Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Hráči sa zjednotili, zlepšenie chcú docieliť konštruktívnym dialógom

zdroj: Hokejportal.net/Vladimír Chramazda
2.4.2020 22:49 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Uvedomujú si, že doba nepraje nikomu. Aj táto situácia však ukázala, že zarábať si na chleba ako hokejista na Slovensku nie je žiadna hračka. Hráči našej najvyššej súťaže chcú byť v lepšej pozícii v celkovom produkte menom Tipsport liga. A tak sa dohodli, že zatiaľ v zastúpení trojice Branislav Rapáč, Michal Sersen a Ivan Švarný, sa pokúsia prehodnotiť s klubmi znenie ich hráčskych zmlúv pre budúcnosť. Hovorili sme o tejto téme s posledným menovaným.


Zmluvy začali byť témou. Ako vôbec prišlo k tomu, že práve vy, Michal Sersen a Branislav Rapáč ste sa počas tohto obdobia stretli s Richardom Lintnerom, aby ste otvorili diskusiu k tejto téme?

„Vzniklo to samovoľne. Najprv začali chalani komunikovať medzi sebou, až sa to pretavilo vo väčšiu skupinu, kde každý klub mal jedného zástupcu. Globálnejšie sa rozoberala situácia ohľadne koronavírusu a tak nejako nenásilne vznikli aj iné debaty ohľadom zmlúv. Nakoniec sa to vyvinulo tak, že sme sa všetci zjednotili a dostali sme od hráčov súhlas, že my traja to môžeme zastupovať pokiaľ nepríde k nejakým demokratickým voľbám. Ani neviem, ako to mám nazvať, či sme hnutie, organizácia alebo odbory, názov to ešte nemá. Prišlo to bez nátlaku, prirodzene, dopomohla k tomu situácia vo svete.“

Takže žiadna voľba?

„Nebola, to tak prišlo prirodzene. Možno aj preto, že ja s Michalom patríme k tým kvázi starším, vyšlo to na nás. Všetci chalani vedia, že je to len dočasné, nič koncové. Je ťažké, aby sa 200 hráčov naraz stretlo a spoločne rokovalo o zmluvách.“

Aké sú hlavné body, ktoré chcete v zmluvách upraviť?

„Sú tam štyri hlavné body. Aspoň zatiaľ. Radi by sme sa o nich porozprávali aj s vedeniami klubov. Prvý bod je krytie hráčov počas zranenia. Chceli by sme nájsť nejakú schodnú cestu, kompromis. Sme si aj my vedomí toho, že ak je hráč 3-4 mesiace zranený, asi nemôže poberať plnú odmenu. Chceme však nájsť riešenie schodné pre obe strany. Ďalším bodom je tzv. výpovedná lehota. Aby hráč po rozviazaní zmluvy zo strany klubu neostal počas hľadania si nového angažmánu úplne bez výplaty. Bolo by tiež rozumné aj lepšie definovať jednocestnú a dvojcestnú zmluvu. A keď bude dvojcestná, musia tam byť stanovené podmienky. A posledný bod sa týka aj takejto situácie, aby sme vedeli, do akej miery môže v takomto okamihu pomôcť hráčom zväz, či Pro Hokej. Sú to zatiaľ iba základné témy. Verím, že nebude problém si ich vydiskutovať. Pozitívne je, aspoň podľa informácií, ktoré máme, že každý manažér sa s nami o tom rád porozpráva. Je veľmi pozitívne, že sa diskusia chce otvoriť. Keď sa len o milimeter môžeme posunúť v tomto dopredu, je to určite pozitívny krok na zlepšovanie situácie.“

zdroj: Hokejportal.net

Hráčsku asociáciu však máme.

„Viem, toto vzniká pomimo toho. A to z jednoduchého dôvodu. Nie je totiž tajomstvo, že predstavitelia klubov nie celkom radi komunikovali s hráčskou asociáciou. Neviem, z akých dôvodov, a to ani nie je náš problém skúmať. Takisto hráči nemali veľkú dôveru voči riaditeľovi Pro Hokeja. Preto bol dôležitý akýsi medzičlánok, ktorý pôjde vlastnou cestou. My nejdeme ani za Pro Hokej, ani za asociáciu. Ideme si ako hráči vlastnou cestou, ktorí sú v produkte Tipsport liga tiež veľmi dôležití. Tak, ako sú majitelia klubov, či fanúšikovia. Toto nie je žiadna revolúcia, nie je to o hádkach ani o boji. Nejdeme si dokazovať, kto je dôležitejší. Chceme, aby sa posunul hokej ako celok a aby sa našli kompromisy, ktoré budú vyhovovať všetkým stranám.“

Zo stretnutia so šéfom Pro Hokeja ste mali aký dojem?

„Šéf Pro Hokeja nás ohlásil, keď sme sa ešte len zjednocovali. Nevideli sme dôvod mu nevyhovieť. Pocit som mal neutrálny. Je to stále len začiatok procesu, časom sa všetko vykryštalizuje. Na prvom stretnutí nemalo byť čo zlé ani čo dobré.“

Po dlhšom čase ste hrali slovenskú ligu. Čo vám ukázala?

„Po čase som si hlavne užíval, že som častejšie doma. Videl som, ako rastú deti, ako sa im darí v škole. Liga ma prekvapila. Neviem, aká bola predtým, ale pocitovo fajn. Bola veľmi vyrovnaná, možno až osem tímov malo podobnú úroveň. Zápasy som čakal jednoduchšie, ale som rád, že neboli. Môj pocit bol naozaj pozitívny.“

Máte s vedením vysporiadaný uplynulý ročník?

„K 15.marcu je to zatiaľ jednostranne ukončené. Čo bude ďalej, a aké sú možnosti, to teraz neviem. Situácia sa stále vyvíja. Či už  je to pôde parlamentu, alebo vlády. Neviem, či budeme podporení zo strany zväzu, alebo nejakou vládnou smernicou. Toto je teraz globálny problém, určite nielen v hokeji. Je to spoločenská a celosvetová otázka. A myslím si, že ľudia majú úplne iné starosti, ako čítať, či hokejisti dostanú zvyšný mesiac a pol. Aj keď to viacerých zabolelo. Osobne verím, že sa nájde riešenie, kde neutrpia ani hráči ani kluby. No chce to čas.“

Čo ďalšia sezóna, rozmýšľali ste nad ňou?

„To je veľmi priskoro. Vzhľadom k tejto situácii určite. Ešte sa ani nevie, kedy a či vôbec sa nová sezóna začne. Nevieme, či to kluby dajú finančne dohromady. Je to jedna veľká otázka a nechcem strieľať do vzduchu. Ani nemám ponuky. Každý bojuje o existenciu. Kluby, hráči, rodiny, podnikatelia.“

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


Gargamel123

 

Zjednotili sa: na SZCO.
2.4.2020 - 23:52
+2

Akademik

 

???: ak budú len takto vystupovať, že nejaký starší hráč si zrazu zmyslí až je po funuse, že niečo nie je dobré tak budú len a len trápne figúrky ako doteraz. Veď mali možnosť dať mandát hráčskej asociácii, pretože takéto veci musí robiť človek, čo má aspoň základy práva a nie len odohratých xy zápasov v akomkoľvek športe, teraz v hokeji. Hráči mali možnosť pred zmenou zákona o športe v časti uzatvárania zmlúv jednoznačne sa postaviť za názor hráčskej asociácie, vtedy títo istí hráči mlčali alebo povedali, že oni majú dobre postavenú zmluvu pokiaľ si dobre památám výroky. zástupca hráčskej asociácie ich k tomu vyzýval. Nie oni sa nechali presvedčiť na stretnutí pánmi Jančulom a Titelom, že nemusia mať obavu ak sa budú uzatvárať zmluvy nie len profesionálne. Teraz vidia čo je to mať zamestnaneckú zmluvu!!! a nie byť SZČO. Takže pokiaľ nebudú všetci hráči zjednotení v nejakej asociácii nie len 200 ako sa uvádza lebo to isté sa deja aj v ostatných súťažiach tak sa tu nič zásadné neudeje.
3.4.2020 - 13:07
+1

azzurri

 

Lintner este neskončil ked jednajú aj s ním?babrak ...
3.4.2020 - 1:17
+11

Dzunkes

 

mudro Ivanko mudro...
3.4.2020 - 4:37
0

strojar

 

"hráči nemali veľkú dôveru voči riaditeľovi Pro Hokeja"

Potom je super nápad sa s ním stretnúť.
3.4.2020 - 6:50
+9

luciakanky

 

tá hráčska asociácia je asi celkom zbytočná a fakt nechápem ako môže ešte dáky tím dôverovať lintnerovi
3.4.2020 - 7:11
+5

Big brother

 

Asi je to tým, že v tychto časoch ho nemá kto nahradit. Každopadne začínam mat obavy, že kluby budú Lintnerovi tie jeho chujoviny tolerovat.
3.4.2020 - 7:46
+3

Urpiner16

 

Lintnerovi treba zobrať hlavne hlasovacie právo rozhodovať v ligovej rade lebo zjavne nezvláda jednoduché veci nad ktorými má nadhľad na vec i funkcionár z Honolulu.
3.4.2020 - 7:46
+4

houyhnhnm

 

A Kovalovi obciansky preukaz a vyhostit za hranice.
3.4.2020 - 9:29
+15

Urpiner16

 

A tebe by som odporúčal otvárať si papuľu nie na bystričanov ale konkrétne ako teraz s tým problém nemám.
3.4.2020 - 9:34
+5

houyhnhnm

 

Takto budes reagovat aj na tisice divakov na stadionoch Slovana, Popradu, Trencina, Kosic, Novych Zamkoch, Zvolena, Liptovskeho Mikulasa, Detvy, Nitry, atd. v buducej sezone?
3.4.2020 - 9:49
+2

Urpiner16

 

A komu tím prospějete?Ťa môžem osrať aj so srandaligou aj s celým citrónom.Budúcu sezónu chodím do Třinca na ligu a s kocúrkovom som skončil.
3.4.2020 - 9:53
0

houyhnhnm

 

To je ukazkovy slovensky pseudofanusik, tzv. dvojtyzdnovy odbornik na hokejovy priemysel. V dobrom aj zlom, tlieskam!
3.4.2020 - 10:04
+16

Urpiner16

 

Pseudofanúšik si ty čo huckáš ostatných na jeden klub a tomuto si zatlieskaj sám.Schválne takýto ako ty robia tu kocúrkovo.Ty si ešte ťahal káčera po dvore keď som ja chodil na hokej.
3.4.2020 - 10:26
+3

fany

 

Kvôli Tebe príde na zápasy v Detve aspoň 3000 a budú pískať na BB, ale neskôr zistíš, že sa Ti to len snívalo.
3.4.2020 - 10:37
+3

Urpiner16

 

Jemu kúruje na tú hlavu z BB Fany z toho si nič nerob.Áno všade budú pískať a celý rok.A tento chudák sa tu potom bude vytešovať a odbavovať ak sa tak niekde stane a budú ho pluskovať do alelujáááá.
3.4.2020 - 11:32
+2

FP-Mordovarik

 

Možno je zamilovaný do Kovala. A neopatovana láska robí s ľuďmi paseku.
3.4.2020 - 22:08
+3

Athotis

 

do Detvy v živote nepríde 3000 ľudí lebo sa tam nevojdu
4.4.2020 - 20:03
+2

Big brother

 

Som velmi zvedavy ako sa to bude celé vyvijat, lebo podla toho ako to teraz vyzerá, tak liga sa určite načas nezačne. Ked odborníci vravia o tom, že pandémia bude vrcholit v polovici júla (to už tímy pomaly idú na lad), tak tam si priratajme nejaké tri mesiace ešte, to už máme oktober...a aj ked sa v oktobri spustí bežný život, tak je predpoklad, že na nejakú dobu ešte zakažu športové zápasy, koncerty a pod. Takže bohvie ako to celé bude. Hrači to budú mat teraz dost tažké, jednoducho si budú musiet začat hladat prácu a poprinej sa udržiavat vo forme...a ked sa spustí sezona možno niekedy v decembri, januari, tak otazka znie ako kríza zasiahne kluby...niektoré firmy upustia od sponzorovania daného klubu, takže tie platy budú minimálne zo začiatku nižšie...ale zas chlapci to podpisovat do konca sezony aj tak budú, ved konečne budú dostavat nejaké peniaze z práce, ktorá ich baví...ale zas zrejme sa objavia hráči, ktorí odídu do zahraničia (ak v danej krajine nebude zakaz spustenia športových líg), aby zarobili to čo doteraz stratili, to je tiež celkom realne (aj ked aj tam tie platy pojdu dole). Snad sezona 2021/22 už bude vyzerat lepšie a firmy sa z krizy dostanú.
3.4.2020 - 9:18
0

Sunkafit

 

Vsetko zacne vtedy ked deti zacnu chodit do skoly
3.4.2020 - 9:20
0

Big brother

 

Športové zápasy, to máš niečo iné ako škola. Škoda sa dá nejako namodelovat, ale čo spravíš s 2000 ludmi na štadione? Aj vo Švédsku školy funguju, ale športové zápasy su zakazané.
3.4.2020 - 9:26
+1

tulen - kosice

 

vo švédsku majú kráľa , my máme šaša v cirkuse
3.4.2020 - 9:58
+3

Big brother

 

Ja viem, ja len vravim, že je niečo iné škola a iné zas športové zapasy.
3.4.2020 - 10:05
0

VSŽ Košice

 

Robin Lehner: "Vad håller Sverige på med??? Jävla idioter! Min lilla syster går i skolan och har en sjuk mamma hemma som nog inte klarat av denna sjukdomen. Vakna för helvete!"
Švedsko by som za príklad nedával
3.4.2020 - 10:43
+2

UssKe

 

Ty veríš tomu matematickému modelu ?
3.4.2020 - 10:30
0

Big brother

 

Ktoremu mysliš? Ja som písal iba odhad - ako to momentalne vyzerá.
3.4.2020 - 10:38
0

strojar

 

Ktorému?
Táto pionierska skupina
https://izp.sk/nas-tim/
tých modelov ešte na robí.
3.4.2020 - 11:15
+2

ctibor

 

Ze pionierska skupina...ty si tak mimo reality.

V nasej verejnej sprave sa pohybuje strasne vela nimandov bez patricneho vzdelania a nejakeho chochmesu, napr. ty si ziarivy pripad, ale tato skupina k tomu nepatri. Ale tak ty si ud, ktory utoci uplne na kazdeho, cize cloveka to uz ani neprekvapi....
3.4.2020 - 12:06
+7

julo

 

Tu suhlasim so strojarom,ten ich model je hodne prestreleny..
3.4.2020 - 12:38
0

ctibor

 

Tak ako na prvy pohlad sa to ani mne nezda, ale nikto z nas nema vstupne data. Nic ine mi nezostava len verit tomu, lebo na tom spolupracovali statistici, vedci, lekari atd. Jednoducho ludia, ktori maju nejake statisticke ci ekonometricke modely za sebou.

A takto zrana ma ta pionierska skupina od neho dost vytocila...
3.4.2020 - 12:49
+1

julo

 

Neviem aki vedci spolupracovali,ale ten ich model už kritizoval aj Krčmery,že by to mali robit odbornici a nie kadejaki analytici...lebo može sa stať,že to niektori zoberu až priliš važne a potom vznika panika,reči o blackout-e a pod. zbytočnosti
3.4.2020 - 13:16
+1

julo

 

Krčméry:"Samozrejme nechcem kritizovať prognózy matematikov a ekonómov,ale dosť by ma zaujímala prognóza epidemiológov.A to nie hocakých epidemiológov,ale tých,ktorí boli aspoň raz v živote v ozajstnej epidémii.Tých,ktorí to nemajú načítane len z kníh,z čísel alebo grafov alebo z počítačov.
Ja by som sa opýtal mojich kolegov,napr. ktorí organizovali MERS v Saudskej Arábii alebo organizovali odpoveď proti NIPAH-u.atdˇ...
Ak chcem byť autentický,túto prognózu by som si určite nenechal urobiť od ľudí,ktorí nikdy v živote neboli v žiadnej epidémii.To znamená,pokiaľ sa porozprávam s ľudmi,ktorí boli v SARS-e,MERS-e a iných podobných epidémiách,tak potom by som sa odvážil robiť nejaké prognózy..."
3.4.2020 - 14:09
+2

ctibor

 

Ale zase Mistrik sa vyjadril, ze to rataju dobre. A hlavne Krcmery je uz druhy tyzden clenom krizoveho stabu, takze urcite ho pripomienkoval.
3.4.2020 - 15:15
+1

HkmDetva

 

A Mistrik ma pravo veta ci ako?
6.4.2020 - 3:32
0

strojar

 

Takže nezdá sa ti to.
Ale pocítil si potrebu ukázať akého máš veľkého pipíka.
Vstupné dáta sú jednoduché. Pri prvom modeli chlapci a dievčatá vložili do počítača koeficient 4.
Pri druhom 1,65.
Pionieri majú za sebou modely. To si napísal správne.
Problém je, že nemajú za sebou žiadnu zodpovednosť.
3.4.2020 - 14:42
+1

ctibor

 

Su tam ludia, ktori maju vystudovany Cambridge, Harvard alebo ine skoly v zahranici a ty si nejaky lokalny politik a ty ich nazves v obore, v ktorom pracuju roky, ze su pioneri...
No nezda sa mi to, lebo moj selsky rozum mi vravi nieco ine, ale snazim sa v tomto pocuvat ludi, ktori maju informacie, data a vedia co robia. Problem Slovakov je taky, ze jednoducho si myslia, ze su novodobi polyhistorici ovladajuci kazdu vedu na svete a pokoru nahradzuju nadutostou. To je cela podstata mojho komentu.
3.4.2020 - 15:10
+2

thovthKe

 

A sú tam aj: politológovia, európske štúdie etc...
V tých modeloch nejde tak o výsledok, ako o to čo tam dajú na vstupe.
Takže "vypočítaný model" môže (a pravdepodobne aj je) teoreticky správny, ale napr. ten koeficient prenosu (či ako to odborne nazývajú) aby za cca 14 dni klesol zo 4 na 1.65, je minimálne udivujúce. Preto bola (je) správna pripomienka Krčméryho, že on by sa spoliehal na model od epidemiológov.
Ale zas na strane druhej, nemal by byť problém aby odborníci na epidémie stanovili vstupné dáta a na základe nich by im analytici prepočítali čo a ako môže byť.
3.4.2020 - 15:35
0

strojar

 

Najlepšie je keď vieš výsledok.
Výpočet je potom oveľa jednoduchší. Podľa požadovaného výsledku zadáš vstupné veličiny.
3.4.2020 - 15:43
0

thovthKe

 

Výsledok je problém, ak: "Najlepšie je keď vieš výsledok"
nebol by som prekvapený, ak by sa neskôr ukázalo, že výsledok bol vopred "očakávaný" a tak sa k tomu prispôsobili vstupné dáta.
A vlastne to je to isté, na čo reagujem, teda chcel som napísať, že pri vypracovávaná týchto modelov (predpovedí) záleží okrem odbornosti autorov aj na ich nezávislosti, miere odporu voči očakávaniam zadávateľa a teda prezentovať skutočný stav.
3.4.2020 - 19:03
0

julo

 

koeficient prenosu - index nákazlivosti R0
3.4.2020 - 16:13
0

julo

 

Ale ten odbor v ktorom pracujú nemá vela spoločného s epidemiologiou,darmo studovali na Cambridge,Harvarde..
Ten ich model treba brat s rezervou
3.4.2020 - 15:37
0

fany

 

Neviem kto je tá skupinka,ani čo v skutočnosti riešia,ale skús sem dať načo prišli a neskôr si to odkontrolujeme.Takto je to len tliachanie prázdnej slamy.Aj Iľko predpovedá počasie 50 rokov a keby som sa podľa neho riadila,tak ámen-tma.
3.4.2020 - 15:37
0

strojar

 

nájdi si
3.4.2020 - 15:43
0

fany

 

Nechcem si hľadať.Nech je to tu čierne na bielom,aby sa to dalo odkontrolovať.Lebo tu sú schopní ma presvedčiť,že ani čítať neviem.Nech napíše čo tak fantasticky vyrátali,nech všetci vieme do budúcnosti.
3.4.2020 - 15:48
0

NR

 

Ilko pocasie nepredpoveda, predpovedaju ho ho modely, on to len rozprava v TV.
3.4.2020 - 23:18
0

fany

 

Pán Iľko,neboli predpovede presnejšie, keď ich robili iba ľudia?

Kvalitné predpovede počasia môžu aj v súčasnosti robiť len ľudia, meteorológovia s dostatočným vzdelaním a dostatočnou praxou. Tým, že využívajú podklady z numerických modelov, sú určite presnejšie.

Rozprávaš Ty a veľakrát zbytočne
3.4.2020 - 23:33
0

HkmDetva

 

Ho ho hoooo
6.4.2020 - 3:34
0

MackoPu

 

Toto nie su vsetci, co sa na tom podielaju.
Uplne som zabudol, ze si majster sveta aj v tomto.
3.4.2020 - 23:55
0

azzurri

 

Podľa mna sa tento rok hrať nezačne
3.4.2020 - 10:38
0

Big brother

 

No ved je to možné, ved aj ja so dal december-januar....
3.4.2020 - 10:38
0

Corgi77

 

Až tak zle to určite nebude, žeby sa nezačalo v septembri hrať.
Ide len o to že aké budú opatrenia. Možno bude limit divákov na zápasoch.
Jedno je isté, že liga nebude ako bývala.
Podľa mňa bude na poloamatérskej úrovni ako je teraz naša prvá liga.
3.4.2020 - 10:52
0

Big brother

 

No ked bude limit nejakych 200 divakov, tak určite na poloamaterskej urovni ale neviem či by to malo nejaky vyznam.
3.4.2020 - 11:00
0

azzurri

 

No len aby sa tých poloametrskych mužstiev aspon pár našlo čo bude hrať ligu
3.4.2020 - 12:59
+1

NR-Sebastian

 

Jak je to vlastne s nitrianskym klubom ?? Nezachytil som ziadne info. Keby niekdo vedel spravu alebo hodte to sem pls
3.4.2020 - 12:49
0

Corgi77

 

Že sú na kolenách a doslova žobrú peniaze.
To je asi v skratke všetko. Nič pozitívne.
3.4.2020 - 13:30
0

Gargamel123

 

dpc: ak by nehrali play off tak uz maju volno tak ci tak
3.4.2020 - 13:52
+2

Big brother

 

Ale sponzori by im vyplatili to čo mali, ak by nebola tato kriza.
3.4.2020 - 14:11
+2

azzurri

 

Urcite nečakáš,že dobre.ktory podnikateľ,firma dá teraz niečo do športu?tazke a zle časy čakajú v živote a to nehovorim o športe.ten nie je vôbec prvoradý,vela klubov padne a skončí.nebudu pokračovať vo svojej činnosti a to sa netýka len hokeja
3.4.2020 - 13:51
+2

NR-Sebastian

 

Raz sa klub zachranoval, verim, ze sa zachrani aj teraz. Bude to tazke, ale kludne sa opet spojime a prispejeme aj ked viem, ze doba bude velmi tazka.
3.4.2020 - 15:27
+3

Tehelnepole

 

Ked pred X rokmi chcel nieco ako hracske odbory zalozit Orsazgh, nemali hraci zaujem. Tolko k tomu.
3.4.2020 - 19:54
0

topska

 

uz teraz je za nimi cca 200 hracov
3.4.2020 - 19:56
0

Tehelnepole

 

Fajn. A naco je ta Sihpa? To je fakt bordel.
3.4.2020 - 20:15
0

topska

 

Tak kluby ju nerespektuju preto sa hraci rozhodli vytvorit nieco navyse. SHIPA nevznikla primarne zo strany hracov a zjavne vidia nedostatky. Teraz s hracmi kluby riesia co je progres. Ak nieco nefunguje ako ma tak je podla mna spravne vytvorit nieco nove. A ja som v tomto maximalne na strane hracov lebo SHIPA ma neuspokojila.
3.4.2020 - 20:41
0

Tehelnepole

 

Ok, dam na teba.
3.4.2020 - 20:57
0

topska

 

Bodaj by som mal pravdu co?
3.4.2020 - 21:08
0

Akademik

 

topska: SIHPA - ako môžeš napísať, že nevznikla primarne zo strany hráčov? Pokiaľ viem a si dobre pamätám zakladajúcimi členmi boli v tom čase ešte aktívny hráč Pašek ml a Konečný Rastislav. Možno nájdem niekde v archívoch,koľko hráčov im vyslovilo podporu a stali sa členmi SIHP. Neverím, že je to ich aktivita. Mám podozrenie, že títo hráči riešia veci na podnet svojich agentov, čo vlastne by mala byť ich práca. Agenti alebo jeden agent dal/li hráčom "noty" čo treba v zmluve upraviť a hráči teraz ako "novovzniknuté celebrity a osobnosti" sa hrajú na záchrancov. Agenti, alebo agent si nechce pokaziť dobré vzťahy s klubmi a tak do toho namočil/li hráčov. Z ich a hlavne Švárneho vyjadrenia mi to tak vychádza. Títo hráči a o tom viem boli keď toto vzniklo v rokovaní so SIHP.
SIHP, by mala byť strešná organizácia a mala viesť kolektívne vyjednávanie za všetkých hráčov na akejkoľvek úrovni a nie len ak to dobre vnímam za tipsport ligu. SIHP pri založení zlyháva vždy no tom ako organizácia, že sa pasuje kvázi za agentskú spoločnosť a robí len zastupovanie hráčov v otázkach pracovnoprávnych. V prvom rade by sa mala starať o rozvojové programy pre mladých hráčov, charitatívne programy- to možno občas urobili a odfotili sa s fúzami, ano, a celkovo koordinovať hráčsky rozvoj. Vtedy by mohla pýtať aj poplatky.
Najväčší problém čo sledujem je vždy v tom, že hráči ak majú kdesi čosi zaplatiť nejaké poplatky aby to fungovalo tak to ihneď skončí a tam je najväčší problém prečo to po založení ihneď skončilo. Ano aby fungovala hráčska asociácia ako som napísal tak jedna podstatná vec je v to, že hráči na takéto niečo musia mať aj adekvátne platy a to nemajú nakoľko ich kontrakty sú veľmi nízke až na vínimky.Preto, ano nech vybavujú ak majú 200 hráčov ale zase je to len čiastkové a pre budúcnosť ak to všetko skončí bude všetko v rovnakom režime som presvedčný, možno na inej báze. No jedna a podstatná vec sa som presvedčený nezmení a to, že na Slovensku sú hráči bábky v rukách manažérov, trénerov majiteľov klubov nakoľko podstatná časť nemá výkonnosť, nemá kde hrať a nie je záujem o ich služby a tak podpíšu aj vlastnú smrť aby mali kontrakt. Preto na Slovensku nič nefungovalo a zatiaľ ani nefunguje. Za súčasného vedenia ľudí v hokejovom hnutím na akejkoľvek úrovni len kamarádšaft.
4.4.2020 - 8:30
+2

topska

 

Vlastne nemam ako inak reagovat ako vyssie. Len by som sa opakoval. A este raz napisem, je obrovsky rozdiel ako ma otvorene dvere vsade v kluboch, zvaze, pro hokeji SHIPA a tito hraci. Toto je pre mna dolezite. A aj u nas v Poprade to tak je a za tych par dni mame rozbehnute spoluprace uplne bez problemov. A zatial napriklad ja osobne z mojej pozicie sa nemam na co stazovat.
4.4.2020 - 13:19
+1

Akademik

 

topska: takže je to jasné z toho rozhovoru v odkaze, ktorý strojár uviedol, viem o tom, že títo hráči sú spolupracovníci SHIPA a boja sa to priznať aby neboli pranierovaný rovnako ako členovia SHIPA, robia to čo sa s touto organizáciou dohodli. Séf SHIPA nič nesplieta, hovorí pravdu tak to bolo a je dohodnuté. Hráči majú strach lebo šéf SHIPA je persona non grata v kluboch ako som sa dopočul tak vyjednávacie práva odstúpil týmto 3 hráčom. Nech povedia pravdu. Len preto majú takú podporu. Inak všetko to čo robia títo hráči teraz robia agenti iných hráčov a podľa môjho vedomia už vybavili podstatne pre svojich hráčov čo zastupujú všetko čo hráči požadujú. Takže tu nie je teraz čas na nejaké kolektívne vyhednávania ale kroky teraz a hneď lebo za minútu, hodinu a deň už bude neskoro.
4.4.2020 - 15:04
0

KurierNz

 

Pravda, sam sa pluskujes?
4.4.2020 - 18:59
0

HkmDetva

 

Ale SIHPA je nieco ako HOSIPA-hovno si pamatam
6.4.2020 - 3:35
0

strojar

 

To, že je za nimi dvesto hráčov, tvrdia oni. Nie je to ničím, okrem ich rečí, podložené.
Aj samozvaný šéf SIHPA tvrdí, že ich má toľko. Len ich podobne ako Colombovu ženu nikto nikdy nevidel.
Teraz dokonca už o tom splieta tieto nezmysly:
https://hokej.pravda.sk/extraliga/clanok/547666-bohaci-v-extralige-s-prijmom-750-eur-asi-tazko/
4.4.2020 - 8:11
+1

topska

 

Dobre ty vies najlepsie Spytaj sa u vas v Nitre v klube kolko hracov takto spolu komunikuje a momentalne ich tito traja zastresuju ked mne uz neveris.
4.4.2020 - 13:15
+3

strojar

 

To, že si hráči telefonujú, nie je žiadna organizácia.
4.4.2020 - 13:53
+1

topska

 

Nikde som netvrdil ze su organizaciou a to nehovoria ani oni. Ved aj tebe je jasne ze SHIPA nefungovala tak ako by mohla. Bol som v tom ze takato iniciativa ti moze byt po voli.
4.4.2020 - 14:06
0

Akademik

 

topska: nikde som nenapísal, že mi po vôli nie je, ale nemám rád keď niekto zavádza verejnosť a tvári sa, že niečo vymyslel on a to mi na týchto chlapcoch vadí, nech priznajú, že sú vysunutou rukou SHIPA a jej šéfa, to je všetko. S bývalým štátnym tajomníkov komunikovala SHIPA aj na zväze. Potom už zrazu z ničho nič z vreca vypadli traja králi ako záchrancovia práv hráčov. To za tak krátku dobu nemali ako a ani nemohli stihnúť. Čítal som dokument na základe ktorého dostali súhlas títo hráči. Vieš jeho názov: tu je hlavičkový papier SHIPA, názov Súhlas v krízovom období pre nové vedenia SIHPA - meno a priezvisko hráča a text, právnické formuláci, ktoré nemohli títo hráči v takej formulácii a adresnosti na príslušné paragrafy zákonov napísať len právnik a ktorý z nich je???? nemám vedomosť. Ďalej vzor odpovede: Meno a priezvisko hráča v hlavičke, komu - názov klubu jeho plná adresa, Vec: OZNÁMENIE O ZÁNIKU HRÁČSKEJ ZMLUVY - ODPOVEĎ. - začína Vážený klub a v takej formulácii a adresnosti na príslušné paragrafy zákonov napísať len právnik takže kto sú títo traja hráči SHIPA len nemajú varlata to priznať. Prečo svojimi vyhláseniami znevažujú toho s kým robia ???
4.4.2020 - 17:22
0

topska

 

Pisal som strojarovi
4.4.2020 - 18:54
0

Akademik

 

odpovedal som ti a to je už ozaj všetko. Viem svoje a mám dostatok relevantných info z jednej aj druhej strany. Nemám v úmysle niekomu škodiť tak ako to urobil ten hráč s ktorým robili rozhovor. Lebo zavádza a to neznášam
4.4.2020 - 19:42
0

topska

 

Nie su vysunutou rukou shipa a jej sefa
4.4.2020 - 18:54
0

Akademik

 

topska: a teda ktosú, veď tie dokumenty čo som ti napísal sú spracované na SHIPA a taktiež rozposlané pod jej hlavičko. hlavičkou. Hráči sa pasujú za niečo čo by sami nedokázali urobiť to sú moje posledné slová k tomu a želám im nech len dobre vybavia. Nie som Pravda na to hneď zabudni mám spojenie s hráčmi a tak mám jednoznačné info. Všetko čo som písal sa zakladá na info od iných hráčov.
4.4.2020 - 19:22
0

topska

 

Pisal som ti spravu
4.4.2020 - 19:28
0

strojar

 

Myslíš toho právnika, s ktorým si Sucharda na súde vytrel zadok?
4.4.2020 - 19:27
+2

strojar

 

Fakt už choď s týmito hlúposťami do kelu.
4.4.2020 - 19:24
+2

topska

 

Ty sa nauc respektovat nazor druhych
4.4.2020 - 19:29
+2

strojar

 

Názory bez problémov, ale tvoje hlúposti mi lezú na nervy.
4.4.2020 - 19:50
0

topska

 

Vidis a s akademikom som si to dokazal normalne vysvetlit cez spravu s respektom a bez urazania. Toto ty nedokazes s 99 percentami diskuterov.
4.4.2020 - 19:51
+6

FanusikZamkov

 

Topska vidím aké zadné úmysly a prečo strach ako je možné že NZ podpisujú hráčov na novú sezónu. Vidím že špinavá hra neskončila. Je jedno porekadlo kto druhému jamu kope sám do nej padne. Viď Krajčí.
4.4.2020 - 20:07
0

topska

 

Este raz, vy ste nepodpisali po ukonceni sezony ziadnu zmluvu. Ale ostatnym veciam v tvojom komente vobec nerozumiem.
4.4.2020 - 20:22
0

topska

 

Tebe clovek nieco vysvetlli a ty si ides stale svoje. Citas ty vobec co ti ludia pisu? Kde pre boha ja kritizujem ze mozete podpisovat hracov? Co to tu splietas. Ved ti milionty krat pisem ze by to bolo super ak by ste si to mohli dovolit teraz pocas tejto krizy. A milionty krat ti pisem ze je super ak teda mate vysporiadane veci k tomu aby ste mohli predavat permanentky tak aby vam to prinieslo pozitiva. Ved ty si normalne paranoik. Ty stale vidis len utoky pri kazdom pripade ked sa hocico co i len dotkne NZ.
4.4.2020 - 20:25
0

Akademik

 

topska: nereaguj na demagógov to nemá zmysel, bav sa s ľuďmi čo počúvajú a rešpektujú aj názor iného, človek môže mať názor a pohľad na vec a pochopiť ju svojim vnímaním preto ak sa mýli uzná a povie prepáč mýlil som sa. Nechaj ich tak NZ a ich majiteľ má peniaze a bolo nad mieru jasné, že konkurz nemôže nijako inak dopadnúť nakoľko aktíva u neho prevyšujú pasíva a má to z čoho zaplatiť. Či to hráčom zaplatí to je jeho svedomie ak je pravda to čo hráči tvrdia, nepoznám tak nezaujímam stanovisko.
Poslal so ti správu
5.4.2020 - 11:23
0

Roy33

 

HK Poprad: Poprad práve pridal článok o zmluvách z našej kuchyne:

https://hkpoprad.sk/popradski-hokejisti-dostavaju-od-klubu-korektne-zmluvy-a-podmienky/
6.4.2020 - 19:08
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
TímZSkóreB
1.B. Bystrica55180:109120
2.Slovan55191:118108
3.Košice55163:114106
4.Poprad55170:13199
5.Trenčín55167:13993
6.Zvolen55186:15291
7.Michalovce55152:15778
8.Nitra55149:15777
9.Miškovec55148:15877
10.Budapešť55158:20163
11.N. Zámky55143:18859
12.Detva55131:20656
13.L. Mikuláš4878:18635
A SKUPINAZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava4836156233:106115
2.Martin48293412178:12697
3.Topoľčany482310213157:12691
4.Skalica48214419166:14375
5.Dubnica48205320146:15273
6.Sp.Nová Ves48213420159:15673
B SKUPINAZVVPPPPSkóreB
7.Žilina50263318177:13687
8.Levice50193325170:18466
9.P.Bystrica50123530128:19147
10.Trnava5091436140:26033
SR 18292102649:1538
Aktualizované: 28.2.2020 23:06
play-outZVVPPPPSkóreB
1.Martin5302030:1711
2.Skalica5310122:1711
3.Trnava5211121:129
4.Michalovce5300227:259
5.P. Bystrica4010313:212
6.Dubnica400046:270
Aktualizované: 8.3.2020 14:55
TímZVVPPPPSkóreB
1.Martin56216425150:17979
2.Spišská55132733142:20650
3.Michalovce55143236147:21950
4.Žilina55123436111:22546
5.Skalica5585339106:23837
6.L. Mikuláš5642347110:29216
Aktualizované: 8.3.2020 14:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 4.6.2020 19:21
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 4.6.2020 19:21
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 4.6.2020 19:21
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 4.6.2020 19:21
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 4.6.2020 19:21

Bleskovky

Primátori žiadajú financie na záchranu klubov, SZĽH rokuje s klubmi(2)

Primátori miest, v ktorých sa hrá najvyššia hokejová súťaž, vyzvali Slovenský zväz ľadového hokeja (SZĽH), aby v náročnej situácii spôsobenej koronakrízou našiel spôsob, ako dofinancovať chod tipsportligových klubov. V otvorenom liste adresovanom prezidentovi SZĽH Miroslavovi Šatanovi žiadajú o priamu podporu klubov formou mimoriadnej dotačnej schémy, ...
pred 20 min. - TASR

Obranca Magovac sa po sezóne v Tipsport Lige vrátil do Slovinska

Slovinský hokejový obranca Aleksandar Magovac sa po ročnom pôsobení v slovenskej Tipsport Lige vrátil do rodnej krajiny. Jeho kariéra bude pokračovať v klube HK Olimpija Ľubľana, ktorý o tom informoval na oficiálnej stránke. Magovac začal sezónu 2019/2020 v HK Poprad, za ktorý odohral 29 zápasov s bilanciou 1 gól a 2 asistencie.
včera o 11:38 - TASR

Ottawa by mala mať po dvoch rokoch kapitána tímu

Tím zámorskej NHL Ottawa Senators by mal mať po dvojročnej prestávke opäť kapitána. V klube nie je hráč s touto funkciou od 13. septembra 2018, keď obrancu Erika Karlssona vymenili do San Jose. Pred novou sezónou by sa to však mohlo zmeniť.
včera o 10:20 - TASR

Stralman spochybnil reštart, obáva sa o bezpečnosť hráčov:

Obranca Floridy Anton Stralman vyjadril obavy, či dokáže vedenie NHL po reštarte ligy zaručiť hráčom ich bezpečnosť. Švédsky hokejista trpí už dlhé roky ochorením priedušiek - bronchiektáziou a keďže patrí do rizikovej skupiny, bojí sa, že by sa po zvýšenom kontakte s ľuďmi mohol nakaziť koronavírusom. "Myslím si, že obavy sú na mieste," vyjadril sa 33-ročný Stralman ohľadne plánovaného reštartu zámorskej profiligy. "Na celú vec sa dá pozerať z viacerých strán. Viem, že každý si želá návrat k hokeju, no prvoradá musí byť bezpečnosť. A to trochu vzbudzuje obavy. Aj keď väčšina hráčov sú mladí a zdraví ľudia, som si istý, že sa nájde pár hokejistov, ako som ja, ktorí majú zásadné zdravotné problémy. Neviem, ako moje telo zareaguje, ak ten vírus chytím," uviedol v rozhovore pre The Athletic.
2.6.2020 17:47 - TASR

Nižnij Novgorod angažoval amerického obrancu Widemana

Americký hokejista Chris Wideman sa dohodol na ročnom kontrakte s klubom KHL Torpedo Nižnij Novgorod. Pre 30-ročného obrancu to bude prvé pôsobenie mimo Severnej Ameriky. Widemana draftoval v roku 2009 klub Ottawa Senators, v jeho drese debutoval v sezóne 2015/2016.
2.6.2020 09:45 - TASR

Radil sa vracia z NHL do Európy, opäť bude hrať za Spartak Moskva

Český hokejista Lukáš Radil sa po skončení zmluvy v San Jose vracia z NHL do Spartaka Moskva. O návrate 29-ročného útočníka do KHL už dlhší čas špekukovali ruské médiá, terat jeho príchod potvrdil na klubovom webe generálny manažér Alexej Žamnov. Radil ukončil dvojročné pôsobenie v zámorí.
1.6.2020 15:32 - TASR

Bývalý nemecký reprezentant Peter Schiller zomrel vo veku 62 rokov

Bývalý nemecký hokejový reprezentant Peter Schiller zomrel minulý týždeň vo veku 62 rokov na zlyhanie srdca. Na konte mal 94 štartov v národnom drese, zúčastnil sa aj na ZOH 1988 v Calgary. S Kolínom získal v nemeckej lige štyri majstrovské tituly, v kariére si obliekol aj dresy Mannheimu a Dynama i Eisbärenu Berlín.
31.5.2020 15:21 - TASR

Obranca Högberg podpísal zmluvu s Philadelphiou

Hokejový klub NHL Philadelphia Flyers podpísal zmluvu s nováčikom Linusom Högbergom. Kontrakt 21-ročného švédskeho obrancu začne platiť od sezóny 2020/2021. V uplynulej sezóne hral Högberg za Växjö Lakers vo švédskej lige, v 50 zápasoch zaznamenal 14 bodov (5+9). Informovala o tom oficiálna webová stránka klubu.
31.5.2020 08:04 - TASR

Čurmová pokračuje v prestížnej NWHL, predĺžila zmluvu s Buffalom

Slovenská hokejistka Lenka Čurmová bude aj v sezóne 2020/2021 pôsobiť v Národnej ženskej hokejovej lige (NWHL). S tímom Buffalo Beauts sa dohodla na pokračovaní spolupráce. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
28.5.2020 14:14 - TASR

Columbus do play off už aj s Jonesom, Bjorkstrandom i Korpisalom

Klub zámorskej hokejovej NHL Columbus Blue Jackets nastúpi na play off v plnej sile. Počas prestávky v sezóne, ktorú spôsobila pandémia koronavírusu, si doliečili zranenia obranca Seth Jones, útočník Oliver Bjorkstrand i brankári Joonas Korpisalo a Elvis Merzlikins.
28.5.2020 08:21 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

15. 03. 2020
TrenčínKošice
0:0REPORT
SlovanPoprad
0:0REPORT
B. BystricaZvolen
0:0REPORT
DetvaMiškovec
0:0REPORT
NitraBudapešť
0:0REPORT
MichalovceN. Zámky
0:0REPORT

Najviac bodov

Jindřich AbdulSBA62 bodov
2.McPherson A.ZVO58
3.Trotter B.ZVO58
4.Haščák M.KOS55
5.Mikyska J.TRE55

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS33 gólov
2.Zigo T.SBA27
3.Alderson B.TRE26
4.Stupka V.BBY24
5.Sofron I.MAC24

Najlepší brankár

Matej GajanBBY94.5 perc
2.Brust B.SBA93.66 %
3.Košarišťan A.KOS93.44 %
4.Beskorowany T.BBY92.98 %
5.Melicherčík M.BBY92.86 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov