Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: IIHF odobrala turnaj Bielorusku, podľa Tretiaka je v hre aj Slovensko

zdroj: facebook
18.1.2021 17:01 TASR

Medzinárodná hokejová federácia (IIHF) odobrala Bielorusku spoluorganizáciu tohtoročných majstrovstiev sveta (21. mája - 6. júna). Minsk mal organizovať šampionát spolu s Rigou, Rada IIHF v najbližšom čase rozhodne, či odoberie hostiteľské práva aj Lotyšsku a usporiada celý turnaj v jednom dejisku.


Prezident Ruskej hokejovej federácie (FHR) a člen Rady IIHF Vladislav Tretiak uviedol pre agentúru TASS, že IIHF zvažuje tri možnosti organizácie šampionátu. Prvá je, že sa uskutoční celý v Lotyšsku, druhá, že ho bude spoluorganizovať Lotyšsko s Dánskom a tretia, že ho pobaltská krajina usporiada spolu so Slovenskom. Slovenský zväz ľadového hokeja (SZĽH) sa zatiaľ k tejto možnosti nevyjadruje. "Berieme na vedomie rozhodnutie IIHF v súčasnej situácii stiahnuť organizáciu majstrovstiev sveta 2021 z Bieloruska. Veríme, že IIHF robí všetko preto, aby sa svetový šampionát v tomto roku uskutočnil a v dohľadnej dobe sa nájde plnohodnotné náhradné riešenie," uviedol pre hockeyslovakia.sk prezident SZĽH Miroslav Šatan.

Problémom pri organizácii šampionátu sú financie, keďže turnaj sa pre padnémiu s najväčšou pravdepodobnosťou uskutoční bez divákov, čím by hostiteľské krajiny stratili hlavný zdroj príjmov z organizácie. Rada IIHF mala pôvodne zasadnúť 25. januára, ale vzhľadom na aktuálnu situáciu rokovala o MS už na pondelkovej online videokonferencii. "Je veľmi poľutovaniahodné, že musíme zrušiť spoločnú kandidatúru Minska a Rigy. Počas tohto procesu sme sa pokúsili presadiť, aby sa MS využili ako nástroj zmierenia a pomohli upokojiť spoločensko-politické problémy v Bielorusku a nájsť pozitívnu cestu vpred. Hoci sa Rada domnieva, že MS by sa nemali žiadnou stranou využívať na politickú propagáciu, uznáva, že organizovať toto podujatie v Minsku by nebolo vhodné, keď treba riešiť dôležitejšie problémy a treba dať prednosť bezpečnosti tímov, divákov a funkcionárov," povedal pre oficiálnu stránku federácie prezident IIHF Rene Fasel, ktorý sa spolu s kolegami minulý týždeň stretol v Bielorusku s Alexandrom Lukašenkom a predstaviteľmi tamojšieho hokejového zväzu i organizačného výboru MS a rokovali o ďalšom postupe. Nakoniec sa rozhodli odobrať krajine organizáciu MS. "IIHF má povinnosť postarať sa o všetkých účastníkov MS. Bod číslo 9 v stanovách IIHF umožňuje Rade odstúpiť práva na organizovanie šampionátu krajine v prípade, že je dôvod na znepokojenie či pochybnosti v súvislosti so zabezpečením bezpečnej slobody pohybu hráčov, rozhodcov, fanúšikov a novinárov," píše sa v stanovisku IIHF.  

Rada IIHF musí po pondelňajšom rozhodnutí zvážiť aj postavenie Lotyšska ako spoluorganizátora MS a vyhodnotí možnosť presunúť celý šampionát do jedného dejiska, čo by výrazne uľahčilo organizáciu z pohľadu zdravotníckych a bezpečnostných otázok v súvislosti s pandémiou koronavírusu. V Bielorusku už niekoľko mesiacov prebiehajú protesty proti režimu prezidenta Alexandra Lukašenka. Podnetom boli augustové prezidentské voľby, ktoré pozorovatelia označili za zmanipulované. V tejto súvislosti vznikol tlak na IIHF, aby šampionát presunula do inej krajiny. Najmä vládni predstavitelia a hokejoví funkcionári z Lotyšska a Fínska volali po odobratí šampionátu Bielorusku. Vyjadrili svoje obavy, či Lukašenko neurobí zo šampionátu nástroj vládnej propagandy, domnievali sa, že usporiadaním MS by sa legitimizoval represívny režim. Sponzori majstrovstiev sveta Škoda i Nivea takisto v minulých dňoch oznámili, že odstúpia od podpory MS, ak bude Bielorusko ich spoluorganizátor.

Do úvahy pripadala aj možnosť, že by sa MS konali iba v Lotyšsku. V Rige však nie je v súčasnosti druhá vyhovujúca aréna, v ktorej by sa mohlo hrať. Lotyšsko by k usporiadaniu celého turnaja údajne potrebovalo ďalších päť miliónov dolárov, ktoré nemá. Podľa Fasela federácia zvažovala aj iné alternatívy. Dostala oficiálnu ponuku od Dánska, ktoré chcelo zaskočiť ako organizátor či spoluorganizátor MS 2021. Podľa šéfa IIHF diskutovala aj so slovenskou stranou.

Slovenskí reprezentanti sa mali na turnaji predstaviť v A-skupine spolu s Ruskom, Švédskom, Českom, Švajčiarskom, Dánskom, Bieloruskom a Veľkou Britániou. V "béčku" boli Kanada, Fínsko, USA, Nemecko, Lotyšsko, Nórsko, Taliansko a Kazachstan. Pre pandémiu koronavírusu sa nemohol uskutočniť ani vlaňajší svetový šampionát vo Švajčiarsku.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MS


Kuči

 

Ako..: Za mňa inak čistý alibizmus. Jednoznačne neschvaľujem, čo sa deje v Bielorusku. Ale toto je väčší dvojitý meter ako kauza záverečné práce.

Kto bol prezidentom Bieloruska v roku 2014 (ich posledné MS)?
Kto bol prezidentom Bieloruska, keď táto krajina vyhrala nomináciu?
A prečo potom nejdeme riešiť napríklad taký Katar (čo by sme naozaj mali)? Tam to nikomu nevadí, ako sa tam porušujú ľudské práva?
18.1.2021 - 17:17
+35

Tino

 

ok napis: do IIHF ze preco sa neodoberu aj MS v Katare a potom napis na HP aka bola odpoved.
18.1.2021 - 17:31
+40

Nemehlo

 

Chces mi povedat, ze ked o tyzden niekoho zabijem, tak uz dnes som vrah? Alebo nam chces vysvetlit, ze hokej je futbal?
18.1.2021 - 17:38
+29

Urpiner16

 

Peknú sprostosť si napísal.
18.1.2021 - 18:36
+8

Nemehlo

 

Mozes mi napisat, kde v tych mojich dvoch otazkach je sprostost?
18.1.2021 - 18:40
+1

Urpiner16

 

Namiesto toho aby si mal nad vecou nadhľad nad vecou ako to kuči myslel a ja mu rozumiem tak v obidvoch vetách vidím prízemnú debilitu na jeho trefné vyjadrenie.
18.1.2021 - 18:46
+7

Nemehlo

 

Myslim si, ze vacsina ludi, ktory boli proti MS v Bielorusku boli proti nim aj predtym, ako ich dostali. Akurat, sa tam dost zhorsila politicka situacia a peniaze to uz nevedeli prekryt.
Co sa tyka FIFA a MS v Katare, tak si myslim, ze ludia, ktori nesuhlasili s MS v BLR nesuhlasia ani s MS v Katare. Akurat este nie je dostatocny spolocensky tlak na to aby im ich odobrali.
18.1.2021 - 18:54
+6

Pukky

 

Lenže oni z roka na rok stále viac a viac porušujú to, čo sa volá sloboda a právo človeka, až to presiahlo rámec tolerancie aj takého kreténa, ako je Fasel. Toto nie je alibizmus ale prejav solidarity. Konečne.
18.1.2021 - 17:42
+36

warn1ng

 

Ja som si viac menej isty ze Fasela k tomu dotlacili... On by to vklude nech Bielorusku. Moj nazor.
18.1.2021 - 19:05
+7

Pukky

 

Rozumný názor, má to logiku.
18.1.2021 - 19:09
+2

DeL

 

Tu ide o sponzorov, Faselovi sú občania BLR totálne u prdky, akurát sa zhovadil tou návštevou u Lukašenka.
19.1.2021 - 12:36
+3

bigi BLOG

 

Co ma katar spolocne s IIHF urcite nam to vysvetlis.
A slavo to uz dva krat podobne ako ty vysvetlil uplne jednoducho
Tak si to najdi
18.1.2021 - 17:52
+5

Urpiner16

 

V princípe ako to dotyčný opísal veľa.
18.1.2021 - 18:23
+2

bigi BLOG

 

mozno to nevies ale MS v Katare budo vo Futbale a IIF je medzinarodna HOKEJOVA federacia. takze este raz co ma IIHF s MS v Katare?
19.1.2021 - 9:21
+1

Urpiner16

 

Ja ako bývalý futbalista viem o pozadí viac ako ty by si dokázal vstrebať.Len tebe to nemá význam vysvetľovať keď na prvú šupu to pochopilo 31 ľudí čo dali kučimu plus+.
Tvoje bezprostredné ego to nie je schopné pochopiť alebo skôr nechce lebo si myslí že len môj pohľad je ten správny.
19.1.2021 - 11:21
+1

Nemehlo

 

Aj keby mu dalo plus milion ludi, este stale to neznamena, ze jeho nazor je spravny. Neviem kolko tu je uzivatelov, ale 31 bude statisticky asi prd.
19.1.2021 - 11:35
+3

bigi BLOG

 

Hej ty byvali futbalista z horskej ligy vidis do vsetkeho lepsie a majlepsie cez dno poharika. Vies o tom ze ked niekto nieco pluskuje este nic neznamena? Pamatam si casy ked tu existovali minusky a ludia uz len z principu minuskovali.

Ahavtakze moje ego nie je schopne nieco pochopit. Ale stale si nevysvetlil co ma iihf spolocne s ms v katare.
19.1.2021 - 13:46
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
matt-opd

 

to je predsa jasne: Ide Ignorovat Hokej i Futbal
19.1.2021 - 16:26
0

Kuči

 

Ok, aby som upresnil - mne je jasné, že IIHF nie je FIFA - len nerozumiem, prečo sa svet/sponzori v tomto nechovajú trošku rovnako.

A stále je otázka, prečo to IIHF nevadilo v roku 2014, resp keď teraz získali kandidatúru - Lukašenko toho už vtedy vyviedol viac než dosť.
18.1.2021 - 17:59
+7

Nemehlo

 

No je to jednoduche, v 2014 sa dal este v pohode robit biznis bez toho aby ta to nejak poskodilo. Teraz je to tazssie a tazssie. Ked ti firmy, ktore ti na to davaju peniaze povedia, ze to takto nepojde, tak mas dve moznosti, zmenit lokalitu, alebo najst niekoho ineho kto ti prispeje. A netreba vytahovat ziadne hlasky, ze prehral sport a podobne. Lebo akonahle sa jendna o profesionalny sport, tak su rozhodujuce peniaze.
18.1.2021 - 18:04
+6

sob3k

 

Pekny whataboutizmus s Katarom. Na strane druhej, ver, ze ti, ktori sa tesia teraz, su rovnako aj proti Kataru.

IIHF a FIFA nemaju chrbtovu kost presne rovnako. Rozdiel? Minsk robil MS s Rigou, ktora po tom co sa deje v BLR povedala, ze ani za milion rokov. Obratili sa na Vilnius a ten povedal to iste. Rusi v Kaliningrade asi nic schopne nemaju a vlastne, vymenit Rigu za Moskvu by bola este vacsia PR katastrofa.
18.1.2021 - 18:06
+3

miško DUKLA

 

V Rusku sa do konca roka 2022 nesmie nič organizovať žiadne MS ME a podobne takže tí určite nie.
18.1.2021 - 18:08
+1

Kuči

 

Práveže ME sa tuším môžu, len ten zákaz platí len na globálne turanje, nie kontinentálne.
18.1.2021 - 18:32
+1

topska

 

"V kontexte komunikácie, ktorú sme viedli v rámci IIHf už od novembra, sme začali mať výhrady. Mali sme pochybnosti, či budú splnené podmienky, aby boli MS bezpečné. V takýchto prípadoch musíme rozhodnúť v rámci platných predpisov podľa paragrafu 9," vysvetlil Bříza
18.1.2021 - 21:05
0

cuchorko

 

A co ma spolocne IIHF s FIFA?
Napis do Skody a opytaj sa ich ze preco nechcu sponzorovat MS v Bielorusku ked je to podla teba v poriadku.
18.1.2021 - 17:22
+5

GZA

 

Podarené , idem sa vygrcať...
18.1.2021 - 17:23
+6

maček

 

Ouce nehcú vydieť praudu, čo?
18.1.2021 - 17:25
+52

Sarus

 

Ty si tiez ovca len z ineho stada.
18.1.2021 - 17:49
+14

xxxx987

 

Sarus: Presne tak!
18.1.2021 - 18:00
+3

Nemehlo

 

Ja si myslim, ze v prvom rade sme vsetci ludia. Tento trend, ked ludia nazyvaju jednych ovcami, druhych oucami poukazuje len na to, ze problemom ludstva nebol nedostatok informacii, ale problem s informaciami spravne narabat.
A macekov prispevok, bol krasne sarkasticky, takze na sebe trosku popracuj, nech sa v tom nabuduce nemusis najst.
18.1.2021 - 18:00
+18

Sarus

 

Každá informácia ma svojho adresáta.Každá informácia je dôsledkom ľudskej interpretácie.V dnešnom svete v ktorom neexistujú nezávislé média si môžeš správne narábať asi len s veľkým prstom na nohe. A sklamem ťa nenašiel som sa v príspevku. Ale keďže tvoje myslenie je binárne tak to aj tak nepochopíš.
18.1.2021 - 20:42
+6

Nemehlo

 

V tom pripade je moj nazor, ze toto je velke pismeno Be: "S"
18.1.2021 - 21:21
+1

Sani

 

postfaktualna doba: ...a co keby sme informacie nedelili podla adresata...ale podla obsahu a faktickosti...?

...ked je raz nieco modre, tak nebudem tvrdit, ze je to zelene, lebo je to moj nazor....a vsetci vzdelanci su farboslepi zapredanci....
19.1.2021 - 9:48
+15

Radovan123

 

Tam si dovolím tvrdiť, že potom sa to triedi nie podľa farby ale inteligenčneho kvocientu.
18.1.2021 - 18:02
0

Radovan123

 

Ale dôležité je mať svoj názor nie druhých zo všelijakých pofidernych stránok
18.1.2021 - 18:03
+1

Pukky

 

Najdôležitejšie je napriek rozdielnému názoru nestratiť schopnosť tolerovať. A argumentovať, nie nadávať.
18.1.2021 - 18:06
+2

Radovan123

 

Ano uznavam, môj komentár je nevhodný a protirecim si😔
18.1.2021 - 18:09
0

warn1ng

 

Kazdy je ovca zo svojho stada... ste si este nevsimli..
18.1.2021 - 19:05
0

Ejo

 

Peter Šťastný musí byť dnes extra šťastný
18.1.2021 - 17:31
+3

PeterLucky

 

Tiez ma to napadlo Inac nechapem preco nemoze cely ten turnaj organizovat Lotyssko ako v 2006, vtedy sa to v Rige dalo a teraz IIHF potrebuje druhe mesto? Stavim sa, ze v maji urcite nebude dovolena 100% kapacita a ludia budu radi, ak tam vobec niekoho pustia. Tak potom v tejto situacii je velkost hladiska stadiona dost nepodstatna.
18.1.2021 - 17:41
+1

topska

 

Nevedia este garantovat ze dokazu spravit dostatocne efektivnu bublinu resp. splnit vsetky technicke poziadavky na zorganizovanie oboch skupin ktore su momentalne nariadene.
18.1.2021 - 17:44
+1

Tino

 

to: je ale vyzva pre kohokolvek, lotysi nie su banan republika ak nebudu vediet oni garantovat budu garancie inych zvazov asi dost diskutabilne.
18.1.2021 - 17:49
0

PeterLucky

 

Mne prijde jednoduchsie zavakcinovat hracov a realizacne teamy pred odchodom, ako vymyslat komplikovane bubliny. Obzvlast robit bubliny na 2 miestach v 2 statoch je v tejto dobe zbytocna nadpraca, ked kazdy stat si meni nariadenia za pochodu.
18.1.2021 - 18:06
0

Pukky

 

Vakcina povzbudzuje schopnosť organizmu vytvárať protilatky. Kazdy je pri tom iný. Mne sa môžu vytvoriť protilatky na dlhšiu dobu, tebe na kratšiu, je takisto dôležité, aký zdravý máš organizmus, ako rýchlo telo reaguje na prítomnosť vírusu, aku vysokú dávku vírusu dostaneš, ako dlho si vystavený virusovym útokom a podobne. Dôležitá je kombinácia všetkých dostupných opatrení, aby sa čím viac eliminovalo riziko nákazy. Teda iba vakcína v súčasnosti určite nestačí.
18.1.2021 - 18:11
+4

PeterLucky

 

Vobec sa o tom nejdem hadat, chapem. Ja som zvedavy, ze ako to vlastne cele dopadne nielen organizacne, ale aj kto tam vlastne bude hrat. Teamy zo Severnej Ameriky su asi velky otaznik co sa tyka supisky.
18.1.2021 - 18:20
0

RhimeSBA

 

Pri tempe, ktorým sa očkuje mi príde úplne hlúpe uprednostniť očkovanie "bavičov" pred rizikovou časťou populácie.
18.1.2021 - 18:22
+4

Tino

 

s vakcinovanim: moze byt problem, v case ked to bude potrebne urobit mozu byt niektore krajiny vo faze ked este nemaju zavakcinovanu kriticku infra a rizikove skupiny...moze prist ze niektori hraci a realizny team odmietnu vakcini , bude to dovod na to aby im zabranili v ucasti? bude to legalne? ak sa upravi legislativa ano ane vacsina takychto rozhodnuti pojde pred ustavny sud...proste pravnicky bordel.
18.1.2021 - 18:43
0

miško DUKLA

 

Hej je nepodstatna kapacita ale ten štadión na ktorom sa hrala druhá skupina v roku 2006 už nestojí
18.1.2021 - 18:06
0

PeterLucky

 

Zdroj informacie?
18.1.2021 - 18:19
0

Jakub_Thrashers

 

Tá hala stále stojí, ale fakticky nejde o štadión, ale o prekryté futbalové tréningové ihrisko.

Je síce pravda, že sa Skonto hala využila na organizáciu Eurovízie a aj MS 2006, ale šlo o silne provizórne riešenie s mobilnými tribúnami pripomínajúcimi skladačku lešenia (https://www.apollo.lv/4885018/apdraudeta-jauniesu-hokeja-cempionata-norise-skonto-halle)

Neviem, či by v súčasnosti hala spĺňala štandardy pre organizáciu MS, neviem tiež, či by ju bolo možné za takýto krátky čas pripraviť na MS (nejde len o stavbu tribún, ale aj o obyčajnú možnosť prenájmu, keďže, tipujem, že ju využívajú futbalisti rižského Skonta). Osobne mi príde ako lepší variant to zorganizovať v "riadnej" hale.
18.1.2021 - 21:30
0

Jakub_Thrashers

 

Sorry, neviem, počítať. Trvalo by to 19 dní. A MS v bežnom formáte trvajú 17 dní. Takže by to bolo dlhšie.

Navyše podľa IIHF Sports Regulation by mal byť pred štvrťfinále a semifinále deň voľna, štvrťfinále by sa malo odohrať za jeden deň (teoreticky sa to dá ako na WJC, t. j. o 10.00, 13.30, 17.00 a 20.30 hod.), ale ak by sme to takto vyskladali, tak by sme sa dostali k tomu, že by celý šampionát trval 24 dní.

Základné skupiny = 19 dní
deň voľna
štvrťfinále
deň voľna
semifinále
finále + o 3. miesto

To si pri súčasne epidemickej situácii naozaj neviem predstaviť. To už by bol dlhší aj ako dosiaĺ najdlhší šampionát v 97om, keď sa finále hralo na dva víťazné zápasy.
18.1.2021 - 21:42
0

Gargamel123

 

Aspon niekto dal diktatorovi cez pa pulu: bravo Skoda
18.1.2021 - 17:34
+36

Radovan123

 

Na Škodu 🥳😂
18.1.2021 - 17:42
0

Radovan123

 

Či naškodu?
18.1.2021 - 17:48
0

Poprad_eskape

 

Soroš a jaštery
18.1.2021 - 17:55
+3

Gargamel123

 

r
18.1.2021 - 18:11
0

Gargamel123

 

:
Rene prave pristava na letisku v Minsku.
Musi Sanimu vratit tu bednicku jablk.

18.1.2021 - 18:14
+3

Urpiner16

 

Bieloruským hokejistom teda ostanú len trpké spomienky.
18.1.2021 - 18:27
0

Tino

 

trpke: spomienky im ostanu ak vypadnu inac im to je jedno dokonca mozu patrit k tym ktori su radi, kedze sa to da vnimat aj ako facka diktatorovi
18.1.2021 - 19:15
+4

erik24

 

dobre zrobili....
18.1.2021 - 19:16
+3

Gargamel123

 


Bohuzial,sme tiez v hre.Vzhladom na vrucne sudruzske vztahy Reneho a Igorka.
18.1.2021 - 19:43
0

Tino

 

preco bohuzial: ak sa to dohodne s iihf dobre moze si ba vykryt stadiom na nejaky cas, mozno na tom aj zarobit detto nejake tie hoteliky...co je si myslim samozrejmost v tejto situacii do toho nikto nepojde bez toho aby to proste zatiahla iihf
18.1.2021 - 20:41
+1

Sunkafit

 

Presne tak bolo by to plus
19.1.2021 - 11:30
+1

pali97

 

Celé by to mali prenechať Lotyšsku. Kľudne by sa to mohlo hrať na jednom štadióne, jeden deň jedna skupina, ďalší deň druhá, každý deň tri zápasy (12:15, 16:15, 20:15). Tímy by mali vždy deň na oddych, poprípade nejake pretestovanie a vybavené. Turnaj by sa o pár dní trochu predĺžil, ale čo je na tom.

Mne sa už totiž občas zdá, ako keby chýbal zdravý rozum všetkým týmto menežerikom. Radšej predsa urobiť nejakú bublinu v jednom štáte, ako potom robiť rošambo s presunmi pred play-off. A dovolil by som prísť aspoň domácim divákom (Lotyšom). Ku lístku pred turniketom predložiť aj negatívny test na Covid, poprípade potvrdenie o zaočkovaní a vybavené.
Samozrejme, tribúny by nemuselo byť plné úplne, ale aspoň z 50%, prečo nie? Poprípade by si Lotyši mohli pred MS spraviť nejaké celonárodné testovanie krajiny, aby to bolo bezpečnejšie. Alebo by kľudne mohli byť mobilné odberové miesta aj pred štadiónom.

Všeličo sa dá už dneska vymyslieť, nechápem prečo sa každý utápa v žiali, že je všetko tak strašne nemožné. Nech to nezabudnú ešte zrušiť celé.
18.1.2021 - 19:44
+2

nerorome

 

Každý deň by museli byť (pri MS na 1 štadióne) 4 zápasy, aby to netrvalo mesiac
18.1.2021 - 19:56
+1

pali97

 

Prečo by to malo trvať mesiac? Jedna skupina sa začne 12:15 jeden deň a posledný jej zápas sa začne 12:15 druhý deň. Ďalšia skupina začne svoje zápasy 16:15 jeden deň, skončí posledným zápasom o 16:15 ďalší deň. Prvá zas začne o 20:15 jeden deň atď atď.
18.1.2021 - 20:00
0

Jakub_Thrashers

 

Pri súčasnom formáte sa v jednej skupine základnej skupiny odohrá 28 zápasov. V dvoch skupinách dohromady to predstavuje 56 zápasov. Ak by sme zachovali model, že by sa v jedeň deň odohrali tri zápasy, tak by len odohratie základných skupín trvalo 18 dní, len pre predstavu, to je toľko čo trvá celý šampionát.

Nehovoriac o tom, že snáď neexistuje štadión, kde by si vedel usadiť v jeden čas šestnásť družstiev. A tu nejde len o šatne, ale aj priestory pre trénerov, skladové priestory, warm-up areu, priestory pre masérov a pod.
18.1.2021 - 21:26
+3

Jakub_Thrashers

 

Sorry, neviem, počítať. Trvalo by to 19 dní. A MS v bežnom formáte trvajú 17 dní. Takže by to bolo dlhšie.

Navyše podľa IIHF Sports Regulation by mal byť pred štvrťfinále a semifinále deň voľna, štvrťfinále by sa malo odohrať za jeden deň (teoreticky sa to dá ako na WJC, t. j. o 10.00, 13.30, 17.00 a 20.30 hod.), ale ak by sme to takto vyskladali, tak by sme sa dostali k tomu, že by celý šampionát trval 24 dní.

Základné skupiny = 19 dní
deň voľna
štvrťfinále
deň voľna
semifinále
finále + o 3. miesto

To si pri súčasne epidemickej situácii naozaj neviem predstaviť. To už by bol dlhší aj ako dosiaĺ najdlhší šampionát v 97om, keď sa finále hralo na dva víťazné zápasy.
18.1.2021 - 22:55
+1

pali97

 

Diky za odpoveď, jo viem, že by sa to predĺžilo v podstate o jeden týždeň podľa pôvodného plánu. Tu sa však naskytá otázka,že čo je to jeden týždeň predĺženia turnaja oproti ďalšiemu 365 dňovemu čakaniu naň? A to nehovorím z pohľadu fanúšika, ale snažím sa vžiť do kože hráčov. Pre mnohých môžu byť MS úplným vrcholom kariéry. Pre mladých šancou ukázať sa, pre takých, ktorým to teraz "ide" potiahnuť svoju krajinu za úspechom, pre veteránov šanca na peknú rozlúčku.

Čo sa týka tej haly, tak jasne, z pohľadu šatni by to bolo dosť ťažké, ale dalo by sa to vyriešiť aj nejakými boxmi - veľkými kontajnermi pristavenými ku hale. Rátam s tým, že minimálne 8 šatni pre tímy tam byť musí, keďže MS sa tam v roku 2006 už konali.
Tak by tímy, ktoré hrajú v rozmedzí od 12:15 jedného dňa do 12:15 ďalšieho dňa, mali obsadené šatne a ostatné tímy by mali veci usporiadané vo svojom "kontajneri" a medzitým by sa to menilo. Skoncil by prvý zápas, z ktorého by hráči už boli na hotely, tak by už kustodi vypratali šatne, dali veci z nich do kontajnerov a kustodi z ďalších tímov by tie voľné šatne obsadili na plánovaný zápas ich tímov.

Nehovorím, že to sú nejaké super riešenia, len premýšľam, že nie je to všetko také nemožné ako sa môže zdať, aj keď sa obavam toho, že sa MS zrušia celkovo, lebo "nedá sa". Čo sa týka súčasnej epidemickej situácie, tak tá môže byť horšia/lepšia, ale nemyslím si, že koncom mája a v juni bude rovnaká ako teraz a kdekoľvek na svete ju dovtedy môžu potlačiť.

19.1.2021 - 11:34
0

pupo

 

Ty o com snívaš?
18.1.2021 - 20:08
0

to je jedno

 

to už by mi prišlo reálnejšie, že by sa to hralo iba v Bratislave na Nepelovi a Dzurilovi
19.1.2021 - 9:48
0

Dzunkes

 

uz je ta hala postavena na Sliaci?
18.1.2021 - 19:54
+1

warn1ng

 

uz sa to rysuje cize tak sto rokov +-
18.1.2021 - 20:12
0

Gargamel123

 

V Smrdakoch: je jazierko,tam by to mohli usporiadat,ako winter classic.
18.1.2021 - 20:13
+1

Sani

 

spravne rozhodnutie...: ...dobre vediet, ze sa Europa neplanuje ohnut pred autokratickym saskom...

...za Fasela by som ruku do ohna nedal, ale nastastie tu bol tlak sponzorov a niektorych asociacii (hlavne Skoda a Svedsko)....
18.1.2021 - 20:17
+11

GZA

 

Kto? Van tajm, nekst tajm?
18.1.2021 - 21:25
+1

pupo

 

MS sú pre usporiadateľov len ziskové vďaka divákom, bez ,to nemá pre usporiadateľov zmysel keďže náklady sú enormne.
Neviem si predstaviť že NHL uvoľní svojich hráčov a AHL asi tiež.
18.1.2021 - 20:20
0

Sunkafit

 

Bez divakov este lepsie nijake riziko kolko sa preda listkov pekne to veducko preplatiii a je to
19.1.2021 - 11:33
0

Gargamel123

 

CHYBA: nepodarilo sa prihlasit k databaze
18.1.2021 - 20:25
0

Dzunkes

 

Hej ze
18.1.2021 - 20:40
0

Radovan123

 

Už ma to začína 💩
18.1.2021 - 20:42
+2

Tino

 

nasiel: som ze tlacili SKODA, Nivea a Liqui Moly...otvorene, kolki to robili potichu bohvie, Fasel a spol by sa na nazor laickej verejnosti aj politky asi vykaslala, ale tlak penazovodov nemozu prehliadat....uz vobec nie v tejto situacii
19.1.2021 - 9:38
0

hello, havarju

 

No a teraz som počul, že IIHF preplatí novému organizátorovi všetky náklady spojené s organizáciou turnaja a taktiež aj všetky doterajšie náklady Bieloruska.
19.1.2021 - 10:04
0

hello, havarju

 

https://www.teraz.sk/sport/iihf-odskodni-bielorusko-a-preplati-n/521291-clanok.html
19.1.2021 - 10:17
0

Tino

 

realne: su len 2 moznosti MS nebudu,alebo budu a zaplati to IIhf a partneri.
19.1.2021 - 10:31
0

strojar

 

Takže nakoniec sa ukázalo, že vôbec nejde o nejaký protest voči režimu v Bielorusku, ale o peniaze od sponzorov.
Ale ten boj za demokraciu, to znie tak vznešenejšie.
19.1.2021 - 10:35
+9

hello, havarju

 

Len bez tých sponzorov by neboli žiadne MS ani v Bielorusku a ani nikde inde.
19.1.2021 - 10:39
+5

strojar

 

Prečítaj si môj príspevok ešte viackrát. Možno ho pochopíš.
19.1.2021 - 10:42
+2

hello, havarju

 

Možno si len nepochopil ty.
19.1.2021 - 10:47
+16

Nemehlo

 

Ved to nemal byt protest, proste niektore zvazy, niektori sponzori povedali, ze v bielorusku koli politickej situaci nie. A ano znamena to, ze nedaju peniaze. Lebo bez penazi sampionat nespravis.
19.1.2021 - 11:01
+4

Sani

 

...je to protest renomovanych globalnych firiem a niektorych hokejovych krajin proti rezimu v BLR a peniaze su ucinnou pakou tohto protestu....staci takto..?
19.1.2021 - 11:19
+5

pupo

 

Aky protest,keď EU a jej sankcie sú viac menej alibistické.
Škoda alebo VW koncern by sa mohol takisto vyjadrit k ľudským právam v Číne alebo protestoch Hongkongu.....
19.1.2021 - 11:20
+1

Nemehlo

 

Mohli by sa, ale neviem o nejakej medzinarodnej akcii konajucej sa v honkongu na ktoru by skoda prispievala a skoda by sa mohla bat o poskodenie mena.
19.1.2021 - 11:44
+1

strojar

 

A o akciách v Číne vieš?
19.1.2021 - 12:36
+1

pupo

 

Preto som spomenul VW koncern
19.1.2021 - 12:41
0

Tino

 

ak myslis: ze to nebol protest Fasela a spol, tak iste ...o tom malokto pochybuje, ze Fasel a jemu blizki ludia chceli protestovat. marketing partneri ale povedali ze peniaze nedaju ak budu MS v BLR a toto gesto je protestne gesto/nesuhlas s BLR vyjadrili aj minimalne jeden hokejovy zvaz/...tvrdit teda ze to nebol protest voci rezimu je tazko manipulativne...Lubos Blaha by to mozno zhrnul velmi podobne.
19.1.2021 - 11:42
+4

strojar

 

Hlasovali zástupcovia toho "minimálne jedného hokejového zväzu" (prípadne ďalších) proti prideleniu MS Bielorusku? Alebo tie MS pôvodne pridelil Bielorusku Fasel sám?
19.1.2021 - 12:39
+4

Nemehlo

 

KEd sa pridelovali MS Bielorusku, kolko ludi v state protestovalo a aka bola pandemicka situacia? MS boli pridelene pred volbami v Bielorusku, ale to asi vies. A kym krajina nezaplavuje media po celom svete, tak sa v tichosti toleruju vseliake preslapy. Je to len o tom, ze uz to presiahlo istu hranicu, ktoru ine staty a firmy uz nie su schopne tolerovat. Ale to asi vies a hlupaka zo seba robis, len aby si mal dobry pocit, ved uz ta pozname.
19.1.2021 - 12:48
+3

pupo

 

protest bol už v roku 2014 a pochybujem že odvtedy sa Lukasenko zmenil.
Keď Škoda podľa teba nechce tolerovať jeho režim tak prečo ponuka autá v Bielorusku?
Viem čo myslíš a máš pravdu ale je to alibistické podľa mna. Bielorusko nikoho nezaujíma a keď sme úprimný tak to že im odobrali MS v hokeji bolo včera a dnes na zadných stránkach novín a koncom týždňa na to každý zabudol....
19.1.2021 - 13:00
+1

Tino

 

ale to ze: nesuhlasim s Lukasenkom este neznamena ze nechcem predavat auta v BLR, lukasenko nie je blr...autokrati/diktatori to radi takto predavaju, stat, narod, nabozenstvo su oni ale to je koncept pre malych ludi a malym ludom vies podhodit hocaku kravinu a zozeru to....aktualny psotoj napr SKODA moze byt kalkul, moze byt aj skutocny principilany postoj, asi by si ho nedovolili proti Cine, ale voci BLR mozu tak top urobili....brat to otrocky tak ze koli biznisu je uplne kazdy a bez vynimky urobit cokolvek je nerozumne, nie je takych vela ale boli ,su a budu ludia ktori sa spravaju principialne aj napriek biznisu a ti uplne najchytrejsi vedia spojit princip s biznisom.
19.1.2021 - 13:14
+4

Tehelnepole

 

Toto si veľmi pekne napísal. Hlavne posledná veta je ako z veľkej knihy.
19.1.2021 - 13:24
+1

Tino

 

sledujem: nejaky cas taky pekny trend ktory je dosledok aj prisnejsej legislativy ale viem ze nie len...ze su proste spolocnosti ktore nespolupracuju s kymkolvek, partnerov dodavatelov aj odberatelov preveruju, davaju si zalezat v ramci svojich moznosti aby spolupracovali s cestnymi ludmi a firmami.
19.1.2021 - 17:17
0

Tehelnepole

 

To je velmi fajn.
19.1.2021 - 17:22
0

Sani

 

Najlepsi paradox: ....je, ze keby v roku 2014 vylucili kandidaturu Bieloruska z politickych dovodov (a chovali sa tvrdo principialne ako podsuvas), tak pravdepodobne rovnaki ludia by tu krakali...ze diktat EU, spiknutie zidojasterov a diskriminacia krajin s odlisnym politickym svetonazorom...
19.1.2021 - 14:26
+2

Tino

 

neviem: ako sa hlasovalo a zalezi na tom ? mohli hlasovat za aj nemuseli a teraz su proti...co konkretne ti je na tom nejasne?
19.1.2021 - 13:08
+1

buksantoNR

 

Ty si ten typ principiálneho oportunistu, ktorému je úplne jedno či situácia skončí možnosťou A, alebo možnosťou B. Si vopred elasticky pripravený ofrflať obe, alternatívne aj nejakú prekvapivú tretiu, keby na ňu prišlo :-*
19.1.2021 - 15:05
+4

kelnička

 

Nuz fabriky Wolkswagenu v Cine fachcia dalej...o tom ziadna.nie je princip ako princip.karavana Demokracie ide dalej.na Slovensku predsa vieme o tom najviac.s Bruselom na vecne casy a nikdy inak
19.1.2021 - 12:59
+3

Nemehlo

 

Demokraticke je na tom to, ze sa firmy a staty mozu slobodne rozhodnut ci s bieloruskom suhlasia, alebo nie. A tam konci demokracia a sloboda v tomto pripade. To ako sa, ktory zvaz a firma rozhodne je len a len na nom. A to ako to suuhlasi, nesuhlasi s nasimi nazormi nam moze byt jedno.
ci ty ked mas ist s kamaratmi na pivo a x ti povie, ze do jedneho podniku nepojdu, tak nic ti nebrani tam ist so zvyskom, ale asi chces vidiet vsetkych tak najdes kompromis ci nie?
19.1.2021 - 13:14
+3

kelnička

 

Pokial viem v Bielorusku prebehli volby.tak ako u nas ,v USA a inych krajinach.Lukasenko je prezidentom tak ako u nas Matovic premierom a takisto ako bude Biden v USA.kde je problem?
19.1.2021 - 13:20
+4

pupo

 

Zabudol si južnú Kóreu ....
19.1.2021 - 13:26
0

pupo

 

Preklep sorry
19.1.2021 - 13:38
0

matis444

 

USA
V niektorych statoch sa prepocitavali hlasy napr. Arizona, Wisconsin, Georgia..
Prejde niekolko dni, kym su vysledky oficialne.
Trump dalej vyuzival legalne dostupne cesty a podaval staznosti. Odohralo sa cca 60 sudov po celych Spojenych statov. Niektori sudcovia, ktori o tom rozhodovali, boli dosadeni do uradu prave Trumpom.
Vysledok bol vsade rovnaky. Ziadny volebny podvod.

Bielorusko

V nedelu sa konaju volby a v pondelok Lukasenko oficialne vyhrava. Ma 80 percent.
Ziadne prepocitanie, ziadne kontrolne mechanizmy. Vyhral Lukasenko.
Este pocas volieb zatykaju clenov opozicie a Cichanovska, ktora podla vsetkeho volby vyhrala, uteka z Bieloruska.
Desattisice obcanov nenasilne protestuje v uliciach. Policia ich bije a zatyka a to uz od augusta kedy sa volby konali.

Nie, Lukasenko nie je ako Biden.
19.1.2021 - 20:12
+3

Nemehlo

 

Problem je, ze sa Skode, Norskemu, Svedskemu a neviem este kolkym sponzorom a hokejovim zvazom, nepaci momentalne prostredie v Bielorusku, nikde inde problem nie je. Moholo IIHF organizovat MS v Bielorusku bez tychto krajin a sponzorov? Mohlo, ale zjavne do tohto nechcelo ist, lebo by si pohorsili vztahy. Nastrbi tato situacia vztahy IIHF s Bieloruskom? pochybujem. Bielorusko bude kompenzovane, krajiny budu hrat pravdepodobne vsetky. Takze vacsina bude spokojna.
Ked niekto niekde raz, nechce hrat, alebo nechce ponuknuty reklamny priestor, tak ho k tomu nebudem nutit.
19.1.2021 - 13:38
0

hello, havarju

 

aj Gustáv Husák bol prezidentom ČSSR a prebiehali tu voľby
19.1.2021 - 13:43
+5

Mato-Mi

 

Ale Husak bol zvoleny za prezidenta Federalnym zhromazdenim.
19.1.2021 - 15:18
0

hello, havarju

 

A? myslíš, že to neviem?
19.1.2021 - 15:23
0

Mato-Mi

 

To netvrdim, ze to nevies. Ber to len ako poznamku redaktora
19.1.2021 - 15:26
0

Mato-Mi

 

kelnicka: naozaj ides porovnavat volby v BLR s volbami u nas, ci USA, alebo inej zapadnej krajine?
19.1.2021 - 14:35
+4

frantapriklep

 

Videla si niekedy fabriku Volkswagenu?

19.1.2021 - 13:14
0

juromt

 

...: Ved snad ani Lukasenkovi to tak vadit nebude ako tu niektorym... IIHF ich odskodni a budu na tom hadam aj lepsie ako keby tie MS organizovali.. Demokraticki pozeri budu tiez spokojni.. ja si myslim ze WIN WIN pre vsetkych a vy sa tu vadite.
19.1.2021 - 13:16
+2

frotto

 

To ako mu to bude vadit bude zalezat od toho, ako sikovne to dokaze Bieloruska opozicia vyuzit na oslabenie jeho pozicie, ale to je debata na inu stranku a nie sem.
19.1.2021 - 16:53
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen42145:10586
2.Poprad42160:10684
3.Michalovce42131:9881
4.Slovan42124:9779
5.Nitra42138:13873
6.Detva42131:11970
7.Trenčín42144:11166
8.Košice42123:10862
9.B. Bystrica42114:14549
10.N. Zámky42106:11847
11.Miškovec4297:15138
12.L. Mikuláš4292:20918
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3629214175:6292
2.Martin36212111127:10368
3.Sp.Nová Ves36194211115:9867
4.Topoľčany36183411120:9664
5.Dubnica34170413117:10455
6.Levice36123516101:11647
7.Humenné3512251691:11845
8.P.Bystrica3510602096:13342
9.Skalica34101519100:11840
10.Trnava3610102597:13932
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 27.2.2021 19:12
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3629214175:6292
2.Martin36212111127:10368
3.Sp.Nová Ves36194211115:9867
4.Topoľčany36183411120:9664
5.Dubnica34170413117:10455
6.Levice36123516101:11647
7.Humenné3512251691:11845
8.P.Bystrica3510602096:13342
9.Skalica34101519100:11840
10.Trnava3610102597:13932
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 27.2.2021 19:12
A SKUPINA
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano5310120:1715
2.Klagenfurt5201216:169
3.Salzburg5210217:168
4.Viedeň4112019:127
5.Fehérvár5100417:284
 
B SKUPINA
Tím ZVVPPPPGB
6.Bratislava6211215:1615
7.Dornbirn6112215:1915
8.Villach6400222:1513
9.Graz6300313:1613
10.Linz6310219:1511
11.Innsbruck6111317:208
Aktualizované: 27.2.2021 19:18
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

L. Hudáček skóroval pri víťaznom debute v drese Lausanne

Slovenský hokejista Libor Hudáček gólovo ozdobil svoj debut v najvyššej švajčiarskej súťaži. Vo svojom prvom zápase v drese HC Lausanne sa na ľade Rapperswilu strelecky presadil v 24. minúte, keď vyrovnal na priebežných 2:2. Jeho tím napokon zvíťazil 5:4 po samostatných nájazdoch. Hudáček v záverečnom rozstrele svoj nájazd nepremenil, jediným úspešným exekútorom bol ...
včera o 22:20 - TASR

Washington s Chárom a Pánikom vyhral na ľade New Jersey 5:2

Hokejisti Washingtonu v zostave so slovenskou dvojicou Zdeno Chára a Richard Pánik zvíťazili v sobotnom dueli NHL na ľade New Jersey 5:2. Slávili druhý triumf za sebou a vyhupli sa na čelo tabuľky Východnej divízie. V ďalšom zápase Philadelphia uspela na ľade Buffala 3:0 aj vďaka brankárovi Brianovi Elliottovi, ktorý zlikvidoval všetkých 23 striel domácich a ...
včera o 21:46 - TASR

Rögle BK - Skelleftea AIK 4:2 vo švédskej lige

Hokejisti Djurgardenu zvíťazili v sobotňajšom zápase švédskej SHL na ihrisku Frölundy 3:2 po predĺžení. SHL: Frölunda HC - Djurgarden IF 2:3 pp, HC Linköping - Örebro HK 4:2, Malmö Redhawks - HV 71 Jönköping 3:2, Växjö Lakers - Lulea HF 3:2, Rögle BK - Skelleftea AIK 4:2.
včera o 20:18 - TASR

Schwenningen Wild Wings - ERC Ingolstadt 2:1 pp a sn v nemeckej DEL

Hokejisti Schwenningenu zvíťazili v sobotňajšom zápase 22. kola nemeckej DEL nad Ingolstadtom 2:1 po samostatných nájazdoch. DEL - 22. kolo: Schwenningen Wild Wings - ERC Ingolstadt 2:1 pp a sn.
včera o 20:15 - TASR

Buffalo mesiac bez brankára Ullmarka, Eichel nenastúpi proti Flyers

Švédsky hokejový brankár Linus Ullmark v službách Buffala Sabres bude pauzovať so zranením v dolnej časti tela minimálne mesiac. Kapitán tímu Jack Eichel nenastúpi na sobotňajší zápas NHL s Philadelphiou Flyers a jeho zdravotný stav budú aj naďalej pozorne monitorovať. V bránke Sabres sa predstaví Carter Hutton, chrbát mu bude kryť Jonas Johansson.
včera o 19:30 - TASR

Augsburg - Straubing 3:6 v nemeckej DEL

Hokejisti Straubingu zvíťazili v piatkovom zápase 21. kola nemeckej DEL na ľade Augsburgu 6:3. DEL - 21. kolo: Augsburg Panther - Straubing Tigers 3:6.
včera o 07:31 - TASR

Fehérvár - Bolzano 5:6 v skupine o nasadenie do play off

Hokejisti Villachu zvíťazili v 6. kole kvalifikačnej skupiny o play off IHL na ľade Grazu 5:1. S 13 bodmi sa tým vyrovnali svojmu súperovi, ktorý je na priebežnom 3. mieste skupiny. Líderská pozícia patrí tímu Bratislava Capitals o skóre pred Dornbirnom. V skupine o nasadenie v play off si hráči Bolzana upevnili prvú priečku, keď zvíťazili nad Fehérvárom 6:5.
26.2.2021 22:16 - TASR

Bremerhaven - Eisbären Berlín 5:3 v nemeckej DEL

Hokejisti Bremerhavenu zvíťazili v piatkovom zápase 21. kola nemeckej DEL doma nad Eisbärenom Berlín 5:3.
26.2.2021 21:23 - TASR

SaiPa prehrala doma s Oulu 1:2 vo fínskej lige, Záborský asistoval

Hokejisti tímu SaiPa Lappeenranta prehrali v piatkovom stretnutí fínskej najvyššej súťaže doma s Kärpätom Oulu 1:2 po samostatných nájazdoch. Jednu asistenciu v drese domácich si pripísal slovenský útočník Tomáš Záborský. Jeho už bývalý spoluhráč Matej Tomek absolvoval premiéru v drese KalPy Kuopio, kam prišiel na hosťovanie do konca sezóny, no nebola úspešná. Domáci totiž podľahli HPK Hämeenlinna 0:4.
26.2.2021 20:26 - TASR

Buffalo môže mať od 20. marca limitovaný počet divákov v hľadisku

Domáce zápasy hokejistov Buffala Sabres v NHL bude môcť od budúceho mesiaca navštíviť približne 2000 fanúšikov. Podľa informácií agentúry AP sa klub bude riadiť predpismi štátu New York, ktoré umožňujú prijať do hľadiska 10 percent kapacity arény. Fanúšikovia však budú musieť mať negatívny PCR test, nie starší ako 72 hodín.
26.2.2021 11:29 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

28. 02. 2021
Košice - Nitra o 16:00
Detva - Slovan o 16:30
L. Mikuláš - N. Zámky o 17:00
Poprad - Michalovce o 17:00
Miškovec - B. Bystrica o 17:30
Zvolen - Trenčín o 18:30

Odohrané zápasy

26. 02. 2021
SlovanMiškovec
2:3 PPREPORT
N. ZámkyMichalovce
1:2 PPREPORT
NitraDetva
4:0REPORT
TrenčínKošice
3:1REPORT
B. BystricaPoprad
4:3REPORT
L. MikulášZvolen
1:4REPORT

Najviac bodov

Marcel HaščákPOP58 bodov
2.Svitana P.POP48
3.Tvrdoň M.NIT46
4.Chovan M.KOS46
5.Skokan D.POP45

Najlepší strelec

Marcel HaščákPOP33 gólov
2.Klhůfek P.KOS27
3.Tvrdoň M.NIT22
4.Bondra R.ZVO21
5.O´Donnell B.SBA20

Najlepší brankár

Tyler ParksSBA93.76 perc
2.Karjalainen A.TRE93.02 %
3.Sholl T.DEV92.85 %
4.Tomek T.MIC92.77 %
5.LaCouvee C.TRE92.56 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov