Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Koronavírus v Tipsport lige: Kluby reagujú na aktuálnu situáciu

zdroj: TASR/-
10.3.2020 15:18 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Koronavírus poriadne zahýbal aj dianím v slovenskom hokeji. Zástupcov klubov Tipsport ligy čaká v stredu o 11.00 na zimnom štadióne vo Zvolene mimoriadne rokovanie o tom, ako ďalej postupovať v netradičnej, v minulosti s ničím porovnateľnej situáci. Zástupov klubov, ktoré mali účasť v play-off istú, alebo o ňu bojovali sme sa pýtali na aktuálny názor a hlavne očakávané možnosti ďalšieho vývoja.


Dvojitá otázka pre zástupcov klubov znela, s akými dojmami a pocitmi prijali aktuálnu situáciu a aký ďalší vývoj očakávajú.

Juraj Koval (HC 05 Banská Bystrica)

„Celý klub je veľmi smutný, lebo sme sa chystali na vrchol ročníka.  Urobili sme všetko preto, aby sme do play-off išli z čo najlepšej pozície, v najlepšej možnej forme a s dostatočne širokým kádrom. Chceli sme zabojovať o štvrtý titul. Žiaľ, situácia je taká, aká je a museli sme rešpektovať rozhodnutie vedenia štátu. Zajtra sa stretneme vo Zvolene, no každý človek s trochu realistickým pohľadom, ktorý vidí, čo sa deje v okolitých krajinách, si asi je vedomý, že ani po dvoch týždňoch situácia nebude lepšia. Osobne nevidím veľký predpoklad na to, že súťaž bude regulárne pokračovať. Sme radi, že sme obhájili pohár Dušana Pašeka a s každou situáciou sa musíme vysporiadať. Určite by sme všetci radi hrali, ale musíme rešpektovať daný stav. A hrať bez divákov? Tento variant je ekonomickou samovraždou. Čo sa týka nášho návrhu k zajtrajšiemu stretnutiu. Budeme o tom diskutovať, ale treba si uvedomiť, že dva týždne máme čakať na to, čo bude o dva týždne a situácia asi lepšia nebude.  Tie možnosti, ktoré sa núkajú sú pre kluby neprijateľné po ekonomickej i športovej stránke. Žiaľ, je to zlá situácia, no nikto z nás ju nezavinil. Musíme ju vyriešiť v prospech klubov i hokeja.“

Juraj Bakoš (HC Slovan) 

zdroj: HokejPortal.sk

„Rešpektujeme rozhodnutie kompetentných orgánov. Situácia je dosť dramatická a musíme ju rešpektovať. Čaká nás mimoriadne zasadnutie vo Zvolene, kde sa porozprávame ako ďalej. Nerád by som predbiehal. Stretnutie klubov dá jasný odkaz. Nikto nedal jasný signál k tomu, že o dva týždne sa bude môcť znova hrať. O ekonomických dopadoch na klub sa neviem vyjadriť. Čo sa týka hrania bez divákov, tí k hokeju určite patria. Viem si predstaviť, že po 14 dňoch sa však diváci nevrátia. Aj keby mohli prísť, určite ich bude menej, ako za normálnych okolností. Aj keď by sme nemali robiť paniku, tá v spoločnosti je. Navyše momentálne sme v stave, že ak niekomu z hráčov zistia koronavírus, klub bude vylúčený zo súťaže. Je to na odporučenie zdravotnej komisie SZĽH. Každý klub príde zajtra s nejakým názorom. My v Slovane zhodnotíme všetky alternatívy, športové aj ekonomické. Ak bude výluka trvať aj po dvoch týždňoch, môžeme už zajtra mať názor, že sa liga nedohrá. Tých možností je viac. Zajtrajší výstup bude určite zaujímavý.“ (zdroj TASR)

Jan Šťastný (HC Košice)

„Rešpektujeme rozhodnutie predstaviteľov štátu. Pripravili sme si nejaký program a verím, že po dvoch týždňoch sa play-off bude hrať. Normálne sa na to aj pripravujeme. Čo sa týka zajtrajška, budeme reagovať na stanoviská a názory klubov. Určite si povieme aj ten náš. Budeme postupovať podľa možností a budeme rešpektovať akékoľvek rozhodnutie vedenia ligy. Iné veci neriešime, veríme len tomu, že po dvoch týždňoch sa začne štvrťfinále.“

Ľudovít Jurínyi (HK Poprad)

„Určite nás to neteší a sme veľmi sklamaní. Zasiahla vyššia moc. Ja neviem, čo mám k tomu povedať. Viem len toľko, že by som bol nerád, keby liga skončila tak, ako je teraz. Bez divákov hrať play-off nemá význam. Ani pre nás, ani pre hráčov. My to robíme hlavne pre ľudí a chceme, aby sa tešili z hokeja a fandili nášmu klubu. Hrať pred prázdnymi tribúnami je pre klub ekonomicky zaťažujúce. Ohľadom zajtrajšku premýšľame nad viacerými alternatívami, no boli by to iba špekulácie.“

Eduard Hartmann (Dukla Trenčín)

zdroj: HokejPortal.sk

„Veľmi nás to mrzí, celú ligu sme hrali tak, aby sme sa dostali do play-off. Musíme to len prijať ako realitu. Prišlo to, akceptujeme to a ideme ďalej. Do Zvolena idú členova predstavenstva. Všetko je to vec debaty. Musíme prepočítať ekonomické výhody i nevýhody. Veľa otázok bude zodpovedaných.  Richarda Lintnera sme poprosili, aby pripravil aj finančné dopady na kluby. To je dôležité. Viete, všetci môžeme chcieť hrať, ale keď na to nebudeme mať, neviem, či budeme môcť pokračovať. Je tam veľmi veľa faktorov. Play-off je zaujímavá fáza, no hrať ho bez divákov nemá príliš zmysel. Tá situácia je o to ťažšia, že situáciu nikto nevie vopred prečítať.“

Dušan Mráz (HKM Zvolen)

„Ťažké otázky.... Popravde, nemôžem povedať, že by som bol so všetkým vysporiadaný a mal to zrovnané. Ak je situácia nastavená tak, že dva týždne nebudeme hrať a potom sa uvidí.... Viete, ak tento malý počet vírusov u nás viedol k takémuto opatreniu, tak neočakávam, že o dva týždne to zastavíme a prípady už na Slovensku nepribudnú. Predpokladám, že zákaz sa predĺži a v takom prípade sa sezóna nedá dohrávať. A to nadväzuje na veľa vecí. Napríklad my máme zmluvy s partnermi nastavené tak, že nám po postupe do play-off navýšia sponzoring. Nevieme, ako budeme platiť hráčov. Z toho mám zlý pocit. Ak sa nad tým zamýšľam do detailov, toto môže kluby ohroziť aj existenčne. Nejako sa to vyvinie určite, no mám veľké obavy ako.“

Miroslav Kováčik (HK Nitra)

zdroj: HokejPortal.sk

„Pôvodne sme chceli dohrať základnú časť, hoci aj bez divákov, ak by to bolo možné.  Premiér Pellegrini vo svojom vyhlásení to však zmenil. Som rád, že naša vláda sa k tomu postavila zodpovedne, hoci je to nepríjemná situácia. Prijali sme to ako holý fakt a neostáva nám nič iné, ako to celé akceptovať. A pocit? Nedá sa opísať. Žiadny človek podľa mňa takúto situáciu na vlastnej koži nezažil. Neexistuje na to žiadny postup a vzorec, lebo nič podobné sme nikto z nás ešte nezažili. Chýba nám skúsenosť s podobnou situáciou. Človeku sa víria v hlave rôzne myšlienky, ale pokiaľ je v hre ľudský život, situácia je naozaj vážna. Preto ani nepozerám na to, ako stojíme v tabuľke. Snažíme sa len správať zodpovedne a vyrovnať sa so situáciou. V prvom rade treba pozerať na zdravie. Nie je to ľahká situácia. Čo sa týka ďalšieho scenára, budeme v stredu sedieť a stanovisko určite zaujmeme. Ja nechcem nič predbiehať, ale tých scenárov je od čakania, až po predčasný koniec sezóny veľa. Musíme si to vyhodnotiť. Navyše vôbec nemáme istotu, že sa to po dvoch týždňoch zmení k lepšiemu. Nechcem maľovať čerta na stenu, ale vývoj vo svete nám nedáva veľa optimizmu. Jedna vec je robiť šport, tá ďalšia je vystupovať zodpovedne smerom k ochrane zdravia a života.“

Peter Tirpák (Michalovce)

„Zasiahlo nás to, lebo sme sa tešili na vrchol sezóny. Play-off sme chceli veľmi a ostali sme zaskočení. Streda veľa napovie. Play-off bez divákov by bolo mimoriadne nepríjemné finančne, ale aj z pohľadu podpory pre hráčov. Určite zajtra prídeme na Pro Hokej s tým, že súťaž nejakým spôsobom dohrať chceme.“

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


FP-Tomike

 

Nuž, pohár pôjde do BB
10.3.2020 - 15:25
+5

Pierre

 

Pohár za víťazstvo v ZČ určite a je to logické, pohár za majstra asi nie to by bolo trochu nefér voči ostatným.
10.3.2020 - 15:34
+34

Sheva7

 

Pojde za zakladnu cast tu vyhrala Banska zasluzene -Sme radi, že sme obhájili pohár Dušana Pašeka a s každou situáciou sa musíme vysporiadať citujem Kovala
10.3.2020 - 15:34
+8

Gargamel123

 

Asi myslel financnu: kompenzaciu.
10.3.2020 - 16:01
+1

EMXJHMSXL

 

A co ostatne ligy? Napriklad futbalova? Alebo korona je prioritne len hokejovy fanusik?
10.3.2020 - 18:42
+2

emoxx1

 

Tak v prvom rade futbalovú až tak silno netlačí počasie. Vieme ako to vyzerá začiatkom mája na väčšine našich zimákov. Tiež futbal netlačia potenciálne MS a nehrá sa v uzavretom priestore.
10.3.2020 - 18:49
+2

strojar

 

Ako to vyzerá?
10.3.2020 - 19:08
0

bigi BLOG

 

no futbal tiez tlaci euro aj ked to je daleko a este pred tym je tam baraz ako prestavka, ale futbal ma aspon zakladnu cast odohranu. a hlavne tam sa nehra ziadne play off, cize rozhoduje postavenie v tabulke. takze ti mozu byt ako tak v pokoji. a na 10 kol maju viac casu a mozu to hodit aj na anglicky tyzden. bude to v nasich podmeinkach nieco nove ked to bude dlhodobejsie ale da sa to
11.3.2020 - 9:20
0

Kurolišek

 

Súťaž nejakým spôsobom dohrať chceme... ale ako? To je otázka.
10.3.2020 - 15:29
0

gaspi

 

v maďarsku..
10.3.2020 - 16:52
0

FP-Mordovarik

 

Pravda. Tam si Miškolc s Nitrou rozdajú o to posledné miesto play off a potom sa uvidí. Aj tak mali hrať v piatok.
10.3.2020 - 17:20
+1

Nerkio

 

Prečo práve Nitra a Dvtk ??ked napríklad Dukla mala tiež hrať dnes proti Dvtk
10.3.2020 - 17:23
+3

FP-Mordovarik

 

To ma napadlo že majú rovnaký počet bodov.
10.3.2020 - 17:58
0

zvolencok

 

Akokoľvek to dopadne tak dopady budú len zlé alebo hrozné.
10.3.2020 - 15:31
+2

vzdy.na.statie

 

Kurnik a ake paradne playoff to mohlo byt tento rok.
10.3.2020 - 15:31
+22

NasHokej97

 

Tak už XY krát sa to tu zopakuje, a po zajtrašej porade nás to čaká znova..

Ukončiť predčasne sezonu, BB získa pohár Dušana Pašeka a ročník nebude mať majstra.

Aj podľa vyjadrení klubov sa zdá, že iba tejto alternatíve sa speje.
10.3.2020 - 15:32
+18

WINTERisCOMING

 

Pán Kovačik +.
10.3.2020 - 15:35
+19

88Backo

 

Veru,z tých všetkých sa mi najviac páči jeho odpoveď
10.3.2020 - 18:43
+1

bez nicku BLOG

 

Ktovie ci by tak hovoril aj keby hrame o titul Kovacik si vie dat dokopy 2 a 2 a ze je dost mozne ze v tom PO nebudeme ci sa bude hrat alebo nie. Keby sa zrusi liga uplne a nemusime uz platit hracov dokonca aprila, tak by to bolo pre nas najlepsia situacia
10.3.2020 - 19:14
+6

miko 75

 

Ak majú zmluvy do konca apríla,tak by ich musel platiť, jedine, že by sa dohodli inak, ale s tým by museli súhlasiť hráči.
10.3.2020 - 20:10
+1

bez nicku BLOG

 

Niekto tu pisal, ze v zmluve su zahrnute mimoriadne situacie prave pre taketo pripady, kedy by hracov nemuseli platit. Ale ci to je pravda, to neviem
10.3.2020 - 20:26
0

miko 75

 

Jasné, nevieme, čo je presne v zmluvách.
10.3.2020 - 20:32
0

KrebsKandidat

 

Ak by ich pre toto "vyhodili" a teda obrali o plat, celkom by som chapal, keby buduce sezony Slovensko zdaleka obisli.
10.3.2020 - 21:31
0

TuriecMT

 

No keby ze je Nitra v prvej trojke tak by bol za to aby sa hralo
11.3.2020 - 17:24
0

burnzie

 

Najhoršie na to všetkom bude ak sa náhodou situácia zlepší koncom mesiaca ale už bude rozhodnuté, že sa hrať nebude....šanca je vraj ani nie 10%, že sa bude hrať no radšej bez MS v hokeji 1 rok ako zrušiť ligu úplne....
10.3.2020 - 15:37
+7

amaskiea BLOG

 

veru, veru, najhoršie na tom všetkom bude, ak sa náhodou situácia zlepší :
potom tu všetci myslitelia, na čele so strojarom, budete vyskakovať, že sa všetky opatrenia ukázali ako zbytočná hystéria
10.3.2020 - 15:46
+37

forwardPP

 

Ani sa mi nechce veriť, že sa takýto človek nájde.
10.3.2020 - 16:55
+7

gabi98

 

"Najhoršie na to všetkom bude ak sa náhodou situácia zlepší koncom mesiaca ale už bude rozhodnuté, že sa hrať nebude ..."

Veru, to by bola cista "katastrofa".

Prisaham Bohu ... v tej Bystrici musi kolovat nejaky barani koronavirus, ktory vam napada vase mozgy.
10.3.2020 - 16:09
+43

Sheva7

 

To len Juslan a Urpiner oni chcu titul ,lebo su 1 teraz ich nic ine nezaujima
10.3.2020 - 16:16
+4

Westbeast0

 

Prečo zovšeobecňujes? To že to povie jeden Bystričan(ktorý mám taký pocit ani nežije v BB) neznamená že tak zmýšlame všetci... A neboj sa, aj vy v Košiciach máte pár "odborníkov", ktorý sa tu včera pekne predviedli...
10.3.2020 - 16:29
+19

burnzie

 

..... Koľko ľudí zomrelo na chrípku min rok a koľko sa na ňu liečilo??? .... Zase to tu prežívajú niektorí ako keby išiel koniec sveta...už sa bojím, že mi korona vírus vyskočí z chladničky pomaly.... Denno denne nič iné len o tom.... Zdravie je prvoradé a aj rešpektujem, že k týmto opatreniam prišlo ale čoho sa obávam najviac je, že vznikne situácia, že ozaj nebudem môcť vycestovať za prácou kde som bol min rok max spokojný a mám tam garantované miesto a z niečoho človek žiť musí a inkaso a pod veci len tak kvoli vírusu nestopnú... oni strašia s karanténami a pod...ja si ani nepripúšťam a neviem si ani predstaviť, že bude taká izolácia a karanténa, že ani na krok z domu...
10.3.2020 - 17:03
+5

gabi98

 

Ak sa nemylim, tak cestovanie este zakazane nie je. A tie opatrenia by mali dopomoct aby tomu tak bolo aj nadalej.

Cize pokial nemas tu pracu niekde v oblasti Lombardska (ITA) alebo Wu-chan v Cine, tak by si nemal mat problem. Zbytocny narek.

Btw. Len tak zo zaujimavosti sa ta pytam. Co si myslis, preco je cast Talianska odrezana od sveta ?

Napoviem ti ... Taliani priznali, ze ten virus podcenili.
10.3.2020 - 17:19
+13

Hanzal61

 

Praveze nepodcenili mal som tu cest 16februara som letel do Milana na futbal na 4 dni sa pozret ma Ibrahimovica z Kodane a jakmile som vysiel v milane exitom uz tam cakali dvaja doktori s ruskami a v oblekoch a svietili kazdeho teplomerom co vysiel z lietadla takze opatrenia si myslim ze boli takze stale nechapem ako...
10.3.2020 - 17:52
+2

emoxx1

 

Veď práve... V realite vás mali otočiť a žiadny futbal sa nekoná. S tým teplomerom odchytili len ľudí u ktorých už choroba prepukla, ale tých ostatných ktorý už boli už nosiči, ale príznaky sa ešte neprejavili pustili ďalej. Výsledok tohto opatrenia je už asi zbytočné opakovať.
10.3.2020 - 17:58
+32

Bonati

 

Asi tak...
10.3.2020 - 18:14
+2

Traktorik

 

Tak ty si nevies predstavit?? Ja si bohuzial neviem predstavit ze zijem v krajine s clovekom, ktory si nevie predstavit dodrziavanie pravidiel danych virologmi a epidemiologmi. A ak chces za pracou vycestovat a ak chces aby mohli za pracou cestovat aj ostatni, tak sa snaz nikoho nenakazit a ty sa tiez snaz nenakazit. To znamena, dodrziavat vsetko co bolo nariadene, nespochybnovat autority, nechodit tam kde normalne chodis pokial je tam plno ludi a konecne mat ochotu pochopit, ze sa nejedna o ziadnu chripku, tie porovnania su uplne scestne. Navyse pri chripke nepotrebuje zdaleka take percento nakazenych plucne ventilacie, ktore ked sa zahltia, tak este len uvidis ten pocet mrtvych. Vtedy ti len zacne stupat percento mrtvych. Mimochodom, vies aky je v ita pomer mrtvi vs vylieceni pri uzavretych pripadoch? Poviem ti, je to 724 uzdravenych vs 463 mrtvych. Presne toto sa stane, ked sa zahlti zdravotnictvo a ver, ze nase sa zahlti ovela skor. Ty chripka...odporucam precitat si rozhovor s top odbornikom prof Krcmerym na denniku N. Ludi ako ty trefne vini z toho, ak nahodou dopadneme ako taliani. Uz sa preberte z toho vasho sprosteho porovnavania s chripkou.
10.3.2020 - 18:32
+51

Juslan

 

Máš nielen moje + ale aj sympatie
10.3.2020 - 18:37
+12

Traktorik

 

Skoda ze je asi tazke tu na svk to vysvetlit tolkym nechapavym ludom naraz. Co je horsie, mnohi su asi neni ochotni chapat. Pritom, ak budu vsetci zodpovedni, malo by sa to relativne v pohode zvladnut. Ak budu...
10.3.2020 - 18:43
+7

Juslan

 

Som zvedaví kto z tých čo to tu bagatelizujú sa ako prvý ohlási do diskusie z nemocnice, alebo kto z nich po ochorení rodinného príslušníka prvý prizná ako hlboko sa mýlil.
10.3.2020 - 19:20
+4

kubinho

 

Pekne napisane, bohuzial je to boj s veternymi mlynmi
10.3.2020 - 18:49
+1

RhimeSBA

 

Thumbs up
10.3.2020 - 19:10
+1

braniiislav

 

jedna chrípka a takto tu musíme šaškovať...
10.3.2020 - 15:38
+9

hello, havarju

 

Len problém je to, že to nie je obyčajná jedna chrípka.
10.3.2020 - 15:45
+37

vzdy.na.statie

 

Zase z toho nerob ebolu. 80 percent to prejde lahko, umieraju stari ludia a ludia zo zdravotnymi komplikaciami. Na mieste je zodpovednost nie panika. Lahko sa to pise, ale ludia nesmu podliehat panike a stresovat sa, vtedy sa virus do teba dostava lahsie. Umyvat si ruky a hlavne bdete lidi.
10.3.2020 - 15:50
+10

hello, havarju

 

Áno, ale ja som to tu vysvetľoval už toľkým ľuďom a stále sa nájde niekto, kto si to ani neprečíta. Stále hovorím, že najdôležitejšia je hygiena, ale aj to, že sa nebudeme nikde stretávať a to nie je šaškovanie. Mne len už leze na nervy to neustále zľahčovanie všetkého.
10.3.2020 - 15:54
+8

jofo1

 

Jednak to nie je vobec pravda a druhak si ochotny obetovat svojho dedka, babku, otca, mamu,... aby si si mohol pozriet hokej ?
10.3.2020 - 16:03
+23

LukasNR

 

Jasne ze nie svojho co si.
10.3.2020 - 16:08
+11

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
vzdy.na.statie

 

Len mi musis vysvetlit ze preco? Zlahcujem situaciu?? Vyzyvam aby sa liga hrala? Alebo mi je jedno ze umieraju prevazne stari ludia?
10.3.2020 - 16:15
0

LukasNR

 

Ze umierajú ľudia....
10.3.2020 - 16:16
+8

vzdy.na.statie

 

Co nie je pravda? Ja som nikde nenapisal, ze sa hokej mal hrat. Ja pisem ze obozretnost a zodpovednost je na mieste, ale clovek sa musi snazit potlacat panicke stavy lebo to vsetko iba zhorsuje. Svoje k tomu prilievaju aj media hlavne bulvarne. Tie titulky ako SOK!! Situacia v Taliansku je kriticka!!!, Zasiahne to 40per populacie na rieseni situace nepridavaju. A predstav volal som rodicom, ze nech sa nehnevaju ale najblizsi mesiac na navstevu neprideme.
10.3.2020 - 16:09
+1

WINTERisCOMING

 

Dobre rozhodnutie.
10.3.2020 - 18:21
0

LukasNR

 

Áno preto v Taliansku skoro každý 11 nakazený zomrel. Nerob zo seba idiota. Nech to vedia doma a kolegovia. To stačí.
10.3.2020 - 16:08
+9

spartacus

 

Staru a ludia zo zdravotniu komplikaciou mozu zomriet ? Oni nie su ludia ?? Sa preber trtko radsej sa zamysli nad sebou co vlastne pises ! Co keby ten stary co zomrie bude tvoja rodina ? Lebo ty chces ten posraty hokej titul ! Hanbi sa !!!
10.3.2020 - 17:20
+8

spartacus

 

vzdy na statie: Iba 20% iba Stary a ludia zo zdravotnou komplikaciou mozu zomriet ? Oni nie su ludia ?? Sa preber trtko radsej sa zamysli nad sebou co vlastne pises ! Co keby ten stary co zomrie bude tvoja rodina ? Lebo ty chces titul a hokej .zamysli sa nad sebou
10.3.2020 - 17:23
+6

KrebsKandidat

 

Sázková kancelář Tipsport vypsala kurzy, kdo dřív uskuteční důchodovou reformu.
Vláda ČR: 45,7
KOVID 19: 1,16
10.3.2020 - 17:56
+2

KrebsKandidat

 

na odlahcenie, samozrejme
10.3.2020 - 17:59
0

vzdy.na.statie

 

Ja som niekde napisal ze som proti opatreniam? To ze zomieraju stari ludia alebo ludia so zdravotnymi problemami je fakt a mna to osobne netesi ze je to tak. Tak mi nepis ze sa mam zamysliet. Clovek by sa mal prave zamysliet ako malo staci aby tato pohoda ktoru v Europe mame skoncila.
10.3.2020 - 18:23
0

WINTERisCOMING

 

Takmer vo vsetkom suhlasim ale netreba zabudat ze mame aj rodicov a starych rodicov ktori patria do ohrozenej skupiny. Vid Taliansko co sa tam deje. Tolko pristrojov a personalu ako nakazenych tam nemaju a doslova vyberaju komu daju sancu... Predstav si ze dostane na Slovensku tazky obojstranny zapal pluc par stovak ludi. Kolko mame tu strojov co budu im pomahat dychat? My nepostavime nemocnicu pre 5000 ludi za par dni ako Čína.
10.3.2020 - 18:20
+4

radopKE

 

Ale to nie je ani Španielská chrípka.
10.3.2020 - 16:21
+1

kubinho

 

Zatial nie. Mozno prave pre tie opatrenia, ktore sa zavadzaju
10.3.2020 - 17:01
+3

Frey77

 

Podľa WHO umrie na chrípku 290tis až 650tis ľudí ročne.Su to volne dostupné štatistiky, nájdeš to na nete. Pri počte 650tis je to 1700 ľudí denne, čo znamená, že za dva dni ich umrie viac ako na koronu do teraz celkovo! Na raka 9800 ľudí denne, pri autonehodach 3800,....
10.3.2020 - 17:38
+1

kubinho

 

ja by som zakazal rakovinu aj autonehody!
10.3.2020 - 17:40
+15

fany

 

Tak toto je slovo chlapa.A v prvom rade každému jednému čo sadne za volant opitý zobrať vodičák na doživotie a ten čo prekročí v dedine o 30 tak aspoň na 10 rokov.
10.3.2020 - 18:27
+2

kubinho

 

Minimalne!
10.3.2020 - 18:51
0

azzurri

 

Tak ked sa niekto nájde kto ani jednu z týchto dvoch veci neporušil nech dá plus + .kto porušil nech dá mínus -
10.3.2020 - 19:25
+4

azzurri

 

Ja sa priznávam
10.3.2020 - 19:26
0

azzurri

 

-
10.3.2020 - 19:26
+1

fany

 

azzurri ja nie že som nesadla opitá za volant,ale NIKDY som ani opitá nebola.A keď sa mi sem-tam podarí ísť 60-kou cez dedinu,tak to už je pre mňa na facku.
10.3.2020 - 20:04
+1

BretPit

 

Fany, smutný to život,,, -
10.3.2020 - 21:02
0

fany

 

Neboj Bret ja dokážem narobiť sprostosti aj za triezva.
10.3.2020 - 21:21
+2

hkmzv95

 

To vidíme..
10.3.2020 - 21:24
+9

fany

 

Len škoda,že akurát moje články o HKM sprostosti neboli.Pán Mráz je so 6-tim miestom nadmieru spokojný.A inak aj v Delke boli spokojný s Fraserom, mu rovno povedali ,že s ním už na budúcu sezónu nerátajú.
10.3.2020 - 21:44
0

azzurri

 

Wau,chválim ta.bodaj by takych zodpovedných bolo čo najviac a ja už tiež poslucham
10.3.2020 - 21:20
0

bigi BLOG

 

kludne ti dam plus. ked pijem nejazdim a ked jazdim nepisem, toho sa drzim ako jedneho z mala.
a v dedine dodrzujem rychlost nehovorim ze mimo dediny sa na dialnici sa mi nestalo ze by som neprekrocil ale dedina tam si na to davam bacha. naposledy ked som bol v polsku tak som isiel cez dedinu a predbiehal ma kamion
11.3.2020 - 9:37
0

Maross NR

 

v Polsku si pripadam, akoby som jazdil na traktore .. Poliaci mi to vysvetlovali tak, ze maju aplikaciu, podla ktorej vedia, kde su radary a preto jazdia tak ako jazdia
11.3.2020 - 9:55
0

bigi BLOG

 

tak aj mne to vysvetlovali. a ono hlavne maju vysialacky takze vedia kde su radary. ale vysvetlili mi ze pokial idu rycho oni mozem ist aj ja pokial oni spomalia musim aj ja
11.3.2020 - 10:11
0

Kuree

 

Posledný na porade nech zhasne za touto sezónou, bohužiaľ...
10.3.2020 - 15:40
+4

mitoO

 

Cize ukoncenie ligy je asi najpravdepodobnejsie. Ak by sa situacia predsa len zlepsila a slo sa do PO, tak uz by sme asi museli ozeliet posledne 3 zapasy ZC, co by vsak stalo miesto v PO Nitru. A to by bolo pre nich dost krute.
10.3.2020 - 15:41
+5

bez nicku BLOG

 

Krute by bolo, ked by sme hrali PO s BB. Za tuto sezonu si to playoff nezasluzime
10.3.2020 - 15:45
+3

TomNzFan

 

Nitra je osma ci sa mylim ?
10.3.2020 - 15:46
0

mitoO

 

Priebezne ano, po skonceni casti sutaze nie, pretoze pri porovnani vzajomnych zapasov NR a DVTK je na tom lepsie madarske druzstvo.
10.3.2020 - 15:47
+1

strojar

 

Kruté (pre nitrianskych divákov) bolo to ako mužstvo hralo.
10.3.2020 - 19:01
+1

amaskiea BLOG

 

Zástupcovia klubov sa stretnú na ZŠ vo Zvolene - aby sa dohodli, ako ďalej v karanténe... Kokos, to nevymyslíš toto, to môžeš len reálne zažiť, u nás, na trojvrší
10.3.2020 - 15:43
+2

tristan

 

Na odlahcenie aspoň poviem, že konečne Poprad vyhral posledný zápas v sezóne
10.3.2020 - 15:43
+24

hello, havarju

 

No ako môže byť Bystrica majster, keď prehrala posledný zápas v sezóne
10.3.2020 - 15:49
+18

Juslan

 

Ako nič!
10.3.2020 - 17:16
+4

Dino79

 

Posledne tri takže je majster . Ber to ironicky hehehe
10.3.2020 - 16:02
+2

forwardPP

 

Tak s variantou,že sa dohrá základná časť sa už ani veľmi nepočíta. Skôr,že sa pôjde rovno do playoff alebo koniec sezóny.
10.3.2020 - 15:45
+2

MS74

 

Prehnaná reakcia?: Obozretnosť je OK, ale táto panika po celom svete je príliš. Viac škody narobí prevencia ako samotný vírus. Čísla o tom, koľko ľudí sa nakazilo, koľko naň zomiera a v akom veku (~80r.) sú každému k dispozícii, ale zarezať ligu pred najsledovanejším (a finančne najvýnosnejšm obdobím je tragédia. Malým kompromisom by mohlo byť obnovenie ligy pi 2 týždňoch a napríklad limitovať počet divákov na 20-30% kapacity štadióna, dať lístky do dražby a takto by aj ľudia boli relatívne v bezpečí, aspon meter od seba, aj kluby by mali nejaké príjmy. Používajme rozum, nie emócie.
10.3.2020 - 15:49
+1

hoKEjka

 

To, ze silou mocou chces mat zapasy nie je rozum ale emocia
10.3.2020 - 15:53
+43

MS74

 

Rozumiem Ja osobne ani nie, nie som na SK na play off, ale vieme, na akom tenkom ľade sú kluby ekonomicky a ten výpadok určite veľmi zabolí
10.3.2020 - 15:57
+1

Maross NR

 

Bingo
10.3.2020 - 15:59
+4

jofo1

 

Si pozri situaciu v Taliansku. Kolabujuce zdravotnictvo, dokonca uz niekde nutnost vyberu komu este pomozu a komu nie (z nedostatku kapacit). Chces to tu mat ?
10.3.2020 - 16:06
+3

amaskiea BLOG

 

čo tam po pár +80ročných dedkoch (a babkách), pravda, ten stratený milión za nepredané lístky, to je skutočná tragédia... :na toto už normálne dochádzajú smajle, asi dostali nejaký vírus, alebo čo:
10.3.2020 - 16:01
+4

kubinho

 

pri tej vzorke myslenia, ktora sa tu prezentuje sa "tesim" ako zodpovedne k tomu budu ludia pristupovat v najblizsich dnoch
10.3.2020 - 16:07
+11

amaskiea BLOG

 

"šak je stále minimum nakazených, tak načo mám vôbec niečo dodržiavať"
10.3.2020 - 16:57
+3

forwardPP

 

Veď už to vidíme...
Spadol z rebríka.
10.3.2020 - 16:58
+2

bigi BLOG

 

a cudujes sa sa pozri ako sa k tomu postavila pravoslavnej cirkvi

https://www.facebook.com/zomriofficial/photos/a.1730233777255878/2599794030299844/?type=3&theater
11.3.2020 - 9:43
0

kubinho

 

o cirkvach a oveckach mam nazor ako taky, ale radsej ho nebudem prezentovat
11.3.2020 - 11:08
0

LukasNR

 

Ja by somm bol zato aby sme im normálne hovorili to co sú a teba sebecky idioti alebo len idioti.
10.3.2020 - 16:10
+3

FP-AresNr

 

Otázne je, aké by boli tie čísla, keby sa opatrenia nezavedú. Možno by sa to potom netýkalo už len starších a malo by to oveľa horšie dopady. V Taliansku obmedzenia neboli spočiatku také ako tu, a vidíme ako sa situácia vyvinula... A nemyslím si, že ak by bolo na štadióne 20% divákov, boli by ľudia v bezpečí. Aj pri malom počte ľudí dochádza k situáciám, kde ich je naraz veľa na jednom mieste (východ zo štadióna, bufet, wc, atď).
10.3.2020 - 16:23
+1

vzdy.na.statie

 

Inak co sa tyka toho wc, z 10 chlapov si ruky umyju 2, ostatni vytrasu zastrcia do gati a idu si von zapalit, popr. bozkavat frajerky.
10.3.2020 - 16:38
0

FP-AresNr

 

To je pravda. Napríklad ale v Nitre ani na to nie sú veľmi podmienky - voda ľadová, mydlo ani neviem či tam niekedy bolo a utierky sa minú tak po prvej tretine. Takže sa ani nečudujem, že veľa ľudí kašle na to.
10.3.2020 - 16:55
+2

mitoO

 

v ke na hokeji to kupodivu neplati
10.3.2020 - 19:12
0

bigi BLOG

 

neviem teda kam chds na wc ale ja takuto situaciu nepoznam
11.3.2020 - 9:44
0

paljuka

 

Nechcem obhajovat vladu ani z daleka ich nemusim v krizovom stabe ani neviem kto sedi ale momentalne asi vedia co robia...
Asi maju prehlad kolko mame v statnej rezerve ake su momentalne naklady na nakup hocicoho co s tou chorobou suvisi, pokial viem na Slovensku sa nic z tych potrebnych veci nevyraba a nakoniec vedia v akom zufalom stave je nase zdravotnictvo takze suma sumarum vedia kolko nakazenych si nas stat “moze dovolit” a zacali sekat hned na zaciatku aby to neprepuklo tak ze to nebudu vediet utiahnut...
hokej sport a podobne veci su niekde na konci priorit lebo ak by to u nas tak prepuklo ako v nejakom Taliansku tak isto klakneme a to uz by ti fakt bolo jedno ci nejake hokejove kluby klaknu...
Zhrnul by som to do jednej vety ze vedia co robia a aspon v takychto vynimocnych situaciach by sme to mohli ako narod respektovat a nereptat...
10.3.2020 - 17:20
+12

Tino

 

tie: opatrenia su ake su mozno prisnejsie prave preto ze vedia v akom stave je nase zdravotnictvo...im nic ine neostava + dufam, verit a ked sa to poserie mlzit...
10.3.2020 - 20:13
+1

paljuka

 

stavili sme vsetko na jednu kartu lebo vsetci a hlavne ludia co o tom rozhoduju vedia ze by sme klakli ak by to na Slovensku prepuklo vo vacsom...
10.3.2020 - 21:45
0

Tino

 

si pis: ze hej ak maju IT problem s nedostatkom ventilatorov , koli comu im zomieraju ludia nechcem vediet aky je realny stav na SVK.....to materialno technicke zabezpecenie nebude ziadna, slava skor sa da predpokladat, ze bieda....
11.3.2020 - 8:28
+1

KrebsKandidat

 

Este to stokrat zopakujte, ze je tu toho malo.

A potom sa zamyslite. Jasne, stat ich mal nakupit aspon 100 pre kazdu nemocnicu. Aby opozicia mohla kritizovat vladu za nakup zbytocnych pristrojov a to isto za premrstenu cenu. Pretoze, epidemie tu mame kazdy rok, ze ano.

A vlada / opozicia - hovorim o vztahu dvoch ci viacerych skupin usilujucich sa o moc v state, nie konkretne strany.
11.3.2020 - 11:01
0

bigi BLOG

 

ale prave preto ze je tych pristrojov na takuto situaciu malo, tak treba co najviac predchadzat tomu aby tu nastalo to co v ita, uz chapes?
11.3.2020 - 11:52
0

KrebsKandidat

 

A kde som povedal, ze opatrenia su prehnane? Akurat, uz mam dost citania, ako je nase zdravotnictvo na to nepripravene, ze je malo pristrojov etc. Malo pristrojov je vsade.
11.3.2020 - 12:09
+1

bigi BLOG

 

tak nase zdravotnictvo je nepripravene to je fakt.
11.3.2020 - 13:03
0

KrebsKandidat

 

A ktore je? Povedz jedno jedine. Je niektory stat, ktory ma pre kazdeho jedneho zariadenie na podporu dychania, pre kazdeho obcana kardiostimulator etc.?
11.3.2020 - 13:19
0

jozino

 

Cina. Za 2 tyzdne postavena nemocnica ako dokaz.
11.3.2020 - 16:54
0

fany

 

Na Slovensku kým by len vypísali tender,tak by Slovensko padlo popolom.
11.3.2020 - 16:58
0

jozino

 

vsak len kolko rokov zatial len PLANUJU BURAT Razsochy.
11.3.2020 - 17:46
0

paljuka

 

no vela zalezi ako maju muzstva podpisane zmluvy s hracmi a sponzormi... u nas ked tak premyslam asi nas dost stal aj stoji ten rus inak s vacsinou kadra po par cistkach asi budeme chciet pokracovat...
ak sa ma stat viac ako 2 tyzdne, hraci uplne vypadnu z tempa a o titul sa zacne hrat o mesiac alebo aj neskor tak nech tu sezonu rovno zrusia myslim ze taky titul by ani nemal nejaku extra hodnotu, to si mozu rovno o ten pohar losovat...

kazdopadne ak to ma pomoct situacii s tou chorobou tak kaslat uz na hokej, nech to uz zhodnotia ludia co to maju na starosti...
kazdopadne ak to takto skonci vyhrali sme posledny zapas sezony s polo juniorkou to sa este nikomu nepodarilo
10.3.2020 - 16:08
+5

Sheva7

 

Tak Rusa podpisat za kazdu cenu ,ale zrejme to bude nemozne bohuzial
10.3.2020 - 16:18
0

radopKE

 

Nehrozí. Myslím si, že po skončení sa vráti späť do Ruska.
10.3.2020 - 16:24
+4

hoKEjka

 

To sme si ho teda riadne uzili :/
10.3.2020 - 16:32
0

HokejBJ

 

Si myslím že sa tu na Slovensku robia dobre opatrenia a dost skoro, preto som optimista a o dva týždne sa začne opäť hrať, má byť aj a to šírenie vírusu určite spomaly (viem že odumiera pri 25+, ja hovorím ze3 spomaly) . Ale stále je to len môj pocit čiže Idk ako to bude
10.3.2020 - 16:27
+1

HokejBJ

 

*aj tento týždeň teplo...
10.3.2020 - 16:28
0

amaskiea BLOG

 

furt lepšie ako pocit, že kým to zabíja len dedkov, tak by sme sa mali sústrediť na to, čo je naozaj životne dôležité: t.j. kto bude tento rok majster v najsamfasalige
10.3.2020 - 16:32
+5

Sunkafit

 

Nezda sa ze by v takom Irane napriklad odumieral...
10.3.2020 - 16:37
0

HokejBJ

 

Spomaly, spomaly
10.3.2020 - 16:39
0

totik

 

nezda sa ze v irane je 25+
10.3.2020 - 16:40
+3

Sunkafit

 

Nechce sa mi hladat kde je teplo ale je to aj tam
10.3.2020 - 18:31
0

kubinho

 

Singapur
10.3.2020 - 18:52
0

hello, havarju

 

Áno priniesli to aj do teplých krajín, ale nedá sa zatiaľ povedať, že by sa to tam nejako veľmi rozširovali. V Irane až také strašné teplo doteraz nebolo a okrem toho tam je asi dosť veľký problém s hygienou.
10.3.2020 - 20:15
+1

kubinho

 

Tak konkretne Singapur som dost sledoval, pretoze som tam mal minult vikend cestu. Maju tam asi 160 pripadov, kde velka vacsina su miestne ohniska. A posledne dva dni sa vyjadruju, ze uz nedufaju v to, ze ho dokazu eliminovat, ale snazia sa obmedzit prenos na seniorov
10.3.2020 - 20:54
0

hello, havarju

 

No to je v pci
10.3.2020 - 21:24
0

Traktorik

 

Snad to nebude take zle a dufajme ze teplo tomu naozaj napomoze, aktualne cisla hovoria stale o 160 pripadoch, z nich vsak je uz 78 uzdravenych, teda aktivnych pripadov je momentalne 82, zatial teda ziju vsetci, snad to tak ostane. Ale uvidime
11.3.2020 - 10:27
0

HokejBJ

 

A navyše v južnej Amerike je max 60 ľudí nakazených dokopy a si porovnaj Európu. Podľa mňa to sú len prípady od ľudí, čo sa vrátili z nakazených oblasti a nemám pocit že by sa to extra šírilo
10.3.2020 - 16:48
0

gabi98

 

" Podľa mňa to sú len prípady od ľudí, čo sa vrátili z nakazených oblasti a nemám pocit že by sa to extra šírilo"

Ano, a preto sa robia opatrenia aby to tak aj zostalo.
10.3.2020 - 16:51
+3

HokejBJ

 

Véd ja s opatreniami súhlasím (a som za prísnejšie) len rozdiel je v tom že si myslím že situácia bude o dva týždne lepšia
10.3.2020 - 16:57
+1

MaxSBA

 

Prečo nikde nepíšete koľko ľudí sa už uzdravilo? Len počet mŕtvych a počet nakazených... Jaj, to by nebola taká panika
10.3.2020 - 16:46
+1

HokejBJ

 

Hlavne v Číne bolo včera 19 nových prípadov čo je najmenej za 50 dní a to znamená že sa tam situácia pomaly ale isto stabilizovala. Treba pokračovať aj u nás v opatreniach ako zatváranie škôl a aj OC a o chvíľu budeme na nule
10.3.2020 - 16:50
+6

HokejBJ

 

Niektoré provincie opäť spúšťajú fabriky a uvažujú že opäť pustia deti do škôl, podobne to začína byť aj v Južnej Kórei l. Len tu v Európe bedac Talianska si chodili veselo na lyžovačky
10.3.2020 - 17:04
+4

RebeccaBlack

 

milujem taketo vytrhavanie z kontextu preco nenapises aj stav v Irane? 881 pripadov a 54 novych umrti? alebo karantenu aku maju v taliansku? su ohrozeni ludia nad 60 na zivotoch. pocet nakazenych stupa exponencialne a nie linearne. preto 1 novy pripad bez karanteny moze obroskou mierou prispiet k dalsiemu sireniu. panika je vyrabovat obchody, ale obmedzit ludi na verejenych priestranstvach je velmi mudry krok.
10.3.2020 - 17:26
+2

HokejBJ

 

A načo to píšeš mne preboha, čo však už 2x som napísal že ja schvaľujem tieto opatrenia a píšem to už po 3x... A ďalej som aj za prísnejšie. Ďalej som písal o ďalekom východe a ne o Iráne kks tak mi tu nedávaj Irán a že som dačo povytrhoval z kontextu. To že sa na ďalekom východe situácia pomaly stabilizovala je holý fakt s ktorým nijako nepohneš, nepísal som o žiadnom Iráne ale o Číne a Južnej Kórei
10.3.2020 - 17:39
+2

lou22

 

V irane majú napr. aj sankcie na zdravotnícky materiál,tam bude zákonite úmrtnosť pribúdať. Taliansko by sa mohlo po karanténe podobnej tej z ciny z toho postupne dostať
10.3.2020 - 17:39
0

amaskiea BLOG

 

Aká panika? Žiadna panika nie je, tak nepanikár.
10.3.2020 - 16:51
+6

MaxSBA

 

10.3.2020 - 16:52
0

GB11

 

Aspoň Nitra skončí skôr ako fans chceli
10.3.2020 - 16:51
+1

NR

 

A tebe je teraz konecne lepsie na dusi, ze?
10.3.2020 - 17:18
+3

GB11

 

Nie nieje lebo my hráme play off v prvej lige a kedže sa to nehrá a ani žiadny futbal tak mi lepšie fakt nieje
10.3.2020 - 18:46
0

Dzunkes

 

Ako vzdy...: Najtriezvejsi pohlad ma na to Dusko Mraz
10.3.2020 - 17:02
+1

JamesRebondi

 

Uz si pred buducou sezonou radsej nebudem priat nech vyhrame posledny zapas sezony
10.3.2020 - 17:14
+2

Juslan

 

Ak sa zajtra predstavitelia klubov a vedenia SZĽH dohodnú na predčasnom ukončení Tipsport ligy, ročníka 2019 /2020, tak sa automaticky majstrom stane ten najlepší, to znamená ten kto má aktuálne náskok 12 bodov a to je HC 05 Banská Bystrica, inými slovami naša Iskrička a bude to historický zápis v dejinách Slovenského hokeja!
10.3.2020 - 17:29
+5

Jimmy Tulipan

 

Stane sa víťazom ZC, nie majstrom...
10.3.2020 - 17:35
+25

FP-Mordovarik

 

Stanú sa majstrom, ale nie držiteľom Dzurilovho pohára. Také šalamúnske riešenie.
10.3.2020 - 18:02
0

gabi98

 

Ako pisem. Barani koronavirus.

Ak vas len toto trapi v tejto situacii, nuz ... budiz.
10.3.2020 - 17:37
+26

Westbeast0

 

Kasli uz na to a radsej si uzivaj ze este nemas ban...
10.3.2020 - 17:47
+18

Sheva7

 

Historicky zapis si magor
10.3.2020 - 18:46
+2

ufák

 

uvidíme o dva týždne,ešte by mohla byť varianta PO na tri alebo len dva víťazné ?....špekulujem uvidíme
10.3.2020 - 17:29
0

spartacus

 

Co tu pobiektory riesite je nonsens ! Su ohrozene ludske zivoty ale vam poniektorym je predjejsie neake.play off neaky titul ! 2 tyzdne moze nakazeny behat po svete tak ze o tom ani netusi ze je nakazeny viete kolko inych ludi moze taky nakazit ? Rozmyslajte ! Taliansko to nezobralo vazne teraz maju 8000 nakazenych a 500 mrtvych a cele taliansko odrezane od sveta !ich ekonomika ma teraz straty 8 miliard € takze obycajna chripka to neni vazeny !!
10.3.2020 - 17:31
+11

ufák

 

Ty sa ukludni....stres ešte nikomu k ničomu nepomohol... a univerzálne riešenie neexistuje,alebo sa prikláňaš tiež k opatreniu,že deti doma a rodič príde nakazený za ním z roboty ? vieš kolko ludí prejde len cez takú závodnú jedáleň v automobilke ? ja som za každé jedno rozumné opatrenie aj za toto,že sa zastaví prakticky život na dva tri týždne,keď treba aj na mesiace,ale všetko z rozvahou
10.3.2020 - 18:09
+4

spartacus

 

ufak: Najprv urobili opatrenie bez ktorych ide zivot dalej v pohode . ak to nepomoze potom budu opatrenia radikalnejsie ! Ako prijali v Taliansku to uz neni sranda. .
10.3.2020 - 19:18
0

ufák

 

jasné v tomto sa zhodneme,ale tak ako ja chodím do roboty,tak aj niektorí hokejisti chcejú hrať,väčšina je platená za tie mesiace keď hrajú aj zmluvy majú tak uzatvorené a z toho žijú celý rok,ja si nedovolím rozhodnúť sa za nich,vôbec nie sú jednotní,tak sa prikláňam k názoru,že počkajme a uvidíme
10.3.2020 - 19:55
0

corthez

 

Veď normálne sa to dobrá v septembri aspoň bude každý skladať poriadny káder už pred sezónou
10.3.2020 - 17:34
0

Juslan

 

Plne s tebou súhlasím, ale v diskusiách na túto tému narazíš na intelektuálov HP proti ktorým tu už niekoľko rokov používam sarkazmus a iróniu - viď aj môj predchádzajúci príspevok
10.3.2020 - 17:42
+2

Juslan

 

spartakusovi:
10.3.2020 - 17:45
0

Hanzal61

 

Važena hokejova rodina na portali a tak som sa tesil ako si to tu vsetci to play off uzijeme a sportovo budeme debatovat ach boze snad sa to unormalni
10.3.2020 - 17:42
+1

burnzie

 

Ako čítam tak panika a hystéria aj tu v diskusiách.... Niet sa čo čudovať, že fanúšikovia sú sklamaní bol to zrazu šok toto celé čo sa vyskytlo.....
10.3.2020 - 17:48
0

frotto

 

Mam taky pocit ze vacsi problem ako "chripka" je stav Slovenskeho zdravotnictva.
10.3.2020 - 17:48
+2

Kurolišek

 

Tak páni držte sa... EBEL práve ohlásila koniec sezóny.
10.3.2020 - 17:53
+5

burnzie

 

.....už to nevidím ani na tých 10% že sa u nás bude hrať...aj v Swiss chcú úplne zrušiť
10.3.2020 - 17:57
+2

Kurolišek

 

ak si ani také bohaté kluby nechcú dovoliť hrať play-off pred prázdnymi tribúnami tak načo čakať u nás? Navyše ak SZĽH odporúča ani netrénovať. Zrušiť a ušetriť na mzdách - aj tak sa to nedohrá. Odovzdať Bystrici Pašekov pohár a titul proste nebude.
10.3.2020 - 18:00
+1

HokejBJ

 

Lintner povedal že nechce unáhlené rozhodnutia a ja s nim súhlasím. Však počkám dva týždne aká bude situácia a tak sa rozhodne nevidím na tom nič zlé
10.3.2020 - 18:07
+4

Kurolišek

 

On nechce... ale čo chcú kluby, oni platia ľad, hráčov, energie... a čo sa zmení o 2 týždne? Keď im o 2 týždne povolia hrať bez divákov tak to nech to zabalia už teraz. Pozerám teraz Českú ligu... 0 divákov = 0 atmosféra.
10.3.2020 - 18:14
0

HokejBJ

 

Kriste dva týždne len tak ľad to asi 50% klubov zanikne
10.3.2020 - 18:26
+1

Kurolišek

 

no veru len tak... keď ani trénovať nemôžu resp. nemali by.
10.3.2020 - 18:30
0

33800

 

Aj DEL
10.3.2020 - 18:29
+1

kolombo

 

Veď ale zase v EBEL hrá priamo mužstvo z Talianska, tak je oveľa viac logické, že sa rozhodnú sezónu ukončiť predčasne. Je tam navyše aj väčší turizmus a mali aj viac prípadov. U nás to zatiaľ také vypuklé nie je, preto chvíľu ešte počkať môžme a za dva týždne sa uvidí čo ďalej. Hlavne zodpovedne a s rozumom, žiadne rýchle riešenia v panike.
10.3.2020 - 18:48
+1

HokejBJ

 

Však práve nechápem ľudí čo by už dnes rušili ligu. Však počkám tie 2 týždne čo pôjde ľad nikoho nezabije. Navrhujem aby sa na tie dva týždne zavreli aj školy, všelijaké podniky (bary) obchodné centrá... A bude kľud
10.3.2020 - 18:55
0

kolombo

 

Presne tak, dva týždne sú akurát na zistenie či sa to lepší alebo nie a kluby to až tak neovplyvní. Ja si myslím že najpravdepodobnejšie je, že sa liga skončí takto ako je no šancu tomu môžme ešte dať tie dva týždne. Bude to asi malá finančná katastrofa pre kluby no čo sa dá robiť. Verím však, že zväz či štát im tento výpadok financií bude nejako kompenzovať, predsa len nejde o nejakú nezodpovednosť niekoho ale celospoločenský problém a nemôžme si pre ďalšie roky ligový hokej odpísať tým, že polovicu klubov by bola v dlhoch.
10.3.2020 - 20:05
0

jozino

 

"U nás to ZATIAĽ také vypuklé nie je" tak sa robia opatrenia aby to tak aj ostalo.
10.3.2020 - 22:30
0

alikoj93

 

EBEL zrušená !
10.3.2020 - 17:55
0

fanda55

 

A Ebelka nebude prvá zrejme kto ukončil sezónu :/
10.3.2020 - 17:58
0

MaxSBA

 

https://hokej.cz/letosni-sezona-ebel-se-rusi-mistrem-nikdo-nebude/5047235?fbclid=IwAR1-XGJdQhEFmUZtgeXpU9a_o4WgF-zKjHGi_A16E5DicE8IxPc41pSdFik
10.3.2020 - 18:03
0

Sheva7

 

Juslan citaj ebel majstrom nebude nikto !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! to iste bude unas ak nebude play off
10.3.2020 - 18:49
+1

Juslan

 

Radšej si daj pre vyhlásením rozhodnutia niečo na upokojenie

10.3.2020 - 19:31
+1

MaxSBA

 

V podstate to poriešili presne ako ste písali niektorí z vás, takže Bystrica proste vyhrala ZC tak dostane za ňu pohár, majster nebude nikto. Bodka, vybavené.
10.3.2020 - 18:04
+12

Kurolišek

 

Tak je to správne a ostatné poradie hoci nebola dohraná nadstavba je aj tak menej podstatné. Chvalabohu že posledným zápasom aspoň uhrali taký náskok, že je to nespochybniteľné a tak máme aspoň víťaza tejto časti.
10.3.2020 - 18:06
0

88Backo

 

Tak to treba spraviť,treba brať ohľad na zdravie,kľudne nech kluby spravia zbierku,myslim,že každý správny fanúšik klub podporí ak sa dostane do finančných ťažkostí kvôli neodohranym zapasom play off a strate zo vstupného...
10.3.2020 - 18:46
+2

Westbeast0

 

Ja ako permanentkar si nebudem narokovat vratenie penazi za play off... Staci tak,nie?
10.3.2020 - 18:58
0

pupo

 

Delka takisto zrušená. Nemci hľadajú ešte optimálnu cestu hlavne vo futbale. Union Berlín-bayern sa má hrať s divákmi ostatne zápasy a už zajtrajška dohrávka gladbach-Kolín bez divákov.
10.3.2020 - 18:09
0

NasHokej97

 

Delka konci tiez.
10.3.2020 - 18:09
+1

MaxSBA

 

https://www.instagram.com/stories/vosvec_33/

Vošvrdovi sa nechce pauzovať
10.3.2020 - 18:20
0

MaxSBA

 

vlastne tí čo ho nesledujú tak citujem ho :

Aspoň niekde sa hraje play off
označená naša tipsport liga a lintner

nechajte nás robiť si našu prácu,
ked vy robíte tu svoju,
my chceme hrať play off a hrať o titul.
10.3.2020 - 18:26
+1

emoxx1

 

Jasné že chce hrať keď cíti, že pípne o jednu-dve výplaty menej.
10.3.2020 - 18:56
+4

mitoO

 

Fanusikov moze okaslat...
Teda, radsej nie.
10.3.2020 - 18:59
+7

Kurolišek

 

Ja som zvedavý či to Česi fakt dohrajú... DEL, EBEL a podľa mňa aj Švajčiari a naša liga skončí. Oni si to nechcú zatiaľ pripustiť.
10.3.2020 - 18:22
0

amaskiea BLOG

 

ja mám čechov rád a v úcte, ale vôbec by ma neprekvapilo, keby oni práve teraz vo veľkom začali cestovať po celom svete - teď to bude levný a všude volno...
10.3.2020 - 18:32
+10

Tino

 

ja : si celkom dost vysadeny na stereotipy...do momentu ked pride na CZ turistov, toto je moment ked si aj ja hovorim ze treba byt pripraveny na cokolvek.
10.3.2020 - 20:17
+1

sumobb

 

Je zaujímavé že tu nik nespomína SARS čo je oveľa horšia nákaza lebo nakazení umierajú a KV sa dá liečiť.
10.3.2020 - 18:25
0

Kurolišek

 

ja myslím že jeden Korunavírus nam tu bohate stačí Dojebabralo nám to celú sezónu, celé to snaženie. Ani nebola šanca (a zrejme ani nebude) sa rozlúčiť s tímom. Športová katastrofa.
10.3.2020 - 18:27
+1

LenTak93

 

a ty o čom? zrejme máš pomýlené pojmy, lebo koronavírus spôsobuje SARS

a v súčasnosti môžeme pokojne hovoiť už o SARS2
10.3.2020 - 18:43
+1

miko 75

 

Vírus je sars-cov2 a spôsobuje ochorenie covid-19, čiže korinavirus.
10.3.2020 - 18:47
+3

mitoO

 

koronavirus je skupina virusov, inak mas pravdu
10.3.2020 - 18:49
+1

miko 75

 

Ako sa čítam,tak ja som vymyslel nový vírus.
10.3.2020 - 18:54
+2

LenTak93

 

som to doplietol aj ja, uznávam, už sa strácam v tých označeniach

ale ide o to, že dedo to napísal blbo
10.3.2020 - 18:55
0

sumobb

 

Ved len o to ide že dedo to napísal blbo-no ty si to tiež napísal blbo a nadalej sa robíš múdry s úsmevom.
11.3.2020 - 6:48
0

Dzunkes

 

Vtacia chripka,prasacia teraz Korona virus...s cim este pridu som zvedavy,konska angina?
10.3.2020 - 19:18
+2

Nemehlo

 

No ak maju kone nejaky virus, ktory momentalne nie je prenosny na cloveka, ale v buducnosti zmutuje a niekoho napadne tak sa mozno dockas. Choroby tu boli a su. A DNA sa meni vsetkym organizmom aj virusom.
11.3.2020 - 12:56
0

bigi BLOG

 

pri sarse bola umrtnost 10% ale co je podstatne inkubacna doba 2 dni, cize sa to darilo celkom rychlo podchytit a udrzat v ako takom ohnisku a ako tak dostat pod kontrolu
11.3.2020 - 9:56
0

MaxSBA

 

ale vidíte, ked si odmyslíme nadstavbu, Play off sa už dávno mohlo hrať, mohlo to byť iné.
10.3.2020 - 18:32
+2

Kurolišek

 

v čom iné? Rakúsko už malo takmer štvrťfinále hotové a čo? Koniec. Nič by sa nezmenilo... možno by sme boli ešte viac nasr**y
10.3.2020 - 18:37
0

MaxSBA

 

ved ale oprávnene
10.3.2020 - 18:42
0

Kurolišek

 

to je pravda... Fanúšikovia v Rakúsku sa pýtajú (oprávnene) prečo sa potom hralo dokonca pred divákmi včerajší zápas Znojmo-Bolzano kde u hráčov Bolzana ale je že ku*** podozrenie že môžu mať nejakú chorobu a to či si kúpil nejaký fanúšik Bolzana lístok v Znojmo tiež nevedia. To je práve ta nezodpovednosť a preto buď bez divákov alebo rovno zrušiť. Ináč nikdy nevieš kto vedľa teba sedí...
10.3.2020 - 18:46
0

laugo29

 

EBEL A DEL predcasne ukoncili sezonu bez vitaza
10.3.2020 - 18:32
0

Corgi77

 

Zajtra to oznámia SUI a SVK.
10.3.2020 - 18:34
0

fany

 

Ja verím ,že aspoň Peťovi Hraškovi sa podarí doniesť titul z Kazachstanu.Ako víťazi ZČ dnes vedú už 3:0 na zápasy v prvom kole PO.
10.3.2020 - 18:39
0

laugo29

 

Ja si myslim ze nasi takisto ukoncia sezonu a za majstra vyhlasia Slovan
10.3.2020 - 18:39
0

ufák

 

veď ale po zásluhe
10.3.2020 - 18:49
0

bigi BLOG

 

vyhral slovan posledny zapas nad vitazom ZC? vyhral tak nie je o com
11.3.2020 - 9:58
0

mitoO

 

Počet obětí v Itálii stoupl na 631 - v pondělí to bylo 463. za den nárůst 168...
Nakažených 10 149, nárůst z 9 172.
10.3.2020 - 18:39
0

Kurolišek

 

Tu je len vidno, že proste to treba všetko zrušiť a sedieť doma. Pozerať NHL a keď zrušia aj to tak prisahám že si kúpim NHL
10.3.2020 - 18:41
0

Kurolišek

 

Myslím hru
10.3.2020 - 18:41
+1

MaxSBA

 

tak potom píš, ja už nhlku mám
10.3.2020 - 18:42
0

Matej8199

 

Toto nie je dobré ...
10.3.2020 - 18:45
+1

88Backo

 

Stačí si pozrieť tie videá z nemocnice...doktory tam chodia v skafandroch ako po výbuchu atómovej elektrárne...
Neviem si predstaviť čoby sa dialo u nás,kde chýbajú základné hygienické veci,nieto ešte dôležité resucitacne prístroje
10.3.2020 - 18:49
+1

Kurolišek

 

Nieje to také hrozné... hlavne vo väčších mestách. Problém je, že na toľko ľudí sa nedá nachystať.
10.3.2020 - 18:55
0

88Backo

 

Ved toto,keď to vypukne ako v Ita,tak je to v prdeli,tam tých ľudí menia na recustitacke ako na bežiacom páse a vždy sú všetky obsadené,horšie je,že sa tam ľuďom v priebehu pár hodín rapídne zhorší stav,keďže maju chytene pluca z oboch strán a bez pristrojov nedokážu dýchať
10.3.2020 - 19:18
0

kubinho

 

to nemoze byt pravda, miestni experti ti vysvetlia, ze tam nie je ani jeden novy pripad, ako mohli umriet ludia. Fake news
10.3.2020 - 18:55
+3

RhimeSBA

 

Bolo by to smiešne, keby to nebolo smutné.
10.3.2020 - 18:58
+2

kubinho

 

v CR prave oznamenych 58 potvrdenych. Priebeh zatial presne 2 tyzdne za Talianskom
10.3.2020 - 19:04
+1

RhimeSBA

 

Ja si to tu ešte užijem. Aktuálne denne pendlujem verejnou dopravou Olomouc - Brno.
10.3.2020 - 19:26
+2

kubinho

 

Tak to nezavidim. Ja som dostal povinny home office po nedelnom navrate z JV Azie a som za neho pomerne rad pri tom ako sa to vyvija
10.3.2020 - 19:29
+2

RhimeSBA

 

Ja mám na budúci týždeň letenky do Barcelony..ešte v piatok som bol v pohode s tým, aby som išiel, teraz už si taký istý nie som.

Ja by som si HO hodil tiež, len neviem kedy ho začať
10.3.2020 - 19:32
+2

ZOOMER

 

Keby si nechcel ísť,ja to risknem
10.3.2020 - 19:35
0

RhimeSBA

 

Za kilo so prebookovať 40€ letenku nie je úplne deal
10.3.2020 - 19:53
+2

amaskiea BLOG

 

nemôžeš vedieť, ako vidno práve dnes, ľudia môžu mať aj úplne netušený systém priorít
10.3.2020 - 20:13
+1

ZOOMER

 

fajne
10.3.2020 - 20:56
0

kubinho

 

Spanieli sa rozbiehaju tiez slusne a vieme aky je ich pristup k tymto veciam. Urcite o nic lepsi ako Talianov. Minimalne by som pocital s karantenou ak to nepustis
10.3.2020 - 19:38
+2

RhimeSBA

 

No veď to..dnes som sa dozvedel, že mi nastupujú noví ľudia, takže HO na 14 dní mi nehrozí, musel by som ísť na prekážky, takže -40% platu..a jazdiť do roboty by som si na triko za žiadnych okolností nezobral.
10.3.2020 - 19:51
+2

Kurolišek

 

tvl ľudia nebláznite... to fakt veríte na zázraky že Vám sa nemôže nič stať? Barcelona, obrovské letisko...
10.3.2020 - 19:42
+2

kubinho

 

zrovna letisko nebude to najrizikovejsie miesto, naviac ak je velke
10.3.2020 - 19:45
0

amaskiea BLOG

 

práve letisko je lievik, koncentrácia nákazy
10.3.2020 - 20:16
+2

fany

 

Ja keby som dnes išla na hokej vo Zvolene,kde ešte nie je ani jeden prípad,tak som rovno vrah a on priletí z JV ÁZIE a mňa ide poučovať o zodpovednosti.Predpokladám,že pánko má 2 tituly pred a 2 za menom.A ešte povie takú sprostosť o letisku.Včera som čítala článok z Čiech.19 nakazených z toho 17-ti prileteli zo zahraničia a 2 s nimi boli v kontakte.
10.3.2020 - 20:25
0

kubinho

 

Na takych velkych letiskach si s jednou konkretnou osobou v dlhsom kontakte minimalne. Skor by som sa bal toho lietadla, ak ma clovek smolu
10.3.2020 - 20:56
0

amaskiea BLOG

 

to sa ale neprenáša len priamym kontaktom a letisko je miesto, cez ktoré sa denne premelie rádovo tak v stonásobkoch viac ľudí než akýmkoľvek iným uzavretým priestorom v danom meste/regióne, priamo úmerné tomu je aj riziko nákazy
10.3.2020 - 21:05
+2

RhimeSBA

 

O mňa nejde, som mladý a zdravý..len by som bol potenciálne fakt nebezpečný.
10.3.2020 - 19:52
+1

emoxx1

 

mitoO prestaň šíriť paniku a zavádzať. Mato-Mi nám dnes jasne tvrdil, že v Taliansku už žiadne prípady nepribudli...
10.3.2020 - 19:02
+3

Mato-Mi

 

emoxx: bral som ta ako seriozneho diskutera, nepokaz si to u mna. Komentar som pisal zo statistik, ktore boli aktualizovane 9:45 rano a vtedy nove pripady potvrdene neboli.
10.3.2020 - 20:46
0

emoxx1

 

Ale sme sa ti snažili vysvetliť, že to nie je livescore a že Taliani zverejňujú čísla raz za deň o 18:00. Takže tvrdiť pred 18, že nikto nepribudol je zbytočné. Len si stále spomínal, že čerpáš zo štatistík a nechcel si počúvať. To je všetko.
11.3.2020 - 10:29
0

KrebsKandidat

 

vcerajsie statistiky su stale statistky
11.3.2020 - 11:02
0

Sheva7

 

Toto je Ebel citajte Bystricania Juslan a Urpiner : 2019/2020: Mistr se kvůli epidemii koronaviru nevyhlásil
2018/2019: Klagenfurt
2017/2018: Bolzano
2016/2017: Vídeň
2015/2016: Salcburk
2014/2015: Salcburk
10.3.2020 - 18:51
+1

Kurolišek

 

to isté v DEL - majster nebude.
10.3.2020 - 18:55
+1

gabi98

 

Už aj teba napadla barania chripka ?
10.3.2020 - 19:04
+1

peters

 

Ako zo zdravotneho pohladu je to rozumne rozhodnutie, z pohladu sportoveho, ak zrusia ligu, tak podla mna je majster Bystrica. Mas hrat tak, aby si bol najlepsi a v kazdom momente. Nikto s tym nemohol spekulovat, nikto nic nevedel, co sa stane, takze je to spravodlive. Podobne to je aj v lyzovani, aj skokoch na lyziach, ked sa neuskutoci druhe kolo, vyhrava ten, kto bol na priebeznom prvom mieste.
10.3.2020 - 18:56
+4

gabi98

 

Neuveritelne
10.3.2020 - 19:02
+23

amaskiea BLOG

 

tak ale nesmej sa, predsa je dôležité, ak teraz vymrieme všetci, tak aby sa aj po nás navždy vedelo, že majstrom bola Bystrica a najdokonalejším tvorom zo všetkých strojar
10.3.2020 - 19:10
+9

gabi98

 

Nestačím sa cudovat, aki “mutanti” to ziju medzi nami.

nastrocnych, ktori este nemajú jasno o zmysle zivota, ako tak pochopim. Ale, ked taketo vyplody tu produkuju dospeli ludia, tak to už vela napovedá o mentalnom stave tohto naroda.
10.3.2020 - 19:22
+9

amaskiea BLOG

 

tzv. zdravotno-športová dilema slovenského národa
10.3.2020 - 19:28
+3

Dracik_18

 

10.3.2020 - 22:43
+1

Kurolišek

 

ak zrusia ligu, tak podla mna je majster Bystrica...

Nemci a Rakušania si to nemyslia...
10.3.2020 - 19:03
+5

strojar

 

Nemcom aj Rakúšanom je úplne jedno čo urobia Slováci.
10.3.2020 - 19:14
+2

amaskiea BLOG

 

ty si studnica krátkych poučných postrehov
10.3.2020 - 19:17
+15

RhimeSBA

 

10.3.2020 - 19:27
+2

Dracik_18

 

10.3.2020 - 23:10
+2

emoxx1

 

Naozaj je v tejto situácii dôležité riešiť majstrov a víťazov keď v realite sú iba porazený? Pevne verím, že po vzore DEL a EBEL ani u nás majster nebude.
10.3.2020 - 19:04
+18

strojar

 

Je iba porazený. Hokej
Sú iba porazení. Kluby a diváci
10.3.2020 - 19:15
0

emoxx1

 

Ďakujem.
10.3.2020 - 19:17
+1

Kurolišek

 

Je víťaz... dokonca Korunovaný... Koronavírus.
10.3.2020 - 19:21
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
ŠKP

 

Ako preboha moze byt niekto majster bez boja v play off? V hokeji nemysliteľné. Keby mal byt vitaz ZČ Poprad, ani by ma nenapadlo si narokovat nejaky titul v tejto situacii. A to zatial žiadny nemame. Koho by aj vobec mohol takyto titul tešiť?
10.3.2020 - 19:28
+10

strojar

 

A z akého titulu by si si práve ty mohol nárokovať titul?
10.3.2020 - 19:35
+1

gabi98

 

Fetujete, pán Poslanec ?
10.3.2020 - 19:46
+10

ŠKP

 

Tebe fakt drbe strojar nehnevaj sa
10.3.2020 - 20:13
+12

Westbeast0

 

Nesuhlasim, a podla mna ani vacsina Bystricanov... Tie sporty ktore si vymenoval, to maju uvedené v sutaznom poriadku ktorý bol schvaleny na ZACIATKU sezony. Kde mas to co navrhujes ty uvedene v SP SZLH?
10.3.2020 - 19:34
0

peters

 

Ok, normalne si to vysvetlil, beriem to. Len na upresnenie, zivot a zdravie je to najdolezitejsie a ci niekto je vitaz zakladnej casti, alebo majster je z tohto pohladu absolutne irelevantne. Aktualna situacia je skutocne velky problem, ale to neznamena, ze na niektore veci nemozeme mat nazor a nemal nic spolocne so zlahcovanim aktualnej situacie.
10.3.2020 - 20:18
+1

Pampusik88888

 

Ty si vymlety,majster nebude nikto,BB získa iba pohár za prvé miesto po základnej casti i nadstavbe.
10.3.2020 - 21:06
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
strojar

 

https://www.youtube.com/watch?v=H_acKamFxGM
10.3.2020 - 19:07
+1

HokejBJ

 

A to ako s tým súvisí
10.3.2020 - 19:41
0

HokejBJ

 

Tak najzaujímavejšia vec na dnešnom dni strojar počúva Rytmusa
10.3.2020 - 19:43
+6

strojar

 

Všetci, ktorí uvažujú realisticky, vedia, že tento ročník ligy skončil.
10.3.2020 - 19:42
0

Kurolišek

 

to nám bolo jasné hneď potom ako oznámilo 2 týždne bez hokeja... potom čo sa dnes EBEL a DEL rázne rozhodli bude aj pre naše kluby ľahšie túto sezónu ukončiť. Podľa slov - vidíte sami.
10.3.2020 - 19:44
0

ufák

 

asi máš pravdu ......
10.3.2020 - 20:00
0

strojar

 

Komu to bolo hneď jasné?
Všetkým, ktorí tu rozvíjajú teórie ako dohrať ligu?
10.3.2020 - 20:24
0

amaskiea BLOG

 

len tebe, strojar, my ostatní sa na tvoj bystroum a predvídavosť nechytáme
10.3.2020 - 20:31
+11

NRfan

 

Strojarovi to bolo jasne este skor, ako Chuckovi Norrisovi.
11.3.2020 - 7:36
+2

gabi98

 

On sam je totiz Chuck Norris. Alebo jeho predok ... ci zadok.
11.3.2020 - 7:55
+3

strojar

 

Konečne.
11.3.2020 - 10:24
+1

VladoBB

 

Chlapci, keď sme už všetci pravdepodobne prehrali s našim milovaným hokejom, skúsme s rozumom vyhrať zápas nad týmto skur.eným vírusom!

Hlavne sa tu už nežerte kvôli cctinám.
Niekoľko bystričanov prosím, aby sa zmierili s tým, že sme "iba" víťazi ZČ.
Titul majstra získaný tzv. od zeleného stola by mňa osobne nepotešil ani náhodou, skôr naopak...

Nikdy by som nepovedal že budem tak srašne sklamaný z celej tejto situácie...

Nič ma nebaví, nechápem čo sa to stalo.

Je to strašne smutné...

10.3.2020 - 20:39
+18

Old School

 

Z toho si nič nerob, u mňa je to presne teraz to isté. A to som vždy patril medzi optimistov...
10.3.2020 - 21:11
+1

Janciar17

 

Uz odporucaju klubom netrenovat! DOVI-DOPO, posledny nech zhasne...
10.3.2020 - 20:51
0

P24 BLOG

 

tato sezona je pase: dobrovolne sa priznavam, ze som patril k tym, ze sa z jednej tazsej chripky netreba potentovat...taliani to podcenili a dosledky su take, ze si to uz nik iny nedovoli. toto bude trvat este minimalne mesiac, skor sest tyzdnov. uz len to, ze nechas hracov 6 tyzdnov iba trenovat je problem. plus uz padlo tabu a nemci a ebel oficialne sezonu odpiskali. ci to my urobime tento tyzden alebo o dva...to uz je asi jedno
10.3.2020 - 20:54
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Crosby087

 

Viac ako 600 ludi v Taliansku uz zomrelo a 168 ludi za poslednych 24 hodin.
Rozhodne netreba veci zlahcovat. Treba byt zodpovedny voci okoliu,aby sa nam nestalo to co Talianom!!!
Tak nebude tento rok play off..hold stavaju sa aj horsie veci...snazme sa o to,aby bolo co najskor lepsie...uzili sme si rodinu a letne dovolenky a hokej tu zas bude...ci za mesiac alebo 5,na tom svet nestoji.....serie ma to tiez,ale urcme si skutocne zivotne priority a drzme spolu !
10.3.2020 - 21:27
+4

hoKEjka

 

Presne takto dristali aj Taliani. Splietat tu africke deti. Ako nemam slov.
10.3.2020 - 22:31
+3

kaiser

 

Tak ked nemáš slov,tak sa sem neser...
10.3.2020 - 22:38
+3

hoKEjka

 

Ukludnime sa dobre??
11.3.2020 - 7:20
0

kaiser

 

Admin,aký si mal dôvod na zmazanie,kludne to hoď na plac,alebo do pošty....
10.3.2020 - 22:51
+1

micu79

 

Nebojte sa za chvilu pride Matovic a toho sa boji aj koronavirus.
10.3.2020 - 23:13
+1

GZA

 

Titul: treba dať Zvolenu, lebo ten ho išiel vyhrať už na začiatku sezóny, a snáď sa už v HKM konečne budú môcť budúcu sezónu sústrediť na poctivú prácu a na samotný hokej
11.3.2020 - 9:33
+1

njanja

 

Čo sa ekonomických dopadov zápasov bez divákov týka, mohli by klubom pomôcť fanúšikovia naoriklsd zaplatením ceny lístka. Druhá vec je samozrejme zdravotné riziko pre hráčov či názor hráčov a predstaviteľov klubov, že hrať pre prázdne tribúny nechcú
11.3.2020 - 12:16
+1

amaskiea BLOG

 

Dobrý nápad s tým zaplatením lístka. Zorganizuj to, ja sa hlásim ako záujemca, zaplatím jedno miesto plný play-off program, t.j. 3x4 vstupy, nie Širokým, samozrejme, to by som si ešte vybral, že komu, ale zaplatím.
11.3.2020 - 12:29
+1

bigi BLOG

 

ked uz ta tu vidim takto, tak ma napadlo ze ci uz chodis na hokej, kedze si prestal chodit kvoli KHL a ze na extraligu by si chodil
11.3.2020 - 13:01
0

amaskiea BLOG

 

naposledy som bol na Slovane prvú sezónu v KHL, 2x - raz Dynamo, raz CSKA, nejak nič to vtedy so mnou neurobilo, tak som to nechal tak. Asi som si odvykol, alebo čo, ale doteraz ma to nijako zvlášť neťahá. Adrenalín mám pri repre, pri súčasnom Slovane sa akosik stále nič vo mne nehýbe. Uvidím, ako sa to bude vyvíjať ďalej, dávam tomu voľný priebeh, sám som zvedavý... Ďakujem za opýtanie
11.3.2020 - 13:12
0

Juslan

 

Väčšina sedadiel na štadióne (cca 2000) je zaplatená aj na Play-off

11.3.2020 - 12:39
+2

amaskiea BLOG

 

No šak dobre, veď to je fajn. A fanúšikovia, ktorí chcú, môžu aj tak vyjadriť lojalitu svojim klubom v neštandardnej krízovej situácii, nie?
11.3.2020 - 12:48
0

azzurri

 

Sezóna je ukončená
11.3.2020 - 12:30
+1

Kurolišek

 

ako vieš? Veď len jednajú teraz nie?
11.3.2020 - 12:32
0

njanja

 

Nový čas už zverejnil
11.3.2020 - 12:34
+1

Juslan

 

https://www.hokejovysvet.sk/clanok/45622/o-osude-tipsport-ligy-je-rozhodnute

A sme majstri!

s fanfárami, alebo bez nich, ale na čele tabuľky v čase ukončenia sezóny 2019/2020.

11.3.2020 - 12:46
+1

Senn

 

spamataj sa
11.3.2020 - 12:48
+2

Ondrej

 

Keď ti toto robí radosť... Tak potom gratulujem k titulu
11.3.2020 - 12:50
0

burnzie

 

Teba by tešil takýto titul? Pokiaľ to nemyslíš ironicky samozrejme.....
11.3.2020 - 12:52
0

LuukyBB

 

Netrep prosím Ťa ! Sme zaslúžený víťaz ZČ a to je všetko. Som proti tomu, aby sme čo i len uvažovali o nejakom "administratívnom" titule. Riziko vírusu sa zväčšuje. Treba to rešpektovať a pristupovať k tomu s pokorou. Ukončenie ligy, je podľa mňa síce smutné, nepríjemné, ale správne rozhodnutie.
11.3.2020 - 12:52
+4

Tehelnepole

 

Juslan,

viac pokory, úcty a rešpektu k ostatným Ti chýba.
11.3.2020 - 12:53
+1

amaskiea BLOG

 

on to myslí ironicky, podľa mňa - som si včera čítal jeho príspevky a z toho mi to vyšlo, ale môžem sa mýliť, nie som strojar
11.3.2020 - 13:13
0

roki11

 

otázka: Už zrušlili i Ligu Majstrov (futbalovú) ???
11.3.2020 - 12:52
0

NasHokej97

 

Za dohranie súťaže boli iba Poprad a pre mňa prekvapivo Michalovce.
11.3.2020 - 12:57
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen619:1313
2.Nitra413:912
3.N. Zámky413:88
4.Michalovce416:128
5.Poprad311:56
6.Detva416:176
7.Trenčín514:176
8.Košice310:104
9.Slovan411:152
10.Miškovec46:122
11.B. Bystrica48:172
12.L. Mikuláš13:50
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Viedeň7500232:1516
2.Graz7410225:1714
3.Salzburg6400223:1512
4.Klagenfurt7400315:1412
5.Fehérvár7311227:2712
6.Bolzano5301118:1310
7.Innsbruck8301422:2910
8.Bratislava5210215:198
9.Linz9210623:298
10.Dornbirn6110411:195
11.Villach6100513:263
Aktualizované: 25.10.2020 09:44
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Obranca Daley ukončil kariéru, bude pôsobiť v manažmente Pittsburghu

Kanadský hokejový obranca Trevor Daley ukončil vo veku 37 rokov aktívnu kariéru. Po nej bude pôsobiť ako poradca pre hokejové operácie v klube NHL Pittsburgh Penguins. Informovala o tom oficiálna stránka "tučniakov."
o 09:58 - TASR

Salzburg získal bývalého hráča NHL Skilleho

Rakúsky hokejový klub Red Bull Salzburg z nadnárodnej Ice Hockey League získal do svojich služieb bývalého hráča NHL Jacka Skilleho. Tridsaťtriročný krídelník odohral v dresoch Chicaga Blackhawks, Floridy Panthers, Columbusu Blue Jackets, Colorada Avalanche a Vancouveru Canucks 368 zápasov základnej časti s bilanciou 43 gólov a 41 asistencií.
včera o 12:51 - TASR

Buffalo sa tesne pred arbitrážou dohodlo s Ullmarkom na ročnej zmluve

Klub zámorskej hokejovej NHL Buffalo Sabres sa dohodol na podmienkach novej zmluvy s brankárom Linusom Ullmarkom. Ten bude hrať v tíme ďalší rok za 2,6 milióna dolárov. Buffalo sa tak vyhlo arbitráži, ktorá bola naplánovaná na pondelok.
včera o 08:04 - TASR

Buffalo sa tesne pred arbitrážou dohodlo s Reinhartom na ročnej zmluve

Klub zámorskej hokejovej NHL Buffalo Sabres sa dohodol na podmienkach novej zmluvy s útočníkom Samom Reinhartom. Ten bude hrať v tíme ďalší rok za 5,2 milióna dolárov. Buffalo sa tak vyhlo arbitráži, ktorá bola naplánovaná už na utorok.
25.10.2020 18:18 - TASR

Calgary podpísalo zmluvu s Leivom

Kanadský hokejový klub NHL Calgary Flames podpísal ročný kontrakt na 875. 000 dolárov s útočníkom Joshom Leivom. Dvadsaťsedemročný krídelník strelil v minulej sezóne sedem gólov a nazbieral devätnásť bodov v 36 zápasoch v drese Vancouveru Canucks.
25.10.2020 12:01 - TASR

Dermott zostáva v Toronte, podpísal ročný kontrakt

Kanadský obranca Travis Dermott podpísal ročnú zmluvu s klubom zámorskej NHL Toronto Maple Leafs. Platový strop organizácie zaťaží sumou približne 740-tisíc eur. "Javorové listy" si 23-ročného Dermotta vybrali v roku 2015 v druhom kole draftu.
24.10.2020 10:50 - TASR

Obranca Nesterov podpísal ročný kontrakt s Calgary

Ruský hokejový obranca Nikita Nesterov sa po troch rokoch v CSKA Moskva vráti do NHL. Olympijský víťaz z roku 2018 sa dohodol na ročnom kontrakte s Calgary Flames. V novom pôsobisku zarobí 700-tisíc dolárov.
24.10.2020 09:15 - TASR

Rossi podpísal nováčikovský kontrakt s Minnesotou

Klub zámorskej NHL Minnesota Wild podpísal trojročný nováčikovský kontrakt so švajčiarskym útočníkom Marcom Rossim. Wild si ho vybrali v nedávnom vstupnom drafte ako svoju prvú voľbu z celkovej 9. pozície. Podľa novej zmluvy si v každej z troch sezón zarobí po 925-tisíc dolárov, no s bonusmi sa jeho zárobok môže vyšplhať až na celkových 5,325 miliónov.
24.10.2020 07:56 - TASR

Fínsky majster sveta Pesonen ukončil kariéru

Potvrdil to v rozhovore pre web kaleva. fi.
24.10.2020 06:55 - TASR

Zug - Zürich 8:2 v piatkovom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu zvíťazili v piatkovom zápase švajčiarskej ligy doma nad Zürichom vysoko 8:2. výsledky: Bern - Biel 6:0, Lausanne - Ambri-Piotta 3:2, Lugano - Davos 4:3 pp, Rapperswil - Langnau 3:2 pp, Zug - Zürich 8:2.
23.10.2020 22:13 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

27. 10. 2020
Košice - L. Mikuláš o 18:00
30. 10. 2020
Michalovce - L. Mikuláš o 17:00
Detva - N. Zámky o 18:00
01. 11. 2020
N. Zámky - Slovan o 16:00
Poprad - L. Mikuláš o 17:00
Detva - Košice o 17:00

Odohrané zápasy

25. 10. 2020
MichalovceN. Zámky
3:4REPORT
23. 10. 2020
N. ZámkyMiškovec
0:0REPORT
KošiceMichalovce
3:4 PPREPORT
20. 10. 2020
N. ZámkyZvolen
1:0 SNREPORT
KošiceMiškovec
4:1REPORT
18. 10. 2020
ZvolenKošice
5:3REPORT

Najviac bodov

Rastislav GašparDEV9 bodov
2.McPherson A.ZVO8
3.Puliš R.ZVO7
4.Nuutinen M.ZVO7
5.Lalancette C.MIC6

Najlepší strelec

Marek BartánusMIC5 gólov
2.Puliš R.ZVO5
3.Klhůfek P.KOS4
4.Hrnka T.NIT4
5.Gašpar R.DEV4

Najlepší brankár

Henri KiviahoNZA94.29 perc
2.Cowley E.NIT94.04 %
3.Rahm R.ZVO92.62 %
4.Rajna M.MIS91.73 %
5.Valent M.TRE90.48 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov