Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Jedenásť Slovákov z Tipsport ligy: Súčasnosť a vyhliadky do budúcna

zdroj: TASR/ -
20.5.2020 20:45 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Slovenský hokej sú kluby, kluby sú hráči a fanúšikovia. Slovenskí hokejisti, ktorí hrali prím v Tipsport lige a zároveň sa zatiaľ neodpichli k výraznej zahraničnej ponuke zažívajú krušné časy. Vybrali sme si 11 zaujíamavých Slovákov z najvyššej súťaže, aby sme s nimi prebrali nielen ich aktuálnu prípravu, ale spoznali aj ich úvahy o blízkej budúcnosti.


Otázka pre vybraných respondentov znela: Ako vyzerá vaša príprava a čo sa dá povedať o rokovaniach s prípadnými záujemcami smerom k novej sezóne?

Dávid Skokan (naposledy Košice)

„Vieme, aká je situácia. Chápem, že kluby to majú ťažké. Na druhej strane priznávam, že ma kontaktovali Michalovce, Poprad, Košice a Zvolen. Zo Zvolena som mal len jeden telefonát, takže to asi padlo, s Popradom sme sa včera nedohodli a nedohodli sme sa momentálne ani s Košicami, pretože to idú stavať na domácich mladých hráčoch. Momentálne som v kontakte s Michalovcami, kde to myslia, zdá sa, veľmi vážne a ich ponuka ma najviac oslovila. Nie sme dohodnutí, ale komunikujeme. Čo sa týka zahraničia, sám som prekvapený, že aj odtiaľ mi prišli ponuky. Keď som bol mladý, nechodili skoro vôbec, ale teraz áno. Určite mi pomohla aj sezóna. Zvažujem všetko, neponáhľam sa nikde. Trénovať trénujem, ale je to veľmi ťažké, keď vôbec neviem, ako sa mám pripraviť, kedy to načasovať. Nevieme, kedy budú ľady... Pevne verím, že to začne aspoň v októbri, mesačný posun by bol ešte v poriadku. Na Slovensku ideme dobrým smerom, vláda to celkom podchytila. Verím, že hokej sa bude môcť hrať s divákmi, bez nich by to nemalo význam. Keď nebudú diváci, kluby to ani nebudú chcieť otvoriť.“

Ivan Ďatelinka (naposledy Banská Bystrica) 

zdroj: TASR

„Ja budem asi stručný, lebo mám platnú zmluvu s Banskou Bystricou, ktorú som vlani podpísal na dva roky. Príprava je zatiaľ individuálna. Ešte nemáme informácie, či začneme aj spoločne, ale nejaké šumy z klubu o tejto téme už boli, takže je to otázka ďalších dní.“

Tomáš Zigo (naposledy Slovan)

„Každého ten koniec zamrzel. Ale naozaj je zdravie prvoradé. Na Slovensku sme to zvládli až príliš dobre. Prípravu som si zosnoval sám, nejaké veci som si zohnal. Som teraz v treťom týždni. Čakám, kedy budem môcť ísť na ľad. A kam pôjdem? Ozvali sa viaceré kluby, je záujem aj zo Slovana, ale myslím si, že po takejto sezóne je jasné, že by som chcel odísť do zahraničia. Škoda, že tá sezóna skončila, lebo mi vyšla a považujem ju za moju zatiaľ najlepšiu v kariére. Uvidíme, ako to s tým zahraničím vyjde. Zatiaľ nemám nič, určite má láka Česko, avšak Európa je veľká, nebránim sa ani inému smeru ako českému. Všetko je však len v rovine riešenia, nebudem teda nič dopredu predbiehať.“

Peter Zuzin (naposledy Zvolen)

„Ja som mal pauzu len 10 dní po sezóne. Potom som sa začal venovať príprave. Aj keď sú posilňovne zavreté, veľa cvikov sa dá robiť. Začal som pracovať hlavne s vlastnou váhou, na precvičenie vrchu tela je to veľmi dobré. Možností je stále veľa, ale človeku sa musí chcieť a musí mať k tomu vzťah. Je faktom, že posilňovňa sa v plnom rozsahu nedá nahradiť, ale veľká časť sa dá vykompenzovať. A budúcnosť? Dva týždne dozadu bolo ešte ticho a nikto nič neriešil. Kluby veľa nevedeli, netušia, aké zmluvy majú ponúkať. Ja si myslím, že budú ešte horšie ako doteraz, čo je logické. Kluby možno budú využívať koronavírus. Očakávam, že tam bude veľa noviniek o platbách, počul som aj od iných chalanov, že to bude kadejaké. Bude to ťažká sezóna. Pre kluby, ale aj pre hráčov. Zoberte si, že vám ukončili zmluvu v polovici marca, bez príjmu ste apríl, máj, jún, júl, august, niektorí aj v septembri. Sedem mesiacov nepoberáme plat. Ako SZČO zatiaľ neviem, že by sme mali nároky na dávky a príspevky. Pritom kluby budú chcieť, aby sme prišli dobre pripravení. Pre hráčov bude veľmi ťažké vôbec prežiť, nie ešte sa pripraviť na sezónu. Je to široká téma, ale pomohli by nám aspoň nejaké príspevky. Myslím si, že ako na profesionálnych športovcov by malo byť na nás inak pozerané. Ľudia sa na sezónu budú tešiť, ale  neviem, či hráči budú fyzicky i psychicky pripravení.  Rokovania som viedol so Zvolenom, ale bolo to rýchle, preštudoval som si ich návrh zmluvy. Chcem ešte počkať aj na iné ponuky. Rokoval som aj s iným slovenským klubom, no ešte ho nechcem medializovať. Čakám aj na zahraničie, ale to len v úvodzovkách. Dostať sa von je ťažšie, pokiaľ nepoznáte správneho človeka, ktorý vám v tom pomôže. Situácia je zlá v tom, že aj hráči s dobrou sezónou sa veľmi neposunú. Teda nie v takejto situácii. Dokonca si myslím, že veľa chalanov zoberie hneď prvú slovenskú ponuku, lebo ak zmeškajú jednu ponuku, neskôr sa môže stať, že spadnú za zadok ešte viac, ako sme spadli teraz my. Nevravím, že by sa veci mali točiť len okolo nás, to určite nie, ale myslím si, že zväz a štát by mali byť nápomocní aj pre hráčov, aby sa nestalo, že šport bude na tom ešte horšie ako bol doteraz.“

Andrej Košarišťan (naposledy Košice) 

zdroj: TASR

„Celá liga je zaspatá. Ale očakávam, že sa to začne rozbiehať aj vďaka vládnym uvoľneniam. Trénujem sám a som s tým spokojný. Rokovania nechcem konkretizovať a teda radšej budem ticho. Iba toľko, že v Košiciach zmluvu nemám.“

Peter Galamboš (naposledy Michalovce)

„Som doma v Martine, začal som úvodnú prípravnú fázu. Mám len malú posilňovňu k dispozícii, no to je zatiaľ postačujúce. Mám plán od kondičného trénera. Zatiaľ som voľným hráčom, ale komunikujem s Michalovcami, ktoré prejavili záujem už na konci sezóny. Telefonoval som aj s trénerom, takisto s manažérom. Vyzerá to tak, že ostanem v Michalovciach. Myslím si, že záujem je obojstranný.“

Samuel Mlynarovič (naposledy B. Bystrica)

„Mal som po sezóne dosť času na oddych, ale začal som aj pracovať. Chýbali mi peniaze za niektoré mesiace, takže pomáham v stolárskej firme. Po robote si idem zašportovať, hrávam napríklad in-line hokej. Začal som aj behať a udržujem sa v domácich podmienkach. Neviem ani, kedy sa liga začne, čakám teda na správy zo zväzu, aby som si mohol prípravu naplánovať konkrétnejšie. Čo sa týka novej sezóny, nejaké rozhovory s Banskou Bystricou sa uskutočnili po sezóne, ale nedohodli sme sa a utíchlo to. Iné kluby sa mi zatiaľ neozvali, takže čakám a uvidíme, čo bude.“

Samuel Buček (naposledy Nitra)

„Trénujem na štadióne. Zatiaľ sám. Neviem, kedy začne tímová príprava. Zmluvu zatiaľ nemám žiadnu. Chcem hlavne stále hokejovo napredovať a práve na to budem brať ohľad pri mojom rozhodnutí.“

Patrik Svitana (naposledy Poprad)

zdroj: TASR

„Vidíte, že spoločne začali len Trenčania, takže sa pripravujem individuálne. Som v rokovaní s viacerými klubmi, hlavne však s Popradom. Viem, že kríza narobila šarapatu, a tak zmluva určite nebude ideálna. Povedal by som, že sa bude bojovať o podmienky. Najradšej by som ostal doma, ale ak to nebude kontrakt podľa mojich predstáv, obzriem sa za niečím iným. Záujem evidujem, ale nechcem byť konkrétny. Všetko bude záležať od toho, či s Popradom nájdem spoločnú reč na podmienkach. Ak nie, situácia môže byť iná.“

Rastislav Gašpar (naposledy Detva)

„Trénujem doma sám. Mám lavičku, hrazdu, činky. Okrem toho chodím aj na jedno vonkajšie športovisko, kde sa dá trénovať aj s kondičným trénerom. O budúcnosti poviem iba toľko, že sa chcem posunúť v rámci Slovenska.“

Václav Stupka (naposledy Banská Bystrica, predtým Nové Zámky)

„Pripravujem sa ako každý rok, individuálne. Som v kontakte s pár slovenskými klubmi, ale je to také všelijaké, uvidíme, ako sa dohodneme. Mám kontakt aj zo zahraničia, uvidíme, ako sa vyvinie situácia. Konkrétne nemám nič. Nechávam to otvorené.“

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


DobryHokej

 

To by bolo dost paradoxne ak by sa Skokan z objektivnych pricin predsa len rozhodol posilnit MI. Kazdopadne good luck.

Ocakavam, ze sezona 20/21 bude najslabsia v historii nasej ligy. No bude zalezat aj na nas - fanusikoch, do akej miery..
20.5.2020 - 20:59
+21

TatranecPp

 

Skokan tam bude už na 100 % aj Haščák....
21.5.2020 - 4:33
+3

Ketchup_Boy#81

 

Presne tak, zamieri tam aj Hascak, Michalovce budu brutalne silne
21.5.2020 - 8:30
+5

sob3k

 

Nemal Hascak viacrocnu zmluvu s KE?
21.5.2020 - 13:58
0

julo

 

Ale nie je dorastenec takze nic
21.5.2020 - 14:01
+1

topska

 

Ak by ste ju nezrusili a platili ho teraz dalej normalne tak je vas hrac.
21.5.2020 - 14:08
+3

matus93

 

Prepáč, ale haščak nie je z tých, ktorí by žili od výplaty k výplate ..aj v KE zarábal slušnú sumu .. pôsobil aj v Čechách .. myslím, že je pochopiteľne, že dostal za marec možno aj za apríl, keď sa dohodli .. co je luxus oproti iným tímom .. ak má nejaký vzťah ku KE tak nevidim dôvod, aby sa cítil nejako urazene .. ak to berie čisto ako zamestnanie tak potom ok a je aj logické, že odíde .. zatiaľ sú to všetko šumy ..
21.5.2020 - 21:13
0

topska

 

Nemyslel som to tak. Narazal som na to ci ma u vas zmluvu alebo nie. Keby ste ju nezrusili tak nikde ani odist nemoze. a plati to na co naraza sob3k. Ja nic o jeho konkretnom odchode nepisem a ani nijako nekomentujem tento sum.
21.5.2020 - 21:34
0

WinnipegJets

 

Škoda Skokana
20.5.2020 - 21:05
+2

BlackCrow

 

Škoda vedenia HC Košice. Ale žiadne prekvapenie, dalo sa čakať..
21.5.2020 - 5:25
+13

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
matus93

 

Ideme to stavať na domácich mladých hráčoch .. no vzhľadom na to ako sa pracovalo s juniorkou a dorastom v poslednej dobe .. čaká nás asi zaujímavá sezóna .. dúfam , že aj keď by mal byt oklieštený káder tak pod vedením draisaitla ..
20.5.2020 - 21:07
+2

LenTak93

 

Súhlasím. Keď sme to po titule postavili na junioroch, predsa len, bol tomsíný ročník, ktorý v sezóne 99/00 vyhral titul. Svatoš šiel dokonca do NHL, Slovák bol tiež hráč s potenciálom a bol draftovaný, z Kmiťa, Topoliho, Spilara či Žabku sa stali na extraligu nadpriemerní hráči. Avšak tím mal aj osobnosti na čele s Ihnačákom, René Pucherom a v bráne im pomáhal Dragan. Takže verím tomu, že aj toto bude mať nejakú koncepciu a nielen hrbr, berem mladých hráčov.
20.5.2020 - 21:17
+2

LenTak93

 

* bol to silný ročník
20.5.2020 - 21:18
+2

Markos

 

som zvedavy na akych mladych hracoch to budeme stavat dufam ze nebudu hrat chlapci co na to nemaju a nebudu zbytocne na silu tlaceny v A time
20.5.2020 - 21:27
+2

Gargamel123

 

Oki si ustelies: tak budes spat.
20.5.2020 - 21:32
0

LenTak93

 

môj tip:

Halász, Škorvánek, Jurčák

Cibák, Hudák, Lenďák, Maňák, Michalčin, Palacko, Pavúk, Slovák, Zeleňák

Frič, Hrabčák, Jenčík, Jokeľ, Matej, Mikula, Milý, Pavlík, Repčík, S. Nagy, Suja, Tvrdoň, Vrábeľ

a skúsil by som prehovoriť Bartánusa, či Spilara, aby kus ten útok potiahli
20.5.2020 - 21:58
+3

LenTak93

 

Hudák samozrejme do útoku, som sa sekol
20.5.2020 - 21:58
+5

BlackCrow

 

Spilar da do Košíc nevráti. Pokiaľ tam bude Lang.

Btw, zostava vzbudzuje paniku.
21.5.2020 - 5:27
+7

UssKe

 

Tie Halaszove čísla vyzerajú hrozne...
20.5.2020 - 22:01
+3

Gargamel123

 

Na to postaci aj: treningova hala.
21.5.2020 - 0:02
+5

mitoO

 

permy za 50€ a jedem
21.5.2020 - 0:26
+2

Gargamel123

 

Ale musis byt rodina: alebo aspon znamy niekoho z hracov.
21.5.2020 - 21:07
+2

julo

 

Maximalny pocet 1000 divakov v kw nebude ziadny problem
21.5.2020 - 10:57
0

julo

 

V Ke
21.5.2020 - 10:59
0

weefoe

 

Len nechápem, že k tejto zostave načo nám tu bude manažeris Šťastný.
21.5.2020 - 8:12
+2

Nemehlo

 

Myslim si, ze jeho hlavna uloha je nastavit klub do buducnosti.
21.5.2020 - 10:22
0

BlackCrow

 

Budúcnosť myslíš tú "ešte jednu sezónu"?

Veľmi by som sa divil ak by Draisaitl podpísal a trénoval našich kadetov. On určite netrpí nedostatkom financí aby za každú cenu pracoval.. Na rozdiel od iných..

Môj odhad je že na lavičke bude Bartoš s Šimurdom ak má Skokan pravdu..
21.5.2020 - 11:28
+3

julo

 

Tiez to vidim podobne,toto Draisaitl nezoberie
21.5.2020 - 11:32
+3

Dellal

 

Mne Bartos na lavice nevadi, prave naopak tesil by som sa. Ak nebudu peniaze na Dreiseitla tak chcem Bartosa.
21.5.2020 - 11:38
+2

jimbo

 

Bartos v kosickej juniorke asistent
21.5.2020 - 14:26
0

Nemehlo

 

Ale ved ked nastavis spravne procesy, tak to nie je na sezonu ci?
21.5.2020 - 14:25
+2

BlackCrow

 

Určite ale.. Keď potom príde fero lopata tak správny proces je ako "každej pes, jiná ves.."
21.5.2020 - 15:42
0

snw

 

Zabudol si na Kovera u nás šikovný hráč.Buceka by som rád videl v Liberci, povazujem to za jeden top tím kde z mladíka ktorý sa nebojí makať na sebe spravia hviezdu . Haščák má ešte podpísané Košíce nie? Čo sa týka Michaloviec tak mám pocit že pôjdu cestou bb
21.5.2020 - 9:38
+2

LenTak93

 

aha, jasné, Köver určite
21.5.2020 - 10:13
+2

snw

 

A možno nám vyfuknete aj chovana
21.5.2020 - 10:41
0

Brasidas

 

ak sa nemýlim, tak pred príchodom do SNV trénoval s košickou juniorkou
21.5.2020 - 10:57
0

dominator97

 

21.5.2020 - 10:00
+1

julo

 

Na toto bude chodit kto?
21.5.2020 - 10:51
+2

LenTak93

 

Nebudú to žiadni žoldnieri, hráči s perspektívou a chuťou niečo dosiahnuť. Ja osobne by som ešte dvoch-troch skúsených hráčov hodil do toho kádra a hor sa na ligu. Repčík, Tvrdoň či Jurčák musia dostať šancu, hoc doteraz boli len v doraste. Nebol by som rád, ak by sme ani túto situáciu nevyužili na nejaké výrazne zapracovanie aspoň tých najlepších. Dorast je silný ročník a treba to využiť.
21.5.2020 - 10:56
+1

greendeath

 

No uspechari nie...
21.5.2020 - 14:49
+2

BlackCrow

 

Uhol pohľadu.

Chcem vidieť operu a som ochotný si za ňu zaplatiť.

Na cigánsky bašavel nemám chuť ani čas..
21.5.2020 - 15:47
+2

paljuka

 

tak to mozes cestovat kazdy rok po Slovensku a kazdy rok si kupit inde permu momentalne mas dobre vyhliadky vo Zvolene a Michalovciach.. resp navstevovat viac koncertov pripadne chodit do divadla castejsie... v tom pripade budes spokojny...
ale nemozes byt fanusikom jedneho klub lebo ziadny klub na svete nehra kazdy rok o titul a kazdy klub ma skvele obdobia ktore strieda s ovela slabsimi... hned z fleku mi napada Manchester United myslim ze v prvej trojke najbohatsich klubov na svete historia brutalna ale sucasnost na zaplakanie, opacny priklad Liverpool pred 7-8 rokmi bieda teraz valcovali co sa dalo...
takze ano ak si chces platit operu a chces dostavat len operu si na nespravnom mieste a places na nespravnom mieste a teda s Kosickym klubom si prezil tak mozno 10-15 rokov do zadu max...
21.5.2020 - 16:39
+10

greendeath

 

Klub... V dobrom aj v zlom ci?
21.5.2020 - 17:53
0

BlackCrow

 

Dalo by sa tak napísať ale.. vedenie. či skôr nevedenie..

a ku kolegovi vyššie. cestovať po slovensku nebudem, opera k nám chodila od šesťdesiateho štvrtého a vždy bolo na čo pozerať. buď na nás alebo na súpera. S malými pauzami. nechcem aby sme hrali každý rok o titul. alebo teda chcem ale už pekne dlho sa nám nedarí. a Ňet pi&i gola dať. To sa kričalo v starej šope keď ešte neboli plexi, keď si vošiel dnu tak to tam krásne smrdelo. Takže tak možno 10 - 15 rokov do zadu maximálne to nebude fiam. ja neplačem na nesprávnom hrobe. tu je otvorená diskusia a ja prispievam a glosujem. a budem aj naďalej lebo čo sa deje posledné roky je veľká hanba a hazard s klubom, históriou, fanúšikmi.

ty si kúp permu, podporuj týchto nekompetentných ľudí čo už si tretí rok nevedia rady
21.5.2020 - 18:54
0

paljuka

 

ty si taka tradicna vzorka takeho kosickeho fanusika uspechu ked sa dari hrdy fanusik ked to nejde pixujes ako chora vrana...
tebe nesedela Bakosova era tebe nesedi Langova era a tebe nebude nikdy nikto sediet kto nebude vyhravat titul za titulom s minimalnym mnozstvom prehier...
sice si tu zatiahol staru stodolu mozno z rozpravania otca alebo deda ale vtedy ludia chodili aj ked Kosice hrali okolo 8 miesta aj o zachranu...
fanusikovia uspechu ako ty ked na hokej aj nepridu chybat nebudu a tu glosuj kolko chces verim ze kym pridu lepsie casy najdes si miesto hokeja tu operu
21.5.2020 - 19:39
+8

thovthKe

 

Lepšie časy?: Minulosť škoda spomínať, vraj čo bolo to bolo, ale vy tu obhajujete nastavenie klubu na max. 1 kolo a po sezóne...?
22.5.2020 - 0:16
+1

BlackCrow

 

Zvláštne že sa venuješ mne a neobhajuješ svoj klub a jeho kroky do sebadeštrukcie. Nevidíš či mechceš vidieť a tak ako má aj každá opera (divadlo) komparz, má ho aj klub. Tak ďalej pokračuj, tím jednodušším stačí keď im zabalia ho**o do alobalu a dajú na to nálepku HC Košice. Nech sa páči

22.5.2020 - 5:34
+1

gabi98

 

Takze ty uz teraz si na 100 pro isty, ze to cele v KE smeruje do sebadestrukcie.

Vies, mi prosim ta, povedat, meno manazera, ktory to v KE robil dobre, a koho priklad by malo toto sucasne vedenie nasledovat ?

A teraz sa ta normalne pytam bez stipky ironie. Ale odpoved zrejme od teba nedostanem.

PS: Ja nemam problem s kritikou mojho oblubeneho klubu, dokonca ani s hejtom, pokial je to rozumne vyargumentovane. Ale ja vazne neviem, ci som tu take od vas hejterov vobec niekedy postrehol. Vsetko je to iba o tom ako je vsetko na **** a ako hrozi kolaps celej slnecnej sustavy.
22.5.2020 - 10:00
+4

BlackCrow

 

Nie nie. Veď vyššie či nižšie píšem že máme čas a že sa možno podarí peniaze zohnať aby sme nehrali s kadetmi. Ale neodpustím vedeniu ak sa im to nepodarí. Od toho tam sú, pre to sú platení zo sponzorských peňazí.
22.5.2020 - 10:20
+1

BlackCrow

 

Ono je to vcelku jednoduché. 20 000 ľudí pošle stovku a sme na úrovni posledných sezón. To tam ale potom nemusí sedieť viceprezident USS..
22.5.2020 - 10:23
0

gabi98

 

Pockaj, akych 20 000 ludi mas teraz na mysli ?

btw. s tou poslednou vetou tvojho predosleho prispevku samozrejme suhlasim.
22.5.2020 - 10:32
0

BlackCrow

 

Toľko ochotných fanúšikov by sa našlo na záchranu klubu (sezóny)
22.5.2020 - 10:54
0

gabi98

 

OK.

Nepochybujem, ze by sa taki ochotni fanusikovia nasli. Ale, ze by ich bolo az 20 000 (alebo hoc aj 10 000), tak tu uz trochu pochybujem.

Ale v poriadku. Skus im napisat, a navrhnut takuto zbierku. Vazne.
22.5.2020 - 10:59
0

BlackCrow

 

To zase nie. Sú tam od toho aby zohnali peniaze. Angažoval som sa keď som bol mladší.
22.5.2020 - 11:23
0

gabi98

 

No vidis.

Nevies, co sa deje za oponou, ale uz teraz nacrtavas katastrofu. Mas celkom dobry napad, jedine co by si mal urobit, je napisat par riadkov do mailu, ale cuvnes a radsej pises sem do diskusenho fora "frflosske" prispevky. Tymto svojmu oblubenemu klubu urcite skor pomozes.
22.5.2020 - 11:33
+5

BlackCrow

 

Neviem čo sa deje za oponou ale pán prezident nám to poslednými vyhláseniami celkom dobre načrtol. Bez toho by sme tu teraz nediskutovali.

Rozumej mi že zodpovednosť za klub majú "oni" Od nich musí vzísť iniciatíva. Ináč nie sú hodní zastávať také funkcie v Košickom hokeji
22.5.2020 - 11:49
+2

thovthKe

 

Ak pustia info, že súčasný tréner ostáva, v podstate že už sú ústne dohodnutí a po čase príde info, aká je situácia zlá, až tak, že sa preberá káder "kadetov", potom to stráca logiku. Alebo vážne, Draisaitl ostane v Ke, aby mohol viesť juniorku?
22.5.2020 - 15:03
+1

BlackCrow

 

Ak sa nemýlim tak Lang povedal že majú džentlmenskú dohodu..
22.5.2020 - 15:16
0

ZOOMER

 

Ak to bude s tým kádrom +- pravda tak on tu neostane... a ešte za také peniaze.
22.5.2020 - 15:36
0

Hokejfuture

 

Pavel Matis: 2x dosiahol titul s VSZ este v Celostatnej lige.
24.5.2020 - 12:42
+1

sob3k

 

Ktore su konkretne kroky do sebadestrukcie?

Ja napriklad absolutne nezavidim aktualnemu vedeniu. Kazdy ho bude porovnavat s tym minulym, len si musime uvedomit, ze nase tituly su z velkej casti podmienene tym, ze sugar daddy USS sa rozhodol dat velke love.
22.5.2020 - 10:04
+4

paljuka

 

zial toto sa pyta vela kosicanov po tych uspesnych rokoch a asi by trebalo trosku pokory...
tak ako v roku 2000 som neriesil kader ked sme hrali o zachranu tak to nebudem riesit ani teraz a bez ohladu na ciele tu permu si kupim...

a ked sa pyta vela ludi preco je ceska liga alebo v com je lepsia ako slovenska vzdy poviem hlavne vo fanusikoch... lebo bud mam ten svoj klub v srdci a tu permu si kupim tak ci tak alebo ho mam vseobecne v riti a budem len hatovat ked je zle a hrdy fanusik sa stanem az ked sa vyhrava...

poukazem na Brno alebo take Pardubice ale ono to plati u skoro kazdeho klubu tam ci sa vyhrava alebo sa hra o zachranu ci sa hra s juniormi alebo top hracmi ta navsteva sa tam vzdy drzi na slusnych cislach niekedy sa rovnajucich aj kapacite

Ked vidim
21.5.2020 - 15:02
+10

FP-romantom8

 

Vieš čo s niektorými fanúšikmi sa neoplatí ani rozprávať, má svoj zaslepený pohľad a nevníma realitu okolo seba. Ja som zažil aj takých tragedov co kričali na Bartoša nech už ide het z Košíc, to bol iný pánko
21.5.2020 - 19:49
0

jimbo

 

Maňák ma tretiu operaciu ramena po sebe..ten uz hrat nebude
21.5.2020 - 16:54
0

Badboy87

 

Davo čo tvoja srdcovka ?nemá záujem ,oni ty sľúbia toľko momentálne ziadas
20.5.2020 - 21:12
+6

Gargamel123

 

Mi: az?
20.5.2020 - 21:29
+1

Kamzík18

 

Tohto chlapca v PP nerád uvidím aj v budúcnosti.. Všade dobre, doma ani bohovi.. Takýto si nezaslúžia dres s kamzikom na hrudi..
20.5.2020 - 23:22
+6

ten čo nevie

 

Presne tak
21.5.2020 - 2:11
0

Badboy87

 

Chlapec plná huba slov chcem byť doma pp,príde reč o financiách tak nároky ako keby sme Česku a ešte teraz
21.5.2020 - 4:42
+7

Bizzaremifo

 

Súhlasím, nech si ide kde chce ..
21.5.2020 - 9:51
0

Rapkáčik43

 

Z toho čo som sa dopočul za posledné dni, Zagrapan už trénuje s mladými v pp, od 1.juna by mali začať aj další a sú to fajn mena ( Brejcak, Lapso, Vandas...)
21.5.2020 - 11:10
+4

MACEK40

 

keby lapso a vandas ostali tak by to bolo velmi dobre
21.5.2020 - 11:21
+1

Chamois13c

 

Lapso vandas zagrapan by boli do utoku super ale ja by som ich napr neuprednostnil pred Svitanom... Pinci je podla mna nas najlepsi utocnik... Este uvidime ako dopadne takac, reway...
21.5.2020 - 11:51
+3

Soumi171

 

Presne tak a on vzdy mal v prvom rade PP.
21.5.2020 - 12:03
+2

Rapkáčik43

 

Ja si myslím že sa dohodnú aj s pincim a Takacom, reway by mal takisto ostať+ Dalhuisen, Ulrych, Vosvrda
21.5.2020 - 12:30
0

MACEK40

 

Erving, Preisinger, Handlovsky idu prec ?
21.5.2020 - 12:52
0

Chamois13c

 

Mikula povedal ze si mysli ze vacsina kadra ostane a ze zahranicni este nevie co ako, plus ze dostanu sancu viac mladi no ale stalr je to take neurcite.. Este si kus pockame urcite na oficialne info
21.5.2020 - 13:25
+1

Bizzaremifo

 

Ak to financie dovolia, treba udržať pokope tento káder..nie je dôvod ho meniť...chlapci majú nedokončenú prácu
21.5.2020 - 13:43
+1

Rapkáčik43

 

Preisinger by mne osobne nechýbal vôbec ak by odišiel, Handlo a erving keby ostali by bolo super
21.5.2020 - 13:46
0

Soumi171

 

Reway bohuzial konci u nas...
21.5.2020 - 17:12
+1

Kamzík18

 

Podľa mňa veľmi zlé rozhodnutie hlavne pre neho..
21.5.2020 - 18:02
+1

Soumi171

 

U nas mu slo, mal tu partiu okolo seba... Tento rok si mohol zdvihnut sebavedomie a ist dalej. Uvidime, snad sa mu bude darit hocikde inde, ja mu fandim
21.5.2020 - 22:15
+2

Frey77

 

Veď možno preto, že už tu mal partiu.
22.5.2020 - 7:01
0

jozino

 

Keby tito ostali, mozeme si krochkat blahom
22.5.2020 - 8:55
0

dubacikmd

 

Reway ide prec.. Uz to dal na IG
21.5.2020 - 16:09
+4

Soumi171

 

Skoda Dava, ale... Ked mas nabrate nejake uvery, hypo a neviem co tak si rozmyslis, za ake love pojdes do roboty. Ja by som tiez moc nechcel ist pod svoju cenu. Kazdy chodi do roboty zarobit v prvom rade
21.5.2020 - 11:18
+4

Bizzaremifo

 

..keď je všetko ostatné lepšie ako hrať doma, dáva to mnoho otaznikov..zadarmo by u nás nehral...moj osobný názor je, že u neho rozhoduje každé jedno euro...a to nerobí každý..
21.5.2020 - 13:47
+2

Daewo_KS

 

Bez Skokana a pripadne aj Chovana, Hascaka a Rapaca nam zostane z minulej sezony, pri vsetkej ucte, iba “vata” (povedane slovami Tina).

Kazdopadne aj vata bude lepsia nez vakuum, teda ziadny seniorsky hokej. Neviem, co sa deje vnutri klubu, ale ocakaval by som inu komunikaciu smerom k fanusikom. Zacinat v decembri je totalna hlupost, to snad Lang nemoze mysliet vazne ani sam pred sebou.
20.5.2020 - 21:28
+15

Nerkio

 

Rapac mal rozhovor v Nitrianskych novinách a tam sa vyjadril že má ponuku zo zahraničia alebo by sa rad vrátil do Nitry kde uvažuje aj nad kupou bytu
20.5.2020 - 21:32
0

LenTak93

 

Kam zamieri? „Mám ponuku zo zahraničia, nič ešte nie je isté. Všetci vieme, že je momentálne veľmi ťažké zohnať peniaze pre hokej, manažérom toľkú robotu nezávidím,“ uznal rodák zo Spišskej Novej Vsi, ktorý je v kontakte s Nitrou. „Keby sa dalo, určite by som sa nebránil návratu. Bola to moja najkrajšia sezóna, hrať v tak skvelej partii pred úžasnými fanúšikmi bol super zážitok, a to nie je iba fráza. Bolo by krásne sa stretnúť s ‚Bortym‘ a Samom opäť v Nitre, ale ťažko povedať, nakoľko napríklad finančná situácia dovolí, že to bude reálne,“ vysvetlil 26-ročný hokejista.

Nemyslím si, že Rapáč a Nitra pôjdu dokopy v tejto sezóne.
20.5.2020 - 21:44
+2

Goethe

 

Ja si myslím, že by išiel do Nitry jedine, ak by ostal napríklad Buček ale ten podľa mňa pôjde minimálne do ČR. Takto sa Rapáčovi oplatí ísť do zahraničia kde by si pri jeho veku určite viac zarobil.
20.5.2020 - 21:59
+1

Hasan13

 

Obaja, ak by mali relevantné ponuky z Česka, už by tam boli. Práveže Česi majú už dost narváno, takže kto v máji nepodpísal Česko, už veľa vody v Česku nenamúti, maximálne tak skúšku v auguste-septembri.
20.5.2020 - 22:02
+9

Goethe

 

Švédsko, Fínsko, Švajčiarsko? Inak mi to nevychádza a pochybujem že by ostali obaja na SR, keď chce každé mužstvo stavať na mladých.
20.5.2020 - 22:22
+2

Nerkio

 

A Bucek nieje mladý??a neviem či práve tyto dvaja majú na Švédsko či Fínsko ..to by musel mat Samo oveľa lepšiu sezónu keďže už vo Fínsku bol a vieme ako dopadol
20.5.2020 - 22:24
+3

Goethe

 

Prepáč, konkretne na mládeži a Buček potrebuje čerpať skúsenosti ako sa aj sám vyjadril. A jeho Fínsko sa tu už v diskusiách spomínalo, že on nemal veľký podieľ na jeho odchode späť domov, bohužiaľ upísalo sa to na psychike.
20.5.2020 - 22:57
+1

Hasan13

 

Na Svajciarsko Finsko a Svedsko cakaju uplne ine kalibre ako Buček a Rapač. Pri vsetkej ucte k nim. Ja ich oboch vidim na Slovensku, dokonca v jednej formácii
20.5.2020 - 22:25
+7

Nerkio

 

Z Nitry odišiel do Fínska tuto sezónu Graham a to bol iný hráč ...Škoda ,že tu bol tak krátko
20.5.2020 - 22:37
+3

Sunkafit

 

Graham tu bol omylom...keby tu musi zostat celu sezonu tak ma statistiky ako Maione mozno aj lepsie
21.5.2020 - 10:05
+9

Big brother

 

Ale to sú lži.
21.5.2020 - 8:35
0

ElwisNR BLOG

 

Podľa mňa,tak ako hráči budú čakat aj kluby do poslednej chvíle a potom,už nebude mať na výber ani jedna strana a uvidíme komu táto taktika výjde lepšie.
20.5.2020 - 22:34
+5

Sunkafit

 

Prisiel by keby su peniaze to je cele
21.5.2020 - 9:41
0

Gargamel123

 

BKM: SPU
21.5.2020 - 0:06
0

88Backo

 

Kde su tí pseudobornici,ktorí sa minulú sezónu smiali,keď som písal,že Rapacovi sa v Ke nepáči a ak by sa dalo už minulú sezónu by sa vrátil...
21.5.2020 - 12:47
+2

julo

 

Co mu v tom branilo?
21.5.2020 - 12:50
+2

Markos

 

Rapač povedal že sú ma v KE nepáčilo ? Daj mi článok alebo niečo kde to povedal lebo tu klameš
21.5.2020 - 12:52
+6

88Backo

 

Jasne,také veci bude trepat do medii
Riešilo sa to tu minulú sezónu,ľudia vedia ako to bolo...
21.5.2020 - 18:12
+3

ZOOMER

 

Nikdy nepovedal ze v KE sa mu nepaci,to preco toto pises? Len preto ze tu neostane alebo je v kontakte s Nitrou?
21.5.2020 - 12:57
+1

Brasidas

 

hej, ostal tu, aby si urobil srandu z reálnych odborníkov a ako vrchol žartu sa vyjadroval o dobrej skladbe kabíny
21.5.2020 - 13:13
+2

Big brother

 

Keby sa chcel vrátit, tak to dá najavo a vráti sa.
21.5.2020 - 14:44
0

88Backo

 

Jasne,odíde tam kde mu dajú pár mesiacov o polovicu menej jak v Ke,taký blbý by nebol nikto
21.5.2020 - 18:12
0

Bizzaremifo

 

Rapac už toho narátal v živote...u neho nikdy nevieš..
21.5.2020 - 9:52
+6

Tomino

 

Zaujímavé
20.5.2020 - 21:32
0

paljuka

 

Skoda toho Skokana velmi dobry hrac bude isto chybat, ale mam pocit ze aj Chovan, Kosaristan, Hascak alebo dalsi lepsi hraci co nas tahali budu len utopia...
najblizsia sezona bude pre nas o preziti a hladani sponzora resp. sponzorov... verim ze poskladame aspon taky kader aby sme nefasovali nejake vyprasky...

20.5.2020 - 21:33
+5

Markos

 

este ze sa liga uzavrie a nebude sa vypadavat
20.5.2020 - 21:48
0

doc.koniferum

 

o košický hokej sa nebojím,ani keby sa vypadávalo či hrala baráž.
20.5.2020 - 23:07
+2

Markos

 

No keby sme mali taký káder jak napísal hore lentak93 tak neviem no
20.5.2020 - 23:34
+3

OceliarKE

 

Haky, Koso, Chovan ostavaju
20.5.2020 - 21:50
+1

LenTak93

 

aj Skokan mal Marcela taktiež lákajú do Michaloviec a verím tomu, že Košarišťan na tom bude podobne, faktor Chudý
20.5.2020 - 21:59
+2

Gargamel123

 

Takze Michalovce: maju love a Kosice nie.
21.5.2020 - 0:09
+3

ŠIMIKE

 

to Michalovce majú odrazu viac penazi nez my? to uz co je..
21.5.2020 - 0:11
+2

Radovan123

 

všetko sa da ked sa chce asi tolko k tomu...koniec koncov je to smutne že šport v KE tak stagnuje až miestami upada
21.5.2020 - 0:28
0

Urpiner17

 

Je mega rozdiel keď má niekto klub ako “hračku” a peniaze do neho tlačí najmä majiteľ, alebo keď je klub závislý na sponzoroch...
21.5.2020 - 0:55
+5

gabi98

 

Koho hračkou je klub v Michalovciach ?
21.5.2020 - 6:57
+1

Mato-Mi

 

Sorosova hracka
21.5.2020 - 8:52
+2

kimi2028

 

Michalovce sú založené práve na sponzoroch. V Michalovciach je každý sponzor dôležitý a ukazujú cestu, ako by to mohlo fungovať v ťažších ekonomických časoch. Možno to je tá správna cesta, že mať viacero menších sponzorov je lepšie, ako mať len pár väčších partnerov.
21.5.2020 - 8:39
+3

LenTak93

 

Košice
https://www.hckosice.sk/partneri

Michalovce
https://hkduklamichalovce.sk/klub/index.php?context=39

Je zaujímavé, že Michalovce majú 5 generálnych sponozorov a medzi nimi aj samotné mesto. Neviem, či to nie je rarita na slovenské pomery. Avšak miestne zastupiteľstvo je vždy štedré ku klubu. Neviem, či nemajú kam dávať peniaze. Veľmi sympatický klub a myslím si, že ukazuje spôsob, ako by mohli fungovať kluby v menších mestách.
21.5.2020 - 8:59
+5

Nemehlo

 

No a to este mesto plati aj futbal a hadzanu pokial viem a vsetko maju na dobrej urovni. VIdno, ze ked sa chce tak sa to da. A sponzori medzi klubmi sa dost prelinaju.
21.5.2020 - 10:28
+3

Radovan123

 

Vo futbale si vybudovali dobru politiku takže dokažu mať najnižší rozpočet a zaroven byť na vyššich priečkach s hračmi kt. zarabaju po 700€ https://sport.aktuality.sk/c/445990/ani-v-greckych-kluboch-nehra-tolko-grekov/ (tu v članku je to popisane ako to robia +aj vyjadrenie grekov na hokej v michalovciach )
21.5.2020 - 12:09
0

Lukash_ke

 

Bukoza sponzorovala Kosice nie? Plus este zopar dalsich sponzorov, ktori sa daju vidiet v MI, asi to robia lepsie.
23.5.2020 - 12:56
0

Sunkafit

 

Ale ved vy mate kopu novych sponzorov tak si to neviem vysvetlit....lebo ani od USS peniaze nepotrebujete
21.5.2020 - 10:07
+2

Urpiner17

 

U nás je problém ten, že väčšina našich sponzorov má teraz ekonomické problémy a hokej je to posledné na čo myslia. Napriklad neviem ako tuto sezónu ale dva roky dozadu sme mali sponzora z talianska, tak neviem ako je na tom situácia u nich...
21.5.2020 - 11:01
+1

julo

 

Zaujimave,ze ten problem maju iba KE
21.5.2020 - 11:08
+4

Sunkafit

 

Asi ano lebo mi nijakych ani nemame
21.5.2020 - 12:01
+2

Nemehlo

 

Tak vacsina klubov ma v pozadi 1 cloveka co ma peniaze nechceme radsej vediet odkial.
21.5.2020 - 14:28
+4

UssKe

 

Kiežby ten Haky ostal. Dám mu aj môj plat .
20.5.2020 - 22:02
0

mitoO

 

20.5.2020 - 22:06
0

paljuka

 

povazoval by som to momentalne za maly zazrak...
20.5.2020 - 22:06
0

warn1ng

 

Peto Zuzin nespekuluj zbytocne a podpis to.
20.5.2020 - 22:00
+2

trevor

 

Tak zase nema sa kam ponahlat v tejto situacii. Praveze mi z jeho vyjadrenia pride, ze by mozno rad isiel inde a nemyslim iba zahranicie. Som zvedavy co ideme podpisovat.
20.5.2020 - 22:06
0

warn1ng

 

Viac menej som ten komentar myslel zo srandy, lebo uz raz takto spekuloval a isiel do Ruska. A to asi nebola moc vydarena volba. Ja mu samozrejme doprajem nieco lepsie ako Zvolen ale zaroven si nemyslim ze v momentalnej situacii moze ocakavat nejake extra (a uz vobec nie zahranicne) ponuky.
20.5.2020 - 22:23
+3

fany

 

A si aspoň počul o tých parádnych zmluvách,kde hokejista je len kus? Nech len pekne popremýšľajú čo podpíšu.
20.5.2020 - 22:08
0

mitoO

 

co za zmluvy?
20.5.2020 - 22:13
0

warn1ng

 

A v ktorych inych Slovenskych kluboch im daju inak postavene zmluvy? Kosice nevyzeraju ze idu nejako extra posilovat a Slovan ma problemy sam so sebou.
20.5.2020 - 22:21
0

Sheva7

 

Hanba ak Kosice neposkladaju tim co bude hrat o titul, to aj Michalovce budu natom lepsie .Velke mesto a nevedia vyskladat rozpocet smutne ;-(
20.5.2020 - 23:22
+5

Radovan123

 

može byť hocijak veľke mesto ale pokiaľ tam budu ludia ktorí nechcu tak neurobiš nič...
21.5.2020 - 0:01
+3

Gargamel123

 

Treba to zabalit: a peniaze dat trebars Angels,lad vymenit za palubovku.
21.5.2020 - 0:13
0

Markos

 

Len to nie veď hokej je jediné čo má bavit sledovať
21.5.2020 - 0:27
+1

gta98

 

No cize so Skokanom sme sa asi nedohodli, aj Pinci sa vyjadruje v style, ze musia pridat peniaze, inak.. to fakt tak slabucko platime ci pod 4-5 nechcu ist ani keby atomovka vybuchne? Zas na druhu stranu, asi by bolo smiesne ak by top hraci Ligy v time co chce utocit na titul zarabali 2-3 tisic na mesiac. Tazko povedat, ale ak na to ozaj nemame.. skusme hrat aspon pozeratelny hokej, Mikulovi verim ze dokaze vymysliet nieco s hocijakym kadrom.
21.5.2020 - 0:34
+2

Badboy87

 

No keby nebol oňho nikde záujem tak išiel by platovo aj on dole ,ale vie že si môže vyberať tak ľahko sa svojich požiadaviek nezdá
21.5.2020 - 4:46
0

Frey77

 

Ono vieš, kto je hlavný sponzor? A tento sponzor už tretí mesiac nezarába peniaze. Ono je skôr škoda, že Vagonka má rekordné zisky a de facto nič z toho, pretože Beljajev sa po prehre za primátora de facto vykaslal na vsetko,co sa týka sponzoringu a podpory mesta. Danko, ten šport odpísal úplne, načo by podporoval. Hanba
21.5.2020 - 6:59
+3

topska

 

Beljajev sa na nic nevykaslal kedze sponzorsku zmluvu ma s klubom dlhodobu
21.5.2020 - 13:50
+2

emil2708

 

a ešte navýši príspevok oproti minulej sezóne
21.5.2020 - 13:56
+1

Frey77

 

Máš to v správe ako to myslím
21.5.2020 - 15:31
0

topska

 

Odpisal som ti davnejsie, chapeme sa
21.5.2020 - 15:35
+1

HkmDetva

 

Fuha tak Zuzin asi ostane v ZV a Rasto Gaspar tam to tipuje na BB tak ja neviem ak aj budeme hrat kto by vlastne v DT hral
21.5.2020 - 1:29
+1

warn1ng

 

Prekvapuje ta to? Ak aj Luptak pred koronakrizou nejake prachy mal, tak teraz ich uz rozhodne nema, kedze jeho vsetky "vydarene" prevadzky zostali zavrete.
21.5.2020 - 9:27
+1

nyytymaki BLOG

 

Rasta Gaspara by som si prial do ZV,ma velky potencial ten chalan,talentovany je.
21.5.2020 - 10:19
+5

fany

 

Tak ja viem, že sa hrať má a zostane viac ako polovica mužstva.
21.5.2020 - 10:45
+1

luboszv

 

kde zostane viac ako polovica mužstva?
21.5.2020 - 11:13
0

HkmDetva

 

Tak z DT pred koncom sezony odisli Petrik,Zuzin,Zilka,Sykora,Chovan,Torok a teraz Podesva a Gaspar naznacil tak to aby ostatni vsetci zostali
21.5.2020 - 11:24
0

fany

 

Odišli kde?Mnohí na hosťovanie.To po prvé.A keď v mužstve sa točilo cca 26 hráčov,tak ešte stále môžu odísť aj ďalší.
21.5.2020 - 11:51
0

HkmDetva

 

No este 4 aby ostala viac ako polovica ???? a z tych co odisli na hostovanie sa podla teba kto vrati? Podla mna max Zilka a Torok
21.5.2020 - 12:16
0

HkmDetva

 

Zabudol som na Sisovskeho a Simka tak uz len dvaja mozu odist
21.5.2020 - 12:21
0

MaxSBA

 

Mňa skôr prekvapuje že Mlynaroviča sme neoslovili. V BB sa mu potom darilo a teraz v tejto situácii by sa aj hodil.
21.5.2020 - 1:32
+1

Bizzaremifo

 

Zrejme obojstranné, Mikula ho nechce, Mlynky pod ním hrať tiež nechce..
21.5.2020 - 9:57
+4

Chamois13c

 

Otazne je ci nie je prilis luxus ignorovat mlynarovica v tejto situacii ale tak verim ze trener a vedenie ma nieco lepsie v rukave ked sama nechcu...
21.5.2020 - 11:49
0

Frey77

 

Nech hrá radšej aj Václav s Vasasom a Malinomv obrane, ako "história sa nepozerá", urazený Samko
21.5.2020 - 15:32
+1

Hadimistr

 

Niekedy sa mi zdá, že sa až príliš lutuju: Tak ked viem ze som SZCO. A plat mám len september-apríl, tak sa podľa toho zariadim, ak nemám iq 66, no tak jednoducho chápem že som hokejista na slovensku, profesionálny hokejista,hokej ma živí,no a to znamená že na MAJ , JUN,JUL, AUGUST proste musím mať nejaké peniaze v zalohe, na vlastne vyžitie + ešte k tomu v týchto mesiacoch musim aj úplne zadarmo trénovať, pripravovať sa na novú sezónu.

Zase september-apríl, všetky zmluvy na sr sú do 30.4. To len teraz ich kluby vypovedali v polovici marca,kvôli dobre známym okolnostiam...ale toto sa stalo prvý x... September až apríl ta výplata normálne príde a až na výnimky ako taký l.mikulas, sú to pekne peniaze na slovenské pomery vo veľkej väčšine prípadov...

Takže mi to príde až prehnané ako často sa naozaj až priveľmi sami seba ľutujú, stále ohromne veľa ľudí na SR Pracuje či skôr robí niekde otrokov, 8 Hodín denne za 500-600 eur v cistom...oproti tomu oni robia a živí ich to co ich naozaj baví, napĺňa, a tie peniaze na ucet 7 alebo 8 mesiacov v roku pridu...



21.5.2020 - 3:04
+29

HA RA Bin Ladin

 

Presne.. navyse ma predsa narok na podporu od statu min. za marec, april.
21.5.2020 - 8:49
0

topska

 

Zarabaju pekne peniaze? Aj v kluboch ako PP zarabaju stabilny hraci A-muzstva ktori uz maju muzstvo aj tahat, su skuseni a nie nejaky zaskok cca 1000 eur na mesiac v cistom. A ked si odpocitas mesiace ktore nehraju tak si pomaly na urovni tych otrokov. A to sa bavime o Poprade. Plus skus sa niekde zamestnat ked sa mas pripravovat na ligu v lete, co denne trva hodiny a pripravy su cez pracovny cas. Ak to chces obist a pripravovat sa individualne tak to vela stoji. Z platu ak sa nebavime o top muzstvach a tych lepsich z prvej-druhej patky si nedokazu odlozit tolko aby v lete mohli v pohode zit.
21.5.2020 - 13:56
+1

Patomato

 

potom čie su tie baworaky pred štadionmi?
21.5.2020 - 22:56
+3

fany

 

A tie dennodenné návštevy kaviarní im platia sponzori
21.5.2020 - 23:08
0

Bizzaremifo

 

Vacsinou je tam plno otrieskanych 10+ rocnych vrakov..dovolim si tvrdit, ze v PP maju tak 3/4 kadra tych max 1500 € mesacne a usetrit vela za tych par mesiacov sezony nedokazu..taky Mlynky, stabilny extraligovy hrac, pride korona a musi makat v stolarskej firme..tí hraci nemaju vyrazne financne rezervy, zivia rodiny, maju hypoteky, atd.. v restikach platia stravnymi listkami..jasne, nemaju zivotne minimum, ale nejako vyskakovat si tiez nemozu..
22.5.2020 - 13:44
0

Nemehlo

 

To so stravnymi listkami som nepochopil, to kebyze zarabam vela ich pouzivam na WC, alebo hadzem do ohna?
22.5.2020 - 14:56
+2

Bizzaremifo

 

tym som chcel povedat, ze ked zarabam vela, tak davam v restike tipsy, sumy zaokruhlujem a nepreratavam stravne listky..videl som chalanov platit vacsiu sumu desiatimi stravnymi listkami, ked kazdy nieco prilozil..mozno to bola nahoda, mozno proste nie su az tak za vodou ako si vela ludi mysli..mozno len konspirujem no..
23.5.2020 - 9:02
0

mitoO

 

no ja mam tu skusenost, ze ti co maju fakt vela, praveze preratavaju do posledneho centu, pytaju zlavy pomaly este aj v potravinach, atd...
23.5.2020 - 14:35
+2

fany

 

Presne tak to je
23.5.2020 - 14:49
0

Kukulkan

 

Samo podľa mňa ešte túto sezónu potiahne doma minula sezóna nebola bohvie čo.....
21.5.2020 - 6:55
+2

mato-s

 

Kováčik s Chrenkom volako ,,naskrabu,, na plat pre Rapaca a Bučeka
21.5.2020 - 7:37
+3

Corgi77

 

Karta sa otočila. Začíname preplácať Košice.
21.5.2020 - 9:04
+3

Nerkio

 

Pevne verím ,že Michalovce budú hrať štýl hokeja ako minulú sezónu ..Lebo má zápasy s nimi bavili ...veľa gólov ...emócie
21.5.2020 - 9:19
+3

Vl@do

 

Dukla novy sponzor? : Na markíze v športe spomínali vraj Michalovce ocokavaju príchod noveho sponzor. Ingema pokiaľ viem neodchádza takže to vyzerá na ďalšieho silného sponzora... Uvidíme necháme sa prekvapiť možno príde Gazprom
21.5.2020 - 10:52
+2

Radovan123

 

Ešte na začiatku som počul o Grohe čo je jedna z najväčších firiem na svete v rámci sanitarneho tovaru. Ale zas môže to byť niekto iný ???? nechajme sa prekvapiť
21.5.2020 - 11:05
0

Radovan123

 

Ale zas je pravdepodobné že to odľahčí mesto a tak môže dávať viac peňazí do futbalu a iných športov v meste.
21.5.2020 - 11:07
0

Frey77

 

Nie, rovno Microsoft. Gazprom....
21.5.2020 - 13:02
+2

NightPP

 

Ako viem že bez peňazí sa dnes šport robiť nedá a je vždy lepšie ak ich kluby majú no toto či začínajú robiť MI mi príde ako BB. Naliať prachy, skúpiť čo sa dá.
Áno výsledný efekt je pre MI super na pár rokov no čo potom?
21.5.2020 - 14:50
0

topska

 

Ako sorry na BB sa da napisat vselico ale kto by nechcel ich tituly ci mladez? A Michalovce investuju aj do mladeze, zimaku vsetkeho. Nevidim dovod a vobec nechapem take nazory ze ved len idu naliat prachy. Presne toto nam chyba na titul. A chceli by sme aby niekto nalial. Kazdy klub funguje tak ze naleje prachy a pri Michalovciach krasne vidno ze to je dlhodoby proces s podporou samospravy a celeju miestnej komunity
21.5.2020 - 14:59
+8

NightPP

 

Áno lige brutálne pomôže ak bude už na začiatku viac menej isté že titul získa niekto z dvoch troch tímov.
Tlieskam tvojmu názoru...
Potom sa nedivme za tie návštevy na väčšine štadionov.
Ale prosím ťa... Fakt sa hráš na hokejového odborníka a pre mňa si už len na smiech.
Michalovce a dlhodobý proces? Ano možno vrámci prvej ligy.
No teraz nalejú prachy skupia čo sa dá a budú hrať o špicu? Tak o akom dlhodobom projekte to hovoríš.
21.5.2020 - 15:17
0

Radovan123

 

?: takže podla teba by sa mal zavieť platový strop pre našu ligu? Čo by asi v danej situacii predstavovalo 1-1,5 mil.€?
21.5.2020 - 15:21
+3

NightPP

 

Niečo na ten spôsob.
Tým pádom by boli kluby nútené konečne začať nasadzovať viac mladých hráčov a hlavne s nimi pracovať od mala.
21.5.2020 - 15:25
0

topska

 

Nerozumieme si. Ja pisem o tom ze slovenskemu hokeju len a len pomoze ak vznikne dalsi financne zabezpeceny klub s dlhodobou viziou, skvelymi podmienkami a postupne sa zlepsujucou mladezou, plnymi tribunami a krasnym zimakom. Oni tu viziu maju, tie peniaze tam chcu davat dlhodobo. Posledne roky isli postupnymi kromi hore podmienkami a ma to potencial pokracovat. Ja by som bol velmi rad ak by nam takto napriklad Tatravagonka alebo Telensky nalial take prachy a mohli skupit co chceme a vyhrali titul. Ty nie? Oni tam leju prachy aj do mladeze, hravat davaju hracov z vychodu ci okolia. Hravali aj mladi. Mne sa ich projekt paci. Nemusime sa tu hned urazat, ked som ti na smiech tak ok, nebudem s tebou diskutovat. Da sa to aj normalne napisat. Len som vyjadril svoj nazor.
21.5.2020 - 15:42
+8

NightPP

 

Pozrel som si výsledky ich mládeže a teda žiadna sláva.
Tak mi skús napísať koľko hráčov nastúpilo za Áčko z juniorov napr.
21.5.2020 - 19:07
0

Radovan123

 

Stripai, Ragan, Farkaš ale väčšinou ich brzdila repre takže hral vačšinou iba farkaš
21.5.2020 - 19:19
0

NightPP

 

Hral iba Farkaš pokiaľ som si dobre pozrel.
21.5.2020 - 19:25
0

Radovan123

 

Stripai a Ragan hrali pripravne a nasledne mali repre kde museli celý čas byť
21.5.2020 - 19:28
0

topska

 

Jasne ze juniorka ziadna slava lebo boli sto rokov v prvej lige a nizsie Ale kadeti mali skoro rovnako bodov ako Kosice, dorast si uhral extraligu bez akychkolvek problemov. Juniorku este maju slabu cize siahat velmi nemali kde no hrali mladi hraci tiez. Farkas, Zekucia, Borov...To su juniori ale skor som myslel ze to neboli len hraci nad 30 rokov. Poskladane to bolo celkom fajn a vidno ze vedia co robia.
21.5.2020 - 19:23
+1

Radovan123

 

inak v MI to trošku je inak z mldežov kedže chodia ku nam hrači z ukrajiny,Trebišova, Humenneho a chlapci chodia medzi týmito mestami takže neda sa povedať tak že hned mi ukaž hračov. Škoda tejto sezony pre juniorov lebo mali postup na dosah a čo som počul tak mali isť pod ingemu keby postupili takže tak.
21.5.2020 - 19:24
+1

topska

 

Sak toto
21.5.2020 - 19:48
0

burizon13

 

Michalovce su lievik ako je Trencin pre Dubnicu Topolcany...
21.5.2020 - 22:51
+2

Mato-Mi

 

NightPP: cize aby to bolo koser z tvojho pohladu, tak by sme mali byt v lige aspon 10-15 rokov, az potom do nas niekto moze naliat peniaze, aby sme mohliuvazovat nad poprednymi prieckami? Dovtedy mame suchat nozickami a hrat si o 7-12(13,14) miesto? Este nie je nic potvrdene, okrem Chudeho, Faitha a Droppu a uz pises, ze ti vadi, co robi nas klub. Ze sa vyjadril Skokan, ze sme ho oslovili, tak na tom nemozes stavat prognozu, ze ideme cestou BB.
21.5.2020 - 15:57
+7

NightPP

 

Vy idete na to ešte rýchlejšie ako BB.
A písalo sa aj o Haščákovi pokiaľ viem a som si istý že táto dvojička zhltne velmi pekný balík peňazí.
21.5.2020 - 19:11
0

Daewo_KS

 

Paneboze Michalovce este nezverejnili hadam ani jeden podpis ale uz “idu cestou BB” Ja snad odpadnem.

Toto co prezentujes su seriozne nazory alebo len smutna zavist?
22.5.2020 - 0:59
+10

NightPP

 

Ty seriózny názor
Konštatujem že namiesto toho aby postupne ťahali svojich hráčov, idú naliať prachy do "cezpoľných" len aby bol hneď výsledok.
Ak vravíš že nezverejnili podpis resp. ani rozpočet, prečítaj si diskusiu.
22.5.2020 - 11:16
0

Radovan123

 

Takže máme 10 rokov čakať kým si vytvoríme Mestský káder a až potom následne dávať peniaze. Ty rozmýšľaš čo píšeš?
22.5.2020 - 11:29
0

NightPP

 

Nie druhú sezónu nalejte kvantum prachov, poskupujte, a potom len čakať do kedy to "investorov" bude baviť.
A áno rozmýšľam. Presne toto preplácanie celý šport doj##balo.
22.5.2020 - 11:33
+1

Radovan123

 

preto že ostatne kluby na tom niesu ekonomicky tak dobre tak mi sa mame prisposobovať? Pri Slovane alebo KE to nevadilo?
22.5.2020 - 11:42
+1

NightPP

 

A ja tvrdím že mi to nevadilo?
22.5.2020 - 11:43
0

MaxSBA

 

Neviem načo to riešíš, veď aj my keby máme peniaze tak kupujeme to najlepšie.
22.5.2020 - 11:46
+7

cipulis

 

My ked sme mali peniaze a isli do troch rokov na titul tak sme tu dovliekli zberbu ako Sechny, Majesky, Chrenko, ...a nakoniec sme do troch rokov nesli na titul ale do baraze
23.5.2020 - 7:14
+1

sob3k

 

Toto ma fascinuje... Ked dobri Slovaci odchadzali do Francuzska, lebo dostali tam solidne platy, tak sa vravelo, ze co sme za liga, ked hraci chodia do horsieho po prachy.

Na druhej strane, ked kluby maju peniaze na to aby udrzali hracov a ti nepremyslali nad hranim 4ky v teame zo spodu tabulky v CR alebo dokonca FRA, tak je zas zle.

Realita je ta, ze bez liania poriadnych prachov nikdy vysoku kvalitu ligy mat nebudeme.
22.5.2020 - 11:56
+1

NightPP

 

Realita je tá že bez poriadného systému nebudeme mať nikdy kvalitnú ligu.
22.5.2020 - 12:08
0

Radovan123

 

až nato že v MI to stoji na viacerých ludoch a pri BB to stoji z veľkej časti na Iclinic a Koval spol. Teraz sa to zdá, že MI leju peniaze, ale robi to aj ten faktor že ostatne kluby vypuštaju takže efekt je ešte väčši...To čo si napisal znie ako keby mali čakať na ostatne kluby kým sa spamätaju a budu mať vyrovnany rozpočet.
21.5.2020 - 15:04
+1

NightPP

 

Je jedno koľko ľudí za MI stojí.
Na Slovensku to proste takto funguje už dlhodobo a krásne sa to potom ukazuje na medzinárodnej scéne.
21.5.2020 - 15:23
+1

Radovan123

 

No lebo oproti medzinárodnej scéne máme neporovnateľne chudobnejšie kluby
21.5.2020 - 15:54
0

NightPP

 

Ja hovorím o repre.
Už aj krajiny čo boli roky za nami pochopili že sa treba zamerať na mládež a ťahať ju hore.
21.5.2020 - 19:14
0

XxMartinxX

 

Počkaj a Michalovce ju netahaju čo taký Regenda v jokerite ten je odchovanec koho?
22.5.2020 - 7:23
0

burizon13

 

Tak to pocas prvej sezony v TL skusil aj Sucharda v Zamkoch ked podpisal najproduktivnejsich hracov z uplynulej sezony - Semorad, Hvila,... a efekt ze to nefungovalo.
21.5.2020 - 22:49
+1

jozino

 

Cely svk sport je iba o "liati prachov". Nie sme NHL, ze klub vyzije z vlastnych aktivit a este aj zarobi. Bohuzial. Listok u nas nestoji 100€ na zapas, ani dres si nekupujes za niekolko 100€. Takze sa len leju prachy. Keby teraz PP ziskal silneho sponzora a stiahli by sme si napriklad Abdula a Hascaka, tiez by si namietal?
22.5.2020 - 9:13
+3

NightPP

 

Ale pána B.
Ty nechápeš že hovorím o tom že toto nie je správna cesta? A je jedno či by to bol PP ZV alebo teraz MI.
Veď kúsok čítajte s porozumením!
22.5.2020 - 11:29
0

jozino

 

Ak si aj vychovas kvalitneho hraca, ak je vysoky nadpiremer, tak odide do lepsej ligy, alebo ineho klubu, kde mu daju lepsie podmienky, alebo €. Takze spoliehat sa iba na odchovancov je riadne scifi. Takto nefunguje ziadny kolektivny sport, nikde na svete. Mozes porovnat ktorykolvek futbalovy, ci hokejovy klub na svete. V NHL sa netesia zo Stanley cupu napriklad v Chicagu, lebo ho nevyhrali hraci narodeni v Chicagu? Tam maju vsetko zahranicnych hracov a SC sa ceni vysoko.
22.5.2020 - 11:59
+2

NightPP

 

Oukej teda.
Potom mi skús vysvetliť prečo u nás nedokážeme vychovať hráča napr. pre NHL keď v minulosti sme to dokázali.
Jasné iná doba no v niečom ten problém je.

22.5.2020 - 12:06
+1

jozino

 

chyba systemu, privela "rodicov-trenerov", prilis rozptylujucich faktorov pre mladych (PC, herne konzoly, mobily, soc siete) a hlavne neochota mladych pohnut ritou. A dalsie vec, pisal si, ze by si chcel aby kluby hrali s vlastnymi hracmi - ale ak vychovas hraca pre NHL, ten ti odide a zas ho nemas Preto kluby doplnaju hracov cezpolnych alebo zahranicnych.
22.5.2020 - 12:42
+1

NightPP

 

A ty mi chceš povedať že v iných krajinách tieto negatívne faktory neexistujú?
Ale veď ok aj Poprad má cezpoľných no zase koľko hráčov hralo za Áčko v tejto sezóne z naše "kuchyne"
22.5.2020 - 13:26
0

topska

 

Este jeden dolezity fakt. Michalovce nejdu naliat obrovske prachy pre tuto sezonu. Oni su len schopni ako jedini (ok mozno Zvolen ale to si este musime pockat) udrzat si minulorocny rozpocet a ako planovali zvysit ho v druhej extraligovej sezone o nejake to percento kedze sa im podarilo vylepsit sponzorske zmluvy ci profitovat na navstevnosti. Preto si mozu dovolit oslovit lepsich hracov. Oni im nedaju viac ako mali minulu sezonu, nebudu nikoho preplacat. Vsade inde su ale tie ponuky pre nich mimoriadne nizsie. Ved im ostane 13 hracov z minulej sezony, zbavia sa drahsich co im neslo a mozu vymenit za super kvalitu kedze teraz bude lacnejsia
22.5.2020 - 12:10
+5

NightPP

 

Tak tu to bolo prezentované kúsok inak...
22.5.2020 - 12:15
0

topska

 

Samozrejme sa mozem mylit, toto je moj pohlad na ich situaciu z mne dostupnych informacii.
22.5.2020 - 12:46
0

fany

 

Tou super kvalitou si myslel koho napriklad?
22.5.2020 - 12:41
0

topska

 

Super kvalitou na Michalovce (no offence priatelia)
22.5.2020 - 12:44
0

mitoO

 

Z rozhovoru s Pardavym : Premiér Igor Matovič si nevie predstaviť, že by sa do konca roka konali športové podujatia s viac ako tisíc divákmi. Ak sa to potvrdí, čo to môže pre kluby znamenať?

Kluby na to budú najviac doplácať. Z návštevnosti majú peniaze a ak by mohlo prísť na štadión len tisíc divákov, môže to byť pre ne výrazný problém.
Museli by pristúpiť k dražbe lístkov. Minimálne kluby, ktoré majú väčšiu priemernú návštevnosť. A to sú všetky okrem dvoch. Je to jediná cesta. Kluby budú chcieť z tisíc predaných lístkov vyťažiť čo najviac do svojich rozpočtov.
21.5.2020 - 11:04
+4

Big brother

 

Zdvojnásobit cenu lístkov, dražba je podla mna hlupost.
21.5.2020 - 14:45
0

LenTak93

 

Podľa teba. Ale pre klub možno ani nie, pretože niekde by tie lístky šli ešte možno vyššie ako dvojnásobok.
21.5.2020 - 15:52
+2

Big brother

 

To určite ano.
21.5.2020 - 17:59
0

mitoO

 

Ja stale verim, ze ta hlupost s max 1000 ucastnikmi verejneho podujatia v hale, ktora nie je ani racionalna, vzhladom na velkosti stadionov, nebude.
21.5.2020 - 16:47
+1

ZOOMER

 

To bude hanba v tých KE,mi niekto vysvetlite že nevedia aspoň jeden útok zapltiť? Veď to nemôžu ťahať len mladí+Jokeľ,Milý,Suja...... ..... aj hokej v tých Košiciach,toto je fakt veľa už čo robia.... Mne nejde o to že budú hrať mladí,ale nejaký základ tak musí byť,šak takto budeme fackovací panák... Už vidím Michalovce a Zvolen že skúpia všetko,v Poprade su gro kádra zachovajú,BB bhlási že nebude hrať ligu ale v oktobri pol kádra z ECHL bude,Slovan sa z toho nejak dostane a u nas bude hrat Jokel prvy utok..... Naco nam je Stastny a "manazer" Lang ked do mesta ako KE nevie pritiahnut nejakeho sponzora? Oni prvy vedeli ze v USS neni dobre a nevedia o tom tyzden/mesiac ale uz nejaky cas a doteraz sa na co spoliehali? To aj ja viem byt taky jak Stastny ked mam urcity kapital preplatit urcitu cast a robit toto,alebo Lang ze hlada,to jak keby mam byt a neplatim najomne ale poviem ze hladam si robotu,hladat mozes ked nemas prijem..... To kde sme? Futbal v riti,Hokej ide tiez do.... Basketbal nic... ostatne ani nehovorim....
21.5.2020 - 11:47
+13

fany

 

Zvolen zatiaľ neskupuje NIČ By si sa čudoval,ale dostávajú horšie podmienky ako v iných kluboch.
21.5.2020 - 11:56
+1

Radovan123

 

jak to? ved sa tu pisalo že vo Zvolene su jedny z najlepšich podmienok pre hračov
21.5.2020 - 12:04
0

fany

 

Jááááj tu sa už toho popísalo A najviac sa bavím na tom ako tomu mnohí veria.
21.5.2020 - 12:15
0

trevor

 

Novidis, tak ti Kanadania potom nezarabali az tolko ako si sa tu ohanala
21.5.2020 - 13:21
0

HkmDetva

 

Boli
21.5.2020 - 12:20
0

luboszv

 

to ani jedno meno Zvolen nemá?
zas budeme brať skrachovaných američanov a kanaďanov
21.5.2020 - 12:35
+2

starosta

 

Nemá. Čaká sa. oslovených bolo už pár hráčov.
21.5.2020 - 13:47
0

fany

 

Oslovených bolo minimálne 25 hráčov,ale keď zbadali tú frašku s názvom zmluva,tak horko zaplakali a ešte horšie zahrešili Nikomu neprajem nič zlé,ale pánom čo v tom majú prsty prajem,aby v budúcnosti dostávali presne také isté ponuky.
21.5.2020 - 14:06
0

topska

 

Ale su to lepsie ponuky ako u vacsiny klubov. A konkretne pri jednom to viem stopercentne
21.5.2020 - 14:11
0

Johny

 

Svitana?
22.5.2020 - 17:02
0

warn1ng

 

Videli si zmluvy od ostatnych timov ze sa tu takto opustas? No napr. chcel by som vidiet taky navrh zmluvy od pana Luptaka z Detvy alebo pana Suchardu. To su tiez velky odbornici na zmluvy zevraj.
21.5.2020 - 14:27
+1

fany

 

Tak hádam Ľupták neoslovoval tých hráčov čo Zvolen.To máš trošku pomýlené.A bavíme sa o Zvolene,čo sem trepeš DT a NZ. Neodkláňaj od témy. Pozri,ja určite nikoho neovplyvním,aby to nepodpísal.Prešli chlapci pyramídou,sú vzdelaní,občiansky majú ....
21.5.2020 - 15:01
0

warn1ng

 

1. Neviem naco sem trepes zle zvolenske zmluvy, ked ani nevies ako su zmluvy postavene v inych kluboch. Moze (nemusi) to byt jedna z tych lepsich zmluv. 2. Trepem sem NZ a DT pretoze minule sezony boli tvoji oblubenci a ani nevies ako mali postavene zmluvy. Vtedy ti to moc nevadilo.
3. Ano, nech sa kazdy rozhodne sam. Maju vlastny rozum. Ale naivne si mysliet ze niekde na Slovensku dostanu lepsiu zmluvu tiez nieje velmi dobre.
21.5.2020 - 15:09
+2

fany

 

Čiže podľa Teba je v pohode,keď hokejista je len bábka v niečích rukách?Ešte sa ich aj zastávaj.Mne je zle.A vyberať si zo zmluvy ZLEJ,alebo ešte HORŠEJ,tak to im nezávidím.
21.5.2020 - 15:20
0

ZOOMER

 

a čo ten Zvolen dáva také zlé v tých zmluvách?
21.5.2020 - 15:28
0

mitoO

 

Cez trening nemozes ist curat a na velku len doma.
21.5.2020 - 18:35
+5

fany

 

To Ti Mišo prezradil? Beťár jeden
21.5.2020 - 18:36
0

mitoO

 

21.5.2020 - 20:12
0

ZOOMER

 

srandičky srandičky mitko
21.5.2020 - 18:50
0

warn1ng

 

Mne je zle z toho ze si domyslas veci ktore som nenapisal. Nikde som sa ich nezastal. Len som napisal ze v porovnani s inymi klubmi to moze byt este jedna z tych lepsich zmluv. Kedze po koronakrize sa zmluvy budu robit uplne inak vsade. Nielen vo Zvolene. Ale dobre vediet ze ty si uz odbornicka aj na zmluvy.
21.5.2020 - 15:45
0

topska

 

Chcel by som vediet kto patri medzi tu vacsinu klubov ktora nemoze rozviazat zmluvy s hracmi kedze o tom pise...
21.5.2020 - 15:51
0

fany

 

Kde ja píšem o väčšine klubov,ktorá nemôžu rozviazať zmluvy????Inak Ty si tak vymýšľaš ako správny novinár.
21.5.2020 - 18:08
+1

topska

 

By si sa čudoval,ale dostávajú horšie podmienky ako v iných kluboch.

Pomylil som sa, ospravedlnujem sa. Nie som novinar, nemam novinarsky preukaz
21.5.2020 - 18:24
0

Sunkafit

 

on vie všetko
21.5.2020 - 19:12
0

FP-luboszv

 

Fany:vieš dať menoslov oslovených hráčov do súkromnej správy?vďaka
21.5.2020 - 14:53
0

Athotis

 

má už pár hráčov s minulej sezony podpisaných
21.5.2020 - 16:25
0

starosta

 

Ja čo viem tak zatiaľ nepodpísali nikoho.
21.5.2020 - 18:47
0

FP-luboszv

 

Vieš dať do súkromnej správy aspon mena?som zvedavy kto zostal ...vdaka
21.5.2020 - 19:50
0

BlackCrow

 

Kľud, zatiaľ nám voda siaha len po bradu

Nie vážne.. Ešte je stále dosť času aby sa "niečo" podarilo..

Apropó.. Teraz prišla chvíľa pre #27

Zohnať kvalitné financovanie na dlhší čas.. Jeho meno a kariéra by mohla byť dobrou zárukov pre potencionálneho záujemcu..
21.5.2020 - 12:25
0

UssKe

 

Prestav si , že máš firmu a je kríza . Dal by si peniaze na sponzoring nejakému klubu , keď vieš , že ťa čaká ťažké obdobie a boj o prežitie?
21.5.2020 - 16:14
+2

LenTak93

 

Ingemu nečaká boj o prežitie?
21.5.2020 - 16:34
0

Frey77

 

Pozri, niektoré odvetvia sa nezastavili. Možno slapu bratu. Veď aj Vagonka v čase naj krízy, mala rekordné obraty! Iní v muke a oni si šli 24h prevádzku a nestíhajú. Naopak, zober si nášho naj sponzora, Žida s teplou vodou. Tomu kšeft skrtli riadne! Vieš koľko tam pracuje ľudí?! Od štátu dostaneš vieš čo, teda podľa Igora naj pomoc na svete, ale to len na tlacovkach, realita je inde. Ja ako živnostník, som dostal 240 eur Z čoho mám zaplatiť ešte odvody a daň, v Česku dostali 25tis,co máš cca 1000eur
22.5.2020 - 7:07
+1

Chamois13c

 

Pockaj Remisova kecala nedavno ze sme dali podnikatelom viac ako v cesku, hadam jej zas nepodstrcili falosnne grafy
22.5.2020 - 9:04
+2

Nemehlo

 

Ono to je jednoduche, keby si zivnostnici platili vsetko ako mali a nespekuloval, tak by im mozno aj vedeli nieco vyplatit. To by sa sice este nemohla z toho cast stratit u vedenia statu. Ale ty tomu asi nerozumies, kedze si musel pridat narodnost do prispevku.
22.5.2020 - 10:00
+3

tulen - kosice

 

však: ty si už svoju výplatu obetoval
21.5.2020 - 17:02
+2

sebot

 

V com je zaujimavy Galambos s Gasparom ?
21.5.2020 - 14:11
+1

topska

 

Vyberali hracov z co najvacsieho poctu klubov + musia byt ochotni odpovedat a byt volni. Gaspar je v super veku 25 rokov a spravil v Detve 32 bodov. Galambos ma na to ze ma tridsat 500 zapasov v lige. Su to zname mena o ktore je zaujem.
21.5.2020 - 15:02
+3

Marek_tky

 

Mne sa zostavenie minulého kádra vôbec nepáčilo. Myslím že sa dal zostaviť 10-krát lepšie. Výsledok, kde sme sa umiestnili je práca vynikajúceho trénera - za čo má Šťastný jednotku.

Keď si to najjednoduchšie zhrnieme, tak máme 3 skupiny hráčov, ktorí boli buď rozdielní, priemerní a "v KE im to nevyšlo".

• Rozdielní: Haščák, Chovan, Skokan, Koch, Repe, Pavlin, Ružička, Košarišťan, Rapáč,

• Priemerní: Bortňák, Belluš, Zeleňák, Sukeľ, Parshin, Vrábeľ, Jokeľ, Škovránek, Cibák

• Tí, ktorým to nevyšlo: Majdan, Klhůfek, Květon, Bezúch, Čížek, Slovák, Milý, Michalčin, Suja

Podľa mňa boli na trhu aj lepší hráči. Ďalej sa mi nepáčilo to že sme nemali tretieho brankára, keby sa nám náhodou zranil Košo, Škorvi, by som ti pochytal, ale keby mu prišla zlá forma, boli by sme v kaši. Počas sezóny to posilnenie nebolo práve najlepšie.

Myslím si že stavbu kádra mužstva zvládol Šťastný na 2-.

Čo sa týka mládeži, tak bez váhania, dávam 1. Šťastný sa v tomto ukázal ako expert.

Myslím si že by sme si počali túto sezónu aj bez Šťastného.

Každý vedel že USS bude sponzorovať košický hokej, stále menej a menej, takže vedenie malo dosť času na získanie kvalitných sponzorov. Škoda že Turkish Airlines to nezostali. Škoda že s Red Bullom tie jednania nevyšli. Je to len Langová vina, že nezískal počas svojho obdobia minimálne ešte jedného generálného sponzora.

Čo sa týka mňa tak kostru kádra by som spravil takúto:

Halász, Škovránek,

Cibák, Michalčín, Zeleňák, Slovák, Lenďák, Boldižár,

Faith, Haščák, Mi.Chovan, Jokeľ, Suja, Vrábeľ, Hričina, Köver, Ma.Chovan

+ doplniť zahraničnými hráčmi a samozrejme juniori

Tréner: Peťo Bartoš
Asistent Trénera: Marcel Šimurda
Tréner Brankárov: Dušan Strharský
Manažér: Laco Nagy

Ale počkať, neviem či vôbec na toto budeme mať peniaze! Normálne som iritovaný a aj naštvaný ako vedenie podcenilo sponzorstvo.

Bol som rád že počas Rušiča boli KE najlepší klub čo sa týka marketingu, výjazd do Hanisky, Krst autobusu a podobne. Túto sezónu sa to pozabudlo.

Poprade spravil Jurínyi vynikajúcu robotu vo všetkom, mládež, Áčko, sponzorstvo..., to gro mužstva sú kvalitný odchovanci, čo narozdiel od KE je plus (Okrem tých čo máme v NHL). Mládežnický tréneri sú skoro všetci dlhoročne spojený s klubom.

Tak verím že sa Košický hokej dostane na tu správnu cestu. :Kosice:




21.5.2020 - 14:11
+5

Marek_tky

 

*
21.5.2020 - 14:13
0

ZOOMER

 

Michalčin ku konci patril k naším najlepším obrancom,Vrábeľ jak Rus,veľmi rýchly hráč....
Želal by som si návrat Bartánusa a Šoltésa
21.5.2020 - 14:27
+5

jimbo

 

Vrábeľ priemerny? kolko sanci dostal?..ty keby si skladal kostru kadra dopadlo mi to strasne zle
21.5.2020 - 14:21
+3

Marek_tky

 

Áno Vrábeľ, možno nezískal body koľko mal, ale svojou hrou bol lepší ako Jokeľ, Milý, čo boli konkurenti v štvrtom útoku.

A prečo zle? Je to kostra kádra zložená zo Slovákov, sú tam hráči do prvého útoku (Chovan, Haščák), do druhého a tretieho sú viacerí a obrana má tiež svoju kvalitu. Vhodne doplniť zahraničnými hráčmi a na podmienky aké sú teraz, by to bolo super. Vieš, keď tak hejtuješ, tak napíš kostru aku by si zostavil. Moja kostra je dobrá a vedel by som si ju ľahko obhájiť.

Zoomer: Michalčin mal byť teraz napriek mládemu veku trošku vyššie, keď sa mu dávali nádeje. Nehovorím že ku koncu bol dobrý, ale podstatnú část sezóny bol primerný/alebo mu to nevychádzalo. Bolo to pre mňa ťažké rozhodnutie, kde do akej skupiny ho dať.
21.5.2020 - 14:44
+2

Brasidas

 

vyzdvihneš prácu s mládežou, ale do svojich kategórií nezaradíš M. Bučka, J. Eliáša, R. Faitha?

a s ďalšími hodnoteniami sa nestotožňujem tiež
- Suja, myslím, že so svojimi úlohami túto sezónu hral oveľa zmysluplnejší hokej, ako tú minulú, kde bol považovaný za hráča "na body", mňa milo prekvapil, ako prijal novú pozíciu v tíme
- Milý hral tiež spoľahlivo a napriek nevýhode vzrastu sa snažil byť nepríjemným pre súpera
- od Majdana s Klhufkom sa čakala väčšia produktivita, ale Květoň si ten priemer podľa mňa odohral

tá kostra tímu, neviem...
21.5.2020 - 14:47
+5

Marek_tky

 

Treba si všimnúť, že hráči, ktorí hrávali za mládežnícke tímy v mojom hodnotení nie sú.

a moje dôvody:
- od Suju som čakal viac aj na tejto pozícii, jeho štýl hry sa mi nepáči. Avšak čo si napísal ty, je taktiež pravda.

- Snahu oprieť Milému sa nedá, ale aj tak trošku viac sa od neho čakal, povedzme si pravdu, bol tam kvôli trénerovi brankárov.

- Khlůfek mal byť ovela prínosnejším hráčom ale nebol. Majdan po zranení hral podpriemer skoro vždy. Květon prišiel ako strelec a strelil len 4 góly, po zranení sa do formy už nedostal

a ku tej stavbe kádra, ako som písal hore, podľa mňa na podmienky aké sú, je jedná z najlepších
21.5.2020 - 14:55
+1

ZOOMER

 

Milý je do 4 formácie dobrý,na to že má meter 70 tak jeden súboj nevypustil,jedno striedanie nevypustil,svoje si odohral.Nemôžme od každého hráča čakať z 50 zápasov 30-40 bodov,podľa mňa Milý výborný hráčik do 4 formácie.
21.5.2020 - 14:58
+4

jimbo

 

Milý bol v KE lebo bol...hrac do 4lajny nadpriemer podla mna
21.5.2020 - 14:58
+2

Brasidas

 

prečo? neodohrali po 1-2 zápasoch, ale Faith a Eliáš cez 10, Bučko okolo 30, z toho sa už nejaký pohľad na sezónu urobiť dá

nemal som pocit, že by Milý hral spôsobom, že má pod tatkom ustlané, prešiel si v príprave try ou-tom a hral na svojej pozícii spoľahlivo, tímovejšie ako si pamätám u tebou doplneného Hričinu

keby tu nebol minulú sezónu Šťastný, tak by tu nebol ani Draisaitl a s ním veľká časť minulosezónneho kádra

jedna z najlepších v rámci aktuálnych možnosti a tvoria ju výrazným pomerom hráči, ktorých si sám označil ako sklamania minulej sezóny?

21.5.2020 - 16:06
+1

Marek_tky

 

Pretože sú to stále mládežnícky hráči, to že hrajú u dospelích je pre nich plus a pre klub že dáva mladým možnosť hrať. Ohodnotím Bučka, ktorý patril do priemeru.

Milý nehral zle, snaha mu nešla uprieť ale ja som čakal od neho viac.

S tým že by sme si počali bez Šťastného, som myslel túto sezónu.

A odpoveď na poslednú otázku. Dal by som im ďalšiu šancu aby ukázali svoje možnosti, keby nebola korona-kríza ? Nie. Ale v súčasnej finančnej situácii, áno, dal by som im šancu.
22.5.2020 - 0:04
+1

BlackCrow

 

Súhlasím.

Pekne napísané.
21.5.2020 - 16:28
+1

Gargamel123

 

Nagy manazer: si zabil.
On to tu manazoval a tak to aj dopadlo,3x bez play off.
21.5.2020 - 21:22
+4

Marek_tky

 

Ale prosím ťa, prvá sezóna vieme kde bola chyba, odvolanie Čadu. Druhá a tretia sezóna bol Šimíček. Play-off bolo - štvrťfinále.

A ešte osobné vysvetlenie, Laco spomínal že trénovanie nieje pre neho, skôr manažovanie, tak prečo nie.
22.5.2020 - 0:07
+1

LenTak93

 

Ak odvolanie Čadu považuješ za chybu, tak sa už ďalej nemusíme ani baviť.
22.5.2020 - 0:09
+3

Marek_tky

 

Odvolať trénera pred play-off nebola chyba? Keď tak, mali ho odvolať skôr, nie tri zápasy pred koncom ZČ.
22.5.2020 - 12:35
0

Gargamel123

 

A Hricina: my sme majstri no a co,koniec sveta.
21.5.2020 - 21:25
+3

Jimmy Tulipan

 

No neviem, v týchto ťažkých časoch by sa ten USS mal práve najviac buchnúť po vrecku a šupnúť tam 2-3mil.€

Pre firmu ako je USS sú to omrvinky.
21.5.2020 - 14:43
+1

Radovan123

 

z pohladu američanov dať svoje peniaze do slovenskeho hokeja je trošku odveci hoci su to pre nich omrvinky ale stale su to peniaze
21.5.2020 - 14:52
0

sob3k

 

Za predpokladu, ze by to dlhodobo davalo zmysel, tak ano. Lenze pravda bude asi ta, ze USS dlhodobo uz nemysli. Oni sa diverzifikovali inymi smermi a postupne v EU od ocele upustili. Z tohto hladiska su KE viac menej ostrovcekom, ktoreho sa casom zbavia. Jedine co by ich mohlo presvedcit su novozavedene cla na cinsku ocel. To je ale pravdepodobne velmi malo a velmi neskoro.
21.5.2020 - 17:51
0

wedro

 

Ekonomická kríza je za dverami : Dúfajme všetci, že sme na konci medicínskej stránky krízy, ale pred nami stojí najväčšia ekonomická kríza od tridsiatych rokov minulého storočia."

včera ochorenie Covid-19 zaznamenalo celosvetový rekord 106 tisíc nových prípadov.

To znamená, že si na Slovensku momentálne žijeme malý sen v rozbúrenom svete.



Takže tak.
21.5.2020 - 15:02
+2

Radovan123

 

v takom LA ide život dalej ako keby sa nič nedialo alebo skor vedia o tom ale nechcu o tom hovoriť.
21.5.2020 - 15:07
0

sob3k

 

Urcite? Mam kolegov z Cali a maju povinny home office atd. Rozpravaju mi o vyludnenych castiach a ako obcas stretavaju na uliciach zvierata
21.5.2020 - 17:48
+3

Radovan123

 

LA je veľké a hlavne mladý si idú svoje
21.5.2020 - 17:59
0

mitoO

 

Reway nepokracuje v PP, ale s najvacsou pravdepodobnostou ostava v lige.
21.5.2020 - 16:52
+2

MaxSBA

 

Pôjde do MI jak všetci.
21.5.2020 - 17:12
+11

sob3k

 

A nemaju mu mat v PP za zle kam pojde. Takze mozno KE?
21.5.2020 - 17:47
0

OceliarKE

 

mne napadajú len Košice alebo Michalovce
21.5.2020 - 17:49
0

ZOOMER

 

Mozno cez Kosice pojde cez dialnicu do MI maximalne.
21.5.2020 - 17:49
+2

HkmDetva

 

Domov do Nitry
22.5.2020 - 1:18
0

Chamois13c

 

Tak to vyzera ze este aj michalovce skor vyhraju titul jak my
21.5.2020 - 17:30
+2

ZOOMER

 

Peniaze niesu vsetko a uz nie v dnesnej dobe v odvetvi akom je hokej v nasej lige
21.5.2020 - 17:44
0

MaxSBA

 

Tak s tým nesúhlasím. Viď Bystrica
21.5.2020 - 18:11
0

ZOOMER

 

co s nimi? Ved podla nich tu kanadania hraju za 2 a Zigo bral 500 eur by Jokila. Tak u nich to neplati.
21.5.2020 - 18:16
0

Markos

 

u nich hraju za usmevy na treningoch
21.5.2020 - 18:18
+2

ZOOMER

 

+toto som zabudol dodat
21.5.2020 - 18:28
0

Gargamel123

 

Asi prvykrat v zivote mi dava zmysel: to zname "Kosice do Pi*e"...
21.5.2020 - 21:31
0

Radovan123

 

OT: V Michalovciach by malo ostať predbežne 13 hračov z minulej sezony
21.5.2020 - 22:04
+1

Markos

 

V Michalovciach ste vykopali ropu ? A u nás bieda
21.5.2020 - 22:33
+1

Radovan123

 

ja som zvedavý na toho noveho sponzora že či rovno do KHL nepojdu buduci rok
21.5.2020 - 22:37
+1

topska

 

Ropa sa pred par tyzdnami predavala tak ze ti este zaplatili ked si ju zobral. Kachlicky su terno zjavne v tychto casoch
21.5.2020 - 22:38
+4

Radovan123

 

len doplnim že Ingema už nie su len kachličky a umyvadla ale od stavebnín po firmu kt. stavia až k firme ktora vlastni celý priemyselný park asi tak
21.5.2020 - 22:47
+3

gta98

 

A k tomu po 5 naj hracov z kazdeho superovho timu. Prihlasili ste sa do viacerych Lig?
21.5.2020 - 22:57
+2

Mato-Mi

 

13 hracov? To je dost. Myslel som, ze ked Chudy povedal, ze treba podakovat hracom, ktori nam vybojovali EL, ale ze treba muzstvo obmenit, tak ze tu zostane menej hracov. Ja co viem, tak je zaujem o dvoch finov a Lalancetteho, aby zostali. O ostatnych menach neviem. Dnes ma byt udajne tlacovka klubu.
22.5.2020 - 6:11
+1

LenTak93

 

len tak na okraj
sme v semifinále Virtual vote IIHF, postupuje aj Fínsko, Lotyšsko a Česko
21.5.2020 - 23:51
+3

XxMartinxX

 

Ako viem pred štartom sezóny 19/20 Michalovce oslovili viacerých slovenských hráčov ale z ich strany nebol záujem viete aký to boli hráči ? Nevadí ideme ďalej Michalovce celkom solídne mestečko vcelku čisté až na pár výnimiek no športové v nedeľu tu na futbal chodí asi každý aj je to jedno aká liga každý svoj klub či už v oblastnej súťaži alebo krajskej chodí podporiť na hokej ideme lebo je len jedna súťaž a ideme tam z radosťou a či to bola 1 liga alebo extraliga my jediný sme sa tam prebojovali cez baráž je neskutočne pekne ak to vidíte fungovať a či futbal alebo hádzaná nám tu fungujú už roky prečo by k nim nemohol pribudnúť aj hokej ? Robíme to zle ? Chceme možno najslabšiu sezónu využiť na titul ? Neviem ale viem že akokoľvek a čokoľvek sa budem snažiť tu povedať neovplyvňuje rozhodnutie vedenia a to vedenie to robí dobre už pár rokov
22.5.2020 - 8:00
+3

FanusikZamkov

 

XxMartinxX .Napísal si toto: ideme tam s radosťou a či to bola 1.liga alebo extraliga my jediný sme sa tam prebojovali cez baráž . No nie je to pravda ćo si napísal možno z nevedomosti,zlej informovanosti. Totiž skutočnosť je taká že aj NZ sa prebojovali do Extraligy cez baráž v konkurencii s Piešťan , Bardejova. Takže nie ste jediný.
22.5.2020 - 8:57
0

LenTak93

 

Naozaj netreba porovnávať ich baráž vašou. Vy ste v podstate nemali súpera, keďže Skalica vypadla a Piešťany boli v nejasnej situácií a o pár mesiacov, to aj tak zabalili.
22.5.2020 - 9:06
+1

FanusikZamkov

 

No naozaj nebudem porovnávať ale bola to baráž,nekúpili sme licenciu za zeleným stolom. No a baráž medzi dvoma klubmi alebo troma klubmi už vonkoncom nebudem porovnávať. Je to skutočne rozdiel. Ďalej sa ani nebudem o tom rozpisovať.
22.5.2020 - 9:12
0

XxMartinxX

 

Prepáč ešte raz sa ti ospravedlním ale nie fakt si myslíš že hokej v tvojom meste má budúcnosť ?
22.5.2020 - 22:41
+1

XxMartinxX

 

Tak áno ospravedlňujem sa nie sme jediný máš pravdu aj vy ste prešli cez baráž ako takú tak to upresnim jediný ktorý prešli v priamej konfrontácii z extraligistom
22.5.2020 - 9:47
0

XxMartinxX

 

A inak úprimne kde ste vy a kde sme my po prvej sezóne ?
22.5.2020 - 9:50
0

FanusikZamkov

 

Ani to nie je pravda že vy ste jediný prešli v priamej konfrontácii s extraligistom. Nz tiež v konfrontácii s extraligistom - Piešťanmi. A že kde sme v porovnaní s vami radšej sa do toho nepustím preto že nechcem zájsť mimo hokeja. Ste tam a gratulujem.
22.5.2020 - 11:27
0

gabi98

 

Pomojkat a polutovat ta trochu ?
22.5.2020 - 11:29
+3

Radovan123

 

ale ved zajdi mimo hokeja lebo takto sa zrejme nikdy nepochopime ked v hlave pracuješ iba so svojou myšlienkou
22.5.2020 - 11:44
0

Mato-Mi

 

Fanusik: baraz ste hrali proti 2 superom, proti PN a proti BJ. Skalica tusim nenastupila do baraze, ci nejak tak to bolo. Postupovali dve muzstva z troch. Cize to priama konfrontacia v priamom slova zmysle nebola. Ale postupili ste hokejovou cestou a nie od zeleneho stola.
22.5.2020 - 12:12
0

wedro

 

Ste sa dostali do Extraligy ako slepé kura k zrnu. Takto proste je či sa ty to páči alebo nie.

V NZ to nemá hlavu a pätu.
Sucharda si myslel že do roka a do dňa výhra extraligu ako si to predstavoval.
Iné je hrať Maďarsku ligu a Slovensku extraligu.

Naša liga ma kvalitu a tu treba aj trošku rozumieť sa do hokeja vedieť vyskladať mančaft, podpísať schopných ľudí ktorý sa rozumejú do hokeja.


Už som to písal NZ pre extraligu nemajú žiadnu pridanú hodnotu taky doplnkový klub.
Podľa mňa pomohlo by vám keby ste sa vrátili do maďarskej ligy pripadne do 1.ligy a vychovávali hráčov farma pre NR. To by bola správna cesta v NZ. Pretože v EX nebudete nikdy hrať o najvyššie priečky jednoducho EX je pre NZ klub silné sústo.
Hrajem ligu na ktorú aj reálne mam.
Otrasný štadión, odchovanci a mládež nič.
Minimálny záujem ľudí o hokej.
Slabučka návštevnosť.

A teraz ta pozitívna strana Dukla Michalovce.
Nestojí to len na jednom človeku...

Jednoducho ma to hlavu a pätu.
Zrekonštruovali si štadión patrí medzi najkrajšie na Slovensku.
Vo vedení sú ľudia ktorí vedia ako sa ma robiť hokej.


Záujem o hokej v MI je obrovsky či hrali 1 ligu alebo súčasnosti Extraligu.

Dukla Michalovce sú dovolím povedať kľudom Angličana povedať pre Extraligu veľké +


Takto by mal vyzerať klub ktorý chce a ma seriózny
záujem hrať extraligu.



Takže tak.



22.5.2020 - 12:21
+14

XxMartinxX

 

Fufa šak som mu aj chcel nieco naložiť inak veľká vďaka všetkým čo vidia postup a robotu a úsilie a fanúšikov v Michalovciach všetci ste vítaní a 1000 je málo mi máme kapacitu 3800 aspoň myslím tak to musí upraviť pevne verím
22.5.2020 - 22:50
0

sob3k

 

Uhh... takyto naklad a este aj od Wedra. Mame na HP kanaly?
23.5.2020 - 10:52
+1

fany

 

Tak to si dal zábavne. Ten odsek, že naša liga má...... je až po posledné slovo riadne SCI-FI
22.5.2020 - 12:45
+1

WOLF 27

 

kto by to bol povedal ze Zilina bude natom financne lepsie ako Kosice Kosice hokej skoncil tak to vyzera
22.5.2020 - 13:58
0

Markos

 

neskoncil
22.5.2020 - 14:13
+5

Markos

 

len budeme mat tuto sezonu taku setrnu kde budu hrat vacsinou mlady chlapci
22.5.2020 - 14:29
+2

UssKe

 

Skoncil? Čo to tu píšeš za sracky.
22.5.2020 - 20:34
+5

XxMartinxX

 

A kto povedal?
22.5.2020 - 22:43
+1

Jamboree

 

Skokanovi: bych přál alespoň 1 zápas s Rangers. Nevím to jeho jmeno mi na NYR dres prostě sedí
23.5.2020 - 9:10
0

BlackCrow

 

Prezident HC Košice varuje pred druhou silnejšou vlnou ekonomickej krízy

Oceliari prišli aspoň o pol milióna eur.

Koronavírus na SlovenskuMapa a grafy Viac
Prezident HC Košice varuje pred druhou silnejšou vlnou ekonomickej krízy
Oceliari prišli aspoň o pol milióna eur.

24. máj 2020 o 0:00 Svjatoslav Dohovič

Július Lang. (Zdroj: KORZÁR/Judita Čermáková)
A-|A+00
Azda najväčšmi koronakrízou postihnutým športom nielen na Slovensku je hokej. Fanúšikovia prišli o play-off boje o majstrovský titul, kluby rátajú stotisícové straty, nehrali sa majstrovstvá sveta, ktoré zvyčajne na dva týždne pripútali Slovensko k televíznym prijímačom. A košickí fanúšikovia sa nedočkali očakávaného reparátu za tri zbabrané sezóny, ktorý sa podľa vývoja v základnej časti reálne črtal. Vidina fandenia v hľadisku hokejových arén je stále v nedohľadne. Košičania dokonca navrhli, aby sa nový ročník Tipsport ligy začal až v decembri. Prezident klubu JÚLIUS LANG v rozhovore vysvetľuje prečo a hovorí aj o aktuálnej situácii v klube.

Koronavírus na SlovenskuMapa a grafy Viac
Prezident HC Košice varuje pred druhou silnejšou vlnou ekonomickej krízy
Oceliari prišli aspoň o pol milióna eur.

24. máj 2020 o 0:00 Svjatoslav Dohovič

Július Lang. (Zdroj: KORZÁR/Judita Čermáková)
A-|A+00
Azda najväčšmi koronakrízou postihnutým športom nielen na Slovensku je hokej. Fanúšikovia prišli o play-off boje o majstrovský titul, kluby rátajú stotisícové straty, nehrali sa majstrovstvá sveta, ktoré zvyčajne na dva týždne pripútali Slovensko k televíznym prijímačom. A košickí fanúšikovia sa nedočkali očakávaného reparátu za tri zbabrané sezóny, ktorý sa podľa vývoja v základnej časti reálne črtal. Vidina fandenia v hľadisku hokejových arén je stále v nedohľadne. Košičania dokonca navrhli, aby sa nový ročník Tipsport ligy začal až v decembri. Prezident klubu JÚLIUS LANG v rozhovore vysvetľuje prečo a hovorí aj o aktuálnej situácii v klube.

VYPNÚŤ REKLAMU

REKLAMAREKLAMA
V predchádzajúcich rokoch o tomto čase už prebiehala suchá príprava na novú sezónu. Keďže sa obmedzenia v súvislosti s koronavírusom uvoľňujú, kedy plánuje HC Košice spustiť tréningový proces aspoň vo vonkajších priestoroch u mužov, prípadne v mládežníckych mužstvách?

- Väčšina hráčov A-tímu i mládežníckych kategórií trénovala individuálne. Mladí hráči sú v kontakte so svojimi trénermi a trénujú individuálne. Tréningový proces mládeže je už prakticky sformovaný, pracovali na ňom tréneri a čakáme už len na príchod športového riaditeľa Jana Šťastného.

Ako prebiehal tréningový proces počas karantény – u mládežníkov, ale aj u hráčov, ktorým neskončili zmluvy. Mali nejaké individuálne plány, respektíve formu online tréningov?

- Hráči A-tímu v uplynulej sezóne trénujú individuálne. Pre mládežnícke tímy sme pripravili online tréningy, ktoré chceme uchovať v internej knižnici na prípadné ďalšie použitie.

Viaceré mužstvá už zverejňujú informácie o budovaní kádra pre novú sezónu. Aká je situácia v HC Košice. Koľko hráčov má ešte platné zmluvy a koľkí z kádra pre nedokončenú sezónu 2019/2020 by mali ostať? Prebiehajú rokovania s ďalšími hráčmi a kedy by mohla byť známa kostra pre novú sezónu?

- HC Košice má záujem o väčšinu hráčov z minulej sezóny. Nepriaznivá ekonomická situácia, výpadok príjmov z konca sezóny a celková neistota zatiaľ komplikujú práce na budovaní kádra. Rozpočet na hráčov bude v HC Košice v budúcej sezóne určite nižší. S hráčmi sme v kontakte a o situácii sa navzájom informujeme.

Otvorená ostáva aj otázka trénera? Komunikovali ste s Petrom Draisaitlom o jeho pokračovaní v Košiciach?

- S Petrom sme taktiež v kontakte a máme záujem o jeho služby. Podobne ako pri hráčoch však čakáme na vyjasnenie niektorých „premenných“, ktoré sú zásadné pre ďalšie rozhodnutia ohľadom A-tímu.

Nedohratie súťaže a jej predčasné ukončenie znamenalo určite veľké finančné straty. Dá sa vyčísliť o koľko prišlo HC Košice?

- V prípade Košíc išlo o výpadok vo výške minimálne 500 000 eur. V prípade postupu do semifinále sa črtala atraktívna séria proti Slovanu. Treba si uvedomiť výšku tejto sumy, ktorá tvorí podstatnú časť klubového rozpočtu.

Viaceré kluby kvôli týmto stratám bojujú s existenčnými problémami, nehrozí niečo podobné aj košickému hokeju? Odrazí sa výpadok príjmov aj v spôsobe budovania mužstva? Dá sa napríklad očakávať menej legionárov a väčší priestor pre domácich hokejistov a mladých hráčov?

- Nie je tajomstvom, že problémy má aj generálny partner klubu U. S. Steel Košice. Robíme všetko pre to, aby sme našli riešenie. Diskutujeme s primátorom, potrebujeme dohodnúť podmienky v Steel Aréne. Urobíme všetko pre to, aby seniorský hokej v Košiciach pokračoval. Zároveň chceme dokončiť jednu z našich vízií, ktorou je transformácia na komunitný klub. Chceme do deja zatiahnuť fanúšikov a širšie spektrum podnikateľov. Áno, je pravdepodobné, že káder bude zložený z viacerých mladých hráčov.

Aký je postoj HC Košice k termínu začiatku novej ligovej sezóny a návrhu uzavrieť Tipsportligu na jednu sezónu?

- HC Košice jednoznačne vníma signály zo zahraničných trhov a myslíme si, že bohužiaľ druhá a silnejšia vlna ekonomickej krízy je ešte len pred nami. Potrebujeme čas na to, aby sa podnikatelia i samotní ľudia dostali zo stavu neistoty. Pri rozhodovaní je nezodpovedné nebrať do úvahy aj fakt, že štadióny budú v prípade návratu nákazy zatvorené ako prvé. Ekonomické následky pre slovenský hokej by boli devastačné. Preto sme zástancami názoru, že začiatok ligy je nutné posunúť na minimálne december 2020. Najbližšie mesiace ukážu, ako sa bude celá táto kríza ďalej vyvíjať.

Najmä u detí je dôležité udržiavanie istých návykov pri aktívnom športovaní. Neobávate sa, že zatiaľ dvojmesačný výpadok spoločných tréningov zníži záujem detí o šport všeobecne a spôsobí aj to, že sa k športu späť nevrátia?

- Vzťah našich trénerov s hráčmi je skvelý. Sú v kontakte od vypuknutia krízy a všetci sa už tešia na návrat do tréningového procesu. My sme na nich hrdí a vieme, že budú na novú sezónu patrične pripravení.


"Buď pripravený! Vždy pripravený!"
24.5.2020 - 5:57
+2

mitoO

 

Peter Bartos bude asistent pri KE U20.
24.5.2020 - 13:20
+1

ZOOMER

 

Tak asi Draisaitl ostáva pri ačku.
24.5.2020 - 13:25
0

Marek_tky

 

Len kto bude jeho asistentom
24.5.2020 - 15:19
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen619:1313
2.Nitra413:912
3.N. Zámky413:88
4.Michalovce416:128
5.Poprad311:56
6.Detva416:176
7.Trenčín514:176
8.Košice310:104
9.Slovan411:152
10.Miškovec46:122
11.B. Bystrica48:172
12.L. Mikuláš13:50
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Viedeň7500232:1516
2.Graz7410225:1714
3.Salzburg6400223:1512
4.Klagenfurt7400315:1412
5.Fehérvár7311227:2712
6.Bolzano5301118:1310
7.Innsbruck8301422:2910
8.Bratislava5210215:198
9.Linz9210623:298
10.Dornbirn6110411:195
11.Villach6100513:263
Aktualizované: 25.10.2020 09:44
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Obranca Daley ukončil kariéru, bude pôsobiť v manažmente Pittsburghu

Kanadský hokejový obranca Trevor Daley ukončil vo veku 37 rokov aktívnu kariéru. Po nej bude pôsobiť ako poradca pre hokejové operácie v klube NHL Pittsburgh Penguins. Informovala o tom oficiálna stránka "tučniakov."
pred 30 min. - TASR

Salzburg získal bývalého hráča NHL Skilleho

Rakúsky hokejový klub Red Bull Salzburg z nadnárodnej Ice Hockey League získal do svojich služieb bývalého hráča NHL Jacka Skilleho. Tridsaťtriročný krídelník odohral v dresoch Chicaga Blackhawks, Floridy Panthers, Columbusu Blue Jackets, Colorada Avalanche a Vancouveru Canucks 368 zápasov základnej časti s bilanciou 43 gólov a 41 asistencií.
včera o 12:51 - TASR

Buffalo sa tesne pred arbitrážou dohodlo s Ullmarkom na ročnej zmluve

Klub zámorskej hokejovej NHL Buffalo Sabres sa dohodol na podmienkach novej zmluvy s brankárom Linusom Ullmarkom. Ten bude hrať v tíme ďalší rok za 2,6 milióna dolárov. Buffalo sa tak vyhlo arbitráži, ktorá bola naplánovaná na pondelok.
včera o 08:04 - TASR

Buffalo sa tesne pred arbitrážou dohodlo s Reinhartom na ročnej zmluve

Klub zámorskej hokejovej NHL Buffalo Sabres sa dohodol na podmienkach novej zmluvy s útočníkom Samom Reinhartom. Ten bude hrať v tíme ďalší rok za 5,2 milióna dolárov. Buffalo sa tak vyhlo arbitráži, ktorá bola naplánovaná už na utorok.
25.10.2020 18:18 - TASR

Calgary podpísalo zmluvu s Leivom

Kanadský hokejový klub NHL Calgary Flames podpísal ročný kontrakt na 875. 000 dolárov s útočníkom Joshom Leivom. Dvadsaťsedemročný krídelník strelil v minulej sezóne sedem gólov a nazbieral devätnásť bodov v 36 zápasoch v drese Vancouveru Canucks.
25.10.2020 12:01 - TASR

Dermott zostáva v Toronte, podpísal ročný kontrakt

Kanadský obranca Travis Dermott podpísal ročnú zmluvu s klubom zámorskej NHL Toronto Maple Leafs. Platový strop organizácie zaťaží sumou približne 740-tisíc eur. "Javorové listy" si 23-ročného Dermotta vybrali v roku 2015 v druhom kole draftu.
24.10.2020 10:50 - TASR

Obranca Nesterov podpísal ročný kontrakt s Calgary

Ruský hokejový obranca Nikita Nesterov sa po troch rokoch v CSKA Moskva vráti do NHL. Olympijský víťaz z roku 2018 sa dohodol na ročnom kontrakte s Calgary Flames. V novom pôsobisku zarobí 700-tisíc dolárov.
24.10.2020 09:15 - TASR

Rossi podpísal nováčikovský kontrakt s Minnesotou

Klub zámorskej NHL Minnesota Wild podpísal trojročný nováčikovský kontrakt so švajčiarskym útočníkom Marcom Rossim. Wild si ho vybrali v nedávnom vstupnom drafte ako svoju prvú voľbu z celkovej 9. pozície. Podľa novej zmluvy si v každej z troch sezón zarobí po 925-tisíc dolárov, no s bonusmi sa jeho zárobok môže vyšplhať až na celkových 5,325 miliónov.
24.10.2020 07:56 - TASR

Fínsky majster sveta Pesonen ukončil kariéru

Potvrdil to v rozhovore pre web kaleva. fi.
24.10.2020 06:55 - TASR

Zug - Zürich 8:2 v piatkovom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu zvíťazili v piatkovom zápase švajčiarskej ligy doma nad Zürichom vysoko 8:2. výsledky: Bern - Biel 6:0, Lausanne - Ambri-Piotta 3:2, Lugano - Davos 4:3 pp, Rapperswil - Langnau 3:2 pp, Zug - Zürich 8:2.
23.10.2020 22:13 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

27. 10. 2020
Košice - L. Mikuláš o 18:00
30. 10. 2020
Michalovce - L. Mikuláš o 17:00
Detva - N. Zámky o 18:00
01. 11. 2020
N. Zámky - Slovan o 16:00
Poprad - L. Mikuláš o 17:00
Detva - Košice o 17:00

Odohrané zápasy

25. 10. 2020
MichalovceN. Zámky
3:4REPORT
23. 10. 2020
N. ZámkyMiškovec
0:0REPORT
KošiceMichalovce
3:4 PPREPORT
20. 10. 2020
N. ZámkyZvolen
1:0 SNREPORT
KošiceMiškovec
4:1REPORT
18. 10. 2020
ZvolenKošice
5:3REPORT

Najviac bodov

Rastislav GašparDEV9 bodov
2.McPherson A.ZVO8
3.Puliš R.ZVO7
4.Nuutinen M.ZVO7
5.Lalancette C.MIC6

Najlepší strelec

Marek BartánusMIC5 gólov
2.Puliš R.ZVO5
3.Klhůfek P.KOS4
4.Hrnka T.NIT4
5.Gašpar R.DEV4

Najlepší brankár

Henri KiviahoNZA94.29 perc
2.Cowley E.NIT94.04 %
3.Rahm R.ZVO92.62 %
4.Rajna M.MIS91.73 %
5.Valent M.TRE90.48 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov