Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Koniec z jasného neba

zdroj: TASR
22.6.2020 16:30 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Aj keď záver sezóny rozprúdil rôzne diskusie, predčasnému koncu Richarda Lintnera nič nenasvedčovalo.


Koniec Richarda Lintnera na stoličke šéfa Pro Hokeja je pre fanúšikovskú obec určite prekvapením. Novinárske hokejové kuloáre o tejto informácii však nôtili možno týždeň. Napokon, v našom víkendovom podcaste sme to skryli za šifru siedmich bodiek.

Kto si myslí, že je to dodatočná odmena za napríklad záležitosť s titulom, je však na omyle. Aj keď jedno slovenské príslovie hovorí, že za všetkým hľadaj ženu, v tomto prípade sa skôr hodí parafráza za všetkým hľadaj peniaze.

Neuzavreté práva klubov na reklamu so spoločnosťou Pro Hokej je formulácia, ktorá niečo naznačuje, ale nič konkrétne nehovorí. V skratke sa to dá pochopiť tak, že kluby jednoducho nemali naplnené pokladnice tak ako žiadali, či čakali. V tejto dobe je to obzvlášť citlivo vnímaná otázka. A s Richardom Lintnerom sa naozaj nemaznali, urobili pomerne radikálny rez.  Slovné spojenie Pro Hokej možno pôjde celkovo do slovenskej hokejovej minulosti, podľa predbežných správ kluby uvažujú o úplne novej spoločnosti. Slovenské hokejové leto rozhodne nenudí, ďalšia dlhodobá téma, ktorú sa ešte aj na Hokejportal.net oplatí sledovať, je na svete.

Richard Lintner bude na banskobystrickú informáciu z dnešného obeda reagovať na oficiálnej tlačovej konferencii v stredu o 12.00 v Bratislave.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


azzurri

 

Huraaa
22.6.2020 - 16:34
+7

azzurri

 

Vždy som hovoril a aj budem,že treba pro hokej zrušiť !!!naco mame szlh?robi tam dosť ľudí na teplých miestečkách tak nech riadia všetky hokejové súťaže.a dalsia vec,že nebude tu bordel ako doteraz.videli sme to naposledy čo sa dialo s udelením titulu.pro hokej má svoje pravidla,szlh svoje a je tu nič iné len čistý chaos a len poukazujú jeden na druhého a vyhovárajú sa.
22.6.2020 - 18:37
+6

MackoPu

 

Super. No a teraz si zisti, ktory organ zastupuje koho a ake ma kompetencie.
22.6.2020 - 18:41
+3

azzurri

 

Nepotrebujem to citat.a čo keby to bol len jeden organ a to szlh?a nie takýto chaos čo píšeš,kto čo zastupuje a má aké kompetencie.myslim,že aj v Čechách riadi ligu zväz
22.6.2020 - 18:48
+8

topska

 

Ale ved v Cesku je tiez nieco take ako Pro hokej... kazdej lige a skoro kazdom sporte je nejake zdruzenie klubov nie? Ci akoze oni nebudu mat ziadne prava? Vsade vo svete svoj organ maju.
22.6.2020 - 19:24
+7

MackoPu

 

Ved vravim, ze motas jedno cez druhe. Prohokej uz ligu rok neriadi, ci to ti uniklo ?
22.6.2020 - 20:07
+2

azzurri

 

Tak potom na čo je?a ked neriadi tak preco má svoje pravidla a rozhoduje napriklad aj o titule?je to bordel a chaos cely nás hokej.nech o všetkom rozhoduje a riadi to zväz a jeden,nie dvaja
22.6.2020 - 21:36
+4

topska

 

pro hokej ziadnym sposobom nerozhodoval o titule a anni SZLH. Pro hokej je zastupenie vsetkych klubov ktore ma(lo) svojho veduceho a v sutazi rozhodovalo len o marketingu cize peniazoch pre seba sameho a o tom, ako tie kluby budu fungovat. A tak to je vsade vo svete
22.6.2020 - 21:40
+3

HokejBJ

 

A tak kebyže si zistíš čo má na starosti Pro hokej miesto toho aby si tu písal tieto úvahy?
22.6.2020 - 21:42
+2

topska

 

Ci mi chces povedat ze inde nemaju kluby svoje zdruzenia a neriesia si tieto veci? No daj krajiny, mozno aj ine sporty ak nenajdes viac prikladiv v hokeji. U nas je to vsade ci uz sa bavime o futbale alebo inych sportoch.
22.6.2020 - 21:42
+3

MackoPu

 

Ja to vzdavam. Rozumnejsie bude namiesat si nejaky gin.
22.6.2020 - 21:54
+3

azzurri

 

Tak preco pro hokej na cele s lintnerom rozhodol o titule ked ligu neriadi?
23.6.2020 - 14:37
0

KrebsKandidat

 

A nebola to nahodou ligova rada, ktora o titule povedne rozhodla - v pomere hlasov 2:1? Pricom ten jeden sa vlastne zdrzal?
23.6.2020 - 14:49
+2

azzurri

 

Ok,ale podstata čo pisem je ta,že stále sú dvaja ktorí rozhodujú a som za to,aby to bol len jeden.nie stále niečo rozhodne pro hokej,alebo ligová rada a potom este rozhoduje szlh.kazdy ma svoje pravidla,svoj výklad.je z toho potom len bordel a cisty chaos
24.6.2020 - 2:09
+1

topska

 

Lintner nie je len riaditelom pro hokeja ale aj clenom ligovej rady ktora o tom rozhoduje tak ako o x inych veciach
23.6.2020 - 14:56
+1

azzurri

 

Tak to potom aj vypada.pro hokej rozhoduje,ligová rada tiež,szlh tiež a potom to tak aj vyzera.vyhovorky jeden na druhého ...,láva ruka to,práva ruka to.ciste kocurkovo a cely slovenský hokej je len na smiech
24.6.2020 - 2:13
+2

Gargamel123

 

Zasa styri clanky o jednej teme: preco nezhrnut vsetko v jednom...
22.6.2020 - 16:35
+14

emoxx1

 

Lebo sa to postupne vyvíjalo? Toto je niečo s čím nevybabreš. Buď píšeš zaradom ako to ide a niekto frfle, že to nie je v celku. Druhá možnosť je napísať to v celku keď je po všetkom a zas bude niekto frflať, že neskoro. Potom sa dá v kuse aktualizovať jeden článok, ale zas bude niekto frflať, že si nevšimol a čítal starú verziu... Nakoniec je to aj tak jedno...
22.6.2020 - 17:55
+29

Gargamel123

 

Staci dat do nadpisu aktualizovane: ale to je jedno.Furt frfleme,tak je.
22.6.2020 - 18:25
+1

moke19

 

môj nazor zasa je, že postupnosť článkov je lepšia
22.6.2020 - 19:10
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
doc.koniferum

 

udelenie titulu bystrici,uzavretie extraligy ako hotová vec bez diskusie s prvoligistami,niečo povie v pondelok a v utorok to už neplatí.nasáčkovanie maďarov do ligy (hoci to by nevadilo) namiesto toho aby sa pomohlo našim klubom od extraligy po najnižšiu súťaž.tiež to vyzeralo tak,akoby podľa neho na slovensku existovala len extraliga no prvá a druhá liga akoby neexistovala.bolo toho dosť a sklamal ma.
22.6.2020 - 16:45
+21

kapo10 BLOG

 

Kedze riesi extraligu 1 a 2 liga ho v podstate ani nemala preco zaujimat
22.6.2020 - 17:13
+28

MackoPu

 

Tak ale teraz si ho nepekne sokoval
22.6.2020 - 17:15
+11

doc.koniferum

 

ako sa to vezme.ale z brucha vypustiť info o uzavretí s tým,že s nikým z nižšej súťaže sa o tom ani nebavil neni zrovna kóšer.
22.6.2020 - 17:49
+5

ctibor

 

Nic to nemeni na tom, ze on s prvou a druhou ligou nemal nic a neviem si predstavit ani to, co mas na mysli pod tym "pomoct nasim klubom do extraligy".
22.6.2020 - 17:53
0

doc.koniferum

 

kde konkrétne som napisal"do extraligy"?ešte viem po sebe čítať a nič také tam nevidím.
22.6.2020 - 19:51
+1

ctibor

 

Mas pravdu Myslel som si, ze si v rychlosti zamenil od a do. Ale nic to nemeni na tom, ze on mal ozaj na starosti len tu extraligu.
22.6.2020 - 22:46
0

NRfan

 

Uz neriesi. .... chvalabohu.
23.6.2020 - 15:32
0

MackoPu

 

A vraj uhorkova sezona.
22.6.2020 - 17:13
0

strojar

 

Ešte nie.
Ale za chvíľu začnú rodiť.
22.6.2020 - 19:49
0

HA RA Bin Ladin

 

Bola len otazka casu kedy im prasknu nervy a toho nemanazera vykopnu.
22.6.2020 - 17:27
+5

ten čo nevie

 

Citronada
22.6.2020 - 17:31
+7

ctibor

 

Boli tam rozne kauzy, ktore poznacili cele jeho posobenie a to odvolanie je pochopitelne. Treba mu ale podakovat, lebo pod jeho vedenim sa spravilo aj dost dobreho a hlavne kluby dostali vyrazne viac penazi za jeho posobenia, co je asi to najdolezitejsie. Uvidime co prinesie jeho nastupca, ale s takymi ludmi vo vedeniach niektorych klubov to nebude mat najjednoduchsie.
22.6.2020 - 17:46
+8

Gargamel123

 

Doteraz mali zopar prilezitosti: a stale tam bol.Takze tie dovody preco teraz budu len zamienkou...
22.6.2020 - 18:29
+3

AgentCooper

 

strojar: Ja by som o jednom super kandidatovi vedel... Co ty na to strojarik?
22.6.2020 - 17:54
+4

ElwisNR BLOG

 

Ten má vzťahy s verejnosťou v malíčku,alebo niekde inde...
22.6.2020 - 18:00
+1

MackoPu

 

Preto sa este nevyjadril, lebo uz rokuje a ponuka vizie
22.6.2020 - 18:07
+2

Sedko NR

 

No, kúpalisko a športoviská nezvládol, skúsme mu dať upravovať texty pred odoslaním, to zvládne.
22.6.2020 - 19:44
+17

ElwisNR BLOG

 

Čo na to povedať pre mňa je to prekvapenie a sklamanie zároveň.Neviem,či naozaj dôvody boli,až natoľko vážne ,aby Lintnera odvolali keď vieme aká je dnes situácia v spoločnosti a nieto ešte v športe a platobná disciplína a dodržiavanie zmlúv nie vždy fungujú ako by mali.Lintnerovi sa dá vyčítať veľa vecí,ale od kedy riadenie prebrala Ligová rada tak som mal pocit,že tých kontroverzných rozhodnutí o riadení ligy bolo menej a Rišo sa bude môcť viac venovať marketingu,ale treba uznať a poďakovať sa Lintnerovi,že urobil kus dobrej roboty v domácej lige a neviem,či sa podarí klubom adekvátne ho nahradiť a nájsť niekoho kto by to robil aspoň,tak dobre ako Lintner,lebo Valašek čo sa v ZA alebo v NZ vždy doťahoval s hráčmi o peniaze,Milan Čanky a Róberta Ľupták niesu pre mňa dôveryhodné osoby a ak to má riadiť niekto štýlom p.Paštinského tak vitaj amatérska liga.
22.6.2020 - 17:58
+26

chimli

 

Klidek, Citronburger, na SZLH je volnych flekov habadej.
22.6.2020 - 18:12
+5

Crosby087

 

A mam aj obavu,ze nejake teple miestecko mu zlaty chlapec najde.....
22.6.2020 - 18:49
+4

moke19

 

vedze, aky super marketing... hore pojde chlapec zlaty..
22.6.2020 - 19:17
+1

HkmDetva

 

Miesto Valicka
23.6.2020 - 2:35
0

Ottawa Senators

 

Takže Valášek...
22.6.2020 - 18:23
0

KrebsKandidat

 

Odvolali Lintnera, no dobre. Aj ked teda naozaj neviem, co za tym je. Ale na co je dobre spekulovat s dalsou spolocnostou miesto Pro-Hokeja?
Vlastne, to je uplne chore (teda slovenske), zakladat dalsiu spolocnost.
22.6.2020 - 19:11
+1

mitoO

 

jedine, ze by si chcel sponzorsku zmluvu s inou spolocnostou, ale mas este zmluvu so starou
22.6.2020 - 19:14
+1

KrebsKandidat

 

A co na to asi tak povie stara spolocnost? Ci u nas je zmluvy mozne dodrziavat selektivne?
23.6.2020 - 0:15
0

strojar

 

Už bolo toho dobrého tak veľa, že to kluby nevydržali.
22.6.2020 - 19:52
+12

VSŽ Košice

 

Keby Rišo mal sebareflexiu a možno aj priateľov v kluboch tak sa tomu kráľovsky vyhne rezignáciou pár dni skôr.
22.6.2020 - 20:23
+6

fany

 

Nechápem prečo to nespravil.Už 12.6 v BB jednal PRO Hokej.Tam Rišo prehlásil,že sa nevie stotožniť s predstaviteľmi klubov,tak radšej odíde.Prečo to neurobil,vie len on.Ešte Mireček a už je to celé vyčistené.
22.6.2020 - 20:36
+5

FanusikZamkov

 

Fany súhlas a myslím že sa to približuje ten koniec vyčistenia.
22.6.2020 - 21:06
+1

ctibor

 

A kto to prevezme? Vy dvaja? Pat a Mat?
22.6.2020 - 22:48
+5

FanusikZamkov

 

Ctibor ten Mat dostane Tichí zabiják Slovenského hokeja.
22.6.2020 - 22:54
+3

azzurri

 

Pre peniaze
22.6.2020 - 21:37
+1

bigi BLOG

 

presne si to pomenovala este mirecek a konecne sa kluby dostanu ku vsetkym peniazom, aby mohli platit hracova pekne ich prezrat co tam po tom. take typicke ficovske po nas potopa.
23.6.2020 - 6:31
+7

FanusikZamkov

 

Ak si kluby zoberú príklad zo Slovana tak určite áno. Ani jeden klub nedostal od štátu,zväzu toľko dotácie ako Slovan. A kde dobačoval.
23.6.2020 - 7:36
+1

bigi BLOG

 

toto tu splietas uz nejaku dobuu a uz ti to bolo viac krat vyvratene ale aspon si konzistentny aj ked za blbca ale konzistentny
23.6.2020 - 8:47
+3

FanusikZamkov

 

Bigi ja len opakujem skutočnosti. A keď opakovanie skutočností je blbosť podľa teba tak potom tá blbosť - možno strata pamäti je na tvojej strane.
23.6.2020 - 9:18
0

bigi BLOG

 

ale skutocnosti iba v tvojej hlave a to je rozdiel. este raz opakujes to tu uy v x tom clanku a uz ti to tu bolo vyvratene adal si to sem opat
23.6.2020 - 9:34
+1

snapshot

 

A preco nema pravdu, ked statny Tipos sponzoroval iba Slovan?
23.6.2020 - 10:26
+4

mitoO

 

Teraz statny Tipos sponzoruje Poprad, statny Transpetrol Michalovce.
23.6.2020 - 10:37
0

mitoO

 

statny Tipos sponzoroval aj BB, atd.
23.6.2020 - 10:38
0

snapshot

 

A vidis, napriklad ja by som tieto zmluvy stat-sukromne zmluvy zastavil.
Ked statna firma ma niekoho sponzorovat, nech sponzoruje transparentne cez sutaz a nie samotny klub a tym stat dava vyhodu jednotlivym klubom.
23.6.2020 - 14:06
+3

topska

 

To by sme potom museli zastavit asi aj SKP
23.6.2020 - 14:09
+1

mitoO

 

Tiez by ma zaujimalo, ako Tipos odovodni napriklad to, v com je lepsie sponzorovat PP ako SBA, HCKE alebo 3. nasobneho majstra BB, pripadne novacika s plnym stadionom v MI.
Ked som si precital to odovodnenie v sponzorskej zmluve, tak som sa posumial
Tipos by kludne mohol sponzorovat ligu. To by som bral.
23.6.2020 - 14:18
+2

topska

 

Ja som len cumel ked k nam prisli
23.6.2020 - 14:24
0

Radovan123

 

možeš tu dať prosim ten dokument?
23.6.2020 - 14:25
0

Radovan123

 

diki
23.6.2020 - 15:11
0

Radovan123

 

ako pri Transpetrole by sa to dalo ešte nejak pochopiť kedže su tu veľke zasobniky, ropovod a par znamosti a zmluvu vybaviš. Ale pri Tipose to už nechapem absolutne
23.6.2020 - 14:29
0

FanusikZamkov

 

mitoO tu je nejaké protirečenie. Veď dotiaľto sa písalo - pretláčali názor že profesionálne kluby nemá štát dotovať. Tak ako to je ? Jeden klub áno druhý nie? Čo to je za dvojaký meter? Keď PP a Michalovce tak si myslím že potom aj LM,DT,NZ,BB,Košice atď .
23.6.2020 - 14:30
+1

topska

 

Co? mitoO tu je nejaké protirečenie. Veď dotiaľto sa písalo - pretláčali názor že profesionálne kluby nemá štát dotovať. - kto pretlacal kde taky nazor? Ved to ty pises.
23.6.2020 - 14:59
+1

topska

 

A ano, mozu statne firmy dotovat aj ine kluby ked si to s nimi dohodnu. Ci to je spravne je uz druha vec.
23.6.2020 - 15:00
+1

FanusikZamkov

 

Konkrétne u teba je protirečenie . Konkrétne ty si protirečíš. Ale u teba som si zvykol na to. Ja Vám to nezávidím majte ohľad aj voči druhým klubom .
23.6.2020 - 15:28
0

topska

 

A kde si pre pana protirecim? Pisal som ti ze nie len Slovan mal sponzora statnu firmu. A pisem, ze nie som si isti ci to je spravne, skor by som to u tychto podnikov zakazal. Stale vsak plati ze je to povolene cize tak moze cinit kazdy klub. Tolko k ohladu voci druhym klubom.
23.6.2020 - 15:37
+1

bigi BLOG

 

nema pravdu lebo ten statny tipos nesponzoroval len slovan. takze skus pokus cislo 2
23.6.2020 - 11:01
0

fany

 

Ty sa už odľúb,bo Tvoj Mirko už dávno vie,že peniaze ide rozdať klubom.Len v hlavičke mu skrsla myšlienka,že KE a Slovan si zaslúžia viac,tak sa bojuje.Mirečka čaká presne to isté čo Riška.
23.6.2020 - 11:12
+4

ctibor

 

Ak to tak bude, tak zase zvitazi hlupost na tom nasom krasnom Slovensku. A ani sa necudujem, ze tebe sa ten napad tak paci...
23.6.2020 - 11:52
+4

bigi BLOG

 

vidis a to je ten tvoj dementny pohlad prezrat to stylom po nas potopa, ja dufam ze ten moj mirecek po tom co kluby to budu chcet rozkradnut tak odide sam zo SZLH a pekne to vysvetli aj tupcom ktory to teraz nechcu vidiet
23.6.2020 - 12:40
+3

fany

 

Ale keby sa peňiažky rozdelili dementnou optikou Mirečka,že Slovan najviac,tak to už hej.Veď nech nedá,však on je šéf.Nech ukáže ,že nie je plačko.Ak nedá nikomu nič a nechá tie peniaze na plochy a podporu mládeže,tak ja sa mu prvá ospravedlním a poviem,to je iný PÁNKO.
23.6.2020 - 12:52
+2

bigi BLOG

 

kde si v tvojej hlave na to prisla. pokial viem tak satan tie peniaze nechcel davat klubom na A muzstva o tom to tu je. a ked urcite kluby nemenovane ako NZ a pod vyplakavli ze sa to bude aspon scasti riesit podla starty, a na to prsli tie vyplakavajuce kluby a la NZ ktory za ostavajuce dva zapasy mali stratu polku celorocneho rozpoctu. ale to ze slovan a ek maju najvacsie straty je logicke kedze maju aj najvacsie stadiony, cize aj najvacsiu kulisu
23.6.2020 - 13:38
+1

fany

 

Peniaze majú ísť na mládež,na plochy a na zmysluplnú pomoc hokeju.Čiže klubom nie.Tak nie.NZ si poplakali vyhrnuli rukávy a sezóna by už pomaly mohla začať.Slovan ešte stále reve.Nech sa dohodnú s pánom Pinčekom a môžu odohrať sezónu na malom útulnom štadióne.Nikto im nekáže sa rozťahovať vo veľkom,keď nato nemajú.
23.6.2020 - 14:00
+3

ctibor

 

Ty aj chapes, ze presne to je to, za co bojuje Satan? Ten, ktoreho vyhanas...

A ano. NZ si vyhrnuli rukavy, co je obdivuhodne. Ale este viac obdivuhodne je, ked si vezmes do uvahy to, ze len za posledne obdobie prisli o 250 tis. eur.
23.6.2020 - 14:57
+3

bigi BLOG

 

Ty si totalne mimo. Na jednej strane nafavas v kazd j diskusii na satana a na druhej napisez ze peniaze maju ist na mladez a na plochy. A prave to satan chce, a naopak preto du po nom lebo niektore nemenovane klubybtie peniaze chcu prehajdakat na vlastny chod.

Ukaz mi kde slovan place? Zase dalsi vyplod tvojej fantazie. To ze hovorili za 1000 ludi je bobost a nerentabilne nie je plac. To je zhodnotenie faktu. Ale na rozdiel od inych tych co sa podka teba pozviechalu nepytaju peniaze. A uz nie polku rozpoctu zaceva zapasy
23.6.2020 - 15:59
+1

FanusikZamkov

 

Bigi tvoje zabúdanie skutočností je zarážajúce. Sezónu čo sezónu v khl ste mali také dlhy že bol problém či dajú vám rusi povolenie hrať KHL. Dokonca prišlo to do takého štádia že R.F. loboval za Slovan v Rusku. Chceš povedať že hračku Širokého nedotoval štát cez Širokého firmy? Toho Širokého ktorý neplatil subdodávateľom? Treba pokračovať ďalej? Dá sa ale to by asi zabralo dosť veľkú časť diskusie. A to nechcem . Z čoho žila firma Širokého nie z lukratívnych zákaziek štátu. Pred Košicami dávam dole klobúk totiž USS nie je firma ktorá dostávala lukratívne zákazky od štátu. Oni dotovali zo zisku firmy a nie ako Široký ktorý zrujnoval subdodávateľov. Obrovský to rozdiel. A ak si to niekto nepamätá v prípade so Slovanom tak to je ozaj na zamyslenie či pamäť funguje dobre.
23.6.2020 - 12:21
+2

topska

 

Tak to potom oznac velmi vela dalsich sportovych klubov na Slovensku ak sa ideme bavit o sponzoroch so statnymi zakazkami ci rovno tie ktore sponzorovali statne spolocnosti
23.6.2020 - 12:28
0

FanusikZamkov

 

Nechápeš podstatu . Porovnávam veľkosť podpory a hlavne naloženie s ním.
23.6.2020 - 12:41
0

topska

 

Ja chapem podstatu. Len nechapem co ma spolocne statna zakazka pre Sirokeho firmu konkretne so znackou Slovan (okrem Sirokeho). Preco tu spajas stat v tomto pripade priamo so Slovanom. Hadam chapes ze tie statne zakazky nedostali jeho spolocnosti preto lebo mal hokejovy klub. A ver tomu ze v pripade Popradu sa spravilo v lobingu smerom ku KHL viac ako pri Slovane.
23.6.2020 - 13:01
0

Urpiner16

 

Ty vždy vstúpiš niekomu do rozhovoru a snažíš sa prikryť zlodejstvo iným príkladom.Čo si ty za človeka?
23.6.2020 - 13:14
+4

topska

 

Neobhajujem zlodejstvo, chcel som vediet ako to mysli tym ze stat dal dotacie Slovanu vo vyssich sumach ako inym klubom. Som ten posledny ktory by chcel prikryt nekale praktiky ludi na Slovensku
23.6.2020 - 13:24
+1

Urpiner16

 

Nie ty si svätý ako za dedinou.Ale to že keď sa dvaja rozprávajú tak strkáš rypák do všetkého to je holý fakt.
23.6.2020 - 13:30
+2

topska

 

Dobre ja som strcil rypak ako treti a k veci, normalne slusne s nimi debatujem. Ty si ho strcil po mne a len urazas. Dobra robota.
23.6.2020 - 13:36
+7

bigi BLOG

 

ze to pises zrovna ty
23.6.2020 - 13:39
+1

bigi BLOG

 

to zeslovan ma(l) dlhy o tom sa nebavime pokkial viem, apropos to maju aj ine kluby takze zase mimo. to ze stat dotoval sirokeho cez zakazky je tez v suvislosti so slovanom uplne irelevantne kedze siroky zo svojho do slovana nedal ani cent.
takze ano pokracuj ale k teme a nie tvoje hluposti co s tym nic nemaju
23.6.2020 - 12:43
0

snapshot

 

Pockat USS dostavali velke danove ulavy to zase pomaly
23.6.2020 - 14:07
0

Radovan123

 

tak ale v tom hokej nehral žiadnu rolu pokial viem
23.6.2020 - 14:09
0

FanusikZamkov

 

To máš pravdu ale nezneužil to ako Široký a USS nedostal lukratívne zakázky aj napriek tomu že bol platobne neschopný načo doplatili subdodávatelia. No a snapshot mňa prekvapila jedna veta bigiho .Doslovne takto znie: to že štát dotoval širokého cez zakázky je tiež v súvislosti so Slovanom úplne irelevantné keďže široký zo svojho do slovana nedal ani cent. Tak sa pýtam z čoho dal ?
23.6.2020 - 14:23
+2

bigi BLOG

 

Este raz co splitas statne zakazky pre sirokeho so slovanom? Z toho nešla do slovana ani cent.
23.6.2020 - 16:01
0

bigi BLOG

 

A co dal teda siroky do slovana? Keby to bolo tak ako pises tak slivan teraz nema dlhy a hra stale KHL.
23.6.2020 - 16:02
0

FanusikZamkov

 

Bigi zo svojho nedal,štátnych zakázok nedal tak sa pýtam odkiaľ z riti dal? Z čoho bolo platené lietanie na tripy,z čoho platil ubytovanie ak hrali vonku-v Rusku ,z čoho platil výstroj atď . Rozmýšľaš čo píšeš? Z akých peňazí to platil?
23.6.2020 - 16:11
0

topska

 

Ved ale Slovan mal aj inych sponzorov, Siroky fakt posledne roky peniaze do Slovana takmer nedaval, ak vobec. Mozno na platanie dlhov pri splatkovom kalendari a aj to si nie som isty
23.6.2020 - 16:42
+1

bigi BLOG

 

Ja rozmyslam ale ty si uplne mimo. Uz to pochop v tej dutej hlase siroky do slovanu nedal ani cent. Na jednej strane vyplakavas ze len slovan mal sponzorov statne firmy aj ked sam vies ze to nebol len slovan. A mal aj dalsich sponzorov. Mna by zaujimalo ze s ktorej riti si vytiahol ze slovan sponzoroval iba a len siroky? Este raz ti to napisem aj ked v tvojom pripade je to hrach o stenu. Myslis ze keby do slivana daval siroky peniaze bol by slivan v dlhoch? Nieco ti tam zase nesedi v tych tvojich vyplodoch. Respektive so dam opat odporujes
23.6.2020 - 18:19
0

topska

 

Ani nahodou sa ja Slovana zastavat nebudem a nechcem no vies mi poskytnut nejake info o tych dotaciach pre Slovan? Ak teda nepocitame statne firmy ako Tipos ktory teraz napriklad sponzoruje Poprad a sponzoroval aj ine kluby (atd) ci dotaciu na stadion (a KHL by som tu neriesil lebo tak ako Fico loboval za nich tak to sa neda ani len porovnat ako lobovala a priamo riesila financie vlada pri Poprade).
23.6.2020 - 11:53
0

FanusikZamkov

 

Já ohladne Poradu som nič nepísal a nemiešam ich do toho. . Já píšem že keby každý klub dostal toľko pomoci od Štátu tak kluby na slovensku ináč vyzerali.
23.6.2020 - 12:31
0

bigi BLOG

 

a zatial si nic nepovedal realne nepovedal. teda az na to ze fico loboval u putina, ale tam nebola ziadna dotacia, takze konecne daj uz nieco realne a nie tvoje fabulacie a vymysli
23.6.2020 - 12:44
0

topska

 

Ved ti pisem ze taku pomoc od statu nedostal len Slovan. A hadam tu nejdes tahat statne zakazky pre spolocnosti. Ten stat tie zakazky predsa nedal Slovanu, Popradu, BB, Michalovciam ale spolocnostiam ktore sa rozhodli hokej sponzorovat. Obrovske statne zakazky dostavaju aj sponzori ceskych, madarskych, NHL a ja neviem akych klubov. Ak stat naleje peniaze priamo do urciteho klubu tak potom sa mozeme bavit o statnej pomoci. Preto ak sponzoruje statna firma urcity klub tak nepoukazuj len na Slovan lebo aj ine kluby statne firmy sponzorovali priamo.
23.6.2020 - 12:45
+1

liskin10

 

NHL nemá sponzorov
23.6.2020 - 12:57
0

topska

 

Pockat ty mi chces povedat ze ziaden spolumajitel klubu nikdy nedostal statnu zakazku?
23.6.2020 - 13:03
0

liskin10

 

na to ti samozrejme neviem odpovedať
len som to myslel v zmysle, že nemajú žiadneho sponzora, majú majiteľov. Žiadne reklamy na dresoch alebo znakoch. Majiteľ nie je nikde počas zápasu ukazovaný.
23.6.2020 - 13:06
0

topska

 

Fanusik Zamkov pise o statnych zakazkach pre spolocnost majitela Slovana, cize takto som to myslel aj ja. Dokonca Siroky tie peniaze zo statnych zakazok do svojho klubu velmi roky netlacil, co sa neda povedat o majiteloch klubov NHL ktori ich priamo dotuju aj zo svojich biznisov.
23.6.2020 - 13:12
0

liskin10

 

ja viem, že sa to nedá porovnávať
Nemyslel som to zle, len v tej NHL je to jedna spoločnosť, ktorá vlastní klub a ďalší sponzori už nie sú. Len som ťa chytil za jedno slovíčko
Peace
23.6.2020 - 13:14
0

topska

 

rozumiem
23.6.2020 - 13:22
+1

liskin10

 

ako príklad - tu sú Bruins
Od začiatku to boli a zatiaľ aj sú Boston Bruins, aj keď majitelia sa počas rokov zmenili
https://www.nhl.com/bruins/team/ownership
23.6.2020 - 13:08
0

liskin10

 

také Chicago je od roku 1954 v rukách jednej rodinnej firmy
https://www.nhl.com/blackhawks/team/rocky-wirtz
23.6.2020 - 13:12
+1

Radovan123

 

ale ma
23.6.2020 - 13:52
0

liskin10

 

NHL kluby sa bavíme
23.6.2020 - 14:01
0

Radovan123

 

Tak potom sa ospravdlnujem
23.6.2020 - 14:05
+1

KrebsKandidat

 

nema sponzorov, nuz, tak mi skus prosim vysvetlit na co ma Chicago zverejnene toto:

https://nhl.bamcontent.com/images/assets/binary/299021812/binary-file/file.pdf

alebo Boston

https://sponsorpitch.com/properties/boston-bruins

Nie, vobec nemaju, aleze vobec nemaju sponzorov / partnerov
23.6.2020 - 14:58
0

emoxx1

 

NHL sponzorov má. Reklamy na ľade v strednom pásme a za bránkami, reklamy na mantineloch a vlastne úplne všade v priestoroch zimáku. Sorry, ale v tomto kecáš. A vidíš tam aj firmy ktoré sú v USA jasne bez väčšieho pátrania napojené na štátne zákazky, ako napr. Boeing.
24.6.2020 - 5:08
0

Radovan123

 

suťaž ano, ale samotne kluby nemaju sponzora FedEx, McDonald, Boing a ďalšie obrovske koncerny
24.6.2020 - 9:28
0

strojar

 

Ty poznáš sponzorské zmluvy klubov NHL?
24.6.2020 - 9:31
0

Radovan123

 

nie, ale neverim aby giganty na svetovom trhu davali do jedneho klubu a do druheho nie. Pokiaľ som ta dobre pochopil. To ako ked sa včera riešilo že MI maju Transpetrol a PP Tipos len toto je v uplne inom merítku takže pochybujem že jeden ma a druhy nie...
24.6.2020 - 9:36
0

KrebsKandidat

 

Pozri si tie linky, co som dal. Namatkovo po par minutach hladania - mozes vidiet, ze kluby maju vlastnych partnerov (sponzorov). Ide sice skor o lokalne firmy, lenze v tomto bude zohravat rolu to, ze ide o Spojene Staty - lokalna firma moze posobit v meste, celom state ale i vo viacerych.
A ako sponzor si mozes kupit evidetne toho dost (napriklad Whirpool si v tej prezentacii Chicaga kupil reklamu v ramci Get Loud vyziev).
Pre nadnarodne korporaty ale jeden tim zaujimavy nebude - Chicago vravi o zakladni fanusikov 9,5 miliona v ramci celej US - to je relativne malo (naviac, nechces odstrasit fanusikov inych timov od svojich produktov).
IBM ma napriklad sponzorsku zmluvu s Maple Leaf Sports & Entertainment - no to sa netyka primarne Maple Leafs (skor sa to viaze k Raptors), ale pri prenosoch domacich zapasov si mozes IBM logo vsimnut na stadione. Ak sa IBM rata medzi svetovych gigantov (a viac sa angazuju v tenise - logo na Wimbledone maju, no co si ja pamatam, tak vzdy ho tam mali).
Ono, v konecnom dosledku, hokej asi nema az taku fanusikovsku zakladnu, aby bol zaujimavy pre svetove giganty.
Mimochodom, fanusikovia Trencina si mozno spomenu, ale ich klub bol v 90. rokoch chvilu sponzorovany IBM. Sudiac podla loga na Pallfyho drese z casov v Trencine.
24.6.2020 - 14:00
0

liskin10

 

KrebsKandidat - velká časť tých sponzorských vecí sa viaže k nejakej udalosti. Či sú to rôzne promotions, alebo bannery v obchodoch, banka môže tlačiť karty s logom atď. Tak ako spomínaš aj ten Get Loud výzva. Ako som písal nižšie Emoxx1 majú sponzorov, ktorí im pomáhajú s rôznymi službami - jedlo, pitie, autá, autobusy, lietadlá, kancelárske a iné potreby, ale nesponzorujú platy hráčov a ani beh klubu. Canadiens vlastní rodina Molson (pivovar) asi najväčší v CAN, majú sponzora aj Bell, ale Bell v klube nemá žiadne právomoci a nedotuje platy hráčov.
24.6.2020 - 14:11
0

KrebsKandidat

 

Pri pravomociach by sme sa asi aj zhodli. Na co pouziju peniaze, ktore dostanu, tak to neviem a je to na rozhodnuti prijemcu, samozrejme, ak to nie je v zmluve medzi partnermi inak a jasne definovane.
Aj ked, osobne mi nedave prave najvacsi zmysel, aby majitel(ia) vrazali do klubov svoje peniaze bez toho aby mali nieco spat.
24.6.2020 - 15:08
+1

liskin10

 

no neviem, či nemajú nič naspäť. Niektorí sú majitelia viacerých "nemovitostí" - napr. vlastníčka Buffalo Sabres a aj Bills (NFL), ktorá zaplatila za Bills 1,4 billions dolárov CASH
Prehľad jej nemovitostí a spätný profit z nich asi nebude nič naspäť.
https://www.psentertainment.com/
25.6.2020 - 9:11
0

emoxx1

 

Je to normálny biznis. Investuješ do klubu s predpokladom, že bude generovať zisk a v dlhodobom horizonte sa investícia vráti. To, že niekto kúpi klub, dotuje ho z vlastného a má z toho ekonomicky veľký prd a pred verejnosťou len prestíž je skôr vlastnosť východného bloku v Európe.
25.6.2020 - 9:34
+3

emoxx1

 

Fedex je partnerom Pens a ani sa tým na svojich stránkach netaja. Nie je tak dávno, čo bol Boeing partnerom Caps na PO, následne sa stal partner ligy.

Boeing je v tomto úplne ukážkový. Štátne zákazky majú ustrelené úplne inde ako naše firmyčky. Výroba vojenského letectva (A-10 Thunderbolt, AH-64 APACHE, F15, F/A-18 menujem len pár najznámejších), ďalej vesmírna technika (SLS, X37B, CST-100 STARLINER - všetko vo vývoji na objednávku štátu). Ďalej sú v United Launch Alliance s Lockheed Martin, kde vyrábajú a prevádzkujú rakety Atlas V, Vulvcan, Delta IV heavy a posledne menovaná lieta prevažne pre armádu.
24.6.2020 - 10:18
+1

liskin10

 

reč tu bola o tom, že Široký a jeho firma ne/dávali peniaze Slovanu zo štátnych zákaziek. Ja som to prirovnával k tomu, že NHL kluby majú jasného majiteľa, ktorý vlastní klub!!!
Je jasné, že majú sponzorov, ktorí im dodávajú jedlo, pitie, bezpečnostnú službu počas zápasov, hotely počas tripov, lety alebo vlastné lietadlá, kancelárske veci, atď. ale nedávajú peniaze hráčom na výplaty alebo personálu klubu.
U nás je sponzor ten, kto platí mzdy a chod klubu a to je rozdiel. Aspoň podľa mňa.
emoxx1 - teraz keď je Boening sponzorom celej ligy je to snáď Boening NHL? Boening je sponzor ligy a sprostredkúva lety/lietadlá pre jednotlivé tímy.
24.6.2020 - 13:51
+1

emoxx1

 

1. Vnímal som to ako tému, kde sa "štátne prachy" prelievajú do súkromných klubov.

2. Trošku nechápem, čo s tým má jasný majiteľ. Každá firma má svojho majiteľa. Akože tým myslíš, že majiteľ platí hráčov zo svojho vrecka?

3.Máš bordel v tom, čo je sponzoring a čo je barter. Samotné menované firmy tvrdia o sponzoringu. Ale OK. Povedzme, že stále je to určitá forma, kde keby aj Boeing sprostredkoval prepravu hráčov a ako protislužbu chce reklamu, tak sa nakoniec dostaneme k tomu, že majiteľ môže peniaze zo vstupného a TV práv použiť na platy hráčov, lebo nemusí platiť dopravu a hotely. Aspoň nie v plnej miere. Takže v realite sa môžeme chytať za slovíčka, ale principiálne sa len prehadzujú prachy z ľavého vrecka do pravého, aby to pekne vyzeralo.

4. O zobchodovaní názvu ligy v súvislosti s NHL vôbec nebola reč, tak trošku nerozumiem prečo to sem ťaháš, ale jednotlivé eventy v NHL už majú v názve sponzora.
24.6.2020 - 14:11
0

liskin10

 

OK. Zoberme teda napr. Pens - https://www.nhl.com/penguins/team/staff

Majiteľom je Lemieux Group L.P. - Lemieux and Burkle - myslíš, že majú veľké štátne zákazky?

Prelievajú sa štátne prachy cez nich do súkromných firiem?
A takto môžeš ísť celou NHL a nemyslím, že nájdeš niekde nejakú veľkú korporáciu ako majiteľa klubu.
24.6.2020 - 14:21
0

emoxx1

 

Nechce sa mi lustrovať všetkých majiteľov. Pointa je len o tom, že v roku 2015 bol Boeing sponzorom WSH, teda príklad kedy firma ktorá neberie zo štátnych zákaziek zrovna málo a sponzorovala konkrétny klub. Tiež mali sponzorig s Dallasom. Proste tie prípady sa nájdu.

Pens je zlý príklad. Tam je sponzor Fedex čo bola reakcia na kolegu, ktorý tvrdil, že si nevie predstaviť sonzorig takého gigantu pre jeden klub. To je z inej témy.

Už sa motáme v kruhu. Takým štýlom, ako sa to deje u nás to úplne nefunguje, ale zas to neznamená, že sa cestičky nenájdu. To je celé.
24.6.2020 - 14:35
+1

liskin10

 

jasné - napr. Islanders majú dokonca aj na stránke uvedených korporátnych partnerov.
Určite ten chod tých klubov nedokáže ťahať jedna spoločnosť úplne sama.
https://www.nhl.com/islanders/team/corporate-partners
24.6.2020 - 14:43
0

topska

 

kukaj tu, mna sa chytil za slovicko, teba ostatni Ale vlastne dobra slusna debata ktora urcite da vela informacii dalsim diskuterom...tak to ma byt
24.6.2020 - 14:54
+2

liskin10

 

presne tak, preto som rád, že je to bez urážok a neviem čoho - jednoducho každý niečo nájde a niečo nové sa aj dozvie
25.6.2020 - 9:17
0

tulen - kosice

 

ostáva len dúfať: že valášek nie je alternatíva , ale len zastupujúci
22.6.2020 - 20:26
+3

miro-nr

 

ešte nech Imre podpíše nejaké kvalitne prenosy (može aj huste.sk)nech aj za 5€ zápas,len nech to ide tomu klubu kde sa to hrá! A samozrejme nech to ,pre Boha,nieje taká "ne"kvalita ako od tipsportu!

Inak riaditel Pro-hokeja je podla mna zbytočná funkcia,mne Lintner chýbať nebude!
22.6.2020 - 20:36
+4

P24 BLOG

 

nuz uprimne?: toto je asi prvy clanok o hokeji (nielen na HP), ktory som si po dvoch mesiacoch precital. bolo mi dostatocne smutno zo vsetkych tych nadpisov o bojoch, subpjoch, skupinach, uzatvarani, szlh, pro hokej, rozdelenie penazi z ms a pod. korona naplno odventilovala vsetko, co sa medzi jednotlivymi zaujmovymi skupinami hromadilo. hp je v poseldnych mesiacoch velmi smutny portal.
22.6.2020 - 20:40
+18

DTN757

 

Jeden lepší ako druhý. Obaja rozdr.ali čo sa dalo
22.6.2020 - 20:42
0

MaxSBA

 

smial by som sa keby ho nahradil Koval
22.6.2020 - 20:59
+5

topska

 

No jedno zaujimave meno Kovalovho postavenia je technicky volne
22.6.2020 - 21:18
0

zasi

 

Bakoš?lebo mňa napadol on
22.6.2020 - 21:37
+4

VSŽ Košice

 

Určite meno čo treba brať vážne
22.6.2020 - 21:47
+4

zasi

 

ja osobne si ho viem na tom poste predstaviť
22.6.2020 - 21:52
+4

radopKE

 

Vies, že toto napadlo aj mňa, ako prvé?
22.6.2020 - 23:25
+2

pablob26

 

mozno este budeme prekvapeni co z toho nakoniec vznikne. Na Slovensku nic nie je len tak .
22.6.2020 - 21:44
0

sumobb

 

Asi to bude len kvôli peniazom, niekto chce jeho flek alebo tam potrebujú lacnejšieho alebo pro hokej zrušia aby to bolo pod SZLH ako to už v minulosti bolo v niekoho pláne - takže ano, uvidime čo sa z toho vyklube, ja predpokladám poslednú verziu-pod SZLH.
22.6.2020 - 23:37
0

poseidon

 

Premýšlajme trochu... Porubský a Lupták sú Kovalove psíky, a Čanky v podstate tiež. Podľa mňa sa týmto začal boj o šéfa SZLH.
23.6.2020 - 0:07
+1

HkmDetva

 

Luptak a Canky jedna ruka ale raz kopu za Mraza raz za Kovala
23.6.2020 - 2:40
+1

bigi BLOG

 

neviem o tych ostatnych ale valasek je urcite
23.6.2020 - 6:48
0

29kubko10

 

Kus odbočím od témy, tak možno mi niekto bude vedieť odpovedať aspoň približne. Aké sú približne rozpočty klubov v 2.hokejovej lige? Ďakujem.
23.6.2020 - 1:06
0

FacSKA

 

Skus pouzit google nabuduce.

https://www.hokejportal.net/?q=clanok/pred-startom-27rocnika-shl-ligy-bratislava-s-jasnym-cielom-postupit-topolcany-chcu-fanusikom-dopriat-finale-1cast/93860

https://www.hokejportal.net/?q=clanok/pred-startom-27rocnika-shl-ligy-zilina-bojovala-sest-hodin-skalica-zapasi-so-zostavou-2cast/93891
24.6.2020 - 9:18
0

FacSKA

 

https://www.google.com/amp/s/myziar.sme.sk/c/amp/22219950/ziarski-indiani-prilakali-stovky-fanusikov-klub-ma-jasny-ciel-prvu-ligu.html

Zvysok myslim vsetko pod 100K treba hladat
24.6.2020 - 9:23
0

maxiM

 

Ja sa len divim nad kompetenciou dozornej rady.
23.6.2020 - 4:13
+1

Dzunkes

 

Asi nebudes sam
23.6.2020 - 4:17
0

HkmDetva

 

Kompetencia im vyplyva z postavenia nejakych pravidiel
23.6.2020 - 4:24
0

maxiM

 

Aby nedoslo k nedorozumeniu. Divim sa nad nastavenymi pravidlami v ramci pro hokeja. Takato kompetencia pre dozornu radu v akciovej spolocnosti nedava zmysel.
23.6.2020 - 8:15
+2

Urpiner16

 

Ak tento pán ohľadom baráži nevie mi odpovedať na jednoduchú otázku či by nebolo vhodné v rámci víťaza 1.ligy aby hral prvé dva zápasy doma prípadne piaty rozhodujúci zápas tiež doma tak nie je o čom.Nikdy sa nad tým nezamýšľal.Zamýšľať sa nemusí.Stačilo jednoducho odpovedať a nie pateticky to zahrať do kúta.A preto aj keď niečo pozdvihol,prevláda viac negatív ako pozitív.Preto sa nečudujem vôbec ako dopadol pretože to bola len otázka času.
23.6.2020 - 9:28
0

MiroHKM

 

Presne tak a ešte k tomu tie jeho arogantne odpovede: parafrázujem: on si plat zaslúži, on nevidí žiadne chyby na svojej práci, všetko spravil najlepšie, ako sa dalo a pod.
Každý robíme aj chyby, ale nie úmyselne a treba si to z času na čas aj priznať...
23.6.2020 - 10:04
+3

-BBB-

 

Z jasneho neba? Fetuje? Sa vravi, ze ked sa pobozkaju dve oblaky tak zaprsi .. Ja mam poict ze uz dva tyzdne natacaju porno oblaky.. jake jasne nebo,, prsi denne .. Nesleduje spravy?
23.6.2020 - 9:42
+3

Tehelnepole

 

asi fetia pleseň
23.6.2020 - 10:57
0

Tehelnepole

 

No totok: ved tuto hľa, onehdá v podkáste vravel, že sa nechystá odstúpť bo čísla majó pjekné... a že z aním stojí mega spravenej roboty.
Nuž nevďačníci sú to vera bože.
23.6.2020 - 10:58
0

strojar

 

Nebo, z ktorého prišiel koniec, bolo už veľmi dlho silne zamračené.
A dusno veštilo búrku.
23.6.2020 - 13:40
0

fagaf

 

Blahu asi drbne : ESET by mal nastúpiť ako Sponzor Slovenského hokeja
23.6.2020 - 14:31
+2

Radovan123

 

neeee
23.6.2020 - 14:33
0

FanusikZamkov

 

To je teraz zaujímavé či tipsport ligy alebo ako generálny sponzor SZĽH. No uvidíme.
23.6.2020 - 14:37
0

MackoPu

 

Uz vcera bolo neskoro. Co sa tyka Blahu.
23.6.2020 - 16:34
+10

Urpiner16

 

Mať traumu zo smeru to sme dopadli.
23.6.2020 - 18:24
+2

MackoPu

 

To nie je trauma, to je hanba a trapnost.
24.6.2020 - 0:20
+3

strojar

 

Koniec z jasného neba.
Podľa tohto článku

http://www.hokejportal.net/?q=clanok/63294/vrabel-obvinil-lintnera-z-manipulacie-s-hracskymi-zmluvami

bolo nebo poriadne zamračené už 5 rokov.
24.6.2020 - 8:46
0

Urpiner16

 

Nechápem jednu vec.Ak má niekto meno a bol hokejovým majstrom sveta či mu toto za to všetko stálo.
24.6.2020 - 9:22
0

mitoO

 

dnes na Lintnerovej tlacovke: „Mal som rád život a mám ho rád. Žil som naplno, robil som naplno, dával som vám všetko... A čo teraz mám hovoriť"
24.6.2020 - 10:09
+1

Tehelnepole

 

žeby zanôtiť Frankieho Sinatru I do it myyyyyyyy waaaaaayyyyyyy
24.6.2020 - 10:55
0

amaskiea BLOG

 

"...poďte, zaspievame si..."
ale zas buďme fér, Lintner má ďaleko od zločineckého hovada
24.6.2020 - 11:45
0

mitoO

 

Jasne, ale pocit nenahraditelnosti, toho, ze prave oni robia vsetko najlepsie a z ich strany nemoze dojst k omylu, maju podobny.
24.6.2020 - 11:50
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen619:1313
2.Nitra413:912
3.N. Zámky413:88
4.Michalovce416:128
5.Košice415:117
6.Poprad311:56
7.Detva416:176
8.Trenčín514:176
9.Slovan411:152
10.Miškovec46:122
11.B. Bystrica48:172
12.L. Mikuláš24:100
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Viedeň7500232:1516
2.Graz7410225:1714
3.Salzburg6400223:1512
4.Klagenfurt7400315:1412
5.Fehérvár7311227:2712
6.Bolzano5301118:1310
7.Innsbruck8301422:2910
8.Bratislava5210215:198
9.Linz9210623:298
10.Dornbirn6110411:195
11.Villach6100513:263
Aktualizované: 25.10.2020 09:44
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Fleury sa dohodol s Carolinou na novej zmluve a vyhol sa arbitráži

Obranca Haydn Fleury podpísal dvojročný kontrakt s klubom zámorskej NHL Carolina Hurricanes v hodnote 1,3 milióna dolárov. Vyhol sa tak arbitrážnemu konaniu, ktoré malo byť na programe 8. novembra. Informovala agentúra AP.
pred 2 hod. - TASR

Chlapík podpísal dvojcestný kontrakt s Ottawou

Český hokejový útočník Filip Chlapík podpísal ročný kontrakt s klubom zámorskej NHL Ottawa Senators. Dvojcestná zmluva mu môže pri zotrvaní v prvom tíme vyniesť 735-tisíc dolárov, v prípade preradenia na farmu do AHL jeho plat klesne na 70-tisíc dolárov.
pred 2 hod. - TASR

Bertuzzi dostal od arbitráže ročnú zmluvu na 3,5 milióna dolárov

Kanadský hokejista Tyler Bertuzzi si na arbitrážnom konaní s tímom NHL Detroit Red Wings "vysúdil" ročnú zmluvu v hodnote 3,5 milióna amerických dolárov. Informoval o tom portál TSN. Dvadsaťpäťroćný útočník sa ako obmedzený voľný hráč nedohodol s Detroitom na novom kontrakte, keď podľa zámorských médií žiadal 4,25 milióna na rok.
pred 3 hod. - TASR

Ambri-Piotta - Zürich 5:2 v utorňajšom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Ambri-Piotta v zostave so slovenským útočník Stanislavom Horanským zvíťazili v utorňajšom domácom zápase švajčiarskej ligy nad Zürichom 5:2. výsledky: Ambri-Piotta - Zürich 5:2, Langnau - Fribourg 3:4 pp, Lausanne - Lugano 2:1 pp, Servette Ženeva - Bern 5:3.
včera o 22:31 - TASR

Färjestad - Rögle 2:5 v utorňajšom zápase švédskej ligy

Hokejisti Rögle zvíťazili v utorňajšom zápase švédskej ligy na ľade Färjestadu 5:2. výsledky: Färjestad - Rögle 2:5, Leksand - HV 71 1:3, Malmö - Skelleftea 3:2 pp, Örebro - Brynäs 3:0, Oskarshamn - Frölunda 3:2.
včera o 21:46 - TASR

Colorado podpísalo štvorročnú zmluvu s obrancom Devonom Toewsom

Klub zámorskej hokejovej NHL Colorado Avalanche sa dohodol na štvorročnej zmluve s obrancom Devonom Toewsom. Colorado ho získalo pred dvoma týždňami z New Yorku Islanders výmenou za výbery v 2. kole draftu v rokoch 2021 i 2022. Dvadsaťšesťročný bek podpísal kontrakt vo výške 4,1 milióna dolárov ročne a vyhol sa arbitráži, ktorá bola naplánovaná na 31. októbra.
včera o 19:40 - TASR

Hráč EHC Biel-Bienne má koronavírus, celý tím musel ísť do karantény

Švajčiarsky tím EHC Biel-Bienne musel ísť na desať dní do karantény po tom, ako mal jeden z jeho hokejistov pozitívny test na nový koronavírus. Vedenie ligy odložilo všetky štyri zápasy klubu v najvyššej súťaži, ktoré mal odohrať do novembrovej reprezentačnej prestávky počnúc utorňajším domácim duelom s Rapperswilom.
včera o 16:08 - TASR

Obranca Daley ukončil kariéru, bude pôsobiť v manažmente Pittsburghu

Kanadský hokejový obranca Trevor Daley ukončil vo veku 37 rokov aktívnu kariéru. Po nej bude pôsobiť ako poradca pre hokejové operácie v klube NHL Pittsburgh Penguins. Informovala o tom oficiálna stránka "tučniakov."
včera o 09:58 - TASR

Salzburg získal bývalého hráča NHL Skilleho

Rakúsky hokejový klub Red Bull Salzburg z nadnárodnej Ice Hockey League získal do svojich služieb bývalého hráča NHL Jacka Skilleho. Tridsaťtriročný krídelník odohral v dresoch Chicaga Blackhawks, Floridy Panthers, Columbusu Blue Jackets, Colorada Avalanche a Vancouveru Canucks 368 zápasov základnej časti s bilanciou 43 gólov a 41 asistencií.
26.10.2020 12:51 - TASR

Buffalo sa tesne pred arbitrážou dohodlo s Ullmarkom na ročnej zmluve

Klub zámorskej hokejovej NHL Buffalo Sabres sa dohodol na podmienkach novej zmluvy s brankárom Linusom Ullmarkom. Ten bude hrať v tíme ďalší rok za 2,6 milióna dolárov. Buffalo sa tak vyhlo arbitráži, ktorá bola naplánovaná na pondelok.
26.10.2020 08:04 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

30. 10. 2020
Michalovce - L. Mikuláš o 17:00
Detva - N. Zámky o 18:00
01. 11. 2020
N. Zámky - Slovan o 16:00
Poprad - L. Mikuláš o 17:00
Detva - Košice o 17:00
02. 11. 2020
Košice - Trenčín o 18:00

Odohrané zápasy

27. 10. 2020
KošiceL. Mikuláš
5:1REPORT
25. 10. 2020
MichalovceN. Zámky
3:4REPORT
23. 10. 2020
N. ZámkyMiškovec
0:0REPORT
KošiceMichalovce
3:4 PPREPORT
20. 10. 2020
N. ZámkyZvolen
1:0 SNREPORT
KošiceMiškovec
4:1REPORT

Najviac bodov

Rastislav GašparDEV9 bodov
2.McPherson A.ZVO8
3.Puliš R.ZVO7
4.Nuutinen M.ZVO7
5.Baránek M.KOS7

Najlepší strelec

Marek BartánusMIC5 gólov
2.Puliš R.ZVO5
3.Lalancette C.MIC4
4.Gašpar R.DEV4
5.Charbonneau J.DEV4

Najlepší brankár

Henri KiviahoNZA94.29 perc
2.Cowley E.NIT94.04 %
3.Rahm R.ZVO92.62 %
4.Rajna M.MIS91.73 %
5.Valent M.TRE90.48 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov