Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka odkazujúca na dražby na HP Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
MS
NHL
USA / NHLDallas - Vegas2,324,142,72
ROZBALIŤ

Diskusia: IIHF predĺžilo zákaz pre Rusko a Bielorusko aj na ďalšiu sezónu

zdroj: TASR/Jaroslav Novák
22.3.2023 18:01 TASR

Rusko a Bielorusko sa nemôžu zúčastniť na turnajoch Medzinárodnej hokejovej federácie (IIHF) ani v sezóne 2023/24. Na stredajšom zasadnutí o tom rozhodla Rada federácie.


IIHF tak predĺžila zákaz štartu ruských a bieloruských národných tímov aj ich klubových zástupcov vo svojich súťažiach. Ten platí od začiatku vojenskej invázie na Ukrajinu od februára 2022.

"Rada IIHF na svojom riadnom zasadnutí zhodnotila aktuálne bezpečnostné riziká spojené s opätovným začlenením ruských a bieloruských národných a klubových tímov do svojich súťaží. Na základe podrobného hodnotenia rizík od renomovanej spoločnosti, ktorá sa špecializuje na vyhodnotenie rizík v dôsledku globálnych udalostí, Rada IIHF rozhodla, že stále nie je bezpečné zaradiť tímy oboch krajín do svojich súťaží, a že to nebude bezpečné ani v nasledujúcej sezóne 2023/24," píše sa v stanovisku IIHF.

Tohtoročné MS elitnej kategórie sa uskutočnia vo fínskom Tampere a v lotyšskej Rige namiesto pôvodného dejiska Petrohradu, o rok sa svetový šampionát koná v Prahe a v Ostrave. Rusko prišlo aj o organizáciu juniorských MS, ktoré sa mali pôvodne konať na prelome rokov v Novosibirsku a Omsku.

"Ešte je príliš skoro, je tam príliš veľa rizík," uviedol vo videu prezident IIHF Luc Tardif, ktorý dodal, že federácia sa musí na budúci rok rozhodnúť, či umožní Rusku a Bielorusku zúčastniť sa na kvalifikáciách a aj na samotných hokejových turnajoch na zimných olympijských hrách 2026 v Miláne a Cortine d’Ampezzo.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MS


Kelthuzad123456

 

Spravne!!!
22.3.2023 - 18:32
+73

Marchand63

 

Tak.
22.3.2023 - 18:33
+13

VSŽ!

 

Kto je tá renomovaná spoločnosť?
25.3.2023 - 18:30
0

hokejka55

 

super!
22.3.2023 - 18:35
+10

opeKE

 

Spravne... ale je tam pekne ako sa kluckou vyhybaju pod terminom bezpecnosti sportovcov. Je to spravne ved by si to vyzadovalo non stop ochranku pre hracov a realizacny team na kazdom kroku a to stoji velke prachy.
22.3.2023 - 18:49
+8

Mato-Mi

 

Aspon nieco pozitivne
22.3.2023 - 18:56
+12

DraciaTlama

 

Spravne!
22.3.2023 - 18:56
+12

Pukky

 

Rusi nepatria do civilizovaného sveta. Nielen v hokeji, ale v žiadnom športe by sme s nimi nemali súťažiť.
22.3.2023 - 19:24
+64

zubo

 

22.3.2023 - 19:33
+10

doc.koniferum

 

viete čo chlapi?mne tam ani nechýbajú
22.3.2023 - 21:05
+27

Byron

 

Takto Rusi sú chamraď v podstate z Ruska nebolo nič dobré a vždy som mal nervy keď vyhrávali jeden zápas za druhým/rozumej 80 r/ Po dlhšom čase a zhliadnutí viacerých zápasov taktiež sledovaním SBA v Khl môžem povedať že som sa veľmi mýlil. Ruská hokejová škola bola a je úplne inde a hráčom je prirodzená hrá s pukom a korčuľovanie bez tvrdosti na rozdiel od tupoňov zo S. Ameriky. Po športovej stránky obrovská strata avšak z momentálnej agresorskej situácie správne rozhodnutie.
23.3.2023 - 21:03
+2

napalmdeath

 

O konkurenciu menej. Môžu si zahrať medzi sebou.
22.3.2023 - 21:07
+5

Shinody33

 

Ruski teroristi nepatria na MS/OH a vobec uz nie do civilizovaneho sveta.
22.3.2023 - 21:27
+41

qwer

 

Teraz jediní čo môžu reprezentovať Ruský hokej na MS sú naši zapredanci v KHL. Ešte tých treba poslať do riti.
22.3.2023 - 21:35
+64

Mato-Mi

 

Podpis.
22.3.2023 - 21:39
+28

FP-palkopal

 

peniaze maju obrovsku silu,čo tam šport,hlavna vec že dobre platia a potom plaču ked ich nenominuju do repre.Cely svet je proti rusom,ale on s tym vedia žiť,tak nech potom neplaču....
22.3.2023 - 22:15
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
FP-Qwer

 

Pozri sa ako jednotlive krajiny hlasuju za rezolucie Osn o invazii Ruska a to ti da odpoved.
22.3.2023 - 23:55
+29

Mato-Mi

 

141 krajin.
23.3.2023 - 5:36
+18

Ercole

 

Civilizované krajiny sú proti Rusom
23.3.2023 - 8:31
+24

Medvedjevegetarian

 

Čiže afričania ktorých kolonizovali západné krajiny sú všetci do jedneho necivilizovane "opice"? Lebo presne takto to znelo. Choďte sa opýtať napr do Indie ako tam milujú západ a takých Britov.
23.3.2023 - 9:38
+3

Ercole

 

Skôr som to myslel tak že každý kto dokáže podporovať Ruský terorizmus je necivilizovaná opica
23.3.2023 - 9:59
+20

Medvedjevegetarian

 

A keď nepodporujem ani Zelenskeho režim, tak čo som?
23.3.2023 - 10:03
0

Ercole

 

Asi neutrálny pozorovateľ
23.3.2023 - 10:14
+8

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
ekaver

 

bude plakať
23.3.2023 - 10:20
+1

Medvedjevegetarian

 

Pozerám bol mi vymazaný komentár na Zelenskeho. Kritika na Zelenskeho asi byť nemôže.
23.3.2023 - 10:46
+1

worth

 

Co to je Zelenskeho "rezim"? Mas na mysli demokraciu?
23.3.2023 - 14:18
+22

Medvedjevegetarian

 

Nie nemám na mysli demokraciu.
23.3.2023 - 16:42
0

bigi

 

cize na otazku co je zelenskeho rezim si sa taktne vyhol
24.3.2023 - 6:32
+7

Mato-Mi

 

Ako zvycajne.
24.3.2023 - 6:56
+8

Senn

 

Preco Africania podporuju rusko teda? Vojna je medzi ruskom a Ukrajinou, co s tym ma spolocne Zapad alebo Britania? Vysvetli mi to prosim ta.
23.3.2023 - 10:07
+1

warn1ng

 

A ked uz o tom pises, skus sa ich rovno opytat ako miluju komunisticku Cinu
23.3.2023 - 10:36
0

Medvedjevegetarian

 

Súhlas a vraj celý svet. Pokiaľ viem Ázia Afrika a latinská Amerika, ktorá si vo veľkom zažila politiku USA a západný kolonializmus proti rusom nie je ako tieto spomínané krajiny. Píšem len pravdu.
23.3.2023 - 9:37
+1

Mato-Mi

 

Cely nie, ale vacsina.
Mozno ze niektore staty latinskej Ameriky nie su proti russku, ale niektore ano a potom su aj take, ktore v hlasovani neboli ani za, ani proti, jednoducho sa zdrzali, konkretne 3 krajiny(Bolivia, Kuba a El Salvador). Ano, medzi nimi su aj take, ktore su za russko, len sa to boja povedat nahlas.
Potom tu mame tychto 7 krajin, ktore su jednoznacne za russko:
Sev. Korea, Mali, Eritrea, Bielorusko, Nikaragua, Syria a russko.

Ale zo 180 krajin, hlasovalo 141 proti russku, 7 bolo za a 32 sa zdrzalo.
Aj keby bolo tych 32 za russko, na opacnej strane stoja 3/4 sveta(hlasujucich clenov OSN).
23.3.2023 - 10:09
+17

yaro.s

 

Nevysvetlíš, sú krajiny, kde je slovo American nadávka a to píšem ako človek, čo vlastní aj americký pas.
Aj starí Gréci, keď boli hry, tak všetko išlo bokom.
Toto tu ja považujem za novodobé komsomolské myslenie, úplne mimo.
Nie je krajina ako krajina, nie je Čina ako San Marino.
Na to Rusko uvalilo sankcie tak 40 štátov, tri štvrtiny sveta s nimi veselo obchoduje.
K hlasovaniu proti sa pripája iba zo strachu, aby sami nemali problémy.
Pre mňa je ten postsovietsky svet prašť ako uhoď
A o príčinách tej vojny si tiež myslím svoje, videl som, aj počul dosť.
Ani som tu nechcel nahliadnuť, lebo človek dopredu vie aké aktívne ponierske " ksichty" tu nájde
Rusov nemám veľmi rád, ale to slovenské prízemné mantinelové zmýšľania prinajmenej tak
23.3.2023 - 10:22
+1

Medvedjevegetarian

 

Asi tak aj nemci s Rusmi obchodujú vo veľkom a to tu nikto nevidí. Dokonca ešte viac ako red tým ako Rusi vstúpili na Ukrajinu.
23.3.2023 - 10:27
+1

VSS Košice

 

Vies dolozit svoje tvrdenie čislami ?
23.3.2023 - 11:46
+10

Athotis

 

tak to je pekna blbost , jedine co nemci beru od rusov este stale je plyn a nevyvazahu tam uz nic
23.3.2023 - 11:49
+7

worth

 

Toto je ciste klamstvo, bud vedome, alebo nevedome pod vplyvom dezinformacnych kanalov.
23.3.2023 - 14:20
+9

Mato-Mi

 

Staroveki Greci sice priniesli napad s pokojom zbrani pocas olympiady, ale nie je pravda to, co tvrdis, ze vsetko slo bokom, nakolko aj vtedy doslo k poruseniu olympijskeho mieru. A prejde cca 2000 rokov a pridu na scenu russi, ktori par dni po olympiade vojensky zautocili, v roku 2014 este pocas olympiady a v roku 2008 dokonca presne v den zacatia olympiady zacala vojna russko-Gruzinsko.
Aj v russku sa pouziva American ako nadavka, aj u nas. Lebo zabudame, ze nebyt tych zlych amikov, tak sa v russku teraz hovori nemcinou.
23.3.2023 - 10:43
+19

bigi

 

aj stary greci ked boli hry vsetko islo bokom. vies ktora krajina toto tvoje vsetko islo bokom porusila v novodobych dejinach hier? cuduj sa svete boli to rusi a hned 3 krat ako JEDINY, este nieco?
24.3.2023 - 6:36
+3

FP-jakubj

 

Vietnam si zazil bombardovanie USA a dnes je to tam najpopularnejsia krajina- popularnejsia nez Rusko alebo Cina- ktora Vietnam napadla kratko po skonceni vojny v roku 1975, len sa o tom velmi nehovori. Ked si zoberies, kolko krajin hra hokej a podporuje Rusko, tak ti ostane mozno Bielorusko, Thajsko a to je tak vsetko. Latinska Amerika, tam vacsina krajin akceptuje dolar ako narodnu menu, samozrejme najdu sa laviciari, ktori tvrdia, ze za ich problemy mozu USA, ale realne su ten problem oni- vid napriklad teraz Peru, kde sa laviciari spojili s dilermi drog, ktori ich financuju a bojuju proti USA, pretoze tie zle USA nechcu ich drogy na svojom uzemi.
23.3.2023 - 10:36
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Žilinčan

 

Ďakujeme, bozkávam vás všade
22.3.2023 - 21:45
+1

doc.koniferum

 

ty prasa,aj tam...?
22.3.2023 - 22:19
+1

peters

 

To, ze maju zakaz, to je spravne, ..to ze sa IIHF vyjadrila takto alibisticky, tak to je smutne.
22.3.2023 - 22:35
+6

nerorome

 

Ohľadom toho "alibizmu" odporúčam rozhovor ešte z minulého roka s Petrom Břízom, členom vedenia IIHF, tu: https://www.hokej.cz/prohrany-soud-by-iihf-mohl-znicit-rika-briza-o-vyzvach-a-rusku-co-svetovy-pohar/5066008.
23.3.2023 - 8:49
+2

hello, havarju

 

Ty kokos! To na takéto rozhodnutie potrebujú nejakú renomovanú spoločnosť.. A keby tá renomovaná spoločnosť povedala IIHF, že Rusi môžu hrať, tak by im to dovolili?
22.3.2023 - 22:54
+1

FP-jakubj

 

Cesi by to stale mohli zatrhnut tym, zeby Rusom nedali viza a hotovo.
23.3.2023 - 10:38
0

Adrumko

 

nevadi , zahraju si predsa azijske hry
23.3.2023 - 8:30
0

Marchand63

 

Lenze tam sa urci, ze Cina ich musi vyhrat. Cize sa bude hrat tak, ako ked daval goly Putler.
23.3.2023 - 8:33
+2

nerorome

 

Šťastie, že o tejto otázke hlasuje každoročne Rada IIHF, kde majú väčšinu zástupcovia krajín, ktoré jasne vedia pomenovať agresora vojny na Ukrajine a nie Kongres IIHF, kde by rozhodovanie dopadlo úplne naopak...
23.3.2023 - 8:45
+5

Tino

 

Fasel: nedostal obcianstvo, ale hlavne podiel v biznise len tak, pre jeho pekne oci. Takto ako Fasela maju RUS podchytenych viacerych , je to pekne viditelne na ich postojoch,neochota jasne pomenovat problem a distancovat sa od problemu nie je zalozena na neshcopnosti rozlysit tuto skutocnost, zaklad to ma v kvalitnej "motivacii", ktoru RUS poskytuju.
23.3.2023 - 11:10
+4

frantapriklep

 

Správne rozhodnutie, hoci trochu nechápem, prečo sa to vzťahuje len na ďaľší jeden rok, proste má vyjsť jednoznačné stanovisko, že kým sa Rusko nezačne správať ako civilizovaná krajina, nemá miesto ani na športovom poli.

Bez ohľadu na to, že nám ruský hokej na MS chýba, lebo je o jeden kvalitný tím menej. A že to postihne aj športovcov, ktorí proste so správaním krajiny nič nemajú spoločné.
23.3.2023 - 9:08
+12

Medvedjevegetarian

 

Čiže aj 10, 20 alebo aj 30 rokov? Aha čiže to potom ani taký Panarin si už v reprezentácii nezahrá. To je fakt "skvelé" riešenie. Čo ma taký Panarin s režimom v Rusku, ktorý sám kritizuje? Uvedomujete si tu vôbec poniektorí čo podporujete?
23.3.2023 - 9:41
0

vzdy.na.statie

 

Panarin si uz v repre nezahra tak ci tak.
23.3.2023 - 9:48
+19

Dracik_18

 

Veď Panarin už 10 rokov (možno aj viac ) nie je v repre ..
23.3.2023 - 9:58
+3

frantapriklep

 

Aj 40. Panarin má smolu, rovnako ako x jeho kolegov. Bohužiaľ.
23.3.2023 - 10:12
+3

Adrumko

 

a ty si uvedomujes co obhajujes?
23.3.2023 - 10:28
+3

Medvedjevegetarian

 

Čo? Žiadnu vojnu neobhajujem naopak tvrdo odsudzujem a to každú vojnu bez rozdielu každá je rovnako zlá. Aj tá vo vietname bola veľmi zlá aj v Iraku a to tam operovala veľmoc ktoru neslobodno kritizovať. Stačí že to má naLepku demokracie a všetko sa prepáči.
23.3.2023 - 10:30
+2

Adrumko

 

klasicka odpoved, paradne si sa to naucil,klobuk dole
23.3.2023 - 10:33
+18

bach

 

Má pravdu. Čo obhajuješ? Kto vedie vojnu nech trpia športovci? Ale všetci. Alebo to ignorujme. Vojna je zlá a Rusi nemali napadnúť Ukrajinu. A Čo s tým majú Bielorusi? Ruskú fandí pol obyvateľstva zemegule, teda ich predstavitelia. Celý BRICS.
23.3.2023 - 10:38
+3

frantapriklep

 

Čo s tým majú Bielorusi? To fakt?
23.3.2023 - 10:42
+22

Mato-Mi

 

A nelietali nahodou lietadla z Bieloruska, a vojaci a tanky neprisli z Bieloruska?
Ako sa mozes opytat, co s tym ma Bielorusko?
23.3.2023 - 10:47
+19

bach

 

Aj Čina,Turecko a Iran davajú Rusom zbrane. Tureckí športovci STOP?
23.3.2023 - 10:51
0

Mato-Mi

 

Z Ciny, Turecka, Iranu boli vyslane vojenske jednotky pri utoku na Ukrajinu?
Vsimam si, ze dost casto prekrutis.
23.3.2023 - 12:01
+12

warn1ng

 

Rusku fandi pol obyvatelstva zemegule? Cize cely BRICS? To myslis vazne? Preto sa India pridala k sankciam, V Brazilii ako sa vymenil prezident tak radsej vola so Zelenskym a Juhoafrickej ludia protestuju proti vlade a prezidentovi. Ak tomuto hovoris fandenie...
23.3.2023 - 10:52
+4

FP-jakubj

 

Hlavne vo vsetkych statoch BRICS je hokej popularny sport, uplne to vidim, ako v Riu pocas MS maju ladove plochy na Copacabane a korculuju ostosest.
23.3.2023 - 11:22
+1

bigi

 

co s tym maju bielorusi, to ako vazne? alebo len s pricipu..
a ukrainsky sportovci netrpia? to ze vacsina ruskych sportovcov priamo podporuje vojnu je ok?
24.3.2023 - 6:43
+1

DraciaTlama

 

Takze, pomoz mi to pochopit. Podla Teba by to malo byt teda tak, ze bez ohladu na vojnu na Ukrajine by mali mat ruski a bieloruski sportovci pristup na sportove podujatia bez obmedzenia?

A si aj za neuvalovanie sankcii na Rusko?
Aky je Tvoj postoj ku konfliktu na Ukrajine?

Má im Slovensko poskytovať zbrane?

Si za zotrvanie v EU?
SI za zotrvanie clenstva v NATO?

Za odpovede vopred dakujem.
23.3.2023 - 10:39
+1

bach

 

Škoda že sa nepýtaš mna. Ale aj ja si dovolím dať ti pár otázok.
Nevadí ti že USA okupuje Syriu a kradne jej ropu?
Nevadí ti že USA zhabali 1500 samopalov,ktorými sa mali braniť Jemenci proti Saudom?
Nevadí ti okupovanie Palestíny Izraelom.
Nevadí ti že Deklaracia nezavislosti USA mala 13 štatov a teraz má USA 50? Odkial sa vzali? Anektovali ich?
Si za zákon FARA,USA vymyslený, na Slovensku že 20% dotované organizácie budú označené za agentov zahraničných?
prozatím stačí.
23.3.2023 - 10:45
+1

Mato-Mi

 

Ty si neodpovedal, ty si polozil dalsie otazky
23.3.2023 - 10:52
+10

bach

 

Otazky neboli podané mne.
23.3.2023 - 10:54
0

Mato-Mi

 

A aj napriek tomu si sa zapojil a polozil si dalsie
23.3.2023 - 10:59
+6

DraciaTlama

 

teba sa nepytam
23.3.2023 - 11:09
+1

FP-jakubj

 

Akoze 900 vojakov USA okupuje Syriu? Lebo oni tam spolupracuju s Kurdami, ktorych zase prenasleduju Turci. Cast Syrie zase ovlada Asad, zaujmy tam ma Iran a Rusi tam maju vojakov tiez.Takze krajina je dost rozdelena.
Jemenci sa brania Saudom a preto lietaju rakety do Saudskej Arabie, ako sme mohli vidiet v Dzidde minulu sezonu pocas VC F1?
Mozno by zo strany Palestiny stacilo uznat pravo Izraela na existenciu, ano Zidia si tie stavaju osady, kde nemaju, ale viacere uz vlada zburala. To lidri Palestiny sedia v palacoch v zahranici a vacsina Palestincov odmieta uznat existenciu Izraela, pri takomto spolocenskom nastaveni im pomoze len porazka.
Ano, tie staty sa pripojili k USA, Aljasku USA kupili, podobne ako viacere staty stredozapadu od Francuzov, Texas sa najskor osamostatnil od Mexika, ktore to domietlo uznat a potom prehrali vojnu s USA. Takze vacsina statov sa k USA pripojila kvoli vlastnemu rozhodnutiu. To vacsina uzemia Ruska bola pripojena vojensky a k ludom sa tam spravaju ako k odpadu aj dnes, staci si pozriet, odkial zobrali Rusi najviac rekrutov, paradoxne z republik, ktore su najchudobnejsie a kam neposielaju ani par rublov z toho, co ziskaju na predaji ropy a plynu, pretoze vsetko rozkradnu politici.
23.3.2023 - 11:31
+15

Factor

 

: hotový odborník
23.3.2023 - 11:41
0

roman

 

Argumenty žiadne.
23.3.2023 - 15:43
+10

lišiak1

 

zdarec roman, ty si tu sef a tak pisem tebe ohladom mojej tlchuby
uz rok ju mam o5 a to za uplnu malichernost...neviem aky dobrak z moderatorov mi ju zase nasadil, ale kebyze by si bol taky dobry a zbavil ma toho tak ti budem vdacny, dik
a sorry za spam, viem ze som v nespravnej diskusii
23.3.2023 - 16:19
0

roman

 

Prezrel som narýchlo čo si popísal nedávno, nevidel som žiadne červené more, tak dávam preč, ale ak si ju dostal, bol na to určite nejaký dobrý dôvod a je veľmi pravdepdodobné, že som ti ju dal ja.
23.3.2023 - 16:32
+1

lišiak1

 

jeeeej, dakujem ti, konecne sloboda
23.3.2023 - 16:42
0

DraciaTlama

 

Gratulka Lisiak
23.3.2023 - 16:45
+1

lišiak1

 

dikes a tebe tiez este raz dakujem za pomoc pri zbaveni sa mojej prvej tlchuby
23.3.2023 - 16:52
0

DraciaTlama

 

Už bud dobrý.
23.3.2023 - 16:55
+1

lišiak1

 

budem sa snazit
23.3.2023 - 16:57
0

wilkinson22

 

24.3.2023 - 9:12
0

Medvedjevegetarian

 

Odborník aj keby tých 900 bola pravda čo tam robia? Keď ich tak sýrsky arabský národ nechce, čo je fakt že to tak naozaj je
23.3.2023 - 11:47
0

Radovan123

 

V prvom rade podporujú FSA a chránia Kurdov, ktorých chcú zničiť skoro všetci naokolo(Vdaka USA majú Kurdi v Iraku autonomiu a je to dlhodobo najbezpečnejšia čast Iraku). Bojujú proti ISIS a chránia olejove polia nie primárne pre svoj zisk, ale aby sa ich nezmocnil ISIS a nezačal predávať a financovať sa, lebo Assadova armáda s Rusmi nie je schopná ich vypratať zo svojho územia. Rusi su schopní s Assadom zhadzovať jedine chemické a barelove bomby na vlastných obyvateľov.
A z kadiaľ máš, že ich tam Sýrčania nechcú? Ved desiatky tisíc ich išlo bojovať proti vláde a keby ich Rusi nezačali bombardovať, tak Assad by už dávno skončil. Rusi zrovnali so zemou polovicu Aleppa a tisícky civilistov pritom zahynuli. Takže koho ľud chce alebo nechce nechaj na nich a nie na svojich mylných domienkach.
To čo urobili s Aleppom, spravili s Mariupolom a dalšimi mestami kde sa dostali. Ruskij mir, ktorý obhajuješ
https://www.youtube.com/watch?v=wnd3IYH7x1o&ab_channel=FoxNews

Odporúčam si načítať o bitke o Kasham. To je krásny príklad čo sú Rusi zač a ako myslia. A taktiež spoznali čo to je konfrontácia s najlepšou armádou.
23.3.2023 - 13:42
+8

roman

 

No hlavne určite Sýriu neokupujú.
23.3.2023 - 15:45
+6

Medvedjevegetarian

 

Ako tak vidím v USA všetko "funguje" ako hodinkym ten systém tam je ukážkovo "dokonalý".
23.3.2023 - 11:48
0

somrak

 

neviem či to nebolo práve na tej nedávnej neslávne známej diskusii v Michalovciach kedy náš minister obrany s ministrom zahr. vecí verejne odsúdili inváziu do Iraku.. ale HLAVNE to odsúdil samotný americký ľud už v 2008 keď Obama prvýkrát absolútne suverénne vyhral voľby s programom že vojna v Iraku bola drzá sprostosť a okamžite odtiaľ stiahne všetkých vojakov do posledného čo aj presne urobil!! ale o tom ťa už tvoje slovAnské dezinfoweby určite nestačili informovať ☺️
som veľmi zvedavý kto vyhrá ďalšie "voľby" v Rusku a kedy stiahne všetkých svojich vojakov z okupovaných území na čele s Krymom, podľa medzinárodného práva.. a to je presne ten podstatný rozdiel! ty "univerzálny" odporca vojen 🌚
23.3.2023 - 13:28
+9

tazkykamen

 

zaujímavé je že čím viac usa pomáha demokratickým silám na blízkom východe tým ho viac rozdrbáva a neskočia asi až kým ho úplne nerozdrbú
4.4.2023 - 0:27
0

roman

 

To nie su ani len otázky, to je čistý whataboutizmus. Bolo by fajn keby sa diskutujúci držali témy a tou je neúčinkovanie Ruska a Bieloruska na MS a dôvody.
23.3.2023 - 15:42
+4

DraciaTlama

 

Som rada ze si prisiel.
23.3.2023 - 15:45
+1

lišiak1

 

ja som jednoznacne za a aspon budeme mat vacsie sance na medailu
23.3.2023 - 16:21
0

roman

 

Keby to bolo kvôli tomuto, tak som zásadne proti.
23.3.2023 - 16:34
0

lišiak1

 

akoze ani ja by som to nebral nejak extra plnohodnotne, ale pyta sa historia na to ked bystrica spravila tri zlata bez ucasti slovana?
liga bez slovana nebola proste plna liga.
a faktom je ze bez ruska to na ms pre nas bude lahsie, ale chapem, ze toto je v tomto teraz to najmenej podstatne
23.3.2023 - 16:45
+1

roman

 

Škoda že takto zásadoví nie sme my ľudia vo všetkom. Vid Chicago Blakhawks a ich zrušenie "duhovych" dresov, lebo chudatka Ruski hraci by im odmietli hrať. Celé zle.
23.3.2023 - 16:52
+7

pupo

 

Škoda že EU podporuje štáty kde homosexuálom hrozí kastracia…
Som pri vás čo sa týka reakcie Chicaga, ale netvarme sa že takéto marketingové ťahy akým je pride night niečo vyriešia
24.3.2023 - 9:24
0

roman

 

Mozno nic nevyriesia, ale takéto přizdisráčske gestá nie sú tiež dobrý signál.
24.3.2023 - 9:50
+3

DraciaTlama

 

Medved neodpovedal si mi
23.3.2023 - 13:27
+3

Mato-Mi

 

Napises, ze vsetky vojny su zle, ale spomenies len vybrane. Aj ked vojensky sa vo Vietname angazoval aj sovietsky zvaz.
23.3.2023 - 10:45
+7

bigi

 

tziadnu volnu neobhajujem ale.... a este to vysperkujem acohentizmom
24.3.2023 - 6:42
+1

FP-jakubj

 

Teraz si sa strelil do vlastnej nohy, pretoze Panarin si dovolil kritizovat fungovanie v Rusku a za to si v reprezentacii nezahra tak ci tak, jedine zeby bozkaval zadok najvyssiemu ako Ouca.
23.3.2023 - 10:39
+12

bigi

 

dat sem priklad panarina ktory pre kritiku rezimu ma dvere do repre zavrete davno chce silnu uchylku od teba
24.3.2023 - 6:41
+3

Medvedjevegetarian

 

Nezávidím tým športovcom z týchto dvoch krajín. Určite sa tam nájde mnoho tých čo veľmi radi reprezentujú a takto nemôžu reprezentovať svoju krajinu na vrcholnom turnaji. Mne to normálne nepríde.
23.3.2023 - 9:36
0

Senn

 

riesenie je uplne jednoduche, pokial sa ruskym obcanom nepaci, ze nemozu vidiet svojich hokejistov na MS, staci vyvolat spolocensky tlak aby putler isiel do pi a vojna skoncila
23.3.2023 - 9:49
+12

Mato-Mi

 

Ja napriklad nezavidim sportovcom z Ukrajiny, lebo ti nie ze nemaju kde sportovat, ale este aj umieraju v tejto vojne. Oproti nim ziju ti russki velky luxus, mozu sportovat, zarabat, sutazit.
Tiez mi normalne nepride, ze ukrajinski sportovci umieraju v nezmyselnej vojne.
23.3.2023 - 9:54
+34

roman

 

Podpis.
23.3.2023 - 15:46
+1

frantapriklep

 

Bodaj by sa ich naozaj mnoho našlo a vyvinuli by snahu o politické zmeny v ich krajine. Potom budú pre mňa hrdinovia.
23.3.2023 - 10:14
+4

warn1ng

 

Mne zase neprides normalny ty. Ani Ukrajinski sportovci nemaju moznost reprezentovat svoju krajinu na vrcholnych podujatiach. Mnoho z nich je totizto v zakopoch alebo nebodaj mrtvych.
23.3.2023 - 10:40
+8

FP-jakubj

 

Staci im zmenit obcianstvo a mozu hrat aj na MS.Tak ako to urobila Putintseva, Rybakina, Bublik a dalsi sportovci.
23.3.2023 - 10:40
+1

Old School

 

Skús toto povedať do očí ukrajinským športovcom, ktorí prišli o štadióny, športoviská a telocvične... A ty tu píšeš ako ruským a bieloruským športovcom nezávidíš. Chce sa mi z teba grcať.
23.3.2023 - 15:23
+12

amaskiea

 

apropos reprezentujú:
A príde ti normálne, aby niekto na športových podujatiach reprezentoval aj vojnového agresora, ktorý v susednej krajine práve útočí na civilné ciele a vraždí civilné obyvateľstvo?
23.3.2023 - 15:39
+2

DraciaTlama

 

bum dada tsssss
23.3.2023 - 15:45
+1

amaskiea

 

"...oni veľmi radi reprezentujú..." no pochopíš takéto myšlienkové pochody?
23.3.2023 - 16:09
+1

bigi

 

mne neprides zase normalny ty ale to je o inom. a ti sportovci ktorych zabili tvoji milovany rusi uz nebudu hrat nikdy, to je podla teba v poriadku? tito co ich obhajujes, ktory vacsinou podporuju ten rezim maju este moznost si zareprezentovat
24.3.2023 - 6:54
+2

LuukyBB

 

Jednoznačne správne stanovisko, aj keď s mierne alibistickým odôvodnením.

Viem, že svet zvykne odpúšťať, a raz sa to upokojí a Rusi sa vrátia na MS, ale dúfam, že Európa nebude na nič zabúdať, a už nikdy neuvidím ruské kluby v európskych futbalových súťažiach.

Nech sa páči, môžu si založiť vlastnú verziu Ligy Majstrov, v tej Európskej ich už nikdy nechcem vidieť.

Nie je ľahké nájsť nejaké vyjadrenia, ako to prijali majitelia, alebo fanúšikovia klubov, keď zrazu nemali žiadnu miestenku do LM, ale z toho mála čo som našiel, je to samozrejme opísané klasickou frázou o hnusnom západe, ktorý ich len tak vylúčil...

23.3.2023 - 9:57
+18

bach

 

Amerika okupuje Syriu, Izrael Palestínu a napriklad Saudi Jemen. USA toho samozrejme viac. A ich športovci športujú na medzinárodnom poli. Nevadí? Alebo taká F1 v Saudskej bez problemov. Kam sa ten svet rúti?
23.3.2023 - 10:35
+3

DraciaTlama

 

A Rusi okupuju?
23.3.2023 - 10:37
+3

bach

 

Ano,Rusi okupujú. Ale niesu jediný,len pri ních sme zavzdušnení.
23.3.2023 - 10:39
+3

warn1ng

 

Pretoze sa nas to bytostne tyka?
23.3.2023 - 10:43
+2

hello, havarju

 

Nie, neokupujú. Rusi vedú vojnu voči Ukrajine.
23.3.2023 - 10:59
+13

Medvedjevegetarian

 

A v USA rovno 3 veľké ceny. 😄 A frajer horner by chcel dokonca 4. To je iný frajer.
23.3.2023 - 10:41
0

frantapriklep

 

Naštuduj si význam slova okupujú.
23.3.2023 - 10:42
+14

bach

 

USA neokupuje Syriu?
23.3.2023 - 10:47
0

AgentCooper

 

Nie.
23.3.2023 - 11:20
+13

Medvedjevegetarian

 

Okupuje. Sýrsky národ ich tam nechce a oni tam stále ostávajú a kaslú na prianie národa aby ich opustili.
23.3.2023 - 11:22
+1

Adrumko

 

a aj si narokuju na uzemie ? vyhlasuju ho za svoje?
23.3.2023 - 11:23
+15

AgentCooper

 

Neskutocny blud.
23.3.2023 - 11:25
+13

Tino

 

ale Kurdi ich tam : chcu a USA boli, resp este stale su prave v lokalitach kde su Kurdi Syrsky narod neexistuje, Syria je multietnicky stat a vojna je tam aj z tohto dovodu, USA nechcu assadovci a ich spojenci, tiez fanatici, proti assad povstalci by najradsej keby tam USA jednotky ostali navzdy.
23.3.2023 - 11:27
+5

AgentCooper

 

Dik, ze sa snazis.. Ale s tamtym trollom sa neda diskutovat.

Situacia v Syrii je velmi neprehladna, v novembri som sa rozpraval s novinarkou, ktora kedysi pokryvala tieto vsetky konflikty. Ked mi zacala hovorit, kto proti komu tam vlastne bojuje, tak som sa stratil pri piatej frakcii. Pribeh tej krajiny a ludi v nej zijucich je velmi smutny.
23.3.2023 - 11:30
+9

Tino

 

v podstate: nediskutuje s nim, je mi jasne, ze on si ide svoje ako pokazeny verklik, gebuziny, ktoremu mu natlacili do palice bude omielat do omrzenia.Ja to skor pisem koli inym prispievatelom.
23.3.2023 - 12:04
+14

roman

 

Ďakujem.
23.3.2023 - 15:56
0

Medvedjevegetarian

 

Jo ho Sýria je multietnicky štát aj mnohonabozensky, kde bol kľud medzi moslimami aj kresťanmi kým to tam nezačali rozvracat USA s tými svojimi "umiernenymi" rebelmi, ktorých vycvičili a vyzbrojili a ktorí začali rezať hlavy civilistom hlavne druzom kresťanom a alavitom. Tiež normálnym umiernenym sunitom.
23.3.2023 - 11:51
0

Tino

 

Syriu: rozvratil prave assad pri protestoch, ktore ziadali demokraticke volby , resp demokratizaciu krajiny, Radsej Syriu utopil v krvi Rukopis podpobny RUS, ktroi to takto robia od nepamati, asi nebude nahoda, ze Assada drzia nad vodou prave RUS a ked sa ti odtial stiahnu, resp oslabia prilis, assad padne, pretoze je oblubeny podobne ak oje oblubena rakovina hrubeho creva.
23.3.2023 - 12:02
+11

Medvedjevegetarian

 

Iste takže Rusko Irán Čína Sýria Assad určite ešte Srbsko všetci zlí veľmi zlí. Srbsko vlastne celé zle aj s celým srbským národom asi ako to povedal "demokrat" Osusky vo vzťahu k roku 1999 kde síce zomreli aj Slováci z Vojvodiny, ale veď pre takých ako je Osusky a jeho prívržencov, to len taká štatistika tie obete že. Ale to hlavne západ a USA sú proste top a úplne bezchybní oni nikdy nič zle nespravili a vlastne sú ešte ako bonus navyše úplne že "dokonalí" a nerobia chyby. Tak toto je gól a top tvoje vyjadrenia a ďalších tu v diskusii. USA je vlastne ten spasiteľ sveta, ktorý chce každému len dobre a ak sa niekto má zle ide mu "humanitárne" pomôcť. Síce tak humanitárne ako pomáhali niektorí predkovia dnešných Američanov indiánom, ale to nič nie je ono to bolo "v dobrej" viere. Asi tak nejak si to vy predstavujete. Je to únavné to čítať ako USA fakt za nič nemôže. A nepíšte mi tu že nič také netvrdíme lebo to čo píšete viacerí tu, presne to dávate najavo svojim písaním.
23.3.2023 - 12:37
0

Medvedjevegetarian

 

Oni v tej Amerike sú vlastne všetci tak "chrumkavi" a "zlatucki". Vyhlásme ich rovno za svätých Bidena a spol. Možno aj k tomu dôjde.
23.3.2023 - 12:38
0

roman

 

Určite lepší jak Trump.
23.3.2023 - 15:59
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
roman

 

Skús ešte raz.
23.3.2023 - 16:48
0

DraciaTlama

 

Neskúsi. Boji sa medveď...
23.3.2023 - 16:55
+2

amaskiea

 

vo francúzskej cudzineckej légii kŕmia legionárov každý deň stejkami, aby nadbytok hormónu z mäsa podporil v nich agresívnu bojovnosť, a tento medveďko je, holt, vegetarián
23.3.2023 - 17:02
+2

DraciaTlama

 

Si zabil
Idem po schodoch domov a skoro som sa rozbila
23.3.2023 - 17:07
+1

Medvedjevegetarian

 

Že si srandista.
23.3.2023 - 17:01
0

roman

 

Tak to sme si moc nepokecali. Ale asi zjavne preto, že ty vo svojom pomotanom vnímaní reality zjavne vôbec netušíš aké problémy republikánom a vôbec USA Trump spôsobil.
23.3.2023 - 19:50
+7

DraciaTlama

 

Roman,

Prečo tu vlastne strpime tieto pomylene existencie? Toto nie je o slobode vyjadrenia názoru,toto je o sireni choromyselnej predstavy. Nepatria sem.
23.3.2023 - 19:33
+4

roman

 

Ja neviem, v ramci intelektualneho cvicena?
23.3.2023 - 19:48
0

DraciaTlama

 



Ale ved ja viem, ze mas recht....
23.3.2023 - 19:49
+1

Old School

 

Ja navrhujem, aby ste mu dali BAN. Tento človek okrem neustalého verklikovania ód na Rusko a Ovečkina nič hodnotné pre tento portál nepriniesol. Prepáčte, ale aspoň na hokejportali by som si rád oddýchol od takýchto existencií, stačí že ich musím trpieť v reálnom živote každý deň. Toto už nie je o slobode slova či názoru, ale svedčí to o zvrátenosti takýchto indivíduí a tí sem na tento portál podľa mňa nepatria.
23.3.2023 - 21:22
+10

Tino

 

Rozumim: komunikacnej strategii o aku sa pokusas, nebude ju s tebou hrat podla tvojich pravidiel Ja reagujem a pisem v tomto vlakne o syrii.Fakty su take, ze demokratizaciu Syrskej spolocnosti ziadali statisice obcanov pocas mesiace dlhych protestov, assad vsak zdedil moc po otcovi, ktory ju ziskal prevratom a udrziaval silou. Nic take ako demokratizacia neprichadzalo do uvahy, vo vysledku to totiz znamena koniec assada a celeho aparatu , ktory mu je verny, preot protesty utopil v krvi. Je mu u prdele kolko ludi tymto rozhdonutim zabi la vyhnal zo Syrrie on si chce udrzat moc a podporili ho v tom spojenci, ktori maju podobne ideologicke nahlady, resp. potrebuju aby v syrri vladol clovek, ktory to bude organizovat tak ako oni potrebuju.
23.3.2023 - 12:51
+6

worth

 

"Iste takže Rusko Irán Čína Sýria Assad určite ešte Srbsko všetci zlí veľmi zlí."

No ano, aj ked to Srbsko pokial viem zatial je este demokracia. Neviem co je na tom tak tazke pochopit, ze nedemokraticke, totalitne staty su zle a demokraticke su tie "lepsie" (tazko vyslovene povedat, ze dobre, pretoze maju tiez kdeco na rovasi). USA tu nikto nevelebi a keby tu ludia ako ty nesirili klamstva, tak sa ich nikto nezastava a 100% prave borci ako Tino by vedeli USA konstruktivne kritizovat od rana do vecera. A prave ten fakt, ze mozme kritizovat koho chceme je jeden z dovodov preco su demokraticke krajiny so slobodou slova lepsie ako tebou menovane totality, kde za kritiku hrozi basa alebo nieco horsie.

A tiez nerozumiem, ludom ktori ziju v demokracii, potrebu vzyvat totalitne rezimy a snazit sa ich importovat. Co ti brani ist do Ruska alebo do Ciny vychutnat si tamojsiu dokonalu spolocnost, naco tu stracas cas s ovcami ako sme my...
23.3.2023 - 15:06
+6

roman

 

Vojna v Juhoslávii bol etnický konflikt a ano Srbsko v tomto konflikte pozabíjalo viac ľudí. Vojejnský konkflikt ukončila vojenská intervencia. Prečítaj si zhrnutie na wikipedii nech máš aspoň trocha prehľad namiesto drukovania len jednej strane konfliktu.
23.3.2023 - 15:58
+9

Duri_L

 

Toto je inak typicka patologia vsetkych anti-americky zmyslajucich ludi. Niekde roky-rokuce prebieha vojna (ako napr. v Syrii obcianska vojna, ktora tam je od roku 2011 po arabskej jari - nasilne potlacenie protestov viedlo k vojne a nie nejaky rozvrat vyvolany Amerikou), no ked sa po par rokoch trvania vojny vlozi do toho USA, tak zrazu akoby cela predosla historia bola vymazana a za vsetko zle v tej krajine moze len americka armada, este potom su schopni tvrdit, ze to USA zacali tu vojnu.
To iste aj v pripade byvalej Juhoslavie, taki ludia v kuse riesia tie 3 mesiace bombardovania v 99tom, ale uz akosi mlcia, ze v byvalej Juhoslavii sa sekali srbi so vsetkymi prakticky cele 90roky. A podobne aj vo Vietname, tiez sa tam uz bojovalo niekolko rokov predtym ako sa do toho priamo zapojila americka armada.
23.3.2023 - 12:47
+12

Mato-Mi

 

A potom diskutuj s tymi ludmi.
23.3.2023 - 12:53
+3

Medvedjevegetarian

 

Aha dal si to jasne najavo USA len dobre urobilo a vždy dobre urobí keď sa zapojí do nejakého takého konfliktu. Už to chápem, ďalej to nemá význam rozvíjať. Ty nám takým ako ja vycitas to čo si napísal, ale veď taký ako ty dávate najavo ako obdivujete USA a ich politiku a ukazujete že USA ako keby chyby nerobilo. V opačnom prípade ak by to tak nebolo skritizovali by ste a uznali že USA sa dopustili agresie rovnako ako Rusko vo vzťahu napr k Iraku. Ale nie furt a stále dookola budete omielat to svoje a to isté. Hlavne že ja a mne podobní sme hlupáci to len vy ste lietadielka.
23.3.2023 - 12:56
0

Mato-Mi

 

Ozaj nevies citat jednoduchy text s porozumenim?
23.3.2023 - 12:58
+6

Medvedjevegetarian

 

Viem ty si ale nepochopil ako som to myslel vždy keď poukážem na zverstvá USA, nikdy od takých ako ty tu nevidím odsúdenie agresie USA. O to ide. To že ty si to vysvetľuje s po svojom je druhá vec.
23.3.2023 - 13:32
0

Mato-Mi

 

Odsudzujem!
Aj ty rovnako odsudzuj kazdu jednu agresiu russka a nepouzivaj acohentizmus a nerob cherry picking.
23.3.2023 - 13:35
+7

Old School

 

Ale verklikovať dokolečka dokola vieš pekne. To si sa naučil na námestiach či od kamošov v krčme?
23.3.2023 - 15:25
+5

Mato-Mi

 

A ukaz mi v celej diskusii jeden jediny prispevok, kde by niekto obhajoval USA.
23.3.2023 - 12:59
+2

Duri_L

 

Dalsou typickou patologiou ludi ako ty je priam az extremna domyslavost, domyslas si postoje, ktoru tu nikto nevyjadril. Ja som nikde ani slovom nenapisal, ze USA "dobre urobilo", nikde som ani slovom nenapisal ze obdivujem USA politiku.
Ale urobim ti radost a napisem - USA sa dopustili agresie voci Iraku a ich utok v roku 2003 bolo zle rozhodnutie (inak si to mysli uz aj vacsina americanov - https://www.axios.com/2023/03/18/iraq-invasion-anniversary-american-poll-bush-mistake).
Preco sa ale utok USA na Irak nevnima rovnako negativne ako urok Ruska na Ukrajinu? Pretoze Irak pod Husajnom bol naozaj dost agresivny a totalitny rezim - zautocil na Iran, Kuvajt, vystreloval balisticke rakety na Izrael, pachal genocidu na kurdoch (kurdi sa inak pridali k USA, ked tam prisli v roku 2003), pouzil proti nim aj chemicke zbrane (Chemický útok v Halabdže - niekolko tisic mrtvych) a Husajn tiez nechal zlikvidovat dalsie desattisice odporcov.
Ukrajina na druhej strane nikoho neohrozovala, na nikoho neutocila, nepachali sa tam ziadne masakry ani nic podobne, bola to relativne slobodna a demokraticka krajina (aj ked s kopou problemou - chudoba, kriminalita, korupcia atd.) Napriek tomu na nich rusi na nich zautocili v roku 2014, lebo jednoducho chcu mat Ukrajinu spat pod svojou kontrolou. Je to vlastne typicka imperialisticka vojna za ucelom dobytia, anexie uzemia a nasledneho poruštenia. USA nesli do Iraku aby si ho anektovali a "poamerictili".
Takze porovnavat tieto 2 vojny jednoducho nie je celkom na mieste - aj ked ako opakujem, bola to chyba USA a isli tam s nepravdivou zamienkou o zbraniach hromadneho nicenia. Este mi neda nepripomenut - USA sa v tom smere nevnima az tak negativne aj preto, lebo je to krajina, ktora aj ked spravi taku hlupost ako utok na Irak, tak je tam sanca na napravu. V roku 2008 ked vyhral volby Obama, tak jednym z jeho hlavnych volebnych slubov bolo stiahnutie vojakov z Iraku (co aj potom urobil). V Rusku budu buduci rok prezidentske volby, vies si prestavit, ze bude kandidovat niekto so slubom, ze stiahne rusku armadu z Ukrajiny? Nie, nestane sa to, a ak sa aj najde taky odvazlivec, zabasnu ho, zabiju alebo vyzenu z Ruska.
23.3.2023 - 13:19
+28

somrak

 

obdivujem ťa, že si si dal tú námahu na tento rozsiahlejší text 👍
23.3.2023 - 15:02
0

roman

 

Potpys.
23.3.2023 - 16:05
+3

hello, havarju

 

Presne si to vystihol. 👍
23.3.2023 - 16:47
0

bigi

 

napisal si to lepsia a vystiznejsie, ale myslis ze pochopi?
24.3.2023 - 7:09
0

bigi

 

rozdiel je v tom ze usa tie vojny nazacalo, na rozdiel od ruska. a tu vojnu ktoru zacali IRAK, tak za to boli kritizovany vonku aj doma a nakoniec to aj sami uznali
24.3.2023 - 7:07
+2

roman

 

S vojnou v Juhoslávii, súhlas. Ale presne ako hovoríš, tunelové videnie, neobjektívne vnímanie reality.
23.3.2023 - 16:03
0

bigi

 

aha takze ked tam obcania zidali demokraticke volby a dikator ich zacal vrazdit tak to bol rozvart? uz vysie si sa priznal ze si proti domkracii a tu to len potvrdzujes
24.3.2023 - 6:59
+1

roman

 

Ukrajinský národ tiež nechce rusov na Ukrajinskom území.
23.3.2023 - 15:52
+2

FP-jakubj

 

S tymto zaverom by som bol opatrny, pretoze na Ukrajine zije aj vela ludi ruskej narodnosti, ktori sa citia ako obcania Ukrajiny a rusku armadu tam nechcu.
23.3.2023 - 16:25
+1

roman

 

Narýchlo som vyhľadal 17% obyvateľov Ukrajiny sa identifikuje ako etnickí rusi. A emusím byť s týmto názorom vôbec opatrný ani v prípade týchto 17%, po tom čo im rusi vypli elektriku a teplo som presvedčený že väčšina z nich si neželá aby boli takýmto spôsobom "zachránení". Hlbšie sa mi pátrať nechce. Mimochodom, myslím, si, že mnohí Rusofili by tiež prudko zmenili názor, keby im na dom spadla ruská raketa.
23.3.2023 - 16:40
0

VSS Košice

 

Skor by nadavali na NATO a USA .
23.3.2023 - 20:21
+2

Dracik_18

 

presne tak ..toto si 100% trafil
23.3.2023 - 20:31
+1

roman

 

To mi pripomenulo to mem s bicyglom.https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aYrEyYm_460s.jpg
23.3.2023 - 21:16
+4

VSS Košice

 

asi tak
23.3.2023 - 21:51
0

bigi

 

kedy si sa stal hovorcom siskeho naroda? apropos nie su to preve rusi ktory ich bombarduju?
24.3.2023 - 6:57
0

Mato-Mi

 

Amerika okupuje Syriu?
Napises, ze USA viac. Tak mi napis, ktore krajiny okupuju momentalne USA.
Ale rad by som poznal tvoju definiciu slova okupacia, lebo ja si ju poredstavujem tak, ako to bolo v ´68 u nas a momentalne na Ukrajine.
23.3.2023 - 10:50
+7

bach

 

Panama,Granada...
23.3.2023 - 10:52
0

Mato-Mi

 

dobre. A teraz skus okupovane staty russkom.
23.3.2023 - 10:59
+6

bach

 

To daj ty
23.3.2023 - 12:27
0

Mato-Mi

 

Cize podla teba USA okupuje mesto v Spanielsku
Ak si mal na mysli stat Grenadu, tak ziadna okupacia tam nie je. Ak mas na mysli invaziu vojenskych jednotiek USA do Grenady, tak to bolo za cias Reagana. USA stiahlo svoje jednotky v roku 1983 a v roku 1984 tam prebehli demokraticke volby.
Vies co vtedy k situacii komunikoval Sovietsky zvaz? Ze ziadna mala krajina sa nemoze citit v bezpeci pred USA citis tu ironiu?
A teraz podme k Paname, posledne vojenske jednotky USA odisli z Panamy v roku 1990.
Cize na moju otazku, ktore staty momentalne USA okupuje, si napisal dva a aj to si pouzil invazie, ktore sa stali pred 30-40 rokmi, tym samozrejme nechcem napisat, ze s nimi suhlasim.
A potom s tebou ma clovek nieco riesit, ked takto dristas.
A podme k russku. Okupuje uzemia na Ukrajine, dalej do minulosti nejdem.
23.3.2023 - 12:43
+19

ptr421

 

V USA bolo odjakživa možné odsúdiť inváziu do Iraku, nazvať mladého Busha vojnovým zločincom a spokojne ďalej fungovať, okonca vo verejnom priestore. V Rusku je tiež možné sa postaviť na Červené námestie, odsúdiť inváziu do Iraku a prehlásiť Busha za zločinca. Medzi Ruskom a USA nie je žiadny rozdiel
23.3.2023 - 13:18
+15

Mato-Mi

 


a este jeden vtip mi napada. Rus vravi Americanovi:
-u nas je sloboda prejavu
A American mu odpoveda:
-u nas je aj po prejave
23.3.2023 - 13:22
+18

Duri_L

 

Ale tento je este lepsi:

Potká se Rus a Švýcar.
Rus: "My jsme na tu Ukrajinu museli zaútočit, jinak bychom byli v obklíčení zemí NATO!"
Švýcar: "Ono to není tak hrozné, když nejsi kretén..."

23.3.2023 - 13:44
+19

roman

 

Vyššie niekto povedal, že tam majú 900 vojakov na misii a pomáhajú Kurdom. Ak je to pravda, čo predpokladám, je, tak sa o okupácii ani zďaleka nedá hovoriť. Dalo by sa to nazvať trebár vmiešavaním do záležitostí suverénneho štátu, čo vlastne robí rusko na X miestach, ale trebárs aj ochranou jedného utlačovaného etnika pred druhým. Nech ej to akokoľvek, porovnávať to s ruskou "operáciou" na Ukrajine sa to nedá, pretože to je úplne iný level debility. Zhruba na úrovni Hitlera.
23.3.2023 - 15:50
+9

amaskiea

 

Hitler je oproti tomuto amatér, krátkodobý podenkový hmyz, vyliahol sa ráno, za pár hodín síce stihol "poštípať" desiatky miliónov ľudí, ale večer zdochol.
Toto tu je úroveň ruskej (sovietskej) zahraničnopolitickej doktríny, ktorej dnešná podoba má prakticky nepretržitú a priamu kontinuitu siahajúcu až do 30tych rokov minulého storočia.
23.3.2023 - 15:58
+4

FP-jakubj

 

To pridaj, v Rusku je ta kontinuita uz niekolko storoci- najskor mal vsetku moc car, ked padol, tak hned bolsevici vyhlasili revoluciu a bojovali s opozicnymi silami, ktore hned na to zacali potlacovat- najma za Stalina. Nasledne mali aspon politbyro, teda nerozhodoval uplne jeden clovek, ako tak si cuchli za Jelcina k demokracii- teda skor im to liezlo na nervy, rozpadol sa ZSSR, viacere narody sa od nich odpojili a zmensila sa rozloha Ruska, navyse pokles zivotnej urovne, to nebol velmi dobry cas na demokraciu. No a potom prisiel Putin, ten zo zaciatku aj Rusko posuval dalej dobrym smerom, ale potom zrejme prisiel na to, ze moze dat kseft svojim kolegom z KGB a od tej chvile to uz len otaca smerom spat do pekla, nepoucili sme sa v roku 2014, tak nam dal facku rok 2022.
23.3.2023 - 16:31
+2

amaskiea

 

1917 bol dosť radikálny prevrat a následne v 20tych rokoch minulého st. mali dosť práce sami so sebou, vtedy ak to medzinárodno-politicky vyzeralo vôbec na niečo z ich strany, tak skôr na kooperáciu (napríklad s weimarskym Nemeckom), na agresiu smerom von nemali vtedy ani pomyslenia, bojovali o holé prežitie. Toto ja vidím ako podstatné pretrhnutie kontinuity a potom, v 30tych rokoch nový začiatok, spočiatku skrývanie svojej agresívnej rozpínavosti za tzv. mierovú politiku a antifašistický front, to už je oproti cárskemu režimu iný svet.
23.3.2023 - 16:57
0

Urpiner16

 

Chyba sa stala v roku 2014 po obsadení Krymu keď toto čo sa teraz prijalo malo byť uskutočnené už vtedy len západ benevolentne prižmuroval oči pred realitou a ropnými magnátmi Khl.
23.3.2023 - 10:51
+16

bach

 

Súhlasím,že problem vznikol v 2014
23.3.2023 - 10:53
0

Mato-Mi

 

Presne vtedy, ked russki muzickovia prisli ozbrojeni na "dovolenku".
23.3.2023 - 12:21
+8

warn1ng

 

Russki? Ved pokial viem tak vtedy prisli bez vlajok, bez odznakov a sudruhovia o tom sakramentsky dlho mlcali. Alebo sa mi to len mari?
23.3.2023 - 14:49
0

Mato-Mi

 

Dobre si to pamatas, ale ked sa uz putin prekecol a priznal, ze tam boli vojaci, tak my uz mlzit nemusime
23.3.2023 - 15:18
+4

warn1ng

 

To hadam nie!! Mne sa aj zdali tie jednotky podozrivo podobne russkym Specnaz. Ale kedze nemali ziadne odznaky alebo nasivky, som si myslel ze to len nahoda. Takze Krym je uz teraz Russky?
23.3.2023 - 15:27
0

Tino

 

problem: vznikol v 1994, zapad im naletel, oni si uz vtedy vytvarali buduce podmienky, aby mohli robit bordel na UA museli UA najprv odzbrojit , nasledne rozlozit, presne to robili od rozpadu ZSSR, ktory nechceli, ale nemali inu moznost.V 1994 vzali UA to coho sa bali, co bola z ich pohladu najvacsdia prekazka, NUke, nosice,strategicke lietadla, etc, etc.Putin planoval vojnu s UA uz v case ked zautocil na Gruzinsko.
23.3.2023 - 12:37
+3

Mato-Mi

 

Otazkou je, ci mala vtedy Ukrajina na vyber? Vzdat sa, alebo sa nevzdat jadrovych zbrani. Co by sa stalo, ak by sa nevzdala?
23.3.2023 - 13:01
0

Tino

 

co horsie: moze byt ako ked stratis odradzujucu silu , ktorej dosledkom je tato vojna? Na vyber urcite mali, vzdat sa nemuseli, bolo by z toho nejake halo, ale nemuseli, dens uz vedia, ze to bola chyba, dnes uz vie cely svet, ze vzdat sa NUke je chyba.To co urobili RUS bude viezt k pretekom , krajiny, ktore vahali vahat prestanu, UA ak nebdue prijata do NATO co je jediny skutocny bezpecnostny garant si svoje nuke vyrovi, k nim aj nosice aj lietadla, know how maju.
23.3.2023 - 13:07
+2

Mato-Mi

 

Len sa zamyslim, myslis, ze ak by si UA nechala jadrove zbrane, ze by russi na nich nezautocili uz vtedy a 3.sv. by uz bola minulostou?
23.3.2023 - 13:12
0

Tino

 

vtedy: Nemali silu, ved preto sa im rozpadlo ZSSR,existencia ZSSR , vlastne celeho Warsavskeho paktu a RUS sveta ,zalezala na schopnosti, sile RUS si to silou postrazi/vynutit.Budapest bol koniec a zaroven noyv zaciatok, vtedy polozili zaklady, bez ktorych by nemohli neskor uspiet, samozrejme oni rozoberali UA aj politicky. UA aby mohli uspiet ako to planovali musela byt izolovana, slaba, rozdelena na tom pracovali.V 2014 roku sa im to zacalo rozpadat, Janukovic a jeho klika utiekli a RUS vedeli , ze je koniec uz to nezvratia , zvnutra UA neovladnu viac nerozlozia, ostava len sila.
23.3.2023 - 13:25
+1

ptr421

 

Západné sankcie voči Ukrajine. Atómovky na obranu pred Ruskom boli v tej dobe na zavretie do blázinca a nie reálna myšlienka. Naopak bola reálna obava aby sa hlavice tak nejak nezačali strácať. Predsa len, Východná Európa, ekonomický kolaps, to je veľa vecí možných...
23.3.2023 - 17:26
+1

Tino

 

myslim: ze UA dnes viac ako NUKE seru tie nosice a lietadla.
23.3.2023 - 22:27
0

bigi

 

tazko povedat co by sa stalo. ua bolajadrova krajina. tak ako sa teraz medvedev na deenj baze vyhraza jadrovym utokom na kohokolvek, by to vtedy mohla robit ua. ale tak vzdali sa lebo cakali ze im bude lepsie, neostali izolovany (ako by sa stalo keby sa nevzdali)
24.3.2023 - 7:18
0

Pukky

 

Chyba sa stala v 1917 roku. Odvtedy je rusko najväčšie hrozba pre mier v Európe.
23.3.2023 - 15:32
+4

Urpiner16

 

A u nás v roku 1948 kedy blbí BENEŠ S NESCHOPNOU aristokratickou vládou čo pred vojnou zdrhol do Británie odovzdal moc Gotwaldovi ktorý dláždil cestu Stalinistickej éry 50-TYCH ROKOV.
23.3.2023 - 15:38
+3

Pukky

 

Bez debaty. Škoda, kde sme mohli byť....
23.3.2023 - 15:58
0

roman

 

Čo by sa s ním stalo keby neodišiel. Viem si predstaviť, že by mu spravili pekný proces.
23.3.2023 - 16:23
+1

Pukky

 

Beneš mal možnosť voľby. Sám si vybral. Ak by neprijal demisiu demokratickej vlády a nepoveril by zostavením novej vlády Gottwalda, asi by koleso dejín nezvrátil. Ale nebol by tak priamo zodpovedný za nástup diktatúry u nás.
23.3.2023 - 17:44
+1

sob3k

 

Dopadol by ako Masaryk mladsi. Mnoho ludi tu tak trosku zabuda na ten fakt, ze spolu s Cervenou armadou postupovali aj tajne sluzby a verbovali, agitovali, no aj zabijali a nechavali miznut.

Poliaci a Litovci viedli partizansku vojnu so Sovietmi a prd im to pomohlo. Isto Benes mohol povedat nie a ono by sa to nestalo /s
23.3.2023 - 17:53
+2

Dracik_18

 

a inač by bolo zaujímavé keby tu bola demokracia , či by sme boli stále na strane víťaza ..predsa sme bojovali po boku Nemcov ..tiež sme spoluzodpovedný za 2 sv. vojnu
23.3.2023 - 17:55
0

hawkie

 

Ja sa opýtam takto - so všetkým rešpektom, prečo boli ľudia takí pablbí, že volili komandžov? Alebo sa nechali zlákať propagandou už vtedy?
23.3.2023 - 16:59
+2

roman

 

Dobrá otázka, určite sa o tom dá niečo nájsť na internete, skús pohľadať. Osobne si myslím, že voľakedy proste tie socialistiké a populistické reči na ľudí fungovali, až kým nezistili na vlastnej koži, čo to obnáša.
23.3.2023 - 17:03
0

Dracik_18

 

podľa mňa ..šla propaganda.. sovieti nás oslobodili to sú naši bratia ..a už to šlo
23.3.2023 - 17:05
0

Urpiner16

 

Otázka znie ak by nebolo na Slovensku SNP ako protifašistický odboj auguste 44 kde by sme sa boli ocitli na ktorej strane barikády.
23.3.2023 - 18:29
0

Dracik_18

 

akurát vyššie som niečo podobne napísal ...
23.3.2023 - 18:37
0

amaskiea

 

To bola doba jednak ešte v začiatkoch a vstupy boli úplne iné ako dnes. Už to, že pre nich to, čo my poznáme ako svoju minulosť, bola ešte len neznáma budúcnosť. Napríklad spisovateľ Pavel Kohout vysvetľuje svoje poblúznenie komunizmom, z ktorého sa prebral až v 50tych rokoch, 3 zásadnými vecami: 1. svetovou hospodárskou krízou, ktorú chápal ako fatálne zlyhanie kapitalizmu
2. Mnichovom 1938, ktorý bol preňho fatálnym zlyhaním Západu
a
3. Oslobodením Československa Sovietskou armádou.
23.3.2023 - 17:16
+1

ptr421

 

Už sme úplne mimo tému, tak čo
Beneš po Mníchove odísť musel. To bola jedna zo základných podmienok pre "normalizáciu" vzťahov medzi Nemeckom a zvyškovým Československom.
Šľachtické tituly a ich používanie bolo zrušené v roku 1918. Obratom sa začala pozemková reforma, po ktorej šľachte ostalo z ich veľkostatkov tak 100-150ha a oči pre plač. Podozrievať šľachtu, či nebodaj aristokraciu, z nejakej lásky voči ČSR a podielu na vláde je trochu zbytočné.
V 1946 mali voliči na výber z nasledujúcich strán Národnej fronty:
KSČ
ČS strana sociálně demokratická
ČS strana národně socialistická
ČS strana lidová
Na Slovensku potom KSS a DS.
No neviem, za mňa samí socialisti plus 2x boľševici. Možno ak by nezrušili agrárnu stranu, ale tam bol taký ten jemný problém s tým ako rýchlo a ochotne sa sfašizovala za ten polrok medzi Mníchovom a protektorátom...
23.3.2023 - 17:19
+1

Tino

 

Nebolo o com: RUS aj BLr sport je neodelitelna sucast propagandy, hokej specialne, KHL je ucebnicovy priklad.Pustit ich medzi slusnych ludi je nemyslitelne, vylievali by si tam tie svoje chory mozgy, vyplakavali, lutovali sa, aj vyhrazali nakoniec. Skusil by som vsak zorganizovat RUS team zlozeny z hracov + RT ktori jasne odmietaju Z armadu, vodcu, cele to sialenstvo, ktore RUS prevadzkuju na UA ako dokaz , ze nie vsetci RUS su vymleti. Bolo by to bezprecedentne, urcite by to RUS hejtovali, ale okakal ich pes smradov, cele by to mohol byt zaciatok nejakej povedzme cesty , ked civilizovany svet zacne odmietat diktatormi podhodene sportove organizacie, naopak da priestor zucastnit sa nazorovej "opozicii" ak sa ta dokaze nejako zorganizovat. RUS hokej hrat vedia, nie su vsetci dobytok, netvarme sa , ze nechybaju na najvyssej urovni, ak im chceme pomoct toto je imho konstruktivnejsia cesta.
23.3.2023 - 10:57
+3

somrak

 

zaujímavý nápad 👍 len to by sa museli nájsť takí hráči, ktorí sú už dlhodobo a úplne vykorenení z RuSSka t.j. nemajú tam žiadne väzby, príbuzných či bývalých známych, ktorým by mohol Putler ublížiť (čo by sa na 100% aj stalo..) a ktorí by teoreticky mohli uhrať nejaký slušný výsledok aby neboli potom bežnému ruskému ľudu len na smiech.. čiže podľa mňa je to nereálne.. + celý svet už dnes vie že aj keď sa nachádzaš v zahraničí, tak to vôbec nemusí znamenať že ti raz niekto na Putlerov príkaz nepotrie gate novičokom......
23.3.2023 - 12:23
0

Tino

 

nie je : to jednoduche , sa nepokusam tvrdit, ze to pojde lusknutim, pisem len , ze toto je imho cesta, RUS su ako spolocnost ubiti, nauceni neprejavovat nazor, vacsina je v podstate otrocka mentalita, pocuvaju, neodvravaju. Pisem o vacsine samozrejme, oni s Putinom mnohi nesuhlasia, podla mna vacsina, ale tento nazor , postoj vyjadri jasne len malo z nich.my im musime vytvorit priestor a potom ich ochranit. Doslova ich naucit zit a hovorit slobodne, co je pre nas samozrejmost , nie je v RUS ani nahodou normalne.
23.3.2023 - 12:34
+1

somrak

 

je to presne tak ako vravíš.. Putler vládne v ruských mestách strachom a na vidieku klamstvami a propagandou.. len ochrániť také veľké množstvo obyvateľov je praktický nemožné, treba možno podporovať nezávislé médiá tak ako kedysi v totalitnom Československu ľudia počúvali Slobodnú Európu.. ruský ľud sa musí sám už konečne pochlapiť a vybojovať si pravdu a život bez strachu aj za cenu obetí.. alebo si počkajú až ten Mr. Botox konečne skape a nedovolia ľuďom v jeho pozadí vytiahnuť novú bábku na jeho miesto...
23.3.2023 - 15:28
+1

Tino

 

prave: UA moze byt spustacom/prikladom. RUS tam robia bordel a zubami nechtami sa snazia zvratit nezvratne prave preto, ze sa boja aby malych ludi v RUS nenapadlo zit inac, napr ako na uA.
23.3.2023 - 15:51
+1

roman

 

Nemám veľkú nádej, že po Putinovi príde v Rusku obroda. Taký Sergej Ljuknanenko autor Nočnej Hliadky je pre mňa mementom. Skvelé knižky a obhajca Putinovho režimu do morku kostí. Oni nielenže nemajú šancu zmeniť myslenie vďaka propagande, oni reálne takto ublíženecky a imperialisticky premýšľajú aj ich inteligentné elity. Vôbec si nepripúšťajú, že by neboli v práve.
23.3.2023 - 16:13
+3

amaskiea

 

presne, to je dlhodobá záležitosť, podstata ich mentality ako národa
23.3.2023 - 16:23
0

FP-jakubj

 

Podarilo sa to prakticky v kazdej trochu vyspelej krajine na svete, takze to urcite pride aj do Ruska.
23.3.2023 - 16:32
+1

amaskiea

 

ale zatiaľ už 105 rokov nič, ani žiadny vývoj, jedine k horšiemu
23.3.2023 - 16:47
+1

ptr421

 

Nie je to tak dávno čo pán Heydrich prednášal myšlienky o tom ako český priestor musí byť nevyhnutne pod nemeckou kontrolou a Nemecko ako veľmoc tam nemôže strpieť zasahovanie Londýna či Moskvy. V roku 1941 by sme povedali mainstreamový názor, dnes úplne absurdný zhluk slov.
23.3.2023 - 17:37
+3

Tino

 

V RUS: aj vo svete znamy dmitri Glukhovsky,autor trilogie metro jetvrdy kritik rezimu a jeho trilogia je imho alegoria na Putinovo Rusko.V RUS su elityaj autority pricetne , odvazne aleje ich malo, resp rezim ma vymakany system zastrasovania.
23.3.2023 - 22:20
+2

wilkinson22

 

20 rokov Putina, 20 rokov vymyvania mozgov od škôlky 😏
24.3.2023 - 9:35
+1

hello, havarju

 

Neexistuje krajina, kde by niekto vládol 20 rokov sám a bola tam demokracia. To je za hranicou duševného zdravia každého človeka.
24.3.2023 - 10:04
+4

hello, havarju

 

A ak by aj niekto prišiel a chcel robiť u nich demokraciu, tak ho raz dva odrovnajú.
24.3.2023 - 9:55
0

warn1ng

 

Spravne rozhodnutie ktore sa ale nezaobislo bez alibistickych reci. Je smutne ze este aj na tomto portali existuju ludia co namiesto komentarov k veci pisu Grenade, Paname, Iraku, Vietname,atd. Este nam tu chyba nacisticke Nemecko a mame to komplet. Ja neviem pani, ideme riesit vsetky vojnove konflikty co boli vo svete alebo ideme riesit to ze nam uz vyse roka fajne prihara pod ritou a stale existuje teoreticka moznost ze sa vsetci co sme tu stretneme v zakopoch? Okrem tych "hejslovakov" co uz teraz odmietli bojovat za krajinu. Jedinym riesenim ako ukoncit tento konflikt je, ze si Rusi uvedomia ze prestrelili a sami sa postavia ich garniture na cele s bunkerfuhrerom. A ako ich k tomu donutit? Presne takymito rozhodnutiami. Pokial si oni neupracu vo vlastnej krajine, nebudeme mat zaujem si s nimi zahrat. Toto je asi jedina moznost kde sa moze uplatnovat kolektivna vina. Pretoze skoro kazdy Rus na tom nesie svoj podiel viny, nerobia absolutne nic. Cele roky len sedia a suchaju nohami. Cest vynimkam! Takze niektori jedinci tu, namiesto zbytocnych acohentizmov o Amerike, kolonizovani Britov, Francuzov, treba riesit to co sa deje teraz. A to co sa deje teraz je, ze dennodenne na Ukrajine zbytocne zomieraju stovky nevinnych ludi len preto, lebo sa jeden pan rozhodol. Mimochodom, v tej vojne zomreli desiatky Ukrajinskych sportovcov, ci uz na fronte alebo vo svojom vlastnom byte ked na nich dopadla ruska raketa. Ako to vysvetlime im? Viete co vy ste zbytocne obetovali svoj vlastny zivot, ale my sa tu potrebujeme hrajkat s krajinou ktora u vas pacha genocidu. Ako pani, chrbtova kost v pohode?
23.3.2023 - 12:47
+14

Mato-Mi

 

Dobre si to napisal.
23.3.2023 - 12:52
+1

ptr421

 

Čiste sebecky, stačí sa pozrieť k susedom aké šály nosí x-násobný premiér, aké mapy visia jeho ministrom v kanceláriách a či je s týmito predstavami zlúčiteľná existencia samostatného Slovenska.
23.3.2023 - 13:31
+3

warn1ng

 

No urcita cast Slovakov toho pana doteraz oslavuje. Paradox ale je za je to ta cast Slovakov ktora sa bije do prs najviac, ze oni su predsa Slovaci!
23.3.2023 - 14:11
+5

ptr421

 

Tak všetci vedia, že Ukrajici sú fašisti, umelý národ a celý štát je vymyslený západnými imperialistami. Keby ich nakompletku anektovali, tak sa zas až tak veľa nestane. Na rozdiel od nás čo máme hranice nakreslené celých 100 rokov - od stola v Paríži a prvého prezidenta sme obesili lebo bol fašista. Úplne rozdielny prípad!
Ale ja som v kľude, ak by aj vznikla v Dunaszerde ľudová republika, tak naši voccovia zapoja štátnicky um a vyjednajú to pekne mierovo. Hlavne jeden docent práv čo svojho času kvôli zbitej nitrianskej študentke zvolával tlačovky a obviňoval maďarskú tajnú službu z intríg. Ten má výbornú prax s upokojovaním národnostných vášní.
23.3.2023 - 15:06
+7

bigi

 

az na taky mali detail ze to nie je docent prav aj ked rad to o sebe vyhlasuje
24.3.2023 - 7:29
0

Mato-Mi

 

Tak tak, je do docent bezpecnostnej sluzby.
24.3.2023 - 7:37
0

ptr421

 

Dokonca. Človek sa stále niečo učí.
Ale tým nepochopiteľnejšie to celé je. Prezident ctenej federácie sa prehlási za nového Petra Veľkého, naštartuje tanky a ide zabrať nášho suseda lebo veď im to vždy patrilo. Celý aparát od VVP po poslednú Skabejevu púšťa do sveta perly ducha, ktoré kebyže vztiahneme na Slovensko, tak máme 100 argumentov prečo je nutné nás vymazať z mapy. Sľubujú, že to je začiatok nových poriadkov, kde tieto ich princípy budú fungovať...
A tuto náš právnik, bezpečnostný analytik, zaslúžilý bývalý štátnik a možno budúci vocca nám vykladá, že sa nás z toho nič netýka, nemáme si to všímať a vôbec sa miešať, lebo hento-toto americké záujmy a tie musia byť samozrejme zlé. Lebo vôbec nie je v záujme Slovenska tieto kraviny urýchlene zaraziť. V záujme našej, 30-rokov starej krajiny, je aby sa zase začali posúvať hranice lebo menšiny, väčšiny, história, útlak a veď vždy to tak bolo...
24.3.2023 - 10:09
+6

amaskiea

 

tak toto sadlo "na stotinu milimetra" presne
24.3.2023 - 8:31
0

hello, havarju

 

Myslíš toho, čo žiada "mier"..
24.3.2023 - 8:34
+1

amaskiea

 

Nechajte sa vyzabíjať Rusmi, nech je zase MIER!
24.3.2023 - 8:39
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
warn1ng

 

Vobec si nepochopil. Ale podla toho ako pises sa v podstate ani necudujem. Skus si este raz precitat co som napisal a potom pis. Na skole sa to myslim ze volalo "Citajme s porozumenim". Napoviem ti, nemyslim si ze zakaz na sampionate prinuti Putina ztiahnut vojska. Pisem o tom, ze ked sa da dokopy viacero takychto zakazov, tak mozno tym Rusom v hlavach svitne ze to co robia, nieje uplne ok. Ale ak nie, tak tam uz nieje pomoci. Takto ti to staci?
23.3.2023 - 14:16
+5

Tino

 

jedna: udalost rezim nerozlozi uricte, tisic obrazne uz ano, nejde len o sport,toto je komplexne. Sport, kultura, hospodarstvo, armada, politika, tlak z kazdej strany. IIHF pridpeje svojim dielom nemusiem mat ambiciu Putina polozit, nebudeme mu pomahat pri propagacii toho jeho zaostaleho bordelu.
23.3.2023 - 14:20
+3

LuukyBB

 

Warn1ng ti to už veľmi pekne vysvetlil, aj keď chápem, že je nemožné, že to dokážeš spracovať a pochopiť.

A to, že sme prišli o kvalitný tím, je to posledné na čom by nám malo záležať.

Aj celý šampionát by som vymenil za fakt, že Ukrajinský ľud už nebude trpieť, a držím im palce nech sa nadýchnu, a ako som písal vyššie, dúfam, že ak nie už teda celý svet, tak aspoň Európa im na tento ich nezmyselný útok nikdy nezabudne.
23.3.2023 - 14:23
+4

wedro

 

🤔😕
23.3.2023 - 13:14
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Radovan123

 

Šport spája jedine na ulici. Inak to je politická hračka, ktorá sa stáročia využíva na propagandu a honenia si svojich režimov. Kto nesúhlasí, tak zjavne nevie históriu športu.
23.3.2023 - 14:07
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Radovan123

 

Čo by sme rušili šport. Ja len píšem, že politika je súčasť profesionálneho športu.
A na medzinárodnej úrovni to je hlavný nástroj reprezentovania štátu, hlavne v krajinách ako Rusko. KHL je, ako určite vieš umelá súťaž vytvorená Putinom a v Rusku sponzorovaná štátom alebo Oligarchami napojených na štátny rozpočet.
23.3.2023 - 14:25
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
amaskiea

 

čítanie s porozumením je zjavne tvoj vážny problém a to asi vysvetľuje aj to ostatné, čo si tu doteraz popísal
23.3.2023 - 14:15
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
warn1ng

 

A vies ako funguje sport v Rusku ano? Napriklad taka KHL-krvava hokejova liga?
23.3.2023 - 14:50
0

amaskiea

 

mýliš sa, tu nikto šport na politiku neobracia, lebo ten už obrátený je - momentálne, aj dlhodobo tým ruským vojnovým zločincom z Kremľa
23.3.2023 - 14:53
+1

Tino

 

tak konkretne : hokej je v Moskovskom kralovstve neoddelitelna sucast propagandy a teda aj politiky.Mozno keby sme hladali kolki sportovci su zaroven zamestnanci ministerstva obrany, cize sucast Z vojnovej masinerie boli by sme prekvapeni, preto blabotat , ze sport do politiky nepatri, najma vo vztahu k RUS, moze len kremlobot, ale inac mentalne postihnuty clovek
23.3.2023 - 14:23
+7

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
BieloModra

 

nemas tu ani jeden hokejovy prispevok, za to ako hlasna truba sudruhov si 100% chces v tom este pokracovat?
23.3.2023 - 14:27
+8

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Mato-Mi

 

23.3.2023 - 14:31
+1

BieloModra

 

nie si ani vsemocny ani slusny ani schopny vecnej debaty.... chces v debate pokracovat Bez toho aby si urazal ludi, ktori tu maju nadiskutovane x prispevkov a patria k tomu lepsiemu co sa tu nachadza?
23.3.2023 - 14:32
+3

Tino

 

ale vsimol: si su Juraj, ze pises v diskusii k clanku, ktory informuje o rozhodnuti IIHF nepustit RUS a BLR hokejistov na turnaj ano? Toto nie je diskusia k vcerajsiemu zapasu SBA vs MI
23.3.2023 - 14:48
+3

qwer

 

Niekto sa tu očividne zaregistroval s agendou. Voľnočasovo, či pracovne, netreba ho kŕmiť.
23.3.2023 - 15:17
+1

Radovan123

 

Protiruska propaganda = Kritizovania Ruska za vojnové zločiny a porušovanie medzinárodného práva.
23.3.2023 - 14:30
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Medvedjevegetarian

 

Dobré si napisal, súhlasím. Čo s tým majú športovci?
23.3.2023 - 14:34
+1

BieloModra

 

no dost ich uz ani nezije... bud ich poslal sam najvyssi na istu smrt alebo boli obetou zverstva toho pana co si mysli ze je BOH a pritom je to len chory, zly, egocenticky, cholericky, mimo realitu sa nachadzajuci odlud ktoreho mocenske, uzelmne a megalomanske chutky mutia zabijat....Dalsi mu sluzia a cez oligarchov ktory podporuju priamo vojnu
23.3.2023 - 14:39
+8

BieloModra

 

*ktori
23.3.2023 - 14:42
0

Duri_L

 

Dobré si napisal, súhlasím. Čo s tým majú športovci?

- prislusnost k ruskej armade. Mnohi ruski sportovci su v armadnych sportovych kluboch.
23.3.2023 - 14:50
+4

FP-jakubj

 

Zhruba polovica je v armade.
23.3.2023 - 16:33
0

Tino

 

ale toto je: inac dokaz , ze mas realny problem citat s porozumenim chlape.
23.3.2023 - 14:39
+2

Duri_L

 

Hacik je v tom, ze vela ruskych sportovcov je v armadnych kluboch, su teda aj oficialne prislusnikmi ruskej armady - tej armady, ktora okupuje cast Ukrajiny a pacha tam zlociny.

Pre info - na olympiade v Tokiu ziskali rusi 71 medaili, 45 z nich ziskali sportovci, ktori boli prislusnici v armade ako clenovia CSKA (centralneho sportoveho klubu ruskej armady).
23.3.2023 - 14:44
+4

Tino

 

co konkretne: ma byt podla teba hoax, ktory sirim? Uvediem priklad znamenaho RUS sportovca, prislusnika armada jelena Isinbajevova, uricte nie je jedina, osamotena Neviem co je proti RUS propaganda, nezaujima ma to, ja riesim rezim, rozumiem , ze rezim spaja odpor voci rezimu s odporom voci RUS, ak presvedcia malych ludi, ze oni su RUS maju spolovice vyhrate.Otazne je preco tento v zaklade idiotsky narativ verklikujes ty.
23.3.2023 - 14:38
0

LuukyBB

 

Ja len taký potlesk za totálne vygumovanie nezmyslov, ktoré tu pár jedincov popísalo.

Je ich medzi nami možno aj 30%, takže je nemožné, aby neprenikli aj na tento portál...

Takže:



Mato-Mi, Warn1ng, Duri_L a ďalším.


23.3.2023 - 14:12
+13

DraciaTlama

 

pridávam svoj potlesk, dopĺňam Amaskieu.

Ja úprimne nerozumiem ľuďom, čo majú názory ako Bach, Medveďjevegetarián a pár ďaľších. Lebo to nie je len o nich, je ich na SLovensku dosť veľa. Odkiaľ s avzali s týmito názormi? To sú naozaj všetko obete tej hybridnej vojny v online priestore? To je fakt "len" o čítaní Zem a Vek?
Je to o nízkom vzdelaní? Nie je, poznám osobne v živote VŠ vzdelaných ľudí ktorí hovoria to isté čo títo tu.
Kde sa berie v človeku tá strata akejsi súdnosti a kompasu dobrého a zlého?
To to.. to vážne sme na tom tak zle, že od roku 1989 sme generačne zabudli čo to bolo, ako sa žilo?

Teraz sa ti zase pretriasa vražda Daniela Tupého. Stále doznieva Kuciak. To sa ako spoločnosť ozaj neposúvame vyššie, k ideálom humanity, kresťanstva (nie po voze Záborská a Vašečka) a tolerancie?

Niekedy mám pocit, že demokracia je veľmi krehká a umiera, ak dobrí ľudia neurobia nič.
23.3.2023 - 15:51
+5

Miki2308Rj

 

za chvíľu tu budeme mať "referendum" o tom že koľko podobných ľudí ako ty tu spomínaš máme medzi sebou. v septembri sa dozvieme kam bude smerovať naša republika ale zatiaľ to nevyzerá dobre
23.3.2023 - 16:23
+2

DraciaTlama

 

Verím v dobro v nás.
23.3.2023 - 16:27
+3

hawkie

 

Ameeeeeeen, nech sa tak stane
23.3.2023 - 17:03
+1

amaskiea

 

smerovať bude stále do...tam, kam smeruje už 30 rokov, netreba si robiť žiadne plané nádeje, v septembri sa dozvieme akurát to, koľko oviec stále verí na to, že štát je bača, ktorý im má hľadať dobrú pašu, za čo sa mu ony nechajú dojiť
23.3.2023 - 16:29
+4

roman

 

My tu nemáme žiadnych bačov, len samých narcistických kohútov.
23.3.2023 - 16:41
+2

amaskiea

 

nie, bačov nemáme, ale mnohí by chceli mať a narcistickí kohúti majú na tom založenú celú svoju, prepytujem, politickú, prepytujem, kariéru
23.3.2023 - 16:44
+2

somrak

 

myslím si že som pesimista ale pri čítaní niektorých tvojich príspevkov tento svoj názor o sebe musím prehodnocovať ☺️
veď ľudia na slovenskom kúsku zeme sa stále majú tak dobre ako nikdy predtým vo svojej histórii.. ale hej, podľa posledných prieskumov to vyzerá na ďalšie obdobie temna a novú čiernu dieru v EÚ..
momentálne mi príde že Slovensko je ako ten týpek z filmu Memento, ktorý je schopný pamätať si dočasne len zopár minút svojho života a potom vždy znova na všetko zabudne.. BLIK BLIK zrazu pred tebou stojí milý človek čo ti chce pomôcť, podáva ti vreckovku lebo krvácaš a ponúka ti odvoz do nemocnice, pritom je to ten čo ťa pred chvíľou dokopal, okradol a túto tvoju mozgovú poruchu už dlhú dobu zneužíva vo svoj prospech, a ty ho len nasleduješ lebo všetko ťa bolí a nastupuješ s ním do auta 🌚
23.3.2023 - 21:48
0

bigi

 

nemyslim si ze referendum bude o tychto ludoch ale skor o igorovi I. jedinecnom. vela ludi to hodi uz len z principu kvoli nemu tam kde by to pred 2-3 rokmi nikdy nedali
24.3.2023 - 7:37
0

Mato-Mi

 

Tak. Pred 3 rokmi vyhral Igor, lebo Fico a teraz vyhra Fico, lebo Igor.
24.3.2023 - 9:04
+2

roman

 

Viera je často silnešia ako rozum a "emócie sú pravda".
23.3.2023 - 16:30
0

FP-jakubj

 

Netvarme sa, ze Slovensko sa len zbavi toho bipolarneho videnia sveta, kedy nemalo ludi proste musi byt v opozicii bez ohladu na akekolvek fakty a realitu. Zober si, ze rocne skonci nejak 20 tisic ludi vysoku skolu, z toho minimalne 3-4 tisic z nich si da zaverecnu pracu niekomu napisat a ani to nepovazuju za podvod. Tak o akom kompase sa tu bavime? Vidno to aj v parlamente, kde niektori argumentovali, ze lidra opozicie nemozno zatknut ci poslat do vazenia.

Ja som parkrat na Slovensku prednasal, viedol som prednasku skor diskusne nez vykladovo, ale to bola velka slabota. Studenti sa priebezne velmi neucia, max sa naucia pred zapoctom a skuskou, ktoru este obslehnu z tahakov, ak mozu.

Ked si to zoberieme, nie su to ani najchudobnejsie regiony- ale casto tie nazory preberaju ludia, ktori to vzdelanie nemaju resp prave ti, ktori si tu pracu daju napisat a potom sa hrdia, ze maju vysoku skolu. No ked ich vidis pri praci, tak si len tukas na celo.

Dalsia vec je ta, ze sme sa s nasou minulostou este nevyrovnali, ci uz so slovenskym statom alebo nasledne s budovanim socializmu, kde vela ludi len obratilo kabaty, lebo na tom ziskali majetok. Za sociku bral robos viac nez ten, kto stroj uviedol do chodu a naprogramoval.

Nase skolstvo by sme potrebovali zmenit, ale s nim aj ten kompas, ktory je znacne u mnohych ludi vychyleni, pretoze ked nic nevies, tak za to moze niekto iny. Ludia nevedia zobrat svoj zivot do vlastnych ruk a zase stat extra nevie vymahat poriadok- tolko drobnych poruseni zakona ako uvidis na Slovensku, to nevidis skoro nikde zapadnejsie v Europe.
23.3.2023 - 17:06
+6

DraciaTlama

 

Článok odomknuty legálne : https://dennikn.sk/3295326/satan-by-nam-za-hracov-z-khl-musel-vratit-peniaze-hovori-statny-tajomnik-pre-sport-nemec/?cst=52772eb95a60855a71564f7e19a6cfbe1e991e4f435ac5529230f2bc91e8e8ec

Ako sa pozeráte na to, že Slovenský zväz ľadového hokeja akoby v tejto situácii vyčkával? Nepovedal, že týchto hráčov nezavolá na majstrovstvá sveta, no zároveň ich v tejto sezóne nezavolal na žiadny prípravný turnaj.

Úloha štátu je jasná, v prvom rade odsudzuje vojnu na Ukrajine. Sme konzistentní v tom, že hráči by svoje pôsobenie v KHL mali zvážiť, no nemôžem im ho zakázať. Ani zväzu nemôžeme zakázať ich povolať. Sami vidíme, že vo vnútri sú nekonzistentní a na prípravné turnaje týchto hráčov nevolajú. My im môžeme niečo odporučiť, ale rozhodnúť sa musia sami, lebo sú nezávislí a majú právo riadiť týchto hráčov.

Aký je názor ministerstva na to, či by hráči z KHL mali reprezentovať Slovensko?

Zväzy majú svoju autonómiu, my im to nemôžeme zakázať, iba im môžeme niečo odporučiť. A môžeme spraviť to, že na prípravu týchto hráčov, ktorá sa hradí zo štátnej dotácie, budú musieť nájsť svoje prostriedky.

Hovoríte, že to môžete spraviť. A robíte to?

Áno. Zväzy upozorňujeme, aký máme postoj. Nebudeme sa podieľať na financovaní prípravy týchto hráčov.

V praxi – štát by teda neuhradil letenku či zlomenú hokejku hráčovi z KHL, ktorý by reprezentoval Slovensko?

Štvrťročne im vyplácame dotácie, ktoré musia účtovať. A ak pri zúčtovaní uvidíme daného hráča, túto položku im vyškrtneme a oni to budú musieť vrátiť. Dáme si pozor, ktorí hráči budú nominovaní.

Vy by ste boli najradšej, keby tam nešli, čítam to správne?

Som bývalý športovec a je tam tá stránka očistenia hráčov. Myslím si, že keby sa hráči očistili a odsúdili by vojnu, mohli by ísť reprezentovať a my by sme zvažovali, že by prostriedky dostali.


23.3.2023 - 19:11
+6

Mato-Mi

 

23.3.2023 - 19:17
+1

Kurolišek

 

Rusko rovno vylúčiť na 10 rokov. A keď sa medzitým vrátia medzi ľudskú rasu tak ako Nemecko po 2. svetovej ten odstup tak nech kľudne je. Niet sa s nimi kam ponáhľať. No a začať by mali krásne od IIIB divízie s Kirgizstanom, Hong-Kong a Pobrežie Slonoviny ich čaká.
23.3.2023 - 19:55
+2

DraciaTlama

 

Prosím ta... nepíš.
23.3.2023 - 19:57
+1

Radovan123

 

Aký máš problem?
23.3.2023 - 20:00
0

DraciaTlama

 

Aaale, vedla v diskusii o tom, ze Slovan podal na rozhodcov staznost pusak, že to preto, zby I'm odteraz pripiskovali....potom kliknem sem, tu nieco o Hong kongu... boze
23.3.2023 - 20:03
+1

topska

 

Ale uznaj ze ked da nejaky klub prvykrat takuto staznost na rozhodcov pri spravnom posudeni tak to moze vyzniet vselijako
23.3.2023 - 20:12
+2

DraciaTlama

 

Proste, za vsetkym hladaj Slovan (ženu)
23.3.2023 - 20:15
+1

yoplaiter

 

Jinak, bravo Slovensko, ty darovaný Migy to byl majstrštych, to vážně uchvátilo svět. Klobouček dolů.
24.3.2023 - 3:27
+12

Mato-Mi

 

Tato informacia ma potesila
24.3.2023 - 6:58
+1

warn1ng

 

Jedna z mala za poslednu dobu
24.3.2023 - 7:06
+1

Mato-Mi

 

Jedna z mala, ktore spravila nasa vlada
24.3.2023 - 7:16
+2

DraciaTlama

 

Ďakujeme Yopli
24.3.2023 - 7:10
+1

roman

 

Tiež si myslím. Síce to nebolo odkomunikované úplne dokonale, ale to už budú riešiť politickí analytici. Faktom je, že nám sú totálne nanič a Ukrajincom sa zídu. Úplne čarovné bolo, že prišli aj s technikmi, a odleteli si na nich sami domov. Teda zatiaľ na štyroch, pokiaľ som počul. Tiež som čítal niekde, že sú to poruchové šroty, ale na tie minúty letu zo Slovenka na Ukrajinu to stačilo.
24.3.2023 - 9:55
+1

AzraeI

 

Na dobre sa oplati pockat, vsetko ma svoj cas, este je priskoro. Pre obe strany.
24.3.2023 - 20:39
0

topska

 

jak rozmyslam tak rozmyslam ale stale sa mi chce z tvojho komentu grcat
25.3.2023 - 19:21
+9

miko 75

 

Správne rozhodnutie, ešte vynechať zo zostavy našich z krvavej ligy,lebo mám možnosť ísť do Rigy na MS,ale ak nás tam budú reprezentovať títo ani neviem,ako ich nazvať,teda viem,ale bol by som zmazaný,tak určite nepôjdem.
25.3.2023 - 18:45
+3


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
Tím Z Skóre B
1. Košice 50 163:114 96
2. Slovan 50 162:115 93
3. Zvolen 50 168:141 87
4. B. Bystrica 50 147:156 79
5. Spiš. N. V 50 146:144 79
6. N. Zámky 50 143:132 77
7. Poprad 50 151:153 72
8. Michalovce 50 124:129 72
9. Trenčín 50 130:155 68
10. Nitra 50 125:157 61
11. L. Mikuláš 50 124:149 61
12. Prešov 50 129:167 55
TímZVVPPPPGB
1.Žilina46258310181:11394
2.Dubnica46233712148:12385
3.Humenné46236413172:12785
4.Trnava46199513175:14980
5.Martin46208414140:11280
6.MK Slovan46184717126:13169
7.Skalica46185419130:13568
8.P. Bystrica46184521155:15367
9.Žiar n. Hronom46191521142:14264
10.Topoľčany46181621116:13862
11.Levice46183223138:15262
12.Brezno468523190:17236
SR 18242141747:11412
Aktualizované: 8.3.2023 09:05
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.9.2022 13:38
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.9.2022 13:39
TímZVVPPPPGB
1.Žilina46258310181:11394
2.Dubnica46233712148:12385
3.Humenné46236413172:12785
4.Trnava46199513175:14980
5.Martin46208414140:11280
6.MK Slovan46184717126:13169
7.Skalica46185419130:13568
8.P. Bystrica46184521155:15367
9.Žiar n. Hronom46191521142:14264
10.Topoľčany46181621116:13862
11.Levice46183223138:15262
12.Brezno468523190:17236
SR 18242141747:11412
Aktualizované: 8.3.2023 09:05
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 29.1.2023 21:37
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 29.1.2023 21:37
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 29.1.2023 21:37

Bleskovky

Okposo podpísal novú ročnú zmluvu s Buffalom

Americký hokejista Kyle Okposo podpísal v stredu novú ročnú zmluvu s Buffalom na 2,5 milióna dolárov. Pre tridsaťpäťročného útočníka to bude ôsma sezóna v drese Sabres. Okposovi sa na konci prebiehajúcej sezóny končí lukratívny sedemročný kontrakt. Napriek tomu, že Buffalo predĺžilo obdobie bez postupu do play off na dvanásť sezón, tím vykazoval známky konkurencieschopnosti. Sabres chýbali na zaistenie si miestenky do vyraďovačky dva body. Buffalo zaznamenalo 42 víťazstiev a 91 bodov, čo bolo najviac od ročníka 2010/11. Herný progres vnímal aj Okposo: "Som nesmierne hrdý na to, že môžem byť súčasťou tohto tímu. Je skvelé vidieť, ako ďaleko sme sa dostali." Okposo odohral v základnej časti profiligy 984 zápasov, v ktorých nazbieral 592 bodov (230+362). Pred sezónou prebral kapitánske céčko po Jackovi Eichelovi, ktorého klub vymenil do Vegas. 25.5.2023 10:56 - TASR


Florida verí, že bude mať k dispozícii v štvrtom zápase aj Barkova

Hokejisti Floridy Panthers by mohli mať vo štvrtom zápase finále Východnej konferencie NHL k dispozícii aj kapitána Aleksandra Barkova. Fínsky útočník nedohral tretí duel po zranení v dolnej časti tela, keď odstúpil v prvej tretine. "To, že sa v treťom stretnutí už nevrátil na ľad, bola viac prevencia, ako čokoľvek iné. Chceli sme zabrániť, aby sa stalo niečo horšie. Sme optimisti, že sa môže vrátiť čo najskôr. Možno už v zápase číslo 4," informoval podľa AP kouč Floridy Paul Maurice. Florida vedie nad Carolinou 3:0 na zápasy. Piaty duel sa hrá v noci na štvrtok. V prípade úspechu Panthers by mal Barkov právo zdvihnúť nad hlavu trofej princa z Walesu za triumf v konferencii. Niektorí kapitáni sa však z poverčivosti odmietajú trofeje dotknúť. 24.5.2023 11:40 - TASR


Conroy bude novým generálnym manažérom Calgary, nahradí Trelivinga

Novým generálnym manažérom Calgary Flames sa stane Craig Conroy. Vedenie klubu hokejovej NHL ho má do funkcie vymenovať v priebehu tohto týždňa, informovala televízia TSN. 22.5.2023 12:16 - TASR


Veleno dostal dištanc na päť zápasov za faul na Niederreitera

Disciplinárna komisia Medzinárodnej hokejovej federácie (IIHF) na MS udelila kanadskému útočníkovi Joeovi Velenovi dištanc na päť zápasov a na turnaji si tak už nezahrá. IIHF o tom informovala na svojom webe. Dvadsaťtriročný útočník Detroitu Red Wings dostal trest za neprimeraný zákrok v zápase proti Švajčiarsku 2:3. K incidentu došlo v čase 28:21 v 2. tretine stretnutia, keď pri mantineli úmyselne korčuľou šliapol na nohu Niederreiterovi. Rozhodcovia si to však nevšimli, naopak na trestnú lavicu išiel švajčiarsky útočník, ktorý odplácal a dostal dve minúty za hrubosť. 21.5.2023 21:42


Brankár Grubauer zo Seattlu neposilní nemeckú reprezentáciu

Brankár Philipp Grubauer z klubu zámorskej NHL Seattle Kraken neposilní nemeckú reprezentáciu na prebiehajúcich MS. Vo štvrtok večer o tom vo fínskom Tampere informovalo vedenie Nemeckého hokejového zväzu (DEB). Časový faktor bol podľa agentúry DPA rozhodujúci pre jeho rozhodnutie, keďže nemohol zo zámoria odcestovať skôr ako cez víkend. 18.5.2023 21:43 - TASR


Draisaitl neposilní Nemecko, Künast: "Potrebuje čas na oddych"

Nemecký hokejista Leon Draisaitl neposilní národný tím na prebiehajúcich MS v Tampere a Rige. Vedenie Nemeckého hokejového zväzu (DEB) sa snažilo vybaviť štart 27-ročného útočníka na šampionáte po tom, čo jeho Edmonton vypadol v 2. kole play off NHL. Oilers prehrali s Vegas 2:4 na zápasy. 17.5.2023 15:40 - TASR


Sedlák utrpel zranenie, zatiaľ zostáva s českým tímom

Český hokejista Lukáš Sedlák utrpel v treťom zápase na MS proti domácemu Lotyšsku (3:4 pp) zranenie v dolnej časti tela. Tridsaťročný útočník sa neobjavil na stredajšom tréningu, zatiaľ však zostáva v Rige. Lekár národného tímu Antonín Chochola uviedol, že Sedlák dostal dva dni voľna a budú sledovať jeho zdravotný stav. 17.5.2023 15:36 - TASR


Chlapík stále netrénuje, Česi dopísali Kauta a Voženílka

Český hokejista Filip Chlapík je po hite od slovenského obrancu Patrika Kocha v úvodnom zápase MS v Rige stále zranený a netrénuje. Vedenie českého tímu dopísalo pred nedeľným duelom proti Kazachstanu na súpisku útočníkov Martina Kauta a Daniela Voženílka. "Ku Kochovi by som sa nerád vracal, povedaného a napísaného toho bolo dosť. 14.5.2023 12:00 - TASR


Fíni zlomili húževnatých Nemcov až v závere, Rantanen: "Sme silní"

Fínski hokejisti zaznamenali na 86. majstrovstvách sveta prvé víťazstvo, keď pred domácimi fanúšikmi v Tampere zdolali Nemcov tesne 4:3 a aspoň čiastočne odčinili prehru 1:4 z otváracieho dňa proti USA. V pondelok čaká Fínov na šampionáte severské derby so Švédskom. O víťazstve fínskeho tímu rozhodol v 53. minúte obranca Mikko Lehtonen, keď dorážkou dokončil krásnu ... 14.5.2023 11:07 - TASR


Malgin je líder bodovania po 2. dni, Škorvánek 11. medzi brankármi

Švajčiarsky útočník Denis Malgin je líder kanadského bodovania po druhom hracom dni hokejových MS v Rige a Tampere. V úvodnom vystúpení svojho tímu proti Slovinsku nazbieral tri kanadské body za dva góly a jednu asistenciu. Rovnakú bilanciu má aj druhý v poradí Fín Sakari Manninen, ktorý však odohral o zápas viac. 14.5.2023 08:43 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

28. 05. 2023
KanadaNemecko
5:2REPORT
USALotyšsko
3:4 PPREPORT
27. 05. 2023
USANemecko
3:4 PPREPORT
KanadaLotyšsko
4:2REPORT
25. 05. 2023
KanadaFínsko
4:1REPORT
ŠvédskoLotyšsko
1:3REPORT

Najviac bodov

Dominik KubalíkCZE12 bodov
2.Tynan T.USA10
3.Tömmernes H.SWE10
4.Ehlers N.DEN9
5.Peterka J.GER9

Najlepší strelec

Dominik KubalíkCZE8 gólov
2.Gauthier C.USA6
3.Sturm N.GER5
4.Abols R.LAT5
5.Crouse L.CAN5

Najlepší brankár

Leonardo GenoniSUI96.61 perc
2.Škorvánek ml. S.SVK95.37 %
3.Wallstedt J.SWE94.74 %
4.Montembeault S.CAN94.44 %
5.DeSmith C.USA94.23 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.USA734:820
2.Švédsko726:718
3.Fínsko728:1516
4.Nemecko727:1612
5.Dánsko719:268
6.Francúzsko710:314
7.Rakúsko711:273
8.Maďarsko712:373
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Švajčiarsko729:1019
2.Kanada725:1115
3.Lotyšsko721:1713
4.Česko722:1613
5.Slovensko715:1511
6.Kazachstan714:317
7.Nórsko79:176
8.Slovinsko79:270