Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Kanaďan Nachbaur rozšíril realizačný tím HKM Zvolen

zdroj: vaaju.com
11.11.2019 11:01 TASR

Kanaďan Don Nachbaur rozšíril realizačný tím tipsportligového hokejového klubu HKM Zvolen.


Bude pôsobiť v pozícii hlavného trénera spoločne s Andrejom Podkonickým.

Nachbaur pôsobil v rokoch 2017 až 2019 ako asistent trénera v Los Angeles Kings. Predtým strávil vyše 20 sezón v nižších zámorských súťažiach, ako hlavný tréner viedol kluby v AHL i WHL. Počas hráčskej kariéry odohral v NHL 234 zápasov, nastupoval za Hartford Whalers, Edmonton Oilers a Philadelphiu Flyers.

S myšlienkou angažovať 60-ročného kormidelníka zo Severnej Ameriky prišiel prezident klubu Dušan Mráz. "Beriem za to plnú zodpovednosť. Napriek sérii víťazstiev, ktorú naše mužstvo ťahalo, musím povedať, že hra tímu nebola vždy dobrá. V priebehu niekoľkých dní som dostal informácie o niekoľkých možných kandidátoch. Okamžite ma oslovila vizitka Dona Nachbaura a dal som pokyn na rokovania o zmluve. Tie bývajú väčšinou zložité, určitý čas trvajú a nie vždy sa končia dohodou. My sme však doviedli rokovania s novým trénerom až k podpisu kontraktu a už v nedeľu večer bol Don Nachbaur vo Zvolene. Od pondelka naše mužstvo povedie dvojica hlavných trénerov. Andrej Podkonický a Don Nachbaur budú na jednej úrovni, asistentom zostáva Michal Kobezda. Tréneri si teraz všetko rozoberú a zvážia. Koncom novembra budem čakať na ich vyjadrenie a návrhy, aké zmeny je potrebné v mužstve urobiť," uviedol Mráz vo svojom stanovisku na klubovej stránke.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


tep

 

No som zvedavý, hlavne na to, či a ako sa zmení hra ZV.
A taktiež sa neviem dočkať, čo na to povedia miestni grafológovia..
11.11.2019 - 11:13
+2

zvolencan1

 

Grafomani.
11.11.2019 - 11:40
+3

banka100

 

Myslím, ze správny krok, nakoľko podkonický nie je tréner. To len kamarát šatan si mysli, ze podkonický je tréner, ale naopak, keby zvolen mal trenera minulý rok, tak mohol byť vo finále.
11.11.2019 - 14:43
+1

Zubo27

 

Prečo sa neprihlásiš na konkurz?
11.11.2019 - 18:56
+3

kurtsteiner

 

Ty tiež nie si spisovatel a predkladas verejnosti taketo sprostosti...
11.11.2019 - 20:38
+5

lukasbb

 

Podľa mňa dobrý ťah Andrej sa priučí
11.11.2019 - 11:18
+5

Venum33

 

Za mna dobry tah
11.11.2019 - 11:19
+2

starosta

 

A tak pokaziť už viac nemáme čo. Snáď nám ujo pomôže.
11.11.2019 - 11:19
+5

mitoO

 

Vyzera byt odbornik, ale dvaja hlavni treneri? To sa uz viac x neosvedcilo.
11.11.2019 - 11:23
+4

adept

 

Hovorí prezident klubu Dušan Mráz:
Očakávam, že na tému dvoch hlavných trénerov začnú teraz diskusie, ale takéto prípady už z minulosti poznáme a istotne sa s nimi aj v budúcnosti stretneme. Všetko je tu o vzájomnej komunikácii, rozdelení si kompetencií a zodpovednosti.
11.11.2019 - 11:26
+18

mitoO

 

Prezident HC nemá strach z toho, že na košickej lavičke sú teraz dvaja hlavní tréneri a mal z toho prameniť nejaký problém. „Nie je to bežné v našom teritóriu, ale je to bežné vo svetovom hokeji. Myslím si, že to bude fungovať bez problémov. Podstatná je komunikácia medzi trénermi, ale myslím si, že to bude klapať.“

a neklapalo...
11.11.2019 - 11:32
+9

forwardPP

 

Presne tak, takéto prípady z minulosti poznáme a nikdy to nefungovalo.
11.11.2019 - 12:42
+2

alex77

 

na papieri budu dvaja hlavni treneri ale realne podkonicky bude asistent..
11.11.2019 - 14:36
+6

nyytymaki BLOG

 

To tento ujo akože naučí Štraucha nebáť sa súbojov,Mráza motať aj niekde inde ako v rohoch,Maiera nekuriť vo vlastnej tretine,Bonisa naučiť,že nie všetko je čakať na prihravku od spoluhračov,ale aj pomôcť defenzíve,Petráša nestrielať do nôh obrancov či niekam na plexi?
No tak fajn,pome nato
11.11.2019 - 11:23
+59

Ivo

 

Podpis..
11.11.2019 - 12:31
0

banka100

 

Keď to nenaucil podkonický, ktorý je peferovany, bez akýchkoľvek výsledkov, tak to horšie nemôže byť.
11.11.2019 - 14:45
+2

gabby

 

11.11.2019 - 19:35
0

gaspi

 

j len či by nebol platnejší v juniorke, doraste...
11.11.2019 - 11:25
+1

nyytymaki BLOG

 

Hoci hlavná misia Dona Nachbaura bude pri zvolenskom áčku, svoje vedomosti a metódy bude odovzdávať aj ďalším trénerom v mládežníckej organizácii HKM.
11.11.2019 - 11:29
+7

Karim23

 

Mame trenerov pre jednotlive skupinky v kabine?
11.11.2019 - 11:26
+29

Dracik_18

 

Bakinko dal si to
11.11.2019 - 13:38
+3

Karim23

 

Tak toto je necakane ako novy Karlosov most v Prahe
11.11.2019 - 13:42
0

NasHokej97

 

Meno je to zaujímavé, uvidíme ako to bude pracovať v kabíne. Nepamätám si naposledy kedy boli v klube dvaja hlavní tréneri. Bude zaujimavé ako budú rozdelené kompetencie? Nepísali zvolenčania že v kabine je rozdelenie Kadania/Slovaci? Neviem či toto s tým pomôže
11.11.2019 - 11:28
+2

mitoO

 

KE - Simicek, Simurda - nefungovalo
NR - Stavjana, Kmec - fungovalo

Ak je tam jeden submisivnejsi, tak to moze fungovat.
11.11.2019 - 11:32
+5

RudoNR18

 

Tak ale vieme ze unas to bolo len tak na oko a Stavjana Hral Prim....
11.11.2019 - 11:40
+1

forwardPP

 

Presne tak Kmeč bol hlavný iba na papieri.
11.11.2019 - 12:43
+2

fany

 

A tak Andrej má so submisiou bohaté skúsenosti,inak by skončil ako Mikula
11.11.2019 - 11:44
+4

Tehelnepole

 

išla som niečo napísať v zmysle že toto je kaý kopanec do niečej zadnice a sebaúcte a tak... ale vystihla si, čo si myslím.
11.11.2019 - 11:59
+2

strojar

 

Stavjaňa a Kmeč NIKDY nemali rovnocenné postavenie pri vedení mužstva.
11.11.2019 - 12:53
+1

MartinZV

 

Vo Zvolene Staš a Mikula nie tak dávno
11.11.2019 - 12:05
+1

Tino

 

ak ZV: ma nejake prachy navyse co zjavne ma preco nie...klubu to IMHO pomoze, pride typek ktory cosi o modernom hokeji vie, mozno ma nejake vedomosti ktore ZV chybaju a ma know how ako tieto vedomosti implementovat do reality...zaroven je dolezite aby vedomsoti ktore ma nesli do stratena preto zdvojena funkcia hl. trenera
11.11.2019 - 11:34
+4

mirec04

 

Velmi zaujimave meno pre nasu ligu. Som zvedavy, ci sa zmeni nieco na hre Zvolena.
11.11.2019 - 11:38
0

JohanHV71

 

Neuveriteľná škola čo sa dostáva Podkonickému, minulý rok s Raimom Summanenom na lavičke, teraz Don Nachbaur, obaja trénovali skvelé tímy, sú to veľkí odborníci popritom samozrejme práca s Craigom Ramseym, keď nezaspí na vavrínoch, mohol by z neho byť kvalitný tréner. nehovoriac o tom, že aj ďalší kouči v zvolenských štruktúrach z toho môžu čerpať.
11.11.2019 - 11:42
+39

Spravodlivost

 

Asi niečo má ma deda mráza: alebo si to odrába svojím potkním jazykom...
11.11.2019 - 18:43
0

GB11

 

To je teraz v móde mať dvoch hlavných trénerov? Aj keď kedysi sme to aj my tak mali a nedopadlo to dobre Faith-Oremus ak sa nemýlím. Teraz to má aj Hradec: Martinec a Ružička
11.11.2019 - 12:07
+1

liskin10

 

nebol to Faith a Pešout?
11.11.2019 - 14:13
0

GB11

 

Nie nie našiel som to bol to Faith s Oremusom a Faith potom skončil a Oremus asi odišiel (to už tam nieje písané) a prišiel Pešout
11.11.2019 - 20:58
0

liskin10

 

Faith skončil po "vyštvaní" Pešoutom! Pešout bol určite s Faithom a asi po 8-10 zápasoch pán Faith odišiel.
13.11.2019 - 12:21
0

liskin10

 

tu je link na tú sezónu
13.11.2019 - 12:24
0

liskin10

 

https://www.eliteprospects.com/team/171/hk-36-skalica/2009-2010?tab=stats
13.11.2019 - 12:51
0

TommY_D

 

No tak tuto sezónu to vyzerá že ZV má pomaly dvojnásobný rozpočet ako my
11.11.2019 - 12:12
0

topska

 

s tymi platmi trenerov opatrnejsie lebo taky Ramsay ma o dost nizsi plat ako mal Jano Kozak pri repre
11.11.2019 - 12:28
+2

mitoO

 

Neporovnavajme futbal a hokej.
11.11.2019 - 12:32
+1

topska

 

No prave ze tu som chcel porovnat a konkretne (10 000 a 15 000) aby bolo jasne ze v hokeji sa da angazovat zaujimavy trener aj za normalne peniaze.
11.11.2019 - 12:33
+3

Big Bear

 

To radsej ernesta do ziliny za 6
11.11.2019 - 17:47
+2

Urpiner17

 

Topska. Koľko berie Draisatl nevieš? Myslim Peter nie Leon. Pre istotu
11.11.2019 - 17:52
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
noano

 

lenze Kozak potreboval drahu slivovicu, preto mu dali vecsi plat ako Gordonovi
11.11.2019 - 13:31
0

sebot

 

Ramsay berie menej ako 15 000 e mi chces povedat hej ? Tomu neverim
11.11.2019 - 17:03
0

hkmzv95

 

Áno, je to pravda
11.11.2019 - 17:43
+3

sebot

 

Bola niekde uvedena jeho mzda ? Ja som to nikde nepostrehol
11.11.2019 - 18:14
0

TuriecMT

 

Hraci kanadskoamericky trener kanadan koho mi to pripomina ze by BB
11.11.2019 - 21:57
+1

lubfito

 

Nepamätám si že by v našej lige trénoval väčší odborník. Takže za mňa klobúk dole, aj hore pred p. Mrázom, za to že dokázal dotiahnuť takého človeka.
Ďalšie plus vidím v tom, že tento tréner pracoval najmä s mladými hráčmi a teda práve tejto skupine vie podľa môjho názoru pomôcť najviac. V tomto smere mu veľmi držím palce a dúfam že čoskoro uvidíme nejakého ZV mladíka ako sa driape hore.
Chcel by som vidieť zvítanie sa medzi Nachbaurom a Ščurkom, keďže tento tréner ho viedol v Tri-City Americans spolu s Valachom. Pikoška, v bráne im stál Carey Price.
Ak by Nachbaur dostal zmluvu aj na ďalšie sezóny, tak s jeho prehľadom môže Zvolen priniesť ešte lepších legionárov ako doposiaľ.
No, každopádne som zvedavý ako si tento tréner poradí s mužstvom. Držím palce, len samozrejme nie proti nám
11.11.2019 - 12:14
+33

pinto1000

 

Len pre poriadok.
Nedoniesol ho Mráz ale Patrik Ryba.
11.11.2019 - 14:30
0

fany

 

Snáď vie chodiť aj sám.
11.11.2019 - 14:53
+7

lubfito

 

V pohode, beriem. Možno som si zle vyložil článok, lebo tam to vyzerá ako keby je to Mráz kto chcel tohto trénera.
11.11.2019 - 15:38
+1

MartinZV

 

Myslím, že Summanenov životopis bol porovnateľný, ale samozrejme, uhol pohľadu. Každopádne je výborné, a myslím, že pre celú ligu, že sa darí dotiahnuť aj takýchto ľudí.
11.11.2019 - 17:34
+2

Farrokh Bulsara

 

Alpo Suhonen v BB. Niekoľko rokov asistent trénera v NHL, jeden rok tuším aj hlavný tréner.
11.11.2019 - 20:46
+2

lubfito

 

Výborne, ďakujem pekne za pripomienku. Úplne som už zabudol na tohto trénera.
12.11.2019 - 7:33
+1

Gargamel123

 

Zvolen: majstri
11.11.2019 - 12:23
+5

taksatunga

 

nachbaur na lavicke a andrej bude moct naskakovat aspon na presilovky
11.11.2019 - 12:25
+2

Nerkio

 

Je len dobre že za posledné roky ,prišli do ligy nový tréneri a netočia sa stále ty istý ...Či to bol tréner do Bb ,Košíc Nitry či teraz Zvolenu ...Tento bude tiež určite pre Zvolen veľký prínos
11.11.2019 - 12:25
+6

Sunkafit

 

Suhlas
11.11.2019 - 15:58
+1

InterHKM

 

V decembri nastanú zmeny aj v kádri, podľa mňa teraz každý z hráčov pochopil vyjadrenie p. Mráza: "koncom novembra čakám na vyjadrenie a návrhy, čo treba v mužstve zmeniť"
11.11.2019 - 12:25
+6

fany

 

Treba ešte aspoň troch zámorákov poslať tak ,kam ich srdco volá(do Maďarska,Anglicka....) vymeniť za severanov,resp.susedov z Čiech a minimálne 5 Slovákov vymeniť za 5 Slovákov inej kategórie.Ak vie niekto zaručiť,že Tomek sa nezraní(asi nikto),tak brána môže zostať,ale inak neviem -neviem.A p.MRÁZ to najdôležitejšie.Viem ,že Vy veľmi nerád zasahujete do kompetencií trénera,tak si hlavne dozrite,aby tak nerobil NIKTO. To sú moje neskromné návrhy a nemusí sa čakať do konca novembra.
11.11.2019 - 12:48
+4

warn1ng

 

Urcite na tie navrhy pan Mraz netrpezlivo cakal
11.11.2019 - 13:39
+6

fany

 

Či čakal neviem,ale rada som nápomocná,keď ide o dobrú vec.
11.11.2019 - 15:03
+1

warn1ng

 

Ved od teba su len dobre navrhy Pato Ryba a Po
11.11.2019 - 15:20
+1

warn1ng

 

Pato Ryba a Andrej sa uz zacinaju triast o stolicky.
11.11.2019 - 15:20
0

fany

 

A Plavucha ako skončil?To som si vypočula rečí.
11.11.2019 - 15:33
0

fany

 

A ešte jedna vec.Ale to berte tak,akože to povedala len jedna TETA od kredenca.S touto zostavou by bol zázrak už semifinále.Ak reálne niekto rozmýšľa nad finále,nedajbože TITULOM,tak MINIMUM 10 hráčov musí tatam a byť nahradený kvalitou.A kľudne rátajte.Na konci sezóny si povieme.
11.11.2019 - 15:51
+3

ajwen77

 

Daj tu kvalitu!! Dakujem.
11.11.2019 - 15:58
0

ajwen77

 

Presnejsie. Kto von a kto za neho aby bolo to finale. A kizes aj hracov co su mimo a nieje sanca aby prisli.
11.11.2019 - 16:02
+1

warn1ng

 

Ale ved co nevies. Juraj Jurik, Peto Zuzin, korcule obuje este Lukas Jurik, Kamil Brabenec popripade Riso Sechny.
11.11.2019 - 16:08
+1

Nemehlo

 

Ved to je jednoduche vyber si z kadra koho chces a namiesto neho : Oveckin, Crosby, Malkin, Kane, Pastrnak do 10 zvladnes doplnit. Inak neviem limit je, trh nic dobre neponuka a slovaci vonku su nezaplatitelni, kym ich nevyrazia. Ale kazde muzstvo potrebuje vymenit 10 hracov, mozu poskusat medzi sebov
11.11.2019 - 16:28
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
topska

 

Ak naplni ocakavania ktore nebudu male (a aj tych uloh bude vela) tak to moze posunut hlavne mladych zvolencanov ci ich trenerov. Aj take osoby posuvaju nasu ligu vpred a nemusi to byt top hrac. Som zvedavy na to no skor ako na vysledky tak na nejaky suhrn po sezone co to klubu dalo.
11.11.2019 - 12:32
+2

fany

 

A koľkí z tých mladých vedia po Anglicky???Myslím rozumejú pravej angličtine,nie že majú v škole.
11.11.2019 - 12:47
0

topska

 

To vobec nie je dolezite, v A-cku im to prelozi Podkonicky a v mladezi s nimi moze ale aj nemusi priamo komunikovat on ale ich treneri. Asi si nemyslis ze on teraz bude trenovat vsetky rocniky. On by podla mna mal pozerat aj zapasy a treningy mozno jednotlivych kategorii a potom svoje skusenosti ake nema s mladeznickym hokejom asi ziaden trener v slovenskych mladeznickych kluboch (resp. ine postrehy z ineho prostredia) podat trenerom, seftrenerovi mladeze a bud osobne na sedeniach (ake sa organizuju napriklad v KE alebo u nas) podat aj hracom (a tam bude tlmocnik).
11.11.2019 - 12:56
+21

InterHKM

 

topska:podpis...
11.11.2019 - 13:05
+4

fany

 

Ale no,ale no.Takže asistent trénera nemohol byť zvolenčan,lebo nevedeli po anglicky v SLOVENSKEJ extralige(tým siedmym statočným mohol prekladať Podkonický.ČI??? )A zrazu NEVADÍ,že viac ako polovica mužstva nebude rozumieť HLAVNÉMU trénerovi.A Podkonický už má určenú dvojfunkciu ŽIAK a PREKLADATEĽ
11.11.2019 - 13:12
+2

topska

 

Ty co si zase vymyslas? Kde pre boha ja pisem ze nemohol byt asistent trenera zvolencan? Ved ja ked ti dam matematicku ulohu tak tam najdes nejaku paralelu medzi vysledkom a angazovania zamorskeho cloveka do zvolenskeho hokeja na ukor zvolencana. Odpovedal som ti na otazku s troma otaznikmi tak neviem co menis temu. Jasne ze musi robit aj prekladatela ak fakt mate hokejistov ktori nevedia pochopit hokejovej anglictine. Lebo to je smutne. Tak ako je to smutne v repre. Ty vole my teraz budeme riesit angazovanie na nase pomery takej kapacity podla toho, ze nejaki flakaci zo strany slovenskych hokejistov nevedia anglicky ani tak aby pochopili hokejove pokyny. To je ich chyba a chyba ich rodicov a toto nemoze brzdit nas hokej. Tak bohuzial potom musi Podkonicky prekladat.
11.11.2019 - 13:24
+11

fany

 

Ty sa v prvom rade ukľudni.Vo Zvolene na začiatku sezóny zaznelo,že asistent musí vedieť po ANGLICKY.PREČO?A vieš prečo sem príde kanadský tréner?Lebo začali FLÁKAŤ zámorskí hráči.
11.11.2019 - 13:36
+1

warn1ng

 

Zacal flakat cely tim.
11.11.2019 - 13:40
+3

OhavLAX

 

Nie, nemáš pravdu, za všetko môže globálne spiknutie zámorskych hráčov s protizvolenským cítením..ich prvým cieľom bolo pod rúškom tmy dostať zo Zvolena všetkých odchovancov
11.11.2019 - 13:52
+3

fany

 

POZOR,POZOR!!! WARNING,WARNING !!! Slovenská enkláva hrala slabúčko od začiatku,lebo v podstate v HKM zostali ,resp.prišli slabučkí hráči. Drgoňa uduseného v tretej nerátam a povedať na HALAMU a TOMEKA,že začali flákať,to je silná kafe.
11.11.2019 - 14:06
0

warn1ng

 

Drgon je uduseny v tretej od zaciatku? Podla mna zacinal v prvej obrane. Ja som nenapisal odkedy zacal flakat cely tim. Ja som len napisal ze ZACAL FLAKAT CELY TIM. Niektori maju salam parky od zaciatku, vtedy nas ako tak drzali nad vodou tvoji "oblubenci". Ked uz to zacali flakat aj zamoraci, sme nahraty. Kazdy jeden hrac sa musi zabudit, bez ohladu na to aku vlajku ma vedla mena.
11.11.2019 - 15:18
+2

fany

 

No, ale to len podľa Teba.A to nemusí byť vždy pravda.
11.11.2019 - 15:35
0

warn1ng

 

Ani u teba.
11.11.2019 - 16:02
+3

hkmzv95

 

Nechaj ju, nech si povypráva
11.11.2019 - 16:32
+1

InterHKM

 

neuveriteľné čo dokáže napísať táto ženská... ach fany
11.11.2019 - 13:44
+8

fany

 

Ach Inter,ale som to tu rozprúdila.
11.11.2019 - 14:09
+1

InterHKM

 

Ako vždy...
11.11.2019 - 14:23
+2

Tizo BLOG

 

Chlapci nic v zlom ale uz ste jednu "zensku" svojimi tupymi recami odtialto dostali. Nepokracujte lebo to tu za chvilu bude ako modra ustrica....
11.11.2019 - 17:53
+7

ZOOMER

 

+++++++++++++++++++++++
11.11.2019 - 18:00
+2

Hrobar

 

ta zienka, ktoru odtialto vyhnali bola narozdiel od tejto velmi prajna, fandila svojmu timu, neutocila na ostatnych, nedehonestovala hracov svojho timu..
11.11.2019 - 18:05
+24

fany

 

No vidíš a napriek tomu sa niektorým pánom tvorstva nepáčilo čo písala.
11.11.2019 - 22:11
+1

Hrobar

 

Ja nechápem zas, ako ty musíš byť za každú cenu iná. Áno, beriem, že sa ti nepáči akou cestou sa vydal Zvolen, že tvrdé jadro netvoria odchovanci - no cez to všetko ich máme v hlavnom tíme a dostáva sa im veľa príležitostí, to, že sa v poslednej sezone Zuze a Šišovi nedarilo je fakt, možno im nesedel až tak Andrejov systém, no teraz su v Detve a darí sa im, ja som za nich rád, repre im pomerne vyšla a môžu ísť znovu vyššie, no momentálne vo ZV by nemali toľko príležitostí ako v DT. Treba to už akceptovať tak ako to je a nielen rýpať Tomek je jednotka - to sa ti splnilo.
11.11.2019 - 22:32
+2

fany

 

Momentálne vo Zvolene by Šišo so Zuzinom nemali toľko miesta???Však obaja by mohli hrať v prvom so Špirkom aj s prstom v nose. NIGDAJ nebudem akceptovať TLAČENKY a zámorákov čo sa sem prídu len zviditeľniť a PÁ.Ako tak rešpektujem Betkera,keďže prišiel už z extraligy.Akceptujem však Tvoj príspevok.Ja nie som iná,len tu na HP ste zo ZV len s iným názorom,prečítaj na pokeci,či FB,tam nie som iná.
11.11.2019 - 23:11
0

fany

 

A ešte ďalšia vec.Ja nie som prajná?
Chovan,L.Jurík,J.Jurík,Hraško,Andersons,Drgoň,Tomek,Obdržálek,Roman.....To je pár mien,ktorým som ja priala,resp.ešte prajem OVEĽA-OVEĽA viac ako mnohí z vás.Ba dokonca ste ich zosmiešňovali ,keď som ich ja pochválila.TAKŽE TAK!
11.11.2019 - 22:33
0

8sweet8

 

Napíšem to inak keď su taky super ty hráči resp taký kvalitný prečo su v detve? Kazachstane nových zámkoch a podobne ? A nešli do čiech? Khl a podobne
11.11.2019 - 23:14
+3

fany

 

No vždy lepšie SLOVÁK v Kazachstane ako KANAĎAN na Slovensku. A po druhé.Ja o voze,ty o koze.Bolo mi vyčítané,že nie som prajná.Týmto chalanom by som fandila a priala aj keby hrali v Brezne,alebo RS
11.11.2019 - 23:27
0

ajwen77

 

(*)
12.11.2019 - 5:25
0

HKMpelemele

 

A v čom to je lepšie?
12.11.2019 - 7:57
+3

topska

 

Ved samozrejme ze musi vediet po anglicky lebo mate zamorskych hracov nie? S poriadku ked tu prisiel kvoli tomu ze to flakaju ak to ma pomoct. Ale asi sa tu nebudeme bavit o tom ze tento trener ma co dat aj inym hracom ci mladezi (hlavne). Aspon to tak zatial vyzera podla jeho kariery, realita moze byt samozrejme ina kedze ide o ine prostredie. Ja len vravim ze je smutne ze na Slovensku nevedia hokejisti po Slovensky. A ze je normalne ze asistent pri hlavnom trenerovi preklada z domaceho do cuzdieho jazyka alebo naopak. A moze to kludne robit aj hlavny trener. Funguje to tak v Nemecku, Kanade, Cesku a ja neviem kde. Lebo nie vsade sa rozprava na lavicke po anglicky lebo je tam vacsina domacich hracov.
11.11.2019 - 13:52
+1

Senn

 

a co chces tymto povedat akoze? Anglictina by mala byt, okrem ineho, samozrejmost v hokejovych(sportovych) kluboch, ta slovencina im bude asi na nic ak sa chcu presadit v zahranici. Potom to dopadne na styl this is my Senn...
11.11.2019 - 13:16
+3

Hrobar

 

And now is realita
11.11.2019 - 22:32
0

vzdy.na.statie

 

Vysvetli mi co je na tej hokejovej anglictine take tazke, play puck, forcheck, backcheck, play forward, hold the puck a samozrejme aby som nezabudol na poucit sa a ist od zapasu k zapasu.
11.11.2019 - 13:17
+2

topska

 

Ja neviem asi aj kresli v anglictine na tabulku pri time oute.
11.11.2019 - 13:25
+3

fany

 

Tak to stačí???Tak asi ťažké je,keď to nevedia zvolenskí tréneri a musel prísť Kobezda. Že si na začiatku sezóny nenapísal, aké je to ľahké.
11.11.2019 - 13:30
0

nyytymaki BLOG

 

takže asistent Podkonického preto nie je nikto z mládežníckych trenerov Zvolena,lebo nevedia po anglicky ani jeden a preto musel prísť Kobezda z Islandu.
Takto nejak si to tu vymodelovala-vykonštruovala?
11.11.2019 - 13:35
+2

fany

 

Vidíš.Keby si tak POZORNE ako moje príspevky čítal aj príspevky zvolenských funkcionárov,tak by si zistil,že som to nevymodelovala ani nevymyslela ja.
11.11.2019 - 13:48
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Athotis

 

Pokiaľ viem chceli sme Javorcika ,ale ten ma ešte v PA rok platnú zmluvu...iný asistent z vlastných radov ma nenapadá čo by nevedel anglicky
11.11.2019 - 23:03
0

fany

 

Podkonický prezradil aj meno nového asistenta trénera, ktorým sa stal Michal Kobezda. Jeho angažovanie objasnil pragmaticky: „Chceli sme dať pôvodne na tomto poste prednosť Zvolenčanovi, no nakoľko vedenie klubu trvalo na tom, aby aj asistent vedel anglicky a my tu takto jazykovo schopných zvolenských trénerov veľa nemáme, tak sme sa rozhodli takto.
11.11.2019 - 23:18
0

topska

 

Ten co tam mal byt nevedel po anglicky?
12.11.2019 - 4:42
0

fany

 

Tak toto Ti ja fakt neviem. Athotis tvrdí,že všetci vedia po anglicky,ja viem minimálne o jednom čo na 100% nevie,ale to je jedno.Podstatné je,že Andrej si mal vybrať asistenta z vlastných radov a potom aj tak vedenie rozhodlo inak.
12.11.2019 - 10:49
+1

strojar

 

Vo Zvolene je jediné očakávanie:
Titul.
Všetko ostatné bude považované za katastrofu.
11.11.2019 - 12:55
+16

Hadimistr

 

Musí Zvolen najbližšie zápasy povyhravat: Inak stratí kontakt s prvou trojkou a skôr sa pripojí k tomu veľkému stredu tabuľky
11.11.2019 - 12:33
+1

OhavLAX

 

Tí hráči hokej hrať poväčšine vedia, uvidíme či z nich vyžmýka tento tréner to, že sa nebudú báť ísť do predbránkového priestoru, budu strieľať od modrej a budú chcieť urobiť viac pre tím a všetko to čo povedal Podkonický..Som zvedavý ako však chce zmeniť v hráčoch mentalitu toho že veľa zámorákov je mentálne nastavených, že sú cestovatelia a že sa snažia len zbierať body, aby sa predali inde a aby hrali tímovo jeden za druhého ..Podkonický bude mať vysokú školu z trénerstva, len či sa dá naučiť aj to ako mentálne zvládať hráčov, čo sa jemu očividne nedarí, pretože ja mám pocit, že u niektorých nemá rešpekt
11.11.2019 - 13:01
0

trevor

 

Tough guy aspon na striedacke
https://youtu.be/f3DZ-a3ZXoo

11.11.2019 - 13:03
+1

strojar

 

To je pre vedenie mužstva skutočne veľmi "dôležité".
11.11.2019 - 13:10
0

trevor

 

To bolo na odlahcenie, kedze takeho hraca v time nemame. Verim, ze si to pochopil, aj ked to tak uplne nevyzera
11.11.2019 - 13:15
+2

OhavLAX

 

No možno ak nebudú počúvať, tak im poukladá na tvár päste takto ako tomu chlapovi vo videu
11.11.2019 - 13:36
0

fany

 

Takže máme zvolenského Ľuptáka.Juchúúúú.
11.11.2019 - 14:58
0

OhavLAX

 

To, že sa pobil počas kariéry znamená, že musí byť bitkár a oplan aj v reálnom živote na poste trénera? To čo som napísal bolo myslené ako irónia, alebo sarkazmus, to čo píšeš ty bolo veľké šibalstvo ktoré dnes v diskusii vykonávaš aby si znova rozohnila diskutérov a mohla sa hádať a to sa ti u mňa nepodarí
11.11.2019 - 16:31
+2

fany

 

11.11.2019 - 22:17
0

MiroHKM

 

P. Ryba našiel... Čakám kedy uvidím titulku p. Ryba našiel v Kanade nového majiteľa HKM s dlhoročnou praxou v NHL... Myslím, že práve p. Ryba je ten za ktorého by bolo čo najskôr nájsť náhradu ak sa má hokej vo Zvolene niekam uberať a nemusí to byť ani Kanaďan či Američan...
11.11.2019 - 13:17
+1

OhavLAX

 

Vedel by si mi o pánovi Rybovi a aktivitách klubu, povedať viac? Mám pocit, že do toho riadenia a vnútornej politiky klubu vidíš ďaleko viac..
11.11.2019 - 13:38
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Bizzaremifo

 

No Zvolenske vedenie robí všetko pre titul .. a keď peniaze nie sú problem, je to o to jednoduchšie ..trochu sa obávam, že ak to ani tentokrát nevyjde, vedenie stratí trpezlivosť ...
11.11.2019 - 13:29
+6

rasťoZv

 

Nie si jediný...
11.11.2019 - 13:50
+1

zubo

 

To tak ci tak, pripadnym titulom DM konci...
11.11.2019 - 15:08
0

InterHKM

 

zubo-trepeš
11.11.2019 - 15:20
+2

zubo

 

aj to je názor...
11.11.2019 - 22:28
0

kolombo

 

Zaujímavý podpis, som zvedavý ako to bude fungovať. Akurát rozmýšľam, že prečo by išiel asistent trénera v NHL robiť polohlavného do nejakého malého európskeho klubu. Držím mu však palce.
11.11.2019 - 13:41
0

topska

 

Aj jemu moze v kariere nieco dat posobenie v europskom hokeji
11.11.2019 - 13:54
+1

kolombo

 

Sa priučí trochu a okúsi iný level hokeja.
11.11.2019 - 22:00
0

rasťoZv

 

Aspoň že sa neráta do limitu
Nie vážne, som zvedavý čo to urobí. Niečo sa zmeniť muselo. Pánko to bude mať na začiatku dosť ťažké pri pohľade na niektorých "bojovníkov". Pre "asistenta" je to menšia facka
11.11.2019 - 13:47
+2

fany

 

Asistenta Andreja myslíš??? Ja predsa len vidím pozitívum v tomto Donovi.Dúfam ,že okrem tých,kvôli ktorým tu prišiel, uzemní trošku nad rámec aj Andrejových poradcov.
11.11.2019 - 13:57
0

warn1ng

 

Konkretizuj Andrejovych poradcov, lebo stale tu splietas ze niekto ovplyvnuje pana Mraza aj Andreja a stale sme sa nedockali ani jedneho mena.
11.11.2019 - 14:07
+1

OhavLAX

 

Mňa by to popravde tiež zaujímalo kto ťahá nitky v HKM
11.11.2019 - 14:27
+1

apa

 

A hlavne by mal uzemniť preceňovaného Andreja
12.11.2019 - 11:13
+2

fany

 

Zato,že ho niekto preceňuje snáď nie je zodpovedný Andrej.Ja si myslím,že aj on je v šoku čo sa okolo neho deje.Môj názor je,že mužstvo čo ide po titule nemôže mať trénera bábku,s ktorou si všetci točia ako im vyhovuje.Niekomu tam veľmi vyhovuje a ak si dodnes nepochopil prečo Mikula dostal padáka po titule,tak fúha.
12.11.2019 - 11:26
0

trevor

 

Tak nech odstúpi, keď je taký utláčaný a keď s ním všetci točia ako im vyhovuje. Robíš z komára somára. Netvrdím, že vo vedení sú všetci ľudia tí správni, nie sú. Ale tvrdiť tu, že Podkanovi určuje zostavu niekto iný a podobné výmysly, sú len tebou prifarbené skutočnosti, nič viac.
12.11.2019 - 11:42
0

fany

 

Kto píše o celej zostave? Ale tento hrať BUDE,tento bude mať takú MINUTÁŽ,tento BUDE v bránke.A či to trošku prifarbujem ,alebo je to úplne tak,je v podstate jedno.Podstatu problému to nemení.A pokiaľ mu ide plat,je doma a vie to v sebe spracovať,tak načo by odstupoval???
12.11.2019 - 11:53
0

trevor

 

Nech sa páči, buď konkrétna. Kto určuje Podkanovi, kto bude hrať, akú bude mať minutáž, kto bude v bránke? Daj to teda vonku, kto mu to nariaďuje a ktorých hráčov sa to týka, inak trepeš a prifarbuješ. A to, že Andrej zostavu nerobí si napísala neraz, hľadať to pol dňa nebudem, nemám toľko času ako ty.
12.11.2019 - 11:59
0

fany

 

Prečo by som Ti ja mala dávať mená? Veď vy všetko viete.Ale môžeš si nájsť rozhovor s Andrejom ako CHCEL dať v PO do bránky Tomeka. A sám si napísal ,že prifarbujem skutočnosti.To v slovenčine znamená,že som si SKUTOČNOSŤ upravila ,ale nie vymyslela.
12.11.2019 - 12:07
0

trevor

 

Pretože ak tvrdím takú závažnú vec a tvrdím, že je to pravda a viem to, tak nemôžeš mať problém veci pomenovať jasne a konkrétne. A ak niečo tvrdíš, ale nevieš to dokázať, je to len JPP, v tomto prípade doslova.
12.11.2019 - 12:22
+6

ajwen77

 

(*)
12.11.2019 - 11:56
0

roro

 

Myslím,že tento tréner si nedá skakať po hlave.Ako povie-tak bude,žiadne hviezdne maniére hráčov,čo si vyberajú,s kým budem hrať,koľko budem hrať,kto bude presilovky hrať ...Teraz to bude,že každý bude hrať na 100% inak zbohom a možeš byť kto chceš-teda dúfan
11.11.2019 - 14:30
+1

fany

 

Fúha!!!Silné slová.To znamená,že o 2 týždne už HKM nebude,bo hrať už nebude mať kto.
11.11.2019 - 15:00
+2

rare

 

stanley cup vyhraju tento rok
11.11.2019 - 15:18
+2

Lokomotiv

 

Mne osobne by aj ten Stanley cup stačil.
11.11.2019 - 16:00
+6

bryndziarka87371

 

Za mňa spokojnosť. Do play off ešte času, dajme sa dokopy hkm, verím, že bude dobre. Napred
11.11.2019 - 15:35
+5

Atlan

 

zaujimava posila a teraz som vazne zvedavy ako sa zmeni hra ZV a ci hraci budu ochotni podrobit sa pripadnym systemovym zmenam vid pripad ked tu trenoval Suhonen
11.11.2019 - 16:54
0

bach

 

Zlý ťah. Si myslím.
11.11.2019 - 18:02
0

Hrobar

 

A to uz preco ?
11.11.2019 - 18:06
+2

bach

 

Andrej je dobrý tréner,už sa to aj u Vás preamerikuje ako u nás.Chcelo by to viac technicky.Problém podla mna nieje tréner,ale vedenie a odliv odchovancov.Taká chémia.
11.11.2019 - 18:12
+1

bach

 

Teraz ma napadlo,že na začiatku BB úspechu prišiel do BB Alpo Suhonnen a bol šef Stašovi a Orszaghovi.Hmm,možno to aj vás nakopne.
11.11.2019 - 18:54
0

Dzunkes

 

Vitaj Don Chuan a nech sa dari!tesim sa na BB a mame este nejakeho hraca na lane vie niekto nieco?
11.11.2019 - 18:08
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
MartinZV

 

Určite nie viac ako tvoj príspevok
11.11.2019 - 19:07
+1

krofak

 

Dvaja smetiary na jednom kohutovy.To bude zaujimave.
11.11.2019 - 22:23
+2

mitoO

 

Je to tvrde...
11.11.2019 - 22:33
+1

Dzunkes

 

Dobre meno v nasej lige naozaj klobuk dole ze ho dotiahli sem
11.11.2019 - 23:17
+1

Jokila39

 

Mraz má z kade toľko prachov ?
Inak u vás Ryba dohaduje s hráčmi ich plat či kto ?
12.11.2019 - 8:59
+1

mitoO

 

Vsadil na Vegha.
12.11.2019 - 9:13
+13

Jokila39

 

Ftipne
12.11.2019 - 9:26
0

mitoO

 

Ale tak co ta to trapi? Ved bud rad, ze sa niekto snazi skvalitnovat ligu aj takto.
12.11.2019 - 9:33
+3

Jokila39

 

Proste ma to zaujíma z kade má peniaze, keďže sme donesú takéhoto a dávajú veľké peniaze na platy hráčov .. Na Bystricu a Kovala všetci útočia so Smerom a CT pritom, sme nikdy nedotiahli takéhoto trénera ani nikdy u nás nebral hráč toľko € ako teraz v ZV ..
12.11.2019 - 9:39
+1

MartinZV

 

Žeby nebol jediný, kto do klubu dáva peniaze?
12.11.2019 - 10:12
0

Jokila39

 

A v BB je koval jediný ? Nie neni
12.11.2019 - 10:15
0

fany

 

Na ktorých hráčov myslíš?Však zámoráci sem chodia za stravné lístky + 2,50 a drzí Slováci čo pýtajú viac už tu nie sú.mitaA sa opýtaj zkadiaľ zobrali na predraženého Chovana. MIER !!!
12.11.2019 - 10:18
0

Jokila39

 

Myslím Frasera, Mcintyra a v tejto sezóne Trotter ... a pochybujem, že Chovan má viac v KE ako Trotter v ZV
12.11.2019 - 10:28
0

Nemehlo

 

To je take tazke si pozriet ORSR? Inak Doprastav ti nieco hovori?
12.11.2019 - 11:32
0

apa

 

To nech ťa netrápi odkiaľ máme peniaze my na rozdiel od vás priznáme platy.POCHYBUJEM že niektorí vaši hráči majú stropy 4500 eur ako ste to uviedli Haščák,Bortňák,Chovan,Klhúfek,Rapáč atď.
12.11.2019 - 11:22
0

fany

 

Tak toto mi je novinka.Kde sú priznané?Tak poďme nato. Jokila tvrdí,že Trotter má viac ako Chovan. Tak napíš jeho plat,keď je známy.
12.11.2019 - 11:29
0

mitoO

 

Zdroj - Iveta Weiszova, redaktorka sport24.sk: HC Slovan Bratislava - (900 - 7 800€ mesačne) zmluva na 8 - 10 mesiacov

HKM Zvolen - (1 500 - 5 500€ mesačne) zmluva na 9 mesiacov

HC 05 iClinic Banská Bystrica - (2 500 - 5 000€ mesačne) zmluva na 10 mesiacov

HC Košice - (1 700 - 4 500€ mesačne) zmluva na 12 mesiacov

HK Dukla Trenčín - (1 000 - 4 500€ mesačne) zmluva na 8 mesiacov

HK Poprad - (800 - 4 000€ mesačne) zmluva na 9 - 10 mesiacov

HK Nitra - ( 1000 - 3 500€ mesačne) zmluva na 9 mesiacov

HC Nové Zámky - (1 000 - 3 500€ mesačne) zmluva na 9 mesiacov, alebo do posledného zápasu

HC 07 WPC Koliba Detva - (1 000 - 3 500€ mesačne) zmluva na 9 - 10 mesiacov

HK 32 Liptovský Mikuláš - (800 - 2 500€ mesačne) zmluva na 8 mesiacov

HK Dukla Ingema Michalovce - (zatiaľ neuvedená ani výška a dĺžka zmluvy)
12.11.2019 - 11:34
0

fany

 

Jáááj toto som čítala,ale toto je väčší blud ako ,že bude v júli snežiť.Aj Brabenec mal onoho času zo 5 000 a v skutočnosti cez 7 000.A 1500 majú najmenej naši chalani?A to za štvrťrok,či ako je to myslené? A v tých 5 500 strop sú zarátané aj tie autá čo majú zámoráci k dispozícii,aj drahé poistky aj full servis???Či to nie je ich príjem?Či aj Slováci majú takéto vymoženosti?
12.11.2019 - 11:42
+1

trevor

 

A vieš o tom, že aj Slováci majú v európskych ligách klubové autá, aj bývanie, aj full servis? Či to len Kanaďania vo Zvolene majú či ako? Je to úplne bežná vec a servis hlavne pre legionárov v daných ligách. Ty si okolo ozajstného hokejového zákulisia v živote ani nepáchla. Najprv si ma vytáčala tvojou neznalosťou a jednostrannosťou, nedávno si ma začala nudiť a teraz ma už bavíš
12.11.2019 - 11:52
+11

trevor

 

Nielen v európskych, ale aj zámorských ligách samozrejme.
12.11.2019 - 11:52
+1

fany

 

Trevorko Ty bavíš mňa.Takže keď hypoteticky Chovan dostane 6000 eur,tak je pre klub drahší ako Skapski,ktorý dostane 5 500 + auto,+ drahú poistku,+ bývanie +.......Tak to už potom hej.Tak až teraz som to pochopila.Len to ešte musím spracovať.
12.11.2019 - 11:59
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
trevor

 

Presne to si ty - hypoteticky. Reagujem na to, že Kanaďania majú vymoženosti a chudáci Slováci nemajú. Čo sa týka áut, je to často riešené v rámci sponzoringu daného partnera klubu. Podľa teba sem má prísť legionár a má si sám zaobstarať auto aj ubytko na vlastné náklady? Takto to vo svete nefunguje. Mimochodom keďže ty všetko vieš, tak určite vieš aj to, že zámorskí hráči auto zdieľajú, v niektorých prípadoch aj ubytovanie.
12.11.2019 - 12:18
0

OhavLAX

 

Akokoľvek pekne a logicky jej vysvetlíš každý fakt, aj tak nebudeš mať v jej očiach pravdu. Čím skorej si uvedomíš, že plytváš svojim drahocenným časom, tým lepšie..nereaguj na ňu, bude to tak lepšie a keď tak spravíme všetci, spravíme krok k lepšej diskusii
12.11.2019 - 13:21
+4

fany

 

Myslím,že sa mýliš.Včera si na mňa reagoval pekne a logicky a ja som to pekne ukončila,lebo si mal pravdu.A trevor v podstate so mnou diskutuje slušne,len asi zle chápem,alebo nemá pravdu.K lepšej diskusii?Však ,keby tu nenapíšem ja,tak tu ani diskusia nie je
12.11.2019 - 13:36
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
mitoO

 

To ked ma niekto zo 5 a v skutocnosti 7, to uz snad nebudeme riesit.
Podla mna tie veci, co si vymenovala v tom nie su zaratane, takisto ako odmeny.
12.11.2019 - 12:06
0

fany

 

No však.Tak akú má tá tabuľka výpovednú hodnotu?Nikto tu zo Zvolena nevie aký plat má Mišo u vás a len trepú od buka do buka.O to mne ide.Však keby mu dávali vo Zvolene 5 500,tak u vás by musel mať aspoň 5 501,ale vy máte strop 4500.To znamená,že potom mu núkali max.4499,ale to zas nesedí s tým,že Slováci sú drahší ako zámoráci.
12.11.2019 - 12:17
0

pysta111

 

lenze v KE ak bere mišo 4500e bere to v cistom u nas si hraci musia z toho čo zarobia zaplatit odvody poistku atd kezde figuruju ako zivnostnici a nie ako zamestnanci
12.11.2019 - 16:36
0

topska

 

A to odkial pochadza ta info ze ma Chovan u vas 4500 (samozrejme chapem forme zmluvy)?
12.11.2019 - 16:45
0

pysta111

 

neviem kolko u nas bral ani kolko berie v KE len ta pani porovnava neporovnatelne tak som reagoval na to ze u nas si musia hraci platiti odvody atd a v KE to maju cisty plat čo sa može zdat ze zarobia menej nez u nas no u nas to maju v "hrubom" a v KE v cistom
12.11.2019 - 17:18
0

borussia

 

Za 4500 by ani nenastúpil za košice
12.11.2019 - 17:50
0

strojar

 

Kedy začneš chodiť na doučovanie zo slovenčiny?
Môžeš
- chápať formu zmluvy, alebo
- rozumieť forme zmluvy.
Určite nie "chápať forme zmluvy".
13.11.2019 - 8:50
0

Dracik_18

 

Mišo Chovan nemá veľký plat ...on zhrabol za podpis peknú tučnučku sumu
13.11.2019 - 8:57
0

topska

 

mitoo toto nie su naozaj relevantne informacie. Vycucane z prsta, nesedi napriklad Poprad ale viem aj o inych kluboch. Ani nas nekontaktoval nikto ohladom toho (aj tu to viem potvrdit aj u inych kluboch)
12.11.2019 - 16:46
0

iHC

 

Prehľad kontraktov rovnako dôveryhodný ako jeho autorka. Pri SBA je klubom pri niekoľkých hráčoch deklarovaná viacročná zmluva a ona do prehľadu uvedie 8-10 mesiacov...
13.11.2019 - 9:11
0

mitoO

 

Presne take relevantne, ako tu z brucha ludia pisu, ze chovan ma u nas 10, hascak 13, ze 3x preplacame hracov, aby k nam sli
13.11.2019 - 12:59
0

topska

 

Ved ok ked niekto klame tak ty tu nemusis davat Ivetku
13.11.2019 - 14:26
0

mitoO

 

Ja uvadzam zdroj, zlostit sa mozu na nu
13.11.2019 - 16:38
0

topska

 

chapem len mi nedalo no
13.11.2019 - 16:46
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
OhavLAX

 

Podľa mňa by sme na ňu nemali vôbec reagovať, nech sa baví sama so sebou, načo si máme žrať nervy a napĺňať sa negativitou, aj keby sme jej niečo akokoľvek vysvetlili, vždy bude ďalej pokračovať v hádke
12.11.2019 - 13:15
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
OhavLAX

 

Marek ďaloga skončil v sparte, je načase ísť domov
12.11.2019 - 13:34
0

fany

 

Už štartuje auto a ráno sa hlási na tréningu.
12.11.2019 - 13:52
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
pablo

 

Dúfam, že konečne prestanú hrať ten teplý hokej, ktorý predvádzajú túto sezónu. Žiadny súboj, žiadne emócie... Proste nič.
12.11.2019 - 13:39
+4

nyytymaki BLOG

 

12.11.2019 - 13:57
0

apa

 

Keď sa už bavíme o fullservice to auto majú viacerí a nie jeden hráč a s tými platmi zámorskými hráčmi treba si prečítaj platy aké majú u nich doma v nižších súťažiach kde sa pohybujú cca 1800-2800 dolárov.a aj tu nebudú veľmi preplatení.
12.11.2019 - 15:13
+1

julo

 

Pri tych platoch v us chodia na brigady popri hokeji?
13.11.2019 - 12:46
0

fany

 

v AHL bol minimálny plat nastavený na 42 375 (za rok). Hráči na „hosťovaniach“ z ECHL potom musia zarobiť minimálne 33 185 za rok, respektíve adekvátnu časť roka strávenú v AHL. rok 2016 MINIMÁLNE

V sezóne 2018/19 najviac zarábal Mackenzie Skapski zo Zvolena (55 tisíc eur ročne).
No a teraz sa poďme baviť o lacných zámorákoch
13.11.2019 - 13:21
0

fany

 

EBEL-V sezóne najviac zarobí Thomas Raffl zo Salzburgu (200 tisíc eur v čistom). TOP hráči v najlepších kluboch dostávajú 150 tisíc eur netto ročne.

NEMECKO-Všetci hráči sú zamestnancami klubu, to znamená, že im výplaty chodia po zdanení. V sezóne 2019/20 bude najviac zarábať trojica Marcel Goc, Dennis Endras (Mannhiem) a Patrick Reimer (Norimberg). Prídu si na 200 tisíc eur netto. TOP hráči dostávajú 150 tisíc eur ročne. Väčšine hráčov chodí na účet od 120 tisíc eur do 45 tisíc eur netto ročne.

ČESKO-Hráči sú živnostníci, to znamená, že si sami platia dane. V sezóne 2019/20 bude najlepšie plateným hráčom ligy Patrik Bartošák z Třinca (270 tisíc eur v čistom). TOP hráči si prídu na 200 tisíc eur v čistom. Väčšine hokejistov chodí na účet od 150 tisíc eur do 30 tisíc eur ročne.

Ak by niekoho zaujímalo
13.11.2019 - 13:28
0

liskin10

 

ale v ECHL (sezóna je 30-31 týždňov) zarobia cca. €2.500 mesačne. Odohrá 10 zápasov počas roka v AHL a za tieto dni dostane z tej sumy €35.000 rozpočítanej na dni, kedy tam bol veľmi málo, pretože príde max. deň pred zápasom a večer ide naspäť. Keď si spočítaš náklady na živobytie tam, tak €20.000 ročne je mizerný plat.
Prečo by potom neprišli sem za €3.000 - 4.000 mesačne, kde náklady sú neporovnateľne nižšie? Navyše sa môžu presadiť ďalej, kde zarobia viacej.
Myslím, že tie prvé kontrakty u nich nebudú až také vysoké v pomere cena/výkon.
13.11.2019 - 14:24
+1

topska

 

presne tak
13.11.2019 - 14:28
0

fany

 

liskin,ale to je v pohode.Že sa chcú dostať do Európy(aj sa dostanú)za lepším ja hráčom neberiem.Mňa vytáča to vymieľanie mozgu tu na HP hlavne od zvolenských odborníkov,že tu musia hrať zámoráci,lebo SLOVÁCI sú nenažratí a hlavne DRAHŠÍ.

Teraz k prvému kontraktu a pomeru cena/výkon:

V sezóne 2018/19 najviac zarábal Mackenzie Skapski zo Zvolena (55 tisíc eur ročne). Na 9 mesiacov 6000 eur.O veciach navyše ani nerozprávam. Takže zarábal ako druhý brankár tímu v ECHL polovicu.Mal 3 góly na zápas,v PO dokonca 4.A na Slovensku si za NIČ vyslúžil 55 000 .Však to Tomekovi keby dali 6000,tak by aj zubami chytal.To,že pán Mráz sa rozhodne a dá zámorákovi aj 10 000 to je jeho vec,mňa do toho nič.Ale aj keď som teta od kredenca pre mnohých,tak seno nežeriem.KLAMÁRI mi za PRAVDU nadávajú. SLOVÁK-SLOVÁKOVI nedopraje a preto sme tam,kde sme.


13.11.2019 - 15:37
0

topska

 

To ze to u vas mohlo byt inak je druha vec. Vseobecne su ale zamorski hraci pri porovnani kvality velmi velmi casto lacnejsi. Ved pre boha preco by si to vymyslali majitelia klubov? Ved aj pre nich je jednoduchsie mat v time odchovanca ci Slovaka. Ved to vidim v Poprade priamo na zmluvach.
13.11.2019 - 15:53
0

InterHKM

 

A opäť táraš fany... táraš a táraš, stále táraš...
13.11.2019 - 16:00
+1

ErikHKM

 

Len ta poopravim troska najviac zarábal Majky potom Chovan potom Spirko a Skapski sa delil o 4 miesto s Mittchelom..
13.11.2019 - 16:20
+1

ErikHKM

 

A to co si napísala ze nerátas veci navyše
Takže byt zdieľali spolu dvaja myslím zamoraci tak isto ako ho zdieľali aj naši chalani napr Mišo Roman spolu s Andrisom alebo teraz Drgon najprv s Romanom.. Keďže Michal odišiel na hostovanie zatiaľ je sám čiže co mali navyše? Mali jedno klubové auto myslím cudzincov ale aj tak väčšinou sa zviezli spolu s našimi Slovákmi odmeny boli v zmluvách stanovene za určitý počet vyhratych zápasov samozrejme napr Mittchel mal klauzulu za určitý počet gólov ktoré napokon ani nedal
Samozrejme potom bolo na každého hráča teamu a členov realizačného teamu odmena v podobe postupu do finále a zisku majstrovského titulu ktoré sa nenaplnili žial bohu.. Zhruba takto je to nastavene aj tento rok samozrejme sa nastavene aj, pokuty pre hráčov pre neskorší príchod na tréning respektívne pre zlé dosiahnuté výsledky teamu zatiaľ sa ktomu nepristupilo ale varovný prst už dostali..
13.11.2019 - 16:27
0

ErikHKM

 

Ospravedlňujem sa za tikanie
13.11.2019 - 16:38
0

sallem

 

Nepis jej tu fakty, aj tak nemas pravdu, lebo za nou chodia k pokladni hraci, a tam jej povedia, a aj sa pozdravia pekne.
14.11.2019 - 11:16
0

Athotis

 

Najlepšie začínajúcim hráčom v ZV bol minulý rok Chovan a po ňom Špirko a bolo to viac ako tých 6 tis. samozrejme na slovensku sa platy nevravia aby sme si nezávideli ....dalej keď odchádzal odtiaľto Baros, sam Mráz sa v jednom rozhovore sťažoval že si pýtal 7000 mesacne a preto brali brankárov zo zámoria, lebo keby aj ma Skapsky tolko kolko si napísala tak je to oveľa menej
13.11.2019 - 16:36
+1

ajwen77

 

Prosim ta opytaj sa kolko mal hascak minulu sezonu a co zahral a vo maju u nas zamoraci... ak nechaoes precitaj po sebe pretoze podlabmba si to napisala pekne . A ano slovak ktory ma trochu lepsie cisla je nenazrany a chce viac ako daky trapny zamorak.
13.11.2019 - 17:09
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
MartinZV

 

http://www.hkmzvolen.sk/clanok/menej-individualizmu-viac-systemu-hracov-chcem-spoznat-ako-ludi-hovori-nachbaur
12.11.2019 - 18:46
+6

zomi BLOG

 

Pred sezonou som za majstra tipoval HKM ZV.Asi preto prizval p.Mraz posilu spoza mora.A ze budu dvaja rovnoceni kovcovia, ci treneri na ladovom pieku, ci smetisku...? Odpuste mi za nemiestne slovo - somarina.
13.11.2019 - 9:37
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
TímZSkóreB
1.Slovan29100:5563
2.B. Bystrica2880:5157
3.Košice2782:5356
4.Trenčín2782:6248
5.Poprad2879:6447
6.Zvolen2783:7246
7.Miškovec2882:6843
8.Michalovce2871:7840
9.Nitra2867:7637
10.Budapešť2879:10629
11.Detva2866:9529
12.N. Zámky2869:10223
13.L. Mikuláš2642:10022
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 2920144146:6866
2.Topoľčany2917714102:6666
3.Martin2817326115:7659
4.Dubnica2813311193:9446
5.Skalica2812221299:8242
6.Sp.Nová Ves2811231295:9840
7.Žilina2811121476:8837
8.Levice2810131494:11135
9.P.Bystrica287221776:11427
10.Trnava285022181:14317
11.SR 1810100916:533
Aktualizované: 13.12.2019 21:01
nadstavba AZVVPPPPSkóreB
1.Nitra10711145:2224
2.Dukla8500338:2915
3.Poprad10411436:3415
4.Košice8410336:3314
5.B. Bystrica8211422:339
6.Zvolen8001714:401
nadstavba BZVVPPPPSkóreB
1.Žilina8510226:1517
2.Martin8501221:1616
3.Slovan8410325:2014
4.Trnava8402218:2314
5.Skalica8300519:249
6.P. Bystrica8010716:272
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
TímZVVPPPPSkóreB
1.Košice3021324117:6271
2.Nitra3220327123:6368
3.Dukla3019227120:6063
4.Poprad3018255104:6463
5.Slovan32165110112:7459
6.B. Bystrica30173010100:5957
7.Púchov3017256107:6757
8.Trnava3014311295:7949
9.Martin3012241290:9544
10.Michalovce3010111868:10933
11.Spišská307141866:10527
12.Skalica305212255:13020
13.Žilina305122251:12919
14.L. Mikuláš300112846:1580
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 16.12.2019 03:05
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 16.12.2019 03:05
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 16.12.2019 03:05
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 16.12.2019 03:05
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 16.12.2019 03:05

Bleskovky

Bremerhaven - Iserlohn 3:2, Tomáš Sýkora strelil gól (2)

Berlín 15. decembra (TASR) – Slovenský hokejový útočník Tomáš Sýkora strelil gól v nedeľňajšom zápase 27. kola nemeckej hokejovej DEL a svojmu Bremerhavenu pomohol k triumfu nad Iserlohnom 3:2. Výsledky: EHC Red Bull Mníchov - Adler Mannheim 2:4, Fischtown Pinguins Bremerhaven – Iserlohn Roosters 3:2 /za domácich Sýkora 1+0/, Kolín Haie - ERC Ingolstadt 2:3 po sn, Schwenninger Wild Wings - ...
včera o 21:31 - TASR

SR 17 prehralo so Švajčiarskom 1:4 na Turnaji 4 krajín v Kazani

Slovenskí hokejoví reprezentanti do 17 rokov prehrali v treťom zápase na Turnaji štyroch krajín v Kazani so Švajčiarskom 1:4 a po troch prehrách obsadili posledné miesto. Turnaj štyroch krajín – Kazaň, Rusko: SR – Švajčiarsko 1:4 (0:0, 1:1, 0:3) Gól SR: 35. Nemec Zostava SR: Marinov – Bečár, Kapičák, Rajzík, Kliment, Kocúr, Gregor, Chovaniak, Miklovič – Kupčo, ...
včera o 20:26 - TASR

HK Spišská Nová Ves - HK VITAR Martin 5:2 v predohrávke 31. kola SHL

V predohrávke 31. kola hokejovej SHL zvíťazil HK Spišská Nová Ves nad HK VITAR Martin 5:2. HK Spišská Nová Ves - HK VITAR Martin 5:2 (1:1, 2:1, 2:0) Góly: 14. Bdžoch, 25. Havrila, 27. Chovan, 57. Havrila, 60. Vartovník - 18. Murček, 27. Videlka. Rozhodovali: Smerek - Pribula, Vall, vylúčení: 8:11, presilovky: 3:1, oslabenia: 0:0. 583 divákov.
včera o 20:18 - TASR

Bremerhaven - Iserlohn 3:2, Tomáš Sýkora strelil gól

Berlín 15. decembra (TASR) – Slovenský hokejový útočník Tomáš Sýkora strelil gól v nedeľňajšom zápase 27. kola nemeckej hokejovej DEL a svojmu Bremerhavenu pomohol k triumfu nad Iserlohnom 3:2. Výsledky: EHC Red Bull Mníchov - Adler Mannheim 2:4, Fischtown Pinguins Bremerhaven – Iserlohn Roosters 3:2 /za domácich Sýkora 1+0/, Kolín Haie - ERC Ingolstadt 2:3 po sn, Schwenninger Wild Wings - ...
včera o 20:16 - TASR

Švédi vyhrali Channel One Cup, Rusi zdolali na záver Fínsko

Hokejisti Švédska vyhrali turnaj Channel One Cup v Moskve, druhé podujatie Euro Hockey Tour. V nedeľňajšom zápase vyhrali nad Českom 3:1. Dvomi gólmi k tomu prispel útočník Dennis Rasmussen. Česi prvýkrát v sezóne nebodovali a obsadili posledné miesto.
včera o 16:32 - TASR

Ženský výber SR do 16 rokov prehral s Maďarskom 18 po predĺžení 1:2

Slovenské hokejistky do 16 rokov prehrali v sobotňajšom stretnutí turnaja ženských reprezentácii do 18 rokov s domácim Maďarskom 1:2 po predĺžení. Slovenská reprezentácia skončila na turnaji na poslednom mieste so ziskom jedného bodu.
14.12.2019 20:30 - TASR

Slovenky do 18 rokov prehrali so Švédkami 2:7

Slovenská hokejová reprezentácia žien do 18 rokov neuspela ani v druhom zápase Turnaja 4 krajín vo Švédsku. S favorizovaným domácim výberom prehrali zverenky trénera Petra Kúdelku 2:7. Slovenky sa po prehrách s Ruskom a Švédskom predstavia v poslednom stretnutí turnaja v Tyringe proti Japonsku. Informoval portál hockeyslovakia.
14.12.2019 09:16 - TASR

Matthew Peca z Montrealu utrpel zranenie kolena a čaká ho pauza

Spoluhráč slovenského hokejistu Tomáša Tatara v Montreale Canadiens Matthew Peca si nezahrá šesť týždňov pre zranenie kolena. Utrpel ho v tretej tretine štvrtkového zápase NHL proti Pittsburghu Penguins. Dvadsaťšesťročný útočník odohral v tejto sezóne iba štyri dueli bez bodového zisku.
13.12.2019 07:52 - TASR

Člen Siene slávy Guy Lapointe bojuje s rakovinou ústnej dutiny

Bývalý kanadský hokejový obranca a člen Siene slávy Guy Lapointe bojuje s rakovinou ústnej dutiny. Jeho niekdajší klub Montreal Canadiens z NHL oznámil diagnózu na žiadosť Lapointea a jeho rodiny. Sedemdesiatjedenročný bývalý hráč začne s liečbou v najbližších týždňoch.
12.12.2019 08:25 - TASR

Hviezdami týždňa Carlson, Jarry a Eichel

Obranca Washingtonu John Carlson, brankár Pittsburghu Tristan Jarry a center Buffala Jack Eichel sú najlepší hráčmi uplynulého týždňa hokejovej NHL. Prvou hviezdou sa stal obranca Carlson, ktorý si v troch víťazných zápasoch Capitals pripísal šesť bodov za tri góly a tri asistencie. Jeho presné zásahy rozhodli o triumfe v dvoch dueloch.
9.12.2019 19:39 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

18. 12. 2019
Poprad - Michalovce o 18:00
Košice - B. Bystrica o 18:00
Nitra - L. Mikuláš o 18:00
Slovan - Miškovec o 18:30
N. Zámky - Trenčín o 18:30
Budapešť - Zvolen o 19:00

Odohrané zápasy

08. 12. 2019
TrenčínNitra
2:0REPORT
MiškovecN. Zámky
5:4 SNREPORT
MichalovceSlovan
2:5REPORT
L. MikulášBudapešť
1:2REPORT
B. BystricaPoprad
1:2REPORT
KošiceDetva
3:2REPORT

Najviac bodov

Jindřich AbdulSBA35 bodov
2.Mikyska J.TRE34
3.Haščák M.KOS33
4.Southorn J.BBY33
5.Zigo T.SBA31

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS21 gólov
2.Bonis K.ZVO17
3.Abdul J.SBA17
4.Langkow C.MAC16
5.Alderson B.TRE16

Najlepší brankár

Patrik NechvátalPOP95.58 perc
2.Tomek M.TRE94.78 %
3.Košarišťan A.KOS94.15 %
4.Brust B.SBA93.91 %
5.Beskorowany T.BBY93.63 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov