Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
MS
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
MIX
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Huliak kontra zväz, čaká nás opäť nepokojné leto? (VIDEO)

zdroj: hockeyslovakia.sk / -
30.5.2025 14:07 Michal Bruner / HokejPortal.sk

Minister cestovného ruchu a športu Rudolf Huliak požiadal hlavného kontrolóra športu o vykonanie kontroly hospodárenia Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH). Zväz reagoval vyhlásením a zdá sa, že sa opäť zopakuje tradícia z uplynulých rokov. Že ani počas tohto leta nebudú mať fanúšikovia pokoj.


Ako uviedol Huliak v príspevku na sociálnej sieti, k tomuto kroku ho viedli podozrenia z neefektívneho nakladania s verejnými financiami a dlhodobé neuspokojivé výsledky hokejovej reprezentácie. Konkrétne dôkazy nemá, stanovisko zaujal na základe nezverejnených zdrojov. „Dostávajú sa ku mne rôzne indície a šumy, že hospodárenie na hokejovom zväze nie je celkom s kostolným poriadkom. Ministerstvo podľa jeho slov posiela ročne hokejovému zväzu viac ako 10 miliónov eur a preto chce mať istotu, že každé euro je využité účelne a nezaváňa spreneverou. „Hlavne chcem preveriť, či finančné prostriedky určené pre mládež, na ktorej mi tak maximálne záleží, sú využívané účelne a transparentne,“ dodal.

SZĽH má podľa vlastného vyhlásenia jasne definovanú dlhodobú víziu rozvoja slovenského hokeja postavenú na systematickej práci s mládežou, podpore klubov, vzdelávaní trénerov a budovaní infraštruktúry. „Naším cieľom nie je len dosahovať krátkodobé športové úspechy, ale vytvárať udržateľný systém, ktorý zabezpečí stabilný rozvoj slovenského hokeja, rozvoj mladých hokejistov, hokejistiek a výchovu mladých úspešných ľudí. Na napĺňaní tejto vízie pracujeme každý deň – v spolupráci s odborníkmi, klubmi, trénermi, partnermi a v neposlednom rade s predstaviteľmi štátu,“ píše portál hockeyslovakia.sk.

Podľa zväzu sú neopodstatnené slová ministra o neúspechoch z uplynulých rokov. SZĽH zdôrazňuje úspech na olympijskej kvalifikácii i dobré výsledky výberov Slovenska do 18 a 20 rokov z MS. „Nesúhlasíme s týmito tvrdeniami rovnako ako sme nesúhlasili so správaním ministra, ktorý sa napriek nášmu nesúhlasu rozhodol odovzdávať medaily po 7. finálovom zápase hokejovej extraligy medzi Košicami a Nitrou a ktorý sa snažil politicky ovplyvniť tvorbu nominácie na MS 2025. Slovenský zväz ľadového hokeja je transparentná inštitúcia, ktorá sa riadi platnými zákonmi, stanovami a poriadkami a pri prípadnej kontrole zo strany ministra cestovného ruchu a športu SR bude plne súčinný Hlavnému kontrolórovi športu. S verejnými financiami narába transparentne a v medziach, ktoré definuje Zákon o športe. Snahy o politický zásah do fungovania hokeja na Slovensku preto dôrazne odmietame. SZĽH dlhodobo funguje v súlade s platnou legislatívou a princípmi transparentnosti, preto rešpektuje právo príslušných orgánov na vykonanie akejkoľvek kontroly hospodárenia a nakladania s verejnými prostriedkami.“

Huliak tiež uviedol, že vďaka kontrole na zväze sa urobí "stopka" rečiam a šumom, ktoré má. „Mrzí nás však, že bez akýchkoľvek konkrétnych dôkazov alebo výsledkov šetrenia sú vo verejnom priestore prezentované obvinenia a zovšeobecňujúce tvrdenia, ktoré môžu poškodzovať meno slovenského hokeja. Slovenský šport potrebuje systémové riešenia, podporu štátu, dlhodobú víziu, stabilitu a hlavne ľudí, ktorí mu rozumejú – nie ministra, ktorý ho zneužíva na svoju politickú sebaprezentáciu,“ uzatvára stanovisko SZĽH.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


martin_aston

 

Veľký rozvod Šarkyho a Mr. Ruda 😂.
30.5.2025 - 14:13
+38

nerorome

 

Písal som touž vedľa, ale...: Šatan bol s Huliakom v podstate od začiatku v konflikte - Šatan inak interpretoval už svoju pozíciu v poradnom zbore ministra, ako prezentoval Huliak; Šatan nesúhlasil s odovzdávaním medailí ministrom po siedmom finále; po výzve Huliaka na nomináciu čo najviac hráčov z KHL prišla expresná reakcia zväzu a káder už nebol doplnený o žiadneho hráča z KHL (Rybár a Grman tam už boli skôr); jednou vetou Šatan odbil aj Huliakovu kritiku výsledku na MS v kontexte pridelenia MS 2029 a toto je už iba čerešnička na ich "svadobnej torte"...
30.5.2025 - 14:24
+24

Dellal

 

Satan "nEsUhLaSi" ale funkcie poradcu sa nevzda... A to ma este dalsie 3. Uz by si mohol zobudit aj ty.
30.5.2025 - 15:45
+29

nerorome

 

U Huliaka to nie je funkcia. A "funkcia" v SOŠV vyplýva hlavne z postavenia hokeja v rámci nášho športového hnutia. Mne osobne vadí iba dvojfunkcia prezident zväzu a GM repre.
30.5.2025 - 16:56
+4

Kopcansky Palachar

 

Vsetky tie vyhlasenia a reci o nesuhlase su asi tak slabe ako vykon nasej repre v prvej tretine zapasu proti Rakusku na tohtorocnych MS.

Len sluzia na propagaciu hulvatskeho neonacka a odlakanie pozornosti.

Kebyze sa od zaciatku vyhrani zvaz a Sarky ako poriadny chlap, tak by si toto nedovolil.
Akotak pricetny politik si nedovoli ist proti hokeu, iba ak mu to moze posluzit pri 1%nych preferenciach na o.i. prilakanie pozornosti urcitej skupiny potencialnych volicov. Ani ruku mu nemal podat.S neonacistami a hulvatmi sa ruky nepodavaju. Minister sportu nie je minister financii ani premier. A tak k tomuto zbytocnemu postu kde sedi hulvat aby sa nerozpadla koalicia ma aj pristupovat.
Tento minister je absolutne bezvyznamna figura v ramci politiky a moci. Toleruju ho len kvoli "pokojnejsej" vacsine, ale ti, co rozhoduju o vsetkom nim pohrdaju, len ho vyuzivaju na show odlakavania pozornosti pri velkych tuzemskych a medzinarodnych pruseroch podobne ako toho schizofrenika co akoze vysetruje obdobie pandemie a kresli obrazky na urovni 7rocneho dietata na tlacovkach.
30.5.2025 - 17:22
+25

crosbynko

 

Neviem ci je az tak bezvyznamny v kontexte SZLH. Peniaze na hokej asi skrtnut moze.
1.6.2025 - 12:45
0

Urpiner16

 

Veď ale Huliak chce navýšiť peniaze do hokeja len sa chce týmto skostnatelým pánom na zväze pozrieť pod pokrievku a zúbky.
1.6.2025 - 12:53
0

crosbynko

 

Ja som len narazal na to ze rozhoduje o financiach ergo nie je az taka bezvyznamna figurka.
1.6.2025 - 13:08
0

Zkubydu

 

Tento bol zatial zo vsetkych: najlepsi...
3.6.2025 - 18:00
0

strojar

 

Vymierajúci veriaci Cirkvi Šatanovej bojujú z posledných síl.
Šatan bol od začiatku v konflikte s Huliakom?
Nežartuj.
Veď Šatan sa im pchal snaživo do análu. Či to bol nejaký jeho dvojník, čo dal vyrobiť dresy a chodil sa fotiť s tými tĺkmi?
30.5.2025 - 17:59
+24

MackoPu

 

" a káder už nebol doplnený o žiadneho hráča z KHL " kto tomuto veri ?
30.5.2025 - 18:04
+4

nerorome

 

Huliakova "výzva" bola zo dňa 29.aprila, čo ti Google potvrdí. Vtedy už boli Rybár a Grman dávno v tíme. Inak Huliak tú svoju výzvu prezentoval zhruba v čase, keď vypadol z PO KHL Ružička a niektoré médiá začali špekulovať, či by ho nemali zobrať do repre..
30.5.2025 - 18:10
+1

MackoPu

 

To znamena, ze 29.4. mal Mr.Miro v sufliku zoznam dalsich z KHL, ktorych z nejakeho dovodu dovtedy neoznamili a 30. to chcel povodne vytiahnut a spravil to Mr.Rudovi natruc ?

"media spekulovali" - co tam mas dalej ?
30.5.2025 - 18:13
+7

nerorome

 

Zjavne si stojíš na kábli, sorry.
30.5.2025 - 18:17
+14

WERTYU

 

To je u neho bezné…
30.5.2025 - 19:19
+2

MackoPu

 

Jiste...
Tak si to prečítaj este raz a s porozumením. Ale pokial veris tomu, ze Satan spravil ne-nominaciu len kvoli mr.rudovi, tak ani nemusis.
31.5.2025 - 18:32
+2

J4kuubbb

 

Mal povolat viac hráčov z KHL, teraz si to u rudka pokazil
30.5.2025 - 14:15
0

pepan95

 

odbornik na medvede-odbornik-starosta a teraz po novom odbornik na šport a vychovavanie športovcov...mamma mia
30.5.2025 - 14:16
+9

nerorome

 

Mr. Rudo si myslel, že keď kpt. Semaforovi vezme ministerstvo, tak mu zároveň preberie aj kamošov. Zdá sa, že u Šatana neuspel a tak začal (ešte pred MS) vyvádzať. Uhorková hokejová sezóna teda zjavne nehrozí
30.5.2025 - 14:17
+13

Cvikelka

 

Och joj. Miroslav Huliak a Rudo Šatan zničia hokej úplne.
Chlapci serte už nato celé.
Hráči nechcú reprezentovať. To sa vám páči?
30.5.2025 - 14:19
+10

nerorome

 

Klídek
30.5.2025 - 14:21
+1

napalmdeath

 

Kto nechce reprezentovat? Azda si očakával, že pozvánku na MS príjmu hráči, ktorým sezóna skončila kazdy rok? Aj tí zranený a bez zmluvy. " som bez zmluvy, poháňaný, ani trénera nemáme, aj hráčov z khl povolali, idem aj tento rok. Tak to nefunguje. Tým nechcem povedať, že satan ma toho veľa, ze na slovensku nieto hráčov, tobôž dostatok skúsených odborníkov,ochotných odborníkov (teda nemyslím nás, bilión trénerov pred a po ms,a huliaka). To 11 miesto nieje katastrofa, je to reálna tvar SK hokeja, koreň hnilndavno pred príchodom Šatana, tu je ovocie toho koreňa nahnivajuceho od počiatku milénia. A to 11 miesto by mohlo byt kľudne aj keby prišli voľný hráči so zmluvou, bez zranení reda z nhl Benjamini slafko a nemec. A keby sme mali všetkých hráčov k dispozícii, a to aj z khl, a aj iné štáty, tak by to 11 miesto tiež nebolo až takým prekvapením. Resp. Len miernym sklamaním. Sme niekde na pomedzí 9.-11. miesta (ak rátam aj rusov. Tu sa linčuje Šatan za 11. Miesto ako keby vypadli. Pre Sk hokej urobil veľa. Samozrejme, že veľa vecí nieje dotiahnutych a dosiahnutých, ale tu sa robí z toho katastrofa. Neprekvapuje ma to u väčšine populácie SR, ktorí hokeju nerozumejú, povedia ze hokej je obľúbená hra ale pozerajú len ms, aj to len zápasy Našich, ale tu by som niektoré reči neočakával. Kritika áno, ale reálna, konštruktívna, odborná. To ako ďalej (bola taka diskusia pod lampou po neúspešných bratislavských ms) majú viesť diskusiu odborníci, terajšieho vedeniu pomôcť, poradit, nie aby i tom rozhodoval nejaký obézny tajtrlík,čo nevie ani koľko a aký sú účastníci SNHS, darovanu hokejku by zavesil do udiarnr na klobásky,po pojmom "vystreliť na branku" si predstavuje niečo iné, tobôž nie tí kadejaki dezolátnom odborníci. Návrh na kontrolu zvazu v rámci hospodárenia môže, ale do nejakej metodiky a podobne nemá čo hovoriť. Ak zmena na poste baču szlh pride budiš, ale tie niektoré reči sú tragikomicke. A nezabúdajme v akej krajine žijeme. Za 12 rokov sme sa neposunilu ani o zrnko maku,práve tí ktorí majú na tom podiel očakávajú, že hokej pôjde ako švajčiarske hodinky.
30.5.2025 - 19:09
+5

Janciar17

 

To je tak, ked nepocuvate prikazy zhora. Najdu nieco, nie moc velke aby to zrujnovalo zivot a karieru, ale dost na odvolanie. Potom si tam dosadi svoju ovcu(rusofila) a hned budeme kamosi s KHL!
Mne bude dakto hovorit ze politika a sport spolu nesuvisia.
Slovensko je "spinava" krajina!
30.5.2025 - 14:21
+17

Karolko 15

 

Nic moc velke
30.5.2025 - 17:19
0

pifel

 

Ale ked pride kontrola z EU ci sa nerozkradaju peniaze EU tak je to "trestna vyprava"....
30.5.2025 - 14:21
+81

jh12

 

k tej kontrole len tolko, lebo tych bolo vela, ale este sa nestalo aby nasledne danej kontrole chodili vyhrazky smrtou vo forme SMS a mailov, takto si tu bacujeme.

Ale hlavne ze Huliak tu bude poucovat co kde ako. Tesim sa ako moje decka budu povinne tancovat spartakiadu na FC Nitra stadione coskoro.

PS: neviete v ktorom ruskom obchode kupim tie cvicky a cervene trenky?
30.5.2025 - 16:47
+23

Maross NR

 

Keď rozmýšľam, tak hneď za veľkým kruhovým smerom do centra po pravej strane bola predajňa, kde sme si boli na lístok vyzdvihnúť veci na spartakiadu .
30.5.2025 - 17:25
+2

radopKE

 

Trenky ti ušijú z Ruskej zástavy.
30.5.2025 - 19:00
+3

jh12

 

dakujem, neprosim si
30.5.2025 - 19:25
0

Fanpoprad

 

A ako v com nedosahujeme vysledky? Sme mala krajina, kde sa peniaze najskor rozkradnu a az tak sa nieco "buduje" rozpadavaju sa mosty, cesty, zdravotnictvo, skolstvo, sport.... V tomto state nefunguje snad nic a vsetko ide akoby na zotrvacnost. Pardon nieco funguje. Nabalovanie vreciek sebe a svojim znamym na najvyssich miestach. To co sportovci tejto krajiny dosahuju a tym nemyslim len hokej, s takymito moznostami ktore su v nasej krajine, je priam maly zazrak a zasluzia si naopak respekt.
30.5.2025 - 14:23
+13

kabelko55

 

Politika do športu...🤣bavme sa hokejom..zastieracie manevre na nezmyselnom ministerstve..nejake velke svinstvo sa chysta inde tak treba zamestnať média a ľudí napríklad hokejom v lete
30.5.2025 - 14:23
+18

GreenWolf

 

Ja uz som z celeho tohto "statu" tak unaveny, rozculeny a znechuteny, ze mi je to jedno. Tak zle to este nebolo, toto co tu mame uz nie je funkcny stat. Jeden obrovsky bordel. To sa fakt nenajde nikto rozumny, co tomu da konecne zmysel? Od zaciatku tohto statu tu vladnu len magori, kazdy si chce len zabezpecit vlastne vrecka. Neverim uz nikomu.
30.5.2025 - 14:25
+34

Kain

 

Presne o to im ide - že si na to všetko zvykneme a bude nám to jedno. To sa nesmie stať!
30.5.2025 - 14:34
+37

roman

 

90tky boli pocitovo trosku horšie. Ale je divne ze furt ludia volia aj uplnych tupcov. To sa moc nezmenilo.
31.5.2025 - 19:56
+4

mannheim

 

Lenže väčšina "husákových detí" berie toto obdobie spomienkovým optimizmom ako ťažkú romantiku. Pritom sme si tu museli pripadať ako v nejakej Tarantinovke, dnes je to podstatne pohodlnejšia doba.
2.6.2025 - 10:39
+7

roman

 

Teda aby som bol presnejsi. Ani nie tak tupcov ako neschopnych ludi, schopnych vsetkeho.
31.5.2025 - 19:57
+2

MackoPu

 

Raz sa to pochopit da. Ale nie opakovane.
1.6.2025 - 13:38
+2

BieloModra

 

Izolacia, tma, rozkol...v podstate v kazdom odvetvi a napriec celou krajinkou, za hranicami velka hanba...
chodit niekam nepozvany ma svoje uskalia...
30.5.2025 - 14:32
+19

tulen - kosice

 

toto je veľmi zlé: v súvislosti s khl každý idiot píše, že politika do športu nepatrí ... a my máme svoju khl už doma ... bohužiaľ, ale máš pravdu ... a ďalej už škoda reči, zmazali by ste ... ms 2025 boli len začiatok
30.5.2025 - 14:59
+16

BieloModra

 

keby som napisala co citim a myslim si...letim ako prva
30.5.2025 - 15:02
+5

antinamor

 

Pomenúvajme ľudí, veci a udalosti správnymi menami. Zlodej je zlodejom, korupčník korupčníkom, hlupák hlupákom, masový vrah masovým vrahom, kolaborant kolaborantom, vojna bude vždy len vojna a nie 3 dňová špeciálna operácia. Nevidím dôvod na akékoľvek mazanie za vyslovenie pravdy Aďka.
30.5.2025 - 15:39
+14

Shinody33

 

Strasne dezolatska krajina sme
30.5.2025 - 14:37
+12

DavePP

 

Nech príde kontrola ako sa nakladalo z dotáciami z EU, nech príde kontrola ako sa robili výberové konania na rôzne nákupy a projekty. Nech podložia ako si financovali majetky v Chorvátsku. Nech ukážu faktúry a preukážu či si mali na to ako zarobiť. Nech preveria prečo stále niesu hotové diaľnice. Prečo je zdravotnictvo v takom stave.V krajine v ktorej sa rozkrada verjne peniaze a veci nefunguju tak ako by mali necakajme ze bude fungovat sport. Toto je rozprávková krajina
30.5.2025 - 14:39
+20

DavePP

 

A ešte by som doplnil. Vraví sa ze politika do športu nepatrí ale pokiaľ si rodicia nebudu môcť dovoliť financovať šport pre svoje deti, tak sa môže zväz aj na hlavu postaviť. Áno môže dat zväz nejaké výstroje abo niečo, ale stale to je pre rodiny ťažké financovať. Keď sa nezačne od základov tak nečakám zlepšenie.
30.5.2025 - 14:55
+4

braniiislav

 

Tak ale toto sa neviem ako môže zlepšiť. Nemôžeš zase čakať, že to bude zadarmo pre rodičov, bohužiaľ. Nič nie zadarmo ani hokej. Vo vyspelých krajinách vôbec to nie je o tom, ci ma platiť štát. Poplatky na hokej sú všade drahšie v porovnaní so Slovenskom. Problém je ten, že ľudia tu tých peňazí toľko nemajú. Ale s tým hokej nevie pohnúť. Voliči vo voľbách áno.
30.5.2025 - 15:35
+2

DavePP

 

Ja netvrdím ze stat ma všetko platiť. Chcel som tým povedať to co ty ze veľa ludi na to proste nemá. Ze pokiaľ sa nezdvihne životná úroveň tak to bude všade takto.
30.5.2025 - 16:06
+3

Kocando444

 

Tak ale ved oni si oficialne nic nekupili... precedovi kupila hodinky manzelka, el prezidentemu Volvo sestra, Sakovej exmanzel nahodou postavil minuly rok ci kedy hausboat na ramene... oni chudaci keby nemali taketo rodiny tak ziju na ulici.
30.5.2025 - 19:25
+9

Analytix

 

A teraz uz len vysvstlit ako je mozne ze ti ich rodinni prislusnici maju dlhodobo danove priznania na urovni X, a nakupuju sebe a svojim chudbnym pribuznym ktori zhodou okolnosti posobia v politike za velke nasobky X, co nevychadza ani keby cely rok nejedli, nepili, chodili bosi a nahi, a nemali ani ziadne ine vydavky.
30.5.2025 - 20:05
+3

Kocando444

 

Jasne... ja som za, ze aj priama rodina politikov by mala davat majetkove priznania a mali by dokazovat taketo veci. Problem je ze by sa zrazu vykotilo milion kamaratov, ktori by na meniny Robovi dali byt za 800k
30.5.2025 - 20:36
+7

Analytix

 

Krajina kde tupost a chrapunstvo su povazovane za cnost, dalsi pekny priklad do nekonecnej zbierky. V kontexte vyroku o tuposti a chrapunstve by niektori politici mohli byt priam statnym symbolom. Ak Craig aspon trochu vnima co sa okolo neho deje, musi si mysliet svoje.
30.5.2025 - 14:39
+15

Fandimnasim

 

Výborne ešte aj zväz a Huliak si budú verejne odkazovať. Na čo je to vlastne dobré. Načo je vlastne dobré vôbec to Ministerstvo športu. Neviem či je skôr na úžitok alebo škodu. Páči sa mi stanovisko zväzu ale možno sa mali skôr verejne ohradiť na prvotné Huliakove kroky a vyjadrenia a nie keď na nich nakydá. Príde mi akokeby sa Huliak teraz prebral zo zimného spánku. Čím ďalej tým viac začínam pochybovať, že toľko ospravedlneniek nemalo aj jeden spoločný dôvod okrem tých čo uviedli. Keď už sa ozývajú aj bývalí hráči a aj aktuálni najmä čo sa týka komunikácie. Som zvedavá čo za "telenovela z toho ešte bude". Ja len dúfam, že príde k nejakým zmenám v pozitívnom zmysle.
30.5.2025 - 14:42
+7

Sani

 

Ministerstvo sportu je dobre ako trafika za podporu zlocineckej vlady. Za normalny okolnosti by ucely tohto ministerstva hravo splnil jeden odbor na ministerstve financii, alebo ministerstve skolstva ako to bolo predtym....
30.5.2025 - 16:31
+18

nerorome

 

Pekný komentár : https://sport.aktuality.sk/ostatne-sporty/clanok/komentar-mr-rudo-2025053011155634557
30.5.2025 - 14:43
+9

strojar

 

Vlani bola majster Nitra.
Huliak nebol ministrom.
Kde bol Šatan, keď majstrovský pohár odovzdával Laco?
Na to má akú výhovorku?
30.5.2025 - 18:10
+4

KrebsKandidat

 

Autor clanku ma prehlad asi taky, ako Huliak...
31.5.2025 - 11:39
+2

djoker

 

Posledný nech zhasne.
30.5.2025 - 14:46
+5

Kelthuzad123456

 

Tento pan ktory sa nevmesti do vlastneho obleku nahana len vlastne politicke body..o hokej a mladez tu nejde, len o to mat na zvaze svojich spravnych ludi
30.5.2025 - 14:58
+5

Ivo

 

bol by som veľmi vulgárny keby som tu napísal to čo mi beží hlavou a bol by som zmazaný. Bol by som rád keby Mr. Rudo zaliezol späť do tej diery odkiaľ prišiel ako taký bulo z lesa... pardón ľesa...určite ani na zväze nie je všetko ideálne aj Miro má svoje muchy, ale takto sa tu zviditeľňovať a tvrdiť reči typu jedna babka povedala to je amaterizmus najvyššieho levelu. Tento človek čo vydieraním dostal post ministra tu ide dačo kázať a tváriť sa ako robí poriadky.
30.5.2025 - 14:58
+13

Rusty7550

 

Miro si može za to sám. Mal sa od tých blbcov dištancovat ale nie. Vysedava s Dankom vo VIP loži na MS Čechach, foti sa s Ficom a fotku daju na hanbu sveta na soc. siete. Obklopuje sa zlými ludmi a tí ho tahaju dole.
30.5.2025 - 15:22
+10

Marchand63

 

Zas Mirove srdiecko bije pre SNS uz od cias Satana st.
30.5.2025 - 15:26
+9

pupo

 

Miro sa musí s takýmito dezolátmi stretávať jak šéf zväzu a ťažko sa môže od nich dištancovať. Týchto ľudí mu tam mimochodom zvolil národ čo ho teraz za to kritizuje….
30.5.2025 - 15:28
+7

Urpiner16

 

O Huliakovi si môžem myslieť čokoľvek ale v tomto má pravdu.Ten prehnitý zväz je nám na dve veci a s ich hospodárením nevieme akým pre tú kopu byrokratov.
30.5.2025 - 15:38
+4

Tino

 

jo : aj pokazene hodiny ukazuju 2x denne presny cas
30.5.2025 - 15:44
+12

Urpiner16

 

Čo ty si jeden z tých byrokratov či máš tam rodinu?
30.5.2025 - 15:54
+1

bigi

 

ale nemoze na to poukazovat este prehnitejsi huliak
31.5.2025 - 21:21
+1

Urpiner16

 

Zo svojej funkcie môže.
6.6.2025 - 8:21
0

VranaKE

 

Ked ziskali v Pekingu medailu, nemal problem ako prezident zvazu povedat v televizii, ze radsej to ide oslavit na namestie s ludmi, ako by sa isiel fotit s politikmi do parlamentu. Ked je sns vo vlade, zrazu je problem sa distancovat ? Za toto co sa deje si moze sam.
30.5.2025 - 16:18
+28

nerorome

 

Huliak nie je SNS. Do parlamentu sa dostal na ich kandidátke, ale rýchlo sa s Kapitánom rozkmotrili a momentálne si nevedia prísť na meno. Rudo si určite užíval ako zobral Kapitánovi práve ministerstvo, ktoré vzniklo na jeho popud. Pravdou je, že kým bol na čele nominant SNS Keketi, tak s ním Šarky problém nemal a fungovali v pohode. Kto by povedal, že lepší keket(i) ako huliak 🤣
30.5.2025 - 17:01
+1

Cvikelka

 

Ruda volilo dosť poľovníkov.
Neboj, viac už nebudú 😉
30.5.2025 - 17:18
+2

jh12

 

ono, ten keketi (a to niesom vobec SNS pozitiv), tak neni nejaky kkti (pardon vypadlo mi pismeno e, keketi)

ten bol ako tak normalny a pricetny
30.5.2025 - 19:27
+1

tominope

 

Pretože sa mu z SNS vyhrážali že ak nebudú hráči z khl na ms tak sa stopnú peniaze tiposu. Musel sklopiť uši a podriadiť sa, preto to tak vyzerá
1.6.2025 - 16:19
+1

strojar

 

Ha-ha-ha.
1.6.2025 - 18:03
+1

Karolko 15

 

ty si trochu mimo reality
2.6.2025 - 7:36
+1

Kopcansky Palachar

 

Nemusi. Ak by chcel je dost chytry aby sa vedel zariadit. Ale to by musel chciet. Hadamczik sa neotrca s politikmi o sto sest. Tak uz prestanme hrat tuto hru.

Tych ludi volilo par desiatok tisic hlupakov. Absolutne drviva mensina naroda. A ti co ich nevolili ich prirodzene aj kritizuju. Neviem co tu stale obhajujes a riesis. Si zo zvazu?
30.5.2025 - 17:33
+7

nerorome

 

Prečo by mal byť niekto, koho názor ti nevyhovuje, automaticky zo zväzu? Máš dosť chochmesu, aby si sa neznižoval k takýmto podpásovkám. A tuším, že ten diskutér, na ktorého si reagoval, ani nežije na Slovensku.
30.5.2025 - 17:42
+2

Urpiner16

 

Trafené husy zo zväzu tu gágajú a ich prisluhovači lebo teplé fleky ničnerobenia to sa ťažko opúšťa.
30.5.2025 - 18:02
0

bigi

 

ty vsekych co nesuhlasia s mr. rudom nazvyas ze su zo zvazu,nebude to opacne? nejsi ty od mr. ruda?
31.5.2025 - 21:24
+5

Urpiner16

 

Nie nie som.Ešte niečo?
6.6.2025 - 8:22
0

strojar

 

Nemusí.
CHCE.
A to je zásadný rozdiel.
30.5.2025 - 18:10
+6

topska

 

Ale nemusi...Nie v takej forme. Ked sa nemusia ini (a to neriesim ine krajiny) tak by sa to urcite dalo limitovat.
30.5.2025 - 19:27
+5

Tino

 

Velmi: sa mi paci, ze je to mental z Ocovej, ktory opakovane ziada vsetkych naokolo aby nemiesali politiku so sportom, logicky....preto sa stal ministrom sportu.
30.5.2025 - 15:43
+8

DocentMladsi

 

ten pocit ked si na strane neoblubeneho mirka satana

po dostali sa ku mne sumy som prestal citat, takto sa presne robi politika

som za odluku huliakov od sportu
30.5.2025 - 15:45
+7

frantapriklep

 

Nuž a je tu vytriezvenie, s týmto typom ľudí sa nedá byť zadobre. Miro chcel byť a tu má odmenu.

Huliak nie je odborník, je to jednoduchý človek, ktorý uverí každej vete v krčme, a po MS toho slovenské krčmy aj internety zažili, takže Mr.Rudo zacítil možnosť vytĺcť nejaké body.

Audit ako taký nie je v konečnom dôsledku vec negatívna, môže len pomôcť. Len to kvantum zlých reči a zloby okolo je zase zbytočné.

Ja si na výsledky auditu počkám a zaujímajú ma.
30.5.2025 - 16:17
+6

MackoPu

 

Ak by bol Dano stale kamarat s Rudom, ziadny konflikt nie je. Miro si vybral Dana.
30.5.2025 - 18:06
0

Sani

 

Len aby ten audit nedopadol tak ako ked (spravne) odstavil Romanu Tabak....len potom pustil k tym peniazkom (akoze za propagaciu) nejaku inu kukuricu z Farmy, ci odkial...
30.5.2025 - 19:16
+7

Fandimhokeju

 

Huliaka najviac zaujímal po nástupe do funkcie Tipos. Po pár dňoch zmenil vedenie, ktoré bolo zmenené po voľbách vládou, ktorej bol súčasťou.
30.5.2025 - 19:40
+3

Sani

 

No pochopitelne, Tipos je zlate vajce, to je bankomat, cez ktory sa da monetizovat odmena za podporu vlady...Ale jeho podla mna este viac bavi aj samotny fundament tej funkcie, pocit dolezitosti, fotky so znamymi sportovcami, ze sa mu (tam niektori lumeni typu Hamsik) pchaju do zadku....on, velky Mr. Rudo tomu celemu gazduje, rozdeluje dotacie podla toho, kto pobozka prsten, odstrihuje prizivnikov s ktorymi sa poskriepil, produciruje sa na velkych akciach, odkazuje SZLH koho maju nominovat...a pritom dokaze bluznit aj o nemiesani politiky do sportu...
30.5.2025 - 20:01
+10

crosbynko

 

Presne toto. Gazda z Ocovej.
1.6.2025 - 12:56
+1

strojar

 

A prezident z Jacoviec.
1.6.2025 - 18:03
+1

roman

 

To je síce pravda. Ale zato má zato má nasledovné kladné vlastnosti 1. Vie mlčať. 2. Vie hrať hokej a dosiahol v ňom veľké úspechy.

Naopak Bača z očovej
1. Sa vyjadruje k všetkému jak truhlík. 2. Jeho najväčší športový úspech je ministerská stolička.
1.6.2025 - 19:43
0

Mato-Mi

 

Jeho najvacsi sportovy uspech predsa len bol ten kotul dozadu v studiu 😀
1.6.2025 - 21:46
+11

roman

 

Ten som radšej taktne nezaradil. Ani iné bulvárne fakty, napríklad ten, že na každého slnko svieti.
2.6.2025 - 8:25
0

Mato-Mi

 

Takt pri tychto ludoch nema miesto.
2.6.2025 - 9:25
+2

Fandimhokeju

 

A čo takto, fúkanie dymu z cigariet na rastliny. Nová forma fotosyntézy, či obnoviteľného zdroja energie.
2.6.2025 - 12:41
+2

Mato-Mi

 

To bol vedecky pokus. O chvilu bude sefom SAV 😀
2.6.2025 - 13:46
+2

VSS Košice

 

ale tam ma protikandidáta Kotlara
2.6.2025 - 17:00
+2

strojar

 

Myslíš, že mlčať a vedieť hrať hokej sú dostatočné predpoklady na vysokú manažérsku funkciu?
Konkrétne v slovenskom hokeji tú úplne najvyššiu.
2.6.2025 - 6:57
+2

roman

 

Sú to dobré predpoklady. Nie úplné. Ale hlavne som sa snažil o nadhľad, humor a nejaký obsah, lebo inak je to ako vždy debata, ktorá nikam nevedie, a tvoj príspevok do nej bol podpriemerný aj na tvoj štandard.
2.6.2025 - 8:23
+3

Tyna85

 

On na túto tému píše stále to isté.
Už ani originálne to nie je.
2.6.2025 - 8:29
+2

strojar

 

Možno to nie je originálne, ale zato je to pravdivé.
2.6.2025 - 10:14
+1

roman

 

A trochu aj blbé.
2.6.2025 - 16:17
0

strojar

 

To sú predpoklady, ktorých hodnota sa z pohľadu manažérskych schopností limitne blíži k nule.
2.6.2025 - 10:13
+1

roman

 

Nesúhlasím.
2.6.2025 - 16:18
0

Karolko 15

 

1. Co to ma spolocne z funkciou prezidenta?

A ten druhy pan NO Commet. Toto je parodia na Slovensky hokej
2.6.2025 - 7:38
0

Mato-Mi

 

Miro zne plody ktore zasial tym, ze sa nevie od nikoho a nicoho distancovat.
30.5.2025 - 16:19
+20

nerorome

 

Ako sa môže šéf športového zväzu v našich podmienkach, kde je šport v spoločnosti na okraji záujmu, dištancovať od politikov, ktorý rozhodujú o tom, či vôbec nejaká podpora od štátu bude? Ukáž mi nejakého iného šéfa športového zväzu na Slovensku, čo si dovolí nespolupracovať s tými, ktorých si zvolia ľudia našej krajinky...
30.5.2025 - 17:05
+2

MackoPu

 

Sa netvarme, ze politici davaju nejake vlastne peniaze. Pekne si nas vychovali.
30.5.2025 - 17:38
+7

Mato-Mi

 

Nepoznam inych sefov zvazov, ani neviem kolki sa fotia s predsedom politickej strany, sedia s nim v lozi, podpisuju dresy, su poradsami ministrov.
30.5.2025 - 17:44
+5

Mato-Mi

 

*poradcami
30.5.2025 - 17:44
+3

nerorome

 

No vidíš, ešte veľa toho nevieš 😉
30.5.2025 - 17:46
0

djoker

 

Zato ty sa tváriš, že vieš všetko.
30.5.2025 - 18:28
+18

strojar

 

Medzi spolupracovať a pchať sa do análu je podstatný rozdiel.
30.5.2025 - 18:12
+1

adrian79

 

aj medzi nadhľadom a zaujatosťou
2.6.2025 - 17:53
+1

RebeccaBlack

 

kde su vsetci ti co nechceli spajat sport a politiku pri KHL? dufam, ze udrzia liniu a budu teraz riesit aj tohto darmozraca
30.5.2025 - 16:38
+8

roa

 

K neúčasti hokejistov na MS Dino Kessler povedal :

Keď si chce švajčiarsky hokejista zahrať na olympijských hrách či napríklad domácich majstrovstvách sveta v roku 2026, musí chodiť reprezentovať aj na iné akcie a nie iba tie, kde je to pre neho najatraktívnejšie.

„Na olympiádu prídu všetci, lebo je to atraktívnejšie ako každoročné MS. Ale keby ste napríklad povedali Jurajovi Slafkovskému, že ak nepríde na majstrovstvá, tak nebude hrať na olympiáde – možno by o tom premýšľal,“ myslí si Kessler.
30.5.2025 - 16:44
+3

Fandimnasim

 

A môžme si my dovoliť toto hovoriť hráčom pri tej malej základni? Teraz sme videli, že bez tých čo neboli to pomaly nestačí ani na slabšie tímy. A nechcime teraz aby každý rok chodili nás reprezentovať chalani a nepozerali aj na seba a svoje kariéry. Slafkovský sa od OH ospravedlnil z dvoch MS a na dvoch bol. A nie je to len o ňom ale pre čítanosť článkov sa furt len opýtajú na neho lebo on jediný povedal prečo nejde aj keď sa to ľuďom nepáči. A už je to aj trápne. Ale gratulujem mu byť v 21 taká persona v našej repre to sa nepodarí ozaj každému. A chcem vidieť čo by robili keby toto povedia Slafkovi alebo inými že ak nepôjdeš nepôjdeš na OH a Slafko by povedal OK.
30.5.2025 - 17:02
+2

nerorome

 

Vo Švajčiarsku to zjavne rešpektujú ich hráči z NHL, pritom bez nich by Švajčiarsko tiež mohlo ísť "ľad rúbať" 😉 Ale tiež to malo svoj vývoj, v tom článku je to pekne popísané.
30.5.2025 - 17:14
0

Fandimnasim

 

Je na zväze aké kroky podniknú. Ale mne sa už nepáči prosto čo sa tu deje okolo tých ospravedlneniek a furt a dookola to isté meno. Taký Cehlarik neprišiel lebo sa chcel venovať rodine pretože majú malé bábätko. V roku 2022 sa z MS ospravedlnil kvôli svadbe a pritom ju ani nemal počas MS a tiež neviem aby to vôbec niekto riešil. Lenže tam to mladí zvládli a postúpili sme do štvrťfinále. Ja rešpektujem každého dôvody a aj som rada že to takto teraz dopadlo lebo to možno prinesie zmeny. A hlavne sa možno zmení komunikácia. A nebudeme sa robiť že za všetko môžu ti čo neprišli, pretože tí na ľade neboli.
30.5.2025 - 17:22
+1

pupo

 

Všetko je to o vývoji,hodnotách a jak sa k tomu ľudia stavajú. Keď sa pozrem aký bol ohlas na nenominaciu Studenica tak pochybujem že niečo podobne bude fungovať aj u nás
30.5.2025 - 17:54
+1

bigi

 

svajciari chodia dousaza hracmi ajpocassezony, to za prvea za druhe vacsina z nich hra domacu sutaz okrem nhl
31.5.2025 - 21:29
+1

nerorome

 

Toto by u nás mnohí ľudia nerozchodili, však reprezentácia nie je povinnosť ale česť. Považovalo by sa to za nedemokratické praktiky a šikanu.
30.5.2025 - 17:08
+1

Urpiner16

 

Dobre ke´d to nie je povinosť reprezentovať príklad na MS tak by sa mali na OH nominovať a uprednostňovať hráči ktorí chcú reprezentovať ako Regenda ap.Nie že nejaký frajerík ktorý serie na repre sa tam zoberie na úkor niekoho kto tam maká a chodí pravidelne.Nech sedia na riti doma nielen počas MS ale aj počas OH.Prosiť sa nikomu netreba.
30.5.2025 - 18:17
0

Fandimnasim

 

Koho myslíš tým frajerikom? Však nech sedia ale potom nech sa aj fanúšikovia nerozčuľuju a nenadavaju na hráčov a RT za herný prejav a výsledky aké budú. A to sa nestane.
30.5.2025 - 18:35
+1

Fandimnasim

 

Ešte povedal: "Napríklad obranca Dallasu Stars Lian Bichsel dvakrát po sebe neprišiel na juniorský šampionát. Teraz má trojročný zákaz reprezentovať.

Myslím si však, že zákaz na ďalšiu sezónu zrušia. Je to celkom tvrdé, mladí hráči by mali mať dovolené robiť chyby.

Kľúčom k úspechom sú práve hráči z NHL. Sú ako taká rada reprezentácie, ktorá povedala, že sú zaviazaní národnému tímu a vždy prídu. A toto nám prinieslo možnosti a šance na úspech.

Ale aby ste toto vedeli robiť, potrebujete trénera alebo manažéra so sociálnymi zručnosťami, ktorý sa rozpráva s hráčmi z NHL. Keď to tréner alebo manažér nechcú robiť, tak to potom bude náročné.“

Podstatný je hlavne posledný stĺpec, ktorý sa u nás očividne nedeje. A vyzerá že ten zákaz zrušia čiže asi tak.
30.5.2025 - 17:11
+3

roa

 

S tým ja absolútne súhlasím, čo si doplnila.
30.5.2025 - 17:20
+2

nerorome

 

Ale Šatan je GM repre od 2017 a určite fungoval s hráčmi v NHL stále rovnako a "nekomunikácia" s nimi vyvstala ako problém až teraz?
30.5.2025 - 17:22
0

Fandimnasim

 

Tak to ja neviem. Možno Ramsay komunikoval. Ale vidíš že Česi a Švajčiari komunikujú inak s hráčmi a nielen v NHL. A aj hráči sa medzi sebou aj bavia a bavia sa aj s hráčmi s iných repre keďže ich majú ako spoluhráčov v kluboch. Alebo možno to tak predtým nebolo. Ale už keby mám sama za seba povedať lepšie by sa mi hralo keby mi niekto dá aj počas sezóny najavo že keď budem zdravá a vypadnem v play off alebo tam nepostúpim, že so mnou rátajú. Dobre by mi možno padlo že na môj zápas sa prišiel pozrieť niekto z RT. Aj keď viem, že aj toto by ľudia skritizovali. Lebo aj teraz sa niektorí našli že či sú to malé deti, že zbytočne vyhodené peniaze a neviem čo. Ale tak ak to funguje inde tak by sme to mali zaviesť aj my.
30.5.2025 - 18:10
+5

topska

 

Ramsay nekomunikoval
30.5.2025 - 19:29
0

bigi

 

a kolko ze z tych hracov v NHLco su tam teraz tam boli od 2017 teho?
31.5.2025 - 21:31
+1

MackoPu

 

Ak to tu bude fungovat (ludia, mentalita) ako v SUI, nemam s tym problem.
30.5.2025 - 18:10
+2

ptr421

 

Keď sa niekomu nechce prísť, tak ho potrestáme tým, že nebude musieť chodiť. Vynikajúci plán, ja som za
Inak neviem čo sa rieši. Minulý rok v Ostrave boli skoro všetci, dieru do sveta neurobili. Budúci rok v Miláne tiež budú. Tak tento rok si dali voľno, a?
30.5.2025 - 18:15
0

crosbynko

 

S nasou mentalitou by sa ti polka hracov urazila a nesla ani na tu olympiadu
1.6.2025 - 12:58
+1

defender

 

To je tak Šarky… ked stupis do zaschnuteho kakalienka, zacne smrdet
30.5.2025 - 17:39
+9

strojar

 

Zaujímavá diskusia.
Diskutujúci si akosi nevšimli, že na zväz príde FINANČNÁ kontrola.
30.5.2025 - 18:14
+1

Urpiner16

 

Presne tak.Zagágané husy budú len mlieť o Huliakovi aby zatienili podstatu v čom sa im ide niekto pozrieť na ten otlak kurieho oka.Po roku 2002 sa tu neurobilo nič a prehajdákal zväz tie najlepšie roky slovenského hokeja.
30.5.2025 - 20:10
+1

frantapriklep

 

Myslíš že auditovať sa ide hospodárenie zväzu od roku 2002?
31.5.2025 - 20:00
0

MackoPu

 

A ?
31.5.2025 - 10:12
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
frantapriklep

 

Zaujimave. Skús si to prebehnúť ešte raz a minimálne dvoch nájdeš.
31.5.2025 - 19:59
0

ekaver

 

Tupota
30.5.2025 - 18:31
+1

radopKE

 

Toto nie je nič iné ako obraz našej rozvrátenej krajiny…
30.5.2025 - 19:10
+3

xhrubecrevox

 

nech sa aj zozeru.

to maju za to, ze sklapaju usi, hlavy a pritakavaju vsetci v kazdom jednom zvaze, organizacii, urade tej koalicnej gumenej bande
30.5.2025 - 19:49
+7

Tanvyk

 

Huliak robí politiku na úkor športu, to ho diskvalifikuje na pozíciu ministra
30.5.2025 - 19:58
+1

JG

 

PRÍKLAD, AKO SA TO ROBÍ.
1, V 50-tích rokch v Brazilií, bol Futbol na pokraji akého koľvek záujmu o neho. Napriek tomu, že talenty na uliciach výrastali, ako huby po daždi. Dobre. Čo sa teda stálo, že došlo k výraznej zmene? Našli sa páru neskorumpovaní jednotlivci a národne cítiaci, ktorí výšli s jednoduchým plánom, ktorý sa nedál zaprieť. "Talenty netreba výchovavať, len ich treba pozbierať z ulice a dalej rozvíjať ich talent." Ako napr. Brazilské duo Pelé , Garrincha atd...Zbytok viete. -------------
2, Prenesme sa do Slovenskej minulosti. Za predošlého režimu, sme mali štátne, talentové (hokejové a iné) školy, ktoré boli zdarma. Z ních výšli hráči, ktorí sa dokázali presadiť aj v NHL. Vtedy neexistovali otázniky, akože, kto pôjde reprezentovať Slovensko.-------------------
3, Prenesme sa do Slovenskej súčstnosti. 1, Už máme v poradí tretieho cúdzieho trenéra, dokonca dedka (Ramsay), ktorý nerozumie nám a ktorému zase nerozumieme my. Dokonca, operuje z USA. 2, Máme generálneho manažéra Miroslava Šatana, ktorý z nášho Národného tímu úrobil tím EU. Viete si predstaviť Čechov v našej situácií? Česi, by to odmietli. 3, Teráz máme Huliaka Ministra športu, čo za predošlého režimu nebolo. A ktorý zo športom a hokejom, nemá nič spoločné. Bod 1a 2, sú si podobné, ale bod 3 je ich protikladom. Šatanov výrok o strome som rozobral v tomto článku. Teráz odpoviem na to všetko otázkou. 1, Akú motiváciu má trener Ramsay, reprezentovať Slovensko? Akú motiváciu majú Slovaci, aby nás starý a chorý človek Ramsay reprezentoval? 2, Akú motiváciu má Šatan, ktorý prišiel na to, že úž nástal čas posadiť strom? A Ja sa pýtam, ako je možné, že máme generačný skĺz, nedostatok hráčov schopných reprezentovať? To, že Slafkovský sa presadil vo Fínsku, potvrdzuje fakt, že na Slovensku to nemohol dokázať. Čím vývratil všetky nezmysli o hokeji na Slovensku. 3, Huliak a Ministerstvo športu. To akože vážne? Toho zaujíma iba polovačka na Medveďa a potom hostina. Všímli ste si, že odkedy máme ministersto, upadá aj náš šport / hokej?-------------------
Peniaze robia človeka a Šatan sa potrebuje obliecť. To, aká výspelosť nášho hokeja je, to je ako viachlavý Drak. Každá hlava hraje svojú hru a pritom si nezávadzajú.
30.5.2025 - 20:07
0

MackoPu

 

Tak uz je aj Ramsay tercom ?
31.5.2025 - 10:15
+2

Standacik

 

No zakomponovať do toho Craiga, to je riadný ohyb chrbtice
31.5.2025 - 15:29
+2

MackoPu

 

Je tam aj par inym skratiek.
31.5.2025 - 18:33
0

worth

 

Som rád, že sme tu tej diskusii nechali trochu voľnejší priebeh. Aspoň majú ľudia kde tu frustráciu trošku vyliať.

Naozaj sme sa dostali do bodu keď o krajine rozhodujú ti najväčší gauneri, nemorálni a odpudivi ľudia.
30.5.2025 - 20:16
+9

Aladár Miazga

 

Treba prekryť kauzu PPA dotácií
30.5.2025 - 20:53
+10

Fandimhokeju

 

Presne tak, vždy keď sa niečo závažné deje, tak zapracujú Huliak, Šimkovičová s nejakými pseudo kauzami, viď. aj tá busta v Levoči, aby sa novinári a národ mali čím rozptyľovať.
30.5.2025 - 21:45
+7

pablob26

 

A ja som myslel,ze sa politika nepletie do sportu. Huliak aj cela vlada nech sa staraju o seba a hokej nechaju odbornikom.
30.5.2025 - 21:19
0

Karolko 15

 

Myslis Satana a Laza ? alebo kto je odbornik?
31.5.2025 - 8:57
+1

FeroMotyka

 

Možno nám svitá na lepšie časy.
30.5.2025 - 21:31
0

lesliebarbara

 

Ja neviem, tu sa stále hovorí od našich politikov, že politika nemá zasahovať do športu v súvislosti s RuZZkom a hľa...v našej krásnej republike sa robí presne to, čo by politici nechceli. Táto krajina je v takom marazme že hotovo. Ja vám neviem, pán Huliak je možno dobrý starosta či poľovník a v tom sa vyzná. Ale akože ako sa tento pán dostal ku kreslu ministra športu... keď sa bude o 100 rokov rozprávať v Portugalsku či v Argentíne že mali sme Ronalda/Messiho, tak u nás to bude mali sme ministra športu Huliaka.
30.5.2025 - 21:49
+2

Adriano23

 

Hokej upadá, mládež slabé výsledky, repre nedostačujúce ....

Mládež dosahuje historické úspechy, či už na drafte, na MS U18, ale ani na MSJ nie je dopočtu ... (Ano okolo rokov nového milénia, draftovali od nás snáď všetko viď hráči ako Gráčik atd...) a on zadrie takúto tupotu. Čo už, nech dá úvodný výkop na MS U21 vo futbale....
30.5.2025 - 22:40
+2

strojar

 

Na zväz ide FINANČNÁ kontrola.
31.5.2025 - 5:45
+1

Karolko 15

 

Mas pravdu, ale na tych uspochoch nema zvaz ziadny podiel. A teraz neprehanam ZIADNY. 4 miesto na MS U18 nie je uspech. Napr. minuly rok to znamenalo absolutna prepadak (1 hrac draftovany v 7 kole)
31.5.2025 - 9:00
+1

PwPIETROO

 

To bolo spôsobené tým, že osemnástku na MS ťahali aj pred rokom najmä hráči ročníka 2007. Tento rok ten draft bude vyzerať úplne inak (minimálne 5 hráčov bude určite draftovaných) + v budúcom roku pôjdu na draft ešte ďalšie tri 2007-čky a to Chrenko, Nemec a Tomík.
31.5.2025 - 10:49
+2

Karolko 15

 

Tomu rozumiem, ale stojim si za svojim.
1. 2006 neboli draftovane ziadne.
2. Za uspechom nie je zvaz , ale na 100% rodicia a ich investicie.
31.5.2025 - 11:45
+1

Norik

 

Nech ju Huliak,aky chce: Kontrola nikdy nie je na skodu.
Este tak skontrolovat "najvacsiu chobotnicu" v jeho rezorte.
SFZ...
31.5.2025 - 7:44
+3

gallup nr

 

vsak ok, len kontrola by nemala byt sikanozna, ze (a teraz parafrazujem) "donieslo sa mi" a kedze "nebol vysledok" tak ta aspon skontrolujem.
3.6.2025 - 10:12
+2

aRt

 

Iniciativa za mna fajn, len mam trosku obavy pred tym, pod kym bude riadena.
31.5.2025 - 9:53
+1

FP-jaykay

 

A všetci budeme teraz hovoriť o bezvýznamnej bravčovej športovej hlave... účel to splnilo pre najsámhranatejšieho
31.5.2025 - 10:27
+2

luciakanky

 

Očovský kotrmelec by sa mal vrátiť do jaskyne a nie sa montovať do vecí, ktorým nerozumie
31.5.2025 - 15:16
+4

bigi

 

holt to pchanie hlavy do piesku a bohviekam este sa mirovi nevyplatilo.ok kontrola nie je nikdy na skodu,problemom je to ze kto tu kontrolu robi.to je ako spravit capa zahradnikom
31.5.2025 - 21:37
+7

P24

 

V zásade to nie je kam dať, takže tu si to miesto najde: Štatistika vstfelenych gólov na MS podľa líg.
Nhl 160
Nl 62
Cze exl 34
Shl 23
Del 21
AHL 19
Icehl 17
Liga 9
Khl 6
Svk exl, erste, nor eliteserien 4
Kaz 3
31.5.2025 - 23:27
+5

crosbynko

 

Financna kontrola by mohla byt fajn keby to Rudo neobalil do floskul dvojtyzdnoveho hokejoveho fanusika v style "nedoniesli sme medailu, cely hokej je aj tak nahovno, hraju len bohati synacikovia bla bla bla". Cele je to smiesne ako vsetko co tento sedliak robi.
1.6.2025 - 13:06
+5

Urpiner16

 

Medaila nemusela byť ale ak by tam na zväze boli prí četní a omluvenkári a neželaní prišli čo prísť mohli tak play off bolo reálne.
1.6.2025 - 19:49
0

TvojTatoRamon

 

Peter Šťastný : To veľmi dobre povedal. Povedal pravdu. Tak ako to je a nijak inak. BolševickO štbacka mafia nám vládne. A bude vládnuť naďalej, pokiaľ si ľudia neuvedomia, že oni nám nemajú vládnuť. Ale spravovať náš majetok. V tejto krajine potrebujeme tvrdý reštart. Niečo na spôsob nežnej revolúcie, až na to, že musí byť tvrdá. To znamená že potrebujeme v prvom rade schváliť lustračný zákon, kde sa bude Písať, že občan, s dokazatelným prepojením na bývalý režim, nesmie vykonávať verejnú funkciu. Potom sa možno veci v tejto krajine začnylu hýbať lepším smerom.
2.6.2025 - 19:58
+6

Mato-Mi

 

Ak sme sa s tymto nevysporiadali hned po revolucii, tak teraz uz tazko. Ludia uz zabudli.
2.6.2025 - 20:38
+4

Urpiner16

 

Ja už som skeptický ísť voliť.Pravica sa tri krát sama položila a ľavica škoda reči.Niet tu hybnej sily aby sa niečo zmenilo a ani v hokeji.Dobre už bolo.
2.6.2025 - 21:20
+3

BieloModra

 

dakujeme Brano!: "Po MS sa na neho zvalila brutálna vlna kritiky aj od ľudí, ktorí sú úplní amatéri. Predtým boli poľovníci, teraz sú akože odborníci na šport. Určite nebudem ďalší, kto si do Mira „kopne“, pretože teraz je taký trend," zastal sa Rapáč Šatana. "Áno, komunikácia s hráčmi mala byť iná a nevravím, že treba za nimi cestovať po svete. Možno by stačila komunikácia na mesačnej-dvojmesačnej báze, hráčom dobre padne, keď vedia, že je o nich záujem,"
"Na druhej strane, Miro musí najlepšie vedieť, či stíha obe funkcie. Byť prezidentom zväzu a generálnym manažérom reprezentácie musí byť extrémne náročné časovo i mentálne. Zrejme by mu pomohlo, ak by časť povinností odovzdal niekomu inému. Ale to, či má Miro Šatan jednu, dve alebo viacero funkcií, rozhodne nie je hlavným problémom slovenského hokeja."

Najväčší problém slovenského hokeja
Branislav Rapáč za hlavný problém slovenského hokeja považuje nedostatočne kvalitné prostredie na výchovu mladých hokejistov. V tejto súvislosti poukazuje na nízku kvalitu a zlé podmienky v mládežníckych súťažiach na Slovensku. "Kvalita dorasteneckých a juniorských súťaží. Za mňa to je alfa a omega. Pokiaľ sa v tomto smere neposunieme ďalej, tak všetko okolo je druhoradé. V posledných rokoch sme sa tešili z vysoko draftovaných hráčov do NHL. I ja verím, že z nich vyrastú budúce hviezdy zámorského či európskeho hokeja," hovorí Rapáč, ktorý v minulej extraligovej sezóne strelil 22 gólov a nazbieral 40 bodov v 49 dueloch základnej časti.
Problém s výchovou slovenských hokejistov môže na prvý pohľad zahmlievať, že sme mali v posledných rokoch viacero draftovaných hráčov do NHL v prvých kolách, prípadne úspechy slovenskej hokejovej reprezentácie, ktorá na MS do 18 rokov trikrát po sebe hrala o bronz. "Lenže 90 percent z nich sú produktmi rodičov, zahraničných klubov alebo HK Nitra. Chalani z Nitry ako Nemec, Sýkora či Pekarčík museli preskakovať kategórie, aby sa mohli zlepšovať. Aby boli v konkurenčnom prostredí, vždy museli hrať o dve kategórie vyššie, ako vekom patrili," dvíha varovný prst Rapáč.

Branislav Rapáč, ktorý je spolumajiteľom klubu Spišská Nová Ves spoločne s bratom Richardom, ktorý vykonáva aj funkciu generálneho manažéra tímu, ponúka aj možné riešenie nastoleného problému s mládežníckym hokejom na Slovensku. Čo teda robiť s mládežníckymi súťažami? "Treba do nich naliať peniaze. Pri mládeži musia byť profesionálni tréneri, ktorí sa budú venovať deťom na plný, nie na polovičný úväzok. Talenty musia mať vytvorené kvalitné podmienky. Tie, v ktorých momentálne trénuje naša mládež, sú rovnaké posledných 20 rokov. Hokej sa však vyvíja a pokiaľ chceme stíhať, musíme so svetom držať krok."
3.6.2025 - 8:17
+5

Sesto6

 

Mam dojem, ze problem so slabou dorasteneckou ligou mali vyriesit hokejove akademie, ktore mali koncentrovat najlepsich hracov v kraji, kde by dostali najlespi servis. Roky idu a mam taky pocit, ze zacala fungovat az jedna akademia v Trencine, ktora sa uz planovala pred nastupom Satana na post prezidenta Zvazu.
3.6.2025 - 9:14
+1

BieloModra

 

ako pises...projekt "18" uspesny nie je, hraci co vidia perspektivu a chcu sa posuvat v projekte hrat nechcu v ramci SHL dostavaju naklady kade chodia a cela ta centralizovana priprava mi volako nesedi....Huliak ma plne usta mladeze ale len teoreticky.... ten vie prd co treba, vyhlasi ze nie je spolocenska objednavka na rekonstrukciu ci nove stadiony a pod....
3.6.2025 - 9:26
+3

Sesto6

 

Musim sa priznat, ze ani netusim, co Huliak povedal. Jeho vyhlasenia sa hodia skor so zabavnej sou, nie do serioznej diskusie. Vseobecne sluby politikov su na urovni ozrana, ktory vecer v krcme pri troch promilach nieco povie a na druhy den rano si to nepamata.
3.6.2025 - 9:36
+1

BieloModra

 

akoze je to aj na zasmiatie....keby nas to nereprezentovalo a neskodilo
3.6.2025 - 9:49
+2

evgeni71

 

ponúka aj možné riešenie nastoleného problému s mládežníckym hokejom na Slovensku. Čo teda robiť s mládežníckymi súťažami? "Treba do nich naliať peniaze.

hehe
3.6.2025 - 10:30
0

BieloModra

 

takto pekne vytrhnute z kontextu ano, je ze hehe....a na co pouzit tie naliate peniaze ...v tom s ním suhlasim
3.6.2025 - 10:34
+3

Sani

 

Z velkej casti by sa dalo suhlasit, akurat ten zaver: "ze treba naliat peniaze" tento spôsob na Slovensku este nikdy v nicom nefungoval....lebo sa zabuda na jednu (dost podstatnu vec) a sice odstranit trativody, zapchat diery...
3.6.2025 - 11:15
+2

BieloModra

 

predpokladam, ze ak nam ma byt vzorom vyspely hokejovy svet (a staci ostat v europe, toto by malo byt automaticke) ale rozumiem co chces napisat. Zhodou okolnosti SNV si teraz tiez polepsi, ale Rapac to v tomto rozhovore iste zle nemysli
3.6.2025 - 11:22
0

FP-rivaldo7

 

satana sa zastal rovnako aj Luptak.
6.6.2025 - 8:39
0

Athotis

 

za prvé , jasne že nebude kritozovať niekoho kto mu pomohol vybaviť prachy na stadion , za druhe , kto ma naliat tie peniaze do mladeže? rodičia , štát , kluby?ani jedny na to nemaju prachy , za tretie , co robí zvaz pre výchovu hracov? idem stavat nezmyselne akademie ked aj tak najlepší hráči čo by v nich mohli hrat su von (svedsko , finsko , rakusko , cesko a zamorie) alwbo stavat nezmyselne male ladove plochy kde možu hrat max. 4HT a potom čo s nimi? , preco u nas 5HT trieda nema uz vlastnu ligu a hra na polovicu , miesto na cele ako to je vsade inde okolo? prečo nie je jednotna metodika , preco ti jeden povie že deti do 5HT maju len korculovat , druhy ti povie , že maju hrat co najviac hokeja , treti že sa ani nemaju velmi venovat korculovaniu , ale hlavne iným pohybovým aktivitám ,že ak chces mať so syna hokejstu , musis mu platit sukromne treningy , lebo v klube sa nestihaju 2 treneri poriadne venovat 30 detom... ryba smrdi od hlavy a tým treba na zvaze začať
6.6.2025 - 12:52
+2

BieloModra

 

juj pardon ze som to sem skopirovala ja som dakovala Branovi lebo nas pochvalil a vobec nepochybujem o tom co pises...a vyssie pisem aj o tom, ze ano SNV si polepsi
6.6.2025 - 13:46
0

Zkubydu

 

Mne sa paci totok: https://scontent.fbts8-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/502582555_716769830901169_6971936638817288790_n.jpg?_nc_cat=111&ccb=1-7&_nc_sid=127cfc&_nc_ohc=lPODQKHerCUQ7kNvwFqUpCT&_nc_oc=Adm26E6_nYjrgRWpxY8Hl5VN1MTnzYUqFrthw_7HRwjZ44b-_M5M4dR0GE-lj81nejE&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent.fbts8-1.fna&_nc_gid=etgvcIIKB8cEL1sKs8hpLg&oh=00_AfJLX7DGK4XyvqxdDJgxZcigHvXjq17bbAla0BaRXqfkVg&oe=68450392
3.6.2025 - 18:07
+2

Zkubydu

 

Ja som za : Dankyho. Vystizne
3.6.2025 - 18:09
0

Flak108

 

Celý vrchný rad je ťažká konkurencia. 😂
6.6.2025 - 7:13
0

AryaStark

 

Dlhšie som tu nebol a o tomto som ani netušil.
Ale musím povedať,že je to tu šecko píčou KE zdi.
5.6.2025 - 20:14
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
1. Spiš. N. V 54 173:152 104
2. Košice 54 172:130 101
3. Nitra 54 197:163 97
4. Žilina 54 174:146 94
5. B. Bystrica 54 161:145 88
6. Poprad 54 178:144 86
7. Slovan 54 164:159 81
8. Trenčín 54 150:155 80
9. Michalovce 54 157:153 80
10. Zvolen 54 174:174 73
11. L. Mikuláš 54 140:173 59
12. N. Zámky 54 114:260 29
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov4638107180:68116
2.Žiar n. Hronom4632239182:117103
3.Dubnica46283312139:11693
4.Skalica46265312182:11691
5.Humenné46245314156:11085
6.Topoľčany46187318165:15471
7.P. Bystrica46193717146:14070
8.Levice46135622149:16455
9.Detva46135424127:16753
10.Bratislava46115426124:16847
11.Trnava4611152987:17840
12.Trebišov4655630100:16831
SR 18243002141:1119
Aktualizované: 5.3.2025 21:38
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov4638107180:68116
2.Žiar n. Hronom4632239182:117103
3.Dubnica46283312139:11693
4.Skalica46265312182:11691
5.Humenné46245314156:11085
6.Topoľčany46187318165:15471
7.P. Bystrica46193717146:14070
8.Levice46135622149:16455
9.Detva46135424127:16753
10.Bratislava46115426124:16847
11.Trnava4611152987:17840
12.Trebišov4655630100:16831
SR 18243002141:1119
Aktualizované: 5.3.2025 21:38
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 29.3.2025 13:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 29.3.2025 13:29
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 29.3.2025 13:29
a

Bleskovky

Duchene sa dohodol s Dallasom na štvorročnom kontrakte za 18 mil. dolárov

Kanadský hokejista Matt Duchene bude pokračovať v tíme Dallas Stars. Klub zo zámorskej NHL sa s ním dohodol na štvorročnom kontrakte, Kanaďan sa tak vyhol trhu s voľnými hráčmi. včera o 18:00 - TASR


Zetterlund podpísal s Ottawou nový trojročný kontrakt

Švédsky hokejista Fabian Zetterlund sa dohodol s klubom NHL Ottawa Senators na predĺžení zmluvy. Nový trojročný kontrakt mu vynesie celkovo 12,825 milióna dolárov, ročne tak v priemere zarobí 4,275 mil. dolárov. Informoval o tom portál TSN.ca. včera o 15:14 - TASR


Švajčiarsky útočník Andrighetto získal ocenenie Hráč roka podľa IIHF

Švajčiarsky hokejový útočník Sven Andrighetto získal ocenenie Hráč roka podľa Medzinárodnej hokejovej federácie (IIHF). Získal 34,6-percenta hlasov, americký brankár Jeremy Swayman, ktorý skončil druhý v poradí, mal 18,6. včera o 13:13 - TASR


Bonino, dvojnásobný víťaz Stanleyho pohára, ukončil kariéru

Americký hokejový útočník Nick Bonino ukončil vo veku 37 rokov hráčsku kariéru. Jej vrcholmi boli roky 2016 a 2017, v ktorých získal s Pittsburghom Penguins Stanleyho pohár. včera o 10:41 - TASR


Donato pokračuje v Chicagu, podpísal štvorročnú zmluvu

Americký hokejový útočník Ryan Donato podpísal nový štvorročný kontrakt s klubom NHL Chicago Blackhawks. Vynesie mu celkovo 16 miliónov dolárov s priemerným ročným platom 4 milióny. Klub o tom informoval na svojej oficiálnej stránke. včera o 09:31 - TASR


Devils vymenili Haulu do Nashvillu za Hanzela a voľbu v 4. kole draftu

Klub zámorskej NHL New Jersey Devils vymenil švédskeho útočníka Erika Haulu do Nashvillu. Predators za neho získali voľbu vo 4. kole nadchádzajúceho draftu a obrancu Jeremyho Hanzela. včera o 09:15 - TASR


New York Rangers podpísali novú dvojročnú zmluvu s Rempem

Klub zámorskej hokejovej NHL New York Rangers predĺžil zmluvu s kanadským útočníkom Mattom Rempem. Dvadsaťdvaročný hráč podpísal nový dvojročný kontrakt, ktorý mu prinesie ročný príjem v hodnote 975.000 amerických dolárov. Klub o tom informoval prostredníctvom oficiálneho webu. 18.6.2025 17:13 - TASR


Okuliar skóroval v 3. finále, jeho Charlotte prehráva 1:2 na zápasy

Slovenský hokejista Oliver Okuliar sa gólovo presadil v treťom zápase finále play off zámorskej AHL, v ktorom jeho tím Charlotte Checkers prehral na ľade Abbotsfordu Canucks 1:6. Dvadsaťpäťročný útočník otvoril v 9. minúte skóre stretnutia, keď pred bránkou úspešne tečoval strelu spoluhráča Matta Kiersteda. Domáci však v druhej tretine vyrovnali a v tretej piatimi gólmi strhli víťazstvo na svoju stranu. Checkers prehrávajú 1:2 na zápasy, séria sa hrá na štyri víťazstvá. 18.6.2025 10:27 - TASR


Obranca Thomson sa vracia do Ottawy, podpísal ročný kontrakt

Fínsky hokejový obranca Lassi Thomson sa po roku strávenom vo švédskej SHL vracia do organizácie Ottawy Senators. V nedeľu sa s klubom NHL dohodol na ročnom dvojcestnom kontrakte, ktorý mu na profiligovej úrovni garantuje plat 775.000 dolárov. 16.6.2025 07:47 - TASR


Fínsky útočník Lammikko sa vracia do profiligy, upísal sa Devils

Fínsky útočník Juho Lammikko sa po troch sezónach vo švajčiarskej lige vracia do NHL. Podľa cbcsports.com podpísal ročný kontrakt na 800.000 dolárov s New Jersey Devils. Dvadsaťdeväťročný Lammikko hral v NHL naposledy v sezóne 2021/22, keď nastupoval za Vancouver Canucks. Potom sa vrátil do Európy a v uplynulých troch ročníkoch si obliekal dres Zürich Lions, s ktorým získal dva švajčiarske tituly. V minulom ročníku nazbieral 38 bodov (13+25) v 48 zápasoch základnej časti a pridal ďalších 8 (5+3) v 13 dueloch play off. 15.6.2025 10:48 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

25. 05. 2025
ŠvajčiarskoUSA
0:1 PPREPORT
ŠvédskoDánsko
6:2REPORT
24. 05. 2025
ŠvajčiarskoDánsko
7:0REPORT
ŠvédskoUSA
2:6REPORT
22. 05. 2025
ŠvédskoČesko
5:2REPORT
KanadaDánsko
1:2REPORT

Najviac bodov

David PastrňákCZE14 bodov
2.MacKinnon N.CAN13
3.Červenka R.CZE13
4.Konecny T.CAN12
5.Lindholm E.SWE11

Najlepší strelec

Sven AndrighettoSUI7 gólov
2.Tolvanen E.FIN7
3.MacKinnon N.CAN7
4.Lindholm E.SWE7
5.Pastrňák D.CZE6

Najlepší brankár

Juuse SarosFIN95.92 perc
2.Vladař D.CZE95.16 %
3.Binnington J.CAN94.74 %
4.Fleury M.CAN94.44 %
5.Charlin S.SUI93.02 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Kanada734:719
2.Švédsko728:818
3.Fínsko722:1016
4.Rakúsko721:1810
5.Lotyšsko717:259
6.Slovensko79:247
7.Slovinsko79:294
8.Francúzsko78:271
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Švajčiarsko734:919
2.USA734:1417
3.Česko735:1417
4.Nemecko720:2210
5.Dánsko725:2411
6.Nórsko713:244
7.Maďarsko78:393
8.Kazachstan79:323