Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Konfrontácia s Európou: Naše kluby vyhrali z 52 zápasov len 13

zdroj: TASR (3x)
14.10.2021 09:38 Ján Karašinský / HokejPortal.sk

Od oživenia Hokejovej ligy majstrov v sezóne 2014/2015 vyhrali slovenské kluby v priemere len jedno zo štyroch stretnutí.


Slovensko postupne v CHL reprezentovali Košice, Nitra, Banská Bystrica a Slovan. Každý z týchto klubov má v európskej klubovej súťaži negatívnu bilanciu: Košice 6 výhier – 1 remíza – 11 prehier, Nitra 3 výhry – 7 prehier, Banská Bystrica 4 výhry – 14 prehier a Slovan 0 výhier – 6 prehier.

Sumárna bilancia našich zástupcov v Hokejovej lige majstrov tak predstavuje 13 výhier – 1 remíza – 38 prehier. Z tých 13-tich víťazstiev boli 4 proti rakúskym tímom, 3 proti českým, 2 proti nemeckým a raz sa im podarilo zdolať švajčiarske Lugano, fínsku Tapparu Tampere, švédsku Skelleftea a nórsky Stavanger.

Slovan je vôbec prvým naším klubom, ktorý v sezóne CHL vyšiel úplne naprázdno. Doteraz sa totiž ešte nestalo, že by slovenský zástupca zostal v základnej skupine bez jediného bodu. A okrem Nitry v sezóne 2015/2016 získal každý tím aspoň jedno víťazstvo, pričom Nitra pred šiestimi rokmi získala bod za prehru po nájazdoch so Skellefteou. Vtedy sa však v skupine hrali iba štyri stretnutia, nie šesť ako v súčasnosti.

Zo základnej skupiny postúpili slovenské kluby v troch z deviatich prípadoch. Košiciam sa to podarilo v ročníku 2015/2016 a tiež v nasledujúcej sezóne 2016/2017, keď ďalej išla aj Nitra. Vo všetkých troch prípadoch však v následnom šestnásťfinále vypadli.

 

SUMÁR VYSTÚPENÍ SLOVENSKÝCH KLUBOV V HOKEJOVEJ LIGE MAJSTROV (od sezóny 2014/2015)

2014/2015, Košice, 2-0-0-1-3

Kolín – Košice 2:1; Košice – Oulu 1:2; Liberec – Košice 3:2; Košice – Liberec 4:3; Oulu – Košice 3:2 pp; Košice – Kolín 4:3

2015/2016, Košice, 2-1-0-0-3

Košice – Red Bull Mníchov 2:4; Red Bull Mníchov – Košice 1:0; Klagenfurt – Košice 2:3; Košice – Klagenfurt 2:1 sn; Košice – Skelleftea 4:3; Skelleftea – Košice 3:0

2015/2016, Nitra, 0-0-0-1-3

Nitra – Skelleftea 2:4; Skelleftea – Nitra 3:2 sn; Nitra – Liberec 0:9; Liberec – Nitra 2:0

2016/2017, Košice, 1-0-1-0-4

Košice – Bern 3:6; Košice – Linz 2:3; Linz – Košice 3:4; Bern – Košice 3:1; Košice – Fribourg 1:1; Fribourg – Košice 4:1

2016/2017, Nitra, 3-0-0-0-3

Stavanger – Nitra 2:1; Nitra – Plzeň 2:1; Plzeň – Nitra 2:4; Nitra – Stavager 2:1; Vítkovice – Nitra 7:0; Nitra – Vítkovice 0:5

2017/2018, Banská Bystrica, 2-0-0-0-4

Wolfsburg – Banská Bystrica 4:3; Salzburg – Banská Bystrica 5:0; Banská Bystrica – Wolfsburg 0:1; Banská Bystrica – Salzburg 5:3; Tappara – Banská Bystrica 3:0; Banská Bystrica – Tappara 5:2

2018/2019, Banská Bystrica, 1-0-0-1-4

Banská Bystrica – Jyväskylä 1:6; Banská Bystrica – Lugano 5:2; Lugano – Banská Bystrica 4:1; Jyväskylä – Banská Bystrica 6:0; Plzeň – Banská Bystrica 6:4; Banská Bystrica – Plzeň 2:3 pp

2019/2020, Banská Bystrica, 0-1-0-1-4

Färjestad – Banská Bystrica 6:1; Mníchov – Banská Bystrica 3:0; Banská Bystrica – Mníchov 3:2 sn; Banská Bystrica – Färjestad 3:4 pp; Banská Bystrica – Ambri-Piotta 0:4; Ambri-Piotta – Banská Bystrica 4:3

2021/2022, Slovan, 0-0-0-0-6

Leksand – Slovan 5:3; Fribourg – Slovan 5:2; Slovan – Leksand 2:4; Slovan – Fribourg 0:2; Třinec – Slovan 3:0; Slovan – Třinec 1:4

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Turnaje Liga majstrov


yaro.s

 

Keď sa na to pozerám spätne, na košické výsledky, už to hodnotím trochu ináč.
Na pár zápasoch som bol, až na dve jasnejšie prehry, všetko to bolo vcelku dôstojné.Boli aj zaujímavé výhry.
Predtým som to nejako pozitívne nebral
Slovan ma veľmi sklamal, dva zápasy odohrali slušne, potom už nie a to som ich účasť obhajoval...
14.10.2021 - 9:53
+7

LenTak93

 

a to treba povedať, že minimálne v sezónach 15/16 a 16/17 boli tie košické tímy také nemastné-neslané
14.10.2021 - 10:07
+2

wedro

 

𝗞𝗘 6️⃣ 𝘃𝘆𝗵𝗶𝗲𝗿
𝗕𝗕 4️⃣
𝗡𝗧 3️⃣
𝗕𝗔 0️⃣


𝐓𝐚𝐤𝐳𝐞𝐓𝐚𝐤®️
14.10.2021 - 9:57
+20

Marchand63

 

KE vyradenie vo stvrtfinale Martinom, Popradom a nepostup do stvrtfinale cez NZ posledne tri sezony.

#minulostjeminulost

14.10.2021 - 13:00
+9

gta98

 

Nemam rad tieto reci, aj vcerajsi zapas je minulost, aj dnesny obed je minulost.. tento clanok je o minulosti a wedro je posledny koho by som sa zastaval, ale teraz ma pravdu.
14.10.2021 - 13:12
+4

Zkubydu

 

Ja zase nemam rad spomienkovy optimizmus, lebo: Košice na úbohych 6 vyhier 11x zahučali V čase keď tento projekt len štartoval.
Bystrica pri 4 vyhrach kapitulovala až 14x a to aj vyrazne (0:6 doma a 6:0 vonku)!!!
Nitra síce získala "pomerne najviac z hry" ked 3x triumfovala a rovnako 3x podlahla (najma bolelo 0:9 s Libercom!!!)
a Slovan tiez nic vyrazne nezmenil iba 6x zahučal z biednym skore

Taka je bohuzial pravda a ak tu niekto vidi dovod na oslavy tak nech oslavuje.
14.10.2021 - 13:24
+4

gta98

 

Ty vidis dovod na oslavy, ja oslavujem? V klude si precitaj co napisal wedro a co som odpisal ja na nejaky trapny prispevok o minulosti.

Tie vase reakcie su velmi emocne, ci uz tvoja alebo potkanova, nemaju nic spolocne s podstatou veci.. keby Poprad lepsie zahral vo finale so Zilinou, mame uz titul. Keby, keby... bla, bla.. fakt je ten, ze Kosice maju najviac vyhier v LM a spochybnovat to takou hlupou argumentaciou o minulosti, pricom tento clanok je o minulosti.. ak si chcete silou mocou do niekoho kopnut, treba najst lepsiu zamienku
14.10.2021 - 13:33
+6

HokejBJ

 

Mam taky pocit že ty si si pred otvorením diskusie už dopredu akoby predstavil nejakého človeka ktorý tu napísal nejaký príspevok ktorý si čakal že tu bude a prišiel si mu to tu natrieť, lebo ja si inak neviem vysvetliť tento tvoj komentár. Jatl tu nevidím žiadny spomienkový optimizmus ani nikoho kto tu oslavuje a ani wedro mi nepríde že by tu oslavoval skôr zhrnul článok do par slov. Rovno napíš email autorovi článku že prečo on vyťahuje minulosť a či on vidí dôvod na oslavy že dal do nadpisu 13 našich výhier
14.10.2021 - 17:12
+2

sKEta

 

Vy to mate jednoduche ziadna minulost , sucasnost ani buducnost
17.10.2021 - 6:12
0

nitranitricka27

 

Kedy hrali Nizke Tatry Ligu majstrov? Hlupačik
14.10.2021 - 15:03
+4

strojar

 

To je Nowy Targ.
14.10.2021 - 15:06
+1

Matej8199

 

Niekedy treba mať šťastie na skupinu. Ale áno, Košice uhrali v CHL určite najlepšie výsledky, štatistiky nepustia.
14.10.2021 - 9:59
+15

FP-lacerta21

 

stastie -nestastie ...
Ono vsetky nase timy mimo sba dokazali porazit ale aspon bodovat o.i. aj s timami z FIN, SWE, SWI ci GER a nie raz aj s CZE!!!
Na postup stastie treba, ale neurobit haMbu a uhrat aspon co-to, by sa malo v akejkolvek skupine...
Ja uz nechcem este viac rypat, ale ako vo futbale, tak aj tu vidiet, ako to nasmu "najlepsiemu" timu mimo SK nejde, ked za nim nie su pasiky ci zeleny stol ...
14.10.2021 - 10:11
+7

bigi

 

ja viem ze ty mas komplex so slovana a je jedno z ktoreho a darmo na teba reagovat, ale tak ukaz mi v zahranicnej konfrontacii uspesnejsie muzstvo ako slovan a je jedno ci hokej alebo futbal (vo futbale mozno mozno artmedia ktora dokazala ako jedina postupit vo svojej jedinej ucasti v poharovej europe. ale v hokeji nie je nikto uspesnejis, a nezakryje to ani neuspech z tohtorocnej edicie CHL
15.10.2021 - 9:52
0

FP-lacerta21

 

dostuduj si ...
napoveda:
Vo futbale vas v ere samostatnosti prekonali 1.FC Kosice, Artmedia a potom Zilina, kedze hrali skupinovu fazu LM... co sa sba nikdy nepodarilo...
V hokeji ... mas to v clanku ... kazdy tim, co hral CHL ..

Komplex si nechaj pre seba ... toto su statistiky... nie vasa pycha a pocity uspesnosti

https://sport.aktuality.sk/c/309443/video-kosice-artmedia-a-zilina-spomienka-na-tri-slovenske-kluby-v-lige-majstrov/
15.10.2021 - 10:57
+6

bigi

 

Slovan sice nehral futbalovu LM ale narozdiel od inych sa v europskych poharov predstavil podstatne viac krat.
A clanok je len o CHl kde hral teraz slivan prvy krat ale predstav si ze europske sutaze boli aj pred chl. Cize vybral si si len to co sa ti aktualne hodi. A ano mas komplex ktory tu prezentujes az prilis casto aby si to nikto nevsimol
15.10.2021 - 13:43
0

Zkubydu

 

Slovan vyhral Pohar Vitazov Pohara: aky pohar z europskych sutazi maju Kosice?
15.10.2021 - 15:15
0

FP-lacerta21

 

Po prečítaní tvojich príspevkov nižšie na teba ani ďalej nereagujem, najprv si to usporiadaj v hlave, začni rozlišovať medzi zápasmi , sezónnymi, bodmi, doštuduj si menej aj viac vzdialenú históriu nie len sba, ale celého SVK hokeja, reaguj k veci a potom …
16.10.2021 - 23:17
+4

FP-lacerta21

 

Vyťahujes federálne časy… Ok
Klobúk dole pred Slovanom za to čo dokázal ako vo futbale, tak v hokeji. Hlavne kvôli tomu, že v tom vtedy nebola “politika”. Veľké uznanie za víťazstvo v PVP…
Ale kým vo futbale sa z týchto federálnych čias dá Slovan pokladať za najúspešnejší klub, v hokeji sú na tom podľa čísel stále lepšie Kosice…
KE majú 2 federálne tituly, Slovan iba 1.
A keď si tu vytiahol európske súťaže z predrevolučných čias, tak v PMEZ majú Kosice 2. miesto z 1986 a tuším 5. z 1989, kým Slovan má “iba” 3. miesto z cca 1980…
Plus kým Slovan z federálnej ligy vypadol, tak Košiciam sa toto nikdy “nepodarilo”…
Ja som v prvom príspevku poukazoval na “rovnosť” v súčasnom SVK športe. Futbal ako taký si tu zacal rozvíjať ty, napriek faktu, že mimo SVK permanentne Slovan v každom športe horí (az priam robí haMbu, vid CHL…)
16.10.2021 - 23:10
0

sKEta

 

ved daj tie uspechy hokejoveho slovana v eu poharoch , futbalove nemusis tie haMby z poslednych 3-4 sezon pamatam
17.10.2021 - 6:19
0

Zkubydu

 

ak chces statistiky slovenskych timov v CHL tak sa pozri na toto: 1. Nitra vyhrala 3x prehrala 6x v riadnom case a 1x na SN
2. Slovan prehral vsetkych 6 zapasov (ktore by momentalne nevyhral nikto iny z nasej ligy!!!)
predposledne su Kosice, lebo prehrali az 11 x
a suverene najhorsia je Bystrica ta prehrala az 14x!!!

a zodpoveda to aj aktualnej tabulke.
1. Nitra 16 b
2. Slovan 12 b
***
5. Kosice 10 b
***
8. Banska Bystrica 9b
Skratka slovaci v CHL nepatria medzi favoritov, naopak su v poslednom kosi!!!
14.10.2021 - 12:27
+2

yaro.s

 

Teda mňa do toho nič, ale veľké šťastie, že ty nevyhodnocuješ údaje niekde, kde reálne od toho niečo závisí
14.10.2021 - 12:49
+21

Kocando444

 

Ale uctovnik by bol najkreativnejsi 😂
14.10.2021 - 14:19
+4

Kocando444

 

Podla ziskanych bodov za celu dobu CHL
Kosice - 46 z 91 ucastnikov
Bystrica - 55/91
Nitra - 58/91
Slovan - 87(delene 87. miesto)/91

% ziskanych bodov

Kosice - 35.19% - 59/91
Nitra - 33.33% 62/91
Bystrica - 24.07% - 71/91
Slovan - 5.56% - 87(delene 87. miesto)/91
14.10.2021 - 14:33
+5

FP-lacerta21

 

ja som slaby v matematike, mozno len nerozumiem percentam .... ale ako si u slovana z 0 bodov vyratal 5,56% ???
14.10.2021 - 15:08
+2

Kocando444

 

Bral som data z ofic CHL stranky, kde maju za prehru pp 1b

14.10.2021 - 15:28
0

FP-lacerta21

 

a v ktorom zapase sba sa predlzovalo???

... " 2021/2022, Slovan, 0-0-0-0-6
Leksand – Slovan 5:3; Fribourg – Slovan 5:2; Slovan – Leksand 2:4; Slovan – Fribourg 0:2; Třinec – Slovan 3:0; Slovan – Třinec 1:4 " ....
14.10.2021 - 15:32
+3

Kocando444

 

Tak potom pardon , dufam ze to nesposobi 3. Svetovu . ma tam byt nula celych nula celych nula nula dpc 😂
Kedze som slovan v CHL nejak nesledoval tak ma ani nenapadlo ze ofic statistiky budu na prd
14.10.2021 - 15:36
+2

FP-lacerta21

 

klud ... ziadna vojna ani len utok ... slo mi len o matematiku a myslel som si, ze mi nieco uslo ... kedze asi cisto logicky nikdy z 0 ine cislo nevyrobis ...
mier...
14.10.2021 - 15:47
+3

Kocando444

 

Sak mierim… len chvilu postoj 😂😂
14.10.2021 - 15:56
+1

Zkubydu

 

ved o tomto pisem: v 2014 bolo 48 účastníkov a neskôr ich bolo 32, a od 2023 ich bude už len 24 a my sme dosiahli najvyššie na 59. 62. 71. a 87.miesto a vy sa tu hladkáte akí ste dobrí hľadáte tu kto je najuspešnejši... Veď toto je cele zle!!! Hlavne že Slovan je za vami... Ked ti skape koza, tak bodaj by susedovi skapali dve.
14.10.2021 - 21:13
0

FP-lacerta21

 

Dobre si to domiešal alebo poohýbal…
Poplietol si body s umiestnením a porovnávaš celkove umiestnenie klubov za 8 rokov zo všetkých rokov s počtom účastníkov v jednej sezóne!
Nože sa na to kukni ešte raz
14.10.2021 - 22:12
+3

Tizo

 

wow ta tvoja tvorba statistik to je jeden tendencny grc. cize slovan s bilanciou 0-6 je na tom lepsie ako kosice so 6-11. keby sa slovan chcel kosiciam rovnat aspon pomerom tak by to bolo 2-4. ja doprajem slovanu dalsich 6 zapasov aby ta bilancia bola 0-12 ty uz najdes nejaky sposob ako slovan z toho vyjde najlepsie..
14.10.2021 - 15:00
0

FP-lacerta21

 

... a najlepsie je na tom Presov s Detvou + XY SK timov, kedze v CHL nikdy neprehrali
14.10.2021 - 15:10
+2

marco32

 

stara pravda hovori ze ak chces byt majster musis zdolat vsetkych bez rozdielu ... vykony ktore podaval Slovan vsak nekoresponduju s kvalitou sutaze ... za mna to Slovan velmi odflakol ... az na par hracov sa vsetci ostatny na to vykaslaly a boli si zakorculovat na rybniku ...
14.10.2021 - 12:30
0

Big Bear

 

Bola aj dobra skupina. Ale mate cenne skalpy z toho vsetkeho asi najvzacnejsie Kolin, Skelleftea (KE) a Mnichov, Lugano (BB). Kazda vyhra cenna, aj ked ten vas Linz sa v tom trochu straca. Nitriansky vyprask bol ale tiez legendarny :p
14.10.2021 - 13:37
+2

Corgi77

 

legendárny je skôr výprask 12:0 od CSKA Moskva. :p
14.10.2021 - 13:43
+14

yaro.s

 

U KE by som za dobrý výsledok pokladal aj víťazstvo nad Libercom.
14.10.2021 - 14:07
+1

FP-lacerta21

 

... remiza s Fribourgom...
14.10.2021 - 15:11
0

yaro.s

 

Takých výsledkov je tam aj viac, BB s vtedajším Salzburgom tiež nie zle, vyhrali tiež s Tampere, aj keď ti neprišli s tým najlepším.Tiež sa mi rátalo víťazstvo NR s Plzňou.
14.10.2021 - 15:26
0

yaro.s

 

Len by som všade namiesto toho "s" dal nad..., keďže stránka nie je len pre východniarov
14.10.2021 - 15:33
0

FP-lacerta21

 

aj "s" je gramaticky spravne
len je to skrateny tvar ...
napr.:
... slovan vyhral (zapas - duel) s Trincom ...
Cize je to gramaticky spravne ... akurat .... ze to fakticky nie je pravda ...
14.10.2021 - 15:42
0

yaro.s

 

Tak to mi odľahlo , ale tiež som mal taký pocit, keď som to písal...
14.10.2021 - 15:51
0

FP-lacerta21

 

suhlas... urcite si treba vazit kazde vitazstvo ci kazdy bod v lige majstrov...
14.10.2021 - 15:33
0

HokejBJ

 

Len aby ti tu zachviľu niekto neprišiel vysvetliť že stále je tu viacej prehier a nevidí dôvod na oslavy
14.10.2021 - 17:15
0

BourBon

 

Ja som sa vzdy tak trochu hanbil za pristup BB k Lige Majstrov, resp. za cele ucinkovnie v nej. Ale ono, ked sa to takto tie vyhry vytmavia, okrem toho je tam viacero tesnych vysledkov a predlzeni s kvalitnymi supermi, tak v porovnani s poslednou ediciou to az tak zle nevyzera.
14.10.2021 - 10:02
+13

Kukulkan

 

Ďakujeme Slovanu za krásne štatistiky
14.10.2021 - 10:05
+8

nerorome

 

Ak by to nedajbože celé Slovan vyhral, tak by si mu za takú štatistiku tiež ďakoval ?
14.10.2021 - 10:52
0

Ivo

 

Tento Slovan je nejak celé zle
14.10.2021 - 10:18
+2

amaskiea

 

Namiesto toho, aby sme sa (aspoň) zamysleli nad bilanciou 13 - 1 - 38, sa teraz budeme upokojovať (ukájať) nad bilanciou 0 vs. 13. Typické. Nič nové na svete... - spieval istý alkoholom premrhaný multitalent z Trenčína.
14.10.2021 - 10:25
+3

Sunkafit

 

Liga za to moze
14.10.2021 - 10:37
+1

amaskiea

 

ne, za 13 - 1 - 38 môže "Slovan v KHL"
14.10.2021 - 10:45
0

Sunkafit

 

Moze za to jedine slovan tak ako aj za svoje posobenie v KHL
14.10.2021 - 10:55
+1

amaskiea

 

za 38 prehier, to vážne?
14.10.2021 - 11:15
0

Sunkafit

 

Moze si za to kazdy sam ziadne plakanie liga je slaba...je taka aka je a slovan ju nijakym sposobom nezlepsuje napriklad ked sa uz chceme dotoho zamotat
14.10.2021 - 11:20
+7

amaskiea

 

no to je fakt, že sa zamotávaš
14.10.2021 - 11:36
0

HeyYou

 

"je taka aka je" krasne nezmyselna formulacia, vsetci sme taki aki sme, to je snad jasne. napriklad lider tej ligy, ktora je taka aka je dostal od tohto tragickeho slovana doma osmicku, fakt byt vami v nitre, drzim radsej hubu
14.10.2021 - 11:54
+3

BieloModra

 

hiiiiii!
14.10.2021 - 11:55
0

Sunkafit

 

Vtipalek
14.10.2021 - 12:07
0

Sunkafit

 

Nieeeee samozrejme liga vam v tom zabranila aby ste zahrali lepsie
14.10.2021 - 12:15
+4

HeyYou

 

jj, tie mimoriadne vypate ligove suboje nas stali mnozstvo sil.
14.10.2021 - 12:25
0

Sunkafit

 

Je mi to luto
14.10.2021 - 12:37
+1

HeyYou

 

jj, to vidim
14.10.2021 - 12:38
0

BieloModra

 

co sa exponujes dusik povedal ze mame drzat hubu
14.10.2021 - 12:57
0

Sunkafit

 

Ja si len robim srandu mam ho na klobase akurat tak
14.10.2021 - 13:00
0

BieloModra

 

sak toto no nic tak ja idem drzat inde
14.10.2021 - 13:03
+2

Sunkafit

 

Hlavne sa nezraniť pri tom
14.10.2021 - 13:16
0

HeyYou

 

teraz uz je neskoro
14.10.2021 - 13:17
0

FP-lacerta21

 

...presne ... napsledy s Mikulasom... mozno preto ste nevladali doma proti rezerve Trinca...
14.10.2021 - 15:13
+5

Zkubydu

 

nie je hanba prehrat z lepsim timom: a to Slovan v Nitre jednoznacne bol. Na druhu stranu je super im dat 5 golov a nevyhrat, to sa uz asi nikomu nepodari.
14.10.2021 - 12:32
0

Zkubydu

 

Ak tvrdis, ze Slovan nasu ligu nezlepsuje: tak ani tvoje prispevky tuto diskusiu.
14.10.2021 - 12:30
0

HeyYou

 

mna by hlavne zaujimalo ake su vlastne tie kriteria pre "zlepsovanie ligy", uz sme sa sice dozvedeli, ze slovan ju "nijakym sposobom v ziadnom pripade urcite nezlepsuje", ale doteraz neviem dojst na to, ako sa to pocita
14.10.2021 - 12:35
0

Sunkafit

 

Presne take iste ako ked povies ze vas na tuto uroven nepripravila liga mozes zacat pocitat
14.10.2021 - 12:41
+2

HeyYou

 

to s tou ligou sa vas nejak dotklo, tusim to pouzivate castejsie ako slovanisti, ty počítadlo
14.10.2021 - 12:48
0

Sunkafit

 

Ved toto chcete pocut :d tak co places
14.10.2021 - 12:54
+2

HeyYou

 

esteze sa mame koho spytat ked budeme chciet vediet co vlastne chceme
14.10.2021 - 13:21
0

Sunkafit

 

Kludne ako mozes vidiet som v tom vyborny
14.10.2021 - 13:30
+2

HeyYou

 

ja som ale "nieco viac", takze tvoj nazor ma az tak nezaujima
14.10.2021 - 13:39
0

Sunkafit

 

Napisem ti do spravy co si lebo by sa tu peklo otvorilo
14.10.2021 - 13:47
0

HeyYou

 

to si mohol dat aj sem kludne
14.10.2021 - 13:53
0

Sunkafit

 

Ale mne je jedno co ti tvrdis
14.10.2021 - 12:38
0

templar

 

Neviem, či alkoholom, ale premrhali ste jedinečnú príležitosť vylepšiť túto výrazne zápornú štatistiku a to sa neodpúšťa...
14.10.2021 - 11:15
+1

amaskiea

 

My sme všeličo iné, aj oveľa vačšejšé premrhali a dojebabrali, aj premrhávame a doje... a aj ešte budeme..., o to pokoj, ale čo sa neodpúšťa, prosím ťa??? Že sme neutrhli ani len to jedno "štatistické" víťazstvo? Presne toto som mal na mysli, že si budeme túto zúfalú dlhodobú(!) bilanciu (opäť) zastierať nejakou rádobysenzáciou, ba čo viac, niečím, čo sa dokonca neodpúšťa...
14.10.2021 - 11:33
0

BieloModra

 

uz som sa zamyslela amas pravdepodobne som to zapricinila ja lebo som vam drzala prsty najskor tie na rukach a ked to slo dolu vodou aj te na nohach tak uz teda nebudem
14.10.2021 - 11:19
+1

amaskiea

 

ja by som sa asi mal zamyslieť nad mojou schopnosťou vyjadriť sa zrozumiteľne...
14.10.2021 - 13:06
0

bigi

 

a vies jak sa hra na hovno hokej ked ti niekto drzi prsty na rukach , a potom si zober ako sa korculuje ked ti este k tomu drzi aj prty na nohach. haMba ti, ja som vedel ze to zlo za tieto zle vysledky ide z nitry
15.10.2021 - 10:01
+1

BieloModra

 

hovado! nuz.... aspon seci vieme ake lahke je infiltrovat sa k vam.... nemate zatiahnutu roletu, nestihate sa vracat, casto nechavate vela volneho priestoru pred branou, niekedy sa neviete spravne spocitat, kazdy si hra co chce a ne co by mal vase vedenie viac potlapkava ako naviguje.... ty zlo!
15.10.2021 - 12:46
+2

Vojto83

 

Pamätám si časy, keď Ligu majstrov hrával ešte Vsetín. Za nás v nej hrali Dukla a Slovan. Vtedy mala uplne inú prestíž a štadióny boli nabite. Toto, čo sa hra dnes, je uplne inde. Pre veľa klubov to nemá zmysel, je to nerentabilne. A veľa ľudí táto súťaž nezaujíma. Ale to nie je ospravedlnenie pre naše kluby. Už som to tu písal. Ak nemajú ambície dat do zápasov všetko, potom nemá zmysel, aby hrali Ligu majstrov. Znižuje to kredit hráčom, klubom, aj celej našej lige. Môj názor je, ze cela tato súťaž je urobená nasilu, v tejto podobe nemá význam a časom aj tak zanikne. Ale dovtedy, keď chcú naše kluby reprezentovať nás hokej, mali by to robiť so všetkou vážnosťou.
14.10.2021 - 10:29
+5

Sunkafit

 

Podpis
14.10.2021 - 10:38
0

cy2kz

 

No, každopádně se teď hraje "už" sedmá sezóna. Byla by osmá, kdyby se ta předchozí nemusela rušit. Spíš si myslím, že pokud zanikne, tak ji dorazí Covid, respektive doba postkovidová.
14.10.2021 - 11:03
0

MaToooo

 

Aj ked je tato sutaz urobena nasilu...tak som za nu rad. Zapasy z Oulu, Skelefteou alebo Libercom boli vyborne..a fakt som odvtedy take kvalitne zapasy nevidel..samozrejme v spojeni s Kosicami....
14.10.2021 - 13:05
+2

Daewo_KS

 

Presne tak, ja som prekvapeny a sklamany zaroven pokial ide o to, ze fanusikovia nevedia docenit tuto sutaz. Ved ako hovoris, aj v KE sme vdaka nej mali moznost vidiet spickovy europsky hokej. Tiez si tie zapasy velmi zivo pamatam a zakazdym to bol zazitok.
14.10.2021 - 13:49
+3

LenTak93

 

dodnes si pamätám, ako hral za Skellefteu Tim Heed, ktorý sa potom mihol v NHL
a to som sa šiel na nich pozrieť aj do Nitry, že reku, kedy príde také mužstvo zase na Slovensko a bum, dostali sme ich potom my
15.10.2021 - 10:12
0

Daewo_KS

 

Oulu ci Skelleftea su - co do kvality - hokejovou obdobou mozno Dortmundu, Tottenhamu a podobne. Raz davno som to tu aj pisal. Ked sa na to pozrieme touto optikou, nizky zaujem o tieto zapasy je prekvapujuci. Mne osobne hokejova LM v Kosiciach velmi chyba a chybaju mi vo vseobecnosti aj nejaki kvalitnejsi zahranicni superi v priprave na lade KE.
15.10.2021 - 13:31
+1

BieloModra

 

jaaaaaaaaaaaaj toto boli pre fanusika Corgonov krasne casy
14.10.2021 - 10:38
+1

Sunkafit

 

Ano ale vo Vitkoviciach ma to teda nebavilo..
14.10.2021 - 10:46
0

BieloModra

 

uz by sme sa opakovali ked by sme pisali ze top bola Plzen a pre par aj Skelleftea
14.10.2021 - 10:52
+5

Sunkafit

 

Bavil ma kazdy okrem vitkovic aj Liberec mal svoje caro...ale my sme boli vtedy trocha inde a iny fanusikovia to ani nedokazu pochopit lebo ani nemozu ked tu nechodili na hokej
14.10.2021 - 10:57
+3

BieloModra

 

aabsolutny suhlas
14.10.2021 - 11:01
+1

KrebsKandidat

 

A na domacom zapase s Libercom toho nebolo vela vidiet, doslova Myslim, ze to bol Liberec, teda
14.10.2021 - 10:54
0

BieloModra

 

nastatie tieto neduhy hmloveho oparu su uz odstranene
14.10.2021 - 10:55
+4

Sunkafit

 

To vadilo jedine cuzdim pri tv
14.10.2021 - 11:02
0

KrebsKandidat

 

Zial, ani ta hmla nepomohla ukryt nasu branku
14.10.2021 - 11:23
+2

nerorome

 

Toto porovnávanie, kto spravil zo slovenských klubov akú "dieru do sveta hokejovej LM" mi príde ako keď si pár šikmookých pánov pri pisoároch meria hrdo svoje pipíky a vedľa nich si uľavuje Robert Rosenberg Smiech cez slzy, vážení...
14.10.2021 - 10:43
+9

omen

 

Skúsim z iného hľadiska (trocha aj s rezervou): kvôli určitým okolnostiam aj minulých rokov hralo CHL až 4 mužstvo ligy... to sa muselo prejaviť Na budúci sezónu treba bojovať (zväz, APHK, či kluby) aby hral CHL majster
14.10.2021 - 11:26
0

LenTak93

 

a Zvolen by uhral lepšie výsledky? veď má ešte horší vstup do sezóny ako Slovan
14.10.2021 - 12:36
0

omen

 

Podľa niektorých prispievateľov určite (dokonca niekto minule písal,že každé družstvo extraligy) No najlepšie je na tom, že sa to už nedozvieme
14.10.2021 - 13:35
0

FP-lacerta21

 

to neviem, ale ked sme uz v podmienovacom sposobe, tak ....
"S B-ckom Trinca by zahral vyrovnanejsi zapas ktorykolvek tim z nasej ligy..." ale jasne ... keby, keby .... keby....
14.10.2021 - 15:20
0

ElwisNR

 

Problém je podľa mňa že naše kluby túto súťaž berú ako nutné zlo ak by bola finančne pre nás zaujímavejšia aj vyskedky by boli asi iné.Ale napríklad zápas so Skelleftea patrí aspoň u mňa za top zážitky na NR štadióne a dokument o tom potvrdzuje že aj pre SWE to bol neobyčajný zážitok.
14.10.2021 - 11:36
+1

pupo

 

Problém je skôr že naše kluby berú tu súťaž jak špičkové európske mužstva pre ktoré je skupinová fáza len lepšia príprava. Hral by Slovan podobne jak prvé 2-3 zápasy mohol urvat Trincu víťazstvo,realita a prístup je ale 0 bodov.
Neviem prečo by sa mal zväz zrazu snažiť o účasť nášho majstra v lige majstrov.
14.10.2021 - 12:05
+1

Zkubydu

 

Nesuhlasim so vseobecnym nazorom ze CHL nepriniesla nic: lebo podla mna neuveritelne dvihla uroven hry viacerych klubov vo Svajciarsku, Nemecku, Rakusku, Dansku, ci Norsku.... Vazne ju beru aj v cesku, kde je to odrazovy mostik pre "vysluzilych Cechov" aby si na "stare kolena" isli zarobit do bohatych klubov a slabych lig. Bolzano, Mnichov Kolin, Salzburg... Naopak fini to vnimaju ako nutne zlo a nechavaju hrat poltimu zjuniorov ako moznu pripravu na vlastnu sezonu. Svedi su asi top co sa tyka kvality a beru to profesionalne. My sa tu idemeodbavovat nad Slovanom lebo prehral 6 zapasov a hoci Kosice (hrali ked bol tento projekt este len v plienkach) prehrali 11x, Nitra 7x, Bystrica 14x.
Podciarknute a spocitane: Nase kluby nech uz je to ktokolvek sa mozu porovnavat len z Francuzskom, Norskom, Danskom a UK, ale TOP nemecke tímy,ci svajciarske su casto krat nad sily a moznosti nasich. Ci raz niekto remizuje so Stavangerom alebo vyhra nad Vitkpvicami, z nas nerobi hokrjovu velmoc, aspon nie co sa tyka hokejovej ligy. Vsetci tu pindaju na Slovan, ale az na stastny moment v Michalovciach a vo Zvolene (nic v zlom v oboch pripadoch to boli cenne vyhry) vsteci s tym kritizovanym Slovanom padaju ako muchy.
Ale aj ak by hrali CHL v MI, alebo vo ZV, uhrali by v tej skupine rovnaky prd ako Slovan a poprehravali by aj tie zapasy TEL, ktore vdaka tomu ze v CHL nehraju, dokazali so stastim povyhravat.
Tot moj nazor na vseobecnu kritiku mnohych zucastnenych.
14.10.2021 - 12:09
0

pupo

 

Neuveriteľne dvíhla úroveň v Sui Ger tu sa určite nedá súhlasiť. To že zápasy v CHL dajú viac slabším mužstvám ako s rakúskej dánskej či nórskej ligy je jasne.
V Česku ju tiež až tak vážne neberú, Liberec prehral v UK a Trinec tretíkrát po sebe nepostúpil zo skupiny
14.10.2021 - 12:21
+1

Zkubydu

 

Rozhodne dvihaju kredit timom zo svajciarska, nemcom aj rakusanom.: jednak maju plne domy. Predavaju dresy, saly... Priemerny divak (Nor Nemec aj Svajciar) necha na zapase doma kludne aj 100-200€ tiez radi cestuju napr, do ceska, ci rakuska aj do Finska ci Svedska. Kasy timov sa preto plnia. Pribudaju im sponzori a maju vacsie rozpocty. Nakupuju hracov a dvihaju uroven vlastnych lig. Kym pred 5-10 rokmi boli 1-2 silne timy v Nemecku v Rakusku... dnes ich je ovela viac.
14.10.2021 - 13:12
+1

cy2kz

 

"...maju plne domy. ... Priemerny divak (Nor Nemec aj Svajciar) necha na zapase doma kludne aj 100-200€ "
A k tomu si přišel jak, jestli se můžu zeptat?
14.10.2021 - 13:29
+5

Zkubydu

 

osobna skusenost:: V Mnichove, Zurichu, ale aj v Plzni pred stadionom... Stanky s obcesrstvenim velke promo akcie, predaj suvenirov,dresov, salov... cca 2000 ludi z oboch taborov Ci nemci fini, ci rakusania...od obeda az do vecera. V casoch pred koronou.
14.10.2021 - 21:53
0

topska

 

CHL?
14.10.2021 - 22:15
0

Zkubydu

 

samozrejme : ved sa bavime o CHL.
15.10.2021 - 15:20
0

pupo

 

V Mníchove stojí perma na státie 360€ na sedenie 680€. Žijem už pár desaťročí v Bavorsku a nad tvojimi blbostami že Nemci nechajú 100-200€ na zápase môžem krútiť len hlavou! V Mníchove v starej hale o hokej neni až tak záujem a promo tam robí Red Bull čo je jedine plus. Ani na futbale nenechajú Nemci toľko na zápas, 400-600€ dať na šport za mesiac si v Nemecku nemôže dovoliť veľa ľudí.
100-200€ na zápas nechávajú ľudia v NHL na stadione ale tam majú iné ceny, pivo 14-22$, burger menu 15-20 atd.
15.10.2021 - 10:37
+1

Zkubydu

 

nehovoril som o DEL: ale o CHL podobne Promo ako v Mnichove robi na CHL RedBull bolo aj v Plzni (1500-2000 ludi v dresoch z oboch taborov pred štadionom od 13:00 a cca 5000 divakov v hale. Super atmosfera.
15.10.2021 - 15:26
0

pupo

 

O CHL je ešte menší záujem v Mníchove než na Delku.
Aj s pivom ktoré stojí 3-4€ sa nikdy nedostaneš na 100-200€ 😂
15.10.2021 - 16:08
0

topska

 

Hadam to nevies lepsie aj ked tam zijes
15.10.2021 - 16:10
0

Zkubydu

 

Tak to potom boli asi Turisti: co ti uz mam na toto povedat. Pisem len to co som videl.
15.10.2021 - 16:15
0

pupo

 

Dresy stoja 60-90€ a normálny fanúšik si kupuje na sezónu 1 alebo 2.
Čo poznám ľudí u nás a chodia na hokej tak sú to 2-4 piva podľa toho či šoférujú, nechajú na zápas 15-25€ a to nechávame na futbale tiež.
Normálny človek si nemôže dovoliť dať 400-500€ za mesiac len na šport.
15.10.2021 - 16:32
0

Zkubydu

 

ceny si nepamatam ale vacsina kupovala to iste: Dres+sal+klobasu ci burger a pivo. Tak si to spocitaj.a to posledne niekolko krat...
15.10.2021 - 15:30
0

pupo

 

Tu rozprávku máš odkiaľ??
14.10.2021 - 13:30
0

Asert

 

hamba Slovan
14.10.2021 - 12:36
+2

BaW

 

A to je presne....: Robota hokejových médií na Slovensku, hneď urobiť článok alebo nadpis o tom ako je to tu zlé, podotýkam HOKEJOVÝCH médií, reklamu HOKEJU. Smiešne. A pritom beriem, že Slovan to domrvil a dokonca som prednedávnom priznal, že česká liga je bez debaty lepšia, pritom som donedávna hovoril, že len o kúsok. Bol som fér. Ale práve preto majú ďalšie športy viac a viac popularity a hokej stagnoval, pretože napríklad vo futbale, volejbale, florbale médiá ani fanúšikovia na rôznych takýchto fórach nerobia takúto sebadeštrukciu v priamom prenose, ba aj taký Vlado Weiss starší povie, že náš futbal aj liga je obstojný....A pritom medaile nejak ako v hokeji nemáme.
Tak si túto deštrukciu rozmeňme na drobné....
Túto "Ligu Majstrov" založili určité štáty a tir mali právo istých štartov, pretože dali peniaze na začiatku.....To je prosím pekne čo ? Liga Majstrov ? Ak dá "na začiatku peniaze" vo futbale Lichtenštajnsko a Luxembursko bude mať dvoch istých v skupine Ligy Majstrov ? Niekto píše, že hokej je biznis. Ja dopĺňam AJ biznis, ale šport nemôže byť LEN biznis, pretože sa chytí za vlastný chvost a dopadne tak, že bašty na základe tradície, sledovanosti, úspechov to jednoducho nebude baviť a 50.ročnú prácu bude nahrádzať PC systém hokejového manažéra a motivácia opadne.
Ďalšia vec. Spravodlivá "LM". Pred pár rokmi vyhrala v tejto súťaži Nitra svoju skupinu a postúpili aj Košice, ako je možné, že o rok sme mali len 1 mužstvo ???
Ďalšia vec. Ako je možné, že existujú "skupiny" LM, kde je najslabší mančaft Slovan ( áno beriem, že tam išiel cez voľnú kartu, ale sypať na hlavu si bezdôvodne nebudeme azda ) a potom sú skupiny, kde hrajú spolu - Klagenfut, Rouen, Donbass, a nejakí dáni a v ďalšej napríklad Salzburg, Bolzano, poliaci a nóri ??? To je ako čo ??? Všetko kluby zo slabšej ligy. Alebo tie béčkové súpisky akože v LM ??? A ešte nám niekto na YouTube kanáli robí v komentoch pod videom Třinec vs Slovan "kvalitnú" propagandu, že : " British league is better than the slovak", alebo tam dá nejaký idiot že z EBEL postúpilo toľko mančaftov s výkričníkom ??
To je čo za bordel ? Jednak celá táto súťaž, jednak takéto nadpisy hokejového médiá pane Bože a jednak niektorí slepí, alebo tendenčne zakomplexovaní jedinci, ktorí nič nevidia, respektíve im to neviem prečo vyhovuje ??
Ak si niekto neuvedomuje, áno je to aj boj a aj biznis a mienka je dôležitá totálne.
Prečo nie sú nadpisy o tom, aký je skutočný formát súťaže, ako sme dopadli s tímami v súťaži po dvoch postupoch, ako je možné, že rakúska, poľská, nórska, dánska liga, čo sú všetko slabšie súťaže majú rovnaké ba aj väčšie zastúpenie v tejto súťaži ako Slovensko. A na základe čoho sa robia akože koeficienty. Však je to smiešne. Takže vlastne ani nie je čo ( ani súťaž a ani kvalitu ) hodnotiť a niektorí tu v našom hokeji by sa mali zobudiť.
A áno beriem, že Bystrica sa nenahlásila, že naše kluby nemali záujem dať peniaze ( čo je ináč absurdné "pravidlo" ), alebo, že treba naozaj kritizovať Slovan tento rok, keďže podávali výkony hodné zájazdu. Ale nie len kydať, ale aj bojovať a hlavne bojovať za svoje veci. Ináč dehonestejume svoju podstatu a prácu všetkých ľudí, čo do športu dávame vsetko.
14.10.2021 - 13:28
+4

cy2kz

 

Takže ještě jednou: https://www.hokejportal.net/?q=clanok/-/112098/diskusia&#pid3855916
14.10.2021 - 13:32
0

BaW

 

Ahá tak je to v pohode formát áno teraz ? Všetko super, zobrali aj ostatným....
Ale 7 najlepšia európska liga ( slovenská ) má jeden mančaft v skupine s ešte lepšími ligami a teda švédskou, švajčiarskou a českou. Všetko v poriadku však ? .
Hlavne, že rakúšania vyhrajú slupinu s poliakmi, dánmi či ukrajincami. Skvelé a spravodlivé. Jasné okakáme si hlavu my, lebo len my môžeme za všetko. A potom nech si to vyžerieme - a rovnako aj česi - keď Mladá Boleslav tiež hrala v podobnej skupine ako Slovan. Však nech nejde tento stredoeurópsky blok proti sebe.
14.10.2021 - 14:51
0

topska

 

Vies preco hrali ostatne skupiny v takom zlozeni v akom hrali? Na to bol tento rok konkretny dovod. Slovan mal divoku kartu, ten sa teda nebral medzi zastupcov lig ktore hrali OH kvalifikaciu. Googli, zistis ze su to verejne dostupne a vysvetlene zalezitosti. Tak mali zaplatit aj Slovaci pri zrode sutaze a mali by sme x zastupcov tiez.
14.10.2021 - 15:00
0

BaW

 

Čiže je v poriadku, keď si ja kúpim HK Poprad a nahlásim ho trebárs do maďarskej ligy a ty budeš ešte robiť promo maďarskej lige ? Ako novinár. Len preto, že som dal viac peňazí ako dajme tomu terajší majitelia ? Nevadí, že ste tam roky makali na značke, pohoda nie ? Ja hovorím o princípe tejto "LM". Neboj chápem, prečo tam je toľko a toľko klubov a tých a tých. Len hovorím o princípe.
14.10.2021 - 15:32
0

topska

 

Absolutne nechapem co ma toto co si napisal spolocne s CHL a kde kto hral v akej skupine a kto ma kolko ucastnikov. Vo futbale je to rovnako, basketbale a ja neviem kde. Aj bez toho aby si niekto zaplatil za zalozenie sutaze. Je uplne jedno ako si to nazvu ci Liga majstrov alebo liga siedmich vyvolenych. Su tam majsti, su. Ak by si to nezaplatili na zaciatku tak by si tiez hucal ze tam nie su vsetci majstri? Lebo ved sa to vola CHL Co vlastne chces tymto dosiahnut? Mna serie ze tam nemame ucastnika, no chyby hladajme aj na Slovensku. Lebo ak by nekonal jeden pan tak ako konal ked sa urcovalo kto tam bude a kto nie alebo ak by nerobil jeden klub problemy alebo ak by sa na to niekto nevybodol (herne alebo uplne) tak tam mame miesto a mozno nie jedno ale dva.
14.10.2021 - 16:15
0

topska

 

Este by som dodal ze ak ma pamat neklame tak nebola sezona po ktorej by boli ochotni sa v CHL zucastnit viac ako dva kluby, dokonca bola jedna taka kedy tam chcel ist len jeden. Ja by som bol extremne nadseny ak by sme tam mali 2-3-4 kluby...
14.10.2021 - 16:32
0

BaW

 

Rovnaká blbosť bola aj keď dal Miškolc a Budapešť na stôl prachy a suverénne si hral slovenskú ligu. Z úrovne niekde za opicami. Až pár negramotným slovákom to musel povedať jeden fín, že ligu na základe tradície, histórie, sledovanosti Prešov či Spišská. Až potom niektorí stíchli. Sakra, však nie sme v Ugande snáď.
Daj na stôl peniaze a hraj.
Od koho má právo nejaký rakúšan organizovať "Ligu Majstrov" ?? Ahá. Dali viac peňazí na stôl, už chápem.
14.10.2021 - 15:35
0

topska

 

Absolutne ina tema, neprekrucas trochu?
14.10.2021 - 16:16
+3

topska

 

Od koho ma to pravo? No od IIHF, zalozit taku sutaz si mozeme aj my s Ukrajincami, Madarmi, Slovincami, Poliakmi, Bielorusmi, Lotysmi a Estoncami a kludne si ju mozeme nazvat tiez liga majstrov (samozrejme trosicku nazov zmenit lebo uz jedna je, cize napriklad majstrovska liga...). A mozeme si tam pozvat koho chceme podla nasho kluca a budeme v prave a Nemci, Rakusaci ci Francuzi mozu suchat nohami.
14.10.2021 - 16:18
+1

BaW

 

No to je potom super Liga Majstrov. Prakticky máš pravdu, ale je to absurdné .

14.10.2021 - 19:24
0

topska

 

Som rad ze si si to uvedomil. Absurdne...No oni potrebuju prezit aby fungovali. Boli tu rozne pokusy po ktorych volas a zakapali.
14.10.2021 - 19:47
0

strojar

 

Kefalín, a čo si vy takto predstavujete pod slovom absurdné?
14.10.2021 - 19:53
0

BaW

 

Topska zas nie je major Haluška.
14.10.2021 - 20:05
0

topska

 

Precitaj si uz konecne co ti tu posiela Cy2kz
14.10.2021 - 13:58
0

FanusikZamkov

 

Tak toto je poriadny paškvil .Klobúk dole. Každý je vinný dokonca CHL za rozlosovanie skupín, formát súťaže a já neviem čo ešte. Čo tak napísať pravdu a pozrieť sa do vlastného dvora-smetiska koľko bordelu tu máme. Čo tak priznať že Slovenská liga nedokáže konkurovať ,Nemeckej,Rakúskej Ebel lige, Švajčiarskej už vonkoncom ,Českej to už ani nehovorím, Finskej a mohol by som pokračovať ďalej. Prečo nepriznať že toto je vysvedčenie za prácu Zväzu. Prečo nepriznať že naše kluby ak rozmýšľajú zodpovedne ekonomicky tak si nemôžu dovoliť sa prihlásiť do CHL lebo by ich to ekonomicky zrujnovalo. Prečo nepriznať že kluby z posledných síl - ekonomických hrajú najvyššiu súťaž . Aby to hrali musia si zobrať pôžičky ktoré snáď treba splácať. Samozrejme zväz sa klubom stavia chrbtom tak ako by to nebola ich súťaž. Prečo nepriznať že získať majstrovský titul je absolútny finačný krach pre klub. Vidíme to teraz na Zvolene ,predtým na B.B. predtým na Košiciach a mohol by som pokračovať ďalej. Nikto tu nepíše že vyhratie titulu majstra Slovenska koľko- aké finančné ohodnotenie prináša pre klub od zväzu. Či to finančné ohodnotenie je dostatočné nato aby majster na konci sezóny nebol mínusoví-stratoví či ten majster skonči ekonomicky v pluse tak aby sa mohol zahlásiť do CHL. Alebo to kluby majú hrať na vzor účinkovania Slovana v KHL? Narobiť dlžoby a bude čo bude? Prečo nepísať skutočnosti prečo sa radšej vyhovárať na všetko možné, prečo si nahovárať že Slovenská najvyššia súťaž napreduje pričom zaostávame stále viac a viac. Čo tak postaviť sa čelom k problémom riešiť ich tak aby tvrdenie bolo pravdivé.
14.10.2021 - 15:22
+1

topska

 

Majstovsky titul znamena absolutny financny krach Tak ako cakal by som hocico od teba ale toto? Ktory klub skrachoval prosim ta kvoli tomu ze ziskal titul? Zvolen ma rovnaky rozpocet a limituje ho korona...Kosice mali nejake financne problemy kvoli titulu? Co to tu pises za nezmysly??? BB? To akoze naozaj? Ved tam mali tituly a pokracovali si s rovnakym a vyssim rozpoctom, peniaze odisli s IClinic ktory sa presunul inde a s tym ze nemali zimak a niektori stratili motivaciu. Boze to su dristy toto
14.10.2021 - 16:21
+7

FanusikZamkov

 

Takže ani jeden klub si nezobral pôźičky? B.B preto požiadala zväz o dotáciu pri účasti v CHL dokonca vyhlásila ak zväz nepodporí tak sa neprihlási do CHL samozrejme Ešte vtedy keď IClinic bol sponzorom B.B. Netreba zobrať doslovne krach ako že klub skrachuje ale má obrovské problémy a nedokáže vyfinancovať súťaž CHL. Ale ja som si už zvykol že všetko treba niečim zamaskovať hlavne slovnou hraćkou. Typické Slovenské. Dokonca kluby uvažovali že vytvoria vlastnú ligu ani to nie je pravda . Neuveriteľné že ako sa skutočnosti zavádzajú. Žiaľ áno podľa teba dristy ale skutočnosť je taká. Či sa ti to páči Topska alebo nie.
14.10.2021 - 17:13
0

topska

 

Este raz, ktory klub mal financne problemy kvoli titulu? Banska Bystrica si zobrala pozicku od CHL lebo by pre nu MOHLA byt ucast v CHL stratova. Nie ze by mohla byt stratova kvoli titulu. Toto si si vymyslel a zavadzas. Lebo si to napisal tak ako keby kvoli titulu kluby nemaju peniaze na CHL.
14.10.2021 - 17:18
+5

FanusikZamkov

 

Ešte raz a zrozumiteľne ak klub vyhrá Titul majster slovenska nemal by skončiť sezónu v mínuse ale v ekonomickom pluse. To že majú taký istý rozpočet neznamená že neskončili v mínuse. Sponzori zasponzorovali-vykryli ten mínus. Ak ale za titul by bolo finačné ohodnotenie také že si môže dovoliť finančne hrať CHL tak by s určitosťou by sa prihlásil do CHL. Ver tomu kvôli FINANCIÁM sa neprihlasujú naše kluby naposledy Zvolen do CHL. Nezahovárajme a neklamme. Ak sa tvrdí niečo iné tak mne to pripadá ako za totality neskús kritizovať všetko musí byť ružové aj keď je to čierne a zhnité. Ale dnes v hokejovom hnutí je to normálne. Otrasné.
14.10.2021 - 17:33
0

topska

 

Tak to napis takto zrozumitenne a nie "získať majstrovský titul je absolútny finačný krach pre klub". Az na to financne ohodnotenie od zvazu suhlasim so vsetkym. Ale to uz je ina tema.
14.10.2021 - 17:50
0

bigi

 

aha takze zvazma podla teba sponzorovat sukromne firmy, tak mi vysvtli naco je tam APHK, vsak sa hrdo hlasia ako vyjednavaju peniaze pre ligu a zrazu ich ma zvaz este dotovat. to byvedel za cudzie peniaze spravit titul kazdy
15.10.2021 - 10:18
0

topska

 

"Prečo nepriznať že získať majstrovský titul je absolútny finačný krach pre klub. Vidíme to teraz na Zvolene ,predtým na B.B. predtým na Košiciach a mohol by som pokračovať ďalej."

Toto doslova tvrdis Neslovickar teraz
14.10.2021 - 17:19
0

ElwisNR

 

Zaujímavá debata.Mna by zaujímalo prečo u nás nieje v hokeji podobný balík peňazí ako v CZ keď ekonomicky a príjmovo sme na tom podobne.

https://www.lidovky.cz/sport/hokej/vyhrat-titul-se-nevyplati-prohrat-ve-finale-je-vyhodnejsi.A130408_204011_ln-sport-hokej_vrb
14.10.2021 - 19:26
0

topska

 

Tak to je na dlho...To tu neriesme radsej, mozeme v sprave
14.10.2021 - 19:45
0

topska

 

Aj datum clanku je hlavne z pohladu extraligy u susedov mimoriadne zavadzajuci
14.10.2021 - 19:46
0

strojar

 

Športovo je to otázne, ale ekonomicky jednoznačné.
Čísla jednoducho nepustia. Ekonomika je z tohto pohľadu neúprosná.
14.10.2021 - 19:56
0

bigi

 

sudruh vysvetli mi co s tym ma zvaz? a co taka APHK vsak ti sa tvaria ako vsetko zastupuju, presne to je ukazka ich neshopnosti
15.10.2021 - 10:15
0

topska

 

Ale netrep, APHK nema nic s CHL, to riesi zvaz. Mal to na starosti svojho casu Lintner a tak to dopadlo
15.10.2021 - 14:08
0

Hasan13

 

Ten zápas Nitry v Skelleftey sa mal vyhrat. Dnes si uz nikto neposmenie ze po dvoch seriach v najazdoch bolo 2:0 pre Nitru a Skelleftea musela vsetky tri ostatne premenit a Nitra vsetky zahodit. To sa aj presne stalo.
14.10.2021 - 13:51
+2

FP-sergu

 

Ja vidím dosť veľký problém aj v šírke kádrov našich klubov a tak isto neustálej zmene hráčov a trénerov. Ako my chceme konkurovať európskym tímom ktoré si držia káder a neustále ho posilňujú keď u nás klub má každú sezónu iného trénera iný káder a tiež inú stratégiu a víziu. A aby som nezabudol nové klubové logo.
14.10.2021 - 13:56
+1

Dominios

 

A navyse je to v priprave, ked prave vsetky tieto nase zmeny maju najvcsi dopad a teda docasne maju vplyv na navonok zvysenu nekvalitu...
14.10.2021 - 15:03
0

Dominios

 

Pre nas to akosi nikoho nie je zaujimave. U nas v KE to bolo podla mna nedotiahnute z PR hladiska a pod. ale to co si z toho zrobila BB a BA je na smiech. Snad aspon ta NR s vynimkou 1 velmi zleho zapasu sa odprezentovala vyborne, a to pri vsetkej ucte, naozaj nemala kader na nieco take. Ale problem je, ze u nad to kazdy berie ako pritaz a vlastne len naklady navyse. Bohuzial, format tejto LM je aky je + nas zvaz absolutne nedokaze bojovat za lepsie podmienky pre nas. Do toho sa vacsina zapasov hra v case pripravy, co sa obzvlast ukazuje na vysledkoch slabsich muzstiev, ktorym proste trva vyladnie formy par mesiacov. Ale to hra v prospech silnejsich, ktori sice tiez maju rovnake podmienky, ale zasahuje ich to daleko menej. Mozno by pomohlo, ak by sa to hralo ako fotbal, cize ten 1 zapas skupiny za par tyzdnov. Ludia by sa toho nepresytili, forma muzstiev by bola realnejsie a bolo by navonok dlhsie o co hrat a generovat PR atd... my by sme asi aj tak vyraznejsiu dieru do sveta neurobili, ale aspon by to malo uroven. Takto to je proste nemecko/svajciarsky projekt na ktorom zarabaju a svedi vyhravaju. Cesi nam ukazuju, ze kvalita a zazemie ich ligy je proste daleko lepsie, pretoze aj tam sa na to prdi a nevedia z toho zmykat plny potencial, ale vedia uhrat vysledky a tusim uz bol niekto od nich aj vo finale...
14.10.2021 - 15:02
+3

Sunkafit

 

Vyborne napisane
14.10.2021 - 16:25
+1

Moravak

 

Ve finále jsme byli několikrát.
14.10.2021 - 21:05
0

FP-lacerta21

 

2x
14.10.2021 - 22:26
0

Moravak

 

Jj, já to špatně pochopil, moje chyba.
Já tam bral i předchůdce tohoto modelu LM..., Sorry.
14.10.2021 - 23:06
0

FP-lacerta21

 

to bolo len upresnenie, krasny vysledok, my tu o tom mozme len snivat ...
15.10.2021 - 12:21
0

Zkubydu

 

suhlas: v plnej ciare.
14.10.2021 - 21:33
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
TímZSkóreB
1.Nitra944:2621
2.Michalovce926:2420
3.Slovan935:2719
4.Poprad937:2816
5.Zvolen933:2716
6.Košice927:2613
7.B. Bystrica925:2713
8.Spiš. N. V921:2310
9.L. Mikuláš922:2710
10.N. Zámky925:329
11.Trenčín921:299
12.Prešov920:406
TímZVVPPPPGB
1.Humenné10720141:1925
2.Topoľčany8610132:1320
3.Žilina9602135:1820
4.Skalica8420239:2416
5.Žiar10501428:2516
6.Trnava10411444:4315
7.Dubnica10410533:3214
8.P. Bystrica8401318:2213
9.Brezno10401521:3713
10.Martin10212528:3710
11.MK Slovan9211525:419
12.Levice9100818:343
SR 187011514:313
Aktualizované: 16.10.2021 09:16
TímZVVPPPPGB
1.Poprad9700243:1721
2.Banská Bystrica8422033:2418
3.Nitra8511132:2618
4.Skalica8420231:2116
5.Trenčín8411235:2815
6.Slovan8401332:2513
7.Košice9302426:2611
8.SR 184210115:88
9.Žilina8022421:356
10.Zvolen9111621:416
11.Martin9000915:530
Aktualizované: 7.10.2021 13:45
TímZVVPPPPGB
1.B. Bystrica10611241:2821
2.Slovan8610130:1820
3.Púchov10610327:2120
4.Skalica8601137:1419
5.Nitra10520334:2619
6.Zvolen10511342:2818
7.Poprad10502336:2317
8.Košice10411432:3515
9.Trnava10500530:4015
10.Trenčín10311532:2712
11.Martin10301628:4810
12.Michalovce8120511:217
13.Žilina8101619:384
14.Sp.Nová Ves10001919:511
Aktualizované: 7.10.2021 13:59
TímZVVPPPPGB
1.Humenné10720141:1925
2.Topoľčany8610132:1320
3.Žilina9602135:1820
4.Skalica8420239:2416
5.Žiar10501428:2516
6.Trnava10411444:4315
7.Dubnica10410533:3214
8.P. Bystrica8401318:2213
9.Brezno10401521:3713
10.Martin10212528:3710
11.MK Slovan9211525:419
12.Levice9100818:343
SR 187011514:313
Aktualizované: 16.10.2021 09:16
Tím ZVVPPPPGB
1.Fehérvár10700334:2321
2.Ľubľana9602133:2220
3.Dornbirn9421228:2417
4.Salzburg9420330:2216
5.Znojmo9500435:3015
6.Klagenfurt9403229:2515
7.Bolzano9411330:3315
8.Bratislava8320329:2413
9.Innsbruck10320525:3513
10.Villach8310427:2311
11.Val Pusteria10212525:3610
12.Graz9203425:359
13.Linz10122522:349
14.Viedeň9210618:248
Aktualizované: 17.10.2021 07:36
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 27.9.2021 12:13

Bleskovky

Domi má zlomené rebro, Columbusu bude chýbať 2-4 týždne

Hokejistom Columbusu Blue Jackets bude najbližšie dva až štyri týždne chýbať v zámorskej NHL zranený Max Domi. Dvadsaťšesťročný útočník utrpel v sobotnom víťaznom zápase proti nováčikovi Seattle Kraken (2:1 pp) zlomeninu rebra. Klub ho v pondelok zapísal na listinu zranených hráčov.
o 12:29 - TASR

FHR nesúhlasila s vymenovaním Kovaľčuka za generálneho manažéra na ZOH

Predstavitelia Ruskej hokejovej federácie (RHF) nesúhlasili s vymenovaním Iľju Kovaľčuka za generálneho manažéra reprezentácie na ZOH 2022 v Pekingu. Vymenovali ho za manažéra vzťahov s hráčmi NHL.
o 12:01 - TASR

Krídelník Tampy Kučerov utrpel zranenie v dolnej časti tela

Ruský hokejista Nikita Kučerov bude chýbať tímu NHL Tampa Bay Lightning bližšie neurčený čas. Krídelník dvojnásobného obhajcu Stanleyho pohára utrpel vo víkendovom zápase NHL proti Washingtonu Capitals zranenie v dolnej časti tela, informovala agentúra AP.
včera o 21:39 - TASR

Kopitar, Ovečkin a Stamkos hviezdami prvého týždňa

Hviezdami prvého týždňa nového ročníka hokejovej NHL sa stali útočníci Anže Kopitar (Los Angeles Kings), Alexander Ovečkin (Washington Capitals) a Steven Stamkos (Tampa Bay Lightning). Informoval o tom oficiálny web súťaže.
včera o 19:58 - TASR

Štrnásť hráčov Mníchova sa nakazilo koronavírusom

Štrnásť hokejistov nemeckého klubu Red Bull Mníchov sa nakazilo koronavírusom. Pozitívne testy vyšli aj piatim členom realizačného tímu a vedenie najvyššej súťaže DEL odložilo stredajší zápas proti Adleru Mannheim. Prvé prípady koronavírusu sa v mníchovskej kabíne vyskytli v sobotu a neuskutočnilo sa ani nedeľné stretnutie s Norimbergom.
včera o 16:50 - TASR

Zranený Kakko bude chýbať Rangers minimálne tri zápasy

Hokejisti New Yorku Rangers sa budú musieť minimálne do konca prebiehajúceho tripu zaobísť bez útočníka Kaapa Kakka. Dvadsaťročný Fín má problémy v hornej časti tela a klub NHL ho v nedeľu zapísal na listinu zranených hráčov. Podľa trénera "jazdcov" Gerarda Gallanta vynechá Kakko zvyšok tripu, ktorý pokračuje zápasmi na ľade Toronta.
včera o 09:59 - TASR

MacKinnon mal opäť pozitívny test na koronavírus, neodcestuje na trip

Útočník Colorada Avalanche Nathan MacKinnon mal pozitívny aj ďalší test na koronavírus a nebude môcť odcestovať s tímom na nadchádzajúci trip v NHL. Dvadsaťšesťročný hokejista s určitosťou vynechá duely na ľade Washingtonu, Floridy a majstrovskej Tampy Bay. Informoval o tom portál sportsnet.
včera o 09:24 - TASR

Ružička pomohol dvoma asistenciami k výhre Stocktonu

Slovenský hokejový útočník Adam Ružička pomohol dvoma asistenciami k výhre Stocktonu Heat v nedeľňajšom zápase zámorskej AHL nad Tucsonom Roadrunners 3:2. Jeho spoluhráč Martin Pospíšil nebodoval. Brankár Adam Húska nastúpil na prvý zápas v novej sezóne, predviedol 40 úspešných zákrokov, no nezabránil tesnej prehre svojho Hartfordu Wolf Pack so Springfieldom.
17.10.2021 10:20 - TASR

Bolzano - Székesfehérvár 4:3 v 10. kole

Hokejisti Bolzana si v sobotnom dueli 10. kola ICE Hockey League poradili so Székesfehérvárom 4:3. Maďarský tím napriek tomu vedie súťaž o bod pred Ľubľanou. IHL - 10. kolo: BW Linz - Valpusteria 4:3, Bolzano - Székesfehérvár 4:3.
16.10.2021 22:00 - TASR

Skelleftea prehrala na ľade Malmö 2:3 po nájazdoch

Hokejisti tímu AIK Skellefte prehrali na ľade Malmö 2:3 po nájazdoch v sobotňajšom stretnutí švédskej najvyššej súťaže. Na čele ligy sú tak už iba o skóre pred Frölundou a o bod pred dvojicou Leksand a Växjö. výsledky: Brynäs Gävle - Lule 2:4, Leksand - Örebro 2:0, Malmö - Skellefte 3:2 pp a sn, Rögle - Färjestad 5:2, Linköping - Frölunda 1:4, Oskarshamn - Växjö 2:4, Timra - Djurgarden Štokholm 2:5.
16.10.2021 21:25 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

19. 10. 2021
Poprad - Trenčín o 18:00
21. 10. 2021
Slovan - Poprad o 18:00
22. 10. 2021
L. Mikuláš - B. Bystrica o 17:00
Spiš. N. V - Košice o 17:30
Michalovce - Prešov o 17:30
Zvolen - Trenčín o 18:00

Odohrané zápasy

17. 10. 2021
PopradNitra
3:4 PPREPORT
L. MikulášSpiš. N. V
3:1REPORT
PrešovSlovan
2:4REPORT
MichalovceB. Bystrica
1:0 PPREPORT
N. ZámkyZvolen
1:4REPORT
TrenčínKošice
5:2REPORT

Najviac bodov

Patrik SvitanaPOP16 bodov
2.Tvrdoň M.NIT15
3.Takáč S.SBA14
4.Buček S.NIT13
5.Skokan D.POP13

Najlepší strelec

Samuel BučekNIT8 gólov
2.Zuzin P.ZVO7
3.Šiška J.NZA7
4.Klhůfek P.KOS7
5.Bartánus M.KOS6

Najlepší brankár

Dominik RiečickýKOS93.97 perc
2.Melicherčík M.SNV93.85 %
3.Honzík D.NIT92.53 %
4.Lackovič J.NZA92.11 %
5.Tomek T.POP91.89 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov