Diskusia: Komisia rozhodcov suspendovala do konca sezóny štvoricu arbitrov
Komisia rozhodcov Slovenského zväzu ľadového hokeja (KR SZĽH) suspendovala do konca sezóny štvoricu arbitrov, ktorá mala na starosti pondelňajší štvrtý zápas štvrťfinále play off Tipos Extraligy medzi HKM Zvolen a HK Spišská Nová Ves (4:2). Traja z nich, Tomáš Hronský, Milan Novák a Peter Jedlička, už v prebiehajúcom ročníku nemôžu vykonávať rozhodcovskú činnosť v žiadnej zo súťaží pod hlavičkou SZĽH, v jednom prípade sa trest vzťahuje iba na najvyššiu súťaž. Zodpovednosť bola vyvodená aj voči časomeračovi a trestomeračovi spomenutého duelu. V utorok o tom informoval portál hockeyslovakia.sk.
"Rozhodcovia, časomerač a trestomerač pochybili v závere prvej tretiny, keď boli chybne zaznamenané tresty pre Branislava Rapáča (čas 13:01 min, 5 minút + DKZ za vrazenie na mantinel) a Dávida Romaňáka (čas 16:20 min, 2 minúty za nešportové správanie sa). Časomerač, ktorý nahadzoval trest pre Romaňáka, omylom upravil čas trestu pre Rapáča. Z trestu kapitána Spišskej Novej Vsi vtedy zostávalo 1:41 min, časomerač však upravil čas na 2:00 min a k tomu pridal dvojminútový trest pre Romaňáka. Chybný časový údaj v trestoch ihneď reklamovali hostia a všimol si ho aj čiarový rozhodca, ktorý prerušil procedúru vhadzovania a zamieril k boxu časomeračov. Po diskusii s boxom časomeračov však dostal odpoveď, že situácia je v poriadku a túto informáciu ďalej odovzdal aj hlavnému rozhodcovi," píše sa v stanovisku KR SZĽH.
Zvolen v čase 16:38 min využil presilovku o dvoch hráčov, zvýšil na 3:0 a tým pádom ukončil trest pre Romaňáka. Hostia po inkasovanom góle opäť protestovali, že zostávajúci čas Rapáčovho trestu je o 19 sekúnd dlhší, ako by mal byť. Na to zareagovali všetci štyria rozhodcovia spoločnou poradou aj s boxom časomeračov, odkiaľ opätovne dostali informáciu, že situácia je v poriadku. Domáci pokračovali v presilovej hre a prakticky s návratom vylúčeného hráča Spišskej Novej Vsi na ľad strelili štvrtý gól (v čase 18:22 min). Podľa zápisu o stretnutí však mali hrať v danom momente už 21 sekúnd s piatimi hráčmi (Rapáčov trest mal vypršať v čase 18:01 min).
"Na základe týchto pochybení KR SZĽH zastavila činnosť do konca aktuálnej sezóny vo všetkých súťažiach riadených SZĽH trojici arbitrov v zložení Tomáš Hronský, Milan Novák a Peter Jedlička. V prípade čiarového rozhodcu Jozefa Tichého, ktorý ako prvý inicioval snahu o korekciu nesprávne zaznamenaných trestov, sa suspendácia do konca prebiehajúceho ročníka vzťahuje iba na Tipos Extraligu," informuje hockeyslovakia.sk.
Podľa KR SZĽH si mali rozhodcovia v danej situácii vypýtať zápis o stretnutí a porovnať ho s údajmi, ktoré svietili na informačnej kocke. Neboli dostatočne dôslední a namiesto toho sa uspokojili s odpoveďou z boxu časomeračov, ktorý taktiež pochybil. Časomerač chybne upravil zostávajúci čas pre Rapáča a chybu urobil aj trestomerač, ktorý má dohliadať na potrestaného hráča a plynutie jeho trestu. Preto bola voči nim taktiež vyvodená zodpovednosť a obaja skončili vo svojich funkciách v rámci extraligových duelov.
Hokejisti Zvolena vyhrali v spomínanom stretnutí nad Spišskou Novou Vsou 4:2 a v sérii hranej na štyri víťazstvá tak vedú 3:1 na zápasy.
- SlovakRanger
- Hronský sa veľmi tento rok snažil ukázať kto je pánom na ľade a takto neslávne to dopadlo... minimálne jeho mi ľúto nie je, za to čo predviedol v jednom zápase s osobnými trestmi
- 25.3.2025 - 19:16
- +4
- Myšo
- Kriste pane to zase bude vyzerať všade…hrubá čiara sa práve spravila a čokoľvek Zvolen spravil v zápasoch doteraz bude len preto že kúpil rozhodcov 🙄
- 25.3.2025 - 19:17
- +2
- Bryndzatvarohsmotana
- No mne to skôr vychádza na nedôslednosť časomeračov a nie zámerné ovplyvnenie. Ale že si to nevšimlo a následne neoverilo toľko ľudí, ktorí sú za to zodpovední, to mi hlava neberie.
- 25.3.2025 - 19:21
- +9
- fakir
- Zvolen zatiaľ úplne zaslúžene,to každý normálny fanúšik vidí,ale toto je horšie ako v somálskej lige,hráme sa na vyspelú súťaž,trapne
- 25.3.2025 - 19:28
- +12
- Myšo
- Je to podľa mna úplne jedno celá táto séria je týmto poznačená…a pritom aj na tom lade aj na internete to bolo na pár skratov gentlemanské…som nasraný že výkon nasho mužstva takto potopil pomocný personál skrátka…
- 25.3.2025 - 19:48
- +1
- fakir
- Zbytočne to takto preživaš,podľa mňa
- 25.3.2025 - 19:51
- +8
- Myšo
- Je to možné ale proste vytočilo ma že sa zas bude hovoriť len o tomto a nie o tom akú formu ma kantor ako mikula nachystal mužstvo a podobne ale najbližších 5 rokov budem všade čítať “áno Zvolen v roku 2025 prekvapil lebo mali časomieru posunutú…”
- 25.3.2025 - 19:57
- 0
- GB11
- Ja si myslím že by play off mohli pískať cudzinci ako to bolo v minulosti ale za tým je veľa otáznikov či by to vôbec šlo. Slovensko bohužiaľ nemá dobrých rozhodcov, najhorší sú tí ktorý si ani chybu nevedia uznať a ani nechcú komunikovať.
- 25.3.2025 - 22:40
- 0
- Zubo27
- Ja si pamätám tie výmenné programy, chodili sem rozhodcovia z Česka, Fínska, Švédska, Nemecka... koľko krát narobili väčšie kiksy, ako tí naši.
- 25.3.2025 - 22:58
- +4
- jimmyhoffa20
- všetko by šlo, ale najprv by musel mať záujem SZĽH, na čele s p. Šatanom a Lažom a tam to presne viazne….
- 26.3.2025 - 3:04
- 0
- mikisk
- Hovorí kto??
- 25.3.2025 - 20:19
- 0
- Bryndzatvarohsmotana
- Toto je až neuveriteľné čítať, v roku 2025. Som rád keď môj tím vyhráva, ale niesom rád ak k tomu majú pomôcť rozhodcovia. Hrubé ovplyvnenie zápasu. Ťažko povedať, či by sa vyvíjal inak, no toto mi je ľúto.
- 25.3.2025 - 19:18
- +4
- Haluzman
- Zasa tak hrube nebolo, ak si pozeral ten zapas, tak to padol ak sa nemylim 4ty gol, spisska bola na uterak nastavena od zaciatku. Ale rovnako som s myslenim na tom ako ty, aj mna ako zvolencana by to stvalo ak by nam realne pomohli rozhodcovia napr v prvom alebo druhom zapase.
- 25.3.2025 - 19:31
- 0
- Bryndzatvarohsmotana
- Ja súhlasím, že sme boli omnoho lepší, ale od stavu 3:0 po 1. tretine by sa im hralo lepšie. Je možné, že i tak by sme im dali ten štvrtý, keď sme boli v takej pohode, ale o tom môžme iba polemizovať.
- 25.3.2025 - 19:35
- 0
- mikisk
- Dobrý komentár, je to prúser, ale ten stav nie je taký kvôli tomu rozhodnutiu.
- 25.3.2025 - 20:20
- 0
- marko4
- Tam: je na suspendáciu viac adeptov...
- 25.3.2025 - 19:20
- +10
- milmikus
- Šialene
- 25.3.2025 - 19:21
- 0
- M4K3R
- Toto sa nestava ani v amaterskych ligach. Na hambu
- 25.3.2025 - 19:22
- +4
- Zmrzlina
- SN by prehrala aj tak: Rapáč len hľadá senzáciu.
Chyba sa stala, čo sa nemalo stať a opäť sa len ukázalo, že rozhodcovia robia chyby... na všetky strany. - 25.3.2025 - 19:24
- +1
- Rimo
- Rapáč napísal tento článok, alebo rozhodol o treste rozhodcov ? 😃
- 25.3.2025 - 19:46
- +23
- fakir
- To už je na diagnozu
- 25.3.2025 - 19:48
- +9
- Myšo
- ja keď čítam ten fb spišskej vyvrela mi voda…”neoprávnený trest” pekná ficovina nikto to nepovedal takto ale ja to mojim presne takto predám a zakažem komentáre…odporné!
- 25.3.2025 - 19:26
- +5
- milmikus
- Tak nech ti odovrie lebo ak by si mal trochu logického myslenia tak by ti bolo jasne že museli rozhodnúť že trest nebol udelený správne.
Ak by bol tak Rapac by mal trest dodatočný. - 25.3.2025 - 19:35
- +3
- milmikus
- My hráme s Nitrou.Osobne zrejme na tomto fóre asi nie je nikto kto by prial vypadnutie Spišskej ako ja.
Ale veci sa snažím komentovať triezvo - 25.3.2025 - 19:43
- +2
- Myšo
- Keď oficiálne klub tvrdí že je to neoprávnený trest bez toho aby to niekto na to oprávnený takto vyhodnotil tak je to za mňa chrapunčina ktorá ma len vyvolať prehnané emócie (strašný shitstorm všade kde sa pozrieš) a predať viac lístkov na zajtra.
- 25.3.2025 - 19:46
- +2
- Zmrzlina
- Myšo: presne si opísal konanie a zámery RR. Ešte že nie je politik.
- 25.3.2025 - 19:53
- +4
- kralmato
- Celu sezónu ste tu vyplakavali a nadávali na všetko a všetkých vo zvolenskom hokeji a teraz sa idete pokakat keď sa zrazu zadarilo vy FANÚŠIKOVIA ÚSPECHU...pevne verím že séria sa otočí a som zvedavý opäť na tie vaše príspevky ako budete nadávať na všetkých 😂
- 25.3.2025 - 19:50
- +6
- Myšo
- Som veľmi rad že aj ľudia z fb diskusii si nachádzajú cestu na hp
- 25.3.2025 - 19:51
- +7
- Sechny
- Ty si čo za experta?
- 25.3.2025 - 20:43
- 0
- ZABAneuvaeritelna
- A aj ho posprávnosti dostane. O tom nerozhoduje komisia rozhodcov.
- 25.3.2025 - 20:31
- 0
- Zmrzlina
- Vystihol si to... mrkni si ešte to, akej strany je členom primátor SN.
Nápoveda - stačí ti k SN pridať ešte jedno písmenko, a to zopakovať to prvé. - 25.3.2025 - 19:42
- 0
- Standacik
- ten váš patrí do strany ktorej?
- 25.3.2025 - 19:50
- 0
- mikisk
- Hotovo
https://tenor.com/bVt5M.gif - 25.3.2025 - 20:22
- +1
- counter
- Myslíš PSn ?
Ale to bolo PnS - 26.3.2025 - 7:46
- 0
- sloniik
- Starostovia a nezavisli kandidati?
- 26.3.2025 - 15:20
- 0
- HC
- Či sa to niekomu páči alebo nie, je to hrubé ovplyvňuje zápasu - play-off zápasu, nie je obyčajného. Mohlo byť 2:2 na zápasy. po tomto zápase kľudne
- 25.3.2025 - 19:26
- +4
- realzv
- Mohlo byť aj 3:2,nie....
Sme hotoví, veď SNV prehráva len kôli týmto sekundám.....no čo už, keď sme slabí aspoň rozhodcovia pomôžu 😄😄😄😄😄.....chalani zajtra skúste vyhrať aj bez pomoci rozhodcov a časomeračov..... dík - 25.3.2025 - 19:34
- +3
- Haluzman
- Toto si osobne nemyslim, spisska nevyzerala po druhom gole ze chce vyrovnat, a ten ich tlak druhu a hlavne tretiu tretinu mala, ale aj vdaka tomu, ze zvolen prestal realne hrat a len dohraval. Ak by ten 4ty gol nepadol, myslim si ze zapas by sa uberal inym smerom, ale urcite si nemyslim zeby spisska ho vyhrala, spisska posobi uplne zlomene. A ak je to tak, ako pises, ze to ovplyvnili, mali tu moznost aj druhy a aj treti zapas dokazat, a nedokazali, popripade sa uvidi zajtra ako k tomu pristupuju.
- 25.3.2025 - 19:36
- 0
- kralmato
- Netrep!!! Z hry nepadol žiaden gól...čiže hrubo ovplyvnený zápas...faul Rapaca nebol a o casomerqcoch radšej pomlcim
- 25.3.2025 - 19:47
- 0
- realzv
- Jasné,máš pravdu, Rapač nefauloval celú sériu ovplyvnili rozhodcovia...... máte teraz šancu, budete mať domácich časomeračov....ak budete náhodou prehrávať ,tak možu zastaviť čas,ak by to nepomohlo, tak môžu vybehnúť s hokejkami na ľad......bóže aj takýto hlupáci ešte sú...... vyhráte 3 nasledujúce zápasy a idete ďalej.....len treba aby ste začali hrať.....a verím, že našim už prestanú pomáhať rozhodcovia, všetkým som napísal, že ich prosíme i to.......😥😥😥😥😥😄😄😄😄😄😄🤮🤮🤮🤮
- 25.3.2025 - 21:00
- +9
- tomMHC
- Faul Rapáča nebol
diagnóza toto už
- 26.3.2025 - 16:44
- 0
- KrebsKandidat
- Kvalita sa prosto musi prejavit.
- 25.3.2025 - 19:28
- 0
- MiTo0220
- No pán Hronský taký" pán" na ľade a takáto chyba. Prišiel na psa mráz. 🤪
- 25.3.2025 - 19:30
- +1
- Zaytsew
- *Prišiel na Lauffa Mráz. 😁
- 26.3.2025 - 6:41
- +1
- Haluzman
- Ale vsak nevadi, zasa bude nejaky fajny podcast, kde pride niekto zo szlh, potlapkaju sa vsetci po pleci a ide sa dalej, ved vsak aj rozhodcovia su len ludia. Co by som inak ako argument bral, hokej je extremne rychly posledne roky, ale co neberiem je ich arogantnost a nedotknutelnost. A urcite nechcem aby sa kricalo na rozhodcov alebo ich nebodaj hraci bili alebo co.
- 25.3.2025 - 19:33
- +6
- OUTBLAST
- Inak toto ma fascinuje dlhodobo ...chceme tu súťaž dakam posúvať a človek kukne k časomeračom a samá geriatria 🙄 je mi jasné že to neni žiadny dream job na full úväzok ale to fakt sa tam nenájdu schopnejší ludia?
- 25.3.2025 - 19:38
- +4
- fakir
- On možno myslel svojich na Slovane,len klud
- 25.3.2025 - 19:49
- 0
- OUTBLAST
- No ten pán na nepeláku už čo to pamätá 😬
O zvolene konkrétne som nehovorili - 25.3.2025 - 19:58
- 0
- FP-jakubj
- Myslis mladsich? Podla mna na Slovensku je to dost flek po znamosti, ktory ti niekto dohodi a idealne na nom zostanes co najdlhsie.
- 25.3.2025 - 19:53
- 0
- OUTBLAST
- Však nemám nič proti,nech tam je ten človek kludne aj x rokov...vo vela prípadoch to je už pomaly ikona klubu.Ale treba to robiť poriadne...nehrá sa o fazulky 🤷
- 25.3.2025 - 21:20
- 0
- FP-jakubj
- Tomu rozumiem, len poukazujem na to, že aj legendy raz odídu a nastúpi niekto nový, kedy sa nejaký kiks môže podariť. Ale inak súhlasím, že treba to sledovať, o to nepochopiteľsia je tá chyba
- 26.3.2025 - 0:54
- 0
- BB3333
- nemáš najmenšej potuchy čo to obnáša, kolko za to tým ludom platia a kolko zo svojho volneho času tomu musia venovať .... z mojich skusenosti ...na štadione na ktorý príde 1000 ludi je min 550 najlepších trenerov na svete , 250 je plnohodnotných rozhodcov s rokmi praxe na lade no a ten zbytok je x najmudrejších znalcov pravidiel ladoveho hokeja ...
- 27.3.2025 - 21:27
- 0
- FP-jakubj
- Viem, koľko je za tým práce, pretože som casomeraca robil.
- 28.3.2025 - 8:22
- 0
- Mato-Mi
- Na jednej strane je fajn, ze sa trestaju aj rozhodcovia, ale urcite boli aj ine veci v inych zapasoch, za ktore by si rozhodcovia zasluzili trest.
- 25.3.2025 - 19:38
- +8
- snv1984
- Jeej no tak tam pár ľudí pochybilo, som si istý, že to nebolo schválne. Zvolen by včera tak či tak vyhral.
- 25.3.2025 - 19:44
- +15
- Hrobar
- Zápas to neovplyvnilo, ale amaterizmus to proste je. Dobre, že to práve stalo v takom zápase a nie v takom, kde by sa na základe takého porušenia rozhodla séria.
- 25.3.2025 - 19:47
- +1
- FP-jakubj
- Taketo zlyhania sa stavaju vsade, samozrejme je to raz za cas, ale vzdy sa o tom hovori. Ked to robis dlho, mozes upadnut do takeho stereotypu a zase ked to rovis kratko, musis sa rozkukat. Skusenosti velmi nepredas, pretoze to chce tu prax, ktoru este predat velmi nevieme, len dobre rady/
- 25.3.2025 - 19:55
- 0
- Westbeast0
- Bordel-liga, kde sa rozhodcovia daju 2x presvedcit casomeracom a trestomeracom ze je vsetko v poradecku...
- 25.3.2025 - 19:44
- +1
- majkelthe
- Ja neviem, pre posunutie času sú tú veľké tresty a zákazy činnosti do konca sezóny. Ale keď sa zlé neuznávajú alebo uznávajú góly ktoré priamo ovplyvnujú zápasy, tak tam tie tresty by mali byť takéto, a nie sú vôbec.
- 25.3.2025 - 19:48
- +15
- pista022
- myslím že to beru asi tak že pri veľa fauloch a góloch sa da diskutovat a vsetci môzme mat na to vlastný názor, vlastný pohlaď na to napr aj vcerajsie rapacove vylucenie niekto tam nevidi ani trest za 2 minuty niekto by odoberal registracku a rodny list za utok na hlavu ...
bohužial pri posunutie času je fakt a nedá sa na to pozrieť ináč proste sa to stalo
- 25.3.2025 - 20:00
- +2
- axxel
- Neviem aké právomoci ma v tomto inštruktor rozhodcov, ktorý je na štadióne... ale takéto by si mal všímať aj on a rozhodcov upozorniť... načo tam je, aby jedol chlebíčky?
- 25.3.2025 - 19:54
- +1
- FP-jakubj
- Inštruktor ich najskôr upozorní po zápase, ale do priebehu nepredpokladám, žeby zasahoval. Na to ich tam je dosť, aby čas sedel.
- 25.3.2025 - 21:10
- +1
- Athotis
- Tak je to haMba a tresty zaslúžene , keď to niekto reklamuje , musia to pozrieť v zápise ,ale arogancia je arogancia
- 25.3.2025 - 19:56
- +1
- tulen - kosice
- zlyhanie: ktoré sa môže stať každému ... a zo zebier ešte štefík s orolínom doviďeňá, dopočuťá
- 25.3.2025 - 20:01
- +1
- AryaStark
- Ty vole.
Naša liga sa v tejto sezóne vyzliekla do nahá.
Toľko orgánov jak v pornofilme a každý by potreboval dávku viagry.
Všetko amatérčina.
Až nie len tu a teraz.
Vieme o boxe časomeračov čo to aj v TN.
- 25.3.2025 - 20:06
- +2
- aaaaaa
- Bože stále tu nadavky na našu ligu , že iba u nás rozhodcovia , len u nászl e atď ...a pritom stačí České play oof sledovať a tiež množstvo neskutočných chýb a ešte v dôležitejších momentoch jak za stavu 3:0
- 25.3.2025 - 20:23
- +2
- KrebsKandidat
- 20 sekund hore ci dole, co to je...
- 25.3.2025 - 20:55
- 0
- AryaStark
- 😀😀😀
- 25.3.2025 - 21:02
- +1
- pupo
- V Čechách išlo o nesprávne uznaný gól , takze áno pár sekúnd hore dole je jedno
- 26.3.2025 - 0:14
- +3
- matus93
- - SMS správa po vypadnutí NZ od jedného z činovníkov szlh
- náš gol v Nitre ktorý nevideli a pritom bol jasný
- táto situácia
A to sú len take tri momenty z celej sezóny .. táto liga potrebuje brutálny reštart od sudich cez zimaky cez systém fungovania .. mastit si ego nad tým že je vyrovnaná a tým padom aj kvalitná je scestné .. - 25.3.2025 - 21:38
- +5
- Kuree
- Ja žasnem, že ešte jeden čiarový si to všimol a tí zvyšní traja z neho spravili k****a, že všetko je v poriadku
Tresty rozdelené správne, hold, SNV dostala 19 sekúnd trest navyše, čo je pri 5v3 viac než dosť ale s tým výkonom v 1/3 by to pravdepodobne nezmenilo nič - 25.3.2025 - 21:38
- +9
- paulsk26
- Rozhodcovia : Hlavne že vedenie hockey-a je spoko a berie ďalšie funkcie.
Jedna otázka.Koľko tu už pindáme na rozhodcov ???
A nič sa nedeje.... . - 26.3.2025 - 5:44
- +1
- bigi
- taka zvazova klasika. dovtedy chranila a obhajovala KR rozhodcov az im to padlo takto na hlavu, ze uz nic nemohli spravit. inac je zaujimave tento rok pozerat PO v CZE a na SK tam sa rozhodcovia, KR a disciplinarka predbiehaju kto na konci dna bude najvacsi blbec
- 26.3.2025 - 7:58
- +1
- ZABAneuvaeritelna
- Oceňujem komunikáciu Komisie rozhodcov. Takáto korektná a otvorená dávno nebola. Otvorene vysvetľujú väčsinu sporných zákrokov a tým robia aj tlak na rozhodcov. Hoci miestnym “odborníkom” sa aj tak nezavďačíš.
- 26.3.2025 - 8:24
- 0
- Jusberry
- A nemal by sa tak náhodou zápas opakovať???: 2 góly, ktoré zásadne ovplyvnili konečný výsledok boli neregularne, pretože padli vďaka chybe rozhodcov a časomeračov!!! Za normálnych okolností by mala Spišská Nová Ves podať oficiálny protest a zápas by sa mal opakovať, lebo je rozdiel hrať za stavu 2:0 a 4:0... Toto je facka celému slovenskému hokeju....
- 26.3.2025 - 9:52
- 0
- nyytymaki
- podla akeho pravidla by sa mal zapas ,ktorý pomrvili rozhodcovia opakovať?
- 26.3.2025 - 10:16
- +5
- bigi
- Ciste techucky ho pomrvili zamestnanci zv klubu. 😉 Ale to nemeni nic na tom ze opakovat zapas
- 26.3.2025 - 13:10
- 0
- lukass111
- ale: ved gol na 3:0 bol regularny v presilovke 5:3, nikde sa nepise, ze by rozhodcovia nemali vylucit rapaca ci romanaka
- 26.3.2025 - 13:20
- 0
- majkelthe
- ty to mas asi trošku pomýlené v hlave
- 26.3.2025 - 15:05
- +2
- Pepe Lopez
- To by bolo dosť povrchné, najlepšie by bolo anulovať celú základnú časť. Aj tam sa našli pochybenia rozhodcov...
- 26.3.2025 - 15:24
- 0
- Athotis
- ano spravne rovno by ,ali ZV diskvalifikovat a dat SNV za odmenu hned TITUL
- 26.3.2025 - 15:51
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- sam96x
- Táto liga je jeden veľký vtip, chodia sem hráči pomaly z NHL, ale infraštruktúra naokolo odpovedá amatérskej lige. Táto liga mimo kádrov tímov vôbec nenapreduje, som zvedavý, čo s ligou bude ďalej.
- 26.3.2025 - 13:45
- 0
- Spisskyhrad
- V konecnom dosledku hlavnym bodom vela klubov bude skoncit v pluse po sezone. Nasi asi tiez ocakavali vyssie navstevy, no realne ak mame mat priemernu navstevnost ako ine kluby, to jest cca 4% obyvatelstva mesta, tak to vychadza na zapas 1400 divakov pre SNV.
Uvidime ako LM, MI, NZ, ZV alebo aj my dalsiu sezonu.. - 26.3.2025 - 13:59
- 0
- bigi
- Pri takejto somarine prepocitavania navstevnosti na pocet obyvatelov si radsaj kusem do prstov. To je taka mala barlicka na ospravedlnenie ze preco v snv sa chodi mali na hokrej
- 26.3.2025 - 18:21
- 0
- topska
- Aka somarina? Ved to ti napovie ake publikum vies eventualne oslovit v meste, regione. Dolezita vec pre potencionalnych partnerov. Tu somarinu beru casto velmi vazne.
- 27.3.2025 - 21:42
- 0
- bigi
- no tak si porovnajme 4% spiskej a 4%v bratislave. na to aby si chcel mat v BA aspon tie 4% tak by si muselkapacitu stadiona zdvojnasobit. preto je to porovnavanie chobotina
- 28.3.2025 - 6:45
- 0
- topska
- Nepochopil si ma. Ak uz sa chceme bavit konkretne o tom cisle, a to nikde nespomenul BA, tak to predsa nemusi byt vo vasom pripade zaplnenie stadiona na kazdy zapas ale percento ludi ktori na hokej v sezone napriklad prisli. Proste dosah klubu na urcite percento obyvatelstva. Jednoducho tie percenta sa v konkretnych kluboch smerom k partnerom vyuzivaju.
- 28.3.2025 - 9:13
- 0
- strojar
- Veľký, ale nepodarený, vtip sú takéto príspevky.
Len v tejto sezóne sa už odohralo viac ako 350 zápasov a k takémuto kiksu s boxom časomeračov došlo v tomto jednom. A nespomínam si na niečo podobné niekoľko sezón. - 26.3.2025 - 14:16
- 0
- sam96x
- Ja mám na mysli aj iné kiksy, napríklad rozhodcov.
- 26.3.2025 - 16:23
- 0
- M4TO
- ale inak ako za toto možu rozhodcovia? vedel by som pochopiť, že videorozhodca si to vie overiť, prípadne striedačka, ale rozhodca, ktorý je na ľade, tak to má v tomto celkom ťažké.
- 26.3.2025 - 14:06
- 0
- nyytymaki
- Pozri si podcast Hokej.Boss s Vincom Skoliakom.Najdes tam celkom slusnu porciu odpovedi na otazky k videotechnike na štadiónoch a pod.
Tu v tomto pripade,kedze sedavam na A tribune,som videl ako speaker Matuska(neviem ci on ovlada casomieru alebo vedla neho niekto),ukazoval rozhodcom cez plexi zapis o stretnutí.A ti si ho dosledne neprezreli.
Tu vidim jasny dokaz,ze rozhodcovia miesto preverenia casov ,nechali hru plynut ďalej a spolahli sa na neomylnost casomiery. - 26.3.2025 - 14:40
- +3
- FP-jakubj
- Samozrejme, ze si to vie overit, kazdy trest sa zaznamenava s casom udelenia, ak by si vyziadali zapis a spocitali minuty, tak by dali casomeracom po hlave a aby to opravili. Ved kvoli tomu dostal jeden ciarovy nizsi trest, lebo ako prvy sa ozval, ze mu to nesedi. Ale casomeraci mu povedali, vsetko je OK.
- 26.3.2025 - 14:56
- +1
- nyytymaki
- Presne ako pises,preto ja poukazujem rovno na rozhodcov,pretoze primarnu chybu casomiery mohli ,keby si dali tu namahu,odhalit.Ale neunuvali sa ani.
- 26.3.2025 - 15:04
- +3
- M4TO
- dik za tip na podcast určite si pustím. a ako píše Kubo, tak prepočítať sa to dalo (a malo), ale išlo sa na doveru. ako nei že by som ich v tomto chcel obhajovať, ale viem si predstaviť, že v tom zápasovom tempe ti ani nenapadne takúto vec preveriť aj potom, čo si bol uistený časomierou.
- 26.3.2025 - 16:24
- 0