Diskusia: Kluby žiadajú SZĽH, aby nebránil Košiciam v účasti v Lige majstrov
Extraligové kluby poslali otvorený list Slovenskému zväzu ľadového hokeja (SZĽH). Vyzývajú ho, aby nebránil účasti slovenského majstra HC Košice v medzinárodnej Lige majstrov (CHL).
HC Košice je jeden z deviatich klubov, ktoré vyjadrili podporu Profesionálnej hokejovej lige (PHL). Tá chce riadiť extraligu samostatne bez SZĽH. "Vážené vedenie Slovenského zväzu ľadového hokeja a výkonný výbor SZĽH, týmto Vás vyzývame na prehodnotenie stanoviska k neúčasti extraligového majstra súťaže
TIPOS Extraliga, mužstva HC Košice, v prestížnej medzinárodnej súťaži Liga majstrov - Champions Hockey League (CHL) v súťažnom ročníku 2023/24. Hokejový klub HC Košice si svoju účasť v Champions Hockey League športovo vybojoval na ľade v sezóne 2022/2023, keď sa TIPOS Extraliga hrala pod vedením SZĽH. Preto je viac ako prekvapujúci postoj zväzu spochybňovať podporu aktuálneho majstra z dôvodu neukončených rokovaní zmluvných strán, ktoré bude riešiť nastavenie a riadenie extraligy v budúcich sezónach. O tomto postoji informovalo SZĽH vedenie HC Košice oficiálnym listom," zverejnili hokejové kluby v stanovisku, ktoré poslali aj TASR.
V stanovisku sa ďalej uvádza: "Hokejová Liga majstrov (CHL) je prestížna súťaž, v ktorej by malo mať Slovensko zastúpenie v podobe aktuálneho majstra extraligy, čo na poslednom rokovaní v Košiciach avizovalo aj vedenie súťaže. Veríme, že vedenie SZĽH prehodnotí svoj postoj a umožní štartovať súčasnému extraligovému majstrovi HC Košice v CHL. Klub HC Košice je pripravený zodpovedne prevziať plnohodnotné zastúpenie v tejto medzinárodnej súťaži, čo deklaroval aj zaplatením štartovného poplatku (vo výške 20.000 eur)."
- Marchand63
- Poskladam doma stoeurovku a vidim Satana.
- 24.5.2023 - 12:27
- +39
- emoxx1
- 😁
- 24.5.2023 - 12:28
- +1
- emoxx1
- Zas bol by zväz blbý, keby pustí takéhoto žolíka nech majú kluby aj Košice akýkoľvek argument v ich prospech. Dobrý manažér nesmie túto kartu pustiť zadarmo.
- 24.5.2023 - 12:30
- +28
- Sani
- Presne tak si to predstavuje tato particka, ze oni mozu a budu tlacit vsetkym moznym....ale od zväzu chcu aby pustil svoje paky, lebo ide predsa o slovensky hokej...
- 24.5.2023 - 12:36
- +29
- emoxx1
- Ja si nemyslím, že tento šport má dobrú a zlú stranu. Toto je už v podstate "politický" boj a to je už taká šedá zóna. Zrejme majú aj Košice nárok, keďže sa jedná o účasť vybojovanú ešte v minulej sezóne. No na zväze by boli blbý ak by akúkoľvek páku pustili len tak.
- 24.5.2023 - 12:40
- +2
- emoxx1
- *spor...
- 24.5.2023 - 12:42
- 0
- Sani
- Zdrvujuca vacsina ako sa to vezme...slovensky hokej nie su len kluby, momentalne hracuje extraligu, ktore si to chcu uzavriet a pinkat len medzi sebou...
Napriklad taka SNV nedavno bola prvoligova a teda mimo tejto "zdrvujuco väcsinovej particky". Neviem, ci by im vtedy vyhovovalo to co presadzuju teraz....
A celkovo aj ked pripustim, ze particka moze mat v niecom pravdu....ludia ako Budiova, Luptak atd. nevzbudzuju kredibilitu a pocit optimizmu smerom k lepsej lige... - 24.5.2023 - 13:38
- +31
- strojar
- Slovan sedem sezón nehral slovenskú ligu a po celý ten čas bol členom SZĽH a uplatňoval si všetky práva vyplývajúce z členstva.
- 24.5.2023 - 13:41
- +48
- gta98
- To je dobra poznamka, ze vynimky sa daju dat vzdy, ked sa chce.
- 24.5.2023 - 13:55
- +8
- cappycathy
- A po návrate išiel rovno do extraligy a žiadne také ze druhá liga...vid Jokerit Helsinky ti majú aj problém sa vratit
- 24.5.2023 - 16:12
- +3
- BieloModra
- Ale oni to tak mali dohodnute a odsuhlasene
- 24.5.2023 - 17:24
- +2
- VSŽ!
- Veď to, a vieš kým? Zväzom.
- 24.5.2023 - 18:19
- +2
- BieloModra
- A kto je zvaz?
- 24.5.2023 - 18:21
- 0
- BieloModra
- Resp nechce sa mi to hladat kto bol v tom case" zvaz"
- 24.5.2023 - 18:22
- 0
- bigi
- a opat strielas mmo, nebolo to zvazom ale klubmy, takze klames a zavadzas ty si taky vychodnarsky strojar
- 24.5.2023 - 19:27
- +4
- Tyna85
- Ty od strojára tiež nemáš ďaleko.
- 24.5.2023 - 20:51
- +9
- OUTBLAST
- To fakt ešte existuje dakto ku komu sa nedostala tá verejná informácia za akých podmienok odchádzal slovan do KHL ? 😱🤦
- 24.5.2023 - 17:35
- +5
- VSŽ!
- Skôr či ľudia vedia, akú podobu mala ťa "dohoda".
- 24.5.2023 - 18:20
- 0
- Žilinčan
- Sani: Presne tak. A to su v prvej lige kluby ako Žilina alebo Martin ktoré majú v extralige odohrate oveľa viac
- 24.5.2023 - 14:37
- +1
- topska
- Vy by ste tam chceli byt tiez v tej skupinke ale kvoli administrativnym veciam este pri kupe licencie mozete hrat len pod zvazom
- 24.5.2023 - 15:33
- +2
- Žilinčan
- Čo sa týka Žiliny,jr lem otázkou vaši kedy sa legálnou cestou prebojuje do extraligy. Tym som si istý.(pokiaľ si z nej par klubou neurobí vlastnú partičku) Takže v žiadnej skupinke byť nemusíme
- 24.5.2023 - 19:16
- 0
- evgeni71
- Otázkou casu už je to tri roky
- 25.5.2023 - 11:41
- 0
- topska
- Ale to som si nevymyslel, to su slova vasich predstavitelov.
- 25.5.2023 - 12:46
- 0
- doc.koniferum
- presne tak.a preto som zhnusený z môjho klubu aj keď je prvoligový,že sa tam tlačí.
- 24.5.2023 - 15:26
- +8
- Žilinčan
- Doc. : Je to rovnako hnusne ako to čo, chce urobiť tých niekoľko klubov z extraligy. Neviem akym právom si ju chcú nechať pre seba..
- 24.5.2023 - 19:12
- 0
- LenTak93
- a keď budú Košice platiť pokutu, každý dá ruky preč
- 24.5.2023 - 12:31
- +17
- VSŽ!
- Aku pokutu?
- 24.5.2023 - 18:22
- 0
- BieloModra
- Ak do LM nastupi klub mimo zvaz
- 24.5.2023 - 18:23
- +1
- BlackCrow
- už ma začínanaš/te/ pekne sr@ť..
- 24.5.2023 - 12:33
- +11
- Rolba
- preto je svk hokej tam kde je...večný cirkus
- 24.5.2023 - 12:36
- +16
- Mato-Mi
- A takto sa budu navzajom vydierat. Jedna strana odchodom, druha strana zakazmi. A co mame z toho my? Presne tak...
- 24.5.2023 - 12:39
- +5
- emoxx1
- Ja si nemyslím, že im v tomto spore ide zrovna o nás. Možno zrovna ani netušia, že sme. Niektorý si spomenú možno v septembri keď prerátajú tržby.
- 24.5.2023 - 12:42
- +7
- Mato-Mi
- Ved prave.
- 24.5.2023 - 12:58
- +2
- Karolko 15
- Dobre pytam sa tu už niekolky krát a neviem či vie na to niekto odpovedať. O čo vlastne zväzu ide , že chce riadiť extraligu.. Čo je ich hlavný argument ?
- 24.5.2023 - 13:02
- +3
- Mato-Mi
- Mna sa nepytaj, ja som len prosty fanusik.
- 24.5.2023 - 13:09
- 0
- Karolko 15
- Však práve to , že nam reálne nikto nevie povedať, že čo je argument zväzu preoc by mali oni riadiť ligu .. všade sa len hovorí , že zvaz chce niečo riadiť , ale aký ma na to dôvod ? Čo vlastne tým chcú dosiahnuť ?
- 24.5.2023 - 16:06
- +3
- Lukash_ke
- Čo viem, kluby chcú kompletnú moc nad riadením ligy. Zväz im chce asi dať "len" marketing. Bolo tu viackrát niekým spomenuté, že technickú stránku ligy rieši skoro v každej krajine zväz, ale zas tu sa toho napíše 😁. (Ja by som klubom plnú moc nedal)
- 24.5.2023 - 18:25
- 0
- topska
- Zvaz im nechce dat marketing, to je najvacsi problem
- 24.5.2023 - 18:57
- +3
- KrebsKandidat
- Kuva, zvaz chce aby kluby viac platili. Lebo to daju aj na vyplatu rozhodcom - to je dobra myslienka. Zla je, ze si chce zvaz ponechat kontrolu nad rozhodcami.
Takze, kluby platia rozhodcom ale o ich hodnotenie je na zvaze!
Chobotina, ja platim, ja riesim. - 24.5.2023 - 22:49
- 0
- Fandimhokeju
- Penáze, peňeži, peníze. A možno ešte, kto má väčší..., či väčšie pieskovisko.
- 24.5.2023 - 23:40
- 0
- Nemehlo
- Zvaz nechce odstupit obchodne prava organizacii, ktora nezastresuje vsetky kluby extraligy.
- 24.5.2023 - 13:23
- +3
- blue-311
- Aha takze ide o : Slovan 😀
- 24.5.2023 - 13:58
- +27
- Nemehlo
- Ano ide o Slovan, ale maju sa snim dohodnut kluby, nechapem preco si zvolili cestu boja proti SZLH.
- 25.5.2023 - 10:51
- +1
- strojar
- Lebo platí, že záujmy jediného člena SZĽH, Slovana Bratislava, zastupuje voči ostatným členom práve VV SZĽH.
- 25.5.2023 - 10:57
- +4
- frantapriklep
-
si čítal internú zápisnicu APHK? - 25.5.2023 - 10:59
- +4
- amaskiea
-
Nerorome
"Lebo Slovan" tu predá každú kktinu
včera - 14:40
+4
odpovedať
Strojar
Oveľ viac kktín zatiaľ predávajú príspevky "lebo hŕstka nezodpovedných klubov".
včera - 14:50
+2
odpovedať
Včera si sa tu dušoval, že oveľa viac "toho" predáš inak. Zmenil si názor? - 25.5.2023 - 11:08
- 0
- Nemehlo
- Musim ti ako najvacsiemu udu tu venovat poslednu reakciu. Bohuzial tvoje citanie s porozumenim s vekom a pravdepodobne alkoholom klesa.
SZLH ochranuje marketingove prava na extraligu, aby predislo sudnym sporom. Ked sa zdruzia vsetky extraligove kluby pod jednu striesku, isto im SZLH tie prava da aj na 10 rokov. Ale musia sa dohodnut vsetci, ak chce 8-9 z 12 vlastnu ligu, tak SZLH im nemoze tie prava dat a radsej si ich ponecha. To ze ich jedna strana uz zobchodovala tak to je problem tej strany.
Udy su ruky, nohy a tak. - 25.5.2023 - 15:31
- +1
- adrian79
- ani to nie je tak úplne pravda, lebo im predsa ponúkli, že to na ďalšie dva roky dostanú v momentálne platných podmienkach a dovtedy by hádam našli spoločnú reč... ale o tom zase nechce nič počuť "partička"
- 24.5.2023 - 14:50
- +4
- nerorome
- Lebo tí chcú šecko riadiť na 10 rokov a po svojom
- 24.5.2023 - 14:52
- +7
- strojar
- Prezraď, prosím, odkiaľ je táto informácia.
- 24.5.2023 - 15:11
- +3
- Urpiner17
- a to tie dva roky zväzu zase nebude vadiť, že nastane rovnaká situácia ako doteraz? keď tu niektorí argumentujú, že tomuto chce presne SZĽH zabrániť??
- 24.5.2023 - 15:26
- +3
- bigi
- mozno to je tym ze zvaz ponukol particke pomocnu ruku kedze oni predali prava ktore nevlastnili
- 24.5.2023 - 19:32
- +2
- KrebsKandidat
- A zvaz predal Joj-ke tiez nieco, co mu nepatrilo. Tak su vyrovnani.
- 24.5.2023 - 22:50
- +2
- bigi
- a co take predal zvaz jojke co mu nepatrilo? to by ma fakt ze zaujimalo
- 25.5.2023 - 17:09
- 0
- strojar
- Prepáč, ja som ju nezachytil a ani napriek opakovanej snahe sa mi nič také nepodarilo nájsť.
- 24.5.2023 - 15:35
- 0
- VSŽ!
- Daj link,lebo nič také nie je.
- 24.5.2023 - 18:24
- 0
- snapshot
- klames
- 24.5.2023 - 20:26
- 0
- Karolko 15
- Čiže lebo sa jeden klub postaví na zadné , tak všetci sa majú prispôsobiť.. podotýkam , že som Slovanista
- 24.5.2023 - 16:07
- 0
- thovthKe
- nejde o jeden klub: v tom čo bolo v médiach, už ide len o stanovisko jedného majiteľa.
A hoci mám proti Slovanu, milión výhrad, ako fanúšik Ke, myslel som, že zmenou majiteľa Slovan, prestane trvať na tom, že on je niečo viac ako zvyšok extraligy.
- 24.5.2023 - 16:54
- +2
- thovthKe
- No, neviem: ale toť nedávno som zachytil vyjadrenie jedného z "nespokojných".
Už len čakáme, aby majiteľ Slovana vyslovil súhlas a sme dohodnutí.
Teda zas budem rýpať, ale tento "sporo", je mimo záujem hokeja na Slovensku, a zas raz sa natíska myšlienka, že je to sporo Slovan (+ vedenie hokeja) vs. zvyšok ligy.
- 24.5.2023 - 16:51
- +2
- bigi
- no minimalne to ze pod zvazom je 12 klubov extraligy
- 24.5.2023 - 19:30
- 0
- TonoS
- Kurnik, človek sa teší že po rokoch sa tu znova konečne bude hrať LM a furt nejaká sprostosť do toho príde. Už keď aj naše vedenie sa do toho pustilo, tak teraz celá táto fraška okolo klubov nám nakoniec neumožní štartovať v LM a nakoniec na to zase raz doplatí iba fanúšik. Toto je fakt možné len na Slovensku...
- 24.5.2023 - 12:40
- +8
- Smith
- Presne tak. KONECNE sa nam to zase podarilo po tolkych rokoch nezdaru. Mali sme tu same korony, krizy, hranie v Crowke, zobranie od fanusikov, hrozba zaniku atd.. Teraz konecne to vyjde a pride do toho dalsia sprostost. Mna uz to fakt unavuje!
- 24.5.2023 - 12:53
- +5
- Lukash_ke
- A nakoniec ani v NHL nebudeme. Skoro to ten pán s transparentom pred rokmi trafil.
- 24.5.2023 - 18:27
- 0
- Adriano23
- Tieto ucelove, zavadzaujuce vyjadrenia zacinaju byt uz kapanek za hranou...
Nie je nahodou v samotnych pravidlach hokejovej LM, ze mozu startovat len timy ktore su clenmi jednotlivych narodnych hokejovych zvazov? Ved Kosice by pri vstupu do "sukromnej" ligy nesplnovalo tento poziadovok, resp by bol prinajlepsom pozastaveny. Ako sem uz vyrazne nieco smrdi... - 24.5.2023 - 12:42
- +26
- aaaaaa
- Tiež len pozerám nato vyjadrenie nechápavo ... Ako píšeš samotná LM má také pravidlá a oni im dali podmienku , že musia byť dohodnutý .
A teraz útočia na SZLH , že oni im zakazujú . Nikto im nič nezakazuje ...ale proste je to len pravidlo . Ak nie si účastník ligy zväzu , tak nemôžeš hrat - 24.5.2023 - 12:55
- +8
- strojar
- HC Košice sú členom SZĽH.
Leda, že by ich bol VV SZĽH na operatívnom zasadnutí v Rige medzičasom vylúčil. - 24.5.2023 - 12:59
- +36
- VSŽ!
- Presne toto mi napadlo.
- 24.5.2023 - 15:37
- +1
- Adriano23
- Si robis srandu?
Ved minule tu bud bol clanok, ale to tu niekto pisal, ze ak si pojdu kluby svojou cestou, tak im bude clenstvo na rok pozastavene a nasledne o rok zrusene... Ci ti to musi stale niekto pisat?
Mimochodom tento poziadovok ide priamo z LM, ze Kosice musia hrat sutaz pod "zastitou" zvazu. Tak zrejme kopes do nespravneho "hniezda"... - 24.5.2023 - 13:08
- +9
- strojar
- Niekto písal.
- 24.5.2023 - 13:39
- +7
- Adriano23
- Milosko, to necham na teba, aby si si to dohladal ci uz v stanovach zvazu, alebo niekoho vyjadrenia.
Kazdopadne v zavadzani si stale prebornik ... Navrat na scenu vo velkm style to ti musim uznat. - 24.5.2023 - 13:59
- +30
- bigi
- ano niekto pisal a hodil aj link, a ty to dobre vies.
- 24.5.2023 - 19:36
- +1
- Karolko 15
- Aha takze všetky ostatne ligy čo sú riadene marketingovo inak ako zväzom nemozu mat svojich zástupcov v LM ? Lebo sa mi zdá , že tých je väčšina
- 24.5.2023 - 16:08
- +1
- bigi
- len je rozdiel ze particka chce fungovat mimo zvazu a to je problem pri LM
- 24.5.2023 - 19:37
- 0
- topska
- Nie je. Fehervar je pod zvazom? Trinec? Bern? Nie su. Kluby chcu ostat prihlasene vo zvaze. Ak da zvaz zelenu tak IIHF s tym nebude mat absolutne ziaden problem. Nikto zo zvazu odist nechce.
- 24.5.2023 - 20:30
- +1
- bigi
- tie kluby co spominas maju dohodu so zvazom a stale nejakym sposobom funguju pod tymi zvazmy. phl je sukromna akcia particky
- 24.5.2023 - 21:25
- 0
- topska
- No neprekrucaj. PHL nechce byt vobec uplne mimo zvaz. To teraz zavadzas. Ved oni chcu dohodu so zvazom. Preto uz rok chcu rokovat.
- 24.5.2023 - 21:33
- +2
- bigi
- chcu no chcu , o tom by sme mohli dlho polemizovat ci to chcu, oni len chcu aby ich zvaz zastresil a aby sa o nich nijako nestaral. to je tak vsetko na com sa chcu so szvazom dohodnut. faktom je ze si zalozili sukromnu ligu a teraz vydieraju zvaz teda pokusaju sa
- 25.5.2023 - 17:11
- 0
- topska
- To si len myslis, podobne ako pri barazi
- 25.5.2023 - 17:35
- +2
- bigi
- jasne kamo, vsetko je inac ako bolo doteraz a aphk su zrazu jednorozci
- 25.5.2023 - 20:18
- 0
- topska
- Ty nechces vecne debatovat, to je ten problem. Co si teraz dokazal tymi jednorozcami.
- 25.5.2023 - 20:28
- +2
- RomanZa
- Oprav ma, ak tomu rozumiem nespravne: HC Ke si ako riadny clen SZLH vybojoval vitazstvom ligy 2022/23 miesto v CHL IIHF 2023/24. Hypoteticky by hral ligu pod PHL 2023/24, ale uz ako registrovany clen SZLH. Potom by, ak vyhra tuto sutaz, by uz nemohol hrat v CHL 2024/25, ak PHL nebude pod IIHF.
- 25.5.2023 - 19:20
- 0
- topska
- To uz je potom na dohode zvazu a CHL ze kto by dostal miestenku
- 25.5.2023 - 19:34
- 0
- RomanZa
- Zvazu=SZLH? Myslel som, ze to musi byt nejako formalne urobene.
- 25.5.2023 - 19:42
- 0
- topska
- Bolzano, Fehervar nehraju ligu patriacu pod ich zvaz a lm hrat mozu
- 25.5.2023 - 20:26
- +1
- AgentCooper
- Bolzano, Fehervar hraju rakusku ligu so SUHLASOM talianskeho resp. madarskeho zvazu.
Kosice chcu hrat PHL bez suhlasu SZLH. - 25.5.2023 - 20:38
- +1
- topska
- Kosice chcu hrat PHL bez suhlasu SZLH.
Nie. Kosice chcu hrat PHL so suhlasom SZLH, vsetci chcu hrat so suhlasom.
My riesime ze ak bude na Slovensku PHL a tie kluby budu normalne registrovane a uznane SZLH (aj liga) tak ze ci budu moct hrat CHL. A to nevieme. Podla mna ano lebo to je presne tento pripad rakuskej ligy. - 25.5.2023 - 20:44
- +1
- AgentCooper
- Ano, ak ta liga bude zvazom uznana ako najvyssia slovenska sutaz.
- 25.5.2023 - 20:48
- 0
- topska
- Ano tak som to myslel, ze to szlh oznami CHL a ak budu suhlasit tak tam mozu ist aj Kosice. Tak som to pochopil.
- 25.5.2023 - 20:54
- +1
- snapshot
- Pozastavene moze byt az vtedy, ked nenastupia do ziadnej sutaze organizovanej SZLH. Kedze sa neukoncili prihlasky do sutazi, ako vies, ze sa neprihlasili?
- 24.5.2023 - 20:27
- 0
- nerorome
- Kopanie do otvorených dverí...: Dnes o 16:00 sa v Tampere žrebujú skupiny, Košice budú v "osudí". Problém avizovali Košiciam priamo z CHL (nie SZĽH), ak by hrali nasledujúcu sezónu na Slovensku v lige, ktorá by sa hrala bez akejkoľvek dohody s národným zväzom, čiže mimo rámca IIHF.
- 24.5.2023 - 12:43
- +17
- belo
- Proste ak ta novovznikajuca liga nebude mat dohodu so SZLH, tak ich nahradi iny team. Idealne zo sutaze ktora dohodu so SZLH ma. To by sme mali dalsiu kauzicku haha
- 24.5.2023 - 14:36
- +1
- XXL
- Belo: Napriklad SLOVAN ??
- 24.5.2023 - 14:57
- +6
- FP-lacerta21
- A asi presne o to spravodlivemu Mivkovi ide... 🥳
- 24.5.2023 - 16:57
- +2
- belo
- skor Zvolen, nie?
- 24.5.2023 - 17:43
- 0
- BieloModra
- ZV by LM asi odmietol, uz ju odmietol aj ako majster argumentoval financnou narocnostou
- 24.5.2023 - 17:48
- +1
- VSŽ!
- Nepravda, podmienka nie je "hrať ligu pod zväzom" ale byť členom zväzu pod IIHF.
- 24.5.2023 - 18:28
- +2
- RomanZa
- Riadnym clenom, nie registrovanym.
Ci? - 25.5.2023 - 19:45
- 0
- bigi
- podla baumana su na tuto alternativu pripraveny a povedal jasne ze klub zo slovenska by nebol ako nahrada
- 24.5.2023 - 19:38
- +1
- borussia
- Jediná správana možnosť je dohodnúť sa. Ak dohoda nepríde tak tu je výsledok.
- 24.5.2023 - 12:44
- +1
- gta98
- Mame este tyzden do deadlinu na prihlasenie do extraligy. Myslim kluby z PHL. Podla krokov zvazu nemam dobry pocit z nejakej dohody, v podstate som nezachytil ziadne signaly od zvazu na kompromis. Zachytil som len, ze dali deadline a kto sa neprihlasi ma smolu, ostatne ich nezaujima. A teraz nova sprava ohladne CHL a zakazu pre Kosice, ak nebudu pod zvazom. Vyborne, takto sa presne konflikt vyhrocuje a nie riesi.
A co robia novinari? Mame tu velmi vaznu situaciu a ticho jak keby bolo informacne embargo. Kazdy den by mali vychadzat clanky a zistovat co sa posunulo, co pozaduje zvaz, co chcu kluby atd.. nie, tisko je. - 24.5.2023 - 12:48
- +20
- Urpiner17
- zväz posiela emaily klubom a APHK dáva otvorené výhlasenia alebo listy alebo čo....miesto toho aby si všetci sadli za jeden stol a snažili sa nájsť východisko....
- 24.5.2023 - 12:50
- +5
- strojar
- Myslíš, že mali zaletieť do Rigy?
- 24.5.2023 - 13:01
- +6
- BlackCrow
- kvázi novinári uverejňujú fotky s pivkami alebo raňajkami z Rigy. A naozajstných novinárov tu máme toľko, ako prstov uja čo píli
30 rokov cirkulárke.. tak asi toľko k týmto pulitzerom - 24.5.2023 - 12:55
- +22
- gta98
- No tak to suhlasim, je to velka bieda. 99% z nich dokaze napisat akurat tak senzacny titulok a tod vsjo.
- 24.5.2023 - 12:58
- +8
- radopKE
- Napísať? Skôr len opísať, skopírovať. A aj to s gramatickými chybami...
- 24.5.2023 - 13:13
- +6
- VSŽ!
- ...a gramatické chyby level 3. trieda..
- 24.5.2023 - 18:30
- 0
- frantapriklep
- A k čomu by to viedlo? To sa fakt má riešiť v médiách?
Žiadne články nepomôžu dohode, dohodnúť sa musia oni a verejnosti len oznámiť, ako to bude fungovať. - 24.5.2023 - 12:58
- +10
- gta98
- Ano, malo by sa to uz zacat riesit. Lebo ocividne sa nevedia dohodnut cele mesiace. Podla APHK zacali rokovania alebo debaty so zvazom niekedy vo februari a je koniec maja a ja neviem co ma zvaz vlastne za problem. Ziadne vyjadrenie, preco maju na haku poziadavky 9z12 extraligovych timov. Casu na dohodu za zatvorenymi dverami bolo dost, treba to uz trochu rozmazat.
- 24.5.2023 - 13:01
- +3
- frantapriklep
- Celé mesiace? Celé roky sa nevedia dohodnúť.
Už pri vzniku APHK a príchodu Slovana do ligy nastal tento problém a vtedy to SZLH nezvládol. Marketingové práva posunul na APHK, hoci Slovan členom APHK nebol, tym vznikol divný mačkopes a trpel sa tu pár rokov. Neboli za celý čas schopní sa dohodnúť. Tak ako môže teraz dať SZLH všetko do rúk klubom z APHK znova?
SZLH proste druhýkrát nechce dopustiť to, čo sa stalo a to je absolútne správny postup.
A ďaľšie rozmazávanie vzájomných škriepok je len a len vlastným gólom. Treba dohodu. A kým sa kluby APHK nedohodnú so Slovanom, nikdy žiadna dohoda nebude a treba preto mať niekoho kto buchne do stola. To môže byť jedine SZLH. Bodka. - 24.5.2023 - 13:07
- +38
- nerorome
- Amen
- 24.5.2023 - 13:08
- +2
- gta98
- Ano, SZLH bucha po stole. Len ci ma dost silne paste, ked bucha za jedneho proti vsetkym. Bodka.
- 24.5.2023 - 13:12
- +15
- frantapriklep
- Nie, búcha ako nestranný. Kluby Partizánskej Hokejovej tvrdia, že búcha za Slovan
Pretože ako inak nakloniť verejnosť na svoju stranu, ako použitím univerzálnej poučky "Slovan je ten zlý".
- 24.5.2023 - 13:18
- +23
- gta98
- Je to jednoduche. Zvaz nepreda marketingove prava na ligu pre APHK, pokial v nej neni Slovan. Ten tam nebude, ma na to svoje dovody. Ja sa pytam, preco ma zvaz problem predat marketing APHK? Lebo v nej neni Slovan. Zvazu ako zastupcovi vsetkych by predsa mohlo byt jedno, ze sa Slovan nedohodol s ostatnymi. Je proste sam.
Hypoteticka otazka je, co by robil zvaz, keby v APHK neboli napr v LM a vsetci ostatni ano. Tiez by bol tak kategoricky proti alebo tam by to uz nejak slo? - 24.5.2023 - 13:34
- +8
- strojar
- Zase správne .
Pýtaš sa prečo a aj si hneď odpovedáš: Lebo Slovan.
Keby v APHK nebol Liptovský Mikuláš, tak by sa naň zväz s prehľadom vybodol. - 24.5.2023 - 13:43
- +4
- nerorome
- Hypotéza s prvkami konšpirácie. A mimo APHK je napr. aj Humenné. Takže tak.
- 24.5.2023 - 13:45
- +7
- gta98
- Je to hypoteza a odpovedat na nu nevieme s urcitostou. Co vsak s urcitostou vieme povedat je, ze cela tako saskaren co sa tiahne dlhe obdobie je kvoli Slovanu. Vyssie mas vysvetlene preco, viem, tazko sa to spochybnuje, ked je to tak.
Poviem to po lopate, odkedy je Slovan naspat v lige, odvtedy sa to zacalo cele *****. Lebo opat nepristupili na podmienky, ktore respektovali vsetci a musia zase ukazovat, kto je tu najvacsi. - 24.5.2023 - 13:54
- +8
- nerorome
- Kurva. Slovan sa vrátil pred sezónou 2019/2020. Bol aj členom vtedy ešte Pro Hokeja. V lete 2020 sa väčšina klubov rozhodla dať Pro Hokej do likvidácie a založili APHK a to IBA kvôli tomu, aby mohli odskočiť od platnej zmluvy na sponzoring extraligy s Tipsportom a uzavrieť novú s Tiposom. Slovan s touto "obchodnou" politikou nesúhlasil, do APHK nevstúpil a odvtedy sa tiahnu všetky problémy APHK vs. Slovan.
- 24.5.2023 - 13:59
- +27
- gta98
- Maju problem s touto obchodnou politikou ako jediny. Vacsinou ked sa o nieco sporis a ides aj na sud, tak mas protistranu. Ich prostistranou v tomto "spore" je akurat tak vzduch, nikto tam neni, len Slovan co sedi v prazdnej miestnosti a vykrikuje do steny o nejakom potopeni Tipsportu. Toho Tipsportu, co je na strane APHK. Pre mna su tieto vykriky Slovana skor zamienkou ako realnou vycitkou.
- 24.5.2023 - 14:12
- +8
- nerorome
- Tak to je smutné, že takúto "obchodnú" politiku razí "demokratická" väčšina... A Tipsport zostal sponzorom iba kvôli tomu, že im Tipos umožnil biznis s internetovými prenosmi z extraligy
- 24.5.2023 - 14:16
- +7
- gta98
- No vidis, dohodli sa. Ked sa chce, tak sa da. Dolezity je ten vysledok. A tej je k spokojnosti vsetkych.
- 24.5.2023 - 14:27
- +2
- nerorome
- Keď myslíš...
- 24.5.2023 - 14:31
- +4
- bigi
- dohodli sa az ked hrozili zaloby od tipsportu
- 24.5.2023 - 19:46
- +1
- frantapriklep
- Áno, Slovan nepristúpil na podmienky. A vtedy mal niekto zasiahnuť. Nezasiahol. Preto je potrebné, aby existoval momentálne a nepripustil rovnaký problém.
Dohoda medzi APHK a Slovanom nebola možná vtedy a viditelne nie je možná doteraz. Ako by si teda riešil situáciu? Fakt chceme ligu bez Slovana? Fakt to chcú kluby z APHK?
Mne sa rozum zastavuje, podla mna Slovan zúfalo potrebujú. Každý ukazovateľ ukazuje na to, že Slovan im prináša návštevy, mediálnu propagáciu, nemusím mať vysokú školu marketingu, aby som skonštatoval, že bez Slovana bude liga slabšia na všetkých poliach a kluby budu mať menej peňazí. To im stojí za všetky tieto prieky?
Nedá sa fakt nájsť prienik ako bude sýty vlk aj ovca celá a ako si aj bača zatrtká? - 24.5.2023 - 14:07
- +10
- Big brother
- Ano, oni potrebujú Slovan a Slovan (zatiaľ) potrebuje ich.
- 24.5.2023 - 14:11
- +2
- hello, havarju
- Áno ten "prienik" je to zaujímavé slovo v tom celom
A Fuuurt dačo! Keby nebolo treba robiť, aká dobrá robota by to bola! - 24.5.2023 - 14:16
- 0
- gta98
- Vytvorenim PHL kluby jasne deklaruju, ze ligu bez Slovana chcu. A ja by som chcel, aby bola BA v lige. Ale to neznamena nutne Slovan. Fandil som Capitals, lebo tam boli ludia co sa nemuseli spravat ako burani, mohli zvysok Slovenska vnimat ako partnera, nie ako podriadeneho. Cize klub z BA ano, ale nemusi to byt nutne Slovan.
- 24.5.2023 - 14:22
- +6
- frantapriklep
- Čiže hrdosť ti nedovolí pripustiť zrejmú skutočnosť. Podobne sú na tom aj tí "menežeris" z PHL. Asi máš teda radšej dychberúce zápolenia s Novými Zámkami, či Liptovským Mikulášom. Čo tam po plných štadiónoch a emotívnymi súpereniami so Slovanom.
- 24.5.2023 - 14:36
- +9
- gta98
- Tento cirkus prevysuje pozitiva, ktore Slovan lige dava. Ako vravim, klub z BA chcem, ale musi tahat za jeden povraz s ostatnymi, nie ako Slovan. Co ma v dlhodobej koncepcii smer zahranicie a na Slovensku Becko.
- 24.5.2023 - 14:42
- +7
- frantapriklep
- Skúsme matematiku.
Košice - Slovan 2.kolo 5896 divákov
Košice - Slovan 35.kolo 6384 divákov
Košice - Nové Zámky 30.kolo 1834 divákov
Košice - Nové Zámky 41.kolo 3050 divákov
Rozdiel: 7396 divákov x 10-15 eur
A to sú Košice. A môžeme ísť klub po klube, v Trenčíne sa hrajú 3 zápasy ročne, tiež vyše 100000 eur.
To fakt by si ty aj vyššie menovaní menežéri nechali toto plávať? - 24.5.2023 - 14:57
- +5
- strojar
- Pozri si priemernú návštevnosť v ročníkoch so Slovanom a bez Slovana.
Btww. sedem sezón sa hralo bez Slovana. - 24.5.2023 - 15:10
- +6
- Big brother
- Určite nie vyše 100 000 za tri zápasy, ale ano je to dost.
- 24.5.2023 - 15:59
- 0
- KrebsKandidat
- Co je zrejma skutocnost? Ked bol Slovan v KHL tak sme tu mali prazdne stadiony?
- 24.5.2023 - 15:08
- +5
- MaToooo
- Zase ak má byť liga zo Slovanom stále len o priekoch a problémoch tak nech ide kade ľahšie aj so svojim "menezerisom". Už ani tie merania nie sú nejako extra emotívne.
- 24.5.2023 - 15:34
- +3
- bigi
- ja viem ze ty a particka to chcu hodit na slovan, a myslite si ze ked sa spomenieslovan tak je to cervene sukno a pomoze to naklonit verejnu mienku.
tato saskaren je kvoli tomu ze si par klubov povedalo ze aj ked maju zmluvu s partnermy tak sa rozhodli prijat lepsiu ponuku, a tak poslali prohokej do likvidacie a zalozili si dalsiu firmicku, a nemali to ani medzi sebou prediskutovane. a to ostatne len dosledok tohto - 24.5.2023 - 19:45
- +2
- bigi
- nie je to take jednoduche, koniec koncov o tom rozhoduje sud, a kedy rozhodne je otazne
- 24.5.2023 - 19:42
- 0
- strojar
- Slovan je ten dobrý.
Len chce rozhodovať podľa počtu titulov a zdúchnuť z ligy, za ktorú tak udatne bojuje, pri prvej (pre Slovan vhodnej) príležitosti. - 24.5.2023 - 13:37
- +9
- VSŽ!
- Lebo je a vždy bol.
- 24.5.2023 - 18:31
- 0
- radopKE
- Opýtam sa inak. Kto sa nechce dohodnúť? Kluby APHK so Slovanom, alebo Slovan s klubmi APHK?
- 24.5.2023 - 13:16
- +2
- frantapriklep
- To je podobná dilema, ako že kto bol na vine sporu Sulík - Matovič.
Ani jedna strana momentálne nemôže získať maximum svojich požiadaviek, treba robiť kompromisy. Ak ich neurobia, nedohodnú sa. - 24.5.2023 - 13:21
- +6
- strojar
- Skvelý príklad.
Kto bol podľa teba na vine sporu, ktorý uvádzaš ako príklad? - 24.5.2023 - 13:35
- +1
- thovthKe
- neviem..: ale bolo vyjadrenie, že čo ako, kto dohodne sa či nie, už záleží len na vyjadrení majiteľa Slovana.
- 24.5.2023 - 17:00
- 0
- thovthKe
- A nie je toto problém?: "A kým sa kluby APHK nedohodnú so Slovanom, nikdy žiadna dohoda nebude a treba preto mať niekoho kto buchne do stola. ".. teda tu máme konflikt Slovan vs. ostatní (a na smolu zvyšku zväz "stojí" za Slovanom?)
- 24.5.2023 - 16:57
- 0
- frantapriklep
- a kedy APHK žiadala o rokovania Slovan?
Verím tomu, že keby boli všetky kluby spolu, SZLH nemá problém s rokovaním.
Momentálne niet o čom rokovať. - 24.5.2023 - 13:22
- +1
- jh12
- ale sak Slovan je zvaz, kamo kedze ziadali zvaz o rokovanie tak ziadali zvaz o rokovanie a zvaz je slovan. Co tomu nechapes? Sak tam do slovanu je snad aj autoforward vsetkych mailov nastaveny aby pani vedeli co sa deje
- 24.5.2023 - 15:35
- +4
- topska
- Sak stale, aj sa stretli a rokovali a nie raz.
- 24.5.2023 - 15:38
- 0
- strojar
- "Žiadne články nepomôžu dohode, dohodnúť sa musia oni a verejnosti len oznámiť, ako to bude fungovať."
DOHODNÚŤ sa MUSIA
Presne. Musia sa dohodnúť.
Na dohodu treba obidve strany. - 24.5.2023 - 13:15
- +2
- frantapriklep
- No to si len podčiarkol, čo som napísal.
- 24.5.2023 - 13:16
- 0
- strojar
- "hŕstka extraligových klubov zbabelo zneužila obdobie svetového šampionátu"
To je od zväzu jasná ponuka na dohodu. - 24.5.2023 - 13:33
- +4
- frantapriklep
- To je od zväzu jasné hodnotenie trápneho kroku APHK, PHL, či kurnik šopa akú skratku majú tento týždeň
Sa čudujem, že to dali tak jemne. Ja by som pritvrdil viac. - 24.5.2023 - 13:56
- +7
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- nerorome
- Už v roku 2021 bolo, keď si zaregistrovali toto občianske združenie
- 24.5.2023 - 14:02
- +3
- gta98
- Som velmi zvedavy, co sa posunie do konca maja
- 24.5.2023 - 13:02
- +1
- emoxx1
- To je ťažko povedať, ale toto sa počas MS neposuvalo nijak.
- 24.5.2023 - 13:27
- 0
- adrian79
- ale toto je tiež trochu zavádzajúce, veď zväz ponúkol predĺženie doterajšieho fungovania a podstúpenie práv na dva roky a následne by sa dojednali nové pravidlá, ktoré by snáď boli pre väčšinu priechodné, ale kluby nechcú o menej ako 10 rokov ani počuť... takže o žiadnych signáloch na kompromis môžme možno rozprávať, len moc nesedí strana...
- 24.5.2023 - 14:55
- +4
- Sunkafit
- Ich zaujima preco sa s nimi nebavka Panik
- 24.5.2023 - 15:27
- +2
- nerorome
- Očividne iba tým klubom ide
- 24.5.2023 - 12:52
- +19
- nerorome
- "Objektívny" pohľad z jednej strany. N-ko dáva priestor klubom, lebo Šatanovi (zväzu) nemôžu odpustiť postoj k hráčom KHL
- 24.5.2023 - 13:04
- +10
- Dellal
- Dam ti este jeden (2. polovica), kde hovoria, ze Satan a zvaz ich odmietaju. Dokonca by chceli verejnu diskusiu.https://dennikn.sk/3372378/je-niekto-dobry-a-niekto-zly-v-spore-o-extraligu/
Ale kludne slepo ver jednej strane... v dobrom aj v zlom, ako spravny fanusik.
- 24.5.2023 - 13:10
- +6
- Nerkio
- Toto ale nieje celkom pravda .Pretože nerobilo práve n-ku problém spraviť podcast kde rozprávali len v prospech Szlh .Pocut vety ako Slovan ,Zvolen a Michalovce chcú vychovávať a odtatny s tým majú problém bolo dosť jednotvárne .
- 24.5.2023 - 13:22
- +7
- tristan
- Nie je to z jednej strany . Minulý týždeň v stredu mali všetky kluby stretnutie v hoteli hills v tatrách k téme ako ďalej. Všetci sa zhodli ze chcú pokračovať ďalej, jedine Slovan ma stále nejaký problém. Už aj zvysne kluby útočili a povedali ze je to hanba, že je zmätok, že volajú agenti s tým ze co sa deje , nechcú tu ponúkať zahranicnych hracov co ešte nie sú podpísaní a podobne. Je takmer začiatok júna, v Cesku sú vylosovane kola a my sme ako vždy na smiech
- 24.5.2023 - 14:11
- +9
- hees
- Denník N kde traktoristi a elektrikári písali medicínske články o covide je fakt hodnoverné médium.
- 24.5.2023 - 15:39
- +8
- OUTBLAST
- To si ešte urazil elektrikárov a traktoristov ktorí sú prospešní pre spoločnosť aby sme mohli svietiť a mali čo jesť...v skutočnosti to boli kaviarenskí pseudointelektuáli ktorí vedia akurát tak obkecať pofidérne teórie 💩
- 24.5.2023 - 17:06
- +4
- VSŽ!
- Veru, ten level není ani ground sero
- 24.5.2023 - 18:41
- 0
- bigi
- a to si z toho vydedukoval? faktom je ze aphk sa musi dohodnut so slovanom. pre zvaz je prakticky aphk nic. pre zazvaz su partneri clenovia aphk a le tak isty ako slovan.
- 24.5.2023 - 19:56
- 0
- Darina
- Košice si titul vybojovali dobrým hokejom a získaním titulu si vybojovali aj účasť v prestížnej Lige majstrov, dokonca už zaplatili aj účastnícky poplatok 20000 euro a nejakí úradníčkovia v SZĽH im chcú zakázať účasť v Lige majstrov?
Hamba, veľká hamba celému SZĽH na čele s prezidentom...!!! Miro Šatan, kde sú tie časy, keď verný fanúšik hokeja bol u Teba na prvom mieste??? Na Ligu majstrov sme sa tešili, tešili sme sa na pekný hokej... - 24.5.2023 - 12:53
- +9
- frantapriklep
- Darinka predýchaj, žiadni úradníčkovia zo SZLH na vine nie sú.
- 24.5.2023 - 12:55
- +28
- RudoNR18
- Ale su.. uplne rovnako ak PHL..
- 24.5.2023 - 13:04
- +4
- frantapriklep
- Nie. SZLH nebráni žiadnej účasti Košíc.
- 24.5.2023 - 13:07
- +8
- Big brother
- Ja som si to tiež zatial nevšimol, že by im nejaké bránili. Bud teda kluby majú nejaké echo...alebo ten list poslali len preventívne...
...ale zas v článku hovoria o nejakom stanovisku zvazu, tak možno nám niečo ušlo. - 24.5.2023 - 13:16
- +2
- frantapriklep
- Nič nám neušlo, len ďaľšia očierňovacia kampaň zo strany APHK. To je ich štýl a nie je to prvýkrát. A obávam sa, že zďaleka ani posledný.
- 24.5.2023 - 13:23
- +7
- Big brother
- Tak dúfajme, že sa náš hokej dostane do pokojnejšej atmosféry. Myslím, že nastal čas Mira Šatana odísť - nedokáže spájať. Aj ked nevravím, že je to všetko len jeho vina, to určite nie, ale bolo by fajn, keby odišiel a dal šancu svetlým zajrajškom. Pokial však neodíde sám, tak podla mňa bude opäť zvolený. Je to na ňom...
- 24.5.2023 - 13:27
- +3
- nerorome
- Hej, nedokáže sa spojiť s predstavami cca 9 obchodných spoločností, ktorých predstavitelia takmer od začiatku jeho pôsobenia ako prezidenta SZĽH proti nemu neustále broja
- 24.5.2023 - 13:34
- +7
- Big brother
- Nie, nebroja. Snažia sa len zmenit nejaké veci týkajúce sa našej ligy, tak aby sa kvalitatívne posúvala dopredu. To, že to niekto berie ako, že sa proti nemu broja, tak to je už jeho problém. Ano, ani oni nie sú svätí, ale zas možno boli až moc trpezliví.
- 24.5.2023 - 13:42
- +4
- Stjavelin
- a aké veci? konečne by tie konkrétne veci mohol niekto z tych klubov aj pomenovať
- 24.5.2023 - 13:49
- +3
- Big brother
- Ono niekedy by bolo fajn čítať aj články a nie len nadpisy
- 24.5.2023 - 13:52
- +4
- Big brother
- Oou: Pozri v archíve, ja to za teba hladat nebudem veru.
- 24.5.2023 - 13:55
- +4
- Stjavelin
- ani radšej nemusíš, lebo by si sa toho nedohľadal
- 24.5.2023 - 14:04
- +4
- Big brother
- To je komické, ešte na mňa zvaluj, že ja možem za to, že ty čítaš len nadpisy
kks, čoho sa tu ešte dožijem.
- 24.5.2023 - 14:08
- +5
- Stjavelin
- Aha chapem, ty si jeden z tych ktorým ku spokojnosti stacia frazy typu "chceme to robit lepsie", "dame vacsiu sancu mladym hracom", "skvalitnime uroven rozhodcov", a to bez akehokolvek opatrenia, akym by to vlastne chceli kluby urobit.
Ak teda myslis tieto fantasticke clanky a vyhlasenia od APHK či PHL či čo to vlastne su, tak ano, tie som cital aj ja a doteraz som sa nic konkretne nedozvedel - 24.5.2023 - 14:18
- +9
- Big brother
- Stále vedľa. Ale chápem ťa...keď človek chce, tak vie byť velmi jednoduchý
...ako možeš napísať, že chcú skvalitniť rozhodcov bez akehokolvek opatrenia? To kde na takého hovadiny chodíš?
akože, že čo, švihnú čarovným prútikom a pojde to?
- 24.5.2023 - 14:22
- +2
- Stjavelin
- Ak ta teda môžem veľmi pekne poprosiť aby si mi venoval drahocennu minutku, dohladal by si mi teda to konkrétne čo chcu zmenit a ako to chcu docielit?
- 24.5.2023 - 14:25
- +9
- Big brother
- Ja som ti už povedal, nebudem to za teba hladat. Ano, sčasti si to napísal, ešte dôkladnejšie si to prečítaj a budeš múdrejší.
- 24.5.2023 - 14:31
- +1
- Stjavelin
- Aha, takže vlastne tie omáčky sú tie fantastické konkrétne zmeny slovenského ligového hokeja k lepším zajtrajškom
OK tak teda dik za objasnenie, hneď sa citim vyborne ked viem, ze kluby to budu "chciet robit lepsie" a to spasi slovensky hokej.
Diky, čau - 24.5.2023 - 14:41
- +10
- Big brother
- A čo si čakal aké zmeny? Že sa začnú stavat 20 000-vé moderné arény?
Preboha, je jasné, že zverejnili svoje priority...čo viac chceš?
- 24.5.2023 - 14:44
- 0
- strojar
- Zväz už jednu takú ide postaviť, čo potvrdil v tomto článku aj Miroslav Šatan, prezident SZĽH:
https://sport.aktuality.sk/c/426597/miroslav-satan-martin-kohut-narodny-hokejovy-stadion-szlh-chce-postavit-multifunkcnu-halu-nic-sa-nestoplo-tvrdi-martin-kohut/
Zatiaľ otvára takéto:
https://sportweb.pravda.sk/hokej/ostatne/clanok/623582-satan-otvoril-v-hrinovej-novu-hokejovu-arenu-ma-ich-vyrast-dalsich-19/ - 24.5.2023 - 14:58
- +2
- bigi
- on chce vediet ako chcu tie priority dosiahnut
- 24.5.2023 - 20:04
- 0
- Big brother
- 1) otázka na iných ľudí
2) niektoré veci boli v tom článku vysvetlené - napr. tí rozhodcovia
...len vieš, chceš od klubov, aby ti všetko dopodrobna vysvetlili, ale pri zväze to nepotrebuješ...vlastne oni nemusia vysvetlovat nič, náš hokej napreduje, je na super úrovni. - 24.5.2023 - 20:17
- +1
- bigi
- ty si tvrdil ze to bolo prezentovane, on sa ta pytal kde to je. evidetne aj podla tvojej odpovede je jasne ze to tam nie je
- 24.5.2023 - 21:24
- +2
- thovthKe
- neviem: ale asi v prvom rade ide o to, teda ide o prachy.. kluby chcú marketingové práva mať vo vlastnej réžií, s tým, že každý účastník ligy bude nimi viazaný. Slovan, okrem toho, že chcel "výhodu" teda viac z tých pomyslených ziskov, ako iné kluby, lebo.., . no lebo je Slovan. A mimo to, Slovan má zmluvu, dohodu s fy stávkovou, ktorá je mimo tých čo majú dohodu s ligou, a tú zmluvu si chce zachovať.
- 24.5.2023 - 17:05
- 0
- amaskiea
- a zahodiť kľúč
- 24.5.2023 - 19:18
- +2
- topska
- Dalsi vymysel. Vedia sa dohodnut na barazi
- 24.5.2023 - 19:26
- +1
- bigi
- na barazi ktora vyhovuje iba im, kde je takmer nulova sanca postupit zo shl. super
- 24.5.2023 - 21:23
- +4
- topska
- Ano? A to je aka? Vies ako bude vyzerat? Asi nevies ze ma byt ina.
- 24.5.2023 - 21:33
- 0
- bigi
- a aka ma byt, vieme co presadzovali doteraz kluby a preco vyplakavaju, takze neskusaj tu tahy
- 25.5.2023 - 17:12
- +1
- topska
- Nevies co presadzovali zjavne. Nepoznas ziadne navrhy.
- 25.5.2023 - 17:35
- 0
- bigi
- ano priznam sa neviem co particka navrhovala,ale tipujem ze nebudem daleko od pravdy ze sa to moc nebude menit od toho co presadzovali viac ako rok
- 25.5.2023 - 20:20
- 0
- topska
- Ale ty nevies ani co presadzovali. Vobec nemalo ist len o taku baraz aka bola dovtedy. To si namyslas. Tam bolo viac variant, ved boli medializovane.
- 25.5.2023 - 20:27
- 0
- RomanZa
- A konkretne?
Ake formy boli navrhovane?
Dik - 25.5.2023 - 20:44
- 0
- topska
- Nebudem to tu rozpisovat, nemam na to velmi casu, mozem neskor do spravy. Ale da sa to vyhladat v roznych rozhovoroch.
- 25.5.2023 - 20:55
- 0
- RomanZa
- Chapem.
Ak budes mat cas, tak minto posli do spravy. Dakujem. - 25.5.2023 - 21:22
- 0
- bigi
- hmm budme uprimny idem im iba o peniaze to ostatne je len balast na oklamanie. a na to potrebuju marketingove prava. ktore mali doteraz 3 roky pod sebou. vsetci sme videli ako s nimi bacovali (koniec koncov je tam aj vedeny sudny spor) a to je to comu chce zvaz zabranit. a hadam sa nejdeme bavit preco a ako k danej situacii prislo. (prohokej)
- 24.5.2023 - 20:02
- +1
- Tyna85
- Veď aj u vás ide len o peniaze. Stačí si prečítať tie vyhlásenie čo dáva vás majiteľ.
- 24.5.2023 - 21:01
- +1
- bigi
- hej len stym rozdielom ze slovan si tosvoje dokazal obacovt podstatne lepsie ako aphk.
- 24.5.2023 - 21:22
- +1
- Tyna85
-
- 24.5.2023 - 22:18
- +3
- MackoPu
- Argument ako svina.
https://twitter.com/Koslukas2/status/1661800197721137153?t=mjq8ltZUil9p01jGgzfhOA&s=19 - 25.5.2023 - 21:32
- 0
- strojar
- "hŕstka extraligových klubov zbabelo zneužila obdobie svetového šampionátu"
To je čí štýl? - 24.5.2023 - 13:32
- +2
- frantapriklep
- No Karkulkin nie. Zbabelo to zneužili Partizáni.
- 24.5.2023 - 13:53
- +4
- BieloModra
- Ako hodnotis zvysovanie poplatkov zbuchane zvazom narychlo v nedelu pocas MS?
- 24.5.2023 - 15:53
- +5
- aaaaaa
- Sú to pravidlá LM ...môžu hrať len kluby , ktoré hrajú súťaže pod národnými zväzmi .
Ta ich novovytvorená liga to nespĺňa .
To je tak keď partička si vytvorí vlastnú ligu a postupne zisťujú , že to nie je také jednoduché a teraz sa snažia len kopať a očierniť niekoho - 24.5.2023 - 13:00
- +8
- Ron654
- 80%extraligistov nieje partička
to je jasná väčšina
- 24.5.2023 - 14:27
- +1
- Velkybrtok
- Hanba tým ľuďom čo chcú mať ligu ktorú budú spravovať ľudia ako Ľupták, Jurinyi, Kováčik
- 24.5.2023 - 13:08
- +9
- Big brother
- Hej, hlavne ten Ľupták....
- 24.5.2023 - 13:16
- +1
- bigi
- vidim ze particka uz nachytala prveho jednoduchsieho. zvaz im nijako nechce zaazat hrat LM tu im moze zakazat priamo CHL, ked nesplnia podmienky na ucast
- 24.5.2023 - 19:59
- +1
- frantapriklep
- Na stránke Ligy majstrov sú Košice ako účastník predstavené:
https://www.championshockeyleague.com/en/about-pages/hc-kosice
Ďaľší osud majú v rukách oni sami, ak budú naďalej členmi partizánskeho spolku, riskujú, že Ligu majstrov nebudú hrať, nie z vôle SZLH ale kvôli pravidlám CHL.
Ale samozrejme Partizáni a ich klasický uplakaný mediálny výstup formou otvoreného listu (sakra naučte ich konečne niekto zalepovať ich) má za úlohu len opäť očierniť zväz.
Už mi to príde aj zbytočné opakovať, ale každý jeden mediálny výstup tohto združenia diletantov poškodzuje ich imidž pred potenciálnymi sponzormi. - 24.5.2023 - 12:54
- +29
- Fanusik23
- Vidím ze ti si silno na strane szlh...
- 24.5.2023 - 13:55
- +5
- milmikus
- Hlavne nás všetkých prestáva baviť citat tvoje jednostranne príspevky.
Čo ta platí zvaz veď z toho bolia oci - 24.5.2023 - 14:15
- +10
- frantapriklep
- Odporúčam užiť Ocutein SENSITIVE očná voda 50 ml.
Platí ma Soros petrošekelmi. - 24.5.2023 - 14:19
- +15
- belo
- uz si videl niekoho kopat za obe strany? ved bud stojis na strane jednej alebo druhej. alebo sa nevyjadrujes vobec.. to ma pisat kazdy druhy prispevok druhej strane aby si bol spokojny?
- 24.5.2023 - 14:48
- +5
- KrebsKandidat
- Kde presne pise CHL, ze ju mozu hrat len kluby, ktore su clenmi sutaze riadenj zvazom?
- 24.5.2023 - 15:17
- +2
- strojar
- Nikde.
Budem citovať pána Franza Reindla, ktorý je v štruktúrach CHL a vyjadril sa v rozhovore uverejnenom tu na HP:
"Hokejová Liga majstrov má dohody so zväzom. A ak klub nepôsobí pod zväzom, nemôže v súťaži hrať."
Ja viem, že klub HC Košice je riadnym členom SZĽH. - 24.5.2023 - 15:53
- +3
- ajwen77
- Ale od ďalšej sezóny chce byť PHL či čo to má byť nie??
- 24.5.2023 - 16:48
- 0
- bigi
- ty rtak rad chytas za slovicka, tak podme sa pohrat posobit pod zvazom a byt clenom zvazu je rozdiel
- 24.5.2023 - 20:08
- +1
- RomanZa
- Co znamena: "posobit pod zvazom?"
- 24.5.2023 - 20:32
- +1
- RomanZa
- https://sport.aktuality.sk/c/bhX0vSJ/clen-iihf-franz-reindl-satan-ma-triezvy-pohlad-na-vec-rozdelit-sa-by-nebolo-dobre-riesenie/
- 24.5.2023 - 20:56
- 0
- KrebsKandidat
- V 2014 nasli spolocnu rec? V 2015 sa DEL kluby opat stali clenmi zvazu. V 2014 sa hrala liga majstrov. Cuduj sa svete, s nemeckymi klubmi.
Sere si pan z Nemecka to huby. - 24.5.2023 - 22:56
- +1
- RomanZa
- Nezalozili CHL majetne kluby mimo IIHF a narodnych lig?
Nejako si nepmatam vznik CHL, len toto sa mi vybavuje.
Teda este Briza ako zastupcu Sparty. Lebo vtedy tusim hrala CHL aj Djugarden? Co hralo Allsvenskan. - 25.5.2023 - 7:23
- 0
- KrebsKandidat
- Zakladali ju v prvom rade kluby ale mimo narodnych zvazov boli len nemci, myslim. Allsvenskan je 2. najvyssia liga vo Svedsku - kluby su clenmi zvazu.
- 25.5.2023 - 9:30
- 0
- KrebsKandidat
- A este jedna vec, v sezone 2014/2015 hrali v Lige majstrov nemecke kluby. Ten pan by mal sam najlepsie vediet, ze kluby DEL sa stali clenmi hokejove zvazu znova az v roku 2015. Co slo pre nemcov podla pravidiel ligy nemoze ist pre slovensky klub?
- 24.5.2023 - 16:00
- +2
- Fandimhokeju
- Celý svet takto funguje. Je mnoho prípadov tzv. superprecedensu. To je precedens na jednorázové použitie, len keď to mne vyhovuje, lebo mám väčší výtlak.
- 25.5.2023 - 0:00
- +1
- KrebsKandidat
- Chapem z tym vytlakom, no pravdu nema v tomto
- 25.5.2023 - 1:25
- +1
- Cotillion
- Kokos, to je cele zle tito.... ach nechcem byt vymazany, tak poviem len manazeri z APHK. CHL ma pravidla. CHL ich na to upozorni. CHL im da na vyber. Reakcia APHK? ZVAZ NAM BRANI HRAT CHL.
Akoze nech idu... kamsi. A este raz sa ma niekto spyta, co tym myslim, ze tito ludia klamu, zavadzaju a "pracuju" s dojmami a nie s faktami. Presne toto. Hnus. - 24.5.2023 - 13:01
- +22
- Tino
- ked: mas zle karty hras to ako APHK.
- 24.5.2023 - 13:18
- +1
- Tino
- Viem : si predstavit , ze HCKE by zase tak velmi nenariekali keby im nejake zlovolne sily znemoznili zucastnit sa dalsieho rocnika hokejovej ligy majstrov.
- 24.5.2023 - 13:05
- +2
- Urpiner17
- 200 tisíc je podľa teba niečo čo by len tak chceli hodiť do koša???
- 24.5.2023 - 13:31
- 0
- Tino
- hovoris: ze ucast v lige majstrov znamena cisty zisk 200k?
- 24.5.2023 - 13:33
- +1
- MaToooo
- Nie hovorí skôr o pokute ktorú môžu dostať,ak súťaž nakoniec nebudú hrať.
- 24.5.2023 - 13:35
- 0
- Tino
- tu mokutu : mozu dostat od koho presne?
- 24.5.2023 - 13:45
- 0
- Urpiner17
- uletela mi nula (tak to chodí) "Klub HC Košice je pripravený zodpovedne prevziať plnohodnotné zastúpenie v tejto medzinárodnej súťaži, čo deklaroval aj zaplatením štartovného poplatku vo výške 20 000 eur,"
- 24.5.2023 - 13:48
- 0
- MaToooo
- Vychádzam zo správ z médii. Môžme dostať pokutu 125 tis. Ak budeme hrať a nebudeme zastreseny zväzom. Ci od CHL ci od IIHF neviem.
- 24.5.2023 - 13:58
- +2
- bigi
- no uz teraz to maju tazke. kedze startovne je 20 000, ale ked nebudu moct hrat LM tak je tam pokuta 150 000
- 24.5.2023 - 20:10
- 0
- MaToooo
- Už by mohla táto smutno smiešna fraška skončiť. Ani jedna strana si fakt nemá čo vyčítať, je to amaterizmus najhrubsieho zrna.
- 24.5.2023 - 13:14
- +1
- Kelthuzad123456
- Uprimne nikto im v nicom nebrani.. Zas vytrhnute z kontextu ako sa to panom bafunarom hodi.. Precitajte si este raz rozhovor s p. Reindlom a tam sa jasne pise ze CHL mozu hrat len kluby co su pod zvazom..je jedno ze sutaz pod szlh skoncila vytazstvom Kosic.. Kamen urazu je v buducej sezone a v pripadnej PHL.. I ChL to bude rocnik 2023/24,nie 2022/23..to ze nerozumeju ani info sprave je ich vec.
- 24.5.2023 - 13:14
- +8
- KrebsKandidat
- Reindel nie v ziadnej funkcii v ramci CHL... By ma zaujimalo, kde tu informaciu vlastne zobral.
President Jörgen Lindgren (SWE), President of Champions Hockey League
Clubs
Rupert Zamorsky (AUT), Head of Marketing for Red Bull Salzburg
Petr Syrovatko Jr. (CZE), Vice-President of Bílí Tygři Liberec
Gernot Tripcke (GER), GM of Deutsche Eishockey Liga (DEL)
Timo Everi (FIN), CHL Vice President, Chairman of IFK Helsinki
Patrick Lengwiler (SUI), CEO of EV Zug
Kaarel Lehiste (SWE), Representative of the Swedish shareholder clubs
Leagues Christian Feichtinger (AUT), CEO of the ICE Hockey League
IIHF Henrik Bach Nielsen (DEN), CHL Vice President, IIHF Regional Vice-President Europe & Africa - 24.5.2023 - 15:21
- +2
- Flak108
- To je dobra groteska zo strany klubu.
- 24.5.2023 - 13:15
- +2
- majkelthe
- Zas tu bude diskusia plná urážok kde jedna strana bude ukazovať na tu druhú a opačne. Tento list ukazuje presne aká amatérska je tá PHL a akí amatéri sú niektorí predstavitelia klubov.
Ako sa tu už písalo vyššie - CHL dala miestenku pre SZHL a majstra ich súťaže. Pokiaľ by vznikla tá nová súťaž, nemala by štatút súťaže podľa IIHF, nebola by pod zväzom, čiže by bola radená ako amatérska súťaž. CHL sa opiera o normy IIHF, v tom prípade je úplne logické že Košice nemajú právo v tej súťaži učinkovať. Všetko ostatné čo tu ľudia budú písať sú len konšpirácie a výmysly. - 24.5.2023 - 13:20
- +20
- Dellal
- Tak potom Slovensko nema pravo mat ucastnika a CHL sa ma hrat bez timu zo Slovenska. Gratulujem.
- 24.5.2023 - 13:22
- +1
- majkelthe
- Slovensko miestenku má. Pokiaľ majster z nejakého dôvodu nemôže učinkovať, čo patrí aj pod toto, automaticky by mal miestenku dostať buď porazený finalista alebo pokiaľ tam nie je nejaký záujem je možné aby to dostal iný klub.
- 24.5.2023 - 13:25
- +3
- strojar
- Miestenku má víťaz slovenskej ligy HC Košice.
- 24.5.2023 - 13:28
- +1
- Kelthuzad123456
- Zmluva je viazana na narodne zvazy..kedze oni sa chystaju do sutaze ktora so zvazom nebude mat nic spolocne, ucast sa ich netyka.. Ak zaplatili startovne, pani manazeri su totalni analfabeti, lebo klub vystavili hrozbe pokuty..S tym suvisi i varovanie zo strany CHL.. Z toho maju teraz bobky a vinu alibisticky hadzu na zvaz..
- 24.5.2023 - 13:36
- +10
- KrebsKandidat
- Na narodne zvazy. Preto su vacsinovy vlastnici kluby (26), 6 pre ligy.
- 24.5.2023 - 15:24
- +1
- majkelthe
- uprimne je mi jedno či nejaky Zvolen bude v CHL alebo nie
- 24.5.2023 - 13:40
- +2
- Urpiner17
- tento list je reakcia na krok szľh voči klubom, ktorý nebol nikým medializovaný...
- 24.5.2023 - 13:32
- +1
- hello, havarju
- Napísal si, že "CHL dala miestenku pre SZHL a majstra ich súťaže"
Takže pre Košice. Košice sú majster v lige SZĽH. - 24.5.2023 - 15:23
- +2
- majkelthe
- A máš pocit, že Košice tým že odídu z officialnej ligy a budú hrať amatérsku ligu, tak budú spĺňať podmienky na účasť v CHL? no nie, tým pádom miestenku dostane niekto iný, je to úplne logické
- 24.5.2023 - 15:49
- +2
- strojar
- Franz Reindl:
"Hokejová Liga majstrov má dohody so zväzom. A ak klub nepôsobí pod zväzom, nemôže v súťaži hrať."
Klub Hc Košice je členom SZĽH.
Myslím, že to je úplne logické. - 24.5.2023 - 15:59
- +1
- KrebsKandidat
- Aku ligu budu hrat by malo byt suma fu(c)k. Pretoze majstrom sa stali v lige zvazom uznanej. A teda su buducu sezonu stale uradujucim majstrom.
- 24.5.2023 - 16:02
- +2
- VSŽ!
- Kým budú člen SZLH tak áno.
- 24.5.2023 - 18:46
- 0
- kkkakadu
- velmi dobre rozhodnutie,bud budes v lige alebo nebudes v lige,ked nebudes,nemas co robit v sampion lige,patria tam ti co budu hrat ligu szlh a bodka
- 24.5.2023 - 13:46
- +4
- Medvedjevegetarian
- Pekný cirkus pomaly už väčší ako za Nemečka. Nechápem to...
- 24.5.2023 - 13:48
- +3
- frantapriklep
- No veď každý chápe len to, na čo má, nič si z toho nerob
- 24.5.2023 - 13:53
- +2
- AgentCooper
- Totalna nechutna manipulacia tych jednoduchsich (bez urazky) a menej informovanych fanusikov. Krcmovo by som sa vyjadril - hnus.
SZLH postupuje v zmysle platnych pravidiel CHL. A tito manazeri ukrajinskeho typu a vadalovci tu hrubo ovplyvnuju verejnu mienku umyselne zavadzajucimi informaciami. - 24.5.2023 - 13:49
- +25
- Big brother
- Vitaj "v politike"
- 24.5.2023 - 13:51
- 0
- blue-311
- Tento rok: Uhorkova sezona nebude 😀
- 24.5.2023 - 13:55
- +2
- Mandrake
- Otázka znie, prečo sa dali Košice zlákať PHLkou keď vedeli že im ide o LM?
- 24.5.2023 - 14:01
- +3
- nerorome
- Dali do toho srdiečko namiesto rozumčeka
- 24.5.2023 - 14:03
- +13
- Big brother
- Veľmi blbá otázka.
- 24.5.2023 - 14:08
- 0
- Rolba
- čakáš od Langovcov logiku? Titul síce vyšiel, ale celkové ich pôsobenie je nemastné-neslané. Myslím že aj keby sme neboli teraz na strane phl, tak by sa asi aj skôr obe strany dohodli, lebo súťaž bez troch silných klubov by bola pre phl na nič. Teraz sme ich akýmsi žolíkom, vďaka ktorému si phl veria viac.
- 24.5.2023 - 14:10
- +1
- Big brother
- Teraz si vynašiel koleso!
Takže už vieme ako sa dohodnú...Košice presedlajú na stranu SZLH (aj ked proti svojmu presvedčeniu) a následne prijde k dohode
Také jednoduché!
ale ja mám ešte lepší nápad - nech na stranu SZLH presedlajú všetky kluby a určite sa dohodnú
...ach - 24.5.2023 - 14:14
- +4
- Rolba
- No lepšie je byť na strane amatérov, ktorí fungujú štýlom, že jeden dá vyhlásenie za všetky kluby, aj keď sa na tom vyhlásení predtým nedohodli a všetci s tým nesúhlasia, alebo na strane ktorá nevie ako by ich projekt fungoval ale hlavne že bude..aj keď neatraktívny, hlavne bez pridaného zostupu nech maju pohodu klidek..a ešte sa obrat o chl. Ale tak ak chcú prekonať negatívny rekord v počte predaných pernanentiek, nech sa páči.
- 24.5.2023 - 14:31
- 0
- Big brother
- Každý klub vie o čo sa jedná, vie čo je v ich záujme...rovnako to vedia aj Košice. Potom sú už len dve možnosti - buď si stojím za tým čo považujem za správne alebo budem prostitútka a pojdem na druhú stranu len preto, aby som mal pôžitok z Ligy majstrov. Pozri, mne to je jedno...každý klub má právo byť na akej strane chce. Ale nie je náhoda, že 9 z 12 bolo proti SZLH.
- 24.5.2023 - 14:41
- +1
- nerorome
- Len aby sa Trenčín neprihlásil do 31.05. do extraligy
- 24.5.2023 - 14:47
- 0
- Big brother
- Ale ja nie som zástupca Dukly Trenčín, ja hovorím za seba a nie za klub, ktorému fandím.
- 24.5.2023 - 15:56
- +1
- omen
- Takže je ti jedno, že si možno označil Duklu Trenčín, ak sa prihlási, za prostitútku? Budeš potom fandiť prostitútke?
- 24.5.2023 - 16:20
- +5
- DraciaTlama
- Som zvedava ci ti odpovie
- 24.5.2023 - 18:00
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- BieloModra
- A nie je sukromna posta sukromna preto, lebo sa niektore veci do verejnej diskusie nehodia davat?
- 24.5.2023 - 18:17
- 0
- DraciaTlama
- Čau
Volala som ti a písala - 24.5.2023 - 18:23
- +1
- BieloModra
- V spravach mam moju odpoved tebe ako nedorucenu
- 24.5.2023 - 18:30
- 0
- Big brother
- Nepochopil si. Ja som povedal, aby si klub stál za tým čo považuje za správne a nezmenil názor len kvoli tomu, aby mal pôžitok z ligy majstrov a pod. Ja som neni v klube, nerokujem o ničom s nikým, neviem v akej fáze je dohody, kto do akej mieri v čom ustúpil a v čom nie. Ale jednoducho ísť na druhú stranu len čisto kvôli pôžitku Ligy majstrov je prostitúcia. Bolo by fajn chalani, keby nabudúce nemusím vysvetlovat takého jednoduché veci.
- 24.5.2023 - 18:06
- 0
- omen
- takze ak zmenia nazor Kosice kvoli LM, tak je to prostitucia... ak by to urobil Trencin z hocakeho ineho dovodu, je to v poriadku Tvoja logika je fakt nepriestrelna
- 24.5.2023 - 18:22
- +4
- Big brother
- Žartuješ dúfam, si pripadám ako v pomocnej škole
keď Košice pôjdu pod zväz len kvôli LM, tak to nie je zmena názoru...to sa zapredali. Keď by to isté urobil TN kvôli tomu, že niečo z toho oni konkrétne budú mať, tak to je takisto prostitúcia. Jedna vec je rokovať vzájomne a ďalšia prezliecť kabát len preto lebo LM. Je až neuveriteľné aké jednoduché veci ti musím vysvetľovať
- 24.5.2023 - 19:05
- 0
- omen
- nechaj tak... asi do toho vidis, ked tvrdis, ze Kosice nerokuju a urobili by to len pre Lm... a Trencin rokuje a preto sa mozno prida do extraligy Pozri, hovoril si o dvoch moznostiach... bud si stoja za svojim alebo prostitucia...
Ale koncim... dajme tomu, ze sme sa len nepochopili - 24.5.2023 - 19:16
- +3
- Big brother
- Ja ale nikde netvrdím, že Košice nerokujú. Ja budem rád, ked sa všetci dohodnú a dajú to dokopy. Ja som len čisto reagoval na to, že je blbost, aby Košice zmenili názor len kvoli LM.
- 24.5.2023 - 20:15
- 0
- kkkakadu
- dnes mame 24.5 hrdinovia este maju 7 dni aby sa prihlasili do ligy ,ked tak neurobia,aride derci na urad prace a nahlasit prepustanie,alebo si obsadit pevny strom a natianhut si slucku,treba stiahnut chvost a prihlasit sa do ligy a zivot bezi dalej
- 24.5.2023 - 14:03
- +1
- DraciaTlama
- arrivederci
- 24.5.2023 - 14:06
- +1
- hello, havarju
- čo je to to "aride derci"
a prečo by mali sťahovať chvost? za to, že to chce Slovan? - 24.5.2023 - 14:12
- 0
- BieloModra
- Otazka...s kym budu hrat BA, ZV, MI?
- 24.5.2023 - 15:01
- +1
- thovthKe
- Ako s kým?: Predsa so Zv, Mi, a Ba jaaaj a tuším, som zachytil že nejaké krídla ružínov sú už dnes nachystané nastúpiť
- 24.5.2023 - 17:10
- 0
- bigi
-
:
Uz mi tie kluby pridu ako oski vilagy po zapase so slovanom😂😂😂
A ani to tak dlho netrvalo aby sa ukazali problemy sukromnej ligy. Mozno niektori pochopia na co je zvaz aj ked u nich pochybujem - 24.5.2023 - 14:05
- +2
- Big brother
- Ono vela vecí by asi zjednodušilo, keby Miro Šatan odstúpi... verím tomu, že by bolo velká šanca, že by sa to pohlo správnym smerom.
- 24.5.2023 - 14:09
- +5
- frantapriklep
- To nemyslíš vážne, že Šatan je problém?
Šatan a SZLH je momentálne jediná záruka, že sa tu bude hrať súťaž, rešpektovaná IIHF. Už to konečne pochopte všetci a neskáčte na propagandu od rebelov. - 24.5.2023 - 14:12
- +22
- Urpiner17
- skôr by ľudia mohli pochopiť, že APHK nechce nič iné, len systém ktorý funguje bežne v Európe...a áno, v hokejovo vyspelejších krajinách ako sme my....
- 24.5.2023 - 14:16
- +6
- Urpiner17
- Doslava CTRL+C -> CTRL+V
- 24.5.2023 - 14:16
- +1
- janosik95
- A to he aký? Keď si taky múdri
- 24.5.2023 - 18:57
- 0
- nerorome
- Veta "nič iné, len systém, ktorý funguje bežne v Európe" pobavila. V hokejovo vyspelej Európe tiež asi vznikajú ad hoc obchodné spoločnosti a občianske združenia podľa toho, ako to klubom akurát vyhovuje, pričom na nejaké platné zmluvy, predpisy zväzu a dobré podnikateľské mravy serie pes
- 24.5.2023 - 14:21
- +15
- Big brother
- Šatana v poslednom času vnímam ako takú brzdu. A to čo si napísal je dobrá hlúposť, súťaž rešpektovaná IIHF sa tu hrala dlllllho pred Šatanom. Len keď došiel Šatan, tak zrazu hrozí rozdelenie na dve ligy. Kamo, toto sme tu v histórii samostnatnej Slovenskej republiky nemali, až teraz ked je tam Šatan sa toto deje.
- 24.5.2023 - 14:18
- +7
- Stjavelin
- ty by si ako policany vyjednavac neuspel
nadnesene poviem, ale ocividne by si dal unoscovi hned 1.000.000 EUR po jeho prvom telefonate o vykupne, len aby si bol do 16:00 doma z roboty s vyloženými nohami a vychladeným pivkom a mal hlavne klud a svaty pokoj
- 24.5.2023 - 14:23
- +13
- Big brother
- Úplne od veci príspevok, ale že totálne
(a s takýmto mám debatovat
) ty nevieš o práci policajného vyjadnávača absolutne nič
- 24.5.2023 - 14:32
- +2
- Stjavelin
- slovíčko "nadnesene" asi robí problém
v pohode, hlavne sa neurážaj...
- 24.5.2023 - 14:36
- +7
- frantapriklep
- Ligu dlhé roky riadil Pro-hokej, všetky kluby sa dokázali dohodnúť, nehrozilo žiadne delenie. Momentálne je situácia iná, a kluby nie sú jednotné. Ide naozaj o spor kluby-zväz? Alebo o spor kluby-Slovan? Keď si zodpovieš túto otázku, budeš mať aj odpoveď na otázku, či je Šatan brzdou a či hrozí rozdelenie kvôli nemu.
- 24.5.2023 - 14:32
- +3
- strojar
- Ide o spor kluby - Slovan, podporovaný zväzom.
- 24.5.2023 - 15:01
- +9
- janosik95
- Predtým ako tu bol Šatan tak tu boli splátkové kalendáre, meškali výplaty, s hráčmi robili jak s handrou, a par rokov nebola extraliga v telke. Na toto si nejak veľmi rýchlo zabudol. Tak mi povedz kto je tu brzda.
- 24.5.2023 - 19:00
- +2
- KrebsKandidat
- To bol Citron a Rapac, co riesili splatkove kalendare a meskajuce vyplaty. Satan a spol s tym maju spolocne exkrementy.
A napise, kedy STV nevysielala extraligu, ktore roky, sup, sup! - 24.5.2023 - 22:58
- 0
- KrebsKandidat
- napis, uved, kedy extrali v tekle nebola
- 24.5.2023 - 23:05
- 0
- KrebsKandidat
- extraliga v telke nebola
To nie je auto-oprava. To je "schopnost" prispevok po sebe necitat - 24.5.2023 - 23:10
- 0
- Mato-Mi
- Aj ja chcem vediet, kedy bola EL v telke v takom objeme ako teraz. Aj ked mam pamat celkom fajn, tak urcite v 90tych rokoch, aj v zaciatkoch tohto storocia nebolo tolko hokeja v telke. Co si z 90tych pamatam, tak playoff bolo pokryte zo strany STV, ale zakladna cast minimalne, ci sa mylim?
- 25.5.2023 - 7:32
- 0
- KrebsKandidat
- Nebolo, ale o kolko kanalov bolo menej? STV vysielala len v nedelu a playoff cele. Ale vysielala kazdy rocnik.
- 25.5.2023 - 9:33
- 0
- Mato-Mi
- Dobre si teda pamatam, ze cez tyzden hokej nebol v telke
- 25.5.2023 - 9:39
- 0
- KrebsKandidat
- Inak to vidiet absurditu doby - v minulosti sa hralo 3 dni to tyzdna vzdy a hokej siel len v nedelu. Dnes sa hra vacsinou dvakrat do tyzdna a hokej by radi davali kazdy den
- 25.5.2023 - 11:08
- 0
- strojar
- Masívnejšie vysielanie ligy je jednoducho výsledkom zvýšeného záujmu televízií vysielať to, čo žiada divák.
Peoplemetre nepustia. - 25.5.2023 - 10:47
- 0
- kelnička
- Šatan?
Keď hral Šatan pod Širokým za Slovan a kapitančil bolo mu šumafuk či ostatní dostávajú na čas.hlavne že on dostaval - 25.5.2023 - 6:28
- +1
- gta98
- Tak teraz pekne zavadzas. Keby SZLH neriadili ludia zo Slovanu, tak sa hra liga normalne dalej a Slovan by sa bud prisposobil VACSINE alebo by siel do certa.
- 24.5.2023 - 14:25
- +15
- bigi
- a ako by si ich chcel donutit, prisposobit sa v tomta akoze vacsine? jednine kto ich moze donutit je zvaz a to tym ze bude mat prava pod sebou
- 24.5.2023 - 20:24
- 0
- topska
- Ved zvaz povedal klubom nech si to so slovanom vyriesia, ze on to riesit nechce a nebude.
- 24.5.2023 - 20:28
- +1
- Tyna85
- To není možné veď podľa neho sú na vine len a len kluby. Zväz je ten super úžasný ktorý sa snaží všetko vyriešiť v prospech slovenského hokeja
- 24.5.2023 - 21:08
- 0
- snapshot
- Nie zvaz nechcel riesit a potom uz boli MS.
- 25.5.2023 - 14:37
- 0
- bigi
- ale zvaz to vyriesil. bud sa dohodnu a budu vsetci pod tou dohodou na marketingove prava a dostanu ich kluby, alebo sa nedodhodnu a budu vsetci pod marketingovymi pravami na zvaze. cize ide o to aby sa na marketingovych pravach podielali vsetci ucastnici ligy
- 24.5.2023 - 21:21
- +1
- RomanZa
- To mi pride logicke.
Lebo, ak ma Slovan zmluvu s Nike a ostatni s Tipsportom, tak ako to bude vizualne vyriesene?
No, aj aj isteho casu chcel p. Kozak premalovat SFZ na zlto-zeleno. Trosku expresivne, ale v podstate mal pravdu.
Zas, na moju otazku p. Jurinyi odvetil: "docitate sa. " - 25.5.2023 - 11:18
- +1
- snapshot
- Zvaz vyriesil tak, ze vniesol do spolocnosti este vacsi chaos
- 25.5.2023 - 14:38
- 0
- bigi
- chaos do toho vniesli kluby aphk ktore zrusili prohokej
- 25.5.2023 - 17:16
- 0
- snapshot
- alebo Nitra ked zmenili pravny stav, alebo Dukla Trencin ked odisiel sponzor, alebo Fero, lebo si kupil sal z Aliexpresu
- 25.5.2023 - 18:51
- 0
- bigi
- to je sice mozne ale faktom je ze v pro hokeji boli vsetky kluby v aphk nie su
- 25.5.2023 - 20:21
- 0
- snapshot
- NO fajn ale to bolo 2-3 roky vzad. Cize teraz co ma nastat, zrusenie APHK a zjavne platnych zmluv a bude nebicko?
- 25.5.2023 - 20:59
- 0
- snapshot
- Alebo to zvaz dokaze tym, ze nedovoli pouzivat marketingove a reklamne prava mimo zmluv s APHK vsakze
- 25.5.2023 - 14:37
- 0
- bigi
- a ktore konkretne?
- 25.5.2023 - 17:17
- 0
- snapshot
- Jediny kto vlastni marketingove a reklamne prava na extraligu, ma SZLH ktory ich postupil vylucne na APHK. Zrazu je tu niekto iny ktory vyuziva vylucne prava postupene na APHK inak.
Cize vsetci su blazni len ja lietadlo, tak sa k tomu stavia Slovan? - 25.5.2023 - 18:50
- 0
- bigi
- hej a teraz povedz co vsetko obsahuje tie marketingove prava co vlastni zvaz , atu je ten problem
- 25.5.2023 - 20:21
- 0
- snapshot
- Teraz ide o moju uvahu, to, co je prilohou zmluvy s TIPOSom, lebo tam to mas vysvetlene
- 25.5.2023 - 21:00
- 0
- Kelthuzad123456
- Spravnym smerom? Ved ta partaj APHK nic ine nechce len obchadzat pravne zmluvy.. Vznik samotnej tejto frasky je toho jasnym dokazom.. Nepodarilo sa im do kresla na zvaze dostat svojho kona cez volby, tak to skusaju odtrhnutim a ociernovanim zvazu a Mira kde sa da.. Pri tom v kluboch robia manazerov ludia co mozno vedia hovorit nemecky, alebo anglicky, ale ked im das na precitanie napr. 20 strankovy dokument, nepochopia ho (mam takych kolegov menezerov z Indie co si bezne nechavaju prekladat noticky, lebo proste nepochopia to dolezite) a potom robia sprostosti, ktore sa snazia hasit podobnym sposobom alo teraz Kosice.. Zvaz je na vine, my nie.. A pri tom o rizikach spojenych s odclenenou sutazou od zvazu sa ani neinformovali.. CHL im robi vlastne sluzbu.. U nas v brandzi sa tomu nadava idiotensicher!!
- 24.5.2023 - 14:27
- +8
- Big brother
- Prosím ta, trochu viac k veci...ved ideš asbolutne mimo, čo ti mám na čo reagovat? Na to, že chceli dosadiť na šefa SZLH svojho človeka? NO A ČO??? Uplne normálna vec. Ďalej čo mám reagovat na to, že ty tu ideš hodnotiť kto vie pochopit 20 strankovy dokument a kto nie?
To čo je za hluposť?
Čo ja mám teraz napísať, že Šatan nevie hrať poker? Alebo čo? Ako ty tu možeš zo svojej pozície hovorit, že kto čo dokáže pochopit a kto nie?
- 24.5.2023 - 14:37
- +2
- Kelthuzad123456
- Ty si slusne mimo.. Len tolko
- 24.5.2023 - 14:39
- +10
- Big brother
- Prosim ta povedz mi, ktorý človek nevie pochopit 20 stránkový dokument. Koho si myslel?
...akože fakt od veci. - 24.5.2023 - 14:45
- +2
- strojar
- Už len Šatan je manažér.
Na rozdiel od tých čo nedokážu pochopiť 20-stránkový dokument, on dokáže pochopiť aj 30-stránkový. - 24.5.2023 - 14:42
- +7
- braniiislav
- Aj iným veciam by to prospelo. Nemám rád prístup hlava do piesku ako to Satan urobil pri logu, pri nedistancovani sa od hráčov khl, pri dlhodobom nerieseni problému slovan vs. ostatni. Mal by odstúpiť.
- 24.5.2023 - 17:03
- +3
- bigi
- zjednoduslo by sa vela veci na zvaz by priseil niekto z particky a ty by uz bolo na slovenkom hokejovom nebi sveta zit
- 24.5.2023 - 20:19
- 0
- kkkakadu
- nie len slovan,ale vsetci fanusikovia,ked nemate oficialnu ligu bez zahranicnych hracov,bez moznosti prestupov,kto bude na taku ligu chodit ,o co budete vlastne hrat?
- 24.5.2023 - 14:21
- 0
- zasi
- a prečo kluby pod APHK boli ochotné odohrať zápasy proti Slovanu,keď odmietol ku ním vstúpiť?
- 24.5.2023 - 14:20
- +2
- DraciaTlama
- ba dum tsss
- 24.5.2023 - 14:25
- +1
- hello, havarju
- veď už nie sú ...
- 24.5.2023 - 14:29
- 0
- strojar
- A prečo Slovan bol ochotný hrať s klubmi, ktoré podľa vyjadrenia majiteľa Slovan Rudolfa Hrubého riadia podvodníci?
"Za akých okolností by ste sa stali členmi APHK?
Jasne som povedal, že Slovan do APHK nikdy nevstúpi, pretože urobila podvod na bývalého generálneho partnera a ja s podvodníkmi nespolupracujem."
Citát z rozhovoru s majiteľom Slovana v Denníku N uverejnenom 12.mája 2022 - 24.5.2023 - 14:47
- +7
- MackoPu
- To je to spravne slovo do bitky. Teda do rokovani. Vtedy...
To mu bolo splnene, do APHK ho uz nikto nenuti dnes vstupit. - 25.5.2023 - 8:26
- 0
- snapshot
- Jasne, lebo R. Hruby robi iba cisto svate obchody...
- 25.5.2023 - 14:40
- 0
- BieloModra
- Lebo sutazny rocnik ma svoj poriadok a pravidla a davat kontumacne body len tak, to by sutaz nebola
- 24.5.2023 - 16:32
- 0
- bigi
- lebo ligu riadil zvaz
- 24.5.2023 - 20:26
- 0
- Kurolišek
- APHK a predtým ProHokej len potvrdil, že nevie zladiť nič od toho dodržať zmluvu s generálnym partnerom (málo peňazí tak si vytvorím nové) až po to aby boli členom všetky kluby. Prečo by sa teraz mal zväz pokakať? Košice ak chcú hrať CHL nič im nebráni prihlásiť sa do extraligy.
- 24.5.2023 - 14:29
- +3
- michaelfrolík
- Ocakavam medialny vystup od SZLH, ze VV sa pocas obednej prestavky jednohlasne zhodol na zamietnuti ucasti klubu HC Kosice v CHL. Pan Hruby vsak prejavil medzi recou (rozumej medzi polievkou a hlavnym jedlom) enormny zaujem o posobenie klubu HC Slovan Bratislava v CHL, nakolko ako jediny dokaze dostojne reprezentovat slovensky hokej na medzinarodnej klubovej urovni. VV jednohlasne odsuhlasi posunutie miestenky prave Slovanu, ktory je najvacsou hokejovou znackou v krajine a kazdorocne vychovava mnoho talentovanych hokejistov, pricom ucast Slovana na medzinarodnej scene moze pomoct nalakat dalsie mlade mozne talenty k hokeju. A vlastne to bude velka skusenost aj pre reprezentacnych asistentov trenera a byvaleho buduceho manazera reprezentacie Ota Hascaka. A este, samozrejme, SZLH bude ctou zabezpecit financne prostriedky na pokrytie nakladov klubu HC Slovan Bratislava spojenych s ucastou v CHL
- 24.5.2023 - 14:35
- +15
- Stjavelin
- tolko casu venovat takému trapnemu prispevku...
- 24.5.2023 - 14:38
- +8
- michaelfrolík
- Co je nove za zvaze, pan tlacovy?
- 24.5.2023 - 14:39
- +8
- nerorome
- "Lebo Slovan" tu predá každú kktinu
- 24.5.2023 - 14:40
- +4
- strojar
- Oveľ viac kktín zatiaľ predávajú príspevky "lebo hŕstka nezodpovedných klubov".
- 24.5.2023 - 14:50
- +3
- XXL
- Michaelfrolik: Presne toto sa stane - tomu ver . A Slovan bude zachranca
- 24.5.2023 - 15:03
- +2
- Darina
- Bohužiaľ, plná pravda, takáto je slovenská realita a takto to funguje.
Slovan je SZĽH a SZĽH je Slovan a sú to "všetci prezidentovi muži...". Satan kope len a len za Slovan a skutočne nastal čas, aby odstúpil... Nad slovenským hokejom by opäť vyšlo slnko... - 24.5.2023 - 15:41
- +6
- CPFCKosice
- RIP Dano Heriban
- 24.5.2023 - 14:49
- +1
- Kelthuzad123456
- Hej presne Jurko Brmbalik a jeho Rapidecka.. Skoda ho.. Mlady chlap
- 24.5.2023 - 14:50
- +1
- lanti
- Presne tak..toto od rána so mnou lomcuje viac , ako honenie si ega.
Skvelý umelec , česť jeho pamiatke. Bol to ešte tak mladý človek - 24.5.2023 - 14:51
- +1
- Kelthuzad123456
- Mi az slza vyhrkla ked som to cital.. Vzdy usmiaty, rozdaval pohodu a smiech.. Si dnes pustim Hornu Dolnu ako Tribute.
- 24.5.2023 - 14:55
- +2
- lanti
- Napodobne.
- 24.5.2023 - 15:03
- 0
- sam96x
- Vidím to tak, že najbližších sedem dní bude veľmi zaujímavých, keďže deadline na podanie prihlášky je 31.5.
- 24.5.2023 - 15:09
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- potocik
- kde to zijeme ze stat a jeho institucie nepocuvaju ludi a ich potreby, potom je spolocnost roztiepena a citi sa ukrivdena.
Kedy vo dedeni budu odbornici a ludia co chcu pocuvat aby vedeli naslednepomahat nam vsetkym bez farby tricka. - 24.5.2023 - 15:31
- 0
- pablob26
- Zase dalsie verejne vyplakavanie timov. Nic sa za tie roky nenaucili, proste take Slovenske vyplakavanie.
- 24.5.2023 - 15:34
- 0
- kkkakadu
- su si strajkokazi vedomi toho,ze ked sa neprihlasia do ligy stratia i hracov,registrovanych szlh,ktorym sa automaticky zrusi clenstvo,tu je velka sanca pre kluby 1 ligy,dostat sa k hracom zo strajkujucich klubov za realne nizku cenu a poslat tieto kluby do zabudnutia
- 24.5.2023 - 15:35
- +1
- BieloModra
- Preto inicioval Mraz a Hruby stretnutie s klubmi?...lebo BA, ZV, MI maju radost z toho ze sa im zvysia navstevy a lubovolny klub s SHL...2x sa pytam s kym budu hrat?
- 24.5.2023 - 15:42
- +5
- kelnička
- S prvoligovymi mancaftmi zatiaľ NIKTO zo SZĽH nekomunikoval.nejake vyjadrenie dala von ZA, MARTIN sa zatiaľ neoficiálne pridal k PHL
V Humennom čo viem zatiaľ vôbec netušia čo a ako ďalej.moj názor je že ostatní nemajú záujem nejak extrémne navyšovať rozpočty a prejsť na iný level. - 24.5.2023 - 15:51
- +1
- BieloModra
- Uvidime...ja som napisala ze pre mna do 31.5 nie je iste nic na rozdiel od tych dusi co jasno maju a kopu.
Tak Zvaz dotuje SHL a tie financie su asi najvacsi problem jednak su pre SHL asi zavazkom a asi nestacia, neviem - 24.5.2023 - 16:05
- 0
- kelnička
- Samozrejme že nič nie je isté.ani zďaleka.von sa dostane fakt málo no ako píšeš niektorí už v tom majú jasno a opakujú tu svoje nepriestrelné argumenty.moj názor je že liga či už pod SZĽH alebo PHL v septembri nezačne.ak si teda v júni júli nesadnu za jeden stôl a nebudú rokovať
- 24.5.2023 - 16:37
- 0
- BieloModra
- Myslis ze to pojde do krajnosti ze fakt by sa liga nezacala?
- 24.5.2023 - 16:42
- 0
- kelnička
- Ja si myslím že si sadnú.jedno je jasné.ustupky budú musieť byť na oboch stranách.je fajn že na oboch stranách sa začínajú meniť osoby tie strany zastupujúce.jedine tam je cesta.
- 24.5.2023 - 16:48
- 0
- BieloModra
- Hej suhlasim s tymi ustupkami a oni sa ciastocne asi aj deju kedze rokuju. Asi mas info ( lebo ja nie) o tom obsadeni pri rokovaniach, tiez si myslim ze tu zbytocne ludia osocuju ked nikto nema uplne info. Uvidime, ja som si myslela ze zvaz bude to pojivko pri neprestrelnych postojoch akterov, zda sa vsak ze tie jednania su zatial kontraproduktivne, ale este raz...nepozname zakulisie. A s tou miestenkou LM...ano vlastni ju zvaz a je na nom ako s nou nalozi tam hrozi aj pokuta tusim, mozno by stacila zmluva so zvazom
- 24.5.2023 - 17:08
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- ZtrykoSlazoU
-
ked je to v rozpore s pravidlami chl
tak by mal lang tu miestenku vratit zvazu
nechapem, o com je zasa tento bordel, jednoduche ako facka
okrem toho, je este len maj
a uz sme postupili do semifinale
tatranskeho pohara
- 24.5.2023 - 16:02
- 0
- strojar
- Franz Reindl:
"Hokejová Liga majstrov má dohody so zväzom. A ak klub nepôsobí pod zväzom, nemôže v súťaži hrať."
Klub Hc Košice je členom SZĽH. - 24.5.2023 - 16:14
- 0
- ZtrykoSlazoU
-
ja tomu rozumiem, a je to logicke, len na margo toho, ze sa stale vsetci stazuju na tu ligu majstrov, ako na maximalne stratovy podnik, v tom nevidim nejaku paku na zvaz...
a ked ziadna strana teraz nema zaujem ustupit, tak nech sa normalne prihlasia do tej ligy riadenej zvazom a pocnuc prvym kolom novej sezony
nech nastupuju na zapasy, s tym, ze sa zucastnia uvodneho buly a na protest zidu z ladu, dovod sa vzdy najde
aspon bude sranda, ak to urobi devat klubov v kazdom kole - 24.5.2023 - 16:35
- +2
- strojar
- Koľko si dnes vypil?
- 24.5.2023 - 16:49
- 0
- KrebsKandidat
- Byt menej utocny by ti neuskodilo.
- 24.5.2023 - 18:03
- +5
- braniiislav
- Stačí ak by na slovan kluby nejazdili aj za cenu konzumácii. Alebo poslali dorastenecky tím.
- 24.5.2023 - 17:12
- 0
- BieloModra
- To aka by bola sutaz?
- 24.5.2023 - 17:19
- 0
- kkkakadu
- ked je clenom,tak nech posle prihlasku a nie je co riesit,szlh a jeho clenovia do to ho ,ho,ho,
- 24.5.2023 - 16:31
- 0
- ZtrykoSlazoU
- v chl o tom museli vediet, tak naco prijali prihlasku od klubu, ktory nesplna poziadavky, haaa
- 24.5.2023 - 16:36
- 0
- strojar
- Istý klub, HC Slovan Bratislava, sedem sezón neposlal prihlášku do extraligy.
- 24.5.2023 - 16:39
- +3
- AgentCooper
- Pretoze podal prihlasku do KHL so suhlasom SZLH pod vedenim I.Nemecka.
- 25.5.2023 - 0:09
- +1
- gta98
- Smiesne ako tu nabehlo par ludi zo S(lovan)ZLH a snazi sa tu presviedcat, ze zvaz je nestranny a za nic nemoze a Slovan nic neporusuje. Komedianti, to bude ozaj tazke sa s vami dohodnut, asi bude vyluka v sezone 23/24
- 24.5.2023 - 16:47
- +6
- bigi
- tak povedz co ten slovan teda porusuje?
- 24.5.2023 - 20:43
- +1
- DraciaTlama
- Ako porušuje SLovan zmluvu medzi APHK a SZLH ked Slovan nie je clenom APHK?
- 25.5.2023 - 14:47
- +2
- snapshot
- Pardon zmluvu medzi APHK a Tiposom, kde sa odkazuju na zmluvu medzi APHK a SZLH, ved si precitaj preambulu. uz to tu bolo rozoberane z prava aj z lava
- 25.5.2023 - 15:05
- 0
- amaskiea
- a nepresvedčil si už ani vtedy
- 25.5.2023 - 15:09
- +2
- snapshot
- prepac, ze som sklamal tvoje ocakavnia, ale tvoje ocakavania sa nachadzaju tam, kam poslal Satan nespokojny kluby na jesen 2022
- 25.5.2023 - 17:09
- 0
- MrN
- Zaujímavý formát. Držím palce východu.
- 24.5.2023 - 16:37
- 0
- mirak2
- Supermi Kosic v CHL budu:
Rapperswill-Jona Lakers, Adler Mannheim, Skelleftea, EHC Biel, Red Bull Mnichov a Geneve Servette - 24.5.2023 - 16:42
- +2
- tomashko
- Doma: Geneve Servette, Adler Mannheim, Skelleftea
Vonku: Rapperswill-Jona Lakers, EHC Biel, Red Bull Mnichov - 24.5.2023 - 16:47
- +2
- VSS Košice
- TAPPARA,LUKKO RAUMA a INNSBRUCK
- 24.5.2023 - 16:44
- 0
- mato_ke
- Tiež som to takto pochopil..nebolo to trošku zmätočné? 2 tímy z 1 krajiny spolu v skupine.. zvláštne
- 24.5.2023 - 16:46
- 0
- mirak2
- Tuto sezonu bude uplne novy format, nie su skupiny, ale jedna velka tabulka 24 timov, pricom kazdy tim odohra 6 zapasov, vzdy dva zapasy proti timu z ineho zrebovacieho kosa.
Timy boli zrebovane do tabulky, kde vzdy tim odohra zapasy proti timom z vedlajsieho stlpceka, ale nie proti timom z rovnakeho riadku.
Kosice boli vyzrebovane ako D1, hraju teda proti A2, B2 a C2 a A6, B6 a C6.
Nasimi supermi budu Rapperswill-Jona Lakers, Adler Mannheim, Skelleftea, EHC Biel, Red Bull Mnichov a Geneve Servette. Nepamatam si, ktori superi budu doma a ktori vonku. - 24.5.2023 - 16:48
- +2
- MrN
- Určite nie
- 24.5.2023 - 16:53
- 0
- tomashko
- určite áno
- 24.5.2023 - 16:55
- 0
- MrN
- Takže podľa teba to bude ako písal VSS? Keď myslíš
- 24.5.2023 - 16:58
- 0
- tomashko
- áno presne tak to bude
https://www.youtube.com/watch?v=qDNvTLDugFE
Doma: Geneve Servette, Adler Mannheim, Skelleftea
Vonku: Rapperswill-Jona Lakers, EHC Biel, Red Bull Mnichov - 24.5.2023 - 17:01
- 0
- mirak2
- Si vsimni postupnost vlakna, toto bola odpoved na VSS a jeho hlasenie rozlosovania s dvomi finskami timami
- 24.5.2023 - 17:03
- 0
- tomashko
- aha prepačte moja chyba : panika :
- 24.5.2023 - 17:06
- 0
- MrN
- Napíšeš presne tak to bude a ďalej píšeš o iných tímoch. Precitaj si ešte raz co napísal VSS.
- 24.5.2023 - 17:04
- 0
- Tommaso
- Podľa SZĽH aj zástupca HC Košice na osobnom stretnutí potvrdil vedomosť o tom, že klub, ktorý sa prihlási do Ligy majstrov, musí byť súčasťou súťaže, ktorá je riadená členskou federáciou Medzinárodnú hokejovú federáciu (IIHF). "Zároveň uviedol, že si je vedomý toho, že je to podmienka Ligy majstrov a nie podmienka SZĽH," referuje slovenský zväz. SZĽH zároveň vyzval časť extraligových klubov, aby nerozdúchavali vášne v médiách účelovými vyjadreniami a energiu investovanú do týchto aktivít radšej využili na upokojenie situácie v slovenskom hokeji.
https://sport.aktuality.sk/c/CI9Pc8T/ostra-reakcia-miroslava-satana-pisal-to-amater-kosiciam-nikto-v-nicom-nebrani/ - 24.5.2023 - 16:53
- +3
- Rolba
- Zároveň sme dnes absolvovali spoločné rokovanie s výkonným riaditeľom HC Košice Miloslavom Klímom aj prezidentom Ligy majstrov. Preto nerozumieme iniciatíve časti extraligových klubov, ktorá buď svojou nevedomosťou, alebo účelovou snahou, zavádza verejnosť," informoval generálny sekretár SZĽH Miroslav Lažo. Ten v stredu vo fínskom Tampere aj so Šatanom a zástupcom košického klubu absolvoval stretnutie s prezidentom súťaže Jorgenöm Lindgrenom.
Podľa SZĽH aj zástupca HC Košice na osobnom stretnutí potvrdil vedomosť o tom, že klub, ktorý sa prihlási do Ligy majstrov, musí byť súčasťou súťaže, ktorá je riadená členskou federáciou Medzinárodnú hokejovú federáciu (IIHF). "Zároveň uviedol, že si je vedomý toho, že je to podmienka Ligy majstrov a nie podmienka SZĽH," referuje slovenský zväz. SZĽH zároveň vyzval časť extraligových klubov, aby nerozdúchavali vášne v médiách účelovými vyjadreniami a energiu investovanú do týchto aktivít radšej využili na upokojenie situácie v slovenskom hokeji. - 24.5.2023 - 16:53
- +2
- VSŽ!
- Nech dajú článok,smernicu a nie len "potvrdil vedomosť".
- 24.5.2023 - 18:53
- 0
- amaskiea
- Napíšu pár negatívnych slovies, spomenú SZĽH (prípadne iného zaškatuľkovaného "verejného nepriateľa"), nejasne naznačia nejaký priek a ostatné už si slovenská verejnosť domyslí sama - klasická mediálna masáž APHK (PHL). Nevkusné.
- 24.5.2023 - 20:39
- +4
- HeyYou
- ..ešte majú zjavné rezervy v hádzaní hoven, ja by som sa s tým tak nesral, trebalo rovno napísať, že slovan bráni košiciam v účasti v CHL, to by bolo viac jednotiace
koniec koncov, aj súdruh miloš sa viacmenej v týchto intenciách vyjadruje a keďže je to nespochybniteľná autorita, bolo by rozumné prihliadať na jeho závery - 24.5.2023 - 22:08
- +5
- amaskiea
- teraz kvôli tebe nemóžem ísť spať, lebo nechcem rušiť manželku výbuchmi smiechu, ty hovado
- 24.5.2023 - 22:56
- +1
- ZtrykoSlazoU
- https://tinyurl.com/2o6q43b8
- 25.5.2023 - 1:08
- 0
- frantapriklep
- Zase nemôžu si vystrieľať celú muníciu naraz. To ešte príde. Niekde medzi otvoreným listom o tom, ako SZLH bráni rozvoju mládeže a verejnou výzvou pre fanúšikov na demonštráciu pred sídlom SZĽH pod heslom "Neberte nám extraligu".
- 25.5.2023 - 7:34
- +4
- napalmdeath
- aale , veď aphka, mecenáši PHL,im to vybavia
. na jednej strane,ake nechcu patriť pod zvazu, ak nechcu byt spravny zvazaci
, tak nech sa necuduju. inak aj tak by to boli len pre kosice pripravne zapasi pred sezonou. zatial sme v tom projekte dieru do sveta neurobili
- 24.5.2023 - 23:09
- 0
- MackoPu
- Akej sutaze su v tejto chvili kluby sucastou ? Jedna sezona skoncila a do dalsej este nemuseli poslat ani prihlasku.
- 25.5.2023 - 8:46
- +1
- amaskiea
- v tejto chvílu sú kluby súčasťou súťaže Kto vymyslí priehľadnejší bluf, ...ale aj v tom už si APHK ide (dlho) svoju vlastnú ligu
- 25.5.2023 - 9:35
- +1
- MackoPu
- Ale no.
Tichy zasivak ma tiez svoje maslo - 25.5.2023 - 17:13
- 0
- snapshot
- Este vydrz, to, ze SZLH spravuje hokej na Slovensku nemusi byt trvale
SZLH ho spravuje vdaka Ministerstvu a aj to ma jedny nervy - 25.5.2023 - 14:42
- 0
- amaskiea
- odtrhnete sa aj od Ministerstva a vytvoríte si aj vlastné Ministerstvo, tak?
- 25.5.2023 - 14:44
- +2
- AgentCooper
- Nie, urobia to iste, co urobili lyziari. Spravia si vlastny zvaz, presvedcia kluby, aby sa odhlasili zo SZLH a prehlasili do PHL. Nasledne podaju prihlasku do IIHF a presvedcia IIHF, ze oni su ten spravny zvaz, ktory spravuje hokej na Slovensku.
Nasledne IIHF prijme PHL za svojho pravoplatneho clena a SZLH zanikne, pretoze vsetky kluby budu prehlasene pod PHL.
A vsetko toto bude riadit Budiova rovnako ako riadila Vadalove firmy. - 25.5.2023 - 15:05
- +4
- snapshot
- Skus citat s porozumenim.
- 25.5.2023 - 15:05
- 0
- snapshot
- odvolaju uradnicku vladu a nastupi liberarlny progresivny puc, ktory to tu rozlozi na atomy a zrusi vsetky socialne vydobytky ktore sme tak tazko presadili pocas vlad Smeru a najlpesej vlady od zrodu Galacie vedenej samotnym Herkulesom svojej doby - Matovicom
- 25.5.2023 - 17:11
- 0