Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Internetové prenosy Tipsport ligy s novými podmienkami, Richard Lintner vysvetľuje

zdroj: TASR
17.9.2019 15:23 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Musíte tipovať, ak chcete vidieť našu ligu na internete. Novinka, ktorá na Hokejportal.net, či na rôznych sociálnych sieťach vyvolala diskusiu. Preto sme sa o nej porozprávali so šéfom Pro Hokeja Richardom Lintnerom.


Môžete v skratke vysvetliť, prečo ste sa rozhodli pre odobratie internetových vysielacích práv spoločnosti huste.tv a preniesli ich na tipsport.tv?

„Internetové práva neboli nikomu odobraté, ale na základe ekonomickej neudržateľnosti neprišlo k ďalšej dohode. V tom momente som začal hľadať udržateľné riešenie, ako vôbec streamy  pre našich fanúšikov dokázať zabezpečiť, lebo reálne hrozilo, že žiadne streamy už nebudú. S generálnym partnerom sme sa preto dohodli na forme, ktorá je udržateľná a relatívne ľahko a lacno dostupná pre záujemcov.“

Sledujúc fanúšikovské reakcie, veľa ľudí sa nechce dať na tipovanie za cenu sledovania hokeja, čo by ste im odkázali?

„Náš produkt je hokejový zápas, na ktorý sa snažíme pozvať čo najviac hokejových fanúšikov. Vďaka prajnému obchodnému prostrediu k tomu vieme ponúknuť aj TV prenosy, ktorých bude v tejto sezóne viac ako dvojnásobok oproti sezónam predchádzajúcim. Internetový stream je niečo, čo žiadna profesionálna hokejová liga neponúka zdarma, pretože je to do istej miery konkurencia živému zápasu  a televíznemu prenosu a zároveň cena výroby približne 400 zápasov sa pohybuje na úrovni niekoľko stotisíc eur, takže je veľmi náročné takýto krok vôbec financovať. Na Slovensku zatiaľ nemáme obchodné prostredie pre priame zobchodovanie ligových streamov, čo sa v budúcnosti samozrejme môže zmeniť. Náš generálny partner však ponúka možnosť, ktorú môže, ale nemusí verejnosť využiť.“

zdroj: TASR

Nemala byť pôvodná dohoda len o vytvorení si konta v stávkovej kancelárii?

„Táto téma prináleží skôr nášmu partnerovi, pretože my nevstupujeme do jeho obchodných rozhodnutí.“

Vedeli ste už pri podpise zmluvy, že sledovanie hokeja bude podmienené aktívnym tipovaním?

„Táto otázka je tendenčne postavená, keďže náš generálny partner je stávková spoločnosť, ktorá takúto možnosť ponúka.“

Ako vnímate, že sa k sledovaniu hokeja nedostanú deti,  ktoré legálnou cestou nemajú možnosť sledovania Tipsport ligy za týchto podmienok?

„Ak by neprišlo k dohode s našim generálnym partnerom, tak by pravdepodobne streamy neboli vôbec. Nie je pravda, že deti nemôžu sledovať zápasy, pretože absolútna väčšina mládeže uprednostňuje živý hokej a TV zápasy, ktoré sú naše prioritné produkty.“

Zatiaľ ľuďom chýbajú aj pozápasové zostrihy, na ktoré boli zvyknutí. Napraví sa to?

„Pozápasové highlighty spúšťame priamo na našom FB tipsportliga už o niekoľko minút a budú pravidelne ponúkané našim fanúšikom priamo na tejto ligovej platforme, čo je bezpochyby ďalšia pozitívna novinka. Ďalšiu novinkou je archív všetkých odohratých zápasov priamo na YouTube kanáli tipsportligy dostupný širokej verejnosti . V neposlednom rade je ďalším pozitívnym krokom že tipsportligove kluby majú od tejto sezóny právo využívať videokontent zo zápasov na svojich verejných platformách. Zároveň sa od prebiehajúcej sezóny dajú sledovať zápasy vysielané na RTVS aj na webe RTVS, čo v minulosti možné nebolo. Pokiaľ ide o dostupnosť streamov v zahraničí, tak momentálne prebiehajú obchodné rokovania s novým potenciálnym partnerom ohľadom aj tejto témy.“

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


rebro

 

fuj!!!: No comment...!!!!
17.9.2019 - 15:28
+61

Dzunkes

 

Presne tak...nemam slov na Citronika...uz zacinas byt ako odbornik pred tebou!!
17.9.2019 - 15:41
+14

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
hello, havarju

 

Samé výhovorky! Ani si to nevie obhájiť!
17.9.2019 - 17:26
+6

NRfan

 

Preco mi TN moderator zmazal prispevok, ked neporusoval pravidla?
17.9.2019 - 19:24
0

XxMartinxX

 

Kto je tn moderator?
18.9.2019 - 0:42
0

NRfan

 

Macko.
18.9.2019 - 6:53
0

XxMartinxX

 

18.9.2019 - 1:18
0

MackoPu

 

Vynimocne pre info: veci ako "vyskereny","saso","vyskereny saso" a podobne sem nepatria. Mazalo sa to doteraz, bude aj nadalej.
A inak nemysli si, ze v tomto vlakne mazem len ja
18.9.2019 - 9:32
0

NRfan

 

Nespominam si, ze by som ho v tom prispevku nazval sasom. Vyskereny je pri kazdom zabere TV kamery, tak neviem co je na tom urazlive. Si neuveritelne precitlively, ked sa jedna o cloveka blizkeho k TN hokeju. Je tu kopec inych prispevkov s ovela tvrdsimy vyjadreniami a nikto ich nezmazal, takze ak mas aspon trochu gule, vratis moj prispevok v povodnom zneni spat.
18.9.2019 - 14:16
+2

MackoPu

 

Kontext...
18.9.2019 - 17:44
0

NRfan

 

Ale prosim ta, zamienas si vlastnu domyslavost za kontext. Takze nenajdes tu odvahu vratit to spat ... ale v podstate som od teba ani nic ine necakal.
18.9.2019 - 20:00
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
antinamor

 

Bla, bla, bla a karavána ide ďalej
17.9.2019 - 15:28
+22

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Sedko NR

 

Dokola hovorí: reálne hrozilo, žeby neboli žiadne streamy...
Veď pre mňa a ďalších podobných mne ani nie sú...
17.9.2019 - 15:42
+31

aaaaa

 

Prečo pre teba nie sú streamy ? Čo ti v Tom bráni ?
17.9.2019 - 15:46
+5

Sedko NR

 

Už som ti to minule vysvetľoval, buď si to nájdi a vtlč si to do hlavy, alebo nereaguj. Opäť díky ti a už snáď naposledy...
17.9.2019 - 15:50
+9

aaaaa

 

Tak také reči , že je to proti srsti tipovať atď tak to není dôvod ...to je len vec tvojho ega .

Jedine ľudia do 18 rokov môžu povedať , že prenich nie sú streamy . Ale pre teba sú a sú ľahko dostupné...takže netreba nariekať , že niekto ti bráni pozerať . Máš možnosť len ju nevyuzivas .
17.9.2019 - 15:53
+24

N-R-N-R

 

Nepovedal by som že to je vec tvojho egá, skôr presvedčenia??
17.9.2019 - 15:54
+4

aaaaa

 

Tak je to také úplne tvrdohlavé a hlavne nepýtajú od neho že má pretipovat 100 eura .

Navyše tá suma je smiešna a navyše ani nemusí podporovať stávkovú ...nech si dá za 2 eura kurz live 1,01 výhra a môže si naspäť tie dve eurá vybrat
17.9.2019 - 15:57
+7

Sedko NR

 

Stoja tie prenosy za to ? Už vidno puk či komentátor nesedí v drese domácich Michaloviec ? Pozriem si opakovaný záber či zostrihy ? Čo preukazy, tiež už ich netreba ? A ozaj, čo moje deti pozrú si hokej bezo mňa ? Potom si zaplatím aj 10€ a všetky dám na kurz 2, dovtedy žial. Ale pôsobiš ako jeden z tipsportu, tak potom to chápem.
17.9.2019 - 16:01
+15

N-R-N-R

 

Nie, nie a nie.. ale buď v kľude, podľa Citróna je to to najkvalitnejšie čo môže byť.
17.9.2019 - 16:06
+6

Sedko NR

 

Vysvetlíš to nášmu áčkovemu priateľovi ty ? Ja už mám dosť...ale to bude asi mojim egom
17.9.2019 - 16:09
+9

miro-nr

 

Skor jeho slabým chápaním :-P
17.9.2019 - 16:12
+8

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
XxMartinxX

 

Ja citaj vetu po vete ale ako pohoda
18.9.2019 - 1:51
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
topska

 

Pozri si historiu prispevkov, moze to byt z roznych dovodov preco mu nerozumieme a to nechcem nikoho urazit.
19.9.2019 - 12:33
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
aaaaa

 

Prenosy sú podľa mňa fajn a to ešte sa zlepšia ...viditeľný progres už bol medzi 1 a 2 kolom .

Husté akú malo kvalitu na začiatku ? Tipsport už teraz má dobrú vôbec to neseka, všetko ide v poriadku.

Komentátori sú rôzni ...ale to máš všade tak či husté či Tipsport alebo dokonca aj RTVS kde sa niektorých nedá počúvať .

Áno opakované zábery už budú postupne na všetkých zápasoch.

Písal som o tebe a nie o tom čo tvoje deti môžu...to som aj napísal že jedine deti nemôžu pozerať . Aj keď áno aj to sa dá obísť ale o to nejde.

Z tipsportu nie som ...ale ak by si vedel o nejakom voľnom mieste u nich tak môžeš ma informovať .
17.9.2019 - 16:09
+9

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
jan.mazur

 

preboha, ty co trepes? huste zacalo v roku 2008 a vdaka nemu sa na niektore stadiony tahali internety. vdaka hustemu provideri zlepsovali internety, lebo tvorili 80% trafiku slovenskej chrbtice. Ved ty umelo porovnavas neporovnatelne. HUSTE zabezpecilo vsetko na jednom mieste a vy v prohokeji alebo tipsporte ste to rozfrckali kade tade. tam hladaj to, tam ono... je to hnus a podla mna by to stat nemal podporovat! iba deti!!!
17.9.2019 - 19:46
+12

Dzunkes

 

Stoji to akurat za pluvanec do oci
17.9.2019 - 16:09
+8

XxMartinxX

 

prepac ak ti niekto nieco povie neber si do ust michalovce mi sme ti nic nespravili dakujem a vopred sa osprvedlnujem :michaloce:
18.9.2019 - 1:05
0

XxMartinxX

 

Navyse preco rusime automaty sak ta smiesna suma tu som si rad vhodil
17.9.2019 - 23:22
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Sunkafit

 

Nic
17.9.2019 - 16:27
0

samajamado

 

Moznost tipovat nemaju ani osoby ktore poberaju socialne davky alebo vysokoskolaci so socialnym stipendiom. Aj ked ides do kasina tak si od teba vypytaju obciansky preukaz a skontruluju si ta v systeme.
17.9.2019 - 18:12
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
vlado15

 

Podla mojich informacii Huste ponúklo raz taku sumu za práva ako minulú sezónu s tym ze bude vyrábať prenosy zo vsetkych zápasov, na minimalne 3 kamery v HD, so strihom a komentárom. Do pol hodiny po zapase zostrihy. Signál poskytnutý Tipsportu na ich stranku (tak ako aj minulú sezónu) Záznam zapasu hnet v archíve. Moznost sledovať na celom svete, na Smart TV, cez novu aplikáciu TV JOJ.
Ale niekomu to nestačilo.
Tak nech tu Lintnerko netrepe taketo nezmysly.
17.9.2019 - 22:19
+17

MackoPu

 

Pokial je to naozaj tak, potom nech idu vsetci do zadele. Zatial to beriem s rezervou.
18.9.2019 - 8:33
+1

hello, havarju

 

Si robíš "prču"! Lintner nás teda riadne odrbáva!
18.9.2019 - 8:42
+2

strane

 

Veru odrbávanie so súhlasom hokejového zväzu, s výsledkom len hrabať len a len pre seba. Žiaden výsledok. Pre hokej nič neurobil prečo by sa nevypomstil na fanúškov hokeja. Nech len platia a tipujú i tí ktorí na to nemajú. To bol hlavný dôvod, ako zmeniť výhodný systém HUSTE na Tipsport.
18.9.2019 - 9:29
0

hello, havarju

 

Tak ja som písal o tom, čo nám hovorí.
A za ďalšie ja som tu už toho po písal dosť, nebudem sa stále opakovať a každému vysvetľovať, prečo je systém cez Tipsport zlý. Prečítaj si diskusiu.
18.9.2019 - 10:07
+1

tn

 

Jasne, joj ponukla viac penazi prepac, tomu sa akosi tazko veri. A aj tomu ze Lintner odmietol viac penazi od joj ze viac penazi od joj normalne sa to ani nedalo napisat, keby este tak: viac reklam od joj
18.9.2019 - 9:23
+1

vlado15

 

Ja som napisal ze JOJ ponúkla raz tolko ako minulú sezónu. Lenže Tipsport este viac.
18.9.2019 - 15:57
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
NRfan

 

Rovnako ocenujem.
17.9.2019 - 16:19
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Tomino

 

Aj ty
17.9.2019 - 16:40
0

Tomáš_ZA

 

Tak takto alibisticky sa nam Risko naucil rozpravat.Na otazky neodpovedal priamo ale vo frazach.Asi mal skolenie v parlamente
17.9.2019 - 15:32
+56

Andrej_TN

 

Takže vlastne všetko je v poriadku, nič sa nedeje. Šéf ligy/marketingu je spokojný, tak ideme ďalej
17.9.2019 - 15:32
+26

blue-311

 

Velebnosti jdu blejt, aneb: Chceli ste rozhovor tak ho tu mate.
Ja som “spokojny”, presne tuto retoriku som od Riska ocakaval.

Dufam, ze do par rokov bude v politike, predpoklady na to ma
17.9.2019 - 15:34
+9

Tomáš_ZA

 

Bude tlmocit kpt danka
17.9.2019 - 15:35
+6

Chamois13c

 

Prelozim tento clanok do zrozumitelnej reci:,,ste mi vsetci ukradnuti"
17.9.2019 - 15:34
+68

Sedko NR

 

: ,,zaplatené mám, ďalej nasrať"
17.9.2019 - 15:43
+17

gaspi

 

streami si mohli robiť kluby samé, mohli si ich vysielať na svojich YT kanáloch a aj na základe ich sledovanosti by si možno vyrokovali lepšie zmluvy od reklamných partnerov....
17.9.2019 - 15:34
+4

Senn

 

kazdy klub uz "stream" robi, kedze na kocke mas opakovacky, tento prenos staci streamovat online, kludne na nejakej platforme s platobnou branou(rad podporim svoj klub nie tipsport), cize kluby by museli zaplatit len nejakeho komentatora, co nie je urcite extra drahe na tie dve hodinky, infrastruktura uz je...toto je riesenie za 5 korun, netreba na to 400k na sezonu
17.9.2019 - 15:58
+9

Radovan123

 

stale sme na slovensku a vieme že tích 400k by nešlo len do streamovania
17.9.2019 - 16:13
+3

gaspi

 

kludne to može byť aj bez komentátora
17.9.2019 - 16:16
+2

MackoPu

 

Takto zjednoduseny pohlad, to sa len tak nevidi.
17.9.2019 - 18:59
+2

MaxSBA

 

Nech idú všetci do riti jasné?
17.9.2019 - 15:35
+15

Hasan13

 

Nechcem si ho zastávať, ale zase čo sa zmenilo také? 1,20 eura mesačne je poplatok, to nikoho nezabije a nemyslim si, ze teraz sa ludia kvoli tomu stanu tazkymi gamblermi. Myslim si, ze co sa tyka deti, tak to sa dá lahko obist, highligty zjavne poriesiia takisto, takze az tolko negativizmu by som tam nevidel.
17.9.2019 - 15:36
+12

topska

 

"obist" no to je take "slovenske"...bohuzial
17.9.2019 - 15:46
+12

Radovan123

 

ja si myslim že kto naozaj bude chcieť to vidieť tak to aj uvidi potom sa zabudne aj na to že niečo staví ved može stavkovať len na svoj klub aspon sa ukaže kto je ako verny klubu lebo stavkovať proti svojmu je blbe ale na druhu stranu ti može zarobiť a maš pozeranie zadarmo...
17.9.2019 - 15:57
+2

emoxx1

 

Mylíš, že ľuďom zo sociálky by si vedel vysvetliť pobyt tvojich detí na hazardných stránkach s tvojou pomocou, že vlastne iba "obchádzate"?
17.9.2019 - 16:08
+20

frantapriklep

 

A ako tie deti platili za platené prenosy na hustom?
17.9.2019 - 16:10
+4

emoxx1

 

Husté bola stránka s hazardom? Okrem iného nepozerali Husté v PC, ale v TV, kde som nalinkoval len športové prenosy. Tvoja otázka nedáva zmysel...
17.9.2019 - 16:19
+43

frantapriklep

 

Takže ty si nalinkoval, čo ti bráni teraz nalinkovať len športový prenos? Deti tipovať nebudú.
18.9.2019 - 8:08
0

miro-nr

 

Franta: si klepnutý,ked to stale nechapeš?! Ja patriotizmus,tak chod za Riškom a povedz mu že podpísal chujovsku zmluvu!
18.9.2019 - 10:33
0

luciakanky

 

Nevysvetli, ale celkom sa tesim ked mi to daky rodic bude odovodnovat a nebude chapat preco mu pri dverach stoji socialka
17.9.2019 - 16:38
+3

jan.mazur

 

ale preco to musia riesit, ked tu bol system, na ktory sa chodili pozerat zo zahranicia? vies, ze podla husteho sa posledne dva roky vysiela tlaianska 3. futbalova liga a mnohe dalsie? tato liga isla vzorom a padla uplne na dno.
Ak umoznis dietatu sledovat stream na platforme stavkovej kancelarie, dopustas sa trestneho cinu
17.9.2019 - 19:49
+5

miko 75

 

Od teba by som nečakal obhajovať takúto kravinu.
17.9.2019 - 21:21
+3

Loizo

 

1,20€ poplatok na stránke providera prenosu a 1,20€ podmienka tipovať nie je to isté. Vytvorenie závislosti je oveľa pravdepodobnejšie. Čo sa týka Citróna a Prohokeja, príp. SZĽH... mám pocit, že sami podpísali niečo, čo nečakali. Kľudne si zaplatím za prenos, ale nebudem tipovať. Nemám dôvod. Toto nie je správne, resp. morálne.
17.9.2019 - 22:58
+10

Bizzaremifo

 

palec hore za utube archív zápasov .. ostatné posr.li ..
17.9.2019 - 15:36
+3

Ondrej

 

Hlúposť... Mám dôvody prečo to nebudem na tipsporte pozerať. Naopak, nemal by som problém si za zapas zaplatiť, resp.kupiť mesačný alebo sezónny "pass", samozrejme pri určitej kvalite prenosu. Kvalita prenuso akú robilo Husté nebola bezchybná ale stačilo by to.
17.9.2019 - 15:37
+10

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
N-R-N-R

 

"táto otázka je tendenčná" ... Wtf lintnerko bol na školeniach u politikov?
17.9.2019 - 15:37
+18

juromt

 

...: Do riti ako ste si tu vsetci krochkali ked prisla sprava ze Tipsport da do ligy a teda hlavne do klubov 2x viac penazi ako doteraz. To bol Lintner king. No a toto je cena. ci ako co si myslite, ze tipsport je nejaka dobrocinna organizacia? wake up.
17.9.2019 - 15:37
+14

Ottawa Senators

 

"Nie je pravda, že deti nemôžu sledovať zápasy, pretože absolútna väčšina mládeže uprednostňuje živý hokej a TV zápasy, ktoré sú naše prioritné produkty."
To máš z nejakého prieskumu, či len tak si si to z prsta vycucal.
Odporúčam ti, navštív niekedy Twitch TV, ak si ešte naozaj myslíš, že mládež uprednostňuje to, čo tvrdíš ty a nie streamy...ale tak ktovie, možno si mládež ešte aj výsledky hľadá v Nitrianskych novinách, či v sekcii šport v Novom čase.
17.9.2019 - 15:40
+45

enforcer92TN

 

Risko moze spustit novu kampan: "Dajte deti na teletext."
17.9.2019 - 16:18
+20

LenTak93

 

Richard si tie čísla cucá z prsta. Pozri sa, čo písal cely víkend na insta, že huste sledovalo 1% ľudí z celkového počtu divákov.
A ten koment o tom, že názor proti stávkovaniu je menšinový... ukázala to tá anketa na FB.

Sklamalo ma však, že na FB v skupine, ktorú má na starosti ProHokej, sa začali ľudia v ankete vyjadrovať k cene. A väčšina dala možnosť ZADARMO. Hlúpa Slovač...
17.9.2019 - 16:24
+4

Ottawa Senators

 

Keď robí hokejista marketingového riaditeľa.
17.9.2019 - 18:39
+5

NRfan

 

...aj Flasik musi blednut zavistou ... a to pritom dokazal urobit z vody colu.
17.9.2019 - 19:06
+2

Big brother

 

Pravda je niekde uprostred, ale každopadne, Lintnerove odpovede sú velmi vyhýbavé, nevie sa k tomu postavit ako chlap.
17.9.2019 - 15:40
+8

miko 75

 

Zatiaľ sa k žiadnemu problému, ktorý sa vyskytol nepostavil ako chlap,on si chybu nikdy neprizná.
17.9.2019 - 21:24
+9

Sedko NR

 

Bože to sú keci. Tendenčne postavené otázky, poprípade povedal, že nič nepovie, lebo nevie. To ste sa ho ani pýtať nemuseli, dozvedeli sme sa iba to čo sme už vedeli a teda, že Riško absolútne nevie čo podpísal. Na druhú stranu, už dávno som nečítal prenos o zápase, túto sezónu si to vynahradím. HaMba. A už naposledy
PS: Srať na Tipsport !
17.9.2019 - 15:41
+22

N-R-N-R

 

Tak podľa mňa sa ho to nepýtali zbytočne.. čím viac portálov, novinárov mu bude klásť otázky ohľadom prenosov, tým sa bude robiť väčší tlak naňho, a možno sa niečo zmení
17.9.2019 - 15:43
+3

Sedko NR

 

Nemyslel som to tak. Myslel som to tak, že iba zabili čas, pretože Riško bude len takto odpovedať
17.9.2019 - 15:47
+1

XxMartinxX

 

Som rad ze ked chcem ist na hokej tak hlavny partner mi preda len listok a nepodmienil to nakupom nejakej vane alebo zachodu
17.9.2019 - 15:42
+47

Big brother

 

To by bolo čo už?
17.9.2019 - 15:46
+4

XxMartinxX

 

Ako fakt keby takyto tah urobil kazdy hlavny parnter alebo spoznor ze si da takuto podmienku tak vazne chodim zo stadiona z dlazdickami a pod.
17.9.2019 - 15:53
+2

Radovan123

 

do detvy ba sa potom každy bal chodiť jake skaly by tam boli z toho proteinu
17.9.2019 - 16:11
+4

N-R-N-R

 

Buďme radi že partnerom extraligy nie je IKEA, to by sme museli namiesto stávkovania kupovať skriňu 1x mesačne
17.9.2019 - 15:50
+10

Big brother

 

Aj Tipsport si mohol dat podmienku, že prestavkuješ 100 eur mesačne
17.9.2019 - 15:52
0

XxMartinxX

 

No mohli ale otazka znie ak by si to takto pomienili partneri a spozori klubov ci by tam ludia chodili??
17.9.2019 - 15:57
+1

XxMartinxX

 

No co ked to daju tyzdenne v tom im nezabranime
18.9.2019 - 0:00
0

mirec04

 

Vsetko by bolo ok, ak by prenosy neboli podmienene tipovanim.
Ak by som mal moznost zaplatit si len za sledovanie zapasov bez stavkovania, nic by som nepovedal, ale takto.
Chybny krok prohokeja, jednoznacne..
17.9.2019 - 15:42
+9

N-R-N-R

 

Kľudne to mohol Tipsport spraviť takto: buď budeš tipovať 1,2€ 1x za mesiac, alebo si to predplatiť a nebudeš musieť tipovať -to by bol podľa mňa aj vlk sýty aj ofca celá
17.9.2019 - 15:46
+21

RebeccaBlack

 

Ale ved daj 1.2 eura za hocičo len tak klikni a nerieš ci so vyhral. Máš to to iste. Môj otec vždy hovoril: ak ide o princíp, ide o hovno.
17.9.2019 - 16:59
+2

vlado.1989l

 

Niekedy sme mali naladené tranzistory a počúvali rozhlas alebo doma na teletexte pozerali a refrešovali zápasy. Dnes každý chce aby to bolo pomaly v 3D. Jasné doba sa mení, kto chce tak si ten prenos pozrie na tipsorte.
17.9.2019 - 15:43
+5

Big brother

 

Ja chcem a pozerám to, nestažujem sa. Ale chapem ludí, ktorym sa to nepači.
17.9.2019 - 15:47
+5

Westlund32

 

Už sa nebude skandovať Rišo lintner?ako keď keď bol kandidát za prezidenta szlh ?
17.9.2019 - 15:44
+2

Ottawa Senators

 

Teraz mi na FB vyskočil highlight zápasu MI - NR.
Akože hento nazývajú zostrihom? 4 sekundy z gólovej akcie, plus ani dôvod, prečo bolo trestné strielanie nariadené. Ku komentátorovi sa nebudem ani vyjadrovať, to som si chvíľu myslel, že si robí niekto srandu len.
17.9.2019 - 15:44
+8

Senn

 

mna stale zaujima preco tie streamy nefunguju v zahranici?
17.9.2019 - 15:45
0

mitoO

 

Skusim ti odpovedat ja:

„Táto téma prináleží skôr nášmu partnerovi, pretože my nevstupujeme do jeho obchodných rozhodnutí.“

pripadne

„Táto otázka je tendenčne postavená, keďže náš generálny partner je stávková spoločnosť, ktorá takúto možnosť neponúka.“

pripadne

„Ak by neprišlo k dohode s našim generálnym partnerom, tak by pravdepodobne streamy neboli vôbec. Nie je pravda, že zahraniční diváci nemôžu sledovať zápasy, pretože absolútna väčšina z nich uprednostňuje živý hokej a TV zápasy, ktoré sú naše prioritné produkty.“

17.9.2019 - 15:51
+34

juromt

 

....: teba to riadne vzalo. ja by som odpoved na jeho otazku videl takto:

"Pokiaľ ide o dostupnosť streamov v zahraničí, tak momentálne prebiehajú obchodné rokovania s novým potenciálnym partnerom ohľadom aj tejto témy."
17.9.2019 - 15:55
+5

mitoO

 

17.9.2019 - 15:56
+1

aaaaa

 

Asi je to v Tom že legislatíva SVK je tak postavená , že ani ty keď si na Slovensku tak nemáš prístup na zahraničné stávkové ...takže zrejme je to aj naopak .

Ale cez VPN sa to dá ľahko obísť
17.9.2019 - 15:55
+1

Senn

 

na tipsport sa normalne dostanes zo zahranicia, aj spravis ucet nie je to ako napriklad bet365 na Slovensku ze ta hned zrusi, problem nastava az ked si kliknes na dany prenos, dostanes hlasku ze sa to da pozerat len na uzemi SK/CZ... VPN je len dalsia prekazka navyse, o ktorej vela ludi nevie a nepozrie si ziadny zapas... paradne to vymysleli
17.9.2019 - 16:01
+2

aaaaa

 

Kvalita prenosov sa zlepšuje a bude dobrá takže v tom spokojnosť . Každý dospelý si môže bezproblemov a zadarmo sledovať hokej ...to , že niekto vypisuje tu , že on tam v živote nestavi atď , zeby radšej platil aj 10 eur mesačne tak to vec jeho ega a len sám sa pripraví o sledovanie hokeja .

Jediný problém je s tou mladežou , to je fakt zle
17.9.2019 - 15:46
+6

Hc-Ke-1

 

Presne tak, jediný problém je s mládežou. Inak celkom spokojnosť a snáď vymakaju tie drobné chyby počas prenosov.
17.9.2019 - 16:02
+1

aaaaa

 

Verím tomu že áno ...už medzi 1 a 2 kolom bolo vidno že odstraňujú postupne chyby .
17.9.2019 - 16:11
+2

XxMartinxX

 

Pockaj ty si zaplatil za nieco kde este len odstranovaly chyby??
18.9.2019 - 0:56
0

FP-AresNr

 

Problém s mládežou vôbec nie je jediný a nie je pravda, že každý dospelý si môže bez problémov a zadarmo sledovať hokej! Existuje totiž oveľa väčšia skupina dospelých ľudí, ktorá ten hokej nebude môcť sledovať z dôvodu legislatívnych podmienok.
17.9.2019 - 17:17
+4

mil84

 

Mylis si ego s presvedcenim, ale koniec koncov nie si sam, vela ludi tu ma s takou jednoduchou vecou problem. Dam priklad, aby ludia pochopili rozdiel medzi tymito dvoma vecami:

EGO: "Jozovi ruku nepodam ani bohovi lebo ma minule neodzdravil v senku! Ak chce nech dojde on za mnou!"

PRESVEDCENIE: "Stavkovanie (alebo cigarety/drogy/komunistov/SMER SD/...kazdy mame svoje) podporovat odmietam, lebo citim ze je to nespravne a som o tom hlboko presvedceny."

Ludia by si mali stat za svojim presvedcenim.

Alebo ako by si sa citil ty, keby pred pozeranim zapasu bol napr. nejaky checkbox ktory musis zaskrtnut a ten by vravel "Suhlasim, ze je najtrapnejsi klub extraligy." a bez toho nemozes pozerat?

Som zvedavy, ci by ste vsetci daco take proti vasmu presvedceniu zaskrtli, mudrlanti.
18.9.2019 - 5:32
+5

mil84

 

*Suhlasim ze MOJ KLUB je najtrapnejsi klub extraligy

(nejako to vyseklo)
18.9.2019 - 5:33
0

HKM fan33

 

Pan Lintner: tak až toto bolo úbohe...
Mladež bude cestovat na zápasy svojeho teamu von? Mládež má peniaze na vstupné na každý zápas?
Tipsport je sponzor a neviete ich do plateného streamu dohodnúť?
Čo ľudia co tipovať nechcú a fandia domácemu klubu aj ked nebývajú v domovskom meste ?

Každá otázka na Vás a odpoveď ako vystrihnutá z NRSR... Hanba veľká... vyzerá to že nič nemáte v rukách alebo máte a len ryžujete pre seba... v oboch prípadoch strašné sklamanie.. Zlatý chlapec čo vracia hokej do obdobia po rozdelení ligy...
17.9.2019 - 15:47
+13

Janci

 

nemáme problém si zaplatiť za streamy internetové ,či sezonný poplatok zvýhodnený v ktorom by bolo aj play off ale nemáme kde ,bo nebudeme dávať doklady nejakej pochybnej spoločnosti , hovoríš že 400 tišíc kde je problém? pol miliona fanatických fanatikov ak nestíha mač svojho klubu dá 5 eurošekelov na novej vytvorenej stránke(ak by ste chceli všetko sa dá plus appka k tomu pre android a ios) a si to citrón vynásob kolko to je za mesiac či sezonu , tieto vyhýbavé odpovede si strč do vrecka nie tlačiť do hláv luďom ako sa to nedá ,ďalší rozhovor nech bude ako sa to dá a ako a kde si to máme aj za nejaký ten ludový poplatok predplatiť ,zvláštné ako cez MS v hokeji vedia spraviť stránku(hokej.rtvs.sk) kde sú všetky zápasy MS v hokeji a cez VLASTNU ligu dávajú od toho ruky preč haMba
17.9.2019 - 15:51
+6

aaaaa

 

S tými dokladami má viete rozosmiať ...vaše údaje sú v toľkých spoločnostiach a v rôznych databázach , že poslanie dokladov na overenie totožnosti aby nestavkovali malé deti je ten najmenší problém
17.9.2019 - 16:00
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
frantapriklep

 

Uff ty miešaš hrušky s jablkami a slivkami. Stránka k MS v hokeji a vlastná liga sú dve rozdielne veci.

Pochybnej spoločnosti?

Ty zrejme ani bankový účet nemáš, lebo sa bojíš že ti zneužijú údaje.
17.9.2019 - 16:05
+5

Janci

 

ide o princíp vysielanie hokeji cez net cez MS to ide hráme sa na hokejovú republiku a vlastnú ligu nevieme vysielať , už som to tu písal mali spraviť tak ako sú streamovacie služby či už ide o filmy ,seriály ,šport , hlavná stránka cez ktorú budú vysielať a cez ktorú by sa zaplatil mesačný/celosezonný poplatok spravila by sa appka pre android , ios ,ďalej aj pre ps 4 , x box one , smartfóny , tablety , služba by bola dostupná pre celý Svet pre zahraničných Slovákov a Sloveniek či už v Európe či Austrálií či v Kanade , týmto si liga strelila vlastný gol
18.9.2019 - 14:50
0

stilian3

 

Akože celkom nechápem čo sa vám nepáči? To, že niekto ponúkol lepšie podmienky ako husté? Neviem ake boli podmienky doteraz, ale čo viem určite, tak joj by mala najradšej všetky športové prenosy zadarmo, viď napr. podmienky s Oktagonom. Sa tu sťažujete ako keby to v iných krajinách bolo inak. Však rozšírené prenosy budú na rtvs, sport 1 bude vysielať z každého kola vždy ďalší zápas, a na ostatné je tu tv tipsport, ktorý keďže nemá žiadne reklamy tiež musí nejak pokryť svoje náklady súvisiace s prenosomi. A povedzme si úprimne, že je to absolútne smiešne suma. Vážne ste zrazu tak nenažratí, že musíte mať všetko v HD s top komentátorom a najlepšie zadarmo ?? normálne zlinčujte toho Riša, že sa snaží vybrať partnera čo dá do nášho milovaného hokeja najviac. Ste smiešni...
17.9.2019 - 15:51
+8

warn1ng

 

Porovnávaš neporovnatelné. Oktagon ma vlastne PPV (PayPerView) co tvorí základ ich prijmu, nie nejaké Tipsport TV a JOJ Plus. A teraz k pointe. Nikto tu nepíše že to majú dávať zadarmo. Ide o to akým spôsobom to spoplatnili. Zaplatiť poplatok kartou, bankingom a podobne je rozdiel ako mesačne prestávkovať 1,20e a viac. Roky sa tu niekto búcha do pŕs ako robia hokej pre všetkých a takto to zareže. Dá sa to pozerať od 18r., musíš stávkovať, a čo som počul tak zo zahraničia si toho tiež veľa nepozrieš.
17.9.2019 - 17:15
+11

stilian3

 

Presne tak ako som vravel, oktagon má vlastne PPV pretože od JOJ mal smiešne peniaze ak vôbec nejaké, čiže musel investovať do PPV. Nastavovať ten systém pre celú extraligu na systéme spomínaného PPV s tým, že majú už troch partnerov je absolútny ekonomický nezmysel. Neviem o čom točíš, keďže pokiaľ viem aj ja som platil v tipsporte kartou a mohol som aj bankingom a vlastne čímkoľvek som chcel a stojí to smiešnych 1,20 a pozeráš koľko len chceš ti robí problém zaplatiť vo forme tipu, kde máš ešte dokonca možnosť, že ak to dáš na kurz 1,01 do konca sezóny pozeráš zadarmo? No darmo niekto sa tu ide byť do pŕs ako je mu ublížené a pri tom už nevie čo od dobroty
17.9.2019 - 18:55
+3

warn1ng

 

Oktagon urobil PPV aby mali peniaze do vlastneho vrecka a nie do vreciek JOJky alebo v Cesku O2 TV Sport. A ano robi mi to problem dat peniaze do stavkovej kancelarie. A je smutne ked nepoznas rozdiel medzi platenim kartou za stream a "platenim" stavkovanim. Vies ako funguje stavkovanie alebo vseobecne hazard? Raz vyhras, das druhy krat, a tak dalej az pokial neprehras aj trenky. Su ludia ktori si toto dokazu ustrazit a niektori nie. A aj keby toto "nevediet co od dobroty" malo stat za jeden dod*bany zivot, myslim ze sa to oplati.
17.9.2019 - 19:59
+3

LenTak93

 

V iných krajinách to inak je.
Chceš príklad zo susedného Česka?
17.9.2019 - 17:17
+2

stilian3

 

LenTak93: Jasné že chcem, už sa neviem dočkať.
17.9.2019 - 18:57
+1

lubfito

 

Richardovi Lintnerovi som držal palce, fandil mu na pozícii riaditeľa PRO-HOKEJA, obhajoval som ho tu na HP keď som videl nezmyselný hejt na jeho osobu.
Ale týmito odpoveďami už stratil aj mňa. Že tendenčná otázka, to ma podržte, kde sa naučil takto odpovedať?
Čo robili celé leto keď všetko toto zbúchali na poslednú chvíľu? Nech mi nehovorí že len čakali na Slovan a vymýšľali hrací kalendár.
Je to obrovský fail a výhovorky ako malý chlapec.

„Táto téma prináleží skôr nášmu partnerovi, pretože my nevstupujeme do jeho obchodných rozhodnutí.“
A to akože prišli ľudia z tipsportu, povedali tu to podpíšte a bude stream? Mám z tej odpovede pocit že nikto tú zmluvu ani nečítal. A ak aj hej, nikto sa nezamyslel a nepodal námietky.
Dúfam že toto bolo naposledy čo sa stala takáto chyba a poučia sa z nej.
Lebo hokej je v prvom, druhom aj treťom rade o fanúšikoch a divákoch. Bez nich by ste si pinkali amatérske partičky chlapci.
17.9.2019 - 15:53
+21

frantapriklep

 

Je pochopiteľné, že ak ľuďom zoberiete niečo, čo mali radi a mali to zadarmo, budú nahnevaní. Takže dalo sa čakať, že reakcie budú také, aké sú. Ale je fakt, že takto to ďalej nešlo, ako to fungovalo na husté. Kluby z toho moc nemali. Prenosy boli zadarmo, ale ako vieme z rozhodnutí nemenovaných pánov, ani obedy a vlaky nie sú naozaj zadarmo. Niekto ich platiť musí, že? A ten sa rozhodol, že ich už platiť nebude. Tak je tu terajší status quo, časom sa snáď niečo vymyslí. Ja som predpokladal, že k tejto situácii príde, keď sa rozhodli zrušiť spoplatnenie hustého a tak je to tu. Kto naozaj streamy chce vidieť, tak si to s Tipsportom zariadi. Deti sa síce legálne k účtu na stávky nedostanú, ale isto poznajú dospelého, ktorý im to vie zariadiť, takže zase nerobme z toho katastrofu...
17.9.2019 - 15:53
+9

XxMartinxX

 

Ako neviem aky vlak myslis??????
18.9.2019 - 0:07
0

JURINO

 

Omáčky, omáčky, omáčky.. Pritom stačilo spoplatniť prenosy na TV huste.
17.9.2019 - 15:54
+22

JURINO

 

.. nebola potrebná žiadna stávková kancelária.
17.9.2019 - 15:57
+5

juromt

 

...: presne tak a ja by som zabil take 4E za zapas, nech sa tu ludia uz konecne spamataju.
17.9.2019 - 15:59
+7

ymemsreves

 

chod si podat a tisko
17.9.2019 - 16:46
+5

JURINO

 

Alebo by sa kluby mali vykašlať na vedenie ligy a pripravovať streamy zo zápasov samé, pokojne za poplatok, bez komentára a grafiky. Peniaze by išli priamo k nim.
17.9.2019 - 16:19
+2

Nemehlo

 

Ano, ale to by kluby nemohli byt vedenie ligy.
17.9.2019 - 16:40
+1

fifofrogy

 

Pán Lintner vždy som sa vás zastával ako tu tak aj vo verejnom živote ale týmto ste sa u mňa definitívne odpísal ďakujem za doterajšiu odvedenú prácu a verím že vás čoskoro nahradí niekto kto bude odpovedať na otázky ako chlap a nie ako zapredaný politik P.S. dúfam že vám to na najbližšej návšteve zimného štadióna krásne športovo zrátajú tie vaše € fanúšikovia ako istého času Pellegrinimu nech viete z prvého kontaktu kde ste sa dokázali prepracovať !
17.9.2019 - 15:57
+29

miro-nr

 

+
17.9.2019 - 16:14
+5

88Backo

 

Jak sa mne ten človek len zhnusil...
17.9.2019 - 16:01
+30

frantapriklep

 

V tom prípade je v dobrej spoločnosti, veď tebe sa zhnusila už polka hokejového sveta
17.9.2019 - 16:06
+7

nyytymaki BLOG

 

17.9.2019 - 16:27
0

mhc23

 

Nie si sám
17.9.2019 - 16:11
+3

Sedko NR

 

Toto je to najhoršie. Ako tu píšu viacerí a aj ty. Človek sa ho zastával či tu alebo v reálnom živote a tá istá osoba bude teraz odpovedať na otázky ako premiér a vymýšľať tu takéto...ehm radšej nič. Fuj, fuj.
17.9.2019 - 16:19
+6

MackoPu

 

A predstavenstvo Prohokeja a samotne kluby sa ti nezhnusili ? Ani ten tvoj ? Ved si to odhlasovali. Citron nerobi to, co oni nechcu. Ale je lahky terc. Aj ked tu tomu odpovedami vobec nepomohol ...
17.9.2019 - 19:03
+3

vanes je dukla

 

Za barák
2.10.2019 - 22:10
0

miro-nr

 

Alibizmus a egoizmus

Richard sa pustil dole vodou,alebo to pustil k vode fanušikov-tých kvôli ktorým zastáva svoju funkciu,smutné

Ršo,nesklamal si,presne toto som čakal po skusenostiach z minulosti !
17.9.2019 - 16:09
+14

Frostbite

 

Bolo zadarmo, pindali ste ze je mizerna kvalita. Teraz vam to zobrali a pindate znova, aby ste mohli opäť pindat ze to ma zlu kvalitu. Ale nezaplatili by ste ani cent ked to malo byt spoplatnene.
17.9.2019 - 16:12
+5

emoxx1

 

Starý môj, ja som platil 8€ mesačne za fanseat na pozeranie 1. ligy. Už konečne pochopte, že ak mám platiť, tak za stream a nie za stávky.
17.9.2019 - 16:18
+30

starosta

 

Ved tak si myslí ze si zaplatil za stream nie za stávku.
17.9.2019 - 16:47
+3

emoxx1

 

Nebudem klamať sám seba. To si rovno môžem dať wifonku a myslieť si, že sedím v Lemon Tree na sezónnom menu.
17.9.2019 - 16:51
+27

ymemsreves

 

17.9.2019 - 16:55
+2

starosta

 

Tak dobrú chuť na sezonnom menu bez hokeja
17.9.2019 - 18:51
+1

emoxx1

 

Tak v čase zápasov som nakukol na Basonovu Anču. Nechceli občiansky... dobre bolo... A teda vydarený snímok musím dodať.
17.9.2019 - 22:48
+1

Duri_L

 

Bez problemov by som zaplatil, mne je uplne jasne, ze nic nie je zadarmo, aj Huste predsa fungovalo nejaku dobu tak, ze sa poslala smska za 80 centov a mohol si si pozriet zapas (sam som tuto moznost viackrat vyuzil a zaplatil som). Peniaze su pre mna ten najmensi problem (samozrejme pokial to nebude za nejaku prestrelenu sumu) a velmi rad zaplatil aby som si pozrel zapasy HC Kosice.
17.9.2019 - 16:31
+3

tomi

 

Mali sme huste keď sa zaň platilo a nemali sme s tým problém, ten vyvstal z morálneho hľadiska - podmieniť sledovanie stávkovaním. To je pre tipsport problém oddeliť tv od stavkovacej stránky? A nevidím problém v poplatku za registráciu či mesačné alebo iné poplatky.
17.9.2019 - 16:39
+4

mhc23

 

A čo my zahraniční čo nemáme slovenské číslo na tych nejako zabudol. Ako som mu držala palce tak čo raz viac a viac sa mi protivi.
17.9.2019 - 16:15
+3

rajmok17

 

Ktorá strana nominuje Riska do volieb budúci rok, lebo toto sú reči skúseného politika
17.9.2019 - 16:17
+3

Alkud

 

Lintner: Teraz choď vhodiť úvodné buly, respektíve skús sa teraz ukázať na štadióne Citrón!!!
17.9.2019 - 16:18
+5

tucba

 

ze tendencna otazka proste chcu vediet, ako aj my vsetci, ze ci vies, co si podpisal
17.9.2019 - 16:18
+3

dusan1980

 

Je to hanba . Ja ako Trenčan sa hanbím za toto vyjadrenie.
Citrón daj si veľké bacha aby si neskončil ako Borat.
Každému je jedno či si zaplatí ale nie formu stávkovania a scanovania dokladov atd...
Keď zaplatím cez sms za vysielanie tak OK ale toto???
17.9.2019 - 16:25
+9

Duri_L

 

No Risovi som dost dlho fandil, predsalen je v mojich ociach stale omnoho lepsim sefom Pro-Hokeja nez Pastinsky, ale toto co predviedol v tomto rozhovore, tak to je cista tragikomedia. Same vykrucacky a k tomu bludne tvrdenia, ze deti uprednostnuju hokej cez TV. Tak urciteeee....
17.9.2019 - 16:25
+9

worth

 

Toto je fakt trapas tieto odpovede, redaktor ho mohol trosku pogrilovat, že tendencne otázky kks...
17.9.2019 - 16:32
+3

emoxx1

 

Zrejme odpovedal cez mail. Aspoň si myslím, keďže tam nevznikla doplňujúca otázka ktorá by pri živom rozhovore za týchto odpovedí určite nastala. No na jednej strane som sa divil načo to HP vôbec pustilo keď nič nepovedal. Potom som si uvedomil, že chalan sa odpoveďami znemožnil, tak načo to držať v šuflíku keď sa ponúkol sám.
17.9.2019 - 16:39
+17

luciakanky

 

Lintner ide do politky a trenuje si alibisticke, nic nehovoriace odpovede? Fandila som mu, obhajovala mu, ale tymto u mna skoncil. Nevadi mi platit (1,20 je trapna suma), nevadili by mi ani tie udaje, vsak aj tak su uz vsade, ale podmienovat hokej stavkovanim? S3r3m vam na to. A inak neviem sa dockat ako mi bude daky otecko vysvetlovat, ze on svojmu 12 rocnemu synovi chcel len hokej pustit a len obchadza pravidla a preto je hazardbej stranke toto je cele chore a jediny kto sa proti tomu buri su fanusikovia, media mlcia, timy tiez. Je mi to luto, ale tento rok baranov neuvidim.nie vzdy sa mi da ist na stadion a nie vzdy chcem byt v kope ludi. Ale Risko je vyskereny, je vyskereny a spokojny a nechape co mi vlastne chceme
17.9.2019 - 16:35
+7

Wayne99

 

ja mam taky pocit: ze my slovaci budeme nespokojni stale... nezastavam sa Risa, ale predpokladam ze pracoval s tym, co mal k dispozicii. Chcel zachovat streamovanie zapasov tak sa dohodol s Tipsportom. Ja si naozaj nemyslim, ze je to navadzanie na tipovanie. Ako tu uz bolo spomenute da sa natipovat nizky kurz za to potrebne euro dvadsat a ma clovek na 30 dni pokoj. Ano suhlasim s tym ze tipovanie moze zlakat mladistvych, ale povedzme si na rovinu, ze na slovensku nie je vela firiem, ktore by vedeli zabezpecit to co dajme tomu Tipsport... a navyse takmer zadarmo...
17.9.2019 - 16:35
+6

Duri_L

 

A co maju robit decka pod 18 rokov ak si chcu pozriet prenos?
17.9.2019 - 16:40
+5

ymemsreves

 

praveze tu to vyzera ze vobec nepracoval pochop...z tej situacie vydoloval tisport najviac co sa dalo voci uzivatelovi alebo ak chces fanusikovi...jedine co sa da uz dosiahnut viacej je len vyssia suma ktoru treba pretipovat kedye tisport ziskava: databazu+registracie novych tiperov+dokonca realnech tipujucich chapes? to znamena ze z rokovacieho stola si odniesol nieco za co si manazeri tiposu vecer buchli sampus a Risko si mozno tu zmluvu ani len neprecital resp preletel na sumu o ktoru dal tipsort viacej urobkal sa z nej a to bolo vsetko...lenze takto to vyzera ze hokej ako produkt ako to Risko lubi nazyvat stratil tymto na hodnote v dlhodobejsom casovom horizonte...takze ako vyjadnavac sa ukazal ako absolutny trulko co dal do ruky Tisportu vsetky tromfy a vobec mu ani neverim ze sa pokusil nejaku inu variantu hladat alebo pod.
17.9.2019 - 16:52
+16

ymemsreves

 

*tipsport asi ani raz som to spravne nenapisal sry
17.9.2019 - 16:54
0

miro-nr

 

Zaujimáve,že Riška tu obhajuje len určitá skupinka ludí z TN,ono patriotizmus je fajn,ale len vtedy ak je odôvodnený !!
17.9.2019 - 16:58
+6

matrin

 

Nie len, ja som napr. Zvolencan.
17.9.2019 - 17:55
+2

MaxSBA

 

mne to tiež takto vyhovuje.
17.9.2019 - 18:17
+2

Wayne99

 

miro-nr: Ano som Trencan, ano mal som risa rad ako hraca a domnievam sa ze svoju pracu si robi najlepsie ako vie. Ano urcite niektore veci mohol spravit inak ale my do vela veci nevidime... ak by spravil nieco co by sa mi priecilo, urcite by som ho neobhajoval len pre to ze je Trencan... celkovo si myslim ze Riso pre svk ligu spravil celkom dobru robotu. Ale este k veci. Ano pod 18 rokov bude problem si oficialne pozriet prenos ale ked chces cestu si najdes. Neobhajujem to ale ja osobne som rad ze vobec streamy su, aj na ukor toho ze sa musis registrovat na tipersku stranku.
17.9.2019 - 19:19
+1

emoxx1

 

Vieš mi doporučiť nejakú legálnu cestu aby mohol pozerať niekto pod 18? Hľadám ju už týždeň, písal som priamo to Tipsportligy aby mi poradili a žiadnu odpoveď som nedostal. Verím, že nemáš na mysli nelegálne spôsoby.
17.9.2019 - 19:25
+13

Wayne99

 

emoxx1:: Podla mna kto chce pozerat hokej tak urcite ma v okoli niekoho kto uz bud ucet ma, alebo by si ho mohol vytvorit. Nikto nikoho nenuti tipovat. Nie je to idealne ale ja si osobne nemyslim ze je to ktovie ake porusenie zakona... idealne to ale nie je to uznavam. Proste ja to skor beriem tak ze lepsie aspon takato moznost ako ziadna...
17.9.2019 - 19:53
+2

miro-nr

 

Neverím,že to maš z vlastnej hlavy, to mas určite od Riša
17.9.2019 - 20:24
+7

ymemsreves

 

Odpovede ala Rober Fico...Riso Riso...toto si veru nezvladol a zakopavas sa cim dalej viac...fandil som ti no zial teraz do series ako sa da...
17.9.2019 - 16:35
+5

Juslan

 

Vsadil som požadovanú sumu na jednoznačný zápas s kurzom 1,02.

Na mne Tipsport určite nezarobí.

Videl som len prvé kolo - mizerný prenos, lebo druhé sme hrali doma a bol som tak ako vždy na štadióne.

Nejaké záznamy si pozriem z STV a Športov, takže hokej vidieť budem a j v kvalitnejšom spracovaní ako to zatiaľ dali títo vydierači.
17.9.2019 - 16:50
+3

Tesla

 

Lintner mi čím ďalej tým viac pripomína slovenských politikov, stále sa len vykrúca že on za nič nemôže, môže za to niekto iný, ešte aj máme byť radi za to čo nemáme. Odpovede nacvičené dopredu. No proste hokejový Fico.
17.9.2019 - 16:54
+5

DobryHokej

 

Hokejovy fico by dochodcom dal listky do loze, taxik a hostesku na blowjob zdarma. A to vsetko by zaplatili hnusni podnikatelia a zidojastresky eset so slnieckarmi. Za prezidenta by dosadil Blahu a Bodorov Bonul by nas chranil pred letiacim pivom.
17.9.2019 - 17:03
+2

Tesla

 

A ešte štadióny by staval Vahostav a Dúha.
17.9.2019 - 17:21
+1

Jozef_SK

 

co mate proti tomu ze musite prestavkovat 1,2€ za mesiac ked po registracii dostanete zdarma 15€ to znamena ze nie ze vy platite za prenos ale este tipsport plati vam kedze s tych 15 mozte kludne vyhrat viac a vybrat si to na ucet
17.9.2019 - 16:56
+1

gaspi

 

A co taki co uz registrovani su dlhsie?
17.9.2019 - 17:03
+1

Jozef_SK

 

Ked je niekto registrovany dlhsie tak je to z dôvodu ze tam uz tipoval a preto mu nebude robit problem tipnut 1,2€ za mesiac
17.9.2019 - 17:05
+2

Loizo

 

To je hlúposť.. Kedysi som sa tam registroval kvôli online prenosom a v živote som tam netipoval.. Teraz to už nebudem riešiť.
17.9.2019 - 23:18
+4

NR

 

Daj svojmu decku 15 evro zavri ho do kasina a tes sa ze moze vyhrat, potom ked pojde z liecenia, pouvazuj, ci si dobrezrobil.
17.9.2019 - 17:09
+13

Jozef_SK

 

Tipsport je od 18, takze dieta sa tam dostane len s vedomim rodica, a o tom lieceni by sme sa mohli pobavit , ked ma clovek nornalny rozum nikdy sa nestane zavislym na tipovani
17.9.2019 - 17:13
+3

mhc23

 

Poznám takého čo tvrdil, že do toho nespadne a skončil zlé
17.9.2019 - 18:26
+2

FanNR

 

Ty si tiez z tych ,,jednoduchsich,,.
Podaj si ruky s Citronom a aaaaa-silna trojka.
17.9.2019 - 17:27
+8

Jozef_SK

 

Co je jednoduche na tom ze radsej vsadim mesacne 1,2€ este ked na zaciatku dostanem 15€ zdarma, a tych 1,2€ sa mi moze vratit ?
17.9.2019 - 17:29
+1

antinamor

 

Chlapče, ak raz dospeješ, tak zistíš, že nič, opakujem aj pre menej chápavých, NIČ na tomto svete nie je zadarmo!
18.9.2019 - 6:10
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Renderers.

 

Ani keby trebalo poslat 5 centov, do stavkovej neposlem...
17.9.2019 - 16:58
+2

Jozef_SK

 

Ked sa vam nepaci tak prosim kupte si prava na vysielanie a vysielajte si to... liga isla hore to znamena ze aj suma za prava na vysielanie su drahsie a to bude asi ten dovod preco huste nema presony
17.9.2019 - 16:59
+2

DobryHokej

 

Sa kazdy stazuje tu. Vsetci by ste chceli mat vsetko zdarma a zaroven vysokoprofesionalnu ligu. To vsak vonkoncom nie je kompatibilne. Dufam, ze v dalsich volbach vyhra volby napriklad prof Janhnatek, alebo kpt Danko, ci momentalne nezamestnany Ing Mazurek. Urcite zmanazuju ligu minimalne na uroven tej svajciarskej a vsetci budeme moct v 8k kvalite sledovat zapasy z 5tich uhlov vo VR na ajfoone 15 plus max ultra.
17.9.2019 - 17:00
+5

miro-nr

 

Mne napríklad vyhovovala sezona ked sa za huste platilo 5,80eu na mesiac-ani to nesekalo a v pohode prenosy ! A napíšem ti ,že by som zaplatil aj 20eu mesačne,nemam problém. Ale ked je pozeranie prenosov podmienené stávkovanim ,tak je to z mojho pohladu vydieranie! Ty to určite vidíš inak ,už len podla tvojho príspevku Ale aj na takých ako ty slnko svieti,len si daj šiltovku ,alebo klobuk,lebo potom tu vypisuješ nezmysli
17.9.2019 - 17:14
+18

Jozef_SK

 

A co je na tipovani take zle ? To ze namiesto zaplatenia 5€ ich vsadis a mozu sa ti vratit ?
17.9.2019 - 17:16
+3

Hrobar

 

"A co je na tipovani take zle ?" ... Hned svojou druhou vetou si si odpovedal - ide o hazard "MOZU sa ti vratit".
17.9.2019 - 17:17
+9

Jozef_SK

 

No vidis a to ze sa ti mozu vratit je ovela lepsie ako ked sa ti vratit nemozu
17.9.2019 - 17:18
+1

Big brother

 

Takáto logika: Ked si kupiš prenos, tak to je kradež?
17.9.2019 - 17:19
+1

Hrobar

 

Ah jaj, neviem co tu chces obhajovat este.

Okay, zaplatis si (hazardom) prenos - tak je to stale hazard, je jedno, ze to beres len ako platbu za prenos, stale stavkujes - tu nejde o mna, ale mnoho ludi ma tendenciu zacat stavkovat vo velkom, a preto sa to Tipsportu oplati.
17.9.2019 - 17:31
+4

Big brother

 

No ved jasne, nejaki ludia tomu možu podlahnut, to je pravda.
17.9.2019 - 17:33
0

hello, havarju

 

A to je práve ten problém.
17.9.2019 - 21:45
0

Big brother

 

Ale tak nemusiš tipovat, ved vlož 1,2 eura, daj tam prvy zapas co vidiš a vobec to neber tak, ze tipuješ, ale len tak že si si kupil prenos na cely mesiac. To je uplne idealne riešenie. Niekedy namiesto vyplakavania stači trochu porozmyšlat a svet bude krajší (nemusiš mi dakovat za dobrý napad).
17.9.2019 - 17:18
+1

LenTak93

 

Huraaaaaa, Big je tu a netradične obhajuje Lintnerovu koninu. Nesklamal si.
17.9.2019 - 17:21
+11

Big brother

 

To voobec, ja som sa k Lintnerovi vyjadril, že sa k veci nepostavil ako chlap a takisto, že sa ludom nečudujem, že sa im to nepáči. Ale hladam riešenie, namiesto vyplakavania, o tom to je
17.9.2019 - 17:27
0

LenTak93

 

Toto nie je riešenie. To je skôr presviedčanie samého seba, ako už vyššie vtipne poznamenal emoxx. Riešenie bude až vtedy, ak sa tento nezmyselný stav zmení.
17.9.2019 - 17:31
+7

Big brother

 

To určite, ja som len navrhol dočasné riešenie, v rámci nás fanušikov tu na HP.
17.9.2019 - 17:36
0

hello, havarju

 

Len je tu aj mládež a ďalší.. na tých sa vyserieme?
17.9.2019 - 18:06
+4

emoxx1

 

Už sme sa vysrali... Pekne nech si sledujú youtuberov a nech dajú pokoj.
17.9.2019 - 18:12
+8

emoxx1

 

Riešenie mal hľadať Citrusko a nie ty. Mal na to celé leto a tu je výsledok.
17.9.2019 - 17:41
+6

miro-nr

 

On nesklame niGdy

Ved ho tu už pozname jak staré topánky ,že malý braško !
17.9.2019 - 17:32
+3

warn1ng

 

Vynikajuci napad! Klobuk dole pred tvojou genialitou! Ach boze, ze toto moze niekto napisat.
17.9.2019 - 17:22
+6

Big brother

 

Vďaka.
17.9.2019 - 17:27
0

miro-nr

 

S jeho mozgovou kapacitou je to fakt na poklonu
17.9.2019 - 17:33
+5

DobryHokej

 

Ja na 100% zdielam tvoj nazor. osobne by som dal aj 100EUR na sezonu a mal pokoj. Na co ale apelujem ja, ze momentalne ekonomicka situacia je dost chaba a Citron robi co moze. Ludia, ktori si myslia, ze on sa prisiel nabalit su velmi najivni a odporucam im vsetkym, kandidovat o par rokov proti nemu a vyniest uroven nasej ligy na najvyssie priecky. Budem prvy ktory im bude tlieskat. Ale nazdavam sa, ze to nebude pre nikoho lahke..
17.9.2019 - 17:54
+1

matrin

 

Nech sa paci- ked v tom vidis podnikatelsky plan mozes zabezpecovat streamy a vyberat po 100 eur na sezonu.. na rukach spocitam ludi ktori by ti ich realne dali a ty by si to mal za barak. Vsak uz troska premyslajte ludia.
17.9.2019 - 18:04
+3

Duri_L

 

Trosku premyslaj ty, ludi co by to zaplatili je praveze celkom dost, skor ty zjavne zijes v domnelej predstave, ze osadenstvo tohto portalu su ficovolici, ktori by prenosy Tipsportligy privitali v ramci socialneho balicka.
17.9.2019 - 18:25
+4

matrin

 

... a ocividne su
17.9.2019 - 18:30
+2

miro-nr

 

Len tak mimochodom-ked to spoplatnili (5,80/mes),tak to ovela menej sekalo,v pohode som to pozeral v Holandsku. Mohol si pozerať akykolvek zápas. Dokonca v tej dobe sa nedala sledovať futbalova liga v zahraničí ,no ked som napísal na Huste,tak mi v pohode ako dlhoročnemu uživatelovi a platcovi ich stranky dali výnimku!! Tomu sa hovorí ustretovosť,"kámo" !!
17.9.2019 - 18:46
+5

matrin

 

Keby to bolo ziskove, tak neskoncia.
17.9.2019 - 18:56
+4

miro-nr

 

Si si nevšimol,že to bolo posledné roky bezplatné?!
17.9.2019 - 21:30
+1

aaaaa

 

A prečo to asi bolo bezplatné ? Lebo bolo veľmi málo ľudí ktorí boli ochotný zato platiť ...hlavne že niektorí dobre , že nepisete , žeby ste dali aj stovky eur na mesiac za prenosy .

Keby pred sezónou by to Tipsport dal , že nemusí sa stavkovat a na inej platforme ale za dajme tomu len 20 eur mesačne tak by tu bolo milión komentátorov ako chcú natom zarobiť a že sú nenažrani a aj od tých istých ľudí čo tu mudruju že oni by nemali problém zaplatiť
17.9.2019 - 23:44
+3

mitoO

 

Keby, keby...
18.9.2019 - 8:37
+1

miro-nr

 

Zasa záleží od akej skupiny ludí by tu take komentáre boli!

Mna najviac zarazilo na tomto všetkom,že odstrihli mládež od TL na nete To je podla mna od Lintnera totalna podpásovka už len kvôli tým jeho dlhoročným vyjadreniam ,že prvoradý je fanušik a treba viesť mládež k hokeju.

No v tomto prípade "hokej ako produkt" dostal dobre na""vaginu"" a smutné je to ,že si to Rišo ako chlap nevie priznať!!
18.9.2019 - 8:41
+4

matrin

 

dá sa na to pozerať aj z tohto uhla pohľadu: mládež sa má hýbať, športovať, trénovať a nie kukať niekde v obývačke do bedne
Ja som rád že sa otvorila táto téma streamovania zápasov, udržateľnosti a medializácie všeobecne Všetko ostatné sú len nejaké strachy zo zmeny, ani nie trvalej. Dávam tomu rok - maximálne dva. btw: Hladám link na youtube na záznam vcerajsieho zápasu Slovan - NZ. Chcem si pozrieť posledných 5 minút a vychutnať si to sladké ticho
18.9.2019 - 9:03
+2

MackoPu

 

Podla mna sa toto upravi. Akurat by k tomu mohli prispiet media a rozmazat to viac, len to by nesmeli mat od tipsportu inzerciu.
18.9.2019 - 9:33
+2

miro-nr

 

Bodaj by si mal pravdu,no podla zatial videneho si Rišo nevie priznať chybu(aj v minulosti)a ked si nevieš priznať chybu tak podla jeho logiky nieje čo naprávať
18.9.2019 - 10:44
+4

matrin

 

aj podľa mňa sa viac vecí postupne upraví. Už sme si síce zvykli že sa veci robia a upravujú za pochodu - ale náprava/úprava nakoniec príde k spokojnosti všetkých. Lepšie rýchlo a s troškou chaosu ako vôbec. Aj to je manažérska cesta - v biznise v ktorom zase o život nejde
18.9.2019 - 10:47
+1

MackoPu

 

Na dohodu treba dve strany.
18.9.2019 - 8:47
0

Jozef_SK

 

1,2€ mesacne s tym ze je tam sanca ze sa vam to vrati je urcite lepsie ako keby platite napr 5€ mesacne ..
17.9.2019 - 17:00
+1

warn1ng

 

V tom pripade nevies ako funguje stavkovanie.
17.9.2019 - 17:07
+3

Jozef_SK

 

Ako funguje stavkovanie ? Pretoze ja som si myslel ze tak ze vlozis peniaze na ucet a potom tipujes ked vies tipovat a nedavas to podla toho ktory nazov teamu sa ti viac paci tak aj vyhras a dalsia vec je ze ked uz prehras tych 1,2€ nikto ta nenuti tam vlozit dalsie peniaze
17.9.2019 - 17:11
+2

warn1ng

 

Tak sa skus ist pozriet na odvykacky od hazardu a potom zistis co je stavkovanie. A vzdycky to zacina napr. 1,20e. Potom nemas dom, rodinu, atd... Ano je to mozno pritiahnute za vlasy, ale hazard zacina presne takto. A je dost smutne ked prave toto podporuje nasa liga.
17.9.2019 - 17:20
+8

Jozef_SK

 

Ano zacina to takto ale ako som uz pisal, ked mas rozum gambler nikdy nebudes, to ze sa niekto stane zavislym na tipovani neznamena ze sa z kazdeho co pretipuje mesacne 1,2€ stanr gambler to je ako keby si povedal ze zatvorte krcmi prestante predavat alkohol lebo kazdy kto si da len kvapku uz nebude chciet prestat pit a prepije celu vyplatu dom auto atd.
17.9.2019 - 17:26
+1

warn1ng

 

Porovnavas neporovnatelne. Kto chce ist stavkovat, nech sa paci su kamenne stavkove aj internetove. Ked tam chce ist za tym ucelom, nikomu nebranim. A ani slopat. Skor by som to porovnal s tym ze chces ist pozerat futbal, ale sledovanie mas podmienene slopanim alebo hulenim. Vyhovuje?
17.9.2019 - 17:30
+4

Jozef_SK

 

Pozeranie zapasu podmienene slopanim nema nic spolocne s tym ze ak chces pozerat zapas tak si musis vsadit, nikto ta nenuti vsadzat pravidelne, das tam 1,2€ a kludne si to hod na prvy zapas a ani nepozeraj ci si vyhral a ber to ako ze si zaplatil za pozeranie, namiesto toho aby ludia boli radi ze sa to da aspon niekde pozerat idu vyplakavat ze musia vsadit 1,2€ ktore mozu hodit na kurz 1,01 takze to mozu hned vybrat, prava na vysielanie ligy sli cenovo hore a ja som rad ze tie prava dostal aspon niekto a tie zapasy si mozem pozriet
17.9.2019 - 17:35
+1

warn1ng

 

Pozeranie zapasu podmienene hulenim. Ved iba raz, jeden sluk. Nikto ta nebude nutit hulit dalej.
17.9.2019 - 17:40
+7

Jozef_SK

 

Lenze hulenie je nieco uplne ine ako peniaze, rozdiel v tom ci zaplatis 1,2€ alebo vsadis 1,2€ je len v tom ze pri zaplateni si one prisiel a pri stavke sa ti mozu vratit
17.9.2019 - 17:44
0

warn1ng

 

Nerobis ty nahodou v stavkovej kancelarii? lebo tieto sracky im mozes tlct do hlav tam a nie na hokejportali.
17.9.2019 - 17:47
+11

FP-AresNr

 

Alebo jednoduchšie, chceš ísť na zápas, môžeš, ale musíš si dať jedno pivo (alebo poldeci, kto má čo radšej). Lenže určitému počtu ľudí po jednom pive zachutí aj druhé, tretie...A toto je to isté, veď podáš len za 1,20 na kurz 1,01, istá výhra, vyberieš peniaze. Potom si ale povieš, že prečo nedať 2 alebo 3€, ved výhru mám istú, podáš, vyberieš. Potom si povieš, že prečo neskúsiť trošku vyšší kurz atď. a si namotaný. Je jasné, že to takto nechytí každého, ale Tipsportu stačí zopár ľudí a budú spokojný.
17.9.2019 - 17:56
+6

LenTak93

 

keby sme mali aj naďalej West alebo Boss extraligu, bol by som zvedavý, čo by sme museli robiť
a počas T-Com extraligy by sme asi domov pevné linky brali
17.9.2019 - 18:05
+3

NRfan

 

Nuz a keby to sponzoroval nejaky eroticky salon, boli by sme vsetci tam, kde su momentalne rozumovo vsetci ti, ktori obhajuju sucasny stav.
17.9.2019 - 19:04
+6

emoxx1

 

A ja by som v kľude zaplatil aj 15€ mesačne, aby to nebolo podmienené hazardom.
17.9.2019 - 17:09
+2

Big brother

 

Ale no tak, stavit mesačne 1,2 eur nie je hazard
17.9.2019 - 17:13
0

emoxx1

 

Je to na stránke ktorá prevádzkuje hazard, overuje si moje údaje kvôli hazardu, a samotná stávke je hazard.
17.9.2019 - 17:17
+10

XxMartinxX

 

Nie je mozno to je na dlhu debatu ale bojovat proti hazardu a rusit automaty v krcmach tiez som tam hodil sem tam euro a potom zas ucit ludi stavkovat je krok spat aspon podla mna aj ked mam ucet asi na viacerych stavkovych otvoreny neviem uz ani kolko z nich mi este vobec funguje
17.9.2019 - 17:27
0

kimi2028

 

Ja by som im 15 eur nedal a som spokojný s tým, že je to tak ako je, že dá sa to pozrieť za symbolickú čiastku. Navyše pridali už aj možnosť pozerať záznamy zadarmo, čo mi plne postačuje.
18.9.2019 - 11:44
+2

miro-nr

 

Kolko máš IQ?! Tu ide o princíp,kolko krat mam napísať ,že zaplatím aj 10-20eur mesačne,ale vydieranie podmienené tipovaním ked chceš pozerať športovy prenos(hokej)sa mi hnusí a je to podpásovke pre fanušika?!
17.9.2019 - 17:16
+5

Jozef_SK

 

Nieje to vidieranie, proste si namiesto zaplatenia vsadis, je to hazard ale to nieje ziadny problem ked mas rozum nikdy sa steba nestane gambler, a tych 1,2€ to sa ani za hazard povazovat neda
17.9.2019 - 17:19
0

SmrtkaBA

 

Tento prispevok je pre vsetkych hrdinov, co pisu, ze oni by si zaplatili aj 5, 10, 20 eur za mesiac...a to uz by bolo pristupne viacej fanusikom ako ked to je 1.20???
17.9.2019 - 22:46
0

Loizo

 

Ďalší človek čo nechápe princíp hazardu resp.čo ľuďom vadí na týchto podmienkach.
17.9.2019 - 23:25
+4

miro-nr

 

smrtka: aj si sa zamyslela kde má sledovať TL mládež?! Ta mladež čo je dnes uplne v péčku čo sa tíka hodnôt a priorít !
18.9.2019 - 8:44
+1

tn

 

miro, kazde kolo je jeden zapas v tv tuto sezonu, nie?
18.9.2019 - 9:09
0

miro-nr

 

Neviem, kde?
18.9.2019 - 10:44
0

tn

 

No ved kazde jedno kolo je daky vybrany zapas bud na rtvs alebo sport1/2 nie? Alebo som to pochopil inak? No ale je jasne ze to nie je tcoj klub kazde kolo.
18.9.2019 - 11:37
+2

deimos9

 

Vedeli ste...? Nevedel, ale nechcem byt za debila.
17.9.2019 - 17:08
+3

miro-nr

 

Presne,no za debila bude v očiach drvivej väčšiny fans!
17.9.2019 - 17:36
+1

Jozef_SK

 

A ked uz sme pri tom sledovani zo zahranicia to je take tazke stiahnut vpn ?
17.9.2019 - 17:17
0

mhc23

 

Keď nemáš slovenské číslo tak to ti moc nepomôže
17.9.2019 - 18:20
+1

enforcer92TN

 

Inak vsimli ste si, ze sa hazardne spolocnosti zacali na Slovensku vo velkom propagovat? Odkedy v Nitre zakazali hazard a stale sa na SVK spisuju peticie za ich uplny zakaz, tak zrazu tu mame vydieranie zmrdov z Tipsportu a do kin ide film Casino, kde je sponzorom Rebuy Stars. Ci to som si len ja vsimol?
17.9.2019 - 17:17
+3

jh12

 

nevsimol, hladaju si posledne legalne cesty ako sa marketingovo zviditelnit a medzi posledne taketo moznosti patri aj masivny sponzoring hocicoho. Verim tomu ze to zajde az tak daleko, ze budu sponzorovat aj nejake detske sportove podujatia len aby nalakali par dalsich ludi.
17.9.2019 - 17:43
0

Jozef_SK

 

Riesit to ci miniem 1,2€ tym ze to zaplatim alebo vlozim a potom vsadim je uplne smiesne, ale co sa cudujeme na slovensku sa taketo somariny riesia normalne, keby ste sa radsej riesili veci ktore riesit treba a nie uplnu blbost ako toto
17.9.2019 - 17:22
+1

LenTak93

 

Nepochopil si, nevadí.
17.9.2019 - 17:25
+8

emoxx1

 

Práve, že ty si prípad najklasickejšieho Slováka. Žerme čím nás kŕmia, nájdime v tom nejakú pseudo výhodu a držme hubu a tak to tu vyzerá. Všetky argumenty si už čítal. V prvom rade je to hazard, v druhom rade je to aspoň pre mňa nekalá praktika a namotávka na stávkovanie. Prečo inak by to Tipsport robil, že? V treťom rade nemôžu sledovať hokej ľudia do 18r., študenti vysokých škôl, v ktorých harazd škola zakazuje aj po dovŕšení 18r., ľudia ktorý mali v minulosti problémy s hazardom, ľudia na sociálnych dávkach... to všetko sú ľudia ktorý to pozrieť nemôžu ani keby na rozdiel odo mňa za ten stream v kľude tipli...
17.9.2019 - 17:32
+20

Jozef_SK

 

Namotavka na stavkovanie to urcite je to mas pravdu ale ked ma clovek rozum urcite sa z neho nestane gambler dalsia vec je ze ked je to len za 1,2€ tak co je to za hazard? Ja som rad ze vobec nejake streamy su, pretoze po tom ako isla liga hore sa urcite zvysila aj cena prav na vysielanie a to je dovod preco to nevysiela huste, ja by som tiez bol radsej za huste ktore bolo zdarma, ale ked je to takto tak si proste mesacne vsadim 1,2€ ktore sa mi mozu vratit a este ked som pona registracii dostal 15€ zdarma a pozeram premna urcite lepsie riesenie ako keby mam mesacne platit na hustom 10€ ,kvoli tomu ze zaplatili vela za prava
17.9.2019 - 17:42
+2

P24 BLOG

 

ty fakt nechapes, ze tipsport presne vie akym sposobom docielit to, aby ludia pri tomeure dvadsat mesacne nezostali. plus vie aj to zhruba kolko ludi a v ako vyrazne tu hranicu eurodvadsat prekona? toto nieje, ze ved vyskusame. blby bakalar z psycholochie ti to vie nastavit tak, aby ludi zmanipuloval.
17.9.2019 - 18:19
+8

TommY_D

 

Zda sa mi ze ste tu az strasny moralisti nieje to dobre nastavene a hlavne nie pre deti ale uz to tu dost prehanate a pozrel by som si kolki z vas by aj realne platili 200€ za sezonu len za streamy ( ti co tu spominate ze nemate problem dat 10-20€) za mesiac...boli by ste max traja
17.9.2019 - 17:26
+5

TommY_D

 

*Strasni
17.9.2019 - 17:27
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
jh12

 

Ako naucit ludi k hazardu? No aj takto bohuzial. Ludia na prednej hore a inych zariadeniach musia mat hlavu v smutku teraz. Je to to iste, ako ked by sa live prenosy premietali len v kasinach kde by bola nutnost si otocit par automatov. Staci ked tomu prepadne len dalsich par percent ludi a hazard ma novu klientelu... toto nieje stastne riesenie a je mi velmi luto, ze dnesny marketing dospel k takemuto legalnemu naboru novych pacientov. Prizvukujem, nie kazdy ma tak vybudovane osobnostne predpoklady aby sa na to nenamotal. Krizovy scenar: dieta poziada otca aby mu zapal stream, a ockovi sa zapaci nieco ine ako len sledovanie ziveho prenosu. Ozaj by bolo lepsie, ak by ked uz tipsport tak nech vytvoria osve stranku, kde bude mesacny poplatok (nech aj viac ako nutia mesacne pretipovat) a nech je to oddelene od hazardu
17.9.2019 - 17:42
+2

samajamado

 

ono to v tych kasinach funguje uz teraz. Nedavno som bol s kolegom na pive a ked uz zavreli vsetky okolite podniky tak sme sli do kasina. Slecna nam nacapovala dve piva, podavam jej bankovku a ona mi povedala, ze za pivo sa neplati ak hrame. Ja jej na to, ze nechceme hrat a ona mi odvetila, ze ju to nezaujima, ze si mame hodit aspon 1e do automatu. Kolega teda vlozil do automatu 5e. A to bola nasa cena za dve male piva
17.9.2019 - 19:17
+1

Jozef_SK

 

A ked uz vam to takto sedim vadi tak sa kludne spojte zlozte peniaze zaplatte prava nejakej tv s ktorou sa dohodnete a nech to vysiela
17.9.2019 - 17:46
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
matrin

 

Po zbeznom prejdeni diskusie vidim, ze velka vacsina fanusikov ziju este s naivnou socialistickou predstavou ze vsetko budu mat zadarmo. Huste nas rozmaznalo- sam som bol zvedavy dokedy budu nezmyselne minat peniaze robenim konkurencie zivym zapasom. Klud. Zijeme v kapitalizme. Uz par rokov. Tak sa prisposobme. 1,16 eura na mesiac nie je vobec vela - aj to len za predpokladu ze ti ten 1 tip nevyjde.
17.9.2019 - 17:53
+1

FP-AresNr

 

Práve naopak, väčšina z tých čo sú tu proti tomu by aj zaplatila, len nechce tipovať. Prejdi si tú diskusiu poriadne, nie len zbežne
17.9.2019 - 17:59
+19

emoxx1

 

Tiež som sa vystrašil, že som musel prekliknúť na inú diskusiu. Moc tým písmenkám nedal...
17.9.2019 - 18:00
+12

matrin

 

Kecy... len mrncat, to sa vam zachcelo.
17.9.2019 - 18:01
+2

emoxx1

 

Preto si platím iné služby. Len tak z dlhého mrnčania. Radšej prečítaj tú diskusiu ešte raz a dokáž nám, že dokážeš čítať text s pochopením...
17.9.2019 - 18:17
+9

matrin

 

vies co? .. nie
17.9.2019 - 18:29
+3

hello, havarju

 

Veru nečítajú to. Ešte by si sa dočítal pravdu a to by vyvrátilo tvoj hlúpy príspevok
17.9.2019 - 22:10
+6

Loizo

 

17.9.2019 - 23:29
0

Duri_L

 

Netrep, ani Huste nebolo vzdy zadarmo a posielala sa smska za 80 centov, aby si si mohol pozriet prenos. Ja velmi rad zaplatim za prenosy, ale nemam zaujem o tipovanie.
17.9.2019 - 18:17
+3

matrin

 

Ani ja. Prihlasil som sa a dali mi 15 eur na to aby som si kazdy mesiac "dobijal kredit" nejakou stavkou na tutovku. Nehazardujem so svojimi peniazmi.
17.9.2019 - 18:27
+1

NRfan

 

Dobijal kredit vravis. Ak ta raz nahodou podvedie zena, tak sa na nu nehnevaj, lebo ti nenasadila parohy, iba si dopriala masaz vaginy. (slecny prepacia ale mozno aspon toto pochopi).
17.9.2019 - 19:15
+12

matrin

 

Pozri .. z mojho pohladu si trulo ty, z tvojho ja. Ja to rozhodne prezijem a budem si pozerat zapasy cez tipsport. Ty sa mozes dalej rozculovat a nadavat na cely svet
17.9.2019 - 19:29
+2

NRfan

 

S takymto zmyslanim neprezijes, ale budes prezivat. Ale nerobim si nadeje, ze si natolko uvedomely, ze v tom najdes rozdiel.
17.9.2019 - 19:43
+6

matrin

 

Ano.. pre mna rozhodne smerodajny nazor. Totalne si ma rozhodil . Vlastne som si uvedomil ze moj zivot je totalne naruby a len prezivam. Si moj guru. Dakujem. Konecne vidim jasne.
17.9.2019 - 19:50
+3

NRfan

 

Prepac, to som nechcel.
17.9.2019 - 20:20
+4

matrin

 

Netrap sa, v noci to nejak vyplacem do vankusa
17.9.2019 - 20:29
+2

NRfan

 

To by mohlo byt neskoro. Skus to teraz.
17.9.2019 - 20:40
+3

matrin

 

...a huste - ano v minulosti.. a zrejme aj to bolo stratove..
17.9.2019 - 18:28
0

miko 75

 

Takže sa nič meniť nebude,vivat tiperi,stop mládež,pre mňa je Lintner nafúkny,samoluby neschopak, krásne sa vyhol odpovedi, či vedel, že to bude podmienené tipovanim.
17.9.2019 - 17:57
+6

Stano55

 

Chce se mi zvracet...
17.9.2019 - 18:00
0

P24 BLOG

 

Pan Lintner nepochopili ste: Uz pred svojim nastupom ste deklaroval, ze hlavnym cielom je zlepsit medialny obraz/imidz ligy. Jasne, ludia by gudnzovali, aj keby sa prenosy spoplatnia a nebolo by v tom stavkovanie. Rovnako by gundzovali, keby ziadne online prenosy neboli. Lenze pri tomtio vsetkom, by mohol Pro hokej povedat: Situacia je takato, taketo su moznosti a riesenia.
Podmienit sledovanie prenosov stavkovanim je jednoducho nieco, co slusna liga nerobi. je to rovnaka sedlacina ako postavit hernu pri vchode do liecebne pre zavislych. Kazdemu je jasne, ze Tipsport to nerobi kvoli vkaldom 1.20 eura. Jedna vec je, ze vytvorenymi kontami (hoc neaktivnymi) sa zvysuje hodnota firmy. Pri vsetkej ucte, uz to by bola pomerne slusna protihodnota. Hlavne to vsak robia preto, ze je vedecky dokazane, ze ludia tam zacnu tocit uplne ine prachy. Tipsportu prinesie jedna sezona vysielania ligy efekt na niekolko rokov. Stratovi rozhodne nebudu.
Cela tato spolupraca je minimalne na hrane (ak nie za nou) etickeho podnikania a to nehvoorim, ze je v hlbokom rozpore s budovanim znacky ligy, ako seriozneho sebavedomeho subjektu.
Takze, ak sa Richard pytate, ci, by bolo lepsie, ak, by ziadne online prenosy neboli, nez toto, tak ano, radsej nic ako toto. Mimochodom nieje to korektne tvrdenie, pretoze, ak by nevysielal nik ligu online, mohla by ju online sirit rtvs. takze nieje pravda, ze bez tisportu, by nebola liga v online priestore.
17.9.2019 - 18:09
+37

MackoPu

 

Vyborne napisane. Usetril si mi namahu.
17.9.2019 - 18:35
+1

Nemehlo

 

pozor rtvs ju online siri, ale rtvs ti nevyrobi signal na kazdom stadione a majitelia stadionov maju ine starosti ako investovat do kameroveho systemu vhodneho na taketo prenosy
17.9.2019 - 18:39
0

P24 BLOG

 

no ved jasne, ze nie, ale ten jeden tyzdenne by bol, cize nebolo by to uplne bez online prenosu
17.9.2019 - 18:50
0

Nemehlo

 

Ale ved rtvs ma jeden online prenos tyzdenne, ten co ide v telke uz je sledovatelny online.
18.9.2019 - 9:22
0

Tizo BLOG

 

Alibista no1. Lintner is a new pastinsky...zapasy budem pozerat nazivo na stadione alebo zaznam na youtube. A citronik..image ti ide dole a to riadne...
17.9.2019 - 18:20
+1

cappycathy BLOG

 

Idú blejt ven ...tie odpovede, smejem sa ...že absolutna väčšina mladých je na štadióne? Toto ma dostalo...

Čo sa týka geoohranicenia legislatíva nezakazuje ale umožňuje sa nastaviť geo ohraničené šírenie práv vysielateľov zvukovo obrazových záznamov ...To je na dlhšiu debatu
17.9.2019 - 18:20
+3

ŠIMIKE

 

on asi nepocita s tym ze sice mlady clovek 12 rocny si kukne zapas doma na stadione ale potom dalsie dva co sa hraju vonku by kukol na huste napriklad
17.9.2019 - 18:25
0

Kurolišek

 

Dukla Mihalovce.... to sa mi páči, že Maďari nás nevolajú Nagy Mihaly Tak aj mi by sme ich mali volať Miskolc a nie nejaký blud Miškovec. Tu to pozeram a pozdravujem Lintnera: http://kozvetitesek.tv/digisport-1/
17.9.2019 - 18:27
+2

MackoPu

 

Riso sa vykruca, ako sa len da. Ze je to pruser z pohladu fanusikov je jasne. Bohuzial kluby maju protichodne zaujmy a to plnit rozpocet, takze bohuzial. Tak sa rozhodli, tak to maju - to nie je o tom, ze len Lintner nieco vymyslel a sam si to odhlasoval. To ani nemoze.
Tipsport ma jednoduchu taktiku - nalakat na portal co najviac ludi a registrovat ich tak, aby uz boli len jeden-dva kliky od uzavretia stavky. Aj tych, co by za inych okolnosti tam 100% nepachli. A tam sa im to vrati mnohonasobne.
Co ma ale zaraza, ze pri vsetkych tychto hejtoch s krvavymi oacmi tu nevidim jedinu zmienku o velmi pozitivnej veci a to je komplet archiv na YT !
" Ďalšiu novinkou je archív všetkých odohratých zápasov priamo na YouTube kanáli tipsportligy dostupný širokej verejnosti ." - na nejake HL na fejsbuku kaslem, ale ak sa na YT zobrazia v rozumnom case kompletne zaznamy, to je velke plus !

Ak tam bude moznost "kupit prenosy" povedzme za 5E bez registracie dokladov (a zisk si delili s klubmi), to beriem. Ale to by si museli zrejme poriesit aj legislativne.
17.9.2019 - 18:58
+1

matrin

 

Na to, aby sa to bralo podla mna ako hazard, by si tam musel vlozit vlastne peniaze. Myslim si ze kazdy, kto tam je koli prenosom si bude cca udrzovat tych darovanych 15 eur. Staci raz mesacne za minimalnu sumu podat tutovku.
17.9.2019 - 19:09
0

P24 BLOG

 

: ad1 - tych 15eur dostanes, ked tam das vlastne prachy
ad2 - nie, nebudu si to ludia aj tak strazit, inak, by tych 15 eur nedavali
17.9.2019 - 19:13
0

Jozef_SK

 

15€ dostanes hned ako overis doklady nic vsadzat nemusis
17.9.2019 - 19:20
+1

miro-nr

 

Tí čo tam maju konto dlhšie nedostanu nič. Ale vidím/čítam ,že si stale nepochopil podstatu toho čo sa nam na tom nepáči!
17.9.2019 - 19:41
+2

matrin

 

Ti co tam maju konto dlhsie bud uz su tiperi a je im to jedno, alebo- podobne ako ja si vybrali bonus len koli prenosom a stavkuju len drobne na tutovky.. Ja som sa minuly rok registroval a vybral bonus len koli prenosom.. a som dokonca troska v pluse.
17.9.2019 - 19:48
0

Loizo

 

Vidíš a ja nie... Napriek registrácii som tam nikdy netipoval. Nie všetci sú uvedomelí, či psychicky silný natoľko, že tam nepretipuje viac ako keby neboli online registrovaný v stávkovej.
17.9.2019 - 23:37
+1

matrin

 

Aspon vies ze si nevazis peniaze. Odovzdavaj ich radsej manzelke.
18.9.2019 - 2:57
0

matrin

 

Ziadne prachy tam davat nemusis.. teda ja som nemusel.. ani neviem ako sa to robi
17.9.2019 - 19:26
0

HKM fan33

 

Zadávate svoje doklady na nhl.com pri kúpe ročneho passu ? : Ked Kaufland nájde prachy a prebere Tipsport budeme všetci nakupovať v Kauflande ? Keď na nájde niekto napr. v automobilke prémiovej značky buďeme všetci kupovať napr. Volvo? (len aby sme videli hokej) Krátkozraký pohľad ludí, ktorí buď tipujú alebo im to nevadí a kým je to dostupné budú cestovať aj do Kauflandu aby si hokej na streame pozreli... Manipuluje sa tu celý hokejový národ a pár ludí to tu nechce vidieť.. sorry
17.9.2019 - 22:02
+11

emoxx1

 

Jasné... Aj rodný list som do Washingtonu posielal. CIA a FBI ma preverili, obehli susedov, učiteľlov mojich detí, môjho šéfa v práci sa prišli na mňa popýtať. Proste taká klasika. Nutnosti na pozeranie streamu tak ako v každej bežnej hokejovej krajine.
17.9.2019 - 22:13
0

miro-nr

 

Macko: Ako další Trencan si ho prakticky zastavaš,aj ked si na začiatku prejavil naznak kritiky

Prenosy bez opakovačiek a ako pravý fanušik ti asi ide o hokej v priamom prenose,nie že si to pozrieš 3 hodiny po zapase!
17.9.2019 - 19:31
+4

MackoPu

 

Nezastavam, len nemam krvave oci, aby ma museli este vlastni krotit
18.9.2019 - 8:40
0

miro-nr

 

Mna zatial vlastný nekrotili a ani nemám krvavé oči.
A v Tvojom prípade ťa "vlastní"určite krotiť nebudu,ale klobuk dole pred Trenčanmi čo naozaj napísali čo si myslia a že to Rišo fakt dojebabral !

Iste je ,že maslo na hlave má on,či už nevedomosťou ,alebo nedostatočným dohodnutím podmienok je jeho problém,takže na nikoho iného sa to "hodiť" nedá.
Som len zvedavý či sa to bude snažiť napraviť,alebo strčí hlavu do piesku. Len by mal aj porozmýšlať čo sa mu oplatí,lebo stráca dôveru verejnosti a to by ho mohlo mrzieť!
18.9.2019 - 10:55
+3

MackoPu

 

"Zaujímave je ,že Lintnera som nenašiel v žiadnych štruktúrach SZLH !! On si akože robí vlastný biznis a na fanušikov zvysoka "serie" ?? Ten chlap/narcis j stale via mimo,to mu nikto nevie povedať!"
blue-311: Miro zas nemaj krvave oci. On je predsa riaditel pro hokeja, naco by mal byt v strukturach szlh?
18.9.2019 - 17:52
0

miro-nr

 

Ale no,až jeden zo začiatku a desiatky suhlasili

A to ešte vtedy nebol ten rozhovor s Lintnerom-potom ho začali "hasiť" aj trenčania !!
Skor Ty si na jeho strane ,všade píšeš,že ano je to zle riešené,no všade ho obhajuješ
18.9.2019 - 18:31
+1

emoxx1

 

Za seba poviem, že záznam na YT deň po zápase som neriešil preto, lebo ho v princípe neriešim nikde. Aj na NHL si privstanem a nikdy som ju nepozeral zo záznamu. Proste som hokej zo záznamu nikdy nesledoval, ale beriem, že to môže byť určitý benefit.
No a k Citrónovi... Každému je jasné, že to je maslo na hlavách aj samotných klubov, ale Citrón znáša zaslúženú kritiku za svoje reči. Za jedno už v samotnom tomto článku, za druhé, on sám nás ešte pár dní dozadu presviedčal, že tipovanie nie je povinnosť a za tretie, za tie reči čo predvádzal počas víkendu na svojom Instagrame (konkrétne tie čo následne zmazal) by si naozaj zaslúžil jednu "otcovskú za ucho". Tú povesť slizkého hada si vybudoval on sám len preto, čo tu už zaznelo mnoho krát a to, že sa k tomu nevie postaviť ako chlap. Mal jednať férovo od začiatku a nezavádzať ľudí. V kombinácii s jeho minulosťou, keď sa už snažil obhajovať niečo čo bolo nakoniec oficiálnou cestou označené ako porušenie pravidiel už len dokreslil svoj obraz. Úprimne nechápem prečo to robí. keby jednal na rovinu a od začiatku by sme vedeli, že online prenosy budú len pre gamblošov, tak by sa fanúšik necítil oklamaný. Ten pocit sklamania podľa mňa zapálil ten plameň a ten tak skoro nezhasne.
17.9.2019 - 19:58
+9

MackoPu

 

Za svoje reci... Nikto z nas pri rokovaniach nebol, takze mozno to cele odpoveda realite a je o tom fakt presvedceny, ze inak by prenosy neboli.
Ale ano, niektore vyjadrenia su nestastne. Co bolo na soc.sietach by som neriesil, to ani nemusel pisat on.
18.9.2019 - 8:43
+1

miro-nr

 

Ale mohol,a mal by (bolo to pod jeho menom),takže o to väčší pruser a prosim ťa nebagatelizuj ,v diskusiach mažeš jedna radosť,tam ti vadí všetko!
18.9.2019 - 10:57
+3

MackoPu

 

To si tu co zase domotal dokopy ? :Blazen:
18.9.2019 - 17:41
0

miro-nr

 

Velmi dobre to chapeš,len sa robíš sprostý
18.9.2019 - 18:24
+1

NRfan

 

Zial nerobi.
18.9.2019 - 19:57
+2

Loizo

 

Myslím že vyššie niekto toto kvitoval.. Zostrihy a ostatné veci. Následne odsúdil podmienku tipovať.
17.9.2019 - 23:34
0

kolombo

 

Z uvedených odpovedí by človek nadobudol dojem, že Tipsport sa vlastne zľutoval nad našou ligou a máme mu byť bezbreho vďační že to aspoň takto nastavil. Určite je na tom stratový ale je taký úžasný že to robí aj tak, z lásky k hokeju a ľuďom. Ako už bolo spomenuté aj vyššie "partner" tým získava hlavne obrovský počet nových potenciálnych klientov čo samo o sebe zvyšuje hodnotu firmy (akcie). Samozrejme z niektorých sa môžu stať nadšení tipéri čo bude len plus. Ďalej väčší dosah s potenciálnym oslovením v nejakej svojej veci prípadne tretích strán. Mne sa zdá Lintnerov postoj dosť servilný akoby práve neboli partnermi ale prosili sa mu, pričom on si nastavil podmienky aké vyhovujú jemu.

Veľmi sa mi páčil aj názor že keď si rozumný človek nedovolíš predsa aby sa z teba stal tipér. Ja som si teda vôbec nevšimol ako "partner" skúma či je potenciálny nový klient dostatočne rozumný aby nepodľahol hazardu. Pretože z niekoľkých "nerozumných" tipérov, ktorí boli v podstate týmto vtiahnutí do tipovania sa reálne môžu stať gembléri. A to potom povieme 'ej vidíš vidíš ako si dopadol, mal si byť rozumnejší'. Výnos by teda mal brať "partner" ligy a prípadný náklad nech si znáša každý sám alebo spoločnosť. Mne to pripadá ako keby niekto každému rozdal zbrane s návodom na použitie a keď by sa niektorí ľudia postrieľali tak by ten niekto povedal 'veď ja som im nekázal aby to robili to oni sami sa tak rozhodli'. Kde je spoločenská zodpovednosť firmy? Veľmi jednoducho sa môže stať že o 10 rokov pán Lintner dostane od nejakého gembléra po papuli lebo mu zničil život. Alebo iný gembér bude žalovať "partnera" ligy za to isté. V USA si viem reálne predstaviť že by chudák "partner" musel s biznisom kvôli tomu skončiť. U nás neviem, snáď tiež...

Za mňa teda: Ďaaakuuujeme, ďaaakuuujeme...
17.9.2019 - 20:05
+7

VSŽ Košice

 

"Nie je pravda, že deti nemôžu sledovať zápasy" Rišo si riadny hajzel hanba, takýto alibizmus vypustiť. Deti čo majú záujem o hokej žijú len v Ligových mestách???
17.9.2019 - 20:11
+14

matrin

 

Hossa, Demitra, Satan... ti museli mat riadne dobry stream ligovych zapasov ked sa z nich taki hokejisti stali...
17.9.2019 - 20:34
0

HKMpelemele

 

Ty si asi trosku natvrdly... Tvoji rodicia nemali mobil, internet, počítače, GPS navigácie atď., tak prečo to všetko teraz používaš?
18.9.2019 - 11:42
+2

matrin

 

... takto .. ak bude mať moje dieťa záujem o hokej - neposadím ho za PC s tým že - tu máš hokej
18.9.2019 - 11:53
0

HKMpelemele

 

ak bude mat zaujem o hokej, tak bude o nom chciet mat co najviac informacii, aktualit, bude si chciet pozerat doma zapasy, na ktore nebude moct ist osobne...no bez porusenia zakona to nepojde..aka skoda, co?
18.9.2019 - 12:35
+3

Bahno

 

To nie my, to ten zlý partner
Takéto dristy.
Aj zlá vec, robená s dobrým úmyslom, je stále zlá!!!
17.9.2019 - 20:28
0

Bahno

 

A že je to neudržateľne finančne? Veď nikton im nevravel, aby to bolo zadarmo na husté.tv
Kludne to mohli spraviť za5€ na mesiac máte možnosť pozerat všetky zápasy na www.xyz.sk
A nie to dat na gemblersku stránku.
17.9.2019 - 20:31
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
tn

 

treba spisat peticiu pre:
1. zakaz predaja alkoholu a piva na zimnych stadionoch, pretoze to vedie k zavislosti.
2. zakazat detom a mladistvym chodit na stadion, pretoze mozu pri bitke vidiet nasilie na ladovej ploche, co z nich moze urobit nasilnikov a naviac sa na stadionoch pouziva vela vulgarizmov.
3. vstup na zapasy by mal byt zadarmo. Financie, nech si vyriesia kluby ako chcu. Ved to robia predsa pre nas, pre fanusikov.
17.9.2019 - 20:42
+2

warn1ng

 

1. Nikto ich nenuti slopat na zimnych stadionoch.
2. Nikto ich nenuti chodit sa tlct.
3. Co ma spolocne vstupne na domace zapasy s livestreamom na Tipsport TV?
17.9.2019 - 21:40
+10

tn

 

1. Nikto ta nenuti vsadit viac ako jeden povinny tiket
2. Nikto ta nenuti sledovat online zapas
3. Peniaze
17.9.2019 - 23:10
+1

Loizo

 

Plytké argumenty: Napr. 2.... Jeden je viac ako žiaden.. Proste MUSÍŠ staviť.
17.9.2019 - 23:42
+4

tn

 

plytke je: "chceme aby kvalita ligy isla hore, ale chceme to zadarmo"
18.9.2019 - 9:08
0

warn1ng

 

Kde niekto pise ze to chceme zadarmo?
18.9.2019 - 10:18
+5

HKMpelemele

 

No to ako keby teba raz mesačne pri vstupe na štadión nútili dat si poldeci aby si mohol ísť na hokej.. Aj keď si bol abstinent. Páčilo by sa ti to? Ci by si radšej privítal možnosť zaplatiť si pár eur na podporu "hokeja" a ísť na hokej bez toho poldeci?
18.9.2019 - 11:46
+2

hello, havarju

 

1. Pri vstupe nemusí nikto povinne piť žiaden alkohol.
2. Pri vstupe nemusí nikto povinné fackovať Sbs-kára.
3. Každý si kúpi normálne lístok a potom ide na zápas.
17.9.2019 - 22:08
+6

hello, havarju

 

Lintner = Paštinský.

Už je to vlastne jedno.
17.9.2019 - 21:19
+6

ten čo nevie

 

cotron ven!!!!!!
17.9.2019 - 21:25
+3

ten čo nevie

 

citron boha pisem ako talian
17.9.2019 - 21:26
0

strojar

 

"Internetový stream je niečo, čo žiadna profesionálna hokejová liga neponúka zdarma"
Lintner, ty si naozaj taký tupý, že nedokážeš pochopiť o čo ide?
17.9.2019 - 21:38
+11

Nihal

 

Ale ved ma pravdu. Kde mas profi stream zadarmo?
Z kazdeho kola budu vysielane zapasy ci na Sport1/2 alebo RTVS.

Pre mna ako fanusika Trencina tato zmena znamena, ze nebudem vidiet svoj tim kazde kolo, ale chapem toto rozhodnutie a aspon budem vidiet zapas kazdeho kola co je super.
17.9.2019 - 22:53
+1

emoxx1

 

Ani ty si nepochopil... Nikto tu nechcel stream zadarmo. Citróna chápem, že on už používa rétoriku politika. Je vidieť, že prebehom mediálnym coachingom, ale ty?
17.9.2019 - 22:58
+10

Nihal

 

Tak pockat, ja tiez nie som zastancom toho, ze tie zapasy su pristupne na stavkovom portale. To absolutne nie.
Ja sa len snazim zjemnit emocie ohladom tejto zmeny uvedenim faktu, ze predsa len kazde kolo bude vysielane v TV.

Asi som to nepisal uplne najlepsie a diskuteri vratane teba nechapu, co som chcel tym povedat.
Na zaver dodam, ze aj mne su Tipsport prenosy na ich webe pod zastitou nutneho stavkovania proti srsti. Je to zle, kedze plnohodnotna alternativa neexistuje.

ALE, je tu aspon ciastocna a na to poukazujem. Proste nechodte na Tipsport web, ked nechcete stavkovat a ukazte im, ze tato cesta nie je najlepsia pre nas hokej.
18.9.2019 - 14:56
+1

HKM fan33

 

Rozhovor obsahom hodný pána Golonku... : 1. Nič neobjasnil
2. Fanúškov sa nezastal
3. Tvári sa ako rukojemník Tipsportu (ja za to nemožem to sponzor)
4. Prezentuje to ako že je to celé v poriadku

Originál bez chrbtice a zdravého názoru...

HANBA
17.9.2019 - 21:42
+15

warn1ng

 

Kruti sa ako taky had.
17.9.2019 - 22:14
+3

hello, havarju

 

Kluby! Odvolajte Lintnera!
17.9.2019 - 22:23
+7

Nemehlo

 

Cize, ked zozenie klubom viac penazi, tak oni ho maju odvolat? Ved to musel podpisat Koval, Kovacik a Lang, respektive 2 z tejto trojice. Ked to podpisal Kovacik tiez ma skoncit?
Inak si myslis, ze ked ludia budu bojkotovat za online prenosy, z ktorych uz kazdy klub peniaze ma, ze niekomu to nieco spravi? Alebo si dovolis bojkotovat aj domace zapasy? A sposobis im stratu asi 200e
18.9.2019 - 9:30
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Adriano23

 

wtf? toto je snad vtip.
17.9.2019 - 23:35
0

Loizo

 

Rišo : Osobne som mu veril.. Doteraz prevyšovali u mňa pozitíva, robil(i) to dobre, ale týmito odpoveďami to teda riadne pokašľal.
Keď nemáš odpoveď Rišo dnes, odpovedz zajtra.. Prípadne aspoň rieš nápravu, rokuj, sprav niečo,... Veď nikto nie je neomylný. Ale toto sú horšie argumenty ako väčšiny tu diskutujúcich oboch táborov. Buď sa oba brali na zmluve-alebo nás oklamali od začiatku.
17.9.2019 - 23:50
0

Luky68

 

Bludy: Vysvetľuje nevysvetliteľné trápny narcis
18.9.2019 - 0:09
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Juslan

 

Hazardéri všetkých krajín a matrin spojte sa!

Lintner na hrad!...
18.9.2019 - 9:50
+2

Tehelnepole

 

Matrin? ten citronik s rajbanmi?
18.9.2019 - 10:06
0

matrin

 

už ti je lepšie po včerajšku ?
18.9.2019 - 10:37
0

Tehelnepole

 

Ale ano.
Je novy den, som zdrava, mam pracu, co jest...
18.9.2019 - 10:39
+1

matrin

 

vidíš, človek si hneď ľahšie určí priority
18.9.2019 - 10:49
0

hokejkaDca

 

Lintner ty sa laskavo spamataj !!! Tebe uz vazne premina v tej vyskerenej hlave ? Za to aby si clovek pozrel hokej ma stavkovat ? To je ake namotavanie na hazard ? A co ludia do 18 rokov ? Ty koli tomu na prenosy mozu zabudnut. A to uz nehovorim o ludoch co v minulosti stavkovali vo velkom a prehrali velke sumy. Teraz ich to bude zase lakat a zase mozu sklznut. Lintner ty si taka skodna az to nema obdoby. Esteze mame Satana. Miro Satan po tebe zacal riadne upratovat bordel. Netreba to rozvadzat. Kto hokej sleduje podrobne vie co po tebe upratuje.
A tie klamstva, ze ziadna liga nema streamy zadarmo. A co NHL ? Tam je prenos na nete zadarmmo z kazdeho zapasu.
Lintner pacha skody a Miro Satan ich naprava. Ani si teraz nechcem predstavit co by bolo ak by nebol Satan vo funkcii kde je teraz.
18.9.2019 - 9:58
+3

ten čo nevie

 

Lintner ako dobre začl tak teraz to tak drbe zapreda aj vlastnu m...
18.9.2019 - 9:58
+2

Kurolišek

 

Na Tipsporte to bolo aj predtým - a mne to nevadilo. Tipsport vidí, že ľudia chcú pozerať hokej a sú ochotní vytiahnuť peňaženku. Mali by to urobiť nasledovne: 1,12€ na mesiac ak ste ochotní im zaslať sobášny, rodný list a potvrdenie farára že nieste homosexuál ale zdravý slovenský alkoholik. Alebo to spoplatniť čisto len na prenosy TIPSPORT TV a dať to ča ja viem 4€ za sms na mesiac. Človek to +- anonymne pozerá (podobne ako Orangesport alebo HBOGO) a nemusí pritom scanovať svoje osobné údaje a utrácať za hazard. Nič navyše by ich to nestálo - akurát zosmoliť nejaké stránku a tam by kľudne mohli byť aj tie záznamy a highlity (tie zadarmo). 4€ za to že sa Vám nechce posielať údaje, 1,12€ ak im skočíte na koníka tipovanie.
18.9.2019 - 9:59
+4

hello, havarju

 

Toto by bolo to najlepšie riešenie! Už tu viacerí navrhovali podobné riešenia. Ale toto by bolo super. Kto chce nech si tipuje, kto nie, tak ako ja, tak zaplatím mesačný poplatok, ktorý mi bude platiť napr.30 dní a hotovo. Aj to riešenie cez SMS by bolo najlepšie.
18.9.2019 - 10:29
+3

P24 BLOG

 

lenze presne toto tisport nespravi, a velmi dobre preco, co zaroven dobre jasne dokazuje, ze to nie je o tom eure dvadsat
18.9.2019 - 11:47
+1

matrin

 

napíš to Lintnerovi na fb stránku - nech rieši
18.9.2019 - 10:36
+1

radopKE

 

Každý,s kým som sa bavil na túto tému,je ochotný,včetne mňa,zaplatiť,mesačný poplatok za možnosť sledovania. Ale nie formou stávok. Nech zverejnia účet s možnosťou online platieb. Ľudia chcú hokej vidieť,ale nie stávkovať. Stávkovanie je návyková droga a preto sa ľudom ani nedivím,že s tým nesúhlasia. Lintner zobe z ruky Tipsportu a hraje ich hru,lebo sa chce na svojom teplom miestečku udržať. Ale to,že sa otočil komunite fanúšikov hokeja chrbtom,to sa mu vráti. Karma funguje spoľahlivo. A...zadarmo.
18.9.2019 - 12:00
+2

Tehelnepole

 

Nuž, Lintner a vedúci v Tipsporte nepochopili, že aj profesionalita má mať svoju etiku.
18.9.2019 - 12:07
0

radopKE

 

Je evidentné,že oni dvaja majú svoju vlastnú etiku,medzi sebou.Ty mna a ja tebe a bude nám fajn.
18.9.2019 - 12:22
0

radopKE

 

...Ty mne a ja tebe...
18.9.2019 - 12:23
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
kimi2028

 

Zase ja nie som už ochotný to veľmi platiť. Každý všade chce len 6-10 eur. Platím si už dosť veľa vecí a začína ma to unavovať. Som rád, že aspoň hokej ostal mi zadarmo, ktorý chcem vo voľnom čase sledovať. Nevadí mi ani to, že dostal to tipsport. Ja som spokojný už aj so súčasným stavom. Hlavne, že vyriešili už aj záznamy. Vidím, že Slovan-Nové Zámky už dali na youtube a tak idem teraz pozerať a baviť sa dobrým hokejom
18.9.2019 - 17:29
0

matrin

 

poslednych 5 minut je lahodka
18.9.2019 - 18:10
0

worth

 

Keby bola snaha, riešenie by sa určite našlo, mohli tam nasekat reklamy a dat možnosť si platiť premium konto bez reklám. Mohol to zadotit aj SZĽH, ako službu fanúšikom, až tak strašná položka to nie je ta výroba online prenosov. Lenže toto tipsortu presne vyhovuje, zopár ľudí sa chytí a začne tipovať.
19.9.2019 - 11:22
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
strojar

 

Tu je ďalšia ukážka kto a čo je Richard Lintner
https://sport.sme.sk/c/22223224/hokej-lintner-vysvetluje-online-prenosy-huste-oponuje.html
1.10.2019 - 15:47
+1

frantapriklep

 

Ukáž v Nitre vo VIPke koho zvolili
1.10.2019 - 16:22
0

strojar

 

To je primitivizmus, ktorý by som od teba nečakal.
2.10.2019 - 19:51
0

warn1ng

 

"Veríme, že prenosy sprístupníte aj deťom" odkazuje zväz Lintnerovi. Odpoveď Lintnera na Instagrame: "Kto mi to odkazuje??? To je tá cesta ako dostať deti od počítačov na štadióny a športoviská??? Dúfam že ten odkaz nikto nemyslel vážne. Sa niekomu zadarilo." Skláňam sa pred vami pán Lintner. Takto hlboko sa klesnúť fakt nedá. To že ste to dod*bali na plnej čiare, skryť za starostlivosť o mládež... Ten pán ma neprestáva udivovať.
1.10.2019 - 17:02
+1

Duri_L

 

Boa ten Lintner sa svojim pocinanim v poslednej dobe ohladom prenosov cez internet stal takym hokejovym Prochazkom. V priebehu kratkej doby sa totalne zhovadil.
1.10.2019 - 17:11
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 10.12.2019 11:57
TímZSkóreB
1.Slovan29100:5563
2.B. Bystrica2880:5157
3.Košice2782:5356
4.Trenčín2782:6248
5.Poprad2879:6447
6.Zvolen2783:7246
7.Miškovec2882:6843
8.Michalovce2871:7840
9.Nitra2867:7637
10.Budapešť2879:10629
11.Detva2866:9529
12.N. Zámky2869:10223
13.L. Mikuláš2642:10022
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 2719143140:6463
2.Topoľčany271751495:6162
3.Martin2615326108:7253
4.Dubnica261331990:8646
5.Skalica2612221099:7642
6.Sp.Nová Ves2611221191:9239
7.Žilina2610111469:8333
8.Levice2610021487:10432
9.P.Bystrica265221667:11221
10.Trnava264022077:13614
11.SR 1810100916:533
Aktualizované: 10.12.2019 14:28
nadstavba AZVVPPPPSkóreB
1.Nitra10711145:2224
2.Dukla8500338:2915
3.Poprad10411436:3415
4.Košice8410336:3314
5.B. Bystrica8211422:339
6.Zvolen8001714:401
nadstavba BZVVPPPPSkóreB
1.Žilina8510226:1517
2.Martin8501221:1616
3.Slovan8410325:2014
4.Trnava8402218:2314
5.Skalica8300519:249
6.P. Bystrica8010716:272
Aktualizované: 10.12.2019 11:57
TímZVVPPPPSkóreB
1.Košice3021324117:6271
2.Nitra3220327123:6368
3.Dukla3019227120:6063
4.Poprad3018255104:6463
5.Slovan32165110112:7459
6.B. Bystrica30173010100:5957
7.Púchov3017256107:6757
8.Trnava3014311295:7949
9.Martin3012241290:9544
10.Michalovce3010111868:10933
11.Spišská307141866:10527
12.Skalica305212255:13020
13.Žilina305122251:12919
14.L. Mikuláš300112846:1580
Aktualizované: 10.12.2019 11:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 11.12.2019 06:36
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 11.12.2019 06:36
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 11.12.2019 06:36
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 11.12.2019 06:36
Aktualizované: 10.12.2019 11:57
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 11.12.2019 06:36

Bleskovky

Hviezdami týždňa Carlson, Jarry a Eichel

Obranca Washingtonu John Carlson, brankár Pittsburghu Tristan Jarry a center Buffala Jack Eichel sú najlepší hráčmi uplynulého týždňa hokejovej NHL. Prvou hviezdou sa stal obranca Carlson, ktorý si v troch víťazných zápasoch Capitals pripísal šesť bodov za tri góly a tri asistencie. Jeho presné zásahy rozhodli o triumfe v dvoch dueloch.
9.12.2019 19:39 - TASR

Lantoši prvou hviezdou zápasu pri triumfe Providence nad Uticou

Slovenský útočník Róbert Lantoši sa stal v noci na nedeľu prvou hviezdou zápasu AHL. K triumfu Providence Bruins nad Uticou Comets 3:2 po nájazdoch prispel dvoma asistenciami a víťazným nájazdom. V tejto sezóne má na konte 16 bodov (6+10) v 22 dueloch.
8.12.2019 08:55 - TASR

Lugano - Zürich 3:1 vo švajčiarskej lige

Líder švajčiarskej hokejovej ligy Zürich Lions prehral v sobotňajšom stretnutí NLA na ľade Lugana 1:3. NLA - 28. kolo: Bern - Fribourg 4:2, Davos - Lausanne 2:1 pp, Lugano - Zürich 3:1, Rapperswil - Servette 4:1, Zug - Langnau 5:2.
7.12.2019 22:03 - TASR

Hrivík asistoval, jeho Leksand však podľahol Skelleftea 2:3

Slovenský hokejista Marek Hrivík si pripísal asistenciu v 24. kole švédskej najvyššej súťaže. Jeho Leksand však v sobotňajšom stretnutí prehral 2:3 na ľade Skelleftea. SHL - 24. kolo: Frölunda - HV 71 2:4, Oskarshamn - Örebro 0:2, Skelleftea - Leksand 3:2 /HRIVÍK 0+1/, Brynäs - Växjö 4:3 pp, Lulea - Färjestad 3:4, Malmö - Linköping 0:1 pp a sn.
7.12.2019 20:47 - TASR

Cehlárik s gólom, Lantoši s dvoma asistenciami pri úspechu Providence

Slovenský hokejista Peter Cehlárik strelil siedmy gól v tejto sezóne nižšej zámorskej súťaže AHL. Prispel ním k domácemu víťazstvu Providence nad Binghamtonom 6:2. Presadil sa v 33. minúte, keď v presilovej hre pridal štvrtý zásah Bruins. Asistoval mu ďalší Slovák Róbert Lantoši, ktorý prihral aj na druhý gól domácich.
7.12.2019 08:58 - TASR

Krefeld - Mníchov 5:8 v piatkovom zápase DEL

Hokejisti Mníchova zvíťazili v piatkovom zápase najvyššej nemeckej hokejovej súťaže v Krefelde 8:5. výsledky: Düsseldorf - Augsburg 3:2, Eisbären Berlín - Kolín nad Rýnom 4:5 pp, Iserlohn - Wolfsburg 1:5, Krefeld - Mníchov 5:8, Mannheim - Ingolstadt 4:1, Norimberg - Starubing 2:3.
6.12.2019 22:05 - TASR

Bremerhaven - Schwenningen 4:1 v nemeckej DEL

Hokejisti Bremerhavenu vyhrali vo štvrtkovom dueli 24. kola nemeckej DEL nad Schwenningenom 4:1.
5.12.2019 21:58 - TASR

HV 71 - Lulea 0:4 v 23. kole švédskej ligy

Hokejisti Luley vyhrali v dueli 23. kola švédskej SHL na ľade HV 71 4:0 a potvrdili post lídra tabuľky. SHL - 23. kolo: Frölunda - Djurgaarden 2:1, HV 71 - Lulea 0:4, Leksand - Oskarshamn 4:1, Malmö - Färjestad 3:4, Rögle - Brynäs 4:2, Växjö - Örebro 2:0, Linköping - Skelleftea 5:3.
5.12.2019 21:30 - TASR

Grman asistoval, no jeho Saipa prehrala s Lukkom 2:3

Slovenský hokejový obranca Mário Grman zaznamenal jednu asistenciu vo štvrtkovom zápase fínskej ligy, no jeho Saipa Lappeenranta prehrala s Lukkom Rauma tesne 2:3.
5.12.2019 20:31 - TASR

Ružička asistoval pri prehre Stocktonu

Slovenský útočník Adam Ružička zaznamenal jednu asistenciu v súboji nižšej zámorskej súťaži AHL v noci na štvrtok, v ktorom jeho Stockton Heat prehral na domácom ľade s Ontariom Reign 2:3. Pre dvadsaťročného centra to bol deviaty kanadský bod v dvadsiatom súboji sezóny (3+6).
5.12.2019 07:03 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

18. 12. 2019
Poprad - Michalovce o 18:00
Košice - B. Bystrica o 18:00
Nitra - L. Mikuláš o 18:00
Slovan - Miškovec o 18:30
N. Zámky - Trenčín o 18:30
Budapešť - Zvolen o 19:00

Odohrané zápasy

08. 12. 2019
TrenčínNitra
2:0REPORT
MiškovecN. Zámky
5:4 SNREPORT
MichalovceSlovan
2:5REPORT
L. MikulášBudapešť
1:2REPORT
B. BystricaPoprad
1:2REPORT
KošiceDetva
3:2REPORT

Najviac bodov

Jindřich AbdulSBA35 bodov
2.Mikyska J.TRE34
3.Haščák M.KOS33
4.Southorn J.BBY33
5.Zigo T.SBA31

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS21 gólov
2.Bonis K.ZVO17
3.Abdul J.SBA17
4.Langkow C.MAC16
5.Alderson B.TRE16

Najlepší brankár

Patrik NechvátalPOP95.58 perc
2.Tomek M.TRE94.78 %
3.Košarišťan A.KOS94.15 %
4.Brust B.SBA93.91 %
5.Beskorowany T.BBY93.63 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
KB Sports