Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka odkazujúca na dražby na HP Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Kanadský útočník Flick je novou posilou Trenčína

zdroj: Facebook
29.9.2022 17:41 TASR

Trenčín 29. septembra (TARS) - Hokejistov Dukly Trenčín posilní kanadský útočník Rob Flick. Účastník Tipos extraligy to oznámil na svojom webe.


Flick odohral 6 sezón v zámorskej AHL, potom sa presunul do Európy, kde pôsobil v EBEL lige v tímoch Villacher SV a Orli Znojmo. Na Slovensku hrával aj v drese Zvolena.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Peryo

 

Ešte by to chcelo k nemu jedného strelca a nahrávača
29.9.2022 - 18:22
+5

azzurri

 

To už je len take neskoré lepenie.2 liga vás neminie
29.9.2022 - 21:23
+13

batman

 

Jasne. Skoda snahy. Po styroch kolach je uz aj majster isty.
29.9.2022 - 21:24
+25

lanti

 

Nechaj ho..jeho to teší jak padneme..
29.9.2022 - 21:28
+6

azzurri

 

Neteší ale čo ste robili pred sezónou?opytajte sa branka.robí to čo nevie a čím skor skončí tak tým pre vás lepšie
29.9.2022 - 21:38
+7

lanti

 

Neviem , možno chceli ušetriť financie? Všetci sa tu oháňajú Braňovou robotou , jasne nieje to ok...ale nikomu nevadilo keď sa hrala sezóna keď tu bol Mikyska,Alderson,McCormack,Tomek atď že sme hrali dobrý hokej ?

A tých hráčov kto zohnal ?

Sa ponúkli sami do Dukly?
29.9.2022 - 21:43
0

Nerkio

 

No McCormacka Chrenko
29.9.2022 - 21:46
+8

lanti

 

Vieš ako som to myslel ..
29.9.2022 - 21:48
0

Nerkio

 

Jasne ale vieš …musela som
29.9.2022 - 21:52
+3

HA RA Bin Ladin

 

29.9.2022 - 22:15
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
lanti

 

zaujímavé že si tak strašne nad vecou a riešiš kto ma sex koľko krát do roka..to určite neni osobné vypusti paru chlapče..dnes je piatoček.
30.9.2022 - 11:34
+5

Kyto5

 

Treba oplácať rovnakou mincou. 😉 Tí idioti, čo riešia kto komu vojel frajerku si nič iné ani nezaslúžia. 😉

Ja nemám paru na vypustenie, ale teším sa znovu na tvoju po ďalšej večernej facke. 🤭😄😄
30.9.2022 - 11:37
+1

lanti

 

Dotklo sa ťa to jak ženu..znižuješ sa na tú istú úroveň jak ten čo rieši kto komu frajerku pretiahol..

Ak prehráme tak čo ? Zmení sa tým niečo ? Hlbšie klesnúť nemôžme, ale som rád že ťa to teší..aspoň vidieť aký si zavzdušnený..
30.9.2022 - 11:39
+4

Kyto5

 

Mňa sa to veru nedotklo, len už ma unavuje čítať tie isté urážky dokola. Keby ste aspoň mali mozgovú kapacitu na niečo originálnejšie. 😄 A že zrovna ty hovoríš o nejakej úrovni. 😄😄 Si tu za sekundu priletel na metle obhajovať tú dokonalú urážku s bozkávaním Brankovej rite. 😄😄

Ver tomu, že hlbšie môžete klesnúť. 😄 Nie je to tak dávno, čo ste boli jednou nohou v druhej lige, keď vás fackala Detva v baráži a teraz máte vzhľadom na vedenie a káder rovnako dobre našliapnuté. Takže opatrne. 😄

Jediný zavzdušnený tu bude miestny admin, čo tu také urážky nechá a potom maže tých, čo to tu musia upratať. 😄 Takže ešte raz a dúfam naposledy, maj sa pekne a bonapetit. 🤭
30.9.2022 - 11:48
+1

lanti

 

Aké úsmevné čítať niekoho čo tu prišiel vyrypovať s barážou a moralizovať druhých.

Nabudúce viac smajlíkov..to pomáha hladkať ego. Maj sa pekne.
30.9.2022 - 11:52
+7

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
azzurri

 

Napíšeme si po konci sezóny 😉
29.9.2022 - 21:38
+2

Miso26

 

Prečo hneď rovno až 2. liga?
29.9.2022 - 21:30
+2

Peryo

 

Zostup o 2 ligy sa nevidí len tak. Všetci vieme že posilňovanie cez leto bolo ehm.
Spamätali sa po 4 kolách nebude to zázrak ale človek nikdy nevie. Keď zostúpia tak zostúpia aj to niekto musí je to šport
29.9.2022 - 21:41
+2

Izo

 

Treba skúsiť Tomeka do bránky , v Brne je len trojka.

Rado Bondra nemá zmluvu. Ihnacak nemá zmluvu.

Rymsha by bola pekna posila , v CZ iba na farme. Bučko je len tiež na farme v CZ.

A keď príde Nikita Scherbak , tak budem spokojný 😃
29.9.2022 - 18:28
+11

Pukky

 

Scherbak isiel do Kanady.
29.9.2022 - 18:30
+1

Izo

 

Veď jasne že tam išiel , keď tam býva a nedostal už víza v CZ.
29.9.2022 - 18:33
+8

Peryo

 

Dokázal by Branko vybaviť víza? To je za mňa tá pravá otázka.
Vieme že scherbak je proti tomu čo robí Rusko dlhodobo čiže ani presidente by nemusel byť proti ale podľa mňa to bude niekto iný ten druhy útočník
29.9.2022 - 18:35
+1

mar11

 

S tým Rymshom opatrne,v PP bol druhu sezónu hrozný. Som sa čudoval,čo ide robiť do českej extraligy...
29.9.2022 - 19:34
+7

azzurri

 

Tomek je deravý jak sito a ako píšeš skončil ako trojka v Brne.veľkého brankara tu z neho niektorí robia.za mna precenovany brankár a este aj tlaceny do repre a pri tom ako pisem deravý jak sito čo sa nevie ani v českej lige presadiť a je až trojka
29.9.2022 - 21:28
+4

Peryo

 

Deravý není len mu puky vypadávajú
29.9.2022 - 21:42
0

Endrewko

 

Mahbod si zjavne uziva svadobnu cestu, to je skoda
29.9.2022 - 18:28
0

Izo

 

osobne bysom vymenil napríklad aj Hudeca , Valacha v rámci ligy za niekoho. Martisku poslať do Dubnice.

Ulrych a Švédi už majú dúfam zbalené. Lotyšov ešte podržia podľa mňa.
29.9.2022 - 18:31
+2

Peryo

 

Napríklad jediný svetlý bod v príprave bola súhra čacho valach len potom ich stratég rozdelil
29.9.2022 - 18:33
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Mario zlemije

 

Do Popradu s ním !
29.9.2022 - 19:13
0

Mario zlemije

 

S Ulrychom ✌🏻
29.9.2022 - 19:14
+2

Ketchup_Boy#81

 

Je to možné veru. U nás mu šlo. Keď nevyjde Jano Brejčák ktorý vkuse len vymýšla tak je to reálne keď s ním v TN nie je spokojnosť
29.9.2022 - 20:42
+4

Hokejista2

 

No vyzerá veľmi slušne myslim si že splňa kriteria rozdieloveho legionara samozrejme to či to tak bude aj na lade sa uvidí no minimálne na papieri vyzera dosť dobre 6 sezon v ahl vysoko produktívny pítal som sa naňho aj teraz na fb vitkoviciach fanušikov že ako hral tý mi napisali že hral veľmi dobre čo ma teši a teraz ešte zistiť kto bude ten 2 rozdielový legionar kiežby Sherbak to by bol sen potom ešte Radka Bondru,Štavaka a nahradiť Razgalsa a môžme isť na titul😃
29.9.2022 - 18:36
+4

Peryo

 

Chcel by som vidieť život tak optimisticky 😀
29.9.2022 - 18:39
+22

Izo

 

Až jeden človek mu tam napísal ako hral. Ale aspoň už vieme ako sa voláš hokejista2 😂
29.9.2022 - 18:42
+6

Peryo

 

Mohol by ísť do kabíny. S jeho optimizmom by nakopol tím 🤣
29.9.2022 - 19:00
+7

coolin

 

Ja som sa tiež pýtal kamoša z vítkovíc na neho a že mu bolo ľúto keď odišiel a on hocikoho nepochváli. Snáď teda bude platný.
30.9.2022 - 9:15
+1

MarekTn

 

Prezraď nám jeho vek nech vieme, aspoň nebudú tak kriticky k nemu v ratane mňa
30.9.2022 - 13:07
+1

lanti

 

panebože
29.9.2022 - 18:40
+6

Hokejista2

 

S tým titulom to bolo myslené ironicky ale nepochopil si nevadí...
29.9.2022 - 20:00
+2

lanti

 

takže hovoríš, že ja som nepochopil hej ?
29.9.2022 - 20:08
+8

fagaf

 

Hokejista2: Podla mňa Lanti myslel tým "pane bože" to mäkké í v slove pýtal.
29.9.2022 - 20:40
+3

Sunkafit

 

Ved do 4miesta ci ako si to pisal pred sezonou
29.9.2022 - 20:48
0

MarekTn

 

Kamarat ty máš viac ako 10 rokov? Má titul? Budeme radi keď sa zachránime .. tvoj miláčik thelin nedá 10 bodov za sezónnu ani v druhej lige nie to 40 či koľko si pisal
29.9.2022 - 18:53
+15

Hokejista2

 

To čo som napisal za tým si stojím thelin má na to aby urobil 35-40 bodov za sezonu nie nadarmo hral 3 sezony 2-3 najlepšiu sutaž sveta keby hral zle 3 sezony tak tam nie je a thelin nie je môj milačik prečo by vôbec bol "milačik" bude vtedy keď bude rozdielový čo zatial nie je a ani asi nebude kedže mam tušaka že tu skončil povedzme ale že je to zaslužene pretože absolútne naplnil svôj potencial
29.9.2022 - 20:09
+1

MarekTn

 

Nenaplnil očakávame.... ty si sám tak protirečíš
29.9.2022 - 20:11
+10

antinamor

 

svôj - poprosím rozšíriť slovník "vlastných slov" na HP o toto čarovné slovíčko z dielne tuto pána Hokejistu2
Skoro mi vypálilo dekel, keď som to zbadal
PS: Milý Hokejista2, bolo by načim začať používať v texte čiarky, lebo v treťom riadku som sa totálne stratil a našiel som sa až pri vyššie zmieňovanom slove, ktoré si zaslúži čestné miesto v slovníku HP.
30.9.2022 - 6:26
+5

dejvidBB

 

Uz sa mame zacat bat?
29.9.2022 - 19:02
+2

evgeni71

 

Tak ty si sa pítal ľudí a tý ti opovedali hej
29.9.2022 - 21:03
+7

Cvikelka

 

Mám radosť že sa tu nájde niekto hlúpejší ako ja. 😉
30.9.2022 - 10:10
+5

Janci24

 

Flick je celkom slušná posila,treba ešte podpísať Rada Bondru,mohli by oprášiť spoluprácu z Vítkovíc.. + ešte jeden import (kvalitný útočník). A súhlas s Izom: Švédi + Ulrych pa pa!!
29.9.2022 - 18:36
+3

Cvikelka

 

Mahbod Mahbod Mahbod
29.9.2022 - 18:41
+1

Sisa15

 

😊: Ešte prídu zaujímavé mena😊 si myslím
Dukla ❤️💛
29.9.2022 - 18:44
+2

Dzunkes

 

Radsej nemysli
29.9.2022 - 19:19
+19

BlackCrow

 

Radšej nepíš
29.9.2022 - 20:01
+21

Sisa15

 

Nato si tu ty
29.9.2022 - 21:24
+6

rasticek

 

A prečo až teraz?
Keby boli prišli hneď, mohli sme mať 12 bodov a byť na vrchu tabulky
29.9.2022 - 19:48
+4

Flak108

 

To by bola nuda a kosice by boli posledné..to by sme im v rámci dlhoročných priateľských vzťahov nespravili..
29.9.2022 - 20:16
+3

fank one

 

Asi preto, že v čase keď Poprad rokoval so Zaborskym, mal Trenčín plnú zostavu. 😉 Či ako znelo to vyhladenie klubu po jeho podpise s konkurenčným Popradom?
29.9.2022 - 20:28
+9

Janci24

 

Mahbod je z porcelánu, stále je zranený.. My potrebujeme rozdielového útočníka, ktorý odohrá celú sezónu,nie pár zápasov a potom sa zraní..
29.9.2022 - 18:45
+4

zvolencok

 

“Trochu mimo témy včera ma veľmi zaujal kurz na výhru dukly v buducej sezone konkrétne to bol kurz 51 takú dvacku by som na to hodil predsalen stať sa môže čokoľvek pripadna výhra niečo vyše 1000e by nebola zlá pls viem že sa mi tu viacerý budete smiať ale ja to už odzačiatku hovorim že tato sezona bude dobrá výkoný v priprave to aj potvrdzujú”
29.9.2022 - 18:51
+2

Janci24

 

Smiať sa ti budú viacerí za tvoju znalosť slovenského jazyka..
29.9.2022 - 18:53
+7

Peryo

 

Skopíroval príspevok
29.9.2022 - 18:54
+13

lanti

 

On skopíroval príspevok nášho verného optimistického prispievateľa.
29.9.2022 - 18:55
+20

HA RA Bin Ladin

 

píšu aj v ktorej lige?
29.9.2022 - 19:02
+4

Sunkafit

 

toto treba zaramovat
29.9.2022 - 20:51
+6

Captain

 

V piatok prvy utok:
Dome Flick Radivojevic
29.9.2022 - 18:55
+7

lanti

 

A ver mi, že Braňo by bol najlepší útočník na ľade..
29.9.2022 - 18:56
+14

MarekTn

 

: Myslím že Dukla sa zachráni, zistili že takto sa to nedá a už idu podpisovať rozdielovych hráčov... tipujem Švédi pa pa aj ulrych.. a prídu flick plus dvaja ďalší.. brankára udržia, pieteoniro sa mi paci.. razgals šancu si zaslúži a ozols je 50 na 50
29.9.2022 - 18:56
+2

Cvikelka

 

MarekTn: Potrebujeme aj obrancov čo vedia brániť a aj dobre nahrávať útočníkom. Brankár je v pohode, no nebude čarovať keď ma predsebou 5 hráčov čo nebránia. Vlastne ani neútočia.
29.9.2022 - 19:01
+3

MarekTn

 

A neviem prečo, mám tusaka že silou mocou sa budú snažiť podpísať Mahboda..
29.9.2022 - 18:57
+1

HokejovyAkademik

 

prichodu som sa potesil

o to viac ked tento kriticky rok nie su zahranicni hraci na trhu a museli sme podpisovat hracov ktori lezali v spodnom regali v kauflande
29.9.2022 - 18:59
+2

Peryo

 

Mohol tu byť už cez leto.. keby bolo keby
29.9.2022 - 19:00
0

zvolencok

 

Tento vás nevykúpi, u nás dohrával v 4. útoku. Strelu ma dobrú ale sám sa do šance nedostane. Ak ale nahradí niekoho z tých tragických Švédov tak si určite nepohorsite.
29.9.2022 - 19:08
+9

Peryo

 

Potrebuje nahrávača
29.9.2022 - 19:10
+1

trevor

 

Jeho ale odpisal aj Mikula.
29.9.2022 - 19:56
+5

HA RA Bin Ladin

 

čo ja viem.. nejak si ho vo Zvolene nepamätám - asi nezaujal - pozriem elite - v play off 0 bodov, svietia mu tam mínusky... ale aj snaha sa cení, možno prekvapí.
29.9.2022 - 19:11
+2

lanti

 

Takže vlastne mačka vo vreci a bude ešte horší jak Švédi ?
29.9.2022 - 19:13
+2

Dzunkes

 

Tu nezahral bohvie co..este hral za Miskolc
29.9.2022 - 19:21
+4

Lokomotiv

 

Ja si ho pamätám. Neviem kto vtedy trénoval, zdá sa mi že Mikula a viem, že ho z nejakého dôvodu vôbec nemal rád, dával mu minimálny icetime, až kým ho úplne neposadil a následne to Flick vzdal a odišiel inde. Neoslnil vtedy vôbec, ale je pravda, že s tým icetimom toho veľa ukázať asi nemohol.
29.9.2022 - 19:30
+2

Hokejista2

 

Hodnotiť hrača na zaklade toho ako hral pred 4 a pol rokom mi príde dosť blbosť
29.9.2022 - 20:01
+1

zvolencok

 

My ho hodnotíme lebo sme ho videli hrať na vlastne oči, v jeho veku očakávať zmenu herného prejavu je asi naivne. Za to ty si tu hodnotil vaše importy zo zahraničia pred sezónou jedna báseň, pričom si ich nikdy nevidel hrať.
29.9.2022 - 21:01
+14

warn1ng

 

Pise ten co Ozolsa s Razgalsom nazval KHL hracmi. Ako im to ide? Tym "KHL" hracom?
30.9.2022 - 7:08
+5

frantapriklep

 

Toto je hráč, ktorý spĺňa parametre pre posilu do prvej lajny. Keby prišiel pred mesiacom, a za ním ešte nejaký jeho krajan, mohla byť Dukla inde. Lepšie teraz, ako nikdy. Ale ako už bolo vyššie spomenuté, nemôže ostať len pri ňom. A už tu padlo aj meno Samson Mahbod. Viem si živo predstaviť, ako by mu prihrával na góly.
29.9.2022 - 19:32
+5

HokejovyAkademik

 

tak hlavne este neprisiel a ssom zvedavy kolko bude trvat administrativa a kolko aklimatizacia, kym nastupi budeme mat dalsie prehry na konte

s mahbodom dajte pokoj, porcelanovy princ rozbije sa hned a nemyslim na terase v clocku
29.9.2022 - 19:35
+2

frantapriklep

 

Jasné ze kym príde a bude hrať tak to potrvá, ale je tu aspoň a svetlo na konci tunela. Mahbod bol okej, až kým prišla Bystrica v playoff a poľovala na neho. Ale tento rok sú tam Belluš, Ulrych a ďalší, takže by mohol mať ochrancov, minulý rok sa musel brániť sám...
29.9.2022 - 19:40
+1

Peryo

 

Vedel by som si predstaviť okrem mahboda ešte jedného kanadského útočníka a spravil z nich lajnu.
29.9.2022 - 19:42
+2

frantapriklep

 

Stávka na Kanaďanov nemôže byť zlá. Otázne je, koľko majú peňazí a koľkých si môžu dovoliť angažovať.
29.9.2022 - 19:50
+3

Peryo

 

Pred časom som počul že dobrý kanaďan napr z ECHL vie byť lacnejší ako európan.
Budem rád ak to niekto potvrdí/vyvráti/viac rozvinie. Len z ECHL je vždy rok či si to sadne v Európe
29.9.2022 - 19:57
+2

Peryo

 

*risk nie rok
29.9.2022 - 20:01
0

Hokejista2

 

Tak vieme že ešte jeden rozdielový hrač určite príde kedže radosa hovoril o 2 útočníkoch scherbak mahbod ale niekto iný uvidí sa možno už zajtra🧐
29.9.2022 - 20:04
+1

Nerkio

 

Preboha zato že Izo napísal Nikitu tak ty to budeš teraz všade ako opička opakovať??
29.9.2022 - 20:15
+13

Peryo

 

Asi nevie že scherbak šiel do kanady vybaviť víza. Určite sa hneď vráti do Európy 🤣
29.9.2022 - 20:17
+1

apocalypto

 

Jeden hráč záchranu nerobí ,či ako je to porekadlo?
29.9.2022 - 20:15
+3

Miso26

 

Presne tak, dvaja traja hráči nemôžu mať absolútne žiadny dopad na tabuľkový progres takto hlboko zanedbaného mužstva. Tu treba úplne iné prekopanie.
29.9.2022 - 20:19
+12

dusan1980

 

Presne tak
Ked sa vymeni aj pol muzstva tak pod tymto strategom 10 miesto neprskocime
Tu treba konecne normalneho trenera a nie ucnov
29.9.2022 - 20:42
+4

Peryo

 

Oni si ušili s domeho zmluvou na seba bič.
Neviem ako to funguje s odstupným ak by chcel on odísť ale keďže nemá sebareflexiu tak neodíde. Nám by sa hodil tréner ako majú Michalovce
29.9.2022 - 20:55
+1

Sisa15

 

Dušan, každý kto ma aspoň trochu tušenia o hokeji , vie že keď sa mužstvu nedarí v prvom rade odchádza tréner a keďže teraz nás nečakajú vôbec “ ľahkí súperi “ tak počítam po zápase so Slovanom sa budeš tešiť. Je jedno do akej miery ma kto zodpovednosť za momentálny stav. Bez ohľadu na tvoju zaujatosť voči trénerovi Domemu a zopár ďalších Hate- Dome fanusikov, tak je to fér. A možno sa mužstvo da dokopy a tréner zostane. Tak či inak Dukla si svoju šancu zaslúži❤️💛
29.9.2022 - 22:33
+2

omen

 

no ked to pisete vy, tak Dome to musi mat fakt nahnute
29.9.2022 - 23:06
+1

Sisa15

 

😊 píšem o situácii, ktorá by mohla nastať a každý tréner za takýchto okolnosti by to mal nahnuté, zase netvarme sa že je všetko OK,otázne je či v prípade výmeny trénera budú mat záujem o tento post tí fanúšikmi “ vyvolení” tréneri , ono to zase nieje take jednoduché ísť do mužstva s mini rozpočtom , bez generálneho sponzora a znášať tlak hejtetov aj z vedenia. A že to v Dukle nebude ľahké sme vedeli už pred sezónou.
Btw. A fakt netuším či to ma alebo nemá nahnuté, vedenie sa vyjadrilo ze nateraz za trénerom stojí, ale všetko sa svoje hranice a tak je to správne a keď Dome nieje ten pravý muž pre Duklu tak jednoducho pôjde preč , otázne kto príde po ňom 😊
29.9.2022 - 23:49
+1

omen

 

inac je vtipne, ze kazdy fanusik Trencina vidi problem v niecom inom... jedni vo vedeni, ini v managerovi, dalsi zas v trenerovi a zas ini v muzstve... a ti skalni vo vsetkom Ja si nemyslim, ze trener je v Trencine hlavny problem, ale jeho vymena moze priniest potrebny impulz
30.9.2022 - 9:14
+2

Flak108

 

Za toto môže jedine vláda Ivety R.
30.9.2022 - 10:27
+5

Sisa15

 

Súhlasím😊 a tréner bol problém ešte ani len nevkročil na štadión, predsa je to len mnohými nenávidený slovanista 😊 základný problém je nedostatok financií od toho sa odvíja všetko môžte mat Scotty Bowmena keď nemáte kvalitu v hráčoch tak je to úplne jedno. Ale to Vám vysvetľovať nemusím, jednoznačne viete o čom hokej a to okolo neho je. Držím palce Slovanu v LM💪 Je to náš jediný Sk zástupca 😊
30.9.2022 - 11:29
+1

Flak108

 

A vieš prečo sa Dome u nas fanúšikov nechytil? Myslis, ze je to koli slovanu ?Videla si jeho vyjadrenia v Slovane? Videla si hru pod jeho vedením? Jeho atraktívna útočná hra je zatiaľ len v úrovni teórie a ešte nikde to nedokázal, ani keď mal nabitý káder v Slovane. Takže sa nedivím, že tu je pre skoro každého tréner co tliacha do vetra. Keď budú výsledky tak si získa rešpekt ale zatiaľ zďaleka nič neukázal.
30.9.2022 - 15:40
+1

Sisa15

 

V poriadku tvoj názor a mnoho iných sa na to pozerá inak asi by o jeho služby viaceré kluby neprejavili záujem keby boli totožneho názoru ako tvoj fanúšikovský 😊
30.9.2022 - 16:05
+1

Flak108

 

Jj pri toľkých ponukách si vybral Duklu, ktorá ide už pár rokov žiaľ dole vodou s pol sezónou bez zimaku a s minimálnym rozpočtom. To je sen každého trénera.
30.9.2022 - 18:23
0

Peryo

 

Treba ale naraz 5-6 hráčov sa vykopnúť nedá pokiaľ nie sú náhrady
29.9.2022 - 20:43
0

M.Dukla

 

A vieš aj koľko to stojí "vykopnuť" hráča? Keby ste rozviazali aj zmluvu s 5-6 hráčmi tak by ste museli peknú palku platiť. Ale možno nie je to podľa toho akú má daný hráč zmluvu.
29.9.2022 - 21:00
+1

Peryo

 

Viem preto to píšem. Rovnako aj zmena trénera nepripadá z rovnakého dôvodu do úvahy.
29.9.2022 - 21:43
0

jurssik

 

Spomínaný Scherbak by bol super ale ten nepríde. Veru taký hráč by sa nám hodil.
Vie niekto čo je s Andrejom Šťastným? Michal Hlinka neopráši chrániče?
K tým rozdielovým nech sú aj nejakí naši.
29.9.2022 - 20:35
+5

ZtrykoSlazoU

 

ot: miso chovan do zvolena
29.9.2022 - 20:41
+2

zvolencok

 

Áno zajtra príde v drese Košíc do ZV, verím že po prehru
29.9.2022 - 21:03
+7

ZtrykoSlazoU

 

29.9.2022 - 21:05
0

Dzunkes

 

30.9.2022 - 15:51
0

rajmok17

 

Hej zajtra tu hrajú Košice
29.9.2022 - 21:09
+2

warn1ng

 

Ak chcete zbierat minuty na trestnej, vynikajuci hrac. Akurat ze na to tam uz mate Nemcika, Bellusa alebo Ulrycha. Odvazny tah. Pochybujem ze vas vytrhne z biedy. Vo Zvolene nepredviedol nic. Aj ked ho vtedy Mikula moc v laske nemal. Za mna, zbytocnost. Do extraligy maju chodit rozdielovi legionari, nie taketo "vyskusame-uvidime".
30.9.2022 - 7:05
+3

Peryo

 

Topiaci sa aj slamky chytá. Tento sa nemá dôvod adaptovať na európske klziská tak som zvedavý čo predvedie
30.9.2022 - 7:39
0

lanti

 

Ulrych už bol omyl pri podpise..takto si zabrať legionárske miesto..na to treba mať gule.

Belluš ale posledné zápasy patril k tomu lepšiemu čo naši útočníci ponúkali a to akože fakt..
30.9.2022 - 7:46
+4

warn1ng

 

To uz o niecom svedci, nie? Ked uz Bellus patri k tomu lepsiemu.
30.9.2022 - 7:49
+5

lanti

 

Bohužiaľ..
30.9.2022 - 8:02
+1

Hokejista2

 

Na Belluša mi nešahaj on je super hrač ktorý sa vždy zastane spoluhrača je to chlap na spravnom mieste presne takých dukla potrebuje + ja mam ešte to vačsiu radosť že som si vydražil jeho dres takže budem mať peknu pamiatku na neho🥰
30.9.2022 - 9:06
+1

lanti

 

ty si pomýlený človek
30.9.2022 - 9:09
+14

Peryo

 

Belluš je všetko len nie hokejista😀
O to smutnejšie je že momentálne patrí k tomu lepšiemu u nás
30.9.2022 - 9:10
+2

tristan

 

Prečo bol Ulrych omyl už pri podpise? V Poprade naňho nedáme dopustiť, minimálne ľudia z môjho okolia. Ja by som ho aj naspäť rád privítal
30.9.2022 - 8:37
+1

Peryo

 

Lebo na jeho prácu je tam Nemčík. Potom aj Belluš čiže on ako legionár je luxus
30.9.2022 - 8:40
0

lanti

 

To je v poriadku , ak ste boli s ním spokojný, no tú spokojnosť nevládne..bohužiaľ na to že je legionár by mal byť rozdielový a on ním nieje..vzhľadom aj na jeho vek no.

Ale tak na druhú stranu 100 ľudí 100 chutí a každý niečo iné očakáva.
30.9.2022 - 8:54
+2

Flak108

 

Som prekvapený ako rýchlo sme našli hráča. vitaj, bud lacný a dávaj veľa gólov. Nic viac od teba nechcem.
30.9.2022 - 8:07
0

dusan1980

 

Kokos nemam slov .Ten Radosa sa vie len vyhovarat.
To uz chce aku bezchrbtovku sa vyhovarat ze sme posledni lebo sa ide priamo zostupovat.Tento clovek nech sponzoruje a nekeca
Kecalek
30.9.2022 - 8:55
+2

Hokejista2

 

A ty si jeden presne z tých o ktorých radosa hovoril neustale len kritizuješ kydaš a osočuješ všetkých hračov,vedenie atď. keby si namiesto toho napisal niečo pozitivne lebo toto nikomu nepomôže ano nie všetky veci sú s kostolným poriadkom no neustale kydanie nikomu nepomôže ale asi to robí dobre tak piš svoje hovná aj dalej...
30.9.2022 - 9:01
+6

tn

 

Jasne, vsetci sme spokojni a doteraz nam robili vsetci iba radost. Je to iba nezachytenie zaciatku sezony ("prvykrat"). Ved sme dali v styroch zapasoch sest golov. Je to dost pozitivne?
30.9.2022 - 9:18
+2

Nerkio

 

Diskusia …neviem či poznáš take slovo ale tento portál je presne o diskusiách .Nauč sa rešpektovať názor iného ,buď mu daj protiargument alebo sa zdrz komentára (to druhé by bolo viac fajn )
30.9.2022 - 9:35
+5

dusan1980

 

Tu je clanok
Predtym sa vyjadrim k Hokejista2 .Absolutne nie je pravda ze len kydam.Je tu vela hracov ktorych som sa zastal.Konkretne Valent,Paukovcek a neposlednom rade Brano Radivojevic ktoreho si vazim ako cloveka,tak hraca,a pre mna by bol aj dobry trener.
Najdi jeden clanok kde som na neho kydal.
A ano na Radosa stalo kydam ,pretoze jeden clanok je vacsia perla ako druhy.Clovek co dotiahol muzsvo na posledne miesto tabulky a kyda na ostatnych co to vedia robit by mal byt v prvom rade ticho a nie ze ho je pocut sa vyjadrovat o Rusoch,o vypadnuti len nie o svoje zle vykonanej praci.Za sponzorovanie si ho vazim ale kazdy by mal vediet co vie a co nie a ked sa stiahnut.

A teraz si uzite clanok
PS:Za mna si Brano nezasluzi hejt pretoze ten chlap co pre Duklu spravil tak to nikto iny predtym nie...Mozno kader nie je idealny a bol by platnejsi na lavicke ale za mna Radivojevic = Respect

Trenčianska Dukla má za sebou veľmi zlý vstup do extraligovej sezóny. V štyroch stretnutiach nezískala ani bod. Predseda predstavenstva Miloš Radosa a Branko Radivojevič ponúkli svoje posty. Napokon na nich zostávajú. Rozprávali sme sa so šéfom klubu Milošom Radosom.

Zo športového hľadiska sa Dukle vstup do novej sezóny nevydaril. Po štyroch kolách mala na konte nula bodov. Ako sa na začiatok ročníka pozeráte?

Som sklamaný. Absolútne som neočakával, že po štyroch odohraných zápasoch budeme bez bodu. Na druhej strane sa musíme pozerať smerom dopredu a hľadať riešenia, ako z tejto situácie vyjsť.

Trénujeme a hráme zápasy mimo vlastného štadióna. Pred sezónou som k tejto veci povedal, že sa na to nemôžeme vyhovárať. Pravdou je, že sa na vlastný ľad dostaneme reálne až začiatkom budúceho roka. Dovtedy sa musíme pozbierať a držať krok s ostatnými súpermi. Realita je taká, že celá liga posilnila kádre aj na základe rozhodnutia o priamom zostupe.
Verím, že po sezóne sa urobí porovnanie angažovanosti mladých hráčov v minulej sezóne s prebiehajúcou, určite bude mať klesajúci trend. Priamy postup vnímajú kluby ako ,,darček“ zo strany kompetentných za to, že dva roky pandémie strádali a udržali kluby pri živote. Keď to porovnám s futbalom, kde tri tímy počas tohto obdobia prakticky zbankrotovali...

Každý tím si reálne uvedomuje riziko prípadného „čierneho Petra“. Nie je to iba o tom, že niekto zostúpi a o rok sa medzi elitu vráti. Je rozdiel mať sponzora v extralige a prehovárať ho, aby podporil klub v Slovenskej hokejovej lige.

Pre akýkoľvek klub to bude mať fatálne následky. Všetky kluby hľadajú rôzne riešenia. Nervozita nie je iba u nás, ale u všetkých tímov, ktoré sa reálne nachádzajú v spodnej polovici tabuľky. Športoví riaditelia už teraz medzi sebou komunikujú ohľadom výmeny hráčov.

Aj toto sa v článku dočítate
Aký bol pohľad akcionárov a dozornej rady na prípadný odchod Radosu a Radivojeviča z funkcie?
Čo povedal Brankovi Radivojevičovi jeho syn a prečo mu tiekli slzy?
Kto je na odchode z hráčskeho kádra Dukly?
Aká je pozícia trénera Dömeho?
Aký odkaz poslal Radosa smerom k fanúšikom klubu?
Na sociálnej sieti ste spomínali, že ste ochotní aj s Brankom Radivojevičom odstúpiť z funkcií. Vyplynulo to z tlaku verejnosti?

Áno aj. Zodpovednosť na mojej hlave je obrovská. Nie som človek, ktorý potrebuje byť vo funkcii za každú cenu. Ak mi toto niekto chce vyčítať, žije mimo reality. A o tom som chcel dať širokej verejnosti jasný signál. Pre trenčiansky hokej urobím bez ohľadu na post, čo je v mojich silách. Do určitej miery zohrávali rolu emócie. Niektoré komentáre na sociálnych sieťach by som nazval nechutnými. Čítajú ich aj deti a to mnou pohlo.

Napríklad Brankov syn s plačom otca žiadal, aby sa na to vykašľal. Niektorí ľudia sa žiaľ správajú otrasne. Korona zanechala obrovské stopy na správaní ľudí, aj keď si to veľa ľudí nepripúšťa. Celé to násobí fakt, že Branko po príchode klubu pomohol a aj vďaka jeho pričineniu sme si v roku 2018 mohli vychutnať finále proti Banskej Bystrici. Nikto tu nie je za zásluhy, ale úctu a rešpekt by ľudia voči sebe mali mať.

Osud Dukly mi nie je ľahostajný. Nie som v polohe, že zabuchnem dvere a celá zodpovednosť a ťažkosti zostanú na pleciach niekoho iného. Z toho vyplynuli stretnutia akcionárov a dozornej rady. Analyzovali sme situáciu. Snažili sme sa hľadať rozumné riešenia a zmeny. Osobne som bol pripravený prakticky na všetko, ale nie na to, že sa zbalím a niekto iný si „vyžerie“ komplikovanú situáciu.

Ostatní členovia dozornej rady a akcionári nesúhlasili s vašim odchodom?

Pozrite sa, máme s kolegami niekedy aj ostrejšie výmeny názorov. Ja nie som jedinečný, keby to tak bolo, tento rozhovor by sme nerobili. Vedenie však nemá na ruke iks manažérov, ktorí sú ochotní prísť a okamžite otáčať situáciu v Dukle. Ak taká situácia nastane, s pokorou uvoľním funkciu. Mnoho ľudí mimo vedenia sa vyjadruje kriticky, ale väčšina z nich by zodpovednosť na svoje plecia nevzala. Robíme všetko pre to, aby sme sa posunuli z posledného miesta v tabuľke.

Hrozí, že Branko Radivojevič opustí pozíciu športového manažéra?

Mnohí ľudia hovoria, že len on je zodpovedný za zostavenie kádra. O angažovaní hráčov sa bavíme v širšej skupine. Ide o viacero ľudí. Argumentujeme a snažíme sa dospieť k spoločnému záveru. Verejnosť nepozná celý mechanizmus a štruktúru rozhodnutí.

Takže?

Momentálne nemáme takého človeka, ktorý by ho automaticky nahradil. Ani nebudeme robiť výberové konanie. Do značnej miery je to otázka kvality človeka a financií. Uvažujeme skôr o rozšírení tímu ľudí, ktorí majú čo povedať k angažovaniu konkrétnych hráčov.

Verejnosť skloňuje aj meno Róberta Dömeho. Má vašu plnú podporu?

Niektorí z našich priaznivcov si žiadali jeho hlavu a to tu ešte ani poriadne nebol. Musíme rozlíšiť pohľad ovplyvnený antipatiami voči človeku a reálnymi argumentmi. Vyslovovať našu dôveru alebo nedôveru po štyroch zápasoch nám nedáva úplnú logiku . V minulej sezóne sme urobili až dvakrátkrát zmenu a zásadne sme sa nepohli. Uvidíme, čo ukážu najbližšie týždne a mesiace. Ani s akcionármi sme sa po štyroch kolách nerozprávali na tému výmeny trénera. Tam naša diskusia zásadne nesmerovala.
Pre nás je podstatné riešenie posilnenie kádra. Vo štvrtok sme podpísali kontrakt s Kanaďanom Robom Flickom. V zámorí končia kempy a máme niekoľko hráčov v hľadáčiku. Dôležité je, aby sme trafili správnych hráčov, ktorí budú rozdieloví. Zároveň prebieha diskusia medzi jednotlivými klubmi v rámci extraligy na tému trejdov. Každý klub má svoje problémy. Zmena môže hráčom pomôcť a nakopnúť ich správnym smerom.

Určite príde v kádri ešte k viacerým zmenám. A teda aj odchodom. Príchodom Flicka to nekončí. Odchody určitých mien už riešime s agentmi. Odchádza od nás zatiaľ Heinero. Máme však v kádri ďalších hráčov, ktorí nenapĺňajú naše predstavy. Ak sa neposunú výkonnosťou, myslením a disciplínou ďalej, budeme sa musieť rozlúčiť.

Minulý rok sme vymenili trénerov. Pri Jánovi Pardavom som nemal stopercentný pocit, že je to ideálne rozhodnutie. Radšej by som vymenil väčší počet hráčov, ale trh nebol taký otvorený ako je teraz a aj finančný dopad by bol výrazný v tom čase. Súčasný vyzerá zaujímavejšie, je to otázka finančných možností.

Ako by znel váš odkaz voči fanúšikom?

Je tu kategória divákov, ktorá drží s klubom v dobrom i zlom, im veľmi pekne ďakujem. Niektorí sa však vyžívajú v tom, že hľadajú akékoľvek pochybenie, aby dehonestovali hráčov prípadne vedenie. To mi je ľúto, nechápem ich. Bol by som rád, aby vnímali, že klub naschvál nie je na poslednom mieste . Rozhoduje zhoda rôznych negatívnych faktorov, ktorá nás dostala do tejto pozície. Tretia veľmi komplikovaná sezóna žiaľ začala najhoršie.

Nie je pre nás jednoduché neustále hrať na klziskách súperov. Som pri Dukle 22 rokov. Riešili sa rôzne kritické situácie a väčšinou dopadli dobre. Negatívna ,,podpora“ chlapcom nepomôže. Tým, že niektorí fanúšikovia burcujú v zlom slova zmysle, idú proti klubu. Najmä mladší hráči tieto veci vnímajú ešte citlivejšie. Vyhadzovať ľudí na akomkoľvek poste má logiku, ak máme k dispozícii v aktuálnom čase lepšiu náhradu.





30.9.2022 - 11:33
+2

MarekTn

 

Ďakujem Vám chalani
30.9.2022 - 13:09
+1

MarekTn

 

Dušan, mohol by si prosím tá to skopírovať? Ďakujem
30.9.2022 - 9:04
+2

lanti

 

Ale ale Dušan..zas to tak neni jak opisuješ..

Príchody budú , skončil Heinero.
30.9.2022 - 9:10
+3

Nerkio

 

i Radivojevič zostávajú. Kvalitné posily nás môžu posunúť dopredu, hovorí Radosa
Trenčianska Dukla má za sebou veľmi zlý vstup do extraligovej sezóny. V štyroch stretnutiach nezískala ani bod. Predseda predstavenstva Miloš Radosa a Branko Radivojevič ponúkli svoje posty. Napokon na nich zostávajú. Rozprávali sme sa so šéfom klubu Milošom Radosom.


Martin Jurčo
Športový redaktor


Miloš Radosa.
A-|A+ 
 0
[ Dostávajte Výber článkov z MY Trenčín e-mailom: Prihláste sa na odber jedným klikom. ]
Zo športového hľadiska sa Dukle vstup do novej sezóny nevydaril. Po štyroch kolách mala na konte nula bodov. Ako sa na začiatok ročníka pozeráte?

Som sklamaný. Absolútne som neočakával, že po štyroch odohraných zápasoch budeme bez bodu. Na druhej strane sa musíme pozerať smerom dopredu a hľadať riešenia, ako z tejto situácie vyjsť.

NAPÍSALI SME

Zápas zlomil pätnásťminútový uragán. V našej DNA nie je bránenie, hovoril tréner Stankovčanov
Čítajte 
Trénujeme a hráme zápasy mimo vlastného štadióna. Pred sezónou som k tejto veci povedal, že sa na to nemôžeme vyhovárať. Pravdou je, že sa na vlastný ľad dostaneme reálne až začiatkom budúceho roka. Dovtedy sa musíme pozbierať a držať krok s ostatnými súpermi. Realita je taká, že celá liga posilnila kádre aj na základe rozhodnutia o priamom zostupe.

VYPNÚŤ REKLAMU

REKLAMAREKLAMA
NAPÍSALI SME

Objavil ho Braňo Blaško. Zmrzlinár zo Srnia chce streliť aspoň pätnásť gólov
Čítajte 
Verím, že po sezóne sa urobí porovnanie angažovanosti mladých hráčov v minulej sezóne s prebiehajúcou, určite bude mať klesajúci trend. Priamy postup vnímajú kluby ako ,,darček“ zo strany kompetentných za to, že dva roky pandémie strádali a udržali kluby pri živote. Keď to porovnám s futbalom, kde tri tímy počas tohto obdobia prakticky zbankrotovali...

Aj toto sa v článku dočítate
Aký bol pohľad akcionárov a dozornej rady na prípadný odchod Radosu a Radivojeviča z funkcie?

Čo povedal Brankovi Radivojevičovi jeho syn a prečo mu tiekli slzy?

Kto je na odchode z hráčskeho kádra Dukly?

Aká je pozícia trénera Dömeho?

Aký odkaz poslal Radosa smerom k fanúšikom klubu?

Každý tím si reálne uvedomuje riziko prípadného „čierneho Petra“. Nie je to iba o tom, že niekto zostúpi a o rok sa medzi elitu vráti. Je rozdiel mať sponzora v extralige a prehovárať ho, aby podporil klub v Slovenskej hokejovej lige. Pre akýkoľvek klub to bude mať fatálne následky. Všetky kluby hľadajú rôzne riešenia. Nervozita nie je iba u nás, ale u všetkých tímov, ktoré sa reálne nachádzajú v spodnej polovici tabuľky. Športoví riaditelia už teraz medzi sebou komunikujú ohľadom výmeny hráčov.

VYPNÚŤ REKLAMU

REKLAMAREKLAMA
Na sociálnej sieti ste spomínali, že ste ochotní aj s Brankom Radivojevičom odstúpiť z funkcií. Vyplynulo to z tlaku verejnosti?

Áno aj. Zodpovednosť na mojej hlave je obrovská. Nie som človek, ktorý potrebuje byť vo funkcii za každú cenu. Ak mi toto niekto chce vyčítať, žije mimo reality. A o tom som chcel dať širokej verejnosti jasný signál. Pre trenčiansky hokej urobím bez ohľadu na post, čo je v mojich silách. Do určitej miery zohrávali rolu emócie. Niektoré komentáre na sociálnych sieťach by som nazval nechutnými. Čítajú ich aj deti a to mnou pohlo.

Napríklad Brankov syn s plačom otca žiadal, aby sa na to vykašľal. Niektorí ľudia sa žiaľ správajú otrasne. Korona zanechala obrovské stopy na správaní ľudí, aj keď si to veľa ľudí nepripúšťa. Celé to násobí fakt, že Branko po príchode klubu pomohol a aj vďaka jeho pričineniu sme si v roku 2018 mohli vychutnať finále proti Banskej Bystrici. Nikto tu nie je za zásluhy, ale úctu a rešpekt by ľudia voči sebe mali mať.

VYPNÚŤ REKLAMU

Osud Dukly mi nie je ľahostajný. Nie som v polohe, že zabuchnem dvere a celá zodpovednosť a ťažkosti zostanú na pleciach niekoho iného. Z toho vyplynuli stretnutia akcionárov a dozornej rady. Analyzovali sme situáciu. Snažili sme sa hľadať rozumné riešenia a zmeny. Osobne som bol pripravený prakticky na všetko, ale nie na to, že sa zbalím a niekto iný si „vyžerie“ komplikovanú situáciu.

Ostatní členovia dozornej rady a akcionári nesúhlasili s vašim odchodom?

Pozrite sa, máme s kolegami niekedy aj ostrejšie výmeny názorov. Ja nie som jedinečný, keby to tak bolo, tento rozhovor by sme nerobili. Vedenie však nemá na ruke iks manažérov, ktorí sú ochotní prísť a okamžite otáčať situáciu v Dukle. Ak taká situácia nastane, s pokorou uvoľním funkciu. Mnoho ľudí mimo vedenia sa vyjadruje kriticky, ale väčšina z nich by zodpovednosť na svoje plecia nevzala. Robíme všetko pre to, aby sme sa posunuli z posledného miesta v tabuľke.

Hrozí, že Branko Radivojevič opustí pozíciu športového manažéra?

Mnohí ľudia hovoria, že len on je zodpovedný za zostavenie kádra. O angažovaní hráčov sa bavíme v širšej skupine. Ide o viacero ľudí. Argumentujeme a snažíme sa dospieť k spoločnému záveru. Verejnosť nepozná celý mechanizmus a štruktúru rozhodnutí.

Takže?

Momentálne nemáme takého človeka, ktorý by ho automaticky nahradil. Ani nebudeme robiť výberové konanie. Do značnej miery je to otázka kvality človeka a financií. Uvažujeme skôr o rozšírení tímu ľudí, ktorí majú čo povedať k angažovaniu konkrétnych hráčov.

Verejnosť skloňuje aj meno Róberta Dömeho. Má vašu plnú podporu?

Niektorí z našich priaznivcov si žiadali jeho hlavu a to tu ešte ani poriadne nebol. Musíme rozlíšiť pohľad ovplyvnený antipatiami voči človeku a reálnymi argumentmi. Vyslovovať našu dôveru alebo nedôveru po štyroch zápasoch nám nedáva úplnú logiku . V minulej sezóne sme urobili až krátkrát zmenu a zásadne sme sa nepohli. Uvidíme, čo ukážu najbližšie týždne a mesiace. Ani s akcionármi sme sa po štyroch kolách nerozprávali na tému výmeny trénera. Tam naša diskusia zásadne nesmerovala.

Pre nás je podstatné riešenie posilnenie kádra. Vo štvrtok sme podpísali kontrakt s Kanaďanom Robom Flickom. V zámorí končia kempy a máme niekoľko hráčov v hľadáčiku. Dôležité je, aby sme trafili správnych hráčov, ktorí budú rozdieloví. Zároveň prebieha diskusia medzi jednotlivými klubmi v rámci extraligy na tému trejdov. Každý klub má svoje problémy. Zmena môže hráčom pomôcť a nakopnúť ich správnym smerom.

Určite príde v kádri ešte k viacerým zmenám. A teda aj odchodom. Príchodom Flicka to nekončí. Odchody určitých mien už riešime s agentmi. Odchádza od nás zatiaľ Heinero. Máme však v kádri ďalších hráčov, ktorí nenapĺňajú naše predstavy. Ak sa neposunú výkonnosťou, myslením a disciplínou ďalej, budeme sa musieť rozlúčiť.

Minulý rok sme vymenili trénerov. Pri Jánovi Pardavom som nemal stopercentný pocit, že je to ideálne rozhodnutie. Radšej by som vymenil väčší počet hráčov, ale trh nebol taký otvorený ako je teraz a aj finančný dopad by bol výrazný v tom čase. Súčasný vyzerá zaujímavejšie, je to otázka finančných možností.

Ako by znel váš odkaz voči fanúšikom?

Je tu kategória divákov, ktorá drží s klubom v dobrom i zlom, im veľmi pekne ďakujem. Niektorí sa však vyžívajú v tom, že hľadajú akékoľvek pochybenie, aby dehonestovali hráčov prípadne vedenie. To mi je ľúto, nechápem ich. Bol by som rád, aby vnímali, že klub naschvál nie je na poslednom mieste . Rozhoduje zhoda rôznych negatívnych faktorov, ktorá nás dostala do tejto pozície. Tretia veľmi komplikovaná sezóna žiaľ začala najhoršie.

Nie je pre nás jednoduché neustále hrať na klziskách súperov. Som pri Dukle 22 rokov. Riešili sa rôzne kritické situácie a väčšinou dopadli dobre. Negatívna ,,podpora“ chlapcom nepomôže. Tým, že niektorí fanúšikovia burcujú v zlom slova zmysle, idú proti klubu. Najmä mladší hráči tieto veci vnímajú ešte citlivejšie. Vyhadzovať ľudí na akomkoľvek poste má logiku, ak máme k dispozícii v aktuálnom čase lepšiu náhradu.

Čítajte viac: https://mytrencin.sme.sk/c/23021365/radosa-i-radivojevic-zostavaju-kvalitne-posily-nas-mozu-posunut-dopredu-hovori-radosa.html
30.9.2022 - 9:32
+4

lanti

 

Spokojnosť s vyjadrením, u mňa si Miloš získava väčší kredit stále viac a viac..lebo to niesú tliachaniny do vetra ale reálne pomenovanie problému a to pridáva na hodnote ešte keď je aj úprimný .
30.9.2022 - 9:51
+4

Peryo

 

Vidíš že on nakoniec povedal že nebol úplne stotožnený výmenou Pardavého čo je taktiež fajn že to priznal. Možno preto teraz nechce hneď vyliať domeho a skôr obmeniť káder
30.9.2022 - 10:47
+1

lanti

 

Vieme že to nebolo v Janovi..

Každopádne ja verím tomu, že túto sezónu sa zachránime ..
30.9.2022 - 10:55
+1

VSŽ!

 

...si berú príklad od Borisa Kollára či Matoviča? Však na to že treba kvalitné posily snáď nedošli len včera. To by boli analfabeti hokeja...
30.9.2022 - 13:48
0

MackoPu

 

Kazdy tam vidi, co chce.
30.9.2022 - 17:51
0

Endrewko

 

Alderson v nemeckej 3. lige je fakt, ze v cesku sa trapil ale v DEL2 stale vyse bod na zapas minulu sezonu... hodil by sa. Neverim ze v nemeckej 3. lige hra za velke peniaze.
30.9.2022 - 8:57
+3

Peryo

 

Niekedy nejde len o hokej ale aj o priateľku kde sa jej ľúbi
30.9.2022 - 9:05
+1

Captain

 

V Hannoveri je aj McPherson, liga je hlboko pod uroveň jedneho aj druhého, ale Hannover je niekdajší stabilný tím DELky a zrejme majú ambíciu postúpiť, zatiať 3 zápasy 3 výhry
30.9.2022 - 9:10
+4

Nerkio

 

V Del2 hra veľmi veľa hráčov ktorý hrali aj na Slovensku …Morrison,Jud ,Scheidl bol tak Kerbs …Tá liga je platovo veľmi zaujímavá pre legionára .Napríklad Judd tam je tretiu sezónu a ešte má podpísané tuším dve .
30.9.2022 - 9:37
+2

Liri

 

By si sa čudoval aké sú tam platy. A ak ešte po pritom robí ( práca je prispôsobená k hokeju) tak má viac ako mu môžu dať na Slovensku.
30.9.2022 - 10:02
+1

Peryo

 

Není to len o platoch a práci. Je to celková životná úroveň, kluby sa tam starajú o hráčov nadštandardne proti SK
30.9.2022 - 10:38
0

gabby

 

takze odchadza Heinero ...: prichadza Flick, okey to myslim je vymena 1:1 k prospechu... nateraz zostava Thelin ktoreho som tipoval ze sedi vo vlaku ale este mu asi dali sancu, tak fajn ale myslim ze ani on uz dlho nebude v neverim ze by sa dokazal otocit o 360° lebo asi tolko by bolo treba... nas kader je hlavne velmi uzky stacia 2-3 choroby zranenia a nema kto hrat, ak nepocitam mladikov a juniorov lebo tych mame vcelku dost ale tam chybaju skusenosti a nateraz aj potrebna kvalita. V podstate potrebujeme zohnat jeden cely prvy utok lebo v tomto kadri aktualne su max 1-2 co maju na to prvu lajnu hrat (Pietroniro,Flick) a to jeden tu este nieje ale podpisal! spominaju sa tu mena ako Alderson, Mahbod ano mame na nich pekne spomienky a po tych vsetkych legionarskych podpisoch to bolo ked sa spatne ohliadnem naozaj to najlepsie ale... mame uz dlhorocne skusenosti z toho ze ak sa niekto vrati po predchadzajucom posobeni k nam uz to neni to spravne orechove (narychlo ma napadli Valcak, Bombic, Mikyska, Tybor...) mozno je to tym ze mame aj prehnane ocakavania ale take musi fanusik co miluje svoj klub mat! no ja verim (chcem) ze akcionari naozaj pochopili ze aj ked nehrame doma a mame narocnu prvu polku sutaze bez kvality to nepojde a ked ti ujde vlak (Thelinovi zatial neusiel ) uz ho velmi velmi tazko budes dobiehat! predstava ze po 20 kole budeme mat stratu -15 20 bodov tu realne hrozi a aj to myslim ,,zabralo,, a dockame sa kvality v kadri lebo bez kvality a skusenosti sa najvyssia sutaz hrat neda! tak vsetci spolocne za a v januari ked sa vratime na ,,novy,, domovsky stadion nebudeme chytat zajaca za chvost ale budeme fandit nasej starej dobrej Dukle ako jeden muz! 💛❤️ 'TIL I DIE DUKLA!
30.9.2022 - 9:24
+5

lanti

 

a to jeden tu este nieje ale podpisal! --- myslíš Flicka či iného?
30.9.2022 - 9:30
0

gabby

 

Flicka lebo priletiet ma az buduci tyzden akym nesedi v kabine som neni spokojny
30.9.2022 - 9:35
+3

Miso26

 

Jurko, teba si ja vždy rád prečítam. Čo treba pochváliť pochváliš, čo je hodné kritiky, skritizuješ. Ale vždy je to pravdivo nastavené zrkadlo. Aj z veľkej diaľky sa dá byť verným fanúšikom.
Koniec Koncov, tiež mám od prvého dňa požiadané o permanentku aj v tomto marazme, v ktorom klub je. Znovu ju kupujem, bez štadióna, bez výsledkov, bez peknej hry. Prečo? To je ľahké, jednoducho je to raz diagnóza. Pomôžem aspoň tým, čím fanúšik pomôcť dokáže - každoročnou permicou aby klub vedel s tými peniazmi operovať hneď z kraja sezóny, nejakou tou drobnou kúpou merchu, kúpou klubových produktov ako karta fanúšika, kovidovými príspevkami… Viac fanúšik nezmôže, teda okrem hlasiviek na tribúne. Už len dúfa, že tie financie nebudú prehajdákané nesprávne. Tak snáď sa to teraz na druhý pokus podarí preskladať úspešne.
30.9.2022 - 11:58
+12

gabby

 

tak tak kamarat, nasa DNA je hold 💛❤️ a diagnoza detto ! uz vela rockov veru sledujem iba z dialky ale vzdy ked som bol ,,doma,, tak som tu nasu Povazsku 34 nikdy neobisiel ved by som ani nemohol ☝️😎 ! verim ze sa coskoro vidime znova a tacky budu plne a bufetari spokojni ako aj my zase budeme mat radost z 🏒 ! 👋
30.9.2022 - 12:10
0

VSŽ!

 

No o 360 by sa asi nezmenilo nič...keď tak 180.
30.9.2022 - 13:59
+1

Enzo

 

Niekto tu spomínal, že by vymenil Valacha vramci ligy. Jakub Sukel za Valacha čo vy nato ? Dohodneme sa ? Obaja typologicky podobný hráči
30.9.2022 - 10:11
+3

cmxx

 

Tu mas nieco o tom preco je to tak a maju snahu postupit https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=462951585834206&id=100063581053697&sfnsn=mo
30.9.2022 - 10:16
+1

Mr.Salier-y

 

Dukla majster: Vidím to že sa stačí zohrať a budeme mať titul...
30.9.2022 - 20:28
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
TímZSkóreB
1.Slovan2172:4145
2.Zvolen2278:6843
3.Košice2273:5042
4.N. Zámky2272:4941
5.Michalovce2258:5239
6.Spiš. N. V2159:5734
7.Poprad2263:6128
8.Trenčín2257:6628
9.L. Mikuláš2257:6924
10.B. Bystrica2152:8223
11.Prešov2254:7622
12.Nitra2148:7221
TímZVVPPPPGB
1.Martin211142473:4643
2.Humenné211231581:5643
3.Skalica21931664:5840
4.Trnava21943574:5838
5.Žilina211040769:5438
6.MK Slovan211012861:6134
7.P. Bystrica21914764:6334
8.Dubnica20824658:6032
9.Žiar n. Hronom21903966:6130
10.Levice215301359:7321
11.Topoľčany216031233:5521
12.Brezno205011540:6318
SR 1811002921:562
Aktualizované: 2.12.2022 23:25
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.9.2022 13:38
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.9.2022 13:39
TímZVVPPPPGB
1.Martin211142473:4643
2.Humenné211231581:5643
3.Skalica21931664:5840
4.Trnava21943574:5838
5.Žilina211040769:5438
6.MK Slovan211012861:6134
7.P. Bystrica21914764:6334
8.Dubnica20824658:6032
9.Žiar n. Hronom21903966:6130
10.Levice215301359:7321
11.Topoľčany216031233:5521
12.Brezno205011540:6318
SR 1811002921:562
Aktualizované: 2.12.2022 23:25
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 13.9.2022 13:35
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 13.9.2022 13:35
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 13.9.2022 13:35

Bleskovky

Demko bude Vancouveru chýbať pre zranenie približne šesť týždňov

Brankár Thatcher Demko bude podľa klubového webu chýbať Vancouveru Canucks pre zranenie približne šesť týždňov. V zápase proti Floride Panthers inkasoval tri góly v priebehu 59 sekúnd v prvej tretine, pri treťom sa zranil a z ľadu ho odviezli so zranením v dolnej časti tela. o 09:01 - TASR


Mladá Boleslav – Škoda Plzeň 0:1 v českej extralige

Hokejisti HC Škoda Plzeň si v českej extralige pripísali štvrtý triumf za sebou. Vo štvrtkovej predohrávke 25. kola vyhrali na ľade BK Mladá Boleslav 1:0 a v tabuľke im patrí piata priečka. predohrávka 25. kola českej extraligy: BK Mladá Boleslav – HC Škoda Plzeň 0:1 (0:0, 0:1, 0:0) Gól: 22. Budík. 1.12.2022 20:02 - TASR


Honzek s ďalšími tromi bodmi, no jeho Vancouver Giants prehral

Slovenský hokejový útočník Samuel Honzek si v noci na štvrtok pripísal na konto ďalšie tri kanadské body. Jeho asistencie však nestačili na víťazstvo Vancouveru Giants, ktorý podľahol v zápase juniorskej WHL Moose Jaw Warriors 4:5 po predĺžení. V drese hostí strelil gól Róbert Bačo. 1.12.2022 11:32 - TASR


Gernát prispel asistenciou k víťazstvu Lausanne

Slovenský hokejista Martin Gernát si pripísal bod za asistenciu v utorkovom zápase švajčiarskej ligy. Jeho Lausanne v ňom zvíťazilo na ľade Ambri-Piotta 3:2, Gernát prihral Robinovi Kovacsovi na víťazný gól. 29.11.2022 21:59 - TASR


Hintz podpísal s Dallasom nový osemročný kontrakt

Fínsky hokejový útočník Roope Hintz podpísal nový osemročný kontrakt s klubom zámorskej NHL Dallasom Stars. Za sezónu zarobí v priemere viac ako 8 miliónov eur. Dvadsaťšesťročný Fín podpísal v roku 2020 s Dallasom trojročnú zmluvu. 29.11.2022 19:38 - TASR


Boston zapísal Stralmana na waiver listinu

Klub zámorskej NHL Boston Bruins zapísal na waiver listinu Antona Stralmana. Švédskeho obrancu si počas najbližších 24 hodín môže vziať ktorýkoľvek z klubov profiligy. V opačnom prípade ho môže Boston preradiť do AHL, kde by hral za Providence Bruins. 29.11.2022 18:34 - TASR


Hráčmi týždňa sú Robertson, Morrissey a Sorokin

Hráčmi uplynulého týždňa sa v zámorskej hokejovej NHL stali útočník Jason Robertson z Dallasu, obranca Josh Morrissey z Winnipegu a brankár Iľja Sorokin z New Yorku Islanders. 28.11.2022 21:04 - TASR


Colorado sa dohodlo na zmluve s útočníkom Galchenyukom

Hokejový klub Colorado Avalanche sa dohodol na zmluve s útočníkom Alexom Galchenyukom. Dvadsaťosemročný Američan podpísal kontrakt do konca tejto sezóny. 28.11.2022 20:36 - TASR


Útočník Rodrigues bude Coloradu chýbať dva až štyri týždne

Útočník Evan Rodrigues bude hokejistom Colorada Avalanche chýbať v zámorskej NHL približne dva až štyri týždne. Dôvodom je zranenie v dolnej časti tela, ktoré utrpel minulý týždeň v súboji s Vancouverom. 28.11.2022 13:30 - TASR


Zápas Nashville - Colorado odložili pre poruchu vodovodného potrubia

Piatkový zápas NHL medzi Nashvillom Predators a Coloradom Avalanche odložili. Dôvodom je podľa informácií domáceho klubu porucha vodovodného potrubia. 25.11.2022 15:34 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

04. 12. 2022
Nitra - N. Zámky o 16:00
B. Bystrica - Spiš. N. V o 16:30
Košice - Michalovce o 17:00
Prešov - L. Mikuláš o 17:00
Poprad - Slovan o 18:00
Trenčín - Zvolen o 18:00

Odohrané zápasy

02. 12. 2022
PrešovTrenčín
3:2 SNREPORT
SlovanN. Zámky
1:0REPORT
MichalovcePoprad
2:1REPORT
KošiceB. Bystrica
6:1REPORT
ZvolenSpiš. N. V
4:0REPORT
L. MikulášNitra
5:2REPORT

Najviac bodov

Robby JacksonNZA30 bodov
2.Haščák M.SBA30
3.Farley A.NZA27
4.Campbell C.KOS25
5.Majdan J.SNV23

Najlepší strelec

Max GerlachPRE15 gólov
2.Jackson R.NZA14
3.Haščák M.SBA14
4.Karsums M.LMI13
5.Jääskeläinen J.KOS12

Najlepší brankár

Jaroslav JanusKOS96.46 perc
2.Coreau J.SBA94.56 %
3.Škorvánek ml. S.MIC94.34 %
4.Kantor P.NZA93.88 %
5.LaCouvee C.TRE92.53 %