Diskusia: Košice nebodovali ani vo štvrtom zápase, v Rapperswile prehrali 2:5
Hokejisti HC Košice nebodovali ani vo svojom štvrtom zápase v Lige majstrov. V nedeľňajšom zápase 4. kola prehrali na ľade švajčiarskeho tímu Rapperswill-Jona Lakers 2:5. Góly slovenského majstra strelili Chase Berger a Joona Jääskeläinen. Košičania uzavrú účinkovanie v základnej časti LM dvomi domácimi zápasmi. V utorok 10. októbra privítajú švédsku Skellefteu, o osem dní nastúpia proti nemeckému Adleru Mannheim.
V základnej časti Ligy majstrov sa prestaví 24 tímov, z ktorých 16 najlepších postúpi do play off. Košičania sú s nulou na konte na predposlednom mieste priebežnej tabuľky o skóre pred Bolzanom.
Liga majstrov - 4. kolo:
Rapperswill-Jona Lakers - HC Košice 5:2 (1:0, 2:1, 2:1)
Góly: 13. Wetter (Moy), 23. Wick (Čajka, Capaul), 38. Rask (Wetter), 48. Schroeder (Jensen), 58. Albrecht - 22. Berger (Rogoň), 50. Jääskeläinen (Polloch, Zech). Rozhodovali: Kohlmüller (Nem.), Borga – Cattaneo, Duc (všetci Švajč.), vylúčení: 2:4 na 2 min., presilovky: 0:1, oslabenia: 0:0, 4542 divákov
Rapperswill-Jona: Nyffeler - Grossniklaus, Aebischer, Noreau, Capaul, Vouardoux, Maier, Baragano - Wetter, Rask, Moy - Jensen, Schroeder, Forrer - Zangger, Albrecht, Lammer - Wick, Dunner, Čajka
Košice: Janus - Breton, Olsson, Ferenc, Zech, Šedivý, Deyl, A. Bartoš - Jääskeläinen, Pollock, Fejes - Bartánus, Krivošík, Lunter - Lamper, Berger, Rogoň - Bačo, Šimun, Jokeľ
V zostave Košíc absentoval pre zdravotné dôvody kapitán Michal Chovan. Po jednozápasovom treste sa do nej vrátil útočník Hunter Fejes. "Oceliari" nastúpili s cieľom ukončiť čakanie na prvé body a v úvode mali sľubné šance skórovať, ale Rogoň neuspel z úniku a Šimun z predbránkového priestoru. Domáci postupne prevzali iniciatívu. Osamotený Čajka ešte zblízka neprekonal Janusa, ale v 13. minúte už išiel Rapperswil do vedenia, keď Wetter zblízka zužitkoval prihrávku Moya - 1:0.
Druhá tretina priniesla výraznú prevahu Rapperswilu, o ktorej hovoril aj oficiálny údaj striel na bránku - 17:1. V 22. minúte sa Košičanom podarilo vyrovnať, keď Berger potrestal chybu obranca Maiera. Hostia však nezvládli už nasledujúce striedanie a po 36 sekundách Rapperswil opäť viedol. Čajkovu prihrávku zužitkoval Wick (2:1). Brankár Janus následne viackrát podržal svoj tím, no v 38. minúte tretíkrát inkasoval, keď ho prekonal Rask - 3:1.
Domáci boli herne na koni a v tretej tretine nedopustili drámu. V 48. minúte sa do listiny strelcov zapísal Schroeder - 4:1. Košický útočník Jääskeläinen v 50. minúte potvrdil povesť strelca, keď v presilovke zužitkoval Pollockovu prihrávku - 4:2. Košičania v závere skúsili hru bez brankára, ale Albrecht dokázal trafiť ich prázdnu bránku z vlastného obranného pásma - 5:2.
ďalší program HC Košice v Lige majstrov:
Utorok, 10. októbra: Košice - Skelleftea (Švéd.) /17.30/
Streda, 18. októbra: Košice - Adler Mannheim (Nem.) /18.30/
Rubrika: Turnaje → Liga majstrov
- BlackCrow
- škoda no.. zázrak sa nestal
ale tak fyzikálne zákony nepustia.. dopredu zas taká :džabanina"..
treba zresetovať hlavy a dobre sa pripraviť na Humenné!
:kosice: - 10.9.2023 - 18:25
- +1
- len_tak
- Katastrófoš: škoda reči...
- 10.9.2023 - 18:30
- +10
- Pukky
- Minulý rok sme boli po 6 kolách posledný v tabuľke slovenskej ligy, po 5 rokoch najhorších výsledkov v histórii a dnes hráme Ligu majstrov so Ženevou, Skelefteou a Mníchovom. "Fakt katastrofa".
- 10.9.2023 - 19:30
- +4
- Kurolišek
- jj takže vlastne spokojnosť.
- 10.9.2023 - 21:33
- +11
- Pukky
- Samozrejme, vzhľadom na stav pred rokom. Uvedom si, s akými súpermi sme hrali. Navyše až 3 zápasy u súpera.
- 11.9.2023 - 8:35
- +4
- majkelthe
- No ja som veľmi sklamaný zatiaľ. Za to aký tu bol hype pred súťažou o tom, ako Košice idú ukázať že na to majú, aké majú mužstvo že dokážu zbierať body, a zatiaľ to je viac menej to isté čo sme videli iné roky. Škoda
- 10.9.2023 - 18:38
- +38
- fanke27
- Neviem kde si videl tú senzáciu, myslím že každý triezvy fanúšik, vrátane vedenia Košíc vedel akých majú súperov a akých hráčov majú ich súperi.
To píšeš ako keby sme deklarovali, že ideme všetko vyhrať… nikto tu nemal také reči, ale veď keď chceš rýpať..
Ja si myslím, že ten rozdiel medzi top tímami iných líg a naším slovenským majstrom bude momentálne vždy veľký. Je naivné si myslieť niečo iné.
Košice majú na naše pomery veľkú kvalitu, hanbu určite nerobia, samotní českí komentátori hovoria, že sa im pozdáva hra Košíc viac ako Slovanu minulý rok, ale žiaľ stále je tam veľký rozdiel a treba triezvo uznať že z tých 4 zápasov by bol akýkoľvek bod šťastím.
Spilar dnes povedal, že sme dali na platy hráčov 1,25 milióna €, za tento tím bude cca rovnaká suma.
Dovolím si tvrdiť, že taká napr Ženeva za fínske trio Manninen, Hartikainen a Filppula dáva o dosť viac ako 1,25 milióna €, čo je celý rozpočet Košíc na platy.
Len taký samotný Hartikainen bral pred príchodom do Ženevy v ruskej Ufe 1,5 milióna $. Predpokladám odhadom, že taká Ženeva má rozpočet na platy okolo 6-7 miliónov €. Tak o čom sa tu bavíme??
Každý kto chápe týmto číslam a vie akých hráčov majú tie tímy tak nemohol dávať nejaké veľké vyjadrenia, takže by som trošku skúsil byť na tvojej strane objektívny, lebo Košice žiadne také vyjadrenia nemali. - 10.9.2023 - 19:35
- +13
- NasHokej97
- Otázky z rozhovru Spilara pre Sport.
Aký dôraz kladie košický klub na Ligu majstrov?
„Veľký. Nejdeme sa ešte zapodievať tým, čo bude v extralige, ale v predsezónnej príprave spravili tréneri i kondiční tréneri všetko pre to, aby boli chlapci pripravení. Do každého zápasu pôjdeme s cieľom vyhrať. Uvedomujeme si silu mužstiev, proti ktorým budeme hrať, ale aj my máme výborný káder a aspoň sa s nimi porovnáme.“
Budete účinkovať v dvoch súťažiach. Je šírka kádra na to dostatočná?
„Dá sa povedať, že tento rok je od začiatku plný stav. K dispozícii máme päť formácií. Mužstvo je postavené tak, aby sme v Lige majstrov odohrali dobré a kvalitné zápasy.“
Z celkového počtu 24 tímov postúpi do vyraďovacej fázy 16 najlepších. Ako vidíte košické šance?
„Dostať sa medzi šestnástku najlepších je naším cieľom. Súperi sú však veľmi ´nabití´ a na súboje s nimi sa veľmi teším. Platí to aj o úvodnom domácom zápase so Ženevou, ktorá je momentálne podľa mňa jedno z dvoch najlepších mužstiev v Európe, spolu s fínskou Tapparou. Bude to naozajstná škola. Verím, že každé stretnutie odohráme najlepšie, ako vieme, a získame čo najviac bodov.“
Kladie sa veľký dôraz na LM, mužstvo je skladané na LM, cieľom je postúpiť medzi 16 najlepších... Jasné sú to do Spilara pochopiteľné odpovede ale tiež to neznie ako "ideme sa zúčastniť...
So všetkým ostatným súhlas. Zobrať body takým mužstvám pri naších podmienkach by sa rovnalo malému hokejovému zázraku. - 10.9.2023 - 19:55
- +9
- VSS Košice
- a co ?
odohrali sme dobre a kvalitne zapasy a pri troche stastia sme mohli aj bodovat
- 10.9.2023 - 20:13
- +3
- Kurolišek
- v ktorom zápase chýbalo trochu šťastia?
- 10.9.2023 - 21:35
- +3
- Proky99
- V kazdom kde prehras o 1 mozno 2 goly
- 10.9.2023 - 21:51
- +2
- fanke27
- A?
čo mal povedať, že ideme do ligy majstrov prehrať všetky zápasy?
Ja nikde ale nevidím, že by v tomto boli nejaké velkohubé vyjadrenia alebo vyjadrenia typu, že určite postúpime ďalej atd.
Od začiatku triezvo vnímali silu súperov, Spilar to aj viackrát povedal, zároveň povedal, že chcú byť dôstojný super a nejaké body uhrať. Ja na tom nevidím nič zlé a ani dopredu sebaisté. - 10.9.2023 - 20:36
- +1
- HeyYou
- a: ..vyzera to tak, ze ciel, ktory stanovil gabriel ostane nenaplneny.
- 10.9.2023 - 20:47
- +3
- fanke27
- Aký cieľ? Ja vidím len mentálne a športové nastavenie a nie žiaden konkrétny cieľ.
- 10.9.2023 - 22:06
- 0
- HeyYou
- „Dostať sa medzi šestnástku najlepších je naším cieľom."
- 10.9.2023 - 22:08
- +3
- VSS Košice
- aj slovan si dal ciele ...
- 10.9.2023 - 22:16
- +1
- Jimmy Tulipan
- A prečo sa ideme porovnávať so slovanom? Akože získame, ak získame, nejaký ušmudlaný bod a budeme sa biť do pŕs aké to je fasa však slovan nezískal ani jeden?
Koľkí z nás po minulé roky slovanu nakladali, ze tam hraje hovno a robí haMbu? Hej, predvedená hra môže byť lepšia. Ale v konečnom zúčtovaní tam slovenské mužstvá získali za tri ročníky 0bodov. 16 či koľko zápasov a 0 bodov. To je katastrofálna bilancia.
A výsledky KE sú tiež sklamaním. Verím, že ligu budeme biť, no naivné chyby v LM sa trestajú hneď.
A stavil by som sa, že máme najmenej striel z celej LM.
A hrať to na obranu pri kiksoch aké su schopný vyprodukovať Deyl, Šedivý či Ferenc v LM sa jednoducho nedá. - 10.9.2023 - 23:27
- +18
- VSS Košice
- Nejdem nas porovnavat so slovanom , sba som vytiahol lebo 2 slovanisti sa tu zavzdusnuju gabiho vyhlaseniami 😉
- 11.9.2023 - 5:52
- +1
- SpeedyGonzales
- ak som to správne zrátal, tak áno, máme najmenej striel na bránu v celej LM
Genève-Servette 151
Färjestad Karlstad 145
Adler Mannheim 138
Red Bull Munich 133
Växjö Lakers 131
Rapperswil-Jona Lakers 129
Dynamo Pardubice 126
Skellefteå AIK 125
Oceláři Třinec 118
Lahti Pelicans 115
EHC Biel-Bienne 115
Stavanger Oilers 114
Ilves Tampere 114
Vítkovice Ridera 109
Lukko Rauma 106
Tappara Tampere 100
HC Bolzano 100
ERC Ingolstadt 100
Belfast Giants 94
Aalborg Pirates 87
Rouen Dragons 75
Red Bull Salzburg 74
HC Innsbruck 73
HC Košice 66 - 11.9.2023 - 17:20
- +5
- Scorpi
- Toto je hroziva statistika
- 12.9.2023 - 11:21
- +1
- Zkubydu
- To veru je nelichotiva statistika: dufam ze to este dokonca vylepsia
- 12.9.2023 - 11:30
- 0
- Zkubydu
- PODLA USPESNOSTI STRELBY Košice zatial postupuju: )
Växjö Lakers 0,160
Ilves Tampere 0,1578
Red Bull Munich 0,1428
HC Innsbruck 0,1369
Genève-Servette 0,1324
Lukko Rauma 0,1320
Tappara Tampere 0,130
Dynamo Pardubice 0,126
Färjestad Karlstad 0,124
Lahti Pelicans 0,121
Rapperswil-JonaLakers 0,116
Oceláři Třinec 0,1101
ERC Ingolstadt 0,11
Red Bull Salzburg 0,108
Rouen Dragons 0,10666
HC Košice 0,106
Adler Mannheim 0,101
Stavanger Oilers 0,0964
Skellefteå AIK 0,0960
Vítkovice Ridera 0,091
EHC Biel-Bienne 0,086
Belfast Giants 0,0638
Aalborg Pirates 0,057
HC Bolzano 0,04
- 13.9.2023 - 7:58
- 0
- NasHokej97
- Šak Majkelthe ani nikto tu netvrdí že Košice dávali vyhlásenia že to idu celé vyhrať, hentaké vyhlásenie by dal akurát tak blázon
Ale vyhlásenie typu že kladú na to veľký dôrzaz, že skadali mužstvo na LM, že cieľom je postup do top 16 tu boli. Keď človek číta také vyhlásenia a pri tom ste (zatiaľ) nezískali ani bod skalmanie môže byť pochopitelné.
Príde mi že teraz keď to nejde tak celá CHL je vlastne len super príprava ale keby sa nedajbože podarilo bodovať tak by z toho bolo reprezentovanie ligy - 10.9.2023 - 22:14
- +8
- VSS Košice
-
- 10.9.2023 - 22:16
- +1
- fanke27
- Vieš dá sa všetko chápať dvoma spôsobmi. Nevidím nič zlé na to, že sme chceli zodpovedne pristúpiť k CHL a niečo aj uhrať…
Ale nechápem tieto primitívne vysmievania sa. Vlastne chápem, primitívna hlava dokáže len primitívne sa prísť vysmievať - 10.9.2023 - 23:56
- +1
- Scorpi
- Kde vidis primitivne vysmivanie sa? Normalne pisu, ze ciele boli nieco uhrat v LM a tym padom je sklamanie ak neuhraju ani jeden bod. 0 bodov po 4 zapasoch je na mile vzdialene od postupu medzi 16 najlepsich.
- 11.9.2023 - 8:19
- +21
- Zkubydu
- Ja si myslim, ze sklamani mozu byt len ti, co cakali uspech: pre mna je potesujuce, ze hra bola pozeratelnejsia. Vysledky tiez prijatelnejsie. Osobne ma tesi, ze sa herne slovaci menovite Janus, Lunter a Krivosik dokazali presadit individualne. Myslim, ze maju Kosice aj slovensky hokej na com stavat do buducna. 1tiez povazujem pripravne zapasy vdaka CHL za najnarocnejsie. Ci sa to vsak prejavi v lige to bude otazka. V konecnom dosledku sa pekne zoradili ligy podla kvality. Na vrchu su svajciari, fini, svedi a nemci. Ti mozu na zapasy posielat mladych hracov bez sance na postup je slovak, talian, francuz, dan, nor a brit. Cesi su zhruba na podobnej urovni ako rakusania, aj preto su na hrane postupu a nepostupu. Snad jedine Pardubice uz maju pokoj a nas vcerajsi super musi vyhravat aby postupil... Nasa liga sice ide dopredu ohladom kvality, ale ani ostatni nespia na vavrinoch. Dohnat ich preto bude trosku problem.
- 11.9.2023 - 12:44
- 0
- azzurri
- Zaujimave že napriklad taký francúzsky rouen vyhral vo svedsku a minule roky tiež dokázali podobne mužstva vyhrať nad favoritmi
Len slovenské mužstva sú stále v LM za fackovacích panakov - 10.9.2023 - 20:50
- +7
- fanke27
- Tak si pogoogli aké peniaze má Rouen
- 10.9.2023 - 22:07
- +2
- azzurri
- Ved môže mat nie je všetko o peniazoch
To že ma niekto peniaze a platí hracom viac ako tu na Slovensku nemusí znamenať ze ma aj lepších hráčov - 10.9.2023 - 22:32
- +2
- azzurri
- A nechapem preco to merias peniazmi
Hra sa na ihrisku,rozhoduje sa na ihrisku
Podla tvojej logiky teda vždy vyhrajú ti ktorí majú viac peňazí 😂😂😂
Sak naco sa potom hra a súťaži?
Sak nech dajú pohár za víťazstvo rovno tomu kto ma najviac peňazí a kto najviac platí hracom 😂😂😂 - 10.9.2023 - 23:00
- +4
- Zkubydu
- Počuj modručký: s tebou sa ozaj ťažko diskutuje
- 11.9.2023 - 12:47
- 0
- roa
- Ty, že si sklamaný a ešte veľmi? Nehraj falošnú hru, si rád, že to tak je ako je. Sklamaní môžu byť košickí fanúšikovia lebo dúfali, že sa podarí nejaký ten bodík.
- 10.9.2023 - 21:12
- 0
- NasHokej97
- Žiadne prekvapenie. Miestami možno maju Košice lepší herný perjav ale s rovnakými súpermi ako my minulý rok majú obdobné výsledky.. 5:2 proti Mníchovu (Slovan 5:1) a 5:2 proti Rapperwillu (Slovan 4:1). Šancu bodovať máte max proti Mannheimmu, aj keď po tom čo som si ich dneska videl zdemolovať vonku Lukku mám aj tam obavu. Je to proste iný level a s takýmito súpermi nemá slovenské mužstvo (aj napriek tomu že stavia káder s vidinou uhrať niečo v CHL) šancu. Začalo to tu ako idete niečo uhrať a pomaličky to viac a viac spadá do "je to dobrá príprava".
Je to bohužiaľ začarovaný kruh. Sme (slovenský zástupca) v poslednom výkonostnom koši a ešte v ňom najnižšie nasadené mužstvo. Teda vždy budeme hrať proti lepšiemu súperovi. Aby sme sa posunuli vyššie a teoreticky mohli hrať proti Salzburgu, Rounenu, Bolzanu - skratka mužstvám proti ktorým máme šancu niečo uhrať - musíme bodovať aj proti Mníchovu či Rapperswillu čo ako vidíme moc realne není. - 10.9.2023 - 18:49
- +24
- omen
- je to skoda, lebo som mal pocit, ze Kosice maju lepsie muzstvo ako Slovan (a lepsieho trenera, ktory im pripravy dobru taktiku)... tak snad to daju proti tomu Mannheimu
- 10.9.2023 - 19:18
- +1
- NasHokej97
- Mužstvo majú kvalitnejšie ako sme mali my, ale pri tej kvalite súperov je v podstate zanedbateľné či tam napríklad v 3. útoku korčuľuje Lamper alebo Torok.
Tréner to je už o inom... Aj keď si myslím že pod Pardákom sa v LM tí hráči naozaj snažili, trénerskú kvalitu neotentuješ. Stačí si porovnať naše presilovky a oslabenia - rukopis trénerov.
Z 32 mužstiev skončil Slovan 30. v úspenšosti presiloviek a 31. v úspešnosti oslaboviek. Naopak Košice z 24 mužstiev sú zatiaľ na 5. mieste v úspešnosti presiloviek a 5. mieste v úspešnosti oslaboviek. - 10.9.2023 - 22:53
- +8
- Zkubydu
- a to niekomu sa mali, lebo oni: asi cakaju vyuzitie presiloviek na 150%
- 11.9.2023 - 12:49
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- HokejBJ
- Rozpis zápasov : Ako predpokladám že to prečo majú naši majstri rozpis zápasov v LM taký aký majú z nejakého dôvodu ale toto je proste neskutočne nefer. Ako náš majster nemá šancu aby niečo uhral niečo proti švajčiarskemu majstrovi vicemajstrovi a tretiemu tímu po zc. Ako príde mi nefer že napr tímy z ICEHL dostanú do rozpisu tím z Veľkej Británie kde naši pravidelne dostanú tie najväčšie pecky. Aspoň keby ja neviem, pozeral som dnes Trinec a tam fínsky rozhodcovia neskutočne rezali Trinec neviem u nas na Slovensku ešte mam pocit že mierne sú na strane hosti aj niekedy keby našim šťastie doprialo ako napr proti Geneve tie dve haluze. Škoda
- 10.9.2023 - 19:03
- +4
- BaW
- Presne tak.
Áno dostali sa tam vďaka ignorovaniu tejto ligy niektorých našich majstrov. Fakt.
Ale aj tak je to také no....
Od všetkých líg od ktorých sme lepší, tam zápas neodohráme a na druhej strane sa môže hrať zápas do budúcnosti Graz vs Angers, keby sa tam z týchto slabších líg od našej dostanú.
A Slovan porazil Graz 8:0 a Nitra Angers v Kontinentálnom pohári u nich doma vyhrala ako predposledný timi Extraligy.
Uvádzam ako príklad. - 10.9.2023 - 23:16
- +2
- topska
- Jedneho, aj to sa mohlo vyriesit inak
A mal tam ist iny klub...
- 10.9.2023 - 23:20
- +2
- BaW
- Súhlasím.
Nie Topska, mňa len mrzí, že sa tu robia rozruchy.
Mali by KE aspoň dva zápas vyhrať, ale hrali jednoducho proti tým klubom z tých EXISTUJÚCICH lepších líg, celé.
Začarovaný kruh.
- 10.9.2023 - 23:40
- +2
- Vencislav123
- Protože v minulých letech celky jako Salzburg v LM něco uhrály, narozdíl od slovenských můžstev. Nic nefér v tom fakt není
- 10.9.2023 - 19:08
- +18
- HokejBJ
- Naši keď mali normálnych súperov vedeli tak isto
- 10.9.2023 - 20:48
- +3
- NasHokej97
- No zrovna ten Salzburg je v tomto dosť neštastný príklad. Neviem aký bol klúč rozlosovania po minulé roky, ale tento rok je Salzburg v A koši len preto lebo je majstrom súťaže stakeholdera CHL (stakeholderi sú Liiga,SHL,CZ Extraliga,NLA,DEL,ICEHL) a nie kvôli jeho výkonom v súťaži.
Vlastne momentálne je to postavené tak že každý klub ICEHL v CHL je automatický v koši "A"až"C" nie kvôli ich výkonnosti ale kvôli tomu že sú stakholderi. Teda Salzburg,Bolzano a Insbruck budú hrať 2 zápasy proti mužstvám v "D" koši (Vítkovice,Rounen,Stavanger,Aalborg,Belfast). Ale áno, to že Košice sú najnižšie nasadené v D koši už ide na vrub výsledkov slovenských mužstiev v CHL.
Je to začarovaný kruh. Síce sa slovenský zástupca z toho "D" koša podľa momentalných pravidiel nevie dostať (teda vie, tak že vyhrá CHL), ale vie sa aspoň vyšplhať v tom "D" koši aby mal aspoň šancu naraziť na Salzburg,Bolzano,Insbruck. Na to ale potrebujeme získať nejaké body, čo pri našom postavení kde z 12/15 mužstiev na ktoré môžme naraziť sú nehraťelné sa to ťažko dá.
Formát žrebu + ranking líg:
https://www.youtube.com/watch?v=_WIz0pxt4WU
https://www.championshockeyleague.com/en/rankings - 10.9.2023 - 21:21
- +11
- Zkubydu
- Ja nie som sklamany: napriek tomu, ze som ocakaval aspon jeden uspesnejsi vysledok, neprekvapuje ma ze proti nadupanym TOP3 NL, Top 2 DEL, a finalistovi SHL sme bez sance na postup. Body sice este ziskat mozeme v jednom z dvoch zapasoch, kde uz o nic nepojde. Za mna sme bojovai cestne a uasliuzene sme prehravali. Co ma prekvapuje, ze v Nremecku a Svajciarsku sa lepsie piska, ako je tomu u nas. Tesim sa z herneho prejavu Kosic a na ligu.
- 10.9.2023 - 19:19
- +1
- Dzunkes
- Trinec hra dobry hokej az neviem ako mohli proti Popradu lignut asi mali na haku
- 10.9.2023 - 19:40
- +4
- topska
- To bol zapas v neskutocnom tempe a s nasadenim aj do tela. Makalo sa 60 minut.
- 10.9.2023 - 19:44
- +1
- Pukky
- No ale zase Třinec je o dosť kvalitnejší tým, než Poprad. Skôr to bude tým, že to brali ako prípravu.
- 10.9.2023 - 20:00
- +6
- topska
- Samozrejme, ved tomu nasvedcoval aj program niektorych v noci medzi prvym a druhym zapasom
- 10.9.2023 - 20:02
- +4
- Pukky
- Môžeš byť konkrétnejší?
- 10.9.2023 - 20:20
- +2
- topska
- Ja som to videl len zo zaznamu, to je nazor kompetentnych
- 10.9.2023 - 20:39
- 0
- Zkubydu
- Tak sa neschovavaj za "kompetentnych": a od dnes ich maj za opak kompetentnych
- 10.9.2023 - 20:42
- +3
- topska
- Tak uz fakt neviem kto je potom kompetentny ak nie ten co ten zapas absolvoval
- 10.9.2023 - 21:14
- 0
- Zkubydu
- Menuj ten tvoj zdroj: nech viem komu priradit tu nekompetentnost
- 11.9.2023 - 12:54
- +1
- gta98
- Vazne je niekto sklamany, ze Kosice nevyhrali ani zapas? Ved hrali proti prvym trom timom NL a Mnichovu.. tak poviem, ze Kosice aktualne reprezentuju to najlepsie, co moze nasa extraliga ponuknut. A tu by bolo dobre objektivne zobrat fakt, ze aj ked sa vam v extralige zda, ze Kosice hraju dobre, tak na hru top EU timov to ani zdaleka nestaci. Az taku silnu ligu nemame. Zapasy co som videl nehrali Kosice zle, bolo vidiet v kazdom zapase hernu aj takticku prevahu supera, ale vysledky su spravodlive. Navyse KE maju ozaj kvalitnu pripravu, v lige bude v Top3. Neni sa za co hanbit.
- 10.9.2023 - 20:00
- +7
- Big brother
- Mali velmi tažký žreb.
- 10.9.2023 - 20:06
- +9
- Zkubydu
- Mali taky zreb: o aky sa postarali nasi slovenski zastupcovia po minule roky... Pocnuc Bystricou, Slovanom a podobne...Napriek silnym superom, sme nehrali vobec zle.
- 10.9.2023 - 20:33
- +5
- Big brother
- Ale no tak, veď aj Slovan a Bystrica mali tažký žreb. A Bystrica dokázala poraziť Mníchov a s Färjestadom prehrala až po predĺžení.
- 10.9.2023 - 20:42
- +4
- TommY_D
- Takisto tapparu, lugano (alebo ambri už si nepamätám) a remíza s tymami s DELky, ale áno my sme im to chudáčikom všetko pokazili tak sa nezmohli ani na bod
- 10.9.2023 - 20:56
- +4
- Wana
- Presne, veď KE sú prvý krát v CHL. Oni tam predtým nikdy nehrali a teraz musia za iné neschopné slovenské mužstvá hrať tam kde hrajú... Bože toto uvažovanie niektorích Košičanov, človeku sa rozum zastavuje...
- 11.9.2023 - 14:46
- +3
- Peter19
- Realita: Bohuzial uz druhy rok sa ukazuje realna kvalita SVK ligy, a dufam ze uz konecne definitivne si tu poniektory prestanu klamat a nahovarat aka je nasa liga super a neviem kde v europe. Realita je zial ina a s top timami europy sa zatial velmi porovnavat nemozme.
Jednym dychom dodam, ze Kosice teda nemaju lahky zreb, a mozno trochu "lahsia" skupina by vykresala viac nadeji na dobry vysledok. Hanba ani prepadak to nie je no body chybaju. Verim ze dostojne sa pobiju aj v poslednych dvoch zapasoch. - 10.9.2023 - 20:33
- +3
- Zkubydu
- Peter, neviem ci niekto tvrdil, ze je nasa liga super: ja tvrdim, ze kvalitativne stupa. Uz nedostavame poltucty od finskych juniorov ako BB, ci 7:0 od Vitkovic ako Nitra, ani neposobime ze sme prvykrat na korculiach ako slovanisti... Skratka ci sa to tu niekomu paci, alebo nie, su to realne vysledky porovnania TOP kvality TOPeuropskych lig versus slovensky majster.
- 10.9.2023 - 20:40
- +2
- Peter19
- To absolutne nespochybnujem, akurat niektory tu ziju v bublinke 20 years ago, s predstavou ze nasa liga nemoze byt horsia ako svajciarska, ci DEL. Bohuzial kvalitativne sme horko tazko niekde v druhej polovici ich druhych lig...
- 10.9.2023 - 20:47
- +3
- Zkubydu
- Kiez by si mal pravdu: niesme ani na urovni najhorsich timov tychto lig, ba dokonca casto nestacime ani na priemerne timi ich druhych lig. Vid priprava.
- 10.9.2023 - 21:01
- +2
- Westbeast0
- Za príklad dáš prehry (tie najvyššie), ale to že tam BB aj Nitra mali aj výhry s fínskym, nemeckým, švajčiarskym a českým zástupcom už nespomenieš...
Ja osobne by som radšej bral niekoľko vyšších prehier a jednu, dve výhry ako všetko prehrať ale utešovať sa tým že som aspoň nedostal poltucty.
- 11.9.2023 - 9:30
- +2
- BieloModra
- dik za tento prispevok
- 11.9.2023 - 9:33
- +3
- HokejBJ
- Náhodou si myslím že pohľad na našu ligu je na tomto fóre dosť realistický.
- 10.9.2023 - 20:49
- +3
- Proky99
- ak nebudeme mat kvalitnych nasich hracov, nase juniorske muzstva nebudu produkovat vyssiu kvalitu tak tych par legionarov nas nezachrani, to je jedno ci tu ligu majstrov budu hrat Kosice alebo Humenne. Strasna bieda slovenskych hracov na medzinarodnej urovni
Olson je v nasom muzstve nieco ako profesor so stredoskolskymi ucnami, akademickym pohladom
Navyse si myslim ze nam vseobecne (repre aj klubova uroven) nesedi svajciarsky a nemecky hokej, lepsie by sa nam hralo s hocikym viac na sever, aj ked netvrdim ze body by urcite boli.
Verim ze nejaky zazrak este urobime a nejaky ten zazrak urobime - 10.9.2023 - 20:43
- 0
- Zkubydu
- Tomas, ale ved nemame kvalitnych juniorov: a ak aj sa jeden dvaja objavia, su skor vynimkou ako pravidlom. A drvivu vacsinu z tych kvalitnych nevychoval zvaz, ci klub, ale uplne niekto iny. A nesnaz sa nam povedat, ze nam sedia madari, poliaci, ci Taliani...Na druhu stranu aj s nimi sa vlani v KP Nitra dost nadrela, kymvyhrala. Vobec to nebolo zadarmo.
- 10.9.2023 - 20:52
- 0
- Proky99
- dychtivo tu hadzes prispevok za prispevkom, no stava sa ti uz pomerne casto ze napises taku blbost akou si zareagoval na mna. Mohol by si sa skusit zacat riadit heslom menej je niekedy viac. Skus citat kus po sebe
- 10.9.2023 - 21:00
- +3
- Zkubydu
- V com ty vnimas : nepravdu mojho prispevku, resp. s cim ty ako "radoby" odbornik nesuhlasis? aby sme sa len "dychtivo" nesnazili navzajom negovat.
- 11.9.2023 - 13:22
- 0
- Zkubydu
- Veril som Pfroky, ze najdes gule: a odpovies. Mylil som sa. Tak trolluj dalej.
- 14.9.2023 - 13:15
- 0
- Zkubydu
- Ak by aj Kosice nejakou cirou nahodou v tejto faze CHL, ziskali nejaky bod: aj tak by tu cela kopa z vas poukazovala, ze nevyhrali. Ak by aj nedajnoh sa aj toto bolo byvalo podarilo, tak by bol plny HP, ze to bola nahoda, stastie a pod. Takto ste vsetci spokojni... a aj fanuskovia Kosic. Ake kuzelne...
- 10.9.2023 - 20:46
- 0
- Big brother
- Prečo by sme mali byť spokojní, veď reprezentujete aj našu ligu.
- 10.9.2023 - 20:48
- +9
- Zkubydu
- Jedini co reprezentuju nasu ligu su rozhodcovia: a zial aj tu sa ukazalo, akou slabinou slovenskeho hokeja su pani v pruhovanom.
- 10.9.2023 - 21:03
- 0
- Big brother
- Aj Košice rezprezentujú našu ligu.
- 10.9.2023 - 21:06
- +5
- granlund84
- V druhej tretine JEDNA strela na bránu. Ok môžme hrať ten náš technický hokej po rohoch ale európsky hokej je už inde. Zúžiť v steelke to letisko na fínske 28m a hľadať rýchlostné tipy. Lebo v našej lige to možno stačí ale v Európe už nie. STRELY STRELY STRELY. Matematika nepustí.
- 10.9.2023 - 20:49
- +7
- BlackCrow
- Jj.
Moja reč 👍 - 10.9.2023 - 21:07
- +1
- Proky99
- A preco by sme mali zmensovat klzisko, ked na nom mame pomerne vysoku uspesnost? V play off sme tam prehrali myslim ze 1 zapas. Svajciarom to tiez nevonalo a bolo vidiet ze im to velmi nevonalo. A po dalsie kde chces hladat rychlych hracov, co budeme mat 15 legionarov? Medzi nasimi hracmi tazko najdes rychlostne a technicky vybavenych hracov ako maju fini, uz na Jaskilainovi vidiet ze je v korcullvani o level a od niektorych az o 2 vyssie. Velkost ladovej plochy je to posledne co by som v Kosiciach riesil. Nastastie kvoli stavu steel areny a veci ktore tam uz doslova horia a cakaju na financnu injekciu je akakolvek uprava ladovej plochy nerealna minimalne 10 rokov.
- 10.9.2023 - 21:27
- +4
- granlund84
- Lebo hráme pomalý hokej. Hokej bez striel. Absolútne to nestačí na Európu. Aalborg aj myslím Stavanger majú aspoň bod s vaxjo a tapparou ale v počte striel boli úplne vyrovnaní. Je to môj názor netvrdím že niekto s ním má súhlasiť ale európsky hokej nám utiekol takže niekde chyba bude. Na užšom klzisku nemusíš toľko korčuľovať tak rýchloste stíhaš aj lepším mužstvám. A hlavne viac strieľas. Viac striel= väčšia šanca na gól
- 10.9.2023 - 22:18
- +5
- Proky99
- Ako bral by som to ak by napriklad taky Poprad ktory ma mensi lad prevalcoval tu ubohu konkurenciu z posledneho ucinkovania kontinentalneho pohara, Slovan ma tiez mensiu plochu myslim, pomohlo im to nejak? Je absolutne jedno aku mas velku plochu, ano pre hraca ktory je zvyknuty na nejaku tak ten 1 zapas ktory musi odohrat na inej citi nepohodlie a to vyuzivame v lige hlavne, ale z dlhodobeho hladiska je to faktor slabucky. Nasim problemom je vychova mladych hracov, ich technicke vlastnosti, hokejove myslenie a rychlost korculovania, nasim problemom je ze tu sme pomaly urobili 2 najvyssie ligy - unikat vo svete, roztriestenost nazorov. Slabucka uroven nasich trenerov a rozhodcov, ak zmenis najprv rozmer ladu nic tym nezlepsis iba prides o vyhodu ktoru mas ze k tebe chodia vo vacsine muzstva zvyknute na mensiu plochu.
Rychly a technicky hokej sa praveze podla mna da najlepsie hrat na vacsom lade kde je dostatok priestoru, ale zase sme pri tom ze na to ti treba hracov. - 10.9.2023 - 22:59
- 0
- topska
- Rozmery ladu sa budu zjednocovat postupne aj v europe, uz to nema zmysel nejako extra riesit, treba si pockat na finalne rozhodnutie ale to uz je na stole
- 10.9.2023 - 23:11
- 0
- Proky99
- Nie je to podla mna stastne riesenie ak to bude ako pises, kazdy klub - krajina by mali mat pravo sa rozhodnut podla vlastnych potrieb.
- 10.9.2023 - 23:29
- 0
- topska
- Tak sa rozhodla IIHF, ma sa to svojim sposobom priblizovat zamoriu. Pocul som nejake vysvetlenia ale nie uplne od kompetentnych, pockam si na nejake analyzy, studie a pod ze preco tomu tak vlastne bude. Ja osobne som zastanca tohto kroku ak to teda naozaj bude celoplosne nariadenie a nie ze sa maju jednotlive federacie rozhodnut ci to bude rovnake v ich state alebo nie...Na druhej strane deti sa to az tak nedotkne, samozrejme tam kde su treningove haly. Aj tak trenuju takmer vyhradne na takmer najuzsich moznych rozmeroch.
- 10.9.2023 - 23:33
- +2
- LenTak93
- prečo by sa mal hrať hokej na ihriskách s rôznymi rozmermi? toto nemá byť "právo"
daný šport by mal byť férový a mal mať rovnaké podmienky všade - 11.9.2023 - 8:05
- +3
- Proky99
- No v prvom rade ak chces nieco niekomu prikazat co ma zmenit co doteraz fungovalo, mal by si mu na to dat peniaze. Po dalsie v steel arene by som radsej uprednostnil x inych veci na vymenu a rekonstrukciu ako toto a tie veci su priamo spojene s funkciou steel areny. Po dalsie bavime sa o ladovej ploche kde je rozdiel do cca 2 metrov to je nic takmer, obidve muzstva maju rovnake podmienky na lade to nie je plavanie alebo atletika ze u nas si plavec-bezec odmaka viac ako v Bratislave alebo inde vo svete a ma to dosiahnut v tom istom case. Mne sa napriklad nepaci nas hokej v nasej lige na malom klzisku, mam radsej ked hra viac plynie je priestor aj na technicke veci a nie v jednom kuse na osobne suboje. Ano v NHL je to krasa pozerat mozno aj vo Svajciarsku, Finsku a podobne, ale tam hraju s inymi hracmi.
No a nakoniec, do teraz tieto mierne odchylky nevadili a zrazu to treba zrovnat pre vsetkych? - 11.9.2023 - 10:25
- +1
- Mato-Mi
- Len k poslednej vete. Niekedy zeny nemohli volit, ani soferovat.
- 11.9.2023 - 10:37
- +1
- Proky99
- To fakt ides toto porovnavat? Ako obmedzuje teba alebo hocikoho ineho na slobode to aku velkost ladu budeme mat v Kosiciach?
- 11.9.2023 - 10:53
- 0
- Mato-Mi
- Nijak, rovnako ma neobmedzuje ani to, ci zeny mozu, alebo nemozu volit
Ide len o to, ze zrejme sa chce zosuladit hracia plocha na celom svete, nevidim na tom nic zle. Ja som sa len cez to historicke prirovnanie k volebnemu pravu zien snazil ozrejmit to, ze sa mozno netreba branit novym veciam. - 11.9.2023 - 10:56
- 0
- Proky99
- A ja tvrdim ze preco cez prikaz? Preco sa to nerobi formou motivacie nepriklad? Preco sa nenecha pravo zvazom-klubom a ich fanusikom sa rozhodnut?
- 11.9.2023 - 11:00
- 0
- Mato-Mi
- Mozeme to volat nariadenie, aby sme sa vyhli slovu prikaz.
Za mna, od zaciatku mali byt dane jednotne rozmery klziska, tak ako je dany tenisovy dvorec, alebo volejbalove ihrisko. Hras tu, je ine klzisko, hras vo vedlajsom meste, tam je ine. A moze to viest potom k vyhode pre to, ktore muzstvo, resp. nevyhode. - 11.9.2023 - 11:24
- +3
- ZtrykoSlazoU
- v normalnej krajine za normalnych okolnosti by uz stala nova arena niekde v priestoroch VSA...
A plechac nalozit na V3S a na vahu do VSZ, aj s bufetmi... - 10.9.2023 - 23:05
- +2
- Proky99
- V normalnej krajine mas aspon priemernych politikov co o tom rozhoduju, tu mas len cvargu primitivnu neschopnu zlodejsku vsetci do jedneho z lava do prava a opacne.
- 10.9.2023 - 23:26
- 0
- LenTak93
- lenže na VŠA už nemáš miesto
jednak je tam už futbalový štadión, bude sa tam stavať Skonto, máš tam obchodné centrá... holt, toto územie už padlo - 11.9.2023 - 8:08
- 0
- VSS Košice
- A tie plochy kde bol blsak a nafukovacia hala komu patria ?
- 11.9.2023 - 11:33
- 0
- LenTak93
- Klzisko patrí podľa katastra pod MČ Juh a pod bývalým blšákom má pozemky Moris. A ešte kdejakí súkromníci.
- 11.9.2023 - 13:47
- 0
- ZtrykoSlazoU
- stefanovic a spol by ich v zuboch nosili za mantinel
- 10.9.2023 - 23:14
- +3
- BaW
- Bože tú sú zas vyhlásenia o kvalite a nekvalite líg.
1. Tretí rok, či už Košice alebo Slovan hrali všetko proti klubom zo 6 lepších európskych líg ( to je, že tých šesť v Európe, ktoré existujú a sú nad nami )
2.Dostali sme sa tam na základe ignorovania niektorých slovenských majstrov z minulosti. Aj aj vďaka takzvanému „holdingu” čiže zakladajúcim členom LM, čiže „spravodlivosti” tejto súťaže.
3. Ako 7 najlepšia liga v Európe ( naša ) 3 roky nemala klub v LM proti ligám ako Rakúska, Nórska, Dánska, Britská, Francúzska, a a nadsázkou Talianska, Maďarská, Poľská, Lotyšská, Bieloruská, Slovinská, Rumunská, Španielská, Ukrajinská, Bulharská, Turecká, Srbská, Estónska , Litovská, Belgická ( atď )
- Dostaneme sa z toho výhrami
- Vyhravať musíme proti klubom z lepšej šestky
This is začarovaný kruh.
Hanba asi nie je prehrať o gól s Filppulom, Hartikainenenom o gól.
Všetko je o uhle pohľadu.
Vyhrať posledné dva domáce zápasy a pomaly dobiehať prvú šestku.
O čo ide ?
- 10.9.2023 - 23:38
- +8
- Pharaoh111
- Som zvedavy na odchody po CHL.
- 11.9.2023 - 0:04
- +2
- Adrumko
- neviem ci by nebolo dobre prehodnotit tie nase miestenky v lige majstrov a sustredit sa na svoj piesocek lebo ocividne nasi zastupcovia v tejto sutazi vela vody nenamutia
- 11.9.2023 - 6:22
- +1
- DraciaTlama
- Prosím vás, nechajme tie Košice "dychat".
Viem, ze to nielen fanúšikov KE štve, ze zatiaľ nevyhrali ani jeden zápas. BaW vyššie to dobre napísal.
Jednoducho sú lepší než naši. Na druhej strane to nie je výprask.
Je strašne easy prísť a kopnúť si. Viem o com ako fanúšik Slovana hovorim.
- 11.9.2023 - 6:57
- +12
- Rolba
- Vytesat do ľadu..aj keď neni tak trvacny ako kameň, ale k hokeju iba ľad
- 11.9.2023 - 14:37
- +1
- BaW
- Ďakujem.
Proste ja len nemusím ten taký štýl, že niečo sa nevydarí skrz fakt a teraz rozbijem doma kredenc, poviem, že to je realita ( toto d.biné slovenské spojenie vyložene nemusím ), kde žiješ, nie, život je čierny, budú tu pristávať bosorky na metle, tu už nikdy nič nebude, na tráve vidím lano...Á už viem, čo idem spraviť lebo to nemá zmysel.
Každý by si jednoducho prial, aby vyhrali aj teraz, ja stále verím, že áno a aj jeden aj druhý zápas.
Ale cieľ musí byť česká a nemecká liga, na to potrebujeme ešte driapať.
A nebudem sa uchyľovať ani k tomu aby som 7 najlepšiu ligu v Európe nazýval priemerná, alebo slabá, keď som z fleku vymenoval 20 slabších líg v Európe len čo sa týka Európy.
Pretože viem, že pokiaľ Nitra hrala s tými slabšími ligami ako je naša vyhrala Kontinentálny pohár aj ako predposledný tím našej ligy.
A zámerne píšem slabšími ako naša, pretože aj súťaže ako Francúzka, Britská aj IceHL sú slušné európske ligy, tak tu nebudem tliachať niečo o tej našej.
Jednoducho 3 roky riadne tvrdé žreby.
To je všetko. - 11.9.2023 - 14:43
- +2
- Daewo_KS
- Mozeme si hovorit co chceme, ale ziskat v uvodnych 4 zapasoch (hoci s velmi silnymi supermi) rovnych nula bodov JE po sportovej stranke sklamanie, bez ohladu na to, ci takto nezbieraju body Kosice, Slovan, Banska Bystrica alebo ktokolvek iny.
Po 4 prehrach v rade nie najhorsi dojem z hry predstavuje len velmi slabu utechu, na ktoru sa aj tak rychlo zabudne. Nechcem, aby to vyznelo prehnane kriticky smerom k nasmu muzstvu, pretoze verim, ze nam tieto skusenosti z LM v nasej lige vo vysledku pomozu a ze sa nam v nej bude darit. Na nase pomery mame vyborny kader a predovsetkym skveleho trenera.
Ale zopakujem to este raz - 4 prehry v rade SU SKLAMANIM.
Chcem verit, ze dokazeme prekvapit doma so Skellefteou a ak ani to nie, s Mannheimom uz jednoducho "musime" vyhrat. Inak to bude totalne fiasko.
A prosim vas, vykaslite sa na to, ze sa v minulosti nedarilo ani Slovanu. To je pre nas uplne bezpredmetne a nemoze to sluzit ako ospravedlnenie neuspechu. - 11.9.2023 - 7:38
- +13
- PaliBB
- Napíšem to čo som písal keď BB nemala v lige majstrov očarujúce výsledky. Pozrite si súpisky a rozpočty tímov.
- 11.9.2023 - 7:40
- +3
- ZtrykoSlazoU
- a: pocet obyvatelov
- 11.9.2023 - 10:09
- +3
- PaliBB
- Resp. návštevnosť cez sezónu, napr. Švajčiarske mestá nie sú až také veľké, no návštevnosť majú veľmi slušnú.
- 11.9.2023 - 10:35
- 0
- weefoe
- Dobrá príprava čo odhaľuje medzery.
V KE je niekoľko hráčov, ktorí na túto úroveň skrátka nemajú a sú rozložení vo viacerých útokoch, toto vidím ako ten hlavný rozdiel.
Títo naši súperi nemajú žiadnu vatu v tímoch.
V KE niet toľko peňazí na ďalšiu kvalitu, čo by bolo aj mrhaním vzhľadom našu Extraligu.
Hanbu si určite nerobíme.
- 11.9.2023 - 10:35
- +1
- BlackCrow
- asi tak. to je ten triezvy, optimistický pohľad.
- 11.9.2023 - 11:28
- +1
- Zkubydu
- Ak by chcel niekto porovnávať Slovenske celky v CHL: tak Najlepsie si pocinali na 49. priečke Kosice, na 61. mieste je Bystrica 64.priecka patri Nitre je a posledne 98. miesto patri Slovanu, ktory zial bohu predbehla aj Olympija Ljubjlana
a ak by niekto chcel presnu statistiku, rad dodam
)
- 11.9.2023 - 14:02
- 0
- Zkubydu
- cisla hovoria jasnou recou.: GP/W/OTW/T/OTL/L/ /P/ /GF/GA/GDF/ /PP%/ /PK%/ AVG.ATT.
KE 22/5/1/1/1/14/ /19/ /44/66/-22/ /16,35/ /82,47 /4279
BB 18/3/1/0/2/12/ /13/ /36/68/-32/ /10:00/ /76,92 /1802
NR 10/3/0/0/1/6/ /10/ /13/36/-23/ /15,63/ /75,51 /2436
SB 12/0/0/0/0/12/ /0/ /17/49/-32/ /08,11/ /68,42 /2828
- 11.9.2023 - 14:27
- 0
- Wana
- Nitra je najlešpí slovenský klub v CHL, aj napriek tomu že tam veľa vody nenamútila... A keď niekto vyššie písal že sa KE môžu poďakovať predošlím účinkujúcim že sme na tom biedne tak KE teda veľa bodov neuhrali...
- 11.9.2023 - 14:40
- 0
- Zkubydu
- vari si myslis ze srandujem?: to by som si nedovolil
- 11.9.2023 - 15:02
- 0
- VSS Košice
- Reagoval som na Váňu 😉
- 11.9.2023 - 15:12
- 0
- Zkubydu
- jaaaj, tak to on: ma pravdu.
- 11.9.2023 - 15:18
- 0
- Zkubydu
- dokonca je to delena 64. priecka za 10 bodov spolu so : Zlinom a s Ambri Piotou. V podstate len o skore, ked dostali len o 17, resp o 24 golov viac za dva starty kym oni len za jeden.
- 11.9.2023 - 15:09
- 0
- Zkubydu
- Neviem podla coho tak uvazujes: Nitra vyhrala 3 z 10 zapasov, prehrala len 7 a skore ma -23, 15% uspesnostPP a 75% PK. Jedine co je pravda ze prehrala najmenej zapasov, lebo ich hrala tiez najmenej.
- 11.9.2023 - 14:52
- 0
- Wana
- PPG má najlepšie zo slovenských účastníkov...
- 11.9.2023 - 14:56
- 0
- Wana
- PPG
KE - 19/22 = 0,86
BB - 13/18 = 0,72
NR - 10/10 = 1,00
SBA - 0/12 = 0
Štatistika je hra čísel, ak by sa hodnotil počet bodov alebo účasť tak KE, ak to kto tam koľko vody namútil tak Nitra...
Inak je celkom smiešne že hore plačeš že za to s kým KE hrajú môžu ostatné neschopné slovenské teamy, prito KE odohralo v CHL súverenne najviac zápasov, dokonca viac ako SBA a NR dohromady
- 11.9.2023 - 15:01
- 0
- Zkubydu
- Tak to ano: maju presne 0,13 bodu viac na jeden odohrany zapas. A pozor mozu svoj naskok navysit az na 0,20 bodu na 1 zapas
- 11.9.2023 - 15:17
- 0
- Wana
- Som rád že ti nieje irónia cudzia, rovnako som rád že nás KE ukážkovo reprezentujú a zbierajú body ako na bežiacom pásme a vylepšujú nám koeficient
- 11.9.2023 - 15:25
- 0
- HcKOSICE50000
- niekto tu doteraz nepredychal nadplan
- 11.9.2023 - 15:46
- +3
- Zkubydu
- Primer golov na zapas je pri Nitre: 1,3 GF a 3,6 GA. V tejto discipline je zase najhorsie Slovan 1,42 ku 4,08 a naopak najlepsie su zatial na tom Kosice 2GF ku 3 GA
- 11.9.2023 - 15:00
- 0
- Wana
- Points per Game
- 11.9.2023 - 15:02
- +2
- Zkubydu
- výhradne pre Waňušku: Ak si vezmeme z pohľadu tvojej priority si Nitra pohoršila na 66. miesto, ale predbehla Košice ktore su o 4 miesta nizse. Ak ti ale mam poradit nedavaj si to podla uspesnosti na bully (FOW) lebo skonci Nitra za uplne poslednom mieste daleko za Slovanom
- 11.9.2023 - 15:30
- +2
- Zkubydu
- P.S.Wana ani podla priemernej navstevy sa velmi Nitra: nechyta, hoci patri medzi to lepsie co je v nasej lige...
- 11.9.2023 - 15:32
- 0
- Wana
- tak si pozri to že NR má po BB najmenšiu kapacitu v našej lige, tak v CHL asi o svetelné roky najmenšiu
Ale tak zas keby vezmeš do korelácie kapacitu a počet obyvateľov tak by KE na NR ani nedovideli...
Ale o tomto je presne Slovensko, tešíš sa z toho že sme v sračkách a pritom zvyšok sveta sa nám smeje. Nieže by sme sa radšej navzájom pochválili aspoň za to málo čo sme dosiahli, ale ešte sa budeme dupať do zeme a celý svet sa len rehlí akí sme sprostí... Špeciálne pri tebe si to tu dlhú dobu všímam aj v tomto vlákne, nakladáš na BB, SBA a NR že bytču hrali v CHL že musíte teraz hrať s najsilnejšími, pritom KE samotné v CHL nedokázali že nič... A najsmutnejšie na tom je že aj ked v európskom meradle nič nedosiahnete zas vyhráte ligu o parník a budete sa nám tu môcť zas rehliť... Také je naše maličké smutné Slovensko... - 11.9.2023 - 15:45
- +1
- Zkubydu
- Kde si ty nasiel: ze sa ja tesim?
- 11.9.2023 - 16:04
- 0
- Tyna85
- Zvyšok sveta sa nám smeje hej. Neberies to trošku veľmi vážne?
Lebo zvyšok sveta má iné problémy ako nejaká CHL a nejaké Slovensko a jeho postavenie v CHL.
Faktom ale je, že jednoducho finančne nemôžeme konkurovať tým klubom čo znamená, že si ani nemôžeme dovoliť lepších hráčov. Veď ani u vás v NR by ste si ich nemohli dovoliť a asi by ste veľa tiež neuhrali s kadrom ktorý máte túto sezónu. Súhlasím ale s tým, že hádzať to na to, že za to môžu kluby ktoré tam hrali predtým a neuhrali lepšie výsledky je blbosť. - 11.9.2023 - 16:39
- 0
- Wana
- Ja som to že sa nám zvyšok sveta smeje nemyslel na hokej ale celkovo na našu slovenskú náturu, keď mne zdochne koza uspokojím sa až vtedy ked susedovi zdochnú dve... Nepochválime sa, svoj neúspech radšej zlachčujeme ešte väčším neúspechom suseda atď... Kľudne si prečítaj diskusiu vyššie kde sa ten pes na búde ospravedlňuje tým že šak čo slovan dostával ešte väčšie laty a že Nitra fásla od Vítkovíc 7:0, to ale nespomenie že v tom istom ročníku napr Nitra vyhrala svoju skupinu a porazila silnú Plzeň... Na toto som narážal že toto je smutné na to našom malom Slovensku...
- 11.9.2023 - 17:25
- +1
- Tyna85
- Ja neviem odkiaľ máš, že za tu akoze náturu sa nám svet smeje ale je to totálna blbosť. Lebo ako som písala svet to nezaujíma majú svoje starosti. Väčšina ani netuší kde to Slovensko je.
A nemyslím si, že závisť je čisto slovenska vec.
Čo nechápem je že kritizujes jeho, ze nespomenie čo uhrala NR v CHL. A pritom sám si to urobil vo svojom príspevku keď si napísal, že KE nič neuhrali v CHL čo rozhodne nie je pravda. - 11.9.2023 - 17:46
- 0
- Wana
- Skús čítať zahraničnú tlač alebo keď je problém aspoň si zapni správy aj na ČT a zistíš či nikoho Slovensko netrápi...
- 11.9.2023 - 18:06
- +1
- Tyna85
- Nič v zlom ale Česko alebo susedné krajiny nie je svet.
A áno čítam aj zahraničnú tlač a ak sa píše o Slovensku tak sa rieši prevažne politika či ekonomika sem tam sport určite tam nepíšu, že Slováci si navzájom závidia. Žila som v UK konkrétne v Londýne a tak 10 rokov dozadu dosť veľa ľudí tam ani netušilo, že už nie je Československo. Vedeli to tak Poliaci možno Litovcania ale Briti veľmi nie.
Ja som hlavne písala, že svet netrápi či si tu ľudia navzájom závidia lebo má svoje problémy. Ak tak EU trápi to, že fašistická Republika má 10% vo volebných prieskumoch ale nejakú mentalitu národa má vieš kde. - 11.9.2023 - 18:16
- +1
- VSS Košice
- Kosice nedokazali ni iba akojedine zo SVK postupili zo skupiny , Ty nic.
tam sa venuj NR - 11.9.2023 - 16:49
- +1
- Wana
- Máš medzery mojko a riadne... KE postúpili zo skupiny, zatiaľ čo Nitra tú svoju skupinu vyhrala, tak si to prosím doštuduj...
- 11.9.2023 - 17:19
- +1
- VSS Košice
- mozno preto , ze ma nr nezaujima a kebyze tu netrolis tak tato debata ani nevznikne
- 11.9.2023 - 17:39
- +1
- Zkubydu
- Ja tu nikoho nezosmiesnujem: len poukazujem na fakty a ak sa ti zda, ze ma tesi, ze nase kluby su v druhej polovici tabulky zo 100 timov, tak si na velkom omyle. Nasu ligu a ani posobenie v CHL nemozno velmi chvalit. Preto som nasvietil celkove statistiky nasich timov. Ak to jeduje teba, tak to mi ta je velmi luto, ak ma vsak chces obvinit z akehokolvek posmievania sa konretne tebe ci BB, ci Slovanu a ich fanusikom, tak s najvacsou pravdepodobnostou ste ty a tebe podobni, len projektovali svoje koncepty spravania a svoje vnimanie toho o co sa tu v skutocnosti snazite vy, resp konkretne ty.
- 11.9.2023 - 16:18
- +1