Diskusia: K reprezentácii sa pripojí obranca Gajdoš a pätica z NHL. Buček v nominácii chýba
K tímu slovenskej hokejovej reprezentácie sa v predposlednom týždni prípravy pred MS pripojí avizovaná pätica hráčov z NHL - Šimon Nemec, Tomáš Tatar, Juraj Slafkovský, Martin Pospíšil a Pavol Regenda. Doplní ich obranca z majstrovskej Nitry František Gajdoš.
V príprave na šampionát už nebudú pokračovať obrancovia Boris Brincko, Daniel Gachulinec a útočníci Jozef Baláž, Matej Kašlík a Servác Petrovský. Slovenskí reprezentanti odohrajú pred MS ešte dva prípravné zápasy, najbližší v piatok 3. mája v Žiline proti Poľsku. K zmenám v kádri došlo po dvoch zápasoch s Českom, v ktorých Slováci podľahli 1:4 a 2:4. "Žiadne vyraďovanie v tejto fáze prípravy nie je jednoduché. Viacerí hráči mali v doterajšej príprave lepšie i slabšie momenty. Napokon sme vybrali päticu, ktorá tím opustila. Chlapcom ďakujeme za doterajšie výkony. Pevne veríme, že v budúcnosti sa s nimi v reprezentácii ešte stretneme," uviedol asistent trénera Peter Frühauf pre web hockeyslovakia.sk.
Pätica z NHL sa k tímu pripojí postupne. "Očakávame, že s ich príchodom pribudnú skúsenosti a zvýši sa nielen kvalita tímu, ale aj konkurencia v ňom. Dúfame, že si po náročnej základnej časti v NHL oddýchli a budú pripravení nám pomôcť," povedal Frühauf.
O druhú účasť na MS zabojuje čerstvý majster SR Gajdoš. "Má za sebou vynikajúcu sezónu. Vlani to dotiahol až na MS, na ktorých nás príjemne prekvapil. V tohtoročnej play off potvrdil výkonnostný vzostup a bol jeden z kľúčových obrancov Nitry na ceste za titulom. Sme radi, že napriek náročnému vrcholu sezóny prijal pozvánku do prípravy a zabojuje o miesto na šampionáte," vysvetlil asistent trénera.
Reprezentanti absolvujú najbližší zraz v utorok 30. apríla v Žiline. Následne ich čaká niekoľko tréningových jednotiek, po ktorých odohrajú siedmy prípravný duel pred MS. Ich súperom bude v piatok od 18.00 h nováčik elitnej kategórie Poľsko, ktoré sa do nej vrátilo po 22 rokoch.
Nominácia SR na prípravný kemp v Žiline a prípravný zápas proti Poľsku (3. mája o 18.00 h):
brankári: Samuel Hlavaj (HC Škoda Plzeň), Stanislav škorvánek (HK Dukla Ingema Michalovce), Matej Tomek (HC Litvínov)
obrancovia: Patrik Bačik (HC ´05 Banská Bystrica), Martin Bučko (HC Škoda Plzeň), František Gajdoš (HK Nitra), Andrej Golian (HC Slovan Bratislava), Mário Grman (HC Vítkovice), Michal Ivan (HC Bílí Tygři Liberec), Šimon Nemec (New Jersey Devils), Rayen Petrovický (HK Dukla Trenčín)
útočníci: Peter Cehlárik, Marek Hrivík (obaja Leksand/Švéd.), Lukáš Cingel, Andrej Kollár (obaja HC Kometa Brno), Martin Faško-Rudáš (HC Bílí Tygři Liberec), Andrej Kudrna, Matúš Sukeľ (obaja HC Litvínov), Róbert Lantoši (BK Mladá Boleslav), Oliver Okuliar, Alex Tamáši (obaja Mountfield Hradec Králové), Martin Pospíšil (Calgary Flames), Pavol Regenda (Anaheim Ducks/San Diego Gulls/AHL), Juraj Slafkovský (Montreal Canadiens), Samuel Takáč (HC SLovan Bratislava), Tomáš Tatar (Seattle Kraken)
Rubrika: Slovensko → Reprezentácia
- HKTomas
- Zase alibistické rozhodnutia poslať domov jedného z najmladších(Kašlíka) aj keď tam boli určite horší hráči…
- 29.4.2024 - 17:15
- +32
- aaaaaa
- Áno výkonmi tam boli aj horši , ale na pozícii centra . Kašlik je krídlo a keďže teraz prišli až traja , tak bohužiaľ miesto už veľmi nezostalo .
Buček iné roky by bol v nominácii , ale teraz útok ešte keď prídu aj hráči z Česka tak naozaj veľká konkurencia - 29.4.2024 - 17:25
- +16
- zubo
- Kašlík 2024 nepatrí do repre, bohužiaľ
- 29.4.2024 - 20:53
- +2
- Big brother
- Čo je na tom alibistické?
- 30.4.2024 - 15:25
- +1
- crosbynko
- Odchody v pohode. Obrancov by som vyradil aj viac. Mozno trocha skoda Kaslika pozdaval sa mi. Gajdos trocha ocakavane aj ked trochu dufam ze nam nakoniec nebude treba. Ale to by musel prist asi Cerna. Podla mojho nazoru Buceka nam netreba. Ak pride este Dano, Hudacek a Panik.
- 29.4.2024 - 17:16
- +42
- Colion
- namiesto slafkovskeho ten strelil len 20
- 29.4.2024 - 17:26
- FeroMotyka
- Takže Tatara nám netreba? Ten dal iba 8
- 29.4.2024 - 17:26
- +31
- aaaaaa
- Áno 50 gólov , ale miesto koho by mal ísť ...Slafko , Daňo , Lantoši , Cehlarik , Tatar , Regenda a ďalší ...na poste krídelníka je pretlak hráčov
- 29.4.2024 - 17:26
- +57
- crosbynko
- Dakujem ze si odpovedal za mna.
- 29.4.2024 - 17:32
- +6
- bigi
- Slavo ale panika tam nevidim
- 29.4.2024 - 19:05
- +7
- crosbynko
- V povodnom prispevku s nim kalkulujem.
- 29.4.2024 - 19:12
- +1
- fanke27
- Neviem podľa mňa sa tu Buček veľmi preceňuje. V zahraničí sa nepresadil ani raz. V našej lige je nadpriemerný ale medzinárodný hokej je o inom.
Pánik dal v českej extralige 23 gólov, Buček 37 v našej.. vieme aký je rozdiel medzi českou ligou a našou.
Nepochybujem o tom, že Pánik v našej lige by dal v pohode 30-40 gólov.
Za mňa krídla v prvých troch útokoch sú jednoznačne Slafkovský, Tatar, Cehlárik, Lantoši, Daňo, Okuliar.
Koho by mal Buček nahradiť ?
Všetci 6ti sú od neho lepší.
A to je ešte v zálohe Pánik, ktorý vie hrať aj fyzicky. Plus ďalšie krídlo Regenda.
Čiže Buček absolútne nemá miesto v tejto konkurencii.. nerozumiem čo tu toľko niektorí plačete - 29.4.2024 - 21:54
- +41
- Wana
- Namiesto Okuliara si ho tam viem kľudne predstaviť. Buček je gólový to je nesporné. Okuliar v repre zatiaľ veľmi rozpačito. Proste si myslím že hráč čo da 50g za sezónu by mal dostať príležitosť...
- 29.4.2024 - 22:04
- +7
- fanke27
- Buček nedal túto sezónu 50 gólov..
Ak porovnáme ZČ tak Buček dal 26 gólov, Okuliar 24 v českej extralige.. !
o čom sa tu bavíme ?
Opakujem Buček sa doteraz nikde okrem našej ligy nepresadil.
Všetci vyššie mnou spomenutí hráči sa presadili v kvalitných svetových ligách a boli v nich priduktívni.
Čo tu riešime ?
Prečo by mal hráč, ktorý sa nikdy nepresadil v zahraničí vyradiť hráčov, ktorí sú produktívni v najlepších ligách sveta?
Nehovoriac o tom, že fyzická hra Bučekovi nikdy extra nevoniala, čo je na medzinárodnom fóre veľké mínus. Pánik, Daňo, Lantoši, Okuliar sú aj v tomto smere od neho lepší - 29.4.2024 - 22:25
- +35
- Wana
- Bučekovi nevonia fyzická hra? A ty si koho sledoval v play off? Samo má cez 190cm a takmer metrák (myslím že 95kg). Ved ho nevedeli odstaviť od puku hromotlci ako Valach a Kotvan...
Okuliar mal dobrú ZC ale v play off aj v repre zatiaľ neukázal absolútne nič, čiže posledných 6týždňov je absolútne bez formy, zatiaľ čo Samova ku koncu sezóny gradovala... - 29.4.2024 - 22:45
- +15
- fanke27
- Nie nie, to že má váhu aj výšku a ustojí súboj neznamená, že hrá fyzicky.
Ak sa presadí aspoň jednu sezónu v zahraničí, tak môžme diskutovať. Doteraz v zahraničí nič nedokázal. Sú tam od neho lepší hráči.
Keby že nemáme koho dať do prvých dvoch útokov, tak nepoviem ani slovo, ale útok máme nabitý, ja nevidím dôvod prečo sa tu má každý hádzať o zem, za to že tam nie je Buček, ktorý sa v zahraničí nepresadil ani v jednej lige
- 29.4.2024 - 23:16
- +16
- Wana
- Ja sa tu o zem nehádžem
Len si proste myslím že momentálne takého gólového hráča v repre nemáme a je škoda že nedostal aspoň šancu ukázať sa, pričom sú momentálne vo výbere hráči čo kvalitatívne na Sama nemajú, to či by sa dostal (alebo sa oni dostanú) do záverečnej nominácie je už iná pesnička. Samo sa presadil len u nás, ale má 3x ocenenie ako najlepší hráč v play off v 25rokoch, v jeho veku má v PO - v najdôležitejšej časti sezóny priemer viac ako bod na zápas. V zápasoch kedy o niečo ide sa mu neroztriasli nohy a toto býva dosť častý kameň úrazu našej repre. Vo výbere budeme mať dobrých útočníkov, ale či tam je nejaký sniper si odpovedz sám. Je škoda že hráč ktorý má v 25r v našej lige takú bilanciu nedostal poriadnu šancu v repre (či už v minulosti alebo teraz)...
- 29.4.2024 - 23:30
- +9
- Wana
- Má formu, lepímu teraz, do čoho buchne je gól, potiahol mužstvo v najdôležitejších a zlomových zápasoch v PO. Škoda že ho neskúsili, možno by si to preniesol aj do repre. Výsledok a system by sa nám nezrútil ak by Samo dostal 1-2zápasy možnosť ukázať či tá forma je len odrazom toho že naša liga je slabá alebo proste ide na vlne...
- 29.4.2024 - 23:33
- +6
- fanke27
- Nemáme takého gólového hráča ?
Opakujem, Buček v našej lige 26golov v ZČ.
Okuliar 24 Česko
Lantoši 20 Česko
Cehlárik 19 Švédsko
Daňo 13 Česko (ale ak by odohral plný počet zápasov, tak by dal 25-30 jak v minulej sezóne)
Slafkovský 20 NHL
Tí chlapci dali v top ligách sveta cca rovnako gólov ako Buček v našej lige a ty napíšeš, že nemáme takého gólového hráča
- 30.4.2024 - 0:41
- +10
- Wana
- Napíš celú sezónu nie len čo sa ti hodí ked už chceš diskutovať. Jak malé decko vyťahuješ ZC ktorá skončila pred dvomi mesiacmi a pritom sa bavíme o momentálnej forme.
Buček 65z 37g + 44a = 81bodov (v play off 11g+13a)
Okuliar 60z 24g + 23a = 57bodov (v 8z play off Og)
Lantoši 50z 20g + 27a = 47bodov (play off nehral)
Daňo 47z 19g + 18a = 37bodov
Tu máš rozpísané čo ti stále hovorím. Okuliar celý marec a apríl čo sú dva mesiace úplne bez formy. V 8z PO + 6z repre v 14 zápasoch 1g a to hrá aj presilovky. ZC čo skončila na konci februára mal excelentnú ale odvtedy prešli dva mesiace, neboduje a ani nehrá dobre (čo som videl 6 prípravných zápasov). Preto si myslím že na jeho miesto na 1-2zápasy by mohol dostať príležitosť hráč ktorému teraz ide. Ak by sa Buček ako prínos neukázal kľudne do záverečnej nominácie môže ísť Okuliar, aj ked v momentálnej forme nieje pre repre prínosom. Ja by som bol len rád ak by sa Oliver chytil, ale šancu ukázať sa mal dostať aj Samo.
Slafka a Cehlárika sem nebudem dávať, neni sme padnutí na hlavu aby sme ich zrovnávali so Samom... - 30.4.2024 - 1:07
- +7
- Kopcansky Palachar
- Uz sa ti to snazil vysvetlit ako malemu chlapcovi. Tak este raz. Bucek na to nema a nema tam aktualne ani miesto kvoli konkurencii.
- 30.4.2024 - 6:23
- +5
- Wana
- Posledný krát, nehovorím o tom že má ísť na MS. V momentálnom výbere sú aj hráči ktorí nedosahujú Bučekovu kvalitu. Za to akú má formu a aký je golový v posledných mesiacoch si podľa MOJHO NÁZORU 1-2 zápasy v príprave zaslúžil. Či by si formu z klubu preniesol do repre je otázne, ale na to tá príprava je, nič by sa nestalo systém ani prípravu by nám to nezrujnovalo ak by Samo 1-2zápasy dostal možnosť ukázať sa. My chceš povedať že by sa nám nehodil utočník jeho typu na MS ak by mu lepilo aj v repre?
Ale už sa cyklíme s Bučekom, ja rešpektujem rozhodnutie RT, budem našim fandiť a veriť že napr Okuliarovi sa začne dariť... - 30.4.2024 - 8:36
- +3
- fanke27
- Ja chápem čo hovoríš o forme Bučeka. A chápem aj rozhodnutie trénerov, že je pre nich 60b hráč z českej extraligy viac ako 80b hráč z našej.. aj napriek tomu čo hovoríš o aktuálnej forme v príprave. MS budú o inom. Oni vedia na čo Okuliar má kvality a vedia aké má aj Buček.
- 30.4.2024 - 8:54
- +2
- Wana
- Áno RT si nesie zodpovednosť za svoje rozhodnutia a ja Craigovi verím. Takže nám nezostáva nič iné len fandiť. Zas ani ja si nemyslím že napr výmena Okuliara za Bučeka by spravila zásadný rozdiel v konečnom výsledku MS.
Slovensko do toho! - 30.4.2024 - 9:01
- +2
- mario74
- cital si jeho vlastné vyjadrenia na temu prečo sa mu dari v Nitre a inde nie? Hovoril o tom sam Buček. Odporucam ti prečítať si to a potom posúdiť. Keď nemáš od trenerov ice time asi tazko ukazes co je v tebe.
- 30.4.2024 - 11:24
- 0
- Cotillion
- Ale rozumies takemu tomu zakladnemu princípu, ze cas na lade si musis zasluzit...?
- 30.4.2024 - 11:29
- +4
- juza
- Ze sa Buček doteraz nepresadil neznamená, že tam nemá byť. V poslednej sezóne je vo forme, ktorou zatieni niektorých hráčov, čo hrajú v zahraničí v Čechách aj v zámorí.Je chybou, že nedostal príležitosť aspoň v príprave a dokázal, že má na viac ako protežovaní hráči,aj keď hrajú v lepších súťažiach. Aby nás táto ignorácia nemrzela.
. - 30.4.2024 - 0:43
- +8
- pupo
- Koho napríklad? On bol do repre pozvaní pocas sezony ale musel sa ospravedlniť. Tu argumentáciu že sa mimo Nitry nikde nepresadil si aktuálne zrejme už nezaslúži, to že sa zlepšil videl každý. Na druhej strane je tu silná konkurencia ktorá ho nepustí do kadra, môžme porovnávať jeho štatistiky atd. , ale nomináciu bez pripravy by dostal kebyže podobne výkony podáva v českej lige
- 30.4.2024 - 9:14
- 0
- mario74
- Mas pravdu : Nerozumieš.
- 30.4.2024 - 11:06
- +1
- pejOliver
- Sranda že ste vymenovali NHL hráčov ale tie ďalšie 2 3ojky z Európy ste nevymenovaní namiesto ktorých by vlastne samo mohol prísť
- 29.4.2024 - 19:44
- +3
- Jose17
- vymenoval ti minimálne 6 krídel, nemá tam trebars Pospíšila, to je 3 a pol útoku čo sa kridel tyka...ja by som si Bučeka tiež v príprave pozrel ale poslať ho zrážať sa do 4 formácie zmysel nemá
- 29.4.2024 - 21:19
- 0
- hawkie
- Kto povedal, že 4. formácia sa musí len zrážať?
(Samo je silný vo fyzických súbojoch, a nevidím problém, aby aj 4. formácia dávala góly
)
- 29.4.2024 - 21:25
- +3
- P24
- Tak ono podľa mňa do 3 a 4 lajny mame ešte väčší pretlak, než do prvých dvoch. Hneď z voleja mi napadaju: Rege, Daňo, Čacho, Sukeľ, Hrehorčák, Cingel, Tamáši. Vynechávam Kelemena. S výnimkou Tamášiho sú všetci ostatní univerzálnejší, overejnejší a úspešnejší aj v inom ako v Nitrianskom drese. Ono pri Šamorín je podľa mňa hlavný problém, že jento hrac, ktorý potrebuje čas na adaptáciu. Mimo Nitry si totiž podľa mňa v hlave vždy na seba vytvorí tlak a je polovičný. A na turnaji, akým sú MS na toto nemas priestor.
- 29.4.2024 - 23:45
- +3
- Wana
- Ale v Třinci to sezónu zvládol a aj nejaké body pozbieral... Ale mám rovnaký názor, do 4formacie Buček nepatrí. Ja som názoru že aby mu ponúkli miesto 13teho útočníka a ak je ochotný to zobrať tak mal na MS ísť, nemáme takého gólového hráča ani jedného vo výbere.
- 29.4.2024 - 21:26
- +4
- kocsma
- A miesto koho by si si ho vedel predstaviť? Kľudne daj zostavu aj s Bučekom
- 29.4.2024 - 17:33
- +3
- Patres25
- Kľudne aj ako 13. útočníka ale keď ti vypadne nejaký kridelnik z prvých 2 formácii nemusíš rozhádzať 3 päťky a lepiť to nejakým Kollarom alebo Tamášim čo sa budú točiť popri mantineli ale máš tam hráča ktorý má čuch na góly, skvelý forček a formu
- 29.4.2024 - 17:40
- +35
- LenTak93
- Kollár na MS nejde a Tamáši je center
Bučeka by som videl v repre rád, ale na poste krídelníka tam tento rok nie je miesto. - 29.4.2024 - 19:23
- +3
- Cvikelka
- Bielomodry: Tak. Moja reč
- 29.4.2024 - 19:55
- 0
- Sunkafit
- nečakal som že tento vtip tu este uvidím
- 29.4.2024 - 20:11
- +20
- Wana
- Preto keď stratil v predu puk ešte stíhal ho vybojovať na obrannej modrej naspäť... Samo korčuliarsky išiel veľmi hore, ale čo jouda vie lepšie
- 29.4.2024 - 20:13
- +9
- fabbeN
- Ešte aj Gáborík s Valábikom sú slepí, keď hovoria, že korčuliarsky sa zlepšil
- 29.4.2024 - 20:14
- +6
- ErikHKM
- Kašlik sa ukazoval v príprave celkom fajn a to nepíšem preto že je hráč HKM
Ale tak RT vie čo robí a snáď vyberu hráčov o ktorých sa presvedčení že nehaju v národnom drese všetko
Veľká posila by bol Fehy snáď posilní našu repre a ak by aj Černák bol voľný a mal záujem prísť tak obrana by bola celkom slušne zložená - 29.4.2024 - 17:16
- +6
- P24
- Pokiaľ ide o klasika, z toho, čo som v tejto príprave, tak je to v zásade lantoši z wishu. Rýchly, v zásade s dobrou kontrolou puku, ale kruto negolový. Lantosinje strelecky mizerný rovnako, ale všetko ostatné robí minimálne rovnakondobre pripadne lepšie, plus je takticky vyzretejsi, čiže napriek tomu, že v tých prípravkoch bom viditeľný, čakal som, že pôjde preč. Keby chcem zostať pri prirovnania, tak ti v tíme stačí jeden Bartovič. A to je Lantoši (aby bolo jasne, podľa mňa je Robo o čosi komplexnejšní ako Bartovič.)
- 29.4.2024 - 18:37
- +5
- zubo
- Ďakujem, ušetril si mi písanie ku Kašlíkovi.
- 29.4.2024 - 20:55
- 0
- nerorome
- Škoda Kašlíka... : Finalistov českej ligy a ďalšie mená zo zámoria oznámia teda až zajtra. Ani Česi ešte dnes nenominovali hráčov Trinca a Pardubíc.
- 29.4.2024 - 17:17
- +5
- Cotillion
- Po zapase s polskom, predpokladam
- 29.4.2024 - 17:22
- +1
- nerorome
- To je neskoro, možno ešte niektorí z Trinca budú musieť hrať proti Poľsku 🧐
- 29.4.2024 - 17:24
- +2
- Cotillion
- Neverim, tam este naposledy preskusaju ktorych Takacov, Kudrnov a Cingelov si nechaju na vyplnenie 4. utoku a ktorych poslu domov.
Mna tympadom mrzi, ze sa da ocakavat, ze nezavolaju Hrehorcaka a bohvie co s Romanom a Cachom ci Panikom. - 29.4.2024 - 17:26
- +5
- gigi
- Hrehorcak by si pozvánku zaslúžil navyše má smerom do budúcna aj potenciál, narozdiel od takého Takáča.
- 29.4.2024 - 17:28
- +21
- azzurri
- Takac asi za zásluhy
Inak si to neviem vysvetlit
Pekný výsmech
Nemá tam čo hľadať - 29.4.2024 - 17:31
- +31
- nerorome
- Podľa InStat indexu náš najlepší hráč v dvojzápase s Čechmi. Viď článok Petra Vreteničku.
- 29.4.2024 - 18:03
- +10
- Voevoda
- kde je ten clanok pls?
- 30.4.2024 - 8:54
- 0
- tristan
- Tu na hokejportal pod týmto clankom
- 30.4.2024 - 11:33
- +1
- nerorome
- Má logiku, čo píšeš. Uvidíme, je tam ešte veľa premenných, vrátane Kelemena a Kocha 🤷♂️
- 29.4.2024 - 17:29
- +2
- Primitivik
- V ďalšom kole z útočníkov von asi Kudrna,Takac,Tamasi ti mi tam vôbec nesedia
- 29.4.2024 - 17:19
- +9
- gigi
- Prečo Buček chýba?
- 29.4.2024 - 17:25
- +4
- nerorome
- Lebo sa tak Ramsay a spol. rozhodli.
- 29.4.2024 - 17:26
- +49
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- azzurri
- Niektoré tlačenky sú tam stále
A povedal by som že asi aj na úkor Bučeka
Rozhodujú zrejme aj agenti a Samo by mal svojho asi vymeniť
Ved vieme ako to na Slovensku chodí - 29.4.2024 - 17:28
- +7
- nerorome
- Buček nie je center a ani hráč do štvrtého útoku. Zostáva teda možnosť na jedno zo 6 miest na krídle prvých troch útokov. Už tam máme hráčov ako Slafkovský, Tatar, Regenda, Cehlárik, Lantoši, Okuliar, príde ešte asi Daňo.. Takže kam s Bučekom?
- 29.4.2024 - 17:32
- +25
- azzurri
- Buček v pohode namiesto tribunoveho hráča tatara
Ten tuto sezónu úplne vyhorel a podľa môjho očakávania
Takze tam si ho viem predstaviť - 29.4.2024 - 17:50
- +2
- fabbeN
- Tatar svoje uhrá. Ja by som ho tam videl skôr namiesto Okuliara..
- 29.4.2024 - 17:51
- +12
- gigi
- Súhlasím Tatar si svoje uhra aj dobre odohral posledné jeho ms. Taký okuliare ani neviem že na minulých ms vôbec bol.
- 29.4.2024 - 18:11
- +1
- fank one
- Okuliare - ďalší do zostavy 😉
- 29.4.2024 - 19:15
- +7
- omen
- uplny si viem predstavit trejd so Seattlom... Tatar za Buceka... Nitra vsak nebude chciet, lebo Tatar je vyhoreny
- 29.4.2024 - 17:56
- +80
- fabbeN
- Slovan by ale neurobil trejd Golian za Tatara. Golian je generačný talent v obrane, Tatar vyhorený starec
- 29.4.2024 - 18:01
- +4
- omen
- Slovan potrebuje obrancu... ale je pravda, ze Slovan nie je majster a oproti Nitre taky provincny klub, tak asi by toho Tatara vymenili
- 29.4.2024 - 18:20
- +7
- strojar
- Tá frustrácia je hrozná, že.
- 29.4.2024 - 18:50
- +12
- Aladár Miazga
- Frustrácia občas býva , to je pravda ( aj keď si myslím , že toto má od frustrácie ďaleko ).
Ale byť hlúpy, znamená väčšinou na celý život ... - 30.4.2024 - 18:00
- +3
- strojar
- Oceňujem, že o sebe píšeš takto otvorene.
- 1.5.2024 - 7:28
- +2
- Tyna85
- Píše o tebe 😉
Ale kľudne to oceňuj ďalej. - 1.5.2024 - 7:45
- +4
- Wana
- Ja si viem predstaviť že Tatara predstaví Slovan ako predsezónnu posilu a celý rok ani nepricestuje do BA
- 30.4.2024 - 1:20
- +1
- Mato-Mi
- Ja sa obavam, ze to mysli vazne.
- 29.4.2024 - 18:07
- +33
- Tizo
- len aby ste z toho tatara neboli velmi sklamani. ten je v takom sherwoodskom lese tuto sezonu
- 29.4.2024 - 19:58
- +1
- FeroMotyka
- Tak nikto od neho nečaká MVP turnaja, na to tu je Slafko hh.
- 29.4.2024 - 20:04
- +1
- azzurri
- Presne tak 👍
- 29.4.2024 - 20:56
- 0
- juza
- Tatár už je dávno za zenitom, je to vidieť aj z toho ako s ním v NHL zametajú, mám dojem,že žije len zo svojho bývalého dobrého mena.
- 30.4.2024 - 0:54
- +2
- azzurri
- 👍
- 30.4.2024 - 14:31
- 0
- Demon
- Mohli by aj so mnou tak "pozametat" za mega a pol na sezonu.
Ale obavam sa, ze by som im to nemohol dostatocne odplatit svojimi vykonmi, lebo, mimo ine, nespravim 0,35 bodu na zapas v NHL. - 30.4.2024 - 15:18
- 0
- DENISO6
- Buček vyhorel všade keď sa vybral za hranice..naozaj ideme zhadzovať Tatara?
- 29.4.2024 - 18:05
- +52
- rabl
- Vyhorel asi akurat ty s tymto nazorom
- 29.4.2024 - 18:06
- +9
- Daewo_KS
- A ako inak by si zhodnotil Bucekove posobenie mimo hranic Slovenska? Ako uspesne?
- 29.4.2024 - 18:18
- +27
- rabl
- Odpovedal som jemu a nie tebe
Zastávam rovnaký názor ako ty.
- 30.4.2024 - 9:15
- 0
- bigi
- Takze bucek ktory sa nikde nepresadil. Okrem nr, a ze to uz skusal vseli kde je lepsi sko hrac nhl? No ok....
- 29.4.2024 - 19:09
- +12
- hawkie
- Stokrát omieľaný mýtus, ktorý nie je pravdivý (ak je výrok nepravdivý v jednej časti, je nepravdivý celkovo). Ja ho skúsim vyvrátiť.
Presadil sa v SBA (v ZČ 5+6 v 14 zápasoch a 0+2 v 4 zápasoch play-off), pribrzdili ho nepríjemné zranenia, kvôli ktorým bol dlho mimo hru.
Presadil sa aj v Třínci, kde zo 4. formácie pri IT okolo 5-6 minút dal takmer 2x toľko gólov, čo Miloš Roman, ktorý stabilne hrával v tretej päťke a mal stabilný IT minimálne 16 minút. - 29.4.2024 - 21:00
- +8
- riha248
- Ešte si zabudol na Fínsko a na KHL.
- 29.4.2024 - 21:11
- +1
- hawkie
- Budem citovať seba samého - "ak je výrok nepravdivý v jednej časti, je nepravdivý celkovo".
Bigi napísal - "Takze bucek ktory sa nikde nepresadil. Okrem nr..."
Ja som dal 2 príklady, ktorým sa spojenie "nikde sa nepresadil" jednoznačne vyvrátilo. Fínsko a KHL beriem, ale kks, trošku výrokovej logiky(a čítaj prosím, čo píšem, aby nedošlo k nedorozumeniu
)
- 29.4.2024 - 21:15
- +9
- bigi
- uhol pohladu ty tvrdis ze sa v slovane presadil, ja co som ho v tom slovane videl viem ze sa nepresadil.
ale ked to hras na body a pominas trinec 44 zapasov s PO a 10 bodov
cize nie nikde okrem nr sa nepresadil. a to si dal len dve jeho destinacie, kde si pouzil uplne ine argumenty aby sa to hodili, ostate si akosi zaudol spomenut.
a teraz sa podme pobavit o tom ako sa takmer vsade okrem nr zbalil a odisiel - 30.4.2024 - 6:40
- +3
- hawkie
- Čítaj v kontexte. Vzhľadom na ten mizerný priemerný čas na ľade okolo 5-6 minút vo 4. formácii (čo je akože fakt málo...) je tých 7 gólov relatívne solídnych. Ako som spomínal v inom príspevku - Miloš Roman mal neporovnateľne vyšší ice time a dal len 4 góly...
A nie, nejdeme sa baviť o tom, že prečo to všade (vraj) zbalil a odišiel, lebo by sme išli len do domienok, domýšľaní a ohováraní- to je minulosť, mňa zaujíma súčasnosť a súčasná Samuelova forma. Za tie roky sa hokejovo riadne posunul a rozvíja sa aj naďalej.
- 30.4.2024 - 9:39
- +2
- forwardPP
- LOL menej alkoholu takto večer popíjaj keď napíšeš,že NHL hráča nám netreba.
- 29.4.2024 - 19:13
- +1
- azzurri
- No ved potom si spomeňte ked tu bufete na tatara nadávať
- 29.4.2024 - 19:34
- +2
- azzurri
- A este doplním
Pozrite na Čechov
Ti majú v NHL kopu hracov a nebojdu na MS
Neznamená že keď hra niekto v NHL tak ma iste miesto a že musí byt lepsi od toho kto NHL nehrá
Vám hovorím že vela už nečakajte
- 29.4.2024 - 19:54
- +2
- Sani
- O vytlaceni v sucasnej forme hrajuceho Okuliara by sa dalo polemizovat, pri ostatnych spominanych asi nie...
- 29.4.2024 - 21:09
- +1
- Mato-Mi
- Koho z nominovanych pretlacili agenti? Vieme konkretne? Dost ma to zaujima.
- 29.4.2024 - 17:34
- +15
- roa
- Keď ťa to tak veľmi zaujíma tak ti to poviem, konkrétne všetkých, len neviem ktorí agenti.
- 29.4.2024 - 18:14
- +1
- Izo
- No samé tlačenky.
Hľavne starý Baláž málo agitoval.
Alebo sa mu možno nepáčila atmosféra na repre zápasoch , tak mladého povolal domov 😂 - 29.4.2024 - 17:34
- +11
- Nerkio
- Je …U nas ked hral stvrtu formaciu tak jeho tatko rozpraval ze Stavjana je rasista
- 29.4.2024 - 17:57
- +13
- gigi
- Prečo rasista? A stavjana určite nie veď v týme Nitry hral tento rok defscto aj iranec ktorý sa narodil v Kanade a každý v týme bolo vidno že ho rešpektoval.
- 29.4.2024 - 18:12
- +1
- FanNR
- Iranec v NR nie je.
- 29.4.2024 - 18:50
- +3
- sloniik
- Sahirovi rodicia pochadzaju z Indie.
- 30.4.2024 - 14:34
- 0
- BieloModra
- Jeho tatko tak tlaci na pilu, ze z Jozka sa stava paradny turista co horsie zvlada vlastne ego a nevie uniest fakt ked ma okolo seba sikovnejsich o legionaroch nehovoriac...jeho otec vie vsetko lepsie od manazerov, trenerov, agentov az po veduceho timu
- 29.4.2024 - 18:06
- +12
- Tatry7
- Takže takí "majstri svetla" obaja hej?Resp chrobák truhlík. Ten musí byť veľký obľúbenec v kolektíve
- 29.4.2024 - 18:53
- +1
- BieloModra
- Proste Jozko pojde tam, kam zaveli jeho otec
- 29.4.2024 - 18:57
- +2
- Tatry7
- A Jožko ma 13r?
Alebo je iba nesvojpravny
- 29.4.2024 - 19:53
- 0
- Wana
- Jožko keby nehrá hokej je povolaním syn, tak musí šúchať nohami a počúvať ocinka
- 29.4.2024 - 20:18
- +1
- dominator97
- izo to zrejme nemyslel celkom vazne a takto trochu ironicky iba narazal na tu jeho povest
- 29.4.2024 - 18:17
- 0
- Sunkafit
- hovoril som že Gajdoš tam bude...
- 29.4.2024 - 17:35
- +3
- starec
- V Top 6: je pretlak, do nižších sa nehodí.
- 29.4.2024 - 17:38
- +2
- napalmdeath
- sa nehodi
, ak vie hrat zastane kazdu ulohu v hocktorom utoku, dostal sancu, nech sa ukaze. darmo tu bude niekto polemizovat, ci si pozvanku zasluzil, ci sa niekomu do jeho vyfabulovanych patiek hodi. mal ukazas v amerike ze vie hrat, zduchol. teraz ma sancu ukazat sa, presadit v repre.uvidime po zapasoch, ci oslni trenera, ci si vie zastat rolu, do ktorej ho obsadi
- 29.4.2024 - 23:00
- 0
- Marian12
- Zle: Nedať v príprave aspoň sancu najproduktívnejšímu hráčovi EL Bucekovi je chyba. Dvorskemu to isté. Mali dostať aspoň šancu. V prípade Buceka bude za tým aj niečo iné.Aby to raz nevrátili v reprezentacii, keď by sme ich tam radi videli. Stačia hráči v playoff NHL,AHL, a pár zranení.
- 29.4.2024 - 17:38
- +4
- FeroMotyka
- Buček by mal spraviť to čo Záborský. Ukončiť repre kariéru
- 29.4.2024 - 17:43
- +17
- hawkie
- Záborský aspoň bol na 2 repre turnajoch (OH 2014 a MS 2013), Buček len v príprave.
To by bola dosť škoda, ak by to spravil... - 29.4.2024 - 21:02
- 0
- ElwisNR
- Je to hanba Buček mal dostať aspoň šancu v príprave za výkony v sezóne si ju minimálne zaslúžil.
- 29.4.2024 - 17:42
- +7
- aMigos2
- Ja by som mu dal priestor aspon v zapase s Polskom, a realne si ho viem predstavit namiesto Okuliara, ktoremu to v repre stale nejde.
Kazdopadne, snad nabuduce - 29.4.2024 - 17:44
- +9
- ElwisNR
- Ja by som sa na jeho mieste na to vykašlem toľko nabudúce už bolo a keď tých odborníkov čo robia nomináciu nepresvedčil doteraz tak to kým tam nebude lepší tréner nemá zmysel.
- 29.4.2024 - 17:48
- 0
- FeroMotyka
- Možno by mohol raz skúsiť dať aspoň 20 gólov niekde mimo Slovenska.
- 29.4.2024 - 17:53
- +27
- ElwisNR
- Pri všetkej úcte napríklad k Jožkovi Balažovi nedosahuje úroveň Bučeka a má určite viac reprezentačných štartov a pozvánok ako najlepší hráč play off a majster Slovenska 2023/2024 ale čo čakať od odborníkov ako tam má Craig Ramsay okolo seba.
- 29.4.2024 - 17:56
- +17
- FeroMotyka
- Joži príde keď ho zavolajú, nehral teraz play off
- 29.4.2024 - 19:03
- +2
- BieloModra
- To kde kolko kto da golov je daky ukazovatel podla ktoreho sa robi nominacka?...v kazdom pripade suhlasim s tym, ze by mal ukoncit repre karieru, aspon sa vyhneme dohadom a hejtu
- 29.4.2024 - 18:22
- +3
- FeroMotyka
- No ak ich nezaujal doteraz 100 gólmi v lige, tak nech skúsi 20 v Česku. Kamarátska rada
- 29.4.2024 - 19:01
- +1
- Render 77 Nr
- Múdry si ako radio Ti garantujem že napr taky Okuliar nedá na SK 50golov nikdy
- 29.4.2024 - 21:48
- +3
- FeroMotyka
- S tým súhlasím, lebo ten vo svojich najlepších rokoch není na tom tak zle aby hral našu ligu ale AHL.
- 29.4.2024 - 22:01
- +3
- Render 77 Nr
- Ešte raz ani Kelemen ani Dano ani Lantosi nedokážu dat našej slabej lige 50g aj keď vás roztrhne tak to je
- 29.4.2024 - 22:04
- +4
- FeroMotyka
- Daňo dal 29 v Českej tak by som sa možno aj hádal a Bučekovi sa to podarilo až raz. A Lantoši, Kelemen ani nie sú hráči, kt. sa neustále prihráva aby strielali.
- 29.4.2024 - 22:13
- +1
- hawkie
- Sorry Fero, ale v tomto prípade tento argument nie je úplne správny. Totižto, ani v NR sa nehralo všetko na Bučeka, aby len strieľal góly. On sa totižto stal maximálne komplexným hráčom - zlepšil defenzívu, korčuľovanie, stal sa tvorcom hry (vždy bol kreatívny, ale túto sezónu, keď si na neho súperi dávali ešte väčší pozor to musel nejako vykryť).
Pozn. týmto neznehodnocujem výkony Lantošiho (ten si svojimi výkonmi zaslúži byť v 2. formácii) ani Kelemena (poctivý power-forward, no Buček je od neho lepší azda vo všetkých aspektoch; možno s výnimkou korčuľovania). - 29.4.2024 - 22:57
- +1
- FeroMotyka
- To ja beriem, že to nie je taký ten typ čo len stojí a čaká až mu niekto prihra najlepšie v presilovke aby to tam napálil. Ale tak asi to bude hráč s najviac strelami od vás nie? Mne sa tiež moc Kelemen nepozdáva ,ale súdim len na základe posledných MS.
Ale tak čo som mal vytiahnuť na niekoho kto ma chce presvedčiť, že Buček je lepší hráč len preto, lebo napr. ten spomínaný Kelemen nedá v našej lige 50 gólovkeď je to úplne iný typ hráča, čo ti lieta neúnavne hore dole a občas niečo premeni.
- 29.4.2024 - 23:25
- +1
- hawkie
- Najviac striel možno, ale to nutne neznamená, že v repre bude nezmyselne strieľať o-100-6
. Čo sa týka Kelemena, z posledných MS som si odniesol pri ňom len to, že lietal hore dole, ale bez nejakého výraznejšieho efektu. Bottom-six hráč kvalitný, ale technicky slabší. Buček je zase (IMO) použiteľný do všetkých formácií, a ako náhrada na lavičke (pri prípadnom zranení hociktorého hráča) je to podľa mňa luxus mať takého.
Ale už je to jedno teraz... Ono, je to ťažké porovnať, až história dá jedným alebo druhým za pravdu. Na druhej strane, na "keby bolo keby" sa (žiaľbohu, či chvalabohu, že žiaľbohu?) nehrá; vždy je tam veľa faktorov - načasovanie hernej pohody a formy v danom čase.
- 30.4.2024 - 10:22
- 0
- FeroMotyka
- Neviem čo s tým má strieľanie v repre o 100-6. Ja som reagoval na borca, čo tu išiel presviedčať, že Buček je lepší od Kelemena, Okuliara, Daňa a neviem koho iba na základe toho, že ani jeden z nich nedal ani nedá 50 gólov v našej lige. Miesto toho aby si uznal, že to je pekne blbé porovnávať hráčov na základe tohto tak ideš len vynášať do nebies Bučeka a ostatné ťa nezaujíma. Vidím, že sa moc od väčšiny nelíšiš
- 30.4.2024 - 16:18
- +2
- strojar
- Veľké pozitívum nominácie vidím v tom, že Golian v nej má trvalé miesto.
- 29.4.2024 - 17:43
- +12
- gigi
- Ono asi naozaj podával skvelé výkony.
- 29.4.2024 - 17:48
- 0
- azzurri
- Další výsmech po takacovi je golian
- 29.4.2024 - 17:48
- +18
- Ricardinho13
- Aj Takáč aj Golian budú ešte vyradení, takže kľud.
- 29.4.2024 - 19:15
- +3
- apa
- Golian tam má predplatné a o Bačíkovi ani nehovorím tí chlapci sú biedny aj v našej lige.
- 29.4.2024 - 19:44
- +4
- Wana
- Tak miesto neperspektívnych belasich tam mohli byť nejakí mladasi, aspoň by okúsili atmosféru v repre... Ti dvaja sú tam ozaj zbytoční
- 29.4.2024 - 20:21
- +4
- Haxito
- Keby sú MS niekde inde myslím si že by bolo viacej ospravedlneniek sú blízko chce ísť každí
- 29.4.2024 - 17:48
- +5
- Joey772
- Tiež si myslím že NHLkarov dlho zas neuvidíme
- 29.4.2024 - 17:53
- +5
- grna
- Dufam, ze CZ finale urcite Ceresnak,Hudacek,Dano dufam ze aj Hrehorcak. Sancu si zasluzi aj Cacho, a Panik ale taky Panik, ktory koncil seriu, nie co ju zacal, tam len oslaboval svoje mužstvo.
- 29.4.2024 - 17:53
- +3
- rabl
- Som asi jediny, co je rad, ze tam bucek nie je. Holesinsky, Griger, Paulovic a ini nosni hraci z klubov, co hraju lepsie ligy sa nedostali do pripravy, tak naco brat niekoho z nasej slabej ligy.
- 29.4.2024 - 17:54
- +49
- gigi
- Hlavne že tam je Golian či Takáč. Normálne úsmevná diskusia tu. 😁😃🤣
- 29.4.2024 - 18:14
- +23
- ŠIMIKE
- dlho tam uz nebudu
- 29.4.2024 - 18:20
- +6
- FeroMotyka
- Tak Dvorský a Mešár velice nie, nie, nie keďže by ich aj tak poslali domov, ale Buček za Baláža, Takáča, kt. pôjdu zachvíľu domov tak áno
- 29.4.2024 - 18:33
- 0
- fabbeN
- Už len to, že sú tam stále a iným sa šance nedávajú je úsmevné.
- 29.4.2024 - 18:44
- +4
- FeroMotyka
- Šance iným sa nedávajú? Veď vždy sa pár nových ukáže, ale nemôžu za to, že raz Buček nemôže, potom zaslúžene keď hrával 5min v Trinci nedostal pozvánku, potom hrá play-off a naposledy keď bol nominovaný zas do toho prišlo zranenie.
- 29.4.2024 - 18:53
- +2
- fabbeN
- Ja nemyslím Bučeka. Večne je tam Golian a Beňo. Kde je Hain? Mudráka beriem, že je zranený. Kde je Stacha? Čo taký Groch? Všetci z menovaných dostavajú minimum šancí oproti Golianovi s Beňom, ktorí sú tragickí ale sú v každej jednej nominačke (až na Beňa).
- 29.4.2024 - 19:02
- +5
- fabbeN
- A to nespomínam Žiaka. Výšku nemá ako hore menovaný, ale to čo on odohral v playoff v tejto sezóne tieto dva belasé kone neodohrajú asi nikdy.
- 29.4.2024 - 19:03
- +5
- FeroMotyka
- Žiak je ďalší prípad play-off. Čo ho mali zavolať uprostred play-off, alebo bol by si spokojný keby Slováci si zavolajú od vás Stachu, Gajdoša a hrali by ste bez nich? A snáď chápeš prečo takých nezaavolajú na posledné 2 prípravné, ale zavolali len Gajdoša, kt. majú odskúšaného.
- 29.4.2024 - 19:18
- 0
- fabbeN
- Všetci z menovaných dostavajú minimum šancí oproti Golianovi s Beňom, ktorí sú tragickí ale sú v každej jednej nominačke (až na Beňa).
čítanie s porozumením, už ani neviem aký ročník základnej školy... - 29.4.2024 - 19:19
- +4
- FeroMotyka
- Spomínanie základnej školy, no cítiš sa teraz múdrejšie, že som sa chytil tej vety "Večne je tam Golian a Beňo"
Ale pokiaľ viem diskusia začala tým, že Gigi odpísal že sú tam momentálne Takáč a Golian a ty si reagoval, že sú tam stále a iným sa šance nedávajú. Čo som ti odpísal, že dostávajú a ty si to niekde uprostred zmenil zrazu, že miesto nedostávajú, tak dostávajú minimum oproti Golianovi a ešte mi tu ideš niečo vyčítať. - 29.4.2024 - 19:40
- 0
- fabbeN
- "A snáď chápeš prečo takých nezaavolajú na posledné 2 prípravné, ale zavolali len Gajdoša, kt. majú odskúšaného."
Možno keby dali viac priestoru aj INÝM AKO Golian-Beňo, tak by nemuseli volať len "odskúšaného" Gajdoša, ale napríklad aj iných dávno "odskúšaných" hráčov. Len týmto štýlom tam oni budú do 40tky a zvyšok slovenských mladých obrancov dostane len šancu na jednom turnaji a koniec. Toľko k tomu. - 29.4.2024 - 19:48
- +1
- FeroMotyka
- Tak to súhlasím, Golian ešte dajme tomu toho som nejakým prižmúreným okom chápal, ale Beňa vôbec. Tak neviem či im viac vyhovoval podľa nejakých parametrov, atribútov alebo ich tam fakt pretláčali len kvôli Slovanu. Tiež by som bol radšej keby teraz zavolajú Stachu, aj keď dúfam, že to nebude musieť mrzieť a príde tá obrana čo sa očakáva. Ale po MS najbližšie asi bude až Nemecký pohár tak dúfam, že dostane viac šancí Stacha aj ten Žiak ak na to má a pod.
- 29.4.2024 - 20:00
- 0
- FeroMotyka
- No už je aj koniec prípravy, tak nebudú brať hráčov na 2 zápasy, kt. sa na MS aj tak nedostanú, to už si tam nechajú tých čo tam majú.
- 29.4.2024 - 19:30
- +1
- Wana
- Koniec prípravy? Veď je 11dni do prvého zápasu na MS...
- 29.4.2024 - 20:24
- 0
- FeroMotyka
- Hain bol tuším na Nemeckom pohári nie? Tak neviem či nezaujal alebo tiež mal niečo, ale kto vie. Bol tam aj Korenčík. Bodák dostal šancu a Stacha by teraz šancu zrejme dostal, ale Nitra hrala play-off no. A Stacha bol na Slovakia Cupe aj s Nemcami hral. Šancu teraz dostáva Brincko
- 29.4.2024 - 19:16
- +1
- bigi
- vecne je tam golian a beno, vseti dostavaju minimum sanci oproti golianovi s benom, ktory su tragiicky az na bena
hmm.... - 30.4.2024 - 6:47
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- BieloModra
- Feri tak nech sa dari
snad nohy a ruky pojdu ako treba.
Samovi zelam zasluzeny odpocinok, takto to bude najlepsie - 29.4.2024 - 17:54
- +3
- MIZU78
- Buček si zaslúžil ísť ako 13. alebo 14.útočnik...maká ako fretka...Verím že prídu ste do obrany Ceresnak,Fehy,Koch a Černák ...a Golian pôjde na parky ...to je ten v mojom oku este
- 29.4.2024 - 17:56
- +14
- kabelko55
- Bucek bude večná téma pokiaľ bude v NR a bude dávať góly,lebo inde od neho čakali aj hru dozadu co treba ale nerobil to tak zakrátko sedel, Tondo ho neposadil ..do repre určite nie a oni dobre vedia prečo
- 29.4.2024 - 18:15
- +7
- aMigos2
- to nie je o tom ze hra v nr, minuly rok hral v trinci a trinec ho chcel aj na tuto sezonu, on odmietol a chcel ist hrat domov kvoli rodine .. otazka znie, preco ho chcel trinec ked vie podla teba hrat len v nitre? kokos sak zapajaj mozgo bunky a nepis sprostosti
- 29.4.2024 - 18:18
- +13
- kabelko55
- Dobre teda
- 29.4.2024 - 18:21
- 0
- Colion
- Oceláři se rozhodli neuplatnit opci na útočníka Samuela Bučka. “Od samotného začátku u nás to měl Samuel nesmírně složité. Nikdo mu nedal nic zadarmo, o každou minutu na ledě musel bojovat. Nicméně Samuel Buček je prototyp rozdílového hráče, který potřebuje hrát pravidelně a v roli, kterou mu v Třinci nikdy nemůžeme garantovat. Je ochotný na sobě dál pracovat a své místo získat v jiném klubu,” vysvětlil odchod čtyřiadvacetiletého útočníka sportovní ředitel Jan Peterek.
- 29.4.2024 - 18:23
- +24
- Mato-Mi
- A ako to teraz vlastne je? Oni ho chceli a on nechcel, ci on chcel a oni ho nechceli, alebo ho nechceli a ani on nechcel?
- 29.4.2024 - 18:26
- +5
- evgeni71
- šach mat
- 29.4.2024 - 22:17
- +1
- hawkie
- Ďalší mýtus, keď napokon to bola len AHL zmluva, kde by nemal garantované miesto... to, čo nasledovalo po tom, bola chyba, ale teda, buďme aspoň presní...
- 29.4.2024 - 21:07
- +5
- Hamburger
- Gajdoš tiež nemá miesto v nominácii na MS isté. Kým nebudú potvrdení všetci hráči, bude tam logicky pretlak na všetkých postoch, tak aby boli pripravení pre prípad zranenia alebo odmietnutia. Ak prídu ešte Feherváry, Černák, Koch a Čerešňák do obrany, tak Bačik a Golian to budú mať asi spočítané, z trojice Ivan, Gajdoš, Bučko pôjdu dvaja, Šimon Nemec v každom prípade, Grman podľa mňa pôjde tiež.
- 29.4.2024 - 18:23
- +1
- nerorome
- Presne tak. Zo súčasného kádra v obrane majú MS isté (ak sa nezrania) iba Nemec, Grman a Ivan.
- 29.4.2024 - 18:26
- +2
- strojar
- A ešte Golian Nesmrteľný.
- 29.4.2024 - 18:57
- +3
- adrian79
- pochybujem, ale ak by sa mu to nejakým zázrakom podarilo, tak to "nesmrteľný" mu prischne naveky
- 30.4.2024 - 8:02
- 0
- roa
- To akú propagáciu robíme Extralige, keď ani najlepšieho hráča súťaže nenominujeme do reprezentácie. Niekedy bolo dobrým zvykom, že tréneri zdôvodňovali, ktorý hráč nepôjde a vysvetlili aj prečo.
Dnes je to zahmlené tak, že ani nevieme kto tú nomináciu robí. - 29.4.2024 - 18:25
- +5
- fabbeN
- Ale veď načo by vôbec vyskúšali najlepšieho hráča extraligy. Veď druhý najlepší slovák v lige je až niekde na 30. pozícií celkovo
- 29.4.2024 - 18:47
- +3
- bigi
- ja si teda nepamatam eby treneri zdovodnovali preco hraca neberu, ono by to totiz nerobilo dobru krv. teda ked nebpovedalinieco v style nehodi sa nem do koncepcie alebo ze na jehopoziciu maju inych a pod...
- 30.4.2024 - 6:52
- 0
- KlobúčnikHKM
- Ako vážne?🤦♂️: Tak nám možno príde 6/7 hráčov z NHL, dokonca z toho 3 priamo krídla (dokonca 4, lebo aj Pospisil, ale bude na centri) a tu sú stále niektorí žadoniť o Bučeka… ja mám Sama rád už od toho golu, čo dal na u18 alebo 20, ale zase čo je moc je moc…
proste v takto nabitej zostave pre neho nie je absolutne miesto a tu je normálne niekto schopný povedať, že Buček za Tatara, však aj “tribúnový Tatar” schová Sama do vrecka ako nič, či sa to niekomu páči alebo nie. Trošku rozumu a objektivy zapojte… - 29.4.2024 - 18:36
- +40
- KlobúčnikHKM
- Niekde mi vypadlo: *schopní
- 29.4.2024 - 18:37
- 0
- KlobúčnikHKM
- Šunka: Podľa mňa nie, oni už musia podľa stavať tím aj aby sa zohrali a nie brať niekoho na 1 zápas a aj tak ho vyradiť… potom zase budeme nadávať, že niesú zohratí a neviem čo
- 29.4.2024 - 19:01
- +3
- Sunkafit
- ak budú hrať proti Polsku tak ano máš pravdu...ak nebudú hrať tak kludne mohol odohrať 2 zápasy a potom ho poslať domov díky možno na budúce
- 29.4.2024 - 19:14
- 0
- KlobúčnikHKM
- No jasne, oni už musia hrať podľa mňa, preto to pišem, ak nebudú tak suhlasim, že na ten 1 tam mohol byť, otázne, či by sa mu vôbec tak chcelo
- 29.4.2024 - 19:21
- 0
- Sunkafit
- inak tvoj rebríček je celkom presný..Buček tam nemá čo moc robiť tento rok..o rok ked sa na to každý vyprdne a zopakuje dalšiu takuto sezonu kludne v našej lige tak musí jednoducho v repre nastupovať celoročne
- 29.4.2024 - 19:17
- +5
- bigi
- A naco? Naco tahat hraca na 1vzapas ked viem ze je to len na ten jeden zapas
- 29.4.2024 - 19:19
- 0
- Sunkafit
- je to len o uhle pohladu...do prípravy na jeden zápas..napríklad za to že si to zaslúži za celoročnú robotu a má na to kvalitu...ked prídu další lepší nech sa páči možno o rok
- 29.4.2024 - 19:31
- +1
- bigi
- ano uhol pohladu, mne pride zbytocne aj pre repre aj pre neho samotneho aby brali hraca ktory ma za sebou celu sezonu (finale) aby prisiel len na jeden zapas, lebo vsetci vedia ze byto bol ten jeden zapas pripravy
- 30.4.2024 - 6:55
- 0
- adrian79
- ale zase na druhej strane, ako tu niekto spomínal, ako rezervu v rámci tých troch, čo sa môžu neskôr dopísať, v prípade, že by sa zranil niekto z top6 počas turnaja, by to dávalo celkom zmysel...
- 30.4.2024 - 8:06
- +2
- Wana
- Irony ON
Nie nedávalo by to zmysel, radšej potom do top 6 dáme krídlo ktoré je bez formy alebo hráča čo sa vie len zrážať a sniper ktorý je vo forme a dáva goly z bufetu bude sedieť doma.
Irony OFF - 30.4.2024 - 8:29
- +2
- FeroMotyka
- Ak sa zraní niekto z top 6 tak tam pôjde niekto z nižších formácii lebo aj 3. formácia vyzerá na TOP6 a to ešte Regendu má väčšina v 4. formácii
- 30.4.2024 - 9:12
- 0
- bigi
- lenze pred bucekom tam mame viac ako 4 kridla, cize otazne je ci by sa dostal do top 6 aj pri pripadnom zraneni, a druha otazka je ci by bucek isiel na MS s tym ze by sedel na tribune
- 30.4.2024 - 9:40
- 0
- hawkie
- "a druha otazka je ci by bucek isiel na MS s tym ze by sedel na tribune" - keď sa neopýtaš, nezistíš
. RT to ale neriešil, no už je jedno (podľa mňa by to záviselo od dohody s manželkú, ale podľa mňa by išiel, bol by blázon, keby nie
)
- 30.4.2024 - 10:14
- 0
- hawkie
- Skús si spomenúť na Hrivíka s Viedenským pred MS 2014 - prišli do prípravy ako azda len na jeden zápas (ako hráči AHL), a išli brutálne bomby.
Nado mnou to už niekto napísal, ale trebárs Okuliar išiel proti Čechom výkonovo veľmi dolu, aj pokročilé štatistiky hovoria v jeho neprospech.
Teraz si zoberiem ešte jednu hypotetickú situáciu - čo, ak Daňo odmietne, lebo má nejaké (skryté) zranenie, o ktorom sa kvôli play-off nehovorilo? Daňo má silné krytie puku, pri mantineli je veľmi silný. Typologicky v tomto je Buček podobne, ten navyše má lepšiu strelu (veď strelec je to prirodzený). A to, že či česká liga alebo slovenská, to v tomto prípade nehrá rolu. - 29.4.2024 - 21:11
- +2
- riha248
- Hypoteticky môže prísť ešte Daňo, Pánik Kelemen , Studenič
- 29.4.2024 - 21:28
- 0
- hawkie
- Studeniča nerátam, ten pôjde v AHL ďaleko, a v tíme miesto nevidím. Lantoši je od neho technickejší a kvalitnejší. Majo je zase lepší v obrannej činnosti.
2 veľké otázniky u mňa Pánik a Kelemen... Kela by som na silu nebral (minulé MS ma vyložene sklamal, vozil sa pri mantineli - technicky slabota), ale Pánik, to je iná káva... - 29.4.2024 - 21:33
- 0
- bigi
- asi nejdeme porovnavat vieda a hrivika s bucekom, ci? to su diametralne odlisne svety.
to ze sa na verejnost nieco nedava ale zas verim ze repre komunikuje s hracmi tak asi vedia ako na tom su - 30.4.2024 - 6:57
- 0
- FeroMotyka
- Dali oni 50 gólov v našej lige?
- 30.4.2024 - 9:13
- 0
- bigi
- v jeho veku hrali v kvalitnejsich ligach takze nie nedali tolko golov v nasej lige kedze sa presadili v lepsich ligach
- 30.4.2024 - 9:47
- +1
- FeroMotyka
- Nič nie je viac ako Nitra.
- 30.4.2024 - 9:56
- 0
- hawkie
- Diametrálne odlišné svety nie sú, vnímaj v kontexte. Hrivík s Viedenským vtedy mali 22, resp. 23 rokov, Buček je o niečo starší, určite skúsenejší.
Zároveň, nutno dodať, že bolo po olympiáde, viacero hráčov odmietlo účasť (to proste tak býva po veľkom turnaji...) - 30.4.2024 - 10:11
- 0
- blue-311
- Vzdy ked vidim clanok o repre nominacii: Sa bojim otvorit diskusiu, lebo je jasne ze tam zase budu uplakani nitrancani riesit preco nezavolali Buceka. Je to uz trapne a ako nitrancan citim kolektivnu haMbu.
- 29.4.2024 - 18:39
- +79
- BieloModra
- Podpis
- 29.4.2024 - 18:46
- +8
- Cvikelka
- Rok dozadu tu bol plač o Réwaya len tak mimochodom
- 29.4.2024 - 19:58
- +12
- FeroMotyka
- Ešteže nehrá za Nitru.
- 29.4.2024 - 22:03
- +7
- tristan
- Každotyzdnove vyplakovanie je opäť tu. Chapem, že každý má svojich oblubencov ktorých by tam chcel vidieť ale tí hráči co ostali tam asi pre niečo ostali. Hlavne Takač si nezaslúži ten náklad. V repre bol stále platný a je jedno akú pozíciu hral a akú mal rolu v tíme. Takisto majú rozsirene statitiky k dispozícii kde vidia veci podrobné. Sam môžem povedať ze rad by som videl mesara dvorskeho ak buceka v repre ale typologicky mi tento rok nesedia do tímu... plus minimálne 4-5 útočníkov dôjde
- 29.4.2024 - 18:47
- +13
- FP-Tomike
- Podľa diskusie mám pocit, že niektorí by boli najradšej keby tam šla rovno celá zostava z Nitry
....
- 29.4.2024 - 18:50
- +8
- frotto
- Tak Nitra vyzerala byt v takom nastaveni ze by aj tie majstrovstva vyhrala. (Irony)
- 29.4.2024 - 19:16
- +9
- Tizo
- asi tak ale tondo uz v sparte takze na nejaky cas pauza v nitre od radosti.
- 29.4.2024 - 21:03
- 0
- Pukky
- Nominácia je daná, zbytočne budeme riešiť niekoho, kto tam nie je,na úkor niekoho, kto tam je. Navyše viacerí, ktorí tam sú, tam o týždeň nebude, keďže ešte prídu hráči z NHL a českej ligy. Čiže načo by Bucek dnes prišiel NS úkor povedzme Takaca, keď o týždeň by tím opustil kvôli Daňovi, alebo Hudáčkovi,na úkor ktorých a tu sa snáď zhodneme, nemôže ísť na šampionát.
- 29.4.2024 - 18:55
- 0
- KlobúčnikHKM
- Pre tú srandu som sa nad tým zamyslel: Pome čisto hierarchicky, ako sú na tom naše krídla s čo najväčšou objektivitou, akú viem dať…
1. Slafkovský
2. Tatar
3. Cehlárik
4. Regenda
5. Studenič
6. Lantoši
7. Daňo
8. Kelemen
9. Okuliar
10. Pánik
11. Holešinský, K.Pospišil, možno až niekde tu je Buček
Poradie nie je až tak podstatné, Lantoši môže byť nižšie, Kelemen možno atď., ale každopádne Buček je až nejaké 12/13 krídlo len z hráčov na ktorých som si spomenul, mimo Khlkarov
A to som ešte M. Pospíšila a Hudáčka rátal za centrov, takže kde tam pre boha je podľa vás miesto? Hlavne, keď väčšina z tých hráčov pred ním ide😂🙈 - 29.4.2024 - 18:56
- +29
- FeroMotyka
- Veď za Baláža alebo Takáča, čo idú zachvíľu domov.
- 29.4.2024 - 18:58
- +1
- KlobúčnikHKM
- Baláž tam už nie je pokiaľ viem, no dobre, tak zoberme Bučeka na jeden zápas s tým, že ho aj tak vyradíme, lebo vieme že prídu lepší… Takáč pojde ako ďalší podľa mňa a on v repre odvádzavl vždy dobrú robotu
- 29.4.2024 - 19:05
- +2
- FeroMotyka
- Dokonca, lebo sa tu niekto so mnou hádal, že miesto Baláža, ale asi to myslel tak že ho mali zobrať počas play-off Nitre. Kto vie či by sa im to páčilo
hlavne, že by ho mali v repre
- 29.4.2024 - 19:22
- 0
- KlobúčnikHKM
- Hovorím, poradie sa dá mierne poprehádzať, ja som to robil na základe aktuálnej sezóny v tych nižších poziaciach… a tam je podľa mňa skoro 45 bodový ahl hráč vyššie, ale 🤷♂️
- 29.4.2024 - 19:27
- +2
- KrebsKandidat
- Tak Dano toho odohral v NHL o dost viacej, preto som sa pytal. Bez provokacie.
- 29.4.2024 - 19:29
- 0
- KlobúčnikHKM
- Úplne v pohode, ani som to ako provokáciu nečital. Studeniča stale beriem ako hráča na prelome nhl ahl (môže byť aj vekom samozrejme), kdežto Daňo už brázdi českú ligu, aj keď má bod na zápas
- 29.4.2024 - 19:44
- +3
- KrebsKandidat
- To samozrejme dava zmysel.
- 29.4.2024 - 20:03
- +1
- Wana
- Holesinsky zranený
K Pospíšil netreba komentovať
Studenic je predpoklad že pôjde v Play off ďaleko
Kelemen nieje istý - čaká prírastok do rodiny
Okuliar zatiaľ veľmi slabé výkony
Zvyšných 7 je pred Bucekom, ale ako náhradného útočníka by som ho ja zobral... - 29.4.2024 - 20:33
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Dan88
- Stačí hráčovi odísť na jednu/dve sezóny mimo KHL a už ich budeme chcieť do repre ako Bučeka?
- 29.4.2024 - 19:42
- +5
- Sunkafit
- vy si myslíte že nikdy nebudú už reprezentovať?...každý jeden čo sa vráti bude...a 99% ludí bude uplne na to dlabať
- 29.4.2024 - 19:51
- +5
- aaaaaa
- Z Česka z Trinca snáď pôjde Daňo , Hudáček a aj Čacho ako center ...Roman sa mi zdá , že už v tom Trinci stagnuje , už je tam dlho a nevidno nejaký veľký progres . Hrehorčak odohral dobre play oof , ale ako krídelník v tej konkurencii asi skor nie .
Z Pardubice snáď Cerešnak je zdravý a príde a Panik by mohol ísť ...včera ten 7 zápas hral veľmi dobre , presne tak ako posledné MS kde bol jeden z našich naj útočníkov ...veľmi silný v súbojoch , kde získaval puky a z toho ťažila celá formácia . - 29.4.2024 - 19:42
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Quantanamera
- Ale sme všetci múdri : (Včetne mňa). Keď budeme mať po odohratí skupiny 18 strelených gólov, potom budeme riešiť, že možno Buček mal ísť. (Podľa mňa súčasne najlepší SR hráč s čuchom na góly). Dnes si môžeme v kľude napísať svoj názor na nomináciu, a aj tak nič nezmeníme. Čas ukáže, kde sa pri nominácii urobili chyby. A Rayen ešte stále figuruje? Mali by skúsiť Šatana juniora, Húževku juniora, Tomíka juniora, Radivojeviča juniora… a samozrejme aj Citrónové dcéry. Tím všetkým ide tiež slušne.
- 29.4.2024 - 20:03
- +4
- Wana
- Ešte za ním zaplačeme, mávame problém dať gól a nezoberieme hráča čo dá 50g. Síce v našej lige ale do zálohy by som ho bral - ak by bol ochotný túto úlohu vziať.
- 29.4.2024 - 20:35
- +3
- MIZU78
- A Golianovho bratranca ...Čachovho koňa brata
- 30.4.2024 - 12:00
- 0
- pukfan
- Normálne žasnem ako môžu byť nitrianski “odborníci” tak nekompetentní. Pri hráčoch, ktorí tam sú a ktorí ešte len prídu,nemá Buček šancu hrať vyššie ako v 4.útoku, aj to je otázne. A do 4.útoku máme iných.
Proste nie je pre neho miesto, NR fans. - 29.4.2024 - 20:08
- +8
- Norik
- A ja zasnem,ze ani sancu nedostane...: V nasej lige mame samych slovakov v kanadsom bodovani. Dobry hokejovy vek.
A ked si zoberiem zostavu,klasickych kanonierov tam nemame vela.
Dat sancu v jednom pripravnom zapase,a poslat ho po nom domov.. nikto z nitry nic nepovie..
Ale bez sance odpisani. To si Satan robi co chce ako ten nas hranol v politike. - 29.4.2024 - 20:50
- +1
- gigi
- To ideme naozaj zas Mira porovnávať s pánom Ficom? 😁🤣
- 29.4.2024 - 21:13
- +2
- Norik
- Obaja sa riadia heslom: Vyhral som,mozem si robit ci chcem.
- 29.4.2024 - 21:30
- +1
- Supermario66
- Čísla dvojzápas Česko: podľa InStat indexu boli našimi TOP 10 hráčmi Samuel Takáč (254), Lukáš Cingel (253), Andrej Kudrna (250), Róbert Lantoši (247), Matúš Sukeľ (247), Peter Cehlárik (246), Andrej Kollár (246), Patrik Bačík (243), Michal Ivan (243) a Matej Kašlík (242).
- 29.4.2024 - 20:53
- +3
- MIZU78
- a Golian mal koľko ? 56 ?
- 30.4.2024 - 11:59
- 0
- hawkie
- Stacha: Všetci spomínajú Bučeka (pri jeho aktuálnej forme a zároveň NEforme Okuliara si ho tam viem živo predstaviť.. a spoko aj namiesto Kelemena (nie, nežartujem), a v prípade, že Daňo nepríde, tak je tam ďalší dôvod, prečo práve Buček)...
No som prekvapený, že málo sa hovorí o Stachovi, ktorý (podľa môjho subjektívneho pohľadu) mal lepšie play-off ako Gajdoš. Skúsenosti (aj v repre) hovoria v prospech Fera (a ja mu to plne (do)prajem), no myslím si, že namiesto Brincka/Petrovického tam mohol ísť Stacha. - 29.4.2024 - 21:19
- +7
- cango
- Takáč a Kudrna hrajú ĺavé krídla, to by zahral aj Buček a tiež pri presilovkách.Keby bol aj v štvrtej päťke,výborný brejkový hráč.A keď nič , tak aspoň náhradník.
- 29.4.2024 - 21:34
- +4
- cappycathy
- Mne sa hroznepacil aj Hrehorcak v Trinci...vo finale neskutocen vykony, a ten jeho styl tlacenia sa do brany...ja by som ho rada videla v checking line...tam nam treba patolizaca pre brankarov
- 29.4.2024 - 21:37
- +4
- P24
- Mne to tak vychádza, že v zásade momentálne hľadáme primárne centra centra do jedného z prvých dvoch útokov. Na tom poste sa pretočí viacero hráčov ešte aj priamo počas turnaja. Je logické, že sa budú brať hraci tak, aby u nich bola čo najväčšia šanca, že zahrajú na tomto poste, a zároveň majú čo najväčší potenciál zahrať v 3/4 útoku krídlo aj centra. Tajný typ na prekvapko si dovolím mladého Koláča. Z viacerých dôvodov.
- 29.4.2024 - 23:57
- 0
- P24
- Plus teda je tam za mňa ešte jedna otázka. Či dostane šancu na posledný tanec dvojičky Tatar - Pánik
- 30.4.2024 - 0:35
- +1
- Pharaoh111
- Rysuje sa nam: celkom pekna zostava
na opindanie hned po prvom zavahani... - 30.4.2024 - 0:18
- +5
- Adrumko
- to by nebola nominacia na MS aby sa tu neplakalo preco nejde Bucek
ale tak podla poctu uzivatelov z Nitry je to asi aj logicke
- 30.4.2024 - 6:26
- +9
- 19janci
- komédia pokračuje ...
- 30.4.2024 - 7:06
- 0
- luciakanky
- Tá nominácia nie je taká hrozná. Nikto neberie Bučekovi jeho skvelú sezónu a góly, ale v zahraničí nič poriadne nepredviedol a o tom jeho skrate kedy miesto šance zabojovať o nhl/ahl išiel do khl netreba hovoriť. V súčasnosti sú v tíme lepší hráči ako Buček. Nie je to všetko len o tom zobrať najproduktívnejších hráčov a tých čo nastrieľali 50 gólov. Na takého Takáča sa tu nadáva, ale v repre nikdy nesklamal a aj takých hráčov v tíme treba.
Tiež sa mi nepáči ako boli odfajčení Dvorský s Mešárom, ale za nomináciu je niekto zodpovedný a bude sa potom zodpovedať.
RT do toho vidí viac ako my.
Ale zase toto je taká pekná každoročná tradícia riešiť prečo tam nie je ten a prečo je tam ten a tradície treba dodržiavať 🙂 - 30.4.2024 - 7:24
- +4
- FeroMotyka
- Mňa by zaujímalo ako to vlastne prebieha keď sa niekto nový zavolá do prípravy. Či mu niečo preplácajú, alebo aj dajú za zápasy a teda či sa vôbec oplatí zobrať hráča na jeden zápas a poslať domov než nechať tam napr. Takáča, kt. tam už je dlhšie a vyradiť potom jeho.
- 30.4.2024 - 9:18
- 0
- tristan
- Dostávajú peniaze za vyhraty zápas. Čiže minulý týždeň keď hrali s Českom tam boli všetci zadarmo.
- 30.4.2024 - 11:36
- 0
- dusan1980
- Petrovicky ostava ? Hm.... zaujimave
- 30.4.2024 - 7:34
- 0
- frantapriklep
- Nalejme si čistého vína, u Bučeka nezohráva fakt len tento ročník a aktuálna forma.
Už nech je vonku konečná nominácia, všetci poplačeme a pomudrujeme, ako by sme to zložili lepšie a ideme na to
Tím sa vyvíja nádejne. - 30.4.2024 - 8:52
- +2
- FeroMotyka
- U Buceka zohráva to, že hral play-off. Aj keď bol nominovaný tak zas zázračné sa zranil. Veď by snáď zobrali aj hráčov KHL keby sa hráči nedohodli, že radšej nepôjdu lebo by ich médiá zožrali.
- 30.4.2024 - 9:20
- 0
- nerorome
- Za mňa takto...: Hlavaj, Škorvánek, Tomek
Černák - Fehérváry
Nemec - Koch
Čerešňák - Ivan
Grman - Gajdoš
Tatar -Pospíšil - Slafkovský
Regenda - Hrivík - Cehlárik
Daňo - Hudáček - Pánik
Kelemen - Sukeľ - Roman
Lantoši, Čacho
- 30.4.2024 - 9:03
- +1
- Deividson.
- Lantoši jednoznačne cez Pánika.
- 30.4.2024 - 11:18
- +1
- rabl
- Panika, Romana ani nezavolajú
- 30.4.2024 - 11:52
- 0
- nerorome
- Veď OK, píšem predsa, že tá zostava je "za mňa"
- 30.4.2024 - 12:00
- 0
- nerorome
- Druhé kolo nárekov bude, keď oznámia, ktorých hráčov z Třinca zavolajú do repre. Lebo okrem Daňa a Hudáčka to už veľmi ľahko nemusí byť nikto ďalší
- 30.4.2024 - 9:21
- +1
- FeroMotyka
- Snáď aspoň jeden z dvojky Cacho, Roman.
- 30.4.2024 - 9:29
- 0
- nerorome
- Pri Hrivíkových problémoch si myslím, že centra Čacha pozvú, ale Romana veľmi ťažko, pritom bol vždy dôležitou súčasťou zostavy, keď sme v rokoch 2021-2022 trikrát za sebou uhrali na MS a ZOH štvrťfinále. Už minulý rok ho po finále nezavolali a to nebola zďaleka takáto konkurencia v útoku...
- 30.4.2024 - 9:33
- +1
- hawkie
- Nerorome, ty máš zjavne Třínec lepšie nasledovaný. Z tvojho pohľadu - má Čacho na to, aby robil centra v elitnejších útokoch? (dajme tomu middle-six, teda 2. a 3. formácia?) Je kreatívne aj herne schopný toho, alebo to bude len o kvalitnom súboji pri mantineloch (a teda skôr len botton-six)?
Pri myšlienke, že je tam Tamáši, sa nestačím čudovať, lebo Roman je o riadny parník pred ním. Korčuliarsky sú obaja na podobnej úrovni (Tamáši sa mi zdá, že dáva "turbo" pri korčuľovaní, len keď sa mu zachce...) - 30.4.2024 - 10:18
- 0
- nerorome
- Čacho momentálne na centra prvých dvoch útokov v repre určite nie,chýba mu vyššia produktivita a je skôr bojovník ako kreatívec. Minulý rok si myslím, že po skvelej príprave (na všetkých repre akciách žiaril) zaplatil potom na MS nováčikovskú daň. Hral však vlani určite lepšie ako Tamáši, ktorý je síce kreatívnejší a technickejší,ale súbojovo slabší a aj smerom dozadu menej spoľahlivý.
- 30.4.2024 - 10:26
- 0
- hawkie
- Díky za vysvetlenie.
Toto je podľa mňa topánka, ktorá tlačí repre - je tam veľa kandidátov na bojovníkov, ale málo kreatívnych centrov, ktorí vybojujú puk a vedia založiť útok, prípadne si hľadať vhodnú pozíciu do kombinácie. Ja len budem dúfať, žeby zostali Hrivík s Pospíšilom zdraví. - 30.4.2024 - 10:30
- 0
- MIZU78
- Žiaril :_)...mu ha ha mu hha
- 30.4.2024 - 11:57
- 0
- nerorome
-
- 30.4.2024 - 12:02
- 0
- Cotillion
- Presne, presne. Ja osobne som presvedceny, ze Cacho tam tiez bude, ale inak mozno uz naozaj nikto. A to som presvedceny, ze Hrehorcak a Roman na to jednak maju a druhak si zasluzia - len bohuzial, miesto proste nie je.
- 30.4.2024 - 10:18
- +1
- nerorome
- Veru, čas prípravy pokročilý a pre RT je určite ľahšie niekoho, kto iba skončil klubovú sezónu, do repre už nevolať ako poslať domov niekoho,kto je v príprave od začiatku. Samozrejme, ak sú tí hráči +/- na rovnakej úrovni kvality.
- 30.4.2024 - 10:30
- 0
- strojar
- Takže Golian Nesmrteľný ide.
Ten je v príprave od začiatku. - 30.4.2024 - 10:40
- +1
- Deividson.
- Som vedel, ze nitrianski premotivovani fanusikovia budu vyplakavat nad Bucekom, ale je to priam absurdne. Neexistuje jediny hrac, ktoreho by mohol nahradit v prvych troch utokoch. Za to, ze sa mu dari v nasej takmer amaterskej lige, aby preskocil hracov ako Okuliar, Hudacek, Dano ci Lantosi
- 30.4.2024 - 11:22
- +6
- fabbeN
- Ja som zvedavý, čo tam ukáže taký Okuliar. To si potom pripomenieme po MS, buď v dobrom alebo zlom
- 30.4.2024 - 11:26
- +2
- Sani
- Okuliar je taky zvlastny pripad, lebo jedno obdobie vyzera, ze si podmanil cesku ligu...ale potom sa tak vytrati, ze ho ani Columbo nenajde...Zatial v priprave to zial vyzera, ze ma skor tu druhu fazu...
- 30.4.2024 - 12:03
- 0
- Urpiner16
- O Okuliara obavy nemám.Za to že mu až tak nevyšla finálna fáza v príprave má na to predpoklady byť konštruktívnym hráčom.Ale čo tam robí Škorvánek ktorý bez formy v play off prišiel do repre ako slepé kura k zrnu to nedáš.Navyše s čechmi niečo pochytal až vtedy keď sme prehrávali a v dôležitých momentoch zápasu keď sa lámal chlieb nás vôbec ale že vôbec nepodržal.Darmo Lašák to vie ako vždy.EXCELENTNE ako keď sa posledne s Rybárom trafili na tretí pokus keď bol ako druhý náhradník.A je to!Len tak ďalej.Však vás tá nahota zlých rozhodnutí vyzlečie do naha keď budú ako kopírovať Ramsayov systém po jeho odchode.HA,HA,HA.
- 30.4.2024 - 12:52
- +3
- fabbeN
- Škorvánek nám vychytá zlato. Golian ubráni McDavida, Okuliar strelí každý zápas hetrik a ani raz nebude vylúčený. Pardavý nakreslí neskutočné presilovky a všetky premeníme a Fruhauf to celé odtrénuje pokým sa Craig bude len pozerať a prikyvovať, ako neskutočne veľa vecí naučil za 5 rokov našich asistentov.
- 30.4.2024 - 13:04
- +1
- hawkie
- Okuliara nechcem riešiť (mementom nech sú minuloročné MS). Ale to, čo píšeš ohľadom Škorvánka - pozerám, či dobre čítam..???
Lebo teda, rozhodne nesúhlasím, že pochytal "niečo" až vtedy, keď sme prehrávali a v dôležitých momentoch nepodržal - podľa mňa chytal celý zápas skvelo a rozhodne z neho sršala istota (väčšia, než z inak skvelého Hlavaja) - 30.4.2024 - 14:15
- +1
- Urpiner16
- Povieme si MS.
- 30.4.2024 - 16:40
- 0
- Render 77 Nr
- Takže toto sú Ty strelci co dokážu v našej amatérskej lige streliť 50golov konečne to viem.
- 30.4.2024 - 11:33
- 0
- Ol!ver
- "Za to, ze sa mu dari v nasej takmer amaterskej lige" milujem tieto sprosté reči.
- 30.4.2024 - 12:32
- +2
- Deividson.
- To je skor moj nazor, samozrejme, ze amaterska nie je. Ale pozerat ten hokej je priam bohapuste marnenie vzacnym casom.
- 30.4.2024 - 13:18
- 0
- Ol!ver
- Áno, sme na úrovni rumunskej 🤭🙈.
Typická vlastnosť snáď len pre Slovákov, strieľať si do vlastnej nohy, hanba. - 30.4.2024 - 14:12
- +1
- Deividson.
- S tym suhlasim. Kazdopadne to nic nemeni na mojom nazore na aktualnu ligu.
- 30.4.2024 - 14:39
- 0
- KrebsKandidat
- Bud bohapusto marnis cas alebo nemozes hodnotit
- 30.4.2024 - 14:49
- 0
- matt-opd
- pripojim sa aj ja do diskusie k Bucekovi. som sa pozrel na jeho statistiky tuto sezonu:
65z 37g (celkom daleko od 50g co tu niektori pisu) 44a 81b
to je slusne k tomu vsak:
+/-: +1 (+57 / -56) to nesvedci o jeho defenzivnej hre
a naviac: 86TM t.j. co bod to minuta oslabenia
Niekolko krat kvoli jeho hlupim vyluceniam mala Nitra v tomto playoff na male a skoro ju to stalo zapas, v pripade predkola ju Bucekov faul stal skoro seriu.
a ako ceresnicka na torte jeho rozhodnutia, ktore nevypovedaju moc o jeho silnych moralno-volovych vlastnostiach - 30.4.2024 - 12:34
- +5
- matt-opd
- "...hlupym..."
- 30.4.2024 - 12:37
- 0
- Amonte
- Jan Plch: Debata o Bucekovi je taky evergreen, ktory ma asi kazda generacia. Pamatam si niekde prelom storocia, ako zacinajuce internety na Slovensku vyplakavali, ze RT vtedy vobec nepovolal hviezdu extraligy a najlepsieho strelca alebo najproduktivnejsieho hraca, Jana Plcha. Golonkovia a Lukacovia vyskakovali v TV, aby priliali nieco do ohna. Tak to to mame zase..
- 30.4.2024 - 13:29
- 0
- Deividson.
- Arne Krotak je tiez pekny priklad, velka legenda extraligy. Klobuk dole pred nim, ale na viac to zial nebolo. Bucek je este mlady a moze toho vela dokazat, ale uprimne mu velmi neverim.
- 30.4.2024 - 14:42
- +1
- Amonte
- Presne na neho som myslel tiez, ale uz sa mi to nechcelo doplnat
- 30.4.2024 - 16:11
- 0
- Urpiner16
- Buček vie dávať góly.Veľmi jednoduchá matematika.Ak to niekomu nestačí tak tam treba dať tých čo dodržiavajú systém bez potencie vystreliť.
- 1.5.2024 - 7:43
- +6
- Maťo NR
- ☝️
- 2.5.2024 - 1:31
- 0
- Madapata
- Nenominovanie Bučeka je len vyvrcholení úplnej dehonestácie našej ligy zo strany SZĽH.Prečo pán Šatan sa nezúčastnil odovzdávania medailý ani jednému tímu a to nehovorím že na finále ako šéf hokej tam mal sedieť.Ale toto je jeho prístup ku klubom v našej lige.Nema ich za nič.A to keby sa chcel vyhovorit že je generálny manažér repre a má veľa prace na tom nič nemení.Slovenské kluby vychovávajú hráčov do veľkého hokeja.O tie by sa mal v prvom rade starat.Z môjho pohľadu je to jeho strany totalna arogancia v jednaní s klubmi na Slovensku.
- 2.5.2024 - 16:06
- +2