Diskusia: Kanada získala 28. titul, vo finále zdolala Nemecko 5:2
Kanadskí hokejisti získali na 86. majstrovstvách sveta zlaté medaily.
V nedeľnom finále v Tampere zvíťazili nad Nemeckom 5:2, keď o svojom triumfe rozhodli troma gólmi v tretej tretine.
V Nokia Arene sa úvod viac vydaril Nemcom, ktorých poslal v 8. minúte do vedenia John-Jason Peterka. Kanaďania sa postupne dostali do tempa a ešte v prvej tretine vyrovnali po rýchlom prečíslení zásluhou Samuela Blaisa. Druhý gól Nemecka strelil v 34. minúte Daniel Fischbuch, no v presilovke odpovedal úspešným tečom Lawson Crouse. V tretej časti favorit vystupňoval tlak a strhol víťazstvo na svoju stranu, keď sa druhýkrát v zápase presadil Blais, následne z brejku aj kapitán Tyler Toffoli a triumf spečatil do prázdnej bránky Scott Laughton.
Kanaďania postúpili z druhého miesta rižskej B-skupiny, v ktorej zdolali Slovákov 2:1 po nájazdoch a prehrali so Švajčiarmi (2:3) i Nórmi (2:3 sn). Formu však perfektne načasovali na vyraďovaciu časť, v ktorej pokorili obhajcu titulu Fínsko (4:1), potom aj tím z druhej spoluorganizátorskej krajiny Lotyšsko (4:2) a na záver aj Nemecko. Do finále MS sa prebojovali štvrtýkrát za sebou, napravili si chuť po minuloročnom finále, keď v tej istej aréne podľahli domácemu Fínsku (3:4 pp). Titul získali po dvoch rokoch, na MS 2021 v Rige zdolali v súboji o zlato "Suomi" 3:2 pp.
Krajina javorového listu vybojovala 28. zlato na MS a v počte titulov sa osamostatnila na prvom mieste historického poradia, keď sa odpútala od Ruska (ZSSR, SNŠ - 27). Vedie aj historickú tabuľku v počte medailí, v zbierke ich má dokopy 53 (28-16-9).
Nemci síce nevystúpili až na vrchol, ale aj tak dosiahli obrovský úspech. Z medaily na MS sa tešia po dlhých 70 rokoch, na šampionáte v Zürichu a Bazileji v roku 1953 získali striebro. Do svojej zbierky pridali celkovo piaty cenný kov z MS (0-3-2), okrem toho majú tri medaily zo ZOH (0-1-2). Nemci tak prehrali druhé veľké finále v priebehu piatich rokov, na ZOH 2018 v Pjongčangu tesne nestačili na Olympijských športovcov Ruska.
Bronzové medaily si zo šampionátu odniesli Lotyši. Tí v súboji o 3. miesto v Tampere zdolali USA 4:3 po predĺžení a získali historicky prvý cenný kov na veľkom podujatí.
finále MS /Tampere/:
Kanada - Nemecko 5:2 (1:1, 1:1, 3:0)
Góly: 11. Blais (Krebs, Neighbours), 38. Crouse (Krebs, Weegar), 45. Blais (Glass), 52. Toffoli, 59. Laughton (Quinn, Crouse) - 8. Peterka (Seider, M. Müller), 34. Fischbuch (Kastner, Seider). Rozhodovali: Björk (Švéd.), MacFarlane - Briganti (obaja USA), Hynek (ČR), vylúčení: 2:1 na 2 min., presilovky: 1:0, oslabenia: 0:0, 10.470 divákov.
Kanada: Montembeault - Weegar, Middleton, Barron, Hunt, Myers, Joseph - Fantilli, Glass, Lucic - Quinn, Laughton, Crouse - Blais, Krebs, Neighbours - Toffoli, McBain, Carcone
Nemecko: Niederberger - Seider, M. Müller, Wissmann, J. Müller, Gawanke, Szuber, Wagner - Tiffels, Kahun, Peterka - Ehl, Sturm, Soramies - Fischbuch, Kastner, Noebels - Schütz, Stachowiak, Tuomie - Varejcka
Kanaďania začali nervózne, puky im odskakovali z hokejok, kopili nepresnosti a aktivitu v úvode prenechali Nemcom. Prvú nebezpečnú pozíciu si vytvoril Stachowiak, ktorý z medzikružia trafil Montembeaulta. Favorit nebral hrozbu vážne a logicky pykal. V 8. min využil zlé kanadské striedanie Seider, ktorý vysunul na ľavom krídle Peterku a ten namieril presne k vzdialenejšej žŕdke - 0:1. Kouč Tourigny si vybral trénerskú výzvu pre ofsajd, no neuspel, takže Nemci si okrem gólovej radosti užili ešte aj presilovku. Kanada sa v početnej nevýhode ubránila, čo ju nakoplo. Hneď po vypršaní trestu využil rýchle prečíslenie Blais, ktorému pripravil gól ako na podnose Krebs - 1:1. Hra nabrala spád, útoky sa striedali na oboch stranách, na tej nemeckej minul v sľubnej pozícii J. Müller, na druhom konci klziska sa neujala dorážka Glassa.
Aj úvod 2. tretiny patril Nemcom, ktorí dostali možnosť opäť hrať presilovku. V nej riadne zamestnali Montembeaulta, "horelo" pred ním najmä po dorážkach Sturma. Až po tomto momente sa zámorský tím prebral. Zvýšil početnosť streľby, začal páliť zo všetkých pozícií. Nebezpečná bola strela Middletona a prihrávka pred bránku od McBaina, následne Weegara vychytal Niederberger a neuspeli ani Krebs s Neighboursom. Ako blesk z čistého neba potom prišiel gól Nemecka, keď sa po nenápadnej akcii presadil Fischbuch - 1:2. Vzápätí mohol zvýšiť náskok Kahun, ktorý zakončil zblízka bekhendom iba do kanadského brankára. Obhajcovia striebra potom v prvej presilovke zavreli súpera. Delovky Toffoliho, dorážky Carconeho i koncovka Weegara ešte nepriniesli úspech, ale šikovný teč Crousea po strieľanej prihrávke Krebsa už áno - 2:2.
Dramatický zápas vygradoval v tretej tretine. Kanaďania zjednodušili hru, začali vyššie napádať a dohrávať osobné súboje. Výsledkom ich snahy bol systematický tlak a Nemci pod náporom nakoniec kapitulovali. Glass po výbornom forčekovaní dostal puk pred Niederbergera a Blais ho bekhendom upratal do siete - 3:2. A hneď mohla Kanada viesť o dva góly, Lucic opečiatkoval pravú žŕdku. Nemci sa snažili odpovedať, ale favorit ich nepúšťal do šancí. Dôležitý moment prišiel v 52. minúte, keď Noebels spackal prečíslenie, čo využil Toffoli, ktorý na opačnej strane potiahol útok a z brejku prestrelil Niederbergera - 4:2. Nemci už nenašli sily na odpoveď. V závere odvolali brankára a skúsili to v šestici, no zápas už nedokázali zdramatizovať. Naopak, Laughton gólom do prázdnej bránky stanovil na konečných 5:2 pre Kanadu, ktorá tak mohla po záverečnej siréne oslavovať.
hlasy aktérov (zdroj: DPA):
Moritz Müller, kapitán Nemecka: "V prvom momente prevláda, samozrejme, sklamanie. Myslím si však, že sme dosiahli niečo neuveriteľné. Počas celého turnaja sme hrali úžasný hokej. Ukázali sme, že vieme silným tímom nielen vzdorovať, ale hrať s nimi aj vyrovnané partie."
Harold Kreis, tréner Nemecka: "Som na mužstvo veľmi, naozaj veľmi hrdý. Nemôžeme hovoriť o prehre, v skutočnosti sme niečo vyhrali."
konečné poradie na 86. MS:
1. Kanada,
2. Nemecko,
3. Lotyšsko,
4. USA,
5. Švajčiarsko,
6. Švédsko,
7. Fínsko,
8. Česko,
9. SLOVENSKO,
10. Dánsko,
11. Kazachstan,
12. Francúzsko,
13. Nórsko,
14. Rakúsko,
15. Maďarsko - zostup do A-skupiny I. divízie,
16. Slovinsko - zostup do A-skupiny I. divízie
Rubrika: MS → MS 2023 Fínsko a Lotyšsko
- SANSharks
- again CANADA is the best: Strašne sa teším že Milan Lucic je majster sveta na konci kariéry. Veľmi ho obdivujem odvtedy ako prišiel do Bostonu a postupne sa stal postrach pre obrancov.
Jeden z najtvrdších hráčov a najlepších bitkárov za posledných dvadsať rokov v Nhl ( ak nie najlepší). Bude mi chýbať ak už skončí pre budúcou sezónou. - 28.5.2023 - 21:44
- +23
- Byron
- Bitkár alebo hokejista?Je to len looser a nie hokejista. Našťastie si všetci budú pamätať hráčov ako Larionov Makarov Krutov Charlamov Firsov Jagr atď a nie takéto a pod.kladivá
- 28.5.2023 - 22:16
- +13
- DraciaTlama
- Toto si Lucic nezaslúžil.
- 28.5.2023 - 22:20
- +13
- p_adre
- 1173 zápasov, pol boda na zápas.
Rozhodne JE to hokejista - 28.5.2023 - 22:34
- +40
- p_adre
- *v NHL
- 28.5.2023 - 22:35
- +2
- greendeath
- Ja ti neviem...ja si nespomínam: ani na jednu pamatnu vec zo zápasu Makarova,Krutova...ale pamatám si napr.ako Scott Stevens zrušil v play off Erica Lindrosa...napriek tomu neznevažujem čo píšeš,ale Ty tiež nepíš že VŠETCI.Inak čo by takú kariéru lúzra dalo 99% hokejistov po svete však?
- 29.5.2023 - 0:04
- +10
- Urpiner16
- My si toho památáme oveĺa viac lebo sme starší a pod Byrona sa podpisujem.Makarov,Krutov,Larionov to bola taká extratrieda že nemala konkurenciu.Pamätám si zápasy keď ZSSR za ich éry hrali v Kanade a profíkov z NHL sundali.Písalo sa vtedy i v amarike že ten útok hral naslepo a nevedeli ich brániť ani hviezdy NHL.
- 29.5.2023 - 7:33
- +5
- somrak
- tak tak.. alebo odporúčam dokument Ruská päťka o rusoch v Detroite po páde opony a ich štýle hry kedy točili celú NHL na kolotočoch.. kde sa tréner Detroitu vyjadril že vôbec nechápe čo to hrajú, ako to hrajú, prečo tak hrajú lebo on im žiadne také pokyny nedával lebo aj tak mu nerozumejú ani slovo po anglicky ale povedal im cez tlmočníka len jedno: nech tak hrajú aj ďalej lebo je to skvelé a on už nemusí nič koučovať ☺️ - všetci piati hráči neustále v pohybe s vymienanim si pozícii, obrancovia nonstop v útoku za bránou, prihrávky do prázdnej v rýchlosti akú celá NHL nechápala a trvalo roky kým sa to tímy naučili brániť respektíve až keď tí starí Rusi skončili kariéry a Detroit tak prestal hrať.. to bol najkrajší hokej aký som ja kedy videl, niečo ako Guardiolova Barcelona, veľká škoda že tento štýl upadol do zabudnutia aj keď nato je potrebná celá kvalitná päťka ktorá by bola schopná takto rýchlo korčuľovať a meniť si pozície a hlavne učili ich to už odmalička..
DISCLAIMER: samozrejme treba oddeliť krásu a efektivitu sovietskej filozofie hokejovej hry od totalitného krutého prístupu k hráčom a brutálnych tréningov v hrozných podmienkach, lebo tie im iba vycepovali fyzičku a urobili z nich robotov na hokej.. ale ten pekný štýl hry by sa dal naučiť aj v normálnych ľudských podmienkach, ďalšia veľká škoda že ten Rus čo vymyslel ten štýl (jeho meno bolo spomenuté v dokumente len si ho už nepamätám) sa nenarodil a nepresadil v Kanade alebo inej demokratickej krajine, možno by ovplyvnil a zmenil hokej ešte výraznejšie a na dlhšie... - 29.5.2023 - 10:36
- +5
- amaskiea
- Tarasov?
- 29.5.2023 - 10:58
- +1
- doc.koniferum
- áno bol to on.https://sport.aktuality.sk/c/312036/video-anatolij-tarasov-otec-ruskeho-hokeja-ktory-ho-vyniesol-az-na-olymp/
- 29.5.2023 - 12:05
- +1
- zomi
- Bingo. Tarasov - Černyšev...
- 29.5.2023 - 18:37
- +1
- amaskiea
- Černyšeeeeeeeev! Zomi, tak intenzívne som sa na teba sústredil, že si to aj na diaľku cítil a pribehol na pomoc
- 29.5.2023 - 19:19
- 0
- zomi
- Telepátia...
- 29.5.2023 - 20:03
- 0
- Byron
- Makarov 2xMS juniorov 7xMS 2xOH NHL v prvej sezóne 85bodov vyhlásený ako najlepší nováčik vo veku 31r! Bol súčasťou najlepšieho útoku v histórii Larionov-Makarov-Krutov 11sezón za CSKA z toho 9 x najproduktívnejší hráč...a teraz daj toho boxeristu Stevensa😃
- 29.5.2023 - 9:01
- +3
- Urpiner16
- Byron super že si to sem dal.Ja len dodám že ich sundali v Kanade na úzskom klzisku na ktoré neboli zvyknutí a za podpory domáceho kanadského publika.Howgh.
- 29.5.2023 - 9:30
- +2
- Byron
- Jj a to si pred tými zápasmi ešte robili srandu že či im dajú rusi vôbec gól 😀
- 29.5.2023 - 9:34
- +3
- zomi
- Určite si spomínaš, ako v prvom zápase Série storočia NHL - ZSSR sa zámorskí experti bavili, či vôbec Kanaďanom dajú Rusi gól. A hneď v Montreale sovieti vyhrali 7:3. Esposito po zápase plakal a noviny napísali: Rusi sú fantastickí. Ešte jeden zápas za morom Rusi vyhrali, jeden remizovali a jeden prehrali. Ale na štvorzápasovú odvetu do Moskvy sa Kanaďania lepšie pripravili a vyhrali 3:1 na zápasy. Hodno povedať, že od vtedy sa zmenil postoj, pohľad expertov, že aký je veľký výkonostný rozdiel medzi NHL a zvyškom sveta. To potvrdili aj vyrovnané súboje NHL hráčov so Švédmi a majstrom sveta ČSSR v Prahe keď remizovali 3:3...
Raz sa v relácii Esposito vyjadril, že oni mali niekoľko korčuliarskych rýchlikov, ale Rusi mali všetkých korčuliarsky rýchlikov... - 29.5.2023 - 20:20
- +2
- zomi
- Ja si zasa napríklad pamätám, čo porobil s S. Stevensom na MS 1985 v Prahe vo finále ČSSR - CAN 5:3, Jirko Šejba...
Inak Scot má v SVK korene pri Starej Ľubovni.(Bajerovce...vraj je tam čestný občan) - 29.5.2023 - 18:33
- +3
- amaskiea
- pekne ho vykúpal, tesne predtým ako vykúpal aj brankára
- 29.5.2023 - 19:20
- +1
- zomi
- Česi tu akciu volali: Hele pojď sem, kam jdeš Bangladeš...
A Martinec po zápase Jirkovi povedal: Dobre si sa na mňa pozeral.Také niečo vyviedol Vlaďa švédskemu brankárovi...
- 29.5.2023 - 20:00
- +2
- Urpiner16
- Šejba s tým štrbavým úsmevom hej to si pamätám.Ten sa im rehotal do ksichtu s medzierkou medzi zubami ešte dlho po zápase ako ich vyfajčil profíkov z NHL AKO CIGARETKU NA POČKANIE.
Tí nechápali čo sa to porobilo. - 30.5.2023 - 7:20
- +2
- strojar
- https://sport.ceskatelevize.cz/clanek/hokej/posledni-ceskoslovenske-zlato-sejbuv-hattrick-proti-kanade-rozjasal-sportovni-halu/5ead84fe611d942f04c4f8b2
Krásna spomienka.
Odporúčam pustiť si video a vypočuť komentátora. Obrovská radosť z gólu, no kultivovane prejavená. Nič v štýle dnešných paviánov typu Gašpar (pri futbale Merčiak), ktorí pri góle trebárs Slovinsku či Kazachstanu revú ako zmyslov zbavení.
Len pripomínam, že to bol zápas o MAJSTRA SVETA. - 30.5.2023 - 12:09
- +1
- Standacik
- inač tak rozmýšľam, že napr. československí občania mali aké štastie vidieť budúce legendy z Kanady priamo v Prahe
Lemieux, Francis, Larry Murphy, Yzerman. Keď aj v budúcej sezóne majú prísť Kanaďania v silnej zostave, tým sa musí riadne páčiť v Prahe. - 30.5.2023 - 7:59
- +1
- SANSharks
- milý Biron s mäkkým i: keď nevieš porozumieť písanému textu úrovňou druhého ročníka ZŠ, tak radšej sa nezapájaj do diskusie, lebo vyznieš (aj si vyznel, ako tak čítam) ako lúzer...
- 29.5.2023 - 0:15
- +16
- napalmdeath
- Myslim, že všetci nie. mnohým tie mená už teraz nič nehovoria. jagr to ano, troska este lanrionov. z ostatnych mozes ofukat prach. kolko suvenirov rocne sa preda s menom gretzky, jager, ci lemieux kolko s charlamovom? len gretzky tisicky, charlamov mozno az jeden.
- 29.5.2023 - 0:52
- +4
- doc.koniferum
- nemáš pravdu.a už vôbec to nemôžeš porovnať na základe napr suvenírov.gretzky,lemieux,Jágr,charlamov,makarov a pod.vsetko to boli megahviezdy,niektorí v inej dobe.že sa vo svete nepredávajú suveníry hráčov spoza železnej opony predsa neni ich problém a už vôbec nie merítko ich vtedajšej geniality.či sa nám to páči alebo nie,aj sovietski hokejisti boli extratriedy
- 29.5.2023 - 7:53
- +8
- Magellan
- Rush, detektív Murdoch a hokej - to je Kanada! 😉
- 28.5.2023 - 21:48
- +1
- Jamboree
- To je uplně mimo koment: Kanada byla slabá.
Já si pamatuju časy, kdy MS bylo vážený, a USA a CAN nevozili hráče jen na dovolenou do Evropy.
Ale my prostě stavíme slabý týmy. Co se však stalo letos se Swe a Fin, že neporazili zámoří? kdo ví?.. - 28.5.2023 - 23:17
- +6
- kingston
- Ja si pamatam MS od 1991 a Kanada s USA vzdy vozili hracov iba na dovolenku. : Velakrat prisli aj hviezdy, no od to hraju uplne bez tlaku ci stresu. Popiju nejake pivko, opacia miestne devy a castokrat to cele vyhraju 😉 tymto MS chybala vacsia hviezda. Verim,ze v cechach to bude lepsie
- 29.5.2023 - 9:56
- +2
- strojar
- Ja si v tomto duchu pamätám slovenskú hviezdnu reprezentáciu na domácich MS 2011.
- 29.5.2023 - 10:00
- +2
- Kelthuzad123456
- Nebol to ziadny spektakularny hokej zo strany Kanady.. Ale na titul to i tak stacilo
- 28.5.2023 - 21:48
- +6
- newMHCfan
- Klasika Kanada s “L” vyberom kde sa chlapi prvy krat stretli v lietadle berie zlato. Noc nic my sa poucime,vymenime baterky v kalkulackach a o rok sa maju v ostrave po vtakoch.
- 28.5.2023 - 21:48
- +30
- Kelthuzad123456
- Kanada ma zapasy v skupine na zohratie sa a pripravu na Play Off
- 28.5.2023 - 21:49
- +6
- kocsma
- Pojem L výberom som tu ešte nevidel
- 28.5.2023 - 22:54
- +5
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- samajamado
- Ale no, vsak tento rok hrali aj jeden pripravny zapas v Budapesti
- 29.5.2023 - 10:14
- +1
- funky.MT
- Let’s go Canada! : Ako to bolo povedané aj v prenose Kanada môže pískať na turnaj hráčov, ktorí nemajú zvučne meno v nhl a majú aj výkyvy, ale v rozhodujúcich momentoch vedia neskutočne zapnúť…
Titul je v správnych rukách! 🇨🇦 - 28.5.2023 - 21:48
- +3
- Great!
- Velmi slabučky šampionát, zrejme úplne najslabší za posledných 10 rokov.
0 naozaj dych berúcich zápasov, kvalitativne, ak by sme nevedeli, čo sa hrá, tipoval by som to na nejaký letný turnaj Tatravagónky.
Mrtvolna atmosféra vo Finsku, katastrofálne neatraktivne zlozenie semifinále a finále, prahbiedne supisky a turnaj, na ktorý si uz zajtra nikto nespomenie.
- 28.5.2023 - 21:53
- +78
- Ol!ver
- Takýto komentár má hlboký význam, tak ako jeho autor.
- 28.5.2023 - 21:57
- +28
- Great!
- Dakujem, evidentne ma poznáš a si fanusikom. Ja teba nie, nezaujimaš ma..
- 28.5.2023 - 22:06
- +18
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- kocsma
- Nehovorím, že nemáš pravdu v niečom, ale podľa mňa to už je trápne od teba. Tie tvoje veľký urážky na ten turnaj a ako ho chceš veľmi zhodiť mi príde až nasilu a trápne a píšeš to asi celý turnaj tak nechápem prečo si ho sledoval vôbec
- 28.5.2023 - 22:56
- +8
- AzraeI
- Ten posledny odstavec som uz cital v hlave tym Trumpovym polozlomenym hlasom, co ma tie bilancne videa o tom, v akom katastrofalnom stave je ich krajina.
Toš - let's make MS MS again - 28.5.2023 - 21:59
- +8
- Byron
- Určite by si to napísal keby sme sa dostali do finále 😀
- 28.5.2023 - 22:17
- +2
- Poprad_eskape
- Vtedy by to boli galaktické majstrovstvá a my by sme boli majstri vesmíru aj priľahlých galaxií.
- 28.5.2023 - 22:34
- +6
- Jamboree
- Tenhle turnaj se nese ve znamení jednoho slova: Švýcarsko
- 28.5.2023 - 23:20
- +4
- crosbynko
- Toto je prehnane hodnotenie ale je pravda ze hokeju uz zufalo chyba best on best turnaj. Posledne turnaje boli svetovy pohar s mickey mouse timami, kde bol sice dobry hokej ale nebolo to ono podla mna a potom Soci a Vancouver co je teda riadne davno. Velka skoda ze pred rokom NHL na poslednu chvilu cuvla. Aj ked zase mame medailu tak aj dobre pre nas.
- 28.5.2023 - 23:20
- +3
- Great!
- Jj, pravda. Top hviezdy NHL súčasnosti odohrali minimum za národné tímy, medzinárodné ľady prežívajú kritické obdobie. Boli roky, kde OH hrali top tímy, do toho svetové poháre a veľmi solídne turnaje na úrovni MS.
Dnes, McDavid, kým znova oblečie dres s javorovým listom na hrudi, už bude aj za zenitom ako zrelý 30nik. Škoda, že práve počas jeho kariéry má medzinárodný hokej hluché obdobie. Svetový Pohár v roku 2024 je taktiež zrušený. - 28.5.2023 - 23:39
- +6
- Ol!ver
- Zrelý 30nik za zenitom, made my day. Jak sa včera Oros vyjadroval o Toffolim, že je starší hráč, pritom má 31, asi o jeho presnom veku nevedel
.
- 29.5.2023 - 8:23
- 0
- Great!
- Áno, 31 ročný hráč je v kontexte veku a bežnej kariéry hokejistu naozaj starší hráč.
Oros vobec nespomínal výkonnosť, vyšší vek sa s vyšou výkonnosťou v žiadnom prípade nevylučuje, odporúčam preblafnúť si základy elementárnej logiky. Angličtina dnes naopak na jednotku!.. - 29.5.2023 - 8:29
- 0
- Ol!ver
- Priemerný vek hokejistu je cca 36+ rokov, kapitán nemecka má 34 rokov, ale ok.
"vyšší vek sa s vyšou výkonnosťou v žiadnom prípade nevylučuje, odporúčam preblafnúť si základy elementárnej logiky."
To skôr odporuč sebe v kontexte McDavida - 29.5.2023 - 9:15
- +1
- azzurri
- Treba obmedziť MS na kazde 2 roky
Alebo aj každé 4 ako je futbal
- 29.5.2023 - 8:22
- +4
- Hamburger
- FIFA získa za jedny MS vo futbale príjmy zhruba na úrovni 4 miliardy $. Príjmy IIHF za jedny MS v hokeji sú na úrovni 30 miliónov $. Jednoducho, hokejový trh je podstatne menší ako futbalový. Ak by boli MS v hokeji každé dva alebo štyri roky, nezvýšilo by to príjmy IIHF, naopak, tých 30 miliónov by muselo vystačiť na 2 resp. 4 roky. Preto je ročný cyklus MS v hokeji jediná reálna alternatíva a na tom sa nebude v dohľadnej budúcnosti nič meniť.
- 29.5.2023 - 10:23
- +3
- azzurri
- Áno to je jasne že je to o peniazoch a hokej je slabý a nechytá sa na futbal
Futbal je fenomén na celom svete,pozná ho každý a všade
O hokeji nevie minimálne 90% obyvateľstva na zemi - 29.5.2023 - 10:57
- +3
- Vojto83
- Môže sem prosím niekto napísať finálne zloženie skupín pre budúce MS? Nech sa lístky potešia. Na budúci rok im to už nedoprajeme.
- 28.5.2023 - 21:56
- +1
- FP-duko
- Na budúcoročných MS v hokeji 2024 by sa mali Slováci predstaviť v skupine v Ostrave a jej súpermi by mali byť výbery Kanady, Nemecka, Švédska, Lotyšska, Francúzska, Kazachstanu a Poľska.
Informácie o MS v hokeji 2023 (prehľad)
V porovnaní s MS v hokeji 2023 by Slováci hrali opäť s Kanaďanmi, Lotyšmi aj Kazachmi. Uvedené vyplýva z rebríčka Medzinárodnej hokejovej federácie (IIHF).
V druhej skupine so sídlom Prahe by mali hrať Fíni, Američania, Švajčiari, domáci Česi, Dáni, Nóri, Rakúšania a Briti
Skopirovane z inej stránky - 28.5.2023 - 23:46
- +4
- topska
- Podla mna prehodia Nemcov s USA
- 28.5.2023 - 23:55
- +2
- fanda55
- Kanada je ako stroj. Ich mentalite sa nikto nevyrovná, mohla by pred finále zložiť mužstvo a vyhrala by ho. Nikdy nepanikária, dodržujú systém. Keď o niečo ide, prakticky su nezdolatelni. Nemci bojovali, ale proste to nestačilo.
- 28.5.2023 - 21:57
- +6
- NasHokej97
- Asi najhoršie MS čo som kedy sledoval. Ešte že spravili Nemci a hlavne Lotyši pekný výsledok, lebo inak by si o 2 týždne na tento šampionát naozaj nikto nespomenul.
- 28.5.2023 - 21:58
- +24
- napalmdeath
- cuduj sa svete, protirecis si. prave prekvapenia v podobe lotysska a nemecka urobili zapasi slapsie. myslim ze semifinale usa a sui by bolo krajsie, myslim ze semi kanada a svedsko by bol krajsi hokej, myslim ze napr. finale usa kanada by bol krajsi hokej, a podobne. aj preto niesom ktovieakym zastancom turnajovych prekvapeni. samozrejme ina vec ak sa jedna o pekne prekvapenie na ukor Našich
- 29.5.2023 - 1:00
- +1
- Pagliuca
- SLAPSIE ZAPASI??? To naozaj? Kto tu vedie ten HP slovnik. Toto bude urcite jedna z TOPiek.
- 29.5.2023 - 9:34
- +8
- Poprad_eskape
- Gratulácia najhokejovejšej krajine na svete
Nemci tiež skvelý turnaj, zaslúžená medaila.
Najhorší výkon turnaja - RTVS. Všeobecná neznalosť, hlúpe chyby, strašne veľa chýb, hlavne u premotivovaných komentátorov "profesionálov, stane sa občas, ale mýliť si tímy, ktoré hrajú proti sebe atď. Veľmi to ruší. Spolukomentátori, bývalí hokejisti naopak celkom fajn. A úplne najhorišia je dehonestácia turnaja po finále
Nejak sme zabudli, že KEBY sme sa na to pozerali očami "profíkov" z RTVS, tak by sme boli z krajiny, ktorá má jedno náhodné zlato zo zbytočného po-olympíjskeho turnaja v 2002 a dvakrát nudné finále, v ktorom ani raz nebolo adekvátnym súperom (CZE - 2000, RUS - 2012). Ešteže nie sme všetci takí lúzri, ako v RTVS.Lebo ľudia zo štátnej TV z takej krajiny by mali radšej zagratulovať ako dehonestovať. Alebo byť aspoň ticho.
- 28.5.2023 - 22:03
- +14
- Old School
- Úplný súhlas. RTVS je rozhodne najväčším sklamaním týchto MS a aj preto som sledoval väčšinu zápasov na ČT šport. Ešte väčšia tragédia to bude o rok, keď MS bude vysielať JOJ-ka. Tipnem si, že Slavo Jurko bude moderátor v štúdiu, tak to už bude úplne na uterák.
Som sklamaný, že naša verejnoprávna televízia dá 5x za tretinu reklamu na kadejaké stávkové kancelárie. Kedysi sme sa celá rodina tešili na MS, brali sme to ako sviatok, chystali občerstvenie, pozývali si návštevy, nosili dresy a dokonca aj tváre si občas pomaľovali. Teraz z toho nejde žiadna radosť, iba samá reklama na stávkovanie a na fajný kotlíkový a do toho sa primieša hokej. Smutná a divná doba. - 28.5.2023 - 22:13
- +26
- Rusty7550
- JOJ je stoka ale dám im šancu. Ich sport ma tento rok prekvapil, vysielali Hlinka-Gretzky cup čo okrem TSN snad nevysielal nikto, MS18 aj univerzitný turnaj Frozen Four takže urcite prekvapili. Uvidime ako studio vymyslia aj ked to ma až tak nezaujima
- 28.5.2023 - 22:18
- +9
- napalmdeath
- ako pises joj je stoka, a hokejovy komentatory preafektovani. mozno milo prekvapia a casnicka po rokoch prepne z ČT na slovensky program
- 29.5.2023 - 1:04
- +1
- Poprad_eskape
- Vieš čo, mne išlo o tú neprofesionalitu, v tom sa zhodneme. A nemyslím si, že sú hlúpi, len trošku premotivovaní a vo vytŕžení robia chyby a mne je taký typ človeka vo všeobecnosti nesympatický. Niekomu to možno až tak nevadí.
A reklamy? Chápem, že ti to vadí, ale ja to beriem tak, že tie stávkové davajú do športu prachy a tiež my ľudia, fanúšikovia, diváci dávame peniaze do stávkových. Takže to tam musí byť. V NHL máš okrem 3-4 reklamných páuz na tretinu ešte krátku propagáciu nejakého produktu od komentátora zápasu pri každom druhom prerušení hry. Reklama je súčasť športu, buďme radi, lebo bez nej by sme si pinkali na rybníku. To tam proste musí byť. Ale tiež chápem, že sa z toho každý neraduje - 28.5.2023 - 22:22
- +3
- napalmdeath
- všetko dobre píšeš, ale pointou reklamy by malo prilakat ludi na sluzbu ci produkt, nie neplnoletym vnucovat hazard. reklama, aj ked vadi, je bezna, ale skor obsah reklamy. kaufland ako podpora sk hokeja, nemusi davat reklamu o klobaskach. kazdy K.... vie co je kaufland, a ze tam kupi hnusne maso. ta reklama by mala vyzerat tak, ako finalny slogan. podporujeme slovensky hokej..ci sme parnter ci neviem presne, to je jedno. lakat ludi na hokej, kde tlacia peniaze, nie na horcicu v akcii. bezcelova reklama. to je problem. ked mal kedysi orindz reklamu, nepropagoval pausal, ale to ze podporuje hokej-sport, mal tam malych chlapcov.
- 29.5.2023 - 1:11
- +2
- Dominios
- ano, a? dokumentuje to neschopnost ako televizia tak tohoto sponzora mat nejaku uroven a dehonestuju tym cely lud
a suhlasim so vsetkym vyssie: reklamy uz len na hazard, akoze kde sme? nehovorim ze nemozu byt ziadne, chapem ze do toho tlacia prachy, ale s detmi sledovat hokej sa uz fakt pomaly neda; rovnako ako kaufland z nas robi uplnych blbov... asi je to obraz celej nasej zaostalej spolonocsti a ak to vacsine vlatstne vyhovuje a paci sa... ja neviem, nepaci sa mi kam to speje - 29.5.2023 - 8:56
- +3
- Poprad_eskape
- "Dehonestujú ľud"
- 29.5.2023 - 8:59
- +2
- amaskiea
- robotníkov, roľníkov a pracujúcu inteligenciu
- 29.5.2023 - 9:03
- +7
- Poprad_eskape
- Ľud si zaslúži istoty, nie reklamy!
- 29.5.2023 - 9:09
- +4
- Marchand63
- Neotravujte, tu sme pri zatve!
- 29.5.2023 - 11:32
- +4
- Poprad_eskape
- Slovenskej medailovej žatve z prelomu storočí
- 29.5.2023 - 14:41
- +1
- topska
- No pockaj ale s tym fakt nema nic spolocne televizia. Lebo ide o sponzorov nasho hokeja co riesil zvaz a nasledne si kupili priestor v rtvs. Presne to iste sa udeje na jojke. Aku neschopnost v tomto vidis pri televizii? Nema na to ziaden dosah, jedine ze by ta reklama porusovala nejake zakony, pravidla...
- 29.5.2023 - 15:48
- 0
- somrak
- a čo tie niekoľkominútové sekcie v živom vysielaní v každej jednej Citronáde kde propagujú hazardbiznis lebo ich sponzoruje, hovoria aké sú kurzy na zajtrajšie zápasy a pýtajú sa hostí na koho by vsadili, s dovetkom že určite si treba vsadiť ale jedine v našej stávkovej firme čo nás platí a vsaďte si všetci do jedného čo pozeráte, načo nasleduje tradične trápne vynútený umelý potlesk.. (btw ani plnoletým by sa nemal vnucovať hazard, nieto ešte deťom čo to pozerajú...)
podľa mňa je to úplne to isté ako keby reláciu sponzoroval alkobiznis firmy Absolut alebo St.Nicolaus a každý deň by tá pekná vysmiata slečna odporúčala každému na zajtra vypiť zopár poldecákov ale jedine Absolutky a pýtala by sa hostí koľko by oni vypili alebo či uprednostňujú radšej tabakové cigarety či marihuanové.. samozrejme aj s tým potleskom na záver... - 29.5.2023 - 9:36
- +3
- strojar
- Múdro píšeš.
Aj mne tam chýba reklama na kvalitný alkohol. - 29.5.2023 - 9:47
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- somrak
- hmm: tisíc reklám na hazard - úplne v pohode
chýbajúca reklama na kvalitný alkohol - v pohode
ironický koment na chýbajúcu reklamu na marihuanu - zmazaný 😂
iba vďaka vám sa môžem cítiť ako doma na Slovensku! a preto tu aj rád chodím ☺️ - 29.5.2023 - 12:30
- +3
- emoxx1
- Budem verity, že máš bohatú prax v marketingu a v reklame keď vieš presne pomenovať, ako má kampaň vyzerať.😉
- 29.5.2023 - 7:58
- +2
- Dominios
- 99% ludi tu nema o tom paru, ja patrim k zvysnim 0.5% z toho co nieco velmi velmi malo sa okolo toho okrajovo hybe
a vies co, ano, da sa robit kampan a kampan; mozes to robit ako sedlak pre sedlakov a vlastne ich utvrdzovat v tom, ze je to vsetko dobre... chod do zahranicia ako sa cely svet okrem nas snazi dvihat kulturu nahor, len mu zaostali slovaci si myslim ze gadzovina je vlastne inano, sedlakov je takto viac a viac, zvysuje sa ti cielovka a mas lepsie financne zisky; to len tak, ja tomu rozumiem preco; akurat ze to je ta jednoducha cesta ktora realne vychovava len dalsich sedlakov a zatial co stavkovkam pojdu ksefty a pokazene klobasy v kaulfande budu vypredane, nenadavaj potom pri fajnom kotlikovom, ze slovensko je vo vsetkych ostatnych ohladoch zaostale
- 29.5.2023 - 9:01
- +1
- emoxx1
- Ja som v tom zahraničí trafil 9 mesiacov z posledných dvoch rokov a dá sa povedať, že +/- v obore a nemyslím, že je to až tak ružové ako nám to opisuješ. Ale súhlasím s tým, že kampaň je presne mierená ako píšeš, no úspešná je.
- 29.5.2023 - 9:20
- +3
- Zascho
- V ktoromze to zahranici sa zvysuje kultura v kampaniach? BTW zvysne 0,5% patri do akej kategorie? Vyjadrujes sa inak ako popredny sedlak ale to len na okraj.
- 29.5.2023 - 9:23
- +2
- FeroMotyka
- A zas to na "Slovensku všetko zle a inde Tip Top"
- 29.5.2023 - 10:23
- 0
- Poprad_eskape
- Vnucovať hazard? Chúdecne deti. A videl som už aj reklamu na pivo cez MS. No fujky. Gamblerskí alkoholici z nich vyrastú. Počkaj. Jedine žeby za to nemohla reklama
- 29.5.2023 - 8:53
- +2
- Sunkafit
- Detom sa vnucuje hazard uplne inak a je to bezna vec na youtube a kazdom druhom streame
- 29.5.2023 - 11:43
- +3
- FeroMotyka
- Asi tak. A tam hlavne sú(alebo boli) aj kasína bez nutnosti overenia totožnosti. Potom streamer ani netočí za svoje peniaze, môže mať % na lepšie dropy a ešte za to dostane x tisíc a nerieši.
- 29.5.2023 - 13:41
- 0
- Poprad_eskape
- Presne tak. Už len nech vypnú reklamy a pán Čepček nech monitoruje holé tety na internetoch
- 29.5.2023 - 14:42
- +1
- somrak
- iba reklama za to určite nemôže ale rozhodne tiež tomu neprospieva, snáď nechceš tvrdiť že také reklamy alebo odporúčania pekných slečien s potleskom nemajú vôbec žiadny vplyv, človek to vníma podvedome aj keď pozerá inde, myslí na niečo iné alebo vôbec nemá v pláne začať stávkovať.. keby to nemalo veľký pozitívny vplyv na ich biznis tak by tie firmy určite neliali toľko peňazí do reklamy alebo sponzoringu - to je prostý prírodný zákon trhu..
keby si poznal osobne príbehy ľudí ktorým závislosť na alkohole alebo hazarde kompletne zruinovala život, zadlžila rodinu na 3 generácie atď. alebo by sa to stalo tebe či tvojim deťom, až tak by si sa nesmial (v dobrom ☺️).. to že ja alebo ty, väčšina z nás, sme dostatočne odolní a nepodľahneme závislosti, neznamená že by sme nemali myslieť na druhých ktorí vďaka nej skončia v tekutých sračkách, a snažiť sa tomu predísť.. btw nedávno vyšla na N-ku séria článkov práve o gamblerstve kde jeden chalan vravel že bol z dokonalej rodiny, absolvoval kvalitné školy, pracoval v skvelej firme za vysoký plat a obyčajná túžba po risku a výhre ho rozdrvila na padrť..
to že stávkové kancelárie zarábajú ťažké peniaze na hlúposti ľudí = "okrádajú" ich, je fakt.. to že sa snažia namotať čo najviac ľudí a zrobiť ich závislými aby mali ešte vyššie zisky je tiež fakt.. to že si nemôžem pozrieť extraligový zápas v HD kvalite ak nedám stávkovej svoje údaje o bankovej karte a nevsadím si je ďalší fakt.. vlastne čo ma na tom všetkom najviac serie je to že pozerám našu extraligu cez onhockey v rozlíšení 60p s brutálnym sekaním a zvukom pozadu o 4 sekundy 😂 (iba preto taký dlhý príspevok 🌚) - 29.5.2023 - 12:06
- 0
- kocsma
- Vieš čo je zaujímavé
Že si sledoval celé MS na ČT, ale vieš dokonale v čom bolo RTVS zlé. Tak ako si to zistil, keď MS sleduješ na ČT - 28.5.2023 - 22:59
- +7
- Urpiner16
- Normálne.Občas prepol a bola to úbohosť.
- 28.5.2023 - 23:52
- +2
- napalmdeath
- ja som tiez na rtvs pozeral len madarov s rakuskom 1.tretinu, aj tak viem ake to je zle na estevecke. jednak musel som to trpiet pri extralige a clovek zachyti hoc kde. okrem toho to nieje jeden rok. to bolo zle od 93tieho.
- 29.5.2023 - 1:14
- +1
- Adriano23
- Par dni dozadu som si pozeral supisky timov z MS v roku 2002. Sice supisky boli slabsie, ale oproti tohtorocnym supiskam ... nebe a dudy.
Nie nadarmo tieo MS bola ich labutia piesen ... - 28.5.2023 - 22:25
- +4
- Poprad_eskape
- No neviem, neviem. Ja si nemyslím, že tento rok si zaslúžil nehonestáciu a na druhej strane 2002 nám púšťajú v reprízách už 21 rokov a ešte ďalších 100 budú
A keby už boli tieto MS také slobo obsadené, tak komentátor z krajiny, ktorá sa ani do QF nedostala (v tej akože slabej konkurencii). To je pre mňa také slovenské, až sa mi chce blejt
A k labutej piesni RTVS - v zmene je nádej, ale obávam sa, že JOJ nebude lepšia, tak ako vyššie spomína OldSchool. Slávo Jurko sa tak hodí na Deň detí k vyholenej mládeži na Tehelnom poli, ale to som už odbočil - 28.5.2023 - 22:31
- +5
- Adriano23
- To urcite nie dehonestaciu, ved aj tak hrali kvalitni hraci na MS. Len je smutne kam ten hokej smeruje. Neviem preco sa v tomto pripade nechceme pozriet realite "do oci". Ano nasi nepostupili, bolo to tesne je to skoda ze na takychto slabo obsadenych MS sme nedali play off, ale to nic nemeni na fakte ze boli ako jedny z najslabsie obsadenych za hodne dlhu dobu. A ak sa tebe videli tie zapasy co si sledoval, tak prosim... Len potom pre teba vrchol MS bol hned na zaciatku ked zapas nasich s cechmi a kanadanmi patril k tomu najlepsiemu co tento turnaj ponukol, samozrejme aj s podaktorymi zapasmi svajcov a amikov.
Pozri, stale sa chceme priblizovat k cechom, ale rtvs je hodne marna a za 10 rokov sa nikam neposunula, teda ak neratam Igora Totha, ktory uz nechodi robit "analyzy" do studia... - 28.5.2023 - 22:46
- +5
- emoxx1
- Ten záver je dosť prehnaný. Neviem prečo tu teraz obhajujem konkurenciu, ale tvrdiť, že za 10 rokov sa nikam neposunuli silná káva.
- 29.5.2023 - 8:00
- +3
- Adriano23
- Emoxx ako prepac, ale za tych desat rokov moc noviniek nevidim veru. Ved Pomajbo co si robil srandu ako analytik bolo snad z nejakeho roku 2016 a rozdiel z tych rokov a teraz je minimalny, alebo sa ti zda ze nie?
Okey nove kulisy, ine reklamy, ale pre pana toto snad ako nejaky velky posun vpred snad nechceme brat. Samozrejme ak sa tebe zda, ze spravili obrovsky progres tak beriem, ja mam na to ale iny pohlad. - 29.5.2023 - 9:56
- +1
- hawkie
- Úprimne, čo by si čakal, že ešte vylepšia? (konštruktívna otázka - čo Ti tam ešte chýba?)
Mne chýbali jedine zábery zo šatne, žeby ich púšťali celé, a k tomu to nejako komentovali, hovorili. Ale inak ako - nech je Valábik akokoľvek kontroverzný influencer, podľa mňa sa do toho hokeja rozumie, ale sám povie, že sa na to pozerá najmä ako obranca. Surový, Konečný aj Rusnák + Országh - ich ľudia kritizujú hádam len kvôli tomu, že sa tak volajú - pri tom ich názory/postrehy sú naozaj k veci, a netrepú bullshity...
Úprimne, ja viacej už neočakávam od RTVS. S komentátormi som relatívne v pohode (Marušiak aj Gašpar to dosť prežívajú, ale mňa to holt baví). Chýba síce nebohý Niňaj a jeho brepty ("A to je debakel Rusov!"
), ale s tým nenarobíme nič. Možno by si mohli dať väčší odstup, ako napr. Záruba, ale aj ten do toho dáva veľké emócie, keď Česko dá gól (viď. https://www.youtube.com/watch?v=luILrwCoBhY)
- 29.5.2023 - 13:05
- +2
- DraciaTlama
- Hawkie, so všetkým súhlasím, len ked si vymenoval tých kmentátorov, aj Niňaja a Zárubu... vieš koho som mala ozaj rada?
Petr Vichnar. Neviem, či ho poznáš, si asi mladučky oproti mne, ale Petr Vichnar bol úžasný.A to jeho mentovanie krasokorčľuvania, no famózne. - 29.5.2023 - 13:08
- +2
- hawkie
- Re: komentátori
: Karin, nanešťastie nepoznám moc týchto zahraničných komentátorov
(z českých len Zárubu; a bol ešte jeden dosť dobrý, ktorý komentoval MS v cyklistike, keď Sagan vyhral
, ale jeho meno si teraz fakt nevybavím).
Asi nemám až tak veľké nároky na komentátorov. Holt, nie je ich veľa, ktorí mi vyložene vadia, a najmä si uvedomujem, že to nie je jednoduché komentovať - v tej rýchlosti, mať zapamätané všetky mená, atď. Neočakávam, že všetci budú jak Merčiak (ten mi začína niekedy liezť na nervy - hovorí encyklopédiu, ale absolútne netuším, ktorí dvaja hráči si prihrávajú). Napr. srdciara Hlavenu mám radšej ("PENALTA! PENALTA! Toto musí byť!")
Mne napr. ten, čo komentoval MS U18 na JOJ Šport tiež nevadí - komentoval mimochodom aj strieborné HGC v 2021, a jeho "Dalibor DVORSKÝ!!! Dalino si ide svoje!" stálo za to(nevieš náhodou jeho meno prosím?)
Toho roku som bol rád, že tam nebol Hajko (ten mi nejako extra nesedel, jeho hlas mi prišiel až moc silený; Gašpar mi príde prirodzenejší). Zo starších bol Stano Štefánik super - hoci nie až tak profesionálny, ale vedel to riadne prežívať (to bol ten, čo poslal Švédov... do boja o tretie miesto, a.k.a. "Ži-go SI NAJ-LEP-ŠÍ!"
).
Spomeniem si ešte na Hudoka, ten sa nejako vytratil po trojnásobnej "Big Win" kauze. Na jeden zápas by som rád bral (na skúšku) Števa Eiseleho - ten by to vedel tiež suprovo prežívať a dať do toho emócie + nejaké brepty
, ale venuje sa naplno F1 ("Vypol ho jak Ľuboš Blaha na Facebooku.", "Chcel štartovať na suchých pneu, ale to už je v tomto momente NU-LIT-NÉ!"
).
- 29.5.2023 - 15:32
- 0
- Adriano23
- Hawkie, reakcia na Emoxxa patri vlastne aj pre teba...
- 29.5.2023 - 15:34
- +1
- hawkie
- Jo, díky, pohoda - ja som si ju prečítal, a dodať k nej asi nemám čo
.
- 29.5.2023 - 15:39
- +1
- lišiak1
- ten cesky komentator cyklistiky sa volal robert bakalar, bol spicka vo svojom fachu a ako jeden z mala cechov aj uprimne fandil saganovi.
v hokeji to plati o zarubovi. - 30.5.2023 - 6:51
- +2
- emoxx1
- Neviem no... Pozerám veľa NHL a keď to porovnám, tak neviem čo také by mohla RTVS ešte pridať. Nerzovnateľne zamakali na technike snímania ako obrazu tak aj zvuku na zimáku. Postavili komoplet nové štúdio. Samotný vizuál sa za posledných 10 rokov priblížil k zahraničným západným TV asi najviac za ktorúkoľvek desaťročnicu v histórii RTVS. Za expertov tam majú zrejme najschopnejších ľudí v republike. Neviem so teraz predstaviť kto schopnejší by ich mnohol nahradiť. A to nie len odborne, ale aj vystupovaním pred kamerou.
Implementovali po vzore NHL publikum, Inside the glass, predzápasové analýzy.
Chápem, že sa to často deje systémom ZA MÁLO PEŇAZÍ VEĹA MUZIKY" a tá finančná podvíživenosť voči západným prenosom sa niekde prejaviť musí, ale toto sa nevyrieši ani v JOJ, ani v Markíze. Sme malí trh a tak to je. No naozaj ma nenapadá čo také zásadné sa v prenosoch v zahraničí deje o čo by sa u nás aspoň nepokúšali. Nič v zlo, ale tých 10 rokov bez zmeny si prehnnal. Na tom trvám... - 29.5.2023 - 13:49
- +1
- Adriano23
- Pozri ked si to takto rozpisal, tak zrejme som bol az moc kriticky a zrejme zaslepeny.
Ohladom expertov, tak tych si myslim ze sa vzdy snazili vybrat co najlepsich, aj ked mozno nie vdzy sa im to podarilo.
Mne hlavne ide o tie studia, ci uz pred zapasom pocas prestavky ci po zapase. Kde sa zanalyzuje, popripade nacrtnu nejak "inside" info, resp. preberu zaujmave statistiky, ci uz zo zapasu, alebo turnaja...
Ale tak priznavam asi som prestrelil, tak o to viac si cenim kultivovanu spatnu vazbu z tvojej strany... - 29.5.2023 - 14:16
- +2
- emoxx1
- 😉
- 29.5.2023 - 16:43
- +1
- Old School
- Presne. Tiež nechápem tú dehonestáciu MS z 2002. Švédi tam mali vtedy v bránke Sala, na semifinále im prišiel Näslund, v obrane tam boli hráči ako Kim Jonsson (toho času zadák Philadelphie Flyers) a celkovo hráči zo švédskej súťaže, ktorá mala toho času rovnako vysokú úroveň ako dnes. Však domáci Švédi boli pred začiatkom turnaja jasný favorit na zlato a ten bronz ich nijako neuspokojil. Kanada mali slabší výber vtedy, ale oni tieto no-name výbery posielali už aj v minulosti na MS. Naozaj silnú zostavu Kanady si pamätám snáď iba z MS 2005 a 2015.
- 28.5.2023 - 22:33
- +5
- Poprad_eskape
- Ja som MS nedehonestoval, lebo mám narozdiel od komentátorov RTVS trocha nadhľad. Len som to použil ako dobrý príklad, lebo vtedy boli majstrami sveta práve hokejisti krajiny toho dehonestátora v TV. A Naslund, Salo, ehm, naťahovať sa môžeme o pár mien aj do rána. Nesúhlasil by som celkom, že v 2002 to bolo až tak lepšie ako v 2023, ale to nebol môj point. Len to možno berieš príliš romanticky, lebo sme kupovali televízory a spomíname na to ako na jeden z mála svetlejších momentov v slovenskom hokeji
Každý mal možnosť prísť aj vtedy aj teraz, je nepodstatné sa babrať v tom, že tým prišiel vtedy ten a teraz ten nie. Proste ak si niekto myslí, že teraz boli slabo obsadené majstrovstvá a napr. v 2002 bola super konkurencia, tak je to neobjektívny romantik
- 28.5.2023 - 22:42
- +1
- Adriano23
- CAN: Giguerre, Turco, Staios, Sydor, McGillis, Heatley, Smyth, Morrow, J. Williams...
SWE: Nylander, Naslund, Zetterberg, FAlk, Huselius, Axelsson, ...
CZE: Hnilicka, Kaberle, Kubina, Klesla, Spacek,
Hlinka,Jagr, PAtera, Vyborny, Vlasak, Hrdina...
FIN: Timmonen, Lydman, Niinimaa, Numelin, N. Kapanen, Hagman, O. Jokinen, KAllio,
Kanadania tento rok o hracoch ako Giguerre, ci aj ten Turco, popripade Heatley, Smyth, Morrow mohli tento rok len snivat.
Svedi o Nylanderovi ci Naslundovi a o cechoch ani nehovorim... - 28.5.2023 - 22:58
- +17
- Jamboree
- Švédi: Nylandera ale měli!
- 28.5.2023 - 23:26
- +6
- Poprad_eskape
- Ako som už povedal. Namiesto googlenia zostáva a nostalgickej romantiky, stačí čítať s porozumením. Ale zopakujem ti, lebo ti treba zopakovať. Ja nemám záujem dehonestovať nejaké historické turnaje, ktoré si možno okrem slovenskej krčmy nik nepamätá. Len mi vadilo, že komentátor RTVS hneď po finále dehonestoval MS 2023. Komentátor z krajiny, ktorá je v hokeji v druhom slede, keď prižmúrime oči. To mi prišlo trápne od neho
Ale tak kľudne sa to snaž vyvrátiť a búchaj mi tu mená z rôznych dôb a rôznych MS, podľa vlastnej chuti
- 29.5.2023 - 8:47
- +1
- Poprad_eskape
- *namiesto googlenia zostáv
- 29.5.2023 - 8:54
- 0
- emoxx1
- Neviem čo je trapne na pravde. Pozeral, si, videl si... Základné skupiny boli bodové zápasy a napriek tomu sme nepostúpili a medailu získala krajina ktorá ani nemá profesionálnu ligu. A vyhrala tú medailu zaslúžene, čo trošku svedčí o prístupe hokejových krajín k tomuto turnaju. Tak to proste je.
- 29.5.2023 - 8:59
- +6
- Poprad_eskape
- Presne. Tak ako na MS po minulé roky. Nemyslím si, že tieto MS boli iné ako tie predchádzajúce. Alebo tie pred 20 rokmi. Niekto príde, niekto nie a naťahovačky komu kto prišiel a komu kto moho prísť a aké by to bolo, keby tomu prišiel ten, ten nie, to mi príde také pieskoviskové.
Medailu získala krajina, ktorá ani nemá profesionálnu ligu a to sa kľudne pri systéme turnaja, kde ide o pár zápasov, z ktorých niekedy ani polovica nie je dôležitá stane. (teraz prosím odborníkov, aby to nepochopili tak, že dehonestujem systém turnaja). - 29.5.2023 - 9:04
- +1
- emoxx1
- Mne prišli tieto tiež slabšie. Snáď až na náš zápas s Kanadou som tam nevidel zápas, ktorý by ma zdvíhal z gauča, ale je to asi vec osobného pohľadu.
- 29.5.2023 - 9:22
- 0
- strojar
- Bolo viacero zápasov, ktoré divákov zdvihli z gauča. Hneď po tom ako vypli televízor a venovali sa niečomu rozumnejšie mu.
- 29.5.2023 - 9:50
- +4
- Poprad_eskape
- Ja to beriem. Názor je v pohode. Mne prišlo fakt trápne že MODER8TOR RTVS krajiny, ktorá hrá hovno ako SVK, si púšťa hubu o úrovni turnaja, ešte ani medaily víťazom neodovzdali. To je celé, čo som chcel a za tým si stojím. NIKTO nebude Slovensko brať vážne, kým budeme mať tieto prázdne reči a skutek utek
- 29.5.2023 - 14:44
- +1
- Adriano23
- Prepac, ale neviem od kial si prisiel na to ze slovenskej krcmy. Nie len ja, ale pomerne dost ludi si pamata urcite zapasy ci tie vydarenejsie, alebo menej. Ak ty si pamatas krcmu tak prosim pekne, nedavaj vsetkych do jedneho vreca podla seba.
Ja ti nespochybnujem to co ti vadi ved to je v poriadku. Len konstatujem, ze to bol slaby turnaj co clovek co sleduje hokej dlhodobo a taktiez MS mi da zapravdu. Mrzi ma ze akym smerom sa stale hokej ubera. To je vsetko. Ty chces silou mocou ukazat, ze to bol kvalitativne rovnaky turnaj ako ostatne, co ale nebol. Tym, ale nikomu neuberam na uspechu. Nemyslel som si ze to bude take tazke pochopit. Asi treba nabuduce tisko suchat nohami a utesovat sa aky skvely hokej sme mohli vidiet ... - 29.5.2023 - 10:02
- +2
- Sunkafit
- Kvalitne zapasy na tychto ms sa dali zratat na jednej ruke...velmi slabe ms
- 29.5.2023 - 11:48
- +2
- Poprad_eskape
- Čitaj ešte raz:
No neviem, neviem. Ja si nemyslím, že tento rok si zaslúžil nehonestáciu a na druhej strane 2002 nám púšťajú v reprízách už 21 rokov a ešte ďalších 100 budú A keby už boli tieto MS také slobo obsadené, tak komentátor z krajiny, ktorá sa ani do QF nedostala (v tej akože slabej konkurencii). To je pre mňa také slovenské, až sa mi chce blejt
Čítaj ešte raz:
Nejak sme zabudli, že KEBY sme sa na to pozerali očami "profíkov" z RTVS, tak by sme boli z krajiny, ktorá má jedno náhodné zlato zo zbytočného po-olympíjskeho turnaja v 2002 a dvakrát nudné finále, v ktorom ani raz nebolo adekvátnym súperom (CZE - 2000, RUS - 2012). Ešteže nie sme všetci takí lúzri, ako v RTVS.
Keď to budeš mať prečítané, tak ešte raz pre istotu. Ty si začal riešiť o koľko boli 2002 lepšie atď. Ja len vravím, že takto ako to stretil ten panáčik z RTVS môžeme nehonestovať KAŽDÉ MS. To je môj názor. To poprvé. Nedehonestovať.
A po druhé. PrebohaVeď nás na týchto slabunkých MS vytrepal KAZACHSTAN
Aj preto mi prišiel trápny ten koment z RTVS.
A či boli 2023 troška slabšie ako 2002. No každopádne sú to stále len MS, kde nechodí každý. Tak to treba brať. A tie mikrorozdiely sú pre mňa zanedbateľné. Proste akceptujem, že na MS chodí, kto chodí a hotovo. Beriem tvoj názor, vôbec mi nevadí a chápem ťa.Vadil mi ten koment z RTVS, pripočítajúc to k ich bezbrehému amaterizmu mi z toho prišlo, trápne, smiešne aj zle zároveň
- 29.5.2023 - 14:51
- +1
- amaskiea
- A "vedľa" v diskusii k zloženiu skupín na budúcich MS sa už vo veľkom rozoberá, že či budeme mať dosť slabých súperov na to, aby sme aj my niečo dokázali. To nevymyslíš toto
- 29.5.2023 - 15:03
- +1
- Poprad_eskape
-
Veď teraz môžu, tomu sa hovorí "plánovanie": Čím viac slabších, tým lepšie.
A potom keď ich porazíme, povieme, že boli vlastne silní a keď s nimi náhodou prehráme, tak boli vlastne silní tiež??...počkaj to mi nevychádza - 29.5.2023 - 15:06
- +1
- Adriano23
- Neviem koho tym myslis, ale kedze reagujes vlastne na vlakno kde spolu "debatujeme" my dvaja, tak odpoviem...
Tym druhym odsekom si zrejme vobec nepochopil na co narazam a aj som to v nejednom prispevku v reakcii na teba napisal, ze uznavam kvality kazdeho timu a neznehodnocujem uspech krajin ako Lotyssko ci Nemecko. Taktiez som napisal, ze je skoda pri takto slabsej konkurencii nedosiahnut lepsie umiestnenie...
Takze vobec netusim o co ti vlastne ide... Ved ja som si zastal aj nasich po OH, ked niekto vypisoval ze tretotriedny turnaj. Neviem preco, ale mam taky pocit, kebyze my dosiahnemu podobny uspech oko nemci ci lotysi, tak prvy budes pisat aky podradny turnaj... - 29.5.2023 - 15:33
- 0
- Poprad_eskape
- Koho tým myslím? No tých, ktorých spomína AMAS, lebo som to písal pod neho, ale hej, pletie sa to tu
Ja tiež uznávam kvality každého tímu a to bol môj point, že tak to treba robiť na turnaji, ktorému sa nadáva Majstrovstvá SVETA.
Tvoj pocit je mimo, ale mal by si ho logicky mať z toho moderátora, ktorý to povedal po skončení MS 2023 a o ktorom bol môj prvý príspevok okrem gratulácie majstrom.
A dobrý príklad s OH. Ten moderátor mal povedať po zisku bronzu z Pekingu, že "náhoda, debilný covid turnaj bez CAN, USA, nikto neprišiel, čo tam po tom, že SVK má bronz". Namiesto toho tam vrešťali, že Slavko dáva góly z bufetu a podobné sračky. Narozdiel od toho moderátora, ja som OH bral tak, že vyšlo nám to, tešil som sa z toho. Tak ako beriem úspech LAT a GER, lebo ja nie som pojašený len z toho, že Slovenskooo..
A k tomu, čo si začal ty - porovnávanie úrovne turnajov. Ja som veľmi nechcel, ale ty si išiel svoje, zostavy atď. Veď ok, každý môže diskutovať o čom chce. Mne to nevadí, že si to myslíš a akceptujem to. Len mi to porovnávanie príde zbytočné. A zas sa opakujem,... Takže všetko v pohode, prajme si, aby nás tie hokeje bavili. - 29.5.2023 - 21:13
- 0
- Adriano23
- Kedze momentalne nezijem na slovensku, tak iba podaktre zapasy som videl na rtvs, takze uplne dopodrobna neviem co kedy "utrusi" ...
Kazdopadne rozumiem ti, ze neraz porovnavacky su zbytocne.
LEn som si "verejne" povzdychol a postazoval sa, ze som sklamany z klesajucej urovne hokeja na MS a nevidim to momentalne "ruzuvo" ... co je pre hokej obrovska skoda.
Presne ako si napisal v poslednej vete. Aby nas tie hokeje bavili ... - 29.5.2023 - 21:53
- +1
- Poprad_eskape
- Jasné, beriem, že si čakal väčšiu zábavu zo športového hľadiska. Každý môže povedať, že sa mu to nepáčilo, či páčilo. Ja som športové hľadisko bral, že ok, len tí komentátori ma rušili. Toto po finále bola len čerešnička, nebol zápas, kedy dačo nezadreli, čo mi prišlo úplne mimo.
Samozrejme, že som nevidel všetko, ale celkom som si našiel čas na tieto MS aj mimo zápasov SR. A pozerám len online RTVS, takže prepnúť na ČT som nemohol, a iné platformy sa mi nechcelo okrem toho predplácať.
- 30.5.2023 - 12:58
- 0
- Adriano23
- Ja stale iba reagujem nateba, ty si zacal spominat MS kde sme mali uspech, tak ja som len reagoval. Ale nejdem ta silou mocou "zhadzovat" ze citaj este raz ...
Uz som ti predsa pisal, ze chapem tvoj postoj. Na druhu stranu, ale nesuhlasim s tym ze je to zanedbatelny rozdiel, ved to pravda nie je a stale nechapes, kde tym smerujem.
- 29.5.2023 - 15:28
- 0
- Poprad_eskape
- Chápem. Ale nezhodneme sa
- 29.5.2023 - 21:00
- 0
- zomi
- Napríklad aj nám vtedy chybali hviezdy čo niečo v NHL znamenali: ako Chára, Suchý, Zedník,(než sa zranil mal 4z.-2+2...) Demitra, Mn.Hossa, Gáborík...
- 29.5.2023 - 18:19
- 0
- Rusty7550
- Kanada 2012 ktoru sme vyradili vo stvrtfinale mala fantasticku supisku. Niektore mena: Benn, Eberle, Getzlaf, Perry, Kane, Keith, OReilly, Nugent-Hopkins, Sharp, Tavares, Phaneuf. A v podstate vsetci na svojom vrchole.
- 28.5.2023 - 22:55
- +22
- sanyo
- toto sa cloveku az nechce verit teraz, s odstupom 11 rokov
- 29.5.2023 - 11:03
- +3
- napalmdeath
- s tym prisiel golonka
. ako slabe? bo tan palffy, bol tam bondra, bol tam satan, bol tam vysnovsky, bol tam stumpel, bol tam bol tam.... to boli slabi hraci? neobohatili kvalitu turnaja. ak mi hlupy jozko tvrdi, ze titul bola nahoda, lebo vsetci mali slabsie mustva, tak aj jeho vsetky medale boli nahoda, lebo ostatni boli slabsi, mali slabsie muszsta. vlasne podla jozkovej logyky kazdy titul je nahodny, lebo ostatny nemali taku kvalitu a nemali vsetkych hracov na turnaj k dispozicii. a to trepul uz niekedy pred 19 rokmi. hokejista co nosil z ms medale ked kanada posielala na turnaj ozratych oxfordskych studentov.
- 29.5.2023 - 1:20
- +6
- Poprad_eskape
- Vysnovskeho logyka. Pekne napísané.
- 29.5.2023 - 8:55
- +6
- AzraeI
- Neprisiel v 2002 nahodou Svedom najlepsi strelec NHL a hral proti nam? Cisty rybnik, fakt.
- 28.5.2023 - 22:51
- +8
- Poprad_eskape
- Kto chcel, pochopil. Kto nie, splieta niečo o rybníku.
Poštelkiť Slováka s Goteborgom 2002 je ako nadávať mu na matku, ako sa pozerám
- 29.5.2023 - 8:57
- +3
- MichalLM
- Tak Vlado Orságh ma aspon u mna recht,jediny sa dal pocuvat a mal aj trefne poznamky a islo mu to vyborne narozdiel od ostatnych
- 28.5.2023 - 22:27
- +11
- Poprad_eskape
- Ako som povedal, spolukomentátori, teda bývalí hokejisti naopak celkom fajn. Takže súhlas, Országh z nich top a aj ostatní bývalí hokejisti za mňa tiež ok.
- 28.5.2023 - 22:33
- +4
- napalmdeath
- aj surovy? aj brambor?
j citron ? nieeee
- 29.5.2023 - 1:21
- +2
- Poprad_eskape
- Citróna nerátam, ani raz som ho cez MS nevidel, tú jeho reláciu som tiež nevidel cez MS, ani mimo MS. Boris, Brambor, ok, v porovnaní s tým, čo už som spomínal, že mi vadilo.
- 29.5.2023 - 8:42
- +1
- emoxx1
- A možno niektoré veci urážlivý a vzťahovačný Slovak vníma len zbytočne citlivo.
- 29.5.2023 - 8:03
- +3
- Dzunkes
- gratulujem Kanade vratili si pozicane z Finska za vlanajsok
tak tiez Nemecku historicky uspech
- 28.5.2023 - 22:07
- +5
- Old School
- Kanada dokázala, že v súčasnosti nemá v hokeji absolútne žiadnu konkurencie. Ostatné hokejové krajiny nad ňou môžu vždy vyhrať, ale nie vyhrávať. Tento rok to bol naozaj snáď déčkový výber, možno s výnimkou Toffoliho by nikto z tohtoročného kádra Kanady nebol nominovaný na olympiádu či svetový pohár. Nemyslím to nijako dehonestujúco, práveže je to obdivuhodné, že Kanada môže posielať aj déčkové výbery na MS a napriek tomu to skrátka dokážu celé vyhrať. Aj to je dôvod prečo som už roky fanúšik kanadského hokeja.
K dnešmému výkonu Nemecka ešte dodám, že sa mi páčil hokej prvé dve tretiny z ich strany. Nebol to ten škaredý betón na aký sme boli zvyknutí od Nemcov z minulosti. Snažili sa, tvorili, aj Kanadu občas potrápili, avšak do tretej tretiny už išli odovzdane, robili chybu za chybou a to ich stálo víťazstvo. Nemecký brankár sa snažil, robil čo mohol, ale pri treťom a štvrtom góle mu jeho spoluhráči nijako nepomohli. Sympatický výkon však zo strany Nemecka, aj striebro je pre nemecký hokej veľký úspech. - 28.5.2023 - 22:07
- +2
- Kelthuzad123456
- To, ze to vyhraju aj s hracmi, ktory v NHL hraju druhe husle len ukazuje celkovu silu hokeja v Kanade.. V europe by tito hraci boli hviezdami svojich reprezentacii, v Canade su v tieni bombardakov ako Mcdavid,Marner,Tavares atd. Povedal som to uz nie raz.. Az pride na konfrontaciu top zostav,bude to hra na jednu branku v podani Kanady.. I Fini chytia z ich defenzivou sedmicku.
- 28.5.2023 - 22:15
- +4
- KrebsKandidat
- Vyzdvihnut superhviezdy a porovnat z ich "beznymi" hracmi, to dava zmysel.
- 28.5.2023 - 22:32
- +3
- Kelthuzad123456
- To ze ty si to vdaka svojmu IQ pochopil po svojom je tiez len tvoja vec
- 28.5.2023 - 22:56
- 0
- KrebsKandidat
- Invektivy, to ti ide.
- 28.5.2023 - 23:38
- 0
- Jamboree
- Fini? Sedmičku?: Haha.
To jsi asi posledních 5 let nekoukal na sever : D - 28.5.2023 - 23:24
- 0
- napalmdeath
- ale uz teraz, a pomerne zavcasu sa ukazuje, ze mozes mat dobry system, ale raz najdu cestu, a ty musis zas nieco zmenit. vid priklad spanielsky futbal. prisli s tukanickami, ktore isli ako pila, ale potom sa naucili supery aj na tento system hrat. to je tak furt. sak odbornici hladajuc estu. zato ten ujo s krasnye vylestenou ofinou ma pravdu, hokej je kanadska hra, obrovska zakladna, bezkonkurencne naj.ci sa nam to paci ci nie. oni budu urcovat trendy.
- 29.5.2023 - 1:25
- +1
- Mato-Mi
- Vyhral najlepsi a tak to ma byt. Od zajtra sa uz mozeme plne sustredit na s.acky, ktore kvaria nasu ligu.
- 28.5.2023 - 22:10
- +21
- ZtrykoSlazoU
- *ligy
- 29.5.2023 - 1:04
- +2
- AzraeI
- Sekretarka Satanovi: "Pane profesore, uz je cas, uz musime jit. Zachvili bude zvonit."
- 29.5.2023 - 8:37
- +5
- Yoda_21
- Tak, a mozete sa tesit na TV Hnoj od buduceho roka, bez Valabika a zvycajnych hosti. A kto tvrdi, ze to bude lepsie ako RTVS, tak si nevidi na spicku svojho nosa. Argumenty ‘CT Sport’ neratam.
- 28.5.2023 - 22:18
- +19
- Kelthuzad123456
- Lepsie to nebude.. Uz boli MS na Markize kedysi.. Komentoval Stano Pavlik.. Tiez tam breptal a trepal dve na tri..
- 28.5.2023 - 22:21
- +3
- Ol!ver
- "mozete sa tesit na TV Hnoj od buduceho roka" to vazne? omg
- 28.5.2023 - 22:27
- +1
- LenTak93
- https://sportnet.sme.sk/spravy/joj-sport-rtvs-vysielacie-prava-ms-v-hokeji-2024/
- 28.5.2023 - 22:41
- 0
- DocentMladsi
- valabik mal toto mozno last dance (aj ked si myslim ze tych co su na volnej nohe angazuju aj joj-ka v ramci kontinuity akurat par kmenovych redaktorov rtvs bude mat smolu)
- 29.5.2023 - 8:20
- 0
- napalmdeath
- argunemt ct mozes ratat, lebo na nejake joj sa ti mozu vsetci z vysoka.
- 29.5.2023 - 1:26
- 0
- azzurri
- Mne je to síce tiež jedno lebo pozerám na čt sport
Len chcem povedať to že keď to bude davat JOJ nemusi znamenať že nemôže byt v štúdiu valabik alebo aj dalsi terajší z STV
Ved ho môžu kludne zavolať
Valabik nemá s STV žiadnu zmluvu
Zbytočne už dopredu všetci píšete a všetko viete
Pripadne mozu komentovať zápasy aj komentátori z STV
- 29.5.2023 - 8:43
- +6
- azzurri
- A keď nebude valabik tak nebude
Mne je to úplne jedno
A myslim že už je valabik aj tak už dosť opozeraný a treba už nejakú zmenu - 29.5.2023 - 8:46
- +2
- azzurri
- Jedno je iste že na JOJ bude ešte viac reklám
A hostia v štúdiu budú mať malé a krátke slovo
Bude to vyzerať asi takto
Prestávka ma 15 minút a z toho budú 12 minút reklamy takže za tie 3 minúty čo tam niečo povedia tam môže sedieť hocikto - 29.5.2023 - 9:05
- +3
- emoxx1
- Tých reklám viac nebude. Tam jasné udáva zákon koľko ich môže byť a RTVS ten čas vyplnila do špiku...
- 29.5.2023 - 9:23
- +2
- azzurri
- Myslim si že pre verejnoprávnu tv neplatí to iste ako pre sukromnú
- 29.5.2023 - 9:48
- +3
- FeroMotyka
- Ale veď už na Joj Sport bolo toho dosť a nie je to pravda. Aj na Dajto keď bola repre tak tam nebolo veľa reklám
- 29.5.2023 - 10:31
- 0
- azzurri
- Nie?
No neviem
Keď nie tak sa nejednalo o MS
MS sú iný projekt
A keď si dobre pamätám keď boli MS na markíze tak to bolo že brutálne vela reklám - 29.5.2023 - 11:01
- +3
- LenTak93
- Lenže MS boli naposledy na Markíze v roku 2000 a odvtedy sa toho zmenilo dosť.
Na reklamu máš vyhradené reklamné prestávky. Tak ako by tých reklám mohlo byť viac? Bude ich počas prenosu presne toľko, koľko im to situácia dovolí (počas zápasu na MS je nejaký počet reklamných prestávok na tretinu).
Počas štandardnej prestávky medzi tretinami mi to je jedno. Vtedy nech púšťajú čokoľvek.
- 29.5.2023 - 11:42
- 0
- FeroMotyka
- Tak ale teraz to nebude na ich hlavnom programe ale majú na to JOJ Šport a prípadne Markíza má na to Dajto.
- 29.5.2023 - 13:43
- 0
- LenTak93
- a čítam, že od roku 2024 budú na JOJke aj MS U20
nebolo dobré, že všetok hokej bol na RTVS, ale nepáči sa mi ani tento extrém - všetko na súkromnej TV
snáď tá extraliga ostane na RTVS - 29.5.2023 - 11:56
- 0
- KrebsKandidat
- Gratulacia Kanade. Prial som zlato nemcom. Skoda.
- 28.5.2023 - 22:36
- 0
- Adriano23
- To ze lotysi a nemci ziskali medaile z MS, hokeju moze len pomoct. Taktiez svedci to o tom ze hokej v europe sa vyrovnava. Ved top ligy maju vela zahranicnych "importov". Takze najma svajciari a nemci si sami "vychovavaju" konkurenciu. Na tohtorocnych MS toboli aj cesi, kedze v ceskej lige hralo cca 7 lotysskych reprezentantov.
Sice bolo to tu uz neraz spomenute, ale nedami to a musim to znovu spomenut. Ta kvalita na tychto MS bola zalostna, zapasy v play off a o medaile taktiez az na par, doslova par vynimiek velmi slabe. Ano nepustupili sme, je to skoda o to vacsia, ze to bol pomerne slaby turnaj, ale proste stastie nam neprialo, snad nabuduce, taktiez kvalitu sme nemali najlepsiu... a aj tak sme ziskali 4 body v zapasoch s medailistami.
Tak priatelia, zase o rok sa stretneme pri sirokom spektre tem ohladom MS a nasich junakov ... - 28.5.2023 - 22:37
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- matus93
- Zaujimalo by ma od ľudí, ktorí kritizujú úroveň šampionátu, aké ponúkajú riešenie ? MS raz za dva roky by mali význam ak by sa konal aj svetový pohár .. vo všetkých kolektívnych športoch sa hra kvalifikácia na šampionát, konajú sa aj európske šampionáty cize sú na medzinárodnej pôde zápasy, ktoré ponúkanú kvalitu a zápolenie národných tímov a šampionát je potom ako čerešnička na torte aj keď futbal po rozšírení počtu účastníkov ma takisto viacero nezazivnych zápasov hlavne v základných skupinách .. jedinú možnosť ak by sa nekonal svetový pohár je rozšírenie počtu účastníkov EHT zobrať aj tímy zo širšej eu špičky a hrať akoby o majstra Európy .. ale to sa podľa mna nestane .. navzdory tomu si myslím že tento šampionát nebol tragicky .. ponúkol pekný príbeh (aj hokej ) zo strany Lotyšska .. Nemci dokazujú že na domácom šampionáte keď im dozrie mlaď určite budú mieriť vysoko .. Švédi ci Švajčiari budú po neúspechu budúci rok hladnejsi .. rovnako Česi alebo naši keďže sa hra u susedov .. jedine tragické konštatovanie je že to bude na hnojke
- 28.5.2023 - 22:44
- +5
- p_adre
- 12 tímov v Áčku
- 28.5.2023 - 22:49
- +2
- FeroMotyka
- JOJ bude top, už nebudete chcieť aby sa tých MS zbavili.
- 28.5.2023 - 22:50
- +1
- napalmdeath
- raz za 4 roky by stacilo.
- 29.5.2023 - 1:28
- +2
- Cotillion
- imho by mali velmi urychlene s NHL vykomunikovat, aby od roku 2026 vyzeral medzinarodny program nasledovne:
2026 - olympiada (za ucasti hracov z NHL)
2027 - klasicke MS ako ich pozname
2028 - svetovy pohar
2029 - klasicke MS ako ich pozname
a takto dokolecka dokola. - 29.5.2023 - 12:10
- 0
- LenTak93
- to by síce bolo fajn, ale seniorské MS generujú taký zisk, že prakticky financujú všetky ostatné turnaje nižších divízií
a toto by znamenalo, že špička by sa ešte viac zúžila
taká Kanada, Švédsko, Fínsko, či Česko by mali kvalitný turnaj prakticky každý rok, zvyšné krajiny by to mali rozhádzané (koľko tímov by hralo na Svetovom pohári? koľko krajín by štartovalo na MS?)
znie to pekne a sám som za úpravu MS, len takéto riešenie by zrejme nebolo najlepšie - 29.5.2023 - 12:17
- +1
- FeroMotyka
- Zlaté MS U20, ale tak gratulujem aspoň Lotyšom, tí vyčarili úsmev. Snáď OH už bude s NHL hráčmi, strašne mi chýba nejaký poriadny turnaj.
- 28.5.2023 - 22:49
- +5
- Deividson.
- Kanada, Nemecko, Lotyšsko.
Zloženie nemeckého pohára? Nie, prvé priečky na MS. Je to dobré? Neviem, ale je fajn, že aj takí Lotyši získali kov. Za tie roky sympatických výkonov im to prajem.
Každopádne ten turnaj bol slabý, ani z jedného tímu nešiel strach a každý bol porazitelný. Pri určitej konštalácii sme mohli brať kov aj my, dokonca aj zlato. Škoda, že po nádejnom optimizme so skladbou kádra nebol výsledný až tak dobrý, lebo šanca na úspech tu bola veľká. Ale mne sa aj tak naše zápasy páčili. Držím palce chlapcom v kariérach. - 28.5.2023 - 22:54
- +18
- Medvedjevegetarian
- Za mňa to boli skvelé majstrovstva s prekvapeniami. Som veľmi rád za úspechy Nemecka aj Lotyšska. Náš hokej hoci aj spravil niekoľko krokov vpred je však na ňom veľmi veľa roboty ešte ako na kostole.
- 28.5.2023 - 22:58
- +3
- lišiak1
- gratulacia kanade!
budme radi ze titul je v spravnych rukach lebo kebyze vyhraju nemci tak nas predbehnu v historickej tabulke a toto sa proste nesmie stat ... dost ze pred nami je o jeden bronz velka britania, to uz bohato staci - 28.5.2023 - 23:29
- +3
- Urpiner16
- Najslabšie MS aké som za tie roky videl.Bojovnosť prevažovala nad kvalitou no a tú kvalitu potvrdila u mňa iba Kanada.
- 28.5.2023 - 23:56
- +4
- LukeasBil
- Treba nejako do buducna zastavit tych Kanadanov. Najlepsie v skupine alebo vo stvrtfinale, aby pri neucasti Rusov si mohli aj ostatne krajiny doplnit medaily. Najma USA, SUI, SVK, CZE, DEN, FIN a SWE.
- 29.5.2023 - 3:00
- 0
- Urpiner16
- Zastaviť v skupine by sa dalo ale to by museli aj rozhodcovia trochu pískať fifty,fifty.Podĺa mňa Kanade rozhodcovia dosť veľa faulov prehliadajú môj názor.A hlavne vtedy keď sú nervózny a prehrávajú.Silnejší pes jebe ako sa ľudovo hovorí.
- 29.5.2023 - 7:42
- +1
- Kopcansky Palachar
- Ak chcu nieco nazyvat slabym, tak nech hodnotia najprv seba... O slabom turnaji nemoze byt reci a bezte uz do r.ti s tymto narativom. To, ze Kanada opat dala finale s vyberom, ktory sa vam nepozdava je skor problem prijemcu. Kanadania vedia zoskladat team najlepsie /maju dost kvalitnych hracov/ a preto stale bojuju o zlato ci medailu. Svajciarsko malo super vyber vratane par hvezd a az do zapasu s Lotysmi hrali paradne. Fini mali podobne silnu zostavu ako pri zlate. Svedi sa chystali zlomit neuspechy vo QF, takze priviezli dobry a pomerne silny team. Nemci mali s par super hracmi z NHL tiez hned vynikajuci vyber. Amici k tomu pristupuju po svojom, uz posielaju silnejsie vybery, ale nestaci to. Musia poslat viac skusenosti ak chcu medailu. Cesi nemali slabu zostavu a Lotysi uz vobec nie. Nie nadarmo boli v rankingu sily nominovanej zostavy pred nami. Boli to pomerne dobre a vyrovnane MS. Skoda, ze viac v TV nedali v hlavnych prenosoch druhu skupinu, trochu to meni celkovy dojem. Tak uz prestante opickovat ako pred MS, ze nemame golmana, ze to boli slabe MS. Neboli odlisne od niekolkych poslednych turnajov a ine pridavne meno by bolo vhodnejsie.
- 29.5.2023 - 7:45
- +3
- FeroMotyka
- Si ešte silné výbery asi nevidel, ale nemám ti to za zlé. Proste MS sú meh, ale možno to je aj tým, že to je každý rok a väčšinu tých tímov má už človek napozeranú. Ale je to už taký zvyk si v Máji pozrieť MS, na druhú stranu veď čo iné nám zostáva keď OH sú ako hod mincou či tam budú NHL hráči alebo nie, Svetový Pohár si spravia keď sa nudia aj to tam naposledy vymysleli nejaké špeciálne tímy. Smutné akurát je to, že ako sú tie MS horšie a horšie a momentálne ešte bez Ruska, tak stále máme problém sa dostať do štvrťfinále. Takže hej ak sa na to pozeráš z pohľadu Slovenska a postupu tak sa nič na MS nezmenilo
- 29.5.2023 - 8:29
- +3
- kocsma
- Nie je to tým, že to je každý rok jak si tu veľa ľudí myslí. Keby sa MS hrali každé 2 roky tak by to kvalitu nejako neovplyvnilo. Problém prečo hráči nechodia na MS je inde s treba sa ísť poďakovať IIHF a NHL
- 29.5.2023 - 8:42
- +2
- FeroMotyka
- Možno áno, možno nie. Neviem, nevidím tým hráčom do hlavy prečo odmietajú, ale pár z nich by si zrejme rozmyslelo či odmietnuť kvôli únave alebo dostať ďalšiu možnosť ísť reprezentovať za ďalšie 2 roky ak nie 4. Ale ťažko povedať, možno by stačilo posunúť MS aby sa hrávali po skončení NHL resp. v Juli a mohli by prísť aj hráči z NHL/AHL, kt. povypadávali v NHL aj v 2. kole či finále konferencie.
- 29.5.2023 - 10:51
- 0
- Fandimhokeju
- Svetový pohár tak skoro nebude, lebo NHL tam chcú Rusov, ale hokejový európsky svet to nedovolí.
- 29.5.2023 - 9:38
- 0
- FeroMotyka
- Ak mám pravdu povedať tak tento turnaj ma zaujíma asi zo všetkých najmenej keď to funguje tak ako to funguje. Spraví sa raz za čas, pridajú si tam nejaké špeciálne tímy akurát jediná vec, že by tam hrali aj hráči NHL.
- 29.5.2023 - 10:53
- 0
- hawkie
- Tie "špeciálne tímy" - to bolo to najlepšie, čo mohli urobiť. Najmä tím Severnej Ameriky, kde si mohol vidieť pohromade asi to najlepšie z mladých hráčov USA a Kanady - Johnny "Hockey" Gaudreau, MacKinnon, Matthews, McDavid, Eichel, Seth Jones, Larkin, Nugent-Hopkins, Scheifele, Trouba a ďalší...
- 29.5.2023 - 13:20
- 0
- FeroMotyka
- No dobré na exhibíciu, ja neviem možno sa na to pozeralo dobre ale fakt mal niekto k tomu nejaký vzťah a fandil tak akoby fandil svojim? A radšej by si tam mal Slovensko či Tím Európy kde by hralo pár Slovákov?
- 29.5.2023 - 13:47
- 0
- hawkie
- It depends... (teraz bude nasledovať niekoľko veľmi subjektívnych názorov)
Závisí od počtu účastníkov - ak by to opäť obmedzili na 8 tímov (či koľko ich bolo naposledy?), tak nech je radšej Tím Európy a Tím Sev. Ameriky. So všetkým rešpektom - tím vyskladaný z Tatara, Pánika, Cehlárika, Slafkovského, Hrivíka a ďalších, nech je akokoľvek kvalitný (smerom k MS určite), na tom fóre, kde sú naozaj najlepší z najlepších by to skrátka na väčší úspech (aspoň teda podľa mňa) nestačilo. Resp. takto - neviem si predstaviť, žeby hrali vyrovnanú partiu s takou Kanadou. Ale to je len môj názor...
A ono, McDavid, Matthews a spol. v 16-om nehrali exhibíciu. Áno, bol to taký all-stars tím tých najlepších mladíkov, ale hrali veľmi pekný hokej. Či k tomu mali fanúšikovia vzťah - podľa mňa áno. V prvom rade fandili skvelému hokeju.
- 29.5.2023 - 15:39
- 0
- Kopcansky Palachar
- Motyka nevystrelila, ako vzdy. Standardne MS. Sa tu zas papagajujete jak male deti. Kebyze mame zostavu jak SUI, tak tu mile deto osprostene trepete o titule. Asi tam bude kvalita u inych ak sa SUI nedostane do SF. A to, ze tam asi nevidite svoje hvezdy a podla toho a KB hodnotite hokej vseobecne je uz ine. Dobre MS to boli, za 20 rokov bolo takych podobnych asi 15 sampionatov. Len to skazili nasi druhou polkou MS. A tak to cele aj ludia zbytocne hodnotia. Este raz sa Motyko kukni na zostavy a pocitaj a analyzuj. A nie nema ti za zle, ze motyka nestriela, nema na to proste vybavu.
- 31.5.2023 - 22:32
- 0
- Urpiner16
- Súhlasím s názorom že Kanadu treba zastaviť ešte v skupine pokiaľ nie je play off kde sú už nastavení tak ako žiaden team na turnaji a nezastaviteľní.
- 29.5.2023 - 8:54
- +1
- Zascho
- Na severe v poslednych 15-20 rokoch velmi biedne atmosfery (myslim sevrenejsie od Kodane) Akokeby tam nebol zaujem o MS. V meste aj v Rige to bolo poslabsie. Urcite by som odporucil IIHF zvazit podmienku mat 10K arenu, navyse ak sa nevypreda ani raz za MS ako sme to mohli vidiet v Rige.
- 29.5.2023 - 9:05
- 0
- Dominios
- ad slaby sampionat, ked pride CAN s top vyberom a kazdemu da 7-8 golov, USA mozno len 6, za predpokladu ze budu Rusi tak im mozno 5 a 1 dostanu... potom co budete pisat, aka kvalita tam teda je?
nie, hokej to bol dobry a uz len fakt, ze naozaj kazdy mohol brat body kazdemu (slovinci si cisto herne nezasluzili ostat s 0) znamena ze sampionat bol fajn
par McDavidov a spol ze chybalo fajn, ale kolko krat sa uz aj stalo, ze top hviezdy si z toho urobili vylet, ze?
Dehonestujme a dehonestujme, tipujme a zerme klobasy z kauflandu slovav sprosta - 29.5.2023 - 9:08
- +3
- Urpiner16
- My vám serieme aj na váš kaufland.Banány čierne keď už ich vyložia.Billa oveľa lepšia kvalita aj keď drahšie.A ešte jedno som chcel.Za komoušou aj keď sa stálo na banány tak sem chodila zo západu prvá trieda kde tie banány spred vianoc vydržali do troch kráľov.Dnes ten ten banán po čá hodinách keď si ho kúpite môžte vyhodiť lebo je nepoužiteľný na jedenie.Takže vozia sem odpad a ten dvojitý meter potravín je oivividný.
- 29.5.2023 - 9:18
- +3
- Dominios
- tie banany nevydrzia ani v nemecku ci svajciarsku
pretoze sa zmenil sposob pestovania/dozrievania, kedze sa toho vozi viac a vsetko toto ma za nasledok upadok kvality (celosvetovo)
ale inac ano, celosvetovo sme sli kvalitou dolu a pravda rozhodne zial je aj to, ze ku nam pride casto to este menej kvalitne (lebo cena); mna ale zaraza, ze ked ku nam pride horsia sorta (lebo cena), tak preco potom stoji viac, ako v nemecku ta lepsiaale to uz nechame radsej nezodpovedane
- 29.5.2023 - 9:26
- +2
- Urpiner16
- Dominios vôbec to nie je o pestovaní.Niečo o tom viem.Je to o viacnásobnom prepravovaní a premiestňovaní kde tá teplota kolíše a kulminuje.Prichladia,potom prebalia kde sa dostane vzduch,je to vlhké a narúša sa prirodzená ochrana šupky banána.
Za komoušou prišlo lietadlo priamo z Kostariky alebo Ekvádoru kde tie banány oberali deň pred tým ako sa naložilo na liedadlo a prišlo do ČESKOSLOVENSKA.Prvá trieda,ten banán aj keď si čakal mal chuť ako z plantáže.To čo porovnávaš s Nemeckom a Švajčiarskom je len v tom oproti nám že tam ten čas z plantáže je kratší po zbre ako keď príde k nám.Pre nás je to nie je ani druhá trieda ale tretia či štvrtá. - 29.5.2023 - 9:44
- +3
- strojar
- Treba jednoducho prijať skutočnosť, že predmetom nášho záujmu je šport, ktorý je reálne vo svete na okraji záujmu.
Nás zaujíma, pre nás top, preto o ňom tak intenzívne debatujeme.
Skúsme to tu nebrať tak vážne.
Vonku svieti krásne slniečko.
- 29.5.2023 - 9:44
- +2
- Adriano23
- Miloš, ked vidim kolko prispevkov si pocas MS vyplodil a musis na kazdeho silou mocou reagovat, tak evidentne ty to az tak "v klidku" neberes.
Chodia tu ludia, pre ktorych hokej nie je okrajovy sport a realne co sa tyka zimnych kolektivnych sportov, tak hokej je topka. Ma velku tradiciu v europe a v sevenej amerika a ked si tu niekto povzteskne, ze koordinacia medzi medzinarodnou organizaciou a najlepsou ligou sveta je nulova a ten velky potencial ktory hokej ma si len sami podkopavaju, tak na tom nevidim nic zle. Ved od toho su diskusie...
- 29.5.2023 - 10:07
- +11
- DocentMladsi
- mozno to aj je problem ze zimny sport na svoj vrchol pomaly v juni ked niektorym koncia sezony uz v marci
- 29.5.2023 - 10:14
- +1
- emoxx1
- Najviac na tomto celom ma udivuje Instagram profil Hockey Canada. Zlato z MS dostalo ďaleko menej priestoru ako nejaký paralympijský turnaj ktorý tam teraz prebieha. Krajina ktorá má tie MS úplne v prdeli berie zlato a krajiny kde sa to berie vážne budú zas mesiac v médiách rozoberať kde sa stala chyba 😃
- 30.5.2023 - 11:53
- +4
- DraciaTlama
- Presne tak
- 30.5.2023 - 11:59
- +1
- strojar
- Kde udělali soudruzi z NDR chybu?
Za války stříleli do vzduchu.
Ako naši hokejisti. - 30.5.2023 - 12:12
- 0
- topska
- Ja som sa bavil o tom s ludmi z kanady a ze na zvaze to brali tie ms sakra vazne. U ludi je to horsie. Treba este k tomu priratat skandaly...
- 30.5.2023 - 19:05
- 0