Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Komplikované obdobie zahnalo Húsku z New Yorku pod Pustý hrad

zdroj: Twitter
9.9.2020 15:12 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Zmluvný hráč N.Y. Rangers Adam Húska pomôže v úvodných dvoch mesiacoch ligy Zvolenu. Hoci sa jeho meno v kuloároch spájalo s iným slovenským klubom, vedenie materského HKM nakoniec prichýlilo vo svojej kabíne svojho odchovanca.


Diskutéri z Hokejportalu, ale aj hokejové kuloáre vás spájali s Novými Zámkami. Nebola to pravda?

„Nebola. Iba do tej miery, že sa ozvali agentovi, ale to je všetko.“

Zvolen bola priorita, alebo ste riešili aj zahraničie?

„Keď Rangers vypadli, začali sme sondovať rôzne možnosti, ale uvedomili sme si, že pre situáciu s Covidom 19 je Slovensko najlepšia voľba. Hocičo sa môže stať, zahraničné ligy chcú zahraničných hráčov len na celú sezónu, ale ja potrebujem ísť späť do zámoria. A keď Slovensko, tak Zvolen. Som tam doma, bývam tam, mám tam rodinu i kamarátov.“

zdroj: TASR

S tímom ste aj trénovali?

„Až oddnes. Keď Rangers skončili, dal som si týždňových oddych, ale ich tréningové centrum v New Yorku je otvorené celoročne, tam som teda chodil na ľady s prospektmi. Po kempe tím odišiel do Toronta, ale ja som ostal v Amerike, býval som kúsok od New Yorku.“

Rúško ste poctivo nosili?

„Jasné, tam je teraz zlá situácia, pravidelne som prechádzal aj testovaním.“

Čo NHL? Nemáte obavu o ďalšiu sezónu?

„Nepripúšťam si, že by sa nehralo. Podľa mňa NHL začať v nejakej forme musí. Ide tam o veľké peniaze.“

Čo očakávate od slovenskej ligy?

„Sledoval som zvolenský hokej, sledujem to stále. Teraz je to len príprava. Sám budem zvedavý. Ligové zápasy som videl naživo ako oveľa mladší, v poslednom čase len nejaké televízne duely. Verím, že to bude pozitívna skúsenosť.“

Dlho sa rodila dohoda s HKM?

„Celý ten proces o mojej krátkodobej budúcnosti trval asi mesiac. Nie je jednoduché si vybaviť angažmán na kratší čas.“

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


Anenymus

 

+ Michal Ivan... to ma viac potešilo...
9.9.2020 - 15:16
+7

AvalancheBB

 

Mnohým môžu tieto hosťovania pomôcť: Pre viacerých hráčov, nie je len Slovákov, resp. nie len na Slovensku, môže byť obdobie hosťovania dobré, pretože mnohí sa trápia v príliš veľkej konkurencii, na ktorú ešte nedorástli. Alebo sú uviaznutí v určitej, aj neformálnej, hierarchii. To sa môže týkať brankárov.
9.9.2020 - 15:23
+6

nerorome

 

Aj keby to bolo len na mesiac, beriem Adama všetkými desiatimi
A ten Ivan je tiež super správa pre fanúšikov HKM
9.9.2020 - 15:23
+1

trevor

 

Adam Húska možno aspoň na chvíľu vyrieši našu zatiaľ neistú brankársku dvojicu. Som rád aj za Miša Ivana, od odchodu zo ZV nabral skúsenosti za morom, na medzinárodnej scéne aj v Pardubiciach. Dúfam ešte v nejakého legionára do obrany.
9.9.2020 - 15:27
+2

HkmDetva

 

Konkurencia v brane teda velka... Michal Ivan super keby este taky Daloga
9.9.2020 - 15:27
0

fany

 

Ja by som mala len otázočku.Tak Pospíšil NIE a Húska ÁNO ?
9.9.2020 - 15:28
+11

warn1ng

 

Pospisil je utocnik a Huska brankar? Utok mame plny (ano väcsina je niekde stratenych, ale aj tak by prisiel len na ukor dalsieho z mladych odchovancov). Pri Adamovi to az tak nevadi. Do konca novembra si zachyta a potom pojde smer USA. Aby sme este aj nedakovali za neho
9.9.2020 - 15:33
+6

LenTak93

 

No práveže toto je ešte zložitejšia situácia, keďže brankár je v zápase iba jeden na ľade a druhý na striedačke.
Rahm alebo Trenčan by si mali zháňať nejaké hosťovanie, ak chcú chytať.
9.9.2020 - 15:38
+1

trevor

 

Brana je u nas momentalne na tom horsie ako utok, preto Huska ano. Ale v principe tu mali byt obaja a bol by pokoj.
9.9.2020 - 15:40
+1

warn1ng

 

Ja by som bol rad aj za Pospisila, to rozhodne, ale ked pozeram na tie formacie, neviem kde by sme ho napchali. Adam si par zapasov odchyta, bude v treningu a vybavene. Aj ked suhlasim s tym ze pre Rahma a Trencana to neni uplne fer, ale ani jeden z nich zatial nepodava take vykony aby si vyskakovali. Ja som za Adama proste rad a ostatne mi je jedno. U Pospisala tam to cele bolo dost divne.
9.9.2020 - 15:43
+2

fany

 

Veľmi zábavné,vždy dúfam,že už ma v HKM nič neprekvapí,ale zisťujem,že ešte aj po prerazení dna sa dá klesať nižšie a nižšie.Takto Ti poviem,ten legionár ma ani netoto,ale Trenčan by mal zobrať 4 slivky a mazať zo Zvolena kade ľahšie.
9.9.2020 - 15:45
+2

warn1ng

 

Pocuj ty si naozaj vzdy najdes nieco do coho rypnes. Haloooo. Do Zvolena prisiel dalsi odchovanec. Brankar z AHL so zmluvou v NHL. A ty tu riesis toto.
9.9.2020 - 15:49
+12

Nerkio

 

Teraz sa jej trosku zastanem a dám ti otázku ....Prečo ste neboli pre tohto brankara voľbou číslo jedna na Slovensku??
9.9.2020 - 15:51
+2

trevor

 

Prečítaj si rozhovor prosím ťa.
9.9.2020 - 15:53
+4

Nerkio

 

Prezradím ti tajomstvo ....Husku odmietla Nitra
9.9.2020 - 15:57
0

trevor

 

Takých tajomstiev už bolo
9.9.2020 - 16:00
+4

fany

 

Idem radšej aspoň do večera od compu preč,lebo tu napíšem niečo čo by ma mohlo mrzieť neskôr.Ale čo je veľa,to je málo.
9.9.2020 - 16:03
+1

cmxx

 

Fany ty sa radsej zaoberaj tym aby tvoj konik v HKM zacal pristupovat k povinnostiam tak ako sa ma lebo by ho bola skoda talent ma...
9.9.2020 - 18:27
+4

fany

 

Sa rýchlo učí od tých so skúsenosťami.
10.9.2020 - 12:25
0

Sunkafit

 

Aj rusa z ahl z farmy bostonu sme odmietli
9.9.2020 - 16:29
0

Nerkio

 

Nechaj tak ,takých tajomstiev už bolo
9.9.2020 - 16:30
+1

trevor

 

A si si ista, ze NR bola prvy klub, s ktorym riesil nieco na Slovensku?
9.9.2020 - 17:02
0

Nerkio

 

Ja som ti to netvrdila ...ja som ti napísala ,Že Nitra ho odmietla cca dva týždne dozadu ...Riesiel sa mladý Rus,Huska a Dauda ...Dôvod prečo sme prvých dvoch nezobrali bol podobný ako u Vás Pospisil .Dauda sa podpísal na sezónu
9.9.2020 - 17:05
0

trevor

 

Opytala si sa vyssie, preco sme neboli prvou volbou pre tohto brankara na Slovensku? Ale nevies, ci sme nou neboli. Zo zaciatku mozno zo strany ZV nebol nejaky interes prave kvoli dvojici Rahm - Trencan. V priprave ale ani jeden zatial neoslnil, veci sa mohli zmenit. To, ze riesil nieco s NR je v poriadku, ty si ale postavila otazku tak, ze NR bola jeho prva volba.
9.9.2020 - 17:17
0

Nerkio

 

On sám sa ozval Nitre či by u nás mohol hrať ...Nie Nitra jemu ..Mna pobavilo že povedal že Zvolen bol jeho prvou voľnou ...Nie nebol ..
9.9.2020 - 17:30
0

trevor

 

Tomu rozumiem a nenapadlo ta, ze ZV mu najprv mohol povedat nie podobne ako Pospisilovi? Tak riesil dalej a ponukol sa NR? Napriklad.
9.9.2020 - 17:32
0

warn1ng

 

To stale nevyvratilo to co napisal trevor.
9.9.2020 - 17:32
+1

Nerkio

 

Pani zistite si to ...nieje to tak náročné
9.9.2020 - 17:41
0

trevor

 

Vyssie pises, ze to netvrdis, teraz ze ano, tak neviem, ci si protirecis ty alebo Huska. Nerozumiem, aky by mal dovod si takto verejne srat do ust, nema na to najmensi dovod. Kazdopadne je mi to jedno, je to odchovanec a rad ho doma uvidim. Len nerozumiem, preci ta pani nad tebou zase potrebovala nakydat hnoj na ZV klub ako to robi vzdy, po novom uz aj pri podpise odchovancov. Uz mi je z toho zle.
9.9.2020 - 17:53
0

Nerkio

 

Tu poslednú časť chapem ...nezhodujú sa Vám názory ...Mna len zamrzelo že nepriznal ako sa veci majú /mali ...Ale rada si ho pozriem keď bude chytať proti Nitre
9.9.2020 - 18:17
+1

Sunkafit

 

tak tak
9.9.2020 - 19:16
0

pinto1000

 

Si pobavila...
9.9.2020 - 20:05
+1

nerorome

 

???: Keď Rangers vypadli, začali sme sondovať rôzne možnosti, ale uvedomili sme si, že pre situáciu s Covidom 19 je Slovensko najlepšia voľba. Hocičo sa môže stať, zahraničné ligy chcú zahraničných hráčov len na celú sezónu, ale ja potrebujem ísť späť do zámoria. A keď Slovensko, tak Zvolen. Som tam doma, bývam tam, mám tam rodinu i kamarátov.
9.9.2020 - 15:54
+1

warn1ng

 

Zastala si sa jej otazkou? Dakujem. Priznam sa, Huska isiel mimo mna, takze kludne to tak moze byt. Ja som s tym uplne v pohode. Mne islo len o to ze do Zvolena pribudol dalsi odchovanec a fany sem napisala rypavy komentar. Uplne zbytocne. Ked sama vie ako to bolo s Pospisilom a zbytocne tu zasiera diskusiu. S prepacenim.
9.9.2020 - 16:05
0

fany

 

Halooo do Zvolena prišiel odchovanec,lebo POTREBUJE chytať,nie že ide pomáhať HKM. Ale ja sa veľmi rada pozriem na brankára so zmluvou v NHL aké parády ide súkať v bránke bez obrany.Držím mu palce.V tomto tíme si skutočne zachytá do sýtosti,len aby ho potom zobrali vôbec aj do AHL,či ECHL keď uvidia tie zázraky.A už keď vidím to vaše NHL,tak ma triaška chytá.Ten má zmluvu z NHL,ten od 16-tich mal nábeh na NHL,ten má skúsenosti z NHL(v počte 2) a ja mám húpacieho koňa.
9.9.2020 - 15:59
+5

warn1ng

 

Odbornicka. Väcsina hokejistov o tej trojpismenovej skratke pri svojom mene moze len snivat. Ale chapem. Pre niekoho je vynikajuci hrac ktoreho nechceli ani v ceskej druhej lige. Kazdy mame ine naroky.
9.9.2020 - 16:07
+16

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Senn

 

daj si lieky
9.9.2020 - 17:39
+12

ajwen77

 

Tak týmto si to zaklincovala.
10.9.2020 - 8:30
0

tomMHC

 

Aj hlúposť je dar boží Teraz to už táto "odborníčka" na hokej fakt zaklincovala Ale baví ma už dlhšie veru.
10.9.2020 - 9:09
+1

trevor

 

Čiže aj hráči v Slovane teraz majú zobrať štyri slivky a mazať hej? Hádam už aj idú pomaly..
9.9.2020 - 15:57
0

pinto1000

 

Ja si myslím že tu ostane do konca sezóny. V AHL a ECHL sa podľa mňa sezóna neodohrá. ECHL myslím že na 90% nie.
9.9.2020 - 20:04
0

Venum33

 

Hkm neplatí poistku
9.9.2020 - 17:03
0

Adam138

 

Martin krasničan nová posila KE
9.9.2020 - 15:28
0

ŠIMIKE

 

no tým by som sa nechvalil lebo posila to nieje bohuzial
9.9.2020 - 16:57
+3

Goethe

 

Pospišila nechceli ale Húsku ano?!
9.9.2020 - 15:33
+2

nerorome

 

Pozri si jeho odpoveď na poslednú otázku. Klub zjavne nechce takéto angažmány, čo sa ukázalo pri Pospíšilovi (potažmo Mudrákovi). A asi je jednoduchšie takto na kratšiu dobu zobrať brankára, ako hráča "do poľa", kde po jeho odchode sa rozpadne nejaká zohratá formácia. Možno to bolo však všetko úplne inak
9.9.2020 - 15:39
+1

warn1ng

 

Akurat ze zatial nemame zohratu ani jednu formaciu.
9.9.2020 - 15:44
0

fany

 

Nemáme zohratú ani jednu formáciu,ale Pospíšila by si nemal kam dať.Veru celé je to nejaké divné.
9.9.2020 - 15:47
+2

warn1ng

 

Pospisil je nejaky zazracny hrac ktory by pomohol zohrat vsetky formacie? Je to talent, ale toto by nedokazal ani Lemieux s Gretzkym. To ze nemame zohrate formacie neznamena ze nas Pospisil z toho vytrhne. Akurat za bude sediet Marcinek, Jedlicka. A to veru nechcem.
9.9.2020 - 15:51
0

Dzunkes

 

Jedlicka isto nie...
9.9.2020 - 19:00
0

Senn

 

este dokedy sa tu budes strapnovat a ukazovat aky si hokejovy analfabet? uz je to nudne
9.9.2020 - 17:47
+5

HkmDetva

 

Hovori po jeho odchode ked by uz mozno aj boli zohrate
9.9.2020 - 15:49
+1

warn1ng

 

Ja som rad za kazdeho kvalitneho odchovanca v time. Aj Miso Ivan ma potesil. V obrane to potrebujeme znacne posilnit. Neviete niekto ako to je s poistkou? Hradia to Rangers? Hartford? Alebo HKM?
9.9.2020 - 15:36
0

MaxSBA

 

A sme skončili.


Pre všetky hromadné podujatia bude platiť obmedzenie na 1 000 osôb v jednom okamihu pre exteriér a 500 osôb v jednom okamihu v interiéroch do odvolania.
9.9.2020 - 16:21
0

Dzunkes

 

rip hokeju
9.9.2020 - 19:11
0

emcoRKE

 

Taká úvahová otázka.. Bude toto robiť dobrú atmosféru v kabíne,respektíve je to správne rozhodnutie? Rahm a Trenčan je dvojica s ktorou sa ráta do ligy a príde brankár, pravdepodobne iba na mesiac ktorý určite nepodpísal na to aby sedel na lavičke..Čiže predpokladajme že bude aj reálne chytať. Aký signál toto rozhodnutie vysiela Rahmovi a Trenčanovi? Nie sú dosť dobrý na to aby si zastáli svoje miesto takže sa im oplatí hoc aj na ten mesiac zobrať Húsku? Je to skôr úvaha ale schválne ako to vnímate vy? Keby prišiel hráč do poľa,sú tam ďalšie formácie v ktorých hráč môže hrať a skutočne keď niekto má dostatočnú výkonnosť nemal by problém hrať, hoc aj tretiu/stvrtu formaciu..Brankár takýto luxus nemá, bude chytať vačšinou len jeden. Aj keby sa striedajú,tak traja sa asi striedať nebudú..čo si o tom myslíte?
9.9.2020 - 16:46
+1

emcoRKE

 

*nemal by mať problém
9.9.2020 - 16:53
0

warn1ng

 

Takto. To o tych utocnikoch nieje uplne pravda. Ked pride hrac do pola, ten druhy bude odsunuty do dalsich pätiek. To znamena menej icetimu, menej presiloviek, oslaboviek atd. Je to taky isty zasah do zostavy ako ked pride brankar. Ano brankar je jeden ale ten je na tom lade stale, nepotrebuje sa s nikym zohravat. Samozrejme ze prichod takychto hracov je nefer voci tym hracom co v tom time su, ale bohuzial... taky je zivot. Tak isto co si musi mysliet Makarov v Slovane. Brankar z KHL, Dinamo Riga, Jekaterinburg, Niznekamsk, Kunlun...A hups, prisiel tam Durny. Co si tiez musi mysliet.
9.9.2020 - 17:04
0

emcoRKE

 

S Durnym to je úplne iný prípad.. Tam je druhý brankár 2002 ročník, je predsa prirodzené že klub s ambíciami bude mať 2 kvalitných brankárov.. Zvolen však má už dvoch brankárov ktorí majú potenciál byť jednotkou v bráne,teraz sú tam vsak takí brankári už traja. To znamená ze reálne jeden podľa všetkého ani nebude chytať.to by bolo pochopitelne pri mladom brankárovi ktorí je vôbec rad za skúsenosti z tréningov a par štartov v najvyššej súťaží,ktoré si doplní nejakým hosťovaní v prvej lige. Tu sa bavíme o hotovych brankároch ktorý majú skúsenosti s postom hlavného brankára a reálne nebudú mať podľa všetkého dostatok zápasovej praxe kvoli niekomu kto si príde na 2 mesiace..a nie o bežnom zvýšení konkurencie na brankarskom poste. Keby ma Zvolen len jedného brankára a juniora, nepoviem pol slova. Vyjadril som sa ku tomu hlavne z dôvodu toho ze vpodstate majú 3 jednotky teraz v teame. To bola pointa môjho príspevku.A osobne si Myslim že je lepšie hrať treti útok ako byť tretí brankár napríklad.. Ja tam vidím dosť rozdiel.
9.9.2020 - 18:58
+5

fany

 

Som rada,že aj tu na HP sa nájde pár inteligentných a čo sa rozumejú.
9.9.2020 - 21:35
0

emcoRKE

 

ďakujem,vážim si to.
9.9.2020 - 21:48
+1

borussia

 

Trenčan može isť na dva mesiace na hostovanie napríklad do ZH alebo niekde kde nemajú tolko brankárov Húska odíde a on sa vráti aký problém
10.9.2020 - 10:36
0

Lokomotiv

 

Ťažko povedať, ale určite by nebolo správne ho odmietnuť z dôvodu obáv o to, ako to príjmu Rahm a Trenčan. Odchovanci by mali byť pre klub dôležití, navyše budúca sezóna je dosť otázna. Aj keď by toto rozhodnutie povedzme "vyslalo" nejaký negatívny signál, a na konci by to malo za dôsledok ďalšiu neúspešnú sezónu, svet sa nezrúti. Podľa môjho názoru je aj odmietnutie Pospíšila chybou.
9.9.2020 - 19:00
0

warn1ng

 

Samozrejme ze je. Ale nebudem s tym obsmrdat v diskusii ku prichodu dvoch odchovancov.
9.9.2020 - 19:19
+1

Lokomotiv

 

Nejaké tvoje odporúčania či čo to je si môžeš nechať pre seba.
9.9.2020 - 19:40
+1

warn1ng

 

Tym som nenarazal na teba.
9.9.2020 - 19:46
0

Lokomotiv

 

Aha, tak potom beriem späť. Prečítal som si iba pár príspevkov, tak mi ušiel kontext
9.9.2020 - 19:55
0

fany

 

Ale podstatu si vystihol úplne presne.
9.9.2020 - 21:36
0

fany

 

Toto je diskusia k príchodu jedného odchovanca.Ten druhý má zmluvu v Pardubiciach.Či?Hráš sa tu nato ako všetko vieš a vieš tak akurát drísty a podstatné veci,že Ivan ide do Zvolena nevieš a ešte aj otváraš ústa do mňa.
9.9.2020 - 21:39
0

warn1ng

 

Za to ty si zjedla celu mudrost sveta.
9.9.2020 - 21:57
+4

mhc23

 

A veď má pravdu jedného odmietnete a druhému idete nohy bozkávať. A potom nadávate, že nejaký odchovanec radšej inde dohrať kariéru ako do Zvolena ale prečo ako sa k ním vedenie správa tak sa aj oni spravajú k ním. Ja sa nečudujem niektorým Martinským odchovancom ako sa spravajú k Martinskému hokeju keď sa k ním vedenie správalo ako správalo tak pravdaže išli radšej inde a aj tam po kariére ostali
10.9.2020 - 11:11
+2

warn1ng

 

Pocuj ty tiez neviem v ktorom svete zijes, a to bez urazky. Kde sme odmietli Pospisila? Alebo Mudraka. Ved sme tu vsetci prosim ta pekne pisali ze je to skoda ze neni/niesu vo Zvolene. Velka skoda. Ci co je to odmietanie? Ze napiseme ze by zabral miesto dalsiemu odchovancovi ktory by bol odsunuty mimo zostavu. To je odmietnutie? Ved ale to je fakt. A hned ti odpoviem aj na tvoju pravdepodobnu reakciu na mna, ze ci nam to nevadi aj pri Huskovi ze odaunie brankarov? Za mna osobne, samozrejme ze vadi. Ale na druhej strane je to chalan so zmluvou v NYR, odchovanec co potrebuje pomoct, a HKM potrebuje pomoct pretoze ani Trencan ani Rahm sa zatial nejavia ako druhy Price . Ja som rad za kazdeho odchovanca v time. Co i len na mesiac. Ale snazim sa rozmyslat prakticky.
10.9.2020 - 11:17
0

mitoO

 

Myslim, ze pise o tom, ze ich odmietlo vase vedenie, nie fanusikovia na HP.
10.9.2020 - 11:57
0

warn1ng

 

Tak pise "odmietnete, nadávate"... kto sa v tom ma potom vyznat.
10.9.2020 - 12:16
0

mhc23

 

Píšem o vašom vedení, že odmietajú. Aha tak Húskovi treba pomôcť ale Pospíšilovi už nie. Veď vaše útoky nič nehrajú. On by vášmu útoku pomohol a vy jemu. Len aby si nebol sklamaný ako bude Húska chýtať
11.9.2020 - 7:01
0

Gargamel123

 

A ten prvy zapas v KE: by mali jednoducho skontumovat
9.9.2020 - 17:08
0

Dzunkes

 

z jazdca opat rytier to berem
9.9.2020 - 19:09
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Dzunkes

 

Ja neviem naco sa sem take veci vytahuju
10.9.2020 - 6:29
+1

cmxx

 

Lebo "kosostvorcu" nevysvetlis tak preto lebo si mysli o sebe co nie je....
10.9.2020 - 8:20
+3

fany

 

A ešte niečo z FB Zvolena.Celkom zaujímavé čítanie,hoci smutné.

choďte doriti s darebákmi z NHL = mňa zaujíma čo kto urobí pre repre SLOVENSKA !!!

predovšetkým NEMANIPULUJTE hneď v nadpise !!! Zvolenu nepomôže žiadny brankár z Nového Jorku !!! ale vo Zvolene hľadá útočisko neúspešný zlatokop !!!

presne, odchovancov čo chcú reprezentovať a bojovať za Zvolen "odídu" a darebákov, čo idú iba za peniazmi preplácajú === choďte už voľakde s takým "zvolenským" hokejom !!!

10.9.2020 - 10:07
0

warn1ng

 

K tomuto komentaru sa na tom FB HKM nejako neviem dopracovat, ale predpokladam ze je chyba na mojej strane. To je v podstate jedno. Uvedomujes si ze za jedneho "zlatokopa" si tu konkretne vcera bojovala? Mozno s tym komentarom samozrejme nesuhlasis, ale kedze si ho sem prekopirovala, je to malo pravdepodobne. Huska je "zlatokop" a Mato Pospisil nieje? Ked uz, tak aspon objektivne...
10.9.2020 - 10:16
+1

warn1ng

 

A este dodam. "mňa zaujíma čo kto urobí pre repre SLOVENSKA". Hm Adam Huska- reprezentant U17, 2x na MS U18, 2x na MS U20. Myslim ze vsetko je jasne.
10.9.2020 - 10:20
+6

ajwen77

 

Nerieees ona ide svoje furt...
10.9.2020 - 10:43
0

warn1ng

 

Ved jasne. Ale ked pri sprave o prichode zvolenskeho odchovanca vidim zase len sparanie sa, v s prepacenim sprostostiach ktore nikdy nevyriesime a ktorych pozadie nepozname (i i ked ona pozna vsetko ) tak ma to jednoducho nasere. I ked to je samozrejme nefer voci Pospisilovi a zrejme si vedenie pekne nakakalo do ust, ja sa tesim ze je Adam u nas. Nic viac. Asi by som si mal dat magnezium alebo co... na nervy.
10.9.2020 - 10:51
0

fany

 

Vieš prečo som to sem prekopírovala?Je tam toho viac.Že vás je tu možno 10 zo Zvolena čo si tu idete svoje a útočíte na mňa,lebo s tým čo sa deje v kedysi mojom milovanom klube HLBOKO nesúhlasím.Iba som chcela poukázať nato,že zďaleka nie som sama,len nie každý má čas a chuť nato,aby mu tu veľakrát nadávali detičky čo v živote nič ešte nezažili a poriadny hokej ani nevideli.Vždy bolo,je aj bude čo pochváliť či skritizovať.Ale posledné roky skôr to druhé. Pozlátko je možno pekné,ale v ňom zabalené niečo zhnité.A v jednom si mal pravdu.Zas s tým zlatokopom vôbec nesúhlasím.Ja prajem všetkým ,nech sa dostanú čo najďalej z tohto zkorumpovaného Slovenska.Pointa bola inde,ale myslím ,že to si pochopil.
10.9.2020 - 10:54
+1

warn1ng

 

Ty si tu tiez stale ides svoje. Vzdycky si najdes nieco cim zautocis na HKM. A to nielen v diskusii o HKM. Ale my vieme ze vo vedeni sa nachadzaju ludia ktori by tam nemali co robit. Teda konkretne jeden. Ale co mam kvoli tomu urobit? Postavit sa pred zimak a zacat protestovat? Zatial co ty fandis jednotlivym hracom, ja fandim HKM. Nie vedeniu, nie sponzorom ani nikomu inemu.
10.9.2020 - 11:23
0

Athotis

 

Bol to komentár nie na FB HKM , ale FB profile myzvolen a doručený pán čo to písal je starysenilny dôchodca ktorý žije v 50tich rokoch tvrdého komunizmu a zvykne podobne komentovať a zhadzovať sa na viacerých zvolenských fórach na FB
10.9.2020 - 11:39
+2

warn1ng

 

Ahaaa. Pan Vacek. Staci mi.
10.9.2020 - 11:48
0

fany

 

Vieš čo,Ty sa už tiež kroť.Predpokladám,že Ty si distingvovaný pán v najlepších rokoch s titulom pred aj za menom.Všetci čo majú iný názor ako vy 10-ti tu na HP tak sme retardovaní,len vy ste lietadlá.
10.9.2020 - 11:50
+1

warn1ng

 

A vsetci co maju iny nazor ako vy su: "detičky čo v živote nič ešte nezažili a poriadny hokej ani nevideli". Nie lietadlo.
10.9.2020 - 11:52
+3

Senn

 

Áno, ste
10.9.2020 - 11:54
+1

fany

 

A ešte som zabudla.To,že vo Zvolene trénujú deti aj páni v jeho veku Ti už predpokladám nevadí.Si nevidíte ďalej od nosa.Počkaj keď Tebe budú písať sopliaci,to je ten senilný dôchodca čo žije na začiatku 21 storočia v tvrdom Ficizme.
10.9.2020 - 11:57
0

Athotis

 

Ten pán je úplný magor ,s ktorým sa nedá rozumné diskutovať , je to ten tip starého komunistu na ktorého platí staré príslovie "nepr****š , nevysvetliš"
10.9.2020 - 13:37
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
fany

 

Žeby preto,že 35 rokov sa zaujímam.Že žijem vo Zvolene,kde z mestských peňazí idú státisíce na mládež,ktorá potom hrá kade -tade.Tie peniaze sa dajú využiť aj inak.A to,že veľmi úzko je prepojené Á-čko s mládežou.Keby mesto nedávalo peniaze na ľad,elektriku,kde by Á-čko trénovalo,či hralo?Kto by držal ľad pri živote?Takže rozprávky o tom ,že mesto podporuje mládež môžete rozprávať v škôlke a nie mne.A preto ma zaujíma ,že nemáme kúpalisko,nemáme vraj na odvoz smetí,preto sú preplnené koše,ale v pondelok sa má pre zvolenský hokej priklepnúť mimoriadna dotácia 200 000 .A na hokej sa nedá pozerať.
10.9.2020 - 11:21
0

warn1ng

 

Na tom by samozrejme nic zle, keby si nefandila timom, ktore maju tu mladez este v katastrofalnejsom stave ako HKM.
10.9.2020 - 11:27
+1

fany

 

Keď dá mesto Detva,či NZ aspoň polovicu na mládež z toho čo dáva Zvolen ,tak uvidíš tú mládež.Ste sa tu rehotali z Ľuptáka,že vydiera mesto.Vo Zvolene sa tomu hovorí inak.Tam sa slušne peňáze prelievajú.
10.9.2020 - 12:04
0

warn1ng

 

Keby bolo keby..
10.9.2020 - 12:09
0

Athotis

 

Iné športy vo Zvolene dotácie nedostávaju? Prečo si ju HKM Zvolen mládež žiadal , vieš? Určite to nejako s dovodnili.... Keď išlo na futbalový štadión čo hráme roky len dedinskú ligu milión a dačo , to bolo v poriadku podľa teba? Ďalšia vec je že mesto platí len energie pokiaľ viem a všetko ostatné je v réžii klubu , večerné opráv šatni a prerabania na zimáku ,vieš o tom že máme zle chladenie , štadión je mesta , prečo to už za tie roky nedal opraviť?
10.9.2020 - 13:43
+1

Sunkafit

 

Smejem sa hned je krajsi den
10.9.2020 - 11:33
0

Senn

 

Super, komentár senilneho rusofila a hlúpeho komunistu je presne to, čo táto stránka potrebuje. Prečo ma neprekvapuje, že postavička ako ty si ide “alternatívnu” vlnu
10.9.2020 - 12:01
+3


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen619:1313
2.Nitra413:912
3.N. Zámky413:88
4.Michalovce416:128
5.Poprad311:56
6.Detva416:176
7.Trenčín514:176
8.Košice310:104
9.Slovan411:152
10.Miškovec46:122
11.B. Bystrica48:172
12.L. Mikuláš13:50
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Viedeň7500232:1516
2.Graz7410225:1714
3.Salzburg6400223:1512
4.Klagenfurt7400315:1412
5.Fehérvár7311227:2712
6.Bolzano5301118:1310
7.Innsbruck8301422:2910
8.Bratislava5210215:198
9.Linz9210623:298
10.Dornbirn6110411:195
11.Villach6100513:263
Aktualizované: 25.10.2020 09:44
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

SKA Petrohrad - Avangard Omsk 5:2 v pondelkovom zápase (3)

Hráči Lokomotivu Jaroslavľ zvíťazili v pondelňajšom zápase Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) na ľade Salavatu Julajev Ufa 5:0. Pripísali si tak deviatu výhru v sérii. Nižnyj Novgorod zvíťazil v Magnitogorsku 3:2 po predĺžení, hoci ešte päť minút pred koncom riadneho hracieho času prehrával. Rozhodujúci gól strelil v tretej minúte predĺženia bieloruský útočník ...
včera o 20:02 - TASR

Salzburg získal bývalého hráča NHL Skilleho

Rakúsky hokejový klub Red Bull Salzburg z nadnárodnej Ice Hockey League získal do svojich služieb bývalého hráča NHL Jacka Skilleho. Tridsaťtriročný krídelník odohral v dresoch Chicaga Blackhawks, Floridy Panthers, Columbusu Blue Jackets, Colorada Avalanche a Vancouveru Canucks 368 zápasov základnej časti s bilanciou 43 gólov a 41 asistencií.
včera o 12:51 - TASR

Buffalo sa tesne pred arbitrážou dohodlo s Ullmarkom na ročnej zmluve

Klub zámorskej hokejovej NHL Buffalo Sabres sa dohodol na podmienkach novej zmluvy s brankárom Linusom Ullmarkom. Ten bude hrať v tíme ďalší rok za 2,6 milióna dolárov. Buffalo sa tak vyhlo arbitráži, ktorá bola naplánovaná na pondelok.
včera o 08:04 - TASR

Buffalo sa tesne pred arbitrážou dohodlo s Reinhartom na ročnej zmluve

Klub zámorskej hokejovej NHL Buffalo Sabres sa dohodol na podmienkach novej zmluvy s útočníkom Samom Reinhartom. Ten bude hrať v tíme ďalší rok za 5,2 milióna dolárov. Buffalo sa tak vyhlo arbitráži, ktorá bola naplánovaná už na utorok.
25.10.2020 18:18 - TASR

Calgary podpísalo zmluvu s Leivom

Kanadský hokejový klub NHL Calgary Flames podpísal ročný kontrakt na 875. 000 dolárov s útočníkom Joshom Leivom. Dvadsaťsedemročný krídelník strelil v minulej sezóne sedem gólov a nazbieral devätnásť bodov v 36 zápasoch v drese Vancouveru Canucks.
25.10.2020 12:01 - TASR

Dermott zostáva v Toronte, podpísal ročný kontrakt

Kanadský obranca Travis Dermott podpísal ročnú zmluvu s klubom zámorskej NHL Toronto Maple Leafs. Platový strop organizácie zaťaží sumou približne 740-tisíc eur. "Javorové listy" si 23-ročného Dermotta vybrali v roku 2015 v druhom kole draftu.
24.10.2020 10:50 - TASR

Obranca Nesterov podpísal ročný kontrakt s Calgary

Ruský hokejový obranca Nikita Nesterov sa po troch rokoch v CSKA Moskva vráti do NHL. Olympijský víťaz z roku 2018 sa dohodol na ročnom kontrakte s Calgary Flames. V novom pôsobisku zarobí 700-tisíc dolárov.
24.10.2020 09:15 - TASR

Rossi podpísal nováčikovský kontrakt s Minnesotou

Klub zámorskej NHL Minnesota Wild podpísal trojročný nováčikovský kontrakt so švajčiarskym útočníkom Marcom Rossim. Wild si ho vybrali v nedávnom vstupnom drafte ako svoju prvú voľbu z celkovej 9. pozície. Podľa novej zmluvy si v každej z troch sezón zarobí po 925-tisíc dolárov, no s bonusmi sa jeho zárobok môže vyšplhať až na celkových 5,325 miliónov.
24.10.2020 07:56 - TASR

Fínsky majster sveta Pesonen ukončil kariéru

Potvrdil to v rozhovore pre web kaleva. fi.
24.10.2020 06:55 - TASR

Zug - Zürich 8:2 v piatkovom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu zvíťazili v piatkovom zápase švajčiarskej ligy doma nad Zürichom vysoko 8:2. výsledky: Bern - Biel 6:0, Lausanne - Ambri-Piotta 3:2, Lugano - Davos 4:3 pp, Rapperswil - Langnau 3:2 pp, Zug - Zürich 8:2.
23.10.2020 22:13 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

27. 10. 2020
Košice - L. Mikuláš o 18:00
30. 10. 2020
Michalovce - L. Mikuláš o 17:00
Detva - N. Zámky o 18:00
01. 11. 2020
N. Zámky - Slovan o 16:00
Poprad - L. Mikuláš o 17:00
Detva - Košice o 17:00

Odohrané zápasy

25. 10. 2020
MichalovceN. Zámky
3:4REPORT
23. 10. 2020
N. ZámkyMiškovec
0:0REPORT
KošiceMichalovce
3:4 PPREPORT
20. 10. 2020
N. ZámkyZvolen
1:0 SNREPORT
KošiceMiškovec
4:1REPORT
18. 10. 2020
ZvolenKošice
5:3REPORT

Najviac bodov

Rastislav GašparDEV9 bodov
2.McPherson A.ZVO8
3.Puliš R.ZVO7
4.Nuutinen M.ZVO7
5.Lalancette C.MIC6

Najlepší strelec

Marek BartánusMIC5 gólov
2.Puliš R.ZVO5
3.Klhůfek P.KOS4
4.Hrnka T.NIT4
5.Gašpar R.DEV4

Najlepší brankár

Henri KiviahoNZA94.29 perc
2.Cowley E.NIT94.04 %
3.Rahm R.ZVO92.62 %
4.Rajna M.MIS91.73 %
5.Valent M.TRE90.48 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov