Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Košičania odložili pre koronavírus tri zápasy

zdroj: TASR/ -
22.11.2021 10:31 TASR

Hokejisti HC Košice museli odložiť nadchádzajúce tri zápasy v Tipos extralige. Ako informovali "oceliari" na sociálnych sieťach, dôvodom je vyšší počet hráčov A-tímu s pozitívnym testom na COVID-19.


"COVID bohužiaľ neobišiel ani našu kabínu a aktuálne máme v tíme viacerých pozitívne testovaných hráčov. Situáciu riešime v plnej súčinnosti s tímovým lekárom. Najbližšie tri zápasy proti Novým Zámkom, Trenčínu a Spišskej Novej Vsi musíme odložiť. Všetkým hráčom prajeme skoré uzdravenie a návrat na ľad," uviedol Miloslav Klíma, výkonný riaditeľ klubu.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


paljuka

 

Konecne normalna komunikacia od klubu, nie len vseobecne nic nevypovedajuce vyjadrenie “kvoli zraneniam”

prajem lahky priebeh a skore uzdravenie…
22.11.2021 - 10:37
+21

dufus

 

sňahová gula sa už nabaluje
22.11.2021 - 10:38
+11

wedro

 

Snehová 👍




𝙏𝙖𝙠𝙯𝙚𝙩𝙖𝙠®️
22.11.2021 - 10:51
+1

Tehelnepole

 

SNV je potom tiež na rade...
22.11.2021 - 10:38
+1

SniPer1991

 

V SNV uz bola korona pred repre pauzou
22.11.2021 - 10:41
+5

mitoO

 

Vláda Slovenskej republiky (SR) bude zasadať výnimočne v utorok (23.11.), nie v stredu.
Ako informuje portál tvnoviny.sk, očakáva sa, že bude rozhodovať o celoplošnom lockdowne. Minister zdravotníctva Vladimír Lengvarský zároveň počas konferencie Vizionári, ktorá sa venuje súčasnej situácii v nemocniciach, povedal, že žiada lockdown na tri týždne pre všetkých. Má ísť pritom o tzv. 1. kolo lockdownu, ktoré, ak by nezabralo, nasledovať bude ďalšie.

Ach...
22.11.2021 - 10:44
+5

hello, havarju

 

Ešte ktovie, či mu to prejde cez kenguru a vlekára.

A hentí hranol aj s tým pridruženým zas budú skákať 10 metrov do výšky.
22.11.2021 - 10:50
+13

BieloModra

 

nech skacu, nech skacu kolko chcu maju na situacii znacny podiel....smradi
22.11.2021 - 10:52
+50

warn1ng

 

Kazdy jeden z nich ma na tom znacny podiel. Ci uz hranol, Pelle, kengura, vlekar, matelko, nabozensky fanatik premier, magian, "j*bem vasho allaha", atd.. Kazdy jeden z nich. A len naivny clovek dokaze uverit niecomu, co vyjde z ich ust.
22.11.2021 - 11:31
+15

soli

 

Len naivný a hlúpy človek sa rozhoduje o svojom zdraví na základe vyjadrenia politikov.
22.11.2021 - 11:46
+32

BieloModra

 

presne tak kazdy jeden clovek sa ma spravat zodpovedne a tak aby problemom predchadzal... sa netvarme ze s ludia budu utierat riky len preto ze im to niekto prikaze.... aj ked aj taki sa najdu
22.11.2021 - 12:04
+6

BieloModra

 

malo byt umyvat ruky
22.11.2021 - 12:08
+1

Tino

 

STOP: neludskej hygienokracii!!!!
22.11.2021 - 12:09
+9

BieloModra

 

aaano! hlavne ked aj male deticky v skolke ucia ze si maju umyvat ruky nesuchat oci a nesparat sa v nodse... dospelym ludom to treba v piktogramoch davat a aj tak na to seru. Ignoruju preventivky ignoruju skriningy a tak....
22.11.2021 - 12:17
+5

Tino

 

je trendy: mat vlastny nazor, taky je trend a sucastou trendu je nepocuvat vacsinovu odbornu verejnost ale sarlatanov, sociopatov grazlov....cele to bude este niekolko rokov tazke, velmi tazke, treba ale mysliet pozitivne na konci budu znacne, ale znacne preriedene dezole stavy, skdoa ze si to odskacu aj nevinni zodpovedni
22.11.2021 - 12:25
+7

BieloModra

 

ved prave Tino... ved praaave priroda sa postara
22.11.2021 - 12:31
0

Tino

 

tie: "vedlajsie" skody a rozvratena spolocnost budu cenou....ja by so msa uz nezaoberal ako "ICH" presviedcat nech si robia co chcu, zbytocne to natahujeme este viac sa zatvrdia a cele sa to bude zbytocne natahovat kto chce je zodpovedny, kto nie sa zacne starat az ked bude zle my sa musime obrnit a najst v sebe silu vediet povedat dezole ze je nam velmi, velmi, ale fakt velmi luto nevieme pomoct, musite si pomoct sami, zerte co uznate za vhoidne liecte sa savom, avokadom, orieskami cvicte jogu ak pomoze fajn a ak nie reklamujte u guru ktory si Vas pasol.
22.11.2021 - 12:39
+9

BieloModra

 

rozumiem ti.... vies kedy ale konci toto delenie? v momente kedy vytocis 112
22.11.2021 - 12:42
+4

-BBB-

 

a to je chyba, to sa musi zmenit .. Mozte ma nenavidiet,, si nezodpovedny, pockas, ak nahodou prezijes, ak uz vsetci zodpovedny, nebudu potrebovat lekara .. dovtedy, tu neexistujucu chripocku liec podla navodu na YT Magiana.
22.11.2021 - 12:46
+9

BieloModra

 

ano ved hej, len vies ked sa niekto dusi ty este nevies ci je tak alebo onak zaradeny... ty tam proste ides a tym ze tam ides nemozes ist inde
22.11.2021 - 12:52
0

-BBB-

 

zariadenie s databazou NCZI , nahlaste RC .. a, vy nieste zaockovany,, dajte s vodku a bromhexin .. dalsi prosim.
22.11.2021 - 12:56
+10

BieloModra

 

uvidime.... je mozne ze to takto bude
22.11.2021 - 13:04
0

-BBB-

 

jedine riesenie danej situacie .. bohuzial,, alebo vdakabohu .. uhol pohladu.
22.11.2021 - 13:09
+6

FP-jakubj

 

Jednak ti nieco take neumoznuje ustava SR a druha vec Polícia vyšetruje sestru za falšovanie potvrdenia o očkovaní

Čítajte viac: https://presov.korzar.sme.sk/c/22787260/z-falosneho-ockovania-obvinili-zdravotnu-sestru-hovori-sa-aj-o-taxe-200-eur.html
22.11.2021 - 15:30
0

BieloModra

 

My sme sa bavili ale o moralnej stranke veci komu das prednost ako odselektujes pacienta
22.11.2021 - 16:25
+1

Tino

 

preto : budeme musiet v sebe najst silu povedat je nam luto a delit na tych co sa starat chceli/resp chceli ale nemohli a tych co nechceli...oni si budu aj tak robit co chcu,dokonca budu robit natruc/co sa uz vlastne deje/...je cas sustredit sa viac na seba a chranit tych ktorych sa chranit chcu...to nepojde ak nebudeme vediet povedat je nam luto, pomoct kazdemu nevieme a vediet nikdy nebudeme k tomuto sa dorpacuju bude cez sileny cirkus ale dorpacujeem, alebo tak urobime hned a preskocime mesiace mozn oroky zbytocne utrpenia my aj oni chceme svaty pokoj a zit normalne.
22.11.2021 - 12:50
+1

BieloModra

 

no... uz somm to tu porozoberala aj ja cez vikend
22.11.2021 - 12:53
0

Tino

 

necital: som , je mi jasne ze mechanizmus ak osa to naucit rozlisovat este musime vyvinut aj tak nebude dokonaly, ale je cas ist tymto smerom a riesit problem konstruktivne a nezist z cesty ked sa nou uz vyberieme....prinesie so sebou cirkus ked bdude zle, ze fakt zle dezole budu robit ocka, nariekat, drankat, cirkusovat robit sedliacke revolucie....fakt sa budeme musiet obrnit, ale nestratit ludskost samozrejme, pomahat budeme musiet nadalej .
22.11.2021 - 13:08
+2

Estebab Dzabidal

 

Vam: tu, ale riadne hrabka, ludia. To su scenare
23.11.2021 - 13:53
0

Tino

 

uz sa to deeje: deezole tie nemocnice plnia a mna a nie len mna uz serie ze zodpovedni ak to na nich pride maju smolu, resp smolu maju aj ludia s inymi zdravotnymi problemami pretoze sa odkladaju zakroky, kontroly, diagnostika je znacne znefunkcne a a vmedicine plati ze vcasna diagnostika je alfa omega....etc, etc proste cirkus a tak akurat cas hodit bobek na dezole nehc si robia co chcu, ziju ako chcu ...priklad za vsetky skupina tzv martinski povstalci, ich hlava ma tazky priebeh , samozrejme odvliekol sa do nemocnice ...stipku cti v sebe tento dobytok nema robil cirkus, pakes lekarom, kazdemu kto si myslel ze im kvalitne ebka...
23.11.2021 - 18:10
0

BieloModra

 

Prezidentka pani Čaputova ti odkazuje ze mas prestat tliachať
23.11.2021 - 18:40
0

BieloModra

 

aj mnou lomcuje spravodlivy hnev treba si zachovat spravnu mieru a hlavne si netreba zamienat slobodu s anarchiou
22.11.2021 - 12:06
+5

-BBB-

 

Presne , ,najvacsou ironiu je ked zaockovani Fico a Blaha kricia, ako sa neockovat .. to musi proste bavit
22.11.2021 - 12:21
+13

Westbeast0

 

No neviem, neverím že by si zaočkovaný Blaha nechal ujsť príležitosť byť 17. novembra so svojím šéfom pred parlamentom a miesto toho zostal v karanténe... Ak sa nemýlim, nebol tam kvôli kontaktu s pozitívnym. To by sa musel veeeeľmi prekonať aby tomu odolal.
22.11.2021 - 12:46
0

-BBB-

 

spravne ,, nevies .. on musi posobit ako neockovany.. lebo ludia mu to zeru ..
22.11.2021 - 12:48
+3

FP-jakubj

 

Pokial Fico fakt odpadol, tak on podla mna ockovany nie je.
22.11.2021 - 15:31
+1

-BBB-

 

pookial .. fakt .--
22.11.2021 - 15:41
+3

FP-jakubj

 

Dobre, Fico ockovany nie je.
22.11.2021 - 16:25
+1

Gargamel123

 

super, ze tu mame taky klenot: 🥰🥰🥰
22.11.2021 - 13:08
+1

peters

 

Suhlas, falosnost so zakernostou a vlastnym prospechom spolu… . Nahanat percenta na nestasti inych je 100x horsie, ako mozno neschopnost tychto, ktori su pri moci
22.11.2021 - 13:44
+1

Dracik_18

 

Kto je kengura ? 😃
22.11.2021 - 11:33
+6

alex77

 

aj mna by to zaujimalo a matelko bude asi plantaznik ze?
22.11.2021 - 11:42
+2

hello, havarju

 

Šak ten farmár, čo má farmy v Austrálii
22.11.2021 - 11:43
+1

Dracik_18

 

Jasné 🤣🤣🤣
22.11.2021 - 11:49
+2

BieloModra

 

ten ano ten je to ten
22.11.2021 - 12:07
+1

burnzie

 

Ranč v Australii.....
22.11.2021 - 11:43
+1

Tehelnepole

 

Blahoželám našej vláde k menezovaniu covid pandémie.
22.11.2021 - 10:50
+13

wedro

 

Toto nieje o vláde ale o ľuďoch 🤷‍♂️





𝙏𝙖𝙠𝙯𝙚𝙩𝙖𝙠®
22.11.2021 - 10:52
+42

Tizo

 

hej o tych vo vlade
22.11.2021 - 19:06
+3

Urpiner16

 

Toto je aj o vláde aj o ľuďoch.
22.11.2021 - 19:09
0

Juslan

 

Je to aj o hokejistoch, asi sú neočkovaní keď jeden klub za druhým prekladajú zápasy pre koronavírus (irónia).


Takženaopak©
23.11.2021 - 9:05
+1

Poprad_eskape

 

No a my potrebujeme za rúčku vodiť? V prvom rade sú sprostí občania, ale to je také slovenské zvaľovať niečo na druhých.

Vláda vytvorila podmienky na to, aby sa ľudia mohli chrániť. Ale u nás platia len tvrdé zákazy. V tom zlyhali. Ale práve tí, čo vo vláde nie sú, prispievajú a prispievali k nedodržiavaniu miernejších opatrení. Takže logicky vyplýva, že mať moc oni, bolo by ešte horšie.
22.11.2021 - 10:59
+23

azzurri

 

To môžu potom blahoželať svojej vláde aj v rakusku Česku Holandsku Belgicku … tomuto stále nechapem ked niekto to napíše tak že na celom svete je kľud a covid je len na Slovensku.bral by som to keby to bolo take zlé len u nás ale …
22.11.2021 - 23:10
0

bigi

 

to nie je len o vlade al o politikoch a najma o ludoch. mame nastavene pravidla ktore sa nedodrziavaju, za to vlada nemoze. cize mozeme sprisnovat pravidla kolko chceme ked s nebudu dodrziavat tak nic nepomoze
23.11.2021 - 7:28
0

ZOOMER

 

Krokodil dundee to nepodpori
22.11.2021 - 10:54
+2

mitoO

 

V to dufam.
22.11.2021 - 11:53
+1

ZOOMER

 

Ale myslim ze to prejde aj bez neho...
22.11.2021 - 12:06
+1

Rolba

 

Asi začnem oslavovať narodky v lete, už druhý rok za sebou mi dajú vtedy lockdown kua..A to som sa dal zaočkovať aj pre slobodu.Takto určite prinútia ľudí sa očkovať. Nabudúce už ich nebude ani toľko čo teraz. Mali dať lockown nezaočkovaným a hotovo
22.11.2021 - 12:27
+2

-BBB-

 

Cize aj ty si sa ockovoal, aby si sa mohol hybat slobodne?
22.11.2021 - 12:29
+3

MaxSBA

 

Viac ľudí to tak spravilo.
22.11.2021 - 12:31
+5

Rolba

 

aj kvoli slobode aj preto aby som neohrozoval starších v rodine
22.11.2021 - 12:31
0

mitoO

 

Ale ved to je ok, jednak sa ockujeme preto, aby sme sa chranili a jednak aj preto, aby sme zacali v republike normalne fungovat.
22.11.2021 - 12:33
+1

-BBB-

 

Cize ako mi to ma len zachranit zivot mne a okoliu, ale pohyb volny mat nebudem ,tak sa zaockovat nedam? Lebo tak som to pochopil ..

......A to som sa dal zaočkovať aj pre slobodu.Takto určite prinútia ľudí sa očkovať.....

Cize ludi ma viest k ockovaniu to, ze budu mat slobodu? Ja som myslel ze hlavnym dovodom ockovania je zachrana zivota .
22.11.2021 - 12:37
+4

Tino

 

ano: robis to najma aby si si pomohol, zial tento argument a to som optimista berie do 30% populacie , ak potrebujeme vyssie percento zaockovanych musime pridat nieco doplnkove a tym bola sloboda....dnes uz vieme, ze ani toto nestaci, resp mozn oby aj ale pravdila neboli dostatocne restriktivne + uz existujuce aj tak nevieme vymahat.
22.11.2021 - 12:45
+2

mitoO

 

Mladsi 20-30rocni ludia, zvladaju covid celkom ok, vacsinou. Niekedy nie, ale je to riziko, ktore su evidentne ochotni podstupit, mladost pochabost, nic neriesis, zivot gombicka. Ved to isto poznas.
Nastupuje to, ze mozes chranit svojich rodicov, starych rodicov, starsi kolegov, priatelov, ci znamych.
A v neposlednom rade aj to, ze ti daju pokoj a mozes ist normalne do roboty, do kina, na koncert, hokej, s frajerkou do restiky.
A vidno to momentalne na radoch pred ockovacimi centrami.
22.11.2021 - 12:47
+2

-BBB-

 

Tak ono ockovacie centra sa plnia do prasknutia z jedneho prozaickeho dovodu a to hlavne toho, co predpovedal aj Cekan .. Umieraju im ludia v okoli .. kazdy rozumny ich na to pripravoval, neverili, museli zazit .. Prave vcera som bol v kontakte so zdr. sestrou ProCare pri Drazdiaku, kde z vrchneho chir. oddelenia spravili COVID oddelenie. cze im tam min, tyzden doviezlui babku ,, cca 70, s Covidom, ze ona chce ockovanie,, zvravi jej . hold, je neskoro, to sa teraz neda.. "viete, mna syn presvedcil, nech sa nedavam, ze to je svinstvo" .. o dva dni zomrela,, verim, ze jej syn je spokojny ..
22.11.2021 - 12:54
+7

Tino

 

syn: je s najvacsou pravdepodobnostou poctive dezole co znamena , ze s pocitom viny by som neratal...typek si uz nieco vymysli, napr ze lekari nechceli pomoct, alebo ze mama odisla pretoze bola v kontakte s neikym ockovanym, chcem povedat ze dezole maju siroky diapazon napadov, pospajaju cokovlek s cymkolvek...hlavne aby na konci nenesli vin ua zodpovendost za nic.
22.11.2021 - 13:04
+8

-BBB-

 

viem ze mas velky kus pravdy .. ale tak deje sa presne to, co sa predpovedalo .. do kazdej rodiny a okolia dezola sceny par mrtvych ... ono sa to realne deje uz denne.
22.11.2021 - 13:11
+1

Tino

 

ano deje: kazdy pozname nejake dezole , ja osobne ani jedno ktore by si vstupilo do svedomia, naopak su agresivnejsi zatvrdilejsi zasiti vo svojej bubline....debata s nim je ako ked pocuvas debila na tribune ktory recni o protilietadlovej lodi
22.11.2021 - 13:24
+5

BieloModra

 

vlastna skusenost:
Ja nne ...ja som zhrozena a asi mi to zacina byt jedno...zaujimave je vsak to ako sa dokazu menit postoje a akymi fazami dokazu ludia prechadzat stretla som sa s nazorom:
Ja sa ockovat nedam, nedam zaockovat ani deti
Po mesiaci: je to chore ale dam sa zaockovat ak ma to bude obmrdzovat v praci a deti vobec nie
Po dalsom mesiaci: prosim ta chcem sa zaockovat ja aj deti so zenou...co sa stalo
Zomrel mi stryko....nic sa nepytat poradis rychly sposob ako a zacne sa rozpravanie...zistis ze tie deti su stredoskolaci a komplet rodina prekonala covid lebo sa premorili navzajom...moja odpoved no tak bolo treba na to mysliet skor vy sa teraz nemozete ockovat...pohorsena odpoved ocistena od nadavok: chorý system chory stat chory postup 😅ano a toto zacina byt pre mna na smiech
včera - 6:20
22.11.2021 - 13:25
+3

-BBB-

 

hned si sa mala spytat,, vazne bolo dolezite mat umrtie v rodine, aby ste pochopili vaznost situacie?
22.11.2021 - 13:29
+5

BieloModra

 

azakristus! ja ta raz zo sebou vezmem nebudes nic len striekat dezinfeciu na chodbe a vstupoch ci bude na to chut a nalada
22.11.2021 - 13:34
+3

FP-jakubj

 

Pamatam na plosnom testovani, pani chcela podpisat nejaky papier o nasledkoch a potom pri cakani na vysledky tam recnila s dalsimi troma styrmi ludmi bez ruska. Takze asi tolko k tym ludom.
22.11.2021 - 15:51
+2

BieloModra

 

No...ja som po pilote na Orave a nasledne u nas po 2 dnoch neovladla emociu a povedala ano dnes zavadzame cipy bud tyzden aktivuje tak poprosim pekne postupne inak to nestihneme...kto pochopil usmial sa kto nie odisiel
22.11.2021 - 16:28
+2

FP-jakubj

 

Chip Chip Chip a Dale, pod sa s nami hrat a daj sa testovat
22.11.2021 - 17:12
+1

Aladár Miazga

 

Možno to mal synáčik len prešpekulované a chcel rýchlo dediť...
22.11.2021 - 15:00
0

Rolba

 

ono aby to bolo jasné, ja som sa očkoval kvôli zodpovednosti ale počítal som aj s nejakým bonusom. No myslel som všeobecne ak by ľudia videli že fakt očkovaní majú výhody a oni by boli ťažko obmedzovaní, tak by sa určite ešte našlo dosť ľudí ktorých by možno aspoň to prinútilo. Ale ak uvidia že sú na rovnakej čiare ako očkovaní, lebo vláda nechce deliť ľudí, tak potom ich neprinútia nikdy. Takto som to myslel.
22.11.2021 - 13:20
+1

-BBB-

 

chapem,, strach zo segregacie ludi v tomto pripade nie je na mieste .. prave tu to chce tvrdu segregaciu,, tvrdu ..
22.11.2021 - 13:22
+5

BieloModra

 

co uz sa moze taka rolba hybat... ta sa posuva 5km/h po lade a prida len ked ide ku kopke ale ja rozumiem ze ludia sa dali zaockovat ak preto aby mali istu vyhodu to je v poriadku
22.11.2021 - 12:36
+2

Rolba

 

no dovoľ, ja sa hýbem rýchlejšie
22.11.2021 - 13:16
+1

BieloModra

 

mier
22.11.2021 - 13:25
+3

bigi

 

tak ja ti poviem priklad , mojej mame neosporucali lekari sa ockovat respektive jej povedaliaby to odkladala co najviac. dokonca ma zakazane sa ockovat aj proti chripke a davaju jej ine veci na podporu imunity na jesen. a ano dala sa zaockovat najma kvoli slobode, aby mohla chodit za vnukmi do zahranicia
23.11.2021 - 7:37
0

BieloModra

 

sa bojis ze prihrdzavies ano? v nitre ludia stoja ludia na ockovanie na asi 5 miestach... zrazu im nevadi vakcina zrazu sa obavaju ze si svoj postoj budu musiet zaplatit testom pripadne stratou zamestnania a do ockovacieho zolika v Nr chyba cca 30ludi tusim... keby ludia takto stali cez leto a v septembri mohli sme byt na tom lepsie. Suhlasim s ty ze ti co potrebuju za kazdu cenu curat proti vetru nech su teda osurani
22.11.2021 - 12:34
+5

Tehelnepole

 

Rolba a mas ten bourbon pre Karinku?
22.11.2021 - 12:52
+1

BieloModra

 

ano bude party ale ty ziadne take ty si len fukaj
22.11.2021 - 12:55
0

-BBB-

 

zase prr dievcata .. od chlastu k fukaniu ste nejak rychle presli.
22.11.2021 - 12:59
+1

BieloModra

 

ozaj sak to aj pre teba by bolo dobre ...
22.11.2021 - 13:02
0

-BBB-

 

Neviem sice teraz co, ale s Vami idem do toho ..
22.11.2021 - 13:04
0

BieloModra

 

oukej manual neskor karin bude rada ze ma partaka
22.11.2021 - 13:08
0

-BBB-

 

S Karinkou to dam aj bez manualu ..
22.11.2021 - 13:11
+1

Tehelnepole

 

ano prosim, system pokus/omyl
22.11.2021 - 13:12
+2

BieloModra

 

tak pod do toho Karin uz trenuje
22.11.2021 - 13:15
+1

Tehelnepole

 

ja už asi pijem

miesto partaka som citala ze Karin je rada ze ma panáka
22.11.2021 - 13:12
+2

BieloModra

 

no lebkoun este nevie na co sa tesi nedakujte budem tu vecne
22.11.2021 - 13:14
+1

-BBB-

 

aj to
22.11.2021 - 13:18
0

Tehelnepole

 

BBB, NEVIEM KTO PISAL CO RYBY ROBIA VO VODE

To TY SI Z NAS SPRAVIL ALKOHOLICKY!!!!!
22.11.2021 - 13:10
+1

-BBB-

 

Tak vitaj ,, myslim, ze uz prva vlna COvidu z Nas spravla z casti alkoholikov.
22.11.2021 - 13:15
+1

Tehelnepole

 

žiguéééééére
22.11.2021 - 13:18
+2

Rolba

 

jasné ale to musí prísť do ke,robla sa nevie presúvať na také vzialenosti
22.11.2021 - 13:17
+1

Tehelnepole

 

výhovorky

ale dobre, ak náhodou budemmať cestu tam, "kde nič nie je", kvíknem
22.11.2021 - 13:18
+2

Rolba

 

Platí. Ale aj ten hranol sa mýlil, že tu nič nie je..Však čierny okres tu je a väčšinou vedie v tabuľke nakazených. .Akurát že v tejto tabuľke by som bol radšej na poslednom mieste
22.11.2021 - 13:26
+1

FP-jakubj

 

tak si ju otoc a mas
22.11.2021 - 15:54
+1

Podbradok

 

Nech sú už vírus a očkovanie akokoľvek hrozné, viac sa bojím, že kľakne ekonomika. Dúfam, že zimu prežijeme v teple a sýti tak, ako tú minulú.
22.11.2021 - 12:58
+1

BieloModra

 

kazdy je na rade..... zda sa
22.11.2021 - 10:51
0

Poprad_eskape

 

Aj do Košíc skoré uzdravenie. Za chvíľu bude človek, ktorý ešte nemal COVID, atrakciou.
22.11.2021 - 11:00
+3

Dzunkes

 

✋🏻
22.11.2021 - 12:31
+2

Poprad_eskape

 

Gratulka, aj ja zatiaľ. Ale veľmi pokorne sa k tomu staviam.
22.11.2021 - 12:37
+1

BieloModra

 

a cuduj sa svetu ani ja zatial
22.11.2021 - 12:39
0

Poprad_eskape

 

Teba konkrétne nech ochraňuje Boh, Alah, špagetové monštrum, či iné entity, ku ktorým sa ľudia modlia.

Verím, že sa ti to bude vyhýbať naďalej, ty tanečnica medzi dažďovými kvapkami.
22.11.2021 - 12:44
+4

BieloModra

 

dakujem
22.11.2021 - 12:56
+2

-BBB-

 

My ju vsetci chranime nasimi myslienkami !!!
22.11.2021 - 12:59
+3

Poprad_eskape

 

Tak nepoľavujme.
22.11.2021 - 13:14
+1

BieloModra

 

si dal tak poeticky tu kvapockovu infekciu
22.11.2021 - 13:01
+1

Poprad_eskape

 

Som vedel, že to pochopíš.
22.11.2021 - 13:15
0

BieloModra

 

si pis
22.11.2021 - 13:27
+1

gaspi

 

ja aj najbližšia rodina sa tomu uspesne vyhýbame (čo je celkom štatstie kedze ja beham po celej republike a žena po doktoroch/nemocniciach/lekárňach), snad to tak bude pokračovať...
22.11.2021 - 13:38
+2

Dracik_18

 

Hilda Múdra zomrela
22.11.2021 - 11:13
0

Tehelnepole

 

22.11.2021 - 11:17
+2

Tino95

 

Žiaľ ukazuje sa, že s covidom sa stretneme úplne všetci.. aj keď sa zavreš do skafandra doma. Buďme zodpovední ľudia, nech nás na jar čakajú krajšie časy. Držte sa..
22.11.2021 - 11:21
+1

mitoO

 

Ano, presne tak. Ziaden lockdown tomu nezabrani.
22.11.2021 - 11:33
+2

Matej8199

 

Zabráni mobilite a šíreniu. Lenže akonáhle sa uvoľní lockdown budeme zase tam kde sme teraz.

Február - Marec je taký optimistický scenár podľa mňa, kedy ten delta variant už nebude mať koho nakaziť. Dúfajme
22.11.2021 - 11:36
+4

mitoO

 

Nezabrani to sireniu delta sa momentalne siri v skolach, praci, rodinach, skoly chceme zas zavriet na 3 tyzdne a nechat ich zatvorene 4 mesiace?
Lebo ak nezavrieme skoly, lockdown bude nijaky.
A ak zavrieme vsetko, co sa stane, ked sa aj tak bude delta sirit, mozno nie az tak ako teraz, ale predsa rychlo a agresivne? Predlzime si vlnu na 4 mesiace.
Od zaciatku (otvorenim skol, ziaci bez rusok) sa slo na rychle premorenie (kedze na ockovanie sa sralo, lebo vraj neda sa) a teraz
to chceme spomalit na dalsie mesiace?
Nechapacka.
22.11.2021 - 11:47
+2

hello, havarju

 

Tiež nechápem, že nezatvoria školy. Veď to je ten najväčší šíriteľ.
22.11.2021 - 11:51
+2

Tino

 

ponatahuju to : trosilinku este a v decembri zatvoria aj skoly s tym, ze sa to bude dat chapat aj ako predlzene prazdniny...decka si uz doma odsedeli tolko, ze kazdy dalsi tyzden doma sa neskor tvrdo prejavi, uz tak je to s nimi zle, dramaticky narast psychickych problemov, tragicke vedomosti, bude mat v dospelosti problemy obstat v konkurencnom prostredi medzi rocnikmi , ktore studovali este normalne...decka budu chodit do skol do poslednej moznej chvile, decka sice virus siria, ale nemocnice neplnia/zatial/...dospeli fungujuci s deckami budu musiet najst sposob ako sa chranit
22.11.2021 - 11:59
+2

DobryHokej

 

Nesuhlasim. Je na kazdom rodicovi, aby usmernil svoje dieta tak, ay sa v konkurencnom boji vedelo presadit. Staci mu povedat:
- kasli na Literaturu, do istej miery Dejepis ci Zemepis. takisot gramatika v dnesnom svete AI nema az taky benefit ako v minulosti.
- Zacni sa sustredit na jazyky, IT, chemiu, ci fyziku a matematiku.

Na nasich skolach sa zabijaju hodiny zbytocnostami.
22.11.2021 - 12:46
+2

hello, havarju

 

To je možné na strednej resp. vysokej škole. Základná škola má byť hlavne o vytvorení všeobecného prehľadu, ktorý začína ľuďom chýbať a aby sa človek dokázal vyjadrovať. Nemusí to byť bezpodmienečne drilovanim informácií, ale skôr naučením systému, aby človek vedel, že niečo existuje a vedel si o tom nájsť všetko, čo potrebuje, co v dnešnej dobe informácií nie problém.
22.11.2021 - 12:56
+6

Mato-Mi

 

Len mam pocit, ze skola neuci deti pracovat s informaciami, ale nuti ich veci memorovat. Teda ak sa za tych par rokov nieco nezmenilo v systeme vzdelavania.
Ja mam stale tazke srdce na tento system, na mnoho hodin literatury, ktora mi nedala do zivota skutocne nic. Z hodin fyziky, chemie, matematiky, jazyka, si clovek nieco prakticke odnesie, ale z literatury ozaj nic. Memorovanie, memorovanie. Rovnako aj vysoka skola, same memorovanie. Az prax cloveka nauci.
22.11.2021 - 13:02
+5

FP-jakubj

 

Tak to neviem kedy si chodil do skoly, ja som chodil do skoly pred 15 a viac rokmi a hodiny literatury urcite neboli az tak o memorovani. Diela si si musel precitat a s vyuzitim znalosti sa to dalo dobre kombinovat, nehovoriac o takej lyrike, tam neviem, ako si to chces memorovat.
Vyska zalezi aka, ja som chodil na technicku a bolo to viac o vlastnej tvorbe nez memorovani, ale samozrejme zalezalo od predmetu.
22.11.2021 - 15:58
+2

Mato-Mi

 

Od strednej som uz viac ako 15 rokov, my sme povinne citanie nemali, len sa ucit naspamat diela autorov, kedy sa narodili, kedy a kde zomreli, ich zivotopisy. Rozbory basni sa robili na hodinach, z toho nas neskusali. A na VS som chodil na pravo a tam je to len o memorovani.
22.11.2021 - 17:18
+1

Tino

 

distancne vzdelavanie: v sebe nesie mnoho nastrah, okrem toho ze deti fakt velmi lenoveju stradaju aj psychicky a to hodne...tie vedomosti nie su take ako pri normalnom vzdelavani a je jedno akym smerom sa rozhodne rodic/dieta ist.
22.11.2021 - 12:58
0

DobryHokej

 

Pozri, ja verim, ze raz sa ta pliaga utlmi do tej miery, ze budeme 90% roka fungovat viac-menej ako pred tym. Dovtedy snad nepride za ministra skolstva akysi SNS / LSNS/ SMER -ak, ktory bez vizie bude len kurit, svietit, kradnut. Verim a dufam, ze sa nase skolstvo totalne zmeni tak, aby to nase deti pripravilo na zivot, na prax.
22.11.2021 - 13:05
+3

hello, havarju

 

Mne to nemusíš hovoriť, mám syna na ZŠ a ten dlhodobý pobyt v domácom prostredí bol pre neho katastrofálny a som veľmi na vážkach v tomto názore. Na druhej strane, pokým bola škola, tak mi z nej ten Covid priniesol a aj tento rok už bol doma kvôli Covidu učiteľky. Na dištančnom bola skoro polka školy. Teraz je dva týždne v škole a už znova ďalšie triedy. Hovorím ti je to strach, čo príde a to som ho dal zaočkovať.
22.11.2021 - 13:08
+4

Tino

 

ja som na mladsej videl: ze uzavretim sa doma strata, najam psychicky....disciplina isla do kytek, opakovane zmeskala vyucovanie co je inac masaker ked uvazim ze stacilo sa posadit na postely , zapnut pc a prihlasit sa....z izby vznikol brloh, uzavesena na screnne od rana do vecera....cele zle proste, decka musia zit co najviac podobne tomu ako bolo pred covid a my dospeli im musime vytvorit na to podmienky + sa naucit sa chranit koli dosledkom z toho plynucim
22.11.2021 - 13:13
0

mitoO

 

Decka chrania skoro rok rite seniorom a ti ich nevedia dvihnut a zajst na vcelicku. Sebci.
22.11.2021 - 13:18
+8

hello, havarju

 

Presne si to vystihol. Len dodám, že značne na vlastný úkor a budúcnosť.
22.11.2021 - 13:24
+1

Tino

 

nie : nevedia preot by som decka neobmedzoval pokial nejde o zivot im....potrebuju zit ako pred tym , musime vytvorit prostredie kde to bude co najviac podobne tomu pred Covid, my dospeli sa musime obmedzit a prisposobit novej situacii v prvom rade....co samozrejme neznamena ze decka maju byt nezodpovedne, lahostajne.
22.11.2021 - 13:31
+1

hello, havarju

 

Detto. Bohužiaľ táto doba pre nich priniesla katastrofu a snažíme sa mu mnohé veci vyhovoriť, ale na druhej strane sa mu vôbec nečudujem. Staršia dcéra je už na vysokej a je to u nej úplne iné. Ona našťastie doslova žije a škola je neskutočne chýba.
V každom prípade som stále za opätovné zatvorenie škôl, čo je bohužiaľ jeden z najvýznamnejších nástrojov na potlačenie pandémie.
22.11.2021 - 13:32
0

Matej8199

 

Zle som sa vyjadril, nie že zabráni šíreniu ale spomalí ho. Sorry.

Ono je fakt problém nájsť teraz nejaké logické riešenie, pretože ten vírus nezmizne ani po lockdowne, ani po zaočkovaní ďalších XY ľudí.

Neviem, čo by v tejto situácii pomohlo. Celoplošný lockdown je asi momentálne jediná možnosť.
22.11.2021 - 12:01
+1

mitoO

 

Riesenie bolo v septembri. Urobit vyhody pre ockovanych take, ze by sa ludia dali zaockovat. Boris nechcel triedit ludi. Tak uz nech to nechaju tak, lebo sa biela medicina nebude robit nie ze mesiac, ale este 4 mesiace.
22.11.2021 - 12:05
+6

mitoO

 

Trochu optimisticky som to napisal, dajme radsej 2 a 5.
22.11.2021 - 12:07
0

Demon

 

Ak tu vlnu nepredlzis, pretazis nemocnice (este viac).
A miesto kontrolovaneho premorenia bude zase brutalna umrtnost.
22.11.2021 - 12:04
0

Poprad_eskape

 

Presne tak, už nám neostáva nič iné, keďže v lete sa bol každý geroj a zabudli sme, čo tu bolo minulú zimu.
22.11.2021 - 12:06
+1

mitoO

 

Pretazene nemocnice su. Jednoducho prestanu prijimat ludi, pripadne budu vyberat, kto ma sancu. Takto akurat nechavame zomierat a trapit sa necovidovych. Borisove netriedenie si berie nasledky.
Kazdy mal moznost ockovat sa, teraz su volne 3. davky.
22.11.2021 - 12:09
+3

Poprad_eskape

 

To je tak, keď niekto "myslí srdcom". Bohužiaľ, to, že povieme, že je to jeho vina, je síce pravda, ale už minulosť nezmeníme a ideme do lockdownu, či chceme, či nechceme.
22.11.2021 - 12:14
+2

Demon

 

On a mnohi dalsi, hlavne myslia volebnymi preferenciami.

Ked vacsina obyvatelov v krajine "neveri na covid", tak schvalovat tvrde opatrenia v boji s nim, stoji politicky kapital. A naopak, bojovat za "ustavnu slobodu" ti kruzky nahana.

A kazdy chce byt ten dobry, na ktoreho volicska zakladna bude pamatat, ako robil "pre nas". A ze to bude stat zivoty? Ako by povedal klasik: Mnohi z vas nepreziju, ale to je dan, ktoru som ochotny zaplatit.
22.11.2021 - 12:23
+4

Poprad_eskape

 

A sme späť pri tom, čo som písal na začiatku trochu vyššie.

"V prvom rade sú sprostí občania, ale to je také slovenské zvaľovať niečo na druhých."

Politici sú smradi, ale bez blbých voličov by mohli akurát tak vypisovať na FB.
22.11.2021 - 12:39
+4

hello, havarju

 

Treba brať v úvahu, že mnohí z tých politikov, sú pre množstvo ľudí doslova idoly, ktorí keď niečo povedia, tak je to pre nich alfou a omegou ich života. To nie je výhovorka, ale krutá realita a tak to aj vyzerá.
22.11.2021 - 13:01
+2

Mato-Mi

 

A toto ja nedokazem pochopit, ako moze niekto vzhliadat k politikom s obdivom.
22.11.2021 - 13:04
+4

BieloModra

 

ako nic Maťo... ako nic
22.11.2021 - 13:10
+1

Poprad_eskape

 

Málo sebadôvery a sebaúcty. Komplexy...
22.11.2021 - 13:16
+2

Demon

 

Tak isto, ako mozu vzhliadat ku hercom, spevakom, sportovcom...

Ba mozno este lahsie, nakolko politici mozu mat v rukach moc ich zivoty priamo ovplyvnit.

A niektori ludia proste veria tomu, ze ten, ci onen politik, uprimne chce pre nich to najlepsie. A tak ku nim vzhliadaju - ci uz z naivity, cirej hluposti, alebo zufalstva.
22.11.2021 - 13:42
+1

bigi

 

ono to mas opacnu, aj tu na HP mas ukazkovy priklad nebudem ho menovat, ktory sa kvoli vlade neda ockovat ale v zahranici sa dal
23.11.2021 - 8:24
0

bigi

 

no zase dollar ten chce LD iba 20 dni a potom vsetko otvorit nech sa deje co sa deje. tam je pes zakopany predsa len zacina lyziarska sezona a treba vleky zaplnit, teraz to trosku zmierni aby mohol potom otvarat a zarabat
23.11.2021 - 8:22
0

BieloModra

 

manual na triedenie pacientov je jasny.... a som strasne zvedava co teraz bude multiotecko rozpravat
22.11.2021 - 12:15
+3

mitoO

 

Netriedili sme, kto moze do restiky, budeme triedit, komu dame sancu prezit. Sme rodina predsa.
22.11.2021 - 12:18
+10

BieloModra

 

na hlavu... cele na hlavu
22.11.2021 - 12:20
+2

Tino

 

otoci na migrantov: lgbt, tradicnu rodinu, zachranu naroda, krestanstva alebo tak nieco ...a bez problemov mu to prejde
22.11.2021 - 12:20
+2

BieloModra

 

a tlapnu si s Peleee a nastane raj na zemi uz sa tesim
22.11.2021 - 12:28
+1

weefoe

 

Ak tí, čo najviac plnia rakvy (60+) sa nechcú očkovať a ako tak sa chrániť, tak prečo sa máme my ostatní trápiť ich úmrtnosťou?
Je to napísané necitlivo, ale mňa už nebaví sa v jednom kuse obmedzovať len preto, aby sme niekoho nasilu držali pri živote.
22.11.2021 - 12:48
+6

mitoO

 

Je to kusok cynicke, ale suhlasim. Casu bolo dost.
22.11.2021 - 12:50
+2

FP-jakubj

 

Umieraju aj mladsi ludia
22.11.2021 - 16:07
+1

antinamor

 

Veru. Kolegynin švagor 47r. Týždeň a už ho nebolo. Ale pohreb mal vraj krásny...
22.11.2021 - 21:39
0

Tehelnepole

 

a este povedz ze nebol ockovany
22.11.2021 - 21:43
+1

antinamor

 

Čo si myslíš ty?
22.11.2021 - 22:30
0

Tehelnepole

 

ze bol?
22.11.2021 - 23:16
+1

antinamor

 

Jasné, že nebol.
23.11.2021 - 14:14
0

-BBB-

 

Ja som sa dneska rano dozvedel, ze susedov bratranec vcera vecer na to umrel na Antolskej. 39, dve male deti, jedna velka zena, ale ockovoat sa nedal, lebo to da aj bez toho, vsak je zdravy .. no, nedal.
Ide to, ta krivka ide krasne hore, dezole scena prichadza o clenov len taka radost. Ale vsak, vybrali si sami a hlavne slobodne.....
23.11.2021 - 14:19
0

bigi

 

Holt zacina sa naplnat formulka cim viac dezole tym menej dezole
23.11.2021 - 16:26
0

bigi

 

ja uz som sa stal po rku a pol cynikom v tomto a uplne suhlasim len nesuhlasim s tym ze 60+ ale vsetci. mali moznost sa dat ockovat nespravili tak tak preco by mali byt nimi zahltene nemocnice, lebo to je problem. keby umierali doma tak sa nic nedeju
23.11.2021 - 8:26
0

burnzie

 

Písal som to vlani min rok, že či s očkovaním alebo bez neho lockdown bude znovu na Svk v novembri 2021 a bol som vysmiaty totálne a odpovede som tu dostával bude vakcína dobre bude a pod
... Teraz to napíšem znova som si istý, že aj s 80+% zaočkovanosťou bude lockdown aj budúci november 2022 a jeden z dôvodov bude dám 2 tipy :1.nedostatok zdravot personálu
2.budú chcieť očkovať 4 či 5 dávkou k čomu bude odpor lebo ľudia budú vidieť že ani po 3 či 4 dávkach nebude želaný efekt....
22.11.2021 - 11:55
+16

mitoO

 

A to akoze beries teraz, ze sme ako krajina zaockovani?
22.11.2021 - 12:01
+11

Poprad_eskape

 

Efekt, že máš rádovo nižšiu pravdepodobnosť, že nezemreš je fakt zanedbateľný. Chvalabohu, len pre takých, ako ty.
22.11.2021 - 12:02
+7

Poprad_eskape

 

* že zemreš, samozrejme.

ten prístavok som tam dopísal a nezmenil som nezemreš na zemreš. Sorry, za preklep.
22.11.2021 - 12:04
0

Tino95

 

Minimálne aspoň trochu sa odľahčia nemocnice
22.11.2021 - 12:44
0

gaspi

 

ja sa mu 2 roky uspesne vyhýbam a snad to aj tak zostane!
22.11.2021 - 13:43
+2

antinamor

 

Ak si nezaočkovaný tak ťa sklamem, nezostane. My sme všetci zaočkovaní a napriek tomu syn v škole po kontakte s pozitívnym to schytal. Našťastie mal takmer bezpríznakový priebeh (ak nerátam soplík ako pri nádche). A ja som presvedčený, že to tak bolo aj vďaka vakcíne. Nikto zo spoločnej domácnosti sa nenakazil (som presvedčený, že z rovnakého dôvodu). Zostali sme v karanténe, hoci by sme nemuseli (človek ale nechce nakaziť kolegov, pokiaľ by som bol pozitívny- bezpríznakový). Našťastie výsledky testov boli Negatívne, takže sme všetci opäť v akcii. Mimochodom, dnes na synovej škole dali 6 tried do karantény (vrátane jeho), kvôli pozitivite učiteľa. Takže áno, momentálne sú školy ohniskami, nikto ma nepresvedčí o opaku.
22.11.2021 - 21:49
+3

FanusikZamkov

 

Dole klobúk pred Košičanmi. Takto má vyzerať komunikácia. Žiaľ niektoré kluby si myslia že fanúškovia sú sprostý a hlúpi. A som presvedčený že sa budeme tešiť keď tento rok pôjdeme na hokej. Nedávam tomu ľ až tri dni a súťaž bude prerušená.
22.11.2021 - 11:28
+9

topska

 

Kde su tie pocty nakazenych po ktorych si volal?
22.11.2021 - 13:58
0

FanusikZamkov

 

Topska ja som sem dal články kde vlani konkrétne NZ zverejnili počet nakazených . Znova sa ozývaš práve vtedy keď Vám dali z férovosti príučku Košice. Treba sa priučiť od nich. K tebe viac slov nemám. Nevyhovárali sa na zranenie ale priamo priznali že majú hráčov pozitívne testovaných nie zranených. Postavili sa čelom k problému a vec zverejnili. Pre mňa je to obrovský rozdiel. Nič netajili. Dole klobúk pred nimi.
22.11.2021 - 15:16
+3

topska

 

Ale my sme neodlozili zapasy kvoli "pozitivne testovanym hracom"...Nam ich ZAKAZAL REGIONALNY URAD ZDRAVOTNICTVA. Nevymyslaj si. My sme hrat dokonca chceli lebo sme na poslednu chvilu zohnali brankara. Klames, zavadzas. Absolutne neslo o zranenych hracov. Si pozistuj veci lebo zase si tu za...Ano klobuk dole pre KE. Avsak ziadne ine muzstvo ak dobre viem o tom inak ani neinformovalo. Ak islo o pozitivne pripady.
22.11.2021 - 15:55
0

FanusikZamkov

 

Topska robíš z ľudí sprostých ,hlúpich a naivných. Napíšeš tu že Vám zakázal Regionálny Úrad Zdravotníctva. Vieš aj napísať z akého dôvodu? To len si tak niečo zmyslel ten Regionálny Úrad zdravotníctva? Vieš píš si čo chceš nech Vám to zožerie kto chce ale nepresviedčaj fanúškov hlúposťami. Príjemný deň.
22.11.2021 - 16:54
+2

topska

 

Ty pises ze klameme tak daj dokaz. Preco by som tu mal ja obhajovat tvoje vymysly? To kde sme? Regionalny urad to zakazal lebo sa sirila viroza na zimaku, lebo sme cakali na vysledky PCR testov (na negativne vysledky), lebo situacia v Poprade bola zla. Staci? Ty najprv tvrdis ze sme nehrali lebo sme si to vybavili. Potom tvrdis ze sme nehrali lebo sme mali zranenych hracov. Potom tvrdis ze sme mali chorych na koronu ale sme to neoznamili verejnosti. Teraz vlastne co tvrdis? Uz sa stracam a prelina sa mi to kedze tieto obvinenia aj zopakujes ale nejako spolu nesuvisia...Inak rozhodnutia regionalneho uradu zdravotnictva si vies vyhladat ak neveris resp. si ich overit Cize klame aj ten urad? Dakujem za vysvetlenie, mozno som ta len nepochopil.
22.11.2021 - 17:06
+1

FanusikZamkov

 

Topska maj charakter mali ste zranených , mali ste pozitívneho. Viac to nebudem rozoberať . Ešte raz Košíc si berte príklad.
22.11.2021 - 17:21
+1

topska

 

A co s tym mali zraneni pre boha? Ved ti sa nepocitaju do toho poctu. A ESTE RAZ, AJ TAK NAM TO ZAKAZAL URAD. Ci klamu aj superi? Ktori vedeli ze hrat nakoniec chceme? Kosice napisali ze maju covid a ine choroby. My sme napisali ze mame choroby. Covid sme mali jeden. Stale nerozumiem na co konkretne teraz narazas.

Anooooo, zvykli sme si ze ked doutocis a dofabulujes tak to viac nechces rozoberat
22.11.2021 - 17:32
0

topska

 

Ano dal si clanky kde NZ zverejnili pocet ale vies o tom ze to zverejnit vtedy museli? Resp. ze to bolo pred rokom ked sa tie pocty zverejnovali a teraz nie?
22.11.2021 - 17:07
0

Matej8199

 

Tak nič no, dáme si pauzu od fandenia
Skoré uzdravenie všetkým hráčom aj realizačnému tímu, verím že pauza prospeje a vrátime sa silnejší
22.11.2021 - 11:33
+2

Tino

 

cudoval by: som sa keby sa sa to HC vyhlo,v podstate by to bol maly zazrak, takyto otvoreny kolektiv musi ratat , ze nie ci, ale kedy a dufat nie len v lahky, pripadne bezpriznakovy priebeh ale najma precizni rekonvalescenciu.
22.11.2021 - 11:37
+1

Asert

 

Konečne to povedali uprimne a nie vyhovorky na zranenia, klobuk dole KE
22.11.2021 - 12:11
+4

matus93

 

Postcovidove veci sú niekedy ďaleko horšie ako samotný priebeh takze verím, že nič neuponahlame a všetci budú ok .. držte sa .. 🤞👊
22.11.2021 - 12:11
+8

Tino

 

ani neviem: ci je uz postcovid zadokumentovany tak ako to potrebuju profi sportovci, ci stale nie sme v stadiu ze sa ucime najma na vlastnych aj inych chybach ... kazdy jednotlivec ziviaci sa sportom musi byt velmi, velmi zodpovedny .
22.11.2021 - 12:14
0

BieloModra

 

vo vacsine pripadov su horsie a dost dlho sa liecia
22.11.2021 - 12:14
0

-BBB-

 

Karty su rozdane,, v tychto chvilach sa na celom svete, SVK nevynimajuc, rozdavaju karty zodpovednosti voci sebe a okoliu .. Az teraz, ked je jasne, ze proste tato mutacia to kosi strmhlav a narasta to proste kontinualne, sa vela ludi prebera do reality. Drzme si palce, nech si tu za par tyzdnov dokazeme este popisat o hokeji, ci zivote .. to ze uz asi nie vsetci, je bohuzial smutne realne. Stats NCZI za oktober, su toho krasnou ukazkou.
22.11.2021 - 12:27
+3

burnzie

 

Ja očkovaný som ale nútiť po polroku 4 či 5 dávku vakciny nech si každý odpovie či je to spravne.... Ja ako ockovany by som v zivote neurazal niekoho kto da ockovat nechce... to uz mam ozaj pocit, ze nezalezi v tejto dobe a hlavne u nas na Svk kto je dobry clovek ale dobry je a bude len vtedy ked bude zaockovany lebo ked nie si ockovany tak uz si vycleneny a clovek urazany
22.11.2021 - 15:09
+5

-BBB-

 

Zamysli sa preco .. nepochybujem, ze na to prides .
22.11.2021 - 15:13
+6

burnzie

 

Ja som bol dourážaný za to keď som povedal, že ak sa najbližšie zaočkujem tak to nebude každý polrok to za tým si stojím neviem čo je na tom zlé.... Celú strednú školu som chorý nebol repatívne zdravo sa stravujem tiež slepák bolo to najhoršie čo ma v živote postretlo a covid som prekonal v polke augusta..... Dokonca vakcínu čo mám tak je jednorázová
22.11.2021 - 15:20
+1

-BBB-

 

neviem preco sa spodobujes s tymi menovanimy ,, ja sa nemam problem vecne a argumentacne bavit s nezaockovanym,, ale obaja vieme kde vecna argumentacia povacsine konci ..
22.11.2021 - 15:23
+2

Dzunkes

 

a KE hraci neboli ockovani?
22.11.2021 - 12:33
0

ZOOMER

 

Ano su
22.11.2021 - 12:39
+1

mitoO

 

HC KOŠICE
1. Pri výbere hráčov sme si nedávali podmienku, že hráči musia mať očkovanie. Žiadame ich však, aby v čo najväčšej miere chránili svoje zdravie.

2. Väčšina tímu je zaočkovaná.
22.11.2021 - 12:40
+4

DobryHokej

 

Byt ockovany vs. byt pozitivny / nakazeny su dve rozdielne stavy.
22.11.2021 - 13:02
+4

DobryHokej

 

*dva
22.11.2021 - 13:02
+1

Podbradok

 

Očkovanie nie je elixír nesmrteľnosti. Ak ho mali pred pol rokom a viac tak účinnosť prudko klesá. Odborníci to vedeli od začiatku, ale politici radi lákajú na "zázračné riešenia".
22.11.2021 - 13:05
+3

-BBB-

 

Kde si sa docital, ze ockovani, nemoze byt pozitivny? Ockovanie zabezpeci to, ze drviva vacsina ockovanich to prezije doma bez pomoci lekara ..
22.11.2021 - 13:06
+5

mitoO

 

Aj Benova vcera, ze jej partnerovi ockovanie nepomohlo. Pricom sama na fb opise jeho priebeh choroby ako lahku formu covidu. To uz sa cloveku rozum zastavuje...
22.11.2021 - 13:15
+6

-BBB-

 

Oni si neuvedomuju, ze ich klamstva su pre troska uvazaujuceho cloveka lahko citatelne ...
22.11.2021 - 13:21
+4

Mato-Mi

 

A na otazku moderatora, ci si mysli, ze Fico klame, ked hovori, ze krajinam, ktore maju vysoke percento zaockovanosti to nijak nepomohlo, lebo maju plne nemocnice odpovie, ze nie. Cele zle toto populisticke nahananie hlasov.
22.11.2021 - 13:25
+7

-BBB-

 

Ano, krasne si srala do huby .. ale tak , ona musi ist tu demagogiu, kedze na tom je cela politika Smerohlasu postavena ..
Na graf od moderatora uz nereagovala, ked jej ukazal, ako za posledny mesiac v IZR zomrelo tusim 5 ludi na Covid, zaockovanost 94% a na SVK tusim 257 zaockvoanost 50% ..
Inak k tym cislam NCZI ,, ksane to za oktober bolo vidiet, ze 85% ludo co zomrelo na COVID nebolo zaockovanych .. dezole scena vybehla . vidite, 15% ludi zomrie aj zaockovanich , ,odpoved statistiky - 90% z umrti zaockovanych su ludia 75+ po 6+ mesiacoch zaockovania s pridruzenou diagnozou .. ako muzu skakat, kricat kolko chcu .. cisla proste nepustia .. clovek v produktivnom veku 20-55, ak je zaockovany, tak proste neumrie na Covid ak ho dostane . .vynimocne skonci v nemocnici...lebo dostat ho moze, ockovanie z neho nerobi nenakazitelneho .. Inak na svete podanych cca 1 miliarda ockovaci latok, pocet umrti spojenych s podanim ockovacou latkou je vo svete vycisleny na cislo cca 3500 .. nemusim byt velky matematik, aby som zistil, ze to nebezpecenstvo umrtia po podani latky je percentualne mizive .. viac ludi vo svete zabije alkohol, drogy ci dopravene nehody ..
22.11.2021 - 13:39
+9

Mato-Mi

 

Toto ludom, ktori nechcu uverit, nevysvetlis. Jednoducho vakcina zabija, NWO, Soros, vlada nas chce vyhubit, aby vladla len elita.
22.11.2021 - 13:43
+4

-BBB-

 

viem a bombonikom zmyslania tej skupiny je to, ze prote za svetovu situaciu v zasade moze Matovic ,, nikdy sme ani neverili, ze na SVK raz bud epoliti, co takto znici cely svet
22.11.2021 - 13:51
+4

Tino

 

kludne: ti povedia ze tie cisla nie su pravdive...mna viezol taxikar ktory sa rozhovoril o celej situacii a vyjavil mi velku praudu ze nadumrtnost nie je ziadna, ze on videl cisla... ake cisla , od koho nevedel spresnit, ale boli to cisla a tie hovorili ze cele podvod....a sach mat,nepriestrelny argument na cisla sa mozes odvolavat ak debatis s niekym pricetnym , niekym kto pracuje s faktami ...tito ludia ziju vo vlastnej realite a predpokladaju ze vsetko co sa im hovori"z druhej strany" je vlastne loz , cielom je ich nejako zmiast, ale ONi su ostraziti na nich si len tak neprides!!!
22.11.2021 - 14:03
+6

-BBB-

 

svata pravda .. hold, kazdy si je strojcom svojho stastia a buducnosti.
22.11.2021 - 14:07
+3

FP-jakubj

 

Si mu mal povedat, nech sa ide pozriet na lubovolny cintorin. Kam si sa pozrel, tam si videl cerstvo zasypany hrob a kvety.
22.11.2021 - 16:12
0

Tino

 

som: uz lehce otrly askuseny vzdy maju pripravenu nehljaku neuveritelnu odpoved, vysvetlenie sice mimo realtu ale pre ichucely postacuje , nechcelo sa mi zamotat sa v nezmysloch s pomylenym ujom nebol cas ani priestor + tie skusenosti tito ludia ziju inu realitu povedia cokolvek nech to znie akokokolvek neuveritelne...v nemocniciach su herci, pripadne ze nemocnice vobec nie su plne tak mi kludne povie ze cintoriny idu normalne...skusenosti pohrebnych ustavov tiez nezaberaju tie su rovnako skorumpovane ako media a lekari ... ja sa uz len uebavam kerd takeho stretnem nech ho sa vykecat ,ziskam prehlad co nove v dezole a dezinfoscene a ideme dalej
22.11.2021 - 17:40
+3

BieloModra

 

Ty to tak davas ze ja neviem ci plakat ci sa smiat...tak presne to tiafas po gebuliach
22.11.2021 - 18:13
+2

dzuro61

 

Beňová spravila očkovaniu najlepšiu reklamu. Ona ľahký priebeh ,partner ťažký ,takže včelička ho zachránila od nemocnice ,kedže sa tam ani nedostal. A to je fakt
22.11.2021 - 21:47
0

mitoO

 

Hlavne jej partner mal (podla jej popisu lahky prieheh...)
22.11.2021 - 22:07
0

dzuro61

 

OK v poho..hlavne že vakcína pomohla.
22.11.2021 - 22:42
0

bigi

 

ale to je pica (sorry roman ja viem je to zena a este som pouzil vulgaritu ale inac sa neda nazvat pot om co predviedla, ked som to prehnal tak kludne to zmaz alebo mi daj ban) ano tam natrepala radovo dalsie nezmysli. napriklad ako je to vsade rovnake a nezalezi na zaockovansiti a ked jej tam povedali ze umrtnost je uplne odlisna tak zacala koktat
23.11.2021 - 8:37
+1

Tehelnepole

 

Ved co je pravda nie je hriech
23.11.2021 - 8:50
+2

Sheva7

 

Dalši zapas budu hrať Košice nabuduci piatok či ?
22.11.2021 - 13:56
0

8sweet8

 

Ludia musia mat na výber ja sa očkovať nedám prekonal som Covid a prekonam ho kľudne zas žiadne povinne očkovanie nemôžu zaviesť to už by bol vrchol
22.11.2021 - 14:17
+5

LenTak93

 

čo budeš mať na večeru, vyprážaný rezeň?
22.11.2021 - 14:22
+7

Duri_L

 

tresku s rozkom
22.11.2021 - 15:05
+2

BieloModra

 

vrchol coho?
22.11.2021 - 14:29
+1

Mato-Mi

 

Ako budes reagovat v pripade, ak budes potrebovat plucnu ventilaciu a ostane jedna a lekar sa bude musiet rozhodnut medzi tebou(nezaockovanym) a ockovanym pacientom a lekar si vyberie, ze zachrani toho ockovaneho, lebo ten spravil aspon nieco pre to, aby sa nemocnici vyhol? Lekar bude mat na vyber.
22.11.2021 - 14:32
+5

-BBB-

 

jasne ze ho prekonas este raz .. alebo aj nie .. ze ano.
22.11.2021 - 14:33
+4

aaaaa

 

Ak ho prekonal a má dostatok protilátok prečo by sa mal dať očkovať ??? Alebo prečo naznačujes žeby ďalší covid nemusel rozchodiť ? Keď ho prekonal a má protilátky tak s vysokou pravdepodobnosťou ho nedostane a ak áno tak úplne mierna forma .

Ale jasné my čo sa nechceme dať zaočkovať sme hneď dezolati , antivaxeri a neviem čo . Od 20 do 30 rokov od septembra počas delty zomrel 1 jediný človek na covid na Slovensku . Patrím do skupiny obyvateľstva pre ktorú covid nie je nebezpečný , prekonal som ho , mám protilátky vyššie ako väčšina zaockovanych tak prečo by som mal mať niečo zakazovane alebo dokonca byť nútený do očkovania po ktorom môžu byť aj trvalé následky až dokonca smrť .


Áno keby mám 60+ a nejaké choroby tak vakcina je pre mňa výhoda ale vo veku 24 rokov po prekonaní covidu to rozhodne nie je .
22.11.2021 - 15:50
+5

Tyna85

 

Aj po prekonaní covidu môžeš mať trvalé následky.
22.11.2021 - 16:57
+5

-BBB-

 

J anaznacujem ze dalsi COvid nemusi rozchodit? No poviem ti tajmstvo .. je to tak 50:50 ci to das, alebo nie ..
S tymi protilatkami po prekonani veeelmi opatrne , ,ja som 3 mesiace po prekonani mal BAU na urovni 450 a po 6tich mesiacoch BAU/ml cca 100 .. takze s tym, vsak som prekonal, mam protilatky, veeeelmi opatrne.. ak chces mat istotu si ich daj zmerat.
23.11.2021 - 14:22
0

amentma

 

kolega 30nik, po kovide uz pol roka chodi po doktoroch, tromboza v oboch rukach, na poslednu chvilu mu rozpustali zrazeniny any o ruky neprisiel.

synov spoluziak 12rokov, z nicoho nic chlapcovi zacalo vypinat nohy, ruky, 2 tyzdne v spitali na hadickach cakali, ci mu nahodou nevypne aj branicu a prestane dychat. dovod? extremna reakcia organizmu na kovid. bezpriznakovy.

nie, nemaju to z ockovania. kazdy ma na vyber. oni si toto nevybrali.
22.11.2021 - 14:34
+9

gaspi

 

To ako keby povies ze si prezil 2 autonehody tak prezijes aj dalsiu…
22.11.2021 - 15:16
+7

Bielomokry

 

Aha čiže po nehode sa ti urobia protilátky proti ďalšej nehode? to som nevedel...
22.11.2021 - 17:27
+1

gaspi

 

A ty o com?
22.11.2021 - 17:42
+2

aaaaa

 

Čo o čom ...porovnávaš neporovnateľne 🙂 pri prekonali covidu získava protilátky , ktoré znižujú riziko ďalšieho nakazenia a aj keď sa nakazis tvoj imunitný systém vie si už lepšie poradiť s chorobou .
22.11.2021 - 20:18
+1

FP-jakubj

 

Any si nebol prekvapeny, tak mozu a dokonca to umoznuje aj ustava SR
22.11.2021 - 16:12
+2

Tizo

 

co umoznuje? povinne testovanie liekov?
22.11.2021 - 19:24
+2

iHC

 

Ono je to trošku zložitejšie. Ale nech sa páči, pár argumentov:

1) Východiskom pre povinné očkovanie je čl. 40 Ústavy SR v znení „Každý má právo na ochranu zdravia. Na základe zdravotného poistenia majú občania právo na bezplatnú zdravotnú starostlivosť a na zdravotnícke pomôcky za podmienok, ktoré ustanoví zákon.“
2) Toto ustanovenie je ďalej rozvinuté zákonom č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, z ktorého vyberám § 51 ods. 1 písm. d) „Fyzické osoby sú povinné ... podrobiť sa v súvislosti s predchádzaním prenosným ochoreniam lekárskym vyšetreniam a diagnostickým skúškam, ktoré nie sú spojené s nebezpečenstvom pre zdravie, preventívnemu podávaniu protilátok a iných prípravkov, povinnému očkovaniu, liečeniu prenosných ochorení, izolácii a karanténnym opatreniam“ a § 62 písm. a) Ministerstvo ustanoví všeobecne záväznými právnymi predpismi ... podrobnosti o prevencii a kontrole prenosných ochorení,“
3) Ministerstvo toto stanovilo, a to vyhláškou č. 585/2008 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o prevencii a kontrole prenosných ochorení v platnom znení. Práve v tejto vyhláške nájdeme zoznam a kategorizáciu očkovaní (pozri § 5 a nasl.)
4) Súlad s ústavou potvrdil to aj ÚS SR v náleze PL. ÚS 10/2013-146

Z uvedeného možno skonštatovať niekoľko záverov:
a) Povinné očkovanie a jeho nariadenie je plne v súlade s Ústavou SR
b) Problémom pri C19 vax môže byť jedna vec – skôr otázka – môže byť povinné očkovanie nariadené pri vakcíne, ktorá nemá ukončenú 3. fázu testovania? ( The Pfizer/BioNTech vaccine Phase 3 trial involved more than 40,000 people. It began in July /pozn. 2020/ and will continue to collect efficacy and safety data for another two years. – zdroj: https://ec.europa.eu/research-and-innovation/en/horizon-magazine/five-things-you-need-know-about-mrna-vaccine-safety; alebo aj The Phase 3 clinical trial of BNT162b2 began on July 27 and has enrolled 43,661 participants to date, 41,135 of whom have received a second dose of the vaccine candidate as of November 13, 2020. Approximately 42% of global participants and 30% of U.S. participants have racially and ethnically diverse backgrounds, and 41% of global and 45% of U.S. participants are 56-85 years of age. A breakdown of the diversity of clinical trial participants can be found here from approximately 150 clinical trials sites in United States, Germany, Turkey, South Africa, Brazil and Argentina. The trial will continue to collect efficacy and safety data in participants for an additional two years. https://www.pfizer.com/news/press-release/press-release-detail/pfizer-and-biontech-conclude-phase-3-study-covid-19-vaccine)
c) Otázku povinného očkovania proti C19 preto nemožno vnímať ako striktne právnu (právo nariadenie očkovania dovoľuje). Skôr ide o expertnú (medicínsku) a politickú otázku – teda, či niekto (hlavný hygienik?, hlavní odborníci MZ SR? vláda?) prevezme zodpovednosť, keď dá zelenú povinnému očkovaniu vakcínou s neukončenou 3. fázou testovania. Ak áno, tak jednoducho stačí, aby MZ SR novelizovalo vyhlášku 585/2008 Z.z.
23.11.2021 - 10:56
+1

Tino

 

tu by som: este, ze ked uz teda dame povinne ockovat aby sme neboli za komediantov vymysliet mechanizmus ako tuto povinnost vymahat + a to by mala byt samozrejmost zabezpecit vakciny ktorych ucinnost je dostatocne vysoka aj povedzme po 6 mesiacoch
23.11.2021 - 11:17
0

FP-rivaldo7

 

vyjadrit spolupatricnost lekarom a personalu nemocnic - zavriet stadiony a zrusit zapasy do vianoc. a potom to roztocit nanovo s povodnymi opatreniami.
22.11.2021 - 14:17
0

MaxSBA

 

Do ktorých Vianoc? ✊
22.11.2021 - 14:43
+2

sentexx1nr

 

k..a to už tu riadne sračky dávate!!! čo tu furt do márie riešite kto sa dal a kto nedal očkovať a podobné hovná... najväčšie istota že je človek zdravý je PCR test. keby ho štát dal v rozumnej cene, napríklad 5€ .. Môžu prísť plné štadióny zdravých ľudí.. Všade vo svete to funguje, len u nás sa to nedá..
22.11.2021 - 14:57
+2

ZOOMER

 

My nemáme kapacity na to aby sme si to mohli dovoliť.
22.11.2021 - 15:01
0

-BBB-

 

Kde vo svete funguje PCR test za zvyhodnenu cenu , na zaklade, ktoreho chodim tam ci onam? Kde?
22.11.2021 - 15:14
+3

OceliarKE

 

V jeho malej makovicke… vsetky staty neakceptuju uz antigenove testy, pcr si kazdy plati z vlastneho vrecka a tu nejaky Sentexx si vytahuje sprostosti z paty..
22.11.2021 - 15:34
+2

-BBB-

 

ja viem,, odpovede sa nedockam ..
22.11.2021 - 15:40
+1

ZOOMER

 

V Rakusku do sprisnenia ti urobili PCR všade do 48 hodn s vysledkom
22.11.2021 - 16:06
+1

ZOOMER

 

Teda lepsie povedane,vsade ako vsade,fungovalo to na baze ako ag testy. Budky a pod.
22.11.2021 - 16:07
0

-BBB-

 

Aj na SVK ti ho spravia kdekolvek ho robia s vysledkom do 48 hodin ,, a nestoji ani tu a nestal ani v AUT 5€ .. takze dalej ,, kde robia tie testy PCR za 5€ s ktorym mozes cokolvek?
22.11.2021 - 16:18
+2

ZOOMER

 

Ja som to skor myslel v tom zmysle kym sa neprisnili v Rakusku opatrenia tak si si kedykolvek mohol prist do budky ho spravit aj objednat sa a zadarmo,teraz mas tusim dvakrat do mesiaca zadarmo iba.

Ja som bol v lete v Grazi a chceli sme ist sa najest tak sme isli do prvej budky a urobili na tom normalne.

Tu som minuly tyzden cakal 3 dni kym mi pride sms na test a dalsie 4 na vysledok.

Akoze tu situacia z leta porovnavat teraz je nemozne ani to nechcem,len sa snazim vysvetlit ze tam ti urobili hned akokeby ag hej,tu nie. Tu ti musia schvalit,pripadne na odporucanie lekara a tazko sa tu dostat na PCR.
22.11.2021 - 16:30
0

mitoO

 

A kolko si platil za test? Lebo vacsina plati 0€
22.11.2021 - 16:57
+1

VSS Košice

 

neviem kde si bol ale ja s rodinou sme mali termin do 24 hod a vysledky cca 36 hod. registracia normalne cez nczi
22.11.2021 - 18:57
+1

bigi

 

v bavorsku su dokonca PCR zadarmo
23.11.2021 - 8:49
0

-BBB-

 

AG , nie PCR.
23.11.2021 - 14:23
0

bigi

 

Pcr tam maju zadarmo aj ked je pravda ze to chceli zrusit tak neviem ako to dopadlo. Ale niektore okresy chcu aj po zruseni mat to zadarmo
23.11.2021 - 16:23
0

mitoO

 

Aj u nas su PCR zadarmo.
23.11.2021 - 17:31
+1

ZOOMER

 

dva do mesiaca?
23.11.2021 - 18:44
0

mitoO

 

To neviem, ale ak by aj boli dva, tak to snad staci. Aspon ja som zatial nevyuzil ani jeden.
23.11.2021 - 19:14
+1

Nemehlo

 

Asi nevies preco ten test stoji tolke peniaze co? Ci ked tie testy bude platit stat tak su "zadarmo"? vobec na to netreba drahu technologiu, ani personal co?
22.11.2021 - 15:30
+2

ZOOMER

 

Takze lepsie bolo dat 26 milionov na loteriu ako dat "zadarmo" na testy hej?
22.11.2021 - 16:10
+2

Nemehlo

 

A to som napisal kde? S ockovacou loteriou som nesuhlasil a dokonca som sa do nej aj odmietal prihlasit. Takze nieco ine?
22.11.2021 - 16:20
+4

ZOOMER

 

Nikde,len reagujem na tieto tvoje vety:
"Asi nevies preco ten test stoji tolke peniaze co?"
" vobec na to netreba drahu technologiu, ani personal co?"
22.11.2021 - 16:32
0

Mato-Mi

 

A kolko stoji PCR test v nakupe? U nas za PCR test tusim pytaju 55€ a za expres 75€(vysledok v ten den). Ak to vydelim 26.000.000€ z loterie, tak mi vyjde cca 500.000 testov, cize zhruba na dva-3 tyzdne testovania. Tym neobhajujem loteriu.
22.11.2021 - 16:47
+3

ZOOMER

 

Mna posledny vysiel,teda doveru na 48 eur. A preco to delis takto? Tie PCR testy by sa vedeli vyuzit na urcene ohniska pripadne tych 26 milionov mohlo ist na Monoklonálne protilátky.
22.11.2021 - 16:56
0

Mato-Mi

 

Lebo som do toho zakomponoval aj prispevok sentexa ohladom plnych stadionov. T.z, ze by boli testy zadarmo pre kazdeho.
22.11.2021 - 16:58
+3

ZOOMER

 

Aha
22.11.2021 - 16:58
0

BieloModra

 

Halo ☺ ja by som chcela len jednu vec ...dlzka vyhodnotenia testu zalezi aj od poctu vykonanych testov v regione kde mas za den prirastok 500 ludi a ked mas region ze 100 tak hadam je to jasne
Toto nie je priamo pod teba ale ludia si to testovanie PCR predstavuju a porovnavaju so samotestom teda co sa ukonu tyka a to je velmi mylne
22.11.2021 - 17:32
+2

ZOOMER

 

Nie nezavisi to podla toho. Vies vobec kolko mozes na jednom stroji sekvenovat? V Kosiciach dam priklad jednu firmu,tam prisli rodicom vysledky odkedy im zobrali vzorku do 4 dni,tusim ze to bol 4 den do tych 96 hodin.

Mna to hodilo do inej firmy kde mali denne kapacity na nejakych 300-400 ludi a bol som tam o 11 na odber a pred 5 som mal vysledok.

Zavisi to hlavne od toho,odkial beru vzorky,mojej sestre chodia aj z Bratislavy,Nitry,Hummeneho a pod. Preto to tak trva,nie je to sposobene kapacitami.

Standardne je pusteny stroj po spravnosti nejake 2 hodiny,pri povodnych variantoch pripadne Alfe zvykli vzorky vyskocit ako pozitivne az v nejakom 30-40 cykle,pri delte je to 16-20. Takze tak
23.11.2021 - 11:06
0

hello, havarju

 

My tu máme očkovanie a budeme sa vracať späť o rok k testovaniu. Veď to je na hlavu postavené. Tí istí, čo pred rokom vykrikovali, že nechcú sa testovať, že sa chcú očkovať, tak teraz vykrikujú naopak. A pritom testovanie má efekt akurát tak s lockdownom.
22.11.2021 - 18:51
+2

ZOOMER

 

A co ze tu mame ockovanie? To znamena nesmrtelnost? To znamena koniec covidu? Uz ho nemusime podchytit alebo čo?
23.11.2021 - 14:47
0

hello, havarju

 

Nič také som ani nenapísal. Je to reakcia na celé toto vlákno, nielen na teba.
23.11.2021 - 15:36
0

ZOOMER

 

Ano,ale pisal si nieco v zmysle "Mame ockovanie,testovat netreba" kedze rok dozadu sme ockovanie nemali D:

Ono aj keby kazdy je zaockovany co moze byt tak tu s tym bojujeme a su opatrenia ake su.
23.11.2021 - 16:32
0

hello, havarju

 

Ešte raz si prečítaj, čo som napísal aj celé vlákno od sentexa a porozmýšľaj o tom. Ale asi to je jedno, lebo nič také, že testovať netreba, som nenapísal.
23.11.2021 - 16:43
0

ZOOMER

 

"My tu máme očkovanie a budeme sa vracať späť o rok k testovaniu."
23.11.2021 - 16:49
0

hello, havarju

 

A to už nepokračuje ďalej? Veď to je v tom zmysle, že ti to testovanie očkovanie nenahradí a nie že testovať sa netreba.
23.11.2021 - 16:59
0

Miki2308Rj

 

A skadiaľ má tie peniaze poisťovňa (v tvojom prípade Dôvera)? nie od poistencov? takže od ľudí čo chodia do práce a zarábajú? takže nič nie je zadarmo.
A aj to správne chápem tak ľudia si nedajú do tela vakcínu lebo to je svinstvo (a podľa teba to nie je "normálna" vakcína) ale monoklonálne protilátky by si už z radosťou dávali hej??
23.11.2021 - 9:12
+1

Nemehlo

 

Neviem kolko ta somarina stala, ale ked si vezmeme cenu PCR testu dajme tomu 30e , kolko testov vieme spravit? A preco by som mal ponukat PCR test ak preplacam ockovanie? Ano su skupiny ludi, ktore sa nemozu ockovat, tie by na nejaky test mali mat narok. Aj ockovani by mali mat na par testov narok. Ale urcite by na test zadarmo nemali mat narok majstri sveta.
22.11.2021 - 16:49
+4

mitoO

 

Loteria bola somarina, PCR testy za 5€ su somarina.
22.11.2021 - 16:21
+2

FP-jakubj

 

Taky test uz existuje a vola sa ockovanie.
22.11.2021 - 16:16
+1

antinamor

 

Bol som na PCR teste. V stredu o 8:18. Výsledok som mal ... v piatok. Po obede o 13:50. Výsledok. Negatívny. Bol som aj v piatok negatívny? Hádam áno. Syn. V utorok odoslaný domov zo školy kvôli kontaktu s pozitívnym. Večer AG samotest negatívny. V stredu v priebehu dňa rovnaké tri AG testy pozitívne. V piatok PCR test s výsledkom v nedeľu!!! tiež pozitívny. Ako by si si reálne predstavoval slobodu pomocou PCR testov? resp. akýchkoľvek testov?
22.11.2021 - 22:26
+1

sumobb

 

PCR test nevie rozlíšiť covid od chrípky. Takže chrípku vyhodnocuje ako pizitivny covid. Bol som prekvapený keď som to počul v mediach od lekára.
22.11.2021 - 19:13
+1

ZOOMER

 

Ale vie
22.11.2021 - 19:19
+4

mitoO

 

22.11.2021 - 19:20
+3

Mato-Mi

 

A uveril si tomu?
22.11.2021 - 19:31
+1

BieloModra

 

Jezisi
22.11.2021 - 19:52
+5

Tehelnepole

 

PCR test vie JEDINY rozlisit covid od chripky

spamätaj sa
22.11.2021 - 21:34
+1

batman

 

No ty vole!!! Ale toto je nove.
22.11.2021 - 21:59
0

bwpow

 

Nejaky zdroj?
22.11.2021 - 22:02
0

Tizo

 

ty vole zas virologicko epidemiologicka konferencia tu. uz chyba len jarcuska dance..
22.11.2021 - 19:26
+2

bwpow

 

Nezavid, ked tomu nerozumies a nevies sa zapojit
22.11.2021 - 20:49
+1

Tizo

 

budem musiet pozriet spravy na markize alebo kulturblog aby som si rozsiril vedomosti oboch stran. a samozrejme nejake hodiny tanca...
22.11.2021 - 21:48
+1

bwpow

 

Pridaj do toho aj nejake to SME a N-ko a myslim, ze to bude fajn priprava.
22.11.2021 - 22:02
+1

yaro.s

 

Somarina, že by nemohol rozumieť, my v Košiciach rozumieme všetkému
23.11.2021 - 9:46
+3


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
TímZSkóreB
1.Slovan2180:5145
2.Zvolen2178:6242
3.Michalovce2055:5740
4.Nitra1766:4833
5.Košice1761:4429
6.Prešov1851:6426
7.Trenčín1950:6023
8.Poprad1658:5322
9.B. Bystrica1849:5822
10.Spiš. N. V1743:5219
11.N. Zámky2051:7119
12.L. Mikuláš2047:6916
TímZVVPPPPGB
1.Žilina211315284:4646
2.Skalica211241499:5845
3.Topoľčany221221769:5441
4.Humenné211131673:4640
5.Martin211023671:6337
6.Dubnica21852671:6336
7.P. Bystrica21922856:6333
8.Trnava21742871:7531
9.Žiar21804954:6128
10.MK Slovan206221059:7524
11.Brezno205011441:8016
12.Levice204011546:7313
SR 18120111020:573
Aktualizované: 29.11.2021 16:01
TímZVVPPPPGB
1.Poprad191310587:4441
2.Nitra181212372:5540
3.Košice191202568:3938
4.Trenčín19942477:6637
5.B. Bystrica19832655:5732
6.Slovan18901968:6528
7.Skalica195211153:6620
8.SR 189511235:2118
9.Žilina17324842:6017
10.Zvolen172111339:779
11.Martin151101329:755
Aktualizované: 22.11.2021 21:28
TímZVVPPPPGB
1.Slovan201320577:4643
2.B. Bystrica181222276:4142
3.Zvolen201222478:4842
4.Nitra181031456:4037
5.Trenčín21913886:6932
6.Púchov16920548:3231
7.Poprad16803558:4027
8.Skalica16631663:5325
9.Michalovce16621744:4123
10.Košice16522755:6421
11.Trnava206111254:8221
12.Martin193121351:10213
13.Žilina163021133:6911
14.Sp.Nová Ves140011324:761
Aktualizované: 22.11.2021 21:28
TímZVVPPPPGB
1.Žilina211315284:4646
2.Skalica211241499:5845
3.Topoľčany221221769:5441
4.Humenné211131673:4640
5.Martin211023671:6337
6.Dubnica21852671:6336
7.P. Bystrica21922856:6333
8.Trnava21742871:7531
9.Žiar21804954:6128
10.MK Slovan206221059:7524
11.Brezno205011441:8016
12.Levice204011546:7313
SR 18120111020:573
Aktualizované: 29.11.2021 16:01
Tím ZVVPPPPGB
1.Ľubľana171203267:4139
2.Fehérvár181021564:4535
3.Innsbruck18840656:5432
4.Bolzano17821648:5229
5.Salzburg19662553:4232
6.Viedeň17731644:3828
7.Villach17623661:5625
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 22.11.2021 21:28
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 27.9.2021 12:13

Bleskovky

Koivu bude prvý hráč, ktorého dres vyradí klub Minnesota Wild

Bývalý fínsky hokejový útočník Mikko Koivu sa stane prvým hráčom, ktorého dres vyradí klub Minnesota Wild. Dres s číslom 9 slávnostne vyvesia 13. marca 2022 pred zápasom s Nashvillom. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
pred 4 hod. - TASR

Fribourg - Zürich 4:3 pp a sn v predohrávke 40. kola švajčiarskej ligy

V pondelňajšej predohrávke 40. kola švajčiarskej hokejovej ligy zvíťazil Fribourg nad Zürichom 4:3 po nájazdoch. Švajčiarska liga - 40. kolo: Fribourg - Zürich 4:3 pp a sn.
včera o 22:19 - TASR

Ovečkin, Jarry a Makar sa stali hráčmi týždňa

Kapitán Washingtonu Capitals Alexander Ovečkin, brankár Pittsburghu Penguins Tristan Jarry a obranca Colorada Avalanche Cale Makar sa stali hráčmi uplynulého týždňa v zámorskej NHL.
včera o 19:44 - TASR

Jankowski podpísal ročný kontrakt s Buffalom

Klub zámorskej hokejovej NHL Buffalo Sabres podpísal ročný kontrakt v hodnote 750. 000 dolárov s útočníkom Markom Jankowským. Dvadsaťsedemročný center bol pred sezónou na skúške v New Jersey Devils, no nevybojoval si zmluvu.
včera o 19:21 - TASR

Pittsburgh Penguins prejde do rúk Fenway Sports Group

Majitelia bejzbalového klubu MLB Boston Red Sox sa dohodli na kúpe hokejového tímu NHL Pittsburgh Penguins. Predaj do rúk Fenway Sports Group ešte podlieha schváleniu Radou guvernérov profiligy. Bývalý hviezdny hokejista a doterajší spolumajiteľ "Pens" Mario Lemieux zostane súčasťou vlastníckej skupiny.
včera o 18:13 - TASR

Studenič štvrtým gólom v sezóne prispel k triumfu Uticy

Slovenský hokejista Marián Studenič si v nižšej zámorskej AHL pripísal na konto štvrtý gól v sezóne. Prispel ním k triumfu Uticy Comets na ľade Charlotte Checkers 5:2. Pre Studeniča to bol ôsmy bod (4+4) v deviatich dueloch v drese Uticy v prebiehajúcom ročníku, na konte má aj šesť plusových bodov. "Kométy" sú na čele Severnej divízie súťaže.
včera o 11:42 - TASR

Montreal prepustil generálneho manažéra Marca Bergevina

Klub zámorskej hokejovej NHL Montreal Canadiens prepustil generálneho manažéra Marca Bergevina a dvoch ďalších popredných funkcionárov. Montreal sa v minulej sezóne predstavil vo finále play off, no momentálne je tretí najhorší tím Východnej konferencie.
včera o 08:14 - TASR

Iserlohn Roosters – Pinguins Bremerhaven 5:6, Trška 0+1

V nedeľnom zápase 26. kola nemeckej hokejovej DEL zvíťazil Ingolstadt nad Straubingom 8:1. Pinguins Bremerhaven vyhrali na ľade Iserlohnu 6:5. Jednu asistenciu v drese úspěšnejších hostí si prípísal slovenský obranca Peter Trška. výsledky: Augsburger Panther – Kölner Haie 4:5 pp a sn, ERC Ingolstadt – Straubing Tigers 8:1, Schwenninger Wild Wings – Bietigheim Steelers 2:5, Krefeld Pinguine – Düsseldorfer EG 6:3, Iserlohn Roosters – Pinguins Bremerhaven 5:6 /za hostí Trška 0+1/, Adler Mannheim – EHC REd Bull Mníchov 3:2 pp, Eisbären Berlín – Norimberg Ice Tigers 1:3.
28.11.2021 19:23 - TASR

Ottawa zaradila brankára Murrayho na waiver listinu

Vedenie kanadského hokejového klubu NHL Ottawa Senators umiestnilo brankára Matta Murrayho na waiver listinu. V priebehu 24 hodín bude nechránený a siahnuť po ňom môže ktorýkoľvek klub z profiligy. Ak neprejaví záujem nikto, poputuje na farmu do AHL.
28.11.2021 11:58 - TASR

Gól Pospíšila Stocktonu nestačil, prehral aj Húska

Slovenský hokejový útočník Martin Pospíšil bodoval v zámorskej AHL aj v druhom zápase po návrate zo zranenia. Jeho gól však Stocktonu nestačil, keď prehral na ľade Colorada Eagles 1:5. Víťazstvo si nepripísal ani brankár Adam Húska, ktorý mal 23 úspešných zákrokov pri prehre Hartfordu 2:4 so Springfieldom.
28.11.2021 11:31 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

30. 11. 2021
Spiš. N. V - Nitra o 18:00
01. 12. 2021
Košice - Trenčín o 16:00
03. 12. 2021
L. Mikuláš - Prešov o 17:00
Michalovce - Poprad o 17:30
Spiš. N. V - B. Bystrica o 18:00
Slovan - N. Zámky o 18:00

Odohrané zápasy

29. 11. 2021
N. ZámkyB. Bystrica
5:2REPORT
28. 11. 2021
TrenčínZvolen
2:3REPORT
L. MikulášB. Bystrica
1:3REPORT
SlovanPoprad
4:2REPORT
26. 11. 2021
ZvolenN. Zámky
3:2REPORT
Spiš. N. VL. Mikuláš
3:4 PPREPORT

Najviac bodov

Samuel TakáčSBA27 bodov
2.Harris B.SBA26
3.Rapuzzi W.SBA24
4.Svitana P.POP24
5.Chovan M.KOS22

Najlepší strelec

Pavel KlhůfekKOS11 gólov
2.Buček S.NIT11
3.Šiška J.NZA11
4.Varga R.NIT10
5.Harris B.SBA10

Najlepší brankár

Marcel MelicherčíkSNV93.9 perc
2.Williams D.MIC93.26 %
3.Riečický D.KOS93 %
4.Windsor C.SBA92.81 %
5.Honzík D.NIT92.13 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov