Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Jeden pozitívny v Žiline, klub posunul štart prípravy

zdroj: facebook
5.8.2020 12:57 HokejPortal.sk

Testy na COVID 19 odhalili jeden pozitívny prípad.


Pri preventívnom predsezónnom testovaní na COVID-19 mal jeden hráč pozitívny výsledok. Ide o bezpríznakový priebeh ochorenia, ale v súlade s postupmi Úradu verejného zdravotníctva bola celému tímu, vrátane trénerov a kustóda, nariadená povinná domáca karanténa a s tým spojené opakované testy v rozpätí cca 5 a 12 dní. Veríme, že sa nám podarilo zachytiť nákazu hneď na začiatku. Ďalej sa budeme riadiť pokynmi ÚVZ a o dianí v klube Vás budeme priebežne informovať.

Informoval klub Vlci Žilina na svojom facebooku.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


imko_one

 

No do puče tam.....asi tak dáko by som to zatiaľ zhodnotiľ.
5.8.2020 - 13:01
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Tricko30

 

Ako som zvedavý ako to chcú kluby riešiť počas sezóny veď keď ma jeden hráč a ostatný negatívny tak jedného mohli dať do karantény a trénovať však to sa ako súťaže budú hrať keď v extralige tri zápasy za týždeň bude v jednom mužstve jeden hráč a to potom čo na 12 dní pôjde do karantény 4 mužstva ktore proti nemu hrali a aj jeho mužstvo veď to sa súťaže nikdy v ničom nedohraju už by ten trapas stým covidom mohli odpískať
5.8.2020 - 13:06
+26

Denisoo6

 

Presne takto to bude.. sezóna sa bude kúskovať a nedohrá sa. Ja niesom pesimista ale proste niekto sa niekde urcite nakazí ( bude zrejme cítiť dobre a bez príznakov). Bude treba tu vakcínu a snaď potom bude pokoj.
5.8.2020 - 13:22
+1

braniiislav

 

vakcína bude čoskoro, a športovci budu očkovaní medzi prvými.
mozno v oktobri, mozno v novembri, ale druha cast sezony uz by nemala byt nijak ovplyvnena covidom - mozno len divaci budu musiet mat so sebou ockovaci preukaz spolu s ID kartou. toto bude asi jedine obmedzenie v buducnosti.
5.8.2020 - 13:31
0

LenTak93

 

očkovanie jedine tak pre rizikové skupiny, ale ľudí, čo budú chcieť cestovať
inak nevidím zmysel, aby som sa ja mal dať očkovať
5.8.2020 - 13:56
+7

batifo

 

Podla toho, co pises si asi mlady zdravy clovek, ktory veri, ze ak to nahodou chyti, nenarobi mu to ziadne problemy. Co aj je vysoko pravdepodobne ale ani zdaleka nie iste!!! Lenze prave taki, co sa citia fajn nakazia desiatky dalsich, isto mas v rodine nejakeho stareho, choreho prislusnika, naozaj ti to bude jedno a budes mat ciste svedomie ked kvoli tvojmu "hrdinstvu" zomrie? Nehovoriac o tom, ze takto pokojne mozes uplne sam ohrozit priebeh sezony ak nakazis polku stadiona. Strasne sebecki ludia dnes svetom chodia...

Tolko k tomu vyznamu...
5.8.2020 - 14:21
+21

LenTak93

 

Rizikové skupiny (čiže aj tí starí) by mali byť očkované. A ak to dostanú aj napriek očkovaniu, tak načo to potom bude?
Nesúhlasím s celoplošným povinným očkovaním.
5.8.2020 - 15:02
+15

Lukash_ke

 

zas aby malo ockovanie zmysel musi byt ockovane urcite percento, no tiez sa nemienim ockovat
5.8.2020 - 21:52
0

Nemehlo

 

ja dufam, ze koli takymto ludom si to budu vyzadovat zamestnavatelia. Chces pre mna robit zaockuj sa, nechces skus stastie inde. Je zaujimave, ze kazdy je zaockovany a predty ako mali vsetci internet s tym nebol ziaden problem.
6.8.2020 - 13:30
+4

julo

 

Neboli este nanocipy vo vakcinach :lol
6.8.2020 - 13:45
+4

Nemehlo

 

Mna by zaujimala bateria v cipe, alebo by to bolo cez NFC a v noci by ku mne prikladali citacku?
6.8.2020 - 13:53
0

LenTak93

 

Ak si narážal na mňa, tak vôbec nenarážam na nejaké čipy. A myslím si, že čipy by ľuďom ani nijak výrazne neznižovali komfort života, veď psy, či mačky to majú.

Skôr som narážal na iné, nežiadúce dopady očkovania, ktoré nikto nemôže poznať. Veď voľakedy ľudia používali azbestové rúry, či ho dávali na strechu, jedlo sa z hliníkových príborov, konzervy boli z olova, atď.
Táto vakcína sa veľmi rýchlo vyvíja a nikto nevie, aký dopad môže mať v dlhšom časovom horizonte. Ak sa o 20-30 rokov ukáže, že tí zaočkovaní ľudia žili život bez komplikácií, tak si to dám. Kto sa chrániť chce očkovaním, nech si to dá, ale žiadna povinnosť.
P.S. Nemám problém s bežným očkovaním, ktoré sa aplikuje už roky, napr. aj deťom.
6.8.2020 - 14:23
+1

Nemehlo

 

Problem je ten, ze nemame 20-30 rokov na testovanie. Doba je prilis rychla na to aby sme mohli tolko cakat.
6.8.2020 - 14:45
0

fany

 

Tak to skus vysvetliť ľuďom čo majú špecifické choroby, lieky vo svete existujú a nemôžu ich dostať, lebo na Slovensku nie sú odskúšané. A rodičom tých malých detí čo prebieha zbierka na ich záchranu. Nič nechcem zľahcovat, ale kto rozhodol o tom, že tieto deti zachrániť netreba.
6.8.2020 - 15:27
+1

Nemehlo

 

Preco, ktory liek je niekde dovoleny a inde zakazany, je o zakonoch a vyhlaskach v danej krajine. V USA a Europe mas napr. uplne ine lieky, lebo mas ine normy.
Nikto nerozhodol, ze deti netreba zachranit, len to stalo obrovske peniaze a stat mal podla mna urcite prispiet otazka je akou sumou. Ale to sa bavime o chorobach, ktore maju statisticky strasne malo nakazenych a nepredstavuju hrozbu pre populaciu.
6.8.2020 - 15:36
0

fonte

 

Odkial na toto chodite? Pre pana, uz necum do tego televizora.
5.8.2020 - 16:15
+11

batifo

 

Odbornik sice niesom, to je pravda, ale ako student mediciny mam isto vacsi prehlad ako citatelia Zem a Vek, ci kde to tie "odborne informacie" cerpas ty...
5.8.2020 - 19:54
+22

LenTak93

 

Ale potom musíš uznať, že aj chrípka má mnoho "verzií". A to, že sa zaočkuješ, ešte neznamená, že ju v danom roku nedostaneš.
Ja som síce medicínu neštudoval, ale ak rovnaký "problém" nastane aj pri tomto víruse, tak čo? Podľa mňa by to očkovanie naozaj malo ostať na dobrovoľnosti jedinca.
5.8.2020 - 21:13
+5

Vyskereny Citricus

 

A vies nam ako student mediciny garantovat, ze koli kratkemu casu na vyvoj a testovanie vakciny nebude mat tato ziadny vedlajsi vplyv na nase zdravie? Nevies. Vies nam garantovat, ze sa na tej vakcine nikto nekrestansky nenabali? Nevies. (Ale ja ti viem garantovat opak)Vies nam garantovat, ze vakcina nezablokuje v bunkach nejaky receptor majuci vplyv na reprodukciu, alebo nieco podobne? Nevies. Mas istotu, ze sa za par rokov nezacnu rodit postihnute deti zaockovanym ludom? Nevies. Vies nam povedat, preco ked je virus covid 19 taky nebezpecny, preco sorosluza z BLM ma dovolene robit nasilne protesty a cely medialny svet sa im klania? Nevies . Vies nam povedat, preco by ludia mali nechat zo sebou robit pokusy, ked BLM mozu sirit covid po vsetkych velkych mestach sveta? Nevies. Tak prosim ta nemudruj a radsej lepsie studuj. Stari doktori odchadzaju do dochodku a mladi co vychadzaju zo skol su katastrofa, ty student mediciny.
5.8.2020 - 22:05
+12

emoxx1

 

Ty riadne splietaš témy. Chápem, že sa v dnešnom svete cítiš nebezpečne, ale melie sa ti v makovici niekoľko odlišných problémov a máš z nich jeden veľký guláš..
5.8.2020 - 22:17
+29

fonte

 

Chlapce, vsetko suvisi a ten gulas mas ty.
5.8.2020 - 22:58
+5

emoxx1

 

BLM s Koronou nijak nesúvisí, dokonca mu v EURÓPE 99% ľudí ani nerozumie, ani nevie čo je v jeho pozadí a ani netuší čo v realite rasizmus je. Prirovnáva so to k tomu, čo máme s menšinami u nás. No to je celé omyl.
5.8.2020 - 23:57
+24

fonte

 

Si uplne mimo, so ziadnou mensinou ani nicim podobnym to nema nic spolocne.
6.8.2020 - 0:42
+4

fagaf

 

Ved nemá ale ludia na Slovensku to porovnávajú.
6.8.2020 - 3:51
+18

emoxx1

 

Ty by si mohol najskôr prečítať na čo reaguješ. Tvoja odpoveď na komentár ktorý si ani neprečítal je mimo.
6.8.2020 - 4:54
+20

Ottawa Senators

 

Hlupy je jak tágo, este nepouzil pocas svojich mudrosti ani jeden argument okrem "televizor nepozeram".
6.8.2020 - 9:35
+8

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
fonte

 

Moja odpoved sedi, kedze to, co sa deje s BLM sa deje aj u nas trebars s romami. Len tam to nafukli do obludnych rozmerov, ale princip je ten isty.
Zneuzit mensinu na nejaky ciel.
6.8.2020 - 10:55
+2

emoxx1

 

Takze nevieš. Nevadí..
6.8.2020 - 12:20
+4

Nemehlo

 

Teraz ta poprosim najst pripady kde pri cestnej kontrole zastrelili roma.
6.8.2020 - 13:32
+4

KurierNz

 

Zjavne by som nechcel ockovania, ktore museli absolvovat tvoji rodicia...
5.8.2020 - 22:38
+8

Maross NR

 

To ako vážne?
5.8.2020 - 22:48
+3

bohin85

 

5.8.2020 - 22:51
+1

batifo

 

Aj ked viacere tebou spominane body su len cisto produktom konspiracnich teorii a na mnohe z nich zas pre absenciu znalosti odborneho charakteru aktualne reagovat jednoducho nedokazem, ciastocne tvojmu pohladu na vec rozumiem. Jedno ma vsak zaujima: to ku kazdemu problemu, ktory tu uz nespochybnitelne je a nech vznikol akokolvek, toto uz neovplyvnime, pristupujes tak, ze ho totalne ignorujes? Alebo si nebodaj neodhaleny genius, ktory ma v talone ine fantasticke riesenie, ktore vsetkym skutocnym odbornikom unika? Tak potom nemaj skryty v anonymite prazdne reci na internete a netvar sa ako niekto, kto vo viruse odhalil najvacsi komplot proti celemu ludstvu od zaciatku letopoctu a sem s nim! Nikdy nebude vsetko idealne, ale v momentalnej situacii jednoducho nic lepsie ako ockovanie nemame!
6.8.2020 - 0:19
+10

fonte

 

Riesenie bude, ked sa nebudes vyjadrovat k niecomu, comu evidentne aj na zaklade tejto odpovede vobec nerozumies.
Vsetko, na co nevies odpovedat oznacis ako konspiracna teoria. Tie otazky su seriozne a absolutne nutne.
Ty ale nemas ziadnu znalost, ako sa taka vakcina, liek dostava do obehu.
Vsetkym skutocnym odbornikom unika? Kto je to ti vsetci odbornici? Aki vsetci? To kde si prisiel k takemuto zaveru? Videl som minimalne 15 vyjadreni spickovych medikov, riaditelov nemocnic, patologov a mnoho inych, ktory preukazatelne trdia, ze je to cele nafuknuty podvod zalozeny na vode. Len u nas. Teda ti, co sa neboja o miesto.
Niesu mrtvi, niesu chori, len test, to je cele. Skus viac premyslat a menej pouzivat naucene frazy namiesto argumentov, kedze si este ani jeden jediny nepouzil.
Fakt, ze studujes medicinu preto vyznieva este o to smutnejsie.
6.8.2020 - 0:51
+5

blazon

 

Teba sa neda citat vobec, ale rad by som jednu odpoved vedel. Kedze ty vies vsetko najlepsie z diskusii ktore citam a tolko zlce nezvladne ani chuck noris, kolko fetu musim pouzit aby som sa dostal na tvoju uroven?
6.8.2020 - 2:24
+6

fonte

 

Na moju uroven sa dostanes, ked zacnes pouzivat mozog. To sa ale ako vidim nestane.
6.8.2020 - 10:53
+1

blazon

 

Ja som za pytal na nieco ine. Mozes mi prosim ta odpovedat?
6.8.2020 - 11:21
+4

fonte

 

Si smutny, ze nerozumies problematike? Drogy ti v tom ale nepomozu. Skus namiesto tychto smiesno-ubohych pokusov o urazky nieco napisat k teme. Jaaj ty nevies.
Takych vas tu je, k teme nic, ale ja som hlupak na popukanie. To bol moj posledny prispevok k tebe a tebe podobnym.
6.8.2020 - 11:40
+1

blazon

 

Bodaj by si mal pravdu ze posledny prispevok, vela ludom by si pomohol.
6.8.2020 - 12:31
+4

topska

 

Nie su chori...Toto vysvetli mojmu znamemu co x dni preglgat nemohol, spaval po sediacky, stara mama mu bola na ventilacii bo ju nakazil a sam ma dojebane pluca po korone tak ze bude rad ak si po roku zahra rekreacne bedminton so slabsim superom
6.8.2020 - 14:56
+1

fonte

 

A teraz tu o cervenej ciapocke.
6.8.2020 - 15:08
+1

topska

 

O takych veciach nemam vobec dovod zartovat ci si vymyslat.
6.8.2020 - 15:39
+2

Sunkafit

 

Zhrniem to sračky nemrhajte casom na citanie
6.8.2020 - 8:58
+4

julo

 

6.8.2020 - 13:47
+1

fonte

 

Nie, nemas. Nevidis ani vyvoj vakciny, ani nic. Len popakujes tv blbosti. Skus argumenty, napriklad mi napis, ako je mozne, ze maju vysledky umrti na druhy den, ked ani nerobia pitvu? Kolko trva taka pitva? Hlavne pri neprebadanych ochoreniach?
No ved to zdravotnictvo aj tak vyzera, ako ty.
5.8.2020 - 23:06
+2

Sunkafit

 

Tyto idioti si pytaju argumenty to vzdy pobavi
6.8.2020 - 9:01
+7

KurierNz

 

Ty luhar jeden...: "Zosnulý je 71-ročný muž, ktorý bol hospitalizovaný na Infekčnom oddelení vo Fakultnej nemocnici v Trenčíne," informovala hovorkyňa ministerstva zdravotníctva Zuzana Eliášová.

Pitva zosnulého ukázala, že príčinou úmrtia bola rozvinutá pľúcna forma Covid-19 a následné zlyhanie dýchania.
6.8.2020 - 14:01
+2

fonte

 

Hura, mas jedneho, daj si na hlavu alobal, aby si neochorel.
6.8.2020 - 14:58
+1

KurierNz

 

Bud chlap a uznaj, ze si vymyslas...si nachylny verit vymyslenym hlupostiam, ktore prezentujes ako pravdu...v podstate si len psychicky chory a to sa liecit da...alebo aspon liekmi potlacat...vyhladaj odbornu pomoc...
6.8.2020 - 15:08
+2

julo

 

On je hlupak,to sa liecit bohuzial neda
6.8.2020 - 15:43
+3

samajamado

 

Ešte ho môžme skúsiť zhodiť z okraja Zeme.
6.8.2020 - 16:37
+2

Duri_L

 

inak by si sa vyjadroval, keby ten 71-rocny muz bol tvoj otec alebo stary otec...
6.8.2020 - 15:46
0

napolpoliak

 

vies nam vysvetlit ako je mozne,ze vakcina na choroby sa robi viac ako tri roky,standartne trva testovanie aspon 3 roky,kym sa nezisti nezavadnost vakciny a vakcinka na Covid sa spravi za pol roka a hned po masazi mozgov sa ide pustat do predaja bez poriadneho otestovania na ludoch pre negativne ucinky...trocha nahodicka a vlastne moc velka nahodicka ... to sa nebavime este o autoimunitnom ochoreni,ak clovek ochorenie prekonal a organizmus po podani vakci moze zareagovat inak ako bolo zelane ... dik
5.8.2020 - 23:06
+7

fany

 

Presne toto isté som dnes vravela kámoške.Tu majú problém preplatiť lieky ,ktoré sú už vo svete 2-3 roky preskúmané a fungujú a zrazu už idú kupovať nejaké neexistujúce vakcíny na nepreskúmanú chorobu.Nie som ani najmladšia,ani najzdravšia ,ale s radosťou prenechám vakcínu vláde,lekárom či vedcom,nech sa zaočkujú.
A tiež by ma celkom zaujímalo,prečo práve hokejisti sa testujú na Covid. Však nastupujú normálne do práce ako tisícky iných a vôbec nepatria medzi rizikové skupiny.
5.8.2020 - 23:18
+4

emoxx1

 

Tak ešte raz. Všetci vrcholoví športovci sú rizikové skupiny. Šport je zdravý len do určitej miery. Keď ho robí športovec vrcholovo tak vďaka tomu, že ide na doraz má imunitu niekde na úrovni dôchodcu.
A robia testy aj zamestnancom v práci. Záleží na firme.
6.8.2020 - 0:02
+7

Nemehlo

 

Pokial viem nie je zakonna povinnost testovat sportovcov, ale kluby by to mali robit, koli ochrane svojej firmy. Predsalen su zapasy verejne podujatia a na tie ma dosah stat (kraj, mesto, ...)
Pri vakcine je celkom logicke, ze sa porcesy musia urychlit, lebo nemame 6 rokov na poriadne testy. To si musia uvedomit aj tie firmy co to vyrabaju, ze ked spravia pruser tak namiesto zisku skoncia.
6.8.2020 - 13:37
0

batifo

 

Uprimne, prave toto mi na tom vsetkom smrdi najviac a neviem, co si mam o tom mysliet. Fakt som bol prekvapeny, ked prisli s tym, ze vakcina uz je, cakal som to o dost nekor
6.8.2020 - 0:22
0

napolpoliak

 

Vidíš,nik nevie aké svinstvo pichnú obyčajným ludom a sebe lakocinku.Virus zmutuje a môžu si celú vakcínu strčiť vedia kam,ale pharmmalobhing získa stale,aj za pomoci Matelka a tých kresťanských bláznov vo vlade
6.8.2020 - 7:13
+3

batifo

 

No pockat, tak teraz si uz pekne mimo. To si naozaj myslis, ze budu vakciny pre rovnych a pre rovnejsich, ci ako mam tomu rozumiet? Nehovoriac o tom, ze je uplne naivne si mysliet, ze na to bude mat nejaky zasadnejsi vplyv Igor, resp. aj Slovensko vseobecne
6.8.2020 - 9:20
+1

napolpoliak

 

Vždy to tak je,sú rovnejší a ešte rovnejší... Igor nemá vplyv nanič,len počúvať akési konzilium,z ktorého zasadnutí neexistuje ani dokumentácia.Ja hovorím že celé je to len o biznise,vývoj vakcíny bežné netrvá pol roka aj s testovaním... Prečo potom nie sú tak flexibilný aj pri iných chorobách..
6.8.2020 - 12:28
+3

braniiislav

 

lebo ak budes chciet ist na hokej, alebo do vlaku alebo na koncert, do škôlky, tak budes musiet mat očkovací preukaz. verim, ze potom uz budes vidieť zmysel
5.8.2020 - 14:46
+4

bohin85

 

Tak potom chudaci sportovci...
5.8.2020 - 22:22
+1

emoxx1

 

Vrcholový športovci sú riziková skupina...
5.8.2020 - 22:27
0

chimli

 

, pri biologickych zbraniach sme vsetci rizikova skupina.
6.8.2020 - 6:58
+2

Sunkafit

 

Ano len sa neoplatia vyrabat....
6.8.2020 - 9:22
+3

chimli

 

Preto su ich plne sklady a kseft pokracuje.

Jeden priklad, Japonci na konci II.SV pouzili proti ZSSR biologicku zbran, za tych 75 rokov sa jej nasledky presunuli uz za URAL, teda uz su v europskej casti dnesneho Ruska. Za 50 rokov bude ten sajrajt v Europe.
6.8.2020 - 11:03
0

Sunkafit

 

Ako myslis
6.8.2020 - 11:28
+2

Laci

 

Zdieľam tvoj názor. Možno som v túto chvíľu pesimista, no realistický.
5.8.2020 - 13:36
+2

burnzie

 

A už je to tu.... Ak Igor zruší ligu v už prebiehajúcej sezóne kvoli pár akože s covid prípadmi tak ho majitelia klubov a funkcionári zožerú a tento šport v našich podmienkach zakape tak verím, že nech ho to ani nemapadne
5.8.2020 - 13:51
+4

topska

 

Riesi sa zabezpeka a kompenzacie v takom pripade zo strany statu
5.8.2020 - 13:54
+1

mitoO

 

Riesi sa a podla mna sa nic nevyriesi.
Na sport sa s.alo a s.at sa dalej bude.
5.8.2020 - 14:53
+7

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
burnzie

 

Presne tak potom to pripimeniem a Matovič duplom na šport kašle pozn nie som smerák
5.8.2020 - 15:31
+5

topska

 

Toto sa neriesi s Matovicom. A nikde som nenapisal ze uz nieco vyriesili
6.8.2020 - 15:01
+1

lou22

 

ten virus tu bude,ci sa sport bude hrat alebo nie, hlavne je, ze hrac je bezpriznakovy a za par dni by mal byt ok
5.8.2020 - 20:58
0

samajamado

 

V Capitals mali jedneho uz pred par dnami:
https://www.bratislavskenoviny.sk/sport/61024-koronavirus-hokejista-bratislava-capitals-mal-pozitivny-test-na-covid-19
5.8.2020 - 21:58
0

gta98

 

No.. toto bude najvacsi problem. Statisticky nie je mozne, aby sa za celu sezonu nenakazil ziadny hrac v slovenskom hokeji. To je akoby ste povedali, ze z 1000 hodov na kocke nepadne ani raz sestka. Skratka sa to stane. Co s tym?

Ak sa pojde tymto systemom, ze po pozitivnom teste sa da cely tim na tyzden az dva do karanteny a samozrejme aj vsetci jeho superi a budu sa pozorovat, tak za 3 mesiace odohrame max 10 kol. Lebo sa bude vsetko odkladat. Cize co ideme robit?
5.8.2020 - 13:57
+3

doc.koniferum

 

pred pár hodinami som sa vrátil z Estónska.ako to tam je ohľadom covid 19?odporúčania síce sú,ale:rúška nenosí nikto,nenosia sa nikde,dokonca ani vo verejnej doprave-obchododoch-reštauráciach,no nikde.vírus tam takmer neni,o chorých a mŕtvych ani chýru ani slychu.ked sme tam prišli,z letiska samozrejme mestskou dopravou do mesta (električkou).my naučení,dali sme si rúška.nastúpime a všetci na nás čumeli ako na mimozemšťanov.tak sme to dali dole a do príchodu na Slovensko sme ich nemali.domaci nám vraveli,že tam to ani riadne nemajú a smiali sa z nás aj z toho všetkého a mávali rukou.dá sa vygoogliť,ako oni na tom sú a fakt majú domáci pravdu.nuz čo k tomu dodať?nejaký sairajt vo vzduchu určite je,ale pravda bude niekde uprostred.tu už je z toho hystéria.ides bez rúška smeti vysypať a vlastný sused pomaly na teba policajtov volá.tak to tu je.
5.8.2020 - 14:03
+19

burnzie

 

Ja som v NL a je to úplne v pohode 1.5 m odstup v obchodoch a rúška len v dop prostriedkoch a žiadne stresy a opatrenia ako náš Matovič a to tu majú iné čísla holt nie kto si nechce len tak zničiť ekonomiku ale Matovič sa pochváli, že ostatné krajiny nám budú závidieť budeme predsa v top 3 čo má najmenej prípadov a pod
5.8.2020 - 15:33
+10

tomas71

 

Tu mame ake stresy prosim ta?
5.8.2020 - 15:43
+16

burnzie

 

Videl som čo tu bolo v marci.... A ako mi to skomplikovalo situáciu s prácou a celkovo tu sa nič nezatváralo v takej miere ako u náš že total kompletka vše... A ani nekrátili platy a pod a vo výrobe sa neprepúšťalo ako u nás na svk to ti môžem potvrdiť
5.8.2020 - 15:48
+3

kamenný pavúk

 

aspon netrep: to ze ty nevies o tom ake opatrenia boli v inych krajinach neznamena ze neboli
5.8.2020 - 15:59
+13

burnzie

 

Som v NL hovorím o tejto krajine napr opýtaj sa hocikoho kto v tejto krajine pracuje
5.8.2020 - 16:00
+3

Nemehlo

 

V anglicku mali na salame a potom vacsina ludi sedela doma s tym, ze stat im platil 80%.
Nasa firma poslala pracovat z domu vsetkych ci na SVK, ci vo Svajciarsku, Nemecku, Japonsku, alebo inde.
Iste oblasti Spanielska, Talianska mali zakaz vychadzania.
6.8.2020 - 13:43
+1

tomas71

 

V marci to bolo ine, nikto nevedel o co sa jedna a stat bol uplne nepripravený. Ine staty boli pozatvarane daleko tvrdsie, na zapade sa este teraz hravaju sporty bez divakov, my mame aspon 50% kapacity... Teraz naskakuju pripady oproti marcu vo velkom a nikto nic neriesi, uz aj vraveli, ze si nemôžeme dovoliť dalsie opatrenia. A dnes aj epidemilogicka vravela, ze su opatrenia dobre, netreba nic pritvrdzovat. Snad im toto nastavenie teda vydrzi #nepokaztenamto
5.8.2020 - 16:03
+16

burnzie

 

Kiežby sme to s tymi opatreniami mali v norme.... ďaľšie zatváranie by bol pre náš šport klinec do rakvy vzhľadom na ekonom situáciu u nás
5.8.2020 - 16:12
+2

Nerkio

 

Napríklad Maďarsko minuly týždeň zasa zmenilo možný počet ľudí na zhromaždení a stiahli to na 500...takze rušia všetky akcie či vonkajšie tak vnútorne nadtymto počtom
5.8.2020 - 17:37
+4

FanusikZamkov

 

Nie je to pravda Nerkio. Športové podujatia nestiahli na 500 ale polovica kapacity štadióna je povolená a musí byť vzdialenosť 2 m medzi osobami- fanúšikmi.
5.8.2020 - 21:16
+1

FanusikZamkov

 

tu je dôkaz: Dnes sa hralo druhé kolo druhej najvyššej futbalovej súťaže Maďarska . V rámci nej sa hralo Debrecínske derby DEAC-DVSC. Počet divákov 6187. http://www.nemzetisport.hu/labdarugo_nb_ii/nb-ii-debreceni-eac-debreceni-vsc-2776159
5.8.2020 - 21:45
+1

Nerkio

 

Prosím tá zisti si ...či sa môžu v Maďarsku usporadúvať koncerty a zhromaždenia nad 500ludi ...zistíš že nie ...Športoviska zatiaľ nezakázala ale ostatne zhromaždenia áno ...nie jeden interpret sa rozčuľuje kvôli tomu v Maďarsku ...
5.8.2020 - 23:09
+1

FanusikZamkov

 

Nerkio sú koncerty a zhromažďenia ktoré nie sú zakázané ale musia dodržiať bezpečnostnú vzdialenosť návštevníci medzi sebou. Nie je platné pre pre nich obmedzený limit 500 divákov. Nie jedno podujatie by som tu mohol uviesť-spomenúť hlavne 20.augusta v deň štátneho sviatku. Sú internetové stránky ktorého zakladatelmi sú opozičné strany a tam nepíšu skutočnosti. Tak ako tu na Slovensku.
6.8.2020 - 7:24
0

Nerkio

 

Ja nepozerám stránky ktoré ty spomínaš ...ale konkrétnych umelcov či športovcov v Maďarsku ...už x krát som ti písala že ja som Maďar takze nemám problém pozerat maďarské televízie ...ale s tebou je to ako hrách na stenu hádzať ..by má úprimne zaujimalo koľko máš rokov .?
6.8.2020 - 7:57
+2

FanusikZamkov

 

Nerkio to že ja koľko mám rokov to nech ťa nezaujíma. To je moja osobná vec. Ale určite som prežil toho viac ako ty vo svojom živote o hokeji nehovoriac no a tvoje tvrdenia sa nezakladajú na pravde tak isto ako si tvrdila že v tipsport lige nebude hrať ani jedno maďarské mužstvo. Hla hraje to je prekvapenie . S týmto pre mňa téma je uzavretá preto že skutočne nemám chuť vyvracať v tejto téme nepravdy.
6.8.2020 - 11:43
0

Ottawa Senators

 

Som si az takmer isty ze Nerkio vtedy ohladom tych madarskych klubov tvrdila nieco ine a ze uvadzala vtedy spravne info aj so zdrojom.
6.8.2020 - 12:08
+2

Nerkio

 

Vždy keď nemáš pravdu ...temu ukoncis...čo sa veku týka ,nechcela som tá tou otázkou uraziť len si akosi utvoriť o tebe celkový obraz ..
6.8.2020 - 12:33
+4

FP-Tomike

 

Nie som nejaký zástanca opatrení a Matoviča ale nemyslíš , že práve vďaka tým opatreniam sme na Tom s číslami celkom dobre? A vravíš ,že v NL viac nakazených a opatrenia minimálne...čím to asi bude?
5.8.2020 - 17:55
+16

Ottawa Senators

 

On hlavne vravi, ze pracuje v NL, co uz vdaka tymto diskusiam vie siroka hokejova verejnost. A kto by nevedel tak vedzte ze B. Ryan pracuje v NL a Matovic mu neustale komplikuje zivot.
6.8.2020 - 9:50
+3

burnzie

 

Spýtam sa ťa inak je pidľa teba všetko v poriadku čo sa za Matoviča deje? Je to premoér na akého môže byť každý z nás hrdý? Poniektorí mi tu prídu veľmi jednoduchí a zrejme im nevadí kde sa naša ekonomika posunula a kam až smeruje ale kolega vyššie tvrdí, že taký ako ja v tom zahraničí vydržia len mesiac a že sa mám dať vyšetriť za to, že som napísal pravdu ako to v globále u ná je... Ale pidľa neho do zahraničia odchádzajú pracovať zrejme neschopáci čo si nevedia nájsť prácu doma a dovolia si ísť robiť za hranicu a pod.... Pozri sa čo ten šašo stvára a ako sa prezentuje... Toto nás má reprezentovať človek čo neovláda ani jeden cudzí jazyk poriadne?... A ďaľšia vec už to posl roky vyzeralo, že tento HP neberú niektorí až tak vážne ale mnohokrát v iných témach ani nepoznajú sarkazmus poniektorí
6.8.2020 - 11:22
+1

Ottawa Senators

 

Prva vec je ta, ze som nikde nenapisal ako to robi Matovic dobre. Mam nanho svoj nazor ale nie som chronicky nakladac...
K vsetkemu ostatnemu asi len tolko, ze mal by si si uvedomit, ze nie len ten tvoj nazor musi byt ten spravny. A to tvoje zahranicie spominam hlavne preto, ze to tu omielas uz mesiace a ja si myslim, ze to na tento portal nepatri a bud si isty, ze korona nepokazila plany len tebe.
Koniec koncov si uz tam a pracujes, good for you. Rovnako to vsak nie je dovod na to aby si sa povysoval, pretoze si to v tejto diskusii uz zacal robit. Takze radsej klud s tymi jednoduchsimi, pretoze uz si tu x krat dostal relevantne protiargumenty.
6.8.2020 - 12:05
+2

burnzie

 

Mne sa nezdá, že by som sa povyšoval no v spojitosti s coronou už radšej nenapíšem nič lebo už mám toho max dosť...možno aj preto som použil taký podtón.. Len ma tá situácia vynervovala na max.. Na nikoho som tu neútočil len keď som aj dávnejšie napísal názor tak mi bolo za ten covid19 naložené ako asi nikdy tu
6.8.2020 - 12:24
0

Sunkafit

 

Zaujimave ze my sme mali otvorene ....kompletka
6.8.2020 - 9:24
+2

doc.koniferum

 

možno si na takého ešte nenatrafil,ale tu je to fakt hystéria.
5.8.2020 - 16:00
+2

dufus

 

hlavne že už je problém že kolko ludí pustiť na štadion....len aby sa bolo na koho pozerať na tom lade
ako to hovoril Láslo:toto nem dopadne dobre
5.8.2020 - 14:07
0

Westbeast0

 

Ja si myslím že jediná možnosť je nariadenie klubom, že hráči budú musieť obmedziť pohyb len na štadión a domov. Viem že majú aj rodiny, ale to riziko nakazenia by bolo určite nižšie. Keď vedia byť hráči NHL a NBA dva-tri mesiace mimo svojich domovov a rodín zavretí v obrovskej "bubline" len so svojím tímom , aj hráči v našej lige by mohli zvládnuť na pár mesiacov obmedziť svoj pohyb. Ak sa im to nebude páčiť, nebudú môcť robiť to čo ich živí, bohužiaľ...
5.8.2020 - 14:10
+6

braniiislav

 

pre hráčov platí aj to, ž ekým si v karantene, tak si akoby na PN, takze nedostavas plny plat, tak snad budu na to mysliet a davat si pozor a vyhybat sa masovym podujatiam, aby znizili sancu.
5.8.2020 - 14:48
0

mitoO

 

ok, to by sa snad nejako dalo, len ako obmedzit ich rodinu?
Pripadne hracov, ktori pojdu na repre turnaje a urcite nieco donesu?
V auguste uz repre zrusili. Ved nech to zrusia na celu sezonu, pripadne kym sa situacia nezlepsi.
5.8.2020 - 14:55
0

Fandaza

 

?: Porovnávaš neporovnateľne v NHL zarábajú hráči miliony.Na slovensku vieme aké sú platy pre hráčov minulý rok mala polovica družstva v Žiline 400-700€ takže predstava že takéto niečo povedia hráčom aby boli len štadión- domov bez detí,ženy tak ich pošlú kade ľahšie.
5.8.2020 - 16:01
0

Westbeast0

 

Asi som to napísal trochu nejasne... Myslel som domov aj k rodinám, preto je tam to riziko nakazenia sa cez rodinných príslušníkov...
5.8.2020 - 16:29
+1

Mato-Mi

 

Ked pribudali prve pripady, vznikla hysteria, vsetko sa zatvaralo. Denne pribudlo 7-15 ludi a panika medzi ludmi. Ked sa zacali uvolnovat opatrenia, zacal som byt optimistickejsie naladeny ohladom novej sezony. Dnes je denny prirastok nad 15 skoro kazdy den, okrem nedele a kazdy je v pohode, vysmiaty Ale obavam sa, co ak sa nakazia hraci, co bude potom? Pojde len dotycny hrac do karanteny, ci aj cele muzstvo aj s realizacnym teamom? Aj super pojde do karanteny?
5.8.2020 - 15:28
0

mitoO

 

takto ti napisem, po zapasoch svk cze u20 sli do karanteny este aj novinari
5.8.2020 - 15:32
+8

burnzie

 

Toto bude šaškáreň ak to zavrie ale nenechajú na ňom nitku suchú to mi verte verím, že čím skôr ten človek skončí na post premiéra žalostne slabý a robí neuvážené rozhodnutia
5.8.2020 - 15:35
+8

mitoO

 

Ale toto sa nedeje len u nas, ale vsade.
5.8.2020 - 15:37
+12

mhc23

 

Neviem ale v Berlíne bol protest proti opatreniam, rúškam, očkovaniu atď.
5.8.2020 - 15:46
+6

GZA

 

No áno, tomu sa hovorí falošná demokracia. Tak osprostení ľudia protestujú proti všetkému možnému, a aj tak je im to prd platné...
6.8.2020 - 9:03
0

mhc23

 

Prečo by mali byť osprostení tí ľudia, že protestujú proti opatreniam, aby prežili, aby ekonomika nešla viac dole, alebo proti očkovaniu? Ja mám skôr pocit, že sú osprostení ľudia na Slovensku.
6.8.2020 - 12:50
+2

fany

 

Tak my sme tu takí služobníčkovia bez názoru.
6.8.2020 - 12:53
+1

warn1ng

 

Narod holubici...
6.8.2020 - 13:09
+1

Nemehlo

 

No hlavne sa protestuje aj proti vedeckemu pokroku, co tu je sice od nepamati. Ale vezmime si take 5g siete, uz skoro rok je funkcny v BB vysielac a nevsimol som si, ze by z daneho miesta hlasili nejake velke problemy so zvieratami alebo ludmi. Dokonca im to tam nesiri ani covid. Ako mas brat vazne takychto ludi?
6.8.2020 - 13:57
+3

burnzie

 

Ja viem ale už má človek nervy na toho človeka domrvil čo sa len dalo ekonomika na kolenách a nerobí nič nevie cudzí jazyk fotí si selfíčka toto je premiér?!?! Kvoli nemu sa nemôžem zamestnať teraz u nás za takých podmienok aké som tu mal lebo na všetkom sa šetrí tak doslova nie len mňa viacerých vyhnal do cudziny.....
5.8.2020 - 15:52
+3

julo

 

Mal by si vyrazit do ulic
5.8.2020 - 15:46
+13

burnzie

 

Potom sa zbadáš aj ty keď bude 1/4 ľudí živoriť a ver tomu, že pôjdu do ulíc a bude sa ešte viac kradnút ako doposiaľ lebo ľudia nebudú mať z čoho žiť... ale situácia je u nás asi taká, že svet gombičk však? a ak ti neprekáža v akom rozklade je vše za pár mesiacov tak potom ...
5.8.2020 - 15:59
+9

ekaver

 

daj sa liečiť
5.8.2020 - 16:28
+25

burnzie

 

Takže ja sa mám dať liečiť kvoli čomu? pretože napíšem pravdu ako to u nás teraz je? Je to horšie ako v roku 2009 a ná byť ešte horšie ale zrejme máš svoj svet....alebo mi chceš povedať, že ľudia sú spokojní všetko tu funguje zamestnanosť stúpa neuveriteľne rýchlo...všetko je v absolutnom poriadku som zvedavý čo budeš tvrdiť po polroku... O mňa ty strach nemaj...
5.8.2020 - 16:49
+4

dufus

 

prosím ťa ty epidemiolog,ekonom a je ešte neviem čoho všetkého si odborník samozrejme samozvaný,ty už vieš čo bude o pol roka ,zrovna ty,čo ti trvalo 10 rokov kým ťa osvietilo aká strana vás vlastne dotuje a aký SMER máte vo vedení klubu
5.8.2020 - 18:20
+33

burnzie

 

Ty sa hraj doma na svojom piesočku ty odborník bavíš ma veľmi by si bol prekvapený ktorý kraj vo velkom volil Smer tak tu nerozdávaj rozum vtedy keď ho rozdávali sa ti zrejme neušlo
5.8.2020 - 22:13
+1

burnzie

 

Som v zahraničí nie 1 rok viem porovnať či a ako za to ty si bol hádam niekde max na dovolenke v cudzine... Daj ešte voľačo však Matelko nás spasí je to najvacsie zlo ake kedy svk malo a ten nazor nezmenim ty si s nim zrejme max spokojny kvoli nemu a tomu co robi su ludia nutení odchadzat prec
5.8.2020 - 22:32
+6

dufus

 

prepáč ale ty si riadny zjav,to že robíš v zahraničí to vie každý,stále to tu píšeš dookola,
podla tvojej logiky odchádzajú ludia posledný pol rok pracovať do zahraničia kvôli matelkovi?,kolko si tam ty?,jáj ty si odišiel pre istotu už skôr....
a vidím že si pochopil aj tú narážku na SMER,ja píšem o vedení v hokeji BB,sám si to tu písal ked ti zaplo, a ty mi odpíšeš kto kde koho volil.....
mimochodom dovolenky trávim zásadne na slovensku,a to kde pracujem ,v akej oblasti a pod ,to tu nemám zapotreby rozoberať
6.8.2020 - 6:20
+6

Sunkafit

 

Pri tvojom plakani a neschopnosti sa zamestnat sa mu zda ze si v zahranici tak mesiac do roka...
6.8.2020 - 9:30
+1

burnzie

 

Mesiac do roka keď myslíš.... Poniektorí viete pobaviť na tomto hp vidím,že sa nič nezmenilo.... Tu sú len protiargumenty choď sa liečiť a pod typu
6.8.2020 - 9:48
+2

Sunkafit

 

A v NL...predpokladam ze robis v spracovani masa
6.8.2020 - 10:45
+2

burnzie

 

Áno robím s mäsom hez znalosti jazyka tam by si ma zaradil čo aj som si myslel keď ťa tu mnohokrát čítam.... Povie isto človek čo neovláda poriadne ani jeden jazyk a bude ma tu vo veľkej miere moralizovať a sarkazmus ti tiež nič nehovorí keď počas sezóny píšem k hokeju
6.8.2020 - 11:25
0

Sunkafit

 

To tvrdis ty
6.8.2020 - 11:32
+3

burnzie

 

Turnus ti asi nič nevraví ale škoda sa hlbšie rozpisovať však podľa teba taký ako ja patria na luečenie lebo si ddovolím na nejaký HP niečo šplechnúť
6.8.2020 - 11:26
0

Mato-Mi

 

burnzie: pises, ze ta Matovic vyhnal do cudziny. Matovic je premierom od konca marca myslim. A potom napises, ze si v zahranici uz dlhsie obdobie. Tak kto ta vlastne "vyhnal" do tej cudziny?
6.8.2020 - 10:53
+7

Ottawa Senators

 

Radičovej vláda
6.8.2020 - 10:57
+9

fonte

 

Kazdy hra s kartami, ake ma
6.8.2020 - 11:12
0

Sunkafit

 

Tak sme v rozklade damy a pani
6.8.2020 - 9:28
+1

Mato-Mi

 

Inak, zachytil niekto nejake sumy vo vasich kluboch ako to bude s listkami, ako sa bude sediet, stat na zapasoch? Do oktobra este 2 mesiace, ale predsa.
5.8.2020 - 15:44
0

topska

 

Zatial plati ze obrad, caka sa na presnejsie pokyny, hadam budu tento tyzden. To statie sa musi presne definovat.
6.8.2020 - 15:10
0

miso1925

 

pridem domov zapnem comp kukám konečne nejaky članok o žiline,wow 48 príspevkov konečne sa dozviem nejake novinky a 99% príspevkov o nejakom akože víruse.
5.8.2020 - 17:20
+5

doc.koniferum

 

spravil si chybu.ja som prišiel domov a dal som si ako prvé pivo.to si mal urobiť.
5.8.2020 - 20:07
+11

lou22

 

ja som si dal pivo nez som prisiel domov
5.8.2020 - 21:03
+3

kartina

 

Ja som si dal borovičku a pivo.
5.8.2020 - 21:20
0

doc.koniferum

 

by som sa dogrcal.
5.8.2020 - 21:34
+2

fank one

 

Stačí len pravidelný tréning a zvykneš si.
5.8.2020 - 23:41
0

doc.koniferum

 

boli časy,keď som jej bez problémov za noc vypil aj sedmičku a nejaké pivo do toho.väčšinou sa tieto príhody spájali s návštevou hokeja.no,to som mal inú formu.som rád,že to je za mnou.najhoršie to vždy dopadlo,keď bol piatok a hralo sa v Žiline.9 z 10 takýchto zápasov dopadlo tak,že z hokeja sa domov neprišlo v deň zápasu.
6.8.2020 - 0:10
+1

Handlo

 

Následkom konzumácie alkoholu zomrú ročne vo svete tri milióny ľudí.
5.8.2020 - 23:30
+2

topska

 

No a nasledkom konzumacie alkoholu je taky silnejsi piatocek len na Slovensku vysmiatejsi milion
6.8.2020 - 15:12
+1

doc.koniferum

 

rozmýšľam,či je to veľa alebo málo.
6.8.2020 - 16:29
0

topska

 

Tak akurat
6.8.2020 - 16:36
0

Handlo

 

Novinari a bulvar neskutocne hyieny. Im uplne vyhovuje korona, mozu denne pisat 100 poplasnych nezmyslenych sprav. Ako ked mal Djokovic turnaj miliom clanokov aka neskutocna tragedia ze kolki hraci nakazeni, ale to ze napr Coric po tyzdni hral ostry zapas bez komplikacii to uz nebol ani jeden clanok .
5.8.2020 - 23:35
+8

Handlo

 

Ako ja sa uz potom necudujem ludom , ze tomu neveria tak ako to prezentovane v mediach. Ten tenisovy turnaj mi bol len taky dobry priklad, pretoze vsetci hraci po tyzdni zdravi absolutne im nic nebolo , tak o tom sa ziadny clanok a potom zrazu Dimitrov vyhlasil ze ma z toho nejake psychicke problemy ale fyzicky zdravy, a zase milion clankov.
6.8.2020 - 0:11
+5

Tricko30

 

Handlo to isté aj mráz futbalista v Dánsku pondelok mal test pozitívny na každej stránke o Tom písali ale že už v piatok trénoval z mužstvom a nič mu nebolo to už nikde nepísali by som chcel vidieť hráča ktorý dostane v pondelok chrípku že v piatok bude bez problemov trénovať podľa mňa je to veľmi nafúknuté a ublíži to nie len športu ale aj celej ekonomike na svete taký Nový čas keby skončí Corona je nahraty veď ty bombastické titulky desiatky nakazených otvoris a 22 chorých a to nevravím ako sa ľudia stoho liečia keď není vakcina na kereho otca sa mám dať očkovať keď mi nato bude asi stačiť zázvor a Paralen a som fit
6.8.2020 - 8:49
+4

raza1

 

vlci: to kto pisal ten clanok ked aj vratane kustoda ten koho zaujma to pisal sam kustod aby sa ne naho nezabudlo stacilo napisat vratne RT
6.8.2020 - 11:08
0

WOLF 27

 

je to vymyslene cela corona taky trump nema rusko ale zahadne je fit kamuflaž nic ine
6.8.2020 - 12:18
0

warn1ng

 

Ty si riadny spekulant... Trump nema rusko pretoze je debil, nie preto ze je to kamuflaz.
6.8.2020 - 12:23
+10

belo

 


Ale inak.. raz ho uz mal.. Urcite mu stacilo na tento rok
6.8.2020 - 14:11
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen32113:8168
2.Poprad33122:8467
3.Slovan32101:7065
4.Detva3299:8758
5.Nitra32108:10458
6.Michalovce33100:8557
7.Trenčín32107:8650
8.Košice3292:7948
9.N. Zámky3283:8936
10.Miškovec3373:11529
11.B. Bystrica3175:11828
12.L. Mikuláš3275:15012
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina2422011134:3367
2.Martin241320985:7543
3.Topoľčany231123778:6040
4.Sp.Nová Ves221031876:6737
5.Levice23923966:7334
6.Dubnica211002977:6732
7.Trnava249001570:9227
8.Humenné218101252:7326
9.Skalica226041255:7822
10.P.Bystrica205301247:8321
SR 18121101031:705
Aktualizované: 23.1.2021 12:03
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina2422011134:3367
2.Martin241320985:7543
3.Topoľčany231123778:6040
4.Sp.Nová Ves221031876:6737
5.Levice23923966:7334
6.Dubnica211002977:6732
7.Trnava249001570:9227
8.Humenné218101252:7326
9.Skalica226041255:7822
10.P.Bystrica205301247:8321
SR 18121101031:705
Aktualizované: 23.1.2021 12:03
TÍMZVVPPPPGB
1.Bolzano3420455105:6273
2.Fehérvár36185310120:10367
3.Klagenfurt3419249104:6765
4.Viedeň35166310113:9163
5.Salzburg3316251098:8757
6.Dornbirn35144314100:9453
7.Graz3512421799:11746
8.Bratislava3411321887:11441
9.Innsbruck34102517107:12339
10.Villach348541778:10638
11.Linz347122467:11425
Aktualizované: 23.1.2021 12:01
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Cehlárik asistoval, no Leksand podľahol Färjestadu 2:3

Slovenský hokejový útočník Peter Cehlárik zaznamenal jednu asistenciu v sobotňajšom zápase švédskej ligy, no jeho Leksand prehral doma s Färjestadom tesne 2:3. Dvadsaťpäťročný krídelník nazbieral v 35 zápasoch 33 bodov a v tabuľke produktivity mu patrí piate miesto. S 18 gólmi sa delí o post najlepšieho strelca súťaže. SHL: Frölunda - Örebro 0:3, Leksand - ...
pred 20 min. - TASR

CSKA Moskva - Jokerit Helsinki 1:3 v sobotňajšom zápase

Hokejisti Jokeritu Helsinki zvíťazili v sobotňajšom zápase KHL na ľade lídra Západnej konferencie CSKA Moskva 3:1. sumáre: HK Soči - Lokomotiv Jaroslavľ 1:5 (1:2, 0:0, 0:3) Góly: 7. Šmeľov - 6. Petersson, 11. Rafikov, 42. Lander, 49. Lander, 56. Beljajev (tr. str.) CSKA Moskva - Jokerit Helsinki 1:3 (0:0, 1:1, 0:2) Góly: 34. Telegin - 25. Schroeder, 48. Hännikäinen...
pred hodinou - TASR

Iserlohn - Krefeld 3:6 v 11. kole nemeckej ligy

Hokejisti Krefeldu zvíťazili v piatkovom zápase 11. kola nemeckej ligy na ľade Iserlohnu 6:3. výsledky: Straubing Tigers – Adler Mannheim 2:1, Iserlohn Roosters – Krefeld Pinguine 3:6.
včera o 22:58 - TASR

HC Davos - SCL Tigers 9:2 vo švajčiarskej lige

Hokejisti Davosu triumfovali v piatkovom domácom zápase švajčiarskej ligy nad SCL Tigers 9:2. výsledky: HC Ambri-Piotta – Lausanne HC 0:6, EHC Biel-Bienne – SC Rapperswil-Jona Lakers 3:1, HC Davos – SCL Tigers 9:2, Fribourg-Gotteron – HC Servette Ženeva 3:2, ZSC Lions – EV Zug 1:2 pp a sn.
včera o 22:23 - TASR

KooKoo Kouvola - Jukurit Mikkeli 6:1 vo fínskej lige

Hokejisti KooKoo Kouvola zdolali v piatkovom domácom zápase fínskej ligy Jukurit Mikkeli 6:1. výsledky: JYP Jyväskylä - KalPa Kuopio 1:2 pp a sn, Kärpät Oulu – TPS Turku 1:2, KooKoo Kouvola – Jukurit Mikkeli 6:1, Pelicans Lahti - SaiPa Lappeenranta 2:1.
včera o 20:58 - TASR

Joe Thornton má zlomené rebro

Útočník Joe Thornton bude Torontu Maple Leafs v hokejovej NHL pre zranené rebro chýbať štyri týždne. Zranil sa v stretnutí s Edmontonom (1:3) pri strete s Joshom Archibaldom. Televízne kamery po súboji zachytili Thorntona zhrbeného s bolestivým výrazom v tvári.
včera o 19:53 - TASR

Vancouveru bude dlhšie chýbať obranca Hamonic

Hokejistom Vancouveru Canucks bude dlhšie chýbať obranca Travis Hamonic. Tridsaťročný Kanaďan, ktorý sa upísal Canucks ako voľný hráč tesne pred štartom ročníka NHL, nedohral stredajší duel s Montrealom (6:5 pp). Jeho klub ho vo štvrtok zaradil na listinu zranených hráčov.
včera o 11:50 - TASR

Obranca Manson bude Anaheimu chýbať približne šesť týždňov

Približne šesť týždňov sa bude musieť klub zámorskej hokejovej NHL Anaheim Ducks zaobísť bez obrancu Josha Mansona. Dôvodom je svalové zranenie v oblasti brucha, ktoré utrpel v pondelňajšom dueli proti Minnesote. Dvadsaťdeväťročný Mason odohral v tejto sezóne za Ducks tri stretnutia, v klube pôsobí siedmu sezónu.
včera o 08:18 - TASR

Eisbären Berlín - Bremerhaven 2:0 v 11. kole nemeckej ligy

Hokejisti Kolína Haie prehrali v 11. kole nemeckej ligy s Düsseldorfom 1:5. výsledky - 11. kolo: Eisbären Berlín - Bremerhaven 2:0, Red Bull Mníchov - Ingolstadt 1:3, Kolín - Düsseldorf 1:5.
21.1.2021 23:09 - TASR

Tommy Salo dostal dva mesiace väzenia, šoféroval opitý

Bývalého hokejového brankára Tommyho Sala uznali vinným z jazdy pod vplyvom alkoholu a odsúdili ho na dva mesiace väzenia. Vo štvrtok o tom informoval denník Aftonbladet. Podľa správ švédskych médií namerali 49-ročnému Salovi za volantom 0,3 promile alkoholu v krvi, čo je viac ako 15-násobok zákonného limitu vo Švédsku.
21.1.2021 11:53 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

24. 01. 2021
N. Zámky - Trenčín o 16:00
Slovan - Zvolen o 16:00
Michalovce - Detva o 16:00
L. Mikuláš - Nitra o 17:00
B. Bystrica - Košice o 17:00
Poprad - Miškovec o 17:00

Odohrané zápasy

22. 01. 2021
PopradN. Zámky
6:4REPORT
MiškovecMichalovce
0:4REPORT
DetvaB. Bystrica
1:2 PPREPORT
KošiceSlovan
0:1REPORT
ZvolenNitra
6:1REPORT
L. MikulášTrenčín
3:4REPORT

Najviac bodov

Marcel HaščákPOP46 bodov
2.Svitana P.POP36
3.Chovan M.KOS36
4.Slovák M.NIT35
5.Skokan D.POP35

Najlepší strelec

Marcel HaščákPOP28 gólov
2.O´Donnell B.SBA19
3.Klhůfek P.KOS17
4.Bondra R.ZVO16
5.Handlovský L.POP15

Najlepší brankár

Tyler ParksSBA94.96 perc
2.Riečický D.KOS93.39 %
3.Lackovič J.NZA93 %
4.Sholl T.DEV92.85 %
5.LaCouvee C.TRE92.56 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov