Diskusia: Kazachstan - SR 3:4 v A-skupine, v 2.tretine tri góly za päť minút (FOTO)
Slovenskí hokejoví reprezentanti vybojovali na MS vo Fínsku druhé víťazstvo. V piatkovom zápase A-skupiny v Helsinkách zdolali Kazachstan 4:3 a so šiestimi bodmi sa posunuli v tabuľke priebežne na piate miesto.
Skóre otvoril v 13. minúte Andrej Kollár, ktorý tak gólovo ozdobil svoj debut na MS. Kazaši ešte v prvej tretine otočili skóre dvoma presnými zásahmi v presilovkách, keď potrestali dve vylúčenia Kristiána Pospíšila. V druhom dejstve však Slováci zvýšili aktivitu a v priebehu piatich minút strelili tri góly. O obrat sa postarali v päťminútovej početnej výhode Martin Fehérváry a Adam Liška, na 4:2 zvýšil z trestného strieľania Juraj Slafkovský. Kirill Paňukov v 44. min znížil na rozdiel jedného gólu, no Slováci si už víťazstvo udržali.
Zverencov trénera Craiga Ramsayho čakajú v boji o štvrťfinále ešte dva skupinové zápasy, najbližšie sa v sobotu o 19.20 SELČ stretnú s Talianskom a na záver "áčka" narazia v utorok o 15.20 zrejme v kľúčovom dueli o postup proti Dánsku. To má rovnako šesť bodov, no odohralo o zápas menej. Kazachov, ktorí stále čakajú na prvý bod, čaká v nedeľu o 15.20 obhajca titulu a líder skupiny Kanada.
A-skupina (Helsinki):
Kazachstan - Slovensko 3:4 (2:1, 0:3, 1:0)
Góly: 16. Paňukov (Blacker, Orechov), 18. Ševčenko (Starčenko, Valk), 44. Paňukov (Orechov) - 13. Kollár (Takáč), 30. Fehérváry (Liška, Slafkovský), 34. Liška (Krištof, Húska), 35. Slafkovský (z tr. strieľania). Rozhodcovia: Hansen (Nór.), Šír (ČR) - Davis (USA), Zunde (Lot.), vylúčení: 0:3 na 2 min., navyše Akolzin (Kaz.) 5 min. za napadnutie, presilovky: 2:2, oslabenia: 0:0, zmeny: Minárik od 21. min namiesto Pospíšila.
Kazachstan: Šutov - Blacker, Orechov, Metalnikov, Dietz, Šalapov, Beketajev, Svedberg, Sam. Danijar - Akolzin, Sagadejev, Starčenko - Michajlis, Valk, Savickij - Paňukov, Ševčenko, Šestakov - Petuchov, Rachmanov, Gurkov - Asetov
Slovensko: Húska - Čerešňák, Fehérváry, Nemec, Ivan, Grman, Jánošík, Rosandič - Tatar, Krištof, Slafkovský - Regenda, Roman, Pospíšil - Lantoši, Tamáši, Liška - Sýkora, Kollár, Takáč
Slováci sa od úvodu pustili do súpera. V 4. minúte prvý útok zatlačil Kazachov a Fehérváry delovkou rozozvučal konštrukciu bránky Šutova. Videorozhodca potvrdil, že puk sa odrazil od spojnice von. Gólom zaváňalo aj bekhendové zakončenie Lantošiho, no Šutov mu nedovolil radovať sa. Vzápätí za vlastnou bránkou zaváhal Ivan a po jeho chybe mal tutovku na hokejke Valk, Húska podržal svoj tím. Slováci v 1. tretine dokázali zamknúť súpera v jeho obrannom pásme, Kazaši však dobre vykrývali predbránkový priestor a nepúšťali slovenských útočníkov k dorážkam. Až v 13. min predviedol dobré napádanie štvrtý útok, po aktivite Sýkoru sa puku zmocnil Takáč, prihral pred bránku voľnému Kollárovi a ten okorenil svoj debut na MS gólom - 0:1. Z vedenia sa tešili Slováci iba tri minúty, v kazašskej presilovke vyrovnal Paňukov, ktorý dorazil do siete strelu Blackera. Okamžite mohol odpovedať Krištof, ale v sólonájazde neuspel. To ho mohlo mrzieť, lebo následne putoval na trestnú lavicu druhýkrát Pospíšil a súper využil aj svoju druhú početnú výhodu, keď Húsku prekonal bekhendom Ševčenko - 2:1.
Od druhej časti nahradil Pospíšila v útoku Minárik. Slováci rozbehli tretinu svižne, aj so šancou Takáča, no v rozlete ich zabrzdilo vylúčenie Grmana. Oslabenie však tentoraz ustáli a po ňom pokračovali v aktívnej hre, s častejšou streľbou na kazašskú bránku. V polovici stretnutia dostal Akolzin za napadnutie Minárika vyšší trest a Slováci hrali päťminútovú presilovku, ktorú dokonale využili. Najprv tečovanou strelou vyrovnal Fehérváry a potom Krištof vyslal do úniku Lišku, ktorý si položil Šutova a zasunul puk medzi betón a žŕdku - 2:3. Výborná päťminútovka pokračovala faulom Sagadejeva na prenikajúceho Slafkovského, po ktorom nariadili rozhodcovia trestné strieľanie. Slafkovský zvolil forhendovú kľučku a zvýšil už na 4:2.
Slováci tak vstúpili do tretej tretiny s dvojgólovým náskokom, ktorý však dlho nevydržal. V 44. minúte Orechov vystrelil od mantinelu a teč Paňukova zaskočil Húsku - 3:4. Kazachom zachutilo, začali lepšie forčekovať a Húska musel byť v pozore. Hra sa otvorila, sľubnú šancu nevyužil Ivan, puk sa nepodarilo prepasírovať za Šutova ani Tatarovi. Dve minúty pred koncom nevyužil možnosť rozhodnúť Roman. Kazaši v závere odvolali brankára, no vyrovnať sa im už nepodarilo a Slováci tak mohli oslavovať druhé trojbodové víťazstvo na MS.
hlasy po zápase /zdroj: RTVS a TASR/:
Andrej Podkonický, asistent trénera: "Bol to ťažký zápas. V prvej tretine sme hrali dobre až po tie fauly, ktoré sme urobili. Pri druhom góle sme urobili chybu pri napádaní, bohužiaľ, dostali sme z toho ugól. Prišiel nám faul súpera, to nám veľmi pomohlo. Za stavu 1:2 boli chalani nervózni a bolo to na nich vidieť. Potom sme sa upokojili. Odmakali sme to až do konca a som rád, že sme dokázali zvíťaziť."
Miloš Roman, útočník SR: "Prvé dva góly sme im darovali v presilovke, boli to zbytočné oslabenia. Ale pri hre 5 na 5 vieme držať krok s každým. Musíme sa vyvarovať takých faulov a nedávať im šance. Chceli sme hrať v tretej tretine svoju hru, ale dali šťastný gól a potom hrali vabank. Našťastie sme to udržali."
Juraj Slafkovský, útočník a autor štvrtého gólu SR: "Určite nám spadol balvan zo srdca. Bol to zápas ako každý iný, potrebovali sme ho vyhrať. Pred stretnutím mnohí čakali, že to bude možno jednoduchý zápas, ale bol to ubojovaný výkon. Som hrdý za každého hráča, ktorý nastúpil. Niekedy sme viac pod stresom, no je to pochopiteľné, je nás tu plno mladých chlapcov, o to je cennejšie, že sme to udržali."
Martin Fehérváry, obranca a autor druhého gólu SR: "Myslím si, že to bolo trochu utrápené. Musíme sa viac upokojiť, zbytočne sme sa dostali do stresu. Máme mladé mužstvo, ten stres tam je, ale musíme hrať viac ako tím, súdržne, s väčšou pohodou. Po zápase so Švajčiarskom sme si dali míting, vedeli sme, čo musíme urobiť v presilovkách, že treba posielať viac pukov na bránku. Kazaši nás napádali, hrali nepríjemne. Musíme sa poučiť z chýb, hrať nabudúce jednoduchšie. Teraz treba dobre zregenerovať a pripraviť sa na Talianov."
Andrej Kollár, debutant na MS a autor prvého gólu SR: "Po góle som sa veľmi tešil. Dôležité je vyhrať, to sa nám podarilo a sme radi za tri body. Bol to hore-dole hokej, prvé dva góly sme im darovali, boli to "sprosté" vylúčenia. Chyby sa však stanú, spravili sme ich celkom dosť, súper nás za ne potrestal. Musíme sa ich vyvarovať, potom sa nám bude jednoduchšie hrať."
Tabuľka A-skupiny:
1. Kanada 4 4 0 0 0 22:8 12
2. Švajčiarsko 4 4 0 0 0 19:7 12
3. Nemecko 5 4 0 0 1 18:12 12
4. Dánsko 4 2 0 0 2 11:9 6
5. SLOVENSKO 5 2 0 0 3 13:17 6
6. Francúzsko 4 1 1 0 2 8:9 5
7. Taliansko 5 0 0 1 4 9:24 1
9. Kazachstan 5 0 0 0 5 10:24 0
Rubrika: MS → MS 2022 Fínsko
- frantapriklep
- Ufff …
Ten zápas sa dal zvládnuť oveľa ľahšie. Začiatok dobrý, naši hrali aktívne, boli tam šance, super sa len bránil. No a prišla one man show Pospisila. Naozaj neuveriteľné, ako nedisciplinovaný dokáže byť tento chalan, dve absolútne zbytočne vylúčenia, dva góly, zrazu problém a strach o záchranu. A on si sadne na mantinel a usmieva sa. Naozaj neuveriteľne. U mňa by proste skončil. Aj s celým jeho teatrálnym korčuľovaním a mizerným bránenim.
Mužstvo sa našťastie nezlomilo, v druhej tretine zatlačilo súpera a otočilo, Slafkov slalom a následne trestne boli famózne.
V tretej najprv snaha zvládnuť to bez strachu, zbytočný gól priniesol nervozitu, ale zvládlo sa to. Sme zachránení a môžeme zabojovať o štvrťfinále.
- 20.5.2022 - 21:46
- +53
- dusan1980
- Za mna dnes spokojnost
vratili sme sa k nasej hre a konecne aj Tatar bol ten kto sa pridal . Najlepsia ukazka bola ako sa vracal do obrany a clonil pred brankou pri prvom gole
Supera sme vyrazne prestrielali , mrzia len zbytocne fauly od Pospisila a posledne minuty ked sme zbytocne hlboko branili
Inak za mna spokojnost
Puky sme obracali pomerne rychlo
Najlepsi hraci dnes Slafkovsky , Fehervary a Liska
Mozno este viac dorazat , dnes strely z prvej strely nepadaju
Zajtra hlavne nepodcenit Talianov ale korculovat od prvej do poslednej minuty - 20.5.2022 - 23:15
- +4
- bielypuk
- to druhe by sa dalo zobrat, ale to prve, to bol nonsens... ale na druhej strane kazasi doteraz v styroch zapasoch premenili len jendnu presilovku, ale s nami hned 2/2...aj to je o Pospisilovi?
- 21.5.2022 - 0:07
- +2
- kaviarista
- na posrateho aj zachod potom spadne
- 21.5.2022 - 7:22
- +2
- DENISO6
- Dal by som Krištofovi číslo na dobrého očného ale on by tam aj tak netrafil...
- 20.5.2022 - 21:47
- +55
- Pharaoh111
- ani ameriku by dnes neobjavil
- 20.5.2022 - 21:52
- +7
- Dracik_18
- ten by dnes netrafil ani z lode do vody
- 20.5.2022 - 21:55
- +5
- nerorome
- Ale tú prihrávku Liškovi na tretí gól narysoval zase pekne.
- 20.5.2022 - 22:16
- +28
- Dracik_18
- To áno 😉🙂
- 20.5.2022 - 22:45
- +2
- bielypuk
- ma trinastku, to nestaci?
- 21.5.2022 - 0:09
- +1
- alex77
- To fakt je kiko taky tupy ze po chybach este sa smeje na mantinely a vyslnuje sa jak na plazi?
- 20.5.2022 - 21:48
- +40
- iskrakamzik
-
: Gratulujem loptošníci
- 20.5.2022 - 21:48
- +2
- MaxSBA
- doneste mi lieky
- 20.5.2022 - 21:49
- +12
- Dzunkes
- Vsetky som zaniesol Kikovi P.
- 20.5.2022 - 21:55
- +5
- ZtrykoSlazoU
- toto ja uz nepotrebujem,take stresy a este pred vikendom...
ale backhand -> forehand a je to tam - 20.5.2022 - 21:49
- +17
- Dracik_18
- utrpeli sme víťazstvo : chaotická hra , bez myšlienky , bez ničoho ...90 percent tam nemá čo robiť , respektíve nemajú na to ...zachránili sme sa a poďme si užiť pravdepodobne posledné dva zápasy ...
Pospíšil snáď letí prvým lietadlom domkov ...skoro nás zarezal - 20.5.2022 - 21:49
- +23
- HokejBJ
- Tak jasné že "polovica tam nemá čo robiť" keď nám odmietlo 18 hráčov MS. To proste sa nedá hrať tak hokej keď nám odmietne toľko hráčov MS keď medzi nimi boli aj lídri či na ľade alebo v kabíne. Proste na MS nešiel tím ktorý RT chcel. Veľa ľudí si to neuvedomuje
- 21.5.2022 - 4:44
- +6
- ElwisNR
- Som rád za 3 body a šancu do ďalšieho zápasu.
To je asi všetko k dnešnému zápasu. - 20.5.2022 - 21:50
- +7
- Bianconeri
- Pardaveho presilovky rozhodli!
- 20.5.2022 - 21:50
- +3
- BaranIskra
- Len čo sme dali jeden gól v presilovke zase začali hrať to 💩 čo minule... Stratené existencie 🤦🏼♂️ vďaka Bohu za druhý náhodný gól v presilovke
- 20.5.2022 - 22:41
- +4
- crosbynko
- Nasa presilovka ako tak funguje ked je na lade Fehy. Niekedy ani vtedy.
- 20.5.2022 - 22:46
- +3
- Demon
- Veru tak. Ten druhy gol v presilovke (neda sa nazvat "presilovkovy") akurat skresli statistiky a bude to teraz vyzerat, ze uz nam to ako-tak funguje.
Samozrejme pre vyvoj zapasu klucovy, ale tie presilovku su vo vseobecnosti stale ubohe a nehodne takehoto fora. Snad na nich este do dalsich zapasov zamakaju a vytunuju ich tak k 20% uspesnosti. - 20.5.2022 - 22:57
- +1
- Myšo
- Zlé: Hovorte si co chcete báť sa o výsledok proti Kazachstanu a dať im jeden gól v hre 5na5 nie je dôvod na oslavu. Tatar Slafko Regenda dobre ostatok musí pridať, zajtra to musíme zvládnuť lepsie a potom Boh nám pomáhaj proti Dánom.
Ostatné sú kecy. - 20.5.2022 - 21:51
- +24
- Myšo
- A fehervary veľmi dobre samozrejme.
- 20.5.2022 - 21:53
- +9
- Myšo
- A ešte sykora ten si to užíva. A už dosť
- 20.5.2022 - 21:56
- +3
- bielypuk
- Tatar?... keď je na ľade, ako by sme boli v štyroch... stavať ho na presilovky, je prísť o výhodu hráča navyše... Feherváry uazuje, ako má vyzerať skutočná posila z NHL a nie ten náš "kapitán" z tribúny... inak Tatar by mohol nosiť Slavkoskému aurát vak... vo štvrtom útoku by to snáď dal...
- 20.5.2022 - 23:01
- +4
- mannheim
- Tebe musí regulérne drbať. Tatar a Fehervary spolu so Slavkom hrajú o level inde, ak to nevidíš sleduj východonemecké porno radšej.
- 21.5.2022 - 10:54
- +3
- roman
- Ahem
- 21.5.2022 - 12:27
- +2
- bielypuk
- Tatar hra o level inde, ale nizsie ako priemer a o dva nizsie ako dvaja spomenuti...
- 21.5.2022 - 15:14
- 0
- Roman-u2
- Prvý pozápasový koment týchto MS, nechcel som nerváčiť, ale dnes musím. Za prvé veľmi nerád kritizujem hráčov a nikdy som žiadneho neposielal na tribúnu, ale dúfam, že Pospíšil tieto MS dohral, od prvého zápasu, keď je na ľade to smrdí faulom z jeho strany dnes dva v útoku, a oba boli odmenené gólom! Hovorí sa nevieš čo s pukom vystrel, naši si radšej prihrajú nech je za hlupáka ten druhý... Ťažko sa na to pozerá, keď sa bojíme vystreliť aj do prázdnej. Ak zajtra nedáme Talianom minimálne 6 gólov, tak štvrťfinále radšej ani nech nejdeme. A prosím reči, že každý vie korčulovať a už nie je slabý súper nechajte Pardavému! Podobne ako, že nemáme strelca, no mali ho nájsť, hokejovú základňu máme ešte dosť širokú...
- 20.5.2022 - 21:51
- +11
- kimi2028
- Hlúposti strašné píšeš. Slovensko má širokú hokejovú základňu? Nenechaj sa vysmiať. Práveže máme dosť úzku. Máme možno už len jedného dobrého strelca, a to Cehlárika, ktorý tu nie je. Inak ostatní sú jasný mínus. Tak aká široká základňa? Ja takú nevidím... My máme možno 5-6 skutočne dobrých hráčov a zvyšok je slabší... Veď vidno aj koľko hokejistov hráva NHL. Už skoro nikto a keď niečo tak väčšinou už starí páni... Žiadna mladá krv v NHL nie je...
- 21.5.2022 - 9:47
- +1
- fakir
- Nikto si nespomenie,keď nám budú vešať medaily,ako sme dnes trpeli,Pospíšil má ešte tu drzosť si sadnúť na mantinel a škerit sa
- 20.5.2022 - 21:52
- +6
- Sunkafit
- Vdaka bohu zanho lebo by sme po dnesku mozno hrali o zachranu
- 20.5.2022 - 21:56
- +6
- HokejBJ
- Bez neho... Keby nám prišli všetci hráči ktorých RT chcel na MS tak dnes hráme o to či do štvrťfinále z 2 alebo 3 miesta
- 21.5.2022 - 4:46
- +1
- crosbynko
- No. Vdaka bohu ze Slafkovsky premenik trestne a vdakabohu ze Washington vypadol v play off. Tolko k dnesku. Rit nam zachranuje 18 rocny zasran a mlady obranca z NHL ktory hra ako skuseny mazak. Rozdielovy hrac v nasej obrane uz druhy zapas.
- 20.5.2022 - 21:52
- +59
- blue-311
- Po vitamine d a jodovych tabletkach: vykupili slovaci aj Lexaurin.
- 20.5.2022 - 21:52
- +15
- vanes je dukla
- Vyhralo sa a to je to podstatné.
Vyšla nám päť minútová presilovka, tiež pozitívum.
Húska zachytal a v prvej tretine, nás držal v hre.
S talianmi tiež, len tri body nič iné.
Kvalita, je na našej strane.
Netreba teraz hodnotiť hru a jednotlivcov.
Pospíšila nehejtujte. Spravil chobotiny, ale nakoniec to dobre dopadlo.
Iste to odčiní.
Žijeme a ideme ďalej.
Zahoďte kalkulačky.
- 20.5.2022 - 21:52
- +4
- Roogy
- Súpera sme prestrieľali, prestrieľali sme súpera, neskutočne sme prestrieľali súpera, prestrieľali sme sùpera. Hlavy dole, ďakujme chlapcom za bojovnosť.
- 20.5.2022 - 21:53
- +2
- bielypuk
- keby sme zastreli teba, bolo by to lepšie...
- 20.5.2022 - 23:05
- +6
- wadi
- hej, neber zivot zase az tak vazne, ved je predsa jasne, ze si robil srandu
- 21.5.2022 - 7:51
- +2
- pribina01
- Ako to opísať a neuraziť.... Pospíšil je dlhodobo pacient, ktorý nemá čo robiť v repre...Inak Pyrrhovo víťazstvo, ktoré dáva nádej do ďalších zápasov, ale týmto prístupom to zrejme bude s Dánskom konečná.... Inak... aj to Dánsko rozstrielalo Kazachov....Papierovo ľahší súper pre Slovensko znamená len to, že nikdy sa neutrhnú strelci a mnohokrát je to na tri infarkty....
- 20.5.2022 - 21:53
- +13
- Standacik
- Znamená to že sme vyhrali ale za cenu veľkých strát?
- 20.5.2022 - 21:56
- 0
- pribina01
- Standacik: Reálne zrejme áno. Hra je katastrofálna. Je fakt možné, že tieto MS to majú v rukách antiasistenti Podkonický a Petrovický a tým je asi povedané všetko. Chalani už ani nevedia, čo majú hrať. To, čo sa tlačilo posledné roky, je preč a pripomína to trápenie sa z rokov minulých. Nie je na mieste vyplakávať, že odmietlo mnoho hráčov. Stále je tam celkom dobrá kvalita, ale pokiaľ sa predá trénovanie buď Podkonickému alebo Pardavému, tak to radšej volajte Golonku
To som myslel tým Pyrrhovým víťazstvom...
- 20.5.2022 - 22:01
- +5
- Standacik
- No po tom asistentovi Petrovickom, ktorého si spomenul sa čudujem že si nedal za asistenta aj Joža G. Tu je možné snáď všetko
- 20.5.2022 - 22:04
- 0
- pribina01
- Standacik: Oprava Pardavy.... nie je mi idealne, tak ale podstatne je, ze je na P
- 20.5.2022 - 22:11
- +1
- ZtrykoSlazoU
- P na ktoru...
- 20.5.2022 - 22:54
- 0
- bielypuk
- neschopný starý Tatar, ničí svojou zbytocnostou kreativitu našho mladého, velmi nadejneho mužstva...
- 20.5.2022 - 23:15
- 0
- Roogy
- Pekne vidieť ako Tatarovi závidíš lóóóve.
- 20.5.2022 - 23:40
- +2
- bielypuk
- tvoja chudoba ducha a s tym jednoduchost je snad az do placu...
- 21.5.2022 - 0:13
- +3
- Ol!ver
- V prvom rade - Fehy treba aby hral čo najdlhšie je možné, kľudne 25 min za zápas.
Tatar, Fehy, Takáč, Sýkora špička. Miloš Roman tiež veľmi dobre, áno finálna fáza pokrivkava, ale HOKEJ NIE JE LEN O BODOCH, spravil veľa drobných, kvalitných defenzívnych vecí. Kollár veľmi dobre, už keď hral u nás v Nitre som písal, že on na medzinárodný ľad má, po tom, čo ho niektorí fans kritizovali lebo nemal bod na zápas ako neviem kto, pretože v každom zápase nerobil BODY, PRITOM zabúdali na to, ako HROU sa prezentuje. Liška kvalitný výkon.
Celý tím podal obetavý výkon, aj keď to nebolo ideálne, boli tam chyby, ale išlo o veľa, hráči boli nervózni, to sa stáva, treba to pochopiť. Vyhrali sme zaslúžene.
Teraz trochu kritiky. Ako som písal včera, Kiko hrať nemusel podľa mňa ale ok, hral a bla bla. Ale Kollár, ktorému buly nejdú na centrovi a Minárik, ktorý je NAJLEPŠÍ z tímu na vhadzovaniach je na krídle. Parďo, že je to tvoja robota. Áno, Minárik sa typologicky hodí na krídlo, ale čo máme robiť, ak centrov proste nemáme? Nie takých, ktorí sú dominantní na buly.
Pospíšila by som až tak nehanil, nie je to mentalitou mäkký Európan / Slovák a zároveň je aj technický hráč, doprial by som mu aspoň AHL. Áno, boli to zbytočné fauly a bla bla bla. NEROBME Z NEHO OBETNÉHO BARÁNKA. Lebo to je slovenský šport vo všetkých sférach spoločnosti.
Pozrime si čo robia Kanadania, hrajú často zákerne na hrane faulov, pretože si VERIA že prípadné oslabenie odbránia a gól nedostanú, chcú tak vyprovokovať súpera, zastrašiť ho a dostať sa mu pod kožu, tak to chodí a často to vychádza.
Pospíšil tú hranicu prepásol, NO A ČO? Odsedel si zápas a v ďalšom bude lepší.
Teraz trochu z osobného života.
Zhruba v roku 2016 alebo 2017 sme boli na kamošovej chate. Ukazujem kamošom na eliteprospects stats 12 ročného Slafka, a jeden kamoš mi hovorí: ty sleduješ deti, ty si koookot😂.
Som neskutočne hrdý, ze sa takto presadil tento obrovský talent. A to mi matka jedného nemenovaného hokejistu (reprezentant aktuálne U17 a spolužiacka z výšky) hovorila ze Slafkovský ťaží najmä zo svojej váhy a výšky. Lebo už vtedy mal okolo 85 kg a ľudia ho porovnavali s Radom Bondrom, že aj on ťažil z fyzickej prevahy, keďže je podobná postava ako Slafko a medzi deťmi má výhodu a bla bla bla. Na rozdiel od Rada Bondru Juro má AJ šikovne ručičky. On je komplexný balíček.
Slafko búral všetko už v doraste a NIELEN postavou a fyzickou hrou.
Úprimne? Čakal som, za sa presadí a bude z neho top prospect, resp. som si to hlavne prial. Ale že sa takto presadí? Just wow.
Juraj, NEPOĽAVIŤ. - 20.5.2022 - 21:53
- +29
- Deividson.
- Pospisil nie je obetny baranok, on je prepnuty magor.
- 20.5.2022 - 21:55
- +35
- alex77
- To iste u mna ale ja som ho registroval ako 14 rocneho.. uz vtedy som si hovoril cim ho krmia a ze snad to bude vediet aj medzi chlapmi...
- 20.5.2022 - 21:57
- +3
- fanda89
- V 14tich hral automaty vrcholovo ale treba uznat svoj styl niektore tymi takeho hraca postradaju
- 20.5.2022 - 21:58
- +1
- EliteProspectt
- K tomu Pospisilovi tiez som sa na to snazil pozerat po tej 1. tretine ako ty ale ako prisiel zaciatok 2. a sadol si na mantinel s tym blbym usmevom u mna skoncil. Keby tam je aspon vidno ze ho to mrzi a snazi sa hracov na tej striedacke hecovat a nie sa skerit jak ...
- 20.5.2022 - 22:22
- +10
- patkof
- Mal plakať ?😂 zlá nálada na striedačke je to najhoršie
- 20.5.2022 - 23:00
- +2
- Ol!ver
- Usmieval sa po strelených góloch a (nerád použijem toto slovo) ovce tu z toho robia kauzu, lebo v SHOW (je to v prvom rande show, nie analytické štúdio) v RTVS o tom hovorili pozerajúc sa na záber Pospíšila.
- 20.5.2022 - 23:17
- 0
- boychuk
- Presne to isté hovoril ale aj Antoš so Zamazalom na ČT, čiže niečo na tom bude.
- 20.5.2022 - 23:25
- +7
- Ol!ver
- Každému ide o sledovanosť, nech si to tím slovenskej reprezentácie vyhodnotí sám, pekné to možno nemuselo byť, neviem, mňa ako spoluhráča by to neurazilo, kauzu ale z toho robiť nebudem.
- 20.5.2022 - 23:48
- +1
- JR4
- V tom, ako sa vie slovenský útočník hrajúci v NHL dostať pod kožu vlastným fanúšikom...
No teda resp. spoluobčanom, lebo Ty máš také krvavé oči, keď počuješ meno Tatar, že toľko negativizmu a neprajnosti pre slovenského reprezentanta čo Ty v sebe máš...
Ty nie si podľa mňa fanúšik repre, ale hejter Tatara a negatívny človek. Chcem veriť, že ťa raz táto nenávisť opustí, lebo ak vieš byť takýto iba pri hokeji, ako vieš potom asi nenávidieť pri životu dôležitejších veciach???
Prosím zabudni a prestaň toľko kydať na Tatara a možno budeš mať krajší a lepší život. 😉 - 21.5.2022 - 8:01
- +7
- bielypuk
- ako clovek mi nevadi, ale ako hokejista strasne, verim, ze uz nikdy sancu hrat za nasu reprezentaciu nedostane...
nekydam, pisem co vidim...ak ty to vidis inak, ja ti to neberiem...
za posledne roky hral nas tim v roznom zlozeni a vzdysa na to dalo pozerat, prisiel Tatar a je to vsetko prec... robil kabinu a na lade nedpredvadza zhola nic, doslova nevie co s pukom... dali mu "C" a ziskal pocit, ze je v time jednotka a pritom tam kde hrava, je viac na tribune ako na lade... je to typicky hrac do 4. lajny... - 21.5.2022 - 8:51
- 0
- Roogy
- Podstatné je to, že on berie 4,5 mil.USD a teba mòže aj roztrhať.
- 21.5.2022 - 9:23
- +1
- bielypuk
- to je mi ukradnute, rovnako ako ty... si nepochybne socialny pripad, ked ta tema cudzich penazi tak rozpaluje...
- 21.5.2022 - 9:44
- +2
- dominator97
- nemusi to byt idealne, ale vsak nech chodi na buly kridelnik, nie je to az take nezvycajne
- 20.5.2022 - 23:25
- 0
- Sunkafit
- Pospisil do dvoch rokov hra nasu ligu
- 20.5.2022 - 21:53
- +6
- fank one
- Bodaj by, a s ním 90
% našich hokejistov - 20.5.2022 - 22:16
- +1
- stewart71
- Za mňa najlepší Fehervary, Skafkovský, Liška.
Dôležité 3 body. - 20.5.2022 - 21:53
- +17
- DraciaTlama
- Fehervary krásne odpovedal na otázky.
Na ľade mal Tatár konečne partnera. Celé to bolo dobré, veľká posila. - 20.5.2022 - 21:54
- +16
- bielypuk
- Tatar mal partnera?.. to myslis ako?
- 20.5.2022 - 23:19
- 0
- tn
- Dajte mu uz ban!
- 20.5.2022 - 23:38
- +20
- maček
- aaaaaa, tak nácek sa nám konečne prejavil. A Vocca ti dovolil sem písať?
- 21.5.2022 - 9:02
- +4
- bielypuk
- a ako?... ze neam rad udavacov? si zreme ako ten STBencik, ak ho tk zeries...
- 21.5.2022 - 15:22
- 0
- Ochránca Svätyne
- Jano Bencik nie je udavac, on iba foti verejne zachody. Na policii bol, iba ked sa mu niekto vyhrazal. Udavaci su ti ludia samotni, kedze sa udavaju sami seba- tym ze pisu verejne na socialne siete.
- 21.5.2022 - 23:30
- 0
- bielypuk
- je ti zima dievcatko?
- 21.5.2022 - 9:46
- 0
- DraciaTlama
- Ak Ta niekedy stretnem osobne, ukazem Ti, aku viem pravit zimu. Az SCERNAS.
- 21.5.2022 - 9:50
- +3
- bielypuk
- black lives matter...
- 21.5.2022 - 15:19
- 0
- bielypuk
- fajn, prejavila si sa ako cista rasistka, predsa black lives matter...
- 21.5.2022 - 15:24
- 0
- Dzunkes
- Kiko by si mal drzat nervy na uzde..este ze sme to takto uhrali
zo Slafka rastie genialny hrac...
zajtra Taliansko nic lahke nas necaka takze hrat 60min najlepsie bez vyluceni - 20.5.2022 - 21:54
- +10
- fanda89
- Slafko Nemec strasne slabo do tela hraju to uz aj Sykora sa oprel viac krat najma Šimona čaka asi CHL aby sa tam naucil kanadsky styl
- 20.5.2022 - 21:54
- +3
- fanda89
- Aby som nezabudol hrac zapasu urcite Fehy tam to jednoznacne poznat ze je to rozdielovy hrac NhL
- 20.5.2022 - 21:56
- +5
- Standacik
- Slafko nebodyčekuje, ale na neho musia ist dvaja aby ho telom zastavili.. to si si nevšimol?
- 20.5.2022 - 21:59
- +7
- fanda89
- Vsimol ze zbura vsetko predsebou ale mrzi ma ze nevyuziva svoje vahove proporcie v subojoch ale urciteho to v amerike naucia
- 20.5.2022 - 22:04
- +1
- Martincze
- Jágr taky nebyl hráč na srážky, váha se dá využít i jinak, na pokrytí puku, přetlačení v rohu a tak. Naopak, jen ať ho hlavně neučí hrát jako Lindros (taky jak dopadl), spíš aby měl za vzor právě toho Jágra a to, jak on využíval své proporce.
- 20.5.2022 - 22:22
- +39
- Big Bear
- Kalkulacka. Tlakomer. Lexaurin. Povinna vybava Slovenskeho fanusika
- 20.5.2022 - 21:55
- +18
- fank one
- Kvalitný fanúšik nič také nepotrebuje. To len tí podpriemerni by mali zavesiť klávesnicu na klinec.
- 20.5.2022 - 22:23
- +2
- Slimo
- Mna Pospisil normalne ze nasral. To ze hra velke nic vidime vsetci to ze fauluje zbytocne tiez vidia vsetci, ale to je tak tupý ze si sadne na mantinel a usmieva sa tam jak sebecky idiot, ten chlapec si hadam este aj mysli ze bola na nom spáchaná krivda
- 20.5.2022 - 21:55
- +17
- yoplaiter
- třeba se taky servou no..přeci jen je to 22 chlapů s egem.
- 20.5.2022 - 21:59
- +1
- vanes je dukla
- Ja si myslím Slimo, že by ho stačilo zhodnotiť po hokejovej stránke.
Vyrábať zbytočnosti a la Nový čas, je na hokej portáli zbytočné.
Skôr, ako tupý, je Pospíšil ostrý, ako britva.
Nemám rád urážky, ale na to si už tuná musíme zvyknúť. - 20.5.2022 - 22:00
- +7
- frantapriklep
- Ostrý do chvíle kedy fauluje, okej .. ale keď si sadne na mantinel a rehoce sa, tak sedí to pomenovanie tupý .. to je ešte jemne
- 20.5.2022 - 22:07
- +18
- vanes je dukla
- Neviem Franto,moc tu niektorí moralizujú.
Mne sa to nepáči.
Ak by Craig chcel, tak ho nepustí, ani na striedačku.
Tie fauly, neboli nejak zákerné s krvavým očami.
Ja to beriem, ako vec, ktorá sa stane.
Dostane pucung a bude hrať, ako vymenený. - 20.5.2022 - 22:15
- +2
- frantapriklep
- Nebolo to z jeho strany prvýkrát. Preto to nikto neberie tak, že to bola náhodná udalosť.
- 20.5.2022 - 22:19
- +7
- vanes je dukla
- Samozrejme, to je pravda.
Takého hráča treba ukočírovať a bude prospešný na ľade.
Tú možnosť dúfam ešte dostane.
Na mňa pôsobí dosť premotivovane.
Ale na OH, má sral viac.
- 20.5.2022 - 22:22
- +1
- Slimo
- Vanes neviem co pisu v novom čase, ale tak vidim ze mas prehlad.
Co sa ti nezda na slove tupý ? Zachoval sa jak idiot alebo nie? Kedy tam je iny tréner tak ho posle do šatne a nezostane po nom ani smrad. To neni amatérska partička ze zahrame a zasmejeme sa a nikto nas nevidi - 20.5.2022 - 22:15
- +7
- BieloModra
- Ako povedal Slafko...mlady tim treba im verit uvedomuju si co treba robit a ako hrat...nie vzdy vsetko ide ako si my fanusikovia zelame
Vyhrali sme vykon treba vygradovat a driet.
Kikokazic prosim ta ty sa uz spamataj - 20.5.2022 - 21:57
- +7
- AaaaaaA
- Húska dnes nemal veľa práce , ale 40 sekúnd dokonca zachránil tam po teči super zákrokom .
- 20.5.2022 - 21:58
- +7
- cappycathy
- Slafko ukazuje ze v 18 vie byť teamleader a nemá problém na seba vziať zodpovednosť na nájazde. Je ohromne komunikatívny a nie je frazovity. Nech mu to vydrží.
Škoda ze cely zápas pokazil Kiko ... to jeho skerenie na striedačke bolo od neho nechutne a pluvanec do ksichtu všetkým... - 20.5.2022 - 21:58
- +9
- mato_ke
- By som si pozrel, či by zvládol aj aspoň jednu šichtu v Syncreone ako linefeeder
Ale nee, teším sa aj ja že sa chytá a ide mu.. rastie z neho veru panko. - 20.5.2022 - 22:05
- +2
- bielypuk
- Juro je uplne iny level ako vsetci ostani, mimo Fehervaryho...
- 20.5.2022 - 23:36
- 0
- Sunkafit
- Co povedal Kollar?
- 20.5.2022 - 21:58
- +1
- DraciaTlama
- Že sa treba vyvarovať "sprostých oslaboviek"
Narážal na Pospíšila - 20.5.2022 - 22:00
- +10
- Kopitar11HKPOPRAD
- zde je můj tým, on moc komplikovaný, to moc fajne ... pôrod, ale je to tam.
- 20.5.2022 - 22:00
- +1
- Bielomokry
- Poďakujme sa Pospisilovi že vyprovokoval toho Kazacha a ten nám daroval 5 min. presilovku.
- 20.5.2022 - 22:00
- +8
- ZtrykoSlazoU
- mantinel: na mantinel sada
rovny rovneho si hlada - 20.5.2022 - 23:04
- +5
- hawkie
- Po perfektnej otočke a z pomerne jasne vyzerajúcej záležitosti sa stala typická dráma, ktorú sme tu mali už viackrát, a nie je to nič nového
(spomínam na 1/8-finálový zápas s Dánskom/Nórskom (už si presne nespomínam) na OH 2010, resp. na Bielorusko pred rokom...). Napriek tomu veľmi cenné víťazstvo, ktoré sa ráta...
Zopár (nielen kritických) postrehov (ako mi prichádzajú):
- klišé mýtus o tom, že hráči "majú v nohách" (kvôli predošlému dňu) je riadny bullsh*t, Kazachovia boli dôstojným súperom a na konci hrali hádam ešte lepšie...
- dneska bolo jednoznačne vidieť, prečo je Krištof na týchto MS naším 1. centrom (aj keď tie góly nie a nie dať...) - lebo Roman aj Tamáši sú v niektorých momentoch hlavami asi niekde inde...
- zároveň sa potvrdilo, že od Krištofa čakať fyzickú hru nie je na mieste - so všetkým rešpektom, jeho 74 kg je naozaj málo ("Johnny Hockey" má tiež len 75kg a
- game-changer nášho tímu nie je Tatar, ale Slafkovský - hociktorú formáciu spraví niekoľkonásobne nebezpečnejšou - jeho absencia v 2. formácii je brutálne viditeľná (bez neho sú Roman s Regendom ledva poloviční)
- Ďurimu Slafovskému absolutérium
- na Pospíšila Babcocka alebo skôr Tortorellu(Herb Brooks by bol tiež dobrá voľba) - tí by ho dali do laty (to jeho trčanie na kraji striedačky bolo riadne blbé...)
- nepochopím vyradenie Minárika po 2. tretine
- Liška skvelý - nie je to hráč 1. a 2. formácie, skôr ten typický "bojovník", ale tkvie v ňom ešte väčší potenciál (a stále je mladý, takže výkonom ešte pôjde ďalej)
- Aďo Kolláč pekný gól (konečne niekto aj premýšľal pri streľbe, nie len bezhlavo do betónov, ale krásne to zodvihol; kredit aj Takáčovi a Sykymu za skvelú robotu pred gólom), škoda slabých buly, a potom aj toho smolného momentu pri kontaktnom góle na 4:3
- ak by aj Kollár nešiel budúci zápas na centra, skúsil by som ho aspoň na krídlo (Pospec za tie 2 vylúčenia stopka na zápas)
- Grman opäť veľmi skvelý zápas
- a z obrany mám najradšej dvojicu Ivan - Nemec (Šimon trošku viacej kixov, ale jeden z mála )
- absolutérium si ešte zaslúži Fehy - neskutočne skvelý hráč, rozhodne jeden z lídrov
Chalani, zajtra nadviazať na 2. tretinu a bude to fajn
P.S. Mišo Krištof nech dá svojej hokejke nočný "kúpeľ" v hovne od všetkých spoluhráčov, a ak ani to nepomôže, tak polámať všetky jeho hokejky a nakúpiť novú sadu... A keď nie, tak... tak nech aspoň dáva dobré prihrávky. - 20.5.2022 - 22:00
- +6
- Amonte
- Kazachovia v zavere tahali nohy a bolo to vidiet, ze vsade boli neskor. Toto si vsimli aj experti na CT4 a vypichli to
- 21.5.2022 - 8:58
- 0
- kaviarista
- Kristian: Mam velmi rad tvoj hokej, ked hras hokej, ale tymto tu si odpalis celu karieru. Tvrda hra do tela je fajn, ale ked ti chyba absolutne cit pre hranicu medzi hitom a faulom, musis zmenit svoju hru a uplne prestat dohravat suboje. Absolutne ich vynechat zo svojho stylu. Inak skoncis velmi zle, lebo toto sa nestalo prvykrat.
Fehy spravil v NHL taky progres jak das. Konecne sme pochopili vyznam slova strelba. Kazasi nehrali ziadny rybnikovy hokej, tak tie podcenovacie reci by si mohol kazdy odpustit. Konecne mala presilovka hlavu a patu. Pardavy zase dnu - 20.5.2022 - 22:01
- +8
- DraciaTlama
- Súhlasím s Valabikom. Ak sa s Pospisilom tréner porozpráva, dá mu šancu, bude trhať ľad.
Mám rada rebelov. - 20.5.2022 - 22:01
- +13
- hees
- Môže trhať kefkou záchody akurát tak.
- 20.5.2022 - 22:09
- +7
- BieloModra
- Rebel by bol keby vedel vynutit chybu keby vedel na seba naviazat hraca a posunut puk do lepsej pozicie rebel by bol keby vedel cistym sposobom odstavit supera ...ale nie ked muzstvo ide z tlaku na oslabovku a inkasuje. Rebel vie odhadnut hranicu ale on nie...mal sediet na lavicke s pokorou ako vos pod chrastou a modlit sa aby sme vyhrali nie teratralne po mantineloch
- 20.5.2022 - 22:30
- +5
- Roogy
- Falošný Valábik chcel kedysi poslať Libora Hudáčka domov z MS vraj za hernū disciplìnu. Teraz akosi mení názor pri tragédovi Pispìšilovi.
- 20.5.2022 - 23:11
- +8
- bielypuk
- keby len to, ae v skolke na pieskovisku, bral inym detom kybliky...
- 22.5.2022 - 6:18
- 0
- Kurolišek
- Z toho stresu sme vyhrali len 4:3. Podľa mňa sme boli jasne lepší a hlavne 2 tretinu nevedeli Kazaši kde im hlava stojí. Pospíšil... ja som bol silno za to aby sa zbalil a bol na tribúne. Ale Valábik... kurník ten chlap mi žere nervy... má pravdu. Ak ten chalan dostane ešte šancu tak bude bojovať ako lev aby ukázal že nieje babrák čo kazí zápasy. Hlavne proti Talianom má šancu že sa ukáže na ľade. Ak nenastúpi tak na najdôležitejší náš zápas proti Dánom tam isto nepôjde.
- 20.5.2022 - 22:02
- +3
- luciakanky
- Vyhrali sme, dali sme goly v presilovke, Slafko dal gol. Ale nebolo to dobre, bolo sme pomali, nedorazni, robili sme chyby, zle sme riesili situacie. Pospisil radsej nech sa sustredi na strielanie golov. Moze byt rad, ze sme vyhrali lebo ak by sme prehrali tak by dostal taky hejt aky ziadny hokejista este nedostal
- 20.5.2022 - 22:02
- +2
- Jančo66
- Skúsil by som Tomeka zajtra
- 20.5.2022 - 22:02
- +6
- Dzunkes
- asi suhlasim s Valabikom..dobry rozhovor s Kristianom a neukazovat na neho prstom..malo by to ostat v kabine a vyhovorene
- 20.5.2022 - 22:03
- +6
- boychuk
- Ja zas s Gáboríkom. Tu na Boris robí z komára somára. Kollár na nikoho neukazoval prstom. Je neskúsený pri práci s médiámi a jednoducho chcel povedať, aby sme sa vyvarovali oslaboviek. Zvolil však nešťastný spôsob a je zbytočné na tu upozorňovať.
- 20.5.2022 - 22:05
- +13
- hawkie
- Ja dodám len toľko, že Valábik, nech akokoľvek dobre vie analyzovať (z môjho pohľadu jeden z najlepších v tejto veci), pri Pospíšilovi je hrozne bias-nutý tým, že má rád tvrdú hru a tvrdých borcov.
Z môjho pohľadu to bolo dnes na prášky zo strana Pospíšila, lebo 2x naozaj neustriehol tú hranicu. Dá sa hrať tvrdo, ale zároveň čisto, lenže toto bolo skrátka rozhodnutie, a potom zatemnená myseľ, a bum... vylúčenie (najmä to narazenie). - 20.5.2022 - 22:09
- +1
- hees
- Za mňa to je kolegialita, lebo keď sa v tíme vytvorí nejaký triedny nepriateľ tak je to horšie. V prvom rade si to musí on uvedomiť čo spravil.
- 20.5.2022 - 22:10
- +5
- hokejfanda
- Okrem druhej tretiny kde nám pomohol kazašký pospíšil a famózny slafkovský to bola zasa trápenka. Bohužial aj ked by sme sa nejak do štvtfinále prehrýzli nepatríme tam.
- 20.5.2022 - 22:03
- +2
- frantapriklep
- Patrí tam ten, kto bude mat po siedmich zápasoch dosť bodov aby bol štvrtý.
- 20.5.2022 - 22:12
- +15
- Roogy
- Pospīšil nevie prekladať v rýchlosti do pravej strany, teatrálne korčuľuje. V nominácii chýba Hrehorčák z Tŕinca, center Cingel z Hr.Králové a David Gríger z Liberca,resp. Karl.Varov. Nominácia je hanba.
- 20.5.2022 - 22:03
- +2
- hawkie
- Cingeľ
- 20.5.2022 - 22:06
- +21
- vanes je dukla
- Roogy, teba napíš to ešte desaťkrát.
Potom daj tú o Minárikovi a kľudne môžeš ísť spať.
Trapošiš, tu síce chvíľu, ale zato solídne. - 20.5.2022 - 22:08
- +17
- Roogy
- Odborník zo Selca. Nerozumieš hokeju, zoberte si do Dukly toho tragéda Pospíšila.
- 20.5.2022 - 22:16
- +3
- vanes je dukla
- 👍
- 20.5.2022 - 22:25
- +6
- bielypuk
- ty tomu ocividne jediny rozumies... keby si sa tym profesionalne zivil, nemusel by si to tu dokola zasmradzovat... jaaaj nikto ta nechce... pochopitelne...
- 20.5.2022 - 23:43
- +1
- Roogy
- Ty len tomu rozumieš, ty čo si chcel dať Tatara do 4.lajny. Tragéd Pospìšil mòže Tatarovi akurát tak korčule šnurovať.
- 21.5.2022 - 9:31
- 0
- bielypuk
- Tatarova "kreativia" je na 4. lajnu ako usita...
- 21.5.2022 - 9:49
- +1
- Roogy
- Podpriemerný Minárik z podprimernej Dukly, skrátka reprezentant.
- 20.5.2022 - 23:47
- +3
- Vesnicka
- Už prestaň s tou nominačkou... Každý by mohol dať 10 iných hráčov. Zmier sa s tým že nie si repre tréner a uľaví sa ti😅
- 20.5.2022 - 22:10
- +1
- Roogy
- Tlačenky sú na smiech.
- 20.5.2022 - 23:24
- +1
- Joja
- Roogy: Rovnako ako ty...
- 21.5.2022 - 8:59
- +1
- Roogy
- Cingel ma 29.rokov hra v Hr.Kralove, vitaz zakl.casti. 23.rocny Hrehorcak majster s Tŕincom. Gríger 27.rokov, praváčik.
- 20.5.2022 - 22:18
- +1
- Ol!ver
- Gríger bol pred prípravou zranený a Cingel a Hrehor by nas neposunuli, to by bola výmena len čo do kvantity, nie kvality.
- 20.5.2022 - 23:54
- +6
- Roogy
- Gríger nebol zranený. Odohral komplet celé štvrťfinále Liberec-Sparta a sériu dokončil bez zranenia.
- 21.5.2022 - 2:46
- +1
- hello, havarju
- Buček odohral aj finále a nešiel. To je o tom. Len vŕtaš ..
- 21.5.2022 - 2:53
- +6
- Roogy
- Buček nie je hráč českej extraligy.
- 21.5.2022 - 9:33
- 0
- fabbeN
- To nie. Pretože o neho mali záujem aj vyššie
- 21.5.2022 - 15:22
- 0
- Roogy
- Tatar je rozdielový hráč a nejde mu. Najlepší slovenský útočník z NHL a nedarí sa mu. Prečo sa mu gólovo nedarí? Teoretik....
- 20.5.2022 - 22:32
- +2
- pupo
- Dúfam že sleduješ aj zápas a nie len štatistiky
- 20.5.2022 - 22:35
- +8
- Roogy
- Kúp si okuliare.
- 20.5.2022 - 23:24
- +1
- hello, havarju
- Si to ale vyriešil
- 21.5.2022 - 2:59
- +3
- hees
- Na Tatara bolo už asi dosť hejtu a dnes sa to zmenilo, lebo ten chlapec nevynechá ani jeden súboj a ani jeden meter, že môže urobiť naviac, aby pomohol ... Nedarí sa mu, ale robí čo môže.
- 20.5.2022 - 22:40
- +25
- bielypuk
- nie, ze sa mu nedari, ale on na viac jednoducho nema..
- 20.5.2022 - 23:51
- +2
- pejOliver
- To že netrafí prázdnu bránu znamená že sa mu nedarí nie že na to nemá inak by neodohral v NHL toľko zápasov
- 21.5.2022 - 5:20
- +2
- bielypuk
- on totiz rozdielovy hrac nie je a nikdy ani nebol, to je cele... ako vyzeraju rozdielovi hraci predviedli Fehervary a Slavkovsky...
- 20.5.2022 - 23:49
- +5
- Sunkafit
- To nic nemeni na tom ze je to so Slafkovskym nas najlepsi utocnik...Grigerovi Cingelovi sa darilo? Otvor oci alebo zalez kde si bol lebo o hokeji mas skresleny pohlad a si na smiech...ale na to si zvyknuti ze
- 21.5.2022 - 8:15
- +2
- bielypuk
- rodielovych hracov ktorym nejde, su plne ulice...
vies, rozdielovy hrac je rozdielovym z dovodu, ze mu "ide" lepsie ako tym ostatnym, nerozdielovym... - 22.5.2022 - 6:24
- 0
- Kamzík18
- Je to veľmi zle.. Na tribúnu tri "Pé" Pospisil Pardavy Podkonický..
- 20.5.2022 - 22:06
- +7
- RudoNR18
- Chudak Olinka v Studiu.. to su hovada..
ako sa asi musi citit medzi tolkymi peknymi chlapcami...
- 20.5.2022 - 22:08
- +12
- DraciaTlama
- nech sa jej opyta nasa pukom trafena BARBORKA
- 20.5.2022 - 22:14
- +22
- crosbynko
- Vysvitlo ze tuto otazku jej poradil citron
- 20.5.2022 - 22:34
- +5
- blue-311
- Tebe sa to paci co tam ti traja vyvadzaju?: Ja to povazujem za trapny kabaret.
- 20.5.2022 - 22:15
- +8
- Kopitar11HKPOPRAD
- sledovať akýkoľvek šport na RTVS je samovražda
- 20.5.2022 - 22:20
- +9
- Ondro_RedWings
- Najmä dvojka Hajko - Marušiak, ktorá pomaly ziape, keď sa Slovensko počas presilovej hry usadí v pásme
- 20.5.2022 - 23:12
- +11
- RudoNR18
- Tak ja sa na tom smejem.. a co sa tyka tak si myslim ze olinka to fakt zvlada celkom s kludom... To iste sa da povedat aj o Janke slackovej tiez vie dobre uzemnit citrona..
- 20.5.2022 - 23:17
- +3
- Kopcansky Palachar
- Tato vyhra je dolezitejsia nez si uvedomujeme. Pre takych mladasov aj pre tych par starsich chalanov to bol urcite dost velky tlak, ktory si my fanusikovia ani nevieme predstavit. Prehra by nas poslala do bojov o zachranu a asi to chalani po 3 prehrach aj citili v podvedomi. Dobre to dopadlo a teraz treba zacat novy turnaj, zacat hrat zasa nas hokej, rychlo, pri sebe a kratke presne a prudke prihravky a mozme este prekvapit.
- 20.5.2022 - 22:08
- +6
- omen
- treba byt vdacny za kazdu vyhru... realne vsetci vieme, ze tam chybaju strelci (ved najlepsi dali max. 15 golov za sezonu a to nie su nejke 3,4 formcie v kluboch) Stale nezabudajte klolko hracov odmietlo, ci bolo zranenych... Preto je vsak potrebne aby sme boli disiplinovany O to vic nastval dnes Pospisil Je to dobry hrac, ale ked ho vymenil Minarik, ktory mozno este nema taku kvalitu, tak predsa len to bolo lesie Disciplina a dodrziavanie pokynov je zaklad
- 20.5.2022 - 22:09
- +8
- Dzunkes
- Paradny prispevok 👌🏻 napisane
- 20.5.2022 - 22:27
- 0
- FeroMotyka
- Fehervary ma prekvapil aky je super smerom dopredu. Vo Washingtone si to moc nemôze dovoliť kvôli Carlsonovi, ale teda v ňom a Černákovi máme fakt klenot. Ten tiež v repre to tam páli ako o dušu a v NHL sa musí krotiť
- 20.5.2022 - 22:10
- +15
- nerorome
- Zajtra prehrať s Talianmi, v utorok nás Dáni PODCENIA, my vyhráme a pri rovnosti 9 bodov vďaka vzájomnému zápasu postupujeme do QF 🤣
- 20.5.2022 - 22:12
- +5
- nnestor
- mna by zaujimalo, preco nehrava ceresnak ?!
- 20.5.2022 - 22:12
- 0
- bielypuk
- obera, je sezona..
- 20.5.2022 - 23:53
- 0
- fanda55
- Veru, není čo sláviť. Slafko a Fehym o triedu inde. Zvyšok buď úplne zle, alebo sem tam dobrý moment. Kazasi nás v závere týrali, aj keď to skôr my sme trápili seba. Plusom len to že sme to otočili. Kiko sa dúfam spamätá, lebo si poserie kariéru. Som zvedavý, či nám tie špagety zajtra budú chytiť. A suverénne najslabší sú naši centri. To buly je totálna katastrofa, ale totálna. V tretej tretine to bol hrozný rybník. Silnejší tím by nas roztrhal
- 20.5.2022 - 22:13
- 0
- GB11
- Ešte že nám celé MS pomáhajú rozhodcovia: A 18r chlapec ťahá celú repre …
- 20.5.2022 - 22:14
- +9
- EliteProspectt
- hlavne v zapase so Svajciarskom nam tym pomohli
- 20.5.2022 - 22:34
- +2
- frantapriklep
- Toto sme tu ešte nemali …: Inak dnes presilovka s úspešnosťou 200 %
- 20.5.2022 - 22:14
- +2
- jozino
- Krvopotne : sme to urvali s Kazachstanom, horsiu obranu maju uz len Kazasi, Briti a Taliani
Pospisil mi nikdy nebol v repre sympaticky, podla mna jednoducho nema na to technicky, kazdu situaciu, aj najazd riesil priklepom bez rozumu, dnes to uz len zaklincoval.
Tato nominacia je najslabsia pod Craigom. Vzdy nas niecim prekvapil, ale nakoniec to vyzeralo dobre. Teraz tam tych prekvapeni je az mnoho a uz to s predvedenou hrou dobre nevyzera. Taky Minarik, Sykora, Nemec na to zatial nemaju a zial ani Kristof, Pospisil ci Lantosi. Mali tam byt radsej Typy ako Griger ci Hrehorcak. Polka hracov tam korculuje s hlavou dole (ako dnes Minarik), sleduje puk, nemaju prehlad ani o hre ani o moznostiach pre tvorenie hry. Huska rovnako o triedu slabsi ako Rybar, snad Pato dostane uz zajtra sancu. - 20.5.2022 - 22:18
- +7
- jozino
- aby som dal aj nejake pozitiva: Takac s Regendom by si zasuzili aspon Svedsko za vykonvy v tejto sezone. Rovnako Fehy hraje ako Pan
- 20.5.2022 - 22:20
- +5
- hawkie
- Nebudeš súhlasiť, ale dnes bolo jednoznačne vidieť, že Regenda (detto aj Roman) je bez Slafka polovičný. Bojuje, to áno, skvelo forcheckuje, je dobrý aj pred bránku, ale bez Ďuriho je to "len" ten typický makač. Už keď si zvolil českú cestu, nech nešpekuľuje - kľudne si môže vziať príklad z Kelemena
.
Takáčovi by som to Švédsko doprial; neviem ale, či rýchlostne bude stíhať (postavu má, aj myslenie, ale keď je unavený, nestíha)
- 20.5.2022 - 23:06
- +2
- jozino
- Ked uz Takac sa ti zda pomaly korculiar
- 21.5.2022 - 13:13
- 0
- bielypuk
- kazdy ked je unaveny, nestiha... ci nie?
- 22.5.2022 - 6:04
- 0
- jozino
- zraneny? Co mu je? Nenahradil ho len Huska po prichode?
- 20.5.2022 - 22:24
- 0
- Dzunkes
- Nie,nie..zraneny je nieco s clenkom vraveli sa mi zda
- 20.5.2022 - 22:26
- +2
- DraciaTlama
- Zapálená spácha na achillovke, 3 dní minimálne klud
- 20.5.2022 - 22:32
- +5
- pupo
- Ty expert jak môžu brat Grigera keď bol zranení?
Koho by si bral namiesto Nemca? - 20.5.2022 - 22:26
- +9
- jozino
- Ty expert, typ ako Griger neznamena jedine Griger, ale hrac jemu podobny. Naozaj chces povedat ze nemame lepsieho SVK obrancu ako 18-rocneho Nemca, ktory v kazdom zapase MS nestiha a vahanim nas dostava pod tlak? Ja proti nemu nic nemam, je to fajn, na svoj vek je super, o rok mozno bude na Fehyho urovni, ale tento rok este bohuzial na to nema.
- 20.5.2022 - 22:29
- +5
- pupo
- Ešte raz ty expert spomínal si Grigera ktorého mali brat ale ten je zranení ,takisto môžeš spomenúť tých lepších obrancov než Nemca
- 20.5.2022 - 22:38
- +3
- Kopcansky Palachar
- Ale ked chceme mat zo Simona hraca akeho urcite vsetci chceme, tymto si musi prejst. Hokej je o skusenostiach a dobrom rieseni siuacii. Pre obrancov to plati nasobne. Malokto ma od malicka riesenia situacii ako Crosby ci Niklas Lindstrom. Ano robi chyby, ale ked ich robit nebude, nema sancu sa poucit, nema sancu ziskat top skusenosti a nema sancu sa posunut na svetovy top level. Naviac treba brat do uvahy jeho dlhu sezonu, ktora sa asi na nom podpisuje. Ale nech len hraje, nemame co stratit, len ziskat. A on to nasmu hokeju vrati. A ma na to. A ma obrovsky potencial. To ini nemaju.
- 20.5.2022 - 22:39
- +16
- pupo
- My ale nemáme lepších takze Simon tam je pravom
- 20.5.2022 - 22:42
- +17
- Kopcansky Palachar
- Lepsich mame, akorat su zraneni a pri nich by urcite aj on hral inak.
- 20.5.2022 - 22:47
- +1
- Roogy
- Nemec je talent, ide na draft. V nominácii je zaslúžene, ale je pravda že teraz na MS hrá slabšie ako na ZOH. Ale odohral toho v sezóne veļa, je unavený.
- 20.5.2022 - 22:45
- +1
- jozino
- Taketo tlacenkovske myslenie.. Tak vezmime na seniorske MS celu SVK U18 lebo ide draft
Do repre sa nema chodit ani kvoli tlaceniu, ani pre zasluhy ale podla vykonnosti.
- 21.5.2022 - 13:17
- 0
- NRhockey
- Nemec odohral cez 80 zapasov na roznych urovniach. Taki ceski komentatori su z neho na vetvy. Aky je dobry….Este nieco k nemcovi?
- 20.5.2022 - 22:58
- +15
- Kurolišek
- Slafkovský dnes... 23:14. Ako útočník najväčšia minutáž. Čo chceme od neho viac? GWG... asistencia k tomu.
- 20.5.2022 - 22:18
- +9
- FeroMotyka
- Dobre si predlžuje tie striedania.
- 20.5.2022 - 22:20
- 0
- bielypuk
- ty si fakt motyka...ale bez vystrelenia...
- 21.5.2022 - 1:49
- 0
- AaaaaaA
- Práve toto mi naňom vadí ...neskutočné si predlžuje striedania .
A potom vznikali tam situácie keď nevládal a zamkli nás v pásme .
Švajciari napríklad 30-40 sekundové striedania ...hviezda nehviezda . Slafko dosť často cez minútu a to není disciplinovane - 20.5.2022 - 22:34
- +5
- bielypuk
- aha, a ked to situacia niekedy neumoznuje, tak pozrie na hodinky a jednoducho ide na astriedacku... tak?
- 21.5.2022 - 0:23
- 0
- Sunkafit
- Situacia mu to umoznuje...on tak nerobi AHA
- 21.5.2022 - 8:19
- 0
- bielypuk
- prave kridlo, na ktorom on hrava,to ma k striedacke najdalej, nie vzdy to moze urobit... ertet fiackam, comprende?
- 21.5.2022 - 9:01
- 0
- Sunkafit
- A co myslis ze on ti pise o tom ze to nerobi ked to nemoze urobit?
- 21.5.2022 - 9:14
- 0
- bielypuk
- nejak si sa zacyklil, ako taky excel...
- 21.5.2022 - 9:53
- 0
- Roogy
- Šťastie, že nemáme na MS žiadnu tlačenku zo slovenskej extraligy. Na budúce MS treba zobrať 14 hráčov zo sranda ligy.
- 20.5.2022 - 22:21
- +4
- Kurolišek
- Čo hejtuješ? Pospíšil prišiel z kvalitnej NL a predtým hral vo Fínsku. A toto si tu dovolí. Keby to urobil Takáč tak je tu iný shistorm.
- 20.5.2022 - 22:22
- +10
- Roogy
- Pospíšil sedel v Davose na tribúne. Frajírek bol aj vo Fínsku, rozbil tam celú kabínu.
- 20.5.2022 - 22:34
- +4
- hawkie
- Máš na to aj nejaký dôkaz, alebo je to len výplod tvojej fantázie?
- 20.5.2022 - 23:02
- +6
- Roogy
- Mám dobré info i ňom. Tomu ver! Sebec a zákerák bol už v Salzburgu. Naháňal body a neprihral nikomu. Neskutočný frajírek. Teraz dostal 1.hit od Kanaďana a je po frajeríkovi.
- 20.5.2022 - 23:31
- +3
- ZtrykoSlazoU
- sak ten hit nebol nanho
- 21.5.2022 - 1:20
- +2
- bielypuk
- preco nie, zaradia sa do kategorie "je rozdielovy hrac, ale mu nejde", ako sa nejaky expert vyssie, odborne vyjadril na adresu Tatara...
- 22.5.2022 - 6:10
- 0
- BieloModra
- Ako dlho chces pokracovat v takomto hejte?
- 20.5.2022 - 22:24
- +9
- hees
- Mne sa extrémne páči Minárik a doteraz som ho nepoznal ani
... V prvých zápasoch bol jeden z našich najlepších a teraz sa trocha stratil, ale fandím mu
´
- 20.5.2022 - 22:36
- +1
- Joja
- Roogy: Plus teba ako zabavača
- 21.5.2022 - 9:07
- 0
- Hamburger
- 23.5.2021 KAZ-FIN 2:1. Aj iní sa s nimi už vytrápili. Dajte aj tým Kazachom kredit, väčšina z nich hrá v KHL a tá je považovaná za lepšiu súťaž ako Extraliga, nie? Vyhralo sa, ide sa ďalej, zajtra to je len taká príprava na DEN. Tam sa ukáže, na čo naši majú.
- 20.5.2022 - 22:23
- +7
- Sani
- Uff dalo by sa pisat viacero kritickych veci, ale vyhralo sa, muzstvo ukazalo nejaku vnutornu silu a ked to neslo krasou, tak to vybojovali...nejdem teda nic pisat...
Panboh zaplat za prichod Fehyho... - 20.5.2022 - 22:31
- +6
- Hokejista2
- Čim začať? Najpr asi pospisilom ktorý doslova daroval kazachstanu 2 góly može dakovať panu bohu že naštastie sme zapas doviedli do vytazneho konca uplne spravny trest od trenerov ho posadiť najviac ma pobavilo ale jak tam sedel na tom mantinely vysmiati od ucha k uchu dufam že už nebude hrať keď tak maximálne ako 13utočnik,Slafkovsky dnes opäť neskutočny vykon a krasny najazd myslim si že po dnešku bude mať montreal opäť zamotanu hlavu koho vybrať či Wrigta Alebo Slafkovskeho,Čakal som sice jednoznačnejšie vytaztvo ale tak 3 body su tam takže nevadi zajtra taliani tam verim že si zgustneme na nich SLLOVENSKO DO TOHO!🇸🇰🇸🇰🇸🇰
- 20.5.2022 - 22:32
- +1
- hees
- Za mňa tu je vidieť, že máme individuálnu kvalitu, ale nie tímovú kvalitu ...Preto sa naši hráči presadzujú doslova len individuálne, ale absolútne nie kombinačne ...Za mňa treba nechať vyrásť aspoň jedného kreatívneho centra a zlepšiť tímové prípravy pred zápasom, kde si budú hráči kresliť situácie.. Viem, Že my sme tak nikdy nehrali, ale asi je už na čase.
- 20.5.2022 - 22:38
- 0
- pupo
- Práveže nemáme individuálnu kvalitu ani zďaleka…
- 20.5.2022 - 22:40
- +1
- crosbynko
- O rok mozno jeden nadejny 17 rocny center za nas hrat na MS bude.
- 20.5.2022 - 22:52
- +5
- napalmdeath
- Dúfam že po zápase so SUI si povedali: Svk : kaz zápas o zachranu
Svk : its zápas o postup do PO
Svk : dan osimfinale
Štvrťfinále dôvod prečo som tu - 20.5.2022 - 22:54
- +1
- Demon
- Ako uz vyssie pisal ten, ktoreho vysnenym povolanim je poziarnik, dnes sme utrpeli vitazstvo. Ale kaslat na to, beriem to. Talianov musime dat tiez a snad to ukopeme aj s Danmi, lebo stale plati, ze nepostupit z tejto skupiny do stvrtfinale bude sklamanim.
Individualne chyby na urovni pripravkarov nas neopustaju, ale dnes super nemal taku kvalitu, aby nas stali zapas. Pospisil sa az doteraz drzal a teraz totalne skraty. A snad si po vychladnuti uvedomi situaciu a vstupi do svedomia, lebo sediet isiel pravom a hrat urazeneho nepomoze nikomu.
Fehervaryho prichod je na nezaplatenie. Suverenne najlepsi obranca, ak nie hrac celkovo. Zato Nemec sa mi vobec nepozdava na tomto turnaji. Skoro stale, ked je na lade a branime sa, to zavana neprijemnostou. Asi by mu nezaskodilo vyskusat si poziciu 7. obrancu aspon na jeden zapas, nech toho na neho nie je nakladane zbytocne vela.
Na centroch fakt trpime - Kristof je pochopitelne prvym centrom, kedze lepsieho nemame, ale kazdemu z nich by svedcala pozicia aspon o 1 utok nizsie. Na to by sme samozrejme museli nejako vykuzlit aspon jedneho elitneho centra a to, zial, nepojde.
Takac by mal ist vyssie (napr. k Regendovi s Romanom?). Ak este Pospisil dostane sancu, mal by ist do 4. lajny miesto Takaca a vyuzit tu bojovnost tam (ale v medziach zdraveho rozumu). - 20.5.2022 - 22:54
- +4
- pupo
- K našim obrancom s odstupom Fehy potom Grman a Ivan u ostatných Rosandic Ceresnak Nemec je cítiť asi už dlhá sezóna. Gachulinec a Jánošík hrajú štandard ten za normálnych okolnosti nestačí na MS
- 20.5.2022 - 22:59
- +4
- Kurolišek
- Trochu kalkulačky... posledný zápas o play-off proti Dánom bude zrejme aj keby neviem čo bolo. Aj keby Dáni urobili nejaké prekvapenie proti Kanade neujdú osudu rozhodujúceho zápasu proti nám. Detto aj keby urobili nepríjemné prekvapenie (pre nich) proti Francúzom. Tu len ostáva základne vec v akej situácii obaja do toho zápasu pôjdeme. Či budeme musieť vyhrať za 3 body alebo Dánsko. Pretože ak to dopadne tak ako všetci predpokladajú tak Dánsko bude mať 9 bodov a naši rovnako, takže netreba nič dramatizovať... stresovať sa. Dokonca aj keby sme hrali otrasný zápas s Talianskom a vyhrali 3:2 po predĺžení tak sa absolútne nič nemení že víťaz zápasu do rozhodnutia s Dánskom postúpi do štvrťfinále. Ja si však myslím že Talianov zadupeme a na Dánsko už pôjdeme naladení. Dáni naopak sa vytrápia s Francúzskom a hoci oni dlho budú držať krok s Kanadaou (ktorá bude hrať na jednej korčuli) veľa z toho zápasu nevydusí. Proti nám budú silno brániť ale to je nič nové - detto hrali minulý rok a zvládli sme to. Treba chalanom veriť.
- 20.5.2022 - 22:58
- +4
- Roogy
- Tlačenka Sýkora na MS seniorov a Hrehorčák mimo. Hanba!
- 20.5.2022 - 22:59
- +3
- Colion
- strojar na smurfe ↑
- 20.5.2022 - 23:03
- +13
- Hamburger
- Treba uznať, že výdrž máš, iní by to už dávno vzdali. Dúfam, že tak húževnato pracuješ aj na svojej budúcnosti.
- 20.5.2022 - 23:10
- +4
- ZtrykoSlazoU
- hrehorcak odmietol,lebo dano je zraneny
- 20.5.2022 - 23:22
- +1
- Sunkafit
- Geko
- 21.5.2022 - 8:25
- 0
- patkof
- Slovenský “fanúšik”: Vsetci tu idete do Pospišila jak utrhnutí z reťaze 😂 a čo že spravil dva fauly aj o tom je hokej, a čo že sa usmieval potom na lavicke ? Mal byt sklesnutý a potopiť do zlej nálady celu striedačku ? Stacilo že si buchol na trestnej do plexi. Koľkých z vas čo ho posielajú do 1. Ligy dosiaholi aspon 25% z toho co on ? Predpokladám že nikto akurat tak ste si načapovali 3 pivo a zapálili 5 marsku 🙃
Takže tak - 20.5.2022 - 23:05
- +5
- Demon
- Bludy, bludy a zase bludy.
"A co si ty spravil pre slovensky hip-hop", ako odpoved na kritiku, je argument tupych a sebestrednych, ktori sa takto od tej kritiky izoluju.
Tu nejde o to, ze spravil 2 fauly, ale o to, ze jeden bol oplacanie "nicoho" mimo puku v case, ked sme sa snazili zautocit a druhy bol nebezpecny utocny faul, ktory nam, pri troche smoly, mohol vysluzit aj 5minutovku v oslabeni. Oba fauly zbytocne a totalne zmenili dynamiku zapasu.
Preklopilo sa to nas5 a nestalo nas zapas, len vdaka tomu, ze rovnaku blbost vystrojil aj Kazach a pre istotu to dal rovno za tych 5 minut.
Kritika je na mieste a Pospisil je dostatocne skuseny a kvalitny hrac, aby si konecne uvedomil, ze taketo veci skodia ako jemu v kariere, tak aj muzstvu, v ktorom prave hra. A ak si tu kritiku vezme a upravi svoju hru na "tvrdu, ale cistu", tak to prospeje aj jemu.
PS: Pivo som si prave nalial stvrte a nefajcim. - 20.5.2022 - 23:20
- +13
- ZtrykoSlazoU
- vo svajci sedi na tribune,zrejme sa mu tam fakt paci
- 20.5.2022 - 23:23
- +8
- Kurolišek
- Toto je zbytočný výplod... navyše doplnený o tom čo ty si dokázal. Napríklad ja som úspešný vo svojom zamestnaní a za veľké chyby v nej by ma šéf nepochválil ak nie rovno vykopol. Takže o čom to akože malo byť?
- 20.5.2022 - 23:23
- +6
- bielypuk
- mas pravdu, teda ciastocne... prvy faul bol na kopacku do guli, ten druhy vyplyval z jeho premotivovanosti odcinit ten prvy... problem bol ale v slabej obrane, nakolko Kaz dal za prve 4 zapasy z x presiloviek len 1 gol a s nami z dvoch dva.... takze?
- 21.5.2022 - 0:35
- 0
- tomino10
- Dosiahol to čo on... 😀 Nebuď smiešny patkof. Mne úplne ku šťastiu stačí ze nie som taký mentálne vypatlany atlét ako on dúfam, že ho už v repre neuvidím
- 21.5.2022 - 0:53
- +2
- mafiaPC
- Zaplatpanboh za vyhru. Tomuto timu bohuzial chyba vacsia kvalita, nema lidra na poste kapitana a hlavnym problemom su centri a priemerny brankar Huska.
- 20.5.2022 - 23:05
- 0
- napalmdeath
- Adam huska: Nezachytil oat zle, ale zas robil obra smú chybu a mali by. U to povedať. Častý prechod za bránu. 1.casto krát zastaví puk na ktorý čaká pri mantinely iný hráč pripravený a vyvezenie puku.neve ešte tak čítať hru 2. S pomaly hru, rýchlosť potrebujú spoluhraci pre prechod von a založenie protiútoku. 3. Žonglovanim puku za dlho od krytou baranov privádza infarktove situácie, vykolaluje mužstvo z hry, miesto Pokoja, istoty v brankvisku prináša na okejky stres
- 20.5.2022 - 23:08
- 0
- matus93
- Tomeka po kvalitne odchytanej príprave necháme zohrievať lavičku .. ok beriem že huska potreboval na psychiku konečne výhru , ale potrebujeme aj tomeka rozchytaneho ..
- pospisila posadiť dokonca šampionátu
- sykora v útoku veľký klobúk dolu .. mne osobne sa herne páči oveľa viac ako Nemec , ale ja som fanúšik
- tuhý boj o 1/4 finále , ktoré s najväčšou pravdepodnobnosťou bude strop tieto MS .. ale je to veľká skúška pre mladý tím , ak dokazu vyhrať tri zápasy za sebou pod hrozbou , tak možno aj motyka vystreli .. 🤷♂️ - 20.5.2022 - 23:14
- +1
- Kurolišek
- Nepotrebujeme Tomeka rozchytaného... vieme čo predvádzal na olympiáde. Naopak Húska hlavne proti Kanade podržal. Dnes tam dostal hrozne lacný tretí gól a proti Švajčiarom tiež jeden. Ale máme nejaký čas na experimenty?
- 20.5.2022 - 23:25
- +1
- ZtrykoSlazoU
-
zajtra si to taliani odnesu
ked nas potom stopnu dani,tak to zoberiem sportovo
budem troska sklamany, ale svet sa nezruti - 20.5.2022 - 23:28
- +1
- Kurolišek
- Dáni nás nestopnú... po dvoch výhrach budeme mentálne inde. Kebyže hráme dnes s Dánmi neviem neviem akoby to dopadlo.
- 20.5.2022 - 23:37
- +3
- ZtrykoSlazoU
- nas rozhodi aj jeden den volna a pred danmi ich mame rovno dva
- 21.5.2022 - 1:23
- +1
- Prostars
- Je tu prevažne hejt na pospisila,ale zoberme si aj druhú vec. Kazasi doteraz využili len jednu presilovku na turnaji,zrazu proti nám využijú svoje prvé dve. Nie je tak kúsok aj chýba v našich oslabeniach? Vylúčenia patria k hre,áno tieto boli hlúpe,ale aj my sme dávali góly po fauloch súpera.
- 20.5.2022 - 23:33
- +2
- Kurolišek
- Prvú sme zahrali dobre... ale na konci to tam dobre doviezli do pásma a Húska proste musí také puky vykopávať a holt tento sa odrazil rovno na Kazacha to sa nedá nič robiť - chýbalo 2s. Pri druhom tam prepadli naši hráči ale napriek tomu Kazach z veľmi ťažkého bekendu v otočke trafil tak že by sa nehanbil za to ani hráč NHL. Chyba bola však to prečíslenie. Naopak ich tretiu presilovku sme krásne ubránili. Nato že Kazachstan mal len jedného vylúčeného a dali sme 2 góly a 1 z nájazdu je to až až
- 20.5.2022 - 23:40
- +1
- Ziegelfeld
- Tá naša obrana to je naozaj deň otvorených dverí. A pokiaľ brankár bude mať 80% úspešnosť zákrokov tak nemáme čo hľadať v prvej osmičke.
- 20.5.2022 - 23:35
- +3
- Kurolišek
- A koho tam chceš? Dánov čo z troch posledných zápasov dali 2 góly? A to vrátane zápasu proti Talianom.
- 20.5.2022 - 23:42
- 0
- DavePP
- Mne sa páčilo keď v rozhovore povedal Slafkovský niečo také, že je hrdý na všetkých chalanov. 😀 18 ročný sopliak na seniorskej úrovni 😀 On to líderstvo má v sebe. Taký mám pocit z neho že si uvedomuje že on je ten ktorý by mal ťahať tým za výsledkami. Verím tomu že v kabíne si určite aj on berie slovo. Má to v sebe. Videli sme to aj vo fínsku keď zobral tabuľu a vysvetľoval starším 😀 Myslím si že v ňom máme budúceho kapitána v repre. Už teraz sa v ňom prejavuje líderstvo.
- 20.5.2022 - 23:37
- +5
- tomino10
- Je super, že sme sa týmto víťazstvom udržali v hre o štvrťfinále. Nemuseli sme si to ale vôbec takto skomplikovať. Pospisilovi by som odporučil nejaké dobrého psychiatra, lebo to čo on stvara je na lieky.. Dúfam, že mu vyzlecu dres a posadia ho na tribúnu. Vrcholom všetkého bolo keď sa začne hra a on tam sedí na hrane mantinelu ako úplný mimoň a skeri sa ako úplný vocas ...
- 20.5.2022 - 23:38
- 0
- LukasNR
- Mam taky dojem ze sa snažili dat možnosť dvom Peckam na striedačke si to vyskúšať pod dozorom Craiga. Avsak obaja majú schppnosti aby trénovali maximálne tak Slovan v našej lige. Tu to s väčším rozpočtom stačí. Myšlienka že si výchovame z nich dvoch repre trénerov je mŕtva. Ale zase je ťažké si priznať ze ten čas tomu venovaný bol zbytočný. Toto by ale nikto vo svojej firme alebo v práci kde ma zodpovednosť netrpel. Dva roky zaúčas typka a on ti hneď ako dostane voľnú ruku prekopne potrubie s plynom.
- 20.5.2022 - 23:46
- +6
- FP-jakubj
- Bohuzial ale toto je zvazova firmicka, kde sa za prehry nenesu nasledky. Mne pride, ze mame kopec neschopnych funkcionarov, ktori sa drzia svojej stolicky a nikoho tam nepustia. Ale verim tomu, ze Miro im to extra dlho nebude tolerovat, inak
Potrebujeme novy vietor do trenovania a P+P uplne neovlada to, co sa dnes vola moderny hokej.
- 21.5.2022 - 1:48
- +5
- ferdo3
- mame strasne vela hracov, ktori prihravaju aj ked su uz len pred brankarom...toto nechapem, kazdy by mal chciet dat gol...som medzi kruhmi, palim...co ukazal Roman (mam ho rad za jeho robotu) pri 3 na 1 bol vrchol...a Tatar v 1. tretine po Fehyho tycke, to co bolo ?...mal casu to tam zasunut, to sa ani neda opisat...
- 20.5.2022 - 23:52
- +2
- Great!
- Slafko zakončil trestné, ako starý ostrielaný hráč, ktorý podobným sposobom premenil uz 50 najazdov, paráda.
Feherváry je tiez inde, verí si, hokejovo vyrástol.
Kazaši hrýzli aj Svajciarov a Kanadu, vitazstvo o gól sa stále počíta.
Bez ohladu na vysledok Slovenska a Dánska ich najblizsieho zapasu plati, ze vitaz vzajomnéjo zapasu v riadnom hracom čase postupuje do QF. Zajtrajsok preto moze sluzit na testovanie.
Muzstvo ako celok hrá na čo má, kvalitatívne ma určite bližšie k vypadnutiu, než medaile. Treba si uvedomit, ze nám chýba 15-18 hrácov. - 20.5.2022 - 23:53
- +5
- amaskiea
- Treba uznať, Pospišil mi prešiel cez rozum, keď som tu pár dní dozadu písal, že o ňom ešte bude reč po jeho prvom 5+DKZ na tomto turnaji. Dal to za 2+2, Je to zjavne Mozog.
- 21.5.2022 - 0:04
- +4
- U.Rannio
- Máme 3 body a pokračuje nádej hrať posledný zápas v skupine o 1/4finále. Ale to je tak všetko. Niektorí sú tu spokojní s našou dnešnou hrou, ale to čo predviedli v sumáre dnes nebol bohvieaký výkon.
To, čo predviedli ako hru prvé dve tretiny proti Kanade, tak má vypadať ich hra, ale samozrejme k tomu pridať aj góly a najlepšie vždy viac ako súper.
Ešteže prišiel do obrany Feherváry, lebo tá naša obrana dosť horí a je mnohokrát neschopná dostať z vlastného pásma puk aspoň za modrú čiaru. - 21.5.2022 - 0:18
- 0
- Big Bear
- Uz stacilo Husku. Ziadny hejt, ale v sucasnosti je 88-89 percentny brankar na tejto urovni. Cisla nepustia na MS je to 82.35%, 86.21% a 88.64%. AHL 90,2%. Na vyhravanie zapasov treba tych 92, aspon to raz dokazat za 3 zapasy ak mame privriet obidve oci. Pozrite si 9 minutovy predlzeny zostrih COL-STL ake tam boli steny a zakroky, na vyhru treba uz doslova superovi nejake goly ukradnut. Da sa aj 9-6 ale ideme na Danov, ktori hraju beton s 92,98% brankarom. Neviem ci Tomek bude riesenie, ale uz aj dnes sme celkom zariskovali s tou branou.
- 21.5.2022 - 0:34
- +8
- kimi2028
- Keby mohol za góly tak ešte by som chápal ten príspevok. Včera nebol žiaden gól jeho. Včera 2 góly Pospišilove a jeden po teči z kategórie náhodných...
- 21.5.2022 - 9:51
- +1
- kaviarista
- Pospisilove goly to nemohli byt, kedze nebol na lade. Hlupe oslabenia sa deju v kazdom jednom time, akurat nie tak casto a pravidelne ako Pospisilovi.
- 21.5.2022 - 10:05
- +3
- amaskiea
-
badám určitý posun u teba(?)
- 21.5.2022 - 10:29
- 0
- kaviarista
- Tak ja Kikovi velmi fandim co sa tyka samotnej hry, ale nie som slepy
Taky gol, aky dal Nemcom by uz nikto iny v time nedal. Vela hokejovych cinnosti robi rychlejsie ako spoluhraci. Vcera to skusal napr. Regenda spoza brany a nestihol zasunut
- 21.5.2022 - 10:50
- +1
- amaskiea
- Jeho plusy vidím aj ja, ale v celkovom výsledku je jeho prínos pre tím mínus. Zober si, že aj keby bol dal včera 2 góly, aj tak by jeho včerajší prínos nebol ani vyrovnaný, stále mínus, pretože spôsobil to, že zo zápasu, v ktorom stačilo disciplinovane a s rozumom kontrolovať hru, sa stala naháňačka a nadbytočný stres, čo bude mať určite svoje následky ešte aj v dnešnom zápase.
Keby mal inú disciplínu, mohol to byť rozdielový hráč v podstate aj v tom najkvalitnejšom našom súčasnom výbere, namiesto toho už niekoľkokrát dokázal, že je úplne beznádejne nenapraviteľný. - 21.5.2022 - 11:07
- +3
- FP-jakubj
- Ja nevidim az taky problem v brane, ale ako povedal Fehervary, chlapci si to komplikovane robia sami, nepomohaju si a potom ich super ucelne brani resp utoci do otvorenej obrany.
- 21.5.2022 - 1:51
- 0
- worth
- Teším sa na tú dobu až budú repre ťahať 25-30 ročný Fehervary, Slafko, Nemec... Teraz nám chýbajú v tejto vekovej kategórii hráči na dostatočnej úrovni. Tatar nie je Hossa ani Šatan, nechcem mu krivdit, ale to proste nie je ten rozdielový hráč a líder.
Prvá tretina mi pripomenula roku pred Ramsey-om, mali pocit, že sa hrá ľahko proti kazachom, tak sa vyprdli na systém a pome všetci za pukom.
Od druhej tretiny to bolo lepšie, Slafko sa už ukazuje ako rozdielový hráč. Dúfam, že proti talianom naberú trošku sebavedomie a schuti si zastrielaju - 21.5.2022 - 9:29
- 0
- Prima
- Mám dosť tej našej hry bez nejakého efektu a včera som pozeral len tretiu tretinu. Hovoril som si dobre hráme keď vedieme 4:2,ale mýlil som sa. Snahu hráčov vidieť že chcú,no to nestačí.Ak takto budú hrať aj v ostavajucich dvoch zápasoch,tak po Tom druhom môžu baliť kufre a isť dovolenkovať.
- 21.5.2022 - 9:29
- 0
- maček
- Budem to písať po bodoch, tak ak chcete reagovať, tak konkrétne na jednotlivé body. Nerobím si nárok na úplné zhodnotenie, vyjadrím sa iba k tomu, čo mi utkvelo v pamäti a bude toho čím ďalej tým menej a menej
1. neuveriteľný amaterizmus pri "akože" góle Feherváryho. Dvíhať ruky nad streleným gólom, keď puk neskončil v bráne je samozrejme chyba, ale problém je inde. Ak by túto hernú situáciu zahrali Kanaďania, tak ešte hráč druhého sledu zasunie puk pre istotu do brány a verím tomu že ešte aj tretí kanaďan by sa ponáhľal do bránkoviska ťuknúť tam ten puk ešte raz. My sme prestali hrať a prišli sme o jasné vedenie hneď na začiatku zápasu. V čekom štúdiu to predčasné zdvihnutie rúk komentovali ako premotivovanosť.
2. Pospíšil okamžite letenka domov. Ak sa nevie ovládať.... a to on nevie, tak tam skrátka nemá čo hľadať a mohol by hrať hoci aj ako Slafkovský. A to sedenie na mantinely ja čítam ako "seriem na vás spoluhráči, ale keď nie na ľade, tak aspoň takto na mantinely si ma tí skauti všimnú". Tu nie je ospravedlnenie.
3. tento tretí bod bude asi červené súkno pre býka. Myslím si, že zákrok Kazachov ocenení 5timi minútami nielen že nebol na 5 minút, on nebol ani na dve. To nebol totiž faul. Tvrdý zákrok? Samozrejme. Ale nie proti pravidlám. Náraz telo na telo, ruky pri tele. Ruka Kazacha išla hore až keď odhadzoval Minárika od seba. V NHL by to bol hit mesiaca. Chára - Šatan bol ďaleko tvrdší hit ani sa nevylučovalo.
4. Strašne držím palce Slafkovi. Nie kvôli draftu, pôjde v prvom kole a na ktorom mieste je v podstate jedno. Ale strašne mu držím palce nech ho NHL hokej nezomele, nech ho dostane do rúk tréner, čo má chochmes a nech v tej Amerike z neho vybrúsia diamant. - 21.5.2022 - 9:31
- +3
- kaviarista
- 1. suhlas
2. ja by som to este raz skusil, ale uz naozaj naposledy. Este jeden hlupy faul a nasleduju zavrete dvere
3. suhlas
4. suhlas
Dufam, ze ta tato reakcia na tvoje body nerozhodila psychicky do konca mesiaca - 21.5.2022 - 9:59
- 0
- maček
- tak bude to náročné, ale myslím, že sa s Tvojim názorom už nejako vyrovnám
- 21.5.2022 - 10:04
- +3
- kimi2028
- Ku 3. tak tamto jasný faul. Koniec koncov rozhodcovia čumeli na video a až tak dali 5 minút. Treba povedať, že Minárik bol trafený už bez puku a to je jasná zakázaná hra. Hráča bez puku nemáš, čo triafať a ešte ku tomu takým nebezpečným tvrdým spôsobom. Keby bolo to s pukom, tak by sa dali privrieť oči. Bez puku nie je o čom... Chápem, že je to ťažké, keď hráč obhodí si puk. To je šikovnosť daného hráča...
- 21.5.2022 - 10:01
- +2
- kaviarista
- ak je hrac trafeny do pol sekundy po odohrati puku, tak to nemoze byt nedovolena hra, kedze na svete platia fyziklane zakony a zotrvacnost kazdej sily netrva nikdy 0 sekund. Kazdy jeden hokejista musi ratat s hitom este cca 1 sekundu po odohrati puku. Rozhodujuci je moment rozhodnutia sa na hit a vtedy mal Minarik este puk na svojej hokejke
- 21.5.2022 - 10:20
- +2
- julo
-
- 21.5.2022 - 12:16
- +1
- DraciaTlama
- 1. yes
2. Ta arogantnost ho bude stat miesto v zostave, mal cusat na striedacke ako pena na pive.
3. Prisahám, že mi pri tom zakorku Kazacha prebleslo hlavou Chara - Satan. Nevidim rozdiel, cize nechapem preco to teraz faul akoze bol.
4. Dufam, aj ja, ze sa Slafko nepokazi a udrzi si cistu hlavu. - 21.5.2022 - 10:32
- +2
- Demon
- https://youtu.be/1bwWJdh66JE?t=169
Ak pises o tomto zakroku tak rozdielov je tam hned niekolko.
Satan viedol puk a Chara mu dal strom.
Minarik odohral puk a bol v stoji a az po odohrati puku ho nabural Kazach. - 21.5.2022 - 14:44
- +1
- maček
- musím si to nájsť na nete, ale ako si to dobre pamätám, tak Minárik odohral puk tesne pred nárazom, ktorý prišiel cca do sekundy, také niečo sa berie, že hráč mal ešte puk. Ale hovorím, musím si nájsť video.
- 21.5.2022 - 12:43
- 0
- bielypuk
- ale neberie...
- 21.5.2022 - 15:37
- 0
- bielypuk
- v ceskom studiu aj ten druhy zakrok Pospila vyhodnotili ako bezny, akych videli v priebehu turnaja kopec... napr. v nasom zapase s nemcami sa take, ci podobne zakroky nepiskali vobec...a bolo ich z oboch stran dost..
- 21.5.2022 - 10:09
- +2
- amaskiea
- lenže problém je v tom, že takých zákrokov už urobil kopec aj Pospíšil sám
- 21.5.2022 - 10:34
- 0
- bielypuk
- skus citat s porozumenim
- 21.5.2022 - 15:38
- +1
- kaviarista
- v oboch Pospisilovych pripadoch trochu protihraci prifilmovali, ale boli to bez debaty zbytocne a hlupe fauly.
V tom druhom pripade musi hrac vnimat to, ze super stoji meter od mantinelu a prisposobit tomu naraz. A prave tento cit Pospisilovi chyba. - 21.5.2022 - 10:40
- +4
- Dracik_18
- To narazenie na mantinel sa kua ako dá nafilmovať ?
- 21.5.2022 - 13:22
- +1
- maček
- normálne: kamera!!! klapka!!! o tri štart!!!!
- 21.5.2022 - 13:56
- +1