Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Hokejisti zdvihli varovný prst, Jurinyi: Možno pôjdeme pred parlament

zdroj: TASR/Radovan Stoklasa
11.9.2020 08:05 TASR

Hokejisti šestnástich klubov Kaufland Cupu zdvihli varovný prst a búchaním hokejok o ľad vyjadrili nesúhlas s doterajšou nečinnosťou štátu, ktorý im zatiaľ nepomohol prekonať náročnú situáciu. Tá vznikla vplyvom pandémie koronavírusu a následné opatrenia naďalej limitujú možnosti klubov financovať svoje fungovanie.


"My sme nechali priestor a pol roka sme netlačili na vládu. Chápeme, že prvoradé boli iné veci, no teraz je čas, aby sa kompetentní pozreli aj na nás. Za HK Poprad môžem povedať, že môže nastať vážny problém," povedal riaditeľ HK Poprad Ľudovít Jurinyi.

Pre protest v podaní hráčov búchajúcich hokejkami o ľad, mal pochopenie: "Je to prvý zdvihnutý prst zo strany hokejistov a športovcov, aby vláda začala konať. Prešlo pol roka a o šport sa stále nikto nezaujíma. Žiadna konkrétna pomoc k nám doteraz neprišla. My sme momentálne na hrane. Všetkým profesionálnym športom, nielen hokeju, reálne hrozí, že nezačnú novú sezónu. Nechcem sa stavať do roly odborníka ani hygienika, ale štát by sa mal za nás postaviť. Obmedzil nás, no my sme tiež obchodné spoločnosti a potrebujeme generovať nejaký obrat, aby sme mohli vyplácať ľudí, ktorí sú zapojení do hokeja. Nariadenia nás v tom obmedzujú. My sa k tomu staviame zodpovedne a snažíme sa ten kolotoč udržať. My máme návrhy riešení, no stále je to iba o rečiach. Šport je dôležitý faktor v spoločnosti. Športovci aj umelci robia pre spoločnosť veľmi veľa. Hokej je najpopulárnejší šport, ktorý priniesol Slovensku veľa radosti a nám sa nepáči postoj, ktorý teraz zaujal štát," povedal Jurinyi.

Spoločne s ďalšími členmi Asociácie profesionálnych hokejových klubov (APHK) sa o situácii už dlhodobo rozprávajú a okrem upozornení na nedostatky majú aj niekoľko možných riešení: "Máme tabuľky, čísla, všetko sme prepočítali. Vychádza nám to tak, že by to štát nestálo až tak veľa. Je potrebné spraviť ústretový krok a nájsť kompetentných, ktorí by sa na to vážne pozreli a išli do toho. Myslím si, že keď nebudeme vypočutí, tak sa spoja všetky športy. Potom budú niektorí prekvapení, keď budeme stáť pred parlamentom."

Popradčania protestovali v úvode zápasu v Michalovciach. V ňom si napokon víťazstvom 2:0 zabezpečili postup do ďalšej fázy Kaufland Cupu, no hlavnou témou duelu bol jeho netradičný úvod. Prvých 30 sekúnd sa nehralo a aj samotní hráči veria, že búchanie hokejok o ľad počuli aj kompetentní. "Ja na to často myslím. Nikto ani nevie, či sa začne sezóna. Sme v obavách a nie každý má zadné vrátka. Keď sa to zruší, tak to bude pre mnohých veľmi ťažké," poznamenal útočník Miroslav Preisinger."

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


SniPer1991

 

Kedy chcu ist 3 decembra ? Nech necakaju a nech sa ide ...
11.9.2020 - 8:36
+3

racmaster

 

pre tychto ludi su peniaze dolezitejsie nez zdravie
11.9.2020 - 10:00
+1

Janci

 

možno ? čo ste robili pol roka ? teraz to idete zachraňovať ? naučení len nastrčiť ruku a len daj ,to že ste sa zobudili iba teraz je pekné bo samí vidite že bez FANÚŠIKOV je šport NIČÍM , pre koho hráte pre pár ludí ? v noci NFL tisíce ludí na tribúnach ,Trump to spomínal ešte v lete či na jar že sa NFL začne s divákmi a tak sa aj stalo a kolko tam majú oni "nakazených" , tu ste zistili že ani prehnané horibilné ceny za lupeny či permošky to nevykrijú a trestáte tým ludí naprieč celým Slovenskom ktorí za to nemôžu
11.9.2020 - 8:39
+15

warn1ng

 

Tak ale zapas Chiefs vs Texans sa hral na Arrowhead Stadium s kapacitou okolo 76000 a pustenych bolo 16000 co je 21% kapacity. A u nas chcu minimalne 50%. Nehovoriac o tom ze tych 16000 sa na takom velkom stadione strati jednoduchsie ako 50% kapacity na nasich zimakoch. Ako nic proti tym 50%, ja s nimi suhlasim, len ten zapas Chiefs vs Texans nebol tym spravnym prikladom.
11.9.2020 - 8:50
+3

gabi98

 

A ja este len doplnim, ze v kazdom state v USA mozu platit ine limity na stadionoch.

Napr. v state Ohio je to max 6000 ludi pre Browns a Bengals. Zatial!
11.9.2020 - 10:22
+1

warn1ng

 

Colts v Indiane maju povolene len 2500 na nedelu s Vikings. Kapacita stadiona: 70 000.
11.9.2020 - 12:17
+1

Frey77

 

Nevieš čítať? Veď oni sa snažili o kultúrnu diskusiu už pol roka! A za pol roka sa stretli tak s klonom Igora-Hegerom, ktorý im pokyval hlavou a de facto nemal ani šajnu, o čom točia. Tak teraz chcú pomaly začať stupňovať tlak. Ako ťa trestaju, resp ľudí naprieč Slovenskom?! To by ma zaujímalo
11.9.2020 - 8:53
+30

-BBB-

 

Nez zacnes splietat opat kokotiny, ta si nastuduj co je to exterier a co interier .. a teraz mi povedz kolko ludi bolo vcera za zapase Nitra-Slovan a kolko ludi bolo na zapase Dallas-Las Vegas ..
11.9.2020 - 8:55
+37

Sunkafit

 

Toto si nemal
11.9.2020 - 8:57
+1

Lukash_ke

 

Mňa zaujalo to 'ta'
11.9.2020 - 11:15
+10

Atlan

 

vychodniar sa v nom nezaprie
11.9.2020 - 11:30
+5

Gargamel123

 

ta hej: ta ne
11.9.2020 - 11:34
+1

miko 75

 

Kotlebovcovi budeš zbytočne niečo vysvetľovať, keď je niekto tupý jak koľajnica,tak tam je zbytočné nejako argumentovať.
11.9.2020 - 12:46
+5

Render 77 Nr

 

Počuj ty nastrčena ruka obmedzili počet ľudí tak tržby klesnú kluby stoho žijú tak keď to štát obmedzil nech to aj kompenzuje nie len kamošov právnikov milioniky dáva.
11.9.2020 - 9:55
+7

aaaa

 

aaa: Máš pocit , že im štát dáva málo? Veď si len tak zrušili zmluvu s Tipsportom a nový partner je štátny Tipos. pozri, kolmko peˇňazí sa nepriamo naleje z mestského rozpočtu, čiže verejných financii.

11.9.2020 - 10:19
+2

Render 77 Nr

 

Myslím že im štát nedal žiadnu kompenzáciu ale dúfam že keď obmedzil kapacitu ľudí tak to bude kompenzovať i keď je pravda ze športovci neboli na pódiu ako umelci inak by už inekcia dávno bola .
11.9.2020 - 10:27
+1

SmrtkaBA

 

Stat nie je povinny im davat ziadnu kompenzaciu. To ze budu onmedzenia na divakov bolo Jasne uz v aprily (vid vyhlasenie HC Kosice) a tak sa mali kluby aj zariadit (vid HC Kosice). Nie ako burani z PP ze hej kupme najproduktivnejsieho hraca ligy, kupme toho hentoho a vsak dajak uz bude a teraz zobrat. Mne na hokeji zalezi ale kazdy ma zrat len tolko kolko vie stravit!
11.9.2020 - 11:07
+23

strojar

 

O tom čo je alebo nie je štát povinný, sa dá polemizovať.
Faktom však je,že pre isté oblasti podnikania štát kompenzácie prijal. Pre oblasť športu nie. A hokejové kluby sú podnikateľské subjekty, ktorým štát podnikanie obmedzil.
11.9.2020 - 11:14
+12

Nemehlo

 

Cize vydavkovu stranu si dam ako som mal ked vsetko bolo ok. A prijmovu cast nech mi kompenzuje stat. Nadhera.
11.9.2020 - 13:06
+2

strojar

 

Kto si dal na výdavkovú stranu "ako by bolo všetko OK"?
11.9.2020 - 13:19
+2

amaskiea BLOG

 

Je to ešte horšie:
Dlhé roky sa to javí tak, že v našom hokeji kompetentní ani len netušia, že v rozpočtovaní vôbec existuje aj nejaká výdavková strana...
Vysnívané príjmy - to je pre nich všetko, o čom je tzv. "rozpočet".
11.9.2020 - 13:28
+3

aaaa

 

Veďe ich nepriamo podporuje stále. Mestá platia prevádzku štadionov, mestské firmy sponzorujú, alebo sponzorujú firmy napojené na mestský rozpočet. Ty keď máš hypotéku a odložíš splátky kôli covidu o pol roka, tak úroky musíš platiť a hypotéka ´Ta vyjde viac. Kto sa stará, z čoho majú žiť ľudia, ktorí sa dostali do existenčných problémov v dôsledku COVIDU. Prištátnom rozpočte 15 mld a sekere 12 mld si myslím, že máme iné problémy. Navyše si extraligové kluby odsúhlasili, že v dôsledku COVIDU sa nebude vypadávať, ako úsporné opatrenie.
11.9.2020 - 13:18
+2

strojar

 

Pred tým než sa začneš vyjadrovať si skús zistiť rozdiel medzi štátom a mestom.
11.9.2020 - 13:23
+1

kelnička

 

V konecnom dosledku ide stale o verejne zdroje
11.9.2020 - 15:15
+1

aaaa

 

aaa: Aj jedno aj druhé sú verejné financie.A to je podstatné.
11.9.2020 - 23:21
+1

Render 77 Nr

 

Myslíš čo Košice?koľko im dalo Us 800 litrov hmm bodaj by každý team mal také to zariadenie v lige .
11.9.2020 - 11:20
+2

Gargamel123

 

netreba prat: bodorovi spodne pradlo
11.9.2020 - 11:30
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
ten čo nevie

 

Ty si dobre pometena teda
11.9.2020 - 11:54
+1

VSŽ Košice

 

11.9.2020 - 12:23
0

iHC

 

Vydávať manažérsku neschopnosť za cnosť... no čo Ti ja viem? Ešte pár týždňov boli Lang a vedenie HC KE neschopní, že nevedia získať prostriedky, atď. a dnes sú hrdinami, že oni jediní to vedeli?
Modus má celkom fajn skladbu, ktorá sa tu hodí. Spieva sa v nej "Ak tomu veríš, tak nedaj si to vziať..."
11.9.2020 - 12:35
+2

Frey77

 

Počúvaj,keď toto napíše fanúšik klubu, ktorý x rokov žobral o korunu, klubu ktorý robil hanbu nášmu hokeju v zahraničí, klubu, ktorý dlzil aj upratovačkam, klubu za ktorý chodil orodovat Róbert k Putinovi, tak sa z toho človeku dvíha žalúdok! Vy ste koho pokúpili? A chlapi čakali na peniaze doslova roky! Každý rok vás zachraňoval štát priamo cez štátne firmy, tak o čom to tu splietas prosím ťa?!
11.9.2020 - 12:38
+2

SmrtkaBA

 

Si reagoval na zly prispevok.
11.9.2020 - 16:03
+2

HokejBJ

 

Bože ale trepes a riadne. X krát bolo napísané že hokejové kluby fungujú vlastne ako podnikanie, žijú z predajov lístkov a vlastne štát im toto zákaze predávať viac lístkov, čiže štát je jasne povinný to kompenzovať
11.9.2020 - 14:20
+1

amaskiea BLOG

 

Aké jednoduché. Proste je povinný. Lebo štát vymyslel vírus tak teraz vytiahne tlačiarničku a vytlačí toľko peňazí, koľko bude treba... Lebo inak, teda ak neveríš na obedy zadarmo, ti musí byť jasné, že štát nebude mať dosť na to, aby kompenzoval všetkým straty spôsobené sekundárnymi dôsledkami opatrení. A teraz komu dať a komu nedať? A prečo práve hokeju dať a iným nie, a komu nie?
11.9.2020 - 14:30
+3

Nemehlo

 

Navrhujem odskodnit cestovne kancelarie, podla predanych dovoleniek v minulom roku. Taktiez predajcov, vyrobcov aut, ocele. A vlastne kazdeho, komu klesli zakazky.
11.9.2020 - 14:35
+1

amaskiea BLOG

 

Veď vravím, všetkých. Ale aký problém, veď štát si vytlačí peňazí, koľko chce
11.9.2020 - 15:08
+1

HokejBJ

 

Lebo je to proste šport, veľmi dôležitá vec v spoločnosti, cez šport sa najjednoduchšie spopularizuje štát a môžu sa priniesť sponzori, uvediem príklad, hlavný sponzor a správca nového štadióna New York Islanders bude nejaká Švajčiarska banka, myslím že keby nebol hokej v SUI populárny tak nepôjdu len tak investovať do arény. Automobilky majú už dosť úľav a pre nich to nie je likvidačné a na dovolenku sa dá ísť aj bez cestovných kancelárií. Už dosť dlho tu naznačuješ každému aký sme tu všetci sprostí nechapem čo tu tak inteligentná osoba ako ty a hlavne odborník na teplú vodu, ekonóm, epidemiológi, politológ a sociológ v jednom tu ešte na HP robí
11.9.2020 - 15:24
+1

amaskiea BLOG

 

- k dôležitosti športu: len sa neposer
- k tomu ako ľahko cez náš hokej prichádzajú noví sponzori: :loooooool:
- k tomu ako sa cítiš byť mnou dotknutý: len sa neposer
11.9.2020 - 15:47
+1

HokejBJ

 

Celkovo v športe a áno aj cez hokej Košice rokovali s Red Bull napr minulý rok. A nie len ma vytacaju tie tvoje detské pripomienky ku každému kto ma na niečo iný názor. A nižšie to je napísané nikto automobilkan nezakázal výrobu áut a ale klubom predaj lístkov už niekto zakázal
11.9.2020 - 16:22
0

strojar

 

Nuž, zatiaľ to vyzerá, že ty si sa už posral.
11.9.2020 - 16:59
0

SmrtkaBA

 

Hokej je taky dolezity, ze v KE zaujima cca 5k z 300k, v BA cca 6k z 500k, a ostatne mesta ani nespinam...je to smutne ale je to tak.

Na internete lahko zistis ze nie svajciarska banka to sponzoruje ale ich americka holdingova spolocnost. Uplne samostany subjekt - nie je ti ani branch ako pobocka ale je to holdingova spolocnost regulovana Fedom.
Odbornik na teplu vodu si tu akurat ty, a este k tomu sprosty a lezies nam tu uz pekne na nervy.
11.9.2020 - 16:09
+5

HokejBJ

 

A preto sa to bude volať UBS arena čo som aj písal že to bude spravovať Švajčiarska banka milý odborník na teplú vodu . A prestaň ru písať že idem na nervy po 1 ja tu ani neprispievam ani nič po 2 je to totálne trápne že tu hraješ urazenu/ho kvôli takej sprosti pri tom dnes ti to už ďalší užívatel napísal niečo podobné
11.9.2020 - 16:42
0

strojar

 

Keďže máš podrobný prehľad kde koľko ľudí zaujíma hokej, celkom by ma zaujímali tvoje informácie o tom pre koľko ľudí v Košiciach či Bratislave je zaujímavé ako sa Peugeotu v/pri Trnave.
11.9.2020 - 17:05
0

Nemehlo

 

hokej si nezahras bez hokejoveho klubu?
11.9.2020 - 16:18
0

HokejBJ

 

Z kontextu by ti mohlo dôjsť že asi myslím ten profesionálny
11.9.2020 - 16:22
+1

Tizo BLOG

 

stat zakazal predaj aut ci vyrobu ocele? lebo navstevovat stadion ano...
11.9.2020 - 15:43
+1

strojar

 

Cestovné kancelárie už dostali od štátu odškodnenie.
Ja konkrétne úverujem SATUR sumou viac ako dva tisíc eur.
Aj výrobcovia áut. Tí dokonca dostali štátny príspevok ešte predtým než vyrobili prvé auto a zaplatili čo i len cent dane.
Konkrétne v Nitre vrazil štát do chovu jaguárov takmer 800 MI-LI-Ó-NOV €.
11.9.2020 - 16:57
0

amaskiea BLOG

 

ty ešte niekomu vypisuj, že sa posral, ty oklamaný veriteľ nebankového subjektu SATUR
11.9.2020 - 17:26
+4

strojar

 

Štát nariadil.
Je úplne jedno z akého dôvodu. Jednoducho je to obmedzenie NARIADENÉ štátom.
Štát nariaďuje aj iné povinnosti alebo opatrenia.
11.9.2020 - 16:52
0

amaskiea BLOG

 

Oups: Štát nariaďuje aj iné povinnosti alebo opatrenia - a všetky kompenzuje, pravda? ty sa tu už druhý deň pretekáš sám so sebou, v strieľaní si do kolena, teda už druhý deň ešte lopotnejšie než je u teba bežný priemer, ...a je to ešte väčšia prča sledovať ťa, než je u teba bežný priemer
11.9.2020 - 17:30
+3

crystalmeth

 

Stat nariadil...nariadila exekutiva,ktora sa vyhandrkovala z ludi,ktorych si slovaci zvolili.
12.9.2020 - 3:08
0

Tizo BLOG

 

pokial stat nariadeniami hrubym sposobom zasiahne do podnikania tak mu neostava nic ine len to kompenzovat. ak sa este chceme bavit o nejakej demokracii...
11.9.2020 - 15:38
+1

Nemehlo

 

Ved vsade pisem nech im zisky kompenzuju. Ale nie aby kompenzovali zmluvy so zivnostnikmi. Ti si maju zabezpecit kompenzaciu sami.
11.9.2020 - 16:19
0

thovthKe

 

ale však: od klubov šiel návrh v zmysle takto dáko
(priemerná návšteva x priemerná cena vstupenky x počet zápasov) - (limit platiacich divákov x cena x počet)
A keďže od 1.10 je limit na interiér 100 ks, tak to vychádza bez divákov.
11.9.2020 - 16:40
0

strojar

 

Okrem idiotského nápadu prezidenta Michaloviec som nikde nezaregistroval z hokejových kruhov požiadavku na kompenzáciu ziskov.
Kluby/obchodné spoločnosti žiadajú kompenzáciu za obmedzenie podnikania zo strany štátu.
11.9.2020 - 17:09
+1

thovthKe

 

Jedno či kompenzácia či iná pomoc: Ale št. tajomník pre šport KK už sa v médiach rozohnil, nech hokej drží tlamu, lebo nijaký iný šport nedostal od štátu (v tejto dobe) takú priamu finančnú podporu ako hokej.
A vysvetľuje to podpisom zmluvy s Tiposom, lebo ten ako štátna akciovka tak za štát podporí hokej (že tá suma je až 1.6 mega to je o inom už)
11.9.2020 - 17:14
0

jozino

 

ked stat nie je povinny kompenzovat, potom nie je ani opravneny zakazovat.
11.9.2020 - 18:37
+1

N-R-N-R

 

a ty si myslis ze TIPOS to robi len pre niekoho pekne oci a nic zato nema? ... to nie je kompenzacia, z tej zmluvy profituju obe strany ...
11.9.2020 - 11:04
+1

aaaa

 

Ćo za to má. Povedz mi. Iba výdavok. Takúto reklamu podla mňa nepotrebuje.
11.9.2020 - 13:20
0

aaaa

 

Podla mňa cielom bolo cez Tipos dať štátne peniaze do Extraligy, naopak Typsport sa zbavil závazku tým, že zanikol Prohokej. Čiže ich štát dotuje dosť, tak čo ešte chcú?
11.9.2020 - 13:26
0

kamenný pavúk

 

Typsport: pisem si do slovnika jazyka hokejportalovskeho

hamba
potpys
grobijan
vytazstvo
tochto
klobuk hore
simpaticky
permanentka
kôli
neide
snať
typsport
11.9.2020 - 13:57
+4

Tehelnepole

 

Tabuľka je Tanulka
11.9.2020 - 13:58
+1

mitoO

 

Co je zle na slove "permanentka"?
11.9.2020 - 14:07
+1

penepi

 

asi chcel napísať "pernamentka"
11.9.2020 - 14:09
+1

penepi

 

Čo je zlé na permanentke?
11.9.2020 - 14:08
0

strojar

 

Prezradím.
Drvivá väčšina Szlovákov si myslí, že správne je perNamentka.
11.9.2020 - 17:11
+1

mitoO

 

Okrem toho napriklad taky PP dostava navyse 70k od Tiposu ako sponzorske.
11.9.2020 - 11:14
0

amaskiea BLOG

 

"...no teraz je čas, aby sa kompetentní pozreli aj na nás..." - jak pacient u lekára
11.9.2020 - 8:50
+5

kamenný pavúk

 

najprv dajte hracom pracovne zmluvy (najlepsie na cely rok): a potom sa mozeme bavit
11.9.2020 - 9:03
+7

Big brother

 

Ludia v kluboch zas možu povedat, že "vytvorte nám podmienky na to, aby sme mohli dat hráčom pracovné zmluvy na celý rok". Je to "začarovaný kruh".
11.9.2020 - 9:08
+1

kamenný pavúk

 

kluby su rovnake : eserocky a akciovky ako ine (ved to povedal aj jurinyi) akurat ze tie ine zamestnavaju ludi na pracovnu zmluvu, takze preco by mali ludia v profi kluboch hovorit ze vytvorte nam podmienky, nech si ich vytvoria sami alebo nech to nerobia a robia iba na amaterskej urovni
11.9.2020 - 11:19
+2

Big brother

 

Nemáš celkom pravdu, je to niečo iné.
11.9.2020 - 11:46
0

kamenný pavúk

 

povedal to jurinyi a ja s nim suhlasim: "my sme tiež obchodné spoločnosti a potrebujeme generovať nejaký obrat, aby sme mohli vyplácať ľudí, ktorí sú zapojení do hokeja"
11.9.2020 - 13:56
0

Nemehlo

 

Lenze to je ako keby sim povedal, ze rekonstrujem kupelnu a teraz nemam peniaze na zivnostnika, stat zaplat.
11.9.2020 - 14:06
+2

strojar

 

Zaregistroval si nejaké obmedzenie zo strany štátnych orgánov na počet povolených murárov či obkladačov v kúpelni?
Ja nie.
11.9.2020 - 17:13
0

Nemehlo

 

Este raz, nech stat plati zamestnancom hokejovych klubov 80% mzdy, prtoi tomu nic nemam. Hraci chceli, kluby chceli aby boli hraci SZCO, cize tam nie je dovod aby stat dal peniaze klubu a ten potom zivnostnikovi.
11.9.2020 - 17:37
+1

mhc23

 

Ale tu nejde len o hračov, kluby majú ešte x ďalších ľudí čo tam pracujú a nemyslím tým manažerov. Ide aj o mládež atď.
12.9.2020 - 3:39
0

Big brother

 

Ja nechapem ako možeš napísat, že nech si tie podmienky vytvoria sami. Ved ludia v kluboch nemajú na to páky. Oni sa možu snažit, ale tie podmienky su dané inými ludmi.
11.9.2020 - 14:32
0

amaskiea BLOG

 

Ako počítačová hra, pre zábavu, na skrátenie času: - vytvorte nám podmienky, dajte nám peniaze... načo tam v tých kluboch tí ľudia vlastne sú? Aby mal ráno kto zažať a večer pri odchode kto zhasnúť a zamknúť?
11.9.2020 - 15:11
+1

strojar

 

Kým ŠTÁT nezakázal obchodným spoločnostiam predávať lístky na podujatia, ktoré organizujú a jeho náklady financujú, nikto nepýtal žiadne kompenzácie.
Skúsiš to u konečne pochopiť, chrobák Truhlík?
11.9.2020 - 17:18
+1

amaskiea BLOG

 

predtým nikto nepýtal kompenzácie, nie, samozrejme, len peniaze
11.9.2020 - 17:33
+1

Nemehlo

 

Nemam pocit, ze by napriklad letne festivali dostali peniaze, ktore by vybrali na vstupenkach minuleho roku. Nebolo by divne si ich ziadat, ked nevyplatia ziadne kapely? Alebo maju si vypytat peniaze od statu a tie potom rozoslat zabookovanym interpretom?
11.9.2020 - 17:38
0

aaaa

 

Ty už konečne pochop, že kluby žijú iba vďala verejným financiam a je jedno či zo štátu, alebo z podpory miest, priamej či nepriamej. Prečo nejdete vypytovať do Polygonu? prečítaj si článok Karola Kučeru na tejto stránke.
11.9.2020 - 23:24
0

crystalmeth

 

No kopec ludi zamestnavaju aj cez Mandatne zmluvy,resp maju s nimi obchodno pravny vztah,ale si v podstate de facto zamestnanec,hlavne u susedov v Polsku je to popularne.
12.9.2020 - 3:10
0

Fanusik2002

 

V prvom rade podporovať šport na Slovensku musia povinne stavkové spoločnosti.
Mňa by zaujimalo akou sumou prispel Tipos.
Len pre zaujímavosť vo Švajčiarsku prispela stávková spoločnosť na hokejovú mládež sumou 2,5 milióna.
A nie je to VEREJNÉ TAJOMSTVO.
https://m.sihf.ch/de/organization/media/news/#/article/2020-09-08/sport-toto-gesellschaft-unterstuetzt-eishockey-nachwuchs-mit-rund-26-millionen-franken
11.9.2020 - 9:03
+8

Frey77

 

Už sa o tom popísalo dosť, najsmutnejšie na tom celom je to, že nik nemal toľko si sadnúť za jeden stôl a rokovať! Ja viem, že Igor ma dôležitejšie veci na práci,vymýšľať tie infantilne statusy musí dať totiž zabrať, obhajovať svoju diplomovku ako "ja som zlodej, no a čo", Kollár pri vypisovani správ o honení nemá čas na nič iné, ostáva už len možno Jožo Pročko. Kluby určite neziadaju o nejaké miliardy preboha. Reči o prázdnej špajze si nechajte prosím, stačí keď si pozriete, o koľko dvihli toho roku dlh, koľko si už TERAZ požičali! O tom, že "chudobným" bankám sa dalo 300 mega ani písať netreba.Plne podporujem každú formu protestu proti týmto diletantom!Zakázať klubom podnikať (áno hranie hokeja a predaj vstupného je ich podnikanie) a nedať im ani cent ako odškodné, to je proste nonsens. Inak mi nejde do hlavy pár vecí z tých nariadení, možno mi to niekto vysvetlí. Ráno človek vidí školské a robotnícke autobusy plné tak, že sa tam ľudia nemajú kde pohnúť, to je ok. Vidí fabriky, kde vo vnútri pracuje pár stoviek a aj tisíc ľudí a to je ok. Vidí nákupné centrá, kde vôbec nik nekontroluje nejaký počet ľudí dnu alebo niečo a to je ok. 1-4 stupeň bez rúška, vyššie s rúškom. Bar do 23h,svadba do rána.A štadióny zavrieme na 500 ľudí a je jedno ci ten s kapacitou 800 ľudí v DT, alebo 10tis na Slovane. To ten vírus prosím vás je tak inteligentný, že rozozná 4taka od 5taka,rozozná svadbu od disko, pozná čas, rozozná Aupark od štadióna Ondreja Nepelu, alebo že aj keď bude v DT skoro vypredané, tak bude útočiť rovnakou silou aj na prázdnom štadióne Slovana? Ďakujem za vysvetlenie.
11.9.2020 - 9:08
+31

Turiec

 

Škôlkarske argumenty. V ČR aj Rakúsku musia mať zimné pneumatiky na autách od (tuším) 1.11. To majú akože inteligentný sneh, ktorý vie, že má 1.11 začať padať? :sarkasm:

Napr. Ak bude nakazený jeden človek, ktorý bol cez víkend na disko a iný, ktorý bol cez víkend na svadbe. Ako rýchlo dá dokopy regionálny hygienik zoznam potenciálnych nakazených? Na disko pravdepodobne nikdy, na svadbe za 15 minút - zavolá ženíchovi a vypýta si zoznam aj s adresami a tel. číslami. Atď, atď. Veď ľudia používajme tie hlavy trošku na rozmýšľanie... To že JA tomu nerozumiem, ešte neznamená, že je to nezmysel. Problém je vo MNE!
11.9.2020 - 12:30
+17

Frey77

 

Aha a prvý a druhý stupeň ZŠ? Aký je tam rozdiel? Keď stojím v restike, rúško, keď sedím a pijem kolu nemusím mať, vírus ovláda sadni, lahni a pod povely? Dobre, vysvetlil si disko, teraz skús iné veci, ktoré som vypichol. Dôchodcovia v kostoloch áno, ved sú najviac rizikoví.Clenovia vlády na tlacovkach natlaceni na sebe vo vnútri, bez rúška, v tomto vládne SaS bezkonkurenčne. Poprosím ešte vysvetliť "erotické" linky autobusov, kde sú ľudia telo na telo a preplnené nákupné centrá, ďakujem.
11.9.2020 - 13:55
+4

Turiec

 

Takže ako prvé by si zavrel obchody a autobusy? A čo by si potom jedol a pil? Ako by fungovali vodárne, policajti, nemocnice... Kto by ti upiekol chlieb?
1. Obmedzeniami sa šírenie spomaľuje, aby neskolabovalo zdravotníctvo.
2. Šírenie sa nimi nedá úplne zastaviť, ale treba potom vedieť dohľadať nakazených a mať to ako-tak pod kontrolou.
3. Niektoré veci sa obmedzovať nedajú.
4. Musíš sa rozhodnúť, či chceš zrušiť autobusy alebo zachovať zamestnania (ako by sa do práce dostali)?
5. Musíš robiť kompromisy, aby neskolabovala celá spoločnosť.
6. Nie som tu nato, aby som ti všetko vysvetľoval. Porozmýšľaj aj sám.

A teraz ešte k štatistikám
stupne ZŠ - napríklad taký, že vo veku detí v druhom stupni sa ukazuje dvojnásobný počet nakazených oproti prvému. Alebo aj, že s vekom rastie "schopnosť" napadnutia pľúc (na podrobnosti sa pýtaj lekára). Keby to nebolo rozdelené na prvý stupeň ale na vek 10 rokov, tak by nejaký mentálny atlét zase riešil 10 rokov a jeden deň.
Po stojačky v reštike asi ľudia nejedia. Cez rúško naopak asi nedokážu piť kolu. Čo je na TOMTO nepochopiteľné!?!?!?
Ak chcem nechať reštaurácie otvorené, tak asi preto, aby v nich mohli ľudia jesť a piť. A ako by asi jedli cez rúško?
Nie vírus neovláda sadni, ľahni, ani sneh nevie, že má napadnúť 1.11. A stále viac ľudí, ktorí majú problém s myslením sa cíti povolaných to dávať každému najavo.
11.9.2020 - 14:23
+13

ten čo nevie

 

K autobusom len tolko v marci sa zrusili linky lebo korona a ludia namiesto dvoch autobusoch sa tlacili v jednom take boli opatrenia nie aby pridali spoj ale naopak zrusili
11.9.2020 - 15:41
0

Frey77

 

Takže keď jem bez rúška, nemôžem sa nakaziť, no keď sa postavím, vtedy sa hnusoba na mňa vrhne!Zrazu ťa trápi, ako sa ľudia dostanú do práce, no keď bola prvá "vlna" a spoje jazdili na víkendový režim (v Prešovskom kraji to tak bolo), to nikoho nezaujímalo ako sa ľudia do prace dostanú?! Deti teda majú rúška v škole, no keď z nej vyjdu, tak už ich nemusia mať a môže byť ich na kope aj 1000.No naopak, v prípade štadiónov Duch Svätý upozorňoval na to, že nejde o kapacitu, ale o to, že po zápase ľudia pôjdu spolu napr do baru. Kde je tu nejaká logika prosim ťa? V prípade detí idúcich zo školy je to jedno, de facto aj z fabrík a podnikov, no v prípade ľudí idúcich z hokeja, hrozí vírus! Tu sa príjmu kde aké nezmysli, ktoré napokon samotná šľachta nedodržiava, howg.
11.9.2020 - 15:52
+2

Endstand

 

Ty si retardovany?
Áno môžeš sa nakaziť v buše v restike a mala šanca aj na ulici alebo v tatrách. Cieľ je spomaliť nákazu.. Takže si určis priority. Ak ti decko vyjde zo školy je za neho zodpovední rodič. V škole učitelia. Ak by neboli povinné ruská ty by si prvý útočil ak by sa tvoje dieťa nakazilo v škole že prečo sa nič nerobilo (ak by malo ťažší priebeh alebo by nakazilo starú mamu co zomrie).
Co sa týka štadiónov. Áno bary sú otvorene(otázne dokedy v ba už obmedzené). Koľko ľudí zamestnávaju bary a kolko hokej? Myslím si ze pomer je úplne iný. Hokej nieje priorita spoločnosti a to sam budem veľmi smutný ak sa sezóna zruší, ale žiaľ.
Otázku si urobme inak. Ak by som ja bol riaditeľ klubu a povedia mi že nieje problém v tom ze je 1000 ľudí na štadióne ale vchody výstupy a krčmy. Tak to riešim.
Otvorím všetky vstupy, obradom to páskami ako na letisku kde budú vyznačené 2m odstupy, zamedzím vo voľnom pohybe na štadióne. V Poprade rozdelí ľudí na tribúnu a a tribúnu b(majú vlastné bufety a WC) pred bufetami urobím znova rady s odstup mi.listky iba online predaj. VIP zóna je samostatná., dohodnem sa s hokejkov a mestom že počas hokeja sa bude sedieť vonku. Predloží plán niečo.. Toto som vymyslel za 5min.5mesiacov mali kluby riešiť tieto veci. A možno možno by potom mohlo byt na štadióne 500 ľudí na Aclu, 500 na Bcku, C zavreté (nemajú vlastne hajzle), 50 vo VIP a 100 hokejistov a staff.. Ale nič také sa neriešili a problém je matovic a spol...(s čím čiastočne súhlasím, tiež ho nemusím, ale opatrenia nie sú iba na svk)
11.9.2020 - 16:46
+5

Turiec

 

Frey77: Vystačíš si sám. Myslenie si nechal na druhých. Tvoje rozhodnutie. Budeš vyťahovať nezmysly dookola, namiesto toho, aby si sa zamyslel, ako by si to riešil ty. Áno. Aj debil pochopí, že sa môže nakaziť aj pri jedení. Ale jesť MUSÍ.
A výmysly o 1000 deťoch, ktoré sa po škole stretnú. Ži si vo svojom svete...
Ono je úplne zrejmé, že pandémia hlúposti je oveľa zrejmejšia a silnejšia ako pandémia covidu.
11.9.2020 - 18:47
+3

strojar

 

Napíš najtlstejšiemu hygienikovi, aby zakázal obezitu.
Obezita je je zo zdravotného hľadiska mimoriadne významný negatívny rizikový faktor.
11.9.2020 - 17:22
+1

kubinho

 

Zavadzas. V CR su zimne pneumatiky povinne od 1.11. do konca marca, ale iba ak je na ceste suvisla vrstva snehu ci namraza. Tzn. ak je vonku 15 stupnov a sucho, nikto po tebe zimne gumy vyzadovat nebude. Ziadny inteligentny sneh
11.9.2020 - 14:15
+2

Turiec

 

"(tuším)"
Rakúsko platí. :bez sarkazmu:
11.9.2020 - 14:25
0

Turiec

 

A čo ak napadne sneh 30.10? To je ten "argument", na ktorý reagujem.
11.9.2020 - 14:28
+2

iHC

 

Btw. 1000/500 nie je ani tak o ochrane zdravia prítomných na podujatí, ako o schopnosti (kapacite) zamestnancov ÚVZ vystopovať prípadné kontakty pri pozitívnom testovaní. Na viac jednoducho "nevydalo".
11.9.2020 - 12:37
+2

nerorome

 

Hej, čisto teoreticky : hokejový štadión s kapacitou 500 a návšteva 500 (permíc len pár a ostatné vstupenky nie sú na meno, však načo) určite pomôže hygienikom kapacitne vystopovať kontakty A hygienikom hlavne pomáha aj toto https://dennikn.sk/2035052/hygienici-prosia-o-ludi-a-o-peniaze-aby-vladali-stopovat-epidemiu-namiesto-toho-im-hrozi-prepustanie-a-skrtanie-rozpoctu/?ref=tit.
11.9.2020 - 12:42
0

iHC

 

Určite je jednoduchšie vystopovať 500 osôb ako 501, atď.
Alebo inak - akú logiku vidíš v limite 1000/500 Ty?
11.9.2020 - 12:58
+2

nerorome

 

Ja v limite 1000/500 nevidím žiadnu logiku. Je to orafnuté z opatrení niektorého iného štátu, ako napr. diplomovky
11.9.2020 - 13:04
+2

iHC

 

11.9.2020 - 13:14
0

Nemehlo

 

Stast nemoze kompenzovat prijmovu stranu. Stat moze kompenzovat usli zisk. Pozri sa ako hospodarili hokejove kluby posledne roky. Keby tak fungovala hociktora ina firma ma bud u seba kontrolu, alebo uz neexistuje.
11.9.2020 - 13:10
+1

nerorome

 

Tých 50% kapacity, čo platilo od začiatku júla do prijatia súčasných obmedzení, by bolo pre drvivú väčšinu klubov (vzhľadom na priemernú návštevnosť v ZČ minulej sezóny)viac-menej postačujúce. S výnimkou Michaloviec, Nitry a Košíc by ostatní zhruba mohli do hľadísk pustiť toľko divákov, ako chodilo priemerne na zápasy v minulej sezóne (niektorí dokonca aj viac...). V takomto prípade by od vlády kluby (takmer všetky) kompenzáciu asi ťažko odôvodňovali. V súčasnom móde (max. 500 osôb na hromadnom podujatí v interiéri, čo však zahŕňa aj hráčov, realizačné tímy, novinárov a pod.) a pri nepriaznivo sa vyvíjajúcej situácii s koronavírusom (opatrenia sa budú skôr sprísňovať, ako uvoľňovať) si kluby proste musia nájsť cestu ku kompetentným, a či už koordinovane s inými športovými zväzmi alebo samostatne ako hokejové hnutie, a predložiť svoje návrhy, podložené reálnymi číslami a logickými argumentmi. V žiadnom prípade táto ich iniciatíva "5 sekúnd pred dvanástou" nesmie vyznieť ako bohapusté žobranie. Pravdou je, že šport pri prakticky všetkých doterajších vládach bol na periférii záujmu, a táto zatiaľ nie je výnimkou, ale aj kluby a ich manažment (teda minimálne väčšina z nich) by si mali vstúpiť do svedomia a opýtať sa najskôr sami seba, ako oni konali v záujme toho, aby nastavili svoje fungovanie, rozpočty a tomu zodpovedajúce zloženie kádra, ktoré v tejto neistej a stále sa meniacej situácii s pandémiou im nespôsobí existenčné problémy. Na záver chcem vyjadriť nádej, že sa napokon nájde riešenie, ktoré nebude síce ideálne, ale pomôže slovenskému hokeju a predovšetkým, že táto situácia konečne otvorí zástupcom klubov oči a aspoň niektorým bude zároveň aj ponaučením do budúcna...
11.9.2020 - 9:13
+6

mitoO

 

S nejakou kompenziaciou suhlasim, ale ked uz funkcionar (nie Jurinyi) hovori o tom, ze stat by mal prevziat hracske zmluvy, ak sa bude hrat bez divakov, to uz je o com?
11.9.2020 - 9:18
+1

Big brother

 

To nepovedal. Nemohol to povedat.
11.9.2020 - 9:22
+2

mitoO

 

Jedine, ze by to novinar zle prepisal: Martin Burinský: "V prípade, že by bola situácia neúnosná, tak sme pripravení hrať aj bez divákov, no v takom prípade by mala vláda prevziať hráčske zmluvy."
11.9.2020 - 9:23
+2

Big brother

 

Sú len dve možnosti: Bud to novinár zle napísal alebo dotyčný manažér by mal byt hospitalizovaný na psychiatrickej ambulancii.
11.9.2020 - 9:26
+14

Sunkafit

 

Lol
11.9.2020 - 10:27
0

Gargamel123

 

co cakas: smeracke podnikanie
11.9.2020 - 11:20
+3

Jurigagarin

 

hokejisti štátny zamestnanci hmmm nie zle
11.9.2020 - 12:41
0

nerorome

 

Tak to je s prepáčením cococina...
11.9.2020 - 9:22
0

HA RA Bin Ladin

 

V druhom rade- vedia aka je situacia, napriec celym spektrom sa dost razantne utahuju opasky a ludia riesia primarne zakladne zivotne potreby.. kludne mohla byt tato sezona provizornejsia, s domacimi hracmi a juniormi.. aku logiku malo naberat v tejto situacii legionarov? Nezodpovednost a lajdactvo.. a teraz budu plakat. Vacsina hracov je SZCO- kolki z nich si podali ziadosti? Ako im v tom klub pomohol? ...
11.9.2020 - 9:15
+4

nerorome

 

Súhlas, akurát by som pripomenul, že od 01.07. bolo platné opatrenie, že sa povoľujú športové podujatia pri naplnení max. 50% kapacity, čo by väčšine klubov postačovalo. Situácia bola "pokojná", boli nulové denné hlásenia o pozitívnych a kým počas tohto obdobia (júl-august) kluby zaplnili kádre, situácia sa začala od cca polky augusta zhoršovať a prišlo obmedzenie na max. 500 osôb v interiéri. To sú iba fakty, druhá a samozrejme podstatná vec je, že ako "krízovo" dokážu manažmenty klubov (svetlá výnimka Lang ?) v tejto neistej dobe myslieť aj dopredu, že sa uvoľnenie môže zo dňa na deň skončiť a znovu prídu obmedzenia...
11.9.2020 - 9:21
+1

salamandra

 

Neviem prečo by nemohol byť plný štadión, keď v lete mohli byť plné kúpaliská od rána do večera a to si každé dieťa chliplo ešte trochu vodičky. Že je tento celý cirkus kvôli ochrane nášho zdravia uverí len blázon alebo dobre vymasirovana ovca.
11.9.2020 - 9:17
+3

mitoO

 

https://www.sciencetimes.com/articles/25712/20200517/covid-19-swimming-pools-scientific-factors-consider-amid-pandemic.htm
11.9.2020 - 9:21
+4

salamandra

 

Čo si chcel tým článkom povedať vlastne.
11.9.2020 - 9:47
+2

mitoO

 

Ze je to menej rizikove byt na kupalisku, ako na stadione. Druha vec je, ze nie vsetky kupaliska dodrziavali nariadenia hygieny o rozostupoch a poctoch navstevnikov a neviem o tom, ze by to niekto pokutoval.
11.9.2020 - 9:52
+2

salamandra

 

V žiadnom prípade nemôže byť kúpalisko menej rizikové ako hokejový zápas. A je jedno či si vo vode dokopy hodinu alebo desať. Vodu neber ako základ, je to len ďalší faktor navyše. Veď za tých cca 4-6 hodín čo si tam veľa krát aj s celou rodinou, tak vymackate skoro všetky madlá čo tam existujú a občerstviť sa ideš tiež viac krát ako na jednom zápase atď atď. Skade by si už mala rodina niečo doniesť, keď nie z kúpaliska napríklad. To je len jeden príklad kúpalisko, tých príkladov je oveľa viac.OK keby bol ešte február marec ale teraz?Ozaj tomu všetkému veríš? To vážne?
11.9.2020 - 10:20
+4

mitoO

 

Vonkajsie kupalisko (cize maximalne vetranie), ultrafialove ziarenie slnka, to su tiez faktory, oproti vlhkemu a studenemu zimnemu stadionu.
Zameraj sa skor na hluposti, ktore vymyslaju hygienici, ako napriklad to, ze sa vraj chodi hromadne po vitaznom zapase oslavovat do mesta alebo to, ze sa podla nich neda vyriesit odchod zo stadiona tak, aby nevznikli rizika (lebo to sa isto da, napriklad odchod zo stadiona podla sektorov, kde by to riadili organizatori), atd.
Porovnavanie kupaliska a zimneho stadiona nie je dobra cesta

Ja si myslim, ze ak by sme aj my fans boli zodpovedni, tak sa 50% kapacita stadionov zvladne (na vela z nich by neprislo ani tolko), horsie je, ked potom pride zapas a my nedodrzujeme nariadenia ani pri 300 divakoch, ako sa to dialo na pripravnom zapase v Poprade.

https://www.consumerlab.com/answers/does-uv-light-kill-coronavirus/uv-light-covid/?utm_campaign=later-linkinbio-consumerlab
11.9.2020 - 10:41
+7

salamandra

 

Tu vôbec nejde o kúpalisko-nekupalisko. Švédsko nemalo žiadne opatrenia a teraz sú na tom najlepšie zo všetkých. Sú už úplne premorení a "druhú vlnu" vôbec ani neočakávajú. Majú teraz nejakých 14 kritickejsich prípadov, to je všetko. Bavíme sa o veľkom Švédsku a nie o Zvolene. Už včera aj Jarcuska priznal, že je to slabšie ako obyčajná chrípka a to je už čo povedať. Lebo to je taký malý slovenský Gates. Ale verte si čomu chcete, nikomu to neberiem ani nenutim svoj názor. Len mi je to trochu ľúto. Viem, že aj o pol roka uvidím ako niekto šoféruje sám v aute s rúškom atď. Bohužiaľ.
11.9.2020 - 12:04
+2

mitoO

 

Kupaliska a zimne stadiony si zacal porovnavat ty.
Svedi maju 5800 mrtvych a raz tolko obyvatelov, ako my. My mame 37 mrtvych.
Myslis, ze Svedi tym tisicom mrtvym postavia aspon pomnik, ze sa pricinili o premorenie obyvatelstva?
11.9.2020 - 12:17
+6

salamandra

 

Za posledného pol roka umrelo na rôzne ochorenia na Slovensku 26000 ľudí. To máš klapky na očiach alebo si naozaj taký dostraseny. Prestaň už ten covid preceňovať, k čomu je to dobré. Rozdiel je umrieť s covid a rozdiel na covid. Veď teraz dennodenne priznávajú, že tie štatistiky nemajú s realitou nič spoločné. Už aj tí čo by to nikdy nepriznali. Každé úmrtie na covid musí byť potvrdené serioznou pitvou. A vieš veľmi dobre ako sa to vyhodnocovalo v drvivej väčšine zámerne. Dík za pokec Mito, idem si už po svojom.
11.9.2020 - 12:52
+3

Nemehlo

 

A kolko ludi zomrelo vo Svedsku? Ked uz pises o slovensku. Cize ti je jedno, ze moze zomriet o par stvoiek ludi menej, alebo ako tomu mam rozumiet?
11.9.2020 - 13:14
+3

thovthKe

 

Pri týchto smutných číslach je hlúposť porovnávať hodnoty, ktoré udávajú štáty.
Niekto tam zahrne v podstate každé úmrtie, ktoré sa čo len o štatistiku Covid obtrie, iný tam zas nezaráta aj infikovaného, lebo patológ určí príčinu napr. zápal pľúc, infarkt atď.
Ak chcete porovnávať výpovednejšie by bolo vziať si štatistiky úmrtí v minulosti a počty dnes. Nárast (ak je) oproti minulosti, možno dosť spoľahlivo vykázať ako prínos Covidu.
11.9.2020 - 16:48
0

N-R-N-R

 

ano tiez som cital ten rozhovor s nim (tusim Novy Cas?)... Doslova povedal, ze zavaznost chripky je porovnatelna s tazkym priebehom covidu.
11.9.2020 - 12:43
0

strojar

 

Prof. Jarčuška doteraz permanentne v médiách ponúkal (takmer) katastrofické vízie.
Viac ako 20-minútový rozhovor, ktorý poskytol Novému času je s jeho dovtedajšími vyjadreniami v príkrom rozpore. V tom rozhovore hovorí o probléme úplne vecne a bez strašenia.
11.9.2020 - 12:58
0

Westlund32

 

mňa strašné by zaujímal teraz názor B rapaca,chlapec bol posadnutý Igorkom všade ho aj bračekom velebili .Čí splnil jeho očakávania
11.9.2020 - 9:24
+3

mitoO

 

on nema az tak zle nazory: Branislav Rapac
@BranislavRapac
·
28. 8.
Preberam myslienku od
@Lewysko
a tiez by som bol rad keby mi niekto vysvetlil aky je rozdiel medzi kostolmi a sportovymi podujatiami? Asi je skoda ze do nasho ministra zdravnotnictva nevstupil miesto ducha svateho sportovy fanusik.

Branislav Rapac
@BranislavRapac
·
14. 8.
Vysvetli niekto nasej vlade ze je rozdiel 500 fanusikov na stadione v Detve a 500 v Kosiciach.Zvykli sme si ze sport u nas je na tretej kolaji a nikoho jeho podpora netrapi ale aby takymito nariadeniami zlikvidovali profi sport to je nehorazne chrapunstvo
11.9.2020 - 9:26
+2

racmaster

 

hokej sa nezlikviduje, len hokejisti budu mat mensie vyplaty.

chrapunstvo je, ked sa peniaze stavaju nad zdravie.
11.9.2020 - 10:02
+4

pupo

 

Názory môžu byt pekné, problém nastane v realite a tu má práve pán Prokop dosť skreslenu....
11.9.2020 - 10:28
+2

Nerkio

 

https://www.hockeyslovakia.sk/sk/article/sladkotrpky-navrat-buceka-s-bucanim-som-ratal-svarny-vola-po-buchani-na-vladne-dvere
11.9.2020 - 9:24
0

nerorome

 

Otvor Igor bránu, lebo ju rozbijem, som Ivan Švarný a s nikým sa neseriem
11.9.2020 - 9:59
+9

hello, havarju

 

Súhlasím! Už včera som písal, že klepkanie hokejkami o ľad je málo a moc to nepomôže. Dobre, povedzme, že tým len začali.
11.9.2020 - 9:56
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
topska

 

A ty s nim nesuhlasis? Ze tie obmedzenia su nastavene bez rozmyslania ci s postojom vlady k sportu?
11.9.2020 - 10:08
+1

Tino

 

a to sme: este len niekde v polovici, pytat paniaze budu mnohi dalsi a vsetci tito budu presvedceni ze maju narok, ze stat im ma dat....problem je ze SVK pokail viem nema nejaky zazracny penazovod, nemame rozsiahle naleziska ropy, plynu, nemame patentovane klucove technologie ktore obsluhujeme a sluzby predavame...sme mala krajina s hafo dlhmi na krku a tlakom aby sme kumulovali bezhlavo dalsie dlhy....argument napr CZ, pripadne DE je fajn, do momentu ked si jeden uvedomi v akom stave su CZ a DE verejne financie a v akom nase....profi sport si bude musiet vystacit sam,zmobilizovat to najlepsie co v nich je/verejnost musi dufat ze tam nieco shcopne je/, skromne nejako prezit....dolezite pre prezitie bude aby ludia robiaci profi sport pracovali s realitou, nestavali si vzdusne zamky, nestracali cas nezmyselnymi poziadavkami "dajte nam", dobre sa to mozno predava, mali ludia dobre pocuju na daj mi, lebo taki uz mali ludia su ale je to strata casu, poziadavka nie je uskutocnitelna...neda sa pomoct vsetkym, aj tym ktorym sa pomoze sa pomoze skor symbolicky pretoze my na to nemame, kasa je prazdna, respe presnejsie vybrakovana na totalku....vybera dani za tento rok aj buduci , resp prijem statneho rozpoctu bude tragicky , poziadavky narody sa IMHO zvysia..... ten tlak bude enormny, v poradi priorit je a bude pomoc profi sportu niekde skor ku koncu, ak v tom rebrizku vobec profi sport bude.
11.9.2020 - 10:02
+17

yaro.s

 

Ja som za to, aby sa nejakým spôsobom pomohlo, ale to čo píšeš je do veľkej miery pravdou.
Potom začnú polemiky, kto má viac nárok, kto menej...a peniaze nie sú, na to všetko si treba požičať.
Taký Orban lial peniaze do športu, že u nás sme mohli len snívať, tiež všetko stopol.

11.9.2020 - 10:07
0

Tino

 

debata: kto ma a kto nema a preco nema ten ak henten ma uz prebieha....vid odmeny za pracu v prvej linii..zistujeme ze v prvej linii bola polovica naroda a chce odmenu ....budu chybat penaize na zakladne veci a to aj sa uplne utopistickeho prepdokladu ze sa nebude kradnut....aby to nevyznelo ze profi sport, potazmo kultura neprajem, naopak aj ja rozmyslam ako by mohli prezit , ako im pomoct aby neklakli....stale m ito vychazda na bude to tazke, tak tazke ake to budu mat vsetci, , sme vo faze ked laickej verejnsoti este nei velmi dochadza do akych sraciek sa rutime...ja si teraz realne neviem predstavit ako sa bude zostavovat statny rospocet pre buduci rok, pre rok 2022...na blato budu verejne financie, prijmy nizke, naroky zo vsetkych stran enormne....
11.9.2020 - 11:06
+1

hello, havarju

 

Ano, to je pravda. Len to vôbec neznamená, že by hokejový zväz alebo APHK nemali nič robiť smerom k štátu. Tie obmedzenia si predsa nevymysleli sami, ale im to práve štát nariadil a tým sa úplne zmenili podmienky.
11.9.2020 - 10:35
+1

Tino

 

jasne: ak je tato poziadavka vklad do diskusie, ich pociatocna/startovacia vyjednavacia pozicia o ktorej vedia ze je nerealna, ale tak sa proste vyjednava .....tak fajn, kazdopadne drzim palce profi sport bdue potrebovat pomoct sirokej verejnosti, detto kultura a to si msuia profi sport aj kutlura bleskem natlacit do palic ze pritecie mozno tak aby prezili ak nevymyslia nieco fenomenalne.
11.9.2020 - 11:10
0

hello, havarju

 

Zároveň si treba uvedomiť, že kultúra je na tom rovnako ako šport, ba ešte možno menej "potrebná" ako šport a už injekciu dostala.
11.9.2020 - 11:18
+1

Tino

 

spolocensky: je a to nic propti profi sportu kultura ak sa pokladame za civilizovany narod rozhodne vyssie nez sport...cosi dostali pocul som, ze teda je nejaky balik vycleneny, ci uz aj pritieklo boh vie....aby nevznikali zbytocne sumy bolo by fajn keby siroka verjenost vedela odkial presne tie peniaze pritecu ak pritecu.
11.9.2020 - 11:24
+2

Tino

 

ja viem: ze tych 11 bolo vyclenenych...neviem ci uz realne pritiekli, dolezite je tiez odkial pritiekli....cela debata kto ma a kto nema dostat az zistime kto ich vyclenil moze byt zbytocna.
11.9.2020 - 11:42
0

hello, havarju

 

V každom prípade štát športovým klubom obmedzil podnikanie. Nemôžu svoj produkt predávať, kvôli obmedzeniam, ktoré zaviedol štát. Aj to je podnikanie na Slovensku veľmi obmedzené (napr.z dôvodu nízkej kúpnej sily), preto získavajú prostriedky aj sponzorsky.
Ale ak štát zamedzí prísun financií športovým klubom z niečoho, na čom žili, tak na koho sa majú obrátiť?
11.9.2020 - 11:56
+1

Tino

 

rozumiem: ti...na druhej strane treba chapat preco to urobil, ze to nie je nejaky rozmar a ze balik s pomyselnou pomocou je hodne , hodne podvyziveny.
11.9.2020 - 12:04
0

strojar

 

Balík s pomocou (dokonca aj pomyselnou) pre šport je NULOVÝ.
11.9.2020 - 13:00
+1

Tino

 

ano je: presne o tom si tu piseme, mame len tolko kolko mame....robit dalsi minus koli profi sportu v aktualnej situacii je blaznovstvo
11.9.2020 - 13:10
+2

hello, havarju

 

A čo navrhuješ, čo teda majú tie kluby robiť. Zrušiť ligu? Zháňať od sponzorov ďalšie peniaze? Zobrať si úver majú oni, alebo štát?
11.9.2020 - 23:41
0

kelnička

 

Uplne presne vystihnute...
11.9.2020 - 10:35
0

gabi98

 

Urcite tu su ovela dolezitejsie oblasti, ktore by mali byt pre stat, z pohladu financii, o dost prioritnejsie ako je sport.

Sme v mimoriadnej situacii, a teda spravne zostavenie priorit je celkom klucova vec IMO v tejto situacii.

Napriek tomu, pokial ide o sport. Stat by urcite mal pomoct. Ale nie takymto sposobom, ze teraz bezhlavo naliat miliony pre kluby aby si vedeli vykryt nezodpovedne naplanovane rozpocty. Jeden nestasntik uz dokonca basni o tom aby stat prevzal hracske zmluvy.

Skor by to malo byt zmenou legislativy, aby bola efektivnejsia, napr. pri uz milionkrat zmienovanom sponzoringu. Toto ale tiez nepojde zo dna na den, je to systematicka vec, ktoru je treba zodpovedne pripravit a sportove kluby (nielen hokejove) by v tej priprave mali brat levi podiel a nielen pasivne sediet a valat sunky dufajuc, ze ich stat pekne nakrmi.
11.9.2020 - 10:42
+3

Sesto6

 

Problem je, ze stat nikdy nemal nastavene priority zrovna najspravnejsie.
11.9.2020 - 11:08
0

Tino

 

pokial sa : to nevyriesi s virusom ideme v krizovom rezime, potom suhlasim bude potrebne uvolnit ruky profi sportu aj kulture, ulahcit im nahananie penazi....
11.9.2020 - 11:13
0

Render 77 Nr

 

Jasné že sú už to pomaly vychádza na povrch ako milióny utekajú kade tade pre kamošov tak ako aj do teraz .
11.9.2020 - 11:24
+1

Sunkafit

 

Presne tak
11.9.2020 - 10:49
0

Enzo

 

A viete čo je najväčší výsmech ? Že tak obrovsky klub ako je u nás v BB ministry je na pohodu otvorený ? Klub, v ktorom je každý opitý, bez ruska a oblizuje sa tam každý s každým.. naozaj toto problém nieje, ale pustiť ľudí na hokej áno ?
11.9.2020 - 10:04
+6

Fanpoprad

 

A co keby vsetci hokejisti deklarovali, ze v pripade reprentacneho zapasu, nik nenastupi za repre. Bola by to medzinarodna blamaz a to by si Matelko teda riadne vyzral...
11.9.2020 - 10:04
+2

N-R-N-R

 

Zaujimave. To by mohlo "lamat lady"
11.9.2020 - 10:14
0

Fanpoprad

 

Mi tak vcera v posteli napadlo
11.9.2020 - 10:25
0

Big brother

 

No asi by z toho ani nezaspal
11.9.2020 - 10:43
+2

amaskiea BLOG

 

deti, už fakt prestaňte, už sa nevládzem toľko smiať (a plakať zároveň)
11.9.2020 - 10:47
+8

Tino

 

akokolvek to: znie absurdne tuto cestu budu postupne ludia volit si myslim....nastavia dlan ,povedia daj a ak nie nasleduje strajk, alebo nieco podobne, napr. odbory budu hodne aktivne aj koli predoslym politickym prepojeniam....to co typek nacrtol je samozrejme infantilny blabol , ale taki ludia proste su....v momente ked si zmyslia ze nieco chcu vypnu dolezite mozgove centra a zotrvavaju v pozicia ja chcem a idu hlava nehlava za svojim....cakam ci niekedy ludom docvakne ze tu tazko zaplace vodohospodarstvo napr ...lenze dosledky nebudu viditelne ihned takze co...ved sa vlastne nic nedeje
11.9.2020 - 11:38
0

amaskiea BLOG

 

veď to, že v situácii, keď sme v úplnej riti vo všetkých oblastiach po 12 rokoch zaslepeného barbarského vyčíňania zlodejskej hordy, zadĺžení na 10 generácií dopredu, nás ešte obchádza pandémia, a tu sa ide vyplakávať kvôli obmedzeniu divákov na hokeji
11.9.2020 - 11:46
+5

nerorome

 

Aha, takže v úplnej riti, čo ? A toto napr. je potom akože čo https://www.vlada.gov.sk//vlada-predstavila-balicek-socialnych-opatreni-za-500-milionov-eur/ ? Podľa mňa iba pokračovanie nastúpeného populistického SMERu Práci česť a robote pokoj, súdruh
11.9.2020 - 11:53
0

Tino

 

myslim: ze Miso je asi taky priaznivec tohto socialneho balicka ako ty....je to pakaren, na druhej strane nedas ludom zavesia sa na nich gauneri z lava a prava a mame problem ...aka je sanca ze drviva vacsina naroda sudne zhodnoti a povie si fajn su pred nami tazke roky, nechceme 13. dochodky, ziadne "zadarmo" projekty, nemusite nas oblbovat socialnymi balickami prezijeme halvne nech su verejen financie v klidku....
11.9.2020 - 12:02
+2

nerorome

 

Ja viem, že slovo "sociálne" samo osebe asi dotyčný nemusí (:grin , ale nech potom nepíše, že v akej je štát riti (pričom musí vedieť, že Igorko s multioteckom populisticky rozhadzujú v smeráckych šľapajách) a čo sa má čo zahadzovať s nejakým hokejom, lebo však pandémia a iné priority.
11.9.2020 - 12:08
0

Tino

 

ale stat: je v riti a este len bude..bez ohladu na to co robi nerobi cast tejto vlady, vlada su politici, mtori dostali mandat od volicov aby sa spravali tak aby boli zvoleni opat...tak to robia...sanca ze sa budu spravat principialne, spravne je minimalna, v podstate utopia.
11.9.2020 - 12:12
0

amaskiea BLOG

 

1. Keďže Igorko rozhadzuje rovnako ako Fico, tak ja som súdruh, keď poukážem na to, v akej je situácii štát po 12 rokoch takéhoto "hospodárenia"?
2. Proti slovu "sociálne" apriori nemám vôbec nič, je to jeden z rozmerov moderného štátu. Ale mám úplne všetko proti jeho nadužívaniu a prekrúcaniu ad absurdum spôsobom, ako to účelovo robila smerácka mafiánska lúza.
11.9.2020 - 12:51
+4

nerorome

 

1. Viem, že nie si súdruh, ale nedalo mi nerypnúť si. A bolo to so smajlom.
2. Hranol si dlho vystačil s Lebo Radičová, Lebo Soros, Lebo XYZ... Som zvedavý, dokedy podobným ako Tebe bude stačiť na obhajovanie praktík nových "našich" ľudí Lebo Fico.

Pekný deň.
11.9.2020 - 13:00
0

amaskiea BLOG

 

Ja niečo obhajujem? A kde, prosím ťa?
11.9.2020 - 13:07
0

nerorome

 

Už vyššie som písal: Aha, takže v úplnej riti, čo ? A toto napr. je potom akože čo https://www.vlada.gov.sk//vlada-predstavila-balicek-socialnych-opatreni-za-500-milionov-eur/ ?
Keď toto pri téme "hokejových žobrákov" na jednej strane vo svojej argumentácii prehliadaš (na to si nereagoval), pričom na druhej strane poukazuješ na "smerácke dedičstvo" (ku ktorému sme sa vo verejných financiách dopracovali okrem iných vecí aj podobnými sociálnymi balíčkami), tak v podstate obhajuješ (minimálne teda toleruješ) kroky novej garnitúry, lebo podľa teba neschopné kluby má poslať do riti s ich požiadavkami (lebo veď pandémia a v podstate to tak aj má byť), ale na strane druhej si nejako tú verejnosť aj v tejto dobe musí "kúpiť" (však inak by sa vrátil bubák Fico) - pekne to napísal Tino vyššie (bez ohladu na to co robi nerobi cast tejto vlady, vlada su politici, ktori dostali mandat od volicov aby sa spravali tak aby boli zvoleni opat...tak to robia...sanca ze sa budu spravat principialne, spravne je minimalna, v podstate utopia).
11.9.2020 - 13:18
0

amaskiea BLOG

 

áno, prehliadam, pri 12 rokoch Smeru, takých 12 rokoch, aké boli, naozaj prehliadam 6 mesiacov novej vlády, navyše odkrútených v kríze. Tým nikoho neobhajujem, o tom sa môžeme baviť osobitne - o sociálnom balíčku, aj o všetkom ostatnom, čo nastvárali. Ale kvôli tomu tu predsa nie sme kompletne finančne v prdeli, preboha. To že tu nefunguje nič, zďaleka nielen financie, ale od vymožiteľnosti práva, cez školstvo, zdravotníctvo, sociálnu oblasť, dôchodkový systém, komplet všetko, čo sa nerozkradlo, to sme za vlády Smeru prežrali, ešte aj na dlh. Na to ešte Matovičova vláda ani nestihla mať nijaký vplyv.
Ad 2, Matovič je pre mňa jednoduchý trulo od momentu, kedy som sa prvýkrát dozvedel, že vôbec existuje, t.j. od r. 2010, kedy vstúpil do svetiel rámp s prvou svojou slaboduchou "mediálnou bombou".
Ad 3 - pre mňa táto téma nie je vôbec o tom, či štát dá alebo nedá, ani či má alebo nemá dať, ale o tom, že náš slávny hokej nedokázal za 30 rokov vymyslieť nič iné, len natrčiť žobravú paprču a ešte hrať na (domnelé) masové vášne a tým vydierať.
11.9.2020 - 13:41
+2

nerorome

 

Dá sa s tým súhlasiť, ale keď "prehliadaš" prešľapy vlády (zatiaľ iba v kríze), neprehliadneš (neprižmúriš aspoň kurie oko) aj pre žobravú hokejovú dlaň (tiež v kríze) ?
11.9.2020 - 13:59
0

amaskiea BLOG

 

Nie, vysvetlil som vyššie, že neprehliadnem prešľapy ani tejto vlády, len teraz je pre mňa téma o inom.
11.9.2020 - 14:02
0

Nemehlo

 

Neviem preco ludia nevedia pochopit, ze vlada Igora s Borisom nebol nikoho snom. Proste neskoncilo to pre nas najlepsie ako mohlo.
11.9.2020 - 14:08
+2

strojar

 

Ono to "hospodárenie" sa nezačalo smerákmi, ale už za druhej Dzurindovej vlády.
Takže, bohužiaľ, tých rokov je viac ako dvanásť.
11.9.2020 - 13:13
+1

Tino

 

nie: investicne zadlzovanie je dlhodoby problem SVK, novy rozmer dali tejto discipline luddia ktori tu vladli poslednych 10 rokov....bezhlave prezierane aj toho co nemame s obhajobou budovania socialneho statu prevadzkoval SMER a kumpani ako sucast politickeho marketingu...a dava to zmysel, su to prave ich volici ktori cakaju ze budu uplacani.
11.9.2020 - 13:17
+2

amaskiea BLOG

 

Podľa mňa sa to začalo už oveľa skôr, dokonca ani Mečiar nebol v tomto žiadny prvobežec. Ale debatovať s ľuďmi, ktorí aby boli cool, tak sa tvária, že nevidia rozdiel medzi reformnou vládou (akokoľvek chybujúcou, nepoctivou..., ale reformnou) a čistým tunelom do štátneho rozpočtu (bez akejkoľvek inej ambície), pokladám za absolútne neproduktívne.
11.9.2020 - 13:23
+2

strojar

 

Druhá Dzurindova vláda už mala stále viac od reformnej ďaleko. Na konci už bola iba tou chybujúcou a nepoctivou, ako píšeš v zátvorke.
11.9.2020 - 13:28
+3

amaskiea BLOG

 

Doteraz som nepochopil, prečo Dzurinda v priebehu svojej druhej vlády začal s Ficom súťažiť o jeho cieľovú skupinu. Ako keby sám neveril svojim vlastným reformám a rezignoval na ne. Práve toto ho podľa mňa aj položilo.
11.9.2020 - 13:55
0

Tino

 

vedel: ze ak to neurobi prehra,skusil mozno keby nerobil dalsie chyby prezil by....tazko povedat, myslim ze na na lov a krmenie luzy je v konencom dosledku odkazana kazda vlada, resp kazdy politik ktory ma nejake ambicie,chce politicky prezit...robit zodpovednu politiku bez potreby kupovat si malych ludi vymenou za moznost kradnut ...na svk na toto existuje zial len maly dopyt
11.9.2020 - 14:48
0

nerorome

 

Chvíľka dzurindovskej nostalgie na HP ? Chlapi nebláznite, nech mu je politický mramor ľahký, ale napriek všetkému dobrému sa rovnako ako viacerí pred ním a po ňom postupne obžral mocou, akurát spočiatku to na ňom nebolo tak vidieť...
11.9.2020 - 15:02
0

amaskiea BLOG

 

a zase pozeráš na druhých podľa schémy a tak sa s nimi pokúšaš:
On jediný ma sklamal, do Mečiara ani do Fica som nikdy žiadne nádeje nevkladal, preto ma nemohli sklamať. A v podstate súhlasím, o čom píšeš, ale zároveň tie reformy mu to už neodpára.
11.9.2020 - 15:14
0

strojar

 

Bohužiaľ ani to, ako ich (aj s Miklošom, ktorý je teraz múdry ako rádio) SKURVIL.
11.9.2020 - 17:26
+1

amaskiea BLOG

 

súhlasím, aj demontáž rovnej dane začal už Mikloš, nie Kažigraf
11.9.2020 - 17:48
0

Tino

 

kdeze: nostalgia rozmyslal som preco koketoval s nakupom hzds a smer volicskej zakladne...pozri sa na to vecne je ich hafo, resp silna volicska zakladna ktoru obsluhovala konkuren cia miky a spol si vyratali ze ich budu vediet oslovit...nedokazali nic prisli naopak o vlastnych volicov.
11.9.2020 - 15:41
+1

Tino

 

presne: my nemame, musime si pozicat aby sme mali apson nieco, zaroven musime ratat ze v najblizsich rokoch bude este menej nez tento rok a do toho milion absurdnych poziadaviek z kazdej strany....stat nebude mat na zakladnu udrzbu, bude to kamuflovat, lebo musi hoci sa tomu netesim, niekde vezme aby inde dal aby zalepil ludom oci ktori budu drankat ako besni...a presne tie kapitoly kde sa bude brat aby sa inde nalialo ma vyslovene desia....to budu veci nie okamzite viditelne, nic co si mali ludia vsimnu ihned ...vid vodohospodarstvo kde sa realne obavan znacnej financej podvizivy a ked na nas padne kladivo o 5-10 rokov budu ti isti ludia gulat tupymi ockami ze ako je to mozne preco sa nic nerobilo a take tie gebuziny....budeme im moct povedat ze ste tie peniaze prezrali , ale to ich nebude zaujimat ziju vo vesmire kde sa peniaze zazracne len tak kotia a nasledne sa rozdavaju.
11.9.2020 - 11:57
+1

strojar

 

Možno by bolo dobré začať vyplakávať kvôli poradenským zmluvám za 800 000 € pre kamaráta ministra financií.
11.9.2020 - 13:02
+2

amaskiea BLOG

 

súhlasím, to by bolo určite užitočnejšie
11.9.2020 - 13:10
0

doc.koniferum

 

Mimochodom včera po práci sme šli s kolegom na jedno pivo.Skoro som na riť padol keď mi čašníčka povedala,že aj keď sme vonku na terase,aj tam musíme mať rúška.A keď nám donesie pivo,vtedy už mať nemusíme.Tak toto je teda logika.
11.9.2020 - 10:15
+3

salamandra

 

Toto sa stalo včera aj mne. Ešte navyše tam jedli dvaja chlpati, tak čašníčka bola úplne ako nepríčetna. Otočil som sa na päte. Tak som išiel o dom dál. Samozrejme bez ruska, Dobrý deň,dva pivá a bolo to a pekne som si čakal na druhej terase na pivko. Dať si plienku na ksicht kvôli jednej vete, keď nikto ju nemá len preto že sedí a ja práve stojím.Nikdy.
11.9.2020 - 11:01
+2

luciakanky

 

Ked su raz dake pravidla, nech su akokolvek blbe tak ich mas respektovat
11.9.2020 - 13:08
+3

strojar

 

To je logika prijatých opatrení a pokút za ich nedodržanie.
Čašníčka, logicky, nechce riskovať 2 000 € pokutu.
11.9.2020 - 11:09
+1

salamandra

 

Samozrejme to chápem s tou pokutou a strachom. Len nemusela z toho dostať skoro záchvat, dá sa to aj inak povedať. Mimochodom policajti to mali úplne v paži. Asi mala šok, že 4 metre pred vchodom stojí veľké policajné SUV a napriek tomu si niekto dovolí vojsť čo i len na pár sekúnd bez handry.Rozdiel je pekne upozorniť a rozdiel keď si chvíľu pripadás ako keby si vošiel opasany semtexom.
11.9.2020 - 11:36
0

Atlan

 

skus tahat taku 12 alebo 8 hodinovu sichtu s tym ze mas kopu inej roboty a popri tom musis neustale upozornovat ludi (lebo inak ti hrozi pokuta)
11.9.2020 - 11:47
+5

salamandra

 

Máš pravdu. To je logické. Ale nebavíme sa o práci s lopatou alebo práci na poli. Čašník sa musí správať "ľudsky" či ráno a je jedno či ho pred tým doma niekto vytočil alebo pol hodinu pred záverečnou. Tomu sa hovorí profesionálny prístup. Jednoducho každý nie je ideálny na prácu s ľuďmi. A to nehovorím o prístupe niektorých lekárov a sestier napr. Inak bolo to na obed a poloprázdne.
11.9.2020 - 12:26
0

Atlan

 

suhlasim len si treba uvedomit ze praca s ludmi je velmi narocna (radsej ani nejdem spominat kolko zarabaju napr casnici ci predavaci) a zakaznici to niekedy vobec neulahcuju
11.9.2020 - 13:01
0

strojar

 

Čo keby sa správal ľudsky zákazník a rešpektoval pravidlá.
Teda v tomto prípade konkrétne, že má mať nasadené rúško.
Ak si to náhodou nepostrehol, reč je o tebe.
11.9.2020 - 13:04
+1

salamandra

 

Nikdy som nešiel nakupovať bez ruska alebo som sa neposadil v čakárni medzi ľudí bez. Ale keď idem povedať 4 slová napríklad, vždy to skúsim najprv bez handry. Viem, že ho mám mať už pri vstupe, ale tu ide o sekundy ale hlavne princíp. Aj tak si myslím, že tieto opatrenia nakoniec uznajú ako protizákonné časom. A ešte k čomu je rúško, keď každému druhému trčí nos ako stará uhorka. Ale uznávam aj tvoj argument. No ja nebudem slepo a vedome zo seba robiť cvičenu opicu. Tak nasrate v hlave zase nemám ani nežijem v KĽDR.
11.9.2020 - 13:44
0

Nemehlo

 

Cize ty sa ludsky spravat nemusis (ddrziavat nariadenia), ale casnik ano?
11.9.2020 - 13:23
+4

gabi98

 

Pan Jurinyi:

Keby ste tolko energie vlozili, aj s tymi dalsimi nestatsnikmi z APHK do pripravy na najhorsi mozny scenar, ako do vyplakavnia a protestov, tak mozno by ste na tom dnes uz boli ovela lepsie.
11.9.2020 - 10:55
+12

nerorome

 

To sa Košičanom teraz mudruje, čo ? From zero to hero. Vaľová a jej veštecká guľa šuviks oproti Langovi
11.9.2020 - 11:00
+7

gabi98

 

Poviem ti tajomstvo, takze nikomu to dalej neposuvaj, prosim Ta.

Pokial viem tak v APHK su aj Kosice.
11.9.2020 - 11:16
+2

nerorome

 

Tak ty musíš byť inak "in", keď si dovolíš napísať, koľko energie (ne)vložili do prípravy na najhorší možný scenár. Ono pripravovať môžeš koľko chceš, keď ten druhý, čo má "kľúče od miešačky" má svoje priority (nech má, to je v poriadku) a aj podľa Šatana "hrá mŕtveho chrobáka". Páčko
11.9.2020 - 11:38
+2

gabi98

 

Uplne staci, ked sa pozriem, kam to svk sportovi supermanazeri dobacovali s hokejom od 1993 az dodnes. To mi dava celkom dobru predstavu o ich pripravenosti na systematicku pracu.

Na to, aby si pripravili rozpocet, ktory nepocita s ciastkou za vstupne je treba cakat na toho co ma "kluce od miesacky" pripadne na Satana ? Ozaj ?
11.9.2020 - 12:20
+4

Gargamel123

 

Liska Burinyi: "Mužstvo sme skladali s tým, že sme predostreli vyššie ambície, pretože sme počítali, že bude vypredané."
To vazne...
11.9.2020 - 12:24
+3

gabi98

 

Toto ozaj trepol ?
11.9.2020 - 12:33
+3

Gargamel123

 

burinsky
11.9.2020 - 12:43
0

nerorome

 

Rozpočet bez vstupného ? Tak mi skús uviesť, kde (okrem Košíc samozrejme) to tak vo svete hokejové kluby robia (aj počas koronakrízy). Čakám. Ozaj.
11.9.2020 - 12:31
0

Gargamel123

 

kde vo svete su masochisti: a volia tych,co ich okradaju
11.9.2020 - 12:45
0

amaskiea BLOG

 

ja predpokladám že za obdobnej situácie prinajmenšom ako jednu z alternatív všade, kde robia rozpočet ako nejaký pravdepodobný model budúcej reality, nie ako ľúbivé čísielká, ktoré okrem mokrých snov zostavovateľa takého rozpočtu neodrážajú a teda ani neznamenajú vôbec nič
11.9.2020 - 12:45
+2

nerorome

 

Tak predpokladáš. Veľmi rád porovnávaš, kde sú v hokeji Česi a kde my. Súhlasím s podstatou nášho problému v zaostávaní. Ale v tejto konkrétnej veci (rozpočet bez vstupného), minimálne u českých susedov, to "soudruzi" taky líp nevymysleli (majú ale šťastie, že idú voľby a tak sa bude kompenzovať..). Len pre ilustráciu: ttps://www.lidovky.cz/sport/hokej/lide-se-boji-covidu-zbytecne-sport-potrebuje-zmirnit-opatreni-mysli-si-jagr.A200909_181924_ln-sport-hokej_ele?foo-bar=1 (posielam to iba kvôli tomu rozpočtu, nie tým jeho názorom na covid..).
11.9.2020 - 12:52
0

Tino

 

neviem: ci su volby dobra sprava pre danovych poplatnikov....maju financie v lepsom stave ako my, ale maju ich lepsie pretoze sa starali, az zacnu dojit kadeco budu tam dke my, vsetko co robili doteraz hodia za hlavu....a to nei ze by CZ boli uplne hviezdy v narabani s verejnymi financiami....divadlo na volicov sa trosilinku zahra ale bude to predpokladam o sluboch nie skutkoch , aj v CZ chapu ze najbliszie roky sa im bude rozpocet naplnat len tazko,lebo ich prijem proste klesne a to hodne dost velmi poziadavky budu zaroven rast....
11.9.2020 - 12:57
0

Tino

 

tak: nebolo treba vela rozumu aby jeden vedel, ze to o com chceli diskutovat KE je hodne velmi vela pravdepoodbny scenar, vlastne by bol zazrak keby sa to zvrtlo inac...cakam kedy pride na pretras zmluva ne prenosove prava ,kedy chytrakom docvakne ze toto bude mozno jediny prijem v nasledujucich peniazoch...a preco sa to opat neriesili s predstihom ked bolo zjavne ze prave tam spejeme.
11.9.2020 - 11:21
+4

Frey77

 

Ako fanúšik Slovana by som radšej cusal! Zrazu zabudli na časy keď dlzili aj upratovačkam! Zrazu zabudli, koľko do nich štát cez štátne firmy nalial keď ste plakali Keď bol Fico orodovat priamo u Putina. Že vás hanba nefackuje
11.9.2020 - 11:29
+5

nerorome

 

On je fanúšik Košíc
11.9.2020 - 11:33
+1

Gargamel123

 

a ty ako vies: co nosi v srdiecku
11.9.2020 - 11:35
0

nerorome

 

Matoviča ?
11.9.2020 - 12:45
+1

Kelthuzad123456

 

No oni radsej do vykazu prace napisu "velmi "dolezita a hodnotna" sluzobna cesta v Bratislave za ucelom protestu"
11.9.2020 - 11:31
0

MiroHKM

 

Po veľa , veľa rokoch ste konečne bez dlhov a hanby a už máte riešenie na všetko ?
Star sa o svoj klub a nie o kluby z APHk vy ste Slovenskému hokeju svojimi nesplatenymi záväzkami a klamstvami urobili posledné roky výbornú reklamu v zahraničí
11.9.2020 - 11:45
+2

nerorome

 

Nemýľ sa avatarom, on je fanúšik Košíc...
11.9.2020 - 11:47
+2

micu79

 

Ked nas nevpustia aspon 50% kapacity na stadion pojdeme do ulic!!!
11.9.2020 - 11:00
+1

warn1ng

 

11.9.2020 - 11:04
0

Turiec

 

Nie, nepôjdete...
11.9.2020 - 12:43
0

Nemehlo

 

Viac ludi je v tych uliciach bezne.
11.9.2020 - 13:25
0

Kelthuzad123456

 

A co ako pan Jurinyj pred tym parlamentom budete robit?...stanovat, alebo nedaj boze strngat klucami?...podobnych hrdinov uz tu bolo a prezliekli kabaty a...no vy viete
11.9.2020 - 11:27
0

Gargamel123

 

to tam odpali: ako doma pri plote
11.9.2020 - 11:32
0

Gargamel123

 

nech zacnu sezonu: v bubline niekde na stiavnickach,s loptickou ako bandy hokej,mozno sa to ujme ako winter classic
11.9.2020 - 11:27
+1

Render 77 Nr

 

Keď tu čítam hrdinov z BA a KE najlepšie by bolo keby sa ostatné kluby odhlasili a ligu hrali len dva velkokluby.
11.9.2020 - 12:17
+5

Gargamel123

 

presne tak,kovacik povedal ziadne zmrazovanie a vynimky: kazdy si ma poriesit svoju situaciu sam
11.9.2020 - 12:20
+3

maros6666

 

Mna by zaujimalo, preco neprotestovali, ked zo zakona o sporte, na ktorom sa podielali aj sportove zvazy vyhodili odpocty pre podnikatelov za sponzoring...Asi im to vtedy vyhovovalo... A zrazu je tu problem, ze je menej sponzorov, alebo daju menej penazi... Mali vtedy skocit do smerakov, aby to zostalo v zakone o sporte. Sice by to sport na SVK z biedy nevytrhlo, ale zrejme by neboli v az takych srackach ako su teraz
11.9.2020 - 12:19
+1

strojar

 

Veď toto.
Vtedy Richard Ktorýzaničnemôže priam prekypoval radosťou aký skvelý zákon to pomohol vytvoriť.
Aj fotečky s Pellegrinim z toho má.
11.9.2020 - 13:07
0

Nemehlo

 

A este ako bojovali aby mohli byt hraci SZCO.
11.9.2020 - 13:25
0

Jurigagarin

 

Vždy to tak bolo keď boli úspechy tak sa pchali do radu kravaťáci ale keď treba v ťažkých časoch niečo zmenežovať a niečo aj robiť tak nieje zrazu nikoho... banda bagáž!
11.9.2020 - 12:34
+1

Gargamel123

 

uz si niekedy lezal v nemocnici na "lozku": napr aj tam zistis aka sme krajina
11.9.2020 - 12:48
+2

Dr.Zincica

 

Mozno pojdeme....uz ste t mali byt pred 2 mesiacmi.
11.9.2020 - 12:40
0

VSŽ Košice

 

Pán Jurinyi a všetci čo máte len správne riešenia, nie len na SK nevedia kompetentný vrátane doktorov špecialistov vypracovať ten správny postup ako ďalej, pozrite čo sa deje v Česku doslova nevedia čo robiť zo dňa na deň skúšajú meniť pravidlá. Dnes chcieť niečo od vlády keď už možno zajtra bude úplne iná situácia je smiešne a naivné. Čo chcete zaručiť? Že Vaše vysnívané plány na sezónu budú naplnené? Alebo že štát v prípade opatrení bude refundovať zisk z návštevnosti? V podstate len dúfam že tieto požiadavky sú len preto aby sa nepovedalo, neviem si predstaviť že by mal názor hokejistov a fanúšikov meniť pravidlá ktoré prichádzajú s Covid a už vôbec nie že štát bude dotovať súkromné hokejové kluby.
A k opatreniam a tomu ako k ním pristupujeme, pozrel som si foto k článku z Michaloviec. Fanúšikovia na jednej kope, predsa každý chce sedieť v strede. A presne preto keď sú ľudia sprostý a sebecky musí im niekto dávať pravidlá a hlavne v dobe pandémie.
11.9.2020 - 12:49
+6

miko 75

 

Za marec, apríl a máj som v obchode prišiel na znížených tržbách asi o 12000 euro,v štátnej pomoci som si nárokoval na SZČO dva mesiace, ďalšie mesiace som mal pokles od 17 do 19 %, takže sa to už na mňa nevzťahovalo, čiže 420 eur,plus cca toľko aj na zamestnankyňu dva krát, keď to zratam tam som dostal od štátu niečo okolo 1600 eur,ale prišiel som o 12000 a nevyplakavam, žil som tri mesiace z úspor a to som musel platiť zamestnankyňu,odvody a samozrejme nájomné.
11.9.2020 - 12:58
+6

Tino

 

tak: nejako to vidi mnoho dalsich, ideme v krizovom rezime, berieme ako samozrejmost ze sa nacakaju zisky pokial nerobime special biznis, sme radi , ze sme prezil ia neostali dlzni
11.9.2020 - 13:07
+2

miko 75

 

Toto jednoduchším nevysvetliš.
11.9.2020 - 13:13
+4

amaskiea BLOG

 

obzvlášť po takej dlhoročnej intenzívnej masáži mozgov, akú sme absolvovali u nás, v tom zmysle, že štát tu je na to, aby dal, keď potrebuješ
11.9.2020 - 13:25
+3

miko 75

 

Irónia je, že teraz sa búria všetci,ale ak by tam aj ostala pelleho vláda, opatrenia by boli rovnaké, alebo podobné,ani smerácka vláda by klubom nepreplatila rozdiel až do priemeru z min. sezóny,my sme sa tu mohli nasratý 12 rokov pozerať na rabovačky smeru a teraz druhá strana voličov tu ide organizovať nepokoje a protesty po pol roku novej vlády, navyše keď ekonomiku zasiahla pandémia,proste stále to hovorím, národ nám hlúpne.
11.9.2020 - 14:36
+7

miko 75

 

#nasratí#
11.9.2020 - 14:40
0

Tino

 

vychytrala politika: urobit si z volicov otrokov na tebe/vlade zavyslych a mas vystarane...+ kontroluju KOZ, ten cirkus este len pride.
11.9.2020 - 14:56
+3

Tino

 

kedysi: som si myslel ze netreba, ze chapu, potom ma to preslo a bol som vo faze ze treba vysvetlit, aj to ma uz preslo sem tam prehodim nezavazne ze co a ako ale v zasade som stratil vieru ze vacsina vie fungovat ekonomicky udrzatelne bez toho aby parazitovala ....aktualne som na tom tak, ze fandim tym ktori si oznacovani za antisocialnych co v SVK pomeroch znamena nekupuju si proletariat.
11.9.2020 - 14:41
+2

Kelthuzad123456

 

Kazdy normalny clovek vie ze stat tu nie je pre ludi, ale ludia pre stat. Musis makat, kusnut sa a nastavit si system i v case krizy aby si fungoval. Nase kluby vsak nevedia prist s koncepcnym riesenim svojho vlastneho financovania. Robia len to co je najjednoduhsie - natahuju ruky a zobru. Ono nic ine im ani neostava, kedze manazerov robia ludia co im kapacita mozgu nedovoluje prist z niecim sofistikovanejsim. A zabudaju na jedine - stat nie je povinny dotovat ciernu dieru.
11.9.2020 - 13:20
+1

strojar

 

" stat tu nie je pre ludi, ale ludia pre stat"

Toto si daj patentovať.
11.9.2020 - 13:25
+5

nerorome

 

Kluby (v tomto prípade hokejové), ale nie sú len seniori, ale aj mládežnícke kategórie, či sa mýlim ? Takže o dotovanie čiernej diery tak doslova (v kontexte toho, že chceme mať deti/populáciu zdravé a "v pohybe") asi nepôjde, hm ?
11.9.2020 - 13:30
+1

Kelthuzad123456

 

pojde, lebo vo vacsine pripadov tie peniaze k detom nedoputuju
11.9.2020 - 14:43
0

vale46

 

Trzba 12000, kolko percent mas marzu?
11.9.2020 - 14:37
0

miko 75

 

To je obchodné tajomstvo
11.9.2020 - 14:43
0

vale46

 

chapem, ale porovnavas nezmyselne cisla - trzbu a prispevok zo socialnej poistovne
11.9.2020 - 14:47
0

miko 75

 

No ja som v prvom rade chcel iba uviesť príklad o čo som prišiel a čo som dostal od štátu,lebo slovenskí hokejoví manageri si myslia, že im štát doplatí rozdiel medzi povolenou a priemernou návštevnosťou,to akoby som ja žiadal preplatiť náklady za chýbajúci tržbu,dajme tomu bez zisku,ale dostal som len akýsi príspevok, ktorý mi pokryl asi len necelých 20% skutočných nákladov, ktoré mám každý mesiac,aj keď neutrzim ani cent.
11.9.2020 - 15:04
0

nerorome

 

A českým klubom to bude štát teda ako inak ten rozdiel medzi povolenou a minuloročnou priemernou návštevnosťou kompenzovať ? Abstrahujme iné premenné, ok ?
11.9.2020 - 15:13
0

miko 75

 

Česi nemajú prázdnu špajzu.
11.9.2020 - 15:24
0

nerorome

 

Napísal si, citujem: slovenskí hokejoví manageri si myslia, že im štát doplatí rozdiel medzi povolenou a priemernou návštevnosťou. No, keďže to vidia v Čechách, že sa to dá (aj keď tam sú významným faktorom blížiace sa voľby a Babišov populizmus), tak prečo by to nepožadovali aj u nás ? A prečo to považuješ za taký nonsens u nás, keď inde je to realizovateľné ? Nebavme sa o "prázdnej špajze" (preto som písal, abstrahujme iné premenné), keď z nej okrem iného máme na pol miliardový sociálny balíček (píšem vyššie)
11.9.2020 - 15:33
0

chimli

 

Definuj, kedy je spajza poloplna alebo plna. Nevies definovat ani prazdnu spajzu
11.9.2020 - 15:34
+2

miko 75

 

S tebou sa baviť je zbytočné.
11.9.2020 - 15:37
+4

chimli

 

Aj tak sa da pochopit tvoja tupost.
11.9.2020 - 15:40
+1

miko 75

 

Tú si tu synonymom múdrosti, všetci vieme, blbeček.
11.9.2020 - 15:46
+3

chimli

 

Na rozdiel od teba nepovazujem za etalon mudrosti skrachovaneho tiez podnikatela, toho casu sefredaktora aktualit.Ale vrana k vrane sada, vsak?
11.9.2020 - 15:50
+2

Nemehlo

 

Prazna spajza je vtedy, ked mas x rokov po sebe rozpocet taky, ze minas viac ako zarabas. To neznamena, ze nie su ziadne peniaze, ale nie su volne peniaze. Vacsinu vydavkov mas pokrytych, nie vsetky lebo stat mina viac ako zaraba. Do spajze vies odlozit len v pripade ked zarobis viac ako minies co sa stat mohlo, ale akosi si ppovedali, ze naco, ved dalsie volby prehrame nech tot riesi niekto iny. Oklameme ludi, ked ti chudaci nieco nasporia.
11.9.2020 - 16:24
+2

chimli

 

Trepes, ako vzdy. V historii SR nedokazala ziadna vlada plnit prazdnu spajzu.Inak, doucujem zadarmo.
11.9.2020 - 16:33
+2

tn

 

Doucujes co? Nezartuj. Ale chapem, ze aj ked zadarmo,stale mas vela volneho casu...
12.9.2020 - 0:03
+1

chimli

 

Ako vysledok snazenia socialistickeho lampasaka si pomerne vtipny.
12.9.2020 - 7:30
+2

strojar

 

Daj sem rýchlo štát, ktorý funguje (dnes) inak.
11.9.2020 - 17:31
+3

Nemehlo

 

"16 krajín z 27 štátov Únie dosiahlo vlani rozpočtový prebytok. Medzi nimi je napríklad Nemecko, Česká republika, Rakúsko, Litva, ale aj Grécko"
11.9.2020 - 17:42
0

tn

 

Nerob z neho hlupaka. Na to si vystaci sam.
11.9.2020 - 23:32
+3

vale46

 

hlavne pocitas len vystup - trzbu z predaneho tovaru, ale nepocitas tam vstup - nakup tovaru.
11.9.2020 - 16:18
0

XXL

 

Vale46: Chcachaaaaá. Ked ti zradi kolko ma marzu edte sa ho opytaj s cim ma obchod.
11.9.2020 - 18:52
0

MaxSBA

 

Len do nich.
11.9.2020 - 13:17
+1

matus93

 

Pamätám si, ako pri langovom návrhu má tu jeden prispievateľ vysmial, ci som normálny, aby sa kluby pridali na stranu KE .. a ľaľa .. btw. Myslím, že stanovisko Kohúta a nutnosti zmeny manažérskeho zmýšľania a všeobecne systémového fungovania športu .. je čím ďalej tým aktuálnejšia ..
11.9.2020 - 13:32
0

strojar

 

Tá bude aktuálnejšia až keď budú mať všetky kluby sponzora, ktorý im dá na sezónu 800 000 €.
Ako Langovi.
11.9.2020 - 17:32
0

mitoO

 

Pripadne 150 malych sponzorov ako maju Michalovce.
11.9.2020 - 17:36
0

nerorome

 

Nečítal som celú diskusiu, ale nezaznamenal som, že by to už niekto písal. Takže dopĺňam nadpis : HOKEJISTI ZDVIHLI VAROVNÝ PRST o odpoveď z Úradu vlády: MATOVIČ ZDVIHOL PROSTREDNÝ PRST
11.9.2020 - 13:36
+1

mhc23

 

Nech len idú. Keď mohli vykríkovať “herci” ( pomlčím akí sú už len oni herci), že nemajú na nič a v časopisoch, v smotánkach v státisícových šatách atď. a dostali kompenzáciu. Tak nech dostanu aj kluby. Či šport nesledujú ľudia a hlavne mládež keď chceme aby sa viac hýbali atď. A, že nie sú peniaze haha veď táto vláda ich ušetri. Stačí čo stvarajú. Krajniak je druhý Kaník. Veď už idú brať invalidom, už chcu zdaňovať 13-14 plat, chcú aby zamestnavatelia mohli dať výpoveď bez toho aby zamestnanec dostal odstupné to už kde sme. Táto vláda zase ide spraviť z obyčajných zamestnancov otrokov ako to bolo za čias Dzurindu a spol.
11.9.2020 - 13:50
+3

warn1ng

 

Hlavne za cias inych vlad neboli obycajni zamestnanci otroci.
11.9.2020 - 14:08
+1

Nemehlo

 

Lenze hraci nechceli byt sucastou klubu. Takze si v podstate mozu za to sami. Myslis si, ze by boli kluby spokojne keby sa poskytla podpora ich zamestnancom? (tak 10 ludi v priemere na klub)
11.9.2020 - 14:10
+1

vale46

 

Prosim o nasledovne:
- ktori herci zo smotanky v statisicovych satach dostali kompenzaciu
- link, kde by som videl, ze vlada ide brat invalidom
- link, kde idu zavadzat ukoncovanie pracovneho pomeru zo strany zamestnavatela bez povinnosti zaplatit zamestnancovi odstupne
11.9.2020 - 14:45
+4

Kelthuzad123456

 

tiez to chcem vidiet
11.9.2020 - 14:52
0

warn1ng

 

Tiez by ma to zaujimalo. Pani si asi pozrela jednu tlacovku Smeru (obsadenie: Fico, Blaha a mlady Kalinak) a uz ma vsetko jasne.
11.9.2020 - 14:57
+3

miko 75

 

To ti už nenapíše,lebo jednoduchšie je napísať cocotinu, ktorú nemáš nikým overenú,to je dnes in,takto funguje 90% ľudí na FB, zdieľajú hoaxy,bez toho, aby si to nejako overili.
11.9.2020 - 15:08
+1

nerorome

 

Do tých 90% ľudí na FB počítaš aj nášho hlavného statusa ? A máš vôbec tých 90% ľudí nejako overených, či len je "in" napísať takúto cocotinu ?
11.9.2020 - 15:12
+1

miko 75

 

Jasné, že percenta sú od bruchla,ale to čo sa deje na sociálnych sieťach je dlhodobejšie neúnosné, už sú za to aj kritizovaní,ak sa neurobí nejaký systém kontroly,tak bude zle, toľko sprostostí, čo tam ľudia zdieľajú je užoc a jednoduchší tomu samozrejme uveria a stáva sa to pravdou, napríklad twitter nemal problém zmazať status aj trumpovi, Facebook na to sere, jednoznačne treba sprísniť registráciu,aby nemohli existovať rôzne fejkove účty.
11.9.2020 - 15:20
+3

nerorome

 

Všetko beriem, ale potom aj Ty "nelieč" takou medicínou, akú kritizuješ
11.9.2020 - 15:23
+1

miko 75

 

Jediné neoverené sú tie percenta, čo uznas, že to nemám mať odkiaľ,ale to nie je podstatné či to je 70,80,alebo 90, podstatné je, že sa to deje a je rozdiel v tom,čo som napísal ja,je to ťažko merateľné,ale ak niekto zdieľa totálnu cocotinu, ktorá je ľahko overitelna a za týždeň má niekoľko tisíc zdieľaní,tak to už je moc,ak máš FB,tak choď na stránku Petra Bardyho, šéfredaktora aktualít,ten tam dnes dal status prieskumu, čomu všetkému ľudia veria,no koniec,fakt nám národ hlúpne.
11.9.2020 - 15:45
0

kimi2028

 

S invalidmi je to pravda. Niečo nové im chcú dať, ale veľa im zobrali. Napr. dnes vybaviť opatrovateľské je ťažšie ako za Fica a veľa tých príspevkov vyše 400 eurových pobrali. Navyše chcú zobrať invalidom osobných asistentov. Mne zobrali jeden kompenzačný príspevok,ale tu ide o malú sumu cca.35 eur.
11.9.2020 - 15:46
0

chimli

 

Smutné.
11.9.2020 - 15:51
+1

BieloModra

 

Bohuzial: Od dnes je NR cervena....interier 250 ludi....tak toto je uz prieser
11.9.2020 - 15:02
0

nerorome

 

Ono tá "červená" asi zasvieti v dohľadnom čase celému Slovensku. Prípadov bude takmer s určitosťou pribúdať, kapacity hygienikov nebudú postačovať dohľadávať ich kontakty, čiže komunitné šírenie má voľnú cestu nielen v Blave a ... Matovič už avizoval, že v takomto stave sa budú zase prijímať celoplošné opatrenia.
11.9.2020 - 15:09
0

BieloModra

 

Hej viem... a to ideme do zleho obdobia chripky tam to len podla inkubacnej doby a nastupu ochorenia rozlisovat ...myslim ze sezona je v lufte
11.9.2020 - 15:19
0

amaskiea BLOG

 

Nie, prieser je to, do čoho sme sa postupne (aj vlastnou ľahostajnosťou) dostali už PRED coronou. Toto, čo je teraz, je iba karma.
11.9.2020 - 15:32
+1

BieloModra

 

Na karmu ja neverim z medicinskeho hladiska s lahostajnostou a nedisciplinovanostou na 100% suhlasim
11.9.2020 - 15:42
+2

strojar

 

Do čoho sme sa dostali?
11.9.2020 - 17:35
+2

amaskiea BLOG

 

do sociálno-demokratického raja s vlakmi, autobusmi a obedmi zadarmo, s 13.-377. dôchodkom, s totálne rozpadnutým štátom vo všetkých oblastiach a ešte navrch zadĺženým na 4 pokolenia dopredu
11.9.2020 - 18:55
+1

chimli

 

Vy zbohatlici ste fakt na smiech.
11.9.2020 - 19:44
+1

amaskiea BLOG

 

a vy sociálne (aj mentálne) odkázaní, čo kvôli 3-eurovej valorizácii dôchodku a karafiátu k MDŹ by ste si nechali ukradnúť aj žlté z ucha, ste na zaplakanie
11.9.2020 - 20:11
+1

chimli

 

Nuz, kazdy nemoze zit v BA a bohatnut na štatnych zakazkach, vsak?
11.9.2020 - 20:14
+1

amaskiea BLOG

 

Hej? Ty o tom niečo vieš? Lebo ja nie.
11.9.2020 - 20:17
0

chimli

 

Hadam len nerobis sustruznika v BEZ-ke? Tri mesiace v Alpach, tri na Jadrane.Hm, to mas asi 100€ na hodinu.
11.9.2020 - 20:22
0

amaskiea BLOG

 

hm, a to sa dá len na štátnych zákazkách - v tvojom svete, v tvojej hlave, pravda?
11.9.2020 - 20:29
0

chimli

 

No, podnikame skoro 15 rokov a nemame ani na vikend v Alpach.Mame cisty register, dane a odvody poplatene. Podnikame v sluzbach, zamestnanost drzime a verííímä.
11.9.2020 - 20:37
0

amaskiea BLOG

 

takže niekto, komu sa (podľa teba) darí lepšie, musí byť jedine nejaký vychytralý "podnikateľ" so štátnou kasou... ok, máš právo myslieť si, čo chceš, ja nemám potrebu rušiť tvoje schémy, vyser si oko
11.9.2020 - 20:59
0

chimli

 

Si nejaky vytoceny, paštikar.

Ja sa nestažujem.
11.9.2020 - 21:07
0

amaskiea BLOG

 

si úplne mimo, ako obvykle
11.9.2020 - 21:37
0

mitoO

 

interier 50, tam uz nedas ani len hokejistov
11.9.2020 - 15:50
0

mitoO

 

Interier: V cervenych a oranzovych okresoch teda 50.
100 v zelenych.
11.9.2020 - 15:52
0

BieloModra

 

No nic pojdeme do Sale a bude to aj WC zaroven este ze ja som vcera bola ktovie kedy sa opat dostaneme na hokej
11.9.2020 - 15:56
0

BieloModra

 

250
11.9.2020 - 15:59
0

mitoO

 

teraz bola tlacovka a hromadne podujatia v interieri max 100 v zelenych okresoch a max 50 v cervenych a oranzovych.
Zakazane diskoteky, kluby...
11.9.2020 - 16:01
0

mitoO

 

od 16.9. do 1.11. zatial
11.9.2020 - 16:02
0

MaxSBA

 

Jediná nádej posunúť čas ligy
11.9.2020 - 16:04
0

mitoO

 

ano, pri 50 neodohras ani zapas
11.9.2020 - 16:07
0

BieloModra

 

Ze od 12 do 30 sept a vraj vynimka prehromadne podujatia kde vsetci budu disponovat neg testom no parada
11.9.2020 - 16:07
0

mitoO

 

tak Krajci hovoril, ze do 1.11., uvidime, co bude na papieri
11.9.2020 - 16:09
0

BieloModra

 

No...uvidime
11.9.2020 - 16:12
0

MaxSBA

 

Corgonka, ale toto sú regionálne vaše, ale krajči dával celoplošné od 1.10
11.9.2020 - 16:18
0

BieloModra

 

Uz viem uz som to nasla
11.9.2020 - 16:25
0

BieloModra

 

Citam zapis z krizoveho stabu okresneho urodu v NR ....ze by lava ruka nevedela co robi prava?
11.9.2020 - 16:05
0

VSŽ Košice

 

Problém je ignorancia situácie od klubov, dvíhanie prstov a kleplanie hokejkami. Absolútne si neuvedomujú alebo nechcú že je doba keď sa veľa veci plánovať nedá a situácia sa stále mení.
11.9.2020 - 16:19
0

BieloModra

 

Myslim ze tento problem je uz vyrieseny
11.9.2020 - 16:27
0

FanusikZamkov

 

VSŽ Košice. Vysmievať sa druhým klubom je z pohľadu mojej strany trápne. Ja len sa pýtam tej US Stiel koľko stimulačnej pomoci dal štát? Okolko menej platili za elektriku,plyn, koľko stimulačných eur dostali od štátu za to keď zamestanujú určitý počet nezamestnaných, kolko eur dotácií dostali od štátu za nákup možnosti vypúštať viac CO do ovzdušia. Keď toto všetko sa minulo tak hneď začali s témou predaja US Stiel Číňanom. Pýtam sa keď váš klub dostal 700 000eur od US Stielu na vyplatenie dlhov nebola to tím pádom pomoc od štátu? Troška dajme veci do súvisu a nevysmievajme sa druhým klubom. Nie všade v každom meste je US Stiel firma alebo firma ktorá užíva výhody od štátu. Tú firmu zachránil štát pod vedením ministra Dzurindu ináč už ani firma US Stiel ani hokej by neexistoval tak ako neexistuje Rezeš ktorý to všetko spôsobil. Treba troška sa zamyslieť ako to je a ako to bolo. Vtedy pre záchranu firmy štát mohol pomôcť vtedy ešte korunami?
11.9.2020 - 17:02
+1

VSŽ Košice

 

Absolútne sa nevysmievam ale kritizujem. Po druhé moja reakcia absolútne nerieši USS a iných sponzorov Košíc ani iného klubu ale hlavu v oblakoch kompetentných a myslím hlavne Poprad či Michalovce
11.9.2020 - 17:17
0

FanusikZamkov

 

Tebe je to jedno keď v STIEL ARÉNE bude môcť byť maximálne 100 divákov a klub bude platiť obrovský prenájom?
11.9.2020 - 18:20
0

mitoO

 

V Steel arene sa pri sucasnych obmedzeniach neoplati mat divakov. Lepsie to vychadza bez nich.
11.9.2020 - 20:19
0

VSŽ Košice

 

Presne tak
11.9.2020 - 20:38
0

chimli

 

Ficove vlady VRAJ ukradli rocne 7mld€. Mozte tu niekto zistit, kde su tie 3mld€, ktore tato VRAJ proreformna vlada neukradla?
11.9.2020 - 15:14
+2

warn1ng

 

Fuuuha. Od konca marca uz stihli ukradnut 3mld €? Kde si sa to docital? Na Hlavnych spravach? V Zem a vek? Alebo na Blahovom facebooku?
11.9.2020 - 15:35
+5

chimli

 

Bojim sa, ze nevies citat a co je horsie, dutinu lebecnu mas uplne prazdnu.
11.9.2020 - 15:38
+4

warn1ng

 

Dakujem.
11.9.2020 - 15:41
+1

chimli

 

Vzdy rad pomozem.
11.9.2020 - 15:43
+1

Chamois13c

 

Ano 7mld rocne cize Matovicovci uz len ked nic neurobia maju do plusu za volebne obdobie 28 miliard eur, to je slusne prilepsenie pre stat, jedine ze by pani remisova a jej podobni odbornici trepali
11.9.2020 - 15:23
0

Render 77 Nr

 

Ako že táto vláda nekradne snívajte ďalej
11.9.2020 - 15:39
0

MaxSBA

 

Máme po hokeji
11.9.2020 - 15:55
0

Gargamel123

 

ze peniaze nie su a tazko sa zhanaju:
Osemdesiatročná seniorka v Bratislave vyhodila podvodníkovi z okna 5000 eur.

K podvodu malo dôjsť vo štvrtok (10. 9.) v poobedňajších hodinách na Ulici Ľuda Zúbka. Muž, ktorý sa vydával za synovca, dôchodkyni tvrdil, že má problém s bankomatovou kartou, a preto potrebuje požičať peniaze.
„Žene sa však príbeh jej údajného synovca nepozdával, a preto kontaktovala svojich príbuzných a tí zalarmovali políciu,“ podotkli policajti.

Páchateľ sa však vrátil a vydával sa za policajta. Ženu požiadal, aby peniaze dala do vrecka a vyhodila ich z okna. „Seniorka aj tak urobila. Týmto podvodným konaním neznámy páchateľ spôsobil 80– ročnej žene celkovú škodu vo výške 5 000 eur,“
11.9.2020 - 16:04
0

radopKE

 

Je to v prdeli : A športovci to môžu zabaliť. "Podmienky pre organizovanie hromadných podujatí sa majú na Slovensku od októbra opäť sprísniť. V exteriéri sa ich v zelených okresoch bude môcť zúčastniť najviac 200 ľudí, v interiéri 100. V oranžových a červených okresoch budú môcť mať exteriérové podujatia 100 a interiérové 50 účastníkov. Takáto situácia má byť aj v hlavnom meste Bratislava. Účasť na svadbách sa má obmedziť na 30 ľudí. V piatok o tom po zasadnutí Pandemickej komisie vlády SR informoval šéf rezortu zdravotníctva Marek Krajčí (OĽANO).
11.9.2020 - 16:41
0

FanusikZamkov

 

No vidím že z tejto web stránky sa stala parádna politická web stránka. Len jedno nechápem že jej názov je Hokej portál. Preto už tej politickej prekáračke už vôbec nechápem na tejto web stránke. Toto čo sa tu popíše v príspevkoch to nemá obdobu. Toto sa podobá ako keby človek bol na politickom školení Marxismus-Leninizmus.
11.9.2020 - 16:41
0

Gargamel123

 

tu sa diskutuje o vsetkom: odjakziva to tak bolo
akurat rapidne pribuda mantinelov
11.9.2020 - 16:47
0

lišiak1

 

a tebe este nedoslo, ze na slovensku este nikdy tak silno ako teraz politika nezasahovala do sportu?
pozri co matelko spravil, od oktobra sa sport dostane do takych sraciek v akych este nebol.
11.9.2020 - 17:06
+1

Gargamel123

 

citam ze tipos: zacina uz u 7-rocnych,pekne
11.9.2020 - 16:48
0

hello, havarju

 

Pre niektorých tu je to normálne, lebo je to biznis a ponúkol najviac preto je to vraj najvýhodnejšie. Čo tam po nejakých zavislákoch. O tých nech sa potom stará štát Hlavne, že zarobíme. Štát však nič nemá, vraj má prázdnu špajzu, preto hokejistom nemôže dať. Hokejisti si nič neprodukujú, tak si od štátu nemôžu nič pýtať. Normálne sa mi tu z niektorých príspevkov chce hrať. Akoby tu ani nepísali fanúšikovia hokeja, ale nejaký biznismeni, ktorým na nikom nezáleží len na zisku. Hnus!
11.9.2020 - 23:32
0

hello, havarju

 

Namiesto hrať - malo byť grcať. Ale to je jedno.
Biznis je biznis a ten je prvoradý! Grc znovu
11.9.2020 - 23:38
0

Nemehlo

 

Cize je uplne v poriadku podpisat niekolko tisicove zmluvy a potom si na ne pytat peniaze?
12.9.2020 - 1:50
0

hello, havarju

 

A čo mali robiť a čo majú robiť teraz? Nikde som sa to nedočítal.
12.9.2020 - 8:16
0

crystalmeth

 

no nic,pojdu do konkurzu a restrukturalizacii..
12.9.2020 - 15:36
0

hello, havarju

 

Hmm dobre. Len tu sme na hokejportale a nie na vláde. My by sme tu mali debatovať o Tom ako to vyriešiť a nie ako zrušiť náš koníček ako fanúšikov.
12.9.2020 - 16:50
0

ero49

 

pre Matelkov dom treba ísť! Chlapci bojovať!
11.9.2020 - 17:12
+1

ero49

 

*Pred
11.9.2020 - 17:14
+1

hello, havarju

 

Sme v pixi jak jarný sneh a hokejisti dupľom
11.9.2020 - 23:13
0

crystalmeth

 

Spojte sa s odborarmi,mozte saskovat na namesti,hlavny hygienik veru nevyzera na priaznivca hokeja a sportovych aktivit (a zdraveho zivotneho stylu ),pana ministra zaujima skor,kde bude Duch svaty a jak dopadne sviatok Vsechsvatych a trnavsky trdelnik nema rad hokej,ani futbal,a sport vo vseobecnosti.Ked si myslite,ze vas niekto podpori,alebo si z vas budu robit tazku hlavu.Este to mozte skusit ako majitelia fitnesscentier (nikoho nenavadzam!)Do konca roka ratajte len s pritahovanim matice podla mna.A to je otazne,ci vobec januar,februar ,pokial nebudu mat vakcinu.Profi sport asi skoncil na SK
12.9.2020 - 2:50
0

lišiak1

 

panbozkari boli, su a budu hrobarmi sportu.
na nich plati iba tvrda ruka pretoze oni fakty nerespektuju, oni si veria vo svoje rozpravkove bytosti a duchov svatych, sport je pre nich skor nieco ako ruhanie a zabava pre neveriacich.

12.9.2020 - 18:14
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen619:1313
2.Nitra413:912
3.Poprad311:56
4.Michalovce29:56
5.Detva416:176
6.Trenčín514:176
7.N. Zámky39:55
8.Košice27:63
9.Slovan411:152
10.Miškovec46:122
11.B. Bystrica48:172
12.L. Mikuláš13:50
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Viedeň7500232:1516
2.Graz7410225:1714
3.Salzburg6400223:1512
4.Klagenfurt7400315:1412
5.Fehérvár7311227:2712
6.Bolzano5301118:1310
7.Innsbruck8301422:2910
8.Linz7200517:236
9.Bratislava4110211:165
10.Dornbirn6110411:195
11.Villach6100513:263
Aktualizované: 19.10.2020 12:28
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Ruský krídelník Michejev sa dohodol s Torontom na dvojročnej zmluve

Ruský hokejista Iľja Michejev podpísal dvojročný kontrakt s klubom zámorskej NHL Toronto Maple Leafs v celkovej hodnote 3,29 milióna amerických dolárov.
o 06:46 - TASR

Ambri-Piotta - Lausanne 2:3 pp v utorňajšom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Ambri-Piotta v zostave so slovenským útočníkom Stanislavom Horanským prehrali v utorňajšom domácom zápase švajčiarskej ligy s Lausanne 2:3 po predĺžení. výsledky: Ambri-Piotta - Lausanne 2:3 pp, Biel - Bern 3:4, Langnau - Rapperswil 0:1.
včera o 22:22 - TASR

TPS Turku - Ilves Tampere 1:4 v utorňajšom zápase fínskej ligy

Hokejisti Ilvesu Tampere zvíťazili v utorňajšom zápase najvyššej fínskej súťaže na ľade TPS Turku 4:1. výsledok: TPS Turku - Ilves Tampere 1:4.
včera o 19:59 - TASR

Jakupov zamieril z Chabarovska do Omska

Ruský útočník Nail Jakupov zmenil pôsobisko v rámci Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL). Z Amuru Chabarovsk zamieril do Avangardu Omsk za finančnú kompenzáciu. Informovali o tom oficiálne stránky oboch klubov.
včera o 18:49 - TASR

Nordström podpísal ročnú zmluvu s Calgary

Švédsky hokejový útočník Joakim Nordström podpísal ročný kontrakt s klubom NHL Calgary Flames. V novom pôsobisku zarobí 700-tisíc dolárov. Klub potvrdil angažovanie 28-ročného centra na oficiálnej stránke.
včera o 08:21 - TASR

Arizona si poistila služby útočníka Fischera

Americký hokejista Christian Fischer podpísal s klubom NHL Arizona Coyotes kontrakt na dva roky. V organizácii pôsobí celú svoju profiligovú kariéru, po skončení sezóny 2019/2020 bol obmedzeným voľným hráčom. Dvadsaťtriročný útočník si v 56 zápasoch predchádzajúceho ročníka pripísal šesť gólov a tri asistencie.
19.10.2020 19:40 - TASR

Ottawa uzavrela kontrakt s brankárom Daccordom

Kanadský hokejový klub NHL Ottawa Senators uzavrel trojročnú zmluvu s brankárom Joeyom Daccordom. Dvadsaťštyriročný Američan odchytal zatiaľ v profilige len jeden zápas v sezóne 2018-19. Daccord v prvom roku platnosti kontraktu zarobí 700. 000 dolárov v NHL a 175.
18.10.2020 12:55 - TASR

Blues podpísali nováčikovský kontrakt so svojou draftovou jednotkou

Vedenie hokejového tímu NHL St. Louis Blues uzavrelo trojročný nováčikovský kontrakt s Jakeom Neighboursom, ktorý bol ich prvou draftovou voľbou. Blues si osemnásťročného útočníka vybrali v prvom kole z 26. miesta. Kanadský krídelník odohral v juniorskej súťaži WHL celkovo 122 zápasov, v ktorých nazbieral 98 bodov (34+64).
18.10.2020 12:39 - TASR

Grzelcyk sa dohodol s Bostonom na novej zmluve a vyhne sa arbitráži

Americký hokejista Matt Grzelcyk sa vyhne arbitráži, keď sa dohodol s Bostonom Bruins na novej zmluve. Dvadsaťšesťročný obranca podpísal s klubom NHL zmluvu na štyri roky v celkovej hodnote 14,75 milióna dolárov.
18.10.2020 08:38 - TASR

Obranca Ceci podpísal ročnú zmluvu s Pittsburghom

Kanadský hokejový obranca Codi Ceci podpísal ročnú zmluvu s klubom NHL Pittsburgh Penguins. Nový kontrakt mu vynesie 1,25 milióna dolárov.
18.10.2020 06:58 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

23. 10. 2020
N. Zámky - Miškovec o 18:00
Košice - Michalovce o 18:00
25. 10. 2020
Michalovce - Zvolen o 16:00
B. Bystrica - L. Mikuláš o 17:00
Trenčín - Košice o 17:00
27. 10. 2020
B. Bystrica - N. Zámky o 17:30

Odohrané zápasy

20. 10. 2020
N. ZámkyZvolen
1:0 SNREPORT
KošiceMiškovec
4:1REPORT
18. 10. 2020
ZvolenKošice
5:3REPORT
N. ZámkyTrenčín
5:1REPORT
16. 10. 2020
MiškovecTrenčín
2:3REPORT
11. 10. 2020
N. ZámkyNitra
3:4REPORT

Najviac bodov

Rastislav GašparDEV9 bodov
2.McPherson A.ZVO8
3.Puliš R.ZVO7
4.Nuutinen M.ZVO7
5.Obdržálek P.NZA6

Najlepší strelec

Radovan PulišZVO5 gólov
2.Klhůfek P.KOS4
3.Lalancette C.MIC4
4.Hrnka T.NIT4
5.Gašpar R.DEV4

Najlepší brankár

Henri KiviahoNZA94.79 perc
2.Cowley E.NIT94.04 %
3.Rahm R.ZVO92.62 %
4.Rajna M.MIS91.73 %
5.Valent M.TRE90.48 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov