Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka odkazujúca na dražby na HP Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Kapuš hromžil na posily, niektoré podľa neho ani nemali ísť okolo kabíny (FOTO)

zdroj: TASR/Pavel Neubauer
23.9.2023 07:50 Michal Bruner / HokejPortal.sk

Aj v druhom domácom sezóny vyprevádzal hokejistov Slovana Bratislava z ľadu piskot. Fanúšikovia dali najavo svoj hnev po prehre 2:8 s Michalovcami pred týždňom, v piatkovom 3. kole sa situácia zopakovala. Tréner Ján Pardavý nemal po prehre 2:5 náladu predstúpiť pred novinárov. Po zápase poslal pred TV kamery Rudolfa Jendeka a na pozápasovú tlačovú konferenciu druhého asistenta Richarda Kapuša.


Kapuš sa po záverečnom hvizde dostal do konfrontácie s niekorými fanúšikmi, ich frustráciu však chápal. Po zápase ani nečakal na otázky novinárov a spustil dlhý monológ: "V prvom rade chcem súperovi zagratulovať k zaslúženému víťazstvu a v druhom sa chcem ospravedlniť našim fanúšikom za ďalší debakel. Myslím si, že stačilo a treba si naliať čistého vína. Po debakli doma s Michalovcami sme mali určité pohovory, padlo to na úrodnú pôdu. V Humennom sme podali solídny a konsolidovaný výkon. Ale to čo sme predviedli proti Zvolenu sa nedá nazvať bojovnosťou, hrou. Takto sa nebojuje za slovanistický dres. Za mňa poviem, že niektorým hráčom skončil záujem o tento klub tým, že podpísal zmluvu a obliekol si dres Slovana. Podľa mňa niektorí hráči okolo kabíny Slovana ani nemali prejsť a nieto ešte do nej vstúpiť a hrať za tento klub. Takto sa za Slovan nebojuje, veľmi ťažko sa mi to hovorí. Importy zatiaľ bez nejakej odozvy, nie sú posilami, ťahúňmi. Opakujem, niektorým hráčom ako keby stačilo, že si obliekli náš dres. Toto sa tu bude musieť zmeniť. Takto hazardovať s menom Slovana a fanúšikmi, je pre mňa nemysliteľné. Je na nás tréneroch, aby sme k tomu nejako pristúpili a zakročili. Možno sú to tvrdé slová, ale kto ma pozná vie aký som, neznášam prehry. Dokážem uznať silu súpera keď je lepší a Zvolen bol lepší. Ale aby sme my boli všade neskôr, báli sa ísť do súbpja, odhadzovali puky... Skúsení hráči odhodili 10 až 15 pukov, nešli prví k mantinelu, všade boli Zvolenčania rýchlejší, silnejší, pevnejší. Gratulujem im, my sa nad sebou musíme zamyslieť."

Tréner Zvolena Oremus bol spokojný s hrou počas celých 60 minút, potešil ho aj hetrik Petra Zuzina: "Sezóna sa začína, tretí zápas hneď na Slovane. Ak hráte zápas proti tímom, s ktorými sa stretávate vo vyraďovacej časti, tak pre nás veľmi dôležité víťazstvo. Naša organizácia hry bola veľmi dobrá od prvého striedania. Nemám čo hráčom vytknúť. Nemôže sa nám akurát stávať to, že máme toľko vylúčených. Tešíme sa z toho, naše víťazstvo je zaslúžené. Všetko sa začína od utorka, kedy sa pripravujeme na zápasy a tu to bolo v poriadku.. Na hráčoch som videl zápal pre hru, takto to má vyzerať. Peťo Zuzin je skúsený hráč, šliape ako má, pridáva si na tréningoch navyše." 

Kapuš sa potom ešte raz vrátil k importom, ktorí zatiaľ neodvádzajú Slovanu požadované služby: "Ono je ťažko riešiť s horúcou hlavou. Ja som povedal, čo si myslím, ale tie riešenia s importami nie sú jednoduché, aby sme jedného po druhom vyhadzovali. Musíme pracovať s tým, čo máme. Kolega povedal krásny príklad, že piatkový zápas začína od utorkového tréningu. Každý musí začať sám od seba, je na ňom, ako k tomu pristúpi. Musím dať tomu niečo navyše. Teraz každý čakal na to, že niekto pôjde do súboja, nikto nebol ochotný ísť do neho prvý, vyhecovať tým fanúšikov. Zažil som niekoľko zápasov, keď sme ťahali za kratší koniec, ale vedeli sme, že keď budeme napádať, hrať do tela, tak si fanúšikov získame. Ale my sme teraz pre to neurobili nič. Česť výnimkám, Samo Takáč išiel celý zápas, ale to je jeden z dvadsiatich a to je veľmi málo." 

Skladať reparát sa bude slovanistom veľmi ťažko. V nedeľu ich na Spiši čaká domáci tím, ktorý vedie ligovú tabuľku bez straty bodu. "Je začiatok ligy, netreba lámať palicu, ale niečo musíme urobiť. Každý musí začať od seba a chcieť pre tento klub niečo urobiť. A to nám nefunguje. A ak to nepôjde ani naďalej, tak niečo musíme urobiť, lebo ak nám ujde vlak, bude zle. Robiť psychológa po každej prehre sa nedá, je to na hráčoch. Vôľa musí byť od nich," uzavrel Kapuš.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


gabby

 

nieco skazene je v tom time belasom 🫡 ale na druhej strane zas az take prekvapenie to nieje! kazdy kto ocakaval ze s tymto kadrom a trenerom bude hrat Slovan spicu bol bud max.optimista alebo fanaticky blazon 🤷‍♂️
23.9.2023 - 7:59
+11

axxel

 

Ja sa Kapusovi necudujem, ze je zly ... on je zvyknuty na ten stary Slovan, ktory bral len vitazstva a v kazdej formacii mal kvalitu ... teraz ked som si pozrel vcerajsiu supisku tak tam vidim hracov ako Siska, Minarik, Vyhonsky, Masnica, Fetkovic, Torok ci Petras ... to su hraci, ktori by za Kapusovej ery ani nehrali a teraz hraju 2, 3 a 4 formaciu ... neviem akoze conHascak caka od tychto hracov ... a ked sa k tomu prida to, ze nezaberu legionari tak to tak aj vyzera ... nehovoriac o tom, ze aj Mikulas ma tych legionarov lepsich
23.9.2023 - 8:02
+22

nyytymaki

 

Siska?
23.9.2023 - 8:14
+9

axxel

 

No ten neviem ako sa tam dostal do mojho prispevku ... asi tak ako taky Vyhonsky do Slovana, ten tiez doteraz nechape
23.9.2023 - 8:19
+14

Pukky

 

Takáto verejná kritika, resp. až dehonestovanie hráčov (a zároveň tých, čo ich angažovali) po 3 kolách nie je úplne štandartná, väčšina klubov to rieši interne, tak som zvedavý, čo to prinesie.
23.9.2023 - 8:04
+8

pucoo

 

Podľa mňa prepustia Kapuša 😆
23.9.2023 - 8:09
+43

Pukky

 

On keby si obul korčule, tak je stále lepší, než polovica súčasného kádra Slovana. Vôbec sa mu nečudujem, ako ho štve prístup hráčov. Druhá vec je, či toto je tá správna reakcia, alebo len zbytočná frustrácia, ktorá mala ostať v šatni.
23.9.2023 - 8:13
+6

BlackCrow

 

asi tak. a lavičku sa postavý nejaký Iľja Ivanov.
23.9.2023 - 8:14
+4

aMigos2

 

Možno to ultimatum na len Kapuš😀
23.9.2023 - 9:00
+2

VSŽ!

 

Nuž, na jednej strane má pravdu, na druhej to je riadna mala domov, akoby bolo vedenie či GM pre neho nejaký šupák...toto nesignalizuje dobrú klímu.
23.9.2023 - 12:52
0

PeterP

 

…ranna aktualizacia: z Esetu pana Kapusa vymaze z registrov 👌👌👌
23.9.2023 - 13:31
+2

Zkubydu

 

O tyzden tu na HP bude asi drazba slovanistickych: permanentiek.
23.9.2023 - 8:08
+8

marco32

 

to ti nik nekupi ani keby zacinali od 0,05€ 😁
23.9.2023 - 12:37
+2

Sani

 

A tie posily na ktore Riso nadaval same zavolali do Slovana, ze nemohli by sme za vas hrat..?..a vedenie napokon suhlasilo, hoci povodne chceli dotiahnut lepsich hracov....
23.9.2023 - 8:11
+3

richardd6

 

Hlavne že ma Slovan kvalitných trénerov.
23.9.2023 - 8:15
+3

axxel

 

To je jedna vec ... druha vec je, ze tam moze prist hocijaky trener tak vysledky neviem ci budu lepsie ... ked raz nato hraci nemaju, tak to je tazko potom
23.9.2023 - 8:21
+3

Dracik_18

 

S takým Bokrošom (ktorého vôbec nemusím) by tá hrá inak vyzerala a dovolím si tvrdiť, že o bod dva by bolo viac
23.9.2023 - 9:43
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Marchand63

 

Kapus bud hra na city fans alebo nechape, ze ten "stary" klubizmus u hracov uz neexistuje. A v konecnom dosledku si myslim, ze Slovan oslovuje hracov, ci nechcu zan hrat a nie opacne.
23.9.2023 - 8:23
+7

DraciaTlama

 

Súhlasím
23.9.2023 - 8:25
+2

DraciaTlama

 

Slovan je ako divoky mustang. Toho nemoze skrotit nejaky cowboy odvedla. To musi byt proste Indian, ktory tie kone pozna. Vtedy je zžitie sa s tou silou v rovnovahe.
Pardavy a Oto Hascak proste na to nemaju. Herny prejav, nasadenie je velmi nizke. Tam nie je jediny srdciar. Slovan musi trenersky riadit niekto rangu Milos Riha, Oremus, Orszagh a podobne.
Ved už naši tunajší priatelia zo súperových táborov píšu, že takýto Slovan sa im nepaci.

Ryba smrdí od hlavy a pokiaľ si Hruby neuvedomuje,že dáva peniaze na do luftu...ok.

Slovan nemôže byť zlepencom starých, kondične odidenych hokejistov za zásluhy, zoldakov, ktorý majú vzťah ku klubu ako k milenke na jednu noc a mladých, ktorých nemá kto viesť a zapáliť v nich belasu iskru. Viete, ako Kapus,napr.

Nie je to dobre toto.
23.9.2023 - 8:24
+9

BlackCrow

 

Ryba by mala byť v Bratislave a nie vo Zvolene. Tak ju treba chytiť. Ale to chce hold kumšt. Vieme o tom svoje
23.9.2023 - 8:34
+3

BieloModra

 

akurat ze ten indian sa nesmie volat ani Sialeny kon ani Cerveny oblak (realne mena indianskych nacelnikov) skor to musi byt Belase srdce ( prenesenom vyzname slova)
23.9.2023 - 9:29
+2

Robertking

 

Nadávať na žoldakov je nemiestne, kto iný by za slovan hral. Hádam nie odchovanci, tých nik nevidel ani nepamätám.
23.9.2023 - 9:59
+21

amaskiea

 

Prdlačky. Šecko je fporátku. Chyba je na strane súperov, lebo hrajú nepozerateľný betón.
23.9.2023 - 9:39
+4

redwings

 

Mám 46 rokov, nikdy som zvlášť neriešil našich trénerov, ale toto je vyslovene, že Pardavý von!!
23.9.2023 - 9:53
+4

Mario zlemije

 

Ale aj z repre poprosím. Strata času
23.9.2023 - 14:31
+6

pucoo

 

Aj tá návšteva tomu zodpovedá...
23.9.2023 - 9:54
+1

Wana

 

Prosím si takéhoto asistenta čo si otvorí hubu aj do Nitry. Ďakujem
23.9.2023 - 9:56
+6

Mato80

 

Zas aby sa všetko nezvalovalo iba na trénera, problém nastal už dávno Slovan si nevychovaval žiadnych hráčov nemá v kádri žiadnu domácu osobnost ktorá by ten tím viedla. Jediny kto ma napadá je Sersen ktorý ale už tam asi ani tento rok nemal byť. A to je potom ťažko hrať s priemernými Slovákmi a takýmito importami. Liga vo všeobecnosti dopláca na úzku základňu svk hráčov tí lepší sú vonku a pár dobrých roztrúsených po 12 kluboch. Ak podceníš / nevyjde ti výber zahraničných hráčov tak take umiestnenie budeš aj mať.
23.9.2023 - 10:17
+4

Tatry7

 

A to namiesto mladého Jendeka (ja netvrdím, že je to Eric Lindros), tam nanosíte rôzne Výhonske, Masnice, Toroky atď.
Ale tak z PP posielame pozdrav, chalan sa mi tu ozaj veľmi páči
23.9.2023 - 10:55
+13

Captain

 

Vypudili Valacha
Vypudili Haščaka
Kytnar tiež skončil vo Francuzsku
A tak hraju Lukošiky, Toroky a Gachulince
23.9.2023 - 11:16
+10

MasacreStN

 

Treneri maju chranit a zodpovedat si za hracov. Vybrali si hracov, tak nech si interne riesia veci a zodpovedaju za vykon. Pamatam si ako pocas PO Oremus chranil svojich zverencov a povedal sam, ze on zodpoveda za hru a vysledok. Hadzat vsetko na hracov je akurat odvratenie pozornosti od seba a svojich schopnosti.
23.9.2023 - 10:24
+25

amaskiea

 

Pravda. Jednotlivý hráč ti môže negatívne ovplyvniť jeden zápas, ale herný prejav je dlhodobý trend a ten je o práci trénera/RT. Herný prejav Slovana je taký, že žiadny. Ja som nevládal dopozerať ani zostrih (toho najzaujímavejšieho!) zo zatiaľ jediného víťazného zápasu Slovana. Tam nebolo zhola nič, bordel na zamrznutom rybníku.
23.9.2023 - 10:37
+3

MasacreStN

 

Suhlasim, ale komunikacia ktoru zacal od uvodneho zapasu Slovan, ze importi nehraju ako maju je len odvracanie pozornosti. Hokej je timovy sport na cele je trener. Ak jednotlivy hraci robia chyby ma sa to riesit interne nie na tlacovkach.
23.9.2023 - 10:44
+4

bigi

 

Ja tam hlavne vidim kritiku na hascaka a jeho manazerske (ne)schopnosti
23.9.2023 - 11:46
+8

Old School

 

Mara to zhodnotil dobre. Žiaľ, Slovan už nie je v pozícii ako spred 20 rokov, kedy sa sem dokázala dotiahnuť akákoľvek posila. Nemáme už v tíme hráčov ako Hudec, Mrena, Pištek alebo hoci aj Mosnár, Jendek či Hecl, ktorí síce neboli žiadne hviezdy, ale vedeli a dokázali potiahnuť tím, aj keď sa nedarilo a stať sa majstrami aj v čase, kedy Slovan nebol považovaný za favorita na zisk titulu. Títo chlapci - odchovanci, žiaľ, nemajú tú kvalitu, aby dokázali takto rozhodovať zápasy. A dopĺňanie kádra treťotriednymi legionármi tiež nie je cesta. Marketingovo dobré, ale potom fanúšikovia odchádzaju z tribún, ako vo futbale, tak aj teraz v hokeji.
23.9.2023 - 10:36
+5

gta98

 

Velmi zaujimave, takto strielat do vlastnych radov. Zvycajne po takomto vyleve pride k cistkam, bud trenerov alebo hracov. Z mojich skusenosti to poviem tak, ze tu by mali jednoznacne skoncit treneri. Neviem ci Kapus, to je Slovanista a urcite by si pridal aj navyse, keby moze.. ale Pardak isto prec, ked tim hra velke kulove a hraci su zmateni, je to jednoznacne zasluha trenera. Aj s tymito hracmi sa da hrat inak, len to by na lavicke musel stat trener a nie pajac. Je mi to luto, lebo Jana mam rad, on je dobry chlap.. a mozno preto mu to nejde za cele tie roky..
23.9.2023 - 10:57
+6

amaskiea

 

bohužiaľ, viacej vecí dlhodobo nasvedčuje tomu, že Parďák patrí medzi tých, čo sa u nás mentálne zasekli v období slovenského hokejového romantizmu 90tych rokov
23.9.2023 - 11:56
+5

strojar

 

Čo myslíš, kde sa mentálne zasekol p. Hrubý?
23.9.2023 - 18:12
+1

tristan

 

Mne sa najviac paci, ze Slovan vyhodil jedného legionára Murphyho a nikto si to ani len nevšimol, taka to bola posila 😀
23.9.2023 - 13:46
+8

adrian79

 

ja som tiež počul priamo od hráčov Slovana, že Pardavý je moc veľký dobrák... že systém sa snaží hrať presne ten istý, čo aj repre, len nemá takú autoritu, akoby to asi chcelo... je to škoda, aj GM, mali obaja peknú hráčsku kariéru a ľudsky vyzerajú fajn, škoda, že to neklape aj na terajšícjh pozíciách, prial by som im, aby sa to podarilo zlomiť
23.9.2023 - 14:46
+3

Flak108

 

Ak je to tak, že nemá autoritu, tak v jeho veku asi človek už toho na sebe veľa nezmení. Lebo zrovna toto musí mať proste v sebe. Ale prajem mu to aby našiel to správne nastavenie.
23.9.2023 - 15:33
+4

Old School

 

Tiež ma to mrzí. Oto Haščák bol v 90. rokoch môj najobľúbenejší hráč v slovenskej reprezentácii. Preto, keď prišiel do Slovana ako manažér, som sa tomu vtedy potešil.
23.9.2023 - 18:54
+3

omen

 

na jednej strane kvitujem, ze to povedal niekto tak ako je, lebo ano, takto sa za Slovan nehra... na druhej strane je to len dalsia vyhovorka To, ze tych hracov sem niekto doniesol, to, ze stale v tej hre nie je system, to, ze niekto radsej chce hracov presvedcit peknym slovom akoby vykopaval dvere nie je chyba hracov To je take zastieranie (ako niekto vyssie napisal) Kapitan lode ma svoju zodpovednost... preco trener uz ani nechodi na tlacovky? Trenovat Slovan nie je trenovat (s prepacenim) nejaky mensi klub Tu musi byt i iny pristup k hracom
23.9.2023 - 11:04
+3

Lokomotiv

 

Akože ja to nechápem, na koho sa vlastne sťažuje? Veď tých hráčov si zvolili oni, nenanominovali sa tam sami a keď už aj mali hráčov, ktorí na ľade odvádzali pravidelne kvalitné výkony - napr. spomínaný Valach - tak im vadil!
23.9.2023 - 12:01
+1

marco32

 

zapas ktory som si vcera pozrel mal daleko od nejakeho paradneho hokeja ... ZV hral co potreboval no skor ma udivovala neschopnost Slovana zalozit akukolvek nebezpecnu sancu ... z mojho pohladu sa hral priemerny hokej asi prvych 10min ... potom sa SBA zosypal a bolo po zapase ... zvysok na mna posobil horsie ako 2. liga ... bez zapalu a snahy ... aj ZV robil chyby ale podali kompaktnejsi vykon a vezu domov 3body ...
23.9.2023 - 12:48
+6

nigol

 

Je to mara-zmus
23.9.2023 - 13:19
+5

gigi

 

Ono aj k tomu čo tu bolo popísané, že v Slovane sú takí hráči ako sú chránené sa týka slovenských hokejistov...treba povedať, že tento problém má každý slovenský extraligový klub, že kvalita chýba. Jednak máme málo hokejistov celkovo a úzku základňu a jednak počet mladých hokejistov na úrovni jedlicku alebo nemca v mladom veku je veľmi žalostný a s týmto treba niečo robiť. Nestačí dávať príležitosť mladým v repre. Mladí musia vo veľkom hrávať v každom klube našej extraligy s tým, že musia byť aj dobre pripravení, no je už vec druhá. A toto naozaj treba začať vo veľkom realizovať lebo o pár rokov sa kľudne môže stať, že tu nebude mať kto hrať!
23.9.2023 - 14:17
+3

adrian79

 

snáď to pôjde ešte všetko kvalitou hore, ale zatiaľ čo som videl Trinec vs. Sparta a zopár zápasov našej extraligy, tak to bol teda dosť veľký rozdiel... možno to bol aj na ich pomery jedinečný zápas na toto obdobie, ale to bol fakt pekný hokej po celý zápas, tá hráčska kvalita na jednej aj druhej strane, bola skrátka cítiť
23.9.2023 - 14:56
+5

-BBB-

 

Po troch prehrach skoncil na lavicke Komety Brno Patrik Martinec na vlastnu ziadost ..
Janko, takto vyzera sebareflexia.
23.9.2023 - 16:21
+10

Standacik

 

Janko ma zatiaľ prehry dve
23.9.2023 - 16:50
0

-BBB-

 

TO je sice pravda ... ale, majitelia HC Slovan Bratislava vyzyvaju dlhodovo na konzistentnost vykonov a ich kontinuitu ..

Cize asi tomu nerozumiem co mi vadi, vsak sa to do bodky naplna, ta ich vizia... kontinualne a konzistentne hrame toto hovno uz od decembra.
23.9.2023 - 17:16
+3

HeyYou

 

chudak jano to tu schytava z kazdej strany-a zrejme aj opravnene. za mna by si ale ovela viac pozornosti zasluzil ten rusomil na čele spolu s hochštaplerom, to su hrobari slovana bratislava, az mi je blivno zakazdym si na nich spomeniem.
23.9.2023 - 17:27
+8

Cylo24

 

Majitelia su totalne dno. Oni su zodpovedni za zle manazovanie a slabe vykony zamestnancov.
23.9.2023 - 19:13
+3

omen

 

minimalne by sme nemali zabudat, ze boli vyplatene vsetky dlzoby, Slovan udrzali i pocas kovidu, kde neboli ziadny divaci ale hala sa platila akoby hrali KHL... ak si odmyslim jeho alibisticke ruske reci, tak to nie je zlodej, asi byvaly agent a podvodnik ako sme mali predtym na cele Mozno rozumie hokeju menej, alebo ma svoje predstavy, ale ked ti z tohto majitela blivno, tak neviem co si robil, ked si spomenul na predosleho
23.9.2023 - 19:53
+2

Cylo24

 

Toto je asi naslabsi kader za poslednych 20r a na stadion bude zachvilu chodit asi 2000 ludi. kludne sa utesuj ze majitel ma svoju viziu a neni zlodej ak ti to staci.
23.9.2023 - 20:01
+1

bigi

 

ja len taky maly detail nie je to az 20 rokov ale ode sezony 2005/06. ale ano nie je hodny slovana, ale mozno tych pod 2000 divakov otvori oci a zistia ze aha asi nie je nieco v poriadku
23.9.2023 - 20:48
+2

Cylo24

 

Ak myslis tu sezonu kde titul ziskala Zilina tak ano
24.9.2023 - 9:43
0

Dracik_18

 

Len tú sezónu nemal Slovan peniaze .. sezóna pred tým ich stála dosť (rozhodcovia a autobus )

Ale tento Slovan má peniaze

24.9.2023 - 10:51
+2

amaskiea

 

...autobus a 100milionov, nezabudaj
24.9.2023 - 21:58
+1

Analytix

 

Porovnania Hrubeho so Sirokym tiez velmi nemusim. Zatial co Siroky zbohatol velmi pochybnym sposobom a preslavil sa napr. aj obrovskou statnou zakazkou, ktoru nakoniec realizovali subdodavatelia a nedostali zaplatene. Hruby sa podielal na vybudovani firmy, ktora je vo svojom obore svetova spicka, a ktora zacinala z nuly. Ta firma nezdrhla do danovych rajov, tu na Slovensku vytvara pracovne miesta a tu plati dane, navyse to nie je montovna, ale poctivy research & development. Plus ako bolo napisane vyssie, ziadne dlhy. Cize podla mna po tejto stranke neporovnatelne a Hrubeho sa musim zastat.
Postoj k Rusku je ina kava - on mozno neschvaluje co Rusi robia na Ukrajine, ale postoj v duchu hesla "pokial ide o prachy, je mi jedno co Rusi robia na Ukrajine" mi vadi - v tomto ma sklamal na celej ciare.
No a vyzera ze hokeju velmi nerozumie a zatial sa ani nedokazal obklopit ludmi, co to vedia robit. Toto ma mrzi, ale na rozdiel od postoja k Rusku to dokazem prijat, navyse sa to moze casom zmenit.
23.9.2023 - 20:18
+5

Marchand63

 

A ma celkom tiky hocakym osemetnostiam o ktorych sa nemusi ani vediet, vid prachy co posielal cez dar KDH.
23.9.2023 - 21:06
0

HeyYou

 

to, co z nich dvoch lezie je neodpustitelne-neviem preco by som si to mal odmysliet, navyse po sportovej stranke je to katastrofa odkedy to prevzali, tam je to jeden preslap za druhym (mozno rozumie hokeju menej-krasny eufemizmus )
nebudem sa zaoberat sirokym ak sa chcem zaoberat sucasnou generalitou, tieto uvahy su uplne k nicomu, zbav sa ich.
samozrejme juraj š. ma teraz tu vyhodu, ze sa ho nikto na nic nepyta a moze mlcat (inak niet pochyb o tom, ze "hodnotovo" je na tom podobne ako rudolf, ktory zial vzdy premeška prilezitost drzat hubu).
23.9.2023 - 20:18
+6

omen

 

ja sa nejdem hadat, lebo acohentizmus aj mne niekedy vadi... Len mi tento pristup pripada ako idealisticky utopizmus, ktory vidi svet cierno bielo... bud bude majitel presny taky aky chcem, bez jedinej chyby, alebo nech pride iny No ked ti pride jeho nazor na rusku ivanziu taky krucialny, tak ok, mne tiez vadi, ale nie az tak...
Co sa tyka sportovej stranky, hodonotit majitela podla jednej sezony a 3 zapasov? Ci si chcel jeho odchod i po titule? A zaroven ak nie som spokojny s napr. predajcom v obchode, tak ziadam jeho odvolanie (napravu), nechcem aby vymenili majitela siete tych obchodov Ano treba tlacit na odvolanie Pardaveho spolu s Hascakom, nie na odvolanie majitela
23.9.2023 - 20:59
+3

amaskiea

 

na to, aby podľa priebehu a vyústenia (už základnej časti) minulej sezóny a 3 výsledkov v novej zistil, že je veľmi zle, nepotrebuje o hokeji vedieť ani to, že sa hrá na ľade s pukom
24.9.2023 - 7:34
0

Cylo24

 

Tych dvoch trencianskych expertov budu odtial vynasat asi az nohami napred
23.9.2023 - 19:54
+3

Athotis

 

Inak dnes som počul že Hrubý je tiež trencan , čo je na tom pravdy?
23.9.2023 - 20:47
+1

Marchand63

 

Strajchuty, odvedla z Dubnice.
23.9.2023 - 21:09
+2

Cylo24

 

A sme doma 😃
24.9.2023 - 9:44
0

Big brother

 

Veď Pardavý v minulej sezóne mal vôlu skončiť na lavičke Slovana.
24.9.2023 - 10:16
+3

Liri

 

Mne sa zdá, že minulú sezónu Pardavý došiel za vedením, že chce skončiť a vedenie s tým nesúhlasilo. Až tak na Pardavého v tomto by som nenadavala.
24.9.2023 - 11:13
0

Dracik_18

 

Za Otíkom prišiel a ten ho hneď prehovoril , že nech ostane
24.9.2023 - 11:20
+1

Big brother

 

On aj hráčom povedal, že končí, bral to ako hotovú vec. Potom vedenie Slovana vyhodnotilo situáciu s tým, že nie je vhodné meniť trenera na konci základnej časti. Mňa skôr prekvapilo, že po sezóne nemenili trénera.
24.9.2023 - 12:07
0

bigi

 

v tomto pripade to vyhodnotila druha polovica dua bananas
24.9.2023 - 20:17
0

Dzunkes

 

Riso to povedal na plne usta..tak ako sa to ma,za mna 🙌🏻
23.9.2023 - 16:30
+8

Dracik_18

 

Mara Mara 🤔 narob poriadky
24.9.2023 - 10:52
0

Hockey10

 

Paťo Ryba na hrad
24.9.2023 - 14:18
0

BaW

 

To je tak, keď aj keď už menej, ale ešte stále existujú tlačenky na základe, či už hráčskej kariéry, alebo známostí, teraz je to prípad Pardavý a dnes pre pána kráľa je ešte aj pri reprezentácii.

Po línii Dubnica ešte v 2017 s ktorou nič nedosiahol sa cez asistenta v Trenčíne dostane zrazu do Slovanu a reprezentácie, kde ževraj niečo vie - nó zaujímavý rast.

A hráči, čo sa týka výberu ako....

Výhonský, ktorý sa nedávno motal v destináciách ako Nórsko, či Francúzsko a za 3 sezóny získa 30 kanadských bodov v našej Extralige a v Slovane hrá dobre, že nie druhú päťku.

Minárika po dvoch priemerných ligových sezónach síce skúsili aj na MS v reprezentácii, no odvtedy má opäť len priemerné sezóny.

Mladý Török, ako otec bol výborný hráč, ale on čo? Však ten nebol nejakým rozdielovým hráčom ani v 1.lige, nie ešte v Extralige.

Zoberú Samka Petráša, či sa na štvrtý krát doma nechytí po sezóne 6+4 v Poprade.

A potom tradičné „osvedčené” mená ako Maier, Golian, len neviem či sa na takýchto hráčoch dá budovať silný Slovan.

Niektorí legionári aby sa nepovedalo, ako Murphy s Linzu.

Sersen, pri všetkej úcte, aký to bol hráč, čakal som, že si pôjde práve on niekde do Francúzska, alebo Rakúska zarobiť a užiť si Alpy, alebo slnko.

Takže sa nie je čo čudovať, horšie je, že v tomto období sa aj ťažko zoženú nejaké fakt dobré posily.















24.9.2023 - 17:52
+3

DraciaTlama

 

Dobre si to povedal.
Som rada, ze si ostal prispievať.
24.9.2023 - 18:17
+3

BaW

 

Ďakujem.
Ono u mňa niekedy treba preželieť ten drsnejší štýl ( to možno niekomu nesedelo v minulosti ), zle rozhodne nič tu a ani nikde inde nemyslím.
24.9.2023 - 18:43
+1

DraciaTlama

 

tak, ja som ta posledna co ti to moze vycitat
24.9.2023 - 18:55
+2

Riso18

 

Vysvetlenie este k predoslej tlacovke: Prvy a posledny krat sa vyjadrujem a reagujem na prispevky fanusikov a tiez fanusikov.
V prvom rade Vas chcem poprosit aby ste citali s porozumenim, bez krvavych oci.
Musim suhlasit s viacerimi z Vas s tym, ze urcite veci by sa mali riesit vo vlastnej kuchyni a za zavretymi dverami. Ale bohuzial vy vidite uz iba krok B. Krok A ste si nevsimli. Po prvom zapase doma s MI sme riesili veci za zavretymi dverami. Vo vlastnej kuchyni. Ale vsetko ma svoje hranice a svoje mantinely.
Ak nepomohlo A treba pristupit k variante B.
Viem ze je len zaciatok a vsetko potrebuje svoj cas. Ale ak ujde vlak, uz ho nestihneme. Preto prislo z mojej strany k takejto verejnej kritike. Nebola to iniciativa klubu ani niekoho ineho. Bola to cisto moja iniciativa a za vsetkym co som povedal si aj dnes s odstupom casu a s chladnou hlavou stojim.
Veci treba riesit zavcasu a a nie nechat ich prerast do rozmerov ktore sa potom riesia uz velmi tazko a potom sa uz musi “rubat les”.
Takze po kritike za zavretymi dverami prisla verejna kritika.
Cize spominany krok B.
Viem ze teraz si od Vas precitam vela kritiky.
Len som chcel vysvetlit o co tu ide.
NEHADZEM VINU IBA NA HRACOV. Vsetci sme na jednej lodi. Vcetne RT.
Dakujem
S pozdravom R. Kapus
Prvy a posledny krat.
24.9.2023 - 19:36
+20

DraciaTlama

 

Pan Kapuš, ak ste to ozaj Vy, velka ucta a respekt, ze ste s avyjadrili aj sem.
Ja si Va svelmi vazim a viem, ze Vase srdce hori belasym plamenom. Vdaka bohu ze tam ste.
24.9.2023 - 19:40
+3

BlackCrow

 

Kapuš to prehnal a on si to uvedomuje. Mal by letieť tiež.

Prvý a posledný krát.
24.9.2023 - 19:42
+4

-BBB-

 

Riso, tak ako som pisal vyssie ,, verim, ze ste ako RT mali moznost zasahovat do vyberu hracov pre sezonu, cize ci chces, ci nie, tak prsote zlozenie kadra, je ako maslo na hlave Ota, tak aj Vas .. cize chapem aj A variante, aj B variante, co ale neznizuje podla mna ani nahodou spolocnu zodpovednost za to ci tu sledujeme. A povedzme si uprimne, toto je Slovan? Ty ako Slovanista srdcom a dusou, musis proste trpiet na lavicke kazdou chvilkou a kazdym momentom toho na co sa kukame. Asi za vsetkych Slovansotov sa spytam - DOKEDY PROSIM, DOKEDY?
24.9.2023 - 19:46
+4

Riso18

 

Do kedy?
Bohuzial odpoved na tuto otazku neviem. Nieje to v mojej kompetencii.
Nedavam sa bokom, nehadzem vinu na inich. Som sucastou RT takze musim znasat kritiku.
Toto naozaj nieje SLOVAN.
Tak ako som povedal na tlacovke.
Co sa tyka vyberu hracov pre sezonu a spoluzodpovednosti:
No coment. Tym som povedal vsetko.
Ale neznamena to ze davam ruky prec od momentalnej situacie.
Ale takisto verim, ze to nejakym sposobom zlomime a pojde to smerom k lepsiemu.
Odpustite mi ze viac sa tu vyjadrovat nebudem.
To sa proste neda na vsetko reagovat.
Nasim fanusikom dakujem za podporu a verim ze spolocne to zvladneme.
Ostatnim fanusikom prajem vela hokejovych zazitkov.
Dufam ze vam nebudeme davat zamienku na takuto radost/skodoradost.
S uctou k fanusikom
R. K.
24.9.2023 - 20:26
+10

DraciaTlama

 

Pekne ste to povedali.
24.9.2023 - 20:34
+2

-BBB-

 

Richard, ani raz som nenapisal, ze sa zbavujes zodpovednosti, len som poukazoval na to, ze vyber hracov je uz maslo na hlave aj RT. Cize pokrotozovat si mozeme, ze vel ahracov nema co robit ani v prechadke okolo kabiny, nie to v kabine, ale mame ich tu a cesta vymena 2/3 kadra uz sesta nebude. Neviem a ani netusim, kto ma ake pravomoci v RT a za co je zodpovedny, my ako fans, len vidime to co je vysledny produkt Vasej prace a to vykon na lade. A jedna uspesna tretina vo fakt slabom HUM /bez urazky HUM/ tu pachut fans SLovana neznizuje, za prt stala priprava, nie vysledky, ale vykony, za prt stoji aj hra v sezone, Ano, sme na zaciatku, ale nemoze Nam to preprast cez hlavu, lebo potom uz to bude marazmus do konca sezony, useknut sa to musi v zarodku.
vazne niekto cakal, ze napr. Murphy bude posila? Vazne niekto caka, ze hraci ako Torok, Petras, Vyhonsky, Maier, ci Romancik, budu tahat Slovan? vazne cakame ze importy /cest vynimkam/ so stats last year +/- 20P budu tahat Slovan za skvelymi vykonmi a vysledkami? No, nebudm enaivny, nebudu .. vieme to vsetci a nepochybne aj Ty ..
Ale stale ta otazka Nas fans, ktorym roky rokuce na Slovane zalezi, aj ked nevies odpoved, je to na inych, co sa este musi stat, ay sa nieco udialo?
Je mi jasne, ze nikdy si tu neprecitame od teba odpoved, ale cisto hypoteticke zamyslenie, ktore som nedavno osobne rozoberal aj so Z.C. - Oto a Jano proste nemaju na to, aby boli v takom klube ako je Slovan, teraz bez nejakej ironie, urazky zbytku ligy, znevazovania superov.. pravsa v Slovane je troska o inom, asi ako vsade inde /snad s vynimkou KE/ .. a cely system je nasadeny zle, to uz snad vidime vsetci, teraz nejde o treningy, system, koncepciu ci vysledky a vykony ,, ide o celok, vy predavate produkt v ktoreho baliku je prave toto vsetko spomenute a aktualne je ten produkt nepredajny. A zmeni to len predajca, nie kupujuci ..
Drzte sa tam vsetci, ale pevne verim, ze od zajtra uz minimalne bez Jana a v tom idealnom aj bez Ota ..
A normalne si dam tu namahu, ze ked nabuduce budem so Zdenom, tak ta skusim dotiahnut k nemu na barak, ci na hausbot a mozeme sa porozpravat aj kludne face to face .. lebo ked som onehda napisal Xenii na jej stat, ze ides do Slovana ako asist, tvoja draha ma zariekla, ze preco vymyslam, ked to nieje pravda a dva dni na to to potvrdil Slovan To len na margo toho, ze nehrajme sa tu na slovicka, pracujme s faktami..
Vela stastia a uz ked tak "privat" ...
24.9.2023 - 20:40
+3


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
TímZSkóreB
1.Spiš. N. V518:1212
2.Nitra521:1411
3.B. Bystrica522:1410
4.Košice517:1010
5.Michalovce517:1610
6.Poprad522:169
7.Slovan518:199
8.Žilina513:108
9.N. Zámky511:166
10.Zvolen515:184
11.L. Mikuláš513:221
12.Trenčín511:310
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov6410123:914
2.Dubnica5400115:612
3.Levice5400120:1212
4.Žiar n. Hronom5301119:1212
5.Skalica5220117:1110
6.Humenné6300322:199
7.P. Bystrica5211118:159
8.Topoľčany5210216:158
9.Bratislava6201314:197
10.Detva510049:193
11.Trebišov6011413:243
11.Trnava500238:182
SR 18410038:233
Aktualizované: 3.10.2024 14:38
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov6410123:914
2.Dubnica5400115:612
3.Levice5400120:1212
4.Žiar n. Hronom5301119:1212
5.Skalica5220117:1110
6.Humenné6300322:199
7.P. Bystrica5211118:159
8.Topoľčany5210216:158
9.Bratislava6201314:197
10.Detva510049:193
11.Trebišov6011413:243
11.Trnava500238:182
SR 18410038:233
Aktualizované: 3.10.2024 14:38
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
a

Bleskovky

Celebrini má zranenie v dolnej časti tela, na tréningu Sharks chýbal

Macklin Celebrini chýbal v stredu na tréningu hokejistov San Jose Sharks a nie je isté, či stihne štart nového ročníka NHL. Najvyššie draftovaný hráč tohto roka nedohral deň predtým prípravný zápas proti Utahu, pri náraze na mantinel utrpel zranenie v dolnej časti tela. o 07:45 - TASR


Olomouc zdolal Spartu Praha 3:2 v 7. kole českej ligy

Hokejisti Sparty Praha utrpeli tretiu prehru v tejto sezóne českej ligy. V stredajšom zápase 7. kola prehrali na ľade Olomouca 2:3. včera o 20:30 - TASR


Laine nepomôže Montrealu 2 až 3 mesiace, Reinbacher bude chýbať pol roka

Fínsky hokejista Patrik Laine bude pre zranenie kolena chýbať Montrealu Canadiens dva až tri mesiace. Klub NHL zároveň oznámil, že útočník nebude potrebovať operáciu. V prípravnom zápase s Torontom (1:2) sa zranil aj obranca David Reinbacher, ktorý podstúpil chirurgický zákrok ľavého kolena a bude sa zotavovať približne pol roka. V klube pôsobí aj slovenský krídelník Juraj Slafkovský. včera o 07:09 - TASR


Hrivík asistoval, no Leksand prehral doma s Timrou

Slovenský hokejový útočník Marek Hrivík si v utorkovom stretnutí najvyššej švédskej súťaže pripísal asistenciu, no jeho Leksand prehral doma s Timrou 1:2. V piatich dueloch získal Leksand 4 body a je na predposlednom 13. mieste. 1.10.2024 21:41 - TASR


Všetci hráči budú nosiť špeciálne nálepky na pamiatku bratov Gaudreauovcov

Všetky tímy zámorskej NHL si v úvodných kolách novej sezóny uctia pamiatku zosnulých hokejistov Johnnyho a Matthewa Gaudreauovcov. Hráči budú na prilbách nosiť špeciálnu nálepku s číslami 13, 21 a veľkým písmenom "G" uprostred. 1.10.2024 09:11 - TASR


Mišiak asistoval, jeho Erie Otters podľahol Bramptonu 2:5

Slovenský útočník Martin Mišiak bodoval aj v druhom zápase sezóny v juniorskej CHL. V zápase proti Bramptonu si pripísal asistenciu, ale jeho tím Erie Otters prehral 2:5. Devätnásťročný krídelník má po dueloch na konte tri body (2+1). 29.9.2024 09:04 - TASR


Färjestad zvládol šláger o čelo, Studenič prispel gólom a asistenciou

Slovenský hokejový útočník Marián Studenič prispel gólom a asistenciou k triumfu Färjestadu nad Luleou 6:4 na ľade protivníka v šlágri dvoch aktuálne najlepších mužstiev švédskej najvyššej súťaže SHL. Po štyroch stretnutiach tak má na konte tri góly a rovnaký počet asistencií. 28.9.2024 21:14 - TASR


Mišiak sa v OHL blysol dvoma gólmi, Kmec zaznamenal asistenciu vo WHL

Slovenskému hokejistovi Martinovi Mišiakovi vyšiel úvodný duel juniorskej OHL. V nočnom stretnutí pomohol dvoma gólmi k triumfu Erie Otters na ľade Kitcheneru Rangers 5:2. Pripísal si aj plusový bod a dve strely na bránu. Po zápase ho vyhlásili za prvú hviezdu stretnutia. 28.9.2024 11:27 - TASR


Brankár Anaheimu Gibson vynechá po operácii slepého čreva 3-6 týždňov

Tím hokejovej NHL Anaheim Ducks informoval, že brankár John Gibson bude mimo hry tri až šesť týždňov. Jednotka Ducks podstúpila neplánovanú apendektómiu, teda chirurgické odstránenie slepého čreva. Informoval o tom oficiálny web NHL. 27.9.2024 08:34 - TASR


Švédsky obranca Dahlin sa stal novým kapitánom Buffala

Švédsky hokejový obranca Rasmus Dahlin sa stal novým kapitánom tímu Buffalo Sabres. Vo funkcii nahradil Kylea Okposa, ktorý z klubu odišiel počas sezóny 2023/2024 na Floridu. Funkciu asistenta kapitána budú mať Alex Tuch, Dylan Cozens, Mattias Samuelsson a Tage Thompson. 26.9.2024 22:08 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

03. 10. 2024
Slovan - Poprad o 17:30
04. 10. 2024
Spiš. N. V - L. Mikuláš o 17:30
Michalovce - Žilina o 17:30
B. Bystrica - Trenčín o 17:30
N. Zámky - Nitra o 18:00
Košice - Zvolen o 18:00

Odohrané zápasy

29. 09. 2024
TrenčínMichalovce
3:5REPORT
ZvolenSpiš. N. V
2:3 PPREPORT
L. MikulášNitra
4:5 PPREPORT
B. BystricaN. Zámky
6:2REPORT
PopradKošice
2:3REPORT
ŽilinaSlovan
6:1REPORT

Najviac bodov

Sena AcolatseSBA9 bodov
2.Wedman M.BBY8
3.Faith R.BBY8
4.Pecararo L.SBA8
5.Cotton A.NIT8

Najlepší strelec

Matthew WedmanBBY5 gólov
2.Jones N.ZIL5
3.Cracknell A.POP5
4.Rapáč B.SNV4
5.Jackson R.NIT4

Najlepší brankár

Mareks MitensSNV93.14 perc
2.LaCouvee C.ZIL92.73 %
3.Janus J.KOS91.49 %
4.Hrachovina D.BBY90 %
5.Kantor P.ZVO89.93 %