Diskusia: Hokejovú extraligu bude naďalej zastrešovať SZĽH
Kluby si podajú prihlášky na budúcu sezónu najvyššej slovenskej súťaže Tipos extraliga, ktorú zastrešuje Slovenský zväz ľadového hokeja. Informovala o tom v piatok fejsbúková stránka Šport v RTVS. Zväz predĺžil lehotu na prihlásenie sa klubov do nového ročníka profesionálnych, amatérskych a mládežníckych súťaží práve do piatka 9. júna, pôvodne mala vypršať 31. mája.
Deväť extraligových klubov, združených v organizácii Profesionálna hokejová liga (PHL), v polovici máji deklarovalo, že si chcú založiť vlastnú ligu. Napokon sa však dohodli s vedením zväzu na podmienkach spolupráce. PHL je organizácia, ktorú založili extraligové kluby s cieľom vytvoriť profesionálnu a odbornú štruktúru na riadenie hokejovej súťaže. Kluby si plánovali súťaž riadiť pod svojou taktovkou, vrátane marketingu a obchodu a pod PHL malo spadať aj športovo-technické riadenie extraligy.
Myšlienku založenia vlastnej súťaže podporovalo deväť extraligových klubov - HC Košice, HC Nové Zámky, HK Poprad, HC‘05 Banská Bystrica, HK Nitra, MHk 32 Liptovský Mikuláš, HK Dukla Trenčín, HC 21 Prešov a HK Spišská Nová Ves. Nepridali sa k nim Slovan Bratislava, HKM Zvolen a HK Dukla Ingema Michalovce.
- Fanusik23
- Neverím konečne je táto telenovela u konca otvárajte
šampanské 🥂🥂🥂!!! - 9.6.2023 - 17:02
- +16
- strojar
- Nie je.
Pokračovanie nabudúce. - 9.6.2023 - 17:58
- +17
- Fanusik23
- Prosim ta strojar ty už nič nepiš dobre
- 9.6.2023 - 18:05
- +58
- doc.koniferum
- lenže strojár ma svojim spôsobom pravdu.taky rok je vždy kľud a každý druhý cca sa musia vymýšľať cocotiny
- 9.6.2023 - 20:43
- +13
- ánry
- Nie svojím spôsobom, ale má pravdu! Táto liga bez zväzu je nutná!
- 10.6.2023 - 11:48
- +3
- Izo
- bude pravdepodobne baráž 2 + 2 mužstvá.
Ale extraliga sa plánuje uzavrieť. - 9.6.2023 - 17:11
- +11
- Fanusik23
- Podla mna dobrý model bude tento ak sa schváli
- 9.6.2023 - 17:35
- +5
- ánry
- Baráž 2 plus dva zaviedol Lintner a bola to doteraz divácky najúspešnejšia forma boja o Exl. nechápem prečo sa v tom nepokračovalo. Ale samozrejme by sa SHL nemalo hrať PO nech idú tímy do baráže s rovnakými podmienkami. A ja by som navrhol kľudne aj 4 plus 4. nech je to mela. a tým sa začne SHL približovať EXL. Ďalšou podmienkou postupu by som dal rozvoj mládeže. EXL. tím musí mať juniorku a dorast. A osobne by som Hummené do exl. nepustil lebo to je taký rýchlo kvas.
- 10.6.2023 - 11:55
- +4
- doc.koniferum
- So všetkým súhlas okrem poslednej vety.HE žiadny rychlokvas neni
- 10.6.2023 - 12:01
- +3
- Big brother
- Ja odmietam Humenné nazývať rychlokvas, ich postup bol nečakaný, ale vybojovali si ho športovou cestou. Ale...Nové Zámky nazávať rýchlokvas je fakt choré
- 10.6.2023 - 18:18
- +3
- Mandrake
- Dôvod?
- 10.6.2023 - 18:29
- 0
- doc.koniferum
- dôvod?ty si videl hokej asi len z ponorky a aj to keď bola voda kalná.Zámky šli športovou cestou pekne odspodu,od najnižšej súťaže,ligou po lige.takze nie,ani Zámky nie sú rychlokvas.pekne si to vybojovali.to boli tak Piešťany alebo minuloročný Prešov, poprípade kedysi Bardejov
- 10.6.2023 - 20:36
- +1
- ptr421
- Zámky krachli a do 5 rokov boli v extralige. V prvej lige sa ohriali jeden celý rok. Chytili prvý ročník širokej baráže a ako bonus Skalica cez sezónu krachla, takže 2 prvoligisti hrali o jedno miesto. Piešťany hrali 1. ligu 9 rokov, 4 finále v rade, 3 prehry v barážových sériách, až to nakoniec vyriešil Slovan odchodom do KHL. Inak by asi išli do EBEL lebo extaliga bola beznádejne zabetónovaná.
- 11.6.2023 - 11:28
- +4
- Mandrake
- Ďakujem, presne to som mal na mysli.
- 11.6.2023 - 12:38
- 0
- ptr421
- Irónia je, že z 2. ligy do extraligy sa za 2 roky dostali len dva tímy - KK a NZ. Trochu sa im približuje BB, tá sa ešte ako Iskra ltt zachránila (neviem či nie zrovna s HE) a rok na to už valcovala ako HC05.
Ale v konečnom dôsledku je najdôležitejšie načasovanie. BB, KK, SN, postavili konkurencieschopné tímy v čase keď bol priamy postup, NZ priamy postup de facto dostali tiež, aj keď náhodou. PN a BJ vyhrávali 1. ligu v čase keď sa postúpiť proste nedalo. A dnes sú za rýchlokvašky. Čo si budeme hovoriť, rozkopnúť otvorené dvere je vždy jednoduchšie než kopať do betónového múru - 11.6.2023 - 13:30
- 0
- Mandrake
- Doc.koniferum: A Humenné si to nevybojovalo od spodu? Čiže keď robia dvaja to isté, tak to nie je to isté? Máš zvláštne zmýšľanie.
- 11.6.2023 - 12:40
- 0
- doc.koniferum
- ty si divný.popieram niekde,že HE nešlo športovo odspodu?nepi už
- 11.6.2023 - 21:28
- 0
- Mandrake
- Doc.koniferum: Ospravedlňujem sa ti, to vlastne nepatrilo ani tebe, ty si vlastne tvrdil že ani Humenné nie he rychlokvas. Akosi som sa stratil v tom vlákne 😀
- 12.6.2023 - 16:30
- 0
- doc.koniferum
- Bola reč o Humennom,vyjadril som sa k Humennému.Keď bude reč o Zámkoch,vyjadrím sa k Zámkom.
- 10.6.2023 - 20:34
- 0
- ánry
- Nejde o to, že či to vadí mne!? To, že nemajú juniorku by malo vadiť zväzu, a to, že sú v exl už pár rokov je jasným dôkazom, že s kým tam hrajú... jeden odchovanec v 4 lajne a ostatné cudzie.
- 11.6.2023 - 2:06
- +2
- Aladár Miazga
- Tak neviem či toto pán Strojár rozdýcha.
- 9.6.2023 - 17:06
- +8
- strojar
- Čo mám rozdýchať?
Šatanovu neschopnosť riešiť problémy a jeho zašiváctvo?
K minuloročnému úspešnému draftu sa dokázal prihlásiť rýchlajšie ako za 24 hodín. Keď mal riešiť problémy extraligy, tak ho nebolo. - 9.6.2023 - 18:02
- +74
- Ejo
- Mám ti pripomenúť Šatana v podcaste a jeho odpovede na tvoje odborné otázky?
- 9.6.2023 - 18:34
- +21
- strojar
- "Vstaň a choď, tvoja viera ťa uzdravila" (Lk 17, 19).
- 9.6.2023 - 18:47
- +12
- Aladár Miazga
- to, že Slovan bude hrať znovu proti Tvojmu obúbenému tímu a nie len proti Michalovciam a Žiline, ako si tu ceký rok sníval ...
- 10.6.2023 - 12:31
- +3
- strojar
- Nevadí.
- 10.6.2023 - 13:44
- +1
- Cvikelka
- Takže, každá strana nespokojná, ale dohodlo sa.
- 9.6.2023 - 17:06
- +3
- N-R-N-R
- Dali to na "spokojné manželstvo" ... Žena síce nerobí to čo chce, ale je spokojná, lebo ani muž nerobí to čo chce 😁
- 9.6.2023 - 17:47
- +9
- Peter19
- - ty si sa oženil?
- áno oženil
- tak to musíš byť šťastný...
- áno musím...
Tak nejako vyzerá táto dohoda na prvý pohľad - 9.6.2023 - 18:40
- +31
- Cvikelka
- Asi takto.
Sused sa ma nedávno pýtal že kam idem. Tak hovorím do bordelu. Teraz celá dedina o mne hovorí ze chodím do bordelu.
Lenže nikto nevie že ma v izbe bordel až na úroveň postele.
TAKŽE není bordel ako bordel. 😃😃 - 9.6.2023 - 20:29
- +8
- DraciaTlama
- 9.6.2023 - 20:32
- +1
- FP-rivaldo7
- #topkoment
- 12.6.2023 - 8:10
- 0
- Prima
- Podla mňa zatiaľ ustúpili ale k zmene dôjde neskôr.
- 9.6.2023 - 17:07
- +3
- aaaa
- ako to mysliš
- 9.6.2023 - 17:21
- 0
- lišiak1
- nebolo to ziadnou vynimkou, vidno ze tomu rozumies.
a narazal som hlavne na nas klub co robi v poslednej dobe a ze aspon tu sa priklonil na spravnu stranu rozumej szlh. - 9.6.2023 - 17:26
- +11
- Sedko NR
- 9.6.2023 - 17:30
- +20
- VSŽ!
- Že výnimočné nebol najväčším podvodníkom?
- 9.6.2023 - 18:01
- 0
- Sedko NR
- presne
- 9.6.2023 - 18:30
- +1
- Sedko NR
- Jaaj zabudol som: dlhy sa nesplatili , založila sa nová spoločnosť, nový klub , áno áno, zabudol som na niečo ?
- 9.6.2023 - 21:44
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Sedko NR
- Ako povieš, keď myslíš, že to moj klub spravil takto
- 10.6.2023 - 10:48
- +1
- Big Bear
- Hej, hej. V logu "since 1925", ale nie..my sme uplne iny klub.
Dpc si naberiem uvery a dam spravit novy rodny list since 2023 a vsetko legitimne - 11.6.2023 - 17:08
- +1
- Mato-Mi
- Ziadnu vynimku nemame. Konzultovane priamo s klubom, so zvazom, plus nastudovane stanovy. Sme OZ, ale nie je to zakazane a ani nie na zaklade vynimky. Je to v sulade so stanovami. Ta vynimka sa tu spomenula a zila si vlastnym zivotom a aj ja som jej veril. Ale ziadnu vynimku nemame.
- 9.6.2023 - 18:55
- +13
- DraciaTlama
- Teda Mato, klobuk dole, toto sú príspevky s veľkou pridanou hodnotou. Super.
- 9.6.2023 - 18:56
- +6
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- belo
- mozno aj ty raz nieco take das
nadej zomiera posledna.. - 9.6.2023 - 19:05
- +13
- Mato-Mi
- Nechcem aby si to bral nejak utocne z mojej strany. Len som chcel dat veci na pravu mieru. Ako som pisal, aj ja som zil v tom, ze na OZ potrebujes vynimku. Ale v stanovach sa len pise, ze hokejovy klub musi byt pravnicka osoba, co OZ je. Peace
- 9.6.2023 - 19:33
- +6
- DraciaTlama
- chalani, ste skvelí
takto má vyzerať diskusia - 9.6.2023 - 19:34
- +14
- ZtrykoSlazoU
-
to co za svacba
bez poriadnej bitky... - 9.6.2023 - 19:39
- +8
- wilkinson22
- Ani švekra nedostala
- 9.6.2023 - 20:54
- +2
- Sedko NR
- Veď ja to samozrejme od teba beriem a úplne v pohode, zas viem inú skutočnosť
- 9.6.2023 - 19:53
- +1
- Mato-Mi
- Skutocnost ohladom vynimky na OZ? Ako mozeme o tom podebatovat, ale som na mobile, nechcu sa mi teraz hladat stanovy. Ale viem, ze v stanovach je to tak, ze mozeme byt aj OZ, potvrdil to aj clovek zo zvazu.
- 9.6.2023 - 19:56
- +3
- Sedko NR
- Áno, mali sme viacerí za to, že je to výnimka ktorú máte so szlh, ale nová skutočnosť pre mňa je to čo si napísal, takže to nemám prečo brať útočne od teba keď je to takto a pre mňa je to nové
- 9.6.2023 - 20:00
- 0
- Mato-Mi
- Jaj aha, takto si to myslel
- 9.6.2023 - 20:02
- +3
- kelnička
- Nič nie je nové.v 2021 sa kluby dohodli že sa v tomto podmienky unifikuju tak ako je to bežné všade.to znamená že všetky budú s.r.o.Napriek tomu že to mali interne odhlasovane VV výbor to zamietol.
Lebo Kohút.taka je pravda - 9.6.2023 - 20:33
- +1
- Mato-Mi
- Cize plati co som napisal, ze ziadnu vynimku nemame.
- 9.6.2023 - 20:40
- +4
- kelnička
- S TEBOU o tomto nemienim diskutovať
- 9.6.2023 - 20:42
- 0
- Mato-Mi
- 9.6.2023 - 20:43
- +6
- DraciaTlama
- No, Maťo, ty si skončil teda vidím
- 9.6.2023 - 20:45
- +5
- Mato-Mi
- Neviem, co teraz budem robit
- 9.6.2023 - 20:46
- +3
- strojar
- Počítať moje príspevky.
- 9.6.2023 - 20:50
- +7
- RhimeSBA
- Škoda, že si sa posral pri tej stávke, ktorú si sám navrhoval, muco.
Mohol si prehrať a nikto nemusel tvoje zbytočné príspevky počítať - 10.6.2023 - 2:48
- +27
- strojar
- Kto ste "vy" , ktorí ste si zachovali hrdosť?
- 9.6.2023 - 18:04
- +7
- slapstick44
- Tretia séria ešte nie je definitívne potvrdená, ale kolujú reči, že dej by sa mal točiť o novej hokejovej federácii. Hŕstka karpatských manažérov nebude preobsadená, takže to vyzerá sľubne. Už nech je budúci rok.
- 9.6.2023 - 17:10
- +2
- Poprad_eskape
- Hurá, víkend!
- 9.6.2023 - 17:10
- +6
- Kelthuzad123456
- Islo im len o to zavriet sutaz aby si s nou mohli na vlaatnom piesocku robit co sa im zachce.. Az k tomu niekedy dojde, bude to koniec regularnej sutaze na slovensku a ostatne kluby to mozu rovno zabalit.. Tito bafunosi si nevidia na koniec nosa.. Hnus.. Sa pozvraciam z toho aka banda to tu chce riadit.
- 9.6.2023 - 17:12
- +47
- Izo
- extraliga sa plánuje uzavrieť.
Teraz bude baráž a po dákom časovom horizonte sa uzavrie. - 9.6.2023 - 17:17
- +3
- Kelthuzad123456
- Takze postupny koniec normalneho sportu na SK
- 9.6.2023 - 17:21
- +17
- Duri_L
- Osobne som sice tiez za to, aby sutaz nebola uzavreta, aby timy z 1. ligy mali moznost dostat sa do extraligy (ci uz priamo alebo cez baraz), ale zase tvrdenie, ze po uzavreti sutaze konci normalny sport/hokej, je tiez trochu moc. Najvyssiu sutaz uz maju 10 rokov uzavretu vo Finsku, mas pocit, ze tam skoncil normalny sport?
- 9.6.2023 - 17:29
- +38
- Tyna85
- Asi hej, lebo to teda napísal ako keby išlo o najväčšiu tragédiu v živote 😀
- 9.6.2023 - 17:40
- +13
- majkelthe
- no ako keby sa nič nestalo
- 9.6.2023 - 17:12
- +1
- topska
- Ani nahodou, dohodlo sa velmi vela vyraznych a dolezitych zmien fungovania ligy a to dokonca az na obdobie 12 rokov (pri niektorych zalezitostiach)
- 9.6.2023 - 17:31
- +10
- Standacik
- 2 + 2*5 rokov opcie, čo automaticky neznamena obdobie 12 rokov ale to snad vieš
- 9.6.2023 - 17:33
- +6
- topska
- Tak zas taky blby nie som Ale tato sprava je nie ze neuplna ale neprezradila takmer nic teda az na to ze sa bude hrat v takom pocte a zlozeni ako vsetci chceli. A to je vlastne pre fanusikov najdolezitejsie.
- 9.6.2023 - 18:01
- +3
- Standacik
- šak idem nejak interne pozisťovať čo je dohodnute a čo nie a čo je dohodnute že bude dohodnute
- 9.6.2023 - 19:50
- +1
- Standacik
- ešte počkajme
- 9.6.2023 - 17:53
- +1
- radopKE
- Dúfam, že priamy zostup/postup, boli zachované.
- 9.6.2023 - 17:14
- +19
- napalmdeath
- Ja dúfam, že nie 🙂
- 11.6.2023 - 14:11
- +1
- Standacik
- sdyeľajťe kim nezmažu: v ďalšom kole bude rušenie hokejoveho zvazu
- 9.6.2023 - 17:15
- +1
- strojar
- Mílyš sa.
- 9.6.2023 - 18:06
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- gaspi
- Ved si chceli vsetko riadit … podla vsetkeho prehrali kedze ostavaju pod szlh…
- 9.6.2023 - 20:46
- +1
- snapshot
- Tak to, ze sa stretnu niekde uprostred je prehra? Ty musis byt este student lebo to nechapes ako funguju rokovania a co je win-win
- 9.6.2023 - 21:03
- +5
- Ejo
- Každý mediátor ti povie, že kompromis je najhorší možný výsledok.
- 9.6.2023 - 21:06
- 0
- hello, havarju
- Je a zároveň tu je jediný možný, aby to fungovalo...
- 9.6.2023 - 23:06
- +3
- gaspi
- Ta skutocne WIN-WIN dohoda sa najde v tak promile pripadov…, ked sa dohodne kompromis tak vzdy je jedna strana menej spokojna ako ta druha…
- 10.6.2023 - 7:21
- 0
- RhimeSBA
- Podľa mňa "zastrešovať" naozaj nemusí znamenať riadiť znamená to len to, že sa bude hrať liga pod SZĽH a nie inak.
Toto nie je nijaké ofic stanovisko, len sme sa dozvedeli základnú info. - 10.6.2023 - 2:52
- +1
- Sedko NR
- Gratulujem, snáď sa niektorí užívatelia zdržia ďalších útokov na dané kluby.
- 9.6.2023 - 17:21
- +3
- strojar
- Nezdržia.
To vidno už v tejto debate. - 9.6.2023 - 18:07
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Citron9488
- Aké sú vlastne podmienky ako sa dohodli vie niekto???
- 9.6.2023 - 17:24
- +1
- Sedko NR
- Na športe je rozhovor s Rišom Rapačom
- 9.6.2023 - 17:29
- +1
- kabelko55
- Dohodli sa ze budúci rok to bude o tom istom a tak dokola
- 9.6.2023 - 17:26
- +3
- Kelthuzad123456
- Tiez ocakavam, ze za rok tu mame rovnake divadielko
- 9.6.2023 - 17:40
- +5
- vlckovia
- Takže sarky vyhral to sa dalo čakať veľký manažéri museli upustiť od svojej veľkolepej phl🤣🤣zaujali slová pána rapaca ze on by si z prvej ligy nevybral žiadneho hokejistu preto treba ligu uzavrieť.pan rapac keď ste hrali 10 rokov shl tak kluby z extraligy sa išli pozabijat aby brali hokejistov zo spišskej.aj v tvojom mužstve je momentálne každý jeden hráč co ti tu ligu vybojoval ze pan rapac.rychlo si zabudol ako si postúpil keby ké baráž tak doteraz hráš prvú ligu.
- 9.6.2023 - 17:29
- +45
- aaaa
- neviem či vyhral hrá sa o uzavretie ligy, Niekto tu písal, že bude baráž 2 plus 2. Čiže klasika mesiac oddýchnutí extraligisti proti play off unaveným prvoligistom. Preto sa hovorilo o priamom postupe a zostupe, lebo cez baráž nemý prvoligista veľkú šancu postupiť. Možno skoro žiadnu.
- 9.6.2023 - 17:32
- +8
- Fanusik23
- Asi by nebolo playoff v prvej lige len zakladna časť aspoň mne by to davalo zmysel prvé dva prvoligové celky s poslednými 2 extraligový celkami mi dáva zmysel aj by to bolo pre dívaka dosť atraktívne myslím podla mna lepsie ako priamy zostup alebo obyčajná baraž vitaz vs posledný
- 9.6.2023 - 17:41
- +1
- Nerkio
- Teraz sme jedenásti z dvanástich hlasovali za baráž vo forme jeden a jeden, ako to bolo ešte minulý rok, alebo za formu dvaja najlepší z prvej ligy proti dvom najhorším z extraligy. Výkonný výbor by mal rozhodnúť v najbližších dňoch. Nie je to uzavretá vec.“
- 9.6.2023 - 17:41
- 0
- len_tak
- Kapre si rybník nevypustia: Takže nakoniec bol najväčší problém priamy zostup. Po najlepšom rozhodní SZĽH za 30 rokov extraligy si kluby vyvydierali baráž.
- 9.6.2023 - 18:41
- +42
- Big brother
- Čo bolo na tom najlepšie? Že rapídne klesol ice-time juniorov v zápasoch?
- 10.6.2023 - 7:26
- +6
- len_tak
- Táto Kováčikovská hypotéza je mylná: Empiricky posledné dve sezóny dokázali, že pokiaľ Nitra dávala dostatočný icetime juniorom hrala o titul a s úbytkom času pre juniorov v nasledujúcej sezóne už hrala o záchranu.
- 10.6.2023 - 9:49
- +9
- adrian79
- dalo by sa to aj takto povedať
- 10.6.2023 - 10:21
- +3
- Big brother
- Nitra aj v minulej sezóne mala dostatok mladíkov, veď mala jasne najmladší káder v lige.
- 10.6.2023 - 12:05
- +5
- ánry
- úbytok it pre juniorov bol naprieč celou ligou. nie len v nitre.
- 11.6.2023 - 2:22
- +2
- ánry
- lebo tu bola uverejnená štatistika, že o polovicu... ale to sa asi do prešporku nedostalo!
- 11.6.2023 - 2:19
- +5
- bigi
- hej ale zamlcal si druhu cast tej statitiky, ze rovnaky pokles bol aj sezonu pred tym ked bola baraz, ale zase viem ze to sa vam na dediny dostalo len sa vam to nehodilo tak to zamlciavate
- 11.6.2023 - 10:46
- +2
- BieloModra
- Kam?...k nam na dediny?...ty sa uz trosku uvedom...cela dohoda, cela liga ktora sa rozbehne v septembri na zaklade dohody zaintwresovanych bude pre teba facka ze?...nebudes moc kydat...teda do casu kym si nieco nenajdes ty dedina
- 11.6.2023 - 21:34
- +9
- ZtrykoSlazoU
- kohútik jarabý
- 11.6.2023 - 22:41
- 0
- bigi
- je pekne ze musis komentovat vsetko, ale co keby si aj vychadzala z kontextu. tie deiny som pouzil v konkretnom pripade na anryho, a bolo to oplatenie toho co pouzil on, ale ze zrovna toho si mala potrebu sa chytit
- 11.6.2023 - 23:14
- +1
- BieloModra
- nemusim komentovat vsetko, komentujem teba a velkym stastim je, ze sa daju pozriet prispevky, tam by sme videli kto komentuje vsetko a hlavne v tychto temach
- 12.6.2023 - 7:33
- +5
- bigi
- je rozdiel vsetko a v tychto temach (a to je rozdiel aj medzi nami), ano v tychto temach sa vyjadim vela krat
- 12.6.2023 - 14:55
- 0
- KrebsKandidat
- Prespork nie je nahodou historicky nazov Bratislavy? Sa budes urazat na kazde ine pomenovanie, nez ktore sam schvalis?
- 12.6.2023 - 9:30
- +2
- bigi
- presporok ako taky mi nevadi skor naaopak,len skoda ze aj tebe unika kontext
- 12.6.2023 - 14:53
- 0
- Fanusik23
- Inak vie niekdo ked bol tento system baraže 2+2 či bolo v prvej lige playoff vtedy?
- 9.6.2023 - 17:42
- +2
- nnestor
- ano, urcite bolo
- 9.6.2023 - 17:57
- 0
- sspp
- Zilina postupi vtedy ked si kupi licenciu😄😄😄😄😄
- 9.6.2023 - 17:55
- +26
- ZtrykoSlazoU
- sak uz bol dnes clanok s ich sefikom, ze zilina patri medzi elitu a hotovo!
- 9.6.2023 - 18:02
- +4
- RomanZa
- Nefabuluj. Nevyplyva to z rozhovoru.
Tricko je typ cloveka, ktory si chce neustale jatrit uz zahojene rany. - 9.6.2023 - 18:19
- 0
- ZtrykoSlazoU
- ok: beriem na vedomie
- 9.6.2023 - 18:32
- +1
- gaspi
- K tebe len tolko… https://sk.m.wikipedia.org/wiki/Dunningov-Krugerov_efekt
- 9.6.2023 - 18:18
- +16
- RomanZa
- Trafil si vedla.
- 9.6.2023 - 18:28
- +2
- doc.koniferum
- 1-kde sa tak vyjadril?
2-raz sa mu to vráti ako bumerang,pamätaj na moje slová - 9.6.2023 - 19:39
- 0
- wilkinson22
- Citujem:
Keby som si mal vybrať jedného hráča z nižšej súťaže k nám do Spišskej Novej Vsi, tak by som musel dlho hľadať, aby som našiel aspoň jedného hokejistu do štvrtého útoku.“
Vytrhávas veci z kontextu ako ti to pasuje
Pozdravuj 1. ligu - 9.6.2023 - 20:59
- +2
- M4K3R
- A mylil sa ? Ja si myslim ze nie. Kazdy jeden hrac co je v muzstve nam vybojoval ligu ? Zase sa mylis je ich tak 6. A v prvej sezone sme po 1/4 zacali prekopavat muzstvo lebo sme na to nemali...
- 9.6.2023 - 21:00
- +1
- vlckovia
- M4k3r však to by spravil každý kto by priamo postúpil ze by prekopal káder ako vy to je samozrejme tak nech netrepe kraviny o prvej lige zaujímavé že bratia rapacovci všade točia videa ako je potrebná baráž keď oni postúpili bez baraze.
- 9.6.2023 - 21:22
- +2
- wilkinson22
- Zo štyroch postupov sme raz postúpili bez baráže a to len preto lebo nikto nevypadaval, mali ste takú istú šancu až dvakrát a nevyužili ste ju, plačeš na zlom hrobe
- 9.6.2023 - 21:30
- +5
- doc.koniferum
- neplače na zlom hrobe.bereš do úvahy vaše postupy cez baráž v "roku pána" keď v tej dobe extraliga kvalitou nepribližovala ani na míle k tej súčasnej.vtedy k extralige legionári v takom počte a v takej kvalite ani len nepričuhli ako teraz resp za posledné roky
- 9.6.2023 - 21:46
- +3
- kelnička
- Hlavne vtedy mala istú kvalitu aj druhá liga.dnes je to poloamaterska súťaž ktorá rok čo rok upadá na kvalite.nejake kecy o tom že to bude zásobáreň mladých pre extraligu sú úplne mimo.v tej lige o pár rokov nebude mať kto hrať a písať tu ako je to vo Fínsku či Nemecku je absurdné.
- 9.6.2023 - 22:01
- +6
- wilkinson22
- Ja nie som zástanca uzavretia ligy, ale niečo na Tom bude, je problém už teraz a hnať SVK hráča aj s nejakou kvalitou, a v prvej lige fakt okrem ZA, nie je nikto pripravení na to hrať extraligu, myslím že to uvidíme aj na Humennom teraz, môžu doniesť nejakých legionárov ale lepší Slováci rozobratý
- 9.6.2023 - 23:29
- +2
- bigi
- raz ten posledny krat, ale asi ste zabudli ako sa ten isty rapac ktory je teraz za uzatvorenie ligy vyjadril ked bol v prvej lige a uvazovalo sa o uzatvoreni ligy, vtedy sa vyhrazal bojkotom
- 10.6.2023 - 17:42
- +5
- M4K3R
- Ja neviem co ta na tom tak zaraza. Maju hrat na solidaritu k 1.lige ? Naco ? Ved by sme tym ohrozili seba samich. Toto je zivot vlcik, dospej chlape aktualizuj sa na vlka, zivot bude lahsi ked prijmes veci take ake su.
- 10.6.2023 - 7:20
- 0
- gaspi
- Len ci by si takto pisal aj keby ste vy stale v SHL…..
- 10.6.2023 - 9:37
- +2
- M4K3R
- V 1.lige bol bol o hokej minimalny zaujem neprezival by som to nejak extra ak by sa to uzavrelo, lebo tuzba postupit nebola a prisla zrazu z nicoho nic, jedna sezona jedna sanca. Vyuzili sme to zazrakom. Pred 4-5 rokmi sme boli na kolenach...Ja len nechapem ten hejt na RR. Co je na tom nepochopitelne ze chce chranit klub, seba, vychovu mladych atd.
- 10.6.2023 - 10:12
- 0
- doc.koniferum
- sorry no ja si skôr myslím,že on sa tam chce zabetónovať keďže z minulosti dobre vie,že sem tam príde aj slabšia sezóna a tých práve na spiši bolo až až.
- 10.6.2023 - 12:05
- +4
- M4K3R
- Ak by nam horelo pod zadkom , tak s tebou suhlasim. Jasne vzorka je mala ale 2 sezony a 1x7miesto , 2x5miesto uvidime ako to pojde dalej. Zatial nie sme klub co preziva navyse , vychovali sme Romanaka, prebudili Gilaka, podpisali Grocha, Oleksiho dali minuty Ziakovi. Nas developing je slusny, to co chcel RR urobit zo SNV zatial funguje...
- 10.6.2023 - 13:03
- 0
- M4K3R
- Ale preco ma mat Slovan lepsie postavenie ako ostatny? , vysvetli..
- 10.6.2023 - 18:12
- +1
- bigi
- lebo dokaze vygenerovat viac. inac vas GM sa tak rad ohanal pri tomto spore fortuna ligou. apropos ani tam kluby nedostavaju rovnako, to len na margo toho
- 10.6.2023 - 18:29
- +2
- M4K3R
- No dobre tak tazte zo silneho regionu sponzoringo, je u vas viac firiem s vacsim obratom. Ale spolocny budget na vysielacie prava, generalny ponzor ligy a secky "ligove dotscie" by mali byt rodelene rovnomerne. Ak nie tak preco ?
- 10.6.2023 - 21:08
- 0
- bigi
- preto ze niektore kluby (najma slovan)dokazu aj do toho spolocneho vygenerovat viac, presne tak ako to je v tom futbale na co sa vas GM odvolaval. tam ide polovica za TV prava a od generalneho sponzora rovnako a druha polovica sa deli inac
- 10.6.2023 - 22:42
- 0
- M4K3R
- A jak vygenejure Slovan viac? Skz LM ? Pochybujem, lajkami na socialcial media ? Ved prispevky mate olajkovane ako ostatny max 2k
- 11.6.2023 - 0:27
- +1
- bigi
- no naprikad tak ze spnzory ako tipos a tipsport sa vyjadrili ze zo slovan tu sumu navysia
- 11.6.2023 - 10:43
- +3
- ánry
- zo všetkého čo viete vygenerovať je najväčšnia nenávisť voči vám a aj za tieto kecy o generovaní... Máte najvyšší rozpočet lebo ste v silnom regióne a ešte chcete viac? a bez podvodu neviete ani ligu vyhrať!
- 11.6.2023 - 2:28
- +5
- DraciaTlama
- Definuj, akym podvodom.
- 11.6.2023 - 8:59
- +2
- ánry
- Nasadením Gašpara do fi série! Už ste zabudli?
- 11.6.2023 - 17:57
- +3
- bigi
- to nasadenies chvalila ligova rada pred PO kde za hlaoval aj zastupca aphk cize vsetkych klubov okrem slovana, zaujimave ze to nevadilo tym klubom pred PO ked to bolo schvalene
- 11.6.2023 - 19:42
- +2
- strojar
- Vadilo.
- 11.6.2023 - 21:22
- +2
- Corgi77
- Ohýbanie pravidiel ala Slovan vadí každému.
- 12.6.2023 - 10:18
- +2
- bigi
- 1, a vies o tom ze aj tie vase komplexy generuju tie vysie sumy ktore ma slovan?
2, nikto tu nepisal o rozpocte, takze zase mimo.
3, a akom podvode to pises nech sa zasmeje, ale to sa vraciame k bodu cislo 1 - 11.6.2023 - 10:45
- 0
- milmikus
- Tričko ten Rapac porazil tvoju tragickú Žilinu a ešte aj stihol hrať🤣
Ale väčší vtip že aj vo vymodlenom priamom postupe vás porazilo priemerne Humenne.
Idem si pozrieť postupový dokument🤣🤣🤣 - 9.6.2023 - 22:48
- +6
- vlckovia
- Milmikus prestaň už kydat na Žilinu ja nenarazam zrovna na Žilinu ale aj na ostatné mužstva v prvej lige rovnaký názor by som mal aj keby zilina postúpila uzavretie extraligy je najväčšia kravina ktorá by sa mohla spraviť lebo niektoré mužstva by to hrali len preto ze musia a nie preto aby sa vitazilo
- 10.6.2023 - 6:55
- 0
- Mandrake
- Myslíš to priemerné Humenné, ktoré 5 krát porazilo vo finále (aj pohár) intergalaxtickú Žilinu? Potom je fajn byť priemerný 😉
- 10.6.2023 - 18:20
- +2
- juza
- To sa dalo čakať. Tieto novoty, ktoré chcela zaviesť hŕstka nenažraných manažérov boli odsúdené od začiatku k neúspechu.Čo sa týka uzavretia sútaže, znamenalo by to koniec hokeja na Slovensku. Kluby nižších súťaží by nevideli pre svoju činnosť žiadnu perspektívu, vidinou zahrabania sa navždy v ligách bez vykonnostného rastu.
Načo potom hrať hokej? Len tak pre zábavu? - 9.6.2023 - 17:31
- +6
- Standacik
- Novoty možno neboli odsudene na neuspech, ale na neuspech to odsudila ich komunikacia
- 9.6.2023 - 17:35
- +2
- Tyna85
- To odkiaľ máte tu blbosť, že to bude koniec hokeja na SR?
- 9.6.2023 - 17:42
- +6
- bigi
- mozno aj od rapaca, ked bol este v prvej lige
- 10.6.2023 - 17:46
- +1
- Nitraaa
- Väcsina tych klubov z nizsich sutazi ajtak nema rozpocet nato aby hrala extraligu a uvedomuju si to , napriek tomu hraju dalej “bez perspektivy”
- 9.6.2023 - 17:52
- +12
- Žilinčan
- Jasne : Ale občas aa nájde klub ktorý je stabilizovaný a s prstom v za.ku by tu extraligu uhral. A práve takýto klub dodáva kvalitu prvej lige. Či sa to uz niekomu páči alebo nie, momentálne jw to Žilina. Ak by sa liga uzavrela, majiteľ sa môže na to vykašľať a kvalita ligy ide rapídne dolu. Ba to ale soudruzi z NDR asi zabudli. Prvá liga úplne stratí kvalitu a môžu ju potom hrať už len partičkari
- 9.6.2023 - 19:22
- +11
- Nitraaa
- Ci je liga otvorena a prehrate finale alebo je zatvorena a prehrate finale je podla mna jedno , pre Zilinu sa tym nic nemeni
- 9.6.2023 - 20:01
- +9
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- LenTak93
- Prosím Vás, prestaňte tu už s tými dristami.
Ako zvyšuje kvalitu ligy každoročná výmena klubov v ligách? Veď tu by sa nedala budovať žiadna dlhodobá koncepcia.
Ďalej.
Kto má reálne snahu zo SHL hrať extraligu? Žilina, možno v dlhodobejšom horizonte Martin. A to je všetko. Zvyšné kluby (okrem Skalice a jednorázovky od Dubnice) za 30 rokov nedokázali postúpiť do extraligy, dokonca, mnohé z nich ani raz tú ligu nevyhrali, či zabojovali v baráži.
Tieto reči sú tak zbytočné a tak prekrúcajú realitu, že dovidenia.
V mnohých veciach nesúhlasím s Rapáčom, ale veľmi správne povedal. Ak, zdôrazňujem ak, by sa raz extraliga uzavrela, vôbec by to nebolo o dohode extraligových klubov. Dohoda by musela prísť aj s SHL. Tam je toľko roboty s tým. Vy si to niektorí strašne jednoducho predstavujete. Myslíte si, že extraliga sa uzavrie a koniec. Len tak, cez leto. - 9.6.2023 - 18:06
- +29
- ZtrykoSlazoU
- horsie sa chlapcom podavalo v poslednej sezone
- 9.6.2023 - 18:09
- +1
- aaaa
- zvyšuje tak,že kluby musia investovať do kadrov. Keď sa liga uzavrie hrozi, že pojde dole. Pisalo sa, že toto mali v Nemecku a upustili od toho. Navyše to zvyši atraktivitu prvej ligy. Pokial je možnosť postúpiť stáva sa zaujimavejšia aj pre sponzorov. pokial nie, sponzori nemajú záujem.
- 9.6.2023 - 18:12
- +5
- topska
- V nemecku maju ligu da sa povedat viac menej uzavretu lebo tam si kluby DEL dali take licencne podmienky ze postupit mohol jeden klub Tam boli uplne ine problemy a teda velmi davno. Toto co sa tu schvalilo je podla mna velmi dobre len je skoda ze tak neskoro.
- 9.6.2023 - 18:17
- +2
- aaaa
- neviem, či budú kluby ochotné investovať do kádrov, alebo pojdu dlhodobo v úspornom režime. Niekto tu tiež písal, že bude plno podivuhodných výsledkov a obratov v stretnutiach, a že práve o to ide. Že jediná učinná obrana voči stávkovaniu je momentálne otvorená liga. Ja toto nedokážem posúdiť, do vecí nevidím , ale zmysel to dáva.
- 9.6.2023 - 18:28
- +2
- strojar
- Skvelým príkladom na tvoje tvrdenie je tá zaostalá NHL.
Je uzavretá, nevypadáva sa, kluby nie sú ochotné investovať do kádrov a samozrejme sa tam v jednom kuse stávkuje a podvádza. - 9.6.2023 - 18:44
- +14
- ZtrykoSlazoU
- uz len dodam, ze pri prprepocte na pocet obyvatelov sme na tom dokonca lepsie, ako nejaka nhl
Kupředu levá, zpátky ni krok! - 9.6.2023 - 19:01
- +10
- strojar
- Naviac, na jedného obyvateľa vyrobíme najviac áut a cementu.
- 9.6.2023 - 19:16
- +2
- ZtrykoSlazoU
- a este:
nebudeme ticho
a vieme sa dobre naliat
uz pred vikendom - 9.6.2023 - 19:40
- +5
- strojar
- My sme tu doma, my sme tu doma.
- 9.6.2023 - 20:38
- +1
- aaaa
- to som nepovedal, ale tu to napísal niekto otvorene, že sa bude stávkovať, podvádzať , určí sa platový strop čiže drahší hráči sem neprídu. Vravím , ja do toho nevidím, ale niečo na tom môže byť. Prečo teda kluby chcú tak strašne uzavrieť ligu? Prvoligisti sa tiež vyjadrili, že keď nieje postup o ligu nieje záujem, ide dole a naopak, priami postup ju zatraktivňuje pre sponzorov. Je smiešne, že Rapáč má takýto postoj, keby tomu bolo pred 10 rokmi, Spišská by v lige nikdy nebola a ani Michalovce a možno by tam boli zašité kluby, ktoré by mali ambíciu odohrať základnú časť a potom poslať hráčov na hosťovanie. Takto treba hrať dokonca a maťkvalitný káder. . A to že v našej lige býva dosť podivných výsledkov si už všimli viacerí. A porovnávať našu ligu s NHL, no neviem
- 9.6.2023 - 20:01
- +7
- Žilinčan
- Presne : Michalovce by tam neboli stále by hrala Žilina
- 9.6.2023 - 20:35
- 0
- topska
- uff tak vytiahnut tipovanie, to ma fakt nenapadlo...ale ze naozaj...Inak pozor, aj v tej prvej lige nebola az taka jednota pri tom postupe zostupe lebo ved aj ich to tam limituje...A ak maju ist na ukor toho hraci z prvej ligy do extraligy co i len na hostovanie na konci sezony tak to je predsa super nie? pojdu hore, o to by malo v prvej lige ist...
- 9.6.2023 - 21:07
- +1
- bigi
- aha takze v prvej lige by malo ist o to poslat na par zapasov svojich najlepsich hracov do extraligy? zaujimave ja som myslel ze by im malo ist o to vyhrat a postupit do extraligy
- 10.6.2023 - 17:52
- +2
- topska
- nepochopil si
- 10.6.2023 - 20:46
- 0
- Prima
- To že tu niekto niečo napíše ako bude a čo bude nemusí byť pravda,je to len jeho názor.
- 9.6.2023 - 21:31
- 0
- weefoe
- Porovnávať NHL s týmto tu je na psychiatriu. To fakt ti niekto dal hlas okrem teba?
- 10.6.2023 - 11:08
- +1
- wilkinson22
- Len nikto nepostúpil
- 9.6.2023 - 21:01
- +3
- doc.koniferum
- tak to som nevedel.sledoval som len ich najvyššiu súťaž.to z akého dôvodu?
- 9.6.2023 - 21:47
- 0
- wilkinson22
- Asi znižovali počet účastníkov
- 9.6.2023 - 23:16
- 0
- LenTak93
- nie, tam musí klub deklarovať isté podmienky, ak chce hrať vyššie
a nikto nechcel ísť hore - 10.6.2023 - 7:57
- +2
- doc.koniferum
- tak to aj debil pochopí,že sa znižil počet účastníkov len mi nejde do hlavy,že dvaja vypadli,ale ani jeden nešiel hore
- 10.6.2023 - 8:09
- 0
- KrebsKandidat
- Vypadol len jeden tym, Bietigheim. Ausburg ako predposleny by vypadol, keby vitaz PO DEL2 poziadal o licenciu (a dostal ju). Nasiel som este jeden zdroj, kde sa zase pise, ze do DEL mohol postupit jeden z troch klubov, ktory DEL licenciu maju - ak by vyhrali PO - ale ani jeden z nich sa nedostal do finale.
- 10.6.2023 - 16:38
- 0
- KrebsKandidat
- Od sezony 2021/22 sa opat zaviedol priamy postup / zostup medzi DEL a DEL2. Buducu sezonu by malo hrat opat 14 timov a nie 15 ako posledne dve sezony. Vitaz PO DEL2 moze postupit do DEL ak poziada o licenciu (a dostane ju).
- 10.6.2023 - 16:35
- 0
- strojar
- Prestaňte s tými hlúposťami o sponzoroch.
Sponzoring (nielen) hokejových klubov v slovenských podmienkach je iba o kamarátstve, resp. bláznovstve ľudí, ktorí sa zrieeknu SVOJICH peňazí a dajú ich na podporu športu. Ich firma tým reálne nezíska žiadny benefit. - 9.6.2023 - 18:23
- +9
- kocsma
- Netrep sprostosti prosím ťa
- 9.6.2023 - 18:27
- +9
- strojar
- Koľkých sponzorov pre športový klub, resp. na športové podujatie si už zháňal?
Nože ma pouč o svojich skúsenostiach. - 9.6.2023 - 18:41
- +6
- Ejo
- Skúsenosť je jediná podmienka znalosti? Pouč ma!
- 9.6.2023 - 18:44
- +3
- strojar
- Organizoval si už nejaké športové podujatie či manažoval nejaký športový klub a zabezpečoval sponzorov?
- 9.6.2023 - 19:06
- +3
- DraciaTlama
- Ejo,
prosím. Nechaj to tak. - 9.6.2023 - 19:13
- +2
- Ejo
- Ja viem, máš pravdu...niekedy ale treba takýmto nastaviť zrkadlo.
- 9.6.2023 - 19:23
- +1
- DraciaTlama
- Ejo,
takýmto nenastavíš už nič.
Iba si znechutíš čas ktorý máš.
- 9.6.2023 - 19:25
- +4
- Ejo
- To mi hovorila aj zena. Začiatkom týždňa bola riešiť problém na stavebnom úrade. Sfúkol ju tam chlap ako on nič nemôže, ako sa to nedá, že na to sú paragrafy, má si to spraviť sama a podobne. Tak som si to naštudoval, išiel som tam ja. Jasné som mu vysvetlil jeho povinnosti, lehoty atď a hneď sa dalo.
Tento štát je plný úradníčkov, ktorý uverili v samých seba, lebo majú štipku moci. Ak im budeme neustále ustupovať, nikdy sa to nezlepší. - 9.6.2023 - 19:56
- +9
- Mato-Mi
- Ja to vravim odkedy som zacal pracovat, ze najmocnejsi ludia na Slovensku su ti s peciatkou v ruke za sklom
- 9.6.2023 - 20:04
- +2
- DraciaTlama
- Nesúhlasím.
Capo di tutti capi je vrátnik, upratovačka a údržbár, ešte recepčná.
- 9.6.2023 - 20:09
- +3
- snapshot
- A kuchara mas kde?
- 9.6.2023 - 20:44
- 0
- wilkinson22
- Presne, u nás na polícii niekedy robil taký vrátnik, že cez neho neprešla ani mucha, a nie to ešte nejaký riaditeľ PZ
- 9.6.2023 - 21:03
- 0
- radopKE
- Pozor. Najmocnejší sú SBSkári s funkciou vrátnika a zapisovača. To sú iné životné story
- 9.6.2023 - 20:51
- +3
- Tyna85
- Je ale veľký rozdiel zháňať sponzoring a to čo si napísal ty ako príklad.
Lebo keď za mnou príde človek ktorý už niekoľko rokov zháňa spozorov a niekto kto to nikdy nerobil asi budem skôr veriť niekomu kto s tým má viac skúseností. Či ty by si veril viac niekomu kto nikdy žiaden sponzoring nevybavil? - 9.6.2023 - 20:11
- 0
- Ejo
- Skúsenosť a znalosť sú dva rôzne, ale vzájomne prepojené pojmy. Skúsenosť sa vzťahuje na praktické, osobné a empirické poznanie, ktoré vzniká prostredníctvom priamej interakcie s určitými udalosťami, situáciami alebo objektmi. Skúsenosť sa často nadobúda prostredníctvom konkrétnych činov, experimentov alebo pozorovania.
Na druhej strane, znalosť sa vzťahuje na teoretické, abstraktné a koncepčné poznanie, ktoré vzniká prostredníctvom učenia, štúdia, analýzy informácií a porozumenia princípov a faktov. Znalosť sa týka vedomostí, chápania a schopnosti aplikovať informácie na riešenie problémov a pochopenie daného predmetu. - 9.6.2023 - 19:28
- +11
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- aaaa
- myslíš, že by niektorí extraligisti investovali tolko do kadrov, keby sa nevypadavalo?
- 9.6.2023 - 18:16
- 0
- Kopcansky Palachar
- Ked minule na poslednu chvilu odhlasovali priamy zostup naklady na hracov museli niektore kluby navysit az o 30%, pravdepodobne z casti aj na ukor dalsej sezony. Myslim, ze uzavriet ligu v nasich pomeroch a podmienkach nie je uplne spravna cesta a nejaka moznost postupu, resp. zostupu a motivacie s tym spojene je vhodnejsie. Aj ked dostat sa z baraze po PO v SHL proti oddychnutemu a mentalne cerstvemu extraligistovi je velmi mala. Posledny z extraligy nech je nasadeny do PO SHL. Ak vyhra, ostane v lige a porazeny prvoligista bude aspon majster svojej ligy. Prvoligista je po PO vystaveny ako mentalne tak aj fyzicky, plus rozdiely v kadroch a v podstate klasikou barazou je takmer nemozne postupit.
- 9.6.2023 - 18:48
- 0
- Big brother
- Podla mna ano. Momentálne je v extralige dost klubov, ktoré sa chcú posúvať, dosahovať úspechy.
- 10.6.2023 - 7:30
- 0
- kocsma
- Najviac mám radosť z toho že konečne môže Liptovský Mikuláš (alebo hocikto iný) vypúšťať posledné zápasy s 30 ročnými hráčmi, pretože budú strácať 20 bodov na play off, a už nebudú musieť plakať, že kvôli vypadnutiu by nedávali priestor mladým
Aj tak nebudú dávať priestor mladým, ale konečne už môžu mať istotu extraligy donekonečna.
A čo tam po prvej lige, že pokapaju kluby kvôli sponzorom a nezáujmu, veď Švajčiari to tak majú tak poďme jak opice po nich opakovať. Čo tam po tom, že najlepšia európska liga s najlepšími akadémiami má zostup
Rip slovenský hokej. - 9.6.2023 - 18:26
- +27
- ori
- Poprosím ťa už nikdy nikoho nezosmiešňovať za gramatické chyby, ak si dokázal napísať takúto hrubicu 3x za sebou.
- 9.6.2023 - 18:16
- +8
- gaspi
- On si mysli ze je tym zaujimavy a vtipny…
- 9.6.2023 - 18:22
- +18
- strojar
- Nevadí.
- 9.6.2023 - 18:39
- +2
- snapshot
- Perspektivu? tak kolkoze klubov postupilo z I ligy do EXL riadne a normalne od vzniku?
- 9.6.2023 - 20:42
- +1
- ZtrykoSlazoU
- tento priblbly narod: musi vsetko robit na poslednu chvilu
a este neskor
aby sme neskor zistili
ze aj tak nic nefunguje poriadne - 9.6.2023 - 17:53
- +2
- RomanZa
- Na relevantne data, s dostatocnym poctom n, na vypocet odchylky, potrebujes nie rok. Proces musi mat zakladnu a okolo neho su sprievodne veci. Ale musis to nechat nejaky cas bezat. Inak nezistis, ze koncept nie je spravny. Toboz nie system.
- 9.6.2023 - 18:25
- +2
- strojar
- V slovenskom hokeji sa už odchýlka s počtom n vypočítavala a do luftu sa na ten výpočet za roky vyhodili státisíce, ak nie niekoľko miliónov, euro.
Volalo sa to projekt U20.
Tí, ktorí rozumejú hokeju a neboli medzi tými, ktorí z tejto hlúposti zarábali, od začiatku vedeli, že je to nezmysel.
Deväť rokov priživovania sa bafuňárov a liatia peňazí do kanála. - 9.6.2023 - 18:59
- +5
- RomanZa
- Preco to boli vyhodene peniaze?
- 9.6.2023 - 19:34
- +3
- Jimmy Tulipan
- A ty rozumieš hokeju?
Systém, či ako si to písaval. - 9.6.2023 - 21:13
- +8
- krutilas
- cakal niekto nieco ine? 😁🥱
- 9.6.2023 - 18:01
- +2
- Big brother
- Nie. Všetci sme vedeli.
- 9.6.2023 - 20:07
- 0
- mahojakotyc
- Som rád, že sa dohodli, ale to, ak sa uzatvorí liga, to je fraška. Pánom pri peniazoch zjavne nevyhovuje, že by mohli spadnúť do nižšej ligy a prísť o sponzorov. Viď alkoholik z Detvy. Potom musí byť na smiech a putovať po Sovensku a skúšať to znovu. Uzatvorením ligy zarežete ambície klubov ako je Martin, Žilina, Skalica, Topoľčany. Možno nie teraz, ale časom možno budú mať ambíciu ísť hore. Pri modele baráže 2+2 je to nemožné, veď sakra dobre sa vie, že exraligista, čo pôjde do baráže je na tom podstatne lepšie. Navyše ekonomická sila ( sponzori ) extraligové mužstva a mužstva prvej ligy je odlišná pre BOHA. Príklad- sponzor, ktorý je nerozhodný medzi príklad ZA a LM sa príkloní kde pri tomto formáte ? LM je v extralige, ZA v prvej lige. to by musel byť zázrak, aby nejakí sponzori išli aj pri predstave , že tím z prvej ligy chcel ísť hore do prvoligového mužstva a nie do extraligového. Ak niekto schvaľuje uzatvorenie ligy, respektíve model, kde dve vysilené mužstva s podstatne menej sponzormi a peniazmi majú hrať baráž proti tímom z extraligy , tak je absolútny sebec a zabíja športovú stránku hokeja. Ale samozrejme, je mi jasné, že ŇUŇU tímy a ŇUŇU manažéri chcú mať istotu, že keby náhodou bola zlá sezóna, tak v naráži si to pokojne odohrajú a bez problémov pokračujú. FUJ, toto je hanba
- 9.6.2023 - 18:04
- +27
- LenTak93
- Ak budú mať ambíciu do extraligy sa dostanú.
A inak, aspoň ja všade čítam o dočasnom uzavretí extraligy. Hlavne, aby sme si vychovali istú hráčsku základňu. - 9.6.2023 - 18:10
- +1
- mahojakotyc
- Ale á súťaž je stále súťaž, NEROZUMIEŠ slovu súťaž ? Dočastné uzatvorenie ? Aký sponzor Ti za roky uzatvorenia, respektíve baráže natlačí prachy do tímu, ktorý má šancu sa dostať hore len zázrakom ? NIK . Fandíš Košiciam, takže sa nemáš čoho báť, nchápem prečo teda fandíš tomuto. Áno, beriem, že v športe sú "rýchlokvašky". či futbal ( Močenok, Báč a podobne), ale ak raz niekto reálne chce postúpiť hore, tak nepostúpi, lebo tie podmienky pre sú odlišné. A už od začiatku súťaže. Potom tu máme chlapov ako je Lupták a spol, toto chceš ? a sorry, som Martnčan, milujem ten klub, vedenie je momentálne na hovno, ale ja verím, že sa raz niečo zmení, nepatríme do druhej lig ( s týmto vedením áno ), le aby MARTIN malo byť béčko pre extraligové kluby, tak to mi srdce trhá, sorry
- 9.6.2023 - 18:29
- +9
- strojar
- Naozaj by bolo dobré prestať s tými naivnými básničkami o sponzoroch.
S realitou nemajú nič spoločné. - 9.6.2023 - 18:26
- +6
- mahojakotyc
- Hej no a Ty nemáš sám spoločné nič s realitou, pán poslanec. Ty si jeden urazený pán, čo som písal niekoľkokrát
- 9.6.2023 - 18:52
- +11
- strojar
- Z mudrovania odborníkov, ako si ty a viacerí ďalší, sa musím iba smiať.
- 9.6.2023 - 19:08
- +8
- RomanZa
- Osobne, tiez som proti uzavretiu sutaze, ale to skor vyplyva z mojej nevedomosti.
Cital som tu, na HP, jeden prispevok k uzavreti ligy a opis, preco sa zvysi uroven po uzavreti sutaze, mal logiku. Toto by malo podnietit mozno podnecujuci clanok na HP k mechanizmu uzavretia sutaze- dosledok v horizonte 5 az 10 rokov. - 9.6.2023 - 18:36
- +2
- mahojakotyc
- Žiješ na SK ? žiješ. logiku má aj kopec vecí, čo akože politici odsúhlasia a výsledok je ....no, veď vieš. Logiku tu nehľadaj, tu ide len o to, aby sa zabetónovali istí manažéri v lige, aby nemuseli riešiť probémy, že by mohli spadnúť, prísť o sponzorov a podobne a aby išla karavána ďalej. si tu meráme pipíky s fínmi, ktorí sú štruktúrami a podobne 20 rokov pred nami, vážne ? a aká úroveň sa zvýši ? v januári potopený LM ( nič proti Vám chlapi ) príde do nadupaných Košíc, koľko divákov tam asi bude ? ako toto odovzdané mužstvo, ktoré v polke sezón zistí, že na PO nemá a sa na toto vykašle, obohatí tú súťaž ? toto je krok dozadu, hotovo, som martinčan, ale Teba beriem, nechápem, ako toto nevidíš
- 9.6.2023 - 18:57
- +1
- RomanZa
- Prepac: ...nechcem vyzniet arogantne, ale je to prilis jednoduche. Veci take nie su. Vyznieva to ako tvoj pohlad. A tu je problem.
- 9.6.2023 - 19:32
- +2
- kelnička
- A aké sú?
Z vašim rozpočtom už ste dávno mali hrať extraligu.tam už okrem vás nie je nik kto by mal záujem.Ved on má pravdu.napriklad v Martine ešte nie je doplatena posledná sezóna a to tam hráči berú pár stoviek.kto v tej lige ostane?z junioriek hráčov ktorý môžu ísť hrať túto SHL spocitas na jednej ruke.a bude horšie.ake farmy aké B tými? blbosť hráčov nebude a budú to hrať hobby hokejisti.tam to speje - 9.6.2023 - 22:45
- +3
- RomanZa
- Komplikovanejsie. Pretoze mame inu perspektivu.
Kam to speje? Neviem.
Pretoze sme netrpezlivi a nenechame veci ist "nejakym" systemom a hned povieme, ze to nefunguje.
Bol som na stretnuti aj s majitelom stadionu a aj s inymi ludmi, zvnutra, a vela veciam sa neda sanca, nieco je zakon, nieco je o peniazoch.
Pozri, niekto nema patent na rozum a niekto ho "ma". - 10.6.2023 - 9:09
- +1
- worth
- Baraz nie je problém, problém je, že hrajú dva oddýchnuté tímy proti dvom rozsekanym po PO. Prečo ten systém baráže neurobiť trochu inak?
Napríklad posledné dva kluby extraligy sa zapoja do PO prvej ligy ako 1. a 2. Takže síce z výhodnej pozície ale vyzeru si to PO spolu. Okrem toho budú hrať viacero zaujímavých zápasov a môžu predať viac lístkov.
Alebo naopak, v prvej lige ziadne PO, ako vo futbale, tabuľka po základnej časti určí poradie ktoré dva kluby idú do baráže.
To sú len dva príklady, určite sa dá vymyslieť aj lepší systém. - 9.6.2023 - 18:10
- +11
- bigi
- no ale to je len jeden z problemov. v extralige je povolenych viac cudzincov, a aj brankar moze byt legionar (v prvej lige iba slovak) aj pocet junirov atd...
- 10.6.2023 - 18:06
- +2
- Sunkafit
- Nudaaa
- 9.6.2023 - 18:16
- +1
- scythe
- Hura, koniec telenovely. O rok ju tu mame zas.
(Ale rad by som sa mylil) - 9.6.2023 - 18:25
- 0
- Big brother
- Dúfam, že hej, inak by to bola nuda.
- 9.6.2023 - 18:42
- +2
- DraciaTlama
- https://sportnet.sme.sk/spravy/hokej-szlh-aphk-tipos-extraliga-dohoda-dusan-mraz-richard-rapac-reakcie/
Veľmi odporúčam prečítatť.
Je tam všetko-vysielacie práva, baráž, marketingové práva. - 9.6.2023 - 18:48
- +7
- Jimmy Tulipan
- Vdaka Karin
- 9.6.2023 - 19:03
- +1
- DraciaTlama
- Pane
- 9.6.2023 - 19:07
- +1
- RudoNR18
- Dakujeme Dracica... Toto snad hodi trosku svetla ze na com sa vlastne dohodli
- 9.6.2023 - 19:08
- +3
- DraciaTlama
- Dakujem Rudko.
- 9.6.2023 - 19:14
- +3
- RudoNR18
- Nemas zaco.. kazdopadne podla citaneho sme iba vlastne na zaciatku celeho procesu..a nie ze je telenovela u konca jak tu niektory pisali
- 9.6.2023 - 19:27
- 0
- ZtrykoSlazoU
-
co hovori...
platim si platinum por*hub
a na prkotiny mi potom nevychadza... - 9.6.2023 - 19:43
- +13
- omen
- v konecnom dosledku vyhrali kluby... cely ten humbuk s vytvorenim vlastnej ligy bol len natlak na zvaz aby zacal rokovat a na koniec sa rokovalo Uz v historii sa ukazalo, ze takyto natlak moze byt uspesny, vid napr. plebejska secesia Mne osobne sa taketo praktiky nepacia a reci o spajani zo strany klubov mi potom pripadaju ako vysmech
- 9.6.2023 - 19:04
- +2
- Big brother
- Takže zväz nechce rokovať...no pekne
- 9.6.2023 - 19:07
- +4
- ZtrykoSlazoU
- v zivote by som na slovensku nedal svoj podpis na nejaku zmluvu o buducej zmluve, takze tak
- 9.6.2023 - 19:09
- +1
- miko 75
- Ty iba verklikuješ to , čo povedal Hrubý.
- 9.6.2023 - 19:52
- +7
- Dzunkes
- konecne sa mozeme sustredit na pripravu a na ligu!sasovia
- 9.6.2023 - 19:23
- +1
- DavePP
- Konečne na nejakú chvíľu pokoj. Ale nepochybujem že v budúcnosti prídu zas ďalšie telenovely.
Pre dobro SVK hokeja bude dobré ak budú držať spolu - 9.6.2023 - 19:25
- 0
- Cuco
- Žiaľ nikde som sa nedocital či uvidím prenosy môjho mancaftu zo Slovanom keď budú hrať v Blave.
- 9.6.2023 - 19:31
- +2
- ZtrykoSlazoU
- *zos
- 9.6.2023 - 19:43
- +5
- Liri
- Zase to bude o pár mužstiev. A posledné a predposledné mužstvo sa od decembra- januára bude pripravovať na baráž a prvoligisti unavení z play off do baráže. Túto sezónu to málo aspoň grády, každé jedno mužstvo sa muselo snažiť aby nevypadlo. A chcem vidieť či extraligové mužstvá budú teraz davať viac priestoru mladým ako sa furt oháňali, že túto sezónu nemohli dať viac lebo bol priamy zostup,postup.
- 9.6.2023 - 19:34
- +3
- ZtrykoSlazoU
-
v kosiciach urcite
toto mame davno osetrene - 9.6.2023 - 19:44
- +2
- BieloModra
- Ty odkial vies ako to bude?
- 9.6.2023 - 19:47
- +3
- Mato-Mi
- Som rad, ze prislo k dohode a nebudem ochudobneny o zapasy proti NR, KE, BB, PP, SN, NZ, TN, LM.
- 9.6.2023 - 19:36
- +5
- Radovan123
- Vedel som, že to takto skonči aj tak...zbytočný humbuk. Inak my sme stále združenie občanov nie? Potom môžme povedať, že náš klub vyhral na plnej čiare túto egobitku
- 9.6.2023 - 19:53
- 0
- Mato-Mi
- Stale sme OZ. Neviem, ci sme vyhrali ja radsej budem, ked budeme vitazit na lade
- 9.6.2023 - 19:55
- 0
- Radovan123
- Mimo sezóny vyhrávame mimo ľadu, počas sezóny na ľade. Lepšie?
- 9.6.2023 - 20:12
- 0
- Mato-Mi
- moze byt
- 9.6.2023 - 20:24
- 0
- ZtrykoSlazoU
- nice: to je ktory okres...
- 9.6.2023 - 19:49
- +1
- Radovan123
- taký pekný
- 9.6.2023 - 19:50
- +3
- ZtrykoSlazoU
- to je kraj
- 9.6.2023 - 19:54
- 0
- FP-rivaldo7
- on tam siel na dovolenku, potom co videl co sa tu deje...uz zostal
- 12.6.2023 - 8:24
- 0
- vlckovia
- Osobne si dám záležať a budem sledovať ako mužstva budú dávať veľký priestor mladým hráčom keď bude ta baráž to som fakt veľmi zvedavý aj nato ako upadne úroveň prvej ligy keď mužstva budú vedieť ze cez baráž cesta nevedie celý tento humbuk bol aby sa manažéri zabetonovali v extralige a mohli sa okolo Vianoc diať podivné výsledky už sa nato teším lebo tento rok nebolo ani klasické vianočné kolo
- 9.6.2023 - 19:53
- +5
- BieloModra
- Prestan konspirovat
- 9.6.2023 - 19:59
- +12
- Big brother
- Hlavne, že keď ste boli v extralige, tam vám tá baráž bola dobrá
Ako važne, nech si to prvý z prvej ligy rozdá s posledným extraligistom vo ferovom súboji. To je úplne ideálny stav...bez priameho postupu, bez uzavretia extraligy.
- 9.6.2023 - 20:00
- +4
- hawkie
- "Ako važne, nech si to prvý z prvej ligy rozdá s posledným extraligistom vo ferovom súboji" - Big Bro, hádať sa s Tebou nechcem, ale toto podľa mňa (práveže) nie je moc férový súboj, keď ten víťaz prvej ligy má po dlhej sezóne, je unavený, možno aj dokaličených hráčov má. A nastúpi proti tímu, ktorý mal azda aj mesiac na prípravu/oddych/regeneráciu.
Vnímaj prosím aj túto rovinu (a to ja tiež asi skôr nebudem zástancom priameho zostupu/postupu). - 9.6.2023 - 22:52
- 0
- Big brother
- Vnímam. Tak treba nastaviť podmienky tak, aby to bolo férové, dať im dostatočnú možnost regenerácie a pod.
- 10.6.2023 - 6:03
- 0
- mahojakotyc
- A čo množstvo sponzorov a ekonomická strána veci? Tú vnímaš? Kto bude mať asi silnejší káder pre prípadnú baráž ? Ktoré mužstvo bude mať viac peňazí a sponzorov? Extraligové alebo to prvoligové ?
- 10.6.2023 - 6:50
- 0
- Big brother
- Tak záleží kto s kým sa v baráži stretne. Ja si myslím, že pri tej našej konkurencii čo máme na Slovensku je priamy zostup a postup hlúposť. To vylučujem okamžite.
- 10.6.2023 - 6:58
- 0
- mahojakotyc
- Akože kto s kým ? Veď ten tím, čo hrá extraligu, priláka viac sponzorov ako ten prvoligový. Pri priamom postupe/ zostupe je podstatne väčšia šanca, že Ti tí sponzori do prvej ligy pôjdu. Takto Ti tam pôjde kto ? Či ako čakáš, že sponzor sa v decembri rozhodne, že fúúú ten LM vypadá biedne túto sezónu, tak rýchlo nalejme prachy do poviem príklad Žiliny, Martina, rýchlo nakúpme hráčov ( akých ale, že, ak tí solídni už budú zazmluvnení od začiatku sezóny ) a hor sa najprv na naše PO a potom ešte aj na baráž ? Sorry starký, ale to takto nefunguje a ani nikdy nebude. Jednoducho už od začiatku sezóny má extraligové mužstvo oproti tomu prvoligovému výhody. A len zázrakom sa nejaké mužstvo z prvej ligy pri baráži dostane hore. Takto sa zabíja SUTAZ, súťaž znamená súťažiť a o čo tie kluby v prvej ligy budú súťažiť ? čím budú tie zápasy atraktívne ? Kto Ti napríklad na uzatvorenú prvú ligu bude chodiť ? Koľko sponzorov dá svoje prachy do neperspektívneho projektu? Ako bude vypadať záver ligy, kde budú mužstvá zo spodu strácať 20 bodov na PO ? Za mňa ak sa zruší priamy postup/ zostup je krok späť
- 10.6.2023 - 7:33
- +3
- Big brother
- Za mňa je to krok vpred. Chápem čo chceš povedat, ale my na Slovensku nemáme moc klubov, ktoré sú schopné fungovat na profesionalnej úrovni. Ono aj teraz keď bol priamy zostup-postup, tak nebolo badať, že by kluby prvej ligy boli nabité kvalitnými hráčmi, bolo to to isté, čo sezóny predtým.
- 10.6.2023 - 7:46
- +3
- mahojakotyc
- V poriadku, veď ak mužstvo nebude chcieť ísť hore, tak nepôjde, ale aby proste nemal šancu, tak to mi správne nepríde. V prípade ak napríklad bude sezóna, že by z prvej ligy nik nechcel ísť hore, tak nech ako víťaz predá licenciu zostupujúcemu. A hotovo. Veď nemusí ísť hore nasilu. Ale nech tú šancu má a nie nezmyselná baráž
- 10.6.2023 - 8:24
- +1
- Big brother
- Šancu má aj cez baráž...ved to takto funguje aj v iných krajinách. Ono na Slovensku môžme ísť aj po vzore Fínska a najvyššiu súťaž uzatvoriť, aj to je cesta. A keď bude chcieť nejaký klub z prvej lige ísť do extraligy, tak po splnení podmienok dostane licenciu. Všetko má svoje pre aj proti. Musíme hladieť aj na to, aby sa kluby nebáli dávať šancu mladým hráčom.
- 10.6.2023 - 8:45
- 0
- mahojakotyc
- Ale nemôžeš porovnávať našu súťaž a iné súťaže, ktoré sú na tom ako z ekonomického hľadiska tak aj z hľadiska hráčskej základne podstatne lepšie. To nejde. A ak je mladý hráč šikovný, tak sa presadí, to je len čistá výhovorka, že nedávame šancu mladým zato, že sa priamo postupuje a vypadáva. Proste buď ten klub odvádza pri mládeži solídnu cestu, lebo chce, alebo nie. Cez baráž má tú šancu podstatne nižšiu kvôli veciam, ktoré spomínam vyššie.
- 10.6.2023 - 8:49
- 0
- Big brother
- To neni výhovorka, veď sme to videli v minulej sezóne, že ten priestor dostávali mladí hráči o dosť menší ako predtým.
- 10.6.2023 - 9:13
- 0
- RomanZa
- Bol som v Trinci na MB, juniori. Nasich v Za by zlozili. A to v Trinci hraju Slovaci.
Rozdiel je, ze od pripraviek sa o rok skor v Cz hra na velke, hra do tela nie je zakazana od 5.HP- co je podla mna nespravne.
Lenze, takticky a rychlostne su Ceski hraci vyssie.
Nasi 16-kari hrali proti U16 Japonsku a boli rychlejsi, v odovzdavani puku a v tom, ako Japonec s pukom mal ponuku na jeho posunutie. Hrali na menej dotykov, menej miesali puk a korculovali rychlejsie. - 10.6.2023 - 9:18
- 0
- LenTak93
- Však práve preto chcú uzatvoriť ligu, lebo nemáme hráčsku základňu. Takže si protirečíš sám.
- 10.6.2023 - 16:36
- +2
- MackoPu
- To je co za argument ?
A to si maju teda hadzat kockou, alebo pre zapasom rozhodit hokejky a pomenit hracov ? - 10.6.2023 - 13:19
- 0
- kkkakadu
- baraz,ok,ale za rovnakych podmienok ako ma extraliga,7 cudzincov nie 4, a rovnako mlady hraci 2,a nie mesiac si lenosit a pripravovat sa na baraz,a ligisti hraju az do baraze,
- 13.6.2023 - 8:32
- 0
- Ejo
- Tiež sa teším na to, ako idú ext. kluby vo veľkom dávať šancu mladým v 1. lige na svojich farmách ako to deklarovali.
- 9.6.2023 - 20:01
- +4
- Big brother
- ?
- 9.6.2023 - 20:03
- 0
- Ejo
- Tuším že to hovoril Rapáč v rozhovore v Nku. Bol to argument pre uzatvorenie extraligy. 1. Liga má byť farmárska pre mladých po vzore fínska. Ako to robí Slovan s M. Krídlami. Ibaže keď dosiahnu svoje, na 1. Ligu sa vypískajú tak ako do teraz ( česť vynimkam). Ale bodaj by som sa mylil.
- 9.6.2023 - 20:14
- +5
- BieloModra
- Ja by som len chcela pripomenut debatku "pod lampou" kde odznelo prave z ust prezidenta Satana, ze priorita je podpora, zastabilizovanie a zvysenie urovne SHL aj za financnej podpory zvazu, lebo prave SHL ma byt zasobarnou hracov pre extraligu....to ktory klub kolko dava a bude davat prilezitosti mladym hracom cca vieme staci si pozriet cca supisky. Viem ako si to myslel len detail MK si tim B, nie farma v SHL a dolezita je minutaz nie miesto na supiske
- 9.6.2023 - 20:39
- +5
- Ejo
- A tím a B tým majú rovnakého majiteľa. Farma je samostatný subjekt so spoluprácou s ext. tímom, ktorá existuje len na základe dohody.
- 9.6.2023 - 20:57
- +2
- DraciaTlama
- Ejo, Ty si ako AI. Davas odpovede ako robot, vid-skusenosti a teraz toto
v dobrom to myslim - 9.6.2023 - 20:59
- +4
- Ejo
- Možno aj som. A tu hrubicu som spravil, len aby som sa lepšie asimiloval.
- 9.6.2023 - 21:09
- 0
- DraciaTlama
- Môžem ti dôverne hovoriť Ash?
A ty mne Ripley - 9.6.2023 - 21:13
- +3
- Ejo
- Ale iba dôverne!
- 9.6.2023 - 21:17
- +1
- DraciaTlama
- OK
len ked budeme na lodi Nostromo - 9.6.2023 - 21:24
- +2
- Ejo
- Platí.
Ale to malé zúrivé tentokrát neberieme.
Keď sa naje robí bordel. - 9.6.2023 - 21:34
- +3
- gaspi
- Dakujem za fundovanu odpoved..
- 10.6.2023 - 14:40
- +1
- BieloModra
- Zamalicko ...ale ak by ti to nestacilo Ejo ma predbehol, zopakujem?
- 10.6.2023 - 17:56
- +1
- Pepo10
- Šaškarna cela extraliga
- 9.6.2023 - 20:00
- +1
- sloniik
- Jedine, co k tomu napisem je to, ze ste tu mudrovali ako najviac znali veci. Hlavne tabor osob, ktore na hokej ani nepachnu, neovladaju gramatiku, ale pravnici a odbornici na vsetko ste boli velki. Niektori ma svojim prejavom a alibizmom riadne sklamali.
Hawk. - 9.6.2023 - 20:05
- +7
- BieloModra
- Podpis....aj ja som si urobila sito a naopak utvrdila sa v nazore.
Urazky, taraniny a aha...dohoda...ano dohoda vsetkych zainteresovanych stran. Reci o tom ako zvaz zobral na milost kluby, o tom ako Satan vyhral a pod su totalne mimo misu a zrejme si vsetci zainteresovani uvedomili zebol a je najvyssi cas diskutovat - 9.6.2023 - 20:23
- +5
- DraciaTlama
- Poprosím ťa o aktualizáciu každú polhodinu až do odvolania.
Díkičko. - 9.6.2023 - 20:33
- +8
- DraciaTlama
- Teda Strojár,
toto uplne vazne ocenujem, +1
normalne si spravil vtip!
Beriem.
Toto... OK - 9.6.2023 - 21:14
- +5
- strojar
- Je 9.6, 21:35.
Na stránke SZĽH o lige stále nič. - 9.6.2023 - 21:35
- +6
- Dracik_18
- 9.6.2023 - 22:22
- +1
- BieloModra
- Na stranke zrejme najdeme info po podpise zmluvy, myslim konecnu verziu ci aku informaciu cakate?
- 9.6.2023 - 20:41
- +2
- strojar
- Napríklad čo je nové v rokovaní s hŕstkou nezodpovedných klubov, ktoré zákerne zarušili cestu slovenskej hokejovej reprezentácie za titulom majstrov sveta.
- 9.6.2023 - 20:44
- +7
- BieloModra
- Panaboa toto fakt? vy ste vrtak taky vidiovy na co to zase treba spanovat do extremu
- 9.6.2023 - 20:48
- +7
- snapshot
- Vyzdrz za tu drzost znicit cenny kov pre nasich chlapcov a nas narod, im zdvihnu poplatky o 100%, samozrejme v nedelu podvecer
- 9.6.2023 - 21:04
- +3
- strojar
- O čom?
Že bude nedeľa? To viem. mám kalendár. - 9.6.2023 - 20:53
- +1
- MackoPu
- VV pracuje v nedelu.
- 9.6.2023 - 22:24
- +2
- snapshot
- Pardon ale aj tak, vsetky kluby sa do polnoci vraj prihlasia do EXL
- 9.6.2023 - 20:46
- 0
- gaspi
- To asi preto, ze sa ziadna liga nehrá…
- 9.6.2023 - 20:53
- 0
- strojar
- Ani ženská reprezentácia nehrá a toto je na titulke:
https://www.hockeyslovakia.sk/sk/article/sr-zeny-sieppi-chvali-progres-hracok - 9.6.2023 - 21:25
- 0
- gaspi
- Pises o lige nie reprezentacii… znovu si mylis decimalku s dalmaciou…
- 10.6.2023 - 7:17
- +9
- Tokino
- Tak ligu už máme v júni paráda!
- 9.6.2023 - 21:32
- 0
- FeroMotyka
- Šatan znovu zachránil náš hokej.
- 9.6.2023 - 22:43
- +2
- hello, havarju
- Máme se rádi - nemáme se rádi
Budem se mít rádi - nebudem se mít rádi.. - 9.6.2023 - 23:03
- 0
- MatoZV
- Ak zrusili priamy postup a zostup, tak karpatski manazeri dostali to co chceli a je to Satanova prehra. Vsetko ostatne, Tipos, rozhodcovia, bolo len vydieranie, kde sa neschopaci spojili aby udrzali svoju skupinku bez konkurencneho boja o zivot, stresov v praci, a zbytocnej namahy. Tym sa ta sutaz zasa vrati tam kde bola, a na sutaznej urovni budu hrane len niektore zapasy, vacsina bude rybnik bez emocie, bez dolezitosti, tie paradne zapasy ked teamy zo spodu ligy bezne hrali vyrovnane bitky s top muzstvami tak toto skonci, a zapasy medzi nimi nebominuly rok z 50 na 500 v sezone, takze ideme hura naspet z 500 na 50, zvysnych 5 stovak zapasov budu tukesy. Absolutne hlupe rozhodnutie pre SK hokej, vychova mladych hokejistov v nekompetitivnej lige podla mna absolutne nefunguje. Pozerat sa na to z pohladu divaka je tiez zaujimava uchylka.
- 10.6.2023 - 1:15
- +8
- juza
- Najväčšou chybou by bolo uzavretie ligy. Mužstvá SHL by stratili motiváciu bez vidiny postupu a slabšie mužstvá extraligy by hrali len tak, bez záujmu ,nehrozila by možnosť vypadnutia. V každom prípade by išlo o zníženie úrovne a kvality hokeja na Slovensku. Nie každý extraligový klub je na tom tak dobre, že si môže kupovať drahých hráčov a aj kvalitnejší hráči z SHL by padli do priemernosti odpovedajucej kvalite sútaže bez vízie .
- 10.6.2023 - 8:55
- +4
- LenTak93
- Akú motiváciu by stratili? Okrem Žiliny nemá nikto ambíciu a ani zázemie na to, aby mohol ísť hore.
- 10.6.2023 - 16:35
- +1
- FP-rivaldo7
- presov ma
- 12.6.2023 - 8:27
- 0
- MatoZV
- Oprava: je tam nejaky preklepisko, myslel som to tak ze 90% zapasov v priamo vypadajucej sezone malo vobec dovod sa hrat, lebo tie 3 body surne potreboval kazdy, ci uz pre boje hore alebo dole v tabulke, a ono sa to cele otoci a 90% zapasov bude bez hodnoty, a bez zmyslu, v slovenskych podmienkach kde hokejisti nebojuju o svoj dobre plateny kontrakt v kazdom zapase, to povedie k vysokemu upadku kvality. Verim tomu ze taku dobru ligu ako sme mali minuly rok uz neuvidime
- 10.6.2023 - 1:22
- +4
- topska
- kukajte basket (ked nejde hokej) a nehadajte sa alebo aspon konstru...tak nic
- 10.6.2023 - 2:34
- +1
- micu79
- Dufam ze uz konecne v 21 storoci bude aj prenos cez net aj s Bratislavy.
- 10.6.2023 - 3:37
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- ElwisNR
- Čakal som viac detailov ohľadne dohody.Snáď aspoň Doug Shedden nebude mávať ťažké zaspávanie a naši rozhodcovia ho už strašiť nebudú.Dúfam že už bláznovstvo ako priamy postup-zostup skončilo.Ak si zväz tak veľmi želá Žilinu v lige nech im predá licenciu.Ale nie tak ako tento rok že kluby takmer finančne vykrvácajú dajú mladíkom minimálny čas na ľade aby sa vôbec zachránili pred zostupom a teraz to píšem všeobecne nič proti Humennému neviem či nové mužstvá budú na tom lepšie ako tie čo by vypadli a či sú také možnosti aby na Slovensku v skromných podmienkach vedeli mužstvá z 1.ligy v budúcnosti nahrádzať extraligistov po stránke zázemia,športovej ekonomickej a diváckeho záujmu.
- 10.6.2023 - 6:10
- +1
- ZtrykoSlazoU
- ale ked niekto financne vykrvaca po jednej takej sezone, tak nema co robit v extralige...
- 10.6.2023 - 10:19
- +2
- ElwisNR
- Aj Nitru minulá sezóna stála asi viac ako musela.Ak by sa nemuseli neustále hľadať a dopĺňať hráčmi do mužstva aby mužstvo automaticky nevypadlo mohli dostať viac času mladí hráči a mužstvo by nestálo pri takom výkone toľko peňazí
- 10.6.2023 - 13:52
- 0
- gaspi
- Tak to mohli vyskladat pred sezonou tak aby nemuseli menit pol kadra( ale to sa dialo v NR aj ked sa priamo nevypadavalo)…
- 10.6.2023 - 14:43
- 0
- KrebsKandidat
- Nie len v Nitre a zase nie kazdu sezonu.
- 10.6.2023 - 16:48
- 0
- hello, havarju
- A ešte by niekto nesmel meniť pravidlá asi mesiac pred začiatkom ligy..
- 10.6.2023 - 16:52
- 0
- MackoPu
- Mesiac ? Kolko sa uz o to snazia ?
- 10.6.2023 - 19:51
- 0
- bigi
- tak o priamy postup a zostup sa snazili kolko? 10 rokov? a vzdy to extraligove kluby nejakym sposobom zablokovali. a teraz sa skupinka o to snazi cca rok, ked uz chceme byt presny
- 10.6.2023 - 22:40
- +1
- hello, havarju
- Pardon, mesiac a pol
- 10.6.2023 - 23:09
- 0
- hello, havarju
- https://www.hokejportal.net/?q=clanok/vv-szlh-schvalil-model-sutazi-extraliga-sa-zacne-16-septembra/120279
- 10.6.2023 - 23:09
- 0
- omen
- pri zavedeni priameho zostupu: "Tímy musia mať jasno do konca kalendárneho roka, toto je nonsens." prezident klubu HK Dukla Trenčín Miloš Radosa
- 10.6.2023 - 23:25
- +2
- gaspi
- Aha cize NR skladala muzstvo tak aby skoncila niekde na predposlednom mieste a setrila €…
- 10.6.2023 - 21:56
- +4
- frantapriklep
- Dohodli sa, že sa dohodnú. Také dohody sú najlepšie, dávajú pocit istoty
- 10.6.2023 - 7:33
- 0
- sumobb
- Dobre je, že sa aspoň na čas dohodli, pôvodný plán klubov bol hrať bez VELKOKLUBU. Tak dobre, ale BARÁŽ je nelogická SPROSTOSŤ!!!
- 10.6.2023 - 7:44
- +3
- BieloModra
- Dalsi konspirator...prestan s tym
- 10.6.2023 - 7:59
- +1
- sumobb
- Bielo modrá - viem to od jedného TRÉNERA. Rozprávali sa o tom celú sezónu. Potichu. Nesúhlasili len 3 už známe kluby. Nevymyslel som si to? Aj Topska o tom musel vedieť, opýtaj sa jeho.
- 12.6.2023 - 6:25
- 0
- BieloModra
- hej hej to bude asi nieco take ako ked my sme mali vypadnut, tiez vsetci robili vsetko preto aby sme vypadli.... len akurat to bolo o tom, ze my sme sa herne trapili ze nic nefungovalo, mna ti volako infa agentur JPP nebavia
- 12.6.2023 - 7:31
- +1
- topska
- Prioritou bolo aby slovan hral ligu ale aby bol v rovnakom postaveni ako ostatni
- 12.6.2023 - 14:41
- 0
- Urpiner16
- SZĽH nech ide do riti s tými návrhmi na baráže a podobnými blbosťami.
- 10.6.2023 - 10:55
- +1
- frantapriklep
- SZĽH by najradšej priamy postup a zostup ..
- 10.6.2023 - 12:39
- +5
- gaspi
- Szlh su aj Topoľčany, Levice, Trnava, Hamuliakovo, Bardejov, Gelnica, Martin, Žilina, Prievidza, Partizánske, Dubnica, Skalica, Rimavska Sobota…
- 10.6.2023 - 14:47
- +4
- Render 77 Nr
- A čo snimi jeden možno bude hrať extraligu.
- 10.6.2023 - 22:37
- 0
- frantapriklep
- SZLH ako strana sporu s PHL (APHK, alebo akú majú tento týždeň skratku).
- 10.6.2023 - 15:32
- +1
- strojar
- Strana sporu je Slovan (so Šatanom).
- 10.6.2023 - 18:10
- +6
- adrian79
- inak nie je táto dohoda náhodou veľmi podobná návrhu SZĽH už spred mesiaca? veď už vtedy im navrhovali ako riešenie 2 roky na následne doladenie budúcej dohody a vtedy kluby povedali "buď 10 rokov, alebo nič..."
uvidíme ako dopadne baráž... nasadenie dvoch posledných extraligistov do PO 1.ligy by sa mi zdalo celkom zaujímavé riešenie a určite oveľa lepšie ako bola dovtedajšia forma baráže, kde nemal prvoligista v podstate žiadnu šancu... - 10.6.2023 - 11:14
- +7
- strojar
- Ty si tam sedel?
- 10.6.2023 - 11:17
- +3
- gaspi
- On asi nie… ale ty zjavne ano kedze vsetko vies a vsade si bol…
- 10.6.2023 - 14:48
- +5
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- nigol
- Prečo som najskôr prečítal že zastrašovať...
- 10.6.2023 - 12:18
- +1
- omen
- inac vcelku ma udivuje, ze kluby tu vobec neprotestuju, ze az teraz sa ide bavit o zmene na nejaku baraz... ved kadre su uz vyskladane
- 10.6.2023 - 15:53
- +1
- Big brother
- Kluby boli za baráž tak ako v minulej sezóne, tak aj v tejto. Ten postoj k tomu sa nemení. Len to ako k tejto zmene prišlo v minulej sezóne považovali za vrcholne nevhodné.
- 10.6.2023 - 16:06
- +1
- omen
- Ale teraz im zmena cca. v rovnakom čase zázračné nevadí, práve naopak požadujú ju
- 10.6.2023 - 17:06
- +1
- Big brother
- Hej, akurát neviem čo je na tom zázračné veď hádam ti to dáva logiku.
- 10.6.2023 - 17:47
- 0
- bigi
- nie nedava to logiku, bud im to vadi alebo nie, alebo im to vadi kvoli niecomu inemu a pred tym sa len vyhovarali, a to je dost rozdiel a dalsie kalanie si do ust skupinky
- 10.6.2023 - 18:26
- +5
- Big brother
- Ako ti to nemôže dávať logiku? Veď to je úplne jednoduché, ich postoj je jasný - bez priameho zostupu a postupu. To chceli ako aj pred rokom, tak aj teraz.
- 10.6.2023 - 18:47
- 0
- Big brother
- Nebolo, čo na tom nechápete? Ved jasné, že to bolo neskoro.
- 10.6.2023 - 19:54
- 0
- bigi
- aha, ale teraz ked to bude rovnako neskoro ale tak akooni chcu tak to bude v poriadku? si ako oni tiez si kalas do ust
- 10.6.2023 - 22:39
- +3
- Big brother
- Bigi, robíš si naozaj srandu už? ved ti vysvetľujem, že oni sú proti priamemu zostupu a postupu. A je rozdiel minulorčna zmena a táto...tá tohtoročna zmena by neprinašala žiadne riziko. Veď to Bigi musíš chápať preboha, nemáš 5 rokov.
- 11.6.2023 - 5:35
- +1
- strojar
- Keď si slovanista, je jedno koľko máš rokov.
- 11.6.2023 - 7:57
- +10
- bigi
- srandu si musis robit ty. este raz minuly rok to bolo neskoro a kluby sa stazovali, ze to je neskoro (ale faktom bolo ze sa im zrusilo zabetonovanie.
teraz to je rovnako neskoro (podla vyjadrenia klubov z minulej sezony) ale je to v poriadku lebo sa zabetonuju.
ja uz fakt neviem ako ti to farizejstvo mam inal polopatictickejsie vysvetlit. bud si hlupy alebo to len hras - 11.6.2023 - 10:39
- +5
- Big brother
- Nie, ty si buď hlúpy alebo sa len hráš. Veď to je úplne logické, že prečo..som ti to vysvetloval, ja už neviem ako inak ti to vysvetliť.
- 11.6.2023 - 12:14
- +8
- bigi
- takze si ides svoje a farizejstvo a ni klamstvo skupinky ti nevadi, tym je povedane vsetko
- 11.6.2023 - 19:40
- 0
- omen
- ja sa tiez divim, ze sa mu este chce odpovedat Big brotherovi, pretoze to je ako sa hadat so sektarom...a to nie je len moja skusenost
Ak sa zda moj koment urazlivy, kludne ho zmazte - 11.6.2023 - 21:00
- +2
- Big brother
- Ale ja tu dávam normalne argumenty, čo u teba a Bigiho chýba. Ja vysvetlím veci a vy si idete svoje, bez argumentov, stále to isté dookola. A vidíš...ty ked už nemáš argumenty a nevieš čo, tak píšeš uplne od veci. Ja sa pytam ešte raz a slušne: čo ti na tom všetkom nesedí? Ved to je uplne jasné, že kluby nemajú v zaujme, aby bol priamy zostup-postup, také stanovisko mali minuly rok a také stanovisko majú aj tento rok. Čo sa ti nezdá? Ved určite máš dostatok inteligencie na to, aby si pochopil, že tá minuloročná neskorá zmena mala na kluby tažký dosah, zatial čo tá tohto ročná nie. Ved to musíš cítit ten rozdiel. Ja nechapem ako to niekto nemože chapat.
- 12.6.2023 - 8:46
- 0
- omen
- Takže ešte raz fakty: minulý rok to bolo neskoro, tento rok zmena nie je neskoro... Argumentovali minuli rok aj časom... Radosa vyhlásil, že zmeny sa majú robiť do konca roka Podľa ich argumentacie akékoľvek zmeny Ty píšeš o obsahu zmeny, ale manažéri minulý rok hovorili aj o dátume zmeny, tak sa prosím netvár, že to nie je dôležité Lebo ja súhlasím s tým, že akákoľvek zmena fungovania ligy by mala byť jasná rok dopredu, tak ako je to v mnohých ligách a je jedno či priamy zostup, baráž alebo uzavretie ligy A nie ak to extraligistom či SZLH vyhovuje, môže sa niečo odsúhlasiť aj mesiac či dva pred začiatkom ligy
- 12.6.2023 - 8:59
- 0
- Render 77 Nr
- Minuli rok to bolo mesiac teraz vyše 3 to je rovnaké? Jaj pre vás hej dookola to isté.
- 12.6.2023 - 9:08
- +2
- omen
- "Tímy musia mať jasno do konca kalendárneho roka, toto je nonsens." prezident klubu HK Dukla Trenčín Miloš Radosa
...nielen pre mňa ale aj pre Radosu rovnake - 12.6.2023 - 9:12
- +2
- Render 77 Nr
- Tímy sú hlavne všetky za to okrem jedného nemenovaneho však že .
- 12.6.2023 - 9:15
- 0
- omen
- To je také farizejske: ak mi zmena vyhovuje, tak môže byt asi kedykoľvek, ak mi nevyhovuje tak je neskoro... Ešte raz, plánované zmeny systému fungovania ligy by mali byť jasné aspoň od konca roka, s tým s Radom súhlasím, akékoľvek
- 12.6.2023 - 9:27
- 0
- strojar
- Veď kluby chceli rokovať so zväzom vlani na jeseň.
- 12.6.2023 - 9:32
- +3
- Big brother
- Ano, ale nie je zmena ako zmena. Tá minuloročná zmena bola dost rozdielna, lebo kluby ked už mali zostavené kádre, tak zrazu prišli na to, že sa po dlhom dlhom čase bude vypadávat priamo...a zrazu sa museli zariadit inak. Tá tohtoročná zmena klubom tak neuškodí, o to ide. Preto sa pred rokom voči tomu ohradili, ved to je jasné ako facka. Robíš z toho velké haloo, pritom všetko je uplne pochopitelné a logické.
- 12.6.2023 - 10:59
- 0
- bigi
- ano, nie je zmena akozmena, ale tato zmena je rovnaka lebo je o tom istom, len vtedy klubom nevyhovovala lebo museli makat a teraz im vyhovuje lebo sa mozu vyprdkavat. preto im vtedy vadila ale teraz je vsetko s kostolnym poriadkom
- 12.6.2023 - 13:50
- +1
- Big brother
- No ved konečne si to pochopil, že tam bol ten rozdiel. Hlavne keď vtedy prišlo toto rozhodnutie o zmene v čase, keď už tak vela volných hráčov na trhu nebolo. Ved toto som sa ti snažil vysvetlit.
- 12.6.2023 - 14:26
- 0
- bigi
- ja som to pochopil hned od zaciatku len ty mas problem s chapanim toho podstatneho,
vas gm sa vyjadril ze taka zmena ma prist do konca roka? je tak alebo nie je? je teraz koniec roka?
sam si odpovedz na tieto oatzky mozno, aj ked pochybujem ,pochopis - 12.6.2023 - 15:01
- 0
- Big brother
- Nebudem sa vyjadrovat k niečomu, čo som nečítal, resp. nevidel. Ale každopádne...k tej zmene čo prišla minuly rok, jednoznačne treba prísť ovela ovela skoršie, to bezpochyby...veď kluby už od januara riešia káder pre dalšiu sezonu.
- 12.6.2023 - 15:04
- 0
- bigi
- no vidis sam si napisal ze so zmenou treba prist skor tak ako to hovorili munulu sezonu kluby a zrazu ti zmena tak neskoro neprekaza, uz chapes ci ti stale neodchadza? ale to uz je jedno lebbo uz ma to nebavi sa s tebou bavit ked stale nechces pochopit pointu o tom case, o ktorom tu je stale rec, cize koncim s tebou tuto nezmyselnu debatu
- 12.6.2023 - 18:42
- 0
- topska
- Nie nahodou taka zmena ze zrusenie baraze a nastolenie priameho zostupu a nie naopak?
- 12.6.2023 - 15:14
- 0
- KrebsKandidat
- Aj pre zvaz, ktory mal cas zacat rokovat s klubmi. A zacali tyzden pred koncom terminu na podanie prihlasok. To sa do kramu nehodi, samozrejme.
- 12.6.2023 - 9:27
- +2
- Render 77 Nr
- To je ako hrách na stenu bohužiaľ veď vidíš ze tearaz len dorokovali tak co vlastne chceš a minulitok to bolo o kluboch ale bez nich ale to nevidíš
- 12.6.2023 - 9:36
- 0
- omen
- Ale mne to vadí aj od strany zväzu... nájdi si moje vyjadrenia spred roka Toto je fakt čudné... to je ako čiernobiele videnie sveta...buď si na strane zväzu alebo klubov... nič medzitým Preco sa nemôže teraz ujednotit, že baráž bude od budúceho roku? kluby by vedeli o zmene rok dopredu a táto zmena by mohla byť na niekoľko rokov Alebo uzavrieť súťaž za jasné daných podmienok, aby sa vedeli kluby na to pripravit
- 12.6.2023 - 9:46
- 0
- Render 77 Nr
- Inak niekde som to tak čítal v rozhovoru ze baráž od budúceho roka tak uvidíme
- 12.6.2023 - 10:09
- 0
- KrebsKandidat
- A vieme, ze sa priamy postup zrusil? Lebo ja neviem, ako vyzera dohoda.
Ked sa tu uz ale vytahuje, ze kluby sa stazovali na neskore rozhodnutie minuly rok - tak fakt je, ze skorsie rozhodnutie o zmene prist nemohlo, pokial zvaz o tom rokovat nechcel.
Ak je vobec zmena v tomto. - 12.6.2023 - 13:57
- 0
- omen
- takze z dnesneho vyhlasenia vypliva, ze to nebude od buducej sezony... tak tato diskusia je bezpredmetna ja len dufam, ze sa to vyriesi co najskor
- 12.6.2023 - 16:32
- 0
- topska
- Moze byt aj od buducej, nie je nic uzavrete
- 12.6.2023 - 16:46
- 0
- KrebsKandidat
- Neviem, take jasne co kedy bude alebo nebude netusim.
- 12.6.2023 - 17:35
- 0
- KrebsKandidat
- Takze, si na hodnotenie skoro / neskoro este pockame
- 12.6.2023 - 17:45
- 0
- Big brother
- Ale ja pevne verím, že chápeš prečo tá minuloročná zmena je pre kluby rozdielna ako tá prípadná tohtoročná.
- 12.6.2023 - 10:55
- 0
- bigi
- to chape kazdy pricetny preco im nevyhovovala minulorocna zmena lebo museli makat teraz im ta zmena vyhovuje lebo sa prakticky zabetonuju. to da logiku, ale o tom tato debata nie je tak je uplne o niecom inom, co ty nechces pochopit a ides si ako verklik.
- 12.6.2023 - 13:54
- +1
- Big brother
- Akože nie je o tom debata, ved si pozri vyššie kde začala táto debata
...a teda keď si tu debatu zvrtol inde, tak čo ta teda ešte trápi? - 12.6.2023 - 14:27
- 0
- bigi
- inac vcelku ma udivuje, ze kluby tu vobec neprotestuju, ze az teraz sa ide bavit o zmene na nejaku baraz... ved kadre su uz vyskladane :
tu presne zacala debata, a jedna sa tam o case, to ze ty sa to snazis zvrtnut inde to je tvoj problem - 12.6.2023 - 14:58
- 0
- Big brother
- Ale tam sú dva dôležité prvky - 1) zrušenie baráže - zavedenie priameho zostupu, 2) čas v akom to prišlo.
...čiže tam nešlo len o ten čas, ale o to v akom čase prišlo k takej radikálnej zmenej. Keby v takom čase rozhodli o nejakej hovadine, tak ok, ale keď rozhodnú o takej veci, tak nie je o čom.
...pripadám si fakt ako v osobitnej škole, takéto jednoduché veci vysvetlovat a ty nie a nie to pochopit - 12.6.2023 - 15:07
- 0
- bigi
- to ze si pripadas ako v osobitnej skole ma neprekvapuje kedze si staledokolecka ides svoje a to podstatne sa tvaris ze neexistuje
- 12.6.2023 - 18:39
- 0
- Big brother
- A ty si tu teraz prvy vytiahol ten nezmysel, ty si ten sektár. A najhoršie je, že jednoduchší Bigi ti na to skočil a pokračuje v tom. A ani za to ho boha nie, aby si začal rozmyšlat trochu a pochopil veci...nie, pojdeš si svoje jednoduché veci, bez využitia mozgu. Potom to takto vyzerá.
- 12.6.2023 - 8:51
- 0
- bigi
- no zatial tu ako ten jednoduchysi vychadzas ty.
este raz ked je s casom nieco zle ked mi to nevhovuje tak sa nemozem potom tvarit ze ked mi to vyhovuje tak ten cas je v pohode - 12.6.2023 - 13:56
- 0
- Big brother
- Ale to nebolo predsa len o čase, ale aj o tom k akej zmene vtedy prišlo! Bigi, veď hore si to už pochopil
- 12.6.2023 - 14:28
- 0
- bigi
- aha cize ten cas sa v tych vyhovorkach objavil len nahodou.
- 12.6.2023 - 14:57
- 0
- Big brother
- Ale to neboli výhovorky a nie, čas zohrával velkú rolu v minulom roku...lebo keď to rozhodnutie o zmene príde v čase, keď už máš prázdny trh, tak ti to urobí škrt cez rozpočet, zatial čo tento rok tá zmena kritická pre kluby nebola. Ba dokonca dovolím si tvrdít, že keby jeden deň pred ligou príde k tejto zmene, tak to v žiadnom prípade pre kluby nebude také kritické ako pred rokom. Rozumieš tomu, pred rokom ten čas hral velkú rolu, lebo rozhodnút o takej veci v takom čase... to musíš citit ten rozdiel Bigi, nehovor mi, že nie
- 12.6.2023 - 15:02
- 0
- bigi
- aha cize toserkanie si do ust od skupiny su len smietky, ale to ze je to ciste farizejstvo z ich strany je pre vas v pohode? a to co kritizujete u inych vam na vasich neprekaza. ok aspon vieme na com sme
- 11.6.2023 - 23:16
- +1
- Big brother
- Nie, ja som ti dal normalne argumenty, na ktoré ty nevieš reagovat, lebo si si vedomý, že už nemáš ako. Vy tu chlapci idete riadne bomby, ako aj s tým Valáškom. Bez chrbtovej kosti - a najvačší paradox, že takéto klamstvá a nezmysli idú vytahovat zrovna slovanisti, to je tiež komické.
- 12.6.2023 - 8:48
- +1
- VSS Košice
- prestan uz klamat a zavadzat ...
p.s. aj blaha by sa mohol od teba ucit - 11.6.2023 - 12:55
- +1
- Big brother
- To že aj teraz sa dozvieme systém celkom neskoro je pravda, ale už sa s alternatívou priameho zostupu a postupu ráta, takže aj keď sa to nakoniec zmení na baráž, tak to nebude mať na kluby taký negatívny dopad ako to malo pred rokom.
- 10.6.2023 - 19:56
- 0
- bigi
- lenze ani minuly rok hovorili nieco ine a zrazu teraz opat nieco ine, prosto tak ako sa im to hodi. aspon mali byt chlapy a mali povedat ze ide im len a len o zabetonovanie
- 10.6.2023 - 22:38
- +1
- Big brother
- Stále hovoria to isté.
- 11.6.2023 - 5:35
- +1
- bigi
- hej stale to iste az na to ze minul rok to bolo neskoro a teraz nie je neskoro . zase im nezer vsetky tie srajdy co vypustaju lebo robia z teba debila
- 11.6.2023 - 10:40
- +1
- Big brother
- Dobre vieš prečo bolo minulý rok neskoro.
- 11.6.2023 - 12:13
- 0
- bigi
- presne preto preco by malo byt aj tentorok ....
- 11.6.2023 - 19:39
- 0
- hello, havarju
- A takto si tu na tom našom krásnom Slovensku žijeme
- 10.6.2023 - 16:49
- 0
- bigi
- "ak sa to stane skutocnostou, rozhodne budeme zvazovat bojkot. dufam vsak, ze VV nestrati zdravy rozum a nepochova ligu, ktoru sa nazil vlani nastartovat a podarilo sa mu to. okrem toho zeby zobral hracom fanusikom najvacsiu motivaciu, sutaz by utrpela nie len po financnej stranke, ale toto rozhodnutie by ukoncilo karieru desiatkam kvalitnych hokejistov"
odpoved jedneho GM klubu so shl o uzatvoreni extraligy - 10.6.2023 - 18:25
- +7
- mitoO
- A? Ja som bol tiez za priamy postup a ked potom clovek vidi, ze moze postupit klub ako Humenne, tak prehodnoti svoj nazor.
- 10.6.2023 - 19:02
- +3
- ZtrykoSlazoU
- a aky je rozdiel medzi kosicami a humennym...
- 10.6.2023 - 21:52
- +4
- LenTak93
- 78 km
- 10.6.2023 - 22:25
- 0
- ZtrykoSlazoU
- gadzove domu
- 10.6.2023 - 22:40
- +2
- bigi
- to nech si kazdy zhodnoti ako chce. ja len dodam ze to povedal rapac ked hrali prvu ligu, nech si to mozete porovnat s tym co hovori teraz ked su v extralige
- 11.6.2023 - 19:38
- +2
- topska
- Vies mi to najst?
- 11.6.2023 - 20:32
- 0
- bigi
- pozri si jeho twitter tam to najdes
- 11.6.2023 - 23:17
- 0
- topska
- Ved mi to skopiruj ked to mas, ja neviem kedy to povedal a asi usudis ze hladat to je nemozne.
- 11.6.2023 - 23:28
- +1
- omen
- Článok na HP 26.5.2020 Bola tam anketa... Rapacova odpoveď bola skopirovana na príspevok p. Prokopa asi pred dvoma dnami
- 11.6.2023 - 23:53
- 0
- bigi
- mas to v jeho posleednych prispevkoch kde zsielal jeho clanok zo sprtu a bol s tym konfrontovany.
ale bolo to tu na HP
https://www.hokejportal.net/?q=clanok/uzavretie-tipsport-ligy-hrozi-v-shl-bojkot-novej-sezony-2020-21/100728 - 12.6.2023 - 13:46
- 0
- ptr421
- čo bolo to bolo, terazky som semifinalista extraligy.
- 12.6.2023 - 14:39
- 0
- Radovan123
- Koľko klubov za posledných 5 rokov sa zo SHL chcelo vedome dostať do extraligy? Jedine Michalovce, Spišská a Žilina? MI a SNV sa dostali, hrajú prvú šestku. HE sa v extralige ocitlo chcene-nechcene po výhre nad Žilinou. Hráči išli poctivo za víťazstvom, im patrí uznanie, avšak zozadu to nebolo cítiť. Až pred finále začali dávať presvedčivejšie vyhlásenia, že chcu vyhrať a ísť hore. Avšak bolo a je cítiť, že nejako na to niesu pripravení, ale primátor za tým ide(ved bol by hlúpy keby nie). No reálne aký je predpoklad, že to v HE utiahnu a nebudú prežívať v spodnej časti tabuľky. Žerie to zbytočne rozpočet mesta a fanúšikovia z toho nič nemajú. A toto platí pre všetky kluby v SHL okrem Žiliny.
Ja by som tiež bol rád, keby sa postupovalo priamo, aspoň tí dole by sa nevysrali vždy na sezónu a obe súťaže by boli dynamické, avšak na Slovensku kluby, mestá a regióny nemajú také predpoklady aby SHL bolá súťaž, ktorá nemá problém každý rok vyprodukovať kvalitný tím. Tie kluby poškodia vážne len sebe. - 10.6.2023 - 19:55
- +2
- strojar
- Je nedeľa, tradičný deň zasadnutí VV SZĽH.
Možno to dnes už rozhodnú.
- 11.6.2023 - 8:07
- +2
- kelnička
- Kto bude za pár rokov v tej SHL hrávať? aký hráči?
Zväz na mládežnícky hokej zvysoka kašle.na to aby u nás boli 2 aspoň ako tak fungujúce profi ligy potrebuješ z mládeže vyprodukovať každý rok aspoň 50 hráčov schopných sa presadiť v seniorskom hokeji u nás.
To je už dnes takmer nemožné.
Alebo teda možné to je ale aká bude úroveň?
Tu by sa mal angažovať zväz.
Spoločne so samosprávami,klubmi,ministerstvom vytvárať podmienky a infraštruktúru na ďalší rozvoj.tu sa len drísta a drísta a hokej robia ľudia na kolene.sa tu dohadujú o tom či sa uzavrie,neuzavrie, baráž,priamy postup,marketing a iné....
Namiesto toho aby vyhrnuli rukávy a začali makať. - 11.6.2023 - 8:59
- +1
- Standacik
- bud konkretnejši/ia, lebo povedat že zvaz mal urobiť niečo, aby sa zlepšila mladež je dost pokrytecke
- 11.6.2023 - 18:13
- +1
- Standacik
- ad: urobiť niečo neurčite
- 11.6.2023 - 18:14
- 0
- aRt
- Vazeni prosim vas… je niekde aspon info o tom ako sa teda dohodli? Primarne ma zaujima kto bude mat vysielacie prava (aka ci pojde hokej na rtvs alebo na joj sport)
- 11.6.2023 - 11:47
- 0
- DraciaTlama
- Nie je
- 11.6.2023 - 12:11
- +2
- LenTak93
- SZĽH má zmluvu s televíziou JOJ a Asociácia profesionálnych hokejových klubov (APHK) s RTVS. APHK má zmluvu s generálnym partnerom extraligy Tiposom, Slovan Bratislava so spoločnosťou Niké.
„Jedna i druhá televízia si vedia predstaviť spoluprácu,“ uviedol Mráz. - 11.6.2023 - 13:03
- +1
- Nemehlo
- Ako keby uz ligu nevysielali dve televizie naraz. Dohodnut sa da stale, otazka je kto ma o ake zapasy zaujem
- 11.6.2023 - 16:05
- 0
- KrebsKandidat
- A kde je uderka, ktora este dva tyzdne dozadu tvrdila, ze vysielacie prava na ligu zvaz vobec neriesil?
- 11.6.2023 - 18:08
- +1
- Nemehlo
- Jedina zmienka o pravach a zvazu bola ked neviem ktory funkcionar sa odvolal na niekoho z markizy. A ked si najdes vyjadrenie pana z markizy tak sa jedna len o prava na MS s ktorymi ma SZLH spolocne nic.
- 11.6.2023 - 19:42
- 0
- topska
- Nemyslim si, ved preto sa riesi ci sa dohodnu tie dve televizie kedze ide aj o vysielanie ligy.
- 11.6.2023 - 20:32
- 0
- KrebsKandidat
- Kedze sa o spolupraci dvoch televizii vyjadril sef Zvolena, tiez mi to skor ukazuje na prava ohladom ligy
- 11.6.2023 - 20:41
- 0
- nerorome
- Doteraz vysielali extraligu tiež dve televízie - RTVS a Sport TV a problém s tým nebol. Takže nevidím dôvod, aby to nefungovalo pri RTVS a JOJ..
- 12.6.2023 - 9:48
- 0
- KrebsKandidat
- Nehovorim, ze to nemoze fungovat. Hovorim, o tom, kto s cim obchodoval
- 12.6.2023 - 13:59
- 0
- topska
- No to je dost rozdielna situacia lebo ak si dobre pamatam tak v predchadzajucom pripade uz bola zmluva s jednou televiziou a ta druha sa prisposobila resp. spolu rokovali kym boli podpisane obe. Tu sa riesila JOJ bez toho aby sa RTVS brala v uvahu. Cize sa musia dohodnut dodatocne. A aj ked si to vedia predstavit nic nebolo iste.
- 12.6.2023 - 14:47
- 0
- Nemehlo
- Ja pisem len o tom co bolo medializovane. Ake boli a su dohody na pozadi netusim, nemam to odkial vediet.
- 12.6.2023 - 10:31
- 0
- Baco11111
- Stále čakám na nejaké konkrétne informácie o oficiálnej dohode, ako aj nejaké detaily o dohode o budúcej zmluve. Nebolo by od veci ak by sa zverejnili kompletne a nebudú sa tu schovávať za nejaké obchodné tajomstvá, aby si človek mohol vytvoriť názor jej obsah a hlavne aby mu bolo jasné kto si dohody ctí a kto si nimi vytiera prepytujem zadok.
- 11.6.2023 - 14:27
- +1
- Adrumko
- dufam ze ta nesympaticka slecna ci pani Budyova ci ako sa vola po tomto fopáá odstupi lebo tak strasne obhajovala ten rychlokvas PHL ze toto musi byt pre nu ako noz do chrbta
- 12.6.2023 - 6:21
- +3
- FP-rivaldo7
- po tolkych rokovaniach v grupete pravdepodobne nastupi na matersku
- 12.6.2023 - 8:30
- +1
- Adrumko
- a ak mlademu bude chutit palenka , je jasne kto je otcom
- 12.6.2023 - 10:28
- 0
- FP-rivaldo7
- alkohol pri nature slovakov nie je rozdielovy faktor. skor by som pozoroval ci je na pastiky alebo bagety.
- 12.6.2023 - 10:40
- 0
- strojar
- 9.6.2023 už bolo.
Už vieme ako bude vyzerať liga a kto ju bude hrať? - 12.6.2023 - 9:37
- 0
- nerorome
- Písal som generálnemu sekretárovi zväzu Lažovi, že veľký fanúšik Šatana z Nitry sa nevie dočkať, kto sa prihlásil v deadline do extraligy. Lažo odpísal, že prihlášku do extraligy predložilo všetkých 12 mužstiev - Košice, Zvolen, Michalovce, SNV, Slovan, BB, LM, Nitra, NZ, Poprad, Trenčín a Humenné.
- 12.6.2023 - 9:56
- +7
- nerorome
- A doplním, že dnes bude k téme "extraliga" aj tlačový brífing SZĽH.
- 12.6.2023 - 10:31
- +4
- BieloModra
- prosim ta a cas?
- 12.6.2023 - 10:50
- 0
- nerorome
- Ten bohužiaľ neviem, info o brífingu mám z newsfiltra N-ka, čo mi chodí do mailu.
- 12.6.2023 - 10:58
- 0
- BieloModra
- oki nevadi, dakujem
- 12.6.2023 - 11:15
- 0