Diskusia: Košičanom sa vráti do zostavy šesť hráčov, ďalší v polovici februára
Do tréningového procesu HC Košice sa počas reprezentačnej pauzy opäť vrátia brankár Dominik Riečický, obrancovia Radek Deyl a Jakub Ferenc a útočníci Eduard Šimun, Filip Krivošík a Šimon Petráš. "Oceliari" o tom informovali na sociálnych sieťach.
V druhej polovici februára sa do tréningového procesu zapoja aj Patrik Lamper, Mário Lunter, Danick Martel, Marek Bartánus a Joona Jääskeläinen. Ako tiež informoval košický klub, reprezentačná prestávka mu poslúži na vyliečenie chorôb. Do posledných troch zápasov v základnej časti by tak mal nastúpiť v kompletnom zložení.
- BlackShadow
- SUPER !!!!
- 4.2.2025 - 17:28
- +3
- axxel
- Veľmi dobre spravy... hráči budú aj oddychnuty a aj naberu zapasovu prax pred koncom ZC .. snáď to už bude koniec so zraneniami
- 4.2.2025 - 17:37
- +3
- radopKE
- Ak nenarazia na premotivovaného retarda, tak hej
- 4.2.2025 - 18:07
- +1
- axxel
- No to je jasne, to neovplyvnis ... zaujímavý bude zápas so Spisskou doma ... Hannoun, Dzugan, Rapac a celkovo Spišská nám vyradila vo vzájomných zápasoch Ferenca a Jaskelainena takže to bude mať gule .. Hannoun bude oklepany jak rezeň o mantinel to som si istý, ale hlavne nech je to férový zápas, tvrdy ale bez zranení
- 4.2.2025 - 18:12
- 0
- radopKE
- No na ten sa extrémne teším. A ešte ak by sa tam rozhodovalo o 1. mieste po ZČ🤔
- 4.2.2025 - 18:18
- 0
- Proky99
- Definuj slovicko “zrazu”, s vami sme hrali 24.1. a Jaski sa do TRENINGOVEHO procesu zapoji najskor v druhej polke februara . Ci co si akoze cakal-dufal ze ma trojitu zlomeninu, skrutkovanu a bude mimo aspon pol roka? Minimalne mesiac bez klucoveho hraca je akoze nic? To v Spisskej mate inak nabity kader
- 4.2.2025 - 23:28
- +5
- topska
- Tvrdis ze klamu?
Chlape, ved to si vies rychlo overit bez toho aby si ich obvinoval z takych spinavosti
- 4.2.2025 - 23:32
- +4
- fagaf
- Topska: Ja som nikde nenapísal, že klamú.
Otázka aké vážne to zranenie bolo. Hovorilo sa tu o zlomenom zápästí, aj keď to mi hlava nebrala . Keďže joona hral hneď presilovku. Ale dajme tomu , že šiel cez bolesť (ale ani tomu nejak neverím) . Veď len v dlahe musíš mat tu ruku minimálne 3 týždne od zákroku(Opravte ma ak sa mýlim).
Košičania, krásne máte krvavé oči , krásne 🥰🥰🥰 - 5.2.2025 - 8:13
- +1
- GoldenKnight
- netrapoš
- 5.2.2025 - 8:22
- +6
- LenTak93
- Ale šak Joona dostal hokejkou do tváre od toho experta, nie? Neviem o zápästí nič. Šiel aj na RTG tváre.
https://www.hokejportal.net/?q=clanok/-/138083/diskusiapid4651580
- 5.2.2025 - 8:32
- +2
- radopKE
- Ľavá ruka
- 5.2.2025 - 9:08
- 0
- Tyna85
- Ako vážne to bolo? Seriózne?
Tebe by sa ako páčilo keby vám vypadne trebárs Rapac na minimálne mesiac a to vďaka tak zbytočnému zákroku?
Tiež by si riešil ako vážne zranenie to bolo? - 5.2.2025 - 8:40
- +8
- V_S_Z
- Plakal by rok
- 5.2.2025 - 11:25
- +5
- Rimo
- Vy s tým máte skúsenosti 😃
- 5.2.2025 - 18:36
- +2
- Tyna85
- Vy tiež 😉
- 6.2.2025 - 8:23
- 0
- fakir
- Škôlka môže závidieť
- 6.2.2025 - 11:17
- 0
- Tyna85
- Ktorá konkrétne? Tá vaša? Či tá naša? 😃
- 6.2.2025 - 12:39
- 0
- fanke27
- No za prvé, či to bolo zápästie alebo tvár, môže to byť jedno. Neviem či si hrával nejaký šport, ja futbal a zhodou okolností mi práve v zápästí počas zápasu niečo puklo, dosť to bolelo, hneď to aj opuchlo ale adrenalín robí svoje, pokračoval som v zápase ďalej, až po zápase som v nemocnici zistil, že to je zlomenina. To len na margo tvojho čudovania sa prečo ešte pokračoval v zápase. Hľadáš v tom senzáciu a klamstvo pritom je to bežná vec v športe.
Čo sa týka tej dlahy, veď kým sa zapojí do tréningové procesu, tak to bude cca mesiac. A pokiaľ nemáš nejakú vážnu zlomeninu, tak kľudne aj po 2 týždňoch máš dlahu dole, začínaš rekonvalescenciu.
Mi to príde ako keby si nášmu klubu neveril. Asi si vymysleli zranenie Jääskeläinena však ?
A po ďalšie, nemáme krvavé oči, ja osobne som stále Spišskej aj fandil, aj keď ste prišli do ligy a som rád aj teraz, že sa vám darí, rovnako ako aj napr Žiline, hoci nemáme s vami dobrú bilanciu.
Ale práve skôr z vyjadrenia vašich bratov mám pocit, že majú neustále potrebu sa porovnávať s Košicami a to ich správanie si osvojuje asi každý v Spišskej. A to zachádza až do nejakej premotivovanosti.
Som tu čítal napr viacero komentárov ako si toto Jääskeläinen zaslúžil. Neviem, ale od Košičanov tu nikdy nečítam, že by niekto niekomu prial zranenie.. to už mi príde choré a fakt extrémne premotivované - 5.2.2025 - 9:00
- +9
- fagaf
- Fanke27: Tak odomna si určite nevidel , žeby som tu niekedy niečo na Košice niečo zle napísal. V podstate kým sme neprišli do ligy aj my , tak som fandil vám. Aj na vašu sériu proti Slovanu son vás bol podporiť v BA.
To ze som zase niečo napísal, čo mi tak nesedelo. Hotovo , bodka.
Moja chyba , ale neriešimstalo sa.
Ja som ho neprial Joonovi, to zranenie. Ale môj názor je , že Dante ho tiež nešiel zámerne zraniť. Na tom by sme sa zhodnúť mohli.
- 5.2.2025 - 22:59
- 0
- fanke27
- Netvrdím, že ty si písal také veci, písali to iní, pointa je že skôr tie krvavé oči som videl na strane fans spišskej a nie Ke
- 6.2.2025 - 15:43
- 0
- radopKE
- Keby si videl fotky z kabíny a videl Joonovu ruku, tak by ti to hlava zobrala.
- 5.2.2025 - 9:05
- 0
- topska
- Nechaj tak lebo sa riadne zhadzujes a to pisem ako nestranny clovek
- 5.2.2025 - 9:50
- +3
- BlackCrow
- Tiež si myslím že trochu uletel ale to sa stane každému.
A druhá vec je že sme tiež trochu precitlivelí. No bodaj by nie.. - 5.2.2025 - 10:01
- +1
- fagaf
- BlackCrow: Súhlasím. 🤝
- 5.2.2025 - 22:59
- +1
- BlackCrow
- 🤝
- 5.2.2025 - 23:53
- 0
- radopKE
- Zadrel si šrácko. Joona pomaly mesiac mimo zostavu. To je nič? Máte tam viacej adeptov, ktorí ešte nedostali odpovede…
- 5.2.2025 - 0:18
- +1
- radopKE
- Ja verím,že sa mu dostane dostatok pozornosti v pravý čas…
- 5.2.2025 - 5:25
- +5
- mikisk
- To mi presne pripomina ako sme pred zapasom s Kosicami vsetci riesili, ze by niekto mohol poriesit Joonu. Lebo to je uplne normalna vec nieco take pisat, ze? (za Joonu si dosad pokojne Ferenca alebo kohokolvek ineho) Zranenia sa v hokeji stavaju, zakernosti sa v hokeji stavaju tiez v zapale hry, ale pisat tu dopredu, ze niekto by mal byt porieseny je trosku moc. Ako poriesit presne? Ako Hartman Stutzleho moze byt?
- 5.2.2025 - 12:24
- +1
- Jimmy Tulipan
- Nadrbat ho na mantinel pri kazdom dotyku s pukom. Trosku trash talku a nakoniec v nejakej ferovej bitke mu ukazat, kto je panom ladu
- 5.2.2025 - 14:22
- +2
- Cimrman
- Kto z nich úmyselne zranil protihráča?
- 5.2.2025 - 19:12
- 0
- Rimo
- A koho zranil Džugan ?
- 5.2.2025 - 19:51
- +1
- zasi
- nepatrí sa na otázku odpovedať otázkou
leda že by si chcel len troliť - 5.2.2025 - 20:44
- 0
- Rimo
- A tiež sa nepatrí miešať hrušky s jablkami, sa pozri na vlákno a krásne uvidíš, ako komentujete čo sa vam hodí 😃 pletiete Džugana so zraneniami, keď sa vám hodí nazvete hráča “správne dotieravý” (ak je váš), ale ak je to hráč na druhej strane, už to nie je “správne dotieranie” ale zákernosť 😃 slovičkárčenie na úrovni 😃 a to som len zopár pripspevkov hore dole
- 6.2.2025 - 17:28
- 0
- zasi
- a zase si neodpovedal
kto z nich zranil protihráča? - 6.2.2025 - 17:46
- 0
- Tyna85
- Jasné a u vás sa také vôbec nedeje. Však tvrdiť, že si za zranenie môže Joona sám je úplne v poriadku 😀
- 6.2.2025 - 23:13
- 0
- Jimmy Tulipan
- Inac píšem to niekoľkokrát ale nepochopím, ako Rapacovi môžu dlhodobo predchádzať tie sekery a háčiky v každom druhom súboji.
Veď to je nonsens - 5.2.2025 - 21:38
- +3
- VSS Košice
- to nechape viac ludi
- 5.2.2025 - 21:47
- 0
- Peto148
- Nechápem tie žabomyšie vojny medzi či už z KE strany alebo SNV...ja vždy fandím svojim ale zároveň aj KE ak náhodou vypadneme v PO a osobne som veľmi rád že na čele sme práve my a KE 👏
- 6.2.2025 - 7:17
- +1
- Sheva7
- Ak budu všetci ok ,tak to dame tuto sezonu
- 4.2.2025 - 17:54
- 0
- Proky99
- To je fakt taky problem dat aspon takyto status svojim fanusikom povedzme raz do tyzdna? Nikto nechce lekarske vysetrenia ani nejaku spravu, len vediet kedy s ktorym hracom cca mozme ratat a mozno by bolo aj znacne menej sprostosti ktore sa siria pocas zapasov a v diskusiach nasledne.
- 4.2.2025 - 18:06
- +5
- Proky99
- A zaroven velka pochvala HP, ze si vsimate aj taketo “detaily” pocas repre pauzy
- 4.2.2025 - 18:07
- +5
- radopKE
- Je to všetko na oficiálnych úctoch klubu. A niekedy aj z taktického hľadiska sa to možno nezverejňuje. V klube vedia najlepšie,čo a ako…
- 4.2.2025 - 18:13
- 0
- Pietro10
- Ale zrovna pri Riečickom nevediet pol sezony, co s nim je, neni fer voci fanusikom a zeby to az tak moc bolo akoze takticke.. no neviem
- 4.2.2025 - 18:58
- +6
- Pukky
- Sú veci, ktoré by mali ostať neverejné. Súkromie hráča je prioritnejšie, než zvedavosť fanúšikov. Všetko má svoje hranice.
- 4.2.2025 - 21:08
- +4
- Pietro10
- Ja nemyslim konkretnu diagnozu, ale aslon odhadovanu dobu absencie. Funguje to v NHL aj v inych kluboch a my sme tuto ameriku objavili vcera
ale aby som len nehundral, lepsie neskor ako nikdy, takze chvalim
- 5.2.2025 - 6:20
- +3
- Zkubydu
- Nechcem byt puntickar, ale Rici chyba od oktobra: a je uz februar... Defacto a ma ak sa nemylim odchytal 11 zapasov co je stvrtina z uz odohranych 44 kol. Takze je mimo drvivu vacsiu sezony... Na druhustranu je fajn, ze uz zacal trenovat a verim ze coskoro sa postavi do brany. Rovnako tak ostatni hraci Deyl, Ferenc, Petras, Krivosik a aj Simun velmi pomozu. Verim ze pocas repre pauzy dotrenuju a do PLay Off sa stihnu rozohrat. Rovnako aj ostatni, cim skor na lad. Dufam,ze zranenia sme si uz v Kosiciach vycerpali na rok dopredu
- 5.2.2025 - 14:29
- +1
- Peter19
- HP s tym ma co? Je to agenturna sprava ktoru vydal klub a HP ju prevzal z TASR ako dalsie kvantum sprav tu.
- 4.2.2025 - 19:11
- +4
- Podarcis
- Wauuuu, vyborne spravy... drzim prsty, nech to vyjde vsetkym... 🙂
- 4.2.2025 - 18:25
- +2
- fanke27
- Chvála pánu Bohu
Mi dosť odľahlo - 4.2.2025 - 20:03
- 0
- Ricardinho13
- To znamená, že pred play-off nepotrebujeme posilňovať káder o žiadneho hráča, keďže po návrate zranených do zostavy, to bude nabité v útoku teda riadne.
- 5.2.2025 - 8:42
- 0
- BlackCrow
- ja by som presa len..
- 5.2.2025 - 8:50
- +1
- strojar
- Zopakujem to, čo mi tu zmazali:
Zranení hráči nie sú a nesmú byť dôvod na odkladanie zápasu. - 5.2.2025 - 9:10
- 0
- emoxx1
- Prečo klameš. Nikto ti to nazmazal, len so nepamätáš do ktorej diskusie si to písal.
https://www.hokejportal.net/?q=clanok//138292/diskusia#pid4659029 - 5.2.2025 - 9:24
- +12
- radopKE
- Nepamätá… A to je ešte len ráno
- 5.2.2025 - 9:48
- +5
- BlackCrow
- Tak to je riadna haluz
- 5.2.2025 - 10:02
- +3
- Tyna85
- Hmm, tak ty už aj na zväze robíš, že vieš na základe čoho bol odložený zápas?
- 5.2.2025 - 9:37
- +1
- radopKE
- Myslíš tých piatich, čo si spomenul vo vedľajšej diskusii? Niekedy je lepšie byť ticho..,
- 5.2.2025 - 9:56
- 0
- topska
- Prosim? Odlozit zapas sa moze aj so zranenymi ak sa na tom kluby dohodnu
- 5.2.2025 - 10:01
- 0
- tulen - kosice
- prosím: nechaj tak, zbytočne sa snažíš
- 5.2.2025 - 10:05
- 0
- GeraltZoZvolena
- Smernica szľh upravujúca podmienky extraligy a súťažný poriadok hovoria iba o odložení zápasov kvôli chorobnosti. Obaja nemáte za čo
- 5.2.2025 - 16:33
- 0
- topska
- Chorobnost je len "choroba" podla smernice? Nevidim to tam.
- 5.2.2025 - 18:08
- 0
- riskohrasko1
- Momentálne mám zlomenú ruku.V práci som pn,takže ak by som bol hokejista a som pn ,to neznamená "chorobnosť"?
- 6.2.2025 - 9:05
- 0
- Podarcis
- Vsade vo svete si pn, v ociach par spisiakov si zdravy ako rybicka a len simulujes ...
- 6.2.2025 - 10:19
- 0
- zasi
- nič mu není,otras mozgu má
- 6.2.2025 - 10:25
- 0
- Podarcis
- https://www.youtube.com/watch?v=cOelmiCl1j8
- 6.2.2025 - 10:35
- 0
- axxel
- Takže keď majú hráči soplik tak sa zápas môže odložiť... ale keď majú ruky v sadre alebo iné zranenia tak zápas by sa mal hrať... rozumiem správne?
- 5.2.2025 - 10:22
- +5
- BieloModra
- 4.2 Súťažné termíny
4.2.1 Termíny zápasov v majstrovských/nemajstrovských súťažiach a ich vyžrebovanie
vykoná SZĽH. Termíny sú uvedené v príslušnom Rozpise súťaží a sú záväzné pre všetkých
účastníkov súťaže.
4.2.2 SZĽH upraví spôsob a termín ohlásenia zápasu v Rozpise súťaží.
4.2.3 Kluby môžu odohrať zápas zo závažných dôvodov aj mimo pôvodný termín, pokiaľ ich
dohodu schváli SZĽH.
4.2.4 Kluby môžu odohrať zápas po vzájomnej dohode, ktorú oznámia najneskôr 48 hodín
pred plánovaným začiatkom zápasu SZĽH, a to v obrátenom garde, pri dodržaní termínu
zápasu, t.j. vymenia si organizovanie zápasu (domáce ihrisko). Táto dohoda obsahuje aj
určenie usporiadateľských povinností v ďalších vzájomných zápasoch počas súťaže.
4.2.5 Ak sa zápas nemôže odohrať alebo dohrať na základe vyššej moci, družstvá Klubov
sú povinné najneskôr do 48 hodín, dohodnúť sa na novom termíne dohrávky a bezodkladne
informovať SZĽH. Návrh dáva klub, ktorý zapríčinil neodohranie alebo nedohranie zápasu.
Za vyššiu moc sa pre účely Súťažného poriadku rozumie:
4.2.5.1 živelná pohroma (prírodné katastrofy, kalamity)
4.2.5.2 technická porucha (závažné poškodenie zimného štadióna, únik
nebezpečných chemických látok na zimnom štadióne ohrozujúci zdravie, dlhodobý
výpadok elektrickej energie s čakacou dobou dlhšou ako 40 min.),
4.2.5.3 havária dopravného prostriedku družstva dokladovaná príslušným Odborným
pracoviskom policajného zboru Slovenskej republiky,
4.2.5.4 vyhlásenie mimoriadnej situácie v zmysle príslušných právnych predpisov
Klub je povinný preukázať túto skutočnosť bez meškania.
4.2.5.5 chorobnosť družstva, ktorá je preukázaná potvrdením lekára s uvedeným
diagnózy, potvrdenými úradnou pečiatkou s vyznačeným kódom lekára a jeho
podpisom, ktorý presahuje viac ako 50% hráčov zaradených na zoznamu družstva a
to bezodkladne najneskôr však 24 hodín pred úradným začiatkom zápasu.
4.2.5.6 hráči družstva, ktorých sa týkajú body 4.2.5.4 a 4.2.5.5 nesmú v dotknutom
období štartovať v žiadnych zápasoch.
4.2.6 Ak nedôjde k dohode Klubov o termíne zápasu alebo ak dôjde ku sporu o miesto a
termín zápasu, rozhodne o termíne, čase a mieste zápasu SZĽH. SZĽH môže svojím
rozhodnutím určiť jednotný začiatok zápasov v záujme regulárnosti súťaží.
4.2.7 Klub je povinný nahlásiť zmenu začiatku zápasu minimálne 48 hodín pred skutočným
začiatkom zápasu športovému oddeleniu SZĽH a ten vyrozumie súpera, delegovaných
rozhodcov, inštruktora rozhodcov a video-bránkového rozhodcu. Túto zmenu je povinný
nahlásiť na SZĽH. - 5.2.2025 - 10:46
- 0
- strojar
- "chorobnosť družstva, ktorá je preukázaná potvrdením lekára s uvedeným diagnózy, potvrdenými úradnou pečiatkou s vyznačeným kódom lekára a jeho podpisom, ktorý presahuje viac ako 50% hráčov zaradených na zoznamu družstva"
Ďakujem za citáciu zo súťažného poriadku.
1. Chorobnosť
2. 50 % - z tejto podmienky pri uvedení 11 hráčov vyplýva, že Košice by mali mať na súpiske menej ako 22 hráčov. Ja na oficiálnej stránke SZĽH vidím na súpiske Košíc 38 hráčov. - 5.2.2025 - 10:57
- +1
- Proky99
- cim to je ze si nevies-nedokazes precitat vsetky body ale zamerias sa len na 1? Ty si presny prototyp smerackeho politika, vyberies si co ti vyhovuje, zvysok ignorujes a hlasas to ako svatu pravdu.
- 5.2.2025 - 11:07
- +11
- zasi
- čiže vieš aj o všetko o chorobnosti v košickom mužstve?
dokonca aj o tom že u nás v KE sa pre chrípku rad radom zatvárajú školy aby sa to nešírilo?
aj správu Košického klubového lekára ti zo SZLH preposlali? - 5.2.2025 - 11:12
- +1
- BieloModra
- tak podla sutazneho poriadku ide o chorobnost kde sa nerozlisuje choroba/ zranienie/ uraz. Podla tohto treba urcit diadnozu, ktoru lekar potvrdi jej urcenim a peciatkou t.j zodpoveda za jej urcenie a nespochybnitelnost. Odlozit zapas po dohode s klubom supera pri 50% chorobnosti tak ano, moze sa stat ze mal v muzstve aj chorych trebars chripky a zaroven k tomu aj zraneni trebar praskliny zlomeniny vyklbeniny narazeniny
ja rozporujem toto tvrdenie: Zranení hráči nie sú a nesmú byť dôvod na odkladanie zápasu. - 5.2.2025 - 11:22
- 0
- strojar
- Takže napĺňali Košice tých 50 %?
NE-NA-PĹ-ŇA-LI.
V profesionálnej lige naozaj nemôžu byť zranenia dôvodom na odklad zápasu. - 5.2.2025 - 14:02
- 0
- Proky99
- Neviem ci ta skor radit ku Harabinovi alebo Ficovi lebo z obidvoch mas nieco.
Uz ti to pisalo viac ludi, ale skusim este raz. VIES NEJAKO VIEROHODNE VYDOKLADOVAT KOLKO HRACOV MALI KOSICE REALNE ZRANENYCH, CHORYCH V CASE KED SA ROZHODOVALO O ODKLADE ZAPASU. Daj sem rozpis odhal nam to zakulisie z ktoreho cerpas tie svoje fantasmagoricke data.
Clovece ked ty si vazne poslanec a je uplne jedno v akom zastupitelstve tak to tam musi mat ubohu uroven. - 5.2.2025 - 14:18
- +1
- tulen - kosice
- teraz: je v móde huljak a národná koalícia
- 5.2.2025 - 14:23
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- BieloModra
- oukej
tak skusim takto....kedze im bolo zvazom umoznene odlozit zapas, tak pravdepodobne bola ta marodka vacsia ako tych 11 hracov.... podla mna nikto nie je povinny nikomu dokazovat kolko ludi z timu je chorych, ked mali na to sutaznym poriadkom splnene podmienky
- 5.2.2025 - 14:22
- +2
- tulen - kosice
- ďaľšia: čo si nedá pokoj
... pokiaľ ma pamäť neklame, je tam nejaká povinnosť pri dokladovaní ... len my to robíme úplne naopak ... najprv nastúpime chorí a dobití, aby sme vyfasovali 7-ičku ... a potom si to odložíme
- 5.2.2025 - 14:27
- 0
- BieloModra
-
huš
ano je tam povinnost vyssie mas sutazny poriadok, tak zrejme ked sa uz inak nedalo odhodili ste zabrany a uznali, ze toto uz nepojde
- 5.2.2025 - 14:33
- 0
- tulen - kosice
- huš
... nepotrebujem poriadok, aj tak je v tom v bordel ... my ideme na doraz
- 5.2.2025 - 14:38
- 0
- BieloModra
- juj ci si len ....
a ved si robte ako unate za vhodne, ja som bola tiez v tom ze, zranenia sa do chorobnosti nerataju....az kym som si ten sutazny poriadok nepozrela a tam nie je ani ň o chorobe (rozumej sopel) a zraneni a uz vobec nerozlisuju dlhodobe zranenia rehabky po operaciach a tak... riesia len chorobnost ktoru musi urcit a potvrdit lekar
- 5.2.2025 - 14:43
- 0
- FP-jakubj
- Sopel je zavazne ochorenie, ktore dost znacne likviduje muzsku populaciu. Nastastie iba docasne, aby to aj zeny prezili
- 5.2.2025 - 14:48
- +1
- BieloModra
-
hej nieco take sa uz ku mne dostalo
- 5.2.2025 - 14:52
- 0
- tulen - kosice
- júúj: či sa dobre do teba
a inak, táto debata a mudrovanie sú strašne zbytočné ... tu je identická situácia pred koncom zápasu, keď potrebuješ udržať tri body, súper ťa tlačí, ale ty ten tajm nezoberieš ... a pri tom už neudržíš ani moč - 5.2.2025 - 14:53
- 0
- BieloModra
- mam rada ked cca viem ktora bije
a este som aj spravodliva
....a to uz ako a pokial ste to "drzali" to uz necham na vas ok?
este to tak vytocit tulena
- 5.2.2025 - 14:58
- 0
- tulen - kosice
- každý: máme nejakú úchylku
... tuleňa nevytočíš
- 5.2.2025 - 15:09
- 0
- BieloModra
- tak ty si toc
a ja idem radsek k zubarovi
serus
- 5.2.2025 - 15:22
- 0
- tulen - kosice
-
- 5.2.2025 - 15:41
- 0
- VSS Košice
- 4.2.3 Kluby môžu odohrať zápas zo závažných dôvodov aj mimo pôvodný termín, pokiaľ ich
dohodu schváli SZĽH.
Toto daj precitat niekomu kto ti to vysvetli a nasledne odtial vypadni , dvere zatvarat nemusis ... - 5.2.2025 - 16:08
- +1
- KI
- Ty si ďalší tragéd.
Napiš číslo koľko hráčov Košíc bolo chorých, resp. mali virózu okrem 11 zranených.
Buď si hlúpy, alebo si hlúpy. - 6.2.2025 - 15:08
- 0
- Fandimhokeju
- Zaujímavé. Aj niektoré komenty z BB hovorili, že je dobré, že sa zápas odkladá.
- 5.2.2025 - 16:25
- 0
- Tyna85
- Ja nechápem načo ho sem znovu pustili. Len trolluje a keď je mu preukázané, že nemá pravdu ani sa neunúva priznať si to, radšej ide do inej diskusie trollovat ďalej.
- 5.2.2025 - 11:58
- +2
- strojar
- Prezraď mi, prosím, v čom nemám pravdu.
- 5.2.2025 - 14:03
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- FP-jakubj
- Vo vsetkom, pocitas iba zranenych a nedolozil si ziaden doklad o tom, ze vsetci ostatni su zdravi a mozu hrat hokej. Navyse s odlozenim musi suhlasit aj druhy klub a BB s tym suhlasila, takze je vlastne uplne jedno, co si mysli Strojar.
- 5.2.2025 - 14:53
- +2
- Tyna85
- Ukáž mi tu zdravotnú dokumentáciu ktorá bola zaslaná na zväz keď ty vieš, že máš pravdu.
Lebo záhadne zväz odložil zápas, no ty čo sa hrajes, že všetko vieš tu vypisuješ ako neboli splnené podmienky.
Daj dôkaz o tom, že neboli. - 5.2.2025 - 16:12
- 0
- tulen - kosice
- já vám: to říkal
- 5.2.2025 - 11:26
- 0
- Zkubydu
- Nechcem rypat, ale pocas repre pauzy je trkrat viac komentarov ku navratu zranenych v HC Kosice: ako v aktualnom clanku o zmenach repre timu a nejakom turnaji v Nemecku. Tak sa sam seba pytam, (a teda aj SZLH) ci ma zmysel tato repre pauza? Ci by nebolo lepsie radsej hrat extraligu a zrusit to Nemecko...
- 5.2.2025 - 15:15
- +1
- topska
- nemozeme hrat lebo je to asociacny iihf termin, hraci idu aj do inych repre v zahranici ci do mladeznickych a ti co ostanu tak nemaju co hrat ale riesit ine veci na treningoch ci rekonvalescenciach pred play off...nik nehra len rusi
- 5.2.2025 - 15:24
- 0
- axxel
- A Fíni naposledy hrali normálne ligu aj keď ich reprezentácia hrala na EuroHockey Tour ... takže sa dá hrať asi, keď sa tak dohodnú kluby
- 5.2.2025 - 15:30
- +1
- topska
- "nemozeme" tak to bolo zle vyjadrenie sa, skor som to myslel v tom zmysle ze by to u nas bolo skrz hlbky kadrov problematicke...Aj teraz sa mozu dohodnut a hraju. Ale to je jedno, nehrat pocas asociacneho terminu je sprostost. Cinia tak len zvazy ktore maju financne problemy. Stale vsak plati ze napriklad nam by odisla brankarska jednotka (aj inym), do repre ide nejaky ten lotys, poliak, kazach a ja neviem kto. Fini nech hraju, u nas by z toho bol pruser. A neviem neviem ci by sme neboli jedini kto pocas asociacneho terminu nehra ak na to nema financny alebo iny vazny dovod.
- 5.2.2025 - 15:57
- 0
- Tyna85
- Je tu toľko príspevkov kvôli jednému truhlikovi čo si prišiel niečo dokazovať.
- 5.2.2025 - 16:15
- 0
- Cimrman
- Dvaja Maďar a Spišiak.
- 5.2.2025 - 17:17
- 0
- Fandimhokeju
- Teraz už chápem, prečo nezverejňovali situáciu o stave mužstva. Však vedenie KE len chcelo ušetriť zvyšok extraligy pred stresom.
- 5.2.2025 - 23:37
- 0
- Podarcis
-
- 6.2.2025 - 8:07
- 0
- wedro
- Zla správa pre ligu 😁
Super správa sympatizantov HCKE☝️
Takžetak® - 5.2.2025 - 17:33
- 0