Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
ELH
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Jurčova sezóna plná smoly, najprv injekcia, potom bedro, napokon koronavírus

zdroj: TASR
23.4.2020 15:03 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Keď už mal hrať, prišiel koronavírus, predtým ho trápilo bedro a smolne prišiel aj o prvý zápas sezóny po boku momentálne najlepšieho dua v profilige. Tomáš Jurčo je v slovenskej karanténe, našiel si čas aj na veci, ktoré ho preslávili v juniorských časoch.


Skúsite odhadnúť, či sa skončila vaša sezóna?

„Ťažko povedať. Sme v takej situácii, že nevieme čo bude o dva týždne, o mesiac, alebo o dva. Vieme, že v NHL je veľká snaha, aby sa to ešte odohralo, na druhej strane viem aj to, že nechcú ohroziť ďalší ročník NHL. Otázok je viac. Uvidíme, či vírus bude pokračovať, alebo začne ustupovať.“

Ako vyzerá vaša komunikácia s klubom, je to na dennodennej báze?

„Už teraz nie. Nič sa nemení a pár týždňov je situácia podobná. Telefonát čakám len keď sa niečo zmení. Pokiaľ sa nič nové nedeje, čo teraz sa nedeje, tak nové informácie nedostávam.“

Dostali ste nejaký tréningový plán?

„My sme to v Edmontone nedostali. Neviem, ako iné kluby, ale asi každý si robí vlastné veci. Roky sa pohybujeme v športe a vieme, čo máme robiť. V kondícii sa chceme udržovať, ale momentálne to ide len v rámci možností.“

zdroj: HokejPortal.sk

Svojho času ste boli známy svojimi videami s rôznymi trikmi, teraz ste sa k tomu vrátili, Draisiatl, či McDavid neboli vyzvaní, aby vás napodobnili?

„Mal som jedno video aj so staršími trikmi, ktoré som kedysi robil častejšie. Ale bolo to zaujímavé sa vrátiť do skorších čias. Nevyzval som však žiadnych jednotlivcov. Skôr hokejových fanúšikov a ľudí nech si to skúsia. Ak budú úspešní, môžu mi to poslať.“

Ak by sa teraz skončila sezóna, ako by ste s ňou boli spokojný?

„Ťažko sa to hodnotí, keďže od decembra nehrám a už aj predtým to bol boj na tabletkách. Kemp výborný, potom pár zápasov, ale keď začali tie najväčšie problémy s bedrom, bol to len boj. Pred sezónou som si predstavoval, že to bude určite inak. Nič sa však nedá robiť, musím sa pozerať dopredu na ďalšiu sezónu.“

Čo sa stalo, že ste prípravné výkony nepreniesli aj do ligy?

„Jednoduchá odpoveď. V kempe som hral 17-18 minút v jednom zápase a bol som aj v prvej presilovkovej formácií. Vyťažovali ma v prvých dvoch päťkách. Prišla sezóna a hral som síce 12-13 minút v niektorých zápasoch, ale prišli dve prehry po sebe a tréner, i keď mi hovoril, že je s mojimi výkonmi spokojný, musel niečo poprehadzovať. Ice-time mi klesal, bolo to ťažšie. Podobný typ hráča ako ja, keď hrá málo a nedostáva sa na ľad počas presiloviek, je to vidieť. Potreboval som aj trochu šťastia, možno nejaký gól odrazený od kolena, hocijako. Nakoniec aj tak prišla operácia a skôr, či neskôr by som musel zo sezóny odstúpiť.“

So zranením ste hrali dlhšie, alebo to prišlo zo dňa na deň?

„Ja som s tým mal problém asi dva roky, ale zabrali mi vždy kortizónové injekcie. Tú poslednú som si dal v lete pichnúť v Košiciach a už som cítil, že má slabší účinok, než iné predtým. Kemp som ešte zvládol, ale na jeho konci sme sa s doktormi v Edmontone zhodli na tom, že je čas na ďalšiu. Bolelo ma to dosť. Bolo to presne v tom čase, keď som mal začať s Draisiatlom a McDavidom v prvom zápase ligy. Chcel som to teda oddialiť o týždeň a počkať na trojdňovú pauzu v našom programe, ale tréner Tippet nariadil, aby som sa to vyriešilo čo najskôr. Prvý zápas som teda vynechal, vyhralo sa a zostava sa nemenila. Začal som teda v štvrtej formácii a ďalej už vieme.“

Bola to náročná liečba?

„Štyri mesiace sú optimálny čas. Po trinástich týždňoch som už bol pripravený hrať. V Edmontone sa mi venovali super. Ja sám som robil veci čo najlepšie, aby som sa dostal do tempa. Už v minulosti som zvládol rehabilitáciu po operácii celkom dobre. Už som sa v podstate aj vrátil a keď som mal hrať, sezónu prerušili.“

Zažili ste Detroit a Chicago, bolo cítiť, že Edmonton je kanadský?

„Zrovna Chicago a Detroit sú na tie americké pomery na tom dobre. Takže až taký rozdiel to nebol, možno len malý. Rozdiel je iba v tom, že v Edmontone je hokej vlastne jediný šport, kým v Detroite i Chicagu je tá konkurencia športov o niečom inom. Z fanúšikovského pohľadu som ja mal vždy šťastie na dobré kluby.“

Vnímali ste na McDavidovom vystupovaní v kolektíve, že ide o možno najviac sledovaného hráča súčasnosti?

„Samozrejme, od 15 rokov sa vyrovnáva so záujmom médií a ľudí a to by pravdepodobne poznačilo každého. No aj napriek tomu je to v pohode chlapec ktorý sa na nič nehrá a aj napriek mladému veku je to výborný líder.“

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


houyhnhnm

 

Odporucam pozriet rozhovor s Tomasom Zaborskym na instagrame hokejovysvet. Dost tam nakydal aj na terajsiu reprezentaciu, ktoru oznacil za amatersku.
23.4.2020 - 15:29
+15

aMigis

 

bohužiaľ má vo všetkom pravdu
23.4.2020 - 16:14
+3

Kurolišek

 

prauda a veľký haMba... a podobné chujstva tam porozprával. Záborsky pre mňa skončil už dávno. Tomu by sa museli všetci pokloniť aby sem prišiel reprezentovať. Neviem prečo sa ho stále pýtajú na reprezentáciu...
23.4.2020 - 21:57
+6

juromt

 

...: no lebo vedia ze Tomasko sa vzdy rad vyplace .. a taketo clanky bulvar potrebuje.
24.4.2020 - 9:29
+1

HokejBJ

 

Vypol som to toľko dristov je schopný napísať len sukophockey
23.4.2020 - 16:31
+9

doc.koniferum

 

máme nejaký link?
23.4.2020 - 19:55
+2

ŠIMIKE

 

staci ist na insta, najst tu stranku a maju to v "príbehu"
23.4.2020 - 20:18
+1

Ol!ver

 

Keď nemám insta, tak čo?

Čo tam zas povedal ten uplakanec?
24.4.2020 - 0:08
+4

ŠIMIKE

 

v skratke.. ze pri nasej repre nefunguje skauting.. ze ramsey sa nechodi pozerať na hracov a tym padom nevie aku poziciu maju hrat, a ze on sam nechodil na repre zrazy (ked este chcel reprezentovať) lebo ho khl klub nepustil a nutil ho vymýšľať si zranenia
24.4.2020 - 7:59
+3

Ol!ver

 

Hahah
24.4.2020 - 9:17
+7

boychuk

 

keby si to reálne pozrieš, tak takúto reakciu by si nedal, je to minimálne na zamyslenie sa
24.4.2020 - 11:00
+2

Ol!ver

 

čo také je na zamyslenie?
24.4.2020 - 20:30
0

boychuk

 

Viacero vecí, ktoré spomenul. Ale skúsim vypichnúť také, čo vo mne najviac zarezonovali. Takže napr.:
- fínsky repre tréner bol na minimálne piatich domácich zápasoch jedenásteho tímu (nie prvého, druhého, ale jedenásteho!) fínskej ligy, kde Tomáš hráva, a to prišiel aj po zápase do kabíny sa informovať a reálne sa zaujímal o hráčov
- náš repre tréner prichádza na Slovensko v októbri, keď sú ligy rozbehnuté mesiac
- koľko zápasov Tipsport ligy navštívi ten náš tréner, okrem zápasov v Bratislave? Je dôležité brať do úvahy výkonnosť hráčov v zápasoch doma/vonku, keďže tie výkony hráčov sú ovplyvnené napr. dlhou cestou z východu. Hráči sa takpovediac nominujú na náhodu na rôzne repre turnaje počas sezóny. Kvôli zrejme neexistujúcemu skautingu nie sú títo hráči stavaní do pozícií, v ktorých by sa dali využiť najlepšie. Nonsens je tiež, keď volajú hráčovi, ktorý hrá fínsku ligu, a pýtajú sa ako to ide vo Švédsku...
- tiež bol jediný, ktorý tipoval výhru Fínov na vlaňajších MS, keďže fíni vyberajú mančaft na základe toho, ako im kto pasuje do zostavy, daný hráč dopredu vie o tom, akú rolu bude mať v tím, či tam bude na oslabenia, do ktorej formácie s ním rátajú, a toto všetko mi povedia, keď s ním telefonicky dohadujú nomináciu. Následne sa ho pýtajú či takú rolu berie alebo neberie. Celá zostava je dômyselne premyslená.
- spomenul aj toho fínskeho trénera, ktorý pomáhal s rozvojom nášho hokeja, ale odišiel kvôli tomu, že sa tu s ľuďmi nedá robiť, pretože sa nechcú zmeniť

Bolo toho viac, ale toto sú také kľúčové veci...
24.4.2020 - 23:18
+4

Ol!ver

 

Nie je tréner ako tréner. Nie je fér porovnávať pozíciu Ramsayho s pozíciou fínskeho trénera.
Sú to od Záborského klasické tvrdenia a neprekvapujú ma, pretože ten šaško si proste nájde veci, ktoré skritizuje.

Ale skákať by ste mu na to nemuseli.


Ten skauting fínskeho trénera je samozrejme pekný, no Ramsay má pozíciu head coacha resp. mentora v našej reprezentácii a sledovanie hráčov vykonávajú iní. Ramsay si ich oťuká na medzištátnych turnajoch a v prípravných zápasoch.

Zmienil sa, Tomáš, aj o tom, že naša hra na posledných MS mala hlavu a pätu a že sme vedeli držať krok so špičkou?

"fíni vyberajú mančaft na základe toho, ako im kto pasuje do zostavy, daný hráč dopredu vie o tom, akú rolu bude mať v tím, či tam bude na oslabenia, do ktorej formácie s ním rátajú"
Takto vyberajú snáď všetci a aj my Slováci sme mali takto (a správne) poskladaný káder na MS19 napr.

"tiež bol jediný, ktorý tipoval výhru Fínov na vlaňajších MS"

Toto sú také kecy, každý môže 9x tipovať výhru underdoga a keď mu to raz z 10 pokusov vyjde, tak sa ide biť do pŕs ako to vedel a bla bla bla.
25.4.2020 - 11:11
+8

boychuk

 

Nemyslím si, že Tomáš tým kritizoval, alebo znehodnocoval trénerovu prácu, skôr mieril na ten skauting a logistiku (keďže hovoril aj o tom, že hráči, ktorí dlhé hodiny leteli napr. z Ruska, nasledne cestovali na nemecký pohár busom osem hodín. Ale tak to verím, že sa už poučili a toto sa nedeje) v našej repre.
25.4.2020 - 14:31
+1

Ol!ver

 

Tak neviem, načo spomína veci minulé, nech sa už viac neobtiera o repre, alebo sa stále snaží vyviniť, že nereprezentuje ani pod novým vedením, pričom by mohol?

Stále sa opakuje jak ruské rádio.

Nech sa konečne prizná ako chlap, že nechce hrať za repre, lebo napr. sa nemusí predať, má teplý flek vo Fínsku a repre mu nič nedá / neponúkne / nepredá ho, že nevidí potenciál úspechu, chce sa venovať rodine, oddýchnuť si, nemá motiváciu, a nie stále kydať a splietať piate cez deviate.
25.4.2020 - 14:43
+6

filip289

 

27 hodín po zverejnení mám už asi smolu, že? Tieto krátko dostupné rozhovory cez IG story sú strašná xujovina..
24.4.2020 - 14:53
+6

cizmo93

 

To je taký nadpis ala Nový čas
23.4.2020 - 15:39
+9

Hadimistr

 

Nemám absolútne najmenší dôvod jurcovi nepriat či závidieť či čokoľvek iné negativne..fakt nie, idem písať iba holé fakty: To je u neho už kolobeh posledných 6-7 sezón. FARMA-4.UTOK v nhl na nejake zapasy-ZRANENIE-VYHOVORKY TYPU JA NA NHL MAM,SOM O TOM PRESVEDCENY , ALE NIE SOM HRAC DO 4.UTOKU, DO LEPSIEHO MA TRENER NEDAVA, O5 FARMA, DOBRE VYKONY NA FARME, ZMENA NHL TEAMU, SANCA V 3-4 ZAPASOCH V 2.UTOKU, ZIADNE BODY, POTOM ZASE 4.UTOK, MINIMUM BODOV, TRIBUBA, ZRANENIE, FARMA..OPAT RECI TIPU NA NHL MAM LEN NIE SOM HRAC DO 4 UTOKU Atď.. no A ZASE ZRANENIE, SMOLA, ZMENA NHL TEAMU, TRUBUNA,FARMA, KORONAVIRUS..NESTASTIE,SMOLA...


tento kolobeh presne stále dookola už 6-7 sezón....

Treba si uvedomiť že Jurčo už v decembri tohoto roku bude mať už 28 rokov !!!! To už je proste na hráča nhl stredný vek.

A po tejto sezóne pochybujem že dostane hocikde 1 - cestnú zmluvu, no a v 28 rokoch stále bojovať o nhl na farme...

Ako povedal Schwarzenegger, ktorý dosiahol za svoj život, úplný vrchol v troch úplne rozdielnych odvetviach- šport,politika,herectvo, povedal : AK NIECO DOSIAHNE JEDEN JEDINY CLOVEK NA ZEMY , AUTOMATICKY TO ZNAMENA ZE TO JE MOZNE,REALNE. ( Príklad: do roku 1940 cca boli ľudia 100% presvedčení že je nereálne aby sa človek dostal na vrchol Mount Everestu ) no a SCHARZENEGGER DALEJ - AK NIEKTO ,NEJAKU VEC ESTE NEDOSIAHOL, TAK BUD TY TEN PRVY CO TO DOKAZE, DOSIAHNE A TEDA UKAZE LUDOM ZE JE TO MOZNE A REALNE

Pointa tejto myšlienky a čo z nej vyplyva- bolo už niekoľko útočníkov čo sa naplno presadili v nhl, urobili 40-50 bodovú sezónu až v 28-29 rokoch, takže možné to je a klobúk dolu pred jurčom že neustále to skúša a verí v to a hra za tretinu ak nie štvrtinu peňazí z toho čo by dostal v Rusku.

Čiže si pan vlastného života a vlastných rozhodnutí ohľadom svojej kariéry, rob ako uznáš za vhodné v najlepšom záujme tvojej kariéry.

GOOD LUCK
23.4.2020 - 17:19
+7

HokejBJ

 

Kedy už niektorím tu dôjde že je to jeho vlastná voľba či niekto ostane v Severnej Amerike alebo odíde do Európy
23.4.2020 - 17:22
+29

slavco

 

presne tak: on zije svoj zivot tak ako najlepsie vie. mozno sa mu v Rusku nepaci, mozno on vie lepsie ako daleko ma do NHL a ake ma ponuky v Europe...
23.4.2020 - 17:40
+1

PeterLucky

 

V Rusku pri tychto cenach ropy a situacii v KHL ti nikto neda take peniaze ako pred 5 rokmi. To je proste holy fakt pre slovenskeho hokejistu. Maximalne nejaky domaci Rus so silnym PR typu Radulov, Kovalchuk.
23.4.2020 - 19:12
+2

doc.koniferum

 

máš pravdu.ale vieš,nech to povie tak,že život tam mu vyhovuje.nikto by nič nepovedal,predsa len,život tam je iný a niekomu vyhovujúci.ale nie tie keci dookola,ako kolega vyššie píše.má 28.ak sa tam doteraz nepresadil,nemá tam čo hľadať a smer európa.takých je tam po riť.on nikdy nikde nepovedal o živote tam,len hovorí o nhl,presadení sa,štvrtej lajne,tretej lajne,šanci,málo priestoru atd.lenže vlak už dávno ušiel.a neni to hanba,jednoducho nie každému je nadelené.chápeme sa?
23.4.2020 - 20:00
0

Nemehlo

 

A edmonton ho podpisal koli menu, alebo agent niekoho potahal?
24.4.2020 - 8:56
+2

Stano55

 

Len mu závidíš...
23.4.2020 - 18:02
+14

Hadimistr

 

Ja? Bože ty aké nízke iq musíš mať ak ten môj dlhý príspevok chápeš ako nejakú závisť či kritiku: Veď mu prajem veľa šťastia a hovorím že keď stále chce v 28 rokoch bojovať v ahl. o 126.tu šancu v nhl tak nikoho do toho nič, je to jeho rozhodnutie..nech sa páči a veľa šťastia Tomáš Jurčo.

To že 9-10 rokov dozadu boli dve tretiny scoutov nhl presvedčených že Jurčo bude hráč druhého UTOKU akéhokoľvek nhl teamu a pravidelne bude dávať minimálne 20 gólov, 25....45-50 bodov sezónu čo sezónu A OPROTI TOMU JE PO TYCH 9-10 ROKOCH JEHO KARIERA V NHL KATASTROFA A OBROVSKE SKLAMANIE...

to nie je žiadna závisť, kritika ani nič podobné, to je holý fakt, ako to že v tejto chvili je na slovensku štvrtok, 23.apríl, 19:30 presne.

Asi tvoja mozgová kapacita moje argumenty jednoducho nedokáže spracovať a správne vyhodnotiť.. škoda no..

23.4.2020 - 19:30
+6

Stano55

 

Už dávnejšie si písal, že tu nepáchneš a predsa...Hadimistr je večný provokatér...
23.4.2020 - 20:10
+18

HokejBJ

 

Čiže zase budú diskusie zasmradene hentymi dlhými príspevkami kde sa nič nedozvieme
23.4.2020 - 20:39
+16

davideKE

 

Keď je v miestnosti smrad tažko sa mu vyhnes, Tuna staci len nečítať príspevok ked zbadas Nick. Naštastie
23.4.2020 - 23:12
+4

Sunkafit

 

počkať počkať to už predsa robí houyhnhnm
24.4.2020 - 14:48
+3

houyhnhnm

 

Bud chlap a uz prosim prekusni, ze som ta zahanbil v minulej diskusii v pomere 36:8.
24.4.2020 - 15:10
+2

Sunkafit

 

Mne tvoje pluska nezaujimaju...pri kazdej chujine mas prvy prispevok ultra mudre keci zhrnutie niecoho co kazdy kto sa o hokej zaujima aj tak pozna
24.4.2020 - 18:26
+14

Nemehlo

 

Mysliet si, ze pluska a like na internete urcuju vypovednu hodnotu prispevku je chore.
26.4.2020 - 15:30
+2

houyhnhnm

 

Tak sa daj liecit.
26.4.2020 - 23:06
+1

Nemehlo

 

Ja nikde nenahanam ani pluska, ani lajky. Dokonca ich ani nerozdavam. Takze vela stastia u lekara.
27.4.2020 - 9:11
+5

julo

 

Ty is na tom ako s hokejom?Vykladas tovar v Kauflande?
23.4.2020 - 21:27
+6

SmrtkaBA

 

Mino, ved si nam tu prisahal, ze s HP si uz skoncil a nebudes tu pisat.
23.4.2020 - 23:23
+8

slavco

 

mimochodom Jurco je v historickom rebricku zapasov: odohranych Slovakmi v NHL (zakladna cast) na 36. mieste - a moze este poskocit. takze az taku slabu karieru nemal, ze? Lubo Bartecko mal len o 44 zapasov viac v kariere ako priklad... to je nieco viac ako pol sezony
23.4.2020 - 17:43
+5

Vyskereny Citricus

 

Tento hrac mal obrovsky potencial na hviezdnu karieru. Je az neuveritelne aky komplexny atlet v porovnani s inymi sportami musi byt hokejista a ak jedna vlastnost chyba, nestaci to na najlepsiu ligu sveta. No a Tomasovi zial chyba schopnost citat hru, hrat bez puku a vediet sa "vyskytnut". Toto mu chyba a toto z neho robi taku hokejovu verziu Filipa Seba v tom zmysle ze lieta, lieta, chce byt vsade a nakoniec nieje tam kde treba byt. Nemyslim to v zlom, lebo hrac mi je velmj sympaticky svojim zapalenim pre hokej, oddanostou pre reprezentaciu. Mam pocit, ze nasi mladi v zamori by potrebovali nejaky support, tak ako kedysi pomahal Peter Stastny nasej zlatej generacii.
23.4.2020 - 18:37
+12

Hadimistr

 

Presne ako pises: Ta hra bez puku to ho už veľa trénerov veľa x kritizovalo. Že sa nepohybuje pozičné v správnych priestoroch atď atď..

Zaujímavá myšlienka že mu chýba schopnosť vyčítať a predpovedať hru, ako sa bude vyvíjať o 3-4-5 sekúnd a podľa toho sa postaviť na správne miesto z čoho následne by dal gól alebo aspoň mal asistenciu

V každom prípade už ako sa spomína vyššie 28 ročný sa ešte sa stále pokúšať v hál dohnať vlak ktorý už dávno ušiel.

Už ma to nebaví stále to isté počuť od jurca a stále stále riešiť že starne a prečo ta stále silou mocou ešte ostava

Len kolotoč 4.útok- tribúna- ahl

6-7 rokov stále to isté.. A rozhovor čo rozhovor stále len výhovorky a on sám jurčo je stále presvedčený že proste na nhl ma..

Hoci čísla, skutky, realita, je iná..

Už je to trápne celé toto tu vkuse okolo jurca...

23.4.2020 - 23:05
+2

samajamado

 

$750.000 ročne
24.4.2020 - 1:51
0

HokejBJ

 

Tak sa na neho vykašli cikokos keď ti tak žere nervy že sa za každú cenu snaží dostať do NHL. Takto ho tu hejtit preboha ale nechal som sa nachytať v tvojom "poslednom" príspevku si písal že to myslíš to srandy také vystrelí čiže hahaha. A aj tak ho hejtujes len kvôli tomu že je z Košíc, takého Cehlarika ani neriešiš
24.4.2020 - 2:00
+1

KrebsKandidat

 

Jurcovi som veril v uspesnu karieru v NHL. Skoda no.
23.4.2020 - 19:06
0

Radovan123

 

OT: Tento rok je ale totalne na pixu.
24.4.2020 - 2:53
+1

Radovan123

 

Som myslel že nič horšie sa nemôže stať a zrazu ieeb celý dom tancuje
24.4.2020 - 3:30
0

NR_peter33

 

Pil si?? :
24.4.2020 - 8:16
0

NR_peter33

 

Aha, sorry: Už som si prečítal o zemetrasení :/
24.4.2020 - 8:17
0

DobryHokej

 

Dokonca mu pred dvoma tyzdnami umrel otec.. neviem vsak v skom vztahu boli, kedze jeho rodicia boli rozvedeni.
24.4.2020 - 8:38
+1

Hadimistr

 

Fu: Smutné.

Tak obzvlášť synovia veľmi často po rozvode rodičov su jasne na strane mamy a s otcami majú dosť zle vzťahy...

Ale je to osobná jeho info, čisto súkromná..Čiže to tu nemá čo robiť.


Inak viete čo naozaj nemám nervy tu písať 10 minút dlhý príspevok a vy ste tak hlúpi že buď proste moje myšlienky naozaj nechápeš, alebo ste zaujatý ( to znamená že ma nemáte radi, lebo začínam naozaj veriť tomu že sa tu nájdu ľudia čo nechápu význam slova ZAUJATY) takže ma nemáte radi, ste zaujati okamžite akonáhle virus a NICK HADIMISTR. Ak by rovnaký príspevok úplne tie isté slova napísal iný nick , nie je žiadna kritika a 3 alebo 4 x viac lajkov..som o tom presvedčený

Takže môozete byť radi naozaj som sám uznal že tráviť na tejto stránke 1 či snáď niekedy aj 2 hodiny deň čo deň je úplne stratený zbytočne čas môjho života.

A jurčo mi je ukradnutý či bude hrať do 43rokov v ahl alebo či a kedy pôjde do európy, alebo či bude hrať v gronsku či austrálii.. je mi to jedno jeho život

Treba sa starať o svoj život a život svojej najbližšej rodiny.

Takže nech sa páči Vianoce v apríli , dokonca je 16:40 , 24.apríla, akurát aj čas kedy začína vianočná večera.

HADIMISTR sa z hokejportal.net odhlásiť 24.4.2020, 16:40 A nikdy v živote už sa neprihlási..

Ak Vám to urobí radosť vo Vašich platných životoch, nech sa páči, užite si to..

Dovi.
24.4.2020 - 16:40
+6

SmrtkaBA

 

Mino z hotelovej akademie v Kosiciach co fandi Trencinu, neblazni a ostan.
24.4.2020 - 20:00
+3

Nemehlo

 

Preco ked na to nemas nervy tak to robis? pises 10 minutove prispevky bez vyznamu, to nie je, ze ti nerozumieme. Proste su to litanie co sa daju dat do dvoch troch viet.
26.4.2020 - 15:17
+4

weefoe

 

Chcel si povedať ZBOHOM
27.4.2020 - 20:05
0

topska

 

Inak dnes vysla opat zaujimava sprava o platoch hracov v HKL konkretne v Diname Moskva. Cajkovsky mal za rok zarobit 372 000 eur.
Najviac spomedzi obrancov by mal v nasledujúcej sezóne zarábať Fín Juuso Hietanen: 50 miliónov rubľov, čiže približne 620-tisíc eur. U ďalšieho obrancu Michaila Grigorieva by to malo byť 32 miliónov rubľov, čiže 396-tisíc eur.

V iných "platových reláciách" sa pohybujú najlepší útočníci Dinama so skúsenosťami z NHL. Český reprezentant Dmitrij Jaškin dostane ročne 95 miliónov rubľov (1 177 000 eur) a kapitán Vadim Šipačov má podľa súčasnej zmluvy ročný plat 120 miliónov rubľov (1 487 000 eur).
27.4.2020 - 20:58
+1

julo

 

Ake su tam dane ?
27.4.2020 - 21:07
0

topska

 

Niektore domace hviezdy su oslobodene od dani z prijmu, nasi platia cca 13 percent.
27.4.2020 - 21:17
+2

Hadimistr

 

Nie je už vôbec ani ta khl platovo, to čo to bolo pred 5-7-9 rokmi..: A ako som ti písal v správe, tak mal si pravdu že žiaden slovák hrajúci v európe ani ázijských khl kluboch

Ani nikde mimo nhl..

Nemá a ani sa neblíži k platu 500 tisíc eur na sezonu - v HRUBOM DOKONCA.

Ani cajkovsky, bakoš, hrivik, záborský...

Možno snad len július hudáček. Jasná jednotka spartaka moskva...

27.4.2020 - 22:49
+1

Hadimistr

 

Perlička na záver, písal som to topska v správe, toto je celé skopirovane, škoda že táto diskusia už zomiera a kopa z vás si toto neprečíta.. : .Takže. Profesionálny športovec, ale zamerajme sa teraz len na hokej samozrejme, sa môže zlepšovať len do cca 25-26-27 rokov. (jurčo ma v týchto dňoch presne 27 rokov a 4 mesiace)

Úplny vrchol kariéry u 95% hokejistov je tak v rozmedzí 22 až 27 rokov ich veku. Skôr by som to zúžil na 23-26, do toho veku akurát idú , či už v ňom sú draisaitl, PASTRNAK, mc david, matthews,preto je doslova polozazrak ze 34 a pol ročný ovechkin s nimi v goloch stále držal krok..

Pozri si stats. Desiatok hokejistov, 90% z nich top sezóny, v ich vekovom rozmedzí 23 až 26, s prižmúrením oka max 27 rokov mali.

Cim to je? V deň 18 narodenín nie si zďaleka dospelý ani psychicky, fyzicky, mentálne.. nijako...preto plné súhlasím že všetky práva dospelého človeka by si mal dostať.. no podľa mňa ani nie že 21 ako usa najskôr 22 !!!

Tam sa ti aj myslenie, pohľad na svet, svetonázor stále mení a hľadá sa okolo 18-22.

Mužské ľudské telo sa ešte po 18, aj po 20, stále už len minimálne ale stále ešte vyvíja, svaly,kosti, svalové vlákna.. všetko., v tých rokoch sa ešte tvrdým tréningom hokejista stále môže zlepšovať..

Je to individuálne u niekoho je ľudské mužské telo, jeho vývoj absolútne pozastavený, ukončený v 24 a pol, u iného v 26, výnimky su že až,uplny max 27....akonáhle je teda už celé telo športovca hotové = nemá už žiadne možností a priestor , proste nedá sa, je to nemožné sa ešte zlepšovať po tom ako máš vývin tela už úplne definitívne ukončený.

Len také srandy až dojdem k pointe uplnej... psychika a osobnosť človeka je definitívne uzavretá až okolo 30ky...

Pýtal som sa tak ako je teraz tu možnosť opýtať sa na niečo Filca, v októbri tu bol gáborík a pýtal som sa ho že keď mal 18 tak mu písali váhu 82 kg, teraz ma 38 a je písané 91 kg. Presne toto mi povedal...vekom ti muznie postava,kosti sú ešte tvrdšie.. svaly nevraviac..Že on ma naozaj o 8-9 kg viac teraz ako 38 ročný ako keď mal 18..ale myslí si že snáď to nie je ani 200 gramov tuku z toho.

Čo z toho všetkého vyplyva a moja ALFA MYSLIENKA?

Jurčo ma dnes - 28.apríla , presne 27 rokov a 4 mesiace., na den presne..narodil sa 28.12.1992. JURCO UZ NEMA PRIESTOR, JEHO TELO UZ NEMA MOZNOSTI ABY SA ESTE MOHOL ZLEPSOVAT!!! TAKZE KED SA NEDOKAZAL PRESADIT DOTERAZ DO NHL. UZ JE TO TAKMER NEMOZNE...

Zaujímavé veci a informácie čo??

Samozrejme že nejaký hokejista môže mať lepšiu sezónu v 29 a 25, veď napríklad tatar túto...ale to ma XY iných príčin.. vrchol výkonnosti akej len mohol dosiahnuť + pokym je možné sa zlepsovat ma každý hokejista 25-26...obrovské výnimky 27..
28.4.2020 - 1:13
+1

topska

 

Mne tie tvoje vekove rozhrania nejako nesedia ak sa pozriem na statistiky hracov. Urcite to neplati pre 90 percent hracov, podla mna ak sa bavime o hokejistoch ktory sa tomu sportu venuju naplno a neznicilo ich nejake nestastne zranenie tak svoj vrchol dosahuju prave vo veku 27 rokov a viac. A to sa docitas aj v roznych studiach. Hokej sa ale meni v cca 3-rocnych cykloch cize toto sa moze zmenit resp. v urcitych obdobiach to platilo. No pri sucasnych hracov co maju vek prave od 26 a viac tak plati podla mna a odbornikov asi to co pisem ja. Pozri si pozornejsie to kanadske bodovanie v NHL a este ber v uvahu to, ze ked su starsi tak maju aj ine napriklad liderske schopnosti alebo tie off ice na vyssej urovni ako to mali vo veku ktory spominas.
28.4.2020 - 1:36
+1

topska

 

A napisat ze hrac sa moze zlepsovat len do veku 25 az 26 rokov tak to uz je uplne vedla.
28.4.2020 - 1:37
+1

Hadimistr

 

Tak nad 26-27 +: Už ma hráč veľa skúseností, z ktorých čerpá, tak takto vrchol fyzických možností tela môžeš dosiahnuť v 26-27...

Ty môžeš mať lepšiu sezónu v 32 ako 26-27, ale to neznamená že si sa zlepšil, zmenis trochu štýl hry, máš už odohratých 10-12 sezón, máš lepších spoluhráčov ( len ti ti robia viac bodov, pri tvojej rovnakej výkonnosti)

Taký gretzky hej- 183 cm asi okolo 83-85 kíl, postava na útočníka vtedajšej nhl úplný priemer, palicova technika , výborná, najmä prihrávka, ale taktiež nič v porovnaní s dacjukom..

Korčuľovanie.? Taktiež úplný priemer.

Ale cit pre hru,chápanie hokeja ako naučené činnosti ako je pre bežného človeka napiť sa vody pomaly.., predvídanie nie kde je puk teraz ale kde bude o 5 alebo 10 sekúnd plus nejaký slovami ťažko opisatelny šiesty zmysel pre hokej.

V týchto atribútoch mu mc david, crosby, jágr, peter šťastný, messier, larionov,dokonca ani lemieux či gordie howe nesiadali ani po clenky, v tomto bol hotový hokejovy einstein 20.storočia naozaj doslova.

Čiže fyzicky vývin tela a teda po týchto stránkach konci možnosť zlepšovať sa v 26-27 rokoch.

Ale môžeš mať lepšie sezóny aj v neskoršom veku..ale kvôli najmä skúsenostiam a mnohým ďalším faktorom

+ v 26 si síce bol na vrchole fyzických sil ale nemusela si dávať do hokeja zďaleka všetko.. a nehovorím že od 28 sa začínaš zhoršovať, tu top úroveň si môžeš stále udržiavať do 35-36 pri dobrom tréningu a životospráva.

Ovechkin príklad 2010-2012 mal 25 až 27 , jeho dve suverénne najslabšie sezóny, taká napoly bulvárna napoly skutočne potvrdená info, v tých 2 rokoch sa aj cez sezónu pravidelne ozieral, mal niekoľko kíl čistého tuku naviac ako mal mať, po nociach v baroch pil a balil ženy.. dokonca aj trochu fajčil !!!!!!

Preto tak slabé sezóny v top veku, ak by jeho prístup bol úplne iný aj v tých sezónach by dal 50 ak nie 60 gólov..

Takže snáď ma chápeš dúfam. Ak si mi spomínal že si chodil aj na odborné semináre a študoval štúdie presne ohľadom tohoto tak nie je možné že SI NIKDY NIKDE SA NEDOSTAL K INFO, ZDORAZNUJEM ZE PO FYZICKEJ STRANKE UPLNE DEFINITIVNE KONCI VYVOJ MLADEHO MUZA V 26-27, TYM PADOM AJ U PROFESIONALNEHO HOKEJISTU SCHOPNOST A MOZNOST PO FYZICKYCH ASPEKTOCH JEHO HRY SA UZ NEMOZE PO MAX 27 ZLEPSOVAT !!!

ale rád sa s tebou bavím aj keď často máme rozdielne názory musí ti byť jasné že tých info mám naozaj veľa ( aj z prvej ruky, lebo som hokej aktívne hral ) a taktiež keď vidíš, čítaš moje myšlienkové pochody tak je zreteľne že ani ako clovek hlúpy rozhodne nie som )

V iných veciach najmä tie skúsenosti,
28.4.2020 - 4:23
+2

topska

 

Nevedel som ze pises len o fyzickej stranke, to je tym padom uplne odlisna debata.
28.4.2020 - 12:13
0

Hadimistr

 

No vidíš kamarat: 40 rokov známa potvrdená vec.

Len fyzicka stránka, možnosť zlepšovať sa cistobpo FYZICKEJ STRANKE.. ani nie 27

Skôr už dnes je to 26..a potom si tu maximálnu možnú výkonnosť môžeš ešte udržiavať v hokeji za úplne ideálnych okolností aj do 35 - 36.

Takže čo? Riadne si ma sprdol že je to celé hlúposť.

A je to vyskumami odkázaný fakt už desaťročia.

A keď si zistil že som mal v tomto celom 100 % pravdu ja, vôbec nie ty tak si nepriznas vlastnu chybu ale otacas to na to že si nevedel že sa to berie len po fyzickej stránke, nie iných..

Takže naozaj si dokážeš priznať vlastnu chybu alebo teda skôr že som mal úplnu pravdu ja a nie ty ????
28.4.2020 - 13:43
+1

topska

 

Ale ja som netusil ze ty pises len o fyzickom stave hokejistu a nejakom progrese co sa tyka samotneho tela. V tom tvojom prispevku som sa parkrat mozno stratil ale stale vacsinou si pisal o vykonnosti a zlepsovani sa vseobecne bez upresnenia ze ide len o fyzicku! Ved tak si ten prispevok aj zacal. Ja som to proste pochopil tak ze pises o vseobecnej vykonnosti tak tu neutoc na mna zase ze si nepriznavam vlastnu chybu a otacam a ja neviem co. Napis to nabuduce poriadne alebo pochop ze sa to da chapat aj inak. Ja som ti nikdy nepisal o fyzicke, vzdy som to aj v sprave upresnil alebo tu ze o co sa jedna. A ano, ved som si to uznalk zže to je tym padom uplne ina vec a mas pravdu. Sa potom necuduj ze sa ti tu ludia smeju a nemaju ta radi ked to hned otocis pri inom nazore na utok ako teraz.
28.4.2020 - 14:04
0

Hadimistr

 

Skoda: Tie zzabomiesie hadky.


Mier. Peace. Topska.

Ja som to naozaj prezentoval tak že sa jedná o akékoľvek zlepšenie v 27 +. No bolo celkom logické domysliet si že asi som to myslel iba po fyzickej stránke, nie po iných. John lennon = sucit= laska= obuj si moje topánky a až potom ma sud. = laska = empatia a súcit...
30.4.2020 - 6:06
+1

Nemehlo

 

Ako "Takže. Profesionálny športovec, ale zamerajme sa teraz len na hokej samozrejme, sa môže zlepšovať len do cca 25-26-27 rokov. (jurčo ma v týchto dňoch presne 27 rokov a 4 mesiace) " nepises nic o fyzickom zlepsovani. Takze si nikoho neprestal, zasa ale pises 10 minutove pripsevky s minimom obsahu, citaj po sebe, neopakuj vety a bude to lepsie.
28.4.2020 - 14:04
0

zomi BLOG

 

O tom veku 27 rokov u sportovca, ze je vrcholom sa publikovalo uz pred 40 rokmi.Hovorilo sa, ze do tohto veku sa sportovec zdokonaluje a potom si este 3-5 rokov udrzuje pribliznu vykonnost z ktorej este tazi. To vyhovovalo- ze su uz vyhoreni- nasim sportovcom, lebo po tridsiatke v 80. rokoch "za zasluhy" odchadzali do zahranicia.Najma hokejisti a futbalisti. Kedze hokejisti uz pre NHL boli takmer nepouzitelni(cest vynimkam), tak odchadzali hlavne do zapadnej Europy, aby si trochu na stare kolena prilepsili.Vtedy tridsat rocny sportovec bol uz stary... Preto v nasej repre po tridsiatke v osemdesiatych rokoch bola skor vynimka, aby tam este niekto bol.U brankaroch bola trochu vynimka.Mozno aj preto, lebo v zahranici manazeri chceli viacmenej tych co davaju goly. Tak isto sa hovorilo, ze s tym vekom je to trochu odlisne u jednotlivcov, napriklad atletov a v kolektivnych sportoch. Aj v atletike napriklad sprinteri a bezci na dlhe trate az po maraton to bolo ine specifikum. Napriklad sprinteri potom vyssim vekom a nebolo to po 27.-ke prechadzali na stvrtku(400m) a stvrtkari zasa na milu a podobne si takto predlzovali vykonost a karieru. Samozrejme, ze o dopingu sa vtedy v socialistickom tabore - aj ked kazdy sudny vedel, ze aj nasi sportovci napriklad vzpieraci, tam to bolo exaktne - beru. Iba zhnity kapitalisticky sektor sa u nas vynil. Ale u Dederonoch, ci sovietoch a inych socialistoch vratane nasich sa mlcalo. Tak isto sa hovorilo, ze ten spominany - nazvime to vrcholovy vek je trocha odlisny u zien. Ze sa po materstve aj v tridsiatke dostavaju do takej vykonosti aku mali v najlepsich rokoch a niektore (za vzor bola davana napriklad znama Polska atletka Irena Szewinska, ktora na 400m prekonala este svetovy rekord ) dosahovali este lepsie vysledky ako do vrcholoveho veku. Samozrejme, ze o zakazanych medikamentoch sa mlcalo. Co ziadnom pripade nevinim bohuzial uz nebohu Irenu.A nie len z tohto dovodu... Ale, ze zeny brali muzske hormony napriklad bolo takmer verejnym tajomstvom.Dalo by sa o tom este vela rozpravat, ale nechce sa mi rozpisovat... Pri pive by to asi bolo ine. Ako je to teraz s tym vrcholovym vekom, ked sa v sportovej medicine v priprave sportovca a vsetkom tom, co spociva vo vyvoji cloveka vobec sa velmi vela zmenilo. Takze neviem zodpovedne posudit. Vlastne ani vtedy, aj ked si nespominam, aby napriklad vtedy niejaky atlet po 27 - zabehol svetovy rekord.Ten vek podla mna skor zisiel trosku dole, ale dlzka vrcholovej kariéry sa vdaka terajsej inej vyspelejsej priprave sportovca skor predlzila.Dokazov aj u hokejistov je dost, si myslim. Asi tak.
28.4.2020 - 10:08
+1

julo

 

Mna tak narychlo napada 34-ročny Kipchoge,ktory zabehol maraton pod 2 hodiny
28.4.2020 - 16:13
0

zomi BLOG

 

Ved spominam, ze dlhe trate, zvlast maraton je ine specifikum.
28.4.2020 - 18:24
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen619:1313
2.Nitra413:912
3.Poprad311:56
4.Michalovce29:56
5.Detva416:176
6.Trenčín514:176
7.N. Zámky39:55
8.Košice27:63
9.Slovan411:152
10.Miškovec46:122
11.B. Bystrica48:172
12.L. Mikuláš13:50
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Viedeň7500232:1516
2.Graz7410225:1714
3.Salzburg6400223:1512
4.Klagenfurt7400315:1412
5.Fehérvár7311227:2712
6.Bolzano5301118:1310
7.Innsbruck8301422:2910
8.Linz7200517:236
9.Bratislava4110211:165
10.Dornbirn6110411:195
11.Villach6100513:263
Aktualizované: 19.10.2020 12:28
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Virtanen sa dohodol s Vancouverom na novej dvojročnej zmluve

Kanadský hokejista Jake Virtanen sa dohodol na novej dvojročnej zmluve s klubom zámorskej NHL Vancouver Canucks. Tá mu zabezpečí celkovo 5,1 milióna amerických dolárov. Dvadsaťštyriročný Virtanen sa podpisom kontraktu vyhol arbitráži.
pred 2 hod. - TASR

Rus Kulikov sa na rok upísal New Jersey

Ruský hokejový obranca Dmitrij Kulikov bude v kariére pokračovať v New Jersey Devils. S klubom zámorskej NHL sa dohdol na ročnom kontrakte v hodnote 1,15 milióna amerických dolárov. Uplynulé tri sezóny strávil 29-ročný hráč vo Winnipegu Jets, v minulom ročníku odohral v základnej časti 51 zápasov s bilanciou 2+8, v play off pridal štyri duely (0+2).
pred 3 hod. - TASR

Zürich - Zug 3:6 vo štvrtkovom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu zvíťazili vo štvrtkovom zápase švajčiarskej ligy na ľade Zürichu 6:3. výsledok: Zürich - Zug 3:6.
včera o 21:58 - TASR

HV 71 - Brynäs 6:4 vo štvrtkovom zápase švédskej ligy

Hokejisti HV 71 zvíťazili vo štvrtkovom domácom zápase švédskej ligy nad Brynäsom 6:4. výsledky: Färjestad - Örebro 7:3, HV 71 - Brynäs 6:4, Lulea - Leksand 5:2, Rögle - Frölunda 5:4, Växjö - Malmö 4:3.
včera o 21:34 - TASR

Tappara Tampere - Ässät Pori 5:3 vo fínskej lige

Vo štvrtkovom stretnutí fínskej hokejovej ligy zvíťazila Tappara Tampere nad Ässätom Pori 5:3.
včera o 20:18 - TASR

Brown sa dohodol na zmluve s Ottawou a vyhne sa arbitráži

Kanadský hokejista Connor Brown sa vyhne arbitráži. So svojím klubom NHL Ottawou Senators sa dohodol na trojročnej zmluve, ktorá mu zabezpečí celkový príjem 10,8 milióna dolárov.
včera o 18:31 - TASR

Carolina angažovala brankára Bibeaua a obrancu Shorea

Vedenie Caroliny Hurricanes angažovalo Antoinea Bibeaua a obrancu Drewa Shorea. Obaja podpísali ročné kontrakty. Klub o tom informoval na sociálnych sieťach.
včera o 17:41 - TASR

Viacero hráčov Klagenfurtu malo pozitívne testy na koronavírus

Viacero hokejistov rakúskeho Klagenfurtu malo pozitívne testy na koronavírus. Nemajú žiadne symptómy ochorenia COVID-19, poputujú však do karantény. PCR testom sa podrobilo celé mužstvo EC-KAC vrátane trénerov a členov realizačného tímu.
včera o 16:03 - TASR

Russell predĺžil zmluvu s Edmontonom

Kanadský hokejový útočník Kris Russel bude aj v sezóne 2020/2021 pôsobiť v klube NHL Edmonton Oilers. S vedením "olejárov" podpísal kontrakt v hodnote 1,25 milióna dolárov. Russella draftoval v roku 2005 Columbus Blue Jackets, v NHL si zahral aj za St. Louis, Calgary a Dallas.
včera o 06:49 - TASR

SaiPa Lappeenranta - Sport Vassa 0:3 vo fínskej lige

V stredajšom stretnutí fínskej hokejovej ligy prehrala Saipa Lappeenranta s tímom Sport Vassa 0:3.
21.10.2020 21:06 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

23. 10. 2020
N. Zámky - Miškovec o 18:00
Košice - Michalovce o 18:00
25. 10. 2020
Michalovce - Zvolen o 16:00
B. Bystrica - L. Mikuláš o 17:00
Trenčín - Košice o 17:00
27. 10. 2020
B. Bystrica - N. Zámky o 17:30

Odohrané zápasy

20. 10. 2020
N. ZámkyZvolen
1:0 SNREPORT
KošiceMiškovec
4:1REPORT
18. 10. 2020
ZvolenKošice
5:3REPORT
N. ZámkyTrenčín
5:1REPORT
16. 10. 2020
MiškovecTrenčín
2:3REPORT
11. 10. 2020
N. ZámkyNitra
3:4REPORT

Najviac bodov

Rastislav GašparDEV9 bodov
2.McPherson A.ZVO8
3.Puliš R.ZVO7
4.Nuutinen M.ZVO7
5.Obdržálek P.NZA6

Najlepší strelec

Radovan PulišZVO5 gólov
2.Klhůfek P.KOS4
3.Lalancette C.MIC4
4.Hrnka T.NIT4
5.Gašpar R.DEV4

Najlepší brankár

Henri KiviahoNZA94.79 perc
2.Cowley E.NIT94.04 %
3.Rahm R.ZVO92.62 %
4.Rajna M.MIS91.73 %
5.Valent M.TRE90.48 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov