Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
MS
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
MIX
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Košičania majú pod zmluvou 11 hráčov, pokračujú Lamper i Petráš

zdroj: TASR
31.5.2025 08:49 TASR

Hokejový klub HC Košice oznámil, že pre ďalšiu sezónu v najvyššej ligovej súťaži má platnú zmluvu 11 hráčov.


Súčasťou „oceliarov“ zostáva brankár Patrik Jurčák, z obrancov pokračuje kvarteto Sebastián Mitro, Antonín Bartoš, Jakub Hudec a Oleksij Dachnovskij. V útoku si predĺžia pôsobenie v košickom drese Dávid Kohút, Patrik Lamper, Filip Krivošík, Peter Repčík, Šimon Petráš a Jan Bartoš. Ako informoval klub na svojej oficiálnej webstránke, tak v súčasnosti prebiehajú rokovania ešte s ďalšími hráčmi z majstrovského kádra. Na východe Slovenska nepokračuje strelec „zlatého“ gólu z finálového predĺženia proti Nitre Kanaďan Danick Martel.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


axxel

 

Začíname pomaličky na jednotke ... onedlho hodíme do dvojky a tam už očakávam predĺženie zmlúv Deyla, Sediveho ci Ferenca ... v trojke Havrilu, Riecickeho a nejakeho liegionara z minulej sezony... no a ďalej sa uvidi
31.5.2025 - 11:45
+1

Miki2308Rj

 

Ak oznámia Deyla tak to nebude dvojka ale spiatocka
31.5.2025 - 12:22
+2

rastislavke

 

Deyl: dostáva hejt, ale je skúsený a hlavne slovenský obranca. Bol pri všetkých posledných tituloch. Počet legionárov je obmedzený a treba to tak brať.
31.5.2025 - 13:06
+17

BlackCrow

 

On bude určite pokračovať. Bolo by obrovské prekvapenie ak by sme ho nepredĺžili.
31.5.2025 - 13:20
0

fanke27

 

a veľká chyba. Navyše sa tu na neho kydá nonstop, pritom v PO hral lepšie v defenzíve ako niektorí legionári
31.5.2025 - 15:35
+7

MaToooo

 

Deyl je hádam nás najtvrdší obranca...niekedy to až preháňa. Len škoda tých jeho tradičných troch, štyroch blikov za zápas.
1.6.2025 - 10:53
0

TonoS

 

Hovorilo sa, že Deyl, Šedivý a Ferenc skončia, no to také JPP reči. Som fakt zvedavý kto zo slovákov ostáva a kto skončí...
31.5.2025 - 12:28
0

Kekot

 

vsetko hraci s potencialom
31.5.2025 - 13:02
+1

axxel

 

To vieš ... Ostatne mužstva podpísali samých mladasov a Košiciam už nič neostalo
31.5.2025 - 16:40
+2

Kekot

 

asi ano kedze poslednych par rokov maju vzdy najstarsi tim
31.5.2025 - 20:00
+1

axxel

 

A napriek tomu vyhrali za 3 roky 2 tituly ... to nevymyslis
1.6.2025 - 21:46
+4

Tyna85

 

To nie je podstatné. Pre takých ľudí ako je Kekot či PerX je aj tak najpodstatnejšie aký vekový priemer mali hráči v mužstve a nie výsledky toho mužstva.
Lebo veď treba si stále pre niečo kopnút.
2.6.2025 - 8:32
+3

Proky99

 

velmi ta to serie ze Kosice vyhrali titul co?
31.5.2025 - 17:43
+5

radopKE

 

Ja by som preradil z jednotky rovno do trojky
1.6.2025 - 10:03
0

Slovanista77

 

Mikuš pokračuje?
31.5.2025 - 12:21
0

rudko

 

A Mišo Chovan?
31.5.2025 - 12:23
0

Kessi

 

Zostáva
31.5.2025 - 13:08
0

Profesor

 

Je to potvrdene ?
2.6.2025 - 8:41
0

Kessi

 

Snáď čoskoro aj oficiálne
2.6.2025 - 20:18
+1

HKM 1963

 

Mišo späť ZV.
1.6.2025 - 13:06
0

Masalskis

 

Ráta sa s nejakými juniormi? Reálne ich nasadzovať?
31.5.2025 - 12:24
0

axxel

 

Košickí juniori sa minulú sezónu zachraňovali na poslednú chvíľu co je smutné... tadiaľ cesta nevedie, žeby tam bol niekto schopný, keď mali problém v našej slabej juniorskej lige
31.5.2025 - 12:33
+3

Masalskis

 

Axel viem, bol som na päť zápasoch a bolo to veľmi tragické občas, preto sa pýtam, či náhodou nascoutovali do juniorky nejaký talent s víziou nasadiť aj v Áčku
31.5.2025 - 12:48
+1

len_tak

 

Vlastní (schopní) KE originál mladí im odchádzajú z klubu v 15 do zahraničia. A aj časy keď Košice z iných klubov východu "preťahovali" najlepších sa asi skončili - minuloročný výsledok je vysvedčením. "A" majú dlh a na juniorov a nižšie už neostávajú voľné peniaze, preto je úvaha o nascautovaním mimo.
31.5.2025 - 13:05
0

Masalskis

 

To všetko viem, len som sa zaujímal, či to neplánujú v tejto sezóne začať meniť. Nezačnú zjavne, ďakujem za odpoveď
31.5.2025 - 15:43
0

Tino

 

Mame : Tam talent v svk podmienkach vynimocny, ma vsak len 15 , zdrhne ak nebude vidiet sancu uplatnit sa, tusim sa vola domonkos
31.5.2025 - 15:54
0

Demon

 

Pisalo sa tu par dni dozadu, ze ho CAPSLOCKAC lanari do zamoria, hrat stredoskolsku ligu.
31.5.2025 - 16:12
0

axxel

 

Domonkos no ... už minulú sezónu bolo o ňom počuť... túto sezónu s prehľadom vyhral bodovanie medzi dorastencami na Slovensku .... o 2 roky starších hráčov nechal o
20 bodov ... ale tak minimálne ešte 2 ci 3 roky kým by dostal šancu v A tíme... bude zaujímavé sledovať ako sa rozhodne ďalej
31.5.2025 - 16:38
+1

Tino

 

Prave : Toto je klucove on je vynimocny , prirodzene sa bude obzerat po kvalitnejsej lige aby rastoluz o rok mu bude nasa juniorka malo, bus A team,alebo zahranicie
31.5.2025 - 16:44
0

Demon

 

Ma cerstvych 15, buducu sezonu by takmer urcite hraval v U20.
Podla mna to je pre jeho rozvoj idealne riesenie, postupne sa ostarsovat.
31.5.2025 - 16:47
0

Tino

 

Aleboho zlomi : Zahranicie, bude klucove ako to s rodinou odkomunikuje klub, aku mu ponuknu perspektivu,resp ci budu klubu verit, vidiac ako pracuje A team s mladymi som viacmenej presvedceny,ze odidu hmed ako budu moct,alebo sa klub hecne,ale ze hecne
31.5.2025 - 18:02
+1

12Bondra12

 

Erik Cernak tiez zacal v extralige pomerne mlady. Tusim mal 16.
2.6.2025 - 18:18
+1

weefoe

 

Najslabší bol tréner v juniorke
31.5.2025 - 20:50
0

cappycathy

 

ja yb som rada videla Domonkosa, lebo sa o nom dost hovori...
1.6.2025 - 10:19
+2

Tino

 

Chlapec: Je inde nez, jeho rovesnici, resp o 2 roky starsi, potencial ma obrovsky, je dolezite s nim spravne pracovat ,detto jeho rodinou , oni budu rozhodovat, musi vidiet zaujem klubu ,typek chce rast ,SVK juniorka mu bude malo, je slaba bud pojde zahranicie a uz sa nevrati ,alebo ho potiahne A team.
1.6.2025 - 13:22
+1

cappycathy

 

No o toto práve ide, lebo je vo veku ked sa to začína lámať...
1.6.2025 - 18:53
+1

len_tak

 

Omladiť a zrýchliť: to hlavne potrebuje Košický hokej. A ešte zmenšiť šírku klziska na max 28 m.
31.5.2025 - 12:39
+3

Tyna85

 

Sklamanie pre "slovanistu" čo chcel Repcika k nim. Aspoň dostal odpoveď na otázku ako veľmi frustrovaný bol minulú sezónu keď tu podpísal ďalej 😀
31.5.2025 - 12:41
+2

fanke27

 

To nie je slovanista, to je Košičan s prezlečeným kabátom
31.5.2025 - 12:50
+6

MA

 

Mal zmluvu na 2 roky
31.5.2025 - 14:24
0

zasi

 

Preto tam dala tie uvodzovky😉
31.5.2025 - 12:53
+2

theck

 

naco ostava Repcik aby sedaval alebo hral 4 utok?
31.5.2025 - 13:18
+1

BlackCrow

 

aby hral v bardejove
31.5.2025 - 13:21
+1

VSS Košice

 

Aby si sa ty a tebe podobny mohli odbavovat ...
31.5.2025 - 13:42
+2

Cimrman

 

7 alebo 8 útok. Minulú sezónu sme mali vraj 7.
31.5.2025 - 16:10
+1

radopKE

 

Ty už vieš všetko dopredu, mudrlant?
1.6.2025 - 10:05
0

Ricardinho13

 

Útok nebude tak nabitý ako minulý rok, čiže v 3. útoku si svoje odohrá.
2.6.2025 - 7:50
0

Janciar17

 

Utok nebude tak nabity ako minuly rok-Take nepis bo ta tu zarezu! To je rozpravka...
2.6.2025 - 17:48
0

Tyna85

 

Nejako nevieš ustáť kritiku. Ty si vyslovene napísal, že to vyzerá na "katastrofu" a to len zo strohých vyhlásení v médiách. A potom sa čudujem ked ti ľudia napíšu, že predbiehas a nafukujes veci.
Možno keby si to formuloval inak ako "katastrofu" aj by ťa ľudia brali vážnejšie.
2.6.2025 - 18:28
0

Janciar17

 

Neviem ustat kritiku? Vidis tu konverzaciu dole? Myslim ze ty mas problem ustat ze som tvoju spravu odignoroval a preto to skusas dalej . Moze vas tu byt aj cela armada, ale slovencinu neporazite! Len interpretujete moje prispevky do formy kt sa da napadnut a ked poskytnem vysvetlenie prepinate na urazky. Uroven zodpovedajuca postaveniu Slovaka v spolocnosti. Ked si raz dovolime prisputit nazor kt sa nestotoznuje s vlastnym mozno sa nam vsetkym bude zit lepsie, ale s takou uvahou tu nie som na spravnom mieste. ...dedukujem z precitaneho
2.6.2025 - 18:39
+2

BlackCrow

 

už vieš čo sa to dialo v kabíne? dezolé?
2.6.2025 - 19:21
0

Tyna85

 

Ja som ťa neurážala nemám dôvod.
Ja tvoj názor beriem, myslíš si, že to bude "katastrofa" čo si si vydedukoval z malého množstva informácií.
Ale na jednej strane chces od druhých aby rešpektovali iný názor ale dokážeš to aj ty? Ked ti ostatní napísali, že až veľmi dedukujes a varíš z vody tak si to teda až tak na ľahkú váhu nebral.
Už len tá zbytočná poznámka o tom "že mám problém ustáť, že si na mňa nereagoval a tak to skúšam ďalej" je toho dôkazom.
Je to diskusia a tak sa diskutuje.
2.6.2025 - 21:15
0

Janciar17

 

Taktiez katastrofa bola v uvodzovkach. Si vygoogli co to znamena
2.6.2025 - 19:46
0

Tyna85

 

Ja som to pochopila a preto je katastrofa v úvodzovkách, čo si si zjavne nevšimol.
Treba lepšie čítať než obvinis človeka, že niečo nepochopil.
2.6.2025 - 21:18
0

Janciar17

 

Ja vidim ze si to prepisala, len tvoj prispevok naznacuje ze nie celkom pochopila
2.6.2025 - 22:32
0

Tyna85

 

Pochopila, len som použila tvoju rétoriku nič viac.
3.6.2025 - 8:55
0

Janciar17

 

Konecne! Tito hraci rozhodovat zapasy nebudu ale dobry zaklad je tam. Skor sa obavam co dalej predstavia a ako su na tom financne po vycerpavajucej sezone. Trocha sa obavam ze nas neskuseny Gabi sice bacoval dobre s plnym mieskom dukatov,ale co vymysli ked sa dukaty rozutekali. Silny factor je aj fakt ze sme mali dlhu sezonu a Gabi podla vlastnych slov este ani po jej skonceni nevedel s akym rozpoctom bude most pracovat. To su veci ktore ked spocitam tak mi vychadza "katastrofa". Slovensky zaklad ma strasi najviac. Kvalita odchadza a male mnozstvo slovakov kt boli na trhu zrejme podpisalo inde este pred tym ako Gabi vytriezvel po oslavach. Myslim ze tuto sezonu konecne uvidime ci to ten Gabi vobec vie... Drzim palec a silny zaludok vsetkym ke fans!
31.5.2025 - 13:18
0

BlackCrow

 

no ty vole.....
31.5.2025 - 13:23
+2

axxel

 

Mesiac a pol po titule a ty si sa už opustil pred ďalšou sezónou
31.5.2025 - 13:34
+13

Dellal

 

Gaby ma uz 2 tituly ako manazer, k 4-rom ako hrac. Generacnu vymenu potrebujeme, aj keby sme mali jednu sezonu "lignut".
31.5.2025 - 15:01
+3

Dellal

 

to malo ist na Janciar17-a...
31.5.2025 - 15:02
+1

BlackCrow

 

+ 2 prehry v semi v siedmom zápase. Obidve vonku. Not bad
31.5.2025 - 15:20
0

Janciar17

 

A to mu nikto nevezme! Nevravim ze Gabi je neschopak,ci nieco podobne... Nechapem tie reakcie ze sa tu niekto opusta. Vsetko naznacuje ze nova sezona bude ina ako tie predosle co vyzaduje zmeny a adaptaciu na novy system k comu samozrejme potrebujes cas si vsetko naplanovat nanovo a zacat komunikaciu s hracmi kt si vyhliadnes. Ak ale Gabiho drzali v tme do konca Aprila, jeho plan, akokolvek dobry, sa mu nemusi podarit pre dovody kt som spomenul vyssie. Vyzva pre Gabiho je divadlo pre nas a ja som zvedavy ako sa s tym popasuje. Urcite neskladam zbrane, ale kazdy triezvy clovek vie ze minulorocny standard sa dlhodobo na svk udrzat neda a preto to zakonite bude o lvl nizsie ako minuleho roku. Suhlasim aj s omladzovanim kadra co taktiez zaberie 2-3 roky aj preto moje domnienky o kvalite kadra na buducu sezonu su urcite na mieste. Nikto sa neopusta, len pracujem z existujucimi informaciami kt smeruju rovnakym smerom- nasledujuci rocnik sa len tazko skonci s poharom had hlavou. 1-2 slabsie sezony s mladymi v zostave je dobra investicia, nakoniec boli sme to prave my fans kt Gabiho neustale masiruju s poziadavkov na mladych v zostave. Dufat ze zaradime 5-6 mladych do zostavy a pojdeme na titul je prinajmensom naivne.Len sa snazim na to pozerat realisticky...
31.5.2025 - 17:41
0

fanke27

 

A Gabo niekde hovoril, že budeme mať naisto menší rozpočet ?

Ako vieš, či on s niekým nerokoval počas sezóny ale začal nad tým rozmýšľať až po oslavách ?
Viacero hráčov, vrátane napr Rosandiča hovorilo, že s KE boli v kontakte dlhšiu dobu.
Podľa mňa každý manažér sleduje zhruba okruh hráčov, ktorí sa mu hodia do konceptu a je s viacerými v kontakte.
Nemyslím si, že Gabo je padnutý na hlavu a začne až po sezóne rozmýšľať koho to tu vlastne na Slovensku máme a koho by do tímu chceli..

Ja si myslím, že Gabo aj Ceman vedia čo robia
31.5.2025 - 19:14
+5

axxel

 

Ale ved jasne, ze s hráčmi bol v kontakte skôr... už vo februári sa oslovujú hráči na novú sezónu... kto si myslí, že Spilar začal oslovovať hráčov po poslednom zápase finále je naivný
31.5.2025 - 19:30
+1

Janciar17

 

Gabi to povedal v rozhovore po finale. Nepamatam ktory portal to priniesol, ale urcite to povedal po finale. Bolo to nieco v zmysle ze si na dalsi tyzden musi sadnut s vedenim aby odkomunikovali moznosti na novu sezonu. Februare tu pisete,ale Gabi podla vlastnych slov na konci aprila nevedel aky rozpocet bude mat k dispozicii. Urcite mohol byt v kontakte s mnohymi ale bez vedomosti o svojich moznostiach len tazko mohol nieco planovat ci dopredu dohodnut. Moje slova potvrdzuje aj post na FB kde oznamili par hracov a napisali ze s dalsimi hracmi z majstrovskeho kadra prebiehaju rokovania- to neznie akoze zacal vo February, nezabudnem spomenut ze vacsina muzstiev kt chcu byt na vrchole tabulky uz ma podpisane 2-3 utoky a s niekolkymi importmi. Netreba zatvarat oci pred pravdou ale citat medzi riadkami...
31.5.2025 - 20:40
+1

Janciar17

 

Radek Deyl pri vitaznych oslavach na hlavnej: "Dufam ze mi Gabi ponukne zmluvu aj na dalsiu sezonu a ideme s rodinou na dovolenku"
31.5.2025 - 20:46
0

fanke27

 

Mne sa páči jak niektorí dedukujete a vytvárate rozprávky na základe strohých vyjadrení, ktoré ani nemuseli byt myslené ako si ich ty pochopil
31.5.2025 - 21:05
+2

Janciar17

 

Mame cele leto a tento portal s ke vlaknami na to aby sme o tom polemizovali- tak ako to robi kazda poriadna fanusikovska zakladna medzi sezonami. A tie rozpravky si nechaj pre najblizsich, ja som tu neprezentoval svoje uvahy ako fakty ale ako domnienky zalozene na verejne dostupnych informaciach, co som jasne napisal vyssie. Nevkladaj mi slova ust a nauc sa citat!
31.5.2025 - 21:17
0

fanke27

 

Už len to že si napísal, že ďalšiu sezónu budú Košice o level nižšie je len a len tvoja rozprávka
1.6.2025 - 0:08
+3

VSS Košice

 

moje nervy , dalsi co cita medzi riadkami
31.5.2025 - 21:35
0

Janciar17

 

Prepac, to si chcel len oznamit svoju pritomnost,alebo mas aj nejaky nazor ci myslienku s ktorou sa chces podelit? Ak dokazes poskladat viac ako vetu som otvoreny dalsej komunikacii...
31.5.2025 - 21:55
0

VSS Košice

 

Prepac ,nedokazem citat medzi riadkami ale to co si napisal je od reality na mile daleko 😉, dalsia debata je bezpredmetna ...
31.5.2025 - 22:54
0

Janciar17

 

Evidentne je bezpredmentna. Ked jedna strana v diskusii poskytuje argumenty a druha len urazky, diskusia sa prirodzene stava bezpredmetnou. Ja som poskytol zdroje svojich inf a logicke spracovanie dostupnych udajov. Vasa odozva je vsak hodna ziaka zakladnej skoly. Namiesto snahy vyvratit moj nazor sa ho snazite udupat a zosmiesnit,popripade reagovat urazkou. Mas pravdu, tu len tazko najdes cloveka ktory je schopny priemernej diskusie.
1.6.2025 - 11:34
+3

Tyna85

 

Len to čítanie medzi riadkami je také no neviem. Nie je to vyslovene klamstvo ale ani vyslovene pravda. To je také ako si to ty vysvetlis a to je to čo nie je úplne na rovnakej rovine s faktami.
1.6.2025 - 13:35
+2

VSS Košice

 

prepac ale poskytol si iba akesi citanie medzi riadkami ale ziadne argumenty opierajuce sa o nejake vierohodne informacie , takze sa necuduj reakciam
1.6.2025 - 14:32
+1

Janciar17

 

Poskytol som argumenty opierajuce sa o JEDINE info kt je k dispozicii!
2.6.2025 - 17:51
0

Proky99

 

Preco si neuzivas majstrovske leto (to skutocne), po tom sialenom play off sme dostali krasny sladky darcek, ktory v tejto tazkej ekonomickej dobe nie je samozrejmost pre ziadny klub. Naco sirit konspiracie nepodlozene tvrdenia, teraz si treba uzivat leto podporit klub kupou permy a verit ked sme podpisali z daleka nie najlacnejsieho trenera ze nebudeme hrat niekde v strede.
Klidek sme majstri najuspesnejsi klub a to je dolezite kazdy podpis aspon mna velmi potesil, bal som sa hlavne ze prideme o Krivosika a Petrasa.
1.6.2025 - 17:18
+6

Janciar17

 

PO a finale bolo krasne a uzil som si to,ale teraz je cas na predstavenie kadra na novu sezonu...
2.6.2025 - 17:55
0

Proky99

 

A ak sa to dozvies o tyzden neskor sa nieco stane? Zmeni sa nejak situacia? Maximalne nakrmis svoju zvedavost, po neuspesnej sezone by som to aj chapal, po uspesnej vytvarat tlak je zbytocne. Co by som ja viac privital su narketingove aktivity na predaj periem, oznamovanie hracov pride teraz kedze zacala druha faza predaja periem, ale to je nieco co mne a vela ludom az tak nechyba a extra specialne nedvihne predaj periem.
2.6.2025 - 18:18
+1

Janciar17

 

Tie permy vobec nechapem- predstavili par mladasov, neposkytli viziu na novu sezonu( okrem inf o omladzovani kadra), Gabiho zahmlene vyjadrenia o rozpocte a ja sa mam potrhat za podporou klubu a kupit permu na novu sezonu? Ja ti nevim Karle... Iste je len ze KE by neublizilo keby zainvestovali do profesionala v marketingovom odvetvi. V tom som si uplne isty!
2.6.2025 - 18:45
0

StG

 

že vízia na novú sezónu 🤣 fakt by si sa o kúpe permanentky rozhodoval na základe nejakej vízie??
ja som permu na novú sezónu kúpil ešte v marci keď som pochyboval či vôbec postúpime cez Trenčín do semifinále..
Ale s tým marketingom máš 100% pravdu
2.6.2025 - 21:18
0

Janciar17

 

Ak je na plane nejaka "zmena" ci uz omladenie alebo vyraznejsi zasah do kadra, myslim ze by bolo fer to dat ludom nejako vediet pred kupou permy. Vidis to v inych kluboch ked vyrazne postavy koncia kerieru ci odchadzaju s klubu davaju to von aj rok dopredu. A nehovor mi za nas nemam porovnavat s klubmi z lepsich lig. S kym nas mam porovnavat? S 1. ligou?Komunikacia je slaba, tu nie je o com... Spat k perme- su ludia co si musia dva krat premysliet takuto investiciu a nedat im ziadne info pre nich urcite nie je lakadlo ci factor kt im pomoze sa rozhodnut
2.6.2025 - 21:35
0

Proky99

 

Suhlasim ze marketing je najslabsi v lige, suhlasim ze nas klub by sa mal porovnavat s najlepsimi a kludne aj v Cesku, ale maj potom rovnaky meter aj na seba ako fanusika a tiez sa porovnavaj s fanusikmi v zahranici napriklad takych Pardubic kde vypredali permy bez ohladu na to ci isli hrat o titul ale davnejsie ked hrali o zachranu proste bolo jedno za akych okolnosti si tam ten fanusik permu kupil a az tak mal naroky a o takom Nemecku a dalej ani nehovorim.
2.6.2025 - 21:58
0

Janciar17

 

Tvoj argument beriem,pravda. Jednym dychom vsak dodam ze niekto musi urobit prvy krok aby sme vystupili zo zacarovaneho kruhu a mam taky pocit ze priemerny kosican to nebude. Naopak dolarom sponzorovany klub s multimilionovym rozpoctom by to mohol byt
2.6.2025 - 22:14
0

V_S_Z

 

Ten marketing je na rok 2025 velmi slaby, pocas zapasov len nejaka sutaz, ziadny moderator, zostrihy, zaujimavosti zo zapasov, rozhovory, sou pre divakov, proste nic
2.6.2025 - 21:33
0

Janciar17

 

A jeden by povedal ze mozno nam netrebalo 5 hracov na tribune. Mohli byt 4 a jeden pro do marketingove oddelenia za tie prachy. Ale kto by uz mna pocuval, ja tu len rozpravky....
2.6.2025 - 22:18
0

Tyna85

 

To áno ale treba si uvedomiť, že keď sme mali xy zranených hráčov tak tá šírka kádra nám pomohla ostať na prvej priečke. Marketing by si mali poriešiť bez ohľadu na to koľko hráčov sedí na tribúne.
Súhlasím s tým, že marketing máme veľmi slabý až neexistujúci.
3.6.2025 - 8:54
0

12Bondra12

 

Neviem no. Ja si myslim, ze ta sirka kadra bola "zranena" tak nejak schvalne. Ked si vezmes, ze hraxi Ke su zamestnanci, tak zamestnanca ak je na PN dlhsie ako 10 plati stat. Prwto tie rozsiahle marodky a na play off zrazu vsetci k dispozicii.
3.6.2025 - 8:59
0

Tyna85

 

Pokiaľ viem tak už zamestnanci nie sú.
3.6.2025 - 9:14
+1

Janciar17

 

Uplne suhlasim. Keby sme mali menej hracov,mali by sme aj menej zranenych hracov. Ci tam niekto bol zraneny alebo len "trochu" zraneny sa uz ale nedozvieme... Hlbsie by som v tejto diskusii nesiel, pravdu vedia len hraci kt tam sedeli a my nemame ziadne info. Hadzat ich vsetkych do jedneho vreca nemozem a hlavne tomu co bol ozaj zraneny by sa to necitalo dobre. Stojim si za prispevkom vyssie. -1 hrac mohlo byt +pre odvetvie kde stagnujeme...
3.6.2025 - 11:21
0

Tyna85

 

Akurát,že marketing nemá nič spoločné s tým koľko hráčov máme podpísaných. Ten je slabý xy rokov. Bol slabý aj sezónu keď sme nemali toľko hráčov.
3.6.2025 - 12:06
0

Janciar17

 

Ale rozpocet ma...Trochu menej sportovemu manazerovi a trochu viac manazerovi a je to v suchu! Jednoduchy princip.
3.6.2025 - 12:17
0

Tyna85

 

Ja len hovorím, že marketing je dlhodobo zlý, čiže to nesúvisí s tým koľko hráčov máme ale že nie je v klube ochota to riešiť lepšie.
3.6.2025 - 16:41
0

Jimmy Tulipan

 

pisal raz na X-ku chalan zvnutra HCKE, ake ten marketing "funguje"
Ako to je platene(pan Boh zaplat), ako sa to riadi a s poznamkou, ze neocakava zmenu grafiky, nove napady ani nic podobne v najblizsom case. Vsetko sa to potvrdilo.
3.6.2025 - 19:15
0

radopKE

 

Robiť to môžeš,ale nepýtaj lóve… Sú tu ľudia,čo by o tom vedeli niečo povedať z vlastnej skúsenosti🤔
3.6.2025 - 19:56
0

Tyna85

 

Takto ale funguje aj štadión. Nevedia ani zaplatiť kameramanov.
4.6.2025 - 7:43
0

StG

 

rozhovory... ja som raz dávno v jednom rozhovore čítal, že s Lašákom nikto nerokoval a na ďalší deň ho predstavili ako novú posilu...
1.6.2025 - 16:18
+5

Janciar17

 

A od vtedy uz neveris ziadnym rozhovorom? Divne ze to tu vobec citas. Nie je to pre teba strata casu sem vobec chodit?
2.6.2025 - 17:54
0

TonoS

 

Ja osobne neverím. Už vôbec nie ak sú robené v nejakej emócii tesne po poslednom finálovom zápase. Uverím, keď to uvidím reálne potvrdené. Dovtedy sú to stále len dohady, špekulácie ktoré sa nezakladajú na žiadnych relevantných faktoch.
2.6.2025 - 18:01
0

Janciar17

 

Co vy ste nedokoncili zakladnu skolu? Viete aky je rozdiel medzi "domnievam" sa a "sirenim informacii"? Si precitaj este raz moje spravy s ktorych jasne vyznieva ze su to moje domnienky na zaklade poskytnutych rozhovorov. Dokonca som to tak aj pomenoval v prispevku! Rozpravky, klamstva to mozte nazyvat ked to propagujem ako fakt, nie domnienku. Fakt= informacia, zatial co domnienka=nazor a pozvanka k diskusii.
Neuveritelne ako ste si tu vymysleli ze tu sirim nepravdive info na diskusnom fore.
2.6.2025 - 18:11
0

TonoS

 

Kde som ti písal, že šíriš klamstvá? Sa tu prestaň zavzdušňovať a skľudni hormón chlape. Čo zlé som ti napísal? Pýtal si sa, či dotyčný nadomnou neverí rozhovorom, tak som ti napísal svoj názor, že ja takýmto rozhovorom neverím a uverím až keď to uvidím reálne potvrdené. Tiež sa ťa mám opýtať či si nedokončil základnú školu, že nedokážeš pochopiť, že to čo som napísal je môj názor na tvoju otázku? A že sú to dohady a špekulácie? Sú, čo si aj sám potvrdil, takže tak...
2.6.2025 - 18:48
+1

Janciar17

 

Mas pravdu, trocha som to prehnal. Aj ked tvoj koment nebol tak utocny ako ostatnych kolegov,prave ty si si zlizol jedinu urazku kt som napisal za celu diskusiu. Znizil som sa na ich level a este som to nasmeroval na nespravnu osobu. Sorry
2.6.2025 - 19:50
+1

TonoS

 

Ok pohoda, zabudnime na to ✌️
2.6.2025 - 19:57
+1

TonoS

 

Minimálne to, že ostáva Lamper, Petráš, Krivošík ktorí by si do dvoch dní našli iný klub v Extralige, ktorý chce bojovať o titul, je znak toho, že s peniazmi problém určite nebude a nikam sa nerozutekali. Uvidíme počas týždňa koho podpíšu ďalej, ale celkovo sme mali v minulej sezóne suverénne najviac a zäroveň najkvalitnejších slovenských hráčov zo všetkých tímov, takže aj keď ich pár pustíme tak sa žiadna katastrofa neudeje.
31.5.2025 - 14:13
+4

Ricardinho13

 

Úplný súhlas.
1.6.2025 - 21:46
0

radopKE

 

Slovenský základ ťa straší? Tak ty si riadne mimo.
1.6.2025 - 10:09
0

Profesor

 

fuha mysli na niečo pozitívne
2.6.2025 - 8:44
0

KI

 

xxx (Janus) - xxx (Riečický) - Jurčák

xxx (Rosandić) - xxx
xxx (Teves) - xxx
xxx (Ferenc) - Bartoš
xxx (Šedivý) - xxx (Deyl)
Mitro, Hudec, Dakhanovskyi

xxx (Jääskeläinen) - xxx (Pollock?) - Petráš
xxx - Krivošík - xxx (Mikúš)
Repčík - xxx (Chovan) - xxx
xxx (Rogoň) - xxx (Havrila) - Lamper
31.5.2025 - 14:39
0

Ricardinho13

 

Petráš, Krivošík, Mikúš ?, Chovan ?, Rogoň, Havrila, Lamper, Repčík...

Znova sa skladá veľmi slušný základ Slovákov.
2.6.2025 - 7:53
+2

V_S_Z

 

Mozno aj Lunter, jeden alebo dvaja slovaci ako posily, traja zahranicni do utoku a traja do obrany, vobec to nemusi byt slaba sezona
2.6.2025 - 9:07
+1

Ricardinho13

 

Myslím, že Lunter odíde.
Radšej mal ostať Zigo, ak by som si mal vybrať jedného z tejto dvojice.
2.6.2025 - 12:00
+2

fanke27

 

Otázne je kto môže prísť z nových slovenských hráčov, lebo všetko v Česku a Slovensku je už takmer podpísané.
Neviem či ešte nejaké zaujímavé mená sú voľné..

Vlhký sen by bol Jurčo a Bodák, no Bodáka spomínajú Popradčania už ako svojho a Jurča lákajú už dlho ale..
2.6.2025 - 13:11
+2

V_S_Z

 

Bude to tazsie ale treba este pockat, aj pocas sezony k nam prisiel Rosandic a Archambault a to su hraci najvyssej urovne.
Ja by som najviac bral Paulovica, to je taky typ na mensiu plochu
2.6.2025 - 17:26
0

fanke27

 

Jaroš skončil v Rusku, Gabi nech volá

a s Paulovičom to je ako vlastne ? Keďže podľa elite má zmluvu
2.6.2025 - 21:52
0

V_S_Z

 

Uz by za PCE nemal hrat, to je taky typ ako Krivosik len silnejsi
2.6.2025 - 22:37
+1

KI

 

Lunter by nemal zostať, neviem ale namiesto neho v rámci pomeru plat/výkon môže dôjsť niekto iný.
2.6.2025 - 14:37
+3

VSS Košice

 

Repcik je tak frustrovaný ,ze ostava v HC Kosice .
PerX zas a znova sa ukazalo aký si ...
31.5.2025 - 16:28
+1

BlackCrow

 

Spilar mu zobral občianku aj pas takže nemôže odísť. A po víkendoch mu musí rýľovať záhradu.
31.5.2025 - 16:53
+1

VSS Košice

 

a plynulo prejde do okopavania
31.5.2025 - 17:14
+3

Fandimhokeju

 

Teraz začína samozber jahôd.
31.5.2025 - 19:08
+2

FeroMotyka

 

Snáď si Lamper ešte zahrá MS. Úžasný, nedocenený hráč.
3.6.2025 - 11:42
+2

kubinho

 

potvrdeni uz aj Havrila s Rogonom ... s tymito velka spokojnost
3.6.2025 - 16:07
+4

Tiger7653

 

suhlas
3.6.2025 - 16:11
0

Natuty

 

Mozete si pripísať aj Bučka z Hradca 😉
3.6.2025 - 19:57
0

axxel

 

Ten ma zmluvu v Hradci aj budúcu sezónu
3.6.2025 - 20:17
0

Westbeast0

 

Ked to napise on, radsej by som tomu veril...
3.6.2025 - 20:31
0

topska

 

No ale ze tam bude hrat by som nebral "na tuty"
3.6.2025 - 20:45
0

axxel

 

Ako mne osobne by nevadil ... miesto v zostave by si našiel určite
3.6.2025 - 20:53
0

V_S_Z

 

Mohli by sme mat 2 obrancov a 4 utocnikov zahranicnych
3.6.2025 - 20:54
0

axxel

 

Lamper - Havrila - Rogon ... s nimi veľká spokojnosť, že ostávajú všetci... playoff odohrali vynikajúco... lepšiu checking line v lige ťažko hľadať
3.6.2025 - 16:21
+1

Tyna85

 

Presne tak, neskutočne ma to potešilo, že ostávajú.
3.6.2025 - 16:42
+2

radopKE

 

I mňa. Toto bola pre mňa priorita, aby tento útok ostal pokope. Neskutočne veľa čiernej a neviditeľnej roboty chalani odmakali.
3.6.2025 - 17:26
+2

Tyna85

 

Presne, boli svetlo na konci tunela v čase keď niektorým nešlo a mali sme viacero zranených hracov.
Plus Pollocka ktorý na to vedel pekne kašľať.
4.6.2025 - 7:45
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
1. Spiš. N. V 54 173:152 104
2. Košice 54 172:130 101
3. Nitra 54 197:163 97
4. Žilina 54 174:146 94
5. B. Bystrica 54 161:145 88
6. Poprad 54 178:144 86
7. Slovan 54 164:159 81
8. Trenčín 54 150:155 80
9. Michalovce 54 157:153 80
10. Zvolen 54 174:174 73
11. L. Mikuláš 54 140:173 59
12. N. Zámky 54 114:260 29
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov4638107180:68116
2.Žiar n. Hronom4632239182:117103
3.Dubnica46283312139:11693
4.Skalica46265312182:11691
5.Humenné46245314156:11085
6.Topoľčany46187318165:15471
7.P. Bystrica46193717146:14070
8.Levice46135622149:16455
9.Detva46135424127:16753
10.Bratislava46115426124:16847
11.Trnava4611152987:17840
12.Trebišov4655630100:16831
SR 18243002141:1119
Aktualizované: 5.3.2025 21:38
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov4638107180:68116
2.Žiar n. Hronom4632239182:117103
3.Dubnica46283312139:11693
4.Skalica46265312182:11691
5.Humenné46245314156:11085
6.Topoľčany46187318165:15471
7.P. Bystrica46193717146:14070
8.Levice46135622149:16455
9.Detva46135424127:16753
10.Bratislava46115426124:16847
11.Trnava4611152987:17840
12.Trebišov4655630100:16831
SR 18243002141:1119
Aktualizované: 5.3.2025 21:38
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 29.3.2025 13:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 29.3.2025 13:29
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 29.3.2025 13:29
a

Bleskovky

Kopitar získal tretíkrát v kariére trofej Lady Byngovej

Slovinský hokejista Anže Kopitar z tímu Los Angeles Kings získal v zámorskej NHL prestížnu Trofej Lady Byngovej. Ocenenie v profilige od roku 1925 získava hokejista, ktorý najlepšie skĺbi športové majstrovstvo, slušnosť a zmysel pre fair play. Kapitán „kráľov” získal túto trofej tretíkrát v kariére. 12.6.2025 21:36 - TASR


Kreider po 14 rokoch opúšťa NY Rangers, vymenili ho do Anaheimu

Skúsený americký hokejista Chris Kreider sa v rámci NHL sťahuje z New Yorku Rangers do Anaheimu. „Jazdci“ vymenili 34-ročného útočníka spoločne s voľbou v 4. kole draftu za mladíka Careyho Terrancea a právo výberu v 3. kole draftu. Informoval o tom web televízie TSN. 12.6.2025 17:55 - TASR


Makar získal druhýkrát v kariére Norrisovu trofej pre najlepšieho obrancu

Cale Makar z Colorada Avalanche získal druhýkrát v kariére Norrisovu trofej pre najlepšieho obrancu sezóny v zámorskej hokejovej NHL. Zopakoval si tak prvenstvo v ankete z roku 2022, keď sa tešil aj z triumfu v Stanleyho pohári. 11.6.2025 18:17 - TASR


Brankár Postava sa dohodol na nováčikovskej zmluve s Detroitom

Český hokejový brankár Michal Postava, ktorý v uplynulej sezóne doviedol Kometu Brno k majstrovskému titulu, podpísal kontrakt v zámorí. Dohodol sa na dvojročnej nováčikovskej zmluve s Detroitom Red Wings. Klub NHL to oznámil na svojej webstránke. 11.6.2025 09:38 - TASR


Český útočník Klapka podpísal s Calgary nový dvojročný kontrakt

Český hokejista Adam Klapka sa dohodol s vedením klubu NHL Calgary Flames na predĺžení spolupráce. Dvadsaťštyriročný útočník podpísal nový dvojročný kontrakt, ktorý mu vynesie 1,25 milióna dolárov za sezónu. 11.6.2025 07:53 - TASR


Hutson získal Calderovu trofej pre najlepšieho nováčika

Obranca Montrealu Lane Hutson získal Calderovu trofej pre najlepšieho nováčika sezóny hokejovej NHL 2024-25. Dvadsaťjedenročný Američan sa stal siedmym hráčom Canadiens a prvým od roku 1972 s týmto ocenením. 10.6.2025 21:10 - TASR


Oshie z Washingtonu oznámil koniec kariéry

Americký hokejista T.J. Oshie v pondelok oznámil, že ukončí svoju bohatú kariéru. Počas nej získal zlato na zimných olympijských hrách v Soči a s Washingtonom Capitals vyhral v roku 2018 Stanleyho pohár. 10.6.2025 10:25 - TASR


Hellebuyck získa Hartovu trofej, prezradila ho uniknutá fotografia

Americký hokejový brankár Connor Hellebuyck pravdepodobne prvýkrát v kariére získa Hartovu trofej pre najužitočnejšieho hráča NHL. Hoci profiliga avizovala, že meno držiteľa najprestížnejšej trofeje zverejní 12. júna, do médií sa dostala fotografia Hartovej i Vezinovej trofeje blízko jazera, medzi ktorými je muž s črtami aj postavou podobnými brankárovi Winnipegu. 9.6.2025 11:48 - TASR


Vartovník sa dohodol na pokračovaní spolupráce so Spišskou Novou Vsou

Slovenský hokejista Lukáš Vartovník sa dohodol na pokračovaní spolupráce so Spišskou Novou Vsou v slovenskej Tipsport lige. Tridsaťšesťročný útočník sa zároveň začal aktívne venovať práci s mládežou. 8.6.2025 20:32 - TASR


Edmonton podpísal nováčikovský kontrakt s Marjalom

Kanadský hokejový klub Edmonton Oilers podpísal dvojročný nováčikovský kontrakt s Fínom Viljamim Marjalom. 8.6.2025 08:55 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

25. 05. 2025
ŠvajčiarskoUSA
0:1 PPREPORT
ŠvédskoDánsko
6:2REPORT
24. 05. 2025
ŠvajčiarskoDánsko
7:0REPORT
ŠvédskoUSA
2:6REPORT
22. 05. 2025
ŠvédskoČesko
5:2REPORT
KanadaDánsko
1:2REPORT

Najviac bodov

David PastrňákCZE14 bodov
2.MacKinnon N.CAN13
3.Červenka R.CZE13
4.Konecny T.CAN12
5.Lindholm E.SWE11

Najlepší strelec

Sven AndrighettoSUI7 gólov
2.Tolvanen E.FIN7
3.MacKinnon N.CAN7
4.Lindholm E.SWE7
5.Pastrňák D.CZE6

Najlepší brankár

Juuse SarosFIN95.92 perc
2.Vladař D.CZE95.16 %
3.Binnington J.CAN94.74 %
4.Fleury M.CAN94.44 %
5.Charlin S.SUI93.02 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Kanada734:719
2.Švédsko728:818
3.Fínsko722:1016
4.Rakúsko721:1810
5.Lotyšsko717:259
6.Slovensko79:247
7.Slovinsko79:294
8.Francúzsko78:271
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Švajčiarsko734:919
2.USA734:1417
3.Česko735:1417
4.Nemecko720:2210
5.Dánsko725:2411
6.Nórsko713:244
7.Maďarsko78:393
8.Kazachstan79:323