10:50
+2

frantapriklep

 

Stret Ulrych vs Pulis ešte bude dlho rezonovať, ako vždy keď príde k vážnemu zraneniu.

Ak by po tom strete Rado vstal a pokračoval, neriešilo by sa nič, ešte by to bolo v hajlajtoch sezóny ako nádherný hit. Ulrych naozaj neurobil nič, čo by evokovalo faul, ruky dole, nebol to v žiadnom prípade late hit, trafil ho proste telom. Ale fyzika je sviňa. Telo Puliša po náraze dostalo stopku, ale hlava nie, tá narazila následne na Ulrycha.

Aj to by Pulis zvládol bez zranenia, nebyť jeho nebezpečnej výstroje. Už sme to tu preberali, ako ma nasadený ochranný kryt, zhruba ako šiltovku, nekryje mu vôbec nič, len polku čela. Kolega vyššie píše že Rado ma zlomený nadocnicovy oblúk. Nuž, bohužiaľ, môže si za to sám. Keby mal kryt nasadený správne, v žiadnom prípade by takéto zranenie nemohol utrpieť.

Je mi ľúto každého zranenia, Radovi prajem skore uzdravenie, verím že po návrate bude mať už ochranný kryt nasadený správne.

Ulrych zrejme dostane stopku, pretože hoci hral čisto, zranenie súperovi spôsobil, disciplinárna by mohla prihliadnut na zlý výstroj Pulisa, ale ak dostal Reddick 10 zápasov, hrozí to aj Ulrychovi.

Snáď to je poučenie pre všetkých hráčov, ktorým je zdravie vzácne. Tie ochranné kryty nie sú len na srandu kralikov...
1.5.2021 - 9:16
+6

Tehelnepole

 

Takto vysoko nasadený prilbu na aj jeden popradský hráč, neviem meno...
1.5.2021 - 9:38
0

Tehelnepole

 

Myslím že Svitana
1.5.2021 - 9:42
+1

strojar

 

Myslím, že rozhodcovia stret Ulrych - Puliš posúdili nesprávne.
Príliš prísne.
Pre trest od disciplinárky nie je žiadny dôvod.
1.5.2021 - 10:06
+4

MackoPu

 

Ano,uz sa ta prilba viackrat spominala. Na toto by mali davat pozor rozhodcovia a vyzadovat napravu alebo trestat.
1.5.2021 - 10:33
0

jozino

 

Reddickov pripad by som tu do porovnavania nedaval. Reddick v jazde trafil priamo hlavu protihraca.
1.5.2021 - 13:43
+3

MackoPu

 

Ok, ja ano.
1.5.2021 - 14:53
+1

frantapriklep

 

Určite nie .. presne tak isto to bolo ako v tomto prípade, Reddick trafil telo protihráča a následne hlava narazila na jeho telo
1.5.2021 - 15:55
0

Westbeast0

 

To nemyslis vazne ze takisto... Tam to bol cisty zasah rameno na tvar, z ktoreho pramenila zlomenina nadocnicoveho obluka... Niektorí od vas dokonca pisali ze sa zranil po pade na lad, co uz bol uplny nonsens... https://www.facebook.com/sport.rtvs/videos/758822778103056/ mozes si spomalit video od casu 0:11 a pekne pomaly si to pozri...
1.5.2021 - 19:26
+1

strojar

 

Ty si z toho robíš prdel.
Medzi tými zákrokmi je galaktický rozdiel.
1.5.2021 - 23:08
+1

Chriapaždina

 

Nie je dovod na stopku,trest bol dostatocny,snad bude Pulo co najskor ok,hoci uz hrat nestihne. Mna by skor zaujimalo,o co islo Allano i pri tom strete...lebo hokej hra podstatne lepsie nez aby mu toto trebalo robit.
1.5.2021 - 19:21
0

WOLF 27

 

ludia co je s Hascakom nachladol v tom jazere ked sa kupal? lebo toto som nezachytil (a pre dezolatov pytam sa slusne , lebo davalo by to zmysel ) , a fandim POpradu lebo jak teraz neziskaju titul tk asi nikdy asi su prekliaty ako Benfica Lisabon
1.5.2021 - 12:10
+1

HKm

 

P. Mikula, videli sme. Úspech Popradu závislí na tom či hrajú Haščák a Svitana. Zvolen aj bez Zuzina, Puliša a McPhersona to dokázal.
1.5.2021 - 12:41
+8

trevor

 

Zuzin a Pulis su pre ZV podobne straty ako pre PP Hascak a Skokan. S tym rozdielom, ze Hascak so Skokanom mozno do serie naskocia, ale Pulo a Zuza nie. Ak sa to stane, PP bude mat silou v utoku hodne navrch a seria sa moze kludne cela otocit. 2:0 v serii pred zapasmi v PP neznamena nic. Jedine, ze tam mozeme ist s kludom a bez tlaku.
1.5.2021 - 14:04
+3

ErikHKM

 

Aby si nebol prekvapený stym Pulom 😉
Dnes ho operovali , stym ze ak by sa citil fajn tak ...
1.5.2021 - 19:49
0

fany

 

Takže sa klamalo ,že má ťažký otras mozgu ?
1.5.2021 - 19:56
0

ErikHKM

 

Otras mozgu nebol potvrdený ..
1.5.2021 - 21:31
+3

HA RA Bin Ladin

 

Chovan uz tiez tak celkom rychlo hral po operacii s tvarovym stitom..
1.5.2021 - 19:59
0

fany

 

BIN ,ale to nemal Mišo ťažký otras mozgu.
1.5.2021 - 20:39
0

HA RA Bin Ladin

 

Ano ale ja som nikde nezachytil ze by mal ten tazky otras mozgu potvrdeny. Podozrenie sa nemuselo potvrdit.
2.5.2021 - 8:29
0

Chopok

 

Pani manzelke: sa nebude volat?
1.5.2021 - 20:05
+2

Big brother

 

Ale ved to boli vyrovnané zápasy, kde rozhodli detaily. Kludne to mohlo byt aj 0:2 na zapasy teraz.
1.5.2021 - 14:20
+4

NRfan

 

Presne tak.
1.5.2021 - 14:27
0

Urpiner16

 

Poprad čo som včera videl hrá bez Haščáka lepšie ktorý podľa mňa je už mysľou niekde smerom do Brna.Mikula sa mi pri tých vyjadreniach cítil tak trochu naparovačne že ak by hral ten či onen tak by vyhrali.
1.5.2021 - 13:04
+3

duhac

 

Smolny zapas pre Poprad ale ukazalo sa, ze strategia vsadzat celu sezonu na jeden utok nebola stastna. Zrazu musia hrat presilovky hraci co ich poriadne celu sezonu nehrali. Ak chce poprad seriu otocit, bez prveho utoku to proste nepojde. Ani popradske srdce nemoze na tento zvolen stacit. Svitana je stvrtinovy a v brane nieje uplna istota. Zagi je v lese celu sezonu a Majky ma len sem tam zablesky starej formy. Kazdopadne sa tesim na to, ze budem na stadione. Teda ak prejdem kloktacim testom.
1.5.2021 - 14:23
0

Chopok

 

Kedy je kloktacka v PP?
1.5.2021 - 16:09
0

jozino

 

dnes bola
1.5.2021 - 19:23
0

Chopok

 

jozino, kolko ludi sa ocakava na zapasoch?
1.5.2021 - 19:37
0

jozino

 

to ti ja nepoviem, skus sa spytat topsku ci nema nejake info o tom
1.5.2021 - 22:52
0

Chopok

 

1.5.2021 - 23:55
0

PopradskyInsider

 

viac ako bolo vo Zvolene
2.5.2021 - 19:01
+1

Chopok

 

Cize viac ako 300?
2.5.2021 - 19:43
0

PopradskyInsider

 

ano, ale berme moju odpoved prvotnu ironicky, tie prisne pravidla vela ludi odradili, keby neboli tie PCR, tak bez problemov 1000 sa vypreda.
2.5.2021 - 19:51
+1

Chopok

 

Jasne: to by som bral aj ja, napriek vyssej cene.
2.5.2021 - 20:21
0

duhac

 

Predalo sa 340. Teraz bolo povedane na stv.
2.5.2021 - 20:30
+1

Chopok

 

Vdaka za info.
2.5.2021 - 20:50
0

adept

 

Predalo sa 341 vstupeniek:
Teraz to hovoril v relacii O sporte riaditel HK Poprad Ludovit Jurinyi
2.5.2021 - 20:34
+2

fany

 

Takže vo Zvolene to nebolo o čase. Ľudia odmietajú robiť cvičené opice šašovi. 👍
2.5.2021 - 20:47
+1

Chopok

 

Presne tak, ak by boli podmienky normalne, tak by ludia vypredali 1.000-ku na obidvoch stadionoch v priebehu par minut...
2.5.2021 - 20:57
0

Chopok

 

Ako to hodnotil? Asi cakane... pri tych obstrukciach statu.
2.5.2021 - 20:49
0

adept

 

Velmi smutne. Predbezny zaujem bol 600-700 ludi. No nakoniec predali len 341. Takze velke sklamanie.
2.5.2021 - 20:56
+1

fany

 

A ešte by ma celkom zaujímalo ako to bude na štvrtok. A k teda bude😇To už nebude žiadny čas.
2.5.2021 - 21:00
+1

Chopok

 

To uz bola pre Matelka vysoka matematika - zrejme vie pocitat len do 4 Cisla 5, 6 a 7 nepozna
2.5.2021 - 21:12
0

fany

 

Ale daň chce 25 .To mu asi Pavlínka poradila.
2.5.2021 - 21:40
0

Chopok

 

Jedine Ved on nevie vlastne ani co znamena DPH, ale ak to pomoze fondom v Arca Capital, tak nie je co riesit
2.5.2021 - 22:44
0

Chopok

 

Nesmut, to nie je o ludoch, ze by nemali volu tam ist... to je o cloveku, co nam tu vladne a nadava do idiotov.

Sledoval som oba predaje, pricom v ZV sa to od zaciatku neminalo... v PP sa dost zabookovalo, ale nakoniec sa listky uvolnili.

Klobuk dole tym ludom, co obetovali pre svoj tim obetovat toto 4-nasobne testovanie; Matelko s Jarcuskom to usili totiz tak, aby prislo co najmenej ludi... vo futbalovej lige to odmietli uplne.

Prajem pekny zazitok priamo v hale!
2.5.2021 - 21:06
+1

hkmzv91

 

Už bola
1.5.2021 - 18:36
+1

Chopok

 

Dik za info

Pocet kloktajucich?
1.5.2021 - 19:27
+1

duhac

 

Prisiel som o jednej a teda skoro posledny. Cislo 64. Podla predaja odhadujem predanych 100 listkov.
1.5.2021 - 21:43
0

Chopok

 

Pfff, po ZV fiasko aj v PP.
1.5.2021 - 21:51
0

jozino

 

cisla nedavali podla toho ako sa prichadzalo po testy, ale podla toho v akom poradi boli kupene listky. Teda Ty si bol 64-ty najrychlejsi
1.5.2021 - 22:54
+1

Fanpoprad

 

Ja som bol rano o osmej a cisla som mal najroznejsie. Naozaj sa asi davali podla toho kedy si kupil a nie podla poradia ako si prisiel.
2.5.2021 - 9:37
+2

duhac

 

Z kuloarnych informacii, by mal v pondelok hrat prvy utok v kompletnom zlozeni.
1.5.2021 - 21:44
+1

james22

 

Este otocime 😁
2.5.2021 - 0:09
0

lišiak1

 

zazraky sa 2x neopakuju
2.5.2021 - 4:32
+4

patkof

 

Zázrak bol že ste sa dostali do semifinále s vašou anti hrou ty trapko
2.5.2021 - 12:42
+4

neasi

 

Zrazu si ožil ?
2.5.2021 - 14:21
0

Bizzaremifo

 

Som tu pár dní nepachol a dobre som urobil...sa tu zišla slušná hokejportalova sebranka...tieto diskusie už vlastne ani diskusie nie sú..tu si každý presadzuje svoj názor a môže byť hocijako debilný, nepripusti názor iného a už vôbec o ňom nediskutuje
2.5.2021 - 8:56
+11

pepa78

 

...sa treba pozriet na to,: ako ten provincny majster svetla nosi prilbu...podla mna ju este aj malu a nasadenu ako pako...treba pozriet fotky zo zapasov po svete a malokde najdete takto nasadenu prilbu
2.5.2021 - 10:37
+2

Chopok

 

Nedokonalo upevnenu prilbu si na Pulisovi vsimam taktiez, akoby mu vadila, pricom bud ju ma vysunutu alebo si ju dava dole - rozhodcovia by mali take pripady riesit dohovorom a nasledne trestom, ked si hrac neda povedat... teraz mohol doplatit aj na to, tak ako aj cca 5 rokov dozadu mal zlomeny nos.
2.5.2021 - 13:28
+3

ajwen77

 

A čo by mu v tomto prípade pomohlo??
2.5.2021 - 16:13
+3

patkof

 

Bol to čistý hit pulišova chýba že nosí to čo nosí na hlave. Nabudúce nech si nechá šiltovku veď to mu stačí.
2.5.2021 - 21:46
+1

HA RA Bin Ladin

 

je taaaaaaaam
3.5.2021 - 19:06
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen50179:125103
2.Michalovce50155:11399
3.Poprad50186:13395
4.Slovan50146:11594
5.Nitra50163:15689
6.Detva50156:14480
7.Trenčín50169:13479
8.Košice50148:12875
9.N. Zámky50132:14061
10.B. Bystrica50135:17157
11.Miškovec50118:18147
12.L. Mikuláš50105:25218
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano000000:00
2.Klagenfurt000000:00
3.Salzburg000000:00
4.Viedeň000000:00
5.Fehérvár000000:00
6.Bratislava000000:00
7.Dornbirn000000:00
8.Villach000000:00
9.Linz000000:00
10.Innsbruck000000:00
11.Graz000000:00
12.Znojmo000000:00
13.Ľubľana000000:00
14.Val Pusteria000000:00
Aktualizované: 15.5.2021 12:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13

Bleskovky

Bennett si za narazenie Colemana nezahrá jeden zápas

Hokejový útočník Floridy Panthers Sam Bennett dostal za narazenie Blakea Colemana z Tampy Bay trest na jeden zápas. Svojmu tímu tak bude chýbať v druhom súboji 1. kola play off NHL, ktoré je na programe v noci na stredu. Informoval o tom web NHL.
včera o 09:51 - TASR

Švajčiarsky brankár Schmid dostal trojročnú zmluvu od New Jersey

Klub zámorskej hokejovej NHL New Jersey Devils sa dohodol na trojročnej spolupráci s brankárom Akirom Schmidom. Dvadsaťjedenročného Švajčiara si "diabli" vybrali v 5. kole draftu v roku 2018 zo 136. pozície.
17.5.2021 19:20 - TASR

MacKinnon by mal stihnúť 1. kolo play off

Hokejisti Colorada by mali mať v 1. kole play off NHL k dispozícii na Nathana MacKinnona. Dvadsaťpäťročný útočník vynechal štyri z posledných piatich zápasov základnej časti pre zranenie v dolnej časti tel. Pred pondelkovým štartom série so St. Louis však už trénoval na ľade.
16.5.2021 08:59 - TASR

Lotyšsko – Švajčiarsko 1:2 v príprave

V prípravnom zápase pred hokejovými MS 2021 zvíťazilo Švajčiarsko nad Lotyšskom 2:1. sumár: Lotyšsko – Švajčiarsko 1:2 (0:1, 1:0, 0:1) Góly: 37. Dzierkals - 1. Simion, 55. Hofmann
15.5.2021 21:20 - TASR

ČR - Rusko 4:0 na Českých hrách, domáci vyhrali turnaj v Prahe

Hokejisti Česka zvíťazili v záverečnom zápase Českých hier nad Ruskom 4:0. Domáci turnaj tak zakončili bez prehry a vyhrali ho so ziskom 8 bodov. Rusi skončili s tromi bodmi na poslednom štvrtom mieste o skóre za Fínskom.
15.5.2021 17:53 - TASR

Švédsko - Fínsko 3:2 na Českých hrách

Švédski reprezentanti zdolali v sobotnom zápase Českých hokejových hier Fínov 3:2. Na podujatí v rámci Euro Hockey Tour dosiahli prvé a jediné víťazstvo. České hokejové hry /Praha/: Švédsko - Fínsko 3:2 (1:0, 0:1, 2:1) Góly: 7. Froden, 49. Hallander, 59. Rasmussen - 60. Sallinen
15.5.2021 13:19 - TASR

Zub predĺžil zmluvu s Ottawou o dva roky

Ruský hokejový obranca Arťom Zub bude v zámorskej NHL naďalej pôsobiť v Ottawe Senators. S kanadským klubom sa dohodol na predĺžení zmluvy o dva roky. V sezóne 2021/2022 zarobí 1,75 milióna USD, v ďalšom ročníku 3,25 milióna.
15.5.2021 10:25 - TASR

Nemcov posilnia Rieder, Bergmann a Gawanke

Nemeckú hokejovú reprezentáciu posilní pred MS v Lotyšsku Tobias Rieder. Útočník Buffala Sabres sa pripojí k tímu priamo v Rige. Okrem 28-ročného Riedera sa na šampionáte v nemeckom drese predstavia aj dvaja hráči pôsobiaci v AHL - Lean Bergmann a Leon Gawanke.
15.5.2021 09:29 - TASR

Lotyšsko - Švajčiarsko 0:3 v príprave

Švajčiarski hokejisti zvíťazili v piatkovom prípravnom stretnutí pred svetovým šampionátom v Rige nad Lotyšskom 3:0. Švajčiari budú vo štvrtok 27. mája súperi slovenských reprezentantov v A-skupine MS. prípravný zápas pred MS Lotyšsko - Švajčiarsko 0:3 (0:1, 0:2, 0:0) Góly: 9. a 21. Simion, 30. Ambühl.
14.5.2021 20:17 - TASR

Karlsson opustil tím Kazachstanu, nahradil ho Jeremejev

Brankár Henrik Karlsson sa podľa portálu shaiba. kz rozhodol opustiť tréningový kemp hokejovej reprezentácie Kazachstanu. Trénerský štáb sa namiesto neho rozhodol povolať na MS do Rigy Demida Jeremejeva z HK Temirtau.
14.5.2021 12:26 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

21. 05. 2021
Rusko - Česko o 15:15
Nemecko - Taliansko o 15:15
Bielorusko - Slovensko o 19:15
Kanada - Lotyšsko o 19:15
22. 05. 2021
Dánsko - Švédsko o 11:15
Nórsko - Nemecko o 11:15

Odohrané zápasy

Najviac bodov

Najlepší strelec

Najlepší brankár

Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov