Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Jeden člen SR 20 mal pozitívny test na koronavírus, testovali štrnástich

zdroj: TASR
30.7.2020 17:05 TASR

Jeden člen slovenskej hokejovej reprezentácie do 20 rokov mal pozitívny test na nový koronavírus. TASR o tom informoval hovorca Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH) Peter Jánošík.


SZĽH už má k dispozícii výsledky testov na prítomnosť koronavírusu SARS-CoV-2 v tele 14 z 33 členov slovenskej reprezentácie do 20 rokov, ktorí sa od minulého piatka do pondelka zúčastnili na prípravnom trojzápase proti českej juniorke v Brne. Okrem jedného pozitívneho testu bolo trinásť negatívnych. Všetci členovia tímu zostávajú naďalej v karanténe, o ďalších výsledkoch bude zväz priebežne informovať.

Testy museli Slováci absolvovať po tom, ako u troch členov českej reprezentácie diagnostikovali koronavírus. Nemenovaná trojica mala pozitívne testy po príchode do svojich klubov. Slováci odohrali trojicu prípravných duelov s Českom v Sportcentre Lužánky v Brne v piatok, nedeľu a v pondelok. Zverenci Róberta Petrovického v nich prehrali postupne 2:6, 0:4 a 1:3.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Mládež


SmrtkaBA

 

Preco len 14?
30.7.2020 - 17:15
+2

Senn

 

Nie sú testy, testovali len tých s najväčším icetime.
30.7.2020 - 17:19
+23

fonte

 

30.7.2020 - 17:21
+1

emoxx1

 

33 testovaných a 14 už dorazili výsledky. Jeden pozitívny. Ťažko povedať či hráč, alebo člen RT.
30.7.2020 - 17:23
+9

SmrtkaBA

 

To je smutne ze zo vsetkych hracov iba jeden hral poriadne do tela.
30.7.2020 - 18:45
+16

emoxx1

 

Alebo len jedného súper pri buly opľul...
No môže to byť aj niekto z RT. Nekonkretizujú to. Mohol to dostať aj inde ako na ľade.
30.7.2020 - 19:02
+2

fonte

 

Mali ich aj na parazity otestovat, to je diskriminacia.
30.7.2020 - 17:21
+3

mitoO

 

Ako som uz aj inde pisal, vykaslat sa na repre pocas tejto sezony. Kludne to nechat az po sezone na pripravu na MS. Takto bude po kazdej repre prestavke zopar timov v karantene.
30.7.2020 - 17:21
+3

ZOOMER

 

Ono,stacilo by nebyt s nimi na jednom hoteli a mohlo to byt v cajku.
30.7.2020 - 17:23
+3

fonte

 

Kazdeho osobitne zabalit do bublinkovej folie.
30.7.2020 - 17:25
+4

mitoO

 

Pri hre to neovplyvnis. A nie je problem len to, ale aj presuny, byvanie na hoteli, mozu to dostat uplne od niekoho ineho, ako od hokejoveho timu.
Jednoducho v kluboch budu prisne hygienicke opatrenia pre hracov, pretoze nikto nechce riskovat, aby im na 14 dni hygienici dali muzstvo do karanteny a sup, hraci pojdu na repre turnaj a dovideňá dopočuťá.
30.7.2020 - 17:32
+2

topska

 

To by museli byt uplne sami na hoteli, ved je jedno ci ide o hokejistov alebo ja neviem turistov. No a este potom ma napada ze by si to rozdat asi museli online na ps4 aby boli uplne safe
30.7.2020 - 17:34
0

ZOOMER

 

To by sme aj vyhrali mozno
30.7.2020 - 17:36
+5

emoxx1

 

Ono sa to zastaviť nedá a podľa mňa si tým populácia proste prejde.
30.7.2020 - 17:37
+2

mitoO

 

tiez si myslim, jedine vakcina.
Ale dovtedy budu hygienici zatvarat muzstva do karanteny, a to je pre ligu velky problem.
30.7.2020 - 17:41
+1

GB11

 

Potom máme nakazených 20 ludí denne V V ČR 200 denne, prečo? Testujú viacej ale ajtak sa z toho mladý človek za týždeň dostane ...
30.7.2020 - 17:34
+1

ZOOMER

 

Nemusí každý,ak sa vírusu zapáči organizmus tak to môže byť aj 25 ročný športovec ktorý nebol v živote chorý. Je pravda že vo väčšine sa z toho dostanú ale aj tak by som bol opatrný v tomto.
30.7.2020 - 17:45
+26

dufus

 

A takto dopadne aj liga,pokial sa vobec začne,jeden -dva zapasy ,potom pár nakazenych a finito,raz jedno mužstvo v karantene potom druhé ,tretie atď....
30.7.2020 - 17:54
+2

Sesto6

 

Pre hokejistov by bolo istejsie najst si na nadchadzahuci rok zamestnanie, kde mozu robit z domu.
31.7.2020 - 14:15
0

fagaf

 

FAITH do CAPS?: https://www.eliteprospects.com/player/553945/roman-faith
30.7.2020 - 17:55
+1

mitoO

 

No, to bude este zaujimave, jedna malickost tomu stale brani. Platna zmluva v HC Kosice.
30.7.2020 - 18:00
+2

topska

 

On ju mal platnu? Lebo pred dvoma tyzdnami sa vyjadril ze riesi dve ponuky zo Slovenska a zahranicie okrem Kosic a pojde tam kde bude zaujem
30.7.2020 - 18:12
0

mitoO

 

Ano
30.7.2020 - 18:23
0

ŠIMIKE

 

ale ved nerusili sa zmluvy kvoli korone ?
30.7.2020 - 18:36
0

mitoO

 

Nie.
30.7.2020 - 18:37
0

ŠIMIKE

 

cize aj hascak ma platnu tym padom
30.7.2020 - 18:38
0

topska

 

Jemu zrusili, ostali mladym
30.7.2020 - 18:43
0

ŠIMIKE

 

tak potom to este bude zaujimave
30.7.2020 - 18:48
0

ZOOMER

 

Teraz sa mu treba trepať do CAP.... Tu by sa tento rok vyhral a myslím si že ta EBELka není na toľko lepšia liga,aby tam musel ísť.... Nechápem,18 rokov ledva má a už ho lákajú peniaze,ale šak ja viem svoje aký je arogantný keď som hral proti nemu florball takže sa nečudujem.
30.7.2020 - 18:50
+7

mitoO

 

podla mna uplna zbytocnost, ist do "ebel" a este pod Cadu.
Cely rok bude bruslit, ak mu prihraju hned sa bude musiet zbavit puku, na nieco kreativne nech zabudne. A hrat bude presne tolko, kolko bude treba, aby pasoval do bodovej tabulky.
Medzitym ho este dodrbu kanadania. Nechapem naco sa tam tlaci.
30.7.2020 - 19:02
+9

mitoO

 

teda to bruslenie pod Cadom by mu asi jedine pomohlo
30.7.2020 - 19:04
+6

ZOOMER

 

No ved je jasne,jemu to nepomoze nijak,jedine financne ani to si nemyslim ze sa bude jednat o zavratnu sumu. Skoda ze chlapec uz rozmysla na peniaze v 18.
30.7.2020 - 19:54
+1

321

 

Si ale úplne mimo.Je vidieť že si sa v hokejovom prostredí nikdy nepohyboval,tvoje komenty nemajú hlavu ani pätu a niesú založené na ničom relevantnom.
30.7.2020 - 21:24
+2

mitoO

 

argumentacne si ho rozniesol
30.7.2020 - 21:31
+8

ZOOMER

 

Fuha,tak mi daj nejake dovody co mu to da ked tam pojde
31.7.2020 - 9:41
0

moke19

 

pod Čadom získali Košice najväčšie úspecha v TL, ešte aj Tomkov titul bola zotrvačnosť toho, čo Čada natrénoval. Pre mňa je určite vhodnejšia Čadova cesta (a trebárs aj švajčiarska, fínska, .. čiže ukorčulovaná), ako napríklad Craigova (otľkanie sa po kútoch, mlátenie do súperovho brankára kedy zrazu jedny zdvihnú ruky, že dali gól, a to si sám potvrdil, že medzitým ho dodrbú kanaďania)...
31.7.2020 - 13:05
+1

ZOOMER

 

No ale EBEL je fyzickejšia ako naša liga a tí kanadania čo hraju v EBEL tam vacsinou idu bud rovno z NHl alebo so zastavkou niekde v DELKE ALEBO LIIGE alebo niekde v NLA. V KE v nasej lige ma minimum a z jeho vahou a celkovo sa tam podla mna nepresedi.To uz ked nechcel KE ze nevedel co tu ta podla mna mal ponuky aj z ligy u nas. Neviem ci to nehovoril aj v rozhovore,ne radsej pojde za Pasekom bo mu mozno da litrik Ja sa spytam topsku co si o tom mysli on a napisem ti ak to nenapise sem.
31.7.2020 - 15:34
0

BaW

 

Ebelka je slabšia súťaž ako naša preboha.
31.7.2020 - 2:12
+2

topska

 

No su veci v ktorych je pred nami a nie je ich malo. To dokonca nemozes spochybnit ani ty Herne nevynika aj ked par muzstiev by u nas bolo jasnym favotiom, ine by sa trapili.
31.7.2020 - 2:42
+1

BaW

 

Bavme sa prosím o kvalite hokeja. Už to stále viac a viac hokejistov aj ľudí začína chápať.
Lebo "veci v ktorých sú pred nami" ( toto máš podľa ekonomiky štátu - to ja sa nerieši )
Lebo potom by bola aj švajčiarska lepšia ako švédska a povedzme japonská lepšia ako poľská . Nikto nerieši podmienky. Samozrejme že v krajine akou je Švajčiarsko, kde v priemere ľudia zarobia 4000 eur mesačne musia mať asi aj v hokeji lepšie vybavenie a možnosti. Ešte práve, keď zoberiem tento fakt, tak na to aké ekonomiky majú Švajčiarsko či Nemecko majú biedne výsledky. Je to ich bieda a naša česť.Bavme sa o kvalite hokeja. To je porovnanie. Máme hokejovo ligu podobnú s DEL.
31.7.2020 - 22:44
0

mitoO

 

Toto uz presne neviem, ale Hascak mal este vobec zmluvu? Alebo len opciu na tento rocnik?
Ale nasi nikdy nerobili problemy, ak chcel ist niekto hrat inde, stale sa vedeli dohodnut.
30.7.2020 - 18:50
0

topska

 

Mal zmluvu
30.7.2020 - 18:55
0

LenTak93

 

Faith a Nagy podpísali minulý rok trojročné zmluvy, mladí hráči ich platné mali (Zeleňák, Michalčin)
30.7.2020 - 18:35
0

jimbo

 

nebrani
30.7.2020 - 18:07
+1

sumobb

 

V ČR výrazne graduje corona, hlavne že oslavovali na Karlovom moste koniec corony-trochu unahlená a naivná oslava. Čudujem sa kde je zdravý rozum.
30.7.2020 - 18:23
+8

Radovan123

 

Nechcem ťa strašiť ale je vysoká pravdepodobnosť že veľa nakazených okolo nás koluje a po druhé väčšina si tým už prešla. Keďže sa testujú iba tí ktorí chodia medzi krajinami alebo citia príznaky tak sa testujú. U nás v Michalovciach IUVENTA mala jednu hračku z Čiernej hory nakazenu ale je sranda že keď išla na Slovensko mala negatívny test takže sa nakazila tu ale tím mal nakoniec tiež negatívne testy a neverím že na šírave sa nichto nenakazil keďže na festivaly chodia každý týždeň ľudia z celého Slovenska a zajtra odhadujem že príde na Ibizu cca 4-5 tisic ľudí. Treba žiť ďalej.
30.7.2020 - 19:17
+3

emoxx1

 

Nooo... Keďže mám určitú skúsenosť so selekciou pri testovaní, tak tie oficiálne čísla by som vôbec neriešil. Do uzavretého priestoru si daj rúško, umývaj si často ruky, drž si odstup a keď niekto zákazke tak utekaj. Ostatným sa naozaj trápiť netreba
30.7.2020 - 19:21
0

Radovan123

 

Ja tiež neriešim čísla...Bol som vo februári v Južnej Kórei a tam som pochopil že už keď sa robia opatrenia tak s rozumom. Prišiel som na Slovensko a môžem povedať že z nás robili čistých k...a odvtedy neriešim čísla a opatrenia lebo reálne to u nás nemá význam ale samozrejme že dodržuje pravidlá tam kde treba
30.7.2020 - 19:34
+1

Radovan123

 

*Dodržujem
30.7.2020 - 19:35
0

julo

 

Vacsina si tym uz presla..ty kde zijes v Bergame?
30.7.2020 - 19:25
+5

emoxx1

 

Väčšinu možno prehnal, ale rozhodne ich bude viac ako udávaných 2245. Napr. mám z dobrého zdroja, že každý, kto zhruba 3 týždne pred prvým oficiálne nakazeným prekonal horúčky s kašľom to už môže mať za sebou.
30.7.2020 - 19:35
+1

julo

 

Vacsina by nebola aj keby to bolo 1000x2245.. co je ale nerealne,uz nepiste tieto bludy ludia
30.7.2020 - 19:53
+2

Radovan123

 

Dobre no ušlo mi slovo za ktorého sa musíš chytať. Na Slovensku nie je tak dobrý systém na to aby sa dali efektívne odchytiť potencionálne nakazený.
30.7.2020 - 19:59
0

emoxx1

 

Čo je blud na tom čo som písal?
30.7.2020 - 20:01
0

julo

 

Myslel som tym tu vacsinu a vseobecne to bagatelizovanie ludi
30.7.2020 - 20:11
0

julo

 

aky dobry zdroj?
30.7.2020 - 19:54
0

emoxx1

 

Skús tipovať. Budeme hrať systémom zima teplo.
30.7.2020 - 20:03
0

crosbynko

 

No veru v druhej polke februara bolo dost viroz. Ja som tiez mal. Ale pochybujem ze to bola korona. S tym ako som sa vtedy spraval by som vyrobil minimalne lokalne ohnisko. V svetle dnesnych svetovych a slovenskych udalosti by som sa dnes uz spraval inak. Aj ked oca som nakazil a ten mal teda razantny kasel okolo volieb minimalne 2 tyzdne. Uz sa asi nedozvieme no.
30.7.2020 - 21:46
0

miko 75

 

V Čechách robili testy na premorenost na 60000 ľuďoch a vyšlo, že to prekonalo 3 až 5% populácie, čo je veľmi málo,aj keby to bolo dvoj, alebo trojnásobok.
31.7.2020 - 14:15
+2

vzdy.na.statie

 

No nic aspon nieco pozitivne si odniesli z tych zapasov.
30.7.2020 - 19:23
+6

8sweet8

 

To už dva dni viem ze je jeden pozitívny zvyšok to iba teraz zistil ? Alebo prečo to sa až teraz zverejnilo
30.7.2020 - 19:24
0

burnzie

 

Treba žiť ďalej preboha keby to kosilo mladých denne tisícky nepoviem... A vraj situácia horšia ako 2 mes dozadu.... Už každé úmrtia či dokonca autonehodu pripíšu tomuto bludu...a na povinné očkovanie vakcínou nech rýchlo zabudnú vtedy len ešte bude vzbura a ľudia pôjdu do ulíc
30.7.2020 - 19:49
+7

julo

 

chod uz teraz do ulic,aspon tu nebudeme citat tieto tvoje sracky
30.7.2020 - 19:53
+37

Sunkafit

 

30.7.2020 - 21:09
0

racmaster

 

prvyraz mas moj plus
30.7.2020 - 22:46
0

burnzie

 

Ale čo pán urodzený a čo ešte?
30.7.2020 - 22:47
+2

fonte

 

Uz vcera bolo neskoro.
30.7.2020 - 20:09
0

Scorpi

 

do ulic pojdu kvoli tomu len retardi...proti inym povinnym ockovaniam preco neprotestujes? ja nechapem akoze co je take neuveritelne na tom, ze je vo svete pandemia? uz ich bolo niekolko v historii tak preco by teraz akoze nemohla byt? preco konkretne tato je vymyslena? ci neveris ani na spanielsku chripku alebo ciernu smrt? vtedy tiez ludi len klamali lebo sa nudili ci jak?
30.7.2020 - 20:10
+18

Vyskereny Citricus

 

Pretoze na covid existuje liek vid moj prispevok nizsie a Topskov odkaz, pretoze ti isti ludia(B.Gates a ini), co roky bluznia o depopulacii planety ako o niecom uzasnom su posadnuti vyvojom vakciny a nie vyvojom lieku. Preto, ze 90% ludstva poctivo dodrzuje opatrenia, karanteny, nosi ruska, dodrzuje social distancing, vzdava sa svojich slobod a potom si libtardi a soroscata z BLM veselo pochoduju metropolami akoby sa nechumelilo a cely medialny, sportovy a korporatny svet sa im za to este klania a podporuje ich aby mohli zhadzovat sochy, palit vlajky, zakazovat filmy a vrazdit ludi ako to osemrocne cernosske dievcatko co zabrazdili v Atlante, dalsie deti zavrazdili v Chicagu, cernosskeho policajta v St.Louis, australcana v Perthe.. tak asi preto.
30.7.2020 - 23:26
+4

fonte

 

Lekár Stojan Aleksov, predseda Bulharskej asociácie patológie, sa zúčastnil sa na seminári Európskej patologickej asociácie. Hlavný záver patológov zo Švajčiarska, Francúzska, Nemecka, Talianska, Španielska je, že koronavírus nie je smrtiaci.

Nikto nezomrel na koronavírus. Tvrdenie, že človek zomrel na koronavírus, musí byť podložené jednoznačnou príčinou, ktorá viedla k smrti bez akýchkoľvek iných život nezlučiteľných chorôb. Takéto prípady podľa patológov neexistujú.

Aleksov označil Svetovú zdravotnícku organizáciu (WHO) za „zločineckú organizáciu“, ktorá vyvoláva strach a hystériu nepodloženú skutočnými a overiteľnými dôkazmi existencie pandémie.

“Na ľudských tkanivách nie sú nijaké špecifické patomorfologické príznaky koronavírusových lézií. Nie je rozdiel v pitve medzi osobou, ktorá zomrela na koronavírus a osobou, ktorá zomrela na sezónnu vírusovú infekciu.

Nemáme monoklonálnu protilátku, pomocou ktorej by bolo možné označiť a rozlíšiť obraz od iných vírusových infekcií. Na rozdiel od chrípky koronavírus nespôsobuje smrť,” vyhlásil bulharský patológ.

“WHO urobila chybu, keď vyhlásila pandémiu, pretože na to neexistovali pádne dôvody. V Bulharsku boli vykonané iba tri pitvy, keďže WHO nariadila, aby ich nevykonávali. Nie je v tom nijaká logika.

Keď sú podozrenia na úmrtia, spôsobené novým vírusom, je logické urobiť pitvu na všetkých, aby bolo možné získať čo najviac informácií o novej chorobe. Toto správanie WHO možno definovať ako trestné,” pokračoval Aleksov.

Ako dodal, kríza nasmerovala celý zdravotnícky systém na liečbu koronavírusu, ktorým trpia pacienti so všetkými ďalšími chorobami, najmä s rakovinou. Alexov je tiež presvedčený, že aktuálne neexistuje možnosť vyvinúť vakcínu proti vírusu. Ešte viac je šokujúce, že podľa jeho slov európski patológovia doposiaľ neidentifikovali nijaké konkrétne protilátky typické pre SARS-CoV-2.

Tieto ohromujúce výroky spochybňujú horúčkovitú aktivitu, s akou sa farmaceutické spoločnosti vrhli do vývoja vakcín, ktoré už dokonca majú byť v štádiu klinických testov. Pochybnosti sa vzťahujú aj na údajný objav protilátok koronavírusu.

Na týchto protilátkach sú postavené drahé a nepresné sérotologické testy, používané v mnohých krajinách. Na prítomnosti týchto špecifických protilátok v krvi majú byť postavené aj imunitné certifikáty, ktoré presadzuje Bill Gates. Tie by sa mali začať používať v 15 krajinách vrátane Veľkej Británie, USA a Kanady v podobe COVID-pasu.

Telo si vytvára špecifické protilátky na patogény, s ktorými prichádza do styku. Sú to tzv. monoklonálne protilátky a zistenie ich prítomnosti je jedným z mnohých kľúčových úloh patológie. Tá na to využíva tzv. imunohistochemické postupy, ktoré spočívajú v označení protilátok farbou vo vzorcoch.

Patológovia potom skúmajú vzorky tkaniva získané biopsiou či pitvou a sledujú, či a kde sa v nich vyskytuje príslušné sfarbenie, a teda patogény, na ktoré si organizmus vytvoril protilátky. Ak neboli k novému vírusu určené protilátky, patológovia nemôžu zistiť, či v tele je prítomný vírus SARS-CoV-2. Nemôžu potvrdiť, či za pacientovu chorobu môže skutočne tento vírus alebo nie.
Vyhlásenie Stojana Aleksova je šokujúce, ale ide o lekára s nespochybniteľnou medzinárodnou reputáciou. Svoju profesiu vykonáva 30 rokov, je členom komisie poradcov Európskej patologickej spoločnosti a vedúcim oddelenia histopatológie v onkologickej nemocnici v Sofii.

Všetky informácie, ktoré by mohli pre oficiálny výklad udalosti predstavovať hrozbu, narážajú na tvrdú opozíciu a sú často zosmiešňované. Renomovaní vedci, ktorí si dovoľujú oponovať, dostanú nálepku konšpiračných teoretikov a ich názory sú zmietnuté zo stola.

S ochorením COVID-19 je to oosbitne zložité. Príznaky sú rôznorodé, testy nespoľahlivé, hystéria okolo jeho výskytu obrovská a vládne opatrenia ešte donedávna nepredstaviteľné.
31.7.2020 - 0:41
+4

racmaster

 

Nikto nezomrel na koronavírus - to je sice ohromujuce, tvrdenie, ale zasa len vec interpretacie. tento virus sposobuje to, ze narusi sliznicu a ine obranne mechanizmy ludkeho tela, vdaka comu sa otvara cesta pre sekondarne infekcie bakterioveho, pripadne huboveho typu. aj ten zapal pluc, ktory je vlastne najtazsim priebehom covidu je vlastne sekondarna infekcia sposobena uz niecim inym, ako virusom. cize priamo to nesposobuje virus, ale nebyt jeho, nedostanes zapal pluc a nezadusis sa...

to ten stojan musi vediet. cize bud to zamerne neuviedol, aby sa viac zviditelnil, alebo to nejake skandaluchtive medium vytrhlo z kontextu.
31.7.2020 - 7:52
+4

sob3k

 

Uzasne, vycapis to tu, bez zdroja. Nasiel som to len na napalete.sk, autorom je "zemavek.sk/ napalete.sk" a na Zem a Vek o tom mene nie je ani zmienka.

V kazdom pripade, nasiel som nejaky anglicky transkript toho, co vraj v interview povedal (https://normanpilon.com/2020/07/03/just-so-you-dont-miss-it-interview-of-dr-stoyan-alexov-president-of-the-bulgarian-pathology-association-by-dr-stoycho-katsarov-chair-of-the-centre-of-protection-of-citizens-rights/) a v principe tam nic strasne a sokujuce nie je.

Suhlasim s tym, ze WHO ma svoje problemy a komercne media, ktorym ide o reklamu, maju svoje problemy tiez a ustavicne sa na tejto veci prizivuju a hladaju senzacie (koniec koncov aj dovod preco to napalete tak napisali). V aktualnej chvili je COVID "dorazac". Nas zdravotnicky system tlaci ludi z niekdajsich priemernych vekov dozitia (40 - 60) dalej a dalej. Robi tak napriek vsetkym neduhom, ktore maju a prinasa im dlhy vek, aby si mohli este uzit dochodok atd. Tito ludia maju casto vysoky tep, tlak, cukor a kopu inych problemov, na ktore by bez liekov uz davno odisli, ale takto si spokojne ziju. Problemom je, ked COVID vleti na takehoto cloveka a uz tak nastrbene telo, ktore udrziavame liekmi v akej takej kondicii, zacne zmykat a nicit.

Mozno ma pravdu, ze na COVID ako primarnu chorobu, nemusel nikto zomriet. Ma aj pravdu v tom, ze mnohi ti pacienti by aj tak eventualne zomreli, tak ako kazdy raz. Problem je, ze zomieraju casto pacienti, ktorych z medicinskeho hladiska berieme ako stabilizovanych a cakame, ze este budu zit radovo roky.

Z hladiska faktografie to nemusi byt vobec zle (nie som epidemiolog ani doktor), problem je, ze takymto zlahcovanim si akurat zarobime na ""dochodkovu reformu"" a sice vykosenie vacsiny ludi so zdravotnymi problemami, ktori maju viac ako 55-60
31.7.2020 - 8:27
+7

fonte

 

WHO upravila kriteria na pandemiu tak, ze staci, aby sa "ochorenie" prenieslo na iny kontinent. Akoze hocijake.
Tusim v roku 2009. Dovtedy platili uplne ine kriteria. Umrtnost, ako hlavne kriterium nikto nepocita. To je nonsens.
Zdroj som nedal, ok, nasiel si, nikde nikto ziadnu pitnu nezverejnuje, ani nerobi, to je holy fakt.
Aj nim pripojene postupy, ako by to malo vyzerat v pripade noveho ochorenia, v tomto pripade virusu.
Nic take sa nedeje, lebo ak by zacali hromadne robit pitvy, tak by sa to samozrejme prevalilo.
Takze co maju okrem pochybnych testov, ktore mimochodom CDC oznacila ako testy, ktore zaznamenaju aj beznu nadchu, teda dalsich x typov koronavirov?
No zhola nic, len medialnu reklamu a vsade napchatych komparzistov, ktorí hraju s nimi. Pravne, ani medicinsky nemaju nic.
Tie ostatne tvoje uvahy sa zakladaju na vode, kedze nemas jeden dokaz na to, co tvrdis.
Ukaz vysledky pitiev, potom sa mozme bavit.
Ani Kochove postulaty, ako zaklad klasifikacie patogenov neboli dodrzane. Proste jeden cirkus. A ceresnickou su tie petriho misky, co nosime na tvari. To je absolutne neuveritelne.
O ekonomicky skodach sa ani nemusime bavit.
To este len pride a bude to brutalne. To si ani nechcem predstavit.
31.7.2020 - 10:31
+2

fonte

 

Len tak namatkovo som si zacal citat ten druhy link, az som narazil na"based on World Health Organization daily situation report", tu moje citanie skoncilo, kedze to niesu nijako overene cisla, WHO klame, ako pisem inde, ked ukazu pitvy, potom uverim, nie, ze niekoho zrazi vlak a pripusu to virusu.
Nemam cas to citat teraz, to su nejake vyskumy na makakoch, na co tam prisli? Aky to ma suvis? Precitam to neskor.
toto si pozri: https://www.telegraph.co.uk/news/2020/07/17/public-health-englands-exaggerated-death-statistics-scandal/?fbclid=IwAR20vUUOnTHlrQMGlfmaJio9_TmiF-5SgnzZhif-WTc2CXpPqT6rIOeLD58
31.7.2020 - 13:31
+2

sob3k

 

Vies podporit svoje tvrdenia aj nejakymi faktmi? Lebo tu to vysypes a ono sa to overuje dost tazko.
31.7.2020 - 11:38
+1

fonte

 

No skusim pohladat, ale ja citam 20 periodik denne, aj zahranicnych, no kde to ja najdem, co sa viem, kedy to bolo, mam robotu, pohladam volaco, poslem.
31.7.2020 - 13:32
0

Nemehlo

 

Ten rozhovor bulhara, dole som dal link, kde to v chorvatsku rozobrali dopodrobna, ze trepe.
31.7.2020 - 13:50
+1

emoxx1

 

No neviem... Mal som nádchu a dosť silnú a test na Covid vyšiel negatívny.
31.7.2020 - 12:36
+1

Nemehlo

 

Chces mi povedat, ze nie si ockovany vobec? Aebo nachadza sa tu niekto kto nie je ockovany? Ved mame povinne ockovania, niektore dokonca aj v dospelosti, je zaujimave, ze tie vam neprekazaju.
31.7.2020 - 9:41
+2

mitoO

 

https://hokej.cz/koronavirus-radi-dal-z-repre-ho-privezli-hraci-plzne-a-komety/5049995
30.7.2020 - 20:28
0

Vyskereny Citricus

 

"Nta onemocnění covid-19 zabírá padesát let starý lék, tvrdí vakcinolog a vedoucí lékař Centra očkování a cestovní medicíny v Hradci Králové Jiří Beran. Lékem Isoprinosine, který se užívá k léčbě deficitů imunitního systému, léčil sebe a svého syna. Oba si totiž nemocí covid-19 prošli. Komplexní výzkum však neexistuje."

Staty, ani farmaceuticke spolocnosti o vyzkum lieku zaberajuceho na covid nemaju zaujem. Lepsie je resetovat ekonomiku a poslat nas o 20 rokov naspat, nechat pokapat chorych a robit okolo pandemie circus, aby sa okliestili prava oviec. Asi tak.
30.7.2020 - 20:45
+5

Vyskereny Citricus

 

Mal som nahodenu navnadu na nalepkovacov, hned ako by to niekto oznacil za konspiraciu by samozrejme prisiel aj link na idnes. K povodnemu prispevku dodam, ze ako mozne vysvetlenie sa ponuka aj hypoteza, ze vola vyvinut liek chyba pretoze sa niekto chysta nabalit na vakcine, popripade ma s nou ine skryte umysly.
30.7.2020 - 21:58
+6

topska

 

Vobec to nie je konspiracia, ved dal presne pripady, cisla a ucinky lieku...No myslel som si ze je toto povodny clanok cize s nim suhlasil aj respondent
30.7.2020 - 22:18
+1

matis444

 

Hans Christian Andersen - Cisarove nove saty: V hlavnych ulohach:

Cisar
Vyskereny Citrus

Dieta
topska
30.7.2020 - 23:42
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
sob3k

 

Ten isty prof. Beran ma clanok, kde sa mu, pred COVIDom, podarilo isoprinosine linknut len s velmi obmedzenou ucinnostou pri "acute respiratory viral infections", aj to len pri ludoch pod 50 rokov:

https://link.springer.com/article/10.1186/s12879-016-1965-5

Ten isty vyskum bol inak sponzorovany Ewopharmou AG, ktora vyraba 3 druhy isoprinosinu (https://www.clinicaltrialsregister.eu/ctr-search/trial/2014-001863-11/CZ , https://www.ewopharma.sk/slovakiaproducts/?category=1), konkretne 50 a 100 TBL 500mg verzie a syrup, 50mg/ml.

V principe na sponozorovani tejto studie nie je nic zle, kedze predsa len niekto vyskumy platit musi. V kazdom pripade, keby dokazal isoprinosine nieco svetoborne, reportnu to.

Navyse, 20 ludi sa moze vyliecit a stale tam nemusi byt ziaden ucinok, teda je to nahoda. V statistike je to uplne kludne mozne a preto sa robia testy na omnoho vacsej populacii.

Zakoncim to tym, ze najdolezitejsia cast toho clanku spociva v tom, ze dexamethazon pravdepodobne skutocne ma efekt na mortalitu a casom sa snad dockame studie.
31.7.2020 - 8:09
+8

Sunkafit

 

Tadaaaa a takto sa sponzoruje vacsina fantastickych studii a potom tu citronik onanuje ze objavil koleso
31.7.2020 - 8:32
+2

sob3k

 

Mozno aby som to dal na spravnu mieru, netvrdim, ze je prof Beran zaplateny. Myslim si, ze na to je privelka autorita a moralnu integritu urcite ma. Tvrdim len to, ze ak by ten isoprinosin fakt tak zaberal na "acute respiratory viral infections", tak to reportne.

A teraz, niekto moze povedat, ze nemozno vztahovat tieto vysledky na aktualny koronavirus, lebo okrem koronaviru tieto veci sposobuje x inych virov. A v tom suhlasim. No stale je to omnoho lepsi baseline a predpoklad, ako sa pozriet na 20 vyliecenych dochocov.
31.7.2020 - 8:50
+1

Bacilek

 

Cesi su skutocne skveli ludia hodni obdivu, ludia bez komplexov so zdravym rozumom v hrsti

Ale

Potom vyslovene zarazi iracionalna kok.tina s tou rozluckou s Coronou...

Fakt som najprv kukal, ze co je 1.april, alevo je toto hiloax roka...

v case ked zacali opat stupat cisla, na moste s uzkym dlhociznym stolom bez rusok kde sa este pozyvaju turisti iduci okolo a ludia sedia tesne pri sebe...

Zaujimaju ma len 3 veci

1.ktoremu degenerovanemu retardovi vobec takato prelomova hypermudrost napadla, v ktorom prechorenom mozgu sa toto vobec mohlo zrodit???

2.Ako musi byt uz clovek postihnuty aby po vsetkych tych skusenostiach v Prahe kde kolabovali urgenty a doktori padali na hubu, aby si za ten stol s neznamymi ludmi aj sadol???

3.Aky najtvrdsi fet musi sypat hlavny hygienik v Cesku ked tento napad storocia povolil ???
30.7.2020 - 22:19
+11

racmaster

 

na lud sa musi pozerat ako na subor zaujmovych skupin, kazda kope za svoje zaujmy, aj keby ich to malo stat zivot. neni to ich chyba, takto su nastavene mantinely, medzi ktorymi sa cely zivot valia
30.7.2020 - 22:48
0

Bacilek

 

Samozrejme nehadzem vsetkych Cechov do jedneho vreca touto obludnostou, len mi rozum nebere ze toto sa stane prave v Prahe a v Cesku ktori fakt ze hlupym narodom nie su
30.7.2020 - 23:03
+2

racmaster

 

zaujmove skupiny tvoria lud. jedni chcu ist dolava, druhi doprava. aj ked je to hlupost. pokial sa im to oplati, tak nech...
31.7.2020 - 7:54
0

racmaster

 

toto je predzvest buduceho vyvoja: takto budu odteraz vyzerat sezony, ledva sa odohra 21 zapasov, uz sa ukaze, ze v jednom z nich bol jeden nakazeny, co uvrhlo 200 hokejistov do 2tyzdnovej karanteny a odlozilo 21 zapasov. tak to pojde dalej a dalej az podla teorie chaosu vznikne tim, ktory bude prvy aj napriek tomu,ze vacsinu svojich zapasov prehral, lebo proste nanho nevysla karantena.

potom si ludia uvedomia, ze v novom svete sa UZ neda zit starymi sposobmi.
30.7.2020 - 22:53
+1

emoxx1

 

Neblázni...
30.7.2020 - 23:01
+2

racmaster

 

ja sa na to svojim sposobom tesim. bol by to taky maly restart, vsetci by zacali od nuly, z rovnakej startovacej ciary. konecne sanca vybudovat svet na inych zakladoch, ako konzume a exploatacii prirodnych zdrojov...
31.7.2020 - 7:56
0

Sunkafit

 

Sme ludia konzum a nicenie pre nas rozvoj je nezvratny ako nasa zahuba koli nemu
31.7.2020 - 8:34
0

racmaster

 

vsetko je otazka miery. ci za rok vyprodukujes 100kg odpadu, alebo 100 ton... ludska nenazranost neni nasa primarna vlastnost, je to stav, do ktoreho sme boli zmanipulovani systemom zvanym ekonomika zalozena na kazdorocnom raste... ten system nas nielenze coraz viac nuti k nenazranosti, ale zaroven nas coraz viac zotrocuje, aby sme tu nenazranost mali z coho platit.

nikto sa nas nepytal, ci sa v tomto vlaku chceme viezt. proste sme sa donho uz narodili a tak nam pride prirodzene, ze v nom sme... korona kriza ten vlak moze zastavit a tak dostaneme sancu vystupit. mozno sancu, mozno dokonca nebude na vyber. otazka je, ci je to pre nekonecny rast ekonomiky zastavka priebezna, alebo konecna...
31.7.2020 - 15:24
+2

jozosvk

 

Vsade sama Corona, testovanie, pozitivny test, negativny test, mna ale zaujima jedno, ten pozitivne testovany sa ako citi? Obrovske teploty, bezvedomie? O tom sa ale nehovori, preco?

Coskoro bude vakcina, ten kto chce, nech sa zaockuje, ten kto nechce, nech sa spolahne na imunitu...len prosim nech to nie je povinne, vtedy dufam, pride velky odpor. Mimochodom, uz 15 rokov ma obvodna lekarka atakuje s ockovanim na chripku, ked sa jej opytam, ze kedy som bol naposledy chory, tak len ...eee...treba vraj preventive. Ja jej odpoviem, a nie je prevencia zdravy sposob zivota, otuzovanie, pohyb - beh, bicykel, turistika. A co taka pandemia cukrovky, vysokeho krvneho tlaku, obezity - jasne, na to mame lieky a vsetci sme spokojni. Kam sme to dospeli!!!
Uz samotny zivot je riziko a clovek nepozna dna ani hodiny - zrazi ma auto, zastreli sialenec, padne lavina, atd...
Skuste jeden pokus - prestante pozerat TV a uvidite, ze svet bude lepsi!
30.7.2020 - 23:33
+12

jozosvk

 

A este jedna poznamka, ked tak niektori maju strasiaka z Corony, majte ho prosim aj z anginy, chripky a inych viroz, verte mi, ze dokazu byt nebezpecne az smrtelne, ak mate oslabenu imunitu a prosim preto nebudte hrdinovania a nebahajte chori po vonku, obchodoch , vlakoch, pretoze potom to posobi az retardovane. To, co som videl na slovenskej populacii v marci a aprili ma doslova vystrasilo. To chovanie, ten strach o svoj ubohy kuraci zivot. Ale ozierat sa, fajcit, nedodrziavat dopravne predpisy, byt obezny, atd. - to je ok, toho sa nikto neboji.
30.7.2020 - 23:40
+9

burnzie

 

Ďaľší a jeden z mála čo pochopil o čom je tá korona nie ako niektorí tu čo píšu bludy o dobreže rozkladaní organizmu a pod následkoch covidu... povinné očkovanie ak bude vakcína len cez moju mŕtvolu..... to bude ešte len vzbura a protest ľudí proti tomu .....
30.7.2020 - 23:47
+5

racmaster

 

ano aj nie. na covid zomrelo celosvetovo 6% ludi. to je ako by si hral rusku ruletu a mal jeden naboj v 16 komorach. zatocis, prilozis k hlave a zmacknes. ak tvrdis, ze je to bezpecna hra, ktorej sa netreba bat, tak sislusne povedane hrdina, a tych su plne cintoriny.
31.7.2020 - 8:01
+6

burnzie

 

Len či je pravda, že tí ľudia naozaj zomreli čisto na covid to je na dlhú polemiku lebo minule písali aj o jednom čo sa zabil na aute a údajne mal aj koronu a už začali teórie ako ti korona ovplyvní vnímanie a všetko tak bohvie či aj toho človeka a jeho úmrtie dali ako na koronu...
31.7.2020 - 9:47
+1

Nemehlo

 

Cisto na covid asi nikto neumrel. Ale asi skor ujdes medvedovi bez toho aby som ta strelil do nohy.
31.7.2020 - 10:19
+4

racmaster

 

pozri burnzie, nepresvedcim ta. zatial vela ludi len hada, co sa vlastne deje. avsak korona sa uz naplno rozbieha v indii. to je krajina, ktora nema sancu sa tomu ubranit. miliarda ludi natlacena na jednom velkom smetisku, vsetci v neustalom fyzickom kontakte bez moznosti izolovat sa. cize ak mas pravdu a korona je brnkacka, tak sa tam nic nestane. a ak maju pravdu tvoji odporcovia, tak tam narazovo zomrie tolko ludi, ako nikdy v historii ludstva. a to uz ta hadam presvedci. cintorin so stomilionmi mrtvol.
31.7.2020 - 15:29
0

Nemehlo

 

Ale ja som v Indii nebol, takze pochybujem o jej existencii.
31.7.2020 - 15:44
+3

racmaster

 

pravda, pisu o nej vlastne tie iste media ako o WHO... tyyy vole!!!
1.8.2020 - 11:49
0

jozosvk

 

Nepoznám aktualne cislo a skutočnú príčinu smrti; ale jedno viem, že treba vyť zodpovedný rovnako pri angíne, chrípke, covide, obezite, cukrovke, dodrziavani dopravných predpisov; posledná vec, nevkladaj mi do úst, že tvrdím, že je niečo bezpečná hra; brutálne manipulujes a vkladá mi do úst bludy a vymyslene hlúposti; prečo to robíš? v čom konkrétne nemám pravdu alebo nesúhlasis, co som napísal predtým? o žiadne bezpečnej ruleta som nic nespomínal ani netvrdil
31.7.2020 - 11:38
+3

LeonardoDavinChi

 

Na to, aby bola určená príčina smrti "covid", tak stačí, aby ti na ňu vyšiel pozitívny test. Takže je to blud.
31.7.2020 - 12:44
+1

julo

 

Samozrejme
31.7.2020 - 13:07
+1

hokejka55

 

neviem odkial je tych 6% ale aktualne to podla https://www.worldometers.info/coronavirus/?
vychadza na 3,8%
31.7.2020 - 22:51
+1

mitoO

 

Cesi zrusili vsetky augustove repre akcie.
31.7.2020 - 12:13
+1

burnzie

 

A už to tu máme znova som zvedavý čo na to náš Igor ak sa liga začne a budú napr 2 nakazený fakt mám obavu, že sú schopný zrušiť sezónu aj po 4 kolách no to by tento šport na Svk totálne pochovalo
31.7.2020 - 15:58
+3

Nemehlo

 

Nemyslim si, ze seniorsky profesionalny sport je nieco potrebne pre zivot. A nemyslim si, ze ludia prestanu hrat hokej ked sa na neho nebudu moct pozerat, horsie to vsak bude s ladom asi.
31.7.2020 - 16:08
0

strojar

 

Dávaš zabrať tomu lovenčinovi.
31.7.2020 - 16:23
+1

burnzie

 

*schopní strojárik keby ti tak robota išla ako upozorňovanie na pravopis pán pos(r)anec
31.7.2020 - 18:04
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen619:1313
2.Nitra413:912
3.Michalovce313:88
4.Poprad311:56
5.Detva416:176
6.Trenčín514:176
7.N. Zámky39:55
8.Košice310:104
9.Slovan411:152
10.Miškovec46:122
11.B. Bystrica48:172
12.L. Mikuláš13:50
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Viedeň7500232:1516
2.Graz7410225:1714
3.Salzburg6400223:1512
4.Klagenfurt7400315:1412
5.Fehérvár7311227:2712
6.Bolzano5301118:1310
7.Innsbruck8301422:2910
8.Linz7200517:236
9.Bratislava4110211:165
10.Dornbirn6110411:195
11.Villach6100513:263
Aktualizované: 19.10.2020 12:28
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Dermott zostáva v Toronte, podpísal ročný kontrakt

Kanadský obranca Travis Dermott podpísal ročnú zmluvu s klubom zámorskej NHL Toronto Maple Leafs. Platový strop organizácie zaťaží sumou približne 740-tisíc eur. "Javorové listy" si 23-ročného Dermotta vybrali v roku 2015 v druhom kole draftu.
včera o 10:50 - TASR

Obranca Nesterov podpísal ročný kontrakt s Calgary

Ruský hokejový obranca Nikita Nesterov sa po troch rokoch v CSKA Moskva vráti do NHL. Olympijský víťaz z roku 2018 sa dohodol na ročnom kontrakte s Calgary Flames. V novom pôsobisku zarobí 700-tisíc dolárov.
včera o 09:15 - TASR

Rossi podpísal nováčikovský kontrakt s Minnesotou

Klub zámorskej NHL Minnesota Wild podpísal trojročný nováčikovský kontrakt so švajčiarskym útočníkom Marcom Rossim. Wild si ho vybrali v nedávnom vstupnom drafte ako svoju prvú voľbu z celkovej 9. pozície. Podľa novej zmluvy si v každej z troch sezón zarobí po 925-tisíc dolárov, no s bonusmi sa jeho zárobok môže vyšplhať až na celkových 5,325 miliónov.
včera o 07:56 - TASR

Fínsky majster sveta Pesonen ukončil kariéru

Potvrdil to v rozhovore pre web kaleva. fi.
včera o 06:55 - TASR

Zug - Zürich 8:2 v piatkovom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu zvíťazili v piatkovom zápase švajčiarskej ligy doma nad Zürichom vysoko 8:2. výsledky: Bern - Biel 6:0, Lausanne - Ambri-Piotta 3:2, Lugano - Davos 4:3 pp, Rapperswil - Langnau 3:2 pp, Zug - Zürich 8:2.
23.10.2020 22:13 - TASR

Gurjanov podpísal s Dallasom nový dvojročný kontrakt

Ruský hokejista Denis Gurjanov podpísal s Dallasom Stars nový dvojročný kontrakt. V nováčikovskej sezóne bol s 20 gólmi najlepší strelec tímu zámorskej NHL. Na základe novej zmluvy zarobí ročne 2,55 milióna USD.
23.10.2020 12:07 - TASR

Čech Simon podpísal ročný kontrakt s Calgary

Český hokejový útočník Dominik Simon podpísal zmluvu s Calgary Flames. Nový kontrakt mu vynesie 700-tisíc dolárov. Klub potvrdil angažovanie 26-ročného centra na oficiálnej stránke.
23.10.2020 11:33 - TASR

Virtanen sa dohodol s Vancouverom na novej dvojročnej zmluve

Kanadský hokejista Jake Virtanen sa dohodol na novej dvojročnej zmluve s klubom zámorskej NHL Vancouver Canucks. Tá mu zabezpečí celkovo 5,1 milióna amerických dolárov. Dvadsaťštyriročný Virtanen sa podpisom kontraktu vyhol arbitráži.
23.10.2020 08:46 - TASR

Rus Kulikov sa na rok upísal New Jersey

Ruský hokejový obranca Dmitrij Kulikov bude v kariére pokračovať v New Jersey Devils. S klubom zámorskej NHL sa dohdol na ročnom kontrakte v hodnote 1,15 milióna amerických dolárov. Uplynulé tri sezóny strávil 29-ročný hráč vo Winnipegu Jets, v minulom ročníku odohral v základnej časti 51 zápasov s bilanciou 2+8, v play off pridal štyri duely (0+2).
23.10.2020 07:51 - TASR

Zürich - Zug 3:6 vo štvrtkovom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu zvíťazili vo štvrtkovom zápase švajčiarskej ligy na ľade Zürichu 6:3. výsledok: Zürich - Zug 3:6.
22.10.2020 21:58 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

25. 10. 2020
B. Bystrica - L. Mikuláš o 17:00
Michalovce - N. Zámky o 18:00
27. 10. 2020
B. Bystrica - N. Zámky o 17:30
Košice - L. Mikuláš o 18:00
30. 10. 2020
Michalovce - L. Mikuláš o 17:00
Detva - N. Zámky o 18:00

Odohrané zápasy

23. 10. 2020
N. ZámkyMiškovec
0:0REPORT
KošiceMichalovce
3:4 PPREPORT
20. 10. 2020
N. ZámkyZvolen
1:0 SNREPORT
KošiceMiškovec
4:1REPORT
18. 10. 2020
ZvolenKošice
5:3REPORT
N. ZámkyTrenčín
5:1REPORT

Najviac bodov

Rastislav GašparDEV9 bodov
2.McPherson A.ZVO8
3.Puliš R.ZVO7
4.Nuutinen M.ZVO7
5.Obdržálek P.NZA6

Najlepší strelec

Radovan PulišZVO5 gólov
2.Klhůfek P.KOS4
3.Bartánus M.MIC4
4.Lalancette C.MIC4
5.Hrnka T.NIT4

Najlepší brankár

Henri KiviahoNZA94.79 perc
2.Cowley E.NIT94.04 %
3.Rahm R.ZVO92.62 %
4.Rajna M.MIS91.73 %
5.Valent M.TRE90.48 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov