Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka odkazujúca na dražby na HP Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
SVK
Hokej / Slovensko / Tipos extraligaMichalovce - Slovan3,484,221,9Hokej / Slovensko / Tipos SHLTrnava - Martin2,5342,25
INÉ
Hokej / Česko / ExtraligaSparta Praha - Třinec1,784,353,88Mountfield HK - Liberec2,064,013,16Hokej / Fínsko / LiigaIlves Tampere - Ässät Pori1,444,96,56Hokej / Švédsko / SHLLulea - Växjö Lakers2,863,832,28Rögle - Skelleftea2,74,042,32
ROZBALIŤ

Diskusia: Košičania splnili úlohu, tréner Nitry Stavjaňa spokojný s prístupom

zdroj: TASR
18.3.2023 22:20 TASR

Desiate víťazstvo po sebe, no najmä náskok 2:0 v sérii. Hokejisti HC Košice splnili "domácu úlohu" a v úvodných oboch domácich zápasoch na vlastnom ľade zdolali HK Nitra vo štvrťfinále play off Tipos extraligy. Zatiaľ čo prvý duel pre nich vyznel pomerne hladko (5:2), v druhom sa na víťazstvo nadreli oveľa viac a rozhodli o ňom až v samostatných nájazdoch.


Kormidelník nitrianskeho tímu Antonín Stavjaňa bol po druhom zápase spokojný s výrazne zlepšeným výkonom svojich zverencov.

Pred sobotným duelom spravil v zostave dve zmeny v ofenzíve. Samuela Solenského a Sebastiána Čederleho nahradili Marek Tvrdoň a Phil Knies. "Vyzeralo to, že sme vymenili nie dvoch, ale pätnástich hráčov. S výsledkom nemôžem byť spokojný, ale spokojný som s prístupom, za ktorý som hráčom poďakoval," povedal Stavjaňa. Jeho tím stiahol manko z 0:2 na 2:2, neskôr vyrovnal aj na 3:3, no za nevyužitú presilovku v predĺžení neskôr pykal v samostatných nájazdoch. V nich Filip Krivošík ani Jakub Lacka gólovo nezareagovali na presný zásah domáceho Michala Chovana a následne Marek Bartánus spečatil víťazstvo košického tímu. "Myslím si, že dnes sme si zaslúžili zvíťaziť. Boli tam nejaké veci, ktoré boli zaujímavé. Nič sa nedá robiť, ideme ďalej. Chceli sme v Košiciach zvíťaziť aspoň v jednom zápase, nepodarilo sa, no verím, že teraz zvíťazíme doma," poznamenal Krivošík, podľa ktorého môže ísť nitriansky tím sebavedomo do dvoch domácich duelov: "Vieme, čo na nich platí. Dnes sme si to potvrdili. Verím, že to doma zlomíme."

Marek Bartánus rutinérskym zakončením potvrdil hernú fazónu, ktorou sa prezentoval v závere základnej časti a aj v úvode play off. Na samostatný nájazd proti Liborovi Kašíkovi si veril: "Mal som výhodu, že hráč Nitry predo mnou nedal gól a ja som mohol rozhodnúť. Som veľmi rád, že mi to padlo. Myslím si, že to bolo zaslúžené víťazstvo, no rodilo sa ťažko. V sérii vedieme 2:0 a presne to sme chceli - potvrdiť výhodu domáceho prostredia." Košičania očakávali po prvom zápase odlišný prístup svojho súpera. "Už po ňom sme si v kabíne hovorili, že druhý bude úplne iný. Tak sa aj stalo. My musíme hrať svoj hokej a pozerať sa na seba," uviedol Bartánus.

Rozhodujúci samostatný nájazd premenil košický kapitán Michal Chovan. Blafákom do bekhendu natiahol Kašíka a rozjasal väčšinu z vyše šesťtisíc divákov. "Je úplne jedno, kto bude dávať góly. My chceme ísť za jedným cieľom a chceme úspech. Nikto si tu nemá čo dokazovať. Chceme ako tím niečo dosiahnuť pre ľudí, ktorí sa o nás starajú," uviedol Chovan, ktorý bol rád za ideálny stav 2:0 po domácom dvojzápase: "Oba zápasy boli ťažké, druhý ešte ťažší než prvý. Súper hral dobre. Vedeli sme, že to budú náročné duely a to sa aj ukázalo. Predviedli sme dobrý výkon, bojovný. Ideme ďalej," poznamenal košický kapitán. Tréner košického tímu Dan Ceman očakáva podobne náročné zápasy aj v Nitre. Tretí duel série je na programe v utorok. "Očakávam ďalší ťažký zápas pred búrlivým publikom. Dnes to bol kvalitný play off zápas, o ktorý sa zaslúžili oba tímy. Najskôr sme si mysleli, že zápas máme vo svojich rukách, no dvakrát sme stratili svoj náskok. Chcem pochváliť brankára Janusa, ktorý zvládol samostatné nájazdy," povedal Ceman.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Bielomodry

 

Treba oddychnut,zmobilizovat sa a hlavne,nech sa nepoblaznime pred Nasimi fanusikmi..Treba si hrat hru,ako v tomto poslednom zapase a verim tomu,ze ten prvy,velmi dolezity bod urveme..Pome,tomu naproti Nitricka..
19.3.2023 - 9:04
+6

Maťo NR

 

Presne tak,hl.nepoblazniť sa,predsa chalani sú ešte mladý,a verím že to dáme
19.3.2023 - 10:10
0

sloniik

 

Vcera sme zahrali paradne a boli sme krocik od zisku bodu. Verim, ze sa vratime do Kosic so stavom 2:2. Pome, makajme Nitricka!
19.3.2023 - 9:07
+3

yaro.s

 

Ja v Nitre očakávam, že zase jeden zápas o pár gólov utečieme a jeden po podobnom priebehu ako včera prehráme.
Ako to reálne bude, len pánboh vie
19.3.2023 - 9:25
+5

Rolba

 

Treba si ísť skromne po 2 výhry
19.3.2023 - 9:35
+5

riskohrasko1

 

Ja som nikdy nechapal vete po prehre ,zaslúžili sme si vyhrať.Včera napríklad za čo? Nitra zlepšila výkon ,to áno ,ale Košice sa nezhoršili ,tak za čo si mužstvo ktoré prehrá zaslúži výhhru?Dokázali dorovnať výkon Košíc aj keď opticky to tak nevyzeralo,ale ok ,ak beriem strely na bránu ,tak zápas bol vyrovnaný,ale na výhru to určite nebolo.
19.3.2023 - 9:52
+13

VSS Košice

 

Mimo to stale iba dotahovali nas naskok . Aj v najazdoch ...
19.3.2023 - 9:57
+3

riskohrasko1

 

+ si myslím ,že Ceman zareaguje na zmenu taktiky NR ,tak ako to urobil Stavjaňa a doma musí tvoriť Nitra ,čo nám bude vyhovovať ešte viac.
19.3.2023 - 10:01
+3

fabbeN

 

Prečo by sme mali doma tvoriť my? To je v nejakej nepísanej knihe pravidiel, ktorú si si prečítal?
19.3.2023 - 10:03
+7

riskohrasko1

 

V knihe to nieje napisane ,vacsinou to tak je ,ale samozrejme to nieje pravidlo.Len tak uvazujem 😉
19.3.2023 - 10:05
+2

fabbeN

 

Hráme to inak. Ani ten náš povestný tlak prvých 10 minút nie je. Čiže ja nebudem prekvapený, keď to budeme zase hrať na brejky.
19.3.2023 - 10:09
+5

Bielomodry

 

Risko: Preco by sme mali tvorit?
19.3.2023 - 10:16
0

riskohrasko1

 

Odpovedal som Fabbenovi
19.3.2023 - 10:19
0

Bielomodry

 

Risko: Pisal som skor,ako cital
19.3.2023 - 11:02
+1

VSS Košice

 

uvidime , verim ze jeden zapas tam urveme
19.3.2023 - 11:15
+2

axxel

 

Zlepsili vykon oproti prvemu zapasu to je jasne ... a pomohol im k tomu aj Janus, kde by vo forme z konca zakladnej casti minimalne 2 goly chytil ... ale v predlzeni neukazali nic, bali sa otvorit hru ... v Nitre ocakavm inu hru od nasich ... tam to chce hrat na brejky ... a z presilovky nejaky ten golik strelime
19.3.2023 - 10:02
+4

Maťo NR

 

Tak hlavne ste skúsený na predĺženie, preto ste si aj viac dovolili tvoriť, naši aby neprepadli,tak sa stiahli
19.3.2023 - 10:14
+1

axxel

 

No ved jasne, to je v poriadku ... presne taku hru ocakavam ja od nasich zapasov v Nitre ... dobre branenie stredneho pasma a hru na brejky ... nie ako vo vacsine zapasov, kde bolo uz po 10 minutach 3:0 pre vas
19.3.2023 - 10:21
0

fandaxxx

 

Janus-Riecicky: nemam nic proti Janusovi.je to dobry brankar,dokazal to nie raz,ale neviem sa zbavit pocitu ze v tych dvoch zapasoch nebol vo svojej kozi....nie som trener,ale skusil by som dat v Nr chytat Dominika.
19.3.2023 - 13:52
+3

Urpiner17

 

toto by bolo najhoršie čo by si mohol urobiť pre psychiku janusa...a vzhľadom na to, že sa fakt môže stať, že by dominik (nedaj boh vybuchol), tak by to uškodilo celému tímu...
19.3.2023 - 22:02
0

Ondro_RedWings

 

Slovo zaslúžene je v športe omieľaná blbosť. Na zásluhy sa nehrá nikde. Ani v športe, ani v živote.
20.3.2023 - 8:55
+1

poseidon

 

Súhlas... Ale na uspokojenie by som Nitrančanom udelil "Vyznamenanie Za zásluhy" ...keď si to už teda podľa nich zaslúžili.
20.3.2023 - 11:53
+5

BieloModra

 

Pre mna je potesujuce uz to, ze dokazeme hrat, ze sa nezosypeme po inkasovanom gole a ze sme v druhom zapase posunuli herny prejav k lepsiemu
19.3.2023 - 9:57
+12

gabi98

 

Inak povedané: Nadplán
19.3.2023 - 10:08
+34

riskohrasko1

 

🤣
19.3.2023 - 10:08
+17

BieloModra

 

Samozrejme ze nadplan...nebudem to davat aj sem, kludne si vysvetlenie nasho nadplanu v mojom ponimani precitat vedla odpovedi pre tvojho sukmenovca...
19.3.2023 - 10:25
+5

BieloModra

 

* mozes
19.3.2023 - 10:26
0

BlackCrow

 

mujer... de verdad ? proč?? Irenko proč??

prečo sa tu naťahovať o kktiny... platí pre jedných aj pre druhých. (ale len pre nás hlupákov) inteligenti sí pôjdu furt svoje. aj tí zo zvolena
19.3.2023 - 11:04
+4

BieloModra

 

Spravne, nemusela som na Gabi- ho reagovat
19.3.2023 - 11:21
+4

BlackCrow

 

👏👊🍻

☔☃️🦎🐒🍔🦞🎃👾
19.3.2023 - 11:33
0

Bielomodry

 

Presne,ako pisete:Ideme si Nadplan,nech to je akokolvek smiesne pre inych ludi ,mimo Nitry(Co mne v podstate je jenno,co si iny myslia),potom celom tomto rocniku,uz ideme aj navyse .
19.3.2023 - 10:19
+5

Fandimhokeju

 

Nechápem ten nadplán. Vyradili ste Poprad, ktorý by pri tomto nastavení neprešiel snáď ani baráž, ak by bol v tejto pozícii. Ak prejdete cez Košice,vtedy to bude nadplán.
19.3.2023 - 12:02
+3

Bielomodry

 

Fandim: Vidis,toto je to ,co nechapete..Cudzi-proste,mali sme vypannut,ostali sme..A vsetko nad-Cize toto vsetko-JE NADPLÁN..
19.3.2023 - 12:06
+3

yaro.s

 

Ja tiež nechápem.
Vicemajstri, vyšší rozpočet než minulý rok, keď sa nemýlim.
Návrat trénera, ktorý ich predtým viedol k úspechom, poslednú dlhsiu časť základnej časti asi najviac bodujúci klub.
Play off, o ktorom sa nenadarmo hovorí, že je to nová súťaž,...hrajú proti mužstvu, ktoré nemá úspechy pár rokov...a dookola sa tu spomína, že nadplán
19.3.2023 - 12:09
+7

Bielomodry

 

Yaro: Nechap to,to je v poriadku..
19.3.2023 - 12:14
+3

yaro.s

 

Ja vám to neberiem, len sa mi to nevidí.
My sme tiež boli ešte v októbri poslední,ani vtedy som si nepripúšťal, že bude niečo pod semifinále, iba nadplán.
Nič pod zisk titulu mi nepripadá ako nadplán( to nie je o pýche, len o zdravých ambíciách po tej hre, ktorú predvádzame poslednú dobu).
Samozrejme, že netvrdím, že ho získame, pre mňa koniec v semifinále žiadnou katastrofou nebude( koniec koncov bola by to medaila po rokoch) štvrťfinále samozrejme by sklamaním bolo.
Na tabuľku netreba už teraz pozerať, ale na formu ku koncu základnej časti a tú má NR veľmi dobrú.
A NR už má určite meno, aj postavenie v našom hokeji, vy nie ste tím, ktorí raz vystrelil dopredu.
Ako som písal, ja vás za to neodsudzujem, len v mojom ponimaní reči o nejakých " nadplánoch" je určitý druh alibizmu...

19.3.2023 - 12:26
+6

BieloModra

 

Yaro kurnik sopa ved ale tie reci o nadplane mame my ... FANUSIKOVIA rozumies? Ani jeden hrac nepovedal ok sme zachraneni uz je to ok, nepovedalo to ani vedenie ani trener Skor naopak vysielaju nam impulz, chcu sa pobit o vysledok, dakuju nam za podporu a snazia sa nam to odplatit ... ten nadplan nemusite vy vnimat tomu rozumiem a nadplan nevznikol tuto sezonu... to pomenovanie vzniklo podstatne skor a tiez to bolo o tom ako ideme vyletiet v play off, casto sme boli trebars podceneni s tym ze skoncime v prvej sestke (konecne umiestnenie) a nakoniec bolo z toho striebro
citujem" tato NR nic, nic, clovek o nich pomaly pol sezony nepocuje a zrasu su vo finale" nick ti nepoviem, zabudla som, ale bol to fanusik BB a prave s nimi sme mali snuru finalovych serii
19.3.2023 - 17:12
+9

yaro.s

 

Šopy, či stodoly, modlite sa, aby som ja sa nepresťahoval tam k vám do Nitry, to by tam o žiadnych nadplánoch reči neboli
A nie je mi to tam také neznáme
Pred nejakým časom som sa tam pohyboval častejšie...,vždy do mesiaca pár dní, v priebehu roka a pol približne.
Dovolím si povedať, že som spoznal aj mentalitu ľudî, aj mesto, aj okolie
19.3.2023 - 21:12
0

Bielomodry

 

Yaro.s: Slabo poznas kamarat slabo
19.3.2023 - 21:23
0

BieloModra

 

preco? vierozvedca - motivator alebo mentalny kouc? ja myslim ze sem sa da velmi lahko inflitrovat stacia spravne stycne body
20.3.2023 - 7:44
+2

Nerkio

 

Ak si pozrieš našu súpisku…tak zistíš že oproti Vám hrajú ešte neskúsene deti .Včera keď Buncis vyrovnal sme mali na ľade hráčov vo veku 18,20,22 a 22 .My si proste uvedomujeme že mame mladé mužstvo ktoré potrebuje ešte dozrieť .Preto radi používame slovo nadplan .Pretože od novembra sme sa bali či nevypadneme a teraz hráme playoff a nie sme len fac.panák
19.3.2023 - 12:16
+7

Render 77 Nr

 

Presne máme neskúsený team zachránili sme sa a teraz každá výhra poteší škoda včerajšku mohli sme vás trocha vystrašiť teraz si to už asi postražite.
19.3.2023 - 12:25
+3

yaro.s

 

To také úplne jednoduché mať nebudeme
Ja som od začiatku nezdieľa ten košický bezbrehý optimizmus niektorých.
Včera ste mi dali za pravdu
19.3.2023 - 12:28
+1

VSS Košice

 

na druhej strane ste sa v septembri pasovali do min. top 4 , vtedy ste si to neuvedomovali ?
19.3.2023 - 12:26
+10

Bielomodry

 

Vss: Ako kto..
19.3.2023 - 12:36
+1

Render 77 Nr

 

Tak pasovali nás hlavne druhý nie my a bohužiaľ nový hráči neboli také posily ako by sme chceli.
19.3.2023 - 12:49
0

VSS Košice

 

ani nie
19.3.2023 - 13:02
+1

Rebel74

 

Vy ste sa posledných 6 rokov kde pasovali? A ako to nakoniec dopadlo? Očakávania a realita sú niekedy úplne iné. Hlavne po zmene trénera.
19.3.2023 - 13:05
+2

Nerkio

 

Načo riešiť kto a kde sa pasoval ?Vam sa pomenil od začiatku sezóny káder nám sa pomenil káder …
19.3.2023 - 13:12
+1

VSS Košice

 

nejdem nic riesit iba nechapem naco su dobre reci o nejakom nadplane
tato sezona je pre vas nesuspech (ak vas vyradime)
19.3.2023 - 13:40
+3

fabbeN

 

Táto sezóna bude neúspech pre 11 klubov. Ligu chce vyhrať predsa každý nie?
19.3.2023 - 13:45
+4

Lemonik

 

Neúspech? Ved sme vyhrali kontinentálny pohár ako 10 mužstvo EL to je neúspech? Neblázni neúspech je to pre tých co chodia len na PO.
19.3.2023 - 21:21
+3

VSS Košice

 

Len sa kludne utesuj .
20.3.2023 - 5:51
+3

Jimmy Tulipan

 

Kontinentalny pohar

Ucastnici pre rocnik 2023:

Tartu Valk 494 (EST)
FC Barcelona (ESP)
Skautafelag Akureyrar (ISL)
Hockey Punks Vilnius (LTU)
KHL Sisak (CRO)
Buz Adam Istanbul (TUR)
NSA Sofia (BUL)
Liege Bulldogs (BEL)

Angers Ducs (FRA)
Asiago Hockey (ITA)
Ferencvarosi TC (HUN)
Acroni Jesenice (SLO)
SC Miercurea Ciuc (ROU)
Vojvodina Novi Sad (SRB)
Cardiff Devils (GBR)
Unia Oswiecim (POL)
Zemgale Jelgava (LAT)
HK Nitra (SVK)
HK Kremenchuk (UKR)


Toto vyhrat, to si ziada naozaj hokejovy kumst.
20.3.2023 - 9:20
+11

BieloModra

 

a vo vsetkych muzstvach polovica kanadanov
20.3.2023 - 9:29
0

Marek_tky

 

Kontinentálny pohár, keď sme ho vyhrali my - porovnajte si súperov.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/1997–98_IIHF_Continental_Cup

20.3.2023 - 9:36
+1

BieloModra

 

no proste sa na tak historicky uspesny klub nechytame ze? ... mna uz toto porovnavanie si pipikov nebavi a kedze ho nemam kaslem na to
20.3.2023 - 9:42
+8

BieloModra

 

treba sa posuvat na minulost nezabudat, ale nemala by to byt berna minca je napriklad potom obrovska hanba e taky klub ako KE nevie napr posunut hraca do draftu ( Crnaka vynehajme o tom sa nemusime bavit), ze na supiske mate radsej volne miesto pre mladeho hraca a ak tak hrac odohra 0 min a pod. Sak sa teda hrajme kazdy na svojom piesocku
20.3.2023 - 9:45
+4

Render 77 Nr

 

Zbytočne Andrejka kašli nich nemá to zmysel .
20.3.2023 - 10:07
+4

Marek_tky

 

Ja som len chcel poukazat ako sa kontinentalny pohar posunul a akych sme mali superov my a vy. Bola by hanba keby ste nevyhrali KC. To si treba povedat na rovinu.
20.3.2023 - 10:36
+8

BieloModra

 

keby... ale my sme ho vyhrali nie? v case absolutnej nepohody uplne posledni, v case ked nam nevychadzalo absolutne nic a presne to bol ten moment kedy sa hraci zomkli a nastala tvrda praca. Takze je jedno v akej konkurencii pre tim to bol ten impulz co potreboval, ako organizator podujatia IIHF sme si tiez ako SK klub polepsili to co pre napr vas, podradny turnaj, pre nas to bola prezentacia niekedy je dolezite ako sa klub prezentuje aj na tejto urovni chapes ?
20.3.2023 - 10:47
+5

Marek_tky

 

Trosku nechapem co si chcela tymto poukazat. Ako chvalim hracov ze sa zomkli a odmakali vitazstvo v KC, ale aspon sa ukazalo kde je 12.tim nasej ligy a ostatni sutaziaci v KC.

Tych juniorov som si ani nevsimol a nejdem ich rozoberat, len poviem tolko, ze nasi sa herne a charakterovo zlepsuju v juniorkach v zamori. Staci si vyhladat kto. Mena? Slafko či Čerňák sú stale odchovanci HC Kosice.
20.3.2023 - 11:35
+5

VSS Košice

 

Preco by sme mali vynechat Erika ? Je to nas momentslne najlepsi obranca . Kolko kosicanov hra za repre ? Skafkovsky je tiez odchovancom . To ze nehral za acko robi z neho nitrana ? Stale pisete iba tak ako sa vam hodi a absolutne nedokazete prijat kritiku . Vazne cakam video od vasho vedenia ako ste boli poskodeny a ako vam kazdy ublizuje . Mimo to, zaciatok sezony presne ukazal kto dokaze pracovat s mlad. hracmi . Ziaddne nr vedenie ale Stavjana a ak nadobro v nitre skonci tak zacnete robit to co ste robili pred stavjanom . Menili ste hracov a brali vsetko co malo korcule a nezalezalo ci vie hrat hokej .
20.3.2023 - 10:49
+5

BieloModra

 

vy s vasou velmi slusnou juniorkou by ste mali produkovat hraca pravidelne nie ohanat sa donemoty Cernakom... co sa Slafkovskeho tyka to myslime toho co siel v 14 ci kedy radsej von aby nieco dokazal? a ja verim a naozaj si prajem aby sme nezmenili smerovanie a platilo aj nadalej "aj za cenu horsich vysledkov, vychova a posuvanie mladych hracov". Ja nasmu vedeniu doverujem
20.3.2023 - 10:53
+4

VSS Košice

 

A preco siel von ? Juniorske sutaze na svk su ....
A nechci ab 15 rocny hrali extraligu. Inac debata bola o inom .
20.3.2023 - 11:22
+4

BieloModra

 

Nemec nastupil ako 15r...napriklad a sice hra na farme ale v konecnom zuctovani bude mat dobru sezonu so slusnymi vyhliadkami zahrat v prvom time rovnako tak Mesar
20.3.2023 - 12:51
+4

radopKE

 

Slavkovský asi spravil chybu,že išiel von.Stačilo,aby isiel do Nitry a odtiaľ mal cestu do NHL určite zaručenú...
20.3.2023 - 12:12
+3

BieloModra

 

To som nikde nenapisala...Slafkovsky siel von preto lebo sancu dalej rast doma nedostal a tam je pointa.
20.3.2023 - 12:53
+4

VSS Košice

 

Pointa je inde
20.3.2023 - 13:53
0

Zkubydu

 

Slafkovsky odisiel z Kosic ako 13 rocny co je hrac 7.-8.sht: Erik Cernak asi ako 14 rocny hraval juniorku v Slovane, lebo ho nechavali hrat len za kosicky dorast. Do Kosic naspat sa vratil o viac ako o rok neskor. Za more odisiel po odohrani cca 60 zapasov za seniorov, lebo bol nespokojny s Icetimom. 8 rokov tak nepretrzite hrava za morom. NHL uz hra 6. rok. Ak toto vnimate ako odchovancov, tak niet co dodat.
20.3.2023 - 14:32
+2

Urpiner17

 

Erik Černák bol draftovaný z Košíc, za more odišiel, pretože ho tam poslalo LA, ktoré chcelo nech hrá radšej OHLku...nemyslím si, žeby bol ako hráč prvej obrany nespokojný s icetimeom....
20.3.2023 - 16:38
+2

wedro

 

Ono klub ako je NR je prioritou aby ste dávali mladším hračom príležitosť.
Veľké Kluby si ich potom stiahnu kde ich posunu ešte na vyššii level ✌️

HCKE ci SBA si nemôže len tak dovoliť surovo omladit a hrať na hrane play off✌️

Jednoducho povedane každý klub ma svoje poslanie...
KE fanúšik sa neuspokojí len preto ze hrajú v tíme mladí hráči on chce vidieť aj výsledky a hrať o najvyššie priečky.
A preto vedenie musí citlivo vkladať kader treba si uvedomiť ze KE si platia za Steel arénu ak chceme aby ľudia chodili na hokej musí byť aj mužstvo adekvátne poskladané...

Tu je ten rozdiel medzi NR a HCKE - SBA✌️


PS: koľko to že ma NR odchovacov v NHL? Slovom nula




Takžetak®


20.3.2023 - 11:04
+2

Bielomodry

 

Wedro: Ty si figurka Ti povim..Nitra nemala nikoho v NHL?Vazne? Trosku postuduj.
20.3.2023 - 11:07
+6

wedro

 

V súčasnosti koľko ze to ma NR v NHL ☝️

Slovom nula

Ako sa vychvalujete mali ste mať minimálne 2-3 hráčov 😉




Takžetak®
20.3.2023 - 11:09
+2

6911

 

Posúvame na vyšší level každého východniara, čo sem príde študovať a ani za svet sa nechce vrátiť domov....
20.3.2023 - 13:00
0

hawkie

 

Vasky, si to ty? (ref. na "Takžetak" )

Ale teraz vážne...

"Veľké Kluby si ich potom stiahnu kde ich posunu ešte na vyššii level" - vieš mi to prosím demonštrovať na konkrétnych príkladoch za SBA a KE?

"nemôžu dovoliť surovo omladiť a hrať na hrane play-off" - ok, odrátajme to slovo SUROVO - to akože dvom mladým juniorom dať v zápase aspoň 10 minút to nejde? Minimálne počas zákl. časti. Postupným zakomponovaním daného hráča do tímu je to win-win z oboch strán. Všetko sa dá, keď sa chce

Tebe sa zdá, že minulý rok bola NR na hrane play-off? Za juniorov tam boli Nemec (generačný talent) a Sýkora (síce menej talentovaný, ale kompenzuje to takou pracovnou morálkou, z ktorej si môžeme brať príklad všetci). A hralo tam celkom dosť stále relatívne mladých hráčov - Vitáloš, Bodák, Varga, Baláž, Krivošík, Buček, Holešinský, Šramatý
20.3.2023 - 11:17
+1

Nerkio

 

Mna len tak zaujíma ,koľko našich mladých ste pos.na vyšši level ??Slovaka ale nepočítame ,dobre Wedro??
20.3.2023 - 11:18
+3

wedro

 

Hrnka napríklad 😉


Takžetak®
20.3.2023 - 11:20
0

Nerkio

 

Tomáš práve konci kariéru …nájdi niečo aktuálne a nie desať rokov staré
20.3.2023 - 11:22
+1

wedro

 

Chceli ste vedieť koho sme vám posunuli na vyšší level...
Nič viac nič menej.


Takžetak®
20.3.2023 - 11:32
0

Nerkio

 

Prepac ale toto je vtipne …Viac tá nenapadlo??
20.3.2023 - 11:36
+2

wedro

 

Toto je argument?
Priznajte si ze tento zabudnutí pohár ktorého už nik nezaujíma... 😉

Je to pre hokejových trpaslikov...
Kde hokej ma v danej krajne popularitu ako u nás americký futbal 😉



Takzetak®
20.3.2023 - 11:49
0

Myšo

 

Napríklad ja som sa tešil na tuto seriu len preto lebo fanúšikovia Košíc a Nitry su proste iní ľudia ako zvyšok ligy tie pozapasove diskusie o simulantoch a plačkoch ma bavia strašne dúfam že to bude dlha séria plna sporných momentov pokračujte v tom 😀😀
19.3.2023 - 10:33
+8

julo

 

Vo Zvolene uz stavaju totu lavku,aby ste tam mali aspon 500 ludi?
19.3.2023 - 10:36
+16

fabbeN

 

Sme radi, že ťa naše diskusie bavia
19.3.2023 - 10:41
+1

Bielomodry

 

Myso: Mylsim,ze to neni len tym.Proste,HP je Nitraportal,je Nas tu najviac a skoro kazdy reaguje.Niekto ma kratku zapalnu snuru,iny nie..Ale aspon tu neni nuda..
19.3.2023 - 11:08
+1

Myšo

 

Veď ja som za fandím emóciám pri športe
19.3.2023 - 11:15
+1

napalmdeath

 

Veru zaujímavá diskusia 🙂.
19.3.2023 - 20:46
0

julo

 

Nadplan
19.3.2023 - 10:34
+5

hello, havarju

 

Ale riťky vám riadne stískalo
19.3.2023 - 10:43
+4

HcKOSICE50000

 

este ze vy ste boli uplne kludni, vam vyhrat netreba, vy si uzivate nadplan a ste vdacni za kazdu sekundu zapasu naviac a na vysledku nezalezi
19.3.2023 - 10:46
+29

hello, havarju

 

Tak predsa len hej Favoriti
19.3.2023 - 10:56
+3

Lemonik

 

Myslim ze väčšina rozprávala o tom ako nás rozbijete ze nemáme šancu atď... A skoro ste sa posrali tak neviem. Ešte ze je terajší trend pískať 5+ dkz za bar co... Ale inak máš pravdu užívame si nadplan co ty nigdy nepochopís lebo teba zaujíma len finále ale ja chodím furt ci prehrávame alebo vyhrávame. Servus.
19.3.2023 - 21:27
+3

julo

 

Stiskalo,predsa len,cely zapas sme prehravali
19.3.2023 - 11:02
+1

hello, havarju

 

Tak to si pozeral nejaký iný hokej. Prehrávali sme my, len sme 2x vyrovnali..
19.3.2023 - 11:06
+2

Bielomodry

 

Myslel to ironicky
19.3.2023 - 11:11
+4

hello, havarju

 

Viem
19.3.2023 - 11:13
+3

riskohrasko1

 

Mne ešte teraz ,ani ranná káva a ciga nepomohla
19.3.2023 - 11:07
+3

hello, havarju

 

Ešteže ste vyhrali. Teraz by ste tu picuvali jak choré vrany..
19.3.2023 - 11:10
+3

riskohrasko1

 

A tak vy nas zastupujete v picúvaní statočne ...
19.3.2023 - 11:13
+6

Bielomodry

 

Citam,ze pricuvani
19.3.2023 - 11:15
+2

riskohrasko1

 

🤣
19.3.2023 - 11:24
0

riskohrasko1

 

Snažil som sa Nitrančiansky napísať
19.3.2023 - 11:27
+1

Bielomodry

 

Risko: Ako? NIT??cooo
19.3.2023 - 11:50
+1

radopKE

 

Choď pri stenu a haMbi sa
19.3.2023 - 12:14
0

VSS Košice

 

19.3.2023 - 12:27
0

riskohrasko1

 

Chystam sa pri more
19.3.2023 - 12:37
0

sloniik

 

Tak dufam, ze ti to vyjde, nebudes chory a nebudes musiet ist do doktora.
19.3.2023 - 18:54
+10

Lukash_ke

 

😂👌
19.3.2023 - 19:56
0

riskohrasko1

 

🤣 taká diskusia sa mi páči ,keď budeš v KE berem ti dva piva
19.3.2023 - 20:31
+1

hello, havarju

 

Kde?
19.3.2023 - 11:22
0

BlackCrow

 

ehm........
19.3.2023 - 11:35
0

hello, havarju

 

🤣
19.3.2023 - 11:38
0

BlackCrow

 

19.3.2023 - 11:51
+1

Bielomodry

 

Veru,veru bude to hadam tak,ze aj keby fasneme od Kosic dva debakle,ale ako sa povi,nechaju tam srdce,ludia im zatlieskaju,alebo lepsie povedane-vytlieskaju..
19.3.2023 - 11:05
+2

Sunkafit

 

NADPLáN je mi jedno ako skončí táto seria my už máme nadplán...jáj ako mi je dobre povestný nadplán je splnený
19.3.2023 - 12:13
+7

6911

 

Nadplán bol už príchod Stavjaňu. Všetko ostatné v tejto sezóne je pre NR nadnadplán
19.3.2023 - 12:44
+2

hello, havarju

 

Jasné, že Nadplán košičania nevedia pochopiť, keď roky hrali Podplán..
My sme mali riťky stiahnuté riadne v novembri a decembri.. Teraz si to už môžme užívať. A jasné, že nás mrzí, keď prehráme. V porovnaní s prehrami v novembri to však už nie je také nepríjemné..
19.3.2023 - 13:12
+6

riskohrasko1

 

Keď si to tak užívate ,prečo potom 90% z vas za všetko plače?
19.3.2023 - 13:34
+15

hello, havarju

 

Prečítaj si to ešte raz.
19.3.2023 - 13:38
0

riskohrasko1

 

Nechce sa mi veriť že ste v novembri plakali ešte viac ,veď to sa ani nedá
19.3.2023 - 13:43
+9

hello, havarju

 

Mne sa nechce veriť, že nechápeš, čo píšem. Ale je možné, že aj takí sú ľudia. A keby sme včera vyhrali, tak tu plačete vy a nie že nie..
19.3.2023 - 13:55
+7

fanke27

 

Mne sa zase nechce veriť akí ste v Nitre alibisti a konšpirátori.
Pred sériou som tu čítal veľmi odvážne príspevky typu (citujem):
“Košice padnú ako domček z karát”.
Prvý zápas ste si ani neprdli, totálne frustrovaní vaši hráči to úbohými faulami na konci nezvládli.
Druhý zápas zlepšíte výkon, no ajtak prehráte, nezvládnete to zase vy fanúšici, plačete že Košice všetko simulovali, hádzali sa na ľad, Ceman si vyplakal presilovky a podobné hlúposti.
Tu včera vyplakávate celý večer.
Dnes už ste ako keby nad vecou a si užívate hokej, lebo to je všetko už pre Nitru nadplán. Totálne alibizovanie.
Meníte ciele, ambície a emócie počas sezóny ako špinavé ponožky…

Ale hej, my sme nechápaví
19.3.2023 - 21:16
+12

Bielomodry

 

Fanke: Uz prestan sa odbavovat..Kazdy sa tu bavi a Ty furt si meles svoje,ked niecomu nechapes-bud sa spytaj,alebo ser nato..
19.3.2023 - 21:25
+5

fanke27

 

Ešte že vy tu stále nezasierate diskusie tým istým plačom..
19.3.2023 - 21:29
+9

Bielomodry

 

Fanke: Tak po lopate,jeb nato,nereaguj..Takto staci?
19.3.2023 - 22:31
+3

fanke27

 

Napodobne. Nereaguj na mňa, keď sa ti nepáči
20.3.2023 - 12:45
+4

Render 77 Nr

 

Tak hokej sú emócie reveme my aj vy takže pohoda .
19.3.2023 - 13:43
+2

Wana

 

KE hráči revu aj s Cemanom pred rozhodcom ešte o trošku viac ale plačkovia sú z NR
19.3.2023 - 13:58
+7

VSS Košice

 

19.3.2023 - 14:19
+18

LenTak93

 

Nechcem ti do toho zasahovať, pretože každý fandí svojmu tímu a každý to vidí zo svojho pohľadu. Ale pozri si za posledných 10 rokov, koľkokrát tvoj klub vyťahoval na sociálne siete kdejaké videá, vyhlásenia proti rozhodcom, ako ich úmyselne poškodzujú...

A potom si otvor našu klubovú stránku a sociálne siete a porovnaj si to. Pokojne si to porovnaj aj s našimi "zlatými" rokmi. A potom mi daj výsledok, pokojne aj do správy.
19.3.2023 - 14:31
+20

Bielomodry

 

LenTak: A vies,co je natom smutne?Ze iba NR,dokaze,nahlas riesit rozhodcov,ale vy ostatni,ste krcmove typi:ponadavat si len ,pri pive.
19.3.2023 - 17:35
+5

hello, havarju

 

Aspoň sa vedenie za klub postaví. Vaše vedenie na to kašle. Veď hádam nebudú plakať. Tak to aj potom vyzerá, že hoci celkom úspešný klub, ale niekoľko rokov po úspechu len túžite. A teraz keď sa vám konečne podarilo 1 rok zložiť schopný tím, tak ste frajeri...
19.3.2023 - 18:14
+2

Marek_tky

 

tvoj príspevok sa rozporuje s mojím, čo je nad tebou hneď + dali sme ho v jednej minúte.
19.3.2023 - 18:16
+5

hello, havarju

 

Ok, ale platí, čo tým chcel napísať. Pre mňa to nie je žiadne plakanie. Vedenie sa za klub, za tim a za hráčov, vie postavit. Ak aj ten váš a ste s tým spokojní, tak Ok. A ak niekomu vadí, že to naši dávajú na FB, tak je to jeho problém.
19.3.2023 - 18:36
+2

zasi

 

počuj ty "megaúspech"
koľko krát ste nás vyradili v play off v doterajšej histórii ?
19.3.2023 - 18:30
+3

hello, havarju

 

Ja vám vaše úspechy neberiem.. držím palce..
19.3.2023 - 18:38
+2

Matej8199

 

Jasné, my sme frajeri. Vy ste potom čo ?

Ledva ledva ste sa udržali tento rok v extralige a hovoríte tu vkuse o trápnom nadpláne
A my robíme frajerov.

Dúfam, že tú sériu prehráte aj 4:0 aby ste sa poniektorí vrátili späť nohami na zem. Vaša arogancia, neobjektívnosť a večná ublíženosť nemá hraníc. A tom som jeden z tých, ktorí fandili NR hokeju, a dokonca aj naďalej fandí mladým, čo dostanú v NR vždy priestor.
19.3.2023 - 18:44
+10

hello, havarju

 

Prehráme, prehráme, svet sa nezrúti. A arogancia? Ja to cítim od teba..
19.3.2023 - 18:52
+7

Matej8199

 

Zle cítiš. Si nás (fans KE) označil za frajerov, pritom nevidím dôvod.
Vy sa vkuse vyhovárate na rozhodcov, letisko, Cemana, atmosféru a mohol by som pokračovať. Stačí si prejsť posledné diskusie po zápasoch.

Áno aj u nás sa nájdu blbci ale väčšina z nás má trošku nadhľad a objektivitu, čo sa o vás povedať nedá.
19.3.2023 - 19:11
+6

Bielomodry

 

Matej8199: Klud,praskne Ti zilka v hlave,klud..Nitra,ma Nadplan.A kludne rozhadzuj rucickami.
19.3.2023 - 19:29
+2

mili28

 

nech sa paci, dostal si sa do reálu
20.3.2023 - 9:45
0

Bielomodry

 

Risko: Lebo sme PLAČKOVIA,preto.Naco,to uz menit?To,aby ste si Nas nepomylili
19.3.2023 - 17:34
+2

Lemonik

 

Plačeš len ty a tebe podobní jako Bystricana.
19.3.2023 - 21:29
0

zasi

 

ak je Tondo spokojný s predvedenou hrou,
tak som spokojný aj ja
19.3.2023 - 16:14
+2

Srdciar

 

Košičani vydime sa 5teho augusta v Košiciach na koncerte Helloween.
19.3.2023 - 19:14
0

BlackCrow

 

Doro Pesch príde tiež ?
19.3.2023 - 19:53
0

somrak

 

dojdi aj na Omegu 🌚
19.3.2023 - 20:59
0

Srdciar

 

Košičani dajte mi tipy na kde sa dá prespať jednu noc blízkosti štadióna lokomotívy
19.3.2023 - 22:04
0

Rolba

 

najlepšie pozrieť niečo na airbnb podľa termínu, isto sa tam nejaké apartmány nájdu
19.3.2023 - 22:18
+1

zasi

 

hotel Stadion
maš to priamo na lokomotíve
19.3.2023 - 22:56
+1

Srdciar

 

Dík za tipy niečo hadam bude voľné.tiez to mohlo byť bližšie k Nitre ale čo už keď ma Kai Hansen ženu z východu.
19.3.2023 - 23:24
0

amaskiea

 

Nadplán/Podplán:
Tento dnešný "nadplán" je v porovnaní so sebaistými očakávaniami nitrianskych topmanagerov v čase, keď sa po minulej sezóne lúčili so Stavjaňom, určite podplán. Doteraz som nepočul od nich jediné vyjadrenie k tomuto svojmu zlyhaniu, zato ale nevynechajú príležitosť vyjadrovať sa kriticky k iným.
20.3.2023 - 9:42
+8

BieloModra

 

tak a co by si chcel pocut asi taky 100x? Antonin chcel skoncit, mal na to osobne aj rodinne dovody, ci ako to teraz bude zlyhanie manazerov? Ty si myslis ze oni mu nedali ponuku a nechceli aby ostal? vies ty vobec o tom ze v den postupu z predkola mu zomrel otec kvoli ktoremu chcel byt doma v CZ?
20.3.2023 - 9:54
+7

amaskiea

 

100x netreba, stačilo by raz.
Vychádzam z toho, ako to bolo prezentované verejne: po minulej sezóne už bolo nemysliteľné, že by Tonda ďalej pokračoval, že tak chcel už viacero posledných sezón, aby po 3 mesiacoch novej sezóny bolo nemysliteľné, že by sa nevrátil a nepokračoval ďalej... Práve preto, ako sa k týmto rozhodovacím saltám vaši topmanageri nevedia nijako postaviť, na rozdiel od iných záležitostí, ktoré sa ale dejú vždy "na vedľajšom piesočku", pravda, ku ktorým sa naopak vedia postaviť veľmi neprehliadnuteľne, až tak že za všetkých, mne prídu nedôveryhodní aj s celou tou ich pravidelnou sebaprezentáciou ako bojovníkov za "spravodlivosť a všeobecné blaho".
20.3.2023 - 12:12
+6

hawkie

 

Sranda, že toto napíše niekto, kto NR ani nefandí, a asi tento klub ani poriadne nesleduje (si fanúšik SBA, alebo sa mýlim?)...

Ja sa ťa opýtam - čítal si za posledný 1/4-rok nejaký (celkom aktuálny) rozhovor s Chrenkom alebo Kováčikom? Ja si na jeden taký spomínam (na Sportnet-e), a teda, podľa mňa vecne zhodnotil dôvody, prečo NR tak padla, kde spravili chybu, atď.

O nejakých "sebaistých očakávaniach topmanagerov" aj máš nejaký "dôkaz", alebo si si len spojil 2 veci a z toho vyplynul tento výrok? (neviem no, ja si nespomínam, žeby Chrenko s Kováčikom dávali veľkohubé vyhlásenia - ak máš nejaký dôkaz, kľudne sem postni) Tie očakávania a vyhlásenia mali na 100% určite fanúšikovia (a prečo by aj nie? posledných pár rokov NR celkom slušne išla)...

Inač, ja Vás ľudia fakt nechápem - na jednej strane vyčítate "priposratosť" a porazenecké kecy, na druhej strane vyčítate, že si prezident klubu nepriznal chybu...
20.3.2023 - 12:26
+3

amaskiea

 

Prehnaná sebaistota, ľahkovážnosť, precenenie vlastných schopností... alebo akokoľvek ešte inak to nazveš, mne skrátka ten ťah že v novembri musíš zavolať naspäť trénera, s ktorým si ani nie pred polrokom musel nadobro skončiť, lebo už to v žiadnom prípade inak nešlo, ako chybné zhodnotenie vlastných schopností/možností - čiže ako východisko mylná sebaistota/ľahkovážny prístup/sebaprecenenie a pod.
Iste som od Kováčika&spol. nezachytil ani zďaleka všetko, čo kde kedy žbleptli, ale napríklad výhovorky na nový hrací systém ligy, alebo verejné výpady proti súčasnému SZĽH som zachytil. Naproti tomu o návrate nenavrátiteľného (Stavjaňu), ktorý zvrátil nezvrátiteľné (vypadnutie), som nezachytil ani slovo.
A k tvojmu poslednému odstavcu, aké protirečenie tam ty vidíš medzi porazeneckými kecmi a neschopnosti priznať si chybu, alebo na čo sa v tomto vlastne sťažuješ, tomu úprimne nerozumiem.
20.3.2023 - 13:30
+5

strojar

 

"Prehnaná sebaistota, ľahkovážnosť, precenenie vlastných schopností"
Načo sem cituješ zo svojho životopisu?
20.3.2023 - 14:40
+1

amaskiea

 

a k téme nemáš nič?
20.3.2023 - 14:56
+2

BlackCrow

 

počuj ty sa zase dostávaš do toho tvojho prevádzkového švungu po tom domácom vezení..
20.3.2023 - 15:03
+5

Tyna85

 

Vôbec tu nechýbal, mohol zostať tam kde bol a neprispievat tu
20.3.2023 - 16:36
+2

hawkie

 

"Prehnaná sebaistota, ľahkovážnosť, precenenie vlastných schopností" - ja ti nevím Karle... Áno, idem sa oháňať tým, že za cca posledných 10 rokov mala Nitra asi 8 medailí, (ak si dobre pamätám) 5x hrala finále, 1x bola (KONEČNE) majstrom. Tých posledných 10 rokov, to nie je málo, a je to určite celkom dobrá reprezentatívna vzorka. Za to obdobie (najmä v posledných 5 rokoch, kedy NR začala viacej stavať na mladíkov) v NR vyrástlo (alebo sa aspoň herne posunulo) množstvo skvelých hráčov a reprezentantov - Krištof, Paulovič, Lantoši, Buček, Holešinský, Nemec, Sýkora a ďalší (títo sú určite z tých najvýznamnejších). Nehovoriac o tom, koľko mladých tú príležitosť dostalo a ešte dostane (len tento rok si ako noví hráči zahrali extraligu Myklukha, Molnár, Pekarčík, Gajdoš, Čederle).

"mne skrátka ten ťah že v novembri musíš zavolať naspäť trénera, s ktorým si ani nie pred polrokom musel nadobro skončiť, lebo už to v žiadnom prípade inak nešlo" - nenazvem to tak, že tréner musel nadobro skončiť, skrátka odišiel (áno, je to detail, ale podstatný).

"čiže ako východisko mylná sebaistota/ľahkovážny prístup/sebaprecenenie" - stáva sa, aj chyby sa skrátka robia. Niekedy aj reakcia na ne nie je úplne adekvátna a správna, lebo sa buď príliš skoro začne konať, alebo sa príliš dlho čaká na tú "reakciu". Z tejto sezóny zostane už len urobiť dobrú reflexiu a do budúcej sezóny lepšie plánovať. Nič iného fakt nezostáva...

"Naproti tomu o návrate nenavrátiteľného (Stavjaňu), ktorý zvrátil nezvrátiteľné (vypadnutie), som nezachytil ani slovo." - toto nemyslíš vážne - čo ti na tom vadí? To akože fakt chceš, aby dávali vyhlásenia vždy, keď majú čosi rozriešené, ale zatiaľ ešte nedoriešené? K čomu by to bolo dobré? Veď to nerobí nikto, ani Slovan (nakoľko im fandíš, tak budem dávať ich za príklad, zášť ani nenávisť voči SBA prosím nehľadaj...)

Neviem no, mne sa zdá, že ti vadí (a teda, vyčítaš) spôsob akým HK NR robí (alebo skôr nerobí?) PR a marketingovú komunikáciu. Faktom je, že Lewysko nerobí každý druhý deň rozhovor s Kováčikom alebo Chrenkom (kks, veď ten z 90% v rámci extraligy pokrýva len Slovan), a ani TASR si od nich stále nepýta stanovisko (novinári napíšu o tom napr., že NR "ušla hrobárovi z lopaty", ale rozhovor s Kováčikom urobil len Sportnet... to je tak všetko).

Úprimne, fakt nechápem, čo riešiš (či naozaj tak veľmi ti leží ten Kováčik v krku) - veď ty Nitre nefandíš, tak prečo ti to vlastne tak veľmi vadí?

K tomu poslednému odstavcu - asi som to nesprávne napísal, ale čo tým celým chcem povedať - keď človek chce, tak si skrátka najde veci, čo bude kritizovať - tak je to od vekov. A teraz je asi taká doba - všetko len kritizovať, dehonestovať, hejtovať. Lebo všetci skrátka kritizujú všetko (samozrejme, nie doslova, ale chápeme sa...).
20.3.2023 - 19:03
+3

strojar

 

"Doteraz som nepočul od nich jediné vyjadrenie k tomuto svojmu zlyhaniu, zato ale nevynechajú príležitosť vyjadrovať sa kriticky k iným."
Zrovna od teba má táto výčitka svoje osobitné čaro.
20.3.2023 - 9:54
+2

xhrubecrevox

 

Co stranka, co diskusia to narek a plac na klzisko a rozhodocov a vyssiu moc.

Jediny problem je ze vasi hraci nedali o gol viac. Mali ste zadarmo 5na3? mali. Mali ste presilovku v predlzeni? Mali. V najazdoch ste mali rovnaku sancu ako my? Mali?

Tak potom?
vylúčení: 6:5

Kde koho potom rozhodcovia tlacili, ja nechapem ten argument.
Ja neviem co vy furt vsade ci weby, portaly, ci fejsbuky placete.
Vysledok vsetkeho je ze vasi hraci mali dat o gol viac a vybavene.
Cely zapas ste dotahovali. Herne prevaha ziadna.

Zabudnite na to co hral Poprad.
Necakajte rovnaky priebeh a hru.



20.3.2023 - 10:22
+13

radopKE

 

To im jednoducho nevysvetlíš. A keď máš pravdu, tak sa jednoducho skryjú za slovíčko "nadplán". Alibizmus.
20.3.2023 - 10:34
+14

Bielomodry

 

RadopKE: Nie ,to vy z Kosic,neviete pochopit,asi tak..
20.3.2023 - 11:09
+2

wedro

 

To ich obľúbené slovíčko NAdplan : Podľa situácie ho používajú ak vidia ze nie sú favoritom. ak cítia ze sú favoritom vtedy sa hrajú na gerojov a o slove NAdplan ani slovíčko ✌️


PS: pred sezónou K&CH nehovorili o záchrane ale súboj o najvyššie priečky 😉



Takžetak®
20.3.2023 - 11:17
+6

Corgi77

 

Zabudnutí majstri z Košíc nejako vám ten náš nadplán lezie do hláv.
20.3.2023 - 11:31
+2

wedro

 

Práveže je to na smiech 🤭😁



Takžetak®
20.3.2023 - 11:35
+10

Corgi77

 

Novidiš, každému je smiešne niečo iné.
Mne je smiešne ako tu z KS kopete okolo seba nožičkami a vás to rozčuľuje, lebo nás nerozhádže ani prehra 4:0 na zápasy.
20.3.2023 - 11:39
+1

radopKE

 

Nerozhádže vás ani prehra 4:0 na zápasy. Samozrejme. Videli sme v nedeľu v diskusii a v livke...
20.3.2023 - 12:08
+7

VSS Košice

 

KS je kosice okolie , nitran 😉
20.3.2023 - 12:16
+3

zasi

 

A toto napíše človek čo sa pasuje za naj fanúšika na SVK
Mňa by jeblo aj keby proti môjmu klubu stál NYR aj tak by som chcel výhru
Ale v pohode,buďte si nad vecou🤣
20.3.2023 - 12:32
+7

VSS Košice

 

Ale no, aktualne mame vo vitríne o dost cennejsi pohar ako nr , ci ?
20.3.2023 - 11:41
0

Corgi77

 

Novidiš.
Pre niekoho sú poháre všetko.
Potom to tak aj u vás vyzerá. Neviete sa dostať v 2 minútovej presilovke do pásma a diváci už pískajú na svojich.
Vám chyba lojálnost a oddanosť ku klubu. Tento rok ste po rokoch boli opäť hore a chodí vám tam 1500 ľudí. v roku 2014 ste sa stali majstrami a za 5 minút prázdna arena.Hráči tam chodili s pohárom pred prázdnymi tribúnami a tak ďalej.
Tak si merajte pipiky s pohármi ďalej.
My máme niečo čo vy nikdy mať nebudete aj keď budete mať 20 pohárov.
20.3.2023 - 11:59
+4

gabi98

 

No vidíš. Ste jednoducho niečo viac. Očividne si o tom presvedčený.

Prečo ale máš o tom potrebu presviedčať iných?
20.3.2023 - 12:07
+10

Corgi77

 

Aha, takže z toho všetkého si si zobral že niekoho presviedčam.
Vy tam na východe ste ozaj iný.
20.3.2023 - 12:15
+2

VSS Košice

 

Teraz klames a dost .
Pisal si "zabudnuti majstri" , preto ten pohar 😉
20.3.2023 - 12:15
+2

xhrubecrevox

 

tak si si isty ze mate to co my nikdy?
zas si dalsi pripad co vsade bol a vsetko videl

a ja ti poviem ze my sme to uz mali davno predtym nez vy ste pochopili vlastne iba so Stavjanom, ze aha, my vieme hrat aj hokej.

chodi 1500ludi a za 5min po oslave prazdno ...
na wikipedii pisali? hovorim vsade bol, vsetko vie a vsetko videl
20.3.2023 - 13:13
+1

blazon

 

ԅ(≖‿≖ԅ): Aroganciu, alibizmus, povysenectvo a mohol by som dalej pokracovat? Ale je iste, ze mi nebudeme mat nadplan. Ten ostane zlatymi pismenami zapametany len pre vas
20.3.2023 - 22:16
0

Bielomodry

 

Vss Košice: Ano ,ano momentalne uz dost dlho zijete z davnejsiej minulosti
20.3.2023 - 13:24
+3

Bielomodry

 

Wedro: Ty vies najlepsie,takze tak..
20.3.2023 - 13:23
+1

julo

 

Corgi77 ukazkovy priklad jedinca,ktoreho nitrancanske prehry nerozhadzu
20.3.2023 - 12:23
+17

VSS Košice

 

Prehry su nadplan
20.3.2023 - 12:25
+10

Render 77 Nr

 

Veď vyhravate 2:0 sa tešte stoho nechápem čo sa zavdusnujete nad tým že my prehravame a väčšinou nás to netrápi.
20.3.2023 - 12:31
+1

Render 77 Nr

 

Chlapi nám nevychádza jedna sezona po dlhej dobe tak sme neni tak rozhodeny ako vy lebo sa trapite už dlho a je jasné že keď tu provokuje tak vám na to niekto napíše užívajte si dúfam že sa vám táto vydarí možno z niektorými sa bude dat aj písať my sme pohode väčšinou ako som písal nevyšla nám sezona sme stým zmiereny možno vám ešte niečo uchmatneme.
20.3.2023 - 13:11
+2

VSS Košice

 

Nieste rozhodeny a preto nadavate na Cemena a hracov KE ? Aspon nekkam sam saba , serie vas to o to viac , ze mesiace sa pisalo o prestarnutom kadri , ako nebudeme vladat a pod. Prislo 1. predlzenie a nebyt presilovky ani nevyleziete z obr.pasma . Mali ste kolotoce zadara.
20.3.2023 - 13:27
+5

fabbeN

 

Nadával som Cemanovi? Prečo ma škatulkuješ k tým čo mu nadávali?
20.3.2023 - 14:16
+2

Render 77 Nr

 

Ako keby si nevedel aký si ľudia od vás nadávajú na našich od nás opačne co si decko keď toto riešiš?
20.3.2023 - 13:35
+2

VSS Košice

 

A co mam riesit ked vsade citam ako ste nad vecou ako vam je to jedno ,toto je nadplan , sme spokojny a pod. Keby ze ma netrapi prehra tak nenadavam a podobne ale mavnem rukou a idem dalej.
20.3.2023 - 13:46
+5

fabbeN

 

Čiže ty podľa pár ľudi usúdiš, že nakoniec všetok ten náš nadplán je vymyslený a nie sme nad vecou.

Tak isto môžem ja usúdiť, že v Košiciach sú len a len hyeny na základe toho, že tam mal Sloniiik v ZŤP sekcií problém s JEDNÝM ČLOVEKOM.

Mohli by ste sa niektorí zobudiť
20.3.2023 - 14:20
+3

VSS Košice

 

miesas hrusky s jablkami , Vazne nam tu na hp idete nahovorit ze je vam u riti ci prehrate alebo vyhrate .
nebud vztahovacny
20.3.2023 - 14:26
+4

fabbeN

 

Neodpovedal si mi, či som nadával Cemanovi.
20.3.2023 - 14:44
+4

VSS Košice

 

este raz , nebud vztahovacny
20.3.2023 - 14:47
+1

fabbeN

 

Ešte raz, neškatuľkuj.
20.3.2023 - 14:48
+4

VSS Košice

 

20.3.2023 - 14:59
0

Render 77 Nr

 

Šak to sa dá len keď tu niekto píše posmesky potom sa to reaguje ale to platí pre obe strany a nehovorím o expertov urazenych ktorý sú už mimo ale prídu podkurit.
20.3.2023 - 13:53
+2

Zkubydu

 

Prosba... Posle mi dobra dusa clanok z MY Nitra s vyjadrenim Kasika Gajdosa a Krivosika: do spravy?
20.3.2023 - 14:09
+1

Marek_tky

 

Rumours: Napriek úspešnej hre Gabi sa špekuluje o troch príchodoch do KE. Dvaja z Českej extraligy, jeden zo Slovenskej.
20.3.2023 - 14:31
+1

Marek_tky

 

Gabi nezahála a špekuluje sa*
20.3.2023 - 14:33
0

Marek_tky

 

* nezaľáha 🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️ som ale ja ťuki
20.3.2023 - 14:34
+1

VSS Košice

 

niekto pisal ze Zuzin po sezone do KE
20.3.2023 - 14:35
0

Nerkio

 

Vraj nejde
20.3.2023 - 14:38
0

julo

 

Ti dvaja z cze,ke odchovanci?
20.3.2023 - 14:40
0

BlackCrow

 

Mara by bol top !!
20.3.2023 - 15:05
0

gabi98

 

Aj vekovo by zapadol
20.3.2023 - 15:31
+2

BlackCrow

 

s Bertym partia
20.3.2023 - 15:35
+1

Marek_tky

 

kto iní 😮‍💨 rumours, cize brat ich tak ako sa maju
20.3.2023 - 15:36
+1

Tyna85

 

Ja nechápem načo im tu niečo píšete. Majú nadplan tak majú, netrápi ich prehra tak ich netrápi.
Na vašom mieste by som do diskusií ani neprispievala nech sa tam postazuju na všetko sami a bude kľud. Vy ich o opaku aj tak nepresvedcite.
Keď už sami vedia lepšie prečo nás hráč išiel do šatne, tak o čom sa tu chceme baviť.
20.3.2023 - 14:33
0

Nerkio

 

Môžeme to otočiť aj opačne …prečo máte potrebu riešiť nás nadplan ??Ved to nechajte tak a myslite si svoje …Jednoduché .Ale doťahujú sa tu (obe strany ) ako malé deti .Veď ten nadplan používame už roky ,preto vám práve teraz tak vadi ??
20.3.2023 - 14:40
+4

Tyna85

 

Ja to vôbec neriešim a nevadí mi to. Mne je jedno čo si ako budete nazývať. Máte nadplan tak si ho majte. Ani len nechápem načo to riešia naši fans.
Čo chápem menej je to riešenie prečo išiel náš hráč do kabíny a tie konšpirácie ohľadom toho. A to ako to poniektorí berú ako hotovú vec lebo oni si to myslia.
20.3.2023 - 14:51
0

fabbeN

 

My reveme nad tým (teda konkrétne ja) ako sa ten hokej v našej lige k…ví. Včera detto v zápase Zvolena. Lenže to si vy nedáte povedať a pokiaľ sa vyhráva je spokojnosť. Potom začnete prehrávať a za plačkov bude označený zase niekto iný.
Mne je v podstate jedno či vyhráme/prehráme ak na tom ľade necháme dušu. Zvykli sme si zapracovať do tímu mladých, robiť to inak. A áno, občas za to pykáme a prehrávame kvôli chýbajúcim skúsenostiam alebo slabšej efektivite alebo iným veciam. Ale to je tá daň za to, že máme najmladšie mužstvo v lige. Na druhej strane som potom ešte viac šťastný za to, že sa u nás ukáže nejaký mladík. Fero Gajdoš nám neskutočne vyrástol túto sezónu, Sýkora nám klasický robí radosť, Stacha je výborný, Lacka sa veľmi zlepšil od začiatku, Knies už nepadne pri každom súboji ale až pri každom druhom, Pekarčík v základnej časti rástol. Úplne chápem, že vy sa z takýchto maličkostí v hokeji tešiť nedokážete, keďže vaše kluby majú iné priority (a potom aj tak sklamú v sérií s nami (viď Poprad tento alebo minulý rok, Zvolen minulý rok))

Radšej sa tu budem pozerať na 17-26 ročných chalanov vhodne doplnenými staršími hráčmi, ako sledovať 30 ročných slovákov čo sa väčšina aj tak ide na zápas len vyprdkať.

A tým čo povedia, že za to že u nás mladíci vystrelia môže Stavjaňa. Áno môže. Ale niekto tých mladíkov do klubu priniesť musel, niekto ich pretlačiť musel. Tondo vie pracovať s mladými ale tiež do toho je tlačený vedením. Nebol taký vždy. Čiže to je symbióza medzi Kováčikom-Chrenkom a Stavjaňom.

A kto nepochopí po tomto náš nadplán, tak nech sa k tomu radšej nevyjadruje.
20.3.2023 - 14:44
+8

VSS Košice

 

Neskatulkuj , s nitranmi sme seriu neprehrali ani raz
20.3.2023 - 15:01
+1

Zkubydu

 

kiez by sa vam to: postastilo tento rok....
20.3.2023 - 15:21
+1

Bielomokry

 

Krivošik by mal vysadiť tie drogy... Pred zápasom ním trasie pri hymne a po zápase nedokáže vnímať realitu a potom drista takéto hlúposti
20.3.2023 - 16:53
+2

wedro

 

Vieme, čo na nich platí. Dnes sme si to potvrdili. Verím, že vonku to zlomíme.": Otočme list
Krivošik ako hráč KE





Takzetak®
20.3.2023 - 17:04
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
Tím Z Skóre B
1. Košice 50 163:114 96
2. Slovan 50 162:115 93
3. Zvolen 50 168:141 87
4. B. Bystrica 50 147:156 79
5. Spiš. N. V 50 146:144 79
6. N. Zámky 50 143:132 77
7. Poprad 50 151:153 72
8. Michalovce 50 124:129 72
9. Trenčín 50 130:155 68
10. Nitra 50 125:157 61
11. L. Mikuláš 50 124:149 61
12. Prešov 50 129:167 55
TímZVVPPPPGB
1.Žilina46258310181:11394
2.Dubnica46233712148:12385
3.Humenné46236413172:12785
4.Trnava46199513175:14980
5.Martin46208414140:11280
6.MK Slovan46184717126:13169
7.Skalica46185419130:13568
8.P. Bystrica46184521155:15367
9.Žiar n. Hronom46191521142:14264
10.Topoľčany46181621116:13862
11.Levice46183223138:15262
12.Brezno468523190:17236
SR 18242141747:11412
Aktualizované: 8.3.2023 09:05
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.9.2022 13:38
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.9.2022 13:39
TímZVVPPPPGB
1.Žilina46258310181:11394
2.Dubnica46233712148:12385
3.Humenné46236413172:12785
4.Trnava46199513175:14980
5.Martin46208414140:11280
6.MK Slovan46184717126:13169
7.Skalica46185419130:13568
8.P. Bystrica46184521155:15367
9.Žiar n. Hronom46191521142:14264
10.Topoľčany46181621116:13862
11.Levice46183223138:15262
12.Brezno468523190:17236
SR 18242141747:11412
Aktualizované: 8.3.2023 09:05
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 29.1.2023 21:37
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 29.1.2023 21:37
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 29.1.2023 21:37

Bleskovky

Greer z Bostonu dostal trest na jeden zápas za krosček

Kanadský hokejista A. J. Greer v službách Bostonu Bruins dostal jednozápasový trest za krosček do tváre Mikea Hoffmana z Montrealu Canadiens. Incident sa odohral v prvej tretine zápasu v noci na piatok pred buly, keď Greer trafil súpera a za svoj nebezpečný zákrok dostal trest do konca stretnutia. o 12:42 - TASR


Anderson si zranil členok a do konca sezóny si už nezahrá

Klub zámorskej hokejovej NHL Montreal Canadiens nemôže už do konca sezóny počítať s útočníkom Joshom Andersonom. Dvadsaťosemročný krídelník si vyvrtol členok v poslednej minúte víťazného zápasu nad Tampa Bay Lightning 3:2 v noci na stredu. Anderson sa zrazil s obrancom súpera Michailom Sergačovom a tvrdo narazil do bránky. o 10:53 - TASR


Hráči Chicaga napokon nenastúpia počas rozcvičky v dúhových dresoch

Hokejisti Chicaga napokon nenastúpia v rozcvičke pred nedeľným domácim zápasom zámorskej NHL proti Vancouveru v dresoch s dúhovými prvkami, ako mali pôvodne naplánované. Duel ponesie názov "Pride Night game" a Blackhawks ním chcú vyjadriť podporu LGBTQ+ komunite. Ako uviedol klub vo svojom stanovisku, zámer zmenil vzhľadom na bezpečnosť svojich ruských hráčov. 23.3.2023 12:02 - TASR


Mešár nastúpil v stretnutí proti Molnárovemu tímu, obaja bodovali

Slovenský hokejista Filip Mešár si pripísal v noci na štvrtok v zámorskej OHL dve asistencie. Prispel nimi k triumfu svojich Kitchener Rangers, ktorí vyhrali na ľade Erie Otters vysoko 6:1. Za domácich nastúpil ďalší Slovák Ondrej Molnár, ktorý asistoval pri jedinom góle svojho tímu. Mešár vďaka prvej asistencii dosiahol métu 50 bodov. 23.3.2023 11:10 - TASR


Ontario vyhralo na ľade Tusconu 4:0, Chromiak strelil gól

Slovenský hokejista Martin Chromiak strelil v noci na štvrtok v zápase zámorskej AHL gól a jeho Ontario vyhralo na ľade Tusconu 4:0. V tejto sezóne má na konte už 28 kanadských bodov za 15 gólov a 13 asistencií. Jeho krajan Marián Studenič sa taktiež podieľal na vysokom víťazstve svojho Texasu, ktorý zdolal Coachellu Valley 6:1. Studenič bol v 20. minúte pri druhom góle svojho tímu a v priahajúcom ročníku zaznamenal už 39 bodov (16+23) v 57 zápasoch. 23.3.2023 07:55 - TASR


Slovenky odohrajú MS v náhradnom augustovom termíne

Slovenská ženská hokejová reprezentácia spoznala náhradný termín turnaja A-skupiny I. divízie majstrovstiev sveta v Šen-čene. Šampionát v Číne sa uskutoční od 20. do 26. augusta za účasti domácej reprezentácie a tímov Dánska, Nórska, Slovenska, Holandska a Rakúska. Informoval portál hockeyslovakia. 22.3.2023 17:28 - TASR


Studenič a Kelemen prispeli k triumfu svojich tímov asistenciami

Slovenský hokejista Marián Studenič si v noci na stredu pripísal v zámorskej AHL asistenciu a plusový bod. Prispel tak k triumfu svojho Texasu nad Coachella Valley (3:1). Rovnakú bilanciu mal aj jeho krajan Miloš Kelemen, ktorého Tucson zdolal Ontario 4:1. 22.3.2023 12:48 - TASR


Kouč Bednar predĺžil zmluvu s Coloradom o ďalšie tri roky

Jared Bednar bude pôsobiť na poste trénera hokejistov Colorada Avalanche do roku 2027. S obhajcom titulu v zámorskej NHL predĺžil kontrakt o ďalšie tri roky, začne mu platiť po vypršaní súčasného do konca sezóny 2023/2024. 22.3.2023 09:05 - TASR


Vítkovice zvíťazili v 3. štvrťfinále českej ligy v Brne 4:1, Koch 0+1

Hokejisti HC Vítkovice Ridera zvíťazili v treťom stretnutí štvrťfinále play off českej extraligy na ľade Komety Brno 4:1. V sérii sa ujali vedenia 2:1. Asistenciou prispel k víťazstvu slovenský obranca Patrik Koch. 21.3.2023 20:24 - TASR


Hráčmi týždňa sú Zibanejad, Makar a Swayman

Hráčmi týždňa v zámorskej hokejovej NHL sú útočník Mika Zibanejad z New Yorku Rangers, obranca Cale Makar z Colorada a brankár Jeremy Swayman z Bostonu. Informovala o tom oficiálna webstránka súťaže. 20.3.2023 18:57 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

26. 03. 2023
Michalovce - Slovan o 16:30
27. 03. 2023
B. Bystrica - Spiš. N. V o 18:00

Odohrané zápasy

25. 03. 2023
Spiš. N. VB. Bystrica
4:2REPORT
24. 03. 2023
SlovanMichalovce
4:0REPORT
KošiceNitra
4:2REPORT
23. 03. 2023
ZvolenN. Zámky
5:2REPORT
B. BystricaSpiš. N. V
4:1REPORT
22. 03. 2023
NitraKošice
1:2REPORT

Najviac bodov

Max GerlachPRE59 bodov
2.Harris B.SBA56
3.Jackson R.NZA51
4.Huntebrinker M.ZVO50
5.Pecararo L.SBA49

Najlepší strelec

Max GerlachPRE34 gólov
2.Jackson R.NZA30
3.Troock B.BBY29
4.Harris B.SBA29
5.Petráš Š.TRE26

Najlepší brankár

Jaroslav JanusKOS93.73 perc
2.Coreau J.SBA93.39 %
3.Kantor P.NZA93.06 %
4.Škorvánek ml. S.MIC92.88 %
5.LaCouvee C.TRE92.8 %